WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 apr 2022, 09:42

Beelden... :)

(Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... n-raketten
(Alijd dat gezeur...via de Pers...wel of niet geloven we het of niet...etc.
Aanval op 'fuck you-oorlogsschip' grote klap voor Russen (als het klopt)
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... zwarte-zee
Maar mi
even geduld...en de Sateliet foto's of filmpje...komen door ...er over...
Ik bedoel...tegenwoordig kan men (Geografisch ahw)... niks meer geheim houden ...of er over liegen
of erop fantaseren...in die Oorlogs gebieden...
of er over... waar dan ook...
Dus over de Waarheid...Ook over dat schip...is het gewoon even...afwachten dus!

_________________________________________________________________________

Op TV zag ik vragen...Wat is je eerste herinnering ooit...

Ik stond ... als Peuterzijnde...wat waggelijk op een hobbelig matrasje...in een Kinderbedje...en zag allemaal ...grote
Kinderbedden...op rij...in twee lange rijen...
Je ziet wel alles...maar kent er ...nog geen woorden voor...I
k was het verschil ...aan het
meten...met m'n ogen...Ik...Mijn...bedje... was klein en dat daar...op rij...was allemaal groot...en was leeg...
In mijn herinneringen...maakte ik dat tafereel zo vaak mee...
Ik was dus erg veel alleen...maar als ...die vlaktes op rij...gevuld was...met beweging...waren we ...met veel...

Ik was wel veel ...alleen er...maar gevoelde me nooit alleen...
(Achteraf gezien...leek het op...Kees Brusse...met een ...Dagboek van een Herders Hond...een stem
in mij...leek veel uit te leggen...en stelde me ook veel gerust...ik kon er op letten...of niet...
Ik bleek (als Peuter) in een Kindertehuis terecht te zijn gekomen...

Hoorde de grote Kinderen wel spelen...maar dat was elders...waar die waren...ik was alleen...in
de grote zaal...
Dat alleen zijn...hield op...vanaf dat ik ...uit m'n bedje klom...en ook naar dat elders...waar de
geluiden vandaan kwamen...naar toe mocht...

Ik heb er weinig over te vertellen...af en toe...nog maar...leek het bewustzijn...nog maar te werken...
Een iets...dat ze Juf noemden...las voor...ik zat in een Kinderstoel en de andere beweeglijken...op een gewone stoel...
Soms waren er 2 Juffen tegelijk...dan werd het meestal...zingen...
Ik heb... over die tijd...alleen maar ...harmonie gevoelens...met brok stukjes aan herinneringen...
Maar ...wat er voor was...
Ik had er geen ene idee over...
Misschien beschermt... onze hersenen ons wel zo...met alle geheugens ergens over... is weg...

Mijn Ouders... waren midden in de Oorlog gescheiden...Zij bleef met 6 Kinderen alleen achter
omdat ze naar kunnens ...bij het verzet was...en had zo toch te ete...zoals zoveel vrouwen...ongemerkt...zo bracht ze etens bonnen rond...in
de Stad...
met mij...in de Kinderwagen...en ze had op zolder...2 Onderduikers...

Misschien pasten die wel...op de andere Kinderen onderwijl...toen de 2 Onderduikers naar een Boerderij werden
gebracht...bleef mijn Moeder nog steeds ...etens bonnen rond brengen...en liet daarmee...in feite...de
andere 5 kinderen alleen...

Mijn Oudste Zus
vertelde decennia's later...dat een zusje onder haar...viel over het was rekje...dat voor de kachel stond...en opeens
brandde het overal...Het hele huis brandde opeens...

We werden wel gered...maar dat ene Zusje overleefde de vele brandwonden niet...

Mijn Moeder...zonder Man ...en zonder huis... en zonder dat ene kind...stortte helemaal in...

De Kinderen werden... door het toen LDH in het land verspreid...(Dus niet bij elkaar gehouden)
Omdat mijn Moeder...de kinderen... alleen had gelaten...om (Bonnen rond brengen heette)... boodschappen doen...en
door dat alles...volkomen ingetort was...werd ze ...ontvoogd...
(Uit de Ouderlijke Macht ontzet)

Hij die (voor een andere Vrouw)...de hele zooi alleen had gelaten niet...maar Zij wel!

Lekkere bezigheid...het Jeugdzorg van toen...(wat vnl inhield ...het LDH ging er over)

Maar hij ...de Pa...kon ons toen ... ook niet hebben...wgs
woonde te klein behuisd...met z'n 2de vrouw...(allebei nog van tafel en bed gescheiden...)

Z'n 2de Vrouw had 2 Kinderen uit vorig huwelijk...en de 3de van hun samen...
en Zij Mijn Moeder...had 5 Kinderen alleen...en toen kwam ik ...als 6de Kind...

(Over... van wie wat waar ...hebben ze een leven lang...over gelogen...maar anderen maakten zich er druk over...

mij deed het helemaal niks...m'n geheugen strekten zich niet ...met die 2 samen...zelfs niet ...met Zij alleen
met die grote Kinderschare...die de andere Kinderen...wel hadden het wel bewust...mee gemaakt...

Mijn eerste geheugen kwam pas los...
in dat Kindertehuis te... het Loo...
Een paar stapjes wandelen...en kijk ...zeiden ze dan...daar woont de Koningin...en als die
alis bij de poort aan kwam...zwaaide ze naar ons...met een ...omgekeerde hand...naar ons toe...

Ik heb totaal ...geen nare herinneringen ...over dat Kindertehuis...maar wel...anderen mochten het weekend
naar huis...of ze kregen bezoek...van 1 van de ouders...
En die dingen had ik daar niet...

Woorden als...Ouders en Vader en Moeder hebbende...leerde ik ...van de andere Kinderen er...
Het had altijd iets feestelijks en blij's...als ze het daar over hadden...
Nou zulks blij's ...had ik dus jaren... er niet...

Op een Dag...zei zo'n Juf...Je Moeder komt straks...op bezoek...
Dus ik bleek ...na wat jaren er vertoeft......toch nog zoiets...ook ...te hebben...

Een dunne Dame met grijsblauwe ogen en een hoedje op...vroeg ...mag ik met haar wandelen?
Dat mocht...
In het nabije park...zaten we op een bankje...en zeiden allebei helemaal niks...stilte...
Ze pakte een rol Maria Koekjes uit haar tas...
We aten samen een koekje...en ik kreeg... de rest van de rol Koekjes...ze leverde me weer netjes af
in dat Kindertehuis...
en een Juf...pakte gelijk de rol Koekjes af...(waarvan ik dacht...dat bewaard ze voor mij)

Een paar uren later...liep ik langs het kantoortje...en met z'n allen zaten ze ...mijn rol Maria Koekjes...op
te eten...(Het was in de Winterhonger tijdperk)
Maar het enige
wat ik ooit...van mijn Moeder had gekregen...zaten zij ...de leiding van dat tehuis...op te eten...en dat kwam...op 1 of andere manier...
best
hard...bij me aan!

Niet dat het ...alle harmonie gevoelens ...van er voor ...deed verdwijnen...maar toch...ze hadden
gestolen en wel...van mij!

(Wat die stem in mij...ervan vond...Ik noemde dat...in mezelf altijd...Het...Je kan God...horen brommen)

Over God gesproken...
Volgens mij...voorkwam die nooit wat...In wezen...had ik er helemaal niks aan...was mijn conclusie...er over...
net zoiets als...een Camera bij je huis of op straat...Het neemt waar ...Het neemt het op...en verder niks...wat
er ook gebeurt...Dus een Camera voor de Veiligheid...an me hoela...is dat...het kan hoogstens...acheraf
tonen...wat er... vooraf...gebeurd is...

Daar lijkt dat Gods gebeurens nog het meeste op...Het Ziet wel alles...maar voorkomt niks...omdat
de Mensheid ...een Vrije wil gekregen heeft...als God ...alles zou voorkomen...stond alles ...wat leeft ...stil...
Ik noemde het... in mij ...niet God...maar...Het...
Het... laat het me... Zien!

Ik had het er... nooit over...met niemand...vanaf ik in dat Kinderbedje...had ik dat...Het... plots ...in me...

Na een gigantische belachelijke onnozele ervaring ermee...het toch is gezegd...zei ik er nooit wat over...
Dat ging zo...
Ik zat op Zondagschool...en die Juf...zei...God zit in ons allemaal...
ze zei opeens...Wat kijk je me toch aan?
Ik zei...God kijkt nu naar u...Ze holde gillende het lokaal uit...

Nou je moet dat ...als Kind maar snappen...maar ik zei er nooit meer wat over...tot op een dag...Ik zei is tegen
een Dokter...U moet toch echt is ...naar een Huisarts... met eh datte...
Hij zei...bestaat niet... dat je het Ziet...alleen een RO...Runtgen kan dat aantonen...Ik zei...terwijl ik U aan kijk
scan ik u helemaal...(en toen ...bestond de scan... nog niet eens...)
die Dokter toch bang geworden...ging toch niet naar een Dokter...Scheiters zijn het vaak...bang vaak erg wantrouwed ed naar andere
Dokters toe...

Wat maanden later...kwam ik die weer tegen...hij liep op het laatste loodje...was al gehalveerd in het gewicht...
en zei...Ik had naar je moeten luisteren...maar deed dat niet...Ik zei...Ja behoorlijk dom stom zelfs...want wat u heeft
hadden ze toen al...operaties voor...

Hij wilde weten ...alles weten...over het scan gebeurens...
Ik zei...dat kan maar zo plots gebeuren...niet de hele dag...niet altijd...maar plots...als er nog iets kan voorkomen...via God
gaat het op...hele wonderlijke manieren...zelfs ik kende... het woord scan ...toen nog niet...maar zei het wel...

Had het wel gezegd...en nog wel...in mijn ogen...tegen zo'n hoge Ome...

In die korte tijd...van zijn leven... werden we grote vrienden...prachtige gesprekken gehad toen samen...
Komt wel goed met U daar...zei ik...toen zei hij me...wist je dat alle Dokters... een eigen Begraafplaats heeft...van alle vakfouten...
gemaakt...daar kom ik nooit goed mee af...daar...in het Hiernamaals...

Ik zei...ik zeg toch...Het Komt wel goed met U daar...en zei...vertrouw me nou is wel is...en doe niet zo dom zo stom...als laatst...
minachting voor een zgn mindere...maar niet alleen dat...ook uw eigen collega's...hebt u geminacht...door er niet naar toe te gaan...
met uw kwaal..en dat soort dingen...komt erg veel voor...minachting...
en dat is wel link...min achting...-8...is dat!

Maar u heeft weer ...veel goed gemaakt...in deze weken...maar om in Hoofdfactor 8 te komen...het is mooi te weten...er is meer op de wereld
dan alleen de Wetenschap!

Dus als ik U nu zeg...Het komt wel goed met U...Geloof dat dan is...en Nu ...en wel ...van de metene!
Hij schrok ervan...zo erg streng had ik dat gezegd...en met een blik op hem af...waarvan vroeger een Juf van de klas ...uit holde...
Ik wist meteen..Het... is weer bezig...
en kreeg gelijk door en dat gaat via wel 30% van de Mensheid zo...soms meer en soms minder...
en dacht...Goddank...ik ben niet de enige...met dat eh ...Het...in beweging ...plots...

Kind... zei die Dokter...(Waarom noemen die hogere opgeleidenen niveau's Mensen me toch altijd Kind...emmerde
ik ...ondertussen...in mezelf...) Hij zei... Kind...ik geloof het...dat het goed met me komt daar...dat gevoel heb ik er nu
ook over...
Ik zei...perongelukke fouten...is totaal... wat anders dan expres gedaan...en vaak miste het nog de toekomstige kennis...zelfs
bij die knappe... hoge Omes en knappe ...hoge...Tantes...ook dat nog...niemand is volmaakt nl!
De herinnering... aan die Dokter...geeft nog steeds een gevoel van heimwee...over de goede tijden gehad...ermee...
en dat vind ik zo ...achteraf...(ik ben nu 79)...het vervelendste... aan het leven...
die lange rij...aan heimwee...van allen... die me dierbaar waren...die... overleden zijn...

Ik heb er... nog nooit ...het Nut ...van ingezien...van dat hele... Hiernamaals niet...het nut ervan...heb ik nu nodig...ja toch...en niet
ergens...achteraf...als alle leed al geleden is...

Het nutteloze ...van Camera's ...heb ik al vaker uitgelegd...
wat er ook gebeuren moge...het toont het ...achteraf pas...als alle leed... al geleden is!
Pas dan...komen de... beoordeleraars...

(Daar lijkt
in mijn Ogen...dat hele...Gods gebeurens ook op...op het nutteloze...van al die Camera's overal...
het toont het ...achteraf pas...als alle leed... al ...geleden is!
Pas dan...komen de... beoordeleraars...)

Dat Het... in me ...en dat Het... in hunnie...voorkwam niet...dat ze mijn rol... Maria Koekjes ...niet gingen stelen...
het enige kado...dat ik ooit ...van mijn Moeder...gekregen heb!

Dus al ...vanaf heel jong Kind ...af aan...zag ik er...het Nut...van dat hele Gods gebeurens... er niet van in!
maar wist all vroeg het bestaan ervan!
en was best... als Kindzijnde...een beetje boos...er over...over het nutteloze...van dat hele Paasverhaal...het nut
zag ik er ook niet... van in...zelfs
iets voorkomen...rondom ...die Jezus...
deed...Het...
in Hem... en Het...in Ons...via het Volk...Het ...ook niet...

Daar lijkt
in mijn Ogen...dat hele...Gods gebeurens op...op het nutteloze...van al die Camera's overal...
het toont het ...achteraf pas...als alle leed... al ...geleden is!
Pas dan...als ze het al snappen ...en juist weten te interpreteren...dan komen de... beoordeleraars...)

Ik ben geen...Ongelovige Thomas type...maar Zie wel graag...het nut...van de dingen in...

Het is ...in feite...nog een wonder...dat ik... uberhaupt... Geloof...
want ik heb
zo erg veel ...nutteloze dingen Gezien... en meegemaakt zelfs...tm al die vele foute
beoordelingen...van Mensen overal mee...waar nu weer mee...en dat...tm... hun Kak gedrag
en top inkomens... ermee... op TV...

vb.Ik zie... niet in...waarom... bv een Baas... van een Supermarkt...zo erg rijk moet zijn en
zelfs aandelen bedenkt...en ondertussen ...mee doet ...aan de verarming... van de Maatschappij...

Laten we het ...daar is...met Pasen... over hebben...
misschien... voorkomen we... dan...nog is wat!
ipv dat er ...steeds meer Mensen...de armoedes shit ...in zakt!

Misschien is ...het nut...van dementie...dat je... al die shit...niet meer ziet en/of weet...en vindt
de Hersenen... het wel genoeg...om nog meer shit...binnen te krijgen...Weet je veel...

Het onnut... van onze IQ...verschillen...heb ik alis uitgelegd...en al die gebreken... via onze DNA...
en al het goede bereikte...door Politieke systemen...dat via een andere Politieke systeem...weer
teniet wordt gedaan...
en
hoe vaak ...heb ik al niet uitgelegd...dat rondom de Polen gebieden...geen gemotrotiseerde
en geen getimmer en geen geboor... aan trilliingen...moet komen...
en er alweer
een hetende Onderzoeks team... er naar toe gaat...met een steeds grotere motor boot
en dan... naar de verte gaat turen...en onder het water...waarom die ijskappen toch zo aan
het smelten zijn...en er een vakantie groep er naar toe gaat... en de zoveelste tril helies er overheen
gaan...en een nog grotere toerisen boot...tm steeds grotere cruisschepen aan toe...er aan komt... etc.

En over de Atmosferische lagen...boven de Aarde...
dat elke rakket dat er doorheen...een soort van gaten sleuf maakt...waar de Zon nog
heter ...door kan komen...en zijn... de Wetenschaps tochten ...er al veel te veel...dan komen ze er
ook nog... met toeristen aan zetten...en maken... de ene sleuf gaten... na de andere...
(Alles mag...behalve een Sigaar...noem ik dat!)...doen die...en de rest...(Niks mag...ook geen Sigaar!)

