WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 28 nov 2021, 13:29

Dagen


Ik ben niet besmet tot nu toe .
Elke 4 a 5 dagen doen mijn collegas en ik een test.
Het is op het werk wel heel heftig.
2 bewoners overleden, we hebben nu nog 3 mensen, die besmet zijn.
1 daarvan ligt heel slecht en 40 graden koorts .
Zijn al aantal collegas wel besmet geraakt
Zijn ook collegas die zich ziek melden dus gisteren avond was ik
tot 22.00 uur aan het werk in plaats van tot 20.30.
En zo gaat het eigenlijk elke dag.

Je hebt mooie muziek erbij gezet lt, maar sommigen, te zwaar voor mij.
Zo een huis uitgelegd, over het hiernamaals, is best handig, nu kan ik
me, het meer beeldend, voorstellen, ipv het is een eindeloze ruimte.
Op een dag, gaan ze alles, ook daar over ontdekken, schrijf je wel vaker.

Ans wat een mooie leuke weekend platen stuur je altijd. Hoe vind je ze.
Ik wens jullie, een gezellige zondag toe. Liefs van tiff.

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 28 nov 2021, 17:35

Gen... :)

(Doe vooral rustig aan...als je thuis komt...van je werk Tiff...

Je stelde me... nogal wat vragen...over de Verlicht Geest...
Moeilijk te beantwoorden...(Zelf heb ik er ...nog steeds ...het nut... niet ervan in gezien)

https://www.youtube.com/watch?v=fRL447oDId4
Maar als Mensen Geest verlicht worden...halen ze er toch alleen maar uit...wat ze zelf...bevatten kunnen...
Meestal...komt er maar 1 Hoofdfactor op ze af...Het meest herkenbare is toch...Het Groene gras en de prachtigste bloemen...
en dieren die vredig bij elkaar liggen...
(Dan zijn die meestal...(vaak Plots)... in Hoofdfactor 5 beland...)De Natuur ...met al wat is...

Is niks mis mee...maar het is maar... een klein deel ervan...(Er zijn 14 Hoofdfactoren nl)

Onze Geest... is onuitputtelijk...maar onze hersenen niet...daar begint het al mee...ook met
onze eigen IQ en wel of geen opleiding gehad...geschoold of niet...en welke type vervolg beroeps opleidingen gehad...

In die dagen...(Van de Bijbel)...was bijna iedereen ...nog ongeschoold en analfabeet...als die Mensen
Geest verlicht werden...en het werd... door 1 van de weinige niet analfabeten opgepakt...kwam het al
uit de tweede hand...en met eigen interpretaties...te Boek...)

1 woordje kan al het verschil uitmaken...
vb.
Prinses B... ziet een Vrouw met een Vogelachtig dier ...in een doek ingepakt...alleen de nek en de kop van
het dier is te zien...
Ze zegt... tegen de Vrouw...Ik heb ook een Papegaai...
(Schriftgeleerden... in die dagen...zouden dat woordje ...ook...zien als...de andere Mevrouw
heeft ook een papegaai...in een doek gewikkeld...

Het is maar een klein voorbeeldje...dat er toch andere dingen
in de Boeken kwamen...die niet op waarheid berust...
(Niets schokkends ...of zo...maar toch)

Als we ...als gezin 1x in de maand naar Noord Oost Groningen gingen vroeger...een weekend logeren...
zei mijn Schoonmoeder geheid ...altijd weer...Weet je wie...ook...overleden is...

(De SchriftGeleerden...uit die dagen...zouden kunnen noteren...er zijn meer mensen overleden...in die
maand)...maar ook de genoemde persoon...

Alleen al...door het kleine woordje ...ook...kan van alles anders genoteerd worden...

De Vrouw
heeft een Papegaai...in een doek gewikkeld...Prinses B...heeft... ook... een Papegaai...
en... de andere Vrouw ...ook...
Maar is dat zo?
Als ze... het dier uit pakt...blijkt het...een Flamingo... te zijn...
Het woordje...ook...gezegd...was dus niet...terecht!

Mijn Schoonmoeder...Weet je... wie ...ook...een TV heeft...
(In die dagen had nog bijna niemand een TV)
(Wie is die...ook...waar ze het altijd ...over heeft?)

(Wij hadden... m'n schoonouders is ...een TV kado gegeven...konden ze op de hoogte worden van de
rest...van het Wereldse gebeurens...ipv alleen over hun nabije straatje ahw.)

Met ook...bedoelen veel mensen vaak...zichzelf mee...
in het vertellen...

Toen de man ...van mijn Schoonmoeder was overleden (Mijn Schoonvader) begon ze dat zo te
zeggen...Weet je..Wie ...ook...is overleden...

Maar na jaren zei ze dat nog steeds zo...

Weet je wie...ook...een Tv heeft...

Maar bevestigend...Ik heb...ook...een Papegaai...tegen iemand anders...(is alweer van andere orde)
tegen iemand...die een Vogelachtige in een doek gewikkeld draagt...ze neemt aan...dat er een
papegaai in de doek gewikkeld is...(Ook...
is gezellig bedoeld ...wij allebei...hebben een papegaai)

Maar de mijne
(zegt Prinses B...tegen de vrouw...)...is...niet zo lief..die bijt in m'n oor...als die op mijn schouder zit...
en die... in die doek...doet helemaal niets...
(Goed ingepakt...alleen een stukje hals en het koppie ...is niet ingepakt..)

Ik bedoel eigenlijk...we praten dingen...maar... in die dagen...een Schrift geleerde...noteerde ...de dingen...
We moeten ...alles...voor waar aan nemen...zeggen ze...over De Bijbel...

(Ik schreef eens ...er over...het staat vol met...interpretatie fouten...
en
zo...vertellen ...ook...de meeste mensen ...zelf al...de dingen...)

Dan kwamen die van de Schrift Geleerden ...in die dagen
er nog boven op...(met de eigen interpretatie fouten) over de verhaalde dingen...van de mensen ...uit den Velden...)

Voor de meeste Mensen...maakt het niks uit...of de Vogel... in de doeken gewikkeld
een Papegaai is...of achteraf blijkt...een Flamingo is...)

Maar ...de Romeinse Soldaten...in die dagen...die vrouwen en meisjes aanrandden en Verkrachten...als
een Vader schreeuwend roept...Maar...ze was nog... maagd...
en hoe dat ...zijn eigen ...interpretatie weg is gegaan...tm Hier en Nu...er zeggen
Maria...de eeuwige Maagd...
en de mensen moeten dat geloven...

Overigens diezelfde Maria...kreeg nog een rij Kinderen... na die ene...)
en toch blijven zeggen ...en zingen...en bidden...tm in deze moderne tijd aan toe...De
Maagd...Maria)

(Ook vanuit het Eeuwige Hiernamaals)...
(De Maria (3.3) staat wel het dichts ...bij de Mensen...(Van al die ooit genoemde Bijbelse Mensen)

Ik bedoel
interpretatie fouten...kunnen wel ...heel apart uitpakken...

Maar...Voor de meeste Mensen...maakt het niks uit...of de Vogel... in de doeken gewikkeld
een Papegaai is...of achteraf blijkt...een Flamingo is...)

Weet je wie... ook... overleden is? Nee...zijn er dan meer overleden?
Nee...alleen Hij ...van naast...bij de Buren...

Dat woordje...ook...is een eigen interpretatie...in het verhaal...
Zonder mijn vraag...zijn er dan... meer overleden?
Nee...alleen Hij...
anders bleef het woordje...ook...staan...dan zijn er ...meer...overleden...
en dat was dus... niet zo...

Maar...Voor de meeste Mensen...maakt het niks uit...of de Vogel... in de doeken gewikkeld
een Papegaai is...of achteraf blijkt...een Flamingo is...)

Ik ben geen Taalkundige...dus de (interpretatie) fouten ...kunnen er maar zo...in...zitten...(tijdens de type-oefeningen)
daarvan ben ik me...altijd ...Bewust van...

(Ik ben van mening dat... als Mensen Geest Verlicht worden...dat is in feite...een prive zaak...
Je kan het ...toch niet bewijzen...en maar zeuren om bewijzen...gaan anderen dan doen...

(Het enige (dat ik wel kan zeggen is) Alles ...zal worden ontdekt...echt alles...
en dan pas...kan men ...vergelijken...welken ...van de ooit... Geest Verlichte Mensen... op Aarde heeft...De Waarheid gezegd...er over...) Ik denk eerder...men komt er ...vanzelf wel achter...vroeg of laat plots of tzt...
Ik schijn... een uitzondering te zijn...ik ben nl dol op...Hoofdfactor 8...De Wetenschap...

Over ...God...en de hele bubs
en over het eeuwige Hiernamaals...Als er bewijzen moeten komen...moet het via ...dat...vandaan komen!

Zelfs veel Kerkse Godsdienstigen... zijn anties...tegen...De Wetenschap...

(Als ik... er voor ben...en zij er tegen zijn...kan je beter niks zeggen...maar ik vind ze dan ...niet sterk staan...
als ze tegen...de bewijzen (Via De Wetenschap)...zijn...
en ik vind mezelf...sterk staan...ik ben voor ...de Bewijzen
(Via De Wetenschap)!
Dat is het... (hele grote) ...verschil...al!

Er staat in ...dat eeuwige Hiernamaal ergens ...niet een Huis...Maar met de Woorden van...De Jezus van N...
op door borduren...In Het Huis...Mijners Vader...zijn vele Woningen...
(Etage woningen bestonden in die dagen nog niet...maar...in onze tijd wel!)

Als die God...miljarden en miljarden Mensen Zielen ...van eeuwen her...moeten laten wonen...in ...Het Huis...
in Zijn Huis...
(Tip...(Vooral onder de extra knappers onder ons)
Als je ooit Geest Verlicht wordt...let dan op
zulkse (Bijbels gezegde) dingen...
en niet alleen op ...de groene weidetjes...bloemetjes en plantjes en dieren...ahw.

In Het Huis...Mijners Vader...zijn vele Woningen...
(Etage woningen bestonden er...in die dagen nog niet...maar...in onze tijd... wel!)
Als je ooit ...Geest Verlicht... wordt...let dan op
zulkse (Bijbels gezegde) dingen...

Als de Geest open gaat staan...kan er Alles binen komen...echt alles...

Maar onze gewone IQ hersens...kan nog geen 1/10 aan ervan...
en het geheugen is vaak... nog veel smallertjes...Ik bedoel maar
waar (Geest Verlichte Mensen mee aan komen zetten...is vaak maar een beetje...van alles wat getoond
is...uit die Eeuwige bron...)

en dat beetje...kan ook nog niet goed niet juist geinterpreteerd worden...)

Alleen de Ware Wetenschap...(etage) ...Hoofdfactor 8...(in Het Huis)...kan met Bewijzen aan komen zetten...
en ik voorspel jullie...ze zullen echt...alles ontdekken gaan...Alles!

Niet in ene...van de metene...(Zou wel mooi zijn)...Helaas...in deeltjes...in Modules ahw...tm tm tm ze
de hele Bul...te pakken hebben!

Ik schreef best vaak...bij onze eerste forum al...vele jaren geleden...
Hoe slechter ...de Mensen...hoe meer donkere materie er komt...inmiddels dijt het Heelal
van donkere materie uit ...alsmaar meer...

Omdat...alles wat is...Geest (materie) is...valt toch moeilijk uit te leggen...dat een Mens (Zielen) Geest
en alles wat leeft of heeft geleeft...(Met die Geest)...invloed heeft...op het hele Heelal...

We blijken Natuurkundigen...te zijn...met de Geest...(Totale plaatje)
We moeten ...als Mens zijnden...nodig...meer Licht gaan uitstralen...voordat het hele Heelal
een Zwarte materie is...dat maar uit dijt en uit dijt...

Kortom er
moet meer...Licht...uitgetraalt worden...via (onze) Zielen Geest...
Dan krimpt het Heelal weer een poos...
en ploft die ...niet uit elkaar...de nikserigheid in...

Zelfs ...de hele Godsdienst...beruste op losmassige niks...
Er moest nodig wat...Met Het Huis gebeuren...
Met stevige fundamenten hergebouwd ahw.

(Tip...(Vooral onder de extra knappers onder ons)
Als je ooit... Geest Verlicht wordt...let dan op
zulkse (Bijbels gezegde) dingen...en niet alleen op de groene weidetjes...bloemetjes en plantjes en dieren...ahw.

We bouwen dan... allemaal mee...we dragen dan allemaal onze steentje bij...
(va zo'n 200 jaar geleden)

Anders gaat het...Natuurkundig Gezien...helemaal mis...met nog zoveel
donkere Materie erbij...Het wordt dus tijd...met z'n allen...meer tm veel Licht
uit te stralen...(Met onze (eigen) Ziels Zijns Getal)
en er een mooi Huis van te Bouwen...waar voor iedereen ...plaats is...

Ik had nooit gedacht...dat onze ...gewone...ziel...ook maar iets...te maken heeft...met de stand
van het (eeuwige) Heelal!
Maar... toch ...is dat zo!

Dat is ook zo'n vb
dat ik niet bewijzen kan...maar daarom ...Waarom...ben ik dol op... De Ware Wetenschap...die
zullen... echt alles ...ontdekken gaan...

Handig is wel...(ook al staan er interpretatie fouten in) de Bijbel...toch met...die blik...
met de woorden...waar het om gaat...in De Bijbel...ahw
te kijken...als al ...of niet plots...je Geest open staat...

Zo staat er...
In Het Huis...Mijners Vader...Zijn vele Woningen...

(Als geen Mens dat ooit kan vinden...zelfs niet voorstellen...waar gaat het dan nog over...

We helpen gewoon mee...va Het Weten...We bouwen dan allemaal mee...we dragen dan allemaal onze steentje bij...
maar Kennis en Kunnens en Vermogen ed.
Goed oke...de omtrek... is inmiddels bepaald...van het Rechthoek...(van die onmetelijke Flat Gebouw)
er staat ook
in De Bijbel...
Niemand komt...tot De vader...dan door Mij...

Handig is wel...(ook al staan er interpretatie fouten in) de Bijbel...toch met...die blik...
met de woorden...waar het om gaat...in De Bijbel...ahw
te kijken...als al of niet plots...je Geest... open staat...
Er moet dus...
een pad zijn...een Weg zijn...dat vanaf ons mensen...tm degene komt...die zulkse Woorden gezegd heeft

Ik noem dat...De Getallen Lijn van Het Zijn...(Ook wel ...de Midden linie
( van Het Huis...)
Handig... de Weg te weten...Het Pad...om te kunnen voldoen...aan die Woorden...
Om Bij De Vader ...(Bij Godzelf)...te komen...moet je helemaal ...door tm tm tm in het Dak...(van het Huis)

maw De Jezus...is niet Godzelf!
(Om wat interpretatie feiten uit de doeken te doen) (Als oa De Roomsen zeggen
Maria De Moeder van God...en De Jezus is dan God)
Mooi niet dus!

Geen ene Mens ...zal ooit God zijn...De Jezus... was onder de Mensen ...en is onder De Mensen
en zal altijd ...onder de Mensen zijn...(Ook in dat Eeuwige Hiernamaals) te vinden in het
Rechthoek ...van ...Het Huis...

De Maria is wel de Moeder van...De Jezus...en ook van ...Jezus...De Christus!

De Bijbel...toch met...die blik...
met de woorden...waar het om gaat...in De Bijbel...ahw
te kijken...als al of niet plots...je Geest... open staat...
Er moet dus...
een pad zijn...een Weg zijn...dat vanaf ons Mensen...tm degene komt...die ...zulkse Woorden... gezegd heeft

Ik noem dat...De Getallen Lijn van Het Zijn...(Ook wel ...de Verticale Midden linie
( van Het Huis...)
Handig... de Weg te weten...Het Pad...om te kunnen voldoen...aan die Woorden...
Om
Bij De Vader ...(Bij Godzelf)...te komen...moet je helemaal ...door tm ... in het Dak...(van het Huis)

Zien jullie wel...hoe handig het is...als er... een echt stevig Huis is...
dat Hemels breed kan meten...maar een ieder wel kan wonen...plots of tzt...

(Ik ben niet... van de Vrij Metselaar...die bouwen ook altijd wel wat...Laatst
waren er een paar eruit gegaan...alles klopte fijne vrienden mooie tijd en er toch uit gegaan om
het Geloof...

Zoiets snap ik niet...dan is er wat... voor de knappers...om zich geestelijk te ontplooeien...anders
dan in het gewone leven...waar men mag komen...van welke Godsdienst men is of van niet Godsdienst men is
en dan worden ze er...anties mee???

Vaak na de zoveelste graad behaald...en toch niet hetzelfde ...als die ene ...dat heeft...
(Je kan dat overal in ontdekken...
ook in de Politiek ed)
(Het duveltje van)...Jaloezie Haat en Nijt...en dan trachten...het weg te beantieen...
omdat
ze zelf...na jaren van zwoegen en ploeteren...toch niet net...als die ene zijn...met de hoogste graad...

Die Jezus
had er al zoveel last van...tm als die zeikers en water snuivers hem niet eens meer herkenden...
als je erop let...kan je dat nog altijd waarnemen...

de Goede De Beste ...zo niet de Allerbeste hingen ze desnoods op...in die dagen...
nagelden ze aan Het Kruis...
Hopelijk is de Beschaving ...in deze tijd...beter bij de tijd...
met de Besten...zo niet met... de Allerbesten...

Er moet meer (Geestelijk) Licht uitgestraalt...vanuit de Aarde...misschien wilde ik dat...alleen maar typen...vandaag...

Ik ben geen Prediker...en ook geen Beroeps Schrijver en geen Letterkundige ed.
en al helemaal geen Natuurkundige...geen Scheikunduge en geem Wiskundige...

Maar op een dag...komen die wel...het Huis tegen...(Onmetelijk groot...dat wel)

Maar ze weten dan... de tip...
Niemand komt...
tot De Vader................ (14)
Dan... door ...Mij...(14 (14 .14) 14)
Dat zijn de Woorden van...De Jezus zelf...

(Legde ik wel is uit...
Wij zijn allemaal....Zonen en Dochteren...van die ene Vader...
alleen 1.... kan de Beste... of... De uitverkorene ... zijn! (That is all in the Game)

https://www.youtube.com/watch?v=78x0Eftgsl4
Jullie ook een fijne rest van deze Zondag...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 29 nov 2021, 08:42

En


Wat ik, zo grappig vind, van je lt. ik kom al wel 10 jaren bij je, maar
je hebt het er, nooit over, dus ik kijk me ogen uit, als ik dat, van je lees hier.
Maar laatst, was ik gezellig op visite bij je, toen je oudste zoon binnen kwam. hij
zei iets, ik weet niet wat, maar jij zei, ze hadden, de bijbel door moeten bijbelen,
tm deze tijd, aan toe.
Hij zei, op de laatste blz. staat, dat in de bijbel alles waar is, en er mag niets meer bij
geschreven worden.
Jij zei toen, dat zeggen, alle goeroes ook, precies hetzelfde, dat van hun, de enige
waarheid is. Weet je, hoeveel goeroes er zijn en tel ze is op, vanaf 2000 terug, zo erg
vaak en veel, is hetzelfde gezegd, dat alleen zij, de waarheid zeggen, ook in hun boeken.
Dat was, voor het eerst, dat ik jou, iets hoorde zeggen, over de bijbel. Alleen dat!

Wat ik, van je las, over die kussentjes met balletjes erin, moet ik ook om lachen.
Ik zei eens tegen je, na gezellig gekletst, ik ga een poos achter je pc zitten, jij
zei, komt goed uit, je kon je ogen niet meer open houden, dat heb je zo opeens wel, je dj,
toen die nog leefde, zei dan, dan doe je ze toch dicht. Ha ha ha.
Dus zei je me, als je uitgetypt bent, en weg gaat, doe de deur goed dicht, want
ik val vast, in slaap. Je scharrelde wat met 2 kleine kussentjes, eentje achter
je ene oor en eentje ervoor, toen legde je me ook uit, waarom je dat deed, het kussentje
er achter is klein en die ervoor smal en langer, je zei, dat is me toedeltje, als ik lig
kan ik het. met de linker hand bovenaan vast houden en onderaan, leg je je rechterhand op.
als je zo erbij ligt, slaap je meteen en zei, je moet toch wat, na 40 jaar huwelijk en plots
alleen, ik heb me toedeltje. Ha ha ha (was een geintje) maar daardoor weet ik, van je oren
problemen, of van, dat ene oor waar je op ligt, toen zei je het me , ook zo, kindertje en
rijke mensen, maken de meeste kans, die chronische oorkwaal te krijgen, hun bed wordt elke
dag verschoond, en een schoon kussen, is finest, dat ligt te strak, te plat, en daarop
legt men dat ene oor op, douchen en baden, in badkuip, of zwemmen, en er blijft water achter,
als je daar gevoelig voor bent, ook als, niet rijk mens, dan komen die oren kwalen,
meestal maar, bij 1 oor, waar je op ligt.
Een lekkere zachte kussen, zou beter zijn, voor de oren, en al helemaal niet, elke dag verschoond,
ongestreken zou nog beter zijn, voor de oren, maar bij kindertjes en rijke mensen, men
verschoond dat, elke dag. Of ze stijfsel in de was mee doen, mooi glad en hard, is het kussen dan.
Dat legde je me toen uit. Dat je er geen last meer van hebt gehad, sinds je die 2 kleine
kussentjes gebruikt ervoor, kussentjes met balletjes erin, maar je hebt het, niet mee, met
vakanties, en dan heb je, snel oren problemen, het is in feite, nooit weg zei je me, het
is chronisch geworden, maar er is wat tegen te doen, vandaar die 2 kussentjes gescharrel,
je maakt ermee, je eigen kuiltje, voor het lig oor.
Fijne bijkomstigheid is, zei je me, je kan er zo lekker in knijpen, in die kussentjes, gevuld
met balletjes, en dan onderwijl, onder zeil ervan gaan.
Geindoos ben je. Ik pakte wat te drinken, voor mezelf en zag, je sliep inderdaad meteen.
Een keer erop, toen ik kwam, zei je me, zie het maar zo, een ander neemt een speelgoed
beer, mee in bed, ik een toedelje kussentje, het werkt net zo lekker snel.
Nu ik niet langs komen kan, mail ik het je, dan komt het er ook wel, zeker weten, op het forum.
Ik heb een drukke dag, groetjes allemaal, liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 29 nov 2021, 18:14

Nazorg... :)

(Dit vind ik ...pas mooi en goed nieuws.
https://nos.nl/artikel/2407490-mogelijk ... e-noordzee
Mogelijk grote rol voor zonne-energie op de Noordzee

Scheelt een heleboel...lelijke uitzicht...in het land ...en va
het Strand...en scheelt...een hoop herrie...van Windmolens...in het Land...

Je hebt het extra druk ...in de Zorg Tiff...Hou je taai ermee...hopelijk komen de goede tijden
er weer aan...en worden de virussen bijtijds verslagen...voor het halve land...is ingestort....

Klopt...dat ik het er nooit met je over hebt...over Geest Verlichte zaken...(Misschien omdat
ik het altijd...als iets...prive's heb gezien...) Het Geestelijk leven van Mensen.
Staat en Goddienst... is gescheiden...zegt ook al...dat het iets prive's is... in feite.

Maar toen ik een Herseninfarct
had gehad en schrijven ...als typen...erna... een vreselijkheid bleek geworden
en ik aan het type-oefenen ging...elke dag...dan moet het getypte wel ergens over gaan...
en waar
ik het nooit over had gehad...rolde er met een zekere gemak eruit...maar niet om aan te zien...getypt!

Als ik een poosje...niet getypt heb...ziet het er al snel...niet uit...dus tracht ik het wel bij te houden..ik
was niet alleen...de lekkere snelheid...van het type kwijt...ook veel van de taal grammaica...dat
kon ik zo...ook...mooi mee...er op oefenen...met de type-oefeningen...

Alleen die 3 punten...(puntjes) ben ik er nog niet mee kwijt...geen idee...waarom gebeurt...in m'n hele leven
er voor...zette ik nooit 3 puntjes...achter een zin ...en ook niet...er tussen in...

Als ik er bewust op let...om het te laten...lijkt er een soort drang...in me... om het juist...niet te laten...
Ach
er zijn... wel vreemdere afwijkingen ...bij veel mensen...dan die 3 puntjes...tijdens het type-oefenen...

Vroeger schreef ik alles op...wat ik met die Geest verlichting mee maakte en ervaardde...ook om het bewust apart
te houden...(in mijn hoofd)...met mijn gewone dagelijkse denkens en bezighedens...
het kan Mensen behoorlijk overspoelen namelijk...als hun Geest verandert...vooral als het...tussen...het
gewone denkens door komt...Ik ging dan ...het bekijken...of het logica's had...of dat het niet logisch was...onzin
dingen dus...Daar zit een hoop verschil in dus...

Ik betrok het ook niet op mezelf...hield er afstand van...Ik werkte en had banen met Opleidingen erbij...had
het daar al druk genoeg mee...en ook met mijn 2 Koterij erbij...en man en Huisdieren en een Huis met Tuin...

Ik wist overigens ...van het bestaan...van Verlichte Geest ...totaal niks van af...Maar in die dagen
had ik een vriend kennis...die Rector was...op een Gymnasium...en toen ik het daar is mee besprak zei die
je bent geschikt... om je in Oosterse Godsdiensten bezig te houden...Ik ben er bij eentje...waar ik je Medidatie
kan leren...Hij was bij de...Maharishi Mahesh Yogi (Sanskriet: महर्षि महेश योगी ...maharṣi maheśa yogī)
grondlegger van de transcendente meditatie... een techniek die meer dan zes miljoen mensen wereldwijd hebben geleerd...
Maar dan moest die me er eerst voor inwijden...

Kwam die in de avond aan...was druk bezig met allerlei spullen...en ging toen opeens...met harde luide stem...zingende
praten...

M'n kleine koters sliepen...en in dat toen erg gehorig huis...me buren...in de late avond...

Ik bleek geinnitieerd te zijn...Ach...het is weer is wat anders...dan de Herv en Grevo opgevoedde jeugd...(Ik
blijk makkelijk...overal wel... voor in...te zijn...) Ik was er in dezelfde tijd...als De Beatles...ermee bezig...

Maar via me te verdiepen...in de Oosterse Godsdiensten...kwam ik ook het onderwerp...Geest Velicht...tegen...

Ik vond al snel...
m'n eigen methode ...van Mediteren uit...en deed niks meer ...met dat van die Oosterse Maharishi Mahesh Yogi ...
Maar zonder dat...had ik... nog steeds niks ervan geweten...dus ik bleef er wel... respect voor houden...maar ik wilde
me niet vast pinnen...vast binden ...aan een voor mij totaal onbekende Goddienst en onbekende...taal...

Mijn belangstelling...ook... voor de Oosterse Godsdiensten... was vanaf toen...wel aangewakkerd...
Op de 1 of andere manier...moest ik er wel...Kennis van nemen...dus ik dat gedaan...
Maar daar bleef het bij...

Alleen met Kennis vergaren...was ik bezig ermee...in feite...Maar daar had ik het ...op een paar Mensen na
ook met niemand er over...(Ik zag het meer...als een prive hobby...zoals oa...borduren...of breien...of Haken
en
met ...die Kennis daarvan...daar val je ook niet
iedereen mee lastig...)

Ik heb later...ook bijna alle boeken van de Bagwan gelezen...(en daar heb ik...best vaak...me te barsten... om gelachen...)
Het kan dus ook...met Humor...Godsdiensten...(Nou daar moet je in de ...(Westerse) Ref wereld... niet mee aan komen...met
Humor...en
ik had altijd wel ...vrienden en collega's... die van het Ref type waren...Dus ook...bij die... hield ik mijn persoonlijke
Geestelijk speurtocht
voor mezelf...

Nou ja was eventjes dus over dat...

Ik had het van de week...over De Bijbel...
en gaf als vb... Prinses B...
https://www.nu.nl/290273/video/prinses- ... racao.html
Ze ziet een Vrouw...met een Flamino... in een doek gewikkeld... en zegt
Ik heb ...ook...een Papegaai...
Zelfs
als die Flamingo... weg loopt en weg vliegt ...heeft ze het nog steeds over... het woord Papegaai...
Omstanders weten... het is... een Flamingo...

Zo moet je mi...ook veel in de Bijbel ook Zien...Mensen schrijven en zeggen andere dingen...en
andere interpretaties...over
het zelfde onderwerp...

De ene ...heeft het over Papegaai... en anderen over Flamingo...en als over 200 jaar later...na
alle overlevirings verhalen... Een Schrift Geleerde...die verhalen gaat opschrijven ...kan het al wel...over ...een
Ooievaar gaan...

Niets is des Mensens vreeemd...Doe het maar is...bv in Lockdown tijden...met wat
Fam of Vrienden...zeg kort een verhaaltje fluiterend... aan die naast je...en die net zo aan de volgende etc.
en kijk... wat er van het verhaaltje over is gebleven...bij de laatste...laat staan ...na 200 jaren...of meer...

Zo moet je mi...veel ...in de Bijbel... ook Zien...Mensen schrijven en zeggen andere dingen...en
andere interpretaties...over
het zelfde onderwerp...
Daar is op zich...niks mis mee...tot... het ...mis is...

In Het Oosten...en Midden Oosten
worden al vele eeuwen...de meeste Mensen... Geest Verlicht...maar in die dagen...80% of meer
was analfabeet...en heeft nooit een School bezocht zelfs...
voor die Mensen... in den velden...is tm 6 dagen kunnen tellen ...nou vooruit 7 dagen...al heel wat...Woorden
als...miljoenen jaren
kennen ze niet eens...dat was in die dagen....in Het Midden Oosten...echt niet veel anders...en elders
op de Wereld ook niet!

Maar in de tijd ...van de eerste denkende Mensen...op Aarde...was alles en iedereen nog ongeschoold en
analfabeet...Maar door de overleverings verhalen...via inmiddels
eeuwen later...een Schrift Geleerde...bleef het bij ...in 6 Dagen...heeft God de wereld en
al wat is geschapen...en de 7de dag... ruste Hij...

Weer Eeuwen later...De Wetenschappelijk bewijzen zijn...dat gebeurde in miljoenen jaren...

Daar
kwam een hoop heibel van...van die Evolutie Leer...van Darwin en Co en Zo...

Ik ben dol op ...de ware Wetenschap...(Hoofdfactor 8)...(Dat is mijn sterkte ...in mijn verhaal) tov( al die anties
Wetenschap... (hun zwaktes)...van veel Mensen)

Als de Leugen regeert...(Onder het mom van Godsdienst bv)...kan je beter Zwijgen...
Al die anties zwaktes... van veel mensen...op je af...wat moet je daar nu weer mee...(Ik niks...ik
hou het Prive...)

Er staan gigantisch... veel Wijshedens... in de Bijbel...en ook best ...veel Waarhedens...maar
lang niet alles... is zo gegaan...zoals het ...er staat...

Maar... wat is er mis mee...Als God er...miljoenen jaren ...over gedaan heeft...dan lijkt God...het Wonder
ook niet meer
van nabij...voor veel Mensen...wel met 6 Dagen ...en de 7de Dag... Rust...

( 6 Dagen en de 7de Dag Rust...
Is omtrent het Onderwerp)
Het getal... van de Analfabeet...is dat...van eeuwen terug...

Inmiddels is er
De Wetenschap...en schoolt men... overal ...in het land...(va De Leer Plicht...vanaf nog niet eens zo lang geleden...ik meen
bij ons...va (?) Even opgezocht...In 1900 volgde de wet op de leerplicht. Door deze wet moesten kinderen van 6 tot 12 jaar
verplicht onderwijs volgen...
https://isgeschiedenis.nl/nieuws/invoer ... leerplicht
Nog maar kort geleden dus...dus alle overleverings verhalen en Bijbelse
van eeuwen her...zit er bij veel Mensen ...er nog steeds...goed erin...

Veel maakt het niet uit...of het over...een Papegaai gaat...of over een Flamingo...of eeuwen later
over een Ooievaar gaat...

(Er zijn tegenwoordig... altijd van die wijsneuzerige Wetenschappers...die onderzoeken...in onze tijd...of er wel...Ooievaars
bestonden... daar...in die tijds...)

Maar hoe zit het ...in al die Eeuwen...als er een Mens ...boven het Gras uitsteekt...ook in het oude
Griekenland tm in deze tijd...in Argentinie...en men gaat roepen...Maradonna God...

Van... De Jezus van N...niks dan goeds...maar als er mensen gaan roepen...Jezus is God...tm
Hij is God...
omdat die...met nek en schouders... boven het maaigras uitstak...in die dagen...
Nou zoiets
tracht ik welis uit te leggen...over de Gradaties Verschillen...van een... Verlichte Geest...

Dat kon ik
het beste uitleggen...(Na enige retraitre)...met Het Huis...Mijners Vader...tm tm tm
Niemand komt... tot De Vader...(tot God)... dan door Mij...
(Dat zijn de (Bijbelse) woorden van... De Jezus van N... zelf!)

(Goed oke...het is mijn eigen prive hobby...m'n eigen ...Verlichte Geest...Niemand hoeft er
wat mee...(maar soms... zit er wel ...een tip in)

Als De Leerplicht...in zo een korte tijd...geeft...aan Wetenschap...wat er nu
allemaal al is...en dat gaat steeds sneller...

maw. Ze komen het... vroeg of laat...plots of tzt...allemaal tegen...die hele Bijbelse Bubs
maar ook die hele Oosterse Bubs...
Om te beginnen...
alles... is niet geschapen... in 6 Dagen...(om maar wat te Bijbels)...noemen...maar
in miljoenen jaren...(net als dat Eeuwige Hienamaals!)

(Goed oke...het is mijn eigen prive hobby...m'n eigen ...Verlichte Geest...Niemand hoeft er
wat mee...(maar... soms... zit er wel ...een tip in)
bv.
Als in 40 jaren... al 40% van het eeuwige ijs... is ontdooit...in de Polen gebieden
en reken maar van Yes...dat zal
alleen nog maar.... sneller gaan...als water ...eenmaal... uit elke ontdooide spleet...spuit...

Zolang ...ze ...de Polen gebieden...niet laten aanvriezen...(als eeuwen her)
Dan is zelfs...zoiets... als voorspellen...zo moeilijk niet!

Maar ....waarom ...
ging ...het... met dat... Onderwerp ...niet over...in ...Glascow????

(En sneeuw... naar beneden laten donderen...(Met Bommen)...in de Bergen...)
reken maar van Yes...dat zal
alleen nog maar ...sneller gaan...als water ...eenmaal uit elke ontdooide spleet...spuit...
Dan is zelfs...zoiets... als voorspellen...zo moeilijk niet!

(Goed oke...het is mijn eigen prive hobby...m'n eigen ...Verlichte Geest...Niemand hoeft er
wat mee...(maar... soms... zit er wel ...een tip ...er bij in)!

Nou zo kan die wel weer...Gr. en Knf. van LT) :roll:

PS.
Hier kan je het ook goed Zien...

Waar Hotels staan en Ski banen ed...ligt er beneden... in die bergen sneeuw...en de naaste
hogere bergen
zit geen sneeuw meer op...(Vooral als het er niet gesneeuwd heeft...doen ze dat...met bommen
naar beneden laten donderen...dan ligt er prachtig mooi sneeuw voor de Toeristen er...
https://www.ad.nl/buitenland/winterspor ... ~afb8edd6/
(Ik legde welis uit
dat daardoor ...hele andere ...Wereldse...Weers invloeden... kunnen ontstaan...vooral...met
de winden mee...Elders! :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=AyVz9zfzKms

https://www.metronieuws.nl/reizen/2021/ ... l-thorens/

:roll:

Wat me... steeds weer opvalt...Neem deze Muziek en Koor...
is Specifiek...Gemaakt en Bedoeld...bij de Kroning... van ...Een Koning of Koningin...
(Er bestaat noor zulks voor een Mens ahw...geen Hogere Muziek ...er voor...nl. )
Zelf de Compomist had er geen woorden meer voor...in die context bedoelde!)

Maar... wat Zie je
bij bepaalde Koningshuizen ...er mee doen...bij een (zelfs bij zoveelste graad persoon)... oa
bij trouwerij...
(Die verpesten ...alles...ermee!)
voor ...de plots of tzt...Koning (van Engeland!)

(Die halen... de bedoelde Grootheid ...ervan af!) (Als
Muziek keuze op de eigen trouwerij)
(Nou ja ...Zo Zie...ik het hoor...Tutje Hola ...gaat ermee vandoor..._)

Maar...
misschien ...zien anderen ...het anders?)(Weet je veel...) :!:


https://www.youtube.com/watch?v=-m2gxOU7vX4

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 30 nov 2021, 06:05

Zorgzaam... :)

(Ik heb dus...de 2 Covid-19 prikken gehad ...en wel van Pfizer...
en wel gehaald bij... de GGD...
Nou ging dat per mail en later ook per brief...en wel gestuurd naar
Mw J.J. van der T
Ik heet al 45 jaar Wettelijk
Mw. J.J. W- van der T

De brutaliteiten... die ze uithalen tegenwoordig....(omtrent het Onderwerp)
ze doen maar wat... en geen hond
let erop... als Baas... van GGD!

Nu maanden later...een brief...en wel... van mijn eigen Huisarts...netjes correctjes getypt aan
Mw J. J. W- van der T

(Ik neem niet aan... dat die Huisarts ...zelf zulkse brieven heeft getypt...
maar dito...)

Ik opende brief...van de Huisarts...en lees...Geachte mevrouw van der T
en wel omdat ze...klakkeloos na-apen... over typen...wat op de brief erbij...van de Pfizer staat (gegevens via de GGD!)

De brief erbij..van Pfizer
Beste J.J. van der T

of ik mee wil doen aan een Onderzoek....(RSV) wordt Gesponsord door Pfizer...
(als ik op Internet Pfizer erop nazoek...lijkt het helemaal... via Pfizer te gaan!)

Hoe dat ook zij...Op de brief van
de Huisarts heet het...Onderzoek...gaat in samenwerking met het UMC Utrecht en Julius Clinical...
in het voor mij... nabije Ziekenhuis...doen ze die testen ed.

Ik sta bij... de Ziekenhuizen ...ingeschreven als
Mw J.J. W- van der T

Als die net zo gaan doen ermee...als (die klakkeloze bij de Huisarts)
heet ik via de Ziekenhuizen voortaan per Brief ed
Mw J.J. van der T
(Bij de Ziektekosten Verzekering heet ik
Mw. J.J. W- van der T)

(Hoe komen toch zoveel fouten... de wereld in tegenwoordig...via
officiele instanties! Nou zo dus...via de Klakkelozen...en geen Baas... die erop let
wat die Gasten... aan het typen zijn!)

Via GGD ...via Pfizer... via Huisarts...etc.
Nu omtrent dat RSV Onderzoek...

(Ik denk dat
alleen daardoor al...heel wat Gehuwde Vrouwen...en Weduwes dubbel ...overal ...ingeschreven staan...)
(Zouden ze er dubbelop subsidies mee krijgen???)!

Over 1 en dezelfde persoon)...Met de (Wettelijke) Gehuwde naam ...en...Als het meisje van Meneer...Met Meisjes Achternaam...
Het klopt dus niet...va de GGD!)

Ik ben altijd wel ...voor de Ware Wetenschap... om er aan mee te doen ook...
Maar Omdat het... met hun brieven ...al niet klopt...doe ik er niet aan mee...
Lazerop met je geks...(Denk ik dan!)
Mensen
die zich niet aan...(in dit geval aan de Huwelijks) Wet houden...kan je sowieso beter niet gaan vertrouwen...en
Mensen die klakkeloos... hun werk doen dito en dito...Bazen die nergens op letten...

Het enige wat ...in het Stadhuis werkelijk gebeurd is...dat 1 van de 2...de geechte achternaam
van de Partner erbij krijgt...
Meestal is dat de Vrouw...

Die Wettelijk geechte naam...houden ze in feite...tot de dood aan toe...

(Een heel gedoe ...als je ervan af wilt ...was dat altijd...dus veel gescheiden vrouwen hielden toch
die Geechte achternaam erbij...
meestal...omdat De Kinderen ook zo heten...W

Ik ben niet gescheiden... maar Weduwe...maar ik heet (Wettelijk) gewoon zo (tot de dood aan toe!)
J.J. W- van der T!!!

De brutaliteiten... die ze uithalen tegenwoordig....ze doen maar wat... en geen hond
let erop ...als (CHR Unie) Baas... van GGD! Want vanaf daar...begint het!!!
(De willekeur...van Anderen... bepalen wel...hoe jij... moet heten...ipv De Wet!)

(Ik neem niet aan dat... die Huisarts ... zulkse brieven ...zelf heeft getypt...
maar dito...)
De brutaliteiten... die ze uithalen tegenwoordig....(omtrent het Onderwerp)
ze doen maar wat... en geen hond
let erop... (op het typende personeel)...als Baas... van de Huisartsen Praktijk!

De willekeur van Anderen ...bepalen wel...hoe je moet heten...
Dat kwam erin... vanaf Links Paars...voorheen ...nooit enig probleem ...mee gehad!

Gr van J.J. W- van der T :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Tiff » 30 nov 2021, 20:32

Aambeeld

Ik hoorde, iemand zeggen, er is helemaal geen vrijheid, van meningsuitens meer.
Of het moet helemaal, in hun straatje passen.
https://www.ad.nl/show/ook-nivea-werkt- ... ~a485103b/

Ik vroeg net lt erna, ze zei, dat ze vroeger ook erg tegen zulkse, vrouwen onderdrukkende kledij, in het westen was.
Bij haar op het werk, waren ze meestal schoonmaaksters, en met bloed hete dagen, toch een dikke hoofddoek op, kwam
hun man ze ophalen, waren die, in de modernste kleren gekleed.
Dus zij, zien eruit, als 2000 jaren terug. en hij als iemand, van deze tijd.
Ze zei, vroeger kon je best je mening daarover zeggen.
Zelf gaf ze vaak, het verschil aan, met mensen uit bv india, prachtige stoffen kledij en dat stoorde haar nooit,
maar als die hindoe vrouwen, er zo apart bij lopen, dan meestal, hun man ook, en daar gaat het net om,
Nou over het verschil van de kledij stoffen schijnt ze, vroeger best vaak wat over gezegd, een mooi dunnig
hoofddoek stofje ipv zwarte of bruine dikke katoenen doeken , ze schreef dat vroeger, ook weleens op de
toen forum gehad.
Je kan zeggen, wat je wilt van haar, maar tegenwoordig, lopen steeds meer moslimvrouwen, met hele
mooie stoffen kledij, dus had, zij er toen, wel gelijk mee.
Het probleem is vaak, de nieuwe lading, die grote bedrijven halen, van daar vandaan, alles begint weer opnieuw,
zelfs de kleintjes, met een dikke katoenen hoofddoek op. Zei lt van toen, dat moeten ze verbieden, in ons land,
dat ze voor hun 16de jaar, geen hoofddoek mogen dragen, op scholen.
Hoezo zei ik, wel zei ze me, met 16 jaar, zit er al eigen mening, erbij in, en dan moeten ze zelf kunnen beslissen,
hoe men, als vrouw, als meisje, in ons land, erbij willen lopen.
En dan maar hopen, ze komen met de leukste, mooiste kleding stoffen aan zetten ermee.
Zo dacht ze er, vroeger over en tegenwoordig, zei ze me, zie je ze dat ook,bijna allemaal doen, met
steeds mooiere stoffen, is het gemaakt. Zo mooi, dat ze het ook wel wilt dragen, op de hoofddoek na. Ha ha ha
Maar zelfs dat, zou je dus schijnbaar, niet meer kunnen zeggen, dat je die zwarte kleding, vreselijk vindt en
een hoofddoek ook.
Maar toch is dat, een mening, in dit geval, over kleding.
Als hij er, op ze modernst uit ziet, dan zij, met hun type kleding, dan ook modern.
We wonen wel, in het moderne westen nl en niet op ze, 2000 jaren terug.
Lt zei tegen me, je hebt er geen flauw idee van, wat die geschoolde jonge moslim meiden al, aan die
mode van ze, hebben veranderd, zonder tekort te doen, aan hun bedoelde godsdienst.
Het gaat dus niet, over een godsdienst, met commentaar op die kledij, maar over de stoffen en
kleuren, van kledij, in het algemeen. Heb jij ooit, zo een lading van kritiek, horen geven, op
hindoe vrouwen, die ook meestal, een hoofddoek dragen. Nee dus, zei lt me, Die hindoe vrouwen toonden aan,
vroeger al, dat het ook anders kan, het met de mooiste stoffen, dat kan.
Ze zag vroeger eens. een groep, aan komen lopen, in van die lange zwarte kledij, tm alleen de ogen er buiten, best
griezelig is dat, zo op je af, in het halve donker, op straat, er kunnen ook mannen, in die kleding zitten, zag ze is, in een film, met
wapens en al.
Dus als jij er kritiek op hebt, noemen ze jou racist, terwijl zij, openlijk, onze moderne kledij berassisten.
Veel van die, moslim jongens en mannen, roepen de vreselijkste dingen, naar vrouwen en meisjes, in westerse kledij
gekleed! En ook daar, gaat het, al vele jaren over, op tv, en ze doen dat, nog steeds.
Maar als westersen, wat over hun kledij zeggen, heten die racist.
Wat vind jij ervan, vroeg ik lt, waarvan zei ze, van dat artikel, ze zei, ik heb nog niet een keer, naar hun
op tv programma gekeken, ik ken die mensen helemaal niet, maar een moeder zei wat, en ze pakken, die dochter erop,
ze lijken allemaal, niet meer goed bij de kop, sinds niks mag, ook geen sigaar, zo reageerde lt, op dat
artikel. Vrijheid van menings uitens heet het, an me hoela is dat, sinds eh..........
sinds wat, vroeg ik lt, toen we nog roomse nonnen hadden, in het zwart, zeiden ze dat ook op tv, dat ze op pinquins leken, daar
zei niemand wat van. Dus ergens, dat die, uit beeld verdwenen, en moslims er weer mee aan kwamen, heet zulkse opmerkingen
schijnbaar racistisch???
Maar als je het, mij vraagt, zei lt, ik heb het alleen over de stofsoorten, van hun kledij, altijd al, en je ziet er al veel vooruit gang mee,
meer modern en eigen tijds.
Misschien, moeten ouderen, hun mening er over laten en het gewoon, aan de jongeren, over laten. Dan komt het, op den duur
vanzelf goed, net als met menige, pinquinachtige nonnen kledij, dat verdween op een dag, gewoon, van het toneel!

Gezellige avond allemaal. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 01 dec 2021, 04:30

Beelden... :)

https://www.youtube.com/watch?v=yLdQvMDnL0o

(Ik las dit...
Het regent coronabesmettingen bij kinderen, maar wie kan de regels nog volgen: quarantaine of isolatie?
Tot aan een negatieve test of sowieso 10 dagen?

Ik denk er zo over...je hebt verspreiders en snelle omtvangers...
ze zouden...in lockdown moeten... tov elkaar...(Of 2m afstand van elkaar blijven en een mondkapje op als
ze in dezelfde ruimte zijn...)bij
Oma's en Opa's boven de 60.... en zwangere vrouwen...en net geopereerden...en ongevaccineerden...
Als ze het zo aan pakken...een poos...dan kan de rest ...gewoon door doen...wat ze altijd al doen...

De meeste luchtweg virussen...kunnen niet tegen rook...dus al of niet georganiseerd...om 12 uur
in de nacht...(Als verrassing)...dus groot vuurwerk boven
stad en land...zou ook een tip kunnen zijn...
Gewoon weer overal asbakken neer zetten...is ook een hele goede tip...dan
kan meteen ook ...tegen de wereld pandemie harddrugs ...bestreden worden zo!)

(Jullie weten hoe ik daar over denk...(Omtrent het roken) Het heet
er zijn 20.000 rokers dood gegaan en 130.000 niet rokers zijn dood gegaan...
Dan gaat die 20.000 nog niet eens ...met aftrek...van de regionale lucht verpesters...als Tata Steel ed.
asbest en asfalt fabroken ed. ook niet over...vooral Militaire vliegtuigen...waarvan elk witte tuin meubilair
zwarte vettige stof van op zit
dat ademen mensen ook massaal in...Die Russische vracht vliegtuigen...stoten er echt heel erg smerig uit...maar
sinds menige sancties...vliegen die momenteel niet over ons land...Van die 20.000 die ze het gewone rokertje de schuld geven...
als hetende oorzaak...blijft weinig van over...maar van die 130.000 niet!
(Bij die 20.000...Elke tm hoog bejaarden tellen ze mee... als die rookten en overlijden
heet het...is van het roken!)

Al tigs keren gehoord...op de IC's komen nauwelijks tot niet... rokers!)
Zo in het jaar...
er zijn 20.000 rokers dood gegaan en 130.000 niet rokers... zijn dood gegaan...)

(Op de knal harde bommen na...)...In een crisis virus tijd...is het niet logisch...geen vuurwerk...te mogen...rond de jaarwisseling...

Ik ben wel...voor elk vaccin...dat helpt de virus ...te doen verdwijnen...
Moeten ze niet alweer...te laat...daarmee... aankomen zetten...

Ik ben tegen ...een snelle versoepeling...als de R-Code zakt...mag plots van alles weer...dat is niet logisch!

Nou ja ...hoe ik denk...doet er niet toe...maar...ik denk wel zo!

____________________________________________________________

Ik vind...dat de Centrale EU Bank...dringend de rente omhoog moet doen...zelfs in dat rijke Duitsland
gaat het al...over ...hoe betalen we...de pensioenen...(Terwijl er toch door oa corona massa's gepensioneerden
zijn dood gegaan...dat moet toch een winst marge zijn!)
Maar het excuus... al die jaren... om de economie in de EU... de rente tm op nul...te zetten
dan is... de EU... zelf het gevaar...
als ze zelfs de hetende EU rijke landen...stront arm aan het maken zijn...voor de lage en lage midden inkomens
en voor de gepensioneerden...
en dan ziet het voor de Economie plots ... veel erger eruit...als 60% of meer...van het land...op zwart
zaad zit ervan!
En nog meer bezuinigen op de Zorg...tm de IC's aan toe...daarvan hebben we va Links Paars...nu steeds...de tekorten van!

(en op alle soorten... van Volks opstand...is dan ook op te voorspellen...ook van de Linkse als Rechtse Extremisten!)
Ik vind...dat de Centrale EU Bank...dringend de rente omhoog moet doen...
Zo gezegd is gezegd en geschreven is geschreven!
Maar het excuus... al die jaren... om de economie in de EU... de rente tm op nul...te zetten
dan is... de EU... te Brussel...zelf ...het gevaar...(Als ze dat al niet waren...)(Omtrent hetzelfde onderwerp!)
tm Hier en nu...
als ze zelfs... de hetende EU rijke landen...stront arm aan het maken zijn...voor de lage en lage midden inkomens
en voor de gepensioneerden...en wel... alle prijzen... constant... laten stijgen!

(en op alle soorten... van Volks opstand...is dan ook op te voorspellen...ook van de Linkse als Rechtse Extremisten!)

Ik vind...dat de Centrale EU Bank...dringend ...de rente omhoog... moet doen...
Zo gezegd is gezegd en geschreven is geschreven!

https://www.youtube.com/watch?v=fcWo1hKHu40

Nou ja ...hoe ik denk...zal er wel weer niet toe doen...maar...ik denk... wel zo!

https://www.youtube.com/watch?v=Db279dJ5o14

Trusten allemaal. Gr. en Knf. van LT) :roll:

PS.
Vergat ik nog...mi kan het ...een tip zijn...dat de Ambassades
(als een soort Rol model) ahw...waar vele inwoners...gerelateerd mee zijn...in hun taal
op de NL TV...Kletstafels...oproepen doen...zich te laten vaccineren...
ipv. Al dat geniks...terwijl Ambassades ook de verantwoording
hebben...voor hun Gasten...hun Mensen
in een ander land...)Faarvoor... moeten ze maar is...uit de veren gehaald!

https://www.youtube.com/watch?v=xmbh4gTJ4Ag

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 dec 2021, 05:06

Denemarken... :)

(Vaak is me gevraagd...van welke muziek... hou je het meeste?
Ik? eh eh eh eh eh
https://www.youtube.com/watch?v=Gn986EamAKs

Van teveel om op te noemen...
https://www.youtube.com/watch?v=Gn986EamAKs

Muziek... met emoties erbij...losgemaakt...is ook erg mooi...
https://www.youtube.com/watch?v=Im5lh2kJWTI

Ik zat vanavond... The New Yorkse Canon... op TV te kijken... in de senoge...
vond er op You Tube niks over...
Maar... ook dat... vind ik dan... weer mooi...

Maar ik ben er... ook eentje...die vooral...dol is ...op klassieke muziek...
https://www.youtube.com/watch?v=YT_63UntRJE

Ik kijk vaak... het TV programma...Sterren op het Doek...
Ik denk dan altijd hetzelfde...

Waarom zetten die Schilders...hun Naam niet onder hun werken...

Stel het 200 jaar verder...iemand moet het beoordelen...bij zoiets als
Tussen Kunst en Kitsch...

Tja erg mooi geschilderd...maar het is van eh...geen idee...en daarom gaat al
de helft van de prijs ervan af...Het is misschien wel van schilder zus of zo...of
een namaak...misschien is het...de prullenbak wel waard...zo niet...voor een
prikkie... kan je het kopen...staat wel leuk op de muur...

Met de Handtekening en ook de datum van de schilder erbij...kan het zelfde
schilderij...wel een ton kosten
of meer...

Ik kijk vaak... het TV programma...Sterren op het Doek...
Ik denk dan altijd hetzelfde...
Waarom denken ze niet meer door....(zo velen in deze tijd)...ieder weldenkend persoon
weet toch
het verschil...kunst... zonder handteking erop...kan ook... plots of tzt...de prullenbak in
belanden!

Zelfs Mensen ...die totaal geen ene kennis van Kunst hebben...bewaren een schilderij...omdat
er een naam onder staat...soms ook met datum...Na jaren dat aan de muur...is Kunst en Kitsch
in het land...
Ze tonen hun geerfde bezit...en horen daar pas...hoe het ermee is...

Dat valt me er aan op...
Ze weten helemaal niks van Kunst...maar om een handtekening erop...bewaren ze het... toch!

Ik bedoel... als de kopstukken ...vanuit eeuwen terug vandaan komen...waarom zijn de
kopstukken... van hier en nu...over wat eeuwen...net zulkse kopstukken...

Helaas er staat geen naam onder...
Daar zakt de prijs al...een kilometer van...
of in het ergste geval...
kunst... zonder handteking erop...kan ... plots of tzt...ook de prullenbak in
belanden!

Kan iemand die...Nederlandse Kunst Schilders... van deze tijd...zulks... is gaan uitleggen...

https://www.youtube.com/watch?v=exaEt7szfi4

Trusten allemaal. Gr. rn Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 02 dec 2021, 12:53

Marken

Ik las dit
https://www.ad.nl/buitenland/amerikaan- ... ~ad0833fa/
Hoe kan dat, dat de mensheid ,zo erg smerig geworden is, dat ze alles gewoon weg gooien in de natuur en op zee.
Is er geen opvoeding meer?
Is dat het gevolg, als beide ouders werken?

Zeg wat jij steeds schrijft, over de poolstreken, klinkt ook best erg eng, maar alleen jij lijkt me, er druk over te maken.
Pas schreef je, dat al 40% poolwater ontdooit is, in 40 jaren, en dat dat alleen maar, nog sneller kan gaan.
Want zo vind jij het gedrag van water, opeens komt het, uit alle gaten tegelijk.
Volgens jou, moeten de poolwateren weer snel de kans krijgen aan te vriezen, en niet meteen door ijsbrekers.
open gemaakt worden meer.
Dus al die vele schepen, die er inmiddels varen, in vriestijden, mag dan niet meer.
Zie je die lieden, dat gaan laten?
of zoals jij het schreef, in Glascow gaat het er, niet eens over.
Dan gaat het, volgens jou, over 1 van de grootste top gevaren, voor de wereld.

Ik begin steeds meer, die ene zin. van je te snappen LT, ze doen, of alles mag, behalve een sigaar!

Tiff sterkte op je drukke werk.

LT sterkte, met die vreselijke verslikkingen, door die slapperige spiertje daar, van je, 3x op een dag, zoals pas, lijkt me ook erg.
Doe vooral rustig aan en hou je taai!

Zeg, mijn muziek smaak, is wel anders, dan die van jou, maar van Andre Rieu, hou ik ook erg van.
https://www.youtube.com/watch?v=DdJqUzw61qo
Een goede Donderdag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 02 dec 2021, 18:01

Kenmerk... :)

(Ik las dit...
https://www.ad.nl/binnenland/vloekende- ... ~aecec659/

Wat ik ervan vind? Ach...eigenlijk niks...
Het is niet eens ...voluit gezegd...misschien wou die zeggen...God Ver...maak mij...
Alleen voluit gezegd...is het een vloek!

Ik denk dat er... geen ene Mens is...die niet is vloekt...bij schriks... of plotse pijn...of bij zware drama's...
en zo nog een rij ...nare dingen...Dat is toch wat anders...dan voor ...de Kat z'n kont te vloeken...en dat
schijnen... erg veel Mensen ...nog steeds te doen...

Ik leerde mijn DJ kennen...het ging erg goed tussen ons...op een dag zei ik tegen hem...Als je met me
wil trouwen...Ik wil ...geen gevloek en gescheld in m'n huis en geen door gezuip en geen harddrugs gebruik...
en geen ouwe koeien uit de sloot halen alsmaar...Voor dingen die allang...afgerond zijn...
Nou daar kon die het mee doen...

Ik schreef welis...in 40 jaren bij elkaar...hebben we nog geen handvol... ruzies gehad...
En dat was nog voor ons trouwen!
Niet uit een soort van Vroomheid of zo...Maar...We zijn geschoold...daar kunnen we ons best naar gedragen...Ja toch!

Ook onze 2 Kinderen...het waren erge leuke gezellige blije kinderen...ik heb ze nooit een woord van
schelden naar elkaar toe gehoord...eigenlijk...geen eens ruzies...ook naar ons toe niet...

Als je tegenwoordig hoort ...ook in Kinder TV programma's wat Kinderen tegen ouders zeggen...tegen hun Moeder
Kut wijf...ed dingen...of het iets heel gewoons is...om te zeggen...

Je gelooft het bijna niet...wat een afgang er gaande is tegenwoordig...
met wat nu weer...

Ik ga er niet vanuit...dat de Ouders... overal verantwoordelijk voor zijn...Kinderen zijn vaak...het meeste
percentage...van de dag...niet eens thuis...Hele dagen op School en dan nog de clubjes en de straat...en de tv etc.
in Kinder TV programma's... wat Kinderen allemaal tegen ouders zeggen...tegen hun Moeder
Kut wijf...ed dingen...of het iets heel gewoons is...om te zeggen...

In deze tijd... is het al een Wonder...als het Woord ...God...in de Tweede Kamer klinkt...ook als
is het om... de schriks...
Aha Het Wonder is geschied...
er roept tenminste nog 1 iemand er God aan...

Ze kunnen beter zich afvragen...waarom heeft niemand het er...over de Poolgebieden...ook niet in Glascaw laatst...
Alles op z'n Kaboels laten gaan...we weten hoe dat...plots...kan uitpakken...maar als het water z'n gang kan gaan...
hoe snel water kan zijn...zelfs in het relatieve klein...weten ze oa in Limburg wel...en in 1953 in Zeeland wel...
Als het ijs in de Poolgebieden smelt...40% is er al gesmolten nl...kan het plots...overal de wereld raken...
vooral in de lage landen...
Maar daar heeft ook... die Bond van eh...tegen het vloeken...het niet over...
(Je zal ze de kost moeten geven...die van ze... welis gevloekt hebben....bij schriks... of plotse pijn...of bij zware drama's...
en zo nog een rij ...nare dingen...)
Echt vloeken hoort inderdaad niet in de Tweede Kamer...
(Als Rol Patroon voor het land)en (Echt schelden ook niet)
en me z'n allen die ene kompleet afmaken ook niet...(Om Jaloezie om Haat om Nijd)
om alweer de meeste stemmen behaald...in het land...
Nog steeds geen Kabinet...en dat in een zware Crisis tijd...
nog als uitvloeisel van...(Om Jaloezie om Haat om Nijd)
om alweer de meeste stemmen behaald...in het land...
Als schrik reactie...Godver...is er compleet niks bij...met wat er echt gaande is...tm op de wereld...met al
wat is...

Iemand zei me laatst...Ik hoorde jou ene zoon een vloek zeggen...Nooit gehoord van hem...Ik zei
dan is die wel heel erg aan vakantie
toe...een Mens... is maar... een Mens...ook die ...in de Beroepsgroepen...in de Zorg!
Gelukkig
kon die nog net...voor de volgende Corona Crisis... op vakantie gaan...
(Na 3x te moeten hebben verzet)

Ik bedoel... er is meer in het land gaande ...dan ons druk te maken over... een schrik reactie ...van onze Premier...die
de rest...nog net ...bijtijds binnen hield...en dat is... op zich al... een heel knap staaltje...Zeg nou zelf...

https://www.youtube.com/watch?v=ibxxlUeWRCk

Was weer een typische type-oefening...Fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Als je het goed bekijkt...is
GVD
geen vloek... naar God toe...maar
naar jezelf toe!
Je vraagt eigenlijk...dan...
God
Verdoem mij!

Het is dus meer iets... voor...Het Humanistisch Verbond...om er
over te klagen...als iemand
GVD
zegt!

Zo van...Jongen Jongen
doe jezelf
zulkse dingetjes
nou niet aan...Niet uit
en niet thuis en
niet op je werk!
en
Moeders
zou zeggen
Ga je mond spoelen!

:roll:

https://www.youtube.com/watch?v=pDgJGtY ... rt_radio=1

:roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 03 dec 2021, 23:55

Merk

Inderdaad T, jij hebt het over, de mode en de stoffen, waarvan je vroeger zei, dat dat veel
beter kan. Inmiddels schijnt dat al erg veel, verbetert te zijn, bij veel moslim vrouwen en meisjes.
Zo leuk, dat jij het ook wel, zou willen dragen. Ha ha ha
Volgens jou, moet je het gewoon, aan de geschoolde moslim jongeren over laten, die nemen
die zware lappen katoen , zwart en bruin, ook niet meer.
Het probleem is, als bedrijven, weer een hele lading, ongeschoolden binnen halen, vanuit een
ver gebergte, en alles begint weer opnieuw, het schelden naar meisjes en vrouwen, in westerse kledij, en
die, met de zwarte kleding, met alleen de ogen eruit.
Als die lopen, op onze westerse stranden zo, mag er niets van gezegd, dan heet je racist.
Maar de vraag is LT, of dat wel zo is, als het om kleding gaat, om stoffen gaat, daar is altijd kritiek op,
ook op westerse kledij, daarom veranderd, de mode ook zo vaak, in het westen zelf. Heeft niets
met racisme te maken zelfs. Jouw viel vroeger op. dat de gedoekte vrouwen, bij de Hindoes, zulkse
mooie stoffen gebruiken, en zo mode bewust zijn er bij. Dat het dus, ook anders kan, dan met
zwarte kledij en alleen de ogen eruit, en ook met de katoenen hoofddoeken, kan het anders.
Ik denk, het gaat te ver, en is niet normaal meer gedacht, als het om kleding gaat, ze die
mensen racisten noemen, als ze kritiek hebben, op moslim vrouwen, hun kledij, in het westen.
Als ze alles, racistisch noemen, ben je snel uitgeklets, en kan je het er beter, niet
over hebben, dan staan ze, in het moderne westen, maar voor paal, als zij eruit ziet, als
in het jaar nul en hij, op ze modernste tijd, eruit ziet.
Maar gewoon gezellig, over de mode hebben, en dan racist heten???
Misschien, beracisten ze, ons wel, zo kan je het dan, ook zien!

Ik weet nog, dat je eens schreef hier, dat die jurylid, bij dat dirigenten programma, die cellist een
taalracist is, die woont al zo erg lang, in Nederland en verdomd het, Nederlands te praten, je schreef toen
moet iemand ui Marokko, is doen hier, of uit Turkije, dan noemen ze die dom. of niet geintegreerd.
Maar die cellist, neemt ons allemaal, in de maling, met ze door blijvende, engels spreken hier.
en ze tuinen er allemaal klakkeloos is, door geen Nederlands, tegen hem te spreken, in
Nederland. Ik weet het nog, jij noemde, die man, een taalracist!
Die valt, In de categorie, alles mag, behalve, een sigaar. Ha ha haaaa
Je schreef toen, er over, of die is gewoon, te dom, te met laag iq, om een andere taal te kunnen leren,
waar die woont, of die cellist, neemt ons allemaal, in de maling, met ze, door blijvende, engels sprekerij hier.
Ik weet het nog, jij noemde, die man toen, dat is een voorbeeld van, een taalracist!

Zeg zouden we echt, een strenge winter krijgen? En dat, met die hoge brandstof prijzen?
Veel mensen, komen nu, nauwelijks tot niet rond, in het land. Gaan die allemaal, in de kou zitten,
om geen hoge rekeningen te krijgen?

Succes met je tv en pc, golf hobbie , LT,
Een goed weekend allemaal.
Ook met een muziekje erbij.
https://www.youtube.com/watch?v=Q8MDPvNIvd0

Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 04 dec 2021, 16:27

Erker... :)

(Wetenschappers: “Omikronvariant verspreidt zich twee keer zo snel als deltavariant”

Ik vroeg me af...of ze bij die ...boost...niet eerst...die nieuwe mutatie moeten
aanpakken... erbij ermee...er in...anders lijkt het
weinig zin te hebben...die boost...te krijgen
als die nieuwe
mutatie...viert ondertusen...overal... hoogtij...

Kom ik ga weer golf kijken...

https://www.youtube.com/watch?v=hSnD30bcAS8

fijne Zaterdag verder allemaal. Knf van LT) :roll:

___________________________________________________
PS.
Viel me op ...dat Prinses B...(in een ver land)...met alle gemak...telkens naar Kindertjes toe buigt...Toen dacht ik al...
Gezien haar leeftijd...linke soep...Nou ja zo ongeveer dus...dacht ik dat dus...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp

_________________________________________________________________________

Ik hoorde bij Blauw Bloed alweer zeggen...wat Amalia zei...al is ze 18 jaar...en haar Pa is er dis plots niet meer...dat ze aan haar Moeder vraagt
het over te nemen ...voor haar...een poos...
(Waarom legt niemand die gasten wat uit...
(Komt zo dom onnozel over nl)

Ze moet zich aan De Grond Wet houden...Zij is de Troon opvolgster ...en niet haar Moeder...Haar Moeder
kon als Regentesse... haar vervangen tot ze 18 jaar is...Het onderwerp van gesprek is...dat ze 18 jaar is ...en als haar Pa
plots ontvalt...Dat het haar beurt is... en wel...van de metene...als ze er geen zin in heeft...is de beurt aan zus
Alexia...
als die er geen zin in heeft...is de beurt aan....Ariane...als die nog geen 18 jaar is...kan Maxima Regentesse worden...tot Ariane
18 jaar is...
Hebben alle 3 de dochters... er geen zin in...is het de beurt... voor Constantijn...en zijn diens Kinderen 1de en 2de en 3de graad...
in de Troonopvolging!

Zonder lullig te doen...maar de echtgenoot ...van De Koning...doet er helemaal niks toe...qua troonopvolging! (Ook niet voor tijdelijk!!!)

(Waarom legt niemand ...die gasten wat uit...er over...
Amalia...(Komt zo dom en onnozel helemaal niet geinformeerd over nl)(Niet over alles...wel... over dat!)

(Ja maarrrrr...Ik hou evenveel van mijn Moeder als van mijn Vader...kan men denken...) (Maar dat
zijn Prive emoties...De Grond Wet... staat daar boven!

Want....
Amalia...Ze moet zich aan... De Grond Wet
houden...Zij is ...vanaf haar 18de jaar...De Troon opvolgster ...en niet ...haar Moeder...

Overigens... is er maar 1... De Majesteit...degene die ervoor... (Vak) Beedigd is!
(Halen ze ook steeds fout door elkaar...met het zeggen...via de Media
Door Majeteit tegen... Maxima...te zeggen!)(Komt ook zo dom en onnozel helemaal
niet geinformeerd erover ...over nl)
(Maxima is... Koninklijke Hoogheid...en ...is geen Majesteit!)

Zonder lullig te doen...maar de echtgenoot ...van De Koning...is niet...De Majesteit
en doet er ook helemaal niks toe...qua troonopvolging! (Ook niet voor tijdelijk!!!)

Misschien wel...als de Echtgenote...van huis uit...de Kroonprinses was...maar trouwt... met een (as) Koning!
(bv van een ander land)...Dan doet Zij er ...ook...100%... aan toe...als Hij... al of niet... plots ...overlijdt!
(Dan kan Zij...voor gaan...op de eigen Kinderschare...bv qua Troon opvolging! (Ze moet
dan nog wel Beedigd worden! en dan is Zij...De Majesteit!

Er zijn
ook landen...waar Hij en Zij....allebei... tegelijk ...de Kroon op krijgen en allebei beedigd worden...dan heb je wel
gelijk getiedelden...en ... 2 Majesteiten...)

(Maar dat is... bij ons... niet... aan de orde!

Zo ongeveer denk ik er over!

:roll:

___________________________________________________________

Typisch ik weer...Ik keek Mindf*cks... vanavond...met visite
en ook de mensen thuis konden een kaart in gedachten nemen...Ik zei
hardop...Harten Heer Rood ...en die zou dus niet meer in het spel zijn...zei
Victor Mids...maar Harten Heer
die zat ...wel...in het spel!

:roll:
______________________________________________

Ik vind dat de Paus... hier ook en wel Hemels breed...uit de bocht schiet...
met zijn
Nieuws over Paus: Europa Ontduikt Verantwoordelijkheid In migrantencrisis
https://www.welingelichtekringen.nl/anp ... ntencrisis

We hebben... inmiddels... half Afrika ...al binnen gehaald...in Europa...

Als er zwaar aan huizen tekorten is... ervan is gekomen ...voor de eigen inwoners...om dan zulks
van de Paus te horen zeggen...
Europa Ontduikt Verantwoordelijkheid In migrantencrisis

Waar gaat het dan nog over...over een Continent... waar het altijd al in
Crisis is...de ene oorlog na de andere gaande is...en alweer massa's mensen vluchten Afrika uit...richting
Europa...Hun Economie deugt ook voor geen kanten...en een degelijke voorbehoedsmiddelem plan...schijnt
er ook maar niet
van de grond te komen...terwijl en honger crisis is en
alweer regionale oorlog is etc.
en ook dat is niet ...in elk Afrikaansland... gaande!!!

ipv Gewoon dat Afrikaanse Continent.... moet is op hun flikker hebben...misschien
ligt het aan hun Cultuur er...of aan hun type Godsdienst er...al die oorlogen er...

Ik denk ...dat Europa ...al ver... in de miljard aan Afrikaanse Mensen heeft binnen gehaald...
mensen uit de shit en armoedes en uit de stront hebben gehaald...misschien al wel meer
dan dat zelfs...

Dan heb ik het nog niet eens over ...de massaliteiten aan goede doelen
vanuit oa Europa in Afrika zelf...al va mijn Jeugd...tot op heden nog steeds...
(Goede doelen ...komen niet uit de lucht vallen...daar betalen Mensen aan mee...Europeanen
ook vooral ...voor en in Afrika! )

Mij persoonlijk...kan het niks schelen welke mensen in Europa wonen...maar te vol is gewoon
te vol...en ...met het geld...houdt het ook is op...en met de huizen ook... en de Gezondheid zorg
is te onbetaalbaar ervan geworden...

Zo te vol is het ervan geworden
Een paar dagen warm tm heet weer ...en is is al Water tekorten...Waar? In een waterijk land...

Men kan zich beter ...gaan richten tot ...die Afrikaanse ...betreffende landen...
ipv het
helpende
al vele decennia's Europa...
op de flikker te geven...
Dan is mi ...die Paus... echt...verkeerd bezig!

Met Europa in een Zwart daglicht te zetten...
maw
Als zijnde Europa...We hoeven niet alles te nemen...als ...niet waar... zijnde... geluiden...vanuit... het Vaticaan ...klinkt!!!

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 05 dec 2021, 15:06

Kerkenpad... :)

(Ik las dit...
Paus zegent migranten op Lesbos, haalt uit naar 'Europese zelfzucht'

Franciscus droeg geen mondkapje en hield geen afstand bij zijn onthaal
door migrantenfamilies op het Griekse eiland.

mi.
Raar idee om te denken...dat alleen Europa...verantwoordelijk is voor de
vluchtelingen uit Afrika...ondertussen... terwijl half Afrika al in Europa is...
(via
de Paus... met al die ...anties Europa zinnen...die slaan totaal op niks!)

In Corona tijd...Als een Kerkse Rolmodel ...en oud Mens...geen voorbeeld geeft... met
een mondkapje...zullen we
het daar is over hebben...als Europa!
https://nos.nl/artikel/2408287-paus-zeg ... -zelfzucht

en als er wat in Afrika gaande is...
Heeft alweer Europa het gedaan...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
Omikron-variant direct gevolg van lage vaccinatiegraad in armere landen: 'Koekje van eigen deeg voor Europa'

Terwijl...Amerika allang dat Vaccin heeft en China en Rusland...

mi. Als ze allemaal ...niet meer goed snik lijken...wat moet je ermee...als Europa?
Ik zou zeggen
Te beginnen met de Paus...
Deel ze ...een Sigaar... (Een Sigaar Sigaret Pijp of Sjekkie)
dan komen ze ...ook weer is klaar...
met Vak Egards...
ipv met eh...

(Want waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!
Daar hebben we ...Al of niet... via Recept ...of via de Straat... of via Internet...
oa
de Wereld Pandemie Harddrugs van!)

______________________________________

Wat moet je hiervan nou denken...

Prinses Beatrix is positief getest op het coronavirus.
Ze heeft zich vanwege milde verkoudheidsklachten laten testen en de uitslag bleek positief,
meldt de Rijksvoorlichtingsdienst.

De 83-jarige prinses zit thuis in isolatie en houdt zich volgens de RVD aan de leefregels
voor mensen die positief getest zijn.
Ze heeft haar boosterprik al gehad, zei ze vorige week bij een werkbezoek aan Curaçao.

Wat moet je hiervan nou weer denken...toch positief getest
Dat de Boosterprik niet werkt...of dat
men denkt...
de prik gehad ... men is... meteen veilig
ipv ...pas
na 10 a 14 dagen...va. de prik gehad!

Fijne Zondag verder allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las dit...
Kies je dit jaar voor een echte of neppe kerstboom? 'Voor milieu vooral belangrijk hoe lang je ermee doet'
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/omi ... or-europa/

De Kerstboom...nog dichter bij Huis...(Dan in het artikel)...Over Duurzaamheid en Milieu gesproken...omtrent De Kerstboom...
Ik heb al 10 jaren ...de Kerstboom... met kluit...in een ruime pot staan...op het balcon...en tuig
die ...de dag na de Sint op...en daarmee... helpt Tiff me al 10 jaren! (Met Kerstboom en het hele balcon te versieren)
(Zelfs mijn Particuliere (Vrienden) Hulp ermee
is Duurzaam!
En zelf ga ik... Deo Volente...ook lekker lang ...mee! ) :lol: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door LadyTroy » 06 dec 2021, 00:10

Paden... :)

(Bij Jacobien ...
was de vraag...wat wens je... Prinses Amalia toe...nu ze 18 jaar wordt...
Daar
zat ik
over na te denken...
Ik wens haar...een hele lieve Levens Partner toe...want daar hangt veel van af...hoe
de partner is ...van De Vorst of een Vorstin...zodat die...als Staathoofd...lekker lang mee gaat...en dat naar
tevredenheid...van het land...maw... De Liefde... overwint alles...Ik wens haar...een hele lieve... Levens Partner toe...

__________________________________________________________________________________________________

Ik zag ook op TV...Andries... en de Wetenschappers...
(Zou die mooi mee
door kunnen gaan...misschien wel... via z'n eigen...of via een andere TV Zender...)

Zo komen we...in het land...ook die Gasten ...in beeld...is tegen...Onze Wetenschappers...
Het lijkt anders... zo'n ...onduidelijk...vaag en duister...beroep...zo van...geen flauw idee...wat zulkse Gasten
allemaal uitspoken
met hun Beroep...in het land...

________________________________

Ik was leerling B- Verpeegster...in een (CHR) Neurologisch Psychiatrische Kliniek...

Zo hadden we er ...2 ...Professor Stam en Professor Folkert...dat waren pas...hele trouwe Kerk gangers...
De aller knapsten... in het land...zag ik... (in die dagen)...naar de Kerk gaan...

Jammer ...dat we er nooit achter kwamen...waarom ...waardoor...zulkse hele erge knappe Wetenschappers
Mensen...Geloven...
Daar
heb je in deze tijd...zo'n Andries... voor nodig...om te horen...waarom ze wel Geloven...of niet Geloven
of niet meer of
weer wel...

We hadden er ook... een hele oude Prof van der Horst...rond lopen allang met Pensioen...die was...bezig met...Anthropologische
Psychiatrie".

Met welke afwijkend ed ook er...deden ze niet moeilijk over...
als men ...het Werk ...Correct en Netjes en Beschaafd...maar naar tevredenheid deed...

Met die oude Prof heb ik het meeste gepraat...Als die me al zag...zei die...Heb je tijd...Kom mee...dan
gaan we even naar de Hersenen kijken...

Daar was die helemaal vol van...Alles over de Hersenen...Hersenen en Gedrag...Ik kon m'n ogen nauwelijk geloven...zo erg veel Hersenen
(op sterk water)...in potten te zien...
vele rijen en rijen en rijen...en die werden dus vnl...door de Profs bestudeerd...Misschien vond die ouwe...het
leuk...te vertellen aan iemand...die nog met open blik...overal naar luisteren ...en zich...er toch niet erbij...
verveelde...

Het leuke was...ik kon echt alles vragen...en aan de andere Prof er...beter van niet...ze liepen altijd door en nog snel ook...
of alles
wat Mens was...onder hun...er niet zo... er toe deed...deden ze nogal...in het gedrag...

Omdat die ouwe totaal anders was...
ging ik die helemaal uit horen...ook over de Anthropologische
Psychiatrie".
Prof L van der Horst
en
https://docplayer.nl/12054013-Het-verha ... iniek.html

Maar hun Geloof...was echt rots vast...

(Ik dacht toen wel eens...ze hebben vast heimelijk iets ontdekt
die Gasten ...die knappers...met hun studies... aan al die Hersenen...)

Als die van de Horst zat te vertellen...straalde die een soort licht uit...en dat hadden de andere Profs er ...niet...
Ik dacht toen
dat ligt vast aan het verschil van Gedrag...hoe men met andere Mensen om gaat...

Ze hadden er net...een nieuwe Direkteur...ene
- VK moet opvolger vinden voor Van der Horst ( 1963)
Prof. dr. A. L. Janse de Jonge
Die straalde het meeste uit ....van allemaal daar...
(Nou ...die dingen zag ik dus ...en Zij ...die andere knappe Gasten... weer niet...)

En zo hadden we er allemaal wel wat...
Niemand is volmaakt...

Maar toen werd ik ...van die knappe Wetenschappers er...ook niks wijzer van...waarom die nou... perse Geloofden...

Omdat ik ook iets... Heimelijks... (Geest zaken)...achter hield...zei dus bv niet...Professor...wat straalt u mooi uit en tegen een andere zei
ik niet...warom straalt u niks uit...
nam ik aan...zij hadden ook...hun heimelijke (Geest)...zaken...die ze niet openbaarden aan de rest...er...
waarom... zouden zuklkse knappers anders naar een Kerk gaan... en er een Geloof op na houden?

Wat decennia later...sprak ik is... zo'n knappert...was toen al een oude man...en vroeg er naar...die zei...we wilden niet
voor gek gehouden...met
onze ervaringen...dus zeiden we er ...niks over...
Deze zag ook...dat uitstralende licht...bij de ene en bij anderen weer niet...
en dat hadden meer collega's van hem...vertelde die...

Toen ik zei...U bent... Geest Verlicht...moest die lachen...(Hij zei...ik snap het...Jij bent er verder ermee...dan ik...)
Want... ik bleef bij... het Ref straatje ...en jij niet...zei die!
(O jeetje...die zag ook ...van alles aan me...dat ik... verder gekeken had...dan m'n toen nog Ref neus lang is...)

Weer later...heb ik met.... nog veel meer Mensen gepraat...met van die knappers...als die knappers...verder
gingen... dan het Ref straatje...kwamen (juist die knappers)...ze geheid...bij De Boeddhisten uit...
en
ook dat is... een Geloof...Een Godsdienst...of
ze kwamen
nergens op uit...Dat nergens op uit komen...leek wel mode... aan het worden...

Ik denk altijd maar...
Ieder
Zijns en Haard meug...maar ondertussen... wacht ik...Heimelijk...op de Wetenschap...want die
gaan echt...alles ontdekken...
en
zullen (Als ze niet allang Hemelen)...
dan ontdekken...dat Vragende nieuwsgierige uithorende...en terug zeggende...Meissie van toen...zat er ...zelf
niet ver naast...
(Zo zei ik welis...Je komt ze... allemaal tegen...in dat Eeuwige Hiernamaals...)
Maar
om het ...op Aarde...Gewoon...te Zien en te Weten
het wachten is... op de juiste ...technische apparatuur...en die komt er ...plots of tzt...wel...Reken maar van Yes!

Trusten allemaal. Droom er niet van...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse praatjes erbij

Bericht door Nellie » 06 dec 2021, 09:31

Paden

Ik las pas, dat steeds meer protestanten, ook wat met Maria hebben.
Dat kwam vroeger helemaal niet voor.
Jij schrijft ook weleens, dat Maria, het dichts bij de mensen staat, in
dat eeuwige hiernamaals en daardoor misschien ook wel, naar mensen op de
aarde toe, zo iets zal het, wel zijn.
Als er eentje, spritueel waar genomen wordt, is het wel, die Maria.
Maar het zou wel leuk zijn LT, als de wetenschap, wat ervan gaat ontdekken, na
al die eeuwen, over al die dingen.

Ik las dit
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... gin-maxima
In het buitenland, kennen ze Amalia helemaal niet en waar ze weleens wat zei, ging haar moeder
er gelijk overheen, die bemoeit zich overal mee.
Ondertussen kennen wij die Amalia eigenlijk ook niet, en dat is super raar, willen ze er een republiek van maken zo
zelf soms? Die Elisabeth van Belgie, daar weten we veel meer van, en die deed al, op de voor grond dingen,
al wat jaartjes.
Die van engeland, tonen elke leuke opgroei, van hun kindertjes, daar leeft het hele volk met mee.
Iemand zei pas, ze zijn er te laat mee, met Amalia te promoten, de jongeren hebben er niets mee en de
ouderen, ook niet.
Maar je weet het nooit, een opgelegde opgefokte feestje, via de media, als er wat te feesten valt, maakt
niet uit wat, leven we, in corona tijd, ook weer wat van op.

Tja meid, wat zouden we haar, als kado wensen, jij wenst haar een lieve partner, dat is zo'n slechte
gedachte nog niet. Eentje van echte liefde, en niet eentje uit berekening, uitgekozen, ja daar ben ik ook voor,
om te wensen, met liefde, naar haar toe, maar dan eentje gekozen, zonder dat haar moeder, er steeds, tussen schuift.
Die chapparonne tijd, is toch echt voorbij!

Gaat ze nog, die gave bedrijfsleven baan doen, in dit jaar? Of hebben jullie daar, ook al niets van vernomen?
Ik las in dat artikel, ze vindt zich zelf, nog niet klaar, voor koningin. Maar wie wel? Die van engeland stond er ook,
opeens voor, erg jong, en ze doet het al zolang, ze wordt er, ondertussen, behoorlijk oud mee, dat wel.
Ondertussen kreeg ze ook nog kinderen, en dan maakten ze er, leuke filmpjes over, vooral over hun
vakanties, jouw kennende LT, zal je wel zeggen, of denken, dat zijn leuke dingen, voor de mensen.

Ik wens jullie een goede nieuwe week toe, Knuf van Ans :P

Plaats reactie