GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 03 mar 2021, 18:27

Afbeelding
Video

(Derde Jaar - Met de 4 Namen
(Uitgevogeld uit 156 deelnemers))
9 Juli 2020 tm...9 Juli 2021

Bij telling van Mijn Golf Hobby
(Per lang Weekend Golf op TV
Van 5 Mei 2020 tm 5 Mei 2021) de 4 Namen...goed
door mij uit de
156 Deelnemers (per 4 dagen wedstrijd) gevogeld
en dat is...
Dag Winnaars...
Omdat ik minder Wedstrijden gezien heb...ook door Corona
dit seizoen... en ook maar 1x Vrouwen Golf gezien heb
zal het dit seizoen... lager uitpakken...mijn eigen totale score...dan vorige seizoen keren...)


Dag Winnaars...(WK.15...(..125+1=126.+1=127+1=128+1=129+2=131+1=132+1=133+1=134+1=135... )... Afbeelding


en

2de Plekken...W15... (..84+2=86+1-87+2-89+2=91...) (Wk 27) (4+1=5+1=6) Afbeelding

en

Beker Winnaars ...WK 15......(...18+2= 20...) Afbeelding

(Van mijn 4 Namen...eruitgevogeld...er hoeft er maar 1
per Wedstrijd dag...de Beste... te zijn...2 is mooi meegenomen
3 is erg apart...Alle 4 tegelijk Dagwinnaar ...heb ik.. nog niet mee gemaakt!)

Groetjes
van Lady Troy
Afbeelding


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 05 mar 2021, 01:52

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 9

4 – 7 Maart 2021 PGA Tour, Arnold Palmer Invitational, Bay Hill Club & Lodge, Orlando, Florida. Prijzengeld: 9.300.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 20:00-00:00, za en zo 18:30-00:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Deze 4 zijn het DO 9.15 uur pm)

1-Eng-Rory McIlroy (-6) (Dag Winnaar) Afbeelding

1-Can-Corey Conners (-6) (Dag Winnaar) Afbeelding

4-N.Kor-Byeong Hun An (-4)

7-USA-Keegan Bradley (-3)


AfbeeldingDag 2

1-Can-Corey Conners (-9) (Dag Winnaar) Afbeelding

3-Eng-Rory McIlroy (-7)

21-N.Kor-Byeong Hun An (-2)

26-USA-Keegan Bradley (-1)

(Alle 4 de Namen hebben...De...Cut...gehaald...)


AfbeeldingDag 3

2-Can-Corey Conners (-10) (2de Plek)Afbeelding

4-USA-Keegan Bradley (-9)

7-Eng-Rory McIlroy (-7)

55-N.Kor-Byeong Hun An (+1)

(Spannend wel...de hele avond....3 van mijn 4 namen...bovenaan de top score ...van de Dag te zien
3 bij de eerste 7...geeindigd ...op Dag 3...mooi gedaan)

AfbeeldingDag 4

3-Can-Corey Conners (-8)

10-Eng-Rory McIlroy (-3)

10-USA-Keegan Bradley (-3)

43-N.Kor-Byeong Hun An (+3)

(Wgs een loge in huis...andere dingen op TV gezien...Deze Wedstrijd heb ik niet gezien...maar 3 van de 4 Namen ...bij
de eerste 10
de 4de dag geeindigd ...is erg mooi gedaan!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 10 mar 2021, 14:44

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 10 (Wedsstrijd 1)

11 – 14 European Tour, Commercial Bank Qatar Masters, Education City GC, Doha, Qatar. Prijzengeld: $1.500.000

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 09:30-14:30, za en zo 10:00-14:30

Leaderboard

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Do 10.15) (Deze 4 Namen zijn het)

(De 4 Namen)

2-FIN-SAMOOJA, Kalle (-6)(2de Plek) Afbeelding

6-SWE-LAGERGREN (-5)

22-RSA-DE JAGER, Louis (-3)

33-NED-LUITEN, Joost (-2)


AfbeeldingDag 2

2-FIN-SAMOOJA, (-6) Kalle(2de Plek)Afbeelding

15-SWE-LAGERGREN, (-4)

23-RSA-DE JAGER, Louis (-3)

NED-LUITEN, Joost (Heeft de...Cut...niet gehaald)


AfbeeldingDag 3

28=FIN-SAMOOJA, Kalle(+1)

28-SWE-LAGERGREN (+1)

40-RSA-DE JAGER, Louis(+2)


AfbeeldingDag 4

28-FIN-SAMOOJA, Kalle (+1)

42-SWE-LAGERGREN, (+3)

42-RSA-DE JAGER, Louis (+3)


Groetjes van Lady Troy
Afbeelding
_____________________________________________________________________________________________________


Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 10 (Wedstrijd 2)


11 – 14 PGA Tour, The Players Championship, TPC Sawgrass, Ponte Vedra Beach, Florida. Prijzengeld: $15.000.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 18:00-00:00, za 19:00-00:00, zo 18:00-23:00

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Do 4uur pm)Deze 4 zijn het) (De 4 Namen)

3-ENG-Matthew Fitzpatrick (-4)

6-USA-Bryson DeChambeau (-3)

42-Nor-Viktor Hovland (Par)

60-RSA-Louis Oosthuizen (+1)


AfbeeldingDag 2


2-ENG-Matthew Fitzpatrick (-8) (2de Plek) Afbeelding

5-USA-Bryson DeChambeau (-6)

22-RSA-Louis Oosthuizen (-2)

82-Nor-Viktor Hovland (+2) (...Heeft de...Cut...niet gehaald...)


AfbeeldingDag 3

2-USA-Bryson DeChambeau (-11) (2de Plek) Afbeelding

8-ENG-Matthew Fitzpatrick (-8)

55=RSA-Louis Oosthuizen (Par)



AfbeeldingDag 4

3-USA-Bryson DeChambeau (-12)

9-ENG-Matthew Fitzpatrick (-8)

41-RSA-Louis Oosthuizen (-2)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Golfer Tiger Woods mag binnenkort het Ziekenhuis verlaten

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 18 mar 2021, 16:26

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 11

18 – 21 Maart 2021 PGA Tour, The Honda Classic, PGA National, Palm Beach Gardens, Florida. Prijzengeld: $7.000.000 Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 18:00-00:00, za 19:00-00:00, zo 18:00-23:00

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(9 uur pm -Deze 4 zijn het )(duurde tot 12 uur op tv)

1-AUS-Matt Jones (-9)(Dag Winnaar)Afbeelding

2-USA-Aaron Wise (-6) (2de Plek)Afbeelding

4-USA-Scott Harrington (-4)

14-USA-Chase Koepka (-2)


AfbeeldingDag 2

1-USA-Aaron Wise (-12)(Dag Winnaar)Afbeelding

2-AUS-Matt Jones (-9 (2de Plek) Afbeelding

5-USA-Scott Harrington (-7)

31-USA-Chase Koepka (-2)

(Alle 4 de...Cut...gehaald)


AfbeeldingDag 3

1-AUS-Matt Jones (-10)(Dag Winnaar)Afbeelding

2-USA-Aaron Wise (-7) (2de Plek) Afbeelding

55-USA-Scott Harrington (+2)

55-USA-Chase Koepka (+2)


AfbeeldingDag 4

1-AUS-Matt Jones (-12) (Dag Winnaar)Afbeelding
en
(Beker Winnaar) Afbeelding

13-USA-Aaron Wise (-4)

53-USA-Scott Harrington (+3)

30-USA-Chase Koepka (-1)

(...Mooi er weer een Beker bij m'n TV en PC Hobby en het was best spannend...dit lange Weekend...)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 22 mar 2021, 12:49

Afbeelding
Gefeliciteerd met de beker Lady Troy.
Dat heb je er goed uitgevogeld zeg, 4 dagwinnaars en 3
2de plekken en de beker. Best spannend. Je zal wel op het puntje, van de stoel hebben
gezeten, zo aan het einde, van deze 4 wedstrijddagen. Leuke hobbie heb je.
Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 24 mar 2021, 13:52

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 12

24 – 28 Maart 2021 World Golf Championships, WGC-Dell Technologies Match Play, Austin Country Club,
Austin, Texas. Prijzengeld: $10.500.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: wo t/m vr 19:00-01:00, za 15:00-23:00, zo 16:00-01:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(In Austin zullen 64 van de 69 beste golfers ter wereld elkaar bestoken in rechtstreekse ontmoetingen.
Het format is simpel: de eerste drie dagen speelt speelt iedereen in groepen van vier, waarna
de winnaars van elke poule door zullen gaan naar de knock-outfase in het weekend.
(Wo 16 uur De 4 Groepen namen)

1) group 11

Ian Poulter
Dag 1 Wins

group 11

Lanto Griffin
Dag1- Verlies


2) group 2

Justin Thomas
Dag 1 Verlies

group 2

Louis Oosthuizen
Dag 1 Verlies

3) group 4

Collin Morikawa
Dag 1 Par

group 4

Billy Horschel
Dag 1 Wins

4) group 5

Bryson DeChambeau
Dag 1 Verlies

group 5

Tommy Fleetwood
Dag 1 Par

(Ik heb geen flauw idee...hoe deze groepen wedstrijd toe gaat...ook niet of ze steeds dezelfde groep blijven
in die 4 dagen...ergens vallen er af...er zal er wel eentje over blijven..Zal leuk zijn...als die in 1 van mijn 4 groepjes zit...
Dag Winnaars zijn er ook al niet te behalen... Ik zie wel...hoe het ondewijl toegaat...morgen is er weer een dag...)



AfbeeldingDag 2

1) group 11

Ian Poulter
Dag 1 Wins
Dag 2 Wins

group 11

Lanto Griffin
Dag1- Verlies
Dag 2 Verlies


2) group 2

Justin Thomas
Dag 1 Verlies
Dag 2 Verlies

group 2

Louis Oosthuizen
Dag 1 Verlies
Dag 2 Verlies


3) group 4

Collin Morikawa
Dag 1 Par
Dag 2 Verlies

group 4

Billy Horschel
Dag 1 Wins
Dag 2 Verlies


4) group 5

Bryson DeChambeau
Dag 1 Verlies
Dag 2 Wins


group 5

Tommy Fleetwood
Dag 1 Par
Dag 2 Wins



AfbeeldingDag 3



1) group 11

Ian Poulter
Dag 1 Wins
Dag 2 Wins
Dag 3 Wins
group 11

Lanto Griffin
Dag1- Verlies
Dag 2 Verlies
Dag 3 Verlies

2) group 2

Justin Thomas
Dag 1 Verlies
Dag 2 Verlies
Dag 3 Wins

group 2

Louis Oosthuizen
Dag 1 Verlies
Dag 2 Verlies
Dag 3 Verlies

3) group 4

Collin Morikawa
Dag 1 Par
Dag 2 Verlies
Dag 3 Verlies

group 4

Billy Horschel
Dag 1 Wins
Dag 2 Verlies
Dag 3 Wins


4) group 5

Bryson DeChambeau
Dag 1 Verlies
Dag 2 Wins
Dag 3 Verlies

group 5

Tommy Fleetwood
Dag 1 Par
Dag 2 Wins
Dag 3 Wins


AfbeeldingDag 4

Playoffs met de laatste 16

Round of 16 (Op dag 4...Over van mijn 4 Groepjes)

AfbeeldingDag 5

Playoffs...met de laatste...overgebleven 8 (van de 64)(ik heb er nog 2 over)

Quarterfinals

Billy Horschel (32)
Dag 5 Wins

Tommy Fleetwood (21)
Dag 5 Verlies

(Ik heb er nog 1 over)

Billy Horschel (32)

Halve finale
Victor Perez (31)
2UP TOT EN MET 11

Billy Horschel (32)
LEIDT

Halve finale
Matt Kuchar (52)
2UP TOT EN MET 11

Scottie Scheffler (30)

Finale
Scottie Scheffler (30)
5de Dag (Verlies)

Billy Horschel (32)(Dag Winnaar)Afbeelding
5de Dag (Wins)
en
is
(Beker Winnaar) Afbeelding


(Mooi gedaan...1 van mijn groepje ...won de Beker...Ik hield de score bij gisterenavond en vulde alvast
de Finalisten hier in....maar
de wedstrijd ervoor van ze...met de laatste 4... was nog maar pas bezig...zag ik later op Tv...Ik heb een longontsteking
en ging tijdens ....die 4 bezig...nam ik een pijnstiller in...ging even languit liggen en werd uren later wakker
in de nacht 2 uur 35 wakker...strompelde naar de PC en zag op de PC...net dus...hoe de uitslag
van de Hele 5 daagse was...Zag dat ik de finalisten ...hier al had ingevuld...en op de leaderboard link....wie het gewonnen heeft...
Mijn eigen typewerk...hiero...vond ik al net zo apart...als dat ik die 5 dagen Golf ...apart heb gevonden...en niet wist ...hoe
die hele wedstrijd
met groepen zou toe gaan...Maar mijn eigen...Hobby Golf Score... heeft er ..sowieso 1 Dag Winnaar... en... de Beker ...erbij!
Hopelijk zie ik... in een herhaling ergens...de Beker uitreiking ervan!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 30 mar 2021, 10:38

Ja was grappig Lady Tory , je had de finalisten namen, al op het forum gezet, terwijl
de wedstrijd ervoor, nog moest beginnen. Ha ha haaaaaa
Die je op had geschreven, werden de finalisten, ook nog. Ha ha haaaaaaaaaa
Ik begreep Lady Troy, dat je het zelf, niet eens door had, het later pas zag, met de
laatste stand invullen., na einde, die wedstrijd voor de finale.
Je schreef per mail, je maakte ook fouten, met je zieke lijf, met de dingen trachten, bij te houden,
op het golf forum.
De bekerwinnaar, je dacht, die ligt er al uit, en typte toen, alleen die Fleetwood, van je 4 is
nog over. Maar de bekerwinnaar, moest nog tegen die Fleetwood, in de wedstrijd, voor de filnale wedstrijd.
Net 2 van jouw 4 moesten tegen elkaar, Fleetwood verloor dat en je zette nog voor einde, van die wedstrijd, de
2 finalisten, op je forum neer.
Waarvan 1 van de 4, erbij stond. Je had er nog eentje over dus, toen die Fleetwood afviel.
Grappig wel, dat je, die finale 2 mensen, al noteerde hier, toen die wedstrijd ervoor, nog gespeeld moest.
En degene, waarvan je gedacht had, die ligt er al uit, dat die, de beker won.
Ziek zijn is ook niet alles, wgs verwarring, schreef je, je ziet de dingen, dan zo goed niet meer, maar zette
wel, de juiste 2 finalisten namen, hier neer.
Wordt maar gauw weer beter! Gefeliciteerd , met de beker, Afbeelding

bij je eigen hobbie scorelijst erbij! Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Tiff » 31 mar 2021, 01:06

Gefeliciteerd lady troy,
weer, een beker erbij, vorige week, ook al.
Wordt maar snel weer beter. Liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 31 mar 2021, 16:00

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 13

1 – 4 April 2021 PGA Tour, Valero Texas Open, TPC San Antonio, San Antonio, Texas. Prijzengeld: $7.700.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 22:00-01:00, za en zo 19:00-00:00

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Do 9 uur pm...Deze 4 Namen zijn het...)

(Bedankt voor de Beterschaps wensen...Ik ben nog niet af...van de longontsteking...maar het lijkt de goede kant op te gaan...Met uithoesten...en met kneuzingen...van de spieren...was dagen... echt met helse pijnen...overal op de rug...dat zijn nu inmiddels..meer
geconcentreerde plek pijnen... en niet overal...over de hele rug... meer dus...)

(Met het invullen van de 4 namen...vandaag...moest de 2de groep nog...dus al lijken ze onderaan te staan...ze kunnen ook boven aan komen te staan...
Tringale koos ik later...omdat ik die... nog nooit gekozen had...afwachten maar...is dat...wat die ervan bakt...)

2-USA-Cameron Tringale (-2) (2de Plek)Afbeelding

4-USA-Jordan Spieth (-5)

4-JAP- Hideki Matsuyama (-5)

57-USA-Tony Finau (+1)

(3 van de 4... bij de eerste 4 geeindigd...op de 1ste Dag...mooi gedaan!)


AfbeeldingDag 2

1-USA-Cameron Tringale (-9) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-USA-Jordan Spieth (-7) (2de Plek) Afbeelding

14-JAP- Hideki Matsuyama (-3)

78-USA-Tony Finau (+3) (Heeft de...Cut...niet gehaald)

(Toen ik op Dag 1 ...naar m'n PC kamertje strompelde...(wgs gekneusde spieren en longontsteking) en de 4 Namen invulde...met een vaart..
dacht ik ...wat later opeens...die Z Koreaan heb ik al vaker gehad...laat ik er weer is ...eentje nemen...die ik nog nooit bij de 4 Namen had...
Op het Leaderboard...Mijn Oog... viel op de naam...-Cameron Tringale...wie is dat? en dacht...Ik zet hem erbij...dan zie ik het ...vanzelf wel...wat die er van bakt...tot op heden...doet die het echt ...geweldig goed!

Ik zat al lang en breed weer in huiskamer...tv te kijken en dacht plots...wat stom van me...die Finau erbij te zetten..als die het
1 of 2 wedstrijden erg goed doet..de kans is wel 80% of meer...de wedstrijd erna...lijkt die een leeg gelopen ballon...eindigt erg laag
of haalt... de Cut niet eens... Helaas pindakaas...toen me dat plots ...zo te binnen schoot...was het al bijna einde Wedstrijd...om iets te
veranderen...moet minstens 2 uur tussen zitten ...tussen veranderen ...en einde wedstrijd...Ik keek er vandaag...op
de 2de wedstrijd dag... dan ook...dus ...niks te gek van op...en ja hoor...die Finau haalde de Cut niet eens...en dat was nou net...wat ik er
op Dag 1 ervan dacht! Had ik ...die gedachtes eerder gehad...op Dag 1...dan stond er een andere naam ...op mijn 4 Namen lijstje...
Het leven van... een Hobbiist... valt ook... lang niet altijd mee...(Tenminste...als je je ...aan de gemaakte... (indertijd zelf gemaakte)
regels houdt!)


AfbeeldingDag 3

1- USA-Jordan Spieth (-12)(Dag Winnaar) Afbeelding

4-USA-Cameron Tringale (-8)

26-JAP- Hideki Matsuyama (-2)


AfbeeldingDag 4

USA-Jordan Spieth(-18)( Dag Winnaar) Afbeelding
en
De Beker Afbeelding

9-USA-Cameron Tringale (-8)

30-JAP- Hideki Matsuyama (-3)

(Heet dat nou...3x is Scheeps Recht...(3x achter elkaar de Beker Winnaar eruit gevogeld?)
Mooi 2 van de 4 Namen op mijn lijstje...bij de eerste 10 geeindigd...waarvan 1 Dag Winnaar en Beker Winnaar is geworden...die
Cameron Tringale (Die ik totaal niet kende...maar wel een Dag Winnaar aan heb!)
hield het nog best lang vol...bovenaan te staan...plots was het gedaan... met concentratie en met de energie...maar toch liet hij
zichzelf niet echt ver naar beneden zakken...De laatste keer ...dat ik Speeth op m'n lijstje van 4 had gezet...is erg lang geleden...
toen vond ik... dat hij iets mankeerde...tussen keelgebied en de hersenen...geen idee wat het was ...maar in een flits zag ik dat toen... hij werd niet ziek gemeld...maar had wel... een heel pech jaar...won niks meer... Dit weekend zette ik hem... voor het eerst weer
na zo'n lange tijd niet... op m'n lijstje van 4 Namen...en zie daar...werd 3x Dagwinnaar en hij won ...de Beker zelfs...
Hideki Matsuyama
begon op dag 1... lekker in de flow...maar daar bleef het bij...die zakte vanaf Dag 2 al...ver terug...(Had ik van hem totaal niet verwacht zelfs!)
En Finau...
na 2x zo goed golf gespeeld...ik denk dan ...de derde keer... zet die zich is echt... voor de beker in...later die dag...schoot me plots te binnen...dat hij iets... met de energie balans mankeert
om nog een keer...meer dan extra te flowen...telkens weer hetzelfde met hem...2 x de sterren van de hemel gespeeld...maar toch alweer...net niet de beker niet ...alweer tweede ...net als ik denk ...kom op...even een tandje meer...met de volgende wedstrijd...dan zie je hem de volgende keer...als een ballon...aan energie inhoud...steeds leger lopen..en eindigd die erg laag... of haalt de Cut zelfs niet...Dat tandje meer
zal hij dus ...na de Cut... de vorige keer...met de eerste volgende wedstrijddag al... moeten doen...op Dag 1 en de tweede Dag en de 3de Dag en de 4de Dag...maar alweer eindigd ...die dan...als tweede...of 3de op de 4de dag...and so on...en dan weer de Cut niet gehaald etc...soms is het gewoon de pech... van veel Mensen...om net niet genoeg ...flow energie en/of concentratie vermogen...te hebben... lijkt dat...(Maar net als met die Colombiaan Munoz ...en die Finau...Dat zijn...2 hele bijzondere hele erge aardige Mensen... in dat Golf wereldje...ik wacht en
hoop voor ze... nog altijd erop...dat ze toch is...de Beker winnen...)en zet ze ...dan toch....met regelmaat...weer op m'n lijstje van 4 erbij...

Jullie wens ik... fijne Paasdagen ...Groetjes en Knf van Lady Troy Afbeelding
Afbeelding

Het Paas Kindje van
Jon en Kelley Rahm
Afbeelding

Kepa Cahill Rahm, was born 4/3/21 at 12:15am. Momma Kelley is doing great and recovering.
Kepa is also in great health. He is 7.2 lb and 20.5inch, big boy from the Basque Country.
Without a doubt the greatest day of my life!
(Net geboren...Wat een geinig koppie heeft dat kindje... nu al he!
Die kijkt... of die de lol er nu al ...van in ziet...wat er om hem heen gebeurt...)
https://www.golfdigest.com/story/jon-ra ... a-national

Gefeliciteerd Jon met jullie mooie Prachtige Baby

Afbeelding...Knf van Afbeelding...Afbeelding

https://www.ad.nl/andere-sporten/oorzaa ... ~a9734ea7/

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 06 apr 2021, 03:02

Wat een mooie leuke baby heeft die Jon Rahm.

Jij had 3x de bekerwinnaar, achter elkaar, het goed gedaan, met de bekerwinnaar 3 weekenden,
uit 156 golfers te halen.
Met 3x achter elkaar, ook dit weekend, had je het, met je golfhobbie, het dus weer goed. Gefeliciteerd ermee Lady Troy.
De winnaar van de beker, werd ook nog eens, 3x dagwinnaar, dit weekend.

Jammer, dat je er nooit zelf wat mee wint, met die zelf gemaakte, golfhobbie van je. Ha ha haaaaaaa
Die golfers zelf, winnen er miljoenen mee, soms zelfs per weekend wedstrijd, en jij hebt weer niets,
ook al had je, de eind winnaar eruit gevogeld, met de 4 namen.

Maar jouw winst ermee is, dat je alleen zijnde, ook de corona lockdowns en avondklok tijd, ermee door komt, je je niet
verveeld, je niet eenzaam voelt ed ermee en dat 4 dagen in de week. De andere 3 dagen, moet je, de dingen doen,
schreef je, die zijn blijven liggen, in die 4 dagen, soms zelfs tm in de nachten. zit je golf te kijken, op tv.
Met je europese golf kijken, op de dag en amerikaanse golf kijken, in de avond

Als ik die leaderboard kijk Lady Troy, denk ik, die LT zit weer, op het puntje, van de stoel, zo dicht bij elkaar, is dan no 1 en no 2.
en dat met, 1 van de 2, van de 156 mee doeners, staat er eentje van , op jouw 4 namen lijstje dat
te kijken, tm in de nacht, Lekker spannend, in
de nachten. Ga zo door. Ha haaaaaa Liefs en Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Tiff » 06 apr 2021, 18:29

Gefeliciteerd lt, met je 3 bekers op rij, er uit gevogeld.
Ik heb dat ook best al vaak gedaan, 4 namen eruit gehaald, ik had er nooit wat mee,
Ze haalden de cut niet eens. Zelfs als ik weleens, zo een wereld topper golfer ,erbij zette, net die
haalde de cut niet eens. Geen beker, geen twede plekken en geen dagwinnaars had ik er mee.
Dus aan het systeem, dat het om 4 namen gaat uit die vele 156 golfers, is het ook al niet, waarom jij zoveel
dagwinnaars eruit haalt. Maar het viel me wel op lt, dat het best spannend is, als je 4 mensen erbij hebt,
waar je dan fan van bent, tijdens het lange weekend golf op tv. Het leeft dan veel meer.
Maar ik hou toch meer, van voetballen te kijken, op tv. en ga er ook naar toe, want ik heb altijd ook een
jaar abonnement ermee en wel bij fc utrecht. Ik heb er vrienden van, die er ook jaren naar toe gaan.
Altijd reuze gezellig is dat.
Dus je begrijp wel, sinds corona, zit er de klad erin, en dat is, elke keer weer, een heel gemis.
Beterschap lady troy Liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 07 apr 2021, 17:29

Sport kijken...

Afbeelding

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 14

8 – 11 April 2021 Major, Masters Tournament, Augusta National Golf Club, Augusta, Georgia. Prijzengeld: $11.500.000
Leaderboard

You Tube Augusta

Televisie: Featured Groups, Ziggo Sport Golf: do en vr 15:15-21:00, za 16:15-21:00, zo 16:15-20:00
Reguliere uitzending, Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-01:30, za 21:00-01:00, zo 20:00-01:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Do 12 uur am-en Do 9 uur pm. De 4 Namen...deze zijn het...)


1-Eng-Justin Rose (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-Jap-Hideki Matsuyama (-3)(2de plek) Afbeelding

4-USA-Patrick Reed (-2)

13-Sp-Jon Rahm (Par)

(Was wel grappig...Jongste zoon kwam langs...Ik las namen voor uit de meedoeners lijst...en las op... Rose (+2) Zei m'n zoon...die Rose had je vorig jaar
zo vaak en dit seizoen nauwelijks...Ik zei die speelt al een tijd... niet goed...zei die ...zet hem er toch maar erbij...
Daar doe ik niet moeilijk over...
en deed dat...Bij Jon Rahm dacht ik...die speelt de sterren van de heel...wgs zoontje geboren...of die speelt matig tot slecht...om zoontje geboren...wgs. kost nachtelijke uren...Nou ja ik liet hem toch maar... op het lijstje van 4 Namen staan...Reed speelt meestal een stuk beter als de prijzengeld erg hoog is...
En Hedeki
speelde vorige week erg matig...vaak doen toppers dat...als er een grote prijzengeld wedstrijd aan te komen is...dan lijken ze de wedstrijd ervoor...als een soort trainings wedstrijd van te maken...met zo weinig mogelijk inspanning...dus misschien doet die het nu wel goed...
Jullie zien wel...valt nog niet mee ...een lijstje met 4 namen... op te stellen...Als het aan mij nu lag... stonden er minstens 8 op...m'n lijstje
dit keer...
Na Rose... kwamen er nog ...echte Golf toppers...in groep 2...De wedstrijd duurde tot 1 uur 30 pm...maar ze haalden hem niet in!)


AfbeeldingDag 2

1-Eng-Justin Rose (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding

6-Jap-Hideki Matsuyama (-4)

31-USA-Patrick Reed (+1)

31-Sp-Jon Rahm (+1)

(Alle 4 de...Cut...gehaald...)


AfbeeldingDag 3

1-Jap-Hideki Matsuyama (-11)(Dag Winnaar) Afbeelding

2-Eng-Justin Rose (-7)(2de Plek) Afbeelding

13-USA-Patrick Reed (-1)

21-Sp-Jon Rahm (Par)


AfbeeldingDag 4


1-Jap-Hideki Matsuyama (-10)(Dag Winnaar) Afbeelding
en
(De Beker)Afbeelding

5-Sp-Jon Rahm (-6)

7-Eng-Justin Rose (=5)

8-USA-Patrick Reed (-4)

(In Augusta...(Van de 156 Deelnemers) alle 4 ...van de 4 Namen ...geeindigd bij ...de eerste 8
En met dez 4 dagen Weekend Golf...4 Dag Winnaars en 2 ...2de Plekken...En Hideki... gehezen...
in het Jaarlijkse Augusta...2021 Groene Jasje...
Dat is heel erg mooi gedaan!)Afbeelding

==>>AD-Japanse golfer Matsuyama schrijft geschiedenis met winst eerste major

==>>The New York Times-Winnaar Augusta 2021-Hideki Matsuyama

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Tiff » 12 apr 2021, 17:47

Gefeliciteerd lady troy.
Ik had ook 4 namen, op een briefje gezet, net als jij dat doet, ik dacht, ik neem no.1 van de wereld bij golf en nog zo eentje,
en nog zo eentje en nog zo eentje, 2 haalden, de cut niet eens, en 2 eindigden , erg laag. En jij, liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 13 apr 2021, 16:29

Afbeelding
Gefeliciteerd Lady Troy, met 4 weken op rij, de beker eruit gevogeld te hebben, met je golf hobbie.
Liefs en Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 14 apr 2021, 01:34

Afbeelding...Golfwedstrijd 1..Week 15

15 – 18 April 2021 European Tour, Austrian Golf Open, Diamond Country Club, Atzenbrugg, Oostenrijk. Prijzengeld: €1.000.000
Leaderboard

Televisie:Ziggo Sport Golf: do en vr 13:30-18:30, za en zo 13:30-18:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(De 4 Namen WO) 1uur am...Do 15.15 PM Deze 4 zijn het...)

1-ESP-CAÑIZARES, Alejandro (-5) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-GER-KAYMER, Martin (-4) (2de Plek)Afbeelding

2-USA-CATLIN, John (-4) (2de Pl4ek) Afbeelding

20-FRA-SADDIER, Adrien (-1)

(Halverwege de Wedstrijd...Ik neem vaak 1 of meer Namen...van de bovenste...op de Dag Ranglijst...de hele 2de Ploeg
moet dan nog...Maar...die hebben ze... vandaag...niet kunnen inhalen! Alzo heb ik toch de Dag Winnaar!)

AfbeeldingDag 2

1-ESP-CAÑIZARES, Alejandro (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-GER-KAYMER, Martin (-6) (2de Plek) Afbeelding

2-USA-CATLIN, John (-6) (2de Plek)Afbeelding


18-FRA-SADDIER, Adrien (-1)

(2de Dag...Groep 1 en Groep 2 is niet over No1 ESP-Alejandro CAÑIZARES, heen gegaan...en Alle 4
de Namen ...hebben de...cut...gehaald)
(De Nederlande Jos Luiten doet het ook niet slecht ataat op plek 9 (-3)!)


AfbeeldingDag 3

1-ESP-CAÑIZARES, Alejandro (-9)(Dag Winnaar)Afbeelding

1-GER-KAYMER, Martin (-9)(Dag Winnaar) Afbeelding

4-USA-CATLIN, John (-7)

9-FRA-SADDIER, Adrien (-4)

(Derde Dag...alle 4 de Namen ...bij de eerste 10 gegeindigd...erg mooi gedaan!)


AfbeeldingDag 4

1-USA-CATLIN, John (-14)(Dag Winnaar)Afbeelding
en
(De Beker Winnaar) Afbeelding


3-GER-KAYMER, Martin (-11)

7-ESP-CAÑIZARES, Alejandro (-7)

33-FRA-SADDIER, Adrien (-1)

(Het was een spannende Wedstrijd...Catlin ...moest de Play Off doen...en wel 5 holes (5x)
Op de laatste Hole...De Tegenstander zijn Golfbal...belandde een paar keren... in het water...(Bal opnieuw opslaan
en ook die belandde in het water etc. Had ik nog nooit eerder Gezien...met een Play-Off...
Maar daardoor... verloor die ...de Wedstrijd...en won Catlin het...uiteindelijk toch...de Beker...
3 van de 4 Namen
eindigde... op de 4de Wedstrijddag...bij de eerste 7...en behaalden 5 Dag Winnaars en 4 Tweede Plekken...Dat was een heel
erg mooi resultaat!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

__________________________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2..Week 15

15 – 18 April 2021 PGA Tour, RBC Heritage, Harbour Town Golf Links, Hilton Head, South Carolina. Prijzengeld: $7.100.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(De 4 Namen...Wo 1uur 45 AM...Do 20 uur 56 Deze 4 Namen Zijn het...)(Op TV begint straks de Wedstrijd om 21 uur)

1-AUS-Cameron Smith (-9)(Dag Winnaar) Afbeelding

2-USA-Stewart Cink (-8) (2de Plek) Afbeelding

3-Eng-Matt Wallace (-6)

17-SP-Sergio Garcia (-3)

(Halverwege de Wedstrijd...Ik neem vaak ...bij mijn 4 Namen lijstje...1 of meer Namen...van de bovenste...op de Dag Ranglijst...de
hele 2de Ploeg
moet dan nog...Maar...de Tweede Ploeg...die hebben ... vandaag...ze niet kunnen inhalen...bij Wedstrijd No1!)
Maar hier...bij de 2de Wedstrijd... wel...de 2de Ploeg...haalde de eerste Ploeg in...en werd No.1 op de Dagranglijst...Ik
had geluk...die van de 2de Ploeg...staat
nl. ook ...vanaf Woensdag al...op mijn 4 Namen lijstje...en heb... alzo... toch... ook hier...bij de 2de Wedstrijd...de Dag Winnaar!)

(Ik mag 2 uur... voor einde Wedstrijd...de eerste Dag ...nog de 4 Namen veranderen...De Eerste Groep kan ik helemaal uit zien...de Tweede Groep niet...Ik mag 2 uur... voor einde Wedstrijd...de eerste Dag ...nog de 4 Namen veranderen...
Ik heb best wel vaak gehad...ik koos voor de Eerste groep ...degene die boven aan staat...(Die kan de Dagwinaar worden) Dan komt de Tweede Groep...die gaat er massaal overheen...(Misschien is dan het weer aangenamer geworden )...ipv de Dag Winnaar te hebben...(uit de Eerste Groep)
staat die halverwege of zelfs onderaan...einde Wedstrijd Dag...)
De Naam
die ik ervoor...weg deed...bleek de 4de dag... de Beker Winnaar...kwam ook wel voor...Dus zo eenvoudig is deze ...TV en PC hobby ...
nog niet!)


AfbeeldingDag 2


1-USA-Stewart Cink (-16)(Dag Winnaar) Afbeelding

4-AUS-Cameron Smith (-9)

19-Eng-Matt Wallace (-5)

84-SP-Sergio Garcia (+1) (...Heeft de...Cut...niet gehaald...)

(3 van de 4 Namen ...door naar het Weekend)


AfbeeldingDag 3

1-USA-Stewart Cink (-18)(Dag Winnaar) Afbeelding

4-Eng-Matt Wallace (-11)

27-AUS-Cameron Smith (-6)


AfbeeldingDag 4

1-USA-Stewart Cink (-19) (Dag Winnaar) Afbeelding
en
(De Beker Winnaar) Afbeelding


9-AUS-Cameron Smith (-11)

18-Eng-Matt Wallace (-9)

(Einde 4 Daagse Golf Tournooi USA...Met de 4 namen
4 Dagwinnaars...1 Tweede plek...en de Beker Winnaar...en 3 van de 4 Namen ...eindigden bij de eerste 18...Dus erg Netjes
en mooi gedaan! )

(Met de beide Wedstrijden...De Europese Tour als wel met de PGA-USA Tour...Het was een heel eneverend TV...Golf Weekend
en allebeide Wedstrijden...tot het laatst aan toe...met de 2x 4 Namen...Super Spannend ook!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Plaats reactie