WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2022, 02:33

Tegendelen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk
(Ik heb op de BBC TV gekeken...was een hele zit...
https://www.ad.nl/video/productie/kist- ... rgh-326999
Ik viel een poos in slaap onderwijl...werd wakker en zag nog steeds ...het zelfde beeld...van de korte stoet...
Met Diana indertijd...die rouwauto kwam vol met bloemen aan...
dus vandaag ...met die lange rit...was het beslist erg saai...de auto... met de overleden Queen...van Balmoral naar Edinburgh toe...
Eigenlijk zit je dan naar ... Geschiedenis te kijken...van dat Engeland...

Bij de NOS hadden ze een videootje...over dit...
https://www.ad.nl/video/productie/zo-we ... ing-326764
Jammer dat er geen link bij was...want je kon daarop zien...hoe de start... van de nieuwe Koning van Engeland was...
met een bak chagrijn...van zich af...omdat de schrijftafelschikking ...van de de Accession Council... ofwel van de de toetredingsraad...
hem niet beviel...
Smal videootje
Koning Charles geïrriteerd
https://nos.nl/
(Misschien is ...alles... hem toch teveel...zo op z'n oude dag...zo voorbij de Pensiengerechtigde leeftijd...)afwachten maar...wordt dat!

_____________________________________________________________________________________________________________

Ik las net dit...
Kan ik mijn buren vragen hun hond niet in de tuin uit te laten?

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/01/ka ... 2-a4139542

mi als je eenmaal begint met buren irritaties...te gaan zeggen...kan het snel...over en weer gaan...
want de ander kan vragen...
of dat geklets... in de tuin van ze...(van de buren naast)...tijdens eten en borrelen ed...is afgelopen is...want dat klinkt
door alles heen...tm tijdens ...de TV aan... ed dingen meer....
en als ze dat ...laat doen...kletsen in de tuin...worden de slapende Kindertjes er wakkker van...Dat komt dan op ...die buren af...

Misschien is de tip...die buren van de hond...is uit te nodigen...gezellig met ze te eten...
in de tuin...
en onderwijl...moeten ook zij dan... de stront lucht... tot ze krijgen...tijdens het eten in de tuin...
Dus zonder wat gezegd...(helemaal niks over zeggen)...dan
ontdekken ze het... zo ...van zelf wel....die buren van de hond...dat je je hond... beter niet kan uitlaten
in je eigen tuin...

_____________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Annuleer
Plus Artikel
Grote dag van Charles overschaduwd door zijn eigen zonen...

Ik heb altijd het idee gehad...dat en William en Harry allebei verliefd op Kate waren...
En die Harry sjouwde er tijden rustig achter aan en met mee...overal naar toe...
(als een soort derde wiel) ahw
zijn recalcitrante gedrag begon...(niet alleen met gedrag...zelfs zijn loopje werd er zelfs naar en nog steeds) toen het
echt serieus werd...tussen William en Kate...
en vanaf die 2 getrouwd...werd het heibel in de keet... in de kop van Harry...
zijn recalcitrante gedrag begon...(niet alleen met gedrag...zelfs zijn loopje werd er zelfs naar en vaak...nog steeds)
(Nou ja zo heb ik die toestand jaren gezien...tot die Harry met een eigen vriendin aan kwam zetten
en ermee ging trouwen...)
Na veel heibel achter de rug...
tijdens het overlijden en begrafenis van zijn Opa...liepen Harry en William samen op...en nog steeds... zag je dat gedrag
doen richting William...(recalcitrante gedrag ...niet alleen met gedrag...zelfs zijn loopje... werd er naar... en is
vaak...nog steeds te zien...tm met...onverschilligheids gedrag...)

Kortom...Ik heb altijd het idee gehad...dat en William en Harry allebei verliefd op Kate waren...
En die Harry sjouwde er tijden... rustig achter aan ...en met mee...overal naar toe...
(als een soort derde wiel) ahw

zijn recalcitrante gedrag begon...(ook buitenshuis met weekend en feesten uitjes)
met gedrag...een Prins onwaardig zelfs...
(niet alleen met gedrag...zelfs zijn recalcitrante loopje werd er ...naar ...en nog steeds) vanaf...toen het
echt serieus werd...tussen William en Kate...
Zo Zie ik ..ongeveer ...die Harry aan!
Dus (ook recalcitrant)...vanaf zo ver mogelijk weg...van alles en iedereen...in het Paleis...
om zo een eigen leven trachten op te bouwen...
Is die in Engeland...om familie omstandighedens...(zelfs ten koste met zijn hele goede
band met zijn oude Oma)...lijkt hij wel ...(als een Puber die (heel erg Kinderachtig)...dat zijn zin niet krijgt gedrag)
en daarom...tegen... alles... en iedereen...aan te willen trappen...(en...nog steeds!)
Zo Zie ik ..ongeveer ...al vele jaren...Zie ik...die Harry!
(Die maar... niet echt... volwassen.... lijkt te worden...)en gehuwd ...en inmiddels ...Vader van 2 Kindertjes
moet die is... van dat puberale gedrag af!) (Thats the question!!!)

_________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=KkhmyaWHeKg

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 12 sep 2022, 14:14

Delen

Zou best kunnen, allebei verliefd, op hetzelfde meisje. Ha ha ha
Maar ik meende, dat die Harry steeds jaloerse werd, op zijn oudere broer, die van huis uit en er buiten,
belangrijker werd, als eerste troonopvolger, na zijn pa.
Zal wel, in meer koningshuizen spelen, die dingen, een altijd soort van blijvende jaloezie, omdat
de ene in het gezin, meer lijkt, dan de anderen.
Naar is dat, met die doorgaande pubergedrag, van die Harry, ging wel erg opvallen.
Nou ja meid,. wat kan ons het schelen. ze zoeken het, maar mooi, zelf uit.

Ik vind, jouw gedachtes, dat de eu die energie zaken, moet oplossen, de eerste meest
logische gedachtes, er over gelezen!
Anders komt hier, hetzelfde risico, als in die bananen republiek landen, en derde wereld landen,
met binnenlandse oorlogen alsmaar, gevolg een land vol met armoedes en honger en oorlogen.
Jouw kijk, op die zaak, vind ik best, duidelijk zat!

Ik zie op tv , weer die oktober actie, over het roken, en denk dan, waar bemoeien ze zich mee,
het wordt te erg voor woorden, wat ervoor in de plaats kwam, allemaal depressies en burnouts en
massaal aan de drugs snuif en pillengebruik, en anders wel pillen per recept, dat bereikten
ze ermee steeds en gewone producten net zo duur maken of nog duurder, als het effe kan.
dan kopen ze, de veel goedkopere snuif wel en die pillen en worden er, weer erg rijk van.

Ik weet er ook eentje LT.
Het anties roken, heeft geen gelijk, dat niet rokers minstens 5 jaar ouder worden, want de
oudste mens , in het westen ooit, werd 122 jaar en rookte tot haar 118 jaar en het oudste niet
rokers mens, werd 117 jaar.
Daar worden de rokers juist, 5 jaar ouder, dan de niet rokers!

maw ze kletsen maar wat aan, met hun anties, de harddrugs zal ze wel meer opleveren,
dan het gewone rokertje. Ik las eens, ook in menige staat zelf, met hun anties!
Maar nogmaals, ik snap niet, waar ze zich allemaal, mee bemoeien, met al die anties, over gewone
producten, via de media, op ons af.
Die man, die nu de anties oktober, op tv doet, verspreid zelf, al vele jaren,
smerige uitstoot, de regio's in!

Ik rook niet eens, maar zie wel, al die anties, belazelarijen ermee.
Op vakanties, is elders, een pakje , nog steeds 2 euro, Dat gejat, dus bij ons ermee. Jatten
waar ze jatten kunnen, via gewone producten en jij noemt het, de wereld harddrugs
pandemie, is ervoor in de plaats gekomen en erg veel depressies en burnouts, ervoor in de
plaats gekomen, erg veel zieken, ook op het werk, omdat niets mag meer, nou ja een
glaasje water, mag nog, met vergaderen, en in de pauzes!

Nou meissie, we gaan steeds meer, de herfst in, hopelijk wordt het geen, verzuip herfst,
in ons Limburgse!

Hou je taai en een goede nieuwe week. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2022, 17:56

Lentebloesem... :)

(Ik las net dit...
Drugsgebruik op festivals normaliseren? ‘Samenleving moet op één lijn zitten’
https://www.metronieuws.nl/panel/2022/0 ... maliseren/
1 en al promoten... voor drugs is dat en doen...of dt al heel gewoon is...
Dat is wat er gaande is...met die anties roken ...doen of dat het slechtste is...met een product...waar wij
de massale grote vergrijsing mede van hebben...en dat steeds duurder laten worden en de hardrugs seeds
goedkoper laten worden...en dan nog zit er vette winsten aan...tm voor kindertjes in de wijken
op de straat!
Een hele crimiewereld slepen die ...met zich mee...en sindsdien...de Politie is niet meer... aan te slepen en ook
de veiligheidsdiensten niet...Terwijl het land ...met de rokertjes... juist zo... gezellig is en was...

:roll:

_____________________________________________________________________________________________

Ik tracht dit te snappen...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... rkomt-geen

Valt me tegenwoordig steeds vaker op...vanuit de Politiek meteen verbodens klanken...zonder het
terdege eerst...van allerlei Mensen... uit de maatschappij gehoord...en overlegd ...er over...
Ik heb hier ook geen verstand van...
vind alle gedachtes er aan...walgelijk...maar hoe ...alle verbodens ermee zouden gaan uit pakken...geen idee...
De meeste anties ...pakken... via andere wegen...vaak veel en veel erger uit...
en met Kinderen...moet het echt niet ...nog erger worden...dan het al erg is...
Psychologen en Psychiaters en Wijkwerkers ed met werkervaringen ermee...die zouden ze toch eerst
moetenhebben gehoord...ipv klakkeloos... te gaan verbieden...

:roll:
__________________________________________________________

Ik las dit...

INTERVIEW ADVISEUR TOPBESTUURDERS
Manfred Kets de Vries coacht al decennia topbestuurders: ‘Ik ben
vaak onaardig. Ik schreeuw soms, beledig ze’
Hij houdt topmanagers vooral een spiegel voor, want aan
zelfkennis ontbreekt het hun dikwijls. Daarbij neemt de 80-jarige econoom en psychoanalyticus geen
blad voor de mond: „Ik ben vaak onaardig.”

Van dit ...denk ik...wat is het verschil...met de Top Sport Coaches...waar zoveel deining om is alsmaar...
mi doet of deed... deze econoom en psychoanalyticus... precies hetzelfde!

:roll:
_______________________________________________________________________________________

Over deze... moest ik best ...lang nadenken...
want ergens ...maakt die verschil...tussen Migranten en Allochtonen...
terwijl ...ik weet ook niet alles...maar ik denk...dat ze... allebeide...hetzelfde zijn...
(Misschien wel...via verschillende wegen...ons land...binnen komen...)

INTERVIEW
‘Migrant belast sociale zekerheid relatief weinig’
Econoom Olaf van Vliet berekende wat migranten uit Midden-
en Oost-Europa de Nederlandse sociale zekerheid kosten,
vergeleken met ‘autochtone’ Nederlanders. Is dat cynisch?
Het verheldert in ieder geval de discussie,
zegt de onderzoeker.

ik weet ook niet alles...maar ik denk...dat ze... allebeide...hetzelfde zijn...
Migranten en Allochtonen...

(Maar...Misschien wel...via verschillende wegen...ons land...binnen komen...)
Hoe ze ook moge heten...omdat het woord Allochtonen niet meer mag...heten ze allemaal Migranten!
Binnengekomen...
(Met korte trajectes...Via gemengd getrouwd...en via Universiteiten...
en 20.000 tm 40.000....Met lange trajectes via AZC's ...of togs onbekend...via Illegaal... maar de meesten...zonder
problemen ...meteen binnen
groot massaal... (wel tm 160.000 per jaar)...via Grootbedrijven)
Hoe ze ook moge heten...omdat het woord Allochtonen niet meer mag...heten ze allemaal Migranten!

Ik denk niet...dat die Rekenfiguur Econoom Olaf van Vliet ...(om maar wat te noemen)...ooit heeft mee berekend...hoeveel
alle wegen verbreden
telkens weer... ons het landje...ervoor kost...via de
Belastinggelden...en bossen ervoor om moet etc...(Want... ze willen ...naast een huis...ook wel...allemaal... een Auto!)

Nou ja ...dat was weer... een dagje krant...(met de type-oefeningen) Fijne avond allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.

Ik zat te denken...
Als de Allochtone Gemeenschap (van welk ras dan ook) geen huis heeft...voor hun kinderen...
of gaat bevallen zonder huis...Dan komt de Kinderbescherming erbij te pas...
Hoe
zit dat... met Migranten...omtrent ...Gezinsherenigingen...zonder huis???
Het is dus mi
niet echt logisch...Hoe
zit dat... met Migranten...je gezin... te laten overkomen... en Oma's en Opa's etc...terwijl
jezelf ...nog geen eens... een huis hebt...
Zulks leggen ze er nooit bij uit...maar eh...
Als in de Allochtone Gemeenschap (van welk ras dan ook) geen huis heeft...voor hun kinderen...
of gaat bevallen ...zonder huis...Dan komt de Kinderbescherming erbij te pas...tm de Kinder Rechter ed.
Hoe
zit dat... met Migranten...omtrent ...Gezinsherenigingen...zonder huis???
(en die hereniging ...zonder nog een huis...moet van de EU???)
(Leg die dingen ook is uit...op de buis!!!)
(Kort geleden ...moesten de lands inwoners 7 a 8 a 9 jaren wachten op een huis
dt is nu al...11 a 12 jaren!!! (Wat gaat er dan zo massaal voor?
Binnengekomen...
(Met korte trajectes...Via gemengd getrouwd...en via Universiteiten...
en 20.000 tm 40.000....met lange trajectes via AZC's ...of tigs onbekend...via Illegaal... maar de meesten...zonder
problemen ...meteen binnen
groot massaal... (wel tm 160.000 per jaar)...via Grootbedrijven)
Hoe ze ook moge heten...omdat het woord Allochtonen niet meer mag...heten ze allemaal Migranten!

Valt me vaak op...Links wil wel... alle Allochtonen Migraten binnen halen...maar niet
het wegennet erom...verbreden... en bossen erom...(Dus al die vele zwaar ongezonde files...dan
weet je hoe dat komt...) ...Links wil wel... alle Allochtonen Migranten ...binnen halen...maar niet
het wegennet erom...verbreden!!! (Daar zijn ze ...op z'n Groen Links... dan weer tegen!!!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2022, 04:18

Bloesem... :)

(Ik las dit...
Kabinet denkt aan noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen

Ik ben het er niet mee eens...mi Ze zouden alles moeten opvangen...iedereen hetzelfde laten
betalen als altijd ...qua verbruik...
en de rest moet de Staat en/of de EU betalen...
Zij hebben het ook veroorzaakt...nl!

En wat te zeggen over zinnen...volgend jaar...
Zeiden ze in 2021 ook over de Pensioenen...volgend jaar worden die verhoogt...het is nu al September...2022
en nog steeds is er niks verhoogt...

Als ze dus zeggen...we betalen het of regelen het volgend jaar...de energie rekeningen...
dan doet het me daaraan denken...
over de Pensioenen...volgend jaar worden die verhoogt...zeiden zein 2021
het is nu al September...2022
en nog steeds is er niks verhoogt...

Het volgende probleem is...(wat sinds eh...gaande is...) ze bedenken wel weer ...een boxje ...bij de belasting...waar ze het
weer terug halen...
maw Je schiet er niks mee op...
met wat ze zeggen...ook niet over...volgend jaar...
Dat ontdek je... dan pas...het jaar... daar weer op...
(va eindelijk...meer inkomen...)...ze bedachten wel weer ...een boxje ...)...bij de belasting...waar ze het
weer terug halen...
(va eindelijk...meer inkomen...)(en de huren extra laten stijgen...waarmee ze het weer...terug halen...etc etc. etc.)
vb
AOW steeg 15 euro...per maand...de huur stijgt 50 euro...per maand...)etc. etc. etc.
(va eindelijk...meer inkomen...)(en de huren extra laten stijgen...waarmee ze het dubbel en dwars...weer...terug halen...etc etc. etc.)

Een miljoen mensen zakken door de hoeven...door de energie prijzen en andere vaste lasten stijgingen
en het Kabinet
denk na...
Ik las dit...
Kabinet denkt aan noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen...

ipv al die vreselijke ingewikkelde methodes...en persoonlijke afgangen voor de burgers ermee...etc.
Ik ben het er niet mee eens...mi Ze zouden alles moeten opvangen...iedereen hetzelfde laten
betalen als altijd ...qua verbruik...
en de rest... moet de Staat en/of de EU betalen...aan de energie Maatschappijen...
want...
Zij... hebben het ook... veroorzaakt...nl!

En met die vele miljarden opgeschroefde winsten ...van de energie Maatschappijen...zij zijn... de Groot aandeelhouders...dus stroomt het
(dan opgevangen betaalde geld voor allemaal)... zo ook weer ... terug...de Staat kas in!

maw doe maar weer gewoon ...met de energie rekeningen...zoals altijd... naar verbruik...dat moet de Staat en/of de EU regelen
VOOR ALLEMAAL!!!
en het verschil... betaalt de Staat...
En met die ...vele miljarden opgeschroefde winsten ...van de energie Maatschappijen...zij (De EU Staten)...zijn... de Groot aandeelhouders...dus stroomt het
zo ook weer ... terug...de Staat kas in!

maw Waarom
zo moeilijk doen...(en wachten... op bakken ellendes ermee...in het land???)
als het...zo makkelijk ...(en zo simpel... en... zo eenvoudig)...het kan...
maw
Ze hadden het (...ook zelfs ongemerkt)... meteen ...(op moeten vangen)
zo kunnen regelen...De Staat en/of de EU!!!

Gewoon ...met de energie rekeningen...zoals altijd... naar verbruik...dat moet de Staat en/of de EU regelen
VOOR ALLEMAAL!!!
en het verschil... betaalt de Staat...aan de energie Maatschappijen!!!

Zij... (De EU Staten)...zijn... de Groot aandeelhouders...dus stroomt het
(die vette winsten ermee)... zo ook weer ... terug...hun Staat kas in!

ipv na vele maanden...
Ik las dit...
Kabinet denkt aan noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen
(Dan gaat het over de laagste inkomens...maar iedereen (Grootbedrijven en Klein Bedrijven en de Burgerij
Instellingen etc. etc. etc. heeft er ellendes van (Op de rijken na!)
maw
Ze hadden het ..(.ook zelfs ...ongemerkt...)... meteen ...toen... maanden terug...VOOR ALLEMAAL!!!
(het op moeten vangen)
zo kunnen regelen...De Staat en/of de EU!!!

Erg heel erg...na al die maanden dit te lezen...
Kabinet denkt aan
noodfonds voor mensen die energie niet meer kunnen betalen
(Meestal zijn dat... ook weer... leningen!)De ellende... al die vreselijke ingewikkelde methodes...en persoonlijke afgangen
voor de burgers ermee...etc.in het land...is zo niet te zien... maar mooi verpakt ...
methode ...is dat!)


ipv
maw (Ze waren er zelf de oorzaak ervan!!!)
Ze hadden het ..(.ook zelfs ongemerkt...)... ...Meteen ...toen... maanden terug...VOOR ALLEMAAL!!!
(op moeten vangen)
het kunnen regelen...De Staat en/of de EU!!!

Beter laat... dan nooit ...De enige juiste ...en beste en discriminatieloze VOOR ALLEMAAL!!! en simpelste
methode...(en wel van de metene)...Het kan dus...alsnog!!!

Zo denk ik er over...
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2022, 06:28

Emmer... :)

(Als ik lees over Zorg Personeel te weinig...
moet ik altijd aan vroeger denken...

Ik had het diploma... Kraamverzorging op zak...en het Diploma B-Verpleegkundige
(en ook stage Neuro Chirurgie OK)(dat laatste werd ook nergens afgerond ...met een Certificaat
of met een moduele ...of je het nooit gedaan had...lijkt dat dan!)

Ik ging de A- opleiding doen...
wat me opviel...zo gauw men ging trouwen of een Kind kreeg...moest je de opleiding uit...
Maar met
zoals ik ...in de A...wel afgeronde stages had gedaan...Oogkliniek... Neurologie ...Interne afd
en een complete
theorie en praktijk Kraamverpleging... examen...pos afgerond...daarna mocht ik naar de Couveuze afdeling...
Als men... waar dan ook om...de opleiding moest staken...
zat je met niks...
Of je in de A-Verpleging ...nooit gewerkt had...want je hebt niks te tonen ervan...

Niks aan gegevens...geen Stage certificaten geen Kraam Verpleegkundige Module...
niks...
maw
als je later... wel weer kon werken...begon je ahw met niks...in de A...
dus velen... gingen niet terug de Verpleging in...gingen totaal wat anders doen...

ipv
Elke stage certificaat ...en elke behaalde module...als dat bestond...kon je dan op terug vallen
qua werk plek niveau ...en qua inkomens plaatje...Maar dat bestond niet eens...
Als de hele A...opleiding niet was afgerond...dan zat je ...met niks...

En daarmee kwam men geregeld... met personeels tekorten... ervan...
Als vooral de vrouwen ...een poos eruit geweest waren...en er weer in terug wilden...moesten
ze alles over doen...met dito laag niveau inkomen...
dus velen... gingen niet terug... de Verpleging in...gingen totaal ...wat anders doen...

ipv. zelfs zonder verder te gaan laten opleiden...hadden velen...opnieuw gaan werken...op certificaat niveau en
of...op modiole niveau...kunnen werken in de Zorg...

Maar zo zat het dus niet in elkaar...en het valt me op...nog steeds niet...

ipv met Module afgeronde Kraam Verpleegkunde...zouden die gewoon op de Kraamafdelingen kunnen werken...
in de A- Ziekenhuizen...met stage certificaten op zak...dito...Oogafdeling...Neurologie...Intern afdelingen...
en Couveuze...afd...ipv zoiets bestaat niet eens...er certificaten ervoor te krijgen...

Je hebt niet eens bewijs ...die stages ooit te hebben gedaan...als je er uit geweest bent...uit de Zorg...kort
of lang...
Omdat er mi teveel niet bestaat...zijn er met regelmaat personeels tekorten...
want ...de bedoelde herintreders...zoeken meestal... andere soorten van banen...met gewoon loon...
ipv alles ( de hele A- Opleiding)...te moeten overdoen...met laag maandloon...

Valt me van vervolgscholen ook zo op...
als men ergens om weg blijft ...zit er geen module systeem in...
dus hebben ze niks...om te tonen...bij sollicitaties...

Misschien waren ze... met alles geweldig goed... maar met 2 vakken niet...dus heet dat gezakt...
ipv met goed...modules ervoor te krijgen...

(Het zelfde systeem is dat...als dat men het Schriftelijk zou doen...vervolg scholen tm UV aan toe
met goed afgerond...krijgt men er ...per examen vak...er modules voor!)
Met sollicitaties...4 modules te tonen...of 5... is meer dan niks te tonen...
misschien behalen ze ..de 1 of 2 tekorten ...het later wel schriftelijk...voor het hele Diploma...

Nou dat viel me... in de vele jaren er aan op...zovelen zitten met niks...ipv
met Certificaten of met Modules...

Stel je solliciteert met 4 modules...dat kan al een betere werkplek geven... met meer loon
dan met niks...
Misschien behalen ze ...de 1 of 2 tekorten... later wel schriftelijk...voor het hele Diploma...

Schreef ik laatst... ook over...met zou meer met Certificaten en/of met Modules moeten gaan werken...ook op Scholen
en ook bij ...Beroeps Opleidingen...
Stel je solliciteert ...met 4 modules...dat kan al ...een betere werkplek geven... met meer loon
dan... met niks...

Wat me aan... de Wijkverpleging ...het meeste opvalt...
die top dure zwaar gevakschoolden...met dito hoog loon...gaan er de morgens op uit...om bij iemand speciale kousen aan te trekken
en in tegen de avond ...weer langs...om ze er weer uit te trekken...

Dito met uit bed te halen en later er weer in te leggen...

Terwijl dat allemaal werk is...voor( misschien opgeleidene ) Wijk Zorg hulpen...waar het loon er naveant naar is...
Instellings Zorg Hulpen...etc.waar het loon er naveant naar is...

Te zot voor woorden
(9 jaar teug al)...45 euro per uur... of meer
te moeten betalen...voor iemand...die langs komt... die Kousen helpt aan en uit doen...
en/of een was beurtje geeft...en/of in en uit bed helpt...al dat soort van dingen doen...

Ik vind ...dat die dingen... ook is echt onderzocht moeten...de rekeningen schieten de pan uit...
(Ook voor de eigen bijdrage betalers)
ipv...daar zijn andere soorten... van Personeel voor...die ook per uur... tig in de tigs... goedkoper zijn!

Die zwaar geschoolde opgeleidene...Vak Wijkverpleegkundigen...
Zijn oa voor de Nazorg van Ziekenhuis patienten...in de Thuiszorg...en voor chronischen patienten... die
injecties nodig hebben en medicijnen en een infuus ed en verbanden
verversingen geven ed.

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/12/br ... l-a4141625

Fijne dinsdag allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 13 sep 2022, 23:25

Merkwaardig

Snap jij er wat van.
Ze doorzoeken perse zijn huis, maar er wordt gezegd. het gaat niet perse om hem.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... s-van-eerd

Snap jij deze
Koop jij wel eens een fake shirt? Nepmerkhandel steeds meer verweven met zware misdaad

En hoe zit dat, met nep vlees, die helemaal lijkt op gewoon vlees.
Is dat geen fraude en misdaad?
Ook op tv, met veel gein, we verkochten het al tijden, zeiden niets en bekende nu pas, dat er geen vlees in zit.
is dat geen fraude en misdaad? Of geldt belazeren, alleen met kleding en met tassen?

EditieNL
Cremeren wordt duurder: 'Elektrische oven in opkomst' Stijging gasprijzen
En dan? Maken ze electriciteit erg duur. Na al die extra dure kosten gemaakt er aan,
Je schiet er helemaal niets mee op!

Nou meissie, we merken wel, hoe de week ons vergaat.
Terwijl die, van de vvd, nog steeds nadenkt, over wat te doen, met die dure gasprijzen.

Hou je taai. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2022, 06:31

Waardig... :)

(Alweer ...een stuk saggerijn...van... die Charles...
https://www.ad.nl/buitenland/zichtbare- ... ~a30de8df/
Zou het ...op z'n ouwe dag ...allemaal ...te hoog gegrepen zijn???

:roll:
_______________________________________________

Ik weet niet ...of ik het... leuk vond...spannend ...of eng...respectloos...of huist erg grappig...
duizend en 1 dingen gedachtes... had ik er over...en zou The Queen ...er zelf ...om gelachen hebben...
wat ik...in de avond...opTV zag...met de Satire van die Arjan Lubach...
Kijk maar...
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... avondshow/

Toen ik gisteren ...die auto stoet zag rijden...in dat Schotland...dat ook over...de stads drempels... heen
moest gaan...dacht tijdens TV kijken
nu schudt... The Queen...in de Kist ...heen en weer...
en in de avond...zag ik de Satire... van die Arjan op TV...en dacht...Soms... denken mensen ...over de dingen...
hetzelfde schijnbaar...De ene doet er ...dot mee...een Satire maken ...en de andere doet er... niks mee...

https://www.youtube.com/watch?v=GeqW4Ft7knY

:roll:

_______________________________________________________________________

Ik las dit...
https://nl-nieuws.nu123.nl/huisartsen-e ... en-wel-in/

Pas las ik ...ze schreven...Cowboy artsen...
en VWS wil hetzelfde invoeren...als ze in de USA indertijd gedaan hebben...
ze niet meer aansluiten...bij de Zorgverzekeraars...
Maar dat houdt in...de klanten moeten dan alles zelf betalen...
Dat is in feite wat die van VWS wil...
Nou zoiets zou ik nooit teken...

Al die vele ellendes in de USA...zijn ongelooflijke verhalen...lage en midden inkomens...kunnen dat nooit betalen
dus gingen ze niet meer naar een Dokter...en niet meer naar een Ziekenhuis...
wel 50 miljoen mensen... zaten met die ellendes...moest het om plotse nood toch...naar een Ziekenhuis...
zaten ze met een schuld...van in de tonnen...
Dat is in feite wat die... van VWS wil...
steeds minder Dokters aangesloten bij de Ziektekosten Verzekeringen...
Nou zoiets zou ik nooit teken.

Valt me op... de Verpleegkundigen ...hebben het wel getekend...maar die lazen vast alleen... hun gedeelte...
en hebben... de hele rest... nooit gelezen... en daardoor het niet Geweten...wat de ware bedoelde
uitkomst is...van dat zorgakkoord...

VWS wil hetzelfde invoeren...als ze in de USA indertijd gedaan hebben...
ze (De Dokters)...niet meer aansluiten...bij de Zorgverzekeraars...
Maar dat houdt in...de klanten moeten dan... alles ...zelf betalen...
Dat is in feite wat die van VWS wil...
Nou ...zoiets ...zou ik... nooit teken...

Wel meer dan...50 miljoen mensen... in de USA...zaten met die ellendes...moest men
om plotse nood toch...naar een Ziekenhuis...
zaten ze met een schuld...van in de tonnen...
Dat is in feite wat die... van VWS wil...
steeds minder Dokters aangesloten bij de Ziektekosten Verzekeringen...
Nou zoiets zou ik nooit teken...

:roll:

___________________________________________________________

Mijn oudste Zoon ...was pas verhuisd...zocht een nieuwe Huisarts en een nieuwe Tandarts
Bij de Tandarts...toonde hij zijn VGZ kaartje...niemand zei...daar zijn we niet bij aangesloten...
Tijdens de kaak behandeling...kwamen de rekeningen...en die werden steeds hoger en hoger...
Ik zei...ga ermee naar het Gemeentehuis...voor geld bijstand...ervoor...
die hebben er pas ...extra...een paar miljoen voor gekregen...om mensen... uit de schuldsannering te houden...
via het Gemeente loket...

En toen?... die helpen alleen...als mensen Dakloos zijn ...en van een Asielcentra af komen...
Leen het maar ergens...heet dat... als hulp...

Dat dus is al gaande in het land...
en daar wilt die ...van VWS... er nog meer van maken...ook bij de Dokters (Dat is ook...D66!!!)

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~b8997835/

Fijne Woensdag allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2022, 16:55

Aardig... :)

(Ik las dit...

NIEUWS
Wetenschappers ontdekken hoe je huilende baby’s het best in slaap kunt krijgen

Toen ik vroeger Ktaamverzorgster was...in de Thuiszorg...
zag ik...dat bijna alle Moeders... hetzelfde deden ermee en bijna alle Vaders ook...
dat leek erin gebakken te zitten...
Vrouwen hielden een huilende Baby ...tegen hun bovenlichaam aan en de meeste Mannen legden
de huilende Baby over hun schouder...
Ik bedoel ermee...ze moeten eerst het huilen laten...voor ze gaan slapen...
Bijna alle Moeders... hetzelfde deden ermee.... en bijna alle Vaders ook...
dat leek erin gebakken te zitten...
(Ook (zonder Wetenschap) ...in die Beroepsgroep...leer je toch het meest...van de Ouders zelf!
Tenminste...zo ervaarde ik het... toen...

Ik heb... in die Kraamverzorgings periode ...geen ene probleem gehad...dus ook niet...met dat...
Ik liet me... gewoon alles leren...door de Ouders zelf...(Vaak hadden ze al 1 of meer Kinderen nl) en
ik zelf...nog geen eentje...wie ben je dan...om hun iets te leren...zo zag ik toen...dat Beroep...)
Er ging er bij mij...ook nooit eentje dood...het werden allemaal... wolken van Kinderen...
net als die 2 ...van mezelf ...later...)

Afbeelding



Afbeelding-----Afbeelding

En met die 2 Baby's...van mezelf...heb ik ...helemaal nooit ene slaapprobleem... bij gezien...
Makkelijke slapers waren ze...(Net als ik zelf ...en...nog steeds...)
Een bevriende Dokter...die elders woonde...als die ...Zeer Geleerde Persoon...(en de Wetenschap...zo van nabij...)
zei...als die langs kwam...en
mijn 2 Koters...zo
snel ...in slaap zag vallen...dan zei die...Alleen Mensen... met een ...Schoon Geweten...slapen... meteen...

(Hoe dat ook zij...Toen ik zelf ...Kinderen kreeg...(Mijn geheim was)...Ik had toen al... een bak ervaring...van
de Ouders... in de Stad...mee genomen...en ... dat bleek...mooi ...mee genomen...en... dat was al... heel wat...
met ...eh...dat!)

Knf van LT) :roll:

______________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2022, 18:12

Digitaal... :)

Iemand vroeg me pas...Wat is het ergste ...wat je ooit hebt ...meegemaakt...

Tja eh...eh...eh...
Je hebt als Mens... de verhalende ervaringen ...van de Ouderen...en van de bewuste
ervaringen...van jezelf... mee gemaakt...
Als geboren ...in de Oorlog...is nou niet het veiligste tijdperk...om geboren te worden...
en met de...Honger Winter...erna...(Een wonder...als je het nog overleefd had
als Baby...als Peuter...als Kleuter...)

Het ergste wat ik mee maakte...
ik had de Kraamverpleging stage tm de examen dag aan toe...goed afgerond in de A-Verpleging...
en mocht toen...Naar de Couveuze afdeling toe...ook omdat ik toen al...zichbaar...zelf zwanger was...
het lichte tilwerk ...is daar...Normaal gingen we dan eerst...naar de afdeling Vrouwen ziektes...Gynaecologie
was ook...in diezelfde Kraamkliniek...net als de...Couveuzeafdeling...)

Op de Couveuze afdeling...was een totaal andere wereld ...om te werken...dan waar dan ook
in de Verpleging elders...al die vele draden en geluiden...en wat klein zijn hier ...die Babietjes..nergens
ooit mee gemaakt...we waren er ...met erg veel Personeel...aan artsen en aan Verpeegkundigen...en
toen ...brak de pleuris los... in het land...met de Mexicaande griep...

Opeens... stond ik te werken...met nog eentje er...zij bleek er ...de waarnemend hoofd ervan te zijn...en
ze verontschuldigde zich...dat ik nu wel voor 4 moest werken en Zij wel voor 6...
Gaat het ons lukken ...vroeg ze me...Ik zei...Als U alles steeds hardop zegt...dan doe ik exact...wat U zegt...wat ik doen moet
dan lukt het...ons tweetjes wel...zei ik...en zo... ging het ook...

De dag erop...we hadden... net samen alles keurig gedaan...de Telefoon...
Ik moest... met spoed helpen ...op de Verloskamer...want daar was een drama gaande...
(Ik met het Diploma Kraamverzorgster op zak...en...A-Verpleging... Kraam Verpleegkundige compleet alles goed gedaan...was
schijnbaar... meer nodig daar
op de Verloskamer...dan op de... Couveuze afdeling...

Kwam ik er binnen...met best al ...een te ziene zwangere buik...
Zei de enige aanwezige Prof Dokter...doe dit en doe dat...en voor ik wist ...wat er gebeurde...knipte die het hoofdje
van de Baby af...(...Alleen het hoofdje kwam er uit nl...)

Maar om alle handelingen... samen ...vooraf gedaan...overleefde de Moeder het wel...die met spoed naar de OK...
Nou dat is het allerergste... ooit Gezien... en meegemaakt...die Prof waarschuwde me er ...niet eens voor...wat zijn werkplannen
ermee was...zo van ...Zuster U bent zelf zwanger...ga even naar achteren...Zet even een Theetje...ik roep U dan wel weer...zulks deed
die niet...)

Het voordeel
van onze denkgeest is...als er... wat te mopperen is...bv mopperen over ...die Lompe Boer die
Dokter geworden was...die Klootzak etc....en nergens rekening mee hield...met dat...mopperende ...bla bla bla
in mijn hoofd...maar... dat hield...
mijn denkens weg
van het... echte Geziene... meegemaakte... ergste... ooit Gezien...
Het hield me ahw uit de Shock...(Dat gemopper in mezelf over die Prof)

maw
Zo ontdekte ik...
Zelfs mopperende denkens...en/of hardop zeggens... over wat dan ook...van de metene...kan je eigen redding zijn...opdat
je ...zelf...ter plekke...niet instort...
of er niet...achteraf...geen PTSS... aan over houdt ed.

En ik zei ...in mezelf...lopende terug gaande ...naar de Couveuze afdeling...tegen mijn buik...Jullie hebben er
niks van Gezien...mooi zo...we gaan nu weer terug...naar die lieve kleine Babietjes afdeling...zo stelde
ik ...tm voor de 2 Babietjes in mij...tm mijn eigen hele toestand ...van Zijn...gerust...

Het meest eigenaardige is...ik heb decennia's... er nooit meer aan gedacht...zo ver... was het weg geschoven
in mijn Geheugen...

En...Ik nergens... er over wat gezegd...over die plotse Verloskamer ervaring...(Ook miet op de
Couveuze afd ...ik weer terug er...)

Wel dit...onthouden...Toen...In de Pauze ... over diezelfde dag...
Dat
mijn Afdelings Hoofd zei...in die grote Kraam Kliniek...Alle Niet rokers... zijn ziek...van
de Griep...
Alleen ...Alle Rokers ...Personeel...werkt nog...en... die redden... de hele boel ... nog!


(Die plaat ahw...heeft altijd bij me door gedraaid...ook op de Couveuze afdeling...ipv
met zijn achten ...of meer...waren we ...al die Griepdagen...met zijn tweetjes...bezig om die
piep kleine Babietjes er...in leven te houden...

Om beurten... even een Koffie en rook pauze te houden...was ons enige rust punt...in die dagen...
en... van de meest verantwoordelijke baan... ooit Gezien...en... meegemaakt...ze bleven allemaal leven...alle
Couveuze Babietjes...(Massa's over uren gewerkt...nooit wat voor terug gezien! en Wij er ook nooit om gevraagd!))

(Over de Couveuze afdeling
Ik had er nog compleet... 3/4 of meer geen verstand van...maar deed automatisch alles ...wat die ene andere
collega...telkens hardop riep... om te doen...(En ik ben makkelijk zat...doe gewoon wat nodig is...opgedragen
wordt ed dingen meer...) Maar toen viel me op...die korte invalstijd ...op Verloskamer...leek helemaal
weg te zijn...in mijn geheugen...

Ik nergens... er over wat gezegd...over die plotse Verloskamer ervaring...

In de Pauze ...Wat ik wel... heb onthouden... over diezelfde dag...
Dat
mijn Afdelings Hoofd zei...in die grote Kraam Kliniek...Alle Niet rokers... zijn ziek...van
de Griep...
Alleen ...Alle Rokers ...Personeel...werkt... nog...en... die redden... de hele boel ... nog!


Nou dat is... 1 vb... over het ergste ooit mee gemaakt...maar zelfs... Nu...op mijn Oude Dag...vertelde ik het
zelfs...de Vraagster niet...die
vertelde ik... andere erge dingen ...van ook ooit mee gemaakt...
tm
ook dat...

Dat
mijn Afdelings Hoofd ...in die grote Kraam Kliniek...zei...Alle Niet rokers... zijn ziek...van
de Griep...
Alleen ...Alle Rokers ...Personeel...werkt... nog...en... die redden... de hele boel ... nog
en... Gelukkig...was... dat... nog... zo...ook!

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 sep 2022, 05:37

Taalboek... :)

https://www.youtube.com/watch?v=Kdv_gKwRBcY

(Mijn nieuwe Mobieltje...kostte nog net geen 250 euro...(Gekocht bij Media markt)
Na 7 dagen gebruik...is de batterij...nog niet leeg...
De vorige 8 haar geleden gekocht zelfde merk...en toen 4x duurder...was per dag al leeg...
Van begin af aan geklooi mee gehad...Foto's die niet door gestuurd werden...
alweer de batterij leeg...zo snel en alweer...geen erg daarin... en dan konden mensen me niet bellen...
Moet je op je oude dag...mijn zonen hebben...ze bellen elkaar...Geen gehoor bij mam...dan ging
de jongste vlakbij wonende altijd snel naar mijn flatje toe...en alweer de preek...je moet letten op de
batterij...of die nog vol genoeg is...
Nou omdat geklooi alsmaar te vermijden...
heb ik altijd ook een vast lijn telefoon...maar die had het zoch plots is begeven...ook al oude telefoontje...dus
nieuwe gekocht...deed het nog niet...
Moest een Monteur voor komen...de 2 kabeltjes bleken oude boel...nieuwe kabeltje...vaniot een wit doosje naar router toe
in meter kast...kostte 50 euro...
Ik heb echt een dure maand...M'n Pc is al 13 jaar en meldt ook steeds dingen...dus ik aan mijn jingste gevraagd
bestel een nieuwe voor me...ik haal het wel van de Spaarrekening...
De Spaarrekening is bedoeld...voor al ik er al of niet opeens ...er niet meer ben...
want dan vliegen de kosten de pan uit...en dan zitten je nazaten maar zo...in de schuldsannering...

Goed oke ik gok erop...dat ik het nog wel een poosje red...en ben aan het plunderen gegaan...in mijn
Spaarrekening...
Nu maar hopen...dat de Aorta Aneurisma...niet ontploft...in m'n lijf...
Dat...vele jaren... met erge trage groei...maar je weet maar nooit...waar zulks ...al of niet plots...door verbreed...
eerst moest het ...1x per jaar gemeten ...en toen werd het 2x per jaar...

Ik noem het...een (Natuurlijke)...Eutha bom...(in m'n lijf)
Zulks kan maar zo...ontploffen...en ik las is...98% overleeft dat niet...
en de operatie ervan...schijnt ook erg link te zijn...als de Aorta Aneurisma ...te breed ...is geworden...

Dus scharrelen... aan het gespaarde...is ook best link...en nu... met die energie toestanden...
het leven wordt ...in Vredes tijd...zelfs linke soep...

Toen ik vroeger zwanger was...zei mijn toen Huisarts...Je mag 7 Sigaretten per dag roken...niet meer en
ook niet minder...
Dat klonk erg apart...Hoezo?
Hij zei...je hebt ...in je leven...alle Shocks weg gedrukt...achter die ene zin ...van je toen Afdelings Hoofdzuster...
Als je dus gaat stoppen met roken...barsten alle shocks los...Dat klinkt ook eng zeg...
Maar alzo...ben ik altijd... een rookster gebleven...
en dat is... in ons landje geworden...geen goedkoop medicijn!

Vroeger toen ik in de Psychiatrie werkte...viel me op...dat erg veel mensen die de Oorlog
hadden mee gemaakt...er nooit over hebben gehad...daarna...ook veel Militairen en ook veel Joden
de ergste dingen mee gemaakt...shock op shocks op shocks...en richting Pensioen...of met
Pensioen...opeens een zgn gezond leven gingen lijden...en van alles gingen laten...en daarmee...barstte
bij hun...de bom...de ver weg geschoven shocks...barsten los...

Dus zo gezond... is het nou ook weer niet...van alles te gaan laten...onder het mom...van gezondheid...
Hele Instellingen kwamen er van vol...
Ze beleefden al die vreselijke dingen weer...of het nu... ter plekke gaande was...

Dus ik snapte die Huisarts van me wel...zo'n oud baasje...richting zijn pensioen...zelf veel mee gemaakt...bleef het ook houden
bij z'n rokertje...
Hij kwam vaak even langs...voor de gezelligheid...zei die dan...maar ik vond hem helemaal niet gezellig...hij
had altijd wel wat te mopperen op me...

Je moet geen ramen of raampjes open laten bij slapende kinderen...ze woelen zich bloot en zijn
alsmaar verkouden...en dan klapte die... de open kleine raampjes dicht...als ze straks spelen in de huiskamer...dan kan je
in hun slaapkamer gaan luchten...

Daar kwam die weer aan...gezellig een bakkie halen...ik kwam toch langs...
Opeens en ja hoor...Ben je thuis een Verpleegster of Moeder...
Hoezo dat nu weer gezegd?
Alles is zo spick en span schoon...
Ga dat is laten...de Kinderslaapkamer... hoeft niet elke dag gedwijld...en gesopt...
Daar worden ze allergische Kinderen van...van zulkse schone kamers...ze krijgen zo... geen weerstand...

Mijn Kinderen... een andere keer... waren in een bepaalde hoek in de Huiskamer aan het spelen...
en terwijl hij een rokertje op stak...zei die...neem er zelf ook eentje...Ja maarrrr...en weer een preek
op me af...ze krijgen zo geen weerstand...als je alles van ze afhoud...
Ze moeten weerstand op bouwen...
Mijn tweeling was nl vaak snotterig en hoesterig...en dan ging die ouwe kijken...waar dat aan lag...
Maar ik deed wel...wat zo'n zeer Geleerde Heer...zei...met zijn vele jaren aan werkervaringen...
en het was nog zo ook...opeens... waren mijn Kotertjes...nooit meer verkouden...

Mijn Jongste werkt ook in de Zorg... en ze hebben allemaal al... de Corona gehad...behalve hij...allemaal
ziek geweest...in die 2 jaren...behalve hij...
Laatst mopperde... die opeens zo maar er over...zij krijgen bloemen en leuke kaartjes...en ik krijg nooit wat
van de afdeling...zou toch ook moeten...mensen die nooit ziek zijn...dat die een pluim krijgen
ook voor... al die plotse invallerijen...zelfs op zijn vakantie belden ze hem...zo hoog was
de nood er...

Ik zei als grap...terug...deel is daar...je zware sjek uit...want daar houden... de virussen niet van...
Hoe dat ook zij...men kan veel leren...van een gezellige plotse Huisartsen bezoek...als
je kleine koterij ...in huis hebt...zo eentje op bezoek ...met... veel Levens en werk ervaring...dat wel
natuurlijk!

Moest ik aan denken...toen ik net ...op de Overleden Mensen Topic... er wat bij zette...
en alweer... een levens lange straffe roker... 91 jaar geworden is...

Toen schoot me... die ouwe Huisarts van vroeger ...me plots...te binnen...

Voor ik wist... hoe het heette ...hadden we het over ...Plato...Socrates ... Aristoteles
en over de hele oudheid...
met allebei...een bakkie Koffie en ...een Sigaretje erbij...

Maar
als die langs kwam...zat die me altijd eerst ...af te katten...af te zeiken ahw...dan deed ik weer iets...in
zijn ogen... helemaal niet goed...
en dat noemde dan...gezellig ...even langs komen...

Hoe dat ook zij...van die Dokter... moest ik nooit stoppen... met roken!
En ik denk...dat die dat zelf ...ook niet heeft gedaan...die werd nl... erg oud...

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
Tusten allemaal...Knf van LT) :roll:

PS.

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... erzoek-cbs

Ik denk altijd al...dat de Rente van Leningen ...moet blijven...zoals het behandtekend is...
Zoiets mag nooit Variabel zijn...qua Rente!

Van wie en waar dan ook...Ook oa Staatleningen niet...
Dus je leent geld...zeg met 2%... dan moet die hele lening aflossing ...met 2% toe gaan...

Het kan zijn...dat je een lening van 8% hebt...en de Lands Rente is gegaan naar 2%
Dan moet je toch... je lening afbetalen ...met 8%!

Je leent met 2%... en de Rente is landelijk 5%...alleen de Hier en NU leningen moeten
5% Rente betalen...die andere blijft 2%!

Je weet zo altijd...waar je aan toe bent...met aflossen!

(De Rente Variabel gemaakt...met leningen... is een smerige truc!)
Dat ...vind ik... er van! 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 sep 2022, 22:16

Boeken... :)

https://www.youtube.com/watch?v=6ShUFINLjjI


Ik vraag me alweer af...waarom...herhalen ze van alles steeds...of het een nieuwtje is...aan het doen zijn...

vb Vandaag op TV...
'Ouders van niet-Nederlandse afkomst aanzienlijk vaker hard aangepakt bij toeslagenaffaire'
Dat blijkt uit een analyse van het College voor de Rechten van de Mens, die onderzoek heeft
gedaan naar alle aanvragers van kinderopvangtoeslag in 2014 en 2018.

We hebben er als land...laatst al breeduit...Racistische Staat om geheten...
en daar komen ze weer aan...met hetzelfde tm op TV aantoe ed.
herhalen ze alles steeds...of het een nieuwtje is...aan het doen zijn...doen die...

Terwijl laatst al
dit als eind conclusie was...
Kabinet erkent institutioneel racisme bij deel fiscus...em toen vele weken later....

en weken tm maanden later...Daar komen er weer mee aan...

Ik vraag me alweer af...waarom...herhalen ze van alles steeds...of het een nieuwtje is...zelfs...aan het doen zijn...tm op TV...
(Waarom?
mi.
Als ze zelf
zulkse trage trutters zijn...
en anderen
het allang uitgevogeld... en gezegd hebben...en het benoemd hebben...
dan lijkt ...die organisatie ...het College voor de Rechten van de Mens...toch nog wat...door net te doen... of ze met
iets nieuws aan komen zetten...
en alweer heet Nederland... wereld breed...Racistisch...
en zelfs... deze..
hebben we ..laatst (als bewijs)...al breeduit gehad...na alle toen Onderzoeks uitslagen!
Boete voor Belastingdienst van 2,7 miljoen voor discriminatie toeslagenouders
Zie je wel...
Alles er over..is allang gezegd... en ...bekend!

Nog is...
Ik vraag me alweer af...waarom...herhalen ze van alles steeds...tm bij de NOS aan toe...of het een nieuwtje is...aan het doen zijn...

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Duitsland maakt zich zorgen om Willem-Alexander

Toen koning Willem-Alexander nog een kleine jongen was werd bij hem een longziekte vast gesteld.

Volgens mij was dat gaande... bij Prins Constantijn...
Die werdvlak na de geboorte... oa behandeld door ...ene Prof DR de Bruine'...er voor...
ik geloof dat er iets asmatisch... bij hem toen uit de bus kwam...maar bij WA was helemaal niks gaande...op long gebied!

Long ontsteking kan bij elk mens voorkomen...
Zelf kreeg ik het al 2x...na erge verslikkingen...en met uithoesten...kwam het er maar niet uit...
Na die 2de keer pakte ik het voortaan anders aan...
als het met bijna de moord stukken...het verslikte er niet uit komt...steek ik snel een sigaret op...en laat met mond en neus dicht
de rook...diep naar beneden gaan...de maag kan daar niet tegen...soms na meer keren... en maakt dan een explodssieve beweging...en
daarvaan... hoest ik het er
alsnog uit...Laatst...niet eens na zo'n zware verslikking...kreeg ik dezelfde klachten...als met die 2xx longontsteking...en toen heb ik
een paar keren per dag...ook de rook diep naar beneden laten gaan...zo lang ik het vol hou...ik hoestte al groenig sputum uit en schrok daar wel van...
Dus dat werd om het uur...
ik adem de rook diep naar binnen laten gaan...na 1 dag was het sputem (hoestslijm) al bijna normaal en de 2de dag weg het mooi helder...
ik neem verder dan nog...een Asperine van Beyer in ...eerst om de 3 uur en dan...om de 6 uur ...en drink dan veel meer dan gewoon...
Deze methode doe ik nu al meer dan een jaar!
Tja...'met chronische verslikkingen moet je toch wat...anders lig ik om de have klap met longontsteking en opeens
is het dan gedaan...dus mooi ontdekt door mezelf...zeg nou zelf...
Eergisteren verslikte ik me in een stukje Manderijn...en vanmorgen...deed het wat zerig...in het long gebied...
dus niet alles was uit gehoest...maar de type zeer van longontsteking herken ik nu wel...dus ben ik weer aan het alternatieve herstellen bezig gegaan...altijd benieuwd hoelang... het zich zo red...maar in de avond'...'was die zeurderige stekende pijn... al weg!

Wat jaren terug...dacht ik...laat ik...ook is gezond gaan doen...ze prijzen het zo aan...Kip is erg gezond...
maar toen ik plots is ...in het Ziekenhuis lag...bleek ik resistent geworden voor Penicilline...wgs ze gaven de kippen er zoveel van...
dat resistent voor penicilliene ...erg veel mensen trof in het land...
Linke soep... als je dan oa oa oa Longontsteking krijgt...

Dus...waar een gewoon rokertje...al niet...goed voor is!
Niemand hoeft wat... van mij...maar het kan...in nood...gezeten...wel een tip zijn!

Als ik verkouden ben opeens...doe ik daat sinds een jaar ook zo...en bijna meteen is het dan over ook...(Als ik het goed doe!)
(Met verkouden alleen de keel en vooral de neus doen...neus dicht knijpen maar wel
er zachtjes...om de hele neus goed te doen...want vooral in de punt van de neus... zitten de Virussen!)
:roll:
_____________________________________________________

Ik heb nu een echte nieuwe Labtop en moet nu daarop de type-oefeningen doen...
Alles lijkt anders erop...

Nog even oefenen dan maar...

Ik was dus beland op de Couveuze afdeling...wgs dat is licht tilwerk...
Dat werk wereldje bleek totaal anders...dan waar ik ervoor...ooit gewerkt had...

Na wat weken er gewerkt...Ik zat nog steeds op de brommer zachtjes te rijden naar het werk...en toen bleek er
een tegel los te zijn...ik hield het stuur goed vast...terwijl ik met de brommer omhoog lanseerde...
en met een knal op het zaddel terecht kwam...die avond braken de vliezen...
en ik naar het Ziekenhuis...de bevalling duurde nog geen 20 minuten bij elkaaar en mijn Tweeling zonen
kwamen op dezelfde couveuze afd terecht...waar ik werkte...

De longetjes waren nog niet voldoende ontplooit...en de lever was ook wat mee...
Ze haalden... voor een ...gewone...Burger...precies dezelfde Prof Dr erbij...als voor iemand... van het Koninklijkhuis...
daar deden ze niet moeilijk over...in die dagen...voor mijn Tweeling van 1700 gram en 1800 gram...

Zomer 1969...Op de Couveuze afdeling... (WG)...waar ik toen
in de A- werkte...en wel... ook op de Couveuze afdeling.)
Afbeelding
Steven in de Couveuze -1800 GramAfbeelding


AfbeeldingAfbeelding


Marc in de Couveuze-1700 Gram Afbeelding
Afbeelding


1 Van de 2 moest 2x een totale transfusie hebben...en dan kwam er geheid ...een Arts.ass ...naar me toe...om te zeggen
dat die het vast niet redden zou...

Ik zei...ze hebben de aller knapsten er bij gehaald... dan moet U juist positief gaan denken
net als ik...U moet een pas geworden Moeder niet in de neg treuren sfeer brengen...dan straalt die Moeder
dat uit...naar de pas geboren kindjes...Ik blijf liever... bij mijn eigen pos uitstraling... naar ze toe...

(Maar dat viel me er aan op...wel de allerbeste Profs... er voor de dag ...voor op trommelen ...en toch die neg teneur...
naar de Moeder toe doen...
Dat moet U... als Dokter ...is gaan laten...zei ik...
Maar als U het mij vraagt...die 2 van mij...ze redden het wel...

(Aan z'n hele houding en gezichts uitdrukking...was die het niet met me eens...Ik strak een Sigaret op...dat mocht toen nog...
en daarmee verliet dat stuk neg chaggerijn...mijn ZH kamer ...)

Vroeger elke Dokter en elke Verpleegkundige ...die opgenomen werd in
een ZH kreeg een Klasse Kamer er...

Dat was best leuk...want al mijn collega's ...en bekende staf mensen...kwamen langs...en we maakten er een feestje van...
ipv in den treure uit te gaan stralen...

De Tweeling...Met 6 weken oud...mocht ik ze al mee nemen ...naar huis!

https://www.youtube.com/watch?v=BgHD6Mdb8KY

Trusten allemaal...Knf van LT) 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 sep 2022, 05:01

Kenbaar... :)

(Valt nog niet mee...een nieuwe laptop...dat wordt extra oefenen...als de vinger druk ...ook maar even te lang duurt...dan
heb ik een hele rij dezelfde letters achter elkaar...dat had ik voorheen nooit...zoeken hoe de fout weer weg te werken...werd
dat... van alles staat op een andere plek dan eerst...echt bejaard vriendelijk is deze laptop niet...met zilverkleurige toestenbord
met hele dunne letters erop...maar tja ...dan had ik het zelf maar moeten kopen...dat liet ik over...aan 1 van mijn nazaten...

Maar veel jonge mensen en middelbaren bekijken de dingen schijnbaar toch anders dan ...ik denk de meeste bejaarden...
Ik aan het klooien...wil de letters die ik type groter...dus naar instellingen...v an 18 naar 20 tm naar 30 en er gebeurt gewoon niks...ik
iets zoeken om de
zijscrolle schijf breder te krijgen...daarover vind ik ook niks...

Nou al die dingen dus...
Met overzetten...ik had altijd al... een plaatje op elke Map...en nu zijn de plaatjes eraf...
geen idee... hoe ik dat... er weer op krijgen kan...
Maar plaatjes of een fotootje... zijn tigs handiger ...op elk Document ...dan wat er... piepklein...er onder staat...dat dus...met rijen Documensten...
Met mijn eerste Documten Map ooit op de eerste PC...heb kik dat megteen zo gedaan...een klein fotoootje op elke Map of een
klein plaatje...Dat is pas handig....dan wat er... piepklein...er onder staat...dat dus...met rijen Documensten...maar dan merk ik wel
dat ik nu een oud mens ben ... en geen idee heb...hoe ik ...dat...toen zo...zelf...zo ....gedaan heb...

Ik stop maar...met gemekker er over...rustig aan en breek het lijntje niet...is mijn motto...ook met het type-oefenen...
want nu moet ik echt...naast het... gewone type-oefenen...om de haveklap...wat extra deleten...en opnieuw typen...

:roll:

Ik probeer nog wat te verhalen...te typen...

Ik had nacvhtdienst op de afdeling Neurologie vroeger...op mijn werk...de Nachtdientdoende Arts kwam langs
en zei...die Meneer daar...is op de dag apart gelegd...die haalt de hele nacht niet...wekt U me op tijd?

Ik zei plots Dokter ...ik kreeg net een b eeld in mijn hoofd van die man...die zag de met een plastic tasje...de Kliniek
uitlopen...dus die gaat gewoon als die beter is...naar huis...
Hoe verkreukeld zijn hele hoofd er nu bij laagvan een ongeval gehad...Ik zei tegen deze net nieuwe Dokter op de afdeling...
;et maar op...bij mij gaan ze nooit dood...ook deze meneer niet dus...
Geen idee wat die ervvan vond wat ik zei...maar ik zei...hou het onder ons...

Ik was na wat maanden...allang werkende op een andere afd stageplekDie aafd Hoofd zei me...Zuster wilt u even voor me
naar Kantoor beneden...ik moest er iets afhalen...
Ik liep beneden over die elle lange gang...en zag die Dokter plots...samen liepen we al kletsende op...en opeens
stootte die me aan...Kijk eens wat daar verderop...voor ons...loopt...Tussen an dere mensen door kijkende...zag
ik het ook...het was die Patient...die man...met een plastic tasje in zijn hand...en hij liep naar de uitgang...
We moesten allebei lachen...

Toen ik laatst...pas dus... er weer eens aan dacht...besloot ik in mezelf...dat we allemaal...een Tijdlijn hebben...op Aarde
tm de Aarde zelf ook...
anders zouden er ...bepaalde Mensen...nooit dingen ....in de Toekomst kunnen Zien...
en weer anderen...nooit dingen...in het Verleden ...kunnen Zien...
Dan moet er...Tijdlijnen bestaan...voor alles wat leeft...

vb.Dus ik zag... in dat Toen Hier en Nu........daar....in de nabije toekomst...die man ...de Kliniek uit wandelen ...met
een plastic tasje bij zich...
en wat maanden later...gebeurde dat nog ...zo ook...
Nou ja alzo ...kwam ik... op de gedachte...alles wat leeft...heeft een eigen Tijdlijn...op Aarde...maar...de Aarde zelf...ook...

Want doordat ...De Aarde...zelf ook...een Tijdlijn heeft...daarom kunnen er Mensen...Beelden uit het Verleden krijgen...
Ik zelf ben niet zo beeldend... met het verleden...anderen weer wel...als ik plots beelden Zie ...gaat het bijna 70% of meer...
altijd ...over de Toekomst...Zoiets gewoons...iemand loopt...op een gang...met zovele Mensen die er ook lopen...
Die er lopen met hun eigen verhaal ...of met hun verhalen...op de Tijdlijn...van hun leven...
Nou zo erg gewoon...is kan het ook zijn...met dingen... plots... in de Toekomst Zien...
Vroeger veel en tegenwoordig nog nauwelijks...heb ik last...van die dingen...
Maar
dan weten jullie...dat ik besloot...te denken...te vinden...pas...(vorige week of zoi wat)...we hebben allemaal.... onze eigen... Aardse Tijdlijn...
En die gedachtes ...bij me...
kwam boven...pas...toen ik... aan iets dacht ...dat 50 jaar geleden gebeurd was...(Nou je ziet wel...wat een trage teut ...ik kan zijn...
met m'n denkens...over de dingen...)
Maar
dat kan gelegen zijn...aan een druk en hard werk leven...met beroeps study erbij...in het verleden...en nu ...op mjn oude dag...
schijn ik er... de tijd... voor te hebben...om (zo nu en dan)...een kijkje te nemen...op de Tijdlijn... van mijn eigen ...Verleden...

(ik heb een loge...in m'n flatje... en die slaapt al...dus geen muziekje ...er nu erbij...)

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Ps
Schoot me ineens te binnen net...
Met Shift indrukken en tegelijk op de +
vergrootte ik ...(voor mezelf)...hiero...de letters!
:lol:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 17 sep 2022, 12:52

Aardig

Leuk die verledentijdlijn van je LT, valt weer veel te lezen en daar hou ik meer van, dan zelf veel te typen.
Over de aardse tijdlijn, in de toekomst, schreef je best vaak over.
Ik zag deze link net.
https://nos.nl/collectie/13871/artikel/ ... ool-gebied
valt me op, ze onderzoeken wel van alles, maar ze geven geen tips, zoals jij wel, al tijden aan het doen bent.
De ene onderzoeksploeg, na de andere, gaan er al vele jaren , naar toe, en melden alsmaar, hoeveel meer erger het
er geworden is, Jij schrijft steeds, ze moeten er 350 km van weg blijven juist.
Alleen zeilschepen zouden er mogen komen en roeiboten en geen geboor er en gegraaf er en geen sneeuw scooters er, geen
schepen er met motoren en geen vliegtuigen er en geen helicopters er en geen onderzee boten er en geen toeristen er
dus ook geen grote cruisschepen er, al die dingen schrijf jij er vaak over, en toen, gingen ze weer er naar toe, met
grote onderzoeksgroepen, waarvoor alles ervoor weer in de weer moet komen, waarvan jij steeds schrijft, ze moeten er 350
km ervan weg blijven juist. Dan komen ze er aan, en gaan gelijk overal in boren gaten maken, trillingen veroorzaken,
die ze juist daar niet moeten maken.
Die satelietfotos ervan, laten al genoeg zien. Zo je ziet LT, ik begin je, steeds meer te begrijpen!

Nou meissie, hou je taai en een goed weekend gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 sep 2022, 13:38

Digitaal... :)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

(Op 1 ding na...best goed beschreven Ans...je vergat nog...de vele Ijsbrekers...die ze er doorheen rossen...
en juist die... moeten er...helemaal gelaten...in beide Poolgebieden!

Maar dan zijn we er nogf niet...wat te zeggen ...van de vele toenames van rakketten...de Kosmos in...die
slepen heel wat...inhoudelijkheid van de 3 Atmossfeer lagen mee...de Kosmos in...Daarvan...kan de Zon heter van schijnen gaan op Aarde
Omdat de Aarde draait...dan hier en dan daar...

Kijk niks te gek op...als het zo door gaat...dat we straks ...van die rijke particuliere idioten ...reclames...in de hogere luchtruimtges tot ons laten komen...
met hun...(Gedekte) Alles mag...behalve...een Sigaar...
Als ze (ongestraft) een Tesla auto...in de kosmos mogen schieten...komen ze maar zo...ook op andere gedachtes...voor de reclames...op ons af...via de Kosmos desnoods...

Kosmos vervuilers...zijn al een tijd aan de gang...maar alsmaar de 3 Atmossferen...dunner te laten worden...en daarvan
de grootste veroorzakers te zijn...van de wereld klimaat veranderingen...dito al die vele bommen op hoge bergen...om de
sneeuw naar beneden te laten donderen...voor de massale toeristen komen...en Legers trainingen en Scholieren en Studenten...en Onderzoekers
ed
Of er is
helemaal geen sneeuw gevallen...voor de ski toeristen...dan maar van de hogere bergen af laten donderen...het verdwijnen van gletsers
is daarvan!
En als de Gletsers verdwijnen...komt er geen water in de rivieren...misschien soms nog...via regen buigen...maar
dat kan ook tijden...niet zeker meer zijn...wgs de opwarming van de Aarde...omdat de zon...nog beter doorkomt dan eerst...en
rivieren steeds leger worden...

Ik ga niet nog is...alles er over uitleggen...maar laatst ...in de usa ...was men...weer zo blij...er was weer een nieuwe ijsbreker...
voor de Noordpool erbij...een heel feest van nabij...was dat...
(Aan het doen zijn...Alles mag...behalve een Sigaar!)


https://www.youtube.com/watch?v=8gLm0K5dOgU

Met ondertussen na de tip gegevens...welke de echte oorzaken zijn...omtrent de
klimaat veranderingen...Misschien kunnen slimme Wetenenschappers...ondertussen...de Tijdlijn van de Aarde ...wel maken...niet die van
het verleden...maar...van de Toekomst...
In ieder geval...over al wat leeft...op Aarde...
Met wat de zon doet...met hittes op aarde en wat bergengletsers...op Aarde dan niet meer doen...
Je hebt van... die knappers...die er Wiskundige formules ...over kunnen maken!

Maar zolang men de wereld... zo overvol blijft fokken met Mensen...en dito nodig aan eet dieren...en aan groentes en fruiten...
is in feite... dat... het ware probleem!

Ze kunnen niet allemaal...vluchten naar ...de Westerse landen nl.
Omdat die Wetsersen...al wel...wat decenniá's rekening houden...met de wereld overbevolking...tegen te gaan...
ook in de westerse landen...krimpen de gletsers...en komen er hitte golfen ed.
en daardoor...water te korten...voedsel tekorten...ontstaan...

Met 3 a 4 miljard mensen teveel op Aarde...
Je mag Mensen niet doden...maar ze wel...geboorte beperkingen leren...ook in Afrika en Azie en Zuid Amerika...

mi Legde ik dat...al vaker uit...ook dat er...wereldwijd...steeds meer...Gen Homo's zullen komen...bedoeld ahw
als de redders van de Aarde...

als 70% zich er aan houdt...zelf geen kinderen maakt...(geldt ook voor de Hetero's )...als de redders van de Aarde...
is dat al winst... voor de Aarde zelf!
(Ze mogen uiteraard wel... pleegouder's zijn.... en ook ...een kind of meer kinderen...adopteren!)

Homo's en Lesbo's... laten trouwen...houdt in...ze maken deel...van de geordende samenlevings vormen...
en daar is helemaal niks mis mee!

Die redders van de wereld...De wereld ...heeft ze hard nodig...meer nodig ...dan in deze tijden...dan de hetero's...in feite...
Kom de redders ...van de Wereld...in welke vorm dan ook...Wereldwijd...niet te na...(is de ware boodschap!)

https://www.youtube.com/watch?v=78U1eT6oB1g

Fijne Zaterdag...Knf van LT) :lol:

PS
Ik las dit...in een Media Krant...

Onbeschofte peuterdrift van koning Charles

Ik weet niet hoe het heet...maar samen... Koninklijke Top Aktes tekenen...en niet wachten op
gemalin Camilla... ermee..die Charles...al weg lopen....en Zij moet nog tekenen...lijkt ook erg veel ...op die zin die ik net las!!!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 sep 2022, 03:23

Taalstraat... :)

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Ik moet mijn nieuwe Laptop gaan inwijden...er veel op oefenen dus...

https://www.youtube.com/watch?v=2VIDM_oKMZ0

(Ik heb het... met regelmaat...over de ...Getallenlijn van het Zijn...
Misschien is... de beste uitleg er over...door het te vergelijken met...
De Letters bij het DNA
https://www.istockphoto.com/nl/fotos/dna-code-letters

Maar dan
de Getallen...
van ...De Ziel Zijns Getallen...totalen...
(Het DNA plaatje van de Ziel)

Ik noem het ook welis...De ZQR-Code
Niet alleen Biologisch ...moet je met de tijd... mee gaan ahw...
ook met de Geest zaken...
En het ...benoemen naar... Tijd(s)waarhedens!

https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4

Ons eigen Zijns Getal...is meestal erg afgekort...
door de samenhang de dingen ...met alle Z DNA Ziels Zijns Getallen...
(Maar in wezen...bestaat het uit....Oneindig veel Getallen...ons Eigen ...Ziel Zijns Getal...)

In wezen hebben we... als Referentie Kader...mee gekregen...alleen.... Het Huis Mijners Vader...Heeft vele Woningen...

Maar dan Nu
met de Getallen...
van ...De Ziel Zijns Getallen...totalen...
(Het DNA plaatje van de Ziel)

https://www.youtube.com/watch?v=t3M7PACq6lE

Het (Schuine Punt) Dak van Het Huis
(Ahw De Woonplek van Godzelf...)
...................................is 14 is Godzelf
Loodrecht er onder Zetelt...(14.14)(De Jezus Christus)
tm...tm...tm...................(13.13)
tm...tm...tm...................(12.12)
tm...tm...tm...................(11.11)
tm...tm...tm...................(10.10)
tm...tm...tm...................( 9 - 9 )
tm...tm...tm...................( 8 . 8 )
tm...tm...tm...................( 7 . 7 )
tm...tm...tm.....................( . )...(De Wet)
tm...tm...tm...................( 7 . 7 )
tm...tm...tm...................( 6 . 6 )
tm...tm...tm...................( 5 . 5 )
tm...tm...tm...................( 4 . 4 )
tm...tm...tm...................( 3 . 3 )
tm...tm...tm...................( 2 . 2 )
tm...tm...tm...................(1 . 1 )
tm...tm...tm......................(1)...De Mens
..................................(-)Pos(+)
......................................(0)
..................................(+)Neg(-)
tm...tm...tm...................(+1 .-1)
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................(+7 . -7 )
tm...tm...tm.......................( . )
tm...tm...tm...................( - 7 - 7 )
tm...tm...tm..................
tm...tm...tm..................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................
tm...tm...tm...................( -14 . -14 )Het Niet Zijn...


(De Getallen Lijn
van Het Zijn of en of van Het Niet Zijn
zijn ook in te delen
in de 4 Quadranten...van Het Assenstelsel...(+.+) (-.+) (+.-) (-.-)

De Getallenlijn van ...Het Zijn...bestaan Horizontaal...uit Hoofdfactoren
(1 tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm tm 28)
en Verticaal...1.1 tm tm tm 7.7 tm tm tm 14.14 tm tm tm 14
Dat maakt van ...Het Huis...onder Het Dak (In Het Huis...Mijners ...Vader 14)...Shalom...
...................................................................................Zijn)
een (hele grote) Rechthoek............................ (met die) (... Vele Woningen...)

https://www.youtube.com/watch?v=bvpPL4spsDI

Die ene Punt...tussen de Lagere Wet en de Hoge Wet...
als die in actie komt...dat zijn de 2 Driehoeken...
1 met punt omhoog en 1 met punt naar beneden...
als die in elkaar schuiven (In Het Huis Mijners Vader)
Shalom

https://www.youtube.com/watch?v=AaEGwph2Qr4
Gr van LT (7)(7.7)(7)14)

(Je hoeft mij niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het welis... (tijdens de type-oefeningen)...uit te leggen!)
Nou dat was het wel...(pffff...genoeg...voor Nu effetjes)...

Trusten allemaal...

Knf van LT) :roll:

Plaats reactie