WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 mei 2022, 21:11

Verloop... :)

(Nee...denk ik ook niet...dat ze...al die ...gemotoriseerde ...activiteiten...op de Polen ...gaan stoppen...
Daar verdienen...inmiddels... teveel Mensen hun geld mee....

mi Is Oorlog voeren altijd al iets primitiefs geweest...in zo'n
grote wereld...toch het landje...van de buren willen hebben...veroveren...
en toen die van verderop en toen die van nog verderop...
en
terwijl er landen bezig waren...de gekoloniseerde landen...zelfstandig te verklaren...werd de EU opgericht...
en die is weer bezig...over de souvereiniteiten van de landen leden...heen te gaan...de landen leden te koloniseren...(maw Ze kunnen het niet laten...de baas te spelen
over anderen!)
Terwijl het in den beginne...de EU...een erg goed systeem was!
Nou ja...

__________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ekte-tabak

Omdat ik in mijn hele werkleven ook mensen mee maakten met COPD...die
nooit gerookt hadden...niet uit en niet thuis en niet op het werk...ook niet mee gerookt dus...
denk ik eerder
dat het aan ...verslikkingen ...ligt met achter gebleven etenswaar...
dat gaat wat doen daar...net als Longontsteking en zelfs net als longkanker...

Maar
ik las laatst iets...
Een man had zich...zo erg strak afgetrokken...dat die er...long problemen van kreeg...
Ik bedoel maar...(Er is meer onder de zon...dan het gewone rokertje...de schuld te geven!)

Denk ik ook steeds vaker ....over die vele soorten van...Krachttrainingen...en dit dito van
bepaalde krachttrainige...zware werken!

in dit artikel...
in 2008 COPD bij John werd vastgesteld, kon hij geen andere oorzaak bedenken dan het meeroken in de ggz-instelling.
"Ik was altijd fanatiek sporter: hardlopen, krachttraining… Als je dat in één keer niet meer kunt, dan denk je: hoe is dat mogelijk?"

en...omdat ik... dat al ...een hele tijd dacht...viel me op...dat
deze man...in dit artikel...dat ook deed ...Krachttrainingen!

Met zware krachten zich aftrekken en de longen problemen kwamen!!

Nou ja het is zo het is...maar teveel totale niet rokers en niet mee rokers...as die dezelfde
ziektes krijgen...dan ligt de oorzaak toch ergens anders...dan van het roken...
Massa's rokers hebben nooit long problemen
en massa's roker worden veel ouder dan erg veel ...niet rokers!

Kan die Lubach wel weer op TV komen met...15000 mensen gaan dood door het roken...(at die zich gheeft aan laten leuteren) Maar dat
is nog maar de vraag...of het van het roken is...
steeds vaker beuiten ook Artsen...waar het allemaal van is...va dat de Asbest niet meer gedekt werd...kwamen ze ook aan...met wat alleaal
nog gedekt werd!
Oke
15.000 gaat dood van het roken...maar...wat ook ...die Lubach ...er niet bij zegt...
145.000 niet rokers gingen dood...

Nou zo kan die wel weer...
Hadden ze net zo leuk iets gevonden ...om een helebloel geld ervoor in de staats kas
te krijgen...via accijnzen...opvoeringen en de prijzen
opvoeringen...(dat gejat overal mee...onder het mom van...)!
dan moet je
Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc... het niet anders zeggen...in het hetende vrije Westen...dan eh...!

Steeds meer mensen...die aan de krachttrainingen gaan...voor je weet hoe ze heten...lopen ze er
als een chorilla erbij...)(Die doen dingen die ...voor het vak van (Getrainde)...Boksers is...en niet voor al die loop en
zit baantjes! (Om maar wat te noemen)

(Ik vraag me ook steeds vaker af...of al die zware tril apparaten... op z'n hardst...wel zo goed zijn
voor oa de Vaten en voor de de bepaalde Organen...ook en vooral vanaf bepaalde leeftijd!)

Trouwens als oa...TV mensen... anties gaan lullen ...kan je je afvragen...wat spookte die
nou weer uit...als die anties lult... maggie blijven!
Mooi om anties roken... in je betoog te doen...kan je tegenwoordig...sinds eh... Minister mee worden!
De (in middels Pandemie van) de Pillenindustrie en de harddrugs Industrie ...vieren er hoogtij bij!

Ik bedoel...als ik die vele massale (Vak) fouten en missers en niksdoenerijen...bekijk...tegenwoordig...zie
ik ze toch liever...(Die Waterzuipers op TV)...
met een gewoon rokertje...
en
dat is massaal... nog goedkoper ook voor een land...als de fouten en missers en niksdoenerijen...verdwijnen ervan
als sneeuw voor de zon!

(Ze kunnen niet overal mee... het gewone rokertje... de schuld aan blijven geven...)
Er komt altijd een(eerlijke) Arts ...aan...(al of niet plots)...die de waarheid zegt!
Dus ...een gewaarschuwd mens... telt voor 2...trek niet... te hard af!
(Zonder er teveel kwalen aan over te houden...)(misschien zelfs bepaalde ziektes!)
Het kan nl...ook gewoon...mild...en ...zacht!
(Kan schelen een bak pijn in de onderrug en zo wat...pijnen aan schouders tm aan de longgebied...
Ik bedoel maar...
als een Fyciotherapeut is los barst over alle kwalen...)(Waarvan ze niet van mogen zeggen waarvan...een dame
op een vorig forum schreef...per mail me
al die kwalen aan mijn pols en elleboog tm schouder...hij ze me...schreef ze me...
gebruik is een electrische tandenborstel...

Ik typte terug...
moet je dat over die zere plekken gaan doen?

Had ik weer...te dom te onnozel...te Kweet niet...en naief ...maar al doende ...kan je van elk
mens wel wat van leren...schreef die dame terug...en legde me uit... wat die therapeut bedoelde...

Nou daar zou ik
nooit opgekomen zijn...Ik naief? Dom? Onnozel? Zou kunnen...maar ik dacht ...een andere denkroute
er gaan meer wegen naar Rome...ja toch...een pijnlijke elleboog masseren met
een ronddraaiend apparaatje..leek me gewoon... een logische gedachte gang van me...

Maar die fycio man legde...die dame plots... zoveel kwalen uit...alleen al door
zelfbevrediging...gekomen...en massa's ziektes verzuim gaf ed...dat ze er van had geleerd...en de kwalen
verdwenen...

Televisie 2022
Papa is Verslaafd op Videoland maakt indruk: ‘Hele pakhuizen leeggesnoven’
(Ze kunnen niet... overal mee... het gewone rokertje... de schuld... aan blijven geven...) :!:

Fijne avond allemaal en trusten voor straks...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 mei 2022, 21:56

Looppas... :)

(Ik las dit...
Israël ontbiedt ambassadeur Rusland om opmerking Lavrov over 'Joods bloed' Hitler
Rusland beweert dat Oekraïne 'gedenazificeerd' moet worden. Volgens minister Lavrov zegt het daarbij
niets dat de Oekraïense president Joods is. Hij verwees vervolgens naar een complottheorie over Hitler.

Heel vroeger heb ik daarover ook welis gelezen...ergens stamt die Hitler (Zonder het zelf te weten)
van het Joodse ras af...
Geen idee... of dat ook zo was...of een fake nieuws was...(Om de Joden overal de schuld voor te geven!)

Maar ik denk...dat er... massa's ontelbaar veel mensen ...van het Joodse ras afstamd...misschien wel de helft
of meer...ook in dat Rusland...en de andere helft... zijn
plots ...in de eeuwen...beesten gebleken...of gebleven...en eh...weet je veel...misschien ...nog wel!

:roll:

__________________________________________________________________________________

PS.
Wat ik niet snap...Waarom die Johan Derksen excuus moet maken???
en ze dat vanaf 1 een paar steeds zeggen...
Maar...
Aan Wat en aan Wie?

Maar volgens mij ...had die dat al gedaan...Hij begon met Het spijt me...te zeggen
die keer er na ...meen ik...(te horen...in de zoveelste herhaling... op TV!)
Maar als... veel mensen...maar half luisteren...tja...

mi Was zijn...Lul verhaal...op de verkeerde plaats...zullen we alle
Mannen en Jongens gesprekken is ...in beeld halen...met hun... Ouwe jongens krentenbrood
onderlinge verhalen...in beeld???
Dat wordt dan... aan excuus ...de wereld rond...zoveel...
Maar
misschien valt op...ze missen de biecht...en zeggen dan de dingen plots...
Weet je veel...

Ik heb die uitzending niet gezien...kijk er nooit naar
maar mi ...als het je niet aanstaat...kijk je als kijkers er
toch niet naar...de kijkcijfers bepalen of een programma wel
of niet verdwijnt...Ik bedoel een programma vol met Mannenpraat...
kan totaal anders zijn...dan een programma vol met Vrouwen praat...
je moet dan ook niet in elkaars kantiene gaan zitten!

Hoe dat ook zij...
Excuus??? (Vragen er nog steeds om?)

Hij begon... met Het spijt me...te zeggen
die keer er na ...meen ik...(te horen...in de zoveelste herhaling... op TV!)
Ik vind ...Het spijt me...gezegd...een Excuus!

https://www.youtube.com/watch?v=FVStuEi-gFA

Het eerste verhaal klinkt als een misdaad verhaal...
van 50 jaar terug...
maar
aan wie een excuus gemaakt moet???
mi Hoogstens aan die (toen bezopen) Dame zelf...als het verhaal
niet verzonnen is...Als Kroeg vehalen...
https://www.youtube.com/watch?v=C99p_XDjnzM

Mijn punt is...in een vrij land...men blijft dat programma kijken... of niet...
of zoals ik...ik kijk er nooit naar...
maar een programma... weg halen...waarover gedicussieerd kan...
dan kunnen er... heel wat programma's weg ...en erg veel Films weg
en erg veel TV series weg...en een hoop tv programma's met de meest
enge ziektes weg...etc.
als er mensen van walgen of mensen er van schrikken of als het Mensen shockt!

Ik vind ...veel Jourmaals en Nieuws...en soms ook ...het weer... ook walgelijk... en shockend!

Nou dat dus...

:roll:

PSS.

Ik heb welis gekeken naare die programma's...waar mensen zich te pletter vallen...en de mensen er om heen
zich er te barsten om lachen...knalt er weer eentje op een paal tissen de benen...Ha ha ha
en ik vind dat shockend echt erg...wat al die ongevallen voor letsels geven kan of pas veel later zich openbaard...
dan zeg ik toch ook niet...weg met dat programma...dat moet weg op TV...
Als het mensen niet aan staat...worden de kijkcijfers vanzelf wel te laag...maar programma's weg...is in
feite ...je haalt de dicussies er over weg!
En weg is weg...of het niet meer bestaat...lijkt dat wel...

Maar niet iedereen is bezig...met dezelfde onderwerpen ...en kijkt niet naar die TV programma's...
en dat moet ook kunnen...Als die... oa Johan Derksen te gekke verhalen vertelt...in het openbaar...trekt
dat de vaste kijkers! maar het kan er een hoop
lawaai opvolgen...maar als men dan... het programma sluit...weg haalt...is de discussie weg...
sowieso met die persoon...
Vaak via mensen... die dat programma helemaal niet volgen...of nauwelijks tot niet...en het
via via horen...Bla Bla Bla weg ermee...
en de vaste kijkers...zitten opeens... met...niets!
Dat lijkt me...(voor veel mensen...voor de vaste kijkers...)...net zo shockend!

Ik zag dat hele verhaal ...meer als... een voor 112... een Medisch verhaal...(Heb ik weer...Mijn denkroute er over ...was weer is anders...)
Zich lazeris... aan het zuipen...Bewusteloos van drank...Coma zuipen ...en hem dan peren...(die 2 mannen)
Maar daar heeft echt niemand het over...wel over het kaars verhaal...waar ook om werd gelachen daar...en niet
zo'n beetje ook! Net als de vele lachers...als iemand zich te pletter valt ...Bizarre momenten daar moeten veel mensen
om lachen!
(Ik zie dat programma nooit...hoe ik het toch weet...het was tig in de tigs op alle TV zenders!)

Nou... wat mij betreft...genoeg geemmerd ...er over...
(Wie geeft er na-zorg... aan al die vaste TV kijkers ...van dat programma...dat plots weg is???
een Medisch verhaal)...(Heb ik weer...Mijn denkroute er over ...was weer is anders...)

:roll:
________________________________________________________________________

Ik zag een mooie TV ...Lazerus...Programmamaker Nicolaas Veul had als kind het gevoel dat hij niet voldeed aan de verwachtingen die zijn vader en zijn omgeving van hem hadden. Het maakte hem tot een angstige jongen, die ook nog jarenlang zijn…
het einde ervan...was zo erg mooi bedacht gemaakt! Schitterend...
https://tvblik.nl/lazarus/2-mei-2022

Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 04 mei 2022, 01:05

Oppas... :)

(Weten jullie waar ik van schrik...
Van een loon ...van volwassen Mensen... dat 10 euro per uur is ...

Ik las...Schiphols zomerspagaat: kunnen hogere lonen minder vluchten voorkomen?

Ik wist niet eens ...dat zulks nog bestond...lonen van 10 euro per uur...en dat met die
Vakbonden ik het land...onderwijl ...hebben ze de usa wel heel erg
na-geaapt...(met echt van alles!)
Het Linkse Obama Regiem maakte 20 miljoen arme mensen erbij...
en nog is miljoenen dweilden er dakloos op straat...Als je het snapt...bij ons hadden we opeens ...
40.000 Daklozen...en ongeveer
2 miljoen mensen... in de armoede grens en de middenonkomens werden er ook naar toe
getruct...(en de gepensioneerden!)
alzo kwamen er lage midden inkomens...
(Maar de huren werden er niet naar...die bleven ongans stijgen... dito de
andere vaste lasten...)

In een hetend rijk land...waar de voedselbanken kwamen...dat zet mensen toch wel
aan het denken...Bij die Waterhoofden...in de Politiek...niet dus!

Ik snap het grote verschil in lonen helemaal niet...
dat al maakt mensen totaal ongelijkwaardig!

Je de pestpleuris sjouwen... aan zware koffers uren...en in vrije tijd er kapot van
te zijn...om maar een loon ...van 10 euro per uur en
er nog een aparte baan erbij... te moeten nemen...in uitrust vrije tijd...
Nederland moet zich schamen!

Ik snap het grote verschil in lonen helemaal niet...
dat al maakt mensen totaal ongelijkwaardig nl!

Nou ja dat denk ik ervan!

Tip...Neem de goede dingen over... van andere landen...niet alle slechte!
______________________________________

Ik zag iets op TV...waar ik het niet mee eens ben...
bij Tijd voor Max

De voorrondes in het Lagerhuis voor de beste Debatter...zijn er nog 10 over
voor de as finale...en de Presentatrice ervan ...zit met een Finale Kandidaat...aan zo'n
Water zuip tafel...een soort...voorkeurs behandeling te geven ahw...ten nadele
van de 9 andere Finale Kandidaten!

(Zulkse Gasten (waar er meer dan 1 zijn)... moet je pas na een Finale aan je kletstafel uitnodigen
en niet er voor!
vb
Er is er maar 1 voor het Songfestifal...(namens ons land)...die kan je ...ervoor... wel uitnodigen
en ook ...erna!
Maar uit een groep van ...10 personen...dan moet je ze... alle 10 uitnodigen... vooraf
en niet 1... een voorkeurs behandeling... geven!

Dat Meisje Mila... heeft misschien wel ...een popie onderwerp...van deze tijd...maar ik vind haar
stem... niet die van ...een echte goede luide doorkomende debatter...en om dat laatste... gaat het!
(Kan nog komen...met de tijd...maar het gaat om het...Hier en NU...)
En...Nu
de andere 9 nog...laten horen!
_______________________________________________________________

Ik las dit...
'Als we hier meer regen hadden gehad, waren de planten veel beter gegroeid'

Ik schreef een jaar geleden al er over...hiero...Dat ze in Delft
iets moeten maken... achter een Tractor aan...dat om de zoveel plekken... korte of met instelling
lange... gaten maakt...op de Akkers...
waar
het regenwater in opgevangen kan...als de droge dagen komen...zit er nog water in de bodem...

en de damp ervan...met warme droge dagen... kunnen de plantjes en dito granen...welig van tieren...(En door
van groeien)De grond droogt dan niet gort droog!

De gaten vullen zich... in regen tijd dan met water...en hoe snel dat in deze tijd gaat...kort erop
komen er wat droge dagen... en de Boeren klagen al...dat de plantjes uitdrogen en niet groeien...

En dan weer ...dat de akkers verzuipen van de regens...Komt dat die bodem inklinkt ingeklonken is...
dat los je op met... gaten maken...ook bij (oa Fruit ea) bomen voor de droge dagen!

Daar zijn... maschines (voor te bedenken)... en voor te maken...die korte en lange gaten... maken kan!
De gaten vullen zich dan... in regen tijd...dan verzuipen de akkers niet!
En met droge tijd...is er nog water in de bodem...

(Ze kunnen natuurlijk ook met een scherpe paal...telkens zelf er gaten in rammen gaan...ook bij bomen!)
Maar op die grote akkers...moet er toch wat... te maken zijn...dat gaten maken kan!
_______________________________________________________________________________

Op TV
Persvrijheid in geding

We zijn vet gezakt op de (Wereld) ranglijst...

Nederland zakt van plek 6 naar plek 28 op de wereldranglijst voor de persvrijheid.
Nooit eerder was het er zo slecht mee gesteld.

Maar ik vroeg me wel af...of dat terecht is...

Ik bedoel
je hebt landen... waar pers vrijheid belemmerd wordt...door de Staat...
en mi
is dat in Nederland...niet door de Staat!

(Hun opgesomde redenens!)

mi
Moet je dan 2 lijsten hebben
Pers en de Staat... en Pers en de Burgerij(of Pers en het Volk)
(Misschien ook nog ...3...een lijst met...Pers en de EU
Want
laatst sloot... de EU ...de Pers... (en voor de Burgerij zelf)...af van Rusland...en doet dan... hetzelfde... als de momenteel
de Russen...(De Pers...De vrijheid af nemen!)

(Schreef ik hiero... nog over...(Wat ze daar doen...is hun zaak)..maar..Over de EU omtrent...)...dat ik het daar... niet mee eens was!
(De Pers...De vrijheid af nemen!)

Maar...
Ik ben het er ook niet mee eens
als de hetende Pers...Mensen gaan stalken...
om welke redenes dan ook...Mensen zeggen ...of wijzen met de hand...nee...en ze blijven maar door gaan...
ze helemaal te volgen zelfs...laatst aan de deur rammelen en door de brievenbus kijken ed.

Bij De Politiek ...Na zware debatten ...dood moe...komen buiten en er stort zich Pers op ze
dat is echt helemaal niet... om aan te zien zelfs...dat wilde gedoe...of ze de beschaving
vergeten zijn...veel Pers Mensen...
of in het Parlements gebouw...ik moet nu naar de vergadering
met haast...en dan blijven ze door stalken en vragen stellen...
(Compleet gestoord moeten er mensen toch van worden...bij elke pas...de Pers op je af...en
na elke debat heet het... een Onderzoek op je af...en die herhalen dan ...alles... in het negatief
wat allang recht is besproken... in de Tweede Kamer...Volgende onderwerp...
en dan herhaalt de Pers weer van alles
van tijden terug erbij zelfs...

Of je het eens bent of niet...als er Kerk Mensen... toch gaan Kerken ...in bv Corona tijd
dat valt te filmen...(dat moet genoeg zijn!) ...maar ...ze gaan ze stalken...en lastig vallen...

Ik bedoel...Ja wat bedoel ik eigenlijk...De beschaving lijkt te vaak... tegenwoordig...te ver zoek...in die
Pers Beroeps baan!

Waar ik me ook erg aan erger...
(m'n Schoonmoeder deed dat ...ook altijd...als ze het over haar Man had)
Gisteren deed die...de afwas en dat doe ik altijd zelf...en hij pakte ook nog de stofzuiger...
(Die ouwe was net met pensioen)
Na dat verhaal...en vorige maand ...en dan komt er een verhaal en 2 jaar geleden ...deed die dat ook ...
en 5 jaar terug ...en toen met Kerst...wat die toen deed...om die ouwe in een negatief te zetten alsmaar...is dat

(In onze ogen
deed die ouwe juist zo leuk modern geemancipeerd...zijn grote best...maar... als je alleen haar verhalen
hoorde ...van de Schoonmoeder...deed die niks goeds!) (Zo ongeveer kan de Pers tegenwoordig
ook over komen...(Niemand doet nog wat goeds!)
Zo
zit de Nederlandse Pers tegenwoordig...
Ze verslaan niet neutraal meer...maar maken zelf conclusie tm
(Spelen steeds meer eigen Rechtertjes)... die moet weg en die moet weg etc...en maar terug herhalen
wat bepaalde mensen deden...toen en toen en toen en toen...net als ze
weer Populair aan het worden zijn...(Doen de ook iver WA steeds!)
daar komen ze weer aan...via de TV en via de Media...
en toen en toen en toen en toen...deden ze dat en toen...etc.
bij Politici...dito... en die moet weg en die moet weg etc.

(Als die types Pers Gasten
op ze af komt...tm ze gaan stalken...of over ze praten op TV
etc...Of er een stel ratten ...op ze afkomt... moeten hun ...inmiddels...Neurotische dromen ...wel worden ervan!)

Mensen herstellen zich...doen hun grote best...en daar komen ze weer aan...als een stel Ouwe hoerders
(als een stel vervelende erge negatieve Schoonmoeders)
onder het mom van ...De Pers houdt ...de Democratie gaande...)

De (Vak beedigde Beroepsgroep...De Pers
was vroeger (In Nederland)...veel beschaafder...
3/4 of meer ervan ...van al die tigs herhalende negativiteiten... en stalken ed...
zag je vroeger nooit ...in de krant...of op TV ed.
en ook toen was ...de democratie ...volop... in ons land!

Denk
daar maar is over na...(Voor de Pers...Verbeter de Wereld en begin met je zelf...zou een goede tip zijn!)
Nederland zakt... van plek 6 naar plek 28... op de wereldranglijst voor de persvrijheid.
Nooit eerder was het er zo slecht mee gesteld.

Maar ik ...vroeg me wel af...of dat terecht is...

Ik bedoel
je hebt landen... waar pers vrijheid belemmerd wordt...door de Staat...
en mi
is dat in Nederland...niet door... de Staat!

(Hun opgesomde redenens!)


Trusten allemaal... Gr en Knf van LT) :roll:

PS.

Waar ik me ook ...echt...erg aan kan ergeren...(Als ze de USA zo erg na-apen...overal mee...)
vb
Er is een Pers Conferentie...
alleen de USA President... is alsmaar in beeld...en we horen op TV toch
echt dat er Mensen Vragen stellen...
dan
doet die Rutte en Co en zo...dat klakkeloos na...

