WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 01 feb 2021, 22:17

Amen

Als ik het goed snap lt, kan iemand 1 miljoen, 1000000 fouten maken en niemand zegt er wat van.
en jij maakte vroeger mee, dat je gewoon alles zeggen kon, tegen de foutenmakers.
Niet dat je het aan de grote klok hing, maar zo onder ons, deed je dat, legde de fout uit en ze
deden het, voortaan goed.
Waar is die omgekeerde psychologie begonnen, weet jij dat nog?
Waar je beter, niets kan zeggen, anders maken ze, de zeggers de uitleggers, de klos.
Jou kennende weet jij, wanneer dat begon.

Ik kom weer snel bij je, bij kletsen, met me nieuwe baan, heb ik het opeens drukker, alles is anders,
dan de thuiszorg was, nu in een groot gebouw.
Maar ik ben erg blij, zo snel een andere baan, te hebben gevonden.
En hou in de gaten, je tips, je mag zoveel uren werken, in de bijstand, anders lig je eruit.
Dan mis je meteen, alle voordelen, dat laag loon geeft, of om minder werkuren, minder loon geeft.
Ga je eerst nestelen zei je me, in die hele nieuwe omgeving, nieuwe school, voor je kind, en alles
wat er nieuw is, ook je nieuwe baan,. Als je alles in de hand hebt, kan je bekijken, meer werkuren
te maken, zei je me. Aan overspannen moeders, met een kind, heeft niemand wat aan, ook het
nieuwe werk niet. Een zieke moeder, voor je kind is ook niet alles, je hebt in feite maar 1 mantelzorg
en dat is je moeder, die nu niet meer, naast je deur woont. Dus kalm aan en breek
het lijntje niet. Als je meer werkuren gevraagd wordt te doen, bereken dan, of het loont, want
eenmaal uit de bijstand, geen van alles en nog wat meer, als ondersteuning, je moet dan , met
dat beetje meer geld, alles zelf betalen, ook alle toeslagen, is op zich helemaal niets mis mee, maar je
moet er niet, in de min van komen te staan, op je bank. Ook de gemeente belastingen komen er aan.
Gewoon rustig aan doen, met al die dingen bekijken, zei lt me pas. Als je goed je best doet, bij die
nieuwe baan, bieden ze je misschien een hele baan aan, zelfs een vaste baan, met gewoon loon.
Volgens haar, is dat me bezigheid, voorlopig, erg goed voor de dag komen, op me werk.
Niet voor wat uurtjes meer, dan kom je juist in de shit zelf terecht, dan geraak ik alle hulptroepen kwijt, zo noemt de
alle rechten, die bijstanders krijgen, zelfs die met het mogende aantal werkuren, ga dus daar niet overheen.
Pas als ze met iets serieus komen, met echt loon, dan kan je, uit de bijstand dan, alles wel zelf betalen.
Dus ik moet me niet laten over halen, voor een paar uurtjes meer, per week werken.
Terwijl ik dat nou juist wilde, zei lt, die uitleg aan me, als ik zonder een kind was, had ze niets, aan me uitgelegd,
zei ze me. Daar zit groot verschil in, in een alleen staande, die erin trapt, of een alleenstaande moeder.
Dan maak je je kind de dupes, als niets kan, om er is geen geld, want wat gewone loners, boven bijstand niveau inkomen,
allemaal moet betalen tegenwoordig, is teveel om op te noemen,. Dus gewoon erg goed je best doen, op je nieuwe werk,
zodat ze je gaan vragen, gewoon , met gewoon loon, te komen werken voortaan er.
Dus ga niet, om alsmaar vragen aan je, om 1 of 2 uurtjes meer werken, die bijstand uit, zei lt me.
Bouw het rustig op, naar het doel, waarnaar je streeft, laat je niet overhalen, zelf in de de shit te geraken.
Nou zulkse gesprekken, hebben we weleens, lt en ik.
Nu , toen ik haar zei, als ik een paar uren meer werk, ben ik uit de bijstand en dat is wat ik wil, zei ik haar.
Nou toen kwam er toch, een verhaal, op me af.
Toen ik net, het forum las, wat ik gemist had, las ik, dat ze het juist, pas, daarover het ook had. Ha ha ha haaa
Omdat iemand, van de politiek gezegd had, de lage lonen wilt die hoger, dat is haar verkiezingsdoel, en lt
legt uit, hoe veel mensen, juist daarvan, in de shit komen. Veel mensen, met een lage middeninkomen, komen er al mee,
in de shit.
Onthou dat maar, zei ze me, als ze je vragen 1 of 2 uurtjes meer te komen werken, op me nieuwe werk.
Het is dat ik een kind heb, anders zei ze me niets, er over, want de ervaring, is de beste leermeester, zei ze me.
Ook als je er uit bent, uit de bijstand, en het gaat mis, hoe vreselijke tijd het is, om er misschien weer, in te mogen,
dan zit je al, met bakken schuld! Tussen het ene en het andere, is een onmenselijk systeem, in gekomen nl.
Niet naar menselijke maat, zei ze me, dat moet je je kind, niet aan doen, dat mee te maken.
Dus ik luister er wel naar, wat lt, me uitlegde.
Het loon, moet zo hoog zijn dan, dat ik er niet van, in de shit kom.
Je bent een leuke meid, kan prima werken, en heb een goed geheugen, bouw het gewoon, rustig op er.
Let op de lieverdjes er, die je vragen, om hun nood, er langer te werken. Oefen vast, in het nee zeggen. Ha ha haaa
Je hebt geen stevig netwerk daar, voor jezelf nog, bouw dat op, in je vrije tijd.
Als alle rust gekeerd is, in en om jezelf, en alles gaat oke, valt er over te dealen, op je werk, over het hoe en wat.
Misschien zit er, in je opklim proces, een leuke beroepsopleiding aan, tevens dat, te regelen!
Maar voorlopig, rustig aan en breek het lijntje niet.
Lt ken ik nu 8 jaren, en ze lijkt me wel. een oma voor me.
Dat is me ook veel waard, met zo een kleine familie, als ik heb.
Maar wie meneer sonneberg is, heeft ze me, nog niet verteld, in vorige verhalen, had ze het, over een an,
Dan stond er, mooi om an te tonen.
Maar ook, hij heeft een mooi broekje an.
Ha ha ha , zal wel iets, gender neutraals zijn, denk ik ervan, zij houdt van genderneutraal nl.

Ik wens jullie een goede nacht toe, en droom lekker. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 feb 2021, 01:10

Mentaal... :)
(Nou ja...van mij hoeft Tiff niks...het zijn maar tips...
De keuze is... aan die persoon zelf...

Ik zat TV te zappen...en kwam op de Politieke Zender...
Nou ik wist niet wat ik zag...
ipv Vanaf ...stond er Vrouw...getypt...ipv Kat...stond er Krat...(en nog een hele rij typefouten zag ik voorbij komen...)
Ze hadden het er
in beeld over oa...dat ze veel stukken moeten lezen...Ik dacht...daar zullen
ook... al die vele typefouten...wel kunnen in staan...denken ze dan niet...Waar gaat het eigenlijk over?
De (Kat) Krat... moet de deur uit en (Vanaf) ...Vrouw etc.

Die arme Doven en Slecht horenden in het land...sinds eh
Zie je in beeld...ook nauwelijks nog Handen ...aan de Tafels ...in beeld...

Mensen hebben vaak geen flauw idee...hoeveel Mensen wat hebben aan... handen gebaren...ook de
niet Doven en Slechthorenden...Maar het maakt ook tot... Levendigheid...bij veel mensen...als je naar hun Handen kijkt...
als ze wat zeggen of vertellen...zonder die Levendigheid...is het een dooie boel...om naar te kijken...oa
naar die praat en klets tafels...met hun glaasje water voor de snuffert...
of
Koffie en Thee en frisdranken een Pilsje en een Wijntje...in de Ban is gedaan...op TV...in beeld...

Daar word ik... in Corona lockdowntijd... niet vrolijk van...naar een dooie boel te kijken...

Lazen jullie het ook...Er is weer een grevo in de Politiek...dan mag niemand nog wat...Wat nu weer...
Ik heb er geen ene kennis van...maar zag ze welis zitten...aan die Waterpijpen...soms jongeren ook maar
meestal oude mensen bijeen...
in vrede en Harmonie...op hun oude dag...iet wat heimwee achtig...samen praten over hoe het ..in hun Thuisland was
en hoe het nu in dit land is...
en hoe het met de Kleinkinderen gaat...
Als ik zoiets ...Zie..denk ik gelijk...mooi dat bij elkaar...zo laten zitten daar...ze zien er zo tevreden eruit...mooi houden zo...
op hun oude dag...want waar niks mag...komt niks goeds van...

Ik zat dus allerlei fouten aan te horen...op de Politieke Tv Zender...over die hele Toeslagen affaire...
en hoe zo'n onderzoeker dat ervaren heeft...
Als die nou gelijk...ze een sigaretje had uitgedeeld...met een bakkie Koffie erbij...waren de ondervraagden...wel los gekomen...
ipv...ze zeggen niks...of ze weten ook niet... het hoe en wat...etc.

Als ik vroeger naar een buitenland ging...zaten bv op terrasjes...de binnenlanders je bijkans weg te kijken...Dan stond ik op
en ging Sigaretten delen...opeens was de hele sfeer...totaal anders...en gratis drinken krijgen is ook leuk...met een klein budget portemonaitje op zak...met al die vriendelijke Mensen om me heen...

Ik knalde is
met een geleende fiets...(in een tropisch land) tegen een hele grote donkere zwarte man aan...De Bocht nemen in een land waar ze anderom rijden op de wegen...ik kwam aan de overkant uit...die man keek
of die me wel kon vermorselen...zo boos...
Ik pakte snel ...m'n pakje sigaretten...gaf hem een sigaret...nam er zelf ook eentje...en we hebben wel 3 sigaretten lang...aan de
kant van de weg...gezellig
gepraat... en die man...kon fantastisch mooi... over zijn land vertellen...Ik bedoel maar...als ik niks ...aan te bieden had...waren
vele van mijn vakantie uitstapjes
een dooie boel geworden...zeker weten...

Ik maakte nog mee...dat we speciale Conversatie zalen hadden ...in de Pauzes op m'n werk...we zaten al snel allemaal te roken...en
je leerde daar...je collega's van kennen...en zelfs onderwijl...menige leerstof...en waar ze geboren waren...en de hele mikmak kwam eruit...
Het zaaltje voor de ...Niet rokers...was een zwijgzame boel daar...een dooie boel dus...

Nou ja ik leg welis uit...waarom ik... zo voor het Roken ben...en moet mogen ...
Mijn ervaring is...men is vooral openlijker...eerlijker...fouten meteen toegeven ed.
leren van de uitlegger...verder niks...iedereen maakt welis fouten...(Zelfs...De Paus...zeker weten!)
Mijn ervaring is...(Achteraf gezien) (Uit en Thuis en op het Werk)
Dat 70% van de rokers...erg oud werden... en 70% van de ...niet rokers niet...
Maar de sociale sfeer ...zat met menselijke Maat...veel beter in elkaar...ook op het werk...

Dus...als zo'n Pieter Omtzigt ...en mede onderzoekers...groepje...de kluitjes in het riet kregen...en bijna niemand...de stukken las...
over wat dan ook...dan is er iets goed mis...met de sociale sfeer...in dat werk daar...op die afdeling...in dat gebouw...

Je moet er dan ook niet...de Waarhedens gaan zeggen...beter is ...niks te zeggen...(De vaart waarmee men Mensen
andere Mensen...de zak willen zien krijgen...tegenwoordig...(Wat een aso figuren zijn dat zeg!)
zelfs...om een fout... van de nikserigheid al...) Daar mist het... de Sociale Menselijke Maat!)

Je komt er dan... al of niet zelf vanzelf...ook alle achterlijkhedens tegen....
Zelfs
de Onderzoekers...krijgen de berichten...die wit of zwart...gemaakt zijn...(niet alleen die uit de Burgerij dus)
Dus 3/4 of meer...je hebt er niks aan...en de weken en maanden en jaren duren voort...omtrent...gaat nog steeds over
hetzelfde Onderwerp...

mi Ze moeten nodig weer... aan de gewone waar...een bakkie Koffie met een Sigaretje of klein Sigaartje of Sjakkie of Pijp...
in mijn herinnering...waren de grootste lezers...echt van alles en nog wat... vroeger...de Pijp rokers...
Die namen er de tijd voor...Die oude Pijprokende Dokters werden ook zo oud als wat...
(Dus allemaal flauwekul...om zulks te verbieden...als mensen er zo erg oud zo massaal mee worden...net als die Waterpijp rokers...
waarom oude Mensen...in de niks zetten...ze mogen niks...van in de vakmacht positie...Grevo zeikzeurders...sinds eh...enne eh...)

Ik rook geen pijp...maar las net wel een artikel ...over een Dokter die Filosoof werd...en maar zeikzeuren dat er
mensen roken...maar ze vind wel...die ex Dokter...Filosoof...
...dat oude mensen... niet het recht hebben...het eeuwige (behandelings) leven te hebben...en met
Corona IC...de jongeren moeten voor gaan...

Nou laat die Oude Mensen... dan gewoon gezellig hun oude dag...beleven...
Maar...alweer...Weer zo'n Grevo Getrut...van huis uit...overal
tegen...anties anties...die man...die de Waterpijp wilt verbieden...weer zo'n Grevo type...via Politiek
vak macht...alles weg beantieen...is dat!

Ik snap niet...dat de Jongere Politici...daar naar luisteren...en de Motie er over...weg wuifen...ed dingen meer...
want ze kosten banen bij de vleet...die anties figuren...en de leugens en bedrogs en diefstal
op grote schaal...barstte los in ons land...vanaf niks mag...ook geen Sigaar...etc.

Ik denk altijd...als je Filofoof bent...kom je met eigen ...nieuwe denkens... aan zetten...maar... ook deze
leutert alsmaar...andere filosofen na...

Als mensen de 80 jaar... hebben bereikt...moeten de jongeren voorgaan...
vindt zij...Ik zat te denken...zij... na die hele Artsen study gedaan ...en werk erin gevonden...vond ze dat ...te saai...
(Mens nam maar een Sigaar dacht ik gelijk...Een Artsen baan saai vinden...???)
Maar al gehuwd en wel en een Kind ed...is ze...naar een nieuwe Study gegaan...

Ik dacht gelijk...welke plek nam... zij...voor een jongre in...(en sowieso voor een man!) nam zij de plek voor in...
Vrouwen en Allochtonen gingen voor...vanaf eh...etc
eh...) dus een al... wat ouder mens...nam bezit in de college zaal...de plek in ...die een jong Mens niet erom kreeg...
Maar wel zeikzeuren...als oude Mensen ...gewoon willen leven...en er alle kansen eruithalen...die Mogelijk zijn...
daar is ze tegen...dan moeten jongeren voor gaan...van drrrr...

Typisch zo'n anties zeikzeur Grevo bonders Mens van huis uit...
Met niks mag...ook geen Sigaar etc.

Maar niet met ...nieuwe Filosofische gedachtes...zelf... aan komt zetten...bv.

Let wel...het draait nog steeds om de Risico Groep...(Of er een 3de Golf komt of niet!)
Ik zelf vind...Ben geen Filosoof...maar denk welis zo...bv.
Dat ...alle AOW'ers...in Lockdown moeten blijven... en met de Avond klok...en 2 gasten per dag mag...
met 1m 50 afstand...zodat
de rest... in het land...(Voorlopig nog wel met mondkapje op) weer alles doen kan...wat
ze ook deden...voor de Corona... in het land...

Waarom komt zo'n Mens (Met zo'n macht aan studyjaren)...daar niet mee aan zetten...

Ik vind...we krijgen AOW...omdat de werkenden...Belasting betalen...
als dank...mogen we ...voor de Jongeren
ook welis wat ...voor over hebben...en het kost ze geen ene cent...voor de AOW'ers!

Ik bedoel
Ik denk ook ....aan de jongeren...maar wel op mijn... (Filosofische)...manier...bij mij
hoeven de Bejaarden er ...niet voor dood...

en krijgen gewoon...de behandelingen...die ze aan kunnen ...zelf...zo was
het altijd ...en zo moet het blijven ook...(Natuurlijk als je de Opa bent of Oma en de keuze is...je Kleinkind
of jij op de IC...
dan maken Mensen zelf ...snel de keuze wel...als er geen bedden genoeg op de IC is...
Hoewel...
dat is weer een ander verhaal...in een land vol met bedden...)Weken op TV...om bedden te korten?
(De verwen Cultuur is ook wat...met dat...Elders liggen ze op
de gangen... of op strechbedjes...te IC'en... met ze...

Nou ik denk...dat ik genoeg getypt geoefend heb...Ik denk niet...ik ben nu 77 jaar...dus ik doe er niks meer aan...
Maar daarom ...vallen ze me wel...al die vele typefouten op TV ...bij de Ondertitelingen op...

Je zal toch stapels en stapels dossiers moeten lezen...en het zit vol... met getypte fouten...

(Ik denk niet...dat dat vroeger ...zou voor gekomen zijn zelfs...en al helemaal niet...bij lands top...ahw
dat het barst van ...zelfs ...te gekke type fouten...bij het komische af...over een ontzettend vreselijk Onderwerp...

(of ze er
allemaal Mensen
voor gebruiken...die bv oa... een herseninfarct hebben gehad...of die... uit een Integratie
trajectes zijn gehaald...) (Om alles van de Politiek te Ondertitelen...in beeld opTV!)( Met
lands Ondertitelingen op TV...Daar lijkt het nog het meeste op!)

Ondertussen... denk ik vaak...als die in beeld is...(Die Pieter O...)
als ze toch ...wat willen onderzoeken...en het willen snappen...Kijk eh vraag...die hele Pieter Omtzigt is
*Rechercherend..na...wat die
allemaal...tegen kwam...via Wie en Wat en Waar
tm een Poot gelicht...via de eigen Partij!

*Die hem ...het leven zuur gingen maken...om een echt onderzoek...bij Lands Belasting...
Dan komen ze ...ook vast...van dezelfde tegen...
die er...echt... verantwoordelijk ...voor waren...in
die 10 jaren... tm de Dekkers ervan...tot en met heden ...aan toe...als
de echte rij...verantwoordelijken...voor die...Rechtsstaten loze... Toeslagen affaire!)

(Een tekort schieten van ...de Raad van State ...vind ik dit...om dat niet te hebben gedaan!
waar niks mag...ook geen Sigaar ets...Die zaten ook weer te niksen...)
Maar...Als het aan mij lag...was ook de hele 2de Kamer ...nu Demissionair!)
(Ondanks de (in de Hoekstaan gezet ) straf ahw...Het nut en het leuke en het aangename...ze
worden niet ontslagen...ze krijgen zelfs...zelf...een tweede of meer...kans
via de Stemhokjes!)

(Ik zelf... ben nooit... voor ontslagen om een (vak) fout...van Fouten leer je...en niemand is volmaakt...
Leer gewoon van de juiste uitleg!
Maar
als ze ...gore flikkerij streken ...die ene of die paar...uithaalden ...naar de...)
in dit geval...2de kamer...Vakbeedigde)... Onderzoekers toe...
...die... moeten ze er dan...uitlazeren!)

(Moet zo'n Omzigt en Co en zo...wel de (bek) eh mond ...zelf...open doen...naar die ...Onderzoeker!

Als Onderzoeker...
biedt ze...meteen... gewone producten aan...Want waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...)een etc
zelfde (Dek)...verhaal
wordt het dan...
als ze hetzelfde gaan doen...toen zij (Die Omzigt)...zelf...die anderen... onderzochten...ze zeggen dan
niks nutterigs...of zelfs...Ze zeggen niks! (Dan wordt het al gauw...'K Weet niks!)

Maar...Als ze ...gore flikkerij streken ...die ene of die paar...uithaalden ...naar de...)
in dit geval...Vakbeedigde)... Onderzoekers toe...
die... moeten ze er dan...uitlazeren!)

Vandaar ...dat ik typ...Moet zo'n Omzigt en Co en zo...wel (het lef)...de (bek) eh mond open doen...naar die ...via hun...
de Onderzoeker!
Anders etc....dan wordt het...
Want ...waar niks mag...ook geen Sigaar...alleen op een glaasje water...daar
komt niks goeds van...)een etc
zelfde...(Dek)...verhaal ...wordt het dan...omtrent... Wie en Wat en Waar!


Nou genoeg geeemerd...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Afbeelding
Kijk dit is een Disseltje...
Daar moeten de Ouders en leraren opletten en er wat over zeggen...
Een Disseltje is...aan een Mondkapje heb je niks aan...omdat ze het... verkeerd dragen...

Afbeelding
Een Dissel is...ze dragen het mondkapje ...op de juiste manier... en
daar heb je...met het bedoelde... wat aan...

_____________________________________________

Hee Tiff...
Waar we het eventjes over hadden samen...
Over GN Genderneutraal
een vb.
Vrijheid en Gelijkheid en Broederschap...
ik vind dat ...uit de tijd...Voor het woord
Broederschap...om met onze tijd mee te gaan...daar moeten
ze een...Genderneutraal woord ...voor maken...
Dat vind ik ervan...Gr en Knf. van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 feb 2021, 06:40

Taallessen... :)

(Ben ik weer...
Na 4 Dagen erg vroeg 5 uur in de morgen...tot laat in de nacht...Golf op TV gekeken...ben ik dat gewend...en kijk
nu in de andere 4 dagen...alle TV Zenders langs...

Zo zag ik net...(in de herhaling...M...Met als gaste...Het Meisje van Meneer....(D66)

Wat me altijd ...zo grandioos ergert is...als ze het hebben over gelijke kansen...of anders gezegd...over de ongelijke kansen
voor Schoolkinderen...
dan hebben ze het over allen...die geen VWO ...Lyceum en UV Studies doen...of die geen gelijke kansen krijgen doen ze...

Als je weet en snapt...dat ons land...(Misschien wel elk land) het zo'n 80% of meer het moeten hebben van
VMBOérs en Mavo'ers...) zitten ze daarop...of gaan ze die richting op...heet het al snel
ze krijgen geen gelijke kansen...

Of iedereen en allemaal Studeren aan de UV moet...doen ze in feite...(Dat soort kleppers zijn dat)
richting het land...naar de Kinderen toe...Zo van...Jij hebt geen gelijke kansen...
en daar moeten we in Nederland wat aan doen...

Nog zo iets
Het Intelligentie niveau van de Nederlanders is gemiddeld...bij IQ 100
en tegen ...dat gemiddelde ...zitten ze... te noemen...geen gelijke kansen hebben die...Terwijl
voor de UV minstens IQ 125 voor nodig is...

(Als ze die dingen niet snappen...dat is best eng...welk gevoel geven ze dan ...aan al die opklim Kinderen...
met IQ is 100...en dat al heet geen gelijke kansen krijgen...

Dat ligt aan je Ma of aan je Pa...of aan de wijk...of aan het geld...als ze via Schooltesten ed. op de VMBO of MAVO belanden...
Dat ligt aan de arme wijken....dat ligt aan de Politiek... en daar gaan wij als Partij...wat aan doen...als D66

Gelijke Kansen betekent dan ...alle Kinderen gaan naar... de UV studeren...zo niet
dan ligt het aan...Noem de lange rij maar
op...als excuuspatronen...dat hen geen gelijke kansen geeft...

Maar
in wezen de feiten zijn...
Als je weet en snapt...dat ons land...(Misschien wel elk land) het zo'n 80% of meer ...het moeten hebben van
VMBOérs en Mavo'ers...) Zitten ze daarop...of gaan ze die richting op...heet het al snel (via zulkse kleppers)
dat ze geen gelijke kansen krijgen...

Mij viel vroeger op...dat zo ontzettend veel Profs en Dokters ...en... leraren ed...uit de Povincie Groningen kwamen...
zo uit de klei getrokken...en toch... op een HBO of UV waren beland...dat ligt ergens aan...geen idee hoe
maar de meesten... kwamen uit best wel arme dorpen...Als ze het dan toch zo hoog schppen...mi ligt dat
aan hun IQ en...vooral... aan zichzelf...wat ze zelf...met dat gekregen IQ doen...

Gelukkig
was niet heel Groningen geboren...met dat hoge IQ...anders was het kansloos om
uit een andere Provincie aan de UV
te gaan studeren...
Nou ja... dat viel me gewoon op...toen ik Kraamverzorgster was in de Grote stad...alweer
een Groninger met zo'n knappe kop...Kraamheer was...en mi. hebben die alles... wat ze ook maar tegen konden zitten...van
huis uit...van een arm dorp af ed...zelf...door staan...Ze maakten de kansen zelf ahw. Maar wel
naar IQ vermogen ...anders vallen ze door de mand...Maar alweer ...kwam ik in een gezin...met zo'n knappe (IQ)
Groninger...Ze werden het toch maar...

Alles... wat ze ook maar tegen konden zitten...van
een arm huisgezin...vaak met slepen Kinderen ed...van een arm dorp af ed...zelf...dat alles door staan...Ze
maakten mi...de kansen zelf ahw.

Alweer een Dokter alweer een Prof... in de weet ik veel...maar wel een hoog bereikte...en dan de leraren...ze
kwamen uit een Provincie...waar de Taal beslist geen ABN is...maar ik vond ze ...het beste ABN spreken...

Misschien ligt de clou... wel daar...omtrent de vraag...hoe deden ze het...Hoe doen ze het...
De arme wijken dorpen en huizen...is voor hen geen excuus gebleken...Veelal...Ouders... met alleen Lagere (Basis) school
bleek voor hen...geen excuus te wezen...om niet alles uit de eigen IQ te halen...met wat erin zit...

Zit het er niet in...
of nog niet genoeg ontplooid dat...dan zie je ....dat geleuter over...geen gelijke kansen gehad...

Nog niet ontplooid...komt best veel voor...maar nu nog niet...De laatbloeiers gaan veel later... bij scholen tm Studeren zelfs...
en
zelfs die...kregen toen al...alle kansen...meer dan nu in feite...wgs de basis beurs is verdwenen...dankzij Jawel mede door D66

Laatbloeiers hebben vaak al een gezin nl.vroeger konden die alsnog studeren gaan...en dat werd nog maar de vraag...sinds eh...
weg basisbeurs...
(Een verdwenen kans...via eh... is ook wat!)

Maar als het om Kinderen gaat...ook dan is het gemiddelde lands IQ is 100

Zeg dan niet tegen die...te zeggen...dat ze gemiste kansen hebben...omdat de ouders niet rijk zijn...of de NL ABN taal niet spreken...
of in een arme wijk wonen ed.

De feiten zijn...(Zo ik het heb gezien)...dat vooral velen...die uit Groningen...zichzelf de kans gaven...met hun wel gekregen Hoog IQ
en ze uit dezelfde sytuaties kwamen...wat ze nu (door de kleppers)...van buiten af of door zichzelf...als excuus gebruiken...waarom
die niet op de HBO of UV beland zijn...

mi Om die discussie ...aan te gaan...moet je mi naar Groningen...Verborgen verleden... is er niks bij...
misschien weten zij er...die Mysterie... te verklaren...

Ligt het aan hun type etens??? (Je weet maar nooit...en wel de armste etens moeten dat dan wel zijn...)omdat de ouders niet rijk zijn
eerder van de arme landstak...)
Ik keek welis m'n ogen uit ...toen ik in Groningen kwam...hele velden prachtig om te zien...geel van kleur...zou dat het zijn...wat het
doet...zonder excuus patronen...toch ...dat ze...toch...van die hoge Dames en Heren vooral...werden....
Mosterdzaad velden zijn er bij bossen daar...

Maar zonder dollen...Ik vind arme wijken... kans arme wijken ...zo gezegd...al zo vernederend voor alle mensen
die er wonen...en geen gelijke kansen heten te hebben...

Dat soort van uitspraken kwamen we vroeger in die context niet tegen...

Ik vroeg me af...als ze dat ...om de haveklap tegenwoordig aan horen ...vooral via de TV...hoe komt dat over...bij zulkse kinderen...
niet met de waarheid...niet odat hun IQ is voor VMBO of Mavo is...maar om dat geleuter...dat het ahw bijna van ze verwacht wordt...
kansloos te zijn...
want zo brengen ze het toch steeds op TV...het ligt aan alles...behalve aan zichzelf...en zelfs daarvoor
hoeven ze zich ...niet voor te schamen...De hele markt economie...heeft 60% of meer juist die Mensen nodig...
en
geen Afgestudeerden bij massa's van tegenwoordig...die Tramconducteur worden ed...omdat er niet genoeg banen zijn...in dat
Hoge werk circuit...
Baanloze UV'ers...en geen baanloze VMBOérs...zijn die er nog...of worden ze ...tegenwoordig...allemaal richting
Havo en VWO geloosd...om gelijke kansen te heten...
volgens het meisje van meneer...(ook D66)

Sindsdien is er een ongekende ...leningen pact gaande...ze komen al met bakken schuld aan...als ze dat bereikt hebben...HBO en UV!
Ze kunnen niet eens...een Praktijk meer kopen...na de study... zoals vroeger wel...en dat ligt ook oa aan D66!

Een volgend eng verhaal volgde...
De UV'ers... die met Pensioen gaan...kunnen hun Praktijk niet aan de straatstenen kwijt...en
de verkoop ervan...zit hun Pensioen in...
ipv moeten die leven van alleen AOW...(Dankzij ook D66)
en
de hetende kanslozen vlg Ook D66...menigeen alleen met
VMBO en MAVO hebben een Pensioen kunnen opbouwen...(Ze zijn in feite rijker dan menige UV Hoog geleerde Gepensioneerde...)

Nog zo iets...zij... het meisje van meneer...had het er ook weer over...doen ...of Nederland racistisch is...
Haar kinderen zeggen het zo...Mam...ik wil van mijn Arabische achternaam af...
dat geeft teveel last...ze vertellen vaak...ook bij sollicitaties...

Toen 1/4 Nederlanders ...naar de USA ging emigreren...Ontdekten ze al snel...met die Nederlandse bijna niet uit te spreken
achternaam... soms ook de voornaam...Alles zou ze mee zitten...als ze de Naam gingen laten naar lands taal...
daar...Verengelsen ahw...

En dat werd op grote schaal ook zo gedaan...Het had niks te maken met Racisme...maar ze konden het niet
uitspreken...dat is totaal wat anders...dan racisme!

Dito zou dat hier anders zijn...
Misschien is ...Het meisje van Meneer... wel de enige echte racist...(in het verhaal)
wgs ze gebruikt (heel Diplomatisch) niet
de achternaam ...van haar gehuwde staat...van haar man...(Dat klinkt nogal Arabisch...Palestijns achtig...)
En gaat ze door het leven met
haar meisjes achternaam...
Misschien is ...Het meisje van Meneer ...Zij van D66)...wel
de enige... echte racist...in het verhaal!

Nu type ik... even...volkomen Neutraal...
(Ze (Het Meisje van Meneer)...(Die van D66)
heeft natuurlijk... alle kansen gekregen... om haar eigen IQ...had ze dat verkloot op school ...dan was ze nooit geworden...wat
ze ...vanaf de UV...bereikt heeft...)

(Ik vind het nog altijd jammer
dat ze ...de keuze maakte voor D66...want als ze... voor die andere Partij had gekozen...met zo'n overmacht aan
kwaliteiten...had ze zelfs...Mark Rutte... kunnen verslaan...

Maar D66... wie stemt daar nou op...
als je... dat alles weet...(Heb ik het nog niet over hun EU reet likkerijen gehad...dat ons honderden
miljarden inmiddels kost...het halve land erom is afgekaveld...en als we
honderde miljarden er aan hebben betaald...kijken ze zo blij...als we er 10 miljoen van (ons eigen geld)
terug krijgen...als subsidie ed...

Maar de erfenis ...na die Hans ...van M...van D66 werd...
dat best... heel wat erge knappe koppen in ons land...moeten leven ...van alleen AOW...(Dankzij ook D66)
en
de hetende kanslozen vlg Ook D66...menigeen alleen met
VMBO en MAVO ...of half afgemaakt...hebben een Pensioen kunnen opbouwen...(Ze zijn ...als gepensioneerde...in feite
rijker dan ...menige
UV Gepensioneerde...met alleen AOW!)

Maar ik vind het ...een grote leugen...dat er kansloze Kinderen zijn...via de Politiek...in ons land...
als ze zich weer is ...Links noemen D66 ...krijgt de Rechtse vleugel de schuld...van al die hetende kanslozen...

(Misschien is er... geen ene land...met zo erg veel School en Study keuzes...Het ligt voor het oprapen... in deze tijd...

ipv te zeggen...(Aan Kinderen en ook aan de Ouders)...je IQ is gemiddeld...en daar moet je het mee doen...geef niet de hele wereld
en het land de schuld...

Het is nl gewoon zo het is...
alleen de echte knappers...kunnen het zelf verkloot hebben...en... die gemiddelden met IQ is 100...
voldoen meestal... aan hun eigen kunnens...Zo zie ik het...

Maar...als die het... ook verkloten...ligt het gewoon...aan hen zelf...
(Misschien is er geen ene land...met zo erg veel School en Study keuzes...Het ligt voor het oprapen in deze tijd...)
(Ook voor die het verkloot hebben in de jeugdtijd)

Dat
worden vaak...de thuis avond schriftelijke studenten...De LOI ed Open UV ed...en allen... die er werken
er werk mee hebben...en inkomen ed...ook weer blij met hen...
En al was het met
een omweg...zo kwam er toch ...velen... alsnog...op de pootjes terecht...om alle kansen in het land...dat wel natuurlijk!

Fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

Ps.
(God...Here...alle Ju...ik lach me ...ook welis te barsten...zo in mezelf)
We zaten met 3 personen...
Iemand zei laatst tegen me...Zoals jij schrijft...vragen er zich vast af...Is die Mw wel goed
(de ander zei)
Nee...ze heeft een Herseninfarct gehad...(De eerste zei...terug...)...
0...dan is het goed...( :lol: )

Nou ja...Ik zei
Ik meen het echt...(na zo'n dure zware study...genoten...)...Ik vind dat... een Filosoof...1 of een paar zinvolle
vernieuende...slagzinnen...
moeten maken...die Eeuwen mee gaan...

Na-aperijen zeggens en vertellingen tm op hun web ed. van andere Filosofen...
Als het niet over eigen denkens gaat...
Daarmee...
komen ze er....niet ...dat ze ...zelf...Eeuwen... mee gaan!

En dat ...moet toch...het Eeuwige streven...van elke ...echte... Filosoof...zijn...dat
ze...Zelf...ter Leer ende Vermaak...Eeuwen...mee gaan...

(Zoiets... dus...)
Confucius’ “een reis van duizend mijl begint bij een enkele stap”
Of
zoiets van ...Een Huis Tuin en Keuken... Filosoof..
Bla...
bla...bla ...bla...
Bla bla bla ...
Bla
bla..
LT ( :lol: )

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 feb 2021, 02:06

Lessenaar... :)

De Stand Van Zaken...
Als je mocht denken...wat zit die LT opeens te niksen...dan ben ik hiermee bezig...

Afbeelding
Post van
Lady Troy

Afbeelding
Op dit Forum
als je een link indrukt...is het Forum weg...
Dus op de Link... gaan staan met de Muis...Rechter muiskant...zachtjes indrukken
op de te ziene lijst ...Koppeling openen in nieuw tabblad drukken...dan opent de link zich op je bovenbalk...
Druk daarop om te kijken...Doe je die link weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...
om verder te kijken...
_______________________________________________________________________________________________
Afbeelding
Daar gaan we weer...(Voor de zoveelste keer...alles dicht geklapt...en geherhost door mij...

Omdat bijna alle plaatjes en foto's zijn dicht geklapt...tracht ik ze weer te herhosten
en te herplaatsen...vanaf 1 Januari 2021

Hier kan je volgen...Hoe het ermee staat...

Ook de Kopfoto...en de Avatars ...op het Forum...van ons allemaal
zijn allemaal ...op 1 Januari ...opnieuw geherhost en geherplaatst...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Forum Onderdelen...Deze... (Met... plusje er voor...zijn klaar)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nellie
+In Memoriam Nellie
+In Memoriam Franka
+Prive Foto's Nellie en Ans
=VRIENDSCHAP en KERST en VERHALEN en GEDICHTEN ea LEUKS 49 Blz.

_____________________________________________________________________________
Tiff
+Brianna Djanella -(9 Augustus 2015)- Dochter van Tiff
+In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana-Dochter van Tiff
+TIFF'S ZELF GEMAAKTE SIERADEN en KAARTEN en BORDUREN
+FC Utrecht
+Prive Foto's
=Tassen en Schoenen en Laarzen-39 Blz.

___________________________________________________________________________________________________
Lady Troy
+Golf Hobby
+Handtekeningen Verzamelen
+Zet je Kaars
+Prive Foto's
+In MEMORIAM - BEKENDE en ONBEKENDE MENSEN
+Overleden Huisdieren
+Humor 1
=Humor 2...Ben ik mee bezig...beland op blz 49 van de 103 Blz.
=Eigen Mening Topic- Blz 1 is klaar...van de 116 Blz.



_______________________________________________________________________________________

Voor de Algemene (...Huidhonger wgs aanraak...) Tekorten ...in Corona tijd...
Afbeelding

Afbeelding...Groetjes van Lady Troy...Met Virtuele Knuffels...Afbeelding


Afbeelding
Gratis Plaatjes hosten

https://www.imgdumper.nl/media.php?id=5ff875ac966ed

https://imgur.com/A5KLFoi

https://nl.imgbb.com/

https://iphoto.net/?gclid=EAIaIQobChMI_ ... gKhCfD_BwE

(Die laatste 2 zitten iets anders in elkaar...dan de anderen...
BBC code met groot link aanvinken (Voor je URL op je Web of Forum
Ben je klaar... dan de nieuwe maken...Met elk nieuw plaat of foto doen...
Rechtsboven staat reset
Reset is niet zomaar te Zien...die web iets omhoog halen ...schuiven ...dan!
druk dat Reset in ...en dan lees je... op de blz... naar je computer...zoek daar
waar je het plaatje of foto vanaf hosten wilt gaan doen. Zoek dat op...druk dat in
Upload dat...
druk dat in... voor de Url Link...met code Groot...(BBC code Full) De Link op je Web of Forum zetten...

Tip wissel de hosters is...(bv per blz. zodat niet alles dicht klapt in 1x!AfbeeldingSucces!) Afbeelding


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 feb 2021, 03:56

Aardrijkskunde... :)

(Om je een plezier te doen Tiff...zal ik trachten ...het je uit te leggen...

Om onze Geest...tot welke Hoogte dan ook... trachten te krijgen...heb je...Inductors...voor nodig...
Het Woord ...Hoofdfactor... heb ik al vaker uitgelegd...

Voor elke vorm van Hoofdfactor... kan men een Inductor voor gebruiken...
Om de...Eigen...Geest...trachten te verhogen...

Dat hoeft echt niet alleen plechtig toe te gaan...
Omdat de Humor ook in Hoofdfactor 2 en in Hoofdfactor 12...zit...kan je al aan Zien en Weten...
Als je een Humor inductor gebruikt...je Geest niveau...best tot grote Hoogte kan stijgen...

(Maar pas op...om Hoofdfactor 12 te bereiken...moet je wel...door Hoofdfactor 7 Zien te komen...)
Handiger is misschien...genoegen te nemen...met Hoofdfactor 2...Niet dat dat minder is...maar anders...

Ik kan het ook...Filosofisch zeggen...
Je bereikt geen... grote Hoogtes...zonder de Lage ...(zonder de lage niveaus...geen Grote Hoge Niveaus...)

(Ze zijn ahw ...Inherent aan elkaar) (Ze kunnen niet zonder elkaar...)

in Positieve( Of en Of) in Negatieve zin bedoeld...

Ook Pos en Neg zijn Inherent aan elkaar...

Goed oke...
uitgaande dat je... voor je eigen Geest...een Positieve opbouw bedoeld...
met je ...eigen...gekozen...Inductors..

Je hoeft niet altijd...met bv Bach aan te komen...(Hoofdfactor 15) om tot grote hoogtes te komen...of tot
de allerhoogste Hoogtes
te komen...
De Jezus...(hoofdfactor 14) en het hoeft
ook
niet altijd Vroom te zijn...om toch
op grote hoogtes te kunnen komen...(Met je Eigen...Geest Zijns Getal)

(Dat laatste zit er pas ...zo'n 200 jaren...geleden...(In Het Huis...Mijners Vader)
(...Een uitgedijt huis... is dus ...ook wat...)

In bv Hoofdfactor 2 en 12...zit de Humor in...

Als ik alles ga uitleggen...zit ik morgen nog te typen...over dat Onderwerp...Inductor...

Na de Kerk gaan Tempel of Synagoge of Moskee...ed...zijn ook (Vrome) Voorbeelden...het zijn ...ook...Inductors...

Voor de ...niet perse Vrome ...Inductor...is bv....een Lezing ...over bv Spinoza...
of hoe ze ook moge heten...misschien kent elk Mens ...vooral ...sinds de TV bestaat
1 of meer echte Humor personen...(die je... als het ware...als Inductor...Springplank...kan gebruiken)

Inductors...liggen per definitie niet vast...Je mag ze zelf uitkiezen...(Naar eigen Cultuur en/of Godsdienst en zo wat...)

De meest gebruikte ...Inductor...zijn degenen die op... de 14de Linie (Hoofdfactor te vinden zijn)tm De Boedhha 28)
Maar dat schreef ik al...Je moet ervoor...wel Hoofdfactor 7...voorbij trachten te komen...
ahw Een soort Grens Poort...is dat...
Van Lage naar Grote Hoogtes...te kunnen...gaan...

bv...(De Biecht
bij de Roomse...zat bedoeld ...wel goed in elkaar!)

Om bv va...Hoofdfactor 2 zelfs tot 12...in te komen...
Ons gemoed ...kan per dag totaal anders zijn...of we blijven bv liever...op gewone lage niveau...
van (1 tm 7) (.) (7 tm 14)
Alles wat er is.is ook in ( 1 tm 7) nl.

Als je weet... waar de Humor zit...in Hfd F 2
Hebben we er allemaal welis mee te maken...

Als je een ...Driehoek ...maakt...met de Punt naar Boven...
dat is in dit vb Hfdf 14 de Punt...(7 tm 14)
en de brede onderlaag...in dit vb is Hfdf 7 (1 tm 7)
Ons
hele Dagelijkse leven...speelt zich af...in de
brede onderkant van de 3 hoek...

Als je mocht denken...dat je in de Onderlaag zit...of in de Bovenlaag zit...
en hoger zit...in de Bovenlaag...ahw
Draait de 3 hoek zich zo om...en heb je ahw 2 soorten driehoeken...
eentje met de punt naar boven en eentje met de punt naar beneden...
als dat in elkaar schuift...
Heb je de Davidster...
Als gaande is...met de 2 Driehoeken...ineen geschoven...
..7
7(.)7
..7
en dat aan het draaien is...(Met hoog en Laag door elkaar...)
Vromer kan je er niet tegen komen...via... De Wet (Hoofdfactor 7 ahw)
De Mens (1) 1 tm 7(.) 7 tm 14) tm tm tm... Godzelf...14)
Het hoogste ooit bereikte
(Met het eigen Geest Zijn Getal...is ...De Jezus...14 (14 (.) 14 (Hoofdfactor 14)

Nou dat hele verhaal ga ik niet uitleggen...maar dat die JS. Bach in Hoofdfactor 15...op de
14 linie (Hoofdfactor 14)een
erg hoog bereikte ...heeft behaald...is nu misschien wel duidelijk zat...uitgelegd...)

Lang niet iedereen... kan met de eigen Geest ...zulkse gote hoogtes halen ahw...
tussen 1 en 15...ligt (1 tm 7) ook in...waar de meeste mensen met de Geest zich in
bevinden...zo heeft elkeen... dat op de 14de linie zetelt ahw...wel iets met...(1 tm 7)

Zie je Tiff...waarom ik het nooit uitlegde...op je vragen...
(Dan komt er ...een verhaal...waar je al gauw...de Bomen in het Bos...niet meer vindt...)

Hoe dat ook zeij...
Op de 14de Linie zetelt op 3)14
Hoofdfactor 3...De Maria...

Die is ...van al die vromen er...het dichts bij de Mensen...te bereiken...(ahw als Inductor)

(Al die Gasten... op de 14 de linie...hebben wel wat...ook met (1 tm 7) gebieden...)

(Ik zet voor de 14de linie ameen er altijd...DE voor...DE Maria...
Omdat er miljoenen Mensen ook Maria heten...Ter onderscheid...zet ik er dus...DE... voor
en je weet meteen
het gaat over de 14de linie!
DE Jezus...DE Boeddha...DE Mohammed...DE Maria etc. etc. etc..)

Maar zonder Hoofdfactor 3...kom je... de Geest ...De Paranormale Gebieden niet in...)
(Misschien is ...De Maria... dan ook...de meest Paranomale persoon...ooit Gezien... waargenomen!)
En dat...gewoon ...in het (1 tm 7) ...gebied...

Om Hfdf 2 en 12 uit te leggen...als je de namen niet weet...van die Gasten ...die er zetelen...
Gebruik dan... de eigen gekozen...inductor...

Nou zo gaat het dan...
met je eigen gekozen...Inductor...moet je wel minstens een...3 in je eigen Zijns Getal hebben...(anders werkt het niet ahw)
Je Eigen Zijns Getal...kan massa's 3en erin hebben...of... zelfs geen eentje...)

Best ingewikkeld is ...die materie...want om met de ...Inductor van Hfdf 2 ...bezig te zijn...is het erg handig...
als je 2.3 in je eigen Zijnsgetal hebt...

Het lage en hoge verschil... is dat al...(Het Paranormale punt...zit in Hfdf 3 nl en niet in Hoofdfdf 2...Mits...je er een 2.3 Getal in hebt...
in je eigen Zijngetal...

2 is ahw laag en 2.3 is ahw hoog

Maar dat is nog steeds in...(1 tm 7) Dat is de ene Driehoek van de Davidster...

Daar zit ahw...een massa aan Geestvermogen in...massaal ...veel meer dan in Driehoek (7 tm 14)
Maar de Hogere Geestmassa...staat tot...is veel hoger...bij elkaar...ook evenveel...waard ahw...met weinigen...
vergeleken (1 tm 7) met velen...

Met al dat Geestvermogen bij elkaar..Het draaien en in elkaar schuiven van de 2 Hoeken...vormen...De Davidsster...
Geen idee wie daar zo ooit mee bezig is...
misschien de oorspronklijke Mensen ras...vanaf De David...

Maar dat is de rest van de Wereld niet...

De rest van de Wereld...is lekker gewoon bezig ahw.
en daar moeten we het dan...ook mee doen...
in het gewone leven ahw.

Als er mensen zijn...die hun eigen Geest meer willen doen opklimmen ahw...kan dat ook ...gewoon...in (1 tm 7)

Humor... inductors...kunnen een Clinie Clouwn van nabij zijn...zelfs helende
Van Geest ahw...

Ik schreef al...je mag...je eigen Inductors kiezen...
Ik nam daar decennia's terug al voor...Meneer Sonneberg...en...An...

(Daar kan je heel leuk (met de taal) mee dollen ahw)
Maar ook... tot een...Rust...punt...mee komen ahw.
Humor... inductors...kunnen een Clinie Clouwn... van nabij zijn...zelfs helende
Van Geest zijn ahw...

Onderschat dus...De Humor niet...

Daar heb je ook veel verschillende graden mee...ahw...(Zelfs ...Pos (of en of) Neg ...Zelfs)

Zie je wel...
schreef ik vaker...Alles wat is...is Wiskunde...

(Ze nummeren wat af...ook... in dat Eeuwige Hiernamaals)

Mijn... Gewone Inductors ...zijn... Genderneutraal...

Dat is erg handig...(al bestaat de...Inductor...methode... al meer dan 200 jaaar)...het past bij de moderne tijd...
tm Genderneutraal aan toe.

Als het over Genderneutaal gaat...Maar dan gaat het al snel over Hoofdfactor 4...(Sex met al wat is)
Laat je dus niet verleiden...als je
Hoofdfactor 2 of 3 bedoeld...
met je ...Inductor...om daar bezig mee te blijven...(Ha ha haaaaa)

Nou zo kan die wel weer...om even uit te leggen...Wie Meneer Sonneberg is...
en An...dat zijn mijn...Inductors soms...dus...Maar wie het zijn...
Leg ik niet uit...

Kies je eigen... Inductor's...en maak je je ...niet druk...over die van anderen...
(eigen keuzes
kunnen maken...(met je eigen Geest)...Vrijheid Blijheid...is dat) (Naar ieders eigen Godsdienst
en/of Cultuur en Eigen smaak etc. ed is dat...)

Hoofdfactor 5...De Nnatuur met al wat is.is ook iets...met dat!

(De tip is...als je ermee begint...begin dus...er heel... gewoon ermee...) Rustig aan...en breek het...lijntje...niet!
(Duik ahw
niet gelijk... naar de 14de linie...(Met je Inductors)...als je er... vanaf Kind af aan...er geen ervaring mee hebt ...of niets mee
hebt gehad...)

Goed oke...dat ik al... Fan ben van Bach...vanaf Kindzijnde van 6 jaar af...schreef ik wel vaker...(Het is een Hele Hoge Ome
in dat Huis...Mijners Vader...)(op de 15de Linie Verticaal)

(Het zinnetje...Huis Mijners Vader...Zijn vele Woningen...is niet van mij)

(Er zijn er dus wel meer...mee bezig geweest...sowieso 2000 jaar geleden...die ene...)

Dus ga je daar...mee bezig zijn...(...Met het Huis...)...je bent er nooit alleen...
mee ...bezig dan!)

Trouwens...Met alle Hoofdfactoren niet...ahw.

_______________________________________________________________________________
Even iets anders...
Ik droomde vannacht dit...
Ik wilde wel van alles uitleggen...zo typende...maar het meest ...is handiger...per pen of per potlood
Ik droomde
dat ik...Zo'n Kinder I-Padje...(met erop kunnende...tekenen en schilderen en getallen ed)
zette...het zelf... in mijn PC...
en een pen had ...met insteek...voor de PC...en ik kon alles ...naast gewoon typen...zo...ook tegelijk...met de Pen tekenen...
in elk Schrijfvenster...
en vanaf ...op Verzenden gedrukt...stond het gewoon ...op het Forum...
maar ook ...in de E-mails ed.

Grappige Handige droom was het...
(Ik droom welis voorspellende...nou ik hoop dat... ik deze...nog mag mee maken...op m'n ouwe dag...dat zulks
kan op elke PC en Laptop...dat het er al zit...in de koop van...PC's en Laptop ed...voor de ...gewone gebruik...ervan...)

Ik wens jullie Trusten en een Fijne Midweek. Knf. van LT) Afbeelding

PS.
Afbeelding
Kijk dit is een Disseltje...
Daar moeten de Ouders en leraren ed. Mede Leerlingen ed. opletten en er wat over zeggen...
Een Disseltje is...aan een Mondkapje ...heb je niks aan...omdat ze het... verkeerd dragen...

PSS.
Ik zag nog een Disseltje...
Afbeelding

Dit zijn...Dissels...
Afbeelding
Dissels...Ze dragen het Mondkapje goed...zoals het... bedoeld is!

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 feb 2021, 05:03

Kunde... :)

Over verwarring...gesproken...
van aantallen...over delen...van aantallen...
over 1 prik nodig en geen 2...en bij alle anderen... 2 nodig...etc.

mi Heeft de Minister het mis...
want
Met één prik beschermd tegen corona,
het lukt geen enkele farmaceut, op één na: Janssen uit Leiden.

Te lezen is...
Ook heeft het kabinet een "astronomisch aantal" vaccins besteld bij Janssen,
een Nederlandse fabrikant.
Met 60 miljoen vaccins kunnen 35 miljoen mensen worden ingeënt, aldus de minister.

mi.
Ik kan het mis hebben...maar... de feiten zijn
als je allemaal maar 1 vaccinprik nodig hebt
van de Firma Janssen en Janssen... en je bestelt er
60.000.000
mi. is dat...60 miljoen...Mensen kunnen dan ermee geprikt!

(Bij alle anderen Firma's gekocht...moet je dat... door 2 delen...
en ook dat nog...Dan is 60 miljoen gedeeld door 2...
is 30 miljoen kunnen ermee ingent....en geen... 35 miljoen!)

Over verwarring...gesproken...
(Dan wordt het tijd...Gewoon binnen...en geen longontstekuing op doen ...buiten...
in de Pauzes...te nemen...Een bakkie Koffie met een Lekker Sigaretje of Sigaartje of Pijp of Sjekkie

Mooi muziekje op de achtergrond...alleen het eerste stuk...
https://www.youtube.com/watch?v=RVfNygw10NU
Dan
Even Bewegen...(Gaat het fysiek ergens om niet...dan in ieder geval...in het hoofd...mee bewegen...)
https://www.youtube.com/watch?v=f16cwfdSuOQ
Dan
Mee zingen...Dan ...kijk je ook... weer blij...in de...Gij...
https://www.youtube.com/watch?v=VqhCQZaH4Vs

Dan een poosje..het
overal ...over te hebben...behalve over...Corona!)

Even afstand ...van nemen...van dit...
https://www.ad.nl/binnenland/janssen-ma ... ~a3377ef4/

Gr. van LT ) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 03 feb 2021, 15:35

Deken

Ha ha ha ha
Is als je lacht, ook humor, lt?
Want ik moet wel lachen, om je reacties hier.

Ik vond nog wat, over corona
https://nos.nl/artikel/2367102-britse-v ... t-dat.html
Ze zien de derde golf aankomen.
Jouw tip, alle bejaarden, in de lockdown te houden, doen ze niet, schijters, zijn het!
Want volgens mij, heb je gelijk ermee.
De hele risicogroep, in de lockdown houden, en de ics kunnen bijna dicht.

Mijn verhuizing, bevalt me nog steeds prima, en me kind, heeft het ook reuze naar der zin, op de nieuwe school.
Me werk is nu, in een gebouw, was wel even wennen, maar fijne leuke colegas, zijn het daar en de
patienten, zijn volgens mij, allemaal dement.
Sommigen zien me als hun kind, of hun dochter, moest ik wel aan wennen. Ha haaa
Ik heb hetzelfde salaris, wat ik had, dus ik ben er niet op achteruit gegaan.
De opleiding, die ik wel graag wilde, zit al vol, dat vind ik wel jammer, maar lt weet raad, gewoon in dat jaar,
alles verkennen, in dat gebouw, dan heb je al een voorsprong, op alle nieuwe leerlingen dan.
Zijzelf heeft een jaar, afdelings keukentje gedaan,
om hetzelfde, de opleiding was toen vol en net begonnen al.
Maar zij ging de verpleging in en ik dan zorghulp heet het, geloof ik.
Ik heet nu , zorg en welzijn hulp. Lt zei me, mensen worden, zo erg oud tegenwoordig, dan maakt
een jaartje wachten, ook niets uit, of om corona,
als kinderen, erom blijven zitten, zei lt me. Gewoon leuk bezig zijn, met me functie, die ik er nu heb,
leuk bezig zijn, maakt het werkleven leuker, dan is zo een jaartje, zo om.
Als iemand, zo praat, tegen me, valt er gelijk, een bak stress weg. Ze zei het eigenlijk zo, kan jou
het schelen, wat je moet doen, in dat jaar, je leert er iedereen, en het hele gebouw.
Dat is echt ergggg handig.

Lt der mantelzorgzoon, komt wat klusjes doen, dus ik ga weer.
Ze mag maar 1 tegelijk in der flatje, zei ze.
Tot de volgende keer maar weer.

Liefs van Tiif :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 feb 2021, 19:37

Kenmerk... :)

(Ja...zo ongeveer...zal ik het je wel gezegd hebben Tiff...Maak er... een leuk jaar van...Doe je grote best daar...en wat
kan het je schelen...wat je doen moet...er...in dat jaar...Leer het Gebouw kennen...en de Mensen...en je hebt een ongelooflijke
ongekende voorsprong...met alle nieuwe Leerling...aan personeel ...in dat jaar erop...er...

Heb ik welis verteld...Ik had de Opleiding Kraamverzorgster gedaan...woonde in een huur kamer...M'n inkomen was 80 gulden
en ik was al 60 kwijt aan huur...Was een weekend in Varseveld...met een vriendin...haar Ouderlijkhuis...kwam terug de stad in
bleek de Hospita zelfmoord te hebben gepleegd...Ze kon het Weduweschap leven...niet aan...Haar (Grote) kinderen wilde maar
1 ding...het huis verkopen en wel zo snel mogelijk...met mijn inkomen...ik kon nergens een huurkamer vinden...
dat werd echt een peniebele zaak...
Ik fietste van me werk een straat over...Zag een Mooi gebouw...en vroeg een man...Weet U wat dat voor een gebouw is?
Ja zei de man...Dat is een Psychiatrische Neurologische Kliniek...(Zei me toen nog 3/4 of meer niks)
Ik in de Telefooncel ...er naar toe bellen...Vroeg de Directeur aan de lijn...(Die kreeg je vroeger dan ook zelf aan de lijn)
Ik legde snel jort uit waarom ik belde...Hij zei...U heeft pech...de Opleiding is net begonnen...voor B- Verleegkundige...
Ik zei...in zo'n grppt gebouw bestaan er werkzaamhedens zat...waar ik in dat jaar weken kan....Ik hadf binnen 5 minuten
een baan...en WInterne Woonplek...Medische verzorging...Bedrijfskleding...eten...en Inkomen...(Tigs meer dan ik had...)
Hij zei...na even een stilte...U kan as Maandag beginnen op P2 (Vrouwen Psychiatrie afd Keukentje..) Gaat u nu het Personeels
kantoor langs...en laat U inschrijven...

(Het kon me echt ...helemaal compleet niks schelen...wat ik in dat jaar moest doen...) Maar wat ik ook er moest doen...doe het goed!
Ik zei nog... tegen die hoge Ome....dan weet U ...na dat jaar...wat voor vlees U in de kuip... hebt met mij...of ik in die Opleiding pas...)
Het was... echt komisch...een sollicitatie ...van nog geen 5 minuten...was dat!
Ik had nog meer geluk...
De afdelings Hoofdzuster...An...P...
was een een complete... Schat van een Mens...(Ze is nu ergens in de 90)
Na dat jaar ...ik daar...wilde ze me gelijk...in dat eerste Leerling Verpelegings...Opleidings Stage Jaar...
Het kwam dus
goed met mij terecht...(Had ook opeens ...een Dakloze bestaan ...kunnen hebben...) Zo kan je het... ook Zien..
(Vroeger hadden ze bij Instellingen... en ook zelfs bij menig Bedrijf...Intern wonen...voor Personeel...In het gebouw zelf
of iets erbuiten...) Maar (in de grote Stad)...Het Witte Kruis...voor Kraamverzorgsters...had zoiets niet...Bijna al mijn Collega's daar...woonden nog gewoon thuis...zoiets... had ik dus niet...
Dan is ...met een inkomen...van een scheet en 3 knikkers...zonder woonruimte te komen zitten...een erge peniebele zaak...Linke soep etc.
Dus ik was gigantisch blij...met de aangeboden kans...
Dat was in wezen...wel een stap terug doen...qua behaalde inmiddels opleidings niveau...met een Beroeps (Vak) Diploma...op zak...
werkende...als afdelings Keukentje hulp...als baan...een jaar...Maar dat kon me echt helemaal niks schelen...
Zolang het...eerbaar werk is...en met een inkomen is...
Wat maakt het nou uit...nog jong zijnde...(Met hopelijk...nog een heel leven...voor me...)(Maar hou wel...het bedoelde doel...voor ogen...)
maw verkloot het ...in dat jaar...het niet!
Geen idee...of ik tegen dat verkloten...welis aan zat...en hielden er...de vingers voor de ogen...als het om mij ging...
(Sowieso die schat van een afdelings Hoofdzuster...) Dat wel natuurlijk...
Ik denk...ik werkte er net ...zo'n 4 maanden...
Ze hadden daar...toen...een ontzettende indeling van Beroeps discplines...zo ongeveer...de ene ging niet met de andere...Beroepsdiscipline om..
De toen...Verpleegkundige Directrice (heet nu Directeur)
hield me is aan...vlak voor haar Kantoortje...(Zo'n Hoge...eentje ...die later... mee bepaalde ...of ik in die Opleiding ...komen mocht)
U stond te praten...met iemand van het Kantoor...zei ze me...Terwijl ik de Eteneskar ophaalde...van de Centrale Keuken...was een
pokken end lopen...ook de Kar ...weer leeg terug brengen) Daar maakte ik ...een soort van ...Kennismakings feestje...voor mezelf van...met
de hele rest...van het Personeel er...in
die lange Wandelgangen...)
Ze was er niet over te spreken...dat ik... met de andere Beropes Disciplines praatte...Ik zei gelijk...wilt U een Sigaretje...Ja graag...
wij samen een Sigaretje roken...in haar deftige Werkkamer...Ik zei...Ik ken hier iedereen zo...Iedereen?
Ik zei ja...Ik ken iedereen!
Geloofde ze niks van...zette de deur open en wees naar een lopende persoon op de gang...Wie is dat?
Ik zei...De Hoofd van de Technische Dienst...die draaide daar net wat nieuwe lampen in verderop...
Hij heeft een Vrouw...en Kinderen en woont...daar etc..in de stad...
En die... kleine Mw verderop...(O dat is een makkie dacht ik)
Die is Waarnemend...Hoofd ...van de Huishouding hier...Ze is geboren in Vlaardingen...en haar zus is hier...Afdelings Hood( de mijne)
en dat nog kleinere mevrouw...(haalde mijn borst hoogte niet)...die daar lopende...Ik zei...Die is Hoofd van de Linnenkamer...een
heel lief mens...Een heel lief Mens??? zei ze...Ik zei ja...ik drink er vaak een bakkie Koffie...in m'n eigen vrije tijd...En die eh al
wat dikke ma...Ik zei dat is de Chef Kok...van de centrale Keuken...als ik er kom voor etens kar...zegt die altijd...Ik
heb wat lekkers voor je in de pan...en vist er een warm stukje vlees uit...voor ons allebei...Hij is getrouwd heeft zoveel Kinderen en
woont...etc.
Ze zei...U moet echt niet met iedereen om gaan...de Verpleging is nl een hele aparte beroepsgroep hier...Kwam er weer iemand aan lopen op de gang...Die zwaaide naar me...en zei...Je moet de groeten...van mijn Vrouw hebben...en liep sne door...Dat was de Algemeen Medische Directeur er...(Dezelfde die me ook aangenenomen had er)
Ze werd helemaal...vierkant wit...sprakeloos ...en in die stilte... ik zei...(tegen het beetje deftig uitziende Mens)...Ik moet de etenskar weg brengen...Doeiiiiiii
Ho ho nog even...waar kent U... de Directeur van... en ook zijn Vrouw?
(Ik dacht dat gaat ze nou net helemaal niks aan...) en zei...en... die daar...op de gang verderop... is Prof Dr...en noemde
de naam...die is van afd Neurologie...die gaat Zondags 2x naar de Kerk...en ik liep... met de Kar richting...waar ik wezen moest...

Ik heb me reuze vermaakt in dat jaar...Ze hadden er ook Mensen lopen...die deden een Diaconaal jaar...hetzelfde type werk als ik deed
maar dan op een andere afdeling...Nou zo ongeveer...zag iki mijn jaar ook wel...als we toch hetzelfde werk doen...
ik hier en zij daar...zij via de Kerk en ik... via de Directeur van het hele Gebouw...dus ik zag het als een goede daad m'n werk ahw.
Zij goed voor mij...ik goed voor hun!
Geen ene probleem gehad...om die Verpleegkundige Opleiding... in te mogen komen...
Geen ene probleem ooit met welke Patient dan ook er gehad...en een leuke bijkomstigheid was...ze gingen niet dood...als
ik er dienst had...
(Ik heb in mijn hele Beroepsleven....niemand zien dood gaan...dat was wel eigenaardig...want het waren aantekeningen...in het Opleidings Verpleeg Boekje)die ik wel nodig had...om Eind Examen er ...te mogen doen...(Typisch ik weer...bij elke Zorg Opleiding hetezelfde...
ik miste belangrijke Aantekeningen...)Wat zei een groot tekort vonden...vond ik juist geen tekort...van mijn Werk er...
Ik zou me eerder zorgen maken...over Collega's met 10 of 20 zulkse Aantekingen wel...Filosofisch bekeken...kon je beter mij
aan je ziek bed hebben...(Dacht ik best vaak) Maar de Staf was blij met Personeel...een vol aantekeningen boekje...
Hoe leg ik ze dat uit...zonder m'n eigen mede leerlingen... te kakken te zetten...was wel eens soort van Duivelse Dilemma...)
Als ik er... al is problemen had...draaide het altijd...om zoiets...
Nou zoiets...kon me wel... het Beroeps Diploma kosten...
(Hun type trots... was de mijne niet...trots op collega's...van me... die wel het boekje vol met handtekenngen ..hadden en ik niet...)

Als ik mocht mee doen...moest ik het spelen...met hoge Omes en Hoge Tantes ook er...
Hoe leg ik ze... dat uit...zonder... m'n eigen mede leerlingen... te kakken te zetten...was wel eens soort van... Duivelse Dilemma...)
Filosofisch bekeken...kon je beter mij
aan je ziek bed hebben...(Dacht ik best vaak) Maar de Staf... was blij met Personeel...met een vol aantekeningen boekje...
vb
Ik had dient op de afd Neurologie...en die Zaalarts die Nachtdienst had en ik ook zei me...Zuster belt u me wakker...als
U ziet...de zwakte van die man...die op sterven ligt...
Aha dacht ik...mooi voor m'n aantekeningen boekje)
Plots zag ik...(Hoofdfactor 3)... voor ogen...
die man ...die ernstige zieke man...het gebouw uitlopen met een plastic tas.../.vol eigen spullen en zo wat...
Dus ik hoefde niks te bellen...
Ging wel lekker op Vakantie met een groepje collega's...Kwam terug...liep over de grote wandelgang in.uit gang...
Toen zag ik die man...daar lopen...met een Plastic tasje...de grote Gebouw deur uitlopen...
Net toevallig...kwam ook die Nachtdienst6 Dokter er aan lopen en zag dat ook...(Ik had hem nog zo gezegd...U krijgt
een heerlijk slaapdienst nacht...die man loopt straks de deur uit...met een een plastic tasje...)
hij dacht
dat ik een grapje maakte...Maar een poos later...zag die...gelijk met mij...op die gang...dat ik geen grap had gemaakt...
Hij moest zo lachten opeens...Ik zei...ja lach maar...dat kost me op m'n aantekingengen boekje...een handtekening van U...
en dat kost me m'n Diploma...Mits U...praat ...met de Staf...
Geen idee ...hoe die dat... opgelost heeft...maar ik moch mee doen...met het eind Examen...
(Kijk die afd Hoofdzuster van Neurologie...was nl totaal een andere... dan de afd Hoofd van Psychiatrie...die had het zo ingevuld...die laatste
dat kon ik bij haar...van afd Neurologie...wel vergeten...
Die kon me niet uitstaan...van der TTTTTTTTTTttttttttttttttttttttttttttttttttt riep ze altijd...Ga van die Drempel af...van haar Kantoortje...
van der TTTTTTTTTTTTTTTtttttttttttt Ik zie heus ...wat u denkt...

Ze had net gezegd...tegen een paar Artsen...op haar Kantoortje...Ik wou dat dat meisje in coma dood ging...(17 jaar via een Auo Ongeluk...bij ons beland ...in Coma...weken...)
Ga maar...ga er maar naar toe...verderop ...in een Gang Kamertje lag ze...ik werkte op... een ander Zaaltje er... toen)
Ga er maar naar toe...dan kan U zien...wat ik bedoel...
Ik had toen nog nooit iemand in Coma gezien nl. Die lagen nl in A- Ziekenhuizen en niet in een B-Ziekenhuis...wgs daar
geen plek...overvolle zalen ed kwam ze bij ons...
Tja eh...het lijkt gewoon of ze slapen...ik verveelde me al snel...en ging maar is dat Kamertje goed soppen...schoon maken dus...
Ik zat in die dagen...op een poosje op het Luthers Kerkkoor)...en begon zachtjes te zingen...een lied dat ik ...in de badkamer welis zong...
om het ...net zo mooi te krijgen...als die (Allang overleden Zangeres...)
Opeens deed dat meisje haar ogen open...en zei...Ben ik in de Hemel?
(Wgs mijn Verpleeg witte hoofd kapje op...dat zag ze als vleugels...)
Hoe dat ook zij...ze was uit de Coma...(Haar ouders waren er ook fan van...van die Zangeres...en draaide er thuis ...erg vaak...platen van...)
Ik zei er verder niemand wat over...zei alleen tegen die afd Hoofd...dat het meisje uit Coma was gekomen...
(Die na de hele nazorg omtrent...gewoon bij een bank ging werken...)
Sindsdien krijste die afd Hoofd niet meer naar me...
Maar ze was wel de eerste die me vroeg...ik het Dilploma gehaad...of ik op haar afdeling...voor vast wilde komen werken...
(Ze was zo'n type die je het leven grandioos zuur kon maken...)(Een krijs roep type...)
Een ontzettend stuk onbeschoft tegen alle en iedereen er...behalve niet tegen Patienten...ze was (ook achteraf gezien...toen
ik de A- verpleging in ging...de allebeste A- Verpeegkundige ooit gezien...(in de B-)
Maar zulks dded ze...Dan kwam de Prof Artsen Staf...de gang oplopen...met een soet
er achter aan...aan Specialisten en Arts Assistenten...wat er verder ook liep op de gang...ze riep keihard
Professor...U hebt Eigeel in Uw snor...
(Je kon je er kapot om lachen ...maar ook erom schamen...dat iemand van je eigen beroeps Vakgroep...zo'n stuk onbeschoft was...
ze zetten desnoofs iedereen zo te kakken...) van der Tttttttttttttttttttt en dan kwam er weer wat...
wat iedereen horen kon...Ga van die Drempel af...
Ik keek dan altijd naar het Planbord...en deed of ik niks hoorde en bleef staan!
Zij op hoge poten naar de Directeur...Ik zei welis nl...Stom Mens...als ze zoiets schreeuwde...
De Directeur...was inmiddels overleden en een we hadden een Mw de Directeur...

Ik moest op het Matje komen...(en het kon me echt helemaal niks schelen als ik de zak kreeg...om
zo'n stuk onbeschoft...)( dat past niet in een (gewone)...Grevo Ziekenhuis...
De Directeur zei me...Ik ontsla m'n allebesten niet...
en woof me weg...
(Nou je kan wat mee maken in zo'n opleiding...Dokter Uw gulp staat open...klonk het door de gang...Stom Mens zei ik dan
(ieder weldenkend Mens ...zal bekijken...hoe kan ik dat laten weten...zonder dat... anderen het merken...)Wat zij
keihard schreeuwde...Zij weer op hoge poten...naar Zij van Boven...Hoorde hetzelfde aan...Ik ontsla m'n Allerbesten niet...
dus ze kreeg me... gewoon niet weg...)
Liet me wel komen...en zei...(Na de zoveelste keer)...Wat moet ik met je?
Ik zei...Laat Zuster Boos maar komen...voor mij op de Afdeling...Ze is al bij iedereen geweest behalve bij mij...)
De Mantrix...Want ik moet her opgevoed...schijnbaar...
(Ze lach in een deuk die Directeur)
Och zei ik...niet in m'n Vak...maar met de Taal...Ik weet er geen ander woord voor namelijk...dan...Stom Mens...
Na alle Psyciatrische afdelingen gehad en OK Neuro Chirurgie gewerkt...nooit dat gezegd...alleen ...tegen haar!
De Dag erop...(De hele dag Mw Boos achter m'n reet aan)
zei aan het einde van de Dag...Waarvoor moest ik eigenlijk komen?
Ik ben heel tevreden over je...
Ik het vertellen...zei ze...Zei je dat echt...tegen eh haar...Stom Mens...
Hoe durf je dat?
Iedereen is bang voor haar...van hoog tm laag...
Nou ik niet dus...maar ik moet wel ...een correctere woord leren...om te zeggen...(Mw Boos in een deuk)
(Ik zei haar...hievoor was ik ...Kraamverzorgster in de Stad...en heb alle woorden geleerd..die ze er bezigen...maar
een ander woord...voor ...Stom Mens...ik had geen idee...)
(Goed oke... ik werd ook best veel toegelachen er...in die Opleidingstijd...)Niet alleen door... Zij van Boven...tm de Mentrix erbij...

Die afd Hoofd Neurologie...kon dagen bezig zijn...met het Planbord..opmaken...(Ik was al gediplomeerd inmiddels)
Op een dag... ik kwam net aanlopen en zag...ze pletterde... het hele Planbord ...in haar kantoortje...via een misstap...
Ik er naar toe...en zei...gaat U maar naar Uw intern wonen Kamer...Ik ruim het wel op...
Toen ze ...zo ongeveer 4 verder ...terug kwam...hing het hele Planbord ingevuld...aan de muur...
(Dat was weer het voordeel van mij)...dat als ik lijk te niksen toch niet sta te niksen)
dat ik er heel wat keren...er naar toe..gekeken had...terwijl zij tetterde...tegen mij...Over de Drempel...)
Ik zag plots... wat aan haar...en zei...U moet echt ...naar een Dokter toe...voor Uw Hart...
Welneeeeeeee Die Dokters met hun fouten...ga ik niet naar toe...
(Ik dacht...Stom Mens!)
Zei zulks ...niet meer hardop..vanaf....met zo'n Vak Diploma Speld op Werk Kledij...
Kort erop ik ging toch de A- Verplegings Opleiding maar is in...
Ik werkte er net...en werd gebeld...door de Waarnemend afd Hoofd Vrouwen Neurologie van m'n vorige werk...
De afd Hoofd ...was overleden...Hart Stilstand...
Van mij
hoeft niemand wat...
maar ik vind... Middelbaar ...nog te jong om dood te gaan...als er... via Artsen... wat aan gedaan kan...
(Zelfs toen ze ...overleden was...dacht ik...Stom Mens!)

Nou dat was me... een type-oefening wel Tiff...om je te zeggen...maak er ...wat van...van dit jaar...(Van al die Leer Momenten)

Leer het... Hele Gebouw en elk personeel...kennen...want...Niks is Handiger ...als Personeel...dat geen tijden nodig heeft...om wat
dan ook... tm in nood aan toe...in Dienst tijd... te moeten vinden er...

Menig afd Hoofd
zei tegen mij...Ben je nou al terug...(Na een opdracht bv Wil je... even ...een dit
..of dat..bij de Kamer van...Prof Huppelde pup... halen)
daar zijn... de anderen... een kwartier... tm een half uur voor...van de afdeling af...
zich te barsten te zoeken...

(Ik ging er nooit op in...(Ik met mijn...Diagonaal jaar ahw vergelijkend)
ik vond...ik had... een jaar... voorsprong...(ter Kennis en de Vermaak)...(opgedaan)...op menige... mede leerling Collega ...van me nl.)

Ik dacht
wel erg vaak...(Als er ook maar iets...Personeels tekorten ...heet)
Als ik ...Architect was...maakte ik ...dat... allemaal anders...Bezopen ...al die lange vele gangen...vond ik
dat is... een ware tijdverspilling...van al dat... Beroeps Personeel...wat je dan...(aan lopen ...wandel...tijd)...per dag...
wel zo broodnodig...maar
niet erom...op afd... hebt!

(Ook een grote redene... van Personeels te korten...is vaak)
Om de Bouw...van een Gebouw...

Met het...gewone... Personele ...Logostieke...Oog...
Moet je
is kijken... rond kijken...als je
oa bv...in een Ziekenhuis bent...

(Op Patienten en Bezoekers na...)

Allen ...

die op de Algemene Wandel gangen lopen...
(bv in... Gewone Zorg...Beroeps...Kledij...Dokters en Verpleging!)
zitten... of werken niet...zijn in diensttijd)
niet...aanwezig...
op hun ....(eigen ingedeelde...afd)...werkplek!

(Als ik weer ...op zo'n lange Algemene Wandel gang liep...(de tigste keer
voor een werk opdracht)...dacht ook
welis...de 4 Daagse lopen...moeten we
ipv op het werk... (in een week...)
maar ...in onze...eigen...Vrije tijd... doen
en niet... op het werk...moeten ...doen!)


Nou zo kan die wel weer...Knf van LT) :roll:

PS.
Niet alleen Binnenstad taal is wat...Ook Kakkers taal ...is wat...
tot het op TV kwam...
zo zei... oa John Bernard ...vaak...
Mooi om ...An...te Nemen...

(Wat bedoelen die Gasten nou weer...
Voor je door hebt...Kakkers... zeggen vaak ...An ipv Aan...)

(Kan je best geinig met taal mee dollen...dacht ik welis...
vb...Zo typte pas...in het buitenland...heeft die Golfer... vaak ...een mooi broekje...An...) ( :lol: )

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 feb 2021, 04:25

Merkteken... :)

(Typisch ik weer...
Zo richting Eind Examen...moest ik bij iemand komen...(Geen idee wie het was...maar het was
in 1 van de deftige Kamers boven...
Met een strak ernstig gezicht geblikt op mij...zei die...U heeft 1 Verpleegkundige fout gemaakt...
Ik zei...Dat kan me niet voorstellen...eentje maar?
De blik op mij gericht...werd al milder...
(Maar typisch ik weer...was dat...
En dat tegen zo'n eind beoordeleraar..)
Vertel U mij is over die ene...
Welke ene? vroeg ik...
(Ik zat...als het er op aan kwam.. in mezelf... altijd...veel te eerlijk... in elkaar...dan
floepte het eruit...zo ik er over dacht...(natuurlijk ook weer...op het verkeerde moment...dat kon ik niet uitstaan van mezelf...)
Ja dus...welke ene fout...maar gemaakt????
(Over al die jaren Opleiding???)

Omdat ik die aantekening niet had...Begeleiden van een Stervende en ook niet...afleggen van een Overldenen...
M'n afdeling Hoofd zei op een dag...U moet naar de Hoofdbroeder afd Pyhiatrie...) Ik?
Ja...Waarvoor...ik was er een jaar niet...Geen idee...Gaat U maar...
Ik er naar toe...Hij zei met z'n altijd wat strenge blik...U kan met Broeder F...een Patient afleggen...die vannacht overleden is...
(Ze waren dus wel'...met me begaan...daar...want zelfs...een Hoofd Broeder...een jaar niet gezien...wilde dat ik dat
Eind Examen kon gaan doen...)
Ik de opdracht gaan doen met Broeder F...
Keurig netjes...Dan moest de Hoofdbroeder...de eind beoordeling geven...(Dan kreeg ik die Handtekening)
Opgewonden en met een hele rooie kop...kwam die terug...Het is zeer erntig zei hij...Gat U maar mee allebei...
Wij mee...De hoofdbroeder...liet een hand zien...van de oveledene...die hand was helemaal plat...
1 Van ons...(Zeker weten het was aan de broeders kant) had de hand met draaien...onder het het lichaam gebleven...
gelegen...(Of we een moord hadden begaan...waren de reacties erop...)
En wat zal de familie daarvan zeggen?
Ook dat nog...Familie...(Ik kende die familie niet...het was mijn afdeling niet...)

De Hoofdbroeder ...keek mij streng aan en zei...U maakt het zelf maar in orde met de Familie...

(Ik dacht...Ik...en niet hij...de andere Broeder...zijn afdeling was het wel...)
Ik zei...Ik masseer die hand wel weer gewoon...Boos liep de Hoofdbroeder weg...
Ik met die andere Broeder aan het masseren...
gaan doen...wat gewoon...met patienten lukt...met een overledenen niet dus..

Dat werd...familie werk dus...)
De Vrouw van...de (grote) Kinderen van...de Oom van... de Opa van...etc.)
Mi
moet je ...gewoon eerlijk zijn ...en dat deed ik ook...Ze begrepen het wel...(Daar hadden we allbei..die andere Broeder
en ik...zo vlak voor ...het Eind examen allebei) erg veel geluk aan...)
Ik had de platte hand...onder de andere gelegd...Hun dierbare naaste lag er mooi vredig erbij...Ze vergaven het ons...de
gemaakte fout... Met de dierbare naasten alles netjes afgerond...
We hoorden er helemaal niks meer van...tot eh die dag dus...
Zo richting Eiend Examen...moest ik bij iemand komen...(Geen idee wie het was...maar het was
in 1 van de deftige Kamers boven...
Met een strak ernstig gezicht geblikt op mij...zei die...Ik las in het rapport over U...U heeft 1 Verpleegkundige fout gemaakt...)

(Wat kunnen bepaalde mensen
toch ...door zeik zeuren...over iets...wat keurig is afgerond...(met tevredenheid van de familie zelfs...)...Zo zat ik te denken...onderwijl...)
Ik zei plots...en het was niet eens aan mijn kant...het gebeurens...
maar dan nog...Waar komt U voor? Waar bent U van?
Dat hele drama toen...is allang voorbij...en netjes afgerond...
I kan gaan zei de man...Ik weg...Mocht gewoon meedoen met het Eindexamen en die andere Broerder ook...
(Gelukkig
ze bleven het niet zien...of we een moord gepleegd hadden...sowieso was er niks strafbaars gebeurd...wel een Vak fout...waar
de Overledenen geen eens last van had....gehad...)

Nog zo iets debielerigs daar maakte ik mee...
Als je voor het...Dominees examen... niet slaagde...kreeg je je behaalde...Beroeps vak diploma niet eens...)
Ik vond...dat het ene... niks met het andere van doen had...Een Certificaat...van...en het beroeps Vak Diploma...
Maar op Christelijke Gronden...had het vogens hen...ermee van doen...
(Als je dat Certificaat behaalde...mocht je in nood zelfs alles doen...wat
Dominees en Priesters ed...rondom Overlijdens doen) (Tijdens het Verpleegkundig werk...)
(We hadden er... al die tijd...ook daarvoor...de cursus voor gehad..)maar dan nog vond ik dat...
het ene niks met het ander van doen had...(In een niet Chr B- Ziekenhuis... hadden ze die Cursus niet eens en kon
je toch gewoon ...het Verpleegkundige Vak Diploma halen...) Zie je wel...dat het ene niks met het ander van doen had...
(Hoogstens misschien in nood...dat (Godsdienstige opgeleidene)...Certificaat ...op zak te hebben...Weet je veel?)

Vroeger waren ze niet mals...na een Nachtdienst gehad..waren de Opleidingen... op de Dag...)
Juist net bij die ene opleiding ...kreeg ik toch altijd slaap...en alweer had die Dominee het...over ene Job...
Dat zal wel...maar ik zat er wel...maar m'n hoofd... sliep er ook wel...tijdens ...dat soort van lessen...)

Vlak voor het Eindexamen... deelde de Dominee...een boek uit...dat moet U kennen dus...gelezen hebben...voor het
Examen...
Ik had best al veel gelezen...maar snapte niks van dat boek...na een paar blz gelezen...legde ik het weg...
en vergat dat boek...

Op Examen dag...was ook het Dominees Examen...
(Omdat ik zo een soort van desintresse figuur tijdens de lessen was...kon die me niet echt uitstaan...
Oei...Zoiets kon je een jaar extra kosten...om alsnog het Beroeps Diploma te krijgen...
Opeens ging de deur open...

Mw de Algemene Medisch Directeur kwam binnen... erbij zitten...als een soort van Gecommitteerde)
De eerste vraag was...Op (ik meen blz 48)...hij zei... wat voor antwoord...geeft de Dominee...aan die
Meneer...die een Hernia heeft...Moet hij geopereerd of niet...
(Ik zei...dat maakt niks uit...wat die Dominee zegt ...wat uit maakt is ...wat de Dokter ervan zegt...
De Directeur ...ze klapte in haar handen en zei...Goed gezegd...U kunt gaan...

(Later... zei ze me...Ik laat mijn besten ...echt niet zakken... om eh...)
Ik dacht...soms... moet je geluk hebben... in het leven...als het echt nodig is...en dat was het...echt
nodig...want ik had ...geen flauw idee...wat op blz 48 had gestaan...in dat boek...
Met de...rest van de dag...met de Beroeps Examen Vragen ....had ik geen ene problemen mee...

Nou zo behaalde ik...mij B- Psychatrische Verpleegkundige Diploma...en het Certificaat...(Dat ik nooit nodig hebt
gehad...ze gingen nooit dood...als ik dienst had...)en de nood ...omtrent...in een Klein Westers land...barst van de
Dominees en Pastoors...van direct nabij...dus ...ik vind...het is...Ieder Zijns en Haar vak...is dat...ze even bellen is dan ook wat...
(Maar dat ze
die twee dingen...samen hadden gevoegd...vond ik echt Krankzinng...Als je weet
er zijn ontelbare Geloofssoorten en Kerken...die Dominee...had de ...P...aan de Dominees vaders
van 2... van mijn Collega's...Die alle Kennis omtrent...met de Paplepel erin hadden gekregen...en toch...liet hij net
die 2 Zakken!
Die 2 moesten ...een heel jaar over doen...2 hele goede Beroeps Verpleegsters...waren dat...

(Ik zei tegen die Directeur ...zo onder ons...U zorgt er maar voor...Denkdrom..........
dat dat Onmenselijke systeem eruit wordt gehaald...)
zei ik erggg boos...
Anders ziet U me nooit meer...) Boos was ik
dat ze mij
wel had geholpen ermee...en niet...die 2 (Hele goede Verpleegsters)...Collega's van me ...)

Ik werkte inmiddels...allang.... in de A- Verpleging...Telefoon op de afd kantoor... voor mij...Voor Mij?
(Juist ik... hield Prive en werk... altijd helemaal gescheiden)

Maar het was...Mw De Psychiater...de Algemeen Medisch Directeur...van m'n vorige werk...ze zei
Het is weg...dat systeem...(Ik begreep gelijk wat ze bedoelde!)(Ik ging er niet op in...zei alleen Oke...
Hun type baan...en hoe en wie wat waar...(vond ik)...gaat me niks aan ...)
Maar...
We waren ...na al die vele tijd...van de metene...weer vriendjes ...en gingen ...weer samen... naar Concerten...

Geen idee hoe...maar ik kon altijd... heel goed...met Beroepstaf overweg...vanaf de Schoolbanken af aan...
(Juist ik... hield Prive en werk... altijd helemaal gescheiden) Misschien...omdat ik het er nooit over had...
Daarvan leerde ik...om het zelfde...waar de ene je om kan bewonderen...kan de andere je... om haten...
Een afd Hoofd (die van...Stom mens...) schreeuwde het zo...van der Ttttttttttt Je vertelt... wel veel...maar...
zegt toch niks...ze kon me niet uitstaan...om mijn type ...van ...dat...niks...erin...)
(Ze wilde altijd alles van de hoed en de rand weten...van haar onderdanen...
met wie en wat en waar...we wel zijn uit gegaan...veel
collega's... leken de Story Tijdschrift van nabij...ik niet dus...
en dat...Kon ze niet uitstaan... van me...
Daarvan leerde ik...om het zelfde...waar de ene je ...om kan bewonderen...kan de andere je... om haten...
zelfs zoiets...kon je je... Beroeps stage cijfer ...kosten!
Zo
is het hele leven...een soort van...Levensles...
Dan ...Mag je ...echt... Geluk hebben...als er eentje ...tussen zit...(soms een paar)...die
(naar Vak Waarhedens ed)...voor je... op komt!
Nou
daar denk ik ...Hier en Nu...nog welis aan...als ik ...naar de rij beroeps
Diploma's en Certificaten ed...kijk...op de Muur van vlakbij...
m'n PC tafel ed...nu...op m'n oude dag...(Waar mijn Geluk of Pech's ed...van afhing...Ik weet ze nog allemaal...vanaf
de Bassischool af aan...)

(Ik legde je de Inductors uit Tiff...maar vergat...Het kan ook... een Voorwerp zijn...
dat vergat ik...de Ringmet de zwarte steen erin...van een School Juf van me...toen ik daar is in keek...zag
ik een hele Dessa...met een Indische Mw...die haar Kind ripe...ze riep Amalia kom je eten...en toen wist alleen ik
hoe de Nieuwe Juf heette...en omdat dat nog zo was ook...Mocht ik bij haar thuis eten...Een echte Indische Rijsttafel...
in een huis...helemaal Indonesish ingericht...en zo leerde ik in feite...als jong kind al...wat een Allochtoon is...
Zo
is het hele leven...een soort van...Levensles...
Dan ...Mag je ...echt... Geluk hebben...als er eentje ...tussen zit...(soms een paar)...die
(naar Vak ea Waarhedens ed)...voor je... op komt!
(Ik legde je... de Inductors uit Tiff...maar vergat...Het kan ook... een Voorwerp zijn...)
zo leerde ik in feite...als jong kind al...wat een Allochtoon is...
Maar dat is... een ander verhaal...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Zeg nou zelf...Meneer Sonneberg ...dat is...Mooi om...An...te tonen...
Een echte Indische Rijsttafel...
in een huis...helemaal Indonesisch... ingericht... :roll:

Over An... gesproken...Ik had een Afd Hoofd Zuster...die zo heette...
Ik kwam na een vrij dag dag of zo wat...de afdeling op...en m'n Hoofdzuster ...had een hele rode hood..en
liep als een Kip zonder kop rond...Is er wat...vroeg ik...Stil praat zachtjes... zei ze...Ik ben een patient kwijt...
(Meestal waen het de nieuwe Co assistenten die vergaten de deuren te sluiten)
Ze zei me wie het was...
Ik keek naar de buitenlucht door het raam...en zei...
Als ik die Mw was...zou ik in het Vondelpark gaan zitten op een bankje bij de Vijver in de Zon...
U moet de Politie bellen...Ze schrik zich te gek...
Ik zei...toen ik Kraamverzorgster was...belde ze ik hen best vaak...ergens om...
Ze doen alles voor een bakkie Koffie met een gebakje en een Sigaretje erbij...
beloof ze dat maar...als ze die MW zoeken gaan en vertel ze...wat ik zei...
Korte tijd later...Daar kwamen ze aan...De Mw was gevonden...in het Vondelpark...bij de Vijver op een bankje...
Ik gaf ze het beloofde...na een gezellig gesprek en weg waren ze weer...
(Niks in kranten en op TV ed...was toen ermee gaande..) Lekker rustig is dat!
en het kwam allemaal goed...)
Maar... zei m'n afd Hoofd...hoe wist je dat...waar ze was...
Ik zei...gewoon...de Zon zei me dat...en het mooie weer...en ze lachte...
Een schat van een mens...maar kon rond lopen als een kip zonder kop...met een knalrood hoofd...
dan wist ik ook...ze zit ...in de Problemen...God...help ons ...is even...)
Mits goed gemutst...niet overwerkt ed...niet vol stress ed...)Ik bedoel...een Inductor... kan
van alles zijn! Je moet er in de juiste Harmonie voor zijn...
(Maar sinds eh...
gebruik ik de naam...An...welis om mee... te Taal dollen!)
Laatst
bij de Golf Topic... schreef ik...Als die Golfer ...in het Buitenland is...heeft die... altijd...een mooi Broekje...An...
(Je vroeg me toen...
Wie is An?...
Dat is...Een schat van een mens...is een kei harde werker...(maar kan maar zo...rond lopen als een kip
zonder kop...met een knalrood hoofd...) en zo hebben we allemaal welis wat...iemand is nl Volmaakt!
Dit is het antwoord...Maar...Met...An...Taal dollen..is ook wat!
Het kan... zoveel zeggen...zonder... wat... te zeggen...)

Nou genoeg getyp-oefend...Knf van lT) :roll: :lol:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 05 feb 2021, 14:38

Tekenaar

Ik moet er ook vaak om lachen Tiff, wat LT schrijft.
Lachen is gezond!
Disseltjes en Dissels, hoe komt ze erop. Ha ha haaaaaaaa
Maar leuk je verhalen, van vroeger.
Ik zag, bij je golf topic, dat je er alweer 2 bovenaan hebt staan.
Je schreef wel eens, dat je er bijna altijd, 1 of 2 van de 4 namen, bovenaan
hebt staan, tijdens de wedstrijden, als ze nog bezig zijn.
Vandaag ook weer. Leuk hoor.
Morgen zal het gaan sneeuwen in het land.
Oppassen allemaal, het kan ook erg glad, gaan worden.
Een goed weekend allemaal. Knf va Ans.

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 05 feb 2021, 14:39

Naar

Je hebt gelijk LT, ze zijn niet goed snik meer.
Zegt de Jonge, we hebben 60 miljoen vaccins, van Janssen en Janssen en het blijkt 11 miljoen
te zijn. Deelde die de 60 miljoen ook nog door 2, terwijl die Janssen met 1 prik gaat.
60 miljoen gedeeld door 2 heet bij de Jong 35 miljoen?
Zo een Rutte zegt, als premier, ik ben nooit getest, terwijl al weken. het woord testen moet
vooral testen moet, weken, maanden, gaande is.
Terwijl de echte afspraak was, testen, alleen als je wat mankeert, en hij mankeerde helemaal
niets, maar jullie weten al, als half twitter niets snapt, worden er boos, op Rutte, en dat kan
schadelijk zijn, zo vlak voor de verkiezingen, dat hij zoiets zegt, dat niet snapt, is ook erg,.
Of zoals jij, vaak zegt LT, ze moeten snel weer, aan de gewone waar, om te beginnen,
met een sigaar. Dan komen ze ook weer is klaar, met vak egards, ipv de boel verpesten alsmaar.
Wat jij laatst mailde, ik ben nu maanden binnen, en ga echt niet, op een koude natte
winterdag, naar buiten en in lange rijen wachten, op een corona prik, ergens in now ware.
heb je ook gelijk in LT. Gewoon, bij de huisarts wil je dat. Het meest logische, wordt niet
eens gesnapt, door dat corona team!
Trouwens, de meeste ervaringen, hebben juist de huisartsen, met de griepprik geven elk jaar,
aan de eigen wijk patienten. Dus na maanden binnen geweest, als jij ver moet, ga je niet LT?
Ze lijken niet goed snik meer, dat is het.
Nou meissie hou je taai en succes, met je golfhobbie. Knuf van Ans

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 feb 2021, 00:33

Aarde... :)

(M'n Mantelzorgzoon...heeft Vandaag de 2de Covid-19 prik gehad...(Ook eregens ver...ipv gewoon.... op z'n werk!


Met de Mexicaande Griep...regelde het NL Med Leger het allemaal...
Volgens mij...brachten ze overal...waar ze het zelf kunnen doen...de dozen met
spullen naar toe...

Alle Ziekenhuizen kunnen het nl zelf...Alle Verpleeg Zorg Bejaarden tehuizen...kunnen het zelf
Bij het eigen Personeel...en bij de Aanwezige Patienten...
Alle Ziekenhuizen kunnen het zelf...Alle Verpleeg Zorg Bejaarden tehuizen...kunnen het zelf
Bij het eigen Personeel...en bij de Aanwezige Patienten...
Net als
De Huisartsen...dat kunnen...doen... bij hun thuis wonende Wijk patienten...die al
jaren....Jaarlijks... met de Griepprik... dat zelf...zo doen!

Ik denk
dat het Kantoor...van de GGD... wel alle gegevens moeten hebben...en verdelen van de spullen ed...ahw.
Maar... de uitvoerende Macht...ervan...moet ...een ander zijn...(moeten...anderen...doen ahw.)

mi. De GGD lijkt in deze... eerder een Regionale...Beroeps Kantoor... te zijn...
Ze verdelen... de gegevens...en de spullen...omtrent...waar dat moet...
Anderen doen het...Landelijk Inenten...

(En geen
jarenlange Kantoor Personeel...(van de GGD)
met hun Vrijwilligers... na een dagje Prik kursus...dat het
hele land...gaat... Inenten...Dat is al...het bezopene... er aan!

Nog is...Alle Ziekenhuizen kunnen het zelf...Alle
Verpleeg Zorg Bejaarden tehuizen...kunnen het zelf
Bij het eigen Personeel...en bij de Aanwezige Patienten...

Net als De Huisartsen...die kunnen... bij hun thuis wonende Wijk patienten...al
jaren ...ook zelf...net als ze ...met de Griepprik... dat doen!

Maar wat moet...van Hoog tm Laag... hun Personeel...O God ...wat Gek...
naar een verre... now were gaan...in een
drukte wachten...in de Winterse kou...
naar mensen toe...die een dagje Prikkursus ...hebben gehad...(en dat gaat ...zo...vele maanden... duren?)

terwijl het
voor het hele Lands...Zorg... Personeel ...hun dagelijkse werk is...injecties geven...

Hoe dat ook zij...M'n Mantelzorgzoon...heeft de 2de prik gehad..na
3 weken... na de eerste prik gehad...
Dat
gevoelt al ...een stuk veiliger ...om me heen!

Ik zelf heb me...(Met m'n 77 jaar)... ontzettend gehouden aan... al de Lockdowns en Avondklok ed...
Dan ga ik echt niet
in de Winterse kou...naar een verre now were...in een lange rij staan...om een prik te
krijgen...die M'n eigen Huisarts ...geven kan...om de hoek...van het Senioren gebouw
in hun Praktijk...net als...oa met de Griepprik... altijd dat zelf...geeft...aan... de eigen Wijk Patienten...

mi Zo'n Leger toen...(Met de Mexicaanse Griep in het land)...
snapte alle Logostiek erg snel...
nu die ...van VWS nog...en die...bij de GGD ed.

Ik denk
dat het Kantoor...van de GGD... wel alle gegevens moeten hebben...en verdelen van de spullen ed...het
regelen ed...ahw.

Maar... de uitvoerende Macht...ervan...moet een ander zijn...(moeten...anderen...doen...)
(Zoals zij ...het doen...
duurt het.... maanden... compleet... voor niks...zolang!

(In die vele maanden tijd...kunnen er ook... vele doden meer... ervan komen...
van de virus...en dat is... dan ook...ook compleet... voor niks!)

Zo'n GGD...Ze willen... alles... zelf doen...dat is het...

mi. De GGD lijkt in deze... eerder een Regionale...Beroeps Kantoor... te zijn...
Hoe het moet...Ze verdelen... de gegevens...en de spullen...omtrent...waar dat moet...
Anderen doen het...Landelijk Inenten...

(En geen
jarenlange Kantoor Personeel...(van de GGD)
met hun Vrijwilligers... na een dagje Prik kursus...het
hele land...gaat... Inenten...Dat is al...het bezopene... er aan!

mi.
Voor de GGD ...blijft in feite over...(Om ingeent trachten te krijgen)
De Daklozen...Zwervers ed.... en die in de Wallen wijk werken...ed.

Dat zijn...
Allen... die niet... in een Ziekenhuis werkt ...of er ligt...en dito alle
die niet... in een Bejaarden Verpleeg Zorg tehuis werkt... of er inwonende...patient/klant ...er is
en Allen
die Zonder huis... en... zonder... een Huisarts is...
(Dat
is het werk... in deze...voor de GGD!)

(De rest... in het land...(Onder toezicht van... een DR...)(In alle zorg Instellingen en via de Huisartsen
met...Beroeps prik Personeel...)
kan ...in een Modern Geschoold land...het echt zelf wel!)

(Net als vroeger op School...allemaal op een rij... en Koppen dicht!
(Op school ...(Met Lands Koterij)
vroeger...kwam de Wijkverpleging ...waar de School stond...er voor!)

(Toen ik in een A-Ziekenhuis werkte...deden allen... die mochten prikken...(onder toezicht van de DR...er...de inenting!)
Hier en NU
Met (Op hele grote schaal in het land)...de Griepprik...doet de Huisarts (DR)...met hun... prik mogende
gevende...Werknemers...het ...
bij de eigen...Wijk Patienten!) Nooit problemen van gezien Zo gedaan!

(De Covid-19 ...is ook... een gewone... injectie...om te geven...nl...voor wie het dagelijks werk is!!)

mi. De GGD lijkt ...ook in deze... eerder een Regionale...Beroeps Kantoor...Personeel... te zijn...

Hoe het moet...Ze verdelen... de gegevens...en de spullen...omtrent...waar dat moet...
(Kantoor Personeel en Studenten ed...Niet... na een dagje prikles ...dat dus eh...laten doen
maar de Landelijke Beroeps groepen zelf!)
Anderen
moeten het ...dus doen ...Het Landelijk Inenten...(Zo moet het mi toe gaan!)

Kan het nog gekker...Bezopenenr...Uren Dagen Weken maanden etc...Zelfs...De beroepsprikkers
moeten naar...(Kantoor Personeel en Studenten ed... die na een dagje prikles ...dat dus eh...
op hen zelf...na een verre reis...in de Winterse kou...om dat... op zich...te moeten laten doen...

In dat toen...was het een weekje.... landelijk werk...en toen was ...de Virus... ook erg snel weg!

(Maar...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...komt niks goeds van...
Uren Dagen Weken Maanden etc.......Kan het... nog Knul-le-ri-ger... bedacht ?)

Snap je?
nu die
van VWS nog...
en die...bij de GGD... zelf!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. Ik las weer...
Als er 3 porties vaccin in zit...kan men er ook 4 van maken...
Waarom spreekt niemand dat tegen???

Ik leg het nog 1x uit...
3 porties Covid-19 vaccin stof...wordt met een verdunningsmiddel verdund...
(Verdunnings middel is nodig anders kan je die Vaccin stof product niet spuiten!)

Elke portie... van die 3 heeft... dezelfde hoeveelheid Vaccin en dezelfde hoeveelheid
verdunningsmiddel in de injectiespuit...
Verdun je het
tot 4...en roept blij ...ik kan er 4 van maken...dan krijgen ze ...alle 4 tekort
aan
de bedoelde Covid-19...Vaccin... hoeveelheid stof...per injectie...uit zo gedane...type flesje...

Het is dus berekend...voor 3 personen met dezelfde hoeveelheid aan verdunnings stof...

PS.
Dat is eng...als er ...gevaarlijke ...(Frauduleuze)...idioten...bezig zijn...met
(Het gaat om een dodelijke Virus!)...te bestrijden...

Ik las weer...
Als er 3 porties vaccin in zit...kan men er ook... 4 van maken...
(laatst iemand... die er wel ...een miljoen extra porties...... meer... van kon maken...???...)

Maar
Waarom spreekt niemand dat tegen???

Want
Uit een flesje voor 3 injecties...
Verdun je het
tot 4.
dan krijgen ze ...alle 4
tekort

aan
de berekende
bedoelde ...hoeveelheid...Covid-19...Vaccin :!: :!: :!:

mi
Juist...
om die gevaarlijke ...(Frauduleuze)...idioten....(bv om zo meer geld te ontvangen bv)...
(met die miljoen extra)
daarom
moet men (in Binnen als in Buitenland)
geregeld steekproeven nemen (uit de flesjes Covid-19)
of
er nog steeds voor ...3 porties... in zit...aan Vaccin
...en zijn de flesjes... al verdund...dan helemaal
of er niet voor 4 ...of meer porties in zit...ipv voor 3 en
of
er nog steeds voor ...3 porties... in zit...aan Vaccin
Juist...
om die gevaarlijke ...(Criminele) (Frauduleuze)...idioten....
Daarom Steekproeven nemen...
met elke verzonden ...of ...ontvangen...portie :!: :!: :!:
__________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 feb 2021, 09:42

Dimentionaal... :)

(Ik schrijf wel vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van)

(Gaf ik pas... nog een vb van...Als een Leraar... 60.000.000 door 2 deelt...met
als uitkomst 35.000.000)
(wgs het verwaarloosde getal) Die Moet snel weer ...aan de gewone... waar!

(Ja maarrrrrrrrr...al die rokers ziekte... doden...20.000 per jaar...
((ze zeggen er niet bij ...al die 130 000 niet rokers doden...per jaar...
trouwens... het kan ook van ...Data Steel ed zijn...die 20.000!))

Oke...nog is...
Nu
Weer zo'n vb...
Ik schrijf wel vaker...waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

Over het...Simpele zielen...Festijn...gesproken...

Te goede trouw bedoeld of te kwade trouw bedoeld...
(Van... 1 Miljoen er 2 miljoen maken... :?: ...)

https://www.nu.nl/coronavirus/6100837/e ... ikken.html
mi.
Als de Fabriek
het berekend en gemaakt heeft...dat er 5 injecties ...Covid-19 ...uit elk flesje ...kan geprikt...

(Wat zij willen...(De simpele zielen)...van de aanhangsels ...in het flesje... een 6de prik maken...)

Legde ik pas ergens hiero nog uit)
Volgens mij...blijft er niks over... na 5 prikken...aan Vaccin stof...(om er een 6de prik...uit te halen...)
als men
het flesje
voor... elke prik... even gaat schudden...daar is de inhoud ...van het Vaccin...in het flesje ...erop
berekend...op 5 en niet op 6...prikken!

Geeft men toch 6 prikken... uit een flesje voor 5 prikken...dan krijgen alle 6 geprikten...te kort ingent
aan het Covid-19 vaccin!

*************************************
Ik kan het nog enger typen...

(Waarom... komen ze toch steeds weer ...aan zetten...met een prik extra... eruit te willen halen?)
Wel...
Als overal
lege flesjes
met aanhangsel...overblijft...
in het land...
(dito in elk Buitenland!)

Daarom dus!

*Ik kan het nog enger typen...
Ondertussen
dan zijn de ware feiten...
(...Vanaf de eerste geprikte...op TV ...af aan...)
*Dan kregen... al die geprikten...in het land
waar het flesje ...niet even geschud is...
te kort
aan het Covid-19 Vaccin!

Wgs
niet even... het flesje geschud...voor elke injectiespuit gevuld!
etc.
etc.
etc.
Waarom... komen ze toch steeds weer ...aan zetten...met een prik extra..
Over het...Simpele zielen...Festijn...gesproken...
Te goede trouw bedoeld of te kwade trouw bedoeld...
(van det lege flesje aanhangsels) een prik extra....(tm een miljoen extra) ...eruit... te willen halen?

Daarom dus!

Gr van LT) :roll

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 feb 2021, 19:57

Naalden

Ha ha haaaa
Mensen die het. hun dagelijks werk is, injecties te geven, moeten naar ergens ver, om zich laten inenten, door
ggd kantoorpersoneel en studenten, die een
dagje prikles hebben gekregen. Ha h Ha haaaaaaaaaaa en die zijn er, uren dagen weken maanden, mee bezig.
Bij jullie was je vroeger, met die Mexicaanse virus, toen in het land, 5 minuten van je afdeling af, om de prik te halen.
iedereen het snel gehad, na een week, was de virus weg.

Je uitleg, over het aanhangsel aan de flesjes binnenkant, vind ik ook een giller, er zijn
er, die er dan meer prikken uit het flesje gaan halen. Je schreef, zo kan een heel land, tekort aan dat vaccin hebben gekregen,
met de gekregen injectie, waar ze extra prikken, van maken. Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Je ergenis, snap ik LT, al die maanden in huis gebleven, in lockdown en avondklok, en dan moeten al die bejaarden,
naar ergens ver, wachten in weer en wind, met allen, die nog niet die prik hebben gehad, in een rij er.
Logisch dat je ,dat niet doen wilt. Ze zeggen er achteraf, er vast niet bij, daardoor, wie daaraan, te vroeg van, zijn overleden.

Maar jij, met je chronische verslikkingen, kan daarvan al, longzaken van krijgen, dan moet je ,niet in een lange
koude rij, opeens tussendoor, ver van je huis, gaan moeten wachten, om die corona injectie, te krijgen.
Je schreef laatst, je kan ook, van gewone longontsteking. dood gaan, niet alleen via corona.
Met hun geregelde methode, om de injectie te krijgen, ze zeggen er achteraf, er vast niet bij, wie daaraan, daardoor,
te vroeg van, zijn overleden.
Je bent dus voor de corona prik, maar gaat het misschien, toch niet halen, ergens ver in het no were.
Als zoiets, gewoon, bij je huisarts, om de hoek, van het senioren gebouw kan, net als, met de griepprik.
Ik snap je precies ermee. Je luchtwegen, zijn er, te teer voor, om in lange rij, buiten in de kou, lang te
moeten wachten, met weer en wind, je gaat liever, gewoon dood schreef je weleens.
Maar effetjes serieus, ze lijken wel niet goed snik, toen je in het ziekenhuis pas lag, hadden ze alle bovenramen open,
in de kamertjes, omdat 1 iemand, op tv gezegd, dat goed vindt. je gaat liever, gewoon dood schreef je weleens.
dan door klakkeloze, idioten!
Met hun klakkeloze, nageaapte, geregelde methodes, ze zeggen er achteraf, er vast niet bij, wie daaraan, daardoor,
te vroeg van, zijn overleden, niet door corona longontsteking, maar door.de gewone longontsteking.

We leven hier, met je mee. Nou meissie veel sterkte, en succes met je zelf gemaakte golf hobbie. Knuf van Ans

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 feb 2021, 02:43

Dennenbomen... :)

(Ik heb je plaat bij de mail...niet geplaatst...omdat ik bezig ben...10.000 og 20.000 of zijn het er al 30.000 platen en
foto's over te hosten...omdat ze dichtgeklapt zijn...wgs de hoster stopte ermee.
Dan ga ik geen...nieuwe... nu platen ...erbij zetten...die eerst te moeten verkleinen en dan hosten en dan plaatsen.
Op zo nu en dan...een foto na...Hier en Nu...eerst zo veel mogelijk... onze oudere Topics... weer in orde trachten te brengen...op het Forum...ben ik aan het doen...(Hier en NU)

Iemand zei me...Je schreef...toen werden we weer vriendjes...Moet dat niet zijn...vriendinnetjes?
Ik denk...in mijn...ongecompliseerde Genderneurale denkens...maakt het niet uit...(Zal wel aan iets in m'n jeugd liggen...zoals zoveel...ligt
gelegen...in de jeugd...waarom we... nu (Hier en NU) zijn...zo we zijn...

Ik vond vroeger...de Jongens Klompen...veel lekkerder lopen...en pijnlozer...dan die platte soort klompen voor de meisjes...met een
leren riempje erop...dat pijn ging doen...met veel lopen...
Ze zeiden...alweer...Je lijkt wel een jongen...
Terwijl ik er... heel anders over dacht...mooier vinden en pijnlozer...dan hadden zij (De ouderen) het over... wat anders...over hetzelfde
onderwerp.

We hadden vlak bij school...paaltjes staan...en daar sprongen we overheen...alweer kwam ik thuis...met aan beide kanten van de rok of
jurk...met een scheur...
Dus ik vond..beter is ...voor mij...een lange broek te dragen...Je lijkt wel een Jongen...zeiden ze alweer..(De ouderen)

Terwijl ik er... heel anders over dacht...handiger vinden...met een lange broek... dan kwam...met spelen buiten... geen scheur aan
de kledij....Zij hadden het (De ouderen) het over... wat anders...over hetzelfde
onderwerp. Na de tigste keren het zo gezegd...kan je erin gaan geloven...ik ben een jongen...
maar zover kwamen mijn gedachtes niet er over...

De Juf ...op school vroeg de 2de klas...(Groep 4 nu heet dat geloof ik)...Wat willen jullie later worden?
(Ik geloofde het nauwelijks...zo'n 70% had daar nooit over nagedacht...)
Ik wel...en noemde een rij op...dat alles... wilde ik wel worden later...
De Juf zei...dat kan niet...dat zijn jongens banen...banen voor Mannen...Ik zei toen...maar...ik wil ook... Zuster
worden ...en natuurlijk...ook Moeder...

Misschien komen vanuit ...die dagen...(Gewoon via mezelf)...mijn Genderneutrale denkens van...

Ik bedoel...ik denk ...Hier en Nu...er niet anders over...dat ook Meisjes en Vrouwen...die banen...doen kunnen...waarvan ze
zeiden...dat zijn Mannenbanen...(dito met...gezegd...tegen de Jongens)...het zijn Vrouwen banen...)

(Hoeveel Vrouwen zijn inmiddels geen Boer? en Piloot? En Ontdekkingreiziger? Architect?
Die rij
is al te lang...om op te noemen...waarvan men vroeger zeiden...Dat kan niet...

(Ik schrijf vaak...alles is moet zijn...naar Tijdswaarhedens...)
Ik meen dat ik dat.... zo ging typen...toen men... De Mohammed...begonnen te beschuldigen...van Pedofilie...
Maar
Naar Tijdswaarhedens...was die dat dus niet...
De gemiddelde Sterftecijfer was toen bij 23 jaar...
Als Meisjes eenmaal ongesteld waren...waren het Vrouwen...in die dagen...

Met een beetje geluk...had zo'n stel...een jaar of 9 pret van hun Koterij...als zij met 14 jaar een Kind kreeg...
en de Koterij dito met hun ouders...als de grote massa ...met 23 jaar overleden is...

Dat bedoel ik...met oordelen ed...Je moet kijken...naar de Tijdswaarhedens...

In onze tijd... is de gemiddelde sterfte leeftijd... bij 82 jaar...
Met een beetje geluk...maken de ouders 4 Generaties... bij elkaar mee...
De Tijdswaarhedens zijn dus totaal anders...

In die dagen...als een man... iemand van14 jaar trouwde...trouwde die ...met een Vrouw...

In onze tijd...heet dat nog... een Kind...iemand van 14 jaar!

Dat bedoel ik...met oordelen ed...Je moet kijken...naar de Tijdswaarhedens...

(Kwam ik nu...Hier en Nu...voor ...De Mohammed... op?) Nou ja...het zij zo...)

(Ik zet altijd ...het woordje...De...voor die 14de linie gasten...hun naam)

Want er bestaan...wel miljoenen Jongens en Mannen ...ook die Mohammed heten...(Met ...De ...ervoor...weet je bij mij
meteen
en wel van de metene...met DE...het gaat over iemand... op de 14 linie...)

Ik schrijf weleens...als ik Achitect was...Vroeger zeiden ze gelijk...dat is een Mannen Beroep...

Maar als ik Architect was...zou ik sowieso de Ziekenhuizen anders bouwen...
Met alle Logostieke mogelijkhedens...voor het Personele beleid...
Anderen denken misschien gelijk aan de bedden voor de Zieken...met bouwen ed.
Maar zie is...wat er met hun denkens van komt...
(Schreef ik ...pas nog..of ze ...in een week...het Personeel...de 4 daagse lopen...op
het werk...om hun type Bouwstijl...

Als ik Architect was...zou ik sowieso de Ziekenhuizen anders bouwen...
Met alle Logostieke mogelijkhedens...voor het Personele beleid...Het Personeel kost geld...zo
zij... het Bouwen...kost het tigs meer aan personeel...(Misschien denk ik wel zo...omdat ik
Genderneutraal denk...)ipv zo anderen ...het denken...het is een Mannenzaak...Bouwen...
(Met mij
zijn ze tigs goedkoper uit! Dat sowieso...Misschien niet met...de Bouw...maar
wel de massale jaren erna...vanaf Het Gebouw in gebruik...aan benodigde Personeel!
Ik schreef jullie pas...
als je ...in een Ziekenhuis bent... in ons land...kijk is goed rond...alles
wat (in diensttijd zijnde)...op ...de vele gangen loopt...is niet ...op de Werkplek!

Ik schrijf weleens...als ik Achitect was...Vroeger zeiden ze gelijk...dat is een Mannen Beroep...
Maar als ik ...Architect was...zou ik sowieso... de Ziekenhuizen... anders bouwen...

Het Genderneutrale ...in mij ...is dus...ik werd geen Architect...maar...ik denk... wel zo!
Niet de hele dag...en altijd...maar...plots...
(Ik denk welis...en wie heeft...zulkse...plotsers...niet? Misschien wij allemaal welis...een moment
of kort of lang of altijd...maw Het is... een hele Natuurlijke zaak...Genderneutraal... te zijn!)

Bij mij kwam (Zo voor mezelf)...de aap wel uit de mauw...
Ik wilde (als meisje ...als Vrouw zijnde) ook... Zuster en Moeder... worden!

Als ik... naar de ouderen was blijven luisteren...als kindzijnde...met hun...Je lijkt wel...een Jongen...
hoe de Psychologie...daarmee zou zijn omgegaan...(zo in mezelf)...was ik nu misschien een
Transgender...Weet je veel...(Maar zelf heb ik daar nooit over gedacht zelfs...)

Wel dat... ik denk...dat dit... de meest Genderneutrale zin is...
ooit gehoorde gelezen zelfs...
...Heb je Naasten lief...als Jezelf...
(Die zin is niet van mij!)
Maar ik denk er wel zo over...(omdat Naasten...zijn Mannen en Vrouwen ook)
(Je moet mi... in de Geest... op z'n minst...een beetje Bi zijn...om
Genderneutraal te kunnen zijn...
om hier aan te kunnen voldoen...
...Heb je Naasten lief...als Jezelf...

(Maar mi het onderwerp fysieke Bi... is mi...toch wat anders!)


Als jong mens zat ik ...al die dingen...al uit te puzzelen...
en dat op wat andere Mensen zeiden...niet 1x maar tig in de tigs keren...
...Heb je Naasten lief...als Jezelf....Misschien zit dat zo
in de Geest van een Kind...Mij maakte het niet uit of ik een Meisje of Jongen was...(Als ik die
hoge klompen maar kreeg...)
(Pas ergens ...vanaf de Pubertijd...gaan dat soort dingen
wel uit maken...)
Maar dit lijkt me de meest duidelijke zin...omtrent
Genderneutraal!...Heb je Naasten lief...als Jezelf...

Anderen... maken die materie... weer totaal anders mee...ze ervaren zichzelf
het omgekeerde...(niet via anderen dus...)
en anderen...wat die er allemaal ervan vinden...hebben ze dan wel vaak ...tegen zich...

Ik denk altijd...hoe het ook moge uitpakken...(met jezelf met die materie)...als je Ziel maar goed is...want
daar moet je ...ahw eeuwig mee doen...

Of ik nou ...(het heb...
zo Genderneutraal... over 2 Vrouwen)...Vriendjes zeg...of... Vriendinnetjes...plots of tzt
je moet er toch...naar het Eeuwige Hiernamaals ...ermee.....dus...als je Ziel... maar goed is.
(En dat valt voor de meesten echt nog niet mee...)maar ik zat er niet zo mee...)
Misschien zit dat zo
in de Geest... van een Kind...Mij maakte het niet uit of ik een Meisje of Jongen was...(Als ik die
hoge klompen maar kreeg...)

Mooie tip is...De minst gecompliseerde Hoofdfactor is...Hoofdfactor 4
In het Huis Mijners Vader...heeft vele Woningen...(Architectonisch gezien)...Daar was
op z'n minst...zo'n 2000 jaar geleden...tenminste ook 1tje... mee bezig...

Ik schreef al...(Alles gaat naar Tijdswaarhedens) In de Liefde is alles geoorloofd...(mits met beider toestemming!)
en voor de rest... pas op...
Naar tijdswaarhedens dus...
Toen kon je... met een Kind eh...zelfs trouwen...in onze tijd...is dat ...tegen... De Wet!

Wie een Kind schendt...tegen De Wet...zal in dat eeuwige...nooit een Kind tegen komen...nooit een Kind
er zien zelfs...(Komt bij Kinderen ...vind je er ...alleen... in de Hoofdfactoren 13 en 14!)
(Voor de rest...
Mooie tip is...De minst gecompliseerde Hoofdfactor er is...Hoofdfactor 4)

Nou voor nu...genoeg getype-geoefend...Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Ach... toch nog even...
Wat Mensen ook allemaal moge uitspoken in het leven...Mijn ene Zoon zei me pas...Jezus vergeeft alles...

Ik zei...daar moet je oppassen...met die gedachtes...van je...Je moet allemaal
wel eerst...door Hoofdfactor 7
7(7.7)7)14 heen!

Ja maarrrr... zei m'n ene Zoon...als men zich bekeerd...vergeeft Jezus ons...
Ik zei hem...
Maar... dat gaat niet... met...de Draaideur... methode...
Misschien wel
met de echte bekering...(Dan laat zelfs Hoofdfacotor 7 die meestal door)
Maar niet...via... de Draaideur... methode!
(Het is dus niet zo...Alles mag...Behalve een Sigaar...Maar het is...juist
niet Alles mag
maar wel op z'n tijd ...een Sigaar (Gewone waar ahw)

Met een echte bekering... de Geest ...kan er toren hoog ...mee gaan...vanaf 1(1.1)wel tot 14(14.14)14
maar dat lukt zelden ...of nooit... een tweede keer...zo hoog...laat staan een derde keer etc.
Mijn tip is ...tegen die ene Zoon...Mooi Bekeerd ...blijven dus!

Nogmaals Trusten allemaal en voorzichtig morgen met de Sneeuw en ijsel ed. Knf van LT) :roll:

Afbeelding

Plaats reactie