WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 10 nov 2022, 15:49

Kennis... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Toen ik... in de jaren 60 vorige eeuw...begon aan de Study opleiding ...Psychiatrische Verpleegkunde...
stond nog in de Psychiatrie Study boeken...dat homofilie een geestesziekte is...

Dus kijk er niks van op...
dat het her en der...nog net zo...gangbaar is...waar ...steeds meer Mensen...van deze tijd...danig
geschokt van kunnen zijn...bij het horen zeggen...dat...bv op Tv...
en dan dat... op TV...hoort zeggen...in Qatar...
(Lands Wijs...Lands Eer...)
door iemand...met... een Jurk An...

Als Tienerzijnde...door echtscheiding en oorlog...had ik niet zo'n beste Jeugd gehad...
Bij toeval...via een vriendin...kwam ik voor het eerst... in aanraking...met 2 Homo mannen...
of zij...mijn vriendin...de planten water wilde geven...terwijl die 2 op vakantie waren...
Ga je mee...vroeg ze me?
Ik mee...
en terwijl ik... in de grote flat... van die 2 Homo's was...keek ik er goed rond...
(Psychiatrisch gezien...)
Het zag er... ontelbaar meer... en ook Hoogstaander...en Gezonder van Geest uit...dan bij ...de Hetero stellen...waar ik als
Kindzijnde ...her en der...vertoeft had...

Misschien begon daar ...mijn Speciale Kijk op de dingen...te groeien...
Zo van...als dat... een Geestesziekte is...dan is ...de rest...echt krankzinnig... van Geest...
Ik leerde die 2 Mannen beter kennen en zei op een dag...Ik zou jullie wel als ...Mijn Ouders...willen hebben...
Tot mijn verbazing...geloofden ze er zelf niet in...dat zoiets kon...en ik hield vol...en waarom
dan niet?
Hier heerst 1 en al Liefde...en Rust en Regelmaat en orde...en er is ...alles aanwezig...om wat van mij te maken...als
ik jullie Adoptie Kind zou zijn...
Nou zo hadden die 2 het nog niet bekeken...en zeiden ...alleen getrouwde stellen mogen een Kind
Adopteren...
Ik zei...dan gaan jullie toch Trouwen...
Maar zelfs...die 2 best hoog geschoolden...vonden mijn gedachtes...niet kloppen...Dat kan nooit
en zal nooit gebeuren ook...zeiden ze...Ik zei...plots...maar in de toekomst...kan dat wel...
Maar zelfs hun eigen Baas...waar ze werkten...mochten niet weten...dat ze ...als 2 Mannen...samen woonden...
en waarom dan niet? Vroeg ik ze...Jullie doen het werk toch goed...zijn er allebei erg goed in...
jullie priveleven gaat je baas helemaal niks aan...vond ik dus hoor...
Laat... die Bazen van jullie beide...jullie flat eens Zien...nodig ze eens gezellig uit...en Kijk...wat ervan komt...

Ik kon het ...bijna niet geloven...dat juist die 2...Met beiden een hoog IQ koppie...Zelf...alles tegen sprak...wat ik gezegd had...
Nou was ik zelf...nog maar een Kind ...in de opgroei der dingen...maar waar was hun groei der dingen?

Nou dan niet...ik kon hun Adoptie Kind...niet worden...Wat ik voor Ogen had...hadden die 2 niet voor
Ogen...die leefden nog...in de Oude Tijd...en ik had er...de Toekomst al van Gezien...
maar ook de Toekomst...moet groeitijd hebben...ergens naar toe...
maar niet via die 2...wist ik opeens zo al wel...Dat moet via mijn leeftijd Generatie af komen...
dat snapte ik...zo wel...
en toen?
Met die Study...het stond er toch echt in de Boeken...Homofily is een Geestes ziekte...
Ben ik het... niet mee eens...zei ik tegen... de Zeer Geachte Docent Psychiater...
Die zei het 't eerste tegen me...O...Weet jij het weer beter...dan een Dokter???
en hij ging door met de les...
Na de Les ...zei ik tegen hem...Ik weet het niet beter... dan een Dokter...maar ik weet het...van Godzelf...
Daar had die niet van terug...Het was een erg Christelijk Vrome Kliniek Neurologie en Psychiatrie...
Het was meteen...einde discussie en dat vond ik jammer...
Wat maanden later...ik zei op de wandelgangen tegen die zelfde Psychiater...of is Godsdienst
ook een Geestes Ziekte...en zijn al die Bijbelse Boeken...ook een Geestes ziekte...
met erin...en God zeide tot hen...
en ik liep snel door...ik kon stukken sneller lopen...dan allen op die Wandelgangen bij elkaar...
had ik ergens...in de vroege Jeugd opgedaan...

Mijn afdelings Hoofden ook weer blij met mij...Ik haalde iets in 10 minuten en de rest...deed er een
half uur of langer over...
Toevallig
was 1 van de Beste (in mijn Ogen)...Humanitaire afd Hoofd Zuster...Lesbisch...niet dat de dat openlijk zei...
(alles leek nog erg stiekem toe te gaan...met die Gasten)
In feite wist men het zelfs ...niet eens daar...maar ik wel...
en zei iks plots tegen haar...als U nu is... openlijker gaat doen...met U zelf...wordt Uw leven beslist
een stuk makkelijker en gezelliger...want Mensen die alsmaar stiekem doen...zijn in wezen...niet te
vertrouwen...
Ja maarrrrrrrrrrrrr
Of ik die 2 Mannen van wat jaren terug hoorde praten...er over...
maar zei ik opeens...Als U er zelf niet in gelooft...hoe moet de rest er dan in Geloven?

Ze was zo'n type...die plots... een ongans rood hoofd ...kon krijgen...
Jeetje...wat had ik Nu weer gezegd...en dat... tegen zo'n (in mijn Ogen) ...Hoge...op het werk...

Ik dacht...ik bemoei me ...met een materie... waar ik zelf compleet niks over weet...ik moet wel oppassen
wat ik ...hier ...zeg...
Op die 2 Mannen na ...van eerst...was zij pas de 3de ...die ik kende... die geen Hetero was...

Typisch dat juist zoveel Hoger opgeleidenen...in het Werk circuit...geen hetro's bleken...
en het (in mijn ogen)...zeer Hoogstaande personen waren...
want opeens...Zag ik ze ...overal...en een hele rij...in die Kliniek werkzaam...van Hoog tm laag...in elke
functie er...
en dan nog de velen In Hoge tm lage kerk functies...en in de Kloosters ed.
en bijna allemaal...(in mijn ogen)...harde werkers en Zeer Hoogstaande personen...
en kwam tot de gedachtes...
stel het is een Geest ziekte...Nou en...So WhAT...Moet je de rest ...is Zien...en mezelf ook...Ik mankeerde ook van alles
ja toch...en Wie niet???
Maar het harde werken en dat Hoogstaande GEDRAG...NAM IK GRAAG...VAN ZE... OVER...
toch een beetje...Adoptie Kind...??? Want ik leerde ontzettend veel van ze...
en al ben ik Hetero...ze namen me altijd ...erg graag mee...in Vrije tijd...Ga je mee? Ik Ga in het
Weekend naar mijn Ouderlijk huis...Ik mee...Kwam zo kriskras door het land...waar ik anders nooit
zou zijn gekomen...bezocht Concerten en Theaters...met ze...wat ik met mijn ...zuinigjes loontje...(als Opklimmetje in die Zorg sector)
nooit
kon betalen...
Komisch vond ik...(in mezelf uiteraard) toen ik is...aan een Psychiater zag...die is...een Homo...
en uiteindelijk...ik ...de enige (Hetero) was...waar die dat... mee kon bespreken...

Want in de Study Boeken van toen...stond toch echt...dat zijn geaardheid...een Geestes Ziekte was...
Ik zei is gtegen hem...U heeft een hele Mooie Geestes Ziekte...
Uw Ouders kunnen trots op U zijn...met al Uw bereikte...
(en de Kerk ook... met die 10% van zijn hoge inkomen...als lid zijnde ...van een kerk...)
(Ik zei ...ook niet alles hardop hoor...maar...dacht het wel!!!)
Maar in feite...dacht ik er... wel zo over...U heeft ...een hele Mooie Geestes Ziekte...
Uw Ouders... kunnen trots op U zijn...met al Uw bereikte...
Dat kan je ...van de meeste... Anties Homo's figuren... niet zeggen...
dat ze ...Hoogstaand zijn...
met hun Hart en Ziel en Zaligheid...

Ik zat er vaak...Tussen te tussenen...tussen de ene sexuele geaardheid en de andere sexsuele geaardheid...
ook met de...in die tijd vrije tijd...Kroegentochten...
De opmerkingen ...waren vaak erg apart...over anderen...
En Wie ben jij ...dan wel...dacht ik dan...
Dat kan je ...van de meeste... Anties Homo's figuren... niet zeggen...
dat ze ...Hoogstaand zijn...
met hun Hart en Ziel en Zaligheid...

Een Dokter vroeg mij eens...en hoe Zie jij Sodom en Gomora?
Ik???
eh...
Dat Homo's in het Sodom gebied...en Hetero's in het Gomorra gebied...allebeide... er een compleet zooitje... van kunnen maken...Dat is ...De Les ...en de Leer...er eigelijk van...
Nou ja...Zo Zie... ik het...zei ik tegen die... Zeer Geleerde persoon ...
Ja ja...

Op een Dag...vele jaren later...ging het... uit de Boeken...dat Homofily een geestes
ziekte is...
(Maar niet alle landen en alle Mensen zijn ...Bij de Tijd...
velen lopen erg achter de tijd aan...
Ook die met die...Jurkje An...in Qatar!!!
Ze kleppen klakkeloos...de oude tijd na...

Ondertussen wist ik al...er komen massa's Homo's en Lesbo's...er aan...
want de sex hobby... van de Hetero's
is uit de klauwen gelopen...daar gaat de Aarde van...aan ten onder...
Gen Homo's noem ik die Gasten...en ze komen Werelwijd bij massa's er aan...
(En dacht...toen ik dat is plots...opving...in mijn hoofd...)
Hopelijk zijn
de meesten...net zulkse harde werkers en net zo Hoogstaand...als die ik... toen...in die Chr Kliniek... allemaal tegen kwam...
Dan mag de Aarde niet Mopperen...
maar zolang Kerken ed nog zulkse afstoot gedrag vertonen...tm die in qatar...aan toe...
De opmerkingen ...zijn vaak erg apart...over anderen...
En Wie ben jij ...dan wel...denk ik dan...
Want...Dat kan je ...van de meeste... Anties Homo's figuren... niet zeggen...
dat ze ...Hoogstaand zijn...
met hun Hart... en Ziel... en Zaligheid...

Onthoud deze maar...
Een Dokter ...vroeg mij...in die dagen... eens...en hoe Zie jij... Sodom en Gomora?
Ik???
eh...

Dat Homo's in het Sodom gebied...en Hetero's in het Gomorra gebied...allebeide... er een compleet zooitje... van kunnen maken...Dat is ...De Les ...en de Leer...er eigelijk van...

Nou ja...Zo Zie... ik het...
zei ik tegen die... Zeer Geleerde Persoon ...

Maar zolang Kerken ed nog zulkse afstoot gedrag vertonen...tm die in qatar...aan toe...
De opmerkingen ...zijn vaak erg apart...over anderen...
En Wie ben jij ...dan wel...denk ik dan...
Want...Dat kan je ...van de meeste... Anties Homo's figuren... niet zeggen...
dat ze ...Hoogstaand zijn...
met hun ...Hart... en ...Ziel... en ...Zaligheid...

Voor de rest...VOOR GOD...is iedereen GELIJK...VOOR DE REST...MOET JE HET... ZELF DOEN
NAAR ...KANSEN EN KENNIS EN KUNNENS EN VERMOGEN...

https://www.youtube.com/watch?v=yTYJm5A ... MM&index=4

Nou zo kan die wel weer...

https://www.youtube.com/watch?v=hXOvTWZRzAk

Gr en Knf van LT) :roll:

_______________________________________________________________________________

ps.

IK LAS DIT...
OPINIE DEMOGRAFIE
Als we echt minder migranten willen, moet het mes in de economie
Wie bevolkingsgroei wil afremmen moet de economische consequenties onder
ogen zien, schrijft Leo Lucassen. Het migratiebeleid zelf biedt namelijk weinig mogelijkheden.

Ben ik het niet zo mee eens...De top inkomens en winsten...en de uurlonen tm die van de Midden Inkomens...als die
genormaliseerd worden...
kan de rest ...van het land...er ook heel goed mee leven...als er minder... aan W-Migranten...binnen stromen...
Maar
zoals ik al schreef...
voor de broodnodige Diversiteit instroom...op de Arbeids Markt...hebben we ...als Land Zijnde
meer...aan de V-Migranten!!!

https://www.youtube.com/watch?v=GnuEuQaKf5Q

:roll:

_____________________________________________________________________________

PSS.


https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

Ik las...
Imagoprobleem
Geen lof voor witlof onder jongeren: 'Het sterft uit'

Ben ik het niet mee eens...want...Maak er is heel gewoon...van die heerlijke sla ...salades van...
Lof fijn gesneden...en dan maken als... ook gewone sla...in een Kom...met erin...beetje azijn...door
De Lof...en dan...tm Tomaten plakjes en gekookte Ei
plakjes...(Met wel wat Zout en Peper erop) ...en wat zilveruitjes...er doorheen... en als je hebt
een pietsje maar...citroen...er op uitknijpen...
en dan...een scheut jawel...Mayo (van Calve)...erbij...Dat wel Natuurlijk...
en ook...lekkere bruine...Gebakken aardappeltje erbij...Dat geheel...is makkelijk te maken en snel...
en
Das... pas... voor Groot en Klein...ergggg Lekker!!!

Zijn er Kinderen bij...dan snij ik de lof door midden en haal er de witte bittere pit eruit...
met alleen volwassenen laat ik dat er meestal in...met de lof fijn snijden,...(een beetje bitter is goed voor de
lever en de gal nl...) Vandaar en... het smaakt er wat pittiger door...


(Ik gebruik een pan...(Die nog heel blijft met... een Boern Trekker ...er over heen...
waar de andere bakpannen het loodje bij leggen)
maar die Pan...waar geen boter en geen olie bij nodig is...dus... met dat beetje Mayo er over...bij dat
eet geheel...kan dan... best!!!)(ook Mayo...echt ...door de gesneden Lof... roeren!!!)
en wat ...op de versiering ...van Tomaten plakjes en Ei plakjes...
(Het kan... maar hoeft niet...naast de gebakken aardappelen...een gebakken vleesje erbij
dat laatste heb ik in mijn eentje er meestal...niet erbij...het is zo al gezond genoeg nl en het vult zo
ook wel...)

Toen is... mijn visite plots... het etentje ...bij mij verzette
at ik ...in mijn eentje...die hele Kom Lofsla... voor 4 personen gemaakt...op...tijdens
TV kijken...Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
(Maar ...zo erg lekker... (voor Jong en oud en voor de kritische opgroei tieners ook)
is een Lof sla ...echt erg lekker...en ook dat nog...het ...zo ...gemaakt...het is...super gezond)!!!

:roll:
_____________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 11 nov 2022, 21:03

Nis

Ik moet altijd, om je lachen LT, want wat is nou weer, tussen te tussenen?
Ha ha ha
Het lijkt op , een zielepietje. Zelf ben ik nu ook, een zielepietje, want ik heb de griep.
Ik hou het dus kort, en vergeet jullie, ondertussen, niet.
Een goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 12 nov 2022, 02:25

Istanbul... :)

https://www.youtube.com/watch?v=JWhRn5T-3mQ

(Sterkte met de griep Ans....hopelijk pakt het niet te fors uit ...bij je...

Ik heb de Griepprik al gehad...maar voor velen...komt die te laat...vaak als
ze de Griep al gehad hebben...(oa ook Zorg Personeel...moet het nog hebben)!

:roll:

_________________________________________________________________________

Moet ik ook om lachen hoor...wat ik zelf opschrijf...met bv Tussen te Tussenen...
Maar...ik weet er dan geen...ander Woord voor...
Maar je kan het overal mee ervaren...op het Werk en Uit en Thuis...

In dit vb ging het er over...dat ik wel wist...wie de Homo's en de Hetero's waren
op het werk...en als groep uit gingen...maar van elkaar wisten ze het niet...
en oa met de Kroegentochten...
hoe ze over elkaar aan het praten waren...zonder te weten...dat er Homo's bij waren...mr
ik wist het wel...
Dan zit je er ahw Tussen...beide Kampen ahw
en de (heen en weer) beweging ervan...is dan weer... Tussen te Tussenen...

De Hetero's hadden het vaakst over...hoe vaak ze al met iemand naar bed waren geweest...
en gezien hun toen leeftijd...stonms ik soms wel 10 jaar ermee achter...
dus bij die groep hoorde ik niet ..Als zodanig en bij de Homo;s en Lesbo's ook niet...
Dan zit je er...precies er tussen...
tijdens zulkse gesprekken...
en dat over en weer...er tussen te Tussenen...
maw Ik liet me er niet over uit...zei er niks over...luisterde meestal ...naar de verhalen...van de anderen...

Zo was het punt al...ze dronken allemaal alcoholische draken...behalve... ik niet...maar ik had wel
de kroegentocht georganiseerd...
Dat vond ik best komisch...van mezelf...
omdat ik van Nature... niet zo'n anties persoon ben...maar meer van het type ...Ieder Zijns of Haars Meug... ben...
in deze tijd...zou ik... De Bob... hebben geheten...toen heette dat ...nog niks...

Dus ook... met dat...zat ik er...Tussen te Tussenen...
omdat me dat...wel erg vaak over kwam...ging ik het zo noemen...(zo in mezelf er over)
maar de anderen bemerkten het meestal niet...omdat ik wel mee draaide in het geheel...als niet
zijnde alcohol drinkster...toch...de Kroegtochten organiseerde...maar er zelf...meestal een Colaatje nam...of een sjuutje...soms zelfs best komisch er een bakkie Koffie bestelde...en de anderen tm de ingewikkelste dranken zeiden...met bestellen...
Maar ze leken het niet eens op te merken...niemand zei er ooit wat van...Geen ene opmerking er over gehad...
dat ik niet dronk heette dat...Natuurlijk dronk ik wel wat...maar eh...anders...

Nou als Links en Rechts van me...richting dronkerig werden en ik dat schijnbaar alleen bemerkte...
zat ik met het weten en geweten er tussen te Tussenen...en zorgde er wel voor...dat het goed afliep en iedereen veilig thuis kwam...
en geen van de Meiden en de Jongens ook...mee gingen met onbekenden...want daar kwamen de meeste
ellendes van...Dus de afspraak was altijd al...Samen uit Samen thuis...
Omdat toen ...bijna niemand nog een Auto had...we allemaal... met de Fiets waren...dat scheelde al een helehoop zorg...maar bleef wel...oppassen geblazen...met dat eh... naar huis brengen...met om beurten bij hun huis afzetten...

Dat is... een aparte Kunst ...zelf... niet op te vallen...maar er... Tussen te Tussen ...bleef...
De dag en dagen erop...hadden ze het ...nog steeds...over de gezellige...uitgaans avond gehad...maar ondertussen
nooit echt door hadden gehad...dat er ...iemand...op ze... had gepast tm ze veilig thuis gebracht had!

Er was altijd wel iemand bij...die anties roken was...Maar ik vond...ik heb liever een rokertje
dan een bezopen kop...Mijn kop bleef alert...maar die van hun...leek steeds banaler te worden...tm
ze scholden op de Homo's die ze zagen...in de Kroegen...en hadden niet eens door...in ons uitgaans groepje
waren er ook 3 bij...Dat is ook zo'n Tussen te Tussen gevoel...Ik wist het... en de anderen niet...
Maar
zo eng zat het vroeger in elkaar...met de eigen ...ontdekkingen...op sex gebied...men verzweeg erg veel...
ook en juist...in ...Nuchtere...Toestand...
en ik zat dat vaak te bekijken...en vond het...bezopen...om niet...uit de Kast ermee te durven komen...
bang verstoten te worden...op het werk en uit en Thuis...
Ik vond de Landelijke Geest... die er toen heerste in het land...helemaal niet Modern...maar meer iets van
eeuwen terug...en dat...klakkeloos bijgehouden en na-geaapt...
Ik vond die anties Homo's kletsers..maar Ouderwetse getrut...vaak bij het lage banale geest niveau aan toe...
Ik keek meer en meer hoe ze op het werk waren...
en zag er harde werkers bij... met vaak een hele hoge geest toestand van Zijn ...er bij...
en snapte die anties lieden niet...
want wat die uitbraken konden er over...was vaak ...bij het lage banale geest niveau... aan toe...

maw Hoe konden er... (in mijn ogen)...die Hoogstaande personen...dat ze die...zo laag neer konden zetten...vooral
met alcohol in de mik...en met een Groep uit...
Eentje zei bv
Ze doen het van achteren...
en toen had ik het ineens door...Zij denken aan sex er over...die anties lieden...
en mij kon het geen ene bal schelen...wat mensen doen met hun sex...
daar dacht ik eigenlijk nooit aan...wel hoe Mensen werkten...en hoe Hoogsgtaand zijn Mensen...
ook bv naar de Patienten toe...
en naar Collega's toe...en met hun taal over wat dan ook toe...
Terwijl ik dus meer aan hun ...Boven Kamer dacht...dachten de anties lieden over de Beneden Kamer ahw.
die waren met sex behebt...en wel over andere Mensen...
Zou niet... in me op gekomen zijn...om daarover te denken zelfs...
en al helemaal niet ...op het werk...en ook niet met...gezellige uitjes...

En terwijl er een paar Collega Meiden...het al meer dan 10 jaren deden en er eentje al 2 abortussen had laten plegen...
en maar ...absurde neg commentaar hadden ...over Homo's en Lesbo's...
dan dacht ik best vaak...over ze...en wie ben jij... dan wel...
om over anderen ...zo te oordelen...over Harde Hoogstaande Mensen...

Maar ik miste zelf...de Assertiviteiten...om er wat over te zeggen...(elk Mens heeft ergens wel een gebrektes en
die van mezelf...kende ik weldegelijk...Ik klapte er... bij dicht en zei ...niks...)
maar dacht wel...als het hele Groepje ...maar veilig thuis komt...en zei dan plots...genoeg gezopen
we moeten zo gaan...en dat gaf...(zo gezegd en zo gedaan) vreemd genoeg...nooit ene probleem...dus bleven dat soort van uitjes
toch nog gezellig...
(Maar ik tracht nu dus ...uit te leggen....wat ik bedoel met...Tussen te Tussenen... en denk...dat elk
Mens welis...hetzelfde ervaren kan...(oa ook met Vergaderingen ed)
met
Economische dingen en met Godsdienstige en Religieuze dingen en met Sexuele dingen en met Humanitaire dingen en met
Sociale dingen...Uit en Thuis of en of...op het Werk...

Of tussen ...gepolariseerde groepen in...er Tussen Te Tussenen...
Want soms hebben ze...allebei gelijk...Zowel Links als Rechts...

Oke... ik... zei er dan wel ...niks over...(in m'n eentje een Wereld verbeteraar te zijn
bleek niet mijn ding te zijn...)
maar...ik ging ook in Vrije tijd...wel... met iedereen om... en dat kon je van velen ...in die tijd
niet zeggen...

:roll:

Ik las dit van de week...
Minister wil maatschappelijke dialoog over de wolf in Nederland
Het debat is te gepolariseerd en te veel gebaseerd op ophef en angst, vindt Van der Wal.

Ze geeft er zelf al een draai aan...wat de anderen ervan vinden...met ophef en angst...
mi
Ben je dan al uitgeluld...als Maatschappij...want daar komt het dan toch...op neer...
dat de angst de overhand heeft...(in de Maatschappij)
anders was er zo'n ophef niet over...

Ik denk er ook welis aan...en altijd denk ik...en wat als ...een Wolf komt bij al
die afrateringen...maar men hun Kindje... in de tuin laat spelen...en een Wolf
hun Kind weg sleept...en men het...dood gebeten terug vindt...
Wat zou de Minister dan daarvan vinden en al die weingen pro Wolf Mensen in het land...

mi. Horen Wolven in grote Wouden en hele grote Bossen...en niet in een overvol gecultiveerd land ...met een te
kleine bos ...voor Wolven...hier en daar...die gaan er dan erbuiten... op jacht...

Wolven... die buiten het Bos...op Jacht moeten gaan...
Dat is sowieso ...Het...Onnatuurlijke ...er aan...met wat ermee gaande is...in ons landje...

maw Ik zou ze (als mee pratende maatschappij) laten verdoven en opvangen ...en naar een groot Woud land brengen...
waar genoeg te eten is...in het Grote Woud...
Heb ik angst voor Wolven?
Is het dat?
Ik denk meer aan... de kleine Kindertjes...rondom de Boerderijen ed...met al die afrasteringen...bij de Dieren van ze...
tegen de Wolf...en Kindertjes...die buiten de Boerderij gebied...gaan spelen...of lopende naar school gaan of met een fietsje...
Hoe meer afrasteringen er komen...bescherming voor het eigen Vee...Hoe linker het wordt...voor de Kinderen...
als Wolven...nergens te eten vinden...

Is dat een angst... van me...Ja zeker wel...

Met al die gepolariseerde groepen er over...hoorde ik echt niemand...mijn gedachtes... er over zeggen
en ook dat... noem ik...
Ik zit weer...er Tussen ...te Tussenen...
(met mijn gedaches)
over wat dan ook...dit is er ook een vb van...als het gaat over de Wolf... in ons land!

Apart vind ik ook...Men zegt...een Wolf de Wolven gaan naar daar ...waar de bossen ...de Natuur op zijn best is...
en in een andere uitzending op Tv...beweren ze...hoe slecht het met onze bossen ervoor staat...
Maar
de Wolf...(helemaal naar ons land toegekomen)
bewijst... het tegendeel!!!

Pas nog maar... 1 Wolf...en toen 2...en nu...(in zo'n korte tijd)...zijn er al 47 ...in het land...
waar (vooral die van de Partij voor de Dieren)
de Veehouderijen en schapen houderijen... ed geadviseert worden...de boel goed af te rasteren...

Kortom...een geluid uit de Maatschappij (bv...die van mij)...
Hoe meer afrasteringen er komen...bescherming voor het eigen Vee...in zo'n klein ...overvol landje is...
Hoe linker het wordt...voor de Kinderen...
als Wolven...nergens... te eten vinden...

Is dat... een angst... van me...Ja zeker wel...
(Kortom ik voldoe...ook als uitkomst erover ...geuit te hebben)... aan de verwachtingen van de Minister...
niet aan de Ophef...wel aan ...de Angst!!!
Dus als je het mij vraagt...
Weg ermee!!!

Minister wil maatschappelijke dialoog over de wolf in Nederland
Het debat is te gepolariseerd en te veel gebaseerd op ophef en angst, vindt Van der Wal.)

(Ik denk ook welis....Alternatief...(over de dingen) vb
laatst dacht ik wel...Ze zouden... die grote Herten populatie ...moeten gaan verdoven en naar Lands Bossen moeten brengen...ipv van ze ...massaal elk jaar weer...af te schieten...in al die open gebieden...of sowieso... ipv in al die te volle Herten gebieden...ze af te schieten)!

(Maar het blijft link...als daarvan... het probleem vertraagt wordt ervan (Met uitstel van excecutie ahw)
vb...als daarvan... de Populatie van de Wolven... plots ...en erg snel...meer dan 500 is...
dan blijkt ...onze Woudjes nog steeds te klein...dus ook dan kom ik... op Latere tijdstip...op hetzelfde uit...angst voor de kindertjes ...in het Land!!!)

Ik blijf erbij...Wolven horen in... hele grote Wouden en grote Prairies...dat groter is...dan Nederland... zelf is...
en horen niet... in bossen...waar een Mensen... en een gezin met wandelen... al door het hele bos is...

Nou zo kan die wel weer...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 13 nov 2022, 04:12

Bul... :)

(Van het verhaal niks geschokts...maar wel schokkend...te lezen...een Jounaliste
die geen TV heeft...(?)
https://www.trouw.nl/tijdgeest/geboren- ... ~b762c856/

(Niks onderzocht (als Journaliste) maar gewoon aangenomen wat die Mw zei tegen haar)
bv...Touwens 1 van de eersten???
Ze is een van de eerste mensen in Nederland die een geslachtsverandering ondergingen.
1979...(?)
Toen ik...Na de B-in de VK... de A-Verplegings Opleiding deed...in het WG Te Amsterdam...hadden we al
Transexuele operaties... in de jaren half 60 vorige eeuw...
Dus kan die MW... in dit verhaal...nooit 1 van de eersten zijn...die zo'n operatie ondergimg...

Maar wat wel opvalt...hoe kort het nog maar geleden is...dat zoiets ...kon...in ons land uberhaupt...
En hoe kort het ...nog maar geleden is...day het Onderwerp Homo's... nog een hele peniebele zaak was...in ons land...

(En dat men... de rest van de wereld... mi niet kwalijk kan nemen...als ze er mee achterlopen...Het heeft z'n tijd
nodig...ook dit Onderwerp!) (Zelfs nog in ons eigen land)...Ook in Qatar dus!!!

Ik zelf...heb er nooit ene probleem... mee gehad...
hoe Mensen zijn...met hun geaardheid...dito met hun Ras type ed.
Het zij zo...ervaardde ik het.... en ervaar het ...nog steeds... zo!

:roll:
__________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Serie Heineken
Duurzamer brouwen: steeds minder water nodig voor een liter bier

Klimaatoverdrijving
Groen gas en CO2-neutrale bananen? Daar klopt vaak weinig van, zeggen toezichthouders

Column Dolf Jansen
Misschien zijn de boeren zo boos door hoe het beleid wordt gebracht.

mi. De Politiek...Ze brachten het ...op z'n Boern fluitjes...met de uitslagen van... de Algoritmes...
(Alles over 2 kam scheren is dat!!!)

:roll:

_____________________________________________________________________________

Van deze snap ik helemaal niks...


Het is, kortom, zoals een collega het ooit verwoordde toen hem werd gevraagd of Tolstoj Russisch is of Nederlands: “Katja is een Nederlandse met een accent.” Zelf kan ze dat alleen maar beamen: “Zo voel ik me”.