(Het gaat om een Vak Beedigde Beroeps groep)
of de Pers Mensen...niet waardig zijn... om in beeld
te komen... met hun vraag!

(Als ze de USA zo erg na-apen...)
vb...(Volkomen geschift komt dat over!)
Mensen die vragen stellen...maar ze komen te zien
niet in beeld(?)!

Nog is...
(Het gaat om een Vak Beedigde Beroeps groep)
of de Pers Mensen...niet waardig zijn... om in beeld
te komen... met hun vraag!

Ik schreef dat... wel vaker...(Misschien anderen ook wel...wie weet?)
Maar plots
mochten ze... toch in beeld...laatst...
maar wel... vanuit de verte ...in beeld genomen ...op hun rug!(?)

(Volkomen geschift komt dat over!)
Mensen die vragen stellen...maar ze komen te zien
niet in beeld(?)!
Nog is...
of de Pers Mensen...niet waardig zijn...

Nederland zakt van plek 6 naar plek 28 op de wereldranglijst voor de persvrijheid.
Nooit eerder was het er zo slecht mee gesteld.
(Kortom er is (aan alle kanten ermee) (gedrags) werk aan de winkel!)
Want...Het gaat om een... Lands...Vak Beedigde... Beroeps Groep) :!:
(En elk land.. wordt er Wereld wijd ...tm op ranglijsten...toch op... beoordeeld!)

(Was weer een hele aparte type-oefening) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 mei 2022, 03:13

Pas... :)

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

(Ik snap iets niet...
Hoe kan een Hoog Gerechtshof ...naar eigen willekeur...een Wet ...weg halen of veranderen ?
Bij mijn weten is daar...De Politiek voor...

De Politiek maakt de Wetten
en Gerechtshoven moeten zorgen dat die juist uitgevoerd wordt
in het land.
En kunnen... die er van afwijken... berechten...dat is hun werk!

(Pissen ze ...in de USA... weer is naast de pot ...en iedereen denkt klakkeloos...neemt maar aan...dat het zo... er toe moet gaan)(?)!
Ik begon met...Ik snap het niet...

Wat ik niet snap is...dat men zo snel...zo klakkeloos aanneemt...dat het zo is...wat ze in de USA doen!
:roll:
___________________________________________________________________________________________________________________

Ik las dat er weer graven beklad zijn...

Wanneer leren ze nou is...dat op Hoogte en op Diepte dagen...bij veel ...potentiele Krankzinnigen...de gekte los barst...en
dat er in het land...bewaking... of zelfs extra bewaking moet zijn...oa bij Begraafplaatsen...
rondom De Doden Herdenking!

En ook alles wat gerelateerd is... met WO2 ...of met een nieuwe oorlog!

Op andere dagen... zijn het vaak ...baldadige Kinderen en van verveling niet weten wat te doen...jonge mensen...die soms graven
vernielen of er op bekladden...
maar
rondom of op Hoogtij dagen...en met Diepte dagen...zijn het ...andere mensen...(En daar... kan je vaak...op wachten!)
Wanneer leren ze nou is...
dat ...rondom of op op Hoogte en op Diepte dagen...bij veel ...potentiele Krankzinnigen...de gekte los barst...voor of op
bepaalde plaatsen!

En waarom
zijn juist.. op die plekken...vaak...nog steeds ...geen Camera's???
(wgs...De Gektes barst weer is los...en daar... kan je vaak...op wachten!)
______________________________________________________________________________________________

Kijk dit legde ik al zo vaak uit...
ze geven de burgerij de schuld!
Ik las dit...

Terzake
"Maatschappij draagt bij tot versnelling obesitasproblematiek":

Toen de gemodifiseerde rotzooi ...overal in kwam...zag je jong en oud...steeds dikker worden...
Ik schreef toen al... dat het ...erg veel diabeten gaat kosten...(Overal op de wereld waar men gemodifiseerde
suikers ed in voedsel en dranken en toetjes en
als opvulmiddelen bij medicijnen...en in vitamine preparaten en pillen ed...
gingen doen!)

Omdat de economische winsten gigantisch werden...(vooral oa. oa. oa. in de diabeten industrie!)
bleven ze... de ware oorzaak... maar dekken...en nog steeds!

Op de 1 of andere manier...werk het op de hormonenstelsel...gemodifiseerd...
en degenen die daar... van nature al gevoelig voor is...wordt er het snelste...dik dikker modder dik...drvan
de meesten van de rest...van de mensen... komt er trager... er achter aan...maar ontkomen er ook niet meer aan
dat hun gewicht en maat stijgt!

Mensen eten er vaak...steeds meer door...Misschien is het wel ...een zeer verslavend product...gemodifiseerde suikers)

Er was een tijd...dat we ook... van alles aten en dronken...maar de kledingsmaten waren maar tot maat 40
overal in de winkels...
vanaf zooi in etens en drinkens en toetjes en als opvulmiddelen...
de kledings maten werden...42 en 44 en 45 en 48 en 50...
en
ik bedoel maar...
daar komen ze weer aan...
(De Kweetniksers... en... de Dekkers)
(De schuld schuiven op...de onschuldige slachtoffers...doen ze... in feite!)

Terzake
"Maatschappij draagt bij tot versnelling obesitasproblematiek":

Ik vroeg in een winkel is... wat jaren terug...een potje vitamine D ...en er zaten knoerten van pillen in...
dan moet je weten...dat vitamine D...de allerkleinste pilletjes zijn...die er bestaan!) Nou dat dus al...
Grote pillen
vol met opvulmiddelen...(Er lijkt ... een hele industrie rondom te bestaan...want
ze worden dik ...en komen voor ...de vermagerings pillen...en voor een dieet...maar zo gauw ze weer gewoon eten...
worden ze weer... te dik!) De pillen van oa de vitamimes...de meeste pillen en capsules...werden steeds groter en dikker...
door de ...opvulmiddelen...

In het vit D potje
zaten knotsen van pillen in...dan moet je weten...dat de oorspronkelijke orginele vitamine D...de allerkleinste pilletjes zijn...die
er bestaan!)

Nou ja het is maar een weet...
Fijne Bevrijdings dag...Afbeelding
________________________________________________________________________

Trusten allemaal. Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 mei 2022, 14:00

Astraal... :)

(Vandaag is het ...5 Mei...Bevrijdingsdag...
Ik ben 1 van de 1.2 miljoen mensen... in het land...die de Bevrijdingsdag... nog hebben mee gemaakt...maar
te jong was...om er over te kunnen verhalen...

Wat me opviel was...in de jaren...dat wat ...buiten de deur... Helden zijn...ze vaak... binnen de deuren...anders zijn...of
zelfs totaal anders zijn...Ook veel meemakers van oorlogs drama's...blijken vaak de leukste niet thuis te zijn...

Vandaag was op Tv... met Bevrijdingsdag TV...een oude dame...die de Bevrijding vierde...in Mei 1945 op de Dam...
er klonken plots schoten vanuit een gebouw...een vrouw naast haar ...met Kinderwagen... werd geraakt...en dan het
gillen...klonk nu... nog steeds... in haar oren...gillen van die aan het weg vluchten waren...van de Dam weg...

Maar wat ze verder zei...viel me extra op...
Door die ...Dam ervaring... toen...hebben haar eigen Kinderen...geen leuke Jeugd gehad...

Velen die... als Militair... terug kwamen...
de eigen Kinderen hebben vaak...geen leuke Jeugd gehad...
Dito van velen...die in het verzet gezeten hadden...de eigen Kinderen hebben vaak...geen leuke Jeugd gehad...
en dan nog...de ware onderwerpen...in de oorlog...De Joden...als ze het al overleefd hadden...of terug kwamen
velen van ...die Kinderen...hebben geen leuke Jeugd gehad...
Allen die ...in de Duitse Kampen... om zijn gekomen...of anderszinds gedood zijn...hun nazaten...velen hebben geen
leuke Jeugd gehad...

Als op 4 Mei ...de Doden herdacht worden...denk ik op 5 Mei...niet zozeer aan de Bevrijding...maar
aan de levenden...allen ...die geen leuke Jeugd hebben gehad...als nasleep... van de ...WO2 oorlog!

Buiten de deur... de Held...en binnen de deur...
je kon de hele Psychiatrie...er vaak wel in terug vinden...bij de Oude lui...bij de Helden
van toen...

De oude Dame bekende het...of ze te biecht stond er...vandaag...op Bevrijdings dag...76 jaar
later...Door die toen...Dam gebeurens... mee gemaakt...hebben mijn eigen Kinderen...geen leuke Jeugd gehad...

Ik bedoel... er zit... een grote waas van triestheid... rondom Bevrijdings dag...en... nog steeds...1,2 miljoen
Mensen leven nog...die in leven waren ...op die dag...5 Mei 1945...
Velen ervan hebben... geen leuke Jeugd gehad!

Buiten de deur de Held...en binnen de deur...
je kon de hele Psychiatrie... er wel in terug vinden...bij de Oude lui...bij de Helden
van toen...

Eng vond ik... te lezen pas...Een man vertelde...was op missies geweest oa in Afganistan...eenmaal
thuis een gezin gesticht...het kind werd 1 jaar en hij was geworden ...een kei harde man...thuis...
je kan de hele Psychiatrie... er vaak wel... in terug vinden...bij de Helden
van toen...

Gelukkig...pakt het niet zo...met allemaal zo uit...maar toch...bij veel en veel te veel...Mensen
die een oorlog... of missies...of expolosies en schieten ed... hebben mee gemaakt!
hun nazaten...hebben geen leuke Jeugd gehad!

Er hangt.... een waas... van triestheid...boven de Dag...die Bevrijdings Dag...heet...in
in ons Land ...
Velen... van de Kinderen ...van die tijd...hebben geen Leuke
Jeugd gehad...dat...is het gevoel...vanaf Mei 1945... tot op heden...en op elke 5 Mei
Eerst de Dag van de Doden herdenking... dan de Dag erop...Bevrijdings Dag ...
Wat ik er ...zelf...aan heb over gehouden...en dat ...is beslist...geen feeststemmings...gevoel
in mij!

Gr. en Knf van LT) :roll:

PS.
Wat ik er ...echt... aan heb over gehouden...Ik ben geen Feest nummer...maar... mag er ...wel graag...naar kijken!
(Je hebt dus...mee doeners...aan een Feest...en TV kijkers...die hetzelfde Feest beleven...Ik zie graag
dansende Mensen...
Omdat men beweert... dat alles... vanuit de Jeugd komt...als ik terug denk...komt er geheid
een waas van triestheid ...over me heen...vooral rond... 4 en 5 Mei!
5 Mei...Er is Feest...als ze gaan dansen...ik ben... zelf...De dans ...niet! :roll:

Tip...Op m'n oude Dag...(79)
ben ik... m'n eigen therapeut...en kijk hier... maar is naar...Hoe onze Jeugd
de Vrijheid vieren....
https://www.youtube.com/watch?v=MGBS8S6Lygc
ik merk dan
dat het ...m'n ...Vast gehouden gebonden Geest...los laat
en voor ik weet...hoe het heet...(Waar de Jeugd van NU ...in alle Vrijheid ...op danst)...ik...al snel
in de Geest...mee dans!

Mocht dat al ...(Bij ouderen)...een Gektes heten...dan is het (voor de Jeugd...van ...Nu...)...tenmiste
een leuke Gektes!
https://www.youtube.com/watch?v=fOR7TZbXJkQ

https://www.youtube.com/watch?v=lXwtJynrgbw

AfbeeldingAllemaal een leuke Bevrijdigsdag 2022 Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 mei 2022, 19:37

Straal... :)

(Ik hoor steeds...dat een land ...niet tot de EU kan treden...als het in oorlog is...met een Buurland...

