WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 17 apr 2021, 23:58

Enter

Je hebt wel gelijk LT, die Beau, was niet fout, maar die Frans zelf.
Maar als ze zelf, niet meer doordenken kunnen, blijven ze, door kletsen over ,die blunder van Beau.
Net als laatst , over die Rutte, ze denken niet meer door, dat is het.
Die 2 verkenners zeiden het al, het was iets op tv. En wat was op tv, dat die Hoekstra zei, dat die omzicht wel minister mag
worden , van hem. Dus daar hadden ze het over gehad even.
Maar die Omzicht zelf, blijft het maar door jutten, doen of Rutte loog.
en zegt niet, dat die Hoekstra, van ze eigen partij, het zei,.
https://www.ad.nl/dossier-deze-verhalen ... ~abc17690/
Het gemene zooitje, waar die nu zelf deel van uitmaakt, bij het cda zelf, ontloopt die zo.
Hij werd niet eens, op een verkiesbare plek gezet! Omdat alles, om die Hoekstra, moest draaien.
Een bak boosheid en jaloezie, brak los, op die Rutte, die hoog in de peilingen stond, en maar door blijven doen,
doen ze, vanaf die ene af aan, of alles aan Rutte ligt! Jij noemt dat, schorempolitiek, op die ene af.
Nu zie je dat, de pers, ook weer doen, of die Beau fout was, en blunderde. Ze kleppen elkaar klakkeloos na.

Zeg hoe is het met je, zelfs per mail, heb je het er, niet over?
En leg eens uit, LT, over welke liefde gaat het, dat zoveel licht meer geeft, dat zelfs slechten, het nog kunnen redden,
en toch aan de hemelse lichtkant kunnen komen.

Veel succes met je golf hobbie, als het zo door gaat, heb je ook, de 5de week, achter elkaar. de beker winnaar,
bij je groepje van 4. Ha ha haaaaaaaaaa
Goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 apr 2021, 15:37

Terras... :)

(Van de week zei iemand hetzelfde als jij Ans...over die 2 Verkenners...iets van tv en die persoon...had ook net
die Hoekstra op TV gezien...die had het over die Omtzigt op TV...dat die van hem...Minister mag worden...als
die Verkenners herinneren vaag...het was iets op TV gezien ...waar ze het over hadden...met Rutte...
Want iets op TV gezien...herinnerde ik mezelf ook nog...want ik dacht nog...Waar slaat dat nou weer op...wat die Hoekstra zei...op
TV...daarom weet ik het ook nog...omdat ik erover bleef doordenken...maar die Verkenners ...met die Rutte...gingen verder
over de Verkennings procedure...dat had hun volledige aandacht...daarom herinneren ze het niet...wel vaag iets...dat het... over iets
op TV gezien en gehoord...over die Omtzigt...even over gesproken...Iets op TV? Wat was er iets op TV...over Omtzigt...wel die
Hoekstra was op TV...had het over Omtzigt!

Vroeger heb ik vergaderingen genoeg mee gemaakt...de Notulistyen...typen of schijven alles op...maar wat niet van toepassing was...hadden ze hun eigen...ding voor...bv ...Over Omtzigt nvt

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt nvt...als Omtzigt elders...

Dingen tussendoor gezegd...die toch niet nvt zijn...tov het Onderwerp...door de vergader mensen...komt best veel voor...
Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over ...Omtzigt... nvt...als over...Omtzigt ...elders...
Meestal schreven de Notulisten het vroeger op...
Vroegen mij welis...ach...wil jij het voor me typen...Jij kan dat zo lekker snel...Maar daar zag ik het ook van...Vergader Mensen...
kletsen tussendoor ..wat af...wat niks met ....het vergader onderwerp...van doen had!

Zo vaak stond er...nvt...Als typer persoon...moest je alle nvt gezegd...weg laten...Maar als men meteen alles typten...bij een andere Vergadering...dan staan de nvt...er wel op...

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt ...nvt...als over Omtzigt ...elders...

Het Onderwerp...Omtzigt...nvt... hoort niet tot de Verkenners...maar misschien wel...elders...(Bij de volgende fase...Bij de Formateur!)

Daar kan achteraf ...die er niet bij waren...net zo over gevallen worden ...over Omtzigt ...nvt...als over Omtzigt ...elders...

Maar dingen... niet echt meer kunnen herinneren...dagen later...wat er besproken is...wat niet tot het Onderwerp zelf is...ik
denk...dat de meeste mensen ...het zich niet meer herinneren...wat tussendoor of vooraf...als losse flodders...allemaal gezegd is...
tijdens Vergaderingen...is al mooi als ze over het Onderwerp zelf...alles nog weten...dagen later...
Daarom zijn die Notulen nodig namelijk...

Hoe drukker het werkleven is...en/ of uit en thuis...hoe minder Mensen...alle losse
uitspraken onhouden...die allemaal...als zijn de ...nvt...tijdens Vergaderingen...gezegd zijn...

Ik deed vaak mee aan allerlei quizen...die op de Internet...Media Bladen staan...
Ik vroeg me vaak af...wat vieren Mensen eigenlijk...als het Kerst is of Pasen is en Hemelsvaart ed....en vrij eisen van hun werk...maar met
quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...fout hebben...

En wat was er deze afgelopen week...in het Nieuws...ook met...die quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...het fout hebben...
Ze herinneren het zich niet meer...

Maar als die Rutte...iets zich niet herinnerd...noemen er vanaf 1 een paar...het leugens!

Over een bonnetje...uit een ver verleden...dat plaats vond...in een Departement...waar met de eigen eind verantwoordelijke hebben en wel
De Minster...is bij elk Departement...de Eind Verantwoordelijke...

Als die Rutte...iets zich niet herinnerd...noemen er vanaf 1 een paar...het... leugens!

Ik vroeg me vaak af...wat vieren Mensen eigenlijk...als het Kerst is of Pasen is en Hemelsvaart ed....en vrij eisen van hun werk...maar met
quizen...3/4 of meer...van de antwoorden...het fout hebben...
En wat was er ...deze afgelopen week...in het Nieuws...ook met...die quizen...3/4 of meer...van de meedoeners er aan...van de antwoorden...het fout hebben...

Ze herinneren het zich niet meer...

Als je dan ziet ...ze gaan ...vanaf 1 een paar...die ene aanvallen...(Omdat die ene net... de meeste op de opinie lijsten...heeft staan...)
tm allemaal...gaan ze die ene aanvallen...dan weet je ook...wat Schorum Politiek is...

Trouwens...ook die Omtzigt weet...dat het die Wopke was...op TV over hem...maar doet er nog een extra overheen...of alles
aan die Rutte lag...ipv het zat allemaal...in die CDA Partij zelf...als het om hem zelf ging...

Rutte had alleen maar ...belangstellend...aan hem gevraagd...hoe het met hem ging...aan die die Omtzigt...ziek zijnde overspannen thuis...
Rutte had hem...die Omtzigt... niet op een ....niet verkiesbare plek gezet...bij dat CDA...maar de CDA Voorzitter!

Van diezelfde Voorzitter...mocht die Omtzigt...die Hoekstra ...niet voor de voeten lopen...

Want via de Toeslagen affaire...werd die Omtzigt steeds populairder van...en die Hoekstra...met die vele Miljarden naar de KLM...werd
steeds minder populair...
Zelfs die Hugo de Jonge ...moest niet populairder worden...als Corona Minister...dan werd er op dien z'n hakken getrapt...of die niks goed kon doen ermee...Het waren allemaal interne CDA zaken...dat tegen die Omtzigt in ging...want
die begon wel erg dicht ...bij de Departement Financien te komen...met uitens op tv...over de eind Verantwoordelijke...ook bij de
Belasting en dat is...Hoekstra...en niet die Rutte!

Hoe ze met z'n allen... die Hoekstra... uit de Luwte gingen houden...werd het spel...Dat kon als ze die
Omtzigt...uit de 2de Kamer zouden krijgen...en wel...die mee met de verkiezing voor Partij leider...Daar was maar1 Kandidaat voor...en wel...die Hugo de Jonge...en opeens...daar kwam die aan...die Omzigt gaf zich er ook voor op...
(Via de Partij Voorzitter)...Mooi geregeld ...als die Omtzigt...het won...(Dan was die als gewoon 2de Kamerlid (onderzoeker)weg
als Partij Leider)...als die Fractie Voorzitter...werd...)

Maar...die Omtzigt...won het niet...die Hugo de Jonge ...bleek ...net even populairder...dan die Omtzigt...bij de CDA leden te zijn...

Als 2de Kamer lid ...gebleven...vocht die...Omzigt... voor een ...betere plek ...op de Verkiezings lijst...
Die Voorzitter van het CDA
dacht maar aan 1 ding...hij was overtuigd...dat die Wopke (Met die Knuffel Voornaam) de Verkiezingen zou winnen...en het CDA zo
de Premier zou afleveren...
Daar draaide het allemaal om ...bij het CDA...

tm die Hoekstra ...de Fractie Voorzitter gemaakt...en daarmee recht had ...op plek 1 op de Verkiezingslijst...en
niet die...steeds wat meer populairdere...(Met zijn opkomen... voor de Toeslagen affaire dupezijners.... Omtzigt!

Moeilijk punt ...ze gingen die Rutte te kakken zetten...of die de Eindverantwoordelijke was...op Departement Financien...maar
die Omtzigt wist wel beter...(Dus die uit het zicht...gezet getracht...alweer en nog steeds...ging wel opvallen!)

Toen die hugo de J het teveel werd...2 volle banen...en de plek voor Fractie Voorzitter vrij kwam...zette ze niet
die Omtzigt... in die baan...(Als nipte verlieze nog maar pas)...maar Hoekstra...kwam op die DJob...

(Maar echt...Schaak denken... kon die CDA Voorzitter niet...met al zijn zetten...gedaan...won toch ...met de Lands Verkiezing...die Hoekstra het niet! Werd zelfs geen 2de...maar D66!)

Tijdens de Verkenningsfase...Om dat ene zinnetje van de Notulist...Omtzigt elders...gingen ze bij het CDA doen...of alles aan die Rutte lag...
want ze mochten allemaal neuzelen...in de Verkenners Verslagen...(Schonden daarmee het beroeps geheim!) Via de 2de Kamer Voorzitter...
want als PvdA. er ...won die Partij...ook weer niks...met de Verkiezingen...en ja hoor...Rutte bij de 2 Verkenners...had het over Omtzicht gehad...Omtzicht elders...werd via de Notulist... dat...vanaf toen...omtrent die Omtzigt...gingen ze bij het CDA doen...of alles aan die Rutte lag...en 1 herinnering ev...niet...ging heten...leugens...mv...

(Moet je weten
dat in feite totaal niks gebeurd was...)

maar er wel...ze met ze allen...er een hele Paas Passie verhaal...over die Rutte heen lieten komen...

Zelf de Partijen ...die 4 jaren... met de VVD in coalitie zat...deden of alles ...omtrent die Omtzigt...aan Rutte lag...
deed die van de GGGGr Unie ...er nog een volle schep overheen...en de zieke thuiszijnder Omtzigt ...ook...ging
doen of alles aan Rutte lag...(De Aap kwam wel uit de mauw...waarom die (inmiddels opgestapte) Voorzitter van
het CDA...die Hoekstra ...op plek 1 wou...op de plek kans Premier te worden...en vooral niet... die Pieter Omtzigt...!)
Ergens om zette die CDA Voorzitter...in eerste instantie die Omtzigt op een niet verkiesbare plek...op de Verkiezings lijst!
Dat was ergens om...)

Omtzigt ...ging
doen of alles ...wat hem betrof...aan Rutte lag...(De Aap kwam wel uit de mauw...waarom die (inmiddels opgestapte) Voorzitter van
het CDA...die Hoekstra ...op plek 1 wou...op de plek kans Premier te worden...en vooral niet... De zwakke plekken...in
de tijd...van diens Geest ondekt...van die Pieter Omtzigt...!)Maar schuiven met Mensen zonder de eerlijke uitleg erbij...
en die Hoekstra ...die bleek (Na lands verkiezing)...ook al niet tegen zijn verlies te kunnnen...wilde
dat Rutte excuus ging maken ...naar de 2 Kamer en naar
die Omtzigt toe... en naar het CDA toe...(Het totale plaatje van...wat het
tot Schorum Politiek ging maken...is deze uitleg ook niet helemaal...)

(Hoe hoger het behaalde ...Eigen Hoofdfactoren Getal is...hoe dieper ze kunnen vallen...)
(Naar de Neg kant...)
Ik schreef pas...het enige ...wat Mensen
dan nog redden kan...(Voor ze ...plots of tzt...in het Zwarte gat geflikkerd worden) is... De Liefde...

Vragen ze me ...per mail of per telefoon of bij me thuis...ofop het forum...over welke Liefde... heb je het dan?

Wat men tijdens het leven...bijeen vergaard heeft...aan Pos... Zijn Getallen...

Want alleen ...De Liefde kan alles overwinnen...(Zelf een bak vol met Neg Getallen...(in het Eigen Zijns Getal)
komt best vaak voor nl...)

Voor de ...Pos...Liefde... Getallen...moet je... in de Verticale Middenlinie zijn...(Op het Assenstelsel)
Daarvoor moet je... per Hoofdfactor...langs...de Middens... punten...gaan...

Wat Liefde is...
bv Liefde voor God...voor De Jezus...voor De Maria...voor De Heiligen ...voor 1 Heilige...
Liefde... tijdens het Huwelijk of samen wonen ed...Liefde voor het Werk en voor wat dan ook...voor het Milieu...
Liefde voor de Natuur...Liefde...voor Mensen Dieren Dingen Zaken...en ook voor
De Wet zelf...

Dus er is best ...veel liefde te vergaren...tijdens een Mensen leven...

Maar het Omgekeerde... komt ook erg veel voor...

vb. Je zal net hebben mee gedaan... aan een feest...of Festival...in de buitenlucht...en massa's troep... hebben achter gelaten...Lands of Stad vuilinis dienst...moet het opruimen...De Liefde
voor het Milieu is dan ...niks...tm is Neg.
Je zal net... de Drugs Labs afval...voor ze... in een Bos of Water geflikkerd hebben...etc.
Dieren ...Kinderen... de Partner... mishandeld hebben...of misbruikt hebben...en/ of de hele boel belazerd hebben...