Kortom ...het is helemaal niet leuk...om al die dingen... al of niet plots...te Zien en/of te Weten!

Ook niet om te Zien...hoe ze in de Tweede Kamer...bijkans een soort van... Pasen Passie... na spelen
en te Weten...dat erg veel Mensen...ondanks alle scholingen kansen...van deze tijd ed... niks is veranderd...met
veel Mensen... van 2000 jaar of meer...geleden...

Er zijn nog steeds Mensen... die denken...ik kan alles uitvreten...want wie in God gelooft wordt
via die Jezus...toch alles vergeven...(Maar dat gold ...voor die tijd...het
is inmiddels allang ...een andere... tijd!)

Je hebt ook Mensen die vinden dat... niks mag...van God...die preken al bij
om een andere kledij...kom je de hel al in...

Maar zo zat het sowieso nooit in elkaar...
Al loop je ...alleen met een Vijgje ...dan kom je er plots of tzt nog binnen!

Om
alle gewone
Huis en Tuin en Keuken dingen...draait het niet om...
om het Eeuwige Hiernamaals binnen te komen... of niet...

Maar hoe dat ook zij...
Kortom ...het is helemaal niet leuk...om al die dingen... al of niet plots...te Zien en/of te Weten!

Het nut van ouder worden is wel...dat... Het... er zo rustig en stilletjes ervan wordt...Het plotse...Zien... blijft wel
maar de interpretaties vermogen... zwakken af...en/ of de interesse ...zwakken af...
dan... kijkt ...zo iemand als ik...steeds vaker...naar gewone leuke TV!
Ze zoeken het maar mooi zelf uit!

Maar alles
wat perongeluk ging...of dat men...de toekomstige kennis ...(nog) ervan mist...wordt niet
aangerekend!
En dat ...lijkt me ...ook een mooi ...Wetens!

Nou genoeg getypt geoefend nu...Jullie ook een fijne dag...(Jammer dat... die Golf regelaars ...voor op TV de
boel weer in de zeik neemt...voor de ware betalende...abonnees...Dat is ook een punt...waar worden we nu weer mee belazerd???

En al is... die Formule 1... al een tijd verdwenen...maar het abonnement...de prijs... werd er niks lager om...ook niet met
alweer.... dit en dat met dat Golf gebeurens op TV ...of anders gezegd...was alweer niet op TV!)

Maar
alles
wat ...echt...perongeluk ging...of dat men...de Hier en Nu...en de...Toekomstige Kennis ... ervan (nog)... mist...wordt
niet
aangerekend!

En dat ...lijkt me ...ook... voor allemaal...een hele mooie ...Wetens!

viewtopic.php?f=10007&t=130&p=72466#p72466

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Oja...dat vergat ik nog...Ik kwam op die gedachtes ...over vroeger...omdat ik denk...dat als mijn Moeder...gezinszorg had gehad...was het gewoon ...goed gekomen...

Maar die Gezinszorg...kwam pas veel later op gang...tijdens de EEG tijdperk...en in deze EU tijd...lijkt het
op veel moderne spullen na...de rest...vaak weer op de tijd...van voor de EEG tijdperk...

of misschien zelfs nog erger...zelfs veel Kindertehuizen opvang...is weg bezuinigd...en komen er steeds
meer Kinderen terecht... in Pleeg gezinnen...en daar doen ze dan mee...of het 't zelfde systeem is
als met
Adoptie Kinderen...dan krijgt ...de Recht hebbende Ouder... het Kind... of de Kinderen
niet meer terug...als het wel weer kan...

dat ze in de tijd...toen ik als erg jong Kind...het
systeem er al in hadden...dat de Kinderen ...het weekend wel bij de eigen Ouder of Iuders mochten zijn of
die kwamen hen...in het Kindertehuis op zoeken bezoeken...Men liet met ...opvang Kinderen toen...de
band niet verdwijnen...tussen de Kinderen en de Biologische Ouders...als een Kind...in een
Kindertehuis... terecht gekomen was...en hoe die Kinderen... de uithuis plaatsing ervaard hadden...
bleek wel...hoe blij ze waren...om hun Ouders te Zien...geen enkele redenens stond dat... in de weg!
De ene Jeugdzorg had dat ibn het systeem en de andere Jeugdzorg...jiost helemaal niet!

Mijn Moeder
toen ik die... 20 jaar later...weer zag...vertelde...dat het LDH ...als Jeugdzorg...haar hele leven
verkloot verpest had
en dat van haar Kinderen ook...
door ze overal ...apart te plaatsten ...in het land toen...zonder
gezins opvang zorgde...en het LDH overal wel... een goed woordje deed... voor de Pa...die uiteindelijk
de Kinderen na wat jaren wachten...kreeg...
en niet Zij...
Maar in wezen... was hij...tijdens een gezin hebbende ...met 6 Kinderen...met zijn vreemd gaan... en
haar alleen... ermee gelaten... de oorzaak geweest...van al het leed!

Maar die
gingen ze... aan alle kanten... juist helpen...

(Ik kwam... op m'n 10de jaar... in de Hoofdstad A...in dat gezin terecht...van m'n Pa en z'n 2de Vrouw ...in het jaar van ...de Zeeuwse Wateroverstroming!)
Over de NL...Jeugdzorg... gesproken...Breek me... de bek ...niet open!

Laatst hoorde ik op TV...
over de Oekraiense vluchtelingen...dat regelt het LDH...en daar schrik ik nou heel erg van!)

Mijn Moeder
toen ik die... 20 jaar later...(na veel zoek speuren tijd)...weer zag...waar ze toch kon wonen...met niet meer de
gehuwde achernaam...van voorheen dus...)...vertelde ze...dat het LDH ...als Jeugdzorg...haar hele leven
verkloot verpest had ...en dat van haar Kinderen ook...door ze ...tijdens haar ingestorte perioden...na de brand...Het LDH
De Kinderen
overal ...apart... geplaatst hadden ...toen...in het land...en de binding... met elkaar ...en... met de Moeder
aan alle kanten...verbroken maakten!

Gezinszorg...kwam pas veel later op gang...tijdens de EEG tijdperk...en... in deze EU tijd...lijkt het
op veel moderne spullen na...de rest...lijkt het vaak weer erg veel... op de tijd...van voor... de EEG tijdperk...

Laatst hoorde ik... op TV...over de Oekraiense vluchtelingen...dat regelt het LDH...en daar ...schrok ik nou... (Op
mijn oude dag)...heel erg ...van!)
De Kinderen
door ze overal ...apart... te plaatsten...toen...en de binding... met de Kinderen onderling... en ...met de Moeder
aan alle kanten...verbroken maakten...is ook menig ...LDH...ervarings... verhaal!

Over ...de NL...Jeugdzorg... gesproken...Breek me... de bek ...niet open!

:roll:

PSS.
Wat het toeslagen affaire verhaal... ook moge zijn...als redenens...het klinkt als...
methodes ...van 50 jaar of meer... terug...
De Kinderen het huis uit plaatsen plots... en de
band met de Moeder en/of... met beide Ouders...verbroken houden!

Dat klinkt als...De Kinderen...met de Moeder
aan alle kanten...verbroken maken...is ook menig ...met het...LDH...als Jeugdzorg...ervarings... verhaal!

Laatst hoorde ik... op TV...over de Oekraiense vluchtelingen...dat regelt het LDH...en daar ...schrok ik nou... (Op
mijn oude dag)...heel erg ...van!)

Over ...de NL...Jeugdzorg... gesproken...Breek me... de bek ...niet open!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 apr 2022, 13:42

Dennenbomen... :)

(Op een dag...na wat jaren in het Kindertehuis geweest...werd ik uitgekozen door een ...Man en Vrouw... en mocht met die mee...
als Pleegkind...ze hadden een zoontje...en die leerde me alles over ...het Piloten leven...volgens hem...zijn Pa was Piloot!
We vouwde veel vliegtuigjes...

Op een dag...die Moeder nam me mee...de Stad in ... een winkel in...ze kocht... 2 nieuwe jurkjes...voor me...

Toevallig kwam de dag erop...
via het Kindertehuis... een Toezichthouder...Zij ...die Moeder... leuk vertellen ...over ons uitje...
Hij werd ...erg boos op haar...Ik werd veel teveel verwend er...volgens hem... hij zette me...achterop zijn fiets
en reed me terug...naar het Kindertehuis...

Niet echt veel erna...Ik werd ...op een grote tafel gezet...een Boer en Boerin...zaten op een stoel elk...en
ik werd helemaal uit gekleed...
Zij allebei aan me voelen en kneden...of ik een Paard was... die te koop was...ik werd
goed gekeurd door ze...
(Had ik ...voorheen totaal niet...maar toen ...plots...kreeg ik...echte schaamte gevoelens...zo bloot op die tafel met
2 vreemde Mensen... kijkende en keurende!)

Met een Bus ...reden we naar hun woonplaats...dat was een Dorp...
(Volgens mij wisten ze het bestwel...in dat Kindertehuis...Pleegkinderen werden als.... extra Werkkracht gezien...en
als zodanig gebruikt...op Boerderijen!)
(Met Pleegkinderen...Dat was ook... het Jeugdzorg systeem...in die dagen!)

En daar heb ik 5 jaren gewoond...en me te pleuris gewerkt...in elke vrje tijd...
Maar
ik had geluk...groot geluk zelfs...Ze moesten wel...want...de Schoolplicht was al ingevoerd...
en... ik ging erg graag...naar school!

Ik had wel ...de kunst...om vorige belevenissen ...in mijn leven...snel te vergeten... en me
met de nieuwe belevenissen...bezig te houden...en me er snel... aan te passen...en...Ik was beslist
geen somber kind!

Maar...(...achteraf gezien...)
Over Jeugdzorg... en over... Kinderarbeid gesproken...Breek me de bek niet open!

Jullie wens ik... een fijne Vrijdag... Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 15 apr 2022, 16:37

Bomen

Weer veel te lezen, daar hou ik wel van.
Vervelend zeg, dat ze, alweer niet, die golfwedstrijd uitzenden.
En je hebt gelijk, de formule 1, zenden ze ook al een poos, niet meer uit, maar het abonnement aan kosten te
verlagen, doen ze niet aan. Misschien, moet je naar een andere provider zoeken Lt!
Of zenden die, dat golf niet uit? Geen idee?
Jammer, dat je mijn platen, die ik stuur, bij de reacties, per mail, niet meer plaatst.
Maar als ze, om de haveklap, dicht klappen, begrijp ik het wel!
Ja meid, onze jeugd, soms deden ze, de dingen, veel beter, dan tegenwoordig en andere dingen hetzelfde en
weer andere dingen, veel slechter. Ik denk weleens, er is tegenwoordig, overal, teveel aan manacherment is,
die kosten erg veel meer, maar naar hun prestaties, moet je naar zoeken. Het lijken te vaak, overbodige banen.
Banen, die ze, op de werkvloer, zo te kort hebben. Daar kunnen ze vaak al, twee of meer, gewoon personeel, voor betalen!
Zeg ik heb het, weleens gelezen, over die kinderarbeid van vroeger, in ons land. Vaak via pleegzorg, ging dat.
Dus logisch, dat ze die ouders, niet laten weten, waar hun kinderen beland zijn, alles onder het mom van
privacie! Geen idee of ze dat, nog zo doen?
Maar je hebt, wel gelijk, adoptie kinderen, is wat anders, dan pleegkinderen en die laatsten, moeten gewoon
weer terug, naar hun huis, als de boel daar, er weer tegen kan.
Wat goed van je zeg, dat je al die franse presidenten, nog kent.
Kom ik ga nog, een lekker ommetje maken, het weer is er, lekker genoeg voor.
Een goed weekend allemaal Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 apr 2022, 10:27

Mensen... :)

(Ja grappig...nog steeds ...al die Franse Presidenten te kennen...Het lijkt meer op...dat Mensen zoveel nutteloze dingen...in het hoofd opslaat...ik
weet ze ...van de Engelsen ook nog... en van de Amerikanen... en een rij van de Russen ook...maar daar vroegen ze niet naar!
Ik weet niet...wat er met het Geheugen is...van de jongeren...van deze tijd...Bij een straat quiz op Tv ...weten velen echt niks...
Laatst een Foto van Prins Bernhard sr...en het antwoord was...van een TV presentator...Dat is de man van Beatrix...
Nou ik weet ...ook niet alles hoor...maar zo dom stom...zou ik er niet mee...voor de dag komen!

Ik denk
dat veel aan slecht Onderwijs ligt...vanaf dat ze... de Klassicale lessen gingen laten...maar ook...die ...volkomen respectloze... idioterie
om leerlingen...met de rug ...aan tafels...laten zitten...in de klas...naar de Leraren toe...en met de rug...naar het Schoolbord toe
en met de rug...naar de Atlas grote kaarten toe...etc.
Dat het daar al mee begint...Misschien met een soort beginsel van ...desintresse...want waar is het respect...voor de Kinderen...als
Leraren... tegen hun rug aan...zitten te lullen!

Ik schreef ook wel is...het is niet te geloven wat er gaande is...alles wat aanzit bij de Waterzuip Kletstafels op TV...wordt
bij gezegd...dat moeten de scholen ...de Kinderen ook leren...en daarmee moet ook ...langs de scholen gegaan...
Ik schreef welis...
Hoe dikker de Rugtas is...van Schoolkinderen...hoe slechter ...de School is! En niet alleen voor het opgroei gestel...
lopende of fietsende ed naar school toe...met dat zware op de rug...telkens weer...

Wij hadden vroeger ...geeneens een Schooltas...alleen de Leraren ...hadden dat...(Om thuis
ipv op school... het gemaakte schoolwerk...van de Kinderen... na te kunnen kijken..) maw
We maakten alles op School zelf...Zat wel een leuk systeem bij aan...wie het opgedragen werk af had...mocht een Leesboek uit de boekenkast halen...alzo werd er ook nog is...echt gelezen is...(Want in die dagen...had men in de wijken...meestal geen Boeken laat staan...Boekenkasten...in
de huizen...)
Wat wij vroeger op School maakten...tijdens de lessen...heet tegenwoordig allemaal Huiswerk!

Zal je Baas... in het Bedrijf... tegen het Personeel is moeten zeggen...alles wat niet af komt...gaat Huiswerk heten...(in vrije tijd!)
Maar bij Kinderen...doen ze dat... sinds eh...dus wel!

Zal oa hiermee wel te aken hebben gehad...

Schoolwet van 1806 – Het begin van klassikaal onderwijs...leek opeens...te zijn verdwenen...
en
De meest ingrijpende verandering waartoe de Mammoetwet leidde, was dat twee schooltypen – de kweekschool (nu: de PABO) en de huishoudschool – ophielden te bestaan.

Een Jos van Kemenade... deed ook een duit in het zakje...door van alles te laten veranderen...(Dat heette zo lekker Links Modern!)

Ik bedoel...Het tegenwoordige Slecht Onderwijs..je kan het de Kinderen allemaal... niet aan rekenen ...en ook... de Leraren niet...als de nieuwe idioterie... van bovenaf aan komt...
vanuit Het Ministerie!

Wij hadden in die dagen...Buren verderop...en hun Kinderen...ze schoolden op de Hoge Middelbare Scholen....
Ze kwamen best vaak bij ons langs...hun Moeder was een vriendin van me nl.
Eentje had het HAVO Diploma gehaald...en mocht als kado...naar Canada een paar weken...bij Familie daar...
Ik vroeg aan hem...waar precies?
eh eh eh...Ik zei...Ik pak...
de Bos atlas wel even...Ik geloofde m'n ogen niet...die zat... in Zuid Afrika ...te zoeken...naar welke
Plaats hij ...zou gaan logeren...in Canada!
En nog meer dingen had die...waarvan ik dacht...dat wisten wij ...op de School allemaal al...en hij met zijn HAVO Diploma
op zak...wist er 3/4 of eer...niks van!
Zo erg was het achteruit gegaan...met het Onderwijs...
(Bij menige TV Kennis quiz...weet meer dan de helft...ook 3/4 niks...over de Atlas...Wereldkaart vragen...en zomaar
plots zulkse vragen op straat...Wijs ...is ...op de kaart ...aan...waar ben je Nu...op Vakantie? Dat is helemaal Bar en Boos!
Ergens
begon dat in de jaren 60...(vorige eeuw)...
Schoolwet van 1806 – Het begin van klassikaal onderwijs...leek opeens...te zijn verdwenen...

Ik snap nog steeds niet...snap er helemaal niks van...dat Kinderen in feite...6 jaren Bassoschool en gemideld 4 a 5 jaar volg Onderwijs
gehad...dus 10 jaar of meer...en zovelen...van ze...als Volwassenen... geen Rekenen meer kunnen...
Ergens
begon dat in de jaren 60...(vorige eeuw)...
Schoolwet van 1806 – Het begin van klassikaal onderwijs...leek opeens...te zijn verdwenen...

Ik denk
dat veel aan slecht Onderwijs ligt...vanaf dat ze... de Klassicale lessen gingen laten...maar ook...die ...volkomen respectloze... idioterie
om leerlingen...met de rug ...aan tafels...laten zitten...in de klas...naar de Leraren toe...en met de rug...naar het Schoolbord toe
en met de rug...naar de Atlas grote kaarten toe...etc.
Dat het daar al mee begint...Misschien met een soort beginsel van ...desintresse...want waar is het respect...voor de Kinderen...als
Leraren... tegen hun rug aan...zitten te lullen!

Pas een Schoolklas foto in een Media krant...
Hangende Kinderen met de Mits of pet nog op...das en/of jas...met oordopjes in...ze luisteren ondertussen dus Muziek...
en mopperen later...we kregen geen kansen...zoals de Gezinnen met geld wel...
Kansloze wijken kwamen er bij...
(Als ze het zo op TV ed gaan noemen...staat het al vast...Je woont in een kansloze wijk...Kansarme Wijken etc.)

mi Dat zal je altijd houden...Wijkverschillen...maar toch...
Ik weet ...alle Presidenten nog...woonde nooit in een rijke Wijk...
Kansloze wijk...Kansarme Wijken...Ergens
begon dat... in de jaren 60...(vorige eeuw)...
Schoolwet van 1806 – Het begin van... klassikaal onderwijs...leek opeens...te zijn verdwenen...
Dat het daar al ...mee begint...Misschien met een soort beginsel van ...desintresse...want waar is het respect...voor de Kinderen...als
Leraren... tegen hun rug aan...zitten te lullen!

Wat decennia terug...Een Buurjongen van verderop...zag ik aan komen lopen...ik bezig in ons voortuintje...Dat Kind zahg er helemaal niet uit...
Ik groette hem en zei...Is er wat?
Hij zei...ik ben er ziek van en slaap slecht...ze hebben het al 2 weken in de klas over de 2de Wereldoorlog...
tm over alle engs in den treure...
(va. van alles ...moet op de Scholen...via de zoveelste ...Waterzuip kletstafels op TV!)
Dus na
een dagtaak School gehad...De Kinderen ...komen thuis ...met een hele dikke Rugtas...ook dat nog...Het Schoolwerk...moet
thuis gemaakt!

In mijn Jeugd ...hadden we geeneens... een Agenda...Je moest wat er gezegd werd...gewoon onthouden!
Ook Namen... en ook Huisadressen... en ook telefoon nummers... en ook verjaardagen ...en ook...afspraken etc. en
ook de Lesroosters!
Soms schreven er het... op een krabbelpapiertje...maar dat raakte ...altijd kwijt!
maw
Het geheugen ...vanaf School...tm op het latere werk...werd veelal...veel meer aangesproken...dan in... deze tijd!

Ik denk
dat veel aan slecht Onderwijs ligt...vanaf dat ze... de Klassicale lessen gingen laten...maar ook...die ...volkomen respectloze... idioterie
om leerlingen...met de rug ...aan tafels...laten zitten...in de klas...naar de Leraren toe...en met de rug...naar het Schoolbord toe
en met de rug...naar de Atlas grote kaarten toe...etc.
Dat het daar al...
mee begint...Misschien met een soort beginsel van ...desintresse...want waar is het respect...voor de Kinderen...als
Leraren... tegen hun rug aan...zitten te lullen!

___________________________________________

Ik snap niet...dat erg leuke Educatieve TV Programma's in Nederland...altijd zo kort is...een week
of wat weken...en dan maanden niks...en dan komt het weer....

Neem de Boekenclub van Eus
Een erg leuk en leerzaam programma... en we leren weer is...wie de Lands Burgemeester zijn...(Zijn ze er nog?)
Na een week...nou dat was het dan weer...
tot de volgende week ...voor Pasen...

Zo'n Programma als...Het Mes op tafel...zou toch het hele jaar door moeten...ipv na wat weken en weg is het weer...
misschien komt het...na wat maanden weer...????...)

Nou ja ik bedoel maar...ipv die vele Waterzuip Kletstafels...en steeds er weer eentje erbij...
en ze Apen elkaar allemaal klakkeloos na...
ipv Er kan er best eentje ...van weg...want er is meer... in het land...

Neem de Boekenclub van Eus
Een erg leuk en leerzaam programma... en we leren ...weer is...wie... De Lands Burgemeester zijn...(Zijn ze er nog?)
(Was ook leuk...maar...Ik bedoel...het zijn er best
erg veel meer...Burger Vaders en Burger Moeders...(dan alweer ...dezelfden ...in beeld... gehad!)
Ik bedoel...zo'n Eus ...kan er ...1x per Week...lang mee voort...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... _2020-2024

Maar...
Na een week...dat Programma ...in beeld gehad...bij de NPO...nou dat was het ...dan weer...
tot de volgende week ...voor Pasen...

Ik wens jullie een fijne Zaterdag... Knf van LT) :roll:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PS.
Vanaf dat... mijn Kinderen... al een klein beetje konden Lezen...
liet ik ...hen...mij ...voorlezen...
(Want ik ben...Gekke Gerritje niet...)...zo voor het Slapen gaan ...van mijn... Tweeling Zonen
Zij... moeten leren Lezen...want...Ik kan het ...nl al...Ja toch :!: :roll:

(Hoe pakt... zoiets uit...bij een Tweeling...althans...bij die van mij???
De ene ...(De Jongste)...werd er ...een verwoede Lezer van...en...(met hun inmiddels 52 jaar oud)... nog steeds
de
andere...(De Oudste)...Leest...wat...
zo nu ...en... dan...wat...)

mi... Werkt ...zo'n programma... als dat... van Eus...(Ook met die malle geindoos erbij!)
erg aanstekelijk...(Maar die laatste ...band erbij...leek me meer aanstekelijk... voor de late Nachtclubs ...maar dan
met zo'n... Dans paal ...erbij! )

Nou... zo kan die ...wel weer... Knf van LT) :roll:

******************************************************************

mi. Heeft ...deze actie ...van de Paus
alleen zin...als ze ...geen oorlog meer hebben...maar wel... als ze...na de oorlog...elkaar
blijven haten...
https://www.trouw.nl/religie-filosofie/ ... ~bea0b937/

Tijdens... een gigantische bommen en granaten aanvallen... op je land...door de vijand
op een
vrij souverein onafhankelijk in vrede zijnde land...heeft
samen bindende pogingen...door wie dan ook...geen enkele zin!

Nog is...tijdens...(Dat is zottigheid en slaat nergens op!)(Het geeft... misschien ...zelfs zo
steun...aan
de dader land!

Nog is ...tijdens...
Uit Oekraïne kwam felle kritiek op het programma van de Kruisweg, de traditionele nabootsing van Jezus’ laatste route.
Op halteplaats (‘statie’) dertien zouden de Russische en Oekraïense vrouw spreken over verzoening.

Nog is...
Tijdens... een gigantische bommen en granaten aanvallen... komen neer ...op je land...door de vijand...mi
moet je die ...twee...juist ...misschien...ook elders...uit elkaar houden!
Lijkt me beter van wel!)(Anders kunnen ze... als Verraders... gezien worden... door het eigen land!)

Trouwens... verzoenings pogingen...bepalen ...gewone Burgers niet
en al helemaal niet...als de Bommen en Granaten ...bezig is...dat ene land ...aan fladeren te schieten
en als Burgers van beide Partijen...elders.. geraken in onmin...kan je ze beter...uit elkaar houden...(als derde anderen!)!

(Dat is zottigheid... (Wat de Paus aan het regelen was)
en slaat nergens op!)(Het geeft... misschien ...zelfs zo
steun...aan
de dader land!
want de verzoening ...moet dan komen... van eh...de Oekraiense kant!

mi bv
Tijdens Urbi et Orbi...De Paus... kan alleen... om Vrede vragen...en een oproep doen...aan... (je weet wel... wie!)
(En alzo ...in feite...erkennen... welk land ...het agressor land is!) (Op een Onschuldig land!)

Maar mi blijf ik van mening...
(Misschien niet van de metene...maar...
Verzoenings pogingen... door derden... daarmee...met de
verschillende Burgerij...van die landen...kan pas
als ...de Oorlog ...over is!)

Maar ...Totaal...Niet logisch is... geregeld door de Paus...

Nog is ...tijdens...
Uit Oekraïne kwam felle kritiek op het programma van de Kruisweg, de traditionele nabootsing van Jezus’ laatste route.
Op halteplaats (‘statie’) dertien zouden de Russische en Oekraïense vrouw spreken over verzoening.

(en dat...Als derden verzoenings pogingen trachten te doen
tussen de...verschillende Burgerij ervan!)
tijdens
je land... aan flarderen ...wordt geschoten!) :?: :!:

(Dat vind ik nou... een echt...Bezopen...(...in oorlogs tijd...)...verhaal...niet
helemaal meer...wel...van boven...tussen de oren...van eh...dat
mist... de realiteits vermogen!
en is... een Misser...van ...(Wereldse)...Top niveau ) :!:
(Mooi excuus ...kan de leeftijd...welis zijn!)
:roll:
___________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2022, 13:37

Afbeelding

Afbeelding
Ik denk... dat De Maria...De Moeder van De Jezus...met de Kruisiging
van haar Zoon Jezus...
net zo zwaar geshockt... moet hebben gekeken...als de Moeder...van
dat Kind...Rayan...dat in
de Put gevallen was
en na dagen van graven... niet levend ...eruit kwam...

Afbeelding
Pasen is het feest van de hoop...
Afbeelding

Afbeelding
https://www.nu.nl/292539/video/wat-vier ... pasen.html

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 apr 2022, 14:06

Senseo... :)

(Ik las dit...)
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... 7145bb5100
En wat ...als het Westen
in de Oekraiene
gewoon...alsnog...ook ...op rij...gewoon...er voor... gaat liggen...binnen
de Oekraiense grens!
(Wat ze al... meteen ...de eerste dag ...dat...hadden moeten doen...(gewoon
er ook gaan staan)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...)

Fijne... Eerste Paasdag allemaal... Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... d=msedgntp

Maar mi
heeft niemand wat te eisen...over een Vrij Souverein land...
Alleen wat dat land zelf wil...
kan aan eisen voldoen ...ook via Binnenland en/of via Buitenland...(Het buitenland ...kan de eis hebben...(met de aangevraagde
(hulp) goederen ea Hulp...)
dat ze er
geen andere landen...mee gaan aanvallen...alleen... het gebruiken voor... het verdedigen...van het eigen land!

Stel dat er... een Coalitie is...via het Buitenland...dat hun helpt...dan met... de eis ...nog steeds gelden
alleen... het gebruiken voor... het verdedigen...van het eigen land!
Dus al staat... er rijen Militaire goederen Binnen de Oekraiense grens...via ...ook het Buitenland...

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... 7145bb5100

En wat ...als het Westen
in de Oekraiene
gewoon...alsnog...ook ...op rij...gewoon...er voor... gaat liggen...binnen
de Oekraiense grens!

(Wat ze al... meteen ...de eerste dag ...dat...hadden moeten doen...(gewoon
er ook gaan staan)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...)

mi Een agressor land...heeft niks te eisen omtrent!

Die kan wel gaan dreigen...(wat ze altijd al tijden doen) met Nucleaire wapens...
Maar
het Westen heeft
bij elkaar.... er veel meer van...van dat...
dus Moskou en St Petersburg en de laatst gestolen ingenomen
de Krim...ligt sneller helemaal plat...dan die Poetin... bedenken kan... zelfs!

mi
Een agressor land...heeft helemaal niks te eisen... omtrent!

Maar mi
heeft niemand wat te eisen...over een Vrij Souverein land...
Alleen wat dat land zelf wil...Wil het hulp van het Westen
gaat dat het agressor land...helemaal niks aan!

(Wat ze al... Oekraiene samen met het Buitenland...mi. meteen ...de eerste dag ...dat...hadden moeten doen...(gewoon
er ook gaan staan)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...

via het Buitenland...dat hun helpt...dan met... de eis (Van het Buitenland zelf)...(Alleen de Hulp
van het Buitenland...kan eisen stellen)!
nog steeds gelden
alleen... het gebruiken voor... het verdedigen...van het eigen land!)

Wat ze al... mi. meteen ...de eerste dag ...dat...ak...hadden moeten doen...(Het Buitenland)...samen met
de Oekrainers zelf...(gewoon
er ook ...op rij...er gaan staan)...(Binnen de Oekraiense grens...)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...) Net ...als ...nu ...weer :!:

Stel dat er... een Coalitie is...via het Buitenland...dat hun helpt...dan met... de eis ...nog steeds gelden
alleen... het gebruiken voor... het verdedigen...van het eigen land!
Dus al staat... er rijen Militaire goederen Binnen de Oekraiense grens...via ...ook het Buitenland...
dan heeft Rusland zelf...niks te eisen!

nog is...
mi Een agressor land...heeft niks te eisen... omtrent!

Die kan wel gaan dreigen...(wat ze altijd al tijden doen) met Nucleaire wapens...
Maar
het Westen heeft
bij elkaar.... er veel meer van...van dat...(Dus 1 daad...bezigzijnde ermee...
richting met dat ...door Rusland)...en dan...

Moskou en St Petersburg en de laatst gestolen ingenomen
de Krim...ligt dan...sneller helemaal plat...dan... die Poetin... bedenken kan... zelfs!

mi
Een agressor land...heeft helemaal niks te eisen... omtrent!

Nog is...
En wat ...als het Westen
in de Oekraiene
gewoon...alsnog...ook ...op rij...gewoon...er voor... gaat liggen...binnen
de Oekraiense grens!

(Wat ze al... meteen ...de eerste dag ...dat...al...hadden moeten doen...(gewoon
er ook gaan staan)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...)
En
...Nu...weer...

(Dus stel...als Rusland alweer...met de herverdeling van hun Leger bezig is...moet het Westen er niet mee
gaan niksen...maar...)

Stel...nu
via het Buitenland...dat hun helpt...dan met... de eis (Van het Buitenland zelf)...(gewoon
er ook gaan staan)...va. tijdens
Rusland verzamelde zich... voor de Oekraiense grens...) (Alleen de Hulp
van het Buitenland...kan eisen stellen)!
nog steeds gelden
alleen... gebruiken voor... het verdedigen...van het eigen land!)
mi
Een agressor land...heeft helemaal niks te eisen... omtrent!

(Nou ja ...zo ongeveer...denk ik er...vanaf het begin ...er al over hoor...)
(Zo dus...)

agressor land...heeft niks te eisen omtrent!

Die kan wel gaan dreigen...(wat ze altijd al tijden overal mee doen)Dreigen... met Nucleaire wapens...
(Om hun zinnetjes te krijgen!)

Maar
(indien nodig)...het Westen heeft
bij elkaar.... er veel meer van...van dat...
dus Moskou en St Petersburg en de laatst gestolen ingenomen
de Krim...ligt sneller helemaal plat...dan die Poetin... bedenken kan... zelfs!

Ik las dit...
Rusland eist dat VS stopt met bewapenen van Oekraïne -

mi...een land dat bezig is
een ander vrij souverein land... aan fladeren te schieten.
met als gevolg...massa's doden en gewonden en vluchtelingen ed.
(Een land dat heel Europa en de rest van de Wereld...met doorloop effectes
in gevaar brengt...Med en Soc en Ec ed)

Dat agressor land...heeft helemaal... niks te eisen... omtrent!

(Het kan hoogstens ...nog...Op alle Fronten...Een...Snelle Vrede...Eisen!
en zich...op alle Fronten... omtrent...terug trekken
(Misschien... met de Eis...dat z'n eigen haggie en naaste medewerkers...veilig blijven
in hun eigen land ...althans :!: )

Fijne... Eerste Paasdag allemaal... Knf van LT) :roll:
_______________________________________________

PSS.
Ik las dit...
Macrons race naar de finish: Le Pen aanvallen en tegelijk de linkse kiezer verleiden

mi.
Als hij blijft zeggen...an de lage inkomens gropen...voor compesatie is geen geld voor...maar wel
alsmaar weer...miljarden voor... de Grote bedrijven en voor de rijken...en de top inkomens stijgen etc.
en alweer vele miljarden naar de EU etc.
en de rest... (in eigen land|)
mag... in de armoedes shit zakken...
daar win je... geen ene Linkse mee...
De rijken steeds rijker... en de rest steeds armer...zijn ook veel Linksen... helemaal zat!

Komt die Macrom weer aan zetten met
die Le Pen heeft jaren terug wat gedaan...(Met wat eu geld)
Al die jaren (gedekt gezwegen er over) Maar nu...zn eigen haggie ...ervan af hangt...
Maar...
eh...
https://nos.nl/artikel/2425522-aanklage ... oor-le-pen
tussen 2004 en 2017
Het is nu 2022...Jaren later met flauwekul aan te komen door die Macron...Dat boeit niemand...misschien jaren terug...en
misschien deden... de meeste Partijen ...zulks ...in de EU
Politiek wel...in
die dagen...en misschien... nog wel...

Dit boeit wel...

Zelfs Linksen
stemmen ...daar...massaal ....op extreem Rechts...die wel compensatie ...en hogere loon...aan de lage en lage-
Midden inkomens groepen geven wilt... :!: :roll:

De Shit...voor teveel Mensen... is te groot geworden... in Frankrijk!

Het probleem is ermee...dat er veel ...op beiden niet willen stemmen...er weinig Mensen gaan stemmen!

Dus spannend blijft het wel...met die as verkiezing!
__________________________________________________________________________________
PSSS.

Iemand vroeg me...Wat vind jij daar nou van?
Ik???
eh...
PvdA-fractie verrast en geschrokken door plotse vertrek Ploumen

Ik zei dus...plotse verdwijnens... van bekende mensen...heeft vaak te maken met
een crimineel gedrag vertoont gedane...bv Ze waren (ontdekt)...aan de snuif...of (ontdekt) bezopen dronken of
maakten (ontdekt) verkeer fouten of dealden (ontdekt) met drugs ed dingen meer...(Of steelden in een winkel...etc. )
als ze nou snel van het Pidium verdwijnen... blijft het zwijgen...
Zelfs de Fractieleden wisten er niks van...
(Met dat plotse verdwijnen???)...(Wat zou ze uitgespookt hebben...die Mw Plmmm???)
(Ze kunnen natuurlijk ook weer...anties roken gaan preken...dat streelt de vette inkomens van ...eh enne van eh...en ook van eh...dan
mogen ze vaak toch blijven...en worden dan veel geprezen... en ook via de Media ...erg bekend...maar eh
zoiets (corrups) lukt lang niet altijd...(Niet elke beslisser is corrupt nl!)

Maar misschien
heeft het daar
helemaal niks mee van doen zelfs...maar toch...het geeft te denken...
PvdA-fractie verrast en geschrokken door ...plotse... vertrek Ploumen

Nou ja...
zo kan je... het ook zien...zei ik tegen die persoon...ipv haar klakkeloos ...mee te roemen... om haar zelf refelectie plots ...via de pers...)

Dus ik zei verder
Ik heb helemaal niks... met de PvdA...ze zoeken het maar... mooi zelf uit...

(Wedden...en... dan lulkullen ze weer...(vanuit eigen gelederen) over hun meest Prominenten...of die het van haar over gaan nemen...net
als voor haar toen...

Ze snappen niks...want...Dankzij die paar ...zijn ze nog wat...op EU schaal en op Schaal in Nederland zelf...
net als toen...zullen
die ...er niet in trappen gaan...om in die PvdA staf shit... te gaan zitten...en er ook... mee ...af te gaan...

(Nou ja sumier... denk ik er ...zo over...)

(Schreef ik... toen ook al...en dat kwam ook... net zo uit...ze trapten er ...niet in...die paar ...en...ze zijn
(ipv in de grote (PvdA) shit
te verdwijnen)
die paar
nog steeds...
...op EU schaal
en... op Schaal ...in Nederland zelf...aan de Top!)(Die Paar...Aan de Topperde... Top!
(Mooi houden zo)
(Want dankzij hunnie...aan de Top...is die Partij nog wat...niet dat de grote rest...(binnen en buiten die Partij)... het snapt...maar toch...)
(De tip blijft ...voor die paar...net als de vorige keer...Met Eer en Geweten...ook dit keer...trap er dus...niet in) :!:
:roll:

____________________________________________________________________________________________________

PSSSS.
Mijn mening is...als iemand terminaal is...(als iemand er een goed Mens van blijft...of ervan wordt... en er gelukkig ervan wordt etc. dan
moet je
niets meer afraden!
https://www.ad.nl/mezza/de-mond-van-de- ... ~a1be30d5/

:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 17 apr 2022, 21:51

EO

Afbeelding

Ik wens je een heel fijn weekend en natuurlijk HELE FIJNE en GEZELLIGE PAASDAGEN !!!!!!
Geniet ervan, het is zo weer voorbij. Groetjes en Knuf van Ans. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 apr 2022, 07:29

Onderwijs :)

Afbeelding

Ik las dit...
Psychiater Fedia Jacobs leerde: als we doden zien, gaan we zelf een beetje dood.
https://www.trouw.nl/binnenland/psychia ... ~b1057084/

Ik heb best... veel overleden Mensen gezien... in mijn Beroepsleven en ook enkelen prive...maar ik
had die ervaring er niet mee...wel dat het me vervreemde van het leven...dat zo onheilspellend kan zijn...leek
door niets voor uitleg...vatbaar te zijn...Het vervreemde van het leven... en ...het vervreemde van de dood...is
een niet uit te leggen ervaring...alleen dat je er wel...middenin staat...
en
op dat punt...bereikt...kan je ...als Mens... God ontmoeten...

(En wel via
die Middenlinie ...op ...De Getallenlijn van Het Zijn...)
Dat kan gaan...sneller dan het licht...(Alleen... je Ziel... kan sneller dan ...Het Licht...gaan...)
(Op stap gaan... met je eigen Ziel...is dat in feite...)
(Zou die Psychiater... dan toch gelijk hebben...toch een beetje dood gaan?)

God ontmoeten? Hoe dan...vroeg iemand me...die ik... hardop voorlas...wat ik... aan het typen was...

Maar zelfs dat...kan ik mondeling niet zeggen...niet uitleggen...(Dan maar met ...de type-oefening... van de Dag)
Ik schreef jullie welis...Alles wat is.is Wiskunde...
Zo ook...De Getallenlijn...van Het Zijn...

(Zou die Psychiater... dan toch gelijk hebben...toch een beetje dood gaan?)

Als ons denkens... het niet meer kunnen bevatten...stopt het in feite...
Veel Mensen geraken dan... in shock...maar anderen geraken...vanaf dat...punt moment...Geestelijk Verlicht...

(De ene... een beetje...De andere meer... en weer anderen... erg veel meer ...en was men al... Geestverlicht...dan komt
er 1 of meer ...of veel... treden (In De Geest Verlichting) ...)
erbij...

Een beetje dood gaan...kan dus best... interessant zijn...dus (zonder denkwerk... toch)...alleen
ervaren gaan... en goed blijven opletten...wat er gebeurt...

Misschien... ligt het aan ...de opvoedings- Cultuur... en wel ...of geen Godsdienst... en zowel... welke...hoe dat uitpakt...
(Met ...De route naar... de Geest Verlichte weg... ahw)
Maar ook ...hoe open en ruim denkend...sta jezelf ...in de Wereld...naar al de dingen toe...
Want daar komt het mi wel een beetje...op neer...

Met wat je... Dan..getoond wordt...(maw... Hoe groot...is je...Dan...)(Hoe groot is ahw... Je Ziel...in De Dan
Anders gezegd...Hoe groot is...de... Dan...in je Ziel!)
Want daar komt het mi wel een beetje...op neer...

Zou het om... Judo of Karate ed...gaan...welke Kleur...heeft...je bereikte...Band...(in de...Dan...)
Want daar komt het mi wel een beetje...op neer...
Niet alleen met ...een beetje dood gaan...ook met ...echt dood gaan!
welke Kleur...heeft...je bereikte...Band...(in de...Dan...)

(Elke kleur van de ...Dan...heeft een bepaalde... Intelligentie en Opleidings niveau...(Ook dat nog...)met
teveel om op te noemen...ook dat nog...
Anders gezegd...Hoe groot is...de... Dan...in je Ziel!)
Want daar... komt het mi... wel een beetje...op neer...)

Maar ook ...die reis...via... De Getallenlijn van Het Zijn...doet je...Dan...Vergroten...Verbreden... en Verdiepen...en
Verhogen...
(In je Ziel!)
Want daar ...komt het mi... wel een beetje...op neer...)

(Het typen is ...een heel gedoe...voor mij en het kost tijd)...maar op die reis...gaat alles zo snel...en het mist...de tijd...

Een reis ...naar De Geestelijke Verlichting...lijkende van uren...kan in enkele seconden ...gebeurd zijn...

Een beetje dood gaan...kan dus best... interessant zijn...dus (zonder denkwerk... toch)...alleen
ervaren gaan... en goed blijven opletten...wat er gebeurt...(let wel zonder 1 beweging te maken zelf!)

Een niet denkend hersenstelsel...zet ahw...de tijd stil...zo gauw je weer beweegt... begint de tijd... in jezelf weer...
Wat blijkt...
Een reis ...naar De Geestelijke Verlichting...lijkende van uren...kan in enkele seconden ...gebeurd zijn...

Vervreemd zijn... van het Leven ...en... vervreemd zijn... van de dood...daar zit een (soort van) Midden stip ...in...
Dat is... het beginsel...op de Getallenlijn...van ...Het Zijn...
Dat heeft... 14 Midden...stippen...(ook wel punten)

Daar kan een Mens...een heel leven mee bezig zijn...zoekende naar ...de Waarheid...Maar de Waarheid...moet je in... Het Midden... zoeken...
(Dat kan ...(met je...Dan...) ahw...ook binnen een paar seconden gevonden!

(Stel je staat...zo die Psychiater het zegt...
bij het Zien...van een Overledene...Ik las dit...
Psychiater Fedia Jacobs leerde: als we doden zien, gaan we zelf een beetje dood.
Maar mi.
Al die dingen... denk je... op zo'n moment niet...Het denken... staat dan nl stil...alleen de ...exacte Hier en Nu...Ervaring
is er alleen dan... nl...(Maar met de uitleg... er over typende
is weer ...een andere zaak! Dat kost denkwerk en... kost tijd...)

Oke ...op die Middenlinie van ...De Getallenlijn van ...Het Zijn...Is er een... Alfa en Omega ...gaande...

(Mijn tip is...blijf op de Middenlinie...laat je niet afleiden dan...want de meeste Mensen...blijven al
hangen bij Hoofdfactor 1 (1.1) 1

Is ook niks mis mee...maar om ...De Waarheid ...moet je veel hoger ervoor zijn...maar hoe hoog is je ...Dan...is
altijd nog de vraag...

Die reis...via... De Getallenlijn van Het Zijn...doet je...Dan...Vergroten...Verbreden... en Verdiepen...en
Verhogen...
(In je Ziel!)
Want daar ...komt het mi... wel een beetje...op neer...)

Goed oke...Geest Verlichting... kan ahw... per tredes gaan...of en ene gaan...
(Misschien...Ervaar je ...bij een volgende Overledene
tigs in de tigs meer...Stel je staat...zo die Psychiater het zegt...
bij het Zien...van een Overledene...Ik las dit...
Psychiater Fedia Jacobs leerde: als we doden zien, gaan we zelf een beetje dood.)

De volgende trede is... Hoofdfactor 2 (2.2) 2
Ik ga ze niet allemaal typen nu...maar er zijn... Verticaal...Op de Getallenlijn van
Het zijn...14 Hoofdfactoren...tm...14(14.14)14

Ook hier is ...de afleiding erg groot...Komt men al zo hoog...dan blijven de meesten ervoor staan...
Is ook helemaal niks mis mee...
Maar om ...God zelf ...te ontmoeten ...moet je er...Doorheen...
..(14)
(14.14)
Niemand komt ...tot De Vader...Dan door Mij...

Kijk nu begint het... Vroom te worden...en wel typisch iets ...lijkende...op ...Het Christelijke Geloof...
(Maar omdat...De Jezus van N...ook een Jood is...geldt hetzelfde voor ...Het Joodse Geloof)
Om ...God zelf ...te ontmoeten ...moet je er... doorheen...

..God
..(14)
(14.14)
De Christus
Niemand komt ...tot De Vader...Dan... door Mij...

Je hoeft er dus... niet ...doorheen...maar het mag ...en... het kan...en wat ...Kan Kan Kan Kan... alleen!

Ik las dit...
Psychiater Fedia Jacobs leerde: als we doden zien, gaan we zelf een beetje dood.
Mooie tip (Voor de Psychiater bd)
(voor De Leer ende Vermaak) voor hem...is
dat ...de tip is...Het Denkwerk ...Dan...is... te laten ...is...
want... aan zo'n ene zin...hebben we weinig ...tot niks aan...als we doden zien, gaan we zelf een beetje dood.

Hoe dat ook zij...De meeste Joden... hebben niks ...met De Jezus van N...maar de tip staat!
Om ...God zelf ...te ontmoeten ...moet je er... Doorheen...

..God
..(14)
(14.14)
De Christus
Niemand komt ...tot De Vader...Dan... door Mij...

Mensen met ...een andere Godsdienst...hebben meestal ook niks met De Jezus van N...
Maar op Hoofdfactor 14
zijn ze er... Allemaal...bv als vb...Hoofdfactor 28 ...Ook... De Boeddha...28(28.28)28

Ik legde... alleen...omtrent
Het Ware Middens... ervan uit!
Die is... te vinden op...De Midden linie...op De Getallenlijn...van Het Zijn...

Je hoeft er dus... niet ...doorheen...maar het mag ...en... het kan...en wat ...Kan Kan Kan Kan... alleen!

Van mij
hoeft niemand wat...met dat...maar...
Ik heb ...welis Mensen ontmoet ...die waren vreselijk bang... voor De Dood...Hun Lichaam begaf het...maar hun
denkens... was nog ...niks mis mee zelfs...

(Kan een doorgeef tip zijn...)...Ik zei dan...(als ik wist welk Geloof ze hadden)
Doe U Ogen dicht
en kijk omhoog
en Zoek... De Christus...en die
overleden... heel rustig ...en... heel mooi!

AfbeeldingEen fijne Tweede Paasdag gewenst Knf van LT) (7(7.7)7)14) Kan ook geschreven als (7.7)14) Afbeelding
:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 19 apr 2022, 07:38

Wijsheid

Ik las dit
Hoge Raad oordeelt over wildplas-veroordeling Marco Kroon

Wat een flauwekul zaak zeg, volgens mij, heeft heel Nederland, weleens aan wildplassen gedaan!

Mooie reactie van je met twede Paasdag LT!
Ik wil er altijd, wel meer over lezen.
Maar als alles, wat er is, wiskunde is,, pfff, maar in gewone taal,
kan dat toch ook gedaan?

Ik wens jullie allemaal een goede week toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 apr 2022, 11:10

Idee... :)

(Het Hogere Spirituele...Als dat niet uit zichzelf komt...Kan je een zgn...Inductor...gebruiken...
(Dat het aanslingerd ...in je Geest...)

(Daar zijn ...ontelbare methodes voor...maar de bekenste is wel...Muziek...

https://www.youtube.com/watch?v=ERFBAMCJK_s

De meeste Mensen hebben wel wat met Muziek en/of met Zang...
(Dat wordt niet voor niks in de Kerken ook gebruikt...allemaal om de Geest van de Mensen...aan te slingeren...
als Inductor gebruiken...

In princiepe maakt het niet uit...welke Godsdienst type je bent...of zelfs ...dat niet bent...
Ook maakt het niet uit ...van welk ras je bent of van welke sex geaardheid je bent...leeftijd etc. of welke evt gebreken je hebt...
Laat in jezelf...de start...naar Het Hogere toe...Neutraal zijn...Begin ahw met nul (0)
(Dat is ahw Oordeeloos...Over Wie of Wat en Waar dan ook en ook over jezelf...)

Wil je ...andere Muziek onderwijl...zet dat dan aan...
https://www.youtube.com/watch?v=fcWo1hKHu40

Ik gebruik er ...al typende YouTube voor...zet er van te voren...een rij van... op de Onderbalk...op de PC...
Als je er voor zit... of ligt... of staat...om het Hogere te zoeken...dat is de tip wel...Muziek van het Hogere
tm het Hoogste niveau te zoeken...
Dat kan van alles zijn...
https://www.youtube.com/watch?v=tiE7ePuZ5so
wat kan... halverwege...hoor je toch liever...wat anders...

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

https://www.youtube.com/watch?v=waTzBd5 ... d5lTHQ&t=0

Met deze Muziek...Inmiddels...weet je... eigen Geest wel...waar je... mee bezig bent...

De Getallenlijn van het Zijn...begint met... (0)

Mooi als je je eigen Geest...in de Nulstand... hebt gebracht...
(Je hoeft er dus niet ... dood voor te gaan ...of een bijna doodservaring ed
het kan ook met een
in stilte ruimte...(evt Met Muziek)
Zittende of Liggende of Staande...
Hoe je het noemen wilt... moet je zelf weten...meestal wordt het...Meditatie genoemd...maar dan wel een hele diepe...is
er de bedoeling dan van...Stilte Gebed kan het ook heten...Inkering etc.

Ongeveer 30% van de Mensen is al ...Geest Verlicht...soms meer...soms minder...maar die zullen zulks... makkelijker af gaan en
sneller erin komen ahw.

Voor nieuwelingen... op dat pad...is de tip...ga eerst... met mooie Muziek...alleen trachten ...in de (0) te komen...meer niet...
...Oordeeloos dus...
(Dat houdt het ...kwekkende gedoe ...van je eigen denkens ...wel gestopt...)

Shalom...De Getallenlijn van het Zijn...begint met... (0)
Ga nou niet denken...Vrede zij met U en met ons...want dan ...is je denkens er weer...
ga alleen
ervaren...als je zoals ik...onderwijl dat je ...je vingers op de type machine zet...staat er dus opeens...Shalom...

(Oude rotten... in die materie...kunnen er dus ...veel meer mee...dan alleen stil zitten...ook onderwijk
Typen of Schrijven of Tekenen of Schilderen ed.
Alle Hand ...knutselwerken...onderwijl doen...of alleen lopen...ergens...Of gewoon ergens Zijn ...

(Zie je wel...
je hoeft er... niet perse... voor dood te gaan...om al...op dat Pad...te Verschijnen...

Moeilijk blijft het wel vaak...om... in de (0) stand...te blijven...
(Geluiden van buiten...de CD is afgelopen plots...de volgende op YouTube begint met een reclame...de mobiel of telefoon gaat etc.)

Begin opnieuw...
https://www.youtube.com/watch?v=E5BGca0zLoI

Shalom

Nu stop ik er even mee...
Want uitleggen... is wat anders...dan in je eentje... de dingen ervaren...

Ik was een klein Kind in de Wieg...nog maar...toen ik het woord...Shalom hoorde...
(Vele decennia's later ...hoorde ik pas...dat mijn Moeder...2 Joodse onderduikers had...in huis...
Hun groet staat me nog bij...
(Ze leven ...allang niet meer...maar hun groet...nog wel!)

(Als je...op de Middenlinie van ...De Getallenlijn ...van ...Het Zijn...komt...daar bevinden zich... ook alle Hiernamaalsen nl.)

Zover ik me kan herinneren...word ik begroet...met Shalom...Dan weet ik...Ik ben... op het juiste... op het Goede Pad...

(Het valt niet mee...om denkloos te blijven...gewoon is...beleefd is...terug te groeten...Hallo Jullie ook Vrede...
dus.... dan kan je ...weer opnieuw beginnen...)

https://www.youtube.com/watch?v=weFJHtcxJt0

Shalom...De Getallenlijn van het Zijn...begint met... (0)

Nou dat dus...
Gewoon
met zelf uitgekozen... Muziek of zang...in de (0) trachten ...te oefenen...te komen...

Oude rotten erin... kunnen ...dat... meteen weer...(maar met uitleg (afleiding) erbij ...is een andere zaak!)

https://www.youtube.com/watch?v=iUohO2MSot8
Fijne Dinsdag Knf van LT) :roll:

**********************************************************************************************************************
PS.
Schreef ik wel vaker...die Waterhoofden...(Met niks mag...ook geen Sigaar)
Denken te vaak...niet door...
en te vaak...lijken hun geheugen ook niet zo optimaal meer...
en wat te zeggen over het associeren...nog goed te kunnen?

Want na de les...uit de USA...Met Mrs Clinton...weten we toch allemaal nog wel...Vakbeedigde Beroepen
moeten ...al de dingen over hun werk...niet op de Prive e-mail adres zetten...

(Er schijn iets Wettelijks ingeslopen (in de tijd)ten op zichte van...Lands Beslissers ...der dingen...
dat er... Onderzoeks Journalisten...((tm als stalkers aan toe?)))oa....op je (werk) e-mail adres ...moet kunnen komen...omtrent
bepaalde Beroeps Vak Onderwerpen...)Na een zware werkdag...komen buiten en hup...een microfoon voor hun neus..en dan een volgende etc.
en als ze in de Tweede Kamer doen...of die uitspraken (na zware tijden en vermoeide dagen)...hetzelfde gelden als in de Tweede Kamer...Waar gaat het dan nog over...

maw Men kan weten... in die Beroepen...dat het op een Dag...boven water komt...
(Vak Fouten en Missers en Niksdoenerijen en ook ...dat!)

Nu nog
een Onderzoeks Journalist...die Onderzoekt...of ze ergens mee...ver bovenuit staken..(Want dat komt niet boven tafel
of zowel...dat
sneeuwt snel onder nl!) via een andere Onderzoeker...
dus de tip blijft...Onderzoek...Met onderwijl...(Die Onderzoekingen...met een bakkie Koffie en een Sigaar of Sigaretje erbij...)want
elk Mens maakt fouten...ook Onderzoeks Journalisten! (Zo is het... in het algemeen...vkgs De Wet...geldt ook voor Journalisten...dat
Stalken ....verboden is!)(En dat zie je ze vaak... tot in den treure ...doen...)!(Agressie tegen Journalisten gekomen komt ergens vandaan nl.)

Ik dacht te menen dat ...de Tweede Kamer... het Kabinet controleert en er zelfs Commissies voor heeft...
Waarom dan ook Onderzoeks Journalisten?
Het lijkt de Doden Mars wel...
BIj het Kabinet werken...
1 stap vooruit werken ...en 2 a 3 stappen terug...via Kamer vragen en via Kamer Debatten en hebben we dat gehad...dan komt het
Onderzoek via Journalisten er weer aan...en dat geeft dan weer Kamer Debatten...
alsmaar terug naar af is dat...onderwijl moet er tussendoor Hier en NU geregeerd worden...en ook daarover dito...
Het lijkt de Doden Mars wel...
BIj het Kabinet werken...
1 stap vooruit werken ...en 2 a 3 stappen terug...

Ik meende dat
Onderzoeks Journalisten en bepaalde Studenten ed....overal in mocht neuzelen
als ze er een Boek over schrijven...of een Scriptie ed. en dat is niet gelijktijdig...met
de Hier en NU Onderwerpen...naar tig tijd later...

:roll:

************************************************************************************

Ik zat vandaag een poosje ...Politiek op TV te kijken...
Vragen uurtje in de Tweede Kamer...
Terwijl U op uw handen zit en niks doet
later ...dezelfde...terwijl u achteroverleunt en niks doet...
Tegen iemand die nog maar net komt kijken in het Kabinet...en
zich waarschijnlijk nog gigatisch aan het inlezen bezig is...over die 1000 plus 1
Onderwerpen...en Wie en Wat en Waar...en een niet normaal gedrag op zich af krijgt...
Ik denk...
Er zijn leukere banen!

Iets anders...Nederland heeft...ok meem 15 Russische Spionnen weg gestuurd...maar
ik dacht...wat valt er in hemelsnaam in Nederland nog te bespioneren...sinds eh
alles moet Transparant...en elke Waterzuiptafel over alles en nog wat kletst...
Echt eng vond ik...
Dan komt er weer zo'n Journalist op TV...en vertelt welke type zware
Mililtaire voertuigen ed naar de Oekraiene gaat...pas nog wed er... een vliegtuig vol mee
neer geschoten...het komt ergens aan nl.
ik dacht...wat valt er in hemelsnaam ...in Nederland nog te bespioneren...sinds eh
alles moet Transparant...en wel...alles is ...op TV! Dan komt er weer zo'n Journalist op TV...en
vertelt dat er zware
Mililtaire voertuigen ed naar de Oekraiene gaat...het is even wachten...(voor de tegen partij)
maar daar komt het vliegtuig aan...pas nog... werd er... een vliegtuig met volle bak... ermee
neer geschoten...het komt ergens aan nl.
ik dacht...wat valt er in hemelsnaam in Nederland nog te bespioneren...sinds eh
alles moet Transparant...

*****************************************************************************************************************

Van de Woning Stichting weer een bericht...dat wordt 50 euro meer per maand betalen
en dat krijgen de Bejaarden alsmaar weer...die al 12 jaar of meer geen Index verhoging hebben
gehad bij hun pensioen...
Inmiddels nog geen Compensatie gezien...(over die 12 jaar niet ) en Ook niet over... de hoge brandstof prijzen...

In de meeste gevallen zijn het de Vrouwen...die er de klos van gemaakt worden...70% kans of meer
Vrouwen overleven hun man nl.

Dus samen hebben ze wat gehuurd...naar beide inkomens...ondertussen wordt de Man ziek en WAO'er
en er gaat 30% van zijn inkomen af...als die overlijdt...gaat er nog is 30% af...
en
Zij zit ervoor dan... in een te duur huis of flat...De huur gaat naar inkomen...(van dat toen dus!)...maar wordt die lager
dat inkomen...dan verlagen ze er naveant de huur niet voor...Zo van ...Gaat u maar verhuizen dan...
Ook dat gaat niet...er zijn geen genoeg Senioren flatjes...en dan ook dat nog...ja maar... u zit net boven de
huur grens...voor een Sociale woning...dus heeft verhuizen geen zin...U komt dan in het
zelfde type flatje...in de hetende Vrije sector...
12 jaar...om en nabij... x30 euro tm x 50 euro per maand...meer te betalen...werd dat...als je het goed bekijkt...heeft iemand
met een laag inkomen per maand... meer over...wgs de huur is de helft lager...en die krijgt Huursubsidie en toeslagen...

Meer Inkomen (wilt Links altijd zo graag)
voor de lage inkomens ...Ook dat is heel erg link...want dan vermindert ...hun huursubsidie en vermindert de toeslagen...
dus die schieten ...er dan...geen ene bal mee op!

Dus meer omtrent ...aan de Lage Middeninkomens denken...is ook welis wat...
als je het goed bekijkt...heeft iemand
met een laag (zeg uitkering) inkomen per maand... meer over...wgs die krijgt Huursubsidie en toeslagen...

Maar na al die Corona zaken... en steeds duurdere vaste lasten...en met die hoge energie kosten
en al die jaren... geen Koopkracht (gestolen) Index...had ik toch welis... Compensatie verwacht...voor de Lager Midden inkomens
Gepensioneerden...
Of op z'n minst is geen huurverhoging is!
Zo dat staat!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 apr 2022, 13:26

Deelstaat... :)

(Ik zat net even te denken ...over die Franse Presidents Verkiezing...
Tussen Macton en Le Pen...
Vaak deed ik met zulks wel een voorspelling...
Voorspelde Trump en niet Clinton...toen...en de keer erop...
Het verlies voor Trump zat er al te dik in op de winst voor Biden...
Ik bedoel...soms kan iedereen ...er al wel ...op voorspellen...
Maar dit keer
is het echt spannender ...tussen Macron en Le Pen...

Le Pen heet extremistisch Rechts...populistisch...om allerlei uitspraken...
Maar ik vraag me af
hoe extremistisch is het...en niks populistisch...als het beleid van Macron is
dat de Rijken worden steeds rijker...en de rest gaat massaal richting de armoedes in...

Extremistische
Filosofische uitspraken ahw...van de ene
en Extremistisch met de portemonaie van een groot deel van
het Volk...
Ik las in de jaren kozen veel arbeiders voor Le Pen...
maar ze won het toch niet in de jaren...mi dat logt dan weer aan het feit...dat de
meeste Migranten...arbeiders zijn...en als die wat snappen...(in de voor hen nieuwe taal)
stemmen die niet op Le Pen...

Kortom... het Touwtrekken begint...tussen Macron en Le Pen...(as Zaterdag meen ik)

Ze zullen elk ...op hun manier wel met veel... hun gelijk hebben...een land dat zo massaal
de armoedes in zakt...is ook niet mooi...
Het probleem is eigenlijk...met wat ze zeggen...klinkt vaak best heel logisch...of juist erg
onlogisch...

Macron zei pas...
voor Compensatie is geen geld voor...Le Pen wilt dat ...juist wel geven... aan de lage en lage Midden
inkomens groepen...en ook veel meer loon ...en meer pensioen...voor die zelfde groepen...

Misschien moet je er de hogere wiskunde bij halen om te berekenen...hoeveel Migranten...zijn
er in die arme Franse Arbeiders groepen...en in de Franse Lage Midden inkomens groepen...
uitgaande dat 80% of meer van die...niet op Le Pen... zullen gaan stemmen...

maw Hoe zwart zijn de arme wijken???

Kiezen die voor meer geld... of houden die zich vast...aan hun princiepes...(De kans is het grootst
mi dan... dat... Moslims en Joden ook...eerder voor de eigen princiepes... zullen blijven opkomen...
Maar ook (om er wat te noemen)
de Beroepsgroepen als...Advocatuur...Notarissen...Leger ...Politie...en Gemeente en Provincie en Staats...Ambtenaren...
en Zorg Personeel ...en Leraren
(Niet allemaal... maar ...de meesten!)

Ik ga niet alles uitleggen hoor...dan ben ik nog... een hele tijd aan het typen...(mijn denkens gaan tig in
de tigs sneller nl)

Landelijk gezien...hoevelen zijn er ...nog steeds ...of alweer voor de NAVO...en hoevelen vielen er voor af...sinds
eh...en dito voor de EU...Landelijk gezien...hoevelen zijn er nog steeds... of alweer voor de EU...en hoevelen vielen
er voor af...sinds
eh...

Mijn type van voorspellen... komt niet zomaar aanwaaien nl.(Maar...mijn denkens... gaan tig in
de tigs sneller onderwijl ...nl)
(Ik schreef welis...Alles wat Is.Is wiskunde...) Dus ook het berekenen van de stand (over van alles en nog wat)
in een land...

Ik las net...
een Kranten Koptekst...De Fransen... Geloven nergens meer in...

De club van Macron...wilt ze ...de Kerken wel weer in...(las ik ook is)...maar die Kerken
lopen steeds leger er ...op
de Migranten na...(En Vakantiegangers na)

Mooi gevuld ...dat...met Migranten...met ook ...de Franse Nationaliteit... is dus... ook wat...
Met ...De Godsdiensten daar...

(Ik denk welis...zo heimelijk...) (het zit gewoon in onze Genen...)
Als het er op aan komt...stammen we allemaal...van Migranten af...
maar dat weten ...erg veel Mensen niet... of niet meer) Dat ...niet weten ...kan in het voordeel van
Le pen zijn...maar
met onze ...diepste Zielenroeselen...tm in het stemhokje...Ik denk ...Plots...dat Macron... het wint!
(Met een kleine meerderheid...)

Nou ja ...zo gaat het dan... met mij...het slaat... (Heel fijn voor mij) alle berekeningen en wiskunde ...plots
over...Door
even...in de Zielenroerselen ...van het Franse Volk... te kijken...

(Maar hun pech blijft...dat ze er ...niet veel rijker... door zullen worden...als ze op Macron Stemmen...maar
wat op... Le Pen dan stemde...moet ook maar afwachten...hoe dat uit pakt omtrent...achteraf...Ik meen me te herinneren...dat Le Pen
nogal voor Poetin is...voor Rusland is...en daar kan je ...in deze tijd...ook al niet... mee aan komen...beter ...van niet!

Een Kranten Koptekst...De Fransen... Geloven nergens meer in...

Misschien is dat... het meest trieste... van het Franse verhaal...
dat na de Verkiezing... dat...echt niet opeens ...overal...over zal zijn!

Niet zijn ...voor die ene en niet zijn...voor die andere...Dus velen zullen ...niet eens stemmen gaan...

als ze
allebeide de Kandidaten...barsten van... de Extremismes...als het om de Burgerij ...om het Volk...zelf gaat...

(De ene ...wilt ze liever ...het land niet in... en de andere ...houdt ze massaal arm...) Want daar komt het toch op neer...

Extremistische
Filosofische uitspraken ahw...van de ene
en Extremistisch ...met de portemonaie ...van een groot deel van
het Volk...maw...via de andere...

Hoe Extremistisch is het...en niks populistisch...als het beleid van Macron is
dat de Rijken... worden steeds rijker...en de rest... gaat massaal richting ...de armoedes in...en nog erger
ze houden ...die erin...die er al (in getruct)...er al... in zitten!

Een Kranten Koptekst...De Fransen... Geloven nergens meer in...

Misschien is dat... het meest trieste... aan het Franse verhaal...
Zo missen (met veel en veel te velen)
The Franse Dream ahw)

Ze...Geloven nergens meer in...en dat zal...na de Verkiezing... echt niet opeens ...over zijn!
(Hoewel...(Van Gen ed)
van zielenroerselen...niks dan goeds...)

(Ik kan het... mis hebben ...met mijn voorspelling...maar 99% kans... van niet!)

(Met die Presidenten en Premiers Verkiezingen ...denk ik vaak...Niemand is volmaakt...dus
(Na decennia's erop voorspeld...(vaak alleen voor mezelf gedaan)...soms op
het Forum gedaan)...Maar...die 1%... is er nog steeds...dus...Die kans zit er ...ook altijd
nog in...zoiets als...wanneer...klopt mijn ...Voorspelling erop...niet?)

Kortom... zelfs ik ...hou het ...lekker spannend...ook voor... mezelf! Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 apr 2022, 13:20

Staatsgebouw... :)

(Over het Wildplassen...

Op deze Bladzijde ...vind je m'n antwoord wel... Ans...
viewtopic.php?f=100010&t=40&start=2715

Ik vind... waar het echt niet mag... en niet kan...is een vermaning tm desnoods
hoogstens... een boete... op z'n plaats...maar
in de rest...van de vrije wereld...is het weer helemaal overdreven...waar niks mag...

Waar niks mag...doet me denken aan... een (Communistisch) Stasie land ... waar iedereen
iedereen ...in
de gaten houdt ...en ...elkaar overal mee...verraad!

Ik vind...Op de bepaalde plaatjes... van die plassende Mensen...op die Bladzijden...is volkomen niks
mis mee...

Maar zo gauw je ...tegen een huis of gebouw... in trappenhuizen...of winkel of Kerk ed ...
of op gevaarlijke plekken... aan plast...dan
is er... van alles ...mis mee!

De Sint...op die bladzijde... gaat er dus echt...helemaak de mist...mee in!

De man bij de Treinrails...lijkt me super gevaarlijk...aan het doen zijn...
De man bij de brievenbus...staat teveel
in het openbaar ermee....had beter ...wat door kunnen lopen...de struiken in...
De jonge man
die tegen een muur... van wat dan ook aan plast ...is ook fout bezig...evenals de wachtende...die er
niks van zegt!

Tegen welke muur dan ook ...aan plassen...hoort bij dit rijtje...
zo gauw je ...tegen een huis... of gebouw... in trappenhuizen...of winkel ..of Kerk ed ...
of op gevaarlijke plekken... aan plast...dan
is er... van alles ...mis mee!

Maar...Een Kind ...een plasje... in het openbaar...in de goot ...te laten doen
is ook niks mis mee...

Nog een vb.
Bekijk ermee...in een Stad of in een Dorp...
de routes...van Honden uitlaters...mi... is er ook
niks mis mee...waar
dan ook...in het land...als
een peuter of kleuter ...of jonge Kinderen... in het algemeen...ook daar...nodig moet...
daar...is
niks mis mee!
Maar
zo gauw ...wie dan ook...tegen een huis of gebouw... in trappenhuizen...of winkel of Kerk ed ...
of op gevaarlijke plekken... aan plast...dan
is er... van alles ...mis mee en dat... geldt ook...voor de aangelijnde...Honden!

Nou ja ...zo ongeveer...denk ik... er over!

Gr van LT) :roll:

__________________________________________________________________________

https://www.youtube.com/watch?v=E5BGca0zLoI

Ik ben er ...nog niet echt achter...of een ...Geest Verlichting...ook maar enige nut heeft...als
Mens Zijnde...op Aarde...
en/of daarmee bezig te zijn...
Ik was er ...niet mee bezig...wist er zelfs...nog helemaal niks over...het kwam me gewoon aanwaaien ahw.

Niet dat het altijd zo werkt...maar bepaalde... Shocks en bepaalde Trauma's...kan het ook...in de Geest...doen aanslingeren...
evenals
de Hogere Cultuur...van Landen...

Denkende aan die Oorlog...Zo zat ik net te denken...
zou die Poetin ...daar nog welis... aan denken...

Dat die bezig is...alle hoge cultuur...te verkloten...ook en vooral ...van zijn eigen land...met zijn
bezigheid...dan
brokkelt dat...hoge cultuur ...van de wereld af...

Kijk hoe onschuldigen ook nij de Top Sport...er de dupes van kunnen worden gemaakt...

BELGRADO (ANP/RTR) - Novak Djokovic heeft geen begrip voor het besluit van Wimbledon om tennissers uit Rusland en Belarus te verbieden mee te doen aan het grandslamtoernooi. De nummer 1 van de wereld noemt het een "gek" besluit van de Britse organisatie om tennissers uit die landen te weren vanwege de oorlog in Oekraïne. "Als politiek en sport met elkaar vermengen, is dat niet goed", zegt de Servische tennisser.

(Ben ik het wel mee eens...met Novak Djokovic...(wat mij betreft...Mits het over Onschuldigen gaat...vooral ...als het om
individuele ...top Sporters
ea Top Cultuur Toppers ed gaat!) :!:
mi.
De afbraak... van De...Een ...Het ...Hoge Cultuur...is dan maar zo...gemaakt...op de Wereld...
zoals het nu toe gaat...als in dat Wimbledon :!:
vb.
Kan de Wereld
nog verder afzakken... door bij Paralympics...(volkomen onschuldige Mensen)...de Russchische Paralympics Ploegen ...eruit te zetten :?: :!:

https://www.youtube.com/watch?v=OLsSan9koAU

https://www.youtube.com/watch?v=pgeAAvkWLLc

https://www.youtube.com/watch?v=d58MNMsZlN0

Jullie wens ik een fijne Donderdag toe Knf. van LT) :roll:

______________________________________________________

PS.
Ik las dit...
Sigrid Kaag is het allemaal vergeten en is haar telefoon kwijt
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... 84b7c758a6
mi Is dat het Probleem van deze tijd...Die Waterhoofden...met niks mag...hun geheugen ...gaat het ...zo vroeg al ...erbij laten...

(Gaat het over ...Het (Getrouwde)...Meisje van Meneer...)Sigrid Kaag
Tip voor haar is...
(Beter is ...meteen te bekennen... dat je... in die dagen...een Trut van de Nikserigheid was...voor het Slachtoffer ...in kwestie...)

Want
Ze Vergeten ze welis...het Probleem van deze tijd...Die Waterhoofden...met niks mag...hun geheugen ...gaat het ...zo vroeg al ...erbij laten...
Als het er ...echt...op aan komt...(in deze tijd)...
(oa desnoods...via De Rechtelijke Macht)...In Princiepe valt
van elke mobiel...in deze moderne tijd...ook van verloren mobieltjes...bij Providers...het vergeten geheugen...terug te halen...) :!:
:roll:

_______________________________________________
Over knotse gekke Verachteliiking gesproken...
vind ik dit artikel ook...
https://www.tijdschrift.nl/artikelen/on ... _source=ad

:roll:
_____________________________________________________________________________________________________________

Ik zag op TV laatst ...een Middelbare leeftijd man...die een bijstands uitkering heeft...dat is per maand...1000 euro

Hij is 24 uurs Mantelzorger ...voor zijn 2 oude ouders ...die met zware gebreken...

Als ...die 2 Mensen ...in een Verzorgings of Verpleeghuis waren gekomen...had het de Maatschappij....ontzettend veel meer gekost
dan die 1000 euro per maand...

Nou ja... het is maar een Weet...
om te onthouden ook! (Dat veel Mensen ...met een uitkering...(via Vrijwilligers werk en via Mantelzorg of via zichzelf vaak al...)
een soort van...Grote... Nationale Besparing...met zich...mee dragen...) :!:

https://www.youtube.com/watch?v=DmM4i7r ... A&index=17

https://www.youtube.com/watch?v=HJdYp0ohVog

:roll:
____________________________________________
Ik las laat...net dit...

BERICHT UIT MOSKOU
‘Het maakt me boos dat Poetin de Russische taal van mijn favoriete schrijvers bezoedelt’

(Er zijn er dus meer...ook iemand in Moskou...die vindt... dat Poetin ...de Hoge Cultuur... afbreekt en naar beneden haalt...) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 21 apr 2022, 23:43

Gebouw

Ha ha ha, Een trut van de nikserigheid, misschien past dat precies erbij!
Ze mogen het slachtoffer, wel schadevergoeding betalen, bij dat d66, maar wat ik niet snap,
als je als baas, van zoiets hoort, wil je ze toch zelf spreken, dader en slachtoffer, maar
ze doen helemaal niets ermee?

Ik las ook dit
‘Onze koning is simpelweg geen sympathieke vent’
Ik denk, dat we juist, een hele sympathieke koning hebben, die het weleens, te druk zal hebben,
en net als iedereen, ze dag weleens, niet zal hebben.

Mooie muziek, beluister je LT, tijdens je typeoefeningen.
Ik begrijp eruit, dat je nog steeds tracht, uit te zoeken, welk nut, een verlichte geest is ,
en dat zoveel mensen, ermee bezig zijn, om dat ook te bereiken.
Je schreef laatst, dat je, in de kerken mist, het aanslingeren er voor, om spiritueel bezig te zijn,
het is te saai geworden, slaap verwekkend,. Je was het er, ook niet mee eens, dat ze in Nederland,
alle latijn, uit die roomse kerkdiensten, hebben gehaald, ipv er toch wat van, erin te laten.
Volgens jou, verbond, die ene gezamelijke taal, de kerkmensen, overal op de wereld, en ook dat
is eruit gehaald.
In die protestantse kerken, zijn ze het gezamelijke zingen eruit gaan halen, en
nu lijkt het, of er een paar maar, leuk er aan hebben, met optredens, maar de sjeu is eruit gehaald,
schreef je laatst. Kerken lopen leeg, als de sjeu eruit is gehaald, schreef je en daarmee ook
de aanslingers momenten, voor het spiritueel beleven, is eruit gehaald.

Laatst schreef je, over de protestantse kerken, dat je er kennis, van de hogere Nederlandse taal,
ervoor moet hebben, om het nog te kunnen volgen, sinds ze, alle bekende gezamelijke liederen
eruit hebben gehaald.
Want de kerken, lopen zo massaal leeg, jij schreef er over, dat begon met, een nieuw liedboek.
en ze, alle bekende gezamelijke liederen, eruit hebben gehaald.
Het inspireert, teveel mensen zo, niet meer.

Nou meid, jij vermaakt je wel, met you tube, volgens mij, maakt het jou, helemaal niets uit, van
welke godsdienst, mensen zijn ermee.
Je schreef weleens, ze zijn er daar, allemaal namelijk, in dat eeuwige hiernamaals, en ook veel,
zonder een godsdienst en zelfs, de huis en erf dieren ooit gehad, zijn ook daar.
Die geestenwereld, in dat hiernamaals, lijkt me best heel interessant. Je schreef op een dag, ontdekt
de wetenschap dat, ze ontdekken alles, ook daarover.

Voorlopig, is het spannend meid, of je voorspelling, uit komt, of die Macron, die verkiezing wint, dat
weten we pas, aanstaande zondag.
Fijn lang weekend en veel succes, met je golf hobbie. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 apr 2022, 14:52

Bouwen... :)

(Ik las...
Kuiken gaat de komende jaren leidinggeven aan de PvdA-fractie.
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... 47c1cd1dce

Dat was natuurlijk een makkie om op te voorspellen...aan de grote ...voorkeurs...percentage verschillen...intern
al bij de PvdA...tussen haar en die Nijboer...

(Soms is het de fout van een nieuwe (waar dan ook mee) dat ze de vorige... gaan na-apen met het beleid...gezien
de laatste Verkiezing...pakte de vorige niet best uit!)

Geen idee of die Partij... er zelf nou echt op vooruit gaat...aan nieuwe leden... buiten die Partij om...en
aan meer percentages bij een volgende Verkiezing...
Dan moet mi...de nieuwe
wel een hele ronde draaien...want met...de laatste Verkiezing...ook met haar... in de Top...en in de Tweede Kamer
van die
Partij...schoot het niet op...dat werd...Procentueeel...meer af ...dan op...
(Zal wel ergens aan liggen!)

_____________________________________________________________________________

Ik las het Kabinet doet niks voor Obesitas...

Daar dacht ik over na...
Want hoe vaak...heb ik op ook ons vorige Forum en ook op deze... het niet gehad...over te dikke Mensen ...Jong Middelbaar en Oud...

Ik schreef oa...In mijn Jeugd was niemand te dik...op misschien 1 of een paar na...naar die hadden een speciale
ziekte...waardoor die dik waren en dik bleven...

Ik onze wijk ...hadden we vroeger maar 1 dikke Mevrouw...in de Modewinkels...was tm maat 40 te koop
in lingerie zaken zelfs tm maat 38

Op School hadden we geen dik kind in de klas...
Toch was Jantje van Alles ...een snoepwinkel tegenover de School...menig zakgeld ging daar naar toe...
In vrije tijd...
We aten 3 thuis ...en werd in die dagen (Na WO2)...veel Gekookt Gebakken en Gebraden en Taarten en Cakes gemaakt...
Wij Kinderen gingen vaak...als tussendoortjes... naar de Ijs salon en naar de Frietzaak...even verderop...
We werden er niet dik van...

Er moest dus wat gebeurd zijn...waardoor we in Ons land tm in de Hele EU...veel en steeds meer...dikke Mensen kregen...
iets
slingert het aan...in het lijf...
Misschien niet bij allemaal...of nog niet...maar toch...
In de USA waren die hele dikke Mensen al in beeld te Zien...
(Daar gaven ze ook...de Fast Food er de schuld van)

Bleek dat erg veel... eetbare dieren...volgestopt werden ...Groeihormonen...de dikmakers als
extra groei makers...en tot
overmaat van ramp...er kwam Gemodifiseerd spul in allerlei etens...tm overal in...zelfs
in de opvulmiddelen van Medicijnen!
Zelfs de Dieren werden vol gespoten met Penicilline...
en wij als Mensen...dat allemaal maar... binnen krijgen...


De EU was tegen ...gemodifiseerd in etens...de USA begon te chanteren...als jullie onze producten niet
kopen meer...kopen wij jullie Kaas en Bloemen en jullie Auto Merken ed niet meer...
De EU trapte erin
en voorspellen werd nog makkelijker dan eerst...

Bleek dat erg veel... eetbare dieren...volgestopt werden ...Groeihormonen...de dikmakers als
extra groei makers...en tot
overmaat van ramp...er kwam Gemodifiseerd spul in allerlei etens...tm overal in...zelfs
in de opvulmiddelen van Medicijnen!
Zelfs de Dieren werden vol gespoten met Penicilline...
en wij als Mensen...dat allemaal maar... binnen krijgen...

Veel van die middelen reageren bij Mensen op de Hormonen...
Ik schreef toen best vaak...daar komen een massa's aan diabete Mensen van...van te dikke tm hele dikke Mensen...van
die externe binnen gekomenen...spullerijen...hormonale reacties er van...in het lichaam...
Dat we ook steeds massaler
resistent voor Penicilline werden...werd er ook een ding van...
Van wat we via etens binnen kregen...

(Maar zoals zo vaak...het bracht Economisch zoveel lekker extra op...en dan komt het Dekpatroon...
Dan geven ze de schuld ervan...aan andere zaken...net als tijdens de Asbest ed...het bracht Economisch
zoveel lekker extra op...en dan komt het Dekpatroon...)

Vooral hoe meer handel ...met het verre buitenland...hoe dikker de Mensen in de EU werden...
Het na-apen kwam in swang...en dan komt het Dekpatroon...
Dan geven ze de schuld ervan...aan andere zaken...net als tijdens de Asbest ed...het bracht Economisch
zoveel lekker extra op...en dan komt het Dekpatroon...)
Op het laatst... ging het heten...alles komt ...van het roken!
Dat was nog veel linker...want
de Mensen gingen gestopt massaal aan de onnodige Medicijnen en/of aan de Harddrugs...
het bracht Economisch
zoveel lekker extra op...en dan komt... het Dekpatroon...)
extra inkomsten per geschreven recept... is ook erg mooi...via de anties patronen...
Mensen gingen gestopt ...massaal aan de onnodige Medicijnen en/of aan de Harddrugs...
het bracht Economisch
zoveel lekker extra meer op...en dan komt... het Dekpatroon...)
Op het laatst... ging het heten...alles komt ...van het roken!
(tm
Ze weten niet eens meer...wat ze doen...
Neem Tiff...ze stootte is een teen...(dacht dat het gebroken was)...zij ermee naar Eerste hulp...de Dokter...Rookt U...ja...daar is het van!
U moet ermee stoppen...
De ene flauwe kul na de andere kwam in het land...)

In de USA was er geen geld om de Ambtenaren nog te betalen...er werd een anties roken beleid gevoerd...en in een
mum was er genoeg geld...maar de straten lagen vol...met Harddrugs gebruikers...en zwervers en Daklozen
tm zware Criminaliteiten kwam er...
(Het is een Psychologische truc...als Mensen niks meer mogen...gaan vele aan de Drugs en/of aan de drank...
het gaat goed met de Economie...heet dat... en ze konden de Ambtenaren weer betalen...)
Al ligt de wereld plat
wgs de Corona...tm de Lockdowns...Het heet...Het gaat goed ...met de Economie...

Hoe krijgt men de dealers en de dealertjes...
door een grote groep Mensen in het land...te gaan afknijpen...hoe hard ze ook werken...er blijft tekort aan
geld...huren stijgen ongans ...Met de 1 Verdiener redden de gezinnen het niet meer...met 2 Inkomens wel...hoewel...
alles wat zij verdient...verdwijnt...ook bij de Pensioenen...via premies stijgingen...eigen bijdrages bij bedacht...via de Belastingen en accijnzen en te hoge huurprijzen...
ze moeten het dan toch
met de 1 verdieners inkomen ...het doen...en komen dan te kort...

Hoe krijgt men de dealers en de dealertjes...
door een grote groep Mensen in het land...te gaan afknijpen...hoe hard ze ook werken...er blijft tekort aan
geld...

Met 2 banen werden zelfs 4 banen per gezin...gingen ze het niet eens redden...in de USA...Tijden het Obama Linkse
bewind...kwamen er 20 miljoen meer... aan armoedes Mensen erbij...in de USA!
Ook dat ginge heten...Het gaat goed met de Economie...
De rijken steeds rijker... en de rest... steeds armer...
Vrouwen gingen opeens voor...ze bleken goedkoper dan... de mannen... met het loon!
(En de Vrouwen maar denken...de Emanciapatie proces doet dat...Vrouwen gingen massaal voor...)
hoewel...
alles wat zij verdient...verdwijnt...ook bij de Pensioenen...via premies stijgingen...eigen bijdrages bij bedacht...via de Belastingen en accijnzen en te hoge huurprijzen...
ze moeten het dan toch
met de 1 verdieners inkomen ...het doen...
Hoe krijgt men de dealers en de dealertjes...
door een grote groep Mensen in het land...te gaan afknijpen...hoe hard ze ook werken...er blijft tekort aan
geld...
Het grote proces kwam
als een Boemerang aan...Er moest Bezuinigd worden tm weg bezuinigd worden...
en alles werd duurder gemaakt...
alleen misschien nog...het snel en veel goedkopere fastfood niet...
oa Mac vierde er ook... in de EU ...wel bij...
ondertussen werden jong en oud steeds dikker en dikker...

Let wel...Vroeger dus niet...met onze 3x per dag eten thuis en met onze Jantje van Alles en van onze Patatzaken en
ijssalons ed...
in de wijk...tm maat
40 was in swang...

Er moest Bezuinigd worden ...tm weg bezuinigd worden...
en alles werd duurder gemaakt...
alleen misschien nog...het snel en veel goedkopere fastfood niet...
oa... Mac vierde er ook in de EU wel bij...
ondertussen werden jong en middelbaar en oud steeds dikker en dikker...

Mijn voorspelliing kwam ...vet ...uit...
De diabeten in het land...groeiden en groeiden en groeiden...
(Dat is in feite een hormonale ziekte!)
Maar ook dat werd de vette grote inkomsten...van bepaalde circuitjes...

Niet de oorzaak werd genoemd...maar...
Ze weten niet eens meer...wat ze doen...
Neem Tiff...ze stootte is een teen...(dacht dat het gebroken was)...zij ermee naar Eerste hulp...de Dokter...Rookt U...ja...daar is het van!
U moet ermee stoppen...
(Gehypnotiseerde automatische...na klep patronen...De ene anties flauwe kul... na de andere... kwam in het land...)

Er kwamen Waterhoofden in het land...ze zuipen alleen nog maar water...(wgs Niks mag...ook geen Sigaar etc.)
Waterzuip kletstafels kwamen er...
Die zijn het beste...te gebruiken ...voor het anties beleid...
Niks mag...ook geen Sigaar etc
en een Corona in het land tm alles ligt plat
en dat heet toch...via de Waterhoofden...Het gaat goed met de Economie???

Laats (op TV en in de bladen)...als er veel Bedrijven failliet gaan...dat is goed voor de Economie...
Dan kunnen we dat personeel voor wat anders gebruiken...
Echte Vakmensen heten ze ...maar toch...Zie je wel...ze weten echt niet meer... wat ze zeggen...

vb De NL Bedrijven... 2 Jaren zijn ze ...Ondersteund met geleende Staats steun geld...
en ze dan failliet laten gaan...om zulkse onzin gezegd op TV...
als er veel Bedrijven failliet gaan...dat is goed voor de Economie...
Dan kunnen we dat personeel voor wat anders gebruiken...

Hoe dat ook zij...de ene snuif boot... na de andere komt ons land binnen...en de pillen labs vieren hoogtij...evenals
de Pillenindustrie...
(Met hun anties op TV!)
Maar deze (aan de Waterzuip tafels)...
werd toch echt te gek...
Als er veel Bedrijven failliet gaan...dat is goed voor de Economie...
Dan kunnen we dat personeel voor wat anders gebruiken...

Ik had een loge ...die dag en die las mee...wat ik aan het typen was....Hoezo ben
je het daar niet mee eens?

Ja zeg...Ik ga echt niet mijn hele MBA study gedaan ooit is...uitleggen...maar bedrijven
die failliet gaan...lossen de lening gehad in Corona tijd... aan de Staat niet af...
Dan geraakt de Staatskas er steeds leger van!

En dat
gaat dan weer heten bezuinigingen...en weg bezuinigen ed.

(Dus geen nieuw Feyenoord Stadion dat zit er niet meer in...(als vb)
en welk Ziekenhuis zit nu weer op de wip?
Misschien ...die in Noord Groningen wel...wgs ze halen... alle top dingen... er al weg...

De ene Boemerang ...na de andere is ook vaak... te Zien...

Maar alles zo te duur maken...dat wordt meer Fastfood eten...dat is sneller klaar en goedkoper en vaak nog lekkerder ook!
En ja hoor...de Anties Brigade komt er weer aan...
De ene na de andere...Waterzuip kletstafels ...op TV...kwamen er...
Die zijn het beste...te gebruiken ...voor het anties beleid...
Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Laat ze maar failliet gaan...dan kan het personeel voor elders gebruikt...dat
heet...is goed voor de Economie...
En vertel vooral ...hoe slecht fastfood is...
(En met al die sancties een land vol met Groentes en Fruit overvol...)
Dat werd
Eet meer Groentes en Fruit werd dat...
Dat is gezond...

Nou ja dat vroeg ik me dus af...Meneer Sonneberg...

Want waar hebben we de massale grote Vergrijzing van???

Van de Generatie die het meest Gerookt heeft of nog...en die van huis uit tm voor de School
als tussendoortjes...naar Jantje van Alles ...gingen en naar de Ijssalon en naar de Patat zaak even verderop...
en ook nog met 3 maaltijden...in de mik...
en op school...kregen we een flesje Melk...(Dat was lekker (Dat werd later in puntige Kartonnetjes gedaan
en niet te zuipen...dus werd dat op de scholen weer gelaten...)

Net als de 2x pw Gym en net als het Zwemdiploma... via de School halen...en we liepen zelf overal naar toe
geen Ouders bij de Scholen was toen te zien...
(Dus ook geen verstopte straten vol met (stinkende uitlaat)...Auto's erom!)

In deze tijd op TV...
Eet meer Groentes en Fruit werd dat...
Dat is gezond...

Nou ja.. dat vroeg ik me dus af...Meneer Sonneberg...
Want
waar hebben we de massale grote Vergrijzing van???
Van de Generatie ...die het meest Gerookt heeft... of nog...

Alweer te lezen en te horen is...Zware ziekte verzuim is er...Hier en Nu... gaande...wgs Griep in het land...
Mijn Afd Hoofd
zei vroeger ...in de Verpleging...en weer zijn alle ...niet rokers ziek...tijdens een griep...
en wie moeten er extra om werken zich extra voor inzetten?

Mijn (inmiddels Middelbare) jongste van mijn Tweeling zonen...mopperde laatst...(over zijn werk)...en
zei...Anderen krijgen Bloemen en
Kaartjes en kadootjes en telefoontjes en appjes...wgs ziek...en ik ...krijg... nooit iets!
Tja dat herkende ik wel van vroeger...
Mijn Afd Hoofd
zei vroeger ...in de Verpleging...en weer zijn alle ...niet rokers ziek...tijdens een griep...


Nou ja ik vraag me dus ook welis wat af...
Wie het weet...mag het zeggen...

Nou ja... dan vraag ik me... dus af...Meneer Sonneberg
moeten alle ...Niet zieken...(van de Griep en van de Corona en zo iets)...aan de extra...Groentes en Fruit???

(Of kunnen ze beter
zoals vroeger
in pauzes uit en thuis en op het werk...een gewoon rokertje nemen...)
Mijn Afd Hoofd
zei vroeger ...in de Verpleging...en weer zijn alle ...niet rokers ziek...tijdens een griep...

Wat kost het... de Maatschappij meer...de rokers of de niet rokers...
en wat geeft meer Economie en meer werk ed.
en meer in de Staatskas...
dus...
Mijn Afd Hoofd
zei vroeger ...in de Verpleging...en weer zijn alle ...niet rokers ziek...tijdens een griep...

Wat kost het... de Maatschappij meer...de rokers... of ...de niet rokers...
dat vraag ik me dus ...welis af
Meneer Sonneberg...
(Want die massale... grote Vergrijzing... er mede van...is ook ...steeds ouder wordende...niet goedkoop!)

Mijn (inmiddels Middelbare) jongste van mijn Tweeling zonen...mopperde laatst...(over zijn werk)...en
zei...tijdens een sjekkie draaiende...tegen mij...Ik werk er al zo lang...Anderen... krijgen Bloemen en
Kaartjes en kadootjes en telefoontjes en appjes...wgs ziek...en ik ...krijg... nooit iets!

Tja dat... herkende ik wel ...van vroeger...
Mijn Afd Hoofd
zei vroeger ...in de Verpleging...en weer zijn alle ...niet rokers ziek...tijdens een griep...

Mijn Oudste Zus werd er 85 jaar mee...rookte vanaf haar 13 jaar en rookte meer dan ik...
was nooit ziek
alleen de laatste jaren ...met regelmaat aan een
versleten iets...
Maar 85 jaar geworden...mooier kan het...mi niet...

(Maar erg veel oa oa oa ...Artsen
van deze tijd...(Sinds niks mag...ook geen Sigaar)...velen van ze...halen hun Pensioen
leeftijd niet eens ...en zo wel
erg kort!)
Al die anties en het rokertje ontoiegelijk...veel te duur maken...is mi het grootste gevaar...
1)==>>Scrol er 1.4 ...en... zie de meesten... van deze ...veel te vroeg... overleden Dokters ...ook...
Vergelijk deze 2 Linken is met elkaar...
2)==>>Mijn...Overleden Mensen... Topic


Ik las net dit...
De wereld van Anton Dingeman
De regering die zijn burgers beschermt tegen obesitas? ‘Onzin!’


Nou zo kan die wel weer...(Met m'n Type-oefening)
jullie ook... een fijne Vrijdag...Knf van LT) :roll:

__________________________________________________

PS.

Ik Zie
ook... Leger Mensen... liever met... gewone waar...
ipv
BORODJANKA
De inwoners van Borodjanka zijn neergeschoten, verkracht en platgebombardeerd
(De noterenden vergeten nog welis wat...bv.
Vergeten... erbij te zetten ...massaal beroofd... er)

De moorden in Boetsja zijn inmiddels berucht.
Maar het drama in het stadje Borodjanka, niet ver van Kiev,
is volgens president Zelensky in verhouding „aanmerkelijk erger”

Nog is...
Ik Zie
ook... Leger Mensen... liever met... gewone waar...
(Want waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!)

:roll:
_________________________________________________________

PSS.
NIEUWS
15 jaar na de verdwijning Madeleine McCann is er een nieuwe verdachte aangewezen
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b2886358/

In die dagen...als ik er echt diep over ging nadenken...kreeg ik ook een Duitser in beeld...maar wel
met... een Vrouw erbij...
omdat ze steeds zeiden... een man alleen...liet ik het denkens er over...Zover ik het nu begrijp...uit
de Pers...is het
nog steeds...een Duitser alleen...

(Wat ik in die dagen...het meest idiote... en onlogisch vond...dat de 2 Ouders...op een terrasje zaten...met een nauwelijks
bekende vakantie vriend ...en die vriend... lieten ze kijken... of de Kinderen sliepen...en bleven dan zelf
op het terrasje...
Volgens mij ...vonden ze...de Politie... een injectie spuit...in de hotel kamer van ze...etc.
En
De ene ouder zei...het raam stond open en de andere Ouder zei...het raam stond dicht...etc. )
Het gedrag... van die ouders zelf...maakte het Onderzoek... er niks makkelijker op!

(Maar...Ik meen ...dat ik het... op het toen Forum ...van ons schreef)
In die dagen...als ik er echt diep over ging nadenken...kreeg ik ook ...een Duitser in beeld...maar ...wel
met... een Vrouw erbij...

Vreselijk was het allemaal...Maar het kind ...Maddy zelf... had een gigantische charisma uitstraling
en de hele Wereld leefde...er met mee!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 23 apr 2022, 14:13

Wens... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ERFBAMCJK_s

Ik las dit...
In Oekraïne staat nu ook de machtspositie van het Westen op het spel

Als Marine le Pen zondag de verkiezingen wint, zou dat Poetins eerste grote overwinning van de oorlog zijn.
Maar ook als Macron wint, is er schade. Want iedereen ziet: stijgende prijzen kunnen politici bedreigen die Poetin
willen indammen. En ook als Macron wint, maken de verkiezingen eens te meer duidelijk dat het Westen politiek
op zwakke benen staat.

Ik Zie het ongeveer zo...
Dat Poetin... de Ukraiene kon binnen komen... met de tanks...toont de Zwakheid...van het Westen ...al aan!

Poetin een poos bezig ...met Tanks te verzamelen ...bij de Ukraiense grens...
Het Westen... toont dat ...al weken in beeld op TV... het Westen doet niks...kijkt alleen toe... en wacht af...

Ik schreef laatst...als de ene groep ...aan de andere kant van een grens ...Tanks gaat verzamelen...wat is er dan mis mee
dat een andere groep...aan deze kant... van die grens...ook tanks... gaat verzamelen...

Nou dat dus...
Poetin een poos bezig ...met Tanks te verzamelen ...bij de Ukraiense grens...
Het Westen... toont dat ...al weken in beeld op TV... het Westen doet niks...kijkt alleen toe... en... wacht af...

We hebben het over
een Souverein vrij land...meer gericht tot de Westerse Cultuur ed...en wat heeft dat land...aan het Westen?

Die komen met gelul over sancties aan zetten...

Bekijk het is strategisch...
Wat Poetin aan het doen is...en... wat het Westen... aan het doen is...
Zware Wapentuig verzamelen...bij de Ukraiense grens...Het Westen zet er ...sancties tegen over...
ipv
Ik schreef laatst...als de ene groep ...aan de andere kant van een grens ...Tanks gaat verzamelen...wat is er dan mis mee
dat een andere groep...aan deze kant... van die grens...ook tanks... gaat verzamelen...

Nou dat dus...

Ik denk steeds vaker...dat er iets goed mis is...met het Denkwerk ...van veel Westersen...

Iemand schreef Boos in de Media...dat die Bing ...als Onderzoeks Bureau... niks aan de Pers heeft gezegd...over dat Onderzoek..
(Ik denk dan ...al lezende)...Issie die nou zo dom?
Elk Weldenkend Mens weet...dat de uitslag... van een Onderzoek...naar de Betalende Opdrachtgever gaat...
De Opdracht gever...komt ermee naar buiten...of niet...Dat is ...Het spel...der dingen nl!


Normalitair is het zo...Erg veel kan ook in het Bedrijf...zelf...geregeld...nk. (Daar hoeven ze de buitenwereld...geen kond van te doen nl!)
Als ze gaan doen (vanaf 1 een paar etc)
of de Pers ...de Baas in het land is...en de boel lijkt te willen over te nemen...krijg je van die onlogische dingen...als
Iemand van de Pers...schreef Boos
in de Media...dat die Bing ...als Onderzoeks Bureau... niks aan de Pers heeft gezegd...over dat Onderzoek...
Onderzoeksbureau zweeg ook over Van Drimmelen: 'Waren ze wel onafhankelijk?

Die boze persoon ...snapt niet eens...juist omdat die Bing...niks aan de Pers meldde...blijkt dat Onderzoeks bureau...juist... Neutraal te zijn!

Ik heb uiteraard niks tegen de Pers...maar soms schieten die ...veel te ver... uit de bocht...
Misschien moeten... de Kabinets leden... weer met Excellentie aangesproken...ook met TV optredens...ook aan de Kletstafels ed.
Ook met het Wekelijkse gesprek met de Minister President...
(De brutaliteit ...naar die Mensen toe...barst er van af nl!)

Het ondermijnende vertrouwens proces...is gaande...Waar niks mag...Ook geen Sigaar etc!)

Nog een vb.
Onze Koning maakt... deze week ...een gigantische opmars...naar populariteit...en daar komen ze weer aan...
via de Media...
Het vertrouwen van de Koning was nog nooit zo laag...
(Een peiling ver van voor deze week...)
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... er-peiling
Dat is allang tot in den treure een uitgemolken zaak! In de tigste herhaling...Komen zij er weer mee aan...
Het ondermijnende vertrouwens proces...is gaande...Waar niks mag...Ook geen Sigaar etc!)

En dat gaat maar zo door...(va 1 een paar etc)...ze breken het hele vertrouwen... in het Westen af...
Als ze gaan doen (vanaf 1 een paar etc)
of de Pers ...de Baas in het land is...en de boel lijkt te willen over te nemen...
Niet alleen De Pers
Ook peilingen Onderzoeks Buro's doen daar aan mee...
Het ondermijnt gelijk...alle Wederopstanding...van Bedrijven...van Politici van de Politiek...van Den Haag etc.

Wat de 'Gewone...Burgerij vindt...met elke waan van de dag...dat wordt gestimuleerd...en dan kan niemand het nog goed doen!

Misschien doen velen het ook niet goed...of niet meer...maar bezigzijnde met herstel...dan wordt het alsmaar
afgebroken...door de Pers...

Net binnen de Leraren van de Basisschool krijgt extra loon...om gelijk te komen met de leraren van het voortgezet Onderwijs...
Keek ik gisteren... ergens op TV...zei de Journaliste... tegen iemand van het voortgezet Onderwijs...moeten jullie geen meer loon gaan
vragen?

Er moet miljarden geld gezocht om de Staatskas heeft een bodem...
Er is duidelijk uitgelegd...opdat het loon (van Basis en Voortgezet personeel)...gelijk komt...

Het hele bedoelde plan...wordt alweer ondergeschoffeld...(ia een niks nadenkende Journaliste)
vaak komen dan de acties voor meer loon...
Maar
Er is duidelijk uitgelegd...opdat het loon (van Basis en Voortgezet personeel)...zo...gelijk komt...
en ook dat nog...
Er moet miljarden geld gezocht (voor de Voorjaars Nota)...om de Staatskas heeft een bodem...
(Zelf vind ik een bruto loon van 3950 euro...een fantastisch mooi Midden...inkomen...
dat vanaf Nu... voor de Basis ...als voor het ...Voortgezet geldt!)
En ook dat nog...dat is pas na jaren ...rond!
En
daar komt de afbraak denkpersonen (via 1 etc) er weer aan...Wat de 'Gewone...Burgerij vindt...met elke waan van de dag...dat wordt gestimuleerd...en dan kan niemand het nog goed doen!(Dat ondermijnt het vertrouwen in de Politiek!)
Want waarom zij wel loonsverhoging en wij niet?
Maar
Er is duidelijk uitgelegd...opdat het loon (van Basis en Voortgezet personeel)...zo...gelijk komt...
en ook dat nog...
Er moet miljarden geld gezocht (voor de Voorjaars Nota)...om de Staatskas ...heeft een bodem...

Alles heet te moeten transparant...
Dus elke zware wapens wordt besproken...op TV...maar ze vergeten
Het is oorlog...
(Iemand met verstand ervan...kan aan een Vliegtuig soort ...dat ergens aan komt...al zien en weten...welken er zware Militaire wapens
vervoerd...Maar ook vanuit de lucht is dat zien...aan het type vliegtuig!
Pas een bomvol vliegtuig ...met zware wapens werd neer gehaald...want het is oorlog daar...
(Horen we verder niks over...maar toch)
en toen nog steeds...
Breed
op TV gemeld...waar ze de Ukraieners extra mee gaan helpen...Laat veel te laat...maar toch...)
Wgs de zgn transparantie moet...van het Westen... Dus de vijand...kan er op wachten!
Pas een bomvol vliegtuig ...met zware wapens werd... neer gehaald...want het is oorlog daar...
(Al dat vele prijsschieten daar...schept geen vertrouwen voor het Westen!
en ook niet eh dat...
(Ik Zie het ongeveer zo...)
Dat Poetin... de Ukraiene kon binnen komen... met de tanks...toont de Zwakheid...van het Westen ...al aan!

Poetin een poos bezig ...met Tanks te verzamelen ...bij de Ukraiense grens...
Het Westen... toont dat ...al weken in beeld op TV... het Westen doet niks...kijkt alleen toe... en wacht af...

Ik schreef laatst...als de ene groep ...aan de andere kant van een grens ...Tanks gaat verzamelen...wat is er dan mis mee
dat een andere groep...aan deze kant... van die grens...ook tanks... gaat verzamelen...

Nou dat dus...
En welke idioten willen toch steeds die NAVO weg hebben
en in de EU een EU leger gaan opzetten?
ipv
Er moet bij de NAVO zelf...grootscheeps...gerenoveerd worden...
om er met z'n allen...tegenaan te kunnen...

Als ze... een aparte EU leger gaan maken...wordt dat ...de volgende vijand...erbij... voor Oost als voor West!
Nou ja ...je hoeft mij niet te snappen hoor...Ik doe alleen mijn type-oefeningen...
het moet ergens over gaan...
Ik ben wel voor iets... dat de EU grenzen bewaakt...(Dat is al ingewikkeld genoeg nl)
Want... wat laten ze door... en wat niet?
En...Welke President kiest bv Frankrijk?

Ik legde pas uit...dat als je Volk massaal de richting van de armoedes in gaat...dat is ook Extremisme!
Ik bedoel ermee...
Na het Obama Linkse regiem...waren er 20 miljoen meer mensen ...de armoedes grens in...
en als men klakkeloos zulkse Politiek na-aapt...via Rechts en via Links...dan zie je het
ook in Europa ontstaan...en is het verteouwen in de Politiek aan het weg ebben...
of je door Links of door Rechts...door de Hond of door de Kat gebeten wordt...steeds meer Mensen stemmen niet eens meer...

Hoe dat ook zij...de EU wilt iets aparts zijn...maar doet niks met eh dat...net als de USA niet...

Poetin een poos bezig ...met Tanks te verzamelen ...bij de Ukraiense grens...
Het Westen... toont dat ...al weken in beeld op TV... het Westen doet niks...kijkt alleen toe... en wacht af...
een
weldenkende Journalist meldt...
Het vertrouwen in het Westen brokkeld af!
Die snapt... ook meer dan ...eh enne eh...al die Waterzuipers ...in beeld!
(Je zou er Churchil
voor uit z'n graf willen graven...maw wanneer steken ze weer gewone waar op...ipv
al die Pandemie aan...vele snuif boten ...komen ons land in...komen het Westen in!)
De rijken steeds rijker en de rest mag barsten...
Dat is het probleem ook in Frankrijk...(met hun klakkeloze na-geaapte idioterie
Niks mag ook geen Sigaar etc. ) Gevolg...
Na al die jaren Macron...De rijken steeds rijker ...en de rest mag barsten...
(Je zou er Churchil
voor uit z'n graf willen graven...maw wanneer steken ze weer gewone waar op...ipv
al die Pandemie aan...vele snuif boten ...komen ons land in...komen het Westen in
en de pillenindustrie met hun pandemoe...is via de premies niet meer te betalen...etc!)
De rijken steeds rijker ...en de rest mag barsten...

Ik vind het een geweldige doorbraak...van onze nieuwe Minister bereikt...
Mag dat nog gezegd en geschreven?
opv.
Er is duidelijk uitgelegd...opdat het loon (van Basis en Voortgezet personeel)...gelijk komt...

Het hele bedoelde plan...wordt alweer ondergeschoffeld...(via een niks nadenkende Journaliste)
vaak komen dan de acties voor meer loon...
Maar
Er is duidelijk uitgelegd...opdat het loon (van Basis en Voortgezet personeel)...zo...gelijk komt...
en ook dat nog...
Er moet miljarden geld gezocht (voor de Voorjaars Nota)...om de Staatskas heeft een bodem...
(Zelf vind ik een bruto loon van 3950 euro...een fantastisch mooi Midden...inkomen...
dat vanaf Nu... voor de Basis ...als voor het ...Voortgezet het zelfde geldt!)

En ook dat nog...dat is pas... na jaren ...rond!

Ik vind het een geweldige doorbraak...van onze nieuwe ...Excellentie..Minister (voor Primair- en- Voortgezet onderwijs)...Dennis Wiersma
bereikt...
Mag dat nog gezegd en geschreven?

Kom ik ga me... in het Golfen verdiepen...(Via mijn eigen bedachte... Thuis... PC en TV...Hobby!)
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=72490#p72490
Play suspended due to dangerous situation (lightning)
Play will restart at 15:15 local time

Play suspended due to dangerous situation (lightning)
Play will restart at 17:00 local time

https://www.youtube.com/watch?v=26dlYEzOtog

Jullie ook een fijne Zaterdag...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
Excellentie...Robbert Dijkgraaf (61)
Ik vind die ...Levervlekken... bij hem...wel ...heel erg vroeg ...verschijnen...) :!: ) :roll:

PSS
Ik vind...die baard bij Eus...griezelig eng staan ...en doet me denken aan de verplichte baard bij IS en bij
de Taliban!)(Wat verbergen ze zo achter hun baard?!)
Voor mooi ermee
in het Westen...dat is maar heel Sumier...Het moet je wel staan...de rest ...ziet er tigs jaren ouder... ermee uit
tm de vieze enge man ...is er niks bij!(Wat verbergen ze ...(zo opeens)...achter hun baard?!)of
achter ...die vreselijke lelijke Hitler snor...zoals die Bert bij de EO :!: ) :roll:

Waarom is wonen in volkswijk ongezond? ‘Zak XL-friet is goedkoper dan groente’
He he ze hebben weer een anties gevonden...ipv
te eisen ...(Via de Staat)...dat er bij Patat ...bij elk Fast food product...ook een hoeveelheid verse groentes wordt gedaan...bij
het serveren ...of met afhalen...in het bakje of in de zak... of (naar eigen keuze)...een ontvelde ...gesneden en vers...Fruitje... erbij!
Dat maakt het wel wat duurder...Het Zij Zo! :roll:

Waarom komt iemand ...hier nu weer mee...in de Media...vandaag...Dat is al 100 en 1x gezegd en gemeld en beschreven...
Nationaal Coördinator Rabin Baldewsingh
Belastingdienst verzweeg discriminatie ook voor het OM :roll:

REPORTA­GE
Chaos op Schiphol door wilde staking;
Zijn ze niet goed snik...de meeste Bedrijven... moeten na de Corona Pandemie... zwaar aflossen aan de Staat...en
redden het nauwelijks... of net...en dan nog de hoge energie prijzen ed...dan is
het niet logisch...zo snel...om meer loon... te eisen! :roll:


Ik las dit...
OPINIE OORLOG
Alle mensen zijn gelijkwaardig, maar niet altijd en overal
De opvang van vluchtelingen wereldwijd getuigt van een dubbele standaard, ziet Ian Buruma.

Alle mensen zijn gelijkwaardig
Ben ik het niet mee eens...
Alle Mensen zijn niet gelijkwaardig...maar
alle Mensen...moeten wel
gelijkwaardig ...behandeld! :roll:

Kom...Genoeg ...Geemmerd :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=BQuNMi8scuA

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJ ... 7gyXNuLQ8Y

:roll:

Plaats reactie