WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 13 dec 2021, 14:45

Raalte

Ja erg leuk, dat Max Wereld Kampioen is geworden.
Daar zijn we, in ons Limburg, erg trots op!

Afbeelding

Goede week allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 14 dec 2021, 04:53

Alterego... :)

(De eerste Vrouwelijke Regiseur ooit... is overleden...93 jaar oud...Je kan je bijna
niet voorstellen...in deze tijd...dat het nog maar zo kort geleden is...dat er Vrouwen pas...de eerste ergens... mee was...


Wat ik niet snap...Toen Max Verstappen no 1 was geworden... feliciteerde coureur Lewis Hamilton hem...hoe is het dan
mogelijk...dat erna...protesten... van Mercedes kwamen?

mi Als je denkt...dat de tegen partij...fouten gemaakt heeft...ga je die niet feliciteren met het winnen
van de wedstrijd...coureur Lewis Hamilton feliciteerde meteen Max Verstappen...

Dus mi
die Lewis Hamilton vond dat Max terecht de wedstrijd gewonnen had!
Waarom dan toch...die protesten... achteraf???
Is dat een (Kinderachtige)...manier...om met verlies... om te gaan???

Zo ik het zag...
Kijk maar goed (Dan zie je mijn uitleg er over ook!)
https://www.ad.nl/video/productie/max-v ... est-270300
=>want ik vond juist... die Hamilton... gevaarlijk bezig...<=

Max kon ...in lijn ...aan de linkerkant
om Hamilton in te halen...zat ruim plek... (meer dan een meter) ...tussen hem ...en Hamilton!!!

=>>Hamilton schoof toen snel zijn stuur toen naar links toe...<=
om
Max klem te zetten...of om er voor... trachten te komen...of
om snel ...te doen...of Max ...in een smalle ruimte... de bocht links '...van hem nam...
tussen Max en Hamilton...(dat Max strafpunten had kunnen opleveren!)(Zijn smerige trucjes haalden echter niks uit) want
Max reed... voor die actie tigs sneller...(Anders had een een echte zware knal botsing kunnen worden!)

(Die smerige gevaarlijke trucjes)...(van Hamilton is hem vaker gelukt!)(ook een actie eerder...schoof die steeds
dichter naar Max ...zodat het leek
dat Max zijn wielen.... bijna die van Hamilton raakten!
(Als \Max ook maar iets naar links had gestuurd...waren de wielen elkaar gaan raken ...))(En hoopte dat Max er ...strafpunten
voor zou krijgen! Maar Max bleef op de rechte lijn waar die op reed!)

(Je moet ze allemaal ...de kost
geven ...ook Sport Journalisten... (ook
vooral de Engelsen) die denken dat Max fout ermee bezig was...)ipv
(mi ...Net als bij het wielrennen geldt...degene... die van de lijn afgaat...en de botsing maakt...'maakt
de fout

Hij kon erom
gedikwalifiseerd worden zelfs...die Hamilton!
Vanuit meer dan een meter ver... van Max af reed Hamilton...Hij richtte z'n stuur ...echt gevaarlijk... naar Links toe nl!
Is ook goed te zien op de video!)

De bocht... die Max later ...vanaf Rechts nam...was die echt ...een heel stuk alleen... in die bocht bezig...en zat...
ver van
Hamilton af...en Max ...won zo... de wedstrijd!

(Max was niet fout of gevaarlijk eng bezig... maar juist Hamilton!)

Een fijne Dinsdag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Iemand vroeg me er om...ik leg het nog 1x uit
Max rijdt links...met of zonder bocht...meer dan een meter...is die Hamilton van hem af..rechts...
(Als je verstand hebt...van de Camera's opstelling...tijdens het parcour...)
Die Hamilton zet zijn stuur best scherp naar links...om naast Max te komen...is die net even sneller dan Max er naast
dan lijkt het...of Max...in de smalle nauwte gereden is...tussen de kant en Hamilton...
Dan kost Max dat Strafpunten! (En wint Hamilton de WK!)
Er waren beslist...strafpunten uitlokkerijen gaande...(via Hamilton...ten nadele voor Max!)want
de Camera's opstellingen tonen die linkerkant..
Die Hamilton
zet zijn stuur best scherp expres naar links...vanuit rechts vandaan...om naast Max te komen...is die net
even sneller dan Max er naast
dan lijkt het...of Max...in de smalle nauwte gereden is...tussen de kant en Hamilton...

Maar
omdat Max ...net even sneller reed...lukten... al die trucjes niet...bleef over...hoe gevaarlijk reed
Hamilton vanaf rechts... op de raceauto an Max af...Dat toont de video ...wel!!!

Hij kon erom
gedikwalifiseerd worden zelfs...die Hamilton!

Vanuit meer dan een meter ver... van Max af reed Hamilton...Hij richtte z'n stuur ...expres echt gevaarlijk... naar Links toe nl!
Is ook goed te zien op de video!)

(Maar vaak ...zien ...ze zulks ...niet... of kunnen die juiste interpretaties... niet maken omtrent...anders was no3 nummer 2 op het WK
geworden!)
:roll:

(Als je verstand hebt...(vooraf gemaakt)...van de Camera's opstelling...tijdens het parcour...)

Die Hamilton... zet zijn stuur best scherp naar links...om naast Max te komen...is die net even sneller dan Max er naast
dan lijkt het...of Max...in de smalle nauwte gereden is...tussen de kant en Hamilton...
Dan kost Max dat Strafpunten! (En wint Hamilton de WK!)

Er waren beslist...strafpunten uitlokkerijen gaande...(via Hamilton...ten nadele voor Max!)want
de Camera's opstellingen tonen dan net...die linkerkant..
Die Hamilton
zet zijn stuur best scherp expres naar links...vanuit rechts vandaan...om naast Max te komen...is die net
even sneller dan Max er naast
dan lijkt het...of Max...erg gevaarlijk...in de smalle nauwte gereden is...tussen de kant en Hamilton...

Maar
omdat Max ...net even sneller reed...lukten al die trucjes niet...bleef over...hoe gevaarlijk reed
(vooraf) Hamilton zelf...vanaf rechts... op de raceauto van Max af...Dat ...toont... de video ...wel!!!

(Een Video maken ...is toch wat anders...dan... tijdens de race...de TV getoonde Camera ...beelden nl!)

Met de TV beelden...
(Als je verstand hebt...(vooraf gemaakt)...van de Camera's opstelling...tijdens het parcour...)

Die Hamilton... zet zijn stuur best scherp naar links...om naast Max te komen...is die net even sneller dan Max er naast
dan lijkt het...(via de TV beelden)...of Max...in de smalle nauwte gereden is...tussen de kant en Hamilton...
Dan kost Max dat Strafpunten! (En wint Hamilton de WK!) Dat dus! )(Als het gelukt was!)

Maar
omdat Max ...net even sneller reed...lukten al die trucjes niet...bleef over...hoe gevaarlijk reed
(vooraf) Hamilton zelf...vanaf rechts... op de raceauto van Max af...Dat ...toont... de Video ...wel!!!

Kortom...(Een Video maken ...is toch wat anders...dan... tijdens de race...de TV getoonde Camera ...beelden nl!) :roll:

Ik zelf zag het zo ook wel...maar de latere Video beelden...toonden aan...zo ik het...(tijdens de race)... gezien had!

Maar
omdat Max ...net even sneller reed...lukten... al die trucjes niet...bleef over...hoe gevaarlijk reed
Hamilton vanaf rechts... echt gevaarlijk...op de raceauto an Max af...Dat toont de Video ...wel!!!

Zo ik het zag...
Kijk maar goed (Dan zie je mijn uitleg er over ook!)
https://www.ad.nl/video/productie/max-v ... est-270300
=>want ik vond juist... die Hamilton... gevaarlijk bezig...<=


(Naast de niet gekregen strafpunten...Hij kon erom
gedikwalifiseerd worden... zelfs...die Hamilton!)

(Maar ze zitten nog wel...nog steeds...op Max te jagen...om de protesten van... Mercedes) !!! :!:
:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 15 dec 2021, 09:57

Ego

Ze kunnen niet tegen hun verlies, dat is het!

Wat vinden jullie ervan, de scholen dicht?
Volgens mij, halen ze dan juist, meer gevaar risicos, op de hals, met overal vandaan
crusiale beroepen kinderen, bij elkaar, in de ervoor opvang, en de rest, worden door omas en opas opgevangen.

En jij, schrijft steeds LT, de kinderen en de 60 plussers, moeten juist, in
lockdown tot elkaar.(want daar gaat het net om! De verspreiders en de ontvangers, uit elkaar te houden!)
Dan snap je zo wel, dat gaat , met de nieuwe kabinets plannen, er precies tegen in!

We schijnen,een nieuw kabinet te hebben, afwachten maar weer, wat die allemaal verbied,
anties mee is, en het gewone leven, helemaal kapot maakt.
Of zal dat nu, anders en eerlijker, toe gaan???

Ik wens jullie een goede midweek toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 15 dec 2021, 15:54

Goden... :)

(Veel Kinderen worden al opgevangen...door Grootouders...
komt omdat de Grootouders
steeds ouder werden...en de toe name van de 2 verdieners...veel Oma's en Opa's zelf
ook werken...
(Veel Oma's en Opa's zijn tussen de 45 en de 65...die werken zelf...dus komen ze bij
de Grootouders uit...die eerst hebben opgepast ...op de Klein Kinderen en nu
op hun achter achter klein kind of achter achter klein kinderen ...om die op te vangen...)
Zag ik ook bij mijn Oudste Zus gebeuren...Jaren haar kleindochter opgevangen...en inmiddels
op 2 achter achter kleinkinderen opgepast...toen die hun Ma ziek was...en de Ma niet ziek
dan is die Ma aan het werk...dus worden menige Grootouders ...na schoolse opvang...
Toen hoorde ik die verhalen allemaal er over...veel kinderen worden opgehaald van school en clubjes
door Grootouders...

Als de Scholen dicht gaan en de Ouder's werken...worden velen door Oma's en Opa's en door Grootouders
op gevangen...
Dat is net de meest linke leeftijd...in Corona tijd...de combinatie...Kinderen en Grootouders...
als naschoolse opvang...

Nou ja ze zoeken het maar uit...die dingen...Ik heb het genoeg uit gelegd...dat ze de
Verspreiders en de ontvangers...van de Corona virus...bij de 60 plus...uit elkaar moeten houden!
Tot die Pandemie nog gaande is en het sowieso boven de R1 getal is...

=>We zagen het... aan Beatrix...de 2 prikken gehad en de Boost ook... en toch geraakte ze besmet!
Daar kunnen vast niet... alle bejaarde oude lijven tegen...of met chronosche kwalen...besmet geraakt
door de Corona Virus...<=

Nou ja ze zoeken het maar uit...die dingen...Ik heb het genoeg uit gelegd...dat ze de
Verspreiders en de ontvangers...van de Corona virus...bij de 60 of 65 plus...uit elkaar moeten houden!
Tot die Pandemie nog gaande is... en het sowieso... om og nabij...of boven de R1 getal is...
______________________________________________________________________________________

Wat ik van het nieuwe Kabinet vind? (Vroeg iemand me...)
Ik word nog steeds niet goed...van die handen zwaaiende Kaag...als ze praat...(Het Meisje van Meneer)
of ze ons allemaal...aan het beleren is...(Gedrag vertoond die!)

Ik vind niet...dat het moet kunnen...dat als iemand uit ...officieel...via De Tweede Kamer...een Kabinet is uit gewipt...of
in dit geval...het Demissionaire kabinet ...is uit gewipt...en eruit is gegaan...dat die in het volgende
Kabinet... er weer in kan komen!

(Geen idee of dat aan de orde is...(Ik vermoed van wel...)
Maar...mocht dat gebeuren...Dan houden ze...
echt iedereen... voor de gek...tm volkomen
respectloos...naar..de Tweede Kamer ...aan toe...is dat!

En ook dat...Dat geeft helemaal geen vertrouwen...in de Politiek!)
________________________________________________________________________________________

Ik hoorde ze willen...5 Miljard bezuinigen ...bij de Zorg...
Wat is dat nu weer voor mafs...
Dat geeft helemaal geen vertrouwen aan de Politiek!)

