WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 30 jun 2021, 16:51

Wijsneus

Ha ha ha, ik vond het ook , helemaal niets, die muziek bij veteranendag op tv.
Ik moest zo lachen om jou lt, je zei, de koning was in het marinepak,
ik had het ook gezien, bij me thuis op tv, maar
waaraan zie je zo iets, geen idee?
veteranendag2021
Dus zocht ik, veteranendag nu op bij google, en zei tegen lt, je ziet het aan de kleur, van het pak.
Dat kan ook, zei ze me, maar stel het pak is wit, en dan?
Ze kunnen, allemaal witte pakken dragen, zei lt me, alle legeronderdelen en toch is te zien, de koning draagt een mariene pak.
Ik kijk te simpel, volgens lt, die zulks altijd meteen, ziet en weet.
Als zij het ziet, kan iedereen het zien, zegt ze dan.
Wat staat op het embleem? een kroontje, zei ik, en wat er onder?
Ik kijk beter, en zie een anker, lt zei, bij welk leger onderdeel, is een anker nodig?
ter land, te zee en in de lucht?
Bij schepen zei ik, welk legeronderdeel, heeft met schepen van doen vroeg lt me.
Die ter zee, dus zei lt welk pak draagt de koning, van welk legeronderdeel? De marine!
Maar qua kleur pak, had je het wel goed, zei lt me, ze hebben alle 3 hun eigen kleur, met hun pak.
Deze van de koning is marine blauw!
Nou meid, voortaan, kan je het ook, meteen zien en weten., van welk legeronderdeel de koning, het pak draagt
en anders legt het embleem , op de pet en op de refresh buttons , emblemen speldjes ed het je wel, snel en meteen uit.
luchtmacht heeft vleugels
marine heeft anker
leeuwtje landmacht
Nou zei lt me, zo onthou je het wel. Voortaan zie je het dus meteen, wat legermensen aan hebben, van welk leger onderdeel.
Kleur pak is ook wat, maar ze kunnen, indien nodig, allemaal witte pakken dragen.
Meteen naar het embleem kijken, is dus handiger en sneller, om te weten.
Zij had vroeger, der stiefopa, was bij de mariene en der stief broer, en der stief zwager, en der eigen broer, tm pensioen.
Dus zei ze me, de mariene embleem, herkent ze meteen. Ook dus, op de pet, van de koning ,met veteranendag 2021
Ik was samen met lt, aan de lijn gegaan, ik was 2 en een halve kilo afgevallen., en lt 3 ons. Ha ha haaaaaaaa ze kan goed, tegen der verlies, ze gaf me complimenten, maar ik moet van 105 naar 80 en zij maar van 75 naar 65, elke week 3 ons is mooi meegenomen zei ze me, dat is beter, dan niks,. maar hoe doe ik het, wilt ze dan wel weten, zo veel in een week.
Nou lieve mensen, tot de volgende keer, liefs van tiff. :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 jun 2021, 17:24

Neusvleugel... :)

(Je vroeg aan mij Tiff...Wie vind jij...geschikt als N Bondscoache mannen Elftal...Ik zei...daar moet ik over nadenken
gaan...antwoord komt die...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sarina_Wiegman...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 01 jul 2021, 12:24

Vleugel

Jammer voor de voetbal liefhebbers, we liggen eruit.
De vraag wie nu, de bondscoache moet worden, ik vind jouw keuze echt de beste LT!

Succes, met jullie beidjes , aan de lijn. Ha ha haa
en LT, succes met je golfhobbie, dit lange weekend.

De vraag is, waar blijft het zomerweer?

Een goede donderdag allemaal. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2021, 00:19

Geld... :)

(Ik snap niks... van dat beeld voor Diana...het lijkt me ...die 2 zonen van haar ...ook niet...
https://www.ad.nl/video/william-en-harr ... na~p235883
Het beeld met Jongen en Meisje bij zich...zegt niks
helemaal niks!

Zo kennen we haar...met haar 2 zonen...Ja toch...
Afbeelding

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 jul 2021, 15:26

Elders... :)

(Een hoop Bla Bla over... opeens...het Meisje van Meneer...
De tip is mi. dus...
voortaan als... Partij Zelf...de eigen Promoties... Docu's ...te maken...ook over de as ...al of niet heimelijk bedoelde
nieuwe Voorman of Voor Vrouw van de Partij...
en niet onder hetende....Onafhankelijke Journalistiek...met bemoeienissen...van anderen erbij
Dit moet... eruit gehaald...en dat niet getoond etc.en voeg daar nog...als een voordeeltje... erbij ...en laat dat weg etc.
Gewoon zelf maken dus...
Want het is de bedoeling...alles moet positief in beeld komen...zo met de naderende verkiezingen...

(Er is iets raars aan...het lijkt meer op... belangen verstrengeling ...als bv zo'n Ministerie...(toen van Buitenlandse zaken)
mede bepaalt...met zo'n docu...wat er wel en niet in moet komen
van en over hun Personeel...met deze ...in de vorm van hun Minister...(van toen) Sigrid Kaag (Het Meisje van meneer!)
Een Docu
onder hetende....Onafhankelijke Journalistiek...met bemoeienissen...van anderen erbij...is dat...
Het lijkt meer op... belangen verstrengeling ...als bv zo'n Ministerie...(toen van Buitenlandse zaken)
mede bepaalt...met zo'n docu...wat er wel en niet... in moet komen...als het over Sigrid Kaag gaat...en dan nog voor
eigen belangen...wat ze er
allemaal zelf niet... in de docu wilt hebben...en nog meer anderen dito...

mi. De tip is dus...(Laat het een les zijn)
voortaan als... Partij Zelf...
de eigen Promoties... Docu's ...te maken...ook over de as ...al of niet heimelijk bedoelde
nieuwe Voorman of Voor Vrouw van de Partij...
en niet onder hetende....Onafhankelijke Journalistiek...met bemoeienissen...van anderen erbij...

(voor mijn doen...heel sumier getypt... met de type-oefening...wat ik ervan denk...
een docu vol met... belangen verstrengelingen...dat de onafhankelijkheid...van de makers...steeds onderbrak
doorbrak...werd het!)

Gevolg...laat... later... erg laat...(Ouwe Koeien uit de sloot halen niveau is dat)... met opeens ...Hier en Nu...
Een hoop Bla Bla ...over...
het Meisje van Meneer...

(Het klinkt als...Het is ....in het belang ...van...eh...het er niet eerder over te hebben...niet toen
de Docu uitgezonden is
althans...(ergens in Januari?)voor de Verkiezingen...

Het is nu Zomer...
Het klinkt als...
Het Nederlands Elftal uit de Europa Voetbal Wedstrijd
Corona ligt plat in het land...
Waar moeten ze het nu op TV
en in de Bladen ed...over hebben...

Na de Verkiezingen...maanden later...opeens...al die kritiek...(Ouwe Koeien uit de sloot halen niveau is dat)
(en het is alweer...
maanden later......(Ouwe Koeien uit de sloot halen niveau is dat)
Kritiek...dan maggut ...van eh...schijnbaar pas!)

(Volgens mij ...doen ze het allemaal...Politici...op z'n Paas best uitkomen...in de Docu's ed.)
mi het gaat nergens over...
alleen die Autogordel...niet...is in deze tijd...verboden...daar staat
een Boete op...Verder niks...want...Voor de rest...Volgens mij ...doen ze het allemaal...Politici...op z'n Paas best uitkomen...in
de Docu's ed.
Elke (Ook hetende onafhankelijke) Kranten artikel
mag je zelf...(Als Strafbaarloze figuur)... (Ik...Jij...Hij...Zij...U...Gij...
Wij...als Onderwerp) ...achteraf...zelf...wijzigen...

Dus...mi het gaat nergens over...
Volgens mij ...doen ze het allemaal...Politici...op z'n Paas best uitkomen...in de Docu's ed.)
mi het gaat dus nergens over...

Hoewel
in deze...

Het lijkt meer op... belangen verstrengeling ...als bv zo'n Ministerie...(toen van Buitenlandse zaken)
mede bepaalt...met zo'n docu...wat er wel en niet... in moet komen...in de Ducu...als het over Sigrid Kaag gaat...
Als het over de hetende Onafhankelijke Pers gaat...in deze...in de vorm van de vpro...
Blijft over...Bemoeienissen...Het lijkt meer op... belangen verstrengeling ...van zo'n Ministerie...(toen van Buitenlandse zaken)
(Ter bescherming van... wat dan ook...is nog maar de vraag...op daar iets op tegen is...
Bemoeienissen...van zo'n Ministerie...(toen van Buitenlandse zaken) Zo Nee...Niets tegen... bescherming van Land en Lands Personeel...

Schreef ik net al...Een hoop Bla Bla over... opeens...over... het Meisje van Meneer...(Zij van D66)
mi...Volgens mij ...In Binnen - en in Buitenland...ze doen het allemaal...Politici...op z'n Paas best uitkomen...in
de Docu's ed.
Het gaat mi...dus...helemaal... nergens over!

Jullie wens ik ...een fijne Vrijdag verder...Knf van LT) :roll:

PS.
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ue#image=1
(Massaal zoveel dode Kinderen ...in Canada...rondom Kinder ea Jeugd Tehuizen...(uit een ver verleden)...heeft dat niet...heel gewoon... met de
Spaanse Griep en TBC ed Pandemies...te maken???) :?:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2021, 00:49

Erskine... :)

Misschien ben ik te oud... voor die dingen...maar ik snap echt helemaal niks...over een excuus...van
de Nederlandse Staat...als het over de Slavernij tijdperk gaat...

Er zijn in de tijd oa Ministers geweest...die het vreselijke tijd in de geschiedenis noemt...erg schaamteloos...ed.
en nog zeuren ze door...dat dat niks telt...wat er al allemaal over geuit is...
Het lijkt ze alleen om dit te gaan...(Las ik welis) Men zoekt wel compensatie...
Een eigen beeldenhoek in een nederlands Park...vinden ze niet genoeg...om er minstens 1x per jaar...erbij
stil te kunnen staan en te zingen en te dansen ed en bijeen te komen ed.
stil te staan...(mi Is dat al een behoorlijke tegemoedkoming!)
(Zelfs vind ik dat bepaalde herdenkingen moeten gaan...in het land...waar het gebeurd is...dus dat is daar...en niet hier...dus
daar...lijkt
me het meest logische...)

Ik heb sowieso nooit gesnapt...als ze zoveel tegen Nederland zijn...waarom ze massaal naar Nederland kwamen
toen hun Politieke lands bestel...vol met Zwarte mensen werd...va Suriname werd Zelfstandig...
en toen...Gingen ze massaal naar een wit land toe...

Eerlijk gezegd daar snap ik totaal helemaal niks van...

Neem mensen als die ...nou ja...die het zo zegt...Als Jezus Zwart was en een Vrouw was...geloofde ze in hem...
Een Zwarte Vrouw...Sexsist en Racist... zit nu in de Tweede Kamer...in Nederland...in een van origine Blank land...
vaak hebben ze hun haren...op z'n Afrikaans...Afro haar...en kleding...of alles van daar oke is ...en hier ...het niet oke is...
als een soort tonende agressie naar de Blanke mensen toe...met uiterlijke vertoon...is dat...
Maar...
Hoe zit het met ...de Slavernij beginselen...in dat Afrika zelf?
Dat was al ...eeuwen er gaande...voor het Blanke ras Afrika ontdekt had zelfs...
(Laatst las ik ...het is er nog steeds... volop gaande...Slavernij en Vrouwen en Kinderen handel...op hun markten...)

Ik bedoel als je het
over oa de Savenhandel wilt hebben...moet je wel over het begin ervan het hebben...en niet opeens...over de Blanken...met hun Slavenhandel tijdperk...De Blanken konden erin handelen omdat zulkse handel heel gewoon was...in dat Afrika zelf...1 een paar en wat circuitjes werden er heel erg rijk van...werden Heersers genoemd...in dat Afrika zelf...Ze speelden de baas over andere mensen er...
kochten en verkochten ze...al eeuwen voor de Slavenhandel ...met Europeanen begon...via die zelfde Overheersers...in dat
Afrika zelf...

In deze tijd...
vaak hebben ze ...zwarte mensen...hun haren...op z'n Afrikaans...Afro haar...of alles van daar ...oke is... en hier... het niet oke is...
mi
Een Museum... over de Slavenhandel...moet alles ...er over mede delen en tonen...en niet alleen... die paar eeuwen
alleen over het Blanke ras...hoe slecht die wel waren en zijn...ipv... dat ze ...in Afrika zelf...met
de Blanken ...gingen handelen...wat allemaal... door de Afrikaanse Overheersers...verkocht werd en mee mocht naar verre landen...
hun eigen mensen dus...(Ik las eens...wat ze het eerste... aan de blanken verkochten aan hun eigen mensen...waren de Criminelen in
het Afrikaanse land...dan waren zij er van af...) Ik bedoel maar...
Waar gaat het over...als ze excuus willen... van de al wat eeuwen later...Hier en Nu NL Regering?

va Dat de Slavernij in oa Suriname werd afgeschaft...heeft Nederland...massa's miljarden geld...besteed...aan het
herstel plan...in dat land...Er werd een hele infra sructuur opgezet...er kwamen huizen en gebouwen en wegen en scholen en Ziekenhuizen...
Hoe meeer er aan het herstelplan gewerkt werd...hoe meer de anties blanken kwamen daar...vanad 1 een paar etc.
Ze wilden Onafhankelijk van de Blanken zijn...
Oke Suriname werd Onafhankelijk verklaard...en toen?

Daar snap ik dus nog steeds helemaal niks van...ipv gezamelijk (Wij als Zwarten onder elkaar)...daar hun land verder op te bouwen...met het zgn Zwarte bewind...ipv
vluchtten ze massaal naaar het Blanke land over zee toe...

Waar men ook weer miljarden aan geld gingen besteden...(Via de Nederlandse belasting betalers)...om ze allemaal
te huizen...en te scholen ed...Er werd een heel Bijlmer aan ze gegeven...(Voor we wisten hoe dat toe ging...was het een Criminele wijk en
de Bijlmer ...dat miljarden gekost had...met de prachtigste ruime flats...zag er ...binnen de kortste tijd...er niet meer uit...)

Dus miljarden geld aan herstel plan daar en later hier aan ze...besteed...en dan nog... alsmaar om geld ...willen ze...eerst excuus...en dat
schijnt...excuus is in hun ogen... gerelateerd aan geld...
Als Politieke mensen zich beuit hebben...openlijk...hoe erg ze die Slavernij tijd vinden...Nee daar gaat het ze niet om...het gaat ze om geld te krijgen...
om wat hun verre voorouders is aangedaan...dus...ze willen perse ...Hier en Nu ...in deze tijd...excuus horen ...via de Nederlandse staat...

