WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 jan 2022, 03:40

Verdeling... :)

(Ben ik het niet mee eens...
https://www.nu.nl/the-voice/6179516/waa ... oemen.html
In Media bedrijven zijn vaak ...veel meer Regiseurs...totaal onschuldige Regiseurs...die kunnen er dan voor aan gezien worden...door het Publiek!
Dat vind ik dr van...
Ze hadden op z'n minst...de naam Innitialen...van de bedoelde Regiseur... erbij moeten zetten!
Nu kunnen ...alle Regiseurs...erop worden aangezien!

(Vaak zijn Regiseurs ...bij het Publiek en via Prijzen ed...net zo bekend...als de bekende Medespelers!
Maar
als ze niks snappen...snappen ze ook niks...Die Water zuipers!)Nu kunnen ...alle Regiseurs...(door die
waterzuipers)...erop...worden aangezien!

In Belgie tonen...tegenwoordig... echte Misdadigers... sowieso helemaal in beeld...en met naam en toename...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220121_97331845
Tegenwoordig...toen nog niet...maar het had veel ergs kunnen voorkomen...als die Moeder van dat ...2de vermoorde) Kindje...geweten
had...waar die vriend van haar vriendin...10 jaar voor vast gezeten had...(Die had alis ...een Kindje gedood...bij een andere vriendin!)

Mooi om ..ook te weten...welke Regiseur (in Nederland)... er zo onbetrouwbaar mee is...met Onschuldige Meisjes en Vrouwen!
ipv Zie je nu ...meteen al...hoe (in Nederland)...de dekpatronen ontstaan! Wel het er over hebben...maar geen foto en geen innitialen....en
daarmee...
alle
andere (Volkomen eerbare onschuldige)
Regiseurs...dito hun Beroep zo...(Via Boos en Co en zo)...https://www.nu.nl/the-voice/6179603/oud ... redirect=1
als Publieke ...verdachten...ervan... te maken!

Blijken ze achteraf ...na onderzoek...toch onschuldig...moet ook dat ...breed getoond worden en ook
de onwaarhedens vertellende... dader!

Trusten allemaal. Groetjes en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 22 jan 2022, 13:15

Deling

Ik zat dingen te lezen hier, die ik nog niet gelezen had.
Wat me opviel, bij deze video lt, dat ze er, net zoiets hebben, als jij eens uitlegde, over het hiernamaals.
https://www.youtube.com/watch?v=uiCh0O_nwjk
Een groot rond ding, en dat vol met die kleinste stipjes, massaal in de miljarden, past erin en met ze allen
kunnen ze, vanuit dat ronde ding, zien en weten en begrijpen, wat er een etage beneden gaande is.
Valt er wat te zingen, dan komt dat uit, dat ronde ding, van al die super kleine stipjes, dat allemaal
mensenzielen zjjn er.
In deze video, hebben ze een ook rondding, die vol met lampjes gemaakt. maar het lijkt erg veel.
op je uitleg, is gedaan, over het hiernamaals.
Allle zielen, in het hiernamaals, legde je eens uit, passen tegelijk, in zo een rond ding, en kunnen zo, met ze allen,
alles tegelijk, mee maken, wat daar elders, gaande is.
Ik kon me er geen voorstelling van maken, tot ik net, die video zag, met ook zo een rond ding, boven alles er.

Jij zat iets te kijken, en las hardop, wat was er voor de oerknal, je zei hardop, tegen mij,
stel, de oer water knal komt, wat was er dan er voor?
Ik zei, wij hier, op aarde,.
Nou zei lt me, zou het toen, er anders toegegaan zijn, met die oerknal?
Wat was er voor? voor de oerknal, de aarde van toen, er voor!

Dus, zei lt me, als de, oer water knallen ,komen en alles ,erdoor vergaat, en miljoenen
eeuwen later, vragen ze zich af, wat was ervoor, die oerwater knallen?
Nou wij dus, zei ik, tegen lt.

Lt zei me, zo gaat het er aan toe, als ze niets doen, met die 2/3 deel, over het klimaat en wel
tussen , nu en 50 jaar!

Ik vroeg haar, hoe weet je dat, toch zo?
Ze zei me, de wetenschappers, hebben allang uitgevogeld, in 40 jaren, is er 40% ijskappen ontdooid, die
eerste 40 jaren, zijn er allerlei spleten, gaten en kieren, ontstaan, dus de volgende 40%, gaat veel
sneller, dan in 40 jaren, die laatste 20% heeft profijt, van alle voorgaande, kieren en gaten en spleten.
De druk, van die 20%, zal veel hoger zijn, en plots, barst alles, als een oer water knal los.
Dan gaat het, alleen nog maar, over de noordpool. Door de ongekende, oer hoge druk, komt ook alles,
in ene, erbij, in de zuidpool los.
Als je ziet, wat 1 hoge druk doet, van 1 water vulkaan, en dat al elders, een tsunamie gaf, zelfs
hele olietankers omkwamen daar, dan snap je wel, als de noordpool en de zuidpool, losbarst,
hoe dat overal elders, uit gaat pakken.

Wat klinkt dat eng, zei ik lt, ze zei, dat is ook eng!
Ik zei, dus over miljoenen jaren, zijn we er weer, op aarde, nou, zei ze me, dat zou best is kunnen,
voor god en de hele bubs er, niets is onmogelijk namelijk.

Valt het nog te voorkomen, die oer waterknal, vroeg ik lt, nou zei ze me, veel tijd is
tussen nu en 50 jaar, nu ook weer niet, ze zei, ergens beschreef ik al, hoe het nog, te kunnen voorkomen.
Maar zolang ze, toeristen, door de dampkring laten gaan, voorkomen ze, niets ermee.
Evenals dat gemotoriseerde, op de polen, zolang ze dat, blijven doen, voorkomen ze niets.
Zolang ze, voor de toeristen, kanonnen op de hoge bergen, af laten gaan, om sneeuw te verplaatsten,
voorkomen ze niets.

Dus wat was er, voor de oerknal, vroeg lt me?
Eigenwijze, domme stomme klootzakken, met machtposities, die alleen maar dachten, aan hun eigen winsten en
niet dachten, aan de rest van de mensheid, en niet dachten aan, de aarde zelf.

Ze zei me, je hoeft, mij niet te geloven hoor, ik ben geen geloof, tracht het wel is, uit te leggen, met
die typeoefeningen.
Heb ik 10 jaren, op moeten wachten, op zulkse gesprekjes , met lt.
Deze was dus, best, heel erg apart! Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 jan 2022, 14:33

Ingenieur... :)

(Ha fijn...ik mag ook even achter m'n eigen PC zitten.
M'n loge...wou na Tiff er ...namelijk ook achter gaan zitten...

Ik las dit...
https://nos.nl/artikel/2414019-rivm-ech ... -te-noemen
en dacht...ze snappen er de Jota niet van...die gasten!

Want natuurlijk...is de Covid-19...geen gewone griep...
maar sinds zo erg veel mensen in het land...de Corona prikken hebben gehad tm de booster aan toe...
dempt het...de Corona Virus...in het land...Zo zit dat!

Maar er kwam ...een nieuwe virus ...in het land...de Omnikron...als ze die corona blijven noemen...tm de besmettingen ervan
is dat al hun
fout al!

(Omikron gedraagt zich als...1/10 ...als een ...gewone griep...maar dan gaat het niet
over de Corona Virus!!!)

De waarheid is...dat de Omnion Virus de boventoon kan vieren...met veel besmettingen...wgs de zwaar gedempte Corona Virus...en de
besmettingen nu...zijn niet van de Corona...maar van de Omikron Virus!
De Omikron Virus...is maar 1/10 aan sterkte...als de gewone Griep...

Grappig is dus...dat de Vaccinaties...(QR-Code) ... en de zwaar opgekomen...Omikron samen ...de Corona onderdrukken...

Van de Omikron...is de landelijke besmetting ...nu...en worden de mensen ...nauwelijks tot niet ziek van...
De fout ...is dus sowieso...de Omikron besmettingen...Corona besmettingen te noemen...in de Media!

De Corona Virus is niet weg...maar zwaar onderdrukt...blijft het weg...bij de meeste mensen vooral
allen... met de 2 a 3x Vaccins... er tegen hebben gehad.

Toch geraken nu... erg veel mensen besmet...dat is niet door de Corina Virus... maar door de Omikron virus...

Als ze het fout zeggen en fout schrijven...dan kunnen de anties Virus Mensen zeggen...Zie je wel
al die prikken ...hebben niks geholpen...dus daarom... gaan steeds minder mensen de booster erom halen...
als dat toch niks helpt... en het hele land nu door corona lijkt besmet
en de maatregelingen blijven er naar etc.

Dan heeft de booster...ook geen zin...gaan steeds meer mensen denken...en dat om het foute zeggen en
schrijven...door de landelijke beslissers...

Zijn die nou zo dom bezig
of denken ze...zolang we het Corona noemen...komen de niet gevacrineerden...massaal de prikken halen...
maar zo gaat dat niet!

Wel zo...de maatregelingen blijven er naar etc.
Dan heeft de booster...ook geen zin...gaan steeds meer mensen denken...en dat om het foute zeggen en
schrijven...door de landelijke beslissers...

Zelfs velen met... wel 2 prikken gehaald...denken nu zo...de maatregelingen blijven maar door gaan...er naar etc.
Dan heeft de booster...ook geen zin...

Maar in feite zijn...de opeense vele besmettingen ...van de Omikron Virus...
en niet van de Corona Virus!

De Omikron Virus dempt de Corona Virus ...mede met de gevaccineerden...tm de de Booster aan toe...

Ik denk...als de Omikron is uitgewoed...kan de Corona Virus... weer gaan opleven...sowieso bij allen
die geen Corona Vaccins hebben gehad!
Die dingen moeten veel duidelijker worden gemaakt onder het Volk!

