WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 mar 2021, 04:32

Baard... :)

(Ik las dit
Tweede Kamerverkiezingen 2021: wat willen de politieke partijen met… asielzoekers?

Zie ik er niet bij staan...maar ik vind...als er een Pardon is...of een Generaal pardon is...dat
die Mensen ...een Genaturaiseerde Nederlandse Nationaliteit ermee hebben gekregen...(Maar dat blijkt niet zo toe te gaan...
ze hebben nog steeds geen paspoort en dat soort zaken...ook niet... na alle integratie regels gedaan...Ik vind wel...dat als het
Criminelen blijken of daar toch daar oorlogsmisdaden begaan hebben...achteraf ontdekt...dat ze terug moeten en het
Nederlandsschap verliezen...

Maar het gros ...blijkt echte zware dupezijners...zelfs hier geborenen...van een Asiel Ouder(s)...
In ons land...met Asiel beleid...dat op verontmenselijking uit komt...met Eerbare Onschuldige Mensen...
vind ik te krankzinnig voor woorden...

En al helemaal extra...als het om Kinderen gaat...en nog erger...als het om totaal alleenzijnde Kinderen gaat...via
hier aangekomenen...
ik vind...als er een Pardon is...of een Generaal pardon is...dat
die Mensen ...een Nederlandse Nationaliteit ermee hebben moeten krijgen!...(Maar dat blijkt niet zo toe te gaan...
ze hebben nog steeds geen paspoort en dat soort zaken...ook niet na alle integratie regels gedaan...

Misschien
moeten de Lands Beslissers... een les pakket Humanisme krijgen...en/of Godsdienstig Gezien...En Liefde voor de naasten
lessen... in krijgen...

Ik vind wel...dat niet... heel ons kleine landje volgestapt kan...we kunnen niet heel Afrika binnen laten en heel Azie en heel Zuid Amerika...
Ik mis ook een tedege goed Onderzoek naar...
Waarom vluchten Moslims Mensen...juist niet naar een Moslimland...
maar vaak wel...net zo Moslimachtig gaan doen... in het Asiel (niet Moslim) land...als ze doen...in het Moslimland waar ze vandaan komen...
Dat schiet mi niet op zo!

Opeens
heten wij ...als bekend staande tolerantste land...steeds meer...Racisten en Discriminatie land ...en een land zonder kansen ed.
Zwaar gevoed... door... wat Partijen ...in het land...

(Nou op zulkse Partijen zou ik nooit gaan stemmen...)

Dan krijg je dingen als...
bv 6 Mensen NR 1... Op de Verkieingslijst van hun Partij...komen samen ...op TV...(bv bij RTL4)
Meestal dat..te horen
naar de Autochtone blanke mannen... toe gaat dat...Dat ze zich al moeten schamen...dat ze geen Vrouw zijn
of geen Homo zijn... of niet Zwart zijn...
Zulkse verwijten op ze af...
Ook...Als ze zijn...Wel Vrouw...maar toch blank en geen Lesbo zijn...en al helemaal....niet zwart zijn...
Als ze wel Vrouw zijn...en Lesbo...maar niet Zujn...etc

Wat een schaamteloosheid is dat op deze mensen af...
uitgenodigd op TV...voor een Lijsttrekkersdebat...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
(Via Mensen gedekt en wel...met hun Alles mag...behalve een Sigaar!)
Met sollicitaties dito...met huurhuizen verdelerijen dito...en met bijstand aanvrage ed. en op plek 1 van de Kiezerslijkst...
Meestal dat...op de Autochtone blanke Mannen af...Dat ze zich al moeten schamen...dat ze geen Vrouw zijn
of geen Homo zijn... of niet Zwart zijn...Als het een Vrouw is...dat ze geen Lesbo is en is ze Vrouw en Lesbo je moet je schamen
dat je niet Zwart bent...
Zulkse verwijten op ze af...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
Zulkse krankzinnige idioterieen... zijn...sinds eh... in ons land ...erin geslopen...
etc.
Meestal dat...naar de Autochtone blanke Mannen toe gaat dat...Dat ze zich al moeten schamen...dat ze geen Vrouw zijn
of geen Homo zijn... of niet Zwart zijn...(...of dat alle 3 niet zijn...geen Vrouw...niet Lesbo en niet Zwart...)
Zulkse verwijten op ze af...
(Via Mensen... gedekt en wel...met hun Alles mag...behalve een Sigaar!)

Ik heb echt geen idee... waarop ik zou moeten stemmen...(Door Mensen... gedekt en wel...met hun Alles mag...behalve een Sigaar!)
Het werd steeds gekker namelijk...
Ene Rick...Minister van Gehandicapte zaken...
goed van de Tongriem gesneden...en met bakken inhoud...vergaard...werd op plek 25 gezet...bij het CDA...en die Grapperhaus...op plek 50
(Zeker is... flink de Waarhedens gezegd er...zo binnenkamers...er)
Op de meest...Onsympathieke plek van het Kabinet gezet...(Vooral in een Pandemietijdperk)
Als je zoiets aan kunt en weet vol te houden op die Kabinetsplek...die Werd op plek 50 gezet bij het CDA...

De Toezichhouder... op Landbelasting...De meest Eindverantwoordelijke er...zelfs met de Toeslagen affaire aan de broek...
werd op plek 1 gezet...bij het CDA!

Als die ...die Rutte... zou kunnen verslaan...(Wat niet lukt gelukkig)
maar stel... bv wel...om z'n Aaibare Voornaam...hebben we in no time...allerlei ruzies... met andere
EU Landen...Die werd op plek 1 gezet...bij het CDA!

Geld lenen mag...(Van de Staat)...als je je Personeel... maar ontslaat...ook dat nog!
Die werd ...op plek 1 gezet...bij het CDA!

Toch op de Schaatsen in Lockdown tijd...
Die werd ...op plek 1 gezet...bij het CDA!

Inmiddels is bijna alle Belastingen aftrek eruit gehaald...
Die werd ...op plek 1 gezet...bij het CDA!

Het WW ...een jaar verkorten... is nog maar een begin...bij zo...een Persoon!)
Die werd ...op plek 1 gezet...bij het CDA!

En die Omtzigt hebben ze... voor die zelfde Persoon
aan alle kanten een poot uitgedraaid...en zo bezig met die de Jonge ook alsmaar...om die ene
hoog op plek 1 trachten...te ktijgen...Dat is het CDA geworden!

Oude Mensen zeggen vaak...Ze doen maar...Ik zit m'n tijd wel uit...Maar ondertussen...
Zie je wel...als je je er echt in verdiept...Ik zou niet weten waarop ...te moeten gaan stemmen...Maar Tiff...wat jij hebt met
FC Utrecht...ging het
om Ajax...dat wist ik het wel...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 mar 2021, 08:23

Aardig... :)

Mijn reactie terug op je vraag Tiff per mail...wat ik van die Megan M...zaak vind...
Ik denk...dat als Mensen
een Titel krijgen in dat Engeland...dat ligt vast... in... de Wet... er...
en niet
(als die er al waren)..om andere menselijke... bedenksels redenens... daar
hangt het niet van af!)

Bij ons is het zo...De Kinderen van Constantijn...zijn geen Prins of Prinses...dat kan door iemand
van de Koninklijke familie... ze toen... uit hebben gelegd...aan Prinses Laurentien en zelfs misschien wel
aan Prins Contantijn!
Dat zal in Engeland niet anders zijn gegaan!
Dat ze ...Hun Kind en Kinderen...andere Titels krijgen!
(Heeft niks met welke huidskleur...of wat dan ook van doen...als ze geen titel Prins of Prinses krijgen...hun Kind ...
het Onderwerp...voor hun Kinderen
dat is Wettelijk bepaald namelijk!

(Maar voor die MM ...alles snapt...en alles op zichzelf betrekt...zulkse (niks snappers) figuren
en met hen... alle metene ...mee kletsende ....figuren...ach en wee...(Als zou het om de huidskleur gaan ed) (Ook
die Oprah kletst meteen... ach en wee mee...met MM!) samen...zitten die
de ware uitleggers...in een slecht Daglicht... hoek... te zetten...via de Pers!)

Ik heb een paar keren (als Kraamverzorgester en in de Verpleging
Kraamkliniek...) Mensen meegemaakt...waarvan de ene Blank was en de andere een Donkere huidskleur had...
Zelfs via
die toen... as ouders...zelf...(Vergeten ze vaak achteraf erbij te zeggen)
was de meest spannende vraag...van hun zelf...welke huidskleur... gaat het kind hebben...(dito...al
kletsende in familie en vrienden kring) het valt
onder dezelfde Categorie...Lijkt het op Hem of op Haar!
(Bijna elk gesprek...
Kan tegenwoordig...(achteraf) ...ook als ...racisme en/of als...discirminatie... breed uitgelegd!)

Dus ook ...met dat opgejutte Onderwerp...via MM...is compleet niks mis mee...als er al Mensen
zich ...dat... in hun omgeving zich afvroegen...Daar is denk ik ...iedereen benieuwd maar...zulkse afvragens...is helemaal
niks bijzonders mee...
(Niet benieuwd...dat... als onderwerp...is Alleen schijnbaar ... die MM zelf ???)

Als Mensen ...hun zin niet krijgen...zijn er zat...die met Zelfmoord gaan dreigen...naar de ander toe...
en dan ...die andere ...overal van weet weg te houden...van wat die andere lief is...Vaak heeft dat met
hele enge ziekelijke bezits ...jaloezie te maken...Die Mannen...doen er alles aan ...om hun Vrouw van iedereen
en alles bij weg te houden...Meestal doen Mannen dat...maar soms ook een vrouw...
Zolang liefde maakt blind in het spel is...blijft dat goed gaan...
Tot het met de liefde over is...
(In crimie series...wordt het vaak misdaad...de meest ingeklemde... vermoord de andere...
om zich zo ...vrij te krijgen...Maar ...gewoon scheiden komt ook voor...en dan zit die ene... in een wereld
die de hare (of in dit geval)...de zijne niet is...

(Vaak kan je erop wachten....maar zijn er kinderen ...in het spel...wordt het al veel ingewikkelder...de ingeklemde
krijgt niet altijd hun zin...die ander zal er alles aan doen...ook de kinderen zelf te houden...(Zulkse vrouwen
liegen en bedriegen er vaak op los...maken hem te schande...Opdat hij de Kinderen niet krijgt...maar zij zelf...
het huis en alle inboedel en de auto en het geld...en alle hulp etc krijgt....en Hij zit met niks...alleen met een
schande aan hun broek...(Die ze nooit gepleegd hebben!)

Of dat met dit stel ook zo afloopt...is afwachten...Ik weet en snap wel...alles wat hem echt dierbaar was...
is die aan het kwijt raken...alleen zij moet zijn alles zijn...(Hoe die MM is...ermee...lijkt wel
een soort TV serie...) die we allemaal live kunnen volgen...

Ik denk al heel erg lang...Arme Harry! (Zat net in een psychische crisis nog omtrent z'n eigen Ma)
en kwam haar MM tegenn...Maar ook...kwam er...Liefde maakt blind...en komt die daar is uit...Tja...
de meest bekende is wel...suicidale dreigingen...op die zielepoot af...

(Zulkse vrouwen
fantaseren ...liegen en bedriegen... er vaak op los...maken andere te schande
en indien mogelijk...op den duur plots...ook hem te schande...Opdat hij de Kinderen niet krijgt...maar zij zelf...
het huis en alle inboedel en de auto en het geld...en alle hulp etc krijgt....en Hij zit met niks...alleen met een
schande aan hun broek...(Die ze nooit gepleegd hebben!)

Of dat met dit stel ...ook zo afloopt...is afwachten...Ik weet en snap wel...alles wat hem... echt dierbaar was...
is die... aan het kwijt raken...
alleen zij... moet zijn alles zijn...(Hoe die MM ...is...ermee...lijkt wel
een zelf gecreerde soort TV serie...) Waar we naar kijken!
Je mag hopen ...dat dat goed afloopt...is het.... niet perse voor hun...dan wel... voor de Kinderen!

(Hoe die MM ...is...ermee...lijkt wel
een zelf... gecreerde ...soort TV serie...) Waar we... naar kijken!

Dat is sumier... mijn denkens er... welis over Tiff...
Werk ze... Knuf van LT) :roll:

PS. Net weer... Ik zie op TV ...regelmatig... een klein stukje as. TV...een jonge man ...heeft zijn Vader ...als Kindzijnde vermoord...en
roept nu
Het vervelend te vinden ...dat iedereen het weet...nu die ouder is...
Maar hij gaat er wel mee
op TV...van dat...van toen...Wist bijna niemand af...op 1 of een paar na...nu weet... de hele wereld het...
Hij doet niet wat die zei...wat die zegt...
Het vervelend te vinden ...dat iedereen het weet...maar komt er wel breed mee op TV!

Die MM en Harry ...ze wilden alle rust...zonder TV en kranten...en bladen...achter hun aan...
Hij nog met het drama van z[n eigen Ma in het hoofd ermee)...zoals
in Engeland...H en MM ...ze zijn weg ...naar een ver land gegaan ...en doen daar...alles er aan...om
...in de Picture... te komen!

Ze doen niet...wat ze zeggen...Daar is iets behoorlijks... verknipt aan...aan zulkse Mensen... Die MM en Harry
ze wilden alle rust
Maarrrrrrrrrrrrrr ze doen ...alles.... er aan...om
in de Picture... te komen...opdat de hele Wereld het weet...
tm
(Hoe die MM ...is...ermee...lijkt wel
of ze...een zelf... gecreerde ...soort TV serie...maakt...en hij... (als een soort...geworden...Lulletje Roseeee...)
loopt... en doet... wel mee....) Dat is...Waar we... op TV...naar kijken! :roll:

(Suces verzekers...ipv het als Roddel bladen nieuws te houden...
Hoe snel ook... het NOS en Nieuws ...(Als zijnde het is Wereldnieuws)
met haar mee gaat...tm Ach en Wee...ipv
ipv. eerst De Wet
erop na te lezen!!!
Welke
Titel krijgen...men in dat Engeland...dan ook...krijgt.... of niet krijgt
dat ligt vast... in... de Wet... er...
en niet
(als die... er al waren)..om andere menselijke... zelf ...bedenkende bedenksels redenens... daar
hangt het... niet van af! ) :!:

Nee...jullie Kind ...wordt geen Prins...of Prinses...
(zij MM...in zich zelf...)...zeker omdat ik... een donkere huidskleur heb...) (Dat
als ondererp... is er mee gaande...
omtrent de Titel routes...dat kan door iemand
van de Koninklijke familie... ze toen... uit hebben gelegd...)

(Hoe die MM ...is...ermee...lijkt wel
ze maakt een... zelf... gecreerde ...soort TV serie...) Waar we... naar kijken!
Suces verzekerd!
Dat dus!
(Brengt miljoenen in het laadje!!!)

Hoe snel ook... het NOS en Nieuws ...(Als zijnde het is Wereldnieuws)
met haar mee gaat...tm Ach en Wee...ipv
ipv. eerst De Wet
erop na te lezen...is Dat dus !!! :!: :!: :!:

(Komt bij ...erg veel Mensen.... met Zwarte huidskleur...hebben pillen ingenomen om
een steeds wittere huid te krijgen...
(Mooie tip.. (Naast De Wet erop na lezen) NOS en Het Nieuws ed...OOk en vooral
Even de Jeugd Jongere (huidskleur) Fotos ...erop na Zien!)
(Ook van de van oorsprong donkere huidige Ach en Wee TV bekende mee kletsers!!!)
(Hoe die MM ...is...ermee...lijkt wel
ze maakt een... zelf... gecreerde ...soort TV serie...) Waar we... naar kijken!
Suces verzekerd!
Dat dus!
(Brengt miljoenen in het laadje!!!)
(Vanaf 1 een paar etc...Ze creeren er ...onschuldige ...Dupezijners mee nl!) Die TV serie van ze
lijkt meer voer voor Psychoogen ....misschen zelfs ...voer voor Psychiaters...aan het worden!)

Veel Mensen.... met Zwarte huidskleur...hebben pillen ingenomen om
een steeds wittere huid te krijgen...
De vraag is...(Wie van de 3 is er niks bij)
Wie is... (in het verhaal)...de (enige)...(echte)... Racist..) :!:

Dat zijn mi Mensen die doen alle moeites... hun eigen Ras... weg te toveren!
vb.
Niet alleen aan de huidskleur... ook een pruik om de fijne krulletjes van het donkere ras weg te toveren...
ook is getoverd ... aan de Neusbreedte...(...om het donkere ras...weg te toveren...)
Afbeelding.....Afbeelding

Die ontzettende overdreven lange brede uithaal van Oprah...dat het kind een meisje is...van H en MM
kan ook als... discriminatie...uitgelegd...naar de Jomgens en Mannen toe!)
Ik bedoel maar...Dat dus...

vervolg...
Wie is... (in het verhaal)...de (enige)...(echte)... Racist..) :!:
Het ergste vb ...vind ik nog altijd... Michael Jackson...Zo'n leuk mooi koppie had die
om zijn eigen Ras.... weg te toveren...werd het een ...Horror ...Koppie!

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 09 mar 2021, 00:09

Digitaal

(Trek jij me mail even over lt?
Ik moet er altijd, zo om lachen, jij schrijft altijd, andere dingen, dan de anderen, er over zeggen.
Hoe snel, anderen meelopers blijken, met de foute lieden dat zijn, lijkt het wel vaak op!
Ik las dit
https://www.ad.nl/utrecht/sigaretje-rok ... ~a655471f/
Ze hebben weer vele miljarden nodig, dus komen de anties er weer aan, dan gaan er weer massas , aan de
harddrugs en aan de medicijnen, ze willen toch wat, in het land! (En dat weten die gasten ontzettend goed, ook dat
het land, van roken, massale oude mensen mensen heeft!
Àllemaal anties kwamen er, als ze miljarden nodig hebben, al die ouwe mensen , in de niets zetten, hebben ze gedaan, terwijl
in virustijden je juist beter ,kan gaan roken! Zeiden ze weleens, er komen, erg weinig rokers op de corona ic!
Maar waar niets mag, wat een eng land, is dat aan het worden zeg!
Veilig op straat lopen, is er dan al, niet eens bij, mensen van de politiek, hebben het daarover steeds.
Lt zou zeggen, ik zie liever, met een rokertje, ook op straat!
Ben je er al achter lt, waarop te gaan stemmen?
Of laat je het waaien?
Geef me portie maar aan ficky.
Ik snap nog steeds niet lt, hoe jij 27 van de 37 mensen hun naam wist,
bij die quiz, over die 37 politieke partijen hun eerste persoon.
Ik was er al trots op er 7 namen ervan te weten. Ha haaaaaaaaaa
Nog even, en je bent jarig, 78 jaar, tjonge wat een leeftijd zeg, en nog zo actief, met je pc,
een heel forum overhosten. Sterkte ermee. Plu mee morgen met je anorisma onderzoek!
Het gaat gieten van de regen nl!
Liefs van tiff :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 mar 2021, 04:50

Taalstraat... :)

(Ja mijn Aneurisma moet gemeten worden...
was de vorige keer...4,8 en bij 5...operen ze het meestal...wat niet wilt zeggen dat zo'n Eutha Bom
(zo noem ik dat...)...in het lichaam
altijd plots... kan open springen...(99% is dan direct dood ervan!) en tijdens zo'n operatie ...kan het
ook erg mis gaan...
Laatst las ik (een fam lid vertelde)
een man had ook 4.8 breed daarmee...kon nog wel wachten in Corona tijd...2 Weken later... was die plots dood!
Zo kan het ook gaan nl.
De meeste mensen weten niet eens...als ze zulks hebben...een Aorta Aneurisma...
Bij mij ontdekten ze het...tijdens een Wetenschappelijk Onderzoek...(Altijd aan mee doen is mijn tip
als het je gevraagd wordt...in een Ziekenhuis!)
Die ontdekken dingen...Waar geen ...Gewone Dokter naar zoekt zelfs...
bv Iemand is zeg... in de 70 ...en ze ontdekken...je hebt... een te kort aan Foliumzuur...
(bij die leeftijd)...Waar geen ...Gewone Dokter naar zoekt zelfs...
Maar (een tekort is een tekort)...(is niet goed) dat moet dan ook wat doen...in het lichaam!
2 Pilletjes per week... bleek teveel...(Teveel iets in het lichaam...is ook niet goed!)
1 pil Folium zuur per week bleek genoeg!
Een Wetenschappelijk Onderzoek...(Altijd aan mee doen is mijn tip
als het je gevraagd wordt...in een Ziekenhuis!)
een Aorta Aneurisma...
Bij mij... ontdekten ze het...tijdens een Wetenschappelijk Onderzoek...
Toen ze het ontdekten was die 3,1
Dan moet je het per jaar laten Onderzoelen...snel breed wordt het niet!
Maar vanaf 4,8...moest het in het half jaar alweer onderzocht...
en dat is Morgen de 9de Maart...
De vragen er over...vind je het eng?
Wat die Echo??? Nee zo' iets in je lichaam...
Ik zeg dan...als ik er over nadenk wel...maar ik denk er zeer zelden over na...
We gaan vroeg of laat allemaal is dood...dan heb ik liever een Plots van een Euytha Bom
dan via een bv slepende niet te genezen ziekte...
Van zo'n plots merk je toch niks...(Alleen voor nabestaanden is het een shock...)
(Net als met die plotse Hartstilstand ed.) Een mooiere methode om dood te gaan...bestaat er niet...
vooral met een ouderdoms leeftijd!
(Alleen voor nabestaanden... kan zulks een shock geven...)
Ik zelf denk er nooit zo over na...Hoe en wat en wanneer en waardoor...Het komt bij elk Mens
vanzelf wel...vroeg of laat...Ik denk welis...Maar...nu nog even niet... ajb!
Dus als de tijd ervoor is...het moet operatief verwijderd...zeg ik daar geen nee tegen!

M'n oudste Zus had ik aan de lijn en ze was zo somber...omdat ze morgen de Hart operatie krijgt...
Meid zei ik haar...wees nou is gewoon blij...dat je die kans zelfs nog krijgt...met je 84 jaar oud...dan kan je
voor je het weet...weer net zo overal naar toe hollen en draven...als pas nog...
Zonder in ademnood te geraken...
De Dokter zei ...dat is van het roken...Ik zei tegen mijn Zus zeg er...Aderverkalking is niet van het roken
maar van hard water...ze heeft een verkalkte hartzakje of zoiets...
Waar ik woon schijnt het water beter te zijn...Ik heb een Prachtig mooi hart...met mijn op 1 dag na dan 78 jaar...
(Ik ben ook een roker!) Maar...ik mankeer helemaal niks er aan!
Het Hart...Is pas grondig onderzocht helemaal...Ik hoefde niet meer terug te komen bij de Cardioloog....
Nou mooier kan het niet gezegd...

Mijn Darmen zien eruit ...als een Jonge Blom...Ik schrijf wel vaker...Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...Ik
drink al Cola vanaf ongveer ...ik was 12 jaar oud...(U hebt dallas 9...dat is de hoogste score van goed...hoorde ik aan...)
(Kwamen ze niet vaak tegen bij Bejaarden!)

Bij een Spoorweg overgang...hing ik aan het Hekwerk...toen die omhoog ging...een Man
kwam bezorgd aan hollen... uit een Fabriek...legde zijn angsten uit er over...en ik sprong vanaf
een grote hoogte eraf......
Hij vroeg
Willen jullie een Cola...(Ik was met een paar koters daar)
We wisten niet wat dat was ...Cola...Dat scheen pas in het land te zijn...Graag...Toen kregen we
door een raampje heen...een Cola flesje...Dank U wel....Nou sindsdien drink ik nog altijd Cola!
Mijn Darmen zien eruit... als een Jonge Blom...Ik schrijf wel vaker...Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...Ik
drink al Cola vanaf ongveer ...ik was 12 jaar oud...

Vaak vragen ze mensen die nog ouder zijn dan ik...Hoe deed U dat?
Vaak weten ze hun hele levens daden niet meer...alleen van de laatste weken of maanden...dus duidelijkheid
is ook wat...Voor ik dat vergeten ben...(weet je veel...waneer zoiets begint...)
Hoe komt Uw Hart zo mooi? Wel... ik rook al vanaf mijn tener tijd...Dat zal het zijn en
Mijn Darmen zien eruit... als een Jonge Blom...Ik schrijf wel vaker...Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...Ik
drink al Cola vanaf ongveer ...ik was 12 jaar oud...
Maar ik drink geen alcoholische dranken...alleen met bloed heet weer drink ik welis een heel koud pilsje...en als
mensen om me heen Wijn drinken...proef ik welis een slokje...(Niet uit een soort princiepe of Godsdienst of zo wat
ik vind het gewoon niet lekker...maar een Colaatje wel en Thee en Koffie ...niks mis mee...
Mijn Darmen zien eruit... als een Jonge Blom...Ik schrijf wel vaker...Cola maakt wel meer vreemde dingen schoon...
Geen idee hoe oud ik word...(Ik heb geen ene Para gave als het om mezelf gaat nl!)
Maar stel...ze gaan zulks ooit aan me vragen...Hoe werd je toch zo oud...(Voor ik het vergeet...want ik heb 6 weken pillen gehad...die geheigenstoornissen geeft...hoe dat verder uitwerkt is ook nog maar de vraag...)
Dus type ik met de type-oefening...dat nu even op...
Net als de Koningin van Denemarken het zegt...Niks mis met roken!
Ik dachrt aan die Bio industrie overal via Groen Links...
De hele Wijk klaagt over de stank en over adem klachten...en toch door gaan met dat!
Komen de kwalen dan krijgt het rokertje wel de schuld...net als 98% op het pakje rookwaar totaal niks met roken van doen heeft zelfs!
Maar er alles wel mee gedekt werd en nog steeds!
Goed hoe dat ook zij...De generatie die het meest gerookt heeft...is de alleroudste massaal ooit aan het worden!
Dus elke anties is al een leugen en bedrogs en diefstal ermee op grote schaal aan prijs en accijns onder het mom van...terwijl
je sowieso...in Virus tijden beter wel kan roken...nou die dingen zou ik dan allemaal zeggen...als m'n geheugen dan nog goed is...

Ik twijfel of zoveel groentes en Fruiten wel zo gezond is...(Het bruist en maakt gassen aan...in het lijf...en wat doen
die gassen? )
Ik ben nog veel bezorgder over alle pitten soorten in heel wat fruit...Wat doen die in het lijf...in de Darmen?
Ook zie je erg veel mensen bakken en braden en BQQ Tot vleeswaren zwarte plekken heeft...en dan nog de
Pannnen... waarin Mensen en ook Restaurants bakken en braden...de Tefal laag komt mee in het etens!
Een vaste Restaurant om te eten...kan erg ongezond blijken...als in die pannen het wit verschenen is...van
de laag onder de Tefal ed...en men bakt en braadt er lustig op los...tm in de Duurste etens restaurants zelfs...
(Nou ja ik heb jaren...Undercorver Boss gekeken op TV...Dan zie je nogal veel!)


Ik zag vanavond bij Nieuwsuur...de Gast was Jesse Klaver...zag hem ook vaak elders
ik vind dat die bijna nooit antwoord geeft op vragen...dan zwamt
die (steeds eller pratende tm onverstaanbaar zelfs)...er een lange tijd overheen...
haalt er desnoods... zijn hele familie... ervoor uit de kast...en dan nog ...heeft de vrager... het antwoord niet!
Nou ja het ging eindelijk is over hun Bio industrie...
De hele Wijk klaagt over de stank en over adem klachten...en toch door gaan met dat!
Komen de kwalen dan krijgt het rokertje wel de schuld...net als 98% op het pakje rookwaar totaal niks met roken van doen heeft zelfs!
Maar er alles wel mee gedekt werd en nog steeds!

Zelf vind ik ...Gas...een heel schoon energie product...
Maar vanaf eh...en de Gas pijplijn helemaal vanuit Rusland...men zoekt
van alles...om anties Gas te doen...
Volgens mij kan men beter een pijpleiding leggen naar Scandinavie...Daar boren ze al tijd Gas...
(Ik denk en droom ook welis over een tunnel van Ijmuiden tot Engeland...de redenens zijn teveel om op te noemen zelfs...)
Maar deze dingen...zijn echte over nadenkertjes als tip...
Gewoon het Gas kopen in Scandinavie! Overal is te lezen en te weten...gas is een schone energie product qua uitstoot!
(Scheelt vele miljarden voor nothing at all in de huizen en gebouwen met het Gas leidingen weg te halen...het
massale miljarden aan geld... kan beter besteed...voor een goede Zorg opbouw gebruiken...en voor de Leraren
en voor de Politie en voor het Leger...om maar wat te noemen...waar het loon vaak te weinig is om rond van te komen zelfs!

De huren halveren... om jullie weten al waarom...en dat is ontzettend goed...voor de Lands Economie!
Vooral na Corona tijd straks! Moet de Economie een vette Flow hebben...Dat kan alleen als de Mensen
wat van hun loon over houden!

Nou genoeg geemmerd...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 mar 2021, 00:54

..........Afbeelding..............Afbeelding

Afbeelding
Lady Troy 78 Jaar (10-3-1943)

Tast toe!

Ik wens jullie tevens een fijne dag toe.
Liefs van Lady Troy

Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Afbeelding........Afbeelding
-Afbeelding----------------AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 mar 2021, 02:25

Straatnaam... :)

(Wat veranderd er nu met 78 jaar geworden?
Wel Het gewicht ...moet lager...en ook Het Zout en Suiker en Vet gehalte...en dan nog de Corona tijd...
Je mag maar 1 Persoon op visite hebben...

Nou dat wordt... een gezellige boel...op een schaaltje met 2 Soesjes...elk eentje...de Visite...is ook
Bejaard...wat moet die ermee?
Wel Het gewicht ...moet lager...en ook...Het Zout en Suiker en Vet gehalte...

(Met mijn best vaak ...vooruitziende blik...)...Morgen...M'n Visite wilt wel... een Wit Wijntje...Ik drink geen alcoholische dranken...
dus ik neem een
Glas Cola..bij dat ene Slagroom Soesje...De visite wilt wat vetellen...maar telkens gaat m'n Mobieltje...men
wilt mij feliciteren...en hoe gaat het nu met je Bloeddruk? Istie al lager?
En weet je de uitslag al...van de Echo...van de Aneurisma?

Nee...overmorgen pas...Dus die bellers...bellen overmorgen weer? Of moet ik dat doen...hun terug bellen?

Nou ja eerst de Huisarts bellen dan maar...op de dag ...na mijn verjaardag...de uitslag ...van de Echo aanhoren
of de Aneurisma wel of niet...op ontploffing staat...gaan vragen...

Ze nemen met zo'n Echo...ook altijd de Nieren en de Blaas mee...vragen...hoe zit dat ermee?

Alle bellers...op mijn Verjaardag...die niet kunnen komen ...wgs Corona Maatregelingen...zijn er benieuwd naar...
Misschien zijn er... een paar gepikeerd...wgs...die ene persoon...op mijn Verjaardag ...mogende komen...en zij niet...
Het kan een gevoelige snaar geraken...zoiets...

Het onderwerp... per telefoontjes...gaat geheid over Medische dingen...
Kan ik me van vroeger niet herinneren...Was ik jarig...toen ging het over andere dingen...

M'n enige Gast vraagt...Hoeveel... te hoog ...was jouw suikergehalte...Dan zeg ik ...volgens mij maar 1 punt...over het gewone...
Nou dat valt mee...Tja maar het moet wel naar benee...Nou zulkse gesprekken worden dat dus...morgen...
Met maar 1 Slagroomsoesje op een schoteltje en een glas Cola erbij...

Ik lust wel 5 mischien wel 6 Slagroomsoesjes...maar
ik moet me inhouden...de Cola... is ook niet suikerloos...van de suikerloze...kwam ik namelijk erg van aan...trouwens...van
al die suikerloze loze dingen...kom ik van aan...(Zit vast gemodifiseerde spul in...voor de smaak...dan heet het
er zit geen suiker in!)

Zoiets als...al die Vega dingen...er zit geen vlees in...maar wat dan wel...ik word er niks slanker van nl.
en de geur...en...de smaak ervan...valt per Mobieltje ook niet uit te leggen...

Ondertussen...komen er mails...of ik hun berichtje ...wilt posten...

Oke samen... met mijn loge... besluiten we...we gaan Morgen... op mijn verjaardag...
vette hap kopen...want Chinees etens hebben we al gehad...zo samen ...met dat...want we moeten allebei afslanken...Nou
vanaf... overmorgen dan maar...dan heb ik nog 8 dagen de tijd...om alle medische Meter cijfers...redelijk netjes te krijgen...want
dan moet ik weer...Bloed en Plas laten nakijken...en gaat het over het gewicht ed.

(Toen Bets nog mee deed ...vele jaren...met dit Forum...vroeg ze zich altijd af...waar gaat het over...ze moeten afvallen...met een gewicht van
70 kilo...Zelf moest ze al jaren afvallen...met een gewicht van 110 kilo...Dus het is maar...hoe je het bekijkt...)

Mooi om daar aan te denken morgen...er kan vast nog wel een Slagroomsoesje...erbij genomen...en ook op z'n minst...1 Glas
Cola meer...Samen met de vette hap...als avond etens...moet ik dus ...in 8 dagen afvallen...om netjes aan te
komen bij de Huisarts Controle...ergens...volgende week...

Mijn logerende vriendin...ook een AOW'ér... wilt helemaal niks...met de Verkiezingen ...op de TV...
en ik... na tijden.... dat niet meer gehad...ik heb typisch dit jaar...een soort van honger ernaar...Ik wil er... alles over weten...

Mijn vriendin ...gaat met haar hondje ...als om 9 uur naar de logeerkamer...en slaapt dan als een Os...
Geen gegrom van het Hondje... in de late uurtjes als ik langs die kamer gan...op weg naar het Toilet...
Hele rustige legeeessss heb ik er aan...

Maar zij beiden plat...zap ik de TV wat af...en nadat...lees ik Internet erop na...

Jammer... dat de terrassen nog niet open zijn...anders kon ik met Vriendin...dat gaan doen...op de dag...zeker weten...
Dus blijven we thuis...en hebben het over...jawel...het lichaams gewicht...Het Zout en de Suiker en het vet...
Want over Politiek
begin ik maar niet over...met de Logee...
(Haar steeds ernstiger...verstoring van het inkomen ...tov de vaste lasten...is merkbaar...ook bij haar...)

Maar... we kunnen ons nog ...gaan vermaken ...met ene Harry en zijn MM...op TV...
Die maken ...hun eigen Soap...en verdienen er... miljoenen mee...

Hoe snel... veel mensen ...mee gaan Ach en Wee'en...over dingen...die volgens mij...hele gewone gesprekken zijn...met
je naasten...ook als 2 verschillende rastypes ...als stel...Hij blank en zij Bruin...hoe zal het Kind eruit zien?
kan (in de Soap)...als racisme... uitgelegd...worden...tov Hem of tov van Haar..
Lijkt die... op Haar of op Hem? (Dat laatste is ook al link...(in de onder onsjes naasten gesprekjes...of als
vrienden onder ons..

Alle gesprekjes...
kan (in de Soaps)...als racisme en als discrminatie... uitgelegd...worden...tov Hem of tov van Haar...

Maar...we kunnen ons nog ...gaan vermaken ...met ene Harry en zijn MM...op TV...
Die maken ...hun eigen Soap...en verdienen er... miljoenen mee...

Maar mi buigen... voor de Queen...prive...(In privacy Time)...als familie...dat klinkt wel... erg Middeleeuws...
als een Roman...uit de oude doos!

Een beetje meer ...Moderniteit mag er mi wel is...(In menige Koninklijke Families) ahw.
Ze worden anders...zo'n achterbleven gebied...tov de Moderne jeugd...Jongeren...Jonge Volwassenen...

Klein zoon komt langs...en moet buigen voor de Queen...en zijn pas verworven Vrouw ook...(Je zal zwanger zijn...met dat en
door je rug gegaan zijn...met wat...en dan alsmaar... dat... te moeten doen...Buigen voor de Queen...die hun Oma is...

Ik vind...Nou ja...elk huis ...heeft vast wel wat geks...weet je veel...maar dan wel graag...op z'n mondernste tijd...)

Met die Corona tijd...kan je je afvragen...waar is de Moderne tijd?

Nou ja ...zolang mijn TV... het nog doet en mijn PC het nog doet...en mijn I-padje het nog doet...
Met dat laatste ...doe ik Woordfeud mee...kijken of mijn vriendin nog leeft...die woont nl ook alleen...

Nu...Zit ze nu in de
Huiskamer bij me...Zeg ik hardop...effe kijken of Ellen is geweest...of ze nog leeft...en ga mijn woordjes maken...op het I-padje...
daaraan kan... zij zien en weten ...of ik nog leef...

Oude Mensen hebben ook ...hun aparte dingen...Maar met mijn Electronische spul...in huis...zijn mijn aparte dingen
vast niet ...uit de Oude doos...uit de Middeleeuwen tijd...

Mijn oude Zus ...wordt op mijn verjaardag geopereerd...aan aderverkalking aan een hartklep...die andere hartklep is al gedaan...
vorig jaar...voor je weet hoe het heet...holt en vliegt en draaft ze weer overal heen...en past ze weer op de Achter Achter kleinkinderen...

Hopelijk gaat het... deze keer net zo...hoewel deze hartklep dicht bij de Aorta is gelegen...
Het blijven risico's operaties...
Er moet mee geleefd...maar door Corona... mag er nietmand heen...op eentje na en
dat is haar Dochter...(Die is ook haar Mantelzorg) (Voor de was en zo wat...en dat de rekeningen betaald worden...en met
brengen en halen van wat dan ook vandaan...vanaf uit het Ziekenhuis..en alle nacontroles aflopen ed.)

Mijn Oudste Zus met haar 84 jaar...Mantelzorgt...voor de Nazaten van haar Dochter ...en voor die haar Dochter... voor
haar 2 nazaten...5 jaar en eentje 6 maanden...Dus iedereen hoopt dat alles goed gaat...anders loopt er van alles
maar zo...in het 100...
sinds...iedereen buitenshuis werkt...

Nou met 2 mooie nieuwe Hartkleppen...kan ze mi weer jaren mee...
die Oude Zus van mij...

Hoe is het... met jouw Hart...vroeg ze me laatst is...Willen Dokters vaak weten...of het in de Familie zit...
Nou ons Rook gedrag wel...Maar ik drink... zeker geen slecht hard water...in mijn regio...zoals zij wel...in haar regio...
en drink ook geen Alcoholische dranken...Mijn Oudste Zus wel...

Mijn Hart zag er ...pas nog...met groot
Onderzoek gehad...Prachtig Mooi eruit...Mooi houden zo!
Daar neem ik zo... (Tijdens ....alles lezen over ...de Politieke Verkiezingen gebeurens ...op mijn PC)
een lekker bakje op... met een lekker... Sigaretje erbij...

Trusten allemaal. Knf van LT) en voor buiten te moeten...Neem eem Plu mee...er komen regens...Afbeelding
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 10 mar 2021, 12:16

Naam

Afbeelding
Lieve lady troy, van harte gefeliciteerd, met je 78 jaar geworden.
Jammer in corona tijd, mag je maar 1 gast in huis, en dat is je logeervriendin
ellen, ik wens jullie een gezellige dag. Vermaken jullie je. Tot ziens en Liefs van tiff.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 11 mar 2021, 00:07

Afbeelding
Met of zonder mondkapje op, ik wens je een heel goed jaar toe,
met jet 78 jaar geworden.
Afbeelding
Liefs en Knuf van Ans

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 mar 2021, 01:29

Aambeeld... :)

(Lieve Mensen ...bedankt voor de feestmails en telefoontjes en kaarten...
en ja ...jonger wordt een mens er nooit op...
Maar... ik heb me aan... de corona maatregels gehouden...1 gast was er maar...
en haar schattige hondje Guus...

M'n jongste Zoon...bracht wel ...de Slagroom Soesjes...gekocht bij Bakker Bart...Hmmmmmmm
En inderdaad...mezelf kennende ...het bleef er niet bij eentje...

Dus dat zal wel... zwaar aan de lijn gaan doen...vanaf morgen...Ik ben 70 kilo en het moet 60 kilo worden...
Gelukkig zijn er vanaf morgen...4 dagen lang...2 Wedstrijden Golf op TV...op de Dag eentje en in de avond...
eentje...(Mijn DJ zou hebben gezegd...dat houd je mooi van de straat...)
Maar ik heb het over...dan denk ik niet zo...aan
afvallen of bijkomen in gewicht...wgs de afleiding alsmaar...Mezelf kennende zal ik wel meer gaan roken dan...
Maar omdat virussen... daar niet van houden...is dat mooi mee genomen...want ik heb nog steeds... geen covid prik gehad....

Ik las net dit...bij de NRC
Meghans verhaal is niet geloofwaardig
Wist Meghan Markle echt niet hoe „gevangen” ze zou raken in ruil voor wereldberoemdheid
en een verwend bestaan? Hieke Jippes wantrouwt haar motieven

mi Zijn die motieven wel bekend...elke soap aflevering ...van H en MM...levert miljoenen op!
Haar Vader... uit de echte TV serie...waar ze voorheen in speelde...vindt het een schande...wat ze heeft gedaan...

Oke nu maar hopen...dat het met het stel zelf... goed blijft gaan...kinderen maken en dan gaan scheiden...zijn echte
grote drama's...misschien niet altijd ...zo voor hem of voor haar...maar voor... de Kinderen!

Ik volg nog steeds ...de Politiek op TV ...met alles over de Verkiezingen...

Vroeger voorspelde ik zelfs op...maar dat ben ik...gaan laten ergens om...en dan zakt ook...
de juiste gaves... er voor nodig...Ik heb alleen hier laatst getypt...die Rutte halen ze toch niet in...

Maar mi... moet Rechts oppassen... dat het rijtje Linksen...ook een Coalitie kunnen maken...

Iemand zei me...Of je door de Hond of de Kat gebeten wordt is dat...toen ik dat hardop zei...

Die Wopke... heeft dat knuffelige voornaam effect landelijk niet...als wel laatst...bij hun eigen ledenverkiezing...dat valt
me er wel aan op!
Nu vragen ze zich al af...of ze toch niet beter... die Pieter Omzigt als lijsttrekker...hadden
kunnen kiezen...(Berouw komt na de Zonde!)

Eerst die Omzigt een poot lichten ...en die de Jonge ...op de hakken te trappen...om maar die Wopke hoog
te krijgen...
Toen ze die ...Rick...Minister van Gehandicapte zaken...op plek 25 hadden gezet...wist ik het al...
en een... Echte Minister van ze... op plek 50...wist ik het helemaal...(Dat zijn dingen als
het...spekkie voor het bekkie voor Links...als die gezamelijk wel... een Coalitie ...kunnen maken...)

Die Jesse ziet zichzelf graag in het Torentje...las ik...
En aangezien je ...met die Christen Unie...ook nooit van op aan kan...zo de wind waait waait hun rokje...
Partij is dat...Zo zijn ze Rechts en Zo zijn ze Links...

Dus eh al staat Rutte ...wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest van de hetende Rechtse en
Rechts Midden...en Midden...Partijen...

Ik las...dat Wopke van de CDA de Partij -1 staat...tot op heden...Dat schiet dus ook niet op...
De Partij van...Het Meisje van Meneer...D66 ...staat ook lager ...dan 4 jaar terug...en die lijdt aan het zelfde als de Christen Unie...
Zo de Wind Waait waait mijn rokje...Zo zijn ze mee doeners met Rechts... en als het ze uitkomt ...doen ze zo met Links mee...

Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse Partijen...
en willen ze wel...met die andere rechtse Partijen Regeren...die VVD...
Dat is ook altijd nog maar de Vraag...want sinds die... van de Forum Partij...die Trump lijkt na te apen...
en hun onderlinge Apjes...ook al niet...je datjes is...

Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse of Rechts
Midden Partijen...

En die Ja21 Rechtse Partij...die nog te klein is ...om alle lege gaten te vullen...voor een Rechtse Coaltie...Dus eh al staat
Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse Partijen...

(Als mijn speciale Gave... aan het niksen is...moet ik er zelf... Denkwerk van maken...daar ben ik nu dus mee bezig...met
deze type oefening...)

Nou ja...om maar wat te noemen...aan die 50+ Partij...hebben ze ook geen gevulde Coalitie mee...
En nemen ze die van de SGP mee...dan hebben we pas... heibel in de keet...in het land...met waar die allemaal tegen zijn anties...
Dus dat lijkt me ook al geen optie voor Rutte en Co en zo...om daarmee in zee te gaan...

Er zit voor Rutte niks anders op...dan meer Kiezers ...voor de eigen Partij te gaan winnen...in deze laatste der Dagen...voor de
Verkiezings Dag...(Mooi om...niet te laat... maar bijtijds... de buiten terrassen te openenen...zou mijn tip zijn!)

Dan wordt het Plein...beneden mij...om te zien...ook gelijk een stuk Vrolijker...Gezelliger...al zitten ze dan er zo ver uiteen ...maar toch...
net als van de Zomer een poos...Een Beetje meer... Full of Life...met Zonnige Dagen...kan al heel wat uitmaken...
(Maar
mijn tip blijft...de waarheid te zeggen...de Lochdown moet blijven...en ook de Avondklok...moet voor alle
Bejaarden...sowieso vanaf AOW leeftijd...blijven...die nog niet... de Covid-19 injectie ...hebben gehad!)

Maar na regen komt Zonneschijn...al wordt het een klote weer...vanaf morgen...als het Zonnetje er weer is...en niks mag...
ook geen Sigaar etc...Dan kan Rechts... het... wel vergeten...en neemt Links het over...in dat Torentje!

Mooi (als tip voor Rutte...Kom nou eindelijk is op...voor jezelf!)...om de dingen
naar waarheid te gaan zeggen...
te zeggen...en wel bijtijds...(als tip)...met mooi zonnig weer...mogen... de buiten terassen... open!
(Maar
mijn tip blijft...de waarheid te zeggen...(Moet Met streng beleid gezegd)...(ook met mooi Zonnig Weer)...de Lochdown ...en
ook... de Avondklok... voor alle
Bejaarden...sowieso vanaf AOW leeftijd...ea Risico Personen...moet blijven...voor die... nog niet... de Covid-19 injectie ...hebben gehad!
En dan nog...zo wel...dat gehad...dan nog...AOW leeftijd...ea Risico Personenl...de Lochdown ...en ook... de Avondklok... moet
tm 3 weken erna!) Tot zolang ter zelf bescherming...ze (Voor de boa's en Co en zo...)
(Bejaarden)...mogen nog niet... op de zonnige Open...Buiten Terrassen... te Zien zijn! Nou ja ...en de hele Rest... wel!
(Er schijnt iets met een Apje...te zijn...dat men kan aantonen...Vrij van Corona Covid te zijn...)(Ik zou dat niet Groen noemen!!!)

Ik ben af en toe ook... een tut hola...weet nog steeds niet...
Stel iemand anders... dan de Lijsttrekker...heeft massa's meer kiezers stemmers...of die dan...voor 4 jaren
op plek 1 bij die Partij komt??!!??
Stel...men kiest massaal...voor plek 2... en plek 3... en plek 50... bij het CDA???(Die Rick op plek 25 heeft ervoor bedankt!)
Maar toch....zulks weet ik... gewoon niet...En weten eh...misschien...erg veel...Electorale Mensen ...Zulks...niet...Jullie???
(Ik bedoel... als het CDA te laag wordt...om eh... kan er ook geen Coalitie op Rechts gevormd!!!)

Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet ...wat doen...de rest ...van de hetende Rechtse of Rechts
Midden Partijen...

Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Ik hoorde ...Het meisje van Meneer ...die van D66 zeggen...op TV
Dat de Wijkverpleging moet worden betaald...door de Gebruikers ervan...(als Kroonjuweel van D66...als mededeling...)
Maar even...
bij de Les blijven...Mw K...De gebruikers ervan...Men betaalt...in het land... al decenia...naar eigen of gezamelijke
inkomen er aan! :!:
(En die MW Pl van de PvdA wist dat ook niet...ze vindt...dat het gratis moet blijven...)
Ondertussen...(Met hun geharrewar er over...Die discussieren ...)
in verkiezingstijd)...samen over iets ...waar ze allebei niks over weten!!!)
Want de ware feiten zijn...Mw K en Mw Pl...
Men (De gebruikers van Wijk en andere Thuiszorg)...betaalt...in het land... al decenia...Buiten de Zorg Premie en Buiten
de Eigen Bijdrage bedrag....apart...naar eigen...of gezamelijke
inkomen er aan! :!:

even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...niet ...er aan... kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...
(Dat tekort in Kas)...betalen
de Hogere Inkomens dubbel en dwars er aan! :!: ) (Let wel...Mw K...dat is al decennia gaande zo...in ons land! :!:

(Een Kijk ons is...LulKul Kroonjuweel ...In Verkiezingstijd...
Bla Bla Bla...van de Nikserigheid...van ook D66...is dus ook wat! :!:
Wat je het meest ...ging horen in het Land...vanaf Links Paars was...
Ze Weten niks...en/of... Ze kunnen niks...en/of ze Snappen niks...maar het is wel... hun werk!
(En wie... de (Vak) waarhedens... er over zei...werd eruit getruct!)
Dat werd (Met Verkiezingen) vanaf...toen...de grote klapper naar beneden... voor oa de PvdA! :!:

Wel Even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...er aan... (Waar dan ook aan)
niet kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...(Net als MW K)...(Niet dat alle Wijk...Personeel ...dat weten of snappen...die
in de Thuiszorg werken)
(Dat tekort in Kas...(door de lage inkomens groep) )...is al tijden gaande...dat betalen (Buiten al dat ('K' weet niks
omtrent ...maar kleppen vaak wel fout er over...dat gaat buiten dat Personeel om)
via Automatische Rekening...(De Gebruikers er van) van
de Hogere en Hoge en Aller Hoogste...Inkomens.... meer dan...dubbel en dwars... er aan! :!: )

Toen mijn DJ
(Had een mooi hoge Middeninkomen)...Wijkverpleging nodig had...is al meer dan 8 jaren geleden...
was de rekening ...per uur...45 euro...(dat is...in NL Munt meer dan 90 gulden... per uur)
Ik zei ze...Foe normaal.....toen dus......zoveel verdient... mijn eigen Huisarts... per uur ...nog niet eens... )
(En ik... als Gewerkte Vrouw dacht...Daar gaat mijn... ooit...Pensioen opgebouwde
als mijn... inkomsten!) (Een Poot uitdraaien bij de Bejaarden kan van alle kanten af komen tegenwoordig!)
(Sins NL in de EU! (va Toen...Alle bezuinigingen kwamen...)

(Alles naar inkomen doen...staat ook niet tot elkaar...)
Nog een vb.
De huur naar gezamelijke inkomens...overlijdt er eentje...en het inkomen wordt
drastisch lager...dan verlagen ze... navenat...het (nieuwe)...inkomen ...niet de huur!
(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die een poot uitdraaien)...die treffen dat!)

(Nog een vb De Gewone HHulpThuiszorg... was per maand 18 euro
Ik werd Weduwe en moest met 1 inkomen opeens 260 betalen...werd dat!)
(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die ze een poot uitdraaien)...die treffen dat!)
(Deze heb ik... na wat maanden gestopt...want ik hield netto te besteden...nog minder over
als een bijstander ...die nog meer over hield!
(Dan ik met mijn gewerkte pensioen!)

(Ik kreeg welis het gevoel...dat ze van 2 inkomens...er van eentje... het inkomen terug halen...via allerlei trucs...
dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...Vrouw ging werken ...en hup daar kwam het aan...Haar
verdiende gewerkte Pensioen gaat er aan...)dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...


Nog een vb.
Dat lijkt wel op... de AOW
verhoging...dan bedenken ze wel iets...(Om het terug te halen)...bv opeens Bovenop
de Jaarlijkse Gemeente belastingen)
opeens apart...per Vuilniszak...te moeten betalen...met dat beetje...AOW erbij...gekregen...dat...is al weg is...om
er naar te kijken zelfs...en van te kunnen genieten zelfs...) :!:

Ik lag in sept pas... 2 Dagen in een Ziekenhuis...wgs een kleine Herseninfarct gehad...
In Januari 2021... kwam de rekening 245 euro aan om te betalen...(Ik schrok me te pleuris!)
(Na die dure feestmaand ) Komt er dat aan...(en de Gem Belastingen etc)
Ik heb nog nooit een rekening van een Ziekenhuis gehad...om te betalen...Maar nu wel!?
(In Januari 2021 ... van de eigenbijdrage!)???
(Ziekenhuis opnames.... daar betalen we (het inmiddels erge hoge )...het Premiestelsel voor!)

(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die een poot uitdraaien)...die treffen dat!)
Het gaat maar door...te betalen....te betalen....te betalen...extra te betalen
dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...
(Maar ik ben nu ook een 1 verdiener ahw) Dat vergeten ze!
(Maar of ze... van mijn Pensioen...(Het Pensioen van (Gewerkte) Vrouwen)
er alles aan doen...om wat Moeders de Vrouw aan Pensioen spaarde en krijgt...
of ze dat ...terug gaan halen!) Daar lijkt het op!...Dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...


Wat ik welis denk...(Als de Wijkverpleging zo klaagt tm op TV) Geld tekort voor het Personeel...
Dat het geld... geint automatisch...(Van de gebruikers... van Wijk en Thuiszorg)
(naar een Belasting instantie betaald...niet...of niet altijd... of niet genoeg ed. bij de Wijk Zorg
terecht komt ...in hun...nodig voor de... Personele... loon uit te betalen...kas!!!)
Nou ja
zo kan die wel weer... :roll:
Maar dat is weer een ander onderwerp...dan dit...
Even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...niet ...er aan... kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...
(Dat tekort in Kas)...betalen
de Hogere Inkomens dubbel en dwars er aan! :!: ) (Let wel...Mw K...dat is al decennia gaande zo...in ons land! :!:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 mar 2021, 11:07

Beeld... :)

(Hier is er ook eentje niet goed geworden...overgenomen idioterie is dat!)

Kaag (D66): 'Plekje in hel voor vrouwen die elkaar niet steunen'

Als een Man zulks zou zeggen...'Plekje in hel voor Mannen die elkaar niet steunen'
Hebben diezelfden ...die het zo zeggen
als het meisje van meneer...de mond vol... over Discriminatie... van de Vrouwen!

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 11 mar 2021, 16:10

Eelde

(Nou meid er valt in ieder geval weer veel te lezen. Ha haaaaa
Ik zag ,het meisje van meneer, bij Jinek, samen met Rutte.
Als zij praat, kom je er ook nooit tussen, en ze gaat maar door,
en hij zei te weinig.
Het is tv tijd, om door het bos, de bomen niet meer te zien.
Ik zag, dat het 4 daagse wekend golf weer begonnen is.
Daar vermaak jij je zo mee. En wij volgen het.
Heb je al de uitslag van die breedte van je aneurisma?
Ben er best benieuwd naar.
Het stormt behoorlijk, voorzichtig maar buiten!
Een goede dan verder gewenst. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 mar 2021, 05:39

va Januari 2021
De Stand Van Zaken...
Na alles dicht geklapt op het Forum
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Met Het Forum... Over Te Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...)

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie

+Prive Foto's Nellie en Ans
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS

Deze moet nog
-Huiskamer Nellie- 105 Blz.

_________________________________________________________________________________________
Tiff

+Prive Foto's
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht

Deze moeten nog
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.
=Dierenplaatjes...14 Blz.
=Huiskamer Tiff - 64 Blz

__________________________________________________________________________________________________

Bets

+Prive Foto's
+BETS PSP PLATEN

___________________________________________________________________________________________________

Frans

Mee Bezig
=Blz 1 tm 14 is klaar- bezig met Blz 15...van de 21 blz.

___________________________________________________________________________________

Lady Troy

+Prive Foto's
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Overleden Huisdieren
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

PRENTENSCHATTEN
+Humor 1
+Humor 2
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat
+1 April en ST. MAARTEN en Luilak
+PASEN-GOEDE VRIJDAG-Meer PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH en RAMADAN en 3KONINGEN
+MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM
+ALLERLEI VOERTUIGEN
+SINTERKLAASFEEST
+KONINGSDAG
en
+Welkom op het Forum
+Quizen- Spelletjes-Videos en Linken
+Nederland wint nooit wat

Mee Bezig

=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 20 is klaar...van de 116 Blz.
= KERST en OUD en NIEUW - 1 tm Blz 8 klaar...van de 51 Blz

Dezen Moeten nog
=Plaatjes Allerlei 51 Blz
=Huiskamer- Lady Troy 110 Blz.
EN
=DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes)Er Bij-585 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 mar 2021, 06:06

Elders... :)

Geen idee ...hoe dat kan...maar de Aneurisma was kleiner geworden...of het moet zijn
Ik ben meer gaan roken...in Corona tijd!
(Om de Corona Covid-19 Virus... buiten de deur te houden...en uit het lijf ...te houden!)
Het is
Dus niet richting 5 gegaan...de Aneurisma...Het is nu 4,5...Mooi zo door gaan...

Alles wat erin ...de buik zit...nam die Echo ook op...de uitslag
daarover...zou de Dokters Assistente me later over bellen gisteren...
eerst alle uitleg er over...moest ze aan de Huisarts vragen...
Zoals zo vaak...wat ze beloven...doen ze niet...in dat Moderne
Open Markt Econnomie Medische Wereldje...
Dus weet ik daar nog niks over...
Tiff had het laatst ook weer...voor de zoveelste keer...We bellen U straks terug...
Niet dus!
Dat heb ik vroeger nooit mee gemaakt...dat we niet terug belden...op de beloofde dag
of tijd...
Tegenwoordig...het is niet anders meer... je wacht je... een ons...en toch
wordt er niet gebeld!

_________________________

Tja ik ben ...al die Politiek nu ook wel zat op TV...
Het is schijnbaar de tijd...dat ze elkaar mogen af maken...
vaak over werken...waar ze zelf...al die jaren... aan mee gedaan hebben!

Die Grapperhaus... wist ook weer iets...(Over een Crimi zaak...van lands Advocaat)en niet gezegd aan de rest...
wat we pas mogen weten schijnbaar...Openbaar mag...als het Kabinet Demissionair is...en
het vlak voor de Verkiezingen is...Kunnen ze die van het CDA Grapperhaus nog effen
lekker afmaken...

Die Wopke Hoekstra van het CDA...bekende fout geweest te zijn...met dat Schaatsen...maar hun Verkiezingsfilmpje
van het CDA... alsmaar op TV ...is Hij ...aan het Schaatsten...in Lockdowntijd...

(ipv dat... eraf ...te flikkeren!)(Wgs het slechte voorbeeld ...aan het land...van een Minister...in Lockdown!)
(Met aan het doen zijn...Alles mag...behalve een Sigaar...is dat!) Nou ja ...als ze niks snappen ...snappen ze ook niks...is dat!

Voor wie het me... per mail vroeg...Ik meen het echt...
Al staat die Rutte... bovenaan op de Ranglijst...het blijft zorgelijk voor hem!
Want stel...
Het CDA gaat zetels achteruit...(is nu eentje minder) en D66...is nu al een rij van 7 zetels zetels lager...
dan de vorige keer...
en Met 2 Rechtse Partijen wil de VVD ...niet mee Regeren...zeggen ze steeds...en die Eerdmans Ja 21 Partij
ook Rechts...maar...
is nog te Klein...
Stel...de Linksen... hebben bij elkaar
de meerderheid aan zetels...met D66 en Chr Unie erbij...(Die 2 Partijen...zijn als het ze uitkomt
ook Progressief Links)
Nou ja ...zo ongeveer...is wat ik er aan Zie...aan de Peilingen...
Al staat die Rutte bovenaan ...is dat toch...Nu nog steeds...te weinig...op de Ranglijst...dus
het blijft zorgelijk ...voor hem... en... de VVD!

Nou ja...we Zien wel...hoe het uitpakt...Of we door...De Hond of door de Kat
gebeten worden...straks!

Ik wens jullie ...een fijne Vrijdag... Knf van LT) :roll:

PS.
Ik zat te Denken...wat ik in mijn Beroepsleven ermee mee maakte...
Oma is Zwart...(donker)...( De Opa is Blank (Wit)
Die Kinderen zijn bijna altijd...erg licht bruin of zelfs Blank (Wit)
Hebben ze een rij Kinderen...kan er 1 donkere... er tussen zijn...(De Gen van
de Oma is dat)

Omgekeerd...
De Opa is Zwart...(Donker...) De Oma is Blank (wit)Vaak zie dan dat ...net anderom...
De Kinderen... zijn vaak Donker (Zwart) ...Of Bruin) en eentje... er tussen... kan Blank (wit) zijn...(De
Gen van de Oma...is dat...)

Dat is... geen Wet van Meden en perzen...maar dat zag ik zo... het meest!

Ik was Kraamverzorgster in de Thuiszorg en later werkte ik als Verpleegkundige
in de Kraamkliniek...Als ze niet allebei...dezelfde Huidskeur hadden...ging het erg vaak
via de as Ouders zelf...er over...Welke kleur zal het Kind hebben...Maar ook... stel hij heeft rood haar
en zij zwart...Welke Kleur zal het haar of van Hem...van het Kind zijn...Dat zijn hele gewone
belangstellende nieuwsgierige vragen...
in elke familie! Lijkt het Kind op Haar of op Hem etc.
(Als ze zulkse vragen... des levens...in de Racisme hoek zetten...of discriminatief...kan je er beter
niet mee om gaan...want elke zin... die je vraagt of zegt...kan dan zo...via hun...(zoals ook in elke Soap)...
zo uitgelegd!) (Als Racistisch of Discriminatief) :!:

______________________________________________
Nog een vb.
Als mensen van verre landen ...een niet te lezen of uit te spreken Naam hebben
zullen de meeste Mensen kiezen...voor een te lezen naam...uit te spreken naam...
Als ze... daarom... niet worden aangenomen...
Blert Zij ...van D66 steeds...hoe Racistisch Nederland wel is...

Ik legde pas nog uit...Blank Nederland ging op grote schaal naar de USA ook Blank Land)(toen nog)
Die hadden dezelfde problemen....
Ze kregen de kans...hun naam te Veramerikaansen...(Wat de meesten nog deden ook)
En het probleem was opgelost....(...Had niks met Racisme van doen zelfs...)Met Blank Nederland
en Blank USA (toen dus!)
Als mensen van verre landen ...een niet te lezen of uit te spreken Naam hebben
zullen de meeste Mensen kiezen...voor een te lezen naam...en uit te spreken naam...
(Dat opgejutte... Als ze... daarom... niet worden aangenomen...om een moeilijk uit te spreken zelfs
niet te lezen naam...
Blert Zij ...van D66 ...steeds...hoe Racistisch Nederland wel is...of heel Nederland Racistisch is...
en dat is dus...een Leugen!)

Blank Nederland ...ging op grote schaal naar de USA ...ook een Blank Land)(toen nog)
Die hadden dezelfde problemen....

Ze kregen de kans...hun naam te Veramerikaansen...(Wat de meesten nog deden ook)
En het probleem was opgelost....(Zie je wel......Het heeft niks met Racisme van doen zelfs...)

(Ik was ergens in mijn Leven ...een poos...Ondersteunende Lees en reken Moeder
in de 2de en 3de klas)
op de Basisschool...van mijn 2ling Zonen...
en daar kwamen ze aan...(in de jaren 80)
Van...Verre BL Kinderen...Li en Wang achrige namen ...Kinderen...etc. Die hadden nergens problemen mee...Kim kon iedereen
zeggen en Li en Wang ook...ze werden juist erg Popie...vanwege hun eigen...ontzettende leuke lach grage
gedrag... was erg leuk..om te zien....(die met dat onderwijl... 2 talige ...leer gedrag...met de nederlandse Taal eruit
trachten te vogelen...)
en hun Moeders deelden
Vlammetjes uit...(Dat was toen helemaal nieuw in ons land)...en met een vaart leerden ze de Nederlande Taal!
Ze werden juist erg Popie...

Zie je... op TV tegenwoordig
ook best vaak...een nieuw iemand om te zien...met zo'n brede smile...lekker vlot in de
omgang...en toch Zwwwart...Hoe snel die Popie worden...om
de eigen gedrag! En wat is er met deze? (En die fanatieke felle Radicale smoelen overal mee!)(en overal wat achter zoekende!)

Stel je bent een baas...welke zou je kiezen ...van de 2...Zwarte Sollicitanten...?

Zie je wel...
(Heeft zulks (op misschien een heel klein percentage na)...zelden... met racisme... van doen...)

(Dat opgejutte... Als ze... daarom... niet worden aangenomen...om een moeilijk uit te spreken zelfs
niet te lezen naam...
Blert Zij ...van D66 ...steeds...(Die voeden de Radicalen juist)...met hoe Racistisch Nederland wel is...of heel
Nederland Racistisch is...
en dat is dus...een Leugen!)

Ik hoorde pas op TV een Meneer... van de Oeigoeren...(Ras)
Zo schitterens mooi... die de Nederlandse Taal sprak...(Maar hij was pas vanaf 2011 in ons land!)
Dat
geeft mij dan zo'n blij gevoel! Die is er eentje...van ons Geworden! (Dan geldt....Ons Kent Ons!)
(Nu de rest nog ...van ze ...met die in ons land!)

(Je moet ze de kost geven...
al wonen ze hier vele decennia...ook van naaste Europese landen vandaan...Je blijft het aan ze horen!)
(Neem die Engelse Cellist...neem Prins B sr etc.)
Goed oke Mensen hebben niet allemaal
de hoge intelligentie ...als die Oeigoeren Meneer...) Maar
die Engelse Meneer...woont hier net zolang...en kletst nog steeds... in de engelse taal!

(Zo onder ons...Als Duitsers ...die hier ...al zo erg lang wonen...en je hoort nog steeds de Duitste klank...denk
ik altijd ...meteen...Wat hebben jouw Ouders uitgespookt... in de Oorlog?)


Nou zo kan die wel weer...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 12 mar 2021, 16:25

Derspiegel

Op den duur, word je het helemaal zat, overal politiek , op de tv.
Je kon weleens gelijk krijgen, dat die vvd voornamelijk. alleen nog met linkse partijen, kan regeren.
Komt die daar niet uit, kan die Jesse Klaver in het torentje, gaan zitten.
Nou dat wordt, teveel heibel, in de keet dan. En alle steden zonder auto!
En we worden vol gestampt met mensen vanuit het verre buiten.
Jij schreef pas, dat gaat , tegen alle klimaat accoorden in, in ons land,
veel mensen erbij, in ons landje.
Dus dat moeten we niet hebben.

Grappig wel LT, je aneurisma is kleiner geworden. Heb ik nog nooit van gehoord, dat, kleiner
geworden. Jij?
Bij jou gaat het zo, van 4.8 naar 4,6 naar 4,5 begrijp ik eruit.
Aangezien je, met niets veranderd bent, qua levensstijl, alleen veel meer gerookt heb, vooral in corona tijd,
moet het daar wel van zijn. Ha haaaaaaaaaaaaaaaaa
Je bent me er eentje!

Je schiet al lekker veel op, met het forum, over te herhosten.
Het zag er helemaal niet meer uit, het forum, na alles dicht geklapt.
Nu wordt het weer leuk, er naar te kijken.

De storm is weer verdwenen, nu op naar de lente zon.
En hopelijk zijn dan wel, alle buiten terrassen open. Al zitten ze ook dan, 1m50 uit elkaar,
maar dan heb jij ook, een leuker uitzicht, op dat plein, beneden je flatgebouw.

Goed weekend. Succes met je weekend golf hobbie. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42474
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 mar 2021, 06:15

Spiegel... :)

Oke Waar waren we gebleven?
70.000 Mensen uit een ver ...Rif...halen elk jaar
voor AH en CO en zo...Dat gaat tegen alle Klimaat accoorden in...Ze moeten allemaal een Woning elk jaar
en een auto...etc.
Daar worden maar een paar erg rijk van...De rest betaalt...het huis en alle spullen die ze krijgen...
en de Ziektekosten in etc. etc. etc.
een huis etc.

Waar de Mensen hier zelf...8 jaar...10 jaar 12 jaar...op moet gaan wachten!
Autochtone mannen ...van 50 plus... nog geen eens ...een gewoon huis krijgt!

Dat heet dan...is goed voor de economie...ons landje vol stampen...en er moeten
weer nieuwe wegen bij etc.Nieuwe huizen bij...Daar worden maar een paar erg rijk
van...Miljonairs tm Miljardairs van...
De rest betaalt...het...tm de Natuur er voor weg...etc.
telkens weer...die massa mensen erbij...elk jaar weer...
Dat gaat tegen alle Klimaat accoorden in...die we dus dan ook
nooit zullen halen zo!
Anties vlees dan houden we ...nog meer land over voor...eh...de wensen van Linksen...en
regerend Rechtsen...
kunnen vervuld...Dat heet dan...is goed voor de economie...ons landje vol stampen...en er moeten
weer nieuwe wegen bij etc.Veel Huizen...Daar worden maar een paar erg rijk van...Miljonairs
tm Miljardairs van...

Mits tm helemaal we helemaal niks meer mogen...ook geen sigaar etc....(Net als in die Rif landen
waar ze vandaan komen...(Die er Zo arm als een rat ervan werden daar!)
Hier...Hele wijken vol... erbij... telkens weer...
Net als daar...Alleen gaat het nog ...over Drugs moet mogen...
Daar worden maar ...een paar erg rijk van...Miljonairs tm Miljardairs van
De rest betaalt...het...
Via de Watersnuifers en Waterzuipers op TV!

Voor het hele land... vol gestampt is... met Windmolens... geluid en...als uitzicht!

Daar worden maar een paar erg rijk van...Miljonairs tm Miljardairs van...

(Trouwens... dat die zware Batterijen nodig hebben...Windmolens...het maken daarvan
en dat als afval ....daar weer van...
vergeten ze...Bij die Linske klimaat schreeuwers... nogal is!
Die het liefst heel Afrika in ons land wilt laten komen...en Azie...erbij...
Hier...Hele wijken vol... erbij... telkens weer...)

Vergeten ze...Bij die Linske klimaat schreeuwers... nogal is!
Daar moeten onze Boeren erom weg...en Daarom kwam de bioindustrie van...
Daar worden maar een paar erg rijk van...Miljonairs tm Miljardairs van
en dan onder het mom van...anties Vlees...Niks mag ook geen Sigaar etc.
Via de Huren
met grote diefstalbedragen erin...moet de rest.... alles betalen!

Het zit vanaf Links Paars tm heden
overal mee...met Bedrogs en Leugens en met Diefstallen op grote schaal in elkaar...

(Misschien moeten we met ze allen...welis ...massaal...op PVV stemmen of Forum
en op...JA21...ed!!)

Na altijd keurig gestemd....
Kort gezegd en Geschreven......Ik kreeg ...een brief van...Het Schorem
van de...Rijks Overheidsdienst! )Lees dus verder!
_____________________________________________________________________
(Ik zag dit...
https://www.ad.nl/video/sinds-televisie ... en~p203140

Langzaam aan komen ze uit...de Pers ed...wat ik al schreef er over...
Die H en MM zaak...
(Ook over... de belachelijke zwaar overdreven reacties ...die zelfs hlemaal nergens
op sloegen...van die Oprah W...)
Maar goed oke... het is hun Soap van die H en MM(Dat miljoenen opleverd) we hoeven er niet naar te kijken!

_________________________________________________________________________________________
M'n Loge vriendin ...is weer naar haar eigen huis en ik krijg... m'n oudste zoon...het Weekend te logeren...
Dus..samen met mijn... 4 daagse lang weekend ...Golf Hobby...Ik vermaak me wel...
In zelf ...was wel erg verrast...dat de aorta Aneurisma in m'n lijf...aan het versmallen is...dus
daar neem ik een lekker bakje koffie op ...met een lekker sigaretje erbij...en wens jullie een
fijn Weekend toe...Knf van LT) :roll:

_____________________________________________________
PS.
Oh ja...Ik kreeg een brief van Het Rijkinstituut van ...VWS
(Wat een schroum is dat eigenlijk he...)
of de
Wettelijke verkregen Huwelijkse Geechte achternaam
vanaf de Huwelijksdag..(tm in de dood)....niks beduidt...
Dat hebben we... aan D66 te danken...
Die maakten... van elke Gehuwde MW...en Weduwes...
het meisje van Meneer van!
(Doen of het Huwelijk niet bestaat! Doen ze in feite!!!
Wat een schroum is dat eigenlijk...)!!!
Om het zo ...aan gehuwde Mensen... te sturen
Mw J.J. van der T
ipv
Mw J.J. W-van der T :!:
Brief...(Dat je de Covid Prik ...kan gaan halen...)

(Mooi ...om op te bezuinigen...alle Stadhuizen kunnen wel weg...als voor de Staat
(sinds eh)...Het Huwelijk... niet bestaat en daarmee
de Wettelijke Geechte verkregen achternaam niet!) :!:

:!: (Over Schorum gesproken...Welke flikkerijen ....zijn dat nu weer...op gehuwde Mensen af...
(OP gehuwde Hetero's stellen af...en ook op gehuwde Homo Stellen af... en ook op gehuwde Lesbo's stellen af!
en ook op alle gehuwde geworden Weduwes af!) :!:

Als het geen schorem is wat dat doet...wat dan wel...
(Sinds eh)...Ze snappen niks...maar werken er wel ...
Daar begint het vaak al mee...

bv. Dat je die Achternaam ...(van de Man) erbij... :!: ...Wettelijk...geecht... :!: ...gekregen hebt...tijdens
De Huwelijksdag ...in het ...Stadhuis!)
Als het geen schorem is... wat dat doet...wat dan wel...
(Sinds eh)...Ze snappen niks...maar werken er wel ...
Om het zo ...aan gehuwde Mensen... te sturen
Mw J.J. van der T
ipv
Mw J.J. W-van der T :!:
Brief...(van VWS) ...(Dat je de Covid Prik ...kan gaan halen...)

Ik vind het Schorem...(Die dat doen!)
maar misschien is ...andere uitleg ook wel wat...
(Sinds...Hou ze Jong... in ieder geval...stom en goedkoop) gaande werd...sinds eh...(aan (Goedkoop)
personele bestand)!

(Sindsdien eh)...Ze Weten niks en ze snappen niks...maar... doen dat werk ...er wel ...)
Sinds
D66 Blerde... die dingen ...toen...(over gehuwde achternaam weg)...met Meisjesachternaam gaan doen...
en zij (De goedkope nulurenflexi contract baners) bij de Staat
Zij...doen dat... automatisch... klakkeloos...na!

(Tegen de tijd...dat ze... alles weten en snappen en kunnen...is hun Contract om!
etc...
etc.
etc.
(Sinds...Hou ze Jong... in ieder geval...stom en goedkoop) gaande werd...sinds eh...(aan (Goedkoop)
personele bestand)!
(Sindsdien eh)...Ze Weten niks... (bv...Van de Wet...tov het Onderwerp!)
ze snappen niks...maar... doen dat werk ...er wel ...) :!:

(Tegen de tijd...dat ze... alles weten en snappen en kunnen...is hun (vaak
Contract om ...etc. etc. etc. ) :!:

(Over het werk er ...en over De Wetten ed.
Die er alles over weten)...Het Schorem... zit dus...bij de Top...(inkomens) ...daar! :!:

(Wat in... de Stadhuizen gebeurt...laten ze verdwijnen!
Alle Eeerbaarheid...halen ze eruit!)


(Nog is...)...Ik kreeg ...een brief van...Het Schorem
van de...Rijks Overheidsdienst! ) :!: :!: :!:
Om het zo ...aan gehuwde Mensen... te sturen
Mw J.J. van der T
ipv
Mw J.J. W-van der T :!:
Brief...(van VWS) ...(Dat je de Covid Prik ...kan gaan halen...)

Nog korter ...Kort gezegd en Geschreven......Na pas van het schorem... van de Lage Overheid
een brief
om te gaan Stemmen...
Nu
Ik kreeg ...een brief van...Het Schorem
van de...Rijks Overheidsdienst! ) :!: :!: :!: :shock: :!:

Kortom...Altijd gewoon gestemd...Nu maar is ...Ongewoon!
(Misschien moeten we... met ze allen...is ...massaal...op PVV stemmen op Forum
en op...JA21...ed!!)

Plaats reactie