WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 sep 2022, 19:12

Straatnaam... :)

https://www.youtube.com/watch?v=o_fA-Ls4RXk

(Ik moet wat corrigeeren
Het Biologische DNA is wat anders dan de Ziel-Geesst- DNA
Het Bio'logische DNA krijg je (als begin product) mee...vanaf de geboorte...
De Geest=Ziel= DNA... is een eind product...Getal...(Getallen totalen)...van een leven...

In wezen kunnen we... onze Biologische DNA ...niet zelf veranderen...maar die van onze
Zielen Geest...kunnen we... zelf veranderen...dat ons... naar het eind punt...Getallen Totalen
Ziel-Geest DNA leidt...

We hebben geen invloed op onze Biologische DNA Je krijgt het mee vanaf de geboorte...
maar we hebben wel invloed... op onze...eigen... Geest DNA...Hoe dat eruit gaat zien...als
het Biologische product het ...begeven heeft...

Maar naar ...de eigen mogelijkhedens...met de Geest opbouw ahw...heeft de buitenwereld
er nog veel meer invloed op...Het is dus een stroom van bewegingen...waarin De Natuur ook een
hele grote rol kan spelen...
De opbouw van ...onze eigen Zielen Geest...is dus niet alleen afhankelijk...van jezelf...
maar ook van wat er op ons af komt...is het afhankelijk van...
Er is zelfs...expansie gaande...tussen onze eigen Biologische DNA en onze eigen Zielen Geest opbouw...'Ingewikkeld zat...is het dus...

Om een hogere Ziel-Geest-DNA te verkrijgen...hangt van ontelbare factoren af...
om uit ...de dierlijke ziel... te ontspringen...ahw.
Want alles wat leeft...heeft een vorm van ziel mee gekregen...zonder dat...is er nl...geen leven mogelijk...
Kunnen wij Mensen er nog waat van maken...de meeste dieren planten bloemen bomen...niet dus...Die zijn alleen in Hoofdfactor 5 te vinden
in De Natuur met al wat is...
Wij Mensen
hebben tig in de tigs meer mogelijkhedens ...om wat van onze Ziel te kunnen maken...
maar hebben ook ...dezelfde mogelijkhedens... om het te kunnen afbreken...zelfs in Macht positie...die van anderen...

Niet altijd...maar vaak hebben Mensen ...andere Mensen nodig...voor de opbouw voor de herstel...van de eigen Ziel...
er zijn evenveel mensen...al of niet... ook in machtpositie... om dat weer op te bouwen...niet alleen de eigen Ziel
ook dat van anderen...

Maar alzo...zijn ondertussen wel in de vele eeuwen...tig in de tigs Godsdiensten ontstaan...of aanverwante erop lijkende ed. dingen en zo meer...
Zolang er... een opbouwende verhogende trap...mee gaande is.is er niks mis mee...maar pas op het omgekeerde
bedoelde ermee...dat is in wezen ook met elke vereniging gaande en met elke Politieke Partij...
Zolang er... een opbouwende verhogende trap...mee gaande is.is er niks mis mee...maar pas op... het omgekeerde
bedoelde ermee...

Veel Mensen zijn zo makkelijk te bemanipuleren...
Dat is eigenlijk de grootste zorg...er aan...

Toch is manipulatie ook nodig om de Ziel op hoger niveau trachten te krijgen...
maar niet met de bedoeling ...jou of wij klein ...om ons...kleintjes...te krijgen...

De juiste manipulatie...is dus altijd gericht...om de ander ...op hoger niveau...trachten te krijgen...

(Wat bij de meeste ...Ouders...Leraren... Docenten... en Profs... ed ook ...de bedoeling is...)
De laatste 200 jaren...is men zich er daar pas echt van bewust geworden...om ons allemaal ...op Geest niveau...op hogere niveau
trachten te krijgen...was dat ervoor... voornamelijk bedoeld alleen voor rijke mensen...vanaf een bepaalde punt ...werd het
helder...de vooruitgang...vindt nauwelijks of niet plaats...als we er niet... allemaal...aan mee doen...

Je hebt altijd wel weer een Politiek...die er een armen zooitje van weet te maken en alzo...alweer de rijken
alle kansen krijgen...maar dat is terug naar de afgrond Politiek...
En daar zijn maar...in wezen...1 of een paar...verantwoordelijk voor...

Is dit dus niet gaande...
De juiste manipulatie...is dus altijd gericht...om de ander ...op hoger niveau...trachten te krijgen...
Is dat er niet ermee gaande...dan kan je al weten...dat je...beter je best moet doen...in het Verkiezings stemhokje...
of een andere club kiezen... of een andere Kerk en zo wat...

Ik ga niet uitleggen...wat de juiste wegen zijn...om je eigen Zielen Geest te verhogen...
Ik heb alleen Het Huis Mijners Vader...getracht uit te leggen...en daaraan kan je al aan zien
aan de (etages) Hoofdfactoren...wat er allemaal nog boven de Koningslinie Hoofdfactor 9...staat...
Zelfs Koningen en Keizers Presidenten Premiers ed kunnen op zichzelf...op Hoger niveau komen...net als ...elk Mens...
De 14de linie is ervoor...om Mensen...met hun Zielen Patroon... op Hoog Hoger niveau te laten komen...
zelfs Hoger ...te kunnen behalen...dan die van de Koningslinie...

Met 1 zin haalde... De Jezus van N...(secu ...De Christus (14) (14.14)(14) )...)...alle Kinderen.... op het hoogste niveau...
naar de 14de linie...

Een lach en een Groet...en/of... 1 Zin is vaak genoeg...
Om een ander ...naar een hoger niveau... te halen...te brengen...
Zo simpel ...kan het soms ...ook zijn...

:roll:

_______________________________________________________

Ik snap... die Rouw Procedure van de Engelsen niet...ze staan met de Rug...naar de Kist ...van The Queen...met een
gebogen hoofd...
en telkens ...als ik dat Zie...denk ik...draai je is... gewoon is ...om...en ga Nu...het juiste... is doen...

De Eer.... komt Haar toe...aan de Overledene(n)... en niet ...naar de Wereldse ...TV beelden...toe...

Met of zonder TV erbij...
Als ik (7)(7.7)(7)14)<=>...dat ...Zie...denk ik...draai je is... gewoon is ...om...is...en ga... Nu...is...het juiste... is...daar...
is ...doen...is...

https://www.youtube.com/watch?v=XKYv4584Bj4

:roll:
_______________________________________________________

Nou zo kan die wel weer...
tot laters...Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 sep 2022, 03:16

Naamloos... :)

(Ik weet niet wat ik lees...geloof mijn ogen nauwelijks...
en dat in deze tijd...nog steeds?

Ik las dit...

Kritiek op Disney's zwarte zeemeermin...
In de nieuwe film over de kleine zeemerming Ariel is zwart. En dat gegeven roept wereldwijd heftige reacties op.
Journalist Milouska Meulens, spreekt zich regelmatig uit over diversiteit en inclusie in de media:
"Het gaat over een verzonnen figuur, wat maakt het uit als je er zoveel kinderen zo blij mee kan maken?"

Wereldwijd heftige reacties ???

Nnnnou ja...

https://www.youtube.com/watch?v=VqhCQZaH4Vs

:roll:

_______________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

Toen ik 13 jaar geleden...mijn wel toen ...hele oude PC verving...door een nieuwe...
was het Windows 8 og 9?
met over zetten...waren al mijn Documenten voor zien...van een eens zelf... opgeplakte foto of plaatje...
en het kwam ...net zo over...

Nu...13 jaren later'...met Nu...Windows 11...staat er... op geen enkele Docu Map...wat op...
met over zetten...
alleen wat ...er onder getypt was...staat er onder op...
Dat heet geen ...vooruitgang...maar achteruitgang...bij Windows!

In de mappen is het gelukkig wel oke gebleven!

Maar ik heb... meer aan... een snelle blik ...erop...als ik een foto of plaatje zie...op die vele Docu Mappen...
dan steeds
alles er onder ...te moeten lezen...wat erin zit...
Met Windows 11...Dat heet geen ...vooruitgang...maar achteruitgang...bij Windows!

:roll:

___________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=qLCu4IXKvvU

Ik las dit...
Prinses Beatrix
Het zou niet goed gaan met prinses Beatrix, dat meldt de Duitse pers.
Wat is er aan de hand met onze geliefde prinses?
Depressie, eenzaamheid?

mi Lijdt daar... half bejaard Nederland of meer...aan...

en al die ...aftakelings verschijnselen...vallen ook niet mee...en de huid ziet er
ook al niet uit...als voorheen...

Ik heb er een medelijden mee...Nou ja zeg...met zo'n rij...nazaten...er zijn er zat...die hebben er... geen eentje...
en de meesten... hebben ook geen Personeel...overaL mee...of zelfs...geen eentje...
Qua inkomen plaatje...geen zorgen over stijgende prijzen en geen zorgen om de energie prijzen...zoals zovelen
juist ook veel Bejaarden...bij bossen wel...

De enige tip is eigenlijk...niet teveel naar die ...anties zeikzeurders luisteren...

Neem gerust... zo nu en dan ...een Wijntje...of een Colaatje...ed...bakkie Koffie...
met ...een Lekker Sigaretje ...er bij...
want van...niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!
en
blijf via TV en Internet...geinteresseerd...in het Wereld nieuws en Landelijke nieuws...
en doe mee...op de bank thuis...met de Kennis Quizen... op TV...
En laat voor de Nazaten ...mooie eigen schilderijen gemaakte na...Leuk voor later...of brei
is wat...voor zo links en rechts ...is wat...

En met de (Dierbare)...Overledenen... mooie en leuke herinneringen ophalen...in gedachtes...een mooie tip is ook
en elke avond...laat...je te laten bellen...evt...om en om ...of zo wat...door 1 van de eigen ...(altijd drukke)...Kinderen...
Alles goed Ma...Altijd leuk...om naar uit te kijken...

Ik wist niet...dat je ...de bladeren...van Radijsjes...eten kon...en zoch het...bij Google op...Er zit bakken ...vitamines in...en ijzer...en calsium...en (heel krachtige antioxidanten)...

Mooie doorgeef tip...om aan de late beller te vertellen...(want vanaf Middelbaar...moeten ook die extra
op die dingen letten gaan...)
https://iloveticketrestaurant.edenred.b ... ngredient/

Het aparte is...ik zag nog nooit Radijsjes... in de winkels...met een pakket bladeren er nog aan...
maar deze... pas...bij...Jumbo...gekocht...het zat er nog aan...
Hopelijk laten ze dat is er aan!
Er zit bakken ...vitamines in...en ijzer...en calsium...en (heel krachtige antioxidanten)...
En die huid...kan het je schelen...maar zit je veel...koop zo'n electrisch trap voeten dingetje...gezellige
bezigheid bij de TV...en schijnt ook nog goed ...voor de aderen...tm tm tm...ook dat...voorj de Adelijken...te zijn...


Nou genoeg tips...voor een... eenzame ...bejaarde...

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik heb altijd wel...geemmer met ...van die hetende...niemand weet wie je bent...maar vul
wel de vragenlijst in...(Die je per e-mail krijgt...)

Hoe vaak wast u de handen per dag...
5x
10x
10x
20x
etc.

Dan moet je de begoelde aanvinken
volgende vraag...hoeveel seconden wast u de handen...
er volgt een rij seconden...

Zo willen ze inzich os bij de GGD krijgen...hoe mensen ollmgaan met de Corona tijd...

Maar nergens staat....wast u de handen met Hygienische Gel?
Dan kon ik dat aanvinken gaan!

Helemaal sinds de Regering het Volk gevraagd heeft...te bezuinigen....met Water!
Dan kon ik dat aanvinken gaan!Het staat er niet als keuze bij...
dus als ik niks aanvink...loopt het vast...
iets moet aangevinkt...
Ik kies voor ...de kortste aan seconden...en minste handen wasserij...(Komt vast erg slecht over!)
Maar zulks heb ik er... om de have klap mee...
wat ik doe...staat er als keuze...om aan te vinken...niet erbij...
en toch
is het iets Landelijks... de handen wassen...ook te kunnen doen ...met Hygienische Gel?
Bij veel deuren ...ook in Ziekenhuizen ed...staat het zelfs paraat...
en toch staat dat er ...bij de GGD opninie peiling er niet erbij...om het...aan te kunnen vinken...

:roll:
_________________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=xdY33dYWND0

Kom genoeg geemmerd...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 sep 2022, 09:21

Loosalarm... :)

(Tjeetje...dat was een kort nachtje zeg...normaal slaap ik dat ergens... op de dag wel bij...maar nu ga ik naar de Uitvaart...van
The Queen...op TV kijken...

Ik las... op een Internet krant de vraag...met welke ziekte...zou de Queen overleden zijn...

Ik denk ...
dat ze geen ziekte had...maar in die Hitte weers weken...te weinig aan vocht genuttigd heeft...dat breekt
opeens op...
soms helpt vocht infusen nog wel...maar erg vaak...bij Bejaarden toch niet...Door vocht tekorten...gaan er
organen zich begeven...en dat kan heel erg snel toe gaan...zo staat ze nog de nieuwe Premier Mw te begroeten
en zo lag ze er... ernstig bij...en zo was ze plots overleden...binnen zo'n korte tijd...

Erg veel Bejaarden overlijden wereldwijd...aan te hete warme dagen tm weken aan toe...
ze bouwen ...vocht te korten op...een oud lijf...red je het er... meestal niet mee...

Ik denk dus...dat ze gewoon van Ouderdom *verschijnseken)...is overleden...zo kan je het ook noemen...

Zelf had ik met die hete weken...elke keer
1 glas water met een schijf citroen...en een groot glas thee... en een groot glas koffie...naast me neer gezet...in de
thee en koffie ook een piepklein suikerklontje...en in de koffie een scheutje melk...
Het lichaam kan nl niet zonder suiker...
is nodig voor oa de denk processen in de hersenen...en die zijn bij erg veel Bejaarden...toch al aan de zwakke kant...met
de denk processen...het geheugen taant ermee af...te weinig vocht en vaak iov geen suiker...kan erg link zijn...

Ik denk...Koffie zonder melk ook...melk neutraliseert in de maag...de ...tropen bonen...
Oke en er tussendoor...
nam ik een paar keren per dag...een Water ijsje...of een roomijs op stokje... helemaal bedekt met chocola...(is erg
goedkoop bij Lidl per doos)

Ik heb dus erg goed opgelet...genoeg vocht binnen te krijgen...met die hittegolf dagen...
Ik at ook extra veel meer fruiten...met vocht erin...

Maar mijn ...denkwerk...is er nog goed genoeg voor...om aan dat soort dingen te denken...misschien missen erg veel
Bejaarden...daar nou net...het juiste....denkwerk voor...anders snap ik niet...dat er zoveel oversterfte ervan is...na
weken hete warme dagen gehad...ze denken niet aan... de vochtbalans...in hun eigen lijf...dat veel meer nodig heeft...dan anders...

Hoe dat ook zij...ergens gaan we ...op een dag ergens dood aan...zal wel op onze...Levens Tijdlijn...liggen...die dingen...
maar...mensen kunnen het wel ...vervroegen zelf...door tig in de tigs oorzaken...met hete dagen te weinig drinken...is er
ook een hele bekende van...wereldwijd!

Al is men in princiepe... nog lijflijk zo gezond...intern...als Bejaarde...maar vocht tekort...dan kan het heel snel gaan ...plots...
Een natuurlijk euthaatje...lijkt het op...met genoeg vocht hadden ze langer geleefd...

Ik heb een Natuurlijke Eutha bom in het lijf...
als ik ga laten...dat te meten via een Buik echo...dan ontploft die...plots... vanzelf wel...op een dag...dat is ook een vb van
plots dood...maar was men wel de echo gaan doen...hadden die ook langer kunnen leven...daarom noem ik dat soort
van Natuurlijke dood...een Natuurlijke Eutha dood...

Gewoon niet meer drinken...als je de dagen zat bent...is ook zo'n vb...dan kan het plots snel gaan...maar onbewust te
weinig vocht gehad...komt het meeste voor...
of ze missen de kennis er over...of hun denkens... is niet in staat...dat zelf
bij te houden...dus oversterfte... na hete dagen tm hete weken...gehad...komt erg veel voor...bij Bejaarden...maar ook wel is
bij jonge Kinderen...met die hete dagen...
Die zijn bij uitstek...al de zwaktes...Oude Bejaarden en jonge Kinderen...waar extra zorg voor gedragen moet...omdat ze het
zelf niet kunnen... of de serieuze kennis... er over missen...

Kijk... als een Omaatje...of oude Ma... of oude Opa...of oude Pa...er nog zo lekker erbij loopt ...misschien wel... met stok...als
al een poos...dat wel...maar...dan denkt niemand er aan...dat ze ook maar iets ...tekort komen!

Voorheen waren ...de meeste hoog Bejaarden al in een Bejaarden tgehuis...toen werd er professioneel...voor ze gezorgd...
Nu ze in hun huis moeten blijven...
Al is men in princiepe... nog lijflijk zo gezond...intern...als Bejaarde...maar vocht tekort...dan kan het
heel snel gaan ...plots...

Ik denk dus...dat Thew Queen... ook vocht tekorten heeft gehad...en er ook een infuus voor heeft gehad...daar kon ze
nog net...een dag ...mee door...maar als het intern ...te droog gewest is...begeven het organen...1 of meer...plots...
Hoe plots...wel erg ...plots!

Nou dat denk ik er... dus van...

Ze had vlgs mij...geen ziekte...maar is overleden... (zo kan je het ook noemen)...aan Ouderdom!

Niemand gaat dood...als het hart nog klopt...dus een plotse hart stilstand...wgs vocht tekort gehad ...(als oorzaak)
lijkt me erg aannemelijk!
(Natuurlijk
kan ik het fout hebben...niemamd is volmaakt...maar achteraf...heb ik de dingen... wel veel en vaak goed...)

Misschien stond het ...in haar...Levens Tijd lijn...de overlijdens datum en uur tm de minuut...(Dan doen de beste vocht infuzen er en de beste medicijnen ed...ook niks meer ...er aan!) Zo is het...toevallig...ook nog is...een keer...

The Queen...velen zullen er heel erg droevig om zijn...om haar overlijden...70 jaar op de troon...dat doen er vast anderen haar
niet na...of ze een Oma hebben verloren...lijkt dat...nou dan heeft ze ...het toch...heel goed gecdaan! Zo is het...toevallig...ook
nog is...een keer...

Ik zoek nog even... een mooi passend...muziekje...

Komt die...
https://www.youtube.com/watch?v=p4lSauxyFWo

Voor de brood nodige beweging...bij lange TV uitzendingen...ik zet mijn voeten ...zo nu en dan...op de electrische trapper...dat is goed voor welke vaten... dan ook...in het lijf...

Sterkte degenen... die sterkte nodig hebben...(en een mooie TV uitvaart...gewenst)...Knf v an LT) :roll:

PS...The Queen leed wel aan Osteoperose...zoals de meeste bejaarden...als Ouderdoms verschijnsel...maar daar is ze niet aan overleden!) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 sep 2022, 07:54

Alarm... :)

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

(Eergisteren keek ik... de Eucharistieviering ... van de Roomse Kerk op TV
werd uitgezonden vanuit Lourdes...Frankrijk...
https://tvblik.nl/eucharistieviering/lourdes-1
Hoofdcelebrant: mgr. Everard de Jong...Het was beslist donker in die grot waar ze stonden...de
Mgr...hield de Heilige Hostie omhoog...en alleen zijn hoofd kwam opeens in het volle licht...(op 35.05 minuten)
dat was erg apart...maar toen ook nog zijn 2 vingers die de Hostie vast hield...werden verlicht tm op
de Hostie zelf...(0p 37.5 Minuten) vond ik dat wel ...een heel wonderlijk gebeurens...

Wat me ook opviel...toonde ze ook... de grot wand hier en daar
opeens ...was er helemaal...een Nonnen vorm te zien...in de grotsteen zelf...ik
moest gelijk aan Bernadette denken...die is nl toen Non geworden!

Van Lourdes kijk ik niks te geke van op...
Heb er best veel mee gemaakt zelf...

Met mijn man en Kinderen en de hond...(De Kinderen waren nog erg jong toen...7 jaar...)
wij op weg naar ons vakantie Spanje adres...met achter
de auto een gehuurde Caravan...

Dj wilde perse een poos ...van de grote weg route af...om wat van Franksrijk zelf te zien...na de zoveelste
granenvelden...vielen mijn Kinderen achter in de Auto in slaap... en ik naast de bestuurder DJ ook...

Plots werd ik wakker... en schoot omhoog en zei...Wat ik nu voel valt niet uit te leggen...Hemels gewoon...
waar zijn we? Geen idee zei DJ...ik ben verdwaald...
Hij reed gewoon verder... op een smalle weg...en zei me...plots...Zie je dat bord...daar...Daar staat op...Lourdes...

Ik zei ...daar moeten we naar toe...Nee zeg zei DJ ...we hebben een hele lange parkeerplek nodig...en dat
vind je daar nooit...

Ik zei...zet mij dan maar af...dan ga ik er lopende heen alleen...en wachten jullie maar op me...
Welnee zei DJ ...ik tracht wel wat te vinden...om te parkeren...In een gigantisch druk straatje reden we
de hoek om...en voor ons ...gingen tegelijk een paar geparkeerde auto's weg...DJ parkeerde ons ...lange gebeurens er...we
keken waar we waren
en dat was ...precies voor de Lourdes ingang...Wonderlijk...

We gingen 12x (12 jAREN ACHTER ELKAAR)...in het totaal richting Spanje
op Vakantie en tussendoor even Lourdes aan doen...en telkens gebeurde hetzelfde...als wij er aankwamen
dan verdwenen er... een paar geparkeerde auto's...en konden wij er parkeren...ook met een extra grote
gehuurde Camper zonder auto erbij nodig...alles was al verhuurd...alleen dat hele grote ding nog...

Dat was de 12de keer...DJ zei...met dit ga ik daar echt niet... door die smellen drukke winkelssstraat...
dit keer dan maar niet...ik zei niks en werd er triest van...Mijn DJ kende me langer dan vandaag...als ik helemaal
niks meer zeg...dus hij reed er toch maar naar toe...en... het paste net ...en alweer wel 4 auto's verdwenen voor onze drukke parkeerplaats...en weer...precies voor de ingang...van Lourdes...konden wij parkeren...Het is er gigantisch druk in sommige tijden daar nl. en toch ruim plek.... voor onze gehuurde extra grote gehuurde bakbeest...Wonderlijk...

Die 12de en laatste keer dat we die tocht maakten...In elke winkel er ...gaven ze mij kadootjes...DJ met zijn schoolfrans ooit geleerd...zei ...ze doen dat... alleen bij jou...
Hoezo? Vroeg ik...Ze vinden ...dat je wat uitstraalt...Daarom...Nou ik voel me alleen... erg moe van de verre reis...dat...
zal de uitstraling wel zijn...zei ik...Maar ondertussen ...had ik best allerlei leuke dingetjes gekregen...zomaar gratis
en voor niks...Jaren later...tm decennia's later...kwam ik er ...in mijn huis...nog welis wat... van tegen...
Ik ben niet eens... Rooms Katholiek... maar...Ik ben altijd... Lourdes Fan ...gebleven...
Is Lourdes op TV...dan laat ik er ...alles... voor staan...

Hoe dat ook zij...Ik zag dat ...de Priester...Zondag... precies op ...dat moment ...volop ...met alleen zijn hoofd...in het Licht stond
en wat er... met de vingers tm op de Heilige Hostie gebeurde...vond ik erg apart ...om te Zien...

De Video heb ik erbij gezet...je kan erop door zappen...tot ergens in het midden...
Kijk zelf maar...

Allen in de schaduw donker...en plots ...alleen 1 hoofd...van de Celebrant...in het volle licht...vond ik al erg apart...maar die 2 vingers
tm op het Heilige Hostie...Zie ik... dat soort dingen nou alleen...toch kan iedereen... het ook Zien...

(Dat zat er 50 jaar geleden...nog niet erin geslepen)... de vorm... van een Non hoofd beeld...in de wand van de Grot...Zie ik dat soort dingen nou alleen...toch kan... iedereen het
ook Zien...
https://www.youtube.com/watch?v=p4lSauxyFWo

Gezellige PrinsjesDag... allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.

Ik vond die hele preek helemaal niet passen in dat Lourdes...

De meeste Lourdes gangers...zijn zwak of ziek of invalieden...en de helpers zware duwers en tillers begeleiders...en velen
hebben zwaar moeten sparen...om zulkse reis te kunnen maken...erg veel Bejaarden komen er ook...

Die preek lijkt totaal niet over nagedacht...over waar... de preek zou zijn...

Wat ook erg storend is ...in liederen en verhalende is dat men doet of De Maria de Moeder van
God is ...en dat zal never nooit een Mens kunnen zijn...de Moeder van God...
en de altijd eeuwige durende maagd Maria is ook zot...ze was een moeder van een gezin...met kinderen...
(Er zijn wel meer redenens...waarom ik nooit Rooms zou worden...) Maar in deze hetende moderne tijd...waar
de meeste Mensen geschoold zijn...lopen die Kerk massaal uit...er is teveel aan...wat niet klopt...tm te zot
voor woorden zelfs...
Een Mens ...die God werd...is ook niet mogelijk...en dat preken ze alsmaar van wel...
in deze hetende moderne tijd...waar
de meeste Mensen geschoold zijn...lopen die Kerk massaal uit...er is teveel aan...wat niet klopt...tm te zot
voor woorden zelfs...

Ik legde al vaak zat uit...
De Maria... is de Moeder van... De Christus...
secu van...De Jezus Christus...secu van...De Jezus van N

Als men God Heer noemt... moeten ze... De Jezus niet zo noemen...(Doen ze ook vaak zat)
God de Heer... en de Here Jezus...kan wel...(om maar een vb van verschil te noemen)

Als je Het Huis Mijners Vader heeft vele Woningen begrepen hebt...
dan zijn alle ooit geleefde Mensen op Aarde...in het grote Vierhoek van het Huis te vinden...dus
ook De Jezus van N...
en Godzelf...verblijft in het dak van het huis ...en wel...helemaal alleen...in z'n uppie!
Maak dus niet de fout om De Jezus...God te noemen...
(In vroegere eeuwen...werden al snel mensen die boven het gras uit staken...God
genoemd...
zelfs in deze tijd
heb je nog steeds mensen die dat doen...vb. de voetballer Maradonna werd laatst nog zo genoemd...door
fans!

Wat is het verschil met oa De Jezus van N en met de ...Gewone...Mensen...
Dat die de aller hoogste Geest Verlichte ooit geworden is...als Menszijnde...
Hoge tm aller hoogste Geest Verlichte zijn te vinden
op de 14de linie van Het Huis...verschillendse Linielijners...hebben God zelf Gezien...
maar weer niet allemaal...misschien net niet... maar wel groot verlicht waren die...
Trouwens
elk Kind is een 14de linilijner...tot het eigen Geweten...begrepen wordt...dan wordt het
een Hoofdfactor ener 1...zoals elk Mens...
Maar de Jezus van N...is nooit lager gezakt in de Geest ...is altijd een 14de linielijner gebleven...
en is daarmee De aller grootste Geest Verlichte geworden ooit...
en daar is De Maria de Moeder van...

De Maria... is de Moeder van... De Christus...
secu van...De Jezus Christus...secu van...De Jezus van N

De bel gaaT...VISITE...TOT LATERS...kNF VAN LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 sep 2022, 17:06

Armen... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Amalia zag er schitterend eruit!)

Een land vol met teneur...lijkt het wel...
Ik snap die Boe roepers niet...de enige die de ommekeer maakte...vanuit een diep gat...voor de Boeren
was De Koning...
Die zei...er moet ...prespectief komen...voor de Boeren...
opeens kwam er een gezamelijk landelijk denkens...over het land heen...om alternatieven te zoeken...
en die Remkes ging met de Boeren ptraten...en De Koning ging er langs en de Premier ging er wat keren
langs...

Meer dan die ene zin zeggen...kan en mag een Koning ...in ons land niet doen...als het Politieke zaken zijn...
tm het Politieke EU zaken zijn...Maar met die ene zin...haalde die wel veel ...uit het diepe teneur gat...
er werd er veel meer ...anders
Landelijk... over nagedacht...van alle kanten af...

(maw een steen goede zin gezegd...zegt meer...dan eh...)

Dan eh...Dan eh...Dan eh...
In ene...Harde werkers met een Boeren Bedrijf... in een groot zwart gat teneur... te krijgen...

Maar goed wat ik snap... hoeft een ander ...nog niet te snappen...
maar toch...tegenwoordig...zijn ook de meeste Boeren hoog geschoold...dan mag je er
ook wel wat... hoog denkwerk van verwachten...
dan Boe geroep...naar de verkeerde persoon...op Prinsjes Dag!
En met omgekeerde poppetjes...op hun erf...ed. uitgebeeld....van omtrent...de verkeerde personen...

Komt daar nu ...die eeuwen oude...opmerking van...Stomme Domme Boer...(?)

Nu maar hopen... het zijn er,,, die ene en die paar maar...en Links en Rechts wat circuitjes...
ipv alle Boeren in het land!

Vanaf die ene zin gezegd...door De Koning zelf...kwam er weer positieve gesprekken op de
Waterzuip Kletstafels...in het land...ervan...
allemaal bezig om Alternatieven te zoeken...voor Lands Boeren...omtrent het CO2 beleid...

Maar goed wat ik snap... hoeft een ander ...nog niet te snappen...
maar toch...tegenwoordig...zijn ook de meeste Boeren hoog geschoold...dan mag je er
ook wel wat... hoog denkwerk van verwachten...
dan Boe geroep...naar de verkeerde persoon...op Prinsjes Dag!
En met omgekeerde poppetjes...op hun erf...ed. uitgebeeld....van omtrent...het Onderwerp...met
de verkeerde personen...

Ik vind de stem van De Koning nog niet hetzelfde dan het altijd was...
(Ik had er wel een mooie tip voor...maar toen v erdween deze getypte en was er opeens...de web is weg...)

Dit stond er opeens...

Hmm. We kunnen die website niet vinden.

We kunnen geen verbinding maken met de server op gfjh..

Als u het juiste adres hebt ingevoerd, kunt u:

Het later opnieuw proberen
Uw netwerkverbinding controleren
Controleren of Firefox toestemming heeft om toegang te krijgen tot internet (u bent mogelijk verbonden maar bevindt zich achter een firewall)

en daarmee was al m'n getypte op het bezige schrijf venster weg...
(Moest ik alles weer over typen en liet er veel van weg!)

Maar...Wat reacties terug... legde ik het al genoeg uit...hoe ik er over denk...
Niet alles mag...maar wel op z'n tijd ...uit en thuis en op het werk...een Sigaartje
of een Sigaret og een Pijp off een sjekkie...Virussen en bacterien houden nl
niet van rokers...(Mits je de rook goed door de neus laat gaan...)
Hun beginsel (van Virussen) begint het vaakst...in een Mensen lijf... in de Neus punt nl...

Nou van mij hoeft niemand wat...misschien zit er een tip in...

https://www.youtube.com/watch?v=LHOoJH7W2Lc
Fijne avond allemaal Knf v an LT) :roll:

PS.
https://www.ad.nl/den-haag/weer-een-haa ... ~acf67e73/
Opnieuw Haagse ambtenaar verdacht van het uitgeven valse ID-bewijzen...
Misschien helpt het...als ze gelijk 5 jaren cel krijgen...ipv
men mag er blijven werken...(In de Beedigde Ambtenarij) werk gebied :!: :!: :!: :?: :?: :?:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 21 sep 2022, 13:40

Mensen

Ik vond deze foto.
Ik denk, dat je gelijk hebt LT, dat het zottigeit is, als ze met de rug,
naar de kist gaan staan,
https://www.metronieuws.nl/panel/2022/0 ... elizabeth/

Nu je het zo schrijft, over die ene zin, van de koning, klopt wel, er kwam een hele andere sfeer, ook
op tv ervoor in de plaats.
Maar dat ze, niet gewoon zeiden, de koning is ziek, heeft longontsteking, heeft weer veel, teniet
gedaan, aan zijn populariteit.
Het volk negeren, wel erg link, in deze roerige tijden, met die, omgekeerde nederlandse vlag.

Zeg Lt, ondanks al je uitleg, weet ik nog steeds niet, wat de nul 0, te beduiden heeft, in dat huis.
Ha ha ha het ik iets gemist ermee? Leg eens uit,

Nu met die regendagen, ze laten niets zien, over de rivieren, zijn die al hoger? Weet jij dat?
Wel het zakken laten zien steeds, maar niet het stijgen, is dat, op tv.

Meis, als het goed is, met de energie prijzen, doen ze in feite, wat jij beschreef, dat ze hadden moeten doen, maar dan toen meteen, maar beter laat, dan nooit.

Hou je taai, en vermaak je, met de, niet meer zulkse enge hoge weerstemperaturen, Knuf van Ans, :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 sep 2022, 18:08

Senseo... :)


https://www.youtube.com/watch?v=sG52A719Dlw

(Ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... an-dissel/

Het podcastduo beweert sinds deze maand dat RIVM-directeur Jaap van Dissel in het geheim ruim 750.000 euro
heeft ontvangen om de samenleving in de coronacrisis langer op slot te houden. Een ‘onthulling’ die volgens
het RIVM niet waar is.

Deze maand???
mi/ Geen idee door wie...maar dat is mi zo... na te zien...bij die Bank......of via een copie van de
Bankzaken over die maand...te tonen...aan eh...
een Advocaat of zo? Een Rechter Commissaris of zo?
Die dan openlijk...moet verklaren...of het zzo is of niet zo is...wat openlijk via de Media beweert wordt...en
dan bij nee het is niet waar...een grote schade som kan gaan vragen...voor de valse beweerders van deze zaak...

Ik ben er te lang uit...te oud ervoor...om dat werkwereldje bij te houden...hoe die routes lopen...bij een valse bewering...via de
Media gedaan...maar als het onwaar is...zou die het er niet bij moeten laten zitten...die Jaap van Dissel...
tm de klakkeloze nakleppers ervan...op TV gedaan...
bij een valse bewering...via de
Media gedaan...maar als het onwaar is...zou die het er niet bij moeten laten zitten...die Jaap van Dissel...en schade vergoeding moeten eisen!

Veel dingen kunnen mensen niet bewijzen...het niet gedaan te hebben...wat ze allemaal tegenwoordig beweren via de Media...maar
deze is helemaal te bewijzen! Een maand ervoor... en de bedoelde maand... en een maand erna...Ook via de Bank van het RIVM zelf!

Zo denk ik er over hoor...De bewijsvoering van wel of niet...is een makkie...maak er gebruik van... Jaap van Dissel!
Anders blijft ...zoiets altijd een duistere wantrouwerige zaak...als dat niet goed afgerond bewezen tegen gesproken wordt!

:roll:

_______________________________________________________________________

Ik verzend het nu weer ...tussendoor...als het weer gebeurt...de server valt weg...dan staat het er tenminste al op...

Ik denk nog altijd...dat die Prins Andrew...op een gigantische manier gechanteerd werd...en hij niet alleen...maar dat het 1 van de grote inkomsten was...van die zgn vrienden van hem...rijke mensen te chanteren...of die het nu wel of niet hadden gedaan...met
iemand onder de 18 jaar daar...om schande te voorkomen...begtaalden ze...
Maar dat er niemand zei er...die is nog geen 18 jaar...was nu net de truc van ze...achteraf...
zelfs een gezellige Selfie foto bleek al erg link te zijn...achteraf...

Rijke belangrijke kakkers...die vaak alleen omgaan met andere rijke kakkers...zo'n type werd die Andrew ook...omgaan wat
bekendheid had in de Media...maar dit keer... werd die erdoor...ingepakt...via 1 van de meedoeners ...die er nog steeds
een vet slaatje uit wilde halen...Maar ik schreef toen...die selfie foto toont niets aan...dat er een misdaad gaande was...dat
hij een minderjarige verkracht had...

Als wie dan ook...waar dan ook...naar een feest gaat bij vrienden...moet je er van uit gaan...dat het er volgens De Wet van dat
land er aan toe gaat...Als die niet gezegd hebben...pas op...er lopen minderjarige meiden tussen...dan zijn die de Schuldigen
tm ook een 17 jarige...van toen...Dus moeten die...Hier en Nu juist schade vergoeding betalen...en niet de geschanteerden...
Zo denk ik er over...
Overigens was die Andrew een vrij man...als gescheiden man...dus vreemd gaan deed ie ook niet...
wel gewoon gezellig uitgaan...bij die rijke kakkers vrienden...of die het deed met die meid of niet...vanaf de selfie foto was die
te chanteren...(En ik denk een hele rij rijke en/of bekende mannen!)
Ik schreef hiero toen...die Andrew heeft een hele vak slechte Advocaat!
Want juist hij is... de Dupezijner... in het hele verhaal!
Ze hadden hem juist schade vergoeding moeten betalen...via dat USA!

(Juist in de USA mag je... met 16 jaar de grote Verkeers wegen op...met een Auto en Rijbewijs...
die moeten dan ook moeten zeggen...op welk feest dan ook...ik ben nog geen 18 jaar...maar 17 jaar...
omdat dat daar ...op die feestjes van...niet gebeurde...

Ik denk nog altijd...dat die Prins Andrew...op een gigantische manier gechanteerd werd...en hij niet alleen...maar dat het 1 van de grote inkomsten was...van die zgn vrienden van hem...rijke en bekende mensen te chanteren...(en hem niet alleen dus!)

Toen die zaak aan het rollen was...van die zgn vrienden...1 van de meedoeners van toen...zag er nog een hele vetten slaatje uit te slaan...
kwam met die selfie foto...en beschuldigde die Prins Andrew...van verkrachting van een minderjarige toen...

Ik denk nog altijd...dat die Prins Andrew...op een gigantische manier gechanteerd werd...en hij niet alleen...maar dat het 1 van de grote inkomsten was...van die zgn vrienden van hem...rijke en bekende mensen te chanteren...(en hem niet alleen dus!) omdat
hij er niet op in ging...

Toen die zaak aan het rollen was...van die zgn vrienden...1 van de meedoeners van toen...zag er nog een hele vetten slaatje uit te slaan...
kwam met die selfie foto...en beschuldigde die Prins Andrew...van verkrachting van een minderjarige toen...

Ik denk.... als het voer voor Psychologen was...die selfie foto...het er compleet niet uit ziet
als een toen...misbruikt meisje...

Ik schreef hiero toen...die Andrew heeft een hele vak slechte Advocaat!
Want juist hij... is... de Dupezijner... in het hele verhaal!
Ze hadden ...hem juist schade vergoeding ...moeten betalen...via dat USA!

ipv het advies te geven...om er van af te zijn...hij moet schade vergoeding betalen...
Ik schreef hiero toen...die Andrew heeft... een hele vak slechte Advocaat!

(Als ik Advocaat was van...)...Ik vind mijn tips ...Voor Eer en Goede naam...voor die Jaap...en ...het RIVM...ook... de allerbeste!
(Er niks mee ddoen...dan blijft het... voor altijd...een duistere wantrouwige zaak...om hem en voor het RIVM...heen hangen nl!)

:roll:
_____________________________________________________________________

mi...
Voor welke Zegen dan ook...moet niemand uitgezonderd worden...in Kerken...
Ik las dit...
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/ ... ~bf2efedb/

In Vlaanderen kunnen homostellen nu naar de priester in hun parochiekerk voor een openlijke zegenbede over hun relatie. In Nederland zal een dergelijk initiatief er ‘nooit komen’. Nederlandse homoseksuelen kunnen hiertoe wel de trein naar België pakken.

Lodewijk Dros 21 september 2022, 12:56

(Via Media Vak Macht positie)...En wie is die Lodewijk Dros dan wel...om te bepalen...dat zulks in Nederland nooit zal plaats vinden???

mi Discriminatie en Racisme in Kerken...zou allang Wettelijk verboden moeten zijn...Dat vind ik ervan!!!
(maw Beter...Laat...dan nooit...Hier en Nu is de Tijd er rijp voor...
(Behalve ...voor... klakkeloze reetlikkers lieden als die Lodewijk Dros...die het neg vuurtje in Kerken gaande houden!
*En De Kerken massaal... erom... leeg lopen!)

mi...
Voor welke Zegen ...dan ook...moet niemand uitgezonderd worden...in Kerken...
Discriminatie en Racisme in Kerken...zou allang Wettelijk verboden moeten zijn...Dat vind ik ervan!!!
:roll:

_______________________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=sG52A719Dlw

Fijne avond allemaal...Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 sep 2022, 04:17

Onweer... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Mooi om in de...Dalurentijd...TV te kijken en te gaan PCén...
Dat is voor veel mensen niet mogelijk... om te doen...maar voor de meeste Bejaarden wel...alle tijd
zelf in te kunnen delen...Maak er gebruik van is de tip...

Ik heb erg veel Nachtdiensten gewerkt...tijdens mijn Beroeps leven...dus het is voor mij...nog steeds...makkelijk zat...te
gaan leven...volgen de Daluren...Die begonnen vroeger veel eerder...maar daar is ook van afgesnoept...het begint pas
om 11 uur PM (in de avond) tm 7 uur AM (In de Ochtend) en in de Weekenden...is ook voor mij...Mooi vroeg op...want dan kijk
ik erg veel op NL 2 TV...

Ik maakte lang de denkfout...voor het weekend begint...de wasmachiene te laten draaien...in de voor mij nog bekende
Daluren tijd...tot iemand tegen me zei...maar die gaat pas om 11 uur in de avond in...Nou heb ik een oud bakbeesst qua
wasmachiene...die gaat soms tekeer schudden...de ene keer wel en de andere keer niet...tijdens nou ja...en dat is niet mooi voor de buren...dus ipv
doe ik de was...tijdens de Heilige Weekenden...(k bedoel ...toen de Daluren begonnen vroeg op de avond...toen deed ik dus nooit de was ...in de weekenden...maar nu dus wel...)

M'n oude Mobieltje had het begeven...dus die moest nieuw gekocht...en m'n vaste telefoonlijn had het begeven...met 2 nieuwe telefoontjes gekoccht...loste niks op...dus
er moest een Monteur vn de provider voor komen...Terwijl het hun eigen dingen waren die oud en versleten waren...rekende
ze toch 50 euro voor...heette gratis...Dus die wasmachiene laat ik nog maar even schudden...tijdens het uitwringen gebeurens...
maar niet om 11uur in de avond dus...maar in de Weekenden...Qua energie kosten...Bewust omgaan met de kosten... is dat!

Ik had dus ...nog steeds de oude...Daluren...in mijn hoofd...en deed dus nog steeds de was...op de dure tijd...
zouden meer mensen dat hebben?

Het lijkt de Basisverzekering wel...van de Zorgverzekering...opeens is dit eruit en dan weer dat
en opeens is er een Eigen risico bij ...en opeens ook...een eigen bijdrage...Het wordt te gek voor woorden...om dat alles te kunnen onthouden...wat is er nu weer mee gaande...sinds het heet...Open Markt Economie...
(En het dekpatroon ervan...van al die Jat praktijken...Inflatie heet...) (Of het uit de lucht komt vallen en niemand
er wat aan kan doen...)...net als opeens alles ging heten...om de oorlog in de Ukraiene is alles duurder geworden...
terwijl wij zelf voorziendend ermee zijn!
(En het dekpatroon ervan...van al die Jat praktijken...Inflatie heet...) (Of het uit de lucht komt vallen en niemand
er wat aan kan doen...)

Vroeger heb ik nooit gedacht...waarmee wordt het Volk ...nu weer mee belazerd...maar tegenwoordig...denk ik dat...om
de have klap...Eigenlijk vanaf Links Paars al!
Al die leugen en bedrogs en diefstallen op grote schaal...tm Onder het mom van...of het uit de lucht komt vallen...gedekt en wel...heet het
Inflatie!) en daarmee staat Nederland... boven aan de lijst...van de EU landen!

Een Klein Landje...met de schaamte van nabij...is dat!
Met al 40000 Daklozen en steeds meer arme mensen erbij...

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI&t=7s

en steeds meer en meer...omgekeerde vlaggen... in het land...erbij...
Dat is de vlag van de Republiek Frankrijk!!!

Een klein wit plastic doosje a 30 cent en 2 kleine kabetjes van witte doosje naar de Router a 2 euroo per kabel...om hun verouderde zooi
in mijn meterkast...trekken ze er 50 euro bij...bij de maand lidmaatschap...bij Ziggo...
Nou dat dus...
Met wat nu weer...
313 euro...voor een gewone echo laten maken...in het Ziekenhuis...zat altijd gewoon in de basis...
zulkse dingen...
in ons Dorp liet ik het voorheen doen...was altijd onder de 50 euro...
wat...heet nu weer
Inflatie!) en daarmee staat... Nederland... boven aan de lijst...van de EU landen!

Voordeel zei een loge van is...de volgende is dan gratis...(ik moet dat 2x per jaar laten doen n l.)
Al die Premie verhogingen sinds eh...is ook niet grfatis...zei ik terug...
Steeds meer uit de Basis halen...en toch steeds duurder maken???
Bijna de hele receptuur van de Huisartsen...van eerst...ligt al bij de Drogist...betekent...betaal het zelf maar...


Waarom denk ik nu aan al die dingen...Op TV hoorde ik vandaag...dat de Morning after pil...zelf betaald moet...Hoezo? Die zat voorheen altijd ...in de Basis...in Nederland! Ze willen dat weer in de Basis...zeggen er op TV...maar hoezo is die ooit...uit de Basis
gehaald...(Een product...dat erg veel Abortussen scheelde ...is dat!)

Al die leugen en bedrogs en diefstallen op grote schaal...tm Onder het mom van...of het uit de lucht komt vallen...gedekt en wel...
Wel...heet
Inflatie!) daarmee staat Nederland... boven aan de lijst...van de EU landen!

Een Klein Landje...met de schaamte van nabij...is dat!
Met steeds meer en meer...omgekeerde vlaggen... in het land...erbij...
Dat is de vlag ...van de Republiek... Frankrijk!!!
Toen de rijken steeds rijker werden... en de rest steeds armer en armer gemaakt...zo werden veel landen... een Republiek!
Niet dat het probleem ...er ...daarmee ...oploste...maar veel Mensen denken van wel...

Linke tijd is het dus...

Ik vind...Bedrujven die ook ....een energie plafond krijgen,,, moeten navenant de zwaar verhoogde prijzen
om de hoge energie prijzen...weer laten zakken!!!)

En degeneen ddie hun prijzen verhoogde ...onder het mom van de oorlog in de
Ukraien moeten gelijk de prijzen weer terug normaliseren!

:roll:
_____________________________________________________________________________


Oja wat is de Nul 0...in dat systeem van Het Huis...Mijners Vader...
Is nog best ingewinkeeld (om uit te leggen)

+(0)
-+(0)
+-(0)
--(0)
Er zijn dus verschillende nullen...is dat grote systeem...
en vanaf ongeveer 8 jaar oud tm aan de dood aan toe...elk Mens... nult het... is wel is... bij...
Maar niet alle Mensen... nullen het in -/- bij!

De -/- als eind getal...betekent een eeuwig verblijf aan de achterkant v an Het Huis
die met +/- is een tijdelijk verblijf...

Met die andere 2 nullen...+ en -/+...kan men vaak nog een gewoon Zijns Getal mee bereiken...
tijdens het leven...
vb Iemand heeft een ernstig misdrijf gepleegd...en kreeg er de juiste Gevenagenis straf voor...dan krijgt die
een (0)...en kan het tijdens... de rest van het leven...nog pos bij getallen...
Veel Gevangen... kwamen tot inkeer...met een gewoon gedrag ook daar...kan er toch met pos bij getallen erbij komen...

Veel echte Onschuldige Gevangen ...komen allemaal...in Hoofdfactor 13 terecht...mits het gewone gedrag...er bij was er...
(Andere gevangenen slaan kapot maken of verkrachten ed dingen meer of het personeel het werk bijna onmogelijk maken...
of wie dan ook er...zelfs dood maken...(in de gevangenis of via...
er buiten) tikt weer aan...met (-) of met (-/-)
Het leven van Mensen
is 1 en al met Getallen...in de Ziel zelf...nl...
Echt uitleggen valt nauwelijks te doen...
Mensen kunnen wel meer dan een miljoen Getallen verzameld hebben...tijdens het leven...dat heeft als uitkomst
1 van de 3 Quadrantgen...of 1...via (de Nullen(0000 die hebben weer de eigen Quadrantgen)....in Het Huis...of aan de Achterkant...


https://www.youtube.com/watch?v=MmMxGTLOW-g
In wezen valt zulks niet door een Mens uit te leggen...
We nullen het allemaal wel eens bij...
(Maar alle gewone... Huis Tuin en Keuken en werk dingen...komen niet in de (-/-)!!!)
Zelfs niet in de (+/-)!!!

Dus een Kind...dat een hapje uit de suikerpot neemt...kan hoogstens via de Opvoeder bestraft ...verder niks!
(En daar zijn massa's voorbeelden van...voor Kinderen en Volwassenen) kan hoogstens via de Opvoeder of staf
of zo wat...bestraft ...verder niks!

We nullen het allemaal wel eens bij...
(Maar alle gewone... Huis Tuin en Keuken en werk en straat etc...dingen...komen niet voor in de (-/-)!!!)
Zelfs niet in de (+/-)!!!
en het meeste ook niet...in de (+ nul) en ook niet in de )-/+) nul)

Het valt dus best nog reuze mee!

Linker is...een Pest gedrag...en echt liegen en bedriegen...en neg niet ware...roddelgedrag...
(Daar zit iets Crimineels aan nl!)

Echt Link tm tm tm Top Link is...De Psychologie der Waarhedens omkeren...zodat anderen de schuld krijgen...en
die ervan...onschuldig er aan...in ellendes komen...

(Die hangen dan al (tijdens het leven)...in de (-/-) zulkse daders!)!!!

Alle echte perongelukke ...of echte vergissingen...vallen ook niet in de Neg nullen!!!
zelf niet...als het...per ongeluk...dodelijke ongevallen maakte!!!)

De Nul wordt ook erg veel gebruikt...als Mensen gaan Bidden of Mediteren...
(0)...(+0)
Vooral...Als men de Getallelijn van Het Zijn op gaat...gebeurt dat...vanaf de Nul stand!)

Zelf noemde ik dat welis...
Zoek
de Tevredenheids Balans...in jezelf...

(vanaf de (0) tm (+/0) dan pas...kan je hoger opklimmen nl...)
Vooral...Als men... de Getallenlijn van Het Zijn ...op gaat...gebeurt dat...vanaf ...de Nul stand!)
maw De Nul kan ook ...een Neutraal Getal betekenen...nodig om...Zoek
de Tevredenheids Balans...in jezelf...

Nou veel meer... kan ik er ook niet over typen...Hier en Nu...


https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.

Ik las dit...
Deense koningin Margrethe positief getest op corona, zat maandag nog naast Nederlandse royals

Mijn tip is vooral voor WA...haal elke volgende Corona prik...het doet iets
pos aan de Longen en luchtwegen nl!

:roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 23 sep 2022, 00:45

Eerbaar... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(m'n ene zoon ...belde me om 9 uur in de avond...ik nam niet gelijk op...dus hij vroeg...sliep je al?
Nee...zei ik...ik sliep nog...want ik leef momenteel in de...Daluren tijden...dat zouden meer mensen moeten doen
vooral bejaarden...Leven in de goedkooptste energie tijd... van de dag ...vanaf 11uur PM...tm de volgende ochtend 7 uur AM
Wat maakt het uit voor ...oa gepensioneerden...uit...wanneer ze leven en bewegen...
Ik hoor aan van Zoonlief...en vermaak je je ermee...en doe ik je niks tekort...ik moet zo werken en kom niet langs...
Die zoon werkt ook... in de goedkope Daluren tijd...op zijn werk...
Nee...je doet me niks tekort...en ik vermaak me wel...lekker rustig is het nu met de TV aan...
geen geboor ergens in het gebouw en geen getimmer en gezaag en geen verkeers druktes van buiten af...
Keek ik net 2 prohgramma.s ;ter TV...zei ene Fortuikn bnij Nachtzoen...je kan het beste in de nacht Tv kijken
was zijn eigen levens ervaring ...als ex TV recensent...en noemde er ook... de voordelen ervan...behalve
dat het...De Daluren tijd is...noemde hij niet...maar...ik...wel...

Wat me bij het TV programma...Gezichten van Dementie...op valt is...en ook met andere TV programma's
over Dementie is...dat er velen dikke staar hebben...
en dat kan alleen al...ander gedrag geven...verwarring...agressie...wantrouwen...onzekerheid...eenzaamheid etc.

Als tip zou ik willen geven...
iedereen die oa Dementie Alzheimer ed als diagnose krijgt...zou meteen naar de Oogarts gestuurd moeten...

en nieuwe lenzen operatie moeten krijgen... bij staar...als ze het nog gewoon... zelf bewust... mee maken...voor
de broodnodige kwaliteit van leven...ook als er progressie komt... in de Diagnose tijd...is niet alleen voor hen veel beter
ook voor ...welke naaste Zorg dan ook...uit of thuis...als veel van... dit... weg blijft....ander gedrag verwarring...agressie...wantrouwen...onzekerheid...eenzaamheid etc. in de aankomende tijden...
omdat ze de dingen gewoon kunnen blijven zien...

Daar moet het Zorgstelsel dan maar 4000 euro voor over hebben...een Ogen Lenzen Operatie...want het kost ...op alle fronten...
veel meer...en is erg arbeids tijdrovend ed... uit en thuis...bij ernstige chronischen... als de ogen... te slecht ...zijn...van Patienten...om te Zien...

Nou ja ...dat viel me... er aan op...zo in de stilte ...van de late avond ...en de nacht...

Ik zag...een mooie Docu gemaakte...over Links...
Ook hoe de Documaker ...zo erg enthousiast was...dat links Obama het won in de USA...maar dat die niet langer gekeken heeft
dan zijn eigen neus lang is...want het eind resultaat was...50 miljoen Amerikanen waren ...in die Regeringstijd...onder
de armoedes grens beland...dat meldde hij... in de Docu ...er niet bij!

ipv er van te leren...ging ook Nederland ...veel uit dat toen USA Regeringseleid systeem halen...eh klakkeloos na-apen...
dus wat de USA toen al heeft ervaren...kwam bij ons...veel later...dus zag je... bij ons ook opeens ...in een sneltreinvaart...opkomen...massa's
Daklozen en zwervers ed. Meer dan 40.000 en dat in een klein hetend Rijk Landje...en steeds meer mensen onder de armoede grens belanden...
Zelfs in deze tijd Apen ze USA systemen na...Die van VWS ook D66...wil dat er steeds meer Artsen...niet aangeloten worden...bij de
Zorgstelsel...verzekeringen...en Tandartsen en Fyciotherapeuten etc.
Daar ging men... in de USA massaal aan ten onder...
niet alleen... die Linkse Obama zelf...met de rijken steeds rijker en de rest ...steeds zwaar in de armoedes shit...armer heeft gemaakt...
Jammer dat... die Docu maker...het zover niet getoond heeft en verteld heeft...op dat na...verder een mooie leuke duidelijke Docu was het...
(Heb ik het nog niet ...over hoe de Harddrugs Pandemie... is ontstaan...itm met alle criminalitieten...tm de top zware
criminaliteiten ervan... en alle ellendes med en soc ervan...op de Wereld via de USA...via he anties Roken beleid en de Tabaks plantages Harddrugs plantages werden...
wereldwijd! Dat is de Documaker ook ontgaan...over het Linkse Obama tijdperk!) Elke straat dealertje kon er extra geld mee verdienen...met die massale wijken armoedes thuis...Jammer dat... die Docu maker...het zover niet getoond heeft en verteld heeft....over het Linkse Obama tijdperk gesproken...Breek me de bek niet open!!!
(Ook niet over de...Klakkeloze...Na-apres...van dat beleid van toen...in ons landje...
Zelfs in deze tijd Apen ze USA systemen na...Die van VWS ook D66...wil dat er steeds meer Artsen...niet aangeloten worden...bij de
Zorgstelsel...verzekeringen...en Tandartsen en Fyciotherapeuten etc.
Daar ging men... in de USA massaal aan ten onder...
niet alleen... die Linkse Obama zelf...met de rijken steeds rijker en de rest ...steeds zwaar in de armoedes shit...armer heeft gemaakt...)
:roll:
_________________________________________________________________________________________________

Valt het jullie ook op...dat de energie Maatschappijen ...(ongestraft) nog snel... extra...de prijzen verhogen voordat dat Plafond er aan komt...van dit Kabinet!

(Bij de verplichte Waterzuipers...ook op TV...etc. in het land...Gedekt en wel...Alles mag (noem ik dat...)...doen die...,behalve...een Sigaar...en daar komt ...niks goeds van!!!)

Nog is...
Valt het jullie ook op...dat de energie Maatschappijen ...(ongestraft)... nog snel... extra...de prijzen verhogen
voordat dat Plafond er aan komt...van dit Kabinet!

Dus zelfs...met plafond prijs...is het toch nog...er onder...duurder... dan pas nog... dan eerst!!!
:roll:

____________________________________________________________________________________________________________

Ook Zij van SP...lijkt het m aar niet te snappen...ze is dus anties de Aandeelhouders strijken
de vette wiknsten op...moet meer belast ed...zegt ze dan...
maar ze snapt niet dat bij sommige onderwerpen...bij
De Staatzelf...de Groot Aandeelhouder erv an is...en de winsten ....dus weer terug stromen de Staatskas in...
en ze daarmee...het plafond kunnen toepassen...bij de Energie...
maar om het nou voor alle gewone Bujrgers...op de valreep nog duurder te laten maken
door de Energie Maatschappijen...is weer het volgende nadeel...voor de gewone Burgers...
ALS HET ONDER HET PLAFOND SNEL DUURDER GEMAAKT WORDT...

Nou ja wie het snappe snappe het...
Ook Zij van Links...SP...lijkt het maar niet te snappen...als het over de Energie Maatschappijen gaat...ze is dus anties de Aandeelhouders strijken
de vette winsten op...moet meer belast op...ed...zegt ze dan...

Dus zelfs...met plafond prijs...is het toch nog...er onder...duurder... dan pas nog... dan eerst!!!

Zou de belasting... erop moeten...bij de Aandeelhouders winsten...dan wordt het ...Plafond ...lager...(voor de
Burgeruij)...(Met die ...Nuts...Bedrijven)
al
of niet tussentijds ...of... het jaar ...erop!
Dus
Ook Zij van Links...SP...
mooi ook... die dingen te snappen...voor men ...wat dan ook...in de Tweede Kamer ...anties...wat dan ook...uitbraakt!!!

:roll:

__________________________________________________________________________________________________________

Is 300.000 of meer... gezonde Mannen... uit de werkende Maatschappij gehaald...geen totaale afgang
voor de Binnenlandse Economie???
(Draagt dat niet bij aan de
Instorting van Rusland zelf...)

Dat vroeg ik me af...Meneer Sonneberg...

:roll:

mi Een land dat Mobilisatie afkondigt...gooit normaal de eigen grenzen dicht...om ze binnen te houden)
ipv met lange rijen mogen ze met auto en al
naar Finland gaan...)
(Je kan zeggen...Ja maarrrrr ///ze vluchten ook naar wat andere landen toe...maar dat kan de afleidings meneuvre zijn...dat
nemen ze op de koop toe...die andere landen zijn... hun prooi landen niet...maar oa oa oa Finland wel!)

Ik vind...dat Finland...niet veel gevluchte Russen moet binnen laten...het kan ook een truc zijn...omder het mom van gevluchte ,obilkisatie Russen...van de gelegenheid gebruik maken...
op die manier...door massa's Russen binnen gehaald...het
alzo...met een peleon of meer
hetende mobilisatie gevluchtenen.... met auto en al...met gemak...Rusland uit...het alzo...bezet...te maken!!!
(Met...gemak...dient...de menss...methode...)
:roll:

Ik las dit...
“Een nucleaire oorlog voor een klein stukje Oekraïne, dat ziet ook China absoluut niet zitten”

Mijn Tip is...Stel je gerust...China...(Want dit weten die ...altijd weer ...dreigende grootsprakerige Russen... ook wel)
want dan ...als tegenactie...Moscow en St Petersburg ...in ene ...op z'n Navo plat...om een stukje...
Oekraiene...en ook niet voor de hele Oekraiene...vinden de Russen
ook vast niet mooi!!!
(mi snapt Rutte dat ook ...en zegt die daarom...dat die dreigende uitspraken van de Russen... hem Seberisch laat...)


https://www.youtube.com/watch?v=bm_AMg2a3w0

Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 23 sep 2022, 19:57

Aardig

Ha ha ha Je leeft in de dalurentijd.
Daar spaar je vast veel electriciteit mee uit, op de rekening!
In de nachten tv kijken en op je laptop zitten en in de weekenden de wasmachiene aan zitten.
Je leeft zo wel erg bewust, lijkt me, als het om milieu en de centjes gaat.
Maar als je logees hebt, pas je je weer op de dag aan.

Over die demente mensen waar je over schreef, is zo te gek nog niet, de ogen laten nakijken,
want als je blind worden, is de zorg ervoor, extra zwaar.
Beginnend met niet goed zien en niemand heeft door, waarom
ze zo verwarrend zijn geworden, 0f zelfs geweldadig, naar van alles toe en zelf
zeggen ze, het niet, als er kwalen bij komen.

Ja meid, als het over de linkse politiek gaat, die willen het land wel volstampen, overal
vandaan, maar als er water tekorten van komt, en woningnood en nog meer fieles ervan komt, geven
ze rechts, de schuld. Dat doen ze altijd al. Zo een klein landje, maar iedereen moet welkom heten.

Dat plan van die nieuwe minister van gezondheid, had jouw oudste zoon, dat niet pas ook, naar een nieuwe
tandarts gaan wegens verhuisd, laat zijn zorgkaart zien en ze schreven hem in, toen de behandelingen
kwamen, kreeg die de ene rekening, na de andere, zelfs een paar hoge, hij uitzoeken hoe dat kan, met
basis verzekerd en nog eentje en voor tandarts en toch alles zelf te moeten betalen, bleek die tandarts,
niet bij zijn verzekering aangesloten, maar daar van te voren helemaal niets over gezegd.
Om uit de schuldsanering te blijven, hij naar het gemeente loket, alleen asielzoekers en daklozen helpen
ze met geld, van het kastje naar de muur, kwam die in terecht.
Je schreef mij toen, en wie is weer de sjaak, jawel, zijn eigen ma!
Maar als mensen met lage inkomen, niet door eigen schuld, om hulp vragen, bij gemeentes, zouden ze ddie gewoon
moeten helpen, om ze uit de schulden ervan, te houden.
Maar die nieuwe van d66 bij gezondheid, wilt dat er veel meer dokters ook, niet meer aangesloten worden,
bij zorgverzekeringen, jij schreef hier, dat is nageaapte usa systeem, waar men in obamas tijd er 50 miljoen meer
van onder de armoedes grens van kwamen. Ik zag in die tijd, op de nederlandse tv, een reportage, dan gingen ze
niet meer naar de dokter en tandarts, maar als er eentje in het gezin, plots opgenomen moest en weer thuis kwam,
stonden ze tonnen in de schulden en dat wil die, van d66 bij ons, nog meer in voeren?
Wat eng is dat zeg!

Nou meid , wij zingen het vast nog wel uit, met of zonder Russen in het land erbij, maar het ziet er eng uit,
voor de toekomst zo!
Als dat, de uitkomsten zijn, lid van de eu te zijn, ziet ook dat er, erg slecht uit!

Misschien hebben, de Russen dat, in die 4 grens provincies, ook wel gedaan, vol met Russen gestampt en
dan zo, een referendum houden, waar de eigen inwoners van weg gevlucht is. Pik in land methode is dat.
Je waarschuwde hier, Finland, niet teveel Russen er binnen te laten, anders overkomt het ze, hetzelfde, als
die grens provincies , van de Oekraiene.

Hou je taai meissie, in je daluren lifestyle, Ha ha ha
Het wordt koud en guur!!! Maar ondanks het herfstachtige weer, wens ik jou/jullie een heel warm
en gezellig weekend. Geniet ervan. Groetjes !!!!
Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 24 sep 2022, 05:54

Iglo... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

(Hoe een Daluren life style uit pakt...De Jaar nota kwam...van de electriciteit...Ik krijg 220,29 euro terug!
Mooe tip dus ...vooral veel Bejaarden ...die geen werktijden verplichtingen meer hebben...om dat ook zo
te doen...en vooral de alleenstaanden...dan kan je alles ...helemaal zo indelen...als je zelf wilt...)

Ik doe... de Daluren natuurlijk niet...als ik een loge heb of visite krijg...en alks er iets op TV is...van Landelijk
of van Wereld belang...kijk ik... dat gewoon ...op de dag...De Rouwtijd van The Queen...gewoon op de dag ...mee
gekeken op TV...en Prinsjes Dag ook...en met Top sport wat ...kijk ik ook liever live...Dus er flexibel mee om gaan...is wel een pre...
is ook leuker...voor je zelf...maar vooral...belangstelling overal voor houden...is dubbelop een pre erbij...en aan de
Kennis quizen op TV mee blijven doen...om jezelf...op peil te houden...in het koppie...

Veel Bejaarden en zwakken en Zieken en Chronischen...als die mee doen...met de Dal uren Tijd...om dan te
gaan leven en bewegen...spaart massa's uit aan energie ...de winst voor jezelf...is toch de kosten ervan...en dan doe je nog wat...voor de Generaties na je...
opdat zij ook...een normaal leven...kunnen leven...in de toekomst...en onze...steeds ouder gewordenen Generatie...niet alles
opgemaakt hebben...

ipv te mekkeren over de hoge energie prijs...steeds hoger en hoger...zie daar...ook met Variabele ...nog geld terug te krijgen
bestaat dan...
Door het meeste...tijdens ...De Daluren Tijd...te gaan leven en Bewegen...
De klap op de vuurpeil...was...ik krijg ook... met de Jaarrekening geld terug...van het Gas...149, 88 euro!

Ik heb ook zwaar op water bezuinigd...maar die ging laatst omhoog...heette meer verbruikt...
(Wat dus niet waar was...en dat kan een ieder al snappen...aan het gas verbruik...dat is wel inherent aan elkaar nl.
ipv elke dag douchen...werd dat eerst om de dag...en toen net als vroeger...1x per week...
en dat spaart een smak water en Gas uit...
Wat ik ook ging doen...ipv 3x per dag...afwas...nog maar 1x...
Ik doe de Boterhammen of Bisschuiten...nl op een ...dubbele vel Keukenrol...
geen borden meer dus nodig...
geen Kop en schotels...maar een Beker...met drinkens...bij het eten...

Ik zet bij de TV kijkerij...3 hoge glazen met drinkens...met koud water en een schijf citroen en de Thee en Koffie tegelijk met heet water
uit dezelfde water koker...
is die ronde drinkens op...dan doe ik dat nog een keer net zo...voor de broodnodige vochtbalans...
vaak denken Bejaarden...ik drink wat ik altijd drink...maar met hete warme weers tijden...moet er veel meer vocht in...een
Bejaard Mensen lijf...
ook met de cv of kachtel etc...warm aan...in huis...

Oke...het toilet kost erg veel water...met doorspoelen...voor de gewone plas...kan dat best veel minder...en vooral
zo in de nachten...de plas spoel ik al een poos niet meer door...een klein scheutje bleek er op... en klaar...
maar na de tweede plas...trek ik het wel door en uiteraard met een grote boodschap ook...maar veel Bejaarden doen meer
plasjes of plassen er tussendoor...(Met Douchen en met de afwas en Water met de plas uitsparen is dus ook wat...)
Wat de Gasgebruik curve... al aan toonde...Het kan dus nooit meer aan water gebruik zijn...dan het kwartaal ervoor...
als er ...steeds meer besparing... bij komt!
(Iemand mailde me...dan hebben ze ...bij dat Waterbedrijf...het opgevoerd...het aantal tikken...)
Nou ja ...met dat...afwachten maar...

Van de week in de avond...was het echt koud...m'n ene zoon kwam voor naar zijn Nachtdienst...even langs en zei
Ik ben trots op je...Hoezo???
Je hebt de cv nog niet asangezet...
(Deed ik andere jaren wel altijd...meteen na de hete Zomer...met die plotse koudes...in het land...)
Ik zei...Ik loop de hele Zomer op blote voeten in mijn flatje...en nu heb ik sokken aan gedaan en dat is al heel wat...na zo'n tijd niet met dat...opeens warme sokken aan...en wel om ...Blaasontsteking ...trachten te voorkomen...door de koude...in het flatje...)

Maar ik had het meteen warm met de sokken aan...Voeten die maanden gewend zijn ...zonder sokken of zo wat...en opeens
bedekt met... warme sokken...straalt gelijk veel warmtes van naar boven toe...Kortom ik heb er zelfs... nog niet aan hoeven denken...de CV aan te zetten!
Behoeftes aan meer warmtes...Zal nog wel komen...maar nu... nog niet... dus...

Deze flat is niet echt gemaakt op...tochtvrij...het ligt aan de wind richting...of extra kou stroom binnen komt...
Indertijd...van een gezinshuis...naar een flatje...)Omdat toen mijn DJ gelijk vloers moest gaan wonen...werd gelijk dubbelop aan
energie rekeningen...
terwijl een gezins huis ...met bovenverdieping en een grote zolder altijd overal in huis...het lekker warm was...
Deze (Senioren) veel kleinere flat... is niet echt gemaakt op...tochtvrij...het ligt aan de wind richting...of extra kou stroom binnen komt...
werd gelijk dubbelop aan
energie rekeningen...
Het hout werk om de hoge ramen...is van ...Lawaaibomen hout...krimpt bij dit en zet uit bij dat...
Dan komen bij klachten...geheit 2 Mannen langs en gaan van alles na...constateren wat afwijkingen wgs de werking van het hout...
en dat was het dan...2 jaar verder...weer is klagen...komen geheid 2 mannen...etc. in die 9 jaren...dat ik hier woon...

Als geworeden Weduwe zijnde...In mijn eentje...nauwelijks lampen aan...in de nachten...de TV geeft al zoveel licht nl...
ook in de Daluren Tijd...Niet elke dag meer schone kleren aan ...maar om de dag...en de wasmachiene aan...in het Weekend!
Met de hete zomer...was ik wel ...elke dag even onder de douche...maar wel even...behalve op de echte Douche dag...dan
neem ik het er wel van...

Nou ja sumier beschreven...waarom ik geld terug kreeg...met zo is het nog...te doen! (Voor een gepensioneerde alleenstaande)
met leven in de dal uren Tijden...

(Hoe een Daluren life style uit pakt...De Jaar nota kwam...van de electriciteit...Ik krijg 220,29 euro terug!
Mooe tip dus ...vooral veel Bejaarden ...die geen werktijden verplichtingen meer hebben...om dat ook zo
te gaan doen...en vooral... de (vele) alleenstaanden...(in het land)...dan kan je alles ...helemaal zo indelen...als je zelf wilt...
Door het meeste...tijdens ...De Daluren Tijd...te gaan leven en Bewegen...
De klap op de vuurpeil...was...(ook met Variabele contracten dus...)...ik krijg... ook... met de Jaarrekening geld terug...van het Gas...149, 88 euro!)


https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

PS.

Met de tip over Finland...deze vergat ik bijna nog....en oja...Tip voor Duitsland...Hou geen (hetende vluchtende) Russen...(Hier en NU)... in het oude DDR gebied!!!)Anders...Een Donbas is er maar zo
door gecreeerd nl!!!)

:roll:

Ik las dit...
Metro-panel 8 sep 2022
Drugsgebruik op festivals normaliseren? ‘Samenleving moet op één lijn zitten’

Ik zie ze net... als vroeger...met het koppie er bij...uit en thuis en op het werk... toch liever met een gewoon rokertje...daar hebben we mede...de massale grote Vergrijzing van...
en ...de meeste Virussen...houden niet ...van rokers...

De meeste anties figuren ...hebben ...zelf wat... op hun Kerf stok...worden ter afleiding anties figuren...zo'n oa oa oa van Eerd...had beter
een Sigaar... bijtijds ...kunnen opsteken...ipv met anties roken aan te komen!!!)
want
daar hebben we mede...de massale grote Vergrijzing van...
en ...de meeste Virussen...houden niet ...van rokers...en de meeste Rokers houden niet
van anties
zeikzeurders... (die de prijs onbetaalbaar maakt voor de gewone Burgers inkomen
duurder maakt...dan de snuif en de pillengebruik...)met hun anties Roken...
en dat...in een Westers...hetend... Vrij land!
Ook...die van Eerd...had beter
een Sigaar... bijtijds ...kunnen opsteken...ipv met anties roken aan te komen!!!)
Daar...
komen ze dan mee aan...
Ik las dit...
Metro-panel
Drugsgebruik op festivals normaliseren? ‘Samenleving moet op één lijn zitten’

Ik zie ze net... als vroeger...toch liever...met het koppie er bij...uit ...en ...Thuis...en...op het Werk...
toch liever met een gewoon rokertje...daar hebben we mede...de massale grote Vergrijzing van...
en ...de meeste Virussen...houden niet ...van rokers...(En Rokers houden niet van ...die anties Flikkerijen figuren...op TV!!!)

Die van Eerd...had beter
een Sigaar... bijtijds ...kunnen opsteken...ipv met anties roken aan te komen...op TV en in de Winkel schappen...Met...Kijk
mij is... goed zijn... aan het doen zijn!!!)
https://www.ad.nl/binnenland/hummer-en- ... ~a844db8a/

:roll:

Wat ik het vaakst dacht...de laatste paar decennia...is
Ze moeten alle Sponsoren...Firma's en Bedrijven...
eerst nagaan...of het klopt...met die vele miljoenen tm in de miljard
te strooien...in de Sport wereld...

oa Hoeveel... betalen ze hun eigen personeel... per uur?

Kunnen die er gewoon van leven...en wat ontslaan ze allemaal om nog goedkoper
personeel binnen te halen dan eerst...
en hoeveel ...te... duur ...maken ze er hun producten ...en hoeveel betalen ze de Boeren...voor hun producten en
houden zeldf er 3/4 of meer van de vette winsten aan over...
om met die miljoenen...aan 1 of een paar sporters...Kijk mij is goed zijn...voor de Sport wereld...aan het doen zijn...
Maar...Hoeveel... betalen ze... hun eigen personeel... per uur?

(Kunnen die met de Landelijke vaste lasten er gewoon van leven...)of moeten ze na-geaapt van de USA er nog een baan bij nemen...in vrije tijd!!!)

En er niet ...de producten er duurder om maken...maar de vette winsten... moeten veel kleiner erom gemaakt!!!)

Daar zou... een Instantie ...(Met beedigde accauntens)...voor moeten komen...vooraf
de contracten...voor Sponsors....of ze het kunnen en mogen doen...die miljoenen
voor die ene of die paar...om...Kijk mij is...Goed zijn...aan het doen zijn...

Maar...Hoeveel... betalen ze... hun eigen personeel...tm op de werkvloer... per uur?

Daar zou... een Instantie ...(Met beedigde accauntens)...voor moeten komen...vooraf
de contracten...met...Sponsors....(vanaf alles boven een ton!)

(Of het Maatschappelijk tm op alle fronten verantwoordelijk is...met wat die
Sponsors doen...met die vele miljoenen...voor die ene... of die paar!
(En of er geen Witwas verschuivingen praktijken ermee...mee gaande is...met
die lieden...met Kijk mij is... goed zijn...aan het doen zijn...)

Maar...Hoeveel... betalen ze... hun eigen personeel...tm op de werkvloer... per uur?
(En hoeveel naaien belazeren ze de Boeren ermee...

En dan niet snel...er de producten
er duurder om maken...(voor de gewone klanten)...maar de vette winsten... moeten er juist
veel kleiner... erom ...gemaakt!!!)

en... ook dat nog...
die van Eerd...had beter
een Sigaar... bijtijds ...kunnen opsteken...ipv met anties roken aan te komen!!!)

Daar...
komen ze dan mee aan...
Ik las dit...
Metro-panel
Drugsgebruik op festivals normaliseren? ‘Samenleving moet op één lijn zitten’


(Nou sumier beschreven...dat denk ik... al decennia's...dus!)

Ik zie ze net... als vroeger...toch liever...met het koppie er bij...uit ...en ...Thuis...en...op het Werk...
toch liever met... een gewoon ...(en weer een betaalbaar)...rokertje...(ipv
een wereld harddrugs Pandemie te creeren...)...Al die (vak) fouten en missers en niks doenerijen...en 1 op de 2 scheidingen
etc. tegenwoordig...en overal mee massale stress...en groot ziekte verzuim...etc. etgc. egtc...is ergens van nl!

k zie ze net... als vroeger...toch liever...met het koppie er bij...uit ...en ...Thuis...en...op het Werk...
toch liever met... een gewoon ...rokertje...
ipv
met Niks mag...ook geen Sigaar etc. Met Kijk mij is goed zijn met een
glas water op de TV...en al die gemanipuleerde water TV tafels...is te gek... om aan te Zien!!!

De kosten daarvan ...is niet meer bij te houden zelfs...
met ...Al die (vak) fouten en missers en niks doenerijen...en 1 op de 2 scheidingen en die massale (al of niet gedekte...)
criminaliteiten...erbij gekomen...
etc. tegenwoordig...en overal mee massale stress...en groot ziekte verzuim...etc. etc. etc...is ergens van nl!

Ik zie ze net... als vroeger...toch liever...met het koppie er bij...uit ...en ...Thuis...en...op het Werk...
toch liever met... een gewoon ...rokertje...ipv Niks mag...ook geen Sigaar...

Ook...die van Eerd...had beter
een Sigaar... bijtijds ...kunnen opsteken...ipv met anties roken aan te komen!!!)


Wat ik het vaakst dacht...de laatste paar decennia...is
Ze moeten alle Sponsoren...Firma's en Bedrijven...
eerst nagaan...of het klopt...met die vele miljoenen tm in de miljard
te strooien...in oa...de Sport wereld...Kijk mij is goed zijn aan het doen zijn...

(Met 1 en een paar en wat circuitjes toprijk maken...en de rest... mag kapot van ze...

Dat is toch wat er gaande is...in een hetend rijk landje...(Gedekt en wel)
alles mag ...die ene... of... die paar
behalve...een Sigaar! )

:roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 25 sep 2022, 03:05

Looppas... :)

https://www.youtube.com/watch?v=8gLm0K5dOgU

(Wat vind jij ervan...vroeg een visite me...Ik zat niet echt op te letten ...wat op Tv gaande was...
Waarvan?
Kamer aarzelt over nieuwe Transgenderwet: meerderheid nog lang niet zeker.
Moet ik eerst opzoeken...waar het over gaat zei ik...
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b214ce0a/
Mensen die daar al tijden mee bezig zijn...kunnen het 't beste formuleren...lijkt mij...waar het exact over gaat...
Maar een grote meerderheid...lijkt er over te moeten stemmen...in de Tweede Kamer,,,
over een Minderheids Problematiek...

Zelf vind ik mensen die echte transgenders zijn...via operaties...moet het helemaal geen probleem voor zijn...bij
een Gemeente loket...Bewijs brief van de Operateur Chirurg...moet genoeg ...welk geslacht deze persoon...verder in het leven
mee door gaat...
Dat bewijs moet genoeg zijn...om get verkregen geslacht op het Paspoort te krijgen...en op alle Belangrijke Docimenten...
via Rijk en Provincies en Gemeentes...
maw Ik Zie daar geen enkel probleem in...
Maar met oa Paspoort hebben we ook met het Buitenland van doen...

Ik bedoel zomaar iedereen gaan geslacht vervangen...naar eigen dunk...Lijkt me ...niet logisch...
Een V in het paspoort en bij grens visitatie (waar te wereld dan ook)...blijkt het een M te zijn...
Dat kan gelijken op... Valsheid...Misleiding ed...en ze de Bak kosten...
(met er zit een valsspel aan...)en het doet ook teniet.....waar het voor bedoeld is...voor de echte Transgenders
die kunnen erom...niet serieus genomen woreden...(waar ter wereld dan ook)! (Dat klinkt omtrent...Als in dat kleine landje aan de Noordzee
ermee...Alles mag...behalve een Sigaar!)

Dus mannen die graag in Vrouwen kleding lopen...id geen Transgender...en degenen die zijn begonnen
met de hormonen...om later een transgender operatie te ondergaan...zijn nog geen...Transgender...
Men kan wel met kleding en voornaam...alvast veranderen...maar Wettelijk...tm voor het Paspoort ea belangrijke papieren...aktes ed.
moet er een echte Transgender Operatie
plaats hebben gevonden...Dat vind ik ervan...
Echte Transgenders... moeten ermee geen ene strobreed ...tegen gewerkt worden...door een achtergebleven Wet!
Die zijn Letterlijk en figuurlijk.. met wat ze zijn...Dat vind ik ervan...
en iemand
met verkleed kleren aan...en pruik en make up op ed.
misschien fijn om te doen...of leuk of aangenaam...
maar bij elke Visitatie (waar te wereld dan ook)...vallen die...door de Mand...(Als voor hen hetzelfde geldt als voor Transgenders...
Dat klinkt omtrent... in dat kleine landje... aan de Noordzee
ermee...Alles mag er...behalve ...een Sigaar!)

Nerderland is maar een klein onderdeeltje in het Wereld geheel!!! (Moet wel rekening mee gehouden!!!)
(Alles mag... omtrent... behalve een Sigaar)...Nou zo is men elders ...op de wereld ...er niet mee!
Een V in het Paspoort en blijkt een M...andere landen hebben daar hun eigen Wetten voor...bv. voor Valsheid in geschrifte ed...

Met visitaie en er staat een V in het Paspoort...dan komt er een vrouwelijke Douane...die betalsten over de kleren
die persoon...en heeft opeens een ...mannenhandel ...in haar hand...die schrikt zzich ongans...

Een Land dat...Grabbeltont...met de Wetten
lijkt... zo het... een ieder uitkomt...niet erg serieus met... De Wetten ...om te gaan!!!)

Op de NL TV noemen ze erg vaak...die dingen ook fout...Een Man met Vrouwen kleren aan... of een Jongen...noemen ze al
Transgender...ipv Travistiet! of een Zij...met Mannen kledij aan tm het mannen type haar ed...ipv Travistiet!

(Een Transgender
heeft hele zware Operaties ondergaan... en moet een levenlang medicijnen slikken...Dat is totaal wat
anders dan ...een man met zo... nu en dan ...met een jurkje an!

En degenen met het hormonen proces...velen houden het daarbij...of laten een halve operatie doen...
alleen de borsten erbij of juist dat weg...meer niet... bij elke grens of Cel...Visitatie (waar te wereld dan ook)...vallen die...door de Mand...(Dat ze niet zijn ...wat dan in het Paspoort... zou staan...)


Ter bescherming... van de echte Transgenders...het moet ...alleen... bij hun kunnen...in het Paspoort...en op alle
ooit examens gedaan...en op alle Aktes...veranderd kunnen...zonder enig probleem!!! (Ook voornamen veranderingen...in het Geboorte Bewijs ed dingen meer...)
(Om de dingen... zonder problemen te veranderen....(Evt Bij Loketten...een Ziekenhuis ...Bewijs...
van het totale Operatie type ...omtrent...gehad...tonen ...(evt met Fotootje erbij op)
is mi...genoeg!)

Maar ik zit niet ...in de Tweede Kamer...ik weet ook niet...of men er de dingen mogen splitsen...bv voor de ene groep
kan het wel... per Wet... en... voor de hele rest... niet! (En ...voor sommigen ...(Geduld is een Schone zaak)
per Wet....halverwege ermee...dus...nog ...niet!)

Zo ongeveer zo...denk ik er...wel over...
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Trusten Knf van LT) :roll:

_______________________________________________________________________________
PS.

Met er bewijzen ...aan de Overledene...
Dit hoort mi helemaal niet zo...
met de rug gaan staan...naar de Overledene...
Afbeelding

:roll:

__________________________________________________________________________

PSS.
Ik las dit...
Yesim Candan
Ik knip mijn haar af, wie doet er mee?
https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... ahsa-amini

2 Weken terug...
Ik knipte opeens mijn haren af...heb het al vele jaren...in een Paardenstaart...
De bel ging...
visite...die zei meteen...Wat zit je haar leuk...
Kortom ik had het al veel eerder... moeten kunnen doen...maar kreeg olpeens...die dag
pas er behoefte aan...
(Ik loop wel vaker op de feiten voor...)
Dus nu hoef ik er niet aan mee te doen...Ik waqs eerder dan...eh...Zij...Yesim Candan...er mee...
Ik vroeg de visite te kijken...of het er netjes recht af gekniot was...ze zei...het ziet er
kaasrecht eruit...
Ik knipte het ...terwijl het haar nog in de Paardenstaart zat...kort knipje dus...
en meteen goed gedaan...(Toch nog iets... goeds gedaan...op m'n oude dag...)

Ik las het artikel...
Maar in Nederland lijkt het op dit moment wel de omgekeerde wereld. Hier meldde de nationale racismecoördinator dat politieagenten en buitengewone opsporingsambtenaren (boa's) een hoofddoek moeten kunnen dragen tijdens de uitoefening van hun beroep. De timing van deze heropleving van de eeuwige hoofddoekjesdiscussie lijkt me niet zo gunstig, al begrijp ik beide kampen. Ik vind dat hoofddoek dragende vrouwen in ons land niet uitgesloten zouden moeten worden van de uitoefening van bepaalde beroepen. Ik begrijp ook dat het overheidssysteem om neutraliteit vraagt. Maar de discussie hierover valt even niet zo goed nu.

Ik denkdat het ook maar niets met racisme van doen heeft...als men tegen welke kledij dan ook is...
Racisme gaat mi...per definitie over... het Ras van Mensen ...en hun uiterlijke Kenmerken...

Kledij zaken hebben er totaal niks met racisme van doen zelfs...
Dat deze instantie voor kledij onderwerp...op komt draven...lijkt me niets relevant...
de nationale racismecoördinator

Wat me wel vaak opvalt is...Mensen vluchten uit hun land...om dit en om dat en om zus en om zo en om hier en om daar
etc.
Maar als ze geaclimatseert zijn...willen ...al de dingen van daar...hier terug zien...
en als ze dan... de zin niet krijgen...heet dat Racisme...
(Maar om hun Culturele daar zijn ze juist om gevlucht...er om weg gegaan
zo stront arm maakte die Cultuur het!)

Misschien ging het daar ...zo slecht of met zoveel armoedes gaande of allebei...juist om die
vaak verplichte culturele dingen...van daar...
mi dan moeten wij het niet in het land toestaan...anders creert het...de toestanden van daar...hiero!

Als bijna iedereen het Onderdrukking van de Vrouwen vindt...ook nu die Iraanse Vrouwen...en
daar willen ze van af...dan heeft het iets
bezopens...het in ons land...toe te staan...in een Vrij Westers land...

Ik ben dus erg voor Neutraliteit...
in alle Vak Beedigde beroepen in ons land...

Bezopen... om ze hier zo ...in Rijk en Provincies en Gemeentes Kantoren en loketten te zien...
dan spelen de mannen hiero... nog steeds de baas over ze...en worden ze nog steeds gemanipuleerd
onder het mom van een Godsdienst...moeten ze dat soort kledij dragen...
en een meter achter hun man lopen ed dingen meer...

Zolang die kledij niet is...bij een Godsdienstig Beroep...van welke Godsdienst dan ook...is het voor de
gewone Burgerij...beslist onnodig ...maar in Vrije tijd...moet een ieder het zelf weten...wat men draagt!
Maar pas op dit...in het Vrije Westen ...ondergeschikt tm Onderdrukt...aan hun man er
zo...erbij moeten gaan lopen...

De Vrouwen in Iran tonen wel aan...dat ze daar ...van af willen...
eng om naar Nederland te gaan...waar ze het via de wet...willen regelen...
nationale racismecoördinator
om zulks te moeten mogen kunnen dragen...in alle beroepen...zo niet...(Gaat de Tweede Kamer...er niet op in...staan ze dat niet toe... .dan heet het...Racisme...)(Dat is een vorm van Chantage...om hun zin te krijgen!!!)
Want het heeft... met Racisme... totaal niks... van doen zelfs...

De Vrouwen in Iran tonen wel aan...dat ze daar van af willen...
eng om naar Nederland te gaan...of er al te wonen...en vandaar erom gevlucht...waar ze het hier ...via de wet...willen regelen...
via dat...nationale racismecoördinator...

Nederland ...Let op uw Zaak!!!

Dat vind ik er van...


https://www.youtube.com/watch?v=HZg_oIEi2RU

:roll:

____________________________________________________________________________________________

Wat jaren terug...hadden ze grote Zorg...over een grote rotsblok in
de ruimte...die op een dag...onze Aarde kan naderen...

Toen schreef ik...op het Forum...
Gewoon met Raketten...met bommen die...een schuine duw geven... (Wiskundig Gezien)...op de juiste plek...
Juist omdat het luchtloos is daar...moet het... zo ...kunnen!
Pas op de v erkeerde plek met daaat...de ene kant geraakt gaat het juist richting Aarde
en de juiste kant geraakt...zwiept het de andere kant op...


Wat jaren later...
Amerikanen gaan ruimterots wegslaan om ooit de aarde te kunnen redden.
https://www.ad.nl/buitenland/amerikanen ... ~a5804557/

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

:roll:

___________________________________________________________________

Die reclame van Uneve...
Het jongetje krijgt een fiets van zijn Pa
dan fietst die om de hoek ermee...klinkt er een harde verkeers ongeval knal...
2 auto's tegen elklaar...

Het jongetje moet op Verkeers les...
Fietst Midden op de weg... kijkt niet op of om...en fietst op de Linker helft...van de weg
en krijgt ervoor een ...9.0???

:roll:

______________________________________________________________________

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

!

Bericht door LadyTroy » 26 sep 2022, 00:48

Astraal... :)

https://www.youtube.com/watch?v=LHOoJH7W2Lc

(Het leven in de Weekenden...in de Daluren tijd...valt reuze mee...
2 Wassen gedaan...gewoon op de Dag...alweer had ik dat...tijdens de was ophangen...dacht ik plots...
Hoeveel kost me dat...2 wassen gedaan... achter elkaar...
Alle decennia's ervoor...heb ik nog nooit...aan zoiets gedacht...

Ik heb veel TV gekeken...Gisteren...en...Vandaag...
en wel... de hele Dag en Avond tm in de Nacht...tijdens de Daluren tijden...
en geen extra lamp of Lampen aan...de TV straalt genoeg licht uit als die aan is!
Met Visite of Loge...doe ik wel ...een Lamp aan...

Met mijn 3 grote gllazen drinkens...en een Sigaretje er bij...zo in mijn uppie...zit ik er best nog comfortabel bij......vergeleken
met wat
ik op TV Zie ...aan Wereld ellendes...ook met alleen de TV licht erbij...aan...

Handig...Koffie en Thee... allebeide in een groot hoog glas...maak ik tegelijk...met de hete water ketel...
Als je zoiets ... zeg 3x per dag doet...en 7x per week dat...en...dat ... per maand...dat spaart veel Energie uit!
en krijg ik als oudje...toch genoeg voor de...Broodnodige...Vocht Balans...met een hoog glas koud Water erbij...met een schijf citroen erin...
Veel oudjes gaan opeens dood...wgs veel te weinig Vocht tot zich genomen...
Vooral met die hete dagen ...zelfs weken...dito met een warme cv aan...dan stapelt de vocht te korten zich op...in het lijf en
opeens ...is het... gedaan...1 of meer Organen...begeeft het zich dan... Kijk niks te gek op...dat is... Het Hart!
Veel...Oude
Mensen ...blijven hetzelfde drinken...en denken dan...daar doe ik het altijd al goed mee...en hebben ze een de Zorg omgeving denkt dat vaak ook! Bieden altijd hetzelfde als drinkens aan...uit en thuis en in Instellingen ook...
Vooral met die hete dagen ...zelfs weken...dito met een warme cv aan...zelfs maanden...
Vaak
snapt niemand wat...van die...plotse...Oversterfte...in het land...

Oke mi dat nu genoeg goed uitgelegd!

:roll:

___________________________________________________________________________________________________

Ik denk...dat die GAST ...Bij Umberto Tan...Rooyakkers...als tip...naar een Therapeut moet ...van het type...om zich is lekker
echt goed te kunnen uiten...want die zit met bakken vol stress...na die 100 niet mogen praten...uit en thuis ...en dan nog die
spannings weken en dagen tm de Operatie zelf...er voor...

Zulkse type stress...bij zulkse Operatie Patienten...ook al mogen ze ...na 100 dagen weer praten...is erg slecht voor het...Strotten gebied!
(En kan dan...om al die... ingehouden stress... dezelfde ellendes... weer gaan opbouwen...)!!!
Vandaar de Tip!!!

:roll:

_______________________________________________________________________________________________

Ik heb weer genoten van ...de Duizend Poot...Marleen Stelling...
met haar...Programma...Bid...Bedank...Bewonder
https://www.npostart.nl/bid-bedank-bewo ... ON_1342629
Die Bid, bedank, bewonder Gaste
Die Harriette Verwey... is trouwens ook ...een ...fantastisch...Wonderlijk...type Mens... van nabij...
(Zulks zou meer op TV moeten kunnen komen!)

:roll:

_____________________________________________________________________

De Eucheristie van deze Zondag...werd behoorlijk slecht gefilmd...
vb
Als het allerbelangste van de RK Dienst gaande is...gaan ze filmen op de gang... van die Kerk...
en sowieso werd er niet dichtbij gefilmd...

Ik vond de gekozen liederen echt niet mooi...en de zaal...of heet dat...Het Schip...zong nauwelijks ...tot niks...
maw Een erge... niet ...inspiratie... dienst... werd dat...de enige... die inspireerde was...De Doven Vertaler...(Volgens
mij... slaan ze die altijd over...met... een HHostie... te geven...)
(Zou ook gewoon in beeld moeten...Organist...Koor en ...Doven Vertaler...dat die ook mee doen...Ze lijken sowieso
altijd... te worden overgeslagen...bij die Roomse ...Kerk Diensten!)

:roll:
______________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=NXfydZiIcmY

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 26 sep 2022, 16:36

Straal,

Ik las dit
Waterbedrijven waarschuwen: voor toekomstige generaties dreigt tekort aan drinkwater
https://www.ad.nl/binnenland/waterbedri ... ~ae052a63/

Toen jij al, op ons vorige forum, waarschuwde, over water te korten, komen er, als we zo door gaan, met
ons landje, vol te stampen, leek het onmogelijk, in dit natte regen landje. Nu jaren verder, las ik dit
artikel, over water tekorten.
Als bijna altijd, vroeg of laat, krijg jij, altijd gelijk, met je voorspellingen, dat viel me in de jaren
er wel aan op.

Met die rots blok, in het heelal, op de aarde af, weet ik nog, je schreef toen, gewoon een zwiepert geven,
in dat, luchtdrukloze gebied, is dat makkelijk zat. Maar ze moeten het wel, op de juiste punt doen gaan,
anders komt het juist, op de aarde af.
Dat schreef je jaren geleden al, er over en van de week, met dat artikel, las ik, dat ze dat, nog gaan doen ook.
Wat onmogelijk leek, wat je toen er over schreef, ha ha ha, Ik moest echt lachen, toen ik dat artikel, van de week las.
Ze gaan het nog doen ook. Ha ha ha

Ik hoop, dat we de regentijden, najaar en voorjaar, hier in het Limburgse, gewoon goed door komen,

Nou meid, je vermaakt je wel, in de daluren tijden. Ha ha ha
Maar de uitkomst ervan, is wel, jij krijgt geld terug, en de meeste andere mensen niet, die moeten veel meer betalen.
Je moet er maar op komen, te gaan leven, in de daluren tijden. Ha ha ha

Ik wens je een goede nieuwe week to
https://www.youtube.com/watch?v=x3aGlKYlEiY
Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 27 sep 2022, 01:26

Raalte... :)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

(Ik heb gekeken in deze nacht...naar dit...

Livestream
NASA doet live verslag van de missie,
https://www.youtube.com/watch?v=4RA8Tfa6Sck

Ze hebben de raket wel ...op die rots in de Kosmos laten pletteren...maar of de rots nu... van baan richting veranderd is???
Afwachten is dat...

Dat weten ze nog niet...legt men hiero uit...
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/am ... ~b4420434/

:roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...
Topman van vegan vleesvervangers Beyond Meat opgepakt omdat hij in neus van man beet...

Die had schijnbaar... dringend behoefte ...aan...vlees...Die Vegan Topman...

:roll:

___________________________________________________________________________

Ik las dit...


30 jaar cel geëist tegen Nederland­se klusjesman die vrouw (70) beroofde en doodsloeg in Spanj3...

In Nederland krijgt iemand die... ZWANGERE VROUW HEEFT GEDOOD...EN JAREN DE NABESTAANDEN NIET LATEN WETEN
WAAR HIJ HAART ACHTER GELATEN HEEFT...

Vonnis...15 jaar...(??????)

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Mag je te hard rijden als je vrouw moet bevallen?

Dom om zolang gewacht te hebben...dat het een...spoed geval...geworden is...
moelijk zulkse vragen...
Er zijn wel meer redenens om ontzettend hard te moeten rijden ergens heen...
Menselijk gezien...moet het wel kunnen...(vind ik)
maar als jezelf
het gevaar ...op de weg bent ermee...voor anderen en ook voor jezelf...als ik zo ga denken...ben ik er weer tegen...

(Als het om de Getallen gaat...is de stand (+0) en (-0)...(op de 4 Quadranten)
bij de Particuliere) ...Bestuurders ... als je vrouw moet bevallen?
(Zonder alcohol en zonder Drugs in de mik)
Zo ongeveer pakt het uit...bij een dodelijke Ongeval...met zulks)...
(Op de Getallenlijn van Het Zijn)(op de 4 Quadranten)

Maar
met Spoed...Beroeps voertuigen...met zulkse hoge snelheden...(+0) en (+0) mits het om een werkelijke Beroeps actie is...)

Zo ongeveer pakt het uit...(Zonder alcohol en zonder Drugs in de mik)
bij een dodelijke Ongeval...met zulks) (Op de Getallenlijn van Het Zijn)(op de 4 Quadranten)
bij de Beroeps )...Betuurders ...met zulks...

:roll:
____________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Acute problemen
Drinkwaterbedrijven vrezen nieuwe klanten ‘nee’ te moeten verkopen...

:roll:

__________________________________________________________________

Ik las dit...
TV-RECENSIE
‘Neven van Eus’ laat zien: dé Turk bestaat niet, zelfs niet in Turkije
In het tweede seizoen van De neven van Eus (NTR) neemt Özcan Akyol de kijker opnieuw
mee naar het geboorteland van zijn ouders. Met redenen omkleed kan hij uitleggen
dat ‘de’ Turk niet bestaat, zelfs niet in Turkije.

Ben ik het niet mee eens...Natuurlijk bestaan er Turken...

Maar hun afkomst kan van elders af zijn...zoals met
de meeste landen...op de wereld...iK DENK DAT BIJNA ALLE AMERIKANEN...VAN ELDERS VANDAAN KOMEN...

In menige Oorlogen en vooral Godsdienst oorlogen...eiste men dat men die bepaalde Godsddienst gingen aanhangen
anders werden ze afgeslacht...of een hele Regio werd plat gelegd...

Zelfs in ons tijd...in de tijd van Bin Laden...werden er daar...Joden en Christenen en Ongodsdienstigen...vermoord als
ze geen Moslim werden...

Veel Groepen
oa ook in Turkije waren helemaal geen Moslims ...ook die Eus en familie...z'n type Godsdienst niet
maar... voor de lieven vrede en behoud van lijf en leden...noemden ze het...een tak van de Moslims Godsdienst...
is het...en werden alzo...geaccepteerd...ook in de andere hetende Moslim landen...

(In het Eeuwige Hiernamaals...is het Moslim Zuil gebied...erg smal...en dat van de Christenen ook...maar wel minder smal...
en dat van de Communisten is er... het smalt...vergeleken met de aller grootste breedste Zuil ...De Boeddhisten...er...die hebben
er het aller grootste gebied...(Die hebben... de minste Mensen gedood...in alle eeuwen...het minste mishandeld en het minste etc...
etc...etc....)

(Op de Getallenlijn van...Het Zijn...)De Wet ...
geldt voor alles en overal...hetzelfde...Je mag geen Mensen doden!
(Vanaf zwanger...komt de Ziel er tussen 4 maanden en 6 maanden erin...vanaf die tijd geldt het...
Mens mag geen Mensen doden!)

(Verdedigende gedood... is weer wat anders!)(+0) en (-0)
Dan
Zonder echte verdediging... is als aanvaller...is het (-0) en (-0)

HOOFDfACTOR 28 ...IS HET ALLER GROOTSTE GEBIED ...ER!
:roll:
___________________________________________________________________________

Ik las...
Spullen van de kinderen alleen in overleg wegdoen?
Elke week legt Annemiek Leclaire een lezersvraag voor aan deskundigen.

Het antwoord van een...Ervarings Deskundige is...
Tijdens een druk werkleven en druk thuis en druk met altijd wel een study doen...druk druk druk...
deed ik iets...geheel onnadenkends...maar dacht...tussen alle druktes door...is echt is...goed te doen...door de Kinderkamer
is...een echte grote opruim beurt ...te geven...

Hoe dat uit pakte...

Als mijn Tweeling Zonen...een vroege Jeugd Trauma hebben...over gehouden...Bewust of Onbewust...is het deze...

Bij hun geboorte kregen ze... van een kennis van mij allebei...een hele grote
lappenpop...erg mooi om te Zien...

Ze namen elk dat altijd mee naar bed...
Vanaf de Kleuterschool tijd...namen ze het niet meer mee in bed...en lag het ergens in een hoek van de
Kinderkamer...

Na de zoveelste was beurten gehad.....was het mooie er wel van af...
en ze deden er totaal niks meer mee...

Een Tweeling ...hebben samen vaak erg veel Speelgoed...ook van gezins...Vrienden en Kennissen gekregen...

Op een dag...wilde ik dat iks gaan opruimen...en wat stuk was en versleten ed... weg gooien...

Nou huilden die twee van mij... eigenlijk nauwelijks ooit...

maar toen... ze me vroegen...waar is onze Slaappop?

en ik zei...Die zag er niet meer uit en jullie deden er niks meer mee...was
helemaal versleten...ik heb het weg gegooid...

Nou een groot explosief gehuil brak los...van 2 tegelijk...was...bijna niet... te stelpen...

(Zo zielig was dat...en...(voor mezelf ook)...het kon niet meer...ongedaan gemaakt!)

(Kortom
ik heb ze toen beslist... op Jonge leeftijd ...een...Trauma... bezorgd!)

(Want de dingen...lijken schijnen...lang niet... voor allemaal hetzelfde...en emotie der dingen...ook niet...blijkt wel...)


Annemiek...Het antwoord van een...Ervarings Deskundige Ma...is...
Dus... iets weg gooien... zonder het ze... te vragen...dat heb ik ...nooit meer gedaan!

Nou ...zo kan die wel weer...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie