WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 23 okt 2022, 17:02

Armen

Ik heb geen verstand van algoritmes, maar zoals jij het uitlegt, snap ik wel, dat je het overal mee
kan gebruiken, behalve volgens jou, waar leven in zit.
en meid, koeien die loeien, zit ook leven in. (ha ha ha)
Maar tegenwoordig, met (zo jij dat noemt) gemak dient de mens, hup overal de algoritmes er op
en dan komen, de problemen, zelfs met crisissen, dat je dat hebt weten, uitpuzzelen, ik zou er nooit
opgekomen zijn, waardoor alles wat ze opeens, fraude gingen noemen, en dat, met racismes en
dicriminaties, nu maar hopen, dat koeien die loeien, ook niet zoveel engs, achter hun aan krijgen,
als ze, in weides staan, te loeien.

Ik las dit
Orkun Kökçü heeft geen spijt van keuze: ‘Als iedereen logisch nadenkt, dan plan je die actie niet in de Coming Out-week’

Maar LT, weet jij dat, wat was er mis, met die band, met respect erop gebeurd, mooiere kan het allemaal, toch niet gezegd. Die hadden ze aan moeten houden.
Dat is denk ik, neutraal respect, naar iedereen toe, ook op de voetbalvelden.

Je mail naar me toe, dat je nu, op een ct scan wacht, lijkt me erg spannend LT, sterkte ermee
en hou je taai!

Een goede zondag allemaal, knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 24 okt 2022, 06:40

Mensen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Dank je Ans...ja spannend wel...want zo'n...natuurlijke Eutha Bom ...kan maar zo ontploffen...
Vroeger werden zulkse patienten erg snel geopereerd...tegenwoordig...mijn buurvrouw naasst me...zit
met het zelfde en wacht al weer een tijd ...kan maanden duren voor ze haar opereren...ik zit
met een...Tijdbom...in mijn lijf...zegt ze iedereen...en van alles gaat voor...behalve bejaarden...
Ze besteden wel tonnen ...om een kankerzaak...wat maanden te laten rekken...maar zo'n aneurisma op
tijd geopereerd...kan vele jaren een leven verlengen...maar doen ze niks of veel te laat
dan kan dat zo ontploffen...en is ie persoon...in ene plots dood...
Nou ja...ik tracht er gewoon niet aan te denken...

______________________________________________________________

En Ja...Dat dekt elke lading...Het woord... Respect...
mag mi ook wel op elke Stadionstoel gezet!!!

______________________________________________________

Ik keek laat DE TV en met die crimie tv series...valt me vaak op...dat veel mensen veel te
ongeschikt zijn...voor zulkse type baan...Verdwijningen en moordonderzoek...

vb Een Moeder mist haar Dochter...die elders woont...Nou betaalt die Moeder voor haar de telefoon
mobieltje...dus kan ze kijken wie ze het laatst belde en gebeld werd het laatst...
Die Moeder er naar toe...
Vertelt die zgn vriend...ze was hier...kreeg telefoon en belde zelf ook en ging toen snel weg...werd opgehaald ...
Maar niemand ook de Politie niet...heeft door...dat volgens de Provider lijst...alleen die ene zgn vriend
de laatste was...waarmee ze belde...en dat die... einde die bel lijst was...juist die ene...
Dus ze gaan
helemaal anders onderzoeken op zijn verhaal...waardoor ze gebeld was en door opgehaald was...door een
vrachtwagentje...

Zulks kost bakken werktijd...onderzoeks tijd...en er gebeurt niks...dat meisje blijft zoek...
Via een broer van dat meisje...die die jongeman bewerkte met emotie woorden...vertelt die
uiteindelijk...dat hij haar gedood heeft...Die broer heeft alles opgenomen...op zijn mobyl...
Dus in feite hebben ze nog bewijs ook...
Maar als het een Jury Rechtbank wordt...heet dat...ze hebben geen lichaam...dus is er geen bewijs...
ipv voor moord ...wordt het doodslag...tigs minder aan straf is dat...

Ze hebben ook zoiets mafs met ...als men een Advocaat vraagt...einde verhoor is dat daar...
vaak loopt daardoor die hele zaak op dood spoor...
Maar zo zijn mi de bedoelde spelregels niet...
mi...een Advocaat zit erbij...opdat het verhoor...er Menselijk humaan... er aan toe blijft gaan...
en niet zoals het daar toe gaat...zo gauw ze... een Advocaat vragen...einde verhoor...is dat...
vaak loopt daardoor ...daar...die hele zaak ...op dood spoor...
en
zoals ze zo vaak zeggen...in de USA...honderden moorden worden er nooit opgelost...per stad...
mi Als ze het...doordenken...missen...
vb Op die Provider lijst...geeft duidelijk aan...dat er na die ene man...niemand meer het meisje
gebeld heeft...en zij ook niemand...dus die ene man...liegt de hele boel bij elkaar...
Dat geeft al recht...op Huiszoeking...
Maar omdat ze... zo niet na en niet door dachten...gingen ze op het verkeerde pad elders verder onderzoeken...

Ik vind overigens...of het nu doodslag was of moord met voorbedachte rade...als ze niet vertellen waar
ze het lichaam hebben gelaten...moet dat al...een zware straf op zichzelf zijn...dus beter is dan...bekennen
voor alle directe naasten en vrienden en collega's en buren etc...waar ze dat gelaten hebben...
Maar bij de strafmaat...
hoor je het niet bestraffen...zoiets...dus kunnen die daders er jaren van genieten...hoe ze iedereen een hak
hebben weten te zetten...(Als ze...zonder het Lichaam... niet kunnen weten ...of het moord of doodslag was)
(en er nota bene daarom minder straf erom kregen)

Dus als bewezen is...die persoon... heeft het gedaan...ik vind overigens...of het nu doodslag was of moord met voorbedachte rade...als ze niet vertellen waar
ze het lichaam hebben gelaten...moet dat al...een zware straf... op zichzelf zijn...

Ik een andere zaak...iemand heeft de vermoordde persoon voor het laatst gezien...maar die heeft niet
de moord gedaan...toch wordt die voor m oord berecht...omdat ze dan maar aannemen...die persoon
moet het zijn...
maar mi zo moet het ook niet toe gaan...zonder enig bewijs...mensen levenslang de gevangenis in zetten...

Tegenwoordig...met die DNA methode...ontdekken ze soms ...vele jaren later...de gevangene persoon
was het niet...
Maar om... zo dom onnozel...dat het er toe gaat...gebeuren de ergste dingen...met volkomen onschuldigen
en komen de schuldigen... er zo...van af...

In deze ID programma...ontdekten ze dat een Staf Politie man...10 jaren...de bewijzen...van een moordzaak... in een gehuurde box had
gedaan...
en zelfs die werd er niet berecht om daar(?)

Als je bedenkt aan die snelle wereldse vooruitgang met de Electronica ed
en het blijft hangen...op zoveel domheid onnozelheid en dekpatronen ed.
Dan snap je ook...waarom ze daar maar zo weinig...verdwijnings en moordzaken oplossen...
alleen om de vraag...naar een Advocaat door daders...daar stopt elk verhoor er al...en moeten ze het doen
tm de Rechtzaak... met 3/4 niks... of meer...die Politie Onderzoekers...
en menige dader...komt er zo mee weg...(ook de seriemoordenaars)
Het Onderzoeksteam... mag niks van de Advocaat daar...
Als je bedenkt ...aan die snelle wereldse vooruitgang ...met de Electronica ed
en het blijft hangen...op zoveel domheid onnozelheid en dekpatronen ed.
Maar waarom blijft dat denken van vele Onderzoekers...zo te smallletjes...
sinds daar... niks mag...ze mogen niks...Het onderzoeks team...ook geen Sigaar etc.
Dito dat erom...daarom...zo erg veel...onschuldigen daar...in de gevangenissen zijn beland...zegt al genoeg...

Die Moeder van dat verdwenen meisje...zei tegen... de Politie Onderzoekers...
dit is de Telefoonlijst van haar...en die ene man...daar heeft ze voor het laatst mee gebeld...
en die ene man...komt bij de Politie met een verhaal...ze werd bij hem thuis gebeld...en ging toen weg...

Waarom
denkt men... dan niet door...(Die Politie Onderzoekers in de USA)...dat valt me zo erg vaak op...ze denken ...niet door....

Hadden ze wel doorgedacht...dan was er meteen ...bij die ene man thuis...Huiszoekings bevel ...voor aangevraagd...
ipv weken later...
en dat ...omdat haar broer ...(Een Burger in feite)... op Zelfonderzoek was gegaan)
en het gesprek ...opgenomen had...met de dader...

Gelukkig hebben ze er ook...echte keien ...van Onderzoekers...erbij...in de USA...
Maar zulks te volgen...met die Crimie series...maakt weer erg veel goed...maw Ze zijn er nog...maar mi veel te weinig...

Aparte type-oefening...dat wel...
Fijne Nieuwe week allemaal...Knf van LT) :roll:

_____________________________________________________________________________

PS.
Ik las dit...
Roofkunst
Zijn fossielen wel roofgoederen? Naturalis twijfelt nog

Ik ken de vroeger ...die waren Tropen Artsen...geweest...
Die vertelden...
dat die Mensen in de tropen...zo erg goed geefs waren...overal kregen ze de mooiste dingen...
geen idee
waar hun gekregen spullen zijn gebleven...misschien na hun dood wel in musea...

In oa Indonesia...was vroeger in elke regio wel een soort Koning...(heette er anders)...maar die schonken de
duurste dingen...aan de Gasten uit die verre landen...komende...

Naturalis
Laatst was WA en MA ergens en kregen er ook... iets moois en duurs...ik dacht meteen...laat het wel
zwart op wit zetten...want over wat decenna's... vanaf 1 opjutter of een paar etc... verder...heet dat allemaal...gestolen...(door de witte Mannen)...
vooral als het in musea belandt...(laat het wel
zwart op wit zetten..MAAR DAN HEBBEN ZE BEWIJS)!

Ik was zelf is ...wat weken in Suriname...waar ik logeerde...we gingen overal naar toe en overal...
gaven ze mij wat...(Ik werd er verlegen van...)...maar omdat iemand van zover...de moeite nam...om hun te bezoeken...
vonden ze een eer...en die trent...was er in vroegere tijden overal...in de Tropen...
Ik zei dat ik het ...erg lief van ze vond...en bedankte ze er voor en zei...dat ik... met zoveel
niet het vliegtuig in kon...

(Wat niet wil zeggen... dat er...ook best veel gekocht kan zijn...ook in het verleden...maar
misschien hebben er Archeologen...ook welis... wat stiekum mee genomen...toen het niet meer dat land uit mocht...
opgravingen...zelf gevonden ...of er ook heimelijk...misschien wel... heel veel...voor betaald...)

ik dacht meteen...Naturalis ...laat het wel
zwart op wit zetten...(tegenwoordig met mobiele filmpje erbij zelfs...)
want over wat decenna's... vanaf 1 opjutter of een paar etc... verder...heet dat allemaal...gestolen...(door de witte Mannen)...
vooral als het ...in Musea belandt...

:roll:
_______________________________________________________________________________

PSS
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... -terug-tv/

Die hebben zeker nog nooit gehoord...van de Wereld Overbevolking...
en in die context...Het Milieu en Klimaat ed. en Leeg roven van de Aarde ed.
voor de Generaties er na...

:roll:

_____________________________________________


PSSS.

In vroegere Eeuwen...werden ze vaak ...Heilig verklaard...oa Filosofische Mensen
of Denkers... als zodanig...en werd voor eeuwen geboekt...

Tegenwoordig...staat het misschien...1x in een krant...

Maar...
Neem deze is...
vind ik een Steen Goeie...(...Kan ook wel eeuwen mee...)
KLIMAAT
Hugo de Jonge: ‘Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan’

:lol: :roll:

En deze...Mag er ook...Filosofisch gezien...er wezen...

SOORTKILL
Al weten waar de bal heen moet voor je ’m aan de voeten hebt

:lol: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 25 okt 2022, 01:58

Senseo... :)

(Wat moet je met zo'n zin?
Ik las dit...

COLUMN
SANDER DONKERS
Niemand kan verdrietig zijn als hij een nek doorbijt

Vroeger...toen ik op een bepaalde afdeling van de Psychiatrie werkte...riepen er ook van zulkse
gektes...Daaraan kon je weten...dat die nog niet rijp was...voor het gewone buiten leven...
Maar dit staat toch gewoon...in een bekende krant...om te lezen...

Maar ik heb het niet gelezen...ben er geen Abonnee van...en dan mag je het niet lezen...
Nou daar lig ik niet wakker van...maar vroeg me af...Wat moet je ...met zo'n zin...in een krant...
(Denkende aan vroeger...te weten die is niet rijp voor de buitenwereld...maar past misschien
meer...op een gesloten afdeling...van de Psychiatrie...)
Laatst mijmerde diezelfde Columnist over zijn Kanibalen tijd...
en vroeg me ook toen af...
Wat moet je ...met zo'n zin...in een krant...
(Denkende aan vroeger...te weten ...die is niet rijp voor de buitenwereld...maar past misschien
beter...op een gesloten afdeling...van de Psychiatrie...)
:roll:
_______________________________________________________

Ik las dit...

Rishi Sunak belooft ‘integriteit en bescheidenheid’

mi Zo zit de wereld ...vandaag de dag...om hem heen ...niet in elkaar...
benieuwd hoe die daar...met zijn start belofte ...doorheen walst...

:roll:
_______________________________________________________

Ik las deze zin...

Religie
De islam is niet de vijand van alle filosofie

(Ik denk...je moet die zin omgekeerd zien...
Alle Filosofie...is de vijand...van de ...Islam...)
wgs
“Het islamitische van de islam is te vinden in het recht, dat uitsluitend op Koran en hadith baseert.
omdat de filosofie helemaal niet meedoet in de islam.”

:roll:
____________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Ik hoorde op TV iets zeggen...
bij het programma...Wie is Verlicht...
Als een Mens een Goeroe is en God gezien heeft is hij een God...

mi. Het kan ook filosofisch bedoeld geweest zijn...in die dagen...maar aanhangers van een Goeroe...zien die meestal
als een God...

Zelfs De Mohammed bij de Islam...is zich geen God gaan noemen...vanaf de Grote Geest Verlichting
maar 1 van de Profeten van God...
(En mi is dat de enige die het op z'n zuiverst ervaren en gezegd heeft...
want
ook De Jezus Christus...werd God genoemd...vanaf de grote Geest Verlichting...
en zijn Moeder de Moeder van God...
maar geen ene Mens is God...
maar kan God wel Gezien hebben...tijdens de Grote Geest Verlichting...(Het komt uit de oudste (Hindoeisme) Godsdienst af...wie
als Mens...God gezien heeft is God...
Maar alleen die ene God
schiep Hemel en Aarde...en geen ene Mens kan dat...zijn geweest zijnde...

maw Geen ene Mens die eens leefde of leeft of nog zal leven...is God niet...al is die nog zo
Geest Velicht...Mens kan hooguit...een Profeet van God zijn...geworden zijnde...tijdens het leven...op Aarde...
(Nou ja
een ieder staat vrij om te Geloven wat men wil...maar als ongeveer 80% van de toen Mensheid...ongeschoold was...
maw de hele belevens wereld was toen nog anders...dan in bv deze Moderne tijd...met Wetenschap ed.
dan klinkt...De Maria...de Moeder van God...niet zuiver op de graat...want ook De Jezus van N...was en is geen God...
geen ene Mens is God nl...Maar de Maria is wel de Moeder van De Christus...(En die heeft de allerhoogste
Geest Verlichtingsgraad behaald...in die dagen...en is beland zoals alle Profeten op de `4de linie...anders
gezegd...in de 14de Hemel...)
Eigenlijk is de Islam de enige Godsdienst die het zuiver preekt...vlgs De Mohammed...Profeet en
is beland op de 14de linie...)

De 14de Linielijners...zijn sowieso te vinden de rijen en rijen Profeten...maar ook alle Kinderen...zijn daar...en die met
Geestellijke gebreken zijn geboren...zijn meestal op de 13 linie...maar ook complete onschuldigen...die
verongelukten door Natuurgeweld en Oorlogen en anderszinds overleden zijn...vermoord via Mensen...)
De 13de linie en 14de linie zijn inherent aan elkaar...

Ik trachtte het vaak zat uit te leggen...waarom De Jezus Christus...de Allerhoogste Geest Verlichting bereikt heeft...
die is te vinden op ...de Allerhoogste plek...precies het Midden...op de Getallenlijn ...van Het Zijn...

Maar is nog steeds...te vinden... in het ...Grote Vierkant ...van Het Huis...Mijners Vader...waar de Mensen zielen
zich bevinden...die in de Hemel zijn...(Al zijn er ahw 14 Hemelen) het heet toch Hemel...
Ik noem het welis ...de 14 etages van Het Huis...(De Hemel wordt zo... Huis genoemd)Het Huis...Mijners Vader...

Via de lijnen ...vanuit ...De Getallenlijn van Het Zijn...
stoomt ahw De Heilige Geest...Tussen God...en de Mensen...

In het Grote vierkant...gedeelte van Het Huis...
Horizontaal is dat...1 tm tm tm 28
en Verticaal is dat...1 tm tm tm 14
Die 14 is dus de 14de Hemel linie...(Vanaf den Beginne tot heden...heeft elke Godsdienst via de Profeet de eigen Zuil er
die pos Zuil kan zo groot zijn...als de Aarde zelf...maar ook smalletjes zijn...(Dat ligt aan de aantallen gedode Mensen...oa namens de Godsdienst...)
via die bepaalde Godsdienst...of via bepaalde stromingen...tot op heden heeft... Het Boeddhisme de Allergrootste zuil er (aan de pos Voorkant) wgs de minste aan Mensen gedood...
en het Communisme de smalste Zuil er...Helaas voor de Islam als voor het Christendom...is die Zuil er
niet de Grootste...maar ook niet...de kleinste...

Alles wat niet ...aan de voorkant is...aan zuil...is aan de Achterkant te vinden...
maw De grootste neg Zuil...is nog steeds Het communisme...aan de Achterkant...te vinden...
allen aan de Pos voorkant ...aan Zuilen...schijnt maar niet gelukt...allemaal even grote Zuil er te hebben...

Met doden van Mensen wordt bedoeld...vanaf de conceptie De Mens boven het Dier gekomen is...dat is
tussen de 4de en 6de (Zwangerschaps ) maand...(maw Het dierlijke wordt niet mee gerekend...daarmee)
want vanaf de 4de en de 6 de maand...komt De Ziel... in de Dan Mens...en allen gedood door Natuur geweld...Ongevallen
Oorlogen ...of rechtstreeks door Mensen zelf...wordt aangerekend...Kinderen overleden... belanden allemaal meteen
op de 14de linie...De rest gaat ahw door een Getallen Zeef...aan (Pos of en of aan Neg)
Volkomen onschuldigen...komen (als Kinderen gelijk...in de 13de of 14de Hemel)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

Wat trachtte ik uit te leggen...Dat geen ene Mens ...God is...(Hoe men die ook moge noemen)...(Daar is er maar 1 van)

De plek van De Jezus Christus...heb ik vaak zat ...getoond...
(Gewoon zou ik zeggen...de Stroom van ...De Heilige Geest...is het sterkste
tussen GOD (14) ...en De Mens...MET ...Het Zijns Getal...(14) (14 . 14)(14) De JEZUS CHRISTUS)

(Allen op de 14de linie 1 tm 28) heeft die Heilige Geest...doorstroom...en van... 1 tm 14...)

maw Alle Godsdiensten en ook niet Godsdienstigen...hebben te maken met die ...Heilige Geest Doorstroom...
in die 14 Hemelen...er...
en van daar uit...kan het ook doorstromen tot de Mensen...op Aarde...

Of men het nu bewust of onbewust mee maakt...
Niemand komt tot De Vader (14)
DAN DOOR MIJ.........(14) (14 . 14)(14)De JEZUS CHRISTUS)

Het Woord van DE Heer...

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

Trusten allemaal...Knf van LT) (7)(7 . 7) (7)14) (Ook wel genoteerd als)(7)14) :roll:

(Die 14 achteraan...komt er ...ook ...vooraan...als die Persoon... is overleden)!

(ALS HET ER OP AAN KOMT ZIJN WE PLOTS OF TZT (Met ons eigen ZijnsGetal)...MAAR EEN...PUNTJE...) :lol: (IN HET GROTE kOSMISCHE GEHEEL) :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=GD3VsesSBsw

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 26 okt 2022, 01:40

EO...Evangelischeomroep... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Ik zat me af te vragen...hoe is het mogelijk...als je met een Auto
rechtstreeks het Water in rijdt...
dat er dan van de 4 Mensen ...alle 4 verdrinken...
2 jonger dan middelbaar en 2 bejaarden...

Meteen de veiligheidsriemen los en de ramen open maken en lampen aan doen...
Ergens weet ik nog...via de Natuurkunde lessen...de druk is gelijk binnen en buiten
als de auto helemaal vol water is...en men... dan juist... de deuren open krijgt...

Hebben ze alle 4 ...het verstand verloren...hadden ze drank in de mik en/of drugs???
(Na de bruiloftfeest...mee gemaakt...)???

Ik kan het bijna niet geloven...dat ze alle 4 verdronken zijn...via een auto reed
(in feite gewoon rechtstreeks)....het water in....

maw via de gewone gladde baan...van weg het water in...
dat is niet... van een hoge kant af ...te water dus...

mi Als je Auto kan rijden...heb je je toch minstens wel 1x er in verdiept...wat te doen
als de auto te water geraakt...

Ik las... er komen zo'n 1500 auto's per jaar te water... in ons land en zo'n 60 mensen
verdrinken er door...

Het voorbeeld van ...de weg gaat over in het water...lijkt
me de minst engste ...en ...het minst schadelijkste...

Nou ja ik droomde ervan...heel apart ...met Natuurkundige voorbeelden ...over de druk van lucht ...
en zo wat...
bij een gezonken auto...men kan sowieso zo ...zo het raam uit zwemmen...
veiligheidsriemen los en raam openen...dat 2 erge oudjes zoiets misschien niet lukt...valt
nog te snappen...maar relatief gezien nog ...2 jonge mensen...ook niet???

Het kan natuurlijk zijn...ze konden alle 4 niet zwemmen...
en dat zegt meer ...over het Nederlandse Schoolzwemmen... niet of niet meer...

In de 1 Verdieners tijdperk...hadden we gewoon Schoolzwemmen...1x per week...via
de overheid
en va
de 2 Verdieners tijdpperk...kan het er... niet meer van af...via de Overheid???

Laten we het daar is over hebben...
wat allemaal wel kon betaald...tijdens de 1 verdieners tijdperk
en
niet meer kan betaald...in de 2 verdieners tijdperk...

maw
Als een land
op alle fronten... zo erg er... op achteruit gaat...met de 2 verdieners...waar gaat het dan nog over???

https://www.youtube.com/watch?v=8gLm0K5dOgU

Nou ja Meneer Sonneberg...dat vroeg ik me dus af...waarom ze ...
alle 4 verdronken...
de 2 ouderen ...maar...de 2 jongeren... ook...

Ik kan het bijna niet geloven...
dat ze alle 4 verdronken zijn...via een auto reed
(in feite gewoon recht toe...rechtaan... rechtstreeks...)....het water in....
Hebben ze alle 4 ...het verstand verloren...hadden ze drank in de mik en/of drugs???
(Na de bruiloftfeest...mee gemaakt...)???)

https://www.zlm.nl/auto-te-water-2

:roll:
_______________________________________________________________

Dit vind ik ook een erge zorgelijke toestand...
met deze plotse actie voerders...
https://www.ad.nl/show/activist-lijmt-z ... ~a545defd/

Ze willen santepe...dat de Olie stopt in de wereld...
maar dat kan alleen via trajectes opbouw...als er echte alternatieven zijn...
en die zijn er nog
veel te weinig...Neem het overnemen met electriciteit...die Netwerken geraken nu al helemaal vol...

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... g-charles/
Men kan wel wat willen...maar het moet wel logisch ...en mogelijk zijn...

Ik zelf maak me ...veel meer zorgen...over die inmiddels alles wat door de 3 Atmosferen raast...heen
en terug...
ipv die bv De VN te regelen...hoevaak en per land...laten ze het maar dubbelop door gaan...
ook via
Burgers met veel te veel geld vooral...
met toeristen en al...en als het effetjes kan...met reclames...nog even door gaan met slapen
en het hele Lucht Firnament...zit vol met ...Licht reclames...

maar
mi de ...opwarming van de Aarde ...begon met de gaten makenrijen...in de Ozon lagen via
in de 3 Atmosferen lagen...met
wat er doorheen raasde de Kosmos in...en weer teug ging...

Ik zelf maak me ...echt...veel meer zorgen...over die inmiddels... alles wat door de 3 Atmosferen raast...heen
en terug...

De ervan...dunnere lagen...en gaten...daardoor kan...hier en daar... de Zon
er heter en beter ...de Aarde door bereiken nl.

ipv dat die Kosmische reizen verminderen...komt er alweer een land bij ...met ook zulkse reizen...de Kosmos in
en komen er in landen nog meer toeristen reizen erbij...de kosmos in...
en ik waar schuwde al...
zo gauw ze ook maar 1 lichtreclames gaan maken daar vandaan...die moeten er meteen uitgeschoten worden
is het niet via het Westen...om geld gewin...dan maar via Het Oosten...of via welk land dan ook...waar het net langs raast...
Want ze worden... te erg en te gek en ...dus gevaarlijk...voor de Aarde zelf...

Maar alle fossiele brandstoffen meteen weg...is niet mogelijk...dan stort alles in ...op Aarde...
de massale grote Armoedes in...
en dat zal miljoenen tm in de miljarden doden gaan kosten...
en
elk Fossiele brandstof
is niet allemaal slecht...oa Gas is de minst schadelijke... net als electriciteit dat is...
maar de opbouw en afbouw van het andere... kan alleen geleidelijk...plaats vinden...

