WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 11 jul 2021, 22:58

Taal

Veel plaatjes zijn dicht geklapt lt, door die plaatjes hoster , ook die je net geplaatst hebt, ook op je golf topic, en
mijn avatar plaatje was ook weg. Lekker bezig zijn ze weer, jij zag dat dat typisch in nederland gebeurd, plaatjes en fotos dicht klappen,
in andere landen, staan ze er na vele jaren er nog op, je was zeker weer, met die konings topic bezig, elke keer hetzelfde,
net geplaatst en ze klappen het al dicht erop, dat is al jaren zo gaande. Jouw dj zei altijd, als ze alles dicht klapte, jullie
hebben vast weer ergens, de waarheid, over getypt, het vrije woord, is lang niet altijd, zo zij het bedoelen, dat we het zeggen of schrijven moeten, een forum en webjes, verkloten ze zo, als het een rommelzooitje is gemaakt, kijkt niemand er naar.
Jij zei tegen mij, het komt denkt je, dat ze , cloud niet kennen of snappen, dat ook die hosters, daarin kan onbeperkt alles
kan bewaren, opslaan, en niet op hun, vaak veel te kleine host apparaat, die legen het steeds, door van alles, dicht te klappen, op webjes en forums, zo maken ze , hun host leeg, telkens weer. Het zelfde verhaal van altijd in nederland is dat, alle fotos dicht geklapt
en veel mensen, zijn daardoor alles kwijt, jij schreef eens, dat komt omdat hier, de staat nergens op let, en in die andere landen wel!
Maar net vorige week, je konings topic weer proberen, over te hosten, en het gedonder, begint meteen, net geplaatst en al dicht geklapt erop???
Kijken jullie voetballen, engeland en Ialie? Je zei me, dat je denkt, dat Italie dat wint, en ik denk engeland.
Afwachten is dat. Leuke avond, liefs van riff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 jul 2021, 03:51

Aalmoes... :)

(Het is weer bar en boos...overal plaatjes en foto's dicht geklapt...ook die net zijn geplaatst.
Komt omdat bij ons...de Staat nergens oplet en de Burgers er niet mee beschermd...elders waar dat wel is...staat alles er jaren later...nog steeds alles erop...
Maar in ons land...vernielen ze maken ze een zooi ervan...van onze webjes en forums...in onjs land...Alles mag behalve een sigaar methode is dat!
Alweer zeikzeurders op TV...over het roken...er gaan wel 10000 tot 20000 rokers dood...ze zeggen er niet bij...er gingen 130.000 niet rokers dood! (Dan lullen ze het weer bij dat rookwaar duurder moet...Waar bemoeien die gasten zich mee...om het onbetaalbaar te maken voor lage en midden inkomens...er wordt al zo veel gestolen
onder het mom van...door de staat...via belastingen en accijnzenj en prijzen...(Vanaf die anties zeurders op TV...NL is het land wat het meeste steelt...van de Burgerij ...onder het mom van...)
Maar een mens ...ook veel bejaarden ...willen toch iets aan Kwaliteit van leven...met niks mag...ook een Sigaar etc.
valt er ook weinig te beleven...vooral voor de Bejaarden...en vooral voor de alleenstaande bejaarden...

Als ik mijn Topic Overleden mensen bekijk...
viewtopic.php?f=10002&t=11
kan je maar beter wel roken...de rokers...massaal erg oud werden die nl...en dat zeggen ze er ook niet bij...die anties lui op TV!
Maar in een hetend vrije westen...Waar bemoeien ze zich mee...alsmaar weer die anties lieden op TV...tm niks
mag nog...ook geen Sigaar etc maar... de Wereld harddrugs Pandemie...en massaal aan de onnodige medicijnen... creerden ze wel...met hun type van anties...die lieden...Die werden er beren rijk mee...dus als de anties komen op TV...
hebben ze weer meer geld nodig...
Net als met de te dik geworden mensen...Hoevaak heb ik niet uitgelgd...vanaf de gemodifiseerde spillerij...overal in etens en drinkens ook...werden de mensen net zo te dik als in de USA...
De EU was tegen gemodifiseerd...meteen kwam de chantage politiek opzetten...als het niet mag in de EU dan kopen wij
jullie Kazen niet en Bloemen niet en auto's niet etc. Dus ging de EU op de knieen...en zie daar...als veel
mensen hetzelfde eten als eerst...worden ze nu er modder dik van...(Ik denk dan gemodifiseerd op de hormonen slaat...
als een soort van extra groei ed. mensen worden net als met de dieren vol met dope ed modderdik dr van...en dan
de mensen de schuld geven...tm niks mag nog...een zout en geen vet en geen suiker...ipv die gemodifiseerde rotzooi moet weer uit alle etens!
Ik las pas...dat velen in de wetenschap...valse gegevens gaven...ze blijken dus om te kopen...vooral
als die bepaalde industrie hun onderzoek betalen...


In Engeland ontdekten een groep Huisartesen...dat oa bij Parkinson...de ernst van elke volgende fase ermee...bij rokers veel trager ging...dan bij niet rokers...Ze wilden het Wetenschappelijk onderzocht...het werd alleen betaald...als ze ermee anties roken gingen doen...en dat ziektes van roken komt ed...erbij zeiden ed. terwijl ze
juist het tegendeel wilden bewijzen...Ze waren niet om te kopen...die Huisartsen daar...dus bleef de kennis
er over alleen bestaan...door eigen werk ervaring,...(Maar zo erg is het...ook in Nederland...dat velen in de wetenschap...valse gegevens gaven...ze blijken dus om te kopen...)
En daar komen ze er weer aan...op TV...

Vroeger werd dat betaald...door het Ministerie van Onderwijs en Wetenschap...maar sinds NL in de EU...is nergens nog geld voor...dus dat soort van subsidies verdwenen...de
pillen industrie betaalt het nu...maar dan moeten ze wel ...anties roken doen...die onderzoekers...
(Er is zoveel schorumachtige troep gaande... sinds eh...dat wil je niet weten!)(dat velen in de wetenschap...valse gegevens gaven...ze blijken dus... om te kopen...)
Alweer zeikzeurders op TV...over het roken...er gaan wel 10000 tot 20000 rokers dood...ze zeggen er niet bij...er gingen 130.000 niet rokers dood!

Hoe snel zijn tegenwoordig veel Mensen mee anties aan het doen?

Ik kreeg een kaart...erop stond of ik mee wil doen met handtekening actie...om het Resturant beneden...over hun herries...
De afzender woont aan de andere kant van dit gebouw???
Maar ik heb helemaal geen en last nog gehad...van die nieuwe eigenaar van beneden...
Na al die Corona perikelen
op zulkse af...restaurants ed...eindelijk kan de nieuwe ook open...en meteen die
anties er op af...

Een brief van de Gemeente...over alle vele klachten...op en om het grote plein hier...hele commissies buigen zich er over...en toezichthouders schijnen
er gekomen...

Ik zei tegen m'n visite
Dat is de redene
dat ze vroeger ...al zulkse gebouwen... ergens in een ver bos zetten...want als ze niet gaan sporen...zijn
ze overal tegen...
Dan kan een gewoon Dorp en Stad niet eens meer leven...

Ik las de lange rij klachten...de mijne staat er niet bij...Ik heb maar 1 klacht...IIn de jaren dat ik hier woon...staat
altijd de Viskar van Donderdag op het fietspad...met weet en wihnd en storm en regens en ijzel ed...de fietsers moeten er een bocht omheen maken...met gevaar voor uitglijden ed.

Klachten over fietsers staat wel op die klachtenlijst...maar de Viskar staat al die vele jaren...op hun fiets route
dat staat er niet bij...
Die van Vrijdag...de Viskar...stond ook jaren op het fietspad...maar ergens is die het gaan snappen...en zet al een tijd...de Viskar een eind naar links toe...dan staan ook de klanten ...niet op het fietspad...maar daar schijnen de toezichthouders helemaal niks van te zeggen...tegen die van Donderdags...met nog een uitklapluik erbij en dan staat iedereen op het fietspad op het plein...ook hun fietsen en brommers ed van de wachtende klanten...

Ik stond is in de lift 2 oude vrouwen waren ontzettend anties kat aan het praten...moest verboden die katten op het plein...
Ik denk altijd...fijn dat er nog wat loslopende katten zijn...anders is de wijk maar zo vol met ratten en muizen...
Ik denk steeds anders dan die anties zeikzeurders...
Dan weer gezeik over een klein groepje hetende hangjongeren...
(Dat heette vroeger buiten spelen...zijn ze zeker vergeten...)
Maar je kan het beste geld afhalen...als dat groepje er staat...die zien alles op het plein...

Op de gallerij klaagde er een paar over een man die met zijn hond over het plein loopt altijd...
(Zulkse anties zeikzeurders zijn het...ze trucen alles weg en maken er een soort comministisch leef systeem van...tm alles
doorgeven vooral...DDR verraders mentaliteit zie je opkomen...)tm niks mag ook geen Sigaar etc. is dat!

Het meest veilige ...in een wijk...zijn mi de honden uitlaters...Niemand kent een wijk zo goed...als de hondenuitlaters...
mooi om dan geld te gaan pinnen als oudjes...als zulks op het plein is...(Vind ik dr van!)
ipv ze met anties weg te kleppen!

Ik keek altijd precies ...vanuit mijn flatje op die jongelui bij elkaar staande...ze deden echt helmaal niks...
af een toe werd hun lach wat luider...dat was alles...ze zijn verdwenen... na al die anties...en toezichthouders...
Buitenspelen is er niet meer bij...de anties lieden kletsten alles weg...
(Net als in de Communistische staten!)

Ik zei tegen m'n visite
Dat is de redene
dat ze vroeger ...al zulkse (oa Bejaarden) gebouwen... ergens in een ver bos zetten...want als ze niet gaan sporen...zijn
ze overal tegen...
Dan kan een gewoon Dorp en Stad... niet eens meer leven...

Ik woon er precies er boven...heb nog geen 1x last van het nieuwe restaurant gehad...wat zeuren die anties
anderen dan???
Ik zal wel weer... buiten de boot vallen... met geen handtekening gezet...maar dat kan me niks schelen...ik ga niet met anties zeikzeurderige mensen om nl.ook niet met een georganiseerde burendag...met overal anties mee ...is dat dan...

Ik zie ze liever
met gewone waar...(Het gewone rokertje ...is een ongekend medicijn nl...tegen teveel om op te noemen nl...)goed
voor de gezelligheid en kwaliteit van leven... is dat...ipv Niks mag ook geen Sigaar etc.
ipv
Juist...Die anties lieden... creeren... die Wereld Harddrugs Pandemie!)

Kom ik ga nog even... plaatjes en foto's over hosten en her plaatsen...want het forum ...ziet er zo niet uit...
Trusten allemaal... en oja Tiff...Italie won de EK Beker en niet Engeland! Knf van LT) :roll:


Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 jul 2021, 05:32

:roll: Tuin... :)

(Klopt Tiff...er is wat met mijn mail aan de hand...het zelfde probleem wat ook laatst met het Forum gaande was...
ze moeten een Card ergens ophalen...hosters en Providers ed. doen ze dat te laat...dan functioneerd...hun
Host niet...en krijgen hun klanten ahw problemen...gelukkig deed onze mobiel het nog wel...Ja jammer Tiff alweer
van alles dicht geklapt op het Forum...Ik zag op andere Forim dat het ledental met een vaart erdoor verwdeen...tm niemand
komt er nog op...Ik snapt die Forum en Web Hosters niet...dat ze dat nemen...dat als die Plaatjes Hosters en Foto's en
Video hosters...van alles dicht klappen...bij hun die klanten verdwijnen gaan...
Terwijl het tegenwoordig met Cloud ed helemaal niet meer hoeft...hun Host te legen...van de plaatjes Hosters...
Via Cloud kan er onbeperkt opgeplaatst worden...
Mensen zetten sowieso zo...hun levens dingen... niet op webjes of Forums...voor maar korte tijd...Geboortes
Trouwerijen Rouwdiensten feesten etc. om plots alles...aan Foto's Plaatjes en Video's ... is dicht geklapt en weg...
Zo promitief zit Internet bij ons in het land nog in elkaar...
Geen Politiek in ons land... beschermt het volk ermee...maar mi is het erg ongezonde bezigheid ...waar alles steeds op dicht klapt!
op Forums en Webjes...Erg slecht voor de Gezondheid is dat!
Veel mensen raken ervan... in een soort stress shock dr van...of hebben geen zin ...om er nog langer mee bezig te zijn ed dingen meer...
Nou meiden ik zie wel ...of jullie nog komen hier of niet meer ...of weinig...we kunnen nog
altijd mailen of bellen of bij elkaar langs komen ed dingen meer...
Niets is eeuwig ...op dit aardse dal...ook al de dingen gezet ...op Internet niet!
Als het is vergaan... dan is het maar mooi ...een Goed mooi ...eigen zijnsgetal... te hebben ...opgebouwd...Onze
bereikte (Eigen) ...Zielszijns getal...blijft namelijk wel eeuwig...daar zullen we het mee moeten doen...

Iemand vroeg me laatst...hoe zit het met Muziek ed ...in dat eeuwige Hiernamaals?
Leuke vraag...maar ingewikkeld om uit te leggen...
Ik tracht het met het Huis Mijners Vader uit te leggen...(Al die dingen)
Dat is met Hoofdfactoren voorzien...
Verticaal...vind je oa Muziek in Hoofdfactor 3 en Hoofdfactor 15 en Hoofdfactor 25
Horizontaal bestaan die lininies
van 1 tm 28
Verticaal tm Hoofsfactor 14
Als je deze snapt...(14) (14.14)(14) en 15 ligt ernaast...(Horizontaal) Op (14.15) Zetelt JS Bach...)op de 14de linie
Ook (14.3) en (14.25) zijn oa Muziek Hoofdfactoren)
Verticaal Gezien...vanaf Hoofdfactor 14 tm Hoofdfactor 1...tm de 14de linie aan toe dus...
(14.3 en 14.15 en 14.25)
(1.3 en 1.15 en 1.25)
Je kan zo wel zien...waarom ik zulks allemaal niet me strot uit krijg...zelfs typende is het nog een hele klus...
Mooi is dus in je Eigen Ziels Zijns Getal...er Muziek punten in te hebben behaald...3 en 15 en 25
3 ...Is meer van het eenvoudige Muziek niveau ...en 15 ...tm het allerhoogste Muziek niveau... en 25... is mee Oosters gerelateerde Muziek niveau's...
Vanaf Horizontaal Hoofdfactor 1...is dus...Verticaal...op deze 3 Verticale Niveaus ...ahw Muziek...Punten ...in je Ziels Zijnsgetal te behalen...
Mooi om in dat Eeuwige Hiernamaals ook met Muziek van doen te hebben...in je eigen Zielszijnsgetal...(Anders is het er beslist erg saai nl!)
Vanaf Hoofdfactor 1 op de Horzontale linie dan Verticaal naar boven toe...
1.3 2.3 3.3 4.3 5.3 6.3 7.3 8.3 9.3 10.3 11.3 12.3 13.3 14.3
1.15 2.15 3.15 4.5 .5.15 6.15 7.15 8.15 9.15 10.15 11.15 12.15 13.15 14.15
1.25 2.25 3.25 4.25 5.25 6.25 7.25 8.25 9.25 10.25 11.25 12.25 13.25 14.25

Het huis heeft (Vele) Hoofdfactoren...Horizontaal en Verticaal
Het eerste getal ...is Horizontaal...dan de punt... en dan ...Verticaal

Ik denk dat er geen snellere methode is...dan via Muziek...de 14de linie te bereiken...
en wel via (14.3) en (14.15) en (14.25)
Het hoeft niet... zo hoog... uit te pakken...of altijd...maar het kan!
Niks mis met het bereikte bv 1.3 of met 3.15 of met 6.25
Maar ...het is anders...dan 14.3 en 14.15 en 14.25

Onze Ziels Zijnsgetal
barst van de Getallen...mooi daar ook vele bereikte ... Muziek getallen...niveau's... in te hebben nl.
(Ik denk dat de meeste Mensen in hun leven wel Muziek Punten behalen...in hun eigen Zijnsgetal...)
Maar ik leg nu uit ...om er wat inzicht in te krijgen...dat ze maar via op 3 Hoofdfactoren niveaus te behalen zijn...3 en 15 en 25
Om er punten in te krijgen...in je Ziels Zijn Getal...moet de Muziek...je eigen Ziel ...bereikt hebben...dan tikt het ahw in
getallen...in je Ziel... het bij...
(Leuk voor later of plots of tzt dus!)
Je hoeft deze... toch sumiere uitleg... niet te snappen...het komt vanzelf...toch wel goed...met die dingen!
(Ook zonder enige weet ervan...Met al die vele Miljoenen tm Miljarden getallen...in onze eigen Ziel...komt het goed...zoals het moet en is bedoeld!)

Op de Getallenlijn van Het Zijn...komen we ...plots of tzt ...allemaal ergens terecht...
Pos- of en of- Neg
Hoe dat ook zij...mooi ook Muziek... in je eigen Ziels Zijns Getal te hebben...
https://www.youtube.com/watch?v=cnZuDRz ... s&index=11
https://www.youtube.com/results?search_query=Mozart
https://www.youtube.com/results?search_query=Bach
Het ook hogere Kerkse Muziek...De hele 1.15 linie...is Klassieke Muziek...tm 14.15 ...dus ook oa Mozart...kan je er tegen komen...alleen JS Bach 14.15 zetelt op de 14de linie!
Het lagere ...ook oa oa oa...Kerkse Muziek... en zang is 1.3 tm tm tm 14.3 (14.3) De Maria...zetelt daar!
Die Gasten op de 14de linie...een reeks ervan zullen altijd op de 14de linie zetelen...anderen kunnen er weer
aftreden of kunnen vervangen worden...Maar dan moeten ze hoger dan ...bv JS Bach zijn...in het Eigen Muziek Zijngetal!)(Zolang dat niet het geval is...
blijven die Gasten zetelen waar ze Zetelen...op de 14de linie!
Zo ongeveer zit dat in elkaar met de 14de linie...
Precies in het Midden ervan (1tm 14.14 tm 28)
Zetelt De Christus
(14) 14.14) 14)
Dat is de Middenlinie
(...Van het Huis Mijners Vader...)
Dat is ook oa de Gebeds linie en Meditatie linie ed ook de Geest Verlichte linie...
(Dat gaat per definitie via de Middens...
(14.14)
tm
(7.7)
(7.7)
tm
(1.1)
Zo ongeveer zit dat in elkaar met de 14de linie...
Precies in het Midden ervan (1tm 14.14 tm 28)
Zetelt De Christus
(14) 14.14) 14) <=(Achter deze laatste 14...zit nog een verhogende Macht 14)
Dat hebben alle ...God Geest Verlichten...een verhogende Macht 14)achter
hun eigen Zijn Getal
Je hebt gewone Verlichten en Hogere Verlichten en Gods Verlichten
Bij die laatste pas wel de Bijbelde in
Niemand komt tot De vader...dan door Mij (14) 14.14) 14)zit nog een verhogende Macht 14 achter)
Je moet dan met je Geest door die ene punt van (14.14)heen...
(Ergens staat in de Bijbel een kameel bereikt nog eerder eh dat!
Zo een zeldzaamheid is dus dat!)
via oa dat
( De Middenlinie...Dat is ook oa de Gebeds linie en Meditatie linie ed ook de Geest Verlichte linie...
(...in het Huis Mijners Vader...)
Allen die dat bereikt hebben...Gods Geest Verlichten...hebben een verhogende Macht 14... achter...het eigen Zijnsgetal)
(Er zijn ongeveer per land...30% Geest Verlichten...dito op Aarde...soms meer soms minder...dus zo een zeldzaamheid
is dat nu ook weer niet...maar uiterst zeldzaam zijn... de Gods Geest verlichten...(...Misschien zijn die kamelen...weet je veel...)
(Die komen nog eerder door ...Het Oog...van de naald nl.)...dan Mensen ahw.

De Ziel van ons...kan totaal anders uitpakken...dan we op Aarde zijn...dan hebben zij het daar bepaald en niet jezelf...
Linke soep dus...Meditatie ed te doen... zonder zelf met een speciaal doel ermee...Over het algemeen denk ik dat Hoofdfactor 5
de mooiste Hoofdfactor is er...Het vrijste ook er...Hoofdfactor 6 en 7 lijkt me het minst leuke
Hoofdfactoren er...Wil je het... hun niet laten bepalen...denk er dan zelf over na...wat je wilt
bereiken met je ...Gebeden of Meditaties ed. als je al zoiets bereikt...met je Verlichte geest...

Hoe dat ook zij...Onze Ziel ...Ik ben nog niet achter... het nut... van dat alles...
Dan zet ik maar weer ...een mooie Muziek op...dat laat het Denken... er over wel!
https://www.youtube.com/watch?v=6JQm5aSjX6g

(Shalom)! (De Gods Wets Verlichte)(Met ...het Oog op...van...zit nog een verhogende Macht 14 achter!)

Trusten allemaal. Knf van LT)(7) 7.7)(7)zit nog een verhogende Macht 14 achter) :roll:
PS.
Hoe dat ook zij...Onze Ziel ...Ik ben nog niet achter het nut... van dat alles...
(Als ik daar over aan het Mekkeren was...)
Mijn Nuchtere Groningse Man...DJ... zei vroeger tegen me...Misschien heeft het geen Nut...maar is het gewoon zo! :lol:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 15 jul 2021, 15:37

Inderdaad

Die uitleg er over lt, lijkt wel wiskunde, met al die vele getallen.
Maar ik snap je uitleg wel. Zoveel naar rechts en zoveel omhoog, is dat.
Zolang ik je ken, zei je altijd, dat je niet snapt, dat er zo erg veel mensen er van alles aan doen,
om geestverlicht te geraken, want het is alleen maar een vreselijkheid.
Zal in dat eeuwige hiernamaals, wel nut hebben, maar het schijnt het aardse nut niet te zijn.

Ik las net dit
Die peter r de vries is overleden, jij zei me pas, zou beter zijn, voor hem, want in zijn hersenen ziet het er niet uit, die wordt
nooit meer, wat die was, als die het zou overleven, kort erop kwam je ene zoon bij je aan, en die zei mij,
ongeveer hetzelfde, maar ook, een kasplantje worden, zou die echt niet willen.
Nu vandaag blijkt, hij is overleden. Dus zijn ziel en zielszijnsgetal, hebben ze nu daar, zei ik tegen lt. Vroeg
of laat, hebben ze dat daar, van ons allemaal, zei lt terug. LT zegt dan vaak, waarom niet gelijk, een hemel
op aarde gemaakt? ipv er eerst een rotzooitje ervan gemaakt, vol met leed en verdriet en ellendes, op de aarde.
Volmaakt is dat niet, maar wel onze ziel, waar we het eeuwig mee moeten doen.
Zorg dat je veel 3 of 15 of 25 getallen op doet, tijdens je aardse leven, zei lt me eens, anders is, een eeuwig leven, bijzonder saai, zonder dat, in je eigen zijnsgetal en zonder 5 punters erin, is het nog veel saaier er, met een huisdier, in je huis, erf of tuin, kan je al
heel wat , hoofdfactor van 5 binnen halen., want we zijn, lang niet allemaal, natuur freaken.
Maar zonder natuur daar, en zonder muziek daar, en dat eeuwig en alsmaar, mist ook al snel, elke volmaaktheid, zelfs daar.

Lt kijkt al tijden, het tv programma, pit bulls en parolees, bij id tv.
Als je wilt weten, hoe hoofdfactor 5, in het omgekeerde uitpakt, is al snel te weten, hoe veel mensen, met de dieren omgaan en met de natuur ook. Maar ook hoeveel hoe hondentrainers. ermee omgaan, ook met politie honden trainingen.
Lt zei me , je weet niet half, hoe gek veel mensen zijn.
Jaren en jaren kregen ze alleen pluimen, van de dieren stichting oppassers, die van dat programma, er komen nieuwe
mensen erbij, bij de dierenbeschermingtoezicht en het hele anties gezeik, kwam op ze af, de hokken voor de honden, werden te groot
bevonden, van de 200 hondenhokken, moesten ze allemaal kleiner gemaakt.
Ze moeten het er hebben, van donaties en van vrijwilligers werd, 200 nieuwe hokken, kleiner gemaakt, heb je zomaar niet.
Maar zei lt me, welke dieren liefhebbers, willen de verblijf hokken, voor de dieren kleiner, in een dierenopvanghuis. Dan ben je toch niet wel, in de kop, maar dezelfden, wetten het er dat zo erbij. Na bijkans, tm niets deugde er, via hun dierenbescherming, toen zijn ze met de hele bubs, met alle honden ook mee, naar een andere usa staat verhuisd.
De ene staat is de andere niet, in de usa, zelfs de politie, bleek in de nieuwe staat, diervriendelijk, ze brengen de honden in nood, bij hun, ipv ze te laten afmaken. Lt vind dat een heel mooi tv programma, en ze heeft, in haar hele leven, nog nooit, zo veel prachtige lieve honden gezien, als juist die pit bulles. Waar pit bulls vals zijn, ligt bijna altijd, aan de mensen, waar ze thuis verblijven.
die er niet, diervriendelijk, mee omgegaan zijn.
Mijn hondenras, stepherd, hebben ze het ook, erg vaak, negatief, in de pers over, dito,. ik heb een schat aan , mijn hond diva.
Mooi voor je zielszijns getal, zei lt me eens. Dat vergeten veel mensen vaak, ook de zgn vromen, dat je ziel, ook wordt gevormd, hoe je met je huisdieren om gaat, of met de dieren, onder jouw toezicht.
Wat ze veel mee maken is, mensen verhuizen vaak in de usa, maar laten hun hond of honden achter, in het lege huis,
of rijden een eind en gooien ze, de auto uit, vaak vlak voor vakantie tijd, is dat bar en boos.
Er zijn er, die hondengevechten organiseren, en als ze bijna dood bloeden, het in een druk verkeersstraat, de auto uitdoen, of naar een
bos brengen. Al is de hond, nog zo erg behandeld, mishandeld, door mensen, de pit bulls blijven, een heel vriendelijke hond.
Je weet niet, wat je ziet, met die tv serie, zo erg makkelijk, als dat soort hondenras is. zei lt me.
Kijk het maar eens, op tv, elke dag is het erop,, ip id tv, half 9 in de ochtend.
Hoe een heel gezin, zich al 20 jaren, keihard, uit de naat werkt, voor die opvang honden.
Die niet opgehaald geadopteerd worden, maken ze niet af, die blijven jaren en jaren, bij ze daar. Vandaar ook de extra grote hokken!
Daarnaast geven ze, ook gevangen mensen, een werkkans er, die daar, met proefverlof, een 2de kans krijgen. Echt een mooi programma is dat, zei lt me.

Zeg lt, ik zal geen fotos, meer naar je mailen, om te vragen, of jij ze voor me plaatsen wilt, als ze het er toch, dicht laten klappen.
Of zie jij dat anders?
Jij zit weer, golf te kijken, op tv, succes deze 4 dagen ermee, Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 jul 2021, 18:22

Daad... :)

(Ja inderdaad...die Peter R zou dat nooit gewild hebben...als kasplantje ...het te overleven.
Met de ernst van de zaak...toch erg knap...van het medische team...dat Peter...nog enkele dagen
het heeft overleefd... Maar wat allemaal stuk gereten is in een hoofd zelf...kunnen ze toch niet helen en
en dicht hechten ed. Zal wel een lange poos een groot gemis zijn...die Peter... niet meer op TV...opkomende
voor wat nu weer...Allemaal dingen...waar een gewoonmens...geen ene weet van heeft...legde hij allemaal uit...wat
en hoe er allemaal gaande mee was...dan hoopten er...dat het via hem...allemaal goed kwam...en de dader's gepakt waren en
die ook echte straffen kregen...want sinds NL bij de EU...werd op alles bezuinigd...ook op ons Rechtssysteem ...en ook op de straf maten...
hoe meer gevangenissen leeg...hoe meer er geld was...voor die veel te dure EU!
Pas ook...iemand kreeg 14 jaar... voor een gruwelijke moord gedaan...Je kan het bijna niet eens geloven...zulkse lage straffen...de
nabestaanden en vrienden en collega's en fans ed komen ze maar ...zo weer...op straat tegen...die daders...terwijl al die anderen...nog in shock ervan zijn...
in zware trauma's ervan zijn...velen een leven lang!(In de USA zou zo iemand minsten 65 jaar getraft worden!) ((Als er zo te licht gestraft wordt...dat het een lachertje wordt...neemt de echte zware criminaliteit... ook niet af maar toe!)

Je had het over de honden Tiff...maar niet alle honden bazen zijn slecht...als een hond plots agressief uit valt...de hond kan een
ziekte hebben...of een kanker gezwel in het hoofd hebben of vernauwde bloedvaten ed. of foute medicijnen krijgen...en daarom plots
niet meer...dezelfde hond is...Daarom moet je mi. nooit een Hond...alleen bij kinderen laten...ook niet bij kleine andere dieren...zeg ik ook weleens aan jou...Je weet
nooit... wanneer de liefste hond...toch plots... kan gaan uitvallen... ergens om...

In Dierenparken ed komt het ook voor...altijd de allerliefste dier...voor de eigen oppassers ...en opeens...vallen ze aan...
tm ze doden die persoon...die toch altijd even lief en zorgzaam...voor de dieren was...
Net als mensen...een Dier...kan een
ziekte hebben...of een kanker gezwel... in het hoofd hebben of vernauwde bloedvaten ed. of foute medicijnen krijgen...of
nog niet geziene...ingegroeide tenen nagels hebben...met teveel zeer...of om geen water met het hete weer...
en daarom plots... niet meer...hetzelfde dier is...

Ik bedoel Tiff...als een dier uitvalt plots...hoeft het dierenbaasje ...niet perse...slecht te zijn geweest... voor het dier zelf...
Maar een altijd erg lief dier...die opeens agressies vertoond...hoort naar een Dierenarts gebracht... en goed onderzocht!
Voor hetzelfde geldt ...voor Mensen...altijd een vriendelijk goed mens en die opeens...agressies vertoond...hoort naar een Dokter
gebracht...en goed onderzocht!

Maar een Huisdier...rond vakanties op de drukke Wegen uit de auto te zetten...of achter laten ...in een leeg huis...of vast binden
aan bomen ed. (Kan alle ooit bereikte behaalde 5ven (uit Hoofdfactor 5) doen omkeren van pos naar neg.

Het hele Hiernamaals...heeft zoveel% nodig voor... Licht en zoveel % donker...als er al volmaaktheid bestaat...is het daar wel mee...
voor een poos kort ...of lang... of voor altijd...de achterkant ...van wat heet de Hemel... is dus ook wat!

Dat alles wordt gemeten (Per Hoofdfactor)ivan elk Mens... het Ziels Zijns Getal ...of en of ...het ...niet Zijns ...Getal...
(Met getallen
Zijn...pos of en of neg)...Nie6t Zijn
naar Kennis en Kunnens en Vermogen...heeft er ook allemaal mee te maken...ook
hoe we omgaan ...met onze Huisdieren! Ook of we ...zelf...de natuur vertroepen of niet etc. Onmetelijk veel getallen...heeft
onze Ziel nl. Per Hoofdfactor...het pakt Plus Pos uit... of en of.. Min Neg
Hoe erg het ook uitpakte
alle echte per ongelukke dingen...geven het getal 0...0,0 ...Het is niet goed en niet slecht...beduidt dat!

