WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 14 aug 2020, 20:00

Kerf

Zo te lezen lt, ben je een tevreden mens. Ha ha haaa Zo je het nu hebt, meer hoeft niet, van je.
Dat hoor ik niet zo vaak, dat mensen tevreden zijn.
Gefeliciteerd ,met je 4 dagwinnaars gisteren, bij de ameriaanse golf en 1 dagwinnaar, en
in engeland, Toe maar. 4 op 1 dag. Jammer dat ze steeds, die wedstrijden veel te vroeg afkappen, met uitzenden.
Dat deden ze eerst niet. Ze belazeren jullie, als abonnees, dat is het. Schijnt een gewoonte geworden, in het land,
de bevolking belazeren, en niemand, doet er wat mee.
Zeg, ik snap je wel lt, als je zegt, dat met griep, we ook allemaal , besmet worden, en hetzelfde gevaar.
is ermee, voor de ouderen. Dan moet het over, die doelgroep gaan, met corona, en niet met de rest van het land,
net als met de griep, moeten die gewoon besmet worden, de rest in het land., dan verdwijnt die virus vanzelf
en best snel, met de meeste griepen virussen, gaat dat zo. Jij schreef, ze komen wel terug, de griepen virussen,
en alweer gaat het door ons allemaal heen, daar legt niemand, het land, plat voor, terwijl de oude
mensen doden, meer is, dan met corona.
Ze apen al ,die andere landen steeds na, kinderen met mondkapjes op, terwijl dat volkomen onnodig is.
Besmette mensen in quranteine, is volkomen onnodig, ze moeten juist besmet raken, schrijf je steeds,
net als met de griep. Omdat er zoveel dooie bij oude mensen vallen, met griep en corona ook, dat is volgens
jou, de doelgroep, waar het beleid, op moet gericht.
Ik snap je wel lt, ook dat je er, gelijk mee hebt, maar ze apen, andere landen na, en kletsten er ook zo naar,
quarantaines, kinderen met mond doekje op, jongeren uit elkaar halen, dat doen ze met .de griep virus in het
land, toch ook niet. De dooien vallen bij de ouderen, jij schreef welis, dat is eigenlijk, de natuurlijke selectie,
ouderen gaan is, ergens dood aan, meestal van iets via de natuur, dat dunt het overbevolkte land uit, dan
komt er geen water tekorten, en huizen tekorten, maar om onze vaccins overleven het er , een hoop, je
schreef ook wel eens, omdat ze het vaccin. niet halen, lopen ze extra risico. Maar bij corona is er nog
geen vaccin, ik snap je precies, dan moet het beleid gaan, over de doelgroep, de rest moet gewoon leven,
al altijd. Zelfs met de griep, al er meer dooien vallen, moet niemand in quarantaine, en mondkapjes op.
Ze overdrijven ontzetten, met dat naapen, duitsland, doet dat, hup wij moeten ook dat, engeland doet wat,
hup, wij moeten ook dat. Als juist iedereen, net als, met de griep, besmet moet geraken, slaan
zulkse beleid nergens op! Het land stront arm maken, zijn ze aan het doen, veel mensen ontslaan hoop
ellendes brengen ze, voor niets. Jij zei me, ik schrijf er ,niet meer over, het wordt te kinderachtig, om
aan te zien en aan te horen, op die tv. Met de griep virus, doen ze zo toch ook niet, dan worden we wel
allemaal besmet, dan kunnen. de mensen onder de 55 jaar, nog griep krijgen zelfs, maar met de
corona niet eens, op een paar na, alleen de bejaarden, pakt het op uit.
Genoeg uitgelegd, dat het beleid, daar op gericht moet zijn, op de risico groep, de rest is allemaal helemaal
kul namelijk en brengt een hoop ellende in het land, voor jan lul! Volgens jou, moet iedereen gewoon werken
en naar school als altijd, als ze de griep virus zouden testen, zou ook, het land vol met besmetten zijn,
nou met die corona virus ook, want die gaat niet weg, ze halen besmette mensen weg, van de rest,
dus komt er, die immuniteit niet. Volgens jou, doen ze er, precies het omgekeerde mee, dan wat moet.
Handig van je lt, deden jullie vroeger ook, als de reactie lang is, het woordspel woord, ook onderaan zetten,
dat gaan we, weer doen, zei je me pas. Scheelt een hoop gescrol! Leuke avond allemaal en lt, succes, met
de 2maal 4 golfers, ha ha haaaaaaaaa Liefs van tiff. :? :lol:

Kerf

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 aug 2020, 20:43

Erfgenaam... :)

(Leuk dat je even langs kwam Tiff...Maar als je de PC uit doet...of op slaapstand zet
loopt het Koelboxje gewoon door...die
moet echt met de hand uitgedaan worden!

Ik vulde... die bij de Bank in de Huiskamer met water gisteren...en na 5 minuten was er al 5cm water
weg eruit..Zo snel gaat dat..Dat doet het nooit 8 uur tot 10 uur zelfs maken ze er reclame over!
Als die op stand 1 is ingedrukt...is die na 1 uur al leeg van water.
Met stand 2 en 3 ietsjes lager...maar dan moet je er bijkans ...voor gaan liggen ahw.
Maar
het is wel heerlijk...met PC'en! Op stand 1!
Dito heerlijk koel...met die hitte...met TV kijken...op de Bankrand
staat die.
Gewoon ...met een planten of andere kan uur het water bijvullen is dat!

Ja dat vond ik voorheen... beslist handiger Tiff...als we dat weer doen gaan...bij lange
recties...het woord...ook...onderaan zetten.

Kom ik ga weer... Golf Hobby kijken...bij avond tm in de nacht...in de USA...is het nu gaande. Fijne avond allemaal Knf. van LT) :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 aug 2020, 14:58

Naamplaatje... :)

(Ik heb de Herdenking zitten kijken...Slachtoffers herdacht van Japanse bezetting Nederlands-Indië 75 jaar geleden
https://nos.nl/artikel/2344154-nooit-me ... nders.html

Ik kan me niet herinneren op school er ook maar iets over te hebben geleerd...
Veel over de Wereld Oorlogen ging via de Filmindustrie...
alzo kwamen wij achter al die dingen...ook over de Duitse bezetters ed.

Vroeger leerden we met Geschiedenis lessen...alleen Jaartallen en er stond een sumier artikeltje
er naast soms een foto erbij...dat was alles...
(oa Geschiedenis studeren...is weer wat voor de UV tijd ed...niet voor de gewone Scholen nl!)

Achteraf gezien...het maakte de hoofden... van Kinderen van toen...niet zo ontzettend zwaar belast...met allerlei ellendes...

Het huis waar we woonden...voor deze Seniorenflat...
Een Jongen... van verderop kwam langs lopen...toen ik met de voortuin bezig was...het jong spierwit...hij zag er niet uit...
Is er wat vroeg ik hem...

Hij zei...Ze hebben het al weken ...over de oorlog op school... en elk verhaal is nog erger... en iedereen wil er
op de scholen over
vertellen...hoe het toen was...met die oorlog...Je word er doodziek van ...zei die...ik kan m'n hoofd niet eens meer
bij de gewone lessen houden...m'n cijfers worden steeds lager...hij zat te denken eruit te stappen...uit het leven...
elke keer weer noemen ze het... onze schuld...met wat nu weer...nou daar wil ik niet mee leven...zei die...

Maar zo erg wordt het van buitenaf... op de scholen...de scholen opgedrongen...het breedvoerig te hebben...naar
ons lands kinderen toe...Een ander kind... uit de wijk zei is...als ze zo door gaan...deugt er helemaal niks aan ons land...of
ze zelf helemaal niks hebben gedaan...die mensen uit de verre laden in ons land...
Toen had ik het ineens door...

Wat was ik blij...dat het in mijn schooltijd...nog alleen over jaarggetallen ging...met een super klein
verhaaltje erbij...verder niks...(Het paste niet... in onze nog onvolgroeide hersenen...dat snapten
ze vroeger veel meer!)

Tegenwoordig denkt iedereen ...die op tv is of een boek schrijft of film maakt...daar moeten alle kinderen
van het land...alles over weten...via de scholen...

Wij hadden niet eens... een Rugtas naar school toe
en agenda's bestonden nog niet eens...Alles moest je gewoon onthouden...
Maandags gezegd...Vrijdag 2 uur Zwemles...nou dan wist je dat gewoon... allemaal...

Alles wat nu ...op de scholen komen vertellen...is huiswerk voor de Kinderen...omdat hun gewone Schoollessen
er zwaar onder lijdt...(Ik noemde dat laatst...Kinderarbeid...kan je aan... de rugtassen zien...van de school
kinderen van nu...is dat...)
ze komen er op school... niet eens meer toe...dus na een dag zitten op school...een
pak huiswerk mee...is dat tegenwoordig...en alweer roept iemand op Tv...dat moeten de kinderen op alle schoolen leren en weten...

Als je ze nu
ziet fietsen...schoolkinderen... van de Dorpen naar de Stad ernaast...de school rugtassen...werden steeds zwaarder en zwaarder...
ipv het ...zoals wij vroeger...alles op school te moeten maken...hebben zij het als Huiswerk...

Vroeger legden de leraren de stof uit...vroeg nog even...Vragen? Als ook dat was beantwoord...moesten we die les maken
op school in de klas...
zo het hoorde ...en waar de scholen voor opgericht zijn...De Juf en de Meesters keken het... in de klas na
op volgorde van ingeleverd...wie het af had...mocht gaan lezen...de Schoolbel ging...en wij allen
zonder tas en zo wat...gingen
naar huis...

(Nu met veel 2 verdieners ouders...moeten veel kinderen thuis... ook nog van alles doen en dan...de
volle rugtas aan het huiswerk nog...De dag erop...er zijn er die lopen of fietsen er krom van...
van die zware schooltas op de rug...
en dan alweer ...gaat over de oorlog hier en de oorlog daar en de Slavernij zus en Indie zo
en alles moet in school ermee voorbij...als Gast lessen...

Het is een soort Krankzinnigheid geworden...
te denken dat alle Kinderen... alles al moeten weten...ipv zoals
bij ons...tijdens het leven zelf...kwamen we er wel achter...Het meeste via de Filmindustrie en
later vis de TV erbij...en
via Boeken lezen ed.
of via het werk...zoals ik...Ik wat wat jaren Kraamverzorgster in de grote Stad...en kwam in gezinnen...ze
hadden de oorlog...in India (Indonesie ) mee gemaakt...in de Oost...Hele verhalen...zo kwamen wij het gewaar...niet als
met
bommen... op onze hoofden af...op de scholen...op de Kinderen...de school was echt
voor wat anders vroeger...niet om alle
Wereld leed ...in te bespreken...tm in den treure aan toe...en de schoollessen als pakken huiswerk mee te krijgen!

(Stel je voor Kinderen...nog is...Kinderen zijn het...
na een dag school zitten... thuis alle schoolwerk te moeten maken...Ik vind er iets misdadigs aan...Kinderarbeid ook...en voor
die Kinderruggen... is die Rug tas... sowieso veel te zwaar...te misdadig om te zien...voor de Kindergroei...

Zo denk ik er al tijden over...en dan weer iemand op TV...alle schoolkinderen ...moeten ...dat als les krijgen...liefst
het hele boek...hoe het toen 75 jaar terug was...in een oorlog ergens...van verre vooroudes...of van mede
landgenoten...

Ik ben wel ...in een paar gezinnen geweest...die uit Indonesie kwamen...(De West heette dat vroeger ook wel)
Ze waren allemaal ...erg aardig en erg dankbaar vooral...ze hadden een echt huis en tuin of balcon...ze
leefden in Vrijheid...
en dat kwam zo...en dan kwamen de verhalen...met vaak ...veel foto's en vooral...hun lekkere etens
bij ze...staat me nog ...het meeste bij ...en ontzettend
vrome mensen waren het...Nergens ooit iets racistisch mee gemaakt...niet via hun en niet via ons...
helemaal niet...

Maar via het leven zelf...kwamen wij ...achter al die levens meegemaakte verhalen
en anders wel ...via De Film of later...via de TV...en
vooral via ...die van Lezen houden...via Lezen...Boeken Lezen...Op naar de Bieb...was dat vroeger meestal...in
vrije tijd...

Ik ben er ook tegen dat ze... Herdenkingen gaan mengen...met wat de Vijand... allemaal deed en wij hun
en wat we zelf
allemaal deden en wat iedereen deed...in die smerige Oorlogen...omdat in ene ...te gaan herdenken...Ik blijf erbij
Ieder land heeft ...de eigen slachtoffers leed ed...herdenkingen...mooi zo houden!

(in de West)
Is in Suriname en Antillen...de Slavernij geweest...moet het daar herdacht...en als ze met z'n allen
naar het veilige haven NL vluchten...vanaf Suriname is Zelfstandig...Moeten ze
toch naar daar...(bv op vakantie)...als ze het herdenken willen...Want het was...daar nl!

Wij
in Nederland...
hebben... onze eigen Oorlogs ellendes ...te herdenken nl...(Zo denk ik er over!)
Wij het Onze
De Duitsers het hunne...etc.

De Jappen het hunne en wij Nederlanders...samen met ...de Indo's
in Nederland...die Nederlanders werden...de herdenking van het Jappenkamp...in de
Oost...

(Alle Oorlogen ...Herdenkingen ...door elkaar husselen...is mi ...
van
de Gekke!

En daar
moet dan...elk Schoolkind ...weer wat mee...Over Generaties terug...
de ene oorlog na de andere op de Wereld...in het Hier en NU...

mi Laten we het gewoon ...op de TV erbij houden...er over...en de Scholen
gebruiken
waar ze voor opgericht zijn...
dat is... Zonder zware Rugtassen...ed!)

Die
willende mengers ervan
zijn vaak de zelfden
die de vrije tijd... van onze schoolkinderen niet gunnen...omdat hun oorlog van toen...ze alles er over moeten weten...
iedereen
die een Boek schrijft wilt... dat de Scholen het er over heeft...alles moeten ze weten...gast lessen bij de vleet
kamen er op de scholen...

Er verdrinken 4 mensen in de zee...aan het strand...en ja hoor iemand roept...daar moet op school over gelesd...

Ik ben
meer voor de groep
die dingen bedenkt...dat elke strand ganger het... ter plekke ziet en weet...(Scheelt weer een huiswerk schoolboek schrift meer in de
rugtas van lands Schoolkinderen...mee naar huis...

(En Denk...vaak...
alweer eentje ...en alweer eentje en alweer...op TV met eh...en denk dan
zijn ze nou helemaal
Vergekt tegenwoordig...
Waar is ...de Staats toezicht...
want mi
de School moet ...de School blijven... waarvoor die zijn opgericht
en niet voor... alle Volwassenen in het land...er om heen...erin...

en dan Zie ik... die zware Rugtassen op de Ruggen ...van de voorbij gaande fietsertjes...en denk...denk dat echt
Krankzinnig is het gemaakt toegestaan toegelaten...ipv.

Neem ons vroeger...
Vrij naar School lopen of Vrij Fietsen...zonder enige tas erbij...en na School was het onze eigen tijd...
en geen Slavenarbeid...

Ongezonde bezigheid is dat...tm voor de ruggen van Kinderen en voor
de Psych...tegenwoordig...(en zelfs Zelfmoorden van Kinderen)...met onze Lands Kinderen op School...
en de vele Overspannen
tm Burn-outss...van leraren ...is ook ergens van!

Ik zat... meteen...pas weer... te denken...na weer zo'n geklep... op TV...het moet op alle scholen gelesd...
Als ze
zelfs ...Windmolens ...in de Zee kunnen zetten...
Kunnen ze ook...
langs
alle bad gast stranden...om de 50 meter ...of zo...en vanf zo'n 50 meter
vanaf het strand...in Zee...verderop...holle palen
in zee zetten...waar de Reddingd Brigade
de Boelde Vlaggen in zet...En... de Scholen is er ...om ze ...dat... te leren ...lezen...wat... erop staat!

Nou ja...
jullie ook... een fijne Zaterdag. Ik ga... M'N Golf Hobby ...tot 00 uur...nu kijken op TV. Knf van LT) :roll:

viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70421#p70421

PS...Gisterenavond ...ik zapte even TV zag Loretta bij wat...op NL1
Ze deden een Spelletje...de presentator deed er ook aan mee...
(Geen idee wie dat is...ik kijk er nooit naar nl.)
De
Presentator...
Kreeg de vraag...Met wie was Beatrix getrouwd?
Antwoord...Prins Bernard...

Ik dacht gelijk...(Is die Claus al zo snel vergeten?)...dat is de uitkomst
van
die Generaties ...met...die Zware Schoolrug Tassen gehad... figuren...(ze weten 3/4 niks
of... weten het... kort erop...al niet meer!)

(En ik
Van de... Niet Rugtas Generatie...van de ...niet Agenda...etc...
Nu
met mijn ...nu 77 jaar... weet zulkse antwoorden wel...Nog steeds!)

Ik weet nog een verhaal ...van zo'n Rugtas School Figuur met Agenda...die had de HAVO gehaald
mocht naar familie Canada...op Vakantie...Kwam terug en ook bij ons langs...
Ik vroeg hem Waar In Canada?
Tja eh ergens in het uiden...eh westen...
Ik pakte de Bos Atlas en zei zoek het is op?
Ik keek op en zag
hij zat in Afrika te zoken...
(Je gelooft het niet eens...nog maar pas
het Middelbare HAVO Diploma op zak...en is nu al... alles vergeten...
( Voor het gemak...noem ik dat 3/4 vergeten...misschien weten ze nog 1/4 wat...Weet je veel...)

Dito...
(En ik
Van de... Niet Rugtas Generatie...en van de ...niet ... Agenda...etc...
Nu
met mijn ...nu 77 jaar... weet zulkse antwoorden ...(Schooldingen)
meestal nog wel...Nog steeds!)(3/4 wel... en 1/4... niet meer)(Tot bij veel ouderen
de Dementie toeslaat...en zo hebben we allemaal wat...Volmaakt schijnt het niet te wezen...
in ons leven...(Dan maar in een volgend leven...) 8-)

Naamplaatje... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 15 aug 2020, 22:02

Plaatje

Ha haa, nee vroeger deden we, daar niet aan, aan rugtassen en ook niet net als jij LT aan
agendas. We zaten ook niet in de klas, met de rug, naar de leraar toen, zoals ze
tegenwoordig, ze zo mal doen. Leren ze ook geen respect van, als ze de leraren, niet eens zien, tijdens
de lessen.

Hoe denk jij LT, met al die oranje en rood als verbodens?
En als je er, vandaan komt, moeten ze, in qurantaine???

Allemaal een goede Zondag morgen.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 aug 2020, 23:31

Tjezus... :)

( Ik zal een poging maken...Met Model-A
Een Vliegtuig landt op Schiphol...
De passagiers komen er aan...een lange rij Vragers zitten aan Tafeltjes...
Paspoort...Koorts meter komt er aan...
Waar komt U vandaan?
Parijs...
Dat is nu Oranje gebied...Hoe oud bent U?
28 jaar...Bent U Chronisch Ziek? Nee
Ik zag ...U heeft geen Koorts...
Bent U net geopereerd...Nee...Zwanger ...Nee...Bevallen...Nee...
Dan wens ik U welkom in ons land...
Volgende
Hoe oud bent U 58 jaar...
U moet de Corona Test en is die positief...2 weken in Quarantaine...en
U moet een Mondkapje op...in dit land...(Wgs leeftijd Risicogroep)
maakt niet uit of U pos dan wel neg bent...
Volgende
15 jaar...
Heb je chronische ziektes? Nee
Heb je Koorts...Nee...
Welkom in het land...
Volgende
Uw leeftijd...69 jaar...
U moet de Corona Test en is die positief...2 weken in Quarantaine...en
U moet... een Mondkapje op...in dit land...als U onder de Mensen bent
(Wgs leeftijd Risicogroep)
maakt niet uit of U pos dan wel neg bent...
Volgende...
Uw leeftijd...
34 jaar...U bent zo te zien Zwanger...
U moet de Corona Test en is die positief...2 weken in Quarantaine...en
U moet... een Mondkapje op...in dit land...als U onder de Mensen bent
(Wgs Risicogroep)
maakt niet uit of neg getest bent...
Volgende
Leeftijd 17 jaar...Je bent met Koorts getest...
Je moet de Corona test...
Heb je chronische kwalen...een paar...
U moet de Corona Test en is die positief...2 weken in Quarantaine...en
U moet... een Mondkapje op...in dit land...als U onder de Mensen bent
(Wgs Risicogroep)
maakt niet uit of neg getest bent...
Volgende
Leeftijd 54 jaar...Geen koorts niet Chronisch met Klachten...
Welkom in ons land...
Volgende
55 Jaar...
U moet de Corona Test en is die positief...2 weken in Quarantaine...en
U moet... een Mondkapje op...in dit land...als U onder de Mensen bent
(Wgs Risicogroep)
maakt niet uit of neg getest bent...
Volgende...

(De hele rest (Desnoods een Vliegtuig vol...)
Jongeren en Middelbaren...moet juist besmet geraken...met Model-A
Net als met... de Griep Virus...dan verdwijnt de Griep nl...bij 60% van het land...is besmet geweest...
(Zou men de Griep Virus
gaan Testen ...zal blijken...massa's mensen testen dan Pos...besmet...dat is dan ook... de bedoeling...

Behalve de Risico groepen...
die moeten ...niet besmet geraken...van (...Het Onderwerp is nu)...CoronaVirus!)
(Nog beter zou zijn...dat er Corona Hotels zijn...waar de aankomende...Pos Getesten
Reizigers 14 dagen in Quaranraine moeten...verplicht...En dan... aan alle kanten Medisch gecontroleerd blijven...

Het gaat namelijk niet om de
Jongeren tm de Middelbaren...

Het gaat om... de Risico groepen...Daar is het beleid ...met Model-A opgericht!
70 a 80 % Het zijn Bejaarden die er aan dood kunnen gaan...30% of minder
De Chronischen...geopereerden en net bevallenden...) Als Risoco groepen...

Model=A is Wetenschappelijk...dat 60% van een land...besmet moet geraken...dan verdwijnt... het Virus vanzelf...
(Kan wel over wat maanden terug komen...net als de Griep)

Mijn toegevoegde waarde... met Model-A... is
Het gaat namelijk niet om de
Jongeren tm de Middelbaren...

Mijn toegevoegde waarde met Model-A is echter
Het gaat om... de Risico groepen...Daar... moet het beleid ...met Model-A dan...op zijn gericht!

Wat Risico groepen zijn...valt over te twisten...over te discussieen...maar die Lands Bejaarden Soos
weet men al van...
70 a 80 % Het zijn Bejaarden ...die er aan dood kunnen gaan...mi...30% of minder
De Interne Chronischen...geopereerden ...en net bevallenden...) Zijn eveneens...Als Risico Groepen...
Ter Bescherming voor zichzelf
zijn de Model-A Maatregelingen...

(Ook wel genoemd (...Al of niet tijdelijk ergens om...)
de zwaksten in de samenleving...is de Risico groep...en de leeftijdsgroepen van af 55 jaar...
en vooral...alle Bejaarden dus...) Zijn allemaal Risico groepen...)

De Wetenschappers... komen alleen aanzetten met...60% van het land moet juist besmet...meer gaat het
er niet over...(dat is hun vak ook niet om verdere uitleg) vandaar...Ik ben het ...met dat ...eens met die 60%...maar
Ik voegde er aan toe...Behalve de Risico groepen...moeten ...juist niet besmet... geraken!)

(Vandaar ik gaf een voorbeeldje bij bv Schiphol...
Hoe dat
er dan ...toe gaat ermee)Met Model-A ...Ons land binnen komt
Als men uit een oranje gebied komt...of zelfs Rood...
Het gaat namelijk niet om de
Jongeren tm de Middelbaren...
Mijn toegevoegde waarde
met Model-A is echter
Het gaat om...
de Risico groepen...(eruit te vissen)...Daar... moet het beleid ...van Model-A dan...op zijn gericht!
Die moeten er... bij de Grens...uitgevist worden...
(Nog beter zou zijn...dat er Corona Hotels zijn...waar de aankomende...Pos Getesten
Reizigers 14 dagen in Quaranraine moeten...verplicht...En dan... aan alle kanten Medisch gecontroleerd blijven...

Als de andere Landen...ook met... het Model-A gaat werken...kan er gewoon... over en weer
Vliegtuigen vol met Mensen...gevlogen worden...
Het gaat namelijk niet om de
(Gezonde)...Jongeren tm de Middelbaren...nl.
De Wetenschappers... komen aanzetten met...60% van het land moet juist besmet...dan
verdwijnt de Virus vanzelf juist!
Net als ...met de Griep
daar zijn geen ene Maatregelen voor...maar ondertussen...gaat de Griep Virus...door iedereen
die de Virus tegen komt...Hoe groter de pos besmetiings graad...hoe sneller de Virus weer verdwenen is...
(maar in feite
is met de Griep dezelfde risico voor vooral de bejaarden soos in het land...pas nog kostte het 10.000
Griep doden...in ons land...
Bijna allemaal Bejaarden...het systeem met de Corona Virus...lijkt er erg veel op...
Ik ben dus erg voor die 60%
van de Wetenschappers...Virologen) maar zet er... als Toegevoegde waarde bij...behalve
De Risico groepen...moeten ...juist niet besmet... geraken!

Bij bv (Met Model-A Mag men niet naar het Buitenland toe als risoco Groep!
Tot die maatregel opgeheven is!)

Schiphol ed...Moet mi daar het Beleid op gericht zijn...
(Ik noem het... voor het gemak...Model-A)
Ik ben dus erg voor die 60%
van de Wetenschappers...Virologen) maar zet er ...zelf... als Toegevoegde waarde bij...behalve
De Risico groepen...die moeten ...juist... niet besmet... geraken!

(De uitkomst van de Corona Covid-19 pakt toch erg fors anders uit...dan bv de griep...
Pos Getesten... Corona Covid-19...kunnen tm op de IC geraken...(De behandeling is anders dan bij de griep en
kan ook erg fors snel zwaar uitpakken...vooral bij bejaarden)

De Kunst van Model-A is
Voorkomen is beter
dat er zo weinig mogelijk...Mensen van de risico groepen... met Corona Covid-19 op de IC's komen...en
wel door ...de dan Overheids Maatregelingen...
Maar let op...
Het gaat namelijk niet om de
Jongeren tm de Middelbaren...
(Die moeten kunnen doen als altijd ze doen)

Het gaat om... de Risico groepen...Daar is het beleid ...met Model-A opgericht!
Als het andere land... (Secu andere landen)
ook Model-A heeft... kan iedereen er naar toe
mits men als risico groep niet besmet is! Dat moet dan eerst uitgeziekt zijn!
Met Dokters bewijs! Dan nog moet men daar ...elke 55 plus bv...en chronischen ed...
(In een A-Modelland) onder
de mensen...een Mondkapje op
en anderen er ...lopende zittende staande liggende...1m 50 afstand ...van houden!
(Met het A-Model... zijn overal...de Maatregelingen het zelfde!
Tot die opgeheven worden...)

Voor de rest...
Het wachten is nl op het goede betere beste ...Corona Covid-19 Vaccin...
(Ik denk
dat daarmee ...(bv in het voorjaar de Covid prik en in het najaar de Griepprik...)
hetzelfde... dan geldt...als 60% (of meer) is geinjecteerd ervoor...gaat ...de Corona Covid-19 ...Virus van weg...wgs
Inmummiteit... van het land zelf!)

Genoeg uitgelegd...als typeoefening. Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Tjezus... :)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 16 aug 2020, 15:27

Jezus

Wat zielig zeg, de risico groep.
Zei lt me net, als ik met jou, naar het strand ga, moet ik een mondkapje op, en jij 1 m 50 van me afliggen.
Wat zieliggggggg
Je mag ook een mondkapje op doen, dan mag je binnen de cirkel van 1m. 50 Dat klinkt alweer, minder zielig.
Heb je lt weer, ik lach me kapot, zei ze, daar komen de boas aan............
Het is een druk en vol strand, allen vanaf 55 jaar, krijgt een toren hoge boete, en, ze moeten weg wezen.
Ze mogen niet in druktes.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat zieliggggggggggggg Zei ik.
Model A is erg streng, zei ze me.
55 plussers op het strand, zonder mondkapje op en in druktes, dat is een dubbele, erge vette boete.
Aaaa wat zieliggggggggggggg
U mag ook komen, als de honden mogen komen, morgens tussen 7uur en 8 en avonden 7 uur en 8
Dan moet de rest weg wezen, van het strand daar in dat gebied, dan af. De meesten zijn dan al weg,
Maar een tip, veel verderop, is het altijd rustig, op het strand, Gaat u daar maar naar toe, maar pas op,
het mondkapje, blijft wel gelden, als u met mensen komt.
Ik kom alleen en met de hond, dat mag veel verderop wel, als u alleen bent, mag het mondkapje af.
Maar pas op, het zijn drukke strand tijden, voor u het weet, hoe het heet, komen ze met stromen aan lopen, vanaf daar,
U moet er wegwezen.
Aaaaa waaaaaaaat zieligggggggggggggggg
Het weg lopen vanaf het verre strand,
de duinen kant af lopen, naar de uitgang, wordt herkend, als u gaat weg, u krijgt daar, geen boeten, mits met mondkapje op.
o wat erg allemaal zeg, zei ik tegen lt, dat model a van je.
Nou zei ze, lt, die 6000 corona doden, moet je er wel, bij in gedachten houden, dat zijn bijna allemaal, 55 plussers.
Gewoon thuis blijven, met koel apparaatjes, is dan ook wat, als het halve land, naar het strand gaat en
de straten, in stad en dorp, zijn dan, zo mooi leeg, kan u gewoon wandelen, met uw hond, zelfs
zonder mondkapje, hoeft dan op, als de hele rest elders is.
Nou dat valt dan weer mee.
Ik zei, ik kom met me dochtertje bij je aan, wat dan?
Lt zei, dat is het verhaal, van lands omas en opas, ze moeten open doen, met een mondkapje op.
Hebben wij niet op, zei ik, dan moeten jullie 1m 50 afstand houden, maar zei lt me net, als ze handig zijn,
staat er bij de buitendeur gang, een gelfles voor de handen en een doos mondkapjes, doe er eentje op, en dan
mag je binnen die 1m 50 cirkel en ze zelfs, een zijwaardse knuffel geven en gaan zitten op 1m 50 ver en het mondkapje kan
onder de kin, straks met afscheid, weer omhoog, voor de zijwaardse knuffel.
Als jullie weer weg zijn, mag de samen wonende oudjes ,en de alleenstaande oudjes, de mondkapje weer af doen,
tot de huisdeurbel, weer gaat, dan moet het mondlapje weer op. Onthou het maar, zo gauw ze , onder de mensen komen,
moet de mondkapje op en in druktes, mogen ze niet komen, als je het zielig vind, tiff, zei lt, denk dan daar steeds aan,
aan die 6000 corona doden, moet je er wel, erbij in gedachten houden, dat zijn bijna allemaal, 55 plussers en
van de andere risico groepen ook wel.
Je dochtertje, moet gewoon, juist besmet geraken, net als met de griep, dan verdwijnt de virus daarvan juist.
Ik vroeg haar, en ik dan? Jij...........jij bent een risico groep, met je schildklier doet het chronisch niet, en
om die pillen alleen al er voor, dus jij moet, ook met een mondkapje lopen buiten, met model a, zei ze,
en je dochtertje niet, moet 1m 50 van je af lopen, wil je dat niet, moet ze ook een mondkapje op. kan ze
naast je lopen. De hele stad en dorp, moet dan om jullie heen lopen, met 1m 50 afstand.
Vind je het ingewikkeld, vroeg lt me, nou dat de hele rest niets hoeft, alleen om heen moet lopen snap ik wel,
dat ik niet in drukte mag ook, dat mondkapje moet op ook, maar hoe doe ik dat thuis????
Me dochter hoeft geen mondkapje op, maar ik wel. of gaat dat dan anders, met mede bewoners?
Ja zeg heeeee zei lt, ik weet ook niet alles, met model a, komen de maatregelingen, van boven af, tot ons.
Ik zet thuis, als 55 plusser, ook geen mondkapje op, als jij eenmaal binnen bent, zei lt, maar je zit
en loopt wel, al maanden, verderop en haar andere visites ook. Ik denkkkkk nog ,voor corona bekend was, wou ze dat al,
en ze had het, toen, over boodschappen, die haar zoon moest kopen extra, voor de rest gaat hamsteren, in het land, zoon en
ik, moest ook ,van elkaar ver van elkaar af zitten, we keken elkaar aan, of ze al richting dement aan het geraken was..............
Ik meen, 2 weken later of zo, kwamen woorden als, hamsteren tot ons, via de tv.
Typisch lt weer, ze voelde het ,vooraf, al aan, maar het kwam erg, gaga, over toen nog. Ze zei net, dat
is ook zieligggggggggg, want niemand geloof je dan, maar later, kwam het toch zo uit, die afstand nemen en ook met dat hamsteren
in het land.
Lt zit alweer, bij haar tv, ik moet. de koelbox apart af sluiten, met de hand, las ik net ergens. ha ha haaaaaa na der pc uit doen.
Het is alweer bloedje heet, maar het wordt wel, steeds donkerder. Onweer op komst en regen, code geel, las ik net ergens,
met de internet kranten lezen, op der pc. Voorzichtig en Liefs allemaal, van tiff. :? :lol:

Jezus

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 aug 2020, 10:46

Zus... :)

(Gezellig...Tiff komt straks ook langs...gaan we samen vis eten...van de Viskar...beneden...en
Ans is een paar dagen weg...is de vorige keer zo bevallen...na alle corona thuiszitterijen eindelijk weer is weg...
hopelijk genieten ze...Het weer is nog steeds erg vakantieachtig warm....

Iemand vroeg me ...of met het A-Model ook vanaf 60 jaar mag...
Ik zei maakt mij niks uit...ik type maar...een...de... het voorbeeld er over ...Ik hoorde een Hoofd van de School
ook op TV
zeggen...het gaat alleen maar om de Mensen boven de 60...

Ik dacht gelijk...hij snapt het ook...

Wat de Risico Groep is...zelf heb ik er wel bij gezet ...ook de net geopereerden
Zwangeren en net bevallenenen...en net geborenen...en mensen met intene chroniche kwalen...
Zijn mensen met dezelfde Zorg nodig ermee ahw. als Bejaarden...

De hele rest moet het juist krijgen...net als dat...zo toe gaat met de Griep...als men die zou gaan testen
blijkt het overvol met besnettenenen...en dat moet juist...
daarvan wordt het land Immuun van en verdwijnt
de Virus van...

Ze uit elkaar zetten de Mensen...en met mondkapjes op de rest ...is dus er tegen in gaan juist...dan blijft
dat Virus huizen in het land...Terwijl de Griep Virus meestal zo weer weg is...omdat we er niets
tegen in doen...
Maar het Omgekeerde ermee doen
kan zoiets als bij e Covid 19 Virus... alsmaar de kop opsteken blijven gaan...die richting
60% wordt niet gehaald...wgs ze doen er precies het omgekeerde mee...
met Jongeren en Middelbaren...

en
dat omgekeerde doen zie je ze... steeds gaan doen en zeggen via de TV...(Komt inmiddels behoorlijk
verknetterd over en
erg Kinderachtig en 'Kweet niks maar heb er wel de verantwoording over...dat dus...is er mee gaande ...)

Alsmaar dreigingen om Terrassen en Winkels en Stranden etc. te sluiten...tm de het Economie
alweer...op z'n gat laten leggen...is het Omgekeerde systeem...
Doen ze bij de griep Virussen toch ook niet...(Daarom is die relatief gezien ...zo snel ...weer weg)

Die Leraar... van de week op TV... heeft het ook door...het gaat alleen om de ouderen... Hoe vaak schreef ik dat
al hiero....al niet...hetzelfde...

(Over wat de risicogroepen ...er naast is valt over te discussieren en wanneer men Ouderen heet
tov de Corona-19 ook...Ik schrijf steeds vanaf 55 jaar...omdat vanaf die leeftijd net teveel
al van op de IC lagen...)
De Meester zei vanaf 60 jaar...Misschien is dat ook wat...vanaf wat de risico groep is...voor Ouderen is...

Nog is...De Griep Virus...Daar wordt nooit iets mee gedaan...Landelijk...maar het dodental
Wereldwijd kan meer zijn dan van de Corona Covid19

Zoals bij ons pas...10.000 doden met een griep...

Maar ook daar zie je... dezelfde tendens...De meeste Griep doden zijn Bejaarden...Ouderen...
net als Bij de Corona-19

mi.
Dus heb je risicogroepen...in het land...dat zijn de Ouderen en de Intern Chronischen...(En de
kort durende bevallenden en geopereerden...tot ahw de hechtingen eruit zijn.)

mi
Daar moet dan ook het Beleid naar zijn...
(We kunnen ahw naar alle landen op vakantie ook per boot en per
vliegtuig...mits die ook Model-A handhaven...)(Zo niet dan mogen de risico groepen er niet naar toe!)
(Zolang de Covid Virus nog bezig is...)maar ook dan daar...
Niks mis met de hele rest Jongeren en Middelbaren)

Maar getest moeten
wel de risico groepen...en die moeten een Mondkapje dragen...(Waar geen 1.50 afstand
kan op het werk
met reizen...en verblijven ed.
ook de
hele vakantiereis...Worden ...die pos getest moeten die ....waar dan ook uit of thuis of op het werk ed.
verplicht in Quarantaine...10 tot 15 dagen?)
Dan gaat het alleen over de Risico groepen...

De hele rest moet net als ...met de Griep ...het land Immuun maken gaan...(Dat kan alleen als minsens
60% besmet is...(of dat net geweest is...ook mee geteld)

Hetzelfde systeem
is gaande met
als het er is
de Voorjaars Covid-Prik ...als 60%... van het land dat neemt...en... in het Najaar de Griepprik...als 60%... van
het land dat neemt...het krijgt...wordt
het land er ook Immuun van...en verdwijnt de Virus Dr van...(Meestal erg snel)

Kan wel een halfjaar of een jaar later weer opkomen zetten...net als de Griepen...Maar het land hoeft
er niet kapot voor gemaakt...en alle mensen en alle werk ed...
Gewoon
alleen
de Risico Groepen weer aanspreken
gaan...is alles dan...)

Ik wou er eigenlijk niet meer over typen gaan...Maar juist ...om die ene Meester Leraar...ik dacht he he
er snappen nog meer Mensen
het...Wat?

Nou met dat Omgekeerde geklets op TV steeds!
dat
het land alsmaar kapot wilt maken ...alle Kinderen van het land...en alle mensen en alle werk ed...en
de TV en de
Kletstafels hebben er weken een onderwerp aan...en lekker belangrijk mensen aan tafels...met alleen
waterglazen...op de tafels...
Al dat soort figuren...Die zijn sowieso ...de Economische Groei ...al niet!

Ik zelf
kijk bv... zulkse klets ...TV programma's al niet meer! Met dat ...Omgekeerde geklets...er over... op TV steeds!
Met of zonder Covid...met alleen
waterglazen...op de tafels...Die zijn sowieso ...de Economische Groei ...al niet!

Nou ja zo kan die wel weer.
Fijne Dindsdag allemaal. Knf van LT) :roll:

Zus... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 aug 2020, 15:31

USA... :)

(Er vernadert niks...is de meest gelezen zin op Internet...ook wel Ze kunnen niks of ze snappen niks
of ze doen niks...
Moest ik aan denken
toen de maand rekening kwam van KPN over m'n Mobieltje...
Ik las van de week m'n Profiel er nog is...
Ik vulde in MW J. J. W- van der T
Hun mailpost is zo...
mevrouw J. Van Der T,
Dat is onze PTT van weleer...geworden...
en geen Hond doet er waat aan...dus wordt dat landelijk...en overal
komen er fouten getypt in de Namen van het land...
ook dat nog ermee...
Ze stelen niet alleen...van... de Gehuwde Geechte Wettelijke Achternaam...van Gehuwde Mensen
steeds vaker zit er ook ...type fouten in de namen...

Ik snap het alleen niet...Ik sta bv al jaren bij Ziggo als Profiel
MW J. J. W- van der T
Elke Post is er ook naar....
Maar opeens staat op de Mailpost
MW. J.J. W- van der t

Wie doen dat toch steeds...overal alles overtypen
en dan ...het anders gaan typen...dan het het staat...
Als dat... (het nutteloze)...nieuw werk creeren is...maken die ...chaos... van ons land... ervan...
Namen zijn in Nederland sowieso met een Hoofdletter begin...
dat weet in ons land...elk School kind al...Waarom is die Hoofdletter T in een t veranderd?

Waarom
is het Uberhaubt ...overgetypt...en anders getypt...wie zitten er nu weer... aan
onze Privacey???
Aan onze Privacey Gegevens...bij onze eigen...Invullerij... gedaan... oa oa oa bij
Lands...Providers ed!!!

Ik las welis...als de Politie de Recherche de AIVD etc. iets uit onze Gegevens willen
halen bij oa Lands Providers ...moeten ze eerst toestemming vragen...aan de Rechter...
Waarom
kan elke losse contractje figuur...wel in onze Privacy gegevens...van de hele Burgerij
en maakt er naar eigen willekeur er een overtype gebrei van...
(Trouwens alweer... massa's reclames tm zelfs zeer ongewenste meer opeens
in mijn mailbox...)
vanaf Telford werd over genomen door KPN)als
elkeen in de Privacy Profiel...gegevens kan...van de Burgerij...
Waarom
kan elke losse contractje figuur...wel in onze Privacy gegevens...van de hele Burgerij
Ik las welis...als de Politie de Recherche de AIVD etc. iets uit onze Gegevens willen
halen
bij oa Lands Providers ...moeten ze ...eerst toestemming vragen...aan de Rechter...

Als alweer iets ...aan Mijn Wettelijke Naam is veranderd...met de Post van
iets Topperigs in nederland...hebben er ...alweer personen
bij gekund...die er helemaal niet bij moeten kunnen zelfs...
Waarom
kan elke losse contractje figuur...wel in onze Privacy gegevens...van de hele Burgerij
ze beheersen vaak de NL Taal nog niet eens...typen wel van alles over...Maar waarvoor is
die onzin uberhaupt eigenlijk...Alles overtypen...
(Sowieso bij Burgers die trouw
de Rekening per maand betalen...van het abonnement ed...Waarom werd Hoofdletter
T een kleine t opeens...bij Ziggo...met hun mailpost aan mij...
AIVD!!!)En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Met hun de rekening mail Post...
Ik las van de week m'n Profiel bij KPN...er nog is...
Ik vulde in het begin nl...MW J. J. W- van der T
Hun mailpost is zo...
mevrouw J. Van Der T,

En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Alweer iets ...aan Mijn Wettelijke Naam is veranderd...met de Post van
iets Topperigs in nederland...hebben er ...alweer personen
bij gekund...die er helemaal niet bij moeten kunnen zelfs...
Het moet nl Automatisch gaan...
Alle Namen... van de Profielen...en hun Mailadres...ed.
ipv lijken ze het steeds te laten over typen...Ze laten
voor de Mailpost gebeurens...overtypende
van de Profiel Blz. (Wat de Privacy is voor de Klanten zelf...Profiel blz...)
Waar nu weer????
En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!

Nou ja ik legde dit al zo vaak uit...Er gebeurt helemaal niks...Wat het Volk ook typt op Inernet...
Ondertussen wordt het niet alleen
een Chaos...maar lijkt elke Tuthola figuur tm met een
nuluren contract...overal al...in onze Privacey te kunnen kijken en lezen...
en veraderd er wat aan...Tussen onze Profiel en de Mailpost brief van zulkse Bedrijven...
En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Maar
ook dat nog...
Had ik net alles aan ongewenste Reclame post...op te overziene orde voor een oud Mens sowieso
Komen alle Banken weer langs...aan Mailpost...Jullie weten wel...waar juist niemand
het moet openene...die Mails van de Banken...
en van Vista's etc...Daar komt het weer aan...hele rijen...
op mijn Mailadres...maw
Iemand zit weer in onze Privacey...Profiel te kijken...
al overtypende...
En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Ik sta bv al jaren bij Ziggo als Profiel
MW J. J. W- van der T
Elke Post is er ook naar....
Maar opeens staat op de Mailpost
MW. J.J. W- van der t
Dus neuzelen ze in ons Privacye Profiels...Waar nu weer???
en hoe werkt dat opeens ...vanaf de kleine ...t...
Komen alle Banken
weer langs...aan Mailpost...Jullie weten wel...waar juist niemand
het moet openene...die Mails van de Banken...
en van Vista's etc...Daar komt het weer aan...hele rijen...
op mijn Mailadres...maw
Iemand zit weer ...in onze Privacey...Profiel te kijken...

Nog is...
als de Politie de Recherche de AIVD etc. iets uit onze Gegevens willen
halen... bij oa Lands Providers ...moeten ze eerst toestemming vragen...aan de Rechter...
Waarom
kan elke losse contractje figuur...wel
in onze Privacy Profiel gegevens...van de hele Burgerij
en maakt er
naar eigen willekeur er... een overgetypte andere gebrei van...
op de Mailadres brieven naar de klanten toe...van die Bedrijven???
Ik sta bv al jaren bij Ziggo als Profiel
MW J. J. W- van der T
Elke Post is er ook naar....
Maar opeens staat op de Mailpost
MW. J.J. W- van der t
Dus neuzelen ze in ons Privacye Profiels...Waar nu weer???
en hoe werkt dat opeens ...vanaf de kleine ...t...
Komen alle Banken weer langs...aan Mailpost...Jullie weten wel...waar juist niemand
het moet openene...die Mails van de Banken...
en van Vista's etc...ea Cards...Daar komt het weer aan...hele rijen...
op mijn Mailadres...maw
Iemand zit weer... in onze Privacey...Profiel s van de Burgerij
te kijken...
Niet alleen te Kijken...ook de Namen te veranderen...
)En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Met hun de rekening mail Post...
Ik las van de week m'n Profiel bij KPN...er nog is...
Ik vulde in het begin nl...met mijn Profiel in...MW J. J. W- van der T
Hun mailpost van KPN...is zo...
mevrouw J. Van Der T,

Nou ja...Met Lands Privacey... is dus ook... van alles mis mee...
En dat als Onderwerp...schrijf ik al zolang over...
Niemand geeft ze op hun Flikker...Niemand van de Staat...Niemand van de Politie
en van de AIVD ed
ze snappen niet eens wat er gaande mee is...
Anders was het zo opgelost...De Wettelijke Gehuwde achternamen...moet er weer bij en de kleine
t moet hoofd letter
T... en van en der Moeten met kleine letters...
Zoals de Klanten het zelf in het Privacey Profiel getypt heeft
moet de Mial Post zijn...na de Bedrijven naar de Klanten toe...
Elke verandering daarin
bewijst
ze
schenden
er
de
Privacey
Wettelijke regels!)
en toen en dan....
Niemand geeft ze op hun Flikker...Niemand van de Staat...Niemand van de Politie
en van de AIVD ed

Ze snappen niet eens wat er gaande mee is...
Anders was het zo opgelost...De Wettelijke Gehuwde achternamen...moet er weer bij en de kleine t
moet hoofd letter
T... en van en der ...Moeten met kleine letters...
Zoals de Klanten het zelf ...in het Privacey Profiel getypt heeft
moet de Mail Post zijn...van de Bedrijven naar de Klanten toe...
Elke verandering daarin
bewijst
ze schenden er ...de Privacey Wettelijke regels!)

(Vroeger waren dat Ambtenaren zelfs vak beedigden...
Bij PTT ed.
Tegenwoordig
wat typt nu weer
als los contract figuur van alles over er...van onze (Privacey...)
Profiel af...AIVD!!!
Waar jullie zelf...toestemming
van de Rechter moeten hebben...om er in te moeten neuzelen zelfs...wgs
zwaar verdachte misdrijf zaken ed)
Snap het nu is...

Vroeger waren dat Ambtenaren zelfs vak beedigden...
Bij PTT ed.

Tegenwoordig
wat typt nu weer over
als los contract figuur (Van onze Privacey Profiel...af...)

AIVD!!!
Snap het nu is...wat er gaande is...
Waar jullie zelf...toestemming
van de Rechter moeten hebben...om er in te moeten neuzelen zelfs...wgs
zwaar verdachte misdrijf zaken ed)
AIVD!!!
Snap het nu is...
ook hoe
die enge Banken mails gaan...via dezelfde route...zelfs
elke Nuluren (kort)...Contract persoon...kan tegenwoordig
in onze privacy Profiel ...en bij e-mail adres ...van de Klanten
(oa)...via Lands Profiders!

Je hoeft er geen eens een ingewikkelde Hacker voor te zijn en ook geen zwaar gestudeerde ICTER
om zo te kunnen zien...
elke Nuluren (kort)...Contract persoon...kan tegenwoordig
in onze Privacy Profiel ...en tm bij e-mail adres ...van de Klanten
(oa)...via Lands Profiders!

En AIVD....Waarom is mijn Wettelijke Gehuwde Achternaam verdwenen bij KPN!!!
Met hun de rekening mail Post...
Ik las van de week m'n Profiel bij KPN...er nog is...
Ik zag ...ik vulde in het begin nl...MW J. J. W- van der T
Staat er nog steeds zo erbij...Maar...
Hun klanten mailpost is zo...
mevrouw J. Van Der T,

Je hoeft er geen eens een ingewikkelde Hacker voor te zijn en ook geen zwaar gestudeerde ICTER
om zo te kunnen zien...
elke Nuluren (kort)...Contract persoon...kan tegenwoordig
in onze Privacy Profiel ...en tm bij e-mail adres ...van de Klanten
en er een eigen (Chaos)...invulling... aan geven...
Hun klanten mailpost
werd...zo...
mevrouw J. Van Der T,

(oa)...via Lands Profiders!

Tegenwoordig (In de EU tijdperk)
wat typt nu weer over
als erg goedkoop...los contract figuur (...Van onze Privacey Profiel...af...)

Vroeger (in de EEG tijdperk)...waren dat Hoogstaande...Ambtenaren ...zelfs Vak Beedigden...
Bij oa....PTT... ed.

Vreemde type oefening... was het weer...Jullie ook een fijne Dag verder. Knf van LT) :roll:

USA... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 aug 2020, 03:47

Samen... :)

(Iemand vroeg me... welke Trainer ik zou kiezen... voor het Nederlands Elftal Voetballen...
Ik zei geen flauw idee...ik kijk al jaren geen Voetballen meer op TV
De vorige Decennia's altijd wel...maar sinds mijn DJ niet meer is...maar
ook sinds al die Racismes in de Voetbal Stadions...het interesseert me helemaal niks meer...
De vrager vroeg door...Ik zei...echt ik heb geen idee...Misschien een Buitenlander...zoals
onze Bonds Coache ook naar het Buitenland is gegaan...schijnt allemaal niks meer
uit te maken tegenwoordig...
Frank Rijkaard zei ik...plots die zou ik kiezen...Die is inmiddels
ouder en wijzer...Ik vond hem altijd een heel vriendelijk eerbaar persoon...vroeger erg leuk
om te zien was die ook...mi De Allerbeste Achterhoede die NL ooit gehad heeft...nou ja dat
vond ik toen dus...Hij haalde de betreffende Diploma's werd Choache...maar liet mi
teveel over zijn beschaafde gedrag heen lopen...toen dus...
Maar nu is die Ouder en Wijzer...
die kan ik alleen bedenken...en natuurlijk ook wel...Louis van Gaal...misschien als
ze het samen doen...is dat de beste combinatie...om elkaar te stutten en te steunen...ermee...
Maar ach...ze zoeken het maar uit...
Ik vind iemand die
net een hartaanval heeft gehad...een rustiger leven moet gaan leiden...en
niet in zulkse zware gebeurens zich moet begeven... daar in dat Barcelona...(mi zit het nog
in de Gen DNA ook nog...via Vaders kant...Hartzaken)
Hoe dat ook zij...ze zoeken het maar mooi zelf uit...de Mensen die er verstand van
hebben...
Mij kan het Voetballen helemaal niet meer opwinden namelijk...daar
keek ik... vele decennia's teveel voor er... samen naar...Ik ben me in m'n eentje op een andere
Sport gaan richten ...met Sport kijken op TV...4 Dagen per week is dat...en vaak ook tm
in de nachten...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70439#p70439

__________________________________________________________________________
Als ik de nieuwste Ziggo reclame zie...kan ik het nauwelijk geloven...2 grote teners
Dochter en Zoon...die samen
op de bank...tussen de beide ouders in zitten...allebei met ...een bak PopCorn ...
of
het nog ...kleine Kindertjes zijn...die tussen de ouders in zitten...tv te kijken...Misschien
was dat 50 of 100 jaar geleden zo gewoon...maar is in deze Moderne tijd...beslitst idioot om
te zien zelfs...(Met kleine Kindertjes... Alla(h)...maar... het hoort ook niet...steeds grote Kinderen
tussen de beide Ouders in zittende...
maar misschien... snappen ze dat niet...die reclame maker...De 2 Ouders samen op de bank en elke
Grote Tener...elk aan een kant van ze zittende...nou ja... dat gaat nog wel...
maar een eigen stoel hebben
is ook wat...voor Grote Kinderen...in huis...
ipv tussen de Ouders blijven in zitten...(He Getverrrrr zo
worden ze nooit... volwassen...Zelfstandigen...)
Maar ook...(Het Huwelijk... van anderen... (in dit geval van de Ouders)
uiteendrijvers ...vind ik ze... ook!)
Nou ja ...zo Zie ik ...die Reclame...va Ziggo...met Vakantie in eigen Huis en Tuin...

______________________________________________________________________________

Wat me met veel... goede doelen opvalt is...dat ze waar ze zijn...meestal in Afrika...die
Kinderen zeggen...dat ze Dokter kunnen worden of Voetballer...Dat kan daar dus zomaar niet
dan willen ze... naar de Weterse landen toe...Maar het komt mij over ...of voor
een invalide persoon in Afrika
in eigen land ...met de opbouw ervan...geen Boekhouders nodig heeft en ICt'ers en zelfs
Staats Secretarissen...voor het land...kunnen ze worden ed dingen meer...in de USA hadden
zo is een President... die in een Rolstoel zat...Ik bedoel maar...(Als alles... wat via goede doelen
betaald wordt...ze kan gaan leren...naar andere landen geluld te worden...komen ze er ook massaal ...
steeds weer aan...vooral naar Europa...
Dat Bouwt het land daar niet op...

In het andere geval...naar alle beloftes aangehoord...Je kan Dokter worden... maar ook
Voetballer...Komen ze massaal steeds aan...in bv Nederland...en toen...zitten ze ...opeens
in een Asiel Centrum...de ene Asiel Centrum...na de andere...Ze zeggen die dingen ook
tegen de lage
IQ Kindertjes daar...alsmaar...als Ec Vluchtelingen komen ze aan...en toen...zitten ze opeens
in een Asiel Centrum...de ene Asiel Centrum...na de andere...
mi.
Het zgn Goede Doelen beleid
is mi...niet gericht... om hen ...hun eigen land...mee te helpen...opbouwen...maar
meer als ...een soort van...Vlucht van Regen Wulpen...aan te lullen ...naar ons land toe...daar
kan je Dokter... worden en als Voetballer...heel erg rijk...

Met gevolg...Die Beelden... Zag je 50 jaar geleden ...ook alsmaar...over Afrika...tm geld vragen er voor...
of er... nooit niks ...veranderd is daar...
Vroeger
overleden ze vroeg... met massa's ...tegenwoordig... vluchten ze er uit weg... met massa's...
Dat bouwt... die landen...daar... nooit goed en stabiel op zo...
Met gevolg...Die Beelden... zag je 50 jaar geleden ...ook alsmaar...over Afrika...tm geld vragen er voor...
of er... nooit niks ...veranderd is ...daar...

Nou ja genoeg geemeerd... Trusten allemaal. Knf. van LT) :roll:

PS.
Oja die zelfde iemand vroeg me ...Zag je die nieuwe 5 uur Show...Ik zei Nee...Ik later... op de
dag gaan kijken
Zag 4 mensen
wijd van elkaar... aan een Tafel...elk... met een glas water...
en zapte er
gelijk weer weg...Klets tafels waren er al teveel...en ook dat nog
met het zelfde geklets...nog eentje erbij???
Maar
het heet...een Show...een Show...stel ik me toch... echt... anders voor...
Zag 4 mensen
wijd van elkaar zitten...aan een Tafel...elk met een glas water...
voor zich ???
Sinds eh (Nog ver voor Corona) Alle Alle Alle...Sfeer en Gezelligheid... is er uit gehaald... :o
Met... al die... klakkeloze na-geaapte idioterien...en klakkeloze na-kleppers herhalende via
de Kletstafels...
alsmaar...weer...vanaf 1 een paar etc... :x

Ook zonder Corona...daar zakt... onze Binnenlandse ...lands Economie...ter plekke ...van... in! :shock:

Mijn tip ...is nog steeds...(Kan schelen bakken werkelozen ed....dus...Ben je nog gezond van lijf en leden...
Doe de TV uit
Ga erop uit
Dat is het begin
Van het Economische geluid! Gr. van LT) :lol: :roll:

Pss
EenVandaag... vroeg via hun Panel...of ik... (wij dus) ...voor het Thuis werk was...
Ik typte terug...Ja ...maar niet tegen Corona... maar indien mogelijk...ben er wel voor
scheelt massa's... CO2...in het Klimaat...Mooie Tip ...voor het Kabinet
scheelt weer ...de Boeren ...in de ellendes... te zetten...met die tip! :!:
Dan lost het CO2 teveel...zo wel op...
(En...Scheelt mi... ook ...massa's aan
die dure... landelijke Kinderopvang...(tussen o en 4 jaar oud)
die de meesten... van hen... niet betalen
kunnen...met een land vol... smal uur loontje...dus betaalt... het Volk dat ...
voor ze...via Toeslagen...via de Belastingen!
Als het Volk steeds meer gaat Thuis werken...
Dan wordt... (Mits ze dat eerlijk spelen en niet nog meer naar de EU over hevelen ed dingen meer)
dan wordt
voor het Volk...dat ook... lager! Wat? De Belastingen!) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 aug 2020, 05:33

Mensen... :)

(Kijk dit vind ik nou het vb waarom ik laatst schreef...Elk Land moet minstens het
eeuwen Oude Eigen Ras houden met 70%
ipv Een Koloniaal bewind...vanuit een ver land Regering
krijg je dan...Koloniaal Bewind...uit verre landen...via Particulieren...
Het is nog maar de Vraag
wat de afspiegeling is...van ons landje...dat is mi. ergens
tm 30%
aan andere ras Mensen...(sinds een paar decennia)
Dat houdt in dat dat niet 50% en 50% is...Wat ze opeens wel zeggen steeds...
Maar 70% of meer B;lanken...en 30% of Minder...Allerlei andere Ras Mensen...
(Gaat het nog niet eens over welk ras ook...maar waar vandaan> en wat is hun Godsdienst type
en wat willen ze in het Gastland verdrijven...
Het eigen Blanke Ras!
https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-baa ... ~aa85a3db/
(Trouwens
mi.
het is nog maar de vraag...of blanke Mensen allemaal Blond zijn
(De meesten hebben een haar verf nl!)

Maar ik vind...dat elk land op z'n Minst 70% van het eeuwen oude land ras moet blijven...
ipv Een Koloniaal bewind...vanuit een ver land Regering
krijg je dan...Koloniaal Bewind...uit verre landen...via Particulieren...

(Ik vind dat de reclames iov opeens allemaal donkere Huids mensen gebruiken...of we
Surinaamse TV kijken...inmiddels...)
Het is nog maar de Vraag
wat de afspiegeling is...van ons landje...dat is mi. ergens
tm 30%
aan andere ras Mensen...(sinds een paar decennia)
Ik vind 3 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 3...
Dat heet mi vooruitgang en toen...(Dat koloniale gemekker...of ze het willen
over nemen...zie je er nu al aan af...)
Ze noemen zich de spiegel van de samenleving...net zoveel Blanken zijn er in Nederland
als die uit verre landen...(mi is het nog geen eens 30%!)
(Dat koloniale gemekker...of ze het willen
over nemen...Lees je en hoor je er nu al aan af...)

Wie er anders over denkt...het zij zo...maar even de gewone Proporties in de gaten houden...
ipv
(Ik vind dat de reclames iov ...opeens... allemaal donkere Huids mensen ...gebruiken...of we
naar de Surinaamse TV kijken...in de Reclame Pauzes...is dat...inmiddels...)

Maar ik meen ...het Serieus...Ook wat Suriname betreft...Antillen...Afrika...etc.
Het eeuwen oude eigen lands Ras...moet minstens 70% blijven...
Anders ga je dit zien...
(Dat koloniale gemekker...gedrag....(Via Particulieren)...of ze het willen
over nemen...zie je er nu al aan af...)in Nederland zelfs...
(Ik vind dat
oa... de reclames iov ...opeens... allemaal donkere Huids mensen ...gebruiken...of we
naar de Surinaamse TV kijken...in de Reclame Pauzes...is dat...inmiddels...)
Dat koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)
en wat willen ze in het Gastland verdrijven...
Teveel nominaties...van Het eigen Blanke Ras!
https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-baa ... ~aa85a3db/
(Trouwens
mi.
het is nog maar de vraag...of blanke Mensen allemaal Blond zijn
(De meesten hebben een haar verf nl!)
Maar dit snappen ze niet eens...
Ik vind 3 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 3...

Ontevreden er over...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)
(Vaak wonen ze hier net zelfs
Onze eeuwen oude feesten bevallen ze niks...hun feesten moeten Nationaal gaan heten...Nou
de rij... wat ze aan ons niet bevalt...is al te lang om op te noemen zelfs...
Ontevreden er over...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

Maar dit snappen ze niet eens...
Ik vind 3 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 3.

Ik weet niet of iedereen het snapt wat ik bedoel...
Maar als het die 30% overschrijden gaat
wordt het tijd...
meer van het Blanke ras binnen te halen!

(Dito
vind ik dat in... de Donkere Huids landen...als die 30%... door een ander ras
dan hun eeuwen oude ras...overschrijdt...moeten ze meer
Donkere huids mensen binnen halen!)
Om
dit te voorkomen...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

vb
dit snappen ze niet eens...
Ik vind 3 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 3.
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

(Vind ik een tip voor alle landen op de Wereld!)
Denk er maar is
over na...(Over die... niet meer dan 30%...uit verre landen rassen...anders...)
pas dus op ...waarop?
Op Particuliere...Koloniaal gemekker gedrag...(als een Ratelslang wacht het af
om dan toe te slaan...)via... dat is... plots ...een massa...vanuit verre landen...
in je land...dat tegen jouw eeuwen oude ras...tegen je kan zijn... op je af...

(vanaf 1
nu 3
is men nog niet tevreden mee...) Zo gaat dat...het moet minstens half om half zijn en
dat heet dan... de spiegel van de samenleving...(Met Die minder dan 30% zelfs!)

Ik noem dat...(Ze willen het Overnemen)
Particuliere...Koloniaal (gemekker) gedrag...is dat! Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 aug 2020, 05:33

Mensen... :)

(Kijk dit vind ik nou het vb waarom ik laatst schreef...Elk Land moet minstens het
eeuwen Oude Eigen Ras houden met 70%

ipv Een Koloniaal bewind...vanuit een ver land Regering
krijg je dan...Koloniaal Bewind...uit verre landen...via Particulieren...

Het is nog maar de Vraag
wat de afspiegeling is...van ons landje...dat is mi. ergens
tm 30%
aan andere ras Mensen...(sinds een paar decennia)
Dat houdt in dat dat niet 50% en 50% is...Wat ze opeens wel zeggen steeds...
Maar 70% of meer Blanken...en 30% of Minder...Allerlei andere Ras Mensen...

(Gaat het nog niet eens over welk ras ook...maar waar vandaan en wat is hun Godsdienst type
en wat willen ze in het Gastland verdrijven...
Het eigen Blanke Ras!
https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-baa ... ~aa85a3db/
(Trouwens
mi.
het is nog maar de vraag...of blanke Mensen allemaal Blond zijn
(De meesten hebben een haar verfje nl!)

Maar ik vind...dat elk land ...op z'n Minst 70% van het eeuwen oude land ras moet blijven...
ipv Een Koloniaal bewind...vanuit een ver land Regering
krijg je dan...Koloniaal Bewind...uit verre landen...via Particulieren...op je af!

(Ik vind dat de reclames iov opeens allemaal donkere Huids mensen gebruiken...of we
Surinaamse TV kijken...inmiddels...)
Het is nog maar de Vraag
wat de afspiegeling is...van ons landje...dat is mi. ergens
tm 30%
aan andere ras Mensen...(sinds een paar decennia)

Ik vind 2 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst 1 en toen weer 1 en en nu 2...
Dat heet mi vooruitgang en toen...(Dat koloniale gemekker...of ze het willen
over nemen...zie je er nu al aan af...)

De Televizier-Ster voor presentatrices ging sinds de komst van de prijs
in 2000 altijd naar blonde vrouwen. Dit zijn de winnaressen van de afgelopen tien jaar:

2014-2016, 2018, 2019: Chantal Janzen
2017: Eva Jinek
2013: Linda de Mol
2012: Yvon Jaspers
2011: Linda de Mol
2010: Yvon Jaspers

Bij de presentatoren ging de prijs altijd naar witte mannen, behalve in 2012 (Ali B) en 2014 en 2016 (Humberto Tan).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Anna_Nooshin
De Nederlandse taal is het niet in het Engels...een brief...(Taal Discriminatie is dat...
Misschien zelfs Taal Racisme naar het land toe van die taal)
haar Engelstalige post bij een screenshot van de Televizier-site.
Is al vanaf ...zevenjarige leeftijd in Nederland...haar brief is in het Engels...???...
Ik noem dat...Taal Racisme (pleegt ze)...naar het land toe... van die taal)


Ze noemen zich de spiegel van de samenleving...of er net zoveel Blanken zijn in Nederland
als die uit verre landen...doen ze dan...(mi is het nog geen eens 30%!)
(Dat koloniale gemekker...of ze het willen
over nemen...Lees je en hoor je er nu al aan af...)

Wie er anders over denkt...het zij zo...

maar even de gewone Proporties in de gaten houden...

ipv
(Ik vind dat de reclames iov ...opeens... allemaal donkere Huids mensen ...gebruiken...of we
naar de Surinaamse TV kijken...in de Reclame Pauzes...is dat...inmiddels...)

Maar ik meen ...het Serieus...Ook wat Suriname betreft...Antillen...Afrika...etc.
Het eeuwen oude eigen lands Ras...moet minstens 70% blijven...

Anders ga je dit zien...
(Dat koloniale gemekker...gedrag....(Via Particulieren)...uit verre landen...of ze het willen
over nemen...zie je er nu al aan af...)in Nederland zelfs...

(Ik vind dat
oa... de reclames iov ...opeens... allemaal donkere Huids mensen ...gebruiken...of we
naar de Surinaamse TV kijken...in de Reclame Pauzes...is dat...inmiddels...)
Dat koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

en wat willen ze in het Gastland verdrijven...
Teveel nominaties...van Het eigen Blanke Ras!
https://www.ad.nl/show/anna-nooshin-baa ... ~aa85a3db/
(Trouwens
mi.
het is nog maar de vraag...of blanke Mensen allemaal Blond zijn
(De meesten hebben een haar verf nl!)

Maar dit snappen ze niet eens...
Ik vind 2 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 2...
(Ik vind ...die getinte...Gozer ...die nu (het is nu 20 Aug)
bij de Slimste mens is...het ook erg goed doen...en leuk ...om te zien ook!)

Binnen wat decennia heet Iran ...aan de top in Nederland???
is mi.
Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....

Ontevreden er over...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)
(Vaak wonen ze hier net zelfs
Onze eeuwen oude feesten bevallen ze niks...hun feesten moeten Nationaal gaan heten...Nou
de rij... wat ze aan ons niet bevalt...is al te lang om op te noemen zelfs...
Ontevreden er over...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

Maar dit snappen ze niet eens...
Ik vind 3 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 2.

Ik weet niet of iedereen het snapt wat ik bedoel...
Maar als het die 30% overschrijden gaat
wordt het tijd...
meer van het Blanke ras binnen te halen!

(Dito
vind ik dat in... de Donkere Huids landen...als die 30%... door een ander ras
dan hun eeuwen oude ras...overschrijdt...moeten ze meer
Donkere huids mensen binnen halen!)
Om
dit te voorkomen...
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

vb
dit snappen ze niet eens...
Ik vind 2 Landgenoten
die van het verre elders komen...op de Nominatie gezet...helemaal niet slecht...
Eerst ooit 1 en nu 3.
Dat Particuliere...koloniale gemekker...gedrag....(Via Mensen van ver alhier komen wonen...Particulieren)...of ze
het willen
over nemen...zie je er... nu al aan af...)

(Vind ik een tip voor alle landen op de Wereld!)
Denk er maar is
over na...(Over die... niet meer dan 30%...uit verre landen rassen...anders...)
pas dus op ...waarop?
Op Particuliere...Koloniaal gemekker gedrag...(als een Ratelslang wacht het af
om dan toe te slaan...)via... dat is... plots ...een massa...vanuit verre landen...
in je land...dat tegen jouw eeuwen oude ras...tegen je kan zijn... op je af...

(vanaf 1
nu 2
is men nog niet tevreden mee...) Zo gaat dat...het moet minstens half om half zijn en
dat heet dan... de spiegel van de samenleving...(Met Die minder ...dan 30% vinden dat alsmaar...zelfs!)

Dan krijg je binnen 50 jaren dit opeens
op je af...in een Eeuwen oud Blank land

nominaties: ‘Bijna allemaal wit en blond’
Anna Nooshin (33) ziet veel te weinig diversiteit onder de genomineerden voor de Televizier-prijs
voor beste presentatrice. De lijst met 25 gezichten is volgens de Iraans-Nederlandse influencer
geen afspiegeling van de maatschappij. ‘Ze zijn bijna allemaal wit en blond’, schrijft ze
tegenover haar 1 miljoen Instagram-volgers. Televizier benadrukt de genomineerden alleen
te selecteren op basis van hun werk.

(Vind ik een tip voor alle landen op de Wereld!)(Blijf daar op letten!)
Ik noem dat...(Die vanuit den vreemden...Ze willen het Overnemen)
(in je land)...via...Particuliere...Koloniaal (gemekker) gedrag...is dat!

Voor de rest
ik schreef een poosje terug hiero...
Deze staat... Haar mannetje wel...of heet dat tegenwoordig... Haar Vrouwtje wel...
Nadia Moussaid
Daar zou ik dus op stemmen! Die kijk ik ...meestal nl...Nou en...
(Volgende keer stem ik weer een ander!)

Mijn betoog ...heeft dan ook niet met Racisme van doen...maar met Gedrag...
(Meestal die in den Vreemde...zijn gaan wonen...

dit legde ik uit...
(Vind ik een tip... voor alle landen op de Wereld!)(Blijf daar op letten!)
Ik noem dat...(Die vanuit den vreemden...vanaf 1 een paar etc... tm het is plots vanaf 1 etc.
een massa...gedrag...Ze willen het Overnemen) (Noemen nog geen eens 30% al gelijk met 70% of meer...is
de Spiegel van de Sammen leving...????)

(in je land)...via...Particuliere...Koloniaal (gemekker)... GEDRAG...gaat... dat!

Gr. van LT) :roll:

PS.
Ik kan het... nog grover typen...als vb.

Je kan aan de Spaande Kusten
ook beter niet meer... dan 30%...aan Nederlandse Engelse en Duitse ea Noord Europaanse landen...Jongeren
tegelijk... op
vakantie er hebben...

Want ...wat ...op die... Eeuwen oude Ras Cultuur af komt...daar
is ongekend ...Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...op ze af...
Of ze er niet toe doen...Het Volk daar...

(Stel het Volk er is het zat...ze willen ze er niet meer...of niet meer zoveel...ook dat heeft totaal niks met
Racisme van doen...maar met het gedrag van degenen die uit den vreemde op ze af komen tm massaal
met Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG... met...hun gedrag...
Doen...
Of ze... er niet toe doen...Het eigen...Volk... daar... :!:

Nog een vb.
100.000 Surinamers gingen vanaf de Onafhankelijkheid daar...naar Nederland toe...
Laat dat inmiddels 200.000 zijn
(Van het Bruine tm het Donkere ras)

Bla Bla Bla plots...
met Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...
ze vergelijken ...17 miljoen Nederlanders...met die 200.000
en noemen het dan ...het is niet... de Spiegel van de Samenleving
als er meer Blanken de Topbanen hebben...de Bedrijfs bazen zijn
en in het Parlement ed.
Ze vinden...
Dat moet evenveel zijn...

In Nederland...Zwart en Wit...vinden er...moet evenveel Top baners zijn...
vanaf 1 ...een paa...r hopen ...op een massa die 200.000...met dat...gaan zeggen
met Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...is dat! :!:
(Van het Bruine tm het donkere ras)
Bla Bla Bla plots...
met Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...
ze vergelijken 17 miljoen Nederlanders...tm op TV etc...met die 200.000
en noemen het dan ...het is niet... de Spiegel van de Samenleving...

(Het is vaak niet eens logisch
wat ze zeggen...tm met de vuist aan toe...naar het Blanke
(Gast)...ras land toe...
met
Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...
ze vergelijken 17 miljoen Nederlanders...tm op TV etc...met die 200.000

De meeste van ze... wonen in Amsterdam...en dan begint het volgende
Koloniale Particuliere gemekker van ene...Anna Nooshin...
dat ze ze tegen komt
in de Stad...dat Donkere Ras...en begint met het zelfde
net als vanaf 1 een paar...etc...van die 200.000
en noemen het dan ...het is niet... de Spiegel van de Samenleving...
(Die Nominatie)

(Maar...Het is vaak niet eens logisch
wat ze zeggen...)tm met de vuist aan toe...naar het Blanke
ras land toe...
met Particuliere...Koloniaal (gemekker)... in den vreemde ...GEDRAG...
Want
ze vergelijken ...als evenveel is...17 miljoen Nederlanders...is gelijk aan... die 200.000
van ze...

Nou vooruit nog eentje...
Een Fabriek in een Eeuwen oud Blank land...
Nam wat Mohammeds en Fatima's...aan...inmiddels is dat al meer dan 60% van ze...De Baas of Chef
wilt nou wel is wat Jannen en marietjes...Er zijn wat vacatures...Ze nemen nu is die Jannen aan en Marietjes
ene Mohammed...wordt niet aangenomen...Blert gelijk...Dat is Racisme...
Om geen Racist te heten...nemen ze weer Mohammeda en fatima's aan...
Daarvan zijn er ondertussen al meer dan 70% op dat werk...
De Baas of Chef
wilt nou wel is wat Jannen en Marietjes...Er zijn wat vacatures...Ze nemen nu is die Jannen aan en Marietjes
ene Mohammed...wordt niet aangenomen...dan begint het volgende
Koloniale Particuliere gemekker van ene...Mohammed...Blert gelijk...Dat is Racisme...
etc. etc. etc.

Kijk dit vind ik nou...ook... het vb... waarom ik ...laatst schreef...Elk Land moet minstens het
eeuwen Oude Eigen Ras aan houden... met minstens...70% of meer...)

Nou ja zo kan die wel weer... :roll:

Mensen... :)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 20 aug 2020, 11:05

Senioren

Ha haaa je bent al de derde oude mens, die de corona conferentie niet gekeken heeft lt. ik
ken er nog twee, maar ik heb het zelf, ook niet gezien. Mensen zijn de corona zat, zelfs het
woord corona, hoorde ik iemand, in een winkel zeggen.
Oke als je maar meer dan 1m50 van me af zit, zei lt me, want ze is van de risico groep, zei ze me.
We zijn net allebei aan het wegen gegaan.
LT was 77,8 en weegt nu precies 73 kilo.
Ik was 95, 2 en weeg nu 90,5
Val niet of nauwelijks af momenteel. Ik beweeg genoeg, loop elke dag wel een uur in het bos,
met de hond, en de korte uitlaat beurten, en beweeg ook op me werk.
LT zegt dat het misschien toch van het type eten is, wat ik hier eet en in oostenrijk laatst niet at.
Me moeder betaalde ook mijn vakantie en van me dochter, alleen omdat ze dan niet alleen hoeft te gaan.
Maar zei wel vaak, eet is wat anders dan sla soorten. Maar het type vlees daar, viel ik wel van af, en hier
met hetzelfde type vlees, kom ik ervan aan. Lt eet nog maar 1x per week vlees, zei ze me net. Dan
valt ze ook af ervan. Ze drinkt 1 dag water en 1 dag frisdrank en 1dag thee en koffie de derde dag en
dan houdt ze weer een water dag. Ze wilt naar de 65 kilo toe en dan misschien zelfs naar de 60 kilo
toe, was ze namelijk altijd, 60 kilo, de laatste jaren 65 kilo.
Dus ze heeft met der nu 73 kilo, ook nog wat te doen. Ik type minder kommas, zeiden wat mensen van,
en hoop dat ik dat zo vol hou. Ha haaa
Op tv was dat ze in duitsland de hond 2x per dag moeten uit laten, maar wij in nederland, bijna iedereen laat de
hond 3x uit of zelfs 4x. Ik doe net als lt deed met der honden, in de middag ermee naar het bos gaan, zij
hadden er ook weleens 2 tegelijk, kon ze die samen lekker loslaten ergens, dat ben ik ook gaan doen, maar dan de hond
aan de riem, hier mag geen hond los in het bos. Maar mijn hond krijgt lekkere beweging genoeg. Ik heb me hond
nu 5 jaar en loop erg vaak met me dochtertje , met de hond uitlaten, zij komt ook zo geen beweging tekort.
Lt zei me net, 2x per dag kan misschien wel met mannetjes honden, maar vrouwtjes honden moeten echt vaker, dan dat.
Mannetjes honden schijnen het langer vast te kunnen houden, ze zei, de meeste mensen is het net zo bij, meisjes
en vrouwen moeten vaker.
Maar gewoon als dj deed altijd een wijk ronde met de hond, voor het werk gaan en voor het naar bed
gaan deed die het zelfde altijd, en zij ermee naar het bos, als dj vrij had ging die wel mee. Hij had
een zittend beroep, zo bewoog die toch genoeg. Maar de honden gehad, kwamen bij hun niets tekort.
Zij oefende trainde ze meestal, na het avond eten buiten, dan konden ze ook ergens eerst plassen, dus dat was
wel 4x per dag, met hun plas en zo wat. Ha haa
Zo vertelt ze dat dan aan me. In oktober heeft ze haar kleine papagaaitje alweer 6 jaar. Dat beest praat nog steeds
niets. Zit wel veel op der schouders, tv mee te kijken lijkt dat wel.
Nu mag die op de dag, niet van haar uit de kooi, lt zei me, vogels ouders leren ze, niet te vliegen, met heet weer.
en nu ik ze moeder vervang, moet ik erop letten, hij mag pas los later, op de avond, met zulks warm weer.
Lt gaat golf kijken 4 dagen, begint om 11 uur in de morgen al, dus ik ga weer verder, even langs me oma, haar was
spullen regelen, Na een hersen bloeding gehad, ze is in een zorghuis. Dus groetjes en liefs van tiff. :? :lol:

Senioren

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 aug 2020, 11:11

Oren... :)

(Als je een hond wilt trainen...kan je dat het beste doen...als ze zelf...net gegeten hebben...dan zijn
ze trager...met minder actie energie...een poos...Ik trainde ze altijd namelijk...en meestal pas...na het avond eten....
Dan lagen ze netjes zo getraind te wachten...gewoon waar ze lagen...zonder gebedel en zonder gekwijl...

Onze
Honden gehad...ze wisten het altijd...we bewaarden ....alle 4 wat voor ze...vb 3 kleine stukjes vlees...Dus als wij klaar waren
met eten...daar kwamen ze aan...rondje tafel maken...en kregen van ons elk... 3 kleine stukjes vlees...en dan kregen
ze pas...hun eigen eten...

Na de afwas en zo wat...Ging ik ...met ze naar buiten...(We hebben ook welis 2 tegelijk gehad vandaar...Ze...)
eerst naar het mogende kunnende nabije plas/poep
grasveldje...
en dan koos ik... een trainingsplek uit...per keer dichter ...richting autoverkeers weg...

Het nuttige was...op die tijd ...ze te trainen...ze lagen liever in hun mand...zo na het eten...Daar zijn mooie zit en blijven
liggen trainingen voor...om buiten te doen...nooit doen op tijden...als ze vol actieve energie zitten...maar van het
hang zit lig gedrag gebeurens zijn...
Dan blijven ze meestal wel liggen...als ik steeds verder... van ze af ging staan... en de Hond los was...Want los liggen en blijven
liggen...zulks
leer je te moeten doen...thuis...met hen te trainen...op de Hondenschool...met 2 Honden
ben ik dat gaan doen...Naar de Hondenschool
gegaan...16 Zondags Morgens...ze sloten het af...met Regionale Allerlei Honden Wedstrijd...(Die ook niet van de Hondenschool waren)
tm Politie getrainde Honden waren erbij...

Schreef ik laatst alis over...dat slaan en schoppen en trappen en scherpe halskettingen en weet
ik wat men doet met Hondentrainingen...elders...Dat alles is niet nodig...en echt... wij hebben de meest enge Agressieve honden...uit het
Asiel gehaald...die mishandeld waren...en ze zo ...in een gewoon gezin gezet...(Wat best erg eng was...Zo'n Hond leek
vooral...bang.. voor de Trainer te zijn...en laat ik
dat nou net ...worden voor ze...Zij bang voor mij en ik bang voor hun...was het dan...)

Eentje ...als je hem al wilde aaien...kreeg die een soort ongelooflijke lichaams trilling van angst...en kwam eng bang
en agressief... naar me toe over...zo van nog 1x en ik pak je...Ik grijp je!)

Ik ben met die Hond
een maand bezig geweest ...alleen te leren...dat 1 vinger... moet kunnen op z'n rug...strelende...meer hoefde die dan ook niet...
over zich heen te laten komen...zo in den vreemde...op zich af...tot de angst trillingen met dat
helemaal verdwenen waren...pas toen werd het pas
met de hand aaien...hem leren etc.

Voor ik door had...(Ik heb ook niet alles altijd snel door) dat
wat ik... allemaal achter me...op de bankrand had liggen...zijn grootste angst was...electrische spullen met draden ...en opladers ed.)
Als ik er wat ...van af pakte...ontblootte die z'n tanden en maakte enge grom geluiden...naar me toe...Dat dus...

Toen ging ik hem... trainen ...naar mijn ogen te leren kijken...

(Doe ik ook met mijn nu... hebbende 5 jaar bijna 6 jaar oude Vogeltje...ik kijk ze dan aan...en dan doe ik even ...mijn ogen dicht...
een paar keren ...dicht...open en dicht en open......en kijk dan best lang...erg lief naar ze...en ga dan pas doen
wat ik van plan was te doen...en
zeg ...Het is niks...Het is goed...

Nou ook weer een maand verder ...alleen met dat...Toen kon ik alles pakken ...van de Bankrand...waar
die vlak voor me... bij lag...

Een vertrouwens band maken...kan kort of lang duren...de Asiel Honden...duurden vaak best lang...maar dan
kenden ze me ook ...tm op de draad...aan toe...
De meeste trainingen startte ik dan ook...met...let Op...en deed 1 vinger richting
m'n Ogen...
Ze moesten dan alleen aandacht...voor mij hebben....Gewoon eerst dat... thuis geoefend...Als ze het goed deden...
daar had ik... een zakje met kleine blokjes kaas in...ervoor...of ter afwisseling...klein gemaakte Frolikjes...en dan weer...van
die Hondensnoepjes in 4ren gedaan...
Heel apart...de Liefde ...gaat ook bij Dieren... via de Maag...

Als ze al mijn trucjes en mijn gedrag kenden...ging ik pas buiten in de tuin
met ze trainen...(Waar de niet afgehaalde asiel Honden...die we... in die 40 jaar ook wel hadden...allang buiten mee waren getraind)
ging dat... met erg veel geduld...om dan pas...Buiten met ze te gaan Trainen...(Qua Trainings Opbouw...Kon wel 2 tot 3 tot 4 maanden verschil in zitten...met de ooit afgehaalde Asiel Honden...en met... vanaf Pup Honden ...gehad...)

Want hun ontzettende griezelige angst... voor duistere zaken...die ik ook niet wist...waarvan...moest eerst verdwenen zijn...en ze
moesten mij tm 100% gaan leren vertrouwen...(Mooi om al die dingen...na het avond eten te gaan doen...De Hond mist
dan de actieve energie...en eh... na het avond eten...ik zelf ook...
dan kom je... ook niet... voor hun eng over...) Allebei wat
aan de trage slome kant ahw...dan zei ik alleen...opeens...Let Op...Ogen!

Het meeste deed ik gewoon... met de Ogen...tot ze...en dan... een arm laag met vinger naar beneden...Dat betekent...Lig!
Maar...nog steeds gericht ...op mijn Ogen...moesten ze leren...(Ze werden er ongelooflijk Lief Knuffelig van... om aan
te Zien ervan dan...Kon ik weer niet... zomaar tegen...dan kregen ze een Knuffel...Goed Gedaan!)

Al onze Honden ooit gehad...werden ongelooflijke Vrij dozen...
Want ik Trainde ze ook zo...met het Gezin erbij...vanaf op een Dag...
zodat ze wisten...die zijn net zo belangrijk...als ik...als de Traiber...en...net zo belangrijk... als zij zelf...

Je zag ...in die 40 jaren... altijd wel iemand de Honden aaien en knuffelen...en de kat en zo wat...in ons Huis en Tuin...) Maar
ook
de engste ooit opgehaalde Asiel (2) Honden gehad...werden echte Vrij dozen...
Ik bedoel 1 Trainde ze maar...maar een
Huisdier moet met elkeen
net zo om kunnen gaan...Dat betekende...Het hele Gezin moest mee...naar de Hondenschool...Ze moe(s)ten alles hetzelfde
gaan zeggen...
als ik...deed... met die Trainingen...Daar ...en aan Huis en Tuin en op Stoepen en in Bos en Heide Strand en
op Visites en met visites en zelfs met logeren ergens...als gezin...en op Vakantie ...etc. etc etc...)

Het hele Riedeltje...van Zit en Lig en Sta en Blijf etc...kende dus ons hele gezin...met dezelfde Woorden (Of Woordloos
met Hand gebaren
naar de Dieren toe...Dat gaf ze de meeste vertrouwen...
We deden... alle 4 hetzelfde met ze...Mijn Geknuffel ...als ze iets goeds deden
nam de rest ...van het Gezin... ook zo over...
en ook... wanneer wel of niet wat lekkers te geven...

De Kinderen... mochten de Honden zelf nooit alleen uit laten...Al is je Hond nog zo goed getraind...ze missen de sterkte
nog en kracht als er een los lopende Hond op ze af komt...en
juist ...waar dan los lopen niet mag...zag je dat toch ...best veel gebeuren...Moeten ze niet doen...Op van nature Waakhonden af lopen...Waakhonden bewaken...Hun Honden Baas...jes...

Dus Kinderen alleen een hond van ons uitlaten...kwam niet voor...Dan ging er altijd minstens 1 iemand van ons mee...terwijl
het Kind de Riem vast hield...

Ik heb die dingen geleerd uit Verhalen...Van veel Lezen leer je ook van nl
Zo las ik is...laat nooit een Hond alleen... met een Kind...met Kinderen...
Het verhaal ging over...een Invaliden Jongen in een Rolstoel...was alleen in de Huiskkamer...die 2...
Het Kind had wel
150 Nietjes in z'n Oren geschoten...toen de Hond het Kind pas
ging aanvallen...(Zo erg trouw was die Hond in feite voor het Kind baasje)...Maar het Kind zat plots... vol met Honden beten...Ze
lieten de Hond afmaken...De Schrijver van dat verhaal... vond dat zo erg...zo'n trouw beest...dat werd afgemaakt...toen die
zichzelf ging verdedigen...

Laat nooit een Kind alleen...met een Hond...elders las ik is...ze prikken in Honden ogen plots
trekken aan oren...willen een spijker op de rug timmeren...pinaises in ze prikken en rijden met speelkarren over Poten en staart...etc.
ergens heeft ook... het trouwste Hondendier... een grens...

Nog een verhaal...in de usa op een Boerderij als de beide Ouders nabij het land op gingen...lieten ze hun grote Herders Hond
op de baby passen in de Huiskamer...Op een dag ze kwamen thuis...De baby was dood en zat vol met bijt wonden...De (Schietgrage usa figuur)
pakte een
geweer... en schoot de Hond dood...Degene die de dode Hond kwam ophalen...keek naar de wonden op de Baby...ze bleken van een rat te zijn!
De puinzooi ...in de Huiskamer was...de Hond had op de Rat gejaagd...om het Kind te beschermen!

Van verhalen...Je kan er van leren...oa...Veel mensen...Men maakt snel
foute conclusies...als er wat is... met Kinderen... en een Dier...
Laat ze dus
nooit alleen met Kinderen...Het kan falikant eng erg uit pakken namelijk...Niet alleen voor het Kind of Kinderen...
Zelfs... voor de meest... Beschermde Hondendier...
En aan die tip...hebben wij ons altijd aan gehouden...en geef zulkse tips ...welis door...bv aan Tiff...laat nooit je Kind
alleen met je Hond...(Ze heeft een Amerikaanse Stephert ras Hond) Die krijgen al de schuld
al is er... helemaal niks gaande... als veel mensen... zo'n Dier ...aan kijken alleen al...

Laat staan je Kind valt in haar
eentje...is samen...met de Hond in de Huiskamer...die van schrik... gaat springen en blaffen ed.
Jij alleen ...in de Keuken eten maken...en je kind alleen ...in de Huiskamer met de Hond...Forget it!
Nooit doen!
Dito in de Tuin...Nooit je Kind ...alleen met een Huisdier...laten...Zelfs Katten
kunnen zichzelf zwaar moeten verdedigen...tegen Kinderen vaak!

Hoe dat ook zij...
Wij hebben
nooit een Dier geslagen geschopt getrapt of zo wat...en toch... waren ze getraind... als de Allerbeste
Politie Hond... zelfs niet eens... zo goed...getraind waren...
Mooi dus ...aan zo'n Regionale Honden wedstrijd mee te doen...
daar komt echt... van alles op af...zelfs de meest Goed getrainde Politie Honden...Maar die gingen
zonder prijs naar huis...en
wij...Een (Ex Asiel) Hond ...maar een Hond
maakt het helemaal niks uit...wel of geen prijs ...met een prijs rozet om z'n nek...
ze kijken alleen...hoe blij ...is hun...Huis en Tuin
en keuken gebrei...Trainer...
tm...het hele gezin...zijn die blij...dan is... de Hond... ook Blij... al springende blij ...om ze heen!

Als een ware Knuffel... van nabij...zo ongeveer...Trainde ik ze...dat kan alleen ...met veel geduld en met
Liefde gaan...

Maar
onthou deze...Let op...Ogen!
Alleen... ik zelf
ben dan belangrijk...Verder effetjes helemaal niks...wat er ook gaande was...op straat...plein...Strand...Bos...
Heide...en in de Tuin en
in Huis...
(Wel ...altijd ...een zakje ...met lekkernij... bij je hebben dan...voor als ze het Goed gedaan hebben...Want
De Liefde...gaat eh...
met ...het bekende Spreekwoord mee...door de Maag...!)

Tot besluit...Oke... voor de rest...verfris het water vaker
op de dag avond en voor de nacht...
dat wordt ook ...erg vaak vergeten...bij Huisdieren...in Huis... tm er staat zelfs helemaal niks... vooral als ze ...
alleen...in de Tuin zijn!
En met Hete dagen ...en zo wat...er komt plots iemand ...de tuin in...de Hond door hitte en zon ed
vergekt...Dat dus...en springt... plots op die ene af...Wie krijgt dan... de schuld???

Oke... er is wel water...
Maar...drink zelf is... ouwe geworden... lauwe tm warme...meuk drank...hoe proeft dat?!

Veel Mensen beschouwen... hun Huisdier... als was het hun Kind...dat is maar ...het beste ook...dan letten ze er net
zo op...als op... hun... Kind!
Die krijgt dat... met hete dagen en met koude...de warme CV aan...dagen
toch ook niet...oude geworden...lauwe tm warme...meuk drank...want...hoe proeft dat?!

Nou ja ...zo kan die wel weer...Knf. van LT) :roll:

PS.
Ik weeg nu... 72,6
en was een maand geleden... 77,8
Dus dat gaat ...nog steeds goed...richting...met de ...in eerste instantie ...bedoelde... 65 kilo...
(De Tweede
Bedoelde instantie ...is richting 60 kilo...maar voorlopig ...richting 65 kilo...is al genoeg met...pffff)

Ik ga de Tweede Wedstrijd dag...Golf op TV kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70275#p70275

Oren... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42512
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 aug 2020, 04:17

Rendieren... :)

(Vervolg...Onze Dobermann Pincher...was op het Strand gevonden...en naar het Asiel gebracht...Niemand kwam hem ophalen...Niemand zocht hem...
lazen we ergens...Toen zijn wij hem maar gaan ophalen...Een gewoon gezinnetje dus...

Het was weer hetzelfde...onze Hond was overleden...en ik
kwam er maar niet overheen...Tot dat... mijn DJ zei...Kom we gaan weer een hond nemen...Dat werd stemmen in ons huis...dat werd zoals
gewoonlijk...3 tegen 1...(Sinds ik de Tweeling zonen geleerd had...hoe de democratie werkte...zouden wij dat ...met echte dingen...ook gaan toepassen...Zo kwam onze eerste Hond ook bij ons het huis in...

Bentley was dus later pas...
Hij had geen eens... een naam...niemand wist iets van hem af zelfs...Ik zei dan noemen we hem toch Bentley...Oke? Ze vonden het oke...m'n andere 3 gezindsleden...We bleken... de engste hond ooit... gezien zelfs...in huis te hebben gehaald...

Ik zei... die laat ik niet uit...Kom maar tussen de Middag ...naar huis en laat de Hond uit ...zei ik tegen DJ...Jij wou toch weer een hond?
Zo simpel is het...De Kinderen mochten hem niet uitlaten... van mij...wgs hun leeftijd toen nog...te jong ervoor...
Ze moesten zelfs nog
helemaal van hem af blijven...Tot ik hem zover getraind had...tot het signaal veilig ...was gegeven...

Moet je je voorstellen...Ik zat... of lag op de Bank...in de Huiskamer...en Bentley ging precies tussen salontafel en de bank liggen...maar wel
van een astand af... van waar ik zat of lag...en alsmaar keek die naar mij...Had ik niet door ...maar pakte ik wat van de bankrand af...ontblootte die z'n tanden
en ging grommen...en kon vanaf ...zijn afstands plek...zo bovenop me springen ahw.

Wat had ik nu weer gepakt? Iets electrisch...ook met stofzuigen...ging die tekeer tegen de stofzuiger draad...
Tegen elke electrische draad...en electrische handspullen...deed die dat...

DJ zei...hij lijkt zelfs nooit... aan een riem te hebben gelopen...en zowel... dan zwaar trekkende...
Nou dat was DJ z'n pakkie an...hem te leren aan de riem te lopen...en wel tm...heel gewoon dus...

Dat beest... tussen de salontafel en Bankstel...in...ik durfde dan niet eens op te staan...riep DJ en zei...Haal die Hond hier weg...ik
moet naar de WC...
of naar de keuken of wat dan ook...

Na wat dagen ...zo gegriezeld te hebben...Maakte ik een stapeltje kleine blokjes kaas...deed dat in een zakje...
en lokte hem...zo ietjes dichter bij mij... naast langs...hij schuifelde traag naar voren toe...en pakte het kaasje aan...bijna m'n vingers erbij...Handvast was die ook al niet...met de hand iets geven...toch liet ik hem steeds dichter... naast me te gaan liggen
voor de Bank...Dat leek me veiliger...van een afstandje ...kon die zo de bank opspringen...er precies langszij...naast liggen niet...

Dat was apart...we waren als de dood voor elkaar...en toch trainde ik hem...bij mij... langszij te gaan liggen...dus naderbij vlakbij...
Met 1 Vinger...trachtte ik hem... te strelen...Hij begon al te trillen als wat...met aanraking op z'n kop en z'n rug...

Nou daar ben ik dus ...een maand mee bezig geweest...met 1 vinger...die angst eruit trachten te halen...voor aanrakingen...

Een toegelaten... even maar... aanraking zo...leverde hem een blokje kaas op...en goed gedaan gezegd...Je zag de trillings angst
vertragen gaan...op een dag vond die het goed...met 1 vinger gestreeld te worden...met wel een blokje kaas er na...
en Goed gedaan gezegd...

Die panische angst ogen alsmaar...ging ik ook wat mee doen...
Dan legde ik... onder m'n vinger een blokje kaas ...tussen m'n ogen...hield dat vast...en zei dan...Oogjes...
en bewoog de kaas
m'n vinger wat heen en weer...(We hadden voor hem al andere Honden gehad ...die ik net zo trainde ervoor ...met Oogjes...in huis
en tuin en er buiten)

Wat de vorigen ...meteen snapten...duurde bij deze hond...2 weken...zou die... een Debie zijn...vroeg ik mijn DJ welis...een hond
met een erg laag IQ?

Nou ja... dan moet elke soort training... maar langer duren...en zo ging het ook...als die me aan keek al
was het maar even...Goed gedaan
en kreeg het kaasje dan...of ook wel kleine stukjes Frolicjes...of in vieren een honden snoepje...

Het gewoon aaien...ik met de hand...op z'n kop en rug... was ook nog een hele trainingstijd voor nodig...alleen al de voorbereidingen voor
de gewoonste dingen kostte al 2 maanden of zo...

Op een dag...Ik zei ...zittende op de bank...naar de Hond...oogjes...en toen ging hij zitten en keek me recht aan...

Wij samen... Oog in Oog...tot elkaar...op dat moment...Het leek of er een soort ...vrede ...werd gesloten tussen ons twee...Ik
moest ervan lachen...Glimlachen...want je tanden laten zien...via breed lachen... aan een bange hond...is niet het juiste moment...

Daar deed ik vanaf toen...het volgende mee...(Deden we alle 4 zo vaak met onze vorige Honden gehad)
Een lekkernijtje tussen de tanden of lippen...en de Hond moest dat dan zachtjes pakken...

De hond bang ...voor brede mensen lach... om de tanden...het was te proberen...ik een stukje kaas tussen de tanden...en wees
er naar...naar de voor me zittende Hond...en zowaar...hij pakte heel zachtjes het kaasje...

Met beide handen... pakte ik zijn kop beet en gaf een knuffel...Goed gedaan zei ik...

Nou zo werd die ...steeds liever en leuker en makkelijker...en vooral niet meer bang...was die...zomaar opeens...
en
ik ook niet meer voor hem...na dat zachte hapje...van hem
van de uitstekende kaas...vanuit m'n tanden...gepakt...

We begonnen zogezeit...gezellige vrienden te worden...

Ik begon niet gelijk met de trainingen...ik ging eerst met DJ mee
tussen de middag...als hij de Hond uit liet...en nam halverwege de riem over...nou dat weer... een week zo gedaan...met
gewoon uitlaten... zit ook al... enige gewoontes traingen in nl.
Netjes lopen en niet trekken...elke keer ...als die ging trekken ...stopte ik met lopen...meer deed ik er niet aan...opeens
snappen ze het wel...(Ik had het voordeel... al meer Honden te hebben gehad...dan weet je ...van alles al wel om ermee te doen
of ermee te laten...)

Ik ging voortaan alleen... met Bentley... met de Auto naar het Bos...Ik wist alle plekken al wel...waar wat dan ook mag of juist niet mag...
Daar 2 weken
met de hond aan de lijn...tussen de middag...eenmaal het bos kennende...was ook nog best eng...de riem eraf halen
Onze Bentley mocht los ...van me lopen...Moet je...Hoef je...een Dobermann Pinchers niet leren...ver weg te gaan...want ze passen
juist op jou...dat ras...
het zijn echte waakhonden...

Het echte enge is...wat doet een los lopende hond...(waar het mag) als er mensen aan komen
lopen...veel verderop ...met of zonder Hond...Al die jaren dat we Bentley hebben gehad...maakten we de riem
weer vast...als ik of wij ...in de verte al
wat zag aan komen...

Met onze vorige Honden kon dat wel...los...maar wij wisten niet...wat had Bentley allemaal mee gemaakt...voor die
bij ons kwam???
Dus nooit met hem... ene probleem ermee uit gelokt...altijd meteen aangelijnd...als er wat aan kwam lopen...Hij keek in
het passeren me er te eng naar nl.

Dan zei ik...Oogjes...Alleen... ik ben belangrijk betekent dat...Ik en Jij...Op een dag keek hij me net aan
als onze vorige Honden gehad...daarbij smelt je van...
en
dan ging ik... met de Hond knuffelen...en een kaasje geven...Goed gedaan...
en begon hem te leren... dat Mensen ook lachen...met de tanden bloot...

Want ik leek de Mona Lisa wel aan het worden...zo met de glimlach alsmaar...Tanden van Mensen... kunnen voor Dieren best eng over komen...

Dat had ik ...bij deze Hond wel gemerkt...in de maanden van lichte thuis training...hij...tussen bank en salon tafel voor me liggende of Zittende...
Dat
ging ik in het Bos met hem aanleren...dat tanden bloot van mij...betekent...juist blij is...er goed op gereageerd...Goed gedaan van hem ...

(We hebben... nog nooit zo'n vreselijke moeilijke Hond gehad...maar hij werd ...net zo'n knuffelige Vrij doos...als onze vorige Honden gehad...
en
dat zonder 1 klap of zo wat!)
(Deden we bij de vorige Honden ook niet...dus waarom bij hem wel...ik dacht...juist bij deze hond...kan 1 klap al
van alles kapot maken...
na die hele vertrouwens band op gebouwd...niet alleen met mij...met het hele gezin...en aangezien
wij elkaar... ook nooit een klap... of zo wat gaven...wist die niet beter...bij ons was die...bij alle 4...veilig!)

We hadden zelfs nooit ruzies ed...geen scheldwoorden en niet vloeken ed...kwam gewoon niet voor...in ons gezin...
dus de Hond ...na geaclimatiseerd...was niet bang voor ons werd dat...

(Ik was is ergens...en hoorde... hun Kinderen schelden tegen hun Moeder...Kut Wijf Rot op...en tegen hun vader later binnen komende ook...en
maar schelden ...en de baas spelen...Die Moeder zei...dat leren van de TV...de baas spelen over Ouders en Grootouders...Dit mogen
we niet ...en dat niet en dat roepen dan de Kinderen...en zo werden het...Kut Kinderen...schelden naar Politie en Hulpverleners...ze
hebben geen ekele respect meer...voor ouderen...aldoor... anties roepen ...naar wat ouderen doen...de baas spelen...

Moest ik laatst
aan denken...een Reclame...een Kind draait de kraan uit...terwijl de Moeder wat afspoelt...een ander kind bij de Vader dat doen op de reclame...Kinderen gaan zich de baas zo gevoelen...
Een Opa met Sigaartje ergens ...in eigen huis...daar begint het weer...anties...wat ouders en Grootouders ook doen...zo vertelde
me die Moeder dat... aan me...Ze worden repectloze Kinderen zo...

Ik zat Vandaag even... de reclame af te wachten op TV...Een Kind rent de Moeder bijna om...Moeders pakt Kinder cake pakjes...gaat richting
met hand naar het kind...ze graait het uit de handen...neemt een hap en holt weg...

Nergens gewone communicatie tussen moeder en kind...en geen dank je wel ed...De reclame ervoor van hetzelfde Merk
gunde het kind de Vader niet eens een hapje...
Dus als je Gedoe met opgroei Kinderen ziet...tm... op straat tegen de Ouderen aan...tm tegen
Hulpverleners ...zijn ze ...allemaal met anties gedrag...ook naar ouders en Grootouders toe...het mist alle respect...naar ouderen toe...
zij zijn de baas en niet jij!

Dat leren ze via de TV! Overal anties mee doen...wat volwassen mensen doen...

Op scholen zitten ze... met hun rug naar de Leraren toe...Hoe wil respect krijgen dan...ze ze doen maar...Hangen en zeuren en koptelefoon op en muts op en jas aan...en 3/4 van het uur zijn leraren bezig aandacht te krijgen...en nog net tijd om 1/4 lestijd te geven...
en
dat heet dan later...ze kregen geen kansen...of het was een achter buurt school ed.

(Moet ik welis aan denken...als ik aan... de vele trainingen besteed ...aan onze Honden gehad...qua tijd
Je moet er wel tijd in steken...ook thuis...)

Een reclame van Ziggo...Grote teners zitten tussen de ouders in... op de Bank...ipv ergens hebben ze ...de leeftijd wel
ze hebben recht ...op een eigen stoel of bank... de Kinderen...

Ook groten ...die om Kamer tekorten of te duur nog thuis wonen...Ze zitten maar
zo tussen de oude lui in...(Ik geloof het nauwelijks als ik dat zie...Ik noem dat...Huwelijks uiteendrijvers... zijn zulkse Kinderen)

Maar ze komen niet eens
op het idee...Elk kind heeft het recht op ...een eigen stoel in huis te hebben...ipv zomaar los ergens te moeten gaan zitten...
want geen plek
is van hun dan...) Geen respect voor de opgroei Kinderen... noem ik dat...hebben die ouders...zo van niks... in huis is van hun...
doen die
ouders...) Een respect loos zooitje... maken ze zo van elkaar...waar dat gaande is...
Waar
zelfs de Kinderen de baas gaan spelen...naar de Ouders toe en zelfs naar de Grootouders toe...Ze leren dat ...via de TV!

Een poos
terug las ik ergens...Ik was altijd aanwezig ...om de Sportclub te regelen...in goede banen te houden...het gras bij te houden
alles als vrijwilliger...het enige wat ik had...was m'n sigaretje...zo nu en dan...zelfs dat gunden ze me niet meer...
met nog wat Vrijwilligers... meestal ouderen...we gingen er weg blijven...
zelfs in de buitenlucht
dat anties baas spelende via Kinder...gezeur...op Volwassenen Ouderen af...ze mogen niks meer...via baas
spelende Kinderen...dat leren ze via de TV...

Weg waren de vrijwilligers...De klacht werd...we kunnen geen Vrijwilligers meer krijgen...bij de Clubs...voor Kinderen...

En als er gedaan wordt er ...zo de Kinderen het leren via de TV...dan missen de Kinderen respect ...voor die Volwassen mensen...
dat het door voert
tot Hulpverleners en Politie ed...is wel apart...maar ze tonen...eigenlijk...ze hebben geen respect voor Volwassen mensen...

Maar dat gescheld... tegen Ouders...iemand vertelde me pas nog...Kwam m'n dochter thuis van haar werk...schold me meteen uit voor
Kutwijf...Had jij niet kunnen afwassen...Ik doe het niet...

Die persoon... vroeg me om hulp...maar ik wist ...echt niet ...een oplossing...

Dacht wel...
Steek een Sigaret op en blaas de rook uit... in dat stuk...brutale smoelwerk...

Elke tip
die je geeft... pakt tegenwoordig zo uit...Ja maaaaaarrrrrr ...dan komt ze niet meer...ze woont nu... op zichzelf...vond een kamer
maar eet nog ...regelmatig bij me...

Ik hoorde vroeger
nooit scheldwoorden zeggen ...door Kinderen tegen de Ouders...en ook niet tegen leraren...en al helemaal niet
tegen Hulpverleners en Politie ed.
Zou niet eens in ons op gekomen zijn...toen...

Hoe dat ook zij...wij hadden een echte bange hond... in huis gehaald...
We hadden nooit ruzies en scholden en vloekten niet...het
hele gezin niet...en dat was... de redding... voor die Hond...anders was die... uit angst... wie dan ook aangevlogen...

Juist de gewone
Gezins harmonie...werd het ...zo'n lieverd van...zo'n echte knuffel beest van...

Zo'n hond... zou niet ...moeten terecht gekomen zijn...waar men respect mist...voor elkaar...en maar tieren en vloeken naar elkaar en
waar zit nu weer wie? (Of terecht gekomen bij...van die slaan en schop mensen naar elkaar toe en ook
naar de Hond toe...)

Wij hadden natuurlijk ook weleens verschil van meningen ed...maar dat werd gewoon uitgeproken en over gedicussieerd...
Maaaaammmm... Ja...Kan jij tegen Marc zeggen...dat die niet zulkse Turken kleren moet kopen...
Wat is in Hemelsnaam Turken kleren???
Nou groene trui en rode lange broek...Ruitjes trui en gestreepte broek...Dan zei ik...Het gaat je helemaal niks aan...wat hij van z'n Kledings geld koopt...
je kan hoogstens jouw kledings smaak voorkeur gaan zeggen aan hem...

Maaaaaaammmm Wil jij tegen Steven zeggen...dat die aan mijn kop
niet moet zeuren...dat die geen Nikes Schoenen kan betalen van het Kleedgeld...

Kwam die net aan...de oudste zoon...we hadden het er over ...een poosje ...tot ik zei...Met jouw smaak kan ik
wel 10 paren gewone schoenen kopen...Ja maaarrrrrrrrr de hele klas draagt Nikes ...Dan zei ik...
Niet liegen...Denkrom...nou ja... 2 of 3 zei die zoon dan...
Ik zei terug...Wil je die dure...ga je maar ...een Krantenwijk lopen...
Ging die ...vanaf toen... nog doen ook...zei de ander ervan...Kan die kakkers schoenen en kakkers kleding van gaan kopen...

Ik bedoel...er was welis wat...
Paaaaaa...wil jij aan Marc zeggen...dat die z'n Muziek zachter moet zetten...Ik word gek van dat... My Way...

DJ weer met mij er over...Ik zei... Ze wilden perse samen de zolder...maar vanaf nu
dan delen we nu hun gezamelijke Zolderkamer...in twee...ze beginnen zich te irriteren aan elkaar...dat
zijn ook... Teners vaak...We gaven ze elk... een kamer... en elk een Koptelefoon...en de discussie rust ...was weer terug in huis...maar
toch ...was alles ...in gewone overleg gepraat...gebeurd...

(Ik zei tegen DJ...(zo onder ons)...ze zeggen altijd... Kinderen doen... als de Ouders...alles... ligt... aan de opvoeding ed...
maarrrr... ik heb... geen Turkenkleding smaak...zei ik...Jij?
Nee...
DJ zei...Ik heb geen dure kakkerskledings smaak...Jij?
Nee...

Nou ja...om hun eigen type kledingsmaak...en wat het kostte...de ene liep er ...een Krantenwijk voor ...en ...de andere ...niet...)

Maar als...
Omdat zelfs...
veel grote teners ...geen eigen plek... in de Huiskamer heeft...dan maar tussen de oudelui in...(gaan doen...als kleine Kindertjes ...doen)
En hoe was dat
bij jullie... vroeg iemand me is...Nou eh...vanaf 2 jaar... kregen ze ...mijn Koterij...samen een eigen tafeltje met eigen stoeltje
in de Huiskamer...op den duur werd ...de stoel groter...naar lichaams maat...dito de tafel...Ze hadden altijd zo een eigen plek...en
konden lezen... bij de vleet...en spelletjes doen etc...en vielen niemand lastig ermee...

Al onze Huisdieren ooit ...wisten blindlings...wie waar zat...en ook dat... de grote mand...hun plek was...waar niemand aan kwam...
als ze er in lagen...

Oke
dat is al ...het halve werk...als iedereen... zijn...haars... eigen plek weet...

en
daar ...nog... met rust gelaten wordt ook...net als ...onze Bentley...
die mocht natuurlijk... gewoon...overal zitten en liggen en staan...maar
die had ook ...een echte eigen plek... in de huiskamer...net als ...wij... alle viertjes... ook...

Nou genoeg... geleuterd...geemmerd...en... uitgelegd...over eh...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Rendieren... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 aug 2020, 11:07

Dieren

wij zijn weer terug van een paar heerlijke dagen in het Sauerland.
We hebben echt genoten.

Het lijkt wel, je moet er een speciale gave voor gehad hebben LT, om zo jullie honden, vroeger
zelf te trainen. Ik snap best, dat je niet alleen je DJ mist, ook jullie honden en katten gehad vroeger.
Wat was je er dol op en het hele gezin van je, was er erg leuk mee.

Ik schreef pas hier, kinderen worden steeds agressiever, door de corona
maatregelingen, ik las net, in de krant, hetzelfde zinnetje.
Het is allemaal te lang gaande en niets natuurlijks gewoons is er aan.
Misschien, is jouw model-A beter, als alleen de maatregelingen gelden,
voor de risico groepen. Komt ook veel logischer over.
Om hen gaat het toch allemaal.
Nou meiden houden jullie je taai.
En LT, succes met je golf hobbie.

Fijn weekend en groetjes van Ans :P

Plaats reactie