(Overleden Kinderen bv komen allemaal gelijk in Hoofdfactor 13 of 14 terecht...
dan hebben ze daar
(De Daders) het omgekeerde van...in hun Eigen Zijnsgetal...

Om maar wat te noemen...Politiek zit in Hoofdfactor 3 (Lage Overheden) en in Hoofdfactor 9...(Hoge Overheden)
degenen die de (Vak) Waarhedens Omkeren...tm op grote hoogte...komen zichzelf...plots of tzt wel in het
Omgekeerde tegen...(Dan blijft de Vraag...
Hoeveel Liefde... is er (tijdens het leven)...Vergaard...in dat Eigen Zijns Getal...

De Wet...Hoofdfactor 7...kent wel...desnoods wel...Genade...maar voor de Liefde... moet je Hoger... voor zijn...op
de Getallen lijn ...van Het Zijn...

Een levenslang Liefde...voor je Partner...kan een hele Hoge ...Pos zijn...en massa's Neg overstijgen...op
de Getallenlijn van Het Zijn...(Om maar wat te noemen...)
vb 72 Jaar...The Queen en haar Philip!)(Die komen... elkaar...in dat Eeuwige Hiernamaals)... wel weer snel tegen... op
de Koningslinie Hfd F 9 ... plots... of tzt)! Dito voot De Liefde...voor het (hun) Vak! (Allebeide) Komt bij
Liefde voor hun naasten en Nazaten en voor de (Huis)dieren en Paarden etc.

Dus om welke Liefde... Meer of min...(aan totalen) het Gaat...is niet zomaar... te beantwoorden...

Het Omgekeerde
is makkelijker te beantwoorden...bv... Wie een Goed Mens...in het Neg zet...(Zeg in Hoofdfactor 9)
Daarvoor werden er... extra Zwarte gaten ...voor uit gevonden...Dus om welke Liefde... het Gaat...is niet zomaar te beantwoorden...
Het Omgekeerde
is makkelijker te beantwoorden...

Met al die Hoofdfactoren...Ze komen... De Wet tegen...Hoofdf 7(7.7)
Voor de Liefde...moet je minstens
De Jezus... Zien...trachten te bereiken...Hoofdf 14( 14.14)
Zo hoog staat... De Liefde ...Aangeschreven nl...

De Wet...Hoofdfactor 7...kent wel...desnoods wel...Genade...maar voor... de Liefde... moet je Hoger... voor zijn...op
de Getallen lijn ...van... Het Zijn...Dat kan alleen... via de Midden linie (Op het Assenstelsel)
tm God Zelf (14)
--------------(14.14)
(De rest van de (Verticale) Middenlinie)
----------------(1.1)
(Niemand komt tot de Vader dan door Mij ...(14.14) (is dat zo kort getypt uitgelegd)

Was weer een aparte type-oefening...en hoe het met mij gaat? Type ik misschien de volgende keer...
Fijne Zondag verder allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Wk 15 Uitslag van 2 Golfwedstrijden dit Weekend)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 19 apr 2021, 13:54

Rasta

Ik las dat ook
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Ze vinden allemaal, dat die Bea blunderde, ook die Frans.
Alleen jij schrijf, dat juist die Frans blunderde.
Die had gelijk, vanaf vraag 1 moeten zeggen, mijn vader leeft niet meer, maar mijn moeder,
heb ik geknuffeld.
Dat deed die Frans niet.
Die Frans, draaide er omheen en deed zelf zo, of ze allebei, nog leefden, zijn ouders.
Dus vraag 2 van Beau of zijn vader al een corona vaccin heeft gehad, toen pas zei die Frans, mijn vader
leeft niet meer. Daar schrok die Beau zo van, dacht dat hij zelf, de blunder maakte en allen dachten
vanaf 1 hetzelfde, behalve, typisch jij LT. Ha ha haaaaaaaaaa
Als ik je uitleg lees, geef ik je groot gelijk, die Frans maakte zelf , de blunder, voor die Beau!

Zeg lt, je hebt dit weekend 2 bekers gewonnen, met je golf tv en pc hobbie. Gefeliciteerd, dat is al
5 weken op rij, dat je de beker winnaar, eruit gevogeld hebt.

Over de liefde, had je het vroeger, wel vaker over, dat je daarmee, erge hoge scores kan maken, in de
eigen zijnsgetal. Dat kan rijen negatieven weg vegen, bij het laatste oordeel.
Er is volgens jou, geen 1 mens, die geen negatieven heeft, in het eigen zijnsgetal, niemand is volmaakt namelijk.
Ook
dat de liefde overwint alles, legde je vroeger weleens breed uit, op ons vorige forum, dat we toen hadden.
Maar hoe hoger de negatief, hoe minder makkelijk, dat is weg te vegen.
Schorumpolitiek bv in hoofdfactor 9 is al -9
We zijn. in de ziel, een bak vol met getallen, pos en/of neg. schreef je wel eens, men heeft allemaal,
een eigen zijnsgetal, bv in hoofdfactor 9 en dat is een erge hoge hoofdfactor, begreep ik toen eruit. Hoog 9, de hoofdfactor, dat
is, in het omgekeerde, in het neg, erg laag. -9 De ziel uitstraling, is een natuurkunde iets en de getallen, in de ziel, is wiskunde.
Alles is natuurkunde en wiskunde en scheikunde, schreef je wel eens. Zonder mensen, gaat dat ook zo door, maar met mensen,
waar die ook zijn, die rekenen en wegen en meten altijd, ook in dat eeuwige hiernamaals.
Tot zover snapte ik het allemaal wel. Een goed liefdevol huwelijk, daarmee zit ,mijn Herman en ik, ook heel goed mee.
Als er negatieven zijn, kan dat, via de liefdes getallen bij elkaar, al erg veel, negatieven weg vegen, dat is dan, mooi mee genomen, (zoals jij dat altijd schrijft.)voor plots of tzt.

Je mailde me, dat je mijn weekendplaat zo mooi vindt. Maar nog niet zulks, vanaf de mails, op het forum plaatst, wgs er zijn nog steeds, massas platen en fotos dichtgeklapt, die moeten eerst geherhost worden. Toen kreeg je longontsteking, en lag dat herhosten stil.
Ik hoop dat het, nu weer, een stuk beter, met je gaat. Wel een pech, die chronische verslikkingen, krijg je het er niet
goed uitgehoest, kan het weer longontsteking worden. Voorzichtig dus Meissie, met je zelf!
Goede week allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 apr 2021, 06:57

Tafel... :)

Sylvana Simons was de Gast bij... Adieu God...bij Tijs van den Brink

https://www.npostart.nl/adieu-god/19-04 ... ON_1323799

Altijd hetzelfde...als het om het uiterlijk gaat... van De Jezus...komen er tegenwoordig uit...
ook die Tijs... denkt niet verder na...dan zijn neus lang is...zegt...die was zwart...
wgs...Midden Oosten...

Ik typte al vaker...
Heb ik het niet over alle Mingranten huidskleurigen...naar die landen zijn gegaan!)
(Heb ik het over de oorspronkelijke Autochtone Ras daar)
Het witte Ras...
begint juist...nl...In het Noorden van Afrika...en omgevings landen...

Als Mensen erg veel in de Zon zijn...of werken buiten...kan hun huidskleur wel minder wit lijken
net als overal op de wereld...van olijfkleurig tm bruin...maar zwart is dat... ook helemaal niet!.
Maar blijven ze...dan weer uit de zon...wordt hun huidskleur ...weer wit!

Oook het orginele Joodse Ras...is zo Wit... als wat... van huidskleur...en 70% kans...met
zwart haar en bruine ogen...30% Kans zelfs blond haar hebben en blauwe ogen of zelfs roodhaar hebben ed)
En als ze niet in de zon geweest zijn...zijn het... blanke mensen...
Ik zet hier wat Foto's van Mensen uit die gebieden...


Afbeelding...........Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding(Marokko)

Afbeelding(Marokko)

Afbeelding

...........Afbeelding

-------------Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding------------------Afbeelding
Volgens mij lijken... deze personen nog het meeste erop...in ieder geval met baard...dat hadden de Joden toen allemaal...
vlg mij ook wat ruig...haar en baard...als je met Herders en Vissers ea voornamelijk met Mensen in den velde...omgaat...in
die dagen...zie
je er niet uit... als een alsmaar ...een kammende moderne Popster...van deze tijd... met net geknipt haar en baard...

Nou ja goed oke ...dat wou ik effetjes laten zien...
(Want veel onnozelheid ...viert er hoogtij mee ...tegenwoordig...)

Maar wat die Simons zei...is een vorm van ...denk... krankzinnigheid...
ze zei nl...(En mi seksitisch en behoorlijk racistisch is ze ook!)
Ik geloof in Jezus...als die een Vrouw is ...en... Zwart is...

Dat zou... net zo ...denk...krankzinnig klinken...(En Racistisch)...als een blanke Vrouw zegt...
Ik geloof... in wat Mandela allemaal zei...als die een Vrouw is... en ...Blank is...

(Ik denk altijd...als je niks... van Blanken hebben wilt...ga dan naar een land
waar ze Zwart zijn...dan kan je nog altijd...volop je uitleven...zeikeuren...en
door drammen... over de Mannen er...dat ze ...geen Vrouwen zijn...)

Nou ja ...zo kan die wel weer...Jullie ook een fijne Dinsdag...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 20 apr 2021, 17:03

Elkaar


Ik vind dit een mooie reddings video
https://www.ad.nl/video/organisaties-sl ... rg~p221336

Maakt volgens jou, geen bal uit, welke huidskleur mensen hebben, maar als ze onzin gaan kletsen, en
die jezus zwart noemen gaan, dan type je er wel over.
Ik heb helemaal niets, met al die godsdiensten niet, dus hoe ze er 2000 jaar geleden, eruit zagen, zal wel.
Jij zette hier laatst een video, over een dierentuin in israel, daarmee liet je zien, hoe een wit huidige joden hebben.
Zoveel massas bij elkaar, op die video, en allemaal witte mensen, zijn het.
Die jezus kwam uit een joodse stam, uit nazaret schreef je weleens, met een witte huid, en veel pijpekrullerige mannen,
zijn daar, als ze dat gaan laten, hebben ze, lang los haar, zoals die jezus, dat had, en in die dagen, hadden ze, de mannen,
allemaal een baard. Kom dan niet , net doen, of die jezus, een zwarte man was. Dat is vals spel spelen, om het
donkere ras, over te halen, tot het christelijk geloof! Dat zijn kerktrucs, om meer leden te krijgen, doen ze dat!
Soms denk ik, je hebt wel gelijk, veel mensen, zijn zo slecht als een deur. Er is echt niet veel veranderd, schreef je laatst, met
het paas verhaal, van 2000 jaar geleden, ze zijn nog steeds, net zo slecht. Als ze rutte hadden kunnen ophangen, hadden
ze het gedaan, in de twede kamer laatst!
En dat, terwijl er totaal niets gebeurd is, rutte met die 2 verkenners, het was iets, op tv. hadden ze het over gehad, schreef je.
en wat was er op tv , net geweest, die hoekstra, was op tv geweest, die had het over die omzicht gehad.
Als je schorem politiek wilt snappen, zei lt me laatst, moet je kijken, hoe die hoekstra, dat deed, die
zei, in de twede kamer, dat rutte excuus moest aanbieden, aan die omzicht en aan het cda , en aan de twede kamer, die hoekstra,
is , een judasfiguur, optima forma in het omgekeerde, met veel negatief, , vind jij dat!
Deed rutte niets mis, vroeg ik laatst aan je, je zei, als je goed oplet, valt die nooit iemand af, dat kan mooi goed en aardig lijken, maar
mocht die denken, ik heb er een vriend aan, ze naaien belazeren, hem achteraf, om de 2de kamer tegemoed te komen, zegt die
onnozele dingen, zegt dat die gebeld is, smorgens vroeg, en niemand vroeg hem er naar, later nog eens, die van d66 had hem gebeld,
niemand wist daarvan en vroeg er naar. Zo iemand, kan je beter, in vrije tijd, niet bellen. want het klinkt erg verdacht, dat zij van d66
hem had gebeld. Eerste keer, deelde hij niet mee, wie gebeld had en na veel heisa er over toen, in die twede kamer, zei die nu, de naam van de beller erbij en alzo creerde dat weer, een hoop heisa. Zijn onnozelheid is, niemand weet, dat die gebeld is.
Die wilders, had beter moeten weten, met ze actie daarop, in de 2de kamer felle strijd, met elkaar, maar prive, zijn ze gewoon
vrienden en gaat het niet, over hun werk, met elkaar. Dat heeft die rutte, met meer mensen, in de politiek, in privetijd, zijn het
gewoon vrienden. Maar zijn onnozelheid is, heel eerlijk, het te melden, in de twede kamer, dat belletje naar hem toe, terwijl het
belletje, niets met het werk, van doen had. Maar dat gelooft dan niemand!
Die wilders viel hem daar, het meeste op aan, maar juist die, had beter moeten weten, hoe die rutte, in vrije tijd is. Dan
vechten en dealen ze, ook niets, met elkaar uit, over werkzaken.
Onnozel, is elk mens, wel eens, zei lt me, maar in de twede kamer, moet je, niet onnozel zijn en al helemaal niet, als baas, van de
hele parlementaire kluit. De hele verkiezings uitslag, jaloezie en nijd, komt er dan, bij de meesten, eruit.
Ik zei , tegen lt pas, ik zag er, hele valse krengen, maar lt zei me, de meest valse is, die hoekstra en nu samen, met die omzicht!
Jij hebt het over, die valse vrouwen, maar je mag aannemen, dat zijn toch echt mannen, hoekstra en omzicht! En dito
die van de christen unie, lt noemt hem, die van de gggggggggggristen unie.
wat een schorum zooitje, bij elkaar, is dat zeg! Dan weet je ook, wat schorum politiek is.
Lt zei me, als je het mij vraagt. je kan beter, helemaal niets weten, over politiek. Ze gaat zelf, doorzappen, zei ze me, als er politiek, op tv is. Lekker rustig is dat!
Ik zei haar, ik hoor ze bij de nos, alweer al de dingen zeggen, wat in het geheim, besproken is, in dat catshuis.
Zoiets moet toch, verboden worden, zei ik haar, alles te zeggen en uit te leggen, wat kort erop, die rutte en die de jonge gaat zeggen, op tv. Wat gaan zeggen, zei ze me, ze kijkt er, niet eens meer naar, naar de persconferenties, alles is al gezegd. Ze zei me, er
zijn, gelijkertijd, leukere dingen, op tv!
Ze kijkt, midsommer murders dan, duurt tot 8 uur. Ha haaaaaaa moet ik ook, om lachen.
Ik wens jullie een gezellige avond toe. Liefs en knuffels van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 apr 2021, 02:11

Kaarten... :)

(Iemand vroeg me...wat vind jij ervan?
Waarvan? Versoepelingen vanaf 28 april: einde avondklok en heropening van terrassen
Ik zei...Nou van mij ...zou de terrassen wel van 10 uur tm tot 8 uur in de avond...open mogen...om 6 uur sluiten...slaat echt nergens op!

Bij mij is beneden... een heel groot plein...een Restaurant...heeft vandaag al... een groot buiten terras gebouwd...op het plein...maar
heeft dan weer niet door...dat tussen vandaag ...en tot 28 april...er nog een Marktdag volgende week...op Dinsdag is...en dan moet het plein leeg zijn...dus
is alle het werk er aan...vandaag gedaan...is...voor niks... gedaan!(Schreef ik wel vaker...ze moeten snel aan de gewone waar...als
ze niet meer...gewoon kunnen nadenken...en niet meer kunnen vooruit denken ed.)

Maar zelf vind ik... die buitenterrassen... reuze gezellig...om te zien...
Maar of die terrassen nou ...6 uur open zijn...of 8 of 10 uren...maakt geen bal uit...mi Maar..Je hebt altijd...een soort Ochtend ploeg Terrasgangers en een Middag ploeg en een Avondploeg...In zo'n overvol landje als Nederland...zitten er massa's mensen ...tussen 5 en 6 uur...
in de fyle ...op de Auto wegen...dus ...die missen allemaal...het genoegen ...van het Terras leven...dus al is het open...die hele grote groep...heeft het helemaal niks aan...aan
die versoepeling!`(Schreef ik wel vaker...ze moeten snel aan de gewone waar...als
ze niet meer gewoon kunnen nadenken...en vooral niet meer vooruit kunnen denken ed.)

Ik zei...Je hebt altijd...een soort Ochtend ploeg Terrasgangers (Vaak AOW'ers)...(en Boodschppers doeners) en een Middag ploeg (Veel Thuiszijners die zich vervelen thuis) (Huismoeders en Huis Vaders ed...en Boodschappen doeners....en (na ...School Grote Koterij...)
en een Avondploeg...(Na Studeren en Werken)
Van mij... zouden de terrassen wel van 10 uur tm tot 8 uur... in de avond...open mogen...om 6 uur sluiten...slaat voor teveel Mensen...nergens op!

(Komt bij... dat alle Lnads Handhavers...in het land...ook graag om 6 uur thuis zijn...voor het avond eten...om dan om 8 uur weer...ter plekke
paraat te zijn...te zijn!)(Boa's en Politie ed)

(Schreef ik wel vaker...ze moeten snel... aan de gewone waar...als
ze niet meer gewoon kunnen nadenken...en vooral niet meer ...vooruit...kunnen denken ed.of niet kunnen inleven...met denken...ed. rondom al
die dingen...)

In zo'n overvol landje ...als Nederland...zitten er massa's mensen ...tussen 5 en 6 uur...
in de fyle ...op de Auto wegen...dus ...die missen allemaal...het genoegen ...van het Terras leven...dus... al is het open...die hele grote groep...vooral werkenden...in het land...heeft ...Terrassen mogen open... van 12 tot 6 uur... helemaal... niks aan!

(Met 6 uur de Terrassen moeten sluiten)...De kans ...dat ze er... extra hard om gaan rijden... om op een terrasje... toch een pilsje te kunnen pakken...(voor 5 uur)...en daardoor...ongevallen gaan veroorzaken...zit er eerder ...groots in...)

Ze zeggen nog steeds niet...dat Niet... of nog Niet gevaccineerden...van de risicogroepen...wel... in de Lockdown moeten blijven!
En hoevelen waren ziek...en hebben alleeen daarom nog die Corona prik niet gehad...van de risico groepen...
Zelf...krijg ik ...de Phizer...half Mei... de eerste prik...en in Juni de tweede! (Laat ben ik ermee...dat wel...maar ziekzijnde (longontsteking gehad) (en gigantische zware spierpijnen)...daarom ...ging ik echt niet
de Prik ergens halen...daar 100 meter of meer...over een parkeerplek lopen en dan naar
de priklocatie lopen...in een lange staande rij wachten...( Ik was al blij...het Toilet en de Douche thuis ...te kunnen halen...)
Wat ik bemerkte...(aan mezelf)...hoe snel de conditie verdwenen is...na 3 weken ziek geweest...en weken en maanden in de
Lockdown en Avondklok geweest...
Met m'n 78 jaar oud...Dat gaat dan straks zo...
De Prik ergens halen...(Eerst er naar toe...en dan...100 meter over een parkeerplek lopen... en dan naar
de priklocatie lopen...op tv is dat te zien vaak...is ook minstens 100 meter...en dan in een lange staande rij wachten...en dan de zelfde
route terug naar de auto...Nou ja ik zie wel... hoe dat uitpakt...misschien kunnen ze me ...ergens onderwijl...van de straat vegen...

3 jaar terug...kreeg ik ook longontsteking...na een grandiose verslik partij...toen bleek ik resistent voor peniciline geworden...
Van de Ontstekings remmer Prednison kreeg ik toen...gigantische dikke voeten en enkels...en ook een grandiose spierpijnen...
Duurde maanden voor de voeten weer normaal werden...de enkels bleven vanaf die tijd altijd dikker...

Nu maakte ik exact hetzelfde mee...
Alleen gingen nu de voeten ervan zeer doen...zo te dik werden die...(Van de Prednison!)
Toen de Prednison kuur weinig tot niks hielp...kreeg ik er nog kuur van...
Dat hielp ook niks...alleen de dikke voeten kreeg ik er van...

(Ik keek in de bewaar doos van Medicijnen nog van mijn DJ...in...en zocht of die in die tijd iets anders had...als ontstekings remmer...
En ik zag een doosje...Ibuprofen 400 mgr...Pijn stiller en Ontstekingsremmer...is dat...
Ik wachtte tot m'n jomgste zoon langs kwam...die avond...om te vragen...kan ik dat zo over tijd...nog innemen?
Hij zei...Nee...maar je kan dat bij elke Drogist kopen...de Oudste zoon dat kopen voor me...3 euro of zoiets is dat maar...
Ik dat innemen...
De voeten waren de dag erop al weer smal...
Nog niet meteen blijvend... in die vorm...wel liggende...niet zittende...maar toch...het begin was er van...om de voeten weer
mooi in de vorm te krijgen...zo ze altijd waren...Dus
ook ...dat... doet dit middel...Ibuprofen 400 mgr...Pijn stiller en Ontstekingsremmer...is dat...
Dat middel...doet de vast zittende...ontstekingsslijm ed los maken...en wat Asperine en Parasetamol totaal niet deden
deden... dat middel wel...De (Vreselijke spier) pijnen verminderen! Niet dat het weg was...maar iets wat pijn kan verminderen
was al heel wat! (Na een half uur... nam ik een halve Asperine van Bayer extra...die 2 combinaties...werkte echt geweldig!

Ik had net als toen...gekneusde spieren..van het uithoesten na de verslikking...(Wat dus maar half gelukt was)
erbij had ik spierpijnen erbij over het hele lichaam...van een ander medicijn gekregen...(Een bloeddruk verlager)
en volgens een inval Huisarts...had ik een Virus onder de leden...dat gaf ook spierpijnen...(Als je wilt weten wat
echte pijn lijden is...moet je van 3 dingen spierpijnen krijgen...)

Wat Asperine en Parasetamol totaal niet deden...ook niet gemengd met iets erin...tegen de pijn...
deed... dat middel Ibuprofen 400 mgr wel...De (Vreselijke spier) pijnen verminderen!
Na een half uur... nam ik een halve Asperine van Bayer extra...die 2 als combinaties...werkte echt geweldig
Niet dat het weg was...maar iets ...watveel van de pijn kan verminderen...is dan... al heel wat!

(Ik leek aan alle kanten...de Corona ziekte te hebben...zo alles bij elkaar...Maar die Test was...Neg!
Als het al een Virus was erbij...was het niet eh dat!)

(Maar 3 jaar terug... had ik precies dezelfde klachten en pijnen ed...(Ik had is een Rollator voor mijn DJ gekocht...(toen die nog leefde
en ziek was) die heb ik 3 jaar terug ...zelf...veel dagen toen gebruikt...in m'n flatje...Maar door dat middel...Ibuprofen 400 mgr
had ik dat nu net niet nodig...maar was wel blij...het Toilet en de Douche te kunnen halen...
(Wat ik ook mocht mankeren...ik had geen Koorts en luste elk etens wel...) Maar heb wat af gekermd!
En als
ik languit ging liggen...ook op de dag...sliep ik gelijk uren weg...telkens weer...bleef ik zitten...dan viel ik zittende in slaap...
Alle soorten gel en crems ...tegen spierpijnen... hielpen totaal niet...elke zachte massage erop...deed al gigantisch zeer...

Als ik ziek ben...rook ik vaak niet...maar ben er toch weer mee begonnen...en dat had nut...ik begon steeds makkelijker
uit te hoesten...(Dat uithoesten...Wat weer wel ...extra zeer ging doen... op de al zere spieren!)
De uithoest slijm ziet er nu... heel gewoon mooi ...als dun witspuug slijm uit...Maar nog steeds moeten alle spierpijnen eruit...
ook al is dat erg verminderd...vanaf ingenomen...Ibuprofen 400 mgr

Vandaag zagen mijn voeten er... weer mooi slank eruit...zelfs de enkels!
Na lang zitten... of met lang typen...zie je de voeten...nog steeds... weer ietsjes opzetten...maar na gestrekt gelegen...weer snel...mooi
eruit zien...Dat was 3 jaar terug wel anders...(Met de Prednison)...pas na maanden...werden de voeten dunner...maar de enkels bleven dik!
Maar een middel Ibuprofen 400 mgr...iets meer dan 3 euro...een doosje vol...rose pillen...is ook wat anders...dan telkens rekeningen te krijgen...van 40 a 50 euro...voor medicijnen...met te gekke bijverschijnselen!

(Die ze dan geheid noemen...Ouderdoms verschijnselen...zijn dat...)

(Dan denk ik geheid...Lul niet zo stom...komt (in mijn denkens)...er is verschil in...afbouw trajectes...van het lichaam...bij veel
ouderen...in de tijd...of
in... wat... dagen...opeens ...al die kwalen...) Wat zit er tussen...dat ervoor en dat opeense...wel
Op recept bepaalde Medicijnen gekregen! (Om maar wat te noemen...

(De zelf gekochte...
Van Ibuprofen 400 mgr
ging ook meteen de plasproblemen van weg! (Gekregen van een vorig (erg foute Medicijn!)...En
ook die dikke voeten is...van ook... een voorgeschreven medicjjn!(Vaak staat in erg veel
Medicijnen ...de bijverschijnselen ook erbij...spieren pijnen kan het geven!) etc.

(Al die kwalen...Die ze dan geheid noemen...Ouderdoms verschijnselen...zijn dat...)

(Dan denk ik geheid...Lul niet zo stom...komt (in mijn denkens)...er is verschil in...afbouw trajectes...van het lichaam...bij veel
ouderen...in de tijd...of
in... wat... dagen...opeens ...kwalen
al die kwalen...) Wat zit er tussen...dat ervoor... en dat opeense...
wel...Op recept bepaalde Medicijnen gekregen! (Om maar wat te noemen...(De zelf gekochte...
Van Ibuprofen 400 mgr
gingen ook... vrijwel meteen ...de plasproblemen van weg! (Plasproblemen...Gekregen van een vorig (erg foute Medicijn!)...En
ook die dikke voeten is...van ook ...een voorgeschreven medicijn! Die heten dan...Ouderdomskwalen!
(Dan denk ik... geheid...Lul niet zo stom...dat komt (in mijn denkens)...er is verschil in...afbouw trajectes...van het lichaam...bij veel
ouderen...in de tijd...of
in... wat... dagen...opeens ...zit je met kwalen...

Laatst schreef ik hier...je kan erop voorspellen...ze noemen het Ouderdoms kwalen...als ik ermee naar de Dokter ga...
En zo ging het ook...Bij de Specialist in het Ziekenhuis ...alswel bij de Huisarts! (Zo voorspelbaar zijn ze tegenwoordig!)
Dan denk ik... geheid...Lul niet zo stom...en denk ook gelijk...(Ze moeten (Net als vroeger...tm pas nog...)snel... weer aan de gewone waar...want waar niks mag...ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van!

(De zelf gekochte...
Van Ibuprofen 400 mgr
gingen ook... vrijwel meteen ...ook de plasproblemen van weg! (Plasproblemen...Gekregen van een vorig (erg foute) Medicijn!
En dat bleef maar gaande...)...En
ook ...die dikke voeten is...van ook ...een voorgeschreven medicijn! Die (Genoemde kwalen)...heten dan...via
de Dokters zelf...Ouderdomskwalen?!

(in mijn denkens)...er is verschil in...afbouw trajectes...van het lichaam...bij veel
ouderen...in de tijd...(Die kunnen ze wel Ouderdoms kwalen noemen!)
of
in... wat... dagen...
opeens ...
zit je met ...aparte kwalen...(Die kan je geen Ouderdoms kwalen noemen! En niet dezelfde medicijn blijven voorschrijven!) )
maar zo... kunnen ze schijnbaar ...niet meer denken! Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van!

Jullie wens ik trusten en een fijne Midweek morgen. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 apr 2021, 13:54

Tenminste

Ha ha haaaaaaaaaaa Echt iets voor jou LT, je kijkt uit je flatraam, en ziet meteen, de fout
van het restaurant tegenover je, dat die niet doordenkt, dat het pas 28 april in gaat, dat de
terrassen open mogen, en dat er een marktdag tussen zit, en het plein
dan leeg moet zijn, heeft die net, een dag hard werken, eraan gehad, met alles opgezet, op het plein.

Ik begrijp van je, dat je , risico mensen, die zich niet, of nog niet, hebben laten vaccineren, tegen corona, die
zichzelf, in de lockdown moeten houden, en in de avondklok., tijdens nieuwe versoepelingen, dat vind jij ervan, en dat melden ze er nooit apart erbij,
dat is, al die tijd, al hun fout! (Ook vorig jaar!) Ook nu weer, zeggen ze het, niet erbij!

Ik begrijp, als je nu, smorgens wakker wordt, heb je weer mooie slanke voeten. Ha haaaaaaa , net toveren!
Je schreef eens, over de vorige keer, dat het niet aan je bloedvaten ligt, want met het wetenschappelijkonderzoek,
waar je aan mee doet, al 12 jaren, was er compleet niets mis, met die benen en voeten en hart, bloedvaten en
laatst, pas, hetzelfde, je hart, zag er zelfs prachtig eruit.
Dus moet het volgens jou, aan de vochtvatenstelsel liggen, vanaf de nieren route naar de blaas toe,
vanaf, die bepaalde medicijn gehad, dat de voeten, zo erg dik maakt.
Die, hoe heet dat medicijn, doet wat met de nieren, lijkt mij.
Dat andere, zelf bij de drogist gekocht, heft dat, schijnbaar weer op???

Je zal vandaag wel, de nieuwe golf weekend gaan invullen. Succes ermee.
Hou je taai daar. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 apr 2021, 14:47

Minste... :)

(Ik tracht... uit te puzzelen...waarom Netflix...RTL4 dingen kan verbieden...om uit te zenden...Zoals pas...
Prins Philip was overleden...kon tijdens zijn leven...erg goed ...met onze Prins Bernard ...om gaan...
Een Filmpje er over...mochten ze van Netflix...niet tonen????

Terwijl... zo een Burger iemand...als ik denk...De hele Lands Geschiedenis...wordt bewaard...bij het Nationale Beeld en Geluid...
Gebouw...
Aan Foto's en Film en Video's...ed...sowieso... alles ...in en over ...de Geschiedenis...van ons Koningshuis Mensen...
Ik trachtte uit te puzzelen...waarom Netflix...RTL4 dingen kan verbieden...om uit te zenden...Zoals pas...tijdens een Programma van Beau!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Netflix

(Ik kan wel...op eigen houtje...er slecht over denken...Het Bestuur...of iemand...verkocht...in het geheim...Lands Geschiedenis materiaal...aan Netflix???!!!
Of...iemand...steelde...Materiaal...voor Netflix...uit onze (via de Belasting betaalde)...Overheids...Geschiedenis bewaarde Gebouwen...en nog zo'n rij gedachtes...kunnen dan naar boven drijven...Maar dan wel...zonder Bewijs...en dus ...blijft de vraag... hoe zit het werkelijk???)
Kwam er... nog niet achter...maar...Misschien... weten jullie ...dat???
Waarom (Een Commercieel Bedrijf als)...Netflix...RTL4 dingen kan verbieden...(Uit onze eigen Geschiedenis)...om uit te zenden...Zoals pas...

_____________________________________________________________________________________________________________________

Hoevaak ik hier... wel niet getypt hebt...dat ze die Minister uit de luwte houden...vooral zo voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die Omzigt mee)

Nog is...Op elke Departement...is een Staatssecretaris de verantwoordelijke...maar de Eind verantwoordelijke is ...de Minister bij elk
Departement! (Ook bij het Ministerie van Financien en ook over de Belastingdienst!
Hoevaak ik hier... wel niet getypt hebt...dat ze die Minister uit de luwte houden...vooral zo ...voor richtingen...de Verkiezingen...
Het punt was
die 2de Kamerlid...onderzoeker...Omtzigt...(van het CDA)...het Prijspaardje van het CDA...was nou net...die Minster...(Van het CDA)waarvan ze van... overtuigd waren...met hem leveren we...als CDA... de Premier!(Daar begon alle tegenwerkingen en het geschuif
met die ...2de Kamer Onderzoeker Omzigt mee)! (Als die de waarhedens ging zeggen...in de 2de Kamer...lag die D66 Staatssecretaris eruit en misschien zelfs ook
de Departement Eindverantwoordelijke Minster...(Van het CDA)
vooral zo richting...voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die Omzigt mee)(Via het het CDA zelf!)
Hoevaak ik hier wel niet getypt hebt...dat ze die Minister uit de luwte houden...vooral zo voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die Omzigt mee)...Er was maar 1 Kandidaat...voor de Job...Fractie Voorzitter...en wel Hugo de Jong...(CDA)
Opeens schoven ze die Omtzigt er bij...(Die Voorzitter dacht...die Pieter is vast Popie Jopier dan die Hugo...dan is die Omzigt uit
de 2de Kamer...als gewoon Kamerlid...en weg bij dat Toeslagen affaire Onderzoek!
Hoevaak ik hier wel niet getypt hebt...dat ze... die (CDA) Minister uit de luwte houden...vooral zo voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die (CDA) Omzigt mee)
Bleek toch echt...dat die Hugo meer Popie was...bij de CDA Leden...dus zt die Omtzigt nog steeds...als een gewoon 2de Kamerlid
Onderzoeker te spelen...(De Toeslagen affaire trachten uit te pluizen)

Het punt was
die 2de Kamerlid...onderzoeker...Omtzigt...(van het CDA)...het Prijspaardje van het CDA...was nou net...die Minister...(Van het CDA)waarvan ze van... overtuigd waren...met hem leveren we...als CDA... de Premier!(Daar begon alle tegenwerkingen en het geschuif
met die ...2de Kamer Onderzoeker Omzigt mee)!
(Als die de waarhedens ging zeggen...in de 2de Kamer...lag die D66 Staatssecretaris eruit en misschien zelfs ook
de Departement Eindverantwoordelijke Minster...(Die van het CDA)

vooral zo richting...voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die Omzigt mee)(Via het het CDA zelf!)

Niet normaal werd...een Minister... die zich als een vis in het water...dat werk van Minister aan het doen was...zich ging opstellen...voor
de Job...Fractie Voorzitter erbij...van het CDA???
ipv die Omtzigt had er als nipt tweede na De Jong...er recht op...Om het nipte verlies...die Omtzigt...van die Hugo...(CDA)
(Volgens mij...geraakten ze toen...de draad kwijt...die Voorzitter van het CDA)
Het Prijspaardje van het CDA...
was nou net...die Minister...(Van het CDA)waarvan ze van... overtuigd waren...met hem leveren we...als CDA... de Premier!(Daar begon alle tegenwerkingen en het geschuif
met die ...2de Kamer Onderzoeker Omzigt mee)

(Normalitair
wordt de Fractie Leider...No1 ...op de Verkiezingslijst...(Om te voorkomen dat die Omtzicht dat wrd...no. 1 op de Lijst...
zette die Voorzitter...zijn PrijsParade paard...op No 1...via... die maakte hem...(De CDA Minister zelve)...Fractie voorzitter...

Om die omtzigt... toch uit die gewone 2de Kamer plek te krijgen...Via TV meldde die CDA Miniter en tegelijk Fractievoorzitter van het CDA...dat die Omtzigt wel Minister
mag worden...in een volgend Kabinet...
Hoevaak ik hier wel niet getypt hebt...dat ze die (CDA) Minister...van Financien
uit de luwte houden...(Via de Eigen CDA Partij...)
Dat nou net die Rutte
het was...dat op TV gezien te hebben...en dat zei ...tegen de 2 Verkenners...Via TV meldde die CDA Minister en tegelijk Fractievoorzitter van het CDA...dat die Omtzigt wel Minister
mag worden...in een volgend Kabinet...
en dat korte openings gesprekje...via een Notulist ging heten...Omtzigt elders...(Personen hoort niet bij Verkenners werk...maar pas bij de Formateur! dUS ELDE5RS!)


Hoe die ene daarna...zei...(Van die GGggggggggggrrrristelijke CDA Partij)...Die Rutte... moest excuus aanbieden aan Omtzigt en aan het CDA en aan de 2 de Kamer...
Dat is nou een vb van...een complete... Schorem Politiek!
Doen of alles aan die Rutte lag...en de rest van de Verkiezingen verliezers...nog vol haat en nijd zaten tov de Winnaar...van
de Verkiezing...vet gingEN mee doen...met die Omgekeerde Psychologie der dingen...gingen mee doen...EEN DING NIET HERINNEREN VAN rUTTE GING LEUGEN HETEN
EN DAT GING HETEN DE LEUGENS VAN rUTTE...vanaf 1 een paar etc...ten nadele voor Rutte...tm met z'n allen...(De Winnaar van Lands Verkiezing er trachten eruit te werken...)
DIE er een heel Pasen Passie verhaal ...van creerden...

Het is alweer wat weken geleden...maar langzaam aan...komen er nog steeds... meer waarhedens boven tafel...nog steeds...over
die Toeslagen affaire...Nog steeds heeft... elk Departement ...de eigen verantwoordelijken...van Staatssecreatarid (D66) tm
de eigen Eind Verantwoordelijke...en
wel dat is... De Minister (CDA) ... van elk Departement...is de Job van elk Departement...De Minister...de Eind Verantwoordelijke!

Hoevaak ik hier wel niet getypt hebt...dat ze die Minister... uit de luwte houden...vooral zo voor de Verkiezingen...(Daar begon het geschuif
met die Omzigt mee)(Bij het CDA zelf!)

Nog is...Op elk Departement...van Financien en ook over de Belastingdienst!
is den Staatssecretaris (D66) de verantwoordelijke...maar de Eind verantwoordelijke is ...de Minister(CDA)
bij elk
Departement! (Ook bij het Ministerie van Financien en ook over de Belastingdienst!

Via TV... meldde die CDA Minister en tegelijk Fractievoorzitter van het CDA...dat die Omtzigt wel Minister
mag worden van hem...in een volgend Kabinet...
en dat korte openings gesprekje...via een Notulist ging heten...Omtzigt elders

Hoe die ene daarna...zei...(Van die GGggggggggggrrrristelijke CDA Partij)...Die Rutte... moest excuus aanbieden aan Omtzigt en aan het CDA en aan de 2 de Kamer...
Dat is nou een vb van...een complete... Schorem Politiek!
Doen of alles aan die Rutte lag...en de rest ...van de Verkiezingen verliezers...nog vol Jaloezie en haat en nijd zaten tov de Winnaar...van
de Verkiezing...vet ging mee doen...met die Omgekeerde Psychologie der dingen...gingen mee doen...vanaf 1 een paar etc...ten nadele voor Rutte...tm met z'n allen...(De Winnaar van Lands Verkiezing er zo...trachten... eruit te werken...)
en er een heel Pasen Passie verhaal van creerden...

Nou ja...misschien snappen jullie het nu...wat ik bedoel ...met...Schorem Politiek!
(Maar ik typte ook...Het is van alle kanten...ook dat 2de Kamer debat! I...s Van alle kanten...GEZIEN!)

Kom ik ga me
bezig houden...met mijn TV en PC Golfhobby...met invullen ervan...Wk 16 voor as. Donderdag tm as. Zondag...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=75
Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 apr 2021, 01:51

Stevig... :)

(Het lijkt erop...of ze allemaal...niet goed snik meer zijn...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp
Ze snappen niks van Departementen in de Politiek...Dat de Staatssecretaris (D66) en de Minister (CDA) de verantwoordelijken zijn...

Met elk nieuw Kabinet...moeten de nieuwen...
de rotzooi opruimen... van de vorige...en zaken herstellen...via dat Personeel daar...dat is bij de Belastingdienst...niet gebeurd...zonder de Bepaalde 2de Kamerleden...dan was het zo gebleven...die toeslagen...affaire...
maar zelf nadat...blijken ze
hun taak niet volledig te hebben...waar gemaakt...is er naar grote groepen ...nog steeds geen recht gedaan!
(En met 1 knop de hele kluit in het hele land...freudeurs te laten heten...en met 1 knop dat niet recht te kunnen zetten...dat niet te
hebben gedaan...Schande!

(Kort gezegd...omtrent afd Belastingen van het Departement Financien)
ze vallen onder de categorie (Vak) Niksers! Deze Staatssecretaris (D66) en deze Minister (CDA) als zijnde...De verantwoordelijken tm de eindverantwoordelijke!

Zou wat mooist zijn...als in het land... alle Vak fouten en Missers en Niksdoenerijen en valse of criminele praktijken...op het bordje van
de Baas geschoven wordt...van een Bedrijf...en van Instelling ed...dan zou het land ...al snel...geen Baas meer hebben...
Daar zijn Afdelings Hoofden
voor uitgevonden en
Managers ed. Staatssecretaris en Ministers...Die opgeleid zijn...in dat vak zelf...die zijn de Verantwoordelijken...
Van de vele Departementen in de Politiek...zijn dat ...De de Staatssecretaris (D66) en de Minister (CDA) zijn de
verantwoordelijken...op het Departement van Financien... en dus ook van de Belasting afdeling!

Zo'n
twintig CDA-afdelingen en de jongerenafdeling CDJA ...handig eerst wat te snappen...omtrent het Onderwerp...Wie en wat
en Waar zijn de Ware Verantwoordelijken...in elk Departement...

Hun Top Inkomen is er naar
en ook hun Statis...
naar de Burgerij en naar de Beroepsgroepen ...is er naar...met de bedoeling...dat het goed gaat...op hun Departement...onder
hun leiding ...als Staatssecretaris (D66) en de Minister (CDA)

Zo'n
twintig CDA-afdelingen en de jongerenafdeling CDJA ...handig eerst wat te snappen...waar dat geschuif met Pieter Omtzigt vandaan kwam!
om dezen
uit de luwte houden...de Staatssecretaris (D66) en
de Minister (CDA) via de Voorzitter van het CDA zelf!

(Ze werden ook door die Omzigt nergens ooit genoemd...Want die ene was het... Parade Paardje... van het CDA)
Dat geschuif... met Pieter Omtzigt....Geen ene andere Partij... had daar mee van doen namelijk...dan alleen het CDA zelf!
(En dat weet die Omtzigt ook zelf!)

Geldt ook voor ...alle aparte Partijen...hun Mensen...die mee zijn gaan doen...vanaf 1 een paar...met die Omgekeerde Psycholgie...

Maar als ze ...vanaf Pasen...ook Zo'n
twintig CDA-afdelingen en de jongerenafdeling CDJA...ook ermee door willen gaan...mee doen met
die (Omgekeerde Psychologie methode)...(tov de Waarhedens)
secu...met die ...Schorum Politiek...(Om zo de ware... Vak niksers... te dekken...oa omtrent de toeslagen affaire)...(Op
het Ministerie van Financien!)

(Het valt onder...Hoofdfactor 9...(De Onderwerpen zijn... Departementen Ministeries...Kabinet en 2de KamerVak beedigde Mensen als zo danig...)...omgekeerd is
dat.... (Neg...-9...)...dan weer je vast... waar in zo'n Zwart Gat...je woon verblijf adres is ...voor plots of tzt!)
Hoewel...hoe diep in (-9) en hoe lang...hangt af...hoeveel Onschuldige Eerbare Goede Mensen...ze Dupezijners
ermee maken...en/of misschien wel...het land zelf zelfs...met het Omkeren ...van de Waarhedens...)!

Als ze ...vanaf Pasen...ook dat nog...Zo'n
twintig CDA-afdelingen en de jongerenafdeling CDJA ermee door willen gaan...met die (Omgekeerde Psychologie methode)...(tov de Waarhedens)
(Is een erge linke zaak...hun Ziel wordt er zo Zwart van...daar hebben ze hele
mooie... Zwarte gaten voor bedacht...voor Zwarte Zielen...die flikkeren ze meteen de Zwarte gaten in... plots of tzt!
(Daar helpt ...geen Lieve Jezus... wat aan...Ze komen nl eerst... De Wet ...tegen...in dat...Eeuwige Hiernamaals! )

Met die (Omgekeerde Psychologie methode)...(tov de Waarhedens)
Is een erge linke zaak...hun Ziel wordt er... zo Zwart van...daar hebben ze hele
mooi Zwarte gaten voor bedacht...voor Zwarte Zielen...die flikkeren ze meteen... waar ze horen...de Zwarte gaten in... plots of tzt!)

Nou ja ...dat wou ik even kwijt...Aan Zo'n
twintig CDA-afdelingen en de jongerenafdeling CDJA

Trusten allemaal. Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 23 apr 2021, 12:34

Igor

Ik geloof gelukkig nergens in. Maar ik kan me wel voorstellen, als we al, een ziel hebben, dat die een bepaalde kleur heeft,
en licht of donker, ergens past, of wat er tussen in zit. na de dood.
Jij noemt dat, alles is natuurkunde, ook het eeuwige hiernamaals. Dus we komen allemaal, wel ergens terecht, net hoe het, met
de kleur, van je ziel is.
Ik las dit.
Geen 30.000 euro voor bijna helft gedupeerden in toeslagenaffaire
Ik snap nu wat je bedoelt, lt, met vakniksers. Ook dat die dupezijners, overal nog steeds, geboekt staan, als freudeurs. Ook
dat hebben ze, nog steeds niet weg gewerkt. Toen ik eens bij je was en wat vragen, aan je had, zei je me, ik denk, dat
geen 1 departement, zo een moeilijk departement is, als financien en de belastingen. Hele zware studies zijn dat, het
lijkt er meer op, dat ze mensen, staatssecretaris maken en ministers, zonder dat ze, zulkse opleidingen, gehad hebben,
dat ze er weinig tot niets, verstand van hebben. Misschien ligt zoiets daar al aan, als er vakfouten vergissingen, missers,
gemaakt worden, herstelt niemand wat daar. Daarom kan het volgens jou, zoveel jaren doorslepen. Maar je zei ook,
als ze zoiets simpels, niet eens snappen en kunnen, als het woord freudeurs overal weg halen, maar het er wel,
met hun beroeps vakmacht positie, met 1 knop, het overal erop, hebben laten zetten, als ze de simpelste dingen er
niet eens, kunnen oplossen? Volgens jouw moeten formateurs, beter opletten, welke poppetjes ze, waar plaatsen,
want dan kan het, daaraan, al aan liggen, met wat ermee gaande is, ook met die toeslagen affaire dupezijners. Als
er niet juist geschoolde, opgeleidenen, geplaatst worden, in de ministeries. Je zei me, de fout, is vaak te vinden,
in den beginne der dingen. Een heel verhaal houdt ze dan, bv. zoals politie rechercheurs, als het onderzoek vast loopt, zijn er, die
terug gaan, naar het begin, met het onderzoek. Van die beroepsgroep, valt vaak, veel van te leren, zei je me eens.
Wat is er gaande, in den beginne? Wel ze kiezen er, om bekend, of om huidskleur of om sex type, of die kan zo mooi,
de dingen zeggen, of zo een popie type, in een partij, ipv. toon eerst, alle opleidingen eens, van je, en waar, heb je
eerder gewerkt, ras en sex type doen er namelijk helemaal niets er toe., ook niet, die mooie bruine, of mooie blauwe ogen, of
popie, in eigen partij. Ministers en staatsecretarissen zoeken, moet onderbouwd zijn, aan het type ministerie.
Lt zei me, misschien, ligt daar de fout al, bij de formateurs. Als ze 1/4 niets weten of 2/4 of 3/4 etc. als
er op bepaalde ministeries, doorlopende vakgeniks, getoond wordt, en dupezijners maakt worden, in het land, en alweer,
en nog steeds, dat moet ergens, aan liggen.
Als dat, ook dat nog, alsmaar, gedekt wordt, het vakgeniks, toen en nu en nog steeds, dan speelt dat ook nog, steeds mee.
We hebben dus weleens, leuke en aparte gesprekken, lt en ik.
Ze wilt altijd, dat ik ook, iets leren gaat en gaat zulks , via de instelling, waar ik werk, of bedrijf, altijd gaan doen
zegt ze dan.
Gewoon rustig opbouwen, zegt ze dan, niet gelijk, het moeilijkste en het hoogste willen, vooral mensen,
met een gezin, met een kind, of kinderen, rustig aan ermee, maar ga niet, niks ermee doen, in al die tijd, mee doen,
met een opleiding, of met een drukke familie leven en vrienden, of met hobbies en sporten ed. toch niet gaan niksen, met een
opleiding, zegt ze me, vaak zat eigenlijk wel. Gewoon, als opklimmertje beginnen, zegt ze me, vaak zat.
Ik wilde wel, de verpleging is, ze zei me, niet doen, je mist teveel, aan vooropleiding, via werk beroeps opklim opleidingen,
kom je er dan, ook wel. Mensen worden zoveel ouder, dan eerst, dan kan je best, die dingen, rustig opbouwen, ipv halverwege
zulkse opleidingen, alsmaar weer. te gaan afvallen.
Ik, gelijk dat, bij me nieuwe werk, aankaarten, natuurlijk waren de opleidingen, alweer bezig, ik moet wachten ermee.
Geeft niks zei lt me, leer dan eerst, van alles, via de praktijk, dan heb je straks, daarmee al voorsprong, op menig anderen, in dat beroep, tijdens, de opleiding zelf.
Ik had vroeger zelf, totaal geen zin in school, ik kan het me ouders, niet gaan verwijten, en ook niet, dat ik kansen gemist heb, via het
onderwijs, alles ermee, lag aan mezelf, dat ik niet, heb doorgeleerd. Mooi om dan ook, met jezelf, en uit jezelf, te beginnen,
je moet er wel zelf, achter staan. Van mij hoeft niks, zegt lt me dan, maar, je begon, er zelf over, naar mij toe, zegt ze dan.
Alle gemiste kansen, ligt vaak, aan kinderen, aan de mensen zelf, niet altijd, ook van huis uit, mogen kinderen, te vaak niets. Ze
zien je, dan liever werken en geld in het laadje, mee brengen.
Maar ze vind me, wel eerlijk, ik zeg eerlijk, ik had vroeger, geen zin, om te leren en geef de ouders, niet de schuld, of de school,
maar alleen mezelf. Dan zegt ze me, als dat later, onvrede bij je geeft, doe er dan, zelf, wat aan, en blijf niet zo, jaren en jaren, er over zeikzeuren, zegt ze dan!
Ik, gelijk dat, bij me nieuwe werk, aankaarten, natuurlijk waren de opleidingen, alweer bezig, ik moet wachten ermee.
Geeft niks zei lt me, leer dan eerst, van alles, via de praktijk, dan heb je straks, daarmee al voorsprong, op menig anderen, in dat beroep, tijdens, de opklim opleiding zelf. Zulks kan zelfs in het voordeel wezen, voor de klanten, de patienten ed. die roepen dan niet,
ze hebben wel, misschien, een diploma, maar, ze kunnen niks! Dus wachten tot de opleiding begint er, kan heel erg positief, uitpakken zelfs! Had er behoorlijk de p in, dat die opleiding al gaande was. Nou effetjes kletsen, met lt, daarover, ik terug op weg, naar me huis, dan ben ik weer, helemaal positief opgefleurd. wgs. (ik zet het, in de herhaling, zoals jij dat, zo vaak doet lt.)
Ik, gelijk dat, bij me nieuwe werk, aankaarten, natuurlijk waren de opleidingen, alweer bezig, ik moet wachten ermee.
Geeft niks zei lt me, leer dan eerst, van alles, via de praktijk, dan heb je straks, daarmee al voorsprong, op menig anderen, in dat beroep, tijdens, de opklim opleiding zelf. Zulks kan zelfs, in het voordeel wezen, voor de klanten, de patienten ed. die roepen dan niet,
ze hebben wel, misschien, een diploma, maar, ze kunnen niks!
Ik wens je succes, met je lang weekend, golf hobbie.
Gezellige dag allemaal. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 apr 2021, 02:27

Gorgelen... :)

(Mijn DJ had dat ook vroeger Tiff...kon enorm zeikzeuren...dat die vroeger alle kansen gemist had...op een dag
zei ik tegen hem...Wat let je...om niet alsnog wat te gaan studeren...begin is gewoon met een schriftelijke
cursus VWO...Dan ga ik hele dagen werken...en ga jij halve dagen werken...Hij is dat nog zo ...gaan doen ook...
Kijk toen de gemiddelde sterfte leeftijd bij 23 jaar was en later bij 36 jaar...had het te kost nut...maarin onze tijd...en
we massaal zoveel ouder worden...Haal alle nut eruit...als je er de kansen voor krijgt...(Nou ja... dat vind ik dr van...Van mij hoeft niks...
maar als ze ...er over...blijven zeikzeuren...over alle gemiste kansen...uit hun jeugd...door zichzelf of van huis uit...dan kom ik welis ...met tips aanzetten...Ze zien zelf dan wel...wat ze ermee doen...of er... niets mee doen...even goede vrienden...tot eh...
als ze er... alweer ...over...blijven zeikzeuren...over alle gemiste kansen...uit hun jeugd...door zichzelf of van huis uit...dan kom ik welis ...met tips aanzetten...Mijn DJ was tegen mij net zo...toen ik me te zwaar vertild had op m'n werk...en geen tilerk meer mocht doen...zat ik
er ook zwaar over te sippen...op een Dag zei DJ...Je kan nog altijd Boekhouden gaan leren...Ik zei...ergens van... kan ik niet hoofd
rekenen meer...zei die...Alles valt te leren...Ja ja...ik deed niks met die tip...tot ik weer is...zo'n zeikzeur bui had...voor mij
was het beroep van Verpleegkundige...het enige eigenlijk...dat ik nog voor ogen had...en alle opklim moeites die ik er voor over had gehad...
DJ zei me...Als ik een Rekenmachiene voor je koop...kan je die Boekhoudkunde studies gaan doen...Een rekenmachiene? Het
wonder leek voor me geschied...met die uitvinding...nog maar pas...Dus ik gaf me op een Avondschool ervoor op...
na dat diploma...ging ik meteen door MBA gaan doen...(Zaten allemaal bedrijfs Chefs...in de College banken... mijn DJ...die
teamleider over een grote groep was...die zijn Chef ...zat naast me...)
Ergens krijgen vaak...erg veel Mensen...(ik noem dat altijd) dat doordrammerige zeikzeur gevoel...eerst in zichzelf en dan gaan ze het zeggen...over gemiste kansen...Misschien hebben ze ook thuis...een Moeders de Vrouw...die dan gaat zeggen...Wat let je...om
dat gemiste... alsnog... te gaan doen...Een grote College zaal...vol met mannen...zat ik tussen...en natuurlijk ...ze
konden allemaal hoofdrekenen...en met zo een snelheid ook...en die hele grote getallen...snapten ze nog ook...en konden
ze zelfs uitspreken...maar wat bleek...het was...net als mijn DJ... hun type werk dan ook...om... zulks... te kunnen...Ik
had zulks nergens nodig gehad...rekenen in hele grote getallen...
Dat gaf best hilariteit...(bij die mannen)...iemand die niet kon hoofdrekenen... en toch...Boekhoudkundige studies aan het doen was...

Die naast me zat...zei elke keer weer...mag ik het opgegeven huiswerk...van je overschrijven...
Die zat liever... in de avonden voor de buis...dan huiswerk maken...en hij niet alleen...Na de Kerstvakantie was de helft
al weg gebleven...na elke vakantie...bleven er weg...Toch hadden ze...in mijn ogen...toen...alle kansen gehad...als ze...die niet benutten...moeten ze zelf weten...maar ga er dan niet...plots of tzt ...alweer...er over zeikzeuren...over alle gemiste kansen...vanuit de Jeugd...Bij Boekhouden kon die van naast me...het nog uit een schrift overschrijven...maar bij MBA waren de bladen...van de
opgaves... groter dan de college banktafel...dus moest die van naast me zittende ...het allemaal zelf thuis doen...

Die van naast me...keek liever TV...pilsje erbij en sigaretje erbij...en vrouw ...met een wijntje nabij...die hoefde geen... andere toe gevoegde waardes erbij...en met dat...het werk... wat die had...op de dag...in zijn gevoel...was dat
wat hem... de Kwaliteit van leven gaf...wat die graag wilde...en niet alleen hij...rijen Mannen...bleven liever thuis...ze hadden...alsnog...alle kansen gehad...als ze...die niet benutten...moeten ze zelf weten...vind ik...maar ga er dan niet...plots of tzt ...alweer...er over zeikzeuren...over alle gemiste kansen...(door zichzelf en/of door anderen)... vanuit de Jeugd...
Ergens beginnen... veel Mensen daar weer over...die lijden volgens mij...aan een soort van innerlijke onvrede...omdat ze niet
zijn geworden...wat ze wel hadden kunnen worden...als ze alle kansen hadden gehad...in de Jeugd...

Tiff... komt die buien ook vaak tegen...maar ze is ...wel zo eerlijk...te zeggen...dat ze zelf...geen zin had...om te leren vroeger...en
dat de gemiste kansen...niet aan haar ouders lag...of aan de school lag...Nou ja dan geef ik haar ook welis...die tips...ga
iets leren...tussen nu... en de gemiddelde sterfte leeftijd ...van 82 jaar...heb je tijd zat ervoor...Ja toch!
Anders komt die plaat weer draaien...in hun hoofd...Ergens beginnen... veel Mensen daar weer over...die lijden volgens mij...aan een soort van innerlijke onvrede...omdat ze niet...zijn geworden...wat ze wel hadden kunnen worden...als ze alle kansen hadden gehad...in de Jeugd...

Van mij hoeft niemand wat...en als hun ...kwaliteit van leven...voldoet...aan de eigen behoeftes...klinkt prima...tot
op een dag...Tiff... komt die buien ook vaak tegen...maar ze is ...wel zo eerlijk...te zeggen...dat ze zelf...geen zin had...om te leren vroeger...en
dat de gemiste kansen...niet aan haar ouders lag...of aan de school lag...Nou ja dan geef ik haar... ook welis...die tips...ga
iets leren...tussen nu... en de gemiddelde sterfte leeftijd ...van 82 jaar...heb je tijd zat ervoor...Ja toch!
Vaak willen ze iets gaan leren...of studeren...waarvoor de juiste Onderbouw...bij ze ontbreekt...Dus vallen ze daar weer uit...uit die study...
Met veel beroepen hebben ze... opklim methodes van Leren...Beroepsopleidingen...dan zeg ik ze het... ook zo...
tip...ga
iets leren...tussen nu... en de gemiddelde sterfte leeftijd ...van 82 jaar...daar heb je tijd zat ervoor...Ja toch!
Mijn DJ wilde wel dit en dat studeren...Ho ho zei ik...daarvoor mis je ...de juiste Onderbouw voor...Ga eerst gewoon VWO doen...via
een Thuis study...In de Zorg... zijn ook verschillende opklim opleidingen...begin dus niet meteen... aan de hoogste opleiding...als je er
de Onderbouw voor mist...al die vele Mensen ...die onderwijl afvallen...maken alzo zelf dan... de gemiste kans...voor zichzelf...maar dan...als Volwassenen...
Begin dus...van onder af aan...met die Opklim trajectes...tussen nu... en de gemiddelde sterfte leeftijd ...van 82 jaar...heb je tijd zat ervoor...Ja toch!
(Denk ik ook vaak...als Kinderen...waardoor dan ook...school achterstand hebben...bv in corona tijd...of na een ziekte tijd gehad ed...wat is er mis...dat jaar gewoon... over te doen...sinds...de gemiddelde sterfte leeftijd is ...bij 82 jaar...heb je tijd zat ...om
de rest... van het leven...erna...te gaan beleven...Ja toch!
Vaak is dat jaar...of onderwijl een terug zetting ...een soort herhaling...dan zit het er... tigs beter erin...ipv doorgaan en
vol met stress
tm Burn-oud...ed dingen meer...komen te zitten...

(Wat maakt in de Opklim proces...om te beginnen...die 1 a 2 jaar nou uit...Sinds...de gemiddelde sterfte leeftijd is ...bij 82 jaar...heb
je tijd zat ...om
de rest... van het leven...erna...na elke Opleiding...te gaan beleven...Ja toch!)

Dus ... (Na Onderbouw niveau)...eerst ...Hulp Zorger Opleiding...Dan een Zorg Opleiding ...wil je dan nog verder leren...dan pas
de Verpleegkundige Opleiding...legde ik (oa) Tiff ook uit!) Ook met Opleiding trajectes...
ergens past het precies...bij je eigen kwaliteit van leven...wil je dan nog verder leren...dan pas
de Verpleegkundige Opleiding...legde ik (oa) Tiff ook uit!) Ook met Opleiding trajectes...
(Behoed je dus voor dit...)(teveel hooi op de vork!)
ipv... kan het zijn... plots of tzt...dat men vol met stress
tm Burn-oud...ed dingen meer... komt te zitten...

Nog is...
(Wat maakt... in de Opklim proces...om te beginnen...die 1 a 2 jaar extra nou uit...Sinds...de gemiddelde sterfte leeftijd is ...bij 82 jaar...heb
je tijd zat ...om
de rest... van het leven...erna...na elke Opleiding...te gaan beleven...Ja toch!

Ik had
vanaf 13 jaar... alleen in de Verkoopsters wereldje gewerkt...en in een wijk bieb...toen dat dicht ging...had ik snel een baan nodig...
de huur ed gaat wel door nl.
Ik naar een A-Ziekenhuis toe...en vroeg of ik er ...een baan kon krijgen...In de Centrale Keuken hadden ze
Personeel tekorten...Lekker fijn...in nood zo snel een baan...zo ging dat vroeger...

Op 1 of andere manier vonden ze me er geschikt...om op een afd Keukentje te gaan werken...Dat was een kraam afdeling...als jongste er
lieten ze me... door het hele ziekenhuis...van alles halen en brengen...Ik wist niks af...van Zieke Mensen en zo wat...
en al dat geduld ed...erbij nodig...(Dat was in de verkoop wereldje niet zo...)

Als ik door die lange gangen liep...zag ik er ...de Verpleegkundige Directrice ook er vaak lopen...Zo'n statig breed Mens en stijve krakerige Verpleegkledij...ze ging vaak ...als een Dijker tekeer...tegen elk Personeel...vb De Huishoudelijke Hulpen...zaten bv aan de Koffie...en dan zei ze...aan het werk...weg wezen hier...Ja maaarr het is Pauze tijd...niks mee te maken...Ze kon ze
tot tranens toe krijgen...
Ik kwam haar is tegen... in zo'n erge lange gang...en zei in het passeren...Wat bent U toch een ongelooflijke Kreng van een Mens...tegen hardwerkende Mensen....Er is niks Christelijks aan U...(Het was een Luthers Diaconessen Ziekenhuis...is later allang opgeoekt!)...en ik liep... snel door...

Zo'n 3 Weken later...ik werd ontboden ten Kantore... bij haar...
We keken elkaar eerst ...een poos zwijgende aan...Ze zei...Ik wil je uitnodigen...voor onze Verpleegsters Opleiding... om te gaan doen...
Ik zei...daar ben ik nog niet aan toe...Wat al die Mensen mankeren op de Zalen...ik kijk er als een Kind van nabij naar...
(Tegenwoordig is alles op TV...maar toen hadden we dat... nog niet!) Ik zei...
Ik ga eerst ...een Thuiszorg opleiding doen...(Had ik al geregeld samen met een vriendin te gaan doen en wel Kraamverzorging)
Het statige krakerig... in de kleren... Directrice ...zei me...Je bent een ondankbaar Kind...

Ik zei Ziet U wel...U zegt het zelf...Kind...Ik ben nog een Kind...moet eerst meer levenservaring opdoen...voor ik dat werk op
die zalen aan kan...met al die Zieken...en er... het geduld... ervoor heb...

Had ze... nog nooit mee gemaakt...dat iemand... een Opleiding van Lager niveau ging doen...dan Zij mij ...had aangeboden...
Ik zei...Ik ken mezelf...Ze moest erom lachen ...en wenste me succes ...in de volgen de baan...
(Dat Mens... nooit aardig...Gezien...maar... toen... opeens... wel!)

Toen ik...die Kraamverzorgers Opleiding ...had gedaan...ging ik pas... de Opleiding in de Verpleging doen...maar omdat daar de Opleiding al gaande was...
werd ik eerst...Afdelings Keuken hulp...en dat...een lange poos...en dat was ook tigs niveau's lager...dan het Zorg...Diploma... dat ik op zak had...

Kon me vroeger... niks schelen...wat ik voor werk deed...als ik de huur ed... maar... betalen kon!

Later...Ik had altijd... op alle fronten... in dat Gebouw...voorsprong...op mijn mede Leerlingen...want ik kende het hele Gebouw en de Mensen
van Hoog tm Laag...en zij...mijn mede Leerlingen...
wisten nog van niks...

Ik...een lange poos...tigs niveau's lager...gewerkt er...(Bleek achteraf...Had tigs... in de tigs...in de tigs... voordelen)

vb...
Ik inmiddels...in de Verpleegkundige Opleiding beland...Een afd Hoofd zei me...Ach wil jij even... het Rapport... bij de Profs halen boven...Ach wil jij even de Post halen etc etc etc...Ach...wil jij wat Urine postjes halen in het lab...ook wel
de afd Keukenhulp is ziek...wil jij de etenskar halen? Dan was ik... 10 minuten van de afdeling weg geweest...de
anderen... waren na 3 kwartier... soms een uur of meer...nog niet terug...Voor hun... was alles nog...een Zoektocht...er...

Het Onderwerp...Nu...is...Een poos...tigs niveau's lager...gewerkt er...(Bleek achteraf...Had tigs in de tigs... voordelen)
Ik
had altijd ...op alle fronten ...in dat Gebouw...voorsprong...op mijn mede Leerlingen...overal mee zelfs...en ook op veel van het vaste Personeel er...want...ik kende ...alle hoeken en gaten er...(En Wie Wat Waar etc)
En...
Ik kende... iedereen er!

Kom genoeg getype geoefend...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.

Iemand vroeg me...wat vind jij ervan...Waarvan?

Dat de Ministerraad Kabinets vergaderingen...openbaarheid...moeten geven...over hun vergader verslagen...aan
de 2de Kamer...Ik zei...ik zet mijn mening wel op het Forum...

Dus Beroepsgeheim... de eed ed ...zijn er niet meer? Gelden niet meer? Vroeg ik...

Ik dacht er... even over na...Als ze de Bron ...openbaren moeten...over de aantijging...dan moet het kunnen
openbaar maken ...(Bij hele hoge uitzondering)(En sowieso niet alsmaar weer!)
van Kabinets vergader verslagen...

Willen ze (De tegen Partij) de bron niet openbaren....
dan hoeft en moet het niet
geopenbaard....(Door het Kabinet!)
(Overigens
kan de bron ...ook verzonnen zijn! En daarmee ook de aantijging...
Maar willen ze... alzo...de Macht breken...oa oa oa ...van het beroepsgeheim... van Het Kabinet! )

mi. Als alles transparant moet...dan zetten ze ...het Kabinetleden met de Kabinets Vergaderigen
maar ...op een podium ...aan een lange tafel
en de Tweede Kamer leden... erbij... in de zaal...)

In feite is Beroepsgeheim schendingen ...tegen De Wet
geldt ook voor degene ...die uit de school klapte...
kan ze 2 jaar kosten of een groot geldbedrag...dus ...met de snelheid waarmee de
2de Kamer... het ze kan laten doen...is va Pasen...is ook opvallend...en Nu...zelfs met een zgn geheime bron!?

Als ze de Bron ...openbaren moeten...over de aantijging...dan ook dan...geldt schending van het Beroepgeheim...
maar...bij hele hoge uitzondering...(In en om de ernst van de nood) moet het kunnen
openbaar maken ...van Kabinets vergader verslagen...(Alleen over die ene Vegadering!)

Maar...Willen ze de bron niet openbaren....dan hoeft
en moet het juist helemaal niet
geopenbaard...

(Want...Overigens
kan de bron ...ook verzonnen zijn! En daarmee ook de aantijging...

Maar willen ze... alzo...(Die ene of die paar 2e Kamerleden!)Doen Kijk ons is de macht hebben...(Over
Het kabinet)
aan
het doen zijn...
de Macht breken...oa oa oa ...van het beroepsgeheim... van... Het Kabinet! )

In feite is Beroepsgeheim schendingen ...tegen De Wet

Geldt ook voor degene die uit de school klapte...
kan ze 2 jaar kosten of een groot geldbedrag...dus ...met de snelheid waarmee de
2de Kamer... het ze kan laten doen schenden...is va Pasen...is ook opvallend...zelfs met
een zgn geheime bron!

Kabinet...
De 2de Kamer ...is geen Rechtbank...die kan vonnis vellen...iets van het Beroepsgeheim...te moeten Openbaren
in het belang van de zaak... van de zaak ...kan mi alleen via De rechter!
In feite is Beroepsgeheim nl...schendingen ...tegen De Wet!

Met de snelheid waarmee de
2de Kamer... het ze kan laten doen schenden...met Beroeps geheim...is va Pasen...is ook opvallend...zelfs met
Hier en Nu...met een zgn geheime bron! ???????????????????????

Ze vergeten steeds...(Dit Kabinet) het Beroeps Geheim...is bij ...De Wet...geregeld!

Degene die uit de school klapte...
kan ze 2 jaar kosten... of een groot geldbedrag...dus ...met de snelheid waarmee de
2de Kamer... het ze kan laten doen schenden...(Of zij (Die van de 2de Kamer)
de Rechtbank Rechter zijn...aan het doen zijn!)
is va Pasen...is ook opvallend...zelfs met
een zgn geheime bron! ????????????????????
Om alzo hun zin te krijgen!

Overigens
kan de bron ...ook verzonnen zijn! En daarmee ook de aantijging...
Maar willen ze... alzo...(Die ene of die paar 2e Kamerleden!)Doen... Kijk ons is...de macht hebben...aan
het doen zijn...
en alzo...de Macht breken...oa oa oa ...van het Beroepsgeheim... van... Het Kabinet!

(Of zij (Die van de 2de Kamer)
de Rechtbank Rechter zijn...aan het doen zijn!)
is va Pasen...is ook opvallend...zelfs met
een zgn geheime bron! ????????????????????
Om alzo hun zin te krijgen!


Ze vergeten steeds...(Dit Kabinet) (en die van de 2 de Kamer)
Het Beroeps Geheim...is bij ...De Wet...geregeld!

Dat
vind ik ervan...Gr. van LT) :roll:

PSS.
Het Beroeps geheim...is bij de Wet geregeld...schijnen ze maar niet te snappen...
in het land...

Laatst in een artikel was gaande...
Bij Huisartsen...was een Studente Sociologie bezig... alle Med Dossiers door te mogen
snuffelen...
(Zonder via die Huisarts ...het eerst...de Patienten... te hebben gevraagd)
(En wie mag van ze... ook allemaal snuffelen...in Medische Dossiers...Hoelang
is die rij al???)

Maar daar ging het in het artikel niet over...
maar wel...over de gevonden bedoelde uitslagen...die de
Studente Sociologie nodig had...voor haar scriptie!

Mijn viel er aan op...
Het Beroeps geheim...is bij de Wet geregeld...dat schijnen ...er... (veel Beroepsgeheimers)...maar niet te snappen...
in het land...

vb.
Sinds het Digitale Systeem...hebben veel Patienten getekend...dat ook andere
indien nodig...Medisch Personeel...in hun Dosier mogen kijken...
Onder het mom...dat kan levens redden!)

Allen die Med Dossiers door te mogen
snuffelen...
(Zonder ...via die Huisarts ...het eerst...de Patienten... te hebben gevraagd)!!!
Maar
ondertussen...Sinds het Digitale Systeem...
(En wie mag van ze... ook allemaal snuffelen...in Medische Dossiers...Onder
het mom...dat kan levens redden!)
Hoelang
is die rij inmiddels al
snuffelen...in Medische Dossiers.???)
Ik gaf als vb
Hoe ze met gemak...Studenten... overal in laten snuffelen...

Mijn viel er aan op...
Het Beroeps geheim...is bij de Wet geregeld...

Dat schijnen ...er... (veel Beroepsgeheimers)...maar niet te snappen...
in het land...
Ze doen maar wat!
Wat?
Allen (Niet die... met toesteming van Patienten...van de (Digitale)...acute Med Beroeps Linies is...bedoel ik..
wordt niet het hele land mee bedoeld!)

Alle anderen...(bv oa, oa. oa. oa. etc. oa. Studenten...in het algemeen... hebben nog niet eens een Beroeps geheim afgelegd!)
(Ook dat nog...Meiden en Jongens...en wat al niet meer...in je Wijk)
die... de Med Dossiers willen...door
snuffelen...mochten... mogen dat...van die ene of die Paar...
(Zonder ...via die Huisarts ...de toestemming... ervoor...eerst...aan de Patienten...zelf... te hebben gevraagd)!!!

Dat alleen al...
Het Beroeps geheim...is bij de Wet geregeld...
(Niet die... met toesteming van Patienten...van de via de...(Digitale)...acute Med Beroeps Linies is...bedoel ik..
maar daarmee...wordt niet het hele land ...alles en iedereen...mee bedoeld!)

Schendingen van
het Med Beroeps geheim...ervan...Kan ze (In dit vb die Huisarts!)...2 jaar gevangenis kosten of 20.000 euro boete! :roll:

PSSS.
Een communistisch vb...
De Burgemeester ...vindt bepaalde Burgers te kritisch...mag in het Med Dossier kijken...zei... Zet er maar op...Dit is
een Psychiatrische Patient!
Dan weet iedereen in het land het!)(Betekend daar ...die is Onmondig verklaard!)

Dit Is al wat jaren geleden...
Een klant komt een volle Slagerswinkel binnen...de Verkoopster groet haar vriendelijk en vraagt...Hoe is het me je Borstkanker?
(Haar Dochter studente... had de hele Medische dossier... van de Wijk...thuis... op haar Computer staan...)

Dat schijnen ...er... (veel Beroepsgeheimers)...maar niet te snappen...
in het land...
Ze doen maar wat!
Wat?
Allen (Niet die... met toesteming van Patienten...van de (Digitale)...acute Med Beroeps Linies is...bedoel ik..
wordt niet het hele land mee bedoeld!)

Ik noem dat...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc. Komt niks goeds van! :roll:

mi. (Wat Links Extremistischen willen is ahw)...dat
alles transparant moet...mi...(Ook handig voor alle Wereld Spionage diensten)
Dan zetten ze ...de alle Kabinetleden met de Kabinets Vergaderingen
maar ...op een podium ...aan een lange tafel
en alle Tweede Kamer leden... erbij... in de zaal...) :!:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 25 apr 2021, 05:50

Lenzen

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
Misschien ligt dat er aan, dat hij door links is uitgespeeld, met de formatie.
Het mist koninklijke taken, tegenwoordig en dan toch zo erg veel inkomen, om bedrijfjes te bezoeken.
Het werk van hem, lijkt niet meer, op koninklijk werk. Elke artiest opent tegenwoordig weleens wat, of zien jullie dat anders?

De politiek komt tegenwoordig, ook al zo ongeloofwaardig over.
Bejaarden die al jaren, geen pensioen verhoging krijgen en toch massas miljarden, in die potten zitten, komt ook erg
ongeloofwaardig over en de pensioen beheerders, hadden laatst 2 miljard te verdelen onderling.
Er is teveel gaande, dat niet meer klopt, in het land.
Miljarden gaan naar bedrijven toe, opdat ze het personeel kunnen behouden en betalen, maar het
eerste wat ze, van die Hoekstra moeten, is personeel ontslaan, las ik ergens, anders krijgen ze het geld niet.
Het geld, dat overigens, een lening blijkt te zijn, bemoeit die zich ook nog mee, wat ze er mee moeten doen,
om het te krijgen.
Misschien verwijten er burgers dat, de koning, dat die niets, nergens opkomt voor ons.
Het moet toch ergens aan liggen, vertrouwen weg, voor de koning.

Een goede zondag wens ik jullie. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 apr 2021, 13:25

Zen... :)

(Ik las dit...
Oprah Winfrey verbaasde zich over openhartigheid Harry en Meghan

Ik hoop dat ze net zo verbaasd is...over haar eigen...achterlijkheids kreten gedrag
en over haar eigen... kritiekloze gedrag...tijdens dat intervieuw...

Want de meest gestelde vragen ...bij gemengd kleurigen ...is overal hetzelfde...wat zou de
huidskleur van het kind zijn straks? Vooral door de as. ouders zelf...is dat 9 maanden de vraag...

Toen ik Kraamverzorgster... in de grote stad was...waren er veel gemengde huwelijken...qua huidskleur...
de meeste bevallingen duurden wat uren en uren...de gesprekken...via het stel zelf...bleef daar vaak over gaan...
Dus ook helemaal niks bijzonders aan...dito aan zulkse vragen ...aan het stel zelf...via anderen!

Mij viel wel vaak op...
als de moeder een donkere huid had en de vader een blanke huid had...was de meeste kans...dat het kind er blank
uit zag...was de Vader met donkere huidskleur...was de meeste kans...dat het kind...een donkere huid had...

Een gezin
met veel kinderen...zeg 6...met
een blanke Pa...(en de Ma... met donkere huidskleur)
zat vaak 1 of 2 met ietwat ...met lichte...donkere huids kindertjes bij...en 4 met blanke huid...tm
zelfs met een erge lichte huidskleur zelfs...

Was de Pa
met donkere huid...(En de Ma...met blanke huidskleur)...
zag je het omgekeerde...er vaak mee gaande...4 ook met donkere huid en 2 met ietwat
met lichte donkere huidskleur...
(Het leek wel...of de huidskleur ...van de Pa's... bepalend was...met die dingen)
(Maar... of dat zo... 100% ...altijd... zo toegaat...geen idee?)

Het kan zelfs 1 of meer Generaties overslaan...allemaal met blanke huid en opeens zit er een donkerhuids kind tussen...
allemaal de kinderen...met een donkere huid en opeens zit er een blanke huidskleur tussen...

(In vorige eeuwen
werd zo'n Moeder...beschuldigd met ...vreemd te zijn gegaan...in onze tijd is... een DNA test genoeg om
te bewijzen...de Pa is dezelfde is... als van de andere Kinderen...in dat gezin!)

maw
Het kan zelfs wat Generaties overslaan...de donkere huidskleur...nog van een Over Groot Pa in dat toen...maar
of...bij 1 kind ...met een donkere huidskleur...opeens...nog van de toen...donkerehuidskleur...Overgroot Ma...
de rest van de Generatie erna...Kinderij...blank uit ziende kinderen gebaard...wgs de Overgroot Pa van toen...was blank....
en opeens een donker huids kind erbij....nog van de toen...donkerehuidskleur...van een ...Overgroot Ma...


(In vorige eeuwen
werd zo'n Moeder...beschuldigd... vreemd te zijn gegaan...in onze tijd is... een DNA test genoeg om
te bewijzen...de Pa is dezelfde is... als van de andere Kinderen...in dat gezin!)

Maar nieuwgierig... wat de huidskleur
worden zal...van een gemengd stel...
zijn hele normale...
geldende...vragen... (zonder aanziens des persoons) ...voor iedereen... geld dat...als normaal...Wereld wijd...
Nieuwgierig... wat de huidskleur
worden zal..van het kind....van een gemengd stel...Ook ...en vooral...van de as Ouders zelf!

Niet normaal is...
De grote belachelijke kreet... van die Oprah...erop...
Ik hoop dat ze... net zo ...verbaasd is...over haar eigen...achterlijkheids kreten gedrag
en over ...haar eigen... kritiekloze gedrag...tijdens dat intervieuw...
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp

Fijne Zondag allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 apr 2021, 14:44

En...

(Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... d=msedgntp
oa. over dit...
“Bij Nicky Verstappen telt hetzelfde. Jos B. is gearresteerd en zegt dat hij toevallig daar in de buurt liep.
Iedereen zal zeggen dat hij er iets mee te maken heeft. Dit kun je berekenen: hoe groot is de kans dat Jos B.
niets met deze zaak te maken heeft?
De statistiek geeft dan in deze zaak de rechter de bevestiging dat de kans dat Jos B. er niets mee te maken heeft, onnoemelijk klein is.”

Ik zelf denk er zo over...
Waarom vluchtte Nicky het zgn veilige kamp uit tm op de Hei...
Het gaat in dat verhaal...nooit over het begin der dingen...
maar va ...dat die Jos B. in het visier kwam...gaat het over...

Die zei...Ik fietste daar en zag wat liggen verderop...ging kijken...hij heeft dat jong aan alle kanten bekeken of er nog wat bewoog...
Misschien onderzoeken pedo's de dingen anders...dan alle anderen...
Maar dat hij de dader is...van de dood van Nicky...is nog maar de vraag...
In dit vb vind ik.... de kans op 50% van niet alswel 50% van wel...

Ik zelf denk er zo over...
Waarom... vluchtte Nicky...in zijn pyama... het zgn veilige kamp uit... tm op de Hei...
(Wat zat er achter hem aan???

Het gaat in... dat verhaal...nooit over het begin ...der dingen...
maar va ...dat die Jos B. in het visier kwam...gaat het over...

Maar dat hij die Jos B...de dader is...van de dood van Nicky...is nog maar de vraag...
In dit vb vind ik.... de kans op 50% van niet alswel 50% van wel...
Betekent alszijnde niet bewezen is het!
(Wel dat die 112 ed niet gebeld heeft...(Dat alleen al is een ernstig strafbaar feit!)
Uit Onderzoek...betekent het...ook dat die overal aangezeten heeft...
betekent het...
Misschien
onderzoeken pedo's de dingen anders...dan alle anderen...of er nog beweging in zit of leven in zit...

Maar...

Waarom... vluchtte Nicky...in de nacht...in zijn pyama... het zgn veilige kamp uit... tm op de Hei...

Maar dat hij die Jos B...de dader is...van de dood van Nicky...is nog maar de vraag...
In dit vb vind ik.... de kans op 50% van niet alswel 50% van wel...
Betekent alszijnde niet genoeg bewezen is het!
wgs
mi.
(Zonder media opjutterijen en Twitter ed)

mi.
Misschien onderzoeken pedo's de dingen anders...dan alle anderen...
Maar dat hij de dader is...van de dood van Nicky...is nog maar de vraag...
In dit vb vind ik.... de kans op 50% van niet alswel 50% van wel...is even groot!

Deze (logische) vraag... zal altijd blijven bestaan...
Waarom... vluchtte Nicky...in de nacht...in zijn pyama... het zgn veilige kamp uit... tm op de Hei...tm
Voor Wie vluchtte hij? Wie zat hem achterna?

En vond die Jos B...later
al fietsende... wat verderop... Nicky dood op de Hei...(Wgs een slecht verleden gaf die het niet aan!)

________________________________________________________________________________

Over de dood van die Nel...
Ik denk...een volwassen Mensen Geest...die wat van plan is...zal geen aardappelschilmesje pakken gaan...maar een echt mes!

Ik denk...welke Mensen dragen uberhaupt ...een rode zakdoek?
mi Rodeo Mensen ...en Boeren voornamelijk...Boeren Knechten ed.
(Uitzoeken waar zo'n type zakdoek vandaan komt ...is soms ook wel wat...in welke winkels verkopen ze dat?)

Als dit er is gevonden... Duitse 2 Mark-munt is het een erg slordig persoon...misschien is het een draaideur
crimineel...kruimeldief gedrag...die graag munten steelt...zo ook de Gouden Munt... van die Nel...
maw
Wie komt... in de eigen bezit...een Duitse 2 Mark...tekort?
Voor 1 ...2 Mark gaat men lijkt me...geen aangifte doen...dus was er meer weg...
Misschien
was er alis... een aangifte gedaan nl...wgs diefstal...in hun huis...maw
Wie komt ...in de eigen bezit...een Duitse 2 Mark...gespaarde of bewaarde...tekort?