Ik heb al jaren het idee...dat ze erg veel geld...besteden ...onder het mom van Zorg...wat in Welzijn en Sport
hun pakkie An zit...
omdat dat in 1 VWS zit!
Dus als ze... alles...van Welzijn en Sport eruit halen...dat dan die 5 miljard... al uit de Zorg...(als Kosten post is!)

(Over alle diefstal bedragen...vanaf het jaar 2000...heb ik al vaker uitgelegd...
Ook bij VWS onderdelen...
Overal waar ze maal 2.20 hebben gedaan...ipv gedeeld door 2.20!

Bij alle lage en midden inkomens en dito bij Pensioenen en Uitkeringen)
Hebben ze wel toen juist en correct gedeeld door 2.20
Maar her en der bij de hoge inkomens...zag je dat velen maal 2.20 hebben gedaan en ook met erg
veel Prijzen en accijnzen en belastingen ed. en met veel huren ed.
Over alle diefstal bedragen...vanaf het jaar 2000...heb ik al vaker uitgelegd...mi is daar nog nooit wat mee gedaan!
Wel de premies ontzettend erom laten stijgen en eigen bijdrages bedacht en eigen en nog wat te betalen etc. etc. etc.
Wat nooit was
en gewoon altijd in de basis zat...was oa Ziekenhuis opnames...met alles erop en er aan...werd opeens
250 euro per Ziekenhuis opname en scan en medisijnen...apart boven op...buiten... de 385 eigenbijdrage gaat dat!

Ik ga niet alles nu typen...maar alle binnen komende baten gelden...lijken ze... nooit.. van de kosten ...af te trekken als
het over de Zorg kosten gaat!
Dus als het alleen over de Zorg kosten gaat...en dat doen ze zo...dan moet er weer een Ziekenhuis weg ed dingen meer...
(En massaal personeel ed moet weg...en dat noemen ze dan...we kunnen geen personeel krijgen...)

Om te beginnen zijn alle Asiels en Asiels Mensen moeten niet in de Zorg heten...(al die kosten) maar bij
Welzijn of bij Sociale zaken...Ik vind ook als er zo erg veel Mensen van elders
zo ons land binnen komt...dat het betaalt moet worden...via (Hoe heet dat...ook alweer)...Oja Ontwikkelings geld...zoveel % gaat naar arme landen...als
we die hier binnen halen ...ook als vluchtelingen...moet het daarvan alhier...betaald! En niet via De Zorg betaald!!!
Anders betalen we dat sowieso dubbelop...voor aldaar en voor hier!)
en
Alles onder het mom... van Zorg kosten...toe te laten gaan...dat is valsspel!
(wat ze zjn gaan noemen...Inflatie...dan zijn ze er ook... vanaf!.Met alles wat maal z.20 is gedaan...va het jaar 2000!)

(Zo van... dat... kloppen we wel... uit de zakken van.. de Burgerij!)
(wat ze zjn gaan noemen...Inflatie...dan zijn ze er ook vanaf!
en toen...
(via Premies stijginfen...en eigen bijdrages erbij bedacht...ed!!!...Bovenop die eigen ricio...385 euro... bedacht!)

Wat houdt..Open Markt...Economie in...Wat altijd in de basis zat...ging opeens heten...Eigen Bijdrage..
Ziekenhuis opnae...250. euro
Medicijnen en scan 119 euro
of je het totaal...aan de Zoektekosten Verzekering wilt storten
valt nl...buiten de eigen risico van 385) bijdrage...
(lag ik nog maar 2dagen in het Ziekenhuis...)

Wat houdt..Open Markt...Economie in...Wat altijd in de basis zat...ging opeens heten...Eigen Bijdrage...
ten nadelen van... de hele Burgerij..maar ook en vooral...bij de laagste inkomens en de lage midden inkomens...
en uitkeringen...
(Je schrikt je ...in zware hersteltijd...volkomen omgans...te pleuris...wat ze zo ...ongemerkt...erin
laten sluipen...alsmaar weer...via een Kabinet...met wat nu weer???)

Ziekenhuis opnae...250. euro
Medicijnen en scan 119 euro
of je het totaal...aan de Zoektekosten Verzekering wilt storten
valt nl...buiten de eigen risico van 385) bijdrage...
(lag ik nog maar 2dagen in het Ziekenhuis...)

Wat houdt..Open Markt...Economie in...Wat altijd in de basis zat...ging opeens heten...Eigen Bijdrage...
_______________________________________________________________________________________

Ik heb welis uitgelegd...
Als je in het land...alle Overbodige Ramen dicht maakt...en de grote ramen kleiner maakt...kan wel
tm 30% schelen aan Co2 in de lucht...wgs zo erg veel minder... is dan nodig aan Brandstof en daarmee
zoveel minder aan uitstoot in de Lucht!

Ik bedoel... lang niet alles ...ligt aan De Boeren!!!

________________________________________

Nou zo kan die wel weer...een fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
https://nos.nl/artikel/2409716-mercedes ... ldkampioen

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2021, 12:42

Denktank... :)

(Schreef ik wel vaker...ze moeten de Noord en de Zuid polen compleet met rust laten...zodat het er weer ijs wordt en de ijskappen weer kunnen
(vast) aangroeien...
Ze moeten minsten 350 km van de Polen weg blijven...met alle gemotoriseerde vervoer...

Maar wat lees je dan weer...
https://www.cruisereiziger.nl/2021/12/1 ... ntarctica/

Voor al die schepen er...openen ze met ijsbrekers alsmaar het ijs er...

en dan...
https://scientias.nl/antarctische-ijska ... s-sneller/

Geldt dito voor de Noordpool!

Door de warmeter trillingen..van schepen en onderzeeers ed...en cruisschepen...trilt het de ijskappen los...

Ik schreef ook welis...sinds we in het heelal aan het struinen zijn...voor de Wetenschap Alla(h)
Hoewel er steeds meer hetende wetenschappers bij kwam...
maar
Toeristen door de dampkring heen laten gaan...is helemaal een ramp...

Alles wat door de Dampkring gaat met massale snnelheid en kracht...heen en terug...sleept dampkring inhoudelijkheid met zich mee
de grote kosmos in...
Als de Dampkring dunner wordt...
kunnen de hete zonnestralen er met meer gemak doorheen...
geeft niet alleen huidkankers ed engs..maar ook veel meer warmte tm hitte op de aarde her en der...

Ik schreef welis...die klimaat conferentie...in Glascow gaat 2/3 nergens over!
Het gaat niet over de Poolstreken in dat verband en ook niet over ruimte reizen in
dat verband...
Het gaat ook niet over de bommen op de sneeuw bergen...
Ook dat is een heel apart verhaal apart...omtrent de opwarming van de aarde en overstroningen in de lage landen...
en veranderde weerklimaat!

Daar ging heel Parijs niet over en nu heel Glascow ook al niet...
Over die 2/3 omtrent het klimaat! En Weersveranderingen!

Met hun wel die 1/3 over het CO2...en Toch zijn deze 2/3 genoemde oorzaken...door mij...de echte grootste
veel ...directer... gevaren... voor de wereld!

maw als niemand ...die Waterhoofden met niks mag...ook geen Sigaar etc..niet stopt...
Kan het binnen zo'n 50 jaar al een hele grote wereld ramp geven...
overal waar landen aan een zee ligt en/of wat grote rivieren heeft...

De Wetenschap heeft uitgevogeld...in 40 jaren is 40% van de ijskappen gemolten...
tel
daar nog is 40 jaren bij....nog is 40% aan ijskappen gesmolten...
en wetende dat het alleen maar nog sneller kan gaan...met water...en die over gebleven 20%
Zal dan... als een razende Roeland gaan losbarsten...met massale snelheid en kracht...en dat
binnen die 50 jaren!!!

maw als niemand ...die Waterhoofden... met niks mag...(in Beeld)...ook geen Sigaar etc..
dat niet stopt...met
al dat (economische gedek!) omtrent!!!
(Met
hun (Gedekte) Alles mag...behalve een Sigaar...)tm (in de Kosmos aan toe!)

Kan het binnen zo'n 50 jaar... als een grote Wereld Ramp...zo niet de grootste...ramp... geven...
overal waar landen... aan een zee ligt en/of grote rivieren heeft...

Dus weg er met de Schepen en met de Onderzeeers...en met de Cruise schepen...
sowieso met alle Toeristen er....weg ermee...tm die toeristen de ruimte in...weg ermee
in de Polen gebieden en die inmiddels... vele ijsbrekers... er...weg ermee!
en er minstens...in de Pool gebieden...er 350 km van weg blijven! :!:

(Alleen... sumier ...Wetenschappers...mogen er dan nog komen!
zonder een gemotoriseerde schip!)(Met zeilschip en zeilbootjes als het vaarbaar is..en met
Arre sleeen en ski er...dus geen auto's en motors en brommers en herriemakende helies ed!)

Nog is...
De Wetenschap... heeft uitgevogeld...in 40 jaren is 40% van de ijskappen gemolten...
tel
daar nog is... 40 jaren bij....nog is 40% aan ijskappen gesmolten...
en wetende dat het alleen maar nog sneller kan gaan...met water...en die over gebleven 20%
Zal dan... als een razende Roeland gaan losbarsten...met massale ongekende snelheid en ongekende kracht...en dat
binnen die 50 jaren!!!

maw Wat is er nog aan te doen???
Dat staat... heel sumier wel beschreven...hiero...in deze reactie!

Je hoeft... mij niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het welis
uit te leggen...met de type- oefeningen!

(Ik kan het ook zo uitleggen...En God...gaf alle Hoofdfactoren...de Vrijheid van Geest...ook en vooral
die van De Mens!) Fus niet alleen De Mens met al wat is...ook De Natuur met al wat is!
Als de Natuur opkomt voor zichzelf...is er ergens wat mis...met De Mensen!!!
(Met Mensen Dieren dingen Zaken etc.etc. etc. )

maw als niemand ...die Waterhoofden... (Waterzuipers)...(in beeld)...met niks mag...ook geen Sigaar etc..niet stopt...(Met
hun (Gedekte) Alles mag...behalve een Sigaar...aan het doen zijn...)tm (in de Kosmos aan toe!)

Kan het ...
(sumiere uitgelegde)binnen zo'n 50 jaar... wat een grote Wereld Ramp geven...
overal waar landen en alle eilanden...aan een zee ligt en/of grote rivieren heeft...
kan het...binnen zo'n 50 jaar... een grote Wereld Ramp geven...

maw als niemand ...die Waterhoofden... met niks mag...ook geen Sigaar etc..niet stopt...(Met
hun (Gedekte) Alles mag...behalve een Sigaar...)tm (in de Kosmos aan toe!)
Kan het ...
(sumiere uitgelegde)binnen zo'n 50 jaar... wat een grote Wereld Ramp ...kan geven...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211219_98419866
Van mij hoeft niemand wat...maar misschien kunnen anderen er wat mee...Zie maar!

Jullie ook een fijne Donderdag. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2021, 19:45

Tankplaats... :)

(Ik zag op TV Burgemeester Bruls...en vraag me af...waarom legt niemand...die man uit...dat dat
wratje op zijn ooglid...door elke Huisarts... met een scheet en een zucht ...te verwijderen is!

Klopt Tiff... wat je aan me vroeg...er is maar 2 Dagen... Golf wedstrijd...dit weekend...en wel...met paren
elke Golfer met een Vader of met een Zoon of met een Dochter of met een Opa etc.
Tijger Woods doet... net als vorig jaar ook mee...met zijn zoontje...

Wat ik van dit nieuwe Kabinet vind....Ik???
Wel eh...eh...eh...eh...
mi. het klinkt als ...alles voor ...een ...gave Bedrijfsleven...maar te Aso
voor de Gewone Burgers!

(En al die hetende Inversteringen...via de Pensioen potten...naar de Staat toe...(in
hetende fondsen gestort...)...( va Links Paars...tm heden...dat wordt nooit...terug t gestort...)Dat Heet al vele jaren...
de Pensioenen gaan (alweer niet... de Index...) omhoog!)
maar wel al vele jaren en extra veel...oa oa oa ... de huur!

En al die hetende Inversteringen...via de Pensioen potten...naar de Staat toe...(in
hetende fondsen gestort...)...( Heet al vele jaren...
de Penioenen gaan alweer niet... omhoog!)

mi Zitten er... pure Jat systemen...ook in dit nieuwe Kabinet en dat...al die jaren al...Gedekt en wel...
Dat Heet al vele jaren...
de Pensioenen gaan (alweer niet... via de Index...) omhoog!)
maar wel al vele jaren
en extra veel...oa oa oa ... omhoog...de huur!

Wat ik van dit nieuwe Kabinet vind....Ik???
Wel eh...eh...eh...eh...
mi. het klinkt weer als ...alles voor ...een ...gave Bedrijfsleven...maar te Aso
voor de Gewone Burgers!


Fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 17 dec 2021, 08:49

Plaats
Je zei mij gisteren lt, je hoeft er geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben,
als de wetenschap zegt, in 40 jaren is 40% van de poolgebieden ijs gesmolten,
dan is de volgende 40% aan de beurt in de volgende 40 jaren, volgens jou gaat water sneller, als het de
gaten en spleten ontdekt, te vergelijken met, met de snelheid vaart, dat het laatst, op limburg aan kwam,
met die resterende 20% gaat het nog sneller.
Vandaar dat je schreef, tussen nu en 40 a 50 jaar, barst de hele boel los!
Is er nog wat aan te doen, te voorkomen? Je zei me, als ze, de 2 poolgebieden, compleet, met rust laten.
Zodat het water er, weer ijs kan worden en de ijskappen, weer kunnen, vast groeien.
Maar niemand, van de klimaat mensen, heeft het er over, ook in glascow niet.
Die zijn, alleen gefocust, op co2 en jij noemt, dat is, 1/3 van het hele probleem.
De andere 2/3 gaat het niet ver.
Maar dat is, ondertussen, wel gaande.
In wezen, kan ik zo, een naderende wereld ramp voorspellen, zei je tegen me.
mits ze, nog net bijtijds, de polengebieden, compleet, met rust laten.
Alle menselijke, gemotoriseerde geluidstrillingen, en warmtetrillingen, er weg laten.
en dat met een afstand, van 350 kilometer er vandaan blijft.
En ze ook, die bommen, op de sneeuw bergen, gaan laten, van noordpool tm de zuidpool aan toe.
en geen toeristen, naar de kosmos laten gaan, de dampkring door laten gaan.
Bedoel je dat allemaal, met die 2/3 lT? Wat allemaal. gelaten moet?
Dan komt, die voorspelling, niet uit, zei je me.
Je schreef, ook wel is lt, dat alles, wat leeft, op de wereld, vergaan is, in het jaar 2850
maar, dat we het, als mensen, wel kunnen vervroegen.
En dat al, kan snappen, zonder, de hoge wiskunde, te hebben, gestudeerd.
Door gewoon, het pad, van de ware wetenschap, te volgen.
als de wetenschap zegt, in 40 jaren is 40% van de poolgebieden ijs gesmolten.

Zeg lt, iets anders, vergat ik je nog, te eggen.
Ik had me toch opgegeven, voor die zorg cursus, maar met 100 aanmeldingen, of meer, is dat teveel.
Als 1 van de laatsten, daar te komen werken, dus ik val er buiten.
Als het allemaal, goed gaat, doe ik die cursus, in het jaar 2022
Ik werk er, tot op heden, met plezier, dus dat gaat gewoon door.

Zeg me moeder is ook, een werkende oma, heb je wel gelijk in, dat veel kinderen, op de
basisscholen, door hun over grootouders, worden opgevangen.
Mijn moeder, de oma van me dochtertje, past haar werkrooster aan, met de mijne. alzo, kan ze toch
me dochtertje opvangen, indien nodig. Straks woont ze, lekker dichtbij, me moeder, en me 2 broers ook, dus dan
heb ik al 3 personen, die me dochtertje, kunnen opvangen, na school. Dan kan ik die cursus ook, met gemak doen gaan
samen met me werk, in de zorg.
Stel dat me dochter, later, kinderen gaat krijgen, dan is me moeder, over grootmoeder, en is
dan, wel met pensioen.
Dat trachte je, denk ik, uit te leggen, lijkt me lt, dat steeds meer, over grootouders, de kinderen, van scholen,
af halen gaan en als scholen om corana sluiten moeten, de kinderen opgevangen worden, door echte oude mensen.
En jij vind dat, geen goed idee. De verspreiders, van virussen, bij de meest ontvankelijke ontvangers van virussen,
bij elkaar, ipv gewoon de kinderen, in hun eigen veilige klas.

We hebben een nieuw kabinet. Zijn we er blij mee? Hebben we nu, vertrouwen , in de politiek gekregen?
Voor we, dat door hebben, is het misschien, al te laat, met nog een ziekenhuis, dicht gedaan en
personeel ontslagen.
waar komen toch, al die tekorten, aan personeel vandaan? In de zorg?

Ik wens je, succes, met je golfhobbie lt, 2 dagen maar, dit keer en allemaal paren.
Een gezellig weekend allemaal. liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 17 dec 2021, 09:10

Laatst... :)

(Even tjecken...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... blijft-bij

Amalia heeft 21 gasten...buiten in de tuin...met de maatregelingen afstand en allen
zijn op de corona prik getest...

Zullen we nu ...is even...in de zalen van... de Asielzoekers gaan kijken...ook in de
Slaapzalen..gaan tellen !!!???

Waar is... die vele Bla Bla druktes over...als het om 21 mensen...buitenshuis gaat???

Zullen we even...op de Markt buitenshuis gaan tellen...en alle actievoerders...aantallen...
her en der...aantal mensen tegelijk...in de Super...

mi...Ging ...4 Personen... per definitie over...
in huis...te mogen ontvangen???

Het onderwerp... gaat dus totaal nergens over...alleen...va 1 een paar etc... het verpesten
van het leven...van anderen...gaat het over!!!

Nogmaals...
mi...Ging ...niet meer dan 4 Personen... ging per definitie over...
in huis...te ontvangen!!!

Typisch weer zo'n artikel..is het....wat ze jarenlang...als oude koeien
uit de sloot gaan halen...bij NOS ed. als het over het Koniklijkhuis gaat...
(Zonder dat erbij...Nogmaals...
mi...Ging ...4 Personen...
per definitie over...niet over buitenshuis...maar
over...in huis...4 personen...te mogen ontvangen???)!

Typisch weer zo'n artikel..is het....wat ze jarenlang...als oude koeien
uit de sloot gaan halen...bij NOS ed. als het over het Koniklijkhuis gaat...
(Zonder dat erbij...)
Nogmaals...
En over Griekenland...dat er toen code-geel gaande was ...er!!!)
etc.

Samen met...de Reetlikkers...De slijmballen...
in het gezicht...maar achteraf...net als toen laatst...de extra opjutters met...dit...
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... sedgntpdit...

Als het er nog geen 21 zijn...Is dat geen leugen smaad...100 bezoekers...gemeld door... de
Kranten Reporter???

Nogmaals...
mi...Ging ...niet meer dan 4 Personen... ging per definitie over...
in huis...te ontvangen!!!

Fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 18 dec 2021, 10:04

Steunmaatregel... :)

(Ik keek weeris wat herhalingen op tv...

Wat ik echt niet vind kunnen vinden en mogen is...als
(heet dat zo) Coutrajees figuren...) Als men bij Laurentien een jurk maakt... (voor 2 Okt 2021...en voor half
presenterend TV programma's...nagemaakt met dezelfde stof en tigs verschillende kleiren...gemaakt...r
en
voor het Koningshuis...van de feest jurk ... Dec 2021...voor Amalia...er een soort sobere aftreksel... van gemaakt...)

Dat het ...omgekeerde al eeuwen... voorkomt...(Alla(h)...ze voor de rest ...er een soort van aftrek van maken...
Van Jurken en Assosoires ed...van het Koninkhuis...

Maar dit vind ik het toppunt van slecht...
als
(heet dat zo) Coutrajees figuren...) Al ...bij Laurentien...een jurk maakt...
en ...voor half
presenterend TV programma's...erna...
en ...
voor het Koningshuis...
van de ...hetende feestjurk voor Amalia...er een soort sobere aftreksel
van het orgineel...(Okt 2021...)...ervan maakt...)! :!:

Dat het ...omgekeerde... al eeuwen voorkomt...(Alla(h)...ze voor de rest ...er een soort van aftrek ...van maken...
Van Jurken en Assosoires ed...gemaakt...voor het Koninklijkhuis...

In deze tijd...Omgekeerd...
Het riekt weer naar...Alles mag ...die ene... of die paar...behalve...een Sigaar!

Jullie ook een fijne Zaterdag...Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 19 dec 2021, 12:49

Maatregel... :)

Met de harde lockdown.. niet met meer dan 4 mensen buiten...bij elkaar...

Ieemand vroeg me wat ik ervan vind...van wat?
Tja eh...eh...eh...
Ik denk meer aan en wat erna?

vb Leg een mooi wit laken in het gras buiten...na 3 weken niks..kijken... wat er gebeurt...
Meteen alle strontvliegen erop af...ea vuil van buiten erop af...

Dat is mi wel te vergelijken met een zware Lockdown...en wat erna?
Op het geworden zwaar beschermde maagdelijke landje...met alles weer los...Meteen.... alle virussen vliegen erop af...

Ja nee zeg...de 1ste covid-19 prik zou de oplossing zijn...
Niet dus...
Ja nee zeg...de 2ste covid-19 prik zou de oplossing zijn...
Niet dus...
Kleine tussen Lockdowntjes zou de oplossing zijn...
Niet dus...
Een harde lockdown moet het doen...heet het...
mi
dat heeft... alleen succes...als in die zelfde Lockdowntijd...iedereen...de Boostprik haalt
en niet...pas ergens erna ...

Dan leg je het laken ...niet zo beschermt wit...buiten neer...
met opeens alles mag los...want daar snakt de hele media uitende naar...dan
moet het landje ...wel tegen een stootje kunnen...
mi
dat heeft... alleen succes...als in die zelfde... Lockdowntijd...
iedereen...
de Boostprik haalt
en niet...pas ergens... erna ...

Wordt men dan...alsnog besmet...dan wordt het hoogstens...een licht verkoudheids tm lichte griepjesachtige verschijnsel...bij
de meeste mensen...met de boost in het lijf...
mi
dat heeft... alleen succes...als in die zelfde... Lockdowntijd...
iedereen...
de Boostprik haalt
en niet...pas... ergens... erna ...

Maar ook van Griep ... van griepjes.... gaan er mensen dood...vooral bejaarden met een interne chronische ziekte...
mi dat zal je altijd houden...ergens gaan alle mensen dood aan...vroeg of laat plots of tzt...
Zolang we het ...weg kunnen houden door ...bv een booster...is mooi mee genomen...
maar dan nog...
ook van Griep en van griepjes.... gaan er mensen dood...vooral bejaarden met een interne chronische ziekte...
Een heel land beschermt zijn...via de Booster...zou een mooie wensdroom zijn...maar Virussen blijven altijd...onberekenbaar...
ook van welke willekeurige mutatie... van Griep en griepjes.... gaan er mensen dood...vooral Bejaarden...

Ik las ergens...je moet niet gek opkijken dat de corona op een dag...een gewone griep is geworden...
Dat klinkt best leuk en goed en aardig...
maar ik denk zo...
maar dan nog...
ook van Griep en van griepjes.... gaan er mensen dood...vooral bejaarden met een interne chronische ziekte...

maw
Net als de...gewone...Griepprik...elk jaar gehaald moet...vooral door bejaarden en bepaalde beroepsgroepen...zal het ook wel
met de corona toe gaan...
Schreef ik al hiero ...in het begin van de corona in ons land...(Als toekomst muziek) ahw.
Dat wordt...in het voorjaar de Corona prik... en in het najaar de Griepprik...