Ja, totdat Rusland de oorlog in Oekraïne begon. “Op dat moment kwam er een barstje in dat gevoel Nederlandse te zijn”, zegt ze. “Plotseling voelde ik me Russisch, ik merkte toch dat ik daar vandaan kom. De oorlog plaatst ons als onderzoekers van post-Sovjet-landen in een onmogelijke positie. Het gaat ons persoonlijk aan. Ik ben gezegend dat ik hier ben, maar heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”

https://www.trouw.nl/religie-filosofie/ ... ~bc545235/

mi...Ik zou het snappen als ze van geboorte Oekraiense was...
en in Nedeland is beland...
Maar
ze is Russchische van geboorte...
De Russen beginnen een Oorlog...
en haar reactie is...

“Plotseling voelde ik me Russisch, ik merkte toch dat ik daar vandaan kom. De oorlog plaatst ons als onderzoekers van post-Sovjet-landen in een onmogelijke positie. Het gaat ons persoonlijk aan. Ik ben gezegend dat ik hier ben, maar heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”

mi...Nogmaals...(Mijn denkens er over is)
Ik zou het snappen ...als ze van geboorte Oekraiense was...
en is in Nedeland is beland... maar heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”
Mijn medeleven gaat nu over mijn geboorteland de Oekraiene...
(Dan had ik het gesnapt...)
(Maar niet zoals zij het beschrijft...Komt neer op
zo zij het ervaart...Mijn medeleven gaat nu over mijn geboorteland Rusland...
en heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”

mi...Nog logische zou zijn geweest...als ze het zo zou ervaren ...zo van... Wat fijn dat ik indertijd gekozen heb
samen met mijn Kinderen...uit dat Rusland weg te gaan en... in het Vrije Westen van Nederland woon...Juist sinds die Oorlog...dat
Rusland de Oekraiene binnen viel...(Pas nu voel ik me echt helemaal thuis...in
Nederland)

Maar ze denkt precies het Omgekeerde...)
Nou ja... zo denk ik er over...
mi...Die Spoort niet...die Katja Toltsoj...

(Als het een gevluchte Moslim was ...naar het Westen toe...zou ik zeggen...Pas Op
die is bezig te Radicaliseren...voor de hetende ...Heilige Oorlog...om die te ondersteunen...)!!!

(maw Zulkse Personen...Pas op...die zijn dan niet of niet meer...
wat ze... heten lijken dunken doen voorkomen...)
(met hun en haar
heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”
Maar hoort in het land...met de hetende Heilige Oorlog
tegen de Oekraiene!!!)

:roll:

_______________________________________________________________________________

EenVandaag...Wat vind u van dit en van dat...en van de WK in Qatar?

Mijn stelling ermee is zo...
Of we gaan als Land...of niet...
Is het besluit genomen...we gaan...dan moeten we het net zo vieren mee beleven...als altijd
alhier en aldaar...

Te zot om als...Graftakken alhier ermee te moeten omgaan en ook als Graftakken daar...
Het gaat mi om de Sport en nergens anders om...

Besluit is van Hoog tm Laag genomen...We gaan...
Nou dan...
Laten we het feestelijk mee beleven...voor...Onze Oranje... Spelers...

En mochten ze... de Finale halen...verwacht ik gewoon...onze Premier er en onze Koning er...

(En wie er tegen is...kijk dan... dat... niet op TV!!!
Graftak er dan maar mooi op jezelf ermee!!!)

Zo denk ik er over!
Het gaat niet om Qatar...maar om de Wereld...toon de Wereld

Hoe wij feest vieren...Links als Rechts en van welke Ras en Sexaard en Rangen en Standen aan toe...
(Laat dus die Graftak smoelen figuren...maar mooi thuis blijven...die zijn de Reclame niet...voor ons Land nl!)
Dus
Hou het als Gasten beschaafd maar...
Bij elk Winst ...van ons Elftal...zo de straten van Qatar door gaan...maw Maak Reclame voor ons Land er!!!

https://www.bing.com/search?q=Koningsda ... cc=0&ghpl=

Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 13 nov 2022, 15:39

Ulevellen

Het gaat wel, met de griep, maar leuk is anders.

Ik moet wel lachen om je LT.
Jij had ,als ouwetje, zo je het zelf schrijft, de herhaling corona prik gehaald, en kort erop, de griepprik en kreeg visite
van iemand, die de dag erop, pos corona bleek te zijn en iemand, die de griep kreeg,
die het al onder de leden had en je had ze, allebei, en nog voor het eerst ook, sinds corona, bij komen en gaan, met een knuffel begroet,
en je mankeert, zelf niets. Ha ha ha

Ja meid, gewoon feesten, zo we altijd doen, met ek's en wk's met winsten, dat is de beste reclame, voor ons land, mits ze er, hier en vooral, ook daar, geen er geen kolere zooitje , van maken.
Dan heeft het, toch nog nut, er naar toe te gaan, naar dat wk!

Dat verhaal , van die Russische, die Nederlandse werd, dan blijkt, ze werd, dat dus niet.
Maar misschien, haar 2 kinderen wel, en daarom, is ze, nog steeds hier.
Maar je toonde het goed, LT, zo gauw Rusland oorlog ging voeren, is ze liever daar,
en is dus, voor de oorlog, op de Ukraiene!

Die mensen, die haar, theoloog des vaderlands hebben gemaakt, keken niet verder, dan hun neus, lang is!

Hou je taai meid, met je, zo jij het noemt, natuurlijke euthabom, in je lijf, met gemeten
anorisma echo, van 5mm.

Liefs en knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 nov 2022, 02:27

Vellen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=35fHT_pKrEU

Publieke Tribune keek ik op TV...Welk Publiek?
https://www.human.nl/de-publieke-tribun ... ajaar.html

Die het woord en weerwoord deden... waren ook Wetenschappers...

Om de 5 minuten 1 Ondertitelde zin...(?)

mi Het wantrouwen in de Wetenschap begon zo...oa Met Corona
Bij die Waterzuip kletstafels...wat de ene Wetenschapper uitlegde...was bij een andere waterkletstafel...een
Wetenschapper...het er niet mee eens...
Zo begon het wel...Het wantrouwen...over het Corona beleid...

Ze kunnen wel doen...of het vanuit de ...gewone...Burgerij kwam...het wantrouwen van de Wetenschap...
maar... zo zat het niet in elkaar...
Wetenschappers
waren het onderling...niet eens...met het gekozen beleid...
en het Gekozen beleid...(door de Politiek)...kwam weer van Wetenschappers...

Zelfs ...uit die gesloten club ...als zijnde Het RIVM...(Met het vaste groepje leden)
kwamen verschillende
geluiden...er over... van ...naar buiten...in die dagen...
Daar zit je ahw
als Gewone Burger...wel naar te kijken...met dat...op TV...

Zelf was ik het ook niet overal mee eens...vb Om Mensen met een dodelijke Virus...naar een
Ziekenhuis te brengen...zou mijn idee tip nooit geweest zijn...

Iemand van het Rode Kruis (Hun Directeur) adviseerde ...meteen met die bepaalde klachten...naar
de Huisarts te gaan...
Daar was ik het ook niet mee eens...

Ik was het met de type Lockdown niet eens...
De Virus pakte toen voornamelijk tm dodelijk uit...bij Bejaarden
mi had Lands Bejaarden sector...in Lockdown gemoeten...dan kon de rest blijven doen...wat ze
altiojd al doen...vond ik ervan...ipv het hele land plat leggen ...iov de Politiek...die
alles klakkeloos na kletsten wat die ene of die paar (Wetenschappers) ze uitlegden...via
het RIVM...(en waar andere Wetenschappers het dan ook weer niet...mee eens waren...
zelfs enkele RIVM Leden!
Maar toch door doen...met het hele land plat te leggen...

Goed als dat dan moet...moet het...maar er kwamen steeds meer zaken naar voren...die
in het land gewoon door gingen doen...met toestemming van de GGD...gewoon doorgaan
met die film mogen maken...door de straten...

en dan die Floortje...mocht in dat Buitenland n iks...dan maar terug naar Nederland
en daar een programma gaan maken...tijdens de Landelijke Lockdown...ging zij opnames
maken door het land...bij mensen...

en dan zo uit het wild...Mensen langs de Huizen laten gaan...om voor hun de boodschappen te mogen gaan doen
ipv de eigen Mangelzorg van die Bejaarde en zieke Mensen...

En dan 2 Knuffel Marokkanen die met Pasen een bloemetje langs de huizen gingen brengen
wat voor de eigen familie naasten verboden was te doen...deden zij...

Weer later...Het land mocht maar 3 Mensen in huis aan de tafel thuis ontvangen...maar op TV waren de waterzuiptafels
overvol met mensen...

Ik ga niet alles optypen...maar de wantrouwen in het land groeide er wel van...
of we voor Jan L...in Lochdown aan het doen waren
behalve die rij Gedekten...met hun Alles mag behalve een Sigaar...aan het doen waren
tm op TV aan toe...

Corona Top Wetenschappers...die zelf aan die overvolle TV Kletstafels plaats namen...terwijl
iov het land de Burgerij...niks mocht...later met 3 aan de tafel mochten...
zaten zij met z'n allen ...aan de tafels...op TV!
Maar (Om die dek patronen)...het wantrouwen in het land groeide er wel van...
of we ...als Burgerij...voor Jan L...de Lockdown... aan het doen waren

Oja ik herinner me er nog eentje...Bekend werd...in bepaalde Dorp heerste buiten gewoon veel
Corona...2 mannen er naar toe met TV opnames...gingen langs de huizen er...

En een nogal... hele grote groep...was in ik meen in Carre opnames
aan het maken...om er een gezellige Corona show...met jongeren...er van te maken...voor de tv.
(Met die ex VoorZitster van de Tweede Kamer...de vorige van de nu vorige...was dat!)

Maar (Om die dek patronen)...(Voor die hetende mensen met die zgn
A statis)...WGS BEKEND ed (alles mag ...behalve een Sigaar...aan het doen zijn!)
Het wantrouwen in het land ...naar de wetenschappers en naar de politiek toe
groeide er wel van...en nam steeds meer toe...
of wij...als Burgerij...voor Jan Lul en Mien Kul...de Lockdown... aan het doen waren...werd dat!
(Met iov...z'n drietjes mogende aan de tafel...en zij zitten er met 6 of meer en er
nog omheen ook en dan het orkestje nog etc.)

Ik bedoel ermee te zeggen...ze doen vaak...of het De Burgerij is ...dat tegen de Wetenschap is of tegen
de Politiek is...dat het vanuit de gewone Burgerij komt...ahw...
maar...
eh...eh...eh...

Net als... met dat Human programma...Publieke Tribune...maar onderwijl...zijn het alleen
lands upperten mensen ...die er praten...
en
niet ahw de gewone Mee pratende...BURGERIJ...erbij als ...Publiek...op die Tribune...aan het woord er...

Maar... (Om die dek patronen)...(Voor die hetende mensen ...met die zgn
A statis)...WGS BEKEND ed (alles mag ...behalve een Sigaar...aan het doen zijn!)
Wie nemen ze er... nu weer mee... in de maling???
DIE WETENSCHAPPERS...samen met iemand... van... de Politiek...en ...met welk doel?

Nou dat dus...

Zelf ben ik van aard geen wantrouwend persoon...nam dan ook gewoon de Corona Injecties en de Griepprik ook...
dat bewijst al genoeg!!!) Ik type ...(nog erg sumier ook)...wat ik GeZien heb...in die dagen...
:roll:

(Ik zou ...(Hier en NU)... die ex RIVM Directeur... naar de Huisarts toe tippen...als ik daar aanwezig was geweest!)

:roll:
___________________________________________________________________________________

Ik keek de RK kERKDIENST OP tv...VANUIT DE fRIEZE kERK TE ROME...

Kwam omdat ik in het bprogramma ervoor...Geloofsgesprek...hoorde...onze Nederlandse Bisschoppen
waren bij de Paus...en dan is zo'n type als ik...toch wel benieuwd....en wat is de
uitkomst van zo'n week daar geweest...
Nou dit...
Bezoek aan Vaticaan
Paus vraagt Nederlandse katholieken: Geef niet op...

mi Moet die hele Kerk gerenoveerd worden...
ipv met het oude...Geef niet op...
(Vroeger noemden ze dat...dat is vechten... tegen de Bierkaai)

Niet alleen hun Kerken ook hun Kerk diensten...
moeten nodig...hersteld...

Daarvoor is men tegenwoordig...teveel en te hoog geschoold...zoals het er nog steeds toe gaat...
met hun...Maria is de Moeder van God...en de eeuwige Maagd Maria...
en dan meteen al te beginnen...met Mijn schuld Mijn Schuld Mijn Schuld...
als zondaars...daar hebben ze de hele week zich tge barsten voor gewerkt en geschoold en gestudeerd...
of dat na een levenlang...het blijft maar heten...Mijn Schuld...(3x)
Ondertussen
je kan er bij in slaap vallen...de zaal (Het Schip ahw)na de schuld bekentenis... hoeft nauwelijks tot niks...
alweer en nog steedes dat Koor...en alweer dat Koor en alweer...het Koor... iemand zegt wat en alweer
dat Koor...
Volgens Mij
Moet de H Hosti ...ook in de Wijn gedoopt...en niet alleen ...de Priester ...drinkt ervan...
(Dat is de bedoelimg er niet van!)
maw Het komt... zo onaf over... allemaal...en zo... uit de tijd ook...
(sowieso voor de aanwezigen ...in het Schip...
OP HUN SCHULD NA...Ze komen er behoorlijk bekaaid vanaf ahw)
en
alweer
mist het
met TV opnames...
De Gemeenschap van De Heilige Geest...(Het Mee Tonen van de aanwezige Mensen in het Schip
aan de Mensen die thuis dat op TV kijken...)

Nou ja het gaat me ook eigenlijk niks aan...Ik ben niet eens Rooms...
Maar...het valt me...wel...op!!!
Het mist Spiritualiteiten ...voor de kERKGANGERS ZELF...
(Het lijkt meer een feestje... voor de Priesters samen met het Koor...)ipv
en daar kunnen ze in deze tijd...mee ...in het Schip ...van terecht komen...
en ook met dit...
met Onze Lands Kardinalen...met dat top dure week uitje te Rome...
Bezoek aan Vaticaan
Paus vraagt Nederlandse katholieken: Geef niet op...

Nog een extra Note van Mij...
(Nog is...De Maria is niet de Moeder van God...
zij heeft de Hemel en Aarde niet geschapen...
De Maria... is de Moeder van...De Christus!!!
Komt dat door...

Zij De Maria... heeft een gezin met Kinderen gehad...ze kan dus niet...Eeuwig Maagd heten...
Komt dat is door...
bij die Celibataire Gasten!!!)

En De Jezus...zit niet aan de Rechterkant ook niet aan de Linkerkant...maar
precies...linea recta voor God zelf...
en wel...daardoor...kan de Heilige Geest Stroom
tussen God en de Mensen stromen...
(Het zit ahw Natuurkundig als Wiskundig zo in elkaar...)
...(14)
(14 . 14)

(14.14) is De Allerhoogste Geest Verlichte Mens ooit...geworden...
dat is niet God(14) ...maar De Christus...(De Jezus Christus) (14.14)
die is en was ...en zal altijd Mens Zijn... en blijven...
maw die zit ...in het grote Vierkant van ...(VOOR GOD (14) ZELF)
IN ...Het Huis Mijners Vader...heeft vele Woningen...

(Stel je een Trechter voor...waar Het Licht...van de Heilige Geest... door stroomt...
tussen God (14) In het Dak van Het Huis......en De Mens (14)(14.14)(14) en de Mensen...
De samenstelling van ...Het Licht...is het allergrootste...in de Trechter...dat komt VAN BOVEN AF...gelijk
neer
(beneden (14) dus...OP (14.14)
en van daaruit...Komt de Lichtstroom... en ook... De Heilige Geest
naar de rest toe...van De Mensen...
(Wie dat opvangt vangt het op...) Sumier getypt zo zit dat in elkaar...

(De Getallen van Het Zijn...Geest Verlichten...hebben een 14) ACHTERAAN...(als ze nog leven op Aarde)
en een (14 ook... er voor...als ze... Hiernamaalsen zijn)

maw.
Op De Getallenlijn van ...Het Zijn...
De Maria (14)(3)(3.3)(14) (SECU (3.3)is God(14) niet...maar haar Zoon...De Jezus...De Jezus Christus (14(14.14)14)
is God (14) ook niet...
maar... DE 14DE LINIELIJNERS...Van daaruit ...stroomt wel...De Meeste aan ...Heilige Geest...tot
de rest...van De Mensen...TM OP DE AARDE AAN TOE...

(Ik legde ook welis uit...dat De Maria...(14)(3.3)(14) Het dichts bij... de Mensen staat...op de
Getallenlijn van Het Zijn...)

(Van mij hoef je er niks mee...maar...ik tracht het welis...uit te leggen...
dat vooral De Roomsen ...er nog steeds...de meeste fouten...er over maken...Nou dat...bv)

(En maken ook ...de minste gebruik...oa tijdens de Kerk diensten... van de massale invloed van
De Gemeenschap...van... De Heilige Geest...)ook die van...Deze tijd!!!

De (Aardse) Mensen...Ergens in de (Zo te Ziene)...REDELIJKE NABIJE)...Toekomst...ze ontdekken er ...ALLES...over!!!)

Nou zo kan die wel weer...

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 nov 2022, 15:20

Lenden... :)

https://www.youtube.com/watch?v=CCSlFGGaBH8

(Ik las dit...

CBS: Man verdient nog altijd meer dan vrouw, verschil alleen binnen overheid afgenomen

Daarom willen ze al wat decennia's dat Vrouwen buitenshuis gaan werken...zze zijn stukken goedkoper nl!

Nee klopt...(antwoord terug op een vraag van iemand)
Daarom schreef ik ook...als ze Moslim was...kunnen juist die...radicaliseren...
anderen
vooral in het Westersen...kunnen spion worden...doen of ze alles doen voor de vluchtelingen
maar wel alles doorgeven aan eh...)
EN JA ...DAT HAAL IK UIT DIE ENE ZIN...1 ZIN IS VAAK GENOEG NL!
(in dit geval...wel een lange zin) binnen een heel verhaal...)

Totdat Rusland de oorlog in Oekraïne begon. “Op dat moment kwam er een barstje in dat gevoel Nederlandse te zijn”, zegt ze. “Plotseling voelde ik me Russisch, ik merkte toch dat ik daar vandaan kom. De oorlog plaatst ons als onderzoekers van post-Sovjet-landen in een onmogelijke positie. Het gaat ons persoonlijk aan. Ik ben gezegend dat ik hier ben, maar heb nu toch het gevoel hier niet helemaal te horen.”

Dus als het een Moslim was...dan eh...maar het is ggeen Moslim...dus grote kans...dat die ...voor
Spionage diensten gaan worden gebruikt...of dat al zijn...
doen ...of ze alles doen ...voor de vluchtelingen
maar wel ...alles doorgeven aan eh...)is een vb ervan...
(maw zo iemand...het blijft een visje... om te vangen voor...de tegen partij ahw!)
(Is mijn mening er over!)

:roll:
______________________________________________________________________________

Ik zag op TV bij RTL Tekst dit staan...

Energie Planfond is voor de rijken...

Daar ben ik het niet mee eens..
Ze zullen het mi....niet nodig hebben...maar het plafond van 190 euro is bij allemaal hetzelfde
verbruiken rijken meer energie ...dan moeten ze dat wel zelf betalen...
bezuinigen op energie...zal je dus meer bij ...lagere inkomens tegen komen...
rijken hoeven er geen moeites voor te doen...maar dat ze rijker worden ...van die 190 euro...
is een lachertje!

Maar om rijke mensen ...er buiten te sluiten...Welke Huis nummers dat zijn
om dat te onderzoeken... Wie wat waar etc...kost mi...veel meer...dan ze
die 190 euro... ook te geven...
en kost ook... veel meer...wachten tijd...alles omtrent...te onderzoeken...terwijl de rest...het Hier en Nu
het juist... van de metene
nodig hebben...
Vandaar
dan maar allemaal...die 190 euro...tm het plafond...alles er boven... moet wel zelf betaald...
mi dankzij de rijken...met grote huizen...wordt er nog iets...er boven betaald en
die er allemaal er boven op moeten betalen...dat kan... het plafond...naar rede... behoud zijn
te blijken...te dragen...juist ...ook voor de rest
in het land!
:roll:

____________________________________________________________________________

Dit vind ik altijd zo leuk en interessant ook...
In elke eeuwtijd
denken veel Mensen...knapper dan wij zijn... bestaat niet...
en/of we hebben alles al ontdekt...
en dan komt er ...plots ...weer zoiets...

CARDIOLO­GIE
Zonder draden in het hart toch een hartstilstand oplossen: ‘Dan hebben we er weer een mogelijkheid bij’

Er is ...en er zijn dus weer...nog knappere Mensen...in elke eeuwtijd erbij...dan de vorigen...en daardoor...leven we...met z'n allen
dan ook...een stuk langer...dan eerst...

:lol: :roll:

__________________________________________________

Dacht ik laatst nog aan...dan noemen ze toch ontzettende grote getallen...op Tv...over Kankers in de toekomst...
en hebben niet door...
dat de knappers... in de toekomst...er misschien wel 3/4 of meer...het genezen krijgt...

(maw ze onderschatten alsmaar...de knappers...van de eeuwen tijdperken...van de Toekomst!!!)

Dan zijn dus weer...nog knappere Mensen...in elke eeuwtijd erbij...die nog knapper zijn ...dan de vorigen...en juist
door die Onderschatte Mensen...komt plots...de verrassing uit de bus...want...daardoor...leven we...met z'n allen
dan ook...een stuk langer...dan eerst...

(Ik bedoel eigenlijk te zeggen...dat die hele grote getallen...die ze nu opnoemen ...alsmaar op TV
voor in de toekomst...
erg vaak...zwaar overschatte getallen zijn...want ..die...dat doen...houden geen enkele rekening...met de
dan...nog veel knapperen...in de toekomst...knapper...dan ze zelf zijn ...Hier en Nu...

Door die... zwaar Onderschatte Mensen...komen die uit de bus...(in de (nabije) Toekomst...
verrassing...daardoor...leven we...met z'n allen
dan ook...een stuk langer...dan eerst...
Omdat
de verrassing er over...in de Toekomst ligt...
maw de Toekomst ligt ook niet stil...omtrent...zoals ze vaak... op TV (Hier en Nu)...wel doen overkomen....

Leuk zulkse toekomst gevallen...(hoe ouder we worden)...tegen te komen...Hier en Nu...
en (Zie je wel)...dat die knapper zijn...dan de vorigen...
CARDIOLO­GIE
Zonder draden in het hart toch een hartstilstand oplossen: ‘Dan hebben we er weer een mogelijkheid bij’

Door die... *zwaar Onderschatte*... *(Toekomst) Mensen*...komen die... uit de bus...
verrassing...daardoor...leven we...met z'n allen
dan ook...een stuk langer...dan eerst...

:roll:

___________________________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ng-amerika
2ling Olifantjes
Fijne rest van de dag...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 15 nov 2022, 15:36

Enden

Ik las dit
Steeds meer Nederlanders hebben geen eten: Rode Kruis breidt voedselhulp uit

Is Nederland al helemaal, geen rijk land meer, maar een derde wereldland geworden?
Want dat moet je er toch wel van denken? Ook in het buitenland, over ons land.

Wat vind jij ervan LT, een gym leraar, van 36 jaar misbruikt een schoolleerling van 15 jaar
en vermoord die nog ook, en krijgt er 14 jaar voor.
Is Nederland, al te arm, om gevangenissen, te onderhouden???

Je tips, voor de roomse kerk, vind ik echt helemaal niets te gek,
en je tip, dat Maria, het dichts bij de mensen staat, ervaren wij als rooms gezin ook zo,
Dat de kerkdiensten, je niets bevalt, daar lijken massas mensen hetzelfde over te denken,
ze blijven, bij bossen weg, en komen de bisschoppen in Rome, krijgen ze te horen, geef niet op.

Dat staat jou ook helemaal niets aan.
Volgens jou, moet die kerk, echt veranderen, anders gaan ze, met man en muis, het schip in.

Nou meid, wij komen er nog wel door, maar de generaties na ons, lopen het risico, dat het
een moslimstaat wordt, zoveel hebben die, rijke bedrijven bazen, er al binnen gehaald en ook
via vluchtelingen, komen ze massaal binnen.

Of het zo moest zijn, de meeste vluchtelingen, uit de Ukraiene zijn Ortodoxe Christenen.
en wat doet het ind ermee, met velen, ze terug sturen, als ze via Polen kwamen,of via
andere landen.
Net als met de meeste, Armeense Christene vluchtelingen, sturen ze terug.
Maar als ze niets snappen, snappen ze niets, die beslissers!

Nou meid, hou je taai en een goede week allemaal, Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 nov 2022, 03:10

Denken... :)

https://www.youtube.com/watch?v=zSkvtOn9c2M

Ik las dit...
OPINIE PROPAGANDA
Waarom Poetin de strijd in Oekraïne omdoopt tot een heilige oorlog.

Tja waarom...dan snappen ...de Moslimlanden het ook...en dan hoopt die ...dat die die landen mee krijgt...
Om Wapens vragen voor de Heilige Oorlog bv.

Maar aan geen en oorlog zit iets Heiligs aan
en aan het doden van Mensen ook niet...
maw Het agressor land...die beslissende Leiders daarvan...daar hebben ze mooie zwarte gaten voor uitgevonden...
want zo zitten dat soort dingen ...ook wel in elkaar...voor plots of tzt!!!

Ik heb alis beschreven...zo gauw de Oekraiene begonnen EU te willen worden...
begon het agressor land al...in de Grensgebieden...oorlogjes te voeren...met
de Seperatisten... in de grens gebieden van de Ukraiene...met de Wapens er naar toe...schoten ze
de MH17 neer toen...een duidelijk teken dat er in de Ukraiene oorlog gaande was...
want
in de STATUTEN VAN DE EU STAAT
Een land in oorlog kan geen EU lid worden...

en toen

De Oekraiene wilde ook wel lid van de navo worden...
in de STAUTEN VAN DE NAVO STAAT
Een land in oorlog kan geen NAVO lid worden...
dat zijn de enige redenens...van Rusland om oorlog te voeren ...als
agressor land...naar de Oekraiene toe...
Oorlog met het hetende afvallige USSR land...kan niet lid worden van de EU en niet lid worden
van de NAVO...

De Neutraliteit van China was ook opvallend...
Die willen ook al vele jaren hun afvallige land Taiwan...terug veroveren...
maar het siert die Chinese leider Xi Jinping ...dat die nog altijd...rekening houdt...met zijn Westerse Vrienden...

mi Zulkse landen
pakten het helemaal verkeerd aan...ipv die afvallige landen aan alle kanten
te vertroetelen...aan alle kanten....en het met liefde... trachten in te pakken...Nou ja dat is namelijk...ook een methode
zodat de hetende afvallige Mensen...spijt krijgen...dat ze er bij zijn weg gegaan...en er weer bij willen horen...

Nou ja dat dus...ipv het met agressie en oorlog het willen terug veroveren...dat maakt haat en nijd...bij
zo'n land willen ze ...die afvallige landen...nooit never...niet bij horen... en willen afvallig blijven!

Maar de Tip blijft...omdat de Oekraiene het agressie oorlogs land niet is...maak de Oekraiene
snel..NAVO lid... dan heeft het voor de Russen geen zin
om langer oorlog daar te voeren...

:roll:
_____________________________________________________________________________________

En ja...Ik vind die straf van 14 jaar ook bezopen...
(en niet te verteren voor de nabestaanden en familie en vrienden en klasgenoten!!!)

Het ging niet om laag geschoolde baldadig iemand
Maar een Hoog geschoolde School Gym Leraar...man van 36 jaar...

Leraren hebben de verantwoording voor de Kinderen...
en dan met zo'n kind ...om te gaan met sex...misschien al een hele poos
dat is al een hele erge... aparte ernstige ...misdaad
Kind Misbruikt...
en dan ook nog ...Kind dood gemaakt...erger kan het niet...als Misdrijf...
Daar zou men in veel landen 30 jaar of meer voorgeven!!!

:roll:

_______________________________________________________________________________

Soms kan de Maatschappij ook best beter oppassen...

Ik las dit is...
Vriendenonderonsje
Moedershartjes
prinsesjes
mijn vriendinnetje
Mannetjes
Zolderkamerdebieltjes
een 36-jarige man over een 15-jarig meisje...de lekkerste prinsesje

Zo iemand... zou ook...ALTIJD... in de smiesen gehouden moeten worden...

Nou ja ik zag vanavond op TV
Argos...
Er mag dan inmiddels 8 miljard Mensen op Aarde zijn en in korte tijd
4 miljard zelfs...binnen een halve eeuw en in alle eeuwen ervoor ook 4 miljard...
samen 8 miljard
de Mensen worden er niet beter op...met zoveel meer en meer en meer...
mensen op Aarde te maken...

De vele miljoenen Kindertjes ...die misbruikt werden en worden...en dat op foto's en op films op
Internet gezet...ging Argos over...

Soms kan de Maatschappij ook best beter oppassen...
Mensen lijken steeds lakser te worden...als het om hun Kind of Kinderen gaat...

Hoewel...Vroeger na WO2...speelden wij ook buiten...
Toen kwam het... in ons land...nauwelijks voor...
heel soms...een Leraar op een School...werd opgepakt...
Bijna altijd waren dat...van die strenge type Godsdienstigen
met niks mag...ook geen Sigaar niet uit en niet thuis...etc. ook geen TV etc.

Het valt wel op...sinds er steeds meer... niks mag in het land...
is niet alleen 1 op de 3 echtscheidingen gaande...ook de Burn-Out ...is een zeer grote ernstige factor geworden...maar ook oa
Kindermisbruik...

Mooi zulkse Mensen er voor te vinden...die zulks wereldwijd uitzoeken...maar het is tegen de bierkaai vechten...
zeggen ze zelf...die Onderzoekers...

Mensen letten schijnbaar niet meer op ...uit en thuis en op het werk...

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/11/14/ee ... n-a4148196
Dit lijkt veel op wat Welmoed overkwam
maar dan maken ze fake
door dingen weg te halen...oa Google ging overal het Sigaretje ...Sigaartje Pijp en Shaggy op foto's
eraf halen...
Dat is ook vals spel...dingen weg halen op Foto's en films...lijkt op Privacyy schendingen van
die Mensen...hun portret...in beeld...ze anders doen voorkomen...dan ze zijn...

Met de USA Crimi series... worden toch nog de meeste moorden opgelost...omdat de daders rookten...
en waar... dat anties beleid kwam (niks mag ook geen Sigaar etc)
lossen ze nauwelijks nog moorden op...ea grote criminaliteiten...ook niet...

Een Schilderij weg halen...omdat erop gerookt wordt...
is typisch... uit en thuis en op het werk...zo'n graftak figuur...met niks mag...mogen anderen...ook geen Sigaar...
daar hebben we
de SWereld Pandemie Harddrugs van...en gesnuif aan balonnen ed.
maw
de Wereld moet oppassen ...op die anties figuren...ze maken de wereld slecht ...en... onveilig...

Ik stond is in de lift...2 oudjes waren toch aan het mopperen...dat er nog steeds mensen met een hond over het plein
liepen...
ze wilden die weg hebben er...

Maar mijn ervaring is...dat Hondenuitlaters alles zien...
en ze kennen de wijk...als geen ander...

Als ik... als ouwetje in de verte al zo'n Hondenuitlater ...aan zag komen lopen...ging ik juist geld halen bij de
Pinautomaat...die liep dan ondertussen er vlakbij...

Een paar gezellig schoolkinderen ...stonden met elkaar te praten ...na school op het plein...die anties wijven hebben ze gewoon weg gekletst beantied...

Maar ook... als die er stonden...ging ik geld bij de pin automaat halen...
Ook die Zien alles...niet bewust perse...maar ze zien het...wat er om hen heen gebeurt...

Heb ik weer...ik stond is ...in de lift...en een man en vrouw...erg bejaard...klaagden er over...dat er altijd
een Kat over het plein heen liep...
dat moest verboden worden...

Ik zei best pissig...en dan...een bejaarden Senioren flat... vol met muizen en ratten...dank zij jullie...

Vroeger maakten ze... al die Grote Bejaarden zaken ...het meest buiten..de ...stad...
dan had de rest in de stad...tenminste het leven...
Zelf een leven... met van alles... en nog wat gedaan ...en bejaard... de generaties er na...mag niks...

Maar ik zie liever ...een plein ...vol met Full of Life...en er loopt geen 1 kat maar 2...een zwarte
en een rooie...die elkaar nooit tegen komen ...elkaar net niet passeren...met hun dag rondje wandelen...
leuk om te zien juist...Maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien...

Gelukkig... die man ...met die grote hond... stak ook weer het plein over...maar groepje school koters
heb ik al tijden... niet meer gezien...
ze hebben ...toch wat... als successen... weg weten te kletsen...die Graftakken lieden... met hun anties...
(Slecht voor de Binnenlandse Economie... zijn ze ook...ook dat nog!!!)

Nou genoeg gemekkerd...Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
PS.
Ik las dit...

Plan: elke militair in uniform mag gratis met de trein

mi Als ze alleen zijn
of met zn 'twee
zouden ze eerste klas... moeten kunnen...anders kunnen ze het mik punt worden
van Baldadige gasten...of nog erger...individuele terroristen ed.

(Die VVD kamer lid...en die van die andere Partij ook niet...weet vast niet...dat Militairen al heel lang...niet meer in uniformen reizen in het OV in Nederland!!!)

Maar... ik herinner me nog...een hele poos terug...ze moesten juist opeens...zonder Uniform reizen...in het OV
omdat ze toen alsmaar
het mik punt werden...vaqn respectloze baldadigen...of nog erger...individule terrorisnen...als risico...
(Was toen erg ganbaar nl...)

Vandaar m'n tip...

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... v-defensie

Als die risico's er nog steeds zo is...is het handiger ...Militairen een gratis OV kaart te geven
Hoe ze ook gekleed reizen..

mi Als dan je toch...de Beschermers van ons land...dat extraatje gunt...gun het ...dan ook ...De Politie Agenten!!
Ze zijn ook de Beschermers van ons land...dito
Hoe ze gekleed ook reizen..

Een geplastifiseerd kaartje met fotootje...voor de Conducteurs...
en opdat niet Vaders de Man... ermee gaat reizen...met de gratis kaart van Agent of Soldaat...Moeders de Vrouw
of opdat niet Moeders de Vrouw ermee gaat reizen...met de gratis kaart van Agent of Soldaat... Vaders de Man...
want...dat kan... banen kosten nl!

Dus gratis...maar dan wel...met een geplastifiseerd kaartje... met fotootje...voor de Conducteurs...

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 nov 2022, 02:23

Kenmerk... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=uWtSxV0Td4Y

En Toen...zit daar een forse schade vergoeding aan vast...bv door de vrouw...met de valse beschuldiging???
https://nos.nl/artikel/2452709-fc-volen ... n-incident

:roll:
____________________________________________________________________________________

Ik kreeg ook de vraag ...of ik naar het Voetballen in Qatar ga kijken...

Ik heb wel 50 jaar of meer...grote belangstelling gehad...voor het voetballen...en keek ook alle EK's en WK's
maar ergens is mijn belangstelling ervoor zwaar afgezwakt...

Jonge knullen...die miljoenen verdienen...via veelal door Sponsors...die in eigen bedrijf... het eigen personeel...de
laagste uurloon geven...en vaak met flexibel arbeidscontract afschepen...na 1 of 2 jaar en dat personeel
in de ww of bijstand terecht komen...
(1 of een paar en wat circuitjes top rijk maakt en...
Typisch een voorbeeld...waar we in ons LAND...zoveel arme wijken van hebben!!!)

Ik hoorde op TV dat er wel 300.000 mensen migranten gewerkt hebben in Qatar...aan stadion en ongeving...
Ik vroeg me af...
stel dat in Nederlan...en in welk ander land dan ook...hoeveel 300.000 werknemers...zijn er
in die 4 jaren overleden...
Tel dat is op...
en vergelijk dan het aantal doden in Qatar in die tijd...

Maar het woongenot liet aan alle kanten afweten...maar kijk is in eigen land...hoe is het bij ons...met de werk (W-) Migranten...en het woongenot...
Nou ja ik bedoel maar...De Grote vinger naar een ander land toe wijzen...en daarom zouden we niet gewoon
uit of thuis...het WK Voetballen moeten mogen kijken...
maw Vergelijk eerst is...hoe is het in eigen land...met al die dingen...

Eng en raar vind ik wel...dat zo'n erg rijk land als Qatar...heel erg het laat afweten...met een normaal uurloon
voor W-migranten,...en ook met afhandelingen... van overleden W-Migraten...geen schade vergoeding aan die familie betaalde...

Wat mij in die ongeveer 50 jaren ...is opgevallen...
dat vooral via de Sport...Topsport...ook via de WK Toerisme
die landen zo snel...ook de moderne kanten opgingen...
wat niet was gebeurd...zonder al die EK en WK Sport Toerisme...

Alleen daarom al
moet je er als land ...aan mee doen...en de Sport toeristen aan alle kanten tonen...hoe de dingen
anders gaan...in oa de Westerse landen...

Juist die kans krijg je alleen als je er ook lijflijk naar toe gaat...

(Moeten ze er geen beesten bende van maken...een kolere zooitje...om verlies ed)
Maart globaal gezien
is er oa via de Sport...erg veel positief veranderd...juist in die achtger gebleven landen...
die zag je vaakDe Bevolking er verandert...ervan...vaak
in een sneltreinvaart...ook mee modern doen gaan... en nadenken over levens vragen ed. vanaf daar TOP EK's en WK's
Olympische Spelen ed.

Daarom al...ben ik niet tegen...dat het WK in Qatar is...er valt ook daar...erg veel te verbeteren...
via de meedoende Landen en vooral ook via de Sport Toeristen...

Ook omdat al die dingen vaak daar ook op TV verschijnt...en het verschil van het Vrije Westen...Mensen gedrag...
dat alleen al...veel vrijer is...dito met kledij ed.

Leuk was dus... met de opklim naar het WK periode...de NL. Sporttoeristen allemaal in Oranje en door die straten Snolleke Bolken hossende...en lopende...te zien...

Dat soort dingen moeten ze doorzetten...ook in Qatar...en ook laten Zien... er is geen onderscheid...qua
ras en sexgeaardheid...in die Westerse landen...alleen alzo...kan je de wereld verbeteren...niet door er weg te blijven
want in wezen ...kan je dan...in elk land wel weg blijven...om wat er allemaal mankeert... in de landen...op de wereld...

M'n enthousiasme voor Voetballen...is teveel gezakt...om zoals voorheen...alles te gaan kijken...van het
WK 2022 Voetballen...

Of ik de WK kijk...Ik denk alleen de uitslagen... en ...als Nederland in de Finale zit...dan kijk ik wel...op de buis er naar...
https://www.tiktok.com/@best.liveperfor ... 9258472710

Toch leuk... zo in Qatar te gaan lopen...door de straten...als Sport Toeristen...en in Stadions bij een NL Doelpunt...

Dat soort dingen... moeten ze doorzetten...ook in Qatar...en ook om te laten Zien... er is geen onderscheid...qua
ras en sexgeaardheid...in die Westerse landen...(mijn mening is)...alleen alzo...(Voor de betreffend Sportliefhebbers en die het kunnen betalen)
kan je de wereld verbeteren...niet door er ...weg te blijven!!!

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221116_96640963
:roll:
____________________________________________________________________________________________________

Ik las...

DEMOCRATIE
D66 wil drempel voor verbod op politieke partij verlagen
De wet waarmee het OM nu een verzoek kan indienen om bijvoorbeeld motorclubs te verbieden,
moet volgens D66 ook voor politieke partijen gaan gelden.

Ik denk niet ...dat dat Democratisch is...
men kan wel...Personen...weren...in de Politieke Arena...(Via Meerderheid van Stemmen...in de Tweede Kamer...)
wgs bv opruiende uitens...dan is die Persoon zelf...te gevaarlijk voor het land!!!

Maar een Partij...ik denk gekozen door het volk zelf...als het de andere Partijen niet bevalt...kan men
mi die niet weg stemmen...of ze moeten duidelijk Nazi achtige zaken opperen...als hele Partij...
Maar een Partij verbod maken...
mi...Overigens dan gaan ze gewoon... anders heten...en weer verder...(Dan moet er in die Wet erbij staan...dat ze geen andere Partij mogen oprichten...met diezelfde klachten erin...)


:roll:
___________________________________________________________________

Ik las dit...
Lifestyle Gisteren, 19:20

Dilemma: ‘Ik wil geen Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders vanwege hun opdringerige hond, wat nu?’

mi Zelf ook een opdringerige hond mee nemen...(Dan snappen ze snel de hint wel!!!)

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 17 nov 2022, 11:05

Merkbaar

Ik moet wel lachen om je LT.
Je schreef al een paar keren, dat bezuinigen op gas en electra niets met het klimaat en milieu te maken
hebben, maar met te korten er aan.
Maar ze brengen het regelmatig naar het volk toe, of het om het klimaat is, er zuinig mee om te gaan.
Vandaag was dat bij de Nos, ze hebben er tekorten aan.
Jij was weer, het haantje de voorste ermee, ook met de uitleg laatst, omdat volgens jou, de
eenvandaag opinie vragen, deden, of het om het klimaat gaat, bezuinigen op gas en electra of bezuinig
je om geld, jij vulde om geld bezuinig jij, want met het klimaat, heeft dat onderwerp, niets van doen zelfs.
maar hun vragen, waren er wel naar.
of je om geld bezuinigd erop of voor het klimaat.
Jij vulde in, om het geld bespaar jij erop.
Veel leven, in de dalurentijd, dan bespaar je op de prijs ervan, voor gebruik.
Volgens jou, zouden dat meer gepensioneerden moeten doen, ipv van die hoge energie rekeningen te krijgen,
maar als het om het klimaat gaat, gaat het om olie en kerosiene en hout en benziene en kolen
gas en electra heeft daar bijna niets mee van doen, volgens jou, wat wel gaande is, er is tekorten
er aan, vooral voor nieuwe grote bedrijven en instellingen, schreef je laatst. Ze hebben veel te weinig netwerken ook gemaakt, maar dan doen of we erop moeten bezuinigen, voor het klimaat, dan
snappen ze niets of spelen vals spel, naar de burgers toe.
Maar vandaag, kwam de waarheid er over, boven tafel, en natuurlijk, had jij met je typeoefeningen gedaan er
over, er gelijk mee. Daar moet ik dus om lachen. Ha ha ha
En dus je hebt gelijk, je bezuinigt erop, om geld, en niet voor het klimaat en dat had je dan ook aangevinkt,
bij die opinie vragen, waar ze dus wel deden, of we erop moeten bezuinigen, voor het klimaat.
en dan lijkt het, of jou, het klimaat niets kan schelen en van allen, die aanvinkten, om het geld, bespaar je op energie.
Hoe dat ook zij meid, vandaag kwam het boven tafel, bij de Nos, ons land heeft er tekorten aan, en
daarom moeten we erop bezuinigen, als volk, dat is totaal wat anders, dan erop bezuinigen, voor het
klimaat.
Dus vinkte jij aan, ik bezuinig erop, voor het geld, dan blijft de energie rekening laag.
en kreeg jij geld terug, en moesten anderen fors bij betalen.
Dus gaf jij de tip hier, dat veel meer bejaarden, dat zouden moeten kunnen doen, veel leven in de
dal uren tijden.

Over het gaan naar de wk, of op tv er naar kijken, jij vindt, begrijp ik, alleen als een land gaat, kan je de
wereld veranderen., ook als sport toeristen, maar ze moeten er dan, geen kolere zooitje van maken er,
dan doen ze het juist, teniet, volgens jou, met jouw kijk erop, veranderden vooral, de ver achter gebleven landen, naar onze tijd geest, vanaf zulkse toernooien daar geweest.
Maar meid, dat moet je maar zien, en dat doen lang niet iedereen, de dingen juist zien, ze
brengen liever, anties ons landje binnen,. tm niets mag, ook geen sigaar, zo noem je dat.
Maar die graftakken (ha ha ha),kunnen beter, thuis blijven ipv daar met zulkse anties smoelen, aanwezig te zijn, namens ons land. Maar jij was al wat jaren, fan van de golf sport op tv, maar kijkt daar ook niet meer naar, omdat ze er zo erg veel bij weg lieten, maar je wel hetzelfde ervoor, lieten betalen, als abonnee.
Maar je ergerde je ook, aan sponsers, die er miljoenen voor betaalden, voor maar een paar sporters.
Terwijl in hun eigen bedrijf, de werknemers vaak de laagste uren loon krijgen, en die nauwelijks
het leven hebben, je pleite er zelfs voor, meid, om een instelling te maken, dat als ze meer dan
een ton, sponsoren, ze erop nagekeken moeten, die bedrijven, of het in eigen bedrijf, wel verantwoordelijk is,
met het uurloon, van de werknemers,. en ermee de armoede wijken creeren in het land, omdat ze vele miljoenen weg sluizen, voor die paar, in de sport. die er miljonair of zelfs miljardair mee worden, via die sponsor bedrijven.

Je ziet meid, ik heb je, wel goed gelezen, ha ha ha.
Hou je taai, dan doen wij dat ook. Liefs en Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 nov 2022, 03:02

Baard... :)

https://www.youtube.com/watch?v=xmbh4gTJ4Ag

Trusten Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 nov 2022, 01:22

Aard... :)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

(Ik tracht soms nog welis wat te snappen...
Maar kwam er met dit helemaal niet mee uit...Komt omdat ik visite had...die zo teneergeslagen
vertelde ...dat ze 60 euro meer moet betalen...omdat de collectieven ziekte kosten verzekering ophoudt...

Ik las dit net er maar is op...
https://weblog.independer.nl/zorgverzek ... rtemonnee/

Ze bleken dus de boel te belazeren...verhoogden de premie en gaven dan de kroting...
Dan moeten ze de Korting niet weg halen...maar de dieven op het wettelijke matje roepen...
Sommige
winkels doen dat zelfde...eerst de prijs tigs verhogen en dan reclame maken over zoveel procent korting...
op het product...
Kiene klanten kopers vallen dat snel op...en geven het ergens door...en dan komt het in de kranten te staan...

Goed oke ...zat ik met een mond vol tanden...die visite aan te horen...
ik had geen ene tip...
60 euro extra...bedoelt ze per maand...of per jaar...???
schiet me nu pas te binnnen...die had aan mij ook helemaal niks...met haar plotse uitens er over...

Toen mijn DJ nog leefde en nog werkte...was die op een dag zo enthousiast aan het vertellen
ze zouden bij een collectieve verzekerimg gaan...waar die werkte...en dan met z'n allen ...bij die
Ziektekostenverzekering gaan...

Soms komt er vanuit de gewone Burgerij ook welis iets nutiigs... sinds de Marktwerking...dan gaat de
Staat er niet meer over...
Maar mijn DJ is allang overleden...
en die collectieve zaak werd vis de Staat...van 10% naar 5% gebracht...
Vond ik al erg eigenaardig...want het heet Marktwerking... dan gaan de dingen ...is de bedoeling...zonder de Staat...
maw Waar bemoeide de Staat zich mee? Gunnen ze dat kleine beetje...aan winst...het volk niet eens...???
Iets door de Burgerij zelf bedacht...en ja hoor...dat moet weer weg...Zo kwam dat toen over...en Nu Hier en NU?
zo komt het mi nog steeds over...Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee...Of is die Marktwerking bij de
Ziektelkostenverzekering sowieso een Fake...en gaat de Staat er nog steeds over...
want zo komt het wel over...niet alleen als het om dit onderwerp gaat...

Hoe dat ook zij...als de Klanten van een Collectieve Ziektekostenverzewkering belazerd worden...
moet de Staat... dat breed in de kranten zetten...dan ligt het... aan de Klanten zelf...of ze bij die type
Ziektekosten verzekering willen blijven...ipv dat de Staat eigenhandig het collectieve eruit gaat halen...
Zo ongeveer denk ik er over...
mi (Ik denk niet dat Juridisch gezien...de Staat zomaar eigen innitiatieven vanuit de Burgerij...zomaar
kan laten verdwijnen...uit welke Verzekering dan ook...)
De Marktwerking heeft de Staat zelf...toegestaan...en de Staatszaken ermee eruit gewipt...vanaf
het Ziekenfonds werd opgeheven...

mi Marktwerking zijn Burgerij...ondernemingen...
Zo ongeveer denk ik er over...
mi (Ik denk niet... dat Juridisch gezien...de Staat zomaar eigen innitiatieven vanuit de Burgerij...zomaar
kan laten verdwijnen...uit welke Verzekering dan ook...)
Hoe dat ook zij...als de Klanten van een Collectieve Ziektekostenverzewkering belazerd worden...
moet de Staat... dat breed in de kranten zetten...dan ligt het... aan de Klanten zelf...of ze bij die type
Ziektekosten verzekering willen blijven...

Nou ja zo'n verhaal...zei ik dus niet...aan mijn visite...
want de zgn goedkopere Ziektekostenverzekering...blijken vaak nog veel duurder...omdat er teveel niet
in de basis zit...en men er apart er bovenop moet verzekeren...
Ik bedoel als je alle trucs gaat bekijken...maakt het nog steeds niet juit...om bij die Collectieve te blijven...want
dat geldt nog wel...voor de extra verzekeringen...oa voor de Tandarts ed...en andere extra verzekweringen...
die de klanten wel of niet nemen...bij welke Verzekering dan ook...

Nou ja met de Tandarts (aparte bovenop de Basis)...zit ze dan nog wel in het Collectief...zal ik kunnen zeggen...als ik haar weer zie...
HET NIET MEER COLLECTIEF ZIT IN DE BASIS VERZEKERING NAMELIJK...
(maw dat beetje 5% kleine winst...gunnen ze de Burgers niet eens...daar komt het in feite op neer...
maar ik denk...al vanaf die 10% weggehaald...naar 5% toe...
Het gaat de Staat geen ene bal wat aan...niet de Eerste en niet de Tweede Kamer...vanaf ze hebben het zelf...met meerderheid van stemmen... in de Marktwerking...gezet...(en daarmee de Staats Ziekenfonds Verzekering...eruit gestemd!!!)

Denk nou niet dat die Gasten alles weten...Ik las pas...dat iemand van de VVD en D66 het leuk vinden
om de Militairen gratis te laten reizen in het OV...
ipv
Eerst goede informatie te nemen
Ze weten niks maar hebben er wel een mening over...
Markt werking? Staatszaken...
en stemmen dan daarmee...daarover...

Maar ik denk al...vanaf Eleven...reizen in Nederland ...al geen ene Militair meer in Uniform...met het OV!!!

(Stel dat is een Officiele verordening...niet in Uniform met OV te reizen ...als Militair...(wgs de eigen bescherming...)
en ze lezen...Hier en NU
Reizen wordt gratis...in het OV...als ze in uniform reizen ...de Nederlandse Militairen...)

(Zie je de Kolderie ervan???!!!)

Ze weten niks... Ook die in de Tweede Kamer ...lang niet altijd...maar hebben er wel een mening over...
en stemmen dan daarmee...er over...

Zo
komt dat ...weg met het collectief... ook over...
Ze weten niks... maar hebben er wel een mening over...
en stemmen dan... daarmee...er over...(Terwijl het ze ...in feite...geen ene bal... wat aan gaat... zelfs!!!)

Maar ik denk...al vanaf die 10% weggehaald...Het gaat de Staat geen ene bal wat aan...niet de Eerste en niet de Tweede Kamer...vanaf ze hebben het zelf...in de Marktwerking gezet...(De Staatbemoeienis ermee in feite eruit gezet!!!)

mi Marktwerking is en zijn eigen...Burgerij...innitiatieven...ondernemingen...

Zo ongeveer denk ik er over...
mi (Ik denk niet... dat Juridisch gezien...de Staat zomaar eigen innitiatieven vanuit de Burgerij...zomaar
kan laten verdwijnen...uit welke Verzekering dan ook...)

Hoe dat ook zij...als de Klanten ...van een Collectieve Ziektekostenverzekering ...belazerd worden...
moet de Staat... dat breed ...met uitleg...in de kranten zetten...dan ligt het... aan de Klanten zelf...of ze bij die type
Ziektekosten verzekering willen blijven...of niet...

Zo ongeveer denk ik er over...

Net als de klanten ...van die bepaalde Winkel...als die de klanten belazeren...met de zgn voordeel akties...
en het staat ...in de krant gemeld...door wie dan ook...en wordt bv bij oa Radar gemeld...
ligt het aan de Klanten zelf...of ze die producten...met kortingen... gaan kopen of...elders zonder korting
gaan kopen...
(Vaak verbetert zo'n winkel het...(of een poosje)...zetten het... op de vorige bekende prijs terug...wat het was...en dan pas... met de bedoelde ...korting...)

Hoe dat ook zij...ik weet ook niet alles...maar met... de type-oefeningen...moet het ...ergens over gaan...


https://www.youtube.com/watch?v=OSdGW_HBrLE
Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________

PS.

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... den-gewist

Misschien geldt dat wel...elders ook...dat men bepaalde Beroepswerkers niet in beeld neemt...
maw
er is niks bijzonders aan....wat daar gebeurde...

Van de andere kant uit bekenen...in het andere geval een Beroeps Fotograaf...zendt toch gelijk alles door...naar de Opdrachtgever...en deze dus niet???
Naar...(Krant
bladen Tv ed)
Maar ook die
hebben zich te houden...aan bepaalde Codes...bv dat men bepaalde Beroepswerkers niet in beeld neemt...
maw
Dit...opjut...artikel ...gaat nergens over!!!

:roll:

______________________________________________________________________________

Ik las dit...
Hoeveel doden vielen er nou in Qatar?
Als het gaat om doden van arbeidsmigranten rondom de bouw van stadions voor het WK doen veel getallen de ronde. The Guardian concludeerde uit onderzoek dat 6500 arbeidsmigranten om het leven zijn gekomen tussen 2010 en 2020. Hierbij gaat het niet alleen om bouwvakkers, maar ook om andere arbeidsmigranten.

Laten we is eerlijk zijn...
Tel nu eens...hoeveel doden er ...in eigen land...in 10 jaren...er zijn...onder de
werknemers...

:roll:

______________________________________________________________________________________

https://brandedcontent.volkskrant.nl/lo ... bung-vk-1/

Op TV is momenteel ook zo'n Reclame...met de Jodel van Jolink...erbij...

\Maar als je goed kijkjt...
Zijn de Bergen met sneeuw...aan de ene kant ...en aan de andere kant zijn ze kaal...de Bergen...

Schrijf ik wel vaker over...1 van de Top3 van Klimaat veranderingen is...
Dat men al wat decennia...van de hoogste bergen...sneeuw naar beneden laten donderen
met Kanonnen...
vooral als het niet in die tijd sneeuwt...om wel sneeuw op de pistes te krijgen...door het naar
beneden te laten donderen...
De GLETSERS VERDWIJNEN ERVAN!!!

Die kale bergen...schijnt de Zon op...de winden... die er overheen gaan...worden warm...
en die warme winden gaan naar elders...
waar normaal...het koeler moet worden...blijft het warmer...
en ook de Wateren in die gebieden...
koelen niet af...

Ik type nu niet het hele verhaal...er over...genoeg gedaan...maar ook in Egypte ging
het niet over de Toppers...oorzaken...van de Klimaat veranderingen...

en

de hetende arme landen...is niet uitgelegd...dat ze aan geboorte preventies moeten doen...

in bv Pakistan iks altijd al een water gebied land geweest
en als ze met ...zo erg veel Mensen zitten ...meer dan eerst...en ze gaan wonen...waar het water al
eeuwen en eeuwen...de boel over stroomde...
Ik bedoel ze kunnen niet alles de schuld aan het Westen geven...
zonder hun eigen aandeel oorzaken te bekijken...

In het westen zijn er al miljarden mensen... uit die zgn arme landen opgenomen...
en dat kost het westen weer... de zware Overbevolking...en vele miljarden...
en dito de vele goede doelen...

Trouwens ik vind ...(zgn arme) landen...die ...Ruimte projecten hebben...geen arm land...
het land besteedt het ...alleen niet juist....met de staats gelden... naar de eigen bevolking toe...
Trouwens ook voor die...moet gelden...dat ze... aan geboorte preventies ...moeten doen...

TROUWENS (in die hetende arme landen) DE ALSMAAR OORLOGEN VOERENDEN... MET DE BUREN...IS OOK ERG SLECHT VOOR HET KLIMAAT!!!

Maar ook
in Egypte ging
het niet over ...de echte Toppers...oorzaken...van de Klimaat veranderingen...
de hetende arme landen...is niet uitgelegd...dat ze... aan geboorte preventies ...moeten doen...

Als er iets in het Westen wel is gebeurd...de Bevolking is massaal minder aan Kinderen gaan nemen
na alle uitleg over de wereld overbevolking...
maar die Westerse Landen...geraken toch overvol
omdat ze ...massaal mensen opnemen...uit die hetende arme landen...

Maar ook
in Egypte ging
het niet over ...de echte Toppers...oorzaken...van de Klimaat veranderingen...
de hetende arme landen...is niet uitgelegd...dat ze... aan geboorte preventies ...moeten doen...

Al die boze lieden ...op de Westerse landen...wgs Klimaat veranderingen...in
hun arme land...
de wereld productie... in het Westen werd zo banaal groot...door alle mensen die ze op hebben
genomen uit die arme landen...

(Zouden we die vele miljarden terug sturen...naar de altijd blijvende arme landen...dat kan ook nl
dat ze daar is ...aan het werk gaan...zoals in het Westen...(Maar om eigen hun type van Godsdienst en/of Cultuur
blijven ze er arm...)
ipv
Hoge dijken aan te leggen bv in Pakistan...
wel gaan wonen... aan die waterijke gebieden...die al eeuwen er overstromen...

Ik bedoel ze kunnen wel blijven tetteren op het Westen...maar zien hun eigen aandelen niet...aan het Klimaat...

Maar ook
in Egypte ging
het niet over ...de echte Toppers...oorzaken...van de Klimaat veranderingen...
en alweer...de hetende arme landen...is niet uitgelegd...dat ze... aan geboorte preventies ...moeten doen...
om eigen hun type van Godsdienst en/of Cultuur
blijven ze er arm...
ipv
Hoge dijken aan te leggen... bv in Pakistan...
er wel gaan wonen aan die waterijke gebieden...die al eeuwen er overstromen...en misschien
door klimaat veranderingen ...nog meer dan eerst...

Ik bedoel ze kunnen wel blijven tetteren op het Westen...maar zien hun eigen aandelen niet...aan het Klimaat...
Maar ook
in Egypte ging
het niet over ...de echte Toppers...oorzaken...van de Klimaat veranderingen...
en alweer...is de hetende arme landen... niet uitgelegd...dat ze... aan geboorte preventies ...te moeten doen...

:roll:

______________________________________________________________________________________________

Het Metro-panel over de stelling: ‘De dappere vrouwen van Iran verdienen meer politieke steun uit Europa’

Ik vind van niet...dan heeft het Westen het weer gedaan...
terwijl
die Mensen nu is ...tegen hun eigen type van Godsdienst in gaan...
dat moeten ze echt zelf...uit zien te vechten...
maar
het tonen aan de wereld...is niks mis mee...
dan kunnen we er... met mee leven...en dat weten ze
daar ook best goed...(Dat het hun eigen ding is...maar wij leven wel ...met ze mee!!!)

Schreef ik laatst nog over...
Die hypes van de dag...massaal hun eigen...Keizer... Koning ...Tsaar...Shah...of wat dan ook
weg willen hebben...(De Kift)...(Jaloezie ed)...omdat die vaak rijker zijn dan zij zelf...
pakt meestal...
compleet erger... tm verschrikkelijker uit...
(Daar is ...Iran na de Shah van Perzie
ook een groot vb van!!!)

Het gaat om hun eigen type van Godsdienst nl...
Ik wens... die Vrouwen ...veel sterkte toe...maar ze moeten... hun ding...Het gaat om hun
eigen type van Godsdienst nl...(Die extreem is uitgepakt er)
dat te veranderen...veel sterkte...(Liefst met de
eigen regio wijken ed mannen erbij)maar...ze moeten het.... wel ...zelf... doen... er!!!

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammad_Reza_Pahlavi

Dat vind ik er van...

https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4

:roll:

________________________________________________________________________________

Dan hoor je het ook is van een ander...

INTERVIEW RITS DE BOER
Arbeidsmigranten vergroten de winst van werkgevers, de kosten zijn voor de samenleving, zegt Arbeidsinspectie-baas
Betaling onder het minimumloon, onterechte boetes: een op de zeven uitzendbureaus overtreedt doelbewust de wet, zegt Arbeidsinspectie-baas Rits de Boer: „Het kán zo niet langer.”