Wat Mensen noemen aan overstromingen...moeten ze mee uitkijken...om het... aan de Hier en Nu
te laten lijken te liggen...terwijl het altijd al gaande was....in alle eeuwen zelfs...
Dat hield oa
de Mensen stand erg laag op Aarde...

In ons landje was toen ik 10 jaar was...10 miljoen inwoners...als vergaarde uitkomst... na alle eeuwen ervoor...
vanaf toen...binnen 60 jaren zijn het er 18 miljoen...
en zulks kan je overal lop de wereld waarnemen...

maw Zolang er geen Wereld actie is ...
men neme nul kind... of 1 of 2 of 3...en dat is meer dan genoeg...dan moet met ...er iets tegen doen
met voorbehoeds middelen ...of met een operatie...mannen als vrouwen...

Ik schreef al vaak zat...het aantal Homo's zal gigantisch gaan toe nemen...overal op de Wereld...
En ook dat komt...van Boven af...
ahw als tegen actie...om veel te veel Mensen op aarde...(Door de Hetero's)

Als minstens er 70% ervan... geen Kinderen maakt...zelf...van de Homo's...is dat al ...goed beter best zo niet het allebeste
voor de Aarde zelf...(Ze zijn in wezen bedoeld als ...redders van de Aarde)(Net als allen...die bewust
zelf...geen kinderen maakten of maken...)
Want er zijn wel ...3 miljard of meer...mensen teveel Aarde...
dat de Inhoudelijkheid ...van de Aarde zelf...aan het leeg roven is ahw.

maw Er zijn meer wegen naar ROME...als Schuldigen...om op te noemen...dan gebruik van de fossiele brandstoffen...ahw

Pas dus op...dat je zelf...de agressor niet bent...van het Geweld...
Want acties... die goede en mooie dingen kapot maken...hebben geen enkele nut...die zijn dan net zo slecht...
net als dat...oorlogen erg slecht is...ook voor het Klimaat ed...want deze Wet ...zal altijd blijven...men mag
geen Mensen doden...
maar je mag wel voorkomen......dat er teveel van komen...

Met het bewiust afbouwen ...van Mensen geboortes...zal ook de eetbare dieren...aan behoeftes... zich door afbouwen...
en dito aan fossiele gebruik nodig...

maw
Opeens iets via acties laten stoppen...is niet de juiste weg...die men moet gaan...want dan kost het juist
ontelbare Mensen levens...(geldt ook voor oa Actie voerders...Kijk dus uit... of je er zelf de schuld er niet van bent!!!)
want
Deze Wet ...zal altijd blijven...men mag
geen Mensen doden...
maar men mag ...wel (preventief) voorkomen......dat er... teveel ...van komen...

https://www.youtube.com/watch?v=8gLm0K5dOgU

het is niet de bedoeling...dat alleen de Mensen ...in het Westen bewust... er naar gaan leven...
maar vooral ook ...de rest... op de Wereld...

Moeilijke Onderwerpen ...zijn dat...maar wat die ...bepaalde Actie voerders willen...stante pe...stoppen
met oa alle Olie...dat kan dus helemaal niet...
is onmogelijk...
want dat heeft ...afbouw trajectes nodig...dat gelijk op gaat... met de opbouw van ...de Alternatieve methodes...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Was weer een aparte type-oefening...Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS
En hierover schreef ik ook best vaak over...

Ik las dit...
We moeten samen gaan nadenken, over hoe we willen omgaan met de bergen, met de natuur.
En dat betekent voor ons in ieder geval: een einde maken aan subsidies voor sneeuwkanonnen.’’

:roll:

__________________________________________________________________________

Ik las deze Puzzel
en dacht gelijk...Als ik Rechercheur was...zou ik denken...
een Paard eet geen Vis...de eigenaar van het huis moet dus een Paard hebben...
de andere dieren kunnen jagen op een vis...
en toen ik de video zag
kwam het daar ook lop neer...
Huis no 2 heeft een Paard...
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/he ... 2-procent/

Met 1 snelle gedachtes... :lol: :lol: :lol:

(Geen idee
of dat een slimme gedachte was...dat van mij... (want ik loste de knappe puzzel niet op nl...en anderen wel...)
Ik bleef allen volgen... waar het paard woont
en wel...in huisnr 2...daar woont de Deen...en... e voila...de anderen... puzzelen nog aan... de opgave...aan drank en huisdieren en rookwaar en huiskleuren en landentypes etc. )

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 26 okt 2022, 13:55

Omroep... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Ik heb een maand abonnement afgesloten voor 17.50
en opeens staat dit in de mail...
kosten:
Abonnement € 18,51
Verbruik € 0,00
Totaal € 18,51

Op 1 oktober passen we de jaarlijkse inflatiecorrectie toe. Hierdoor verandert uw maandbedrag vanaf 1 oktober.

Ervoor was ik altijd bij Telford...het afgesloten maandbedrag...is al die jarentijd... hetzelfde gebleven...
Telford ging over in KPN...
alzo...werd ik abonnee... van KPN
en die verhoogt opeens... het maandbedrag...Eigenaardig he...
(mi dan kan ik ook... naar een an dere Provider gaan...nog voor het abonnement jaar om is...)
en daar denk ik dus nu aan...of ik dat zal gaan doen...

:roll:
______________________________________________________________________________________________

Health & mind Gisteren, 20:42

Het raadsel van Einstein dat slechts 2 procent van de mensen op kan lossen.

Mi... is dat... 2% +1

Ja toch...

:roll:

PS.
Ik denk schijnbaar anders...Ik dacht meteen...Een Paard jaagt niet op
een Vis...
(Zoek waar het paard woont... en negeer de andere uitleg opmerkingen...let alleen op de kleur van de huizen...en
waar het Paard woont...)

De bewoner van het gele huis rookt Dunhill.

De bewoner die paarden heeft, woont naast de bewoner die Dunhill rookt.

Degene die Dunhill rookt...woont in het eerste huis...

De bewoner die paarden heeft... woont naast de bewoner die Dunhill rookt...het gele huis is huis no1
wie er trots met zijn goudvis op schoot zit...De Deen... drinkt thee ...heeft
een paard in huis...en woont... in het Bleu huis nr 2

https://www.metronieuws.nl/lifestyle/he ... 2-procent/
Dat is 2% +1

En terwijl die 2% echte knappers...bezig is ...met die ingewikkelde puzzel...
ben ik (Niet als knappert...maar als...Denk...Mazzelaar)...allang... wat anders... aan het doen...
(Legde ik al vaker uit...het verschil tussen ...een Mazzelaar en echte Knappers...)

(maw Mijn eerste gedachte ...Een Paard jaagt niet op de Vis...volg waar het Paard woont...bleek (Mazzelend
denkende...) genoeg...(Zonder als de Knappers) ...de hele Puzzel te gaan doen...om TOCH te weten wie de dief van
de Vis is...)

De Deen... drinkt thee ...heeft
een paard in huis...en woont naast de Dunhill roker...het gele huis is huis no1
dus woont de Deen...met Paard in huis...heeft de vis op schoot...en woont in het
Bleu huis nr 2

:lol: :roll:

iK SCHREEF LAATST...(vooraf voorspellende)...DE EINDWINNAAR WORDT DE... MAZZELAAR...BIJ
De Slimste Mens...
(En wat zei de winnaar... op die dag...ik won ...omdat ik...Mazzel...had!!!)

(Een Mazzelaar... kan het winnen van ...de Echte Knappers...wgs die had ...echt Mazzel...)

(Ontbreekt de Mazzel...stort een Mazzelaar maar zo in...Natasja is ook een Mazzelaar
schreef ik toen...
Achteraf Gezien...vb...ontbreekt de Mazzel...bv bij Kamp Koningsburg...(dat is een Mazzelaar
zonder Mazzel...)Terwijl de echte Knappers doorgaan...(Met de Kennis feiten en die van de dag ahw)
Ontbreekt de Mazzel...bij de Mazzelaar
dan...niet altijd...maar toch...het risico ...zit er wel in...dan stort... een Mazzelaar... maar zo in...)

Ontbreekt de Mazzel...stort een Mazzelaar maar zo in...Natasja ...is ook een Mazzelaar
schreef ik toen...
Achteraf Gezien...vb...ontbreekt de Mazzel...bv bij Kamp van Koningsbrugge...(dat is een Mazzelaar
zonder Mazzel...)Terwijl de echte Knappers doorgaan...stort Natasja...de Mazzelaar...zonder Mazzel...maar zo in...
Ook
bij De Slimste Mens...verliet de Mazzel haar ...en dan houdt ze ...de kop...niet bij elkaar...

Mijn Stelling over de Mazzelaars...(Is allemaal aantoonbaar getoond op TV!!!)

maw
Ook op Mazzelaars
valt op te voorspellen...(Soms kunnen ze... in Vrije tijd...beter aan leuke dingen
gaan doen...bv mee doen aan Waku Waku...ed...omdat de dag/avond baan...al zwaar genoeg is...
anders kan men...ook in Vrije tijd...de Mazzel verliezen...)bij bv
De Slimste Mens...en...bij...Kamp van Koningsbrugge...

Nou dat dus...

:roll:
______________________________________________________________________________________


mi Moet het zijn...TEGEN...in de laatste zin (bij NRC)

INTIMIDATIE
Kamervoorzitter Bergkamp kijkt naar aanscherping gedragsregels na FVD-actie tegen journalist

De methode-FVD: schend de normen zonder consequenties
De laatste rel rondom FVD – „een nieuw dieptepunt” volgens premier Rutte – verloopt volgens een patroon:
de partij schendt de normen in de Tweede Kamer. En de gevolgen blijven minimaa

PERSVRIJHEID
Politici veroordelen FVD-actie tegen journalist Hart van Nederland
SBS6-journalist Merel Ek noemt de manier waarop ze in een filmpje door Van Meijeren benaderd wordt „niet oké”.
Premier Rutte spreekt van „een nieuw dieptepunt” en hekelt de intimidatie van journalisten.

mi Moet het zijn...TEGEN...en niet...van...in de laatste zin (bij NRC)

MI.
Ik ken ...de Tweede Kamer indelingen niet...maar de Journalisten...lijken er...een aparte gang ...te hebben...

Wat ik vreemd vind
dat er geen Portier (Portiers loge)...in die Gang is...die alles wat er niets te maken heeft... tegen houdt...

mits er
in die gegevens ...van de Dag...een afspraak en tijd staat...tussen de bezoeker ...met die bepaalde Journalist...

(In deze tijd...moeten juist ...ook Journalisten beschermt...ook op het werk veld...)
maw dat mis ik aan...Dde Tweede Kamer...
Als de Journalisten aanwezig zijn...mis ik...een
Portier (Portiers loge)...in die Journalisten Gang...

Maar dan nog...over dat artikel in de NRC...Intimidatie Van Journalisten...???
vlgs de brief van Rutte...een nieuw dieptepunt” en hekelt de intimidatie van journalisten.

Moet mi zijn...Tegen Journalisten!!!

:roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...

Hélène Hendriks live op tv over vreemdgaan: 'Doen we allemaal'

Is ook een manier van Algoritmisch denken...(Alles over 1 kam scheren...
om zichzelf alzo te verdedigen...)
over vreemdgaan: 'Doen we allemaal'
Algoritmische denkers zijn ...van het categorie...Platlanders denkers...vb
Alle B londjes zijn dom
etc. etc. etc. vreemdgaan: 'Doen we allemaal'
etc. etc. etc.

Maar is dat wel zo???

Ik weet er zo ...meteen eentje... die na 40 jaar huwelijk... Weduwe werd maar
die niet 1x ...is vreemd gegaan...

(Dus laat mij er buiten ajb!!!)

PS Dat is 100% -1

Wie volgt...

Gr van LT) :roll:

:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 27 okt 2022, 00:13

Roepen

Ha ha ha Je bent lekker bezig LT,
maar ik zet neer 100% -2 (mijn man en ik)( en samen met jou) -1 is al 100 %-3
Je schreef jaren geleden dat jouw DJ ook nooit was vreemd gegaan. Dan is het al 100% -4

Ik las dit
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... sen-dymean
Komisch zeg, een pasgeboren baby die al 2 melktanden heeft.
Ben jij, dat weleens tegen gekomen lt, toen je vroeger kraamverzorgster was, en later op de
kraamverplegingsafdeling in een ziekenhuis werkte???

Ik las ook dit
Column
Reporta­ge Italië
De inwoners van Piombino staan op tegen schip met vloeibaar gas

Als het zo door gaat, met al die anties tegelijk, loopt straks alles vast, en is helemaal
niets meer normaal te krijgen, en niet meer te betalen.
Ook de diesel, zit opeens, in de anties hoek en alle vrachtwagens, rijden op diesel.
Die eu doet maar wat, met hun beleid,, arme landen werden ook zo arm gemaakt, en dat worden
de landen, in de eu zo ook, voor de rest, ze plunderen de eu leeg, maken de burgers steeds armer,
en die paar worden er steeds rijker van zo, met dat eu beleid.
Nou meissie sterkte met alles en hou je taai. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 27 okt 2022, 01:49

Pennenset... :)

https://www.youtube.com/watch?v=7FRYoBy7iT8

(Nee...zulks ben ik nooit tegen gekomen...dat er een Baby al 1 of meer Melk tanden had...en
het is zoiets uitzonderlijks dat...1 op de 2000 lijkt me ... niet waar...

Ik zelf... maakte vroeger wel wat mee...als er een volwassen kies getrokken was...(Deden ze vroeger niet moeilijk mee
ipv van de boren...hup die kies eruit...)
maar dan had ik... een jaar of
zo wat later weer... een nieuwe kies ...op die plek...
Zei de Tandarts van...komt ook welis voor...maar niet echt vaak...
:roll:

________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/20 ... hardlopen/

Zoiets hadden wij vroeger ook...een buuf wou altijd mee met hardlopen...toen zijn we
maar met de Auto gegaan... voortaan en ermee naar een bos...en zo bleven we met z'n viertjes als
gezin gezellig hardlopen...

Ook later...met de Kinderen al het huis uit...alleen of met z'n beidjes....wgs verschillende werk diensten...met de Auto erop uit...nooit problemen
mee gehad...we kwamen ze ...daar...niet tegen nl.

Heb je geen Auto of ander vervoer...kan je altijd zeggen...Ik heb een drukke baan en moet mijn hoofd
leeg maken met hardlopen...(evt erbij zeggen...moet van m'n Huisarts...)

of ik doe aan Zen ...met hardlopen...dus dat moet alleen...

Of Ik train ...voor de Marathon...en moet steeds sneller en sneller ...dat kan alleen... in je eentje...

Tigs excuses zijn ermee te bedenken...
Het gewoon zeggen...lijkt niet de beste uitkomst te geven nl.

Een Grote Hond nemen
en daarmee naar een Bos gaan (mooi excuus ...met de auto om die tijd... weg te gaan)
als de anderen ...als groepje zich verzamelen...en jij...zo... samen... met je Hond...gaan hardlopen...elders...
dat heet dan...Voor de broodnodige beweging... van je Hond...

Want...Het gewoon zeggen...lijkt meestal niet ...de beste uitkomst ...te geven nl.
(Leugentje om eerlijke bestwil mag!!!)
(Het grappige is vaak...dat men er ook naar gaat leven...naar hun leugentje om bestwil gezegd...)
:roll:
__________________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=pXoS4Axl4qo

Tja als ze niet duidelijk zijn ...over Gas...(als fossiele brandstof...) Hou je dat... onwetenden...anties gaan doen
terwijl Gas...
Kijk maar naar... het Gasvlammetje...mooie blauwe kleuren geeft...en op warmte na
nauwelijks uitstoot geeft...althans het minst van alle brandstoffen...en soweiso
geen
zwart of geel of bruin of roet ed...als uitstoot geeft...zoals eh...

:roll:

__________________________________________________________________________________________

Als er geen vervangende Diesel te krijgen is...moeten ze daar geen Sancties op leggen...maw
Ze kunnen wel heel West Europa naar de kloten brengen...met hun onnadenkende beslissingen te Brussel...
Bepaalde sancties zijn gewoon genoeg...
Het is niet de bedoeling...dat je met sancties uitdelerij ...er zelf aan ten onder gaat...
dan zijn ze verkeerd bezig nl!
Als sancties... niet alleen dat ene land treft...maar alle andere landen zelfs meer treft...over die dingen moet goed
nagedacht...(Anders kan heel de EU ten onder gaan...als het zo door gaat...met niet logische sancties...uit
te delen...)

Trouwns wat die Klimaat activisten willen
is ook niet logisch...ze willen...dat we meteen stoppen... met dit en met dat...
maar
Logisch is...de afbouw ...van het ene... moet met dezelfde tred gaan ...als de opbouw ...van het Alternatief...

Nou ja zo zie ik die dingen...
Mooi ze dat is
uit te leggen is!!!

https://www.youtube.com/watch?v=OvZYhxT5Mf8&t=96s
Trusten...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 27 okt 2022, 18:33

Set... :roll:

(Ik miste meteen... deze week...Mes op Tafel...
Daar kijk ik al... van het begin af aan... al naar...(Typisch weer... dat kleine gekloot ...in ons landje...het
duurt maar een paar weken...ipv het hele jaar door...)

Het punt is wel...het is goed voor het geheugen...vooral voor Bejaarden...om naar oa TV
quizen te kijken...(Verder dan dat...komt het weinig voor...allerlei dingen...terug te moeten halen
in je geheugen...maar zittende of liggende meedoen...op de bank thuis...met Kennisquizen op TV
zijn vaak nog de enige geheugen krakers...geldt ook voor...als je eenmaal uitgeschoold bent...uitgetudeerd
bent...kennis opgeslagen in je geheugen...zakt steeds dieper weg...

Wat me wel opvalt in de vele decennia's...dat Mensen die nog...Klassicaal...geschoold zijn...een veel
beter geheugen lijken te hebben...
dan
de scholingen vanaf de Mamoet wet ed...die met de rug of zijdelinks...zitten...zo naar de Leraren toe zitten in de klas ed
dingen meer...het lijkt sindsdien... dat het ... niet meer zo...geramd...erin... is blijven zitten...

Wij hadden vroeger dan ook geen schooltas en geen agenda en geen huiswerk...
alles werd in de schooltijd gedaan...

De Meester of Juf...legde de stof uit...en dan zijn er nog vragen...als ook dat was uitgelegd
moesten we de opgaves maken...in de klas...en wie klaar was...leverde het in en mocht een boek pakken...uit
de schoolklas boekenkast en mocht gaan lezen...

In die tijd ...keek de Leraar de ingeleverde al na...dan had die thuis ook meer aan de vrije tijd...
om bij te komen van de dag...

Overigens alles wat nu in Agenda's gezet wordt...moesten wij gewoon onthouden...dat alleen al trainde het geheugen...
ook Verjaardagen en Huisadressen en telefoon nummers...we moesten het gewoon onthouden...we
hadden helemaal geen agenda ed nl.
Zonder alles op te schrijven...is me gelukt...tot laaTst...er is iemand jarig...maar wie? Wie ook al weer???
Ik doe er geeneens meer moeites voor...het te onthouden...zet het gelijk in het mobieltje...zelfs nu er geen
agenda of kalender er voor nodig...maar het geheugen... is wel verplaatst...ipv in de eigen bol...zit het nu... in de
electronische apparatuur...
Vooral voor veel Bejaarden
is dat een grote vooruitgang...als het eigen geheugen gaat kwakkelen..
Ik had daar nog geen last van...tot eh...
ik een medicijn kreeg...
met... geeft geheugen verlies...en spieren en bot zwaktes...
en nog meer ...maar dat meer...dat ben ik vergeten...
Op Tv
kwamen de kwalen los...sindsdien zeikt half Nederland in de broek...wgs een bepaald lijkende gewoon Medicijn...
voor de Maag...

Nou had ik nooit Maagkwalen...dus waarom zou ik automatisch een maag pil gaan innemen...omdat een
Ziekenhuis Dokter dat nodig vindt???
wgs de andere medicijnen...Juist met die paar andere medicijnen... had ik nooit problemen mee gehad...
Ja maarrrrr
en daar had je het al...ik weer thuis...na 2 dagen Ziekenhuis...en de maag begon te roeren...
zo van Zie je nou wel...
bleek mijn vorige medicijnen...na 13 jaren gebruik... van andere merken te zijn...na 2 dagen Ziekenhuis...
en opeens kots aan vallen...
Pas na 6 weken...was mijn hoofd in staat zelf weer te gaan denken...want iets ging haperen
in mijn geheugen...zo opeens...dus ik ging...de bijsluiters...maar is
lezen...en schrok me gelijk...te pleuriis...
een nieuw medicijn...
met... geeft geheugen verlies...en spieren en bot zwaktes...
en nog meer ...maar dat meer...dat ben ik... vergeten...
Capsules Medicijnen...logisch dat de Maag dat eruit kotsen wilt...
maw om een andere Medicijn...krijgen veel Mensen op recept...die dure Maag pillen...
om de Maagt te beschermen...
maw
Niets werd gedaan zo...aan de werkelijke oorzaak...
maw de slecht verteerbare capsules blijven zo...de slecht verteerbare capsules...van die andere
merken...meddicijnen...
en de Maag reageert daar op...

Mooi met een roerende Maag...een Rennie ingenomen...en toen zag ik het pas...
hele stukken onverteerbare capsules kotste ik uit...
(In al die 13 jaren ervoor...met het andere Merk ...nooit last van gehad...)
maw Het is te voorkomen...maagkwalen...van foute Medicijnen...als ze maar de goede merken
voorschrijven...
anders wordt...goedkoop voorschrijven...iov VWS ..juist ...erg veel meer...juist...Duurkoop...

Zo genoeg geemmerd...
Kwam omdat ik gisteren op TV zag...Kinderen zitten nog steeds... met de rug of zijdelinks
naar de Leraren toe...
en dat gaat ten koste van de ...geheugen opslag...van de te leren stof op scholen...
nou dan weet ik nog wel... een methode om ...een slecht geheugen te krijgen...

maw Het is te voorkomen...maagkwalen...van foute Medicijnen...als ze maar de goede merken
voorschrijven...
anders wordt...goedkoop voorschrijven...iov VWS ..juist ...erg veel meer...juist...Duurkoop...
Trouwens
ook zonder recept...steeds meer bij de Drogisterijen ...zit in Capsules...aan bv Mulktiviatamienen...
ed als het maag kwalen gaat geven...krijgen ze de nieuwste per recept...
een nieuw medicijn...
met... geeft geheugen verlies...en spieren en bot zwaktes...
en nog meer ...maar dat meer...dat ben ik... vergeten...

https://www.youtube.com/watch?v=GRxofEmo3HA

Fijne avond allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.
https://www.ad.nl/binnenland/activisten ... 8d956/voor 10 jaren opsliten dan houdt het wel op...
Gelijk voor 10 jaren opsluiten dan houdt het wel op... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 28 okt 2022, 10:08

Etenswaren... :)

https://www.youtube.com/watch?v=xosi5JAOEOo

(Ik las dit...

https://www.ad.nl/show/tinnituspatient- ... ~a377d802/
Tinnituspatiënt Arjen Lubach gruwelt in Avondshow van aanpak gehoorschade

Nou ja...ik denk ook even mee...
mi. Misschien zijn zoiets als Koptelefoons...ook zo te maken...dat het niet te buiten gaat
met het geluidsniveau gemiddeld 103 decibel
en radio's en cd ed in Auto's en Vrachtauto's...en in PC's en Laptops ed

Toen ik 13 jaar geleden de eerste Herseninfarct kreeg...na afd Medicair en toen naar zaal...had ik van die
droge warme ruimtes...ook opeens...een bak zoem geluiden...in de oren...
Konden ze niks aan doen...
Thuis gekomen...heb ik eerst tijdens douchen...flink de oren uitgespoeld met de douchekop
en heb er toen...1x per dag...wat dagen...Zwitsalolie in gegoten...
en opeens was ik er helemaal van af...
Misschien was de oorzaak geen Tinititus...maar een soort van uitdroging...te droog in de oren geworden...
maar het effect leek erg op Tinititus...

Toen mijn DJ in het Ziekenhuis...bestraling kreeg op het hoofd...zeiden ze ...daar kan je wel doof van worden...
en dat leek bij hem ook zo te gaan...
toen heb ik bij hem hetzelfde gedaan...
flink de oren uitgespoeld met de douchekop...goed laten drogen en
heb er toen...1x per dag...wat dagen...Zwitsalolie in gegoten...
en opeens... kon hij weer normaal horen...mi van de bestraling droogt het in de oren helemaal uit...
Nou ja
ik freubel soms ook welis wat...maar dit ...had beide keren... een totaal andere oorzaak...en andere
klachten...
Maar... mijn...Huis en Tuin en Keuken Freubelwerkje...had best veel succes...
Doofdheid weg bij de ene... en... bij de andere de zoemgeluiden weg...

Vorig jaar ...had ik ook weer opeens...die zoem geluiden in de oren...toen heb ik hetzelfde
gedaan...ook de warme cv Herfst en Wintertijden in huis...en elders ook...kan de binnenoren doen uitdrogen nl.

Laatst ...dus pas...had ik een soort zerig gevoel... in de oren...en volgde met mijn handen ...de route...van de pijn...die kwam
helemaal ergens vanaf onderaan de hals vandaan...tm in de oren aan toe...
toen heb ik er
Otalgan Oorsmeer druppels in gedaan...2 dagen en toen...Otalgan tegen oorpijn druppels...
want
om de haveklap zei iemend tegen me...Ben je doof aan het worden...omdat ze steeds moesten
herhalen wat ze zeiden...en ik de TV... steeds harder ging zetten...

Van oren tm op de hals... heb ik met Vicks ingesmeerd...wat dagen...en ik nam ...om de 8 uren een Asperiene van Beayer met
veel drinken...Ik had het idee...dat ik door ...een soort van Virusje bevangen was...in dat gebied...
en had... het idee...doe ik er niks mee...(op m'n oude dag)...dan gaat het echt ...de route in...dan word ik echt blijvend doof...
Maar na wat dagen
eraan gefreubeld...was het opeens over...en kon ik ... de TV... gesprekken ...en ook
thuis...de gesprekken weer normaal
volgen...

Nou ja
ik freubel soms... ook welis wat...Van mij hoef je niks...maar ...misschien zit er... om te doen...een tip in...

https://www.youtube.com/watch?v=MmMxGTLOW-g
Knf van LT) :roll:
______________________________________________________________

PS.

Ik las dit...
Moeten ouders hun kinderen weer meer ‘goede manieren’ bijbrengen?
en dacht...Welke Ouders?
Als ze allebeide werken...en in de avonden...in hun Vrije tijd
willen de Scholen wat van ze en de Sport en Muziek clubs...en de Kerk ed.
en als er nog tijd over is...hebben ze zelf... een beweeg club of hollen de Wijken door...
en moeten de Hond uitlaten en het huis schoon maken...en boodschappen doen...en de was doen...en ze moeten geinformeerd blijven via de Krant en TV en alles uit de bladen weten...en alles over klimaat en energie en duurzaamheid weten...en alles van de Politiek weten en
de vrijwillige schoolbijdrage bij elkaar vergaren...en ook nog wat sparen...en familie en Vrienden bij houden...en Mantelzorgen voor 1 of 2 Ouders...

Moeten ouders hun kinderen weer meer ‘goede manieren’ bijbrengen?
Ik dacht...Welke Ouders?

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... ngsbrugge/

Bekende Mensen? Ik ken er maar 2 en kijk toch erg veel TV...

Ik vind het lijkt tigs moeilijker dan de vorige keren...dat Kamp van Koningsbrugge...
en wat te denken
waar je Fan van bent...valt maar zo af...(Dat mist weer veel kansen voor Defensie...als de Fans het
wel gezien hebben...)
(Dus...dan mist het de juiste Reclame ...voor Defenssie...die al moeilijk kan komen aan nieuw
Personeel)
Aan zo'n uitputtingsslag...beginnen de meesten niet aan...(Het lijkt me steeds meer...een Kamp
voor lang geoefenden...als Sluitstuk...maar nee...ze beginnen er gelijk mee...met bekend of niet bekend...zomaar
mensen uit de Burgerij geplukt...

Ik denk ook welis...ze houden geen rekening met de Verhoudingen tussen Mannen EN Vrouwen...
qua Natuurlijke lichaamsbouw en qua sterkte...verschillen...
Met til en Draag dingen...
Als Vrouwen gaan tillen het gewicht van Mannen...kan dat aparte zaken opleveren...bv
Neem de Baarmoeder is...hebben Mannen niet...maar daar kunnen de banden van scheuren...of helemaal
los van geraken...Misschien geeft dat niet gelijk kwalen...maar wat als ze later zwanger geraken...
en de heleboel kan gaan verzakken...en dat om een korte tijd mee doen aan zo iets...wat geen en
rekening houdt...tussen Mannen en Vrouwen...De redenens van veel kwalen zijn vaak allang vergeten
of helemaal niet geweten...
maw
Ik vind het veel te zwaar daar toe gaan...
Leuker is...Durven ze een Vliegtuig uit te springen en van de hoge duikplank af te duiken...en alle bedoelde
spullen
van de bodem oprapen...in een zwembad...en dat soort dingen...Nou ja voor moed en Durf en beleid....is wat
anders dan een soort van Martelende uitputtingsslag...en dat zonder slaap uren ed...en ze kwamen
vaak al aan...met een nacht nauwelijks tot niet geslapen ...want zo spannend is dat ook wel...aan
zoiets mee te gaan doen...

Ik vind reclame maken... voor Defensie...
Nou ja... voor Moed Durf en Beleid....is wat
anders dan ...een soort van Martelende uitputtingsslag...van de metene te tonen
aan het land...
en daar heb je het al...waar je Fan van bent...ligt er al snel uit...
Voor de baan zoekers...toch maar is...naar een ander soort van baan kijken...lijkt het...
meer ...als uitkomst...

https://www.youtube.com/watch?v=WYeDsa4 ... g&index=21
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 28 okt 2022, 19:07

Warenhuis... :)

(Ik las dit...
Uitzonderlijke warme afsluiter oktober: ‘Er worden records verpulverd’
UPDATE
Na koude natte dagen...opeens dat warme weer...mi moet je dan erg oppassen voor
oa Samonella...

:roll:
___________________________________________________________________________

Ik zag een reclame van Volt...(Politiek)
aan het eind tonen ze de vlotte aanvinken in het Stemhokje...
met het vierkantje en een grote V
Maar
ze weten vast niet...
dat wat alles buiten het ...Vakje...uitsteekt...in het Stemlokaal...ongeldig wordt verklaard...
(Zou men anders...in hun reclame...zo'n veel te grote ...V tonen...dat uit het vierkantje uitsteekt...)
maw doen Mensen dat... net zo na...in het Stemkokje...als Volt dat in hun Reclame toon...dan wordt die stem...nietig verklaard!

:roll:
_____________________________________________________________________________

Moeilijk moeilijk...
maar ze tonen steeds vaker...op TV...Energie sparen voor het Klimaat...
maar mi
gaat het dan over ...Electriciteit...
terwijl juist de echte vervuilers...moeten worden vervangen door...Electriciteit...
dat is beter voor het Klimaat...

Energie Sparen voor het klimaat is in feite onzin...als het gaat over Electra en over Gas...
Juist deze 2 methodes...stoten nauwelijks tot niets uit...

Waar gaat het mi dan over...
Ze hebben veel te korten aan Electra Netwerken...ook voor de Nieuwe Grote Bedrijven...
als we allemaal...op onze Energie thuis en op het werk ed bezuinigen...dan hebben ze er stroom aan...voor andere doeleinden...
(maw zulkse reclames...over het Klimaat zijn onzin!!!)
Maar wie bezuinigd op electra en op Gas...die nota rekening... ervan...zal tigs lager zijn...dan als je maar wat
aan doet ermee...zoals eerst pas nog gewend...
maw Met het Klimaat
heeft het niks van doen...wel met je Energie rekeningen...als je erop bezuinigd...uit en thuis en op het werk ed

Nou ja zo denk ik er over hoor...
Kwam omdat ik bij de Opinie van EenVandaag las...als vraag...
Bezuinigd U op Energie om het Klimaat of om geld lage energie rekening...
Kijk
Hoe interpreteren die gasten dat...
als je niet Klimaat aan vinkt...maar om het geld...
(Omdat die gasten ook niet ...door hebben...dat het met het Klimaat ...niks van doen heeft...
maar alleen ...van doen heeft...met tekorten van die Energie...in het Land...
dat snappen ze niet...anders zouden ze zulkse vragen niet zo opstellen...
Bezuinigd U op Energie om het Klimaat of om geld lage energie rekening...

mi Omtrent het klimaat
dan moet het gaan over ...de echte slechte uitstoters...de lucht in
en dat
is niet Electra en ook niet het Gas...
waar de vragen over gingen...in je huis en tuin en Keuken gebrei...als opinie panel deelnemer...

Net zo goed als dat wij ons huis vuil moeten sorteren in an dere afval Bakken
Dat is voor het Milieu zeggen ze dan...
maar het Milieu heeft er niks mee van doen
wel het uitsparen van Sorteer Personeel...(voor zulkse bedrijven) als de burgers
het sorteren...gratis voor ze doen!!!
En ze op de ziel worden geraakt...door te zeggen...het is onze verantwoordelijkheid als Burgers
voor het millieu...onze afval thuis en op het werk ...als Burgers...het te sorteren...

Maar met milieu heeft het niks van doen...wel met de vette inkomsten van die ene of die paar...
als ze geen Sorteerders personele Kosten meer hoeven te betalen...
omdat de Burgerij...doet het gratis voor ze!!!

En dan sorteren we het netjes ...als Burgerij...en toen en dan...
komen er aparte rekeningen per jaar...over hoeveel gewone afval zakken je had...
bovenop de jaarlijkse Gemeente Belastingen...ook daar over...te betalen...
maw
Hoe worden we... nu weer belazerd...en moeten meer betalen...tm veel meer zelfs...

Zolang zulkse dingen gaande is...in het land...wekt dat geen vertrouwen op...voor de Politiek...
Om Ons als Burgers...ervoor ...gratis te gebruiken... maar wel de kosten ervan...alsmaar...te laten stijgen...

:roll:
______________________________________________________________________________

Als ik deze Reclame hoor van Dior...denk ik altijd hetzelfde erbij...
https://reclamearchief.com/videos/dior- ... -fragrance

Alleen een Vrouw...met zo erg veel ...zere verdriet...om het dierbaarste...kan het zo uitkreten...
vb
Die heeft is... een Abortus laten doen...en er kwamen misschien geen kinderen daarna...of die had... een dood geboren Kindje of het Kindje
is maar een paar dagen ...in leven gebleven...of een Kind ...is overleden...of een Kind vermist en is verdwenen...

maw mi draait ...zulkse kreten...door een Vrouw...(misschien zelfs ook welis...door een Man)...(meestal heimelijke) Om...heel erg Groot...Verdriet...(mi Dan gaat het om...een Kind!!!)

Maar mi...
Alleen een Vrouw...met zo erg veel ...zere verdriet...om het dierbaarste...kan het zo ...uitkreten...

Die associatie... roept het bij mij op...tijdens die Dior Reclame...
Maar mi...
(helemaal alleen niemand erbij...alleen in de Natuur...zijnde
Alleen een Vrouw...kan het ...op die manier...zo...uitkreten...
(Als het ...om ...een Kind ...van haar ...gaat!)

In deze reclame ...doen ze ...of het om een Man gaat...maar ik denk er anders over...

Laatst zei men op TV...ook een Koe kreetloeit...omdat ze haar
kind bij haar...hebben weg gehaald...
maw
Zo Natuurlijk... is het ook wel...kreten... tm in het diepst van haar Ziel
in welke vorm dan ook...ook via een lied...zo kreten...als het...om haar...Kind...gaat!
:roll:
______________________________________________________________________________________
Doet me ook denken aan... al die Moeders...die
in een... Nutteloze oorlog...Hun Kind... nooit meer... terug zullen zien...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

Fijne avond allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 29 okt 2022, 09:33

Waren

Ik las dit
https://www.ad.nl/binnenland/nederland- ... ~a5a785ea/
Nederland heeft meeste xtc-gebruikers ter wereld:

Nou meid, dat wilden ze toch, met hun anties roken, dan gaan ze allemaal, alternatief gebruiken.
Dat worden de vette winsten, voor een paar mensen maar, via flink anties roken doen op TV.

We worden toch overal mee in de maling genomen.
Allemaal minderen met gas en electra, om de klimaatzaken, maar ondertussen, heeft het te maken, dan kunnen ook, de nieuwe bedrijven, aangesloten worden, want ze hadden, te weinig energienetwerken gemaakt, zeiden ze op tv. en alle nieuwbouw kan dan zonder energie zitten, als wij niet fors, van het gebruik minderen
in de huizen en bedrijven.

Heb je al wat gehoord, over die ct scan LT?
Of wachten ze tegenwoordig, tot die anorisma, bij bejaarden ploffen, terwijl het vroeger, spoedopnames waren,
want zo iets, kan maar zo ontploffen, dan is die persoon wel dood.

Nou meid, hou je taai en sterkte.
Lekker wandelweer is het. Jullie een goed weekend gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 29 okt 2022, 15:47

Rendabel... :)

https://www.youtube.com/watch?v=D80nNIQ1ZY4

(Ja wel erg lekker najaars weer...maar als het kort ervoor...koud weer en nat weer was...vertrouw
ik er niet zo op...omdat het... dan juist...bacterien kan gaat aanmaken ed. maar ook
oa Samonella...
en vreemde enge algen ed.in buiten wateren...
waar vooral Kinderen...om het mooie warme weer...in gaan zwemmen...

Voorzichtig dus...met Najaars en Voorjaars... plotse warm tm echt warm weer...na koude natte
vochtige dagen...
ook... met... prive buiten badjes... ed. in eigen tuin...vooral...die vol water ...zijn gebleven...om
er met dit mooie weer...weer erin te gaan...tm de Kleintjes en bejaarden...aan toe!

:roll:

_________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/he ... ated_posts
‘Gevolgen van pesten zijn vreselijk’

mi is Pesten...een vorm van...Crimineel gedrag...
dat moet is uitgelegd...ook op Scholen en uit en thuis en op het Werk!!!

Zulks Crimineel Gedrag...is ontelbaal vaak veel erger...dan de meeste dingen...waar we in het
gewone leven...een boete voor krijgen...wgs ook daar zit dan...iets Crimineels vaak in...doorrijden
door Rood licht...zonder licht in het donker rijden...op de telefoon zitten met rijden en met
Hard Drugs en Drank in de mik ed. dingen meer...
Pesten
pakt vaak nog veel erger uit...dan met die voorbeelden aan boetes....
maw Pesten is ...echt...een vorm van... Criminaliteit!!!

mi In deze tijd...is er vaak wel...opnames van te maken...met mobieltje...om het
met aangiftes...te bewijzen!!!
Vooral als het vaak... dezelfde persoon is ...die pest...gewoon de mobiel op opname zetten
als die... er aan komt...uit of thuis of in school of op het werk of buiten...
om het
met aangiftes...te bewijzen!!!

:roll:
___________________________________________________

Ik las dit...
Nederland heeft meeste xtc-gebruikers ter wereld:

Nou meid, dat wilden ze toch, met hun anties roken, dan gaan ze allemaal, alternatief gebruiken.
Dat worden de vette winsten, voor een paar mensen maar, via flink anties roken doen op TV.

Ik meen dat het in de jaren 80 was...
De VPRO en de EO toonden nog welis toen...aparte dingen...op TV...

In de USA konden ze de Ambtenaren niet meer betalen...oa in New York...
De Burgemeester kondigde ...een anties roken beleid af...
in een mum was er weer erg veel geld in kas...
Maar op de straten en pleinen en Parken...lagen allemaal lopeens ontzettend veel Mensen
met over dosis aan Harddrugs...ze konden de huur niet meer betalen...vanwege het alternatieve gebruik
ipv het gewone rokertje...
Massa's verslaafden gaf dat en dat niet alleen...de HiV verspreidde zich er ongans veel van...
Massa's doden door alternatief gebruik...ipv het gewone rokertje...waar we mede de massale
grote Vergrijzing van hebben...

Nog een TV programma...in die dagen...
Nederland mocht wat Politie uitzenden naar de USA voor de leer er daar...
2 USA Politie vertelden...Wij gooien gewoon de Harddrugs in de straten...dan houden wij ook de baan...want er
gebeurt hier anders nauwlijks wat...en dat gezeur...bezuinigen op Politie...waren ze meer dan zat...alles voor
baan behoud werd dat...want...vanaf toen... had ook daar ...de Politie...het druk zat...

Hier in ons landje...de miljoenen per jaar aan Medicijnen gebruik...werd in de Miljarden...
Veel van die echte verslavings producten...kon men hier gratis krijgen...via Recept...
De gezamelijke Premies werden er wel duurder van...en men ging producten uit de Basis ervoor halen...
en Zij van D66 bedacht de eigen risico...te betalen...begon met 2 gulden 50 (gedeeld door 2,20 en je hebt er het euro bedrag van)
dat is nu al...een ontzettend hoog bedag...in euro's'...385 ...dat maal 2.20 en je hebt om te vergelijken het
gulden bedrag...van 2 gulden 50
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... erzekering

en toen bedachten ze bijna alles per recept kan via de Drogisterijen...men betaalt het maar zelf...
maar de premies gingen wel omhoog...
en toen
Bedachten ze...Eigen Bijdrage...erbij...
U betaalt een wettelijke eigen bijdrage voor sommige zorg, hulpmiddelen en medicijnen.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... erzekering

Ondertussen steeg ook de Premie bedrag...
en toen
en toen
en toen

Lekker veel anties roken op TV...dan gaan steeds meer mensen...via de alternatieve routes wat
nemen...
Hier in ons landje...de miljoenen per jaar aan Medicijnen gebruik...(in Guldens)werd in de Miljarden...(in euro's)
die tig in de tigs milarden meer...maal 2.20 en je kan vergelijken met het gulden bedarg...
(Zeggen ze vaak...moet je niet meer doen...maar de gulden 2.20 is nog steeds...het om te rekenen (heimelijk) bedrag...
als zijnde...een Wettelijk betaal middel...oa...bij is Beursen ed.)

dus als iets 20 miljard kost per jaar in euro munt...kan je het vergelijken met de Gulden munt door
maal 2.20 te doen...
Met wat in het jaar 2000 nog heette in de Zorg kost het 100 miljoen gulden...
dan moet je het delen door 2.20 om het euro bedrag te weten...
een euro bedrag...bv De Zorg kost nu 20 Miljard euro...om te weten hoeveel is dat in de gulden munt...moet je maal 2.20 doen!

en toen...oa oa oa De Tandarts uit de Basis gehaald...Fysio ed mag maar zoveel keren...anders zelf betalen...
Kan je je weer apart voor verzekeren...
voor dit en voor dat en ook opeens voor dat...

Dat heet...Open markt Economie...
(Niet alleen in de Zorg...ook met lands Nuts Bedrijven...de Open Markt Economie in...
Ze stelen (gedekt en wel)...en roven
desnoods het hele land leeg...Die ene en die paar en wat circuitjes beren rijk nog rijker dan eerst
en de rest...mag verrekken...
Dat ging heten...
Doe bij Bejaarden...niet alle operaties meer...en geef de goedkoospte medicijnen in het land...
als vorm van...Bezuinigen...

Wat heet vaak...steeds vaker...Inflatie...
Als ze de Dieven gaan dekken...

Dat begon pas echt tijdens Links Paars...tijdens de Koers wisseling van Gulden Munt naar Euro munt...
Kost een bepaalde operatie in guldens...4500 gulden...dat kost nu al 25.000 euro's
dat is 25.000 maal 2.20 dan heb je het weer in guldens berekend...en vergelijk dan is
die 4500 gulden...met dat bedrag...25.000 euro's maal 2.20

maw Velen hebben ipv toen gedeeld door 2.20 om van gulden naar euro munt ge gaan...
maar nheb ben maal 2.20 gedaan...
De Dief van Wasingthon is er niks bij...
want met elke jaarsprijs verhoging...gaat het diefsstal bedrag in mee...inmiddels
is het diefstal bedrag hoger...dan de gewone kostprijs...der dingen...

Ik bedoel als ze gaan emmeren over Cardiologen...die een extraatje verdienen...via een Fabriek ed
Breek me de bek niet open...over wat de anderen... allemaal doen...of vanaf het jaar 2000 deden...
deden...tm Wat Medicijnenfabrieken allemaal aan provisies geven...bij hun bepaalde ...receptuur ...medicijn...

Veel miljarden...wat heet de Zorg is zo duur aan het worden...wgs de vele Bejaarden in het land...
bezuinig dus daarop...
Lekker geregeld...vanf bepaalde leeftijd...wat altijd al heette spoedopname...ging heten...uren dagen weken maanden laten wachten...

Komt nog bij...de 160 .000 aan Werk Migraten in het land...hebben ook recht...op Zorg...
via het Premiestelsel...waar ze nooit aan mee hebben betaald...
Werk Migranten...waar zijn die van vorig jaar gebleven en die van het jaar ervoor etc.
want ze willen alweer...nieuwe werk Migranten...die zijn nog goedkoper dan die van ervoor!!!
(Al vele jaren gedekt en wel...)(Alles mag ...die ene en die paar en wat circuitjes...b ehalve...een Sigaar!!!)
Maar ook de nieuwe lading heeft recht op Zorg...via het Premiestelsel...waar ze nooit aan mee hebben betaald...
dus
de premies stijgen weer meer en nog minder in de Basis...dan eerst...

Alles onder het mom van...Inflatie....dan is de pOLITIEK ER OOK VAN AF...
(IPV OP DE DIEVEN EN ROVERS TE GAAN JAGEN...VANAF HET JAAR 2000!!!)

het zgn Economische Lands Nut...moeten ze Huizen delen... aan Werk Migranten...
dat werd wachten voor de feitelijke wonende bevolking alsmaar nog langer dan eerst...

Armoedes wijken kwamen overal ervan in het land...wgs de laagste inkomens...werd steeds massaler...
en het werd meer dan een miljoen aan ...Analfabeten ervan...in het land...
Wgs hetzelfde ongeschoolde niveau...hebben die zgn top rijken nodig in hun Bedrijven...
en haalden ze halen ze uit een verre rif gebied...

Daarom schreef ik laats hiero...maak verschil tussen Werk Migranten en echte Vluchtelingen...
want ze noemen ze vaak hetzelfde...en Migranten heb ben recht op Huizen...
(voor die steeds rijkere top lieden bedrijven)
(Met hun in de miljoenen aan die ene of die paar sporters te geven...
Kijk mij is goed aan het doen zijn...figuren zijn dat!!!)Leef gezond en rook vooral niet...is hun motto
naar het land toe...

Dat zijn dezelfde figuren...
Armoedes wijken kwamen overal ervan in het land...wgs de laagste inkomens...werd steeds massaler...
en het werd ...meer dan een miljoen aan ...Analfabeten ervan...in het land...
Wgs hetzelfde ongeschoolde niveau...hebben die zgn top rijken nodig in hun Bedrijven...
en haalden ze halen ze uit een verre rif gebied...
(Daar worden die ene en die paar toppperde top rijker mee...)
en de Gewone Burgerij
betaalt de rest wel...ook via de ZORG PREMIES EN VIA DE Belastingen ed.
(Waar hun massale nieuw komers...MET HUN SCHIJT INKOMENTJE...PER UUR... nooit aan mee hebben betaald)

Het moet allemaal anders...schreef ik pas...Veel minder aan WerkMigraten en veel meer echte VLUCHTELINGEN
binnen halen in het land...om de ...dan aanwezige...Brood nodige Diversiteits ...voor de Hele Arbeids Markt!!!

We kunnen ook zeggen...Eigen schuld dikke bult...omdat wij Milieu en klimaat bewust maar 1.5 kind
maken en de binnekomers...tigs in de tigs in de tigs meer...of ze mogen van daar over komen...
Linke soep
rekening houden met het Klimaat...
als ze via die ene of die paar en wat circuitjes ons land steeds voller stampen...niet alleen de Huizen
kan het allang niet bijhouden...ook lands wegennet niet...ook het PERSONEEL VOOR OA ZORG EN SCHOLEN
Kunnen het niet meer bij houden...want het massale binnenkomst aan nieuwe Mensen...komt uit een
verre rif...en zijn niet geschoold...voor de Meeste banen op lands Arbeids Markt...

Het moet allemaal anders...schreef ik pas...Veel minder aan WerkMigraten en veel meer echte VLUCHTELINGEN
binnen halen in het land...om de ...dan aanwezige...Brood nodige Diversiteits ...voor de Hele Arbeids Markt!!!
Zo gauw een Vluchteling de Nederrlandse Taal kan...moet die gewoon kunnen werken...naar kennis
ed...of verder studeren ed. Voor de Brood nodige Diversiteits ...voor de Hele Arbeids Markt!!!
Erg veel Vluchtelingen komen overal v andaan en ze brengen hun eigen geschoolde mee...en eigen Vakkennis ed...
dat kan schelen
nog meer Analfabeten in het land...en die rijke kakkers...met hun Vette SPONSOR GEDRAG
KIJK MIJN IS GOED ZIJN...AAN HET DOEN ZIJN...Moeten wettelijk het gewone leefbare uurloon betalen
ipv van wat ...jonge knullen... miljonair te maken...

Het moet allemaal anders...schreef ik pas...Veel minder aan WerkMigraten en veel meer echte VLUCHTELINGEN
binnen halen in het land...om de ...dan aanwezige...Brood nodige Diversiteits ...voor de Hele Arbeids Markt!!!
Noem dus alle vluchtelingen...geen Migranten
die voor moeten op de Huizen Markt...want dan gaan de Migraten massaal voor...en het is nu al...9 tot
11 jaar wachten...op een huurhuis of flat...voor de eigen bevolking...
ook dat nog...via
die ene en die paar en wat circuitjes...
(Maar waar hebben ze de vorig 160.000 personeel gelaten...
de ww in of de Bijstand in ???)
Dat betaalt de BURGERIJ WEL...(Kunnen zij weer de volgende goedkope ongeschoolde lading binnen halen...
en nog rijker worden...dan eerst...)(Met Alles mag ...behalve een Sigaar!!!)

Nou ja
je vraag...of ik bericht heb...voor de CT SCAN...JAWEL...EEN BRIEF...OVER EEN MAAND KRIJG
IK ER 3 DAGEN ERVOOR...EEN MAIL OVER...maar ik weet de datum al...die staat in de brief...

(Die 3 dagen ervoor
is weer hun Algoritme model erin...Legde ik alis uit...als ze hun afspraken niet nakomen met een
telefonische consult...omdat bv een Dokter weg is gegaan...en die afspraak uit hun PC wordt gehaald
en de klant/secu Patient wacht op het telefoontje...die nooit komt...wgs de afspraak is weg gehaald
voor die 3 dagen...met datum in de brief...
Hun Algoritme snapt zulks niet...
dat er dan een nieuwe brief of mail er over moet komen...dus hun Algoritme laat het afweten...
als de klant niet zelf gaat bellen... maar beschaafd wacht...(op bericht van hunnie daar)...gebeurt er niks...

nou ja...Lands Algoritmes... legde ik al vaker uit...
(is voor Mensen en Dieren en de Natuur gewoon... een dom onnozel systeem...tm bij het Racisme en Discriminatief af...)

Ik zag net een TV programma voor kinderen...als je stress opbouwt...kan je het beste...van je af slaan
via Boksen als sport of hout hakken of fors fietsen gaan etc.
maar het geheugen werkt beter als je de dingen opschrijft ipv typt...zeiden ze
en bewezen ze...met een proef...

Aangezien heel het land typt...

valt het niet mee...de vervanger van de vorige Dokter...door te geven aan de klant... met nieuwe tijd en datum ed,
misschien denken ze
De PC met die nieuwe Kunstmatige ...top dure PC programma...regelt alles...

Maar Algoritmus...denken zelf niet en kunnen ook geen eigen Interpretaties maken...en geen nieuwe dingen bedenken ed.
Daarvoor is
het geheugen nodig...van de Afd secretaresse...

Aangezien heel het land typt...
valt het niet mee...de vervanger ...van de vorige Dokter...door te geven aan de klant... met nieuwe tijd en datum ed

Hoe dat ook zij...ik heb er wel ...een hele aparte type-oefening van gemaakt...maar dan mist het nog 2/4 van de rest...
van de verhalen...over Inflatie ed dingen meer...

Heel de EU KAPOT LATEN GAAN... ED DINGEN MEER...VIA DE eu zelf...
ipv Hoe dat ook zij ...eh Zij...van te voren ook zij
van te voren
in al die maanden
tijd gehad...
om te regelen waar we dan...
de diesel vandaan kunnen halen...
pas is dat in kannen en kruiken...
dan de Sancties...
ipv eerst de Sancties gaan doen...om te kijken b ij wie en wat en waar
en de prijs ongans te lkaten stijgen met dat domme onnozele b eleid!!!

(Zijn ze helemaal van de snuif daar!!!
En van de Pillen gebruik daar!!!
Met... op een glas water na...niks mag ...ook geen Sigaar!!!)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Fijne avond allemaal...Knf van LT) :roll:

PS,
Weet je wat ook er dom onnozel en Algoritmisch over komt
oa Bij Jinek...
zie je langzaam aam weer gewone waar op tafel...
als Thee en Alcohol vrije dit en dat of een wijntje hier en daar...maar...
er naast...staat nog steeds...het glas water...

Weet je wat ook er dom onnozel en Algoritmisch over komt...
Nou eh dat...
De Indoctrinatie MANIPULATIE HHPNOSE ED SNUIFT ERVAN AF!!!

(EN ELKE KLETSTAFEL OP tv ...OOK DE NIEUWSTE ERBIJ...ALLEMAAL MET EEN GLAS WATER VOOR HUN SNUIT...

Ik las dit...
Nederland heeft meeste xtc-gebruikers ter wereld:
(Laatst heette dat ook met de COKE!!!)
Weet je wat ook er Dom ...Onnozel ...en Algoritmisch over komt...
ALLEMAAL MET ...(IN BEELD)...EEN GLAS WATER... VOOR HUN SNUIT...

(ENG HE!!!)

(IS HET HIER NOG WEL
HET VRIJE Westen???
Met niks mag...ook geen... Sigaar???)

https://www.youtube.com/watch?v=aPgdQxTEmvs

Kom ik ben toe aan een lekker bakkie Koffie met een lekker Sigaretje erbij...Gr en Knf Van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 30 okt 2022, 02:31

Abel... :)

(Filosofie...Er is een teken voor een vraag (het vraagteken), maar waarom is er dan geen teken voor
een antwoord? Op deze vraag kun je goed filosoferen want het is geen ja of nee vraag.

mi is het Filosofische antwoord alzo...Als men dat
zo een punt vindt...dan maak je er toch...een teken voor...
vb
Wat is Filosofie?
!Oplossen van Problemen zoeken...

Er is toch iets eigenaardigs aan Filosofie...
Als men dan aankomt...met oplossingen...komen geheid...de meerderheid van de lage
IQ landgenoten aanzetten...weg met die Filosoof...doodt hem vergiftig hem en zo kwam
die knappe Filosoof Socrates ....aan zijn einde...

De meerderheid...
dat waren...In die dagen meestal...de ongeschoolden...
en dat komt weer...van een andere Filosoof...die beweerde.......van de
meerderheid...moet je het hebben...en dat gingen ze noemen...Democratie...

In die Linkse dagen...van ene Mao...
werden onder het mom van...de meerderheid...de lands intellectuelen uitgemoord...
je moest nl niet knapper zijn...dan die ene...of dan die paar...want het gros in dat land...hing die ene aan
en je moest vooral ook niet
Kunstzinnig zijn...die werden dan ook...uitgemoord...via Links en eerder ook al...via Rechts...de Inqusitie...
Hoe het ook moge heten...Over Links en Rechts... dus niks dan eh goeds...

De bekrompenheid...van de Menselijke Geest...kan ongekend zijn...
kijk...daar heb je het al...
Omdat Socrates ...een stem had die hem begeleidde... durfde hij het aan ...om tegen de gangbare
mening van zijn tijd in te gaan...
(In die dagen...was de meerderheid...80% of meer...nog ongeschoold...)

Dat vaak ...via Zintuigelijke waarnemingen ervaart...en niet als zodanig ...redeneerbaar...
mi Zijn de meeste redenerders...het ook niet met elkaar eens...en het laten afhangen
van onze zintuigelijke waarnemingen...mist ook teveel...je dat...

Nou ja...soms tracht ik ...de Filosofen ...welis te snappen...(Die voor elk... ook het gewoonste
ding...de moeilijkste woorden bedenken...mi zonder die vergaarde moeilijke woorden...in de tijd...
pas je als mens zijnde al niet...bij het fILOSOFISCHE DENKENS...
Maar wat dan...
toch geschoold ...en... toch geen filosoof?
???!!!!

Valt me op dat ...Filosofen... uit het verre verleden...het hebben over...Het Licht...
waarin de ware Kennis is...te vinden is...
Dat al diep...in onze Ziel...verborgen is...
(Wat een Ziel is...legt een Filosoof niet uit...Jammer...als het daar... nou juist om gaat...
om de ware Kennis...uit te vergaren...)

Hun type Licht...strekt bij de Filosofen van toen...niet verder dan dat... van het vuur... en dat van de Zon...
(Daar kwamen mi
weer bepaalde Godsdiensten uit voort...die dan wel Heidenen genoemd werden...want die vereerden de
Zon...en de bloemetjes in de wei... in de Mei...ed dingen meer...)

Ik schreef welis hiero...Je hebt een vorm van... Geest Verlicht
en een vorm van... Ziels verlicht...
Als ze het hebben over... de tijd van de Verlichting...gaat het over de Geest Verlichting...en dan
vooral...via hele knappe mensen...zoals Filosofen ed.

mi zonder...al die vergaarde moeilijke woorden...van de Filosofen ...in de tijd...
pas je
als mens zijnde... al niet...bij het...FILOSOFISCHE DENKENS...
Maar wat dan...
toch geschoold en toch geen filosoof?
???!!!!

Nou ja dat vroeg ik me dus af...Meneer Sonneberg...
Hoe zit dat???
!!!

mi !Kan elk mens het licht van de Zon...overstijgen...en zit de Ware Kennis...veel hoger en ruimer...
bredere dieper...zoekende...naar de waarheid...dan die ...in Geest Verlichting van de Zon...van
die Knappe Filosofen ed.

Maar mi.
zit die...echte Waarheid...te vinden in de... Ziels Verlichting...
en blijkt...Het ware Licht...over de Kennis van Goed en Kwaad ed.
in ons zelf...te vinden...te zijn...

maw
Zelfs de Blinden...kunnen dat... Ware licht... nog vinden...en als die het kunnen vinden...kan
iedereen het mi...vinden...
(Of
klinkt dat weer Filosofisch???...!!!dat vroeg ik me af...Meneer Sonneberg...

maw Wat komt er ...Verlicht...vanuit... onze Geest en wat komt er ...Verlicht...vanuit de Ziel...

(en wat komt er vanuit onze Zintuigelijke ervaringen???)

Nou ja...ik tracht... op m'n oude dag...het Grot verhaal... van ene Socrates...te snappen...
dat toevallig... net pas vanavond...onder mijn ogen kwam...

Toen ik vroeger ...De Opleiding deed voor... Psychiatrische Verpleegkunde...hadden we een Mannelijke
Patient...die hoog bejaarde ...Professor ...was geweest...
Die riep de hele dag...Alles is Apenkool...
Ik vroeg... de Hoofdbroeder...waar die Professor in was...Hij zei...In de Godgeleerdheid...

Alles is Apenkool...

(Of
klinkt dat weer Filosofisch???...!!!dat vroeg ik me...toen al af...Meneer Sonneberg...)

Zijn hele Kennis verstand... leek weg...verdwenen...

Maar toen ik... met iemand voor het eerst een potje schaken ging doen...na de uitleg ervan...
en ik die oude Prof ...in een rolstoel naast me gezet had...
Had ik voor het eerst... een echte Telepatie ervaring...
maw Die oude prof... zei het me ...(in de Geest)...steeds voor...wat ik doen moest...
en daarmee...won ik het eerste potje schaken... ooit gedaan...

En vanaf die dag ...wist ik...dat onze Ziel niet vegaat...maar onze denkgeest misschien wel...
De Denkgeest
kan alles vergeten zijn...maar onze Ziel...bewaart al onze levenservaringen en al onze
kennis ooit opgedaan...
Al is
de hele Mensen lijf vergaan...
De Ziel ...(...Met alles erin en eropen er aan...)
blijft eeuwig bestaan...

Voor het oog ...een volkomen Demente oude Man...wist nog maar 1 zin te zeggen alsmaar...
Toch wist ik plots...
de Ziel van die Prof... in de Godgeleerdheid...is niet vergaan...

maw Hoe het Pad...van de Ziels Verlichting... ook kan toe gaan...zal altijd iets
persoonlijks zijn...en is meestal niet te vergelijken... met die van anderen...

(Maar maak er niet ...nog een Godsdienst van...daarvan zijn er al...meer dan genoeg van...
dat is mijn tip...kan schelen weer een oorlog ed dingen meer...hou het dus maar mooi
voor jezelf...want in dat...Eeuwige Hiernamaals...is elke Ziel er...een eigen ding...
en daar zal je ...eeuwig mee moeten dealen...met dat...eigen ding...

Blijft over...
De Toren van Babel
is een mensen ding
maar
de Toren van onze Ziel
is een
Gods ding...

(Maw... in het eeuwige Hiernamaals...verstaan we ons allemaal...met elkaar...
en dat is al ...een Wonder op zich...Vandaar de Eeuwige Vrede er...

We verstaan elkaar allemaal daar...
En dat...op Hoofdfactoren niveau...
Maar dat is weer een ander verhaal...in Het Huis Mijners Vader...heeft vele Woningen...
Niemand komt tot de Vader...dan door Mij...
(Dat staat zo vast als een Huis er!)
https://www.youtube.com/watch?v=c-Jkktp ... tpp9QI&t=0

Trusten allemaal...gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 31 okt 2022, 11:43

Beletage... :)

(Alweer een nieuwe week...

Ik las dit...
Einde van de katholieke kerk? ‘Als jonge gezinnen afhaken zal de kerk snel uitsterven’

Vaak kijk ik de Zondagen nop2
EN KIJK DAN OOK DE kERKDIENSTEN...
Bij de Rooms Katholieke Kerkdiensten...is voor mij....het meest inspirerrende er aan
de Doven Tolk...Sebastiaan...
https://www.sebastiaanboogaard.nl/
maar ook ...Het Geloofspraatje vooraf...

De Kerkdienssten zelf...missen inspiratie...Alsmaar het koortje...in de weer...
en weer dat koortje...en alweer...
of de Mensen in de Zaal...(in het Schip) er niks toe doen...ze hoeven dan ook weinig tot
niks te doen...of ze dat uurtje gaan slapen of niet...aan wat anders denken of niet...maakt niks uit
ze kunnen het ...ook wel zonder hun...

Ik weet nog ...er waren tijden...dat vooral...de Linksen in die Kerk wilden...dat
de hele Dienst in de eigen Landstaal gedaan werd...Toen dacht ik nog...link als ze dat ook gaan doen...
de Gezamelijke Wereldkerk valt er bij weg...de band ahw dat ze met de rest van de Wereld hadden
was juist ...allemaal in dezelfde taal...waren de RK diensten...
Oook met vakanties en verhuizingen naar een buitenland...het maakte niks uit...in elke RK Kerk
konden ze alles v erstaan...Er zat mi ook een vorm van ...Mysterie...erdoor in...door met die
Eeuwen oude...allemaal...en overal...in dezelfde taal...de dienst te beleven...
Het had ook iets...heimelijks...zo van...ons kent ons...anderen Godsdienstigen...andere Kerkmensen types
konden hun diensten...niet verstaan...maar zij allemaal onder elkaar wel...
Men nam ahw...een soort van ...Ouderen verering mee...het verleden is ermee...niet vergeten...ook
alle voorouders...hadden overal de Kerk dienst...in dezelfde taal...gehad...

Ik zal alle ...Kerkse RK Parels...die ze eruit hebben gelaten...niet gaan verhalen...maar deze is er
een hele grote van...

Bij de Protestanten...kon je er ook op voorspellen...haal je alle bekende eeuwen oude Kerkliederen
eruit...via een heel nieuw Liederenboek...dan halen ze er ook...Een Top Kerkse Parel...eruit...
en ook daar kwam...steeds meer en meer...alweer 1 zanger of zangeres of een zang gropeje of een
muziek groepje...of het om hun draaide werd dat...ipv om de Hele Kerk Gemeenschap...in de zaal
in Het Schip...

Ik ging vroeger erg veel naar het Concert Gebouw...niet alleen naar de grote Zaal...ook naar de
Kleine zaal...en altijd hetzelfde...In de Kleine Zaal...met 1 zanger lof 1 zangeres...met 1 muzikant
op een klein groepje...80% of meer...minder aan bezoekers had dat...als gevolg
en dat zijn ze
in de Kerken...zelf... gaan doen...Soms is zoiets als... voorspellen... nog makkelijker... dan eerst...

Wat me bij die RK Kerk ook opvalt...als ze binnen komen ...het Schip in ahw...
een paar of een Stoet...loopt voor ...De Hoge Priester...en die loopt ahw onbeschermd achteraan...
ipv Die Moet ...in het Midden lopen...
Het belang...van de Hoge Priester...lijken ze...eruit gehaald te hebben...Pietje en Marietje en Jantje en Antje...
moeten allemaal...wat zeggen...evenals alsmaar het koortje...Een soort van... Mystieke belevings Spanning
is ermee...eruit gehaald...

In de ene RK Kerk...zie je dat ze ...naast het H Hosty ook de H Hosty in de Wijn dopen...
en in de andere RK Kerk...alleen de H HOSTY...
(Ze doen maar wat...lijkt het steeds meer op...en in al die tijd...zitten de Kerkgangers er zelf...
te niksen...Wat is er mooier...als die Kerkleiders het Schip in komt...de hele...Kerkse Goegemeente ze
met Blijdschap...binnen zingen...ipv al aan het...indutten zijn...want ze lijken er niet toe te doen...
alweer
1 zanger of zangeres of een zang groepeje of een
muziek groepje...of het om hun draaide of het allemaal om hun draait...werd dat...ipv om de Hele Kerk Gemeenschap...in de zaal
in Het Schip...gaat het...

80% of meer...minder... aan bezoekers had dat...als gevolg
en dat zijn ze
in de Kerken gaan...zelf... doen...Soms is zoiets als... voorspellen... nog makkelijker... dan eerst...

Wat me bij De Roomsen...althans in ons land...echt...ergert...is dat ze zijn net binnen...en dan moeten
ze wat keren zeggen...Door mijn Schuld door mijn Schuld door mijn Schuld...
ik denk dan altijd...
Lazer op met je geks....
Keiharde werkers...eerbare ouders...die nog de moeites nemen...de Kerk hoog te houden...evenal
na een hard werkend leven...de Bejaarden...die nog de moeites nemen...de Kerk hoog te houden en dan al die
gratis en voor niks aan...Vrijwilligers...die nog de moeites nemen...de Kerk hoog te houden...
en dan komen ze...en krijgen maar te horen hoe slecht ze wel zijn...en moeten gaan beleiden...door
mijn schuld...etc. etc.etc.
maw Zo kunnen ze het nooit goed doen...goed doen is dan beter...lekker lang uitslapen...en dan
met het gezin...op stap gaan...de Natuur in...bos en heide en strand...en langs een dierbare fam gaan...als
gezin...of als Oudje...hun nazaten ontvangen...op de vrije tijd...van de Nazaten...
ipv
in een Koude Kerk te gaan zitten...waar het hele Schip...aan het verzinken is...

Je hebt geen flauw idee...wat ik allemaal denk...tijdens die KERK DIENSTEN...maar meestal wel...dat
heb ik toen...toch wel goed gedacht...Dat worden zo...zinkende Schepen...
ook om...met hun...Eeuwige Maagd Maria...Moeder van God...
Daar is men... tegenwoordig...teveel voor geschoold...om daarin...met mee te blijven gaan...

maw Geen ene mens is God...toen niet later niet en nooit...niet...en Maria
is niet de Moeder van de Schepper van al wat is...en als Moeder van een Gezin...in die dagen...kan ze
nooit tm eeuwen later...de eeuwige Maagd genoemd worden...
Zolang ze die dingen er niet... gaan...uit kuizen...tm in de liederen aan toe...
bij de Roomsen...zitten er teveel...Valse Parels in...
Daar is men... tegenwoordig...teveel voor geschoold...(Ook die in het Schip ahw)...om daarin...met mee te blijven gaan...
MET...TEVEEL... ECHTE PARELS... ERUIT GEGOOID... EN DOORGAAN MET...TEVEEL VALSE PARELS ERIN

Nou ja... ik ben niet eens Rooms...het gaat me dan ook... geen ene bal wat aan...maar daarom ...Zie ik het... nog wel...
de Rest ...op de Verkeers weg...het gaat me geen ene bal wat aan...maar...daarom... Zie ik het ...nog wel...wat
zich niet...aan de Verkeers regels houdt...
Ik hoop alleen...dat ik me er zelf...wel aan houd...een beetje verleidelijk...is het wel...het licht
staat op rood...en niemand verder te Zien...even vlug tijdens het besturen van een voertuig...kijken
op de telefoon...lijkt geen kwaad te kunnen...toch...maar opeens gaat de weg...in een brede boog ...
ipv recht toe recht aan...
Maar allen ...die zich er wel aan houden...driemaal te moeten laten zeggen...in de Kerk...door Mijn Schuld...

Nou ja
het is weer een aparte type-oefening...
Niemand is Volmaakt...dus ook de Kerken niet...maar als ze te onvolmaakt worden...of dat al waren...en
niet mee gaan...met het Moderne Denkwerk...(Dan lopen ze vet achter met...Het HEMELSE GEBREEI)
(DAT GING WEL... MET DE tIJD MEE...WANT OOK DAAR...HOUDEN ZE OM DE ZOVEEL TIJD...RENOVATIES...)
(DE LAATSTE KEER...IS VAN 200 JAAR TERUG)
https://www.youtube.com/watch?v=yTYJm5A ... QI&index=2

Nou genoeg geemerd...fijne Nieuwe week allemaal...Knf van LT) :roll:

Ps.
Vergat ik nog...
Zou mooi zijn...als ze met de Camera's... tijdens de Kerkdiensten...de rituelen volgen
ipv wat er elders gaande is...in beeld te nemen...tijdens...net waar het allemaal om gaat!

Ik vind wel...dat net als voorheen...de Kerkgangers gewoon in beeld moeten kunnen komen
want iedereen weet...als de tv Het opneemt...dan kom ik juist niet of gewoon als altijd wel...
of dan juist wel...
maw
Dan vervalt...de Privacy voor de beeld op names...mits het helemaal vervalt...tv Opnames!
(het helemaal vervalt...tv Opnames!...Ook dat kan wels...of altijd...)(Of men is juist altijd Open
ervoor...
iedereen weet...als de tv Het opneemt...dan kom ik juist niet of gewoon als altijd wel...
of dan juist wel...maw Neemt de TV op...dan mag iedereen in beeld!!!
Want
in feite biedt dat ook geen soelas...wel de TV erbij...maar niemand in het SCHIP...getoond...
of die er niet toe doen...doen ze wel erg vaak...
(mi Dan mist het... voor de THUISZIJNERS...VOOR DE BUIS...DE GEMEENSCHAP...VAN DE HEILIGE GEEST!!!)
(WIE HET SNAPPE...SNAPPE HET...)
https://www.youtube.com/watch?v=3D7SnFJ9xvE

Nou een beetje positief dit eindigen...mag ook welis...
Laatst...pas...in feite...was er een RK Priester...(op tv...die een poos de Dienst... in het Latijn deed...
en net dat poosje ...was net genoeg...om ...(Mits ze Wereld Kerk willen blijven)
MET DAT...(Eeuwenoude)...MYSTERIE MOMENT...HEN IN De HEMEL... TE VERBLIJDEN...
https://www.youtube.com/watch?v=OE3KsOpUGX4
:roll:

pss.
MISSCHIEN MOETEN ZE... IN HET ROOMSE VATICAAN...EINDELIJK WEER IS...IS EEN NEDERLANDSE PAUS KIEZEN...EN KOMT HET ZO
ALLEMAAL TOCH WEER GOED!!!)
https://www.youtube.com/watch?v=o_fA-Ls4RXk

:lol: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 nov 2022, 01:07

Etage... :)

https://www.youtube.com/watch?v=q-hn8WH_-3U

(Ik las dit...
Voorlopig geen einde aan chiptekort.

Ik heb er geen verstand van hoor...maar zouden we alle spullen... waar een chip
in zit... en die we anders weg gooien...of naar de Klein afval of de Grootafval brengen...
ook ergens met mobieltjes...oude Compouters en Laptops ed.
en de Auto...naar Auto kerkhof ed.
ergens...
eerst...de chips eruit laten halen...op die stort plekken...
Misschien is daar nog van alles mee te doen...(???)

:roll:
________________________________________________________
(Ik las dit...
Fransman die ‘met toestemming’ seks had met 11-jarig meisje toch vervolgd voor verkrachting
mi
Moet er ook EXTRA bij bestraft...sex met minderjarige!
(Anders pakt het... net zo uit...DE STRAF...als verkrachting van... een meerderjarIge)

:roll:
____________________________________________________________________________

Ik las dit...

COLUMN
TONIE MUDDE
Open stadions vol blazende airco’s en dan toch beweren dat het WK in Qatar het klimaat niet schaadt.

Is daat nou opjutterij...
Zover ik weet...draaien airco's...op electriciteit...
en niet
op Olie en Kerosiene en Diesel en Hout en kolen ed.
Dus
waar gaat die klacht over???

Al die warme landen hebben... overal airco's...in deze tijd...daardoor leven veel mensen ...er langer van...
en kan men ook...in warme landen...sport beoefenen ed.

Nogmaals...waar gaat die ...opjuttende klacht ...over???

:roll:
_________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Sylvain Ephimenco
Empathie voelen voor stervende Russen, mag dat?

Dat vind ik wel ...een denkertje...Mijn empathie... gaat ongeveer zo er over...
Zelf denk ik meer ... (erg mede levend)...aan de Vaders en Moeders
die hun Kind ...nooit meer terug zullen zien...en de vele Vrouwen hun man en de vele Kinderen
hun Papa...nooit meer terug zullen zien...om een volkomen
Domme...Onnozele ...Zinloze...oorlog...door 1 of een paar Grootheidwaners...
die een ...heel erg groot land...op die manier...nog groter willen maken...

:roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las dit...

RACISME IN DE ZORG
Wat als een patiënt geen ‘bruin persoon’ aan het bed wil? ‘De zorgplicht gaat voor’
Racisme in de zorg aanpakken is lastig, omdat de zorgplicht altijd voor gaat.
Patiënten mogen nooit geweigerd worden, wat ze ook zeggen.
„We hebben hier geen adequaat antwoord op.”

Deze vind ik een moeilijk...
Vaak zeggen mensen...Ik heb liever een Vrouwelijke Dokter of een Mannelijke Dokter

Ik heb zelf in de Zorg gewerkt...en ben zulkse vragen opmerkingen ed nooit mee gemaakt...
op het werk...
Ik ben geen ene racisme tegengekomen in de Zorg...om ras en huidskleur ed.

De enige klacht... die ik welis hoorde...was omdat de Hulpverlener...nauwelijks tot geen
Nederlands sprak...
(en die klacht kon ik nog sneppen ook...al die ...Spraakverwarring...past niet in zoiets als...de Zorg...

Toen ik na de B-Opleiding...de A- Opleiding ging doen...keek ik er ook mijn ogen van uit...dat ze daar
oa Yougoslavische Meiden hadden...om Personele tekorten bij ons...Ze waren voor de Zorg te slecht
getraind in de Nederlandse taal...Wat bij tigs andere type banen wel kan...oa in de Zorg...moet er geen
Spraakverwarring ontstaan...(De Vak fouten kunnen er zelfs...door ontstaan...)
Het waren best leuke meiden...daar niet van...maar veel Patienten klaagden er over wat af...

Ik woonde er intern en zij ook als groep...ze mochten me wel...ik scheen de enige te zijn...die hun Muziek erg mooi vond en er niet over klaagde...zoals anderen wel deden...
Hadden de anderen vrij dan gingen die vaak... naar het Ouderlijk huis...en dan werden de pickups stukken
harder aangezet...ook die van mij... naaste buurvrouw...
Hebbe je er lust van?
eh wat? Last van bedoel je...Nee...en dan kwam er toch ... heimwee verhalen...veelal met veel Duits er door heen en gebroken Nederlands...

Maar over een ander ras andere huidskleur...ik heb daar nooit iets van vernomen...
Maar in deze tijd...sinds niks mag...ook geen Sigaar...(alles zeggen schijnt dan nog te mogen?)
valt zulkse verhalen wel meer te lezen...De Patient
wilt niet een zwarte...of donkere...of bruine...of gele...aan het bed...

Als ik het... voor het zeggen had...zou ik de juiste behandeling of operatie ed...gegeven hebben en
dan zeggen... ziek het verder maar mooi
thuis uit...
met hulp van... de Wijkverpleging en Huisarts...en hh hulp ed.
en zeggen...Racisten ...hebben ...(in dit Ziekenhuis)...hier ...niks te zoeken!!!
(Weg wezen!!!)

:roll:
___________________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie