WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2021, 14:55

Calamiteiten... :) :D

(Ik las dit...

Ontgroeningsincident verzwegen in Groningen: studenten vielen flauw en werden onwel

en ook las ik dit...

Opnieuw slachtoffers bij ontgroening: Groningse studentenvereniging verzwijgt incident

Deed me plots denken...aan vele jaren terug...28 jaar of zo?
Toen ze het hadden over de verdwenen Tanja Groen..
Ik dacht toen plots...zo'n keurig maagdelijk meisje...gaat op de
fiets... naar de Ontgroening toe...
komt in volkomen verwarring in een soort shock...weer naar buiten...misschien
de orrientatie kwijt,...misschien wilde ze fietsen...via een hele andere fietsroute
naar het veilige ouderlijk huis...en
verdween met fiets en al...via een ongeval...

Het had mi niks te maken...met enge sex ed mannen...als er al een man ...wat mee te maken had
ook eng...want is die... na het ongeval...en het sneolle opruimen ervan...door gereden... in de nacht...

Maar omdat ik toen zelf... niet zo lekker was ergens van...vergat ik het ...om er echt
verder over na te denken...tot ik na zoveel jaren later...nu dus...deze artikelen las...toen
schoot me weer te
binnen wat ik toen dacht...
ze waren... in dat toen...helemaal niet mals...bij het... Krankzinnige Sadistische af...met
ontgroeningen...Dat kostte wel meer jonge mensen tm zelfs...voor het leven de geordende kop...
Later
is er meer wettelijk bepaald...rondom dat Ontgroenen ...en zelfs met dat...hangen ze nog
steeds de beesten uit...met die jonge mensen...te lezen Hier en Nu ...
Opnieuw slachtoffers bij ontgroening: Groningse studentenvereniging verzwijgt incident

____________________________________________________________________________________________

Nee ik heb het... met niemand ooit over de Jacht gehad...maakte het zelf ook nooit mee...maar
iets aan alle kennis omtrent... na eeuwen opgebouwd...tm in de juiste banen zelfs zwaar Bewet...
het voedde sowieso mensen... in de hogere kringen op...aan orde en tm wetten ed...tm
kleding moet correct zijn ed. er zat ahw een soort opvoeding bij in...bij
de leden...van die jaarlijkse Jacht Clubs...

(Ook de hogere kringen ...kunnen namelijk zich verwaarlozen en zich vol zuipen met drugs en drank ed.
en de beesten uithangen ed.
al die dingen... werden niet getolereerd bij... de Jachtverenigingen...Daar leerden ze massa's dingen
die mensen normaal elders... maar zo niet leerden...ook over de Natuur ed...maar zo niet leren...maar
wel daar...in Jachtclubs!)
(Het leek meer een soort... opvoedings gedrag clubs...voor de hogere kringen...)

Ondertussen
die Jachtverenigingen...hadden massa's kennis opgedaan... over de voortplanting van oa de Bosdieren...
Ze kunnen oa...een heel bos kapot maken...hoe meer erbij komen...
va waar de Jacht tijd ...weg beantied werd...zag je de dieren de wijken in komen...waar de
mensen wonen...Dan ontdek je ook...dat veel anties die succes hebben gekregen...in het omgekeerde neg uitpakt...

En was men anties Jacht seizoen...omdat dan dieren werden gedood...als ze naar de wijken
gaan...en de mensen er de geks van krijgen en trauma's en stress ed...worden ze gevangen en massaal vergast...
weg ermee...
De Jacht verenigingen...
hield de juiste zaken in stand...en dat in opbouw ...al eeuwen lang!

Wat ik wel vind...neem die grote bosgebieden...tijdens de Jachtseizoenen
ze kunnen aan de randen best...wandelen...
gebieden maken...voor trouwe bosliefhebbers en voor honden uitlaters...

Omdat de Jacht meestal in de Herfst getij is...komen er sowieso 3.4 of meer ...geen mensen
naar de bossen...met weer en wind en met regens ed.
Dus voor die paar...in die naaste regio...
ze kunnen aan de randen best...wandel
gebieden maken...voor trouwe bosliefhebbers en voor honden uitlaters...dat buiten de Jachtgebieden valt!

Zelf ging ik vroeger erg vaak... naar het bos toe...met onze Dobermann Pinchers...Als DJ werkte op de dag
nam hij de fiets... en had ik de auto...we hadden er ook welis wat jaren 2 Dobers tegelijk...Hup de
auto in...op naar het bos...werd dat!

Ik kon m'n ogen vaak niet geloven...dagen kwam ik er geen mens tegen...ook niet met hun hond...omdat
het weer ze niet aan stond...Dat zijn dezelfde mensen met hun anties Jacht kabaal...zo van... weg ermee...dan
kunnen wij het bos in...Maar vaak zag ik zelfs enige weken...op de onze na...geen ene hond... zelfs er...
Te koud te nat...te winderig... te stormerig...etc.
en dat in het Jacht seizoen...
was er toch al nauwelijks gewone burgers er te zien...

Maar ook in de lekkere wandel tijden...
zag je dat ze... van de lands bossen...allemaal verboden voor honden gingen maken...niks mag...
terwijl de Jacht schijnbaar... alles mag...zelfs het hele bos sluiten...

Toen dacht ik vaak zat...als die rijke stinkers...nou is...paden rondom... in de bossen het zo maken...met
afzettingen...dat ook honden lekker kunnen rennen en spelen ...het hele jaar door
er...dan kunnen zij...verderop doorgaan met Jagen...
ipv dat het volk... er omheen...vanaf 1 een paar etc...anties hunnie worden!

Ik heb nooit anties mee gedaan...
maar dacht welis zo...als die rijke stinkers...nou is...paden rondom... in
de bossen het zo maken...met
afzettingen...dat ook honden lekker kunnen rennen en spelen er...

want ook buiten de Jachtgebieden tijden
is het fijn... voor elke Boswachter...als honden niet achter de Bos dieren gaan hollen ed.

ipv moesten... die dieren voortaan aangelijnd...om anties honden via Boswachters...maar
daarvoor ga je niet zo ver... naar de bossen...met je hond...ook
honden zijn dieren... en hebben recht op hol beweeg partijen...Als ze allemaal elkaar gaan beantieen...dat
is iets ...dat kwam ...na alle eeuwen niet dat ervoor...in deze tijd (eind vorige eeuw)pas...tm niks mag
ook Jachtverenigingen... kregen het zwaar te verduren...ook honden uitlaters...
dan is er teveel niks... geen rekening houden...met anderen...is dat!
Dat werd... waar dat gaande is...de Bosdieren... lopen massaal ...de wijken in...

Als zo'n bos... van WA...het hele jaar open blijven moet...is de Jacht eruit gewipt...
daar kan je dan ook ...in die naaste regio verwachten...de Bosdieren lopen massaal ...de wijken in...
de tuinen van de Burgerij in...en ze gaan op de wegen en fietspaden lopen...
ipv
Dat moet de eis zijn...
als die rijke stinkers...nou is...paden rondom... in
de bossen... het zo maken...met
afzettingen...dat ook honden lekker kunnen rennen en spelen er...want ook buiten de Jachtgebieden tijden
is het fijn... voor elke Boswachter...als honden niet achter de Bos dieren gaan hollen ed.

Ik had onze Dobers... zo goed getraind...dat ze het wel gingen laten...verder dan zo'n 15 a 20 meter
van me af te gaan lopen...in de
bossen...en als er verderop al... een hert in zicht was...zei ik alleen...DenkDROMmmmmmmmmmm!

Nooit problemen met ze gehad...maar lekker loslopen kon toen nog wel...zelfs overal...en opeens
niks mag!
Daarvoor ga je niet zo ver naar een bos toe met je hond of met je honden!

Op het laatst... zag je dagen geen andere honden uitlaters er...en nog is dagen...einde
de gezondste wandeling...voor veel Hondenuitlaters zelf... werd dat!

Als ik terug reed... met de auro en de wijk in ging...zag je ze de hond even uitlaten
even...aan de overkant van de straat...dat werd voor steeds meer honden alles...
Dikke hopen strond... op het gras ...waar vaak de
Kindertjes spelen...

Al die anties in het land...is ergens van...
mi om te beginnen...begon dat...toen de Jachtverenigingen... nauwelijks tot niks... meer mochten...
daarmee verdween... menige ...Land Orde!

Als ze allemaal elkaar gaan beantieen...dat
is iets dat kwam ...na alle eeuwen ...ervoor niet...maar...in deze tijd (va eind vorige eeuw)pas...tm niks mag
dan is er teveel niks... en wordt er... helemaal geen rekening meer gehouden...met anderen...is dat!
Dus...waar nu weer mee...weg ermee...beantied...werd dat!

Het bos van WA... moet via die anties lieden... het hele jaar open blijven...
tot ze massaal...dat tegen komen...niks geleerd van de andere geboeden
waar de Jacht...via anties lieden al verdwenen was...
Dat werd... waar dat gaande is...de Bosdieren... lopen massaal ...de wijken in..

ipv
als die rijke stinkers...nou is...paden rondom... in de bossen het zo maken...met
afzettingen...dat ook honden lekker kunnen rennen en spelen ...het hele jaar door
en...dan kunnen zij...verderop doorgaan... met Jagen...in het Jacht seizoen!
ipv dat het volk... er omheen...vanaf 1 een paar etc..met niks mag...3 maanden lang...blijken die
er...anties hunnie...van worden!

(Tegenwoordig... kan je beter...anties wat dan ook zijn...lekker popie via de tv...te worden
dan ergens...voor te zijn...(Maar die ...omgekeerde... lands geworden... Psychologie...ga ik ...echt niet uit leggen...
Misschien...heeft dat wel...met het...(Wereldse)...(Omgekeerde)
Klimaat... te maken...Weet je veel...)

Fijne Maandag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
De meeste Burgers...blijken onder het mom van...van
alles wijs te maken...vb

Ik doe al vele jaren mee...met de Opini Van EenVandaag...

Het onderwerp Klimaat was gaande...
Ziet U nut ...in het sorteren van afval...bij je thuis...voor
het Milieu...

Hoevaak ...moet ik nog uitleggen (NU weer aan EenVandaag gedaan)
dat het sorteren ...van afval thuis...totaal niks... met het klimaat en met
het Milieu... van doen heeft...

Maar met uitsparen ...van die vuilnis ophaal Bedrijven...aan betalende Sorteerwerkkrachten...die
alzo...eruit gewipt...De bevolking ...doet het thuis... gratis en voor niks...en daar...worden
1 of een paar...nog rijker...ervan... dan eerst!

Naast de jaarlijkse Gemeente belasting...in Januari...ipv de vuilnis goedkoper te maken
wgs de Burgerij sorteert alles in de huizen...De Vuilnis volle zakken...van de Burgerij ...per vuilniszak ...laten ze apart
extra betalen (Werd het laatste nieuwtje ermee ...en elk jaar
er meer...er aan laten betalen...) in bepaalde regio's...want die
Gemeentes ...willen ook ...een graantje mee pikken ...via die... gratis sorteer werkkrachten...in de huizen!

Dus kom niet ...met zulkse flauwekul vragen aan ...over Milieu en Klimaat...typte ik terug! :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2021, 02:56

Tenten... :)

(Bejaarden... en iets geopend trachten te krijgen...
Ik ben al een kwartier bezig...een platic potje vol met groene Olijven...open trachten te krijgen...

Met iets scherp...in de deksel te prikken... en het dan maar zo trachten te openen...lukt ook niet...zelfs
iets echt scherps komt niet door het harde plastic heen...

Er zit ergens een plastc lipje aan...zachtjes aan trekken en
lipje eraf...
Inmiddels een 1/2 uur verder...

(Blijft over...een electrische boor...ergens uit een kast te halen... en het daarmee..te proberen...
Het is nu laat...Morgenochtend maar is kijken...)
OLijven is goed tegen de radicalen...sinds ik dat weet...is dat steeds vaker ...mijn tussendoortje ..tijdens PC'en...)

OLijven ...is goed tegen de radicalen...(Ik eet de groene zonder pitjes)
Antioxidanten beschermen weefsels en het DNA in cellen tegen vrije radicalen.
Vrije radicalen
zijn agressieve stoffen die in sommige gevallen schade kunnen veroorzaken aan cellen en weefsels.
Wanneer ze schade veroorzaken, noemen we dat oxidatieve stress.
sinds ik dat weet...(nog maar kort)...is een Olijf eten... zo nu en dan...steeds vaker ...mijn
(Snoep ...behoefte...Eet...Vreet lust)het AntiOxidanten...tussendoortje ...tijdens PC'en...)

Maar nu ik het niet open krijg...Ik heb nog een zakje
Pepsels stengels...zag ik...(Nou ja ...een Mens wilt toch wat
tijdens het lezen...van het Wereld Nieuws...op de PC...als men er...
(Snoep ...behoefte...Eet...Vreet lust... ervan krijgt!)

(OLijven ...is goed tegen de radicalen...(Ik eet de groene zonder pitjes)
Moet ik als Ouwetje... wel die hard plastic Potjes... open krijgen...
Niet dus...)
___________________________________________________________________________________________

Waar ik me aan dit Kabinet ...echt vaak aan erger is...alweer...
‘Uitgelekte maatregelen'
Elke geheime besprekingen...staan de dag erop te lezen...in de kranten...of is al op het
Journaal geweest...

Als een Kabinet
dat al niet eens beheersen kan...niet in de hand heeft...in eigen werkgebied...
dat is erg griezelig!

De Koning komt op TV...een uur ervoor meldt de NOS alles wat die straks zeggen gaat...
De Premier en die van VWS...komt met nieuwe Maatregelingen...die in het geheim besproken zijn...het
is al op TV breeduit...voor de Premier en die van VWS...ermee op TV komt...
Dat is erg griezelig!

Het lijkt wel...Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc. Of ze niet zelf denken kunnen meer...) ipv...vb
Ze bedenken er... niet eens ...een Wet...te maken... voor...Degenen... die het vooraf openbaren...op
TV of in de Kranten en Bladen ed...De Wet...degenen doe het vooraf openbaren...worden als Spionnen
berecht!

Punt!

_____________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... che-staat/
(Kijk hoe ...deze... het omkeert...(en waarschijnlijk zegt die het ook daar zo...)
of hij... naar een islamitisch land wil...ipv
Hij wordt (Om criminele terroristische redenens)...ons land uit gezet...
________________________________________________________________________________________________

Een Reclame op TV
Een Box huren voor 150 euro...

In 2000 was een Box huren 100 gulden...met de Koerswisseling ...naar euro Munt is dat
100 gedeeld door 2.20
dan heb je het euro bedrag...dat is 45,45 euro...een box huren per maand...in euro geld...

Als je nu een box huurt voor 150 euro
is dat maal 2.20 terug berekend in guldens...F 320 gulden...voor een hokje van een paar
vierkante meters...is dat nu...
320 gulden...Daar huurde je in guldens geld... een heel huis voor!

Ja maarrrrrrrrr je moet niet meer rekenen in guldens...hoor je dan...(op veel toplonen na en op veel prijzen na
waar men maal 2.20 hebben gedaan...) maar het inkomen
van alle gewone Burgerij uitkeringen en pensioenen en lonen...is wel
gedeeld door 2.20...
en de NL Gulden Koers staat nog steeds op 2.20...

maw als een box huren nu 150 euro kost...is dat 320 gulden!Daar huurde je in guldens geld... een heel huis voor!

De dief van Washington is er niks bij!

Ik las dit...
Linda de Mol raadt föhn van 400 euro aan: ‘Is het echt waard’

Dat is in NL Gulden geld 660 gulden...voor een haar föhn...(?)...

De dief van Washington is er niks bij!

Iemand kocht rookwaar voor 2 euro in het buitenland
(is 4,40 gulden per pakje)
moet er 11 euro hier voor betalen...(is 24, 20 gulden per pakje...)

De dief van Washington is er niks bij!

Ik kocht net voor de Koerswisseling een föhn bij de Hema...was geloof ik 12 gulden
dat is 5,45 euro
Het is nu 20 jaar later...de föhn (12 gulden gedeeld door 2.20...naar euro munt...
die dus 5.45 euro kostte va 1 jan 2000) en
doet het ...20 jaar later...in 2021 nog steeds... uitstekend!

Trusten allemaal. Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 sep 2021, 23:35

Enten... :)

https://www.ad.nl/binnenland/ouderen-wo ... ~a07653d1/
(Ik hoor nu steeds over de (Quick response) QR-code app
Heb ik niet...Ik kreeg van de GGD bij elke Covid-19 injectie apart... een papieren bonnetje
met alle gegevens van mij en
het type inenting erop genoteerd...Die 2 bonnetjes...die ik netjes in mijn Paspoort bewaar...
De bedoeling is/ was...dat je dat... kon tonen...als ze erom vragen...

Met die 2 bonnetjes van de GGD en m'n Pas erbij...moet ik ook... overal... in kunnen gelaten...

vandaar
ik heb me nooit bezig gehouden...over een QR Code...Ik bedoel maar...Ik lees steeds nu...dat er veel meer
mensen...zo'n app niet hebben...(vooral veel bejaarden) en zich zorgen maken...of ze overal wel in kunnen...
en toch 2x de prik gehaald hebben...

maar mi
zijn de 2 bonnetjes van de GGD
net zo rechtsgeldig...als dat anderen ...als al die jonge lui...een code app in hun mobieltje
hebben...

mi Moet... dat ...ook erbij gezegd... (op TV ed) dat de 2 Covid-19 bonnetjes van de GGD
net zo rechtsgeldig zijn...(evt... op onbekend terrein...wel met je Pas ...om het met de
bonnetjes gegevens te vergelijken...tonen erbij!) :!: :roll:

_________________________________________________________________________________

Wat jij aan me vroeg pas Tiff...Ik zei... ik zet het wel op het Forum...
Toen ik nog stukken jonger was...kreeg ik vaak van die plotse...pn beelden
over onderwerpen...die gaande waren...dat had ik toen ook...toen die zaak van Tanja Groen gaande was...maar
omdat ik die week net ziek was...ben ik niet zo zeker of ik toen alles goed geinterpreteerd heb...want
ik heb er al die 28 jaar...nooit meer aan gedacht...Nu ik tigs ouder ben...verdwijnen die plotse
aparte soort van gave beelden...bijna helemaal...(Ben ik best erg blij mee...je hebt helemaal
niks aan al zulkse beelden plots in het hoofd nl!) vooral niet omdat ik gewoon werkte en opklom
via Beroepsopleidingen...daar was ik mee bezig nl.

Ik zal je een vb geven Tiff...
Ik had Nachtdienst ...in de Verpleging en de Nachtdienstwacht Arts zei me...die meneer daar
ik verwacht dat die vannacht zal overlijden...bel me maar wakker...
Ik zei...Ik zie hem... het Ziekenhuis uit wandelen...met een plastic tasje in z'n hand...
Nee zei de Dokter...die haalt de nacht niet...Ik hoefde de Dokter niet wakker te bellen
want de man...verslechterde niet...

Na die Nachtdienst week... werd ik overgeplaatst naar een andere afdeling...
Op een dag...ik liep samen... met die Dokter van die vorige afdeling... over zo'n lange gang...plots
zagen we het allebei...voor ons liep die man... met een plastic tasje aan zijn hand...het Ziekenhuis uit...
Die Dokter en ik moesten er allebei om lachen...
Verder niks...ik besprak die dingen nooit...zei het normalitair ook nooit hardop...die ene keer was
zomaar plots...in de nacht...Het bleef dus bij het lachen er over...

Die dingen... had ik er welis mee...Nou en...ik deed er zelf helemaal niks mee!

Ik had er wel is... aparte dingen mee...Een afd Hoofd Zuster...liep met knal rood hoofd te hollen als een
kip zonder kop...(Dan was er iets menens...)
Ik kwam net van vakantie terug en vroeg haar...Is er wat...Ze zei...Ik durf bijna niet te zeggen
maar we zijn een Patient kwijt...Die oude dame van die kamer op de gang daar...

(In de A- Verpleging kan je denken die is ergens een sigaretje aan het roken...komt zo wel weer terug
maar dit was De B -Psychiatrie...(Gesloten afdeling) (Een Co had weer is de deur van de gang vergeten op slot te doen)

Ik nog erg jong ...Tja Ik zei... als ik dat oude mens was...zat ik nu ...met dit mooie weer...op een bankje in het Vondelpark...
eendjes kijken bij de Vijver...
Ik zei...U moet de Politie bellen...Daar schrok ze zich te gek van...Ik zei...dat zijn hele aardige mensen
zeg dat ze ...een bakkie koffie krijgen met gebak erbij en een sigaretje ...als ze met haar
aankomen...en leg uit waarvan ik denk...waar ze is...

Zij dat exact zo gebeld...
een poos later...2 Kippen trots... om de oude dame gevonden...
Ik de koffie pakken en elk een gebakje en een sigaretje geven...hele gezellige Agenten waren het...
Zie je wel...zei ik die Hoofdzuster...dat leerde ik in mijn vorige beroepsleven...Kraamverzorging in de
wijken van de stad...alweer mijn fietsband plat...ik belde dan de Politie en zei er is hoge nood bij...
aangekomen in dat Kraamgezin ...gaf ik ze koffie en gebak en een sigaretje...tijdens de langdurige
barensweeen ...Ze (Die Agenten) belden wat en zeiden me...Zuster als u straks klaar bent hier...u fiets staat gemaakt beneden...
de flat...(Dat hadden weer andere collega's van ze gemaakt en gebracht) Die dingen maakte ik echt
wel tigs keren zo mee...) (Ook als ik die straat niet kon vinden...in die Nieuwbouw
staat het nog niet op de Kaarten nl...(Was voor de Computertijd nl.)
Dan brachten ze me ...er naar toe...en later stond m'n fiets er ook...(Net toveren)

Kom binnen een bakkie? Gebakkie? Sigaretje? Daar deden ze toen echt alles voor...(Dus die ervaring bracht ik mee...in de volgende Beroepsopleiding...Gewoon de Politie bellen zei ik die afd hoofd)
Maar deze 2... vroegen aan die Hoofdzuster...Hoe wist U dat die oude Dame ...in het
Vondelpark zat ...en ook nog... bij de Vijver op een bankje zat...Ze zei...vraag dat haar maar en wees naar mij
Ik zei...Gewoon....Mooi weer enzo...vandaar...en... ik groette ze en ging naar mijn (ingedeelde) afdeling toe...
Die afd Hoofd
was echt een schatje...maar was er echt iets...kon ze ...met knal rood hoofd...rond lopen als een Kip zonder kop!)

Op Afd Neurologie kwam ik te werken...bij de strengste afd Hoofd Zr ooit gezien...Op een dag kwam er een meisje van
16 jaar binnen...in zware coma...ze had een verkeersongeluk gehad...
In het Kantoor...Ze was met wat Artsen aan het praten over haar...toen ik net iets in dat kantoortje moest...en hoorde haar zeggen
het is al 6 weken verder nu...ze kan beter dood gaan of dat zo met medicijnen gedaan...
Ik kreeg toen... ook zo'n plots...zag het meisje gewoon het Ziekenhuis verlaten...en keek die
afd Hoofd aan...Ze krijste opeens...van de TtttttttttttIk Zie heus wel wat je denkt...
(Ze kende haar onderdaantjes erg goed nl!)Laat ik het zo zeggen...in ieder geval mij...

Weg wezen zei ze...Ga er maar naar toe...dan kan je het zelf zien...(Het meisje lag nl niet waar ik op die afd werkte)
Oke ik er naar toe...verveelde me er ongans...ging maar een beetje sopwerk doen...aan dewastafel...en ging plots zingen erbij...
iets wat ik tigs keren in de badkamer had geoefend...
In de spiegel van de wasbak...zag ik wat bewegen...en draaide me om...en hoorde zeggen...Ben ik in de hemel en bent
U een engel...(Dat Verpleegster kapje op mijn hoofd leek vleugels te hebben...in
haar nog niet helder wakker zijn...)

Maar ik zong een lied...waar haar ouders...net als ik... ook... grandioos fan van was...van de zangeres van dat lied...ze
draaiden de platen grijs thuis ervan...(Kathleen Ferrier) ...Er bleken meer ouders fan van die zangeres te zijn...als
ze nou toch ...Ferrier heten...ze noemden hun dochter zo...)(Die later in de 2de kamer bij ons was)Haar Pa
de eerste President van Suriname was in 1975)

Maar dit meisje haar ouders ...waren helemaal fan... van die Engelse Zangeres...
Ik zong dus ...precies het juiste lied...

Het meisje na alle nabehandelingen verliet op een dag...gewoon het Ziekenhuis...(En dat was wat ik plots
in dat kantoortje...van dat (krijsende afd Hoofd) in mijn hoofd ...als beeld had gezien...)

Ik had er dus heel soms...welis leuke dingen mee...maar meestal... was het zwaar storend in mijn hoofd ermee...kwam
meestal te onpas...dus trainde ik me op een dag...er niet meer op te letten...toen kwam het plots erg zelden...nog maar...bv ook over een onderwerp bv op TV...)

Dus pas
herinnerde ik me nog...over die Tanja Groen...(Als onderwerp toen op TV) over wat ik er... toen... plots...een beetje van op ving...terwijl ik ziek ...op de bank lag...en...er 28 jaar... nooit meer aan gedacht had...)

Een compleet keurig net maagdelijk meisje...die ergens naar toe ging... en er compleet in verwarring er weer van
weg ging...(28 jaar later... las ik pas...dat ze naar de Ontgroening geweest was ...bij de Studenten vereniging)
In volkomen verwarring in een soort shock...op de fiets weg ervan ging...dat staat me nog bij...dat ik dat plots op die bank toen in beeld had...) (Maar ook ...dat het een ongeval was...en die auto zag eruit... als een klein busje met van die ribbels wanden...)
Dat dus Tiff...Maar omdat ik toen zelf ziek was...weet ik niet... of ik het juiste zuivere in beeld had...toen...er
over...)(Maar ik ving toen niks ...over een enge sex man of meer van zulkse enge mannen op...dat weet ik wel zeker!)
Wel...Dat het een ongeval was...en de opruimer en doorrijder in feite ...maar van andere soort ...ook een enge man was!)
Nou die dingen
kan je dan plots ...in beeld hebben...als je een bepaalde soort van gaves hebt (Waar jezelf geen ene bal wat aan hebt!)

Hoe ouder hoe rustiger het in mijn hoofd werd...
(Het punt is...dat een Verlichte Geest wat anders is...dan PN zijn...maar het kan wel samen gaan...als het PN verdwijnt blijft wel over...de Verlichte Geest...(Met een Verlichte Geest...Daar zijn zo'n 30% in het land mee behept...soms meer en soms minder...) Maar omdat veel Mensen dat pas bereiken...tijdens de stervens route trajectes...is bv een zelf doding...misschien net iets
waardoor ze ...de Verlichte Geest niet bereiken...Die worden dan heel lang... Wachtenden...geen idee of daar iets mis mee is...
misschien vermaken die zich er reuze mee...De Wachtenden...is een heel apart gebeurens...misschien leg ik je dat nog welis uit...maar in de Hemel zijn die nog (lange) niet...
Alleen de Geest Verlichten...komen gelijk de Hemel in nl. (en terecht...Op hun verkregen ...Zijns Getal...plek)
(Als Huisadres ahw)
(Het Zijns Getal...Verkregen tijdens het leven... of ...tijdens de stervens route...)

(Zelf zie ik ...nog steeds ...het nut ...van dat alles er niet van in...misschien komt dat nog...weet je veel...)
(Maar alles wat er is...zal door de Wetenschap ...plots of tzt...ontdekt worden...ook dat... eeuwige Hiernamaals!)

Zo dat was weer een aparte type-oefening...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 sep 2021, 01:54

Tentententoonstelling... :)

(Morgen zou je langs komen Tiff...ik hoop...dat je dan weer beter bent...
In levende lijve elkaar zien...is toch leuker...dan per mail of per telefoon...
of via het lezen hier...

Ik zat vanavond wat te eten...tijdens Sophie...op TV en verslikte me grandioos
om wat ze op TV lieten zien...Ik moest zo lachen...en dat met een mond vol...

Een stukje... met Mies Bouwman ...kieten ze zien...die Willy Alberti had ze te gast...
met zo'n ...dit is uw leven...
en deed of ze
een bekende gast...uit een ver verleden van Alberti... had uitgenodigd...zo
van waar... je vroeger zo goed mee was...met die vrouw...(het zei hem totaal niks...de naam van die vrouw)
en daar kwam die
vrouw aan...die stortte zich gelijk... om de hals van Alberti...tot die Alberti opeens zag
wie het was...en er... de gillende gektes lach ...van kreeg ..toen die opeens door had...dat
die vrouw... Johnny Kraaikamp was...

Ik moest... zo vreselijk lachen om...de reactie... van die Alberti...wat me nu...voor de buis thuis
een complete
verslikking kostte...met ademnood en al...

Vroeger ...in een bruin verleden...was ik is ...Jurylid bij een Zang (Song) contest...en daar was
die Willy Alberti
ook bij...Hij met zo'n... Mannen Maatschappijmet een Werelde Zaken Man Smoel...breeduit in de stoel
met sigaar en glas in de hand...met wat... Platen Maatschappij Zakelijke Mannen om zich heen vergaard...
maar als die mij zag...lachen moest en
een hele aardige man bleek te zijn...met een hele geinige lach...

Ik had ook Man en m'n 2 zonen mee gebracht...en dat was er schijnbaar niet de bedoeling...van
Juryleden...hun gezin mee te nemen...Die Alberti stond op...of die de Baas zelve van het Hotel
Restaurant American was...wees naar links en rechts wat en
men schoof wat bij elkaar
aan stoelen en tafels...toen kon mijn Man en 2 Koters ook ergens zitten...en
ze kwamen die avond...gratis en voor niks... niks te kort ...aan etens dingen en drinkens...
en die lach
naar me toe....van die Alberti...bleef die hele avond...en stelde zo ook ...de andere
Jury leden gerust...

en
dan...
decennia's later...zo plots...die Alberti... op TV te zien...
en die Alberti... die opeens zag
wie het was..die vrouw....en de gillende gektes lach ...ervan kreeg ..toen die... opeens door had...dat
die vrouw... Johnny Kraaikamp was...

Oke... dat heb ik... ook weer overleefd...deze best
zware verslikking...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 sep 2021, 16:11

Stellingen... :)

(Laatst was de EU zo aan het pochen...zo goed met Biddens USA te zijn...ik schreef toen hier...
Wie belde Biden het eerst...niet de EU...en waar ...nou ja...ik bedoel...we zijn nog steeds...een zwart gat
voor de USA...en dat kan link zijn...met een oorlog stemming makerij... type President...met welk
land nu weer? De anties en sancties ed.
We houden zo...geen groot Handels land over...met al die sancties...en achter de rug om...van oa de EU...is de USA alweer
bezig met Handels contracten te maken...om de vrede in te luiden...in die landen...Dan zitten wij er naast...en zijn met teveel
te laat...
Dat soort dingen kon je allemaal Zien en Weten...

Nu opeens is dit gaande...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgntp
EU niet ingelicht over veiligheidspact VS, VK en Australië

Als ik me al zorgen maken zou er over...zou ik wel vragen aan de USA...en hoe zit dat
in NAVO verband...met de andere NAVO leden landen?
Dat onderlinge gescharrel...van (Dat Linkse) Biden)... met die 2 andere landen...)
Die dingen zou ik willen weten
en welke
Missies vloeien er uit voort...kunnen eruit voort vloeien
met acties in de Indische Oceaan ed ...Aziatische gebieden...want...Missies gaan via de VN!

De Hele EU
overal er buiten gelaten...en opeens..de Missies vragen ...ook aan de EU landen...via de USA...
Die dingen zou ik willen weten
en welke
Missies ...vloeien er uit voort...kunnen eruit voort vloeien
met acties... in de Indische Oceaan ed ... rond de Stille en Indische Oceaan,
ed Aziatische gebieden...want...Missies gaan via de VN!

Ik bedoel maar...net doen of de EU niet bestaat...is ook erg apart...
Daarvan kan die in de EU in Brussel zich wel te barsten van schrikken...maar hou het koppie erbij
want mij viel dat meteen al op...Mijn tip is...kom met de juiste vragen aan zetten bij de USA!

(Laatst was de EU zo aan het pochen...zo goed met Bidens USA te zijn...ik schreef toen hier...
Wie belde Biden het eerst...niet de EU...maar die van Engeland...en waar ...nou ja...ik bedoel...we zijn
nog steeds...een soort zwart gat
voor de USA...en dat kan link zijn...met een oorlog stemming makerij... type President...met welk
land nu weer?
En Onderling geregeld...met wie en wie en wie?

Mijn tip is...kom met de juiste vragen aan zetten... bij de USA!

Met die plannen in de Aziatische gebieden)

(Omtrent NAVO lidmaatschap en VN lidmaatschap...van de andere leden landen!)

Ik bedoel maar...Misschien heeft ...de EU helemaal niks tegen China...(Weet je veel!)
(Maar bv wel met Noord Korea) Om maar wat te noemen....in die Aziatische gebieden)

Mijn tip is...kom met de juiste vragen aan zetten... EU...bij de USA!
Met die plannen van ze...met die 2 andere landen... in de Aziatische gebieden)

Ik las wel vaker...een USA President die ergens op de Wereld oorlog maakt...is
populairder bij het USA volk...dan degene die dat...juist niet aan het doen is...)
Ik bedoel maar...al die anties opeens...anties tm sancties
naar landen toe...waar oa wij... in Pais en vree...Handel en Toerisme ed dingen mee drijven...valt ook op!)

Ik bedoel maar...Misschien heeft ...de EU helemaal niks tegen China...(Weet je veel!)
(Maar bv wel met Noord Korea) Om maar wat te noemen....in die Aziatische gebieden)

Mijn tip is...kom met de juiste vragen aan zetten... EU...bij de USA!
Met die...heimelijke plannen van ze...met die 2 andere landen... in de Aziatische gebieden)
(Omtrent NAVO lidmaatschap en VN lidmaatschap...van alle andere leden landen...Hoe ze dat zien dat
het...als het er op aan komt... als Missies moet uitpakken ...of juist niet...bv. via de EU landen!
En kunnen ze het...als het er op aan komt...met z'n drietjes wel af...)!?)

Allemaal een fijne Donderdag verder... Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik dacht gelijk...Is die Boris... wel goed snuif...of in de pillen gebruik ed dingen...
(Die is toch de UK... met oa Canada? en (Net als de EU)...is
ook die Canada
er buiten gelaten!!!)???)

Ik bedoel maar...Misschien heeft ...de EU helemaal niks tegen China...(Weet je veel!)
(Maar bv wel met Noord Korea...dat is bezeig...tegen alle Klimaat regels in gaande
ter land en ter zee en in de lucht...) Om maar wat te noemen....in die Aziatische gebieden)

Ik bedoel maar...tm Brussel aan toe...
mi Ze moeten snel aan de gewone waar!
Dan Zien en Weten en Snappen ze ...weer meer...net als eerst! :roll:

PSS.

Hier ben ik het totaal niet mee eens...wat Zij ...van de EU zegt...
De EU voelde zich ook al overvallen
door andere recente Amerikaanse stappen, bijvoorbeeld bij de aftocht uit Afghanistan.

Want mi.
va Trump wisten we al
de USA gaat Afganistan verlaten :!:
En hun bezighedens tov... waren aan alle kanten er naar... ook tijdens Biden :!:

Zien jullie wel...
Ik bedoel maar...want tm Brussel aan toe...
mi Ze moeten snel weer aan de gewone waar!
tip voor
die Waterhoofden...figuren...Neem in Pauzes...uit en thuis en op het werk...
met een lekker bakkie Thee of Koffie...bijtijds...een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...
Dan
Zien en Weten en Snappen ze ...
weer meer...
net als eerst! :!: :roll:
(En komen ze ...(vanuit Brussel)...niet...met die... niet ware zinnen aan...over de USA!) :!: :!: :!:

Want mi. (Waterzuipers... secu...Waterhoofden in Brussel)
va Trump
wisten we al
de USA gaat Afganistan verlaten :!:
En hun bezighedens tov... waren aan alle kanten
al die tijden er naar... ook tijdens Biden :!:

(Ik kan mijn type-oefening nog langer maken...
De Rechtse Bal Trump...was oorlogen voeren zat...want dat kostte miljarden per dag...
en het volk...werd steeds armer en armer...tijdens de Linkse Obama tijdperk
20 miljoen Amerikanen onder de armoedes grens erbij...
Misschien was die Rechste Trump wel een aparte vogel een soort ongelijke Projectiel ed
Maar hij kwam als geen ander op voor dat USA Volk!
De Rechtse Bal Trump...was oorlogen voeren zat...

Zo'n EU ed landen dachten misschien...met het Linkse Buden gaat
alles weer anders...en hadden dus niet door...maar met Afganistan niet!

Vandaar...
De EU voelde zich ook al overvallen
door andere recente Amerikaanse stappen, bijvoorbeeld bij de aftocht uit Afghanistan.
Hier ben ik het totaal niet mee eens...wat Zij ...van de EU daar over...zegt... :!: :!: :!:

Zien jullie wel...
Ik bedoel maar...want tm Brussel aan toe...
mi Ze moeten snel weer aan de gewone waar!
tip voor
die Waterhoofden...figuren...Neem in Pauzes...uit en thuis en op het werk...
met een lekker bakkie Thee of Koffie...en bijtijds...een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie...
Dan
Zien en Weten en Snappen ze ...
weer meer...
net als eerst! :!: :roll:

(En komen ze ...(vanuit Brussel)...niet... alweer ...met
niet ware zinnen aan...over de USA!) :!: :!: :!:

(Want ergens ligt het aan...dat de USA...de EU ...er buiten laat!

Nu opeens is dit gaande...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgntp
EU niet ingelicht over veiligheidspact VS, VK en Australië) :!: :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 16 sep 2021, 23:43

Genootschap

Klopt ik had maag darm stoornissen en niet zo'n beetje ook.
Maar heb alweer gewerkt en een soort examen dag gedaan, voor een ladder omhoog, in de
gezondheidzorg en gehaald.
Nu kan ik in januari de volgende ladder, opleiding omhoog gaan doen.

Ik vroeg aan lt net, of zij wat snapt, van die kaag.
(was net op tv er over)
Kijk zei lt me, het verschil met bijleveveld en kaag is, stapt bijleveld op. zit
ze met niks, is ze baanloos en die kaag, heeft er geen pijntje last van, dat ze opstapt, als minister.
Ze blijft gewoon de baas van d66, al of niet straks, in de 2de kamer of straks, namens d66, als minister, in het
nieuwe kabinet. Ze wordt er zogezegd niet baanloos van en aangezien die remkes de sokken erop zet,
voor een nieuw kabinet, ze kreeg niet de 2de kamer, tegen zich, als minister van een kabinet, maar van
een demissionair kabinet, dat is een levens groot verschil, met uitstappen, van het ene of het andere.

Lt zei me ook, zo kan je zien, dat fractieleider, van een partij, en ministersschap, toch meestal niet
samen gaan, en ondertussen het over een nieuw kabinet maken gaat, dat komt ten nadele van,
teveel om op te noemen, in dit geval, die hele afganistan toestand.

Lt zei me, die de jonge minister, gaf het fractievoorzittersschap van het cd op, want het wordt van de gekke,
minister te zijn, en baas van een partij, onderwijl. Volgens haar, zijn dat 2 aparte volwaardige banen, met er
naast, ook nog een gezin, wat die kaag deed, klopte sowiezo niet.
Fouten en missers en niks doenerijen, slippen dan aan alle kanten er in, ook met dat afganistan, gebeurde dat.
Maar zei lt me net, dat ze laatst al schreef,
dat het bij defensie, compleet mist aan administratie op niveau, omtrent personeel.
en daar gingen vooral, de laatste dagen over, in dat afganistan. omtrent personeel, papieren en pas en visum, klopte totaal helemaal
niks van, voor al als er plotse nood is, en defensie personeel, snel uit dat land moet.
Ook de gewone screening ,van mensen van dat land, werkend voor nederland, was geen enkel bewijs over,
De taliban was al, in snelle aantocht, richting hoofdstad, in afganistan, en hier in nederland, moest alles, nog
uitgezocht, over die mensen, en of ze wel
of niet voor visum, in aanmerking kwamen.

Je gelooft het gewoon nauwelijks, ze weten helemaal niks, van mensen vandaar, die voor nederland daar, gewerkt hebben,
niet voor zomaar een baantje, maar voor de nederlandse defensie, voor die mensen, ligt er niks voor klaar, voor een directe
nood vlucht.

Kijk zei lt me, vanaf trump konden ze en wij allemaal weten, de usa vertrekt uit afganistan, dan moet je als mede
missie land, paraat staan, voor de evt nood vluchten, en laat je al mensen al vandaar vertrekken,
en wacht je niet, op de laatste dag ermee.

Je hoort niet anders, op tv, burgers bellen naar iets in de gemeente of gaan
maar een loket, worden van het kastje naar de muur geschoven, komt omdat er veel te veel
mensen werken met, ze mogen niks, weten niks, kunnen niks en werken er wel en als ze alles gaan
snappen, is hun 2 jaar om, en moeten ze weer eruit en komen de volgende nieuwelingen met,
ze mogen niks, weten niks, kunnen niks, ondertussen is die ernstige toestand wel gaande,
en is kaag bezig, met eigen partij baas zaken en met een kabinet formatie zaken en met buitenlandse zaken en heeft
ook nog een man en gezin. Kan het nog krankzinniger?

En is die de toeslagen affaire, is ook nog niet opgelost, van departement financien, afdeling belastingen, want de baas van dat
departement, is bezig met, eigen partij baas zaken, en is bezig met kabinetsformatie zaken, en is bezig
met ministers zaken, en heeft ook nog, een vrouw en gezin thuis.
Kan het nog krankzinniger?

Nou ja, zo hoor ik, nog welis wat, even gezellig een bakkie halen of twee halen, bij lt. ha ha haaaaaaaaa
Zei ze, ook nog, ik kan ook alles mis hebben hoor, maar ik denk wel zo.
Ha ha ha

Kom ik ga op huis aan. Leuk dag morgen allemaal. liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 sep 2021, 13:12

Schappelijk... :)

(Dat was precies de redenen Tiff...dat ik je zei...Ga opleidinen...in de Zorg doen...iemand met
zo'n goed na-vertel-geheugen...moet er niet mee gaan niksen..(Zoals jij dus deed toen)

Kijk en zie daar...je eerste basis ...in de Zorg...heb je nu gehaald...Klim nou gewoon gestaag door...legde ik je uit...ga niet
meteen de Verpleegsters opleiding doen...maak eerst de trajectes ...in de basis zorg af..tm een Beroepsdiploma van dat...

Waarom vanaf de basis beginnen...
wel je hebt een Kind en een Hond en een Huis en een Tuin...en er komt op een dag...een vriend erbij en dat naast je werk...dat
wordt al snel... veel te veel...op de echte Beroepsopleidingen...en daar haken best velen...halverwege... door af...

va Nu heb je al wat... te tonen...mocht je ooit van baan willen veranderen in de Zorg...of er een poos uit moeten ergens om...weet je veel
hoe het... in een Mensenleven gaat...kan je het weer aan...heb je dat basis gebeurens gedaan... en op zak...

Basis dingen...voor allen die een vervolgschool...na de basischool niet hebben gedaan of niet hebben afgemaakt...dat is een
soort van...zwakte toestand...daar moet je niet meteen... de zware Beroepsopleidingen mee in gaan...Gewoon vanaf
de bodem gaan opklimmen...
Nou ja... dat is wel mijn tip...ook toen aan Tiff...

Tiff geeft ...gaf..het me eerlijk toe...ze had geen zin in leren...en verklooide zo zelf...nogal ....de opklim daarmee....
Na de basischool ...niets hebben gedaan... of niet hebben afgemaakt...dat is een
soort van...zwakte toestand...in je zelf...daar moet je niet meteen... de zware Beroepsopleidingen mee in gaan...Gewoon vanaf
de bodem gaan opklimmen...zou mijn tip aan je zijn...zei ik toen tegen je...

Tegenwoordig hebben ze echte basis opklim dingen in de (Lagere niveau)...Zorg...naar steeds (Hogere niveau) in de Zorg...
Maak er gebruik van...Zo haal je de basis zwaktes eruit...uit jezelf!

Dus vanaf nu...mag Tiff... op haar werk...meer dan eerst doen...als Zorg medewerker...
De volgende opleiding...is al beslist zwaarder...tm het Beroeps diploma ...in de Zorg...voor Bejaarden en Verpleeg
tehuizen...Vroeger heette dat..Ziekenverzorger...en daarmee kon je via zo ook... de Verpleegkundige opleiding in gaan...en
alzo opklimmen dus...in die Zorg Beroepssector...
Waar ze tegenwoordig... grandiose tekorten hebben...aan Personeel...

Ik zei tegen Tiff...
en nu...je mag nu veel meer...op je werk...dat is een stuk zwaarder...word je loon er naar?
Of blijft het...hetzelfde...

Nou ja... daar hadden wij tweetje...het over gisteren...tussen TV kijken...en het hebben...over de Politiek...
over het loon...in de Zorg...

mi Het moet wel lonen...elke opklim trajectes behaald...Sinds de Zorg in de Marktwerking zit...is het niet de
bedoeling...dat alleen... de top banen...met een bak geld ...per jaar...omhoog gaat...

Dat dus...

En de hele rest...het nakijken heeft en het moeten hebben...van nog meer uren werken...dan eerst...
om er wat meer...mee te verdienen...
Daarvan schieten de Burn-out...de pan van uit...
of ze gaan toch maar...als ondertussen alles veel duurder wordt...de commerciele beroepen in...en daarmee... weg uit de Zorg!

Je moet de Politiek in gaan...zeiden ze vroeger vaak tegen me...Nou ja...dat heb ik dus niet gedaan...

Waar ik vroeger... een soort van geks van kreeg...was wat andere Mensen tegen me zeiden...vooral toen ik
in de Zorg werkte...

Liep ik in de lange wandelgangen op...met de afd Dokters...U zou een Goede Psychiater zijn...zei de ene en de andere Je zou
een goede Psycholoog zijn...en dat ging naar zo door...

Ik was ook een opklimmer in de Zorg...begon als leeerling Kraamverzorgster...was net 2 maanden in die opleiding en net met de beroepspraktijk in de huizen bezig...
10 dagen achter elkaar werken was dat...en dan 4 dagen vrij...maar alweer kwam het er niet van...Dus ik had
20 dagen achter elkaar gewerkt...en eindelijk vrij...
Lekker gedoucht en haren in de krulspelden gezet...(deed je vroeger nog) en ik even lezen in bed en toen gaan slapen...
De telefoon...
Een collega vriendin...ook net in dat werk...Kan je komen...Hoezo? We...denken dat de Baby dood in de
buik van de Moeder is...De Vroedvrouw en ik...we zijn helemaal kapot...van al die vele uren wachten...

Ik dacht het zo...Bij mij gaat er ...niemand dood!

Ik op m'n derde hands fiets...naar de andere kant van de stad fietsen...belde er aan...ze liepen alle twee snel langs me weg...
helemaal kapot naar bed...
Die zijn gek...dacht ik er van...ik dacht ...ik bel de GGen GD maar...die doen van alles in de stad...
op die gedachten plots kwam ik...
en binnen notime...een Arts met zware koffers kwam aan...

Onderzocht het 1 en ander...en zei...zet U schrap...We gaan beginnen...

Ik had geen idee waarmee we gingen begonnen...(Had allemaal winkelbanen gedaan en een wijkbiebjes baan...en een keukenafdelinkje gedaan en
was net... in deze type baan...met opleiding...3avonden in de week...naast 10 dagen werken...en in de nachten...uit bed gehaald om
de bevalling ...ergens te begeleiden...bij een Vroedvrouw of Huisarts...
Met Mensen die jarenlange studies hebben gedaan...en ik pas 2 maanden in de Zorg basis...

Ik dacht...ik zeg helemaal niks...doe gewoon wat die zegt...wat ik moet doen...Doe dit en doe dat en doe zus en doe zo...Doe hier en doe daar etc...
opeens was het klaar...

We hadden samen...een Keizersnee operatie gedaan...in een slaapkamer van een gewoon gezin...De
Baby leefde... en werd met spoed ...in een couveuze...met de ambuance naar een Ziekenhuis gebracht...

We zijn een heel goed team samen
zei die Dokter...(Was Arts assistent...Gyneacologie ...liep stage...via de (vroegere hetende) GGen GD)

Die begon ermee...
U bent een hele goede Vroedvrouw...zei die of bent u nog ervoor in opleiding?
Nee...zei ik...ik ben Leerling Kraamverzorgster...(De routes van thuiszorg banen
zei hem zoveel nog niet) Hoe dat ook zij...U wordt een
hele goede Vroedvrouw...let maar op...

Maar als ik iets... niet wilde zijn...was het Dokter en was het vroedvrouw...

Waarom zeggen ze niet gewoon...U bent een goede Kraamverzorgster...of toen ik erna de Verpleging in ging...altijd
het zelfde...U zou een goede Dokter zijn...ipv te zeggen...Ik vind u een goede Verpleegster...of Leerling verpleegster...die
dingen dus...
U zou een goede Advocaat zijn...zei de Direkteur me...toen ik is ergens voor op kwam...voor een ander...

Altijd had ik dat...
Daar kreeg ik best de zeik over in...waarom vindt die Dokter... me een goede Psychiater...als ik in de leer ben voor
Psychiatrische Verpleegkundige...
Zeg gewoon... dat die me goed ...in dat vak vindt...
in het beroep...waar ik me content in gevoel...en lekker aan het opklimmen was...in die Zorg Beroeps route...

Ik heb er niks aan...aan zulkse pluimen...

(M'n statis is er niet naar ...en m'n inkomen ook niet...aan al die dingen begon ik me aan te ergeren)
als ze me een goede... in de Politiek vinden ...of als Advocaat of als Vroedvrouw of Dokter etc. Belachelijk vond ik dat!

Ik ben nu een stuk verder... in de AOW leeftijd...Je zou een goeie in de Politiek zijn...zei laatst weer iemand...
Nou ik weet zeker...van niet...

Ik krijg al die dingen...m'n mond niet eens uit...en zowel...als ik ze ...voer voor Psychologen of voer voor Psychiaters vind...zou ik
dat wel gaan zeggen...ook als ze bezig zijn...met Schorem Politiek...
Of
als iemand beter thuis kan zijn...met 4 of 5 kindertjes thuis...iemand moet ze opvoeden...en niet de straat!

Zie je wel...ik ben alleen geschikt... waarvoor ik... ben opgeleid!

Laat ik daar nou...de betere beste in geweest zijn...nou zeg dat dan...ipv Waar vinden ze me nu weer geschikt voor?

Tiff
kan ook zo lekker snel werken...toen ze nog bij ons ...in de Thuiszorg werkte...Ik met
mijn toen zieke DJ) je hoefde de dingen maar 1x te zeggen
uit te leggen...en ze deed het voortaan zo...
Maar begrijp me goed...het was niet het werk van... een Dokter of van een Verpleegkundige...ze maakte schoon...
en deed dat werk ...in de huizen ...in de Thuiszorg...reuze goed.

Maar had de basis school het vervolg niet afgemaakt...Tja...
Die moeten geen springplaken opleidingen gaan doen...maar vanaf de Basis!

Trots kwam ze me gisteren zeggen...ze had dat examen gehaald... en was er reuze blij mee...ze mag de Patienten bewoners nu
ook wassen ed.

Typisch een vorm ...van de zuiverste soort...Opleidings trajectes... is ze aan het doen...in die baan van haar!
dat het ...gat moet opvullen...mensen hebben zwaktes gaten...als ze de schoolopleidingen niet hebben gedaan of niet hebben afgemaakt...

Kijk Leuk...ze is er
Zelf... ook erg blij mee...en trots...met haar eerste papiertje... in de Zorg...Beroepsopleiding... en daar gaat het om!

Want ze heeft ook een gezin een huis en tuin en een hond en een Kind...Dus rustig aan en breek het lijntje niet...
anders komen er...fouten en missers en niksdoenerijen op het werk...of dat in huis...met teveel is te veel is plots teveel...

Altijd leuk ...een blij trots iemand ...te zien!
Ook met het.... eerste papiertje behaalde... in de Zorg!

Ik zeg vaak...jullie worden zoveel ouder...dan in alle eeuwen ervoor...wat maakt 1 of 2 jaar nou uit
voor een goede basis opleiding...eerst te gaan doen...om daarmee daarna verder te gaan...

Heb ik ...met die Scholen op TV ook die gedachtes...
wat maakt 1 jaartje.... het te moeten over doen nou uit...om daarmee te bereiken
wat die ouders willen ...dat ze bereiken...maar
zonder een jaar terug gezet...het misschien ... nooit zullen bereiken...

Las dit artikel...En...deze gedachte... had ik vandaag ook weer...
Hoe dikker de Rugtas...Hoe slechter ...de School is!
https://www.volkskrant.nl/beter-leven/h ... ~bfb334fa/

Die uitleg gaf ik wel vaker...
Alle boeken mooi thuis houden...op school legt de Leraar of Docent het helemaal uit...
thuis ...weer in dat boek lezen en kijken en de opgaves maken...

of zoals vroeger...
Helemaal geen tas mee naar school...(We speelden... na schooltijd...buiten... een poos)

In de klas
legden de Leraren het goed uit ...en de opgaves kwamen in de klas meteen erna...wie het af had...mocht
een leesboek pakken... in de Boekenkast...

Onderwijl keek... de Leraar ...de opgaves na...van wie ermee klaar waren...
Die had
zo thuis...ook het leven...net als ...die hele klas ...Koterij!

Ik schoolde me is om...wgs ik mocht geen tilwerk meer doen
Zelfs... met die Beroepsopleidingen (Boekhouden... en erna... MBA gedaan...) op een
handtasje na...(Met een klein notitie boekje erin)..verder...had ik nooit een tas mee...
Maar het huiswerk was.... gigantisch daar...vooral bij MBA...en dat
thuis gemaakt...en dat rolde ik op...hing het aan m'n handtasje...en
gaf het de Docent... en Klaar was het!

(Ik mocht dus niet zwaar tillen...vandaar...Wat nam ik ...met die Beroeps study trajectes
al die tijd mee...alleen...(een notitie boekje en een pen en een rekenmachiene erin...)...een Handtasje!)
Alle Study Boeken... liet ik thuis...De Docenten leggen het toch uit!
Gewoon... goed opletten ...dat is alles!
(Dus niet klungelen en kletsten en hangen of slapen of wat anders lezen of tekenen onderwijl...)

Onthou het maar...Hoe dikker de Rugtas...Hoe slechter ...de School is!

Hoe dunner de (Rug)tas is...hoe beter...goed... beter... best ...zo niet de
allerbeste ... de Leraren en de Docenten... zijn het!

Alle Study Boeken... liet ik thuis...De Docenten... leggen het ...toch uit!

Nou zo kan die wel weer...genoeg getypt geoefend..Vandaag...
Allemaal een fijne Vrijdag. Knf van LT) :roll:


PS.
Ik had... in mijn Beroepsopleidingen altijd leek wel de beste Docenten...

Op een dag...kregen we les ...van een Dokter...en legde van alles uit...ook
hele moeilijke ...Oplossingen en verdunningen...rekenwerk...
(Als ik iets niet kon...was het ...hoofdrekenen...(over gehouden van een val van een dak in mijn jeugd)
Na de tigs keren aan mij alleen uitgelegd...
het kwartje viel maar niet...
opeens... scheen het licht ...het kwartje was gevallen...

De klas (Allemaal Verpleegsters en Verplegers ...in opleiding...
waren aan het propjes gooien onderwijl en aan het kletsen ed.

Die (Een beetje strenge type) Dokter... zei opeens...pak allemaal een pen...Ik geef nu een repetitie...die geldt mee
voor het examen cijfer...

Ik bleek de enige met een 10
(Bekennen...deed ik altijd wel...dat ik er de ballen niks van snapt...het nog
niet kan...meer uitleg nodig hebt ed.
Dat deden er zoveel niet nl...(Juist die... wel in de klas... gaan kloten...)

(Die Dokter heeft me altijd toe gelachen als die me in die lange vele wandelgangen zag!)
3/4 van de klas...had niet eens een voldoende...

Na wat geemmer... mochten ze het... een week later... over doen...

Maar daarvan leerde ik...als de Docenten wat uit leggen...blijf luisteren...ook
als ze aan andere... (sumiere) vragers...het uitleggen!

In de boeken
kijk je in vrije tijd maar naar...want ook daar had ik... nooit een tas mee...
en... al die anderen wel...

Ik vond dat nergens voor nodig...
Dat is volkomen nutteloos...al die boeken mee...

Ik had in mijn Beroepsopleidingen altijd leek wel de beste Docenten...
je moet goed naar de uitleggers
luisteren...dat is alles... in de Game! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 17 sep 2021, 18:41

Lijkbleek

Ik moet ook weleens om je lachen LT, hoe vaak schreef jij al niet, haal het gas, niet de huizen, want de electrische lichtnetten
kunnen dat niet aan. En waar gaat het op tv over nu, over dat, er zijn al bedrijven en scholen, die niet aangesloten, kunnen worden,
op het lichtnet.
Hoe willen ze dat doen, met miljoenen electrische autos erbij?
https://nos.nl/artikel/2398165-zorgen-o ... llen-actie

Tiff gefeliciteerd, met je eerste behaalde certificaat, in de zorg.
Succes met die volgende opleiding!
Zo te lezen, ben je gelukkig, met je kind en hond en nieuwe huis en nieuwe baan en met die
beroepsopleiding en met je nieuwe vriend.
Geen slechte tip dus, van LT, ga weg, uit dat grevo dorp!
Strontziek werd je daar!
Wel jammer meid, dat je nu minder, bij haar komen kan, wgs afstand
en alle extras druktes erbij..

Zeg LT, leg eens uit, waarom wilde je perse geen psychiater worden? Ben ik nou
zo benieuwd naar. Ha ha ha haaaaaaaaaaa

Ja meid, die zware schooltassen tegenwoordig, op de rug van de kinderen, is echt niet normaal.
Wij hadden, helemaal geen tas vroeger op school, alleen de leeraren.

Wat vind je van de politiek nu?
Of moet die, van fincieen, ook weg???
Waarom dekken ze die alsmaar?
Als die ze werk, goed had gedaan, als baas van fincieen, was die hele toeslagen
affaire, er niet geweest.

Krijgen we, de volgende verkiezingen nu? Of kan die Remkes er nog wat, van bakken. Wat denk je?

Allemaal een goede avond gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 sep 2021, 04:20

Bleekscheet... :)

(Ik wou vroeger heel veel niet worden later...maar Psychiater ook niet...
en wel omdat ik vond...zo'n 40% heeft de gektes vanuit het DNA en Gen ed...dus daar kunnen ze niks aan veranderen...
zo'm 40% heeft de gektes...door Maatschappelijke systemen...al die tegenwerkingen...van het kastje naar de muur ed
en een Dokter behandeld patienten en niet de oorzakelijke maatschappij...ziek ervan...
Die 20% zitten ongevallen in en ziektes waarvan men de gektes krijgen kan...en van alle levens ellendes
komt er nog bij...en erg veel kinderen zijn gepest op school of mishanderd en/of misbruikt...of kregen
nergens de kansen ed...waarvan
men de gektes van kan krijgen...of moeten jaren en jaren wachten...op een eigen huis...
Niks voor mij...zulkse banen... waar men die mensen...in
therapie laat gaat als behandeling...
terwijl het er vaak dik op ligt...hadden ze normaal een huis gehad...en al die sores niet hadden gehad...hadden
ze ook de gekte niet gehad...

Veel Psychiatrische ziekten zijn maatschappij gerelateerde ziektes...dan nog 1 op de 2 a3 ouders die zijn gescheiden...
daar kunnen kinderen al de gektes van krijgen...en ook van de overleden dierbaren...zelfds van een baan kwijt of met Pensioen gegaan...teveel om op te noemen...is
het...waardoor jong en middelbaar en bejaarden...te gektes van kunnen hebben gekregen...

Ik bedoel er zijn mi. leukere banen...
dan bv die van Psychiater...

Maar ze Verplegen ...was ik weer wel goed in...het kon me nooit wat schelen...hoe hun diagnoses heetten...ik
ging er gewoon mee om...zo ze waren...en dat was...voor de meeste patienten...al een wonderlijke nieuwe aparte ervaring...
naar kennis en kunnens van ze...met ze omgaan..
.en dat therapieen met ze...via die hoge loners lieden...
lag niet aan ons ...om te doen...ahw. Het is al erg mooi...als personeel...er humaan mee kunnen om gaan...
(Dat is in vroegere eeuwen wel anders geweest nl)

Gewoon lief met ze om gaan...dan kon je ook wel wonderen zien...
Ik had het geluk...in een Psychiatrische-Neurologische Kliniek te werken...in de B-Opleiding
en nog een poos erna gewerkt er...waar ik niet 1x een isoleercel heb zien gebruiken...in al die
jaren niet!

Jaren later...was die zelfde Kliniek op TV...en daar flikkerden ze iedereen de isoleer in...die een mening zei
die ze niet beviel...vanaf opnames al zelfs...daar ging dat onderwerp op Tv over...hoe ze daar
behandeld werden...

Die Kliniek is gesloten...

De ene Directie en Direkteur... is de andere niet...Dat Maatschappelijke verschil...zag je zelfs...in Medische
behandelingen...(De hele Vak egard leek later eruit te zijn...)
Dus wat gaan die patienten doen...tijdens de tgerapieen...(met de hoge loners) personeel...klagen
over de behandelingen...en dan...dan heette ze lastige patienten...

Daar flikkerden ze iedereen de isoleer in...die een mening zei
die ze niet beviel...vanaf opnames af al zelfs...daar ging dat onderwerp op Tv over...hoe ze daar
behandeld werden...

Die Kliniek is gesloten...

Een nieuw soort therapie was er gekomen...de Patienten zoveel mogelijk weg houden bij familie en vrienden...
met een soort...Hier en Nu ...beleid...Terwijl de oorzaken van hun geestelijk ziek zijn...in verledens lagen...meestal...
en zelfs de aangetrouwde familie en vrienden ...er totaal niks mee van doen had...maar ze deden van wel...Deden of alles aan het ...Hier en Nu lag...bij ze...Hou die naasten van ze weg...werd dat...

Nou zulkse achterlijkhedens...heb ik in mijn B- beroepsleven...nooit mee gemaakt...de
familie en vrienden...mochten gewoon op bezoek uren komen...veel Patienten veerden daarvan reuze van op...
en die naasten en vrienden van ze ook...

Ik heb mijn B-Verplegings tijdperk...als erg wonderlijk ervaren...Ik vond de meeste Psychiaters er uitzonderlijke
knappe Mensen...en het Verplegend Personeel ...werd ook van geacht de eer van de Kliniek hoog te houden...Het
was een Grevo Kliniek... met alle typen van Christelijke Godsdiensten mochten er werken...
Elke Chr Feestdag werd uitbundig met de Patienten gevierd...

Ik kwam er aan...en was niet van een Kerk...Tja wat Nu...Hier en Nu...
Ik had een vriendin die Tandassistente was... en intern in dat huis er woonde...Zo'n echte Grevo gezin...waar
Zondags na de Kerkdiesten...Hun Dominee...bij hun op de Koffie kwam...De mannen een Sigaartje de vrouwen
die rookten een Sigaretje...bakkie koffie en die Moeder de Vrouw bakte altijd de heerlijkste dingen...Kom
er gezellig bij...tegen mij...en tegen m'n vriendin...als ik bij mijn Vriendin op haar interne Kamer zat...

Aldoor diezelfde Dominee er gezien...
Dus die belde ik...legde de dingen uit...Hij vond het goed...als ik zei...Grevo te zijn...bij sollicitatie...maar
dan moest ik wel... bij hem de Categesatie lessen volgen...Dan kreeg ik een fiat brief mee...
van Dominee Haspels persoonlijk...(Z'n Broer...maakte ik weer...in de A-Verpleging mee...)

Ik bedoel ...je moet het ook wel is...een beetje mee hebben...in het leven...dat alleen al...kan een hoop gektes schelen...

M'n Hospita had zichzelf opgehangen...kon niet tegen het Weduweschap...en de familie wilde zo snel mogelijk het huis vrij...
Ook toen al...was een betaalbare Kamer vinden...een hele klus...

Ik fietste langs een gebouw...en vroeg een Meneer...Weet U wat dat voor een gebouw is?
Dat legde die me uit...
Ik naar een telefooncel...en belde naar de Direkteur ervan...
(Die kreeg je vroeger gewoon aan de lijn!)
Na een snel gesprek van zeg...5 minuten...Had ik een baan en Intern wonen en Bedrijfskledij en Medische Zorg...en
als de tijd daar was...een Opleiding...

Die Directeur zei later...ik heb nog nooit een sollicitatie gehad...die zo snel klaar was...
(Maar zo snel was de nood van me dan ook!)

De Opleiding was al gaande...jammer dan...ik zei...U kan me overal voor inzetten...maak me niks uit...dan
weet u ondertussen...wat voor vlees u in de kuip hebt...voor die Verpleging opleiding...3/4 jaar later...

Na er die 3/4 tijd gewerkt... op een afdelings Keukentje...(Voor die Verpleegkundige Opleiding moest je dus een Kerklid zijn!)
Nou jullie Zien wel...
er leek me echt... alles mee te zitten...Ze snapten ook zo snel...Die Dominee ook....een paar zinnen aan de
telefoon...en ik had het fiat al...van hem...

Die Ziekenhuis Directeur...snapte ook zo snel...althans mij ...snapte die snel...

Oke ik scheen te deugen ...in die 3/4 jaar...en mocht in de Opleiding...die Verpleegkundige Directrice...Wat is je Godsdienst?
want zonder...kom je de Opleiding niet in...

Ik had genoeg gelogeerd
en gewoon op bezoek bij haar geweest... bij m'n vriendin... in dat grevo gezin huis...en ik kende een echte Fominee...dus ik zei...Ik ben Gereformeerd...
O dan is het goed...
Maarrr... toen moest ik... die Dominee nog bellen...
Nou zo kwam ik in die Grevo Kliniek...(In de B-Verpleging)

Nou jullie Zien wel...
er leek me echt... alles mee te zitten...Ze snapten ook zo snel...Die Dominee ook....een paar zinnen aan de
telefoon...en ik had het fiat al...van hem...

Nou zulkse Staf...leidde die Kliniek...
Ik had het geluk...in een Psychiatrische-Neurologische Kliniek te werken...in de B-Opleiding
en nog een poos erna gewerkt er...waar ik niet 1x... een isoleercel... heb zien gebruiken...in al die
jaren niet! Niet bij de vrouwen- en niet bij de mannen afdeling!

En zover ik het kon overzien ...en zelf ervaren had...Je kon er echt alles zeggen...je meningen...ook al
was die anders...dan van de rest...

Ik zei welis...tegen zo'n Zaalarts Psychiater in opleiding...(Arts ass)
Dokter u geeft ...die Mw... echt te weinig aan medicijnen...Dat vonden ze toen daar althans...heel gewoon...
dat werd dan overlegd...met hun Suprieuren...
tm Daar kwam de Prof zelf aan...Waarom vindt u dat Zuster?
Nou hierom en daarom...en de Zaal Arts (Psychiater) schreef de nieuwe hoeveelheid op de Patientenlijst...Zo ging dat daar best
vaak zat...
Die Dokters... maken die Patienten...maar relatief erg kort mee...met hun type van therapie tijd...maar
wij...hadden die Patienten 24 uur...
(Maar ik heb nooit 1 van mijn mede Leerlingen collega's ooit zoiets aan een Arts horen zeggen...)
Nou dan niet...maarr ...ik wel!

Hun weekend plannen...met de Patienten...vond ik ...ook lang niet altijd ...zo oke...
En wel waarom niet? Tja...er nadert een Psychose...is te Zien...
Welnee...Ze leerden het snel af...met hun welnee...Want zo'n heel gezin...had opeens de totale
gektes in huis...waar de Psychose losbarstte...
Zelfs de Politie moest er aan te pas komen ed dingen meer...

Hoe zag je dat...vroegen ze me altijd...Ik? Aan de Ogen!
Maar vaak ook...aan een soort lichte trilling in de vingers...die dingen dus...Ik heb er nooit problemen mee gehad...dat
ik een andere mening had...dan die hoge gestudeerde lui zelf...

Ach Dokter...Geeft niks... zei ik dan...ik zie ze 24 uur ...en U...2x pw... (Face to Face)...10 of 20 minuten?
Hun type werk ...was zo erg druk...dat ze eigenlijk maar 2x pw die Patienten behandelen konden...(Wij
hadden bv een zaaltje...maar zij... een hele afdeling!)
Dat 2x pw maar ...vond ik er al niks aan...aan die Beroepsbaan van ze...
24 uur met ze...dan heb je ze goed in de smiezen...allemaal...op zo'n zaaltje...

Een trilling in de vingers?...zulks... zagen ze vaak niet eens...die drukke werk Gasten...maar 24 uur die Patienten Zien...in ieder geval...ik Zag het wel!
Ik vond hun type baan...voor mij althans ...veel te druk...soms zei een patient...Ik zie de Dokter (Psychiater) pas...over 3 dagen weer...
mi dat zijn dan telkens weer...een soort van ...hernieuwde kennis making...tm Waar gaat het ook alweer over?

En dan mogen ze weer naar huis...zagen er weer goed uit...maar de Maatschappelijke sores ...was vaak nog net zo gaande
nog steeds... geen eigen huis...maar bij de Ouwe Ouders thuis...Dat dus! Of op het werk...waren ze ...of steeds...zo pesterig...ed dingen meer...Dan hebben ze hen... mooi goed afgeleverd...(met hun Maatschappij gerelateerde zieks) en de rest... buiten...verpestte het weer...(Dat vond ik... de baan van Psychiater...in feite)

Op het werk begon dat al...steeds meer...Personeels tekorten...Overwerkt...Burn-out...
Dan hebben ze hen... mooi goed afgeleverd...opgeknapt...(met hun Maatschappij gerelateerde zieks) en de rest... buiten...verpestte het weer...(Dat vond ik... de baan van Psychiater...in feite)

En dan die hele grote groep...die het vanuit de DNA...de Gen ed heeft...daar viel in feite ook geen echte eer aan te behalen...in hun baan...maar wij... van de Verpleging wel...zo Humaan mogelijk ermee om gaan...viel veel eer mee te behalen...en het zo...toch nog gezellig te maken!

Nou ik denk...dat ik het zo...genoeg heb uitgelegd...Dat ik content was...met mijn type Baan...(in de Zorg) maar
de type baan... van die anderen...zou ik niet willen heben...
Dus als ze vroeger welis zeiden...Jij zou een goede Psychiater zijn...dacht ik gelijk...Nou ik denk... dat niet...(Ik zou
er...de geks van krijgen...van zo'n type baan...)om alles ...wat er mis is...in de Maatschappij...
en die Lieden (Psychiaters)...behandelen Patienten... en... ze...behandelen... niet ...de Maatschappij!

Nou dat was me weer een type-oefening wel...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 sep 2021, 13:28

Scheet... :)

(Hoe de praatjes in de wereld komen...
Kijk het AD
https://www.ad.nl/politiek/van-links-to ... ~a27ad477/
Van links tot rechts is men Rutte-moe: ‘De tijd van de VVD-leider is voorbij
Terwijl in de laatste opinipeilingen
Rutte en de VVD nog meer winst maakt!
Het Volk
is Rutte niet zat...maar... zijn Politieke tegenstanders!

Ik dacht wel van de week...(...Met die anties Rechtse gedrag ...tijdens die
alsmaar...niet lukkende formaties...)
Zal me niks verbazen...(nog va 1 April vol van...Haat en Nijd en Jaliezie...om de vette winst...van de VVD...
want dat zit nog heel diep...bij alle verliezers!)...
dat
Het Meisje van Meneer
Hier en Nu...die Rutte ...een loer gaat draaien...want...Kijk ...als een Rechte MinderheidsKabinet
wordt aanvaart...kan het ook... met een Linkse Minderheids Kabinet
en... dan...is Zij... de Premier!

Fijne Zaterdag allemaal, Knf van LT) :)

PS.
Iemand vroeg me...wat ik daarvan zou vinden...
Ik zei...Als ze na 13 jaren...eindelijk is de Pensioenen gaan verhogen...via
Links...
Want het loopt de spuigaten uit...Huren extra duur...Energie extra duur...Boodschappen
extra duur...en dat gejat
alsmaar
op gewone waar... waar we mede...de massale grote vergrijsing van hebben...
en dat de Wereld Harddrugs Pandemie...gemaakt heeft...(Met hun anti's trucs...naar gewone waar toe!)
en ook dat nog...alleen de rijken... het nog kunnen betalen!
Laatst
kreeg de Top inkomens... van Pensioen vereniging...2 miljard om te delen
met elkaar...en alweer...kregen de gepensioneerden ...niks...

Iemand vroeg me...net (Ik heb een Gast nl)...wat ik ...daavan zou vinden...van een Links Minderheids Kabinet...
Ik zei...Als ze ...na 13 jaren...eindelijk is de Pensioenen normaal...gaan verhogen...via
Links...Wat dacht je zelf? :roll:

PSS.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... x-co2-musk
En dit is... oud Nieuws voor me...ik schreef er... wel vaker over...over
de grote ware Klimaat verpesters...
Die doen of Alles mag behalve een Sigaar...

ik heb er geen verstand van...maar schreef voor de Wetenschap...Alla(h) het moet maar...
De Ruimte vaart...maar voor Toerisme...
is het...mi... te erg voor woorden...

Want stel...naast alle CO2 uitstoot...met een vaart ...gaat iets door de Dampkring...het
grote Heelal in...en via de
Ozonlaag...maakt het een gat...
via de Toerisme alsmaar...

Wat kunnen Natuurkundigen en Meteorologen ...daar over zeggen...
ik heb er geen verstand van...Maar ik denk...(Ik denk ook welis nl)
Als iets
die Dampkring Ozonlaag verlaat...komt een een poosje ervan een gat van
en loopt de zaken... van die Dampkringlaag en Ozon laag....het grote Heeal in!
(En ook dat nog...Als de Zon...alzo...zo Kankerverwekkend voor de huid
geworden is...ligt dat ...ergens aan!) :roll:

Die grote...echte... ware Klimaat verpesters...
Die doen... of Alles mag... behalve een Sigaar... :roll:

PSSS.

Afbeelding
Gezellig een Weekendje uit...
De Water zuipers...
De
Waterhoofden bijeen...
Niks mag...Ook geen Sigaar!
https://www.ad.nl/politiek/onderhandela ... ~af7be4a8/

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 19 sep 2021, 12:35

tellingen

Ik zag dit
Wat jij noemt lt
de waterhoofden

Afbeelding

elders stond er bij, of hoeksra bij zijn ouders zit.

Van maarten van rossem las ik dit
Alle mensen die gevaccineerd kunnen worden en dat toch niet doen, beschouw ik als volstrekt levensgevaarlijke halvegaren.
Dat is ongeveer vijftien procent van de Nederlandse bevolking. Ik zit daar wel mee omdat het een potentiële haard
van ontstekingen is. Ik vind dus dat er meer dwang op gezet mag worden. Daar is allerlei verzet tegen, maar daar zijn
in mijn ogen geen steekhoudende argumenten voor.”

Jullie wens ik een gezellige zondag. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 sep 2021, 16:51

Gewoon... :)

(Ik zag deze ook Tiff
De Waterhoofden bijeen...
https://www.ad.nl/politiek/kritiek-op-k ... ~afdb9415/

Bij deze link
kan je Zien...dat er een soort...verwarrende krankzinnigheid...in veel mensen gaande is..tegenwoordig...
https://nos.nl/artikel/2398368-joodse-o ... -en-corona
en deze
lijkt er ook veel op...valt onder
Verkrankzinnige beslissingen...
https://www.ad.nl/video/productie/gehan ... ing-250000

Er is iets beslist niet meer in orde...met de maatschappij...waar breekt de...verkrankzinnigheid...nu weer los?

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de ... ~a9808d73/

en deze

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fc ... ~a3cc95a8/

en ze doen...of dit normsaal is...

https://www.ad.nl/geld/energierekening- ... ~ae2d0190/

Ik zat even te denken...zijn dit dezelfde Linkse Politieke mensen...met hun
kabaal...over de toen...Rechtse Trump ...beslissingen?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210918_95544501
https://nos.nl/artikel/2398340-vs-wil-h ... is-vliegen

En deze...had het ook beter...bij het gewone rokertje...kunnen houden...
ipv met de antie's lieden mee te gaan doen....Dan had die ook...tot de grote massale vergrijzing kunnen komen...
net als al die vele massale rokers...van toen...pas nog...
https://nos.nl/artikel/2398307-nederlan ... ma-outdoor

(Over alles mag...behalve een Sigaar gesproken)
En deze mogen ...ongestraft...gaten heen ...en gaten terug...in de Dampkring brengen...
(En de inhoudelijk van de Dampkring ermee laten verdwijnen...het grote Heelal in...
https://nos.nl/artikel/2398339-toeriste ... g-op-aarde

Schreef ik alis...dat is een typische ...Rechtse Bal...die doet
net als erg veel Mannelijke Linksen...of die ...Links ...is...maar als je goed kijkt
zijn het...ver achter gebleven...Ouderwetse...Rechtse ballen!
Als Moeders de Vrouw...ook nog werkt...als ze dat al mag...van hem...komt
ze moe thuis...moet ze thuis alles zelf nog doen...Dat dus is..
Maarten van Rossem
de 77-jarige historicus zit niet op te wachten, op werken. Als hij aankomt op de afgelegen boerderij zegt hij gelijk
waar het op staat:
„Ik was niet af, ik schoffel niet, ik kook niet. Dat kan ik ook niet. Ik slaap niet, ik rij gewoon naar huis.
Ik ben er alleen om te praten.”

Nou ja zo kan die wel weer...fijne Middag verder...
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 20 sep 2021, 08:26

woon

Welnee LT, die Kaag gaat echt niet met links in zee,
die hebben haar uit het ministerie gekukeld pas.

Ik las dit
Deze Prinsjesdagplannen zijn al uitgelekt:
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... d=msedgntp
Dat gaat ook maar door, in ons land, die binnenlandse spionage alsmaar.
Eng is dat eigenlijk, dan kan het buitenland, dat net zo goed doen, in ons land.
Jij schreef laatst, ze moeten een wet maken, degenen die geheime plannen, vooraf zegt op tv of
schrijft in de kranten of bladen, wordt berecht, als spion.
Dan houdt het wel op!
Want het is niet alleen ergelijk alsmaar, maar ook een soort van schande.,
dat buitenland, zien dan ook, dat we een soort van, onbetrouwbaar zeef landje zijn.

Eng wat je schreef LT, dat die space rakketten, een gat maken in de dampkring, als de daar doorheen gaan,
het heelal in, en ook weer een gat maken, als ze terug komen. Ik zat daarover te denken, stel
je hebt een kamer vol rook, waar dan ook van, en je zet de deur open, dan komt de rook, in die gang.
Dat systeem bedoel je toch, met je, de inhoudelijkheid, van de dampkring, gaat ermee het heelal in.
Zo een klap, van die space rakketten, de dampkring uit, het heelal in, zo een gat, is vast niet meteen dicht.
Misschien, is daarom ook, zo erg veel huidkankers, tegenwoordig, sinds ze die ruimtevaart doen.
De ozonlaag maken ze steeds gaten aan de randen.
En met toeristen, doen ze dat alsmaar. Dat de rest van de wereld, zoiets goed vind, of snappen ze daar niets van,
denkt niemand er over na, zou het dat zijn?
wat er echt gaande is, met het klimaat en wat nog meer is er gaande?

Ik las ook dit
Energierekening wordt onbetaalbaar voor lage en middeninkomens

Lekker geregeld allemaal, dat wordt, in de kou zitten, deze herfst en winter en lente.

Jullie allemaal, een goede nieuwe week. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 sep 2021, 11:31

Onderwijs... :)

(Ja ik schreef er wel bij...ik heb er geen verstand van...(Natuurkindigen en Meterologen...zouden dat
is moeten gaan onderzoeken)(En geen jaren uirsmeren!)...maar ik denk ...dat opwarming van de aarde
daar vnl mee te maken heeft...Als de Dampkring dunner wordt...dan schijnt de zon er meer doorheen...
Ik kan me niet voorstellen...dat die snelle rakketten...aan de randen van de dampkring geen gaten maken...voor kort
of lang of langer of voor altijd...dan wordt het steeds heter...op de Aarde...als de Zon er steeds makkelijker doorheen schijnt!
Naast alle CO2 uitstoot...van die Ruimte Rakketten...en gaten in de Ozon laag ed...
Dus ruimte toerisme...zou wereldwijd sowieso... verboden moeten worden...

Laten ze hun overbodige vele geld... maar besteden..aan die vreselijke armoedes op de wereld...dat heeft pas nut!
En het personeel van die bedrijven...waar ze zo rijk mee zijn geworden...gewone leefbare uurloon betalen
ipv 1 een paar en wat circuitjes...toprijk en de rest massaal...onder
de armoede grens...schreef ik ook vaak zat...over die ...Sport Sponsors...(Bedrijven...ga eerst het gewone
personeel...gewone leefbare uurloon betalen
ipv 1 een paar en wat circuitjes...toprijk en de rest massaal...onder
de armoede grens...laten geraken...Nadat gedaan...kunnen die Sporters dan met de helft...als inkomen nog aardig rijk worden...)
Het staat Godsdienstig en Humanistisch totaal niet op elkaar...mensen massaal via loon...de armoedes grens in drijven...
Zo van...betaal ze zo laag mogelijk...dan moeten ze wel...allebei werken en hele dagen werken...dat komt hun bedrijf
ten goede..met hun... 1 een paar en wat circuitjes...toprijk en de rest massaal...onder
de armoede grens...werken...
(Onder het Linkse Obama regiem...20 miljoen Amerikanen meer...onder de armoede grens gewerkt...dat komt hun bedrijf
ten goede..met hun... 1 een paar en wat circuitjes...toprijk en de rest massaal...onder
de armoede grens...werken...
Dat systeem...na-geaapt...daar zie je ook steeds meer mensen...de armoedes in gaan...tm via de Pensioenen...zit dat systeem erin...
Alles wat...Zij...heeft gewerkt en Pensioen heeft opgebouwd...geen pensioen verhoging geven...jaren...daar lijkt het op
dan gaan ze vanzelf...richting de armoede grens...Dat systeem...van de Linkse toen USA...na-geaapt...daar zie je ook steeds meer Bejaarden van...richting...de armoedes in gaan...
1 en een paar en wat circuitjes rijk...tm toprijk...bij die Pensioen Verenigingen...en de rest mag kapot van ze...onder het mom van
vele jaren...geen index pensioen verhoging gegeven! Ondertussen is in die jaren...alles tig in de tigs duurder gemaakt...ook
en vooral de huren en de energie...

Ook kwam va Links Paars...de leuze...Een vaste baan...is uit de tijd...
(Daar konden ze ... de werkenden...ook ongans mee (be) sodemieteren...met uurloon ed...vooral met de lage en midden inkomen!
van Links Paars...Wat voorheen met de 1 verdieners allemaal kon...werd...Alles wat ...Zij...verdiende...ging op aan...Belastingen...extra Premies...Eigen bijdrages...ed. Beiden gingen zich uit de naat werken...ipv (Ze kon in feite beter gewoon thuis blijven...de Kinderen opvoeden... en zelf ze zien opgroeien...ipv
de straat voedt ze wel op...) werd dat! Ook kwam va Links Paars...de leuze...Een vaste baan...is uit de tijd...
(Daar konden ze ... de werkenden...ook ongans mee (be) sodemieteren...met uurloon ed...vooral met de lage en midden inkomen!
via Links Paars...Wat voorheen met de 1 verdieners allemaal kon...werd...Alles wat ...Zij...verdiende...ging op aan...extra Belastingen...extra Premies...extra Eigen bijdrages...en de huren maakten ze dubbel zo duur...en 2/4 uit de basis verzekering gehaald tm betaal het zelf maar...ed.va Links Paars...Alles wat ...Zij...verdiende...verdween als
sneeuw voor de zon...ging op aan...Teveel om op te noemen werd dat!
Massale daklozen...Bejaarde zwervers kwamen in beeld...van massale inkomens... onder de armoede grens of er tegen aan...werd dat... Ook kwam va Links Paars...de leuze...Een vaste baan...is uit de tijd...Voedselbanken kwamen er aan...waar? In het hetende
rijke Nederland!
Alle diefstallen...met de Koerswisseling gemaakt...van Gulden Munt naar Euro Munt...ging het...Inflatie...
(Dan waren ze daar ook vanaf...bij de Staat!) (ipv al die dingen terug te draaien en het gestolene...terug te laten betalen...
maar ze konden de toeslagen niet eens bijhoudende beheren...Laat staan...al die forse diefstal gelden...te laten betalen...aan de NL
Staatskas!(Overal waar ze maal 2.20 hebben gedaan ipv gedeeld door 2.20!)1 en een paar en wat circuitjes...toprijk en de rest mag
kapot van ze...de uurlonen werden steeds lager en lager...of bleef...jaren en jaren en jaren...hetzelfde...steeg het iets...kwam men
gelijk in een hogere belasting schijf...jaren en jaren en jaren...
Ook kwam va Links Paars...de leuze...Een vaste baan...is uit de tijd...Voedselbanken kwamen er aan...waar?
Naast de Burgerbelastingen in Januari...kwam per zak...de Vuiliszak apart erbij te betalen er bij...etc...waar...dat alles
In het hetende rijke Nederland!
Alles wat ...Zij...verdiende...ging op aan...Belastingen...extra Premies...Eigen bijdrages...ed. Beiden gingen zich uit de naat werken...ipv (Zij of Hij...kon in feite beter gewoon thuis blijven...de Kinderen opvoeden... en ze zelf zien opgroeien...ipv
de straat voedt ze wel op...) werd dat!

Nou genoeg geemmerd...Gr. van LT) :roll:

PS.

Ik las dit...
Griep heeft deze herfst wat in te halen en slaat misschien heviger toe dan normaal

Mooi om als Bejaarden en andere risicogroepen...het Corona Mondkapje...door te blijven dragen
in drukke straten en drukke winkels en drukke gebouwen en in Bussen en Treinen...en vooral
ook opzetten bij kleine kinderen...
(Van de Griep...ging laatst ook ...10.000 tm 12.000...dood aan nl!)

PSS.
Is dat nu waarom een NL Voetbalster schreef...Vrouwen zijn krengen...

Ik schreef erop...hiero...sommigen vrouwen zijn krengen...tm echt vals...
Is
dit hier onder...er ook er zo'n vb van?

Waarom stap je over, net nu het zo boeiend is de Oranjes te volgen?
Ze maken een stevige dip door in populariteit, prinses Amalia wordt in december achttien en daarmee troongerechtigd.
‘Ik heb het best een tijd gedaan, het was mooi geweest. Overigens denk ik wel dat Amalia’s achttiende verjaardag het koninklijk huis de kans biedt wat aan die populariteit te doen.
Ze kunnen haar wat meer naar voren schuiven, om op die manier aansluiting te vinden bij een jongere generatie.
Hun populariteit onder jongeren is natuurlijk problematisch.
Willem-Alexander zet zichzelf graag neer als een verbindende vorst.
Nou, er valt best wat te verbinden in Nederland. Ik denk dat er voor hem genoeg te doen is, op dit moment. Neem de protesten in Harskamp rond de opvang van Afghaanse vluchtelingen.
Je zou verwachten dat die familie daarin een rol zou spelen.
Maar ja, ze zaten nog in Griekenland, bezig met de zesde week van hun zomervakantie.’'
Hekster

Vlgs mij heeft die Hekster wat gemist...
Zo dacht ik...tijdens de grote vakantie 2021...zo zo
alweer is die WA een paar keren...opstap...ergens op Werkbezoek...in Nederland...Tijdens
de vakantie...van zijn Koterij...Misschien
was die ...het laatste weekje ...in Griekenland...Weet je veel...

en
Weet die Hekster niet...dat de Koning zich niet overal mee mag bemoeien...in het
land...anders
gaat daar weer het hele land...over hem heen...via Hekster en Co en Zo! :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 sep 2021, 03:11

Wijs... :)

(Vergat ik helemaal Tiff...je vroeg me of ik ...De Wachtenden...wou uitleggen...
en je vroeg me ook...hoe het zit...met mensen die bv zelfmoord gepleegd hebben...
en een einde maken aan hun leven...als zieke of bejaarde...

Het handigste is uit te leggen...dat alles die geest verlicht zijn...die bij overlijden gelijk op de juiste plek terecht komen...in
dat eeuwige Hiernamaals...30% procent per land...soms per comtinent...Geest verlicht is wat anders...dan Denk verlicht... zijn dat meestal...soms meer soms minder...Aks ze het hebben...over De Verlichting...in Europa...gaat het om Denkers...Verlichten...
Allebei tegelijk kan ook voorkomen...maar een stuk minder...
Zijn Mensen niet Geest Verlicht geraakt...gewoon tijdens hun leven...kan dat nog gebeuren...tijdens
de sterfte trajectes...
Dus mensen die zelf doding doen...kunnen dat geest Verlichte Stervens proces missen als zo danig...
Oke De Geest Verlichten heb ik uitgelegd...blijft over...dat hele grote 70% percentage...dat niet Geest Verlicht is geraakt...die
worden...De Wachtenden...
Waar die hun Geest verblijven...kort of lang of tot einde Aardse tijden...
Dat kan in feite...overal... in op en aan zijn...erg veel ergens in de Natuur...nog veel meer ergens...in het Wolkendek..
Ze niksen eigenlijk...worden 1 met de Natuur...Inweer kan hen..richting naar het Hienamaals doen drijven ahw.
(Dan klaart weer zon hele regio op...van zuiverder lucht...)
en anders moeten ze... gewoon wachten...tot einde Aardse tijd...(Misschien past daar wel..Rust zacht bij...)Drijvende tussen Hemel en Aarde...in het Wolkengebied..bv of vermengd met de Aarde...of in gemengd...met planten en bomen ed.
Die Geest vormen...zelfs in rotsen en steen ed. kan je ahw overal in vinden...ook overigens van veel dode dieren...
Dan heb je nog een groep...die gewoon bewegen overal naar toe..
Die zijn best wel veel Gezien...in de vele eeuwen...als ze al lopen...zijn de voeten minstens 10cm boven de Aarde of boven de Grond...
en lijken toch gewoon te lopen...
Deze groep...als men ze al zien... is het meest zichtbare...dat nog de vorm op mensen lijkt..en die in de Wolken ook...
de anderen lijken meer organisch geworden...vermengd met de natuur om ze heen...
Erg veel Mensen die overlijden...willen in de buurt blijven...waar ze woonden als Mens...Er zijn Wereld wijd altijd wel
Mensen geweest...die zulks allemaal Zien kunnen...(Al dat gedoe...van de wachtenden...Ik zie er het nut niet van in...maar misschien andere mensen wel...)
In bepaalde wereld delen zijn Mensen veel meer bezig...om hun Geest Geest Verlicht trachten te krijgen...in het Westen kwam dat pas
veel later op gang...
Geest Verlicht Zijn...kan van heel klein tm groter en tm nog groter en tm nog veel groter...Daar kunnen ze ahw een Mooi Zijn Getal mee behalen...wat nodig in in dat eeuwige Hiernamaals...om er eeuwig mee te toeven ahw.

Omdat men er meestal geen voorstelling van kan maken...per het Hiernamaals...
Legde ik jullie welis hiero uit...via het model van...Het huis... Mijners Vader...
In het echt
is dat onmetelijk groot...maar met de Computer...kan je de dingen ook gewoon tekenen...en dan tigs in de tigs vergroten of verkleinen...Dus als ik het als een...gewoon huis...uitleg...met Hoofdfactoren...Kan 1 Hoofdfactor tigs in de tigs Europa wel zijn...qua grootte...
Zo groot kan het zelfs niet op de computer...als die Hoofdfactoren...
Dat met elkaar...het Rechthoekige gedeelte van het huis is...en het Dak... van het huis...is uitgelegd als de Woonplek er van God zelf...

Het dichtst bij Godzelf er is de 14de linie...|(in het Rechthoek)
Daar vind je de Hoogste Verlichte Zielen Geesten...maar ook alle Kinderen...en ook op de 13de linie...is dat het geval...(Verder zie je er geen Kinderen nl. daar...alleen op de plekken 13 en 14...)(Moet je wel bedenken...dat elke Hoofdfactor...Horizontaal...ook een 14 heeft en 13 heeft...bv 1)13 of 1) 14 of 1) 013 of 1) 014)etc. alleen op die getallen zijn er Kinderen te vinden...tussen de best hoge Geest Verlichten door daar...

Alles schijnt er met getallen in elkaar te zitten...het is 1 bak vol wiskunde daar...En elke Mens die daar beland...heeft een eigen Zijn Getal...Op de Getallenlijn (lijnen) van Het Zijn...of en of op de Getallen lijn...van het...Niet Zijn...
Of... is de voorkant(van het Huis)...en ...de zij kanten (van het Huis)...Of de achterkant (van het Huis...)
Zijn...Licht of en Of Niet Zijn...Donker...
Zijn is 30% er is Licht...of en of ...70% er is geen Licht...
Ik heb begrepen de bedoeling is...dat om te keren...plots of tzt...
Licht 70% of en of 30% Donker...
Zo'n 200 jaar geleden is men er begonnen met ...een totale renovatie...van dat Eeuwige Hiernamaals...
Misschien meer aangepast met de Moderne tijdperken...
Eerst was er alleen (Verticaal) aan Hoofdfactoren...(1 tm 7) er kwam bij (7 tm 14)aan Hoofdfactoren
Het is Nu...(1tm 7.7 tm 14)
Het Verticale Zuiverste Middens...wordt aangegeven met...een punt met punten...(In elk Hoofdfactor...) op de
Middenlinie...(Dat bevindt zich allemaal...in dat Rechthoekige deel van dat Huis...) In Het
midden is (per Hoofdfactor) een deur ahw...(genoteerd als een punt)
De meeste Hoofdfactoren zijn ferelateerd met een andere Hoofdfactor..
bv Hoofdf 13 en Hoofd 14
bv Hoofdf 11 en Hoofdf12
bv Hoofdf 1 en Hoofdf2
bv Hoofdfd 6 en Hoofdf 7
Hoofdf 3 en Hoofdf 9
Ik meen dat Hoofdf 5 en Hoofdf 8 apart op zichzelf zijn...

Die Hoofdfactoren daar kan ook Horizontaal uitgelegd...
bv (erg verkort neer gezet)
14 tm 28
tm
7 tm 28
(.)
7 tm 28
tm
1 tm 28
Het Huis... heeft dus een rechthoek...met alle Hoofdfactoren 1 tm 28 Horizontaal
Dat kan je dus gewoon tekenen ...en daarop Het Dak ...Het Dak heeft alleen het Getal 14
meer niet ...Dat beduidt...dat God Zelf...er een eigen aparte plek heeft en
in het Rechthoek... van het Huis...zich alle Mensen Geestzielen zich bevinden...in die Hemelse gebieden...

ipv Hoofdfactoren...Ik noem verticaal meestal
14de linie
13de linie
12de linie
etc.
(Met
een ieder met het ...(Licht)...Voorkant van het Huis)Eigen Zijnsgetal... of en of met een Niet Zijns Getal...
of en of...(Donker) Achterkant van het Huis)

(Elk (Eigen) Zijns Getal...kan je vergelijken met... een Woon en verblijf Adres ...ahw.)
Dat is wat bedoeld wordt met...In het Huis mijners Vader
Zijn vele Woningen...

Naast
wat er allemaal (in de vele Eeuwen) al binnen is...Vroeg of laat...plots of tzt...komt iedereen...in dat Huis terecht!

Nou zo kan die wel weer...(Volgende keer meer...)
Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Plaats reactie