WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 aug 2021, 21:07

Pendule... :)

(Over die Noorse Anders Behring Breivik

Deze is nog een vervente...Nazi aanhanger ook!
Sommige mensen...moeten nooit meer vrij komen...
Dit vind ik...van deze...ook zo'n voorbeeld...


_______________________________________________________________________
Ja soms ...is zoiets... als voorspellen...makkelijk zat..bv. .Partijen met Ledenverlies...dan houden ze over...de
leden...die er nog zijn...die er voor zijn...of het niks kunnen schelen...wat de partij ook doet...

Maar Zij... van de PvdA...die maar roept...dat Rechts...de formatie tegen houdt...is er... vanaf het
begin... er zelf.. het meeste... schuldig aan!

___________________________________________________________________________________

Ik las dit...
'Vragen om gratis optreden tijdens Formule 1 is vrij asociaal'

mi...Nou daar kunnen... de TV zenders en Radio zenders... het ook mee doen!

_____________________________________________________________________
Oja zeg...over die dromen...
Ik droomde...dat de Afganen... die recht hadden...naar Nederland te komen...maar de evacuatie gemist hadden...
op een bepaalde strandplek
moesten gaan staan...dan bleek er verderop ...een Onderzee boot te zijn in zee...Niet de boot
was zichtbaar...alleen de in en uitgang buis...daarvanuit schoten ze een
rubberboot naar het strand toe...het touw rolde uit en de boot was plots op het strand...
toen de boot...terug werd getrokken...maar ...er zat niemand in...
Ik droomde...dat men ...in de droom... zei tegen me...
Je droomt het verkeerd...je noemde Natanya...daar moesten
ze naar toe gaan...op het strand...maar dat ligt... in Israel...en niet in Afganisan...en
Afganistan...ligt niet aan de zee...

Dus alles was mis...in mijn droom...Ook in de volgende paar dromen in de nacht...

Dat was als vb...1 van de dromen...die ik kort na elkaar had...

Ik kan er niks mee...Misschien kunnen droomuitleggers er wat mee...Allemaal een fijne avond. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 aug 2021, 02:30

Ulevellen... :)

(Een Nazi beurs in Nederland...Het moet niet gekker krankzinniger worden...sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
https://www.ad.nl/utrecht/2500-euro-voo ... ~a826f9eb/

Iedereen veel sterkte...met de afgang van ons landje...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 30 aug 2021, 09:06

Vellen

Ja meid, een afgang is het wel, ze doen juist, of alles mag, behalve een sigaar!

Waar die pitbill tv serie vandaan is, hebben ze nu die tifoon.
Wat erg he, alsmaar dat, in de usa daar.

Hoe is het nu met je oudste zus, je mail klonk nogal somber.

Het weer wordt beter, maar niet warmer.
Een goede nieuwe week allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 aug 2021, 17:27

Lengtemaat... :)

(https://nos.nl/artikel/2395729-leasepla ... op-kantoor
Volgens mij hoorde in Minister Engelshoven gisteren...net zoiets zeggen...
maar dan over Scholen en Studenten...

Tja mijn oudste Zus van 84 jaar...ze heeft er geen zin meer in...na al die Lockdowns en alleen geweest
ze woont nl in de Grote Stad van het land...en alle faminlie van haar...provincies er buiten...
Of die werken allemaal...of die zijn ook bejaard...of die zijn te klein om bij haar langs te gaan...maar
allemaal wonen ze te ver van haar af...Kom dichter bij ons wonen...hoort ze al jaren aan...maar
daar begint ze niet aan...ze wil de stad niet uit nl.
Omdat ze al zo oud is geworden...heeft ze erg veel beste vrienden verloren...die vnl ook in de
stad woonden...
Dus ook zonder Lockdown ...is ze erg vaak alleen...en vreemde over de vloer... via wat dan ook
mist ze de energie voor en de zin voor...
Nou ja... het kan...er geen zin meer in te hebben...ze is na de 2de covid prik...ook dat nog... altijd erg
veel zwaar vermoeid...heeft daarom al...dan helemaal ...nergens zin meer in...
Ik ga denk ik...van de week...een middagje naar haar toe...met 1 van haar neefjes...(1 van mijn Zonen)

Mijn andere zoon...die al jaren wgs rugzaken een gelijkvloerse woning zoekt of flatje met lift...kreeg
eindelijk via de Woningstichting wat aangeboden om te bekijken...
8 hoog...piep klein...maar wel gelijkvloers en 2 liften in het gebouw...Dat laatste is heel erg fijn
zei ik...is een lift stuk...kan je de andere nemen...net als ik dat hier heb...Ja maarrrrr het is wel
heel erg klein...maar wel met 2 kleine kamertjes...en douche en toilet apart...
Waar die nu al jaren woont...is alles in 1 kamer...als een studenten flatje...Nou wilde die mijn mening...nou dat
geef ik dus niet...bel je tweeligbroer maar...misschien heeft die verstandig advies...zei ik...
Geen idee of die dat doet...hij barst nl van die orenpiep tonen...en met elke opwinding wordt dat erger...
Kreeg die toen hij in een Callcentrum werkte...
Z'n rugklachten ook van een te zware tilbaan...Hij loopt erg veel om dat dat de minste klachten geeft en languit liggen ook...als
die hier logeert 2x in de maand...gaat die ook altijd tigs tijden gestrekt op de grond liggen...en is erg
blij dat in deze flat een lift is...waar hij al jaren woont...zijn kaasrechte lange trappen...een tas dragen
kan al dagen extra pijn geven...Hoeveel ik al niet heb bij gedragen aan ...extra fycio...dat sinds eh...ook
niet meer...door gaat ...via de verz...bij chronischen...
Jammer dat de flat ...met lift aanbod...zo erg klein is...sowieso voor volwassen middelbare leeftijd mensen...maar
misschien moet die ...het toch doen...al was het maar...er is een lift daar...
Maar die dingen zeg ik niet hardop...hij moet gewoon zelf beslissen...Vroeg ik hem...krijg je nog verhuis ver
goeding? Was vroeger wel nl...maar sinds eh...
(Nieuwe sores is...hoe wordt ...welk huisje of flatje aangeboden...uberhaupt ingericht...met zijn super laag
inkomentje...(Zeg bij het loket...met die vraag... dat je immigrant bent moslim bent...zwart bent...kan jou het schelen...zo
zat ik te denken...maar zei zulks niet hardop...) Was Tiff ook zo over aan het mopperen...de hele straat bij haar ...ze
kregen echt alles vergoed...vroeg zij is wat...Nederlands en blank...dan heb je pech...een buurman
kreeg een auto... onder het mom van...dan heb je sneller werk...hun kinderen zaten haar hond te treiteren
als die in de thuis was...Ze is nu gelukkig...is naar een totaal andere omgeving verhuisd...in het land...
en heeft het er... reuze naar haar zin...met kind en hond en gewone vriendelijke buren ...naast haar... snel gevonden werk er...Door mijn eigen tip toen aan haar...zie ik haar wel een stuk minder vaak...
dus die ene zoon...tip ik de dingen maar niet bij...de beste gegeven tips ...pakten voor mezelf...zelden goed uit...vandaar...
Ik kan natuurlijk die erge alleenzijnde oude Zus...in m'n flatje laten komen wonen...op de oude dag...maar dan
gaat er gelijk bij haar wat af en bij mij...via de belastingen...(Voor haar ben ik toch een beetje de stad
wgs er geboren...maar...aangezien ik deze ervaring al breed heb...de beste gegeven tips... die ik ooit gaf...pakten voor mezelf...zelden goed uit...vandaar...
Als ze het leven zat is...dan moet dat maar...ik ben het zelf ...ook best vaak zat...vanaf het overlijden van mijn DJ...
dat is as december alweer 8 jaren geleden...Net als mijn oudste zus...ik ben ook veel allerbeste vrienden al kwijt...terwijl
die vrolijk en vrij...aan het hemelen zijn...denk ik vaak zat...wat doe ik hier eigenlijk nog...alweer
allerlei foto's en plaatjes dicht geklapt...bij m'n PC hobby...zelfs m'n hobby...op m'n oude dag... verknallen ze nog...
De Overheid...beschermt ons in feite niet...ze hebben ...nog steeds...geeneens eens...een Internet Minister...en als het echt
ergens over gaat...in het land... al wat decennia...is het over Internet...Gaat ondertussen alles over Internet...
Maar ja zolang ik nog met regelmaat mekker ergens over...zit er nog leven in...Ja toch...Nu moet ik...van de week... mijn Oude
Zus nog zover zien te krijgen...dat ze zich weer ergens ...over kan gaan opwinden...over mekkeren gaan...dan komt er weer
leven in de brouwerij...Of moet ik haar gaan uitleggen...dat hemelen gaan...volgens alle tm de oudste verhalen...ook zo slecht
nog niet is...Maar toen zij als 80 jarige ging verhuizen...kreeg ze ook niet het recht op verhuisvergoeding...Kwam iemand
langs van de Gemeente op die aanvraag...U ziet er lang niet uit als een 80 jarige...en daarom kreeg zij die...verhuis
kostenvergoeding niet...(Wat ze la niet verzinnen om Blank en Hollands af te schepen!)

Nu ik over haar type...krijg ik het eigenaardige gevoel...dat ze iets mankeert...aan de linkerkant bovenaan de buik...
nou klaar ben ik er mee...want zulks kan... ik niet eens gaan zeggen...(Deed ik vroeger wel...maar werd me nooit in dank af genomen)
Gewoon afwachten maar...als het zo is...merk ze het zelf ...wel snel zat nl.
en voorspellende...dan gaat mijn uitje naar haar...as woensdag niet eens door...zulskse gedachtes overstromen me nu nl.
Afwachten maar...wat m'n oudste zoon beslist...wel of niet op 8 hoog...en piepklein te gaan wonen ...en of m'n oudste
Zus iets mankeert...dan belt ze me wel...er over...

Jullie wens ik een fijne nieuwe week toe...Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 aug 2021, 18:59

Maatregel... :)

(M'n jongste zoon belde...en zei...dat m'n oudste zoon...een kans maakt...legde die me uit
bedoelen ze mee...er
zijn nog 400 mensen...voor dat kleine flatje...

Voordat ik niet goed wordt...(oa. over m'n voorgevoelens) toch even melden...as Woensdag gaat niet door...want m'n oudste Zus belde me net...na het belletje van m'n jomgste zoon...
ze kreeg een telefoontje... van de Dokter voor een gesprek....(Ze was pas voor controle
voor de Darmoperatie gehad...van een operatie van al tijden terug)
zagen ze op een foto iets op haar Alvleesklier
en moet as Woensdag voor verder onderzoek...in het Ziekenhuis...
Dus dat is afwachten...voor de uitslag...(Maar de Alvleesklier zit inderdaad links!)

Ik snap niks... van dat NPO...
Nu is dat (50 jaar feestprogramma)
2 voor 12 de hele week
om 5 voor 8...in de avond...terwijl dan half
Nederland ...om 8 uur...(Ook op NPO) Journaal kijkt!

Een video over Louisenne...
https://nos.nl/video/2395703-zo-trok-or ... -louisiana
(Waar ook dat Pitbull TV programma vandaan komt...)
Nu maar hopen dat ze die Honden ...niet in dat houten huis gezet hebben...met lege tonnen er onder...
Want met een storm van 240 km per uur...is zo'n houten huis...zo aan fladeren...en die honden zetten
ze in gesloten plastic honden bakken...die komen dan vol met water en kunnen er niet uit...
Een houten bouwsel op lege tonnen gemaakt...(Voor wie of wat dan ook gemaakt)
is alleen nuttig bij ...een rustige overstroming...niet bij een tifoon...met een houten bouwsel
Dat klapt en rolt dan overal
tegen aan...en naar toe...tot het uiteen valt...die honden zetten
ze in gesloten plastic honden bakken...of andere... gesloten ruimte... per hond...
die komen dan vol met water te staan...en kunnen er niet uit...Of zoals ze ...in het vaste gebouw dan doen...
2 hondenbakken op elkar...
(Dus hopelijk... hebben ze... zo te stom ...niet gedaan!)(...Met die opvang honden daar...in Louisiana...)

Nou ja...Fijne avond allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
Ik zag een Nederlander ...met hardlopen...bij Paralympics...hij heeft een handicap been...een andere van een ander
land...heeft een handicap...aan 1 arm...met 2 gezonde benen...met die ongelijkheid...maakte
de Nederlander...geen enkele kans...op een medaille... :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 31 aug 2021, 16:50

Regelneef

Hoi hoi, ik ben er weer.
Ik ben tijdens al me vakantie, niet op internet geweest.
We hebben het erg naar onze zin gehad. Het probleem wat ik veel tegen kwam was,
ergens bestellen, bijna elke uitgaansparken zeiden dan, we zijn al vol geboekt.
Na rijen gebeld, eindelijk toch wat gevonden, vaak was dat, totale onbekende,
veel leuker, mooier, rustiger, dan de bekende uitgaansparken, dan pakte onze uitgaansdagen, vaak
nog beter uit, dan verwacht, bij de andere uitgaansgelegenhedens.
Weer thuis gekomen, kon brianna weer gelijk op zwemles en konden we de zwemabonnementen,
voor brianna en mij, is gekregen van jou lt, weer gebruiken, want dat alles, lag ook ,zo erg lang stil.
Op me werk, waren ze erg blij, dat ik weer terug was, ook altijd fijn, als mensen, blij zijn met je.

Ik moet me hier, nog gaan inlezen. Gezellige week allemaal. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 aug 2021, 17:50

Neef... :)

(Ik weet niet...of het aan mij ligt...maar ik dacht... via Journaals ed...dat Minister Kaag...op het
Vliegtuig was gestapt...richting Azie...naar landen...rondom Afganistan...om alsnog
evacuatie trachten te regelen... voor Nederlanders daar en voor Afganen...die voor de
Nederlandse Missie gewerkt hadden...

En nu 1 a 2 dagen verder...blijkt ze gewoon...in den Haag te zijn...(???)...
https://www.ad.nl/politiek/bijltjesdag- ... ~a404c371/

____________________________________________________________________
Leuk dat je weer terug bent Tiff... en het naar je zin hebt gehad...tijdens je vakantie...
Wij...Gezellig samen... weer lekkerbekjes vis eten...was weer ...leuk en lekker...als van ouds...

____________________________________________________________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kijk ...ik legde al vaker uit...wat 1 eh 2...eh 3 ...van de grootste oorzaken is...van het klimaat verandering...tm
onverklaarbare hittegolven geeft...of... gigantische regenbuien geeft...en
van het stijgende water is...Dat ze steeds vaker...1) de eeuwige ijslagen gingen open breken...op de Pool gebieden...

En laatst de USA ...weer met een nieuwe ijsbreker ...op naar de Noord Polen gebieden bracht...en net las ik deze...
Vlissingse werf zwaait geavanceerde ijsbreker uit...is bedoeld voor de Zuid Polen gebieden...
https://nos.nl/artikel/2395874-vlissing ... breker-uit

En nog stees...de rapportages ...over het klimaat..gaat nooit over ...de ware echte grote oorzaken!