(Logischer lijkt me
dat ze ...bij dat Afrika moeten zijn...om dat van Afrika krijgen...als dat nog geldt...want die ene en die paar en wat circuitjes daar...werden
er erg rijk van...en rijk gaf ze macht...dat ze ...de Afrikaanse...voorouders zonder geld en goederen en kledij mee...verkocht hebben...aan de hoogste bieder...)

Het Nederlandse aandeel er aan...is al... met niet... uit te spreken aan bedragen...via herstelplannen...aan alle kanten...aldaar
in Surinamen en alhier... aan ze betaald...besteed...tm
hier en nu ...in Nederland...tm met Bijstand en AOW krijgen aan toe!

En de Bijlmer werd opnieuw opgebouwd...met niet uit te spreken geld bedragen...via herstelplannen...aan alle kanten...voor
ze betaald...
Dat opgejutte excuus...(vanaf 1 een paar etc)...willen... van ze...is iets van de laatste tijd...(Ze vinden al die vele miljarden aan ze besteed
via de Nederlandse Belastinbetalers en Premies betalers)...met Bijstand tm AOW krijgen aan toe...niet genoeg...

(Ze vinden... al die vele miljarden ...al...aan ze besteed...niet genoeg...)
Ze willen Excuus horen...
(Ze vinden... al die vele miljarden aan ze besteed...niet genoeg...)
Ze willen Excuus horen...
(Ze vinden... al die vele miljarden aan ze besteed...niet genoeg...)
Ze willen Excuus horen...excuus... dat
schijnt...in hun ogen... gerelateerd te zijn...aan geld...krijgen...

(mi moeten ze daarvoor... in die betreffende Afrikaanse landen zijn...die hadden ze ...net als in alle eeuwen ervoor...toch verkocht...als de blanken ze
niet hadden gekocht!)
Vanuit het dorp Ouidah zijn volgens historicus Law zeker een miljoen slaven vertrokken. De koning van Dahomey nam het in 1727 in om het monopolie over de winstgevende slavenhandel te verkrijgen. Ouidah werd daarop het centrum van de Slavenkust, de huidige Golf van Benin. Jaarlijks scheepten zo'n 10 000 slaven er in, met pieken tot 15 000, op zo'n 40 schepen. Toen de slavenhandel in steeds meer landen in de 19de eeuw verboden werd, (Ze doen het er nog steeds)...leverde de illegale handel zeker zoveel geld op...in dat Afrika zelf!

Ze willen Excuus horen...excuus... dat
schijnt...in hun ogen... gerelateerd te zijn...aan zelf geld...krijgen...

(mi moeten ze daarvoor... in die betreffende Afrikaanse landen zijn...die hadden ze ...net als in alle eeuwen ervoor...toch verkocht...als de blanken ze
niet hadden gekocht!)
Toen de slavenhandel in steeds meer landen in de 19de eeuw verboden werd... (Ze doen het er nog steeds)...leverde...levert... de illegale mensenhandel... zeker zoveel geld op...in dat Afrika zelf!

De periode dat Nederland... met de Slaven te maken kreeg in oa Suriname...
als vergoeding...al vet vetter dan vet...betaald...aan de Surinamers...aldaar en alhier...tm met Nederland ...maakten er
volwaardige Burgers van
met
kansen op elke type Beroeps banen van laag tm hoog en van hoog tm laag!

Dat opgejutte excuus...(vanaf 1 een paar etc)...willen... van ze...is iets van de laatste decennia tijd...(Ze vinden al die vele miljarden aan ze besteed
via de Nederlandse Belastingbetalers en Premies betalers)...tm met Bijstand tm AOW krijgen aan toe...niet genoeg...
(mi
de ware tip is...
voor excuus... en voor schade geld...moeten ze daarvoor... in die betreffende Afrikaanse landen zijn...die hadden ze ...net als in alle eeuwen ervoor...toch verkocht...als de blanken ze
niet hadden gekocht!)
Toen de slavenhandel in steeds meer landen... in de 19de eeuw verboden werd... (Ze doen het er nog steeds)...leverde...levert... de illegale mensenhandel... zeker...nog steeds... zoveel geld op...en wel...in dat Afrika zelf!

Ik vind...(Waar over dan ook...)... excuus maken... door latere Generaties...die er helemaal niks mee van doen heeft...sowieso te gek voor woorden...(Maar zoals oa onze...Asscher het zei...over de Slavernij...wat erg...ed...wat vreselijk...dat die dat vindt...kan natuurlijk wel gezegd
door latere Generaties!)

Maar uitens...oa via allang gedane Politieke Mensen...in Nederland... hoe erg ze het vinden...over die tijd...schijnen ze niet te willen horen...
daar wandelen ze over heen...ipv en maar doordrammen...ze willen excuus horen...
Excuus...schijnt...in hun ogen... gerelateerd te zijn...aan... zelf ...geld...(vergoeding)...te krijgen...

mi
de ware tip is...
voor excuus... en voor schade geld...moeten ze daarvoor... in die betreffende Afrikaanse landen zijn...die hadden ze ...net als in alle eeuwen ervoor...toch verkocht!)
Toen de slavenhandel... in steeds meer landen... in de 19de eeuw verboden werd... (Ze doen het er nog steeds)...het leverde...levert... de illegale mensenhandel... ze...nog steeds... zo erg veel geld op...en wel...in dat Afrika zelf!

Ik las ergens....Vorig jaar wilde demissionair premier Mark Rutte niks weten van excuses... omdat dit volgens hem het maatschappelijk debat niet helpt maar eerder zou leiden tot polarisatie.

(En als ik... mijn eigen reactie... hier herlees...geef ik... de Premier Mark Rutte... groot gelijk!) Gr. van LT) :roll:

PS.
Je kan verschillende Polarisaties hebben...neem mij nou...dat valt onder het feit
Ze moeten er is mee ophouden...over dat excuus...te dreinen...want...we hebben er... al meer dan genoeg... aan tegemoed gekomen...en aan
gedaan... en aan betaald...en nog steeds...als Land Zijnde!) :!:
En...
Ik vind...(Waar over dan ook...)... excuus te moeten maken... door latere Generaties...die er... helemaal niks mee...zelf... van doen te
hebben gehad...sowieso te gek ...voor woorden :!:

Excuus...geldt... weer wel...als hetzelfde Onderwerp...nog steeds... gaande is! :!:
en / of als er nog levende...Daders...ervan zijn...

Dan kan de Politiek er excuus voor maken...

Dito Kinder misbruik door Kerkse leiders...dan kan men er excuus voor maken...namens die Kerk...bv via De Paus! :!:
Excuus...(met of zonder vergoeding)...geldt... weer wel...als hetzelfde Onderwerp...nog steeds... gaande is! :!:
en / of als er nog steeds ... levende...Daders...en levende directe slachtoffers ervan zijn...

(mi vb... de Duitse ...Nieuwe Generaties...hoeven geen ecuus te maken...over WO1 en WO2! )
Ik vind...(Waar over dan ook...)... excuus te moeten maken... door latere Generaties...die er... helemaal niks mee...zelf... van doen te
hebben gehad...sowieso te gek ...voor woorden :!:

mi
de ware tip is...
voor excuus... omtrent het Onderwerp Slavenhandel...en voor schade geld...moeten ze daarvoor... in die betreffende Afrikaanse landen zijn...die hadden ze ...net als in alle eeuwen ervoor...toch hun mensen verkocht...
Toen de slavenhandel... in steeds meer landen... in de 19de eeuw verboden werd... (Ze doen het er nog steeds)...het leverde...levert... de illegale mensenhandel... ze...nog steeds... zo erg veel geld op...en wel...in dat Afrika zelf! :!:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2021, 14:34

Ineke... :)

(Ik las dit...
GGD-topman liet naam Tata Steel uit longkankerrapport schrappen: ‘Totaal van de zotte’
https://www.ad.nl/binnenland/ggd-topman ... ~a21e01bc/

mi Dat zijn van die mensen,...die het gewone rokertje de schuld geven...als excuus patroon...dat doen ze al jaren...die
dekpatronen...ook met
de Asbest...Ook met de kwalen van...Onkruidbestrijdingsmiddelen...De Kwalen...gingen gedekt heten...het is van het roken...

Het voordeel van die dekpatronen is...voor oa de Politiek...dan kunnen ze er de belastingen accijnzen verhogen gaan en de prijzen...
om zo meer geld in de Staatskas te krijgen...

(Er zit erg veel gelddiefstal in producten...via de Staat zelf...dan moet niet iemand...met de waarheid...aan komen zetten...

Dat blijkt uit documenten die het Noordhollands Dagblad opvroeg via een beroep op de Wet openbaarheid van bestuur. Daaruit komt volgens de krant naar voren dat directeur Bert van de Velden van GGD Kennemerland meerdere keren persoonlijk heeft ingegrepen om Tata Steel uit de wind te houden.
Dat dekken is al gaande...vanaf dat ze in de USA...nucleair afval...de gewone wateren in lieten stromen...waar ook het drinkwater
uit gehaald werd...en hele dorpen met Kankers kwamen vooral longkankers...Dat ging heten als excuuspatroon...het is van het roken...

Dito met Asbest...dito met bedrijven als...Data Steel...een land vol gespoten met onkruid bestrijdings middelen
tm in Groetes en Fruit bleek het in te zitten...de kwalen gingen heten...met het dekpatroon...Het is van het roken...

Op die Rookwaarpakjes...kwamen... wel 90% of meer...wat erop staat...aan leugens en bedrogs...als anties reclames...tegen het roken...
Het voordeel... van die dekpatronen is...voor oa de Politiek...dan kunnen ze er de belastingen accijnzen verhogen gaan en de prijzen...
om zo meer geld in de Staatskas te krijgen...
en toch die ware veroorzakers... van ziektes en kwalen...bedrijven... behouden...De Economie ging voor...net als in den beginne van die dekpatronen in de usa...daar begonnen ze ermee...gewone dingen de schuld geven...dan lijk jij als burgerij ...zelf schuldig...ipv die bedrijven...

Dat dekken is al gaande...vanaf dat ze in de USA...nucleair afval...de gewone wateren in lieten stromen...waar ook het drinkwater
uit gehaald werd...
Waar die ...smerige uitstoot Fabrieken ed ...niet zijn...en geen massale insetecieden gespoten wordt...over de regio's...
worden
de mensen berenoud...
Kijk maar...
viewtopic.php?f=10002&t=11
juist en vooral... de rokers...wat de meeste virussen ed... ook dat nog...kunnen niet tegen rook!

Ik schreef hier al best vaak...mijn echte Zorg werd...Sinds die anties roken zgn cursussen...dat
zo erg veel oa Artsen zo erg vroeg dood gaan...omdat ze niks meer mogen...Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Kijk maar...
Ook al zijn... de plaatjes... alweer dicht geklapt...al het getypte staat er nog te lezen...
1/3 op deze blz Door scrollen
viewtopic.php?f=10002&t=62&start=1050
Onderwerp...Overlijdens lijsten van... veel te vroeg overleden Artsen...
en
dan gaat het ...nog niet eens....over al die vele ...Burn-outs...tegenwoordig sinds...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.

Dat niks mag...ook geen Sigaar etc...(Alles ging heten het is van het roken)...
Nou ...al die dek patronen ...en het gewone rokertje de schuld geven...dat hebben we dan... te danken aan
mensen als...
GGD-topman

die liet naam Tata Steel uit longkankerrapport schrappen: ‘Totaal van de zotte’

En zoveel ware oorzaken werden geschrapt...vanaf nageaapt vn de usa...
die ergens alle nucleaire afval moesten laten...huppekee in de regio wateren...dat werd als oorzaak van de vele kankers geschrapt...
het excuus patroon werd het gewone rokertje...
Als mensen niks mogen...gaan ze
massaal aan de Harddrugs en/of aan de niet nodige Medicijnen...konden ze de premies weer
gaan verhogen... onder het mom van...alle kwalen en ziektes...is van het roken...

vb. Tiff kwam voor ...een gekneusde of gebroken teen...bij Eerste Hulp...Eerste Vraag ...Rookt U?
Dat dus...(Die Klakkeloze...Na-apers idioterie...kwam ook ...in ons land...)
va...zoveel ware oorzaken... werden geschrapt...vanaf nageaapt vn de usa...
die ergens alle nucleaire afval moesten laten...huppekee in de regio wateren...dat werd... als oorzaak... van de vele kankers geschrapt...
het excuus patroon werd het ...gewone rokertje...
Ze vinden overal wel
zo'n type GGD Mannetje...en zulkse dek vrouwtje...die liet naam Tata Steel uit longkankerrapport schrappen: ‘Totaal van de zotte’

(Die anties rokers lieden...Vaak zijn ze ergens om... zelf...te Chanteren...die snuivers...pillen gebruikers... of spuiters...
die Wereld Harddrugs Pandemie Creeerders...via iov...anties roken...die liet naam van de oorzaak bedrijven uit longkankerrapporten schrappen...

Deze is ook al... zo oud als Methusalem...bekend...Hier en Nu te lezen...Omstreden landbouwgif gevonden in wijn van Nederlandse supermarkten
oa veel ziektes van de Zenuwen...tm echte zware...hersen zenuw ziektes...
op zich
geven ze dan oa de Wijnen de schuld...maar er is meestal niks mis met wijn...maar met....Omstreden landbouwgif...

Een wereld vol met kwalijke landbouw gif...is nog steeds gaande...Die ziekte kwalen ervan ...als
dekpatroon gingen heten...het is van het roken...

Nou ik zie ze toch liever met ...een gewoon rokertje...De Wereldse beslissers...met een Sigaar
of Sigaret of Pijp of Sjekkie...ipv die Producten onbetaalbaar te maken...voor de gewone Burgerij...
maar...daar komen ze weer aan...op de buis ed in de bladen...zo'n type GGD Mannetje...of Vrouwtje...
met hun anties...

Het verdien model... zit er al in......Want...Als mensen niks mogen...gaan ze
massaal aan de Harddrugs ...en/of aan ...de niet nodige Medicijnen...kunnen ze de premies weer
gaan verhogen... onder het mom van...alle kwalen en ziektes...is van het roken...

Maar...
ik zie ze toch liever met ...een gewoon rokertje...De Wereldse beslissers...van Hoog tm Laag...met een Sigaar
of Sigaret of Pijp of Sjekkie...ipv die Producten onbetaalbaar te maken...voor de gewone Burgerij...dan laten ze het wel...heet dat...
Ondertussen
ze vinden altijd wel...zo'n type GGD Mannetje...of Vrouwtje...
met hun anties
maar ondertussen...
gaan de ware oorzaken
van veel ziektes en kwalen...gewoon door...(Via het dekpatroon...Het verdien model... zit er al in...)

Deze is ook al... zo oud als Methusalem...bekend...Hier en Nu te lezen...Omstreden landbouwgif gevonden in wijn van Nederlandse supermarkten...
En wat zit er nu weer in en op het bespoten Groente en Fruit...en in het drink water...in het land?
Dat heet met elke Ziekenhuis opnames tegenwoordig...en Onderzoek ed...het is van het roken...Rookt U?

Ze zijn er zo erg mee
geconditioneerd gehypnotiseerd...(Dat Medisch personeel...ze geloven het zelfs zelf...dat ze het zelfs vragen...als je
voor een gekneusde teen komt...Rookt U?)

(In het buitenland kost een pakje sigaretten 2 euro en hier 10 euro en nog blert er weer iemand op TV...
het roken duurder te maken...
Het Verdien model ...van ze...zit al in die anties kreten...
Want...Als mensen niks mogen...gaan ze
massaal
aan de Harddrugs ...en/of aan ...de niet nodige Medicijnen...(Het wordt al aan gesleept...uit verre
landen... met Duikboten...)Het Verdien model ...van ze...zit al in die anties kreten...
Op oa oa oa...De NL Festivals...Alles mag... behalve een Sigaar etc!)

Het omgekeerde
komt tegenwoordig nog veel meer voor...(Waar nu weer?)...Niks mag ...ook geen Sigaar...
zelfs geen Welkomst glaasje Champagne...dat wordt geheid voortaan...een glas of flesje water of
zelfs niet ...dat!

Vaak hebben arme hetende landen...nog wat Wijn Boertjes op het land...die zo de kop boven water weten te houden
maarrrrr sinds het heet via de NL Tv...Foei Champagne ...bij welkomst groet in arme landen...


Zulkse Mannetjes of Vrouwtje ...alias...op zl'n GGD Mannetje...typisch dat erg veel anties gaan...sinds Zij... van de toen WVC...via D66...is dat nog steeds gaande...overal anties mee....Niks mag ...ook geen Sigaar...
zelfs geen Welkomst glaasje Champagne...dat wordt geheid voortaan...een glas of flesje water of
zelfs... niet ...dat!
maarrrrrrrrrrr... Alles ...moet kunnen ...Alles...moet mogen in het vrije westen...maarrrrrrrrrrr...die zijn niet tegen drugs!

Het Verdien model ...van ze...zit al in die anties kreten...
Want...Als mensen niks mogen...gaan ze
massaal
aan de Harddrugs ...en/of aan ...de niet nodige Medicijnen...(Het wordt al aan gesleept...uit verre
landen... met Duikboten...)Het Verdien model ...van ze...zit al in die anties kreten...(Ze zijn niet tegen Drugs!)
Op oa oa oa...De NL Festivals...Alles mag... behalve een Sigaar etc!)

Typisch ik weer...Ik zie ze liever ...met gewone waar...Daar hebben we... massaal... de Grote Vergrijzing van ...in het land
en dito Wereld wijd!

(Ik drink... geen Alcoholische dranken...vind het echt niet lekker...maar daarom ...gun ik het een ander
nog wel...als hetende arme landen...zelfs geen champagne aan hoge gasten meer mogen geven...(via NL D66 Klagers)
Hoe komen die arme landen
toch zo arm... en blijven dat...of worden alweer arm...wel...via een ver land...met hun...Niks mag...ook geen Sigaar etc
als Gasten!

Nou ja genoeg geemmerd...
Oja het lijkt mode te zijn geworden...vanaf 1 laatst...een paar etc...de 2de Kamer uit te lopen...als 2de Kamerlid...als ze iets niet aan staat...wat anderen zeggen...

Ik vind het nog steeds niet kunnen...Wat?

Als iemand uit de Burgerij een Politieke Partij wilt gaan opzetten...met de Democratiche route...
moet die een heel netwerk gaan opzetten...en veel vrij willigers werven en geld trachten te verwerven...
en veel dit en dat ...op Campagne...optreden in vele zalen...in het land...te moeten...flayers delen en op de TV spreken...
een gigantische klus om te doen is dat...tm de Verkiezingen... en dan afwachten...Komen ze in de 2de Kamer of niet of nog niet...

Tegenwoordig ...doen ze het zo...(vanaf ergens... is dat... er schijnbaar in geslopen... gemogen)...Gemak dient de mens...binnen 5 minuten een eigen Partij...(Wat een achterlijkheid is dat in onze 2de Kamer???)
weg gaan ...uit de Partij...zetel
mee nemen ...en een eigen Partij op richten...allemaal (helemaal ondemocratisch)...via de 2de kamer zelf...doen ze dat zo...
(Op Ondemocratische manier...niet via Stemmen... van de Burgerij...)...Ze gebruiken en misbruiken er... de 2de Kamer ervoor... zo!
en doen... of...Alles mag...Behalve een Sigaar!)

ipv (Zo moet het mi!)
als je Partij... je niet meer bevalt...ga je eruit...laat de zetel in die Partij...en gaat naar huis en zoekt
een andere baan...of... je neemt je zetel mee
en sluit je aan...bij een andere... bestaande...Democratische gekozen...(in de 2de Kamer zetelige)... Partij... zelf...

Nou ja... met de type-oefening...zo kan die wel weer...

Jullie wens ik een fijn weekend. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 04 jul 2021, 00:50

kezen
Ik moet altijd zo lachen om jou lt, wat zei je nu weer? Zeiksnuivers.......
Je hebt ontdekt, dat die forum server bedrijf, reclames zet op het forum, dat ze via microsoft op
commerciele webjes zetten, bedoeld zijn, overal tussen en op en aan, maar op commerciele webjes en bladen en kranten, valt het niet op,
alles is er reclames op die commerciele webjes, datzelfde doet die server, bij onze prive forum, en breken in, op onze eigen reacties getypte plekken
en zetten er reclames bij op, schending van de privacy is dat. Steeds meer reclames, met bladzijden doorgaan, kwam erbij,
tegenwoordig, reclames waardoor je niet verder kan doorbladeren ervan, op het forum zelf, eerst die reclame weg moeten doen, bij het kruisje,
of opeens, het mist zelfs, het weg doen kruisje, op onze forum bladzijdes.
Ze lijken er wel verslaafd aan, steeds meer reclames op het forum, zetten ze. Ze zijn niet goed snuif, zei lt me, want ze hebben niet eens door,
dat ze op privacy gebieden, aan het binnen gaan zijn, met hun reclames, op een forum, bij onze reacties.

Volgens mij heb je gelijk lt, ik had het, met andere mensen er over, dat ze zomaar, een eigen politieke partij, kunnen opzetten, via de 2de kamer, terwijl anderen, er weken, maanden een jaar of meer, mee bezig zijn,
een politieke partij op te zetten, keihard werken is, en moeten afwachten, op de verkiezingen, of ze, via het volk, de 2de kamer halen of niet.
Dat het ze lukt, binnen 5 minuten, een eigen partij op te richten, in de 2de kamer, vind jij, van veel achterlijkheid voorzien, in die 2de kamer zelf.
Volgens jou, gaat dat alle wetten en democratie voorbij, wat ze doen ermee, in de nederlandse 2de kamer.

Ik wens jullie, een gezellig weekend, en lt succes met je golfhobbie. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 05 jul 2021, 11:21

Zender

Gefeliciteerd LT, met de beker, er goed uitgevogeld, uit 156 mensen.
Nu heb je, in je net nieuwe seizoen er al 2. met je golf hobbie. Ha haaa
Leuk dat je, die hobbie, bent blijven doen. Ook dat je het forum, er nog niet hebt
afgegooid, vanaf overal mee, reclames erbij, en ook op onze eigen reactie prive velden.
Ik las dat je, de 2de corona prik, nu eindelijk gehaald hebt, na de longontsteking gehad pas.
Nou meid, iedereen is nu veilig, wat corona betreft, bij ons drietjes in de buurt, maar wij, bij die
anderen, waar dan ook, ook.
Jij moest, ergens voor onderzoek, naar het ziekenhuis, je schreef hier toen, dat ga je pas doen, als je
de 2de corona prik gehad hebt en dan 2 a 3 weken wachten, dan ben jij veilig voor hun en zij voor jou.
Dachten ze allemaal, maar zo, als jij dat doet LT!
Nou meid , succes daar, bij het ziekenhuis, voor eh dat.
Hou je taai dan doen wij dat ook.
Goede nieuwe week gewenst allemaal. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 jul 2021, 03:52

der... :)

(Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
een heel artikel over iets wat erg veel voor komt...Toen ik Kraamverzorgster was...vroeger...werden de net geboren baby 's...de Vroedvrouwen...de Dokters en Kraamverzorgsters ...om de have klap naar genoemd...Later in de A Verpleging werkte ik ook
in de Kraamkliniek en daar kwam het ook voor...ik bedoel zo iets apart is het nou ook weer niet...om er een artikel voor te schrijven...Ik snapte nooit...dat zo erg veel Kraamouders niet hadden bedacht...in die 9 maanden...hoe ze hun Kind zouden gaan noemen...kon ik nauwelijks geloven...dat dat... zo erg veel voor kwam...Dus hun vraag na de bevalling...Hoe heet U Dokter...of Zuster? vond ik erg dom onnozel overkomen...Anderen hadden er wel veel mee bezig geweest...maar kwamen er samen niet uit...en
dan kwam ook nog alis die vraag...dat snapte ik beter...Dan maar op de valreep...het aan iemand van het Medisch team te vragen...
Maar nooit over nagedacht...dat dat zo erg veel voor kwam...misschien...dat anderen zulks konden bevatten...maar dat kon mijn gewone alledaagse simpele gewone geest inhoud... helemaal niet bevatten...

Zelf had ik al een naam ver voor ik zwanger werd...
In de A Verpleging mocht je in de opleiding opgeven...welke afdelingstype wensen je had...ik zei dan...alle afdelingen behalve
de Kinderafdeling...terwijl mijn collega's juist naar de Kinderafdeling wilden...Ik kan wel tegen 1 kind of 2 gehuil...maar een hele zaal vol...leek me te vreselijk...Iemand van de Staf er kwam bij me en zei...in de B- Verpleging werkte je toch op Neuro Chirurgie Ok...wij hebben hier personeels tekorten op afd Neurologie...of ik daar wilde werken...Vond ik best...

Kwam ik daar aan...hoorde de zaal plek aan op die afdeling...waar ik ingedeeld was...ik liep de lange gang door kwam bij die zaal...
deed de deur open...en meteen keek een baby... in een lig stoeltje mij met stralende lach aan...wgs ik trok schijnbaar wel hele grote ogen...op een Volwassen zaal...een Kind?

Al die tijd dat ik er werkte... was dat Kindje er ook...en altijd lachen als die me zag...zo'n klein ukkepukje...het huilde gewoon nooit...althans niet als ik dienst had...Ik was dol op dat Kindje...en dacht...als ik later een Kind krijg noem ik het naar hem...
M'n oudste van de Tweeling zonen is naar dat Kindje genoemd...

Het verhaal ging...zijn beide ouders waren Dokter...thuis hem op de aanrecht gelegd...om een luier te verschonen
even weg lopen om die luier te halen...toen die terug kwam...lag de baby op de grond...(Geloofde ik bijna niet...dat zukse tm hoog gestudeerde mensen...zo erg te dom te stom te onnozel...konden doen...) het Kind had een Dwarsleasie
Bij een complete dwarslaesie zijn de zenuwen geheel onderbroken en is er geen functioneren en gevoel meer vanaf dat punt. Dit zal nooit meer genezen.

Bij een Baby merk je er weinig van...omdat baby's nog niet zitten en niet lopen kunnen...maar de toekomst zag er heel erg somber eruit...ze konden toen er nog 3/4 niet mee...met wat er tegenwoordig allemaal wel ermee kan...

Maar ik leg uit...ik had al ...ver... voor de zwangerschap een naam voor m'n kind...en kon me niet voorstellen...dat er toch erg
veel mensen...tijdens de 9 maanden zwangerschap...daar nooit aan gedacht hadden zelfs...en dan maar de voornaam van een Medisch personeel...die bij de bevalling aanwezig was... namen...Dat dat toch erg veel voor kwam...in een toch geschoold en gestudeerd land...daar ...nooit over nagedacht...hoorde je dan aan...daar snapte ik ...helemaal niks van...

Nog ver voor ik zwanger werd...las ik een boek...en vond de voornaam best mooi...en dacht die naam... wil ik ook m'n kind wel geven later...
Toen ik zwanger was en het een Tweeling bleek...had ik meteen de voornamen al...

En als het nou 2 meisjes worden? Ik zei Nee het zijn Jongens...dat heb ik gedroomd...ik krijg 2 Jongens...
De Vroedvrouw zei...nee het is er echt eentje...Stuk eigenwijs dacht ze over me...omdat ik het volhield...Ze ging op
hoge poten naar het Klinisch Hoofd van dat gebouw...Die Onderzocht me en zei...het is er echt maar eentje...Ik bleef
volhouden...het zijn er 2 en 2 jongens...Echo ed bestond vroeger toen nog niet...Kom zei hij...we maken een RO Foto van...
Dat was handig...want... had ik gelijk...ging ik snel naar Kabouterstad een Baby zaak...alles wat je voor 1 kind er hebt gekocht...
kreeg je ...het zelfde gratis...als het een tweeling blijkt...en ik had er best al wat gekocht...maar een bedje en box en eetstoeltjes...ik noem maar wat...van alles 1 gekocht...kreeg ik allemaal 1 extra gratis ...want... op de RO foto...had ik gelijk!
Als ze maar 1 hartje horen...en de ander... ligt er achter...dan blijven ze maar 1 hartje horen...tegenwoordig
weten ze snel en meer...sinds de Echo bestaat...Vaak kunnen ze zo ook alleen maar 1 van de 2 voelen...

Maar ik had het zo erg levendig gedroomd...en het voor me gezien...dat ik er niet vanaf
te kletsen was...kon wel eigenwijs klinken...maar die Klinisch Hoofd Dokter...kende me van andere tijden ,,,en die geloofde me ...ondanks
dat die maar 1 hartje hoorde...net als de Vroedvrouw...Vandaar iov van hem...alsnog toch ...die RO foto...

Goed oke...Ik wist er de voornamen al voor...en dat is nu mijn Onderwerp...Ik dacht net...als ze van allemaal een artikel maken
waar de Baby... naar de Dokter is genoemd...naar de Vroedvrouw of van de Zuster...dan werd het een heel dik artikelen boek...maar
dom stom onnozel ...vond ik die net geworden ouders wel...9 maanden de tijd gehad...en toch nooit aan een naam gedacht...voor hun Baby???

Nooit over nagedacht...Als ze het naar mij wilden noemen... zei ik altijd...neem de naam van de Vroedvrouw maar...of van de Dokter...maar
dat zulks... zo erg veel zulks voor kwam...misschien...dat anderen zulks konden bevatten...maar dat kon mijn gewone alledaagse simpele
gewone geest inhoud... (zelf... qua Moeder zijnde ...in het gevoel...)(vast voor in de toekomst denkende)...dat anderen...na 9 maanden zwanger
er nooit over nagedacht...hadden...zulkse mensen...kon ik...helemaal... niet bevatten...Trouwens...een Baby op de Aanrecht leggen ...en dan naar elders lopen gaan...dito...misschien...dat anderen zulks kunnen bevatten...zulkse mensen...maar hun type te dom...hun type te stom...hun type onnozelheid...(Van zoveel achterlijkheid voorzien...Let wel...omtrent... het Onderwerp)...kon ik...helemaal
niet bevatten...

Mijn Tweeling Zonen ...Steven en Marc ...worden...Deo Volente...deze week...52 jaar!!

Trusten allemaal en een fijne nieuwe week gewenst. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 jul 2021, 12:52

Erbarmen... :)

(Vreselijk...die aanslag...op Peter R de Vries...Ze noemen het een aanslag...op onze rechtstaat...maar mi geldt dat... voor elke
(Eigen Rechter Spelen)...Moord...in het land!

Ik heb ...in mezelf...gevraagd...richting hogere Machten...of... De Moeder Maria van Lourdes...er over kan gaan waken...
over die Peter R de V
Ik ben
niet Rooms Katholiek...maar al ...vele decennia's...wel Fan... van Lourdes!

Wat mij gisteren opviel...
dat sommige Journalisten... wel heel erg ver gaan...met informatie...zo zegt er eentje op TV
De aanval op de Vries ...was bij de Garage (in die en die straat)...waar die ...altijd...z'n auto zet...als die bij Boulevard is...
Nog eentje
De 3 hoek ...is daar en daar... samen gekomen...en ze tonen de Deur van het gebouw...
(Die Gasten moeten ook weer naar huis...via die deur!)

Nog eentje
En de Pemier en Grapperhaus...is samen daar...en tonen de deur...van dat gebouw...
(Die Gasten moeten ook weer naar huis...via die deur!)

Nog eentje
Met zoveel gevaar risico...zegt de Politie niet...naar welk Ziekenhuis ...Peter de Vries is gebracht...opeens... zegt een
Journalist...het is het ...AMC...want daar is opeens... zoveel Actie...van Politie...

(Als het in geen gevaar tijd is...een bekend persoon ...is in een Ziekenhuis beland...kan het misschien gezegd...maar
in deze... het gevaar
is zelfs
voor de Politie agenten...nog gaande... en ook voor die de Vries zelf er!
En dan zegt ..
een Journalist...via Radio en TV...waar Peter R heen gebracht is!?)

Ze mogen welis... in eigen boezem kijken...of alles... moet transperant ...wel kan wel mag...of juist... dat... het extra
gevaar is...kan zijn...

Met Leger Missies... tm in de 2de Kamer...heet het via Links...alles moet transperant...dat heet...het moet meteen gemeld
door de Minister of Staats Secretaris van Departement Defensie... aan de 2de Kamer...
ook
Hoe laat vertrekken ze...bv deze week en wanneer komen ze er aan... en met hoeveel etc.
(Een klepdoos hetende Journalist...meldt
zelfs...wat ze allemaal mee nemen...en dat in aantallen...)!(Net als toen...via een Linkse Krant...alles vooraf ...wat gaat er mee...en van alles hoeveel...namens Nederland...naar Srebrenica...)

(Mi lopen... al die Missies...zijn zo bij voorbaat al... een potentieel gevaar...juist om die tranperantie moet... via Links!)

Ze mogen welis... in eigen boezem kijken...of alles... moet transperant ...wel kan wel mag...of juist... dat ...het extra
gevaar is...kan zijn...plots of tzt...via verschillende ... Burgerij Beroeps baners...die tm op Radio en TV komen...die doen
of... Alles mag...behalve een Sigaar etc!

Nou ja ...genoeg gemekkerd...Beterschap gewenst voor Peter R de V ....voor de rest...Fijne Midweek allemaal Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 08 jul 2021, 12:46

Armen

Gefeliciteerd LT, met je jarige zonen
Steven Afbeelding en Marc Afbeelding


Hopelijk gaan ze ,een leuker jaar tegemoet, dan die in corona tijd. Nu
maar hopen, corona is voorbij en hopelijk wordt het, een fijne zomer, niet belachelijk te heet dus en
ook niet alsmaar regen.

Succes met je golf hobbie, de aankomende 4 dagen. Knuf van Ans Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 jul 2021, 01:18

Mensen... :)

(Dank je Anjs en allen via mail of per telefoon etc...Bedankt!

Ik schrijf al tijden...de Aarde vergaat... in het jaar 2850
maar...
we kunnen het met z'n alle wel versnellen...
daar moest ik aan denken...toen ik dit vandaag las...
https://nos.nl/artikel/2388417-wetensch ... erandering
We lijken het met z'n allen te versnellen...
Ik schreef ook welis...er komt grandiose water te korten...misschien zelfs...water oorlogen...
Want er zijn wel 3 miljard mensen teveel op aarde...(Dan komt Hoofdfactor 5 voor zichzelf op...De Natuur met
al wat is...)

Er zijn mensen die zeggen...er kunnen nog zat mensen bij op Aarde er is ruimte genoeg er voor...
die vergeten wat Mensen ...in die ruimte gebruiken en achter zich aan afval ed laten...wat het klimaar een hele draai geeft...
is wat we met z'n allen verbruiken...en dan komen er weer van die domme onnozele reacties van bepaalde Politici...in
binnen- en buitenland...die vinden
dat we weer grote gezinnen moeten maken...die kletsen alles tegen de draad in...dat zijn vaak dezelfden die overal anties mee zijn...
dus landen vol met extra mensen...maar ze mogen niks...Niks mag ook geen Sigaar...(Wat over blijft zijn hun ...gulp patronen...sex
met al wat is...onder het mom...er moeten veel meer kinderen geboren worden...)Ik zie ze liever met gewone waar...
te beginnen met een Sigaar! (Dan komen ze ook weer is klaar
met Vak Egards...ipv Niks mag ook geen Sigaar...)

Wat ik echt zorgelijk vind...je ziet het steeds meer toe nemen...dat de Jeugs Jongeren Jonge Volwassenen...alles op straat gooien...
een beetje feest en het is een bagger zooi er...Dat is een ongekende... achterlijkheids geest niveau ...van jawelste...aan het worden...
is het geworden...de Festivals beginnen weer...niks mag ook geen Sigaar etc...maar wel...koppen vol met drugs en drank...en ze laten vuilnisbakken tm vuilniswagens vol... er liggen...Dat is een ongekende... achterlijkheids geest niveau ...van jawelste...dat dat zo is toe genomen...het achterlijkheids geest niveau...Het geest niveau van veel mensen omtrent...lijkt wel op te gaan...samen te gaan... met het klimaat niveau...koppen vol met drugs en drank...en ze laten vuilnisbakken tm vuilniswagens vol... achter zich...Wat de
Wereld ook uitlegd... over Milieu en Klimaat...het lijkt ze niks te deren meer...
Voetbal Fans over de Straten en het zier er beestachtig eruit...velden van Festivals en het ziet er beestachtig eruit...Koningsdag allen naar huis en de hele stad is een zooi...

Ik zie ze liever met gewone waar...
te beginnen... met een Sigaar! (Dan komen ze...oa in het uitgaansleven... ook weer is klaar...
met Egards...ipv Niks mag... ook geen Sigaar..Sigaret...Pijp of Sjekkie....)

Wat optrad in het land...vanaf eh...Niks mag ook geen Sigaar etc...Een ongekende... beestachtige troep...achterlijkheids geest niveau ...vaak
met toenemende agressie ...van jawelste...is ook...

Rusland wilt meer kinderen en China...en bij ons die van de SGP ed
er komt een tijd...dat er gigantische water tekorten gaande is...tm water oorlogen aan toe en wel...omdat er veel teveel Mensen
op Aarde is...en als dat al gaande is...en dit hoort en leest...Een ongekende... achterlijkheids geest niveau ...van jawelste...is ook...Rusland wilt meer kinderen en China...en bij ons die van de SGP ed.
Ook wilt op 1 of andere manier bijna heel Afdrika de EU landen in...
Dat ligt ergens aan...aan hun type Cultuur...en/ of aan hun type Godsdienst etc. Met niks mag ook geen Sigaar...op naar het hetende
vrije Westen is dat voor ze...

Maar het water niveau ...spreekt steeds duidelijker...Genoeg is genoeg...aan Mensen in bv de EU...
Er komt een tijd...dat er gigantische water tekorten gaande is...tm water oorlogen aan toe en wel...omdat er veel teveel Mensen
op Aarde is...De Natuur ...gaat voor zichzelf opkomen (Hoofdfactor 5 is dat!)
(Ik schrijf al tijden...de Aarde vergaat... in het jaar 2850
maarrrrr...
we kunnen het met z'n alle wel versnellen...
daar moest ik aan denken...toen ik dit vandaag las...
https://nos.nl/artikel/2388417-wetensch ... erandering
We lijken bezig het met z'n allen te versnellen...

Moeilijk zulks uit te leggen...maar dat dacht ik dus allemaal...toen ik dat artikel las...dat het met zoveel
achterlijkheid geest niveau's te maken heeft...Klaar zijn we ermee...
Om ons Hier en Nu...Althans de komende Generaties... na ons ...zitten er helemaal mee...met waar dat
artikel over gaat! oa oa oa Met...Water tekorten...en met nog hogere bloed hittes!

Kom ik ga mijn Golf Hobby verder kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71669#p71669
(Ik schreef wel vaker...Dat geldt Wereld wijd... bij deze Sport...
Al zijn daar... 10 Bezoekers 100...100.000 ...een miljoen...nergens ligt er afval...van de bezoekers niet...en van de Sportes ...zelf ppl niet...
(Om het ...Geest niveau... weer op te krikken ...in een land)...Dus het schijnt wel... te leren te zijn...nergens ligt er afval...
Trusten allemaal...Gr en Knf van LT) :roll:

PS. Ik lees steeds ...Moord aanslag op Peter R de Vries...maar mi moet het zijn
Poging tot Moord...op Peter R de Vries...(Het is mooi zo...het erbij te laten blijven...Moord poging...aanslag
Mooi zo te laten heten!) (Want Moord aanslag is toch wat anders!
Dan is die gene overleden nl er aan!) (En met een
Moord Poging aanslag...dan leeft die Peter R de Vries nog nl!
Mooi houden zo ...ook in de vele artikelen!)

Neem om te beginnen gewone waar...want...Kan het nog is normaal is ....door die Beroepsgroep...Kranten en TV ed.
gezegd en geschreven...
Ik schrik me ...te pleuris ervan...steeds weer...als ik... de Internet kranten kop titels ...een dag later...plots... er over zie...
of een dag later ...en men zegt op TV...
De Moord op Peter R de Vries...
(dan issie er aan overleden nl!)

Moord Poging aanslag...dan leeft die... Peter R de Vries... nog nl!
Mooi houden zo ...ook in de ...vele artikelen er over!) :!: 8-)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 09 jul 2021, 15:39

Sentiment

Misschien moeten ze gelijk, veel bekeurders zetten, bij al dat soort buiten gebeurens, en ze meteen
beboeten, als ze iets op de grond gooien. Of hun pas inhouden en kunnen ze op het politie bureau ophalen,
als ze er de boete betaald hebben. Want het is inderdaad, schandalig erg, al die afval zooi overal.
Je hoort steeds, van ouwe mensen, dat kwam vroeger niet voor, een grote zooi, na een feest of optocht op straat
en in parken, en met festivals. Ze doen maar wat tegenwoordig.
En ja, ik zie ze ook liever, met een gewoon sigaretje, dan blijft hun kop er, normaal bij, ook op het werk
en ook thuis.
Ja erg, als ze mensen op straat, neer steken of neer schieten, dan is er toch, iets goed mis, met een hoop mensen.
Griezelig is dat ook, net als met het klimaat ook, als he zo door gaat, bakken we allemaal dood, in de toekomst en
is alles overstroomd. Niet alleen, het vee, moet veel minder worden, ook de mensen tal, op aarde, begrijp ik
zelfs eruit!
Ik wens jullie, een aangenaam weekend toe, ik ga met vriend, en me dochter, leuke dingen doen.
Nu het weer kan, we maken veel, van de gekregen zwemabonnement gebruik lt, voor de kerst, van je gehad.

Liefs van tiff :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 jul 2021, 22:03

Mentaal... :)
(Wat een gedoe weer...de zoveelste zei al tegen me...dat voorspelde jij toch al vaker...dankzij de
eu...zitten we straks hiermee....
https://www.volkskrant.nl/economie/is-s ... ~bc53a928/
Nou ja persoonlijk ...heb ik nog niet kunnen ontdekken...waar de EU goed voor is...wel
vroeger met die EEG...dat liep erg goed...voor alles en iedereen toen...Hoe dat ook zij...die voorspellingen toen laatst hier gedaan...op het Forum ze komen meestal wel uit...ook dat... over die Bankzaken dus...
Ik schreef nog...als ze zo door gaan...oa et die Rente dalingen...en met die pinautomaten te laten verdwijnen...dan willen veel Mensen ...om
tigs redenens...hun loon weer... en pensioen en aow en uitkering etc...in een zakje van de baas...ipv op de bank...

Wat ik vind van de nieuwe maatregelingen...volkomen onnodig...als besmetting vnl kinderen en jonge volwassenen treft...dan
vormen ze juist me ze allen...een lands inmuum groep...waarmee de virus verdwijnt...ze moeten alleen niet met ...anties
vaccin mensen omgaan...sowieso niet met zwakkeren in deze tijd...
Maar de nacht caffees dicht...vind ik normaal... ook juist als dat om 12 uur dicht moet zoals vroeger...Ze doen nu maar wat met die dingen...
tegenwoordig...met hun Alles mag alles moet kunnen en mogen...behalve een Sigaar...Dat de wijken er last van hebben...die de
volgende dag weer moeten scholen studeren of werken...wordt geen rekening mee gehouden...logisch is dat het tot 12 uur open mag zijn...ipv eh...
Maar wat ik vind doet er niet toe...maar...opeens die grote Festivals niet door te laten gaan...1 of 2 dagen ervoor...maar ze eerst
alle energie van opzetten...laten doen en er zoveel geld aanbesteed...ed...opeens...wordt het...niks mag ook geen Sigaar etc...dat corona beleid nu...het lijkt wel een soort sado mas politiek systeem
op de landgenoten af...en dat terwijl de corona patienten... in de Ziekenhuizen niet stijgen...maar juist dalen??? Dat moet toch het eik punt zijn...

Hoe dat ook zij...een fijn weekend gewenst...indien mogelijk...Knf van LT) :roll:

Plaats reactie