WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 aug 2021, 22:24

Sandalen.. :)

(Wat me opviel op TV...

Een Limburger ...dol op Maastricht...zingt ...Aan de Ansterdamse grachten...heb ik heel mijn hart aan verpand...
(Dat gelooft toch geen mens...als een Zuid Limburger zoiets zingt...)
Konden ze daar nou echt geen Amsterdamse Zanger voor vinden???

De geloofwaardigheid en respect...is al weg...als de nieuwe jonge Meester ...(Met een
Ouwe jongens Krentenbrood gedrag...) zegt...tegen de klas...met jonge teners...Ik ben Thijs...


Jut en Jul ...in het nieuwe Kabinet...???...

De valkuil...van oa de USA...en ook van Nederland... oa Ze apen zoveel klakkeloos na...dus
valt het ze niet eens op...welke baard mensen...in de nabijheid...de vijand is...Nou ja dat heb
ik al uitgelegd...pas...

over ...IS... in Irak...en de ...Taliban... in Afganistan...dito elders op de wereld...met al dat klakkeloze
nageaap...wij allen ...Ouwe jongens Krentenbrood ...met een baard...dus valt het...al die waterzuipers...met
die Waterhoofden...ze
eens op...welke
baard mensen...in hun nabijheid...de vijand is...gevolg
Opeens ...Plots...een land vol met...IS...en opeens...Plots...een land vol met...Talibans...(Een vlucht van
regenwulpen is er niks bij...)

Ik ben wel erg benieuwd... over leden stand...in deze tijd...van de Partijen van ...Jut en Jul...
en Julie? (Is ..sinds eh...van hun achterban...nog wat... van over? Nieuwsuur en EenVandaag?)

Ik las...

Economie herstelt sneller, maar welke rol speelt het personeelstekort?

Tip...Als ze nu is alle...Kul...ingeslopen banen...ook bij het
Rijk en Provincies en Gemeentes... (Die de klanten van kastje naar de
muur sturen...)Ze mogen niks en weten niks maar werken er wel...Dat dus!
Weg ermee....omscholen voor Leraren...is nodig...dan is er al snel...genoeg personeel...

Nog een vb
5 tot 8 weken bezig met sollicitatie procedures...Weg met die Kul...dan is er al snel veel mensen
voor oa de Zorg...als al die Kul banen ...net als toen... weg zijn...

De meeste..banen op Kantoren...misschien wel de helft ...van alles wat zitten te typen...typen massa's flauwekul...

Als ik over bv Departement Defensie na denk...
Wat voor flauwekul die allemaal aan het typen zijn...kan de helft zo in een Zorg opleiding van gezet...
Dan kan de andere helft is de dingen doen die ze moeten doen...
bv Van alle Defensie Personeel...alles in kaart zetten...
Zo gauw ze op Missie gaan
en daar uit het Volk daar personeel werven...dito alles van in kaart zetten
alle documenten copieen en tm op pas zit een Visum stempel op...ook van hun directe gezins naasten!
In nood betekent dat... inpakken en weg wezen...naar Nederland!
Nu blijkt ondank massa's mensen die dagelijks zitten te typen...in de Departementren...
wat in hemelsnaam...de helft of meer zit...allemaal
kul ... te typen daar...van hun gemaakte typewerken...In nood heb je er compleet niks aan!
Wat voor flauwekul
die allemaal... aan het typen zijn...kan de helft...zo van in een Zorg opleiding ...van gezet...

Fransen en
Ook Britten werken al maanden aan luchtbrug uit Afghanistan en Nederland denkt er nu pas over...

Na een rondje...Internet kranten...
Als laatste...gelezen...Het goede nieuws ...in de krant...om te lezen...is deze...

Dankzij de hulp van de buurvrouw staan de tomaten er ook na de vakantie prachtig bij...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 aug 2021, 15:48

Dalen

Dat heet nou LT, een goede buur is beter, dan een verre vriend.

André Rieu hoor ik ook liever over en in het Limburgs zingen
https://www.youtube.com/watch?v=DdJqUzw61qo

Ik hoorde van de week, op tv zeggen, een man die was altijd pvda lid, en stemde er altijd op.
Vanaf kabinet Wim Kok stemde die er nooit meer op, en zal dat ook nooit meer doen.
ik moest gelijk aan jou denken, jouw DJ, had net zoiets ermee.
als ze zo erg gezakt zijn, aan zetels aantal, dan kan die beter weg blijven, in een nieuw kabinet, dat pvda.
Via een truc, er toch, in trachten te komen, zullen velen van, over de nek van gaan, en het geeft
denk ik, ook geen vertrouwen, aan dat nieuwe kabinet., zo erg veel menen, zijn de dupes geworden toen, van
de kabinetten pvda, hete dat niet, links paars?

Ik las laatst, dat jij schreef, je zou nooit, op groen links gaan stemmen, daar zitten de communisten erbij in, maar
je bent wel zo eerlijk, te schrijven, volgens jou dan, weet groen links, het allermeeste van milieu en klimaat zaken
al stem jij er niet op, ze in een nieuw kabinet te hebben, zou jij niet erg vinden.
Nou meid, we zien wel.

Schrijf nog eens wat meer, over geestverlichte gebeurens en over dat huis van je, van mijners vader, ook al
doe je het, als typeoefeningen, maar daar lees ik, best graag over.

Allemaal een goed weekend. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 aug 2021, 17:05

Lenzen... :)

(Ik zat me net te verdiepen in het onderwerp...
Vier bedrijven in de Rotterdamse haven gaan CO2 afvangen en opslaan in een leeg gasveld onder de Noordzee.
https://nos.nl/collectie/13871/artikel/ ... ee-is-rond
en
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/224230 ... ee-of-niet

Omdat CO2 lichter is dan water...
Als ze de druk niet (altijd) juist meten...dan lijkt zoiets me ook... te kunnen ontploffen...vanuit de zeebodem...naar omhoog...

De methode die ze in Noorwegen gebruiken...CO2 in stenen gewelven te spuiten ahw...lijkt me een stuk veiliger...
Dus dacht ik meer aan...
de Mergelafgraaf gebieden in Limburg...om CO2 in te spuiten...(Dan komt aan die kant van het land
ook weer echt werk naar toe!)

Maar ik ben er... nergens mee... over geschoold ed...Over dat hele Onderwerp niet...het zijn dus gewoon intuitieve gedachtes...van
een gewone AOW Mevrouwtje...van nu 78 jaar...

Ik ben bang...dat het ergens ...mis gaat met de CO2 druk...
die zal toenemen nagelang...het er voller gepompt
wordt...in die lege gekomen gas velden...in de zee bodem...en... elke ontsnappings gat...al een geweldige grote
boem gaat geven...gelijkend op een atomische knal ahw. Omdat CO2 lichter is dan water...zal het uit het water gaan
ploffen naar omhoog...Met die grote Boem...is mi niet onderzocht...wat dat dan wel gaat doen...voor en in de hele
wijde omgeving...

(Omdat er gigantisch veel...(vak) fouten en missers en niksdoenerijen gaande is...(alleen al in
Nederland)...in deze tijd...en wel...op
alle Fronten...en de dekkinggraad zo erg toenam...en mensen die dan de waarhedens zeggen gaan...als een soort vijand gezien en gebracht worden...
alleen daarom al...sinds massale snuif gebruik... en nog massaler pillen gebruik en dan die waterkoppen ed...
Anders gezegd...waar niks mag...(aan gewone dingen... als weleer...)...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!
Om dan als zo vaak
achteraf elke crisis ed...excuus te moeten aanhoren...

(Kortom om... het Menselijke gedrag... van deze tijd...Vol met leugens en bedrogs en Diefstallen op grote schaal ed...
sowieso vanaf... de Koerswisseling van Gulden Munt naar Euro Munt!

(Mijn eerste gedachtes was
toen ik er over las...Onder Zee met dat...Het lijkt het verhaal van de Kleren van de Keizer wel
(Zijn wij de Keizer met z'n allen)...die naakt rondliep ...en dacht... dat die de mooiste en duurste kleren... aan had...er
voor erg veel geld...voor betaald had...)
Kortom...Het lijkt het verhaal van de Kleren van de Keizer wel...

Als er dan toch 2 mogelijkhedens bestaan...om CO2 na... afvangen...te herbergen...onder de Zee wateren... of... in Gesteentes...
lijkt me die 2de mogelijkheid...een stuk veiliger
en beter blijvend te kunnen beschermen ook... ook altijd controleerbaar...en bij veranderingsprocessen
ermee
snel... de nieuwste modernste veilighedens ...en ook bereikbaarder ervoor ed.
te kunnen toepassen...met die 2de methode dus...

Als ik rijk was...om te investeren... in dit soort dingen
daar zou ik ...eerder m'n geld in zetten... op methode 2!
(Is sowieso miljarden goedkoper!)

Bij methode 1
krijg ik zulkse gedachttes...
Het lijkt het verhaal van ...de Kleren van de Keizer wel...

Nou ja... daar zat ik is... vandaag... op deze Zaterdag...is aan te denken...Jullie
ook een fijne Dag...Gr. en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 aug 2021, 14:29

Zender

Hier waarschuwde jij al voor LT, ze zijn erg slordig geworden, de Amerikanen, ze laten alles achter, als ze, na de missies,
terug gaan naar de state...Ze moeten, na elke missie, alles vernietigen of alles meenemen, anders krijg je dit.
Dan komen de Taliban er aan, met de modernste wapens ea spullerij, om hun eigen land, in te nemen gaan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210822_93346349

Ik begin ook al te denken LT, ze kunnen beter weer snel aan de gewone waar, ipv dat alles weg te beantieen.
Die denkloze koppen, waterhoofden noem jij ze ook weleens, ze kosten oneindig veel, veel te veel namelijk.

Ik heb ook geen verstand, over het onderwerp hier boven, maar je ziet het, na jou geschrijf, het al voor je, met methode 1,
alles in die zee, vliegt plots met een grote knal, de lucht in, door de druk schreef je, gebeurt die knal plots,
co2 is lichter dan water en dat proberen ze dan, onder het zeewater te bewaren, als de onderlaag schuift ergens van,
er komt ontsnappingsruimte, voor dat co2, dat schiet dan , met een vaart uit dat zee water, boven zich.
De twede methode, lijkt jou veiliger, en beheersbaarder en controleerbaarder.
De eerste methode, zie jij als, de kleren van de keizer, ha ha haaaaaa wij als burgers zijn de keizer, en maar betalen,
voor de steeds nieuwere duurdere kleren, en de keizer heeft niet door, dat die naakt, rond loopt ervan en betaalt maar door eraan.
De twede methode is, miljarden goedkoper, en is ook na te gaan.

Vlgs mij, komt in deze tijd, wel meer , kleren van de keizer voor, en niemand heeft het door, dat dat gaande is ermee,
we betalen ons sindsdien scheel.

Ja meid, ik zie ze ook graag terug, met gewone waar, ipv ze maken er, een wereld drugs epidemie van.
door alle anties, leugens en bedrog, zien we de bomen, in het bos niet meer, en dat de keizer, geen kleren aan heeft, zien
we dus ook niet., dat we met ze allen, steeds armer worden, en een kleine groep, steeds rijker en rijker en rijker.

Nou meid,hou je taai, en een goede zondag, wens ik je. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2021, 02:18

Dermate... :)

(Over je vraag...schrijf is wat meer...over geestverlicht...
In elk land zijn wel geestverlichten...in Oost Azie meer dan in het Westen...de minste Geestverlichten vind je in Afrika...
misschien omdat die teveel gericht zijn...op oorlogvoeren...met de buurlanden of om een lichter of donkere ras...in eigen land....oor;ogen maken...weet je veel...
In Zuid Amerika zijn meer mensen geestverlicht...dan in midden en Noord Amerika...maar ze zijn er wel...overal zijn ze nl.
Er zijn misschien wel ...in de miljard mensen of meer...bezig...om zichzelf geestverlicht trachten te krijgen...
En van degenen... die dat al zijn...weten vaak ...de meesten niet eens...dat ze geestverlicht zijn...
Zelf zie ik... niet zo het nut ervan in...als ze de dingen verkeerd interpreteren...denken ze...dat ze Godzelf zijn ...dat bv.
Godzelf die alle dingen geschapen heeft...te denken dat ze dat zelf zijn...is natuurlijk bezopen...doorgedraaide idioten kan er ook van komen...omdat ze het niet kunnen beheersen...ze laten ahw hun gewone hersendenkwerk erdoor overspoelen...als
ze zich als Goeroe gaan gedragen...en volgers krijgen...loopt het meestal fors uit de hand...Ik kan tig in de tig
rijen dingen opnoemen...waarom ik ...het nut er niet van in zie...
Het punt is...mensen die overlijden en in het stervens proces zitten...die ervoor in aanmerking komen...rollen er vanzelf wel in die geestverlichtheid...die komen daar aan...met een verlichte geest...
en dat zijn er ook altijd nog heel wat...
De kans dat mensen...met een bijna doodservaring...ook geestverlicht zijn geworden...is dus best heel groot...want
via die route... gaat het namelijk vanzelf wel...die in het stervens proces zitten...die ervoor in aanmerking komen...rollen vanzelf wel... in die geestverlichtheid...die komen daar aan...met een verlichte geest...
Als zoiets ...plots of tzt...dus vanzelf gaat...waarom zou je er... in je leven zoveel moeites voor gaan doen...als de meesten
er 3/4 of meer... er niets van snappen...er niet mee om kunnen gaan...als ze het wel...tijdens hun leven...dat bereikt hebben...Dus opzich... is het mooier ...als mensen geestverlicht zijn...en het toch niet weten...van zichzelf ...dat ze dat zijn...
dat...ergens door...geworden zijn... de Gewone...Geest verlichten...daar zijn er best veel van...op de wereld...sowieso
zon 30%... soms meer en soms minder...en in nogal wat landen ...ligt dat ook zo...met die 30% per land... soms meer en soms minder...
In Azie kwamen er sinds 100 jaar...minder geestverlichten voor...in het Westen juist meer...
In het Westen zijn ze er meer... naar gaan zoeken ahw... en in het Oosten het juist meer gaan laten...met de komst van
de brommers ed. en i-padjes ed...en computers en mobieltjes...ed. in die Hymelaya gebergstes gebieden...
De jeugd willen er de kloosters niet meer in of gaan erom eruit...In het westen... is ook iets gaande...maar daar ging
men juist... het mediteren ed ontdekken...
Wat ze... in het Oosten dus steeds meer gingen laten...ging men in het Westen juist veel meer toepassen...niet perse in kloosters...maar veel scholenden en studerenden en werkenden gepensioneerden ed gewoon in vrije tijd...Vaak ook om tijdens het jachtige leven...hun lichaam en geest te ontspannen...en alzo...gingen steeds
meer mensen mediteren...

Gebeden doen is ook wel wat...maar dat is meestal...kwetteren met ...de (gewone) gedachtes...en meestal op vragen gericht...
Mediteren... is meestal juist...de (gewone) gedachtes... niet te gaan gebruiken...
Wat ze... in het Oosten dus... steeds meer gingen laten...ging men in het Westen juist... veel meer toepassen...niet perse in kloosters...maar veel ...scholenden en studerenden en werkenden gepensioneerden ed gewoon in vrije tijd...Vaak ook om tijdens het jachtige leven...hun lichaam en geest te ontspannen...en alzo...gingen steeds
meer mensen mediteren...Ook mensen met oa overspannen Burn-out en PTSS ed gingen steeds meer mediteren...in het
Westen...
Sinds er Narcose bestaat en Operaties bestaan...wordt ahw ook dat kwetterende denkwerk stil gelegd...
Er zijn allerlei methodes... bij gekomen vaak vanuit het Westen...waardoor er veel meer Geest Verlichte Mensen rond lopen...
dat ergens in die ...vrijetijd processen plaats vinden...waarvan ik net al over schreef...de meeste van ze...weten
niet eens... dat ze Geest Verlicht zijn...(Geworden ergens van)
Bijna doodservaringen kwamen al eeuwen voor...en ook
in onze tijd...via slapen zelfs...via ziektes en ongevallen zelfs...via operaties ed ook via ...net niet verdrinkingen ed.net
op tijd gered...anderen maken zulks nooit mee...dat ze...waar dan ook...Geest Verlicht van geraken...al kloosteren
ze een heel leven ahw...al hadden ze ongevallen ...en al verzopen ze bijna...die hebben ergens om...geen verlichte Geest
door gekregen...Maar toch ...het kan 30% van de Mensen ...in het land wel zijn...die Geest Verlicht... ergens door zijn geraakt...
Die andere 70% dus niet...blijft nog 1 methode voor ze over...automatisch en wel...tijdens het stervens proces....
Dus... wat niet is...kan (op de val reep)... nog komen!
Het schijnt eenmaal daar... in dat Eeuwige Hiernamaals...van nut te zijn...en als Verlichten nog op Aarde zijn...zijn ze ook van nut...dan zijn ze ...tijdens hun leven...al van nut...voor dat Eeuwige Hiernamaals ...
(We zijn dus een Nut product ahw...van Nut...voor eh...
zonder dat jezelf ...dat hoeft te weten...en niet hoeft te merken...welk Nut je bent...maar eenmaal daar plots of tzt...
daar kom je er... wel snel achter...

De Wetenschap... gaat al die dingen wel ontdekken...(Misschien... met een extra dimensie...weet je veel...)en met
de ...dan...juiste apparatuur...
Voordat de Aarde vergaat...is wel ...alles... ontdekt...(De Aarde vergaat...in het jaar ...2850)
Hoewel... voor alles wat leeft....op de Aarde zelf...de mensen het wel... kunnen vervroegen...
Dat vervroegen ...is ingegaan...zo'n 200 jaar terug al...(va toen... is men de Hemel ...zal ik het zo noemen...ipv
Het Hiernamaals...drastisch is gerenoveerd ahw...(Ze zitten daar dus ook niet stil! Rust zacht... is er voor de meesten er dan ook niet bij!)
Elk Mens vergaard... tijdens het Aardse leven...een...Zijns Getal...of een...Niet Zijns Getal...
(Dat heeft weer te maken met ...de opvulling van de Natuurkundige zaken als ...Licht of en of Donker...daar!)
Het Biologische mist daar...voor de rest...zijn de Beta zaken er erg in trek...
Er is iets eigenaardigs met de taal...Wat we ook denken daar of zeggen daar...in welke taal dan ook...iedereen er begrijpt wat je er zegt...(Misschien ook wel...wat men er denkt!) Dat is al met de Aardse Geest verlchten gaande...dat zelfde
naar daar toe...Wat we ook denken... of zeggen...in welke taal dan ook...iedereen daar begrijpt ...wat je zegt...(Misschien ook wel...wat men denkt!)
Of dat is er alleen specifiek...tussen de Geestverlichten gaande...tussen hier en daar...in welke taal dan ook...iedereen daar begrijpt wat je zegt...(Misschien ook wel...wat men denkt!) In het Omgekeerde... komt ook (Veel) voor...dat is alleen specifiek...iets... tussen de Geestverlichten gaande...tussen daar en Geest Verlichten hier...in welke taal dan ook...iedereen hier begrijpt dan (Hopelijk) wat ze ...van daar uit... tot je (denk) zeggen...
Dat is al eeuwen gaande... nog ver voor de weg naar Rome...is dat al gaande...(Tussen vandaar vandaan... naar iemand hier toe)..(of naar... veel iemanden tegelijk...van daar ...naar hier toe...)
Je kan er op letten of er expres niet op letten of het niet eens bemerken...
(Er zit maar ...een heel dun draadje...tussen dat ...serieuze dat... en ...denk Geestes ziektes... kletserijen!)
Dat is wel een probleem...
Nog een probleem is...dat in alle eeuwen...de dingen van daar tot mensen...verkeerd werden geinterpreteerd...of
dat het alleen in die cultuur van de toen tijd paste...en men denkt... Ezel en de Os tijdperk bv...het past in alle eeuwen...
Omdat
zulks dus erg ingewikkeld is...en er best veel mis mee kan gaan...ook als men denkt zulks
kwam alleen ...in de Ezel en de Os tijdperk voor...dat mensen met een Verlichte Geest dingen van daar ontvangen...
of zulks... niet in alle eeuwen gebeurt...denken die...of dat de culturele dingen die toen golden...ook nu moeten gelden...
Omdat er zoveel verwarring mee is...
zie ik er helemaal geen nut van in...in een Verlichte geest op Aarde te hebben...
en zo'n Hemelse Hiernamaals...ipv meteen een Hemel van de Aarde gemaakt...(Dan was al die ellendes er niet!!)
Nou ja...
ik denk er dus zo vroom niet over...als ze het hebben over de volmaaktheid van God...in Kerken ed
denk ik gelijk... God was volmaakt geweest...als die meteen...een Hemel van de Aarde had gemaakt...(Dan was al die ellendes er allemaal niet!! en bestond...zoiets als de dood...ook niet!)(Dan waren alle leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal ...ook uit de geest van mensen gelaten...en dat soort zaken...
Nou ja...
ik denk er dus ...lang niet altijd...zo vroom over...
Misschien hoeft dat ook niet...gewoon eerlijk zijn...ook in stilte ...met je gedachtes...is kan zijn...al genoeg zijn...om
een Verlichte Geest te krijgen...

Mooie type-oefening was het weer wel...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2021, 01:39

Mateloos... :)

(Ik zat... naar een herhalings programma te kijken...van Andries Knevel...
Ene Joel Broertjes vind...dat MC Donald in de Kerken moet kunnen...Die Broertjes
is Dominee...mi Staat ergens in de Bijbel...dat De Jezus indertijd...de hele Commerciele zooi...de
Tempel uit flikkerde...
Ik heb geen Theologie gestudeerd...misschien zien er...van die Mensen...als Broertjes... het anders...weet je veel...
maar het zou mijn tip dus niet zijn...

Ik las dit...
https://nos.nl/artikel/2394918-onderzoe ... en-in-juli
Valt me op...dat ze overal tegen zeggen...het ligt aan het klimaat...maar de oorzaak ...meestal niet benoemen...of
het moet zijn...dat klakkeloze...zeggens...over de uitstoot van broeikasgassen...
Dat er
meer en vooral andere oorzaken kunnen zijn...komen ze niet eens op...

Ik schreef jaren geleden er al een paar...en laatst ook weer...
Als men de eeuwige dichte zeeijs lagen...open breekt...met Ijsbrekers...ik denk dat dit wel een knal vb
is...nog een Ijsbreker erbij en nog een en nog eentje...om de hele boel er open houden...
Door de hete Zon in het water... en warmte uitstoot van schepen ...in het water er...smelten de ijskappen er van...
En steeds meer groter en nog grotere en nog grotere toesisten schepen er naar toe...de warmte uitstoot van schepen ...in het water er...smelten de ijskappen er van...
Dat is aan de ene kant...de andere kant...
is door zwaar toe genomen
bommen op de Bergen...om het verse sbeeuw naar beneden te laten komen
en dat alsmaar weer...om lawines niet te krijgen ...op de Toeristen plaatsen...en niet op de gemaakte ervoor
wegen en treinrails ed. en om geen lawines op de ski pistes te krijgen...(Inmiddels doen ze dat al overal op de wereld...va als
de verse sneeuw op bergen komt...)
Als ze dat doen... met elke nieuwe sneeuw laag...en de zon schijnt op de bergen...smelt ook de hogere eeuwenoude
sneeuw laag ervan...Door die kale Bergen...gaan de Windstromen zich anders door gedragen...nemen de warmere windstromen mee ...en geven ander weer bv. en vooral elders!
En het smelt water...gaat
naar de lage landen toe...
(Dat zijn al 2 verschillende redenens... van waterstijging...door verstoringen... van het eeuwen oude ijs en eeuwen
oude sneeuw patroon...
als... de oorzaak...)

(Er zijn wel meer voorbeelden...nou mog eentje dan maar...)
Stellen jullie je is voor...
per jaar...gaan miljarden Mensen de zee in...vol gesmeerd met ...vette cremes...iets zal de toegenomen vette laag...gaan doen ...in de zee...de zon kan de koralen in de zee niet meer bestralen ...is een vb ervan...overal
toenames van oa algen...die het juist niet...van de hete zon hebben moeten...Hoe meer plantachtigen in het water...hoe meer warmte zal het vergaren...in het water...en haalt zelfs zuurstof ed ...uit het water...en kan het water verstikken gaan...
Nog is...
Stellen jullie je is voor...per jaar...gaan miljarden vrije dagen en toeristen Mensen de zee in...vol gesmeerd met ...vette cremes...iets zal de toegenomen vette laag...gaan doen ...in de zee...
(Mensen moeten dus geleerd...zich pas in te vetten... na in zee... kanaal... rivier... of meer...te zijn geweest!)

Over zulkse... oorzaken ...over de opwarming ...van de Aarde
en klimaat verandering ed...lees ik nergens wat van over...toch kan men het weten...het is al vaker...beschreven!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2021, 23:56

Oosten... :)

(Ik snap er echt helemaal niks van...Mensen vluchten ergens om hun land uit...(Het gaat niet over de
Gewone Economische vluchtelingen!)...
en hiero klept men al...zelfs
vooraf...waar ze
hier terecht komen...
https://www.nu.nl/288797/video/op-deze- ... uatie.html
Het lijkt wel...of ze niks meer snappen...

Kortom ...ik zie ze liever met gewone waar...al die Fouten en missers en niksdoenerijen...en alweer
niks snappen...

Toen ik las dat
de USA uit Afganistan zou gaan...dacht ik gelijk aan ...onze Missie daar...dat moet
worden...inpakken en wegwezen...en wel zo snel mogelijk....in iedergeval ruim weg zijn...voor de Amerikanen
daar weg zijn...

Intuitief weet je gewoon... dat zoiets meteen geregeld moet...tenminsste ik dacht toen... zo meteen...er
over...

(Later bleek... dat de Engelsen en de Fransen er... net zo over gedacht hadden...die waren meteen met een lucht
vluchten bezig...Bij ons kwamen ze daar...op de valreep pas mee aan...

Hoor je op TV zeggen
waarom zeiden de Engelsen en Fransen niks...tegen de Nederlanders...mi...Dat moet je ze nog
dat transperante geklets...tm in de media tm op tv aan toe...over Nederland ... de Nederlanders
zelf gaan uitleggen...

(Ik snap er echt helemaal niks van...Mensen vluchten ergens om ...hun land uit...en hiero klept men al...zelfs
vooraf...waar ze
hier terecht komen...tm met foto's en al tm op TV aan toe etc.
https://www.nu.nl/288797/video/op-deze- ... uatie.html
Het lijkt wel...of ze ...niks meer snappen...

Kortom ...ik zie ze liever... met gewone waar...wgs al die vele Fouten en missers en niksdoenerijen...en alweer
niks snappen...Want waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van!

Waarom je beter niks kan zeggen...Dat moet je ze nog
dat transperante geklets...tm in de media ...tm op tv aan toe...over Nederland ... de Nederlanders
zelf nog... gaan uitleggen...

Als een gewoon
AOW Mevrouwtje toen ...van de metene...er al op komt...Trouwens waarom komen ze... er zelf niet op...(De Nederlandse beslissers)(die Waterzuipers......Met die Waterhoofden...Met niks mag...ook geen Sigaar etc!)

Wie worden allemaal...daar weer...de dupes van?

Kortom ...ik zie ze liever... met gewone waar...wgs...al die Fouten en missers en niksdoenerijen...en alweer
niks snappen...)


Trusten allemaal. Knf van LT) :lol:

PS.
Ik kan het nog veel enger typen...
Stel... het BL zegt... in vertrouwen de dingen...en de betreffende Minister handelt er naar...
dan kletst breeduit... de hele Tweede Kamer...Wij zijn niet geinformeerd...(Weg met die Minister...)
(Weg met de Premier Weg met het Kabinet...)

Oke... dan informeren ze ...de Tweede Kamer...dan moet alles uit de doeken gedaan
dat is op Breed Politiek TV...te Zien en te Weten...door
Binnen - en ook door het Buitenland...

Dus nogmaal...
Waarom je beter niks kan zeggen...Dan moet je ze nog
dat transperante geklets...tm in de media ...tm op tv aan toe...over Nederland ... de Nederlanders
zelf nog... gaan uitleggen :!:

PSS.
mi Mist het sowieso...NL...geheime dienst personeel...als bescherming mee... voor de Missie zelf...
(Die oa de...Crusiaalste...Missie lands...punten...in de gaten houden...)
Dan was het ze vast opgevallen...de drukke beweging ...van een paar andere westerse Missies...naar het Vliegveld...met volle vliegtuigen mee
naar hun land toe...vanaf de USA boodschap op TV geweest...dat hun leger uit
dat missie land weg gaat...(Kwam men er zelf niet op...de beslissers)
Dan was er... bij die vast...een :idea: opgegaan...

Ik bedoel maar...

Kortom ...ik zie ze liever... met gewone waar...wgs al die vele Fouten en missers en niksdoenerijen...en alweer
niks snappen...Want waar niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van :!:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 25 aug 2021, 09:44

Tenten

Je hebt wel gelijk LT, ik snap, waarom je steeds typt, ze moeten snel terug, naar de gewone waar. want
het is Nederland op ze smalst. Schreef ik wel vaker, als ze niets snappen, snappen ze ook niets.
tm 31 augustus, ze melden het hier wel, (voor de bellers aan hier verblijvende vijand typers naar daar) hoe Nederlandse soldaten, het daar doen,
en met hoeveel helies. Alles hoe wat en waar, te weten, via de 2de kamer en via de media!!
https://www.ad.nl/politiek/kabinet-door ... ~af057e41/
en hier aangekomen, na een vreselijke tijd en erge reis, worden ze opgewacht, door anties agressieve migranten lieden.

Op tv, dat we zoveel minder, alcoholische bier hebben gedronken, in corona tijd, melden ze nu.
Maar, ze snappen echt niets , want dat die drink getallen, niets met ons, van doen heeft, maar met
dat de helft van Duitsland en de helft van Belgie, als gewoonlijk hier, niet hier is geweest, in corona tijd, dat
daarom die cijfers nu zo zijn, snappen ze niet eens!

Nou meissie, en jullie allemaal, hou je taai , dan doen wij dat ook. Knuf van Ans :(

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 aug 2021, 15:09

Enten... :)

(Klopt er is tegenwoordig veel van achterlijkheid voorzien in het land...

Vroeger ...hadden we ervoor...geheime Commissies...Dat waren leden uit het Kabinet
en uit de Tweede Kamer...(Het bleef democratisch wgs het waren gekozen Burgers )
Dan ging het om Onderwerpen...die geheim moesten blijven...Kort...lang...of voor altijd...
(Voor altijd...Na zo'n 50 jaren mochten die pas in het openbaar)

Alles moet transperant vindt Links...Tegenwoordig is een briefing rechtstreek in de
2de Kamer...via het Leger zelf...TV en Video breed...
over de gaande Missies en de acties die ze uit voeren...of nog gaan uitvoeren...

Dus
we hebben er 2 Helicopter voor om Mensen uit Kabul te halen...van hier naar daar...
en ...zulks... staat een dag ...ervoor... al in de Media...

Er is tegenwoordig ...veel van achterlijkheid... voorzien... in ons land...
Platen en foto's en video's op TV... waar en hoe precies ...waar ze tericht komen... als ze hier zijn...
de niet hetende Nederlanders...De Afganen...

Ze lijken nog steeds ...te denken...dat andere verre landen...geen lange arm hebben...want dat ligt wel
heel erg ver...van van ons landje af...

Hoe kon de Taliban
al die zwaar getrainde ... Westerse Missies landen ...zo misleiden...vragen ze zich... in het Westen ...nog steeds af...

Zeker weten... dat ik is schreef...als Amerikaanse soldaten hun Missiepost verlaten gaan...laten ze alles achter...
Dan kan je al snel weten...die hele 20 jaren Missies...was als uitkomst... voor Jan Klo en voor Mien Kul...Dat wordt dan...
De Taliban... lopen dan opeens...met de modernste middelen... de steden en Dorpen in...

Zelf heb ik nooit gesnapt ...waarom... die Terrosristen... de USA toen aanviel...met eleven...Want het meest last
en vreselijkhedens...had dat Afganistan nog maar pas...gehad ...van de Russen...daarna

van de rest van het Westen werd dat land
steeds modernere van...Oke daar schijnen de Taliban tegen te zijn...Tegen de Moderne tijd...behalve
als het Wapens zijn en snel Vervoer ed is...
Wat de Mannen groter maakt... en de Vrouwen kleiner maakt...lijkt hun ...ideale politiek ...er te zijn...

Als ze het bij het vinden ...van die Topterririst hadden gehouden... de USA...waren ze...aan beide kanten... de Tophelden van eeuwen geweest...
maar ze bleven er hangen
en namen Missies van andere Westerse landen mee...en gingen er de baas spelen doen of het land van het Westen was...

Dat schijnt elk heel groot land te willen doen...oa in dat Afganistan...een beetje handel met China en hup...
een beetje handel met de Russen en hup...Een paar Amerikanen in dat land en hup...
ze willen het land gelijk toeeigenen en moderniseren...Terwijl ze kwamen om die... ene... Man Bin Laden...te zoeken er...
Als ze het... bij het vinden van die
Topterririst hadden gehouden... de USA...waren ze...aan beide kanten... Oosten West...de Tophelden... van eeuwen geweest...

ipv
af te gaan als een gieter...
wgs alle briefingen gaan via CNN ed
en bij ons apen ze alles klakkeloos na van de USA...

Er is tegenwoordig veel van achterlijkheid voorzien in het land...
Vroeger hadden we ervoor...geheime Commissies...Dat waren leden uit het Kabinet
en uit de Tweede Kamer...(Het bleef democratisch wgs het waren gekozen Burgers )
Dan ging het om Onderwerpen...die geheim moesten blijven...Kort...lang...of voor altijd...
(Voor altijd...Na zo'n 50 jaren mochten die pas in het openbaar)

Alles moet transperant vindt Links...Tegenwoordig is een briefing rechtstreek in de
2de Kamer...desnoods...via het Leger zelf...TV en Video breed...
over de gaande Missies en de acties die ze uit voeren...of nog gaan uitvoeren...
Dus
we hebben er 2 Helicopters voor... om Mensen uit Kabul te halen...precies van hier naar daar...
en ...
zulks... staat een dag ervoor... (voor de briefing)...al ...in de Media...

Als De Koning... op TV komt...zeggen ze kort ervoor exact ...bij de NOS ...wat de Koning straks gaat
zeggen...

Heeft de Premier met 1 of 2 in het Catshuis...geheime bespreking...dan wordt dat breed uit de doeken gedaan
bij de NOS...nog voor de Premier het zelf vertellen kan aan het Volk...

Tegenwoordig is er veel... van achterlijkheid... voorzien ...in het land...

De lange armen van...andere landen...in ons land...kan er veel van leren...

Hoe kon de Taliban
al die zwaar getrainde ... Westerse Missies landen ...in hun land...zo misleiden...vragen ze zich... in het Westen ...nog steeds af...

Dus
we hebben er 2 Helicopters voor... om Mensen uit Kabul te halen...precies ...van hier naar daar...
en ...zulks... staat een dag ervoor... (voor de briefing)...al in de Media...in ons land...
er zit duidelijk een goed geolied systeem in...
voor elke Briefing ahw...is het een dag ervoor ...al in de Media...voor de Koning wat zegt en voor de
Premier wat zegt...dan hebben ze het... bij de NOS al gezegd!

Tegenwoordig ...is er veel... van achterlijkheid... voorzien ...in het land...
De lange armen van...(Andere verre landen)...in ons land...kan er veel van leren...
Dan komt plots de vraag...
Hoe kon de Taliban
al die zwaar getrainde ... Westerse Missies landen legers...in hun land...zo misleiden...vragen ze zich... in het Westen ...nog steeds af...

Ik beschreef zulkse dingen hiero wel vaker...
voor elke Briefing ahw...is het een dag ervoor ...al in de Media...voor de Koning wat zegt en voor de
Premier wat zegt...hebben ze het bij de NOS al gezegd!


Eng wel... want daar gaat mijn huur gigantisch van omhoog...en het Pensioen steeds lager...al 12 jaren...

Dan weet je ook...je wordt er niet om beloond...maar mee genaaid!

Want geen ene lage Middeninkomen houdt dat vol...

Vroeger ging de huur met 5 gulden omhoog ...in elk nieuwe jaar...maar 35 euro is wel
35 maal 2.20 is meer dan 70 gulden...per maand...

Zeggen er je moet niet meer rekenen in guldens...maar ons inkomen is wel gedeeld door 2.20 en die 2.20 koers staat nog steeds...

15 euro bij de AOW erbij...kijk ons is goed doen... voor bejaarden is dat...maar via de
huur... halen ze het meteen... mee terug...bij de gepensioneerden met pensioen...en 30% energie verhoging en alweer geen
pensioen verhoging...de boodschappen tigs duurder maken...en alweer geen
pensioen verhoging...Voor steeds meer bejaarden wordt het steeds nijpender...

Men heeft het maar over een rijk land...maar een klein landje met 40.000 daklozen en 1 miljoen
sowieso onder de armoedes...en 3 miljoen schippert daar tussen in...

Een Missie van het Leger kan maar zo een miljard per maand kosten...
Als ze het dan... zo erg verkloten...zit veel te veel met niks...ook steeds meer te niks...voor de bejaarden dus...

Ik beschreef zulkse dingen hiero wel vaker...
voor elke Briefing ahw...is het een dag ervoor ...al in de Media...voor de Koning wat zegt en voor de
Premier wat zegt...hebben ze het bij de NOS al gezegd!

Als je ze zelfs... de afronding... van een Missie... ziet verklooien...

Dus
we hebben er 2 Helicopters voor... om Mensen uit Kabul te halen...precies ...van hier naar daar...om
ze zo in het vliegtuig te krijgen...
en ...zulks... staat een dag ervoor... (voor de briefing)...al in de Media...in ons land...
er zit duidelijk een goed geheim...geolied systeem in...om alles voor te zijn...

De Recherche
mag dat hele Catshuis en tuin en omgeving...welis afspeuren...per vierkante centimeter...
tm de hoogste bomen aan toe er...
Ook de Kamers en de Gangen in Politiek den Haag...
voor de Koning wat zegt en voor de
Premier wat zegt...hebben ze het ...bij de NOS ...al gezegd!

Want...Een Missie van het Leger... kan maar zo... een miljard per maand kosten...
Als ze het dan... ook nog
zo erg verkloten...zit veel te veel met niks...ook steeds meer bejaarden dus...met hun inkomen!

Trouwens... bij de Slimste Mens... kwam ik er achter...hoe ze al dat vele gejat noemen...in het jaar 2000 met
de Koerswwisseling...van gulden moest 2.20 gedeeld naar euro munt...Allemaal waar ze maal 2.20
hebben gedaan...heet Inflatie...(Zo noemen ze dat...Klaar is Kees...is dat... met al dat gedek!)
Daarom is alles ...nu zo duur ...tm de huren aan toe ...heet dat ...zo...als excuus patroon...

Tegenwoordig ...is er veel... van achterlijkheid... voorzien ...in het land...
De lange armen van...(Andere verre landen)...in ons land...kan er veel van leren...
Dan komt plots de vraag...
Hoe kon de Taliban
al die zwaar getrainde ... Westerse Missies landen legers...in hun land...zo misleiden...vragen ze zich... in het Westen ...nog steeds af...

Het was me de typeoefening weer wel...Jullie ook een fijne rest van deze Midweek dag...hopelijk
doet jullie PC secu Laptop het beter ...dan mijn PC...momenteel...dat maar door blijft draaien...en draaien
en video's opeens niet meer opent...
van de Live uitzendingen...Nogmaals...Tegenwoordig ...is er veel... van achterlijkheid... voorzien ...in het land...

Maar mijn type-oefeningen... moeten wel ergens over gaan...ja toch...Knf en GR. van LT) :roll:

PS.

Ik las dit net...

topman Diederik Gommers schoof gisteravond aan bij talkshow Op1 om meer te vertellen over de stijgende besmettingscijfers. Volgens hem zijn we door de Deltavariant nog niet van corona af en wordt het tijd om in de zorg een aantal zaken anders te doen. „Ik ben bang dat we de komende jaren nog met Covid moeten leven.”

Wel een beetje laat... deze mededeling...Aug 2021 ...Zeker weten...Ik schreef dat vorig jaar al...en
ool een paar keren erna
dat we
in de Lente... voortaan...de Covid-19 prik... moeten halen... en in de Herfst...de Griepprik...
Ik schreef er zelfs maanden geleden een keer erbij...aangepast bij elke nieuwe mutatie...vnl
voor zwakken en bejaarden en werkgerelateerden... Omdat deze covid 19 schijnbaar makkelijk
muteerd...wordt het hard werken... in de vaccins maken labs...:lol: :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 aug 2021, 15:13

Tentoonstelling... :)

(Toen m'n loge weer weg was...wilde ik toch is wat van de Paralympics zien...Ik zapte alle TV zenders door en
vond er niks over...
Toen maar is gezocht met Googelen....er zijn 4 livestreams...oke maar waar te vinden?
Op TV hoorde ik zeggen...U kunt het met de liverstreams volgen...Ik ben al een oudje...dus hoe
wat en waar en wanneer ...vind ik livestreams op TV?

Je moet er schijnbaar... achter je PC of Laptop voor zitten... en dat in de nachten...
Het is nu op de dag...
Ik zag ergens dit...en heb ernaar gekeken...het heeft geen Nederlands talige begeleiding er bij
maar hier komt wat...
De livestream... is nu een video...op de dag...
https://nos.nl/collectie/13872/video/23 ... an-dorsman

Ik moet nog zoeken ...of zoiets op een rij staat...over de dagen ervoor en over de afgelopen nacht...in Video's dus...
Ik vind 4 Livestreams...druk op Zwemmen...Helaas...de pagina kan niet gevonden...staat erop...
ipv er is de een video op die plek van gemaakt...

https://nos.nl/collectie/13872-paralympische-spelen

Ik ben... ook maar een oudje... en zoek me ongans...om er ook maar iets van... op de dag... er van te zien...
van zo'n groot Wereld Sport gebeurens...als Paralympics...

Totaal elders...vind ik na een speurtocht deze video...
https://nos.nl/collectie/13872/video/23 ... -brommerIk mag dan een hoop getut zijn van nabij...met het zoeken en bijeen vergaren...waar mijn Sport interesses liggen...
maar ook voor getus van nabij ...moet het makkelijk te vinden gemaakt zijn...Volgens mij ...vind ik overal en
nergens...er wel wat van...ipv al die streamvideo's... op 1 blz. te vinden...ipv dat te zien...helaas...

Deze vond ik net nog...
https://teamnl.org/programma?tournamentType=17779
vind ik daar enige video's op... met zwemmen...gaat het over RIO DE JANEIRO (?)
ipv alle zwemvideo's erop...van Gisteren en eergisteren...Tokio...(2020) in (Aug 2021)

Oke ik kan het dus allemaal wel fout doen...met zoeken...maar dan nog...Hoeveel lands beperkten ...zoeken naar hetzelfde???
en vinden dan...Helaas... of iets over... een andere Paralypics Oympische Spelen terug...

Ik vond net deze nog...
https://www.youtube.com/watch?v=U2jtXGsao1I

________________________________________________

Ik had iets aparts...(Een soort van Neurologisch apartheids wondertje)...en dacht
(Wat zou... zo'n Prof. Erik Scherder...
(Die bekende... (Lands...dwangneuroot van nabij)...Hoogleraar Neuropsychologie... daarover... te zeggen hebben) (?)

M'n jongste zoon kwam langs ...na zijn Nachtdienst...en vroeg me
Ben je wakker? Ja... Wat is je bankrekening nummer... voor dit...en toonde
me waarvoor...

Ik zei ...Ik heb... geen flauw idee...

(Ik onthou geen grote getallen)
(Heb ik... over gehouden van een Herseninfarct ...12 jaar terug ...of zo...is gehad)

En zei...
Maar...geef me een pen...en zei... zonder 1 tel er over te hoeven nadenken
en van de metene...dan schrijf ik het... zo op...en...zo ging het ook!

Vandaag begint weer 4 dagen weekend golf...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=90

Jullie wens ik... een fijne Donderdag... Knf van LT :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 aug 2021, 14:29

Stelling

Waarom +1 LT? Ha ha ha ha

Wat vind jij, van de vraag, van Prins Bernard jr, aan die zanggroep?

Dus je bent nog elke dag, op speurtocht, waar kan je iets zien, op de dag
van het paralympics.

Erg dat in Kabul he.
Zelfs de is, heeft de usa er niet weg gekregen, in 20 jaren, blijkt en die kaliban zelf, ook niet.
Die vrouwen. die naar hier zijn gevlucht, moeten denk ik ervan, zo snel mogelijk, die verplichte
fanatieke kaliban kledij laten gaan, anders hadden ze er ook, daar kunnen blijven, ipv de plek van anderen,
in te nemen hier.

Succes met je golfhobbie en een goed weekend allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 aug 2021, 16:21

Tellingen... :)

(Dat Plus 1 ...is een Ezelsbruggetje...dan blijven ze...het onthouden waarom...je in een van origine Joods Christelijk Humanistisch land...
als er andere Godsdiensten...die haaks staan met onze cultuur...binnen komen...je dezelfde aantal plus 1...binnen moet halen...
aan Joods Christelijk Humanistisch of niet Godsdienstigen en dus...plus 1...altijd...Tenminste als je je land... van het Vrije Westen wilt houden...voor onze lands Klein Kinderen...(Want wij maken na alle overbevolkingelessen op school gehad.. 1.4 kinderen...die anderen blijven nog steeds...grote gezinnen maken...en dan gaat het plots heel hard...de omkering van een eeuwen oude Land cultuur...of die prille nog maar vanaf na WO2...Vrije Westen Cultuur...
Nou ja... van mij hoeft omtrent niks...het is zo ik er over denk...als tip...(+1 is dus een om te onthouden gerelateerde Ezels bruggetje!)
Willen we dat
onze nazaten... in het land...straks ook... in een Vrije Westen woont...(+1) is de tip...en willen we rekening
met milieu en Klimaat... blijven houden...voor de Wereld...(+1)...of eh...kan het je...net als eh enne eh...het geen ene bal ...niks schelen...)


Bernhard heeft spijt van omstreden F1-vraag aan Chef’Special
Jeetje ik kan me beter druk maken of... alle bejaarden ...de huur nog wel kunnen
blijven betalen...(Sinds het grote gedekte bedrag erin...)...vanaf het jaar 2000 ...ipv gedeeld...waar men het maal hebben gedaan...Het steeds
groter wordende diefstal
bedrag... erin...gaat elk jaar mee in de prijsstijging nl!)

_______________________________________________________________________________________________________

Te lezen is... Bernhard heeft spijt van omstreden F1-vraag aan Chef’Special...

Maar...mi. Hoe kan men spijt hebben...van de eigen domheid...van IQs tekorten ed.
maar wel zwaar omhoog getild...te zijn...en dus...op den duur ...niks snapt... van de Samenleving... in een land...
Het verschil niet eens snapt...van Goede Doelen en gratis dit en dat...en het verschil over
miljoenen en miljoenen...etc. gebeurens in een land...die het ook...gratis vragen...

Vind ik overigens... van de TV zenders ook...als een Artiest aan een Kletstafel optreedt moet het gratis...maar
hun eigen inkomen is vaak...buiten proporties...van die ene of die paar...aan de kletstafels...
en
dat kan ze uitbetaald...omdat ze de rest... gratis laten optreden...ook bij TV zenders dus...gratis...aan en optreden ed dingen meer...

Een soort
Verachteling ...van ...en voor...de rest van het land...zit er vaak al in...in nogal wat systemen in het land...1 een paar
toprijk... en de rest steeds armer...tm gratis en voor niks...om toch maar bekendheid te vergaren zo...door gratis te zingen ed aan de kletstafels...
Gratis te zingen voor
een Miljoenen concern...is sowieso ...te gek voor woorden...evenals vaak... de toplonen daar...van die
ene en die paar...en van in die in de auto race circuits...en daar moet verachterlijk ...anderen die ook het leven
willen... gratis voor zingen...of gratis en voor niks ...wat acteren...

Ik zeg dus niet...dat het Vrije westen alles is...en niet met veel verachterlijking is...en een vorm van onderdrukking is...via
het inkomens plaatje verschil alleen al...

Ik schreef hiero welis...Als ze in de USA...overal een normaal leefbaar loon uitbetalen...ipv miljoenen tm in de miljarden
gaan via reclames en via oa Sport te Sponseren...laatst ook weer...10 miljoen voor de Winnaar met Golf...
en die doen dan...kijk ons is ...voor het goede doel geld in zamelen...Laatst was er eentje...met vele miljoenen op de
Bankrekening... breeduit aan het janken...toen die
een cheque van 1 miljoen aan een Kinderziekenhuis gaf...zo aangedaan was die met zijn goede gave...na net een paar miljoen erbij gekregen via
de golfsport slagen...

Als de Staat dat ging stoppen...en gewone leefbare uurloon ging eisen...en het niet gelijk via huren terug gaat halen...en via extra
verhoogde energie prijzen...dan zou 3/4... van de goede doelen niet eens nodig zijn...en hadden die Sporters toch nog een mooi winst bedrag
jaarloon bedrag... met de helft...

Anders gezegd...die Zingers en Zangers ea artiesten...moeten gewoon betaald...voor hun optredens...waar dan ook!

Dan maar minder aan inkomen... voor die ene en die paar...bij de TV zenders...en bij het F1 circuit Zandvoort ed.

Maar voor het goede doel...mag het altijd wel...gratis en voor niks...Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

__________________________________________________________________________________________________

Was er nog een vraag...Oja ik erger me er gigantisch aan...dat Paralympic niet gewoon op TV gaande is...dan kan je de
Westerse hypocrici ook weten...Dat er erg veel ...verachteling... gaande in het Westen is...valt ook steeds meer op...

Dat roken een verslaving is...Nou en...beter dan een Geld verslaving of Sex verslaving...of aanranring ed verslavingen...
maar Kindertjes te laten zeggen...roken is dodelijk...(Leuk voor de pillenindustrie en receptenschrijvers hun inkomen en van de harddrugs...dito)...maar het is ...de grootste leugen er over...want de
Generatie ...die het meest gerookt heeft ...of nog...is massaal...de alleroudste Generatie... ooit ...aan het worden...

Al die leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal...in het Westen... erin geslopen...zijn ook niet mooi...
maar excuus maken ...om de eigen domheid...is ook iets wat steeds meer toe nam...in het land...

Nou ja dat viel me er aan op...
Ook dat niemand volmaakt is...dat kan natuurlijk een excuus zijn...Maar het verschil tussen goede doelen en Miljoenen concerns
niet te snappen
en de eigen topinkomens en top bankplaatje...niks van te snappen...en van de rest... alles gratis te willen...
Hoe leg ik dat uit...in deze type-oefening...

(Als die Bernard jr is ziek is...laat die z'n Papa ...alles zeggen...zo erg snel is die... onmondig te maken...als notabene volwassen hetende man...
dus voor... echt vol...zag ik die... allang niet meer aan...dus als nu... te lezen is...
Bernhard jr. heeft spijt
van omstreden F1-vraag aan Chef’Special...mi. Hoe kan ...als omhoog getild paard...men spijt hebben...van de eigen domheid...met
teveel IQs tekorten ed?

_____________________________________________________________________________________________
Zoek de echte Racist...
Als Mensen met een ook ietwat donkere huidskleur die steeds witter worden...(meestal via bepaalde pilletjes)
Wie is dan de echte Racist???
...Iemand die belangstellend vraagt ...hoe zal de huidskleur van je kind zijn?
(bij een gemengd huidskleuren paar)...Of eh...Mensen... met een ...ook ietwat... een donkere huidskleur... die steeds witter worden?

Nou ja... zo kan die wel weer...
Hoe vaak... moet ik nog uitleggen...dat ook in dit geval...Mette Marit... de Kroon Prinses... niet is!

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp

Nou ja ...als zulks toch met regelmaat... fout voorbij komt ...via de bladen...net als dat er maar ...1 Majesteit... per land kan zijn...
en zij er 2 van maken!
Als we dan toch... over teveel niks lijken te snappen...forget die +1 dan maar...
want als ze dat toch niet snappen...Nou ja...

Wat erin sluipt...merken ze niet eens...Nog een vb.

2 Dagen in het Ziekenhuis gelegen... 250 Euro ZH kosten betalen en 119 aan medicijnen...

Ziekenhuis...kosten...Dat zat altijd ...in het...inmiddels steeds hogere.. premie... te betalen... stelsel!

Al dat gejat... via gewone Burgers Mensen...noemenze...als excuus dekpatroon...Deflatie...

Ik bedoel maar...het jatpatroon... is ongekend geworden...Hoe dat toe gaat...Mensen merken het vaak niet eens!

Schrik ik me daar ...als enige...nou zo ...te pleuris van?


Ook dat het andere en rotzooi medicijnen waren...met


Schrik ik me daar ...als enige...nou zo ...te pleuris van?
Gaf
Geheugenverlies
Zware Spierpijnen en
gaf
Bot zwaktes
en Spieren zwaktes...


Schrik ik me daar ...als enige...nou zo ...te pleuris van?

Was zo erg...dat Ik ze ...via de Huisarts...allemaal... moest veranderen... van merk!


Schrik ik me daar ...als enige...nou zo ...te pleuris van?
Want dat is gelijk... de vorige portie... en de nieuwe portie ...betalen!

Al dat gejat... via gewone Burgers Mensen...noemen ze...als excuus dekpatroon...Deflatie...

Ik bedoel maar...het jatpatroon... is ongekend geworden...Hoe dat toe gaat...Mensen merken het vaak niet eens!

Schrik ik me daar ...als enige...nou zo ...te pleuris van?
______________________________________________________________________________________________
Ik hoop
dat de huur betaalbaar blijft... voor bejaard Nederland...dat het is afgelopen moet...met al dat gesteel...
(Via van Bejaarden!) anders staat plots ...half Nederland Dakloos... te zijn...en de daders...die liggen dan... allang... op het Kerkhof...
Mooie tip...Ondanks steeds meer scholingen ed...Mooi te weten...dat ook ...het Vrije Westen... niet volmaakt is!

Jullie ook een fijne vrijdag. knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 28 aug 2021, 07:26

Lingen

Ik las dat de moordenaar, van JF Kennedy vrij komt.
Als ze zo oud zijn, kunnen ze misschien beter blijven, waar ze zijn, lijkt mij.
Je past nergens nog bij, en alles lijkt me anders, dan toendertijd, en de krachten, om zelf nog wat te beginnen,
missen oude mensen.
Die griezel, met die vele doden gemaakt, in Denemarken, willen ze ook vrij laten.
Je moet dat, maar snappen, maar ik snap zoiets echt niet, jij? Jullie?

Kijk jij dat pitbull programma op tv nog steeds LT?

Tiff haar vakantie, zal wel bijna voorbij zijn, denk ik zo. Hopelijk heeft ze het leuk gehad, al
was er over het weer, veel te zeggen.

Allemaal een goed weekend. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 aug 2021, 09:24

Genootschap... :)

(mi. Zo kan kje het ook Zien...Als de (Weinig of Veel of heel Veel) leden hebben opgezegd...die tegen zijn...houden ze vanzelf de leden over...die voor zijn...
https://nos.nl/artikel/2395431-wel-of-g ... -achterban

__________________________________________________________________________________________________________

Ik las dit...
Humberto spreekt voor prins Bernhard: ‘Hij heeft spijt van brief aan Chef’Special’
https://www.metronieuws.nl/entertainmen ... -humberto/

Typisch Bernaed jr...als het wat moeilijk wordt...laat die anderen het woord doen...
(gratis en voor niks...)

Maar effetjes serieus...Ze hoeven mi niet de Tournees prijs te hebben...maar gratis alstijd op TV ...is ook van de zotte
met die oa Artiesten...Dat is precies wat die Prins B jr. doet...dat doen ze os bij de TV zenders al jaren...de
optredende Aeriesten...moeten gratis...terwijl de topinkomens van die tv zenders...buiten proporties is...
ook van die ene of die paar...aan de Kletstafels...(tm bij miljoenen tm miljarden bedrijven aan toe)
Een Zanger een band...na besluit van de Kletstafels... moet het gratis doen...
Ik zie echt geen verschil... met wat die Prins B jr. aan het doen was...aan het proberen was...bij die band...of
ze gratis bij de F1 willen optreden...of dat ze gebeld of gemaild worden...door een TV zender ...of Radio Zender...
of
ze gratis bij hun willen optreden...dat heet...(intimiderende op ze af)...dat is goed voor hun carriere...(Al dat gratis)
ipv de prijs is...2000 euro of 4000 of 7000 of 10.000...voor het optreden...plus onkosten vergoeding...
Waarom zouden ze in de Artiesten wereld...het allemaal gratis moeten doen...doen die aan de Kletstafels het ook gratis...(Intimiderend gezegd...Goed voor hun image)doen die bazen van die TV zenders het ook allemaal gratis...hun werk...(Intimiderend gezegd...wgs is
goed voor de Kijkcijfers)
Terwijl bij
die toploners hun huis ed steeds groter wordt...wordt het sappelen ...om de maand trachten te redden...voor erg veel Lands Artiesten...
Opgetreden...Hier gratis en daar gratis en daar voor een vlutonkosten vergoedings bedragje...(Voorheen hoorde je welis...als ze niet gratis kwamen...opdagen...werd hun CD niet gedraaid...bij de Radiozenders...alzo kwamen ze toch weer gratis...optreden...tm
bij lieden... met tonnen aan inkomens...aan de TV Kletstafels...
ipv de verdiende prijs is...2000 euro of 4000 of 7000 of 10.000...voor het optreden...plus onkosten vergoeding...
Dan hebben die (Artiesten) ook het leven!

______________________________________________________________________________

Ik las dit...
Storm Ida raast over Cuba, delen van New Orleans alvast geëvacueerd
https://nos.nl/artikel/2395415-storm-id ... eevacueerd
een orkaan en koerst zondag recht op de kustlijn af van de Amerikaanse staten Mississippi en Louisiana.

Dat Pitbul programma...op TV...komt vanuit Louisiana...
(Je zal toch 400 honden moeten evacueren daar...)
En ja Ans...ik kijk nog steeds... dat TV programma...Pitbull en Parolees...

(Ze werken er 12 uur per dag of meer...) Hebben vaak ook een huis en een gezin...ook en
vooral de ex Parolees...)
Laatst 1 van de ex Parolees...die er was blijven werken...kreeg het 5de kind...
(Voorlichting omtrent het klimaat ed door wereldoverbevolking)...is er nog steeds niet...
Maar hoe dat ook zij...zijn Vrouw ging bevallen bij familie 1600 km verderop...mam alle koterij mee...Pa
moest werken...de kost verdienen...
Na de bevallings periode wilde hij zijn gezin...weer terug klaten komen...die reis kostte zoveel geld...dat Pa bleef
overwerken...om reisgeld te sparen...
(Dan werken ze zich er al 12 uren uit de naat...Die Pa met ieders volle tevredenheid...en dan nog maakte die overwerken...)

Als je weet...dat ze om de haveklap ...een hond ergens brengen...van 2000 km ver en 2400 km 2700 km ver...maar dan niet voor hun Trouwste en hardste en eerlijkste
werknemer...even dat gezinnetje gaan ophalen...1600 km rijden...Dan snappen jullie ook...dat die ...(ongezegd) waarom...die er weg is gegaan...en verhuisd is naar
die familie van zijn Vrouw...en een baan daar zocht en vond...en wel...in Virginia...
Nou die dingen Zie je ook in die Pitbull TV USA serie...

Ik schreef welis,...dat die Dochters van haar zo onzeker zijn...Bij van alles hun Ma erbij halen of bellen of mailen...ipv
ze kunnen het...als geen ander...die 2 Dochters...die zich per serieuitzending vol laten kladden op hun eigen lijf...
Ik zag pas nog maar ...hoe dat ging daar...
De oudste Dochter vond dat er voor ouden en voor Zwarte honden ...wat moest gedaan...om er een Adoptiegezin voor te vinden...
Ze ging vertellen aan haar ma...
Ik wil er een Foto Kalender voor laten maken...
Die Ma
nam opeens... het hele gesprek over...e zei...dan nemen we die Fotograf en daar en daar de foto's etc...die dochter
werd helemaal overroeld...met haar eigen bedachte uitgevonden plan...en zei helemaal niks meer...
Dan moet alles ook zo toe gaan...als die Ma van haar dat wilt...

Ook de 2 Pleegzonen werken zich uit de naat...voor dat Hondenopvang gebeurens...ze maken ook van alles zelf er...ervoor...
Ook in een bij opvangplek gebeurens van ze...
Op een dag gaat die Ma in haar eentje...kijken en bespreken en kopen ed...houtenhutten op lege tonnen...zodat
die blijven drijeven met overstromingen...en daar honden in opgevangen kunnen...
(Typisch dingen daar draaien die 2 Pleegzonen de hand niet voor om...om zelf te maken)
Achter hun rug...bestelt zij die dingen...Die 2 (gehuwde) Mannen inmiddels ...van haar...moeten alles doen...wat Ma zegt...
Maar dit keer met...typisch een bouwsel...wat voor die Tweeling een makkie is...om zelf te maken...komt zij mee aan...gekocht
en wel...(Ze overruld ze steeds!)
die Ma doet dat hele bedrijf
wel zelf fantastisch...en goed...maar die Kinderen zijn er van jongsafaan...in mee gegroeid...
die weten zelf ook...alles van de hoed en de rand...maar laatst viel die Ma uit wgs gebroken beenzaken...en ze stonden met de handen in het haar...en belde haar over van alles op...ipv (Jaren in mee opgegroeid en werken er...ook al jaren...Ook
die 2 steeds meer vol gekladde dochters...(tm met Kerstboomkleur haren aan toe en met ringetjes aan het gezicht etc)
Ze kunnen het... zelf ...prima doen!
(Doen ze dat kladden ...op hun lijf...om toch ook is Gezien te worden?)
Die 2 Dochters...Jaren in mee opgegroeid en werken er...ook al jaren...krijgen op een dag...een eigen gang afdeling...de Leiding ervan...alles weten van de hoed en de rand...en toch altijd weer...even Ma bellen...vragen...hoe het moet(?)

Nog kreupelig lopende...neemt die Ma...de reddingsactie alweer over...van die Dochters...die 2 die het zelf...overigens
prima doen!

Er klopt Psychologisch een hoop niet aan...naar de eigen Kinderen toe en zelfs naar Werknemers toe...die vanaf
geen Parolees...ondanks het reuze naar de zin met dat werk...toch meestal gaan vertrekken...
ook deze dus...
die met een gezin ...van 5 Kinderen hebbende...en zich ...tonende ervoor...compleet uit de naat werkte...om het
gezin weer terug te kunnen halen...1600 km verderop...verblijvende...met die dure reiskosten ervoor...

Als je weet...dat ze om de haveklap ...een hond overal ergens brengen... ook 2000 km ver en 2400 km 2700 km ver...maar dan niet
even ... voor hun Trouwste en Hardste en Eerlijkste
Werknemer...even dat gezsinnetje gaan ophalen...1600 km rijden...Dan snappen jullie ook....(ongezegd) waarom...dat die er weg is gegaan...

Nou ja die dingen ...Zie je er wel op...
bij deze TV serie...Maar dat ...Pitbulls...zulkse schatten van honden zijn...wist ik niet...jij? Jullie?

Allemaal een fijne Zaterdag gewenst. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 28 aug 2021, 15:07

Schappen

Jij had weer gelijk, met je voorspelling.
Ik snap nu, waarom je erop kon voorspellen LT. Ha haaa
Je schreef LT, als in zo een jaar, veel leden zijn verdwenen, bij groen links en bij de pvda , hou je vanzelf
de stemmers over, die voor die linkse samenwerking van gr links en de pvda is.
De uitkomst van hun ledenberaad is geworden,
Leden PvdA en GroenLinks scharen zich achter hun linkse samenwerking.

Een hoop druktes, over die prins Bernard, maar zelf doen ze, bij tv en radio, precies hetzelfde.
Dan gaat het ook niet, over ,voor goede doelen, doen ze het gratis.
Ook de tv en radio, maken zich aan het zelfde, schuldig aan.
Alles moet gratis, als artiesten optreden, bij die praattafels.
Omdat er een paar daar, zo erg veel inkomen krijgt, dat ze geen geld hebben,
voor de gasten er.

LT, Jij mailde me, dat je opeens, zoveel droomde, misschien als je het
uittypt, gaat het weer over.

Een goede dag verder. Knuf van Ans :P

Plaats reactie