WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2022, 06:40

Anker... :)


(Ja ik weet het nog...

De Floriade in Amsterdam, in 1972, werd gebruikt om twee nieuwe parken te ontwikkelen
het Beatrixpark (achter de huidige RAI) en het Amstelpark. Deze eerste Amsterdamse Floriade duurde
van 30 maart tot 1 oktober en was toen de drukst bezochte tuinbouwtentoonstelling ooit ter wereld gehouden.

Met mijn Tweeling koterij... in de wandelwagen...heb ik er wat afgelopen toen...
Het was allemaal... veel gezelliger...in die tijd...nog nergens...anties gezeikzeur over...het trok
bijzonder veel bezoekers...

De liefhebbers van toen...zijn de bejaarden van nu...en ik ben nu zelf 79 jaar...
en de Tweeling van toen... in de Kinderwagen...1972... Floriade Amsterdam tijdperk
Afbeelding
is nu ...Middelbaar...en Deo Volente...as Donderdag 53 jaar... :lol: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2022, 06:41

Natuurlijk denk ik gelijk...aan zo'n electrische step...want de meeste bejaarden kunnen zulkse
grote afstanden niet eens meet lopen...Trouwens ik kijk best veel TV...maar zag er geen reclames voor
en dat verbaasd me dan...met zo'n topduur project...dat ze het belangrijkste gaan laten...om bezoekers
te krijgen...
Zelf denk ik...dat de ligging ervan niet erg gunstig ligt...
toendertijd...lekker dicht bij de grote stad...je kon er...zoals ik...zelfs wandelende...er naar toe gaan...
dat zie ik ...met deze Floriade...maar zo niet gebeuren...
Wie niks te zoeken heeft...in dat Lands gebied...komt er niet eens...om er kilometers te gaan wandelen...
Met een land inmiddels...vol bejaarden...De meeste bejaarden...moeten hun volwassen nazaten... maar mee zien te krijgen...om
je naar zoiets te rijden...en dan...dat pokkenend lopen er...kan je nu niet meer aan...Ja dat is waar...
Vandaar dat ik jouw schreef Ans...ze zouden er bij de ingang...electrische stepjes moeten uitdelen...aan de
slecht lopenden...dan kunnen die bejaarden er zelf nog wat mee...ipv iemand moet ze duwen..in wat dan ook...
Helaas...zulkse uitjes...is verleden tijd...
ik vraag het...de nazaten niet eens...de ene heeft geen eens een auto en de andere moppert over de gigantische
dure benzine prijs...en niemand weet nog...hoe de thuis energie prijzen...gaan uitpakken...eng ...het net besteed
te hebben...aan een dagje...Floriade...dat een hele rib... uit het lijf kostte dan...

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2022, 06:42

M'n oudste zoon...kwam mopperende binnen...zei...ik heb me op verzoek van jou ...helemaal goed verzekerd
voor de basis...en een aanvullende en voor de Tandarts...
Nu ik bij die Tandarts loop...kwam de ene rekening na de andere...allemaal kleine ...maar opgeteld...te veel
en nu kreeg ik een rekening van 270 euro...van het VGZ
En vraagt aan mij...Hoe dat kan?

Nee een dagje... naar de Floriade ...kan ik die ...ook niet vragen...om mee te gaan...ik weet ook nog niet
hoe de extra energie kosten ...uit gaat pakken bij mij...al bezuinig ik er nog zo op...het gebruik stijgt...en
de kosten ook...en dat dan ...dubbelop...

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2022, 06:42

Je kan misschien bij bijzondere kosten...bij de Gemeente vragen...het voor je op te lossen...zei ik
Nee...hoorde ik aan...ik kreeg dat ook niet...voor de verhuizing...je moet er Tegenwoordig...asielzoeker voor zijn of dakloos...
Elke stress geeft dubbelop...van die oren pieptonen...en daar wordt bij... een kort lontje ervan geworden
het niet beter op...Erg veel daklozen ...is juist begonnen...om die onverklaarbare rekeningen...en als
ze het niet kunnen betalen...staat er gelijk ...een hele hoge boete geld erbij...er boven op...
die ze ook niet kunnen betalen...etc. boetes op boetes bovenop dat grote bedrag...
Dat schiet niks op...met al die onverklaarbare rekeningen...
Maar ...daar lijdt Nederland aan...sinds eh...Het Ziekenfonds verdwenen is...en alles daar nog ...in zat!
Als ik het verhaal goed bekijk...ben ik maar zo weer ...de Sjaak...om te voorkomen... dat die oudste zoon niet
weer dakloos wordt...
want...daar lijdt Nederland aan...sinds eh...Het Ziekenfonds verdwenen is...en alles daar nog ...in zat!

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2022, 06:45

Trouwens mijn droom over een eletrische stepje...is ook al vervlogen...om er veel zelfredzaamheid mee te kunnen
doen...want die dingen...zijn in ons landje verboden...dus moet half bejaarden land soos...voort geduwd...om
ergens te komen...

Dat begon al...met een bezoek... aan een S.P.E.C.I.A.L.I.S.T. in een Ziekenhuis... moet voor... voor en Na zorg ed.
dat zijn ware loop fabrieken geworden...'n jongste Mantelzorg zoon... zegt dan...ik pak wel een karretje...voor je
want anders duurt die wandeltocht hem... veel en veel te lang...


(Ze hebben meer te doen...na werktijd)
Ik...in een karretje... dat hele Floveoland gebeurens door...is de zelf redzaamheid
is er al uit... als ik er aan denk...met welke wandel lopen uitjes dan ook...

Met mijn oa Instabiele bekken...nog over gehouden van zware tilwerken...ik kan nog steeds lekker snel lopen
maar wel erg kort...

Trouwens ...Hier en NU...mijn droom over een eletrische stepje...is ook al vervlogen...om er veel ...zelfredzaamheid ...mee te kunnen
doen...want die dingen...zijn elders niet...maar in ons landje...verboden...dus moet half bejaarden land soos...voort geduwd...om
ergens te komen...

Nou ja... ik bedoel maar...
om mee te denken...waarom er... zo erg weinig bezoekers komen...in dat Flevoland...in Almere...
en toendertijd ongekend veel bezoekers...
Het Ziekenfonds bestond toen nog...
alleen dat al...(Dat scheelde 40.000 Daklozen...)in ons landje...

Mijn behoefte om ergens naar toe te gaan...om veel bloemen te zien...ergens...is allang vergaan...sinds
alles op TV getoond wordt...Je hoeft er geeneens ...vele pokkenenden voor te lopen...of ervoor voort geduwd...
is ook een manier
van ...zelf redzaamheid...gewoon al die dingen...op TV kijken...

Ons eigen (Huur) huis..in het land.... is er al te duur voor geworden...met alle ...te dure...vaste lasten...Fijn als ze het... op TV tonen...of
je er... toch...geweest bent...lijkt dat!
(En ik viel er niemand mee lastig)
Zo kan je het ook Zien!

Nou ja... ik bedoel maar...
om mee te denken...waarom er... zo erg weinig bezoekers komen...in dat Flevoland...in Almere...
en toendertijd met dat in Amsterdam...in 1972...met ongekend veel bezoekers...
Conclusie...Het Ziekenfonds... bestond toen nog...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

________________________________________________

PS>

(Eureca)
Ik had dit woord gewoon getypt... S.P.E.C.I.A.L.I.S.T.
en dan verzendt het... de hele reactie niet!?

Het is mi een heel gewoon woord...S.P.E.C.I.A.L.I.S.T.
maar als ik het gewoon type...loopt alles vast...
Eigenaardig...

Je zal dat in de... Kunstmatige Intelligentie... Computer Programma's hebben...
en geen Mens weet... wat het euvel is...op het werk ed...als alles vast gaat lopen...

Kunstmatige Intelligentie...met Alfaritmes...dan komt het overal voor
waar ze ...dit PC Programma... gekocht hebben...
(Bij Bedrijven en Instellingen...Misschien denken ze...dat ze gehackt zijn...weet je veel...)

Goed oke de tip is
Al het laatste getypte...
in stukjes verzenden...opeens verzendt het 't niet...
Dan zit het euvel...in dat stukje...

Met veel moeilijke woorden...moet je het per woord verzenden...
Met niks moeilijks aan zin...
maar 1 apart woord erin...met stippen er tussen gezet...en zie daar...alles wordt weet
gewoon verzonden!

Maar zot blijft het...dat niemand... dat onnozele eruit haalt...(Uit dat PC Programma)
Dat woord...S.P.E.C.I.A.L.I.S.T.
zit in een ...foute constructie getypt...bij dat PC Programma...

(Een freubelaar klungelaar...(bv na een weekend stappen ed...snuif is mee... pil is mee ...zuip is mee etc....)...bij
de ICT Programma's makerij... is ook welis wat!)

(De Maker van dit Forum PC Programma is)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.
Style proflat door © Mazeltof 2017

De kunst is
Op het Werk...of bij Instellingen ed...via een volgende ICT'er... bij die Hoster...
die fout... eruit te halen!
Zodat ...het woord...S.P.E.C.I.A.L.I.S.T....gewoon getypt kan ...door de gebruikers...van dat
PC Software Programmma! :roll:

___________________________________________________________________
PSS.
Het probleem met Kunstmatighe Intelligentie is...als er fouten in getypt zijn...
Het ergens... in het productieproces...overal hetzelfde doet...ipv voor maar...die ene
of die paar... bedoelde...
en niet voor alle 12000 (om maar een getal te noemen)

Via de Alfaritmes...bv. alle Migranten ...krijgen dan...allemaal...hetzelfde stempel...en dan krijg je zoiets
als de
Toeslagen affaiere...

terwijl het misschien wel ...voor 1 of een paar... zo bedoeld kan zijn...maar niet voor alle Migranten...dan
is het voor die...Discriminatie!
Daarom is Kunstmatige Intelligentie ...volkomen ongeschikt...voor Medische en Sociale ...PC werkzaamhedens!

Bij Fabrieks producties ...kunnen Alfaritmes ed ... ook welis misgaan ermee...maar dat geeft geen Menselijk leed!

Hoe dat ook zij...degenen die ...die Software maakten...(van de Toeslag affaire) die ene of die paar...
vullen het... naar eigen inzicht in...ook als het vol staat...met Racismes en Discriminatie als
uitkomst...

Nogmaals...Alfaritmes ed...Software...kunnen niet ...Collectief...gebruikt voor Menselijke maat
Beroepen...ed
alleen voor Fabrieks... niet Mensenlijke maat ...Producties...procedures ed.

Dat de invullers... van dat Belasting software programma...nog niet voor de Rechter staan...
is wel heel apart...

Want een programma... met Racisme en Discriminatie...is door een Mens ...of een paar...zo ingevuld getypt...
en gebruikt ...bij Lands Belasting...

Pas las ik ergens...Hoe moet dat toch opgelost ...die toeslagen affaire...met
Kunst Matige Intelligentie?

Daaraan kan je wel zien...ze snappen er...de Jota ...niet van...
Daarom tracht ik het uit te leggen....

Want zo... (simpeltjes)...uitgelegd...kan iedereen het snappen!
Nogmaals...Alfaritmes ed...Software...kunnen niet ...Collectief...gebruikt ...voor Menselijke maat
Beroepen...ed
alleen voor Fabrieks... niet Mensenlijke maat ...Producties...procedures ed.

En collectief...wgs de broodnodige energie besparing...alle Buitenlampen...va 11 uur PM... op
half zetten...per Stad...per Dorp...per Regio...per Provincie ...Landelijk ed....is ook wat...om ermee... te kunnen doen!


Nogmaals...Alfaritmes ed...Software...kunnen niet ...Collectief...gebruikt ...voor Menselijke maat
Beroepen...ed!

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2022, 16:39

Kerkenpad... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Ik schreef het alis vaker...maar nogmaals...
ergens is in de eeuwen erin gekomen...dat Jezus...De Christus...aan de Rechterhand van God zit...
maar dat is niet het geval...
Ik zal het trachten uit te leggen...
Om God te vinden...moet je vanaf je eigen (Denk) Geest...Overgaan in de (Ziel)...Heilige Geest...
In die toestand van Zijn...
kom je terecht...op de Getallenlijn van
...Het Zijn...
.......14

Niemand komt tot
De Vader...(14)Dan door Mij...De Jezus Christus(14.14)
......14
14 . 14

Dat proces... kan alleen maar...Loodrecht...plaats vinden...

De (Zielengeest) van De Mens 1
op de Getallenlijn van...Het Zijn...1 tm 7 . 7 tm 14
kan Verticaal...alleen Loodrecht tot God Komen...

via De Getallenlijn Van ...Het Zijn

..14
14.14
13.13
12.12
11.11
10.10
..9.9
..8.8
..7.7
..6.6
..5.5
..4.4
..3.3
..2.2
..1.1
...1

(Zoiets kan je beter ...optekenen...dan typen...om het Loodrecht ervan te Zien...)
Maar als (1) De Mens tm (14) Godzelf wilt komen...dan moet je... met je Zielengeest
via de Heilige Geest...tm tm tm...Door ...De Geest van...De Christus (14.14)
Dat kan alleen... Loodrecht... plaats vinden...
De Getallenlijn van...Het Zijn...is... een Loodrechte... bezigheid...

Zou 14 de bovenste trede van een Ladder zijn
(14)
Dan is (14.14) 1 trede lager...
maw De Jezus Christus...(14.14)...zit ...voor...(14)Godzelf...

De Mens Jezus (1) tm tm tm (7.7) tm tm tm (14.14) De Christus tm (14) Godzelf...
is een
Verticale loodrechte bezigheid...
...(14) Godzelf...

(14 .14) De Christus

. (7.7)De Wet

..(1.1)De Mens

...(1)bv...Jij zelf
Tussen dat alles in...op de Middenlinie... van de Getallenlijn van Het Zijn...is.. bezig
De Heilige Geest
(Qua stoelendans plek ahw) Dat is niet ...met bochtjes ...eerst naar rechts ...en dan naar links...
of eerst naar Links en dan naar Rechts...
maar ...is...een ...Loodrechte... Bezigheid!)

In alle Eenvoud is het zo wel goed getypt...
Maar de...loodrechte constructie...zit nog veel ingewikkelder
in elkaar...
nagelang...de Geest van Die Mens...(van welke Mens dan ook...ingewikkelder
in elkaar zit...
De Geest van Gestudeerde Mensen... zit al veel ingewikkelder in elkaar ...dan die van niet
gestudeerden...
De Geest va Geest Verlichte Mensen... zit al veel ingewikkelder in elkaar...dan van de niet Geest
Verlichte Mens...
De Geest van de Gids Verlichte Mens...zit al veel ingewikkelder in elkaar...dan die van de Niet
Gods Verlichte Mens..
etc.

Gaan we lekker moeilijk doen?

..(14)
(14.14)
(13.13)
(12.12)
(11.11)
(10.10)
.(9 . 9)
.(7 . 7)
...(.)...
.(7 . 7)
.(6 . 6)
.(5 . 5)
.(4 . 4)
.(3 . 3)
.(2 . 2)
.(1 . 1)
...(1)

Op de 1 of andere manier...kan je ook tot God zelf komen...door de
2
Driehoeken
te gaan...
als die 2 in elkaar schuiven
Shalom ...Dan is er gaande

De Wet
..7
7 . 7
..7

De punt in ...Het Midden...is de Eeuwige... Kennis Bron...van Goed of en of van Kwaad
en daar is ook (14) zelf te vinden...
maw
Er zijn meer manieren om... tot God... te komen...
Via De Wet... en via... De Christus...

(Ik denk... dat in vroegere eeuwen...het een Jood...als eerste ooit... is geweest
(van het Hebreeuwse ras) dat die Mens...ook... de 2 Driehoeken... in elkaar heeft Zien Schuiven...
in het Hemelse Gewelf...en dat is gaan noemen naar... de toen regerende Koning daar...
De David Ster...
(en het zich zo. n beetje als hun eigen...zijn gaan zien...)
(Ook dat is een Menselijke eigenschap! Zich de dingen toe eigenen)

Maar
het proces ...van... de in elkaar schuivende...Driehoeken...geldt voor elk Mens ...hetzelfde
waar ook ter wereld...als die Mens ...via zo... de Eeuwige... Kennis Bron...van Goed of en of van Kwaad
een Gods Verlichte werd...

Elke Hoofdfactor...heeft een Midden Punt...(Daar zetelt ...Een ...De...Het...
Gods Verlichte...
dat kan... per zoveel tijd een andere zijn...maar ook erg lang dezelfde zijn
alleen (14.14) zal ...altijd en eeuwig ...dezelfde Zijn)
(Als het gaat over ...(de Loodrechte) ...De Middenlinie van ...de Getallenlijn...van ...Het Zijn...)
(Daarom heet dat ook wel...Vader en Zoon en de Heilige Geest als 3 Eenheid...)

Zo ik dat welis noem...
God Jezus Christus Alle Ju...
(God 14) en (Christis (14.14) en Alle Heiligen bij elkaar...)(betekent dat!

Ik hoorde de Celebrant vandaag zeggen op TV...Heilige Maria de Moeder van De Christus...
Hie vaak ik dat al niet heb uit gelegd...)
eindelijk...lijkt het door te komen...door te dringen...in de Roomse Gelederen...

Oke De Christis zit dus niet op de Rechter stiel naast God...maar een stoel (een trede lager) voor God!
en De Maria is niet...de Moeder van God...maar... de Moeder van...De Christus!
(Secu voor de Kindertjes...De Maria is de Moeder van ...De Jezus...)
(Ik zet er bijna altijd...De ...voor ...want er heten miljoenen mensen ook... Jezus en ook Maria...duidelijke Onderscheid
moet er zijn!)(Ditoom er nog eentje te noemen Horizontaal op de 14de linie) De Mohammed...want er
heten ook... in de vele miljoenen... ook Mohammed...)

(Met...De...ervoor...
Over
wie we het hebben...
duidelijke Onderscheid
moet er zijn!

Mij hoef je... niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het ...met de type-oefeningen
welis uit te leggen...Je hoeft er... helemaal niks mee...maar...mag er...voor je zelf... wat mee...Zie maar...)

https://www.youtube.com/watch?v=jXY0aOU ... P11AIZUPVc

Prettige Zondagavond allemaal. Knf van LT) 7)14 :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447o ... Ce1sylkoD4

PS.
Laatst was op TV ...(bij...Ik mis je...)...een Man zijn oude Vader lag in het Ziekenhuis
hij was Orgelbouwer geweest...

Zijn zoon had veel aan het terminale bed van zijn Vader gezeten...
maar moest toen even weg...keek op naar het Ziekenhuis raam...
Zag een Goudkleurige Driehoek verschijnen...bij dat raam
en ging denken...Nu is mijn Vader ...vast overleden...

Maar die (middelbare )Zoon was er bijna...(Om een Gods Verlichte te worden)
als die niet zelf... was gaan denken
maar het (Denkloos)...was... blijven ...Ervaren...dan had die het
ook Gezien...
dat de 2 Driehieken...zich inelkaar gingen schuiven...wgs.
Hoofdfactor 7...Opende zich...en haalde zo... Zijn Vader!

De meeste Gods Verlichten...vind je in... Hoofdfactor7 nl
(Door ons eigen Denkwerk)...Een gemiste kans ermee
(zoals die ene Zoon...van de Orgel Bouwer...is dus ook vaak wat...maar
zolang er... leven is.is er Hoop!

En Shalom... de Orgelbouwer Vader...is binnen...in Hoofdfactor 7!
De meeste... Gods Verlichten...vind je in... Hoofdfactor7 )
en op Hoofdfactor 14...ook wel...de 14de linie! :roll:

PSS.

Ik schrijf welis...(een tip)...als iemand erg bang is erg paniekerig is...in het Sterfbed...
Zeg dan...
Sluit je ogen
Kijk omhoog
(Een Zoek (loodrecht toe recht aan...) De Christus...
Is men niet Godsdienstig...
Je kan zeggen...Sluit de Ogen...Kijk omhoog...(loodrecht toe recht aan...)
en zoek...al je huis of erf of park dieren... ooit gehad...
(maw Hoofdfactor 5 de 5de linie...is ook wat!)
(en men zeilt zo...in alle rust en harmonie...weg...)
of Zoek al je ooit...Wetenschappelijke Collega's...
Hoofdfactor 8 de 8ste linie
De Wetenschap...is ook wat...
(en men zeilt zo...in alle rust en harmonie...weg...Hoofdfactor 8 in! )

Voor alle ...De Maria Aanhangers...Je kan zeggen...Sluit de Ogen...Kijk omhoog...(loodrecht toe recht aan...)
bezoek Lourdes...in de Geest...
https://www.youtube.com/watch?v=cjJm1fMHA8g
(en men zeilt zo...in alle rust en harmonie...weg...) Hoofdfactor 3 de 3de linie in!)

https://www.youtube.com/watch?v=22BdaFi ... -w&index=6
Over...in Het Huis
Mijners Vader
heeft vele Woningen...

Je kan denken zeggen...Ja maar...ik wil liever...een andere Hoofdfactor in...
Lieve Koekjes worden er niet gebakken...mits je ze
als Zijngetallen... heb vergaard...(tijdens je leven) al die Getallen komen na het Eigen Zijns Bereikte Hoofdfactor...
Stel je bereik is ...Hoofdfactor 3
maar je hebt erg veel... 12ven getallen... verzameld...en ook wat 8ten en wat 7vens etc. veel 5ven...etc.
dan kom je ook met gemak...ook
die Hoofdfactoren in...maar je Huisnummer is er ahw....Stel je eigen (Geest Verlichte )...bereik is ...Hoofdfactor 3
dan is het Huisnummer er... in Hoofdf 3 De Maria (3.3)
(Als vb!)

Nog een aparte tip is...
Het is natuurlijk vreselijk... een dierbare van je is overleden... of meer dierbaren
dan is er ...niets veiliger...te weten...die zijn ...al daar...

Niet iedereen is Godsdienstig of heeft niet zo'n
hoge Bereik...in de Geest...behaald...

Bij bange angstige paniekerige Terminalen...Als begeleider ed...kan zeggen...Sluit de Ogen...
Kijk omhoog...(loodrecht toe recht aan...) en
zoek je ...overleden...Dierbaren...er...
(en men... zeilt zo...in alle rust... en... harmonie...weg!
want... de meesten komen er... gewoon...goed terecht! )

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJ ... -w&index=3

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 04 jul 2022, 13:17

Paden... :)

(Ik denk...dat een rondje Muziek luisteren...ook de broodnodige Gymnastiek ...voor de Hersenen ...geeft...

https://www.youtube.com/watch?v=l15PDRSTn7s
en aangezien ...ons hele lichaam...met Hersenen verbonden is...we wat af gymnastieken...als we naar...Muziek luisteren...

Ik kan dat goed hebben ...of mis hebben...Niemand is volmaakt...Maar (vaak) achteraf (gezien) ...heb ik het toch wel erg vaak... en veel
toen... het goed gehad...

Dus geregeld...een rondje ...Hardlopen...op de Muziek...
https://www.youtube.com/watch?v=x70xfXm6h-4
Achter je PC...is ook wat...

of een rondje wandelen...voor het slapen gaan...
https://www.youtube.com/watch?v=xKQULTTnaI8

Ook goed voor de ...Hersenen...is... gewoon Muziek... tijdens het typen ...op je PC...
https://www.youtube.com/watch?v=UnilUPXmipM

________________________________________________________

Ik zat weer is ...een oude herhaling te kijken... op TV...zoals alsmaar gaande is... op TV...tijdens deze maanden
allemaal herhalingen TV...

Eric Scherder....met onze vooroordelen...
Het kwam erop op neer...Hoe zielig het is...als een Mw Dialect praat...en ze denkt
niet voor vol aangezien...

Hij liet mensen in het ABN een stukje horen...en hetzelfde ...in het dilect...welke
ze serieuzer namen...zelfs...ook de dialect sprekende Mensen zelf...vonden het ABN serieuzer
over komen...

Maar wat mij schokte was...
wat die ene Mw meteen zei...
...De Nederlanders en Wij Limburgers...

Jammer ...dat die Eric ...daar niet op in ging...
want mi
daar gaat het toch om...
Ze maakt ...zelf onderscheid...Discrinineert...en niet zo'n beetje ook...

Ik zelf heb nog nooit zo gedacht...
(Loop ik achter? Of loop ik voor? Of ben ik anders ...dan zij...dan die met
De Nederlanders en Wij Limburgers...

Wij leerden vroeger... de Provincies van Nederland ...en allemaal hoorden ze er bij...met
z'n alle...zijn we 1...1 Nederland...