Dus als je hond... plots... los schiet... en in het drukke verkeer holt...dito een Kind...Hoe erg het ook uitpakte
alle echte ...per ongelukke dingen...geven het getal 0...(In het eigen Zijnsgetal van Mensen)...Het is niet goed en niet slecht...beduidt dat!

Eigenwijs zijn...en geen gebruik maken van
de aangeboden beveiliging...via de Staat of Gemeente...heeft ook risoco's... in het Eigen Zijns Getal...
zelfs... onze onschuldige... eigenwijs zijn...of expres eigenwijs zijn...alles geeft getallen...echt alles...in onze eigen Ziels Zijnsgetallen...
Maar als er... erg veel Pos to staat...komt het toch goed!)(Ook met die Peter R...dus!)

Omdat niemand volmaakt is...we gaan allemaal... vroeg of laat... welis de fout in...waar dan ook mee...
Op de Getallen lijn
van Het Zijn...het kan wel wat hebben hoor...hier en daar ...wat dingen Negatief...in het leven...op Aarde
maar met veel meer Positief...Op de Getallen lijn
van Het Zijn...die
komt heus wel...(Hoofdfactor 7 door tm 7.7)...en het Positieve... Eeuwige Hiernamaals in!

Omdat niemand volmaakt is...we gaan allemaal... vroeg of laat... welis de fout in...waar dan ook mee...

Maar of men (Hoofdfactor 5 door komt 5.5...) door komt...om een Dier mishandeld...een Huisdier een Werkdier...of meer dieren...
Erf dieren en Land dieren...Dat is pas Linke soep! (Als Hfd factor 5 je er niet binnen laat via (5.5)...niet door laat...

Wateren in het land verontreinigd...om zo van hun afval af te komen...of dat in een Bos achter gelaten...
Hoofdfactor 5 is dus erg apart!

Maar een Weekend uit gaan ...en je Huisdier achter laten...en ook dat nog...zonder etens en drinkens...of
in de Hete auto achter laten en zelf gaan statten...
of men daarnee (Hoofdfactor 5 door komt 5.5...) door komt...
of men (Hoofdfactor 5 door komt 5.5...) ...om een Dier mishandeld...een Huisdier een Werkdier...of meer dieren...
Erf dieren en Land dieren...Dat is pas Linke soep!

Ik bedoel maar
alles wat...naar kennis en kunnens en vermogen... echt perongeluk ging...is een vette 0!

Laatst vroeg iemand me...is er nog wat goed te maken...met waar men vroeger ...in de Neg mee kwam...
Ik zei...Tja eh...
Naar kennis en Kunnens en Vermogen...met gerelateerde zaken... als...vb Goede doelen...te gaan steunen...met
Donatie geld of als vrijwilligerswerk...Mantelzorg ed. kan men al heel wat mee positieven...
Het is maar een vb.
Zo ook als... Pit Bulls en Parolees...Honden Opvanghuis...gebouw...in de usa!
Dat is dan wel... in de USA ...maar sinds Internet bestaat... maakt ook dat... helemaal niks meer uit...om het Goede
met Donaties te doen!
Niet alles is zo te koop...maar toch...naar draagkracht...
Daarmee kan men...al heel wat mee... bij positieven...(In het eigen Zijns Getal!)(Van Hoofdfactor 5... had ik het nu vnl...is over...)
(Die Pit Bulls op TV is snachts tussen 5 uur en 7 uur en in de ochtend...va half 9 tm half 11 op ID TV
of met de herhalingsknop op andere eigen gewenste tijden te zien!)

Ik schreef hier laatst...ipv zo erg veel geld te besteden... om Gas uit de huizen te halen...men kan het
beter gebruiken...tegen de stijgende waterstanden...naar Dijken en Bruggen en Vaart Wanden ...verhogingen en verstevegingen...

Ik dacht pas...waar de kleinste riviertjes pots als kolkende gektes optreden...wgs de Waterstand...
moet men...waar het kan...
echte ruime Water afleidende Buizen lijnen aan brengen...die naar plekken gaan...desnoods verder ondergronds...waar
het overtollige water naar toe kan...

Ik bedoel niet alleen riool buizen en andere buizen...in de grond stampen...ook afvoer water buizen...is allang en breed
hoog nodig...vanaf de kades kanten...(met een veilige hard gaas ervoor en erna...bij de buiten openingen )...die buizen...tm naar veilige gebieden...waar die
opeense..vele water ...geen overlast geeft...Dat heeft veel meer prioriteit ...dan Gas af te sluiten...Gas is 1 van de minste CO2
uitstoter nl!
Dus dat anties gas opgejut...als opeense hypes...via voor eh...belangen van anderen...denk eens zelf echt na...Al die vele miljarden aan geld
ipv zo erg veel geld te besteden ...om Gas uit de huizen te halen...men kan het
beter gebruiken...tegen de stijgende waterstanden...in het land!

Bij Rivieren groot of klein en kanalen ed etc. bij meren ed
Water afvoer buizen...om de zoveel plekken...is allang en breed
hoog nodig...in Dorpen en Steden...vanaf de kades kanten...(met een veilige hard gaas ervoor en erna...)...vanaf net boven normaal...
waterstand ...om de zoveel plekken er...
tm die buizen...naar veilige gebieden...verder
onder gronds... met die buizen...waar die
opeense..veel te vele water ...naar ...elders...toe kan...waar het geen ...Wateroverlast geeft...en het daar weer weg zinkt onder de grond!

Ik zou zeggen...te beginnen ...met dat...in Limburg!
Riool buizen zijn belangrijk...maar Waterbuizen ook! (In het begin... van die felle waterstroom ...(We weten nu
exact waar dat is!)
moet zelfs
2 of meer Waterbuizen lijnen... vlak bij elkaar komen... vanaf Kades kanten ...verder om de zoveel plekken ook...bij rivieren en kanaaltjes ed vanaf ...net boven normaal het water is...tm ondergronds de Waterbuizen lijnen naar...elders! (Waar de toevloed aan water veilig terecht kan komen!)

Dit was weer een aparte type-oefening...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 jul 2021, 03:34

Adres... :)
(Ik zou je nog een paar vragen beantwoorden Tiff...Neem deze toen we samen tv keken en die Citroen reclame zagen...Ik begon toen te lachen...
Jij wou weten waarom...maar wat op TV gaande was...begint net weer...Ik zei...Ik type het wel op het Forum...

Het was in de jaren 60 vorige eeuw...Ik was Leerling B-Verpleegkundige...
M'n afd Hoofd Zr zei...U moet naar de Derecteur...Heeft U wat uitgespookt? Geen idee zei ik...
Ik naar 2 etages hoger...naar de Daftige kamer...van Zij ...van Boven...

Kind... zei ze meteen...Ik wil je wat laten zien...Kom mee...Ik heb een nieuwe Auto...en die kan wat leuks...
Vol trots liet ze me haar nieuwe aanwinst zien...Zullen we een ritje? Nou...w...Ik heb wel dienst...Ik bel wel even...naar die afd.
zei ze...
En zo kwam het... dat ik voor het eerst ooit... kennis maakte met het merk... Citroen auto...

Geen idee ...waarom die nieuwe Directeur me... zo graag mocht...ze zei vaak...Ik wou dat jij m'n dochter was...
Zij van Boven... was toen al in de middelbaar...ze scheen geen kind te hebben...ze noemde mij altijd ...Kind...

Ik wou dat je m'n Dochter was...
Ze zei er altijd achteraan...mits ik getrouwd was...Dan zei ik...Stom Mens...Wie zegt zoiets nou...en dat tegen
iemand die al... begin ergens in de 20 was...Meerderjarig dus...
Wat heeft haar wens... dan te maken...met wel of niet getrouwd zijn?
Oke zij had... haar eigenaardighdedens ...ik vast ook wel...en... wie niet?

Op een dag ...zei ze me...Zeg maar Effie in vrije tijd ...tegen me...Misschien vond ze...Stom Mens ...toch niet het gewenste
om te horen...

Na een rit in de Auto...Kom mee even gezellig in mijn flatje...wat drinken voor we terug gaan...
(Ik was voor de Verpleging Kraamverzorgster geweest... en in vele gezinnen geweest...maar zo zij haar flatje
ingericht had...had ik nog nooit gezien...)

Een huiskamer zo groot als ...mijn hele flatje nu...en er stond in...1 stoel naast een klein tafeltje...en zo'n 5 meter verder
stond weer 1 stoel naast een klein tafeltje...
ergens stond ook nog een klein bankje...dat was alles...

Ik zei...als U nou...eh...(Ik kreeg dat... je en jij... niet uit m'n strot... bij haar)
een hele mooie grote plant koopt...voor hier en ook daar...
Vind je m'n flatje te leeg...vroeg ze me...
Nou eh...eh...met Planten erin...ziet het er vast...mooier en gezelliger eruit...zei ik...

(Ik vond dat flatje zo ingericht voer voor Psychologen of voer voor Psychiaters...)
Nou was ze zelf... Mw de Directeur...De Psychiater...in dat gebouw...waar ik mijn opleiding volgde...dus ik zei het
maar niet hardop...wat ik dacht...over dr flatje...Wij weer de auto in...ik had nl nog steeds dienst...

Wat ik van haar
nieuwe auto vond...tja eh...wel geinig eh dat...maar heeft zoiets ...ook nog een functie...heeft het nut? Dat het met starten omhoog gaat?
Dat wist ze niet...ze wist denk ik... helemaal niks over auto's...inhoudelijkhedens...Maar als ik nu ...Hier en Nu...die
Citroen reclame zie op TV...moet ik nog steeds erom lachen...zo blij was ze ...wilde het ...perse...aan iemand laten zien...en
die iemand ...was ik dus...Wel grappig... als iemand zo op me geteld was...maar ik bleef me altijd af vragen ...waarom eigenlijk???

Een andere keer...kwam ik haar tegen... op de wandelgangen...
Ga je mee ...naar een Bach concert? Dan zei ik...zulks kan ik... met mijn kleine Leerlingen loontje... echt niet betalen...
Dat hoeft ook niet... zei ze dan... Ik heb 2 kaartjes...Ik haal je af... met de Auto...en ze straalde dan... veel Auto bezit trots ...uit dan...

Misschien zat ze... met hetzelfde euvel als ik...Ik hoorde al...erg jong... van Kindsafaan...Je houd van Bach...Getsie...Gatver...Bah ed zulks
kwam me altijd wel tegemoed...Ik kende... in de loop der jaren...maar een paar...die ook van Bach hielden...en eerlijk gezegd...die betaalden altijd de kaartjes ...ook voor mij...want een andere kregen ze...net als... Zij van Boven... schijnbaar...zeker niet mee...er naar toe!

Met de Directeur op stap...naar een Bach concert...had wel voordelen...zo kwam ik er ...bv. nooit bekenden tegen ...en sowieso nooit verder
iemand van m'n werk!

Ze is al lang geleden overleden...net als best wel veel ...overleden Mensen... die ik goed kende...die mis ik allemaal... nog steeds wel...
Misschien is dat... het grote nadeel...zei ik Tiff laatst ook...als je... met oudere mensen om gaat...pas op...opeens... zijn ze weg...

Maar dat is het verhaal ...van mijn ooit mee gemaakte... Citoen Auto...die gaat wat omhoog...tijdens het starten...wel leuk...maar
of het nut heeft...is een ander verhaal...(Het lijkt wel op ...naar het eeuwige Hiernamaals gaan...eerst ga je omhoog...dat is nog leuk...maar of al die moeite ervoor gedaan... nut heeft...geen idee!)

Bach

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 16 jul 2021, 10:51

Restant

Wat een leuk verhaaltje LT, over die Citroën auto van die directeur, vroeger van je.
Heb ik ook weleens, over zo lang geleden iets, schiet me iets van vroeger te binnen en dan moet ik er nog om lachen, net als toen.

Wat lief van je LT, dat je zo aan Limburg denkt, na al 4x dat mee gemaakt, die zware overstromingen, misschien is dat ook nog wel de oplossing ook, water verdrijf buizen.

Ja erg meid, al die plaatjes klappen ze steeds dicht.
We mogen onbeperkt dat zetten, op het forum, maar anderen verklooien het weer en weer en weer alsmaar weer.
Toen ons mams Nellie nog leefde, ze stortte er echt steeds van in.
Alweer alles dicht geklapt, op forum en ook op haar webje.
Ze werd 100 jaar, en een bedrijfje dat fotos maakten van die dag, alles op internet, wel 99 stuks, stond allemaal in een link,
van dat bedrijf. Kort erop alles dicht geklapt tm die hele link.
Het is dat jij er een paar fotos uitgeknipt had en in je pc map had bewaard, anders hadden we helemaal niets van die dag gehad.
Maar mensen zetten hun feesten en overlijdenszaken toch niet voor niets op hun forum of webje.
Wat een verneukerij is dat internet daarmee zeg.
Hoe vaak jij alles , voor ons mams hebt over gehost op het forum, en opnieuw geplaatst, te vaak om op te noemen.
Zoveel kan een mens van 100 jaar niet aan namelijk.
Je was als de dood, dat ons mams, anders in die shock depressie zou blijven ervan.
Maar ze doen dat nog steeds, in ons landje, overal van alles dicht klappen op forums en webjes en dat in deze
moderne tijd, de primitiviteit van nabij, is dat, alsmaar weer, net als die alweer overstromingen, in Limburg!
Het schiet niets op, met de moderniteit, in ons landje zo!

Nou meissie veel sterkte, met wel of niet meer over hosten. Succes met je golf hobbie. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 jul 2021, 00:25

Tante... :)

(De Fotosessie van het Koningsgezin...is ook weer voorbij...
Amalia zag er dit keer...ook lekker eigentijds gezellig vlot erbij...vond
ik van vorige keren...lang niet altijd zo...Ook al is ze de toekomstige Koningin..Ze
moeten haar niet kleden...of ze al
Middelbaar is... of geschikt is...voor richting ...het Bejaardenhuis is...
Of zoals laatst ...op de Eind examen foto's....of ze 6 of 7 manden zwanger lijkt...
Ik schreef... dat hiero...in de hoop...dat er daar nou is echt...op gelet wordt...
Amalia zag er ...dit keer...ook lekker eigentijds gezellig en vlot erbij...Goed gedaan... Leuk!

(Alleen die 2 voortanden van haar...die tegendruk dopjes zijn er mi ...veel te snel ...afgehaald...ik
schreef toen hier laats pas...tanden groei standen ...kunnen wel tm 27 jaar oud door groeien...dan
moet ze oppassen...geen 2 hazentanden te hebben straks...dan gaan ze vaak onderwijl...het leuke
vlotte lachen laten...dan zie je die mensen vaak...met de mond dicht misschien nog is
heel misschien is met...smalletjes lachen...(en met smalle mond kakkerig praten!)

De gezellige brede lach van haar...zie je nu al verdwijnen...tijdens deze sessie...

2 ietwat uitstekende voortanden... nu al te hebben ...straks...dan gaan ze vaak... het leuke
vlotte lachen steeds meer en meer laten...dan zie je die mensen vaak...met de mond dicht
misschien nog is ...smalletjes... lachen...
2 hazentanden te hebben straks...dan gaan ze vaak het leuke
vlotte lachen laten...dan zie je die mensen vaak...met de mond dicht misschien nog is
smalletjes lachen...
https://www.ad.nl/dossier-deze-verhalen ... ~af9c0778/
Dus voor het te laat is...nog is 2 tegendruk dopjes ...een poos...op de boven voortanden laten zetten...zou mijn tip
voor haar zijn! (Voor ze het lachen... helemaal gaat laten ...plots of tzt...(Straks...Een Koningin met een truttig pruimemondje is niet echt mooi nl!)
We zijn natuurlijk ...als de omstandighedens er naar zijn...wel breed verwend...omtrent...met die breed lachende Beatrix... en
breed lachende WA en MA...mooi houden zo...met de nazaten... van De Koning!
Dus voor het te laat is...nog is 2 tegendruk dopjes ...een poos...op de boven voortanden laten zetten...zou mijn tip
voor haar zijn! (Voor ze het lachen... helemaal gaat laten ...plots of tzt!)
Die gezellige... brede lach van haar...zie je ...nu al verdwijnen...tijdens deze sessie...
(Een Koningin...straks... praten...met een truttig pruimemondje...is niet echt mooi nl!)

(Natuurlijk... hoeft niemand wat van me...het zijn maar tips!)

Heb je al 4x meegemaakt Ans...overstromingen in Limburg...
(Misschien... de mensen in dat Limburgse...eeuwen ervoor ...ook)

Ik schreef laatst ...ipv sinds eh...anties gas...in de huizen ed...kunnen ze... die miljarden beter gebruiken
en tevens voor het regioname werk gelegenheid ed...voor de nog meer dan eerst...stijgende waterstand... in het land...tegen te gaan!

Mijn Water afvoer buizen tip...is er misschien wel helemaal geschikt voor...(Met minstens dezelfde grote sterke buizen als riool buizen zijn!)
(Wel met herkenbare kleur streep erop...anders gaat per vergissing die buizen eruit...om iets aan het riool er...)
Dus...Buizen die net zo groot en sterk zijn als de riool buizen in het land...en juist nu... is in kaart te brengen
waar die ...Water afvoer Buizen...het geschikts is...om dat daar te plaatsen en hoeveel...vlak naast elkaar
1 of 2 Waterafdrijf buizen lijnen...of om de 100 of 200 meter van elkaar...
vanaf kades en dijken ed. net boven normaal water niveau...
Komen de water stromen
er weer aan...dan verdwijnt het overtollige water ...die buizen in...naar het veilige ...voor stad en Dorp ed...opvang elders...

Zeker weten... zo'n grond water bouw project... kost miljarden...mooi als Prioriteit...om het gas in de huizen... ervoor te laten!
Gas op zich ...geeft nl de minste... CO2 uitstoot!
Laten we...Wel Zijn...
(Gewoon
die Shell en Co en zo...de smoor erin laten krijgen... met hun opeense anties gas...om hun winsten trachten te verkrijgen... met eh...) Want
Met die primitieve...Water overstromingen ...in het land...moet het eens afgelopen zijn...in deze Moderne tijd...(elke keer weer
die primitieve oorzaak...trauma ellendes...Med als wel Soc als wel EC)...voor de
betreffende Burgerij! Moet nu eindelijk is ...voorkomen...(Dat vind ik dr van!)

Hoe en wat en waar...die water afvoer buizen... zouden moeten...Juist nu ...is het mooi en actueel...om dat in kaart te brengen!

https://www.youtube.com/watch?v=WVySGOTLa5o
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 jul 2021, 03:19

Tegendelen... :)

(https://www.youtube.com/watch?v=bC7tByyXTXY

Ik vergat je vraag te beantwoorden Tiff...toen we samen golf keken op TV ...zei ik je...ik
type het op het Forum wel...

Je vroeg me...Wat is het verschil tussen ons denkens ...en... onze ziel?
Moeilijke vraag Tiff...

De Ziel is gerelateerd...aan het Hemelse Hiernamaals....onze gewone dagelijke denkens ...is afhankelijk...en
gerelateerd ...met het Aardse Lichaam...

Je hoeft er niet in te geloven...het gebeurt gewoon...het 1 en het andere...

Je hoeft niet te geloven...dat je geboren wordt...het gebeurt gewoon...de meeste overlijdens...hoef je niet te geloven...het gebeurt
ook gewoon...

(De methode van overlijden kan wel helemaal niet gewoon zijn!)
Egens is het al een gegeven...wanneer Mensen sterven...maar de methode ...hoe...staat er niet bij...maar was het niet zo gegaan...dan
was het op een andere manier gegaan...op die zelfde dag...zelfde tijd!
De tijd van overlijden van Mensen...is nl al voor de geboorte bepaald!

Er is wel een soort verbinding...tussen de Ziel...en tussen ons... Aardse Mens zijn...

Niet alle mensen hebben een verbindings wetens met hun eigen Ziel...In Oosterse landen hebben ze er oa de Meditatie voor ontdekt...in het Westen meer allerlei vormen van oa gebeden...om in verbinding te komen met onze eigen Ziel...en via dat...naar de hogere regionen...
trachten te krijgen...Kan ook via Muziek gaan...via de Natuur...via Liefde in het Algemeen ...al dat soort van dingen...
en er zijn Mensen zat...die er nooit een verbinding mee krijgen...anderen zoeken er desnoods een heel leven naar...bij weer
anderen... lijkt het te komen aan waaien...in beginsel ergens door... verbinding te hebben met de eigen Ziel...en via dat...naar de hogere regionen...te komen...
Erg veel soorten Godsdiensten zijn er door ontstaan...voor elk wat wils desnoods...of men verbindt zich aan een bestaande Godsdienst...
in het Oosten begint men vaak met een Goeroe Praktijk...en verkondigen hun binnen gekregenen....vanaf ze een Verlichte Geest hebben...
Om dat te krijgen...een Verlichte Ziele Geest... hoef je niet perse Godsdienstig voor te zijn...Misschien wel...op z'n minst ..naar
Kennis en Kunnens en Vermogen ed...een Humaan Mens...

Ik schreef laatst...er kan een x macht achter je eigen zijnsgetal zijn...Maar dat heeft ...alleen met de Ziel te maken...met
je bereikte Zielszijns getal...niet met onze gewone hersen denkwerk!
met
je bereikte Zielszijns getal...kan... een Macht x factor ...1 hebben bereikt...of 2 of 3 of 4 of 5 of 7 of 7
de Allerhoogste X Machts Factor...bereikt ooit is die van... De Christus...die heeft zelfs voor het eigen Zijnsgetal...de x Macht Factor 14
en ...er achter ook...Dat heeft verder geen ene ander
Mens ooit bereikt...Shalom...
.........De Christus
(14 (14) (14.14) (14) 14)

(Horizontaal ...Ook...de 14de linie... in het Huis mijners Vader...heeft vele Woningen...tussen (1 tm (14.14) tm 28)
en Verticaal...(14(1(1.1 tm 7.7 tm 14.14)14)
Op de Getallen lijn van het Zijn...is er maar 1 linie...de meest zuivere Middels linie...)
terwijl het Huis toch Horizontaal...van 1 tm 28 gaat...
Verticaal van 1 tm 14 gaat...

Ik denk zo'n 200 jaar geleden...is die hele boel gerenoveerd ahw...in dat Hemelse Eeuwige Hiernamaals...
(Voorheen was het eeuwen niet anders dan...van 1 tm 7 en later kwam er 7 tm 14 bij...
Het verbreede en verhoogde en verdiepte zich ahw.
Elk Punt op de 14de linie...(1 tm (14.14) tm 28)...heeft ahw de eigen waarhedens...dat elkaar kan aanvullen of ook juist niet...
Het ligt er dus maar net aan...in welk punt... men Geestelijk Verlicht geraakt...Maar dan nog...zo erg hoog ...gebeurt het nou ook
weer niet...bij de meeste mensen...en lang niet allemaal... via de Verticale linie...ook dat nog...

Geest Verlicht geraken... is geen moeten...maar kan plots ...of tzt... in dat Eeuwige Hiernamaal...tigs voordelen hebben...
met duizend en 1 ding...(Vooral als men ...een Machts Getal x Factor ...achter het eigen Zijns Getal heeft...)
(Je zal dat... ook nog er voor hebben ...en... er achter hebben!) (En dat... met de getallen 14!) Dat heeft er maar eentje ooit bereikt!
Die is ...van Ras...een Jood ...De Jood...van nabij!

(Hetende Christenen... die anties Joden zijn...zijn niet helemaal wel...als ze al Geestverlicht geraken...is dat niet vanuit de Hoge Rigionen er...en meestal ook niet Verticaal...en al helemaal niet via de Midden linie...Heel Hoofdfactor 7 laten die lieden niet door nl...)
Zo ongeveer zit dat er ook in elkaar...
Je kan dus nooit Christene zijn en anties Joden zijn!
Om maar iets te beduiden...dat onze Aardse doen en latens...Plussen en minnen geeft...in ons eigen Ziels Zijn Getal...met alles
wat we doen en of laten...Ik vergeleek onze Ziel welis met ...de beste snelste Computer...dat vol met getallen zit...
Zulks... valt toch niet uit te leggen...maar je eigen (Aardse) computer van binnen... kan je die uitleggen...en toch maken we er dagelijks gebruik van!

Ik bedoel
je hoeft niet alles te weten... over de Ziel...en over dat eeuwige Hiernamaals...om toch ...naar Kennis en Kunnens en Vermogen...om een gewoon... tm tm tm...een goed Mens te kunnen zijn...Maar wel is handig te weten...wees vooral niet tegen... het ras ed van andere mensen...
dan het ras type... van jezelf!
(Op de 14de linie kom je ze allemaal tegen nl...en Hooffactor 7...bestaat 70% uit Joden...in dat
Eeuwige Hiernamaals...De tip Is...Anders gezegd...Niemand komt tot... De Christus... en ook niet tot... God Zelf...dan ...via... De Wet!
Hoofdfactor 7 De Wet
----7
7(7.7)14
----7
Shalom

https://www.youtube.com/watch?v=ioJx1Y-UbdA
Een moeilijke vraag was het van je Tiff...het was me de type-oefening weer wel...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 17 jul 2021, 18:18

Delen

Ha ha ha
Ik moet altijd op je lachen, om de een of andere manier lt.
Zo liet ik je dit zien
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgntp
Over veel lezen en veel weten.
Je woonde als kind, zo een 5 jaren, op een boerderij. ze hadden er maar 1 boek en wel de bijbel.
Toch wist je altijd wel, veel vragen van de schoolleraren te beantwoorden.
Vaak zeiden ze dan, hoe weet jij dat nou weer?
Je haalde je schouders op en zei dan, gewoon.
Hoe gewoon, is een boerderij, zonder boekenkasten?
Gewoon.
Je gaf ze geen uitleg.
Maar aan mij wel. Ha haaa
Ze hadden er wel, de krant.
De boer las alleen de krant.
De boerin knipte het, in allemaal stukjes, en legde het op de wc, als
toillet papier neer.
En jij zat, al die stukje, te lezen.
Waarom je , op zoveel vargen, antwoorden wist, toch altijd, zoveel wist, hoe dat ging, nou zoiets geks, wilde je, in de klas, echt niet zeggen.
Maar in feite, leerde je het lezen zo, uit jezelf, want je was de klas, echt ver voor ermee.
Maar hoe dat toe ging, was mijn geheim, zei je me. En wel, via de poepdoos!
Ha ha haaaaaaa
Volgens jou, heb je erg veel gelezen, op het toilet.
Later in de stad, de donald duck mee, naar het toilet en de margriet.
Want de krant, knipte er niemand, in stukjes, ze hadden er namelijk, closet papier.
Lezen op het toilet, ben je nooit afgeleerd, zei je me.
Wat blijkt, je weet dan, altijd wel, wat meer, dan de rest!
Ha ha haaaaaa

Leuke zondag allemaal. liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2021, 01:02

Delen... :)

(Leuk dat ik woon...tussen jouw huis en het huis...van je Moeder... Tiff...als je je kind ...komt ophalen...waar
je Moeder oppast...dan eerst even bij mij langs komt...Ook leuk...dat je moest lachen...om mijn ...Plee...verhaal...

Afbeelding
Later schoot me te binnen...dat ik het er best moeilijk mee had...ik leerde op school nl...schuin schrijven...en die kranten stukjes waren
blokletters...daar zat ik best mee te puzzelen...om te ontdekken ...wat er stond...en om een verhaal uit te lezen...moest ik zoeken...tussen de stapel...uit geknipte kranten stukjes...maar zo ben ik wel...aan het lezen geraakt...

In de stad waar ik kwam te wonen...hadden ze geen Bijbel...maar wel de krant de Donald Duck en de Margriet...maar
Boekenkasten hadden ze daar ook niet...
De Meester... zei op een dag...volgende Woensdag...wil ik van jullie...allemaal...een echt gedicht...horen opzeggen...
Jeetje Miena..waar haal ik dat vandaan?
Plots zag ik de Spreekkamer van de Huisarts voor me...om kennis te maken moest ik daar naar toe...toen ik in de Stad kwam wonen...
Ik na school...aanbellen bij de Huisarts...een vrouw deed open...en bracht me naar waar de Dokter zat...
Ik de situatie uitgelegd...en ik mocht zoeken naar een gedicht...in een dik boek...
Ach zei die...neem het boek maar mee en breng het wel...netjes terug...
De Woensdag erop...i8k had er een gedicht uitgeleerd...
De kinderen uit de klas...zeiden allemaal...een poeziealbum stukje voor of een kinderliedsje Poezie mauw ed niveau...
Kwam ik aanzetten...met mijn gedicht...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:O ... tokje..jpg
De klas lachte in barsten uit toen ik het af had...ik lachte breed met ze mee...we lachten om verschillende dingen...ik om hun
Poezie Mauw type gedichtjes en zij...om mijn gedragen gedicht...in een soort taal...die ze niet vestonden...
De Meester klapte in zijn handen en ik kreeg er een 10 voor...
Ik bracht het boek...keurig...naar de Dokter terug...en hoe ging het? Ik haalde m'n schouders op en zei...Gewoon Dokter...
Ik heb er een 10 voor gekregen...Ik deed zijn hand op m'n bol en zei...Als het nodig is...Je mag altijd een boek komen lenen...
Dat gaf een reuze ...Geluks gevoel in me...want die Dokter had erg veel boeken...in verschillende boekenkasten...
Had ik er voor...nog nooit ergens gezien...

In mijn beroepsopleidingen toen...verdiende ik veel te weinig...om boeken te kopen...Ik spaarde namelijk lange tijden voor...een
pickup en wat grammofoon platen en na dat...om ook is echt is op vakantie te kunnen gaan...(Met Collega's Vriendinnen)
Ik was na de Kraamverzorgings Opleiding...de B- Verpleging in gegaan...deed het liefste er de Nachtdiensten...want
ik deed mijn hele opleidingsstudy in de nachten er...
Op een dag...een Arts Assistent kwam de zaal binnen...alles slaapt hier zei die...Ik zei...behalve ik...
Maar Dokter U ziet er niet uit...die gasten werkten in hun opleidingstijd wel 60 tot 80 uren...
M'n Vrouw herkend me niet eens meer...zei die...Ik zei... Ga is een lang Weekend is naar Londen of Parijs of Berlijn met
uw vrouw...dan pas ik wel op uw koterij...Ik doe dat gratis en voor niks...als ik wel in uw Boekenkast mag struinen...
(Zo begon mijn oppasserijen in m'n vrije tijd) er kwamen er meer bij nl.

Ik had lang... het naieve denken...dat een Huisarts alles wist...over alle ziektes...Had geen idee...wat die Arts Assistenten nog zo'n 4 a 5 jaren daar boven op...moesten leren...
Naast een Klassiekboek aan het lezen...in de oppas tijd...ging ik ook lezen...wat die Dokter moest leren...
die dikke boeken...die lagen nl apart geopend ergens...

Ik bestudeerde het niet...las het gewoon...
Kort erop...er zaten een rijtje Dokters op stoelen in het kantoor van mijn afd Hoofd...ik moest daar ook iets doen...en terwijl ik er zat te schrijven...hoorde ik bekende Neurologische woorden...ze konden toch niet op een woord komen...
Ik zei Dokter U bedoeld vast...en ik noemde het woord ...wat ze zochten...
en liep gelijk het kantoortje uit...
(Ik lachte me te barsten in mezelf...)
(later hoorde ik eentje zeggen...Je had wel gelijk...maar hoe weet je zoiets...Ik haalde m'n schouders op en zei...gewoon...
Ik vertelde nooit ...waar ik de dingen vandaan haalde en wist... en die Dokter...was geen Vader ...van mijn... Oppas Kinderen...

Maar met die oppas hobby van me...ontdekte ik...mijn ware Lees achterstand...dus ik ben alzo... al de Klassieken gaan lezen...in vrije tijd...
Vroeger kon je met alleen Huishoudschool toch erg hoog bereiken...via de Beroeps Opleidingen...
Maar ik had in de A- Verpleging... Collega's met HBS (Werd later VWO)....en Gymnasium en Atheneum ed. en we deden dezelfde Verleegkundige Opleiding...Mijn ene afd Hoofd had ook alleen als Onderbouw Huishoudschool gedaan...werd Verpleegkundig Directeur...en dat
via de Beroepsopleidingen...Je kon dus in feite echt alles worden ...vroeger...in het Beroep waar je aan het opklimmen was...

Maar met het leesniveau verschil...bemerkte ik toch echt wel... het verschil...met het werksnelheidsniveau verschil ook...(Als zij die
hoge geschoolden...) iets deden ...kon het wel 2 uren duren en ik deed er 3 kwartier over...vaak zat...met van alles en nog wat...)
Maar aan mijn Lees niveau achterstand...ging ik heimelijk wat mee doen...via m'n toen prive hobby in vrije tijd...Oppassen van de
Koterij van UV Getitelden...Hun Boekenkasten... zagen er zo wonderlijk mooi en met veel...er uit...
En...daar mocht ik ...in struinen!

Ik zei dat altijd zo...U hoeft geen kasten op slot te doen voor me...al de rotzooi die mensen hebben...in kasten... interesseert me helemaal niks...
alleen Uw Boekenkast!

Eentje was wantrouwig van aard en had ...overal een haar gelegd...bij kasten en lades...alle haren lagen er nog net zo bij...toen ze terug kwamen...
Bekende die nog ook...(Ha ha haa) Maar of de Boekenkasten er nog net zo bij waren...als ervoor...ik denk het niet...veel Boeken hadden
die harde werkers en tevens studerenden wel...maar
wel vaak...troeperig in de Kasten...die waren netjes geordend gesorteerd...als ze van het weekend terug kwamen...Dat wel...als dank...dat ik erin
struinen mocht!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2021, 09:34

Lenzen... :)

(Ik kijk best veel TV tegebwoordig.
Er vind ik veel Amerikanen niet helemaal wel...

vb. En dat zeggen ze er allemaal...2 Politie Agenten staan voor de deur...(mi schrik je je daar ook van
als man of vrouw of kinderen niet thuis zijn) Ze laten ze sowieso in de usa niet binnen...de vreselijkste boodschappen brengen de Politie er
buiten bij de voordeur...???...) Uw zoon heeft een ongeluk gehad...
(Hebben die Agenten net de grote ravage van het ongeluk moeten inspecteren ed vreselijk schouwspel achter de rug...
Hebben ze net...van alles van de straat af geschraapt en vergaard ed...)...Na het ongeluk mededeling...
Antwoord terug...
Issie Okeeejj?

Dat zeggen ze er allemaal...(Nee natuurlijk is die niet oke ...als er
2 Politie Agenten
ervoor voor je staan!)(Wat het ook is...het is niet Oke!)

Uw Dochter ligt gewond...in het Ziekenhuis...Is ze Oke?
(Nee natuurlijk is ze niet oke ...als er 2 Politie Agenten
ervoor voor je staan!)
(Je geloofd het bijna niet...zo onnozel dom ook... dat over komt!)

Het woord...Ons ...kennen ze er schijnbaar ook niet...
Zelfs Kleine Kinderen... zeggen dingen als...Mijn huis...(Ons... komt niet er voor...met zeggens!)

Nog zoiets mafs...
Ik kijk al tijden de serie ...Pit Bulls en Parolees...(Bij ID TV)
Elke hond...die geadopteerd wordt er...brengen ze zelf...naar die Mensen
om huis en tuin te controleren...en sytuaties ed.
Ze brengen de hond altijd met z'n tweetjes...

Hebben er 4700 km auto voor gereden...komen aan...nergens krijgen ze te drinken... of iets te eten aangeboden...geen
koekje...niks...geen feest taartje...om de hond is er...Feest dus...Maar nee...nergens...krijgen ze iets!

Daar doen ze schijnbaar niet aan...in dat USA...ook niet bij die zo'n verre reis ...achter de rug hebben...om de
hond te brengen...ze krijgen niks aangeboden...Nothing at all...is dat!

Oke kort erop
na die 4700 km reis...wat dagen erna...de andere kant van de usa op...3600 km auto rijden
achter de rug...om de hond er te brengen...met huis en tuin inspectie erbij...

Na die lange reis...komen ze aan...nergens wordt iets te drinken ...of te eten aangeboden...Nergens!

Een bevriende Mw. van ze ...is ver verhuisd...ze wil ook een hond...na de lange auto reis...komt bij dat Pit Bull gebouw aan...
om wat honden te kijken...ze vindt er eentje...Die wordt bezorgd...as week door het Pit Bull gebouw opvang personeel...
Ze gaat weer weg...voor de lange terug weg...niet 1x iets te drinken gehad! Ook daar is dat!

Ze lijken niet wel er...

Sociale Empathie contact stoornissen lijken velen aan te lijden...maar totaal niet snappen...als er 2 Politie Agenten voor de deur staat...
dat die belist... iets serieustm heel ergs... komen vertellen...die laat je toch binnen...Niet dus...
De meest vreselijke dingen ...worden bij de voordeur besproken...en allemaal zeggen ze het zelfde...na de
ernstige boodschap van de 2 Agenten tot ze...Is alles oke?

Moeders belt
naar een ander (Volw uitwonend) kind van ze...vertelt wat de Agenten zeiden...over hun andere kind...
Het gebelde (grote) Kind...vraagt...Is alles Oke met hem?

(Nee natuurlijk is die niet oke ...als er 2 Politie Agenten
speciaal ervoor ...voor je deur ...of voor de deur van die Ouders.... staan!)

Het lijkt vaak... of er iets niet klopt...in hun sociale denkwerk...

2 Agenten bellen aan...Uw Man heeft een ongeluk gehad...antwoord terug... Issie Oke?
(Nee natuurlijk is die niet oke ...als er 2 Politie Agenten
speciaal ervoor ...voor je deur ... staan!)

Het lijkt vaak of er iets niet klopt...in hun sociale denkwerk...het mist sowieso associatie vermogen...maar
2 Agenten voor je deur...schrik je je (meteen van binnen)
sowieso te pleuris van...als er 1 of meer huisgenoten niet thuis zijn...normaal is dus...die Agenten
binnen te laten...om de ernst van de zaak aan te horen...in privacy gebied...

Uw man is gevonden...Issie Oke? Nee hij is vermoord gevonden...
een complete instorting van nabij...past meer in het privacy gebied...dan bij de voordeur...
Na het gezegde...bij de voordeur...gaan de 2 Agenten weer...

Wie die ene Ouder...ook belt...naar de nazaten...2 Politie Agenten aan de deur...voor Pa...reactie terug...overal dezelfde reactie...Issie Oke? of is alles oke?
Nee... hij is vermoord gevonden...

Ik denk... dat wij zo niet denken...als 2 Agenten aan je deur staan...om te zeggen...is alles oke ...met hem?

Ik zou denken...Als alles oke is ...zouden er geen 2 Agenten voor je deur staan! Om te melden ...dat alles oke is!
Komt er eentje...dan kan het nog ...mee vallen...maar met ze Twee...
Maar hun associatieve denkvermogen mist dat...

Uw Kind... ligt in het Ziekenhuis...heeft een Fietsongeluk gehad...zegt 1 van de 2 Agenten...antwoord terug... Issie oke?

Ik zou denken...Als alles oke is ...zouden er geen 2 Agenten voor je deur staan! Om te melden ...dat alles oke is!
(Maar zo denken Amerikanen schijnbaar niet dus...???...)

Mijn eerste vraag zou zijn...aan de 2 Agenten...Naar welk Ziekenhuis moet ik???
Maar bij hun ...is de eerste vraag...aan de 2 Agenten...Issie Oke???

Ik denk... dat wij zo niet denken...als 2 Agenten aan je deur staan...als antw terug...om te zeggen...is alles oke ...met hem?
Maar hun associatieve denkvermogen mist dat...
Ik zou denken...Als alles oke is ...zouden er geen 2 Agenten... voor je deur staan aan te bellen... Om te melden ...dat alles oke is!
Maar hun associatieve denkvermogen mist dat...

Na een verre hete reis...komt iemand aan...
Maar hun associatieve denkvermogen mist dat...om te vragen...Wil je wat drinken? Iets eten?
De persoon gaat na een poos weer terug...na dat bezoek er...heeft er helemaal niks gehad!
Hun (Sociale)...associatieve denkvermogen... tot elkaar...mist dat...

Als er niks
wordt aangeboden...Niemand zegt er bv
Ik stik de moord ...van de dorst ...na die lange hete reis... in de auto...Mag ik wat drinken...Zulks te
zeggen... Komen ze niet eens op! Hun ...(Sociale)...associatieve denkvermogen... (tot elkaar)...mist van alles er...

Niemand vraagt aan de andere...Heb je een goede reis gehad...(afstanden van hier tm Spanje is dat vaak...om er ...een Hond...te brengen...)
Met al die...gratis en voor niks...
Liefdes werk...voor oud papier ed...(Van dat Honden Opvang gebouw...die zich uit de naad werken er...
Niemand vraagt aan die Mensen...Heb je een goede reis gehad...
Hun (Sociale)...associatieve denkvermogen... tot elkaar...mist dat...

(Vroeger ook in veel films...in het nog... openlijke... sigaretje roken tijdperk...zaten ze snel ...met elkaar wat te drinken...sigaretje erbij...sociale aandachts vragen... tot elkaar... was dat etc.)

Als je er nu eenmaal oplet...
Zie je het... tegenwoordig... in zoveel soorten... TV. Series...vanuit de USA...Tot ons!
(Sinds...Niks mag ook geen Sigaar... etc!)
Hun (Sociale)...associatieve denkvermogen... tot elkaar...mist ...

Neem ajb... niet alle geks en gebreks...van verre landen klakkeloos over...bv...Hun (Sociale)...associatieve denkvermogen... tot elkaar...mist het...vaak...waar
nu weer mee?

Nou ja...dat wou ik even kwijt...Fijne Dag allemaal. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 jul 2021, 02:05

Zen... :)

(Er is mi toch iets goed mis...met Erf zaken...
Als er eentje ...verdwenen is...
moet de rest van de Erven wachten...tot die gevonden is...

Ik las iets over ...een heel duur huis ...en de erven konden er niks mee...zolang die ene niet gevonden is...

Nou kan die ene ...bv allang dood zijn...maar nooit gevonden zijn...in een ver heimelijk land zijn gaan wonen...
Ik vind dat degene die onvindbaar is (en niet overleden ergens blijkt)
lijkt op een soort van...Omgekeerde Stalken...door onzichtbaar weg te blijven...(Om de familie
of Dorp of Stad of Land...zo een loer te draaien!)

mi Het is Wettelijk Verplicht ...elke verhuizing door te geven...aan de Gemeente...daar is dan ook niet aan voldaan...
Dus je hebt te maken
met niet zo een leuke Burger Lands type Mens...

De rest... van de Erven...kunnen hele eerbare Hardwerkende Mensen zijn of
dat geweest zijn...met Pensioen zijn...
mi Elke Erfenis.... moet gedeeld door het aantal Erven...
dat geeft een geld bedrag op...een goot huis moet verkocht...als er meer Erven zijn...dan is ook dat
baar geld...Elke Erf Mens krijgt dan...zijn en haar deel van dat geld...(moet vaak wel belasting over betaald)
Als die ene het niet binnen 2 jaar bv ophaalt... op eist...is dat geld ...voor de Staat!
Zo moet het mi toe gaan...en niet ...een hele familie ...in drama ellendes gezet...

(mi Er is sowieso iets misdadigs aan ...Huizen en gebouwen die leeg staan...jaren en jaren...
en niet verkocht worden ...maar leeg staan te rotten...(Als je weet hoeveel een huis en gebouw aan
CO2 (Zuurstof) op zuigt...in wijken en regio's en in het land...daar valt geen klimaat doelen mee te
behalen zo!)

Huizen die maar leeg blijven staan...om een niet te vinden Erf persoon...in een land vol met Daklozen...is
heeft ook iets misdadigs! (Voor Dorp en Stad en land!)

mi. Als die ene... niet binnen 2 jaar gevonden is...bv ophaalt... op eist... dat Erfdeel
is dat geld voor de Staat!
Is er maar 1 Erf Persoon ...
die toch niet gevonden is...dan is het hele huis en terrein ed...voor de Staat...na 2 jaar!
Zo moet het mi toe gaan...en niet een hele familie's... in drama ellendes gezet...of Dorp of Stad!

Nogmaals...verdwenen personen...kunnen (ergens om)...ook...Omgekeerde ...Stalkers...(Effectes)...zijn!
Het expres zo doen...) Omgekeerde Stalken...door onzichtbaar ...weg te blijven...(Om de familie
of Dorp of Stad of Land...zo een loer... te draaien!)

Verdwenen Personen... houden zich ook niet aan... De Wet...want elke Burger ...moet adres verandering opgeven...aan
de Gemeente!

Is er maar 1 Erf Persoon ...
die toch niet gevonden is...dan is het hele huis en terrein ed...voor de Staat...na 2 jaar!
Zo
moet het mi
toe gaan...en niet een hele familie's... in drama ellendes gezet...of Dorp of Stad of Land!
Nou ja
zo ongeveer ...denk ik er over...

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.
In het klein ...eenvoudige...maak ik zelf ...en familie...ook zoiets mee...Een half broer nooit getrouwd geen
kinderen...allen geboren ...uit tezelfde Moeder... erven van die Persoon...maar 1 van de Erven is nooit gevonden...En allen horen na jaren en jaren en jaren...nooit meer
iets ...van die Notaris???

Die halfbroer was markt Meester van beroep...had een huis en een auto en inboedel en misschien ook wat geld...weet
je veel...met z'n tienen... het te moeten delen...zal niet veel zijn...maar het gaat mi om het systeem...dat
klopt er niet aan...Eerst veel tam tam...via een notaris... u bent mede Erfgenaam... van uw half broer...(Van
Moeders zijde) Later te horen... eentje van de Erven ...vinden ze niet ...heet dat...Ondertussen
is het...Vele jaren verder ...nooit meer wat... van gehoord! :?:
Dat (Systeem zo)...is toch bezopen...(Primitief)...in een hetend Modern Geschoold Gestudeerd land! :roll:

(Met dit (Primitieve) systeem...(Onder het mom...1 van de Erven is niet te vinden...)
kan elke Notaris ...zich er met een Leyen dakje... van afmaken...of een Notaris heeft een accoortje met 1
van de Erven gemaakt...(Of met 1 van de 2 Kampen van de familie...die door Scheidingen van hun ouders...vroeger
uit eklaar gehaald zijn en/of
Moeders trouwde later ...met een ander... heeft er ook Kinderen van...die Kinderen kennen de
andere Kinderen niet...Moeders heette eerst..Mw van der T ...en bij 2de huwelijk Mw S
het accoortje kan gaan ...met de fam S
want...zo heet de Overleden ook...
de anderen.... Kinderen van der T...(Vanuit dezelfde Moeder) (die Kinderen (inmiddels bejaard) (dat wel...)
met de naam van der T...
die horen er nooit meer wat van...(van die Erfzaken)
Want er is nog altijd
ook dat nog..;.(Een derde achternaam Kind...ook inmiddels al bejaard)
een Kind met de achternaam ...V (Met De Meisjes achternaam... van de Moeder)
allemaal van dezelfde Moeder...(1Kind tussen ...van der T... en... S ...heet V
heet is niet gevonden...)

Men kan ...van Notarissen zo...ook
een Dief ...van maken ...via niet gegeven...nooit gegeven... Erfzaken...die Erven...(bv de Kinderen van der T)
(onder het mom van...er is nog steeds 1 van de Erfgename niet gevonden...) die horen er nooit meer wat van...(van de Erfzaken...als toch... de Wettelijke ...(mede)...Erfgenamen!!) :!:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 19 jul 2021, 18:40

Enter

Ja lijkt me ook niet normaal lt, De oudelui zijn overleden en de erfenis, blijft staan, omdat eentje niet vindbaar is,
van de rij die erven.
Je hebt wel gelijk, denk ik, gelijk het grote erf gebeurens delen door 10, als er 10 mensen zijn, die erven, ze krijgen
allemaal hun deel en die ene krijgt een soort wachttijd er voor, is die na die tijd, nog niet gevonden, dan
moet het geld, naar die gemeente, of naar de staat, of dat delen met elkaar.
Het is niet in de haak, dat onschuldige burgers, zo de dupes worden, om die ene alsmaar.
Net wat jij schreef, we moeten allemaal ons nieuwe adres doorgeven, doet die ene het niet, dan heeft consequenties, voor die ene
en niet voor al die anderen, rondom erfenissen.

Ik las dit

LEVENSLESSEN
‘Er zijn geen gevaarlijke gedachten, het denken zelf is gevaarlijk’
zei het hardop aan lt, wat ik net las, zei ze, de snelweg op gaan is net zo.
ze zei, misschien is het hele leven, wel gevaarlijk, weet je veel?

Maar als denken gevaarlijk is, zei lt me, leve allen. die dement geworden zijn, of met iq nul geboren zijn.
Aan zulkse zinnen, hebben we niets aan, zei lt me, we hebben nu eenmaal, dat denken, net als onze
huidkleur, je kan er zelf, ook niets aan veranderen, ook al noemen ze het, die ene of die paar, iets negatief aan je.
‘Er zijn geen gevaarlijke gedachten, het denken zelf is gevaarlijk’ dat zijn geen levenslessen, maar dat zijn enge zinnen, zei lt me,
die te vergelijken zijn, met, racismes.
Volgens haar, leed die mao ook aan zulkse zinnen! En liet alle intelligentia uit roeien, in zijn land, zei lt me.
Zo gevaarlijk zijn zulkse zinnen nl. welke idioot zet zoiets, in een nederlandse internet krant?

Ik moet nog een week werken, me kind heeft dan al vakantie, me moeder vangt haar op, als ik moet werken.
De geplande vakantie, gaat niet door, maar weten jullie wel, hoe belachelijk duur nederland is geworden, om een weekje
een huisje te huren bv. Ze stelen weer, als de raven! Van staat tm burgers, daar schijnt nederland, het beste in te zijn, las ik weleens.
Kortom 4 dagen, kan ik nog wel betalen, gespaard voor de vakantie, maar al die tijd, dat kinderen vakantie hebben, lukt me
echt niet.
Ik hoorde, van je ene zoon lt, dat het zijn 4de vakantie is, zelfs na verzetten, die niet door gaat wgs de corona codes.
Dus die zal ook weer, wat anders, moeten zoeken gaan. Of blijft die thuis, zoals de andere 3 keren?

Lt zei me, zolang je niet, in de overstroming zit, zoals zovelen in limburg, mag je niet mopperen, ook in vakantie tijd niet,
als je eigen huis, het veiligste is.
Zelf is ze al 9 jaren, niet op vakantie geweest, nou en, zegt ze dan, zolang mijn tv en pc en mobieltje, het goed doet, en ik mijn huur nog kan blijven betalen, en er geen rampen gaande is, waar ze woont, zei ze, dan mag je niet mopperen, ook in vakantie tijd niet, als je eigen huis, het veiligste is en alles aamwezog is.

Haar dj, had vroeger, een soort van, rampengebit, als de tandarts het helemaal oke behandelen ging, kostte dat hun
hele gespaarde vakantie geld, we maakten gewoon dagjes uit, met het gezin, zei lt me. En de 2 jongens van haar, genoten nog het meest, in het open nabije zwembad. Dat gaf en geeft kinderen, echt niet minder plezier, dan een open zwembad, in een ver land!
Nou ja, met haar tips, daar kan ik het, schijnbaar mee doen, met mijn as vakantie.

Ik wens jullie een gezellige dag verder. Liefs van tiff. :? 8-)

Plaats reactie