Nu ...al die tijd later...denk ik er ...nog net zo over...
(mi moet er zelfs...3 tot 6 maanden tussen de 2 verschillende Virus prikken zitten)

Maar ook...
ook van Griep en van griepjes.... gaan er mensen dood...vooral bejaarden ...met een interne chronische ziekte...
Een heel land beschermt zijn...via de Booster...zou een mooie wensdroom zijn...maar Virussen blijven altijd...onberekenbaar...
ook van
welke willekeurige ondertussen mutatietjes...bij... Griep en griepjes.... gaan er mensen dood...vooral Bejaarden...

(Als je het mij vraagt...moet je 2 aparte soorten virussen...nooit te gelijk...vaccineren..

(Wat je op TV oa Dr Levi hoorde zeggen...geeft ze tegelijk...de covid en de griepprik...

???
Ik denk...
2 virussen gaan oorlog voeren met elkaar...in het lichaam...daar kunnen mensen gigantisch ziek van worden...(Nog
erger dan van de Griep!)
2 Virusprikken tegelijk...is heel erg slecht voor bejaarden en chronische zieken en andere zwakken ...!)
Ze
gaan oorlog voeren...of ze maken kleintjes samen ...en wordt die Mens een besmette bron...of ze gaan muteren samen...en maken een nieuwe soort virus...) Daarom ben ik tegen prikken met 2 virussen tegelijk...
mi Zelfs mensen met (virus) griep...moeten eerst uitzieken...voor ze een
(virus) covid prik krijgen!)

Ik ben geen Viroloog en die Dokter Levi ook niet...Dus staan we ermee gelijk...Maar om zijn Dokters titel kan men denken...een Dokter weet zulks toch wel...die heeft gelijk... Maar...Ik denk er dus totaal anders over...dan die Dokter!) (Ik zou zeggen
kies maar...wie van de 2 heeft gelijk OMT en GGD ???

mi
Een bacterie en een virus prik kan wel tegelijk!!!
(De bacterie prik... doet gewoon zijn eigen ding...en negeert de grilligheid... van welke virus dan ook!)

(Kan je wel vergelijken...de bacterie (Prik) is... de Tram ...in een stad...die baant gewoon...zijn eigen ding...
De virus (prik)
is alle rest ...van het (grillige)...verkeer...in de stad ...)

(Met 2 virussen prik...een (A)Virus Prik...Komt daar nog (B) een Virus prik bij...dan heb je een stad...met dubbel zoveel... aan (grillig) verkeer...in de stad...
en ze willen allebei ....A als B...de stad (Het Lichaam) innemen...)(2 Virussen (Prikken tegelijk) gaan oorlog voeren met elkaar)!

Om kort te zijn...over die vraag...
mi. een harde lockdown...
dat heeft... alleen succes...als in die zelfde... Lockdowntijd...
iedereen...
de Boostprik haalt
en niet...pas ergens... erna ...en na de Lockdown...moet men dat rustig afbouwen...
(Met meteen alles los...Anders komen de virussen..het witte beschermde laken...onbeschernd tegen...als stront vliegen op een wit laken af...)
Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Ik schreef ook welis...wil je de kleine zee diertjes en ook koralen...het leven gunnen...dan
moet die miljard of meer mensen...die naar zee gaan...per jaar...eerst gaan zwemmen en ...erna...pas ...gaan invetten...en
niet...ervoor!

Veel heeft dus met gedrag... van mensen te maken...ook met Rijks Besluiten...
dus nu moeten we wel in die strenge Lockdown...

Een harde lockdown...opgelegd door het Rijk...
dat heeft... mi...alleen succes...als in die zelfde... Lockdowntijd...
iedereen...
de Boostprik haalt
en niet...pas ergens... erna ...

Dat was weer een aparte type-oefening...Fijne Zondag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las ook dit...
https://www.trouw.nl/brandedcontent/de- ... ~be5bae74/

De allergrootste wereld gevaren punten...die ik al vaker beschreef...staan er niet bij...
Over...1) de Dampkring ...en over... 2)de Poolgebieden... en.... over 3)de hoge Bergen...
(en mi ...die 3 Punten...beinvloeden elkaar ...ook nog...)

In feite ...hebben zij het...(bij Greenpeace...net als in Parijs... en net als in Glascow...het over die 1/3 de...mijn punten
gaan over die andere 2/3de...aan oorzaken (als dat niet gestopt wordt) ...en ...gevolg :!: :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 20 dec 2021, 11:51

Regel

Ook dokters kunnen rare dingen zeggen en het mis hebben hoor.
Ik las dit
De omikronvariant is ‘heel duidelijk minder ziekmakend’ dan de eerdere varianten van het coronavirus.
Dat zegt Hugo Tempelman, een Nederlandse arts die al een lange tijd in Zuid-Afrika werkt.
,,Misschien is omikron uiteindelijk wel een zegen", zegt hij met een slag om de arm.

Hoe kan het een zegen zijn, als het de wereld, op ze kop zet.
Het een heleboel ellendes geeft, juist en vooral, in dat Afrika.
Dat is wel een voorbeeld, ook dokters zijn maar, gewone mensen, die ook gewone mensen dingen, raar of fout kunnen
zeggen of denken.

Als jij iets totaals anders denkt, dan die dokter Levie, wil nog niet zeggen, omdat die dokter is, dat hij
automatisch altijd gelijk heeft.
Je legt het wel goed uit LT, hij is geen viroloog en jij ook niet, dus staan jullie gelijk, met of zonder titels.

Je legt het wel grappig uit, over het verschil tussen een virus injectie en een virus injectie, in het lijf. Ha ha ha
Die bacterie prik tram, baant ze eigen weg wel, de virus prik, is al het andere verkeer, en is een verkeerschaos zooitje,
dat moet je niet dubbelop, tegelijk, in je lichaam krijgen.
Niet 2 verschillende virusprikken tegelijk, kan niet gegeven worden, volgens jou, maar een bacterie prik en een virus prik,
kan wel samen tegelijk, gegeven worden, begrijp ik, uit je uitleg
en de corona prik, is een virus prik en de griepprik ook, die moeten ze apart geven en niet tegelijk.
Volgens jou, moet daar zelfs, meer dan 3 maanden, tussen zitten.
Maar die dokter Levie, geef ze allebei tegelijk, zei die op tv pas en daar ben jij het, niet mee eens.
Misschien dat gezonde sterke mensen, dat wel aan kunnen, maar volgens jou niet, zo je laatst schreef, oude lijven. Ha ha ha
en zwakke en zieke mensen. Juist voor de oude lijven, is de griepprik zo nodig voor en de corona prik ook.

Hoi meid, je bent weer lekker bezig, met je denkens. Ha ha ha iets denken, dat anders is, dan die dokter, op tv zei,
typisch iets voor jou. Ha ha ha
Jij vind, hun lyve style, ook niet, je dat, met niks mag, ook geen sigaar, te velen van ze, halen ermee, de aow niet eens.
Ik zag, dat je bij je overleden mensen topic, de overleden burgemeester, van Amsterdam al hebt geplaatst, die werd
met ze sigaartje, toch mooi, 87 jaar.
Die dacht vast, een mens, mag ook best genieten, in het leven, anders is er, ook al snel, helemaal niets aan.
En zeker, in die lockdown tijd, zijn erg veel oude mensen alleen, fijn als die nog, kunnen genieten, van een
rokertje. Zelf ben ik geen roker, maar ik ben wel, een mee roker, daar werd ons mams, 100 jaar mee, vandaar.

Heb je nog last, van die zware verslikkingen, door de slappe slikspieren gekregen je schrijft weleens, dat je er,
de moord van stikt, vaak zat en je alweer, menige longblaasjes kapot gehoest heb. Lijkt me een nare lastige ook
om te hebben dat, als chronische kwaal.
Laatst had je het er, zo erg te pakken ermee, je mailde me later, het leek of het echt gedaan was, en je dacht toen,
ik ben niet vermoord door een mens, maar door een slok water, zal ik dat snel opschrijven, dacht je onderwijl en
door je eigen gedachtes, moest je lachen en alle dicht geknepen spanningen, op de slikspieren, ontspanden zich weer.
Maar je had, zo erg zitten uithoesten, dat de luchtklep, niet meer sloot, en dat moet het wel doen, zich weer
sluiten. Maar door je eigen gedachtes onderwijl, ontspande het zich er weer van. Typisch iets voor jou, in
doodsnood, iets komisch gaan denken en er zelf, om moeten lachen en daarmee, was het gevaar, snel voorbij.
Je hield er wel zware spierpijnen aan over, van al dat uithoesten.

Je schreef eens LT, er gaan best erg veel mensen dood, aan verslikkingen, vooral ook babies en kleine kinderen en ouwe
mensen en gaan ze er niet dood aan, dan wel, omdat niet alles eruit gehoest is, gaan er velen alsnog dood, aan de longontsteking ervan.
Heb jij laatst ook al 2x gehad. Je schreef weleens, ook een oud mens, gaat ergens dood aan, plots of tzt.
Zal bij rokers, het rokertje, wel de schuld van krijgen tegenwoordig. Nee, het was van een slok water of van een hapje fruit.
Ha ha ha Je blijft komisch, misschien wel, tot je ooit, aardse eind.
Ondertussen, zijn massas dokters, erg vroeg dood gegaan, misschien, de meesten wel, omdat ze juist, niet rookten! Ha ha haaaaaaaaaa
Ha ha ha Je blijft komisch LT, misschien wel, tot je ooit, aardse eind! Ha ha ha

Maar mailen, en ook het forum, we vermaken ons toch wel, ook in lockdown tijd. Hou je taai meid.
Ook met je eigen bedachte golf hobbie, je had ze, dit weekend, alle 4, geeindigd bij, de eerste 5. maw meid, je
hebt ze, nog steeds, netjes, op een rijtje! Ha ha ha
Allemaal een goede week gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 20 dec 2021, 15:02

Geldautomaat... :)

(Ik las dit
'We moeten de dood omhelzen'
In zijn jeugd was Radboud Spruit (61) bang voor de dood.
Bij de Utrechtse grafkistenmaker is het nu onderdeel van zijn dagelijkse werk.
„We moeten de dood omhelzen.”

Ieder zijns of haars meug...maar ik denk niet zo...ik denk eerder...we moeten
het leven omhelzen...Lastig in Corona tijd...als er een ...levende...binnen komt...kan je
die ...niet omhelzen...(Ik denk dan stiekem...misschien met 2 mondkapjes op...voor het
even...dan wel... even lekker omhelzen...de levenden!)

Bij de dood... denk ik altijd...vanaf er een echte dierbare is overleden...lijkt me de dood...zo
eng niet meer...
Dat dacht ik...vanaf heel jong kind al...en ik vergat eigenlijk...de dood...in
mijn denkens...op ongeveer ...zo na...er is leven hier... en er is leven daar...en op een dag...zijn
we allemaal ...daar...

Eigenlijk heb ik me nooit ...met de dood opzich... bezig gehouden...
Als kind zijnde...
Op school...in mijn klas...was een jongen...die zich op een dag thuis...had opgehangen...

De Hoofdmeester meldde dat... in onze klas...en dat was dat...de rest was hun prive zaak...

Ik was in de 30...en plots schoot me ...Wimpie weer te binnen...hij was bang...voor zijn vader...die ramde
er nogal op los...
en altijd...als het om de cijfers op school ging...hij was een 5 type kind... met soms een 6...maar die vader wilde
dat het 7 vens werden...de schoolcijfers...eindelijk ...lukte het hem...hij behaalde een 7 ...en ging trots
naar huis...zijn vader gaf hem... een klap op zijn hoofd... en zei en waarom is het... geen 8?
Dat is
het laatste ...wat Wimpie ...ons...in een schoolpauze... verteld had...

Ik (inmiddels in de 30)...dacht toen plots...dat alles
me weer te binnen schoot...ik moet oppassen ...dat wij nooit zo...tegen onze
kinderen gaan doen...niet met een klap... en ook niet ...zonder een klap...

Opvoeden
valt nog niet mee...ergens gaan we misschien...allemaal welis...de fout ermee in...maar zo
erg als... bij Wimpie toen...onthou ...waarom... die zich op hing...als kind...Het leek me een soort les...om
van te leren...
Slaan deden we ...toch al nooit...maar ook... zonder fysiek slaan...kan je een kind...slaan...

Dat heb ik wel vaak...in mijn leven ervaren...van de doden...kan je nog van leren ook...

en niet alleen...vanuit de boeken...van bekende mensen ooit...maar gewoon...van je dierbare overledenen...

In die context ...ben ik ...met de dood welis bezig geweest...vaak net als e...r een dierbare was overleden...Ik dacht altijd...het
is voor mij... niks engs aan...de dood...want...
die is daar...en die en die en ook die...en ook die...
Dat dacht ik al...vanag jong kind af aan...

Je zal ...daar aankomen ooit...en er niemand kennen er...dat leek me pas eng...als ik over de dood dacht...

Nee...ik zal de dood...niet gaan omhelzen...zeker weten van niet...eigenlijk ben ik er nauwelijks tot niet mee bezig
met de dood...meer zo van...en dan zien we het ...dan wel weer...wel fijn...vind ik...dat dan er is...die en die en
ook die ...en ook die.er is...

Zo ongeveer denk ik over de dood...
met mijn hele gewone denkens...

(Ik zal maar niet alles gaan typen ...wat allemaal...een Geest Verlicht...denkwerk ...binnen komt...over welk onderwerp dan ook...)

De kunst ...voor mijn werd...die 2 te scheiden...mijn gewone denkens...en wat ...vanuit de eeuwige bron...van goed en kwaad...tot me komt...)

We hebben zo'n 30% Geest Verlichten in het land...soms meer en soms minder...ze zijn allemaal enigzinds ...wat...Schizo...omdat
ze het...gewone eigen Mens denkens hebben...over de dingen...en wat tot ze komt...via de Verlichte Geest...
(En dat is lang niet altijd hetzelfde!)

(Het duurde een tijd...voor ik er ...de Humor...ervan...kon inzien...Zo van...Ik denk dit...en de Verlichte Geest... zegt dat...over
hetzelfde Onderwerp...)

Ik heb... menige tijden gehad...dat ik er op oefende...er niet op te letten...(Op het Geest Verlichte gebied ahw)
Het kan behoorlijk storend zijn nl.
Of zelfs...een vb

Ik zat
als Kind zijnde ...op een Zondagsschool...de Juf legde uit...God is... in ons allemaal...opeens vroeg ze me...wat
kijk je naar me? Ik zei...Ik kijk nu niet naar U...maar...God kijkt Nu...naar U...Ze liep gillende de klas uit...

(Begreep ik als 6 jarige helemaal niks van...van haar reactie...ze kreeg ahw haar eigen woorden terug...zo ervaardde ik dat
zelf...toen...Maar ook...ze schijnt nogal bang te zijn... voor God...dus laat ik ...maar niks meer zeggen...wat zo ...plots...
vanuit mijn hoofd...naar haar kijkt...(Naar wie dan ook...Plots...kijkt!)

(Via al die 30%
gaat dat zo...maar de meesten... zo niet allemaal...op 1 ...of een paar na...anderen...ze merken het ...zelfs nie eens...)

(Er bestaan ...erg veel verschillende gradaties...in die Geest Verlichte zaken)en
bij elk Mens...is het eigen
Zijns Getal...
anders...
net als elke (Aardse) vingerafdruk ...en elk (Aardse) DNA anders is...is ook ons Ziels Zijns Getal...ZQR-Code...van
ons allemaal...anders...)

Dat ZQR-Code gebeurens...heb je alszodanig...hier op Aarde...niet nodig...maar wel...daar...maar
bij toch best... veel mensen 30% op Aarde...opent dat Zielsgebeurens zich...tijdens het Aardse leven...Meestal gebeurt het
tijdens...het stervens proces ergens...nl.)

Misschien zijn... Geest Verlichte Mensen...op Aarde...allemaal...is heel erg dicht...bij...de dood...geweest...zelf...
Tijdens de geboorte proces ...kan dat al gebeurd zijn...of tijdens een ziekte proces...of tijdens een operatie...of tijdens een
gevaarlijke zwem partij...ontelbare mogelijkhedens...dat onze Geest...in een soort van...Doodsnood...gezeten heeft...

dan zit het ...in het proces van ...het stervens proces...(Normaal is als zeg ...een oud mens terminaal wordt...en ergens
in het stervens proces terecht komt...dan kunnen veel mensen alsnog...op de valreep...Geest Verlicht worden...

Daar
kom je daar...beslist mooier mee binnen ahw...als er ...iemand met meer...Licht...binnen komt...Het nut ervan...is dus voor daar...
Het nut ervan...(Van een Verlichte Geest)...alhier...heb ik er nog niet... van Gezien!

Het eeuwige Hiernamaals... schijnt een Nut te hebben...zal wel Nut hebben...maar eh...
Ik vind
nog steeds...(va klein Kind afaan al)...Dat God...gelijk een Hemel van de Aarde had moeten maken...dan was die...in mijn ogen... volmaakt geweest...
Het daar Volmaakt maken
en hier ons.... met de rotzooi laten...met het freubelwerk van Godzelf...is dat ahw ...De Aarde...

Mijn oudste Zoon was pas boos op me...Hij vertelde...Elke keer.... als ik no 2 ben op de lijst
voor een andere woning...neemt nr 1 het...en dat gaat maar zo door...

Ik zei hem...Je moet God ...op zijn lazer geven...dat die jou zoveel pech geeft...je mag toch ook welis geluk hebben...
in je leven...

Ik heb het... nooit over Godsdienstige zaken...met hem...maar hij is nu... ongeveer 10 jaar...in den Here...
en ik ...zei plots...zoiets... tegen hem...

(Hij denkt...ik ben niets Godsdienstig) (Wil er met hem... ook niet in discussies...over gaan...)

Hij ging bijna ...over de rooie...met een erg kort lontje...tegen me tekeer...dat ik ...zijn God ...had beledigd...

Nou dat vroeg ik me dus af...
als je ...de waarheid zegt...over Wie of Wat dan ook...of je die beledigd...

(Als gewoon denkend mens...weet ik ook niet alles...maar ervoor...de Verlichte Geest te openen...is ook weer zo wat...
want
ik wil het...perse...niet...over God hebben...(Dat is mijn Privacy gebiedje) nl.
Ik mis... sowieso de gave van ...het zuivere zeggen...

Als Kind zijnde...ik was een jaar of 6...woonde net...als Pleegkind...op een Boerderij...die Boer las uit de Bijbel...na het
middag eten...opeens zei ik...Het is zo toen ...helemaal niet... toe gegaan...

Kijk mijn jeugd ervaringen... met het zeggen ...pakte altrijd apart uit...dit keer...moest ik het Kolenhok in...ze
vergaten me... met het avond eten zelfs...toen de Boerin me uit het Kolenhok haalde...zei ze...je lijkt het knechtje
van de Sint wel...nou dat dus...Ik ben het knechtje van ...de Sint...

en moest nog...een hele hoop leren...

maar hield wel... al die ervaringen ermee...in mijn privacy vakje...Omdat ik niet
in discussie ging ...met mijn oudste Zoon...en alleen sorry zei...Nou dat was mooi snel weer pays en vrede...

Ik mis de gave...van de snelle babbel...op het juiste moment...
Kan dus beter...niks zeggen...scheelt weer...een kolenhok moment...(zo noem ik het maar)...om de waarheid gezegd...

Oja...ik had het over de dood...(Als die God...volmaakt was geweest...had de dood op Aarde...niet bestaan...)Nu
moeten we allemaal...eerst.... door de dood heen...om het Volmaakte ...te gaan ervaren...
(Maar dan wel...als het effetjes kan...met een mooi...Eigen Zijns Getal...ZQR!)

Maar de dood ...te gaan omhelzen...he getverr...denk ik dan...Ik omhels liever...de levenden...
(Ik denk velen met mij!)
Mooie tip...Dan maar...in Corona tijd... met ...2 monddoekjes ...even...op...moet kunnen!

Kom genoeg...getypt...met type-oefenen...Fijne nieuwe week allemaal. Knf van LT) :lol: :roll:

PS.
Afbeelding
mi
Het risico is...juist...als mensen ...niet juist prikken...

(Covid virus injecties ...moeten recht toe recht aan...de arm spieren in...
doet
men dat schuin...dan komt de vloeistof... niet in de spieren...maar
onderhuids...dan duurt het... veel langer dat de vaccin... in het hele lichaam is...maar
kan ook blauwe en zere plekken geven...

Men kan schuin injecterende (vooral bij bejaarden)
ook in een bloedader terecht komen...
De vaccin vloeistof...kan het bloed... van gaan klonteren...

(Dan krijgt...als zo vaak... de vaccin de schuld...als het bloed gaat klonteren ervan...maar
het komt dan...van fout ingespoten... van de Covid Vaccin!)

Kan er nog is wat normaals in het land...
Neem deze foto...
Afbeelding

Dat wordt zo fout geprikt...
Het moet recht toe recht aan en niet schuin...

Afbeelding
Kan er nog is wat normaals in het land...
Deze doet het ook niet goed...
Je moet arm breedte spierpakket pakken en geen huidplooitje!!!

GGD ed.
De hoeveelste
foto... toonde al...dat het fout... wordt ingespoten?????????????
Leer ze
die ene zin is...het moet...Recht toe Recht aan! En in het ...armbrede... spierpakket :roll:

PSS.

Het ware gevaar ...voor Mensenlevens is...iemand die ...de ballen verstand er niet van heeft...maar
er toch
de Baas is!
Kan er is normaal... een Dokter ...of een Verpleegkundige... Hoofd van de GGD worden...
ipv...iemand
namens de CHRrrrrr Unie...die nergens op let...die nergens verstand van heeft ...omtrent!

:roll:

PSSS.

Altijd fijn te weten
wie niet mee doet
aan de
Wereld Pandemie
Harddrugs
in ons land...!!!... :!:
Afbeelding
Trouwems
Ook weer ...mooi mee genomen...
De meeste Virussen
houden niet van rook dito
niet van rokers!
(Moet je wel ook door de Neus de rook laten gaan!)
(Maar....mooie gelegenheid... om
de anties vaccin personen... en/of... niet rokers...
in de smoel te blazen!
(Dan blijft... Daarvan...
zo'n... eh eh eh ... figuur...wel
ervan...op de juiste bedoelde...afstand staan!)

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2021, 05:15

Automaat... :)

(Tiff vroeg me...per mail...of het gevaarlijk is...om geest verlicht te worden...(Ze kan dinsdag pas langs komen...dus
type ik het nu vast...m'n antwoord terug...)

Tja wat is gevaarlijk..
de meeste Mensen...die Geest Verlicht worden..gebeurt tijdens een gevaarlijke sytuatie...(Normaal is het...tijdens het
sterf trajectes...dat men kans maakt...een verlichte geest te krijgen...
Of om een nog hogere graad te trachten bereiken...dito...

Als je het bv ...via Meditatie bereikt...ga je wel...langs het randje gaan...tussen leven en Dood!

Via een zware ziekte of zware trauma of via een operatie...met een bijna dood ervaring...of via een Shock...hoe men het ook bereikt...het is langs het randje gegaan...op de scherp van de snede ahw.

Met een zware diepe Meditatie...moet je oppassen...als je slappe bloedvaten hebt...anders kan je zomaar weg zijlen...naar het
Eeuwige Hiernamaals...(Is opzich ...een mooie rustige dood gaan...dan bv door een plotse kei harde ongeval...of na een zware ziekte)

Er zijn nogal veel ...Geest Verlichte Goeroes...die hun dood...zo willen doen...of feden...als ze oud en krakkemikkerig geworden zijn...via een
zware diepe Meditatie...en soms lukt het ze nog ook...)

Tja wat is gevaarlijk...er aan...

Toen ik de Opleiding voor Psychiatrische Verpleegkundige deed...kwam ik wel patienten tegen...op de afdelingen...die
helemaal van het padje af waren gegaan...omdat ze...Geest Verlicht geworden waren...Ze maakten dezelfde fout...die ik zelf
dus meteen al...niet maakte indertijd...

Je moet je je eigen Denkgeest voorstellen...en opeens...is er een andere uitende geest bij...zo ongeveer kan ik het uitleggen...
omdat ik meteen door had...het komt van buiten af...hield ik het... altijd apart...

Maar zij denken dan...dat ze opeens bv God zijn zelf...Ook dat zit op het randje...van je gewone denkwerk...en de verlichte Geestzaken...
dat men het... kan gaan ervaren...als dat ze het zelf zijn...(Met al die wijsheden uit de eeuwige bron...)

(Maar ook het is zo
gigantisch overweldigend...dat zo opeens te ervaren...dat een gewone hersen denkwerk...het allemaal niet eens kan bevatten...mengen ze dat...met hun eigen denkens...dan geraken ze volkomen van het padje...

Natuurlijk is het ...niet logisch
als mensen zich zelf...als God gaan zien...maar dat gebeurt toch erg vaak...ook voortal...bij menige Goeroes!

Wat anderen ook zeggen...ze blijven er bij...omdat ze het ...zo ervaren zelf...

Het gevaar zit er dus in...ze worden al of niet kort of lang of voor altijd...Psychiatrische Patienten...zulkse instellingen hadden ze
vroeger niet...bv in dat Azie...en de hele goegemeente...ging er aan mee doen...want ze zeggen tussen alle geks door...toch wijshedens...tm ze worden vereerd...zelfs...je kan ze in alle gektes uittingen tegen komen...los in het veld...in oa Azie vooral...

De moeilijkheid
zit hem ook nog ...in het feit...dat ook niet verlichte mensen...gewoon met de eigen denkgeest...een vergekking kan krijgen...
of een stoornis in het fysieke hersenstelsel gekregen hebben ed.

Tegenwoordig met scans ed kunnen ze al snel zien...of er een Neurologiche aandoening gaande is...Maar dat was in alle
eeuwen ervoor...niet bij de hand...(Ook tumoren en bloedklontjes en hersenschades kunnen zich uiten via ...geestelijke
stoornissen...)
en ook die mensen... kunnen van alles ervaren...door (medische) foute gebeurens op... de denk druk punten...maar
ook door oa harddrugs en alcohol...en van bepaalde medicijnen...kunnen mensen van het padje af geraken...

(Ik ga er niet alles over uitleggen...)maar kort samen gevat...de omgeving gaat het meestal merken...het klopt niet meer
zoals de partner doet... of een ouder of een kind...of het valt een beroeps groep op...bv in het Onderwijs of in clubs ed.
Als het logica's gaat missen...met wat ze gaan zeggen...valt het opeens altijd wel iemand op...

Ik had vroeger dienst op de gang...met de Klassenkamers...daar was een behoorlijke deftige meneer...als patient er...
Zuster zei die is tegen me...opeens begreep mijn gezin niks meer van me...ik kwam helemaal van het pad af over ...bij ze...
en ik snap nog steeds niet...hoe dat... zo plots kan...

Ik zei...misschien moet u terug gaan denken...wanneeer begon dat...
Hij zei...ik wil het u wel laten zien...vraagt u aan de Hoofdbroeder...of u met mij mag wandelen buiten...
Dat mocht...(geen enkele agressie getoond...echt een heer in het verkeer etc.)
Nog vlakbij de Kliniek waar ik werkte... zei die...ik wandelde hier...en liep dat smalle pad in...en we liepen samen dat smalle
pad op...hij zei...daar gebeurde het ...plots...wij door lopen...naar daar...

Ik wist niet wat ik zag...een knoert grote Boeddha beeld...zag ik...

(Toen ging het... in ons land nog niet zo over het Oosten en Oosterse Godsdiensten ed dingen...va de TV in het land wel...
Toen nog niet dus...Mij zei zo'n type beeld nog helemaal niks...

De man zei...ik stond er voor...en plots...een knal groot licht in m'n hoofd...en iets... ging praten tot me...

Nou van dat...iets...wist ik al vanaf jong kind af aan...
en ik legde de man uit...dat die er een apart kamer in zijn hoofd voor moest maken...buiten uw eigen gewone denkwerk om...is dat...

(De man was Archtect...knap zat... en hij snapte meteen wat ik bedoelde...) Ik heb nog nooit zo'n blij mens gezien...hij riep maar...U hebt me gered Zuster...want anders zou ik voor altijd...gek in mijn hoofd zijn gebleven...zo overweldigend overspoelend is
dat...Van hem leerde ik het woord...Geest Verlichting...(Ik noemde het altijd...Het...Het... keek plots mee met mee...Het... zei wat...Het... dit en
Het... dat...etc.)

Ik hield ...Het...altijd gescheiden..van m'n eigen denkwerk...misschien omdat ik ...als jong kind al dacht...wat er nu binnen in m'n denkens komt...kan niet van mij zijn...zo erg knap ben ik niet namelijk...ik moet ervoor nog zoveel leren op school...en
wat er ...plots...m'n denkens binnen komt...is mijn eigen denkens niet...zo erg moeilijk... kan ik zelf nog niet denken...dacht
ik dan...
dat komt via een ander lijntje...mijn eigen hoofd binnen...en...dat wilde ik meteen...apart houden...

Kon ik het mooi stallen...in een ervoor gemaakte kamer...in mijn hoofd...want het meeste snapte ik de Jota's niet van...wat
er zo plots...als hele zinnen tot me kwam...Het kwam dan mijn hoofd binnen en ik ...deed hup ...Het...die kamer in...met die zinnen...

ik dacht dan...later ga ik er nog wel eens naar kijken...maar dat deed ik zelden...Het... houdt geen eens rekening...met een kind...
Het...met die ingewikkelde zinnen...

Wat later in de tijd...ging ik er eerst op letten...of er logica's in zaten...in die zinnen tot me...
of het klopte ahw...en na die conclusie...deed ik die zinnen alsnog...die aparte kamer in...
zo van opgeruimd staat netjes...
Ik hield het... altijd gescheiden...dat leerde ik... die deftige meneer ook...om te doen...

Ik ging erop letten...of zijn gedrag afweek...niet logisch is...maar toen die eenmaal met die kamer bezig was...in z'n hoofd...was
die ook snel gewoon ...op het Pad...(Hij had in mijn ogen maar 1 te gek ding...hij wilde perse dat zijn ochtend ei...3 minuten
gekookt was...en wond zich helemaal vierkant op...als dat ook maar ietsjes korter of langer was gekookt...

(Nou ja...ik denk dan zo... elk mens heeft recht op zijn of haar eigen geks...waarmee je toch een gewoon leven mee kan...met
gezeikzeur gemekker...om een ei...Alla(h)
Het zij zo...

Maar met die man... heb ik het er erg veel over gehad...die was welis in Azie geweest...en wist echt alles over...Verlichte Geest...
maar het zelf te ervaren plots...bleek toch andere koek...dan de kennis ...over dat soort van Onderwerpen...

Maar die man was ...plots...Geest Verlicht ...geworden...gewoon tijdens een wandelingetje...hij gevoelde zich niet wel worden...en
nam daardoor ...dat smalle paadje daar...kijken of er een bankje of zo was...en zag plots...dat knoert groot beeld...
daarvan was die niet ...lichterlijk gestoord van...maar compleet echt gestoord van...in zijn hoofd...

Z'n naasten lieten hem opnemen
in een Psychiatrich- Neurologische Kliniek...

Mijn collega's vonden hem...zo gek als een deur...maar dat had ik niet...die gedachtes over hem...maar toch klopte het niet...
toch zei die...logische dingen...en zei niet dingen als...Ik ben De Boeddha....
Nou dat is fijn...dan kan je er nog wat mee...(Ik bv...als zijnde ...niet een Psychiater... ahw)

Een Kamer gaan verhuren...in z'n eigen hoofd...Ha ha haaaaaaaaaaaa

(Om al het geklets... wat er binnen komt...plots ...in zijn hoofd...in te flikkeren...in te gooien...om in te doen...)

De man was reuze blij met me...dat het zo simpel was toe gegaan...en zo snel ook...dat die weer op het logische Pad...zat...
met zijn eigen denkens...

Een Architect een bekende toendertijd ook nog...Ik denk nog welis aan hem...als ik een bouwwerk van hem tegen kom...
(Was grappig...ik leerde...menige ingewikkelde woorden van hem...en hij leerde ...iets simpels ...van mij...)

Later leerde ik een oude Dokter kennen...richting zijn pensioen...die had exact hetzelfde...deed er net zo mee...als ik...hield dat ook mooi gescheiden...
Het Geest verlichte Gebeurens... apart met het Eigen Gewone denkens...en net als ik...had die het er... met bijna niemand over...
maar
waarom wel met mij?

Ik kwam die is ...op een lange gang tegen...en plots zei die...God Jezus Christus...Jozef en Maria...weet je wel dat je Geest Verlicht bent?
Hoezo?
Die kon licht uitstralingen Zien...bij mensen... Met die... heb ik heel wat uren samen door gebtacht...in vrije tijd...
Ik leerde er... veel ingewikkelde woorden van... en hij... van mij vast welis ...een simpele tip...

(Ik kon wel een Kamer verhuur bureau beginnen...Ha ha ha...)

Maar in het Westen vooral...als Mensen Geest Verlicht zijn...dan moeten ze het van de anderen hebben...met de groei ervan...

In het Oosten zijn hele Spirituele instellingen er voor...ontelbare Kloosters ed...(En hopelijk ook inmiddels Psychiatrische Instellingen...voor ze een vergekte (onlogische)...Goeroe...sekte beginnen...)want het kan...gevaarlijk uit pakken...sektes!

In ons Westen...kunnen ze al...vechtende een scheiding maken in Kerken...om een artikel...ed dingen meer...

Van een Verlichte Geest...niks dan goeds...maar hoe interpretren ze al die dingen...het interpretatie vermogen van gewone denkwerk...bij mensen... is al vaak wat mis mee...laat staan...met die hele kluit
van de Eeuwige Bron van Goed en Kwaad...over ze heen...

Oke ik vind het iets Privacy achtigs...misschien als er een school voor bestond...valt er via dat... veel van te leren
maar hoe
mijn eitje gekookt wordt...maakt me niks uit...als het maar te eten is...

Ik heb in mijn leven... tot op heden...beslist ontdekt...dat geen ene Mens...niet zonder 1 of meer gektes... behebt is...
Niemand uitgezonderd!
Nou ja we moeten het er ...maar nee doen...

Maar begin ajb niet met een Sekte...of met een nieuwe type Kerk...daar zijn er al genoeg van nl.

(Maar let niet op mij...ik heb er tot op heden...er nog nooit ...enige Nut...van Gezien...van een Verlichte Geest...bij Mensen...
het feit blijft nl...dat men het normalitair pas krijgt...tijdens het stervens proces...

om daar leuk binnen te komen...(Met een mooi...Eigen Zijns Getal!...Is die ZQR-code... ook nog Verlicht...zingen ze
als je.... er ergens binnen komt... ook nog voor je!)

Over zingen gesproken...sinds ze ...allerlei aparte mensen ...een lied laten zingen in Kerken...2 liedjes 3 etc...is de
sjeu er ...bij de meeste Mensen ...eruit...om nog te gaan Kerken...

Zet het weer open...met Gezamelijke Samen zang...met de bekende liederen...en het stoomt weer binnen...aan Mensen...

(Het punt is...
kijk is naar de Kleine concert Zalen...met 1 of een paar...die zingen of muziek maken...dat zijn veelal...erge lege zalen...
en
op een dag...gingen ze dat...in Kerken doen...ipv de al oude bekende Samen Zang...

Nou ja het is maar...een simpele tip...van mij ...hoeft niemand wat...maar toch...probeer het maar is uit...met de al oude
Samen Zang....(Veel Mensen hebben totaal niks...met die ...hoge geschoolde zang woorden...door 1 of een paar gezongen...ter Kerke...)

Vroeger toen de kerken leeg begonnen te worden...ging mensen een Samenzang regelen ...in de Oude Rai...en toen...was het er telkens weer...bom vol!

Nou een simpeler tip weet ik ook niet te geven...

(Ik zat te kijken naar Marleen S...op TV) (Waarom stopt die in Hemels naam met die leuke Zondagse uitjes???)

Maar... alweer... in een Kerk was ze...waar 1 of een paar ...alsmaar wat zongen...en je zag de mensen... bijna slapende zitten er...
ongeinspireerd...Nou dat dus!!!
Het wekt niks op...zelfs de Ziel... van veel Mensen...suffen ...in dat soort van Kerken...

Probeer het maar is uit...met al oude
Samen Zang....(Veel Mensen hebben totaal niks...met die ...hoge geschoolde zang woorden...door 1 of een paar gezongen...ter Kerke...)
Maar...
Wat doet bv zo'n EO ermee?
Aparte samenzang organiseren...en ja hoor...het is er...Bomvol...
Maar vroeger...was
die Samenzang... gewoon ...in de Kerk dienst... en waren de Kerken... nog bomvol!

Van mij... hoeft niemand wat...maar misschien.... zit er... een (simpele) tip in...

Trusten allemaal...en een fijne Dinsdag... Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las net dit...

In 'boostervoorloper' Israël is alles open, maar er zijn wel zorgen
Israël was het eerste land dat begon met boosteren. Nu lopen de besmettingscijfers en het r-getal
weer op en worden er maatregelen genomen.

Ik denk...de meeste Mensen denken ...dat als ze... de prik krijgen...ze veilig zijn....
maar
dat duurt nog ...12 tot 14 tot 15 dagen of zo...voor het helemaal...in het lichaam...is opgenomen...
(Hoe ouder men is...hoe trager het opgenomen is...door het hele lichaam!)

In die 15 dagen...kunnen ze... zelf alsnog ...besmet geraken!
(En anderen en iedereen alsnog...er mee besmetten gaan)
(En er al of niet ziek van worden zelf)

(Zelfs met net de prik gehad...Je ziet dat ...ook veel op TV...en in de prikhallen
ze begroeten elkaar omhelzende of kussende!) :roll:

Ik denk...de meeste Mensen denken ...dat als ze... de prik krijgen...dat ze veilig zijn....
(Maar....Hoe ouder men is...hoe trager het opgenomen wordt...door het hele lichaam!)

In die 15 dagen...kunnen ze... zelf alsnog ...besmet geraken!
(En anderen en iedereen alsnog...er mee besmetten gaan)

In die 15 dagen...kunnen ze... zelf alsnog ...besmet geraken!
(En anderen en iedereen alsnog...er mee besmetten gaan)

In die 15 dagen...kunnen ze... zelf alsnog ...besmet geraken!
(En anderen en iedereen alsnog...er mee besmetten gaan)

In die 15 dagen...kunnen ze... zelf alsnog ...besmet geraken!
(En anderen en iedereen alsnog...er mee besmetten gaan)

en dat sijpelt zo...ongemerkt... maar zo...een heel land door...

Ik las ergens...9 maanden na de prik...ben je al niet veilig meer...voor de Virus...maar
er staat niet bij...
de eerste 15 dagen...vanaf de prik....ook niet! :!: :roll:

En allen met de ...Neus...buiten... het Mondkapje...is een gevaar...voor iedereen!
(De Covid Virus
zetelt
het liefst
in de Neus nl! :!: :roll:

Ik las ook dit...

Inter­view Coronamaatregelen
Jaap Smit: ‘Kerken kunnen niet zeggen: wij gaan onze goddelijke gang’

Dat is iemand...die Kerken ...hoort praten! Wonderlijk... :lol:

(mi Ook Kerk gebouwen staan niet boven de Wet...
Net als Vrijheid van School...als er een Ramp is een Pandemie is
geldt voor allen...dezelfde (opgedragen maatregelen)...Wet!
(Heeft niks temaken met wel of geen Vrijheid van Godsdienst...heeft met
de Inter menselijke landelijke veiligheids gebeurens te maken...dat voor allen de Wet geldt...in
Rampen tijd...is de Ramp weer voorbij...mogen alle Kerken... gewoon... weer open...en de
Scholen etc.
Overigens
ook zonder een Kerk ....kan men Geloven...in alle Vrijheid!
Is de Ramp... weer voorbij...In een hetend...Vrij Land...Dan...mogen ...alle Kerken... gewoon... weer open... :roll:

Waarom stoppen momenteel programma's op TV
die precies
passen
in Lockdown tijd...bv Eeventjes tot hier....ed... :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2021, 10:45

Tomaat... :)

(Ik heb... een heel apart raar verhaal...mee gemaakt...begin...vorige week...

Jullie kennen me wel genoeg ...om te weten...dat ik... al die Corona tijd...best veel afstand van Mensen hou...als
oudje zijnde...

M'n Oudste Zus... zit in haar laatste Aardse tijden...als zijnde...Terminaal..

Ze was jarig ...dus ik belde...kan je het aan ...als wij alle drie komen...Ik met mijn 2 Zonen...Ze zei
ja kom maar...m'n dochter is er...1 van de 2 zonen van me...had erge pijnen in een bovenbeen..richting buik...die ging toch niet mee...

Kom ik daar aan... met mijn ene zoon...na de begroeting...ging m'n zoon een sjekkie draaien in de keuken en zijn nicht...
de dochter van mijn Oudste Zus ook...
Ik zag
een rij stoelen staan en nam de stoel... die helemaal alleen ...in een apart hoekje stond...

De slaapkamer deur ging open en daar kwam de dochter van mijn Nicht... met haar 2 kindertjes uit...De Kleindochter van mijn Oudste Zus en de 2 achter achter kleinkinderen...de bel ging en er kwamen meer mensen aan...de zoon van mijn Oudste Zus...net uit India met Vrouw en 2 Kindertjes...
de bel ging weer
en de Zus ...
tussen mijn oudste Zus... en mij...kwam met haar Dochter binnen...de man van mijn oudste Zus
haar dochter...en een zoon van hem...kwam binnen...
Mijn oudste Zus ...was helemaal in haar nopjes...iedereen was er...behalve 1 van haar 2 neven...vond ze erg jammer...

Mijn andere zoon... uit de keuken gekomen zei me...je mag daar best roken hoor...Ik zei ...nee...want dan is mijn stoel maar zo bezet...en
moet ik gaan zitten...tussen al die anderen...

Maar die ervaring... opeens zo...in een over volle kamer te zitten...na bijna 2 jaar...helemaal niet...zoiets...
Hoe kan zoiets...
Toen we weer weg gingen...wou mijn Oudste Zus... ook nog een stevige omhelzing van me...Nou ja Alla(h) het moet maar...

Ik met m'n ene zoon.... in de auto en zei...we moeten nu allebei...gaan roken...de ene na de andere...en dat hebben we toen gedaan...vooral veel rook... de Neus... in laten komen...en er even trachten in te houden...
want ...wat me net overkwam...was tegen alle maatregelen in...ook dat nog...en die 4 uit India...2 volwassenen en 2 kleine kindertjes...
Hoe zit dat...
(Die wonen er al vele jaren...voor een nieuwe Visum...waren ze in ons land...) Ik heb niemand gevraagd of ze
tegen corona ingeent waren...van eentje... weet ik het zeker...van niet...
en dat was ...mijn ene zoon...die niet mee was...wgs
die voelde zich ziek...

Hoe ziek zijn...toch ook is...mooi uit kwam...
was het...in feite...in zo'n overvolle huiskamer...
Maar voor mijn doen...
was het... een hele rare aparte ...iet wat shockerige...ervaring...dat ...te hebben mee gemaakt!
___________________________________________________________________

De oudste zoon...was kort erop...naar zijn Huisarts geweest...want het lopen ging zo slecht...met pijn...
Die Dokter...zei meteen...rookt U ...Ja...Oh dan is het daarvan...het is vast een liesbreuk...M'n zoon moest een echo
laten maken...bleek het geen liesbreuk...te zijn...maar wat het was...konden ze niet... aan de echo zien...

M'n Vriendin... die het verhaal hoorde zei...Ik heb exact dat is... net zo is gehad...het bleek een Niersteentje te zijn...Zij
moest van haar Huisarts toen...Vitamine C pillen gaan innemen...dat lost het de kalk op...
Ik m'n oudste zoon gebeld...die nog meer ineen kromp van de pijn...en is dat... gaan doen...vit C slikken
de dag erop was de pijn al
bijna weg...(Zie je wel...het had met roken...helemaal... niks van doen zelfs...)

Mijn oudste zoon ...heeft van geboorte af aan ...een kleine scoliose...een bot buiginkje in de boven rug...gaf nooit
echte problemen...tot die is zwaar werk was gaan doen...het begon op te spelen...Hij naar de Ficio...die man
ging keihard... steeds drukken... op de scoliose...om het zo weg te krijgen...zei die...maar vanaf die tijd...doet de
boven rug...mijn oudste zoon zeer tm erg zeer zelfs...

Hij rookte niet...maar iemand raadde hen aan....Jointjes te gaan roken...dat
helpt vaak tegen pijnen...ipv steeds pijnstillers te moeten innemen...dus dat is die gaan doen...rookt U? Ja...Oh
dan is het daarvan...zeggen veel Artsen tegenwoordig...
Die zijn er... helemaal op... geindoctrineerd...gebemanipuleerd en zelfs op gehypnotiseerd...
die zeggen het ...te pas en vooral...te onpas...

Tiff stootte haar voet is grandioos en ging naar eerste hulp...De Dokter zei...Rookt U?
Zo erg is het al...ze zei geen ja en geen nee...alleen ik kom voor mijn tenen...of er een breukje in zit...na
onderzoek...er zat geen breukje in...

Mijn DJ was Teamleider van een afdeling... met zo'n 60 mensen...ze moesten opeens stoppen met roken...tijdens het
werk en kregen daar ...een cursus voor...Hij vertelde...dat ze hen... helemaal angstig aan het maken waren voor roken...en dat alle ziektes ervan kwamen en
je er vroeg dood van kon gaan...

Die zijn er toen ook helemaal op gedoctrineerd...gebemanipuleerd en zelfs op gehypnotiseerd...en dat met een product...waar we
massaal de grote vergrijzing mede van hebben...
Daar was toen...iets eigenaardigs mee aan de hand...Het ziekte verzuim was bijna
altijd rond de 2%...dat werd ...60%!

Het leek wel...of alle DNA ziektes... gingen los barsten...en er waren ook plots wat overlijdens...het werd er een soort van drama van zelfs...de ene na de andere ...kwam in de WAO terecht...al die DNA familie kwalen leken los te barsten ervan...mijn DJ net zo...ipv
van af en toe ...een sjekkie...had die opeems een kast lade vol met medicijnen...
Op het laatst
zei die...als ik ergens spijt van heb...is het...dat ik gestopt ben... met roken!

Ik had is ...tegen hem gezegd...zowee zeg...zo die nieuwe grevo directeur ...met jullie om gaat...dat kost het land...het hele bedrijf...Welnee
zei mijn DJ...
Het is gebouwd...best wel mooi om te zien...maar als een hele grote sterke bunker gebouwd ...en de trots van allen die er werkten...
Ik zei tegen hem...
maar...ik Zie... het toch...(Zomaar plots had ik er de afbraak...voor Ogen...er van gezien)

Wat maanden... voor DJ zijn Terminale einde...kwam DJ thuis ...met de hond uit laten...Of er een dooie binnen kwam...zo erg
grauw en wit...Hij zei...ze zijn de Bank Giro gebouw... aan het afbreken...Kort erop...werd mijn DJ Terminaal...

Anties mensen...ze brengen zoveel naar de kloten...zelfs hele Ziekenhuizen ...erom weg...Bejaarden Verpleeg en Verzorg Tehuizen...
Dus in een echte rampen nood tijd...
mist het land...IC bedden... en de juiste Personeel ervoor...dat werd...overal mee...te korten!

Inmiddels staat er voor ...de Bank Giro
de trots van het land...in de plaats ...een mooi nieuw groot gebouw...met totaal andere doeleinden...

En ik Zie
de Mensen liever met ...een rokertje...dan dat ze de wereld naar God helpen... van de Harddrugs Pandemie...en kasten vol met ...de Pillen industrie!

Mijn Oudste Zus...lag na een operatie even ...in een Ziekenhuis...ze begon te bewegen...want ze wilde roken...de rest bleef maar
liggen...nergens mocht het er opeens ...niet meer...roken...ze liep een trap op ...naar het dak...en...ze wist
niet wat ze zag...een rij Dokters stonden er te roken...Wat vind jij ervan...vroeg ze me...
Ik?

Ik zei...van vroeger... kende ik alleen... hele ouwe Dokters...die allemaal rookten...en de niet rokers
lagen allang ...onder de groene zoden!

En vertelde haar...dat ik op het Forum...er is kond...van heb gedaan...om het te bewijzen...typte ik de namen ervan op...ergens vanaf in de 8oo al...ben ik ermee gestopt...zo erg veel...waren met hun niks mag...ook geen Sigaar...al overleden ...voor
hun AOW!

Ik ging me er zelfs... grote zorgen om maken...maar ik moet ergens om...heel erg rustig aan doen...
vond het al erg
dat dat Ziekenhuis gesloten is...waar mijn Ouste Zus is lag...waar plots niks mag...Het zoveelste Ziekenhuis weg...en
dat ging maar zo door...tm. in echte nood...zijn er overal... tekorten mee...

Dus de Dokters ...die tegen de patienten moeten zeggen...Je...U...Gij...moet stoppen met roken...daarvan zijn er ...gelukkig maar...nog echt wel Dokters
die zelf roken...

Mooi om... na dat... zware harde werkleven... een lang verdiende Pensioen tijd te hebben...wens ik die Gasten...zei ik
tegen mijn Oudste Zus...Ze moest erom lachen...Ik zei...ik zie ze liever...ook de Dokters... met gewone waar...waar wij
in het land...de massale grote vergrijzing mede van hebben...Kortom ik ging ze een mooie Pensioen tijd toe wensen...

(Ik zelf
als een straffe roker...
ben al... 20 jaar ouder...dan de meesten... van die 870...dooie Dokters ...die de AOW niet eens haalden!

M'n Oudste Zus...
is pas 85 geworden...die is al 30 jaar ouder ...dan velen van ...de Nederlandse Dokters ...die al
onder de groene zoden liggen...met
hun niks mag...ook geen Sigaar!)

Je hoeft mij... niet te geloven...Ik ben geen geloof...tracht het welis uit te leggen...met de type-oefeningen...liefst
met bewijs erbij...
1)==>>Scrol er 1.4 ..en je komt
best veel...van de...veel te vroeg... overleden Dokters ...tegen...

Vergelijk deze 2 Linken is met elkaar...
2)==>>Mijn...Overleden Mensen... Topic

Nou zo kan die wel weer...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 22 dec 2021, 01:31

Maat... :)

(Bijna niet te geloven...dat er in Nederland...studenten
schrijven...met de
pen in de hand...met een knuist hand...

Was bij het Nieuws vandaag te zien...

Schreef ik voorheen ...ook alis over...dat ze bij immigranten
kinderen...het in Nederland...niet verbeteren...het schrijven...op
de Hollandse manier..

Het vast houden van een pen ...met schrijven...Hun methode is krampachtig en kost veel meer energie...

Ik schreef er toen hier over...omdat het toen ging over...dat immigranten...in
Nederland..zo moeilijk konden schrijven...toen schreef ik hiero...dat ligt er aan...zo ze de pen
vast houden...

Maar ze letten meer nergens op...blijkt ook nu weer
zelfs als inmiddels studenten zijn...schrijven ze...met een knoestige hand...met de pen erin...met
schrijven...Nou kunnen ze dat elders... wel zo hebben geleerd...maar ze wonen nu...in Nederland...en
het probleem was toen...ze hebben zoveel problemen...met schrijven...mi dan leer je ze dan het toch
op de Nederlandse methode...de schrijfpen vast te houden...maar alweer tonen de beelden...ze
leren ze niks omtrent...(En kunnen wel blijven klagen...veel migranten...hebben problemen...met
het schrijven...er gebeurde gewoon niks ermee...v.a de toen klagerijen er over...)daar
zouden ze toch...aan moeten werken gaan...de PABO's Beroeps Baners...ze leren schrijven op de
Nederlandse manier!

______________________________________________

Over de Covid Injecties...

Nou ja ...ik zit welis te denken...waarom... de injecties nauwelijks echt werken...of
veel te kort...
(Net of ...de helft ...van de vloeistof maar werkzaam is...lijkt dat op...)

Misschien wel door het... wel erg veel foute spuiten....
de vloeistof komt dan niet... of niet helemaal...in de ....arm breedte spier pakket...
terecht...
(Maar onderhuids ergens ...of nog erger...in een ader ergens...)

https://nos.nl/video/2410440-brabants-d ... in-de-kerk
Hier kan je ze ook... zo raar zien prikken...tussen 2 vingers door...ipv
men moet.. arm breed ...het spieren pakket... vast pakken...en doet de injectie...recht toe recht aan in de arm...

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211221_96849062
Deze prikt ook zo maf...
met 1 vinger ergens stutten..ipv een spierpakket met de andere hand vast pakken...

en deze
pakt een piepklein huidpakketje...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211221_96416106
ipv arm breedete spier pakket...
zo deze het doet...kan de vloeistog in de onderhuidse bindweefsel terecht komen
ipv in een spier pakket...

Deze pakt ook een stukje huidsplooi...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211221_95222096
en bij deze zie je ze ook iets...aparts mafs doen...ipv het arm brede spierpakket vast te nemen...laat
die het weer los... en zet de vingers ...bij de naald?

Huidplooitje...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211221_96416106

Deze spuit ook slecht...
zo schuin...dat het in... het onderhuids het meeste in terecht komt...ipv in het spierenpakket...
https://www.nu.nl/coronavirus/6097380/d ... nuari.html

Deze dito
https://www.zonmw.nl/nl/actueel/nieuws/ ... unsysteem/

Deze prikt ...aan de achterkant ...van het spierenpakket en
kan in een ader terecht komen!
https://www.google.nl/search?q=boostere ... whh5dNUO1M

Oei Oei Oei...te schuin om eh...en geeft extra napijn!
https://www.nu.nl/coronavirus/6099470/r ... accin.html
Deze spuit... bij het kindje compleet te maf...dat wordt sowieso een erge pijnlijke naplek!
https://mensenrechten.nl/nl/toegelicht/ ... us-religie

Deze spuit... bij dit kindje...en plat ...en niet in het spierenpakket...
https://www.google.nl/search?q=boostere ... TWnSda_wdM

Deze pakt een kleine huidplooitje
https://www.mumc.nl/actueel/nieuws/eers ... c-een-feit

Deze pakt een prima armspierpakket...maar legt de spuit met naald te plat...met spuiten...
https://www.nu.nl/coronavirus/6097380/d ... nuari.html

Deze spuit in een huidplooitje
https://www.google.nl/search?q=boostere ... iafpBzXEcM

Als deze Mw ...al spieren in haar armen heeft ...zit het een stuk lager...
https://www.hln.be/binnenland/veertien- ... ogle.nl%2F

Deze is ruim 45 graden ,...van recht toe recht aan... af...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... over-weken

Deze pielt bijna in het schoudergebied...
https://www.gelderlander.nl/binnenland/ ... ogle.nl%2F

Deze pakt een huidplooitje en doet daar de spuit in...
https://www.ad.nl/rotterdam/ziekenhuize ... ogle.nl%2F

en deze ook...
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210219_95980094

He he
Eentje doet het... helemaal correct ...juist...
Pakt...Arm breed Spier pakket maakt er een soort bal van...ahw...en de Spuit Recht toe Recht aan!
Hoe strakker de spier...ahw als tot een halve bal...dat geeft ook dat vog...geen napijn!)
https://www.nu.nl/coronavaccins/6136546 ... annen.html

Erg veel ...zet de spuit bijna op de schouder..van de boven arm...en dat wordt een hele pijnlijke naplek...

Als de injectie vloeistof in de onderhuidse bindweefsel...(ipv in een spierenpakket...)
terecht komt...hoe ouder die mens is...hoe trager de vloeistof... in het hele lichaam
terecht komt...traag trag traag... en ondertussen wel de prik gehad...maar men is ...in al die trage tijd...nog
steeds niet veilig ...

Als de vloeistof... in oude rimpelige onderhuids gebied terecht komt...kan het ahw
in een soort onderhuidse huidsplooizakje blijven hangen...de vaccin vloeistof...en is men compleet
een hele lange tijd...nog niet veilig
voor zichzelf!

Je kan de naald er ook
meteen erin rammen...zonder spierbal te maken...maar dan zijn de spieren slap...en maakt de naald...eigenlijk
intern rafel scheur wondjes
dat kan erge napijnen geven...en groen en blauw en gele huid geven...Alleen in nood gevallen...doet men dat
(in de Medische wereld ) zo nl!
Maar met die covid spuit geven doen het er ook veel zo!


O wat erg...Ik Zie.... deze ook ...nog net bijtijds...
https://www.unicef.nl/pers/2021-04-29-u ... naties-aan
Een typisch vb
De Injectie vloeistof...komt in het Onderhuidse weefsel gebied...terecht...
naast de extra napijn...duurt het tigs langer...voordat...de vloeistof...door het
hele lichaam is gegaan... en al die...extra langdurige tijd...
is die persooon...niet veilig... voor zichzelf
en daarmee voor anderen... ook niet...tijdens al die extra
trage vaccin opname aan tijd...in het lijf!

Terwijl...ook dat nog... bijna de meeste mensen denken...Ik heb de prik gehad en ben ...nu veilig!
ipv
te weten...dat duurt nog 15 dagen...(Maar ...(met fout gespoten)...het kan nog veel en veel en veel trager....
langer duren...voor men... veilig is)!

(Ik denk....Hoe ouder de Mens...met de oude Huid...en men spuit het ...niet in de spieren
maar onderhuids...dat niet alle vloeisof ...van de vaccin...het hele lichaam bereikt...)

Ik zag dat de GGD ...ze laat oefenen op de arm van elkaar... op een plat dingetje...
Wij leerden dat... op een Sinaasappel.... die is rond...en zo moet de arm ook aanvoelen en zien...
armbreedte (half) rond...om er in te spuiten!
Dus in feite moet het oefen dingetje rond of halfrond zijn!
Anders gaan er... veel te veel ermee... de fout in...in de praktijk!

Met een injectie...in de boven arm...
Nog een punt is...
Zit de prik ...niet juist
in de Spieren...
ook niet (fout)Onderhuids...en niet(fout) in een Ader...
het kan (fout)
in een Zenuw gegaan zijn...dat kan geven ...een lammige gevoelige arm
of hand...geven....tm echt lam...(...Kort of lang of ...voor...altijd)
en
ook
daar mee...krijgt...de vaccin...dan... de schuld van!
______________________________________________

https://venlonieuws.com/losbreken-ijspl ... nederland/
Over Antartica...is ook al een poosje dat men er over schrijft...wat opvalt is...ze doen niks
ter voorkoming ervan...ze denken zeker...dat het zichzelf oplost...of niet...daar blijft hun
denkens bij...
Wat
ik er al vaker over schreef...om te moeten doen...aan beide Poolgebieden...doen ze dus niet...
en daarbij is...juist... alle gemotoriseerde voertuigen ...compleet uit den boze...daar...tm 350 km
afstand er vandaan...ook helies en Onderzee boten dus...

Na eeuwen van rust...er in die ijs gebieden
wat je ze steeds... wel ...ziet gebruiken...ze boren er wat af...en er komen schepen en boten en helies en
vliegtuigen en onderzee boten..motor bootjes....en motoren etc. en veel...ijsbrekers...op die gebieden af!
En ze slepen met schepen en met helies... toeristen op af...zelfs om maratons te doen er...

Terwijl dit de Natuur.... er moet zijn...Eeuwen en altijd... van rust...voor ijs en ijskappen behoud...
Hoe komen we toch aan die Klimaat stoornissen... Wel zo...Ze doen
maar wat...
de hele Wereld... mag van ze naar God gaan...naar de bliksem gaan...naar de kloten gaan...
(In de Atmossfeer...in de Poolgebieden... en ...op de hoge bergen)
die lieden doen ... of...alles mag...behalve ...een Sigaar!

https://www.google.nl/search?q=losbreke ... 56&bih=468

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Plaats reactie