Ik heb ook geschoold ...en wel 5 jaren...in het Boern land ...ze spraken er ook dialect thuis...
maar we leerden op School ...wel ...juist...hoe ons land...in elkaar stak...
Alle Provincies...zonder onderscheid...is 1 Nederland!
Wij allen zijn Nederlanders!!

Als men de ABN taal duidelijker vindt...dan een Dialect...dat kan heel logisch zijn...als men voor alle duidelijkheid kiest
voor het ABN...

Maar... De Nederlanders ...en wij ...Limburgers...
Daar schrok ik... nou echt van...en het verbaasde mij...dat
die Eric...
dat ...niet oppakte... en maar door ging
erop inging ...over het Dialect (van die zielige Mw ermee)
wat velen als onderscheid maakt...tov het ABN

Maar mi...als zijnde
dat is nou...een echt voorbeeld...van Onderscheid maken...
wat die Mw doet...
De Nederlanders ...en wij Limburgers...

Het verbaasde mij...dat die Eric... dat ...niet
als zodanig...oppakte...
De Nederlanders ...en...Wij...Limburgers...

Wat een...Top Discriminatie ...is dat??? Zo plots ...op de buis???

Het verbaasde mij...ook wel...het ergerde me
dat die Eric... dat ...niet oppakte...

(of die Eric... meer vatbaar is...voor de emoties ...van die Mw...
dan
wat ze ...in werkelijkheid zei...
en
maar door ging
erop inging ...over het Dialect (van die zielige Mw ermee)
Het Dialect...wat velen... als onderscheid maakt...tov het ABN

Komisch vond ik...dat ondervraagde Mensen ...die ook Dialect spreken...toch
voor echte serieuze mededelingen...dat liever horen... in het ABN...
(Misschien serieuze mededelingen...op Radio en TV... geldt voor het hele land...voor alle Provincies...
dat geldt voor ...heel Nederland!)

Alleen
die ene... emmerde maar door ...dat ze met dat dialect... niet serieus genomen wordt...

(of die Eric... meer vatbaar is...voor de emoties ...van die Mw...
dan wat ze ...in werkelijkheid zei...
en maar door ging
erop inging ...over het Dialect (van die zielige Mw ermee)

Het Dialect...wat velen... als onderscheid maakt...tov het ABN)en
de rest ermee lijkt te discrimineren...naar die Mw toe...
of die Eric... meer vatbaar is...voor de emoties ...van die Mw...
dan wat ze ...in werkelijkheid
zei...
De Nederlanders ...en wij Limburgers...
en daar... schrok ik... nou echt van...

(Het viel me... in de tijd op...dat de meeste Oorlogen...ook en vooral...Binnenlandse
ontstaan zijn...Door Binnenlands getrut...vanaf 1...een paar etc.

vb. In 1 land...
De Toeties ...en... wij... de Hoeties...
etc.
etc.
etc.

Of die Eric... meer vatbaar is...voor de emoties ...van die Mw...
dan wat ze ...in werkelijkheid
zei...

De Nederlanders ...en wij ...Limburgers...
en...
daar... schrok ik... nou... echt van...

Nou zo kan die wel weer...

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Fijne Middag allemaal.
https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 05 jul 2022, 19:24

Dennebomen


Leuk foto, van je tweelingzonen LT, in de kinderwandelwagen.
Wat een leeftijd alweer zeg, ze worden deze week 53 jaar oud. Ha ha ha ha
Ons leven schiet voorbij.

Ik zag dit
https://www.nu.nl/293915/video/helikopt ... awine.html

Ja ik begrijp het ook hoor LT, dat Maria de moeder is van Jezus, en dan ook van de christus.
Maar ze zeggen vaak, in de kerk, Maria de moeder van god, en dat is volgens jou fouteboel.
want volgen jou, is Jezus god niet.
Zal wel net zo gegaan zijn, vroeger, als met Maradonna, die mensen roepen dat hij god is.
Alles wat, even boven het gras uitsteekt, werd vroeger al , dat is god genoemd.
Op die hoofdfactoren van jou, zit Maria in hoofdfactor 3 met 3.3 en is het dichts, bij de mensen.
Maar ik begreep voorheen, ze zetelt ook, op die 14de linie, op 14.3
Alle wat, in dat rechthoekige gebied is, van dat huis, zijn allemaal mensen, op aarde geweest.
en god teken je op 14 in het schuine dak, helemaal apart.
Van god, is er maar 1 van, schreef je weleens.
De allerhoogste mens geestverlichte ooit, is de christus, en die zit dus, voor god, een trede lager,
begrijp ik eruit.
Dat moet volgens jou wel, want het moet volgens jou, loodrecht zijn, die middenlinie tm 14 aan toe.
en je legde uit, die Jezus zei, niemand komt tot de vader, dan door mij.
Dat kan alleen, via de loodrechte lijn en niet met bochtjes naar stoel rechts of dan weer een
bochtje via stoel links, nee, het kan alleen loodrecht, dus zit die Jezus, recht voor god, begrijp
ik, van je uitleg, maar wel, in het mensen gebied er.
Dat alles, zo wiskunde is daar, en als je niets weet, van wiskunde, of merk je daar niets van?
Hoor ik nog wel van je.. Ha ha ha. :lol:
We mailen wel, maak je geen zorgen LT, dat je een mail van me, kwijt bent, om voor me te posten,
dat moet die ene, met een gedichtje zijn, als je die vind, komt misschien nog wel.
Een goede leuke gezellige avond. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 jul 2022, 20:08

Bomen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ksZbTRi ... M&index=29

https://www.youtube.com/watch?v=sF-9ItYRq4U

https://www.youtube.com/watch?v=qxUlbQd4sVU

https://www.youtube.com/watch?v=9J9YxWNXS4c

(Ja lach maar...dat mag...want... alles op Aarde... is ook Wiskunde...daar heb je toch ook... geen last van...

Ik ken 4 Mensen die alle 4...vanaf Geest Verlicht...allemaal getallen binnen krijgt...
1 Ik zelf...2 Mijn DJ...3 een Prof Dr en 4 ...een Dokter...

Ik vroeg gelijk... aan mijn DJ...toen we het er is over hadden...Hoe kwam je er van af?
Hij zei...door erg veel te lezen...
Dan gaat je... gewone Denkgeest ...dat andere ...buiten sluiten...
Nou mooie tip...we lazen dan ook allebei...erg veel...
en we
waren altijd wel...allebei...met de een of andere... study bezig...

https://www.youtube.com/watch?v=7dtJPQ1WplY

Ik hou bijna van... alle soorten Muziek...dat is ook...mooi mee genomen...

Hoe dat ook zij...als ze ...in die Roomese Kerkdiensten zeggen...Maria eeuwige maagd...
dan snap je ook wel...ze zijn erg achter gebleven...met de ware feiten...
Ze ...De Maria van N...heeft sowieso nog ...een rij Kinderen gehad...en die is dan echt niet ...eeuwige maagd...
Maar als zij
dat zo willen vieren...moeten ze zelf weten...maar de Mensheid ...van deze tijd...heeft allemaal
geschoold en velen gestudeerd...
(Ik bedoel... het leeg geraken van Kerken ...kan vele redenens hebben...en deze kan er... eentje van zijn...als redenens...)
(Als men dingen moet gaan geloven...die Wetenschappeijk gezien...onmogelijk zijn!)

https://www.youtube.com/watch?v=rdUy6x38yYg

https://www.youtube.com/watch?v=z6I_YlTZ8YE

https://www.youtube.com/watch?v=-IZ59y-mZ60

Deze vind ik de leukste
Mocedades - Son De La Negra
https://www.youtube.com/watch?v=ksZbTRiRTzA

https://www.youtube.com/watch?v=GURKdV7fUgg

https://www.youtube.com/watch?v=i9TRSSy3Mh4

https://www.youtube.com/watch?v=12_eYjSP5G8

En Natuurlijk deze...
https://www.youtube.com/watch?v=BRR1Idnou-8


Tot laters...
Fijne avond Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 06 jul 2022, 13:44

Mensen

Ja meid, een moeder met kinderen, is geen eeuwige maagd, dat snap ik ook wel,
nu zij, die van de kerken, nog. Ha ha ha

Ik heb ook een mooie video voor je mee genomen, kijk maar.
https://www.youtube.com/watch?v=2RW57w7d5zs

Wij Limburgers, zijn even goed Nederlanders hoor, net als de Amsterdammers en
de Groningers. Mensen die dat zo niet beschrijven, zijn de echte discriminanten,
met hun, de Nederlanders en wij Limburgers, overal heb je van die fanatiekelingen,
extremisten, opruiers, die gevaarlijk bezig zijn, maar stel je gerust LT, bij ons in Limburg, zijn we
gewoon Nederlanders hoor. Ha ha ha

Ons mams Nellie, was ook erg fan van Andre Rieu, dat zal je wel, denk ik, overal hebben,
als iemand, uit dezelfde streek komt, als jezelf, dan is men daar extra trots op, als die persoon
wat aparts kan. Met sport ook, op tv, de Nederlander dit en dat, is toch veel mooier, als
die, wat wint, als dat, een ander land, het wint.
Extra mooi is, als die, uit jouw dorp of stad komt.
Dat is mens eigens, denk ik.

Ik las, de omroepen, moeten op de schop, wat vind jij daarvan?
Wat vinden we ervan, als ze sowiezo alles, steeds veranderen, omdat
1 of een paar, dat roepen?

Ik wens je een fijne midweek. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 06 jul 2022, 15:30

Senseo... :)

https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q

(Het antwoord van Monic Slingerland
‘Met de achternaam van haar man levert de vrouw haar
identiteit in’

Ik zou zeggen...wat is het probleem...van die anties zeikzeurders
overal mee...dan ga je toch lekker samen...naar de Notaris...en
neem je een Samenlevingscontract...dan behoud je allebeide ...de
eigen achternaam...

Trouwens ...als je gaat trouwen...heb je tegenwoordig de keuze...
dat hij of dat zij...de achternaam...van
de ander...erbij...krijgt...
De indentiteit ...van die ene...wordt er alleen maar...groter mee!

mi Misschien moeten ze ...allebeide...hetzelfde heten...(Altijd die
discriminatie...overal nog mee...niet te geloven...is dat!)
Dus vanaf gehuwd...
Als Zij...gaat heten...W- van der T
dan ook Hij...W- van der T
en ook de Kinderen heten dan W- van der T
Bij gehuwde Mensen!
(Het Spaanse systeem is dat meen ik!)

_______________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=FtE3hoR ... M&index=15

Ik las...
DUURZAAM INVESTEREN
Brussels voorstel om groen label te geven voor gas en kernenergie
gaat definitief door

Hoe vaak ...heb ik getypt hier...met Gas... is er niks mis mee...
Kijk maar naar je ...gaspitje...er komt niks smerigs ...de lucht in!

Met Kernenergie is opzich ook niks mis mee...behalve dat men daarmee
met gevaarlijke rest afval zit...
(Maar misschien ...vinden toelomstige Generaties...daar weer wat voor uit...om
wat positiefs...met rest afval...oa ook ...van zoiets... te doen...)

Met Gas... is niks mis mee...maar het uit slappe grond te winnen...is erg link... als
er bewoners wonen...(Ik schreef wel vaker...dan kost het maar 1 of 2 miljard meer...ze moeten
de leeg gekomen gaten ...onder de grond...opvullen met zand...en zolang ze dat niet doen...
kunnen ze het beter... in zeeen gaan winnen... of in Rotsachtige landschappen...waar niemand woont...
(Geldt overigens ...bij elke winning uit de grond...wat lege ruimtes maakt...vullen ze dat
niet op...dan kan je er ...vroeg of laat...plots of tzt...Aardbevingen verwachten!)

_________________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447o ... M&index=20
Tja wat te zeggen...de Omroepen ...moeten op de schop...

mi Als ze zich gedragen... of ze Commerciele TV Zenders zijn...met opeens...zo erg veel Reclames...
ehn met extreme top inkomens...ed...Dan nemen ze sowieso de heleboel al in de zeik!

(Ik denk welis...alles... wat op die TV ea Media afvliegt...en op die Reclame wereld...als daar de helft van
naar de Zorg of Leraren opleidingen gaat...ipv al dat vele gehang daar...al die vele
hang baners...uren dagen weken
maanden jaren...Dan zouden er geen Personeels tekorten bestaan...in erg veel Beroepen!)

Omroep bestel...moet mi nooit in een Democratische Staat
uit 1 TV zender bestaan...dan wordt dat Staats TV!
Maar een overvloed ...aan hetende Omroep TV Zenders...kost gewoon ...veel te veel!

______________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=6rQwof50VsA
Ik las dit...
Hugo de Jonge doet het goed in de vrouwelijke seksdroom

Ik droomde ...van de week... zoiets aparts...
Ik ging ergens... languit liggen in de zon...opeens... kwam er een man vlak naast me liggen
onze vingers... raakten elkaar...en de stroomscheuten... gingen over en weer...

Zijn we... nu verliefd vroeg... de man me...

Ik zei geen idee..ik ben bijna 80 jaar...O...zei de man...de leeftijd moet niks uitmaken
ik ben middelbaar...

Nou rustuig aan... met mij zei ik...ik ben al een oudje...Hij zei... je moet rustig aan doen... met mij
want ik werk me ongans...dus hou weinig aan seks energie over...

We kwamen... nog steeds ...naast elkaar liggende overeen...vette vrienden te blijven...met
heel veel rustig aan doen...

Eigenaardig ...droomde ik...we hebben alleen ...met onze vingers...elkaar aangeraakt...en verder niks...

Opeens ging de Man... rechtop zitten...

Ik zei...Jezus Christus...alle Ju...je bent... Mark Rutte!

Nou daar zou ik ...nooit opgekomen zijn...nooit in die context... aan gedacht zelfs...
Maar in onze dromen...kan schijnbaar... toch van alles...en deze zin... droomde ik ook...

Ik zei...Nou tot ziens ...maar weer...en liep ervan weg...geen gesprek niks...alleen vingers aanrakingen...
bleek genoeg...voor alle energie stromen omtrent...
nou daar kan een Mens... wel 100 bij worden...en iemand... met een druk werkleven...het ook wel
lang...bij uithouden...

Typisch ik weer...Eigenlijk was dat ...een hele nette droom...alleen vingers aanrakingen...
bleek genoeg...voor alle energie stromen omtrent...
De Tantra... is er niks bij...

Maar ik geloofde ...mijn eigen droom niet eens...dat ik uberhaupt zo droom... en wel op mijn oude dag...

Misschien kwam dat...omdat ik pas...echt lang heb nagedacht over ...wat De Jezus van N zei...

Heb de ander lief...als Jezelf...

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI
Ik vroeg me af...of het (Indertijd)...(vanuit de Hoogste regionen)...een...Bi...uitens was...

Je bent Vrouw ...en hebt... een andere Man lief... als jezelf...
Je bent Vrouw.. en hebt ...een andere Vrouw... lief als jezelf...
Je bent Man en hebt... een andere Vrouw lief...als jezelf...
Je ben Man...en hebt... een andere Man lief...als Jezelf...

Ik legde welis uit...Dat Hoofdfactor 4...de minste ingewikkeld is...in dat eeuwige
Hiernamaals...

De ander moet ...net als jezelf volwassen zijn...en het moet...met beider toestemming zijn...
het is ...de minst gecompliseerde Hoofdfactor er...

(Je zal... in heel Hoofdfactor 4...nooit een Kind tegen komen...daar...)

Dus wel leuk en fijn...als je... in je eigen Zijnsgetal...ook 4ren... (op Aarde) hebt verzameld...
zonder 4ren... kom je er daar... namelijk ...ook niet in!

Stel dat Hoofdfactor 4 Je eigen Zijnsgetal er is...dan geldt hetzelfde...als je bv veel 12ven op
Aarde hebt verzameld...negens...achten...dan mag je daar altijd ook binnen...
omgekeerd geldt dat... voor de 4ren ook...Heb je die op Aarde ...in je eigen Zijnsgetal Verzameld
dan mag je daar...ook binnen...

Maar pas op
heb je ze misdadig ...verkregen... dan staat er ...Neg voor...en kom je daar... een eeuw of zo wat...ook niet binnen...

In Hfdf4 ...geldt...De ander moet ...net als jezelf volwassen zijn...en het moet...met beider toestemming zijn...

Misschien kwam dat...omdat ik pas...echt lang heb nagedacht over ...wat De Jezus zei...
Heb de ander... lief...als Jezelf...

Ik vroeg me af...of het (Indertijd)...(vanuit de Hoogste regionen)...(14.14.)14) ...tot de toen Goe Gemeente...een...Bi...uitens was...
(Nogmaals...Gods Geest Verlichten...met een (14 ervoor...dan is die Persoon Overleden (14(14.14)14)...en niet meer op Aarde...omdat
De Jezus...met die uitspraken...toen nog leefde...
wordt het genoteerd als...(14.14)14) ook wel als 14)14

https://www.youtube.com/watch?v=3mi145S-HfQ

Je bent Vrouw ...en hebt... een andere Man lief... als jezelf...
Je bent Vrouw.. en hebt ...een andere Vrouw... lief als jezelf...
Je bent Man en hebt... een andere Vrouw lief...als jezelf...
Je ben Man...en hebt... een andere Man lief...als Jezelf...

Nou zo kan die wel weer...Fijne Midweek ...en droom er niet van...

https://www.youtube.com/watch?v=2NRw6_PXOa8
Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 06 jul 2022, 23:24

Opponent... :)

Afbeelding
Steven en Marc Gefeliciteerd met jullie
53 jaar geworden
Heb een fijne gezellige dag....
Liefs en Knf van LT
Afbeelding

PS.
En Nee..Ik bezorg jullie geen Stiefvader...op m'n oude dag...Het was maar...een droom... :lol: :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=ksZbTRiRTzA

https://www.youtube.com/watch?v=XTwmQ-R7Joc

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 07 jul 2022, 15:53

Enten

Afbeelding
Gefeliciteerd LT met je jarige tweeling zonen.

Grappig je droom , maar je had voorheen weleens voorspellende dromen, misschien
is dat, in het hiernamaals wel zo, wij zonder lijf en leden, dan hebben we, van die druk knopjes
daar, als we allebeide erop drukken bij elkaar., dan slaan de vonken er van af. Ha ha ha
Het moet toch ergens, nog leuk zijn, in dat hiernamaals, als we zonder vlees en bloed zijn er.
Drukknopjes, lijkt me wel wat, de vingers tegen elkaar aan, zo je het droomde, ha ha ha

Maar vaak zijn dromen, totaal anders, dan in het gewone dagelijkse leven, je kan met iedereen in je droom
om gaan, ook als je er, in je gewone leven, nooit aan gedacht hebt zelfs. Ha ha ha

Ik wens je, een goede gezellige dag LT. Feliciteer je 2 zonen van me. Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 09 jul 2022, 00:19

Tentoon... :)

(Was gezellig...Bij mijn oudste zoon ...te A...wat uren door gebracht...met de Jongste van de Tweeling Zonen...
en toen op ...met z'n drietjes...naar mijn Flatje en hebben daar...breeduit gegeten...Altijd een klus...wat geef ik ze
kado?

Wat geef je ...sowieso Mannen tegenwoordig ...nog kado...Als niks mag...ook geen Sigaar etc.

Twee kado's tegelijk...was vroeger al... een dure grap...en dat blijft het...

Ik heb van die ...electrische 2 roldingen gekocht... voor elk...aan een stok...om Badkamer... en Toilet wanden
en grond en ramen ...
ermee te kunnen doen...(misschien kan je er ook...de auto van buitn er wel mee schoon maken)
met dat apparaat...
spaart
alle massale hoeveelheid
aan water
van anders nodig...ermee uit...(Geen water erbij nodig dus!)
en geen gewring... met
de handen ...aan een natte doek meer...

https://www.voordeelvanger.nl/elektrisc ... 20Shopping
Ze waren er ...allebei... erg blij mee...

____________________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... erandering
Wéér luidt Attenborough de klimaatnoodklok, maar luisteren we ook?

Als ze iemand ...geen Autiriteit ermee vinden...denken ze vaak...er hoeft niet naar geluisterd...negeer het etc.

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

Ik heb het er ...ook best vaak over gehad...ook geen Autoriteit...maar ik legde wel... de cijfers...van de Wetenschap erbij uit...

bv Als binnen 40 jaren...40% van de Ijskappen gesmolten is...(Dan kan je volgens mij...over ongeveer ...tussen Nu
en 50 jaren
de (De...Het...Een...) eind resultaat ...ervan verwachten...
en kan men ook ...berekenen...wanneer en ...hoe hoog ...de Zeespiegel er dan ...erbij gaat staan...

Wat zij... niet deden...maar ik wel...waren de oorzaken...erbij... te typen...
Autoriteit of niet...maakt niet uit...Ieder weldenkend Mens...kan het zelf wel nagaan...of het getypte klopt...
(Maar ook... De Wetenschap...met de getypte gegevens...kan het bekijken ...en berekenden ed)
Maar ik heb steeds vaker...het idee...in de jaren gehad...dat men de Autoriteiten... in de vorm van...Wetenschap...ook niet
serieus neemt ermee...

Niet Autoriteiten omtrent...zijn vaak ...Voorspellers...dat is in feite die ...Sir Attenborough...een Voorspeller...
Ik voorspelde er ...ook best vaak op...maar wel...met de feiten van... De Wetenschap... erbij!
en kwam aan zetten met de Oorzaken...

Kijk De Ijstijd...is mi per definitie ...geen Mensen ding...maar de Aarde door... over behitting laten vergaan...is mi
een Mensen ding!
Als de Ijskappen...op Aarde... smelten als sneeuw voor de Zon...en als dat ....volgens mij...een Mensen ding (als oorzaak) is...

Dan moeten de oorzaken opgezocht...

Ik schreef vaak zat...als er ...vanaf de Aarde...rakketten door de 3 Dampkringen gaat...de Kosmos in...
sleept het mi inhoudelijkheid mee...van uit die Dampkring...En Met die draaidende Aarde...dan komen her en der
steeds grotere droogstes ervan...omdat de Zonnestralen... beter doorkomt...dan eerst...
(Dus oa Toeristen de Kosmos in... zou verboden moeten worden!!!)(Om daarvoor rakketten de Kosmos ervoor in te schieten...om
hun dure uitjes pleziertjes!!!)

Wat... niet Autoriteiten beweren...kan goed en aardig zijn...waar zijn...maar kan ook...niet waar zijn...
Daarvoor
is De Wetenschap ...voor uitgevonden...om de Waarhedens trachten uit te vogelen...en zichzelf ermee... Autoriteit te maken...
(vanaf de tips ...klanken...uit den landen...)

Ik schreef welis...over al die kanonnen knallen...om de Toeristen te behagen...om sneeuw...op de niet besneeuwde
toeristen en sport ski ed velden te laten neer komen...vanuit de hogere gelegen berg gebieden...ook wel om expres lawinen te creren...
hier en daar ...met kanonnen op de bergen...opdat lawines... niet op de Toeristen industrie... terecht komt...

Als ze dat al bezigen zo'm 30 jaar of meer...dan zie je dat de hoogste bergen...nauwelijks tot niet meer sneeuw bevat...
De hete zon op die hoogste kale bergen...en de wind stromen er om heen...gaan naar elders toe...veel hoge druk op hoge druk...
geeft hele hete dagen welen maanden...in sommige gebieden...

Het lage naar beneden gedonder sneeuw...met de hete zon erop...De gesmolten sneeuw overal ervan......vullen met massaal... de rivieren...
Er vonden overstromingen plaats...van rivieren...zoveel gesmolten sneeuw komt erop af...

En overal krijgt het Klimaat de schuld van...
Inmiddels... is het wel ...Klimaat oorzaken geworden...maar de oorzaken zijn ...Mensen dingen!

En dan gaan er weer rakketten de Kosmos in...en weer terug...en slepen 2x met de Inhoudelijkheid van de Atmosfeer lagen
en daarmee doet de Zon weer goede zaken mee...
Was er eerst nog water overstromingen ergens...opeens drogen... de rivieren uit...
en wordt drink water ...een echt probleem! (Sowieso water in het algemeen)

En overal krijgt het Klimaat de schuld van...
Inmiddels... is het wel ...Klimaat oorzaken geworden...maar de oorzaken zijn ...Mensen dingen!

(Als niet alleen sneeuw... naar beneden dondert...maar ook gevuld ...met ...stenen...als het een gat in de berg maakt...
die klawine...dan is de oorzaak waarschijnlijk...er is in dat gebied...kort ervoor...met kanonnen knallen...gewerkt...om sneeuw
voor toeristen naar beneden te laten donderen...
er zijn zwaktes ontstaan ervan...in de berg zelf!

En overal krijgt het Klimaat de schuld van...
Inmiddels... is het wel ...Klimaat oorzaken ...gan heten...geworden...maar de oorzaken zijn ...Mensen dingen!

Als de Ijskappen in de Polen al 40% gesmolten zijn...
dan komen er zwktes... in die Ijskappen bergen...en is elke trilling al een redene ...tot loslatingen van
ijskappen...

Ik schreef welis...ze moeten wel 350 kilometer weg blijven ...uit de Pool ijskappen gebieden
met Gemotoristeerde schepen en onderzeers en Helies geratel ed...en boren etc...en gemotoriseerde voertuigen
die razen ...over de ijs velden er...
Ze moeten wel 350 kilometer weg blijven ...uit de Pool ijskappen gebieden

en dan gaat er...de hetende 5000ste Onderzoekers groep...met schepen... er weer naar toe...
en steeds dichterbij...Cruise schepen... met toeristen etc.

Als de Ijskappen... in de Polen ...al 40% gesmolten zijn...in 40 jaren...
dan komen er zwaktes... in die Ijskappen bergen...en is elke trilling ...al een redene ...tot loslatingen van
ijskappen...en gaat het smelten er...nog sneller...dan eerst!

Als de Ijskappen...op Aarde... smelten als sneeuw voor de Zon...en als dat ....volgens mij...een Mensen ding (als oorzaak) is...
Dan moeten de oorzaken opgezocht...

Wat... niet Autoriteiten beweren...kan goed en aardig zijn...waar zijn...maar kan ook...niet waar zijn...
Daarvoor
is De Wetenschap ...voor uitgevonden...om de Waarhedens trachten uit te vogelen...en zichzelf ermee... Autoriteit te maken...
(vanaf de tips ...klanken...vanuit den landen...)

bv Als binnen 40 jaren...40% van de Ijskappen gesmolten is...(Dan kan je volgens mij...over ongeveer ...tussen Nu
en 50 jaren
de (De...Het...Een...) eind resultaat ...ervan verwachten...
en kan men ook ...berekenen...wanneer en ...hoe hoog ...de Zeespiegel er dan ...erbij gaat staan...
(En of die laatste 20 a 10 %...plots gesmolten ijskappen...een Water Oerknal geven zal...)

Die Sir... Attenborough...heeft het voornamelijk...over de Wereld Natuur...en als (Niet omtrent Wetenschapper Autoriteit...)
Maar als zijnde ...Beroeps Ervarings Deskundige
mi moeten ze... die... erg... serieus nemen!

Ik legde welis uit...er zijn wel 3 Miljard of meer...Mensen teveel op Aarde
Er zullen steeds meer en meer Gen Homo's komen...
met de Bedoeling die maken geen Kinderen...(Kunnen ze wel adopteren ed)!

Omdat vooral veel ...vrouwlijke Lesbo's toch Kinderen maken...
ipv. (Kunnen ze wel Kinderen...adopteren ed)!

Hoe dat ook zij...als 70^% zich er aan houden...de Homo's...is dat al een grote winst...voor de Aarde zelf!
(Ze zijn in feite...de Redders van de Aarde...en er komen er steeds meer bij!)
.er zijn wel 3 Miljard of meer...Mensen teveel op Aarde
Er zullen steeds meer en meer
Gen Homo's komen...
met de Bedoeling ...die maken geen Kinderen...(Kunnen ze wel adopteren of pleegouder voor zijn ed)!

Ik bedoel
het grootste gevaar ...voor de Aarde is...de Hobby...van de Hetero's...die is wel heel erg...uit de
klauwen aan het lopen...

Er zijn wel ...3 Miljard ...of meer...Mensen teveel op Aarde
voor de Wereld Ecologie...

Omdat Mensen doden niet mag...

Dat schreef ik jaren geleden ook al...(en dat kwam ook ...zo uit...en... nog steeds...)
Er zullen (Daarom)... steeds meer en meer
Gen Homo's komen...maar ook Hetero mensen... die geen Kinderen willen maken...of ze zelf
niet kunnen krijgen...
met de Bedoeling ...die maken geen Kinderen...(Ze Kunnen wel ...adopteren of pleegouder voor zijn)
Het zijn in feite de redders van de Aarde...

Maar...
(Homo mannen en Lesbo Vroiuwen die perse Kinderen maken...spelen eigenlijk...vals spel...
voor de Natuur met al wat is!) vanaf de Kennis ervan...
(En Hetero's die er meer dan 3 Kinderen maken dito...
spelen eigenlijk...vals spel...
voor de Natuur... met al wat is!)
(Maar...Tellen meerlingen ...op natuurlijke wijze ...verkregen...als 1 Bevalling!)

Ik bedoel...alles ...kan de schuld krijgen... het Milieu en het Klimaat...
maar de grootste oorzaak is ....de Mensen zelf!

Er zijn wel ...3 Miljard ...of meer...Mensen teveel... op Aarde
voor de... Wereld Ecologie...
en dan nog...wat we met z'n allen uitspoken...

Ik bedoel...alles... kan de schuld krijgen... het Milieu en het Klimaat...
maar de grootste oorzaak...ervan is ....de Mensen... zelf!

Die Sir... Attenborough...heeft het voornamelijk...over de Wereld Natuur...
Attenborough is al zijn hele leven gepassioneerd over de natuur en maakte de laatste
decennia meerdere documentaires over de achteruitgang van biodiversiteit. en als
(Als zijnde...Niet omtrent... Natuurkundige...Wetenschapper... Autoriteit...)
Maar
als zijnde ...Beroeps Ervarings Deskundige... (Met De Natuur)
mi moeten ze... die... heel erg... serieus nemen!


Trusten allemaal Knf van LT) :roll:
______________________________________

PS
‘Op Schiphol voorziet het personeel ondanks de maatregelen vertragingen en problemen met bagage’

Wat is er mis mee...als (In Noodtijden ...Nood breekt Wetten)
ipv (In de verwen ciltuur)...met...Gemak dient de Mens...
Als
de Reizigers...zelf...na de bagage controle...gebied...hun bagage... zelf... (Onder toezicht)...naar de
(De...Het...Een)
vracht gedeelte...van het Vliegtuig brengen... en dan... binnendoor ...naar de Zitplaatsen gaan... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 09 jul 2022, 16:55

Toonkunst... :)

https://www.youtube.com/watch?v=SRGbb-u4idM

(Ik zat te denken...altijd weer hetzelfde...

De boeren klagen over hun inkomsten...en daardoor gaat hup...de prijzen weer van omhoog...

en krijgen de Boeren per product er bv 5 cent meer er voor...dan die 5 cent ervoor...het
lijkt of ze nu 10 cent per product krijgen...ipv die 5

Maar degenen die hun betalen...bv de Supermarkten...hun winst was bv 50 cent per product...min die 5 cent voor de
boeren per product...

Ze verhogen de prijs...ipv 50 cent wordt het 80 cent...per product...min die 10 cent voor de boeren
per product...Hun inkomsten is per product 70 cent geworden ...was 50 cent...

de winst inkomsten voor de Boeren is...10 cent per product...was 5 cent...

De Boeren zijn er niet echt veel op vooruit gegaan...de Supermakt Bazen...worden er zo...steeds rijker van
en alweer ...komt er een nieuwe zaak erbij...en hun aandelen stijgen etc. et. et. in het land tm in een Buitenland aan toe...

Wat doen ze fout die Boeren...ze moeten... van het gaande product prijs...die 10 cent van eisen...

Dan hebben de Supermarkten...10 cent minde...r 5cent was het al komt 5cent bij...is 10 cent voor de Boeren...
per product en de Boeren 5cent plus 5cent meer
is 10 cent...aan inkomsten... per dat product...

Er klopt iets niet aan...zulkse acties van Boeren ...als ze meer inkomsten willen per product
dan verhoogt de Supermarkten gelijk de hele prijs...voor alle klanten...

Het product was 50 cent en wordt bv 80 cent...
daarin zit voor de Boeren die 10 cent...

De nieuwe winst voor de Supermarkt is nu 20 cent meer per product...plus de winst prijs... 50...die er al in zat..
per product...

Ze doen dat altijd al zo...De Boeren klagen... komen in actie en de prijzen ...per product
voor de klanten gaan omhoog...in dit vb 30 cent moet er meer betaald worden...door de klanten
5ct pus 5ct voor de Boeren...is 10 cent...
gaat van de winst af van de Supermarkten...maar de nieuwe winst is 20 cent meer per product...
boven op de vorige winst...50...die er al in zat...samen 70 cent winst...va de Nieuwe prijs!

De klanten betalen er nu veel meer voor...maar de Boeren gingen er maar 5 cent per product op vooruit...

boven op de vorige 5 cent...voor het zelfde product...is 10 cent is nu de winst...was 5 nu 10...ze
lijken dus beter eraan te verdienen...
via oa de Supernarkten...

(Omdat ik een herseninfarct is heb gehad...is mijn Hoofdrekenen niet meer je dat...)
maar zo ingeveer zit het in elkaar...de Supermarkten worden zo steeds rijker...en de Boeren
een poepklein beetje...maar de vaste lasten zijn ook tigs in de tigs meer dan eerst geworden...net
als voor de Klanten ook...voor de Boeren...die houden er niet alleen niet van over...ze komen tekort...
net als de meeste klanten ook...(Ook voor de Supermarkt Bazen...hun vaste lasten zijn gestegen...
maar die kunnen...die
vaste lasten verhogingen... met
gemak betalen...van hun extra vette winsten!) en...die houden er nog van over...

Als de Boeren gaan klagen...De wat ze ...meteen ...overal bleren...ook de niet Boeren...de prijzen voor groentes en voor
Melk producten en voor eieren moeten stijgen...en van vlees waren etc. etc. etc.
Imdat de Boeren klagen...

ipv De Boeren moeten
uit
het
bestaande bedrag
per product...
meer inkomsten van krijgen...en de Supers hebben
daarmee wat minder vette winst van...op zak...

Dan wordt het Volk niet uitgekleed... en de Boeren niet zoet gehouden met... een winstje van niks...
via methodes...
waarmee alleen de Super Bazen... steeds rijker van worden!

Er klopt iets niet aan...zulkse acties van Boeren ...als ze meer inkomsten willen per product
dan verhoogt de Supermarkten gelijk
de hele prijs...voor alle klanten...

Het product was 50 cent en wordt 80 cent...
daarin zit voor de Boeren die 10 cent...
De nieuwe winst voor de Supermarkt is nu 20 cent ...meer netto per product...plus de winst prijs... die er al in zat..
50 netto...per product...

ipv De Boeren moeten
uit
het
bestaande bedrag
per product...
meer inkomsten van krijgen...en de Supers hebben
daarmee ...wat minder (vette) winst van...op zak...

ipv de Jaarlijkse prijsverhoging ...in het Nieuwe jaar...doen ze
een (extra) tussentijdse prijsverhogingen...en allen... die ze dat klekkeloos na-apen ook...

en op 1 Januari... komt weer de jaarlijkse prijsverhoging...(per product prijs)

Als je het goed bekijkt...hebben die... het dubbelop verhoogd...de prijs ...voor de Klanten
ook tussendoor...en dat noemen ze dan...Inflatie...

Mooi dus voor die... als de Boeren... gaan klagen...
Dan krijgen die 5 cent meer voor het product...De Boeren ook weer blij gemaakt...
de Klanten betalen toch die nieuwe prijs...
de verhoogde prijs voor de Klanten
dat noemen ze dan...Inflatie...

(Dan is het Rijk er ook vanaf...
Door het Inflatie te noemen)

Net als alle massale diefstallen
vanaf de munt eenheid wisseling ...van NL Munt
naar euro munt...
dat moest gedeeld door 2.20

Allen...die deden... of de euro munt ...hetzelfde is ...als
de NL munt...en het zo noteerden...of allen ...nog erger...die maal 2.20 deden...
(Met al die Diefstallen)...Dan is het Rijk er ook vanaf...
Door het Inflatie te niemen)

Hoe worden de rijken steeds rijker... (Weer een nieuwe Super erbij etc tm in het Buitenland...)...en de rest ...
wordt steeds armer...

(Met al die Diefstallen trucs...)...Dan is het Rijk... er ook... in ene vanaf...
Door het Inflatie te noemen)

Mooi dus ...voor die... als de Boeren... gaan klagen...
Dan krijgen die 5 cent meer... voor het product...De Boeren ook weer blij gemaakt...
de Klanten betalen toch die nieuwe prijs...
de (tussendoorse) verhoogde prijs... voor de Klanten
dat noemen ze dan...Inflatie...

Nou ja...Jullie ook een Goede Zaterdag...Gr en Knf van LT) :roll:

PS
Waarom
wel Daarom
doet het Rijk er niks mee...en noemt dat Inflatie...
al die verhoogde prijzen
levert... meer ...in de Staatskas op
en helemaal...met extra belastingen en extra accijnzen...erop
gedaan...
en het kost dan...de Staat... geen extra aan Personeel
om
al die diefstallen... uit te pluizen...bv vanaf het jaar 2000!

Maar ondertussen...
Hoe worden de rijken steeds rijker... (Weer een nieuwe Super erbij etc)...en de rest ...
wordt steeds armer...

(Met al die ...Diefstallen trucs...via lonen en prij\zen etc. )...Dan is het Rijk... er ook... in ene vanaf...
Door het (Steeds)...in ene...
Inflatie... te noemen)

:roll:

PSS
Maar het kan... vele Miljarden meer opleveren ...voor de Staat...
als de Dieven er Boetes bovenop krijgen...bovenop het terug te moeten betalen...Diefstal bedrag...
zeg...vanaf het jaar...2000 :!:

Het kan dan zelfs...het behoud...van Ziekenhuizen en Bejaarden en Verpleeg tehuizen en Kinderopvang huizen etc
Politie Bureau's en Stadhuizen en Zwembaden en Bibliotheken etc, etc. etc. waterschap herstel etc.
betekenen...die ze nu steeds...wgs de hetende Inflatie...erom...weg bezuinigd :!:

En dan nog...die top Miljarden...extra... naar de EU toe...etc. etc. etc. en
naar een ver ander Buitenland toe etc. etc. etc. :!: :!: :!:
tm om al die EU Wetten ...die onze Soevereine wetten...weg verkwanselen ...etc.
maar wel alles dubbelop genoteerd moet...

Verdiep je er niet in... net als die... van het Rijk...
blijf het ook... klakkeloos Inflatie noemen...met een glas water erbij... aan de Waterzuip tafels...op TV...
in beeld...met niks mag...ook geen Sigaar etc!

(Maar in Virus tijden...kan je beter wel...een rokertje nemen...(Sowieso als Middelbaren en Bejaarde)
met evt een glas wijn
of een cognacje of Biertje... erbij
daar houden de meeste Virussen nl niet van! )

Dit is nl... het ware gevaar...(Sowieso als Middelbaren en Bejaarden)
Verdiep je er niet in... net als die... van het Rijk...
blijf het ook... klakkeloos Inflatie noemen...met een glas water erbij... aan de Waterzuip tafels...op TV...
in beeld...tm tm tm...met niks mag...ook geen Sigaar etc!

:roll:

_________________________________

PSSS.

Hoogleraar kraakt woonbeleid: 'Half miljoen huizen ten onrechte sociale huur genoemd’

Die zegt er niet bij
in de miljoen kleine flatjes zijn net zo duur ingeschaald...
als bijna de vrije sector...

en wie krijgen die flatjes...die zo top duur zijn ingeschaald...
meeste kans is...
Mensen met een uitkering...
huur en vaste lasten slokken de hele uitkering op...
Even naar de Tandarts gaan...
en ze zitten al in de schulden...Dat is Nederland geworden...

Hoogleraar kraakt woonbeleid: 'Half miljoen huizen ten onrechte sociale huur genoemd’
Die zegt er niet bij...zelfs de laagste inkomens groepen worden genaaid waar ze bij staan...
met een piepklein flatje...bijna net zo duur als... de vrije sector...heet...Sociale Huurwoning!

Even naar de Tandarts gaan...of naar een Dierenarts
of 1 of 2 dagen in een Ziekenhuis gelegen...
en ze zitten al in de schulden...Dat is Nederland geworden...

:roll:

Plaats reactie