WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 27 sep 2022, 11:18

Alten... :)

https://www.youtube.com/watch?v=78U1eT6oB1g

(Iemand vroeg me... hoe ik daat bedoelde...over Finland en de DDR...tja eh...Hoe leg ik dat uit...
dacht ik toen...
Als je veel Russen in de Grens gebieden binnen laat...moet je ze gelijk in dat land verspreiden...en niet in die grens gebieden
met Rusland laten...
De meeste Allochtonen...Bi-Migranten...gaan met het ouder worden...heimwee krijgen naar hun geboorte land...
soms al eerder zelfs...als dat vol met Russen is...in dat kleine land of in een gbrens gebied...kunnen ze
er maar zo...de Donbas sytuatie creeeren...
tm met Meeste stemmen gelden via een Referenda...voor Rusland stemmen...vooral in die ex USSR landen!

Dus ik gaf pas de tip...voor Finland en voor de DDR...komen de Russen nu binnen...laat ze niet verblijven en blijven in
de grens gebieden...met Rusland...
En in een relatief klein land als Finlland...laat er niet veel binnen...
maar zowel gedaan...haal ze weg...uit de grens gebieden...met Rusland...
als je niet hetzelfde wilt overkomen als in de Donbas gebieden van de Ukraiene...
(De fout was dus ...van de Ukraiene...veel te veel Russen in die grensgebieden naast Rusland...gelaten...)

Nu met die massale vlucht van vooral jonge Russen...ze hebben hun veilige opgebouwde leventje verlaten...tm de
naaste familie en vrienden daar...en moeten zich extra inspannen...om weer wat op te bouwen elders...de
Heimwee slaat toe en ze willen bij Rusland horen...maar terug kunnen ze niet...
Misschien volgt er meer van hun familie en vrienden naar hun toe ...in de loop van de tijd...zo komen de grens
gebieden vol Russen...tm met de taal en gewoontes...en gaan tegen... hun gast land ageren...
Als je veel Russen in de Grens gebieden binnen laat...moet je ze gelijk ...in dat land verspreiden...en niet in die grens gebieden
met Rusland laten...

We hebben dat relatief pas nog...met Yougoslavie...gehad...die er alsmaar mensen uit Moslim landen binnen lieten...wgs
die zijn het goedkoopste...op een gegeven moment werden ze in bepaalde gebieden de meerderheid...en trokken zich
niets meer aan de Wetten van het Gastland...Als er Politie op crimizaken af gingen zagen ze die Politie nooit meer terug...
Kloosters en Kerken werden plat gemaakt...Nonnen verkracht en vermoord...en het leven van de sumiere nog Christenen en Joden onmogelijk gemaakt...velen vluchten die regio's uit...

Het werd oorlog met Servie...met het einde besluit...het land heete geen Youchoslavie meer...en werd erkend als Moslim land...
met massa's uit vooral...het Moslimland... Albaniers erin gekomen...

Van een Rooms Land een Moslim land maken...bleek een makkie...(Met behulp van het toen Westen!!!) nog omdat er zoveel
Moslims gedood waren door de Serven...in die oorlog...

Maar het ging nooit over het ontstaan...van die oorlog...(oa De EO en de V PRO maakten er tijden ervoor docu's over...)
op een gegeven moment werden ze in bepaalde gebieden de meerderheid...en trokken zich
niets meer aan de Wetten van het Gastland...Als er Politie op crimizaken af gingen zagen ze die Politie nooit meer terug...
Kloosters en Kerken werden plat gemaakt...Nonnen verkracht en vermoord...alles er weg gestoilen...en het leven van de sumiere nog Christenen en Joden werd onmogelijk gemaakt...velen vluchtten die regio's uit...

Net als met de Slavernij...of het de uitvinding van de Blanken is doen ze alsmaar...terwijl het
al eeuwen gaande was en misschien nog wel...van waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen en door de
eigen land genoten verkocht werden...daar werden 1 en een paar en wat circuitjes...van hun eigen ras
in dat Afrika zelf...heel erg rijk mee...
Maar daar gaat het nooit over...Het gaat alleen maar over de Witte mannen ermee...
en van de witte mannen...willen ze excuus horen en geld vergoedingen...

Dat na het einde van die relatief korte tijd ervan...in het Westen...in Suiriname oa men massaal een eigen huis kregen en straten
en gebouwen..tm Ziekenhuizen...en scholen...
dat in de massale miljarden gekost heeft voor Nederland zelf...tellen ze niet mee...

Net als met de Slavernij...of het de uitvinding... van de Blanken is... doen ze alsmaar...terwijl het
al eeuwen gaande was... en misschien nog wel...van waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen en door de
eigen land genoten verkocht werden...daar werden 1 en een paar en wat circuitjes...van hun eigen ras
in dat Afrika zelf...heel erg rijk mee...

Maar daar gaat het nooit over...Het gaat alleen maar over de Witte mannen ermee...
en van de witte mannen...willen ze excuus horen en geld vergoedingen...

Dat toen ze een Zwarte President en zwart Parlement kregen...massaal hun eigen land uit ging vluchten...en voor in de miljarden
aan geld...opgevangen werden in Nederland...tellen ze niet mee...
Alleen maar DAT 200 JAAR TERUG DE SLAVERNIJ EINDIGDE ONDER DE BLANKE WITTE MANNEN GAAT HET ALSMAAR OVER...

Ik bedoel...we moeten toch als land...verder kijken dan onze neus lang is...anders lijken... via de zwarten ...alleen de witten slecht...
want zo... brengen ze het wel... alsmaar weer...
.of de Slavernij... de uitvinding... van de Blanken is... doen ze alsmaar...terwijl het
al eeuwen gaande was... en misschien nog wel...van waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen en ze door de
eigen landgenoten verkocht werden...daar werden 1 en een paar en wat circuitjes...van hun eigen ras
in dat Afrika zelf...heel erg rijk mee...

Staan die dingen ook... in dat Slavernij Museum??? Vast niet!!!

Het echte excuus (en evt Geld vergoeding)...moeten ze misschien wel gaan halen...in dat Afrika...waar ze oorspronkelijk...vandaan kwamen!!!
Vaak waren (die voorouders)... daar al slaven nl!
Staan ...die dingen ook... in dat Slavernij Museum??? Vast niet!!!
En bezingen ...en belijden ze... die dingen ook??? Vast niet!!!

Ik denk
zolang ze zelf... niet eerlijk zijn... met al die dingen...houden ze zelf zo...de dingen gescheiden... tussen Zwarten en Witten!!!
Net doen... of alleen ...de Witte Mensheid slecht is...in een slachtoffer rol...aan het doen zijn...is dat!!!
Natuurlijk
was de slavernij periode ook onder de blanke ras
erg heel erg...maar de eeuwen ervoor... onder het eigen ras...vergeten ze erbij te vertellen!!!

Ik legde welis uit...dat dankzij de Democratie ...dat in het Westen kwam
de Slavernij ...in het Westen gestopt werd...toen bleek... dat de meerderheid van de Blanken...de Witte Mensen zo
slecht nog niet was...daarom duurde de slavernij... in de Westerse landen...relatief gezien maar kort...vergeleken
met alle eeuwen ervoor....(en hier en daar misschien nog steeds) in het zwarte Ras...waar de Slavernij...zelfs...
leek uitgevonden!!!

Staan die (Waarheids) dingen ook... in dat Slavernij Museum??? Vast niet!!!

Ik denk
zolang ze zelf... niet eerlijk zijn... met al die dingen...houden ze ...zelf ...zo...de dingen gescheiden... tussen Zwarten en Witten!!!

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI


Fijne dag allemaal Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 28 sep 2022, 04:10

Tenminste... :)

https://www.youtube.com/watch?v=2WJhax7 ... 4&index=36

(Het gaat over de...Transgender...Wet...
maar als ik het artikel lees...
kan iedereen dan het geslacht op oa het Paspoort veranderen...tm zonder bewijs van een Deskundige...
mi
Heeft dat met ...Transgender...helemaal niks van doen...met die bedoelde ...geslacht grabbelton wet...voor
elk wat wils...

Een Paspoort is vnl een Wets Document...
om naar het Buitenland...te kunnen reizen...

Wereldwijd komt er een Vrouwelijke Douane...als er ...V...in een Paspooert staat en men moet
Gevisiteerd worden...
(Ik denk,,, dat in de meeste Wereld landen...met voor het leven in shock is...of zich ongans schrikken...die douane Dames...als ze
opeens...een mannenhandel...in hun hand hebben...bij een...V...klant in het Paspoort!
Ook bij ...al of niet...plotse...men moet ergens...de Cel in (De Bak In) met visitatie...
Naast de gigantische schriks..van de visitatie beambte...kan het elders uit gelegd worden als...Valsheid in geschrifte...bij Gewone
grens Controles...op een Wettelijk Akte Bewijs...
en ze daarom al de Bak in moeten...

Wat mij betreft blijft voor de Transgender Wet over...alleen voor de echte Transgenders...
de rest zijn geen Transgenders nl.
Misschien sommigen al wel half transgenders...maar laten de volgende opratie...
(Ik denk,,, dat in de meeste Wereld landen...met voor het leven in shock is...of zich ongans schrikken...die douane Dames...als ze
opeens...een mannenhandel...in hun hand hebben...bij een...V...klant in het Paspoort!
Anderen m0eten nog... die grote operatie ondergaan...mi hun tijd komt dan nog wel...tot ze door de
Ziekenhuis Operateur tot volledige Transgender zijn verklaard...en dan hebben ook die Wettelijk het Recht....voor geslachts
verandering...overal op...op alle wettelijke Documenten...tm de veranderde voornaam erbij...op De
Geboorte akte!

Al die anderen hebben totaal niks met Transgender te maken zelfs...
De voorloper voor Trans...ze zijn vaal een lange poos...Travistieten...velen houden het daarbij...anderen ondergaan
de Hormonen trajectes...tm vaak de halve Transgender Operatie...en velen laten het daar bij...
Bij de ene de borsten er af bij an deren borsten erbij...een Half Transgender is dat...
(Ik denk,,, dat in de meeste Wereld landen...met voor het leven in shock is...of zich ongans schrikken...die douane Dames...als ze
opeens...een mannenhandel...in hun hand hebben...bij een...V...klant... in het Paspoort!

maw
Zo'n Wet moet wel ...logisch ...zijn...
en niet een Hartverzakking veroorzaken...bij waar ter wereld dan ook...bij het Douane Personeel...en op een
Politie Bureau beland...met visitatie...
(Ik denk,,, dat in de meeste Wereld landen...met voor het leven in shock is...of zich ongans schrikken...die douane Dames...en
Vrouwelijke Politie Agenten ed...als ze
opeens...een mannenhandel...in hun hand hebben...bij een...V...klant... in het Paspoort!)

(In os Moslim landen en Orthodoxe Christelijke landen etc...maar ook...Niet allemaal maar vaak erg vaak is zulks Vrouwelijk
Vak Beedigde Beambten...Personeel...nog Lesbisch ook...die schrikken zich dan compleet de vergekking ervan in...
als ze
opeens...een mannenhandel...in hun hand hebben...bij een...V...klant... in het Paspoort!)

mi Een Wet...moet zich wel aan de...Logiaca's... houden omtrent...
Misschien kunnen... die anderen....allemaal... gebruik maken van de mogelijkheid...tot een ...X...
als geslachts kenmerk...(Dat is het sein...voor alle beambtes ea Personeel...om er rekening mee te houden!!!)

Hoewel ik... de letter ...X...achterlijk bezopen vind...voor dat onderwerp...beter is van een hoger IQ niveau
letter er voor...bv de letter...Q...
Want wereld wijd ...betekent een... x...in Wettelijke Documenten...Analfabeet!!!

Hoe dat ook zij..als er zo onnadenken mee omgegaan wordt...
We hebben als land...ook met de rest van de Wereld van doen...
en daar gaat het in die debatten helemaal niet over...

Grabbelton Wetten via oa D66...hebben we al wel vaker binnen gehaald..,
oa met De Gehuwde Vrouwen achter namen...ze latgen die overal eigenhandig weg...op Belangrijke Aktes en andere Rijks en Provincie
en Gemeente zaken...zetten overal...alleen de meisjes achternaam erop...
Een ongelooflijke brutaliteit is daarmee gaande...
ze halen maar zo...De Wettelijk verkregen Huwelijkse achternaam er van weg...
bij Gehuwde Vrouwen die nooit ergens anders aangegeven hebben...dan dat ze heten volgend De Wet!
Die maken er overal...
Het Meisje van Meneer van! (Net als die ook D66...Kaag zelf!!!)

Mensen v ergeten...dat zer tijdens het huwelijks gebeuren op het Stadhuis...1 van de beide Partners...voor het leven...de achternaam er
bij krijgen...van de andere partner...

Het is echt schaamteloos te Zien...dat ze een Wettelijke (Achternaam) naam...weg laten...bij Gehuwe mensen...
bij gehuwde...Hetero's en bij Homo's en bij Lesbo's!!!

Als dat het resultaat is ...van een Nederlandse Wet...ze rommelen er maar mee aan...naar eigen dunk... van de typ personeel...
zo erg is het al...
ook daarmee...
maar...met die Transgender Wet...wordt ook... een rommelzooitje
als die wordt aangenomen...zo ze dat allemaal...zelf...willen...met die Grabbelton wetten...

https://nos.nl/artikel/2446147-wat-houd ... antwoorden
Niet alleen een rommelzooitje... in het Binnenland...maar vooral ook...in het Buitenland...

Als het over anderen gaat...dan over de echte Transgensders...slaat het helemaal nergens meer op...
Want ze zijn geen Transgenders...allen die niet Transgender zijn!!!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... tkomst-nog
Voor anderen moet het dus anders heten...
bv De Gender Wet!
mi Een Wet...moet zich wel aan de...Logiaca's... houden omtrent...
Misschien kunnen... die anderen....allemaal... gebruik maken van de mogelijkheid...tot een ...X...
als geslachts kenmerk...(Dat is het sein...voor alle beambtes ea Personeel...om er rekening mee te houden!!!)

Hoewel ik... de letter ...X...achterlijk bezopen vind...voor dat onderwerp...beter is van een hoger IQ niveau
letter er voor...bv de letter...Q...
Want wereld wijd ...betekent een... x...in Wettelijke Documenten...Analfabeet!!!

Ook die hetende Casper is geen echte Transgender...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... tkomst-nog
Die mag zich ...in ons land...gevoelen... zo die zich voelt...maar in het Paspoort zou geen ...M...Moeten mogebn staan...
misschien een x...misschien wordt hij of zij... nog is... een echte Trandgender
en dan kan er wel...een M...in het Paspoort staan...
Bij de Douane met Visitatie wereld wijd...wordt
een M door de Mannelijke douane gedaan...die kan zich te gek schrikken...als die...de Mannen handel ...in zijn handen ...mist!!!

(Als je het... mij zou vragen...ik denk er dus ...zo...over...)
Transsexuelen hebben een gigantische zware rij operaties gehad...en moeten een leven lang... ervoor medicijnen gebruiken
Dat is wat totaal...anders...dan
een Zij met een Broek an en een Hij... met een Rokje an...)die zijn zelfs geen Trans!
Maar met ...De Gender Wet...
Gender...x...of een Travistiet...x... of Queen ...x...ed.)

De Trans Gender Wet,,,Ter bescherming... van de echte Transgenders...het moet ...alleen... bij hun kunnen...in het Paspoort...en op alle
ooit examens gedaan...en op alle Aktes...veranderd kunnen...zonder enig probleem!!! (Ook voornamen veranderingen...in het Geboorte Bewijs ed dingen meer...)
(Om de dingen... zonder problemen te veranderen....(Evt Bij Loketten...een Ziekenhuis ...Bewijs...
van het totale Trans...Operatie type ...omtrent...gehad...tonen ...(evt met Fotootje erbij op)
is mi...genoeg!)


Nou genoeg... uitgelegd... zo ik er... over denk...

https://www.youtube.com/watch?v=C1ZL5Ax ... 4&index=27
Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
In vroeger eeuwen...was die Mark Rutte ...Heilig verklaard...Die kan volgens... de verhalen...vanuit het Volk...zich
Zichtbaar ...en... Onzichtbaar ...maken...

:roll:

Zelf vond ik hem helemaal niet onzichtbaar...in tegendeel...Was tig in de tigs op TV...met wat nu weer...
maar wel
te Onzichtbaar...met het... uit te voeren beleid...zo traag als dikke ...je weet wel...ermee...waar nu weer mee...
Beetje laat... tm veel ...en veel ...en veel... veel veel veel...te laat...tm als het Onderwerp...al compleet in de shit zit aan toe...
Kortom...met het... uit te voeren beleid...zo traag als dikke ...je weet wel...is het Kabinet Rutte gebleken...met inmiddels...teveel om op te noemen zelfs...als de Onderwerpen...al compleet ...in de shit zit ...aan toe!!!

:roll:

____________________________________________________________________________________________________________

Wat ik me eigenlijk afvraag...(Als denk tip ...voor de ronde Tafel...met (Financiers...en Natuur - en Wiskundigen en Meterologen...en Militairen...die per vliegtuigen
raketten en bommen...kunnen afschieten)
Het zijn natuurlijk Militaire acties...beter is... minstens en altijd...1 Buger mee... (Metoroloog bv) met zulkse ... Vredes Klimaat Acties...)

Als een Orkaan...en Tyfonen ed...zivh aan het ontwikkelen is ...door rondes te draaien...op de Oceaan...of andere zee...of ze dat...
niet met raketten...of met Bommen... van boven ...de orkaan oog ...)...uiteen kunnen halen ...(Dan is de wilde aktie daarvan op zee geweest
en voorbij)...voor
wat er dan nog... ervan over blijft... (het dan...waar verzwakt)...land gebieden bereikt...

En die militaire vliegtuigen daarmee bezig... moeten zichtbaar er anders gekleurd geverfd zijn...(Voor een ieder
herkenbaar ter land en ter zee en in de lucht)
wgs ze werken niet in oorlog staat
maar ...alleen op Zee'en...voor...even wicht... in ... het ...Wereld klimaat!)

Met uit het vliegtuis sirenes klanken... opdat alle schepen in de buurt tijd geboeg krijgen...en weg moeten wezwen...en dan moet het vliegtuig zelf
erg hoog gaan vliegen...om de knal hoge luchtdruk... ook naar boven...dat het... zal geven...maar kort erna gaat de zuigkrachten naar beneden!
!

(Misschien...is door de uiten spatting...dat daardoor... per uiteen deel... elk een andere kant op
te doen...en komt er ...oa...ook in het droge Afrika ...weer is regenhozen...maar dan... daarvan...
Door de Orkaan...in vieren... te delen...) Mooi is te berekenen...dat elke 1/4 deel...ervan... een andere kant op gaat!

Als zoiets lukt kan het honderden miljarden of meer aan schades schelen...per jaar...op de wereld...en dood en verderf ed ervan...
(Dus de gezamelijke grote Wereld Verzekerings Maatgschappijen... zouden de kosten ervan ...moeten gaan dragen!!!
Dan houden ze er nog vet geld aan over...en die mogen er dan reclame voor maken...degenen...die... daarin ...investeren!)

Of daar... via Mensen...wat mee te doen is...Dat vroeg ik me... nou deze
morgen...me af...Meneer Sonneberg...

8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 29 sep 2022, 05:46

Misnste... :)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

(Of ik het meende...vroeg een visite me...wat? Ze zei...Nou van die Orkanen...

Natuurlijk meende ik het...Ik zei niet... dat ik er... een hele Blauwdrukplaat... van in mijn hoofd van had...
en me er tijden met bezig kon houden...maw ik schreef welis...ik verveel me nooit...

Als ze het gaan opzetten en het proberen gaan...en als het lukt...zie ik er ...Mariene Vliegdek schepen... voor ontstaan...
met dezelfde kleur en Logo erop...als de Vliegtuigen er voor...
Er zijn namelijk erg veel Orkanen...die in de Grote Oceanen ontstaan...
Dus die in de opbouw ervan...uiteen te kunnen laten spatten...zodat er hoogstens nog ...een gewone storm over blijft en regens...
richting de Landen...
Nog mooier zou zijn...stel je hebt zee in vieren...elke 1/4 deel naar een andere richting te kunnen...schieten ahw...
met bommen...(Omdat laatste is het zijn het Militaire acties...
omdat het om vredes acties gaat en met Burgers wordt geleid...moet er altiojd minstens 1 Burger mee met de Acties...
(Om en Om de werleldse Meterorologen bv )
Een acrie tijd... kan wel 2 maanden bestrijken...dan moet het Vliegdekschip weer aan land...en een andere er naar toe...
etc.
Maar wie denkt er nou aan de finacien ...zei m'n viste ...ach zei ik...In een bruine tijd...deed ik de study Boekhouden en deed erna MBA...
maw niks is gratis...
Maar omdat...als het lukt zo...de Verzekerings Maatschappijen...ontelbare miljarden uitspaard...zouden die erin moeten gaan Investeren...
en alzo... is ook dat... een Burger zaak...Maar Defensie is een Staats zaak... maw We doen met z'n allen mee... aan de nieuwe
methode...voor een Veiliger... Wereld ...(Weers)...Klimaat...

(Ik zal alle vreselijke ellendes ...droevenis etc...Med en Soc en Ec...niet gaan typen
wat Orakenen Cyclonen en Tyfonen...veroorzaken ...op de Wereld landen...alleen al per jaar...
en wat daarvan ...de kosten allemaal van zijn...per jaar...
Dus
als er... een methode bestaat...om die dingen ...onklaar te maken...daar gaat dit over...voor...zo'n type van Organisatie
voor een ...Veilige... Wereld ...(Weers)...Klimaat...)
(Met op den duur... als een Zijtak... van de NATO...)

Het doel van de NAVO ... de vrijheid en veiligheid van de leden te garanderen...Dit gebeurt met politieke en militaire middelen.
Maar deze Organisator...werkt er definitie dan ...Neutraal... op de grote Zee'en...er staat nl niet bij ...waar
elke Orkaan en Tyfoon ed naar toe zou zijn gegaan...als het met rust gelaten was...

Maar zoiets ...kan ik helemaal in een soort van Blauwdruk in beeld Zien ...ahw...
en als ik het... kan Zien...zit er meestal ook...Toekomst (Muziek)... ermee in...

(Ik bedoel ...dan is het... hoogst waarschijnlijk...ook te doen!)

Je moet er maar opkomen...
zei mijn visite...die meer houdt van ...Goede en Slechte Tijden op TV...te zien...

Is Mij ...ook best.....ieder Zijn en Haars ...Meug...(Leven en Laten Leven...vind ik wel een
goede Levens motto...)

:roll:

___________________________________________________________________________

Ik las...
Kamervoorzitter
Onderzoek naar Arib om mogelijk grensoverschrijdend gedrag

(Ik vind dat er achter moet staan...Grensoverschrijdend Wangedrag,,,
dan komt er geen verwarring met Grensoverschrijdens Sexuele gedrag!

https://www.ad.nl/politiek/oud-kamervoo ... ~af894593/
Ik vind...anononieme brieven of mails ed...telefoontjes etc...moet gelijk de Prullenbak in...
want iedereen... kan zo wel... anderen (Schuldig er aan of niet)...zwaar beschadigen!

En in deze tijd...met opnames te doen met een mobieltje..ook en vooral in die Tweede kaamer...waar iedereen...in een
mobieltje zit te neuzelen ...dito Kabinets leden...komen ze...met niks... als bewijs aan zetten...moet
een aanklacht...sowieso de prullenbak ik...
Trouwens...
het gaat toch niet om Kindertjes...maar om Volwassenen...die klacht had ...waar dan ook...tijdens het bewind van
die betreffende
Voorzitster...geuit
moeten worden...en wel...met bewijs ...erbij!

De Klacht komt sowieso veel te laat
en anoniem ...(Van een Tweede Kamer lid?) daarvan is die klacht al... van... een stuk wangedrag...schandaal persoon zelf..van nabij...weg wezen...die klacht...de Prullenbak in!

DAT VIND IK ERVAN!)

8-)

________________________________________________________________________________________


Ik las dit...
De veldtocht van Magnus Carlsen tegen vals spel
Wereldkampioen Magnus Carlsen blijft de geruchten voeden

dat de jonge Amerikaanse schaker Hans Niemann een bedrieger is.

mi tip is...Tijdens wedstrijden... met regelmaat een stoorzende...op hoge tonen... aan te zetten...
misschien piept ...de bedrieger ...als die dat is...met of zonder piepen...dan speelt die... vast...wel... anders!

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Naast het nieuws
Zijn deeltijdwerkers lui of juist verstandig?

mi Als er geen ...Deeltijd werkers... zouden zijn in het land...
zouden er nauwelijks ...tot niet...mensen voor Vrijwilligers werk zijn en begeleiders
op Scholen en op Sportvelden... en ook niet als Mantelzorgers ed dingen er zijn...in het land...

Trouwens veel Mensen... met een uitkerinkje...die het al kunnen ...zijn Vrijwilligers oa...of als Mantelzorger...
dat zijn de goedkoopsten van het land...met een inkomentje... van zeg 1100 euro...
terwijl ...betaalde zorg en opnames in Instellingen...ontzettend veel geld meer kost...via premies ed. voor de hele Gemeenschap!

Kortom...denk is beter na...voor men onzin gaat kletsen...

Naast het nieuws
Zijn deeltijdwerkers lui of juist verstandig?

DAT VIND IK ERVAN!)

:roll:
______________________________________________________________________________

Misschien zijn er zoveel werknemers te korten...omdat er tegenwoordig...van alles teveel is...
vb was er eerst 1 Kroeg...dat werden er 4 en 2 restaurans...werden er 5...in de wijk...en
vlakbij elkaar...ipv die ene Kapper van eerst werden het er 4 vlakbij elkaar etc.
ipv
die werkers te vinden als vroeger...in de Zorg en als Onderwijzer en bij het Leger ed.

Iemand heeft geld ...(Geen idee waarvan) opeens
koopt die ...een stuk land...in een ...no were...en plenst er een uienveld op en roept dan
er is geen personeel te krijgen...Dito iemand koopt meer land
voor bollen...en plenst er bollen op...die er met zorrg eruit gehaald moeten...
ergens in de no were...en roept dan...er is geen personeel te krijgen...

Ik denk dat er een...overcompensatie aan bedrijven zijn bij gekomen...
die dan roepen...er is geen perssoneel te krijgen...
naast dat...ik las pas er zijn wel 6000 study's te doen...ook om zelf wat te beginnen
een land vol met ...veel onzin aan...overproductie...houdt personeel weg...bij de Zorg
en Onderwijs en bij het Leger en Politie...
en dan de Bedrijven
die rijk wordt van de goedkoopste krachten die roepen
alweer er is geen personeel te krijgen...en haalt ze extra goedkoop uit het buitenland...uit een
verre riff gebied...en maakt steeds meer van die bedrijven in het land...
en dan nog rijker wordt van de goedkoopste krachten die roepen
alweer... er is geen personeel te krijgen...en haalt ze ewxtra goedkoop uit het buitenland...uit een
veri riff gebied...

Tijdens Links Paars begon het...een Kippenslachterij ontsloeg alle Nederlandse personneel en ging toen roepen
ik kan geen Personeel krijgen...en mocht ze halen uit... een ver riff land...die waren nog goedkoper dan die eerst had!
In de Zorg kwam hetzelfde...
met massa's ontslagen... en dan roepen ...we kunnen geen personeel krijgen...
die haalden ze uit verre landen...die waren nog ...veel goedkoper dan ...eh...wij...(Met vanaf kleuter af aan...onze verplichte scholingen gebrei!)
en toen de flexi banen...bij ziektes geen geld...tijdens vakantie geen geld...
met een 0% contract...
ook in de Zorg kwam dat!
Daar lieten veel Moerders hun Kindertjes voor elders...
of de straat voedde hun kindertjes wel op...(Net als in de usa werd dat! Na-geaapt))
terwijl zij zich... ongans moest werken...zelfs met 2 banen...ook 1 voor in vrije tijd...anders
kwamen ze ...met het geld...niet uit...
(Dat systeem maakte tijden Obama 50.000.000 mensen onder de armoedes grens!)
1 en een paar en wat circuitjes werden er berenrijk van...en de rest...mocht barsten...


Neem het goede van verre landen over ...schreef ik welis...en niet alleen hun slecht!!

mi Als er geen ...Deeltijd werkers... zouden zijn in het land...
zouden er nauwelijks ...tot niet...mensen voor Vrijwilligers werk zijn en begeleiders
op Scholen en op Sportvelden... en ook niet als Mantelzorgers ed dingen er zijn...in het land...en die
houden... gratis en voor niks...heel wat Clubs en Clubjes gaande in het land!


Trouwens veel Mensen... met een uitkerinkje...die het al kunnen ...zijn Vrijwilligers oa...of als Mantelzorger...
dat zijn de goedkoopsten van het land...met een inkomentje... van zeg 1100 euro...
terwijl ...betaalde zorg en opnames in Instellingen...ontzettend veel geld meer kost...via premies ed. voor de hele Gemeenschap!

Naast het nieuws
Zijn deeltijdwerkers lui of juist verstandig?

Kortom...denk is beter na...voor men onzin gaat kletsen...

DAT VIND IK ERVAN!)

:roll:
______________________________________________________________________________

Ik las...

KRANTENKLOOF
‘Ook in arme wijken is er behoefte aan betrouwbare informatie’, dus geeft een regiokrant abonnementen weg...

Al te erg... dat in een rijk hetend ...Modern Westers land...arme wijken bestaan...laten we het... daar is...eerst is... over hebben!
(sinds gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar...)
Om...over al die...Premium op Internet kranten ...nog maar te zwijgen...
(De afspraak was...
Wij de reclames op ons af...en kunnen daarom...gratis...de internet artikelen lezen...van Blz 1...) en toen...Om...over al
die...Premium ...erbij gekomen...op Internet kranten ...nog maar te zwijgen...)!!!


https://www.youtube.com/watch?v=kh480MXdGMo

Trusten allemaal...Gr. en Knf. van LT) :roll:

PS.

Oja vergat ik bijna...
Valt het jullie ook op...
dat ...de NL TV Series...
of alles mag...behalve een Sigaar...

Naast snuif of pil is mee...Schreeuwen en Klappen en Slaan en Schoppen en Trappen...en Schieten ...en die rij tigs keren...nog een keer...
omdat
het bij Mannen ging heten...
Vrouwen mishandelaars....zie je op TV .of alles mag... bij die TV series
bijna altijd Vrouwen en Meisjes... iemand slaan...of nog erger...
of ...alles moet kunnen... alles moet mogen...aan het doen zijn...of... Alles mag...in het land...behalve een Sigaar...

:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 29 sep 2022, 15:47

Sterkte

Zou mooi zijn LT, als zoiets zou lukken, orkanen uiteen doen spatten, op zee.
Nu maar hopen, dat zo een instelling, vanuit Nederland gaat, doen we als land, ook eens wat goeds,
ipv alles te verkwanselen, aan het buitenland.
Toevallig zeiden ze vandaag op tv, dat deze orkaan, die over Florida raasde, al miljard miljard kost.
Dus je hebt, alweer gelijk, dat het per jaar, honderden miljarden kost al die vele orkanen.
Dus als jij, voor ogen, een blauwdruk van iets ziet, van iets nieuws, komt het vroeg of laat wel uit.
Zou mooi zijn, dat die vele orkanen gestopt kunnen worden.

Ik zag op tv, dat ze koning Willem Alexander, uitgejouwd hebben, met iets openen, in een ziekenhuis of zo,
https://www.ad.nl/show/koning-willem-al ... ~a0a5dc57/
Ik doe er ook maar een link bij, kan je er over lezen,
Jij schreef hier laatst, dat hij de enige was, die er juist, voor de boeren, een positieven denk draai aan gaf,
na een denken in het land, met die negatieve spiraal, over de boeren.
Geef ze perspectief en duidelijkheid, en als dank, jouwen ze hem uit, schreef je laatst, misschien is daar
domme boeren, gezegde, door ontstaan, Ze lijken, nog steeds, te veel, niet te snappen, dat is het.
Zo dom als een boer, zeiden ze, in het land, erg veel, vroeger.
Trouwens er zijn mensen, die van ons landje, een republiek willen maken, maar veel geworden republieken,
zijn er zwaar op achteruit gegaan, net als met dat Iran, echt vreselijk, wat er voor, in de plaats kwam.
Ik meen, dat die vrouw van die sjah toen, een toonbeeld voorbeeld werd, met een vrouw zonder hoofddoek op,
veel vrouwen deden dat toen na, ze gingen juist, de moderne kant op, in dat land, en moet je er na zien, vanaf republiek.

Fijn als beide ouders volop werken, dan is dit de uitkomst.
Eenzaamheid onder jongeren: 'Vicieuze cirkel waarin je terechtkomt'

Ik las dit vandaag.
Overlijdensakte
Doodsoorzaak Elizabeth bekendgemaakt: ouderdom
Daar had je dus, ook weer gelijk mee, LT! Ha ha ha

Nou meid, er zal wel weinig van komen, met leven, in de dal uren tijd, met een logee in je flat.
sterkte ermee, dat wordt weer, op de dag tv kijken, voor je. Ha ha ha. ook sterkte met die blauwdrukken, in je hoofd. Je bent er, zo druk mee, als een klein baasje.

Toch een goed weekend gewenst. Liefs en knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 30 sep 2022, 03:46

Tegendelen... :)

(Ja las ik ook net...dat ik het goed had...toen ik hiero schreef...de Queen had geen ziektes...maar zelf vermoed ik...dat ze in die hete weers weken...een vocht te korten had opgebouwd...Dan kan het ...bij Baby's als bij Bejaarden...maar zo plots gedaan zijn...
Komt denk ik... Wereldwijd... erg veel voor...dood door vocht te korten...
Veel Mensen en Instellingen ook...zijn gewoonte dieren...Hoe het weer ook is...men drinkt of krijgt dezelfde hoeveelheid drinkens per dag...
Met die hoge weers temperaturen...zomers ...als met de CV warmtes aan...vanaf Herfst tm in de Lente...ze nemen of krijgen...dezelfde hoeveelheid
drinkens...als met... gematigde warmtes...
Een sluipende naderende dood...is er vaak mee gaande...omdat 1 of meer...organen... het plots ...begeven gaat...er van...
Bij Bejaarden valt dat wel onder Ouderdoms overleiden...Soms helpt een vocht infuus de boel nog...maar hoe ouder men is...hoe
minder kans ...dat dat nog helpt...(Een sluipende vocht te korten...heeft dan al...teveel schade aangericht...in 1 of meer organen...)
landelijk...Zie je er vaak ...oversterfte ervan...tijdens of na een reeks hete dagen...of van de cv lekker veel en vaak hoog gehad...

Mensen die echt geen ziektes hadden...
ook hoog bejaarden....en toch vaak... plots... dood gingen...heeft mi erg vaak te maken...met vocht te korten gehad...
Hoe het weer ook is...men drinkt zelf...of krijgt ...dezelfde hoeveelheid drinkens... per dag...het hele jaar door...Ook
Met die hoge weers temperaturen...zomers ...als met ...de CV warmtes aan...in de Winter...tm ver in de Lente ...aan toe...
Of het van Ouderdom is...
als Bejaarden ...zonder ziektes... plots overlijden...valt over te twisten...want met baby's en jonge kinderen...kan
exact het zelfde mee gebeuren nl...
Hoe het weer ook is...men drinkt zelf...of krijgt ...dezelfde hoeveelheid ...drinkens... per dag...
(Spugers en slechte drinkers baby's en diaree ed...geeft vaak al vocht te korten...dito bij Bejaarden...maar ook zonder dat gehad...)
Hoe
het weer ook is...hoe hoog de cv aanstaat...men drinkt zelf...of krijgt ...dezelfde hoeveelheid ...drinkens... per dag...
Dood gegaan aan...gewoonte dieren...gedrag...van zichzelf...of van de Zorg Verpleging...Zorghulpen...Mantelzorgers...Personeel Butlers ed.
uit en/of thuis...Diagnose...op de Overlijdens akte
zou moeten zijn...in feite...Als het om vocht opname gaat...Dood gegaan aan...vocht
te korten...wgs...gewoonte dieren...gedrag...uit en/of thuis...

En ja... dat schreef ik hiero toen ook op...De Queen had geen ziektes nl!)
Nou ja als je...Ostioperose... als een ziekte ziet...maar daar gaan geen Mensen dood aan...ze krimpen alleen maar...dat had The Queen ook wel nl!

( Dood gegaan aan...(gewoonte dieren...gedrag...uit en/of thuis...)( Zulks Idioots...schrijft niemand op...)
beter klinkt ...Overleden door... Ouderdom...
maw (Toen ik het hiero laatst schreef)
De Queen...Elisabeth de 2de... had geen ziektes nl!...Ik had het weldegelijk...goed gezien!

(Laatst dacht ik er ...plots...over na...dat bij ...Bejaarden Vrouwen ...veel meer
Osteoperose... voor komt...is dat...wel is ...echt is...bestudeerd...is...opdat het ...misschien... bij Vrouwen ook
voorkomen kan...
Ga nou net ...klakkeloos beginnen met ...dat is Calsium tekorten...want die Pillen... neem ik al
jaren (preventief) in... en toch bleek ik laatst ...met meten ...2 cm... gekrompen!)

:roll:
______________________________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
vegetarisch scheten vegetariër gezonder gezond
Gezondheid 27 sep 2022
Laten vegetariërs meer scheten dan carnivoren? ‘Een scheet is gezond’

Het betekent mi alleen...dat Vegetarisch etens ...veel meer gassen produceert...
als dat niet met...Winden laten...eruit gaat...krijgen mensen buikpijn kwalen...

dus Winden laten...voorkomt nogal wat...

maar niet te hoeven winden laten...betekent in feite...dat Carnivorens etens....gezonder is voor Mensen...
het produceert duidelijk...nauwelijks tot geen...gassen en gas ophopingen ...in de Darmen...
(Bij Jong en Oud)

Dus
het... klakkeloos... Vegetarische etens...gezonder te noemen...dan Carnivoren etens...omdat
Vegetarische eters...veel meer...winden te moeten laten
door het Vegetarische etens...

mi ...Wat gezonder is...daar valt over... te twisten!

Maar sinds anties vlees...op TV
het is bar en boos...de toenames van Darmkanker...
zouden ...in die vele Vegatarische winden...oa oa oa...co2 aan gassen in
de maag darmen
en buikbezigen...in de buik darmen ervan
dat...erin zitten... of zoiets...???

Die zware toename van Darmkanker...moet ergens aan liggen...
mi ...
Dus...Wat gezonder is... Carnivorens etens of Vegetariers etens...met hun vele gassen winden...te moeten laten
valt over...te twisten!

:roll:

___________________________________________________________________

Vooral via Journalisten in het Land...
Met een bepaalde ...constante...is te horen en te lezen...dat die
Tweede Kamer Voorzitster...Bergsma...veel meer moet optreden...

Bedreiging voortaan reden voor Kamervoorzitter om in te grijpen

stel ze gaat dat iov doen...
dan krijgt ook zij
hetzelfde... achteraf...(als de vorige) (via Anonieme Wandaders...op dat niveau...met hun
‘machtsmisbuik’ en ‘een schrikbewind’.

Zeker (iov)...om de Waarhedens gezegd!
(Tegen die wangedrag figuren...in dat Gebouw...die eh... enne... tegen eh ...)!!!

(De grote rest ...had er geen problemen mee nl!...met de vorige...heeft
er zelfs...goed mee ...gewerkt!!!

:roll:
______________________________________________________________

De teller van het aantal Bezoekers op deze Topic...
tikt steeds vaker...naar omlaag...
Ik startte net...met 548
en toen ik klaar was...stond de teller aan kijkers...op 457

en er hadden tm in de 30...aan bezoekers...gekeken... in die type tijd...


Nou zo kan die wel weer...(Met de type-oefening)...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 30 sep 2022, 11:54

Delen... :)

(Ik las dit...
De uitvaarten van nu: ‘vooral gezellig’ en nudisten willen naakt opgebaard worden...
en
toen...
werd het toch nog gezellig...

Fijn weekend allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 01 okt 2022, 03:11

Lenzen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=gDR9MC-141M

EditieNL
Postbode bezorgt ansichtkaart na zoektocht van 42 jaar Vakantiepark in Hoeven
Brabantse postbode geeft het op: kaartje na 40 jaar retour afzender

Toen ik 18 jaar was...ging ik op vakantie in Putten... Gelderland...

Een vriendinnetje stuurde me een kaart...(Op mijn toen meisjes achternaam)
Aan J.J. van der T
ergens in Putten...
die kaart
kwam nog
op het juiste adres
aan ook...

:lol:

_______________________________________________________________________________

Wat ik...niet snap is...als je ergens wat koopt ...of besteld...via Internet...
dat je er weken en weken...reclame... van in beeld ziet...terwijl het allang...gekocht is...
Laptop cool blue

(Zo onzinnig...zit vaak ...dat reclame systeem... in elkaar...Op Internet...Ik schreef dat een lange tijd geleden
ook al is...op het Forum...maar
ze blijven...dat onzinnige zo doen...waarschijnlijk met die zgn Kunstmatige Intelligentie...Alfaritmes...)

:roll:

_____________________________________________________________________________

Ik las...
https://www.ad.nl/binnenland/minister-j ... ~ad53bd5b/
Minister Jetten wil stroomverbruik overdag omlaag brengen

Ik zou zeggen...begin eerst is met...de Nachten...
Waar ik woon...is beneden een groot plein...dat barst aan alle kanten van de
lampen aan ...en er loopt geen hond...in de nacht...misschien soms... een Kat of een Rat of zo wat...

Hoe te regelen...
Gewoon met Kunstmatige Intelligentie...Alfaritmes...
Om 11 uur PM gaan alle buiten lampen op Half...per Gemeente ...per Regio....per Provincie...per Land...
en om 7uur AM ...gaan de lampen gewoon aan...in de Herfst Winter...en Lente...in Verkeers tijd...daarna kan ook dat weer
op half...tot middag verkeers tijd...en om 11uur PM etc. tm 7 uur AM...etc. etc. etc.

:roll:

_____________________________________________________________________________________

Ik las...

Aantal jongeren dat aan zelfdoding denkt is groot

Sociale contacten verminderden en een groot deel van de jongeren ervaart
mentale en fysieke klachten - van angsten tot vermoeidheid.

Meer donaties en vrijwilligers nodig om mensen met beperking uit isolement te halen

Ik denk welis...misschien zouden ze is iets moeten opzetten...waar
jongeren...middelbaren ...en ouderen...zich kunnen laten inschrijven
dat je ...bv een jongere op bezoek zou willen krijgen...

leeftijd tussen 18 enm 28 jaar...of 15 en 20 jaar ...of 45 en 60...of 60 tm 90
om bij acties van eenzaamheid...gewoon langs te kunnen komen...

Lijkt me wel iets voor
Lands Bejaarden soos...die bijna altijd thuis zijn...en die zelfde andere persoon...kan dan altijd langs komen...
ook als bankhangere...men hoeft niks ahw...of samen TV kijken...of samen lekker kletsen...
of samen study problemen door nemen...

Ik las laatst ...dat erg veel Bejaarden eenzaam zijn...vooral de alleenstaanden...
ik las nu...dat veel jongeren eenzaam is...
Het moet ...niet bedoeld zijn...als een Date ...meer firtueel...ter adoptie van elkaar...

Een aanvink lijst erbij
men is Niet Vegetarier of juist wel
Men drinkt geen alcohol of juist wel
Men rookt of juist niet
men kijkt veel tv of juist niet
Men heeft Huisdieren of juist niet
men heeft een thuis hobby of meer
vul in...
Muziek voorkeur
vul in
etc.

Wonende in regio... of dorp ...of stad...voor het gewenste bezoek...
dan kunnen... de opgegeven anderen ...er zelf eentje ...uitkiezen...

Voel je je eenzaam...of...Ruzies thuis ....gedoe
met school...kom gerust uit hiero... uit puffen...
etc.

Als het bevalt...vice versa...ga je... allebei...van die lijst af...
maar...
Op zo'n type web...kunnen ook... ervaringen ermee... gedeeld...

Het moet... niet bedoeld zijn...als een Date ...meer firtueel...ter adoptie ...van elkaar...
bv Een bijna altijd thuis zijnde... Bejaarde...Omaatje of Opaatje...met een Jongere...tm... als Kind aan huis...er...
Zomaar langs of...Komt een weekendje uit...te logeren... is ook oke...al die dingen dus...

COLUMN
MEREL VAN VROONHOVEN
‘Als ik niet aan het werk ben, ben ik alleen. Altijd’


Zoiets zou men
ergens ...toch...moeten kunnen regelen...

Ja toch...

https://www.youtube.com/watch?v=NievOBH8Ab4

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 01 okt 2022, 11:26

Zen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Ik tracht nog welis wat te snappen...

bv Electrische afspraken met Europa...
Volgens mij
is dat een ter plekke nieuwe verzinsel...(Zoals zo vaak...via D66!)

Voorheen holden Zij van PvdA en Zij van D66 het eerste naar de EU te Brussel...dat daar nog nauwelijks wat was...
en kwamen via hun...de anties en sancties aan...als hetgende de nieuwste regels ...onder het mom van...Het moet van de EU van Brussel...

Met onze Electra heeft Brussel helemaal niks mee van doen...
We zijn er zelfs...Zelf voorzienend mee...

Brussel kan hoogstens gaan ...over de Fossiele brandstof verbruik...gaan...in de EU landen!
Wat vooral het meeste oa smerige lucht uitstoot geeft...oa CO2

Van de Fossiele uitstoot geeft ...Gas...de allerminste uitstoot...
het moet vooral gaan over... Olie producten Kerosieene en Hout en Kolen uirstoot...

Gas heeft nmeer te maken...met landen ...die dat uitvoeren naar andere landen...net als stroom
Gasnetwerk en Stroomnetwerk...dat naar de andere EU landen gaat...wgs overproductie in eigen land...

Wij maken bv meer stroom en dat gaat via een Netwerk naar andere EU landen...
Dat wij erop... moeten bezuinigen...via de EU ...is volkomen flauwekul!

Nou ja laat ik het zo zeggen...Zo Zie ik het...Jetten van D66!
https://www.ad.nl/binnenland/minister-j ... m2go.nl%2F

Dat de Nederlandse Staat...de Nuts Bedrijven...niet meer in de Hand houdt...en die allemaal onzin uitkramen...
bv Om de oorlog ergens...in Oekraiene...daarom verhogen ze de Electriciteits prijs...
en dat slaat dus nergens op!!!

Wij hebben geen enkele invoer van Electriciteit met dat land...dat in oorlog is met Rusland...
en ook hebben wij...
zelf voorziend
https://www.ad.nl/binnenland/minister-j ... um2go.nl%2
Voedsel keten
dat er ook al niks mee van doen heeft...
maw
Meteen via de Regering... die Bedrijven zwaar beboeten...zou en wel van de metene...op zijn plaats geweest zijn ipv
er een zgn...Vrije Hetende Markt (met al die trucs) van te laten maken...

Als de hetende Vrije Burgers...iets uitspoken...vallen gelijk de zware boetes...als een Bedrijf dingen
uitspookt...dat vele dupezijners maakt...en dan en toen...
dat gelul dat het via de EU niet mag...(Dezelfde stroomverbruik..van altijd) ...is kolderie...

Dat Nederland meer Buitenlandse personen binnen laat...tov ons Electra verbtruik en Water verbruik en
huizen verbruik...en voedsel verbruik...en wegennet gebruik ed...ten nadele van de eigen bewoners...en ten
nadele
van het hele land ...laten we het daaris ...over hebben...
ipv
Nederland in het Donker te zetten...(Via Jetten en Co en Zo...ook D66!!! bij de EU)
om aan de zgn EU regels te voldoen...als het om de electra gaat...????
ipv
Aan de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij oa die Voedselketgen en electrische Maatschappijen
iets via de eigen Regering te ondernemen...
(WaT NOG NIET BESTAAT... VIA DE EU ...komen ze wel mee aan...nadat er iemand van Links PVDA OF D66)
LANGS bRUSSEL IS GEGAAN....(aLTIJD HETZELFDE...lIEDJE IS DAT...VANAF lINKS PAARS...IS DAT...AL GAANDE!)!!!
ipv
Aan de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij oa die Voedselketgen en electrische Maatschappijen
iets... via de eigen Regering... van de metene...te ondernemen...via de Regering...

ipv Die Bedrijven worden aangepakt...mag het hele land weer niks...
meteen alles op Zwart gezet...is wat die Jetten wil...(Ook D66)...om aan de EU regels te voldoen...
heet dat...Vanaf die Linkse Gasten uit Nederland daar...mag heel Nederland niks meer...anties en anties en anties
waar nu weer mee...Met onze eigen Lands Electriciteit...

Om het desnoods tijdelijk op half te zetten...komt die Jetten niet eens op...nee het moet op Zwart
en wel op de dag...in de donkere seizoen tijden...in ons land...

Schreef ik wel vaker
over die zwaar overdreven lampen aan in de nachten...Laat het daar is over gaan...ipv met het idee van Jetten...
op de dag...(De lampen... op zwart...ut)...in de donkere seizoen tijden...in ons land...

ipv Die Bedrijven worden aangepakt...mag het hele land weer niks...
meteen alles op Zwart gezet...is wat die Jetten wil...(Ook D66)...om aan de EU regels te voldoen...
heet dat...(De EU heeft totaal niks met on ze Electriciteit van doen...het is geen fOSSIELE BRFANDSTOF NAMELIJK!!!)

Electriciteits gebruik...Het is ons allen aan gepreekt... als Alternatief gebruik...ipv Fossiele brandstof te gebruiken...

(WaT NOG NIET BESTAAT... VIA DE EU ...komen ze wel mee aan...nadat er iemand van Links PVDA OF D66)
LANGS bRUSSEL IS GEGAAN....(ALTIJD HETZELFDE...lIEDJE IS DAT...VANAF lINKS PAARS...IS DAT...AL GAANDE!)!!!
ipv
Aan de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij oa die Voedselketen en electrische Maatschappijen
iets... via de eigen Regering... te ondernemen...

Met onze Electra heeft Brussel helemaal niks mee van doen...

We zijn er zelfs...Zelf voorzienend mee...net als met ons Gas...het tevele werd verkocht aan het Buitenland...

(We houden niet veel over...aan dat te vele...als we ons landje...met die grote vaart...blijven
volstampen ...met mensen van elders vandaan...we houden wel over...als wij als Burgers...niks mag ermee...
dat heet dan weer...volgens de EU regels te voldoen...)
Maar...Met onze Electra heeft Brussel helemaal niks mee van doen...
We zijn er ...zelfs...Zelf voorzienend mee..
Electriciteits gebruik...Het is ons allen... aan gepreekt... als Alternatief gebruik...ipv Fossiele brandstof te gebruiken...

Blijft over...
(Alles heet onder het mom van de oorlog...tussen een ver land met rus land)
Daarom verhogen ze de prijzen...de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij oa die Voedselketen en electrische Maatschappijen
iets via de eigen Regering te ondernemen...dat zagen we niet gebeuren...wel als de gewone hetende
vrije Westen Burgers...door rood rijden...meteen de
hoogste boetes...of klept ...met het mobieltje op de weg...meteen de hoogte boetes...
Maar als een Bedrijf de hele boel belazerd...laat de Regering het afweten...
en wordt er weer... naar Brussel gehold...en komen voor ons Burgers de sancties en anties op ons af...(Onder het mom
het moet van Brussel...en die typen het al ...vanaf links Paars...en hebben er in Brussel opeens de hetede regels er over...
die nog niet bestaan!)

Want...Met onze Electra... heeft Brussel... helemaal niks mee van doen...
We zijn er ...zelfs...Zelf voorzienend mee..
Electriciteits gebruik...Het is ons allen... aan gepreekt... als Alternatief gebruik...ipv Fossiele brandstof te gebruiken...

Blijft over...
(Alles heet onder het mom van de oorlog...tussen een ver land met Rusland)
Daarom verhogen ze de prijzen...de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij oa die Voedselketgen en electrische Maatschappijen ...
Laat het daar is over gaan!!!

iets via de eigen Regering ...te ondernemen...dat zagen we niet gebeuren...wel als de gewone hetende
vrije Westen Burgers...door rood rijden...meteen de
hoogste boetes...of klept... met het mobieltje op de weg...meteen de hoogte boetes...
Maar als een Bedrijf
de hele boel belazerd...laat de Regering het afweten...ipv die Nuts Bedrijven sowieso...meteen keihard aan te pakken!

(Alles heet onder het mom van ...de oorlog...tussen een ver land met Rusland)
Daarom verhogen ze de prijzen...de leugens en bedrogs en diefstal op grote schaal...bij onze zelfvoorzienende...oa die Voedselketgen en electrische Maatschappijen ...
Laat het daar is over gaan!!!

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Aparte type-oefening was het weer...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 02 okt 2022, 00:12

En

Volgens mij, heeft de energie, ook helemaal niets te m aken, met die oekraiene oorlog.
Ze liegen de hele boel bij elkaar, met die verhoogde prijzen, een paar rijk en de rest, mag kapot van ze tot en met
het hele land. Dat soort valse lieden zijn daarmee bezig.
Prijsverhogingen, moeten wel gerelateerd zijn, met die oorlog, en dat is de gewone stroom, in ons land niet.

Nou meid, hou je taai ik vond je schrijven, over orkanen weg werken, echt interessant.
Hoe kom je er op, is mijn gedachte, als zo vaak, over je. Ha ha ha

ik wens je/jullie een heel fijn weekend, ondanks het onstuimige herfstweer wat ons te wachten staat.
Maak er iets van, het is zo weer voorbij.

Groetjes en tot de volgende keer maar weer!!!! Knuf van Ans. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 okt 2022, 04:36

Niemand... :)

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

(Wat is dat toch...die lieden ...op TV...aan de Waterzuiptafels...ze kletsten alsmaar de prijzen omhoog...
pas nog het water
en hup het water werd duurder...

en vooral
nu iedereen het krap heeft...en ook is spaart voor een Buitenlands vliegreisje...en er al extra Tax op gekomen is \en toen...
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... roen-pauw/

Wat is dat toch...die lieden ...op TV...(Bij omroep TV als bij Commercieel)
aan de Waterzuiptafels...ze kletsten alsmaar... de prijzen omhoog...
Nou dat dus steeds...

:roll:

_____________________________________________________________________________________________

Dit is ook zo'n bemanipuleerd gedoctrineerd belachelijk verhaal...
Want de Generatie...die het meest gerookt heeft
is massaal ...de alleroudste ooit aan het worden...

Dochters eisen dat Tim Coronel stopt met roken: ‘Als ze vragen of ik eerder dood wil, wat zeg ik dan?’
https://www.ad.nl/binnenland/dochters-e ... ~aae34476/

Maar leuke promotie geklets voor de Wereld Pandemie Pillen en de Harddrugs Industrie is dat
die hebben ermee een Wereld Pandemie...mee kunnen creeren...(Met al die leugens en bedrogs...tm om zo
het gewone rokertje...duurder te maken...dan de Snuif en de pillen gebruik...)

Ik maak me al jaren... grote zorgen...om al die vele Artsen...die met niks mag ook geen Sigaar...massaal
de AOW leeftijd ...niet eens haalden...en zo wel...vaak maar heel kort...

Terwijl ze vroeger...veelal massaal...beren oud werden...

Trouwens ...sinds niks mag...ook geen Sigaar...kon je Zien... dat men er ...massaal ziek van werd
vooral...de Burnout...en Depressies...werd steeds massaler...en die vele massale scheidingen werd
er zo massaal van...vanaf Uit en Thuis en op het werk...met niks mag
ook geen Sigaar etc.
Trouwens een zware toename van... de Wereld agressie...is er ook debet aan...
maw
Ik Zie ze liever...met gewone waar...ook in die Sport wereld... uit en thuis ...en... op het werk!

(Dan met Snuif en Pil is mee...)
Sindsdien zijn de (Vak)) fouten en missers en niksdoenerijen...massaal gaande...in het land...en steeg massaal de Criminaliteit...tm bij het enge en erge af....en ...zijn er geen genoeg ...Politie en Bewaking ...aan te slepen...in ons kleine Landje...(De kosten sinds die rook anties...zijn niet eens meer bij te houden...zo massaal...dat geworden is!!!)

Kortom
Ik Zie ze liever...weer terug...met gewone waar... uit... en... thuis ...en... op het werk!
(En Zie ze ook... op Schoolpleinen en in wijken...als vroeger...liever scharrelen met
een sigaretje of sjekkie...daar hebben wij de massale grote vergrijzing van...ipv de tegenwoordige
Kinderen dealers...ook rondsom Scholen en in de Wijken... voor de grote
Drugs dealers...
(Dat werd voor het land zelf...De kosten sinds... die rook anties...zijn niet eens meer bij te houden...zo massaal...dat geworden is!!!)(En om dat trachten... bij te houden...dito de hoge stijgingen...Lands Belastingen
en van alles...sinds eh... erom weg te moeten bezuinigen etc. etc. etc.!!!)

De Medicijnen industrie...was in gulden tijdperk... nog in de honderd Miljoen...dat is gestegen in de vele Miljarden...
sinds niks mag...ook geen Sigaar...
Honderd miljoen guldens...gedeeld door 2.20...dan heb je het euro munt bedrag...
Sinds (Gedekt en wel)...liegen en bedriegen en diefstallen op grote schaal...gedekt ging heten
Inflatie...dan is de Regering er ook van af...

De kosten sinds... die rook anties...zijn niet eens meer bij te houden...zo massaal...dat geworden is!!!)(En om dat trachten... bij te houden...dito de hoge stijgingen...van Lands Belastingen
en van alles...(sinds eh... erom...)... weg te moeten bezuinigen ...etc. etc. etc.!!!)

Kortom
Ik Zie ze liever...weer terug...met gewone waar... uit... en... thuis ...en... op het werk!
(En dat niet buiten te moeten...(en daarvan zo velen met Lucht en long zaken)...maar gewoon
in huis als vroeger of in een speciale rookkamer... uit... en... thuis ...en... op het werk!

Ik ben ook tegen al die vele intimidatie indoctrineerde Media zaken...via tig in de tigs
op TV en radio...naar het volk toe...via steeds meer reclames...en dat werd steeds meer en steeds vaker...
(Na-geaapte idioterie van de USA...is dat...
Daar begon Oprah Winfrey mee...(en werd er miljadair mee!!!)
Omdat ze uin dat grote USA geen kabels hadden en geen betaalde abonnementen...
kwamen de reclames op TV en dat steeds vaker en vaker en v aker...

Maar wij hebben kabels en Glasvezels...en betaalen aan lands b elasting er voor en aan de steeds duurdere via
de Providers
abonnementen...

Trouwens ...sinds niks mag...ook geen Sigaar...kon je Zien... dat men er ...massaal ziek van werd
vooral...de Burnout...en Depressies...werd steeds massaler...en die vele massale scheidingen werd
er zo massaal van...vanaf Uit en Thuis en op het werk...met niks mag
ook geen Sigaar etc.

Trouwens een zware toename van... de Wereld agressie...is er ook debet aan...
maw
Ik Zie ze liever...met gewone waar...ook in die Sport wereld... uit en thuis ...en... op het werk!

(Dan met Snuif en Pil is mee...)
Dus het is sowieso kolderie...met zoveel reclames... tm op Internet...aan toe
en dat steeds meer... en meer...werd... ook op de Nederlandse TV!!!
(1 en een paar en wat circuitjes...berenrijk...en de rest mag ...op een houtje bijten werd dat...
tm al die anties... kwamen via de Reclames...'en via TV en Radio en via media bladen en via Internet
sindsdien zit het land...met een Pandemie aan Reclames...op ons af...tm op al onze zelf...betalende...abonnementen zaken...)
In Oktober kunnen ze beter...een maand...anties Harddrug doen... via de reclames...
Maar daar gaat het nooit over...
wel
met een product...waar wij de massale grote vergrijzing mede van hebben!!!
Tm als dat duurder gemaakt is dan de snuif en de pillen gebruik...
1 en een paar en wat circuitjes...berenrijk...en de rest mag ...op een houtje bijten werd dat...
tm al die anties... kwamen via de Reclames...'en via TV en Radio en via media bladen en via Internet
sindsdien zit het land...met een Pandemie aan Reclames...op ons af...tm op al ...onze zelf...betalende...abonnementen zaken...die ze ook steeds duurder maakten...)

In Oktober...kunnen ze beter...een maand...anties Harddrug doen... via de reclames...
Maar daar gaat het nooit over...maar wel met leugens en bedrogs Manipulaties...en indoctrinatiwes...
Dochters eisen dat Tim Coronel stopt met roken: ‘Als ze vragen of ik eerder dood wil, wat zeg ik dan?’

Hij zou dus kunnen zeggen...Die Tim Coronel
tegen de Dochters...
Gewone waar... moet weer veel goedloper....en de massale grote vergrijzing ...van de Genereatie...die het meeste rookte
is in alle eeuwen ervoor ...massaal... niet zo oud geworden...
(Dat kan je van de Harddrugs gebruik...snuif en pil is mee... niet zeggen!!!)

Ja maar... er gaan 10.000 mensen dood van het roken...kunnen de dochters weer gaan zeggen...
(als het al van het roken is...)
maar hun Pa ...die Tim Coronel weer...kan zeggen...er gingen 150.000 niet rokers dood...maar dat zeggen ze
(Die gebemanipuleerde...geindoctrineerde gehypnotiseerde...anties zeikzeurders)...(Op radio en TV ed..en uit ...en... thuis...)...er niet bij!!!

Zie je wel...Ik zie ook ...die Dochters van...Die gebemanipuleerde...geindoctrineerde ...gehypnotiseerde...anties zeikzeurders)
liever net als vroeger...met...gewone waar...evenals die Pa van ze...die is al een echte...gebemanipuleerde...geindoctrineerde ...gehypnotiseerde...anties zeikzeurder op TV geworden!!!)

Ik zou zeggen
Nederland pas op uw zaak...ipv er een nog grotere ...Harddrugs Pandemie landje... ervan te maken!!!
1 en een paar... en wat circuitjes...berenrijk...en de rest mag ...steeds meer...op een houtje bijten... werd dat...

De kosten ervan... zijn niet meer... aan te slepen...

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________________________________________
PS.
(Je hoeft mij niet te geloven hoor...ik ben geen Geloof...tracht het welis uit te leggen...maar na 1/4 scrollen...)
De helft van de lijst... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...en Bestuurders
(Ik ben er halverwege ...maar mee gestopt...ze te nog noteren...het werden er steeds meer nl!)
Kortom ik Zie
die Gasten liever ook...met...gewone waar...Vandaar...

Nou zo kan die wel weer... :roll:

___________________________________________

Qua De Nuts Bedrijven...

En ja...onze... Stroom voorziening
heeft 100% niks met de oorlog ...in de Oekraiene te maken...of
waar dan ook...te maken...
net als ons Water systeem niet...

Het kan dus... alleen over Gas gaan...als het over Prijsverhoging gaat...
(Omdat ze te stom waren ...om tegen alle adviezen in...Gas via Rusland te
gaan halen...!!!)
Zelf schreef ik ...in die dagen...laat een Pijpleiding via Noorwegen
of Zweden maken...voor het Gas...
Noorwegen is een NAVO land...daarom dus!!!
De USA waarschuwde vaak zat...en toch doen...

Kortom
ik zie ook die lieden liever met...Gewone Waar...want de (vak) fouten en missers
en niksdoenerijen ...werden tge erg en te gek... om aan te zien...tm in Gronigen aan toe!!!

https://nos.nl/artikel/2446735-ruim-hon ... -indonesie
za 1 okt 2022
Die hadden ook beter een gewoon sigaretje of sjekkie kunnen nemen...
Ruim honderd doden na rellen bij voetbalwedstrijd in Indonesië

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Vandaar...

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

:roll:

________________________________________________________

Tip...Voor Coronel...Aap hun life style niet na...
met niks mag ook geen Sigaar etc.
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050

PS.
(Je hoeft mij niet te geloven hoor...ik ben geen Geloof...tracht het welis uit te leggen...maar na 1/4 scrollen...)
De helft van de lijst... Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd...niet haalden
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050

Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...en Bestuurders
(Ik ben er halverwege ...maar mee gestopt...ze te nog noteren...het werden er steeds meer nl!)
Kortom ik Zie
die Gasten liever ook...met...(net als vroeger te betalen)...gewone waar...Vandaar...

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 03 okt 2022, 06:41

Anderen... :)

(ik las dit...
CBS
Aantal sterfgevallen door val binnen tien jaar bijna verdubbeld.

Ik lag is 2 dagen in het Ziekenhuis...kreeg er andere medicijnen...pas na 6 weken ongeveer
dacht ik...er klopt teveel iets niet...en ging de ...Bijsluiters van de nieuwe medicijnen is lezen...
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...

Toen ging het ook in de media...over zovele gevallen...van vallende Bejaarden vooral...
Ik schreef er een paar keren hiero over...
Dat ze de...Bijsluiters is beter moeten lezen...vooral de Recepten schrijvers..
een nieuw product ...en hup het wordt volop voorgeschreven...

Ik kreeg alle kwalen... waar erg veel ex Covid...patienten over klaagden...maar bij mij was elke
covid test... negatief...geweest...
en toch dezelfde kwalen???
Ik lag is 2 dagen in het Ziekenhuis...kreeg er andere medicijnen...pas na 6 weken ongeveer
dacht ik...er klopt teveel iets niet...en ging de ...Bijsluiters van de nieuwe medicijnen is lezen...
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik...vergeten...

Opeens problemen...met mijn altijd uitstekende geheugen...??? Dus ik ben gaan eisen
mijn andere medicijnen terug te krijgen...maar dan wel met een hogere docis...
Jamaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uw maag...moet die maagtabletten hebben...
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik...vergeten...

Ik zei ik heb in al die 12 jaren ervoor nooit last van mijn maag gehad...met de vorige medicijnen...en
nu moet ik opeens...maagtablet elke dag???
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik...vergeten...

Door gehannis bij de Nederlandse Apotheken met bepaalde Medicijnen fabrieken...kwamen er
tekorten...ze hadden mijn medicijn alleen nog met 50 mgr minder dan de vorige...en ik m oet er 2x per daag van hebben
dus ik kreeg...maanden 100 mgr bloedverdunners te korten...
en zei dat gaat vast mis...Nee hoor Mevrouw ...daar is niks mis mee...ik bleef twijfelen...ze zou het de Huisarts vfragen
en het kon zzo...
Hoe dat plots afliep...wel plots 2 dagen in het Ziekenhuis....met een wel veel lichtere Herseninfarct dan die
van 12 jaar terug...
Toen lag ik eerst een tijd op Medicare...en toen een tijd op zaal...
Dus alles viel gelukkig mee...dit keer...
behalve...ik kreeg te eigvan het Ziekenhuis Medicijnen is lezen...
einaardige kwalen...en ging de bijsluiters
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik...vergeten...
en
Ik kreeg alle kwalen... waar erg veel ex Covid...patienten over klaagden...maar bij mij was elke
covid test... negatief...geweest...
en toch dezelfde kwalen???

Ik schreef toen hiero...nog even en half Nederland plettert overal neer...om een... het heet het
moet een maagtablet per dag...
vooral Bejaarden... geeft Bot en Spieren zwaktes...

Ik stopte toen meteen met die Maagtablet...en zei...indien nodig neem ik wel een Rennie in...
(Is nog tig in de tigs in de tigs goedkoper ook!) want na een Ziekenhuis opname...plunderen ze je eigen risico...sowieso...
(Zat kort ervoor... nog in de Basis...alle Ziekenhuis zaken!)
Na 2 dagen in het Ziekenhuis...of je even op wilt hoesten
250 euro Ziekenhuis en 119 euro Scan en Medicijnen...
en geheit de rekening komt een half jaar later...dus heb je geen flauw idee waar het over gaat...alleen
de rekening bedragen...de rest waarvoor...heet Privacy...
moet je met je Hoofdzwaktes ook
die ingewikkelde route gaan doen...om achter zien te komen...waarvoor zulkse hoge
rekeningen opeens...
en
komt dan precies in een tijd...dat je al rekeningen krijgt...oa
Gemeente Belastingen Waterschaps ed. etc. ed.

De precies lijkende andere merk medicijn capsules...maar dan per capsule met 50 mgr meer...
leek maag reanties te geven...de capsules leken te dik...te onverteerbaar te zijn...en
dat had ik 12 jaar ervoor...met de vorige nooit gehad...net of ik een stuk plastic uit gekotst had...
in de vorm van de capsule...
Toch fijn Rennies in huis te hebben...want die Kotste het uit!

Ik bedoel maar...hoe vaak legde ik dat...hiero al uit...
dat men op de Bijsluiters moet gaan letten...vooral de Recepten schrijvers...
want mensen met oa hoofd kwalen...zijn daar ...zelf...nog niet aan toe om wat dan ook te lezen...
is de tijd daar ervoor...zit het al vele weken in het lichaam!
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik dus...vergeten..

Ik stelde me voor...zou diezelfde receptenschrijvers... dat... hun naaste dierbaarsten voorschrijven of
zichzelf...Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...
En hoe komt zo'n nieuwe Maagtablet de EMU door???
Terwijl er allang
tig in de tigs merken zijn... voor Maag klachten...die dat niet hebben...
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes...
hoe vaak legde ik dat...hiero al uit...
dat men op de Bijsluiters moet gaan letten...vooral de Recepten schrijvers...

Dus om een slechte maaksel van Capsules...dat maag problemen geven kan...
krijgt men die nieuwe Maagtablet...via het Ziekenhuis...
(Zelfs in de vrije Markt bij Drogisten ...zijn massa's dingen in Capsules...)
Dus om een slechte maaksel van Capsules...dat maag problemen geven kan...
krijgt men die nieuwe Maagtablet...via het Ziekenhuis...
Geeft
Geheugenverlies...geeft Bot en Spieren zwaktes..
Andere merk medicijn capsules...maar dan per capsule met 50 mgr meer...
leek maag reacties te geven...de capsules leken te dik...te onverteerbaar te zijn...en
dat had ik 12 jaar ervoor...met de vorige nooit gehad...Nu net of ik een stuk plastic uit gekotst had...
in de vorm van de capsule...
Toch fijn Rennies in huis te hebben...want die Kotste... het uit!

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

Ik bedoel maar...hoe vaak legde ik dat...hiero al uit...
dat men op de Bijsluiters moet gaan letten...vooral de Recepten schrijvers...
want mensen met oa hoofd kwalen...zijn daar ...zelf...nog niet aan toe... om wat dan ook te lezen...
is de tijd daar ervoor...zit het al vele weken... in het lichaam...er stonden nog meer bijverschijnselen op...maar
die ben ik dus...vergeten..!

:roll:

____________________________________________________________

Ik lees met regelmaat zulks...
Ook een ‘kleine’ kernbom zou alles veranderen
De westerse vrees groeit dat Rusland kernwapens kan inzetten. Die heten klein en tactisch, maar „elk ingezet nucleair wapen is altijd een game changer”.

mi.
Kern bommen zijn meestal presicie bommen...
ipv van een hele wijk...kan men precies richten op wat dan ook...

Maar de echte dreigingen gaan daar niet over...
die gaan over...Kleine H Bom of Grote H Bom!!!
(Om de zin te krijgen daar dreigen de Russen altijd al mee...)

Inmiddels weten... de dreigers...over zulks... ook wel...1 zo'n bom ergens
in het Wetsten...of wat door het Westen verdedingd wordt ed dingen meer...
en Moscou en
St Petersburg ligt in ene...op z'n NAVO plat!!!
En dat vinden... de Russen...ook niet mooi!!!

Vandaar dat ...zulkse dreigingen... oa die M Rutte Seberisch laat...
Onze eigen...Heilige Profeet
Marc R...die volgens... de Volks verhalen...in die dagen...zich
Zichtbaar en weer Onzichtbaar... kan maken...

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

:roll:
____________________________________________________________

Ik lees welis wat...in de Media en denk erbij...wat een Kolderie...

Dat denk ik bij dit ook...

MOOS POZZO | ANTROPOLOOG
‘Nederlandse taal geen sleutel tot succes’
Migranten worden verplicht om Nederlands te leren, maar dat helpt hen maar
beperkt bij hun integratie.

mi Is dat juist de eerste sleutel...tot begrip naar elkaar toe...als je elkaar verstaat!

Ik vind dan ook
zo gauw... een hetende gezonde...Asielzoeker... de Nederlandse Taal globaal kan spreken...moet die
ook...meteen...kunnen en mogen werken...ipv desnoods jarenlang niks te mogen...
mi.
al dat geniks...doet teveel teniet...en dat soort van dingen...desnoods jarenlang niks te mogen......
helpt juist beperkt... bij hun Integratie
en niet...de Nederlandse Taal leren...is er ...de oorzaak van!!

Dat vind ik ervan...

(mi Als Asielzoekers sneller mogen werken...hoeven er... niet zo ontzettend veel Migranten
via Groot bedrijven...gewoon binnen gehaald...want dat tikt erg aan...het land is te vol ...ligt
per definitie...niet de Asielzoekers nl.

(Maar die ene en die paar en wat circuitjes die er top rijk van worden...
door elk jaar massaal
Migranten ...uit een verre (liefst ongeschoolde) Bush te halen...(Die zijn nl veel goedkoper
dan wij met onze verplichte scholingen...en hun huis en haard en alles wordt voor die betaald...via de
rest van het land...via de tig in de tigs veel te hoge belastingen overal op...ed.

Ik vind dan ook
zo gauw... een hetende gezonde...Asielzoeker... de Nederlandse Taal globaal kan spreken...moet die
ook...meteen...kunnen en mogen werken...ipv desnoods jarenlang niks te mogen...
mi.
al dat geniks...doet teveel teniet...en dat soort van dingen...desnoods jarenlang niks te mogen......
helpt juist heel beperkt... bij hun Integratie
en niet...de Nederlandse Taal leren...is er ...de oorzaak ervan!!

ipv de echte Asielzoekers te helpen...gaan steeds ...die massale werk migranten...binnen gehaald...overal
mee voor!!!
Komen zonder problemen massaal het land in...(Voor AH en Co en Zo)
Dat is de oorzaak!!!

Maar
ik vind dit...
Ik vind dan ook
zo gauw... een hetende gezonde...de echte Asielzoekers... met verblijfs vergunning...
de Nederlandse Taal globaal kan spreken...moet die
ook...meteen...kunnen en mogen werken...ipv desnoods jarenlang... niks te moeten mogen...
(en dan zijn er ook...tig in de tigs minder aan Werk migranten nodig...om binnen te halen!!!
Want zo het nu gaat
komt het massaal van 2 kanten binnen...Hoezo het land is zzo vol...
De echte Asielzoekers en
de
WERK MIGRANTEN...daar worden
die ene ...en die paar en wat circuitjes top rijk mee...en wij allen...AAN HUIS EN HAARD EN GOEDEREN...betalen dat!!! EN WORDT DE WACHTLIJST NOG LANGER VAN...VOOR EEN HUIS...WAS AL 7 TM 9 JAAR WACHTEN...IS
NU 9 TM 11 JAAR...VOOR DE NEDERLANDERS ZELF EN NERGENS MEER HULP MEE...ED DINGEN MEER...!!!)

Ik vind dan ook
zo gauw... een hetende gezonde...de echte Asielzoekers... met verblijfs vergunning
de Nederlandse Taal globaal kan spreken...(of die nu kort of lang hier is)...moet die
ook...meteen...kunnen en mogen... werken...

(maw die massale Werkmigranten...voor eh enne eh... steeds binnen gehaald...houdt de ruimtes en geld tegen voor de echte
asiel zoekers...in ons land...en de kans om ...normaal te integreren...mist het zo...
Veel asielzoekers zijn nl wel normaal geschoold...(En die speciaal binnegehaalde Werk Migranten uit een verre Bush gehaald...meestal niet...die zijn dan dus ook
het goedkoopst...voor die ene en die paar en wat circuitjes...die er beren rijk van worden...)
Maar die wel snel hele wijken bevolken!!!

Maar de echte Asielzoekers...
juist door...desnoods jarenlang niks te mogen......
dat helpt juist heel beperkt... bij hun Integratie
en niet...de Nederlandse Taal leren...is er ...de oorzaak ervan!!...)

En oja...van het ene dus... heel veel minder binnen halen... dan kunnen de echten
in nood...met meer ...binnen gehaald...
zo gauw... een hetende gezonde...de echte Asielzoekers... met verblijfs vergunning
de Nederlandse Taal globaal kan spreken...(of die nu kort of lang hier is)...moet die
ook...meteen...kunnen en mogen... werken...of als Student beginnen...in ons land...

Dat vind ik ervan...MOOS POZZO | ANTROPOLOOG

https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4

Fijne nieuwe week allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 03 okt 2022, 19:30

Deren

Alweer een nieuwe week, het gaat hard, als je bejaard bent.

Ik las dit
280 ouderen per dag op spoedeisende hulp vanwege valpartijen, training moet helpen

Als het, aan foute medicijnen ligt, helpt trainingen ook niets!

Dus jij vind, dat werkmigranten binnen halen, met veel minder moet en overal vandaan, vluchtelingen, met meer dan kan, vooral als ze normaal snel mogen werken, als ze nederlands hebben leren praten.
Als ik het goed begrijp. denk jij, dat veel vluchtelingen, gewoon geleerd en gestudeerd hebben en hier ermee, ook
aan de slag moet kunnen, maar niet, na jaren niets mag!
Dan vullen die de banen tekorten op, denk jij, ook in andere beroepen, dan alleen, binnen halen, veel mensen, voor de allerlaagste banen, en goedkoopste banen, voor de grote bedrijven.
Ja ik begin, je gedachtes er over, te begrijpen lt, we halen al vele jaren, ontzettend veel ongeschoolden binnen,
voor de grote bedrijven, maar er komt zo niets binnen, voor de andere beroepen, maar via asielzoekers,
overal vandaan wel, want de meesten, zijn volgens jouw geschoold en hadden daar een baan, dan kunnen ze
dat hier ook gaan doen.
Laatst, schreven ze in de media, dat we al in de miljoenen, aan analfabeten, in het land hebben, dat moet dan
gebeurd zijn, via de werkmigranten, binnen gehaald, voor de grote bedrijven, want bij ons is de leerplicht
en daarom ontstaan, die beroeps tekorten, in ons land, via belachelijke grote hoeveelheden, werkmigranten, in ons land, al jaren, binnen gelaten, via de grote bedrijven.

Nou ja meid, als ik er ook eens, er zo over nadenk, als jij, kom ik ook, op hetzelfde uit, als jij. Ha ha ha

Ik wens je een goede nieuwe Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 04 okt 2022, 04:04

Eren... :)

https://www.youtube.com/watch?v=3WmXsXYUOi0

(Ik las dit...
Onderzoek naar Arib
Bergkamp: 'Geen knip voor neus waard als we niet onderzoeken'

Half Nederland of meer...heeft op Internet een Nickname...
maar dat is in hun...hobby leven...vaak te zelf bescherming...werd het ook vaak aangeraden...
dat zo te doen...

Niet dat we daardoor onvindbaar zijn...voor bepaalde instanties...Met ons IP nummer...we kunnen
en mogen niet zomaar alles uitbraken nl...wat wettelijk verboden is nl.

maar...

Ik vind...dat in het Beroepsleven... en al helemaal in het ...Vak Beedigde Beroepsleven...elke anonieme
aantijging...van... die zelf zijn van die
Wangedrag angstcultuur creerende anonieme figuren...meteen...de Prullenbak in moet!


(Waarschijnlijk is dat in vorige tijden ook altijd zo gedaan...)

(Maar nu niet...nu nemen ze... alles voor waar aan...zonder te
weten van wie het komt...de aantijgingen...(belachelijk sowieso over anderhalf jaar terug geleden)

Kwam deze keer... vast goed uit...er wel op in te gaan...door die...ene of ...die paar)

ipv
die zelf zijn zelf...van die
Wangedrag angstcultuur creerende anonieme figuren...dat moet meteen...hup...de Prullenbak in!

:roll:

______________________________________________________________________________

Tja moeilijk Onderwerp...maar ik denk...dat meer Vluchgtelingen op nemen...in totaliteit goedkoper
is voor een land...dan meer ongeschoolde werk migranten zo massaal per jaar ...binnen te laten halen...

Nog is ...echte vluchtelingen...de meesten zijn gewoon geschoold...en hebben gewerkt
in hun geschoolde opleidings niveau banen...
als je het goed bekijkt...
zijn dat hier vaak ...de banen met personeels tekorten...mi als vluchtelingen mogen blijven ...en ze hebben de Nederlandse taal geleerd
moeten ze gewoon snel kunnen gaan werken...Ze brengen op alle lands niveau hun kunnens mee binnen...
en kunnen daarom de ...personele tekorten opvullen...bij alle sectoren in het land!

De ongeschoolden werkmigranten uit gekozen...die ze massaal binnen te halen...passen alleen in bepaalde lage niveau in bepaalde banen...daar
worden...die ene of die paar...of wat circuitjes...alleen maar berenrijk van!!!
De rest van het land heeft op alle fronten...daar de winst niet van...

Zo met de type-oefeningen ...valt n og niet mee...uit te leggen wat ik bedoel...
Om te beginnen...
maken wij in het land...steeds minder Kinderen...
dus zakt in wezen...het aantal Burgers in het land...
en toch stijgt die best veel...dat houdt in...elke stijging...aan inwoners in ons land...komt van buiten af...

Als elk jaar het aantal ...analfabeten zo gigantisch stijgt...betekent...in een Wettelijk Verplichte
school...Onderwijs land...
dat er Mensen massaal binnen gehaald wordt...die ongeschoold zijn...

Ik durf bijna te beweren...dat gaat niet met massa's via Vluchtelingen...maar via Grote bedrijven...die
massaal...ongeschoolden ...de goedkoopste werkkrachten vinden...
daar
worden...die ene of die paar...of wat circuitjes...alleen maar berenrijk van!!!
De rest van het land... heeft op alle fronten...daar de winst niet van...
wel van de meesten van de vluchtelingen...overal vandaan!

Hopelijk leg ik het n u beter uit!

Dus vluchtelingen moeten zich melden bij het eerste EU land van binnen komst...
de andere EU landen...kunnen daar mensen uit halen...naar ons land toe...doe moeten
met veel meer egard juist opgevangen...dan ze nu doen alsmaar...
Want het hele land kan er profijt van hebben...
waar personeels tekorten is...
ik denk...dat meer Vluchgtelingen op nemen...in totaliteit goedkoper
is voor een land...dan meer ongeschoolde werk migranten zo massaal per jaar ...binnen te laten halen..,
Klinkt ook niet erg best...
ons land passeerde laatst meer dan een miljoen aan Analfabeten...waar gaat dat henen...met ons landje
daar
worden...die ene of die paar...of wat circuitjes...alleen maar ...berenrijk van en nog rijker
dan het jaar ervoor etc. etc. etc!!!

mi Het ware Profijt beginsel... voor heel ons land...van hoog tm laag...is te vinden...via
de Vluchtelingen...
Zo ongeveer denk ik er over...(Maar ons eigen landje moet zelf bepalen...hoeveel er binnen kunnen
worden gehaald...
om Med en Soc en Ec redendenens...(We moeten het wel kunnen betalen...en er n iet aan
ten onder gaan...)

Ze denken vaak...die Politieke Denkers..
Als we het de Vluchtelingen...het onmogelijk maken...in ons land...bij binnenkomst al...
en alsmaar niet mogen laten werken ed...dan gaan ze wel weg...naar elders...

mi
Dat is dus hun Denkfout...van die Politieke eslissers denkers...(als ze het al snappen!!!)
met wel... en zonder problemen...mogen grote bedrijven
massaal...werk migranten... binnen halen...hoe ongeschoolder hoe goedkoper...

Klinkt ook niet erg best...
ons land passeerde laatst ...meer dan een miljoen aan Analfabeten...waar gaat dat henen...met ons landje
daar
worden...alleen
die ene of die paar...of wat circuitjes...
alleen maar ...berenrijk van... en... nog rijker
dan het jaar ervoor... etc. etc. etc!!!

mi geldt ook... voor de Werk Migranten...
(Ons eigen landje... moet zelf bepalen...hoeveel er binnen kunnen
worden gehaald...
om Med en Soc en Ec redendenens...(We moeten het wel kunnen blijven betalen...en er niet zelf
er aan
ten onder gaan...)
(Want daar lijkt het... steeds meer op...voor de rest... van het land!!!)

De Politiek moet het ware ...Landelijke...Profijt beginsel ...erop na houden...rondom mensen
ons land binnen halen...(En niet alleen ...Danktanken...voor het profijtbeginsel
voor die ene en die paar en voor wat circuitjes!!!) Maar ze moeten...Denktanken...voor het hele land...

Nou zo ongeveer denk ik er over...
:roll:


__________________________________________________________________________

Die Samsung...
met hun elk jaar wel een nieuw exemplaar...

Een erg duur exemplaar...1 of meer jaren ervoor....
ik heb er nu eentje...voor nog geen 250 euro...
en na 7 dagen ...niet hoeven opladen...staat de energie op 40%
en daar ben ik...zo de Belgen dat noemen...erg...Fier...op...
Blij mee...

De vorige echt hele dure
van 8 jaar terug gekocht...gaf meteen al problemen...moest elke dag opgeladen...
ook met... een zelf nieuwe Batterij er in...het bleef klungelen...
ook foto's genomen en via e-mail door sturen...kwam vaak niet aan etc.

Maar die ik nu heb...(Bij Media Markt gekocht)
Ik ben er zo erg blij mee!!!

Alles wat ik er... als oudje mee doe...doet het en wel ...voortreffelijk...
meer dan wat ik ermee doe...is niet nodig...ik zet er dus geen Apps op
alleen oa de QR-code...4x

(Ik doe er ook geen smsjes mee...wgs Herseninfarct gehad...dat wordt
een getypte zooitje...in dat kleine vakjke typen...)
Maar voor ...de eenvoudigen van geest ...als ik ermee...en voor de nood en de rest...Prima
aan te bevelen...Mobieltje!!!

https://www.youtube.com/watch?v=4eVr0ieTx6w


Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 04 okt 2022, 17:10

Rente

Ze maken er wel een soort van rampen wereld van, via de prijzen en is alles al zo erg duur, blijven
ze nog aan die praattafels zeggen, dit moet duurder en dan weer dat, schreef jij daar laatst ook al niet over,
de vliegtuig tax is fors verhoogd en daar komen ze weer aan, vliegreizen moeten duurder gemaakt.
Rookwaar al duurder gemaakt, dan de harddrugs en nog zijn ze aan het door zeuren op tv, het moet nog
duurder, nog even en ze hebben er, een bananenrepubliek van gemaakt,. of een arm derde wereld land,
alleen de rijken kunnen dan nog alles en de rest, zit zwaar in de ellendes.

Ik las dit
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... kingen-kan
Dat er zoveel extra ziektes komen, via medicijnen, daar hebben ze het nooit over.
Ze geven, van alles de schuld, en die maken ze dan, weer duurder, omdat daar weer anderen over roepen.
Maar zo dekken ze wel, zo op die tv, de ware ziektes redenen.

Ja meid, die steeds meer reclames op tv en steeds langer, valt ons ook op, terwijl wij er wel veel voor betalen, voor tv en internet, met belastingen en met abonnementen.
Toch steeds meer reclames overal al op.
Soms is niet meer te weten, waar de film of tv serie over gaat, zo lang zijn ze die reclames, aan het doen en zo vaak ook opeens.

Ik snap je wel LT, als je schrijft, er zijn zoveel onzin banen bij gekomen, als ze die reclames zouden moeten laten, al meer voor de helft, hebben ze weer meer personeel, waar personeels te korten is.
En er zijn opleidingen, die veel teveel, van bepaalde beroepsgroepen maakt, het lijkt wel een land vol met
journalisten tegenwoordig, en een land vol met toneelschool, die dingen, een overvloed er aan., dat maakt
ook erg veel personeelstekorten, bij de gewone banen.
Ze schijnen met die postkast dingen, ook te kunnen overleven, maar maken wel ermee, dat er steeds minder naar die te dure tv kijken, en op tv maken ze er reclames voor, kijk vooral vidioland en kijk vooral net dit en net dat en de
potkast.
Jij schreef laats, dat maakt de personeelstekorten ook, in de gewone banen, via zo erg veel, in die flauwekul banen gekomen, vooral in die belachelijke vele reclames, nageaapt op ze Amerikaans, terwijl ze het daar kregen, omdat ze
geen glasvezels en kabels en geen betalende abonnementen hebben , maar wij wel.
Ze jatten eigenlijk alsmaar af, van de betalende abonnementen mensen, die ipv gewone tv kijken, om de
haveklap, steeds meer en langere reclames, op tv en radio en op internet krijgen.
Het kabinet in de politiek, doet er helemaal niets aan, en vroeger wel!
Ze flauwekullen wat op ons af zo, en ondertussen lullen ze de prijzen steeds duurder, aan die praattafels,
aan die waterkletstafels, zo noen jij ze. Een paar miljoen mensen zitten al in de grote shit met geld en dat
komt voornamelijk, door die vele praattafels, die kletsen de prijzen steeds omhoog.

Wat erg he, zoveel doden, om al die agressie, rondom het voetballen., via die besnuift en bezopen en bepilde gasten en daar worden er, een paar, erg rijk door, en maar zeuren, over het gewone rokertje op tv. Ik rook
zelf niet, maar ben wel, een mee rookster, werd ons mams 100 jaar mee. Ha ha ha
en de grote massale bejaarden in het land, werd er ook zo oud mee en op tv er maar anties over doen en het duurder kletsen, en nu weer frisdranken moet duurder kletsten ze steeds, omdat de 80 en 90 jarigen te dik heten.
Ha ha ha ze zijn compleet gek op die tv ermee!

Nou meid hou je taai, en sterkte met alles, met je daluren leven, Ha ha ha Liefs en knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 okt 2022, 06:51

Teneur... :)

https://www.youtube.com/watch?v=rs5bc_P1kKo

(https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/244706 ... explodeert
Toen ze steeds vaker op TV gingen roepen...alles fosiele brandstof moet weg...
en men ging de Electriciteit de Hemel in prijzen...en met de nieuwe actie...de gaskraan in Groningen moet dicht
en de kolen en de hout brandstof...en koop vooral electrische auto's ...Toen schreef ik hiero...al die dingen gelijk kan nooit goed gaan...daar is in ons land...teveel aan stroom fasciliteiten te korten voor...

Bestaat niet...dat die alles kunnen opvangen...Maar op elke blere aan de Waterzuiptafels ging men op in...
Ze beredeneren en iov voeren ze uit...niet meer volgens de logica's der dingen...(Ik zou bijna willen
schrijven...die zuipers en pillen en snuif gebruikers...hun denkens mist teveel logica's...denkwerk...ze doen maar wat...
en de klakkeloze volgers ...doen het ...klakkeloos mee...)

Ze hadden beter...gewone waar kunnen nemen...ipv dat net zo duur te maken of nog duurder...dan
de Hardrugs snuif en pillengebrei kost...

Ik zag op TV beelden...van Studenten in een Colege zaal...de meesten hebben als drinkens...een flesje
water bij zich ...en zitten daar uren mee...in die colege banken...

(Vaak na een weekend volgezopen en gesnoven en gepilde uitgaans leven)

Dat kan nooit goed gaan...
Sowieso de Hersenen hebben suiker nodig...
anders verslapt het denkwerk...en als de bloedsuiker zakt...worden er teveel zwak en zelfs ziek...
Teveel aan suiker is niet goed...maar tekort er aan...is net zo'n... ernstige zaak...

Maar we zullen het van Mensen moeten hebben...die Landsbeslissers zijn...
met hun...niks mag...ook geen Sigaar etc.

maw Je kan geen land volstampen met electrische goederen ...en 100.000 huizen en nieuwe bedrijven etc.
als het teveel...mist...aan
De vraag naar elektriciteit in Nederland is de afgelopen maanden geëxplodeerd.

Vooral bedrijven vragen op grote schaal extra stroom aan bij hun netbeheerder.

Die slaan alarm: het elektriciteitsnet zit op veel plekken al overvol.
Zonder ingrijpende maatregelen zullen bedrijven ...soms nog jaren moeten wachten... voordat zij meer elektriciteit kunnen krijgen.
Aan een Politiek beleid van ...Lik me vestje...ligt dat aan...
we zullen het van Mensen moeten hebben...die Landsbeslissers zijn...
met hun...water zuip gedrag...met niks mag...ook geen Sigaar etc.

maw Je kan geen land volstampen met electrische goederen ...en 100.000 nieuwe huizen en nieuwe bedrijven etc.
als het teveel...mist...aan elektriciteit in Nederland ...

Op mijn getypte oefeningen manier...ik weet zeker ...dat heb ik een paar keren breed uitgelgd...hiero...dat beleid zo
kan nooit goed gaan!
en nu komt die van D66 aanzetten met zinnen als...

Energie besparen
Jetten: In Nederland moet het licht uit, vandaag nog.

(ipv begin gewoon met de Nachten alle Buiten lampen moeten op half!!!)
anders...
Of het een arm derde wereld land geworden is...

maar mi je kan ...de gebruikte brandstoffen methodes...niet allemaal tegelijk weg doen en dan zeggen...gebruik maar stroom...stroom dit en stroom dat...stroom hier voor en stroom daarvoor...
Daar geraakt het het stroom netwerk van op tilt...in het land...
maw als zoiets niet...navenant afgebouwd wordt... met het ene en opgebouwd wordt met het andere...komen er zelfs tekorten aan stroom...in het land...

Tekorten aan stroom en tekorten aan water en tekorten aan gas...te korten aan huizen...dat gaat richting een derde wereld land toe zo...(Laat vooral Heel Bejaard Nederland in de Huizen...als ze te slecht zijn
om er te vertoeven zelfs...is dat!)in hun eentje...de rest wordt opgeroepen hele dagen te gaan werken...
(Al die Zieken en Invalieden en Bejaarden....wordt dan geen
hulp meer voor...en...Voor wie eigenlijk...voor die ene en die paar en wat circiuitjes...die er toprijk mee worden!!!???_)
moet men hele dagen werken...
De Kindertjes net als elders...door de straat opgevoed...is dat!

Met steeds meer dan ...het halve land... de zware armoedes in...huren niet meer te kunnen betalen...brandstof niet meer...
zelfs etens en drinkens producten worden dan te duur...

En met zulkse onzin ...komen ze dan ...op TV en in de Media...aan de waterkletstafels...zitten...

Sinds het uitbreken van de oorlog in Oekraïne worden de netbeheerders overspoeld met aanvragen voor méér elektriciteit, zo bevestigen de drie grootste regionale netbeheerders, Liander, Enexis en Stedin, aan Nieuwsuur.
want het zat allang ervoor...in de berekeningen...er komt plots of tzt te kort aan stroom...in ons landje...
Maar als die lands beslissers niet ...of niet meer...kunnen rekenen...

Zie je wel...dat de oorlog elders er niks mee van doen heeft...lees dit maar...
Om van fossiele brandstoffen over te kunnen stappen op elektriciteit, hebben bedrijven de afgelopen maanden plannen ingediend waarin zij een extra vermogen vragen van grofweg 1,5 keer het stroomverbruik van Den Haag, zegt een woordvoerder van Stedin.
Maandag lieten we al zien hoe ...DE AFGELOPEN JAREN... het elektriciteitsnet onvoldoende is uitgebreid:

Nou al die dingen voorspelde ik toen al...als ze klakkeloos elk geblere op TV aan die Waterzuiptafels...al
die anties...en anties...en anties...en anties...etc.
klakkeloos...gaan najagen...de Politieke beslissers...is zoiets als voorspellen... nog makkelijker...dan eerst!!!

Dit ondanks meerdere waarschuwingen dat zowel het aanbod van duurzaam opgewekte stroom als de vraag naar elektriciteit fors zou stijgen. Daardoor staan er nu al minimaal 6700 bedrijven en instellingen op een wachtlijst voor een aansluiting.

(Even tussendoor)...Over duurzaam lekker bezig zijn...in Nieuwbouw flats maken ze Waterpompen
en toen...die laten ze buiten...het plafond nood hulp vallen...!!!)
Waarvan... de meeste bewoners...een laag inkomen of een uitkering van hebben...)???

Zowel Liander als Stedin roepen bedrijven en de politiek op om snel maatregelen te nemen.
Zonder maatregelen loopt het elektriciteitsnet onherroepelijk vast, zegt Schut.
"Als we blijven doen wat we deden de afgelopen 10 jaar, dan zullen die netten steeds voller raken en dan zullen er steeds grotere wachtlijsten komen van bedrijven om te verduurzamen...

Verduurzamen???
en dan???
(Even tussendoor)...Over duurzaam lekker bezig zijn...in Nieuwbouw flats maken ze Waterpompen
en toen...die laten ze buiten...het plafond nood hulp vallen...!!!)

Hoe is het met de rest...
'Tsunami' aan aanvragen
"Deze klanten willen van het aardgas af, en hebben daar soms tot wel zeven keer zoveel capaciteit op het elektriciteitsnet voor nodig...

Hoe dat ook zij...Ik weet zeker...dat ik een paar keren geschreven heb...hiero...ze moeten een gas pijpleideng
maken van Noorwegen naar ons landje...en als dat er is dan pas de Gaskranen dicht doen in Groningen...
Noorwegen is nl een NAVO land...en Rusland niet...
Ik denk toch echt niet zzo bijzonder apart...denk ik ervan...wat later kwamen ook
vanuit de USA waarschuwingen tot Europa...met hetzelfde...dat de Euro landen in wezen...te chanteren zijn...zo
het Rusland uitkomt...
en Zie daar...Hier en NU...
Maar toch die pijpleidinng voor Gas via Rusland laten gaan...

Ik schrijf vaak zat...als je iets... van verre landen overneemt...neem dan het goede over...van ze...en
niet alleen... al hun slecht...
daar hebben we ...de Harddrugs Pandemie van...via de anties van elders...op gewone waar...
en oa oa oa ...al die afwijkende werk contracten van etc. etc. etc.
1 en een paar toprijk en wat circuitjes...en de rest... mag barsten...is dat!!!

Wat ik echt zorgelijk vind...
Na al een heleboel Lands
Natuuruitzichten verkracht...via Windmolens overal ter land en ter zee...en
velden met Zonnepanelen...op de weides...van eerst...Pas had men berekend...dat het nog slechter gaat
dan eerst...met de stroom voorziening in ons land...ondanks al die hetende...Duurzaamheid...erbij gekomen...

Nou dat schiet dus ook al niet op...
https://nos.nl/artikel/2447047-regeling ... der-gemeld
Helaas voor tevelen te laaty...

En maar het land blijven vol stampen met mensen van elders...Laatst schreef iemand...ze halen wel 130.000 tm 160.000
mensen uit de goedkopen landen...voor de grote bedrijven...elk jaar...

Dt zijn vaak ongeschoolden...daarom kunnen ze ddie het laagste salaris betalen...
ipv mensen uit de verplichte school...
Voor jou 10 anderen
ging dat heten tijdens Links Paars...
als men de mond open deed...als ze zagen...
vak fouten missers en niksdoenerijen en ongelijkhedens ed.
Die zeggers werden er op smerige manieren eruit getruct...

Dan hou je een land vol...Reet Likkers over...de klakkeloze...Jaknikkers...
maar...
dan gaat er dan ook...geheid...erg veel mis...
nog meer dan eerst...

En toen...en Nu...Hier en NU???

Geluisterd naar de Politiek...Het land moet verduurzamen....en dan met Verduurzamen???

(Even tussendoor)...Over duurzaam lekker bezig zijn...in Nieuwbouw flats... maken ze Waterpompen
en toen...die laten ze buiten...het plafond nood hulp vallen...)(Dat is ook D66!!!)

Nou ja ik kan tijdens de type-oefening wel door blijven typen...
bv Een land vol stampen zonder problemen...voor bepaalde grote bedrijven...met mensen
uit een ver land...lekker goedkoop...(gaf 1 miljoen of meer analfabeten in het land!)
met een uurloontje...de schaamte nabij...voor alle grond personeel...
en met de vette winsten
de en na de andere tm in het buitenland aan toe...nieuwe Supers opzetten...
met n og meer goedkoop personeel nodig...
en dan met miljoenen gaan zwaaien...
voor 1 of een ;paar in de Sport...
Kijk m ij is goed aan het doen zijn...doen die...

Laatst schreef ik hiero
ze moeten alle sponsors dat boven de ton gaat dito met Goede Doelen...
laten kijken of het Maatschappelijk verantwoord is...wat die gasten doen...
en of ze met hun hebberigheid verslaafd aan geld er niet mee
aan het wit wassen zijn...met hun Kijk mij ios goed aan het doen zijn...
dus er een Instituut voor maken...met veel Accounts ed...
en het
laten kijken ...of het Maatschappelijk verantwoord is...wat die gasten doen...
wat is het uurloon...in hun eigen bedrijf...van Hoog tm Laag...
kunnen ze ervan leven...de lage inkomens mensen...of maakt het ...de zoveelste armen wijken... in ons land...
met hun Kijk mij ios goed aan het doen zijn...

Trouwens al die hjuizen en inboedel...etc etc. etc...betalen wij via de belasting...
voor die steeds rijker wordende lieden met hun...
en dan met miljoenen gaan zwaaien...
voor 1 of een paar in de Sport...
Kijk mij is goed aan het doen zijn...doen die...

dus er een Instituut voor maken...met veel Accounts ed...
en het
laten kijken ...of het Maatschappelijk verantwoord is...wat die gasten doen...
wat is... het uurloon...in hun eigen bedrijf...van Hoog tm Laag...
kunnen ze ervan leven...de lage inkomens mensen...of maakt het ...de zoveelste armen wijken... in ons land...
met hun ...Kijk mij is goed ...aan het doen zijn...

Ze hadden beter bijtijds een Sigaartje of Sigaretje of Sjekkie of een Pijp kunnen nemen...om
hun eigen ...Daden...ondertussen...te kunnen over denken...
ipv anties te leuteren aan de Waterzuiptafels op TV!!!

Die anties te leuteraars ...aan de Waterzuiptafels... op TV!!!
Ze kosten vaak steeds vaker....bakken aan ...Binnenlandse economie nl!
en
ergens moeten de nieuw
Stroom netten van betaald...

Nou ja ik bedoel maar...
Als oorspellen nog makkelijker is dan eerst...
dan is er iets...goed mis...in ons landje!!!

:roll:
___________________________________________________________

Ik las dit...
Oud-generaal: ‘Navo vernietigt Russische troepen als Poetin kernwapen inzet’
MI.
Dat was toen...tegenwoordig...zijn er andere plannen bedacht...maar die zijn hem ontgaan...
(Weer zo'm leuteraar...aan de Waterzuip tafel...op TV...is dat!!!)

Als Poetin kernwapen inzet’....Ik zou zeggen...Moscow en St Petersburg ...in ene ...op z'n NAVO plat
vinden de Russen... ook niet mooi!!!

:roll:

__________________________________________________________________________________
Ik las dit...

Tv-co­lumn Maaike Bos
Hedy d'Ancona laat zien: vechten voor vrije levenskeuzes blijft nodig

Zeker vergeten...jUIST ZIJ WAS DEGENE...DIE DE EERSTE bEJAARDEN TEHUIS GING SLUITEN...
EN WEL DIE... VOOR DE ZEEMANNEN...
NA EEN HARD LEVEN...gekomen tm in een Bejaardenhuis aan Zee...
Kwam Zij van (Ook PvdA) tijdens Links Paars aan zetten met...Weg bezuinigen...

Niks met dat leverde het ...die Mensen toen op...vechten voor vrije levenskeuzes blijft nodig
en na dat ene Tehuis volgde er hele reeksen...dat werd weg bezujinigd...

tm Ziekenhuizen en Klinieken aan toe...en Bejaarden Verpleeg en Verzorg tehuizen en Kindertehuizen...
Het werd zo erg peniebel
dat er geen stage plakken genoeg meer waren...van Hoog tm laag...voor in die Zorg Beroepen...
Niks met dat ...leverde het die Mensen toen op...vechten voor vrije levenskeuzes blijft nodig
op z'n H d'Ancona... Hier en Nu gezegd...(ook PvdA)!!!

Die Oude Zeelieden waren er helemaal kapot van...velen woonden er al jaren
hadden er hun vriendschappen en gezamelijke uitens over hun werkverleden ed.
DAT SLOEGEN ZE (Via de toen WVC het nu VWS)...Zo...IN ENE UIT ELKAAR!!!

Niks met dat... leverde het ...die Mensen toen op...vechten voor vrije levenskeuzes blijft nodig
op z'n H d'Ancona Hier en Nu gezegd...(ook PvdA)!!!

Ja hoor breek me de bek niet lopen...
Over Links ...Paars...

Ik schreef welis...Je moet nooit never Mensen Minister
maken...die ervoor...Vakbondsleider zijn geweest...

met al die Kennis daarvan...doen ze in de Politiek precies het omgekeerde...en gaan ze eruit
blijken ze vaak een Rechtse bal...in de hoogste Topinkomens Baan te gaan...en tig in de tigs goed betaalde
Commissaris banen...met een ton aan inkomen ...voor een uurtje aanwezig per week...
Ik ga niet de hele toen...Politieke Leider en Premier... van Mw d'Ancona uitleggen...(ook PvdA)
maar het werd een gigantisch drama...tm Srebrenica aan toe...(Na tigs nood oproepen...van
onze Blauwhelmen....Over niks doenerijen ...vanuit den Haag...gesproken...)!!!

Massaal stemde Nederland toen Rechts!!!

Deze zin ...zat toen niet... in het vaandel...vechten voor vrije levenskeuzes blijft nodig ...
op z'n H d'Ancona... Hier en Nu gezegd...(ook PvdA)!!!
Maar
Blijkt ... dat kan veelal ook...Hier en NU...
bij die hoog bejaarde (PvdA)...dame...met een zorgeloos...top Pensioen...

https://www.youtube.com/watch?v=a3-SssXNr3s

Pffff...(Na 20x of meer...op het Schrijfvenster verbeterd...zal er nog wel
typefouten in zitten)
Nou genoeg gemekkerd...sterkte allemaal...Knf van LT) :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=yTYJm5Ae0Xo
PS.
Geen ene ...mee levend ...woord...voor de omgekomen
Vliegtuig Personeel...of die doden ...er niet toe doen...doen ze!
https://nos.nl/video/2447005-we-leven-a ... rvliegramp

:roll:

Plaats reactie