WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 jun 2021, 01:19

Kennissen... :)

(Dat was weer... een mooi weekendje... met mijn golf hobby...met de 4 Namen...
Alle 4 ...(van de 156 Deelnemers)...bij de eerste 10 geeindigd...en 2 tweede plekken ...en
de 1ste plek... en...de Beker...)

viewtopic.php?f=10007&t=130&start=75

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 14 jun 2021, 13:43

Nissen
Geweldig, mooi, goed gedaan lt!
Gezellige week allemaal.
Afbeelding
liefs van tiff

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2021, 20:56

Sensor... :)

(Ik heb de 2de Covid-19 prik vandaag gehaald...
Kwam thuis...dronk wat en nam een Asperine...en deed een plas...ging languit
op de bank liggen en werd 8 uur later wakker...
Kon gelijk aan de slag...met het avond eten maken...en m'n Vogeltje uit z'n kooitje laten...Die
mag altijd...in de middag eruit nl.
Kan die mee eten...vliegt die op de rand van m'n bord... en zitten we samen... gezellig te eten...
Hij heeft 2 poepplekjes in m'n flatje...(In de kooi ergens een plek op een stok zittende... met
opvang bakje er onder...en op de buis van de staande lamp...met een bakje er onder....daar gaat
die dan naar toe...met zijn bijna 7 jaar...weet die de dingen wel...waar ik blij van
ga kijken en bij wat niet...komt terug en gaat ...op m'n schouder mee... TV kijken...dat kan die uren zo volhouden...
met af en toe vliegt die tussendoor....naar de glazen waterbak verderop staat die...of in het waterbakje in de kooi...De meeste Huisdieren...kennen de gewenste rituelen wel...van hun Dierenbaasje en ook die van hun zelf...
De middag uit de Kooi gemist...dan wordt het een avondje ...mag die de kooi uit...Mensen doen welis totaal andere dingen...ook op de dag nl...zelfs bejaarde gepensioneerden...
Ik ben er sowieso eentje...die van het avond en nachtleven houd...dus een leven in de brij ...in het flatje...lekker
vrij...in de ochtend...is er voor het vogeltje...zelden erbij...Omdat ik mezelf ken...heb ik indertijd...gelijk een hele grote kooi gekocht...voor maar 1 vogeltje...met genoeg aan vers water en etens bakjes ed. erin...en verschillende lange en korte stokjes erin...met een schommeltje en zo wat erbij in...kan die zichzelf vermaken...als ik nog lig te pitten... in de morgen...Dus de ochtend is er ahw ...nauwelijks tot niet...in ons beider leventje...
Hoe de dag ook uitpakt...Het Dwerg Papegaaitje Moppie ...gaat altijd op zichzelf...om 9 uur in de avond...op zijn slaapstok zitten...
daarop slaapt die altijd...Dan issie alles en iedereen zat... ook de dingen...op TV... en zo wat...
Hij doet het goe...ziet er mooi en gezind eruit...met mooie heldere oogjes...daaraan kan je veel aan zien...aan ogen van Mens... en van Dieren ook...

Toen ik hem kocht...zei de Verkoopster Mevrouw...de meeste vogels gekocht...halen de week niet eens...
dat U dat weet...Hoezo? Ze vliegen zich...vaak meteen dood aan muren en ramen....
Wat is de oplossing vroeg ik...ze zei...een stukje van de vleugels afknippen...dat doe ik voor U wel gelijk...
Ik kkocht er gelijk een lang trappetje voor...dat die toch de kooi uit kon...en alzo het flatje verkennen kon...op z'n gemak...tegen de tijd...dat de vleugeltjes weer normaal gegroeid zijn...ken die alles al wel...De Mensen
Muren en ramen ed. en wat die... wel en niet mag...Ik heb nl Luxaflex overal ...en dat heeft overal tauwtjes...
en dan nog... de elctrische draadjes en draden...in een flatje...schijnt ook lekker...om op te knagen...evenals mijn Oorlel...Wat niet mag heeft die in die tijd allemaal geleerd en gesnapt...behalve de oorlel schijnt erg
aantrekkelijk...om plots in te happen...Na de kreet daar weer op gekregen ...weet die het weer...om het voor een poosje ...te laten...
Dus hij mag alles...eigenlijk...in het flatje...in op en aan...behalve...wat die perse niet mag...omdat
dat altijd.. voor alle duidelijkheid...dezelfde dingen zijn...wat niet mag...leren dieren het vaak gauw af...wat niet mag...Na de groei van de vleugeltjes...zijn die ...na eenmalig...niet meer ingekort...Het Moppie wist toen
alle rituelen wel...ook om... zelf te overleven...met wat mag en wat niet mag...Voor het Moppie heb ik een
voor een lang en gelukkig leven...bij mij...een Grote hordeur laten maken...voor de Balcon deur...dan kan ook...die deur...met warme hete dagen...lekker open staan...
Denk nou niet...lekker goedkoop een vogeltje in je huis...ook een hor iets... bij 2 ramen in het flatje...heb ik indertijd laten maken...M'n (Alles voor buitenshuis) Mantelzorg zoon...haalt met zijn auto altijd...het voer voor hem en van die lekkere lange snoep stokjes...de bon meldt...37.50...Toch alleen gekocht...wat ik gevraagd heb...voor m''n Moppie...
In de Kooi...zijn eigen huisflatje ahw...heeft die alleen vogel dieren producten...de rest snaait die van mijn bord af...
en van het spielgeltje...op de salontafel gelegen...dat spiegeltje doe ik altijd op...alles wat ik ook eet...maar dan kleine stukjes...

Je kan er van leren...hoe Moeder Vogel ermee omgaat...
waar Moeders (Vogel) mee aan komt zetten...M'n Moppie eet er alleen van...als die eerst...een hap...of wat uigekauwde
ervan...uit mijn mond mag...anders raakt die geen etens aan...buiten de kooi...aan...wat geen bekende dierenvoedsel granen zijn ahw...

Dus ik eet bv een Lekker bekje...leg er een stukje van... op het Spiegeltje...en ondertussen
Kauw ik een stukje...lekkerbek...helemaal fijn...en daar komt die aan...ik doe wat van dat uit gekauwde...tussen de lippen en dan pakt die dat...eet
het op...dat schijnt veilig te zijn...daarna... gaat die pas...op het... eet spiegeltje ...verder... dat zelfde eten...

Moeder Kind rituelen... schijnen Vogels lang te hebben...in ieder geval...als je...maar 1 vogeltje thuis in
huis hebt....dat ook elke dag... een poos ...de kooi uit mag...

Eet ik ...een Wheters Echte...daar komt die aan...dat uitgekauwd.. vindt die omtzettend lekker...(Een uitgekauwde portie
leg ik ook op het spiegeltje...)dan kan die het ook verder alleen af...

Ik geef hen geen vette dingen...dus is het vlees wat ik eet...zoek ik... een compleet vetloos stukje...om op het
spiegeltje...te leggen...
Zoute dingen... geef ik hem ook niet...ook geen stukje zoute haring...en ook geen uitgekouwde zout dropje ...
voor de rest...hij eet en lust alles...wat ik ook eet...

De vele uren ...de hele nacht tm de hele ochtend...en als ik is...in de middag is weg ben...dat hij in de Kooi is...is voor allerlei
dieren granen producten...met wel altijd vers water...in het waterbakje... ook in de Kooi!

Issie er buiten ...heeft die een glazen kom... vol met water...op een vensterbankje...en vlak erbij een soort mandje vol met
speeltjes...rammel balletjes en iets pluizigs...bedoeld...voor katten...dat heen en weert...en daar
heen en weert die graag op...kijkt ondertussen naar buiten...de wijkplein in...
naar Mensen op de terrassen...en spelende kindertjes...M'n Moppie ...vermaakt zich prima ...dus...
in de grote Kooi... met ook met de ...eigen...beweeg speeltjes...en... er buiten ook...
Ik moet wel altijd
erg oppassen...dat zijn Kooi...vlak bij een groot raam staande... niet in de voille zon terecht komt...met de verschillende
Jaargetijden...Dus de Luxaflexen ..staan nog alis...van boven af aan... half dicht ...er voor...als
ik nog pit...en
nergens
oplet...het toch ...veilig is ...voor m'n Moppie!

Jullie ook... een fijne avond... Knf van LT) :roll:

PS.(Ze willen in Nederland een miljoen Haantjes doden)
viewtopic.php?f=10007&t=4&p=71632#p71632
Een miljoen Haantjes...kan toch
op een vliegtuig...naar... een arm land...voor een prik... een haantje...
(Om te laten opgroeien... of om homger ...om eenmalig te bakken...)
Een Haantje voor een Prik :!:

PSS.
Ik denk...
dat het niet buitenspel was...ze laten alleen de spelers zien...via Video ed.
Maar de bal ....was verder...aan de andere kant...voor ...hun!
Dus was het geen buitenspel voor Frankrijk!
Niet alleen de Spelers telt....maar ook De Bal...voornamelijk dat!
Aleen de Spelers
tonen... laten zien...tov de tegenpartij spelers...is dus niet genoeg
om te tonen...op de lijn tov elkaar ahw!
(Om te tonen met Video)...De bal
waar is die?

Tevaak tonen ze ...niet...met Scheids Video... waar de bal is nl!
en om de Bal...daar ...Gaat ...het...juist om!
daar moeten ze... achter zijn!
De lijn
met de andere spelers... is in wezen niets relevant no 1...Maar
Waar is de Bal...daar gaat het om...
is die rechts...verop ....voor ze...
dan is het ...qua Ballijn...'óok voor Links buiten hollende...geen Buitenspel
Niet de spelerslijn
is dus relevan NO. 1 maar waar ....is de Ballijn...is relevant No 1!
nl!
is de bal...rechts...verderop ....voor ze...
dan is het ...qua Ballijn...'óok voor Links buiten aan komende hollende...geen Buitenspel...ze
tonen alsmaar het TV publiek de lijn van de Spelers...en niet die van de Bal!

Alleen de Spelers
tonen... laten zien...tov de tegenpartij lijn spelers...is dus niet genoeg
om te tonen...op de lijn tov elkaar ahw!
(Om te tonen met Video)...De bal
waar is die?
(Alleen de Tegenpartij spelers op de lijn tonen is
bewust of onbewust zo getoond... vals spel ahw!)
(Gebeurt erg vaak...ze tonen alleen... de Spelers op de lijn tov elkaar...ipv
ook en vooral...Waar is de bal?) :P

Ze tonen alleen... de Spelers op de lijn tov elkaar...dat werd Buitenspel!
Maar de bal ....was verderop...aan de andere kant...voor ...hun beiden
links en rechts ...aan komende (Franse spelers)...hollende!
De Bal...was...voor ...hun beiden...
Dus was het geen buitenspel voor Frankrijk! :!:
Maar de Bal...waar die was ...verderop voor ze...toonden ze niet op Video in beeld...alleen
de lijn... van de beide groepen spelers tov elkaar!

(Gebeurt erg vaak...ze tonen alleen... de Spelers... op de lijn tov elkaar...ipv
ook en vooral...Waar is de bal?)

Zo ik ...het Zie...
De Spelers zijn niet altijd het...Ijkpunt...maar...de bal!
De bal is
achter ze (Dan geldt de spelers is het Ijkpunt)
of op de lijn of verderop geschoten...

De Bal ligt tm ver voor ze...
De Bal is dan... het Ijkpunt ...en niet de Spelerslijn!

De Bal...was...voor ...hun beiden...
Dus was het geen buitenspel voor Frankrijk! :!: :roll:

PSS.
Schreef ik al vaker...als het erop aan komt...
is Gas... op alle fronten...het allerschoonste!

Heeft geen enge zware beladen accuus batterijen nodig...een wereld met miljarden accuus nodig...om te maken
is ook wat
en vooral de oude ervan...Zie hoe erg veel Mensen zijn met afval...in Bossen en op Heides en in de Wateren gegooid...met miljarden oude roestge lekkende ed.
https://www.trouw.nl/buitenland/mangaan ... ~baa1d1d8/

Schreef ik al vaker...als het erop aan komt...
is Gas... op alle fronten...het allerschoonste! :roll:

PSSS
Ronaldo verkiest water boven cola: 'Daar kan geen marketingbudget tegenop'

EditieNL
Ronaldo verkiest water boven cola: 'Daar kan geen marketingbudget tegenop'
EditieNL 5 uur geleden
Groep ’uitermate vervelende’ en vechtende jongeren van strand…
Turkije verliest ondanks misser Bale van Wales en moet vrezen voor…

Liesbeth Velema van het Voedingscentrum is erg blij met de actie van Ronaldo© Aangeboden door EditieNL Liesbeth Velema van het Voedingscentrum is erg blij met de actie van Ronaldo
Portugese profvoetballer Cristiano Ronaldo kan rekenen op gejuich van het Voedingscentrum. Afgelopen maandagavond schoof hij een flesje cola van sponsor Coca Cola aan de kant om water te promoten. Al jaren probeert het Voedingscentrum Nederlanders aan het water te krijgen, maar makkelijk is dat niet.

mi Je kan ook zeggen...Cola betaalt mede alles mede van het tournooi...ook de vette Winstuitkeringen aan die Voetballers...
dus die Ronaldo lult weer uit z'n nek! (En zou weg gestuurd moeten worden...wgs gaat tegen de contracten in nl!)
gs Je kan ook zeggen hij promoot de water aandelen markt!

Trouwens wat ze pas zeiden over wat in het Nederlandse water allemaal zit...is nog veel enger dan een beetje suiker...vooral sporters met te weinig suiker...in het lijf...kunnen slecht presteren gaan of zelfs tegen de vlakte gaan! :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 jun 2021, 20:50

Oratorium... :)

(Ik las dit...
https://nos.nl/artikel/2385640-bewoners ... overdreven
en dit
https://nos.nl/artikel/2385594-van-ark- ... ter-houden

Hoe ik er over denk...
mi normaal is dat Staatshoofden en Premiers ed lieden
vn de Staat zelf...bescherming om zich heen hebben...die de Mensen van zich af houden...als ze
ergens op bezoek gaan...om zo een vrije doorloop te geven aan het Staatshoofd...

Zie ik jij wij jullie...
dat gebeuren...als onze Koning... ergens op bezoek gaat...

mi
Ze moeten snel weer aan de gewone waar...al die commentaar Mensen...anders blijven ze al die ouwehoer verhalen herhalen...hoe
slecht onze Koning wel is ...aan het doen zijn...ipv de Waarheid is...bij Staatshoofden ed ...is dat hun zorg niet...maar van de
beveiligers...is dat een zorg...dat Mensen... op 1m zoveel afstand houden...van de Koning!

Toen mijn toen ...oude Schoonmoeder nog leefde...deed die altijd hetzelfde...
als mijn Schoonvader iets deed...wat haar niet zinde...ging ze een hele rij herhalen...over haar man...en toen deed je dit en toen deed je dat en daarna deed
je dat...en nu deed je dit...
allemaal gewone Mensen dingetje... kon ze ontzettend opblazen...naar anderen toe...geen slechtere mens dan hij...Maar
het stelde in het echt ...helemaal niks voor...(Al die herhalende vertellende OH verhalen!)
Er zijn tegenwoordig bij de media journalisten...die doen dat ook steeds...als het om de Koning gaat...
en toen deed je dit en toen deed je dat en daarna deed
je dat...en nu deed je dit...
Komen ze weer aan ...over dat Griekenland...dat deed die toen ook...etc.

(Ik denk...
als De Koning er
een Rechtzaak
van had laten maken...dat die het vet gewonnen had...Hij met zijn gezin naar
een Code geel land toe...(Net als toen ...veel andere Nederlanders...dat deden)
Ik denk...
Dat die (Corona) kleuren codes voor Wereld wijd gelden...Dus er is helemaal niks mis gegaan...met die vakantie
naar Griekenland toe toen...Mis is de klakkeloze meute...die vanaf 1 gaan bleren...en geen Premier die dat tegen gaat spreken...
en zegt...op TV
er is helemaal niks mis gegaan...met die vakantie
naar Griekeland toen...

Dat die (Corona) kleuren codes voor Wereld wijd gelden...Dus er is helemaal niks mis gegaan...met die vakantie
naar Griekenland toen...
(Ik denk...
Als De Koning er
een Rechtzaak
van had laten maken...dat die het vet gewonnen had...tm de WHO aan toe
(Had die de Rechtzaak gewonnen!
Hij met zijn gezin naar
een Code geel land toe!!)

Jammer
dat die dat niet deed toen...de Koning...een Rechtzaak van maken...want nu lijken ze...alweer
op TV m'n oude schoonmoeder van toen...
over haar man...maar dezen... op TV met ouwehoer verhalen...over de Koning...en toen deed je dit en toen deed je dat en daarna deed
je dat...en nu deed je dit...

En nu deed die dit...

Maar...mi is dat de taak... van een Staatshoofd niet...de Mensen van zich af te moeten houden!
(Bij elke stap...Van zich af te slaan ed)!! (Als die dat had gedaan...moet je dezelfde klakkelozen meute ...dan is horen!)

En als ze dat ...niet eens meer snappen...(Ook Zij van VWS niet...van-Ark-) moeten ze allemaal snel weer... aan de gewone waar...om te beginnen...Neem bijtijds
een Sigaar ...Sigaret ...of Pijp... of Sjakie..ipv klakkeloss...anderen te beschadigen.... op TV en in de kranten... met ouwehoer verhalen...over de Koning...Dan komt misschien... het snappatroon... in hun hoofden
misschien...weer terug...
(ipv meteen mee te doen...vanaf 1 een paar etc... met de... klakkeloze ...meute...)

Hoe ik er over dacht...
Komt die...
maw... Waar waren de Beveiligers...
die de loop wandel route... vrij moeten houden ...(Minstens 1m 50...)...voor ons Staats Hoofd???

(Maar wat ik meteen dacht...We schijnen ...die zware Covid-19 injecties ...dito de Koning...voor jan Lul en Mien Kul...gehad...
zo doen ze overkomen...) :!:

mi.(Hoewel Handen vaak wassen... altijd al... een pre is...)
Zich moeten houden aan...
Dezelfde Corona Maatregelingen ...moeten alleen gelden... voor allen... die geen Covid-19 injecties ...hebben
gehaald ...of nog niet... hebben gehad!!!)

(Aangezien onze Koning uit Zelfbescherming en bescherming voor anderen...de Covid19 prikken heeft gehad...gaat het
onderwerp van de Meute
omtrent hem zelf...nergens over!)

Maarrrrrrrrrrrrrrr
Blijft (Wat mij betreft)...als vraag
aan Rutte en Co en zo... en Zij... van VWS ook...over...(Met of zonder Corona verhaal)...Waar waren ...via
Staats wege...de Beveiligers...
die de loop wandel route... vrij moeten houden ...voor ons Staats Hoofd???

Hoe dat ook zij...Luyks hoort erbij...Ik ga Golf op TV kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=71633#p71633
Jullie ook een fijne Vrijdag avond. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 20 jun 2021, 14:43

Umberto

Het weer een stuk koeler, bevalt me , een stuk beter.
Het forum lag er weer uit, dan doen ze net, of de forumbeheerder, het kan oplossen en
je het, aan die vragen moet, terwijl het de storing, bij de server zelf is, en die kunnen wij niet eens bereiken en de
forum beheerders, ook niet.
Waar we per mail, het over hadden, leg dat eens hier uit LT, over die Omtzigt weg, bij het cda.
Fijn dat je nu, de 2de corona prik hebt gehad LT, wel met vertraging, wgs longontsteking gehad.
Het lijkt inderdaad, voor jan lul, als wij dezelfde corona maatregelingen, moeten blijven doen, als mensen, die zulks weigeren,
Om geen 2 spalt te krijgen, doen ze vaker, de goeden, moet mee doen, met de slechten, om zo geen ongelijkheid te krijgen,
moeten allen , die geprikt zijn, nog steeds doen, of ze niet geprikt zijn, met dezelfde maatregelingen, is dat.

Ik las ergens, dat de mmsjes die Rutte verstuurt, getoond worden, wgs bestuurlijke openbaarheid., raar
zijn ze bezig zeg, in ons landje, geldt dat ook, voor alle journalisten en voor de politie en voor defensie, en voor
alle burgemeesters , alles moet openbaar gemaakt?
Ik las, dat jij, de topic Plaatjes Algemeen, aan het over hosten bent LT, die laatst allemaal, dicht geklapt zijn, wgs die hoster
was er gestopt ermee.
Nou meid, succes er mee LT.
Een goede Zondag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 jun 2021, 23:06

Tomaat... :)

(Ik zat pas TV te kijken en had weer is zo een plots in mijn hoofd...Vroeger kwam dat om de have klap...Ik zie dat als een nutteloze iets en
vanaf ik mezelf geleerd had
er niet meer op te letten...kwam dat nog nauwelijks...Lekker rustig in het hoofd is dat!
Maar op deze ging ik over nadenken...Het kwam er op neer...(Deze Plotse zinnen in het hoofd)
met zinnen als...
Wie een nieuwe Politieke Partij wilt beginnen
moet dat met... de Wettelijke Democratische Politieke Mogelijkhedens doen ...tm via de Electorale Verkiezingen...en niet
via de 2 de Kamer ...zoiets ...ondemocratisch ...op eigen houtje doen...
Dus als men uit de eigen Partij wilt stappen...moet men gewoon naar huis gaan...en de zetel in die Partij laten
of...de Zetel mee nemen ...en zich
aansluiten... bij een bestaande andere Politieke Partij...in de 2de Kamer...
(Daar kwam die plots... in mijn hoofd ...op neer...)

Ik was in die context zelf er niet over aan het nadenken...dacht wel over het feit...dat er nu ipv 17 ...18 Politieke Partijen in de 2de Kamer is...en elke Motie moet door 18 Partijen ...tm aan de kansel aan toe besproken...Vroeger waren dat 4 of 5 Partijen...en nu
al 18...Dan is er iets goed mis aan het gaan...met dat hele systeem...
Maar wat?

Toen had ik dus ...deze Plots...in het hoofd...met deze volzinnen...

Wie een nieuwe Politieke Partij wilt beginnen
moet dat met... de Wettelijke Democratische Politieke Mogelijkhedens doen ...tm via de Electorale Verkiezingen...en niet
via de 2 de Kamer ...zoiets ...ondemocratisch ...op eigen houtje doen...
Dus
als men uit de eigen Partij wilt stappen...moet men gewoon naar huis gaan...en de zetel in die Partij laten
of...de Zetel mee nemen ...en zich
aansluiten... bij een bestaande(via het democreatische model...electorale volk ...gekozen)... andere Politieke Partij...in de 2de Kamer...
(Daar kwam... die plots... in mijn hoofd ...op neer...)

Tegenwoordig... ze doen maar wat...zit ze iets dwars...hup de Partij uit...nemen de zetel mee... en ze beginnen een eigen Partij...(Alles mag
via de Tweede Kamer... aan het doen zijn...behalve een Sigaar!...doen die!)

De Wettelijke Democratische route...zo het moet zijn... zo het moet toe gaan...
van en voor elke Politieke Partij...ook van elke Nieuwe Partij...gaat via... het Electorale Volk...en niet...(op eigen houtje)
Ondemocratisch...via de Tweede Kamer!
Die gebruiken ...misbruiken ...(mi ondertussen...op een Onwettige manier)...de Tweede Kamer...met het oprichten van... een eigen nieuwe Partij
ipv
zo het hoort...via de Wettelijke
geregelde Democratische route...via het Electorale Volk...tijdens ...de Landelijke Verkiezingen!

Dus een 2de Kamerlid
die uit de Partij stappen wilt...kan dat...mi... alleen zo doen...naar een Bestaande...door het
Ectorale volk gekozen... Politieke Partij... in de 2de Kamer
overstappen...of naar huis gaan en het er verder... er bij laten... of...dat doen
met een eigen Partij oprichten...zo het hoort...via de Wettelijke
geregelde Democratische route...via het Electorale Volk...tijdens ...de Landelijke Verkiezingen!

Nog is...
De Wettelijke Democratische route...zo het moet zijn... zo het moet toe gaan...
van en voor elke Politieke Partij...ook van elke Nieuwe Partij...gaat via... het Electorale Volk...en niet...(op eigen houtje)
Ondemocratisch...via de Tweede Kamer!
Die gebruiken ...misbruiken ...(mi op een Onwettige manier)...de Tweede Kamer...met het oprichten van... een eigen nieuwe Partij
ipv
zo het hoort...via de Wettelijke
geregelde Democratische route...via het Electorale Volk...tijdens ...de Landelijke Verkiezingen!

(Ze kunnen zeggen...Ja maaaaaarrrrrrrrrrrrrr
zo mag dat...(???) (Via de 2de Kamer)(???)
Maar mi mist het... alle Democratische (Wets) orde zo!
En
is men ...zo bezig... met (Onwettige) niet Democratische Orde zo
in de ...2de Kamer... zelf!

(Met hun ...aan het doen zijn...Alles mag...behalve...een Sigaar!)
Die gebruiken ...misbruiken ...(mi op een Onwettige ...niet Democratische manier...)...(Met tijdens het (misbruikte)
inkomen ...als 2de Kamer lid
(en wel van de metene)...de Tweede Kamer...gebruiken...(Bezig zijnde) ...met het oprichten
van... een eigen nieuwe Partij
ipv
zo het hoort...via de Wettelijke
geregelde Democratische route...via het Electorale Volk...tijdens ...de Landelijke Verkiezingen!

Tip voor de Baas van...de 2de Kamer Voorzitster)...(Over een ziek gemeld personeel...)(Vraag het is aan echte Ziekte Controleurs))!Je kan mi als vb.
als Personeel zijnde...niet een Boek schrijven ...(Met pndertussen extra inkomsten ervan)...en een 78 A 4tjes schrijven ...voor het CDA... en
bezig zijn met
een eigen nieuwe Partij ...oprichten... en dan... ondertussen...voor het ...(Goed (door) betalende)...2de Kamerlidmaatschap ...werk
ziek heten te zijn!

Kom ...ik ga weer verder met... Golf op TV kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130&start=90
(of deze met het Leaderboard) (is ook razend spannend ...met 2 van mijn 4 Namen....staan met nog maar
een paar holes te gaan...bovenaan...)
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Jullie ook een fijne Zondagavond. Knf van LT) :roll:
PS.
De Spanjaard Jon Rahm... won de Golf US Open 2021...`en die had ik bij de 4 Namen staan! :lol: :roll:

PS.
Het wordt tijd...dat de Werld defensie... zich ook aan Klimaat accoorden... moeten gaan houden!
https://www.ad.nl/video/amerikaanse-mar ... ng~p233957
Hoeveel Zeedieren heeft dit gedood?
En hoeveel...ter land en in de zee... aardbevingen... geeft vanaf dit door???
(Het klinkt weer...aan het doen zijn...of alles mag...behalve een Sigaar!) :!:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 jun 2021, 00:52

Maatjes

Leuk LT, meteen in het begin, van het vierde seizoen, de beker eruit gevogeld, met
je golf hobbie. Ga zo door! Ha ha haaaaaa
Ik zag, dat je de plaatjes topic, weer geherhost hebt en er al bijna, klaar ermee bent.
Tja meid, over die Omtzicht, je kan je ook afvragen, wat vinden de belastingbetalers ervan, die
zijn werkloon betaalt, dat die zich ziek heeft gemeld, maar ondertussen , van alles ziek, aan het doen is.
Daar is die al een tijd mee bezig, of hebben ze, geen ziektecontroleurs, voor het twede kamer personeel?
Over het klimaat, en defensie op de wereld, schijnt er buiten te vallen, wat die allemaal uitspoken, op de wereld.
Ze doen maar wat, en laten een hoop rotzooi achter, allemaal ten nadele, van milieu en klimaat.
Maar een aardbeving veroorzaken, dan wordt het echt eng, wat ze met die oefeningen, allemaal uitspoken.
Ze doen in ieder geval, of Parijs niet bestaat, met die klimaat accoorden.
Het Nederlands elftal, heeft de eerste ronde goed doorstaan. We kunnen beter sceptisch blijven, dan valt
het allemaal, weer mee. Of zijn jullie er niet zo mee bezig? Dat kan natuurlijk ook.
Ik wens jullie een goede week toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 22 jun 2021, 17:14

Esdoorn

Ik als voetbalfan, kijk wel alle wedstrijden, van het nederlands elftal.
Ik hoor toch veel mensen, die er niets mee hebben, of niet meer.
Ik las net, zoveel jaar, is paul de leeuw getrouwd, met zijn vrouw.
Ze moeten het niet te gek gaan maken., 2 homos getrouwd, dan heet die ander gewoon ze man.
Een man, ze vrouw noemen, in dat artikel, als ze zo doorslaan, wordt het, van de gekke!
Om niet meer serieus te nemen, wordt dat dan, een homo huwelijk, lijkt mij.
Of zien jullie, dat anders?
Wat die omzigt betreft, niet te geloven, wat burnout heet, tegenwoordig, als je
weet, wat die allemaal uitspookt, met zich ziek gemeld, op ze werk??????
Heet dat nou, slapende rijk worden? Looninkomsten en boekverkoop inkomsten, tijdens ziek zijn????
Maar eerlijk gezegd, de politiek interesseert me, helemaal niets, heb ik het veel
te druk voor, om daar bezig mee te zijn. Maar iemand die de boel aan alle
kanten kan belazert, valt wel op. Maar er deugt wel meer, aan die 2de kamer politiek niet, en
hun personeelsbeleid, hoorde ik wel vaker.
Het moet toch andere mensen, ook opvallen, dat er teveel
niet aan deugt, aan die 2de kamer!
Ik wens jullie een gezellige week. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 jun 2021, 00:45

Oranament... :)

Afbeelding

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 jun 2021, 14:34

Mentaal... :)

(Ik las...
Statement tegen Hongaarse anti-homowet nog geen item bij Oranje

Zat ik over na te denken...
Hoever gaan ze...om Statements... via de Sport te laten gaan?
We weten allemaal
dat Homo zijn...nog niet iets is...om mee uit de kast te komen
bij nogal wat sporten...
Via statements...de Sport op te dringen...kan best gezien worden als...intimidaties...op Sporters...
(Bij velen
is hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...al totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... via de Sport...

Ik vind de gebouwen er om heen...van Sport Stadions...met Statements...veel Neutraler...vooral
omdat de meeste ...oorzaken van anties...via de Supporters gaat...ook naar de Sporters toe...zoals
Racismes...en welke anties dan ook...
De hele Stad München...doet er nu aan mee...met die Statement...
met regenboogkleuren, als gevolg van een wet die onlangs werd aangenomen in het Hongaarse parlement.
De wet verbiedt voorlichting aan minderjarigen over homo- en transseksualiteit. De actie was bedoeld
als statement voor meer tolerantie, maar de UEFA gaf er geen toestemming voor.
Had de UEFA wel toestemming gegeven...
was de Statement alleen via dat ene Stadion gegaan...via de Sport...

Ik vind de gebouwen er om heen...van Sport Stadions...met Statements...veel Neutraler...via de
Burgerij zelf gaat het dan...vooral omdat de meeste ...oorzaken van anties...via de Sport Supporters gaat...
ook naar de Sporters toe...zoals
Racismes...en welke anties dan ook...
mi De Stad
laat zo weten....het te laten...die anties naar ...Sporters toe...en het worden de Sporters niet opgedrongen...
via Intimidaties... er aan mee te moeten doen...aan dingen waar velen zelf niet aan toe zijn via...
hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...is vaak al totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... er aan mee te doen...via de Sport...
Ik vind
de gebouwen er om heen...van Sport Stadions...met Statements...veel Neutraler...als het via de
Burgerij zelf gaat ...het dan...vooral omdat de meeste ...oorzaken van anties...via de Sport Supporters gaat...
ook naar de Sporters toe...zoals
Racismes...en welke anties dan ook...
mi De Stad
laat zo weten....het te laten...die anties naar ...Sporters toe...en het worden de Sporters zelf niet opgedrongen...
via Intimidaties... om er aan mee te moeten doen...aan dingen ...waar velen zelf... niet aan toe zijn via...
hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...is vaak al totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... om er aan mee te doen...via de Sport..
mi De Stad
laat zo weten....naar iedereen toe...het te laten...die anties...(Zo Ook naar de...Opvoerders toe...van
de Sporters zelf...)
ipv...via Intimidaties... om er aan mee te moeten doen...aan dingen ...waar velen zelf...(Net als veel Supporters)...
(van huis uit) er niet aan toe zijn via...
hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...is vaak al... totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... om er aan mee te doen...via de Sport...Stadions...

Ik vind
de gebouwen er om heen...van Sport Stadions...met Statements...veel Neutraler...als het via de
Burgerij zelf gaat ...het dan...vooral... omdat de meeste ...oorzaken van anties...via de Sport Supporters gaat...
ook naar de Sporters toe...zoals
Racismes...en welke anties dan ook...
Komt mi bij
Statements tegen Racismes...
is weer totaal wat anders... dan...Statements tegen Homo's...ed.
dito
Statemensts...tegen het personele beleid...waar ze in bepaalde landen...hun nieuwste Stadions mee bouwen...(in
de bloed hete zoon ed)

mi De Stad
laat zo weten....het te laten...die anties naar ...Sporters toe...en het worden de Sporters zelf zo niet opgedrongen...
via Intimidaties... om er aan mee te moeten doen...aan dingen ...waar velen zelf... niet aan toe zijn via...
hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...is vaak al totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... om er aan mee te doen...via de Sport..

mi De Stad
laat zo weten....naar iedereen toe...het te laten...die anties...(Zo Ook... naar de...Opvoeders toe...van
de Sporters en van die Supporters zelf...) gaat het dan...

Ik weet niet...of ik het zo goed optype...met mijn type-oefening...maar zo ongeveer...Zie ik het...
Met die Statements in Stadions...als zware Intimindaties...naar de Sporters toe...
om mee te moeten doen...aan dingen...waar ze van huis uit...niet in opgevoed zijn...

Sporters...Wat moeten ze nu weer?
va 1 een paar etc...Een band om de arm...te moeten doen
om te beduiden dat ze tegen... die Hongaarse Wet zijn...
Zelfs Sport Journalisten roepen erom...of schrijven...Waarom lopen ons Oranje Sporters... ze niet met
zo'n band ...tegen die Wet...om de arm???
Als zware Intimindaties...op ze af...naar de Sporters toe...
om mee te moeten doen...
aan dingen...waar velen...van ze... van huis uit...niet in opgevoed zijn...om er positief aan mee te
doen...
Met
waar nu weer mee???
Gebruiken ze ...Misbruiken ze...Stadions en De Sporters?
Sporters...Wat moeten ze nu weer?
va 1 een paar etc...Een band om de arm...te moeten doen
om te beduiden dat ze tegen... die Hongaarse Wet zijn...

Keer het is om...
Je Baas van je bedrijf...wilt dat hun Peroneel... dat ook doen...er is een Statement gaande...va 1 op de TV ermee geweest...
Hup het
hele Personeel...moet mee tonen... tegen die Wet te zijn...vooral de Wetten en Lifestyle...in een ver land)
Wat zou het FNV ervan vinden en het Personeel zelf?

Schrijf ik ook welis...over de tegenwoordige Scholen...
De hele dag zitten de Kinderen op School ...en komen ze thuis...moeten ze stapels
schoolhuiswerk maken...
(Ik schrijf best vaak zat...Hoe dikker de Rugtassen van de Schoolkinderen is.,..Hoe slechter de School is...
als Kinderen in vrije tijd...het Schoolwerk...maken moeten...
Klachten als...
Kinderen lezen nauwelijks...ze komen niet eens op het idee...daar hebben ze ...tegenwoordig...geeneens tijd voor...om
te lezen...in Vrije tijd...als het School...werk...in vrije tijd gemaakt moet...na al de hele dag op School
geweest te zijn...
Kinderen krijgen de schuld...dat ze niet lezen...
ipv
(Ik schrijf best vaak zat...Hoe dikker de Rugtassen ...van de Schoolkinderen is...Hoe slechter de School is...)
Ik vind opeens...al die Statenments ...via de Sporters...ook een slecht ding...
net als
al die (steeds meer bijkomende)...Statements...tegenwoordig gaat...via de Scholen...Dat beduidt...ze zijn dan met
andere dingen bezig...
dan met...het School Werk...en Sporters...dan met hun Sport Werk...
om er positief aan mee te
doen...
Met
waar nu weer mee???
Gebruiken ze ...Misbruiken ze...Stadions en De Sporters?
Sporters...en ook de Scholen...Wat moeten ze nu weer?
va 1 een paar etc...Een band om de arm...te moeten doen
om te beduiden dat ze tegen... die Hongaarse Wet zijn...

Ik weet niet...of ik het zo goed optype...met mijn type-oefening...maar zo ongeveer...Zie ik het...
Met die Statements in Stadions...als zware Intimindaties...naar de Sporters toe...
om mee te moeten doen...aan dingen...waar ze van huis uit...niet in opgevoed zijn...
(Ik schrijf best vaak zat...Hoe dikker de Rugtassen ...van de Schoolkinderen is...Hoe slechter de School is...)

De UEFA is er tegen...dat Sporters en het Stadion mee doet
aan die Staements...
mi De Stad
laat zo weten....naar iedereen toe...het te laten...die anties...(Zo Ook... naar de...Opvoeders toe...van
de Sporters en van die Supporters zelf...) gaat het dan...

Ik vind
de gebouwen er om heen...van Sport Stadions...met Statements...veel Neutraler...als het via de
Burgerij zelf gaat ...het dan...vooral... omdat de meeste ...oorzaken van anties...via de Sport Supporters gaat...
ook naar de Sporters toe...zoals
Racismes...en welke anties dan ook...
Komt mi bij
Statements tegen Racismes...
is weer totaal wat anders... dan...Statemnents tegen Homo's...ed.

va Het UEFA verbod in de Stadions)
mi De Stad München
laat zo Neutraal weten....het te laten...die anties naar ...Sporters toe...en het worden de Sporters zelf zo niet opgedrongen...
via Intimidaties... om er aan mee te moeten doen...aan dingen ...waar velen zelf... niet aan toe zijn via...
hun Cultuur ...of hun Godsdienst type...hun opvoeding...is vaak al totaal tegenstrijdig...met die
Statements...die ze opeens...op gedrongen worden... om er aan mee te doen...via de Sport...mi De Stad
laat zo weten....naar iedereen toe...het te laten...die anties...(Zo Ook naar de...Opvoeders toe...van
de Sporters zelf...)(Zo ook naar het betreffende land toe...waar het Statement Onderwerp...over gaat)!

En Ja...als ze zo erg ver ...ermee gaan...ermee doordraaien...dat het van de Gekke is...(in het land)
2 Mannen wonen samen... of zijn samen Getrouwd...en 1 ervan... een Vrouw te noemen...
Afbeelding
Als het van de Gekke is...(in ons land)
(Als ze aan het doen zijn...of alles mag...behalve een Sigaar!)
dan schieten... mi. al die Statements ...(Over dat Onderwerp)...tm in Hongarije er aan toe...er ook niets mee op...

mi. Heeft de UEFA volkomen gelijk...al die Statements...(Wat nu weer)... buiten de Stadions
Sport Neutraal... te houden! (Alleen bezig zijn met de Top Sport nl!)

Maar de stad het land er buiten...het Stadion...op hun Neutraal terrein...lijkt me helemaal oke!
De hele Stad München...doet er nu aan mee...met die Statement...
mi De Stad
laat zo weten....naar iedereen toe...het te laten...die anties...(Zo Ook ...naar de...(Wonende in het Vrije Westen)...Opvoeders toe...van
de Sporters en Supporters zelf...)(Zo ook naar het betreffende land toe...waar het Statement Onderwerp...over gaat)!

Fijne dag allemaal Knf van LT) Afbeelding...Afbeelding

PS.
Vroeger...
De Leraar legde in de Klas het nieuwe Onderwerp uit...Zijn er nog vragen? Na die uitleg
werd het Onderwerp...op School gemaakt...(Als Schoolwerk zijnde)
We hadden geeneens een tas of rugzak zelfs geen Agenda...Onthou het maar...

Moest er een rij onthouden worden...moesten we het klassicaal hardop zeggen allemaal...na dat
werd het Schoolwerk gemaakt...
Alleen de Leraar
had een (Schooltas) hoe meer die... tijdens de lessen...alles nakeek...hoe
leger ook ...hun Schooltas bleef...en de Vrije tijd ...ook voor hun...voor wat anders was...dan... School...Werk...
thuis te moeten maken!

Wie de Opgaves ...af had...op School...mochten gaan Lezen...
De stimulance voor het Lezen...werd zo op School... er al in gebracht!
Terwijl de Kinderen aan het lezen gingen...keek de Leraar...in de klas...de gemaakte
opgaven na!
hoe
leger ook ...hun Schooltas bleef...werd de eigen...Vrije tijd ...ook voor hun...voor wat anders was...dan...
School...Werk...
thuis te moeten maken!
Maar we hadden geen 1000 +1 Statements op school vroeger...ipv de Schoollessen...zoals tegenwoordig...voor elk ding
op TV geweest...heet dat moeten ze op de Scholen krijgen... dat werd...1000 +1 Statements
ipv Op...School ...het Werk maken... dat werd...1000 +1 Statements ....vanaf toen...werd het ...Huis... Werk...maken...
(Ik schrijf best vaak zat...Hoe dikker de Rugtassen ...van de Schoolkinderen is...(dito de Schooltas ...van de leraren zelf)
Hoe slechter ...de School is!!!)
Als Kinderen
na de hele dag al op School geweest te zijn...en ook nog in Vrije tijd...School werk moeten maken
wordt het...(in Vrije Tijd) ...(Thuis)
Kinderarbeid!

(Ik schrijf best vaak zat...Hoe dikker... de Rugtassen ...van de Schoolkinderen is...(dito de Schooltas ...van de leraren zelf)
Hoe slechter ...de School is!!!)

Vroeger...We hadden geeneens een tas of rugzaktas ...zelfs geen Agenda...(Dat heette)...Onthou het maar...

Al snel kwam je er achter...dat alle Klassen op de Bassischool...dezelfde klassen ...en dezelde tijden hadden
en op de Vervolgschool...in de week dito per klas...en tijd en zo wat...Omdat toen...alle ...maakwerk... op School
gemaakt werd...dus zoiets als... een Agenda... was en bleek... volkomen overbodig!

In deze tijd...Als Kinderen
na de hele dag al... op School geweest te zijn...en ook nog in Vrije tijd...School ...Werk ...moeten maken
wordt het...(in Vrije Tijd) ...(Thuis)
Kinderarbeid!

Ik schrijf best vaak zat...(Op Sport kleding mee na)...Hoe dikker... de Rugtassen ...van de Schoolkinderen is...(dito de Schooltas ...van de leraren... zelf)
Hoe slechter ...de School is!!!) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 24 jun 2021, 16:44

Taalles

Wij hadden vroeger ook geen schooltas!

Ik las dit

Typisch jij weer LT, hoe vaak schreef jij al dat!
NIEUWS
De vraag naar elektriciteit stijgt zo snel dat het net op steeds meer plaatsen overbelast raakt.
jij schreef ook, dat van alle grondstoffen, het gas, het schoonste uitstoot product is, en niet
al die gevaarlijke enge uitstoot geeft.
Dus via die Shell en zo, met die anties gas opeens, slaat ook nergens op, alleen dat hun producten,
voor de meeste mensen, niet te betalen worden er door.
Hoeveel mensen zijn er, en hoeveel autos zijn dat?
Ze moeten eens snappen, hoe dat, met al die accuus gaat, die ze alleen kunnen maken, met spul erin, via
een ver buitenland, via smerige grondstof en dat worden dan, miljarden accuus, steeds weer en ook
die versleten zijn, en weg gedaan worden, en overal te vinden zijn, in de natuur en in de meren en kanalen en in de zee
gegooid worden.
Dus naast al die, belachelijke uitzichten ervan gemaakt, zo schoon, is electrisch niet!
Ze doen maar wat!
Jij schrijft vaak LT, er hoeft maar iets te zijn, en de electriciteit valt uit.
Ondanks alle Zonnepanelen en molen parken, vandaag las ik dit,
De vraag naar elektriciteit stijgt zo snel dat het net op steeds meer plaatsen overbelast raakt.
Nou ja, dat je toch gelijk krijgt LT, het viel me gewoon op.
Jullie wens ik een goede midweek toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jun 2021, 01:05

lessen... :)

(Afbeelding
https://www.trouw.nl/buitenland/hoe-rut ... ~bc19346c/
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... -uit-de-eu

Ik denk niet...dat men een land... actief uit de EU kan wensen...Als EU Regering leiders...Wel denk ik...dat je sancties kan opleggen...bv
dat een land...geen stemrecht meer heeft...in de EU vergaderingen...zolang...die bepaalde Wet... bestaat bij ze...of
met geld boetes...of inhoudingen van EU subsidies...ed dingen...

(Of sowieso...waar een EU land... het echt te bont maakt... ergens mee...kunnen die sancties of boetes verwachten...)in
het ergste geval...een Handels verbod kunnen ze verwachten...van de andere EU lidstaten...En zo... een sanctie kan weer weer opgeheven worden..als ze
weer normaal mee doen...met de Normen en Waardes en Wetten ed...van de EU landen...met oa de Mensenrechten...in hun (EU) land...)(Sancties ed...Ook dat kan niet zomaar...er moet een meerderheid ...van de andere EU Lidstaten... voor zijn ahw!)

Ik ben er tegen dat Scholen en Sportvelden en Sport Stadions...en de Sporters zelf
gebruikt tm misbruikt worden...als ...Actie veld gebeuren...
voor de Wereldse Items...Er zijn Mensen erg boos op de UEFA ...maar ik vind ...dat de UEFA het
enige juiste deed...Wat ik wel normaal vind...Ik vind ...een (Neutrale)...gezamelijke...Respect ...uitens door Sporters...op
Sportvelden en in Stadions...en in Scholen ook...is al meer dan genoeg!

(Ik heb ergens de gedachtes...als men Stadions gaat gebruiken voor acties...en welke Wereldse Statements
nu weer...dan kan die... bepaalde Staat... ook Stadions gebruiken voor bepaalde acties...in Stadions...(Acties en Tegenacties...in Stadions...Daar zijn hele erge enge voorbeelden van nl)
ipv
voor de Sport waar een Stadion voor bedoeld is te gebruiken!)
Ik blijf erbij...dat het niet aan Sporters gelegen is...om alle Wereldse Ongenoegen... op hun dak te moeten krijgen...
dito op de Scholen!
maw Willen ze Items acties...Statements...dan moet dat ...door de Burgerij...er buiten gebeuren!
ik vind ...dat de UEFA het
enige juiste deed...Wat ik wel normaal vind...Ik vind ...te tonen aan elkaar en aan Supporters ed...een (Neutrale)...gezamelijke...Respect ...uitens... door Sporters...op
Sportvelden en in Stadions...en in Scholen ook...is al meer dan genoeg!

(mi Je moet (oa) de Wereld Sport ...wel vergelijken als...Het Rode Kruis en de Halve maan...ze doen er hun Werk er
en verder niks...anders is het maar gedaan hun werken daar...dito
met de Wereld Sport...want elk land heeft wel iets... dat andere landen... niet aan staat!)

(Daar is mi oa ...de Wereld Politiek ...en Burgerij acties ed...voor uitgevonden...om tot oplossingen te komen... tot elkaar!

Mooi Scholen en Stadions ea Sportvelden... daar buiten te laten! Die doen hun Werk er
en verder niks...anders is het maar gedaan...met hun werken daar...
want
elk land heeft wel iets... dat andere landen... niet aan staat!)

((vb Over mensen Rechten gesproken...
Wat voor kleuren vlag ed wordt het...als men vanuit het buitenland...hier komt voetballen
en men is qua Mensen rechten...tegen het beleid ...in ons land
met 40.000 Dakklozen...in een Klein Rijk land!))
Zie je wel...
elk land heeft wel iets... dat andere landen... niet aan kunnen staan!)

Mooi Scholen en Stadions ea Sportvelden... daar buiten te laten! Die doen hun Werk er
en verder niks...anders is het maar zo gedaan...met hun werken daar...
want
elk land heeft wel iets... dat andere landen... niet aan staat...in een ander land!)

Nou ja... zo denk ik er wel ...zo ongeveer ...over hoor... Trusten allemaal en Fijn Weekend. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jun 2021, 16:47

Senseo... :)

Afbeelding

Afbeelding
26 juni 2021 ...Dag van de Versoepelingen...


Afbeelding
(26 Juni 2021---Versoepelingen in het land...Mijn oudste zoon Steven...met Premier Rutte...)

Dit is hij ook...

Afbeelding
(Mijn oudste zoon Steven...voor de Versoepelingen...)
Fijne Zaterdag allemaal...Knf van LT) Afbeelding

https://www.metronieuws.nl/lifestyle/re ... tiebewijs/

pss
De Topic Plaatjes Allerlei... heb ik helemaal overgehost...Kijk maar...
viewtopic.php?f=100016&t=112

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 26 jun 2021, 17:34

Eo

Leuke foto van jouw zoon met mark rutte lt!
Het is dus niet zijn tweelingbroer marc! Ha ha ha

Zagen jullie dit ook?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -frankrijk
Wat een begin weer, met zo een moeilijke lange, tour de france.
Zo een iemand, zou voor alle onkosten , moeten opdraaien!
Ik wens jullie ook, een gezellige, zaterdag. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 jun 2021, 15:58

Onderwijs... :)

(Als het niet echt perongeluk is Tiff...nem ik met je eens...die moet voor alle
onkosten opdraaien1Zo'n groot uitstekend bord...voor het aankomende Peleton...is
mi echt niet perongeluk...maar sowieso...voor een Volwassen persoon...erg stom!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de Veteranendag 2021 Afbeelding
in de herhaling op TV gekeken...
Als je het mij vraagt...Ik hoor liever de aloude bekende Militaire Marsen...ook als Eenheid...gevoel ermee te krijgen
dan de
verschrikkelijk vreselijke Muziek...en alweer...die ze bij deze Veteranendag lieten tonen...te vreselijk om aan te horen zelfs!
Ik denk niet...dat Veteranen op zoiets zitten te wachten...en hun naaste Familie en Vrienden ook niet en andere Belangstellenden...

Ben ik nog een persoon...die ontzettend houdt van Klassieke Muziek...Dus dat ik deze Muziek daar...te zeer voor m'n eigen oren
vondt...zegt wel...hoe erg het was!
Dat
komt geen ene Verbinding Herkenning en geen Eenheid...gevoel ten goede!
Ik hoor liever... de aloude bekende Militaire Marsen...ook om er Eenheid...gevoel ...ermee te krijgen!

Deze Muziek...
lijkt me... een soort vanvreselijke Horror...een Nacht Merry...bovenop hun PTSS ...voor Veteranen... die daarvan thuis zittende
trachten te herstellen...

Zelfs ...die oudste Veteraan aanwezig er... klapte er niet voor!
Met verschrikkelijk vreselijke Muziek...en alweer...dat ze bij deze Veteranendag lieten horen...te vreselijk om aan te horen zelfs!

Dat heeft geen enkele herkenning...(...Met hun type Beroeps Baan...van toen tm die van Hier en Nu...) en dat
komt geen ene Verbinding ten goede!

Ik hoor liever... de aloude bekende Militaire Marsen...ook om er ...als gewone achterban Burgerzijnde
er een... Eenheid...gevoel ...ermee ...te krijgen
met die...Ter Land en ter Zee en in de Lucht...(onder 1 noemer...)...Lands....Militaire ... Beroepsgroep!

Nou ja dat wou ik even kwijt...
(Laat ik het zo zeggen...Ik heb halverwege...de TV uit gezet!)
Ze moeten snel weer... aan de gewone waar...te beginnen met een sigaar...als ze
te gek voor woorden blijken...dat soort van organisatoren...dan snappen
ze het weer...wat een Verbindings Eenheids gevoel geeft...ook voor... Veteranen!)

Jullie ook een fijne Zondag gewenst... Knf van LT) :roll:

Plaats reactie