Alleen dat al...kan voor oa Rusland betekenden...maak oorlog...met de ex Russische ...inmiddels al een poos
souvereine landen en
ze kunnen geen lid worden...van de EU...

Het moet natuurlijk zijn...een Vrij Souverein land ...wat tot de EU wilt toetreden...mag ...zelf... geen
agressieve oorlogvoerend land...met De-Een-Het buurland zijn...

Laat ik het zo stellen...zo denk ik er over...
want zo het nu... in de EU Statuten staat...lokt
het oorlog uit van ...telkens als het de EU Lidmaatschap wilt gaan aanvragen...maakt De-Een-Het (Een) Buurland...
oorlog met dat land...opdat het Vrije Souvereine land...geen lid van de EU kan worden!

(Geen idee waarom
een land ...in oorlog... (zelfs zonder oorlog),....EU lid zou willen worden...mi kan dat land beter... NAVO lid land...
worden en wel
zo snel mogelijk! Dat heeft pas nut!) :!:

Als het een beetje mee zit...zullen (ook)...de EU Lidlanden...Humanitaire Hulp.... moeten gaan bieden...aan het
aangevallen land...(maar dat geldt ook voor niet EU landen!)en zolang... een(Onschuldig) land (omtent)...dat aangevallen wordt
geen NAVO land is...zullen... als het een beetje mee zit...andere landen...op zichzelf...soc en med etc en militaire goederen en spullen
dat land bezorgen...(Soms worden er voor... coalities gevormd...tussen landen onderling...(waar dan ook vandaan)...om Militiar te kunnen helpen...

Ik zie niet zo in...wat de EU (aan een lidland) meer zou kunnen doen...dan wat ...alle losse landen (waar dan ook vandaan)...opzich al doen...voor
dat in oorlog zijnde ...op zich af...land!
Een Instituut
waar je
10 22 30 40 etc. jaren voor moet wachten...er lid van te worden...is al een bezopen iets!

Ja maar...ze zijn zo corrupt...hoor je dan zggen...
Ontelbare geld systemen en goede doelen ed...helpen dat land nu en ze zijn nog geen 1 keer corruptie ermee tegen gekomen!
Dat telt dan... ook weer niet(?) Dat versnelt...in zware nood...zijnde land...ook het lidmaat procedure... van de EU niet!

Maar ik schreef al net...
(Geen idee waarom
een land ...in oorlog... (zelfs zonder oorlog),....EU lid zou willen worden...mi kan dat land beter... NAVO lid land...
worden en wel
zo snel mogelijk! Dat heeft pas nut!) :!:

(Ja maarrrr...dan dreigt het agressor land...met de H bommen...(Maar dan doen ze al tijden...overal mee...
om hun zim te krijgen...)
Oke dan gooien ze
zo'n H-bom ergens...dan heeft het Vrije Westen er ...ook... heel wat ...om... ondertussen...*van
alle kanten...tegelijk* H Bommen... op dat agressor land te laten vallen!
Omdat die ook...
Moskou en St Petersburg en de Krim niet graag plat wilt zien...en ook de plekken ...waar hun H-Bommen gescholen staan...
niet graag plat willen zien...in hun land...

Met Praten...met het agressorland... komt men stukken verder mee...
althans...als ze nog enige... rede...in hun kop hebben!

Is de rede weg...en blijven ze dreigen... met de H-Bom...
en doorgaan met een land ...aan flardenen te schieten...
dan staat er maar 1 ding te doen...
Je moet ze dan...voor zijn!
de NAVO moet in grijpen!
*van
alle kanten af...tegelijk* H Bommen... op de juiste plekken...op dat agressor land te laten vallen!
want dat agressor land... gaat anders gewoon door...ook met de buren landen... daarnaast etc!
En de hele wereld ...kijkt en naar...hoe die landen aan flardenen gaan... en doet niks???
Kom zeg...doe normaal... NAVO!

Nou ja...over de EU gesproken...Ik ben er de Fan niet meer van...sinds eh...enne eh en eh...teveel om
op te noemen redenens...wel als ze het hadden blijven houden...waarmee ze de Oprichting statuten hadden opgesteld...
Vrije open grenzen...binnen de EU...voor Toerisme en Handel...en dezelfde geld munt... daar zijn de eerste landen mee gelokt
nl. en dat klonk mooi zat! Voor de landen...Die voorheen in de EEG zaten!

Tijdens de EEG tijdperk gingen die landen leden gestaag positief allemaal de goede kant op...
Tijdens de EU...werd het ...goed opgebouwde...in het land...alsmaar ...weg bezuinigd...zo te duur ...bleek de EU
en nog steeds!

Ik las ook is...ze maken 300 Wetten per maand ...in de EU te Brussel...en die gaan... over... de bestaande souvereine wetten...
heen...van de landen Leden!
(Dat riekt naar ...Kolonialiseren...van de EU landen!)

Dus eh
Hun fout begint... hier al mee...(sinds niks mag...ook geen Sigaar etc)

Ik hoor steeds...dat een land ...niet tot de EU kan treden...als het in oorlog is...met een Buurland...
Alleen dat al...kan voor oa Rusland betekenden...maak oorlog...met de ex Russische ...inmiddels al een poos
souvereine landen en
ze kunnen geen lid worden...van de EU...

Om... en via... de EU al...Elk land dat bezig is...te trachten ...lid van de EU te worden...
Alleen dat al...
kan voor oa Rusland betekenden...maak oorlog...met de ex Russische ...met de ...inmiddels al een poos
souvereine landen en
ze kunnen dan...geen lid worden...van de EU...

(oa oa oa...Zulks slecht ...zit ...inmiddels...in de EU Statuten!)

Pfff...Apart type klusje vond ik het wel! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 06 mei 2022, 00:30

raalte

Zulkse gedachtes neigingen, zullen wel meer mensen hebben LT, na al dat gedreig, van Rusland om
kernbommen te gooien, als ze hun zin niet krijgen, en maar door gaan, met oorlog voeren, dus om hun
dan maar voor te zijn. Toen in Japan, was het gelijk gedaan, met wo2 oorlog.
Je kan, dan denken, waar is het wachten dan nog op?
Moeilijke onderwerpen, zijn dat meid.
Maar ik snap je wel!
Het was gelukkig mooi weer, met 4 en 5 mei. Fijn wandelen is dat, hopelijk komen er nog veel, van
die mooie dagen. Jou wens ik succes, met je golf hobbie. Hou je taai , met een knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 06 mei 2022, 21:22

Alterego

Ik weet nog , dat je het voorspelde LT, de banken hebben ons in de tang, aan alle kanten
als alles, via electronisch gaat, met het geld, ze kunnen dan, de kosten gaan op jagen, voor elk ding.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedri ... alrekening
ze doen of ze duurder uit zijn, aan kosten, maar alle banken die weg zijn gegaan, en dat personeel en ook die
geldwagens, zoveel meer weg, ze sparen erg veel meer, als mensen niet meer contant geld afhalen, maar doen of ze
dat, erg veel meer kost, als we geld pinnen, terwijl het bijna allemaal, electronisch toe gaat, pinnen gaat niet met personeel,
zoals eerst, toen we geld, van de bank, op haalden. En hun miljarden winsten, alsmaar, gaan naar maar een paar mensen!

Ik las dit
Rusland: 'Niet van plan kernwapens in te zetten in Oekraïne'

Maar waar dan wel???
Wat is, het verste, bij hunnie vandaan?
London, Parijs, Brussel, New york?
Zo kan je het ook, zien gaan!

Hou je taai meid, dan doen wij dat ook. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 06 mei 2022, 22:13

Ego... :)

(Hier zou ik ook ...van shocken...als ik er Fan van was...of
als ik... die Dincon...zelf was...
Duncan Laurence naar verkeerde Bevrijdingsfestival gevlogen...

________________________________________________________

Over dit ben ik het helemaal niet mee eens...
https://www.trouw.nl/opinie/volgens-xi- ... ogle.nl%2F
want de Oekraiene heeft daarmee toraal niks mee van doen...
wat de Russen wel of niet met de USA heeft!

Ik legde pas uit... het heeft met de EU Statuten... te maken...
Een land dat in oorlog is...kan niet lid worden van de EU!

Dus elke Vrij Souverein land...dat aangevallen wordt door bv Rusland...heet in oorlog te zijn en
kan niet lid ...van de EU worden...

Zo gauw een niet EU land in Oost Europa ...richting de EU bezig gaat zijn...daar komt Rusland op af!
Ik legde pas uit... het heeft met de EU Statuten... te maken...
Een land ...dat in oorlog is...kan niet lid worden... van de EU!

Dat is wat er gaande is...ook met die (Russische) Separatisten acties...in bepaalde gebieden van de Oekraiene...
Voor de Russen geldt...Er bij blijven aanpappen en warm het houden...want...

Een land ...dat in oorlog is...kan niet lid worden... van de EU!

Dat is wat er in werkelijkheid gaande is!

Om oa de Oekraiene... in de tang te houden door Rusland...zo gauw de Oekraiene richting de EU
bezig gaat zijn...komt Rusland... in acties!

(Al tuint XI erin...wat de Russen als excuus zeggen
het heeft... met de rest van de wereld... niks van doen zelfs...
Alleen met Rusland zelf!

Die Poetin...(Met welke verzonnen excuses dan ook)...die maakt gewoon gebruik...van die...onzinnige
zotte Statuten zin ...van de EU!
Want er staat niet bij...in die EU Statuten...Een land ...dat in oorlog is...kan niet lid worden... van de EU!Maar
dat geldt niet voor ...het niet agressie land...dat geldt niet voor (De-Een-Het)... het Onschuldige land)...als er oorlog is!
Die kan gewoon lid van de EU worden...Omdat deze zin er niet bij staat (in de EU Statuten)
Maar omdat de Oekraiene...met steeds grotere nood...signalen... wel lid... van de EU wilt worden...
is het nu Oorlog...via Rusland...in de Oekraiene... en verder... nergens anders om!) :!:

Gr. van LT) :roll:

PS.
Ik denk niet...dat Poetin had verwacht...dat zo erg veel landen ...achter Oekraiene... zou gaan staan!
(Om die nederlaag...ahw...sindsdien praat die met signalen
over een kans op ...een 3de WO!!!
En dreigt die met... Kern Bommen ...ed!!!) :!:

Jij las dit Ans...
Ik las dit
Rusland: 'Niet van plan kernwapens in te zetten in Oekraïne'

Maar waar dan wel???
Wat is, het verste, bij hunnie vandaan?
London, Parijs, Brussel, New york?
Zo kan je het ook, zien gaan!

Ik Zie het zo...
Ik denk niet...dat Poetin had verwacht...dat zo erg veel landen ...achter Oekraiene... zou gaan staan!
(Om die nederlaag...ahw...sindsdien praat die ...met signalen
over een kans op ...een 3de WO!!!
En dreigt die met... Kern Bommen ...ed!!!) :!:

en ik..schreef er pas erop...Misschien moet het Westen... dat... voor zijn!!! :!:

https://www.trouw.nl/opinie/volgens-xi- ... ogle.nl%2F
Hoe dat ook zij...het excuus van Poetin naar...XI ...toe...Klopt dus niet!
Wel...
Een land dat in oorlog is...(met een Buurland)...kan geen lid...van de EU worden! Daar draait (omtrent de Oekraiene)...alles om...(Voor Rusland!) :!: :!: :!:

Ik Zie het zo...
Ik denk niet...dat Poetin had verwacht...dat zo erg veel landen ...achter Oekraiene... zou gaan staan!
(Om die nederlaag...ahw...sindsdien praat die ...met signalen
over een kans op ...een 3de WO!!!
En dreigt die met... Kern Bommen ...ed!!!) :!:

en ik..schreef er pas erop...Misschien moet het Westen... dat... voor zijn!!! :!:

En omdat ook China ...z'n eigen wensen heeft...omtrent een uitgetreden land...het graag terug wilt hebben...
stemde China... in de VN pas...Neutraal...ipv tegen...Rusland oorlog met de Oekraiene!

Maar dit is een leugen...wat Poetin als excuses gebruikt...
https://www.trouw.nl/opinie/volgens-xi- ... ogle.nl%2F

Jammer
Dat Rusland...was juist net begonnen mee te doen...met de Moderne tijd...
Maar die Poetin
Die wilt gewoon... die uitgetreden (Uit de USSR)...landen terug
of er zo...alle grip zelf
op te houden!
Een land dat in oorlog is...(met een Buurland)...kan geen lid...van de EU worden! Daar draait (omtrent de Oekraiene)...alles om...(Voor Rusland!) :!: :!: :!:
Handig als men het nu ook is allemaal snapt!

(Al tuint XI erin...wat de Russen ...als excuus zeggen
het heeft... met de rest van de wereld... niks van doen zelfs...
heeft Alleen... te maken met
de hebberigheid en grootheids wanerig heid... en met Baas te willen zijn
over andere landen ed)...en dat heeft alleen te maken...met Poetin... in Rusland... zelf!
Al tuint XI erin...wat de Russen ...als excuus zeggen
het heeft... met de rest van de wereld... niks van doen zelfs...

Ik Zie het zo...
Ik denk niet...dat Poetin had verwacht...dat zo erg veel landen ...achter Oekraiene... zou gaan staan!
(Om die nederlaag...ahw...
sindsdien praat die ...met signalen
over een kans op ...een 3de WO!!!
En dreigt die met... Kern Bommen ...ed!!!) :!:

en ik..schreef er pas erop...(Als ...De Rede...uit de discussies verdwijnt...
en de grootgeids wanen ...van die ene...de overhand gaat nemen ed...)
Om die nederlaag...ahw...
sindsdien praat die ...met signalen
over een kans op ...een 3de WO!!!
En dreigt die met... Kern Bommen ...ed!!!) :!:

Misschien moet... het Westen...Hoe dan ook... dat... voor zijn!!! :!:


https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447oDId4

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 07 mei 2022, 21:01

God... :)

(Ik blijf erbij...dat Wetten ...gemaakt worden door...De Politiek... en eventuele veranderingen ...aan Wetten ...ook...

https://www.ad.nl/buitenland/opperrecht ... ~ac911e36/
Gaat het anders toe...dan is dat ...ongeldig!

Gerechtshoven zijn er...om de Wetten te bewaken...om op de naleving ...van de Wetten...toe te zien...en zonodig
degenen te gaan berechten... die zich... niet... aan de Wet houdt!

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

(Sumiere uitleg)
Aannemende dat... de USA... een Democratische Staat is...

Als een Lage... Hoge...of nog Hogere Rechtbank... op eigen houtje..over Wetten beslist...gaat het niet volgens de Democratie!

Gaat het volgens de
Democratie

Wetten ...worden gemaakt door...De Politiek... en ...eventuele veranderingen ...aan Wetten ...ook...

Ook in de Verschillende USA Staten
Waarmee kunnen... Gerechtshoven... wel verschillen...ook tov elkaar...
zelf...
anders
bepalen...
en wel
over de Strafmaat
daarom
kunnen bestraften...in Cassatie gaan ...tm bij... de Hoogste (Gerechtshof) Raad!

Maar zelf...Wetten maken...of Wetten veranderen... of zelfs Wetten...laten verdwijnen
is (in een Democratische Staat)...niet de taak ...van de Hoge (Gerechtshof) Raad!
Dat is de taak...van de Politiek...in Democratische Staten :!:

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJ ... MM&index=6
Shalom
Gr en Knf van LT) (7)(7.7)(7)14)

:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 08 mei 2022, 15:27

Odessa

Ze doen maar wat, in dat Amerika, dat is het.
Maar als rechtbanken, de wetten gaan veranderen daar, is er iets, helemaal goed mis,
in dat land.

Leg die getallen, nog is uit LT, je hebt het er nauwelijks over.

Vandaag moederdag, veel plezier en laat je verwennen. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 08 mei 2022, 19:16

Samen... :)

(Tja die getallen...pas vroeg iemand het me...per mail ook...leg eens uit...

Iemand met een Herseninfarct gehad...is mi zo'n uitlegger niet meer...ik ben al blij
dat ik nog typen kan...niet met 10 vingers meer helaas en ook niet zo snel meer...en
moet het schrijfvenster ...nog steeds...wel 10x 20x of vaker...nakijken...op typefouten vooral...
Maar in het kort...lukt het misschien ook wel...er over...

Elk Mens...krijgt vroeg of laat...een Zijnsgetal -of en of- een Niet Zijns Getal
In het kort samen gevat als
Pos -of en of-Neg
Pos.Pos(of en of) Neg.Neg
Allerlei variaties zijn daarmee te doen
Maar mi...Dit zegt al meer dan genoeg...
Een Zijnsgetal -of en of- een Niet Zijns Getal
en dan gaat het over
De Getallenlijn... van Het Zijn of en of van... Het Niet Zijn

Er zijn 14 Hoofdfactoren Verticaal en 28 Horizontaal...
Op ...De Meetlat ahw...van De Getallenlijn... van Het Zijn of en of van... Het Niet Zijn
ligt precies...In Het Midden...ervan Pos of en of Neg
Omdat er alles ook nog... tm in de tig in de tigs Kwadraten toe gaat...en je al gauw niet meer weet
waar het over gaat...
heb ik er zelf is (vele jaren terug)
Het Huis Mijners Vader....heeft vele Woningen... er voor gebruikt...
(Met de bedoeling dat ook...mensen met beperkingen en met een laag IQ ...het kunnen begrijpen...en
lang niet alle echte knappe IQ mensen...hebben verstand van... oa Wiskunde en van Woning bouwen ed )

Het Huis Mijners Vader...heeft vele woningen...dan gaat het specifiek...over het Eeuwige Hiernamaals...
(Ging die uitleg toen over... misschien een hand vol miljoenen Mensen op aarde...dat is ondertussen al over
richting 8 Miljard Mensen ...op Aarde...die vroeg of laat plots of tzt... zullen Overlijden...)
Mooi als we dan ...een Eigen Zijngetal...bijeen vergaard hebben ...voor het Huis Nr adres ...voor plots of tzt...
en geen ...Niet Zijngetal ...Huis nummer adres... hebben vergaard ahw.

Een Ziel... komt ongeveer... tussen de 4de en 6de Embrio maand ...in...
en dat heeft dan...een Erg Hoog Zijnsgetal...
Mocht het kind... op sterven...
komt het... ik meen ...tm het 7de jaar aan toe...op het Huisadres...op
de 13de of 14 de Linie's... (van de Hoofdfactoren)(Horizontaal Gezien
vanaf Hoofdfactor 1 tm 28(op de 13de of 14de linie)
(Zolang de Ziel.... er nog niet in gedaald is...is het een Aards Biologisch product...
omdat alles wat leeft...een Ziel niveau...kan hebben...ook dieren en ook planten ed.
komt het niet veel voor...dat een Mens geen Ziel ingedaald heeft gekregen...
gekregen is ...pos en daar moeten we het ...als Menszijnden ...het mee doen ahw.

De voorkant van alle adressen ...van het huis...is dus Pos...aan de beide zijkanten is het
pos.neg en aan de achterkant is het Nietzijn is Neg!

Elk Hoofdfactor is te vergelijken met een Zuil ahw.
dat heeft de eigen breedtes...(Aan hoeveel heden Zielen binnen gehaald)
De grootste zuil
is die van 28 De Boeddha...die zetelt op de 14de linie er...(14(28)28.28)(28)14)
Elke zuil heeft ook een...eigen... Middenlinie op zich...
Maar van alle Zuilen bij elkaar...is er maar 1 ware Midden linie...
op de Getallen lijn...van Het Zijn...
Dat is gelegen... precies in het Midden ...op het Huis Mijners Vader...
(Heeft vele woningen)
(Misschien is dat ook...de makkelijkste ...Loodlijn...Recht toe Recht aan...naar boven toe...

Met die ontelbare hoeveelhedens aan adressen (nummers) ahw.
Er is meer... tussen de loodlijn vanaf (1.1) en tm (14.14)
Breder getypt
(1)(1.1)(1) en (14)(14.14)(14)

Met al die vel loodlijnen daar per Zuil alleen al...kan men te maken krijgen tijdens
Meditatie of tijdens gebeden of...dat soort van dingen dus...

(vb Een Jood... zal iemand anders zoeken... dan een bv Boeddhist...daar
boven...aan het einde van de Loodlijn...
Net zoals Christenen al iemand anders zoeken dan bv een Moslim...daar
boven...aan het einde van de Loodlijn...

Wie of wat ...men er ...ook zoekt...er zijn maar 28 mogelijkhedens...tm de 14de linie...

Op de 14 de linie...zijn personen met de aller Hoogste Geest Verlichte graad...te vinden...
(Maar ook vele anderen ...zoals ook De Kinderen...)Die krijgen een Hoge Zielsgraad mee nl
als de ...de Ziel krijgen in de Embrio...en nemen dat ook weer mee...bij overlijden...er is dan nl
niets vanaf gegaan...)
(Ik schreef net...Zielsgraad...maar dat betekend omtrent in deze...hetzelfde als hun eigen... Zijnsgetal!)

Het punt is...dat de hetende... Heilige Boeken...allemaal door Mensen... opgechreven zijn en
er ook
eigen interpretatie woorden of zinnen...kunnen in zijn komen te staan...
Dit is zo'n vb
Ik schreef net...Zielsgraad...maar dat betekent... omtrent in deze...hetzelfde...(in mijn gedachtes ahw)
als hun... eigen... (Ziels) Zijnsgetal!)
(Verwoord in onze tijd...ZQR-Code-Getal...betekent hetzelfde als
(Ziels) Zijns Getal!)
(Nog gewone geschreven...het betekent gewoon...Het Huisnummeradres...in het Huis Mijners Vader
waar men plots of tzt terecht komt...vanaf men is...overleden...)
To Be Or Not To Be...is er niks bij!

Ik schreef welis...er wordt wat afgenummerd...in dat Eeuwige Hiernamaals...

De meeste Mensen.... kennen tegenwoordig hun Buren niet eens...al wonen ze bijkans bijna op het zelfde
Adres nummer...of wat huizen verderop...dan is men de draad al kwijt...dus verwacht nooit dat welk hetende
Geest Verlichte Mens...het hele Hiernamaals... kan uitleggen...en als men het al probeert...er zal altijd
eigen interpretaties ...tussen staan...Niet alleen Nu...maar in alle tijden...van het Aardse Bestaan!
Dito met Gedrag en leef codes ed.
Dit is er een vb van...
Bestaat niet dat dit... iov God( of het God ook moge heten Allah) ...vandaan komt
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ht-boerka/

Daar zijn erg veel (vaak oude mannen debet aan geweest...om wat dan ook te onderdrukken...in dit geval
de Vrouwen...)om er de baas over te kunnen spelen!

Wat van Hogerhand kant wel kan zijn gekomen kan komen is
om de Weerstoestanden...om culturel toestanden...etc. om dit en om dat...doe met storm doeken om...
niet alleen de vrouwen ook de mannen!
Zet tussen 10uur en 4 uur wat op je hoofd als je in de Zon werkt...
Wat van Hogerhand kant wel kan zijn gekomen kan komen is(Dat kan voorkomen ziektes...bv. zonnesteek ed)
(Nog een vb...Zonder ijskast nog in die dagen...laat bv...Varkens vlees...etc.)

Maar God schiep de Mens naakt...Mannen en Vrouwen...als men zich gaat kleden om het klimaat...is niks
mis mee...tot het mis is...(En de eigen interpretatie worden opgeschreven...(Onder het mom
van Heiligheid!) onder het mom van Godsdienst!
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ht-boerka/
Onder het mom van Godsdienst!
Nog een vb is
eeuwen ginge mannen en Vrouwen gezamelijk naar de Klaagmuur...
vergis je niet...tm half vorige eeuw zelfs nog...
(Daar kwamen weer de eigen interpretaties...vaak door oude mannen opgeschreven...Opeens werdem
de Vrouwen van de Mannen gescheiden er...)
Duizend en 1 voorbeelden zijn er ...waar de eigen interpretaties de overhand nam...(Zonder erbij
te zetten...dat het niet van ...Boven af...tot ze kwam...

Dat tracht ik dus wel erbij te zetten...
Dit is zo'n vb
Ik schreef net...Zielsgraad...
maar dat betekent... omtrent in deze...hetzelfde...(in mijn gedachtes ahw)
als hun... eigen... (Ziels) Zijnsgetal!)
(Hetzelfde Verwoord... in onze tijd...ZQR-Code-Getal...betekent hetzelfde als
(Ziels) Zijns Getal!)
(Nog gewoner geschreven...het betekent gewoon...Het Huisnummeradres...in het Huis Mijners Vader
waar men plots of tzt terecht komt...vanaf men is...overleden...)
Dat alles getypt rondom dit...
(Ziels) Zijns Getal!)
De verandering is er niks bij...aan veranderde woorden ...onderwijl...het schrijven of typen!)
Ik schreef net...Zielsgraad...
maar
Zielsgraad...
dat betekent... (in mijn gedachtes ahw)(met eigen interpretatie)
betekent...omtrent in deze...hetzelfde...
als hun... eigen... (Ziels) Zijnsgetal!)

Ik tracht daar... ook... op te letten...hoe snel ...het typen gaat...naar eigen interpretaties...en
met opschrijven (in alle eeuwen)...dito...

Alles wordt... door gegeven ...in de eigen Spreek taal...
Ik schreef het welis zo...
De Toren van Babel
is een Mensen ding
De Toren
van onze Ziel
is een
Gods ding!

Om (verticaal)...De Toren
van onze Ziel...van 1 tm 14 ...te komen ahw...
https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJ ... MM&index=6

Jullie ook een fijne rest van deze dag. Knf van LT) :roll:

__________________________________________________________

PS.

Ik denk...dat deze foto toont...(zonder hoofddoek)...dat ze toch
een stukje ...van mannen ...afhankelijk is...of dat... alzo...gebleven is...
https://www.ad.nl/mezza/mijn-moeder-spo ... ~a1df7b46/

:roll:
__________________________________________________________________________

PSS.

Ik las dit...

OLIEBOYCOT
Welke gevolgen heeft een volledige Europese boycot van Russische olie?
Een Europese boycot van Russische olie gaat pijn doen, van het oosten van Europa tot in Afrika.
Rusland voelt de echte schade mogelijk pas op langere termijn.

Ik denk er anders over...
ze moeten er nu meer moeites voor doen...om het via omwegen kwijt te
kunnen...maar... ze zijn het snel kwijt
het hoeft... alleen maar...goedkoper te zijn...dan bij ...eh ons...via Shell en co en zo...die
het al top duur maakten ...nog voor de sancties!

Dat dus!

:roll:

___________________________________________________________________________

Ik las dit...
Leven

BOEK
‘Vrouwen worden opgevoed met het idee dat menstruatieklachten erbij horen, maar dat hóéft niet’
Vrouwen zouden meer moeten durven praten over menstruatieproblemen, vindt gynaecoloog Marlies Bongers.
Ze schreef daarom een boek met journalist Corien van Zweden. „Dat er een taboe op rust, levert allerlei problemen op in de samenleving.”

Op mijn werk vroeger ...we hadden bijna allemaal wel 1 of 2 dagen Menstruatie pijnen...maar eentje ging ermee naar de
Dokter...Hoe pakte dat uit?
Ze gaven vroeger
ook die Des pillen bij Menstruatie pijnen...(Niet alleen aan zwangeren dus!)

https://www.umcutrecht.nl/nl/ziekenhuis ... es-dochter
(Die collega ...ging aan de...Des pillen...lijden...Wat ze ook probeerden...ze is nooit zwanger geworden...en... de anderen
collega's vanuit...die dagen......wel...) :!:

Ik bedoel...soms... is beter te denken...1 a 2 dagen ...Menstruatie pijn...het hoort erbij... :!: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 09 mei 2022, 02:47

Mensen... :)

https://www.youtube.com/watch?v=HG8k_7JuEvM

(Ik las dit...
Huisartsenverenigingen VPH en LHV willen fuseren
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... useren.htm
Toenadering
De LHV en VPH ‘verkennen’ de komende drie maanden of een fusie haalbaar is. Volgens Groot gaat het daarbij vooral om de juridische en bestuurlijke kant van de fusie.
De VPH begon in 2009 volgens Groot met zo’n vijfhonderd leden. Inmiddels zijn dat er zo’n 1250 en dat aantal steeg in de afgelopen jaren, volgens de vereniging zelf, met ongeveer 15 procent per jaar. De LHV heeft ongeveer 13 duizend leden.

Ik denk dan...(als tip) (Als 98% van de doelstellingen inmiddels hetzelfde is...)
(Schrijf die 1250 leden aan van het VPH en leg het uit...)
als die 1250 VPH leden ...zich zelf... gewoon gingen lid maken bij het LHV
en het lidmaatschap van het VHP opzeggen...alzo...VPH... heft zich zelf op...
dan is er helemaal geen ene probleem...(Zelfs geen ene kosten ed)
Niet Juridisch en niet aan de Bestuurlijke kant...en zo gedaan...is er zelfs...ook helemaal
geen
ingewikkelde.. Fusie procedure ...nodig! (op die (in den beginne)
1250 brieven na)...heeft dat alles zo gedaan...of per mail...heeft het zelfs geen ene kosten...
Om het LHV... met 1250 nieuwe leden (min die 2% misschien niet)...zo...verder uit te breiden!) :lol:

:roll:

___________________________________________________________________________________

Ik las ook dit...
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... ing-op.htm
mi lost (alweer)...een apart groepje...met een nieuwe (kleine) Beroepsvereniging helemaal niks op...
wel die 1250 (min 2%) bij het LHV erbij...

Maar als ...gewone Burger Electitaaltje...en teven ook een Patient van een Huisarts...schreef
ik er hier laatst al over...
als het VWS de Praktijk Ondersteuners weg wilt halen...bij de Huisartsen...om te bezuinigen...
is de vraag ...waarom bezuinigd men via de politiek...van alles weg...in Nederland...
vanaf Nederland is lid van de EU!
De EU is sowieso veel en veel te duur (gebleken!)

Als het zo door gaat...zijn er veel en veel en veel...te weinig tm geen plekken meer...om onze
Medische Studenten en Verpleegkundigen...in opleiding ...nog stage plekken te geven...om
alle weg gedane weg bezuinigde Ziekenhuizen...en Eerste Hulp afdelingen ed.
en
stort de ene Huisarts de Burn-out in na de andere...omdat...de Patienten steeds korter in
de Ziekenhuizen liggen...en men dan als Patient... valt...onder... de Medische toezicht van... de Huisartsen...
die deze toestroom op zich af krijgen...

Komt bij... vanaf Links Paars al af aan...Laten de Bejaarden lang in hun huizen wonen...dat is veel Goedkoper...
heet dat...dan in de Bejaarden Verpleeg en Verzorg Tehuizen...
ook al die Patienten daarvan
vallen onder de Huisarts!

Dus die werkten zich (Sindsdien extra)... uit de naat...velen ervan...werden Overspannen tm Met Burn-Out...
Men vind er...de Praktijk Ondersteuners ervoor uit...
en
net als dat allemaal goed op de rails lijkt te gaan...komen ze weer via de Politiek
aanzetten...om weg te bezuinigen...
wat en waar?

Dat is al gaande... vanaf Nederland is lid van ...de EU!

In het EEG Tijdperk...liep van alles positief omhoog...en sinds NL Lid van de EU is...kwamen
de weg bezuinigingen er aan...
(Overal mee...in het land...)
Ik typte dat... welis op...dat werd een hele lange lijst om te typen...wat is weg bezuinigd...

Het leek wel...elk stront arm ex USSR land...dat bij de EU lid kwam...moesten de hetende rijke EU landen
ophoesten...in de vorm van alhier...Weg Bezuinigen...

Nog een vb. Als ze in Frankrijk minder Pensioen geld krijgen...vergelijken ze het oa met Nederland
dat betekende er kan wel wat ...in ons land ermee weg bezuinigd...om het gelijk te trekken...
10 a 12 a 13 jaren de Pensioenen niet laten stijgen bv!)
maar
onze Premies waren er wel naar...en die van hun waren ...voor hun er naar!
(Dat vergeten ze erbij!)...en ook ...wij werken langer ...tot de AOW leeftijd
dan dat in Frankrijk is!
En dat langere gewerkt...werden wel de AOW en Pensioen premies er naar betaald!
Dus
al die vergelijkingen... kloppen al niet...maar ze doen dat... steeds wel!

(Zij daar hebben het stront arm en wij hebben dit en dat ...dus weg ermee...werd dat alsmaar!)

En ook dat nog...
Het leek wel...elk stront arm ex USSR land...dat bij de EU als lid kwam...moesten de hetende rijke EU landen
ophoesten...in de vorm van... (in eigen land)...Weg Bezuinigen...
(Overal mee...in het land...)
Ik typte dat ...welis op...dat werd een hele hele hele lange lijst om te typen...wat al is weg bezuinigd...

Ik las... in dat zelfde blad...dat er steeds meer Huisartsen twijfelen over hun Beroep...als Huisarts...en
dat is ook erg...Hoe kan het zover komen...

Als de Patienten massaal snel uit de Ziekenhuizen komen...komen die extra op het bordje van de Huisartsen neer...
Als ze Bejaarden tehuizen weg bezuinigen...Verpleeg en Verzorg Tehuizen...komen al die Bejaarden...extra... op
het bordje van de Huisartsen neer...

De meest logische stap werd juist...Huisartsen Ondersteuners...omdat Huisartsen steeds meer en meer en meer op stap moesten
vergeleken met voorheen...naar de Patienten toe...
En de Pratijkondersteuners... de dagelijkse dingen gingen opvangen...en eenvoudige controles ed....dat anders bleef liggen...
van Bejaard Nederland!

Ik las welis...dat er Ziektekosten Verzekeringen elke beweeg scheet ...van de Huisartsen Praktijk...Personeel...geboekt willen zien
er kwam sowieso belachelijk veel ...aan toatale onnuttige ...Administratie er bij...

Ik las in dat zelfde blad...dat er steeds meer Huisartsen... twijfelen over hun Beroep...als Huisarts...en
misschien eruit willen stappen...(Dat hebben ze al... net zo bereikt
met de Zorg en Verplegings Personeel...die er massaal eruit stapten)
dat is ook erg...Hoe kan het...toch zover komen...in ons landje...

En als iedereen... hoteldebodel is...in de Medische Beroepen (Nog van de vorigen)...dan komt een Nieuw Kabinet
en daar... komen ze er weer aan...er moet bezuinigd... tm weg bezuinigd...

Dat is Nederland geworden...sinds we lid zijn van de EU!

Ik las een paar keren...als Engeland de Brexit in gaat (Weg als lid van de EU)... bespaart ze dat 65 miljard per jaar!
(Want daar werd het ...helemaal een zooitje...in die Medische Wereld er...na de zoveelste weg bezuinigingen!)

Maar mi daar hebben... de Huisartsen ...Hier en NU ...ook niks aan...als de nieuwe op VWS
meteen...de reet van de EU klakkeloos gaat likken...
die...om nog meer geld...van de Noord Westelijke EU lidstaten...gaat vragen...
en zie daar...
De volgende bezuinigingen kwamen er aan... In het Medische Nederlandse Wereldje...

Bestaande inmiddels... grote fabrieken die Ziekenhuizen heten...aan het uitbreiden...dan kan er elders
nog een ziekenhuis... of meer...verdwijnen...en dito Eerste Hulp afdelingen...om daarmee te beginnen...en
een Kinderafdeling laten verdwijnen etc!

Maar als ...gewone Burger Electitaaltje...en tevens ook... een Patient van een Huisarts...schreef
ik er hier laatst...ook al over...

als het VWS de Praktijk Ondersteuners... weg wilt halen...bij de Huisartsen...om te bezuinigen...
is de vraag ...waarom bezuinigd men ...via de politiek...van alles weg...in Nederland...
vanaf Nederland... is lid van de EU!

De EU is sowieso veel en veel te duur (gebleken!)
als Engeland de Brexit in gaat (Weg als lid van de EU)... bespaart ze dat 65 miljard per jaar!
(Want daar werd het ...helemaal een zooitje...in die Medische Wereld er...na de zoveelste weg bezuinigingen!)

Er zit niks anders op...dan dat dat LHV (Maar dan... wel groter... dan eerst...zie mijn 1ste tip!)

Mijn 2de tip is) Een echte grote landelijke actie gaat organiseren...voor de Huisartsen!
(En die dag...of dagen
neemt het... Plaatselijke of Regionale Ziekenhuis ...de nood telefoon ...waar... van ze!)

Ik bedoel...ze lijken nergens hulp te krijgen ermee...en die... van VWS... elke nieuwe... denkt... het hoort zo
het moet zo...dat weg bezuinigen...in ons land...Laat ik mijn grote best eris mee doen...en ja hoor...je kan erop
wachten...bij elke nieuwe op een Ministerie...
denkt... het hoort zo
het moet zo...dat weg bezuinigen...in ons land...Laat ik mijn grote best eris mee doen...

Maar mi
daar hebben... de Huisartsen ...Hier en NU ...ook niks aan...als de nieuwe op VWS
meteen...de reet van de EU klakkeloos gaat likken...
die...om nog meer geld...van de Noord Westelijke EU lidstaten...gaat vragen...
en zie daar...
De volgende bezuinigingen ...kwamen er aan... In het Medische Nederlandse Wereldje...
als iedereen...
nog...hoteldebodel is...in de Medische Beroepen (Nog van de vorigen)...dan komt een Nieuw Kabinet
en daar... komen ze er weer aan...er moet bezuinigd... tm weg bezuinigd...dat is al gaande ...vanaf Links Paars!

Ik las... in dat zelfde blad...dat er steeds meer ...Huisartsen... twijfelen over hun Beroep...als Huisarts...en
misschien eruit willen stappen...(Dat hebben ze al net zo bereikt
met de Zorg en Verplegings Personeel...die er massaal eruit stapten)
dat is ook erg...Hoe kan het...toch zover komen...in ons landje...


Er zit niks anders op...dan dat ...dat LHV (Maar dan... wel groter dan eerst...zie mijn 1ste tip!)
wgs...de ene Huisarts krijgt...de Burn-out... na de andere...en er steeds meer Huisartsen twijfelen
over hun Beroep...als Huisarts...en
dat is ook erg...Hoe kan het... zover komen...

Mijn 2de tip is) Een echte grote landelijke actie... gaat organiseren...voor de Huisartsen!
en neem vooral...Trommels en bekkend en symbalen ...mee...(Niet van dat lieve zachte keurige nette bescheidene ed...dus...
Want... die dag...of dagen (Komt het doorrrrr)... (In lands Waterhoofden!!!
(Want waar niks mag...ook geen Sigaar etc...komen de dingen... vaak niet maar zo... door...)!

Hoe dat ook zij
dan neemt het... Plaatselijke of Regionale Ziekenhuis ...de nood telefoon ...waar ...voor ze!)

https://www.youtube.com/watch?v=5-vBgVYQeYw

Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 09 mei 2022, 13:17

Sentiment

Heel apart LT, opkomen voor huisartsen, nooit van gehoord. Ha ha haaa
Maar als ze doen, zo jij het uitlegde, kost die overname ze, helemaal niets!
En het kost ze ook, nauwelijks moeites, om dat, zo, te gaan doen.
Maar meid, we hebben er niets aan, als die huisartsen, op hun tenen moeten gaan
werken alsmaar en daarvan, overspannen geraken, alsmaar.
Of uit dat beroep, gaan stappen. Zoiets was vroeger, denk ik, ondenkbaar.

Zeg over die getallen, van het zijn, ik begrijp eruit, dat we allemaal
beginnen, met het hoogst haalbare, aan zijnsgetallen en hoe gaat dat dan,
in ons leven, verder ermee?

Leuk meid, dat je er weer, een beker, bij hebt, met je golf hobbie. Ha ha ha
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=165

Ik wens je een goede nieuwe week toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 09 mei 2022, 17:06

Mentaal... :)

https://www.youtube.com/watch?v=h6JDQa9VV8w

(Klopt elk geboren Kind... en zelfs het nog niet geboren kind...heeft... hebben het hoogst bereikte Zielszijns Getal...
Aan veel Zwangere Vrouwen... kan je aan Zien...dat het Zijnsgetal...in het Kind beland is...de vrouwen worden er
zachter van...innerlijk blijer van...stralen iets uit...wat alleen Zwangere Vrouwen kunnen uitstralen...
Ze hebben dan ook...het allerhoogste goed in zich....dat dragen ze met zich mee... en stralen dat ook uit...

(Of ze het zelf bewust zijn of niet...vanaf bepaalde maanden zwanger veranderen erg veel Vrouwen dan ook...sowieso met hun uitstraling!)
De hoogst behaalde (eigen) Zijns Getal...is te vinden in Hoofdfactor 14...en ook in Hoodffactor 13...
(De meeste volwassen Mensen behalen dat niet... of anders gezegd...behouden dat ...hele hoge...Zijns Getal... niet!)

Je vraag is dus...we beginnen met een wel ...heel erg hoog Zijnsgetal...en hoe dan verder?
(Het aller hoogste Zijns Getal is (14) (14.14) (14)
dat Zijns Getal... is enig is Zijn soort...en dat haalt geen ene Mens ooit...meer in...
(Maar ook dan gaat het over de 14de linie...(Hoofdfactor)

Vanaf gezegd...Laat de Kinderen tot mij komen...is ermee gaande...dat Kinderen allemaal zo'n erg hoog Zijns Getal hebben...
(op de 14de linie)...bij leven en bij de dood ook!
In ieder geval allen tm 7 jaar oud...

Ook Mensen met een Geest beperking...gelijk een Kind...vind je meestal in Hoofdfactor 13...maar ook in Hoofdfactor 14...
(Na de dood!) waarom hier of waarom daar...geen idee...zal wel ergens aan liggen...maar met Hoofdfactor 13
is een heel erg hoog Zijns Getal ook...op de 14de linie op plek 13 zetelt Florence N...van onze kant uit bezien...Links...
en op plek 15 zetelt Johan Sebastiaan B...van onze kant uit bezien ...is dat (op de 14de linie)...Rechts

Kijk niks te gek op ...dat het daar dus net anderom is ...van hun kant uit bekeken...Wat er allemaal zetelt...op de 14de linie...
Dus niet alleen Volwassenen vind je daar...
ook alle Kinderen...tm ook op de 13de linie...

Een Kind is dus...een hele hoge Gast...in het eigen Zielen Patroon!
Volwassenen moeten dat nog maar Zien te behalen...te behouden...ahw.

Volwassenen vind je tussen Hoofdfactor 1 en Hoofdfactor 14 Verticaal...
Dan is er ook ook dat nog...Horizontale Hoofdfactoren...1 tm 28
en diaginaal etc. etc. etc.

Maar degen ...die net op een Midden stip staat...op de Getallen lijn van Het Zijn...(Op de Middenlinie)
die net met... het eigen...Zielenpatroon ...loodrecht ...erbij staat...die worden er...Geest Verlicht... de Gods Verlichten...
mits ze...jawel...(Met dat Loodrechte gebeurens...
Niemand komt... tot de Vader...(14) ...
dan door Mij.................(14)(14.14)(14) en
er dan...
zo erbij staat zit of ligt(.)
(Op de 1 of andere manier...lukt dat vnl Joden het beste...(Waar zit die voorkeurs behandeling in ...zou je in deze tijd kunnen denken of zeggen...(Misschien omdat ze met (14.14) opzich ...zoveel niet hebben ...maar met (14) het meeste ermee...hebben!
Maar ook die...
ze komen er niet onderuit...willen ze tm (14) Moeten ze door (14.14)heen gaan...
(maar)...Het punt is (als voordeel voor ze...Waar zit die voorkeurs behandeling in ...)...dat (14.14) (ook)...een Jood is!

Hoe dat ook zij...er zijn 28 Zetels...op de 14de linie...

(Maar elk ander Getal dan (14.14) (op de 14de linie) wijkt van het ware Middens af...althans... als met tm (14) zelf wilt gaan!
Het lijkt wel schaken...
2 naar rechts en 1 omhoog...(of
va 28 ...14 naar Links en tigs omhoog...)althans als met tm (14) zelf wilt gaan! Er zijn dus meer wegen naar Rome ahw!

(Het is eigenlijk tiegelijk ingewikkeld...je moet er ahw de allerhoogste Wiskunde nog bij halen...)(En zelfs
dat moet ...nog ontdekt worden...op Aarde!) Maar...ze komen er wel hoor...Hoofdfactor 8 De Wetenschap!

Omdat het zo erg ingewikkeld is
heb ik dat is (dat alles)...sumier in... Het Huis Mijners Vader ...gezet...
opdat...een Kind... het nog snappen kan... ahw!

Ik bedoel
het kan... net zo makkelijk dan uitgelegd... als dat het... ook erg moeilijk uitgelegd kan...Omdat alles wat is...Wiskunde is...

(De nog veel meer knappere koppen onder ons...kan er beslist ...veel meer mee!)(Dan mijn sumiere uitleg omtrent!)
Maar toch...gezegd is gezegd...In Het Huis Mijners Vader...zijn Vele Woningen...
(Ook de knapste koppen kunnen daar niet onder uit ahw...(Als het toch over Bouwen gaat...de kmapste koppen vind je het vaakst...bij de
Vrij Metselaars!)om maar een richting te noemen ...tov er zijn meer wegen...die naar Rome gaan...
(Ik bedoel (waar dan ook vandaan)
die... op het ...bedoelde ...enige juist punt... uit komen...In Het Huis...(14.14) tm tm tm Mijners Vader...tm... (14) Zelf...dus!

Gelukkig ...werkt onze eigen Ziel... niet zo ingewikkeld...Je staat of zit of ligt...net loodrecht...naar boven te kijken ahw...met
ogen open of ogen dicht...(maakt voor de Ziel zelf niks uit...)(Leuk mee genomen ook voor elke Blinde Mens dus! Daar
is geen ...Onderscheid mee)...)Gelukkig werkt onze eigen Ziel niet zo ingewikkeld...

Het minste(qua aantallen)
wat je er vindt...zijn... De Gods Geest Verlichten...maar die zijn niet per definitie allemaal... op de 14de linie te vinden...

Dat ligt er net aan...op welk ...Midden Punt ...ze stonden zaten of lagen...ahw
toen hun Ziel zelf...loodrecht...door (14.14) gingen...(De Gods Verlichten)...en alzo...Groot Geest Verlicht... werden...
Een handje vol ...worden dat...Gods Verlichten...per eeuw of zo?
en dat met... inmiddels 8 miljard Mensen... (Zielen)!

Dus pas op met oa Mediteren ed
Want je hebt er dan zelf...totaal niks over te zeggen...welk eigen Zijns Getal...je dan krijgt...

(In welk Hoofdfactor ed) als je Ziel toevallig net...loodrecht naar boven staat...en je staat op 1 van de Midden Stippen (Midden punten) op de
Getallen lijn...van Het Zijn...
Dan bepalen Zij het daar!

Ik bedoel eigenlijk...als je ...aan het Mediteren gaat...of erg diep in Gebed gaat ed.
weet dan wel...van te voren...welk doel je Zelf...na streeft...er mee...

(Vele Miljoen Mensen zouden dan zeggen
Ik wil Geest Verlicht worden...Dat kan een doel ervan zijn...(Maar waar wil je... in het Eeuwige Hiernamaals ...Zelf... terecht komen...
(Met welk Zijns Getal (op welke Hoofdfactor ed) (In dat Huis ...Mijners Vader...en
ook dat nog...To Be or Not To Be...That's the question!

Geest Verlichte Mensen
krijgen meteen het eind Zijns Getal nl al...

Ben je niet zuiver op de graad...ga dan eerst ahw Biechten ipv aan de Meditatie!
Met een schone lei ...is wel de bedoeling...(Een Kind kan de Was doen ahw!) Worden... als een Kind...ook dat nog!
Nog is...
Waar wil je... in het Eeuwige Hiernamaals ...Zelf... terecht komen...

(Met welk Zijns Getal (op welke Hoofdfactor ed) (In dat Huis ...Mijners Vader...en ook dat nog...To Be or Not To Be...That's the question!
Geest Verlichte Mensen
krijgen nl...meteen... het eind Zijns Getal... nl al...
Ben je... niet zuiver op de graad...ga dan eerst... ahw Biechten... ipv aan de Meditatie!

Je eigen Zijn (of Niet Zijn)
goed laten ...door spitten... door welk bevoegde persoon dan ook...beduidt dat ...wel!
Ben je niet zuiver op de graad...ga dan eerst ahw Biechten ipv aan de Meditatie!

Met een schone lei ...is wel de bedoeling...(Een Kind kan de Was doen ahw!) Je moet ahw...Worden... als een Kind...ook dat nog!
(Moet ik er wel bij typen...
dat alle gewone... Huis en Tuin en Keuken dingen...ooit gedaan of gelaten...Maak je daar niet druk om...als alleen dat het is!
Geen Hoofddoek op gehad of juist wel...een lange broek ipv een jurk of rok...of pruik of geen pruik etc.
zijn voor daar allemaal...alle gewone... Huis en Tuin en Keuken dingen...(in Het Zijns Gebied) zijn voor daar...dat
allemaal...niet ter zake doende dingen!

Elk Mens ...is naakt geboren...en de evt Kleding zaken...er overheen... hoort bij de Vrije Wil van Mensen...

Is vaak wel Cultuur gebonden geraakt...kort of lange tijd... maar dat is wat anders dan...Het is een Godsdienst plicht!
Huis en Tuin en Keuken dingen...(in Het Zijns Gebied) zijn het voor daar...allemaal...niet ter zake doende dingen!

De meest (Zielen komen in Hoofdfactor 1 terecht...) Maar zo'n 30% van de Mensheid is toch ...een beetje of meer of veel of groot Verlicht...
vaak heeft een bepaalde Hoofdfactor ermee van doen...
wat ze als...(Blijvend)...Eigen Zijns Getal... krijgen dan!

Is het Eigen ZijnsGetal eenmaal uitgereikt...(dan is het ook daar al binen...dan kom je er nooit meer vanaf...(maw Een Verlichte Geest...is ook niet alles!) ahw.

De rest... kan het allemaal... nog wijzigen...
via de... eigen Levens loop...op Aarde...
Zijn we ons helemaal niet van Bewust
maar elk ding...wat we doen en laten zelfs wat we Zien...van elders ahw...gaat ahw
als een ZQR-code...met getallen...tm ontelbare getallen...
dat tikt het allemaal aan...met ook dat nog...plussen en minnen...

Nou egens komen we
plots of tzt wel terecht daar...maar mooi is ...als het aan de voorkant... van Het Huis Mijner Vader is ahw...met je Huisnr Getal...
en naar het zin de juiste Hoofdfactor...

(Ik denk...dat erg veel Mensen Hoofdfactor 5 ...de Mooiste Hoofdfactor vindt...
of...je moet totaal niet houden van...De Natuur met al wat is!
Dat kan...zoveel mensen zoveel wensen ahw.
(Om Hoofdzakelijk Eeuwig in te verblijven...) Wil je dat niet als Hoofdfactor...zorg dan dat je op z'n minst
een rij 5ven verzameld heb... tijdens je leven...al is het maar ...via de Huisdieren ooit zelf... of in Huis...gehad!

Hoe goed was je
voor de Huisdieren en voor de wijk dieren...etc. Niet iedereen...is een levens ...Park wachter ed.
of in Levens... Dierentuin wachter...ed)

Dus mooi tijdens je leven
een rij 5ven... te hebben verzameld...want elk Getal...zit ook in elke Hoofdfactor...apart nl!

Ik kende iemand... die had niks met dieren maar alles met Rozen...ging overal naar Rozen parken op de Wereld...met Vakanties...
ook dat is in (Hoofdfactor 5...maar de eigen Zijns Getal... was te vinden in Hoofdfactor 8...(De Wetenschap...mooi dus
er een hele rij 5ven daar in te hebben...)(Sommige Hoofdfactoren lijken te saai om aan te zien zelfs...nl
mooi er veel andere Getallen
erin verzameld te hebben...en zelf er... een eigen Rozenparkje te hebben...) (Om maar wat te noemen!
als het over Hoofdfactor 5 gaat!)

Of men komt terecht
in Hoofdfactor 6...Het Geweten...en men heeft alle huis dieren ooit gehad op Aarde...bij zich daar...
Niks saaier dan Hoofdfactor 6 en 7 ahw...er...
mooi dus
er een hele rij ...getallen van de andere Hoofdfactoren... te hebben verzamel...om het daar...bij je te hebben...

Hoofdfactor 15 ()Is een grote Verticale Zuil...vol met Muziek...Leuk en mooi veel 15nen te hebben verzameld dus...op Aarde!
dat kan het allemaal...minder saai maken...bv in Hoofdfactor 6 en 7...met je Eigen Zijns Getal er...

De meeste Hoofdfactoren zijn gerelateerd met 1 van de andere Hoofdfactoren...
bv Hoofdfactor 7 het meest met Hoofdfactor 6...Leuk en mooi veel 15nen te hebben verzameld dus...op Aarde!
dat kan het allemaal...minder saai maken...ben je niet van het Rozenparkje type...de Natuur biedt zoveel meer...
en men heeft... alle huis dieren ooit gehad op Aarde...daar...bij zich ...
Anders...Niks saaier dan Hoofdfactor 6 en 7 ahw...er...)

Nou zo scharrelen
Mensen wat af...op Aarde...zonder er Bewust... van te zijn zelf...dat werkelijk Alles...in het (Eigen)...ZQR-Code staat!

Je hoeft mij niet te Geloven,...Ik ben geen Geloof en ook geen Prediker ed.
Ik tracht het welis...uit te leggen...(tijdens mijn type-oefeningen)...het Geloof...
Mits
je Geloof staat tot... het Eeuwige Hiernamaals...Want daar gaat... Het Huis Mijners Vader... over nl!

Je hoeft mij niet te Geloven,...Ik ben geen Geloof ...tracht het soms welis uit te leggen...Niemand hoeft er wat mee...
maar ...
misschien is er...een zaadje ...ermee gelegd...
al is het maar...via mijn Muziek keuzes...bij het getypte...erbij...

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyB ... yBBEhI&t=0

Dit zet ik op...als ik aan ...alle Overledenen denk...van welke Oorlog dan ook...
https://www.youtube.com/watch?v=V-77sjO ... hI&index=3

(Zijn ze onschuldig gedood...dan komen die allemaal... in Hoofdfactor 13 terecht... en de daders...tm opdracht gevers...in het omgekeerde!)
Daar doet geen lieve Moedertje meer wat aan!)

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447o ... hI&index=2

Is er nog... zoiets als...Vergeving van Zonde...(Dat gaat echt niet... via een simpele... Biecht!)
Nou
die materie
leg ik ... Nu niet helemaal zo uit...(Maar de tip... (Vanuit Hoofdfactor 7)...blijft...zolang er leven is(.)is er hoop!)

Fijne avond allemaal...Knf van LT... (7)(7.7)(7)14) Shalom...

____________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=s-TwMfg ... hI&index=4
(Let niet op (de evt type fouten!) :roll:

PS. Is er nog... zoiets als...Vergeving van Zonde...
Die... ene punt... tussen de 2 iss'en...net getypt...(Ook als hoofd factor 0 (nul)
is pos...is...het tov
nog wat...met eh...dat!)
het is nl...(Via de Middenlinie...op de Getallenlijn
van het Zijn...
https://www.youtube.com/watch?v=8arPIvWiCo4
de weg ...naar...De Christus...) :!:

(Dat gaat echt niet via een simpele Biecht!)
(Fijn voor ze...als dan ...Hoofdfactor 7 ...ook die...door laten!)

(Via de Middenlinie...op de Getallenlijn
van het Zijn...die
op de weg zijn ...naar...De Christus...) :!:

(Worden ze niet door gelaten...dan staat De 0 (nul) Neg! nl!
(Die zijn dan...voor Het...Niet Zijn...gebied...er!)
(Ik noem dat...de achterkant ...van Het Huis ...Mijners Vader...is dat!)

(Zijn ze...onschuldig gedood...dan komen die allemaal... in Hoofdfactor 13 terecht... en de daders...tm opdracht gevers...in het omgekeerde!)
Als
Hoofdfactor 7...ze niet door laten...)...Daar doet geen lieve Moedertje meer wat aan!

https://www.youtube.com/watch?v=zCLzO_xUds4

(Maar de tip... (Vanuit Hoofdfactor 7)...blijft...zolang er leven is(.)is er hoop!)

Je hoeft mij niet te Geloven,...Ik ben geen Geloof ...maar...tracht het soms ...welis... uit te leggen...
Zie maar...

https://www.youtube.com/watch?v=HG8k_7JuEvM


https://www.youtube.com/watch?v=NzUMfVpugq4

:roll:

Plaats reactie