GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 14 okt 2020, 07:30

Afbeelding

(Derde Jaar - Met de 4 Namen
(Uitgevogeld uit 156 deelnemers))
9 Juli 2020 tm...9 Juli 2021

Bij telling van Mijn Golf Hobby
(Per lang Weekend Golf op TV
Van 5 Mei 2020 tm 5 Mei 2021) de 4 Namen...goed
door mij uit de
156 Deelnemers (per 4 dagen wedstrijd) gevogeld
en dat is...
Dag Winnaars...94...) Afbeelding

en

2 de Plekken... ...57...) Afbeelding
en
Beker Winnaars ...9...) Afbeelding


Groetjes
van Lady Troy
Afbeelding


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 14 okt 2020, 07:31

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 42

15 – 18 Okt 2020 European Tour, Scottish Championship, Fairmont St. Andrews, St. Andrews, Schotland. Prijzengeld: €1.000.000

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 13:30-18:30, za 14:00-18:30, zo 13:00-17:30

leaderboard

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)

AfbeeldingDag 1

(Weinig veranderd maar...16.00 DO Deze 4 Namen ...zijn het...
De wedstrijd op TV is nog tot half 6...)
(1 van de 4 hoeft maar de beste te zijn...per dag...meer is leuk meegenomen
en spannend blijft het altijd...vooral als de hele groep 2 nog moet...)

1-ESP-OTAEGUI, Adrian(-10) (Dag Winnaar)Afbeelding

2-Eng- WALLACE, Matt (-7) (...2de Plek...) Afbeelding

8-ENG=WESTWOOD, Lee (-5)

8-RSA-STONE, Brandon (-5)

(Wat me... aan de Europese Golf Tour 2020 opvalt...dat de Camera opnames...erg veel minder is dan
het Seizoen er voor...
Om de haveklap...missen ze de bal in de lucht ...en zijn ze de
bal zelfs kwijt...Dat zag je voorheen nauwelijks....De bal werd altijd...voortreffelijk helemaal gevolgd...tm
waar die tercht kwam...nu is het alweer...waar is de bal gebleven? Ze missen het Vakzuivere van het vorige
Golf seizoen...die Camera Mensen...bij de Europese Tour!)

AfbeeldingDag 2

1-ESP-OTAEGUI, Adrian (-12) (Dag Winnaar) Afbeelding

1-Eng- WALLACE, Matt (-12) (Dag Winnaar) Afbeelding

11-RSA-STONE, Brandon (-7)

11-ENG=WESTWOOD, Lee (-7)

(2 Dag Winnaars...en alle 4 de...Cut...gehaald...
1 Dag Winnaar is mooi...2 nog mooier...3 is zeldzaam...
en 4 Dag Winnaars...tegelijk...heb ik nog niet mee gemaakt... met mijn 4 uitgevogelde Golfers namen)

AfbeeldingDag 3

1-Eng- WALLACE, Matt (-18) (Dag Winnaar)Afbeelding

3-ESP-OTAEGUI, Adrian (-14)

12-RSA-STONE, Brandon (-9)

20-ENG=WESTWOOD, Lee (-7)

(Einde 3de Golf dag...Alle 4 bij de eerste 20...mooi gedaan!)

AfbeeldingDag 4

1-ESP-OTAEGUI, Adrian (-23) (Dag Winnaar) Afbeelding
em
(Beker Winnaar) Afbeelding

2-Eng- WALLACE, Matt (-19)(2de Plek)Afbeelding

14-ENG=WESTWOOD, Lee (-12)

16-RSA-STONE, Brandon (-11)

(Wat een mooie dag...De Dag Winnaar
en de 2 de Plek
en de Beker Winnaar...en alle 4 binnen de eerste 16 (van de 156 Deelnemers) geeindigd)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

_____________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2 ...Week 42

15 – 18 Okt 2020 PGA Tour, The CJ Cup, Shadow Creek CC, Las Vegas, Nevada. Prijzengeld: $9.750.000

Leaderboaed

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m zo 23:00-02:00

(Ik mag het tot 2 uur einde nog wisselen de eerste Dag...de 4 Namen ...Hoeft niet mag...moet het er dan... het
hele lange Weekend mee doen...


AfbeeldingDag 1

(Do-23uur15 Deze 4 Namen ...zijn het...)

1-Eng-Tyrrell Hatton (-7) (Dag Winnaar)Afbeelding

2-USA-Xander Schauffele (-6) (...2de Plek...)Afbeelding

4-SP-Jon Rahm (-5)

6-USA_Joel Dahmen (-4

(Hatton had ik vorige week... in Engeland ook bij de 4 Namen...toen won die de Beker...dus ik dacht
hij zit nog lekke... in the Flow...en die Mcllroy niet...vandaar...Hij bij mijn 4 en die Mc eruit gedaan...was
mooi gedaan...want hij werd... Dagwinnaar...)

AfbeeldingDag 2

1-USA-Xander Schauffele (-14) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-Eng-Tyrrell Hatton (-11) (...2de Plek...) Afbeelding

15-SP-Jon Rahm (-4)

33-USA_Joel Dahmen (-1)

(Alle 4 hebben ze de...Cut...gehaald)

AfbeeldingDag 3

2-USA-Xander Schauffele (-12)(...2de Plek...) Afbeelding

6-Eng-Tyrrell Hatton (-10)

14-SP-Jon Rahm (-7)

45-USA_Joel Dahmen (Par)

(Ik heb deze Wedstrijd niet gezien...maar 3 van de 4 ...op de 3e dag...bij de eerste 14...is mooi gedaan)

AfbeeldingDag 4


2-USA-Xander Schauffele (18)(...2de Plek...) Afbeelding

3-Eng-Tyrrell Hatton (-17)

17-SP-Jon Rahm (-7)

38-USA_Joel Dahmen(-4)

(2 Dagwinnaars en Een 2de Plek en 3 van de 4 bij de eerste 17 geeindigd...best mooi gedaan)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 19 okt 2020, 20:16

7 dagwinnaars en 5 2de plekken en een beker,
je gaat goed LT ermee.
Leuk hoor.
Knuf van Ans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Tiff » 20 okt 2020, 18:19

Afbeelding
Geweldig eruit gevogeld lt!
Ik weet, je aast nog op. al je vier de uitgevogelde namen , op dezelfde dag, dagwinnaars.
Mooi om naar uit te zien! Ha ha haa
Maar 7 dagwinnaars in 1 golfweekend, vind ik ook al heel wat, en met de beker erbij!
Succes met week 43. Liefs van tiff. Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 21 okt 2020, 15:11

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 43

22 – 25 Okt 2020 European Tour, Italian Open, Chervò GC, San Vigilio di Pozzolengo, Brescia. Prijzengeld: €1.000.000 Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:30-17:30, za 13:00-17:30, zo 12:00-16:30

leaderboard

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Do-10 uur en toen eentje veranderd om 11.00 ...en 2uur ook...over ...De 4 Namen
Ik mis nogal erg ...de Italiaan Francesco Molinari op de lijst...ook op de USA lijst staat hij er niet bij???)
Anders stond die er bij!)
(Even zo onder ons...
Waar ik echt zo pissig om kan worden is...als Top Sporters
in de pos opklim het zo goed doen...dat ze prijzen binnen halen...en altijd weer zie dit...er komt iemand aan
zetten die vindt...de Swing moet anders verbeterd...het eigen stijl Icoon Petje moet recht ipv die heeft hij altijd schuin...
Ze gaan ze onderuit halen...uit hun zekerheids Flow opbouw...

Typisch ook het geval werd dat met Francesco Milinari...Waarom laten ze dat toe...dat wie dan ook...anders
aan ze klungelen gaan...als je bij de Top besten bent...moet er mi niks veranderd...alleen
gewone Trainingen bij gehouden en altijd trainen op Concentratie en uithouding vermogen...Dat is alles...

Kwam Tiger Woods na tijden ellendes gehad...weer omhoog in de Top...moest die opeens
in ijskoude baden...van iemand....die was opeens ook weer vele weken niks...
als je bij de Top besten bent...moet er mi niks veranderd...alleen
gewone Trainingen bij gehouden en altijd trainen op... uithouding vermogen...is niks mis mee...Dat is alles...

Het is 4 dagen een hele zware Sport Pro Golf...
Erg veel Profs zie je het 1 of 2 dagen volhouden zelfs goed doen...maar dan zakt de concentratie en energie weer...
eerst boven aan de ranglijst en plots halverwege tm onderaan...staan ze...wgs Wat moet er van wie nu weer anders of ander ingenomen ed
of anders gegeten ed. tm niks mag ook geen Sigaar etc. Daar zag je die geweldige goede Golfer...Aphibarnrat compleet
de mist mee in gaan...en nog steeds is die na maanden...de oude niet...

Nou ik ga ze niet allemaal noemen...maar het is al
een hele rij...ook Bij dat Top Golf sport....die door derden verkloot zijn...kort...lang... of voor altijd!

Nog is over F.Molinari...Net achter elkaar prijzen gewonnen...en toen moest die van wie? Zijn
swing verbeteren en z'n eigen slijl icoon laten...Je ziet ze ervan gaan instorten...of net dat niet... dan wel laag
op de ranglijsten komen...de ...Cut...alweer...niet halen of net wel...Ze lijken het vorige beste
nooit meer te kunnen inhalen...en zo wel...pas na maanden te niks ermee...en maanden werk...misschien
dat ze dan alsnog weer opkomen op de ranglijst...

Die Chambeau...(vond ik het de allerbeste opklimmer ooit gezien) won wat prijzen achter elkaar
werd die zelf...een Neuroot van nabij van...Die had...mi... gewoon naar een sport Psycholoog gemoeten verder niks...
ipv gingen ze hem Krachttrainingen laten doen...met maanden laag op ranglijsten...nog net geen Michellin mannetje gemaakt...
kan die nu verder vanaf de Tee de bal slaan...dan ooit er voor...maar op de Greens waar die juist zo geweldig was
lijkt die te vaak...te kippig van nabij... met de lijn lezen...geworden...Het ene werd verder en beter
maar waar het echt om gaat...bleef die
maanden slecht mee...met de bal in de put slaat...Oke hij zal nog wel wat verbeteren gaan...met het spel...maar
bijna een jaar vol met vak nikserigheid dito aan inkomen dus...
En het had allemaal niet gehoeven...een jaar ellendes...in het Vakzelf...

mi...die altijd reizende figuren...Gewoon per Internet sessies doen...met een goede Psycholoog...was genoeg
geweest...tijdens het vakzelf...in vrije tijd...(Of als ze rijk zat zijn...de Sport Psycholoog mee nemen op de Golf Tours...heeft
die ook een leuke aparte Wereld baan...)

Ik vind nog steeds...als Mensen de allerbesten zijn met hun Sport...en er vooral in de opklim dat zijn...moeten ze
compleet juist niks veranderen...waarom zouden ze...als ze de allerbesten ermee zijn...(Met andere Top sporters zie
je het ook vaak gebeuren...de Top bereikt...en ja hoor er komt iemand aan met Krachttrainingen
of hun vak is...Bokser of zo wat...ipv Hardlopen...(Een snelle kopstoot kunnen geven...aan de bal...
bij Spitsen...)...de allerbesten zag je ze verkloten gaan...want die dikke kabels ...aan spieren... maken ze juist
strak en stijf...het mist... de snelle eigen vak gaves ...dan al snel...als ze getraind worden of de Sport Body Bulding is...ipv...
het moet juist soepel en snel...bv met het Hoofd...zie je...ze worden te traag...de vak fouten nemen toe...
worden vervangen door Trainers...en ze liggen er maar zo...eruit...

Ik schreef hier wel vaker over...vanaf het begon me... echt... te ergeren...vanaf...Neem die MclLroy...ze
rammen zijn hele ...eigen fysieke vak gaves eruit...Duwen trekken rammen...en waarom...hij was toen de beste aan de Top in die sport...
mi
Ik vind nog steeds...als Mensen ...(vaak na massa's trainingen vanaf kind af aan gehad)
en ze...de allerbesten zijn geworden...met hun Sport...en er vooral ook in de opklim met dat zijn...moeten ze
compleet juist niks veranderen...waarom zouden ze...als ze de allerbesten ermee zijn...

Veranderen aan hun Vak gaves...Niet alleen fysiek gaat dan onderuit...ook de Zekerheidgevoelens...gaat mee onderuit...
net als die Swing van F. Moliari...
die moest juist niks veranderen...ook en vooral niet ...aan hun persoonlijke Icoon stijl...Er komt weer iemand aan
met
Ja maaaaaaarrrrrrr anderen hebben de Pet allemaal recht op...zo hoort het...en ja hoor...hun opgebouwde
innerlijke zelkerheid...wordt naar de je weet wel geholpen...(Veel oa Burn-Outs beginnen ook zo...waar
men... het allerbeste is... op het werk...moeten ze anders gaan doen...vaak van een
nieuwe...ene Jan Kl* of Mien Tr*t...die er de
ballen verstand (nog) niet van heeft...Dat zie je ook...tegenwoordig... erg veel...ook
bij die Golf Sporters...er moet weer wat veranderen...van
eh...Ijs baden... moest Tiger Woods...mi linke soep... als er ook maar iets ...aan een aderroute zwak is...
worden ze erg snel moe...de energie druipt er uit...concentratie verlies komt er aan...altijd wel iemand
die vindt...neem dan een pilletje ...dit of dat...en drink niet meer...je dat...alleen water...bij velen...
De suikerpeil zakt dan...dr van...en dat gaat maar zo door...al dat geklungel ...aan onze Wereld Sport lijven...
(Betere tip is...
Nou ja let niet op mij...Hoewel...mijn tips mogen er vaak best zijn...)
ook voor die Wereld Reizigers is...Neem... bijtijds... gewone waar...te beginnen neem een Sigaar...
of Sigaretje of Pijp of sjekkie...in Pauzes...dan kom je ook weer is klaar
met Vak Gaves...en met Vak Egards...Uit en thuis en voor de buis...want waar niks mag...komt
niks goeds van!)

Als je de beste bent...ook als opklimmer...is mi het vaakst handig...neem een Persoonlijke Sport
Psycholoog...die je afleert...te luisteren naar idioten...alleen die je zeggen of schrijven...waarhedens bv
alleen de Trainingen
goed bij houden en het uithoudings vermogen...dat is alles...voor de rest doen...als altijd...op het werk en uit en thuis...
waar je zo ...de Top mee behaalde...juist blijven doen!

mi. Als die F. Molinari ...met zijn type Swing ...alweer ...een topprijs behaalde...waarom
zou je er dan... ook maar iets gaan veranderen...als een schuin petje op...de gein onderwijl is...het icoon van nabij is...
waarom zou je er dan ook maar iets aan veranderen...zo'n type Sport Psycholoog...moet het zijn...die je
de waarheid zegt ed. (en laat de rest maar lulkullen ...uit en thuis en vooral ook...op dat Internet) die ook maar iets
aan je veranderen wilt!
(Als Mensen veranderen ...is er misschien niks mis mee
maar wel...mis ermee is...(vaak om derden)...Wat onlogisch is...voor je Sport ...Werk...Vak Gaves... opbouw!)

Nou ja goed oke...Kunnen al die Sporters...zulks... voortaan...is leren ergens...bij hun Sport Clubs bv.
Als je ...de allerbeste beste bent...F. Molinari...ook in de opklim...met het Petje schuin op...en met...
een schuine Swing...mooi houden zo!
ipv na de Laatste beker winst... (Dan issie de allerbeste en dan...moest die (van Wie?) z'n Swing veranderen...gevolg...
tm. een hoop ellendes
narigheid...en nog steeds...tm
voor het hele
gezin F. Molinari en dito...voor zijn Fans!
Als je ...de allerbeste beste bent...Francesco Molinari...ook in de opklim...met het Petje schuin op...en met...
een schuine Swing...mooi houden zo! En weer thuis...(ipv alleen de Golfbaan bestaat doen)...Ga lekker veel Zwemmen...
met het gezin!
Dat is voor iedereen een erge mooie bij houdende goede gezonde lichaams training!

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

(Deze 4 zijn het...)

1-ENG-CANTER, Laurie (-12) (Dag Winnaar)Afbeelding

4-ESP-ARNAUS, Adri (-7)

4-NED-BESSELING, Wil (-7)

26-ITA-MOLINARI, Edoardo (-4)

AfbeeldingDag 2

1-ENG-CANTER, Laurie (-16)(Dag Winnaar) Afbeelding

8-ESP-ARNAUS, Adri (-9)

18-NED-BESSELING, Wil (-8)

82-ITA-MOLINARI, Edoardo (-2) (Heeft...de ...Cut...niet gehaald)

(De beste van het land...Francesco Molinari ...deed niet mee...zijn Broer Edoardo...(maakte er gein flow potje van...)...ipv
serieuse Wedstrijd...Concentratie en energie Flow... erin te steken......)
(Je vraagt je toch af...waar is ...de Eer en Goede naam...voor hun land gebleven is...bij veel van die
Italiaanse Pro Golfers...met ook is...de Europese Golf Tour...Wedstrijd ....is nu...in hun... eigen land...)

AfbeeldingDag 3

1-ENG-CANTER, Laurie(-18 )(Dag Winnaar)Afbeelding

8-ESP-ARNAUS, Adri (-10)

17-NED-BESSELING, Wil (20)

AfbeeldingDag 4

2-ENG-CANTER, Laurie (-18) (2de Plek)Afbeelding

5-ESP-ARNAUS, Adri (-17)

16-NED-BESSELING, Wil (-14)

(Ik heb alleen de eeste helft gezien...toen stond Canter nog 2 punten voor...
Jammer geen Beker voor Canter werd het...)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

_____________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2 ...Week 43

22 – 25 Okt 2020 PGA Tour, ZOZO Championship, Sherwood CC, Thousand Oaks, Californië. Prijzengeld: $8.000.000

Leaderboard

(Golf .nl vergeet nog alis (Vooral met de USA Wedstrijden)
.html te zetten... achter de link ...dan komt hun link ...van dat leaderboard... niet door!!!
ook Nu......Zij zetten het zo...pgatour.com/leaderboard
Tip...Zo moet het...
https://www.golf.nl/nieuws/2020/okt/201 ... ar-week-43
pgatour.com/leaderboard.html

Kijk maar...Boven aan...Zo is het goed!
Leaderboard
Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m za 23:00-02:00, zo 22:00-01:00

(Ik mag het tot 2 uur einde nog wisselen de eerste Dag...de 4 Namen ...Hoeft niet mag...moet het er dan... het
hele lange Weekend mee doen...(Dan ben ik ahw... 4 Dagen... zo voor de buis...Fan van ...die 4 Namen...)


AfbeeldingDag 1

Do-22.30 uur (De 4 Namen...zijn het...)

1-Col-Sebastián Muñoz (-8) (Dag Winnaar)Afbeelding

2-ENG-Tyrrell Hatton (-7) (2de Plek) Afbeelding

9-Eng-Justin Rose (-5)

26-Eng-Matthew Fitzpatrick (-3)

(Ik dacht... ik kies toch weer voor Munoz...net als veel vaker...ik dacht...eens zal die toch welis wat gaan winnen
als ik hem op m'n lijstje van 4 heb...niet dus...vandaar kijken ...of die nu is... een Beker wint...is dat...
Hatton is nog steeds
in de Flow...maar hoelang houdt hij het vol...2 weken terug de beker gewonnen...vorige week nog lekker in de flow...richting beker...
maar toen
zag je hem al te vermoeid worden...nu na die lange vliegreis en corona in dat land...toch is kijken...hoelang hij het volhoud...is dat...
Rose kijkt al maanden... sloom uit de ogen...naar de bal...Kijken of die dat nog steeds doet...soms komen ze
als de beker prijs erg hoog is...weer
uit de veren...kijken of hij dat nu ook doet...Fitzpatrick...is ook iets mee....net als je denkt...aha hij lijkt weer de oude...zakte die
toch vandaag weer in...
Ik koos dus voor... handicaps figuren... dit keer...(al lijkt dat niet zo...2 staan er 1 en 2...Maar ik heb het over de Beker winnen...Met
andere seizoenen vergeleken... loop ik fors achter ermee nl...)
Het te winnen bedrag... is groot zat...om er een mooie pensioen aan over te houden...Leuk voor later dus...moeten ze wel
hun best ervoor doen...die 4 van mij...sowieso
die Rose dus...(Vaak gebruiken er ...de Wedstrijden ervoor...met lage prijzengeld...als een soort gratis traings 4 daagse...als er een Wedstrijd nadert...waar
het geldbedrag...tig in de tigs hoger is...vaak schijnen ze het dan weer... te kunnen opeens...maar dit keer in Corona tijd...lijkt van
alles anders...zelfs die Rose begon lekker vandaag...maar zakte weer vandaag...plekken terug...
(Als het om de Beker gaat...Ik had natuurlijk ook
voor Thomas kunnen kiezen en voor Shauffeler en voor Reed en voor Engelish...en voor nog meer anderen... helaas pindakaas...Morgen weer een dag...)

AfbeeldingDag 2

5-ENG-Tyrrell Hatton (-11)

14-Eng-Matthew Fitzpatrick (-10)

14-Col-Sebastián Muñoz (-10)

14-Eng-Justin Rose (-10)

(Netjes gedaan...2De Dag ...Alle 4 BIJ de eerste 14)
(Gisteren schreef ik...Ik had ook Thomas kunnen nemen... bij de 4...Vandaag staat
die Thomas op plek 1)

AfbeeldingDag 3

4-Col-Sebastián Muñoz (-16)

7-Eng-Matthew Fitzpatrick (-15)

31-Eng-Justin Rose (-10)

48-ENG-Tyrrell Hatton (-7)

(Deze Wedstrijd heb ik niet gezien...Maar Thomas staat nog steeds op plek 1)

AfbeeldingDag 4

10-Col-Sebastián Muñoz (-17)

18-Eng-Justin Rose (15)

24-Eng-Matthew Fitzpatrick (-14)

63-ENG-Tyrrell Hatton (-5)

(De Beker winnaar Patrick Cantlay
had ik Woensdags nog op m'n lijstje van 4 namen staan...Donderdag gewisseld voor Rose...
Dat deze 4 dagen voor Hatton te zwaar zou worden...had ik wel verwacht...en dat gebeurde ook...
Ik had van Sebastián Muñoz meer verwacht en van Matthew Fitzpatrick ook..Hoe dat ook zij...ik had
ook anderen uit kunnen kiezen...Volgende keer meer succes...)

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 28 okt 2020, 11:04

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 44

29 – 01 Okt-Nov 2020 European Tour, Cyprus Open, Aphrodite Hills Resort, Paphos, Cyprus. Prijzengeld: €1.000.000

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 10:30-15:30, za 11:00-15:30 en zo 10:30-15:00

leaderboard

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)

AfbeeldingDag 1

Tweee veranderd om...14 uur...Deze zijn de 4 Namen

1-ENG-WAITE, Mitch (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding

1-USA-VEERMAN, Johannes (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding

3-ENG-SULLIVAN, Andy (-6)

17-ENG-CANTER, Laurie (-4)

(Soms vragen bezoekers of m'n logees me...waarom koos je ...die lager op de
ranglijst staat...op de eerste dag...Dan zeg ik...het Golf Tournooi duurt 4 dagen...
Wie bij de eerste 5 staat
de eerste dag...vaak is hun energie en uithoudings vermogen ...maar voor 1 of 2 dagen...
vandaar...effetjes verder kijken dan
de neus lang is...is vaak handig... voor einde 4 dagen lang Tournooi...vandaar gekozen
2 boven aan ... 2 die wat lager staan...Onderwijl...tijdens...de eerste dag...)


(Altijd hetzelfde...Zo erg onvriendelijk voor de Golf TV Kijkers...is het...met de ranglijsten tonen...
In de USA is dat helemaal erg...alsmaar alleen ...de eerste 4 tonen ...op de ranglijst...of er niet 156 Golfers mee doen...
en die Familie en Vrienden en Fans hebben..die ook willen weten... hoe het erbij staat...soms tonen ze na
tijden is...alleen tm tm ranglijst 10
Maar Zowel... de Europese als de Amerikaanse...snappen helemaal niks van...bv...de 2de dag...dat het er dan net om gaat
of ze de ...Cut...halen of niet... of net niet ...of net wel...Dat tonen ze toch alsmaar niet...net waar het om gaat...tonen ze
niet...
Ze lijken er niks van te snappen...
wat de TV kijkers perse willen weten...Juist de scores...rondom die Cut line...
die Familie en Vrienden en Fans willen... juist dat ...weten alsmaar...Komen ze weer tijden aan zetten met
de eerste 4 op de ranglijst...bordjes in beeld...en dat misschien ook is de eerste 10...en het is dus de tweede dag...dan
gaat het niet om de bovenste op de
dag ranglijst...zoiets snappen ze niks van...

De Europese toont wel vaker... de lange ranglijst...maar stopt altijd net... voor de Cut line...te tonen alsmaar...net
ervoor stoppen ze..
met de ranglijst te tonen...
Ik bv heb dit Weekend ook...Canter ...op mijn 4 nemen lijstje staan...die staat er nog steeds niet bij...bij de getoonde ranglijst... geen
idee waar die staat...voor de Cutline of erna????????????

Dat noem ik dus... ze snappen niks ...van de Golf TV Kijkers...dat kunnen ze schijnbaar niet inleven...elke 10 minuten
de eerste 4 op de USA dagranglijst tonen ze alsmaar.....ook op de tweede dag...Ze snappen niks!
Dat is het...voor
Familie en Vrienden en Fans...in Binnen en Buitenland...van de Golfspelers...Hoe ze er bij staan...halen ze de Cut?
of Niet? Of net wel?
Wat ik dan moet doen...helemaal naar m'n PC kamertje gaan...en de PC aan zetten en kijken op de Link er van...Nou dat
is toch zot...dat
je via iets anders...er achter moet komen...als je die Golfwedstrijden kijkt op TV!

Ze zijn dan...te TV Kijkers ...Onvriendelijk... bezig...(Dat wou ik even kwijt!)

(Ik denk dan altijd...Neem net als vroeger...
weer is in Pauzes ed...een
Sigaar...of Sigaret of Pijp...of Sjekkie...daar word je weer meer Mans van!)
ipv Dat ...onnadenkende...slappe ...nikserige
gedoe...
op het werk...of uit en of...Thuis! (Ik zet erbij ...ook thuis...omdat tegenwoordig...1 op de 3 uit elkaar gaan...Nou dan weet
je waarom...Wanr waar niks mag...ook geen Sigaar...daar komt niks goeds van...met dat...slappe ...nikserige
gedoe...
op het werk...en of uit... en of...Thuis! )
Als je die Golfwedstrijden kijkt op TV!
Ze zijn dan...tijdens de Golfwedstrijden...voor de TV Kijkers ...nogal erg...Onvriendelijk te nikserig bezig...
met informaties....(Nou...Dat wou ik... even kwijt!)
en Canter...heeft het net op de valreep gered! (Moest ik wel op m'n PC ontdekken...)

AfbeeldingDag 2

6-USA-VEERMAN, Johannes (-9)

12-ENG-WAITE, Mitch (-8)

12=ENG-SULLIVAN, Andy (-8)

62-ENG-CANTER, Laurie (-3)

AfbeeldingDag3

16-USA-VEERMAN, Johannes (-10)

16-ENG-SULLIVAN, Andy (-10)

27-ENG-WAITE, Mitch (-8)

63-ENG-CANTER, Laurie (-3)

(Ik had Woensdag 2 Namen ...bij de 4...die ik er Donderdag heb afgehaald...maar die nu bovenaan staan...allebei op plek 2 staan
Misschien moet ik m'n eerste
intuitie...op Woensdags...als ik de Spelers... nog niet gezien heb...vanaf de Leaderboard de namen af haal...
voortaan maar laten staan...met de 4 Namen...Ga ik de komende week over nadenken...Eerst
de 4 de Wedstrijddag afwachten...maar al een paar keren wonnen mensen ....die ik had weg gedaan...op m'n
4 namen lijstje zelfs ...de beker...)

AfbeeldingDag 4

34-ENG-WAITE, Mitch (-9)

34-USA-VEERMAN, Johannes (-9)

34-ENG-CANTER, Laurie (-9)

58-ENG-SULLIVAN, Andy (-5)

(Schreef ik pas...degenen die op dag 1 of zelfs dag 2 bovenaan staan...zie wel erg vaak...naar beneden kukelen
dan is het alweer gedaan...met hun energie of concentratie...Waite en Veerman...tonen dat ook aan...Als
ze niet bij de Wereld top zitten op ranglijsten...zie je dat het vaakst...
Met die Canter en ook Sullivan is weer wat anders gaande...ze hebben pas een Beker behaald..de meesten
zijn een week tot weken tot maanden...of zelfs voor altijd...onderaners...Als ze al de ...Cut...halen...eindigen ze
ergens...onderaan...aan het einde van de 4 dagen Wedstrijd...De 2 Dagwinnaars van dit Weekend...SHINKWIN, Callum
en Somooja...ik kende ze niet eens...zo weinig tot niets... zijn ze in beeld op Tv tijdens wedstrijden...

Zulksen opeens ...aan de Score top...zie je ook erg vaak...erna ...weken ...maanden...niet meer echt wat presteren...
DeChambeau was de enige
die ik ooit gezien heb...die 4 Wedstrijden achter elkaar won...(Hij werd er gelijk een
Neuroot van nabij van...) (van zijn eigen gaves explosie) Kwam maanden niet meer in beeld...toen is er fysiek zo erg
veel aan hem geklungeld...dat die bijna als een Michellin mannetje...weer op kwam dagen...en weer weken nauwelijks
presteerde...Nu kan die wel ...veel verder slaan...dan eerst ooit...maar op de Green lijkt het of hij gebrekkig is geworden...
met zijn super gaves...juist op de Greens...Nou dat kost weer weken... dat bij te schaven...dan zijn we wel een jaar verder...
of meer vanaf zijn 4 Beker winsten achter elkaar...Jammer dat er juist dan...anderen aan ze gaan klungelen...terwijl
een Sport Psycholoog meer op z'n plaats is...ook en vooral bij die neuroten van nabij...Die Sullivan die pas een beker won
is geen Neuroot van nabij ervan...maar die gaat lijden aan Uitsloverijen...en daar hebben er veel meer last van...ook die
Luiten slooft zich te gek uit sinds eh...hij eens erg aan de top wat was...daar zie je ook veel Golfers de mist mee
in gaan...uitsloverige onuitsttaanbare figuren worden...Zie je in andere Sport ook vaak...ze gaan reclames maken en
op die manier in picture ...en bakken er dan vaak...2/4 tot 3/4 niks meer van...Anderen gaan aan het lichaamsgewicht pulken...
die mogen dan niks meer...(Ook geen sigaar etc) voor die weer hun eigen topnivau behalen...duurt mee dan een jaar...en
dan zijn ze vaak...weer net zo dik als eerst...zoals vb Aphobarnrat...dus was al dat gepulk aan en een jaar slecht
in hun type Sportvak voor ze ...hlemaal voor niks!
Ik pleit
er toch voor ...dat die Sportbonden...ze eerder naar de Sport Pychologen ...toe praten...dan ook maar iets te
laten veranderen
aan hun fysieke (oa Sport) gaves...(En dat niks mag...ook geen Sigaar etc. moeten ze is laten!)
Dat kostte de Topbesten... op de Wereld hun de ranglijst ...alsmaar weer...tm alweer de Cut niet gehaald...en zowel...
eindigen ze onderaan...de 4 dagen...wedstrijd ranglijst...Mickelsen en Co en zo...is daar het vb van!
(Bemoeizucht van anderen...is daar de redens van...)

Dit schoot me te binnen...
toen ik de
Beker winnaar van Vandaag...een heelijke Glas Cola met Ijsblokje zag drinken...bij ons gaat dan heel Twitter er overheen...met
anties...(Terwijl ik denk...Mensen die zo'n keiharde zware baan hebben...hebben weinig tot niks aan Flesjes en glazen water...
misschien won die ene het net juist...omdat die het juiste dronk...en die andere'n ..tm in de Play-Off...)niet...

Die Aphibarnrat...dito Micklesen...kende ik alleen maar...lekker hoog op de ranglijsten...dan zag je hem...in die lange wandelingen
tussen de hols in...even een Sigaretje roken...dan kon die er weer tegen...en was de betere beste weer..
Zo hebben ze allemaal wel wat...en juist... als ze Bekers gaan behalen...ze komen dan meer in beeld...bij ons
gaat dan ...heel Twitter er over heen...allemaal mensen...die het geen ene bal wat aan gaat...in het Vrije Westen...
halen van alles weg via anties...waar anderen door...juist de Betere Besten ...door zijn..

Toen ik de
Beker winnaar van Vandaag...een heelijke Glas Cola met Ijsblokje zag drinken...bij ons gaat dan heel Twitter er overheen...met
anties...(Terwijl ik denk...Mensen die zo'n keiharde baan hebben...hebben weinig tot niks aan Flesjes en glazen water...
misschien won die ene het net juist...omdat die het juiste dronk...en die nadere'n ..tm in de Play-Off...)niet...
Ik pleit
er toch voor ...dat die Sportbonden...ze eerder naar de (erkende)...Sport Pychologen ...toe praten...dan ook maar iets te
laten veranderen
aan hun fysieke en life style ed (oa Sport) gaves...(En dat niks mag...ook geen Sigaar etc. moeten ze maar weer is laten!)
Groetjes van Lady Troy
Afbeelding
_____________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2 ...Week 44

29 – 01 Okt-Nov 2020 PGA Tour, Bermuda Championship, Port Royal GC, Southampton, Bermuda. Prijzengeld: $4.000.000

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m zo 17:00-20:00

(Golf .nl vergeet nog alis (Vooral met de USA Wedstrijden)
.html te zetten... achter de link ...dan komt hun link ...van dat leaderboard... niet door!!!
Blijft doordraaien...
ook Nu weer......Zij zetten het zo...pgatour.com/leaderboard
https://www.golf.nl/nieuws/2020/okt/201 ... ar-week-44
Tip...Zo moet het...
pgatour.com/leaderboard.html

Kijk maar...Boven aan...de link Zo is het goed!
Leaderboard
Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Week 44
Leaderboaed


(Ik mag het tot 2 uur einde nog wisselen de eerste Dag...de 4 Namen ...Hoeft niet mag...moet het er dan... het
hele lange Weekend mee doen...

AfbeeldingDag 1

(Do. 18 uur) (Deze 4 Namen zijn het)

1-USA-Peter Malnati (-8) (Dag Winnaar) Afbeelding

7=USA-Josh Teater (-5)

15-Ierl-Padraig Harrington (-4)

46-Zw-Henrik Stenson (-2)

AfbeeldingDag 2

6-USA-Peter Malnati (-5)

12-Ierl-Padraig Harrington (-4)

89-USA-Josh Teater (+4) ( Heeft de ...Cut...niet gehaald)

Zw-Henrik Stenson (is na wedstrijd 1 uit de Wedstrijd gegaan)

(Ik heb deze Wedstrijd niet gezien)

AfbeeldingDag 3

11-USA-Peter Malnati (-6)

24-Ierl-Padraig Harrington (-4)

(De 2 overgeblevenen...vallen me best tegen...vooral Harrington...Nou ja
Morgen is er weer een dag...)

AfbeeldingDag 4

21-USA-Peter Malnati (-7)

26-Ierl-Padraig Harrington (-6)

(Wgs loge en visite...deze wedstrijd niet gezien)
(Schreef ik pas...degenen die op dag 1 of zelfs dag 2 bovenaan staan...zie wel erg vaak...naar beneden kukelen
dan is het alweer gedaan...met hun energie of concentratie...zie je bij deze 2 ook...tonen dat ook aan...Als
ze niet bij de Wereld top zitten op ranglijsten...zie je dat het vaakst...)
De tip
voor meer concentratie lijnen inzicht is...(Ik noem dat voor Golfers...een Duchambootje...te moeten
doen ..."bij zulkse tekorten...(op de Greens)"... en voor anderen...die oa vanaf de Tee...de bal...steeds weer
de bosjes in slaan...dito...Vooral...In vrije tijd...Veel Biljarten en vooral vaak Schaken ed
lijn concentratie...Denk... Hersensporten
uit en thuis...is dat... te kunnen doen!

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 04 nov 2020, 11:53

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 45

5 – 8 Nov 2020- European Tour, Aphrodite Hills Cyprus Showdown, Aphrodite Hills Resort, Paphos, Cyprus. Prijzengeld: €1.000.000

leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 10:30-15:30, za 11:00-15:30 en zo 10:30-15:00


(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend verder mee doen...)


AfbeeldingDag 1

( Do 11.00-De 4 Namen...Deze 4 zijn het...)

1-FIN-VÄLIMÄKI, Sami (-5) (Dag Winnaar) Afbeelding

1-BEL-DETRY, Thomas(-5) (Dag Winnaar) Afbeelding

1-CHN-WU, Ashun(-5) (Dag Winnaar) Afbeelding

15- ESP-ELVIRA, Nacho (-3)

(Drie Dag Winnaars...eruit gevogeld...
(2 al op Woensdag ...neer gezet...en die 3de...en andere 4de...om 11uur op Donderdag...
(die ik vervangen
heb vanmorgen...ahw weg gedaan heb)...die 2...staan beiden ...41...en ...87...erg laag op de Schore bord...)
(Ze te hebben weg gedaan...Dat is voor mij wel massel!
(Eentje... van de 2 nieuwen erbij gezet...die werd ook ...Dag winnaar!)

(1 Dag Winnaar... heb ik best vaak zat...2 soms...3 ergggg zeldzaam ...maar alle 4 tegeijk
heb ik nog nooit gehad...)
(Maar mooi resultaat...na eerste dag...alle 4... bij de eerste 15 geeindigd!)

(Was wel geinig...zat ik net...op de USA Houston link te kijken...zie ik Fritelli staat bovenaan...
die heb ik wo gisteren...bij de 4 Namen gezet...die wedstrijd is pas vanavond op TV...kan wel
even zo erbij staan...en later zakken ze weer...maar even leuk ...was het wel!

AfbeeldingDag 2

3-BEL-DETRY, Thomas (Par)

10-ESP-ELVIRA, Nacho (Par)

10-CHN-WU, Ashun (Par)

12-FIN-VÄLIMÄKI, Sami (+1)

(Uitslag uitgesteld tot morgenochtend)
(De volgende Morgen...Alle 4 de..Cut...gehaald...en alle 4 bij de eerste 12 (van de 256 deelnemers)
(De NL Joost Luiten staat er ook mooi bij op de 3de plaatst)

(PS> Op de 3de dag...De project Cut line staat niet oke...op deze link...
Dan is de 10 de plaats en 22 ste etc....die zelfs de 3de plek gisteren 2de dag...behaald... de Cut niet gehaald erop!)

Als ik iets niet snap...zoek ik het op...
Niet dat ik het na deze uitleg snap...maar weet wel...dat de..Cut lijn ook de 3de dag mee gaat...
Kijk maar
Aanvallend spel
Het grote verschil zit 'm in het nieuwe format dat is bedacht, want twee reguliere strokeplay-toernooien na elkaar zou wel erg veel van hetzelfde zijn. Donderdag starten 105 spelers aan twee rondes strokeplay. Hierna gaat de top-32 plus ties door naar de shoot-out op zaterdag. De scores worden gereset en ditzelfde gebeurt wanneer de top-16 plus ties op zondag gaan strijden om de hoofdprijs van twee ton. In theorie kan iemand dus drie keer een 61 maken en op de slotdag door een iets mindere dag met lege handen staan. Of het nieuwe format spelers, Tour en fans kan behagen zal moeten blijken, maar één ding lijkt zeker: aanvallend spel zal lonen en dat kunnen we dus verwachten.

(Dus al stond bv Joost Luiten de 2de dag 3de...en verpest het op de 3de dag...komt die toch...onder de...cut...lijn uit!)
Hopelijk niet die van mijn 4 namen...???...)

AfbeeldingDag 3

11-FIN-VÄLIMÄKI, Sami (-4)

16-BEL-DETRY, Thomas (-3)

19-ESP-ELVIRA, Nacho (-2)(heeft de 3de dag...Cut...niet gehaald)

22-CHN-WU, Ashun (1)(heeft de 3de dag...Cut...niet gehaald)

AfbeeldingDag 4

4-BEL-DETRY, Thomas (-4)

18-FIN-VÄLIMÄKI, Sami (+2)

(Ik nheb er weinig van gezien...zelfs als het maar om 20 Golfers gaat
tonen ze alsmaar alleen de eerste 5 ihn beeld...dan denk ik steeds...Ik stop maar met die Golf hobby...ze
zijn te anties klant vriendelijk...voor de TV kijkers...alsmaar weer alleen de eerste 5 tonen en tonen ze
is wat anders...dan de eesrte 10 en er doen maar 20 mee...
Als ik weer naar mijn PC kamertje moet gaan lopen en aan doen en kijken daarop
denk ik meteen...Ik ga andere TV kijken...en dat heb ik dan nu ok gedaan...en
bij die USA Golf doe ik dat ook teeds vaker...andere TV Programma's kijken...daar is het nog veel erger...
met informatie naar de TV kihjkers toe nl. Elke 2 a 10 minuten alleen het bordje van de eerste 4 of 5
terwijl er 156 Golfers mee doen...die ook Familie en vrienden en Fans hebben...in binnen en in het verre
buitenland...die willen
ook weten hoe het erbij staat...nou vooruit dan ...een bord van de eerste 10...dan
weer om de haveklap het bord tm de eerste 5 erop...
Zo gaat het toe met de TV Kijkers aan informaties...
En dan weer nolgt de Camera de bal niet vanaf de Tee...dan zijn ze de bal kwijt...waar is de bal werd dat...en
voorheen...volgden de cameras de hele bal route...in de lucht...tm waar die neer kwam
prachtig om te zien...dat is het nu erg vaak...ook niet meer...Het wordt dan te slordig te nikserig voor mij...als
ze ook dat nog...steeds
de wedstrijden beeindigen op TV...van wedstrijden die nog bezig zijn...zelfs nog
spannend zijn...zomaar afsluiten...Toen ik begon Golf te kijken...lieten ze alle wedstrjden helemaal zien
nu begnt het pas...als groep 1 al bijna klaar is...dan nog een pauze erin...en dan de wedsrtrijd niet uit tonen...
(Kortom we worden aan alle kanten belazerd...met die Gplf Abonnement apart te betalen...)
(Om anderen die mijn type Hobby ervan gemaakt...zo leuk vinden...ben ik er nog niet mee gestopt...
maar ook vandaag...ze kunnen de rang lijst over 20 Golfers niet eens tonen...hoe het erbij staat...
Dan wordt het me echt te gek...als ze dat niet eens snappen...dat er meer Golfers mee doen...dan
alleeen de eerste 4 of 5...

Ik ging dus... de anders gemiste uitzendingen... nu kijken...op TV...vandaag! (Vorige week ook al)
De TV kijkers... worden steeds meer...belazerd ...in de maling genomen met hun abonnement...wat je
betalende zag op de altijd kijkende boxen rij ed is nu opeens.... bij de aparte betalende dplay ed.te zien...
Dus betaal je dubbelop...bij de gewone TV
abonnement het aantal boxen...en naar Dplay te moeten...als je het vervolg wilt zien...wat eerst in de
betalende ervoor... boxen zat...en nog steeds voor betaalt...moet je nu bij Dplay ed weer apart extra
voor betalen om er het vervolg van te zien!
Met die Aparte Golf betalende abonnement...halen ze ook steeds meer ervan af...daar baal ik goed van!
Zo is dit Weekend...Housten al uren bezig... en op TV pas vanaf 19 uur te zien...(Als de beker winnaar geen bekende
Amerikaan is of niet een hele bekende Eurpeaan is...laten ze de Beker uitreiking niet eens zien...dan sluiten ze
steeds vaker...ervoor... de uitzending snel af...Ook dat dus...Dat dus!)
(Om anderen... die mijn type Hobby... ervan gemaakt...zo leuk vinden...ben ik er nog niet mee gestopt...)
Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

_____________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2 ...Week 45

(Golf .nl vergeet nog alis (Vooral met de USA Wedstrijden)
.html te zetten... achter de link ...dan komt hun link ...van dat leaderboard... niet door!!!
Blijft doordraaien...
ook Nu weer......Zij zetten het zo...pgatour.com/leaderboard
https://www.golf.nl/nieuws/2020/okt/201 ... ar-week-45
Tip...Zo moet het...
pgatour.com/leaderboard.html

Kijk maar...Boven aan...de link Zo is het goed!
Leaderboard
Groetjes van Lady Troy Afbeelding

_______________________________________________________________________________________

5 – 8 PGA Tour, Vivint Houston Open, Memorial Park CC, Houston, Texas. Prijzengeld: $7.000.000
Leaderboaed

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m zo 19:00-22:00

Ik mag het tot 2 uur einde nog wisselen de eerste Dag...de 4 Namen ...Hoeft niet mag...moet
het er dan... het
hele lange Weekend verder mee doen...

AfbeeldingDag 1

(Wo- De 4 Namen-Donderdag 20 uur...Deze 4 zijn het)

1-USA-Brandt Snedeker (-5)(Dag Winnaar) Afbeelding

2-USA-Scottie Scheffler (-3) (2de plek) Afbeelding

2-USA-Harold Varner III (-3)(2de Plek) Afbeelding

29-RSA-Dylan Frittelli (Par)

(Was wel grappig...toen Snedeker ...op de 4de hole bezig was...koos ik voor hem...Ik keek de hele avond verder Tv ...zag
net... dat Snedeker 14 holes later... Dag Winnaar geworden is...Fritelli eerst zo goed bezig...stelde erg teleur!)

AfbeeldingDag 2

4-USA-Brandt Snedeker(-4)

14-USA-Harold Varner III (-2)

46-USA-Scottie Scheffler (+2)

70-RSA-Dylan Frittelli (+4) (Heeft de ...Cut...niet gehaald)

AfbeeldingDag 3

28-USA-Harold Varner III (Par)

48-USA-Brandt Snedeker (+2)

54-USA-Scottie Scheffler (+4)

(Ik heb deze wedstrijd niet gezien...zo te zien niet erg hun best gedaan...Morgen weer een dag...)

AfbeeldingDag 4

15-USA-Harold Varner III (-8)

32-USA-Scottie Scheffler (-1)

44-USA-Brandt Snedeker (+1)

(Deze wedstrijd heb ik niet gezien...was al uren bezig...voor ze het op TV gingen tonen verder...
Ik ben andere TV gaan kijken en...zo te zien...heb ik er weinig aan gemist...)

44-USA-Brandt Snedeker (+1)

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 16 nov 2020, 00:16

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 46


Afbeelding

10 Nov 2020 Video- Golfer Jon Rahm slaat fenomenale hole-in-one over het water

12 – 15 Nov 2020 Major, The Masters, Augusta
National Golf Club, Augusta, Georgia. Leaderboard
en Een ander Leaderbord

Televisie:
De Nederlandse golfliefhebber komt dit jaar weer aan zijn trekken bij Ziggo Sport als het gaat om The Masters,
met uitzendingen die soms wel tien uur duren. (Zien jullie waar 10 uur???)(mi Was dat eerst zo ...de hele wedstrijd...
maar sinds... eh...golf punt nl...zit het zo in elkaar) (Zien jullie waar 10 uur...voor de kijkers op TV...???)

Televisie:
Amen corner: do 13:30-17:50, vr 13:30-22:15, za 16:10-17:50, zo 14:10-19:35
Featured groups: do en vr 13:45-19:00, za 16:00-19:00, zo 14:00-16:00
Reguliere uitzending: do en vr 19:00-23:30, za 19:00-23:00, zo 16:00-21:00

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)

AfbeeldingDag 1

(Do. 21 uur) Deze 4 zijn het)(Wedstrijd is tot 23.30 op TV)


1-USA-Dustin Johnson (-7) (Dag Winnaar)Afbeelding

1-Eng-Paul Casey (-7)(Dag Winnaar) Afbeelding

1-USA-Dustin Johnson (-7)(Dag Winnaar) Afbeelding

4-USA-Justin Thomas (-6)

10-USA-Patrick Reed (-4)

(De 2de groep... is Casey... niet voorbij gegaan...maar omdat het te donker werd...in Augusta...spelen er
van de 2de groep...Morgenochtend verder)

AfbeeldingDag 2

1-USA-Dustin Johnson (-9) (Dag Winnaar) Afbeelding


1-USA-Justin Thomas (-9) (Dag Winnaar)Afbeelding

6-USA-Patrick Reed (-8)

17-Eng-Paul Casey (-5)


(Wat een slecht Camera werk...het is echt niet te geloven...bij een Master in de USA...waar
het ...om miljoenen aan prijzengeld gaat...De besten zeker de zak gegeven...en hou ze goedkoop erin gedaan...daar lijkt het op...
Juist dat schitterende Camera werk...maakt die Sport zo leuk...om te Zien...op TV...
dan volgen ze vanaf...elke slag bal...tm die bal neer komt...Nu verslaan ze de slagbal...en dan wordt het zoeken waar is de bal?)
Omdat ze met de Camera te vaak...niet mee gaan met de bal!
Voorheen bij na alle Hols stinden de beste Camera Mensne...nu is dat precies anders om...op een paar holes na nog de beter Camera Mensen...
Soms rolt er een golfbal richting
de hole gat... het hele greenveld over...de bal stopt ergens...geen idee wie deze bal sloeg...dat laten ze niet zien...zulks dus ook...
Net als bij de Europese Tour is dat...sinds eh...De prachtigste Camera Vak Mensen... lijken...van een hoop Vak nikserigheid voorzien...
aan Camera Mensen...geworden...Je gelooft het niet eens...dat de TV kijkers...naar zoveel Vakslecht ...zit te kijken...en
dat bij een... Master Tournooi!)

(De eerste 60 gaan door...na de 2de Dag...alle 4 de...Cut...gehaald...)

(Wordt toch is tijd...dat Pro Golfers is leren...meteen de Par ...te slaan...
als ze(Spreekuit) de Burdy (Birdie) gemist hebben ...en toch vlakbij ...bv binnen 20 cm ...de holegat de bal kwam)
Jullie hebben geen flauw idee...aan hoeveel tijd dat meer kost...als ze de Par bal ...niet meteen slaan...
Kan wel een uur langer duren de Wedstrijd...dan de Zendtijd...en met z'n drietje op de Greens kan het wel
wel 2uur langer duren zelfs er door! Er zijn er zat die ook niet snappen of weten...als de bal zo vlakbij de holegat terecht komt...hoeft er geen muntjes getut tijd aan gegeven te wordden...ook dat nog dus...ipv De Bal kan meteen in de Holegat geslagen worden dan!
(Zoveel (tijd) getut is er mee gaande...) Dat de TV kijkers
te vaak...einde Wedstrijd ...niet eens zien...op de berekende tijd...van de TV Zender...)

AfbeeldingDag 3

1-USA-Dustin Johnson (-16)(Dag Winnaar) Afbeelding

6-USA-Justin Thomas (-10)

7-USA-Patrick Reed (-9)

15-Eng-Paul Casey (-6)

(Ook de Cutline ...met de derde Masters Wedstrijddag...hebben de 4 Namen...de ...Gut...gehaald...
Morgen de laatste dag...)
Die Justin Johson... staat lekker op plek 1...toch had die veel meer... Burdy's kunnen halen...als die gewoon de Vlag had aangevallen
en dat deed die... alsmaar niet...kwam dan met de bal...de andere kant van de Green uit....ipv vlakbij de vlag...omdat er bv
aan de kant
van de vlag... een bunker was...of water in de buurt...als ze dan... aan de adere kant... van de Green uitkomt
met de bal...dan is dat meestal... te ver om een Burdy te maken...dus maakte hij wel...een hele rij Pars...Een veilige
methode... noemen de reporters dat...De meeste Golfers kiezen de zgn veilige kant...op de Green
maar een bunker ...vlakbij de vlag...maakten... de weinige durfallen ...(de niet schijters) ...ook burdy's mee...)

AfbeeldingDag 4

1-USA-Dustin Johnson (-20) (Dag Winnaar) Afbeelding

en
Beker Winnaar) Afbeelding


4-USA-Justin Thomas (-12)

10-USA-Patrick Reed (-9)

38-Eng-Paul Casey (-1)

(Was erg leuk...vandaag ...op de 4de dag...ging die Dustin Johnson... wel de vlag aanvallen...omdat dat soms... echt ...mooi lukte
kon je al er aan zien...hij laat de winst niet meer uit handen vallen...z'n durf werd er meer door...
Als die naar de andere kant van de Greens
was blijven slaan...
zat het risico... er nog steeds in...door die andere 2...alsmaar... ingehaald te worden...

Paul Casey... stelde wel erg teleur...maar ik heb er wel 1 Dag Winnaar van...en bv van die Reed...die veel hoger
eindige... geen eentje...

Ik had Woensdags ...die Bryson Dechambeau... op m'n lijstje van 4 staan...en Donderdags haalde ik die opeens wel weg
en koos voor Johnson...Soms pakt het slecht uit...eentje weg gedaan en soms goed en heel soms erggg goed...
Ik moest Donderdags opeens denken...aan de Dechambeootjes...(Daar bedoel ik mee...die Golfer ...moet meer doen aan lijn zien
concentratie oefeningen...en niet zo zeer ...er nog meer spieren kabels ...op het lijf...erbij gaan oefenen...dan denk ik
dus aan Duchambeau...) Ik schreef dus al eerder...ik mis bij hem...z'n fantastische geweldige lijn kijkzien op de Greens...sinds eh...)
Vandaar ik koos Donderdag jl. toch ...op mijn lijstje van 4 namen... voor Johnson...Die de Augusta Masters Beker 2020 vandaag won!
Dechambeau eindigde met (-2) :oops: en Johnson met (-20) :lol: Winnaar Augusta Dustin Johnson

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Nellie » 17 nov 2020, 19:26

Afbeelding

Erg leuk Lady Troy, te zien, dat het je nog steeds goed af gaat,
met 6 dagwinaars en de beker uit 156 golfspelers gevogeld.
Dus om andere redenens niet ermee gaan stoppen!
We snappen wel, dat je je belazerd gevoeld, als ze steeds meer,
afhalen van de kijktijd,
maar laat dat je golf tv, pc hobbie, er niet door verklooien.
Succes met de komende golf lang weekenden. Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 18 nov 2020, 10:47

Ja was een heel leuk 4 daagse Golfweekend...in Augusta...
Was best spannend...want ik had alle vier de namen... van Woensdags op Donderdag veranderd...
Zo dacht ik oa die Rahm... heb ik al zo vaak gekozen...laat ik die Reed weer is nemen...
Ergens in die 4 dagen...ging die Rahm zo eg goed...en die Reed deed maar niks...

Voor Duchambeau... nam ik die Johnson...daarvan was ik zeker van...dat die Johnson erg veel beter is Hier en Nu dan
dat Michelin mannetje...op de Golf baan...
(Dikke spierkabels is meer voor de Box sport nl!)
Vroeger zeiden ze altijd...dat Boxers domme mensen zijn...qua intelligentie...geen idee of dat ook zo is...maar
sinds die Dechambeau...die dikke spier kabels heeft...is die wel 3/4 minder op de Greens...dan er voor...

(Ik vond hem er voor...de beste opklimmer ooit gezien...in de Golf sport...Hij won dan ook 4 Grote Wedstrijden
achter elkaar...ik denk dat die ...van ze eigen gave exolosie...een Neuroot van nabij... van werd...ipv
Naar een erkende goede (Sport) Psycholoog te gaan...ging die trainen op z'n spieren...Nu die spieren vol met kabels zit...
is z'n exclusieve gave... op de Greens verdwenen...Ik noem dat...Hij heeft... een Dechambootje nodig...trainen
op geconcentreert lijn kijk zien...als dat het mankement is...vooral op de Greens...

Goed oke... ik vermaak me dus wel Ans...met die Hobby van me...
Maar toch... gevoel ik me belazerd genaaid...als ze 3/4 van groep 1 niet uitzenden en dan nog een pauze en dan de wedstrijden niet af laten zien en/of de Beker uitreiking niet...wat voorheen allemaal wel getoond werd...toen ze nog nieuwe Abonnementen zochten voor die Golf TV kijkerij...
Dan heb ik... welis de neiging ...dat Abonnement op te gaan zeggen...maar toch nog niet gedaan...want ik blijf het wel
een leuke Sport vinden...om naar te kijken...en m'n speciale hobby ervan gemaakt...met de 4 Namen...te volgen...is ook best spannend...
Ik zie wel Ans
of het schip ergens door strand of niet...Vragers om toch door te gaan...zijn er ook...Er leven er wel... met mijn hobby ...mee nl.
Liefs en Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 18 nov 2020, 10:57

Afbeelding...Golfwedstrijd 1 ...Week 47

golf.nl
was niet in de lucht...dus ik heb het zelf maar opgezocht...(Via de Europese Tour)

19 - 22 Nov 2020
Joburg Open
Randpark GC, Johannesburg, South Africa
Leaderbord

Televisie: Ziggo Sport Golf: do 08:00-11:00 & 14:00-16:00, vr 11:00-16:00, za en zo 11:00-15:30

Qualifying School

First held in 1976, Qualifying School has been providing players from all over the world with a platform to make
it to the European Tour. Due to Covid-19 all Members’ 2020 Categories, and their ranking within that category,
will be retained in 2021 with related playing rights being protected to the absolute maximum possible in the 2021
season and as a consequence there will be no Qualifying School in 2020.


AfbeeldingDag 1

(Het is...Do 8 uur 15 -Het is 2 uur...Deze 4 Namen zijn het...de Wedstrijd op TV duurt tot 4 uur...
tegenwoordig...meestal zonder tv erbij duurt hetr...nog langer!)(Alsnog die Bezuidenhout weg gedaan...bij
de 4 namen...de reporter heeft wel tigs keren gezegd ....dat hij merkbaar last van de jac Lac gaat krijgen...vandaar
dan kan die alleen nog maar afzakken gaan!)...(Of dat zo is...merken we later wel in dit weekend)Dus Jamieson staat
terug er weer op!)

1-RSA-NORRIS, Shaun (Dag winnaar)Afbeelding
1-RSA-NIENABER, Wilco (Dag winnaar) Afbeelding

3-USA-VEERMAN, Johannes (-7)

17-SCO-JAMIESON, Scott (-4)

(Was wel grappig...Ik werd 8 uur ...in de Morgen wakker...zette gelijk...de TV aan op Golf Jo-Burg
en dacht gelijk... die 2 zet ik op mijn 4 namen lijstje...9 uur later totaal
waren die 2... de Dag Winnaars...Geinig he...)

AfbeeldingDag 2

2-RSA-NIENABER, Wilco (-12) (2de Plek) Afbeelding

5-RSA-NORRIS, Shaun (-9)

9-USA-VEERMAN, Johannes (-7)

19-SCO-JAMIESON, Scott (-5)

(Alle 4 de...Cut...gehaald..en alle 4 na de 2de Dag...binnen de 20...Mooi gedaan!)

AfbeeldingDag 3

1-RSA-NIENABER, Wilco (-16)(Dag winnaar)Afbeelding
3-RSA-NORRIS, Shaun (-11)

10-SCO-JAMIESON, Scott (-8)

34-USA-VEERMAN, Johannes (-4)

(De Derde Dag met 3 van de 4 bij de eerste 10...mooi gedaan...Veerman leert dat als ze Augusta hebben gedaan...ik ze beter niet bij de
4 Namen kan zetten...Als ze al de...Cut...halen...zakken ze meestal toch af...ze worden meestal...Dechambootjes...bedoel ik mee
ze gaan lijnzien conenstratie verliezen...zelfs vlakbij de holegat de bal...missen ze nog... (Een DeCambootje is...ze moeten
dan...lijnzien concentratie oefeningen doen...het draait niet om...spierkabels....of die nog meer...te krijgen te oefeningen...)(Wat vaak wel extra gedaan wordt dan...(Zoals die Dechambeau wel is gaan doen...nog meer spierkabels opbouwen.. .terwijl het gemis...in feite... op de Greens is!)(Waar geen kabelspieren voor nodig is!)(Maar wel...lijn zien concentratie)
Wat je
veel van die Golfers ook veel ziet doen...dan is er een Bunker er naast...de Vlag...dan schieten ze de bal de andere kant op...op de Green...en daar is ook een
Bunker...komen ze daar in terecht...(die missen associatief denken...bij debiele af...en toch zie je ze... dat... erg veel doen...niet naar
de vlag slaan...maar die (schijters...in en oorlog...heb je niks aan die lui) toch doen... de meeste Golfers dat...de Vlag niet durven aanvallen..dan
moeten ze het hebben...van een verre lijnzien concentratie slag...(Dat lukte de jonge Nienaber vandaag nog het meest...en vele anderen niet)
(Kortom...Ik heb ...Nogal veel...Dechambootjes gezien vandaag!) Maar 3 van mijn 4 en de Dag Winnaar erbij...bij de eerste 10...mooi gedaan...)

AfbeeldingDag 4

2-RSA-NIENABER, Wilco (-17)(2de plek) Afbeelding

3-RSA-NORRIS, Shaun (-16)

20-SCO-JAMIESON, Scott (-8)

35-USA-VEERMAN, Johannes (-4)

(Een heel goed resulyaat...3 van de 4 bij de eerste 20 geeindigd...
Dat die 2 punten bovenaanstaande van no 2 af...het toch niet haalde was...die Nienaber...
hij bleef zichzelf niet...zoals tijden de 3 dagen er voor...Hij werd overmoedig en euforisch...en ging
dollerig praten met de no 2 en die andere...tussen de holes lopende door...Toen zag ik het al...hij gaat plek 1 verliezen...en ik ben
andere tv gaan kijken ...met m'n loge...
en later terug... op Golf gezet...bleek dat ik het goed gezien had...Nienaber stond op
de 2de plek geeindigd...niets te slecht...maar toch...feestgevoel... voor de bok geschoten is...blijft linke soep...

Ik had Woensdag nog Stone... op m'n rijtje van 4...toch weg gehaald op Donderdag...kwam omdat ik telkens... als ik hem op m'n lijstje had
haalde die de ...Cut... niet of eindigde erg laag...Die heeft ook... erg de neiging...uitsloverig te gaan doen...als die lekker aan het
op klimmen is...Maar dit keer... kwam die daar erg laat mee...dus eindigde die toch....op een mooie plek...4de met -13
Had een plek hoger gekund...maar z'n uitsloof bui ...kwam er toen net aan...En zo hebben ze allemaal wel wat...

Degenen
die aan Augusta... hebben mee gedaan...bakten er nu...weinig tot niks van...ze zijn erna... te energie loos...verliezsen concentraties...
zien de lijnen niet meer...Na het vorige Weekend tussen de Wereldtoppers te hebben gegolfd...die kan ik die beter niet...op
m'n lijstje van 4 zetten...het Weekend erop...(Zoals ook Veerman!)
(Ach... aldoende valt er van iedereen wel ...van te leren...)

De Nederlandse Reporter...herkende ...een Reiger...in beeld... niet eens...Kortom niemand kan alles weten...Maar aan
dat uitsloof gedrag...misschien valt er wat mee te doen...(Je kan er klakkeloos Joost Luiten op voorspellen...geen idee hoe die vroeger ermee was... Maar als die lekker opklimt...en ja hoor...voorspellen is vaak een makkie erop...)
Maar ook deze jonge RSA Nienaber...verloor om hezelfde...de eerste plek...mi nog meer trainen...dat kunnen ze nl wel...is dan niet nodig...maar wel
wat anders...om in Harmonie en stabiel... te blijven...als de 3 dagen er voor...om dat te kunnen blijven doen...tot het einde
van de 4 daagse Wedstrijd...als die Nienaber...(Hiedl dat lekker lang vol...(ook met afstand te houden...van de ahw vijand!)
maar toch...opeens niet dus...(Hij ging verslappen
en liet zich zo
ik het zag...
door de ahw vijand inpakken!)(Het lijkt (Psychologisch) het meest op dit...ter vegelijking...
Het stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel dat soms optreedt tijdens een gijzeling. Het verschijnsel houdt in dat de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.)
De alsmaar (ahw vijand) op no2 staande...vertoonde 3 dagen...geen emoties niks...naar de anderen toe...(ahw een dooie pier leek die)
en bleek...op het laatst... opeens... toch erg aardig...en bleek te kunnen lachen...
en Nienaber...verslapte...liet zich gaan en...liet zich zo ...ondertussen al...wat uitsloverig...zo door de ahw... aardige...
vijand... inpakken!
Nou genoeg gekletst...tot volgend Weekend...
Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

__________________________________________________________________________________

Golf.nl was uit de lucht...De USA zelf opgezocht...opgezocht via Google...

Afbeelding...Golfwedstrijd 2...Week 47

The RSM Classic
Thursday Nov 19 - Sunday Nov 22, 2020 Sea Island,

Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m zo 19:00-22:00

AfbeeldingDag 1

(Do-18 uur...Deze 4 Namen...zijn het...)

3-USA-Peter Malnati (SS) (-5)

3-USA-Adam Long (PL) (-5)

11-Arg-Emiliano Grillo (SS) (-4)

49-Col-Sebastián Muñoz (SS) (+6)

(Ik had natuurlijk ook de Colombiaan Camilo Villegas Kunnen nemen bij de 4 Namen ipv de Colombiaan Sebastián Muñoz
Maar ik wilde snappen...hoe dat gaat...zo'n goeie opklimmer...en toch als die op m'n namen lijstje staat...wint die
nooit wat...ook nu zag je Sebastián Muñoz zakken op de ranglijst...Goed oke hij had net Augusta achter de rug...spanning alom was dat...
om die zelfde redenen koos ik nu niet 1 van de Top 20 wereld niveau Golf...Na Augusta lijken ze... in te klappen...de meesten van ze....
Maar ik denk dan...die Sebastián Muñoz... daar zit toch veel meer in...dan die telkens vertoont...dus ik wacht nog steeds
dat die is wat... gaat winnen...als die... op m'n 4 Namen lijstje staat...Nu moet die nog afwachten of die morgen de...Cut...haalt...
(Ik bedoel te zeggen...ik neem niet altijd de makkelijksten ...op mijn 4 Namen lijstje...Die Peter Malnati heb ik nog nooit op mijn 4
Namen lijstje gehad...en die staat nu op plek 3...Ik kende die hele Golfer niet...Nou dit was even een kleine korte uitleg...er over...
Als die Adam Long... z'n beste Weekend heeft...kan die zelfs de Beker winnen...moet die wel langs Wallage...)

AfbeeldingDag 2

8-Arg-Emiliano Grillo (SS)(-8)

11-USA-Peter Malnati (SS)(-7)

11-USA-Adam Long (PL)(-7)

Col-Sebastián Muñoz (SS)
(Heeft met +7...de Cut...niet gehaald...Velen storten...tm de Wereld besten aan toe...
na zo'n Augusta Weekend ahw in...of doen... aan de eerst volgende 1 of meer...Golf Wedstrijden... niet eens mee...
...Kijk maar...)

AfbeeldingDag 3

4-Arg-Emiliano Grillo (SS)(-13)

19-USA-Adam Long (PL) (-8)

49-USA-Peter Malnati (SS) (-4)

(Ik heb deze wedstrijd niet gezien)

AfbeeldingDag 4

18-Arg-Emiliano Grillo (SS)(-12)

30-USA-Adam Long (PL) (-10)

40-USA-Peter Malnati (SS) (-7)

(Deze Wedstrijd heb ik niet gezien)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Golf Wedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 26 nov 2020, 03:21

Afbeelding...Golfwedstrijd ...Week 48

26 - 29 november 2020 , European Tour: Alfred Dunhill Championship, Leopard Creek CC, Malelane, Zuid-Afrika.
Prijzengeld: Ruim € 1.500.000

leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 11:00 - 16:00 za en zo 11:00 - 15:30

(Ik mag het tot 2 uur einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)

AfbeeldingDag 1

(Do-11 uur 30 De 4 Namen)

1-FRA-ROUSSEL, Robin (-7)(Dag Winnaar) Afbeelding

1-POL-MERONK, Adrian (-7) (Dag Winnaar) Afbeelding


5-MAS-GREEN, Gavin (-4)

35-RSA-NIENABER, Wilco (-1)

AfbeeldingDag 2

1-POL-MERONK, Adrian (-13) (Dag Winnaar) Afbeelding


4-FRA-ROUSSEL, Robin (-8)

15=RSA-NIENABER, Wilco (-5)

27-MAS-GREEN, Gavin (-2)

(...Alle 4 hebben de...Cut...gehald...)

De Golf Wedstrijd... begint om 8 uur in de Morgen...is pas... op TV om 11 uur...en stopt om 4 uur en dan
moet die op No. 1 staat... nog een paar holes ...het begint dus spannend te worden
en dan stoppen ze de uitzending...

(Wat vindt de Nederlandse Golfwereld daarvan? )

Toen ze
die aparte betalende ...Sport Abonnementen ...nog binnen gingen halen...waren
de hele Wedstrijden te zien...op TV!
vanaf de Eerste Tee tm de Laatste Tee...ook de Beker uitreikingen ed.
en nu mist het steeds meer...en nog meer... en nog meer...
Niemand doet er wat mee? bij die NL Golf Wereld...maar...Ook die ...bij... VWS... niet!
tm...nog een paar holes ...het begint dus spannend te worden
en dan stoppen ze de uitzending...
Of... ben ik...juist daarom...om 2/4 niet meer getoond...met al die belazelaruijen...op TV
nog de enige...bij Ziggo...
met 14 euro extra apart per maand er voor...die er nog
betalende Abonnement lid... ervan is? )

AfbeeldingDag 3

1-POL-MERONK, Adrian (-14) (Dag Winnaar) Afbeelding


10-FRA-ROUSSEL, Robin (-7)

18-RSA-NIENABER, Wilco (-5)

43-MAS-GREEN, Gavin (-1)

(Na de 3de dag...3 van de 4... bij de eerste 18 en de Dag Winnaar...netjes gedaan)

AfbeeldingDag 4

2-POL-MERONK, Adrian (-10) (2de Plek)Afbeelding

12-RSA-NIENABER, Wilco (-7)

31-FRA-ROUSSEL, Robin (par)

47-MAS-GREEN, Gavin (+3)

(Met deze 4 Daagse Tournooi....4 Dag Winnaaars en een 2de Plek...is niet slecht!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 02 dec 2020, 02:49

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 49

=>2 – 5 Dec 2020 European Tour, Golf in Dubai Championship, Jumeirah Golf Estates, Dubai. Prijzengeld: $1.200.000

leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: wo 09:00-14:00, do 08:00-10:00 & 12:00-14:00, vr 07:30-12:00 en za 07:30-12:00

(Ik mag het tot 2 uur voor het einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(Wo-11 uur 30 Deze 4 Namen zijn het )

1-ENG-SULLIVAN, Andy (-11) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-ENG-WALLACE, Matt (-9) (2de Plek) Afbeelding

2-ENG-FISHER, Ross -9 (2de Plek) Afbeelding

12-ESP-CAMPILLO, Jorge (-6)

(Was wel apart...vannacht de 4 namen getypt...Woensdag...vanmorgen 3 ervan veranderd...ik
liet alleen Sullivan staan...
Nou ik zit... ook wel is te sufkutten...had niet gezien...dat de Dubai wedstrijd...op Woensdag begon...Normaal
beginnen alle wedstrijden... op Donderdag nl.
Dus ik zat rondom 11 uur vanmorgen...
de Link... te kijken en zag allemaal scores...Ik de TV aanzetten...bleken ze al volop bezig...om 2 uur in de Middag
waren ze klaar.
Ik zat dus de link... met scores te kijken...en vulde R Fischer in...bij m'n 4 namen...al stond Fischer toen nog
een stuk lager...op de score...later...leuk te zien...dat die 2de werd!
De andere 2de Wedstrijd...in Z Afrika...begint Morgen... op Donderdag pas...Ik vind dat mijn 4 het de eerste dag in Dubai erg
goed gedaan hebben...(Van de 156 deelnemers...alle 4...bij de eerste 12 en ook de Dagwinnaar...)


AfbeeldingDag 2

1-ENG-SULLIVAN, Andy (17) (Dag Winnaar)Afbeelding

2-ENG-WALLACE, Matt(-14) (2de Plek) Afbeelding
2-ENG-FISHER, Ross (-14) (2de Plek) Afbeelding

34-ESP-CAMPILLO, Jorge (-7)

(Alle 4 de ...Cut ...gehaald...In Dubai ...op een Gereen...zat een Kat en lag een 2de kat...is weet is wat anders
dan een Krokodil in Florida...)om tegen te komen...tijdens het Golfen...
Die Sillivan had iki in de nacht van Dinsdag op Woensdag al bij de 4 Namen...de eerste ingeving was dus goed...nu maar
hopen da6t die het volhoud...Hij kan zich gigantisch irritant gaan uitsloven nl...verloor daarmee topplekken welis...
anderen kunnen hel4emaal stijf staan van de zenuwen...als ze de topplek bereikt hebben...(Vooral bij Koreanen zie je dat vaak)
Te Uitslovers en te zenuwachtigen...zie je erg vaak...vanaf een topplek...toch...naar beneden zakken...Gelukkig als die Sullivan...te gek mocht worden...heb ik nog 2 vande 4 op plek 2 staan...
Die Sullivan...is een...Disseltje...Z'n Coache moest hem zeggen...de neus moet ook...het Monddoekje overheen...Dan
doet die dat...maar even later..richting de auto lopen...is die alweer een Disseltje...en loopt daarmee toch...in Corona tijd...
grote risico...en...voor allen... die hem nabij...tegen komen... ook! (Naast dat gigantische uitsloven...Zo 'n eigenwijze... zak issie ook!)
Wallage..
is ook wat mee...Als z'n Caddy zegt...naar dat punt slaan...en hij doet dat....maar dat zelf te slapjes doet...geeft die boos ...z'n Caddy de schuld...
(Leuk voor z'n Caddy issie dus niet!)

Over de slechte Camera werk....van de Europese Tour...sinds kort... schreef ik al vaker...Waar is de bal??? Alweer en alweer en alweer...
Waar is de bal beland? Ze namen ook welis mijn Campillo in beeld...maar nog steeds weet ik niet...hoe zijn gezicht eruit ziet!

Maar...
Wat ik echt
niet vind kunnen...(...niet vind kunnen moeten mogen...)
dat Caddy's...(Van de andere landen)
hun werk Hesjes krijgen...met de vlag... van het land erop...waar de Golf Wedstrijd gaande is...en dat...erop staat!!!)
(Zoals ze... nu doen... in RSA Afrika!)
(Kan oa oa oa ...zelfs
een vorm van intimidatie zijn...naar de buitenlandse... mede golfers toe!
Nog een vb...Golfers kunnen...de pest hebben... aan bepaalde landen...en lopen dan daar 4 dagen ...om de Sport ...met
de Vlag van dat land...etc.
Of het... bevriende landen zijn...of niet...Dat moet... echt niet kunnen mogen...in de Sport!
Dat je ...met de Vlag...op je werk Hesje...van een ander land... loopt!

AfbeeldingDag 3

1-ENG-SULLIVAN, Andy (21) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-ENG-WALLACE, Matt (-19) (2de Plek) Afbeelding

3-ENG-FISHER, Ross (-18)

39-ESP-CAMPILLO, Jorge (-9)

(Echt spannend was deze Wedstrijd niet...maar als ze net zo dooen als vanadaag...de 3 koplopers...van mijn lijstje van 4...moeten ze
erg oppassen...de anderen...staan met lange rij...vlak onder ze...Het punt is...dat ze alle 3 ...lafferig schijterig zijn...neem Sullivan pas met de 17de hole durfde die de vlag aan te vallen...en maakt er een Burdy mee...als rijen holes...de andere kant gaat slaan dan waar de Vlag staat...
maken ze ondertussen...geen Bury's mee...de anderen in de Wedstrijd wel...die konden ze daardoor erg veel vlakbij op het scorebord...benaderen...met rijen...Als ze dat...schijterige spel...morgen op de laatste dag ook zo gaan doen...en de volgers wel
burdy's gaan halen...onderwijl...Kortom het kan morgen nog spannend worden...of die Sullivan ...z'n koppie erbij houdt...dat sowieso...
Hij miste welis de beker...wgs uitsloverijen...als die boven aan staat! Issie dan ook nog een schijtert...ipv op z'n hele goede vak zelf te vertrouwen...Doet die dat laatste dan wint die wel de beker...maar hij... met z'n rare koppie...moet oppassen op de volgers...die
staan op rijen...vlakbij...op het scorebord staat vandaag...achter hem...evenals ...de 2 secondanten...van mijn 2 ook vier namen...die
vlak achter hem staan!) Morgen weer een dag...

AfbeeldingDag 4

2-ENG-SULLIVAN, Andy (-23) (2de Plek) Afbeelding

2-ENG-WALLACE, Matt(-23) (2de Plek) Afbeelding

7-ENG-FISHER, Ross (-20)

66-ESP-CAMPILLO, Jorge (-50)

(Deze Wedstrijd... heb ik niet gezien...
Maar 3 van de 4... bij de eerste 7 geeindigd ...op de 4de Wedstrijddag...is best erg mooi gedaan...
3 Dag Winnaars ...en ...7... 2de plekken...dit Weekend... voor m'n Golf Hobby scorelijst... is ook best ...mooi gedaan...)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

_____________________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 2...Week 49

3 – 6 Dec 2020 European Tour, South African Open, Gary Player CC, Sun City, Zuid-Afrika. Prijzengeld: €1.000.000
leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do 10:00-12:00 & 14:00-17:00, vr 12:00-17:00, za 12:00-16:30, zo 11:00-15:30

(Ik mag het tot 2 uur voor het einde... de 4 Namen nog wisselen ...de eerste Dag...Hoeft niet het mag
moet het er dan... het hele lange Weekend mee doen...)


AfbeeldingDag 1

(12 uur- Do- Deze 4 namen zijn het)

1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan (-5) (Dag Winnaar)Afbeelding

1-AUT-SCHWAB, Matthias (-5) (Dag Winnaar)Afbeelding

1-RSA-BURMESTER, Dean (-5) (Dag Winnaar)Afbeelding

5-RSA-FRITTELLI, Dylan (-4)

AfbeeldingDag 2

1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan (10) (Dag Winnaar) Afbeelding

3-RSA-BURMESTER, Dean (-8)

3-RSA-FRITTELLI, Dylan (-8)

5-AUT-SCHWAB, Matthias (-5)

(Vandaag...Naar Dubai gekeken op TV...ging ik snel kijken...hoe het met mijn 4 Namen ...in Afrika erbij staat...
wel zo...Hopelijk blijft het zo...

Natuurlijk veranderde er wat...maar alle 4 ...de...Cut...gehaald...en 1 werd Dag Winnaar...en
alle 4 bij de eerste 5...geeindigd...op de 2de dag...is heel mooi...)

AfbeeldingDag 3

1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan(-15) (Dag Winnaar)Afbeelding

2-RSA-FRITTELLI, Dylan (-10) (2de Plek) Afbeelding

4-RSA-BURMESTER, Dean (-9)

12-AUT-SCHWAB, Matthias (-5)

(De 3de Wedstrijddag...Alle 4 de Namen ...bij de eerste 12 geeindigd en de Dag Winnaar...en
2de Plek...erg mooi gedaan...)

AfbeeldingDag 4

1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan (-18)(Dag Winnaar) Afbeelding
en
Bekerwinnaar...Afbeelding


3-RSA-FRITTELLI, Dylan (-11)

4-RSA-BURMESTER, Dean (-10)

14-AUT-SCHWAB, Matthias (-4)

(Mooi het Tournooi geeindigd...met alle 4 de Namen...bij de eerste 14 op de Wedstrijd ranglijst...
Ik ben gewoonlijk al tevreden...als ze bij de eerste 20 eindigen...die 4 Namen Golfers van me...

Dat wil niet zeggen...dat ik geen kritiek heb hoor...
Als de Bekerwinnaar...niet zo angsthazerig geweest was...niet zo schijterig...was zijn eindschore tigs hoger geweest...

(Trouwens viel me op... al die RSA Golfers...lijden aan die kwaal...
Dat gaat zo...ook om te Zien dus...De vlag staat
verderop Links...en zij slaan de Golfbal...naar Rechts...
(Ik denk dan ...meteen...in een oorlig heb je niks aan die Gasten...ze durven niks...
angsthazen zijn dat)
Oke...de bal komt dan bv 20 of 30 meter verderop uit...dan waar de Vlag staat... van de tigs keren...weet je dan al...die halen er geen Burdy mee...(maar ondertussen...anderen...(die geen angsthazen zijn)...halen de Burdy's binnen...en naderen...mijn as Bekerwinnaar zo...
dat
die ervan ...nog in het water kan gaan vallen...die van mij...soms gebeurt dat ook nog...als er aan beide kanten...van de Green...een Watertje is...
maar ze de Vlag niet durven aan te vallen...omdat aan die kant...een watertje is...ze niet doorhebben...er niet op letten...dat er ook eentje...aan de andere kant van de green is...dito met Bunkers...

Van de durvers...Zie je...dat die Bunker... vlak bij de Vlag...ze vaak zat...juist van daaruit...juist een Burdy maken...en niet met die van 20
a 30 verderop...

(Als je zoals ik...4 dagen Fan... van die 4 namen bent...als je ...dat angsthazerige gedrag ziet...ik ga dan vaak...een poos
andere TV kijken...want
vooral... als het er echt op aan komt...(in een oorlog heb je er helemaal niks aan) aan schijtlijsters...
op
1 of andere manier...kan ik daar niet best tegen...bij die Golfers...om vooral maar niet...de Vlag aan te vallen...maar de hele andere kant op slaan...
vooral als er een reeks vijanden ...ahw naderen...achter ze aan...en die slaan de bal wel...richting de Vlag...
en
ja hoor...die 4 Namen van mij...niet dus...of net die ene... die bovenaan staat...ook niet...

Komt in mijn denkens ...totaal niet voor...dat schijtlijzerige gedrag...angsthazerige gedrag...daar win je geen oorlog mee...denk ik dan...
of
de vijand (ze zijn niet angsthazerig)...maar...moet nog slechter spelen...dan die en of die paar ...of ...alle 4 van mij...
Nou ja
dat zag je dus vooral...bij deze 4 dagen in Afrika...Wel een schijters...een angsthaas...maar kon toch beter Golfen... bal slaan...dan de rest...

Wat ik ook zag...daar snap ik niks van...er zijn Golfers.. die perse de Vlag in de holegat wil laten...zoals ook Frittelli...en ja hoor
alweer...maakt die een prachtige slag... met de bal...vanuit ver...komt de bal aan...knalt die... meteen... tegen de Vlagstok aan
en schiet ....daarom juist...naar verderop...
een gemiste Burdy is dat...
en toch ...almaar...die Vlaggestok erin laten...en ja hoor...het gebeurt hem weer...en toch alsmaar weer etc.
(Naast schijterig...Met zo'n dom figuur ...win je ook ...de oorlog niet mee) of hij moet nog beter spelen...dan de naderende rest...
meestal niet dus!

Die verre slagen...moeten juist... met meer kracht ...de bal gestoten...ipv in een leeg putje techt te komen...knalt die
tegen de Vlaggenstok aan...en schiet naar verderop toe...(alweer een gemiste Burdy is dat!)
Ze mogen ...de Vlag met stok eruit halen...doen de meesten dan ook!)
Stuk eigenwijs...doet dat dus niet...
zoiets onnozels al...kan hem al...de Beker kosten...en dat gebeurde dan ook...

Dat zijn dezelfde figuren vaak...als die de Burdy mist en de bal...blijft 10 cm ...voor het hole gat liggen...rapen ze die nog op...
(Wedstrijd...tijd...verslinders zijn dat!)
(Waardoor wij als TV kijkers... te vaak einde wedstrijd niet eens zien...wgs het getrut wat niks snapt...
maar
er zijn er...die leggen liever hun Muntje neer...om de andere spelers op de Green...het lastig te maken...denken ze...
ondertussen
wie goed kan kijken... weet dan juist precies...langs het muntje ...(van Tut Hola) te slaan de bal...en die andere speler komt dan juist
in de Hole gat uit...
(Erg slim zijn ze... bij lange na niet...die Golfers... allemaal...of ze worden zo slecht getraind...dat kan het ook zijn!)

Neem onze NL Reproters...die roepen bv...prima gedaan...als ze de andere kant op slaan...van het Hole gat...omdat er een Bunker vlakbij is...
(De schijters laag...angsthazen...schijnen erop getraind zelfs...)
(Als ik er
Coache van was...zou nooit zo'n Coache type zijn...en uitleggen...doordat jij je muntje er legt...ipv de bal meteen Par te doen...geef jij de vijand ahw...de juiste route aan...)

Zo jij ...erbij ligt...met je Muntje...mistte je de Hole gat Burdy...dus moeten de anderen er langzij...Links of Rechts...
Die wedstrijd...tijd...rovende figuren...zijn met het spel... van andere bezig...denken ze ermee af te leiden...maar die anderen...gaan ze
geen ene reet wat aan...alleen hun eigen spel...gaat ze aan!

(Legde ik pas nog... aan iemand uit...een loge in m'n flatje...die tegen het Homo huwelijk is...Ik zei...Als ik iemand zie...denk
ik aan een mens...maar jij denkt aan hun Sex...hoe ze het doen en zo wat...maar dat gaat jou nou net geen ene reet wat aan...
Zo ongeveer
denk ik ook over die Golfers...het zijn niet alleen... tijd...rovers...ze zijn met anderen bezig...als ze hun muntje gaan neerleggen...
zo vlak bij
het hole gat...ipv met hun eigen spel...moeten ze bezig zijn...(Met hun eigen leven ahw...zo zei ik... die loge pas...wat
gaat het jou aan...hoe andere mensen...wat dan ook...in hun bed de dingen doen...)(Kijk naar je eigen leven...
jij bent gescheiden...en die ...waar je zo anties over doet...ik denk het zo...In de Liefde...is alles
geoorloofd...) Kijk die 2...ze stralen Liefde uit naar elkaar...Kan je nog een hoop van leren!...Naar je man toe...
ipv ex man is het nu!)

Typisch dat... als ik naar Golfspel kijk...ik zo m'n eigen gedachtes vaak erbij heb...

Wat ik mis ...in dat Golf Sport leven...de juiste uitleggers van het Spel...dat ze het niet moeten hebben...van de Reporters bv...
die doen of (de volmaakte) ...De Jezus van N...aan het Golfen is...ipv Joost Luiten...daar worden veel Sporters overmoedig van...of gaan zich
uitsloven... dr van...of krijgen er...de zenuwen van...
omdat die Reporters...het volmaakte van ze verwachten...en als mens zijnde...niemand is
Volmaakt...ook niet... als die mee doet...die Joost Luiten...10x 20x 30x etc. genoemd wordt...door de NL Reporters...tijdens het bezige spel...van anderen zelfs...

Laatste wedstrijddag...nu maar hopen...
dat die...BEZUIDENHOUT...z'n zenuwen...in bedwang weet te houden...als heel dat Volk denkt...die van hun is... Volmaakt...
(en niet die NL Joost Luiten!)

Nou ik ben dus tegen gekomen...
De tijd verslinders...(Waardoor wij als TV kijkers vaak...van alles niet meer kunnen Zien) Ze de zender afsluiten gaan...
De Eigenwijzen
De Onnozelen
De Schijters secu Angst Hazers
Van zichzelf denkenden...dat ze Volmaakt ...in die Sport zijn...
De Muntjes leggers...vlakbij de Hole gat...(Die aan die anderen denken...ipv aan het eigen werk ahw)

Nou ja
als ik alles ga typen...over de Golfers in beeld...met mijn type-oefening...ben ik Morgen nog bezig...
Als ik de Reporters
ga beschrijven...neem die zeggen...Sjeefer...en Sjkienhoelt ed...die vergeten dat ze voor ons
moeten praten...en niet voor de BL TV staan te praten...We zijn geen Chinezen ook geen Amerikanen...Maar Nederlanders...en
we zeggen gewoon...Schaper..en... Skinhult...en zo meer...

Hoe een jaloersig vervelend mannetje die Frittelli is
Voor de Winnaar maakt elke Golfer de Green leeg ...van hun eigen Golfbal...dan blijft de Winnaar over voor de
laatste Puiblieksbal...te kunnen slaan...dat wilde die Frittelli niet...liet z'n bal liggen...dan moest de Winnaar en had hij zelf de
laatste ...Publieksbal slag... Maar Bezuidenhout sloeg z'n bal naast de holen...toen moest Frittelli...en toen de Wedstrijd Winnaar...
Maar zo erg kunnen... vervelende knaapjes zijn...op die Golf banen!
Deze (Frittelli) gunde de Wedstrijd Winnaar (Bezuidenhout)...de Laatste Publieksbal niet eens!

Nou genoeg getypt hiero...Ik heb er weer... een Dag Winnaar erbij... op mijn scote totale...en
een Beker Winnaar...(die spaar ik...namelijk...en jij...Jullie?)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding
____________________________________________________________________________________

Afbeelding...Golfwedstrijd 3...Week 49

3 – 6 PGA Tour, Mayakoba Golf Classic, El Camaleon GC, Playa del Carmen, Mexico. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m za 20:00-23:00, zo 19:00-22:00

AfbeeldingDag 1

(Do-NL Tijd 11 uur-(Het is daar nog in de nacht...Moeten nog beginnen )
Do- 15 uur...De 4 namen )De hele eerste grote groep...is begonnen... Daar moet de grote 2de Groep later...nog
maar overheen zien te komen...Ik bedoel...
(vb Als Koepka z'n goede dag heeft...in Groep 2...staat die maar zo...-10 of zo...)
en die van mij nu...met -2)
(Ik kan Koepka als nog nemen...veel tijd zat er voot...maar eerst kijken...hoe deze het doet...
ook in Groep 2...Esp-Rafa Cabrera Bello )om 20 uur is het pas op Tv

(Do 20 uur 30....Deze 4 zijn het)

2-Arg-Emiliano Grillo (-5) (2de Plek) Afbeelding

2-USA-Tom Hoge (-5) (2de Plek) Afbeelding

2-chil-Joaquin Niemann (-5) (2de Plek) Afbeelding

13-USA Pat Perez (-3)

(Op de eerste Wedstrijddag mooi gedaan...3 van de 4 op de 2de plek... en alle 4 bij de eerste 13 ...van de 156)

AfbeeldingDag 2

1-Arg-Emiliano Grillo (-13) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-USA-Tom Hoge (-9) (2de Plek) Afbeelding

9-Chil-Joaquin Niemann (-6)

48=USA Pat Perez (-2)

(Alle 4 de namen...hebben de ...Cut...gehaald...)

AfbeeldingDag 3

1-Arg-Emiliano Grillo (-16) (Dag Winnaar) Afbeelding

2-USA-Tom Hoge (-15) (2de Plek) Afbeelding

11-Chil-Joaquin Niemann (-10)

43-USA Pat Perez (-5)

(Mooie Wedsrijd...gezien...3 van de 4 Namen...bij de eerste 11 geeindigd en De Dag winnaar en 2de plek...
erg mooi gedaan)

AfbeeldingDag 4

3-USA-Tom Hoge (-17)

8-Arg-Emiliano Grillo (-15)

23-Chil-Joaquin Niemann (-11)

52-USA Pat Perez (-4)

(Ik heb deze Wedstrijd niet gezien) (Leuk vanuit Mexico ...er ...5... 2de Plekken...dit Weekend ervan te hebben
en 2 Dagwinnaars...)

Totaal dit Weekend ...eruit gevogeld...11 Dag Winnaars...en 12...2de Plekken...en 1 Beker...

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door Tiff » 09 dec 2020, 12:48

Dat heb je weer mooi, eruit gevogeld gedaan, op je eigen score bord, lady troy.
Als ze steeds meer, de boel belazeren, met de uitzendingen, van de golfwedstrijden, niet deze hobbie gaan
opgeven hoor! Het is leuk te zien, je hobbie, je doet het, nog steeds, erg goed.
Tot volgend weekend dan maar. Liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: GolfWedstrijden Uitslagen De Winnaars trachten te voorspellen per 4 Dagen Wedstrijden

Bericht door LadyTroy » 10 dec 2020, 12:09

Afbeelding...Golfwedstrijd 1...Week 50

10 – 13 Dec 2020 European Tour, DP World Tour Championship, Jumeirah Golf Estates, Dubai. Prijzengeld: $8.000.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m za 08:00-14:00, zo 07:30-13:30

AfbeeldingDag 1

(De 4 Namen...)

1-FRA-PEREZ, Victor (Dag Winnaar) (-5) Afbeelding

2-SCO-MACINTYRE, Robert (-4) (2de Plek) Afbeelding

2-RSA-VAN ROOYEN, Erik (-4) (2de Plek) Afbeelding

5-GER-KAYMER, Martin (-3)


(Ik heb Perez gekozen voor Bezuidenhout...die laatste had ik staan...maar schoot me plots te binnen
die won pas 2x de beker...meestal is dan plots... het met hun energie gedaan...of concentratievermogen...in de
wedstrijden er na...)
(uren later...Grappig wel...Perez ...werd Dag Winnaar...)

AfbeeldingDag 2

9-GER-KAYMER, Martin (-5)

12-SCO-MACINTYRE, Robert (-4)

14-FRA-PEREZ, Victor (-3)

14-RSA-VAN ROOYEN, Erik (-3)

(...Ik heb deze Wedstrijd niet gezien...maar alle 4 hebben ze de...Cut...gehaald...)

AfbeeldingDag 3

4-SCO-MACINTYRE, Robert (-10)

12-GER-KAYMER, Martin (-6)

12-FRA-PEREZ, Victor (-6)

15-RSA-VAN ROOYEN, Erik (-4)

(3de Dag...alle 4 bij de eerste 15...nog steeds erg mooi gedaan...)
(Ik zat van Dinsdag op Woensdag in de nacht...m'n lijstje van 4 Namen te maken op een kladje
en had er op...Reed...Fitzpatrick..Hovland en Canter...Ik dacht toen...dat is te gemakkelijk...ik ga er 4 nemen die
niet makkelijk zijn...kijken wat dat nou doet...(Soms kan ik mezelf (achteraf) ook niet uitstaan hoor) Nou ja...ze doen het
best goed ...de 4 Namen van mij...dit Weekend ...Daar niet van...)Ik heb die bevliegingen wel vaker gehad...met Sport..
Namen...vb.
Ook toen die Patrick Reed...de minst gewenste Masterwinnaar ergens om was...nam ik juist die Patrick bij de 4 namen...die
Patrick won toen de Masters...) Maar tegen mijn eigen kant en klare Namen lijstje in gaan...dat heb ik maar heel
soms...ondanks dat...ben ik nog steeds... tevreden over ze...)(Ik ben altijd tevreden ...als ze eindigen bij de eerste 20 nl!
Maar m'n Dinsdag op Woensdag jl lijstje...nu... zo boven aan ...het score bord...precies...3 ervan...te zien staan...daar heb ik
wel wat ...op mezelf...in mezelf...de zeik over in!) Maar...Morgen ...is er...weer een dag...

AfbeeldingDag 4

7-FRA-PEREZ, Victor (-10)

14-GER-KAYMER, Martin (-6)

14-RSA-VAN ROOYEN, Erik (-6)

23-SCO-MACINTYRE, Robert (-5)

(Deze Wedstrijd heb ik niet gezien...ze hebben het ...toch redelijk goed gedaan...alleen
die (een) Schot weer...staat
veel bovenaan...maar...eindigde toch... te laag!)

Groetjes van Lady Troy
Afbeelding

Plaats reactie