Zelf voegde ik er aan toe...
Zo tussen de 130.000 en 160.000 nieuiwkomers elk jaar...
zitten wel meteen in de Ziektekosten...waar ze nooit premie voor hebben betaald...
(Ik bedoel maar als ze steeds de bejaarden de schuld geven...over de Zorg kosten...weet ik er nog wel een paar...
ook Familie hereniging en recht op een huis...etc.)

Maar dat die bazen...ze uitkioezen het liefst zonder scholling ed
Daarom heeft ons land nu al meer dan een miljoen Analfabeten
en grote werknemers tekorten
omdat de toestroom niet gelijk op gaat...met allerlei diversiteiten...wat per jaar ons land binnen stroomt...

Omdat wij maar 1. 5 kind groot brengt...is er ook van onze kant geen genoeg doorstroom...het moet dus van
buiten af komen...
daar dacht ik over na...Het moet mi van de Vluchtelingen komen...
hun opleidings niveau is divers...van Hoog tm Laag en van Laag tm Hoog...en passen
in feite in alle Fronten...als instroom op de Arbeidsmarkt...
Mijn stelling werd dus
Ontzettend veel...minder aan W-Migranten binnen halen en juist veel meer V-Migranten binnen halen...
dan
krijg je hetzelfde als op Natuurlijke wijze...aan Kinderen geboortes in het land...
die bestaan ook uit divers...voor in alle Fronten...als toestroom... op de Arbeidsmarkt...
maar omdat wij erg zijn gaan minderen met het krijgen van Kinderen...moet het van bujiten komen...de tekorten
aan arbeids krachten...
<aar aan een land vol stouwen met ongeschoolden ...(via W-Migranten)
heeft de rest van de Arbeids Markt niks aan...
Maar via V-Migranten wel!!!

Dus zo gauw die onze Taal kunnen spreken...moeten ze opgenomen in het Arbeids proces of in een
scholing of Study...
(En niet die nou juist jaren te laten niksen...) Wie het snappe snapt het...

Neem alleen al bv de Oekraieners...ze hebben bijna allemaal een Bankrekening mee...
maar ook zij zijn V-Migranten...en ze werkten in allerlei sectoren...
Dus die moeten ze sowieso niet weg sturen...
(Naast een land vol met Moslims gestampt...via die ene en dike paar...en wat circuitjes...mag
als tegenhanger...best V-Migranten van andere type Godsdiensten is volop binnen gelaten
ook niet Godsdienstigen...

Van Moslims niks dan goeds...maar genoeg opgenomen ervan ...is genoeg...
in een van origiene Joods ...Christelijk ...Humanistisch land...
Dus van die Categorie...
die moeten we die sowieso... niet weg sturen...

Ik meen dat er overal vluchtelingen Kampen zijn...zelfs bij de USA grens...
om maar wat te noemen...
Hoe dat olok zij...we moeten de Diversiteitgen in de gaten houden...
voor we met 2 Miljoen of meer...analfabeten zitten...om die ene en die paar en wat circuitjes hun rijkdom...te vergroten...
en het land zelf?
Houdt er overal...de arme wijken... aan over!!!

INTERVIEW RITS DE BOER
Arbeidsmigranten vergroten de winst van werkgevers, de kosten zijn voor de samenleving, zegt Arbeidsinspectie-baas
Betaling onder het minimumloon, onterechte boetes: een op de zeven uitzendbureaus overtreedt doelbewust de wet, zegt Arbeidsinspectie-baas Rits de Boer: „Het kán zo niet langer.”


Waar gaan de klachten over Qatar ook al weer over?
Kijk is in eigen land...

ARBEIDSINSPECTIE
‘Zo’n 2.500 uitzendbureaus overtreden bewust de wet’
Van onterechte boetes tot onderbetaling, veelal bij migranten.
De schatting van 2.500 malafide bureaus is „aan de voorzichtige kant”.

(Dan hoor je het ook is...van een ander...(Dan waar ikk zo vaak al over typte...)

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 nov 2022, 07:54

Ardennen... :)

(Tja eh...
https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/ ... n~v605784/

https://www.ad.nl/show/jarenlang-angstc ... ~af170424/

Het lijkt mij... het meest ...op een persoon...die in die dagen... aan de harddrugs was
en ernaast... ook alcohol dronk...
en
dat het
in deze tijd...niet meer zo is...en men er...Hier en NU... niets... over te klagen heeft...
met Programma's maken...in deze tijd...

:roll:

___________________________________________________________________

Ik las dit...

MEDISCHE GEGEVENS
Vaccinatiegegevens toch beschikbaar voor onderzoek naar oversterfte
In de laatste maanden van 2021 overleden zo’n 3.400 meer mensen dan verwacht aan andere zaken dan het coronavirus.
Onderzoek met behulp van vaccinatie- en testdata kan leiden tot een mogelijke verklaring.

Schreef ik laatst ook alis over...
Men vergeet vaak zo snel...maar in die 2 jaren van Corona...hebben we ook verschillende
keren...bloed hete tijden meegemaakt...
en vaak
drinken vooral bejaarden...altijd van hetzelfde...
(Zelfs zwaar bedienende (zoals The Queen)

De uitkomst was...ze mankeerde geen ziekte...en toch zo vrij plots overleden...ik schreef er toen ook al over
bloed hete tijden meegemaakt...
en vaak
drinken vooral bejaarden...altijd van hetzelfde...ook veelal in Instellingen en Ziekenhuizen ed ook Thuis
maar ook...Zelfs zwaar bedienende (zoals The Queen)

Die warme tm echte hitte dagen...lijkt erg op...dat gaf ...Oversterfte...
Mensen die veel te weinig drinken dan...daar ligt de afd Moordzaken...op de loer...in hun lichaam...
vooral Kleine Kinderen zieken en Bejaarden...

Ik bedoel...als tip...ook dat soort dingen...moeten ze wel mee nemen ...met het Onderzoek...

Ik schreef toen...zo ik het Zie...mankeerde the Queen helemaal niks...(Op Osteoperose na)
en toch plots dood...
we hadden toen net ...wat weken... van die hele zware hete weers tijden... achter de rug...
maw. Zo ik het Zag...
kwam daarvan Oversterftge van...

Ik schreef welis...zelf zet ik steeds 3 volle hoge glazen drinken naast me neer...
1 met Koffie en 1 met Thee en 1 met water met citroen schijf erin...
en als dat leeg was
maakte ik weer 3 glazwen zo...in die warme hete tijden...en at tussedoor ook nog af en toe...een
gewoon Ijsje of Waterijsje...
(Ik vond ...dat ik erg goed voor mezelf zorgde...schreef ik er over...met m ijn 79 jaar oud...)
want ik ken de gevaren van vocht te korten...
Vroeger op mijn werk best vaak tegen gekomen...(in de Verpleging)
ook en vooral vaak bij erge jonge Kinderen...
als ze er niet aan overlijden...
als ze nog net op tijd gered waren...met vocht toedieningen per infuus...
dan houden ...die vaak...organen kwalen over...
maar toendertijd waren ze te vaak...te laat ...ermee...(net als bij The Queen)
(want zo erg snel kan het gaan...Mensen die veel te weinig drinken dan...daar ligt de afd Moordzaken...op de loer...in hun lichaam...
vooral Kleine Kinderen Zieken en Bejaarden...

:roll:

Ik dacht aan de eerste Covid prik gehad...
toen kreeg ik wel...hele erge zware Spierpijnen...
ik moest zelfs bijna een week...rechtop zittende...gaan slapen...zo erg pijn deden de spieren...vooral
van de hele Borstkas...voor en achterkant...
Bij elke volgende prik gehad
was er ook spierpijnen ...maar wel 3/4 minder dan... met de eerste prik...

Ik bedoel het deed wel iets...
in het lichaam...ook met het ademhalings stelsel...maar dat was vanwege ...de gigantische zere spieren
voor en in en achter de Borstkas...
Ik beschreef het hiero welis...als ik de testen niet had gedaan...kon het lijken op Corona aanvallen...
maar de Testen waren Neg...

Ik nam toen om de zoveel tijd een Asperiene van Bayer...en dronk erg veel...water...
Thee en Koffie...
Asperiene verwijd de vaten...vandaar...
dan leek ik toch ...het leven te hebben...terwijl het net te vaak leek of het einde nabij was...
de enrgie leek zelfs ...uit me te gaan...
Dus toch maar weer Testen...

Hoe ik er echt bovenop kwam...ik ging weer de Grondoefeningen doen...
en die doe ik ...nog steeds...
Ik heb zo'n zware leunstoel in de flat...en daar tegen aan...doe ik die oefeningen...
vooral borstkas verbredende oefeningen...en tussen deuren...met b eikde armen...naast me
tegen de zijkant aan...en dan steeds iegtsjes hoger houden...en nog een beetje...nog hoger...
de dag erop...naast me...en dan tm nog hoger...beetje bij b eetjes...dat doen...na elke toilet bezoek
met die open deur...gaan staan en dan met de handen omhoog krabbelen...aan de zijkanten...
en opeens kon ik het met gemak...
en doe ook die oefening met regelmaat...
Ik noem het Grondoefeningen...maar ik doe niks liggende op de gond...alles staande...
maar wel gewoon thuis in eigen flat...
Voor de voeten en benen heb ik zo'n tril apparaat...maar nog vaker bgebruik ik dat niet...ik ga goed zitten
de benen wat wijd voor me...en ga zitten trillen...steeds sneller en sneller...
en dat maar 50 tellen per keer...zo'n 3xd per dag...
Ik vind dat zo zelf doen...forser van aanpak...dan met dat voeten trilapparaat...
die gebruik ik ook wel ...een paar keren per week...meestal bij lange TV uitzendingen...
voor de broodnodige Bloeddoorstroming...
en eigenlijk toch wel vrij snel...kwam de energie er weer in...
en werd de spierpijnen minder...en minder...en minder...
alleen waar de iknjectie is gedaan...geeft nog steeds een soort van spierpijn...
maw Het deed bij mij iets... met de Spieren...elke Covid Prik...gehad...
maar een dag compleet energieloos staat me ook nog bij...Ik dacht ik kan wel zo weg zeilen...naar het
eeuwige Hiernamaals...maar heb ik daar...nu al zin in...Nee toch...
en ben aan de oefeningen gegaan...ook dwars door de spierpijnen heen dus...
samen met de verwijderende vaten Asperiene...een paar keren per dag...en veel drinken...
(Want ik dronk toen ook... gewoon als altijd...de Thee en Koffie of een sapje ...of water...dat
bleek (na elke Covid prik gehad)...net als bij dat warme hete weer...niet genoeg...het gewone drinken...van altijd...

Nou ja ik was dus lekker bezig met mezelf...maar heb nog nooit zo'n erge spierpijnen gehad...als na de
1ste Covid prik gehad...
Na de laatste
Covidprik pas gehad...
werd ik wakker...en had om me heen...een hele brede Mantel voor mijn gevoel...aan...
die me steeds omhoog leek te willen tillen...met heel apart een heel erg vroom gevoel erbij...
toen dacht ikk...mooi niet...ik ga lopen...
en terwijl ik dat aan het doen was...bleef die dikke Mantel gevoel ...die me omhoog leek te willen trekken
Ik dacht...ik ga doen wat ik altijd doe...net wakker...ik ga lopen naar het Toilet...en terwijl
ik de deurklink v ast pakte...verdween dat brede Mantel gevoel...
en toen deed ik lop het toilet een plas...en dat was dat...
(Maar lATER DACHT IK WEL...WAS IK ERMEE B LIJVEN LIGGEN...DAT IK ZO WEG GEZEILD WAS...
(als Ouwetje)
maar ik dachtk ...Mooi niet...en ging lopen...ook toen leek de energie te weinig...
maw Ik heb er best wel wat met mee gemaakt...(met die Covid prikken gehad!!!)
Spierpijnen en energie te korten...dat laatste maar 1 dag...als moment opname ahw.
WAS IK ERMEE BLIJVEN LIGGEN...DAT IK ZO WEG GEZEILD WAS...
(als Ouwetje)

Toch denk ik dat daarvan ook vocht tekorten komen kan...
en als Thuiszijners Ouwetje...kreeg ik toch ook...te weinig beweging...had ik gewoon geen last van...maar
toen wel...Dus die tekorten...(in het gevoel)... ben ik toen zelf gaan vullen...met oefeningen thuis...en veel drinken...
De energie kwam er zo snel van terug...
Maar wat ik de eerste keer na de prik mee maakte...had ik 3/4 niet met de herhalings prikken!!!
Op die ene dag na...als moment opname aanval...al mijn en ergie leek eruit...
Ik leek de keuze te hebben...of te blijven liggen ...of mooi niet...ik ga doen als altijd...en ging opweg naar het toilet...
Heel apart toen ik de ijzeren deurhandvat vast pakte...verdween dat hele gewichtloze energieloze gevoel...
en verdween ...dat wattige brede Mantel gevoel...om me heen...

Ik bedoel...helemaal niks doen die Covid prikken niet...
vooral de eerste keer...was erg link...maar die pas herhaling van de zolveelste...had ook iets te link...
Hoe dat ook zij...
Ik ben weer aan ...de beweeg oefeningen ...gewoon thuis...bezig elke dag...vooral me vast houdende
aan de hele zware sterke leunstoel...
en heb altijd ...m'n mobieltje mee...en vlak bij me...wat ik ook doe... in het flatje...
en ik drink... nog steeds meer dan gewoonlijk...en met de...R...in de maand...neem ik elke dag
een rode pil...Dagravit Total 30 ...en altijd al...een vit D pilletje...en omdat ik rook...ook
een vit C pilletje...en eet meer vitamiene C fruit dan eerst...
Maw met mijn energie...is het weer goed gekomen...alleen voel ik nog steeds de plek waar de
laatste C ovid prik gegeven is...
Maar daar valt mee te leven...

Nou genoeg geemmerd...over mezelf...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Fijne Zaterdag allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221119_92452052

Hoe zou de lucht uitstoot...in die Antwerpse Haven zijn???

(Allemaal gratis snuif???)

:roll:

Frans Timmermans over onderhandelingen klimaattop: “Liever geen resultaat dan een slecht resultaat”
Volgens mij is dit een gestolen na=geaapte zin
van onze Minister van Woningbouw...die zei het zo pas... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2022, 21:42

Dennen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

(Ik las dit...

INTER­VIEW
Voorzitter meldpunt: ‘BNNVara liet het succes van DWDD prevaleren boven het welzijn van de mensen’

Zulkse ...Dekpatronen...doet me aan vroeger denken...

Zulkse... banale krijs figuren...tegen het personeel...kwam ik toen ook tegen...

'Eentje was...Menstrix...in de Kraamverzorging...vooral de nieuwelingen ...moesten het ontgelden
want die wisten 3/4 of meer ...nog niks...
dan zit een gemaakte fout er maar zo in...
Dus in feite had ...die krijsdoos...had altijd wel gelijk...


De meesten... dus hadden ... tekorten (of nog steeds) aan Opleiding gehad...

Op een dag kwam ze... in een Kraamgezin...mij controleren...ze keek in de Kasten en ging toch tekeer
tegen de net bevallen Kraamvrouw...Hoe ze het in hun hoofd haalden een kind te maken en ervoor niks in
huis had...

Ze ging dus niet te keer tegen mij...maar tegen een Kraampatiente...

Ik pakte haar bij haar arm en sodemoeterde haar zo de deur uit...
en dacht...Als dat mijn baan en opleiding kan kosten...Het zij zo...

en ging... aan de telefoon bellen naar het LDH...waar ik persoonlijk op goede voet stond...met Maj B
Een paar zinnen bleken genoeg...tussen ons...zo'n 2 uur later...een kleine vrachtwagentje van het LDH
en sjouwden alles naar binnen...wat nodig is ...voor Baby's en kleine Kinderen...

(Mocht er van hoger hand...controle komen...om mijn gedrag...naar de Mentrix toe...zou ik niet weten...waar het over ging... zeggen
kijk maar...ze hebben... alles netjes voor elkaar...)
Maar ze kwamen niet ...en ik heb er nooit meer wat van gehoord...

(Maar de klachten
van mijn collega's waren ongekend...over die Mentrix...het kostte veel opklimmend personeel
de baan... en
gaf altijd...personeels te korten...
vooral in de nachten...en wie werden daar weer de dupes van...Jawel...degenen die de oproep telefoon opnamen
en dat waren...altijd dezelfden...

Anderen namen in de nachten de telefoon niet op...en daar kwam ik pas achter...toen ik mijn Vak Diploma al op zak had...Ik bleek een baan te hebben...die je helemaal kon leegroven...lichamelijk geestelijk maar vooral van
je vrienden en familie...werd je te Aso voor...nooit tijd voor ze ed.

(Later toen ik ...de Opleiding Psychiattrische Verpleegkundige ging doen...en ik op het geslotenste Vrouwen
zaaltje werkte...met bijna allemaal...patienten met een Burgemeester en/of Rechter Commissaris...dwang opname
kreeg ik er... in de Nachtdienst ter intake...diezelfde Mentrix...als Patient...
Met de kop...die was te bezopen van drugs en van drank geworden...en voor iedersveiligheid...moest ze daar opgenomen...

Mijn afd Hoofdzuster zei...met regelmaat...als jullie er ook maar iemand van kent...worden jullie van dat speciale
zaaltje afgehaald...

Ik was de enige...die er 3/4 van kenden...ergens van...maar zei er helemaal niks over...
zei
tegen die nieuwe Opname..we kennen elkaar niet...anders moet ik van deze zaal af...maar
u kan het beter treffen... met mij...(Andere collega's ...waren zo zachtaardig meestal niet...hoe vaak ik...Laat dat
er tegen had moeten zeggen...maw...ze was met mij beter af...maar hoe bezopen haar hoofd ook was...ze
gaf me gelijk...e zou er niks over zeggen...dat we elkaar kenden...

Ik zei...Ik heb respect ...voor de Patienten en verwacht van U hetzelfde...naar ons ...naar de Verpleging toe...
Zulkse zinnen bleken...wel heel erg vaak...het wondermiddel...er te zijn...
Ik heb er nooit ene probleem gehad zelfs...niet op de grote zalen niet op de gesloten zaal en niet op de
toen nog hebbende eerste klas kamertje...op de lange gang...

De meesten van mijn collega's wilden niet ingedeeld op de gesloten afdeling op die
grote afdeling...maar ik wel...Ik deed mijn hele Study... in de Nachtdiensten er...want bij mij...sliepen
ze allemaal altijd...
Ik heb er nooit ene probleem gehad zelfs...

Maar ik begon... op die grote afdeling Neurologie...na een jaar Psychiatrie Vrouwen...achter de rug...in de Opleiding...
Die Vrouwen Neurologie afd... had ook een gesloten zaaltje Neuro-Psychiatrie...

Die afd Hoofd zr er...het Personeel...noemden haar...Het Kreng...
Die kon krijsende tekeer gaan... als de beste...en zette ermee...iedereen voor paal...van Hoog tm Laag...

Ik vond dat gedrag... helemaal niet passen...in de Zorg...niet kunnen zelfs...en toch was dat...op die afd gaande...

Mijn eerste dag er...allen stonden voor het Hoofdzr kantoortje...te wachten op kwatta...waar
je die dag ingedeeld werd...

Ik was aan de beurt...en ze begon toch te schreeuwen...Van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttttttt
ga van die drempel af...

Ik bleef kijken... naar het Prikbord...hoe dat er in elkaar stak...en bleef dus staan...
en kreeg te horen waar ik ingedeeld was...

De dagen erop...excact hetzelfde...
alle anderen gingen voor de drempel staan...behalve ik...

Mijn aandacht voor de Personele werk indelings bord was ongekend...
daar keek ik dan naar...en leek het niet te horen
dat gekrijs op me af...
maar bleef er op de drempel staan...

Aan het eind van die week...Zij op hoge poten op naar de Directeur...om een klacht over mij er in te dienen
want...ik had gezegd...tegen dat afd Hoofd...Stom Mens...
(Niet achter haar rug...dus...)

Dat kwam toen ik ...op die drempel stond...kwam de stoet er net aan...van Profs en Dokters en Co-assistenten
allemaal nog in die witte jassen...Het afd Hoofd Krijste naar een Prof...Ga weg... U hebt eigeel in uw snor...
en die ging nog geruisloos weg ook...en terwijl dat gaande was...kwam een late Dokter... net van het Toilet er af...
hollende naar de stoet toe...en opeens zei ze keihard...Dokter Uw gulp staat nog open ...
waar alles en iedereen bij stond...

Zulkse dingen haalde ze uit...telkens weer en allen stonden ervan te trillen...behalve ik...
ik zei...nog steeds op die drempel staande...Stom Mens...

(Zover ik me kon herinneren...in opgevoed...zeiden we zulkse dingen...zo ongemerkt mogelijk...aan anderen...maar zij
krijste het uit... en vernederde zo iedereen...van hoog tm laag...)

Mij viel op...toen al...dat ze net zo reageerde... die Directeur...als wie dan ook van de Staf...op die...TV
Figuur...van Nieuwkerk...
met net zulkse uitspattende gedrag...

Ze zei tegen mij
Die Directeur...Ik laat mijn allerbeste ...niet zakken...(Die afd Hoofd was er wel de Aller vakbeste in het vak zelf nl.)
Ik val haar niet af...en tegen mij zei ze....en U...ook niet ...en zwaaide met haar hand mij weg...
Mijn reactie was...Stom Mens...
ze zei toen...Wat moet ik met je...

Ik zei ...ik werk al behoorlijk lang in opleiding hier...maar heb nog nooit de Mentrix op me af zien komen...wel
bij alle anderen...Stuurt U Zuster Boos... maar op me af...(ze hield zich nog net goed...om niet openlijk
in lachen uit te barsten...) Die moet me heropvoeden...en ik zei...en stuur er ook eentje naar eh...Zij van beneden...en liep gelijk naar de deur...

(Maar nu jaren later...net als toen...valt me op...als Mensen... erg goed...beter best zo niet de allerbeste ... in hun beroepsvak zijn...dat ze die ...gaan dekken...
als er klachten
over binnen komen...(misschien is dat overal wel een tendens...) Mij als opklimmer deed ze
het zelfs mee...omdat ze mij ook... een uitstekende Verpleegster vonden er...vandaar dat ik zei...Stom Mens...ook
tegen haar...tegen de toen ...net nieuwe... Medische Directeur er...Mw De Psychiater...

Ik dacht ...altijd hetzelfde...als ik er de zak om krijg...Het zij zo...
banen zat in het land...Maar opvallend was...ik had al een jaar of mee stage achter de rug...op een
totaal an dere afdeling Vrouwen Psychiatrie ...en daar had ik nooit ene keer... dat gezegd...er zelfs nooit ene
probleem gehad zelfs...ook niet met het Afd Hoofd...

Ik vroeg mezelf wel af...waarom ik er zo puberaalachtig op reageerde...op Krijsende Mensen...en
ook op Dekkers...

In die tijd ...zei elke Puber opeens ...wat ze ...stom... vonden...uit en thuis...
maar ik was al in de 20...
en had zulks zelfs ...nog nooit gezegd...en nu opeens 2x...op dezelfde dag...

Nou ja... zal wel voer voor Psychologen zijn dacht ik er toen van...maar de dag erop...
stond de Mentrix voor me neus...en Mw... Zr...Boos...
Die heeft me een week getalkt...
met alles wat ik er deed...na die week ze ze...Ik snap nog steeds niet...waarom ik je
overal mee moest volgen...Je doet je werk uitstekend...en zo lief... als jij...voor de Patienten bent...
zag ik hier op deze afdeling echt niemand doen...

Ik zei...Ik Zie ze
als mijn Familie...doe met hun... als met je eigen familie... ook naar hen toe...
dat het Personeel er naar doet...

Dat is een hele simpele houding maar wel de beste zei ik...

Maar Uw vraag te beantwoorden...
Ik zei...Stom Mens...tegen het afd Hoofd...vertelde ik die Mentrix toen...ze zei ...met haar hoofd richting afd kantoortje...tegen haar...
Hoe durfde je dat???

Ik zei...dat was geen durf...maar ik mis de kennis...aan woorden...om het anders te zeggen...

ik werk al vanaf mijn 14de basischool en 2 jaar Nijverheidsschool...en in de Opleiding Kraamverzorgende
ging het ook niet over...woorden...de woorden die ze... in de gezinnen zeiden...op z'n Amsterdams...tegen alles en iedereen... en over iedereen...die
zei ik niet eens...alleen... Stom Mens...

Dus U had me... nieuwe woorden moeten leren...waar men niet van
naar het plafond van schieten...De Mantrix dacht...ze maakt een geintje en lachte...
(Maar ik meende het echt serieus!!!)
Want ik kon daar wel...Stom Mens blijven zeggen...tegen dat ene afd Hoofd...maar waarom wordt
zulks gedrag...gedekt???

Veel Mensen denken gelijk...die moet de zak...met dat...
maar ik vind het...iets zieks hebben...Mensen met Krijsende Gektes... die moeten als zo danig dan ook behandeld...
er voor...

Als niemand ze stopt...kost dat veel te veel...sowieso aan personeel...dat erom weg ging uit zichzelf
of via die eruit moest...
en dan nog de Trauma's die het geeft...met dat vernederende gedrag naar anderen toe...

Ik ging ...in de Nachtdiensten ook Woordenboeken lezen...om de betekenissen te leren...
want
ik had geen Ulo en geen Mulo en geen MMS en geen Atheneum en geen Gymnasium en geen WO ed.
maar die dat wel hadden
en op de afdelingen kwamen als leerlingen...in de Praktijk werken... die waren meestal... de allerslechtsten ooit gezien zelfs
ze konden niks...maar wel iets gestudeerd...meer dan bv ik...en de meesten van het Verplegend personeel...
hadden zo hoog ...niet gestudeerd...

Moeilijke tijden...soms...als er alleen MMS meiden binnen kwamen...in de opleiding...ze konden niks...
hadden thuis nooit wat hoeven doen zelfs...

Wat zouden die...tegen Het Kreng zeggen...nouwwwwwwwwww....mi helemaal niks...ze verdwenen
dan gewoon...en die bleven... zeiden er niks over...
tja...

Op een dag...Dat afd Hoofd moest om de zoveeltijd... dat Planbord maken voor bv 3 maanden...
ze mocht dan niet gestoord...wat dagen...
en
kwam met ...het kant en klare bord...dat afd Kantoortje binnen...en struikelde...en liet dat hele planbord
uit haar poten vallen...van dagen werk...lag overal en nergens...

De anderen lachten...maar ik zag ...dat mens... in elkaar storten...en zei...Gaat U maar naar uw Internwonende kamer...ik
zet dat Planbord wel weer in elkaar...

Zij weg...

Kom op...help is...tegen de anderen al die dopjes op te rapen...
Ondertussen met de opgeraapte dopjes...vulde ik het Planbord in...
(Dat bord waar ik altijd naar keek...als ze zo tekeer ging... omdat ik op de drempel stond...van haar
kantoortje...ipv er voor...)
(Achteraf had ik alleen ...de 2 Huishhulpen verwisseld...op het bord...voor de rest klopte alles...)

Ik heb nog nooit ...zo snel...
iemand zien veranderen... als dat afd Hoofd...
en
toen ik ...gediplomeerd was...was zij de eerste... die me vroeg...of ik op haar afd voor vast wilde...
voor op dat gesloten zaaltje...
Voor ik
de A-Verplegings opleiding ging doen...heb ik er nog wat maanden gewerkt...op dat zaaltje...
op voorwaarde...ik wilde geen getetter...horen... op die afdeling...
en zei
tegen haar
Als ik U was...zou ik naar de Huisarts gaan...er is iets mis...met uw hart...
Dat waaide ze weg...Nou dan niet...(Ieder zijns haars Meug)...

Ik was net
in die A- Verpleging...een telefoontje...van de Waarnemend Hoofd dat die ...afd Hoofd Zr
plots... was overleden...Hartstilstand...

Maar in die dagen ...had je dat ...ook al...de perfectionistischen de betere besten...zo niet de aller Vak besten
werden... overal ...mee gedekt...
Want die weg...zou ten koste gaan van die afdeling ...is dan het excuus...

Maar waarom moet iedereen weg...waar een klacht over binnen komt...of meerdere klachten...
dat is net zo idioot...als het idiote... van de klachten...(vond ik)

Met
een land vol...zwaar gestudeerde...S.p.e.c.i.a.l.s.a.t.i.e.s...moet er toch iets...te helen te genezen zijn...

Zet ze in de Ziekte Wet ...met de bedoelde Therapie... te moeten volgen erbij...

(Ik vond in die dagen ...over mezelf...ik moest veel meer woorden leren...ik werd mijn eigen therapeut ahw...)
en ging dat ook trouw doen en las ontzettend veel Boeken...die de tm tm tm...Hogeopgeleidenen ook allemaal
gelezen moesten hebben...)
en mijn voordeel was...ik ging met iedereen om...van hoog tm laag etc.
want
daar leer je
nog het meeste van!!!

Want ...wat die Med Directeur tegen me zei...vond ik zelfs ...mij al dekken...(Dat klonk wel... als een veer in de reet...
ze valt haar allerbesten niet af...)
maar ik Zag ...het gevaar ...er ook van in...
en
daarom zei ik het...tegen haar ook...Stom Mens...(best link
maar ...dat gedek...is nog veel linkere soep...)!!!

Maar ...waarom... moet iedereen weg...waar een klacht over binnen komt...of meerdere klachten...
dat is vaak... net zo idioot...als het idiote... van de klachten...

Zet ze een poos in de Ziekte Wet...
De Betere Besten... zo niet... de Allerbeste Vak Mensen...waar echte klachten over gaan...
Met
een land vol...zwaar gestudeerde...S.p.e.c.i.a.l.s.a.t.i.e.s...moet er toch... iets...te helen... te genezen zijn...
EN ...te leren te zijn...

Ik vond in die dagen ...over mezelf...ik moest veel meer woorden leren...ik werd ahw mijn eigen therapeut ahw...)
Met
een land vol...zwaar gestudeerde...S.p.e.c.i.a.l.s.a.t.i.e.s...moet er toch iets...te helen... te genezen zijn...
te leren zijn...
Maar ik was
niet aan de Drank... en ook niet... aan de Drugs...en had ook geen... med recept met pep ed.
dus mij ...mezelf...te helen... was makkelijk zat...
was wel... een dure hobby... werd dat...Boeken kopen...en was blij... de Bieb ...te hebben ontdekt...
en de 2de Hans...Boekenmarkten ...in het land...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Nou zo kan die wel weer...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie