WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 sep 2021, 10:18

Ageren

Ik las dit
Woninghuren stegen in juli het minst sinds 1960

Ik las jou hier, dat de aow 11 euro omhoog ging en ze halen het 3 dubbel terug, via de huren, die bij
jou 35 euro hoger werd, in juli.
En het pensioen ging al meer dan 12 jaren niet omhoog, dus veel bejaarden, komen in de knel te
zitten, want dat kan zo niet door gaan, met dat grote diefstal gebeurens, vanaf het jaar 2000.
Je schreef laatst, dat grote landsdiefstal gebeurens, noemen ze inflatie. Dan zijn ze
er ook weer vanaf!
Nou meid, sterkte ermee, op je ouwe dag.
Moet je eigenlijk niet hebben, grote zorgen, op je ouwe dag, las ik pas, zonder zorgen, kan je
met gemak gezond, 100 worden, schrijven ze dan er bij.
Maak je je druk, om de huur, komt de energie prijs erbij, laats 30% hoger.
Toen de gewone boodschappen tigs duurder gemaakt, of onder het mom van.
Want er moeten ook, massale miljarden, naar de eu toe.
Engeland uit de eu, spaarde gelijk 60 miljard uit. Dat dus.
Kunnen ze veel nuttige dingen mee doen, die allemaal waren blijven liggen, of zwaar op bezuinigd was,
of zelfs weg bezuinigd was, sinds engeland bij de eu kwam.
Zo leren we nog eens wat!

Zeg ben jij nog langs je oudste zus gegaan, was toch je plan?

Nog gefeliciteerd, met een beker bij je golf hobbie er bij.

Een goede week allemaal Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 sep 2021, 12:05

Geren... :)

(Ik las dit...
Koninklijke familie zingt mee met Wilhelmus voor Verstappen
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp

Laten we ...Welzijn...
mi...Om te beginnen...helpt een mondkapje...met de neus er buiten....totaal niet!

Dat lovende...vanaf 1 op TV een paar...omtrent het Volklied...bij de Formule 1 ...had ik totaal niet
ook de zgn ontroering niet...

Ik dacht meteen...moet nou perse...alles na-geaapt...op z'n USA?

Ik vind
dat het Volkslied...volkomen Neutraal moet zijn...Nu gaat het steeds over haar...net als in de USA...
ipv
Zoals wij ...dat altijd doen...met een Muziek korps...
en de massa
(Ook en vooral...met Sport ed)... zingt tegelijk mee...dat is pas..bindend... en... ontroerend!


Ik dacht meteen...moet nou perse...alles verpest... in ons land...om wat nu weer...klakkeloos na-geaapt...op z'n USA?
_______________________________________________________________________________________________________

Ik ben gisteren inderdaad...langs mijn oudste Zus (84 jaar in Dec Deo Volente 85 jaar)
gegaan...samen met mijn 2 zonen...(Haar Neefjes)
Ze heeft maanden zitte somberen...in haar eentje...tijdens de corona...
Dat is al erg ongezond...(Voor erg veel bejaarden geweest!)

Daarnaast... het toeval is gaande...dat alles wat haar lief is...provincies verderop wonen...
en sowieso ...niet zomaar even voor een bakkie langs kunnen komen...(ook zonder Corona tijd)

Ze mopperde ook...dat een lieve overbuur...in het beneden huis...weg is...en dat huis leeg staat...als
uitkijk...ze somberde daar ook erg van...

Ik zei ...dan kan mijn oudste... er toch in? Die zoekt zich al zokang...ongans...kan die gelijk...Mantelzorgen voor je...

Kan je zoiets niet regelen...Ik vroeg dat ook aan mijn oudste Zoon...

Schijnt elke uitleg gesprek... met de Woningbouw...zoals vroeger wel kon... is tegenwoordig niet meer mogelijk...
M'n zoon zei...als ik op een beneden huis ...voor de louis Bouwmeester straat reageer...ben ik steeds een hoog
wacht getal...
al staan er benedenwoningen to mijn oude Tante...zelfs weken leeg!

Mijn ene Zoon heeft vanaf jongs af aan een lichte bovenrug scoliose...(Net als mijn oudste Zus dat heeft)
Laatst was die bij een fycio om de rug...die ging de scoliose indrukken en er op rammen...
zoiets kan en mag helemaal niet!
Maar de zeer daarvan gehad en nog...als die bij mij logeert...gaat die met regelmaat languit
op de gond liggen...om onderug pijnen en om nu ook bovenrug pijnen...
Hij woont met 4 hele lange stijle trappen...Moet echt iets gelijkvloers...

Ik zei bel dan de Gemeente is of ga naar een Gemeente loket...vraag of je no 168 kan krijgen...met je chronische rug gekregen kwaal...en die nare pieptoon in je oren alsmaar...
M'n Zoon zei...sinds ik die piep in m'n oor heb...krijg ik ...daar... gelijk... een kort lontje...met
wat die zeggen...
De ene zegt...maar Natuurlijk heb je er recht op...paar dagen later een brief...U heeft geen
recht erop...Zulks dus...
M'n Zoon zei...sinds ik die piep in m'n oor heb...krijg ik ...daar... gelijk... een kort lontje...met
wat die zeggen...

(Leve Nederland in de EU...denk ik dan...niks kan en niks mag en de ene stress op veel mensen af na de andere...)
Ik zei...als je belt...zeg dat je een Vrouw bent...anderen hadden hem al gezegd...zeg dat je een Moslim bent of
zwart bent...
(Mijn oudste Zus is 3x verhuisd zonder problemen qua wachten...moest de 3de keer gelijkvloers...
Mijn net gescheiden vriemndin komende uit Zeeland...had binnen 2 weken een gelijkvloerse flat met lift op de gang
en een balconnetje...) Vandaar...Ik zei hem...zeg dat je een Vrouw bent...

Hoe dat ook zij...m'n oudste zoon gaat Mantelzorgen voor mijn Oudste Zus...alles woont een provincie of meer verderop nl...(Dan helpt die...Met wat die wel aan kan...als ze
hem belt...en komt 2x per maand een
weekend bij mij...dan doet die ook wel wat klusjes...papier weg brengen ed dingen...en hij kookt veel lekkerder
dan ik zelf! Dat vooral is mooi mee genomen...en zijn snelle kort lontje... werd er steeds minder van...door zo
geregeld bij mij weekenden door te brengen...Ik schijn rustige invloed op hem te hebben...
(Nou Ans je vraag is zo wel beantwoord)ik laat sowieso
alle discussies...
waarvan ik weet...daar slaat die van op tilt...omdat ik dan bv. precies het omgekeerde denkt...over
de dingen...(Dus om maar 1 onderwerp te noemen...ik begin sowieso niet...over een Bijbels iets en God en Gebod!) bij hem!

Ik heb niet zo snel ...een kort lontje...maar kan niet best tegen Mensen... of ze doen of in die
2000 jaar of meer geleden...geen ene verandering ...geen ene vooruitgang...geboekt is...en als ze doen...of alleen
in die dagen...Mensen waren...met oa Profetische waardes...Terwijl die er... in alle eeuwen... er zijn!

Ja maar...in de Bijbel staat...etc.
Dat is ook wat...dat men de Bijbel... niet door is blijven schrijven...(vind ik)...en zo wel...dat het met de vele
oorlogen mee ...ten onder ging...in de Kerken en Kloosters ed.
Want... va in den Beginne...Bijbelt het net zolang door..als de Aarde bestaat!

Ik kan ahw tegen m'n Oudste Zoon...niet beginnen ...over de Hoofdfactoren...Hoofdfactor 1 De Humanist...
(De Humanist...Die kan zijn Godsdienstig of en of niet Godsdienstig zijn..,.en toch ook in de Hemel komen...)
Dat alleen al...
Dat Hoofdfactor 7 er tussen is gekomen...en niet maar zo...maar elkeen maar zo door kan tm de Jezus...en
dat heet dan...Al je zonden zijn vergeven...Maar zo zit het allang...niet meer in elkaar...

Elkeen wordt eerst door... De Wet ...gezeefd er...ahw...(In dat eeuwige Hiernamaals)

Mijn ene Zoon beweert dan...wat we ook deden...en doen per dag...alles wordt ons vergeven...door Jezus...
An me hoela...zeg ik dan!

1(1 tm 7) . (7 tm 14)(14.14)14
(Horizitaal te lezen) 1 tm 14
Men moet die ene punt nog maar door zien te komen...
of indien gewenst ...die 2 punten!

Zonder de getallen erbij gezegd...kan die al over de rooie van gaan...(sinds die oorpiep alsmaar)
Want m'n Oudste Zoon... is een trouwe conservatieve Bijbellezer geworden...sinds die...In den Here Is...

Ieder Zijns of Haars meug...denk ik daarvan...
maar... dat is een wereld... zonder vernaderingen en zonder enige vooruitgang...

(maw In den Here...is wat anders dan...in De Heer...
om maar wat te noemen...)

De Vrijheid van Geest...dat elke Hoofdfactor kreeg...leg ik maar niet uit...
bv
De Vrijheid van Geest...van Hoofdfactor 5...om massa's virussen over de Aarde te strooien...
(Bij overbevolking oa)
en de Vrijheid van Geest...van Hoofdfactor 8 De Wetenschap...daar Vaccins voor uit te vinden...

Nou ja... dat dus is al kan zijn het verschil tussen ...In den Here te Zijn...of in De Heer te zijn...
(Dan is in den Here...De Jezus...en... in De Heer...is in Godzelf zijn...

In de Jezus te zijn...of ...in Godzelf te zijn...is al een Hemels breed verschil!

(Die dingen... leg ik hem maar niet uit...ik leg er ...sowieso prive eigenlijk...helemaal niks... nooit wat over uit
over die dingen!)
Mooi houden zo!

(Ik vind Godsdienstige belevens nl iets prive's!) de anderen geloven je toch niet...of blijven bij...2000
of meer jaren terug...in de Geest...je komt al snel tegen...Hoofdfactor 8 bestaat niet eens voor ze...
ze zijn dan ook... tegen de Corona vaccins...die conservatieve Godsdienstigen...

Maakt mij niks
uit...(Wat Mensen geloven)...maar blijf wel 1 m 65 van me vandaan...zolang die Corona actief in het land is!
Geeft gelukkig geen probleem...daar houdt m'n Oudste Zoon zich erg goed aan!
En toen...dan wordt het ...toch nog gezellig! (Met oudste zoon... te hebben logeren...in mijn flatje!)

Over verandering gesproken...
Ik heb mijn 2 Zonen niet zo opgevoed...anties vaccins te zijn...Dus je koterij... kan van alles wel ...van elders op doen...
op gedaan hebben...Maar de jongste (Van de tweeling Zonen van me)
heeft wel 2x de Covid-19 prik gehaald ..net als ik zelf! (En net als mijn oudste Zus ook!)

Ik bedoel maar...het valt niet altijd mee...respect... voor de mening van anderen te hebben...
maar ...het moet maar...zolang ze ...uit zichzelf ...maar...die 1,65 afstand bewaren!

(Ik ging even tjekken...bij m'n oudste Zoon...Zo van...Hoe stand vastig
is nou zo'n geloof...in den Here...
Ik zei tegen m'n oudste Zoon...stel het Rijk...betaalt je er 1000 piek voor
om de Covid-19 prik te halen...Hij zei...Tja als ze dat gaan doen...dan ga ik die prik ook halen!)
Ik bedoel maar...

Een Amerikaan schreef is...iedereen is voor geld te koop...(mi. Misschien ligt dat aan...hoe schrijnend... zit je er bij...
want de rijken...hoeven niet te koop te zijn...)en allen die het gewoon goed gaat...ook niet...Dat de standvastigheid
wel of niet...van zulkse dingen
af hangt...tussen arm en rijk...valt wel op...(Ook in het verre ...Oosten...als men een Kip krijgt... gaan ze
de prik halen...krijgen ze geen Kip...dan heet het...volgens hun geloof... halen ze de prik niet...)

Er is niet zoveel verschil... tussen Oost en West...Kijk maar...

(Ik (in het Westen)...even tjekken...bij m'n oudste Zoon...Zo van...Hoe stand vastig
is nou zo'n geloof...in den Here...Ik zei ...tegen m'n oudste Zoon...stel het Rijk...betaalt je er 1000 piek voor
om de Covid-19 prik te halen...Hij zei...Tja als ze dat gaan doen...dan ga ik die prik... ook halen!)

Nou... zo kan die wel weer...
Allemaal een fijne nieuwe week. Knf van LT) :roll:

(Ik vind...men is zo erg door geslagen...(Bij nogal wat instanties in het land!)
vb
Mijn Oudste Zus...haar Dochter en Schoonzoon...kwamen weken de weekenden.. haar toen nieuwe woning
op knappen...Het ziet er allemaal erg mooi uit tm de mooie vaste vloerbedekking aan toe...tm de tuin aan toe!

Als zij eruit moet (Wgs in Verzorg tehuis of overlijden) Moeten diezelfde naasten...alles
verwijderen...

2 Hard werkende Mensen...in hun eigen vrije tijd...vanuit een Proviencie verderop...moeten dan komen...
om alles weer te verwijderen...ook uit de mooi aangelgde tuin ed.
In die Sociale
Huurwoningen...komen vaak mensen in...met alleen Bijstand of alleen AOW of met
laag loon...die komen dan in een heel kaal huis...(Hebben de centen makke niet...voor vaste vloerbedekking ed dingen meer)
er zijn er...die dan verhuisgeld van de Gemeente kunnen krijgen...maar zelfs dat kreeg mijn
alleen AOW Oudste Zus niet...)

Gewoon aan elke nieuwe Huurders vragen...wil je dat het ...erin blijft... (Moet wel gratis en voor niks!)
Ja of te Nee...(Die keuze stellen ze niet eens)
Dat doen ze niet eens!
Alles moet eruit...

Ik vind ...dan sla je wel... heel erg door...(Met zoveel arme mensen in het land!) als instantie! :roll:

PSS...
Ik had het even...over ...op z'n Amerikaans (Na-apen)
Want niet alle verandering is goed...

Als ze de methodes van het Volkslied veranderen...veranderen
vaak ook de Sporters... en tribune mensen...in ...en om het Stadion...ze gaan protesteren tegen van alles...
tm relschoppen aan toe...
(Omdat de gezamelijke verbinding eruit is gehaald!)

Nu kan het al gaan...een blanke zong het Volkslied...dat moet
de volgende leer een Zwarte zijn...vinden anderen...een Vrouw zong het...dat moet
de volgende keer... een Man zijn...vinden anderen...etc.

Zulks krijg je...vanaf...
(Omdat de gezamelijke verbinding gezamelijke beleven gezamelijke ontroering ed...eruit is gehaald!)

Ik vind
dat het Volkslied...volkomen Neutraal moet zijn...Nu gaat het steeds... over haar...net als in de USA...
ipv
Zoals wij ...dat altijd doen...met een Muziek korps...
en de massa
(Ook en vooral...met Sport ed)... zingt tegelijk mee...met z'n allen...tm oranje kledij aan toe
dat is pas..van Hoog tm Laag...bindend... en... ontroerend! :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 sep 2021, 10:01

Rendabel... :)

(Waar die 2 Formateurs tegen aan liepen...is sowieso...de Haat en de nijd en de Jaloezie...van
de vette winst van de VVD...tijdens de verhiezingen...
Zij (Het meisje van Meneer) dacht zelf Premier te worden...(Als Vrouw zijnde)
Bij het CDA dachten ze ...dat hun kroon prins...Premier zou worden...en wel met gemak...alle
andere Partijen...met verlies...of met nauwlijks tot geen winst behaald...allen voerden
ze ahw actie tegen Rutte...Met z'n allen...hem weg proberen te krijgen...met Pasen...Want de
vette winst van de VVD...ligt nog altijd...an Rutte...en nog steeds...is die het populairste bij
het Volk!
Als nou Rechts wordt uitgespeeld...dan kan via Links...zij van D66 alsnog Premier worden...dus
die opeense anties Rutte van haar...is nog steeds het gevolg...van de vette winst...van de VVD...die
maar door blijft gaan...bij het Volk...
(Na die leuke knul gewipt...bij D66...opdat ze met een vrouw...meer kans leken te hebben...tm
voor het Premierschap...) die teneur creerden ze toen in het land...er moet nodig een Vrouw
Premier worden...Nou dat is ze dus toch niet gelukt...en die... met die aaibare voornaam...bij het CDA
lukte ook al niet...maar was wel volop verwacht ...bij het CDA!
Alle verwachtings patronen...kwamen bij tevelen niet uit...Oook bij de PvdA een vrouw aan
het roer gezet...bracht geen winst...maar verlies...
de Haat en de nijd en de Jaloezie...van bepaalde mensen...kan ongekend vals uitpakken en
nog steeds!
Snel een lijkende fusie gaan doen...via de PvdA (met hun verkiezers verlies)...met Groen Links...(dito
met ook verkiezings verklies) dan
weet iedereen al wel...met die combinatie samen...daar stapt de VVD niet in...
want dan wordt het Linkse blok te groot...samen met dat hetende (Linkse)hetende opeense... progressieve D66...in het Kabinet...terwijl
het Volk duidelijk meer... voor Rechts is!
Maar via Zij van de PvdA (Met hun truc de trala)...liep wel alles vast!
Om een nieuw Kabinet met meerderheid te smeden!De Haat en de nijd en de Jaloezie...van hun eigen verlies
aan zetels...via de Lands verkiezing...(terwijl ze op veel meer hadden gehoopt...)
van bepaalde mensen...kan ongekend vals uitpakken en
nog steeds!
Zelfs de Nieuwelingen...begonnen met ...Haat en de nijd en de Jaloezie...omdat ze zelf...op veel meer
zetels hadden gehoopt...Na alle vrouwen promoties geluiiden in het land gebracht...tcoh maar 1 zetel...in een
land vol met Boeren...toch naar 1 zetel...met half Suriname in Nederland...
Het grote verlies of met te weinig winst...behaald...tijdens de Verkiezingen...
De Haat en de nijd en de Jaloezie...van hun eigen verlies
aan zetels...via de Lands verkiezing...(terwijl ze op veel meer hadden gehoopt...)
van bepaalde mensen...kan ongekend vals uitpakken en
nog steeds!
(Het is meer ...voer... voor Psychologen en Psychiaters...die hele 2de Kamer...van
tegenwoordig... geworden...dan dat een Formateur...met Naam en Faam etc. er wat mee kan!)
Dat is eigenlijk ...de uitkomst...van al die maanden...trachten een Kabinet... te formeren...)
Anties Rutte VVD gaan doen en anties Christen Unie gaan doen en anties CDA gaan doen...dan lukt
het ze misschien...een Links Kabinet zo te krijgen...met als grootste Partij (Met het
meisje van meneer) Zij van D66!

Heeft die Rutte geen fouten...Jawel...die denkt nog altijd...dat al die anderen...zijn Vrienden zijn!
Daar valt samen wel ...een nieuw Kabinet mee te formeren...(Misschien kent die Rutte...alle trucs van
sommige Vrouwen nog niet...Doen of ze klaar komen ...met hem...maar ondertussen...heimelijk...dus niet!)
(Het is meer ...voer... voor Psychologen en Psychiaters...die hele 2de Kamer...van
tegenwoordig... geworden...dan dat een Formateur...met Naam en Faam etc. er wat mee kan!)
Sommige goede Journaisten vallen dat ook op...als ze opeens weer gaan doen...of alles aan Rutte lag...tijdens
de vorige Kabietten...waar ze zelf...ook aan deel namen...en nu heet het weer opeens...dat
het aan Rutte lag...(vanaf 1 etc)
dat er nog geen nieuw Kabinet geformeerd is...
De Haat en de nijd en de Jaloezie...van hun eigen verlies
aan zetels...via de Lands verkiezing...(terwijl ze op veel meer hadden gehoopt...)
van bepaalde mensen...kan ongekend vals uitpakken en
nog steeds... en alsmaar... opnieuw!

Heeft die Rutte geen fouten...Jawel...die denkt nog altijd...dat al die anderen...zijn Vrienden zijn!
en denkt...Daar valt samen wel ...een nieuw Kabinet mee te formeren...(Misschien kent die Rutte...alle trucs van
sommige Vrouwen nog niet...Doen of ze klaar komen ...met hem...maar ondertussen...heimelijk...dus niet!)
(Het is meer ...voer... voor Psychologen en Psychiaters...die hele 2de Kamer...van
tegenwoordig... geworden...dan dat een...(gewoon Mens) als Formateur...met Naam en Faam etc. er wat mee kan!)

Nu maar hopen...dat die nieuwe Formateur... er wat mee kan...een Journalist zei het zo
een sjekkie draaiende Groninger...lukt het ...misschien wel!

(Nou ja...Zo ongeveer is het allemaal...zo ik ...(Als gewoon Electoraaltje)...het Zie!)

Nou... zo kan die wel weer...Fijne Dinsdag allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 07 sep 2021, 19:23

Abel

Ha ha ha
Zo jij die gasten ziet, is wel apart lt.
Maar voor ik met vakantie ging, zei je me al, die kaag zal er alles aan doen,
om zelf premier te worden, al zet ze bij alles een hak. Links kan ook een
minderheidskabinet maken nl. zei je me.
Dus alles wat rechts is, geen vooruitgang bieden, tijdens de formatie,
rechts weg beantieen, als haar dat lukt, zal ze het niet laten.
Ik zei toen, maar het volk wil toch een rechts kabinet, is de uitkomst
van de verkiezingen.
Ik kwam terug, van vakantie, en aan de stand is nog steeds niets bereikt.
Wel doen weken, of zij kloos is met die rutte, toen zei jij me, de
adders zitten nog onder het gras, bij het meisje van meneer. En
gisteren leek jij daarin, gelijk te hebben.
Er zitten teveel valse wijven, in onze politiek. Dat is het.
Zo erg kan haat en nijd en jaloezie uitpakken, met hun verlies.
Zelfs aan een paar nieuwen, zag je dat er aan af, ze komen net binnen,
met 1 zetel, en gaan over en tekeer tegen rutte, Ze hebben maar 1 zetel met de verkiezingen gehaald, en
hadden misschien wel alle surinamers en alle boeren, in ons land, op zich gestemd verwacht.
Zo erg kan haat en nijd en jaloezie uitpakken, met hun verlies.
Het werd niet voor niets, pasen passion tegen rutte toen.
Een eeuw of 2 hadden ze hem opgehangen...op een plein in den haag.
Zo erg kan haat en nijd en jaloezie uitpakken, met hun verlies.
Ik vroeg je toen, en heeft rutte geen fouten, je zei, jawel, die denkt nog steeds,
dat ze allemaal zijn vrienden zijn en zal voor ze opkomen tot de laatste draad, maar
ze zijn zijn vrienden niet.
Hoewel die kaag ging doen of ze met die rutte wel klaar zou komen, kwam ze
er niet mee klaar, al deed ze ondertussen, vaak zat, van wel.
Tot de bom gaat barsten, en haar ware aard eruit komt.
Het heeft helemaal niks t maken, om voor het land een kabinet te
formeren, naar de wens, van de kiezers, zei lt me, het draait allemaal om
hun persoonlijke haat en nijd en jaloezie. om de winst van die
ene partij met rutte erbij. Nu de prognoses er weer aan komen en die
partij en rutte nog populaider is, dan voor de verkiezingen, moeten ze hun verlies kunnen
incasseren, en dat kunnen ze niet, daarvoor zijn ze te vals van binnen, als type mens.
Het aard van het beestje komt er steeds weer eruit.
Mannen rookten vroeger samen een sigaretje of een sigaartje en kwamen er gezamelijk
wel uit, maar sinds niks mag, ook geen sigaar, komt niks goeds van, zei lt vaak zat.

Ik las dit
Rutte en Kaag botsen met Wilders over aantijging van corruptie
Schotse regering zet weer in op onafhankelijkheidsreferendum

Acteur Michael K. Williams.© ANP Acteur Michael K. Williams.
Acteur Michael K. Williams is overleden. De 54-jarige ster uit series als The Wire en Boardwalk Empire werd
volgens The New York Post dood in zijn appartement aangetroffen.
De politie zou naast het lichaam drugs hebben aangetroffen die zouden wijzen op een overdosis.
Die had het ook beter, bij zijn rokertje, kunnen houden!

Iemand zei op tv, tegen de turken, moet nederland met gemak, van kunnen winnen, is dat zo, vroeg ik lt?
die iets zat te lezen en ik zat bij haar tv te kijken.
Wat? Van de turken winnen en met gemak? Volgens haar, verloren we tigs vaker van de turken, dus
zoiets zou zij nooit zeggen, dat ze met gemak, van de turken kunnen winnen.

Sterkte met je oudste zus lt, al die maanden in corona afzondering geweest, heeft haar
geen goed gedaan, wel fijn , dat ze je zoon steven kan bellen, voor wat dan ook, al is het maar,
voor de broodnodige gezelschap, op ze tijd.
Eerst durfde ze dat niet, hem in haar huis, maar vanaf 2x een prik gehad, nu durft ze dat wel.
Hij moet van jou, toch 2 meter afstand blijven houden, net als bij jou.
Ik hoorde op tv gisteren, dat die van de boeren politiek, anties corona vaccin is, zoiets
geloof ik bijna niet, maar je zal er vlakbij, in de 2de kamer lopen of zitten, eng he. zo een mens!
Geen erg in hebben, dat zoiets naast je staat, in de koffie kamer, en bij de jassen ed. en niet
wetende, of bij jou, de corona prikken hebben geholpen, of bij een kleine percentage , toch niet.

Leuk lt, dat je er weer een beker bij hebt, bij je golf hobbie.
Ik volg je, er nog steeds mee, via de linken die je erbij zet.

Ik wens jullie een gezellige avond Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 sep 2021, 18:42

Belegen... :)

(Waar ik me aan erger...aan die reclame van...verisire

Die komt ...alweer... zo erg achterstandig mee uit de bus...gemaakt bedacht...door een soort van
zwakzinnige iq niveau...in iedergeval sowieso uit de tijd...van het...Hier en Nu...terug naar af niveau ahw.

Vrouw belt haar man...zegt er was een inbraak bij de buren...na wat geklets met elkaar zegt ze
ik wil beveiliging ...zegt hij... dat regel ik wel...en toont zijn snelle methode...met het mobieltje...
ipv te zeggen aan haar...Oke goed idee van je...regel het maar...bel ze maar!

(Sowieso kwam zij... op de gedachtes...en met vertellen...hij neemt het zo over...)mi Als er iets
uit de tijd is...is het dat wel...dat mannen doen...of zij niks kunnen...Dat kunnen ze er wel
weer van maken...net als in dat eeuwen ervoor...in dat toen...kon zij dus niks...

Ik beken...Ik zelf maakte me... er ook schuldig aan...Ik kreeg is een PC kado van mijn DJ...en telkens
als het over iets... met software ging...riep ik mijn DJ erbij...O dat doe ik wel voor je...zei die dan...
Jaren later inmiddels...Mijn DJ leeft niet meer...
Bleek ik... totaal niks te kunnen op de PC...met software dingen...Het had natuurlijk ook zo iets als
gemak dient de mens...de man doet het wel...de man kan het wel...de man neemt het over...etc.

Ik bedoel ermee...in een land zonder...taliban ed regiem...dan
liggen lang niet altijd die dingen aan de mannen...als vrouwen ergens niet mee geemancipeerd zijn...Ik wist
gelijk...dat lag toch echt aan mezelf...dat mijn DJ alle software dingen op de PC voor me ging laten doen...
ik liet het me toen
ook niet uitleggen...vond als hij het deed...zo lekker snel klaar...dan kon ik weer
snel verder op m'n PC...zo van Klaar is Kees...en dat bleef een gewoonte patroon...altijd
DJ erbij roepen...als er wat dan ook... op m'n PC gaande was...

Waar ik me aan erger...Ik bedoel ermee...in een land zonder...taliban ed regiem...dan
ligt dat lang niet altijd aan de mannen...als vrouwen ergens niet mee geemancipeerd zijn...Ik wist
gelijk...
Waar ik me aan erger...het lag toch echt... aan mezelf...


Als het licht uit ploft...ging ik echt niet ...in die meterkast kijken...liet ik aan DJ over...
Dus... toen die er niet meer was...Kwam ik... een hoop getrut... van mezelf tegen...en lag dat nou
aan de man? Aan de mannen?

Ook in die inmiddels bijna 8 jaren... dat in Weduwe ben...viel...valt het licht ...welis uit...
Tja eh...ik moet iets in de Meterkast doen...maar wat?
Alle dopjes staan mooi gelijk...maar eentje niet...moet ik die omhoog doen
of ploft dan... de hele boel??? (Gaat dan alles stuk? ) ?

Waar ik me aan erger...('K Weet niet...'K Kan het niet etc.) Maar... Ik weet ondertussen wel
(Zelf uitgepuzzeld)...
('K Weet niet...'K Kan het niet etc.)...dat lag toch echt... aan mezelf...

Waar ik me aan erger...zelfs decennia's verder...in de tijd...Zo'n reclame filmpje ...tigs keren op de dag en avond en in de nachten getoond...toont het ook aan...Hij doet het wel!
Hij neemt het zo over...van haar....Hij speelt de baas...over de dingen zo!

Waar ik me aan erger...zelfs decennia's verder...in de tijd...
die reclame van...verisire
Die komt... alweer... (...Indoctrinerend de huiskamers in...)...zo erg achterstandig uit de bus...gemaakt bedacht...door een soort van
Emancipatie zwakzinnige achterstand iq niveau...Het is in iedergeval sowieso uit de tijd... qua Emancipatie...is het terug naar af ahw.
Hij neemt het zo over...van haar....Hij speelt de baas...over al de dingen... zo!

Jullie een fijne Midweek avond...Knf van LT) :roll:

PS.
Wat ik me vroeger welis afvroeg...na jaren zoveel scholingen gehad...en toch in eigen huis plots...het
licht valt uit...Geen idee wat te doen ermee...
Terwijl zoiets...heel gewoon uitgelegd had
gekund op school...Wel alles over het verkeer buitens huis... het hebben ...maar overal niks
over het verkeer...in huis en in gebouwen ...het hebben...aan evt gevaren ed. is dat...
Een middagje Meterkast uitgelegd te krijgen...lijkt me helemaal niets overbodig...en dan
weten de meisjes hetzelfde...als de jongens ...er over...en dat zelfde ...nog is
in de Middelbare Beroepopleidingen...Een middagje Meterkast uitgelegd te krijgen...dan weten de
Vrouwen er evenveel van als de Mannen...Hoe die Mannen zulks altijd weer weten...geen idee...maar
het feit is dan...Valt het licht uit in huis...Hij weet er alles van en lost de dingen op...
Valt hij weg...sta je als Weduwe
of Gescheiden Vrouw of Ongehuwde Vrouw...voor dingen...waar je geen weet van hebt...

Met terugwerkende krachten...kan ik me daar nog aan ergeren...in het Hier en Nu...dat
als je die dingen wilt weten...snappen...kunnen...je bijna zeker altijd...bij
een Man uitkomt...om het te vragen...
1 vb...Het
licht valt uit...Geen idee wat te doen ermee...
Terwijl zoiets...heel gewoon... uitgelegd had
gekund ...aan allemaal...vroeger op school al...Ja toch...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2021, 20:12

Legen... :)

(Wat ik al vermoedde...m'n oudste Zus (84 jaar) mankeert wat...aan de Linker kant...van haar lijf...(Had ik het pas nog over)
Zo'n gevoel had ik er over...Vandaag kreeg ze de uitslag...ze heeft agessieve kanker aan de Alvleesklier...Nu moet ze een soort test doen...of
ze Geestelijk en Lichaamlijk...tegen de zware chemo kuur zal kunnen...Ze zei...ons vader stierf er ook aan...maar die was
net 65 jaar...Als ze het haalt...wordt ze in dec 85 jaar...Haar viel wel op...(Zij als straffe roker...heeft hetzelfde 20 jaar later pas...gekregen...) Of het er iets mee te maken heeft...geen
idee...maar ze ziet het zelf...somber in...dat ze die test haalt...zoveel is ze afgevallen de laatste tijd...en door
die lange corona tijd...en lockdons ed...heeft ze een conditie van nauwelijks tot niks...
Ze praatte vorige week...te vaak...nauwelijk tot niet te verstaan...dat is nu weer normaal...(Dus die test uitslag is...Afwachten maar is dat!)
Gaat het wel door...kan mijn oudste Zoon...indien nodig ... voor haar Mantelzorgen...Haar eigen dochter en Man doen altijd wel
alle begeleidings dingen...naar ZH ed.Maar die waren nu net op Vakantie...in het Buitenland...en die werken allebeid hard en Mantelzorgen ook al... voor hun eigen Dochter... en die 2 jonge nazaten...ze wonen allemaal een provincie verderop nl.
(Dus die test uitslag is...Afwachten maar ...is dat!)
Gaat het wel door...kan mijn oudste Zoon...indien nodig ... voor z'n oude Tante Mantelzorgen...
________________________________________________________________________________

Wat ik niet snap...neem zo'n Tata Steel...met die vele CO2 ed uitstoot...
er is allang een methode uitgevonden...om dat CO2 ...op te vangen...dan moeten ze dat toch al
onderaan... in die hoge pijpen maken...dat er alleen nog maar gewone water stoom die hoge
schoorsteen pijpen uit komt...
(In Noorwegen (of was het Zweden?)
spuiten ze ...de opgevangen CO2 in gesteentes...van bergen ed.
Ik schreef pas nog...(om het in gesteente te kunnen spuiten)...daar hebben wij mooi ...(de al vele jaren niks doende)
stenen wanden...in mijnen gangen voor...in Limburg!

In Nederland...Ze doen nog steeds maar niks...alleen het praten er over...ook nu in deze tijd weer ...en dat al vele jaren uitsmeren...om de regio zo
aan het lijntje te houden ...(alleen het praten er over...En dat...al die vele tijd...Om de Economische gewin)!

Nou ja...Jullie een fijne Donderdagavond gewenst. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 10 sep 2021, 11:05

Gen

Wat zielig, voor je oudste zus LT, maar ze is er toch erg nuchter over, met zo een familiekwaal, toch
20 jaar ouder. ermee geworden, als straffe rookster. Nu maar hopen, dat ze goed, door die test komt.

Ik las dit
Het ministerie van Defensie mag met pas gekochte vrachtwagens niet de weg op. Ze blijken enkele centimeters hoger te zijn dan de wettelijke toegestane vier meter. Het gaat om vrachtwagens van het type Scania Gryphus, in combinatie met een speciale container.

Demissionair minister Bijleveld schrijft aan de Tweede Kamer dat ze ontheffing heeft gevraagd zodat de wagens alsnog kunnen rijden voor "bepaalde tijd en specifieke routes in Nederland". Tot die tijd moeten de vrachtwagens stil blijven staan.

Oplossen
Eerder had de toenmalige staatssecretaris van Defensie, Visser, gezegd dat de trucks met container minder dan vier meter hoog waren en voldeden aan de eisen van de Wegenverkeerswet. Nu dat niet zo blijkt te zijn, gaat de leverancier het probleem oplossen, schrijft de minister.

In totaal heeft Defensie 1600 van dergelijke wagens met containers besteld. Ze vervangen de huidige vrachtwagens, die meer dan dertig jaar oud zijn. Het is uit de brief niet op te maken of alle bestelde vrachtwagens al geleverd zijn en dus bij Defensie stil staan.

Kan jij uitleggen LT, waarom ze tegenwoordig overal mee, in de fout gaan, ministers en staatssecretarissen?
Of schrijf je dan, als zo vaak, waar niks mag, ook geen sigaar, komt niks goed van.
Die mevrouw de staatssecretaris, moet het vooraf, toch gemeten hebben, lijkt me en zat er toch 4 cm naast.

Fijn Tiff, dat de verhuizing, naar elders, je zo goed is bevallen, ook fijn, dat je meteen een nieuwe baan hebt daar.
LT gaf je dus wel, de juiste tip er voor, maar nu kom je minder bij haar, schreef ze pas.
De afstand is, veel verder, en je werkt meer werkuren en dan nog je gezin en een nieuwe vriend, je houd zo weinig
tijd over, begrijp ik, ook voor het forum. Ook jammer, maar toch, fijn als het je lukt, wel hier te komen.

LT succes met je weekend hobbie. Een goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 sep 2021, 12:33

Enter... :)

(Jij schreef Ans dit...
Kan jij uitleggen LT, waarom ze tegenwoordig overal mee, in de fout gaan, ministers en staatssecretarissen?
Of schrijf je dan, als zo vaak, waar niks mag, ook geen sigaar, komt niks goed van.

Ik zat te denken...hoe dit nu weer uitpakken gaat...
Als de omgevings dorpen...door dat besluit...overspoelt worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...va

Minister Schouten schreef een brief naar de Tweede Kamer waaruit zou blijken dat de Koning geen subsidie meer krijgt voor het natuuronderhoud van zijn Kroondomein Het Loo als hij dat een paar maanden per jaar sluit voor het publiek.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig ... d=msedgntp

Nou ja mi. het is maar hoe je het bekijkt...de eeuwenoude Jacht... is ook ergens om ontstaan nl.

Als naast en ook het bos zelf...de omgevings dorpen...door dat besluit...overspoelt worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...

In Noord Holland...moeten ze per jaar... om die redenens...geen Jacht meer in de bossen... massa's Hertendoodschieten...va
Als naast het bos zelf ook...de omgevings dorpen...door dat besluit...overspoelt worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...

Dus het is en blijft maar...hoe je het bekijkt...ook dit nieuwe besluit van een Ministers!

Ik zat te denken...hoe dit nu weer uitpakken gaat...
Als de omgevings dorpen...door dat besluit...overspoelt worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...

Vindt de Partij voor de Dieren...het Jachtseizoen ...erg voor de dieren...en die dingen niet?
va Het Jachtseizoen verboden of onmogelijk gemaakt...maar...

Over Duivelse dilemma's gesproken...goed opgebouwde geordende Jachtseisoen

Vindt de Partij voor de Dieren...het Jachtseizoen erg... voor de dieren...en die dingen niet?
Als de omgevings dorpen...straten en tuinen ...tot ergenis en stress van iedereen er...door dat besluit...overspoelt worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...
en die ....dieren...overreden worden... en die dieren gevangen..en ze vangen en dan massaal gedood worden???

Of is
het eeuwen oude...kennis van zaken...met een goed opgebouwde geordende Jachtseisoen...toch beter... voor de hele Natuur!

(Als dat weg valt...kost dat massa's stress zieken...en geld...meer...voor de Volksgezondheid...Als de omgevings dorpen...door dat besluit...va nu...overspoelt gaat worden met... wilde zwijnen, hazen, herten en reëen...en die dieren...overreden worden... en die dieren gevangen..en via zo...massaal gedood worden???
of
met... een goed
met eeuwen opgebouwde kennis ervaring...met een geordende bos Jachtseisoen ...dan... niet ...al die stress ellendes voor Mensen en voor Dieren
die dat allemaal ...dan...niet meer ....van dat loslopende wild...voor auto's en in de tuinen en op straten etc. tm de huizen in aan toe
de geks...van krijgen!)

En is...het eeuwen oude...kennis van zaken...met een goed opgebouwde... goed geordende...tm BeWet... goed geregelde...Jachtseisoen
is dat ...niet toch...veel beter... voor ...de hele Natuur!?

Gr. van LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________________

PS.
Ik las dit...
Voor het eerst mogen vrouwen met de mannen voetballen, Gabriëlle (19) is blij: ‘Vrouwen zijn gemeen’

(Schreef ik dat niet pas ook
over deze ... Hier en NU...2de Kamer...niet zo generatief in het algemeen...maar toch...ik schreef...veel Vrouwen zijn daar
erg Vals bezig!) :x

Ene Gabriëlle (19) bij het Voetballen...is blij met gemengd voetballen...want ze vindt...: ‘Vrouwen zijn gemeen’ :!:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 11 sep 2021, 22:54

Terra

Ik las dit
Van der Plas (BBB) woont Prinsjesdag niet bij uit protest tegen kabinet

Komt mooi uit, politieke mensen die, die zoals zij, anties vaccin zijn, zich niet tegen corona laten inenten, kunnen beter thuis blijven.

Las ik ook weleens lt, dat die dieren, de wijken in gaan, ze vermeerderen, zich zo snel namelijk.
Op tv was het ook weleens, de mensen uit de wijken, hadden erg veel last van die herten, in hun tuinen en op
de straten. ze werden gevangen en dood gemaakt.
Je ziet het steeds weer, pas nog, in een niet te groot natuur gebied, dat waar geen jacht meer is, ze zo
snel vermeerderen, dat ze die dieren, ook moeten doodschieten, dus wat ze met die anties jacht bereikt hebben,
een hoop rotzooi daar, dan komen ze , de wijken in, in de omgeving en worden dan toch gedood, terwijl die
mensen, van de jachtverenigingen, zo 1x per jaar, de juiste stand bij houden.
Al die anties in het land, ze maken er een rotzooi van, dat is het!

Jullie allemaal een gezeligge zondag morgen. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2021, 01:23

Raadsel... :)

(
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_94504360
Omtrent zulkse bedrijven...tm Tata ed. Daar hebben ze al decennia's het volgende op gevonden...als er
kwalen van komen...
noemen ze dat...het is van het roken!
(Kunnen ze ...(onder het mom van...)de prijzen er weer van verhogen en de belasting er op ed dingen...)
Begonnen ze in de usa mee...toen ze nuclaiere afval spul...in de wateren gingen gooien...en van de kwalen ervan gingen
zeggen...Dat is van het roken...
Sindsdien
via die anties roken...is er een Harddrugs Pandemie gaande...Want mensen willen nu eenmaal toch wat...
(zo'n 70% gaan dan...aan de niet nodige medicijnen of aan de harddrugs...al of niet op recept of via de
straat of via Internet...)Via die ene en die paar en wat circuitjes...Aan die anties wordt veel meer aan verdiend nl!
Goed oke ieder zijn en haars meug...
maar als ik nu
met die Auto reclame...Withney Yousten hoor zingen...krijg ik er nog steeds tranen van in m'n ogen...
van al die vele prachtige jonge mensen...die de dood vonden... via harddrugs...ze hadden beter bij het
gewone rokertje kunnen houden...dan hadden ze massaal... ook de Grote vergrijzing bereikt!
Kijk maar...
viewtopic.php?f=10002&t=11


Ze kunnen beter zeggen...wie een mondkapje wilt dragen...dat mag... ook in het Openbaar vervoer
maar het hoeft niet...dat is vanaf nu...de eigen verantwoordelijkheid...

Ik las dit...
Kamervoorzitter Bergkamp wil psycholoog en bedrijfsarts voor Tweede Kamerleden

(Schreef ik laatst hier nog...de 2de Kamer (van deze tijd) is meer voer voor Psychologen en Psychiaters...
zou ik nog aan willen toevoegen...ook enkelen ...in het Kabinet...)
Zij heeft het alleen over...werkdruk als redenens...en burn-out ed
Ik heb het meer over... hun wel hele slechte karakter...tm zo slecht als een deur...
Daar kan een gewone...Informateur...
helemaal niks mee...Dus...
Nu maar
hopen...dat Groningse sjekkie draaiende... Remkes ...een hele... ongewone... Informateur is...
Schreef ik... laatst hier nog...de 2de Kamer (van deze tijd) is meer voer voor Psychologen en Psychiaters...

Allemaal een fijne Zondag gewenst. Knf van LT) :roll:

PS.
Hebben jullie deze reclame al gezien?
De zoveelste ...Indoctrinatie...via reclame...of de man
Zwakzinnig ...debiel...is...zelfs in een grote electronicazaak...

Zij weet alles snapt alles...en hij...is ergens in de zaak ...onderwijl...aan het debielen...

In een andere reclame
zij fietst hard en hij sukkelt er ergens...moeizaam...achteraan...
etc.
ipv
Ze kunnen in deze ...geemancipeerde tijd...allebei ...het snappen en weten en kunnen...
Zo simpel is het toch...

Ik vind... veel reclames echt foute indoctrinatie...dat tigs keren tijdens
TV programma's er tussendoor wordt getoond...
(Al die
indoctrinaties...alsmaar weer...op de buis...Is...Erg slecht ...sowieso
voor de geestelijke gezondheid ...is dat!) Maar de hele boel omkeren
of vrouwen alles kunnen... en hij er maar wat... omheen sukkeld...is bezopen...
is een krankzinnige beleid...via reclames! :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2021, 11:40

Selderij... :)

(Ik zag op- TV een vluchtelingen Vrouw uit Jemen...die dagelijks met haar ouders
belt...met beeld erbij...
Ze woont in Nederland met haar dochtertje,...
Ziet in beeld haar Moeder...zonder hoofddoek op...en zegt vanuit Nederland in beeld...
dat haar Moeder...de hoofddoek op moet zetten...

Wat hebben we nu weer binnen gehaald...(denk ik dan!)

Het was dus... beter geweest... die Moeder en Vader ...binnen te halen!

Dat denk ik ook...als ik hetende vluchtelingen oa oa oa uit Afganistan zie binnen halen
en ze komen aan...in die Zwarte kledij tm hoofddoek en al aanzetten...ipv
Logischer zou zijn...ze dat al... in het Vliegtuig...te hebben verwijderd...als
ze heten ...te zijn bevrijd...van de Taliban! En nog erger...ze blijven die dingen
die ze daar... van de Taliban moeten doen...hier nog dragen ook (?)

Dan denk ik ook...
Wat hebben we ...nu weer ...binnen gehaald...(denk ik dan!)

Ook met deze...
Ziet in beeld ...haar Moeder...in Jemen...zonder hoofddoek op...en zegt vanuit Nederland in beeld...
naar daar toe...dat haar Moeder...de hoofddoek op moet zetten...(?)
__________________________________________________________________

Ben ik het niet met deze Columnist eens...

Die schrijft...Met zijn...Dan toch maar weer naar de stembus?

https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... e-kaag-d66

Ik zal trachten het uit te leggen...
De Opini peiling bij Maurice de Hond meldt...als er nu verkiezingen zijn...
VVD 37 Zetels
CDA 6 Zetels

Vlgs mij moeten ze wel mee regeren...Het CDA...met de behaalde zetels...van de laatste Verkiezingen....
En omdat de stand nu zo is...6 zetels...
Kunnen ze...
zelfs
geen
inhoudelijke
babbeltjes eisen...bij de Informateur...naar de andere Partijen toe!

Wat mij betreft ...heeft die Remkes een makkie aan het CDA!... Issie er zo mee klaar!

Vlgs mij moeten ze wel mee regeren...Het CDA...met de behaalde zetels...(Ik meen iets van 15?)
van de laatste Verkiezingen....
Juist omdat ...de stand... nu nog maar...6 zetels...is...(Als het
inmiddels niet nog minder is!)

(Nou ja... hoe ik denk... valt vaak... ook niet uit te leggen...maar mi...al met een beetje schaakdenken...en
een beetje verder kijken... dan de neus lang is...kan die
Johan Remkes... al heel ver ...en dan heel snel... klaar komen...met Zijn Informateurs klus...)

(Hoewel die (Krankzinnige achterlijke ziekmakende etc. )Leenstelsel voor Studenten (gecreeerd door Partijen die het nu willen opheffen!)
nu dat weg...wil niet alleen het CFA...ook enkele Linkse Partijen...dus
mi met dat babbeltje...kan het CDA mi wel mee Inhoudelijk dealen...bij de Informateur...Maar het hebben over
levenseinde ed ...dat babbeltje als eis...is teveel...voor een Partij...met momenteel zo weinig landelijke achterban
en oa sowieso heel links er niet ...met mee krijgt... in de Tweede Kamer...!
Zo'n eis (via het CDA)...houdt de formatie (dus voor Jan ...L...)...alleen maar op...eh... tegen alsmaar
als alleen CHR unie en SGP zulks ook als eis hebben...in de Tweede Kamer ...met zo'n weinig
aan stemmen...houdt zo'n motie geen stand nl...!
Dus dat
als inhoudelijke Prioriteit te stellen..(Als CDA) ...die de moties niet halen...in de komende 2de kamer...
dat bij de Formatie...is hopeloos nutteloos voor de hele formatie...
(Nou ja zo Zie ik dat hoor!)
Sommige dingen... kunnen ze beter via hun Kerken...regelen...met de Gelovigen...en de rest in het
land...doet
hun eigen ding ...er wel mee...

Voor de rest...Die Columnist...
Die schrijft...Met zijn...Dan toch maar weer naar de stembus?

Dus...Ik ben... het niet eens...met deze RTL Columnist...

Fijne Zondag...Gr en Knf van LT) :roll:

PS.

mi Kan men best snel ...de Kamer te korten oplossen...voor Studenten...
Overal terreinen op zetten... met 1 en 2 en zelfs...op elke hoek
voor 4 personen...Sta Caravans...aangesloten
op Water
en Lichtnet...
Die ze ...voor een redelijk prikkie... mogen huren...zolang ze
student zijn...met een uitloop...einde study... te kunnen huren... tot een half jaar!
(wgs. Andere nieuwe Studenten...willen ook snel en goedkoop en makkelijk wonen nl!)

(Ook even erbij... om het Klimaat denken...Kabinet...Misschien is ...zoiets ook wel
met wat Boeren...vlak nabij ...een UV stad...en HBO's en MBO's....zulks hier en daar... te regelen...op hun Land! :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2021, 15:00

Rijbewijs... :)
(Ik keek Buitenhof...
en ben het niet eens ...dat het jaar 1090 de schuld krijgt...omtrent de woning toestand...hier en nu...
Ik schreef al vaker...
Wat ze tegenwoordig ( ter dekking) inflatie noemen...zijn alle massale diefstallen
in het jaar 2000
toen de Koerswisseling gaande was van Gulden naar Euro Munt....

Via de Banken werd automatiech...van alle Uitkeringen en Pensioenen en lage lonen...tm
Middeninkomens...gedeeld door 2.20
Bij hoge en top inkomens en ook bij de huren ed. en bij diensten ed. en bij productprijzen ed
hebben ze massaal...maal 2.20 gedaan...

In de jaren erna schreef ik best vaak er over...op het forum...oa als het zo door gaat
worden de huren onbetaalbaar voor de lage en middeninkomens!
Dat diefstal bedrag...gaat cumulatief steeds mee...in elke jaars prijsverhoging...

Ik schreef welis...als ze alle huren... voor de lage en middeninkomens!door 2 delen...kan het volk weer ademhalen...

Bij Buitenhof zei er eentje
dan gaan er banken failliet...dus doen ze dat niet...(dat diefstal bedrag eruit halen...)
(Volgens mij hebben
ook (let op dat ook)...de Banken dat allemaal vet gedekt...bij de huren ed. en bij diensten ed. en bij productprijzen ed
hebben ze massaal...maal 2.20 gedaan...in het jaar 2000)
Ik zou zeggen
dan gaan er maar... wat Banken op de fles...ipv het hele land gaat... naar de Filistijenen...
met het halve land... is zo... dakloos te maken...alsmaar om ...die Banken te blijven dekken...

Bij Buitenhof zei er eentje
dan gaan er banken failliet...dus doen ze dat niet...(dat diefstal bedrag eruit halen...)
Die Banken kunnen zeggen...
Ja maarrrrr alleen zo... konden we...aan die top dure EU...blijven betalen...en die topdure missies...
(via al die vele
diefstalbedragen... bij de huren ed. en bij diensten ed. en bij productprijzen ed...als inkomsten belasting...
de staatskas in...)

Dus ipv. (dat diefstal bedrag eruit halen...)
kwamen de forse bezuinigingen er aan...wat allemaal is weg bezuinigd ...in die 20 jaren...tm in honderden miljarden aan toe...alleen zo... konden we...aan die top dure EU...blijven betalen...en die topdure missies...
ga ik niet nog is allemaal op typen...

Dus daar gaat... het in feite... allemaal om...(Het dekpatroon ging heten...inflatie!)(Dan zijn ze
daar ook van af!)
Ondertussen staan de huren niet meer tot het inkomen...van lage en de meeste middeninkomens!

Vlgs mij kunnen ze dat nog redden met
de Huursubsidie...tm de Lage Middeninkomens in te laten gaan...en dito met de toeslagen...
veel andere methodes ...is er niet...behalve alle huren halveren...van de lage en de Middeninkomens!
Bij Buitenhof zei er eentje
dan gaan er banken failliet...dus doen ze dat niet...(zo dat diefstal bedrag eruit te halen...)

Vlgs mij kunnen ze dat alleen nog redden met
de Huursubsidie...tm de Lage Middeninkomens in te laten gaan...en dito met de toeslagen...bij
Sociale woningen ...en... vrije... sector woningen......(Die laatste zijn velen ingedreven wgs woning tekorten!)

Veel andere methodes ...is er niet...anders gaan de banken failliet...dus doen ze dat niet...(zo dat
diefstal bedrag eruit te halen...

Maar... met die tip...komt er weer veel...op de juiste pootjes terecht...

(Van ...veel diefstallen...worden... alzo weg geeffend...die vanaf het jaar 2000!)
Vlgs mij kunnen ze dat alleen nog redden met
de Huursubsidie...tm de Lage Middeninkomens... in te laten gaan...en dito met de toeslagen...bij
Sociale woningen ...en... vrije... sector woningen......(Die laatste zijn velen nl. ingedreven wgs
woning tekorten!

Bij Lands Belasting kennen ze al onze inkomens...ook dan tov
Vlgs mij kunnen ze dat alleen nog redden met
de Huursubsidie...tm de Lage Middeninkomens...voor die allen... in te laten gaan...en dito ...met de toeslagen...!)

(Nou ja mijn type-oefening...was weer heel apart...Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 sep 2021, 16:11

Wijs... :)

Ik las dit...
https://www.trouw.nl/verdieping/glenn-h ... ~b737ab4e/

en ook dit...
https://www.trouw.nl/leven/boeddhisme-l ... ntent=free

Wat me vaak op valt...Vaak hebben ze zelf...va van Huis uit...alles gedaan...en komen richting bejaard
en niemand mag nog wat...
(Ik noem dat...Niks mag...ook geen Sigaar etc...)
(Veel oa Artsen zijn bij zulks in de leer...Maar hoe dat uit pakt...heb ik wel een mooie topic voor
om te tonen...)

Valt me op...dat die en ...het over witte mannen heeft...
God is wit en ook die Jezus is wit...
“De God in wie ik moest geloven was de God van de witte man. Een witte God. En dan had-ie ook nog eens een witte zoon. Weet je wat ik op dit moment – eigenlijk voor het eerst – voel? Woede! Het idee dat iemand mij eens even gaat vertellen wat de waarheid is;
(Moppert die wat af!)

Zo iemand heeft niet eens door...dat de hetende Westerse Goddiensten...in het Continent Afrika is ontstaan...
Zo zijn oa de 10 Geboden...geopenbaard...bij de toen...het hoogste Geestverlichte Mens
en ook dat nog...bij de toen...meest intelligenste ras op Aarde...
(Maar mi ook de domste in die dagen...want wie doet er nou 40 jaren over ...een relatief
klein stukje Woestijn...waar ze zaten...met ze allen...om te komen...waar ze moesten zijn...
Elke Kameel ...had het beter geweten! Dat dus...)

Ik schreef wel vaker...Het witte Ras...komt vanuit Noord Afrika...tm Rusland aan toe!
(Die Joden... in die dagen...uit het gebied Nazareth...(Nog zonder immigranten...uit zuidelijk Afrika daar)
Was dus niet van het bruine en zwarte ras...
De Jezus van N...was ook niet...van het bruine of zwarte ras...
(Hoewel als die gasten... lekker in de zon leven en werken ed zien ze er beslist een tintje bruinig eruit...zoals
allen van het witte ras! Zijn ze weer een poos uit de zon...worden ze weer wit van huid...) Dat dus...
De ene kan je lekker bruin tegen komen... en de andere als een witte...zo is dat ook in die dagen gegaan!)
De Jezus van N...was ook niet...van het bruine of zwarte ras...

Een landje er naast... tegenwoordig sinds pas...de nieuwe President... is gewoon een witte! En toch is
het in het
continent Afrika... is dat!

Nou ja ...dat even als uitleg voor ...Glenn Helberg ...
(Overigens mi
de meeste vooral... de licht bruine ras Mens...zijn ...is...gemengd Ras...
Die hebben zowel...het witte ras... in zich...als het zwarte ras...ze worden vaak...lichtbruin van huidskleur...
Nou die zien er dan toch...vaak net donkerder eruit...Een Obamaatje ahw...dan De (witte) Jezus van N...(In die dagen...)
Vlgs mij
heeft die Clenn...zelf...de ideaalste huidskleur...mooi licht bruin...daar ligt een halve wereld deel er voor in de zon...
zo gauw de zon schijnt...om net zo mooi lichtbruin eruit te zien...als die Clenn!...als...Een Obamaatje ahw

In het Oosten...in Azie...is ook zoiets gaande...Daar is het Boeddhisme uit ontstaan...
(Ik schreef pas nog...tussen het Oosten en het Westen...is zoveel verschil niet ...tussen de Mensen...
en we hebben allen onze Wijze Mensen...in de vele eeuwen gehad en nog steeds...
Maar (zo onder ons Glenn)
Er staat nergens... ook maar iets over de huidskleur...van God Zelf!
(Mooi om die... voor jezelf... in te vullen dus!)
Maar ga dan niet tetteren...als de withuidigen...God Zien als Wit...want ook die hebben dan gelijk nl!
(Ik denk heimelijk...dat Godzelf ...ook van een mooie bruine huid ...van de zon... houdt!)
(Net als die... hetende Zoon... van hem...)
Dus licht bruin of wit het maakt niet uit...
Vlgs mij
heeft die Clenn...zelf...de ideaalste huidskleur...mooi licht bruin...daar ligt een halve wereld deel ...ervoor in de zon...
zo gauw de zon schijnt...om net zo mooi lichtbruin ...eruit te zien...als die Clenn!...als...Een Obamaatje ahw

Hoe onze...Ziel...eruit ziet...ga ik niet uitleggen...dat is me veel te Natuurkundig nl.

Hou je taai...plots of tzt...Zie je ze allemaal...(Met je eigen...Zijngetal...in Hoofdfactor 8...die kan alsnog verhoogd worden...in Hoofdfactor 8!)
Want Clenn...wat let je...(Als je t tm tm...fysieke gezondheid... dat toelaat)
om alsnog ergens ...in de leer te gaan...op een Dans school??? En...wordt...alzo...Alsnog)
De Dans!

Nou genoeg getypt geoefend...Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 sep 2021, 03:58

Ijsjes... :)

(Als iemand...het eigen Zijngetal...al binnen heeft...veranderd dat nooit meer...
Dus ik schreef pas over iemand...die Hoofdfactor 8 als Zijns getal heeft...dan blijft dat ook zo...maar achter die 8...zijn
ontelbare getallen te vergaren...
Neem bv Hoofdfactor 12....De Hoge Kunsten...
(Ik schreef vroeger weleens...als er geen Homo's hadden bestaan...bestond 3/4 van de Kunsten niet eens...op
de Wereld...Hoge Kunst en Hoge Cultuur...zijn hele hoge Hoofdfactoren...en die van de hoge Muziek Kunsten...heeft zelfs...
Hoofdfactor 15 bereikt...(Als zetel op de 14de linie!)
Niet dat wij allen...die hoogte bereiken...maar enkele 15 tjes...achter je eigen Zijns Getal te hebben...net als
Hoofdfactor 11 en 12...(Elfen en Twaalfen)
Zijn leuke getallen...erbij in het eigen Zijns getal...(Om erbij te vergaren...in het leven op Aarde)
Eenvoudiger kan ook...dat is te vinden allemaal in Hoofdfactor 3 (in het blok...1 tm 7) is dat...
Relatief leven de meeste Mensen toch in alle Eenvoud...is ook helemaal niks mis mee...maar is een
andere Hoofdblok ahw.
Maak een grote driehoek...
Onderaan is Hoofdfactor 1...bovenaan Hoofdfactor 14
dan zie je het verschil wel...Dat is dan Verticaal...Horizontaal is ook zoiets mee gaande...Maar
daar is de punt van naar beneden) Dat draait er dan...om elkaar heen...en ook door elkaar heen...(Die 2 Driehoeken)
Ik leg altijd vnl Verticaal liever uit...
Waarom legde ik Hoofdfactor 12 uit...Omdat ook iemand met het eigen Zijngetal
rijen vol met het getal 12 er achter kan vergaren...Daaronder valt ook...de Kunst van de Dans...tm
de Hoge Kunst van de Dans!
Niks mis is er ...dus mee...met de Dans!
Je hebt Mensen die fysiek Dansen...maar ook Mensen die ...of en of...in de Ziel kunnen Dansen...
(Zelfs als je niet fysiek kan dansen (waar dan ook om...)
Ik schreef pas
als tip... voor iemand...tm tm tm...Wordt De Dans...
(Die tm in de Ziel ...kunnen Dansen...(Hfd factor 12) Mooi omdat... in het eigen Zijnsgetal... erbij ...te vergaren!)

( Ook als we er... helemaal niks wat van merken...we nummeren...heel wat bij... in ons leven...
(in ons eigen...Zielszijns Patroon)...leuk voor later ... plots of tzt!)
Als tip voor meer Mensen
maar ook voor ene Clenn...(Die tm in de Ziel kunnen Dansen...(tm Hdf factor 12) Mooi omdat... in het eigen Zijnsgetal...
erbij ...te vergaren!)
Erbij ...
Waarbij?
Bij ...je eigen... Zijns Getal!)

Zijn getallen...worden alleen uit gedeeld...door ware Geest Verlichten...Alhier of Aldaar...
Eenmaal gekregen dat...veranderd het...in alle eeuwigheid... nooit meer!
(Al word...je...vanaf dat gekregen...later... de Koning zelve ahw...
het Zijn Getal veranderd er niet door...alleen de Getallen er achter...kunnen tm tm tm ontelbaar veel worden...(Hoeft niet...Het Kan... en het Mag...(Naar Kunnens en Kennis en Vermogen...(Wat Kan Kan Kan Kan Alleen)
en
dat...alleen... door jezelf! (Pos of Neg))
(De Tip blijft......Vergeet daarbij...(Pos)...Hoofdfactor 1 niet...De Humanist!)

Kom ik ga jullie een fijne Week toe wensen...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 13 sep 2021, 12:35

Jessica

Deed je voorheen, veel meer, over die dingen typen.
Vind ik altijd, leuk om te lezen en te weten.
Ik weet nog, je schreef vroeger dit. Hoofdfactor 3 is de lagere godsdienst en hoofdfactor 9 vind je de hogere, in dat twede blok.
Ik meen dat sport, zit mee in hoofdfactor 2, ik weet ze ook allemaal niet meer, wel dat zo een zijnsgetal, op aarde,
door mensen, met een, een hele aparte verlichte geest, wordt gegeven.
Maar dat mensen, ook alsnog, tijdens de sterfteproces, geest verlicht kunnen worden, dan krijgen ze het
zijnsgetal, van de andere kant af, net als bij, vanaf bepaalde punt bereikt, bij meditatieprocessen.
Je had het vroeger, ook vaak over, de wachtenden. Hoe dat in elkaar zit, ben ik wel vergeten.

Zeg heb jij weleens, te maken gehad, met de jacht en zo een vereniging, je komt altijd, voor ze op namelijk.
Tiff schreef laatst, zonder dat, wordt het allemaal, een zooitje.
Ze komt vaak bij jou thuis, misschien dat ze er zo over denkt, omdat jullie er weleens, over gesproken hebben samen.
Maar als je het goed bekijkt, al die dieren, fokken snel aan en als ze, de wijken in gaan, is even leuk, totdat ze
de tuinen gaan plunderen.
Daar zit vaak, veel hobbie werkenergie in en geld en liefde, voor hun tuin, dat wil je niet, compleet vernield vinden,
door bosdieren.

Ik snap je uitleg, over dat cda, die als inhoudelijkheid , het opeens hadden, over het levenseinde, als ze
dat als prioriteit gaan stellen, bij die informateur, houdt dat de formatie tegen.
Maar hun prioriteit over het leenstelsel, houdt dat niet tegen, begrijp ik uit je reactie, er over.
Omdat er meer partijen, ook daarvoor zijn dat dat verdwijnt.
Maar over dat levenseinde, is volgens jou, heel links tegen, daar tegen te zijn en ook vast
wel een rechtse partij, of meer. Dat maakt wel kans, als de nieuwe twede kamer er is.
Jij denkt eigenlijk, aan de toekomst, hoe gaan de dingen, in de twede kamer straks?
Als levenseinde niet haalbaar is, moet je dat niet, als cda, bij de informateur neerleggen, als
prioriteit, dan komt er nooit, een nieuw kabinet.
En nieuwe verkiezingen, is te link, voor het cda, zo begrijp ik je uitleg LT.
Als nieuwe verkiezing, te link is, voor het cda, moeten ze hun eisen bij de formateur, inbinden gaan.
Nu kunnen ze nog dealen, met het oude zetel aantal, van de laatste verkiezingen behaald,
14 of 15 schreef je, met nieuwe verkiezing, kan dat weleens 6 of minder zijn.
Dus die, levenseinde inhoudelijkheid, moeten ze laten, bij de informateur, dat
houdt, alleen maar, de formatie maken tegen.
Zo ongeveer, snap ik jou er over! Ha ha ha
Het is wel, een doordenkertje, over dat cda, maar met na denken er over, snap ik je wel, wat
je bedoeld ermee LT!

Zeg ik wens jullie een goede week toe. Knuf van Ans :P

Plaats reactie