WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2023, 01:38

Germaan... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ChygZLpJDNE

(Benaderbare en aimabele Van Loon verlaat de ‘fossiele mammoettanker’ Shell
Marjan van Loon verruilt de Shell-burelen voor het Volkswagenbusje waarmee ze op reis wil. De milieubeweging oordeelt tamelijk mild over de vertrekkende president-directeur Shell Nederland, al wist ze de ‘mammoettanker’ niet te keren naar een duurzame toekomst.

(Wat die gasten hebben uitgespookt en misschien nog steeds...Een gewone Bankroof is er 99% niks bij!!!)

Zo iemand had allang opgepakt moeten worden...
wgs Diefstal op grote schaal...en Machtsmisbruik...over de prijs van energie...Landen massaal in de shit ellendes te storten
en dan de winsten verdelen aan zichzelf en de Aandeelhouders...
1 en een paar en wat ciscuitjes toprijk maken...en de rest mag verrekkken type Onderneing werd daat...

(Maar ze pakken die gasten niet op...omdat menige Staat... ook aandeelhouder is...en er de Staatkas weer lekker mee vult...terwijl het land al menige failliete bedrijven heeft ervan...en het Volk richting armoede gedreven is ervan...)

En het Bedrijf verdwijnt naar het Buitenland als het om Belasting betalen gaat...
Die Daders ...van die Bedrijfs Top...zouden
PERSONA NON GRATA
in de EU ...TE BOEK MOETEN GEZET...
(Mooi om ze daar te laten!!!)
(En als ze toch ...met de poten...binnen de EU grenzen komnen...meteen oppakken...opsluiten... en berechten!!!)

Dat is geen normale eerlijke Bedrijfsvoering nl.Maar diefstal op massale grote schaal...
Met hun geld trucs...om er landen mee ...leeg te plunderen...)

Dat zou ook moeten gelden voor de andere zulkse bedrijven...die hetzelfde zijn gaan doen...die Verantwoordelijke Top van bedrijven...Die Daders ...van die Bedrijfs Top...zouden
PERSONA NON GRATA
in de EU ...TE BOEK MOETEN GEZET...
die miljoenen tm in de miljarden hun bedrijf uitslepen...voor Sponsor ...1 een paar top tjk maken...die het eigen personeel geen leefbaar uurloon geven...die personeel na 1 of 2 jaar via contract trucs ontslaan etc.
en die dezelfde winsten truc zijn gaan doen...en dat extra doen...)als de Burgerij ergens ...om al in de shit ellendes zitten...onder het mom van) en...dan de prijzen ...gaan verhogen...

Benaderbare en aimabele Van Loon verlaat de ‘fossiele mammoettanker’ Shell
(Wat een schurken zooi is dat wat zo gedekt wordt????)
Met 40 miljard winst....Het land er al menige failliete bedrijven heeft ervan...en het Volk richting armoede gedreven is ervan...en arme wijken maakt etc.)

Zo iemand had allang opgepakt moeten worden...met wat die gasten hebben uitgespookt en misschien nog steeds...Een gewone Bankroof ...met 10.000 of een tonnetje... eruit gestolen...is er 99% niks bij!!!)

https://www.ad.nl/economie/shell-direct ... ~a1f50237/

:roll:

_________________________________________________

https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv ... r/archief/

Heb ik ook naar gekeken...

Ik dacht het gaat wat afleveringen over dezelfde mee doende Mensen...waar er per aflevering 10 of 15 of zo
van afvallen...
Maar zo zat het niet in elkaar
De Vrije Medewerkers er aan...werden nauwelijks tot niet getoond...

Wat was de prijs... ook al weer ...na weken er aan gewerkt?
Een goedkoop vierkant dingetje...
en de rest na weken er aan gewerkt...kreeg niks...
de rest kwam nauwelijks in beeld...
ook dat nog...

Het eind van deze aflevering werd snel afgerafeld...

Ik heb zulkse programma's van voorheen...welis leuker en mooier en beter gezien...

Die Maudy had die arm van dat meisje niet zo modern vlot moeten schilderen...en meer
aan die tijd van toen moeten denken ermee...
Door die arm... zo geschilderd... wist ik het meteen al...die wint het niet!

Maar wel mooi...als je zo kan schilderen...als die Maudy en die Nard...

Mooier zou zijn...als ze ook hun naam... er onder zouden zetten...want over wat decennia's
kan dat
het verschil maken...in de vuilnis bak te belanden ...of voor 10.000 verkocht...of voor miljoenen verkocht...
(voor de evt nazaten erven)

Het is wel... een mooi programma...maar het miste ...teveel...die in vorige ...zulkse
programma's... wel te zien was...
Met die afval race...methode...

Misschien hadden er een paar meer ...echte Schilder Kunstenaars... moeten mee mogen doen...dan maar 2
Want maar ...met die 2...maakte het al helemaal ...niets spannends... er aan...

Met wedstrijden... maakt de spanning... het interessant...(Ook om te blijven kijken!)

(Eerst afleveringen... met de Kunstenaars...en dan (Als iets spannends is en mooi ed van afleveringen en plots
het einde ervan is...lijkt het of je in een duister gat zit...vandaar)
daarna..ter opvulling van het niks opeens....de Vrij mee doeners apart...erna...omtrent... Het zelfde Onderwerp...
als Toetje...zou een tip kunnen zijn...)Dan is er nog een leuke ...als verrassing...(Begrijpende)
nasleep ...ervan...)

Met die Bak serie hebben ze ook naslepen...Dan is er nog een leuke ...als verrassing...als ze te gast zijn
of koken bakken braden...in andere
programma's)

Met die Vermeer... zou de nasleep... de Vrije Meedoeners ...als aparte aflevering
als toetje en afsluiting ervan...kunnen zijn...)Waar nog een leuke ...als verrassing...de Winnaar van de Kunstenaars afleveringen dan...ook te Gast erbij is...ter afsluiting...als er nog toelomst muziek in zit...

Nou ja...Ze doen maar...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=t8stIcQP3HU

Gr en Knf van LT) :roll:

___________________________________________________________________________________

Het Krankzinnige Gesticht...lijkt bij de Belgen los gebarsten...en/of ze lijken niet goed snuif...Niet intrappen dus!!!


De ‘schroevendraaier’ en ‘citruspers’ doen onze mannelijke collega’s huiveren, maar dit is de sleutel voor ‘mannelijk plezier’ volgens experte

© Maarten De Bouw

Een mens is nooit te oud om te leren, en dus ging onze vrouw naar een workshop ‘mannelijk plezier’. En ja, dat is wat je denkt dat het is. Ze hield er stramme vingers, een licht hoofd en een nu al tevreden imaginair lief aan over. “Wáár moet je dit precies bij je man inbrengen?”

Lijkt me eerder een vorm van Huislijk geweld... met ‘schroevendraaier’ en ‘citruspers’
(Men lijkt vergeten dat... die gebieden van vlees en bloed is...en er maar zo schades
tm zeer ernstige schades...aan gemaakt wordt zo...)!!!

:roll:

________________________________________________________________________

PSS.

Ik las dit...

https://www.rtlnieuws.nl/klimaat/artike ... ompensatie
Grote bedrijven als Amazon, Ahold en PepsiCo rekenen te veel op het compenseren van CO2-uitstoot om hun klimaatdoelstellingen te halen. Zij planten bijvoorbeeld bomen of beschermen bestaand bos. Maar slechts een klein deel van die compensatieprojecten leidt daadwerkelijk tot een lagere uitstoot.

mi. Waarom moeten die compensatie? (Uit lands belasting pot)
Bekijk eerst de vette winsten en wat ze zichzelf en de Aandeelhouders geven...
Compansatie is voor richting armlastige bedrijven...om die uit de shit te houden...(Bedrijven met nog toekomst Muziek)

Compensatie??? (Is een soort van Nood ondersteuning)
Maar...
Zo het nu toe gaat...Het riekt meer naar...Uw Bedrijf moet meer belasting betalen...(Shell ging erom weg)
maar via trucs...met compendaties... krijgt u het weer terug...Ook de top rijke Bedrijven)(???)

:roll:

__________________________________________________________________________

HP...ed...Kan dat is anders gemaakt...
vb Met die gladde alles gelijk vloers gemaakte toetsenborden...zit Capslock precies naast 1 van de meest gebruikte Letters...

Sinds ik een nieuwe Laptop heb...Ik besteed mijn type-tijd erg veel aan...de plots grote zinnen LETTERS weer naar kleine letters... te moeten typen...

:roll:

________________________________________________________________

Misschien krijg ik wel gedonder met zulkse uitleg te schrijven....

bv opeens zijn al mijn contacten uit m'n mobieltje verdwenen...???)
Kan toeval zijn :shock: :roll:

PSSS
Later...
Opeens... is het er weer op allemaal...Dank Dank nu allen...Je weet wel...

Ik belde iemand vandaag...die zei...haar Buurvrouw heeft hetzelfde...alweer
de contacten weg...in haar Mobieltje...
Ik vroeg typt die ook veel uitende achter de PC?
Ze typt achter haar PC...maar veel....Dat wist ze niet...

Ook al is het toeval ergens door...

Maar wat eng... dat zulks uberhaupt kan...bij iedereen in het land... Je electronische telefoonboek plots weg :o :roll:

_______________________________________________________________________________________

Tot zover snap ik het nog wel...
lhbti’ers
Maar als ze er een ...Toren van Babel aan het maken zijn...
met van alles er achter aan
er Bovenop ????????????????????????
Dan...Moeten ze oppassen... dat het niet allemaal ...instort...

Nog is...
Tot zover snap ik het nog wel...
lhbti’ers

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 feb 2023, 16:03

Maanstand... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

(Wat zijn dat nu weer...F35? (Zeker geheime benaming?)
Toch maar even opgezocht...
Tjeetje dat zijn de JSF's...

Altijd hebben ze het over JSF's Joint Strike Fighter
en opeens over F35...
We hebben er 18 van ...vermeld het artikel...

Lekker alles zo transparant voor de tegen partijen...(Scheelt ze veel kosten aan Spionage diensten te besteden...
oa in Nederland met hun
Defensie Transparantie...Openljk Spionage beleid... in eigen land...is dat...)

(Al die water zuipers in beeld...op TV...Sinds niks mag...ook geen Sigaat...Volgens mij zijn ze niet goed snik meer)
https://www.businessinsider.nl/f35-jsf- ... ne-oorlog/

Vroeger...leerde men...de vijand alles te laten weten...ook via Openbaren van...tm
op Radio en TV...ea Media...(via Binnenlandse lieden)...is ook Spionage...
(Daar kan elke VijAND WAT MEE!!!)
HOEVEEL HEBBEN WIJ ERVAN...HEEN TANKS ...MAAR 18 JFS'S...en zoveel
willen we de Oekraiene geven...etc. en zoveel dit en zoveel dat en zo wat...etc.

Nou dat dus!!!
(Maar ik blijf het schrijven......over die Waterzuipers...want...Je ziet het overal al mee...
Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!!!)

:roll:
__________________________________________________________________________

Ik weet zeker...dat ik een paar keren... heb besteed aan Tifonen en Cyclonen ed
met als tip...als die zich ontwikkelen...meestal in grote Oceanen...
Ik schreef welis
Dat ze die... zich steeds groter makende Tifonen en Cyclonen ed ...stuk moeten bombarderen...midden op zee...

Stel het valt hiervan... in vieren delen uit elkaar...3/4 gaat een andere kant op ...dan
1/4 richting New Zeeland...of zelfs daar maar 1/4 van etc.

De betere beste... zo niet de allerbeste tips...Vooral niet doen...
Nou ja dat dus...
ipv
https://nos.nl/artikel/2463733-honderdd ... n-100-jaar

:roll:

________________________________________________________________________________

'Het wonder van de negende dag': nog drie mensen levend gevonden...

Ik snap niet... dat Hulptroepen... niet tot het gaatje gaan...
die al weg zijn gegaan...

Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vorige keer...(ja maar toen was het hitte weer ...en nu ...koud weer...om te snappen...)
De kans dat die langer overleven is goot)
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... d-gevonden
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... ddingsteam

:roll:

__________________________________________________________________________

Hoevaak... in de jaren... is dit al gepasseerd...
Marechaussee mag etniciteit geen rol meer laten spelen
https://nos.nl/artikel/2463796-van-der- ... ten-spelen

Ik zeg maar niks... Ik zeg maarr zo...tegen al die Waterzuipers...Waar niks mag... komt niks goeds van...
Hoevaak... in de jaren... is dit zelfde al gepasseerd...als Onderwerp...

Die lui ...die dat doen...zijn het beroep van Marechaussee niet waard...
overplaatsing naar Landmacht... als Taakstraf...enige maanden...is ook wat...flink door de modder bagger... laten baggeren...
dan leren ze... misschien het wel af...Dat discriminerende kak gedrag....en zo wat...
(En/Of een paar keren laten ...Kielhalen...bij de Mariene...
dan leren ze... misschien het wel af...Dat discriminerende... kak gedrag....en zo wat...)

Mooi dus tijdens de opleiding voor Marechaussee...dat daar al te leren en te weten...
Hoe het met discriminerende Marechaussee vergaat...bij de NL Defensie...)
*dan leren ze... misschien het wel af...Dat discriminerende... kak gedrag....en... zo wat...)

Want dit telkens volop in de Media...en alweer...etc. in de jaren... is een Nationale schande...
Hoevaak... in de jaren... is dit al gepasseerd...
Marechaussee mag etniciteit geen rol meer laten spelen...

Mooi tip
Die dat doen...overplaatsing naar Landmacht... als Taakstraf...enige maanden...is ook wat...flink door de modder bagger... laten baggeren...
dan leren ze... misschien het wel af...Dat discriminerende kak gedrag....en zo wat...
(En/Of een paar keren laten ...Kielhalen...bij de Mariene...
dan leren ze... misschien het wel af...Dat discriminerende... kak gedrag....en zo wat...)

Lieden met ...discriminerende... kak gedrag....en zo wat...
Omtrent het eigen Defensie Onderdeel...Een trots gedrag...is dus ...wat anders!!!

(Maar ik blijf het schrijven......want...Je ziet het overal al mee...
Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!!!)

:roll:

https://www.youtube.com/watch?v=EuIs7R2BpvQ

Fijne dag verder
Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 feb 2023, 03:12

Standen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Ptk_1Dc ... g&index=12

(Ik was even de TV aan het zappen...
en hoorde zeggen...
Ben je... Bi of Pan...

Ik heb in mijn hele leven niet het woord Pan gehoord...
Waar gaat dat nou weer over???

Ik Googelde er maar is op...

Panseksualiteit is de seksuele, romantische, of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten.

Wat is een pan sexueel?
Panseksueel betekent dat je verliefd wordt op mensen. Het maakt je niet uit wat voor sekse of genderidentiteit iemand heeft.

Ik vind het woord ...Mensen ...al een beetje eng...in die zin...
ipv Mens
Hoor je bij die Date programma's mannen vaak zeggen...Ik hou van slanke vrouwen...zegt die tegen de Vrouwelijke Date...
ipv Ik hou van een slanke Vrouw...

Als ze in het meervoud gaan kletsen...Je kent die foto's wel...Man en Vrouw
net getrouwd...Zij in Trouwjurk...lopen samen en hij kijkt al om ...naar passerende vrouwen...
(Dat is een vb van die in meervoud kletsers...)

(Of die Bi figuren...Tegen de vrouwelijke date...maar ik hou ook van mannen ...ik ben Bi...
Dan zit die met haar ergens...
en hij ...kijkt al om ...naar passerende mannen...
(Dat is een vb van die in meervoud kletsers...)

Panseksueel betekent dat je verliefd wordt op mensen.
Ik vind het woord Mensen ...al een beetje eng...erg onbetrouwbaar...in die zin...
ipv
Verliefd wordt op een Mens...(Maakt niet uit of het een Man of een Vrouw is...waar
ze dan verliefd op worden...maar verliefd worden op Mensen...???...
is mi. een eng...en een erg onbetrouwbaar persoon...in die zin...sowieso voor een echte vaste relatie...
(Dat is ook een vb van die in meervoud kletsers...)

Of wat sommige Mensen... ook welis op TV zeggen...Alles mag...alles moet kunnen alles
moet mogen...
(Ik noem dat...Alles mag... behalve een Sigaar)...en daar... komt ...niks goeds... van!!!)

:roll:
________________________________________________________________________________

Nog steeds...is gaande...

Waar zitten we op TV naar te luisteren???
of in de Media kranten naar te kijken???
(Als gewone ...Electorale...Burgers...Zijnden???

NAVO-BIJEENKOMST
Minister Ollongren (D66) tempert de verwachtingen over het leveren van F-16’s aan Oekraïne. Wat zijn de bezwaren?
Minister Hoekstra (CDA) van Buitenlandse zaken zei eerder dat er „geen taboes” waren, minister Ollongren van defensie neemt het verzoek om F-16’s ‘heel serieus’ maar vraagt meer tijd.

Nog steeds...

Waar zitten we op TV naar te luisteren???
of in de Media kranten naar te kijken???
(Als gewone ...Electorale...Burgers...Zijnden???)

Onderwijl is de Mobilisatie van de Russen in de Oekraienen al gaande...

:roll:

Er is niks veranderd...


(Kijk daar heb je het weer...dat klakkkeloze geniks...
Even uitleggen...Ik schreef wel vaker...Volgens de EU statuten en die van de NAVO ook
mag een land in oorlog...geen lid ervan worden...

Ook die Frans Timmermans. Eurocommissaris (ook PvdA)...kletste vorige week zo op TV!!!

(En daar ging nou net die hele oorlog van de Russen om!!!)vanaf de Oekraiene er lid van wilde worden!!!
dus...
anno nu na een jaar...)

Volgens de EU statuten en die van de NAVO ook
mag een land in oorlog...geen lid ervan worden...

Ook die Frans Timmermans. Eurocommissaris (ook PvdA)...kletste vorige week zo op TV!!!
Tot grote tevredenheid van de RUSSEN IS DAT!!!

In een Vrij Souverein land...
Oorlog voeren blijven in de Oekraiene ...dan kan de Oekraiene GEEN lID VAN DE EU
en niet van de NAVO worden...

Een jaar verder...en Toen en Dan...Er is niks veranderd...
Volgens de EU statuten en die van de NAVO ook
mag een land in oorlog...geen lid ervan worden...

Ook die Frans Timmermans... Eurocommissaris (ook PvdA)...kletste vorige week zo... op TV!!!

De Russen kunnen rustig door gaan ...met de Mobilisatie in de Oekraiene...betekent dat...voor de Russen!!!
en dan ...nog steeds...met dat getrut...erbij

NAVO-BIJEENKOMST
Minister Ollongren (D66) tempert de verwachtingen over het leveren van F-16’s aan Oekraïne. Wat zijn de bezwaren?
Minister Hoekstra (CDA) van Buitenlandse zaken zei eerder dat er „geen taboes” waren, minister Ollongren van defensie neemt het verzoek om F-16’s ‘heel serieus’ maar vraagt meer tijd.


Waar zitten we op TV naar te luisteren???
of in de Media kranten naar te kijken???
(Als gewone ...Electorale...Burgers...Zijnden???)

Na een jaar
Onderwijl is de (Hernieuwde)...Mobilisatie ...van de Russen... in de Oekraienen ...al gaande...

:roll:

Mi
Lid van de EU ...kan wel mooi goed en aardig zijn...
maar dat doet er weinig of niks aan af...(voor de oorlogsvoerende Partij)
op een Vrij Souverein Land af)

MAAR...
mi... Lid van de NAVO...
als Oekraiene...dan hebben de Russen... er niks meer te zoeken!!!

(Zo ongeveer denk ik er over!)
:roll:
_______________________________________________________________________________________________

Lifestyle
Dilemma: ‘Moet ik dat ene uurtje dat ik soms eerder wegga van mijn werk, als vakantie-uur opnemen?’

mi Moet ervan afgetrokken...(van de Vakantie tijd) Ja maar...
de over uren gemaakt...mag je er dan weer ...bij optellen...(aan Vakantie tijd)

((Dit vergeten ze nog alis...Soms wordt dat (per maand of per kwartaal) uitbetaald...overuren...Dan mag het
niet extra...nog is...bij de vakantie tijd ...erbij opgeteld!!!)in uren ed. en aantal extra gewerkt dagen ed.)

Korter gewerkt... eerlijk opgegeven...kan ook per maand of per kwartaal...van het inkomen afgehaald...dan
hoeft het niet afgetrokken... van de Vakantie dagen!!!)

(mi Gewoon bij Personeelszaken vragen...WELK SYSTEEM ZE ERMEE HEBBEN!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll: ______________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 feb 2023, 04:56

Denkwerk... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ljvTwbx ... g&index=21

(ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ste-winst/

Ophef om moederbedrijf Albert Heijn dat megawinst boekt, maar leveranciers wél vraagt om prijzen te verlagen.

Ik schreef hier welis...ze zouden de prijzen niet moeten verhogen...maar het winsraandeel per produkt kleiner moeten maken...
(Want met die absurde prijsverhogingen zitten veel Leugens en Bedrogs en Diefstal op grote schaal in...)

Maar als al die dingen zo gedekt blijven via De Politiek in landen...
dan blijft met die massale winsten over... een winst van 2,5 miljard euro
In verhouding van het levensstanddaard...Wat is het uurloon...
van de Werknemers....Hebben die nog een leefbaar inkomen???
(Of blijven ze ...via allerlei trucs... ervan stelen...alszijnde Moderne Slavernij)

en trucen
ze ...de lage en Middeninkomens ...de armoedes in en maken ze overal Armoede wijken ed dingen meer...
Tijdens de Linkse Obama tijdperk...gaf dat systeem...20 Miljoen Mensen meer... de armoede grens in...)
Zou er nog iets pos aan veranderd zijn????

In 2022...Met name in de Verenigde Staten gaat het Ahold Delhaize voor de wind.
De winstmarge van het laatste kwartaal kwam puur door de Amerikaanse activiteiten.

1 en een paar en wat circuitjes steeds rijker...is dat...en de rest interesseert ze geen ene bal...dat er
steeds meer...Met name in de Verenigde Staten gaat het Ahold Delhaize voor de wind. De winstmarge van het laatste kwartaal kwam puur door de Amerikaanse activiteiten.

Als ze ook nog tigs... meer winsten maken...als in dat land...al crisis ed... gaande is...
dan heb je ...met echte ...Criminele schurken te maken!!!)
wgs.. met die absurde prijsverhogingen zitten veel Leugens en Bedrogs en Diefstal op grote schaal in...
de lage en Middeninkomens ...de armoedes in en maken ze overal Armoede wijken ed dingen meer...en steeds
meer Voedselbanken zijn er dan nodig ed dingen meer..

maw
Een (Politieke) stop op de Prijsverhogingen...een periode of een jaar...of meer... is vaak brood nodig...
Eerst moeten de dingen ...meer in evenwicht gebracht...

Met lonen met huren met Premies met etc. etc. etc.

Want het loopt zo... de klauwen uit...vanaf eh...enne eh...

(Maar bij elke Waterzuiptafel op TV...komt er weer iemand die zegt...dit moet duurder en dat etc
en dan zie je ze het ook nog doen gaan...)
(Want met die absurde prijsverhogingen zitten veel Leugens en Bedrogs en Diefstal op grote schaal in...)

Vaak zeggen ze...de prijs van eieren moet duurder...
ook zo'n vb waarvan ik laatst schreef...de prijs moet juist niet duurder...
maar de winst...in de prijs... erin moet lager...dan kunnen de eieren boeren ook normaal betaald...
uit diezelfde prijs!!! En het uurloon van de werknemers hoger gemaakt!!!

Want met een prijsverhoging...schiet men niks op...
daar wordt de winst... alleen maar groter van...voor die ene en die paar en wat circuitjes...
(en het Volk steeds armer van)!!!
maw
Een (Politieke) stop op de Prijsverhogingen...een periode ...of een jaar...of meer... is vaak brood nodig...
Eerst moeten de dingen ...meer... in evenwicht gebracht...

(Dit was wel... een sumiere uitleg...er over...maar mi valt het wel ...te snappen zo...)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Trusten...
Gr. en Knf van LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

Op TV terwijl giro 555 al open stond...
Wat 35 euro kostte werd opeens 600 euro...

Die moeten ze gelijk oppakken ...opsluiten... en berechten...wgs DIEFSTAL op grote SCHAAL
EN PLUNDEREN TIJDENS EEN RAMP PERIODE!!!

Niet alleen daar ...de kleine straat plunderaartje ...oppakken dus!!
MAAR OOK HIERO...
TIJDENS EEN RAMP PERIODE!!! (Spullen en Materialen...Kopen Voor daar nodig dus
die opeens gigantisch duur worden gemaakt)!!!

Gelijk oppakken ...Opsluiten... en Berechten...wgs DIEFSTAL op grote SCHAAL
WGS PLUNDEREN TIJDENS EEN RAMP PERIODE!!!
(Met de gelden van de Goede doelen ed)
(Spullen en Materialen...Kopen Voor daar nodig dus
die opeens extra gigantisch duur gemaakt)!!!

Mooi als ze dat...in de hele EU... gaan doen!!!
Die...Gelijk oppakken ...Opsluiten... en Berechten...wgs DIEFSTAL op grote SCHAAL
WGS PLUNDEREN TIJDENS EEN RAMP PERIODE!!!

Zoals dat dus...
Op TV vanaf...terwijl giro 555 open stond...
Wat altijd...35 euro kostte... werd opeens... 600 euro...

:roll:

____________________________________________________________________

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... itgepraat/

Schreef ik... vooraf al...dat wordt niks met die twee...

(Die houden zich netjes in...tm tm tm...als ze niet uit elkaar bgaan...wordt het
Hoogstens ...gaan vechten... als Kat en Hond)

Zij droomde van een Man met haren...Hij kwam aan met een kaal hoofd...
Zij houdt ...van haar hondjes Kindjes...en hij... van zijn Katten Kindjes...

Toen ze elkaar... nog niet eens ...ontmoed hadden
Schreef ik... vooraf hiero al...dat wordt niks ...met die twee...

(Ik schreef toen
De experts... moeten echt dieper graven...Dat TV Programma...het is niet voor
een (losse)...Date...maar voor ...een (Bedoeld Blijvend)...Huwelijk!!!)

:roll:

____________________________________________________

Leuk filmpje...
Maar...houdt De Koning...Het mes... nou ...op z'n kop???
https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... nog-nooit/

(Ik heb ook is ...zo'n (net nieuw) mes gehad...sneed aan de verkeerde kant ermee...op iets
makkelijks te snijden...(Bepaalde dure messen snijden dan toch wel wat...)
opeens
zag ik het...Draaie bhet mes om en opeens ging het snijden...een stuk makkelijker...

Over dit filmpje... denk ik er... net zo over...
Houdt De Koning...Het mes... nou ...op z'n kop???)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 feb 2023, 08:33

Werknemer... :)

(Vandaag...Op de Rolbalk te lezen...
Luchtbalonnen zijn onschuldige objecten...

Schreef ik al...typisch iets van groot groter allergrootste Chinese Nieuwjaars feest uitens...
en andere landen dito...
zijn dat...zoals bij ons...de Carnavals Karavaans steeds groter werd...

Maar luchtdingen gaan afdrijven...China is een heel erg groot land...dus kunnen afgedreven
feestvoorwerpen overal naar toe afdrijven...(Naast On derzoeks objecten)
(Nou ja zo ongeveer schreef ik dat...ook hoe snel men oa in Nederland van alles klakkeloos
over neemt...van andere landen ...met zeggens...of het al ware feiten zijn...brengen ze het
in de medis...terwijl die
andere landen...waar die balonnen verschijnen...het nog onderzoeken moeten...)

Maar mijn tip blijft...Maar linke soep om China... al lullend trachten te ontwesteren...
en daar klakkeloss...aan mee te doen!!!

Schrijf ik wel vaker...
(Sinds eh...Met al die Waterzuipers... in beeld)

Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

maw Maak de niet NAVO landen niet groter...via anties lulkullers...want die zijn met elkaar... veel
groter dan...dan de hele NAVO bij elkaar!!!
En terwijl
...erg veel ...NAVO landen...vet zijn gaan bezuinigen... op Defensie...zijn juist de Niet NAVO landen
fors gaan inversteren... op hun Defensie...Bij ons vanaf Links Paars...al...
tm veel ervan ...weg bezuinigd zelfs...

Jarenlang...Bij elke opinie 3 keuze vragenlijst van bv EenVandaag vinkte ik in...meer geld moet naar Defensie...
(en dat deden ze dus niet!!!)

Nou ja...goed oke...die Objecten zijn onschuldig...
toch schreef ik...ze moeten allemaal ...uit de lucht geknald...vreemde lucht objecten...anders
voor je weet ...hoe het heet...onschuldige objecten...worden het Reclame objecten...en is het hele Firmanent er opeens...overvol Reclame Karavaans...mee...
op de dag en met veel lichten... in de nacht...

(Die belachelijke rijke gasten...Ze zijn zo ...brutaal als de neten...en nog vaker niet goed snik...en wordt dat gedekt...met hun alles mag...behalve een Sigaar...ipv...Dus weg ermee!!!
en wel...Van de metene!!!

(Ook met die Tesla in de Kosmos had men dat moeten doen...)
op de Grond al!!!

Die belachelijke rijke gasten...Ze zijn zo ...brutaal als de neten...nl vooral als ze zich ...gedekt weten!!!!)
Die doen of alles mag...behalve een Sigaar...

Biden: neergeschoten objecten hadden niets te maken met Chinese spionage

Schrijf ik wel vaker...
(Sinds eh...Met al die Waterzuipers... in beeld)

Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

Hoe dat ook zij...een excuus naar China toe...mag ook welis...
met die Ballonnen spionage uitspraken...vanaf de VS!!!

Het blijken
inderdaad...zoals ik al schreef...Onschuldige Objecten...
(Die je... na hun Nieuwjaars feest...vanuit China...en andere landen...zulkse afgedreven objecten...overal... kan je steeds meer...verwachten!!!)

(Misschien moeten feestobjecten... meer aan bepaalde wereld formaat ...gaan voldoen!!!)

:roll:
_________________________________________________________________________

Ik zag iets op TV...
Men zegt...De Minister wachtte op toestemming van de Amerikanen...
en dat is mi...fout gezegd!!!
Het moet zijn...De Minister wachtte op toestemming van...de NAVO!!!

(Als het om bepaalde Militaire zaken gaat!)

Zoals ze het in Nederland zeggen...lijkt de USA de baas te spelen over onze Defensie...
maar bij ...bepaalde Koop en Verkoop en Verhuur en weg geven etc.
is gewoon toestemming van ...de NAVO nodig...ook voor... de USA zelf!!!
(Voor
gewone Defensie ...inerne zaken... gaat de NAVO niet over...maar wel voor
bepaalde Koop en Verkoop en Verhuur en weg geven aan een Buitenland etc.)

In wezen geldt dat dus voor... elk NAVO lid land...

Resumeeeee
Men zegt...De Minister wachtte ...op toestemming van de Amerikanen...
en dat is mi...fout gezegd!!!
Het moet zijn...De Minister...(van een NAVO land)...wachtte of wacht...omtrent het Onderwerp
op toestemming van...de NAVO!!!

:roll:
___________________________________________________________________

Schreef ik ook pas...
Er is een groot verschil tussen ...Warme en Koude landen...

Omtrent vertrek van Hulptroepen...
Ze moeten tot het gaatje gaan...schreef ik...want met koud weer...maakt toch wonderlijke verrassingen...

En zie daar...Nu te lezen...
Elf dagen na de aardbeving nog enkele mensen gered in Turkije

:roll:

_________________________________________________________________

Wat is dit voor flauwekul...
zo acheraf ...en zo vlak voor ...de Staten Verkiezing???

Minister Weerwind in de fout met dienstauto tijdens burgemeesterschap
Hij gebruikte in zijn tijd als burgemeester van Almere de wagen met chauffeur voor privéritten.
Dat is volgens de gemeentelijke regels niet toegestaan.

mi (Nieuw gekozen) Ministers worden toch gescreend...

mi Mag het best wel...mits ze ervoor betalen...
net als met alle Werknemers met Auto van de zaak...
gebruiken ze die ...ook prive...moeten ze ervoor zelf betalen
Ik meen zelfs opgeven... aan de Belasting...al dat soort zaken...
(Gratis Auto van de zaak)
voor werk doeleinden en ook prive gebruikt...

Nou ja zo ongeveer dus...Maar na zo'n lange tijd ermee te komen
lijkt me ...een Verkiezings truc van de tegen Partij...
en mi compleet niet meer ter zaken doende!!!

mi Mag het best wel...mits ze ervoor betalen...
net als met alle Werknemers met Auto van de zaak...
gebruiken ze die ...ook prive...dan moeten ze ervoor zelf betalen
net als ...met alle Werknemers... met Auto van de zaak...

Nog een vb
Stel de Koning gebruikt...OF DE PREMIER OF EEN MINISTER... (aLS DAT TOCH STAAT TE NIKSEN)
het REGERINGS VLIEGTUIG...(NIET VOOR HET WERK...MAAR...) VOOR EEN PRIVE
REIS...
DAN MOETEN ZE ...HET WEL ...ZELF BETALEN!!!TM DE CHAUFFEUR AAN TOE!!!

(MISSCHIEN HEEFT... DIE MINISTER WEERWIND... DAT OOK WEL GEDAAN...TOEN DIE BURGEMEESTER WAS...
MAAR WEET DIE DOORKLEPPER VAN NU...NIET... DAT DIE ERVOOR BETAALD HEEFT...VOOR DE DEINSTAUTO
IN PRIVETIJD GEBRUIKT!!!
(ERMEE GEDAAN HEEFT...NET ALS ALLE WERKNEMERS... DAT MOETEN...MET DE AUTO VAN DE ZAAK...)

Heeft die dat niet...zelf betaald...dan was (alweer) de screentest naaitje...(van de AIVD ed)
en kan men ...alles... en iedereen... zo... Het Lands...Kabinet... binnen halen...

(alweer) een screentest naaitje...

Schrijf ik wel vaker...
(Sinds eh...Met al die Waterzuipers... in beeld)

Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

:roll:
___________________________________________________________________________

Televisie Vandaag, 08:36

Giro555-actie levert bijna 89 miljoen op, Karsu werd het gezicht van ramp: ‘Houdt iemand het droog?’

Belachelijk...Krankzinnig...iemand het gezicht van de Ramp te noemen...

ipv van ...de Actie...

Schrijf ik wel vaker...
(Sinds eh...Met al die Waterzuipers... in beeld)

Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

:roll:
_________________________________________________________

Heel erg Knap gemaakt... een... Erg Leuk Reclame filmpje
is
Het Meisje... op de schommel...van Lidl!!!

https://www.google.com/search?client=fi ... BR0l805k98

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=4l5Ef8hMXEg

Gr en Knf van LT) :roll:_______________________________

PS.

Ik keek na tijden weer is...de Rijdende Rechter...heet
Mr. Frank Visser doet Uitspraak

(Misschien moet de Politie of zo
vanaf een aanklacht...nauwelijks te bewijzen
er Camera's op richten...
op zichzelf dus...Buiten weten van beiden...
(mi moeten de tussen buren en van beide zijden...ook van dat alles gemerkt hebben...van de
Beschuldigingen...maar die direkte buren...die vroegen ze niks???)

De Man had ...een Buitendeur Mat...van die aanklaagster gestolen...(Was op haar Camera beelden te Zien!!!)
Hij zei als verweer...dat die Mat...van hem was...

Als die kon bewijzen ...dat dat bij de inboedel was...
had zij De Zaak verloren...(noemden ze het)

Maar mi... al stond het bij de inboedel overname...
voor zijn deur...
onder de Cocus buiten Mat ...
lag de zijne...

Ik bedoel maar...beter kijken is ook wat...
maw
anders had ...bij de inboedel 2 zelfde matten overgenomen... moeten staan!!!

Hij had het zelf alsmaar over 1 MAT...(OVERGENOMEN)

Zo het nu toe ging...
Stel ...dat die ene Mat...toch op de inboedellijst had gestaan....
dan had zij... het verloren...die zaak omtrent...
(bIJ DE RIJDENDE RECHTER UITSPRAAK!)
Pardon heet inmiddels...
Mr. Frank Visser doet Uitspraak


Terwijl
ze toch ...in haar gelijk... had gestaan...

Ik bedoel maar...beter kijken... is ook wat...
maw
anders had ...bij de inboedel... 2 zelfde Matten ...overgenomen... moeten staan!!!

https://tvblik.nl/mr-frank-visser-doet- ... lde-westen

De les eruit is...Koop nooit dezelfde type Mat...als je Buren ...dat hebben...voor de BUITENDEUR!!!

(Een vergekt persoon... kan er door ... op hol geslagen ...van gaan...)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2023, 01:29

Nemer... :)

https://www.youtube.com/watch?v=xzN6VwiZYMo

(Ik las dit...
Dodental aardbevingen boven de 45.000, nog steeds mensen uit puin gered
Een 45-jarige man werd na ruim 11 dagen nog levend gevonden.
Wat eerder werden ook een jongen van 14 en een man van 34 gered.

Ik hoop dat ze... bij de VN ook snappen...dat waar het koud weer is...niet te vergelijken is
met waar het warm tm heet weer is
als ze de Hulptropen verzoeken naar huis te gaan...

Na hun oproep zijn er nog verschillende mensen uit het puin gehaald...

Wat ik niet begrijp...dat de mensen zo hard gaan schreeuwen...als er weer iemand uit het puin
wordt gehaald...mi de zwaar verzwakte personen...kunnen daat mi er helemaal niet bij hebben...ze
moeten juist... veel rust en veel vocht...en met liefdevolle rustige verpleging...en
ook in het Ziekenhuis moet er... geen druktemakers om hen heen...
Dat geschreeuw
om hen heen...kan net dat beetje energie ...dat ze nog hebben...doen weg ebben...

(Mooi als de Hulptroepen.... die mensen daar ...dat ook is uitleggen gaan...
anders is ...zelfs... die zware hulpactie redding... voor te velen ...om al dat vele harde geschreeuw....en geklap en zo wat...
om de zwaar uitgeputtenden heen...voor de gereddenen...net te veel geweest...)

:roll:
_________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2023, 01:40

Nemer... :)

https://www.youtube.com/watch?v=xzN6VwiZYMo

(Ik las dit...
Dodental aardbevingen boven de 45.000, nog steeds mensen uit puin gered
Een 45-jarige man werd na ruim 11 dagen nog levend gevonden.
Wat eerder werden ook een jongen van 14 en een man van 34 gered.

Ik hoop dat ze... bij de VN ook snappen...dat waar het koud weer is...niet te vergelijken is
met waar het warm tm heet weer is
als ze de Hulptropen verzoeken naar huis te gaan...

Na hun oproep zijn er nog verschillende mensen uit het puin gehaald...

Wat ik niet begrijp...dat de mensen zo hard gaan schreeuwen...als er weer iemand uit het puin
wordt gehaald...mi de zwaar verzwakte personen...kunnen daat mi er helemaal niet bij hebben...ze
moeten juist... veel rust en veel vocht...en met liefdevolle rustige verpleging...en
ook in het Ziekenhuis moet er... geen druktemakers om hen heen...
Dat geschreeuw
om hen heen...kan net dat beetje energie ...dat ze nog hebben...doen weg ebben...

(Mooi als de Hulptroepen.... die mensen daar ...dat ook is uitleggen gaan...
anders is ...zelfs... die zware hulpactie redding... voor te velen ...om al dat vele harde geschreeuw....en geklap en zo wat...
om de zwaar uitgeputtenden heen...voor de gereddenen...net te veel geweest...)

:roll:
_________________________________________________________________________

Ik las dit en zag het ook op TV
USAR-team onthaald in Eindhoven: 'Heftige keuzes moeten maken'

Ik vind ook... dat redders ploegen ...lang niet alles moeten vertellen
naar de buitenwereld toe...
Bij allen bestaat... Beroeps geheim...
dat alleen... voor het Team zelf... bestemd is...

Dat dus...

________________________________________________________

Ik las dit...

Rob de Wijk...Niet de Russische maar onze eigen economie is vooral gesloopt

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
mi Eergisteren werd bekend dat het de Economie goed gaat in ons land...

mi Werd er wat anders gesloopt... maar niet de Economie ...in ons land!!!

:roll:

_______________________________________________________


COLUMN HASSNAE BOUAZZA
Het went niet
Het mag niet meer van de rechter, etnisch profileren bij grenscontroles, dat is een belangrijke overwinning. Maar mensen op basis van afkomst afwijzen voor een baan mag ook niet, en toch houden de problemen in de praktijk aan.

Ik denk altijd...zullen we ...bij die door zeikzeurders...alle werkende migranten...is aan hun neus hangen
in het land...zoveel zijn het er...
Na 30% eh 40% eh 50% eh 60% eh...Misschien willen
bedrijven ook wel weer is
een Jan en Piet en Klaas en een Marietje en Sofietje...in het Bedrijfs gebouw zien...
en heet dat gelijk discriminatie...

Ik denk altijd...zullen we ...bij die door zeikzeurders...alle werkende migranten...in het land...is aan hun neus hangen
zoveel zijn het er inmiddels al...tm die zeikzeurder Werkende Migrant... in de Media...aan toe!!!

:roll:

____________________________________________________________________

VLUCHTELINGEN
Trans vluchteling in Nederland: buiten het azc rijden witte mannen langs om voor tien euro om seks te vragen
De Mexicaanse Alejandra Ortiz schrijft in haar unieke autobiografie over haar Nederlandse vluchtenlingenbestaan. Fraude
De Mexicaanse Alejandra Ortiz schrijft in haar unieke autobiografie over haar Nederlandse vluchtenlingenbestaan.

Het punt is...in een van origiene Blank land...dat er ook ...zo zij het noemen
Witte mannen langs komen...

Misschien zijn het... waar ze vandaan komt... Zwarte mannen...die langs rijden...en moest ze om de zwarte mannen vluchten
als Trans zijnde...
en in ons land...hoeft ze niet te vluchten...voor de Witte mannen ...die langs rijden...


:roll:

_____________________________________________________________________________

Nou ja ...het valt me op...dat veel Migranten Nederland... zo op z'n anties plaatsen
in de Media...waar nu weer mee...???????????
Wat doen ze hier dan nog?????????
Misschien ...is het beter...als die... een enkeltje reis maken... naar het (hetende Zwarte) land waar
ze vandaan komen!!!

Mexico is veilig, oordeelt de IND, die keer op keer haar verzoek tot status afwijst. Er is immers net een wet aangenomen die het homohuwelijk legaliseert, en er zit een trans vrouw in het parlement. Bovendien heeft Ortiz blijkbaar de kans gehad om in transitie te gaan, dus zo erg zal het wel niet zijn?


Tip...voor Alejandra Ortiz
Voor Gele mannen... moet ze in China zijn...die langs rijden...

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/02/16/tr ... n-a4157303

:roll:

_________________________________________________________________________
Ik las dit...

NATIONAAL ARCHIEF
Het oorlogsverleden van 'foute' en verdachte Nederlanders wordt openbaar
Het Nationaal Archief gaat de opsporingsdossiers van Nederlanders verdacht van oorlogsmisdrijven, digitaal publiek maken vanaf 2025.

Ik vind het een Belachelijk Krankzinnig plan...
met al die ...Ouwe Koeien uit de sloot halen...
mi
Het dient niemand...

En we hebben Psychologen en Psychiaters tekort...om al die dupezijners daarvan... weer trachten te helen...

Misschien is een Helden dossier beter...

Want wat vanaf de Grebbeberg af aan...vocht voor ons land...is nauwelijks tot niet bekend
en wat allemaal...in Het Verzet zat dito met een sterretje...

Hoewel alle Vrouwen die van alles deden voor het Verzet...ook bijna allemaal zwegen...tm
misschien wel nergens mee te boek staan omtrent...
(En Zwijgen...tm na WO2
Was ze Geleerd ...voorals ze werden opgepakt...dat ze bleven zwijgen...Mannen en Vrouwen ook...in het Verzet!!!)


Als we dan toch lands nazaten wat willen nalaten...
is dit een beter plan...Misschien is een Helden... dossier beter...te openbaren...
(Want erg veel... van de echte Verzets Mensen ...zwegen...ook na WO2!!!)

Was ik
als Kindzijnde ook bij aanwezig...Mijn Pa kreeg na WO2...een Vaantje van Prins B...dus dat zat wel... oke...

(Dat die er later de PTSS van kreeg was ...niet oke...)
Pas in deze tijd... bestaan er langzaam aan...therapieen voor ...maar dan nog...
Komt niks goeds van ...van oorlogen...

Het oorlogsverleden van 'foute' en verdachte Nederlanders wordt openbaar
Opzich vind ik het... een bezopen plan...nog beter gezegd...en geschreven...een Krankzinnig plan!!!
___________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________________
PS.

Mijn Moeder... had een heel gelukkig huwelijk...Mijn Pa moest voor het land vechten als Soldaat
op de Grebbegerg...

Daarna ging die... het Verzet in...VAAK VEEL EN VER VAN HUIS...leerde daar een andere vrouw kennen...
Toen zij bevallen was ...van een Kind van hem...kwam ik 3 maanden later...bij mijn Moeder...
(Waar die nog welis langs kwam)
Om zijn tweede vrouw ...ontkende hij... dan weer...dat ik... van hem was...

Als de Klanten in de Winkel die we hadden zeiden...Jij lijkt precies op je Pa
kreeg zijn Tweede Vrouw... de gektes...
Riep kwaad tegen mij...(ik 10 jaar oud)...Wat doe je hier eigenlijk...Je bent niet eens van hem...

en dat beaamde hij het weer...en was het weer Koek en ei tussen die twee...

Nou ja... hij kreeg PRss een hoop gedoe dus...
als Kinderen... een bepaald geluid maken...denken PTss mensen dat er een heel
vijandelijk Peleton op ze af komt...en slaan en rammen van zich af...en flikkerde
mij op een dag...van 2 hele lange trappen af...in zo'n PTss bui...
Dat ik...op wat schaafplekken na ...van de cocusmat op de 2 lange trappen
achter elkaar... heel beneden kwam...mag best een wonder heten...
Maar ik ben hem toen gepeerd
en wilde ze nooit meer Zien...
Wat (tot mijn vreugde) ... ook zo ...geschiedde...
(De rest van de 4 Kinderen zijn achternaam dragers ...waren hem al gepeerd) (Ik hield het 't langst
qua jaren daar vol)

Maar ik...eenmaal de deur ...dicht gedaan...

(En ik... heel stoïcijns...dacht...IK BEN IK...en... vergat ze...
Wonderlijk ...pas...vanaf toen...ging het me ...goed!!!)

Maar toch...
Zie je wel ...van oorlogen komt niks goeds van...
Zonder de oorlog ...waren mijn Moeder en mijn Pa... (...volgens iedereen die ze kenden...)...nog een gelukkig stel...

Ik bedoel maar...
Tja ...wat bedoel ik eigenlijk...Zelfs veel hetende Helden ...die wel of niet te boek staan
blijken ...na een oorlog
prive ...ook niet... je dat...

Maar...Op de 1 of andere manier...heb ik me altijd ...een (WO2) oorlogs slachtoffer... gevoeld...

Zie je wel ...van oorlogen ...komt niks goeds van...

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 feb 2023, 12:28

Merkwaardig... :)

(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... rdbevingen

Na bijna 300 uur nog drie mensen bevrijd uit puin in Turkije
Aangepast 18 februari 2023 12:09

Drie mensen, onder wie een kind, zijn in Turkije na 296 uur levend onder het puin vandaan gehaald. Ze zijn volgens staatspersbureau Anadolu gered uit een ingestort gebouw in Antakya, in de regio Hatay.

mi...Dat geschreeuw rondom reddings akties...de meesten zijn zwaar verzakt...de energie aandacht van of voor de grandiose schreeuwers herrie makers ed.
kan net de druppel zijn...om te overlijden ...onderweg naar het Ziekenhuis ...of in het Ziekenhuis...

(Veel doodsoorzaken
bij Rampen...(bij zwaar uigeputte geredde Mensen)...zijn door de Schreeuwers Klagers en Vragers...er om heen!!!)
(Die halen het laatste restje energie er nog uit!!!) tm aan bet
Ziekenhuis bed aan toe...Schreeuwers Klagers en Vragers...Elke opwinding is stress ...en kost energie...en dat is vaak het laatste restje wat
ze nog aan energie hadden...

(Als ze dat het Volk niet uitleggen op TV ea Media en ter plekke
gaan er teveel geredde Mensen totaal onnodig alsnog dood!!!
(Dus ook geen mobieltjes gesprekken laten houden...Elke opwinding is stress ...en kost energie...en dat is vaak het laatste restje wat
ze nog aan energie hadden...De Artsen en Verpleging...leggen het over en weer wel uit!
Over de stand van zaken...)

(Ik wou bijna typen...het zijn de potentiele Moordenaars
de Schreeuwers Klagers en Vragers...er om heen!!!)Want zo erg is het nl!!!
(ook die... aan de kanten van de weg...ook die belachelijke hoeveelhedens aan sirenes...en ander lawaai via Auto's
en BROMMERS ETC...
Op de Reis ...naar een Ziekenhuis toe...met de net...zwaar uigeputte geredde Mensen...
Mensen moeten gewoon leren om Ziekenauto's HulpVerleners Auto's en :Politie...voor te laten gaan...overal op de Wereld!!!
(ipv
die massale hoeveelheid aan sirenes ed...Ik wou bijna typen...die dat niet doen...De Hulpverlenings Beroeps Groepen
voor te laten gaan...ook in een Ramp gebied...het zijn de potentiele... Moordenaars!!!)
Ook schelden schreeuwers schelders ruzie makers vechters en rellenden...ook in een Ramp gebied...die
de boel tegen houden en verstoren...het zijn de potentiele... Moordenaars!!!) De nooddiensten moeten er door heen...

Kind (12) dat bijna 300 uur na aardbeving werd gered is alsnog overleden!

Die zware enegie lozen...hebben ontzettend veel rust nodig...ook aan het Ziekenhuis bed...ipv
ook daar...die grandiose schreeuwers herrie makers ed.
en hebben erg veel vocht nodig en voedings suplementen... en nodig veel Liefde en Zorg
en rust...van
de het Medisch team...en met zacht pratende aandacht!!!
Om ze weer ..nieuwe energie... te laten opbouwen...


Maar terwijl de VN... de Hulpgroepen verzocht... naar hun land terug te gaan...
zijn er al best ...veel Mensen erna... alsnog gered...

300 uur na de beving nog drie mensen gered onder puin Turkije: 'Een wonder'


:roll:
______________________________________________________________________

Ik las dit net...

