WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 13 jun 2022, 19:15

Digitaal

Ik las dit
Minder rokers doen stoppoging, aantal rokers blijft hetzelfde
In 2021 zijn er nauwelijks nieuwe maatregelen door de overheid ingevoerd,
zegt het Trimbos. Die vormen vaak een extra motivatie om te stoppen.

Flauwekul, ze hebben er niets aan gedaan, er zit massas steel bedragen op gedaan, op
een product, waar mensen, massaal oud mee worden.
Maar met die anties, creert, zo jij het noemt LT, een
harddrugs wereld pandemie, en als ze weer veel geld nodig hebben, komen
de anties weer in beeld aan.
Want velen gaan dan, aan de onnodige medicijnen of aan de drugs en dat is
een heel vet inkomen, waar ze, erg rijk mee worden.
Jij noemt dat, de pillenindustrie en de drugsindustrie, verdienen er miljarden aan,
via die anties. Maar wij kunnen ook lezen, ze komen met bossen aan, via
schepen en via de lucht en het lijkt ondertussen op of het op ze Colombiaans, hier gaande
is er mee. ook al die zware criminaliteiten, kwam ermee, in ons land.
Ik rook zelf niet, maar ik zie ze ook liever, met een gewoon rokertje,
dan aan de drugs en aan de snuif ballonnen. Daar komen, een hele hoop, griezelige ziektes van!
Op tv praten, de tv bekenden er over, of alles ermee mag, maar een hoop bla bla
omdat er, eentje, een trek, aan een gewoon e-sigaretje nam, dat ging heten,
die ligt onder vuur, zo erg zijn ze, met die anties al, via de media!

Ze komen er al aan, of de corona al weer, in op mars is, dan lijkt het me niet erg logisch,
om anties roken te doen, want die ermee stoppen, dat is pas gevaarlijk, vooral de
ouderen! Hoe vaak, heb jij niet geschreven LT, veel virussen, houden niet van
rokers, rokers kwamen dan ook bijna niet, op de ic's. Juist de niet rokers, gingen
massaal dood door corona, ook wereld wijd! Ik rook dan wel niet, maar zit er wel
graag, gewoon er tussen, daar werd mijn moeder, 100 jaar mee!
Ze zijn tegenwoordig, te eng bezig, met die anties ook!
Ergens moeten de miljarden, vandaan komen, als ze al, met onderzeeers met drugs
kunnen aankomen hier, en ze op tv het er over hebben, of drugs gebruik, heel gewoon is , maar
een trekkie, aan een gewoon sigaretje, de misdaad is, doen die!
Dan is de omgekeerde wereld ermee gaande!

Dus je wilt wel, zo een leuk autootje, maar dan, voor 1 persoon, moet ook kunnen,
en dan, alles van de buitenkant, naar beneden schuiven, en je kan er zo, de winkels ermee in,
in ene, van auto tot scootmobiel, is dat, vice versa. Ha ha ha

Wij zijn hier, als roomsen, echte Maria fans, oke ze is dan, volgens jou, niet de moeder van god,
maar wel de moeder, van christus. Daar valt ook, heel goed, mee te leven!
Zover ik me, herinner LT, ben jij, als niet rooms zijnde, toch een Lourdes fan.
Volgens jou, is zij, het dichts bij de mensen, zo zwevend langs de aarde, wordt zij het meeste
gezien, vooral door, kinderen.
Maar jij bent, voor alle godsdiensten en ook voor de niet godsdienstigen en legde
wel eens uit, de eerste twee hoofdfactoren, gaan niet over godsdienst, pas met hoofdfactor drie,
als ik je goed, begrepen heb ermee, niet alle hoofdfactoren, in het hiernamaals, gaan over
godsdiensten.
Het is een fout, te denken, dat het daar, alleen over godsdienst gaat, zo zit dat daar,, niet
in elkaar namelijk, ook, niet godsdienstigen, komen gewoon, de hemel in, of zo jij dat noemt,
aan de voorkant, van dat huis.
Jij was er, indertijd mee bezig, met dat huis, in kaart trachten te zetten, en kreeg de getallen door,
en werd overspoeld, door getallen, onmetelijk veel, je schreef ons wel eens, ze nummeren wat af,
in het eeuwige hiernamaals. Ha ha ha ha

Nou meid, laten we blij zijn, de zon schijnt, mooi weer op komst, hopelijk wordt het niet gelijk
een hitte golf! Hou je taai, liefs en knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 jun 2022, 00:51

Taalstraat... :)

(Onderzoek: katten kunnen corona waarschijnlijk ook aan mensen overdragen

Ze zetten... er niet bij...dat katten het ...van de Mensen... kan krijgen!
en ook de tip... zetten ze er niet bij
maw Mondkapje op...bij je Huisdieren...als je ...Corona hebt!

:roll:

_________________________________________________________________

'Schipholse taferelen' in Lissabon: ook daar lange rijen op het vliegveld

Schreef ik laatst al...dat is niet alleen ...op Schiphol gaande...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... rt-net-als
De zgn Economische groei moet...in de Reiswereld en de vliegtuig Maatschappijen passen zich er bij aan...nog meer
Vliegtuigen inzetten...goed voor de economische groei...

Maar de vertrek en aankomst hallen...hebben dezelfde maat ...als voor zeg 320 Passagiers per uur...ipv voor 1000 ...15000...etc. per uur...

Mooier zou zijn... als ze ...van die wandel stalen stangen hekwerk maakten...tussen elke rij...dan blijven de rijen
op orde... en kunnen ze nog is...ergens tegen aan leunen...tijdens die vele... wacht uren...

Maar het meeste mis je toch...de juiste communicatie...tussen de Vluchthavens en de Reisbureau's en de Vliegtuig
Maatschappijen...en maar door Boeken en niet informeren bij de Vluchthavens...en maar extra Vliegtuigen inzetten...maar niet
informeren...bij de Vluchthaven...
De vertrek en aankomst hallen...hebben dezelfde maat... als voor zeg 320 Passagiers per uur...en niet voorr 1000 ...1500...etc. per uur...

:roll:
_______________________________________________________________________________________________
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... mooi-klote

Duizenden fans al binnen
Rolling Stones-fans balen van late afzegging: 'Mooi klote'

Ikke Ikke Ikke...
Op 1 na...verder niemand zegt...als reactie...Ach Gossie ...als die ouwe...het maar red...en gauw beter wordt... .

:roll:

______________________________________________________________________________________________________

Ik zat weer is..Niet Kijken en wel Kopen ...te kijken

Na de koop... bleek er asbest in dat huis te zitten...moest voor 15000 euro verwijderd...
Volhens mij... valt dat... door de Kopers (Die 2 Docenten)... te verhalen...bij de verkoper...als dat ...niet erbij
in het Koopcontract... had staan!

:roll:

Over de Bieren...
Iemand zegt
‘Woede over de opwarming van de aarde is niet genoeg’

Maar mi is de opwarming van de Aarde...(vanaf gaande)...door steeds meer Rakketten... door de 3 Atmosferenlagen te schieten tm de Kosmos in...en zo
ook weer terug...Steeds meer Atmosferische inhoudelijkheid...verdwijnt ...de grote Kosmos in... en daar waar dat gaande is
boven... die Draaiende Aarde...kunnen de hete Zonne stralen...steeds makkelijker en steeds heter...over de Aarde uitstralen...

:roll:
_______________________________________________________________________

Ik heb zeker iets gemist...vroeger...op School...om de haveklap lees ik... in een bepaalde Internet krant
wat vindt U van het huidige tijdsgewricht?

Ik ken ...dat hele woord niet...Tijdsgewricht...Nooit van gehoord...in al die 79 jaren er voor...niet...
Volgens mij ...is het... een woord...uit een gigantische...Oude Doos...tijdperk...misschien ...net als die Krant...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 jun 2022, 01:22

Straatnaam... :)

https://www.youtube.com/watch?v=8FTu03voSGo

(Ik las dit...
Als je sterft, flitst je leven echt aan je voorbij... zeggen wetenschappers

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... 956d8a1e81
Nooit alle vragen beantwoord
Toch blijven er altijd vragen over wat er gebeurt nadat we dood gaan.
Dat blijft een kwestie van individuele overtuigingen waarbij de wetenschap waarschijnlijk nooit een bevredigend antwoord zal kunnen geven.

Met die laatste zin...
Daar ben ik het... niet mee eens..want alles zal ...uitgevonden worden...

Ik zelf... heb een paar keren een bijna dood ervaring gehad...
Die waren elke keer anders...
De laatste keer...ik liep niet...maar leek te zweven...de voeten raakten de grond niet...
Ik leek gedwongen ...te moeten kijken...wat er allemaal...in die donkere tunnel lag...in de verte was er licht...
Allemaal pakjes lagen er...en als ik ze uitpakte...keek ik naar een symbool...
Ik had nooit eerder iets... met symbolen ...van doen gehad...niet anders dan...bekende Bedrijfs namen in een Symbool...
maar deze hadden allemaal...betrekking...op mijn eigen leven...deeltjes hieruit en deeltjes daaruit...de laatste
ware twee trouwringen...ik moest uitleggen...welke symbolen daar allemaal in zaten...Ik scheen de juiste dingen
geachtgezegd...alles ging via denkwerk...ik mocht door naar het Licht...

Ik moest kiezen terug gaan of doorgaan...en dacht ...he wat flauw...nu ik zo ver gekomen ben...wil ik er meer van Zien...
maar ik wil wel terug...ik heb er man en 2 Kinderen...ik mocht verder mits ik op het pad bleef...en er niet van afweek..
Opeens een Gigantisch koor...erg mooi en meteen erna ...Keihard riep iemand...De Gods Wets Verlichte is binnen...Ik keek
om me heen...maar allen keken mij aan...Was een aparte rare ervaring...want ik heb nergens in mijn leven iets met De Wet gehad
niet anders...dan alle andere Mensen ook ...Ik leek in een totaal verkeerd toneel stuk terecht gekomen te zijn...maar zelfs met
toneel had ik op Aarde nooit aan mee gedaan...

Iets onderbrak mijn denkens...Zei Je hebt vast iets stomd gedaan...daar benenden op Aarde...Ik? Ja jij...Je hebt
zitten Mediteren...zonder doel...en vanaf bepaalde diepte...hoogte...nemen zij je Geest over...en die knikte
met het hoofd naar al die anderen toe...Ze geven het dan een plek...waar je tm in aller eeuwigheid...het mee moet doen...
daar ontkom je niet aan...Ik zei zijn er wel leukere plekken...dan eh...dit...en die werden me in sneltreinvaart getoond
Die persoon zei...je hebt geluk gehad...dat je Ziel er naar is...om precies op De Wets stip...terecht te zijn beland....
er zijn veel slechtere plekken...waar Mensen kunnen belanden...Opeens werd mijn hele Geest doorzeeft bekeken...De persoon
die me scheen te begeleiden zei...Nu Bepalen De Joden het...Of een Vrouw en Geen Jood zijnde...het juiste Middens heeft...
(Geen idee waarvoor) maar ze klapten...en dansten plots...en vierden feest om me heen...eentje van hen zei...we zijn er al
200 jaar mee bezig...om de juiste op de Middenstip te krijgen...Het koor begon weer...nooit eerder gehoorde Koren werd er voor me gezonden...
(Nou ja dacht ik...dan hebben ze aan mij een goeie...ik ben dol op mooie Koren...en vermaak me er wel mee...)
Iemand ging van alles op lezen...ze moesten 70% Joden daar behouden daar...die andere 30%... zal van allerlei zijn...Mannen en Vrouwen ook...
Dat was in alle eeuwen ervoor...100% Joden geweest en alleen mannen daar...Alles draait hier om...De Wet...hoorde ik aan...
Ik dacht gelijk...Dat moet ik is ...in Hoofdfactoren indelen...dat alles hier...in dat ongeordende zooitje...aan paden en wegen er...

Ik had vroeger...op Aarde... een Mw dDe Medisch Directeur op m'n werk...als die je weg wilde hebben
zwaaide die ...met haar hand...richting deur...einde Gesprek...
Ik dacht
zal ik dat...Hier...als gewoon Mevrouwtje hier...dat ook is doen...toen ik dat ging doen...verdween meteen het hele Koor...en ook de dansende en in de handen klappende Joden...en dacht...eigenaardig...maar wat nu...ik wil gewoon terug...had ik van te voren wel aangegeven...
Ik kreeg plots dat Feyenoord lied...als zin ...door...Je wandelt...nooit alleen...Nou mooi mee genomen daar...Ik werd op de Midden stop gezet...
(Wat ik zelf later... Hoofdfactor 7 noemen zou...tm tm tm (7.7) een Hand voelde ik...er werd gezegd...Kijk omhoog...loodrecht...wie
verwacht jij daar...Ik zei...De Christus...al je daar doorheen gaat...dan ben je er...
en heb je altijd 14 achter je...(Vergat ik nog...erg veel daar leek... van Getallen af te hangen...en ook met een Midden stip...Ik hoorde zeggen
door degene die me begeleidde...Typisch Jij...Je bent geen Jood...maar je ging er... als een Jood... meteen... er doorheen...
de rest blijft er voorstaan...Ik dacht steeds ondertussen...wat kunnen ze hiero allemaal... met onze Ziele Geest...Ik wil wel
de Mijne bewaren namelijk...geen gesteel van mijn Ziel dus...Er Eenmaal er doorheen...kan je niks meer zeggen...
alleen observeren...wat er daar gaande is...teveel om op te noemen is dat...
Onze Ziel Denkgeest... is er te beperkt voor...we zijn maar een kleine Radartje in het geheel...ook daar!

De druk op mijn Schouder... werd forser...Kom...je moet terug...naar je Man en je 2 Kindertjes...en kreeg de boodschap mee...
alles wat met God zelf...van doen heeft...en Gezoen is...mag nooit uitgeproken...alleen het Getal van...14... zelf...
Nog een grote glimlach van 14 zelf...naar me toe...en ik kwam bij...en bevond me opeens in het lichaam...dat overal pijn deed
en dat heb je daar... dus mooi niet...lichamelijk lijden!

Ik knapte weer op...Maar had jaren last van Getallen in mijn hoofd...alles wat Mensen dieren dingen zaken etc. op Aarde doen...heeft een Getal...
Toen ik het op Kaart trachtte te zetten...de paden en wegen ...van daar...leken al die Getallen ..ergens bij in op en aan...te passen...in
Het Huis...Mijners Vader...(De woorden van Jezus van N Is dat)
Ik was me terdege bewust...dat ik er eentje ben...van Westerse Origine...en dat ook Het Midden Oosten en het Oosten
hun eigen ervaringen...ermee kunnen krijgen...Want als 30% van de Mensheid een Verlichte Geest geeft...kunnen toch de ervaren verhalen
anders uit pakken...sowieso het Proces tm tm tm het Bereikte....van de Verlichte Geest zelf...

Stel iemand maakt... een vakantie tocht...die kan... met totaal andere verhalen ...thuis komen dan anderen...zelfs over ...het zelfde Gebied...
Zoiets is er... ook ...daarmee gaande...maw ik onderschat ...de verhalen van die anderen nooit...al lijken ze... op die... van mij totaal niet...

Mij kan ook ...totaal niks schelen of anderen er wel ...of niet in geloven...een ieder komt het... vroeg of laat plots of tzt... vanzelf
wel tegen...
Maar ik moet nog best vaak denken aan...iemand zei daar...Je bent stom geweest...te gaan Mediteren ...zonder doel!
maw Ergens kan je schijnbaar je eigen doel bepalen...om Geest Verlicht mee te worden...heb je geen doel...dan bepalen...zij het
daar...voor je...(Welk Ziels Zijns Getal (Je ZQR-Code ahw) je hebt bereikt... en waar ed ...dingen meer...)
Bidden... gaat meestal om wat... te vragen...Mediteren ...om een bepaalde doel ...te bereiken)
De meesten om te trachten een Trancedente Geest te krijgen in Geest Verlichte staat...maar nog vaker doet men dat...zonder enige doel...met
waar naar toe...
Om het Kort te zeggen...er zijn Leukere Hoofdfactoren er...dan die van ...Hoofdfactor 7!
Maar wat te zeggen...allen die op het Niks ...Mediteren of op een Steen ed.
Om te beginnen
moet je Geweten... zuiver zijn...(Hoofdfactor 6 is dat) Het Omgekeerde is -6 dat is de achterkant...van Het Huis...

Die Roomsen zaten vroeger wel redelijk goed...met hun Biechten...(Maar jaagden ze de stuipen op het lijf...over hele gewone dingen gedaan...)
en dat was er ook de bedoeling niet van...)(Maar een soort van oefening...om de Ziel zuiver te houden...Misschien doen in deze tijd men dat wel
via een Dokter of Verpleegkundige of via een Psycholoog of Psychiater of via Advocaten...weet je veel...
Maar als je gaat Mediteren
mooi om te doen...als je Ziel zuiver is...misschien nog mooier... als je er een doel bij bedacht hebt...(Anders zoeken Zij er...Het doel...voor je uit!)
Maar eeuwen
naar de nikserigheid te moeten turen...of naar een steen ed...Ik bedoel maar...dom tm te stom gedaan...(Dan zoeken Zij er...Het doel...voor je uit!)

Misschien ben ik wel... de grappigste ermee...Ik heb het er eigenlijk nooit over...(Ook niet met mijn Kinderen) Ik
krijg het niet eens...uit m'n strot zelfs...(Ik vind zoiets als Levensbeschouwingen en Godsdienst ed zijn allemaal Persoonlijke ervaringen...
het ligt nogal in de gevoelige Privacy sfeer namelijk...) Mensen moeten ...hun eigen plekje voor... in dat Eeuwige Hiernamaals ...zelf
ontdekken...Ik kan hoogstens bij tippen...
Als je gaat Mediteren
mooi om te doen...als je Ziel ...Dan...Zuiver is...misschien nog mooier... als je er een doel bij bedacht hebt...(Anders zoeken Zij het er...Het doel...voor je uit!)
Ben je er eenmaal is ...binnen geweest...dan is je Eigen Zijns Getal ...al klaar...(Geest Verlicht...heet dat...en dan nog de sumiere Gods Geest Verlichten)
is dan al daar binnen ahw...het vaakste gebeurt dat
tijdens Mediteren...of tijdens een Operatie...of een Ziekbed ...of tijdens het overlijden...tijdens verdrinken...ed.maar kan ook tijdens een Natuur wandeling...
plots opeens...of in een Concert zaal...etc. ...Zo Maar...Plots...(Het eigen Zijnsgetal blijft altijd hetzelfde dan...maar kan wel...hoger stijgen...Maar...
Kijk niks te gek op...dat het... hele beleefde gebeurens...maar ...in een paar seconden... gaande was!
(En als je ...dat... gewaar bent...achteraf...de verstreken tijd...Dan leef je nog!)

Tracht een beetje...Tevredenheids Balans...in je Leven te Zoeken...dat is al... een heel mooi begin... ervan nl!)

Was weer een aparte type-oefening...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:
____________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=y5i3OqX ... w&index=37

PS.
Even iets eigenaardigs...
Zien jullie ...dat nou ook...op de glazen of plastic doorzichtige plaat ...bij de piano...wat toont dat...
Ik bedoel soms laten Mensen hun sporen op de vreemste plekken na...
Bekijk dat is...in alle rust...
https://www.youtube.com/watch?v=jO2x60MmFq0

Ik bedoel...ook Kinderen met Top Talenten...moeten altijd...een Vrouwelijke Begeleidster hebben...net
als Kinderen die mee doen aan De Eucharistie...ed

Ik heb al vaker geschreven...Alle Beroepen... in de Rooms Katholieke Kerk...zouden een Lat relatie
moeten kunnen hebben...van welke geaardheid dan ook...en met een Volwassenen!
dan zou 70% of meer...
van de misbruik ...in welke vorm dan ook...al verdwenen zijn...
(Want ...dat is er ...te gigantisch...te massaal... gaande altijd maar weer...om er niks mee te doen
En... de Kerken ...erom... leeg te laten lopen!)

Voor de Synode in 2023...(Het celibatair is nl geen Wet van Meden en Perzen!)
(maw...De Discipelen van De Jezus waren ook getrouwd en enkele Pauzen ook!
Ik bedoel...Celibatair is een Mensen (bedacht) ding en is geen Godsding!))

(En als God...de veel te volle wereld... steeds meer... en meer en meer...Gen Homo's laat geboren
worden......dan heeft men dat... maar gewoon... te accepteren!
(Die geaardhedens...met dezelfde Rechten en Plichten...)...tm ...Ook in de Kerken!)

https://www.google.nl/search?q=Antoine+ ... nt=gws-wiz
Dan kan die Antoin...Bodar... toch bij zijn Vriend zijn...op de Vrije dagen...misschien moet die... voor deze
stelling gaan knokken...Alle (Religieuzen)...Beroepen... in de Rooms Katholieke Kerk...zouden een Lat relatie
moeten kunnen hebben...van welke geaardheid dan ook...maar alleen op vrijwillige basis
en alleen...met Volwassenen!

LT)(7)(7.7)(7)14)

https://www.youtube.com/watch?v=1nIw4qI2sJ4

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 jun 2022, 09:38

Aambeeld... :)

(Ik las dit...
Ruim 400 wetenschappers spreken zich uit tegen gasboringen Noordzee
Nieuwe gasvelden ontwikkelen staat volgens de wetenschappers haaks op het in toom
houden van de opwarming van de aarde.

Ik denk ...dat die 400... alle Fossiele brandstoffen ...als elkaars ...gelijke zien...
Maar Gas...geeft nauwelijks ...ook maar iets af...aan uitstoot!

Een fyle weg...geeft ontelbaar meer uitstoot af..dan Gas...

Ik bedoel ermee te zeggen...men heeft wel wat horen luiden...maar wee niet waar de Klepel hangt...

Mensen die klakkeloos roepen... alle fossiele branstof moet de wereld uit...die komen meer voor...dan
die het verschil snappen...het verschil...tussen al die dingen...

Als je Gas gaat boren... in slappe zachte grond...is het Gas niet het gevaar...maar de plek...als de
grond er vroeg of laat...van schudden gaat...en er wonen Mensen daar...

(Ik schreef vaak zat...
ze moeten eigenlijk...elk gat... meteen opvullen...met zand...maar omdat ze dat nalaten...dan
gaat het nog steeds niet...over het Gas...maar om domme Mensen... die het Gas eruit halen...die
zijn dan... het gevaar...Of Mensen die met de Miljarden winsten ervan...geen zand bezighedens...plegen want
dat kost weer ...een miljard... of zo wat extra...van hun vette winsten af...Dus ze doen maar wat...

Gas boor eilandjes... op Zee...daar wonen geen Mensen...en het product Gas ...als Fossiele brandstof...stoot
het minste uit ...van alle andere uitstoot...Met Gas boren kan... de Wereld nog wel eeuwen mee doen...
maar niet ...op slappe zachte grond...mits men er ...de lege gaten vulllen gaat...

Zand is uit de zee te halen...mooi om de zee... wat dieper te maken...met die stijgende waterstand...Ik bedoel maar...

De vliegreizen... naar vakantie oorden ed...stoten ...tig in de tigs meer uit...dan Gas!
Elke rakket ...de Kosmos in...en weer terug...stoot ontelbaal meer uit...dan een heel land ...met gas...voor de Huishoudens...

Nou ja ik bedoel maar...bij elke ramp...is het eerste ...wat uitvalt...de electriciteit...
_______________________________________________________________________________

Het enige echte probleem op Aarde...is de miljarden mensen teveel op Aarde...
De hobby van de Hetero's...is beslist erg gevaarlijk aan het worden...oa voor de water te korten

Maar eh...
https://nos.nl/artikel/2432734-ruim-400 ... n-noordzee
Nieuwe gasvelden aanboren staat haaks op de klimaatambitie om de temperatuur op aarde met niet meer
dan 1,5 graad Celsius te laten stijgen, schrijven ze in een open brief (.pdf).

De Opwarming van de Aarde komt niet door het Gas verbruik!

Elke Rakket... de Kosmos in ...sleept een sleuf Aardse Atmossfeer... met zich mee...
en elke ruimte in het Atmosfeer...erdoor...is het spekkie voor het bekkie...voor de hete Zon...om
hier en daar...over de Aarde ...uit te stralen!

Elke Ijsbreker ...in de Polen gebieden...is het ware gevaar...voor de Opwarming van de aarde...

Elke Kanon op de Hoge Bergen...omdat er toeristen komen...ze het sneeuw ervoor naar beneden
laten donderen...is het ware gevaar...voor de Opwarming van de aarde...

Elke trilling... van oa Boten Schepen Onderzeet boten...in en op en onder...de Pool gebieden...is het ware gevaar...voor
de Opwarming van de aarde...

Elke smerige lucht uitstoot...van welk vervoer dan ook...is het ware gevaar...voor de Opwarming van de aarde...
(Gas is het schoonste onder de schoonste omtrent!)

Er is nu al...3 Miljard Mensen teveel op Aarde...is 3 Miljard teveel...even zo de tevele extra Eetdieren er voor...is het ware gevaar...voor de Opwarming van de aarde...

Ik schreef vaker...Er zullen steeds meer... Gen Homo's geboren worden...als tegenwicht voor ...de sex hobby van de Hetero's...
het ware gevaar...voor de Opwarming van de aarde...is dus...de Hetero's!

Daar is het Gas...helemaal niks bij...als uitstoot!

Omdat je ...geen Mensen mag doden...is dus... een Wereld Voorbehoedmiddelen programma ...meer dan nodig!
En de leefbaarheid ...voor de Redders van de Aarde (bedoelt)...de Homo's'...moeten Wereld wijd... een eerlijke en betere
en gelijke...als de Hetero's... leef omgeving...opdat de miljarden aan Mensen niet nog meer...gaat toenemen...maar juist verminderd!

De overvloedige sex hobby ...van de Hetero's...
het ware gevaar...voor de Opwarming van... de Aarde...

:roll:
_____________________________________________________________________________________________________

WHO zoekt nieuwe naam voor apenpokken, ‘deze naam is discriminerend’

Schreef ik laatst ook al...er zijn altijd idioten... die er op gaan jagen
of die dieren gaan verstoten
of doden...

Een Ziekte moet niet naar Dieren genoemd...

Mischien is... Aardse Pokken... een betere naam...dat is een erge nare ziekte...maar...die wel over gaat...
Maar... als dat heerst...men in het... vrije uitgaans leven...wel vooral... Vrij Veilig (Met Condoom) ... en ...extra
vooral...(Met Mondkapje op)
met de...nabije...adem...tot elkaar...en...Zoen veilig... vereist!!

:roll:
_________________________________________________________________

RIVM ziet stijging coronagevallen als voorbode nieuwe golf, al waarschuwing voor ‘zomergolf’ in Duitsland

Als dat gaande is...kan men ...de Doelgroepen (van de Virus)...beter...1,50...afstand laten nemen...en Mondkapje op...
bij anderen...en wel...de 60 Plussers en zwakken en zieken!
en de rest
Een mondkapje op...in het nabijheid... van die!

:roll:
__________________________________________________

Ik denk...als we...in Pauzes...uit en thuis en op het werk... weer gewoon gaan roken
en betaalbaar... als eerst...dat 70% of meer... we snel ...van die Wereld Harddrug Pandemie
af zijn ...en dito...70% of meer... aan de vele miljarden niet meer nodig.....aan die criminaliteiten!

Fijne Dag allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 15 jun 2022, 14:46

Beelden

En dan de oude gezelligheid weer terug!

Zeg dat schreef je, wel vaker, dat die kerksen, aan de lat relatie moeten.
Zo het u is, lopen de kerken van leeg, met al die sexiele misdaden van ze, gepleegd.
Dus ze wonen dan, in een klooster en hebben er buiten dan, een latrelatie.
Of ze wonen, in een huis of gebouw, naast de kerk en hebben er buiten, een lat
relatie. Jij denkt, dat dan wel, 70% of meer, van al die sexuele schandalen gaan verdwijnen.
Ze hebben dan, gewoon en partner, het roomse personele bestand, waar ze hun vrije tijd,
mee door brengen.
Je vraagt je af, wie er zich druk om maken, en het tegen gaan houden.
Maar dan gaan, de kerken ervan, leeg lopen en dat is al, erg veel bezig!

Als ik het goed heb, doe je nog 1x ,die golf hobbie, van je en dan stop je er mee.
Dan heb je dat 4 jaren gedaan, via de tv en je pc.
Ik heb je er, meestal wel mee gevolgd, jammer dat je er mee stopt.
Maar als ze de uitzend rechten, alsmaar doorverkopen, en het zelfs, te vaak niet
meer, op tv getoond wordt, dan is die hobbie van je, naar de maan, gemaakt.

Noi meid, hou je taai. Goed weekend allemaal. Knuf van Ans ;)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2022, 08:09

Dennenbomen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=cokCgWPRZPg

(Iemand vroeg me per mail...wanneer ik... die uittreding... gehad heb...
Wel ik moest... een zware operatie ondergaan...en terwijl ik al onder narcose was...zag
ik opeens... de Dokter staan die me zou operen...op zijn schouders zag ik 2 goudkleurige hoofden
de ene zei tegen de andere...die narcotiseur zit te suffen...maakt fouten...als dat zo door gaat
wordt zij (ik dus) wakker tijdens de operatie...maar toen zeilde ik weer weg...

Halverwege de operatie...ergens zakte mijn bloeddruk grandioos...en werden zakken bloed aangeleverd en opeens
kwam ik bij ...in die lange tunnel...en zat ik pakjes te openenen...die gevuld waren met symbolen...
elke goed gezegde symbool...bracht me dichter bij... het licht verderop...Het laatste symbool waren
2 trouwringen...vond ik makkelijk zat...er kwam iemand aanlopen en vroeg...nooit tijdens
het huwelijk vreemd gegaan? Nee zei ik...en ik mocht door lopen...

Dan word je overweldigt met van
alles wat je ziet...en toen... moest ik plots terug...ik vond van niet...nu ik er toch ben...wil ik het zien
ook...
Dan kan je je ook te pleuris schrikken...als er plots... een ontzettend groot koor gaat zingen...
Iemand stampte op wat en riep hard...De Godswets Verlichte is binnen...ik rond kijken wie
dat zou zijn...maar keken allemaal naar mij...

Ik had een soort begeleider achter me lopen...die zei...dan had je maar niet zo stom moeten doen...
dan was je leuker terecht gekomen...en legde uit...dat als Mensen Mediteren...zonder doel...dan
bepalen zij het...in het Hiernamaals...de plek ...van je eigen Zijns Getal...(Je Huisadrres daar ahw)

Ik moest op een stip gaan staan en opeens allemaal in handen klappende dansende mannen...
De begeleider achter me zei...Dat zijn allemaal Joden...die blij is met je...want daar heeft deze
zuil ...erg lang naar gezocht...naar een hele erge vrome en toch een hele gewone...zowel links als rechts...
en ik... op de Middenstip...De Getallen vlogen me om de oren er...

Nou zo begon die tocht buiten mijn lichaam...Na al het nodige meegemaakt ...wilde ik weer terug
naar mijn man en mijn 2 Kinderen...Dat mocht...

Aldaar...U wens geschiede...iemand van de Middenstip... die praten...houden ze er niet tegen...

Na van alles er... aan gehoord en gezien...leken er uren voorbij te zijn gegaan...maar het bleek maar zo'n 20
seconden...Waarvan ik dacht...dat kost het al...om 1 symbolen pakketje te hebben geopend en goed
geraden...Maar de tijd ...buiten ons lichaam...is totaal anders...

Mijn bloeddruk was zo erg gezakt en ik had zakken bloed gekregen...hoorde ik achteraf...
en in die tijd...had ik een Hemels Reisje gemaakt...in maar 20 seconden ...

De versnelling van ons denkwerk is ongekend...als het buiten het lichaam is...alles lijkt er niet
te bevatten snel ...toe te gaan...vergeleken met de Aardse tijd...

Ons Zielen lichaam...heeft wel de vorm ...van je Menselijke lichaam...maar kan erg klein worden en ook
hemels groot worden...en we krijgen er allemaal een soort coconnetje...waar je net zo lang...in mag
toeven als je zelf wilt...als een slak in het slakkenhuisje ahw...altijd bij je...Wie van het Rust zacht
wilt genieten...kan dat er net zo lang doen... als die zelf wilt...het is er je enige privacy plek er nl.
Je kan er ook uit...maar het denken ...er aan...en het eigen coconnetje is er weer...

Je kan je ogen er uit zien...maar ik zag het nut ...van dat alles niet...welk nut is er...een moeder overleden...
die man en Kindertjes op Aarde heeft...en zo zat ik er maar over na te denken...nu meer dan 30 jaar later
denk ik er nog steeds zo over...Het kan wel mooi en goed en vredig zijn daar...maar wat is het nut er van...

Mijn DJ zei dan...Net als... met het leven op Aarde...misschien is er geen nut ..maar... is het gewoon zo...

Echt weer... zo.n schouder ophaal moment is dat...maw je kan er niks mee...

Ook niet met
maanden van Getallen die tot me kwamen...vanaf dat gebeurens...
Ik hoefde maar...iemand aan te kijken of de Getallen kwamen...Dus ik ging het maar is opschrijven... en die Getallen trachten
op kaart te zetten...om zo te trachten er lijn ...in te Zien...

Het werd al rustiger ermee... in mijn hoofd...toen ik... Het Huis Mijners Vader( Is niet van Mij) in kaart bracht...
en alles er over opschreef...Dat was al een behoorlijk Boekwerk...waar ik overigens verder niks mee deed...dan
alleen zelf trachten... te snappen...waar gaat het allemaal over?

Als Zij ...perse een Midden Mens wilden...dan kunnen ze het krijgen ook...(maw die snappen ook niet alles!)
dat heeft geduld en tijd nodig...

vb Er zijn best veel vormen van Godsdiensten...
die zijn gerelateerd aan een land...of aan veel landen...
Dat heeft daar Horizintaal en/of Verticaal...een Zuil...

Hoe meer Mensen...(Van die Godsdienst)... ze hebben gedood...op Aarde...hoe kleiner de Zuil is daar...

Vandaar dat... de Boeddhistische Zuil daar ...het aller grootste ...er is...
en
Het meest geleden Ras...in alle eeuwen...de meeste gunsten heeft er...

Zo zal ...Hoofdfactor 7 altijd 70% uit Joden bestaan...(was voorheen 100%...)...maar sinds de Hemelse renovatie van 200 jaar terug...
is dat 70% geworden...en daar verandert nooit meer wat aan...die 30% bestaat uit ...niet Joden en ook uit Vrouwen...
Dus er is nogal wat veranderd daar...sinds 200 jaar geleden...

Je moet het maar trachten ...te snappen...dat er eerst 7 Hoofdfactoren waren ...en nu 14 Hoofdfactoren Verticaal...
Daar dijt het Heelal van uit!
Maar er zijn ook zuilen ...die nog smaller zijn aan het worden... dan eerst...

Dat je geen Mensen mag doden...pakt daar wel... erg rigoreus uit...daar worden die... betreffende Zuilen ...smaller van...
Dus het lijdt er... ahw aan ...uitdijen en ...aan krimpen...om de zoveel eeuw ahw...of ...om de 2 eeuwen...

Je kan bijna niet geloven ...dat onze Mensen daden op Aarde... ook maar enige invloed heeft... op het grote Kosmische gebeurens...
maar toch is dat zo!
Dus het lijdt er... ahw aan ...uitdijen en ...aan krimpen...om de zoveel eeuw ahw...of ...om de 2 eeuwen...

Vanaf op een gewoon A4tje gezet... Het Huis toch ...Onmetelijk Groot is...
Vanaf Het Huis...conturen heeft gekregen...is dat... de Veiligste Haven ...daar geworden...
voor allen die er binnen beland is!

Dat daden ...van Mensen ...op Aarde...met hun doen en latens...invloed kan hebben...op dat grote Heelal...dat
vond ik ...het meest worderlijk ...om te ervaren! (Anders gezegd...om te Weten!)

Dat Hoofdfactor 1...die Zuil...ook ontstaan is...door een Mens op Aarde...is er ook een vb van...
Dat vanaf die tijd...de Hemel ook open is voor... de Niet Godsdienstigen...(en ervoor niet)
De Eduard (14 (1)(1.1)(1) 14) Hoofdfactor1 De Humanist (Met ...de Mens... met al wat is)

Zou je je een driehoek voorstellen... met de punt naar boven...dan vind je Hoofdfactor 1 beneden...
(1.1) met ontelbaar veel (Mensen zielen) Horizontaal...(en ...die ene...(14.14) Verticaal ...helemaal alleen ...er boven!)

Ze doen daar ook erg veel ...met Driehoeken...soms schuiven... de 2 Driehoeken ...in elkaar daar...
en dan is iedereen uit de Cocon...
Driehoeken die er in elkaar schuiven...gaat
via Hoofdfactor 7 (Via 1 Punt maar!) Dat is ook een Middens punt... maar een totaal andere dan van (7.7) Kijk maar!

...........7
.........7 . 7...
...........7

(De groet er is geheid)Shalom
Ze doen daar ook ...erg veel met Driehoeken...soms schuiven... de 2 Driehoeken ...in elkaar daar...
en dan is... iedereen ...uit de Cocon...

Wat ze daar allemaal uitspoken valt niet te verhalen...

Neem een Vliegtuig... of Bus ...of Trein...vol met Vakantie gangers (op Aarde) en vraag ze bij thuiskomst
Wijs is aan ...op de Kaart...waar was je op Vakantie?
En wat heb je er allemaal Gezien?

Nou diezelfden
verwachten wel...dat wie eventjes... (bv 20 seconden) buiten het lichaam was...alles... tot in de puntjes ...kan vertellen
over het Eeuwige Hiernamaals...

Op zich heeft... het Geziene ...(van een uittreding)...nog nodig...een heel uit ge procedeerde proces...dat dagen
weken...maanden... jaren etc. kan duren...voor dat uitgewerkt is...en dan nog ...heb je... zo'n 70% gemist!

Ik weet wel ...een leuke tip...Wie dol is op Dieren en/of op de Natuur...
en goed is ...voor Huisdieren Erf dieren Parkdieren etc.
die verzamelt vijven...(In het eigen Zijnsgetal) (In de ZQR-code ahw)

Ook al is je ...eigen Zijnsgetal ...misschien niet voor Hoofdfactor 5 bedoeld...maar met die vele 5ven...verzameld...
heb je dat toch... altijd...bij je ...of in de buurt daar!(De Natuur en de Dieren) maw Ook Dieren kan je er vinden
ook je eigen ooit Huisdieren...

(Veel Mensen... hebben hun Dier of Dieren ...bezield...ahw...en alles... wat Bezield is...vind je ook daar!
(Als Zielszijnde (Vorm) Dier ahw) en wij als Ziels Mens (vorm) zijnde er...) Dat gaat via De Liefde...
Liefde voor
je naasten en voor Dieren en voor de Tuin en de Natuur en voor Muziek en Zang en Dans etc. etc. etc.

Wat de meeste Mensen... na een uittreding vertellen...is de Schitterendste prachtigste Natuur en Bloemen vooral...
Die hebben erg veel vijven Getallen verzameld...in hun eigen Zijns Getal...of hun Eigen Zijnsgetal...is voor
men komt in ...Hoofdfactor 5...plots of tzt! (Als Woon en verblijf adres ahw)

(Wist ik niet...maar een Mens kan ...anderen bezielen...ook hun dierbare (huis of erf of Park ed dieren)
Die kan je dus ...in het Eeuwige Hiernamaals... ook terug vinden!

Mensen die Geest Verlicht zijn...of zelfs de sumiere per eeuw erbij Gods Verlicht zijn...dat het impact kan hebben voor daar...
wist ik niet...(Pas toen ik ...Het Huis in Kaart gezet had...schrok ik me te pleuris...
Nou dat leg ik niet uit...)...maar van af toen wist ik meer dan eerst...maar dat veel Met Liefde te maken heeft...dat Liefde kan
bezielen...dat klopt wel!

Mijn DJ... was totaal niet Godsdienstig...zo eentje die zeggen...Ik geloof niet...maar...er is wel...iets...

Toen die ...na een ziekte periode...terminaal werd...zei die is...en dan?
Ik zei... Doe je ogen dicht...Kijk omhoog...en zoek ...je Huisdieren ooit gehad...(Daar kon die ...in dat stervens proces... best druk mee
bezig zijn...en zo onderwijl...en dan...weg zeilende...zo...Hoofdfactor 5 in gaan...(Altijd erg lief en zorgzaam ook voor onze Huisdieren geweest...)

Ik zeg of schrijf vaak...Je hoeft mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof nl...tracht het welis
uit te leggen...(met de type-oefeningen...Dat moet ergens over gaan...vandaar...)

https://www.youtube.com/watch?v=7C_U7eUbVd8

Nou... zo kan die wel weer...Fijne Donderdag... Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2022, 22:56

Bomen... :)

(Ik las dit...
Amalia wil 'tassendrager' van haar moeder zijn tijdens VN-reis
Prinses Amalia wil heel graag een keer "tassendrager" van haar moeder zijn tijdens een VN-reis.
Dat vertelt de koningin na afloop van haar reis voor de Verenigde Naties

Mooi een gratis reis...Dan wil ik wel... (met een Rollator ervoor mee)...de Tassen draagster van... Amalia zijn...

En neem ik ...mijn Mantelzorg mee...om mijn tassen ...te dragen... :roll:

___________________________________________________________________________

Ik las...
Bewezen: je kunt écht allergisch zijn voor sporten

Ik denk ...dat ik met mijn 79 jaar oud...ook allergisch ben ...voor sporten... :roll:

______________________________________________________________________________

https://neo.findnewtrends.com/circaknee ... hKzwxcLeAQ

Caresole...Wanneer maken jullie is iets ...echt nuttigs ...voor ellebogen?

Gezien... mijn PC hobby... op mijn oude dag...heb ik nog steeds...niks nuttigs...ter ondersteuning gevonden...voor mijn ellebogen... gevonden...alleen recht toe recht aan dingen...zonder erin ...de elleboog vorm...:roll:

:roll:
___________________________________________________________________________________

Schreef ik al jaren...er zullen.. steeds meer...zwarte gaten...onze kant opkomen...
https://www.ad.nl/wetenschap/groeiend-e ... ~a11edc89/

Alles wat te zwart is... voor woorden...flikkeren ze erin...wordt vermorzeld...en door die draaiende beweging...van binnen
heeft een zwart gat
de Natuurlijke...eigen...accu...oplaad systeem...voor het opwekken van Licht...is dat...voor de buitenkant...
((Een Natuurlijke Stofzuiger systeem is het...in de Kosmos...schreef ik er welis over...))

Ach nou ja ...zo ongeveer dus...ook elke zwarte Ziel
die ze tegen komen...in de Kosmos...wordt erin opgezogen...en vermorzeld!)

(Als dat er teveel... zijn geworden...Zwarte Zielen...bv in het Melkwegstelsel...komen de zwarte gaten... er aan...)(Een Natuurlijke Stofzuiger systeem
is het...in de Kosmos...schreef ik..in de jaren... welis vaker over...)

Je hoeft mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het welis uit te leggen...en zie daar...
daar komen ze er aan...Schreef ik al jaren...er zullen.. steeds meer...zwarte gaten...onze kant opkomen...

mi Het echte interessante er aan is...
dat het zelfbedienend zelf voorzienend is...zelf redzaamheid is...het laat Licht schijnen...zonder 1 electrische stekker...
(Mooi als Wetenschappers...daar over na te denken...)

Laatst hadden ze ...in Delft een Centrifuge gemaakt...daar schreef ik ook al over...(Want een centrifuge is vergelijkbaar
met het (interne) van een ...Zwarte Gat...(Ook voor de broodnodige brandstof)...voor energie opwekking!)

mi Het echte interessante er aan is...
dat het zelfbedienend is...het laat Licht schijnen...zonder 1 electrische stekker...
(Mooi als Wetenschappers...daar over na te denken...)

Ik schreef toen...
Die Centrifuge methode...
Dat kan allemaal... in Gebouwen gemaakt gedaan...scheelt weer veel...Wereld wijd...!Verkrachte Natuur uitzichten!...ter Land en op Zee...via Windmolens ed!
en hebben de Doorreis...Vogels ...(Met de Centrifuge methode)...ook weer ...het leven!)

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2022, 07:25

Mensen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=0YzmNtNXpVk

(Ik schreef welis...de Grootste Zuil...in het Hiernamaals...is de Boeddhistische...

De grootste Zuil...heeft op Aarde ...het minste aan Mensen gedood...daar hangt dus wel veel van af...
met Godsdiensten en met Instituten en ook Prive...en met landen...
De grootte van de Zuil er hangt daar van af...
De indeling is op Hoofdfactor 28...in Het Zijn Gebied...of en of in het Niet Zijn gebied...
De Zuil 28 inde voorkant van Het Huis...gaat over naar de Zijkant...en dan de hele
eclyptische acherkant... en dan weer...de volgende zij kant van het Huis...(Geen ene Godsdienst heeft er
zoveel gebieden...als Het Boeddhistishe...)en dat leunt tegen Hoofdfactor 1 aan...
Dat is een andere Zuil er...Alle zuilen...(1tm (14 .14)tm 28)
Elke Zuil Horizontaal...heeft 14 Hoofdfactoren...Verticaal...alle wat ...met de 14de Hoofdfactor linie ...verbonden is...
valt binnen...Het Zijn...Dus ook De Boeddhisten...Met Hoofdfactor 28 is de grootste Zuil...in Het Zijn...gebied...maar die heeft ook een onmetelijk...Niet Zijn ...gebied er...
(Het Niet Zijn...(met gewone uitleg )...De achterkant van Het Huis is dat...
(Ze hebben er ...de meest Globale...Humane Mensen Zielen Geesten...als een soort Bewakers...ingesteld...voor Het Niet Zijn Gebied...)
De grootste Zuil...heeft op Aarde ...het minste aan Mensen gedood...daar hangt dus wel veel van af...
met Godsdiensten en met Instituten en ook Prive...en met landen...tm Het Eeuwige Hiernamaals aan toe...
Andere Zuilen ...tm de 14de linie ...een plek aan toe...zijn veelal heel erg veel kleiner...en sommige Zuilen versmallen met de eeuw ahw.
Dat beduidt wel...dat de achterkant ...(van het Huis)...met de eeuw aan het verbreden is...
Valt moeilijk uit te leggen...maar alles daar...hangt van de Natuurkundige Wetten af...en dat alles weer met de Wiskunde...
Als de Achterkant verbreed ...dijt het Heelal uit...Dat kan natuurlijk ook niet zo doorgaan...
En daar kwamen de Zwarte Gaten ervoor aan...
De Opruimers van de Kosmos...De Zwarte Zielen worden Het Huis niet binnen gelaten...maar ook niet meer aan... de volle Achterkant...
De Opruimers van de Kosmos...zijn er...(Om de Natuurkundige evenwicht...weer terug te krijgen...is dat...van Het Eeuwige Hiernamaals...)
Het is voor een gewoon Mens te ingewikkeld om uit te leggen...dus een beetje sumier gedaan maar...maar toch...elke
Zwarte Ziel wordt er meteen ingeflikkerd...en wordt vergruisd...
De kans om... in de Achterkant te komen... van Het Huis...is daarmee zelfs verkeken...(Voor werelds echte slechteriken...)
De grootste Zuil...(In het Eeuwige Hiernamaals)...heeft op Aarde ...het minste aan Mensen gedood...daar hangt dus wel veel van af...
met Godsdiensten en met Instituten en ook Prive...en met landen...
De grootte van de Zuil... er hangt daar ...erg veel van af...
De in Harmomie zijnde Goedheid van... De Boeddhisten...heeft dus ook grenzen...
Als de Achterkant verbreed ...dijt het Heelal uit...Dat kan natuurlijk ook niet zo doorgaan...
En daar kwamen... de Zwarte Gaten... ervoor aan...(De Kosmische Stofzuigers)

Maar dat wij
Mensen (Met Onze Zielen Patroon...ZQR-code ahw)...zoveel invloed in de Kosmos hebben...is het echte Wonderlijkbaarlijke...er aan...

Het heeft ook... invloed op... de Voorkant van Het Huis...als bepaalde Zuilen...weer is smaller worden er...(Wgs er verdween weer is...teveel naar de Achterkant ...van Het Huis...)
Als de Achterkant alsmaar zo erg verbreed ...dijt het Heelal uit...Dat kan natuurlijk ook niet zo doorgaan...
En daar kwamen... de Zwarte Gaten... ervoor aan...(De Kosmische Stofzuigers)

oa Wat allemaal...onder het mom... van God ...en de Godsdienst...gedood is...die Zuilen versmallen dan...en dito die een
Oorlog begon...om alle doden daar van...Die Zuilen versmallen er van...
En dan nog alle Private Moordenaars...Die Zuilen versmallen aan de Voorkant...er van...
Als de Achterkant verbreed ...dijt het Heelal uit...Dat kon natuurlijk ook niet zo doorgaan...
En daar kwamen... de Zwarte Gaten... ervoor aan...(De Kosmische Stofzuigers)

Het bestaat niet...dat wie dan ook ...Mensen dood...namens God...dat is Onmogelijk!

Al die zelf verzonnen dingen...op Aarde... namens een Godsdienst...door 1 of een paar of wat circuitjes...daar worden die betreffende Zuilen daar... heel erg... smalletjes van!

Zulks uit te leggen...is nog steeds erg moeilijk...Ik dacht ...vele jaren terug al...hoe beschrijf ik zoiets...hoe leg ik zoiets uit...
dat
wij Mensen (Met Onze Zielen Patroon...ZQR-code ahw)...zoveel invloed ...in de Kosmos hebben...is het echte Wonderlijkbaarlijke... er aan...
en nog steeds...is De Aarde
Het Middelpunt...in de Kosmos...
Alleen de Aarde...heeft Mensen...die vanaf 4 a 6 maanden als embrio...een Ziel... in zich krijgen...
en
elke Ziel...heeft een verbondenheid...Met God (14) Met Het Zijn...
Maar wat... een Mens daarmee doet... tijdens de Levensduur...is aan de Vrije Geest... gekregen... zelf...

Pas in Hoofdfactor 3...is de Godsdienst te ervaren en ook in Hoofdfactor 9
dat betekent niet elk Mens ervaart er iets van...
maar kan...naar mogellijkhedens... toch een Goed Humanistisch Mens geweest zijn...
en bewezen is...dat er zat...hetende Godsdienstigen...in het Omgekeerde heeft uitgepakt...(Via de Eigen vrije Geest)
Al die vreselijke vele sexuele misdaden...door Kerkse Mensen begaan...dan is er iets goed mis...met die type Kerken...
waardoor die Kerken ervan leeg lopen...
(De ware tip) schreef ik vaker...Kerkse leiders ed...moeten een Latrelatie mogen hebben!
(Van welke geaardheid dan ook! (Ook dat nog!)
Als de Hetero's op de Wereld...zware wereld overbevolking maken...dan komen de gen Homo's er aan...
(Het schijnt het meest onbegrepene door... God gezondenen...te zijn...(Misschien dat tevele Homo's van ze
teveel
uitspattingen uithalen...en nauwelijks tot niet...het begrip...van Liefde en Trouw ...erop na houden...
Met dat te leren...Daar valt nog ...erg veel Eer ...mee te behalen!
Maar er zijn ...voorbeelden al zat...om het van... te leren!

Tjeetje Miena...wat is er allemaal gaande...op deze Aardkloot...
Ik schreef vaak zat...In 2850 vergaat de Aarde...(Is dan volkomen onleefbaar)...maar het kan ook vervroegd...door de Mensen zelf!
Dat vervroegd is ongeveer 200 jaar al gaande...en nam va WO1 en WO2 fors toe...
en bij elke Oorlog neemt het fors toe...
Maar ook via het ongelooflijke hoeveelheid aan Toerisme...
maar sowieso aan 3 miljard mensen teveel op Aarde...
Als de Hetero's op de Wereld...zware wereld overbevolking maken...dan komen... de gen Homo's ...er aan...
(Het schijnt het meest onbegrepene ...door... God gezondenen...te zijn...)
In wezen ...zijn die bedoeld als ...de redders...van de Wereld!
Dus er komen er steeds meer erbij!

Nog is...
oa Wat allemaal...onder het mom... van God ...en de Godsdienst...gedood is...die Zuilen versmallen dan...en dito die een
Oorlog begon...om alle doden daar van...Die Zuilen versmallen er van...
En dan nog alle Private Moordenaars...Die Zuilen versmallen aan de Voorkant...er van...
Als de Achterkant verbreed ...dijt het Heelal uit...Dat kon natuurlijk ook niet zo doorgaan...
En daar kwamen... de Zwarte Gaten... ervoor aan...(De Kosmische Stofzuigers)

Het bestaat niet...dat wie dan ook ...Mensen dood...namens ...God...dat is ...Onmogelijk!

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447o ... bg&index=1

Fijne Vrijdag allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

__________________________________________________

PS.
https://nos.nl/artikel/2432964-geen-zit ... -torenhoog
Geen zitting in 1500 zaken, maar stapels bij rechtbank torenhoog

Overbelaste Rechtzalen...

Wat ik hiervan vind...Ik denk dat... dat soort van dingen... teveel uit de hand...is gaan lopen...
vb
Als het OM... de uitspraak heeft gedaan...over de Straf...dan zou er een Pauze van een Kwartier hoogstens een half uur...moeten zijn...en dan komt
het Vonis van... de Rechter...(Zo zou het moeten)!

ipv Alweer de Rechtzaal is bezet...wgs...over een tijd weer... de hele kluit alweer bijeen...van overal vandaan...om het Vonnis aan te horen...

(Het is allemaal zo gaan teuten...in de loop ...van de tijd)

Alweer... de (Vermoedelijke) Dader(s)... opgetrommeld ...door een hele rij Personeel... en... er gebracht...) en
al die zelfde aanwezige Mensen ...van eerst ...er weer naar toe...het drukke verkeer in...tigs later...om dan pas...het vonnis
aan te horen...

ipv

(Ze hebben vaak ...weken zo niet maanden ...de tijd gehad ...om over het Vonnis ...na te denken...bij dit of bij dat...als uitkomst!)
Als het OM
de uitspraak heeft gedaan...over de Straf...dan zou er een Pauze... van een Kwartier moeten zijn
en dan komt
het Vonis... van de Rechter...(Zo zou het moeten...Zo denk ik... er over...)!

(Scheelt weer een fyle...in land en Stad... door dezelfde Mensen)(maw er moet teveel... ingeslepen getrut ...uit gehaald...
om de Rechtzalen ...(Ook door de Lagere Rechtbank) ...vaker ...te kunnen...laten... gebruiken!)
(Misschien moet er is
gedegen Logostieke werk bewegingen onderzocht...(Bij die Rechtbanken)...op teveel... ingeslepen getrut ...want 1500 zaken op de schop...om de vele uren en dagen en weken... om een andere zaak...1 of 2 of 3...staat ook Maatschapelijk...gezien...niet meer ...tot verhouding ...tot elkaar...)
(Om 1 of een paar...mag de rest...(in dit vb 1500) stikken...met hun meegemaakte ...aangifte gedane...trauma!)
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2022, 01:22

Senseo... :)

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... wegen-oslo
Natuurlijk is een Koningin geen sprookje...Dat heeft zij mis Maxima...dat denkt niemand nl...(Dat het leven van een Koningin...een
sprookje is ...want...dat is een echte baan!)

Sprookjes zijn
Prinsjes en Prinsesjes...

:roll:
________________________________________

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... wegen-oslo
en dacht gelijk...(Altijd die tweede Hansjes...wat is dit nou weer voor Kinderachtigs...om er niet eentje voor
het eerste debuut van Amalia te laten maken...(Ze is wel de Kroon prinses nl!)

Prinses Amalia (18) heeft vandaag haar diadeemdebuut gemaakt. Zojuist zijn de
eerste beelden vrijgekomen van de kroonprinses met een tiara op, voor een speciale
gelegenheid. En de gekozen tiara had niet mooier kunnen zijn.

(Zonder gelijk de r**t te likken...wat ze zo vaak doen...ook die op tv...)...(en daar hebben ze helemaal niks aan)
Er staat...De gekozen tiara had niet mooier kunnen zijn.

Dat is nog maar de vraag...(vind ik)...want ik denk...bij de wat gezetteren ...(Met grovere grotere bouw) (Moet je geen
gezette tiara opzetten)
staat een mooie tere grotere model ...beter bij
en bij
die ielere(Dunne)
modellen...stat het model...wat Amalia ...op heeft bij!

((Zou een knal Komische Mop geweest zijn...als die 2 achtersten...(onderling op eigen wijze)... hun Tiara geruild hadden ...met elkaar))
:roll:

___________________________________________________________________________________

(Altijd weer...die discriminatie...en geen
emancipatie...geen gelijke rechten ed...bij zulkse lieden...Ach wat zielig weer...Heeft dat Prinsje
weer niks op zijn hoofd...(Heeft die...om er mee te beginnen... net zo'n leuke leeftijd voor...om
ook wat op het hoofd te krijgen...)
Maar...
Hij heeft... weer niks...om te beduiden... dat die ...een Prins is...

en die meiden wel...om zo...te beduiden... (Op de Officiele foto_)... dat ze ...een Prinses zijn...

:roll:

_________________________________________________________

En dan gaat het... eindelijk is ...over onze Kroonprinses...Amalia...om een grote dag ...voor haar
Amalia's eerste officiële reis als Prinses van Oranje en het dragen van de
eerste Tiara!

Gaat het toch weer...over Máxima...(Denderend over een Dochter heen)
Het is... het Feestje van Amalia...(maar het gaat over de Tiara...van Máxima) en (met die video erbij...gaat
het weer over...Máxima...) ...(Voor het brood nodige opbouw van het Zelfbeeld ...van die 3 Dochters
Dat...Denderend... over een Dochter heen
Dat...moeten ze ...is gaan laten!) :!:

(Die paar keren... dat Amalia in beeld was...meteen Máxima...in beeld
Denderend...er overheen...en dat moeten ze is ...gaan laten!

Niet alleen ...18 jaar geworden...en alleen een glaasje water... dat feestelijk onthaal heet ...met Amalia
bij de Raad van State...Moet ze perse kleintjes blijven?
En...Wat is dit nou weer... voor Kinderachtigs...om niet een Tiara ...voor
het eerste debuut ...van Amalia...er eentje... voor haar zelf... te laten maken...(Ze is wel de Kroon Prinses nl!)

Kan het is... (ook via de Pers)...gewoon... alleen ...over Amalia gaan...

En dan gaat het... eindelijk is ...over onze Kroonprinses...Amalia...om een grote dag ...voor haar
Amalia's eerste officiële reis als Prinses van Oranje en het dragen van de
eerste Tiara!
Gaat het toch weer...over Máxima...(Denderend over een Dochter heen)
Het gaat over de Tiara...van Máxima) en (met die video erbij...gaat
het weer over...Máxima...)

Kan het is... gewoon... alleen (Voor het eigen Zelfbeeld)...over Amalia... gaan :!:
(Ik erger me kapot er aan!)
(Die paar keren... dat Amalia... in beeld was...meteen Máxima...in beeld
Denderend...er overheen...en dat moeten ze is ...gaan... laten!

Kan het is ...gewoon alleen ...over Amalia gaan...

:roll:

___________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-celstraf
Hier had ik het alis over...(Over overdreven...totaal onnodige ...overschrijdingen ...van tijd ...ruimte... en... geld...ed )

Het is echt bezopen...het is vandaag 18 Juni 2022
Uitspraak op 8 juli 2022

Dan moet uit stad en land...alweer overal vandaan... dezelfde kluit komen op draven...om het Vonnis aan te horen...
Ik vind dat
na de Eis...is uitgesproken...moet na een Pauze ...Het Vonnis ..uitgesproken!

Ik bedoel Rechtzalen tekorten en Rechters tekorten...en al
die dubbele kosten ermee...moet ergens aan liggen!

(Ik bedoel of geldt ...(Door die...belachelijke aan overvloed...aan tijd en geld en ruimte ed...aan het ene)...bij het
andere
de Rechtstaat niet...voor die ...1500... aangiftes...(ook...met trauma's... gedaan!) (Geldt de Rechtstaat niet meer voor?!)


(Seponeer het maar...Ach...het gaat... maar om ...winkel draaideur crimineeltjes...(Personeel geshockt blijft ziek thuis of gaat erom...dat
in de winkel meegemaakt)... uit die
baan weg...
(Seponeer het maar...Oudjes van hun tas beroofd...of van de portemonaie...(Dat heet kleine misdaden)
De betreffende Oudjes... zijn vaak ontzettend getraumatiseerd ervan...worden er ziek van of gaan een
plotse vroege dood tegemoet ervan...)
(Seponeer het maar..Het waren maar Stalkers...waarvan degene die aangifte deed...er zenuwen toevallen van kreeg...)

Onze Forumster Nellie...100 jaar geworden...kreeg naast haar een leeg huurhuis...
de bel ging...Een man stelde zich voor...als de Nieuwe buurman...en terwijl zij in de keuken
een theetje maakte...roofde die man...van alles en nog wat tm uit haar tas...
Bleek niet de nieuwe buurman te zijn...maar een truc om zo binnen te komen...)
Nellie is er
onzettend door getraimatiseerd geweest...eetlust weg...zin in het leven weg...maanden volkomen van slag
er kwamen kwalen nooit eerder gehad...

Al dat soort van daden...Dat valt allemaal onder kleine criminaliteiten...Seponeer het maar
wgs tekort aan Rechters en Rechtzalen en Geld...)
Maar voor dat ...ene grote stuk schorum...hebben ze ...alle Personeel en tijd voor en zalen en geld!)

De Rechtstaat geldt wel voor die ene...maar niet ...voor die 1500 aangiftes gedane...dupezijnders!
En dat
klinkt ook ...als een... zeer ...ernstige ...zaak!

Hier had ik het alis over...(Over overdreven...totaal onnodige ...overschrijdingen ...van tijd ...ruimte... en... geld...ed )

Het is echt bezopen...het is vandaag 18 Juni 2022
Uitspraak op 8 juli 2022

Dan moet uit stad en land...alweer overal vandaan... dezelfde kluit komen op draven...om het Vonnis aan te horen...
Ik vind dat
na de Eis...is uitgesproken...moet na een Pauze ...Het Vonnis ..uitgesproken!

Ik bedoel (Als het de Rechtstaat afbreekt)...wgs.
Rechtzalen tekorten ...en Rechters tekorten...en al
die dubbele kosten... ermee...moet ergens... aan liggen!

Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 18 jun 2022, 20:49

Ode

Voor mij is dit te warm weer, ik hou van koeler weer.
Dus dat wordt, als bejaarde, erg rustig aan doen.

Ik las dit
https://nos.nl/artikel/2433167-veterane ... n-mijn-rug
ik ken maar. een iemand, die altijd, voor ze opkwam en dat was jij.
Zelfs nu nog, geef je voorbeelden, dan sturen ze , namens de navo, 350 militairen, naar een ver land,
voor grens bewaking, tegen de russen, jij schrijft steeds en dan. daar komen de russen aan, met
hun tanks, welke hulp krijgen de Nederlandse soldaten er? Of zegt de navo, als tijdens Sebrenica, we
riskeren geen oorlog, met de russen en dan kunnen de russen doen, met die 350 militairen, en de
bevolking er, wat ze willen, er komt toch geen hulp. Jij bent de enige, die dat soort dingen uitlegt,
ook als het om dat toen Sebrenica gaat.
Ik weet nog, dat jouw DJ altijd zei, vroeg of laat, krijgt ze (jij dus) altijd gelijk, en dan zei jij weer,
nou echt niet, wel veel en vaak, maar niet altijd. Ha ha ha Maar deze dag, had jouw DJ, wel willen mee maken,
denk ik LT! Niet dat het jou, ook maar ooit iets, heeft opgeleverd, in tegendeel, maar toch, jouw DJ, had
ook vaak gelijk, met zijn zeggens.

Ik snap je, nu beter LT, ik keek vandaag, naar kinderjournaal en daar gebeurde precies, waar jij zo erg een
hekel aan hebt. Het feest draait om de 18 jarige prinsessen, met Amalia in beeld, en de nederlandse
pers laat Maxima, er weer overheen gaan, of het om haar draait. Doet ze dat zelf niet, dan doet
de pers het wel, voor haar.
Waarop jij schrijft, kan het is, alleen, om Amalia gaan????
Het is, haar feestje, samen met, de andere 2 meiden.

Nou meid, we moeten het nog even, om het weer, het erg rustig aan doen. Hou je taai. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2022, 21:29

Denkwerk... :)

Afbeelding

Afbeelding
Kan het is ...alleen over... onze... Kroon Prinses... gaan?
Het was... haar... eigen...eerste officiele Feest ...buiten de deur...als ...Prinses van Oranje!


(Waarom moet .Máxima ...er altijd... overheen denderen...doet ze het zelf niet...dan doet de Pers het wel...)

(((Kan er nog eens ...met z'n allen...aan het...juiste ... Zelfbeeld ...van Amalia ...gewerkt?)))

(Amalia volgens Maxima...Ze wilt zelfs wel... de Tassendraagster van haar Moeder zijn...en dat is al een heel foute ..
(Huiselijke interne) Zelfbeeld...
van Amala...
maar ...haar eigen...Study keuze ...Amsterdam...is weer een Prachtig... eigen Zelfbeeld...(Buitens huis)...van Amalia!)

(Misschien ...moeten wij...Als land... als Burgerij...een Tiara... voor Amalia Kopen...
en
kan zij het ...voor een evt nageslacht ...het doorgeven...dat heet dan...De Tiara... gekregen van ..Het
Nederlandse Volk!) (Gedaan alzo )...Wgs ...Ere Wie Ere Toe Komt! :!:
:roll:
__________________________________________________________________________________________

Ik zag iets op TV...Kinderen zitten aan Zee...op het strand...bloedje heet...en plots...koude windstromen...een
Kind rilt van de kou...

(Het kan aan mij liggen...dat ik zo denk...maar ik denk wel zo...
en dat is het moment...
waarop Bacterien en Virussen welig gaan tieren...bv Hersenvlies ontstekingen bij Kinderen...
maar zelfs bij volwassenen...
Ook menige Rheuma vormen...kunnen tussen die...Weers omstandighedens verschillen...welig tieren gaan...

Je moet dus alert blijven ...net...Explosief warm Heet weer en plots...die snelle overgang...naar koud ril weer...
mi geldt dat ook voor de Tropen landen...en vooral met Kinderen...
Bloedje heet...en plots...koude windstromen...een
Kind rilt van de kou...

(Het kan aan mij liggen...dat ik zo denk...maar ...ik denk wel zo...Dat is het moment...
waarop Bacterien en Virussen en Bacillen etc...etc...etc...welig gaan tieren...(in de lucht)

Niet koud en rillerig... door blijven spelen...maar...Snel...Goed warm gaan aan kleden... en weg wezen er...
Waar het kan
ga er ...naar binnen...of ga in de auto (met verwarming)...ed.
om buiten die ...nog
tegelijke...verschillende luchtstromen ...weg te gaan...met je Kinderen...

Dit is een ...zeer ernstig...signaal
Het is een bloed hete dag...en plots...een
Kind rilt van de kou...

Was vandaag...op TV te Zien... en niemand deed er wat mee...
ipv
Niet koud en rillerig... door blijven spelen...maar...Snel...Goed warm gaan aan kleden... en weg wezen er...

Tegelijk een Hete Lchtstroom en een koude onderlaag Luchtstroom...
De grond os vaak nog niet warm...maar koud...maar het is een bloed hete dag...
Kindertjes met vaak alleen een zwembroekje aan...zitten op die houde grond...maar
het is toch lekker warm tm heet weer buiten...
opeens rilt een kind van de kou (bejaarden op een stoel een zwakke een zieke etc dito
opeens hebben ze het koud...en toch is het heet weer...)


Tegelijk ...een Hete boven Lchtstroom en een koude onderlaag Luchtstroom...

(Mooi zou zijn...)...als ze ...op TV en Radio...bij Het Weer...die ...ongeveer...
tijd
van (kan lang duren)
die overgangsfase...
van gelijke getijden ...die Tijden ...is benoemen gaan...

:roll:
_________________________________________________

Ik las dit...
PAX: eerst excuses aan nabestaanden Srebrenica was beter geweest
ANP - 21 minuten geleden

Vind ik volkomen flauwekul PAX!
Want alweer ...en nog steeds ...en hoevaak ...en alweer...excuus PAX???

Geen idee waarvoor...want onze VN NL Soldaten... hebben die 8000 a 10.000 Moslim mannen... niet gedood!

Want als Land ...hebben we al ...in de vele miljarden aan geld gegeven...en Hulptroepen gratis er naar toe gestuurd
om alle doden eerbaar...een begraafplek op juiste naam te laten krijgen etc. etc. etc.
en geld gegeven...voor de opbouw ed. ...aan die Mensen daar...en alle kansen gegeven aan die
Mensen van daar...die naar hier ...zijn gegaan...
en excuuses waren er ook altijd bij!

Geen idee waarvoor...want onze VN NL Soldaten... hebben die 8000 a 10.000 Moslim mannen... niet gedood!

Wat nooit excuus kreeg...was Dutchbat 3

Excuus...voor al het Steun geniks
want vanuit Satelieten al te zien was...dat die Tanks rij richting Srebrenica ging...en
tijdens het uithongeren van Dutchbat 3 Enclave...door de Vijand er...Met hun
naderende Tanks...richting de Nederlandse VN Enclave...

Om geen oorlog met Rusland te riskeren... de NAVO deed niets ... de VN niets
en alle top dure in huis hebbende... F16s hier
te lande...deed niets...Coalities met andere landen deden niets...etc. etc. etc.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... 3d9773abdc

https://nos.nl/artikel/2433167-veterane ... n-mijn-rug

Wat nooit excuus kreeg...was Dutchbat 3

(We weten al hoe Nederland is...als Mensen op de Zwarte lijst staan...(ook ten onrechte!)
dus een schadevergoeding voor 27 jaar ellendes...moet
erbij horen...(Anders gaat het... nog nergens over...dan over een gekregen excuus Medaille...maar
daar is ...alle schades opgelopen ...niet mee te herstellen (dito... die van de Nazaten...erom...)
Excuus Medaille...daar is... geen brood... voor... te kopen!)

Fijne avond allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

______________________________________________

PS.

Ik las dit...

Oorlog in Oekraïne
Volgens paus Franciscus kan de Navo Poetin hebben ‘uitgelokt’

laatst zei die...dat
die oorlog ...kan aan de Ukraiene zelf... hebben gelegen...

mi zegt die Paus dingen...die een Paus ...niet aan gaat...een Paus
kan alleen... voor het einde... van een Oorlog...Preken... en...er voor...Bidden :!:

Nog even voor alle duidelijkheid...voor de Paus...

Het vrije Souvereon land Ukraiene ...was een soort van Vrije Bufferzone...tussen Rusland
en de NAVO landen...

(Snapt die het op z'n ouwe dag tot zover nog...???)

Op een dag
wilde de Ukraiene...als Vrij Souverein land...lid worden van de EU...

De EU... als wel ook ...de NAVO...hebben de Krankzinnige Statuten regel...Men kan geen
lid worden ...als je in oorlog bent ...met een Buurland...

(Snapt die Ouwe... het op z'n ouwe dag... tot zover nog...???)

De Russen... samen met de Seperatisten ...hebben alle moeites gedaan...oorlog sytuaties te breien...in
de grens regio landen... van de Ukraiene...(want als ze oorlog hebben...kunnen ze geen lid
van de EU worden en ook niet van de NAVO...)

Want er staat niet ...in die Statuten...dat geldt alleen voor... het aanvallende oorlog voerend land...die
kan geen lid worden...nee er staat...
Men kan geen
lid worden ...als je in oorlog bent... met een Buurland...

Dus in feite hebben ze al... via de Russen oorlog... in het Ukraiense land...sinds Ukraiene ...het
in hun... Grondwet ...ging zetten...
dat ze lid... van de EU zullen worden...

Om die oorlog... in hun land...lukte het maar zo niet...dus wat gingen ze doen
de Lifestyle overnemen van de EI lid landen...
Om zich alvast... aan die Wetten en regels...van de EU... te voldoen...

(Snapt die Ouwe... het op z'n ouwe dag... tot zover nog...???)

Daar was de Russische Orthodoxe Kerk het niet mee eens...

Om...de Lifestyle van de Bevolking...op z'n EU er...
en
samende Russische Orthodoxe Kerk... met de Politieke top... in Rusland
zijn ze ...plannen gaan smeden... om de Hele Ukraiene ...ten val te brengen...

Ze bemoeiden zich... met dingen... die ze niet eens aan gaan...maar alleen Het
Vrije Souvereine land...De Ukraiene ...aan gaat...

(Snapt die Ouwe... het op z'n ouwe dag... tot zover nog...???)

De NAVO deed en was er... totaal niet aan de orde...
wel hun plan...lid van de EU te worden...

De NAVO is overigens geen aanvals Militaire Organisatie...
maar een Verdedigende...maw
De NAVO zal oa Rusland nooit gaan aanvallen...alleen Verdedigend...optreden...als het moet...
en wel bij de NAVO leden landen...

De Ukraiene is geen NAVO lid land...
dus Rusland heeft er in wezen... niks van te vrezen!

De NAVO is zelfs
in dat hele oorlogs verhaal ...niet aan de Orde geweest!!!

(Snapt die Ouwe... het op z'n ouwe dag... tot zover nog...???)

Terwijl de Russen onderwijl ...in de Ukraien Dorpen en Steden... aan fladderen knalt...
roept
De President van De Ukraiene ...om hulp van de NAVO...

En dat weigerde de NAVO!!!

(Snapt die Ouwe... in Rome...het op z'n ouwe dag... tot zover nog...Hoe dom die aan het kletsen is...???)

Na zo erg veel
doden en gewonden en gesteel en mishandelingen en verkrachtingen
en uithongeringen van regio volk..door de
Russische Soldaten...

Kwamen er... op persoonlijke titel... Landen in de weer...om het land Ukraiene te helpen
met Geld en Goederen en Etens en Drinkens
en later ook met Wapens...en ook met de vele Vluchtelingen...


mi zegt ...die Paus ...dingen...die een Paus ...niet aan gaat...
(Wel met... klakkeloze ...rete likkerijen...naar de Vijand toe! )

Nog is...(Na de sumiere uitleg)
(Omdat ...die Paus... alweer...foute...domme ...stomme... dingen... aan het zeggen is...
kan een oorlog erger doen escaleren zelfs...als
die gevaarlijke
en niet ware dingen
zeggen gaat
zoals nu al een paar keren gedaan!)

Ik Schrijf... op Persoonlijke Titel...Een Paus (Moet Neutraal blijven)
kan alleen... voor het einde... van een Oorlog...Preken... en...voor...Vrede ...Bidden (punt) :!:

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 20 jun 2022, 10:00

Werk

Jammer meid, dat je met je, tv en pc golf hobbie, gestopt bent.
Leuk dat je, met de laatste wedstrijd, de beker er nog uitgevogeld hebt.
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=165

Jij schreef eigenlijk LT, dat de bodem is vaak nog te koud en
dan komen de hete windstromen en gaat iedereen, in de minste kleren
om bloed hete dag en dan komen plots, de koude lage windstromen en dan
gaan vooral kinderen en bejaarden, rillen van de kou, in tuinen en parken en op stranden
en dat vind jij , een erg gevaarlijk getijde, waar ziektes virussen en bacterien, welig kunnen
gaan tieren. Ik heb die combinatie, nooit ergens gelezen, verschillende windstromen tegelijk
en ziektes kunnen krijgen. Maar het zou, best kunnen. Ergens komen ze vandaan ziektes
bacterien en virussen.

Grapjas, je wilt Amalia, een eigen tiara geven, namens het volk, anderen kregen
schreef je laatst, een gouden koets, en een schip, van het volk, dus mag zij ook
wel eens wat, bv voor haar 18de jaar oud.
Zo een tiara, kan eeuwen mee gaan, leuk dan nog te horen zeggen, tiara is van
Amalia, en ze kreeg het van het volk, ipv anderen gaan steeds, over haar heen,
met alles wat ze zeggen, over Amalia, zelfs na haar dood, doen ze dat dan, nog steeds, als
ze niet zoiets, zelf krijgt.
Ik snap je wel LT, met je uitleg, er over, nu de rest nog. Ha ha ha

Nou meid, ik wens je, een goede nieuwe week toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 jun 2022, 16:24

Erker... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Vroeger...Ik kwam in de grote stad wonen...toen ik 10 jaar oud was...was vooral
elke Zondag hetzelfde...wij als kinderen ...kregen zakgeld en vermaak je...en
vooral buitenshuis...dan hadden de ouderen het rustig thuis...
Ik net nieuw... in de Stad...wilde het verkennen gaan...de anderen hingen liever
in het zij staatje rond...met de Patatzaak en de Ijswinkel er vlakbij...
dat lokte mij ook welis...maar toch...fietsende of wandelende of trammende ...ging
ik de stad verkennen...
Ergens zaten Begijnen...hele oude Dames die op een stiel of baje...buiten zten...
Ze deden
hetzelfde...als veel Boerderij ouderen...voor het huis gaan zitten en hadden
een pet op...de oude mannen en oude vrouwen...iets gehaakts of gebreid of
gekicht...om de schouders...ook met bloed hete dag... met mider hete dagen...ook
een hoofddoek op...dat extra warme gekleed van ze...viel me er zo aan op...
dus vroeg ik ze er naar...
Plots is het opeens erg koud...en wij zitten maar...en dan is het link...om
niks warms aan te hebben...er waren er ook...die om dat plots opeens een vest
aan gingen doen...
Nou ja... die oudjes ...zullen het wel weten... dacht ik...anders waren ze.. zo erg
oud niet geworden...maar het leek...met het weer...te maken te hebben...
Dus ondanks een bloed hete dag...
toch iets gehaakts of gebreids om de schouders...of een gekochte soort
van stola...
juist die dat deden...leken per jaar...steeds ouder te worden...en de
mannen met een hoed of pet op...die zo oud werden...vaak met een rokertje erbij...
maar...
onder de hoed of pet...hadden ze vaak...een kaal hoofd...

Ze leken zich zelf
te beschermen...via een kleine kledij iets...wel
een zomerse jurk aan...maar toch...een gehaakt of gebreid iets...over de
schouders...en de mannen...met een pet ...iets...

Als de bui ...er naar stond...gingen we als gezin...ook naar het strand...vaak
in een tweede hans auto...
nog voor de verplichte APK...je kon... van menige auto voor je...plots een wiel van
zien afrollen...dat dus...

Ze vonden me maar... een rare...wie neemt er nou...met dit warme weer...een
vest mee...Ja hoor...die Boerentrien weer..

In het Dorp ervoor...noemden ze me vaak...Daar heb je...Die stadse Madam weer...
In de stad terug...na 5 jaren...Daar heb je...die Boerentrien weer...

Oke ...nog maar net ...10 jaar oud...ik was de enige... met een vest mee...naar het
strand...

Zulks leerde ik in feite...van de Boerderijen Ouderen... en van de Stadse Begijnen...
want... ik wilde...als zij...ook wel... zo oud worden... later...
en dacht...daar moet ik...nu al wat ...ervoor doen...

Kon me ...niet schelen...hoe ze me noemden...maar die gedachtes... van me
zei ik ...dus niet hardop...
maar nam wel...een vest mee...ook naar zee...

Daar heb je...die Boerentrien weer...
Oke ...ik...nog maar net ...10 jaar oud...ik was de enige... met een vest mee...ook...
naar het strand...

En terwijl zij...aan het bakken waren...ik was de zee...niet uit te slaan...maar
opeens...zaten we ...met z'n allen ...op het strand...wat te eten...en te dinken en
opeens werd ik dan toch erg koud...

Ik deed het mee genomen vest aan...de anderen ...kregen het ook koud...
en dat vond ik...eng om te zien...geen idee waarom...maar ik zei...doe de baddoek om je
schouders...

Iets om de schouders...die halverwege...ouwe mensen...in het land...lang niet allemaal
deden ze dat...ook niet... als strand gangers...maar ik had... de echte oudjes gezien...en
die hadden allemaal wat... om de schouders...

Ze vonden me maar... een rare...wie neemt er nou...met dit warme weer...een
vest mee...naar het strand...Ja hoor...die Boerentrien weer..

Zulks leerde ik... in feite...van de Boerderijen Ouderen... en... van de Stadse
Begijnen...

Boerentrien of Stadse Madam...het maakte me niet uit...wat ze zeiden...

want... ik wilde...als zij...als lands oudjes...ook wel... net zo oud worden... later...
en dacht...daar moet ik...nu al ...net als zij...er wat... voor ...doen...en wel...iets
mee nemen...voor ... de schouders...