Dat ze juist nu wel...moeten laten Boosteren...of alsnog de Corona prikken kunnen gaan halen...want als de
Omikron uit geraasd is...kan de Corina Virus ...weer kans maken ...de boven toon te gaan voeren...(Zulks kan al via de
Wereld reizigers...zonder de QR-Code)... elk land... binnen komen namelijk...
en
dan alsvog zwaar gaan toeslaan...op de ongevaccineerden en sowiso...die (van de risicogroepen)
die de booster... niet gehaald hebben!

Het mooie van de Griepachtige vele soorten Virussen...het besmet massaal ...maar
verdwijnt ook zo weer ...massaal een land uit...
Ook de Omikron dus!

en dan...
..kan de Corina Virus ...weer kans maken... de boven toon te gaan voeren...(Zulks kan al via de
Wereld reizigers...zonder de QR-Code)... elk land... binnen komen namelijk...
en dan alsvog zwaar gaan toeslaan...op de ongevaccineerden en sowiso...die (van de risicogroepen)
die de booster niet gehaald hebben!

Dan krijgen ...de beslissers (om de verkeerde redenens) de schuld...dat ze de boel zijn gaan versoepelen...
ipv
Zijn die nou zo dom bezig
of denken ze...zolang we het Corona noemen...komen de niet gevacrineerden...massaal de prikken halen...
maar zo gaat dat niet!
Wel zo...de maatregelingen kwamen etc.
Dan heeft de booster...ook geen zin...gaan steeds meer mensen denken...en dat om het foute zeggen en
schrijven...door de landelijke beslissers...
Zelfs velen... met wel 2 prikken gehaald...denken nu zo...de maatregelingen blijven er naar etc.
Dan heeft de booster...ook geen zin...

En met versoepelingen ...mag iedereen...weer los ahw...ook de niet gevaccineerden en de niet booster haalders...

Het mooie van de Griepachtige vele soorten Virussen...het besmet massaal ...maar
verdwijnt ook zo weer ...massaal een land uit...
Ook de Omikron dus!

en dan...
..kan... de Corina Virus ...weer kans maken... de boven toon te gaan voeren...(Zulks kan al via de
Wereld reizigers...zonder de QR-Code)... elk land... binnen komen namelijk...
en dan alsnog ...zwaar gaan toeslaan...op de ongevaccineerden en sowieso...die (van de risicogroepen)
die de booster... niet gehaald hebben!

Dus om nu... de Omikron Virus besmettingen...de Corona Virus te noemen...is de linkste soep!

Beter is het eerlijk... uit te gaan leggen...want als de Corona weer... uit de veren springt...moeten zelfs
die met de 1ste Booster (van de risicogroepen en risico beroepen...)een 2de Booster gaan halen!

Om (Nu straks dus...zonder de medewerking van de Omikron Virus)...om de Corina Virus ...te blijven dempen nl!

Schreef ik al...in het begin... van de Corina in ons land...dat wordt straks...voor de risicogroepen en risico beroepen....in het voorjaar de
Corona Vaccin (voor een lange poos...heet inmiddels de Booster...)...en in het najaar...de Griepprik...

Hoe zit dat nu...met de maatregelingen...mi. om risico's te vermijden...met iedereen mag los...zou ik toch een
mondkapje aan bevelen...bij straat... plein... en winkels... druktes...en disco druktes... en drukke gangen...en bij feesten
met iedereen mag los...Je mag wel eten en drinken...maar zonder mondkapje op...hou dan extra afstand ...van de rest!

Maar nu dempt... de Omikron...de Corona Virus mee...de Corona koest te houden...maar de Omikron kan maar zo plots weer
het land uit wezen!

Dus...
De Booster blijven promoten... en ook voor de niet gevaccineerden uitleggen...welk gevaar...ze zelf lopen
bij ziektes en zwaktes en met zware werk en sport energie verbruik...
Omdat de... Corona Virus (voorlopig) nog niet echt weg is nl!
Hoe meer
gevaccineerd...
hoe meer ...de Corona Virus...gedempd wordt!
Met iedereen mag los...Je mag wel eten en drinken...maar zonder mondkapje op...in druktes...maar hou afstand... van de rest!

En Musikanten en Koren in oa Kerken...met afstand staan...preventief voor de veiligheid...staat een stuk mooier ...en komen ze... ook is apart...om te Zien...tot hun
goed...recht!

Nou ja...vrij onverveerd ...denk ik er zo over...Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 23 jan 2022, 04:30

Euro... :)

(Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/5 ... -te-worden

Laatst las ik er over...ze lijden aan
geheugen verlies en spiersterkte verlies...

Met die Covid-19 kwamen ze in het Ziekenhuis...
mi
Men moet is nagaan...welke Medicijnen ze sindsdien krijgen...
bv
Vaak krijgen ze bloedverdunners...covids zieken...bij Bloedverdunners geven ze tegenwooedig
vanuit de Ziekenhuizen...speciale Maag pillen...
als je daar...de ...Bijverschijnselen van leest...en leest
geeft Geheugen verlies en Spieren en Botten zwaktes...en ze gaan met die medicijnen de
Na-zorg in en daarna ermee naar huis...
Dan kan... alle ellendes... al van 1 Medicijn ...per Recept komen...

Mensen die om andere redenens Bloedverdunners per recept krijgen...geven ze opeens...ook
die maagpil...
speciale Maag pillen...
als je daar...de ...Bijverschijnselen van leest...en leest
geeft Geheugen verlies
en Spieren en Botten zwaktes...
en ze gaan met die medicijnen de
Na-zorg in en daarna ermee naar huis...
Dan kan... alle ellendes... al aan 1 Medicijn ...per Recept komen...

Ik had 12 jaren al Bloedverdunners...en nooit enige maagklachten gehad ervan...dat
Medicijn...(Capsules) verdween in Nederland van de Markt...het werd dus een ander Merk...en
dat Merk...kan geven ernstige Maag klachten oa Maagbloedingen ed.

Misschien moet is compleet nagegaan...waar de Capsules...oa oa oa... van Bloedverdunners van gemaakt worden...en vergeleken
met dat vorige Bloedverdunners Merk... dat in al die 12 jaren...geen enkele klacht gaf!
(Zit er bv verfijnd plastic in? Om maar wat te noemen? )
Laatst vonden ze in een baarmoeder al verfijnd plastiv...Ik bedoel maar...dat komt ergens vandaan!)

Ik pas 2 dagen in het Ziekenhuis...kreeg van alles een ander Merk...maar ook opeens...automatisch al
die Maagpillen...

Vaak krijgen ze bloedverdunners...ook covids zieken...bij Bloedverdunners geven ze tegenwoordig
vanuit de Ziekenhuizen...speciale Maag pillen...
als je daar...de ...Bijverschijnselen van leest...en leest
geeft Geheugen verlies en Spieren en Botten zwaktes...en ze gaan met die medicijnen de
Na-zorg in en daarna ermee naar huis...
Dan kan... alle ellendes... al aan 1 Medicijn ...per Recept komen...

Op TV pas...een Long Covid patient zei...ik niel me al dement geworden...een ander
voelt zich al 85 jaar geworden...waren pas nog actieve geonde werkers...maar va Corona gehad...allerlei klachten...

Maar de vraag blijgt...waarom gaf dat eerste Merk... totaal geen ene Maagklachten en bij dat ander Merk wel!
(mi dan moet dat aan de Capsule liggen!
waar de Capsules...oa oa oa... van Bloedverdunners van gemaakt worden...en vergeleken
met dat vorige Bloedverdunners Merk... dat in al die 12 jaren...geen enkele klacht gaf!

Maar ...waarom... schrijven ze een (nieuwe soort) Maagpil voor...met die vreselijke ...Bijverschijnselen?
Er bestaan... erg veel Maag Medicijnen...zonder die enge gevaarlijke Bijverschijnselen...

Ja maarrrrrrr Hetis goedgekeurd...door de EMA...
Dan kom je op het punt...waarom keurt de EMA een Maag Medicijn goed met deze
Bijverschijnselen???
Geeft Geheugen verlies en Spieren en Botten zwaktes...
en ze gaan met die medicijnen de
Na-zorg in en/of... daarna meteen ermee naar huis...
Dan kan... alle ellendes... tm de WIA...al aan 1 Medicijn ...per Recept komen...
of 2...

Maar de vraag blijgt...waarom gaf dat eerste Merk... totaal geen ene Maagklachten
en bij dat ander Merk wel!
(mi dan moet dat aan ...de Capsule makerij...liggen!
waar de Capsules...oa oa oa... voor Bloedverdunners van gemaakt worden...en vergeleken
met dat vorige Bloedverdunners Merk... dat in al die 12 jaren...dat geen enkele Maag klacht gaf!

Nou zo kan die wel weer...

Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik schreef hier wel vaker er over...
en vroeg me af...als Artsen zelf
nu ook weer is...de Bijverschijnselen las...zouden ze die Maag pil...aan
hun eigen dierbaren
op recept geven... of... aan zichzelf???
Geeft Geheugen verlies en Spieren en Botten zwaktes...

:roll:

PSS.
Het punt van Maag Problemen is...dat kan op elke leeftijd voorkomen...ook van Spannings Stress ed
Dus niet alleen bij Bejaarden en Covid Patienten...
Ook bij Mensen met een druk harde Werkleven ed...
(Voor je het weet...hoe het heet...is er iets gigantisch veel mis
met lands Geheugen...
en slaat de Spierzwaktes ervan
op de Blaas...zeikt heel Nederland (bij een plotse lach
en bij plotse schriks en tijdens de slaap...)...in de broek...
en
slaat het op de botten die verzwakking
en plettert overal mensen zo neer...in het land...plots neer...Niet alleen Bejaarden ...ook oa oa oa Sporters!
Het punt
van Maag Problemen is...dat kan op elke leeftijd voorkomen...ook van Spannings en werk ea Stress ed

(En wat schrijft je Dokter ...in Ziekenhuizen en de Huisarts...je dan voor???)

(Op TV (was er ook opeens)...1 op de 3 Vrouwen... heeft in Nederland... Plas Problemen
moet mi ergens van komen!)

Ik schreef hier... wel vaker er over...
en
vroeg me af...als Artsen
nu ook weer is...zelf...de Bijverschijnselen (weer is)...las...zouden ze... die Maag pil...aan
hun eigen dierbaren
op recept geven... of... aan zichzelf???
Geeft Geheugen verlies en Spieren en Botten zwaktes...

:roll:
___________________________________________________________

PSSS

Ik las ook dit...
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... e-rusland/

Het punt is...als een President... in de USA ...niet zo popie
is of niet meer...begonnen ze vaak ergens ...een oorlog...dat hield ze dan...in het zadel...
met een oorlog voeren
of als zodanig... dat met zolang...op voeren ...Daar moeten we als EU erg op mee oppassen
vooral
als het USA Volk...ook Europa... als een soort Zwart gat ziet...qua kennis ed.
(Dan maakt het ze niet uit...waar er geescaleerd...naar de tegensttander toe... tm tm tm
er oorlog gevoerd wordt...en de USA... de zgn redders heten ervan...!!!...)

Daar moeten we... als EU...(ons er niet in laten mee slepen bv) erg mee oppassen...
die Biden ...is nl zo popie niet of niet meer ...in de USA zelf!

Maar Oekraine ligt wel in Europa!

Het punt is...als een President... in de USA ...niet zo popie
is of niet meer...begonnen ze vaak ergens ...een oorlog...dat hield ze dan...in het zadel...

Mi ze kunnen zich beter erg druk maken... met elkaar...om het Klimaat...de USA en Rusland...Want
van
al die smerige uitstoot
van
Oorlogen
is 1 ...van de meeste redenens ...van de Aardse Klimaat ...veranderingen... en ...daarmee
ook...de stijging van... het water!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 24 jan 2022, 04:29

Rode ... :)

(Ik zat naar dit vidiootje... te te kijken...
https://www.youtube.com/watch?v=b5sGnuyBmOY
Het barst in die Poolgebieden ...niet alleen aan steeds meer zgn Wetenschapplijke Onderzoekers...maar ook
steeds meer...aan Toeristen...en aan hele grote schepen en helies ed.

Ze Onderzoeken alsmaar naar...faar...meer en meer en boren en
timmeren er wat af...er... en wijzen allemaal naar...daar...hebben zelf niet door...dat zij ...Hier...Zelf...er de
mede oorzaken van zijn...van het smelten van de Ijskappen...

Maar ik schreef wel vaker...als 40% van de Ijskappen gesmolten is...in 40 Jaren...dan gaat mi.
de volgende 40% nog sneller...wgs de kieren en gaten en spleten...van de vorige 40% achter gelaten
en van de inmiddels gigantische hoeveelheden aan gemotoriseerde voertuigen...boven... en op... en er onder... erop af...
en aan boren ed in en op...die ijskappen...

Dus als de volgende 40% nog sneller gaat...dan in 40 jaren...(of minder) die
de laatste 20%...als een gigantische...Water Oerknal veroorzaakt...en als tiktak reactie de Zuispool
er ook aan gaat mee doen...

Nou ja die dingen ...tracht ik welis uit te leggen...dat ze en in Parijs en in Glascow...het over het ware
grote Wereld gevaar...het niet hebben...(Ik noem dat ...het 2.3 deel) en zij hebben het alleen alsmaar
over die (1.3 de deel over CO2 ed )! Als oorzaak van... de Klimaat verandering en als oorzaak van de Water spiegel
verhoging...op de Aarde...

Ik begon ...over de Dampkring...als mede ...grootste... oorzaak...en schreef tm de VN aan toe
daar moeten ze het Toerisme er laten...en zelf de steeds meer hetende Onderzoekers... als redenens...halveren gaan...

Nou ja ze hoeven ...mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof...Tracht het welis uit te leggen...

Om te beginnen... er zijn zo'n 3 miljard mensen teveel op Aarde...tov wat de hele wereld ecologie kan dragen!
Als zo te zien..voornamelijk...alleen het Blanke witte ras ...er rekening mee is gaan houden ...al wat
decennia...en de rest...maar wat aan doet..in dubbelop drie dubbelop etc...aan meervouden...dat schiet niet op...
in Zuid Amerika en Afrika en Azie...
en hun vlucht is erom... naar het Noorden toe...

Goed oke genoeg uitgelegd...die dingen...

Ik schreef pas...met zegt... de Omikron uit Afrika is de Hel...Ik schreef erop hiero
De Omikron ...uit Afrika...is juist... een Zegen...

Vandaag las ik dit...
WHO: Europa nadert mogelijk het einde van de pandemie
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-lockdown

Ik legde ook uit...de Omikron samen met alle Gevaccineerden tegen de Covid-19
dempen de Corona Virus...

Maar zij gingen ondertussen door met te melden...alweer massale corona besmettingen...
terwijl
het over die nieuwe Virus Omikron gaat...
(Dat nog geen 1/10de is ...van een echte Griep virus ...aan ziektes!)
(Besmet ermee...Men wordt er niet... of nauwelijks ziek van...van de Omikron Virus!)
en daarmee
zetten ze... een heel land... in de Lockdown!

Nou ja... Je hoeft... mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof...Maarrrrrr...Tracht het (met de type-oefeningen)
welis ...uit te leggen...

Hoe dat ook zij...
Vandaag las ik dit...
WHO: Europa nadert mogelijk het einde van de pandemie
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-lockdown

Met m'n Golf TV en PC Hobby...heb ik er weer...een Beker winnaar eruit gevogeld...(uit de
156 Deelnemers...)2 Weekenden achter elkaar...mooi van mezelf gedaan dus...
want ik liep er wat achter mee...
met Bekers te winnen...
(Als m'n hoofd er niet naar staat...lukt dat me zomaar niet...met bv.
alweer de pensioenen worden genaaid...)1 van mijn Zonen... zei het zo
Mam ...als het zo doorgaat...moet je je flat uit...want zo erg is het al...met al die wel stijgende prijzen
in die inmiddels ...al 13 jaren...zonder koopkracht index gehad!
En die plotse... hetende ...erbij gekomen...eigen ijdrage erbij...naast de eigen risico...en premie ed.
en dan opeens energie verhogende prijzen...etc etc etc De gewone boodschappen steeds duurder etc. )

Ik merk het aan mezelf...
want ik liep er wat achter mee...(Met de Bekerwinnaars eruit te vogelen)
met Bekers...per weekend te kunnen winnen...
(Als m'n hoofd er niet naar staat...lukt dat me zomaar niet...met bv.
alweer... de pensioenen worden genaaid...)
Nu gaan ze ook nog aan de AOW weg knabbelen...
Lekkere bezigheid 4de Kabinet Rutte...
(Alle diefstallen...vanaf het jaar 2000 inflatie te blijven noemen...ipv dat geld terug trachten
te halen!)
De Mensheid ...wordt er zo...niet beter op nl!

Hoe dat ook zij...ik won steeds minder Bekers...met mijn TV en PC golf Hobby...
dat viel mezelf wel op...
Ik ging al niet meer naar oa Concerten en Theaters en dat soort van uitje en niet meer naar
Bioscopen en ging veel langer... met mijn kleding doen...en alles bij elkaar ergens moet een mens toch
positief ...van iets trachten te worden...maar ipv elk weekend een loge... werd dat ...om het weekend...
Dan wordt het wereldje... steeds kleiner en kleiner en kleiner...vooral als 1 van m'n...logees...terminaal ziek is
geworden en sowieso ...niet meer kwam...en dan ook nog die Lockdowns...
en de toenames van de verslikkingen alsmaar...dat maakt het leven echt niet positiever erop...

Nou hoef ik...met mijn 78 jaar oud...zoveel niet meer...maar op z'n minst...in m'n flatje te kunnen
blijven wonen...dat als een soort van dreiging...dat misschien...plots... niet te kunnen...als het Kabinet
zo door gaat...met Lands Bejaarden soos...

Nou ja ...als het er echt ...op aankomt...kan ik het...voor allemaal...
nog veel erger vertellen...dan te kunnen blijven denken
aan...zelf...te kunnen blijven wonen ...in een
huurflatje... wel ...of niet...
En hoe ze... omgaan... met de Generatie...die het land ...na WO2 heeft Opgebouwd...

Die dreigende taal...van Biden naar Rusland toe...en vice versa... en de dag erop... de dingen alweer anders zegt...
Ik zat alweer te denken...
dat hele Klimaat gedoe...van nu ...Hier en nu...begon vanaf... WO1 en WO2...via Oorlogen
en de zoveelste Oorlog... op het continent... Afrika!

Als de ...Oer Water Knal ...ervan komt...(Via de USA en Rusland)
dan zijn we wel... allemaal...plots...onze huizen en onze flatjes uit...
Ik bedoel...ik kan het nog... veel enger zeggen... dan Rutte...naar Lands Bejaarden toe doet!

(Ze kunnen beter samen...praten...over het Wereld Klimaat...en opwarming van de Aarde...en over het smeltende Ijs...ed dingen meer...
en hoe dat...samen...te keren!)

Nou ja ze hoeven ...mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof...Maarrrrrrr...Tracht het welis ...uit te leggen...

De ene noemt ...de Omikron...de Hel uit Afrika...en ik noemde het...de Omikron...is een Zegen...uit Zuid - Afrika...

Nou ja ze hoeven ...mij niet te geloven...Ik ben geen Geloof...Maarrrrrrr...Tracht het welis ...uit te leggen...

Hoe dat ook zij...
Vandaag las ik dit...
WHO: Europa nadert mogelijk het einde van de pandemie
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... n-lockdown


Fijne nieuwe week allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Als je die link goed leest...lijken ze het nog steeds niet echt te snappen...
lees deze zin maar is...

Er zijn in de afgelopen 24 uur 65.393 besmettingen met het coronavirus gemeld.

(Dat moet zijn...Er zijn in de afgelopen 24 uur 65.393 besmettingen van de Omikron Virus...de Corona Virus is echt totaal
wat anders nl!)

(Mijn uitleg is...De Omikron Virus samen met alle Gevaccineeerden...dempen ...de Corona Virus...
Het verschil... van ...denkwerk is...
De ene noemt ...de Omikron...de Hel uit Afrika...en... ik noemde het...Hiero...de Omikron...dat is een Zegen...uit Zuid - Afrika :!: :!: :!:

:roll:

PSS.

Het volgende punt is...is de Omikron uitgeraasd...dan kan de Corina Virus weer toeslaan gaan...
en dan noemen ze dat...door de versoepelingen komt dat...ipv.
is de Omikron uitgeraasd...dan kan de Corina Virus weer meer gaan toeslaan gaan...
Maar daar is dan weer het volgende opgevonden...
men kan dan...een nieuwe Booster nemen...
en dat schreef ik in het begin van de Corina in ins land al...
Dat wordt...in het voorjaar...de Corona prik (heet inmiddels) Booster ...en in het najaar...de Griepprik...
(Als ze dat met Lockdowns gaan doen...blijft het een Jo-Jo effectes houden en na
elke versoepeling...zeggen ze...het is daarvan...)
Misschien
na elke andere opkomende Virus...in de komende tijd...net als Omikron...dempt het de Corona Virus...tm
die Corona Virus...is het loodje leggen gaat...wgs teveel Mensen ...(voor de Corona Virus)...hebben de Booster gehaald!
als dat wereldwijd gaande is...zou dat mooi zijn!

WHO: Europa nadert mogelijk het einde van de pandemie
staat niet bij welke Pandemie...maar de Wereld Harddrugs Pandemie...leeft op
moet het hebben van...elke anties gewone roken...dus hebben ze geld nodig komen ook
die anties weer...

Ik schreef eens...hoe minder er gerookt wordt...hoe meer tm ongekende
Virussen gaan er los barsten...en op een dag...daar kwam de Corona Virus aan...
met in de vele miljoenen dode Mensen ervan...
Met bijna tot geen...Rokers... op de IC's!

WHO: Europa nadert mogelijk het einde van de pandemie
staat niet bij welke Pandemie...maar de Wereld Harddrugs Pandemie...leeft op
moet het hebben van...elke anties gewone roken...dus hebben ze geld nodig ...komen ook
die anties weer...

Nederland ...en...vooral...de Waterhoofden...pas op uw zaak!

Ik schreef eens...(Zo kan je... die dingen...ook Zien...)
Roken
kan goed en heilzaam zijn ...voor de Massa...maar misschien niet ...voor sommige enkelingen...
dat geldt net zo...als voor het
Vaccin...
kan goed en heilzaam zijn... voor de Massa...maar misschien niet ...voor sommige enkelingen...

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 24 jan 2022, 07:41

Ode... :)

Afbeelding
Tiff van harte met je 29ste verjaardag.
Ik wens je een hele dag toe en geniet ervan.

Afbeelding
https://www.youtube.com/watch?v=dU14Fa7IdUE

AfbeeldingLiefs en Knf. van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 24 jan 2022, 10:17

Denderen

Afbeelding
Gefeliciteerd meid, en laatje lekker verwennen.
Veel geluk dit komende jaar, met je nieuwe huis en je nieuwe baan en je
nieuwe vriend en met je kind en je hond en met je mantelzorg mams.

Afbeelding

Liefs en knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 24 jan 2022, 12:53

Deren

Dus je ziet, die Biden en Poetin, liever praten samen, over hoe ze de klimaat zaken, kunnen keren, dan
dat ze, met al die smerige uitstoot en zware aardse trillingen, oorlog gaan vieren, want dat kan
zelfs, de ijskappen doen los van geraken en dan gaat het nog sneller, dat smelten, van ijs, op de Noordpool.

Ik moest het, een paar keren lezen LT, je zei tegen Tiff, zal je zien, dat ze over, wat miljoenen jaren,
zich afvragen, wat was er toch voor, de oerwater knal?
Je zei, wij.
Ha ha haaaaaaaaaaa

Dus, na alle oerknallen, komt er leven op aarde, en dan gaan ze zich afvragen, wat was er voor, de oerknal?
Je zei, wij.
Geen idee, of je dat komisch bedoeld, of serieus, of allebei.
Maar ik begrijp eruit, dat oorlog voeren, het nog veel erger maakt, dan het al gaande is, met
het smelten, van de ijskappen.
En dat, terwijl die Poetin al, al die zware rammel en lucht verontreinigde wagens, op rij heeft staan, bij die Oekraiense grens.
Jij noemt ze ,waterhoofden, die denken niet verder na, dan hun neus lang is.
Ze moeten nodig weer, aan de gewone waar, om te beginnen, met een sigaar. Ha haaaa

Tiff een gezellige dag vandaag meid.
Je wordt maar 1x 29 jaar namelijk.

Een goede nieuwe week allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 25 jan 2022, 01:01

Eren... :)

(Ik denk...als ze samen het over het Klimaat gaan hebben...dat ze ongans populaider worden...ook in hun land...dan als
ze samen... dood en verderf gaan scheppen!

Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp

Een Cultuuromslag...moeten ze wel snappen...met wat?
Neem de extremistische Islamitische Cultuur...daar flikkeren ze alle vrouwen de huizen in... en ook dat is tov ons
een Cultuuromslag...Ja toch!

Zomaar roepen... om een Cultuur Omslag...lijkt me ook een weg... naar nergens...toe te gaan...

Misschien moeten ze eerst ...de Jongens en Mannen...in leeftijds groepen...zich laten beuiten...waarmee en waarom...zij zelf
in een hetend...Vrij Westers Land...You Too of Me Too figuren... zijn geworden of er tegenaan leunen...of dat nog net juist niet ...ergens om
dat niet... zijn geworden...

Misschien moet eerst dat beter begrepen worden...lijkt me...

Om maar wat te noemen...Het kan...(vooral sinds de 2 verdieners tijdperk)... een gemis aan opvoeding zijn ...via Thuis
en via Scholen en via Werk en via Clubs en via Kerk ed.
of
men toont al die dingen...alsmaar in de TV series...en in de tegenwoordige films ...Waar alles mag...behalve een Sigaar!

Ik bedoel...als ze roepen...er moet een Cultuuromslag komen...en ze leggen er niks bij uit...
Zomaar roepen... om een Cultuur Omslag...lijkt me ook een weg... naar nergens...toe te gaan...

Als ik Vrouwen zie ...met een jurk aan...die aan de ene kant ...tm heel hoog is en aan de andere kant...tm heel laag is...
denk ik... als Vrouw zijnde...al dingen...
Aan de ene kant...zijn ze ...Maria Magdalena ...en aan de andere kant...De Maagd Maria...aan het doen...naar de buitenwereld toe...

Misschien zijn... lang niet alle Vrouwen zo onschuldig...aan de feiten... waar het om gaat...
maar
zijn de echte Onschuldigen...die er zelf geen aandeel... in hebben gehad...

Zo'n Oprah W...(en dito nog een hele rij bekendhedens)...Hoe heten dan die Vrouwen???
zat op foto's...met 3/4 ...van haar brede borsten bloot...naast van die
hetende achteraf...roofdier Mannen...

Misschien zijn ...lang niet alle Vrouwen zo onschuldig...aan de feiten waar het om gaat...
maar
zijn ...de echte Onschuldigen...die er Zelf ...geen ene aandeel... in hebben gehad...

Ik bedoel...als het over de Cultuur gaat...moet wel duidelijk worden...het
verschil tussen... de echte slachtoffers ...en de anderen...bv die met 3/4 ...van haar brede borsten bloot...zittende
naast van die
hetende achteraf...roofdier Mannen...

Ik bedoel maar...Dan wordt het... in de opvoeding ook duidelijker...
Of ze eruit willen zien als...dat zij alles mag ...en hij mag niks...
Of dat ze... eruit zien als...zij mag niet alles... en hij... mag ook... niet alles...

Veel Make up en kledij van Vrouwen is... om Mannen te behagen gaan...en als die mannen er zich
naar gedragen gaan...noemen ze hem slecht...
en zichzelf ...of anderen noemen...haar onschuldigen...

Ik bedoel...als het over de Cultuuromslag gaat...wat ook die Angela wilt...dan moet wel duidelijk worden...mag zij dan alles
en hij ...mag niks?
Bedoelt ze het zo?
Want dat ...weten we niet...ze legt niks uit nl!
En allen die roepen...er moet een Cultuuromslag komen...ze roepen wel wat...maar leggen niks uit!

Dit is ook een vb van Cultuuromslag....(Is ook de Taliban...na alle Westerse invloeden... gehad...mee bezig nu)
Een Cultuuromslag...
dan moeten we (in een Westers land)...wel snappen...met wat?

Neem de extremistische Islamitische Cultuur...daar flikkeren ze alle vrouwen ...de huizen weer in... en
houden overal mee...de Jongens weg van de Meiden...en de Vrouwen moeten zwaar bedoekt rond lopen ed
en ook dat is tov voor ons ...een Cultuuromslag...Ja toch!

Alle Jongens en alle Mannen de huizen in...is ook een vorm van Cultuur Omslag...
(Maar sindsdien dat...zijn er in de vele miljoenen kinderen... tm de kleinsten aan toe... misbruikt...
dat heten dan... Pedo's die dat doen...) en nog is... in de vele miljoenen filmpjes ...die er gemaakt zijn... met de kindertjes gefilmd...in die
misbruik toestand!

Dus ook dat is de oplossing niet!

Ik zelf... ben meer voor dit...Via de Opvoeding....
Ik bedoel maar...Dan wordt het... via de opvoeding ...ook duidelijker...
Of ze eruit willen zien als...dat zij alles mag ...en hij mag niks...
Of dat ze ...eruit zien als...zij mag niet alles... en hij... mag... ook... niet alles...

Culturele Omslag...Als het een oeverloos gelul is blijkt...moeten zulkse daders...misschien wel opgenomen in
een ervoor
Psychiatrische Instelling...kortom ...en moet een hele Medische behandeling ondergaan...
Vaak is het ...een soort ...ziekte in de kop... ook dat nog...en/of men heeft... veel te veel
testosteron ed dingen meer...(Dan het gemiddelde normale)maar ook soms Meisjes en Vrouwen hebben
meer of erg veel meer...dan het gemiddelde ermee... op Jongens en mannen af!

Ik bedoel maar...zo makkelijk komen we... er niet van af...(van You TOO en Me TOO)...met een hetende
soort van ...Culturele Omslag...(Als erg veel
Voer voor Psychologen... of zelfs Voer voor... Psychiaters ...blijkt ...er mee... te zijn!)

Nou ja...alweer... een type-oefening gedaan...

Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
(Zo onder ons...Ik zei tegen iemand...die Jeroen Rietbergen...
Die heeft er... een gedrag mee...als van de oude cultuur...de Potlood venter...
in
de nieuwe moderne tijds cultuur...gebruikt die...de moderne communicatie middelen er voor...
de Nieuwe Cultuur...Elecctronische Potloodventer...om de
(eigen ziekelijke)
behoeftes... vnl. vooral via SMSjes en via doorgestuurde sex en foto's beelden...
dat ze er net zo ...van schrikken...als vroeger ...aks die ...van de Oude Cultuur...Potloodventers!
Daar
lijkt
...die...
er op
ermee...

Als
het een oeverloos gelul is ...er over... en blijkt...moeten zulkse...(ziek in de kop)... daders...misschien wel een
poos ...weg...van Huis en Haard...en opgenomen in
een ervoor
Psychiatrische Instelling...kortom ...en moet dan een hele echte ...Medische Behandeling ...ondergaan...
Dan praat je niet meer over ...een Dader...maar over een... ziek Mens...Secu...Patient!
(In de hoop...dat die daar...hersteld... wordt ...ervan!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 25 jan 2022, 13:32

Rendieren... :)

(
https://nos.nl/artikel/2414068-antarcti ... -vergroten
Wat ze vergeten...dat ze zellf...mede de oorzaak zijn...van het smelten van het ijs...
va 1 hetende Onderzoekers...dat zijn er daar in middels meer dan 3000...die daar boren en timmeren en met snel skislees motoren
er krossen en boten komen en gaan zelfs die knal grote cuiseschepen etc...en helies er ratelend er overheen en zelfs
vliegtuiggen over de ijskappen heen...laten landen en stijgen...en ze bouwen er van alles op...timmeren en boren er wat af in het ijs...
en doen van alles... onder die ijskappen...tm met onderzeeers aan toe...en houden het bevroren ij stuk met ijsbrekers..en laten er toeristen toe...
en is oefen terrein voor eLegers en ze zoeken er naar oloie velden etc en dat alles
was een eeuwen oude bevroren...stilte gebied...

Zomaar wat video's over de Noord en Zuid Pool...
https://www.youtube.com/watch?v=TkRdM8db_qY

https://www.youtube.com/results?search_ ... pool+smelt

https://www.youtube.com/watch?v=sdB0_oVInuk

https://www.youtube.com/watch?v=aogMKvzN2x4

https://www.youtube.com/watch?v=UQ782Nz2VHs

https://www.youtube.com/watch?v=yqrovgoEKp0

https://www.youtube.com/watch?v=sdB0_oVInuk

Vaak hebben ze het na al die vele onderzoekers gehad over ...als over een
eeuw of zo wat...het water stijgt ervan...

Dan hebben ze nog steeds niet door...er is al 40% gesmolten...in 40 jaren...dan
zal de volgende 40% nog sneller gaan...en de steeds
toenemende ongekende hoge druk in die 20% explodeert in ene...en dat kan toren hoog uitpakken
wereld wijd en niet alleen in die genoemde plekken op aarde!
Torenhoog zijn lang niet alle wereld eilanden rondom begrenst...en ook de meeste landen niet...
als de Noordpool los barst...ik noem dat met een ...Oer Water knal...dan gaat kort erop
iij de andere Poolkant losbarsten...
Ik ga niet uitleggen hoe dat uitpakt dan...
Maar het is alleen te keren
als ze beide Polen... totaal met rust laten...en er minstens 350 km ...of meer er...vandaan blijven...
met alle gemotiriseerde voertuigen...in de lucht en erop en er onder!!!
Zodat de ijskappen en de platte ijslandvelden...weer kunnen aanvriezen gaan...

De ware oorzaak van de opwarming van de Aarde...legde ik vaker uit...dat is vanaf men
door de Dampkring reist...
was dat eerst nog maar 1 of een paar...inmiddels kwamen er uit steeds meer landen me de zware grote rakketten er aan...
en telkens als ze door de Dampkring gaan...slepen ze inhoudelijkheid ...van de Dampkring weg...de grote kosmos in...en
dito als ze terug keren...doordat gebeurens...kan de Zon hier en daar en overal heter doorkomen dan eerst!

Zowel ...de stijging van het water als opwarming van het water ...als klimaat verandering...is allemaal
vanaf WO1 en WO2 en overal waar ze oorlogen voeren... met luchtvervuilend materiaal...en vanaf de eerst rakket de ruimte in..
is allemaal...door Mensenwerk!

Maar het is alleen te keren
als ze beide Polen... totaal met rust laten...en er minstens 350 km ...of meer er...vandaan blijven...
met alle gemotiriseerde voertuigen...in de lucht en erop en er onder!!!
Zodat de ijskappen en de platte ijslandvelden...weer kunnen aanvriezen gaan...

Net als ik dat toen...die dingen... heb uitgelegd...gaan er toeristen de Dampkring in...Te vreselijk om aan te horen is dat...
want er zijn inmiddels al ...teveel landen... die ook rakketten de ruimte inschieten...al of niet onder het mom
van de Wetenschap...
Nou ja dan weten jullie waar dat allemaal van is en door komt...met die opwarming van de Aarde...ook in de Ijs Polen gebiden
dan kunnen ratelende trillende gemotoriseerde voertuigen...de versnelde rest er doen... van het smeltwerk...

Het simpele sommetje is...(Omtrent de tijd)
Als 40% gesmolten is...in 40 jaren...om alle kieren en gaten ...nog van de vorige 40%...en met nog meer warmte op de Aarde erbij
dan zal de volgende 40% sneller gaan...dan de vorige 40 jaren!
De druk ...in die 20% rest...gaat ongekend toenemen...en laat ...plots... alles los er...

Niks over pas een eeuw of meer...is dat gaande...
zolang ze... overal lak aan hebben...en het negeren ed...zowel in Parijs als in Glascow!!!

Het volgende versnelde gevaar is...als ze Oorlog gaan voeren om bv de oekraiene...met al die massale
gore uitstoot en vele zware trillingen...

het is alleen te keren
als ze beide Polen... totaal met rust laten...en er minstens 350 km ...of meer er...vandaan blijven...
met alle gemotoriseerde voertuigen...in de lucht en erop en er onder!!!
Zodat de ijskappen en de platte ijslandvelden...weer kunnen aanvriezen gaan...en er tigs minder raketten de Dampkring in mogen gaan!

De druk ...in die 20% rest...gaat ongekend toenemen...en laat ...plots... alles los er...en tiktakt naar het andere Poolgebied
dat daardoor...ook alles loslaat!!!

Niks over pas een eeuw of meer...is dat gaande...
zolang ze... overal lak aan hebben...en het negeren ed...zowel in Parijs als in Glascow!!!

Beter is
als die Biden met Poetin het samen ...over het Klimaat gaat hebben...dan kunnen ze nog razend populair worden...maar
niet met dood en verderf... en met nog meer een gigantische veelheid aan CO2 ed de lucht in...

Nou mi heb ik er genoeg over uitgelegd...(Blijf het niet als paniek zaaierijen zien...want dat is een excuus er niks mee te doen!!!)
want...het is alleen te keren
als ze beide Polen... totaal met rust laten...en er minstens 350 km ...of meer er...vandaan blijven...
met alle gemotiriseerde voertuigen...in de lucht ...en erop... en... er onder!!!...en er tigs minder raketten de Dampkring in mogen gaan
en sowieso moeten alle toeristen er weg blijven daar!
Het simpele sommetje is...(Omtrent de tijd) ...Al die verbodens omtrent... lijkt me... VN werk!!!

Fijne rest van de dag allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

PS.

Ik zat vandaag TV te kijken ...Max 5 uur van gisteren gemist...een Gast had een boek geschreven...die had een poos op een eiland
op de Noordpool gewoond...Daar vragen ze daar zelfs mensen om...hun koterij is er allang weg gegaan nl.

Ze hadden beter gelijk...de oudelui mee kunnen nemen...ergens naar Canada... waar het ook berenkoud is bij een meer
waar ze ook vissen kunnen...want de Noord Pool... zou helemaal met rust moeten gelaten moeten worden...ipv hopen ze er...dater
toeristen gaan komen...en dat is nou precies... wat er helemaal niet moet komen zelfs...

In een andere Video er over...razen ze met hun motorbootje langs de ijskappen...en zien de stukken eraf gaan
vliegen en hebben niet eens door...dat ze zelf de oorzaak ervan zijn...dito de grote lange schepen...ook vaak
met toeristen...met een hoop gemotoriseerde trillingen en herrie gaan ze langs de ijskappen...en kijken hoe de stukken ervan
afvliegen...en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...

Al 3 decennia's of meer wetenschappers er...die overal gaten boren in de ijsplaten...en van alles erop timmeren en met
zware helies herries aankomen en bevoorraad worden er...en elke keer weer een nieuwe ploeg erbij...om te
bestuderen...hoe het met dat ijssmelten er toe gaat...en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...

Dus eigenlijk zou er geen mensen meer moeten mogen bivakeren of wonen er...weg wezen...en 350 km ervan weg blijven!

Een hoop blaaskakers geblere... hoor je op die Video's ondertussen...en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...
Net als die rakketten... die door de dampkring gaan...steeds meer en meer ipv
en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...van de opwarming van de aarde...

Ze zouden elke keer ...het moeten aanvragen bij de VN... wie wat waar de ruimte in mag...heel gedoceert dus maar...
ipv er komen er steeds meer bij...het liefst met toeristen erbij...
en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...van de opwarming van de aarde en daardoor het smeltende ijs aan
de Poolgebieden...

Als je... naar die dingen kijkt...kan je er niet goed van worden...alweer boorden ze er gaten... in de ijskappen en ijsvlaktes
om er achter te komen ...waardoor het ijs toch zo snel smelt...en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...

Van nabije hogere bergketens de sneeuw ...eraf laten bomarderen...opdat ze voor toeristen sneeuw om te skien hebben...en
dat doen ze ...vanaf de eeuwige sneeuw bergen...waar voor kort nog geen toerist er kwam zelfs...dus ook lawinenes forseren met
bommen...opdat die niet op de steeds massalere toerisme er terecht komt...
en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...van de opwarming van de aarde ...

Maar het erge is wel...dat ze er toeristen naar toe lokken...die met de steeds grotere schepen aan komen zetten...en met steeds
meer vliegtuihen
en die dito...en hebben niet eens door...dat ze zelf... de oorzaak ervan zijn...van de opwarming van de aarde en de klimaatveranderingen...

Ik blijf erbij...
willen we
het tij nog keren...moeten ze er weg blijven...tot het weer bergen worden... met 1 bewoner ...zoals het eeuwen toeging daar...die de kost verdiend ...met Herder zijn...
en de eeuwige sneeuw met rust laat!

Ik bedoel
als ze het over Cultuuromslag gaan hebben...denk dan is... daaraan...
dat ze 350 km ...van de Polen moeten weg blijven...om sneeuw en ijs...en ijskappen...met rust te laten...opdat het
weer aan kan aanvriezen...ipv om de haveklap ...denderen... de ijsbrekers ...er...om de boel er open te houden!

Fijne middag verder... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 26 jan 2022, 03:05

Dierentuin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=c-Jkktpp9QI
(Wim Jansen Overleden
viewtopic.php?f=10002&t=11&start=465

___________________________________________________________

Met zo'n hoog percentage... de QR-Code op zak...in het land...Kijk dit bestaat niet...
Nederland in recordtempo van 3 miljoen naar 4 miljoen coronagevallen
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... -gevallen/

Wat wel bestaat...Nederland in recordtempo... van 3 miljoen naar 4 miljoen ...Omikron gevallen!

(Maar dat legde ik al vaker uit...dat ze er...die Waterhoofden)... toch niet echt er wat van snappen...bv
dat Corona... een totaal andere (en een zeer gevaarlijke)...Virus is... dan... de Omikron (Waar men nauwelijks tot niet ziek van wordt)...Virus is!
Dat allen
die de Covid-19 Vaccins hebben gehad...alleen maar door Omikron... besmet kan geraken...en misschien hier
en daar...nog wat ...door... de Delta (Corona) variant...(De (al fors uitgedunde) Delta= een Corona variant......Maakt minder ziek dan de Covid-19...Maar
waar men... meer ziek van kan worden... dan van die...aparte ...Omikron Virus! )

Ik schreef pas...De Omikron is een Zegen...vanuit Zuid Afrika...zolang de Omikron Virus woedt...dempt dat...samen met alle Gevaccineerden...de Covid-19 (Corona) Virus...

Het linke is...als de Omikron Virus...is uitgewoed...dan kan de Corona Virus weer de kop op steken gaan...

Misschien niet zo sterk meer... als eerst...maar toch...het blijft een linke soep...voor allen ...Niet Gevaccineerden tegen de (Corona) Covid-19!

Dus de Corona Vaccin promoten blijft een Must!!!
Want...heeft niks... met de versoepelingen te maken ...maar met dit
Het linke is...als de Omikron Virus...is uitgewoed...dan kan de Corona Virus... weer de kop op steken gaan...

Omdat we nu eenmaal een reizende wereld hebben...is de Corona Virus maar zo nog niet weg...
het kan wel...op den duur...door steeds meer Gevaccineerden...kort of lang of voor altijd ...ervan...een verzwakking krijgen...en
gedempt worden...door bepaalde ...andere Virussen...zoals met de Omikron Virus... in het land!
(Voor de binnen en buiten... grens reizenden...zou nog een lange poos de QR-Code...nuttig zijn ...te moeten tonen!)

Nou voor mij doen...sumier is getypt...weten jullie...hoe ik er over denk...
over dat soort van artikelen...
Met zo'n hoog percentage... de QR-Code op zak...in het land...

Kijk dit bestaat niet...
Nederland in recordtempo van 3 miljoen naar 4 miljoen coronagevallen
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... -gevallen/

en ook...
Het linke is...als de Omikron Virus...is uitgewoedt...dan kan de Corona Virus... weer de kop op steken gaan...
Misschien
niet zo sterk meer... als eerst...maar toch...het blijft een linke soep...voor allen ...Niet Gevaccineerden tegen de (Corona) Covid-19!
Dus de Corona Vaccin tm de Booster aan toe...promoten ...blijft een Must!!!
Want...het heeft niks... met de versoepelingen te maken ...maar met dit


Het linke is...als de Omikron Virus...is uitgewoed...dan kan de Corona Virus... weer de kop ...op steken gaan...

Dus vroeg of laat...
het blijft een linke soep...voor allen ...Niet Gevaccineerden ...tegen de (Corona) Covid-19!

Alle Gevaccinerden tegen de Corona steeds in quarantaine zetten...geeft niet alleen ...Het Jo Jo effecte...maar
is bezopen en zot voor alle Gevaccineerden tegen Corona...maar het is... alsmaar weer...zeer schadelijk voor de
Gezondheid...en voor Lands Economie...in het algemeen!

Dus
willen we de Corona Virus de wereld uit hebben...de Corona Vaccin... tm de Booster aan toe...blijven promoten ...blijft een Must!!!

Want...het heeft niks... met de versoepelingen te maken ...maar met de uitleg ...net gedaan!
Het linke is...als de Omikron Virus...is uitgewoed...dan kan ...de Corona Virus... weer de kop ...op steken gaan!!!


Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 26 jan 2022, 10:55

Tuinder

Bedankt voor jullie lieve reacties op forum en per mail en per app en per telefoon en per kaart, voor me verjaardag.
Was erg gezellig, me verjaardag.
Ik had de ouders, van me vriend, te logeren, had extra hulp dus, tijdens de feestdag.
Ik ben reuze verwend. Nu op naar de 30.

Ik las dit
https://www.ad.nl/show/albert-verlinde- ... ~a45fd0f8/
Je had dus gelijk lt, toen je schreef, dat het een flikkerstreek was, van die verlinden, over die tan.
Nou ja, dan is dat ook weer opgelost, want die tan, werd wel in een gevaarlijke hoek gezet, door die albert verlinden!

Ik las net, ik ben verliefd op iemand van het werk.
Ik dacht, vinden ze dat ook, overschrijdend gedrag?
Voor iets, waar je niks aan doen kan, het overkomt plots, mensen toch?

Ja eng zeg, als je je echt gaat verdiepen, in die klimaat zaken.
Maar dat het er, in feite, al zo erg eng erbij staat, is ook erg eng.
En dan weet je dat, en na alles er al gehad, komen ze aan, met toeristen er.

Ik zat te denken, alles wat wij al rekening mee hielden, tegen de co2, in de lucht, kunnen ze vanuit
oost europa, allemaal maar zo teniet doen.
Ja best eng, je te gaan verdiepen, in het klimaat.

Je uitleg over de virussen lt, begin ik steeds meer, te snappen.
Ook dat we nog lang, die code gebeurens , moeten gebruiken.
Maar ik snap je wel lt, als 80% van ons land of meer, de corona prikken hebben gehad,
dat die niet besmet zijn, met corona, maar met die omikron virus.
Maar ze schrijven en zeggen het wel steeds zo, met corona besmet, dan krijgen, de niet
gevaccineerden gelijk, die vaccins, helpen helemaal niets, ze moeten allemaal in qarantenne
en allemaal in de lockdowns, dat toont aan, dat dat vaccin helemaal niets doet.
Maar jij schrijft steeds lt, ze denken zo, omdat die waterhoofden, het alsmaar, verkeerd zeggen
en verkeerd schrijven.
Misschien heb je gelijk lt, ze moeten snel weer, aan de gewone waar, en een sigaar, dan snappen
ze ook weer meer, die waterhoofden.

Succes met je golfhobbie lt.

Ik wens jullie, een gezellige week toe. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 26 jan 2022, 15:06

Dertig... :)

(Ik las dit...
https://nos.nl/artikel/2414583-rechtban ... ndsmoeders
Ik heb er met de type-oefeningen...ook welis over geschreven hiero...
en legde toen uit...die Rechtzaak winnen ze nooit...
en wel omdat het in feite een Prive kwestie is...waar de Staat geen inmenging mee heeft en ook niet de
bepaalde opvang instituten...

Het begint vaak zo...neem die Trudy...ze werd ongehuwd zwanger...en woonde nog thuis...haar Moeder wilde haar wel...
maar niet kind in huis...haar huis...
Daar komt... geen Staat aan te pas...met zulkse beslissingen...

Die Moeder van haar ...nam alle besluiten tm ze moest buitenhuis bevallen gaan...in zo'n ervoor Moeder-Kind opvanghuis...
Die Trudy ...hoewel ze al Verpleegkundige was...liet zich alles aanleunen...wat die Moeder van haar zei en wilde...Dat
Tehuis heeft... die Trudy nog tijden de gelegenheid gegeven...zelf haar Kind op te voeden ergens...

Met dat ergens...heeft die Trudy... totaal niks gedaan...ze bleef bij haar Moeder wonen en tekende...zelf...de afstand van
haar Kind...Vanaf dat ...neemt de Kinderbescherming... namens de Staat ...en namens... de dan geldende Wetten...het over...

Het verhaal kan ook totaal anders uitpakken...in die zelfde tijds periode...
Iemand woont op zichzelf...en is Verpleegkundige...en geraakt ongehuwd zwanger...

En gaat zelf erop uit...alles erop te onderzoeken...hoe het aan te pakken...om zelf... het Kind... te kunnen houden...
De vele zwangerschaps maanden... werd sparen voor de hele uitzet... en zoeken naar een goede woning...woningen lagen ook
toen niet voor het oprapen...dan maar een brede Kamerhuur...met keukentje ed erbij...
En een Kinderkamer er te kunnen inrichten...
En hoe dan ...en wat dan ...hoe gaat zoiets ...allemaal er aan toe...Gewoon blijven werken dus...om vooral veel te sparen...en
een Vroedvrouw zoeken...

Als je alleen komt ...met een Kind of met Kinderen... moet er altijd een Toeziend Voogd of Voogdes komen...zoek je die
zelf niet...dan zoekt de Staat het uit...Dus snel zelf zoeken gaan...Als je alles goed doet...kom je nergens De Staat tegen
en ook niet...De Kinderbescherming!

De Staat daar moet de (zelf gekozen)...Toeziend Voogd...naar toe komen...er wordt bekeken of die
geen Strafblad heeft...is alles oke...tm de handtekening...dan kom je de Staat... op zich... nergens meer mee tegen...alleen
met de Kinderbijslag...de rest ...is het Prive leven van de Burgerij... alleen met de Nationale Koterij Vaccins en met de
Schoolplicht
kom je de Staat...net als... iedere Ouder's...tegen!
(Die en had een mede Collega ...en erge goede vriend...die samen woonde ...De Vriend...met zijn...Mannin...(2 Homo's dus)
gekozen ...als Toeziend Voogd...wat geen enkele punt... voor de Staat was...zelfs...in die dagen...52 jaar terug al! )
Ook dat is Nederland! (In die dagen!)
(Uitleg ...(zelf bedacht)...(Om verwarring en verdere vragen te voorkomen)...Mannin...dat is het Vrouwelijke type...van de 2... bij een samenwonende of getrouwd Man en Mannin...Homostel)
(Erg handig bleek achteraf...want als de Moeder... het Weekend moest werken...logeerden ze vaak daar ...want er was altijd wel 1 van de 2 van de...Kinderloze...toezichthouders ...vrij!)

Dus de ene Verpleegkundige...(Zonder familie er om heen)...heeft er ...zelf...alles aan gedaan...het Kind zelf te houden...dat het ...voor de ongehuwde Moeder...een Tweeling bleek...maakte voor het hele Staats systeem niks uit...Ook dat is een Prive zaak...van de Burgerij...het maakte voor de Moeder ook niks uit...
Dus die Moeder...heeft haar eigen kind ...werden 2 ...kinderen...zelf opgevoed...(Die zijn nu 52 jaar)

De andere Verpleegkundige (in dezelfde tijdsbestek)(Met haar Pa en Ma er om heen en de rest van de familie)
is nergens achterheen gegaan...bleef doen... wat haar Moeder zei en wilde...en ze bleef er ook wonen...tm afstand getekend... zelf ...als
meerderjarige Moeder...van het Kind...
Ook dat is ...een Prive zaak...van de Burgerij...

Maar vanaf afstand... van het Kind gedaan ...(Die zoon is nu 50 jaar of zie iets) met zelf ...afstand behandtekend...vanaf
dat...gedaan...neemt de Kinderbescherming... het Kind...namens de Staat... over!
Vaak gaan die Kinderen... naar een Adoptie gezin...

https://nos.nl/artikel/2414583-rechtban ... ndsmoeders
Ik heb er ...met de type-oefeningen...ook welis over geschreven hiero...
en legde toen uit...die Rechtzaak... winnen ze nooit...
en wel
omdat het ...in feite een Prive (Een Burgerij prive vrijheids )kwestie is...waar zolang er ...geen aftand voor is getekend...van het Kind
de Staat ...er geen inmenging mee heeft ...en ook niet de
bepaalde Kinder opvang instituten...

Net als met alle Gezinnen met Kinderen...Alleen bij... ernstige verwaarlozing en misbruik en mishandelingen...of met andere moeilijke gezins kwesties...
bemoeit de Staat zich (conform de Wet)...ermee...en ook dus... bij afstands handtekeining van het Kind! (Zij... die de Moeder van die Trudy die dat helemaal regelde...en die
Trudy ...allang meerderjarig...die er ...zelf...erop in ging!)

Het is vooral achteraf
erg verdrietig verhaal... voor die Trudy...maar het is in feite...is het...een erg Prive verdrietig verhaal... maar niet...door de Staat!

Tip voor die Trudy...mi...Het Hoger Beroep... kunnen ze beter uitsparen...want de uitkomst... zal echt niet anders zijn...dan die van
de Lagere Rechtbank!

Het is vooral achteraf
erg verdrietig verhaal... voor die Trudy...maar het is in feite...is het...een erg Prive verdrietig verhaal... maar niet...door de Staat!

Nou zo kan die wel weer...Fijne Middag verder Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 26 jan 2022, 23:37

Iglo... :)

Ik las dit (Artikel na het Programma op TV is geweest)
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Bijzondere 'incestzaak' in DNA Onbekend zorgt voor veel vragen

Dit vind ik ook Journalistieke Wangedrag!
Want er is als uitkomst van geen enkele incest sprake...
Verhalen uit de familie roddelrubriek bleek het te zijn...
en als de uitkomst is...
Die Vader was niet ...zijn Vader en die Zus ...was niet zijn Moeder...
Maar zijn Moeder
bleek wel vreemd... te zijn gegaan vroeger...want haar
man was ...niet de vader...van die man...

Maar dit is ...een onware... doorloop roddelverhal ...via die Journalist...of Reportage schrijver..
Want bewezen is... via de DNA trajectes Onderzoek...van incest is geen enkele sprake!
waarom zet die het dan toch zo in de bladen?
Bijzondere 'incestzaak' in DNA Onbekend zorgt voor veel vragen
Dit vind ik nou Journalistieke Wangedrag!

_______________________________________________________________________________________________
Over die zaak van vroeger...Zeggen en schrijven ze steeds...op TV...Ook na die Rechtzaak...Ze moesten afstand doen...van de Kinderbescherming...en ook dat is ...een leugen!
https://nos.nl/artikel/2414583-volgens- ... ndsmoeders

Als ze Minderjarig waren...hebben de Ouders het beslist!
Als ze Meerderjarig waren...hebben ze ...(net als die Trudy)...zelf beslist en zelf de afstand behandteklend!

Wat niet wil zeggen ...dat ze Prive...onder druk gestaan kunnen hebben...
Via de Ouders...via de Kerk en via Clubs ed...via de Buren and so on...via de Huisarts...en daardoor zelf een beslissing genomen hebben!

Stel iemand ...is ongehuwd zwanger...alleen de ouders ...weten het en de Huisarts...die de test deed...
(De Staat is er
helemaal niet mee... in zicht zelfs!)(En ook geen Kinderbescherming!)
Welke beslissing ermee...dan ook...Het is een volkomen Privezaak... zelfs!
(Heb ik het niet over Vrouwen met geestelijke beperking ed dingen...) (De Huisarts kan er wat voor inschakelen dan
als er geen opvang voor dat as Moedertje is...)(Dito bij een Minderjarige)

Maar
ik heb het
over ...gewone...Meisjes en Vrouwen... die meerderjarig zijn...(Zoals die Trudy!)die een Verpleegkundige is...die men voor
vol aan ziet ahw)
Wat niet wil zeggen ...dat ze (de as Moeder)... Prive...onder druk gestaan kunnen hebben...
Via de Ouders...via de Kerk en via Clubs ed...via de Buren and so on...via de Huisarts...en daardoor zelf
een afstandsbeslissing... genomen hebben!

De andere Verpleegkundige ...behandtekend afstand van haar Kind...
Dan neemt de Staat het over... in de vorm van een daarvoor Instantie...(Die het Kind meestal aan Adoptie Ouders geeft...)
en... de Biologische Moeder ...heeft zichzelf...buitenspel gezet... en over haar... (om alle verwarring voor het Kind te voorkomen)...gaat het dan niet mee...wat Het Kind betreft!

De ene Verpleegkundige...heeft alleen te maken...met de Vroedvrouw en/of met de Huisarts...omtrent
de Zwangerschap...voor Medische Controles...Dook breed de Bieb in... en vroeg overal...Hoe en Wat en Waar etc
en zocht zelf woonruimte etc. en spaarde flink voor de 2 Baby's uitzet nodig...)
(Die had...Nergens is zoiets ...als de Staat... in de vorm van...De Kinderbescherming ...in zicht...ermee...nooit gehad ook!)

Alleen...Als het Kind er is...wil de Staat wel...voor alle... alleenstaande Ouder...een Toeziend Voogd!)
(Voor elke ...Ongehuwde Moeder ...met Kind ev of mv...maar ook bij Scheidingen ...en als ze Weduwe geworden is...ook voor
de Weduwnaar met Kind...ed dingen meer)
De inmenging
van de Staat...is verder...Aangifte Geboorte Register...De Kinderbijslag...De Kinder Vaccins...en de Schoolleerplicht...
Aangifte bij Overlijden...van een Kind...ed dingen...

Als toeschouwers...Huisarts Ouders Toeziend Voogd...Schoolleraren vermoeden...dat er iets mis is...met het Kind...
(Kind...Van welke ouders dan ook) Kunnen die wel De Staat inschakelen...in de vorm van Kinderbescherming...)

Maar als een Zwangere Vrouw...(Op z'n Trudy's)...totaal helemaal niks inricht voor het Kind...om er een Kind te hebben zelfs...dan kan
bv De Vroedvrouw of Huisarts al gaan klagen...bij de betreffende Instantie...)of zoals bij die Trudy
die Moeder van haar ...wilde perse die Baby niet in haar huis...waar wel die Dochter (Trudy) woonde)

Die Moeder regelde een Opvang huis voor Moeder en Kind...(Als er geen Toeziend Voogd is geregeld...wordt
de Kinderbescherming in geschakeld...wgs alles wat nodig is ...voor het Kind...is er niet...na de bevalling...

(Dat Kindertehuis waar het Kind ...van die Trudy toen nog...verbleef...en ze die ook mocht bezoeken
hebben het erg lang uitgeteld...dat ze
zou behandtekenen...om afstand te doen...van haar Kind!) (Dus het moest...van de Kinderbescherming...komt als zodanig nergens in voor zelfs!

Die Moeder regelde het ...met die Instantie...dat haar dochter afstand zou doen...van haar Kind...ook al was die Trudy er tegen
ze behandtekende het wel!

Die ene Verpleegkundige... had haar (Tweeling) Kinderen ...gewoon in eigen Gezin...al die jaren...dat die andere Verpleegkundige
zonder haar
Kind bij zich had...wgs Officieel ...zelf...afstand van gedaan!


Decennia's later...doet ze... (die Trudy) of de Staat schuldig is er aan...en de Kinderbescherming...om haar... eigen decennia's...lange
Prive triest...verhaal...

Over die zaak... van vroeger...Zeggen en schrijven ze steeds...op TV...Ook na die Rechtzaak...Ze moesten afstand doen...van de Kinderbescherming...
Maar... dat is ...een leugen!
(Misschien gebruiken ze dat...als excuus patroon...(naar wie dan ook toe)...bv
als ze later het... inmiddels Volwassen Kind...tegen komt!)
(Het lag allemaal
aan de Staat en aande Kinderbescherming...en is dat...zo vaak... zo gezegd ...dat ze
er zelf ...in zijn gaan geloven...en zo zeggen ze het...Hier en NU... ook ...in de bladen en kranten...en ook...op TV!

Decennia's later...doet ze... (die Trudy) of de Staat schuldig is er aan...en de Kinderbescherming...om haar... eigen decennia's...lange
Prive triest...verhaal...Maar het excuus patroon...dat is een leugen!

Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 28 jan 2022, 02:19

Loonoverleg... :)

https://www.youtube.com/watch?v=AWAzbEkVrKE
Overleden Max-Moszkowicz sr.
https://www.youtube.com/watch?v=6_TBMtzeK08

(Ik sta echt verbaasd...hoe laag de straffen zijn...in Nederland...voor doodslag 3 jaar...en de rellen opzich slaan ze erbij over...
maar doodslag... op vakbeedigde beroepsgroepen...dat die zo laag uitpakken ...is niet te geloven!
https://www.ad.nl/video/productie/flink ... len-279296
Agenten die van angst ...moesten vluchten...omdat hun beroepsauto...in brand was gestoken...zoiets
is een levenstrauma...en slaan met een ijzeren buis...op ze...had ook zeer ernstig kunnen uitpakken...en dat heet dan
een gewone demonstratie actie...(Allemaal copy cats...nageaapt... van andere landen...rellen en plunderen en mishandelend op beroepsgroepen af...en die top dure beroeps auto's vernielen etc. ...voorheen was zulks niet hier...met
gewone demonstraties...)

________________________________________________________________________________

Ik tracht die EU welis te snappen...
dit lijkt me...een omkopings schandaal...
https://nos.nl/collectie/13884/artikel/ ... rstelfonds
Als je dit doet en dat...(en steeds meer de eigen souvereiniteit inleverd)...dan krijg je zoveel geld van de EU terug...
(En dit en dat...dan gaat het allemaal... over souvereine...interne lands aangelegenhedens...)
mi
Dit grote bedrag ...is eerst door de EU landen er zelf aan betaald...
In het Europese fonds zit ruim 750 miljard euro voor herstel van de economieën van de Europese lidstaten na de coronapandemie.
Een sigaar uit eigen doos krijgen is het verhaal in feite...met die 5 miljard terug...dit lijkt me...een omkopings schandaal...als
je dit doet en dat laat...krijg je uit die... zelf met elkaar...betaalde pot...5 miljard terug...

Stel we zijn niet lid van de EU...dan betalen we niet... aan dat superhoge bedrag per jaar ...aan de eu...en kunnen we
Nederland kan rekenen op 5,8 miljard euro... uit het coronaherstelfonds...gewoon zelf betalen...die kosten daarvoor...
Net als Engeland...
die hield 65 miljard over per jaar...vanaf uit de EU...daar kunnen ze...gewoon uit eigen zak... heel wat in eigen land van betalen!

De EU... kost ons al vele jaren...overal mee...al die massale weg bezuinigingen...Zijn we nog steeds blij ...met die EU
topdure Waterhoofden... op ons af...met niks mag...ook geen Sigaar etc?
Of waren we... terecht blij...toen Nederland... nog lid van de EEG was...en iedereen en alles ...erop vooruit ging!

Nou ja...zulks vraag ik me... welis af...Meneer Sonneberg...

Net als Engeland...
die hield 65 miljard over per jaar...vanaf... uit de EU...daar kunnen ze...gewoon uit eigen zak... heel wat in eigen land ...van betalen!


Het punt is...dat via onze Hypotheekaftrek systeem ...ook ...de gewone vaste inkomen Mensen... een Bedrijfspand of een Huis konden kopen
opv alleen de rijken...

(Zo kochten DJ en ik... met hypotheek en rente aftrek...een van Dam eenheid Woning (Ook PvdA)
En wie
is de pleiter... Hier en Nu
via de EU
dat systeem af te schaffen...in ons land?

Welja ...die is ook laag gedaald...die Timmermans (ook PvdA)...: 'Nederland moet over de brug komen voor miljarden uit coronaherstelfonds'
Een van de belangrijkste zaken ...(van weg bezuinigen)...waar Brussel al langer op aandringt is... dat Nederland de hypotheekrenteaftrek verder beperkt.
(va Nederland lid van de EU...Als Brussel wat wilt...worden het ...in ons land ...al die goede dingen ...die wij bereikt hebben...na WO2
om die...weg te bezuinigingen...) :!:

(De hele lange rij...wat in ons land...al is weg bezuinigd en beantied ed dingen meer...erom...typte ik welis hiero...dat is al...een hele lange rij...via
de EU Waterzuipers!)
Als wij nu
dat ontzettende grote Topgeld bedrag aan de EU betalen per jaar...krijgen wij er wat van terug...maar wel via hun hetende
Hervormingen...te moeten doen...dat betekend bezuigingen tm weg bezuinigen...)en dat gaat maar door zo... :!:
Een sigaar uit eigen doos krijgen... is het verhaal in feite...met die 5 miljard terug...dit lijkt me...een omkopings schandaal...als
je dit doet en dat laat...krijg je... uit die... zelf met elkaar...betaalde landen pot...5 miljard terug...

De EU... kost ons al vele jaren...overal mee...al die massale weg bezuinigingen...Zijn we nog steeds blij ...met die EU
topdure Waterhoofden... op ons af...met niks mag...ook geen Sigaar etc?
Of waren we...
terecht blij...toen Nederland... nog lid van de EEG was...en iedereen
en alles ...erop ...vooruit ging!

Nou ja...als wel denkens Mens...Dat vraag je je toch af...Meneer Sonneberg???

Net als Engeland...
die hield 65 miljard over per jaar...vanaf uit de EU...daar kunnen ze...gewoon uit eigen zak... heel wat in eigen land ...van betalen!
(En ook die 2% aan de Navo per jaar!)(Kunnen wij al tijden niet meer die vole 2% betalen aan dat lidmaatschap!)and so on...

Een Lul Kul Maatschappij ...creeren ze dr van...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220127_95216730
Waar niks mag...(van de Waterhoofden)...ook geen Sigaar etc...blijft er over...De Lul en de Kul!

______________________________________________________________________

Ik zag de Radio prijs ging naar Matty en Marieke...zij kon niet van hem afblijven...stel dat
hij dat deed bij haar...en dan?...dan heet zij slachtoffer en hij dader...van sex overschrijdend gedrag...

Hoe zit dat soort dingen bij de Lesbo Cultuur???
___________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.ad.nl/politiek/nog-een-euro ... ~adefd68c/
(Ze bedenken steeds wat nieuws...bij de EU...(om die top dure eu te kunnen onderhouden!)
Dat worden dan weer...bezuinigingen.... tm.. weg bezuinigen...in ons land... en dat is al gaande
va Nederland in de EU is!)

Dan zal Nederland... de komende jaren nog meer moeten afdragen aan de EU.
Volgens Hoekstra
gaat het om 100 miljoen euro in 2025, 500 miljoen in 2026 en nog eens 500 miljoen in 2027.
(Zien jullie er ook ...een ongelooflijk extra Jat poatroon... in! Via... onze belasting centen! )

Als Nederland er weer klakkeloos erop in gaat...Dat worden dan weer...extra bezuinigingen.... tm weg bezuinigen..
in ons land... en dat is al gaande
va Nederland... in de EU is!)

De EU... kost ons al vele jaren...overal mee...al die massale weg bezuinigingen...Zijn we nog steeds blij ...met die EU
topdure Waterhoofden... op ons af...met niks mag...ook geen Sigaar etc?
Of waren we...
terecht blij...toen Nederland... nog lid van de EEG was...en iedereen
en alles ...erop ...vooruit ging!
__________________________________________________________________________________

Even (Meditatief)
voor het slapen gaan...
https://www.youtube.com/watch?v=OLsSan9koAU

Trusten allemaal. Knf. van LT) :roll:

Plaats reactie