PTSS
Russische soldaten ook na thuiskomst gewelddadig


Een posttraumatische stress stoornis (PTSS) hebben opgelopen. "Prikkelbaar gedrag en woedeaanvallen zijn symptomen van PTSS. Zonder dat er veel aanleiding voor is, kan ineens verbale of fysieke agressie tegen mensen of voorwerpen ontstaan",
Ruzie zoeken, vechten, een moord plegen: sommige Russische soldaten die terugkeren van het front in Oekraïne, draaien in eigen land door. Met hun oorlogstrauma kunnen deze veteranen in Rusland nergens terecht.

(Was bij ons...tm kort geleden ook nog niet...Hulp voor die Veteranen en hun gezinnnen!!!

Schreef ik al...van oorlog komt ...niks goeds van!!!

:roll:

_______________________________________________________________________

Ik las dit...

Als zwangere vrouw drinkt, kan kind wipneus krijgen: ‘Eén glas per week maakt al verschil’

Ik heb wel een paar...Wipneuzen ...mee gemaakt...ze waren altijd... net even bijdehanter...dan de rest tm
ze worden ook wel...Wijsneus genoemd!!!

Nou kan je Wijsneuzen...bijdehanteren ... bij alle soorten neus vormen vinden...maar bij Wipneuzen... mi speciaal!!!

:roll:

_________________________________________________________________________

https://www.ad.nl/show/bart-chabot-had- ... ~a8bb4f00/

Bart Chabot had zich bij einde neergelegd: ‘Ik was klaar’
Toen dacht ik ook, dit was ‘m dan.”

Dat... op het randje...heb ik ook... een paar keren meegemaakt...en steeds dacht ik dan ...hetzelfde
Nou...DAT WAS HET DAN...

In de jaren... hoorde ik het meer mensen ...die op het randje hadden gelegen
exact...net zo... zeggen... op TV!!!

(Ik kreeg kort erop...die bijna doodservaringen...)
(En daar had ik maar 1 wens...Ik wilde terug... naar mijn man en mijn Kinderen...)

Maar... die ene speciale zin...is wel erg apart...is compleet ...niks vrooms aan
en ook geen ene angst...om dood te gaan!!!


:roll:

___________________________________________________________________

Rusland boos om ‘ongegronde’ MH17-beschuldiging van Nederland: ambassadeur ontboden

https://www.ad.nl/buitenland/rusland-bo ... ~aeaffb72/

Volkomen flauwekul...door die Poetin...dat te ontkennen...
want
iedereen kan weten
als een land...grote Militaire spullen...naar een buitenland brengt...moet er toestemming van de
Baas van dat land voor zijjn...

En in landen ...met alles onder controle...met in elke straat...is wel een Stasie figuur of zo wat...
daar
kunnen... zulkse zware Militaire vervoersmiddelen...niet ongemerkt blijven...als dat
door het land reist...richting de grens...

Dus eh...
Is dus...Volkomen flauwekul...door die Poetin...dat te ontkennen...dat die er geen toestemming voor gaf!!!

:roll:

________________________________________________________________________

Ik las...

Kinderen van kampioenen blinken vaak ook uit in sport. Is dat genetisch bepaald of opvoeding?

mi...Je Ziet dat op TV ook altijd...de Kinderen van bekende Mensen...krijgen alle kansen...die andere
Kinderen ...niet krijgen...

Maar in de jaren... las ik ook best vaak...of hoorde op TV...dat hun Kind er totaal geen ene interesse in had...of
er fysiek
er totaal niet toe in staat is...in het
bedoelde Onderwerp...waar 1 of meer... van de Ouders...in uitblinken...

mi Komt het in het DNA... net zo vaak voor...het wel te kunnen ...hetzelfde als de uitblinker (Ouder)
als het juist niet te kunnen...

Maar zit het erin...hebben ze geld en/of... een Netwerk...(Die uitblinkers Ouders)
dan maken die Kinderen
van ze... erg veel meer kansen...
dan de rest...van de Kinderen...in het land...(Die het ook zouden hebben gekund!!!)

vb.
Een Beroemde Golfer...neemt zijn Kind ...van heel jongs af aan...mee naar de Golfbanen...
terwijl 95% of meer...van de Kinderen...op de Wereld
nog nooit een Golfbaan gezien hebben zelfs...

Ik bedoel maar...
mi...Veel heeft te maken...met wel ...
of geen Kansen...(Omtrent het Onderwerp) 95% of meer...van de Kinderen
op de Wereld...maken geen ene kans...

(Ik denk...Dat ik daar ook wel erg goed in geweest zou zijn...op de Golfbaan...
maarook ...op de wielrennersbaan ...maar ook op de Hardlopen en snelwandelen banen
en ook
in de binnen als buiten...banen...Zwembaden...

Ik bedoel maar...
Maar ik werkte al ...als 14 jarige...

terwijl 95% of meer...van de Kinderen...op de Wereld
nog nooit een Golfbaan gezien hebben zelfs...daar ben ik er...ook eentje van!!!

Maar tja...8 miljard Mensen op de Golfbaan...zit ook niet in ...het Wereldse DNA!!!

:roll:
___________________________________________________________________________

Ik denk ook niet altijd even snel...
Over dit bv
kan ik lang
over ...teut... denken...

INTER­VIEW
Los personeelstekorten niet op met meer werknemers, zegt de Sociaal Economische Raad

Nou ja...mijn denkens er over...zal ik maar niet typen gaan...anders ben ik aan het typen...tijdens
de type-oefeningen...uren dagen weken misschien zelfs...maanden...
om alles uit de doeken te doen...
wat ik van die ene zin vind...

:roll:

____________________________________________________________

Ik las...

OPGEVOED
Mijn 16-jarige wil een tatoeage, verbieden heeft geen zin
Annemiek Leclaire legt een lezersvraag over tatoeages voor aan deskundigen.

Over dit...denk ik ook wel is over na...(ik kan echt geen abonnee van elke Media krant worden...
dat is veel te duur...dus hou ik het bij die ene zin...)

mi...Die Lezer die de vraag stelt aan die Annemiek...
geeft het antwoord zelf al...

Toen ik jong was...hadden alleen ex gevangen tatoeage en piepklein
op de hand...Zeelieden...

Als ergens op de Wereld een (straat) Bende...iets doet...
als Groepsherkenning...
Zie je ze jong en zelfs oud...tegenwoordig dat allemaal nadoen...
Veel...Jongeren als Ouderen lopen met scheuren in de broek...
en steeds meer Jongeren als Ouderen...laten hun lichaam bekladden...
met Tatoeges...
Toen ik jong was...hadden alleen ex gevangen... tatoeage en piepklein
op de hand...de Zeelieden...

Ex gevangennnnen...als herkennings patroon ...tot elkaar...

De Taliban verkondigde...een man mag de baard niet meer weg scheren...
en hup...vanaf 1 een paar op TV...en hele reeksen ...in het Westen...apen dat klakkeloos na...

Ex ...Gevangenen...Straat bendeleden...en langer baardige Talibanisten...
en de kort baarderige ISSers...

Waarom apen ze ...die tegenwoordig...in het Westen... zo klakkeloos na...???

! Kletstafel ...met voor alle Gasten een glas water
en hup alle TV zenders ...apen dat klakkeloos na...
(Of we echt te arm zijn geworden
voor een bakkie Thee of
Koffie of voor een sjuutje
en Cola en een Pilsje en een Wijntje...ed.
Of hebben ze allemaal aandelen in Water???
Of Moeten ze nhet iov doen...om diezelfde aandelen in eh...

Als ze ergens Plantages ...voor nodig hebben...Komen de anties dat product...
tm
of we er allemaal dood aan gaan...
Daar hebben ze de dommen en de Corrupten voor nodig...
! Kletstafel ...op TV...met voor alle Gasten een glas water
en hup alle TV zenders ...apen dat... klakkeloos na...

Lands Psychologie ziet er steeds eigenaardiger eruit...
mi Dat je zo'n vragende Lezer...er geen eens antwoord op kan geven...
OPGEVOED
Mijn 16-jarige wil een tatoeage, verbieden heeft geen zin
Annemiek Leclaire legt een lezersvraag over tatoeages voor aan deskundigen.
Want
dan gaan ze het juist doen...en kladden hun lichaam vol met eh dat...
Ex ...Gevangenen...Straat bendeleden...en lange baardige Talibanisten...
en de kort baarderige ISSers...
tm Snuif en Pil is mee...
Het is niet eens meer aan te slepen...
de volgende Plantages tracht men weg te beantieen...

Als ze daar er... de Tabaks Plantages... mee weg kregen...kan het hiero wel ...met de Wijn Plantages...
dus komt vanaf 1 een paar...anties wijn...op TV...
tm of we er allemaal dood van gaan...
Als het bij die ene Plantages zo lunkte...
dan lukt het misschien... in een ander wereld delen... wel bij De Koffie en bij de Thee...en
met de wijn...
als ze geen PlANTAGES GENOEG HEBBEN VOOR DE SNUIF ED.

Als het met vele tonnen aankomt...weet je ook... dat groeit op Plantages...van eh...
Als ze daar ...er de Tabaks Plantages... mee weg kregen...kan het hiero wel ...met de Wijn Plantages...
dus komt vanaf... 1 een paar...anties wijn...op TV...
tm of we er allemaal dood van gaan...

Allemaal truc die ene Hitler tijdens WO2 toepaste...
om een bepaalde ras weg te werken...
En al die betreffende landen keken toe...hoe dat toe ging...

Maar daar bleef het niet bij...
Eerst De Joden dan de Zigeuners en dan de Homo's en allen... die in het Verzet gingen...
en het hele land keek... klakkeloos toe...

Kinderen en ook steeds meer Ouderen...
die er gaan uitzien als... ex Gevangenen...als Straat bendeleden...als Talibanisten...en als ISSers...
om de herkenning... met eh...dat...

Alles mag...tm op TV...behalve een Sigaar...
(Zo noem ik ...al dat gedekte... eh dat!)

Lands Psychologie ...ziet er steeds eigenaardiger ...eruit...
mi Dat je ...zo'n vragende Lezer...er geen eens antwoord... op kan geven...

Tijdens de Opvoeding...Misschien zijn ze nog te lokken met
Als je een jaar of jaren niet rookt...geen thee en geen koffie en geen wijn...
en oja ...ook geen producten van Plantages...waar men Cholade van maakt...
kwam erbij...

en
geen geklad op je lijf...
dan krijg je over x tijd...500 tm 5000 euro van mij...(van de Opvoeders)...
Via Omkopen Opvoeding... dus...
(De toekomstige Omkoop schandalen ...zit er al (voorspellemd) erin...)

Want de Opvoeders... mogen niks meer...als je ze al boos toespreekt...kan het al heten
angst cultuur...
(En daar maken
menig Kind... dan weer fors gebruik van...als Ouders ...Leraren... Werkgevers
Kerken... Clubs ed...en die op TV...niks mogen
met hun...op een Glas water na...
Niks mag...Ook geen Sigaar etc.


Kortom
Ik las...

OPGEVOED
Mijn 16-jarige wil een tatoeage, verbieden heeft geen zin
Annemiek Leclaire legt een lezersvraag over tatoeages voor aan deskundigen.

Over dit...denk ik... ook wel is over na...(ik kan echt geen abonnee... van al die Media kranten worden...
dat is veel te duur...dus hou ik het... bij die ...ene zin...voor de Deskundigen...)

mi.
Hoe breder het haar...hoe voller het lichaam beklad...hoe langer of voller de baard...hoe onzekerder ze zijn...

Leuke middag verder...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 feb 2023, 13:04

Waardig... :)

https://www.youtube.com/watch?v=HZg_oIEi2RU

(Waar ik 14 jaar terug... het meeste last van heb gehad...met een Ziekenhuis opnname...
bleek 14 jaar later...nog ...precies hetzelfde...

De Bloedrukmeter pompten ze zo erg zwaar op...terwijl dat volkomen onnodig is...om de zenuwen en
bloedvaten helemaar dicht te drukken...

Als ze dat doen...bij de aangekomen zwaar verzwakte mensen uit het puin gered of waar
dan ook uit gered...tm die hebben het meer dan een dag vol gehouden...2 dagen 4 dagen 6 dagen etc.
als ze in een Ziekenhuis komen...is alles te zwak...en vaak zit de kleding volkomen vast aan de huid
geplakt...
De veel te hoge harde ijzeren Po...deed me 14 jaar terug net zo erg zeer...als 14 jaar later...
Zulks zou ...
gelijkvloers gemaakt moeten...dan is de druk op het lichaam er niet ...van dat harde ijzer... op het lijf...

Toen mijn DJ Terminaal nog thuis was... maakte ik ...thuisw...de Po van kranten...met een beetje aan de zijkanten opgerold...
want ik wist het nog...hoe erg zeer...die ijzeren hoge Po ...aan mijn lichaam deed...en dan de fles er bij
handig bij Mannen maar voor Vrouwen...is nog steeds niks moderns handigs gemaakt bedacht ...voor de plas...

(Want niet iedereen kan tegen een Plas Katheter ...of dat niet lang ed dingen meer...

Maar... de Bloeddruk... hoeft echt niet... tot het gaatje gemeten...
dat is ...of ze je zenuwen en bloedvaten aan het doorsnijden zijn...zo pijnlijk...
Die dingen... schreef ik toen...op ons toen Forum ook...maar 14 jaar later...gebeurde... nog steeds
precies hetzelfde...

Moest ik aan denken...toen ik las...veel gereddenen uit het puin...overlijden alsnog in het Ziekenhuis...
Na de schreewende menigte ...nog te hebben gehaald...als dat... in het Ziekenhuis daar ook al niet erom
heen hangt...<Maakt de oude ewoontes met Bloeddruk meter... ze wel af...

De kleding van die Mensen ...zit vaak helemaal vast geplakt...aan het lichaam...
van dagen zweet en ontlasting en plas...en vermengd met stof steengruis ed.

Als ze van die...Kordate Artsen en Verpleging treffen...
die het gaan los rukken en los knippen...ipv
Het moet met... warm water en olie erin geweekt...in een bad dus...
Zachtjes in dat bad gelegd...
Het is meer...Monniken en Nonnen werk...wat er gebeuren moet ermee...
Alles zwijgende ...of heel zachtjes praten...heel zachtjes overtillen...alles ...in rust moet het...

Ook in zo'n week beurt ...in een waster warm olie bad...moet gelijkvloers...dus niet het hoofd aan de harde
hoge kant...Lichaam en hoofd en nek vooral...moet gelijkvloers gehouden!!!
(Desnoods met de benen krom...)
en dan kijken wat er aan kleding...gaat los laten...
dat rustigjes afknippen...en niet eraan trekken... voor de rest van de kleding...
dan trekken ze...de huid mee...

We hadden vroeger in de Verpleging...waar ik net als leerling was begonnen...zo'n oude Verpleegster
en die leerde het ons...ook die dingen...Zie het als Monniken en Nonnen werk...alles moet heel rustig en zachtjes...toe gaan...
dan maken ze... nog een kans...Geen kordate snel werkende en kletsende Personeel er dus bij...
geen gepraat boven het hoofd van patienten...

Gisteren zag ik op TV ...een Belgische Hulpdienst...tm met een Heli aan toe...
De patient was al gereanimeerd door een burger prive...
en dat was mooi...dan kan de Hulpdienst... er ook nog wat mee...tm in het Ziekenhuis aan toe er wat mee...

Maar die Vrouwelijke Dokter zei al de dingen boven het hoofd van de Patient...

Als ze tekort aan zuurstof heeft gehad in de Hersenen haalt de Patient het niet...ze noemde
al de dingen...waarbij patienten het niet halen...en zei dat met de patient erbij...
die maar niet bij leek te komen...

Als Mensen... in hun laatste zwakte energie zitten eh liggen ...hun gehoor... is meestal wel aanwezig...
en
horen ...ze haalt het niet...en alweer dat te horen...
dan komt er veel te veel...negatieve energie op ze af...
Ondanks de zware taak... van het reanimeren gedaan...

Extra pijnlijke onnodige dingen...is ook negatieve en energie...als de harde ijzeren te hoge Po...
en de zenuwen en bloedvaten tot het gaatje dicht knijpen...met de Bloeddrukmeter...
Dat zijn volkomen onnodige pijnen...op de al zwaktes en op andere pijnen...erbij...

Door mijn Beroepsleven... heb ik een instabiel bekken ...aan over gehouden...
dus ...die veel te hoge ijzeren Po...gaat echt erg zeer doen...Mensen die zwaar uit het puin zijn gehaald...of
via een Verkeers Ongeval...moet ook zoveel mogelijk...gelijkvloers behandeld...
en niet in een grote lichaams bocht ...op een Po liggen...met het lichaam...

Oude mensen zwaar verzwakt ergens om ...dito...Terminalen dito alles moet gelijkvloers behandeld...
Het
ging prima met die Kranten...maar zo laag liggend...zou een product po moeten zijn...gemaakt...
voor de ontlasting...

Vaak hebben ze al een Catheter voor de Plas opvang nl.
Vrouwen en Mannen ook....dus gelijkvloers ahw. zo laag zou een product po moeten zijn...gemaakt...
en niet ...van ijzer!!!

De Po's...In Ziekenhuizen en andere Instellingen... zien er nog net zo uit als ...meer dan 50 jaar geleden...
en dito...de
Bloeddruk meter...

is ook nog steeds niet zo gemaakt ...dat het stopt...met aangeven ...met nog ...open bloed en zenuwen vaten...
zodat de actieve kordaten... het niet blijven door pompen...

En dat gaan doen...om de 10 of 20 minuten...en dat 24 uur achter elkaar...
Want dat doet... echt vreselijk zeer...

Om dezelfde... totaal onnodige echte pijnen... te ervaren...met 14 jaren er tussen...is echt niet te geloven...dAT
zulks...niet met de Moderne tijd...mee gaat...

Of
hun ...Bij die Medische Staf...en die op de Werkvloer...het denk werk niveau... nog op 50 jaren of meer terug staat...is dat!!!
Rondom Po en Bloeddruk gebeurens!!!
Of ze nooit...ermee de moderne tijd...zijn ingegaan...
en
ook... met die zware gereddenen uit het puin...zo...net zo...ermee bezig zijn...hun denk werk niveau nog op 50 jaren of meer terug staat...is dat!!!

Te verzwakt of te ver weg gegleden... om de pijnen ervan te kunnen aangeven...zitten die patienten mee...

Maar kleding... van de huid weg trekken...neemt de huid mee...en dat is... extra link...linke soep...

Van die ...in mijn ogen toen...wel hele oude Verpleegster...leerden we ...hoe het wel moest...
met... een Zwerver toen...die meer dood dan levend was...
en de kleren en zijn baard en haar ...aan het lichaam vast geplakt zat...

We deden ermee...precies zo die onderwijl het uitlegde aan ons... om te moeten doen ermee...

Ook de erge lange nagels groei...kon best wachten tot Meneer... er meer de energie ervoor opgebouwd had...
hoorden we aan...Te lange nagels maar wel schoon van het warme bad...het knippen van
nagels en haren...kon wachten...

Na ongeveer een week
bleek er door ons team ...een echte mooie Meneer...tevoorschijn te komen...
die altijd gewoon hard...Administratief gewerkt had...maar met pensioen dakloos geraakte...en
ergens onder een brug...al dagen...misschien meer dan een week...een ziekte lag uit te slapen...

Alle negatieve elementen mochten nooit besproken...met de patienten er zelf bij...
en dat deden ze ...in dat hetende Modene tijd TV programma wel...

Laatst ook al...een Dokter zei hardop...misschien moeten de benen geamputeerd worden...
en als dit en dat...niet klopt op de meters...wordt die Hersendood verklaard...

Zeker nooit geleerd...dat de gehoorzaken het langst blijft bestaan...zelfs bij Mensen... in Coma...

dus als die er nog uit moet zien te komen...na al die negatieve berichten...te eng om aan te horen...
vernomen gehoord...die komen niet meer ervan bij...
Stress nieuwe stress...kost energie...om van bij te komen...Daar mist het ...'t laatste restje... energie voor...

Dus zware medische zaken ...moet volkomen in rust en gelijkvloers plaats vinden...

Geen vragen beantwoorden...of Moeders Vaders Broers en Zussen of Oma en Opa's het gehaald hebben...
uit het puin ed...zowel
pos als neg... als antwoord...kost teveel ...aan energie...

Wat je ook veel Ziet op TV...
Juist de Redders Helpers Ploegen...zie je de stiltes in gaan...als ze iemand uit het puin
hebben gehaald...

Maar bij...de Buiten omgeving...barst de gektes... bij los...
en gaan schreeuwende...er aan rukken en trekken en duwende ed...en de gereddene...op iets neer laten kwakken
een Auto in...

Het mist dus...afstand houden Politie er...

Dat is wat je het meeste eraan ziet...

Ze zijn dan gered...maar gaan dood onderweg ...naar het Ziekenhuis... of in het Ziekenhuis...
waar vaak ...dezelfde schreeuw tafrelen... plaats vinden...om en nabij... het Bed...

Misschien moeten er bepaalde Protocollen gemaakt...
om bij Rampen...en zware Onevallen ed...te moeten doen of juist te moeten laten...

Dat geldt voor Hulpdiensten... als wel als voor de Burgerij...er om heen...
dito... in de Betreffende Ziekenhuizen...

Wel leuk lief en aardig...de gereddene mag met mobieltje praten...naar familie...
Maar dat moeten ze compleet
aan de Hulpdiensten overlaten...al die gegevens...over en weer...en niet via de Patienten...

(Zwaar verzwakte patienten...ook die met dagen van vocht tekorten ed
moeten niet alles weten...en al dat blije geschreeuw en gekrijs en geroep... op zich af krijgen...
Dat kan net ...hun dood... kosten nl!!!)

Pos nieuws ...als neg nieuws is stress en kost energie...net dat laatste beetje energie nodig...voor
verdere herstel...verdoen
ze... met al die genoemde...die dingen...

Dat is wat je het meeste eraan ziet...
Ze zijn dan gered...maar gaan dood onderweg... naar het Ziekenhuis of in het Ziekenhuis...
waar vaak ...dezelfde schreeuw herrie tafrelen... plaats vinden...tm om en nabij... het
Ziekenhuis Bed...aan toe...


Juist de Redders Helpers Ploegen...Zie je ...de stiltes in gaan...als ze iemand ...uit het puin
hebben gehaald...

Maar bij...de Buiten omgeving...barst de gektes... bij los...

en gaan schreeuwende...er aan rukken en trekken en duwende ed...en de gereddene op iets neer laten kwakken
een Auto in...

Ik type het... ook maar sumier...maar de juiste Protocollen...trachten uit te vinden...is wel hard nodig...met
al die dingen...

Ook dit moet echt niet kunnen en mogen!!!
wat die (Vrouwelijke) Dokter zei
al de dingen...bij het hoofd van de Patient...

Als ze tekort... aan zuurstof heeft gehad... in de Hersenen... haalt de Patient het niet...ze noemde
al de dingen...waarbij patienten het niet zou van gaan halen...en zei dat ...met de patient erbij...
die maar niet... leek bij...te komen...

Dat kan net ...hun dood... kosten nl!!!)

Pos nieuws ...als neg nieuws... is stress ...en kost energie...net dat laatste beetje energie nodig...voor
verdere herstel...van de Patient...verdoen
ze... met al die... genoemde...die dingen...

En wat Reddings Ploegen beslissen ...wel of niet te doen...is Beroepsgeheim!!!

De Burgerij kan er
boos en agressief van worden tm rellerig aan toe...
door al die Beroepsgeheim!!!...uitleg... op TV
en in Kranten...ermee...
Terwijl er nog... massa's Mensen ...onder het puin ligt...

Fijne dag allemaal...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________________________

Ik las dit...
EEN JAAR NA DE INVASIE
Gevluchte Russen willen iets betekenen voor Oekraïners: ‘Onze hulp komt voort uit schuldgevoel’

mi Wat je... in de niet NAVO landen ...moet laten
zijn de hetende gevluchte Russen!!!

(Ze kunnen dan ook ...massaal... lopende wandelende... binnen komen...)
en plots...de boel zo overnemen gaan...
Dus sowieso ...in de ex USSR landen...

Gevluchte Russen willen iets betekenen voor Oekraïners: ‘Onze hulp komt voort uit schuldgevoel’

mi Wat je... in de... niet NAVO landen ...of nog net niet NAVO landen...moet laten
zijn de hetende ...gevluchte Russen!

:roll:

De truc is geleerd...van veel...inmiddels hetende Moslimlanden...die ervoor Joodse en/of Christelijke of
Hindoe of Boeddhistisch of anderszinds landen waren... eeuwen...
is dat
Massa's Moslims... er naar toe laten vluchten...en/of massa's... als Werkmigrant ed.
er naar toe laten gaan ...die plots...de boel ...zo overnemen gaan...
Kijk niks te gek op...
plots of tzt.
Mannen met Baarden... mogen dansen met de Taliban ...en... de rest...mag niks...


(Ik noem dat...(Met hun sluipende anties methodes
van KERSE... Gemeenschap... waar...van... de HEILIGE GEEST...GEEN SPRAKE MEER BIJ IS...)
KAN
plots
dE Mannen met Baarden... mogen dansen met de Taliban ...en...de rest...mag niks...

Waar de Kerken gaan doen...of het een Concert zang en mUziek uitvoering is...waar bij een echt
concert... met dat net zo...geen hond komt...en de Kerken van leeg lopen...
DITO KERKDIENSTEN OP TV
WAAR DE...GEMEENSCHAP...(Van de Heilige Geest) ER NIET LIJKEN ...TOE TE DOEN...
of het een Concert
zang en mUziek uitvoering is...waar bij een echt
concert... met dat... net zo...geen hond komt...(van dat...Getrut)...lopen de Kerken van leeg...

De enige echte nog...Inspirator...de Doventolk Sebastiaan...hebben ze ook al... laten gaan...)

Waar de zaal...Het Schip...(Letterlijk en figuurlijk)...Het Schip van in kan gaan...
Ook met KERKDIENSTEN OP TV
WAAR DE...GEMEENSCHAP...(Van de Heilige Geest) ER NIET MEER LIJKEN ...TOE TE DOEN...

Kijk niks te gek op...
plots of tzt.
Mannen met Baarden... mogen dansen met de Taliban ...en... de rest...mag niks...

Daar mag de rest
nog bedelen... om contant geld...hiero laten ze... het contante geld... zelfs verdwijnen...
daar zit dan... de rest mee...plots of tzt... als het ...zo door gaat...

DE TRUC
is geleerd...van veel...inmiddels hetende Moslimlanden...die ervoor Joodse en/of Christelijke of
Hindoe of Boeddhisties...of anderszinds landen waren... in de vele eeuwen...
Ze kunnen dan ook ...massaal... lopende wandelende... binnen komen...)
en plots...de boel zo ...overnemen gaan...

sowieso ...in de ex USSR landen...tm bij de ex DDR
DUS...
mi Wat je... in de... niet NAVO landen ...of nog net niet NAVO landen...moet laten
zijn... de hetende ...gevluchte Russen er...binnen te laten!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 feb 2023, 22:58

Aardig... :)

(Nog sreeds te lezen...
Los personeelstekorten niet op met meer werknemers, zegt de Sociaal Economische Raad

:roll:
__________________________________________________________
Deze snap ik ook niet...

Chinese chipindustrie staat plots op de overlevingsstand: zijn de VS de techoorlog aan het winnen?

mi...Je kan het... net zo lulkullen en draaien als je wilt...om de reet te likken van...het een en het ander...maar...Ik meen... dat Nederland...secu de EU...de grootste is ...in de Wereld Chipindustrie...Leen Vervaeke!!!

:roll:

___________________________________________________________

Balloncrisis toont aan dat we de stratosfeer als geopolitieke ruimte hebben onderschat

Ik vind...alles wat daar niet hoort...aan gewone Luchtbvaart en Onderzoeks zaken
ed. moet je eruit schieten...anders is het plots ...een Reclame Karavaan...vanuit
de Stratosfeer gebieden!!!
(Met (Gedekt en wel)...aan het doen zijn...Alles mag...behalve een Sigaar!!!)

:roll:

___________________________________________________________________

Ik was eergisteren... een provincie verderop...in de Stad Amsterdam...
Na gezellig... een poos bij de oudste zoon geweest en zijn huiskatje...
op naar mijn vriendin...Daar kopen we dan altijd ...en al jaren...erg lekkere Chinees etens...het
schijnt dicht te gaan...de Gemeente wil er... 3 kleine winkeltjes van maken...zoals
het er...heel vroeger... eruit zag???

Nnnnou ja...
:roll:
_______________________________________________________

Topontmoeting
Relatie China en VS steeds kouder, nieuw conflictpunt lonkt aan horizon

mi...Vooral China... gaan Ontwesteren...dan is de boot pas ...echt goed aan!!!
:roll:
____________________________________________________________

Met Carnaval ...had ik helemaal niks...zo boven de rivieren wonende...
Tot ik in de Verpleging ging... en een vriendin Collega vroeg...ga je het weekend mee???
We vieren Carnaval...
Ik mee...

We liepen daar beiden ...op een grote brede weg...op een stoep...het regende zachtjes...opeens stortte mijn vriendin ter aarde...
in een kniel houding...Meid wat ben je aan het doen...vroeg ik...stttt zei ze...Mijn Heer Oom komt voorbij
met een Processie...
Toen ik de straat beter bekeek...zag ik allemaal Mensen in knielende houding...behalve ik...

Later op de dag...we waren in het ouderlijkhuis van mijn vriendin...was Heer Oom er ook...
toen we binnen kwamen... waren ze volop aan het feesten... en aan het drinken...
Ik trachtte me er voor te stellen...in de drukte...Heer Oom keek me aan en zei...Ik heb de eerste liefde op gezicht ontmoed...
wil je met me trouwen?
Ik denkende...die is zo bezopen... als een toeter...
maar mijn vriendin zei...Ik ken mijn Oom...hij meent het echt!

Nnnnou ja...wat maanden later...ik logeerde daar weer is...en promt kwam Heer Oom binnen...
en hield een heel verhaal ...met mooie stem... in zachte ...G...dat die voor mij...uit het Priester Ambt wilde gaan...
en vroeg me... ook nuchter...alweer... ten huwelijk...

Weer wat maanden later...
Hij kon dan wel...zijn hart verloren hebben aan mij...zo die beweerde...maar ik had ...dat hart niet
ontvangen...zo hij dat wilde...en wilde dat...graag zo houden...

Iemand waar ...kort geleden ...mijngewaardeerde collega vriendin nog voor ...in het aardse regenwater... voor stortte...
en de rest van de straat dito...
die moest... maar mooi blijven wat die was...vond ik...

Heer Oom... begon te kermen en te piepen...dat die zijn hart
echt aan mij verloren had...Ik vroeg de Ouders van mijn vriendin ...om die Heer Oom te kalmeren...want
ik ging meteen weg er...Zulks idioots... wou ik niet op m'n Geweten hebben...om er op in te gaan...want
het was wel...een erge mooie man.... met een prachtige ...betoverende stem...en met de prachtigste zinnen...waar
ik...heel erg verlegen... van werd...

(Zo iemand...was het...
als die nou gewoon... Bakker of Boekhouder was... of zo wat...waar ik ...als toen Vrijgezel...wel
mee was ...uit gegaan...zo iemand... was het ook wel weer...)
Kortom
wij weg gegaan...de deur dicht gedaan...en ik...`stoïcijns...die persoon ...volkomen vergeten...
(Zo zat ik vroeger... wel in elkaar...want...zulks idioots... wou ik niet op m'n Geweten hebben...om er op
in te gaan...)

Nou... dat was...mijn kennis making ...met Carnaval...aldaar
en tevens ...aldaar...ook... de laatste...


Ik denk er... eigenlijk nooit aan...maar... is het Carnavals tijd...tsja... dan plots...
zelfs ...op m'n oude dag... (dat... inmiddels verdwenen... neer storten ter aarde...voor
Heer Oom ...met processie...)
die Priester ...die dat mooi is gebleven...schiet me plots... weer ...te binnen...
als die nou gewoon... Bakker of Boekhouder geweest was... of zo wat...dan had ik vast... erg vaak
Carnaval... mee gevierd...aldaar...

:roll:
___________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=Wcgd1oCbW4g

Gr. en Knf van LT) :roll:

____________________________________________________

PS.
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fi ... ezondheid/

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 feb 2023, 11:34

Digitaal... :)

(Valt me gewoon vaak op...omdat er zo erg veel Donororganen... tekorten is...
Weer een gemiste kans...om donor organen af te staan...bij Euthanasie...Als ze het wel hadden gevraagd...was dat
Meisje... in een Ziekenhuis overleden....wgs de Donororganen afgestaan...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ie-autisme

:roll:
________________________________________________________________________________

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... 1190376217
Prinses Amalia
Hoe gaat Amalia om met de kritiek op haar gewicht? Eén ding is duidelijk, volgens insiders van het koningshuis…


Geen flauw idee... wat dit voor een web is...zag het opeens...
maar hoe verder aan het verhaal te komen???

Maar wat het punt ermee is...
Ze heeft de lichaams bouw van Koningin Wilhelmina...die pakt fors uit...dat zit in het DNA en in de Gen
ze is alleen ook nog langer...dan de voorgaande lichaamsbouw forsere Over Over....Grootouders...
vanaf bepaalde leeftijd komt dat weer helemaal goed...dan past het erbij...
maar vanaf de Puberteit zoveel gezetttere dan de rest...komt meestal via een Voorouder vandaan...
en de extra lengte...is meestal een combinatie van de eigen ouders hunner Gen ed.
Het enige wat die beter kunnen laten...zijn hoge hakken...
Schoenen
met van die...dunne smalle paaltjes hakken...die een fors groot iemand
aan het dragen is...komt wat belachelijk over!!!
maw Daar valt nog wat ...mee te doen...zelf...
Maar een forse lichaams bouw...heeft meestal met het Bottenstelsel te maken...Het zij zo...

mi als tip...leer de Stoiecijnce leer is...
dat is een tip voor heel Nederland wel...vooral nu iedereen kritiek heeft op iedereen...
maar ook met al die...Vreselijke Verledens geschiedenissen...bekijk ook dat stoicijns...
Hier en Nu...Ik ben Ik.... en dat was... toen...

Iets wat je toch zelf niet kan veranderen...bv iets aan ras gebeurens...of aan een Lichaamsbouw ed
beter is dat Stoicijns te bekijken...
Het lichaam is dan wel... een wat ver uitgeschoten jasje...Maar...Ik Ben Ik...

Ik kijk altijd het TV Programma...De Verwondering...
dit weekend was een hele goeie gast...
Misschien moet Amalia daar is mee praten...De Hindoe Godsdienst leer van die Gast...lijkt heel erg veel
Stoicijns nl!

Ik zeg maar zo ...Ik zeg niets...maar van alles... is wel van te leren...ook
van een Godsdienst... van een ander...Je hoeft er verder niks mee...maar mooi bepaalde leer ervan
uit te leren...en voor je eigen... Ik Ben Ik...als eigen Zelfbeeld... te gebruiken...

maw e Slavernij periode... van toen...dat was toen...en... Hier en Nu...(al een hele poos zonder dAT...)
dat is ons land NU...HIER EN NU...
maw leren
afstand te nemen...is dat eigenlijk...maar toch de Kennis ervan... (te moeten)... nemen...

Ik had vroeger een rij vaste vrienden om me heen...eentje mekkerde giganties over haar forse
lijf...dat gemekker kwam altijd...omdat anderen... er wat van hadden gezegd...
Maar... aan die forse botten bouw ...kon ze zelf niks aan veranderen...
Meid zei ik dan...wees blij...dat je een gezonde meid bent...en je alles kan doen in feite...
en dat ...Is...Ben jij...ook jij...
Dan moest ze weer lachen...(om mij)
Dan zei ik...en lach dan nu is...om je eigen lijf...Neem dat niet zo serieus...maar neem jezelf serieus...
en zie daar...er zit ook..Humor in jou...Ha ha ha...
Dan had ze er tijden weer geen last van...
tot iemand er weer over begon te zeikzeuren...
en wie is ...die iemand ...dan wel...zei ik dan...is die Volmaakt???
Zijn al die anderen... die over anderen zeikeuren ...dan zo volmaakt???
Zeikzeuren over dingen waar je zelf...niks mee kan doen...neem hun gezeikzeur niet over...
over jezelf...en nog erger over anderen...
Voor je weet hoe het heet...ben je net zo iemand... als die zeikzeurderige anderen...
Zei ik soms... mopperend terug...als ze er alweer...bij mij mee aan kwam...
En wie is ...die iemand ...die anderen dan wel...zei ik dan...is die Volmaakt???

Opeens kon ze zeggen...Kijk mijn heupen is...die zijn veel te breed...
als ik ook maar 1 shjipje eet ...word ik daar meteen te dik...
en anderen legen...eten... een hele zak ermee...en blijven slank...

Nou moet je die straks is zien... als die de 40 gepasseerd is...zei ik dan...dan lijk jij ...met je ene shipje
gegeten op feestjes...erg slank...
Het komt goed...zei ik dan....

Ik zelf heb dat nooit zo gehad...maar wel zo...ik ervaardde het zo...dat ook maar iets me interesseerde aan mijn lichaam...dat mijn leven zou
verpesten...om wat anderen er over zeiden...
Laat ik het zo zeggen...Ik was daar helemaal ...niet mee bezig...

Maar soms zit er een tip in ...die je wel kan gebruiken...
Iemand zei me is...Dat staat niet mooi...Je houdt altijd je mond wat open...Ik???
Ik ging ermee naar De HuisARTS...
Kijk is ...of daar... iets mis is...Voor ik wist hoe het heette ...waren mijn keel en neus amandelen eruit...
en toen was...het probleem...opgelost!!!
maw Soms kan je er nog wat aan doen...maar aan een bottenstelsel met brede heupen...aan
een fors lichaamsstelsel...of aan hele grote voeten...en/of hele grote handen...
Nou en...
Ik was altijd erg klein...dat ging over toen ik veel ging Zwemmen en veel ging Fietsen...
ik groeide vanaf toen...ook is ...naar omhoog toe...en bereikte... voor toen dan toch
de gemiddelde lengte... van vrouwen 1m 65
Dat was toen de lengte om... oa bij de Politie te mogen komen...werken...en ik meen ook bij Het Leger...
Nou mooier... kon ik het ...niet bereiken...
Maar ...ze gingen ...Kleintje... zeggen laten...die anderen...

Ik meen ...in deze tijd...is zelfs 1m 65 weer een kleintje...voor Vrouwen...
en zo is er altijd wel wat...zeikzeuren de anderen niet...dan de Wetenschap wel...over je lichaam...omtrent
het gemiddelde...
Nu... als Oudje zijnde...krimpt het... ook nog...ook dat nog...
En zo valt er altijd wel wat te mekkeren...door anderen en/of door jezelf...
en dat is volkomen nutteloos...als je er zelf toch niks aan kan veranderen...maar altijd je mond open houden...lijkt een beetje op eh...en dat beviel mijzelf ook niet...
Nooit gedacht...dat ik daar ook maar iets aan had...maar ik ben dan ook geen Arts...als er iets
niet klopt...zien die dat wel...Dus soms ...kan gemekker op je ...over je...door anderen...nog van nut zijn...maak er gebruik van...

Ik heb het nu 2x geschreven...dat Amalia dringend het Ouderlijk huis uit moet...
en zelfs de juiste plek aangegeven...om te verblijven als Studente...
De Stress redenens doen er niet toe...Stress is Stress...en loopt dat...te hoog op...dat is erg slecht...voor de Gezondheid
Voor de Ouders zelf ook...
Half Nederland of meer...maakt zulks mee...dat het beter is...dat een Kind... op zichzelf gaat wonen...
en regelmatig ...een Weekendje thuis gaat wonen...even goede vrienden dus...
Is niks mis mee!!!

Met de allerbeste Ouders...zie je dat ook vaak gebeuren...het is plots beter... dat de Jeugd er uitvliegt...
Die moeten nodig ...een Eigen Zelfbeeld ...gaan opbouwen...
en dat is al ...moeilijk genoeg ...als de buitenwereld mekkert en zeikzeurt over... de lichaams bouw...
en over punt hakken en kledeij ed dingen meer...
Dan lijkt
de leeftijd gekomen...dat vriendinnen... het gaan over nemen...en... vrienden...bij elkaar...
en misschien hoort het ook wel zo...

In vroegere eeuwen...had men op die leeftijd ...van zeg Amalia...al zelf ...een heel gezin... bij elkaar...
maar toen was ...de gemiddelde sterfte leeftijd... bij 36 jaar...

Maar het zegt wel wat...over de zelfstandgheids zaken...die beginnen bij de meesten nog steeds...ergens
in de tienertijd...
en daar lijkt Prinses Amalia ook aan toe te zijn...om Zelfstandig te zijn...
Dan lijkt
de leeftijd gekomen...dat vriendinnen... het gaan over nemen...en... vrienden...bij elkaar...
en Neven en Nichten ed.
en misschien... hoort dat... ook wel zo...

Ik las net...
Problemen tussen Amalia en Máxima?

Kon het artikel niet lezen...kan onmogelijk overal in gaan schrijven en ook niet al die media apart moeten
betalen...

Dus moet ik het vaak doen...met 1 zin...

Mijn interpretaties daarop... zijn niet altijd fout...eerder goed beter juist zo niet het beste...tm
het allerbeste
maar toch...nooit altijd...volmaakt...

Ik kijk altijd het TV Programma...De Verwondering...
dit weekend was een hele goeie gast...
Misschien moet Amalia daar is mee praten...De Hindoe Godsdienst leer van die Gast...lijkt heel erg veel
Stoicijns nl!

Godsdiensten van anderen...je hoeft er niks mee...maar soms zit er net iets
filosofisch onderbouwde in wat v an toepaqssing is...in je leven HER EN NU...

iK HAD ALTIJD VRIENDEN VAN ALLERLEI GODSDIENSTEN TM GEEN GODSDIENSTEN...
Dat was best erg leerzaam...
maar het Kastenstelsel van de hINDOE'S IS ...IN ONZE TIJD...OOK EDHT NIET NORMAAL...MAW
NIEMAND IS VOLMAAKT...OOK DE Wereld Godsdiensten niet!

Ik doe maar een type=oefening...ik tipte malia voor de tweede keer bij...ga op Kamers wonen
en om de andere omstandighedens...ga bij Oma wonen op Zolder....of in de Kelder...
dan kunnen al je vrienden langs komen en logeren ed.
en is de reis naar college meer dan half ...korter per dag...en omdat Oma ook behoort
tot het Koningshuis...is alles omtrent bewaking geregeld en bekend...
Nou dat dus...

Onenigheid met 1 of meer van de Ouders...is heel normaal...nl.
Vanaf dat de Jeugd de eigen vleugels beginnen uit te slaan...
ze leven in de...Hier en Nu moderne tijd...ook met uitgaan ed.
en ouders
zijn vaak tradities gericht bezig...
Niks bijzonders dus...als 1 kind of meer van de Kinderen...op zichzelf gaat wonen...
om de eigen vleugels ...uit te kunnen slaan...(Misschien gaan ze ermee ...welis op hun ...bek...Het zij zo...)

Van mij hoeft niemand wat...maar soms zit er een tip bij in...
als ik toen niet naar de dOKTER WAS GEGAAN...HAD IK NOG STEEDS MET de mond open gezeten
en geleken...op een eh...Debie...
Ik bedoel maar...
Vaak zit er wel nut in tips...bv
Praat is met... die Pandit...
(Niet voor dat hele geloof...maar voor... handige passende... fylisofie ed.)
https://www.npostart.nl/de-verwondering ... KN_1730626

Nou genoeg geemmerd...en getypeoefend...Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Kan de Paleis Voorlichter... is letten op die...Droge dinges...alweer
zeggen...op tv...Amalia...ze had jurken van Maxiama aan...

(Zo ontplooit... geen enkel kind...met een eigen Zelfbeeld...met dat gezeikzeur...
Geroddel...alsmaar
ER OM HEEN... met de mooiste foto's en Video's...erbij...
ze had de sieraden Van haar MOEDEER EN DE TIARA OOK...
EN DE JURK EN DE SCHOENEN EN DE TAS...

Alweer met de mooiste foto's en Video's...erbij...van Amalia...
WAT WEKEN LATER...ZE HAD JURKEN VAN Maxima aan...en' schoenen... en zo wat...
(Zo ontplooit... geen enkel kind...met een... eigen Zelfbeeld...
(soms moet je iemand ...die derde...de tent uit schoppen...weg wezen...door anderen kapot te maken...
met dat gezeikzeur...GERODDEL...alsmaar
over Amalia...ER OM HEEN...tm op TV...is dat!!!)
Zo ontplooit... geen enkel kind...met een... eigen Zelfbeeld nl...

(Denk dus nooit...dat alles... aan de ouders ligt...
bij het Goede als bij... of en of ...
bij het slechte...
vb...Maar...Wie is toch ...die derde ...er om heen????

(Schreef ik alis eerder...over die...ondertussen...blijft die ...het zelfde doen...
met dat gezeikzeur...GERODDEL...alsmaar
over Amalia...ER OM HEEN...tm op TV...is dat!!!)
Zo ontplooit... geen enkel kind...met een... eigen Zelfbeeld nl...

tip voor de Paleis Voorlichter
(soms moet je iemand ...die derde...de tent uit schoppen...weg wezen...door anderen kapot te maken...
met dat gezeikzeur...GERODDEL...alsmaar...

Want zo...
Zo ontplooit... geen enkel kind...met een... eigen Zelfbeeld nl...
Het Kind gaat
naar een Spreekuur toe...

(Bij... het simpelezielen ...spreekuur...En wie krijgen dan ...de schuld...Jawel...de Ouders...)

ipv eh dat...

Mooi is te praten met ...zo'n Pandit figuur...die bekijken de dingen... van
de andere kant af...
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
:roll:

PSS.
Ik heb vroeger ook welis gedacht...als jonge ouder...
Hoe moet ik dat weten...OM OP TE LOSSEN...waar anderen ...jaren voor op de UV hebben gezeten...om
het te weten...

EN TOEN...
(Bij... het simpelezielen ...spreekuur...En wie krijgen dan ...de schuld...Jawel...de Ouders...)

VANDAAR MIJN TIP
Mooi is te praten met ...zo'n Pandit figuur...die bekijken de dingen... van
de andere kant af...

:roll:

70% KANS OF MEER...DE OUDERS ZIJN HELEMAAL NIET IN BEELD...BIJ EEN kIND...
Sowieso bij de 2 verdieners...maar op de Dag de school en erna de clubs en de straat
en de vrienden en zo wat en hebben ze dat gehad...is er TV...met van alles erop
om te doen voor de Jeugd...etc. en dan nog alle Appjes via Derden...
70% KANS OF MEER...DE OUDERS ZIJN HELEMAAL NIET...omtrent... IN BEELD...geweest...

VANDAAR MIJN TIP
Mooi is te praten met ...zo'n Pandit figuur...die bekijken de dingen... van
de andere kant af...

:roll:

______________________________________________________________
The Question ...
Als je een Baas bent of Chef en je moet nieuw Personeel
aannemen...
en je neemt ...de buitenst 2 wel
maar...de middelste niet...
heet dat ...ook discriminatie?

Als je die ...met zo'n agressieve bozige blik... op je af...niet neemt...
en je neemt daarvoor... ene niet bruin getinte ...Marietje...Heet dat ...ook discriminatie?
(Want dat heet tegenwoordig zo snel meteen zo...
als je er eentje met getinte huid...niet aan neemt...Ik werd gediscrimineerd...met sollicitatie...lees je dan.
Maar eh...
als lezer van zulkse artikelen
zou ik ...die... ook niet aannemen...

Het onderwerp... op deze web... gaat daar niet over...
maar ik dacht gelijk...als lezer...

Als je een Baas bent of Chef en je moet nieuw Personeel
aannemen...
en je neemt ...de buitenst 2 wel
maar...de middelste niet...
heet dat ...ook discriminatie?

op deze web...
https://www.trouw.nl/cultuur-media/wat- ... bc5e524ba/

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2023, 00:11

Taalboek... :)

(We begonnen een paar Forums/ Fora terug...met een grote groep...toen die Hoster ermee stopte en we een andere
Host kregen en ook een ander type Forum...viel mer dan de helft af...omdat ze het nieuwe forum niet snapten...
ook niet na de tigtste uitleg...van de anderen...
Toen zochten we zelf naar een makkelijker type Forum...toen leek het leuk te gaan...met de
over geblevenen...maar toen klapten de Plaatjes en Foto's hosters alles dicht...dat kostte ook bij
andere Forums de meeste leden...Omdat ik alles aan plaatjes en fotro's op het forum...altijd saved en
in Mappen bewaar...bij Verkenner...zette ik bij iedereen alles er weer op...opnieuw gehost...was een
echte Monniken werk...maar toen hield die Forum host ermee op...en kwamen we bij deze terecht...
maar er stond de verhalen getypt niet meer op...en plaatjes kwamen die door en foto's...net als bij
de andere Forums...bleven er nog maar 1 of een paar leden over...
Ook toen ben ik alles langs gegaan...opnieuw gehost en geplaatst...en de fout ontdekt waardoor
het getypte niet meer door kwam...bij verschillende Topics heb ik die fout per reactie eruit gehaald...en
dan kon je weer alles lezen...maar bij alle Topics heb ik dat niet kunnen doen...zoveel was het...
leden verdwenen erom en leden overleden en leden begonnen een eigen web of forum...
en ik nam geen nieuwe aan...vanaf een Herseninfarct gehad...
Dat gaf me veel te veel werk...en stress ed.
Ik zag... bij andere Forums hetzelfde verschrijnsel...er was nog maar 1 lid of een paar actief...
want al was alles weer netjes op poten gezet...
alweeer klapte een plaatjes en fot host alles dicht...
Velen waren daar volkomen in shock van en echt ziek van...
Zelf wou ik er toen ook mee stoppen...toen mijn hele Koningshuis Topic was dichtgeklapt...
daar had ik altijd het meest werk aan gehad...
en zag ook andere Koningswebjes ed. was alles bij dicht geklapt...
en omdat zulks er maar een paar van was...in het land...was ik boos...dat wie dan ook...zulks voor ons
niet opgevangen had...Met andere soorten hobbie's wordt van alles voor opgevangen...of ze het merken of niet...het
gebeurt...maar iets op Internet...mag schijnbaar allemaal kapot van ze...
Hoe dat ook zij...ik was toch al bezig mijn typen weer trachten te herstellen...na de herseninfarct gehad en
ben dat toen blijven oefenen...
Deed ik voorheen iets in een half uur met typen...dat werd uren...om hetzelfde te typen...
en dan zat het nog vol met type fouten ook nog...
Sommigen vonden dat lange getype niet gewend...anderen vinden het juist prachtig...eindelijk is wat
te lezen...
Nou hou ik zelf ook veel van lezen...dus dat begreep ik wel...die vinden mijn type-oefeningen niet erg...
Ondertussen doe ik nog nauwelijks wat op de andere Topics...
als het erop dichtklapt jammer dan...
Je zal in een aardbevings gebied wonen...en alles kwijt zijn...dat is pas erg...
Van de leden waren ik en nog eentje nog maar actief op het forum...en net die andere werd ziek...is ziek
dat is ook erg en jammer...
Nu maar hopen dat die nog beter wordt en dan nog zin heeft te typen op waar dan ook op...
Maar omdat ik geen nieuwe leden meer aan nam...ook om een tweede Herseninfarct gehad...bleef ik alleen
over...
met de type-oefeningen...
Er zijn nogal... veel leden overleden ...in die vele jaren...of in een zorg instelling beland...
dat is het lot schijnbaar...als je veel bejaarden ...als leden hebt...
en het lot van leden... die werken en kinderen hebben...missen steeds meer de tijd voor Webs en voor Forums...

Maar bij de andere ooit ook hele grote Forums...zag je hetzelfde gaande...nog 1 soms 2 of 3 actieve nog maar...
vooral door het gedoe met Hosters...die van alles dicht klapten...
Iemand schreef ik heb alle foto's voor eeuwig op een web gezet...
Had er een eigen web voor genomen...een paar maanden verder en alles erop was dicht geklapt...
Zo erg primitief zit het Internet ook wel in elkaar...

De prachtigste webjes en Forums...werden allemaal dicht geklapt...
ook mijn mooie Konings Topic...
Ik kon niet eens meer de energie vinden om al die Foto's er opnieuw op te hosten...voor de tigste keer...
en omdat ook... de artikelen linken...waren dicht geklapt...
staat er niks meer bij ...of er onder...

Elke keer als een TV Zender anders heet...heet hun web ook anders en zijn alle vorige artiklen en
foto's ervan dicht geklapt...
Hele lANDS GESCHIEDENISSEN HEB BEN ZE ZO LATEN DICHT KLAPPEN...Ook bij Het Koningshuis zelf...
die maakten ook opeens een nieuwe web...weg al het vorige en alle artikelen...
Ook bij grote Bedrijven en bij Instellingen en bij Ziekenhuizen...
Hun hetende web Masters....flikkeren zelf al van alles er af...
de Prachtigste foto's en de mooiste Artikelen...en hele geschiedenissen...

Internet Kranten gingen anders heten...op hun web...en daarmee hun link ook...weg
al het vorige...en als je erop nog wat qwilt lezen...moet je er abonnee van worden en betalen...
terwijl de belofte was...
Jullie lezers de Reclames ...(erbij op je af)...dan mag je het gratis lezen...
dUS DAT WERD ...STEEDS MINDER AAN ARTIKELEN ...ZIJN er nog...TE LEZEN...

Dus zo volmaakt is Internet nou ook weer niet!!!
Hoogstens handig voor mij...om de type-oefen ngen er nog op te doen...
en gelukkig nog steeds...Muziek erop te horen...en die paar Ingternet Kranten die nog wel open is
voor iedereen om te lezen...

Ik zag net...er is alweer een aqardbeving geweest in Turkijke en die Men sen hollen overal naar toe...
en dacht
Ik zou niet weten ...met een aard beving...waar je dan naar toe moet hollen...met oorlogsyrenes kan je vaak nog ergens schuilen...
maar met Natuurrampen...

Jaren geleden...ik lag gewoon te slapen...en wel schijnbaar op mijn buik...en opeens voelde
ik een aardbeving...ik bleef gewoon liggen...en wachtte het af...
Toen mijn DJ de volgende morgen wakker werd en ik ook ...vertelde ik het hem...
Hij kon het niet eens geloven...een aardbeving in Nederland...als ik het niet gemerkt hebt zei die
dan heb je het gedroomd...
Later deden we ...de TV aan ...en er was een Aardbeving geweest in Groningen....
en in feite niet eens zo een zware...maar toch kon ik het provincies er vandaan het voelen...
Misschien omdat ik helemaal plat lag...zonder hoofdkussen of zo wat...
Maar toen viel het me ook op....
ik ging niet ...aan het hollen...maar bleef waar ik was...en wachtte het gewoon af...
Misschien denk ik dan...was het dak ingestort...dan was het m'n tijd ook...weet je veel...
maar overal naar toe hollen...is misschien wel net... naar de verkeerde kant op hollen...

De wereld kent nogal wat echte Breuklijnen...en die kunnen allemaal plots of tzt...uiteen schudden gaan...
al die losse wereld delen zaten miljoenen eeuwen ook vast aan elkaar...aan wat nu heet Europa en Afrika ed
Heel de USA zat is aan het vaste land van Europa vast...en de rest aan Afrika...maw er zijn veel echte grote rampen gebeurd...in
al die eeuwen voor ons...
Maar degenen... die op breuklijnen gaan wonen...maken de meeste risico's...met een Aardbeving te maken te krijgen...plots
of tzt!!!

Ik hoop dat deze nog mee valt...dat ga ik nu opzoelen op de Internet krant...waarop
we allemaal nog vrij op lezen kunnen...
https://nos.nl/artikel/2464676-opnieuw- ... schreeuwen

https://nos.nl/video/2464661-de-eerste- ... e-en-syrie

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230220_96258056

Bij een Ramp eerst Recalme is Krankzinnig!!!
Vooral voor de Turkse en Sirische gemeenschap die er allews
over willen volgen via de MEDIA...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... aardbeving

OOK ZO'N VOL FORUM er is niks meer van over...
https://trefpuntseniore.forum2go.nl/index.php

Dit was een heel mooi Forum...Gastenboek...
https://korpsmariniersforum.mygb.nl/

Trusten allemaal

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 feb 2023, 18:26

:D Boekenplanken... :)

(Ik lijd momenteel aan iets eigenaardigs...
vb
Zo hoor ik 3/4 of meer...niks van... wat ene Noah B bij op1 zegt...maar de andere 2
Provincie Kandidaten...Versta ik helemaal...

Als een soort Praatpop als een Robot achtig iets...praat die Noah...daar zit geen Intermenselijkheid
in...als die praat...en bij die 2 anderen ...de 2 Dames Kandidaten...wel...

Bij het Nieuws ...van RTL4 heb ik hetzelfde...als ene Zij het Nieuws zegt...
ik versta alweer 3/4 of meer... er helemaal niks van...maar de Gast filmpjes tussendoor Mensen
versta ik uitstekend...

Als die belachelijke snel praters...ook nog ...aan een Water Kleits tafel zit als Gast...dan
moet je oppassen...wie de Copy-Cats zijn...en dat snelle praten gaan na=apen...

Dat Copy-Cats gedrag...kom je tegenwoordig overal mee tegen op TV...
ook met de uitvoering van hun programma's...
1 Zet er een apart Mannetje erbij
en hup...het Copy-Cats gedrag... volgt al snel...

Ze kunnen niet eens meer iets aparts exclusiefs maken...of de
andere TV zenders... apen het zo klakkeloos na...

En niet alleen met ...die Glazen water op de tafels...
vanaf 1 TV zeder een paar etc.

Opeens... zijn het allemaal...Waterzuip praat tafels...

Of we... het armste land... van de wereld geworden zijn...om de Gasten en zichzelf...aan te bieden...
zo van...meer zit er niet in...om te krijgen...

(of of ze allemaal Aandeelhouders van Water Bedrijven geworden zijn...)
want ons land heet toch ...nog steeds...1 van de Rijkste van de wereld
dus om de armoedes... kan het niet aan liggen...als die Waterzuipers op TV...
en dan al die ...Copy-Cats...

Ook de de hetende goede als hetende slechtste Wereldleiders zie je alleen maar
Copy-Cat achtig... Waterzuipen...
meestal uit flesjes ...op een rij op de tafel zijn gezet...

Die dingen zag je verschijnen...of ze anties... met de rest zijn...
tm Niks mag ook geen Sigaar etc.

Al wat decennia denk ik gelijk...welke Plantage...voor eh... is er nu weer nodig ...om weg te beantieen van wat erop staat...
Maar inmiddels... is dat al niet meer...bij te houden...
met wat ze trachten weg te beantieen...

Daar hebben ze...De Dommen en de Corrupten voor nodig...die Copy- Catten het wel na...

Maar als het eh... met tonnen aan komt...en met nog meer tonnen...dan zijn er weer meer Plantages nodig
zonder die dure reiskosten...dichter bij huis...schreef ik alis...dat wordt anties wijn...op TV!
eN DAAR KWAM HET AAN...
TM Niks slechter dan een glas wijn...

Bij al die anties...we gaan er allemaal vroeg dood aan...komen ze op uit...
ahw
Met schrikbewind...dan laten ze het wel...een wijntje op de TV tafels te zetten...

Corrupten... hebben ze er voor nodig... maar vooral ...de klakkeloze Domme Copy-Catters...

Er stond een glas wijn... op de Kletstafel... bij een TV programma...en half Twitter protesteert...
want... niks is slechter voor je gezondheid ...dan wijn...

Aha lekker dicht bij huis... scheelt weer...(veel geld) voor de dure reis...en met die steeds zwaardere controles...
met plantages in de EU zelf...voor eh...(jE WEET WEL)

Effetjes kijken... welke Plantages hebben ze al ...weg geklets...voor eh...
Ja hoor...die van de Tabak...
anties Sigaretten anties Sigaren anties Pijp anties Sjekkie...want daar gaan we allemaal vroeg dood aan...

Met schrikbewind...dan laten ze het wel...een wijntje...een Koffietje een Theetje en sigaretjes zoals voorheen
op de TV tafels te zetten...

Hoe dat ook zij...
de methode werd...het net zo duur te maken...als de snuif en pillen gebruik...
en het ook drugs te noemen ed.
maar vooal...we gaan er vroeg dood aan...
Met schrikbewind...dan laten ze het wel...
Corrupten... hebben ze er voor nodig... maar vooral... de klakkeloze Domme Copy-Catters...

Het ziet er ondertussen uit...of we te arm zijn...om onze Gasten aan tafel...nog wat fatsoenlijks voor te zetten...

anties Sigaretten anties Sigaren anties Pijp anties Sjekkie...want daar gaan we allemaal vroeg dood aan...
Met schrikbewind...dan laten ze het wel...een wijntje...een Koffietje een Theetje en sigaretjes als voorheen
op de TV tafels te zetten...

Vergat ik nu nog...Het sjuutje...te typen...gemaakt van Sinaasappelen...heet opeens zelfs ...een hetend ongezond...
Een gezond...Sjuutje...is er niet meer bij...O jeetje vergat ik...die Sinaasappelen groeien ook op... Plantages...

Nou ja...
Apart zijn de Waterzuiptafels... op TV die alle volle waterglazen...zo netjes op rij hebben gezet...
zo ordelijk en zo net...

Er zijn altijd nog Gasten die durven...over de angst cultuur heen te gaan...ze bestellen toch een Colaatje of een Pilsje of een Wijntje...
dan zie je... op TV...die ongelooflijke indoctrinatie Manipulatie...idioterie...er staat een glas water naast...

Als er ook nog gaan paten...
of geen luisteraar er toe doet...alleen zij zelf...

Nou ja dan zap ik er weg...
als ik er toch 3/4 of meer ...niks ervan versta...
van die Halvegare'n... daar...

Moet ik nog welis aan denken...Die Kaag Minister...was is in een Tropenland...om iets te vieren...met
hoogwaardigheids bekleders...
ze proostten met een glas Champagne...
Half Twitter of meer... sloeg ervan op tilt...
sindsdien kon ze geen goed meer doen!

Corrupten... met anties...hebben ze er voor nodig... maar vooral... de klakkeloze Domme anties Copy-Catters...

Met veel inzet van Goede doelen ed
mooie Druiven plantages gemaakt...in 1 van de armste landen van Afrika...eindelijk komt er wat
economie op gang...via hun druiven Plantages ...en zo wat...
en toen en dan...
Half Twitter ...of meer... sloeg ervan op tilt...
sindsdien kon ...die Minister Kaag...geen goed meer doen!

Nou ja... ik las net ...wat hebben veel Mensen toch tegen ...die Minister Kaag...

Misschien straalt ze het uit...ze houdt nog steeds van een glas wijn...maar in beeld
zuipt ze met... de glazenwater of met flesjes waterzuipers mee...

Ergens moeten ze schijnbaar... al die Twitter Mensen...behagen gaan...vooral vlak voor een Verkiezings tijdperk...

Er zijn altijd nog Gasten die durven...over de angst cultuur heen te gaan...ze bestellen toch een Colaatje of een Pilsje of een Wijntje...
dan zie je... op TV...die ongelooflijke indoctrinatie Manipulatie...idioterie...er staat een glas water naast...
Als er ook nog gaan paten...
of geen luisteraar er toe doet...alleen zij zelf...
Nou ja dan zap ik er bij weg...

Een visite zei me...je wordt oud en misschien ook doof...en ligt het daar aan...
dat je ze niet verstaat...
Ik zei
dat dacht ik zelf ook...maar waarom versta ik...Van de 3 Provinciale Kandidaten er 2 wel... ene niet
en
al die anderen...die normaal praten... waarom versta ik die... dan wel???

Ik vroeg aan mijn visite
en verstond jij wat die zei???
M'n visite zei...ik lette er niet op...dus weet ik niet...wat die zei...
Ook weer eentje...die niet van plan is te gaan stemmen is dat...Men verstaat ze niet of het interesseert ze niet...

Ik zei...Zou mooi zijn
als die opeens...een Sigaret of een Sigaartje aan die waterkletsfafel zou gaan opsteken...moet je
dan is zien...iedereen wordt er dan weer ...wakker van...

He getver...Eerbare Tabaks Boeren...maken tot criminele Coke Boeren...dat is wat er
gaande is ...al wat decennia...
daar hebben ze... de Corrupten voor nodig... en de Klakkeloze na-aap Dommen...
anties Tabakswaar
anties Koffie
anties Thee
anties Wijn
en de hele reut anties er achteraan...
en als het hele land ...aan de wateruip is...en het heet dan...Het gaat goed met de Economie...
ook tijdens toen alles om covid... stil lag...
Hoe zit dat... in elkaar...Kaag Minister van Financien???

Een groep Mensen uitten zich erg boos...maar de dingen die ze opnoemen...noemt zij
ze Polariseren...en ik ageer...ik polariseer niet...zei ze...op TV...

Dan steek ik ...een SIGARETJE OP...MET EEN BAKKIE KOFFIE ERBIJ...OM WAKKER te blijven om
nog wat...te snappen...

Wat veel van die uitenden zeggen...schreef ik zelf ook best vaak over...hiero...
bv Die Mw ...over het pensioen beleid...
ze redden het niet meer...De dingen... die ze opnoemen...noemt zij
Minister Kaag...ze Polariseren...en ik ageer...ik polariseer niet...zei ze...op TV...

Maar jij kan nog een rokertje betalen...las ik is ergens over een ander iemand...
Maar
neem mij nou
Ik ga al jaren en jaren ...niet meer naar Concerten en Theaters...en niet naar Dieren en Pret parken meer
ik deed de Auto weg...
Ik doe zuinig met Water en Gas en Licht...en koop alleen indien nodig een nieuw iets aan kledij
en doe er... 10 jaren of meer mee...

Net als met al mijn electronica producten...Terwijl anderen er al 2 of 3 of 5 of 7 nieuwen ervan namen
heb ik na jaren nog steeds hetzelfde...en moet beetje bij beetje sparen...voor als die vele jaren plots om zijn
en ik toch een nieuwe moet kopen gaan...
en
dat ik... ook wat...kan betalen aan
PC stuk Mobiel stuk...TV stuk...Wasmachiene stuk...dat komt dan allemaal tegelijk...
en ik moet ook een spaarbedragje hebben...voor als ik er plots of tzt er niet meer ben
om mijn nazaten
niet in de Schuldsanering te laten komen...want die na=rekeningen ondanks vele
decennia's aan...overlijdens premies...kunnen belachelijk hoog zijn...

Maar
het is nog te link een spaar bedragje te hebben op de bank...

Bij die kan de huur wel 50 euro hoger of zo wat...en tellen ze extra ze zakken vuilsis
in het jaar...om apart te moeten betalen...Bovenop de Gemeente belastingen
Er kwam steeds meer bij...om extra te betalen...
(en de Pensioenen gingen 13 jaren er niet op vooruit)
en bij de AOW
kwam er 9 euro meer erbij...dat heet dan...(via de Lands Premier)
Niemand gaat erop achter uit...

Als ik tegen al die stress ...geen rokertje had....lag ik allang tussen de 6 planken...
Dus ik zorg goed voor mezelf!!!
(Zijn de Sigaretjes ...ook nog de zelf gedraaiden)
Ik bedoel maar...

Ik ben ...aan een nieuwe wasmachiene toe...en aan een nieuwe TV...allebeide met kuren...
Ik snap die uitenden ...op TV die bij Kaag op de straat...wel
Maar zou ze ...niet Polariserenden noemen...
met het water hangt ze op de lippen...

Ik zat laatst te denken...Eigenlijk moet... bij elke Lands Crisis en Rampen en Oorlog ed
net zolang tijdens dat gaande is...moet er
Een Politieke)...Nationale Prijsstop bestaan...
en degenen die zich er niet aan houdt...
moet opgepakt opgeloten en berecht...

Want... ik zie geen verschil... tussen de kleine winkel plunderaartjes...en die van de Grote
Energie bedrijven...en die van de Groothandels ed.
Ze plunderen... in het land...tijdens een Ramp
tijdens een Crisis ...en tijdens een Oorlog ...ergens...
en
maken vele ongekende miljarden aan winsten...
dat... naar die ene of die paar en wat circuitjes ...toe gaat...
en de rest in het land...mag verrekken!!!

(Zou een EU Politiek besluit moeten zijn...
Prijsstop op alles...tijdens... een Ramp
tijdens een Crisis ...en tijdens een Oorlog ...ergens...)
Nou ja daar steek ik een Sigaretje bij op...met een glas Cola erbij...

(ZOU IK JULLIE VAN OP DE HOOGTE VAN HOUDEN

berichten van Ziekenhuien
Na de forse griep gehad...

Uit onderzoek blijkt nu dat deze mensen gemiddeld 14 procent kans hebben om binnen een maand na hun ziekenhuisopname een infectie te ontwikkelen. En deze infectie blijkt amper te bestrijden.

En deze infectie blijkt amper te bestrijden...
maw
Ik moet de maand helemaal uit nog afwachten...
wgs.
kans hebben om binnen een maand na hun ziekenhuisopname een infectie te ontwikkelen. En deze infectie blijkt amper te bestrijden.

Na de forse Griep gehad...
Hier en NU...
Mijn sputum ziet er... nog steeds...ZELFS HEEL DOORZICHTIG
prachtig transparant eruit...ook inmiddels... deze Maand...na de maand
van die forse griep gehad)!!!
ZOU IK JULLIE VAN OP DE HOOGTE VAN HOUDEN
(Hoe de uitrook methode uitpakt...met ...net
zo...doen...
met het zo nu en dan... een beetje ...bij houden...)

Fijne avond allemaal...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpL ... uQ&index=1

Gr en kNF VAN LT) :roll:

PS,

Met een Luchtwegennet virus...Als je snot verkouden wordt opeens
Doe meteen de...UITROOK...METHODE...

Forse trek
aan een sigaret...neus en mond dicht en de rook
door de neus... tm vooral...tm de neuspunt laten gaan...en dan ook
nog een trek...door het hele keel gebied...
en dan ook eentje ...helemaal... de luchtgebieden in laten gaan...

Als je het goed doet
kan je gewoon ...na dat gedaan...naar welk werk dan ook... toe gaan of naar
feest of optredens ed!!!)

Meestal niet...maar...Misschien... moet het de dag erna ...nog een keer zo ...
(Een Virus uitroken
is dat...en ik denk... dat het... met bacterien... net zo werkt!!!)

(Een wond met zware ontsteking...zet er echte rook op...een darm met ontstekingen
doe er... echte rook in...als behandeling...
Personeel even... aan de pauze...en de rook opvangen...ergens in laten blazen...)
Zal wel een handiger methode voor bedacht kunnen...maar toch...het is ...
ook bij...(Zelfs niet meer te behandelen) met zware (wond)...ontsteking...als behandeling
methode...een Weet!!!) De LT...Uitroken van Virus en Bacterieen...Methode...)!!!
(Ook handig waar geen antibiotica aanwezig is)of als men Resistent is...
Zal wel een handiger methode voor bedacht kunnen...maar toch...het is ...een Weet!!!

(Ik ben al oud...en vergeet het gewoon...tot de Sputum klonterig en er donker kleurig gaat uitzien
dan denk ik ....Wat dom ...helemaal vergeten... dat uit te roken!!!)
Zoals laatst
en toen ben ik dat...alsnog ...gaan doen...

Na de forse Griep gehad laatst...

Hier en NU...
Mijn sputum ziet er... nog steeds...ZELFS HEEL DOORZICHTIG
prachtig transparant eruit...
ook inmiddels... deze Maand...na de maand
van die forse griep gehad)!!!

ZOU IK JULLIE VAN OP DE HOOGTE VAN HOUDEN
(Hoe de uitrook methode uitpakt...met ...net
zo...doen...
met het... zo nu en dan... een beetje ...bij te houden...)

:roll:

_____________________________________________

Ik las net op de rolband op TV
Amerikanen gaan het Algoritme onderzoeken...bij...

Hoe vaak ...heb ik hiero...dat uitgelegd...Pas op het... Algoritmes...
(Bij wat dan ook)!
(oa Bij Kunstmatige Intelligentie)
Kan schelen
dat je land... De Rechtsstaat...opeens...Discrimineerd en Racistisch heet ...ed dingen meer...
via PC software programma's...)!!!
Of dat van alles annders toe gaat dan de bedoeling was etc.

Misschien... moet zulkse software...alleen gebruikt mogen
met... een erkende Neutrale omtrent de Onderwerpen)
(Het Onderwerp zelf... is niet aan hen)

(Van beedigd Onderzoeks Bedrijf)...Algoritme Software...alleen gebruikt mogen...Bij Rijk
en Provincies en Gemeentes en Premie ed Maatschappelijke gerelateerde...Bedrijven...
en bij Land en Lucht en Zee Macht ed.
met een ...Onzerzoeks... Bedrijf Label... bv X-2023 er bij!!!)

Anderen kunnen het ook ...laten ONDERZOEKEN...
VOOR HET OP DE 'MARKT KOMT)
(OM VEILIG UIT DE BUS TE KOMEN
MAAR... MOETEN HET... ZELF BETALEN!)

NOU JA ZOIETS DUS...ERMEE...

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 feb 2023, 02:32

Plankenkoorts... :)

https://www.youtube.com/watch?v=emuin7_ ... uQ&index=5

(Als het onze tijd is...gaan we toch...welke behandelingen we ook bedenken...of anderen
voor ons bedenken...of niet bedenken...)
Maar leuker is...als we toch een bepaalde Bejaarde leeftijd behalen...
maar weer niet zo oud...dat het druipt van
de Continenterigheid...dementerigheid...invaliederigheid...doverig en blinderigheid...ed dingen meer...
tenminste ...dat vind ik er van...
Kortom ik ben helemaal voor de vrije Euthanasie methode...
Maar om al die uitbehandellenden te gebruiken voor... Donor organen...ben ik weer helemaal tegen...
Las ik laatst...om terminalen als Donor te gebruiken...
mi zit er dan al veel teveel neg in de Gen in het DNA...om als positief te dienen...voor Mensen
die nog wel...een heel goed leven kunnen hebben...als ze wel een goede Donor Orgaan gekregen hebben...

Ik schrijf welis...Alweer een gemiste kans...en dan bedoel ik...sinds ook mensen... met bepaalde Psychische zaken
Euthanasie mogen aanvragen...en dat die... nou juist...het meeste...nog een gezond goed lijf hebben...maar ze
alweer...de Donor mogelijkheid... er niet mee besproken hebben...en ze daarom uitkomen
bij... de Terminalen van lijf... ervoor te vragen...om als Donor te dienen...

Want er is nog steeds... massa's Donoren tekorten...en toen en dan...Ik schrijf welis...Alweer een gemiste kans...
Dan gaat het om... relatief jonge Mensen...die om zware Psychische redenens...Eutha hebben aangevraagd...
Steeds vaker...komen die op TV...vaak als een soort Docu...
en de Euths vindt dan plaats thuis...
dan weet je het al...alweer een gemiste kans...zitten we naar te kijken...
Want mensen met Eutha... (Met Euthanasie) die zich als Donor opgaven...overlijden in het Ziekenhuis...want daar
moeten... de bedoelde (Donor) Organen ...zo snel mogelijk ...eruit gehaald...
Om Mensen ...die wel willen blijven leven...(Maar een te ziek Orgaan hebben...)...te verblijden met ...een Donor Orgaan...dat ook ...in het Ziekenhuis ...plaats vindt...

En alweer ...op TV
een soort van Docu... over iemand die... om Psychische redenen ...Euthanasie kreeg...en wel...in huis...
Ik verval ...in herhaling...Ik schrijf welis...Alweer... een gemiste kans...
voor Mensen ...die wel willen ...blijven leven...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ie-autisme

De tip blijft...hetzelfde...om het wel te bespreken...want
Sinds ook mensen... met bepaalde Psychische zaken
Euthanasie mogen aanvragen... dat die... nou juist...het meeste kans hebben ...nog een gezond goed
lijf te hebben...maar ze
alweer...de Donor mogelijkheid... er niet mee besproken hebben...en ze... daarom uitkomen
bij... de Terminalen van lijf... om te vragen...als Donor te dienen...(???)

:roll:
__________________________________________________________________________

Ik vroeg me af...Hoe vaak...hebben ze ...hiervan...de Chinezen en de Russen ervan beschuldigd...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/02/15/is ... e-a4157226

en met die Antie Semitismes toenames...linke soep...zulks ...in zo'n type land...als Israel...dat gedekt toe te staan...
uren...dagen...maanden...jaren...
maar dan nog
ondertussen...
Ik vroeg me af...Hoe vaak...hebben ze ...hiervan...openlijk...alsmaar en alweer
de Chinezen en de Russen ervan beschuldigd...

Maar... wat een half gaar verhaal...om opeens ...bij 3 vreemdelingen...die zich incognito er binnen gingen
dat daar ...alles aan... te openbaren...
Een geheimzinnige organisatie die opereert vanuit Israël heeft naar eigen zeggen wereldwijd ruim dertig verkiezingen beïnvloed door middel van hacken, desinformatiecampagnes en sabotage –

Nnnn ja...
Veel Criminelen in de cel beland...bekennen ook vaak opeens...hun daden...aan
de onbekende Cel genoot...zo van Kijk mij is...wat
ik allemaal heb uitgespookt...en de hele Politie Korps...jaren ermee...in de Maling heb genomen...


:roll:
____________________________________________________________________________

Ik ben nog steeds erg verbaasd in deze hetende moderne tijd...waar de lands Doven en Slecht horenden
mee te maken hebben...als het om Ondertitelingen gaat...op TV!!!

Ik heb de Ondertiteling altijd aan staan...handig in Daluren tijd TV te kijken...zonder geluid
opdat mijn Buren geen last hebben...van mijn type Daluren Lifestyle...
(Is beslist energie kosten besparend!!!)

Maar... dat houdt wel in...dat ik ...via de TV Gids...het meeste in de Herhaling ga kijken...

Bij Umberto...Als je zoveel Rijst...lees ik...
Bij Jinek...
Arjan Cola...lees ik...en hoor geluid zacht staande zeggen...Ayatolla Khomeini...
en bij Op1 alweer staat er Urine...als onder titel...dat in de hele getypte ondertitel zin nergens bij past...

Of de laatste zin gezegd...typen ze eerst en dan pas zinnen die ervoor gezegd zijn...
Snelle grappen gezegde clous laten ze er buiten...terwijl de hele zaal er lacht...of klapt...
Zinnen die Politiek gezegd pikant link zijn...staan ook niet op de Ondertitelingen...
Ze slaan dus behoorlijk wat zinnen over...
Bij Human...alweer ...ondertiteling wat niet erbij past...maar bij een andere docu... van ze hoort...
Ik las ergens...er lagen veel mijden...ipv mijnen...

Je gelooft het bijna niet...wat ze die miljoen... of meer... lands Doven en Slecht horenden voorschotelen
met de Onder titelingen...op TV

Hebben ze werknemers...-Of ze allemaal ...net als ik...aan het type-oefenen zijn...wgs een herseninfarct... of 2 gehad...
Terwijl ik het ...10 of 20x verbeter ...op het schrijfvenster...kunnen zij dat ...ter plekke ...niet doen...die
de ondertiteling typen...op TV.

Als ik... het lees...zie ik de fouten... meestal wel...tijdens het typen...dan niet...maar bij
land Top
TV Zenders ...verwacht je toch...moet je verwachten...Ondertitelingen door Vak Kunstenaars...
en niet door... type klungelaars...wat ze ...Schaamteloos...die miljoen... of meer... lands Doven en Slecht horenden op
TV...voorschotelen...

Ik mis Sebastiaan... BIJ DE RK Kerkdiensten ...op Zondag...
(Wat nog het meest...Inspireerde...hebben ze opeens...er uit gelaten!!!
Sindsdien val ik er... (vanaf dit jaar)...menigmaal... bij...in slaap...)

:roll:

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=UjDXNqG ... uQ&index=8

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 feb 2023, 16:11

Koortslip... :)

(Schreef ik al...Je kan warme hete weers landen....niet vergelijken met een koud weers getijde land...
Hopelijk snappen ze dat... bij de VN ook is...die de georganiseerde Buitenlandse Hulptroepen
(mi te vroeg) naar huis stuurde...
https://nos.nl/video/2464297-na-zo-n-30 ... r-het-puin

:roll:
_____________________________________________________________________

Persoon neergestoken in huisartsenpraktijk Den Haag
Kan het er nog bezopener staan in de krant...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... e-toestand
Het moet natuurlijk zijn...Inval Huisarts neergestoken... in huisartsenpraktijk... Den Haag...

Vroeger waren het... Hoge Personen in de Maatschappij...Zeer Geleerde... Dames en Heren... Huisartsen...
hetende ook wel...Dokters...

Nu is te lezen...in een RTL Nieuws krant...een Persoon...

mi. Kan het er nog bezopener staan... in de krant....een Persoon...
ipv er gewoon in de krant staan
Dokter neer gestoken...in Huisartsen Praktijk...in den Haag...

:roll:
______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Reporta­ge Puertollano
Minister Jetten ziet toekomst in Spaans waterstofplan: ‘Heel indrukwekkend

Ik meen dat Nederland ... al een hele poos zelf bezig is...met Waterstof...als vervangende energie methode...
(Misschien hebben... die Spaansen...met hun Waterstofplan... het wel ...van ons geleerd
eh afgekeken...overgenomen!!!)
(Maar zo staat het er dus niet!) Wel zo...
Minister Jetten (D66) ziet toekomst in Spaans waterstofplan: ‘Heel indrukwekkend

:roll:
__________________________________________________________

Ik las dit...

Geld & carrière 30 jan 2023

De spaarrekening van Lieke (28): ‘Ik had 70.000 euro overwaarde op mijn huis’

(mi is... een ander huis ...te moeten kopen ook ...70.000 of meer... geworden!!!)
(Maar dat staat er niet erbij!)

:roll:
_________________________________________________________________

Ik kan nauwelijks geloven...dat een TV programma recensent...zulks schrjft...
(mi
Gaat het prive leven ...van Mensen...
ook voor die...TV recensent...geen ene bal wat aan!!!)

ANGELA KIJKT TV
Laat Linda maar lekker boos worden als ik zeg dat ze gek is om de grootste viezerik van Hilversum terug te nemen

mi...Klinkt meer als... de afdeling...(gemene) Roddelrubriek...dan TV Programma's te recensentseren...

:roll:

________________________________________________________

Ze blijven dat maar door doen...Wat?
vb

COLUMN
HARRIET DUURVOORT

De overheid zou eens moeten stilstaan bij de ziekmakende gevolgen van racisme

Ik ben er eentje ...van in WO2 geboren...
Waar ik ook schoolde en werkte...Ik ben er nooit Racismes tegen gekomen...

maar wanneer
kwam dat in ons land?
vanaf
half Suriname... in de jaren 70 ons land in kwam...

(Ze werden al kwaad...In een van origine Blank Ras land...binnen gekomen...
als een Baas of Chef... in een bedrijf...een witte was!!!))
en noemden alles Racismes...

Al een hele poos...De Staat
doet er al ...van alle kanten...vele jaren...van alles aan... om Racismes in ons land...weg trachten te krijgen...

Als je dat Sociteit TV Programma kijkt...doen ze er van alles aan
om uit te komen op... hoe Racistisch Nederland wel is...

Ze kunnen het niet laten...
Al moeten ze het tig in de tigs omkeren...en ja hoor het lukt weer
Nederland is een Racistisch land...komen ze alweer ...bij uit...

Ook deze
COLUMN
HARRIET DUURVOORT

De overheid zou eens moeten stilstaan bij de ziekmakende gevolgen van racisme

:roll:

______________________________________________________________________

En Promt toont het Algoritme Software programma's wel aan...Hoe tm de NL Rechtsstaat aan toe...Racistisch is...

Maar ook dat...Software Programma...is door 1 of een paar gemaakt...
(En dat is ook niet heel Nederland!!!)

Daarom schreef ik best vaker...Alle Algoritmes Software PC Programma's...
moeten Nagekenen..Onderzocht...voor ze op de Markt mogen!!!

Mooi op je bedrijfs advertenties te zetten
bij Personeel gezocht...Ons Bedrijfs Algoriteme Programma... is Onderzocht
door... het Top Bedrijf...X 2023
(Dat Discriminatie en Racismes uitsluit)
(Zou ook mooi zijn...als de naam of namen
van de makers van software Programma's er verplicht erbij moet staan...)

Fijne avond allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=VqhCQZaH4Vs

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie