Aambeeld...
(Lieve Mensen ...bedankt voor de feestmails en telefoontjes en kaarten...
en ja ...jonger wordt een mens er nooit op...
Maar... ik heb me aan... de corona maatregels gehouden...1 gast was er maar...
en haar schattige hondje Guus...
M'n jongste Zoon...bracht wel ...de Slagroom Soesjes...gekocht bij Bakker Bart...Hmmmmmmm
En inderdaad...mezelf kennende ...het bleef er niet bij eentje...
Dus dat zal wel... zwaar aan de lijn gaan doen...vanaf morgen...Ik ben 70 kilo en het moet 60 kilo worden...
Gelukkig zijn er vanaf morgen...4 dagen lang...2 Wedstrijden Golf op TV...op de Dag eentje en in de avond...
eentje...(Mijn DJ zou hebben gezegd...dat houd je mooi van de straat...)
Maar ik heb het over...dan denk ik niet zo...aan
afvallen of bijkomen in gewicht...wgs de afleiding alsmaar...Mezelf kennende zal ik wel meer gaan roken dan...
Maar omdat virussen... daar niet van houden...is dat mooi mee genomen...want ik heb nog steeds... geen covid prik gehad....
Ik las net dit...bij de NRC
Meghans verhaal is niet geloofwaardig
Wist Meghan Markle echt niet hoe „gevangen” ze zou raken in ruil voor wereldberoemdheid
en een verwend bestaan? Hieke Jippes wantrouwt haar motieven
mi Zijn die motieven wel bekend...elke soap aflevering ...van H en MM...levert miljoenen op!
Haar Vader... uit de echte TV serie...waar ze voorheen in speelde...vindt het een schande...wat ze heeft gedaan...
Oke nu maar hopen...dat het met het stel zelf... goed blijft gaan...kinderen maken en dan gaan scheiden...zijn echte
grote drama's...misschien niet altijd ...zo voor hem of voor haar...maar voor... de Kinderen!
Ik volg nog steeds ...de Politiek op TV ...met alles over de Verkiezingen...
Vroeger voorspelde ik zelfs op...maar dat ben ik...gaan laten ergens om...en dan zakt ook...
de juiste gaves... er voor nodig...Ik heb alleen hier laatst getypt...die Rutte halen ze toch niet in...
Maar mi... moet Rechts oppassen... dat het rijtje Linksen...ook een Coalitie kunnen maken...
Iemand zei me...Of je door de Hond of de Kat gebeten wordt is dat...toen ik dat hardop zei...
Die Wopke... heeft dat knuffelige voornaam effect landelijk niet...als wel laatst...bij hun eigen ledenverkiezing...dat valt
me er wel aan op!
Nu vragen ze zich al af...of ze toch niet beter... die Pieter Omzigt als lijsttrekker...hadden
kunnen kiezen...(Berouw komt na de Zonde!)
Eerst die Omzigt een poot lichten ...en die de Jonge ...op de hakken te trappen...om maar die Wopke hoog
te krijgen...
Toen ze die ...Rick...Minister van Gehandicapte zaken...op plek 25 hadden gezet...wist ik het al...
en een... Echte Minister van ze... op plek 50...wist ik het helemaal...(Dat zijn dingen als
het...spekkie voor het bekkie voor Links...als die gezamelijk wel... een Coalitie ...kunnen maken...)
Die Jesse ziet zichzelf graag in het Torentje...las ik...
En aangezien je ...met die Christen Unie...ook nooit van op aan kan...zo de wind waait waait hun rokje...
Partij is dat...Zo zijn ze Rechts en Zo zijn ze Links...
Dus eh al staat Rutte ...wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest van de hetende Rechtse en
Rechts Midden...en Midden...Partijen...
Ik las...dat Wopke van de CDA de Partij -1 staat...tot op heden...Dat schiet dus ook niet op...
De Partij van...Het Meisje van Meneer...D66 ...staat ook lager ...dan 4 jaar terug...en die lijdt aan het zelfde als de Christen Unie...
Zo de Wind Waait waait mijn rokje...Zo zijn ze mee doeners met Rechts... en als het ze uitkomt ...doen ze zo met Links mee...
Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse Partijen...
en willen ze wel...met die andere rechtse Partijen Regeren...die VVD...
Dat is ook altijd nog maar de Vraag...want sinds die... van de Forum Partij...die Trump lijkt na te apen...
en hun onderlinge Apjes...ook al niet...je datjes is...
Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse of Rechts
Midden Partijen...
En die Ja21 Rechtse Partij...die nog te klein is ...om alle lege gaten te vullen...voor een Rechtse Coaltie...Dus eh al staat
Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet de rest ...van de hetende Rechtse Partijen...
(Als mijn speciale Gave... aan het niksen is...moet ik er zelf... Denkwerk van maken...daar ben ik nu dus mee bezig...met
deze type oefening...)
Nou ja...om maar wat te noemen...aan die 50+ Partij...hebben ze ook geen gevulde Coalitie mee...
En nemen ze die van de SGP mee...dan hebben we pas... heibel in de keet...in het land...met waar die allemaal tegen zijn anties...
Dus dat lijkt me ook al geen optie voor Rutte en Co en zo...om daarmee in zee te gaan...
Er zit voor Rutte niks anders op...dan meer Kiezers ...voor de eigen Partij te gaan winnen...in deze laatste der Dagen...voor de
Verkiezings Dag...(Mooi om...niet te laat... maar bijtijds... de buiten terrassen te openenen...zou mijn tip zijn!)
Dan wordt het Plein...beneden mij...om te zien...ook gelijk een stuk Vrolijker...Gezelliger...al zitten ze dan er zo ver uiteen ...maar toch...
net als van de Zomer een poos...Een Beetje meer... Full of Life...met Zonnige Dagen...kan al heel wat uitmaken...
(Maar
mijn tip blijft...de waarheid te zeggen...de Lochdown moet blijven...en ook de Avondklok...moet voor alle
Bejaarden...sowieso vanaf AOW leeftijd...blijven...die nog niet... de Covid-19 injectie ...hebben gehad!)
Maar na regen komt Zonneschijn...al wordt het een klote weer...vanaf morgen...als het Zonnetje er weer is...en niks mag...
ook geen Sigaar etc...Dan kan Rechts... het... wel vergeten...en neemt Links het over...in dat Torentje!
Mooi (als tip voor Rutte...Kom nou eindelijk is op...voor jezelf!)...om de dingen
naar waarheid te gaan zeggen...
te zeggen...en wel bijtijds...(als tip)...met mooi zonnig weer...mogen... de buiten terassen... open!
(Maar
mijn tip blijft...de waarheid te zeggen...(Moet Met streng beleid gezegd)...(ook met mooi Zonnig Weer)...de Lochdown ...en
ook... de Avondklok... voor alle
Bejaarden...sowieso vanaf AOW leeftijd...ea Risico Personen...moet blijven...voor die... nog niet... de Covid-19 injectie ...hebben gehad!
En dan nog...zo wel...dat gehad...dan nog...AOW leeftijd...ea Risico Personenl...de Lochdown ...en ook... de Avondklok... moet
tm 3 weken erna!) Tot zolang ter zelf bescherming...ze (Voor de boa's en Co en zo...)
(Bejaarden)...mogen nog niet... op de zonnige Open...Buiten Terrassen... te Zien zijn! Nou ja ...en de hele Rest... wel!
(Er schijnt iets met een Apje...te zijn...dat men kan aantonen...Vrij van Corona Covid te zijn...)(Ik zou dat niet Groen noemen!!!)
Ik ben af en toe ook... een tut hola...weet nog steeds niet...
Stel iemand anders... dan de Lijsttrekker...heeft massa's meer kiezers stemmers...of die dan...voor 4 jaren
op plek 1 bij die Partij komt??!!??
Stel...men kiest massaal...voor plek 2... en plek 3... en plek 50... bij het CDA???(Die Rick op plek 25 heeft ervoor bedankt!)
Maar toch....zulks weet ik... gewoon niet...En weten eh...misschien...erg veel...Electorale Mensen ...Zulks...niet...Jullie???
(Ik bedoel... als het CDA te laag wordt...om eh... kan er ook geen Coalitie op Rechts gevormd!!!)
Dus eh... al staat Rutte wel Toren hoog...de vraag blijft...wat doet ...wat doen...de rest ...van de hetende Rechtse of Rechts
Midden Partijen...
Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT)
PS.
Ik hoorde ...Het meisje van Meneer ...die van D66 zeggen...op TV
Dat de Wijkverpleging moet worden betaald...door de Gebruikers ervan...(als Kroonjuweel van D66...als mededeling...)
Maar even...
bij de Les blijven...Mw K...De gebruikers ervan...Men betaalt...in het land... al decenia...naar eigen of gezamelijke
inkomen er aan!

(En die MW Pl van de PvdA wist dat ook niet...ze vindt...dat het gratis moet blijven...)
Ondertussen...(Met hun geharrewar er over...Die discussieren ...)
in verkiezingstijd)...samen over iets ...waar ze allebei niks over weten!!!)
Want de ware feiten zijn...Mw K en Mw Pl...
Men (De gebruikers van Wijk en andere Thuiszorg)...betaalt...in het land... al decenia...Buiten de Zorg Premie en Buiten
de Eigen Bijdrage bedrag....apart...naar eigen...of gezamelijke
inkomen er aan!
even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...niet ...er aan... kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...
(Dat tekort in Kas)...betalen
de Hogere Inkomens dubbel en dwars er aan!

) (Let wel...Mw K...dat is al decennia gaande zo...in ons land!
(Een Kijk ons is...LulKul Kroonjuweel ...In Verkiezingstijd...
Bla Bla Bla...van de Nikserigheid...van ook D66...is dus ook wat!
Wat je het meest ...ging horen in het Land...vanaf Links Paars was...
Ze Weten niks...en/of... Ze kunnen niks...en/of ze Snappen niks...maar het is wel... hun werk!
(En wie... de (Vak) waarhedens... er over zei...werd eruit getruct!)
Dat werd (Met Verkiezingen) vanaf...toen...de grote klapper naar beneden... voor oa de PvdA!
Wel Even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...er aan... (Waar dan ook aan)
niet kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...(Net als MW K)...(Niet dat alle Wijk...Personeel ...dat weten of snappen...die
in de Thuiszorg werken)
(Dat tekort in Kas...(door de lage inkomens groep) )...is al tijden gaande...dat betalen (Buiten al dat ('K' weet niks
omtrent ...maar kleppen vaak wel fout er over...dat gaat buiten dat Personeel om)
via Automatische Rekening...(De Gebruikers er van) van
de Hogere en Hoge en Aller Hoogste...Inkomens.... meer dan...dubbel en dwars... er aan!

)
Toen mijn DJ
(Had een mooi hoge Middeninkomen)...Wijkverpleging nodig had...is al meer dan 8 jaren geleden...
was de rekening ...per uur...45 euro...(dat is...in NL Munt meer dan 90 gulden... per uur)
Ik zei ze...Foe normaal.....toen dus......zoveel verdient... mijn eigen Huisarts... per uur ...nog niet eens... )
(En ik... als Gewerkte Vrouw dacht...Daar gaat mijn... ooit...Pensioen opgebouwde
als mijn... inkomsten!) (Een Poot uitdraaien bij de Bejaarden kan van alle kanten af komen tegenwoordig!)
(Sins NL in de EU! (va Toen...Alle bezuinigingen kwamen...)
(Alles naar inkomen doen...staat ook niet tot elkaar...)
Nog een vb.
De huur naar gezamelijke inkomens...overlijdt er eentje...en het inkomen wordt
drastisch lager...dan verlagen ze... navenat...het (nieuwe)...inkomen ...niet de huur!
(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die een poot uitdraaien)...die treffen dat!)
(Nog een vb De Gewone HHulpThuiszorg... was per maand 18 euro
Ik werd Weduwe en moest met 1 inkomen opeens 260 betalen...werd dat!)
(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die ze een poot uitdraaien)...die treffen dat!)
(Deze heb ik... na wat maanden gestopt...want ik hield netto te besteden...nog minder over
als een bijstander ...die nog meer over hield!
(Dan ik met mijn gewerkte pensioen!)
(Ik kreeg welis het gevoel...dat ze van 2 inkomens...er van eentje... het inkomen terug halen...via allerlei trucs...
dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...Vrouw ging werken ...en hup daar kwam het aan...Haar
verdiende gewerkte Pensioen gaat er aan...)dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...
Nog een vb.
Dat lijkt wel op... de AOW
verhoging...dan bedenken ze wel iets...(Om het terug te halen)...bv opeens Bovenop
de Jaarlijkse Gemeente belastingen)
opeens apart...per Vuilniszak...te moeten betalen...met dat beetje...AOW erbij...gekregen...dat...is al weg is...om
er naar te kijken zelfs...en van te kunnen genieten zelfs...)
Ik lag in sept pas... 2 Dagen in een Ziekenhuis...wgs een kleine Herseninfarct gehad...
In Januari 2021... kwam de rekening 245 euro aan om te betalen...(Ik schrok me te pleuris!)
(Na die dure feestmaand ) Komt er dat aan...(en de Gem Belastingen etc)
Ik heb nog nooit een rekening van een Ziekenhuis gehad...om te betalen...Maar nu wel!?
(In Januari 2021 ... van de eigenbijdrage!)???
(Ziekenhuis opnames.... daar betalen we (het inmiddels erge hoge )...het Premiestelsel voor!)
(70% kans of meer...de dupezijners zijn...Weduwes... (die een poot uitdraaien)...die treffen dat!)
Het gaat maar door...te betalen....te betalen....te betalen...extra te betalen
dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...
(Maar ik ben nu ook een 1 verdiener ahw) Dat vergeten ze!
(Maar of ze... van mijn Pensioen...(Het Pensioen van (Gewerkte) Vrouwen)
er alles aan doen...om wat Moeders de Vrouw aan Pensioen spaarde en krijgt...
of ze dat ...terug gaan halen!) Daar lijkt het op!...Dat met de 1 verdieners tijdperk niet gaande was...
Wat ik welis denk...(Als de Wijkverpleging zo klaagt tm op TV) Geld tekort voor het Personeel...
Dat het geld... geint automatisch...(Van de gebruikers... van Wijk en Thuiszorg)
(naar een Belasting instantie betaald...niet...of niet altijd... of niet genoeg ed. bij de Wijk Zorg
terecht komt ...in hun...nodig voor de... Personele... loon uit te betalen...kas!!!)
Nou ja
zo kan die wel weer...

Maar dat is weer een ander onderwerp...dan dit...
Even...
bij de Les blijven...Mw K...(Wat Mensen alleen met een AOW'tje of Bijstand'tje...niet ...er aan... kunnen betalen...(Dan lijkt
het voor hen...dat gratis) Maar...
(Dat tekort in Kas)...betalen
de Hogere Inkomens dubbel en dwars er aan!

) (Let wel...Mw K...dat is al decennia gaande zo...in ons land!