Ik schreef welis...de ware oorzaken... van het stijgen van de Zeespiegel...komt van 2 kanten...
1) Het breken met Ijsbrekers...van de eeuwige ijs...en 2) van de bergen...waar de eeuwige sneeuw...vanaf is...
gedonderd met bommen...

Bij het Journaal... kon je het vorige week nog goed zien...met een korte reportage...ging over wat anders
in de Sneeuw bergen gebied...Maar goed te Zien was...
Alle hoge bergtoppen waren ontdaan ...van de eeuwige sneeuw...(Doen ze via bommen...sneeuw naar
beneden donderen...dat heet als excuus...dan komen er geen
lawines...naar beneden...) en in het midden ...van al die Bergen...nog een laag sneeuw gehouden...voor de Ski toeristen...
Overal wereldwijd... zie je ze... dat eeuwige... weg halen....1) via ijsbrekers en 1) via bommen...

En daar komen de steeds grotere Toeristen boten op af...waar het ijs gebroken is...

De hete zon en de warmtes van de toegenomen boten er...doen de rest...ijskappen smelten er...

Een poos terug op TV...een groep soldaten kwamen voor trainingen...in het Noorden aan...meteen werd
eerst de bergen... van sneeuw ontdaan...via bommen...opdat de geen lawine op hun traingsgebied kregen...weet
je hoeveel soldaten er ...overal vandaan...wereldwijd trainen...in de sneeuw gebieden...

En dan nog... voor de zwaar toegenomen winterse toeristen overal...en voor de zwaar toegenomen hotels en wegennet op en om de bergen...

Is er geen sneeuw gevallen...donderen ze het wel naar beneden van de eeuwige sneeuw laag...van de hoge bergen af...
Dus wat je op TV zag pas...bij het Journaal...de Bergtoppen waren allemaal kaal...zonder sneeuw...en op het midden
van die bergen...lag sneeuw...voor de toeristenindustrie...

In het andere geval...er valt wel veel sneeuw...
Dan laten ze het...ook naar beneden donderen...met bommen...opdat de toerinstenindustrie geen lawines tegen komen...
Als al dat tevele...naar beneden gedonderd... gaat smelten...komt het naar de lage landen toe...en overstroomt daar de boel...tm het tevel gesmolten...gaat richting zee...

Over het weer Klimaat...
Die kale gemaakte bergen...daar omheen draaien de winden omheen...door de hete zon ...zijn die kale
bergen heet ...heter op z'n heetst...en de windenstromen...worden ook heet...Die hoge hete windstromen...kunnen veel elders
pas gaan uitpakken...bv Lage druk regens tegen houden...en het er bloed heet gaan maken...en droogtes geven
of... boven een lage druk blijven hangen...en er gigantische regens ...van maken...(maar dan wel elders op de Wereld!
dan bij de ware oorzaken... )

Ik bedoel maar...deze 2 gigantische oorzaken...tracht ik te beschrijven...(al tijden!)

Oorzaken van klimaatveranderingen...Weersveranderingen en zee spiegelstijgingen...

Maar...je leest en hoort er... nooit over...Zie ik die
dingen ...nou alleen ...en schrik ook ...van dit artikel...weer een nieuwe Ijsbreker erbij
maar nu voor... de Zuidpolen gebieden...erbij...

(Als Klimaat gevaar...Heb ik het niet...over ijsbrekers...waar het niet... de eeuwige ijs is...maar
gewone winterse ijs is... en ze dat... open breken!

Ik heb het dus over...het Klimaat gevaar is...met stijging van de Zeespiegel...ze halen overal...al
wat decennia's...het Aardse Eeuwige...weg...van de Eeuwige ijs en van de Eeuwige sneeuw!)

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 sep 2021, 04:41

Eef... :)

(Vergat ik helemaal Tiff...ik zou je vraag trachten hiero beantwoorden...Je vroeg me
wat ik vond...van wat Zij... van de PvdA altijd zegt...Ze wil in het Kabinet...om
de lage lonen...hoger te krijgen...

Tja eh...volgens mij... schreef ik het antwoord... hier al vaker...

Alles wat verhoogt wordt...bij de lage lonen...wordt weer verlaagd...minder te krijgen aan huursubsidie en minder bij de zorg premie...die
mensen van de Overheid krijgen...met een laag loon...

Dus stel je krijgt
via Zij van de PvdA er 2% bij...bij het lage loon...dan gaat dat af...van de huursubsidie en gaat af van
de zorgpremie...
(Anders gezegd...de lage loners schieten er... geen ene bal mee op! Als Zij van de PvdA
in het Kabinet zou komen...)

Achteraf blijkt...Je moet dan... zelf meer... aan de huur betalen ...en... meer aan de Zieketekosten verzekering...en
aan andere kortingen...Kinderopvang bv...moet je dan zelf meer aan betalen...dat is de uitkomst
dan ervan...
(Anders gezegd...de lage loners schieten er... geen ene bal mee op! Als Zij... van de PvdA
in het Kabinet... zou komen...)

(Eigenlijk moest alleen een normaal bestaans inkomen hebben...sowieso voor iedereen
een leefbaar inkomen...om te beginnen...allemaal
Modaal inkomen...of Hoge Inkomens... of Topinkomens...
Dan heeft sowieso... iedereen ...het leven...)

(Dan zijn al die huursubsidies niet meer nodig via de Staat en zorgpremie kortingen...te betalen
door de Staat etc. aan kortingen via de Staat...)

1 en een paar en wat circuitjes zijn dan wel niet meer
zo top rijk...als het via de lonen en uitkeringen en Pensioenen ed. eerlijk
en normaal en humaan toe gaat!

Zo het nu toe gaat...vb (Ook zonder Zij van de PvdA in het Kabinet
met bv 11 euro erbij...)
en via allerlei trucs... het 3 dubbel... of meer... weer terug te halen...

Zo is het
nu gaande...met lage en Midden inkomens en uitkeringen en met Pensioenen en AOW ed!
Alzo
werden en worden...de rijken... steeds rijker ...en de rest... steeds armer...dat is al wat decennia's gaande...va
Kabinetten PvdA...Links Paars!)(Het meest bekende is
de belasting schaal heet dan een hogere...meer belasting vetalen wordt dat...en de huur per maand...35 euro of meer
laten verhogen...Tel maar uit...je hetende loons verhoging... van de lage loners
en uitkeringen...en Pensioen en AOW...is totaal 11 euro...per maand...erbij...)
Maar er gaat extra af...
Wat heet nu weer niet...zit (eh zat)... in de Zorg verzekering... (of via
de er bij gekomen...eigenbijdrage (vanaf Links Paars)
(Betaal het zelf maar) etc. etc. etc.

Zo het nu toe gaat...vb (Met en ook... zonder Zij van de PvdA in het Kabinet
dit hele systeem... is er gewoon in gehouden...vanaf Links Paars...met bv 11 euro erbij...)
en dan via allerlei trucs... het 3 dubbel... of meer... weer terug te halen...
gevolg werd...de rijken... steeds rijker ...en de rest... steeds armer!

Maarrrrrr...om kiezers te trekken...en nieuwe leden te trekken
het klinkt wel leuk...meer loon te krijgen...via een bepaalde (Linkse) Partij (PvdA)
die met dat...het Kabinet... in wilt komen...)

(Maar Gezien
het gigantische verlies... van die PvdA Partij...de Mensen in het land...zijn zo dom
als eerst niet meer! (De meesten snappen het nu wel...met die Partij...worden de rijken nog rijker en
de rest...steeds armer!)

(Zou mooi zijn...als via Rechts...het Linkse systeem er weer is
uit ging ...en het zo wered...Eigenlijk moest iedereen
alleen een normaal bestaans inkomen hebben...sowieso voor iedereen
een leefbaar inkomen...om te beginnen...er is dan alleen dit systeem
voor allemaal
een normaal Modaal inkomen...of Hoge Inkomens... of Topinkomens...
Dan heeft sowieso... iedereen ...het leven...)

(Ik bedoel als je mijn mening zou vragen omtrent...)

Naast terechte bevorderde...Topinkomens en Naast terechte bevorderde...Hoge Inkomen
de hele rest...
Met allemaal dezelfde normaal Modaal Midden uurloon...Op zoiets ...kan je doorbreien...alle personeel bij instanties ...die
nu het hele land... overal vast zetten ging...
die gecreerd zijn...oa
oa oa ...voor zoals Kinderopvang geld vergoeding ...en
huursubsidie ea. Toeslagen...ed Instansies...dat personeel...ze worden dan allemaal overbodig ...kan dan weg...en kunnen
dan...Hup... de Opleiding
voor de Zorg in
en
Hup... de Leraren Opleidingen in..
en
kunnen dan...Hup
de Opleiding voor Chinees Bakken en Braden en Wokken in...

(Op Daklozen en Asiel projectenen Kinderopvang na... instanties...
Alle Toeslagen...ed Instansies...worden dan allemaal overbodig ...kan dan weg...

Er is ook Artsen te korten...(voor de extra knappers)...
Hup...die Opleiding in...)!!!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 01 sep 2021, 18:21

Effen

Ik begin het te snappen. Jij vind, dat voor elke moslim in ons land, een niet moslim
voor moet binnen gelaten +1. (Ha ha haaa)
En dat, om het vrije westen, erin te houden.
Ik begrijp LT, jij hebt niets tegen gewone gematigde moslims,
maar de extremisten en terroristen gebruiken dezelfde godsdienst kreten.
Als die kreten gaande zijn, lijken ze allemaal gehypnotiseerd te zijn, en
worden dan, makke schapen, terwijl die anderen, hun type doel, gaan uitpakken.
Ze lijken vaak ook, niet tegen de acties, van die extremistische anderen te zijn, die
alles doen, onder het mom van hun godsdienst.
Of durven er niet openlijk tegen te zijn.
Dus vandaar, jij schrijft, ze moeten geen grote groep worden, en al helemaal geen
meerderheid en al helemaal niet, in de politiek, als je je land, als een vrij westers land, wilt behouden.
Dus komen er 4000 moslims binnen, dan moeten er, meer joden en christenen, en niet godsdienstigen immigranten, in ons land
4000 +1.
Maar hoe moet dat dan, als de bedrijven, ze ongestraft , met 30.000 of met 60.000 ons land, per jaar, binnen halen?
Want dat is al, wat vele jaren toch gaande. Omdat ze goedkoper zijn, dan het geschoolde wij.
Of vind je, dat het nu pas, moet in gaan, Dus komen er 4000 moslims binnen, dus er moeten dan, meer joden en christenen, en niet godsdienstigen immigreren, toe gelaten, in ons land
4000 +1.

Succes met je golfhobbie va morgen, de komende 4 dagen, LT en Tiff, gezellig, je bent er weer. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 sep 2021, 03:33

Enter... :)

(Ik keek naar het TV programma...naar de Kennis van Nu...en Atlas...
Met een groot knoert schip...komen ze aan ...in de Noordpool...boren er gelijk gaten in het ijs...naast
de open gehouden watergang...(Door ijsbrekers) en opeens raakt een groot stuk...ijswater los...waar ze zelf op staan...

Nog enger is...
Ze bedenken van alles...om de aarde te koelen...door de zon tegen te houden...
Als ze dit en dat... in de wolken doen...komt de zon er niet door...

Zit heel Nederland te wachten ...op eindelijk is warmere en zonnige dagen...dan weet je ook voortaan
ze zijn weer aan het rommelen... met de wolken...want het blijft zonloos en vochtig en mistig en
regens ...ed dingen meer...met het weer...
is er gaande...Ondertussen...
Zit heel Nederland te wachten ...op eindelijk is warmere en zonnige dagen...en een mooiere weer
nazomer...ondertussen...Trouwens... die smerige
fabrieks uitstoot ...de lucht in...creert ook wolkendekken...

Volgens mij zijn er ...allang methodes om CO2 uit de lucht te kunnen halen...mi
hebben we daar... mooie lege mijnen gangen voor...in Limburg...om het in het gesteente te spuiten...
Ze maakten al plannen om dat in de zeebodem te spuiten...waar ooit olie en gas uit is gehaald...
maar mi is dat vele miljarden duurder en gaat er iets mis...mist het directe hulp opvang mogelijkheid...
Terwijl dat bv in de mijn gangen ...miljarden goedkoper is...en bij calamiteiten... kan men er zo bij en dat
herstellen...en komt er ook weer is... een echt en nuttig werkproject ...die provincie in!

Nou ja zo denk ik over die dingen...

___________________________________________________________________________________

M'n oudste zoon... neemt dat...piep kleine flatje niet...op 8 hoog...
Hij wou een hoek flatje...dan gaf dat meer via ramen uitzicht... naar buitenwereld toe...maar
ze hadden alleen nog... zonder hoekflatjes...piepklein zonder balconnetje is het...ook dat nog...
Typisch iets ...voor alleenstaanden...om er met hoogtevrees... fobisch... te komen zitten...met
Clautrofobie...Zo piepklen...zijn die flatjes...Leuk voor de bedoelde jonge mensen...die na de study
elders woonruimte gaan zoeken...is het er...

Nou had die het zo dringend nodig...dus kan je nagaan...wat een kleine prut flatjes...ze er gemaakt hebben...
Mijn (Alleenstaande gescheiden)...vriendin woont tegen Amstelveen aan...ook in een hoge flat...heeft ook een soort van studenten achrige studiootje...gemaakt voor senioren er...
maar ze heeft op z'n minst ...nog een balconnetje...en... het is er nog... een stuk...goedkoper ook!

Maar sneu ...vond ik het wel...voor m'n ene zoon...die moet nodig ergens gelijkvloers gaan wonen...
Hij had dus rug klachten...(Overgehouden van een zware baas is)
Maar hij heeft ook vanaf geboorte een kleine scoliose...bovenaan in de rug...en een fycio...ging dat
alsmaar in duwende rammen...nou ja...zat die daar weer mee erbij...een scoliose kan je helemaal
niet weg krijgen...door erop te gaan rammen...Dus dat werd bij een ander...een hoop fycio...als die
bij mij logeert 2x een weekend in de maand...ligt die geregeld languit op de grond...zo'n zeer
heeft die dan...strekken en ontspannen is die dan aan het doen...
Hij in gesprek laatst met de gemeente...of die wat gelijkvloers kon krijgen...een
beneden huisje bv...of een flat met lift...Natuurlijk komt u daarvoor in aanmerking hoorde
die aan...Kort erop een brief...hij kwam er niet voor in aanmerking...of moest langs een doketer
voor urgentie bewijs...Hij kwam er binnen...die dokter keek niet eens op en zei...ik teken
niet voor een urgentiebewijs...
Maar als 52 jaar oude middelbare man...wordt het toch is tijd ...vind ik...dat die ook is een gewoon
huis krijgen...en in zijn geval...gelijkvloers...

Mijn oudste Zus...is al 3x verhuisd...in de tijd... dat mijn Oudste zoon hoopt... op een gewoon beneden huisje...
hij laat wel dan...een soort kleine studio na...met hele lange stijle trappen...op 4 hoog... echt iets...voor jonge mensen...

Mijn oudste Zus...ze moest ook gelijkvloers gaan wonen...(Bij vrouwen lijkt het te wonderen zulks!)
binnen 2 maanden kreeg ze een mooie gelijksvloerse huisje met achtertuin...winkels
vlak bij...
Zij had wel iets mafs ermee...ze had recht op verhuiskosten vergoeding als met 60 jaar oud zijnde...
ipv dat gewoon op haar bankrekening te storten...komt er iemand namens de gemeente langs...(ik schrijf
vaak...er zijn erg veel compleet overbodige banen gecreerd...oa in de Gemeentes...Deze ziet
mijn oudste Zus...en zei...U ziet er niet uit...als 80 jaar...dus u krijgt geen recht op verhuisvergoeding...
(Als je al die dingen nagaat...
is er zoveel niet goed snik meer in het land...dit is ook zo'n vb ervan...)
(Vroeger
was het je eigen Huisarts het...die een urgentie bewijs kon afgeven...voor de gemeente ed.
waar dan ook voor...
M'n Oudste ...moest naar een... totaal onbekende dokter toe...die de opdracht leek te hebben...wijs
ze allemaal af...
(Als je ...al die dingen nagaat...
is er zoveel niet goed snik meer... in het land...dit is ook zo'n vb. ervan...)

Ik zei tegen mijn zoon...jij met je rug en alsmaar piep in je oor...met een bijstand inkomentje...hoe wil
jij je verhuizing betalen en een ander huisje inkleden...vloer bedekking behang en gorfijnen alleen al...
om er te kunnen wonen...
iemand anders zat erbij en zei...zeg dat je moslim bent...of zwart bent...laatst kreeg er eentje
6000 euro om te verhuizen...een ander kreeg een auto...dan kon die misschien sneller
een baan vinden...etc...net als je ouwe tante ...jij krijgt vast ook niks...blank en een Nederlander!
(Als je ...al die dingen nagaat...
is er zoveel... niet goed snik meer... in het land...dit is ook zo'n vb. ervan...)
Maar als hij... een aangeboden flatje weigerde te nemen...moet het wel heel erg zijn...sowieso
voor middelbaar Nederland...en voor de mannen dus!
M'n oudste Zus...in de grote stad...van het land...gelijkvloers... woont ze nu en echt mooi...ruim zat...grote slaapkamer en een kleinere... en een
ruime huiskamer...en apart een
veel groter keuken...dan ik heb... in dit veel te dure flatje...van me...en ...ze heeft een achtertuin...en
nog te betalen ook...Echt een bofkont...is ze...
Alleen de pech had ze...er niet als... een 80 jarige eruit te zien...ze moest geld lenen...bij haar (55 jaar oude) dochter en schoonzoon...om te verhuizen en om het gelijkvloerse huisje aan te kleden...
Ook zoiets raars...
al hebben mensen hun huurhuis zo mooi gemaakt...als ze eruit gaan...moet het in de oude stijl terug gezet...
terwijl de meesten...geen geld hebben...die een huisje krijgen...
(Als je ...al die dingen nagaat...
is er zoveel... niet goed snik meer... in het land...dit is ook zo'n vb. ervan...)
(In oa de usa...komen de meeste mensen...in een geheel aangekleed en gevuld huis...als ze
een huis krijgen...(Dat scheelt de gemeentes massa's aan geld!) met dat doorgeef systeem...van
en voor elkaar...)
Valt me zo vaak op...dat ze de goede dingen... zelden na-apen... alleen de slechte dingen...van andere landen!
Als het al ingericht en aangekleed is...kunnen ze het op hun gemak...beetje bij beetje...inrichten naar eigen keuzes...
allen met die smalle beursjes mensen...Nou hier moet alles weg gedaan...de mooiste nuttigste vloerbedekkingingen
en de mooiste gordijnen ed zelfs...

(Als je ...al die dingen nagaat...
is er zoveel... niet goed snik meer... in het land...dit is ook zo'n vb. ervan...)
M'n oudste Zus...(Ook zo iemand met smalle beurs...(Als je die wat leent...zie je het veelal nooit meer terug...bij
mensen met smalle beursjes...die redden de maand nauwelijks nl! Lage inkomens...tm lage midden inkomens in het land...)
Ze moest geld lenen...
bij haar (55 jaar oude) allebei hard werkende...dochter
en schoonzoon...om te verhuizen en om het gelijkvloerse huisje aan te kleden...want recht op verhuis geld vergoeding kreeg ze ook al niet...(en die oudste zoon van me
waarschijnlijk ook niet!)

(Als je ...al die dingen nagaat...
is er zoveel... niet goed snik meer... in het land...dit is ook zo'n vb. ervan...)

Nu maar hopen
dat morgen ...de wolken er nog ...normaal eruit zien...en zich weer oplossen...om de zon... weer is door te laten...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 02 sep 2021, 14:23

Terras

Ik kan me herinneren LT, dat als bij jullie voorheen, over jullie tuin en huis, vorige huis, als die Russische vracht
vliegtuigen over vlogen, dat alles ook, van datzelfde zwart gaf, over jullie witte tuinmeubelen.
(De ziektes ervan, zal ze wel noemen, genoemd hebben, is van het roken!) (Zo dekken ze al heel lang, alle ongezonde
echte slecht!)
https://www.ad.nl/binnenland/rivm-stof- ... ~aba36683/

Zeg wat lief. Doeislief is er niets bij. (Ha ha ha)
jij gunt ons Limburgse wel wat.
Co2 laten verdwijnen, uit de lucht opgevangen, in het steen, van de mijn gangen spuiten.
ipv wat ze wilden, in de zeebodem spuiten.
Jij vindt in de mijnen, een veel betere, veiliger en goedkopere methode, dan in de zee, dat te doen.

Nou meid, waar jij allemaal aan denkt. Ha haaa

Hopelijk heeft je oudste zoon, ook eens echt geluk!

Sterkte met je zieke oudste zus.

Ik zag bij je, overleden mensen topic, dat die Theodorakis is overleden, 96 jaar oud.
Hier een mooi dansje voor jullie van hem
https://www.youtube.com/watch?v=QskFT7AaKH0

Een goede Donderdag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 sep 2021, 17:02

Rasta... :)

(Tja m'n oudste Zus...van 84 jaar...
Ze moest dus naar het Ziekenhuis...voor scan onderzoek...van Alvleesklier en Milt en Gal en Lever gebieden...
Kwan ze daar aan...bleek het een soort intekegesprek te zijn...dus weet ze nof niks...scan moet as Vrijdag...Maar
ik leg steeds vaker uit...
dat er zoveel overbodigs in ons landje gebeurd...Dit vind ik ook zo'n vb.
Uitleg...
De doorverwijzing...voor een scan... ging via een Specialist Arts...in deze tijd...hebben ze alles
over de patienten...in het electronisch dossier staan...Als de ene Specialist... door verwijst voor een scan...naaar
een andere Specialist...hoeft
er mi. geen ...lulgesprek ...vooraf...met zo'n patient...Even het electronische dossier doorlezen...en klaar is kees...de klant
kan meteen door...naar de Scan...onderzoek...Er komt ook nog een gesprek nadat nl!
Even uitleggen...
De meeste bejaarden...moeten begeleid...liefst door een directe naaste familielid...die ook nog een Auto heeft en de
bejaarde (in dit geval) Ma...naar het vziekenhuis brengt...
De naaste (dochter of Schoonzoon) in dit geval...zijn allebei harde werkers...moeten er vrij voor nemen...wonen vaak (ook in dit geval...niet naast de deur...maar een provincie verderop...
Halen oude Ma op...voor de scan...blijkt het een klets programmma ipv een scan...betekent...ze moet nog een keer vrij nemen
voor de scan...en ook nog voor de uitslag gesprek...
Kan ze wel...een Taxi nemen mijn oude Zus...maar die zet de klanten bij de deur van het Ziekenhuis af...en dan...staat er een fregiel mager oud mensje...te staan daar...want het is steeds vaker...kilometers lopen in een NL Ziekenhuis...
ma het gesprek og onderzoek...terug lopen ...de Taxi in...en thuis oververmoeid doodop...neer ploffen...
Met een naaste als begeleidig die gaat mee tm in haar huis...van een bakkie pleur knappen veel mensen weer wat van op...
en maakt dat...Oude Ma (een neuroot van nabij wgs de misschiene uitslag van de scan...die nog gemaakt moet)
zit er eindelijk weer rustig netjes bij ...de Dochter of Schoonzoon...net wie er vrij voor kon krijgen...gaat weer
naar een provincie verderop...Die vrij genomen van het werk...waarvoor eigenlijk...er is helemaal geen scan gemaakt...
(Als het effe kan...komt die lawine van uitens...over de oude Ma heen...die zich schuldig voelt...en de volgende
keer nauwelijks nog durft te bellen...of er iemand mee kan...naar dat Ziekenhuis onderzoek...)
Kan ze wel...een Taxi nemen mijn oude Zus...maar die zet... de klanten bij de deur van het Ziekenhuis af...en dan...staat er een fregiel mager oud gespannen mensje...te staan daar...want het is steeds vaker...kilometers lopen in een NL Ziekenhuis...
en na de 2de covid prik...is mijn oude Zus...steeds snel oververmoeid...
Met een begeleiding erbij...die kan haar in een klaarstaande ervoor...houten rolstoel zetten en zo toch vlot...naar eh...no where brengen...om diezelfde route weer terug te moeten doen...want de scan is pas Vrijdag...en zit al te
denken...hoe coulant is haar baas ermee...met die middelbare dochter ...van mijn Oude Zus...of krijgt haar baas
er de zeik er over in...en vraagt haar man...of die de volgende afspraak mee kan...met haar oude Ma...

Ik bedoel er is zoveel compleet onnuttigs met patienten gaande....Als een Huisarts of Specialist de klant door verwijst voor een Scan...waarom zit er dan zo'n ...lulgesprek...tussen...Dat maakt de totale Landelijke Ziekte kostenplaatje alleen maar extra duur...(voor niks) Lulgesprek en zelf even onderzoeken met de handen...dat laatste hadden die andere Artsen al gedaan...
Grrrrrrrrrrrr
Kan ze wel...een Taxi nemen mijn oude Zus...maar die zet... de klanten bij de deur van het Ziekenhuis af...en dan...staat er een fregiel mager oud gespannen mensje...te staan daar...want het is steeds vaker...kilometers lopen in een NL Ziekenhuis...
en na de 2de covid prik...is mijn oude Zus...steeds snel oververmoeid...
de scan is pas Vrijdag...en (Werkende dochter) zit al te
denken...hoe coulant is haar baas ermee...(met die middelbare dochter ...van mijn Oude Zus...)...of krijgt haar baas
er de zeik er over in...en vraagt ze haar man...of die de volgende afspraak mee kan...met haar oude Ma...met
zijn oude Schoonmoeder...2 Hardwerkende Mensen...een provincie verderop wonende...zijn bezig ...met mijn oude Zus...

Ik bedoel... er is zoveel compleet onnuttigs met patienten gaande....Als een Huisarts of Specialist de klant door verwijst voor een Scan...waarom zit er dan zo'n ...lulgesprek...erna...en de scan is op een andere dag...Dat maakt de totale Landelijke Ziekte kostenplaatje alleen maar extra duur...(voor niks) Lulgesprek ...en zelfs even onderzoeken met de handen...dat laatste ...hadden die andere Artsen al gedaan...en er zelfs een RO foto van klaten maken...waarom zit er dan zo'n ...lulgesprek...erna...en de scan is ...op een andere dag...en niet meteen nadat gesprek...met de nieuwe Specialist in een
ander Ziekenhuis...dan de verwijs Specialist...
Grrrrrrrrrrrr
ik leg steeds vaker uit...
dat er zoveel overbodigs... in ons landje gebeurd...Dit vind ik ook zo'n vb.
Sinds de Electronische Medische Dossier bestaat...kan alles veel makkelijke en sneller gaan...Nou niet dus...

Nou ja...zo ongeveer...zit ik die verhalen aan te horen... per telefoon of per mobiel of per e-mail...
dat ze volkomen... en alweer...voor niks vrij moesten nemen van hun werk...draait het vaak op uit...als
oude Mensen behept zijn...met al of niet plotse medische kwalen...

Ik dacht ...
als ik de (kletspraatgesprek) Spesialist geweest was...had ik ook...een Hersen scan...besteld...want zo mijn oude Zus nu praat...klinkt als eh...(Ik schrijf maar niet op...want ik ervan denk...)
want zo'n... 70% of meer...wat ze zegt...is niet te verstaan!
(Ik heb niet altijd gelijk...maar wel veel en vaak)...En als ik gelijk krijg...moeten haar Mantelzorg begeleiders van haar...de komende tijd...nog veel meer vrij nemen... van hun werk...(Hopelijk zit er dan niet... alsmaar ...voor wat
nu weer...een nutteloze gespreks tijd ...vooraf ...ermee gaande!)
(Maar het kan ook...een soort...bange Neurotisch ...door elkaar heen slissende...erg snelle praten zijn...nu
van haar zijn...Weet je veel...)

Ik denk altijd...als mijn tijd...daar is...hoop ik...dat het gaat...via een plotse hartstilstand...(op een
misschiene schokshock... voor de nabestaande na) Maar toch...Voor alles en iedereen)
Vooral bij oude Mensen...mooier kan het niet nl!

Nou ja...was weer... een aparte type-oefening...Ik ga Golf... op TV kijken...Fijne
dag...jullie verder. Knf van LT) :roll:

PS.
Typisch weer ...zo'n Nederlands gelul...
(Die doen...of...
Alles mag... behalve een Sigaar...noem ik dat!)

vb
in het AD te lezen...Vandaag...
Veel Afghanen gered dankzij ‘geheime’ Holland-poort: evacués herkenbaar aan oranje sjaals

Ondertussen daar...(Met gevaar voor eigen leven of voor het hele gezin...)
(Er moeten nog
zo'n 1000 NL Mensen (te herkennen ...in het geheim mee...met Oranje sjaal ...of zo wat mee) naar een vliegveld trachten zien te komen...in Afganistan... of...trachten dat ... via een buurland...te doen...) :!:

(mi (Zo denk ik er over...)
(Domme)...Mensen kunnen wel van alles vertellen aan een krant of bladen...maar een krant
met verstand...snapt zelf wel...wat wel en niet
in de krant...Hier en NU...kan en mag ... (Zo denk ik er over...)...

( Want...Ondertussen daar...(Met gevaar voor eigen leven... of ...voor het hele gezin...)
zo'n 1000 NL Mensen (te herkennen ...in het geheim mee...met Oranje sjaal ...of zo wat oranjes mee) moeten
nog steeds...daar...naar een vliegveld...trachten ...zien...te komen...) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 03 sep 2021, 13:19

Tabel

Ik las dit
Prinses Maria Teresa van Bourbon-Parma is donderdag na een kort ziekbed overleden aan het coronavirus

Het is natuurlijk, een mooie leeftijd geworden, 86 jaar, maar ik denk ook, een
soort afgang, daaraan dood te gaan, terwijl er een vaccin, voor uitgevonden is.
Misschien, laat ze nog, een goede les na, ermee!

Zeg LT ik zag op tv , die Eric Scherder, die is inderdaad, erg bang, voor wel heel erg veel.

Zeg die afspraak, van je oudste zus, met die dokter, had gewoon samen moeten gaan, na het gesprek, dan meteen die scan.
ipv die scan, op een aparte dag, ze doen vaak, of heel Nederland naar hun pijpen moeten dansen, of de rest, geen werk
en andere dingen, verplichtingen, te doen hebben.
Wat ik ook niet zo goed snap. in die ziekenhuizen, werken zo erg veel mensen, in verschillende ploegen diensten,
maar voor een foto en scan, kan schijnbaar, alleen op de dag. Terwijl ook in avonden en in de nachten.
zulkse onderzoek, gedaan zou moeten kunnen, dan hoopt die boel, zich niet zo op.

Ik wens je, een leuke golf hobbiedagen op tv, LT.
Allemaal een goede vrijdag. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 sep 2021, 13:55

Beletage... :)

(Ik las dit...
Je kunt ook na een amputatie topsporter worden’

Maar...(Als TV kijkster) ...ik zag wel...op TV....zowel bij de Mannen als bij de Vrouwen...dat ze op het allerhoogste
Sportniveau...mensen met een been amputatie...met hardlopen...indelen met mensen ...met
bv een halve arm...met 2 gezonde benen...

(Dat vind ik een vb...Ze lijken niet goed snik...omtrent die bij die Organisatie!)
Je zal er...na jaren...na alles doorstaan te hebben en je... te barsten getraind te hebben
de dupes ervan worden...(Van niet goed snik mensen...in die
organisatie...)...met hardlopen...
tijdens de Paralympics...Olympische Spelen...

_____________________________________________________________

Ik las ook dit...

Had niemand Khalid Kasem tegen zichzelf kunnen beschermen?
Angela Kijkt TVJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op tv.

En ik dacht...tijdens dat lezen...wie wordt er nu weer ...de grond in geboord?
(Mag compleet kapot geluld!)
(Via een TV... vakmacht positie... van iemand?)

Wie wordt er nu weer ...de grond in geboord?
(Mag compleet kapot geluld!)
(Via een TV... vakmacht positie... van iemand?)
Staat me nog ...iets van bij...dat ...die Eric Scherder...ook na zijn eerste Tv optreden...compleet finaal kapot geluld werd...
omdat die het... allemaal...net even anders deed...dan de andere Profs...
(Zo van.... wat de Boer niet kent...vreet die niet...gedrag...van die Colomnist toen...zelf...)

_________________________________________________

Ik denk altijd...als ik die Eric Scherder...op TV Zie...
Lees eerst eens mijn Topic ...over Artsen is ...met hun ....hetende gezonde...Lifestyle...
Na 1/4 scrollen...Kijk...Hoe dat uitpakt...
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050
en
Kijk dan... mijn Topic is helemaal...tm de laatste blz aan toe...Topic...Overleden Mensen...
viewtopic.php?f=10002&t=11

Wie het snappe snap het...maar het kan ...heel wat angst Fobieen weg halen...bv bij
zo'n Eric Scherder!

_______________________________________________________________________

Hoe dat allemaal ook zij...Ik ken die hele Khaid Kasem niet...(Welis zijn gezicht op TV gezien...)
En die moest dan...die Matthijs van Nieuwkerk vervangen...DWDD(?)
Beetje met de kop ergens mee op TV geweest...
Lijkt me wel... een complete afgang...voor allen die... al vele jaren en met succes
op TV presenteren...dt men iemand kiest zonder enige TV presentatie ervaring...(Tipypisch iets
voor de NPO...met de zoveelste onlogica...voor de dag te komen...)
(Om jaren lange.... presentatie Personeel ...op TV...te neren in de Eres!)

Toevallig via zappen...heb ik het optreden van die Khalid ook gezien...
(De onervarenheid droop van af...maar Alla(h)...eenmaal dat...Ik vind ...je moet Mensen
wel ...de kans geven...zich te ontplooien... ook met eh dat...maar Presentator voor het DWDD programma...
lijkt me een complete afgang...)
Maar het oefenen... in zo'n Presentator baan...bij welke andere TV Kletstafels dan ook...moet
kunnen...moet de tijd hebben...net als bij iedere nieuweling...bij welke type baan dan ook...het
heeft inwerktijd nodig...(Ook bij de TV)...ook die Khalid... heeft daar recht op...vind ik...

(Nou ja zo ongeveer... zie ik dat hoor...al die dingen...
Nou lieve mensen
tot besluit...(...De Verandering is er niks bij...) Ik vind het...die Sophie... het tigs in de tigs...het beter doen...bij Khalid en Sophie...dan bij Op1!)

(Ik vind
die bij Jort Kelder is...bij Op1...
het tigs slechter doet...dan de nieuweling op TV ...die Kahalid...bij Khalid en Sophie!
(Terwijl een gast wat uitlegt...rampt ze er (vaak met schelle stem)...zo er doorheen ...dat sowieso te vaak...met een vraag of opmerking...die nergens op slaat...of
over totaal wat anders gaat...zag ik al een paar keren...de leuk vertellende gast...klapt erbij dicht...en...zegt niks meer!
Het onafgemaakte verhaal... blijft (voor gevolgde tv kijkers)...hangen...terwijl ze al met... een ander onderwerp... begint!)
Nog is...voor...TVJournaliste Angela de Jong
Ze doet het... tigs slechter ...die bij Op1...dan de nieuweling op TV ...die Kahalid...bij Khalid en Sophie!
(Er moet dus... nog best veel aan geschaafd...aan presentatoren nieuwelingen...ook bij...die van
de Klets Praat tafels!)

Nou zo kan die wel weer...

Oke ...jullie allemaal...een fijne Vrijdag gewenst. Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las net dit...

ANGELA KIJKT TV
Van voetballer tot kok, iedereen wordt opgeleid. Waarom mag elke boerenlul dan ’n talkshow presente­ren?

mi. is Angela de J...met haar scheldwoord...uit de tijd...want vroeger...kon een Boer
helemaal ongeschoold zijn...maar tegenwoordig
zijn Boeren... hoog geschoold...(En dus...geen Boerenlul... meer! Dat schelwoord is uit de tijd...
Misschien is het nu ...Boeren kakker...Weet je veel...) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 sep 2021, 11:34

Etage... :)

(Altijd leuk te zien...als mensen het apart schoppen...via bijzondere route...
ARTS IN OPLEIDING BLAAST NEDERLANDERS EN AL HUN VOOROORDELEN OMVER
https://www.thebestsocial.media/nl/arts ... roordelen/

Alleen doet dit artikel.. vermoeden... of heel Nederland met vooroordelen zit...naar hem toe...
en dat is...denk ik...niet zo...

Mijn jongste Zoon...zijn beste vriend...va zijn 17 jaar af...(Hij is nu 52) die vriend (Economie gestueerd) ging voor zijn werk...naar China toe...werd
smoor verliefd daar...(Als er iets compleet ingewikkeld is...is het wel...als lands buitenstaander...trouwen met een Chinese vrouw...)

Hij mocht pas
met haar trouwen...als hij zoveel Chinese woorden goed kon uitspreken...Wat een gemiddeld mens Chinees er spreken kon...en de hele aparte trouwerij route begreep...omtrent alle juiste papieren en tm(Trouwen...In aparte Chinese kledij)
Ze trouwden in China nl. en ook dat nog...dat alles ...in een Communistisch systeem...)
en... ook dat nog..voor haar
werd het nog veel moeilijker...ze was nl daar al Dokter...en zelfs al... Psychiater...

Zij moest in Nederland wonende
en met een Nederlander getrouwd...eerst ...de Nederlandse Op WO Niveau) taal... goed leren...en de hele basis Artsenopleiding opnieuw doen...in Nederland zelf...tm
de Psychiater opleiding aan toe...opnieuw doen...
ondertussen
kregen ze ook nog... een kindje...(Die is nu ongeveer 13 jaar of zo) Maar waar echte liefde allemaal toe in staat is...wonderlijk...(Ze is alweer jaren... Specialist Psychiater... in Nederland)

Ik heb nooit gedacht...zij zo alleen... in den vreemde...ze haalt dat nooit...ik dacht alleen welis...Zo'n een teer klein vrouwtje...in dat ...harde Nederlands...dat alles... wat ze ooit heeft geleerd...in haar land...volkomen
baggatelliseerd...om alles over moet doen...in een relatief koud en nattig land...Dat lukt ze alleen...als de liefde voor
haar man...helemaal echt is...vise versa...zijn liefde voor haar...

(Want het exra inelligente koppie...neemt ze al...van huis uit wel mee...dus daar twijfelde ik compleet niet aan...Die
haalt dat allemaal wel...(Deed ze achter elkaar... met een sneltrein vaart aan toe...dat kan alleen
mits...de Liefde stand houdt...en hij... geemancipeerd genoeg is...om haar dat
allemaal...te kunnen laten doen...
zelfs
met een Kindje...tussendoor erbij...mi ....hing daar... het allermeeste van af...
Waarvan?
mits...de Liefde stand houdt...en hij ...geemancipeerd genoeg is...om haar... in ons land...dat... allemaal...te kunnen laten doen...

M'n (Mantelzorg) (Jongste) zoon
die er vaak zat komt...zei me pas...volgens mij...zijn die twee... nog net zo verliefd op elkaar...als toen ze
elkaar vele jaren terug ...tegen kwamen ...in China...Van huis en haard en van alle familie vrienden en collega,s weg...
in Nederland...
Ik zei hem...dat kan ook niet anders...alleen zo...is ze
geworden...wat ze nu... in Nederland is...Met alle kansen gehad...Uit ...en...
vooral Thuis...
vooral
Dit is het bewijs...(Uiteraard naar Kennis en Kunnens en Vermogen)...De Liefde...
overwint alles!

_________________________________________________________________________________________

Ik zat te denken...men mag als bedrijf ...niet vragen of mensen de covic-19 prik hebben gehaald...
maar vooral in...oa de Zorg...kan je er eigenlijk niet helemaal er onder uit...
Wat Nu?
(Als ik de Baas van een Ziekenhuis was...)

Zou ik lijsten neer hangen...met ...op afd X1... mogen alleen Mensen werken
die 2x gevaccineerd zijn tegen Corona...op afd X2 en X3 ook

Op deze lijsten...(Die ergens...open en bloot hangen)
kan je je...ervoor intekenen...(Let wel ...alleen Degenen... die tekenden ...te zijn
gevaccineerd 2x) het wordt dan wel gecontroleerd bij de GGen GD!)

Hoeft niet...het mag
ervoor intekenen...maar oa... op de Covid IC afd...moet het personeel wel
de 2 Covid injecties ...hebben gehaald...

Er zijn nog afdelingen...in het Ziekenhuis...zat...plekken(Die moet je dan wel hebben)
(Met dit systeem...Het mag niemand ...de zak kosten nl_)
waar ook... de niet gevaccineerde Personeel...het alleen... met een Monddoekje af kan...Maar.... op
Afd X1 en X2 en X3... niet dus!

(Zo ongeveer zou ik het aan pakken...)
Dan tekenen ze ...geheel vrijwillig...er zelf voor...

want
Er zijn nog afdelingen...in het Ziekenhuis...zat...waar ook... de (De Het Een)
niet gevaccineerde Personeel...kunnen blijven werken!

Maar zolang ...de Corona nog...te actief... in het land is...allemaal...buiten de X afdelingen om
moeten ook (de
wel... en ...de ...niet gecaccineerden)...wel met een Monddoekje op...blijven werken...op het werk zelf!

Voor de (Specifieke)... X1 en X2 en X3 afdelingen...(Die moeten 2x zijn geprikt voor Covid-19!)
Zo ongeveer zou ik het aan pakken...

Let wel...Dan tekenen ze ...geheel vrijwillig...er... zelf ...voor!

Dat ze... 2x...de Covid-19 vaccin... gehad hebben! )

(Als zeg 90% wel ...de 2 prikken hebben gehaald...wil nog niet zeggen...dat ze allemaal ook
tekenen voor de X afdelingen!
(Dus blijft het... voor de rest... nog steeds de vraag...als zonder dat systeem!)

(Alleen ...voor de X afdelingen... is dan bekend...(Voor uit en Thuis... en in het Bedrijf...zelf...)
alle Personeel er...zijn 2x geprikt...tegen de Corona...)

(Niet alle Labs afd maar...Ook bepaalde Labs afd. kunnen de X Statis hebben!)etc etc. etc.(Die bv
ook ....(Persoonlijk aanwezig)...op de X afdelingen... moeten werken!)
(Voor de x afdelingen en andere X Statis afdelingen...(Voor het snelle weten...Een X speld te
dragen er...zou wel handig zijn!)

(Mogen ook ...alle ander personeel (Van Hoog tm Laag)
Hoeft niet...het mag...zelf...aanvragen dan...een X Speld...maar...ook dan geldt...het wordt dan
wel ...eerst...gecontroleerd ...bij de GGen GD!)

(Omdat het hele systeem
geheel Vrijwillig is...kan men toch niet weten...als mensen er geen X Speld dragen (Niet aangevraagd)
of ze wel of niet ...de covid prik gehad hebben...behalve op de X afdelingen ... en die van de
X Statis...Afdelingen!
Kan je het ...zeker van weten!)

vb Is de Med Directeur Ec Directeur etc...niet 2x geprikt...mag die niet komen
op de X afdelingen!) (Dus ook voor ander Personeel geldt
tm voor de huishoudelijke dienst aan toe...)... Hoeft niet
dat er te dragen...Het mag...maar...Handig
is zo'n X speld ...dus wel!

(Misschien geldt voor naasten familie...en vrienden naasten hetzelfde als voor het Personeel...op de X afdelingen...
zonder gekregen X Speld ...van het Ziekenhuis...moeten die helemaal ingepakt...met X Speld
alleen een Mondkapje op!)

Met mijn ...TV en PC Hobby...Ik ga de 4de dag Golf kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71853#p71853

Een fijne Zondag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.

Ligt dat nou aan mij...dat ik zo denk...
vb.
De Nederlandse Mw de Ambassadeur van Kabul...is te gast bij Op1
en vertelt daar breeduit...dat Nederlanders en Afganen ervoor in aanmerking komende...iets Oranjes moeten
dragen...als opdracht...en zo naar het Vliegtuig punt of ander punt in de stad...moeten trachten te komen...
Anderen deden dat al bij de bladen...zulks vertellende...en dat
terwijl het bedoelde systeem
nog steeds zo gaande is...
er moeten er nog 600 of meer...zo naar
Nederland trachten te komen!

(Ligt dat nou aan mij...dat ik zo denk...
Ik denk dan... onderwijl...Zijn ze nou zo dom...omtrent...(Het snap patroon)zo te stom...
of zo slecht...voor allen die nog ...in dat Afganistan zijn...Hier en NU!) :!: :roll:

Plaats reactie