Fijne nieuwe week allemaal...Knf van LT) :roll:

__________________________________________________

PS.
IK las dit...
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/06/19/in ... 2-a4133666
Gaat kunstmatige intelligentie de rechter helpen met beslissen? En gedeeltelijk vervangen?
Die kans lijkt licht gegroeid nu een strafrechter zelf wetenschappelijk onderzoek deed naar
machinale rechtspraak in de dagelijkse praktijk.

Ik vind dat maar een linke boel...
want wie vullen die... beslisalgoritmes... in...

Want daar gaat ...die hele belasting toeslagen affaire... nu om!

En om al die ...Racismes en Discriminaties etc. uit die...algoritemes...trachten te halen...mi
geen mens weet... hoe dat moet...dus na ...uren dagen weken maanden jaren
is het... nog steeds niet ...opgelost...(Bij Lands Belastingen)

Dus... mijn tip is...Dat moeten we ...niet ook krijgen...bij ...Lands... Rechtbanken!

:roll:

Ik denk...dat totale Emotieloze ...Gewetenloze...Empathieloze...Algoritmes...in feite alleen is bedoeld
en te doen is
bij Automatische...Massa Producties...(En bij automatische handel gebeurens ed)

En niet ...te gebruiken is...waar de
De Menselijke Maat... erbij nodig is!
(Elk Mens... elke Zaak... is bij Rechtbanken ...anders...vandaar... de tip!
Al die ...over 1 kam scherende...Racismes en Discriminaties ...
etc. uit die...algoritemes...trachten te halen...mi
geen mens weet... hoe dat moet...dus na ...uren dagen weken maanden jaren
is het... nog steeds niet ...opgelost...(Bij Lands Belastingen)

Dus...
Dat moeten we ...(Ook niet als expiriment ed)...Dat...niet ook krijgen...bij ...Lands... Rechtbanken!) :!:
:roll:

Maar...als vb...en als tip..duurzame en
alle Energie besparende...Lands...Buitenlichten...gaan na bepaalde tijd ...op half...in de nachten...(per
Provincie of per Regio of landelijk...)...kan
met...Kunstmatige Intelligentie ... Algoritmes... weer wel...overal
hetzelfde :!:
___________________________________________________________

Het zou toch fantastisch zijn...en invvergetelijk zijn...als
Prinses Amalia...op Prinsjesdag... zo aan kwam...
(En met die zelfde kledij... in die zetel gaat zitten...en
ook zo net weer ...weg gaat...als gekomen!)
(Mooi om een eigen...Zelfbeeld...te scheppen...als zijnde Kroonprinses!)!
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... 1f3b4b2857

:roll:

Eindelijk een artikel dat alleen over Amalia gaat (en niet ...alsmaar... 1 van de oudelui ...erbij haalt!)
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... 03021f4d49

(Nergens staat dat ze gelijk met...pappie en Mannie binnen moet komen!!!!)
(Mooi om een eigen...Zelfbeeld...te scheppen...als zijnde Kroonprinses van Oranje!)!
(Daar kunnen ...wij...als Volk aan mee werken!)
Nu nog een...eigen...Tiara...voor haar 18de jaar feest! :!: :!: :!: :!:
(En niet eentje die gaat over anderen!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2022, 04:28

Kerkenpad... :)

____________________________________________________________
(Ik zat zo... te denken...als ik die CO2 kaarten op TV Zie...
denk ik ...dat vooral... waar erg veel bomen zijn en bosen zijn...dat de CO2
metingen daarvan al hoog zijn...
Bomen en Bossen moeten het juist hebben van de CO2...
en
Als je die kaarten nog is bekijkt...lijkt het of bv in Groningen geen
Veehouderijen bestaan...en ook niet in Zeeland...
maw
ik denk...omdat het daar die Bossen mist...en bij die regio's en provincies
de CO2 metingen totaal anders is...dan waar de rode plekken zijn op die
zgn CO2 Landelijke kaart...

Nou ja...al ben ik een oudje van 79 jaar...en ben ik een rokertje...en drink
ik nog steeds ...een Colaatje...ik denk ...ook welis hoor...Maar nergens lees en
koor ik...dezelfde gedachtes...die ik er over heb!

Maar die zgn CO2 Landskaart...lijkt te tonen...dat er in Groingen en in
Zeeland...geen te Hoge CO2 gaande is... en dus nauwelijks tot geen Boerderijen
Veehouderijen er is...
en
dat op nog veel meer plekken in het land...is op de kaart allemaal wit...
Maar waar
veel Bomen en Bossen zijn...is op de Kaart...allemaal rood...

Oke ik heb er dus ...een totaal andere kijk op...Maar
mi. Moet ook dat is ...gemeten en berekend...misschien trekt er
sowieso veel CO2...naar Bomen toe... en vooral ...naar de Bossen Gebieden... toe...
Dat is de voedings bodem voor Bomen en Bossen nl CO2!

Stel er zijn... in dat bos gebied... 50 Boerderijen met Vee...op de Veluwe
en in dat Bosloze gebied...Noord Oost Groningen ook...ook 50 Boerderijen met vee...
Het ene gebied ...toont CO2 Rood aan ...en het andere gebied... toont CO2 Wit aan...

Ik bedoel... als ik zo voor de buis...naar die landelijke CO2 Kaarten kijk...denk ik ...dat dus!
Misschien trekt er
sowieso ...veel CO2...naar Bomen toe... en vooral ...naar de Bossen Gebieden... toe...
Dat is...De voedings bodem... voor Bomen en Bossen... nl CO2!
En voor
die meer CO2 aan metingen...omdat er ook... zeg 50 Vee Boerderijen in dat gebied
staan...krijgen de Vee Boerderijen... in de bosrijke gebieden de schuld...als daar de CO2
metingen veel hoger is en is hun regio rood op de kaart en
bv in Groningen en in Zeeland ...is het wit op de kaart!

Oke ik heb er dus ...een totaal andere kijk op...Maar
mi. Moet ook dat is ...gemeten en berekend...misschien trekt er
sowieso veel CO2...naar Bomen toe... en vooral ...naar de Bossen Gebieden... toe...
Dat is de voedings bodem voor Bomen en Bossen nl CO2!


Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

__________________________________

PS.

Ik las dit...

https://www.metronieuws.nl/panel/2022/0 ... goed-idee/

Ik denk meteen...als je telkens weer 100.000 of meer immigranten binnen laat
Dan is het niet logisch...als je de wegen smal laat
ook die 100.000 willen een auto...en maken de nieuwe fyles...
gevolg
men verbreed de wegen...alsmaar weer...
Maar die telkens weer ebij 100.000 of meer...willen ook Vliegreizen kunnen maken...net
als de rest in het land...

Als zo'n Schiphol...gemaakt is voor...zeg 10.000 mensen per uur en er komt elk jaar
er meer klanten bij...15.000...20.000...30.000 etc.
en de helebpel gaat ervan in het 100 lopen en de reizigers klagen over de steeds langere
wachttijden...dan lijkt me dat Schiphol gebouw...te smalletjes geworden...
voor het Reis aanbod...

Misschien moet dat Lucht haven Gebouw verbreed...en het reis aanbod...zal moeten gaan inbinden...via
de Reis Boekings bureaus en via de Lucht havens...

Het is niet eerlijk ...het land steeds vol te stampen...via bepaalde Grote Bedrijven met
nieuwe migranten...terwijl er aan alle kanten...landelijk
gekrompen moet...om dit en om dat en om zus en om zo...etc.

Trouwens aan de Waterstand...is ook al aan te weten...genoeg is genoeg om zoveel
immingranten elk jaar binnen te laten...1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen alsmaar...en zelfs...de echte vluchtelingen...wordt een groot probleem...

Hoe dat ook zij...Veel Mensen werken zich... uit de naat... en hebben dan vakantie en willen
reizen...dito ...alle ooit... binnen gehaalde migranten...die willen naar het land van herkomst
tijdens de valantie...en dat aantal nam... grandioos toe...

Ze zijn gebruikt voor de hetende Economische groei...(in de EU landen)

Hoe dat ook zij...elk mens... kan welis voor wat dan ook gebruikt...maar eindelijk is daar...de
Vakantie tijd...

En... opeens... zitten we daarmee...
Crisis hiermee en crisis daarmee en crisis zo mee en crisus zus mee tm tm tm
Het gaat heten...
‘Het is onze verantwoordelijkheid om de route richting krimp te gaan bewandelen’

1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen alsmaar...en zelfs...de echte vluchtelingen...wordt een groot probleem...

Daar hebben we weer...zo'n Helse dilema...
Als de Vluchthaven...gebouw te smalletjes is geworden...
moet dat mi niet gaan krimpen...Het hele land slaat er nu al van op tilt...om die vele
wacht uren ...
(Als je al las... wat dat...grond personeel per uur krijgt aan inkomen...(Dan lijken ze er een
soort ...slaven arbeid baan van gemaakt te hebben...(De miljoenen aan winsten gaan
naar aandeelhouders...ipv eerst het normale leefbare uurloon te betalen
en wat dan nog overblijft...gaat... naar de Aandeelhouders...ipv keren ze... dat om!)

Waar nu weer mee...in het land...
1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen alsmaar...en zelfs...de echte vluchtelingen...wordt een groot probleem...

Nou ja... om Schiphol ...en de regio...te ontlasten kwam ...Vliegveld Lelystad aan...
maar dat ging ook niet gewoon door...ergens om...en de boel ging
vast lopen...

Het enige dat door ging ...en omhoog ging ...en niet kromp...zijn de top inkomen...met de extraatjes erbij telkens weer...
en de Aandeelhouders ook weer blij...met de divident...

Hoe kunnen gewone Burgers... daar nog over na denken ...en er uit komen...en ook
al die Migranten die ook weer is hun eigen familie daar...willen zien...
als ze zelf
massaal 1 van de
geboekte reizigers zijn...en dito ...Het Kabinet en de Tweede Kamer...leden...
als ze zelf
massaal 1 van de
geboekte reizigers zijn...

Nou ja ...dat vroeg ik me ...dus af...Meneer Sonneberg...

Ik ben ook maar ...een gewoon Burger Electoraaltje...en denk dat Het gebouw van de
1)Vluchthaven...er te primitief... er bij staat...voor de wachtenden...
Dat sowieso!

2)Boekings bedrijven willen alleen maar Economosche groei en 3)de Vliegtuig Maatschappijen ook

Het lijkt op...100...1500...2000...2500...mensen komen aar het AC toe...3000...etc 3500 etc
maar er is maar plek voor...zeg 1500...uiterlijk...maar daar komen ze aan...
dito die toenemende reizigers massa op Schiphol...

Het lijkt wel een soort van Landelijke trent...geworden...
Waar nu weer mee...
met de wachtlijsten...

Waar nu weer mee...in het land...
1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen... alsmaar...en zelfs...de echte vluchtelingen...wordt een groot probleem...

(Het echte wereld probleem is...er zijn wel 3 miljard mensen of meer zelfs...teveel...(op Aarde)
en als
er teveel ervan...(bv half Afrika of meer)... de EU landen binnen komt...Zie je crisis op crisis op crisis ontstaan...

Waar nu weer mee...in het land...
1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen... alsmaar...komen in de shit terecht...en zelfs...de echte vluchtelingen...wordt een groot probleem...

Ik geef het toe...ik weet het ook niet...alleen dat Schiphol aan renovatie toe is...het is te
smalletjes geworden...voor de massale aanbod...

(Het echte wereld probleem is...er zijn wel 3 miljard mensen of meer zelfs...teveel...(op Aarde)
en als
erom... teveel ervan...(bv half Afrika of meer)... de EU landen binnen komt...Zie je crisis op crisis op crisis ontstaan...

Hoe kunnen gewone Burgers... daar nog over na denken ...en er uit komen...en ook
al die Migranten ...die ook weer is... hun eigen familie daar...willen zien...
als ze zelf
massaal 1 van de
geboekte reizigers zijn...en dito ...Het Kabinet en de Tweede Kamer...leden...
als ze zelf
massaal 1 van de
geboekte reizigers zijn...

Ik denk altijd alleen ermee...aan de Waterstand...
met een beetje warme dagen...code dit en code dat ermee...waar? In een Waterrijk regenland...

Dus denk maar niet...dat ze er... maar zo... eruit komen...ook niet via... het denkwerk ...van de
Electorale Burgerij ...er over!

(Je kan al... Racist heten ...als je er naar kijkt ...en/of...en ook maar ietsjes ...er over uit...nl!)
Behalve ...degenen...die deze vol zin snapt...(In het betoog)
Waar nu weer mee...in zo'n land...
1 en een paar top rijk daarmee...en de rest kan
de schades betalen... alsmaar...en zelfs...voor de ...echte ...vluchtelingen...wordt het
een groot probleem...

:roll:

Ik schreef welis...minder tot geen migranten meer binnen halen voor grote bedrijven...maar
altijd...ruimtes voor echte vluchtelingen behouden en als die ...de Nederlandse taal kunnen
mogen die ook... moeten kunnen... werken!

:roll:
______________________________________

Wist je dat dit... ook goede gymnastiek ...voor de hersenen is...
Luisteren naar dit....
Het maakt aan...
Dopamine is een stof... die hoort bij het beloningssysteem van de hersenen....

https://www.youtube.com/watch?v=A4JUb9Gx5Bo

https://www.youtube.com/watch?v=gb4FLHRpsVs

https://www.youtube.com/watch?v=8FTu03voSGo

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2022, 20:12

Paden... :)

(ontsnapte tbs'ers... als in die goede oude tijd...(Zonder electronica ed)
(Anno 2022)...Gewoon...via het Hek!

:roll:
_______________________________________________________________

Vroeger...op aanraden van de Wijkagent...ging ik weg lopen van huis...een zus voor me was
het gelukt tm in Spanje te komen...maar die had wel...haar Spaanse Vriend...mee...ze
zijn ...voor ze overleden...40 jaren of zo... getrouwd geweest...

Ik had geen Spaanse vriend...maar toen leverde Spanje nog niet uit...
Veel weglopertjes waren dus gericht op Spanje...

Tja ik kwam in mijn eentje best lekker ver...de Kiosk Mw bij het Antwerpse Station
wilde me wel helpen...na praten bij haar thuis...wilde ze me ook wel in de Boekwinkel van ze...maar
je bent Minderjarig...we moeten wel toestemming van je ouders hebben...
Ik heb het lieve Mens hartelijk bedankt...maar ging weer verder...
Lopende en liftende...

Bij een knoert grote Kerk stond een fiets zonder slot...
Zou ik wel of niet...en hoever is het nog naar Spanje...Ik nam de mannen fiety mee...en het bleek erg Ardenneachtig
te worden daar...Ik kwam in Nates aan...in elke winkel sprak men Frans...
Ik kende geen Frans...en met een blik vanuit een al wat berghoogte op het Station beneden...dacht ik plots
ik ga weer terug...en fietste terug en zette bij die Kerk de fiets weer terug...
lifte op een weg richting Nederland...
Hoe dat ook zij...ik kwam in een Politie Opvang huis voor Meisjes terecht...
Ik zonder strafblad zou er maar een paar dagen blijven zeiden ze...
de andere meiden werden allemaal door gestuurd ...na 1 of 2 hoogstens 3 weken...naar een soort gesloten
Instelling voor Meisjes...

Nou strenger dan het daar was...kon het volgens mij nergens zijn...zelfs naar de WC gaan...ging iemand van
de leiding mee....Maandverband controle ed.
Ondanks dat het erg streng was en we geen buitenlicht zagen...vermaakte ik me er wel...Hier komt niemand
uit zei de hoogste staf van de Leiding er...tegen 1 van die meiden...
Ik zei overmoedig...mij lukt vast wel...nee dat kan niet...dat is nog nooit iemand gelukt...en wat als het me wel lukt?
Tja eh...Ik zei...ik ga het proberen ...en tonen dat het kan...Met zulkse zinnen ...had ik ook het leven... bij de
andere meiden...zwaar door de criminele wol geverfden... en ik? Tja wat deed ik er eigenlijk?

Ik kreeg via de Kinderrechter ...een Toeziend Voogdes...een heel lief aardig Mens...maar ik was wel
haar klant... no 40... of zo...ze deed dat als Beroep...en ze had ook recht op vakantie...en ging naar Oostenrijk...en
brak daar een been...en ik moest alsmaar op haar wachten...wat de plannen met mij waren...
ipv wat dagen...wat weken werd het... maanden wachten...
De andere meiden daar...waren allang vervangen door weer andere meidem...Ik wist niet eens ...dat zoiets
bestond zelfs...criminele kinderen...die opgesloten werden...tot ze met 21 jaar volwassen waren...

Ik zat op een dag op het toilet...met een Juf wachtende achter de deur ...mijn oog viel op een vreemde
spleet op het plafond...de platen kon je verschuiven...ik klom omhoog...en zag waterbuizen ed. en een opening naar de dakrand
en zag een raam open staan...in klom daarin...en liep meteen door ...het was een leiding intern wonende kamer...
dat uitkwam op een gang...ik snel de trappen af...de grote hal door en liep door de buitendeur naar buiten...
en ging toen aanbellen...
Ik had nl geen wegloop plannen...wachtte op dat aardige Mens die een plan voor mij moest bedenken...
geduld is een schone zaak...

Ze waren erg boos op me en ik werd meteen in een isileecel gebracht...wist niet eens dat zoiets bestond...een Mens
maakt wat mee...va de Houten deksel op de plee...
De adjunct Direktrice er...kwam binnen en wilde met me praten...ik zei ik prat niet met valse Mensen...ik
heb eerlijk van tevoren aangegeven dat het mij zou lukken...hier uit te komen...en ik ben...toen het me
lukt...niet weg gelopen...
Ik ben het probleem niet...maar jullie veiligheid klopt niet...als men hier maar zo uit weg vluchten kan...

Ze zei...ik zal je laten onderzoeken...Ik had geen idee waarmee...Dat bleek een Dokter te zijn
en opeens via die Dokter...kreeg ik een Personele Kamer...buiten het gebied van de anderen...
ze wisten eigelijk niet...wat ze met me aan moesten...ik zei bv geef me geld en de sleutel en dan kan
ik naar een Museum toe...
dat deden ze nog ook...Geld geven en de sleutel van dat gebouw...want zij hadden het te druk...om
met me mee te gaan...
Alzo bezocht ik alleen...verschillende Musea...en kwam gewoon netjes op tijd ...voor het eten terug...
Ze hadden geen kind aan me...

Die adjunct Directrice...(ben ik nog tijden mee omgegaan...ook toen ik er allang weg was)
Mijn Toeziend Voogde had iets mooos voor me gevonden zei ze...daar gaan hele belangrijke
Mensen over...de vrouw van de Burgemeester bv.
Een Open Tehuis voor Werkende Meisjes...bleek het te zijn...er waren meer hoogste schoolklassen
Meisjes er...en een paar werkende...
Ik had al gewerkt vanaf mijn 13de jaar...dus ik zocht werk...kwam bij een lingerie zaak te werken
de grootste maat voor Vrouwen was toen maat 40

Ik kreeg een vriendin...ze wat Tandarts assistente...woonde daar intern ...bij zijn gezin...leuke
vrije tijden werden dat voor me...Ik ging in een Cetrale Keuken werken in een A-Ziekenhuis...en
werd al snel...gepkaatst...op het afdekings keukentje van de Kraamafdeling er...
overal maakte ik wel wat mee...maar in vrije tijd... de Tandarts ging richting pensioen en zij
mijn vriendin ... wilde welis
wat anders gaan doen...Ga je mee....Kraamverzorgsters Opleiding doen...vroeg ze me...dat moet
ik Thuis... in dat Tehuis wel eerst vragen...Het mocht...
Ze waren apentrots ...op een Meisje van hun...ging de Zorg in en wel via een echte Opleiding...
ik de Kraamverzorging in en een ander Meisje...van de andere groiep... werd Ziekenverzorgster...
Allebei behaalden we onze Diploma...Ik net iets eerder...ik mocht langs de Burgermeester Vrouw...op de Thee...
Die had wat ...Deftigheden Dames uitgenodigd...om te tonen...hoe goed dat Open Tehuis...voor Meisjes wel was
onder de hoede van...wat rijke en/of deftige Dames...was het georganiseerd...
ipv in de goot terecht te komen...van Kinderen...die zelf eigenlijk niks crimineels hadden uitgespookt...
ik vertelde maar niet over de fiets van Meneer Pastoor in Belgie...want die had ik wat dagen later...keurig terug gebracht...

Hoe dat ook zij...vroeger zat het met De Jeugdzorg ook erg apart in elkaar...alleen al ...omdat mijn
toegewezen Voogdes...dat van Beroep deed en stapels Kinderen onder haar hoede had...en die allemaal
moesten uithoren of ze echt niet terug naar huis wilden...Nee...Ik ga nog liever dood...zei ik...en dat Open Meisjes
Tehuis... was een Openbaring voor mij...

Ze vroeg me gezellig in de avonden bij haar thuis...ik had een soort van... Vrienden netwerk...van
allemaal Kinderbescherming Mensen ...om me heen vergaard...gezellig om in vrije tijd bij langs te gaan
werd dat...Toen ik op Kamers wilde gaan wonen...ging de Adjunct Directrice van dat Open Meisjes tehuis...hevig
huilen...Jeetje Miena...wat heeft die nu weer...
Dan raak ik je kwijt...zo gaat dat met alle meiden hier...eenmaal weg is weg...

Tja eh...eh...Ik zei...Dan Adopteer ik U toch...U als mijn Tante...dan zorg ik voor U ...tot uw
dood aan toe...als u wat gaat mankeren...of in de problemen komt...Ze was ruim middelbaar...(in mijn ogen toen al een oudje)
Alzo kon ik bij haar intern wonen in dat Open Tehuis...op visite blijven komen...Een best Mens en
ze had alle Kinderbeschermings Diploma's op zak...leek me wel handig...zolang ik nog niet
21 jaar was...dat als Vrienden te hebben...

(Ik wist niet dat... iemand Adopteren...zo'n zware klus was...want de stormen kwamen op haar af...ziektes en ellendes etc.
toen ik al getrouwd was...namen we haar...als gezin...in nood in huis...maanden en maanden en maanden...en ze brak echt
van alles aan haar lijf...Dat zelfs Mensen... zo hoog opgeleid..als zij....Dakloos konden worden...zelfs criminelen...konden
worden...als ze geen juiste Opvang hadden...
Nou ja ...De Kinderbescherming ...was uiteindelijk ook goed voor mij geweest...zo kon ik wat terug doen...
anders kon ze... in het zelfde vaarwater...terecht komen...als Ik zelf indertijd...

Inern wonenden...jaren en jaren en jaren...en toen werd dat ...Open Meisjes Tehuis ...weg bezuinigd!
Daar begin haar ellendes mee...

Toen ik al getrouwd was...namen we haar...als gezin...in nood... in huis...maanden en maanden en maanden...en ze brak echt
van alles aan haar lijf...Dat zelfs Mensen... zo hoog opgeleid..als zij....Dakloos konden worden...zelfs criminelen...konden
worden...als ze ...geen juiste Opvang ...hadden...

De Woningnood was toen ook al heel erg...
Tante B...zei ik...U Moet achter een huurhuis aan gaan...Altijd interne wonenden weten echt helemaal niks...
alleen alles over hun eigen Vak...
Hoe dan?
U moet naar het Gemeentehuis een huurhuis aanvragen...ze kwam terug en zei...ze zeggen het kan wel 5 tot
8 jaren duren...
U met ...zo'n staat van dienst? Ik kon het niet eens geloven...

Geef me alle papieren mee...ik ga er wel voor U er heen...
Legde het uit en werd steeds bozer...aan de Mevrouw van het loket.en ze
Dus zo gaat de Stad om met Mensen die in de Oorlog...vele Kinderen uit de handen van de Duitsers hebben
weten te houden...ze werkte toen bij het HVO
En zo ratelde ik door...tm de daftiste Dames van de Stad aan toe...waar ze via haar werk vaak mee
vergaderde...
Ik ratelde maar door...ik klap meestal dicht ...maar breek me de bek niet open...

De Mw zou zien wat ze doen kon...
Ik was net thuis ...de telefoon...We hebben...een Flat... voor je Tante... zei men...
Wij als gezin...haar daarmee weer helpen...
Na wat maanden zei ik...Tante B...U moet nu toch echt weer werk gaan zoeken...dat is beter voor u
en voor ons allemaal...Typisch weer die lang interne wonenden...Hoe dan...vind ik dat?
Ik zei elk Mens met een eigen huisdeur...n bel...is abinnee van een krant...dar staat het in...alle
Vacante banen...
Ze ging wel doen ...wat ik als tips gaf...en vond een baan...Dat ging een klange poos goed...
Wanneer ging het mis...toen ze (zelfs 3x) werd overvallen ...van haar Handtas...
Enkel breuk...polsbreuk...jukbeen breuk...en dan nog alle trauma's er van...en stress...
en dan was ze weer maanden bij ons...om te helen ...ik bedoel maar
Je aan je...gezegde... beloftes houden...typisch ik weer...en inderdaad tot haar dood aan toe
heeft mijn hele gezin voor haar gemantelzorgd...

Schiet me ineens tebinnen...de boven flat persoon ...had de bad kraan aangezet ...en vergeten en ging statten...
al dat water stroomde haar flat in...
Wij waren verhuisd van Stad naar een Dorp...
In de late avond...tm ver in de nacht...wij als gezin...naar de provincie verderop...aan het dwijlen daar...en haar weer
in de Opvang...in ons huis...opgenomen... op de hoge kasten en dingen daar na...was alles verpest...
en tante B...was weer ...in de vette trauma stress...kreeg een... echte... hartaanval!
Werd afgekeurd voorhet werk...gelukkig bestond toen nog de WAO!
Want hoe je het ook... wendt of keert...de vast lasten gaan wel door...
Anders zou ze weer het risico lopen Dakloos te worden!

va zo ik haar leerde kennen...Van een stevige... sterke ...stoere Dame ...zag je haar worden... een hoopje zielig...
(Ik wist niet dat... iemand Adopteren...zo'n zware klus was...want de stormen... kwamen op haar af...ziektes en ellendes etc.)
Maar ik hield me... aan de belofte...tot haar dood (ze werd 88 jaar oud) zou ik voor haar zorgen!
en dat niet alleen...met het... hele gezin!
Ik met de 2 jongens van me...een provincie verderop...haar flat schoon houden...en de jongens deden ...voor een week
telkens weer de boodschappen...en DJ op haar vraag...hield de administratie en vaste lasten bij...en DJ...reed
ontelbaar keren...met ons... naar een Ziekenhuis...waar ze weer is lag...met een gebroken wat...

Pas na haar overlijden...ben ik... mijn Rijbewijs gaan halen...Laat beetje laat...dat wel...maar je moet
het maar...kunnen betalen...want Tante B...kostte ons... menige rib ...uit het lijf...

Ze lag terminaal in een Verpleeghuis...en was doodsbang voor de dood...
Op een dag...was ik dat zat...zo te bang was ze...ik zei Tante B...doe uw ogen dicht...kijk naar omhoog
en zoek...De Christus...
Zo kende ze me helemaal niet...en moest zo erg lachen...en tijdens dat...zeilde ze zo weg...
Dat was Tante B...een Oma ...voor mijn Kinderen... en dol op ons...en wij... op haar...

Was weer... een aparte type-oefening...Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie