WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 jan 2021, 05:15

Nevenverschijnselen... :)

(Ik las dit...
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf394cef/
Daar heb je het al...Ik schreef laatst...Als ik mag kiezen...kies ik de Vaccin van Oxford...
Ik legde toen pas nog uit ook waarom...(Is beter voor Bejaarden en andere zwakkeren...)
Ik denk dat ik het zo uitlegde...
Die van Oxford is gemaakt...met het Verkoudheidsvirus en die andere met de covid virus...

Ik schreef het zo...als het gaat dollen in je lijf...kan dat beter zijn ...met een Verkoudheids Virus... dan met een
dodelijke virus...(Naast wat Bejaarden en andere Zwakkeren allemaal al kan mankeren!)
En dat andere Merk kan ook... Allergische reacties geven...ook dat nog erbij...
(Daar heeft een Amerikaanse Medische Agentschap al voor gewaarschuwd)

Ik las ook dit...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp
Ben ik het mee eens...ipv een Lopend Kabinet...als je met de andere Wereldleiders over oa Corona praten moet
als uitgerancheerde Kabinet...kan je met meer kans...niet voor vol aangezien worden...ze besteden hun
tijd liever de aandacht...aan volwaardige Kabinets mensen...van landen...(Denk ik dr van!)
(Maar tja ...als ze niks snappen...misschien moeten ze snel weer ....aan de gewone waar...)

Ik las ook dit...

Hoe Rutte wil voorkomen dat het weer zo ‘verschrikkelijk mis’ gaat

mi De Toezichthoudende Organen beter op te voeden...
oa de 2de Kamer...Ik schreef pas...als het Kabinet valt...moet de 2de Kamer dat ook...om
het zelfde...al die jaren genikst met toezicht controles vanuit de 2de Kamer...dat is hetzelfde geniks...als enkele Ministers...
van Sociale Zaken en van Financien...al die jaren...
En Mensen
die eindelijk wel iets echt gaan controleren onderzoeken...in dit geval bij de Belastingen...en die van de 2de kamerwat ontdekken...die van de 2de Kamer...die het leven en werk ed...aan alle kanten zuur maken...(Als ze het Kabinet ergens op Controleren)...mag ook welis echt onderzocht...

(Trouwens de truc van het CDA ...mocht er ook wezen...toen die Omzigt steeds dichterbij die ene meest verantwoordelijke
naderde...werd die op
het 2 personen lijstje gezet...voor CDA Fractie Voorzitter...(Zo kon die ene... uit de Luwte gehouden alsmaar...met die Omzgt
van dat Onzerzoeks werk af gehouden)...
(Partij politieke Spelletjes onderling...heeft een Kabinet in feite geen invloed op...als daardoor...het Onderzoek vast loopt
(Van wat dan ook ...wat Onderzocht wordt...door 2de Kamer Leden)
mi. Niet alles is te voorkomen dus...Er zal altijd iets fout iets mis gaan...in welk Werk circuit dan ook!)

Hoe Rutte wil voorkomen dat het weer zo ‘verschrikkelijk mis’ gaat?
Sowieso ...als het om zoiets als...om... Landsbelasting gaat...Voorkomen...Wel mi...Met de juiste Wetten en Wet regels!
en toen?
Gaat het Kabinet de hetende Symbolisch val in...en toen?
Een Demissionair Kabinet...die kan ...geen Wetten maken...en Toen?
en Toen en Toen en Toen???

Misschien kan die Rutte is beginnen
In Rutte 4... met het stoppen van Dekken...van de (Vak) fouten makers...en niksdoenerijen en (Vak) missers lieden!
want anders ...blijf je ...dat... sowieso houden...
Mensen (van de 2de Kamer...(Het Controlerende Oragaan om het Kabinet te Controlren)
die eindelijk wel... iets echt... gaan controleren...onderzoeken...in dit geval bij de Belastingen...en die als die
van de 2de Kamer...wat ontdekken....die wordt...het leven en werk ed...aan alle kanten zuur gemaakt...maken...(Als ze het Kabinet ergens op Controleren)...zulks moet......mag ook welis ...echt... onderzocht...
En die uit de Luwte houden trucs...alsmaar...zijn ook heel apart!)
tm Die Omzigt
werd een poot uitgedraaid...ten voordele ...met doorloop effectes...vanuit het Kabinet
tm via...het CDA...voor die uit de Luwte gehouden persoon!

Daar heeft mi elke Premier ...het veel te druk voor...om al die routes te snappen...te wetens zelfs...wat met en via het
Onder personeel... allemaal speelt...in een Kabinet...tm via hun eigen Politieke Partij aan toe...van dat Onder Personeel...
Dat is allemaal niet bij te houden...
Vandaar om het bij te kunnen houden en te volgen...zijn de juiste Wetten en Wetsregels voor nodig...
en toen...

Een Demissionair Kabinet...die kan ...geen Wetten maken...en Toen?
en Toen en Toen en Toen???

(Geen idee
waarom zo'n Kabinet
niet luistert... naar de Meerderheids draagvlak...maar wel meteen naar de blerders
schreeuwers...met weg met het kabinet0

En Toen en Toen...en Toen...

(De Dupe zijnders.... van zulkse belangrijke (Vak) fouten... zijn dan allang verzopen...Ondergesneeuwd...met massa 's Levensellende voor
Jan L*L en voor mien K*L....en ten nadele van de Eer en Goede naam etc...Uren Dagen Weken Maanden...Jaren...
en nog meer...extra...erbij...want...
Waar hebben Dupezijners ....het meeste aan...aan een Goed werkend Kabinet...en ze hebben nauwelijks... tot niks aan
een Demissionair Kabinet!

(Maar voor iedereen... dat snapt...gaan er weer...Uren Dagen Weken Maanden jaren ...overheen...

Waar hebben Dupezijners ....het meeste aan...aan een Goed werkend Kabinet...
Alleen deze... snapt het nog...gaat wel ...over een ander Verantwoordelijk... Onderwerp...Maar toch...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp

(Maar tja ...als ze niks snappen...misschien moeten ze... snel weer ....aan de gewone waar...want sinds niks mag...
ook geen Sigaar etc... en is het (Al die vele Vak Fouten Missers en Niksdoenerijen)
dat... alsmaar... alleen maar...Ze moeten snel weer aan de gewone waar! ) Afbeelding

Kom genoeg geemmerd. Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

PS.Afbeelding
Kan aan mij liggen...maar bij mij kwam ...die Tijl Beckand ...bij de Slimste mens...over als nogal... Depressief...
(In andere tijden
zag hij er... totaal anders eruit...vrolijk gezellig opgewekt etc. ed.)

Waarom schrijf ik dit...
In het verleden... bleken plots... de leukste vlotste oa Acteurs ed...Boekenschrijvers etc... weg...te zijn
wgs Sucidaal
en iedereen zegt dan...achteraf...nooit wat van gemerkt...dat die Depressief was...
(Nou ja
ik kan het mis hebben hoor...maar hij kwam ...die Tijl...bij mij... al die meedoene dagen
in die Quiz op TV...zo over...

Misschien is extra lieve aandacht van bekende nabijerigen al genoeg?!
En misschien helpt af en toe
een Sigaartje...Sigaretje...Pijpje...of Sjekkie
want waar niks mag...komt niks goeds van! ) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 17 jan 2021, 10:43

Verschijnselen

Ik hoorde iemand zeggen, ik lach me kapot, als de koning, niet is klakkeloos mee doet , met de meute, maar
zelf na denkt, en het niet accepteert, de val van het kabinet.

Ik las ook dit
en moest gelijk aan jou denken lt!
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp
Jouw mening is een hele andere.
Ook over de opvolger, van die asscher, legde je pas nog uit hier.
En dat mensen het, niets of weinig uitmaakt, kabinet, of niet, dan snappen ze , teveel niet ervan.
Net als dat mensen, stemmen om de aaibaarheid, van iemands voornaam.
meestal hebben die, er ook geen verstand van.
Jij schreef eens hier, als de usa president, de verkeerde das draagt, zakken de aandelen al, allemaal door mensen,
die niets van politiek snappen, zijn dat. Zijn die vet, in de meerderheid, de dommen kunnen regeren dan.

Zeg lt bedankt, voor je snelle overhosten, ook op mijn forumonderdeel.
Gezellige zondag allemaal. Liefs van tiff. :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 jan 2021, 20:22

Schijnselen... :)

(Ik ben nu helemaal niet bezig ...met Politiek....Alle dicht geklapte foto's en Plaatjes herhosten
op het Forum
is al druk zat...en Golf op TV is ook weer begonnen..dat is al 4 dagen of 4 nachten per week...

Dus...ze doen maar...
Volgens mij...deden ze het... met Golf 1 in het begin al fout...dus moet
je mee gaan... denken...met hun doorloop geregelde fouten...

Dat lijkt al snel...op die Toeslagen affaire...Met die beginners fouten...
moet de rest... al snel gaan mee doen...met het vervolg... van de fouten...

En degenen die anders denken...en het nog zeggen ook...komt in dat soort van risico gebied terecht...

Die Omzig
werd... het leven zuur gemaakt...dat is dan het gevolg...als je anders denkt...dan die andere lui...
Dan draaien ze... die Omzigt een poot uit...Nou ja ze doen maar...bij dat CDA...maar als het een soort
van Poiltiek dekpatroon wordt...om ahw daders...van dat Kabinet...uit de luwte te houden...
kan je er ook voorspellen op ...het instorten...plots of tzt... van dat Kabinet ahw.

Ach ze doen maar...

Iemand hoopte ...schreef je Tiff...dat de Koning ...is zelf ging nadenken...ipv met de opjutters meute mee gaan...tja wat moet
je daar van denken...
Ik ben het niet meer
gaan blijven volgen...heb geen idee...hoe de Koning... erop heeft gereageerd...op dat aanvragende ontslag
van Rutte...voor zijn Kabinet...

Ik schreef er pas dit over hier...
Ben ik het mee eens...met de val van het Kabinet...ipv een Lopend Kabinet...als je met de andere Wereldleiders
over oa Corona praten moet
als uitgerancheerde Kabinet...kan je met meer kans...niet voor vol aangezien worden...ze besteden hun
tijd liever... de aandacht...aan volwaardige Kabinets Mensen...van landen...(Denk ik dr van!)
(Maar tja ...als ze niks snappen...misschien ...moeten ze snel weer ....aan de gewone waar...)

Ik zag de Voorzittster... van de 2de kamer...bij Witteman...ook daar dat domme door gezeik...op zulkse
Mensen af...of ze Asscher gaat vervangen...(Ik dacht gelijk...waarom zou ze...om 1 of 2 zetels meer...
met haar op die plek...ipv de Baas van de 2de Kamer te blijven...in de Bankjes er gaan zitten...
om 1 of 2 zetels meer... voor de PvdA zien te krijgen...met de Verkiezingen...

Echte knape
Schakers..stellen zulkse... intimiderende indringende... domme vragen niet...aan Schaak Top Stukken...
De (nog meer) Verzwakking
van die Partij ...is nou juist...als ze ...die 3 Schaakstukken Koppen...eruit halen gaan...
Daar wordt... zo'n Partij...(nog) onbelangrijker van!

(Nou ja zo denk ik er over hoor...Echte knappe
Schakers..stellen zulkse intimiderende indringende vragen niet...aan Schaak Top Stukken...)

Ik denk meer aan...
geef is... jong talent is een kans...denkende aan de toekomst...Ook Hoog Middelbare...Schaakkoppen gaan
richting AOW nl...handig dan... vooruit te hebben gedacht...met goede opvolgers...te hebben voor ze...

Maar eerlijk gezegd...interesseert ...die PvdA Partij... me geen ene bal nl...Ze doen maar...
Maar Neutraal Gezien...zo zit ik ook in elkaar...(Neutraal blijven)
mijn tip is...die 3 Top Schaakstukken ...van die Partij)
laten... waar ze zijn!

Kom ik wens jullie een fijne Zondagavond. Knf van LT) :roll:

PS...oke ik leg (Heel sumier) het uit...
Die Timmermans (Ergens in de EU beland...) (In de toen populairste tijd van hem)
al zo lang... ver uit het zicht...onbekend ...is onbemind...

Dat Ajax Fans ...niet gaan stemmen... op een Rotterdams...Persoon...op de dan uitgehaalde Burgermeester en uit
gehaalde 2de Kamer Voorzitster...Hoeveel zou juist niet
erop gaan stemmen...omdat het Rotterdammers zijn...Vandaar ...om maar 1 of 2 zetels meer...
(voor die PvdA)...ze uit hun Top bereikte functie... te gaan halen...zou mijn tip niet zijn...)
Ik denk ...dat op plek 1 van die lijst...een...vlotte goedgebekte...leuk uitziende Jonge toppers talent...meer stemmen trekt...

(Die Violist ...vandaag...bij Witteman...Speelt (Schitterend)...Viool ...en
(tussen Neus en lippen door)...Dirigeert... (due erbij)...ook...en heeft ...een goede
babbel... en ziet er... goed uit...en als het er op aan komt...danst die er... desnoods ...ook...erbij...
die is ook ...zo'n Top Talent! Maar ...dan ...voor wat anders...Ha haaaaaa)

Pss.
Sjoerd Mossou over sportverslaggeving en sociale media: olifantenhuid en zelfspot zijn onontbeerlijk
Op maandag kun je een Ajax-hater zijn en op dinsdag ben je gezworen volksvijand van half Rotterdam

Nou ja...Dat dus...

:roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 jan 2021, 06:52

Engte... :)

(Zoonlief heeft gisteren de Covid-19 prik gehad...Ik ben best trots op hem...er waren nogal lieden die anties ermee waren...
maar hij bleef stand houden....Hij maakte een ruzieachtig iets mee...tussen een oud Collega en die haar Dochter Beiden in de Zorg...
De Moeder kwam de prik halen...op een onmogelijke plek...als je geen Rijbwijs hebt...dus of haar
Dochter haar wilde brengen met de auto...(naar iets waar die Dochter zelf tegen is)...Toevallig kwam mijn zoon 1 van de 2 tegen...en hoorde het aan...van 1 van de 2...Hij zei er tegen...Straks kan je weer op vakantie reizen maken...Heeft U een bewijs tegen
de Covid geprikt? Nee...dat komt u niet in ons bestand...Hotel in het buitenland...dito...(Hij liet expres de Zorg er buiten)
Maar allemaal dingen...die ze ...met haar Nee...tegen kon komen...een lange tijd...
Nou zo had ze het nog niet gezien...Dus misschien heeft mijn Zoon haar overgehaald...(In het hol van de Leeuw) Ze
was met haar Moeder mee...
Mijn Zoon had als altijd...geen enkele last gehad...van de Injectie...
Ik heb het ze zo gellerd...vroeger...Het hele gezin een Asprine met veel Water drinken...een uur van te voren of half uur...dan plassen gaan...dan erheen gaan
de Prik halen,...Thuis gekomen weer een Asperine met veel water drinken...
We hebben dus nooit problemen ...met die Zware Injecties...
(Wat ik wel weer op TV zag pas...
Ze doen de naald recht in de arm...en gaan dan plat met de sluit...Dan gaan de door wanden heen...van de Spier ...en wordt het een
Subcutaane injectie...Onderhuids...ipv. Dat kan erg veel na pijn klachten geven...ook vaak van die Blauwe Plekken...)
Vaak na een Lab geweest voor een Bloedprik...
zie je ze dat ook te vaak doen...oook als je in een Ziekenhuis ligt...of Bij de Huisarts...praktijk ondersteuner ed...in de Ader moet het
maar ondertussen gaan ze met de suit steeds platter...dan gaan ze door de Aderwand...Ik zal alle blauwe plekken ooit
gehad ermee...niet verhalen gaan,...maar slordig gedaan is het dan wel!)
(En als de bedoeling is...bloed op te zuigen...vanuit de Ader...lukt dat maar niet...als ze door de aderwand gegaan zijn...met de naald...
Dat wordt dan...overnieuw prikken...Ik zeg het er maar bij...tegenwoordig...spuit reht houden...of waar het moet...Plat
houden...als ze recht in de Ader prikken komt de naald de andere kant van de Ader eruit...Dat dus...Maar...Gelukkig... er zijn er
die doen het gewoon... goed!

Maar een Griepinjectie halen Of zoals ook met de Covid prik halen...
Thuis een Asperine van Bayer nemen) De Kinderen gaf ik vroeger een Kinderasperine...er voor en er na...) Nooit
problemen gehad...zelfs er mee...Juist bij die zware type injecties...Mooie tip dus...om het zo te doen...Ook met
m'n Koterij...geen centje klagerij ermee...gehad.
Ze wonen al lange tijden elders op zichzelf...m'n Koterij...en ja hoor...Ik nam wel eerst een Asperine met veel Water hoorde ik aan...
en erna ook...Hij kwam gisteren even langs...Ik zei hem...Je komt opeens ...veel Gewichtiger over...met die Covid Vaccin...in je lijf...
ik keeg gelijk...een trots gevoel...Hij deed het toch maar...wat anderen ook anties verhaalden...
M'n oudste zoon...zei pas tegen me...Ik gellof in God...en vertrouw Hem ermee...dus je haalt geen Covid prik...vroeg
ik hem...en zei...Je bent niet goed snik! Ze zeggen altijd...Je moet respect hebben voor de Meningen van anderen...maar soms...
vind ik het eerder Respectloos...die Covid ed prikken niet te halen...(Nou dat schoot dan ook eventjes m'n strot uit...)
Ik zei hem...ga ze is tellen allemaal...die overleden zijn aan de Corona...omdat ze in God Geloven...en vertrouwen er mee...
Ik zei...De Natuur gaat z'n eigen gang...net als overigens Mensen...mee gekregen in de gen ed.
als Vrijheid van Geest...(Ik zei... het geschapene kan dan wel door de Maker zijn...maar de rest...is Vrijheid van Geest erin mee
gekregen...) Dan gaat het erom...wat jezelf ermee doet en laat...Wat de Natuur allemaal doet en laat...zal ik niet
gaan uitleggen...maar als de Natuur voor zichzelf opkomt...berg je dan maar...
Mooi is dat er mensen zijn...die een Vaccin hebben gemaakt...tegen dit en tegen dat en zo wat...
Net als er Mensen zijn...die Dijken maken er zo wat...om ons te beschermen tegen de Natuur elementen...
Zonder die Dijken...zal ik je besparen te gaan uitleggen...wat de Natuur allemaal kan...bij tijd en wijle...
om miljonen doden per jaar...daarmee te vermijden...hebben we als Mensen...De Wetenschap...opgericht...
Maar dat is ook weer zo een heel verhaal...Ik schreef laatst nog...We leven in een erge Bevoorrechte tijd...met
allemaal dingen erin...wat ze in alle eeuwen ervoor...nog niet hadden...Natuurlijk hebben we Vrijheid van denkens ed....mee gekregen
maar het gaat erom...Wat we ermee doen...Naar Kennis en Kunnens en Vermogen ed.
Neem je het juiste besluit...dan kan dan mooie getallen geven op je eigen Zijn Getal...(Je Zijnsgetal...is plots of tzt...je eigen Huisnummer...
in het Huis...Mijners Vader...daar zijn vele Woningen)...(Pos(Pos of en of Neg)Neg)
Leuk om er op... te Mediteren...is wel een leuke tip...

Nou zulkse dingen ...zeg ik niet hardop...alleen je bent niet goed snik...zei ik erop...op de mening van de Oudste van
mijn Tweeling Zonen...Misschien is het tijd...voor gewone waar...want waar niks mag...ook geen Sigaar ed dingen meer...
komt niks goeds van...(De meeste Virussen... kunnen niet tegen Rook...niet tegen Rokers...vandaar)
Ook dat is geen 100% verhaal...maar toch...de meeste Mensen die op de IC komen zijn...Niet Rokers...en
mooi op de anties flikkerij... in de smoel te blazen...denk ik in mezelf...misschien gaat de Virus er
dan met een bochtje om ze heen...(Me6t die rook vlaag...op ze af... zo van nabij!)
Ik zei tegen die ene zoon...Ik weet een plek in Nederland...zo vroom als wat...maar hun Kindertjes
vooral niet de Schoolleeftijd injecties laten geven...wil je alle hele zware Invalieden ervan weten...
(Over het eigen Zijngetal
gesproken...Mediteer daar maar is op...) Voor een Leuk Huisnummer plots of tzt...(en
Vromer kan ik het ook niet zeggen...)...In het Huis Mijners Vader...
Mijn Zoon is niet achterlijk...hij heeft een hoger IQ dan ik zelf...(Snapt best snel)
maar...ondertussen... ik zag hem bezig ...met z'n Hersenen te Kraken...en...
dat is dan weer... het begin...van een nieuw geluid...(Dan meteen met anties aan te komen zetten)
(Mooi...Het aan alle kanten... bekeken te hebben...voordat zijn Leeftijdsgroep aan de beurt is...(Hij werkt nl niet in de Zorg)
(Na die wel een hele erge korte uitleg...Leuk om er op... Op het Huis Mijners Vader
te Mediteren...is wel een leuke tip...
Verder bemoei ik me... er niet mee...ieder zijn en haar ...eigen Heug en Meug...Ik ben voor...
Vrijheid Blijheid!)
(Maar...pas op...De Natuur... met al wat is...
Hoofdfactor 5...heeft dat ook!) (Dus waarom wel ...voor een Dijkje leggen ...ter Bescherming...maar...tegen oa
de Covid prik???)

Nogmaals...
(Na die wel een hele erge korte uitleg...Leuk om... Op het Huis Mijners Vader...te Mediteren...is wel een leuke tip...)
(Op TV
is een Reclame ...daar zeggen ze...Een huis...is nooit af...Misschien is ...deze Meditatie ...over Het Huis...Mijners Vader...ook nooit af
tm...omtrent... het Huisnummer... en zo wat...voor plots ...of... tzt!) Succes ermee...

Nou zo kan die wel weer...
Kom ik wens jullie een fijne Nieuwe Week toe...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 18 jan 2021, 17:20

Tegen

Ik las dat deze, de nieuwe pvda fractie voorzitster wordt.
Dus geen jonkie, die Lilianne Ploumen
Nou ja meid, om het met jou te zeggen, ze doen maar.
Ik las van jou is, op het forum, dat je links beter als oppositie partij kan hebben,
dan spannen ze zich echt, overal voor in, maar regeren ze, dan naaien belazeren ze, de hele boel
bij elkaar, en lijken dan juist, het omgekeerde te doen.
Hun minister toen, begon met bejaardentehuizen weg te werken, de eerste was een zeemanshuis,
voor bejaarden, dat weet ik ook nog. Daarmee begonnen de landelijke dramas, sociaal en medisch gebied.
Dat was toen Nederland net eu lid was geworden. Er moest dus erg veel bezuinigd worden, om die eu te betalen
en dat is zo gebleven, tot op heden, via afbraak van ons land. Begon, een pvda minister , mee toen.
Als ze toen, in de oppositie hadden gezeten, waren ze daar nou juist, fel op tegen geweest, schreef
je weleens, als voorbeeld, met wat ze allemaal weg lieten bezuinigen en wel, op alle fronten, schreef je toen.
Beter is dus, die linkse partijen, klein te houden, anders wordt het hele land maar zo met, niets mag, niets kan,
ook geen sigaar. (Ondertussen zijn ze meestal, wel ,voor de drugs!)
Als iets, een wereld ellendes gegeven heeft en nog steeds, is het de hard drugs. Daar is het gewone rokertje, totaal niets bij
schreef je weleens er over LT!) Anties roken, om de drugs te promoten, zag je opkomen.

Fijn dat je mantelzorg zoon, zich tegen, de corona, heeft laten inenten LT!
Maar je, zo nu en dan, inval mantelzorg zoon, om die ene te ontlasten ermee, wou er niet aan,
Nou meid, zo een reisgraag figuur, dat die altijd al is, komt er nog wel achter, doen ze in het buitenland, niet
moeilijk over, ze houden ze, liever, overal mee, er buiten, die anties coronaprik figuren,
Net als, die collega, van je andere zoon. Toen die dat, aan haar had uitgelegd, ging ze er toch
anders over denken.
Wat me opviel, er aan LT, zoals jij dat beschreef, dat ze anties zijn, als het om hun werk gaat, maar je
jongste zoon, legde haar, de vrije tijd ermee uit, dan snappen ze het schijnbaar wel.
Jij legde het uit, met het huisnummer, van ons allen, eigen zijnsgetal, in dat huis, mijners Vader, zo
kan je het, ook zien nl, schreef je, in feite, je kan mensen levens redden, als je je laat inenten, tegen
corona. Dus mooie tip, van je, daarop, te mediteren is.

Zagen jullie, ook sneeuw, en het was, alweer weg, toen je nog eens keek. Ha haaaa
Die sneeuwlanden, hun treinen, denderen altijd, gewoon door, bij ons,al problemen, met elke herfstblad en
sneeuwvlok. Misschien moeten ze bij ons, is meer gaan leren, van het buitenland ipv te denken
dat alleen Nederland alles oplost. Niet dus.
Het gewone rokertje, is ook ontzettend veel goedkoper, dan in Nederland, dus hebben ze daar, veel
minder agressieve mensen, vaak ook minder, aan zelfmoordenaars, ed dingen meer. Als zoals
jij dat noemt, het wereld medicijn, door iedereen te betalen blijft. Elders snappen ze schijnbaar meer!

Jij vind een avondklok, alleen nut hebben, als ze alle lege straten en pleinen, gaan besproeien, met een
septisch middel, daarvan werd , de corona, zo snel steeds kleiner tm weg van, in China.
Die bespoten alles, wat los en vast zit, en misschien, nog wel, in de nachten, bij hun.
Hier een beetje sneeuw of vriesweer, en de zoutwagens, komen er al aan, ter bescherming, maar vooral niet zulks doen,
tegen de corona,. Nu is de engelse variant, al in ons land, daar waarschuwde jij al voor, met die binnen komende,
vrachtwagens, uit engeland, vooral er niets mee gaan doen, ze niet bespuiten, en die chauffeurs vooral, zonder mondkapje, ons
land, laten binnen komen, richting hun bedrijf en ook thuis.
Soms moet ik je, herlezen, lt, maar opeens, snap ik het wel, wat je schrijft. Je schreef weleens, vroeg
of laat, meestal komt het uit, wat je (voorspelende) schrijft.
Meestal, schreef je laatst, want niemand heeft, altijd gelijk.

Zou een echte, sneeuw winter, helpen tegen de corona LT?
Wat denk jij ervan?
Moeten we er, blij mee wezen, of juist niet?

Ik wens jullie allemaal, een goede week toe. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 jan 2021, 03:17

Genetica... :)

(Ik ben geen Viroloog en ook geen Bacterioloog...maar als die usa Vaccin bewaard moet bij 80 graden onder nul...mi moet het nog kouder worden...als die Corona Virus er kapot aan gaat...

Dus een strenge Winter...lijkt me de Oplossing niet...om te denken...dan zijn we er van af...

Net als vele dachten...een warme zomer en we zijn er van af...dat gebeurde dus ook niet...

misschien wel bij andere virussen...maar de Covid- 19 is toch...van een andere soort kaliber Virus...wat mi alleen goed bestreden kan...als je de Mensen in het land...immuum maakt...of anders
gezegd...het land zelf...immuum maakt...

Daarom schreef ik
in het begin van dat... in het land al...ze moeten veel meer geld geven...om een Vaccin er tegen te kunnen maken...Ik
legde ook welis uit...dat Nederland zo erg krenterig is...voor de Wetenschap...met geld...Ze het...sinds Nederland EU lid is... bij elke bezuinigings ronde..nog minder geld gaven ...aan de Wetenschap...en als ze niet snappen...dat we het plots of tzt
het daar nu juist van moet hebben...van de Wetenschap...en niet van eh...enne van eh...en van eh...met honderden miljarden naar eh...en naar eh...

Dan komt het Politieke denkens ...er tussen te tussenen...met de geldstroom...en dan loopt het plots of tzt verkeerd af...omdat ze
de Wetenschap...in tevele niks gezet hebben...in ons landje...

Dus bleef ik dit keer... wel door schrijven...dat ze veel geld moeten
besteden aan de Wetenschap...ook en vooral aan dat...wat een Corona Virus Vaccin maken moet...

(Omdat ik denk...het is van te hoog kaliber...die Virus...
dat niet weg gaat...met andere Weersomstandigheden...zoals
veel lichtere Virussorten juist wel...(Als ze dat... gaan snappen...moeten ze wel...met meer geld geven...aan de Wetenschap...omtrent
Vaccin Makerij en Onderzoek ed.

Een Vaccin tovert zich echt niet plots...daar werken Mensen aan...die loon ervoor moeten krijgen...en
Gebouwen en spullen ervoor...en ze vooral...in alle rust...met hun knappe koppen...om er aan te kunnen werken...) zonder
om de haveklap... te krijgen...het geld is op...wat ze van het Ministerie krijgen...
anders komt
de Open Markt Economie...
er tussen te tussenen...die zulks gaat Sponsoren...maar ook de vetste winsten dan ...eruit
willen halen...van het dan bereikte product...vb Als iets 2 euro kost...kost het dan 10 a 12 euro...

Nog een vb is
Als iets 2 euro kost...en de Overheid... is de Sponsor...dan kan er ook...veel meer ervan... ingekocht worden...voor arme landen...via
onze Overheid...Het maakt het verschil... tussen Arme en Rijke landen dan kleiner...als ze allebeide dat Covid-19 Vaccin kunnen
krijgen...

(Tijdens ons land ...is lid van de EU...kwam De Open Markt Economie...dat maakte dat verschil juist steeds groter...tussen
arm en Rijke landen...)

Ik vind dus sowieso... dat bepaalde dingen...via de Ministeries... moeten blijven gaan...net zoals voor
NL werd lid van de EU...dat toe ging...bij ons...

Veel mensen denken...als de Overheid ...zich het minst ermee bemoeit...dat is beter voor een land...Maar mi...zit daar erg veel
schijn zekerheid in...vb als iets 2 euro kost...en het dan 10 of 12 euro kost...is zo'n vb ervan...
Als het steeds meer gaat heten...geen geld
voor de Wetenschap...stroomt de Vrije Economische Sector... er binnen...(Armen worden dan steeds armer Midden inkomens willen ze dan
laten verdwijnen...dan hou je over...Erg veel Arme Mensen en een circuit...dat steeds rijker wordt...
Als dat dan... via de Vaccin uitdelerij
gebeurd...dan is dat ...het grootste nadeel...voor de arme landen...zelfs de hetende rijke landen...hebben er het geld niet voor...alleen
de Rijke Particuliere sectoren...die liever... de Handelsbeursen naar top hoog zien gaan...(Verslaving aan geld...is een heel erg enge zaak
namelijk...) Vooral in het circuit...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.

Als hun levensdoel wordt...hoe rijker hoe beter...dan kan het ...te koste van alles en nog wat gaan...ook als het om zoiets
als de Corona Virus gaat...

(Anders gezegd...Ik zie ze liever... met gewone waar...met een Sigaar...dan komen ze ook weer is klaar...met vak Egards...

ipv overal anties... mee te preken...naar het volk toe...behalve voor hun producten...geldt dan...Alles mag
behalve een Sigaar...(Je haalt ze er zo uit...wat het schorum is...van nabij...en wat de klakkloze rest... mee sleept...met die anties...

Je kan dan al zo ...berekenen...dat kost weer... de arme landen...het juiste Vaccin...wat ze anders...via de Overheden gekregen hadden...
ook via ...de Onze...maar met die bezuinigingen van de Wetenschap...via de Overheid als Sponsor...sinds eh enne eh...
wordt het nog te link...voor het eigen land...als ze geen groot geld sponseren aan de Wetenschap...
dan...nemen anderen het over...weke anderen?

Zo'n Trump stortte sowieso miljarden rond...over de Wereld...om maar als eerste recht te hebben...op dat dan uitgekomen Vaccin...
dat dan... van overal vandaan... hun.... tegemoet komt...als recht hebbende...Sponsor betalende er aan...

Als ze het oa in... ons Leiden...het van de usa moeten hebben...dan weet je al...onze Overheid bleek bleef...weer is in gebreken...naar onze
Wetenschap toe...dan moeten ze het hebben...van elders vandaan...en dat kan iedereen zijn...in de hetende Open Markt Economie...

Als Nederland...te Krenterig is...voor onze Wetenschappers...
dan zie je er ook ...de gektes dr van...dan bepalen die Sponsors van elders er...van alles ermee...
en ipv ons Leiden
wordt betaald...door onze Overheid...zie je er ook...de gektes ervan...dan moet ons landje naar elders gaan uitwijken...
om toch... te gaan mee doen...en betalen daar dan wel...de mijoenen er aan...om toch alsnog grip te krijgen op dat
dan uitgekomen...via daar...Covid-19 Oxford ed merk...het land binnen te krijgen...als het Vaccin daar klaar is...

De traagheid... van injecteren...kan al daaraan liggen...om het geklaag van Burgerij...moet men kopen...waar de usa zo erg veel van heeft besteld...
Maar die kost dan wel per vaccin 10 a 12 euro...

Goedkoop blijkt altijd weer duurkoop...is een spreekwoord...(Geen of weinig geld...voor onze Wetenschapper...vanaf eh...) is zo'n vb.
Dan moet het via een omweg ...veel duurder betaald... binnen gehaald...

Hoe dat ook zij...dat Vaccin moet bewaard met min (-) 80 graden...
(En dat kost ook... bakken meer geld
aan Dat soort Apparatuur en energie rekening) maar dan heb je ook wat...om de Burgerij gerust te stellen...via
Maar dat Vaccin...kost dan wel per Vaccin 10 a 12 euro...
Goedkoop blijkt altijd weer duurkoop...

En als het zo te duur is...bestelt men er minder van...dan zou moeten...Hoewel...waar wij achteraf...(na die Miljarden daden van die uit de usa gedaan)(tm zelfs ons eigen leiden ed)
ook geld...erin hebben gestoken...maar dan wel...elders...komt er ook aan...alleen een stuk later dan die van eh...
10 a 12 euro per Vaccin...

Hoe dat ook zij...dat Vaccin moet bewaard met min (-) 80 graden...
Goedkoop ...blijkt altijd weer... duurkoop...is een spreekwoord...(Geen of weinig geld...voor onze Wetenschapper...vanaf eh...) is zo'n vb.
Dan moet het... via een omweg ...veel duurder betaald... binnen gehaald...

Maar je vraag was...of het Virus... tegen een strenge Winter kan...ik denk het wel...Hoe dat ook zij...dat Vaccin moet bewaard met min (-) 80 graden...en omdat het ...de mooie warme Zomer...bij ons heeft overleefd...dat Virus...

mi Zegt het genoeg...van de Zwaarte van de Sterkte... van dat Corona Virus...

Waar andere Virussen... allang het loodje ...erbij neer legt...overleeft deze Virus met gemak...alle Weers omstandigheden...
Dat ...ook dat nog...ondertussen ...kan gaan Muteren...

Ik schreef dus... ook welis...Waar men steeds minder is gaan roken...tm helemaal niet roken...zal je ook steeds meer...Virussen zien opduiken...die gevaarlijk zijn...Omdat het een
zo erge Gevaarlijke Virus is...denk ik dat Covid-19 ...het een Mutatie is...van de Afrikaanse Ebola is...
maar... dat is mijn denkroute ermee...of dat ook zo is...geen idee...

Ik legde dat welis zo uit...
Sinds de Chinezen...banjeren door Afrika...en iemand ervan...een Chinese snot griep Virus...mee nam...naar Afrika en er een Mutatie kon ontstaan...bv Met de Ebola...en dat trof weer... een andere Chinees...die terug naar China ging...Naar zijn familie en vrienden en buren ging...maar ook naar de Markt ging...
een totale onbekende Chinese man...werd aangestoken... op die Markt...had helemaal niks met Afrika en zo wat...maar bij
die... ontdekte men...de eerst Colola Virus...en de uitbarsting ervan in dat land...kwam al snel er na...
Maar hoe
de ware Bron te vinden...als die eerste ontdekte ermee...nooit in Afrika geweest is zelfs...alleen naar de eigen Markt geweest ...

Apart... dit ook te lezen...Hier en Nu... over
de (Nieuwe) (Corona)...(Mutatie)...De Engelse Variant...

Is....in Nederland...maar...ze waren niet... in Engeland geweest zelfs...die dat kregen...
Een sluipmoodernaar Virus is het dus wel...dat ergens begon...
Omdat het zo
op de Ebola Virus lijkt...qua Sterkte en qua sterfte ed...denk ik dus...de Corona Virus... is een Mutatie...ervan...en die
Mutatie heet... Corona Virus...en een Mutant daarvan heet...Engelse Variant...

(Men benoemt dat... soort dingen...in het eerste ontdekte land...ervan)
Dat heeft ook voordelen...voor elke Wetenschappelijk Onderzoek...maar de Bron... te vinden...is vaak... een ander (Moeilijk) verhaal...

In het
verleden...kwamen schepen met Ratten landen binnen...maar het land waar het 't voor het eerst is...daar noemen ze het naar...
Spaanse Griep...Mexicaanse Griep...Chinese Corona...Engelse Variant van de Corona Virus...
Dat moeten ze zo er wel inhouden...

(En niet luisteren naar anties lulkullers) (Noem er geen land erbij ed)...Maar...Dan geraakt men helemaal...het grip kwijt...er over...
vooral al het ...decennia's later...weer is... opduikt...)
Gewoon benoemen... zo het is...is de tip...
(Ook als houvast...voor bron routes Onderzoek!)

Nou genoeg ...nu...aan m'n type-oefening gedaan...Jullie wens ik een fijne Dinsdag...Wel Met Mondkapje op...ook als er sneeuw gaat liggen buiten!
Ook als je kan schaatsen...buiten!

Die Corona Covid Virus...kan nl best overleven...dan...maar kan niet erg tegen...Neus en een Mond vol rook...
en aangezien... de Engelse Mutant...het meeste ...in de Mond zit...Snappen jullie mijn tip al...Neem in pauzes
uit en op het werk en Thuis...gewone waar...bv Een Sigaar...Sigaartje...Sigaretjes...Pijp of Sjekkie...want voor
iedereen ....het Covid-19 vaccin heeft...kan nog maanden overheen gaan... en de Mutaties...kunnen daar weer overheen gaan...
ze weten nog niks er over...ook niet of het gaat over ...de Geprikten ...met Covid-19!
Gewoon al is het... in een apart kamertje of zaaltje...(Zoals voorheen...dus...)
als de keuze is...te gaan roken dan...(En vooral... in de Auto en Busjes... ed dus)
...Want als ze niks mogen...Zie je hier het resultaat dr van...(na 1.4 scrollen er)

(Bij ons...rookte de Leraren gewoon in de klas...en de Kinderen...van toen...is nu de massale Grote Vergrijzing!)
Die leraren waren nooit ziek...maar de Jufs van toen...Zware verkoudheid en om Griep ed thuis...)

De keuze ermee...om te gaan Roken... is...Nu... met een snelle Corona of Variant...van
een enge Virus dood gaan...of Misschien...10 of 20 of 30 etc. later...aan
een rook ziekte...Misschien! (Ik zou eerder denken...aan een slechte landelijke
Klimaat uitstoot...via Fabrieken en Vervoers middelen ed. Ter land en Ter Zee en... vanuit... de Lucht!)

Roken...Als Zelfbescherming...niet dat... ook dat... 100% werkt...maar wat wel...maar
een goed juist Vaccin... in je lijf...is de enige tip...om
op te wachten...

en
daarom schreef ik al... erg snel...met de Corona in het land...er moet bakken geld...naar de Wetenschap...
via de Overheid...
net als om
de Engelse Variant...want de Open Economie Wolven...jagen er ook op...Een Amerikaan schreef is...veel mensen doen alles voor geld!
maw Ook Wetenschappers...zonder geld...wgs weg bezuinigd of moeten werken
in vergane gebouwtjes...trage werkplekken...sinds eh...)

Nou zo kan die wel weer....
Nou genoeg ...nu...aan m'n type-oefening gedaan...Jullie wens ik een fijne Dinsdag...Wel
Met Mondkapje op...ook als er sneeuw gaat liggen buiten!
Ook met Sneeuwpop maken...ook als je... kan schaatsen...buiten! :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 jan 2021, 09:26

Carmel... :)

(Ik snap nog steeds niet...dat de Tweede Kamer...niet gelijk...met het Kabinet...moest opstappen...
Ik snap niet...dat ...zij... dat...niet snappen...

Ze hebben... in die 10 jaren...net zo goed zitten slapen...als zijnde...het Orgaan...dat het Kabinet controleren moet...
met al hun doen en latens...
Dat de laatste 2 Jaren... via dat groepje Omzigt...uit de 2de kamer...wel... al die Onderzoekingen... er aan is gedaan
omtrent de Toeslagen affaire...doet niks af...aan het feit...dat ze al die jaren ervoor...hebben zitten niksen ermee...net
als die Kabinets leden...waardoor... het zo torenhoog heeft kunnen opklimmen...al die ellendes voor de Dupezijners...
tm de val van het Kabinet aan toe...
Maar als je de
zwaar geschonden Rechtstaat ...weer op orde wilt krijgen...en er eerst straffen voor laat uitdelen...moet ook de 2de kamer mee de klappen krijgen...
om hetzelfde als... Het Kabinet...

Wat je... nu ziet...is vnl Partij Politiek spelletjes acties...
vanuit de 2de Kamer...
op het Demissionare Kabinet...en vooral ...op de Pemier af...(Omdat zijn Partij
het hoogste ...op de Ranglijst staat...)...voor de Verkiezing as 17 maart 2021
en ze doen... ondertussen...of alleen... het Kabinet Rutte fout was...ipv ook... let wel...ook...de hele 2de Kamer...was
zelf...net zo... fout!

Dus alle Partij...Politieke trucs ...doen ze nu ...op die Rutte af...vanuit de 2de Kamer...
en ik vind dat ...echt niet kunnen moeten mogen zelfs...
Vooral in deze Wereld... in Pandemie Virus tijd...moet het gelaten
dat Politieke Partijen spelletjes...gedoe...in hun Werktijd
dat te doen!
https://nos.nl/artikel/2365014-rutte-do ... faire.html

Misschien (als het aan mij lag...stond er zonder misschien...in deze zin...)
moet de 2de Kamer ...alsnog ...ook... Demissionair ...gezet...

Misschien... dat ze dan weer...(door krijgen...net zo fout geweest te zijn...met
die Toeslagen zaak)(...misschien dat ze dan...weer gewoon normaal... bezig kunnen zijn...in hun werktijd...met de
belangrijkste dingen van de Dag...Net als het Demissionaire Kabinet zelf...maar daar nauwelijks aan toe komt...met de
belangrijkste dingen van de Dag...door al die Partij Politieke spelletjes ...vanuit de 2de kamer...op ze af!

Maar als niemand... zoiets snapt...Waar heb ik het... dan over?
Dat ziet er naar uit...dat ik
17 Maart as...niet ga stemmen...Ik zou niet weten waarop namelijk...jij?... U? ...Gij? ...Jullie? Gr van LT) :roll:

PS.
Ik zag bij het RTL4 Nieuws Vandaag...Huisartsen toch snel een Corona prik...en ze laten zien hoe dat gaat...met een Plaat...
die Subcutaan (Onderhuids) wordt ingespoten...ipv Intra Musculair...(In de Spier)

(Dat legde ik pas nog uit...Veel te Zien op TV...hoe snel ze ermee
de fout kunnen in gaan...Deze plaat... is wel het vb...als het om een Musculaire Injectie moet gaan...in
de Spier...
maar ze Subcitaan...Onderhuids... dat doen!)

(Komt uiteindelijk ook wel...in het hele lichaam terecht...maar dan met veel napijnen in de arm...en misschien
met blauwe plekken...) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 19 jan 2021, 17:05

Melk

Soms lijken ze inderdaad allemaal niet goed snik lt, ze jutten vanaf de kletstafels maar , de avondklok op en via
journaals erop en via nieuws erop. En als het weer een meute , zoals jij dat noemt, gaat het door.
Dat gaat al een hele tijd zo. Met van alles. Ook met die korte vakantie, van de koning laatst, en maar opjutten net zolang,
tot die terug moest, of die iets vreselijks had gedaan, en het vertrouwen van het volk verloren had, zo ging he maar door.
Ook die slijmbal van blauwbloed en die meid erbij, waren aan het opjutten. Jij schreef toen, zo ging het in wo2 er ook aan toe,
via 1 een paar etc. Momenteel kan je alle toekomstige persconferenties al van te voren weten, via dat opjut groepje.

Ik las dit.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... d=msedgntp
Een dominee had voorspeld, dat trump de verkiezing zou winnen, wat dus niet zo werd.
Maar alles wat die zei, zei trump hem later net zo na.
Als die jouw voorspelling had gelezen, had die geweten, hij verliest het, maar met erg weinig verschil.
Jij vond het niet normaal, dat ze alweer zo een oud mens, op plek 1 zetten gingen, bij die andere partij.
Als ze die vrouw op plek 1 hadden gezet, was er een ontzettend groot verschil geweest, ziet er goed uit schreef je, gezond, middelbare leeftijd en goed gebekt, ik weer dat nog. Maar haar hebben ze niet op plek 1 gezet, bij de democraten, dat vond jij erg raar, ipv haar
zo een oude man. Die ziet er (zomder lagen make up) eruit of die zuurstof bij getankt moet, op elke hoek van de straat, beschreef jij toen die no.1 van de democraten.
En die trump kan beter .ze eigen host kopen gaan, dan kan niemand hem daarvan af flikkeren gaan, heeft die ook
wat te doen erna. Zo jij dat beschreef, toen wist ik het al, dat die trump het verliezen zou, maar toch op een haar na maar.
Al die jaren, heb je er nog gelijk mee gehad, van die hillery schreef je, die wordt het nooit, president van amerika, dus bleef de andere
kandidaat toen over, en dat was trump toen.
Was ook wel komisch lt, ook die pers daar, jutte maar op, dat links zou winnen, die hillay dus, maar jij schreef er totaal anders over.
Obama vond je een makkie, om op te voorspellen. En als die democraten nu die vrouw op plek 1 hadden gezet, was het volgens jou, ook een makkie geweest erop te voorspellen. Hoezo vroeg ik je, je zei dat de tijd er rijp voor was, aan alle kanten, in de usa, dat het is een vrouw werd,
als president van de usa. En door allemaal narigheid met zwarte mensen, door de politie er, was volgens jou , voor zwart meer in dan wit.
Als ze dat hadden gesnapt, bij die democraten, hadden ze een gigantische winst behaald, ipv op een haar na.
Nou ja het is hun zaak, zei je me, wij zijn de kiezers niet, voor de usa.
Wij hebben genoeg, aan onze eigen zaak, met de as verkiezingen.
Als we het per post, moeten doen, om de corona, zei lt me, kunnen we dezelfde heibel verwachten erop, als in de usa. Allemaal vals spel
heet het dan al snel. maar als jij erop gaat voorspellen, hebben de vrouwen, in ml, lang niet het succes ermee, dan dat ze hopen tm de
plek van premier.
Ik moet wel lachen om je verhaal, over de 3 topschaakstukken bij de pvda.
Ze jutten, die 3 namen op, nogal dom op ermee, via de tv, maar jij voorspelde, ze gaan alle 3 bedanken er voor.
Als je een topschaakstuk bent, ga je niet als loper schaakstuk, in de tweede kamer bankjes zitten, mooi op de
bereikte plek laten, anders zakt die partij, als een plumpudding in elkaar, als ze die top pijilers, gaan weg halen, voor een zeteltje 1 of 2 meer. Ze denken ,nog net zo groot te worden, als de vvd nu is. maar volgens jou, zit er teveel hoogmoed in die vrouwen.
Bescheidenheid siert de mens, zei je me. Ha ha haaaaaaaaaaa

Iets anders zei je me net, je snapt niet, dat iemand die staatssecretaris was, op sociale zaken, tijdens die toeslagen crisis jaren, nu
maar zo, het kabinet in mag, terwijl die asser en wiebes erom weg moesten. Die asser was ook niet van dit kabinet, maar
was toen bij sociale zaken, en die ze nu voor die wiebes namen ook, was ook bij sociale zaken.

Maar als ze niets snappen, moeten ze allemaal snel, aan de gewone waar, zo zeg je dat tegenwoordig, steeds vaker.
Zeg lt, wie moet dat dan doen, de tweede kamer, demissionair maken, weet jij dat?
Want die hebben ook in die 10 jaren, niets gedaan, voor al die dupezijners, met die toeslagen affaire.
Alleen de laatste 2 jaren, die omzicht met een paar, die werd het leven zuur gemaakt, wordt zoiets, nou ook eens onderzocht,
als iemand als tweede kamerlid, waarhedens zegt, ze dan hunnie, het leven zuur gaan maken, wie dat doen?
Die mag dan ook oprotten toch, die is dan, te slecht, voor een rechtstaat, ja toch?

Ik heb nog niemand gehoord, die voor het vallen, van het kabinet was, maar via dat opjutten op tv, zijn ze het toch maar, gaan doen.
Jij zei me laatst eens, beatrix vond, de leugen regeert, en jij zou nu zeggen, de dommen regeren, vanaf twitter en de kletstafels op tv.
En als het kabinet denkt, dat dat de meerderheid is, hebben we maar zo, ook de avondklok terug.
Daar is iets heel raars aan, met dat opjutten, via de tv.
Maar zoals iemand laatst schreef, dan weet je wel, wie je vijanden zijn, zelfs hij en zij, die van de slijmballen partij.
Jij zei eens. in wo2 bestond er nog geen tv, anders hadden we zo kunnen volgen, wie van de nsb partij was, en de
rest doet mee, van de domme, ze snappen er niets van, kletsen klakkeloos mee, op tv.
Ik zei haar terug, je vergeet de social media, als twitter op hol slaat, vanaf 1 een paar, lijkt het, of heel nederland, denkt zo, maar ik bv ben niet op twitter, en jij ook niet en zovelen niet. Ja toch.
Kom ik ga weer, op huis aan. Wat een regenweer he. Dat maakt vanzelf al, de avondklok zo.
Groetjes en liefs van tiff :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 jan 2021, 07:14

Elkaar... :)

(mi Deze kan ook beter...met Penioen gaan...
https://www.ad.nl/binnenland/omstreden- ... ~ae6a014e/
Het wordt tijd...dat die gewone waar... neemt...
Er waren wel wat ...Burgers...die bang waren... voor de eerste Corona Vaccins...of ze niet...de hele
wereld bevolking...ermee ...gaan uitmoorden...was toen een (soort uit angst) vraag...en dat is... niet hetzelfde
zoals deze Dokter praat...
____________________________________________________________________________________________________

Ik zag Andries Knevel...met zo'n 1 van de 30% geest Verlichte in het land...als Gast...
samen hadden ze het over...de Reincarnatie... van De Jezus...
Af en toe denk ik...zijn ze allemaal niet goed snik...
mi.
Hebben ze er niks van gesnapt...
Want als er al een Reincarnatie zou bestaan...gaat het via Geboorte van Kinderen...en niet gaat het dan over
volwassen mensen...Dan is er toch echt iets anders aan de hand...
Wat om uit te leggen... al net zo apart klinkt...daar niet van...maar met reincarnatie heeft het niks van doen...

vb Als er mensen zijn...die opeens De Maria Waarnemen...(Meestal Kindertjes )
dan is dat geen reincarnatie van die Maria...maar dan heeft ze zich...in haar aparte hoedanigheid...met een
leven in het Hiernamaals...laten zakken ahw...tot het Aardse niveau...die dat doen...als Hiernamaalsen...kunnen dan
worden waargenomnen...door Mensen op Aarde...
Het behaalde...Zielszijngetal...vormt het geest lichaam nl...er worden zo in de eeuwen wel meer Geest vormen gezien...
van overleden mensen...
Zo onder ons...De Jezus van N...was dus ...Overleden...en werd plots ...in die Hoedanigheid gezien...met de Geest vorm
van Zijn bereikte...Ziels Zijns Getal...(Je kan misschien zeggen...hoe hoger het getal...pos
of hoe hoger het getal neg...hoe duidelijke ze te Zien zijn...)
Het komt niet zo erg vaak voor...maar zulks is in alle Eeuwen wel waar genomen...door Mensen op Aarde...
Ik beschreef dat welis als...Het zijn ...Wachtenden...Ze wachten ergens op...tussen Hemel en Aarde...
Er zijn wel miljoenen wachtenden...in alle Eeuwen...maar alles Wachtenden ...zijn maar zo...niet allemaal...Waar te nemen...soms
maar is...eentje ervan...Ze kunnen ook ...vanuit het Hiernamaals ergens om... Nederdalen...terug naar het Aardse...al die dingen hebben met het Zijns Getal te maken...(Wat ermee kan en wat er niet mee kan ahw)
Dat heeft met Reincarnatie niks van doen zelfs...
Die Jezus van N...Daalde dus Neder...(Kort na zijn dood)
tot de Aarde terug...ergens om...scheen iets te moeten Volbrengen...na dat gedaan...verdween die weer... in de Hemelse linies...
Ze kunnen een korte tijd maar...alzo... net zo duidelijk zijn...om te Zien...als dat we gewone Aardse mensen Zien...
De Hoge Zijns Getallen schijnen soms dan iets te komen verduidelijken...tot mensen...de Lagere Zijngetallen...tm zelfs met ...niet Zijngetal...schijnen meer te komen dollen...te griezelen...naar Mensen toe...
(Maar van Hoog of van Laag niveau)... het systeem is het zelfde...ze komen dan eventjes...kort maar...terug naar de Aarde toe...)
Op een dag ontdekken ze...op Aarde... wel bepaalde Instrumenten om zulks te Zien ...ze ontdekken namelijk alles op Aarde...ook die dingen dus...
Eigenlijk kan je zeggen...de enige die ...de Waarhedens erover kan tonen...plots of tzt...is ...de Wetenschap...(Hoofdfactor 8)
zolang ze dat soort van Instrumenten nog niet ontdekt hebben...moeten het mag het hoeft niet...erin Geloven...
(Hoofdfactor 1) De Mens met al wat is)
Sinds... zo'n 200 jaren pas...is Hoofdfactor 1 er nog maar...in al die eeuwen ervoor was het zo...als je geloofde kwam je het Hiernamaals in
als je niet Geloofde niet...(Erg Zwart Wit) is dat...
Na de Hemelse Renovatie ahw...Kwam het Humanisme er bij...als Hoofdfactor 1...
Dat ging betekenen...Of je nu gelooft of niet...je komt toch de Hemel in...ergens tussen 1 tm 7 kunnen ook alle ongelovigen erin komen
vanaf 7 tm 14...zit het oude systeem er nog van in...

Een vb Hoofdfactor 8...De Wetenschap...valt in het Hoge niveau gebied...maar een niet Gelovige komt niet in dat gebied...van 7 tm 14
Daar is het volgende op gevonden...ze komen dan in het lagere gebied...1 tm 7...dan ligt het aan ...Hoeveel 8ten...zitten in het
Eigen Zijngetal...om toch in Hoofdfactor 8 toegelaten te worden...(Ons eigen Zijngetal...kan wel tm in de miljoenen aan getallen vol zitten...)
(Pos) (Pos of en of Neg) (Neg)
Het lijkt wel wat op de 4 quaranten...
Vak beedigde Beroeps mensen...hebben er een volle streep voor ahw...maar ze kunnen ook laag vallen)...
Neem de Oude Dokter van dat artikel...zo iemand ...laten ze Hoofdfactor 8 nooit binnen ahw...want...Trouwen ze moeten allemaal eerst
voorbij Hoofdfactor 7 moeten Zien te komen...om in die Hogere niveaus te kunnen komen...van 7 tm 14)

Ik had pas een korte discussien met m;n Oudste Zoon...die zei me...Dat Jezus alles vergeeft...dat die daarvoor gestorvven is...om
al onze Zonde te vergeven...(Ik ga niet graag in discussies over dat hele onderwerp) maar zij kort...Maar ze moeten toch eerst
Hoofdfactor 7 voorbij...komen...om uberhaupt De Jezus te kunnen benaderen zelfs...
De Jezus kan wel wat willen...en de mensen alles gunnen...tm Laat de Kinderen tot mij komn...ed.
Alleen de Kinderen lukken dat...en wel van de metene...om voor of op dezelfde linie te belanden...ter vergoeilijking zei De Jezus toen...
(Tegen het volwassen volk)...Wordt als een Kind...Maar daar trapt De Wet ...niet in... Hoofdfactor 7 is De Wet...
Ook als het mensen zijn op Aarde...de Hogere niveaus moeten gewoon beschermd...
al vinden die alles wel goed...daar niet van...zo kan je het wel vergelijken...ook De Jezus en heel Hoofdfactor 14...moet
beschermd...(In die Hiernamaalse linie's (7 tm 14)
Een goede eerlijke Vette Bekering...tot het geloof...kan er nog wel doorkomen...maar telkens weer dezelfde...
Dan komen ze er wel...De Wet...er tegen...(Het punt is dus...je kan niet door gaan...met Negatieve getallen te verzamelen...)
Een Tweede kand misschien...Alla(h)...maar plots...komen ze de bovenste linies niet in...dus ook niet...tm hun
Godsdienstige...Profetische leider ahw...
Nou is er in de Hoofdfactoren 1 tm 7...ook best erg veel te beleven...daar niet van...Maar een Wetenschapper...zal altijd de drang houden
om in Hoofdfactor 8 te komen er...
Linke soep dus als een Dokter...tegen de eed van Hypocrates in gaat...zoals in dit Artikel...
Nog is...om het verschil te beduiden...

Er waren wel wat ...Burgers...die bang waren... voor de eerste Corona Vaccins...of ze niet...de hele
wereld bevolking...ermee ...gaan uitmoorden...was toen een (soort uit angst) vraag...en dat is... niet hetzelfde
zoals ...deze Dokter praat...Snap je!

Om de Eigen Zijns getallen uit te leggen valt nog niet mee...in dit vb als ze genoeg 6ten pso...hebben behaald in het Leven op aarde...
maakt zo iemand toch kans...met de eigen bereikte plek in het gebied 1 tm 7...om toch zo nu en dan...toegelaten...tot Hoofdfactor 8...
Maar die moet telkens terug...naar 1 tm 7 gebieden...en telkens weer langes De Wet er gaan...
De meest beschermde gebieden zitten er in 7 tm 14 er...
Wat een vader of Moeder of Zoonlief of Dochterlief ook zegt...dat de Jezus ze alle Zonden vergeeft...Dat is wel lief en goed
en Aardig...maar ze komen daar...wel De Wet ...tegen...
.7
7.7
.7
Hoofdfactor 7 is dat...
tussen (1 tm 7. 7 tm 14) (Verticaal)
en tussen 1 tm 28 (Horizontaal) er...

Dan gaat het over...Het Huis Mijners vader...heeft vele Woningen...
die 28 is nog aan de voorkant...de rest is op zij van het huis en de hele Achterkant en weer een zij kant...maar
niet tm Hoofdf1...aan de voorkant...
Die massale grote ruimte...(Van dat Huis) is van De Boeddha)(28.28)14 de linie...Dan zit je wel op de Oosterse linies...ahw.
Daar is van alles weer anders dan anders...er is ruimte en plek voor iedereen er...Maar de voorkant van het Huis heeft...met
Licht van doen...en de achterkant ...van het Huis...met donker van doen...
Tussen die hele grote zij en achterkanten...met net aan de voorkant niet... als Hoofdfactor 1 begint...(In dat Eeuwige Hiernamaals)
kan welis een Zielepatroon... er doorheen slippen...terug naar de Aarde ahw. Daarom kom je dat het meeste in het Oosten tegen...Reincarnatie...
(Die sleuf zit aan de Oosterse kant...nl...
Waar het Boeddaha... gebied stopt... en Hoofdfactor 1 aan de voorkant begint...zit dat...er tussen te tussenen...(die sleuf ahw)

Als mensen... De Maria waarnemen...De Jezud is die dagen dito...gaat dat anders toe...dat gaat vgia de Verticale midden linie...
in het Midden ...aan de Voorkant van Het Huis...
Dat heeft met Reincarnatie niks van doen...meer met Verschijningen van doen...
Die zij sleuf...opzij van het Huis...heeft met reincarnatie van doen...)
Maar beiden... heeft tot de Aarde...z'n eigen zeldzaamheid ermee...)
De kans dat men De Maria Ziet ...op aarde is hoger dan die van bv de Jezus...Hfd 14)
Hfd 3... is dichter bij de Mensen ahw.
Geen idee waarom ze zichzelf ...zouden moeten laten Zien...
want... het komt meestal uit op... een hoop gejank...als het om de (Aardse) Mensen gaat...
Maar weer wel mooien handig ...als ze (Die Verschijningen figuren)...Geneeskrachten hebben...die kan je oa vinden...in Lourdes...Frankrijk!)

Ik doe er ook ...soms...maar m'n typeoefening mee...
(Iemand met Hoofdfactor 7 in het eigen Hoofd Zijngetal...of die nu voor of tegen is...die
hoeft moet alleen maar...Neutraal... te kunnen zijn...
(Omdat mijn Geest dat schijnbaar kan...kan je maar zo...gekozen worden...voor een bepaalde Hoofdfactor...)
maar ik zeg er wel bij...er zijn leukere Hoofdfactoren...
bv Hoofdfactor 5 De Natuur met al wat is...(Mooi daar ook een stapeltje 5ven ...van mee... in je eigen getallen lijn te krijgen!)
De echte grote natuur Mensen komen bina allemaal in Hoofdfactor 5...al zijn het Wetenschappers...maar hebben die weer
een rij 8ten...in de eigen getallen lijn...komen ze er ook ...leuk terecht...plots of tzt!

Zie je wel...hoe dieper ik kom...hoe minder tot niets ik het uit m'n strot kijg...over al die getallen ed.
(Dat hadden ze mi beter kinnen doorgeven aan een Accountant...of ICT'er ed lieden)...
Ik zat is ...MBA...te doen en kon niet eens die grote
getallen uitspreken...de hele Collegezaal lag dubbel van het lachten...maar ik blijk dan de leukste...ik lach gewoon mee...want
het is natuurlijk komisch...iemand te Zien ...in een Study voor het Hoge Boekhouden ed die niet kan rekeninen en grote getallen niet kan uitspreken...dus nooit gepest ahw...of je moet elke lach...als gepest Zien...ipv ik deed dan zelf er aan mee...
Maar de klapper kwam nog...Economie...ik met een ( en die anderen...bleven vanaf Kerst thuis) (En toen kwamen de
(Handels) Wetten...die anderen bleven erom thuis...en voor het Rekenen gebruikte ik een Rekenmachine...voor elk gebrek
is tegenwoordig wel wat...ter oplossing...Veel Mensen hebben geen flauw benul in welke Bevoorrechte tijd we leven...
Dat misten ze in de vele Eeuwen ervoor en erna...zullen ze ook gaan missen...om het Klimaat ed.
Dus geniet nog maar van onze tijd!
Van je TV tje en PCtje en I-Padje en Labtopje en Mobieltje etc...en het Licht en het Water...en electra
want alles wat je Ziet...ook via dat...is mooi mee genomen...dan hebben we ook daar
plots... of tzt...een mooie uitzonderingen positie...als we al die dingen ook daar hebben...in onze Virtuele Geest meegenomen ahw...
Best een spannend Onderdeel is
de Geest...van Mensen... dus...

Maar om het verhaal kort te houden...Incarnatie ...is met een Baby...en 99, 99% kans... in het Oosten en kan een levenlang mee gaan...
als mens op Aarde...
en Verschijningen... is weer... een andere route...
vanuit dat ...Hemelse Hiernamaals...dan schijnen ze ons... wat te zeggen te hebben ...of te beduiden te hebben...en blijven
ermee...maar kort...

Die Andries stelt zich vaak op...als Advocaat van de Duivel...een beetje link is dat wel...omdat er onderweg...het
Geloof mee kan verdwijnen...
Nou is het in (1 tm 7) ook niet slecht daar...maar zo een Christen figuur
als die Andries...wil Hem vast en Zeker ontmoeten plots of tzt...
en dat is in( 7 tm 14)
Ook die getitelde...Die Dominees Figuren... komen meestal ook ...in Hfdf 8 nl!
Maar ...dan moeten ze... wel eerst...voorbij Hoofdfactor 7...De Wet...Vandaar...)
en
niet alles mag...maar wel op z'm tijd...Gewone waar...dan hebben er vele miljoenen tm
in de miljard...ook weer... het leven...en werk... en ...inkomen ...er aan...

Nou zo kan die wel weer...(Ik kijk het getypte ...Later...nog welis na)
Fijne Midweek allemaal. Knf van LT ) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 20 jan 2021, 11:25

Aardig

Je legde het in de jaren, weleens meer uit LT.
Lijkt me ook moeilijk uit te leggen zulks.
Maar je hebt het er nooit over, volgens Tiff.
Grappig wel!
Maar ergens weten we nu, er is verschil tussen , het verschijnen en reincarnatie.
En volgens jou was het verschijning van die Jezus, waarop het Pasen gebouwd is.
Je schreef ook weleens, de roomse kerk zit er vaak, het meeste goed ermee, maar ze
maakten er ook fouten mee.
Ze noemen die Maria, de moeder van god, en dat klopt niet.
Dan zou een mens, alles geschapen hebben.
Maar ook, die Jezus is god niet. Schreef je wel eens.
Die Maria, was de moeder, van die Jezus en geestverlicht noemen ze die Jezus, Christus.
Dat god in die mens was, vind jij niets bijzonders aan, dat is die, in alles wat leeft.
Ik begreep, dat het zijnsgetal, wat een mens heeft, of heeft bereikt, god in kan, meer kan god er niet in,
en die Jezus, had een heel hoog zijnsgetal, dan zit er ook meer god in, volgens jou.
Maar godzelf, is die Jezus niet.
Het legt nog niet uit, wat god zelf is LT.
Je schreef weleens, met een geintje, dat zal wel natuurkunde zijn, en wiskunde en scheikunde zijn.
Of anders gezegd, niet uit te leggen zijn. Maar de wetenschap komt er wel achter, hoe dat zit.
Volgens jou, heeft het meer te maken, met electra, en electronica en met kern zaken, als combinatie, die dingen dus.
Dat kan ook overal, in en op en aan komen nl. Of geleid die zich zo, volgens dat?
Maar voor een mens, werd het makkelijker, het als, een mens vorm voor te stellen, en dat werd, een man.
geen vrouw. Misschien is die, wel genderachtig LT. Ha haaaa

Zeg ik zou ook niet weten, hoe ze ,die 2de kamer, ook demissionair, zouden moeten krijgen.
Maar je hebt wel gelijk, net doen, of alles de schuld van Rutte is, doen ze steeds.
Met politieke spelletjes, zo vlak voor de verkiezingen.

Jij schreef eens, over de 2de Wereld oorlog, als mensen er niet uitkomen, over het waarom, komen
de roomsen uit, via een paus uit, allen zijn schuldig. Daar lijkt dit ook op!
Maar als, die 2de kamer, dezelfde klappen, niet krijgen, als het kabinet, blijven ze de schuld
geven, aan de populairste op de ranglijst.
Misschien zijn veel kiezers, ook niet gek LT, hebben ze, dat soort spelletjes, wel door, wat die linksen
voornamelijk, nu spelen. Kan ze juist, erg veel kiezers kosten.
Maar eerlijk, is eerlijk, ze moeten zelf, ook demissionair gemaakt, pas dan zullen ze het, zelf ook snappen,
hoe belachelijk ze, bezig zijn, in die 2de kamer, tegen die Rutte.
Of die Rutte niet met veel grotere problemen zit, om op te lossen, met die corona.
Maar wie, moet zoiets doen, de 2de kamer, eruit te flikkeren,
zij de voorzittster? Zoals het kabinet, het ook zelf, met zichzelf, ook deed.
of moet, het demissionaire kabinet, dat doen, bij hunnie?
Ik heb er, geen idee over, maar ik erger me, alweer er aan, al ze bij de NOS, doen
of zij, het coronateam zijn, en alles al vertellen, voor elke pers conferentie.
(Jij schreef hier eens, vroeger, hingen ze, dat soort lui op, wgs binnenlandse spionage,
en kijk ons is en mij is, alles zeggen, nog voor de koning, het zeggen kan)
Nou moet
je ze horen, bij kletstafels, en bij het journaal, ze weten alles al, spioneren heet nu, vrijheid van pers,
lijkt het wel.
Of zoals jij dat, zo mooi zeggen kan, doen ze, alles mag, behalve een sigaar.
Dus weten we, in het land al, alles, wat ze bij de persconferentie, vanavond, gaan zeggen.
Vooral niet boos worden, op die persmensen, anders kan het hun, de verkiezing kosten, door
dat, ze dan, slecht schrijven en praten gaan, over die persconferentie mensen .
Wat, een klotelandje, is het eigenlijk he.

Ik wens jullie , ondanks alles, een goede woensdag toe.
Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 jan 2021, 14:47

Digitaal... :)

( Ik las net dit...
Maar dit type maagbeschermers is helemaal niet zo onschuldig! Eerder bleek al uit onderzoeken dat deze medicatie zeer ernstige bijwerkingen kan geven. Uit een recent onderzoek blijkt nu, dat zelfs een lage dosering van deze medicatie kan leiden tot een hoger risico op
hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
spierverslappe,
botbreuken en
longontstekingen groter te worden als je deze medicatie langdurig slikt.
Honderdduizenden Nederlanders slikken deze medicatie gedurende lange tijd, op voorschrift van de dokter.

(Zal wel zijn gaan heten...is van het roken,...al die zware klachten dr van...)
Of het heet...Ouderdoms verschijnselen... zijn dat...Dementie en Botbreuken Plasproblemen en zo wat...

Omdat ze
met Dementie Onderzoekingen ook nauwelijks wat opschieten...zou het mi. erg handig zijn...
uit bepaalde Medicijnen te gaan analyseren...welk stofje het is...dat Geheugenverlies geeft...
en
waar... zit dat speciale stofje nog meer in...in etens en/of drinkens...en of in bepaalde fruit...vanuit binnen- en buitenland...
Als ik lees op TV
1 op de 2...wordt Dement...
Als ik lees...dat half nederland...ondertussen Medicijnen gebruikt...wat heheugenverlies geeft...
(Klinkt als...(Wie het meest betaalt aan eh enne aan eh etc.)...(Gedekt en wel)...Alles mag van EMA ed... en
Apothekers en Dokters ook...
Behalve een Sigaar)

Een rij echte ziektes ...als bijverschijnselen...geeft het...
hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
botbreuken en
spierverslapper en
longontstekingen groter te worden... als je deze medicatie... langdurig slikt.
Honderdduizenden Nederlanders
slikken deze medicatie gedurende lange tijd, op voorschrift van de dokter.
(Ook in de Ziekenhuizen!)

Hoelang ...geven ze er al ...het gewone Rokertje ...de schuld dr van???(Als dekpatroon!)
Want elk Recept erbij is inkomsten meer...)
Het lijkt zo schattig en bezorgd ook...om bij oa Bloedverdunners...dat Maag Medicijn...automatisch erbij te doen...als Medicijn...
Wie eenmaal Bloedverdunners moet...
moet dat hun levenlang namelijk...
elk Recept erbij is inkomsten meer...)Opeens een automatisch medicijn bij de bloedverdunners...is wel erg apart...
Ik krijg al 12 jaar Bloedverdunners...heb niet 1x Maag en Darm klachten gehad...zonder die automatische Maagtablet erbij...
Laatst lag ik 2 dagen in een Ziekenhuis...en ging naar huis...kreeg een ander merk Bloedverdunner en
automatisch...met maag medicijnen erbij...)
Ergens in de weken erna...begon m'n maag zo raar opzwellerig te doen...(Weer wat nieuws nooit gehad)
Opeens ...van die geheugen haperingen...(Nooit gehad...wat is dat?)
Half Nederland ...heeft sinds eh plasproblemen...Hoe zit dat opeens...(Nooit gehad)

Soms vind ik mezelf ook dom hoor...ging toen pas ...de Bijsluiter is leven...van de Medijnen...die ik gebruik...
Ik had er altijd 2...en opeens 3 automatisch erbij...(Steeg m'n eigen bijdrage ook fors van!)

Maar
je schrikt je toch...te pleuris...wat die Specialisten... in de Ziekenhuizen ...je kunnen geven
aan Medicijn...
Zo aardig automatisch erbij...
Een rij echte ziektes ...als bijverschijnselen...geeft het...
hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
botbreuken en
spierverslapper en
longontstekingen groter te worden... als je deze medicatie... langdurig slikt.
Honderdduizenden Nederlanders
slikken deze medicatie gedurende lange tijd, op voorschrift van de dokter.
(Ook in de Ziekenhuizen!)
Vaak zijn zulkse Medicijnen tegenwoordig ook gewoon bij de Drogiste te koop...als Half Nederland...tm in de vele Miljarden...
aan geld besteed...en dat inneemt...Wat krijgt de schuld...(Als automatische dekpatroon)...Nou?

Ik ben bezig alle dicht geklapte plaatjes en foto's op het Forum... trachten te herhosten...
Ben nu bezig met de Topic...Overleden Mensen...

Het valt aan alle kanten op...dat juist de Rokers massaal zo erg oud worden...

Ik vind een product...waar mensen zo erg oud mee worden...niet slecht...(Niet slechter dan
Wim ...Zus ...Jet...)

Ik maak me erg veel zorgen...al een hele poos...dat er zo erg veel Dokters van ons...zelf
de AOW niet eens halen...en zo wel...maar kort...)

Daar was ik al... een poosje mee bezig...dat te trachten uit te puzzelen...

Kwam ook uit...bij
Hoeveel Slikken ...die kei harde werkende Gasten zelf...en lezen ze de Bijsluiters welis...of zijn ze daar...net zo dommerig mee bezig...als ik zelf...)
Nou ja
ik beken gewoon...Niemand is volmaakt...de ene met dit niet en de andere met dat niet...Een maag pilletje in de haast...ach wat zou het...
Half Nederland slikt het sinds eh...

Krijgen onze Huisartsen ook niet Automatisch de Covid-19 prik...terwijl ze toch overal langs sjouwen...in de Huizen...
Stress is natuurlijk ook een slecht ding...dus even tussendoor een maag pilletje...so what...

Het viel me op...die Artsen Overleden lijst...er staan zo erg veel Huisartsen bij...
dat die dus massaal zelf de AOW leeftijd niet eens haalden...

Als ik die van VWS was...holde ik gelijk... met een bak vol covid ...vaccin...naar de Huisartsen toe...
ipv die stonden die niet eens...op de urgenten lijst...
En sinds niks mag...ook geen Sigaar etc...is een pilletje maar zo genomen...tussendoor...

Kijken wat dat voor kansen geeft bij die Gasten...(Ook zonder Corona tijd)
Een rij echte ziektes ...als bijverschijnselen...geeft het...
hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
botbreuken en
spierverslapper en
longontstekingen groter te worden... als je deze medicatie... langdurig slikt.

Voor je weet...hoe het heet...zeikt half Nederland al in de broek...zal dat bij zulkse Gasten anders zijn...
Bij Huisartsen en in Ziekenhuizen en in bejaarden Verpleeg en Zorg tehuizen...

(Vroeger...kende ik van nabij... wel Dokters...ook in Vrije tijd...wat me opviel ...aan die Gasten was...ze namen maar zo...pillen...
Waarvoor nu weer...We hadden toch hetzelfde gegeten...dat automatisch grijpgrage... met hun handen aan de pillen...van ze
stond me niks aan...Ze hadden er soms kasten vol van...

Vaak met rijen Horloges erbij ed dingen meer...Wil je een Hologe? Nee...Ik draag geen Sieraden...Maar hoe kom je
toch aan die kast vol...Dat sturen ze op...van de Pillenfabrieken...naar je prive huis?

Ja ...als ik er op in ga...krijg ik een reis ...naar het Buitenland...dat noemen ze dan...Medisch Congres...zij betalen het...
Ik zat welis naar die kasten vol...Omkoopschandaal te kijken...

En zei...gewoon meteen ongeopend...retour sturen voortaan...op een dag...laten ze het wel...

Sommigen maarrrr...snapten me precies...Maar ook kwam voor...Heb ik weer...sta met de knapsten van het land te praten
snappen ze weer...iets niet...

Dan zei ik...Waar werk je? In een Ziekenhuis...Als jij je Patienten medicijnen voorschrijft...waar halen ze dat...
Ik zei...bij de Ziekenhuis Apotheek...

Zie je wel...Je hebt die Kasten zooi... helemaal niet nodig thuis...Maar hoe brutaal zijn ze...ze sturen het naar je prive...
En ...Die ene kast... is het slotje van stuk...Kijk je kleine Koterij is...die spelen ook in deze kamer...
Snapt die het nu...het zo uitgelegd...dacht ik dan...

Dat die het gelijk...retour moet doen... voortaan...
Zulkse gesprekken had ik vroeger welis met ze...

Had ik Nachtdienst...daar kwam die aan...informeren hoe het toe ging op de afdeling...
Ik zei Dokter U ziet er niet uit...Hij zei...m'n Vrouw herkent me niet eens meer...zoveel werkuren krijgen wij...

Ik heb een lang Weekend ...Als U met Uw vrouw nou is...een Weekend Parijs of Londen of Berlijn gaat doen
pas ik wel op Uw Koterij...(Alzo leerde ik die Gasten ook prive kennen)

Ik liet gelijk een nieuw slot zetten.. op die ene Medicijnen kast...en zette alles op de bepaalde
volgorde en plank...Jeetje Mina... de gevaarlijkste medicijnen lagen op de Onderste plank...Kinderen Hond en kat en zo wat
kwamen ook daar...(Ik snapte vaak niks ...van die Gasten...ze hebben het thuis... helemaal niet nodig...thuis zijn ze
(in mijn ogen nl) ...gewone Burgerij...
die hebben misschien...een klein Mediijnenkastje in de Badkamer...nodig...en
niet 3 grote Kasten vol...en rijen vol met Horloges en zo wat...

Maar hoe snel ze konden grijpen...naar die medicijnen kast...bij hun eigen thuis...
en niet 1 pilletje...gelijk een handje vol dr mee...

(Thuis bij ze heetten we gewoon Je en Jij ed) Dan zei ik...Je bent niet goed snik...dat is het!
Pak die hele rotzooi is in...en doe het weg...Ja maaaar.............Ik zei welis
aan zo'n gast zonder Praktijk aan huis...of voel je je meer Arts... met zulke Kasten in je huis...
Is het dat???

Dat zat ik ...laatst terug te denken...met hoeveel gemak...ze zelf...vaak... van alles slikken...bij een vermeende kwaaltje...
Zouden ze nu...ook die Maag tabletten ...met gemak slikken?

(En hoeveel krijgen ze er gratis van...om ...om te kopen...dat ze dat automatisch zelfs...gaan voorschrijven...)
en tussendoor er zelf ...zo gratis als wat...zelf er van slikken gaan...

Ik zie ze liever...met een gewoon rokertje...

Die van vroeger.. uit m'n jeugd... werden er beren oud mee nl.met hun rokertje zo tussendoor...ze
Overleefden sowieso alle Virussen tijden...
Net als die... in m'n Topic ...Overleden Mensen...

Nou ja...ik vroeg het me dus af...Waarom en waaraan...gaan die NL Artsen zo te vroeg aan dood massaal...
Gebruiken de knapste Gasten in het land...ook ...dat... zelf?
Kijken
wat dat voor kansen het ze geeft...ook bij die Gasten...(Ook zonder Corona tijd)
Een rij echte ziektes ...als bijverschijnselen...geeft het...
hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
botbreuken en
spierverslapper en
longontstekingen groter te worden... als je deze medicatie... langdurig slikt.

Nogmaals...ze kunnen voor de stress ed beter gewone waar nemen...Dat is en blijft mijn mening...toen
en nu ook...

Artsen met anties Patronen...Ik vertrouw ze voor geen ene cent!

Mooi om is na te gaan...Wat gebruiken ze zelf?

En hoe staat het met ...de Kasten... in hun Huis...(Even een handje hiervan en Daarvan...heb ik ze ...echt ...zelf zien doen nl!)
Typisch ze werden... van die anties oa...roken figuren...naar anderen toe...Ook dat... nog erbij...
oa...ook...tegen mij...en tegen allen die rookten..ook naar de andere Artsen toe...die rookten...

Maar mijn groepje Artsen vrienden ...van toen...ze liggen allang ...onder de groene zoden...
met middelbare leeftijd...dood gegaan...de meesten van ze...of net tegen ...de Pensioen aan...een paar...
Ik ben nu 77 Jaar...Ik bedoel maar...

Maar... als Onderzoekers...is het toch... een hele mooie kans...waar in de bijsluiters staan...
Geheugenverlies...Dementie...ed.

Om dat nu is echt is uit te puzzelen gaan...(Welk stofje
maakt ouderen... zo Dementerig en Geheugen verliezerig bij Jongeren ook..)

en waar komt dat stofje meer in voor...(Denk ik best vaak) (Zonder Omkoping ed)
Onderzoek is... echt... wat is!)

Met al die anties patronen...(Al die Dekmantels) daarmee
komen we er niet namelijk...Dat maakt de Wereld ...Werkelozer en Armer ed...Baanloos Inkomen loos...en
dat...alweer... via Artsen...
Met producten...waar mensen massal zo oud mee kunnen worden...Die anties ermee
en het Ongezond te noemen steeds...Dat... moet ...is... afgelopen ...zijn!!!

En waar komt stofje (Wat geheugeverlies geeft) ...meer in voor...(Denk ik best vaak) Onderzoek is ...echt wat... is!)
en
als deze rij al zo bekend is...aan bijverschijnselen...en schrijven...dat...voor...
Waarom... komen ze dan toch... bij het Roken uit...(ook die in Ziekenhuizen!!!)
Kijk is.... of dat in vrije tijd...van die snuivers zijn...
of pillen gebruikers zijn!!!)
(Denk ik best vaak) Onderzoek is ...echt... wat... is!)

Voor ...de halve wereld... zonder werk ...door ze gemaakt...is...
en nog is...
er zijn maagpillen zat...zonder dat...waarom geven ze ...dit...op recept...aan Mensen Patienten...
als ze het...kunnen ...en ... moeten weten...hoe het uitpakt!!!

Een rij echte ziektes ...als bijverschijnselen...geeft het...

hart- en vaatziekten (waaronder een dodelijke hartaanval),
chronische nierschade (RISICO BIJNA DERTIG KEER ZO GROOT)
en maagkanker. Ook blijkt het risico op
dementie,
botontkalking,
botbreuken en
spierverslapper en
longontstekingen groter te worden... als je deze medicatie... langdurig slikt.

...Want als ze zelf niks mogen...Zie je hier ...het resultaat dr van...(na 1.4 scrollen er)

Nou... genoeg geemmerd...met m'n typeoefening...over eh ...dat...Gr en Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 jan 2021, 15:37

Taalstraat... :) (Ter Typeoefening ende Vermaak)

(Vervolg van hier boven...
Er was is een groep Huisarten...in Engeland...die was opgevallen...dat Mensen met Parkinson...die Rookten
pas veel later...die ergstige ziekte verschijnselen kregen...Dat wilden ze onderzocht hebben...
Maar sinds ook dat land lid van de EU werd...werd van alles weg bezuinigd...
Dan bleef over...Een Pillenindustrie Wilde het wel betalen...dat Onderzoek...maar...ze mochten niet uitkomen met
dat als ze rookten...het uitstel van de ziekte verschijnselen gaf...
Ze hebben het aanbod niet aangenomen...
(Anders zijn ze... hun hele Werkleven...te Chantabelen...en ...moeten ze anties preken gaan...Want waar niks mag...gaan
erg veel Mensen ...aan de Pillen...Veel Mensen willen nu eenmaal toch wat...)
Maar eerlijke Onderzoekers en Eerlijke Huisartsen bestonden toen nog...vaak rookten ze toen zelf nog nl!)

(Maar jammer ...was dat wel...
Wat die Huisartsen daar... hadden waargenomen...en erhun eigen conclusie hadden getrokken...dat...wilden ze
is echt Onderzocht nl.
Omdat ze zelf ...geen Onderzoekers Artsen waren...liep het stuk...en bleef het bij ...zo ze er zelf over dachten...dat bleef over...
verder niks ermee!)Alleen dat bleef over...sinds ook dat land... lid van de EU werd...werd van alles weg bezuinigd...

Schreef ik pas nog over
de ...Open Markt...kwam er aan en ... gaat het dan vaak ...overnemen...
Net als
Hier en Nu...met die Covid-19 Vaccin...(De betaler... wilt er dan ook... de vette winsten...ervan is dat!)
Ik ga niet de hele Economie uitleggen...
maar soms ...leg ik welis uit...Hoe de dingen ontstaan zijn...zo het hier en Nu...in elkaar steekt...oa
Met de Economie...der Dingen...
(Zelfs ons Leiden kreeg er een miljard van de USA ervoor...) Dat dus...als de eigen Staat er nauwelijks tot niks voor
betalen wilt...(Aan de Wetenschap) Ze te Krenterig werden...voor woorden zelfs...Zelfs om die
Corona Vaccin uit te vinden zelfs...Mooi gebaar...van de Geld Sponsor hier en daar...(Maar zoiets
kan vet ...ten koste gaan...voor de Arme landen...) Zoiets als...de Markt Economie!
(Als een eindproduct 2 euro is... en zij...(De geld Sponsor)... het uitgeven (verkopen) voor 10 euro of 10 euro 50)of zelfs voor 12.50) Dat dus...
en dat weer...omdat ons landje weer vet moest bezuinigen...(Werden we ahw. de Kopers dr van...ipv de Verkopers dr van)
Ik ben niet helemaal tegen de Open markt Economie...
Maar wel tegen Armoedes ben ik!) Vroeger zat dat soort dingen stevig en sterk in elkaar...
(Onze Wetenschap en Onze Medische Linie's)(... Toen het nog onde de vleugels van ...de Staat viel...
kon er ook van alles naar arme landen gestuurd...)Als je nu wat stuurt...(sowieso stukken duurder is het dan)
is het maar de vraag...of het naar de juiste
Mensen gaat...dito met Geld sturen ed.)
Mooi gebaar...van de Geld Sponsor ...hier en daar...(Maar zoiets
kan vet ...ten koste gaan...voor de Arme landen...) Zoiets als...via de Markt Economie!
(Als een eindproduct 2 euro is... en zij...(De geld Sponsor)... het uitgeven (verkopen)
voor 10 euro of 10 euro 50)of zelfs voor 12.50) Dat dus...
Bezuinigen... (naar ons Leiden toe)...bleek uiteindelijk...weer duurkoop...te zijn...
Nou... zo kan die... wel weer...

Ik zag in de Krant...een Kraamverzorgster trots... deed dat Beroep... 40 jaren...
Ik deed die Opleiding ook is...
Ging erna...De B-Verplegings Opleiding doen...voor Psychiatrische verpleegkundige en daarna ...De A- Opleiding 2 jaar gedaan...
en een decennia of zo wat later...De Boekhoudkundige Opleiding gedaan...na dat Diploma... toen de MBA Opleiding gedaan...

Ik vroeg me af...(zo met pensioen zijnde) Waar ligt... mijn trots...

Niet alsmaar... bij dezelfde Werkgever gebleven....ben ik dus...en Tussendoor ook nog Nachtdiensten
in een Kinderhuis gedaan...en een poosje
In een Bejaarden Verpleeg Tehuis gewerkt...en voor ...dat alles...vanaf 14 jaar...in Winkels gewerkt...en in een Wijk Biebje
en weer daarvoor...veel Kinderarbeid gedaan...
maar
die... in de Krant... richting haar pensioen
met 40 jaren... alsmaar...dat zelfde werk gedaan...Kraamverzorging ... en...Ze is er... trots op...

Dat klinkt als Vroeger...met Opleiding ...dan daar ook...de vaste Baan in...en zo lang mogelijk... als kon ...tm pensioen
bij
dezelfde Baas blijven...Daar was men...Trots op...
en... Blijkbaar... nog steeds!

Als Kraamverzorgster maakte ik best veel leuke dingen mee...
Die Directrice (Heet nu Directeur) belazerde het zooitje nog wel is...
Met... een volle Zaal...leerlingen...haalde ze mij eruit...en ik moest doen of
ik gediplomeerd was...Daar hadden ze voor betaald...dat gezin...(Ik was net in die Opleiding)
Heb ik weer...
(Ik er naar toe fietsen en vroeg me af...welk smoel ...trekt een Gediplomeerde in dat vak...)
Het was een pokkenend fietsen...van Zuid naar Diemen...m'n loon was... zo krapjes... dat ik er geen goede fiets
voor kon kopen...Toen ik later ...de B- Opleiding....in ging had ik gelijk 300 gulden meer ...per maand)als
Leerling...daar... dan Gediplomeerd als Kraamverzorgster...

Ik was dus net Leerling Kraamverzorgster...en moest naar een gezin...in een echt mooi huis...
Dat werkt al een stuk prettiger...Maar ik vroeg de Kraamvrouw...welke Vroedvrouw heeft U?
Ze zei...M'n Man doet de Bevalling samen met een vriend...Ze zijn allebei Dokters...en wel
Gyneacologen...) (Nog geen idee wat dat was...ik kwam uit een winkel werkleven nl)
kwamen er 2 lallende mannen aan...
Zo dronken als wat...Roken en drinkende de Kraamkamer in...
Ik zei...Lazer op allebei...of ik schop jullie eruit...
(Keek in het Telefoonboek voor de nabijste Huisarts)
Alles kwam dus goed in orde ermee...)
Jaren later en ik een beroepsdiploma verder...ik in de A- Verpleging...kwam ik die 2 weer tegen...
ik werkte toen... op Verpleegkundige...De Verloskamer Kraamafd en Couveuze afd.)
Die en was inmiddels Prof...en zei tegen die andere...Weet je nog...wie ons toen...de deur uitzette? Dat is zij...(Heb ik weer)
Maar ze bleven fideel...) en in de Wandelgangen... lachten ze veel...tegen me...Ze wisten het nog...
In mijn opklim tijd...zaten anderen ...ook niet stil...Hoge Omes werden het...in dat soort van Gebouwen...

Ik was net zo ongeveer 5 maanden Leerling Kraamverzorgster...
Eindelijk vrije tijd...Lekker gedoucht haren in de kruk gezet...en daar ging de telefoon...
(Heb ik weer...zei nooit nee...ik kom niet...dus wel dus)
Een collega vriendin van me zei...De Vroedvrouw en ik...hebben de helenacht bij de bevalling gezeten...
We zijn beiden uitgeput...we denken dat het Kindje dood in haar buik is...
(Ik schrok me de geks...zoiets kan dus ook gebeuren...in dat erge leuke werk!)
Ik vermande me...Vervrouwde me...en fietste er in de vaart naar toe...
en dacht...in mijn Dienstijd gaat er niemand dood...moet ik wel opschieten...in hun dienstijd misschien wel...
Kwam ik er aan...en schoten allebei de buitendeur uit...weg waren ze...Heb ik weer...
Dat was het risico in dat vak...totaal a-sociaal voor de Werknemers...
Maar niks mededelen aan me...(Ze lijken wel niet goed snik)(Dieene was net als ik pas 5 maanden leerling maar die andere
was een Vroedvrouw...)(Kan het nog gekker...in dat werk...)
Ik kwam er binnen en belde gelijk de GGD...(Had verder ook geen idee...wat men met zulks doet in het algemeen)
Er kwam een Dokter snel aan met grtote tassen en die maakte er een soort Okaatje van de Slaapkamer...
(Ik had nog nooit ook maar iets van die spullen gezien zelfs) Tegenwoordig is alles op TV te zien
vanad de box leeftijd...maar toen niet...)
Ik dacht ik doe gewoon wat die zegt...Doe dit en dat en Zus en Zo en Hier en daar etc.
Opeens was het babietje eruit...en jawel...Ik heb dienst...het Huilde! Wist ik gewoon...voelde zo aan...in
elk Zorg Beroep dat ik heb gedaan!)
Die Dokter ging alles hechten na het Ziekenhuis gebeld...Kindje werd opgehaald in Couveuze...Moeders werd
eerst gehecht...Bleken we met z'n beidjes...een Keizerssnee te hebben gedaan...
Toen alle klaar was...zei die Doter tegen me...U bent een hele goede Vroedvrouw...
We waren een heel goed Team samen...) en weg was die...weer...(Altijd haast hebben die Gasten!)
Deze had ook niet stil gezeten...toen ik verder in de opklim ging...en in de A- Kraamkliniek was beland met m'n opleiding...was
die er
Klinisch Hoofd...(Later heeft die ook m'n bevalling gedaan en hij zei...na zo'n 25 minuten de Tweeling was er
en met alles klaar....zei hij...We
zijn nog steeds...een Goed Team samen...

Ik kan niet bedenken...waar mijn trots ligt...die is zo erg verdeeld is namelijk...en...in al die banen gehad...
is wel veel over te verhalen...Maar de Leukste baan vond ik ...Kraamverzorgster...en volgens staf...eh...was ik de allebeste
in de B-Verpleging Psychiatrische Verpleging...
Zo'n Hoge Ome Arts ...Psychiater-Neuroloog was die...zei tegen me...op de afdeling...Ik laat Alex het weekend naar huis gaan...
Ik zei...Dokter dat zou ik niet doen...als ik U was...(Ik zag er toch een heibel van komen) en dat kwam zo uit...die Alex
kreeg nl te weinig aan Medicijnen...dat zei ik vooraf...ook aan die Dokter...Tja hij vond dat het kon...Ik dus niet...
Typisch
met die Hooggeleerde personen...ze vragen... een vak Beroepniveau lager...wat je mening is...maar luisteren er niet naar
Heb ik weer...Thuis kreeg die Alex een complete gektes van nabij...Die Dokter vroeg me later...Hoe wist je dat?
Ik zei...dat zie ik aan de Ogen...U geeft te weinig aan Medicijnen aan dat Jong...Moet U ook is leren...kijken naar de Ogen...
(Dan had ik de leukste spannenste discussies...en ik leerde weer veel van die Hoge Omes en Hoge Tantes)
Zo'n Hoge zei is tegen me...Ga voor Psychiater leren...daar ben je de Beste in...
Dan zei ik welis...zeg gewoon ...je bent een goede B-Verpleegkundige...net als die Dokter in Kraamzorg...zeg gewoon je bent
een Goede Kraamverzorgster...Waarom zou ik ...dat andere willen? Niet dus!
Ik zei er nooit zoveel...want als ik de bek open deed...zei er geheid iemand...Je bent geschikt voor Advocaat...
Dat ging ...mijn hele Beroepsleven ...zo door...Ze vonden me overal geschikt voor...behalve wat m'n Werk was...noemden ze nooit...
Daar had ik welis de zeik over in...Ik was best trots op m'n bereikte Opgeleide beroeps baan namelijk...
Ik ging zo'n Hoge Ome of Hoge Tante niet uitleggen...dat ik alleen als Onderbasis Huishoudschool had gedaan en daarmee..kwam ik echt niet in een
Universiteits Opleiding...ik was bezig met opklim banen...Ik liet me eens testen ...Bij een Psychologisch Bureau...kwam uit...Ik zou
een goede Scheikundige zijn...Ook daar had ik ...niks aan...helemaal niks zelfs...
(Ik vond mezelf
het meest geschikt ...voor de Politie Beroeps Trajectes...) Maar had ik weer...De Korpschef toen...wilde geen Vrouw in
zijn Korps...zo kwam ik... in de Verpleeg Beroeps linie terecht...Heb ik weer..Vrouwen Discriminatie...kwam ik tegen...)
Iemand zei me is...op m'n toen werk is...Het Leven is...voor de Leer...
en dan? Vroeg ik...
Nou dat ga ik...nu niet typen...maar ik dacht... wel vaak vroeger...Heb ik weer...

Ik las Frits Spits ...die vroeg zich af...na de dood ...van zijn Vrouw...(en 45 jaar getrouwd geweest...)
(en van 3/4 ingestort ed...en weer in...de...Geestelijk... opklim...)

Wat maakt het Leven voor zin...

(Hij vroeg zich niet af...wat maakt het Leven...nog...voor zin...)
1 Woordje maar ...kan het verschil maken....)(En je kan al weten...Hoe het...na wat jaren
erbij staat!)


Gelukkig
dacht ik... (na 40 jaar samen geweest)...(en van 3/4 ingestort ed...)
en weer in...de...Geestelijk... opklim...)

ik denk...nog heel normaal...net als... Hij!

Jullie een fijne Avond allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 21 jan 2021, 12:53

Straatnaam

Leuk je verhalen van vroeger lt.
Je schrijft weleens, heb ik weer, dat had ik nu ook, degenen, die op me verjaardag, zouden komen,
dit weekend, ze komen niet.
Lt komt, als ze komt, altijd met ze tweetjes, ze rijdt zelf geen auto meer, dat doet der mantelzorg zoon.
Dat zijn 2 personen, waarvan er maar, 1 mag komen.
Zo hebben ze allemaal wel wat.
Misschien komt, alleen me moeder nog, ze laat me 2 broers, dan thuis.
Me oma en oma zouden komen, apart komen ze niet, en eentje rijdt auto, van ze.
Had ik dat net, helemaal mooi verdeeld, over 3 dagen.
Dat geldt, in mijn verhalen ook, best vaak lt, voor mij, heb ik weer.

Ik las dit en vind dit ervan.
Wat ze, alweer, niet snappen is, het verschil, tussen thuiszorg, met er voor werkgevers verklaring, en mantelzog.
Mantelzorg, dat is familiehulp, of naaste vriendenhulp, aan zieken, invaliden en aan bejaarden, die doen dat en gratis en hebben geen werkgever ermee. Dus die hulpgroep, kan dat niet tonen, als ze op weg gaan erheen, en terug naar huis gaan.
Het valt me op, ze schijven mantelzorgers moeten een werkgevers verklaring tonen, waarom snappen ze, het verschil niet?
Tussen de thuiszorg, dat is een betalende beroepsgroep en mantelzorgers familie of vrienden of buren, zijn naaste hulpverleners.
Goed dat er, zoveel mantelzorgers bestaan, anders zou het land in storten, bij de bejaarde en zieken en invaliden.
Me oma lag laatst in een ziekenhuis, en ik deed van alles voor haar, tussen haar huis en het ziekenhuis.
Ik ben voor me werk, van de thuiszorg beroep, maar voor me familie, mantelzorger. ze zijn allebeide crusciaal nodig.
Op tv staat het ook vaak zo dom, er staat, mantelzorger, ben je de hele dag. Maar mantelzorgers, zijn in hun vrijde tijd dat,
aan het doen, de meesten hebben , hun eigen baan en zijn, er naast en zijn mantelzorger, gratis en voor niets, voor een ander.
Er zijn er ook zat, die thuis mantelzorger zijn, voor iemand die er ook woont. Mantelzorgers zijn de gratis hulp, voor een naaste.
Die hebben dus geen, werkgeversverklaring, te tonen aan de politie, als ze er naar toe gaan, maar zonder mantelzorgers, zou het land, instorten, en zou de zorg onbetaalbaar worden en zou, zonder hen, er altijd, betalende personeelstekorten zijn, in de zorg en
de zorg, zou onbetaalbaar zijn, zonder de mantelzorgers, in het land.
Wanneer snappen, ze het verschil eens, ook bij die opstellers, van die corona maatregelingen!
Dat de politie, een land vol met mantelzorgers, kan tegen komen, met de avondklok! Die geen werkgeversverklaring te
tonen hebben, maar wel hard nodig zijn!
Me ene oma is pas overleden. Einde mantelzorg voor mij, was dat.
Me andere oma, kwam in het ziekenhuis, en ik werd mantelzorger, niet voor haar, maar voor me opa, die altijd samen was, en opeen alleen.
de draat kwijt was.
Naast me werk, en in me vrije tijd mantelzorger, heb ik wat familie en hele goede vaste vrienden, waar ik gewoon, voor de gezelligheid langs ga, dat laatste , niet in de avondklok dus!
https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nie ... d=msedgntp
Ik wens jullie een gezellige donderdag. Liefs van tiff :?

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 jan 2021, 15:56

Naamplaatje... :)

(Niet door je eigen schuld...word je toch...een soort...dupezijners Zielenpietje...betekent...Heb ik weer...

Precies rond jouw verjaardag...komt de Avondklok...Dus zeggen je visites... zich af...die ergens om...alleen
in de avonden konden komen...
Mijn Mantelzorg Zoon...slaapt op de Dag...wgs. hij doet nachtdiensten...dan kan die alleen...in de avonden uit ...
mits die...op tijd wakker geworden is...

Je ziet op TV ook welis...Mensen in Verpleegsters Uniformen...bij Mensen aan huis...vaak staat ook daarbij...De
Mantelzorger...dit en dat...
Maar alleen de betalende Thuiszorg Beroepsgoep...draagt Beroeps kledij...Mantelzorgers...zijn niet betalende...familie of vrienden...in gewone kledij...
die Mantelzorgen...voor een Zieke of Zwakke of Bejaarde of Invalide Familielid ...of bij Buren of vrienden...dat doen...

Je hebt overigens een hele schakering aan Mantelzorgers...
Zo zei ik is tegen Tiff
Nu je verhuisd bent...kan je Moeder niet zomaar 3x per dag langs komen...om je Hond uit te laten...als er is wat is met je
Kijk goed rond in je straat...welke mensen hebben ook een Hond...Zei ze me...de Buurvrouw naast me...heeft 2 honden en ze is alleen...
Ik zei haar...Mooier kan je het niet hebben...Alleenstaanden hebben vaak meer tijd...in vrije tijd...dan iemand met
een gezin...en een hond...
Ga eris gezellig kennnis mee maken...
Zij dat doen...samen aan de koffie en samen een sigaretje dr bij...en die Mw zei...als je is over moet werken plots
wil ik jouw Hond wel uitlaten...Nou zei Tiff...als er met jou wat is...bel me dan...dan laat ik jouw 2 hondjes wel uit...
Of ik er met 1 loop of met 3...maakt me niets uit...zei Tiff...

(Als je geen Familie hebt zelf...of alleen ver wonenden...
Mijn Persoonlijke Ervaring is...Alleenstaanden...en... Kinderloze Stellen
en...vooral... Homo's zijn... de Makkelijkste Mantelzorgers...(Overal mee desnoods)
(Die laatsten...vooral...ze staan al voor je deur als je de Telefoon neelegt...of ze even je Hond willen uitlaten
Of ze ...(als Kinderlozen)...Je Kind van School willen halen... ed dingen meer...)(Dat vinden ze een soort Feest!)
(Maak daar gebruik van zonder er Misbruik van te maken!)

Je hebt dus ook Raadgevende Mantelzorgers...Dat zijn meestal ouderen ...vaak Bejaarden...Veel meer kunnen die zelf ook niet
niet die Hond van haar...in nood... uitlaten bv.

Veel Bejaarden...zijn Ervarings Deskundige nl!
Mooi daarmee ...te Mantelzorgen...met Raad...ipv met bedrijvige daad...
daar zijn dan weer...anderen voor...om voor je bedrijvig te Mantelzorgen...zei ik is tegen Tiff...

Je moet ahw een soort Mantelzorg Netwerkje opbouwen...voor jezelf...zei ik is tegen Tiff...
Kijk is rond...welke Ouders brengen hun kind...in dezelfde klas...als jouw Kind...
Nou ja...ik bedoel maar...
Je werk kan welis grandioos uitlopen...Handig om die Ouders... te bellen
of ze je Kind mee willen nemen...dan haal je die... wat later op bij ze...Maar...pas op...dat geldt ook voor...vice versa!
Als zij plots...wat hebben...moeten ze jouw kunnen bellen...
Dus zoek wel... leuke mensen uit...uit die ouders ...in de klas...van je Dochter...
Let op je Kind...welke Kinderen gaat ze...het leukst mee om...die Ouders dus...maak er Kennis mee...

Kijk
Zei ik tegen Tiff....Je bent deze gewoonte gewend... jouw Moeder Mantelzorgt altijd...voor je Dochter...als jij Werken moet..maar die reis voor haar...is ...nu... te ver...om... even ...je Dochter
van School te halen...omdat je werk...een halfuur uitloopt...Dus... moet je een noodopvang netwerkje opbouwen gaan...met andere Ouders van die Klas...(Dan zijn jullie...in nood...elkaar opvang Mantelzorgje...voor jullie Koterij...Nazaterij...dat nog op School zit...)

Tiff luistert meestal wel...naar m'n tips...Zij is een...Alleenstaande Moeder...met geen familie om haar heen...
een Ervaringsdeskundige...is dan wel
handig... om aan te horen...Dat snapt ze erg goed! (Een Bejaarde... Raadgevende Ervaringdeskundige Mantelzorger... is dat)
De meeste Mensen
hebben wel zoiets om zich heen...(Zulkse type van Mantelzorgers) Ze komen de Politie... in de Avondklok ...niet tegen vice versa...
Een Bejaarde... Raadgevende Ervaringdeskundige Mantelzorger...thuiszijners bij uoitstek zijn die vaak...
Kortom maak gebruik van ze...(Van welke type van Mantelzorgers dan ook...)

Soms moet je deVaste Mantelzorger...ontlasten...
Maak dan gebruik...van anderen...
Tiff zelf bv...Komt ze langs... bij haar vaste kleine Vrienden...Oook bij mij...Ze zegt altijd...
Kan ik wat voor je doen?

Dan zeg ik meestal...Nee...maar soms...De statiegeld...flessenbak is vol...Ach... wil jij dat even weg brengen...
(Als ze dan weg gaat...neemt ze dat mee...)(Meestal moet ze toch...in dezelfde winkel nog wezen...)

(Dan hoeft Mijn vaste Mantelzorger... het niet te doen)

En stop het geld...in de Spaarpot van je Dochter...zeg ik dan... er achter aan...want plots...is al je geld op...en de School
of Club...wilt altijd wel wat...ergens voor...(Handig een spaarpotje te hebben...dat je alleen ...voor je Dochter ...gebruikt!)
Denk altijd het eerste aan je Kind...is en blijft... m'n tip...
Die 3 a 5 euro 1x ...per maand of nog langer...van mij stelt weinig voor...maar op den duur...misschien wel...Handig...net voor
wat het nodig is...als
je portemonaie leeg is...

Ik zei is tegen Tiff...Je Dochter wordt Vaderloos opgevoed...zoek een meneer die veilig is...en zo nu en dan langs komt...
Zei ze me...Ik ken er wel eentje...van de FC Utrech...die ken ik al ...van jongs af aan...woont samen...

Tiff zou gaan verhuizen...
Net toen... een grandiose nek Schouder pijnen...Ze belde die Vriend...die had ook een vriend en die ook eentje...en die hebben
alles ...voor haar verhuisd...en de vloer gelegd ed.
Goed... voor het Kind...zo nu en dan... te Zien...wat Mannen kunnen doen...(Als Mantelzorger in nood ahw)
en ...dat ...niet altjd...alleen ...altijd...Vrouwen zijn...

Grappig... had ik dat net uitgelegd...had ze het nog nodig ook!

Om vanaf ...die uitleg...er zij zelf... over nagedacht...kon ze het... meteen toepassen gaan...en ernaar handelen gaan...
Kortom ...maak gebruik van ze...(Van welke type van Mantelzorgers dan ook...)
Soms moet je de (vaste) Mantelzorger...ontlasten...
Maak dan gebruik van anderen maken...(Van welke type van Mantelzorgers dan ook...)
(Typisch geval van...anders ....had de Moeder...van Tiff... alles gedaan...rondom die verhuizeng...
alszijnde haar vaste Mantelzorgster...is dat...
Die echt ...alles ...voor haar Kind en voor haar Kleinkind...over heeft...Maar zelf ook werk heeft en een eigen huis heeft en
dergelijke dingen meer...)

Vaak zijn Bejaarden
de beste Raadgevende (Mantelzorgers) wgs velen van ze...zijn...Ervaringsdeskundigen)

(Je hoeft er niks mee...maar haal... het juiste nut...voor jezelf...eruit...zeg ik dan!)
(Of Handig... te Weten...voor Plots ...of tzt)

Schreef ik dus al...er zijn vele schakeringen... aan Mantelzorgers...maar ...die oa de Politie ...met een Avondklok ...kan tegen komen
zijn meestal...
de Zorgende ...Vaste... Mantelzorgers!)

Maar... de Zorgende ...Vaste... Mantelzorgers...die staan niet... in het rijtje van...Neem een werkgeversverklaring mee...

Dat hebben ze nl niet...Maar zonder ...(Beroepsloze kleding) aan...en (salarisloos)...en
(zonder een werkgeversverklaringloze ed) ...Zonder de ...echte...(Vrijwillerige) Prive...
Zorg...(Mantel)...Zorg...zou heel Nederland ...aan alle kanten ...snel ..Medisch als Sociaal...op... instorten...van gaan...

Om het verhaal Kort te maken...
Nog even... voor VWS voor degenen die ...de Corona Maatregeling brief typt...voor in het land...(En voor de Politie)

Mantelzorgers...Ze kunnen dus...
Oom Agent en Tante Agent...geen... Werkgevers Verklaring ...tonen!

Het is maar een Weet...(VWS!)

Jullie een fijne Donderdag avond gewenst...Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 jan 2021, 18:01

Plaatje... :)

Afbeelding

Gefeliciteerd met je 28 ste Verjaardag Tiff.
Ik hoop dat je verwend wordt.
https://www.youtube.com/watch?v=_z-1fTlSDF0
Maak er een gezellige Dag van. Knf van Lady Troy

Plaats reactie