Als er drank gestolen is...is die persoon ...meest waarschijnlijk...zelf ook een drinker van alcohol...
anders... zou die daar niet aan denken...drank te gaan stelen...
(Jammer is dat we niet weten
welke soort drank... in de glazen op tafel was...met Nel en haar gast...)
(mi Als een zaak onopgelost is...mogen ze er totaal niks van weg doen...zou een mooie zijn...om te weten...in die Nederlandse Rechercheurs afdelingen!)

(In onze erge knappe DNA tijdperk)
bv Als het aardappelschil mesje... was bewaard...zat daar DNA op...van de Dader!
(In onze nog veel erge knappe DNA tijdperk)
Maar ook al het wel bewaard is...zit mi op het handvat gedeelte...daar DNA op...van de Dader!
De
Dader heeft mi geen ene inzicht in bewijs materiaal...

Een Kruimeldief gedrag... lijkt die te hebbn...laat munt achter en een zakdoek achter en
zijn drinkglas staat er nog...(Een erg simpel persoon is het...tm wie gebruikt er nou
een aardappelmesje... bij een plegende moord???)( dat lukt dus schijnbaar niet en werd
het vervolg...wurgen...

De oude Dame moet ...dus de persoon binnen gelaten...door hebben gekregen...die zich misschien uitgaf als munt handelaar...weet je veel?
Een 2 Mark stuk wilde ruilen...voor een gouden Munt...
Nou ja je kan dus van alles bedenken...Hoe dat toe is gegaan toen...mi...een intelligent pesoon is de dader niet!

Maar 800 Mensen...die van zoiets zou moeten kunnen weten...die wat gezien moeten hebben...lijkt me erg vet overdeven...
Je mag al blij zijn...dat er 1 of een paar...iemand die richting zag op gaan...en zag ...in het voorbij gaan...iemand zag aanbellen ...bij dat huis...bij die Nel...op die dag...(uit die 800 Mensen)

Het is mi misschien...al te lang geleden...om te vragen...welke Boeren gezin...bv Moeders de Vrouw...wast nog rode zakdoeken
voor 1 ...of voor een paar...in dat gezin?
(Misschien weet
een Plaatselijke... of nabije Winkel...Verkoopster het...wie er...nog...in...1996 ...Rode zakdoeken... kocht
en/of nog ...koopt er...)

Nou zo kan die wel weer...Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 apr 2021, 03:51

Naamloos... :)

(Ik schreef
een poos geleden al is...dat als die Toeslagen affaire... zo erg uit de hand gelopen is...men er een paar
Register Accountants op moet zetten...Dat zijn Lands allerknapste Mensen...als het om finciele zaken en belasting zaken gaat...ipv dat het 10 jaren doorsleept...duurt het misschien 2 weken tm een maand...om alles ermee rond te krijgen...
Zo'n soort opdracht
moet mi toch via de Staatssecretaris van financien komem...zo niet dan via De Minister van Financien zelf!
(En dat in wezen al 10 jaar terug!) (Inmiddels 10 jaar en wat Kabinetten verder...en nog steeds is die hele zaak niet opgelost!)
(Ik schreef
een poos geleden al is...dat als die Toeslagen affaire... zo erg uit de hand gelopen is...men er een paar
Register Accountants op moet zetten...Dat zijn Lands allerknapste Mensen...als het om finciele zaken en belasting zaken gaat...ipv dat het 10 jaren doorsleept...duurt het misschien 2 weken tm in het aller ergste een maand...om alles ermee rond te krijgen...(en dat 10 jaar terug al!)
Zo'n soort opdracht
moet mi toch via de Staatssecretaris van financien komen...zo niet dan via De Minister van Financien zelf!
(Nou ja zo denk ik er over hoor!)
Register Accountants...Dat zijn Lands allerknapste Mensen...als het om finciele zaken en belasting zaken gaat...
(Laten ze het over...aan Politieke Mensen of andere Ambtenaren...met te laag opleidings niveau...dan zie je dit gaande...(Inmiddels 10 jaar en wat Kabinetten verder...en nog steeds... is die hele zaak niet opgelost!)
(Ik schreef
een poos geleden al is...dat als die Toeslagen affaire... zo erg uit de hand gelopen is...men er een paar
Register Accountants ...erop moeten zetten...Dat zijn Lands allerknapste Mensen...als het om algemene financiele zaken -en financiele belasting zaken gaat...

Kan er nog normaal gewerkt bij de Overheid...of is het nog steeds...waar niks mag...ook geen sigaar etc. komt niks goeds van!
Wat is dat (vak) geniks ...nog steeds...Onschuldige Mensen... die allang afgehandeld zijn...heten nog steeds overal in het land Faudeurs...ipv Met goede ICT 'ers... is zoiets ...per afgehandelde zaak...zo...weer weg... en als eerbare Burgers zijnden...overal...met 1 knop...terug te zetten...

Enter... :roll:

(Hoi Tiff...Je wou weten...hoe het hier op de Dinsdag Marktdag is toegegaan...
Even uitleggen voor de anderen...Het Kabinet maakte bekend...dat op 28 April...de
Terrassen open mogen van 12 uur tot 6 uur...
Schuin tegenover mijn Flatje...zag ik 2 dagen later...een heel terrsa gaan op zetten...op het
grote plein beneden...een paar dagen later...ook een Koffie tent...zette een heel terras uit...
Nou kijk ik tegenwoordig nog nauwelijks naar buiten naar het plein toe...(Ergens om)
Maar ik deed de luxaflex open en zag het gelijk...Weer van die niet zelf nadenkers...(Sinds niks mag...ook
geen Sigaar etc._)
want tussen vorige week en 28 April...zit nog een Dinsdag tussen...dan is het Matktdag hier op plein beneden ...op elke Dindsdag...daatvoor moet het plein leeg voor zijn...

Gisteren hebben ze het zo gedaan...het restaurant...schoof alles ineen bij elkaar...in een lange rij...en dat
Koffiehuis...had weer alles...binnen gehaald...
Vanmorgen ...een hoop gekletter...dat is het Dinsdagmorgen vroeg...de Markt Kooplieden komen er aan...met hun
vaak hele grote wagens...Op de plek waar alles bijeen was geschoven...door het restaurant...terwijl die nog op 1 oor liggen ergens...kwam de Bloemen zaak er aan...met 2 vast achter elkaar hele grote karren...namen de bocht
en tja...ze konden de bocht niet maken...op het plein...(Dan zie je hoe grappig Markt Mensen zijn)...er werd
geholpen...met het weg schuiven...van de ...best zware spullen van het restaurant op het plein...tafels stoelen zware plantenbakken etc. dat moetsten ze eerst doen...voor de Bloemen zaak met de 2 grote karren op de plek kon komen...waar hun Markt plek altijd is...Maar om die spullen van (Een winkel van) verderop...op het plein...kon de Bloemenzaak een heel stuk plein niet gebruiken...als altijd...om hun Planten en Bloemen uit te stallen...voor
de langs lopende Klanten op de Markt...

We (Bewoners van de Senioren flat)...krijgen welis een brief van de Gemeente...er was weer zo erg geklaagd...
Daar gaan ze dan van alles aan doen...en een extra soort toezicht zou er komen...(Ik ga uit mijn raam kijken...waar klaagt het...getrut wat niks snapt over? Ik woon er nu 8 jaar...en ik klaag nooit...Ja maaaaaaaaarrrrrrrrr De
Hang jongeren...(Ik denk altijd zo...als ik geld wil pinnen als oudje...Staan de Hang jongeren er...dan ga ik geld halen...bij de pin automaat...staan ze er niet...dan niet...(Vaste hang jongeren kennen zo'n plein op hun duimpje...
zien meteen ...als er iets niet deugt...Na school stonden ze er een poos met een groepej te parten...af en toe
met een lach slavo ...met elkaar...en dat was dat...vanuit mijn flatje kijk je precies erop...ik heb ze nooit
iets zien doen...wat niet kon...niet mocht...
Maar ze zijn wel weg beantied...weg geklept...Stond ik is in de lift ...2 vrouwen aan het klagen over mensen met een hond...die over het plein liepen...In mijn ogen...niks veiliger...voor elke wijk...dan Hondenuitlaters...als ik die zag...kon ik ook geld op halen...uit de pinautomaat beneden...de hangkoterij staan er niet altijd nl.
Elk afwijkend gedrag...op stoepen en straten en pleinen en parken ed...nemen Honden uitlaters waar...
Maar ze werden wel weg beantied...weg geklept...
Al jaren lopen er 2 katten over het plein...een zwarte en een rooie...antie kat kwam...Ze deden hun dagelijkse wandelingetje...de ene kwam van Links en de andere van Rechts...passeerden ekaar altijd...net niet...
Maar ze zijn wel weg beantied...weg geklept...Daar schreef ik welis over...als je de wijk katten weg beantied...komen er muizen en ratten...
Vorig week een briefje in de bus...er schijnt een Muizen plaag te zijn...rondom het plein...(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

In mijn denken gaat dat zo...als ik de oppasser was...in de wijk en op dat plein...hadden ze het meteen moeten weg halen...hun terrasspullen...en pas op 28 April er neer mogen zetten...Op het plein zetten is een tijdelijke gunst nl.
In al die jaren was er geen terras op het plein...alleen voor de eigen restaurant...Nu liggen ze nog op 1 oor...terwijl de
markt er erg last van heeft en het aan het weg sjouwen waren...voor ze aan hun eigen werk toe kwamen...En
Waar zijn die oppassers??? Waar waren die?

Zo lang ik hier woon...schreef ik al erg vaak over...we hebben 2 Viskarren 1 op Donderdag en 1 op Vrijdag...die
laatste staat ook op de Markt dag...
Die op Donderdag...zet altijd de Viskar zo...dat alles op het Fietspad staat...deed die van Vrijdag ook heel lang...maar ging dat snappen
op een dag...zet de kar 2 a 3 meter naar links...en alzo blijft het fietspad vrij...
De Donderdag kar...met nog een luifel erbij...dat over het fietspad uitsteekt...de klanten
gaan daar onder staan wachten en brommers en fietsen...hup op het fietspad...geparkeerd...
Niets lees je daarover in de Gemeente brief...al die jaren niet...Als ik als Oudje in 1 oogopslag het Zie...Dat moet toch elke Boa en elke Politie ea Oppassers ook waarnemen...op de Donderdags...al die slijdingen die de fietsers moeten uithalen...bij weer en wind en regen en in de donkere maanden...Bij die Vis kar...Wachtende op de Vis...gaan klagen...over de fietsers...om hen heen...dus in zulkse brieven..krijgen fietsers de schuld...ipv de ware dader...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)
Ik zelf klaag eigenlijk nooit...een beetje... Full of live ...en anderen gaan klagen...(Ik denk dan...logisch dat ze vroeger
bepaalde gebouwen...in de bossen gingen bouwen...ver weg... waar mensen nog ...gewoon leven...
Oke 1x had ik ook wat...1 keertje maar in al die jaren...
Ze hadden het plan...precies voor de Senioren ramen hele hoge bomen te gaan planten...
Dat wordt dan...Licht weg...Zon weg...uitzicht weg...een hoop vogelen poep op de ramen...een hoop vogelen gesnater in de vroegste morgens...massa's zaden in het voorjaar en massa's bladeren op het balcon in het najaar...
Maar ook altijd...de angst ...of ze met een storm niet om gaan...je flat in...
Een plein met zoveel Vervoer Verkeer wgs de markt...daaronder wortelen de wortels niet echt vast nl.
Ik bedoel ...vaak kan je erop voorspellen...waar plots og tzt...in het land...de grote bomen omgaan ...met storm...

Voorheen woonden we in een wijk...er moesten en zouden hoge bomen komen...
Op en dag echte storm en de hele rij ging neer...gelukkig net tussen de huizen door...
Later hebben ze er
met verstandige en snpperiger beleid... korte stevige bomen neer gezet...om de zoveel plek...wat toch uitzicht bleef geven en zon en licht ed. De Mussen kwamen weer terug en andere kleine vogels...die weg bleven om de grote vogels... in de hoge bomen...
Een mw kon ook weer ...als voor de hoge bomen...vanuit haar balconnetje zwaaien en wat praten met de bewoners beneden...in de tuinen...Het werd er een stuk gezelliger van!

Maar weer een gemeenteraad verder...hetzelfde geemmeer...er moeten perse hele hoge bomen komen...op het plein...Ik was daar dus op tegen...ze komen met een soort van overroelende macho gedrag aan zetten om je
over te halen...maar ik bleef erbij...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)Toch gedaan...rijen bomen geplant... die nu al vaak...halver wege in de groei...te lastig voor de markt Kooplui zijn met
hun grote karren...aankomende en weg gaande...
Maar ik ben al aan het oefenen ...niet meer naar buiten te kijken...dan mis ik het straks niet...met 3 grote
vol bebladerde bomen... als directe vlakbije uitzicht...voor m'n ramen...van ongeveer 12 meter hoog of nog meer zelfs...Met storm ...moet alles op mijn balcoonnetje vast gezet zijn...zo erg is die wind op mijn Balcon gericht en op die van beneden en boven ook...dus hoge bomen...die nie kunnen echt vast wortelen...wgs rammelende Vracht verkeer op
het plein op de Dinsdags...
(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

Hoe dat ook zij Tiff...die gasten liggen nog op 1 oor...vanaf 6 uur in de morgen...en de markt Kooplieden zaten met de
zooi van ze op het plein...
Terwijl de
markt er erg last van heeft... en het aan het weg sjouwen waren...voor ze aan hun eigen werk toe kwamen...En
Waar zijn die oppassers??? Waar waren die? (En dat...de dagen ervoor al!)(Ik zag het toch ook meteen...en dacht toen gelijk...en alweer...(Alle (vak) nikserijen Fouten en Missers ed)...(Schreef ik al vaker...en zelfs steeds vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

Werk ze vandaag. Knf van LT) :roll:
Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie