WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 feb 2021, 12:36

Terra

Lijkt me ook eng LT, opeens weer hoge bloeddruk en je oudste zus ook.
Jammer zeg, dat het beste bloeddrukverlagers medicijn er in feite, gewoon eruit is gewerkt.
Ze moesten goedkope merken voorschrijven gaan, anders gaf de apotheek het, uit hun zelf wel,
zoals bij jou, toen je gewoon nog steeds, de vorige voorgeschreven kreeg.
Nou toen begon de ellendes bij jou.
Dat weten wij hier ook nog wel.
Erg dat we afhankelijk zijn, met medicijnen, van anderen.
We mogen ook niet kiezen, welke corona vaccin, jezelf wilt.
Toch geven ze steeds, de verschillen door in de media, van de merken, dan krijgen we er
toch ook, een eigen mening over, nou die doet er dan weer niet toe.
Ik las dit
Consumentenbond: viskramen en viswinkels houden zich niet aan etiketregels
Jij schreef er eens over, ze kunnen beter, het gebruikte vet, bij de viskramen en viswinkels,
onderzoeken van ze, want is dat slecht, dan krijgen er erg veel mensen, slechte cholesterol
waardes van.
Dat lijkt je belangrijker, dan welke methode ze, de vis vangen.
Maar dat doen ze dan weer niet.
Misschien, gaat aan zoiets al, meer mensen per jaar dood van, dan door die hele corona en door de
griep, waar ze allerlei maatregelen, voor bedenken en het volk zich, daar wel moeten houden.
Maar welk soort vet, de bak en braad kramen gebruiken, doen ze niets mee.
Ook niet hoelang ze het vet toch al vaak slechte vet gebruiken!

Via jou gelezen, in de jaren, weet ik, dat erg veel mensen, slechte cholesterol binnen krijgen en dat
kan geven, herseninfarcten en wat nog meer.
Zullen ze het gewone rokertje , wel de schuld van geven.
Ze zeiden ervan, 10000 doden door roken, per jaar, in die zelfde week, iemand op tv, noemde het
20000 en toen kwam die Peter R die noemde het kort erop 25000 en pas bij op 1 noemde iemand het 30000
Er is wat afgelogen ermee, terwijl het, van slecht vet bakgebruik, kan zijn gekomen.
Jij schreef een terug hier, oke 20000 doden per jaar, van het roken, 130000 doden per jaar, van niet rokers, dat
zeggen ze er niet bij.
We worden overal mee bedrogen tegenwoordig en jij zoekt, voor in het stemhokje, een politieke partij, die
niet liegt en bedriegt.
Ha haaaaa
Meid, zo gauw ze in het kabinet zitten, doen ze snel mee, met die anties.
Maar ook, je mag je eigen vaccin merk, niet zelf kiezen, en de beste medicijnen, liggen er opeens eruit.
Wat het volk aan voorgeschreven, rotzooi slikt sindsdien, maakt ze niets uit.
Dat komen best veel mensen tegen.
Een goed medicijn voorgeschreven en de apothekers, doen wat anders, een goedkoop merk,
in de afhaalzakjes.
De meeste mensen, merken dat niet eens, of hun mantelzorgers. Maar jij merkte het, natuurlijk weer wel, zal je wel,
lastige klant om heten LT! Opkomen voor ons zelf, is er weer niet bij.
De beste medicijn fabriek, trucen ze er zo uit, dat heet tegenwoordig, ook vaak, eigen merk, geeft
de apotheek of die andere merk is goedkoper, en dat moet, van vws.
Dat beste merk medicijn, blijft zo zitten, met hun producten en gaan dat , naar het buitenland verkopen,
of gaan er zelfs failiet van.
En maar zeuren over de vis, wat niet hier, maar daar gevangen is.
En maar anties doen, via de tv, als je zoals ik, jouw jaren lees hier, dan klinkt dat best eng, je beste
medicijn fabriek, bestaat niet meer. Dus moeten we wel rotzooi innemen.
Met merkverandering vragen, hoop je dan nog, er zit toch nog een goeie tussen, dat zonder
stapels, enge bijverschijnselen geeft. Zoals niet, je vorige, eerste voorgeschreven merk gekregen.
Ik vind het nogal al wat LT, 12 jaren, geen enkel probleem, en opeens allerlei problemen, met die
goedkope merken.
Apart is, je oudste zus, woont ver van je vandaan, die maakt hetzelfde mee.
Ze schijnen steeds meer rotzooi aan oude mensen te geven!
En de kwalen ervan, die best ernstig zijn, vaak zelfs al, op de bijsluiter te lezen zijn, ipv.
geven ze de schuld, aan het ouder worden of aan roken of aan suiker en aan wijn gebruik.
Die man zei dat inderdaad, bij op1, suiker dient nergens voor. Dus dat kan zwaar belast worden en de prijs van
omhoog gaan.
Zo doen ze dat!
Jij schreef vaak zat, vroeger was, in je school, in dorp en later in de stad, geen 1 kind te dik en in je wijk,
was maar 1 dikke mevrouw, die had iets, aan haar schildklier.
Wanneer werden mensen te dik, toen de eu het goed vond, dat de usa methoden , in etens,
gemodifiseerd spullerij mocht. Terwijl ze daar, achter elkaar, er te dik van werden, tm erg veel te dik.
Nou reken maar niet, dat ze dat gaan verbieden meid, goed zijn met de usa betekent, ze kopen
nog steeds, je bloemen en kazen, en europese autos.
Maar niet, waar ze, als je hun producten, laten gaan.
Dus waar veel mensen dood aan gaan, interesseert ze niets, daar hebben ze, anties voor uit gevonden, om
de schuld te geven, via de tv.
Die tata steel, die een hele regio, bezwart, van gore enge stof, is er nog steeds en overal in en op en aan asbest ook nog,

Ze dekken wat af en jij zoekt een partij, die eerlijk is. Ha ha haaaaaaaa
Misschien vooraf wel meid, maar eenmaaln in het pluche kabinet, kletsen ze snel, met die anties, net zo!
Niet met waarhedens zeggen, anders kopen ze ver over zee, onze kazen en bloemen niet meer.
Jij noemde dat weleens chantage politiek.
Daar mogen wijngaarden voor kapot en tabaksplantages, dat ze willen gebruiken, voor de drugsplantages.
Mocht je al denken, dat loopt zo een vaart niet, komen ze al, de eu landen binnen, met onderzee boten, vol drugs.
En dat moet allemaal, ergens in de koppen zitten, schreef je weleens.
Hoe snel zijn politieke mensen, te chanteren ermee? Met hun anties patronen, op tv of ze laten het anderen
zeggen, alzo kunnen ze zelfs, de prijzen opdrijven ervan. Mooi mee genomen.

Maar jij schreef, alle Nederlandse tv zenders, kletstafels, aan de waterzuip sindsdien, is ook erg slecht,
voor economie. Dat kost banen, bij de vleet.
tm wereldwijd, waar voorheen,. die plantages waren en wijngaarden.
Van de beste bedrijven, een armetierige van maken tm failiet aan toe, schreef je weleens.
Het kwam je dus, bekend voor, dat de beste medicijnen fabriek, er niet meer is.
Maar je schrok er, wel erg van LT, schreef je ons, per mail.
Nu maar hopen, dat tussen alle rotzooi, goedgekeurd door die, heet dat Ema, toch nog een goed
merk zit.

Op tv. 1 op de 3 vrouwen, heeft plasproblemen, en 1 op de 3 wordt dement.
Volgens jou, moet dat ergens, van zijn.
In jouw verplegingstijd, zeek niemand in de broek, behalve misschien, een invalide en soms weleens
mensen, die uitbehandeld zijn.
Wat je laatst schreef LT, dat die inleg kruisjes en maandverband, fabrieken er hele goede zaken mee doen.
Maar het kost steeds, hele bossen! Slecht voor de natuur en het klimaat, is dat.
Dus dat zijn eigenlijk, aan alle kanten, alarmerende mededelingen, 1 op de 3. op tv.

Dus jij zoekt een politieke partij, die zulks ook nog snapt, Maar sinds, al die harddrugs in de koppen is, in het land,
lijken ze , steeds minder, te snappen.
bv Hele bossen om, vanaf foute medicijnen merken.
Want 1 op de 3 zeikt in de broek. Dat zijn, in feite, aan alle kanten, alarmerende mededelingen, met 1 op de 3. op tv.
1 op de 3 wordt dement. dat zijn, in feite, aan alle kanten, alarmerende mededelingen, met 1 op de 3. op tv.
Goedkoop is duurkoop, is dat, schrijf je ook, vaak zat!

Laatst schreef je, ze denken niet meer na, over de doorloopeffectes, van hun eigen beslissingen, in de
politiek. En van die uitkomsten, zitten ook de generaties, na ons mee.
Nou meid, ik hoop dat jij en ook je zus, een goed merk vinden, dat geen, te hoge bloeddruk geeft.
Sterkte ermee.

Nog gefeliciteerd LT, met 1, van je 4 namen, bij je golfhobbie, heeft dit weekend, de beker gewonnen.
Allemaal een goede nieuwe week. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 feb 2021, 13:29

Raadsel... :)

(Ik las dit...
AstraZeneca levert komende twee weken minder vaccins dan beloofd.

Mijn tip is...Ik zou... die Fabrieks Top Personeel... zeggen...Als jullie niet snel...over de Brug komen...met de
afgespproken partij...Die Corona covid-19 ...moet misschien wel...elk jaar gevgeven...vooral
aan Ouderen en Zorg en Onderwijs en Leger en Politie en Boa's Personeel...Als jullie niet snel...over de Brug komen...met de
afgesproken partij...gaan we dat ...elk jaar...bestellen... bij jullie Concurent...die wel
te vertrouwen is...en het zo...open en bloot in de Kranten zetten...en ook op TV zeggen!

Ik vind dit...bij RTL...ook erg indrukwekkend
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... erloren-we
Zou ook regelamtig ...op TV...voor of na elk Nieuw ...te zien moeten zijn...
Want sinds... niks mag...ook geen Sigaar etc...Mensen vergeten zo snel!
Een beetje Sneeuw
en hup ...het halve land... gaat door elkaar heen...(Die cijfers moeten nog binnen komen dr van!)
Een beetje Lente Zon...en Hup...het halve land... gaat door elkaar heen...(Die cijfers moeten ook nog binnen komen dr van!)

Wat je wel er aan ziet...aan Eerbetoon...bij RTL
Er staan helemaal geen Kinderen bij en jonge volwassenen een enkeling...ergens begint dus daar...het grote risico...
vanaf zo'n 35 jaar oud...
Maar de echte grote Risico groep...is toch wel...De Bejaarden...als het om Corona gaat!

Ik denk...om niet weer een Politiek Jo-Jo effectes te krijgen...
Moet het beleid op de Bejaarden gericht zijn...
Dat betekent...De andere Leeftijden...zouden alles weer moeten mogen kunnen
Maar mogen alleen niet ...met Bejaarden om gaan...als ze zich niet aan strenge Maatregelingen houden
Als Familie en Mantelzorgers en Klein Kinderen ed...en
Thuis Zorg ed. En bellende Mensen aan de deur...
De meeste verspreiders...(Met risico Gedrag) zijn toch allen ...die er aan de deur komen...Bij Bejaarden...uit en Thuis en in
Zorgtehuizen!
Maar
ook Bejaarden...( Met eigen risico gedrag...)...die zonder Mondkapje op...de Buitendeur openen...
aan de deur gaan staan leuteren...vlakbij de aanbeller ...en zonder...
Mondkapje op...boodschappen zelf doen...

(Ik denk ook vaak...dat de verspreiders te vinden zijn...bij Mensen die Koken
en bakken en braden...zonder Monfkapje op...en eten vervoeren ed in Instellingen!
Men hoest en snuit en praat wat af...bovenop dat alles!)

Ik hoorde weer op TV zeggen...We blijven solidair met de Bejaarden risicogroep...ook met de
Lockdown en ook met de Avondklok...

Ik denk dan meteen...Zijn die... niet goed snik?

Tel is op...hoeveel het... te buiten gaat...aan niet Solidair...zijn...aan de Kinderen...aan de
Studenten...aan De Winkels...aan Restaurants...aan DierenParken en aan Evenementen etc!
Trouwens hun Top inkomen... is ook niet Solidair gemaakt... bij Lands Bejaarden soos...
Een heel land de ellendes in laten storten...heet dat Solidair ???????

Er wordt veel teveel
naar volkomen onzin geluisterd...met de Corona Maatregelingen!

Solidair zijn is...als Bejaarden in de huizen blijven...dan kunnen alle werkers...die hun AOW betalen via
de belasting ....ook het leven krijgen...en gewoon de dingen doen die ze altijd al doen!

Overigens
gaat de AOW ed...inkomens...wel gewoon door...al gelden de Maatregelingen
vooral voor de echte risico Groep!
Dat kan je van de rest ...van het land...niet zeggen...over hun inkomen...
als ze... in dezelfde Maatregelingen gezet worden...als de echte Risocogroep!

Solidair zijn...in deze is...als welke Bejaarden dan ook...een Wettelijk geregelde
Zorg ...Telefonisch...komt vragen...Voor de Boodschappen en het Hondje uit laten...(En het kost ze niks!)
Die dingen dus...vooral alleen staanden!

En regelen het zo...dat naaste familie en Kleinkinderen...ze toch kunnen zien en horen...
met alle ...Voorzorg Maatregelingen...van dien!

Ze maar 1 of 2 per Dag op bezoek...mogen hebben...maar zelfs dat...hebben veel Bejaarden niet!
Solidair zijn...in deze is...als welke Bejaarden dan ook...een Wettelijk geregelde
Zorg ...Telefonisch...komt vragen...Voor de Boodschappen en het Hondje uit laten...(En het kost ze niks!)
ook als het maar 1 of 2 dagen is...wgs niet lekker voelen ipv
Alles uit het Wild op ze af...dat gepluimd wordt... via de TV!

ipv...als welke Bejaarden dan ook...een Wettelijk geregelde via Gemeentes...
Zorg ...Telefonisch...iets...kunnen vragen...Voor de Boodschappen en het Hondje uit laten...(En het kost ze niks!)
Die dingen dus...omdat ze verder ...niemand ...er voor hebben...

Nou ja ...ik was vanaf het begin al...voor Ouderen Lockdown...Komt er een
Avond Klok bij...Het Zij Zo!
en ben niet voor het Jo-Jo Politiek ermee...met de hele rest van het land...

__________________________________________________________________
De Bloedruk van mij... is erg wisselend...ondanks de Bloeddruk medicijn...
Avond was 108
en in de ochend 212 Boven druk...

Nu neem ik ...in de Ochtend meteen ...die Hoge Bloed onderdrukkers medicijn in...
maar er staat op het doosje 1 per dag...maar...in de Middag stijgt die alweer...

Ik ben nog maar net...van die Medicijn af...die dat doet bij mij...
Dus geduld... is een schone zaak...maar de bloeddruk...boven de 200...vind ik een enge zaak...

Als het hier... stil wordt...met mij...weten jullie waarvan!
Dan
lig ik plots... in een Ziekenhuis...of zo wat...en ik hoop dat... het niet de Aneurisma is...met 4,8 breed een
half jaar terug...daar... plots drvan barst...(Een snelle operatie kan heel soms dan nog helpen)
en ze in het Ziekenhuis dan gaan zeggen...De Corona patienten... gaan voor...Dat dus...en
allen...wie zich keurig
aan de Corona Maatregelingen hielden
gaan niet voor Dat Dus! Gr. en Knf van LT) :roll: :shock:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 feb 2021, 00:09

Selderij... :)

(Ik ben er nog...
Ik heb even met de Huisarts invalster (Gebeld) gepraat...Ze had al snel door...zo ik in elkaar zit...(sinds eh)...een Heel rustig stabiel persoon...dat opeens een Neuroot van nabij kan zijn...in de Zenuwen...
1pv 1 tot 4x tot meer keren per Dag
de Bloeddruk ...te gaan meten...doe dat nou is...1x per week...Zoiets zo gezegd...maakt gelijk een soort van kalmering...inme
zo ernstig is het dus niet...
Maar wanneer dan wel...ze zei...vanaf 240...bovendruk...
en
ik heb een Medicijn gekregen...dat de Bloeddruk moet verlagen...Dat moet even de kans krijgen...
(Grappig wel...die zin schreef ik hiero pas... zelf al er over...)Maar dat beduidt wel...dat als ik verstandelijk denk...het anders kan uitpakken...gevoelsmatig...
bv met de zenuwen...nemen de zenuwen de overhand...dat kan ik wel tigs keren...de Bloeddruk gaan meten...per Dag!

(Ik ken mezelf wel hoor...maar grappig...die Inval Dokter zei exact dezelfde zin...als ik gisteren schreef...(Elk Nieuwe Medicijn) Het Medicijn....moet wel de kans krijgen ...en het lichaam ook ...om aan elkaar te wennen ahw.

Mijn Hoofdelijk denkens is wel oke...maar m'n gevoelsleven...leidt soms plots...een ander leven...als het iets voelt gewaar wordt...dan normaal het is...reageren
mijn zenuwen er op...Je hebt mensen... met een kort lontje in het denkvermogen...maar ook
Mensen met een kort lontje...in het gevoelsvermogen...

Ik moet gewoon altijd rustig aan doen...dat mijn kort gevoelsvermogen lontje...niet de overhand gaat nemen...over mijn toch hele
normale gewone denkwerk!

Ik ken mezelf!
Maar al dat wetens...met het gewone Denkvermogen...doet niks af...aan de Bloeddruk stijgt...(voor mij) te ongekend hoog...m'n
zenuwen gaan op stokjes staan dr van...omdat het klinkt als...Mensen met een Herseninfarct gehad of met een Hersenbloeding
gehad...(Mijn vroeger... in de B-Verpleging Mw de Directeur zei me...de meeste mensen... als jij...en ik...je vindt ze...in de
Medische Beroepn...veel Kandidaten...vooral in opleiding voor Dokters
worden er Hypochonder van...anderen een soort van Neuroot...als het om Ziektes gaat...bij zichzelf ...of bij hun directe naasten...)

We kregen tijdens zo'n dat gesprek dir wel is...Ze zei erg vaak...Ik wou dat jij m'n Dochter was...(KLonk niet slecht) maarrrrrrr
mits ik getrouwd was...zei
ze er achteraan...Eerst dacht ik dan dan...Stom Mens...
later zei ik dat hardop tegen haar...tm U Trouwt toch niet...met zo'n scheel oog...daarmee
moet U is naar ...een Ogen Dokter...als die het rechtzetten...maakt U meer kans op de Huwelijksmarkt...

Ze mekkerde gelijk...Ik ga echt niet naar een Dokter...die maken zo erg veel fouten...
Dus ik zag... m'n kans verkeken...haar bedoelde grage Dochter te worden...(Ik zei Stom Mens...omdat ze ook Psychater was...en tegen iemand zegt
die een klote Jeugd heeft gehad...Ik wil je wel als Dochter hebben...en er kwam altijd ...een mits achter aan...(Waarvan ik al van wist...iemand
met zo'n scheel oog...maakt nauwelijks kans...op de Huwelijks markt...en ze
vertrouwde haar eigen Beroeps Collega's niet...Wel voor de Patienten...maar niet voor haar zelf...)

Alzo kwamen we... op zulkse gesprekken...Artsen zijn vaak Hypochondrisch...of Neurotisch...niet altijd en de hele dag...maar vaak plots...
als het... om hun zelf gaat...of om hun dierbaarste naasten gaat...als die wat mankeren gaan...dan helemaal...4x per dag of nog vaker
de Bloeddruk meten ...bij zichzelf...ipv 1x per week...is ook zoiets...

Vooral met verschillende uitkomsten...Dat fokt de zenuwen op!
En met opgefokte zenuwen...kan de Bloeddruk nog meer van gaan stijgen...
die al hoger... dan normaal is...(Ergens van) Dus 1x per week... maar je Bloeddruk meten...hoorde ik vandaag aan...door een Dokter
gezegd...(Normaal doe ik dat maar 1x per maand...het valt dus wel mee met mij...
behalve...
Vroeger hele gesprekken over...Ik vond...dat ik best ...als Kindzijnde....door een Homostel geadopteerd kon...(Nou zelf een Homostel dacht er toen nog niet zo over...) Oke ik allang meerdejarig...en iemand ...zou mij als Dochter willen hebben...Ik zag geen ene probleem...en vond
dat mits...er achteraan...behoorlijk idioot klinken...zelfs al was ik nog minderjarig...Ik vond ik kon
ook door een alleenstaande geadopteerd...
(Dan moet je zulkse gesprekken... in een Grevokliniek houden...met MW de Directeur zelve...)

Met mij...ze schrikken zich te gek...waar ik zelf...geen ene probleem mee zag...) (Ik lachte me af en toe kapot...in mezelf...)maar dacht
wel...Hoe krijg ik ...zo'n Mens ...naar een Oogarts toe...Ik wetende...dat ze ...(De Medische wereld) een scheel oog ...allang mooi recht kunnen zetten...en als ik... dat weet...moet Zij dat toch... ook weten...) Goed oke zo ontdekte ik...dat Dokters ook Schijters kunnen zijn...en
wel... voor andere Dokters...

Nou daar stond ik echt van te kijken...Misschien heeft ...elke Beroepsgroep wel wat aparts...maar deze
vond ik ...de gekste!
Nou die afwijking... had ik dus niet...maar kan wel...in het gevoel de zenuwen de overhand laten krijgen...niet
altijd en de hele dag...maar plots...dan kunnen die figuren...alsmaar de Bloeddruk meten gaan...bij zichzelf...

Vandaag...Te horen (van een Dokter)...niet doen...gaf me het gevoel...het is zo erg niet...als het ook 1x per week kan!
Die inval Arts ...ze kent de Patienten
in het algemeen wel...(Zeker van die met...een Medisch Beroep of wat gehad...die zijn er vaak of Hypchronder ermee...of
zoals ik...plots...een Neuroot van nabij
ermee...) Dus ik zag Vandaag...de Bloeddruk meter wel liggen...en keek die richting welis op...maar ik hield me toch netjes in...Ik
ben gewend te doen...wat Dokters zeggen...via mijn Beroep gedaan...Op bepaalde hoogtes dan...dat wel...

Moest ik vanavond ...weer aan denken...Ik keek Radar op TV...wat Artsen als Dekmiddel gaan gebruiken...als Mensen onvruchtbaar blijken...
Het is van het Roken...ipv Het is van die bepaalde medicijnen...te zeggen...
Ik weet nog...dat ze het middel Des...een poos gaven aan Vrouwen
met Menstruatieproblemen...niet alleen als Groei remmer dus...
Een Collega... kreeg dat ook als Medicijn...opeens werd dat medicijn...verwijderd...Het kon Kanker geven en onvruchtbaarheid...

(Nou ja zulkse smerige Medicijnen...werden ook later nogal gedekt met...als de klachten komen...te zeggen...het is van
het Roken...Het geval wilde...die Collega rookte niet eens...Daarom viel het me op...De voorschrijvers van dat Medicijn
wat ze ...als Dekpatroon gingen gebruiken tm op het...op Rookwaar lieten zetten...
(Wat een schorem bij elkaar is het eigenlijk...die dat doen)
ipv gewoon de waarheid te zeggen...ook aan... die Collega van me...

Zo van... U hebt vroeger Des gebruikt... als Medicijn...en niet alleen U ...maar massa's vrouwen met Menstruatie stoornissen...en te lang groei ed.
Komen ze aanzetten met...Het is je eigen schuld ...want U rookt...(Wat een schorem bij elkaar is het eigenlijk...die dat doen)
Nou die Collega van me...Rookte dus niet!
Maar wel blijven doordrammen...doen ze dan... tegen mensen ...die nog nooit gerookt hadden...doen ze of het van het Roken is...terwijl
wel of niet roken er...totaal niks mee ...van doen heeft!

Goed ik denk soms
ook erg traag...maar begon die Direkteur van toen...inmiddels steeds meer te snappen...(Ze vertrouwde haar eigen collega's niet of niet meer...ergens om...) Ze rookte overigens niet...
Maar kon als exuus patroon...om een medisch iets... dat wel ...op haar dak krijgen...zoals zovelen...)

Ik las is...een Reporter van een krant...vroeg is aan ...De Konining van Denemarken...Wat is Uw Probleem met het roken...
Antwoord...Ik heb geen probleem met het roken...
Maar
zo lullen ze Mensen dat wel aan...
of het een probleem is...terwijl de Generatie... die het meest gerookt of mee gerookt heeft...de aller oudste ooit... aan het worden is...
maar zo snel...zijn mensen te bemanupileren...om anties te strooien...ook en vooral via TV Personeel! Waar nu weer mee?

(Ik dachtis opeens is...weer zo'n anties figuur op TV...Wat zat die hebben uitgespookt...dat als ze anties kletsen gaan...dan mogen ze
toch blijven! Net als bij wel meer beroepen...bv Ontdekte snuivers...Drugs pillen gebruikers...worden antie rokers op TV!
(Een soort van ...ook bij Bullers zie dat wel...te chanteren personen zijn dat! Dus di doen met alle graagre dat...anties kletsen!)

Dan maak ik me zorgen...met steeds meer mensen... in het land...met steeds minder aan werk...via die anties klojoos...

Dan gaan ze Nieuwe werk creeren...en komen er overal mee...ge en verbodens...en klaagt de Hele Beroeps Wereld...er is teveel administratie...op het werk gekomen
via Mensen...waar geen werk voor was...maar wel ...met Nieuw werk...vooral in de Medische Beroepen klagen ze wat af...om dat...
10% werd 20% werd 30% werd 40%...bezig aan administratie...op het werk zelf...ipv aan het werk zelf de tijd moest besteden...

(mi...Dat is hun boemerang terug...via hun anties strooierijen...en er steeds minder werk kwam...dan creeren ze ...onnodig
niet logische werk... voor anderen...die meestal niet ...de Binnenlandse Economie dient...maar waar wel om...de Premies van gaan stijgen...en de Belastingen van gaan stijgen...en dan mopperen ze daar weer over...in het land...
maar bijnaaaaaaaaaaa niemand weet nog ...het begin ervan...
om
oa oa oa...de Des verstrekkers...werden zo gedekt...het lag aan je zelf...te zeggen...tegen de patienten...doen ze dan...in feite...
en terwijl het volk steeds ouder wordt...operen ze de ouderen niet meer...wgs de bezuinigingen...en mooi om te zeggen...U rookt dus U operen
we niet...
Ik zal alle leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal niet gaan verhalen...maar op de Pakjes Sigaretten...is 98% kans een
leugen verhaal...om te blijven dekken...waarom dit en dat...dito waarom Mensen niet vruchtbaar bleken te zijn...dat komt...ze rookten
is hun excuus patroon...tm op de Pakjes sigaretten laten zetten!

En er waren er zat...die zelfs nooit gerookt hebben...zelfs er die nooit meegerookt hebben...krijgen dat
op zich af...dat lulkul excuus patroon...Net in Radar...hoorde je het al...moet zo'n Pillen Fabriek ze schadeloos stellen?
(Ik dacht gelijk...nee... die komen aan zetten met...het is van het Roken...niet van onze Medicijn...)

Er zijn beslist Medicijnen
die voor geen kanten deugen...hun excuus kwam ...in het begin er al aan...Het is van het Roken...
en als je... niet net zo praat... lig je t... maar zo... getruct eruit...Ik snap... die vroegere... Dokter... Directeur ...steeds beter...ze
vertrouwde haar Collega's... voor geen ene kant! (Met al die gecreerde dekmantels!)

Juist via de niet Rokers...valt het erg op...
Tiff schreef wel is...M'n Opa rookte nooit...maar kreeg toch Longkanker...en maar zeuren tegen hem aan...het is van het roken...
(Zo erg werd het al) (Verknipt gehynotiseerd na een antie rook cursus gedaan...)
Een oude Tante van haar dito...en een Oom...die zo erg Grevobonders is...dus in dat gezin...niks mag...ook geen Sigaar...etc. en
toch kreeg ook die...Longkanker...

Dat noemen ze ook wel...een Familie Gen...maarrrrrrrrr ze kwamen ...alle drie... van een andere familie kant af...
Elk stel heeft samen ...4 Families...die alleen... door het huwelijk van dat stel...familie heet...

Dus moet het van wat anders zijn...
(Nou zover gaat hun denkens vaak niet eens meer...makkelijker gezegd is...het is van het roken...)

Ik snap... die vroegere... Dokter... Directeur ...steeds beter...ze
vertrouwde haar Collega's... voor geen ene kant! (Met al die gecreerde dekmantels!)

Pas sinds kort ...nog maar...kwamen allerlei mogelijkhedens uit...
tm Tata Steel en zo meer...met zoiets... in je nabije regio...net als met ...altijd gedekte ...voor de Economie...producten
als oa asbest! Dat zit in bijna heel Nerderland ...in de Huizen... Boerderijen...Schuren... en Gebouwen etc.en
onder de plaat van waar menige de Wasmachine op staat...

Met de... interne makelarij... door de Kopers zelf van een huis...flikkerden velen... die asbest Plaat...zo de straat op...dat barste
aan alle kanten stuk...Kinderen en Honden en Katten liepen er doorheen...en het zat aan de schoenen van elkeen die er liepen...
dan komen de ziektes niet gelijk...maar na x tijd...en dan heet het...het is van roken...Zo krankzinnig is men bezig...met
de dingen te dekken...Vandaar...
Ik snap... die vroegere... Dokter... Directeur ...in die B-Kliniek...steeds beter...ze
vertrouwde haar Collega's... voor geen ene kant! (Met al die gecreerde dekmantels!)

Mijn Oudste Zus...heeft een zware Darmkanker operatie gehad en een zware aan
1 kant...aan het hart...die Dokter opereerde haar...heel gewoon met haar net in de 80...die zei nog niet...U bent nu 80 en
u rookt...(als excuus patroon ...om te bezuinigen...)

Na een levenlang... nooit ziek zelfs geen Griep...moest 2x een zware operatie ondergaan...als Bejaarde...
Ze holde vloog en draafde alweer snel...als altijd...en paste op haar Kleinkind...dus ze kan zulks uitstekend ondergaan...
nu aan de andere kant ...van het hart...wat ze nu ging horen is...U bent nu 84 en
u rookt...(als excuus patroon ...om te bezuinigen...)

Jullie kennen me al vele jaren...Zo'n type als ik...ga dan alle bezuinigings redenens na...

(Als dat... de uitkomst is...van lid van EU te zijn...Een land overal afgekaveld...vol met bezuinigen...snap ik de Brexit wel!)

Maar om gewoon niet op z'n Brexit te blijven denken...hoe zat het ook alweer...sinds de Koerswisseling...van Gulden naar Euro's Munt...
Als iets honderden miljoen was...kan het in Euro munt gedeeld door 2.20 ...alleen een lager getal worden en niet
(met maal 2.20 gedaan)...Honderden miljaren worden!

Ik bedoel maar...
Waar mogen oude Mensen nu weer om dood...niet geopereerd ed dingen meer...om bedden tekorten...
Ik snapte... later pas...die vroegere... Dokter... Directeur ...in die B-Kliniek...steeds beter...ze
vertrouwde haar Collega's... voor geen ene kant! (Met al die gecreerde dekmantels!)

M'n Zus...ging zich er geweldig druk om maken...(Een herkenbare fam kwaal is dat!)
Gelukkig...waar haar te hoge bloeddruk ...ook van moge zijn...ze heeft geen Bloeddruk meter... in haar huis!
(Misschien wel die foute medicijn...vanaf die ene Hart operatie gehad...moest voortaan Bloedverdunners medicijn...
Ik wou nog zeggen...en zei het pas ook...vraag is een ander Merk...Medicijn...aan je Huisarts...Ik heb hetzelfde gedaan!

Na 12 jaar de allebeste Medicijn ervoor gehad...die is niet meer te krijgen...welke soort delen ze
nu uit...en zit er nog een ander goed Merk bij?

Want... van de vorige laatste...in het pas ziekenhuis gelegen... ging m'n Bloeddruk van stijgen...
en eh...nou ja...Ik ben nu bezig met een ander
Merk...(Nog maar 3 dagen) Dat moet de kans wel krijgen...want de nakwalen... van de vorige is nog niet weg....
er nog niet eruit...

Goed oke...
Ik ken mezelf...ik ga niet 4x per dag ...de Bloeddruk meten...omdat de Dokter dat zei...maar een week wachten...lijkt me ...te gek eng!

Als de laatste meting was...vanaf de eerste meting...218 op de dag......nu ...met wel ...de Bloeddruk verlager pil gehad
en het...212 was in de nacht...Ik ken mezelf...
Dus reken maar... van Yes...ik meet de Bloeddruk...minstens... 1x op de Dag!
En heel misschien ...1x... in de Nacht!

Dan weten jullie ook...Hoe en wat...Want ik heb altijd...een erge mooie Bloeddruk...die zet ik welis hiero...als plaatje...
Dus kom niet met gelulgekul aan zetten...het is van het roken...

Dat doe ik al vanaf mijn 14 jaar...Prachtige Bloeddruk geeft dat!

En pas een groot Hart Onderzoek gehad...met mijn 77 jaar...en nog steeds een rookster...uitkomst U heeft Prachtig Hart...
Dus de hoge Bloeddruk plots...moet van wat anders zijn...

(Ik ben welis Paranormaal...vroeger beduidend veel meer...maar helaas...toen niet en nu niet... voor mezelf...)
Ik heb vandaag... 3x plots een golf Gal gekotst...Die Dokter zei....het lijkt... of je een virus hebt...
(Dat klinkt
in deze tijd ook eng...Maar ik heb de thermometer gepakt...voor ik de Dokter belde en
kon verheugd zeggen...de Temp was 36,6)

Ik heb de Griepprik gehad laatst...Alles is dus weer afwachten...en met dat afwachten...ga ik niet 4x of vaker...per Dag de Bloeddruk meten....
Goed oke...
Ik ken mezelf...ik ga niet 4x per dag ...de Bloeddruk meten...omdat de Dokter dat zei...maar een week wachten...lijkt me ...te gek eng!

Als de laatste meting was...vanaf de eerste meting...218 op de dag......nu ...met wel ...de Bloeddruk verlager pil gehad
en het...212 was in de nacht...Ik ken mezelf...
Dus reken maar... van Yes...ik meet de Bloeddruk...minstens... 1x op de Dag!
En heel misschien ...1x... in de Nacht!

Oke jullie zijn weer op de hoogte...m'n typ-oefening ...is nu lang zat...en ...Oja...Ik heb er weer...een rijtje 2de plekken erbij en...
een Beker erbij...bij mijn eigen ...uitgevogelde...TV en PC Golf Hobby...Door 4 Dagen...Fan te zijn...van 4 Namen ...van de 156...
Daar kan je ...als tip...ook... in de Corona tijd...4 dagen per week ...leuk...mee door komen...
viewtopic.php?f=10007&t=130

Trusten allemaal ...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 23 feb 2021, 18:45

Rijexamen

Op mijn route naar mijn mams, eerst even lang lt.
Ze had vandaag, bloeddruk 139 en 80 en 87
Zegt me niets, maar zo zei ze het me.
Ik vroeg haar, wat is dat een hypochonder.
Ik ken dat woord wel, maar wat is er dan.
Ze zei me, mag ik dat zelf typen, nu gaat zij typen. Ha haaaaaaa
Toen ik na mijn B-Verpleging Psychiatrie diploma in de A-Verpleging belandde...
in het 2de stage jaar. De Hoofdzuster van die afdeling zei me...Het waarnemend Hoofd is ziek..wil jij haar vervangen?
Ik dat gaan doen....Kwam ze weer aan ...dat afd Hoofd...Ik moet naar de vergadering van en daarna kwam er nog wat...
je red je wel toch? Geen idee...maar ik zat aan dat bureau...allerlei dingen bij te houden en draaide me plots om...er
zaten inmiddels al 4 Dokters...voor de Koffiepauze achter me...
De ene zat zijn Polsslag te voelen...de ander zat met 4 vinger zijn halsslagader te tjekken...Ik stikte bijna van het lachen...
Nog kort ervoor...zaten ze gewoon koffie te drinken...met een sigaret erbij...na een soort cursus gehad ...over gezonder leven...
mochten ze niet dit en dat. Ik scheen ook iets te moeten doen...en begon over het weer te praten...en pakte ook een bakkie...
Toen de afdelings Hoofd weer kwam zei ze...We moeten opschieten...de stoet komt er zo aan...en jij vervangt de wnd Hoofd...Wat moet ik doen?
Alles opschrijven...wat ze zeggen...O...ik ben opeens Notuliste...
De stoet bestond uit Profs Specialisten Gewone Artsen Arts-Assistenten en Co-Assistenten...Afdeing Hoofd Verpleegkundige
en Waarnemend afdelings Hoofd..(De Notuliste)
Opeens zag ik in die rij...dat die ene Dokter weer zijn Polslag zat te tjekken...en even later die andere alsmaar de Halsslagader zat
te tjekken...Ik dacht gelijk...Ik zie ze liever met een gewoon rokertje...in de Pauzes...(Ze worden te gek om aan te zien zo) Met dat
Hypochondrische gedrag...Nou snapt ik helemaal niks van een gezond leven moesten ze gaan leiden...want ze zagen toen nog allemaal er
prachtig slank uit...Via hun werk lopen die Gasten al een soort van 4 daagse in de week...zoveel gangen en vooral erge lange gangen...lopen die Gasten...Ik vind dat al sport genoeg...voor alle Zorg Personeel van Hoog tm Laag...in de week...
Die belachelijk vele overuren die ze maakten...leek me...als ze dat verminderden en indien niet het gewoon betalen...leek me Gezonder...dan niks mag...ook geen Sigaar...Opeens Hypochonders te zien...vond ik best eng om te Zien...De pauzes
gesprekken waren ook te gek om aan te horen geworden...alsmaar over wat gezond is...Ik was blij weer naar de gewone
grote Conversatiezaal te kunnen...tijdens de Koffie Pauzes...omdat het wnd Hoofd toch snel weer beter was...
De sfeer was er totaal anders...We kletsten allemaal met elkaar...niemand zat de eigen pols of halsslagader te bevoelen...
wij zaten gewoon gezellig te roken...tijdens elke Pauze...en wie niet rookte...kon en mocht in het andere zaaltje pauze houden...maar
ze vonden...de Rokers Zaal veel gezelliger en kwamen er toch bij zitten...De rook en meerook Generatie...werd en wordt
de alleroudste ooit...Dus ik snapte dat gezeikzeur tegen die Bullers aan...niet zo...Meer bewegen en niet meer roken...
Volgens mij bewogen juist die Gasten zich ongans in hun Beroep...Ferme Jongens Stoere Knapen waren het allemaal.
Sporten tijdens het werk vond ik dat...vele gewandel...Waarom die mooie Mensen ...een andere life style moesten...geen
idee...Want weer later in mijn leven...zag ik dat ze er steeds vroeger van dood gingen...Wat anderen gezond noemen
is vaak helemaal zo gezond niet...
Ik vergeleek het welis...Zet een rij schoenen neer...De Nieuwste en de Oudste...Welke is het gezondste voor de voeten?
Vaak zeiden ze...de nieuwe...Fout dus...de uitgelopen schoenen...die helemaal aangepast is...en lekker zitten...die
zijn het Gezondste...Niet de Nieuwsten en niet de Versletenste...Een voeten Dokter kan er vast meer over vertellen...
Maar mijn voeten zien er ...op mijn 77 jaar oud nog prachtig uit...Geen Hobbels en knobbels en tenen over elkaar etc.
Dat moet ergens aan liggen! Veel bejaarden hun voeten zien er niet uit...tm ze lopen er invaliederig van bij zelfs...
Altijd de mooiste Nieuwste Schoenen gekocht...naar de mode van de tijd...die ingeknelde voeten...die zo bewonderd werden
in de schoenen...bleken de ongezondste...te zijn...
Nou ja Tiff...
IK gevoel me nog steeds klote...ga jij maar verder met typen...Wat een hypochonder is...snap je nu vast wel...Laatst
Op TV zo'n Dokters Buller figuur...die zat aan een Kletstafel...ook zich steeds te bevoelen...van Pols naar halsslagader
of alles met het Hart...nog goed is...
Nou Dat Dus!
Ik Zie ook en vooral die Gasten... in welke Pauzes dan ook uit en Thuis en op het Werk ...liever met gewone waar!
(ipv ze gaan er vaak zo te vroeg dood aan...Met niks mag...ook geen Sigaar...(Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie) die
Gasten Bullers..werden vroeger nl ...Beren oud!
Dat kan je nu niet meer zeggen...Je hoeft mij niet te geloven...Ik ben het is...op het Forum... in een Topic hier gaan zetten...
(Je hoeft mij niet te geloven hoor...maar na 1/4 scrollen...)
De helft van de lijst... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden

Nou nu mag ik weer verder typen...
Dus een hypochonder denkt, dat die ziektes heeft of ze ter plekke krijgt...of zo iets...zelfs onder hun werk, houdt hen dat bezig,
Lt zei me, de meest lastige patienten , ooit gehad, waren dokters en profs. Ze mochten haar wel, dat is een voordeel, want tegen haar collegas, konden ze toch tekeer gaan. En ja hoor, zei ze me, het zijn vaak schijters, voor hun eigen collega artsen. Die artsen,
zullen ze, ook wel, als lastige patienten ervaren, vooral als de patient, hypochondrisch is, en ze telkens onderzocht willen,
als ze, in een ziekenhuis liggen, want velen van ze, ze geloven de uitslag niet, die hun collegas artsen zeggen en geloven
ook niet, in de zorg die ze krijgen en niet in de medicijnen die ze krijgen.
Ze zei me, ze zette, die dan, gewoon in een hoekje, van een gang. en gaf ze gewone waar., ze had altijd wel sigaretjes op zak, voor ze door hun eigen gedrag, met hun, voor zichzelf, niks deugt en niks willen ze innemen, tm niks willen ze eten, niks mag, tm en
daarvan, te vroeg de pijp uit gaan!
Ze vroeg ook eens, aan een bevriend iemand, om wat sigaartjes, die gaf ze, op haar werk, de lastigste klantjes dan, je zag ze opknappen ervan. Nee u krijgt alleen, een sigaartje, als u uw eten op heeft, nou zo overleefden er nogal eens wat.
Ze zei ook eens, tegen zo een buller persoon, blijf nou eens, met je poten van uw slagaders af, dan kon ze het zelf, niet eens meer aan zien.
Zulkse hyochonders, te eng, om die nog, serieus te nemen, is dat, in hun vak!
Misschien , is het door de shock, zei lt me, ze prate nooit zo, tegen wie dan ook, door de plotse schriks, gingen ze het, nog laten ook, dat voelen, aan hun eigen lijfaderen!
Nou bedankt lt, ik weet nu, wat een hypochonder is, en ook welke, de lastigste patienten zijn.
Ik ga eten bij m'n mams. Gezellige avond allemaal. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 feb 2021, 02:46

Examen... :)

(Ja was welis grappig...ze kennen je... als iemand die met hart en ziel het werk doet...en wat hun sociale leven ook is...met dezelfde respect toon...
en opeens ...Op ze Amsterdams...een zin zeggen...waar ze zich kapot van konden schrikken...met gewone zieken deed ik dat nooit ...maar
met bepaalde psychische stoornissen...kon het welis succes hebben...iets zeggen ...dat ze nooit verwachtte van me...en lekker plattalig!
Typisch maar dan lieten ze het wel...en meestal...van de metene!

Meestal deed ik dat...bij die figuren...die m'n collega's zaten te jennen...alsmaar...of als de Behandelende Arts zei...een vreselijke patient is dat...
(O dacht ik dan...die pak ik wel...)De zenuwen van Zorgpersoneel is nl ook niet onbeperkt...met negatieve lastige klanten...

In de A-Verplegingen komen ze met een Lichamelijke ziekte...maar nemen bv hun Hypochrondiche gedrag wel mee...Een cursus gehad...zo gezond mogelijk te leven...en ze werden er vaak...zo gek als een deur van...Met niks mag...ook geen sigaar...

Daar werken die Gasten te hard voor...om niks te mogen...
Vaak is... een greep in een pillen(Psychidelische) pot... hun alternief geworden...

Sommigen krijgen er een agressief gedrag van...Nou die moet je als Patient hebben...op een zaal of in een kamertje op de gang....
Ik dacht dan welis...Ik nog in de leer zijnde...in de A-Verpleging...Hoe snel kunnen Mensen van A naar B gaan? En Waarvan?
Als een behandelende Arts al zegt...lastige Patient is dat...en het is nog een Collega ook van ze...
Dan maken ze het echt te bont...

Vaak zei ik dan...Wij behandelen U met Respect en dat verwacht ik van U...hetzelfde ...naar ons toe ook...Zulks
hielp ook best vaak...maar niet altijd...
En ja hoor...zo'n geworden hypochronder...zat z'n eigen lijf te bevoelen...of alles met het Hart nog goed was...Kon ik 1x per dag wel snappen...2x ook nog wel...maar tigs keren...en hoorde erbij zeggende...dat ze de behandelende Arts niet vertrouwden...en
het eten niet en wat al niet meer...

Dan zei ik opeens...Kom we gaan in de gang zitten...(Altijd erg fijn als Architecten...er inhammetjes in heeft gemaakt...met zitjes...)
Dan gaf ik ze plots...een Sigaretje of een Sigaartje...ze werden er gelijk meer Mans van...zaten al die tijd niet aan hun aderen te bevoelen...
Sigaretje op en het begon weer...Nou dan zei ik dat ...welis zo plots...Niet lief niet aardig en geen Respect erbij...en zei
met forse stem dan...Blijf met je Poten van Uw aderen af! en heb is respect voor allen die U verzorgd...Denkdrom!

Ze schrokken zich te pleuris dan...Zo spreekt niemand Dokters en Profs aan...dus ze schrikken zich ...een soort shock in... dr van!
Nou ja oke...ze lieten het voortaan wel!

M'n afd Hoofd vroeg welis...Hoe kreeg je dat nu weervoor elkaar? Ik zei altijd...Nou...Gewoon!

En die Patienten zeiden of nooit er wat over...Misschien omdat ze dan...hun achterlijkheids type ziekte... moesten verklaren erbij
of hun onbeschofte gedrag...naar het personeel toe er bij vertellen...Dus ze kwamen er maar niet achter...Ik ging gewoon aan het werk verder...
Collega's Hoe komt die Patient zo rustig ...hij lijkt wel normaal geworden...maar...waarvan?
(Ik lachte me kapot in mezelf...maar zei nooit wat er over...)Dat was iets tussen mij en die Patient...verder niks...

Ik kon eigenlijk wel...tegen alle soorten ziekte... om er te werken...maar agressie...naar Personeel toe...dat was voor mij de Druppel...

In de B-Verpleging
zei ik is... tegen een patient...Als u mij dat flikt... wat U mijn Collega's flikte...Ik heb Zwarte band Judo...ik ram u tot bloedens toe tegen die deur daar...Denkdrom! Nooit last gehad van geen ene Patient ooit!

(Ik moest mezelf gaan verdedigen nl daar! Dat deed ik met zo'n zin zeggen...)
De hoge Staf
was ook niet altijd Koosjer met me...Want er mocht geen Vrouw alleen werken op die gesloten Mannen zaal...)

De Staf wilde altijd weten...Waarom kan U of je...wel op die gesloten Mannen afd werken...en je mede Vrouwelijke collega's niet...Ach Gewoon...zei ik dan...meer zei ik er niet over...(Ik dacht dan...zulkse zinnen ....mag ik hier.... vast niet zeggen ...tegen Patienten...gezegd...)
Maar ze hielpen zo wonderlijk wel!

Ik zei soms zinnen....die ik ... Prive helemaal nog nooit gezegd had zelfs...voor mij was dat ook nieuw...het kwam zo plots
m'n strot uit...en had ...alzo...geen Kind aanze ...daar op die... (Zware)...Mannenzaal...
(Tegen 1 maar zo gezegd...maar de rest had het wel gehoord!)

Ik had zo m'n trucjes wel...Dan zei ik ...tegen de grootste ...Griezeligste... van de Stad...Ik wil dat U op Lex past...want die Griezel daar...loert steeds op hem...en zoiets zei ik... aan allemaal...ze moesten allemaal... op 1 van ze passen...Dat werd een heel rustig zaaltje...(Waar ik plots werkte
wgs Griep Ziektes van de Broeders...die er altijd werkten...)

Dan kwam een Staf kijken
en was het... een rustig gezellig zaaltje...allemaal iets aan het doen zijn...Teken Schrijven Lezen Puzzelen ea
spelletjes...aan het doen...Samen Schaken en Dammen ed...aan tafels...
(Pas liepen er nog collega's van mij ... gillende dat zaaltje af...zonder Uniform aan ... gescheurd van het lijf!)
Niemand wilde er wel werken zelfs...Want...Dus vroegen ze het mij...Want...Nee ik had nooit problemen...met Patienten...
Het werd een gezellig zaaltje zelfs...

Mw De Directeur...Hoe doe je dat toch? ...Nou Gewoon...
(Ik heb ook m'n Beroeps geheim dacht ik dan...)
(Als ik het zei...kon het me...misschien wel... de zak welis kosten...met wat ik zo nu en dan...tegen patienten zei...)
(Niet vaak en alsmaar...eh dat gezegd...nee alleen... die ene keer maar...tegen 1 Persoon...)
(Na zo'n ene zin gezegd
Ik behandelde elkeen er... met Respect! )(Dus beter is ...aan de Staf er...niks over te zeggen!)
(En hoe ik erbij kwam... zo plots te zeggen...dat ik de Zwarte band Judo had...geen idee...Ik heb nooit Judo gedaan zelfs!)

Iemand vroeg me is...Hoe heb jij 40 jaren Huwelijk overleefd?
Ik denk net zo...maar dan met hele beschaafde woorden...(Ik heb nooit 1 grof woord gezegd tegen mijn DJ en hij niet tegen mij)
Na goed gezegd...met besluit...Denkdrom...dan liep ik weg...ging een klus doen ...in huis...kwam terug en zei...Wil je een bakkie Koffie?
Ja graag...
(Mijn DJ... snapte me exact...altijd ...met de dingen!)

Zo 1x per maand of na wat maanden...kon dat welis zo toe gaan...
Mijn Schoonmoeder was zo...Doet die het weer...5 jaar geleden deed die dat ook..(Dan maakte ze echt ruzies...zei daarna soms wat weken
niks tegen elkaar...ook niet als wij er het weekend logeerde...zeker 1x per maand...)
Nou zoiets geks... heb ik in 40 jaar huwelijk ....nooit mee gemaakt...
Wel
met mijn methode...het even goed zeggen...liep dan de kamer uit...en dan een klus gaan doen ...in huis
en terug komen...zei ik
Wil je een Bakkie Koffie? Ja graag!
(Mijn DJ... snapte me exact...altijd ...met de dingen!)

Nou ja ...wie gaat het nou hebben over iets wat men 5 jaar terug zeik zeuren......zeggen...Ik zei is tegen mijn DJ...zo pril in het begin...Zo'n type Huwelijk
wil ik niet Denkdrom!
(Mijn DJ snapte me exact...altijd ...met de dingen!)

In 40 jaren hadden we nog geen handvol vingers aan ruzies gehad...

DJ zijn Moeder tegen die ouwe...Dat doe je nou altijd en bleef er ruzies over maken...over dat altijd...dan ging bv die Ouwe... de Afwas doen...
(Nou mijn DJ kon me niet blijer maken) Maar zijn Moeder mopperde wat af...dat hij haar klussen af nam...altijd al...na die ruzie
spraken ze echt weken niet met elkaar...)

Nou zo'n Ouwe Dag wilde ik ook niet...met opeens...allebei voortaan in huis...Denkdrom!
(Mijn DJ ...snapte me exact...altijd ...met de dingen!)
Met het aardje van z'n Vaartje... Mooi als die... de afwas... doet...
voor Moeder de Vrouw... Zeg nou zelf!)

(Want hij kookte altijd...alzo...bleef de afwas over...om te doen...voor mij...)
Ik maakte nooit ruzie...Wij waren
net getrouwd...zo zei die net 1x teveel...Mijn Moeder kookt veel lekkerder...(Vind je het gek...iemand met decennia's ervaring...te vergelijken...met eh...eh mij ermee...)

Ik ging een Magriet Kookboek kopen en de dag boodschappen doen...legde het op het aanrecht...Toen ik de deur hoorde...ik naar de Zolder...de Kinderkamer moest ook een beurt...Een poos later...hoorde ik roepen...Eten!!!!
(Mijn DJ snapte me exact...altijd ...met de dingen!) Vond die nog leuk... om te doen ook...Koken
bij z'n ouders thuis heette het...Zij tegen hem...je pakt mijn werk af...

Nou
bij mij....
heet dat ...niet zo! Ik noem het ...ons gezin...een geemancipeerd gezin...Hij dit... en ik dat...in huis en tuin...en soms... voor elkaar wat doen...als de
ander een drukke dag had gehad...Overal waar we kwamen...in dat logerende Weekend...(Dat hetende linkse Bolwerk ...vooral in Oost Groningen...vond ik maar een ...oud Rechtse... Life stijle ...hebben...)!
(Maar dat hebben ze schijnbaar niet door...lid van de Linkse Politieke Partij...maar zo (oud) Rechts als wat...zag ik daar... alsmaar...)

Zo'n huwelijk wilde ik ook niet...dus hoe dat aan te pakken...Ik ging een Magriet Kookboek kopen en de dag boodschappen doen...legde het op het aanrecht...en hoorde vanzelf opeens Eten!!!! (Ik had er wel geluk mee...Mijn DJ... snapte me...altijd ...exact...met de dingen!)

Knallende ruzies omdat Hij ging afwassen...Zij gvoelde het...Hij pakt mijn werk af...Als dat... je Kinderopvoeding is...
Tja...Mannen...
Je moet ze natuurlijk wel ...de kans geven...(Dat snapte ik dus weer wel) Hoe dat kan uitpakken...Hoe dat ook zij...mijn DJ heeft 40 jaren gekookt en volgde alle Koken en Bakken en Braden TV Programma's. En had stapels Kookboeken vergaard...
Maar ik bleef het
een erge leuke verrassing vinden...als die ook welis ...de Afwas deed...Want wat een zooitje... kunnen Mannen ervan maken...in de Keuken...Dacht dan ....Mannen!!!
Maar...Ik mopperde er nooit over...deed gewoon mijn klus in huis...want... hij kookte ...heerlijk!
Tja...Mannen...Je moet ze natuurlijk wel ...de kans geven...
Dan heb je er geen Kind aan!

Op m'n werk vroeger...deed ik... in wezen niet veel anders...Mannen...Geef ze een taak...en je hebt er...geen Kind aan!

Hoe doe je dat...vroegen ze me vaak...zo'n rustige zaal?
Eh...Gewoon!
Verpleging is.... een hele drukke baan...dan zou ik alles moeten vertellen gaan...waar ik met mijn ...Hier en NU...typoefening tijden mee bezig ben...
Nou ...Eh...Gewoon...te zeggen...dat leken ze allemaal... te snappen!? Ze vroegen nooit verder nl. Mooi houden zo!

(Zo onder ons...vroeger werd ...De B- Verpleging... al bij de Leerlingen af aan...het meest betaald...wgs het is een hele Zware Baan!)
Ik denk niet
dat dat nog zo is...eerder ...ze maakten er...een soort ...Ondergeschoven Kind...van...Van de Hele Psychiatrie...wgs Bezuinigingen...

Als ik ...over de Bezuinigingen ga typen...ben ik dagen bezig te typen...Dus ...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.
Ik zag ....over Tata Steel op TV....
Waar die me ...altijd... aan doet denken...
Nou...wwwwwwww
Aan Schepen op Zee...die hun Olie lossen op Zee... en dan snel weg varen...
Tata Steel doer dat met
(Ik meen met hun rest afval product) Grafiet...Lozen ...om de zoveel tijd...via de lucht
om het zo kwijt te raken!
(Gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar...doen die!) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 feb 2021, 03:21

Amen... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...Het Forum Over Hosten...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...)

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie

+Prive Foto's Nellie en Ans
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS

Deze moet nog
-Huiskamer Nellie- 105 Blz.

_________________________________________________________________________________________
Tiff

+Prive Foto's
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht

Deze moeten nog
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.
=Dierenplaatjes...14 Blz.
=Huiskamer Tiff - 64 Blz
___________________________________________________________________________________________________

Frans

Mee Bezig
=Blz 1 tm 5 klaar- van de 21 blz.

___________________________________________________________________________________

Lady Troy

+Prive Foto's
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Overleden Huisdieren
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN

PRENTENSCHATTEN
+Humor 1
+Humor 2
+CARNAVAL-Valentijn-Halloween-Jarig-Proficiat
+1 April en ST. MAARTEN en Luilak
+Blz 1 tm 9 PASEN-GOEDE VRIJDAG-Meer PASEN-HEMELVAART en PINKSTEREN
+ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
+CHANOEKAH en RAMADAN en 3KONINGEN
+MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM
+VOERTUIGEN

Mee Bezig

=Eigen Mening Topic- Blz 1 tm 18 is klaar...van de 116 Blz.
=Nederland wint nooit wat...12 Blz.
==Welkom op het Forum

Dezen Moeten nog
=SINTERKLAAS FEEST PLAATJES en VOORNAMEN PLAATJES 16 Blz
= KERST en OUD en NIEUW 51 Blz
=Plaatjes Allerlei 51 Blz
=Huiskamer- Lady Troy 110 Blz.
EN
=Quizen- Spelletjes-Videos en Linken-7Blz
=DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij-584 Blz

_____________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters zo af en toe is...( zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 24 feb 2021, 19:29

Mentaal

Zo je hebt al best ,veel gedaan, met dat overhosten, LT.

Zeg ik snap je wel ermee, die Tata Steel, stoot niet altijd hetzelfde uit, via de lucht, maar opeens
komt er, over de regio, allemaal zwartspul erbij uit.
Jij vergelijkt dat, met een schip, die gewoon vaart en opeens loost die olie, de zee in.
Ze doen dat dus, in feite, met afval restproduct, (Zo noem jij dat)
Dat moeten ze dus kwijt, hoe? Wel zo!
Als het gaat barsten van de longkankers, noemen ze het, het is van het roken.
Hebben ze met asbest, ook zo erg lang gedaan, de economie moest voort gaan.
Jij schreef eens, ze noemen bepaalde ziektes, gerelateerd met het roken, dus allen.
die die ziektes krijgen, vinken ze aan, alsof het is van het roken.
Ook al roken ze helemaal niet. Ook in zo een vieze uitstoot fabriek
in de buurt. Dat komt de pillenindustrie ook goed uit, als hun medicijnen bijverschijnselen, ziektes geven,
die ze gerelateerd aan het roken noemen, op den duur, gingen alles noemen , het is van het roken.
Zo kunnen ze nog heel lang door gaan, met die foute medicijnen te verstrekken en met goor
spul uit te stoten, bij fabrieken. onvruchtbaar, is van het roken.
Jij schreef eens, als de russische vrachtvliegtuigen, over ons huis komt, zijn al onze
witte tuinmeubelen zwart. Dat ademen we dan toch ook in allemaal.
Dat heet dan allemaal, het is van het roken, als mensen er, ziek van worden.
Nou meid, lekkere bezigheid, in de politiek, is dat, die er aan mee doet.
Kunnen ze de prijs en aczijnsen opjagen.
Ondertussen is meer dan 98% schreef je eens, op de rookwaa r pakjes, heeft totaal niets met het roken
van doen zelfs.
Net als die onvruchtbaarheid, dat komt van bepaalde medicijnen.
Ja ja ja, ik snap, dat je niet weet, waarop te moeten stemmen.
Met al dat liegen en bedriegen en stelen op grote schaal, zo typ jij dat vaak.
Het punt is meid, dat je altijd, zo in de politiek hebt verdiept, anderen stemmen op een knuffelnaam, of op een
opgerolde overhemd mouwen en als hun haar maar goed zit.
Of omdat het een vrouw is ,of een homo of een allochtoon is. Heeft allemaal niets met de inhoud te maken, van de politiek.
Maar misschien, kan je beter niets weten, zo als zovelen, want nu weet je echt niet, waarop te stemmen.
Zoek een leuke knul uit of leuke meid, die ook lachen kan en stem daar op.
Op TV ene Rick, minister van eh, wilde ook de tweede kamer in, zetten ze hem, bij het cda zo laag op de lijst,
en iemand met bekende smoel, hoog op de lijst. Die zonder enigen politiek ervaring.
Hij met massas inhoud, vergaard,. Hij heeft pas bedankt voor de 25 plaats.
Zoveel zetels krijgt het cda niet eens.
Om een bekend smoeltje op tv. die gaat voor, op plek 10 gezet.
Als je op al die dingen gaat letten, vreselijk is de politiek geworden.
Net als, wat ze uithaalden, met die Pieter omzicht, bij het cda, ze belazeren teveel.
Het dekken van, de mindere goden of zelfs van de slechten, gaat wel opvallen.
Dus misschien is, helemaal er niets van weten, beter, voor onze gezondheid meid.

Wat denk jij, over de nieuwste persconferentie? Over de corona maatregelingen, of
kan je daar ook, beter niets over weten, het heet vrijheid van meningsuitens, maar je
moet wel, net zo denken, als die lui, anders heten we wat, wat niet mooi is LT.

Zeg, jij bent toch fan, van die Tiger Woods, die golfer, je zal geschrokken zijn,
met zijn auto ongeluk gehad. Nou meid sterkte , waar dan ook mee. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 feb 2021, 11:46

Taalles... :)

(Ik las dit net...
==>>COVID-19 kan erectiestoornissen veroorzaken
Ohhh daar hebben ze het volgende opgevonden...ze geven zoals ...vanaf eh...met alles...het roken de schuld!
(Doen ze vanaf ...De Open Markt Economie...overal al mee...om te dekken...(dat geklep komt de Staatskas weer ten goede...kunnen ze
(Onder het mom van)...de prijzen van Roken en accijnzen verhogen gaan...(Want de EU Lidmaatschap is zo erg duur...boven op
onze eigen lands kosten...Hoe meer miljarden die nodig heeft...hoe meer anties er komen...kunnen ze
(Onder het mom van)de prijzen en accijnzen verhogen gaan...)(In andere landen waar e dat niet hebben gedaan...kost een pakje sigaretten 2 euro!)
Trouwens die Artsen ea Mensen...(Vooral die op TV)
die er aan mee doen...(Wat zouden ze zelf uitgespookt hebben...dat ze dat moeten zeggen...anders eh...)

Maar Alla (h) er zijn ook nog
gewone Eerbare Artsen...Velen ervan...die kunnen schijnbaar nooit onthouden (Uitstoot van Smerige Fabrieken en ...Asbest ed...) waar allemaal...die Ziektes en Kwalen vandaan komen...Snel gezegd is...Het is van het Roken...

Maar binnen een paar dagen weten we nu al....Onvruchtbaarheid ...Het is van oa Vrouwen Meisjes die ...oa oa oa de Des Medicijn... hebben gehad...(Hormonen...Tegen Menstruatie stoornissen of tegen de lengte groei ed...)
of zoals nu...Je hebt de corona ziekte gehad...Daar komen die problemen van... Soms gaat het over...en ...soms niet!

(Jammer er staat niet bij... dat ze perse bedoelen met... de Covid-19 Corona Ziekte gehad...en niet
het Covid-19 Vaccin...
bedoelen...)

Misschien gaan daarom
tevelen wel denken...dat het van de
Covid-19 Vaccin is...En gaan te velen...die... de Injectie...niet nemen...Om een ... Artikel gelezen...

Niet iedereen leest even goed en/of niet iedereen snapt een Artikel even goed...en dan nog alle slordige snelle lezers...
(Met in de Pauzes...daar gaat die weer...Weet je dat...je kan krijgen...van de Covid-19) Nou...wwww

(Zo noemt de Medische linie... de Vaccin ook...Covid-19!)
Dus ...moet het erbij staan...(en ook zo gezegd door Dokters)
(Dat het niet van het Roken is) en Ook niet
dat het niet van de
Covid-19 Vaccin is...)...Maar van de Corona Ziekte... zelf gehad ...het Probleem is!

____________________________________________________________________________

Ik weet zeker...dat ik gewaarschuwd heb...Als je met de UK
Contracten ed afsluit...onthou maar 1 zinnetje dan...Het is ...Brexit Time...

Ik bedoel ermee...van alles kan anders zijn...ook de vertrouwde gewone Contracten...neem
een Jurist mee...en laat die...vooooooooooooooooooor het tekenen...het bekijken
en niet......ernaaaaaaaaaaaa

(Dat schreef ik over die
bestelling van het Corona Vaccin...Covid-19
in de UK...
(Maar kan overal voor gelden!) (va de Brexit)

(Er blijk maar zo ...opeens... wat tussen te tussenen...en je bedoelde bestelling...komt niet aan...(Je blijkt...bleek... te naaien
en te belazeren...waar je bij staat...)

Een Jurist
kost wel wat...maar dan heb je... ook wat!

De EU... doet wel veel Bla Bla er over...zo achteraf...
Maar...Ik meen dat er ...4 sowieso 3 landen zelfs... erin geinvesteerd hebben...ook Nederland...ook Duitsland...
De EU doet opeens...of zij... daar dan over gaan...Maar mi.
Dus die... 4 of 3 landen...moeten voor gaan ...met de hele bedoelde portie!
Met de Portie verdelen...als die Portie... nog is aan komt...
uit de UK!

Als ze de boel ermee belazeren...in dat UK...
Kan je ze wel hard aanpakken...(Sowieso de Landen ...die erin geinvesteerd hebben)
Als hun Contract portie ...er niet snel is...
gaan we...met de voortaan
Jaarlijkse nodig Covid-19 Vaccin...naar de Concurrent...(Mooi om die betreffende Gasten...in de UK
dat snel... te laten weten!)Gr. van LT) :roll:

PS.
Geen idee waarom... de 70 jarigen...overgeslagen worden...en de 60 plussers voorgaan...
Maar Gezien... het aantal doden van Corona...is dat bij de 70 jarigen en ouder...massaal veel goter
veel meer...
dan ...relatief Gezien...die paar...bij de 60 Plussers!
(Een warrig zooitje... is het nog steeds...die daarover gaan!
Ze moeten snel aan de gewone waar!) :roll:
_________________________________________________

Pss.
Iemand vroeg me... wat ik bedoelde ...dat de euro prijs... altijd lager moet zijn... dan in de gulden Munt...

(Ik hoop dat ik het ...met mijn... Herseninfarct koppie... pas gehad...het goed neer zet...)

Alles wat....in Gulden Munt is geprijst...moest gedeeld door 2.20
Ook ons Inkomen ed.

Als VWS in ons land...100 Miljoen gulden Munt kostte...en het heet nu 100 Milkard...(De Zorg is veel te duur er moet bezuinigd en
meer premie en eigen bijdrage ed) (Maar... dat schiet niks op!)Ze gaan op personeel bezuinigen...etc.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 100 Miljard euro Munt...
Dan is er wel heel erg veel ...is maal 2.20 mee gedaan!
ipv Gedeeld door 2.20

Al 20 jaren eh 21 jaren...is er dus dat hele grote verschil gaande...
(Niet alleen bij VWS!)met de Prijzen van Diensten en Producten ed.

Omdat er een jaarlijkse prijsverhoging bestaat...van x%
Moet je dat ook met het gulden Munt doen die 20 Jaren...
Dan kan je goed Zien en Weten en Snappen...
Het euro bedrag Nu....dan... doen ...maal 2.20...en je hebt het Gulden Munt bedrag...

Alles wat duurder is... dan de Gulden...in euro Munt...Zit ...een Dieftal... bedrag in!

Dus die *100 miljoen* Gulden Munt ..is zoveel Gulden
en
dito doen ...met die *100 Miljard* euro Munt ...x 2.20 om het terug te zetten
in Gulden Munt...

Dan kijken welk bedrag is groter...in Gulden Munt...
Of
als je de oude prijs nog weet...
bv Van de Huurhuizen tm die van de Vrije Sector...ed. dingen meer)

Kan ook ...met kleine producten...In Wijk gewone Bedrijfjes lijken de producten wel
als in ...de PC H Straat geprijst...(Hun relame is ...we zijn erg voordelig)
Maar...
Als je het euro bedrag ...van die producten apart...
maal 2. 20 doet...weet je wat het kost... in Gulden Munt...Hier en Nu...
dan lijken de producten wel
als in ...de PC Hooft Straat geprijst...
bv.
Iets kostte 60 gulden
moest gedeeld door 2.20
maar kost in euro munt...erg veel meer ...nog meer dan meer
dan die ...60 Gulden...(Omgerekend)
(Dan weet je er zit een Diefstal bedrag in!)

Dat Diefstal bedrag gaat wel elk jaar mee...met de jaarlijkse prijsverhoging in
euro Munt...(vanaf op een dag...is het Diefstal bedrag groter...dan de Huur in feite
in Gulden Munt was...naast de gewone prijsverhoging per jaar...

Nou reken maar van Yes...dat is niet zo gedaan met onze Inkomen...
(Sowieso Niet... met het lage en Midden en Lage Hoge inkomens...en met Uitkeringen ed is dat zo gedaan...
dat is allemaal correct gedeeld... door 2.20!)

Als mensen zeggen...De Rijken worden steeds Rijker...
(Dan zit de mogelijkheid erin
niet bij alle Rijken...maar misschien wel bij ...heel veel...dat er een groot Diefstal bedrag...er uit te vogelen is!)
Met maal 2.20 mee gedaan...(Waar nu weer mee?)

Gewoon elke euro prijs... maal 2.20 doen...en je weet hoeveel het in Gulden Munt is...
Als een Product...was 2 gulden...
en
het kost nu...15 euro of meer...60 euro zie ik welis staan...
130 euro etc.
in die hetende goedkope zaak...

Nou ja dat dus!

Als ze zeggen De Zorg kost ons 100 Miljard per jaar...
en ze gaan bezuinigen bij de Bejaarden...de Operatie niet na 80 jaar ...die dingen dus...
De Premie hoger en eigenbijdrage kwam er bij
(Medicijnen betalen we zelf zelfs...in Gulden tijd niet!)

Ik bedoel maar.
Als ze zo door gaan...is half Nederland plots Dakloos...
(Alweer werden de lonen lager en alweer steeg het Pensioen niet
en dan komt ook dat nog
de Huurverhoging prijs ...het lijkt al of je een villa huurt...in Gulden Munt (Omgerekend)

Maar simpel om te doen...als je de Prijs van wat dan ook... nog weet in
gulden Munt...En nu...De euro prijs maal 2.20 doen...dan heb je dat bedrag ook in Gulden Munt gezet
Vergelijk het is...

Vergelijk het is...
Een huurhuis van 250 Gulden......
Dat nu kost...tegen de vrije sector huur prijs aan...
De Vrije sector Huren is... of ze een Villa huren ...is dat in Gulden Munt!

Met kleine dingen... is het makkelijkste... te Zien Te Weten Te Snappen...
De prijs van nu
x 2.20 te doen ....en kijk dan... of die Scheermesjes...een groot Diefstal bedrag ...erin heeft
door met de oude Gulden prijs te vergelijken ...als je die nog weet!)

Als je je huur per maand nog weet...in Gulden Munt
De Huur nu vergelijken door de euro huur...maal 2.20 te doen...is het dan nog even duur...
(Of zit er een gigantisch Diefstal bedrag in!)

De prijs... moet in euro geld altijd lager zijn...dan het in guldens was!)
Ook met alle Operaties zo doen...
als toen... iets 4500 gulden kostte is dat gedeeld door 2.20... het euro bedrag!
en is het niet inmiddels... 24.000 euro!
(Dat kan alleen als er een gigantisch Diefstal bedrag in zit!
Dat inmiddels groter is dan de prijs toen in gudens was...omdat ze maal 2.20 hebben gedaan
ipv gedeeld door 2.20 die 4500 gulden!1)

(Misschien neem ik dat de EU...het meeste kwalijk...ze moeten
waar ze dat deden...(in de hetende EU landen)...het...al die tijd ...Geweten... moeten...hebben...(Hoofdfactor 6) is dat!)
(Het Omgekeerde van ...6...is...-6...)!

Zie maar...Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 25 feb 2021, 17:35

Les

Valt niet mee LT, dat allemaal te typen, maar je doet het toch echt wel leesbaar.
Ik rook niet en ons mams Nellie rookte ook niet, maar we ergerden ons er ook aan, al
die leugens, ze gaan door tot niemand nog wat mag, in deze Corona tijd, zitten erg
veel bejaarden, met helemaal niets. Geen zout en geen vet en geen suiker en
geen drankje en geen sigaretje of sigaartje, ze kunnen het niet eens meer betalen,
en carnaval ging ook al niet door.
Veel mensen hun inkomen is erg verminderd, en meestal van de vrouwen, die
weduwes werden. En toch die truc aanhouden, hun huur niet verlagen, terwijl het
op het gezamelijke inkomen bepaald was, wordt dat erg lager, verlagen ze de huur niet,
het is echt erg geworden. Ik snap je wel, als je schijft, als het zo door gaan, is straks
half Nederland, dakloos en alles maar duurder maken, en al zolang, geen pensioen
verhoging gehad. Er is iets heel erg raars gaande, sinds we in die eu zitten, daarvoor
gingen de vaste lasten ook niet, met zulkse klappen omhoog. We betaalden gewoon voor
de vuilnis en bedenken er steeds meer bij om extra te betalen er aan, per vuilniszak er bovenop
zelfs. Dus ik snap je uitleg wel, ook is over die hoofdfactor 6. Dat zal niet best uitpakken,
voor die lieden. Maar als het al zo erg is, dat ze moeten bezuinigen, op operaties, en
daar de bejaarden voor gebruiken, ze niet te opereren, die dat wel aan kunnen. Wat
is het volgende, 70 jarigen en dan 60 jarigen?
Daar wordt een mens niet vrolijk van.
De mensen lijken, steeds agressiever te worden en niet meer te luisteren, naar overheidsmaatregelingen,
jij schreef pas, de cijfers komen nog, van de ijs en sneeuw en die van een weekend mooie dag ook.
Ze lijken het allemaal at te zijn.
Ik snap dat je nog steeds niet weet, waarop te stemmen, de volgende ploeg, gaat
gewoon gedekt verder, zoals de laatste 20 jaar.
Hou je taai meissie en denk aan je zelf. Knap nu
eerst maar op.
Geniet van je golf hobbie, dit weekend. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 feb 2021, 01:04

Esdoorn... :P

Ja Week 8...was best spannend...met het Golf vanavond...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=45

(Kan de Politie ook niet tegelijk oproepen ...en neem je troep mee ...anders wordt dat ...een toren hoge boete...
bij de uitgang...van het Park...voor allemaal...
Is dat geen vorm van ...Geestelijke Sociale Achterlijkheid niveau...
die de ...Beschaving nog niet ontdekt heeft...en niet goed zijn...voor het milieu...om de Parken zo vol rotzooi achter te laten?

(Om het af te leren...
zouden ze... van het MBO en HBO en UV af moeten...(of een jaar) als ze het weer doen
(En op de film en Camera's staan ed...of meteen gepakt worden... bij de uitgang!
Want daar hoort zulkse...Geestelijke Achterlijkheids niveau ...die de ...Beschaving nog niet ontdekt heeft...en niet goed zijn...voor het milieu zijn...niet thuis! En ook niet... in zulkse ...Beroepsbanen! )

Ik kan me niet herinneren...dat we ook vroeger troep maakten buiten...want dan zwaaide er wat...)

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 feb 2021, 16:08

Doornroosje... :)

(iemand vroeg me ...wat vind jij van de uitspraak van het Gerechtshof?
Uitspraak? Ik ben door jouw belletje net nu wakker...Het is vast gedraaid..zei ik...(Draaikonterijen)
komt veel voor...Het verschil is...meteen vonnis te kunnen doen...of
er een week voor nodig te hebben..Hoe kunnen ze het zo draaikont dat de Staat gelijk krijgt?
en de andere Partij de Verliezer wordt!

Het is zo vaak uitgelegs...Je hebt directe acute nood...verordering...en daar niel
de Avondklok niet onder...
Een Gat in de Dijk en iedereen moet weg wezen uit dta gebied...is een acute noot...
Een misschiene massale Engelse Virus op ons af...is mi een Preventieve (Trage) Nood...

(Ik dacht steeds...als je nou... die die geregelde Wet... gebruiken ...
van Minister de Jonge zitten ze altijd goed...
(De Staat)
Maar over die Wet ging het niet over...
Dat in Pricaire tijden...(zoals Pandemie dat is) een tijdelijk Verbod...door het kabinet gebruikt mocht...
voor wat dan ook...
Toen die in de maak was...die Wet...hadden er tm in de Tweede kamer aan toe...ook anties geluiden...Het zou teveel macht geven...
aan Het Kabinet aan de Staat...
Ik dacht dus...dat die Avondklok daaronder viel...
(Dus met Rechtzaak 1 dan verliest iedereen het die wil gaan procederen...)
Maar ze hadden het helemaal niet over De Wet (Van Minister de Jonge)
Dan kom je uit bij
Welke Wetten bestaan er...Ze hebben het over de Acute snelle nood Wet...
mi
Daar valt een Preventie actie van de Staat....niet onder...met de Avondklok...Een Dag Dagen Weken etc.
en zo werd het zo ongeveer ook uitgelegd...na die eerste Rechtzaak...
(Ik dacht nog...waar gaat het over..We hebben toch die nieuwe Wet...(De Wet van Minister de Jonge)
Daar valt...in Lands Nood... elke actie goed in...Snel of Traag of Preventief...)
Dat het Kabinet besluiten mag nemen...tot het Volk...die ter zake doende zijn...voor welke nood dan ook...in Pandemie tijd)
Maar ook deze ui6tspraak gaat niet over die Wet...(De Minster de Jonge Wet)
Het gaat schijnbaar over...Hoe leg je snelle of trage beleid van het Kabinet uit...(Tijdens bv een Wereld Pandemie...maar ook zonder
...een Wereld Pandemie...
De Snelle Wet gaat...over Acute direte Noodverorderingen...(Via de Staat...tot het Voilk...
De Trage Wet in Nood...
gaat om Preventief (eigeklijk) ter voorkoming...dat het ons land...binnen stormt...
(Zoals de Engelse Virus...dat leek te gaan doen..)
Hoe Acuut is Acuut..Tats the question...
(Dat kan mi voor elke Beroeps Groep anders uitgelegd)
Misschien vindt de Brandweer hun Beroep het meeste Acuut...
met voorrang op alles en iedereen op de Straten...
Bij hun geldt die Wet wel die de Eerste Rechter bedoelde...
Maar iets Preventiefs...
De IC's van Ziekenhuizen maar vooral ookk Ambulances...vinden hun Beroep erg Acuut...
Daarvoor geldt ook Wet 1 voor...in de Straten...Wegwezen allen ...Wij komen er (Acuut) aan...
Voor een acute nood!
De Ic's hangt af ...hoeveel is er weg bezuinigd...en zijn er sowieso snel bedden tekorten...en daar komt
Misschien...die Engelse variant van de Corona Virus aan...
Hebben we
50 extra Bedden ervoor of 500 of 1500...en... op stal ...ergens staan er... voor echte nood...nog 2500...IC Bedden staan...)
Is hier
de acute nood Wet 1 Gaande...of de Trage Preventieve) Nood...Wet 2 gaande...???...
mi
Elke Beroepsgroep vindt hun eigen nood het grootst...
Neem iedereen moet weg wezen van de metene...Alle Loodgieters in nood komen er aan...
Want na een explosie...is er een groot gat in de Waterleiding ontstaan...
(Niemand wil dat alle Huizen en Gebouwen en Winkels gaan onderlopen...)
Maar het Leger hoort...Explosie ...Iedereen...weg wezen...wij zijn er voor... die Acute nood...
Daar moeten zelfs ...De Loodgieters op wachten...want misschien ligt er nog ...een Explosief er...
Zwaar ingepakte Mensen nemen het over...de Hele straat...Allemaal Weg |Wezen...ook die Ambulance daar...weg wezen...
Alleen aande Brandweer
heeft het Leger wat aan...om hen (Het Leger) in welke plotse nood... bij te staan...
De Hele Rest... kan worden worden afgezet met ...Weg Wezen...(De acute Nood Wet 1 ) Geldt dan...
Als de rest gaat procederen...We Moesten onze Huizen uit...en dat wilden we niet...
We kregen forse boetes...)
Gaat mi de Wet 1
van de Sterksten voor...(Bij er zin explosieven gaande)...en wel die van... Het Leger en Van de Brandweer...in acute Nood...
Allen moeten weg wezen...ook elke Ambulance...maar die mag in de nabijste buurt blijven...Na Nood A zijn zij Nood B
bij Ecplosieven...
(Een preventieve actie...heeft dan niks mee van doen...(Wet 2) ahw...
Als de Engelse Virus variant
al in opmars is..de grenzen over ons land binnen komende....heeft Wet 1 van doen...(Voor de verorderingen)maar... is
dat nog maar de vraag...of het hier komt...heeft het mi de Preventieve Noodwet Wet 2 ...van doen...
(Bij Wet 1...is mi altijd... ook het Leger.... paraat nodig!)en de Brandweer ed. en Ambulances mogen er wel zijn...maar op afstand...alle
rest moet ...Weg Wezen...
bv In een Avondklok gezet...zo hoog is dan...de Acute nood...dat Wet 1 gaande is...
mi
Is een preventie Avondklok gaande...dan is Wet 2 Gaande...
Maar met De Wet van Minister de Jonge...geldt bijde Wetten tegelijk...De Minister bepaalt ...wat het Volk moet...
omdat er een Wereld Pandemie gaande is...dan mag het Kabinet zelf beslissen...met die Nood Wet van de Jonge!)
(Dat mag ook maar een x tijd duren...) Dat De Minister van VWS alle omtrent Beslissingen neemt...
Snelle Nood Wet Trage Nood Wet...niks mee van doen...Die ene )pad gemaakte Wet (Min de Jonge Wet)...die Wet gaat voor...
(Ik dacht logischer Wijs...die gebruikt het
Kabinet nu...voor de
Avondklok...) (Die Wet te gebruiken is zelfs geen 2de Kamer toestemming voor nodig!)
Zo'n aparte Wet is dat...Voor welke Nood dan ook...gerelateerd aan een Departement...in deze die van Volksgezondheid...VWS)
Nogmaals in mijn ogen...hebben zowel Wet 1 (Voor de snelle Acute Nood) als Wet 2 (Voor de trage Misschiene Preventieve...noodzaak)
doen er niet toe...
Als de (Nieuwe) Min de Jonge Wet gaande is...(bv wgs Wereld Pandemie...D Dan is Departement VWS de Baas...
en kan alle besluiten ervoor nodig in gang zetten...(Tot een x tijd!) Dus dat (Die Min de Jonge wet)...geldt niet voor atijd...

Als ze denken als ik...heeft de Rechtbank 1 het fout en ook het Gerechtshof...Want iedereen kan weten...in een Wereld pandemie...is
Het Departement van (Medische Zaken) VWS De Baas...Daar is een Wet pas voor gemaakt! (Met veel kabaal vanuit de 2de kamer...maar die Wet is er gekomen...Dus vindt het VWS ...Preventie is nu het allerbelangrijkste...Dan moet ieereen zich er aan houden...aan de Avondklok!

Ik schijn toch anders te denken...
Want zij Procederen over Wet 1 en Wet 2...over welke er gaande is...(Een Acute Nood Wet) (Of de Trage Preventieve Nood Wet)
(Als ik het zo bekijk...Heeft Rechter 1 gelijk! en daar kwam ik ook steeds op uit!)
Omdat Wet 2 nog niet bestond...werd die erg snel...in elkaar getimmerd...door het Kabinet!)
Toen dacht ik al...
Wat Zot...Ze hebben toch ...De Minister de Jonge Wet... pas gemaakt) Gebruik die dan!
Want als het oms Lands Medische Nood gaat...mag VWS ingrijpen...met Maatregelingen...(zelfs zonder toestemming nodig van de 2de Kamer)
(Die Wet... is Democratisch goedgekeurd pas...) (Daar zit wet 1 en Wet 2 Bij in)
Nou ja zo Zie ik die dingen hoor..
Als het Kabinet duidelijk maakt De Min de Jonge Wet...treedt in...om landelijke gezindheids redenens...)(Om een misshiene aanstormende Engelse
Virus Corona Variant...die nog erger uitpakt dan de Corona Covid-19 Virus...)Er moet dus weldegelijk redene zijn...om met zo'n Zware Wet aan te komen
Dat 1 Departement in het Land...De Baas is er over...waar ...Wet 1 en Wet 2 in zit!)
Met die tijdelijke Wet...Is ook een Avondklok...gerechtvaardigd...(Maar geldt wel voor een x tijd...maar niet voor altijd is VWS de Baas
in het Land!)
Als je denkt al is...
Dan is Rechter 1 fout en Rechter 2 is fout bezig!)
Anders gezegd...ze hebben allebei gelijk...Rechter 1 en Rechter 2

Zou mooi zijn als de In Casatie Rechter...het wel snapt...Maar hoe dat ook zij...ook dan wint De Staat het...
Niet met Wet 1...maar wel met Wet 2)...Maar met beide Wetten samen...in Casatie...Moet... de Wet
van Min. de Jonge Gelden!) (Daarin zit Wet 1 en Wet 2 in!)

Nou ja zo Zie ik die dingen!
Welke Wet... is er gaande nu...
(Niet alleen om de Avond Klok...ook om de Lock Dons etc) Het Leger wel of niet erbij halen etc.)
Als Wet 1 en Wet2 ...in het Geding is...Dan is De Wet van Min de Jonge ...gaande...daar zit Wet1 en Wet 2 in...
(Wet 1) Om acute directe Nood en (Wet 2) om Acute Preventieve nood...zijn de Lands Verorderingen...
(De Tweede Kamer leden... hoeven er ...niet eens voor... hun Huis uit... In Lockdown en Avondklok tijd!) Punt!

Het punt is...dat er vaak om een wet heen...te draaikonten is...(Dat probeert de Burgerij ook vaak)
Maar met de ...Min. De Jonge Wet...als die gaande is...valt er niks te draai konten...Iedereen moet zich
aan Wet1 en Wet 2 Tegeijk houden...0 Er zijn uitzonderingen...dat noemen ze ...(Hoe noemen ze dat ook al weer)
(Waar ik het niet mee eens ben...dat heel TV Hilversum er onder valt)
(Een Kranten Columnnist...schreef ik kreeg ook die vrijstelling...die vond dat ook te gek voor Woorden!)
mi.
Als de Wet van de Jonge
in het Geding is...dat gaat geldt dat Landelijk...voor Iedereen...die Maatregelingen...
Alleen sowieso uit en thuis en in de Instellingen werkenden.. Medische Beroepen...en het Leger en Brandweer en Ambuances...en Mensen die hun Hond uitlaten...en 1 Mantelzorger...en de Algemene Nieuw Diensten voor radio en Tv...
als Journaal en het Nieuws en Nieuws uur en Een Vandaag...(En bij de Groete TV Zenders...i Klets tafel...mag...
met het aantal Gasten als ook Bij Moeders en Vaders Thuis als Gast aan Tafel mag...
mag...en voor Kabinets leden...Poltie en Boa's en Leger paraat...gelden de Vrijstellingen voor...
(en 1 per dag...mag je
allemaal etens kopen)
die...mogen dan ook ...op die tijden...in Lockdown tijd op straat...maar in Avondklok tijd...maar dan moet...al het etens ...al gekocht zijn...)
Hoe heten die Vrijstellingen Figuren...ook alweer...
Nou ja
Hoe ze heten moge... dat is mijn zaak ook niet...(Met mijn nog een weekje...77 jaar oud...)In ben van de Risicogroep...dus ik hou me
sowieso...aan de Maatregelingen...tot het duurt! (Omdat de Corona Virus...lijkt te jagen op de Bejaarden...en als alle Bejaarden zich daar nu is bewust van is...
Scheelt het al een Slok op een Borrel...) hoelang... oa een Avondklok... duurt!
(Ik zelf denk niet in ...Besmette getallen...Dat is in feite alleen maar nuttig...hoe meer besmet Al of niet via een Vaccin ....hoe eerder is de Virus weg!
(Maar echte Risico Groepen besmet...is het echte linke in het verhaal...)De meeste Corona Doden zitten in die Leeftijds AOW...groep nl)

Dus veel Jongeren in een park...Ach Meneer Sonneberg...Ik ben niet van de Politie...maak me er niet druk om...
behalve al er Oude mensen tussen staan...
Dat is de Risico Groep in het hele Verhaal.)

Ik maak me alleen
thuis zijnde...erg druk...dat de Jongeren en JongVolwassenen...overal...zo'n gigantische troep overal
achter laten...(Dat zegt meer over hun... Sociale Geestelijke Achterlijkheid niveau!) en is erg slecht voor het Milieu! (Voor welk Milieu dan ook!)
(Velen zijn dezelfden... die een dag... van School weg blijven...en Demonstreren...onder het mom van...Opkomen voor Milieu en Klimaat...)
Daar maak ik me meer zorgen over...

Buiten feesten bijeen komen ed...van de Jongeren (Voor de Broodnodige (geestelijke) uitlaat klep)
Zou per Weekend georganiseerd moeten worden zelfs...tm voor 37 Jaar...(onder toezicht ed)
Over de Jeugd Jongeren en Jong Volwassenen... Daar maak ik me in feite geen zorgen over...
feest laten voeren...in welk Park dan ook...tm een
Schaaktournooi aan toe ed. Buiten Sporten...Maar pas op...Wat staat er aan de Kanten...
bij Scholen en Parken ed.
Mits ze ...de 65 Plus...Oma en Opa)s... niet mee nemen ...en ...er niet naar toe gaan!)

In feite maken... die dan...een land Groeps Immuniteit ...met ze allen...samen met... die het Covid Vaccin... al gehad hebben!

(Je zou denken...dat zijn de AOW'ers...maar nee hoor ...de 60 jarigen gaan voor...de 70 Jarigen...
Daar
maak
ik
me
zorgen
over...
nogmaals...niet over... de uitgaande Jongeren...die Besmet kunnen geraken zo...In feite maken die dan...een lands Groeps Immuniteit ...met
ze allen...samen met... die het Vaccin al gehad hebben!
Mits ze hun AOW...Oma en Opa... niet mee nemen ...en... er niet naar toe gaan!)
In Lockdown en Avondklok tijden!

(Nou ja zo denk ik er over...maar ik ben maar een gewone Electorale Burger...Laat het Denken maar over aan een paard
zei mijn Autoinstructuur vroeger nog alis...Als dat in deze het VWS is...Het zij zo!
(Maar wat decennia's later...kreeg ik toch ...alsnog...gelijk...in de Wijken moeten fieters voorrang krijgen!)(En
Minder hard gereden ed)!

Ik hoef mijn gelijk niet...maar ben wel blij ...als die Corona Virus...klein wordt gekregen ...tm zelfs weg...
In mijn Ogen geldt dan...De Risico Groepen... moeten zich helemaal houden aan de Overheids Maatregelingen...
En ben je... als School Juf of Meester of Zorg -en Bezorg- Personeel of als Boa en Politie ed...bang...zet dan ...een Mondkapje op je smoel
ook ...in de Klas! (En...met de hele Neus... erbij in!! Dat vooral...de Virussen beginnen meestal ...in de Neus nl!!!
Dus Mondkapje op...
ipv...Ze niksen teveel...voor zichzelf!

En de ramen open zetten
in Scholen en Ziekenhuizen ed... is met warm mooi weer niet slecht...maar wel met
de Winden en Regens en Koude...Veel
Mensen
gaan nog altijd dood...(Wereldwijd )...aan de ("Gewone") Longontsteking...Jong... en ...oud!

(vanaf... een rilling van koude over ze heen...kunnen allerlei ziektes ...zelfs voor het leven...door breken gaan...en
ze kunnen er aan dood gaan zelfs!)

Omtrent Ramen open zetten...(Zou juist mijn tip niet zijn...) (Wel een Mondkapje op...zou ...waar dat moet
zoe lang mijn tip zijn!)Maar...
Gaat het nog over
VWS ...is de Baas...(tijdperk) met...de ...Min De Jonge Verordeningen (Wet)...Dus naar... achterlijkheids Tips...(veelal via de TV)...te luisteren...ddar is
niemand mee gebaat! Dat is mijn Tip voor Vandaag!

(Onthoud deze....(Een mooie.... voor het eigen Zijns Getal ...(opbouw)...is dat!
Ook voor de...Verticale Middenlinie!)
Een Kind zei... op tv ...wel de Waarheid...
Vraag...Als je School... geld... 150.000 euro...krijgt ...wat zou jij er mee willen doen?
Ze zei...een Ventilatie...kopen!
(Anderen denken veelal ...aan zichzelf...ook daarmee...maar dat Kind...denkt aan... iedereen!)

Nou zo kan die wel weer...Allemaal een Fijne dag verder...Ik ga in de Avonden Golf op TV kijken.
Ik maakte er
mijn eigen Hobby mee...via TV en PC...(Ook voor Alleenstaanden...Geeft geen centje pijn tijdens de Avondklok...
Eenzaamheidgevoelens is er niet bij...bij mijn...zelf gemaakte type van Hobby...voor Thuis!
Zoek Wk 8 van 2021
viewtopic.php?f=10007&t=130
(Mijn reactie... moet nog... nagekeken op type ea fouten!) Komt nog wel...Gr. en Knf van LT) :roll:

PS.
Dus ik dacht...Laat het denken maar over... aan een Paard
Ik snap ook niet alles...vb...Als er een... Min. De Jonge Wet Is...als dat gaande is...
Waar gaan... die Rechtzaken dan over...Over Wet 1 en Wet 2??

Hij legt het op Wet 1 uit ...en Zij met Wet 1 en met Wet 2 (die toen nog in de maak was) :roll:
Volgens mij...

Maar...(Dacht ik )
Is deze Wet gaande...De Min. De Jonge Wet ...als dat gaande is...
(Die gaat in nood tijden over alles en iedereen heen)!
Waar gaan... die Rechtzaken dan over...Over Wet 1 en Wet 2??)

Wet 2 die het Kabinet... snel in elkaar heeft geflanst...Maar waarvoor eigenlijk???

Want AIs deze Wet gaande...De Min. De Jonge Wet ...als dat gaande is...
(Die gaat in nood tijden...Rampen en snele Preventie nodig tijden... over alles en iedereen heen)!

Dus ik dacht...Laat het denken maar over...aan een Paard

Ik snap ook niet alles...maar eh...als vb...Als er een... Min. De Jonge Wet Is...als dat gaande is...
Maar...Waar ...gaan... die Rechtzaken dan over...Over Wet 1 en/of Wet 2 ??
Die klant (De eisense Partij) verliest het meteen...

Nog is...
AIs deze Wet gaande...De Min. De Jonge Wet ...als dat gaande is...
(Die gaat... in nood tijden...Rampen en snelle Preventie nodig tijden... over alles en iedereen heen)! :roll:

mi Is die Wet 2
pas leuk ...handig voor later...om bij de hand te hebben...als er ergens...(zonder directe acute ramp )...als
er wel... Preventie Maatregel ...ergens...voor nodig is...(Dan geldt Wet 1 niet maar wel Wet 2 nl!)

Maar...
Hier en nu...geldt
AIs deze Wet gaande...De Min. De Jonge Wet ...
als dat gaande is...
(Mits voor bepaalde tijd...Die gaat... in nood tijden...Rampen en snelle Preventie... nodig tijden... over alles en iedereen heen

(Met Overheids Maatregelingen!) (Die gaat niet alleen over Wet 1 heen...Die
gaat Zelfs over... een snelle Wet 2... gemaakt heen...zelfs over... en over de (mening)...(Van het) Electorale Volk... Zelfs
en ook over de mening heen...van de Premier!)!

AIs die (VWS van de J ) Wet gaande...
als dat gaande is...
(Mits voor bepaalde tijd...(Mag maar zolang duren...en 1 of 2x verlengd! Ligt aan de Wetenschappelijk Cijfers...oa van
RIVM en de IC's ed.)

Die (De min de J) Wet gaat... in nood tijden...over
Rampen en snelle Preventie... nodig tijden... over alles en iedereen hee
n
Met die Wet
is gaande...tijdens die besluiten...(De Tweede Kamer leden... hoeven er ...niet eens voor... hun Huis voor uit...
(in feite de Premier ook niet...)...In Lockdown ...en... Avondklok tijd!)

(De Baas ...van het land omtrent (Het Onderwerp)
is ...(Zolang dat duurt)...Dan...Hij of Zij ...(Het Paard) ...is ...Dan...De Minister van VWS! Punt!

(De Wet... van Min. de Jonge)...(Is bijna te vergelijken met... een Oorlogs Wet...we zijn ahw in Oorlog met
de Corona Virus en aanverwante)...(Met deze Wereld Pandemie)
is die gaande...(ook Omtrent het Onderwerp...De Avond Klok)

En dat kan mi... alleen het Vonnis... in Casatie zijn!) De Wet... VWS...van Min. de Jonge... is gaande!
Daar moet iedereen zich aan houden...Ook Virus Waarheid ed) Punt!

(Zo'n Rechtzaak...hoeft maar ongeveer... 10 Minuten te duren
met korte Pauze tijd...voor de Vorm...en dan ...het Vonnis!)
Als ze (dat lange geouwe H ...van Wet 1 en Wet 2... er buiten laten ...en alle geouwe H...over Ziektes etc. )
Al dat
kostte de Staat...en... Rechtbanken al energie en inzet zat nl!)(Leidde gigantisch af...Van teveel
om op te noemen
in deze Pandemie tijd...van de betrokken Ministers... tm die van de Premier!
(Een Mens... is ook maar een Mens...maak er geen 5 of 10 of 20 etc. van!)

(Ze zijn geen...Duizend en 1 dingen Doekje...voor het gemak van iedereen...Onze Ministers
als ze Ontploffen... in het hoofd...kan het Leger ...het ontploffingsmateriaal niet eruit halen...en geen Brandweer
kan het blussen...) Dus rustigjes aan... Met Onze Kabinets Ministers ...tm de Premier aan toe...)
(We zijn er al eentje kwijt geraakt ...dr van!)
Die hele Corona zaak... komt... bovenop... hun Gewone Ministers ...werk nl!
Zijn... de verkiezingen ...ook nog er Tussen... te tussenen...dooooorenssss...etc.

Dus...(Een Nationale Pre is)
meteen ...de Waarheid zeggen...(In dat Casatie Gebouw) (Dat Kan zelfs Mensenlevens redden)
(Zo'n Casatie Rechtzaak...(als deze)
hoeft maar ongeveer... 10 Minuten ...te duren)(ipv vele uren!)

De Rechter Vonnist...
De Wet... VWS...van Min. de Jonge... is gaande!
Daar moet iedereen... zich aan houden...Ook Virus Waarheid ed) Punt!

Hele aparte type oefeningen is ook wat ...(Nou ja zo denk ik er over hoor!) :lol:

PSS.
Ik zag net maar 2 minuten van iets
na het Kinder Journaal...Zij van de SP ....viel het Kabinet aan...Naar Rutte toe...over die Toeslagen zaak...of alleen het Kabinet schuldig is...
Ik schreef pas...
Dat ze ook ....de 2de Kamer Demissionair ...erop hadden moeten maken! (Door de Raad van State!)(Wie moet zoiets anders doen?)
(want...Het Kabinet is door de 2de Kamer Demissionair gemaakt)...

(Omtrent de 2de Kamer
Hun controle 10 jaren... op de Kabinetten... was net zo erg naatje...(op die van die Omtzigt en een paar na...in de laatste paar jaren na...)
Omdat
ook
de Raad van Staten ...
zat te sufkutten...Zie je ze... nu doen...vanaf 1 een paar etc...(2de Kamerleden)...in Verkiezingen tijd
of alleen ...de Kabinetten ermee fout was...en niet eh Zij...(die lui)...die van de... 2de Kamer zelf!)

Wat ik echt niet snap...Vroeger...leerden ze ons...Als een Kabinet Demissionaal was...(Was toen een zeer ernstige zaak...ook voor het land...)
dan mogen ze geen
nieuwe Wetten maken en geen Moties
van de 2de Kamer ontvangen...De boel lag eigelijk stil...tot na de Verkiezingen...

Wat je ze ....nu ziet doen...
Ze doen... van alles hetzelfde...
ook de 2de Kamer...ook het Kabinet...(snel een nieuwe Wet makken...samen met de 3de Kamer...Toemaar...
ze doen (Tegenwoordig)...hetzelfde...als ...was het Kabinet ...niet Demissionair...)
Maar mi...is die route bedoeld...om
met de Verkiezingen
bezig te houden en met is rust en rust en is rustig thuis zijn ed dingen meer!
Goed oke De Corona zit daat tussen te tussenen...
Voor die ene en die Paar...
Maar mi. Voor de rest...(Van de tijd)
mi...is die route (Vanaf Demissionair) bedoeld...om
met de (Eigen en Partij)...Verkiezingen
bezig te houden en met is.... rust en rust en is rustig thuis zijn
ed dingen meer!
(En niet om Nieuwe Wetten te maken en Moties op zich af te krijgen!) Maar in deze Tijd ook nog met
Corona Maatregelingen ed bezig te zijn!) :!:
(Al helemaal niet Demissionaire) Ministers
Een Mens is een Mens is een Mens...ze zijn geen duizend dingen doekje... voor ieders gebruik!)

PSSS...
Afbeelding
Leuke Reclame...

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 feb 2021, 08:57

Roosje... :)

Afbeelding

Doe de Politieke Lijsttrekkers Quiz
Lijsttrekker en Bijbehorende Partij...Kennis...Wat zou het landelijke Gemiddelde zijn? Geen idee of ik er goed mee zit...met
27 van de 37 goed.

Succes ermee. Knf van LT)

___________________________________

Ik las dit...
https://www.welingelichtekringen.nl/sam ... accin.html
Nederland heeft nog geen 10 procent van het AstraZeneca-vaccin

BILTHOVEN/BRUSSEL (ANP) - Nederland had gehoopt op 4,5 miljoen doses van het AstraZeneca-vaccin in het eerste kwartaal, zoals besteld,
Nederland heeft nog geen 10 procent van het AstraZeneca-vaccin gehad.
(Ik las pas...ze hebben een miljoen gestuurd... naar een Afrikaans land...Er tussendoor...en wat nog meer ...er tussendoor?)
en heet dat...als excuus...er tussendoor...tegenslag gehad...?...)

Ik schreef laatst dit...
Ik weet zeker...dat ik gewaarschuwd heb...Als je met de UK
Contracten ed afsluit...onthou maar 1 zinnetje dan...Het is ...Brexit Time...

Ik bedoel ermee...van alles kan anders zijn...ook de vertrouwde gewone Contracten...neem
een Jurist mee...en laat die...vooooooooooooooooooor het tekenen...het bekijken
en niet......ernaaaaaaaaaaaa

(Dat schreef ik over die
bestelling van het Corona Vaccin...Covid-19
in de UK...
(Maar kan overal voor gelden!) (va de Brexit)

(Er blijk maar zo ...opeens... wat tussen te tussenen...en je bedoelde bestelling...komt niet aan...(Je blijkt...bleek... te naaien
en te belazeren...waar je bij staat...)

Nogmaals...
Als ze de boel ermee belazeren...in dat UK...
Kan je ze wel hard aanpakken...(Sowieso de Landen ...die erin geinvesteerd hebben
Nederland en Duitsland enne eh...)
Zeggen
Als hun Contract portie ...er niet snel is...
gaan we...met de voortaan
Jaarlijkse nodig Covid-19 Vaccin...naar de Concurrent...(Mooi om die betreffende Gasten...in de UK
dat snel... te laten weten!)Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 feb 2021, 10:06

Jesaja... :)

(Ik heb wat vreemde dingen gelezen...tijdens de Landelijke Generale Error...bij Forums...laat en vannacht...
oa dit
https://www.rd.nl/artikel/916079-omstre ... oor-vaccin
en
dit
https://www.rd.nl/artikel/916076-kernvr ... enten-zijn
Ik las ook dit...
„er is niets verwerpelijk, met dankzegging genomen zijnde” (1 Timotheüs 4:4).
We moeten echter nooit op de vaccinatie als zodanig vertrouwen, maar alleen op die God

mi.Geen idee... wie dat vertaald heeft...
Maar *in die Dagen*
bestonden er... nog geen eens Vaccins... en Injectie spuiten ed!
(Dus kan het nooit zo ...in die Context... Bedoeld ...Gezegd zijn!!!)

Ik las ook dit...
https://www.rd.nl/artikel/916054-prof-v ... e-en-hemel
Al het engelenverkeer loopt via de Mensenzoon, aldus Van Houwelingen.
Vanaf de zogeheten ”jakobsladder” (bij Bethel, Genesis 28:12) geeft God aan dat Hij Zelf
het contact van de aarde met de hemel en omgekeerd in goede banen leidt.
Christus is de hemelpoort, de unieke toegang tot de Vader, de „ware jakobsladder.”

mi Is De Christus de Hemelpoort niet...
Daarvoor moet je ...op de Vertiale Middellinie helemaal tot (14(14.14)14)(Hoofdfactor 14)
trachten te komen...te bereiken...(Alleen Een Kind... kan de was doen...wgs. Laat de Kinderen tot Mij Komen...)
Voor de rest geldt...
Tussen Dit... en... De Christus
is er nog heel wat...vanaf De Mens... met al wat is Vanaf...( Hoofdfactor 1) (1.1)

Deze zin klopt ook niet...
Tegelijkertijd is Christus superieur aan welke macht in het universum dan ook.

mi. Alleen God...(14) zelf...is de allerhoogste Macht ...superieur aan welke macht... in het universum dan ook.

Ik las dit...
In de Bijbel vormen de engelen geen franje, want ze zijn prominent aanwezig in het leven van Jezus
en vervullen een centrale rol in de verkondiging van Zijn opstanding en hemelvaart.”

(mi.Hier mist ...het Woord...Zijn Geboorte!)(Het moet Zijn...
en vervullen een centrale rol in de verkondiging van Zijn *Geboorte* en Opstanding en Hemelvaart.”

PS.
Oja...Men gebruikt vaak voor....God...De Heer of de Here...
maar ook ...als men het heeft over De Jezus...

Onthou is...Dat er voor en er achter ...God...niks staat...(Niks moet er staan)
Alleen het punt is.... het Woord Zijn...
Dat moet je...Genderneutraal Zien...
Zoals... De Kinderen Zijn...Wij zijn...(In het algemeen is dit of dat...in het Zijn)
Zijn of Zijnere mag er wel voor...Maar dat betekent niet
dat ...God...een Man is...Dat moet je...Genderneutraal Zien...
(Geen Man en Geen Vrouw is...of allebeide...)
Met alleen Het Woord...God...te schrijven of te zeggen...zit je altijd goed!

Voor de Rest...
Alleen voor ...De Jezus...is het...De Heer... of... De Here...De Lieve Heer ed.
(Daarvan weten we zeker...die was een Man...) en was een Mens!

(Die de Hoogste bereikte Geestverlichting.... behaald heeft...een Gods (Geest) Verlichte...is...
en Het (Eigen)Zijns Getal bereikt heeft van...(14(14.14)14)
(Op de Verticale Middenlinie...Daar boven is ...Godzelf...met (14) ahw Op de Troon!
In het Huis...Mijnere Vader...De Jezus...sprak over...God...als ziijnde een Vader...
Maar of... een Universele Kracht...een Vader is???
Zijn of Zijnere
mag er wel voor...Maar dat betekent niet
dat ...God...een Man is...Dat moet je...Genderneutraal ...Zien...

Net als dat ....De Maria...niet de Moeder van...God...is(Zij schiep niet alles!) Maar is wel
de Moeder ...van De Mens...De Jezus...)
dus...De Maria...(14(3.3)14) betekent...dat ze ook ...de Moeder is...van ...De Christus is...(14(14.14)14)

De Maria...Ze daarom ook... op de (Horizontale) 14 Linie zetelt...tm Verticaal...(14(3.3)14)

De Christus ...is Hij...Die op de Horizontale... als ook...op de Verticale Middenlinie
op het... Allerhoogste... (Midden)...Punt...Zetelt

Dat is... het enige...Punt...dat tegelijk...Horizon als Verticaal...in ene ...bijeen... komt!

(Dat heeft Niemand Daar! Of dat ...ene allerhoogste Punt ....moet dalen naar De Aarde...als Mens (1(1.1)14)
Als bepaalde Punten... (In Het Huis (Met de vele Woningen)
Mijnere...God...samen komt...Gebeurt er altijd iets... Hemels...(of en of)...iets...tot de Aarde!
(Dat kan
iets kleins zijn...in een Mens...of iets Groots Zijn...in veel Mensen...maar kan ook... gaande Zijn
richting... het Einde der Aarde...Dat zal dan wel...Een ...Gods...schouwspel zijn...Mogende brengende
in de Vorm
van... De Christus...om de Laatsten... der Aarde...op te halen! Naar
Het Huis...van ...God Zelf (14)!

(Dan zullen ...alle Engelen ...
Zingen...en Muziek maken...en Dansen...naar de vorm...van ...De...Dan...Tijds Waarhedens...)

(Een beetje ingewikkeld ...is die materie wel...Misschien... is het wel...hele Hoge Wiskunde...Hoge Natuurkunde en
Hoge Scheikunde en Hoge Psychologie ed dingen meer...Het Huis van (14)

Maar Deze Punten
staan Loodrecht tot elkaar (Op de Getallen lijn ...Van... Het.... Zijn...)
De Christus(14(14.14)14) en de Mens
De (Here) Jezus (14(1.1)14) (Hier te beginnen ahw) tm tm tm
((Vanaf (1.1) Niemand komt... tot ...(14) (tot God)...dan door Mij! De Christus(14(14.14)14)

Afbeelding...Knf van LT) :roll:

PS. Ik ben geen Geloof...Ik (1(7.7)14)tracht het welis ...uit te leggen!
Die 1 ...er voor betekent...Die Mens... leeft nog...op Aarde!

Is die Mens...(Met dat eigen Zijns Getal)...in het Hemelse Hiernamaals...dan wordt die 1...een 7! (Van Hoofdfactor 7)
Naar Het Eigen Zijns Getal)
Dat is ...Dan...(nu met (1)...Dan...(Is die 1 een 7)...De Gods Wets Verlichte) Shalom! :lol:

(PSS. En zo hebben we...Plots ....of tzt ...Allemaal...wel wat...met eh...Dat! ) :roll:

(Voor de rest...Ik heb het er nooit over...(Zulks krijg ik niet eens allemaal door m'n strot!)
Ik zei 1x tje maar...tegen
Iemand lag op het Sterfbed en was doods bang...Ik zei toen...Plots...Doe Uw Ogen dicht...en Zoek...De Christus...
(Die Persoon kende ik van nabij
al wel vele decennia's...Ze ontspande en barstte in lachen uit...(Zulks zei ik nooit...maar toen die ene keer wel!) Ze
ging erg Ontspannen... en Vredig Dood...(Voor mensen... in Angst nood...Richting eind van het Leven...
Mooie Doorgeef tip... is het dus wel!) (Voor Kinderen...Zoek... De (Hemelse)... (De) Jezus!)

Ook zei ik...ooit... maar 1x...tegen iemand...(Op Het Sterfbed)(ook de ontspanning niet van nabij...)
Doe je Ogen dicht...Kijk omhoog en Zoek ...Al je Hemelse Huisdieren... ooit gehad...Dat zei ik zo
tegen een.... Niet Godsdienstig Persoon....Mooie tip ook...en die... daarmee bezig zijnde...
die ...ging... ook erg Ontspannen en Vredig Dood...Met... De Natuur... met Al wat is...en wel... met (Hoofdfactor 5)...

Maar Wie aan de Hemelpoort staat...
Onthou...Niet alles ...daar...met wat dan ook...is uit het jaar Nul!

(Ik denk...dat elke Hoofdfactor ...in je Eigen Zijns Getal bereikte...een Eigen Hemelpoort heeft...
En ...Naar Je...U...Gij...Wij...Ons...Eigen...Tijds Waarhedens..Binnen haalt...

Wie aan de Hemelpoort staat...(Kan dus ook... Kunnen dus...directe (overleden) Familie (naaste) zijn...Vriend of Vriendin
of de hele kluit...(Met of zonder ...al je ooit gehad...Erf of Huisdieren erbij....of
een leraar ed...(Voor de Vromen omtrent...De Maria...(3.3) In (1 tm 7)Verticaal)
Voor De Jezus...moet je wel.... langs... (verticaal) ...De Wet... (7.7) tm (14.14) tm tm tm (Niemand komt... tot ...(14)
(tot De Vader)...dan door Mij! De Christus(14(14.14)14)....tm ...God Zelf...(14) ) is dat...Shalom!

(Al die Midden Punten ..is naar...Tijdwaarhedens...) (Omdat bv (14.14) Eeuwig is...) Geldt die Midden punt...naar alle Tijdswaarhedens...
(Tussen Oost en West en Noord en Zuid ) vanaf het jaar Nul ahw tot heden...) (En zo zijn er meer
van die Midden Punten...(28.28) bv...dito...etc.
Geldt ...die Midden punt...is ook naar alle Tijdswaarhedens...tm Elk...Hier en Nu...

Je moet die Verticale Middenlinie...(Met die ene punt erbij) Horizontaal en ook Verticaal...Zien!)

Maar Hoe.... dat hele Ingewikkelde gedoe...ook zij...(Deze is niet van mij)...Een Kameel... kruipt nog eerder
door die... ene... Punt (Door ...het Oog ...van de naald) (Zo'n zeldzaamheids Verschijnsel is dat! ) ahw Van
(14.14) tm tm tm (Niemand komt... tot ...(14)
(tot De Vader)...dan door Mij! De Christus(14(14.14)14)....tm ...God Zelf...(14) ) is dat...Shalom!

Plots of tzt...Zie... maar! )Gr van LT) :roll: :D :lol:

Nou zo kan die wel weer...Maar...Ik hoop dat... De Prof ...het snapt...Dat ook
de Geboorte Van ...De Jezus...in Zijn (uitleg) rijtje past!
https://www.rd.nl/artikel/916054-prof-v ... e-en-hemel

(Mijn DJ ...(overleden Man)...zei altijd...Ik ken Niemand
die zo Vroom is en toch zo Gewoon is...Graag...Laat ik het daar... bij houden! :roll: :lol:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 feb 2021, 19:21

Jaren

Jij zit vast voor de buis, van je weekend hobbie te genieten LT.

Ik las dit
Er zullen altijd mensen covid-19 krijgen, denkt microbioloog Alex Friedrich. "Vooral mensen met een verlaagde weerstand, als secundaire ziekte. Een kankerpatiënt die ook covid-19 krijgt of een hartinfarct door Sars-CoV-2. En soms een uitbraak, vooral in instellingen met groepen heel vatbare mensen."
Jij schreef eens
in het begin, van de corona in ons land, dat wordt in de lente, de covidprik en in de herfst, de griepprik voor bejaarden.
Het lijkt op wel op, dat dat het zo wordt, LT!
Je schreef het, pas ook ove,r die engelse vaccin fabriek, dat we het 1x per jaar, bestellen moeten, als ze niet snel,
met het bestelde komt, gaan we, naar de concurent toe.
Dus je zag, de bui, van begin af aan, al hangen, over de corona.

Hoe kom je erop, een fout, bij ene professor te zien, in die vrome zaken???? Ha ha haaaaaaaaa
`Nou meissie, hou je taai, dan doen wij dat ook. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 feb 2021, 20:42

Rendabel... :)

(Tiff mailde me...ze schreef...Ik heb de Covid prik gehad
en was 2 dagen ziek ervan en had allemaal blauwe plekken...
Maar het was na 2 dagen wel over.
Ik mailde terug...Je bloedplaatjes hebben het wel extra druk gehad in je lijf...met dat...
Gelukkig ging het... snel stabiel ...Mooi houden zo...Werk ze!
Nou ja dan weten jullie ervan...je kan er ziek van worden bv 2 Dagen...en blauwe plekken van krijgen...
M'n Jongste zoon ...heeft helemaal nergens last van gehad...met 2 Covid Injecties gehad.
Zo kan het dus ook toe gaan!

Oja...de fout... van die Prof...Iedereen maakt fouten...dus dat te ontdekken...is Gewoon...is niks bijzonders...
Niemand is Volmaakt!

Jullie ook een fijne avond. Knf van LT)

Plaats reactie