WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 28 dec 2020, 14:41

Rasta

Ik las dit
https://www.msn.com/nl-nl/gezondheid/me ... d=msedgdhp
Smorgens en savonds je mond ermee spoelen kan geen kwaad lijkt me, ,maar lt zei me,
misschien houdt het, alleen die virus tegen, als het net in je mond en neus en keel zit, maar die virus zakt
de luchtwegen in, en daar komt
een mondspoeling met dat nooit terecht.
Dus mooi je aan de maatregelingen houden, zei ze me lt.
Zagen jullie, die hugo borst, op tv, in corna tijd, ook overal binnen gaan,
zonder mondkapje op, ook in verzorgings huizen gaan!

Ik had een gezellige kerst, maar helaas, niet bij me opa en oma, dit jaar.
Hopelijk volgend jaar, lukt het wel, als we, dat corona vaccin krijgen.

Ha haa ja wij zagen op tv ook ,veel disseltjes, met de neus er buiten en ook vaak, met het mondkapje
tot de punt van de neus, en net als jij lt, zagen we ook, nog steeds mensen zonder mondkapje.
Als ze beelden uit dat china tonen, ook buitenlandse tv, dan zie je, dat ze nog steeds erg veel, schoonsproeien.
Dat houden ze wel bij alsmaar. Ook vrachtwagens zag ik pas. Bij ons komen die massaal, uit een land met
veel besmettingen, en ze doen er niets mee hier en zij doen geen mondkapje op, als ze praten vanuit hoog,
in hun cabine. met mensen, laag staan, op straat.
Lekker dus weer allemaal. Nu maar hopen, dat die vaccin inspuitingen snel begint bij ons.

Ik vind je reclame slogan, wel een goeie lt,
met.
Wil je nederland weer normaal, haal dan allemaal, de corona prik.
op een goede gezondheid na, mooiere wens, dan dat, heb ik niet ,voor het nieuwe jaar.

Leuke tip heb je, voor dat rotterdamse orkest lt. Ha ha haaaaaaaaa
De corona sponsor, bij de eu halen, wgs ze promoten wel
hun eu lied zo.
Als ik jou snap, moeten ze nog een e-pad vol met zangers hebben erbij en ook de dirigent er bij,
samen met, dat e-pad, met dat orkest, en daar 1 you tube video, van maken.
Want zo ze het nu maakten, voel je je, in de zeik genomen ermee, als ze eigenlijk, een
cd onderwijl laten klinken, met dat video bellen, met het orkest, op you tube.
Nou je kan, ,mensen wel. aan het werk zetten lt, met nog een inkomen er ook bij, via
de eu sponsering, als tip. Ha haaaaaaaaaa
Nou ja, jij vind, ook via video bellen, moet de muziek en zang, kloppen, dat ze
het zelf maken, de muziek en zang, op een video van you tube.
Maar we zullen wel zien, of ze het ook doen! Ha haaaaaaaaa
Ik wens jullie een gezellige week toe. Liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 dec 2020, 00:47

Tartaar... :)

(Die van Dissel...Lijkt me ook typisch zo'n figuur...die beter eerst... een Sigaar kan nemen...voor die wat zegt...vb
voor het Oudejaars intervieuw...dan
komt die ook weer is klaar...
met Vakegard's...ipv... met flesjes water...

Het RIVM zegt dat een controversiële zinsnede van Jaap van Dissel tijdens een eindejaarsinterview van de NOS "niet de bedoeling" was. De directeur van het Centrum Infectieziektebestrijding leek te suggereren dat het opleidingsniveau van medewerkers van verpleeghuizen verband houdt met de

Die Toelichter van het RIVM...is ook nodig... aan gewone waar toe...
(Issie dat zelf niet...die Toelichter...als Baas van dat dsaar...)
besmettingen.

"Het was niet de bedoeling om een opleidingsniveau in verband te brengen met oorzaken van besmettingen in verpleeghuizen."
Hij zegt dus ...als Hooggeschooldniveau...met opname ...
voor de TV...dingen...die hij niet bedoeld...
Uit de verklaring wordt niet duidelijk hoe Van Dissel zijn uitspraak wel bedoelde.
Het RIVM liet desgevraagd weten het bij de eerdere verklaring te houden.
Deze zin is ook apart...
Uit de verklaring wordt niet duidelijk hoe Van Dissel zijn uitspraak wel bedoelde.
(Klinkt net als...dan zit het land... vele weken te emmeren...wat die van Dissel...nou wel of niet bedoelde...met het Mondkapje...)

Zondag ontstond ophef door uitspraken van Van Dissel. Marita de Kleijne, voorzitter van het platform verzorgenden van beroepsorganisatie V&VN, noemde de uitspraken "een klap in het gezicht van verzorgenden die dag en nacht onder zware druk klaarstaan voor kwetsbare bewoners".
De toelichter zegt...
Het RIVM liet desgevraagd weten het bij de eerdere verklaring te houden.
en wat was die eerdere verklaring dan wel?
Dat is hier te lezen...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ap-gezicht
Nou na alle ophef erover...hij blijft erbij...
Maar...Hij zegt dus ...als Hooggeschooldniveau...met opname ...
voor de TV...dingen...die hij niet had bedoeld...

Misschien begrijpen we...die bepaalde...met super kleine beestjes bezigzijnde... hoge topinkomers niet...met wat
ze bedoelen...en ook met wat ze niet bedoelen...
Het ligt dan gewoon ...aan ons allemaal...dat ligt aan ons Opleidingsniveau...
mi net als dat er helemaal...geen voorraad is met beschermde kledij en Mondkapjes ed...dat ligt aan hun opleidingsniveau...
Kijk
bij die ...van de Pensioen verenigingen snappen dat ...veel beter...ze noemen dat een Buffer...
(Zo een gespaarde voorraad kast omtrent het Onderwerp)(Wel een beetje heel erg veel...is die Buffer...maar Alla(h) daar halen ze dan ook
2 miljard vanaf...voor die Staf er zelf...)Als je niet lid bent
van die Staf...en het niet snapt...zal het wel aan onze Opleidingsniveau liggen...)

Maar wat die van Dissel zei...Vroeger heette dat...gezegd is gezegd...
en daar houdt de toelichter van het RIVM dan ook bij...
Uit de verklaring wordt niet duidelijk
hoe Van Dissel zijn uitspraak wel bedoelde. Het RIVM liet desgevraagd weten het bij de eerdere verklaring te houden.

Nou ja ...
Je moet het dan maar snappen...
Volgens het rijksinstituut is er inmiddels... contact geweest met V&VN Verpleegkundigen en Verzorgenden Nederland.
"Jaap Van Dissel
heeft aangegeven dat... de uitspraak niet bedoeld was ...om dit verband te suggereren en dat het hem spijt als medewerkers die de afgelopen periode vaak in moeilijke omstandigheden hun werk in verpleeghuizen uitvoeren zich door de zinsnede negatief geraakt voelen", staat in de verklaring.
Volgens mij bedoelt hij...als de Verzorgings Medewerkers...zich geraakt gevoelen...ligt het aan hun zelf...en niet aan de uitspraken
zoals hij het zelf bedoelt...Dus verandert hij dan ook niks er aan...

Zich geraakt gevoelen...is dat nou voer ...voor Psychologen???
Of moeten we ons allemaal... niks van aantrekken...met wat die allemaal zegt...met wat die bedoelt en niet bedoelt...
(Net als met het Mondkapje ed...)
Met Mondkapje op
heeft geen ene nut...of bedoelt die... het heeft nut...voor allen die het snappen...wat die ermee bedoelt...of juist er niet er
mee bedoeld...is dat...
Eerst zei die...Het hoofd van het RIVM...Een Mondkapje op.. heeft geen ene nut...maar sinds kort ...loopt die er zelf...met eentje op???!!!)

Misschien ...zei een hogereopleidingsniveau persoon
hem dat...het wel op te zetten...het Mondkapje...voor die zelf
het hele RIVM ...gaat besmetten...
wgs...dat ligt aan te laag opleidingsniveau...

Valt nog niet mee...er een type-oefening reactie ...op te geven...
op de uitlatingen... van die Meneer van Dissel...(Ik schreef alis vaker...opeense overal...die watersnuifers eh waterzuipers...moeten
nodig weer
aan de gewone waar...dan snapt.... de rest... van het land...ze ook nog...en zij ...de rest van het land...vice versa...)
Net als vroeger ...zal'k het... zo schrijven...

Dus...Zou dus mooi zijn
(Ik schreef alis vaker...opeense overal...die watersnuifers eh waterzuipers...moeten
nodig weer
aan de gewone waar...dan snapt.... de rest... van het land...ze ook nog...en zij ...de rest van het land...vice versa...)
met welke Golf dan ook...dat er genoeg voorraad is...aan beschermingsmiddelen er is
in het land...vooral als het gaat... om hele enge Virussen...
(Met alleen Slijm Slijm de IC's te bevoorraden en de Verzorginghuizen niet...kan liggen aan het te kort aan opleiding
van het RIVM en van de GGD...als dat zo erg veel doden kostte in de Verzorgingstehuizen!
Ik bedoel
in stille tijden...moet toch ...een voorraad buffer...ergens zijn...in het land...met al die Spullen...tm de Bedden etc. aan toe...
Anders gaat het weer weken over...een soort van Dejavu...op TV...over...bedden te korten Mondkapjes te korten
Beschermkledij te korten...Septische producten te korten...etc.) (tm Niks geleerd van Golf 1...)Waar gaat het nog over?
als conclusie...van het RIVM...het ligt aan het ...Wijk en Zorgpersoneel...wgs opleidings niveau...dat alles...

Omgekeerd...vanuit het land...
Zich geraakt gevoelen...is dat nou voer ...voor Psychologen???
Of moeten we ons allemaal... niks van aantrekken...met wat die allemaal zegt...met wat die bedoelt en niet bedoelt...
die van het RIVM...(Net als met het Mondkapje ed...)

Ik denk echt best vaak...Als ze allemaal niet goed snik meer zijn...is het tijd
voor gewone waar...(ook aan alle Kletstafels...van hoog tm Laag...) want urenlang...met alleen Water...wordt hun denkens zo ongaaf van...
met wat de Spreker...bedoelt en niet bedoelt...
(Net al
s met die 2 Miljard...van de Pensioen Buffers af...voor die ene en die paar...) en de Rest? Welke Rest?
(Die snappen er toch niks van...wgs dat ligt aan hun...Opleidingsniveau...)
Dus eh...
Ik denk echt... best vaak...Als ze allemaal niet goed snik meer zijn...is het tijd
voor gewone waar...(ook aan alle Kletstafels...van hoog tm Laag...) want urenlang...met alleen Water...wordt hun denkens zo ongaaf van...
met wat de Spreker...bedoelt en niet bedoelt...

Misschien snappen ze allemaal dit beter...(Met
mijn Opleidingsniveau)...(ooit binnen geharkt ...in een ver bruin verleden...)
Komt die...
Willen we ...snel weer... het Normale terug...Met z'n allen...
het Land...immuun... krijgen...tegen Corona...
dat lukt alleen...als we met z'n allen
de Corona Covid-19 Vaccin prik gaan halen...en
dat... liefst ...zo snel... mogelijk!

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik las net de zoveelste grote massale ramp...(...Voor de Internetters)(De nog beter beste Foto's en Plaatjes Site...)
mUpload stopt.
Helaas moeten we mededelen dat de website binnenkort offline wordt gehaald.
We hebben helaas niet de mankracht om de content de moderaten en zijn hierom genoodzaakt om te stoppen met de website.

Als alternatief kan je de website https://imgur.com/ gebruiken.

Ik ben op Internet sinds ...het jaar 2005 dat ik een PC heb...
en nog steeds beschermt ...de Staat der Nederlanden...allen met een Web of Forum niet...
anders gezegd...ze ondersteunen dus... de Plaatjes en Foto's Hosters Websites
nog steeds niet!
(En daarmee beschermen ze... nog steeds niet
het hele Internet Volk...)
Kijk dus niks te gek op...als alle Plaatjes en Foto's... geplaatst overal...op Webs en op Forums
dicht geklapt worden...
Net als al zo vaak gebeurde... in al die jaren!

Misschien hebben
ze er
opleidings tekorten voor...om het te snappen...((met hun slappe zooi in hun hoofd)Die
Bij de Politici... van het Kabinet...
hoe ze ons ...via die Hosters ed...
uberhaupt kunnen beschermen...)???

Ik denk echt best vaak...Als ze allemaal niet goed snik meer zijn...is het tijd
voor gewone waar...(ook aan alle Kletstafels...van hoog tm Laag...) want urenlang...met alleen Water...wordt
hun denkens zo ongaaf van...
met wat de Spreker...bedoelt en niet bedoelt...

Naast alle Corona ellendes ed.
Een half land...of meer van het land...dat instort...om alle
Foto's en Plaatjes (alweer) dichtgeklapt te zien...is ook erg apart om te zien!

Hoe vaak ik in die jaren...getypt hebt...Er moet een Internet Ministerie komen....anders gaat van alles vroeg of laat teveel mis...
en elke... al of niet plotse Verdwijnende Hosters...die hun besland aan internetters niet
overdraagt ...aan een andere Hoster...(Is ten nadelen van iedereen bezig...vaak verdwijnen ze
zgn... om hun Host te legen
en komen met ...een andere naam weer terug...met een lege Host...die hebben we ook al gehad...wat keren namelijk!)

Ik denk echt best vaak...Als ze allemaal niet goed snik meer zijn...is het tijd
voor gewone waar...(ook aan alle Kletstafels...van hoog tm Laag...) want urenlang...met alleen Water...wordt
hun denkens zo ongaaf van...zo te nikserig van! tm Ze moeten maar trachten te snappen...
met wat de Spreker...bedoelt en niet bedoelt...

Maar (Via een Kabinet)...echt opkomen... voor het Internet Volk...heb ik nog niet gezien
in al die vele jaren niet!
(Dus rotzooien ...de Hosters maar wat aan...ten nadele... voor de host gebruikers is dat
alsmaar!) Afbeelding
https://www.mupload.nl/

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 dec 2020, 02:24

Taart... :)

Het is maar dat jullie het weten...
Ik las dit...Muiload stopt
mUpload stopt.
Helaas moeten we mededelen dat de website binnenkort offline wordt gehaald. We hebben helaas niet de mankracht om de content de moderaten en zijn hierom genoodzaakt om te stoppen met de website.
Als alternatief kan je de website https://imgur.com/ gebruiken.


Ik las dit...
Vertrouwen in koning Willem-Alexander flink gedaald
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp
Nederlanders hebben een stuk minder vertrouwen in koning Willem-Alexander. Waar in april van dit jaar nog 76 procent tamelijk veel of veel vertrouwen had in de koning, is dat getal nu gedaald naar 47 procent. Dat blijkt uit een enquête van onderzoeksbureau Ipsos, uitgevoerd in opdracht van Nieuwsuur.

Ik Zie die dingen heel anders...
Heeft met wel of geen vertrouwen niks te maken...

Er is Wereldwijd codes ingesteld...rondom de Corona Pandemie...
Als Code Geel veilig is...
is er niks mis mee...als Welk mens dan ook... op reis gaat...naar dat code geel land ...of code geel gebied...vooral
als in je eigen land...op elke hoek van de Straat...Code Oranje gaande is...

Maar als zoveel mensen dat niet snappen...Tja...dan moet men nodig weer gewone waar
nuttigen gaan...

ipv Onschuldige eerbare en vooral hardwerkende Mensen...alsmaar via bepaalde TV en via bepaalde Bladen
in het negatief te gaan zetten...met een hoop anties lawaai...

Net als pas...met die Mw de Minister...Bla Bla Bla...negatief gespui...

Terwijl ze zich exact... aan de Corona Maatregelingen gehouden had...met ter Kerke gaan op 1ste Kerst!
Mondkapje op en afstand gehouden en...er waren 19 Gelovigen in die Kerk terwijl er 30 Mensen er mochten zijn er!

Je gelooft het nauwelijks...al die anties bla bla...met negatief gespui...vanaf 1 een paar etc...
Dat
bedoelde weekje... de Koning met Gezin naar een code geel gebied...waar hun 2de huis staat...
ik bv heb
Met de geregelde Bedoelde Wereld Codes...tijdens de Corona...er niet 1x iets negatiefs in gezien!

Ik dacht toen wel....
het is een stuk veiliger voor dat gezin naar daar te gaan
dan hier te blijven...
(En als veel mensen
het geld ervoor gehad hadden waren ze ook gegaan...(ipv met anties gemekker naar anderen toe...)
dan waren ze ...net als toch best... ook veel
Nederlanders zijn gegaan... naar een Code Geel land...in die dagen...

Ja maaaaaarrrrrrrrrrrrr
Net als pas...met die Mw de Minister...Bla Bla Bla...met dat negatief anyies gespui...

Ik bv heb er
Met de geregelde Bedoelde Wereld Codes...tijdens de Corona...niet 1x iets negatiefs in gezien!
wat ons Koningshuis gezin...aan het doen was...tijdens hun weekje Vakantie...Ik dacht toen wel....
Het is een stuk veiliger voor dat gezin ...naar daar te gaan
dan hier te blijven...
vooral
als... in je eigen land...op elke hoek van de Straat...op elk plein...in elk Park ed.
Code Oranje gaande is...

Zie je wel...ik denk er ...heel anders over...

Wat alles... met vertrouwen van doen heeft...en die grote afname ervan
geen idee...
ben ik nog niet achter...jij? Jullie?

Als ze nou (heel stiekem) naar Zuid Amerika waren gegaan...met overal
code Oranje en Code rood daar...) Zou ik gedacht hebben...ze zijn niet goed bij de Kop...
maar dat was helemaal niet aan de orde...

De Minister President ene Mark Rutte van Nederland...was naar Brussel...dezelfde tijd en daar was
Code Oranje...gaande...typisch eigenlijk...daar heeft niemand het over...

(Ik denk altijd meteen...nu maar hopen dat ...die bijtijds z'n kleine Sigaartjes neemt...tijdens
Pauze ed....uit en Thuis! Dus aan de gewone waar gaat...want
het schijnt ...een vreselijke nare dodelijke ziekte te zijn...Corona Positief...bij veel mensen...

Dus ik dacht... over dat Code Geel land
totaal anders...dan over dat Code Oranje Land...

(Wereldwijd
gelden
die Corona Codes...Laten we welzijn...
maw
De Koning...en gezin... heeft wat mij betreft...als het over dat
onderwerp gaat...hun Vakantie bedoelde weekje...naar Griekenland...
niks ingeboet aan vertrouwen...
maarrrrrr ...
die Mark Rutte ...in dat zelfde weekend...wel!

Hoe liep dat af...(Opkomen voor...was er niet bij en nog steeds niet...maar eh...
Een paar dagen later...mocht heel Nederland... naar Code Geel Curacao toe...

Zien jullie wel
die hele Zaak omtrent Griekenland code Geel...stelde helemaal niks voor...en
toch die anties gespui
ten nadele Voor de Koning...niet stoppen...(Een schijtert voor oa oa oa Twitter anties gespuis...)
Dat is ook
Mark Rutte!

Ik typte ...als reactie toen hier...Als je niet voor De Koning opkomt
kan je beter een andere baan zoeken!

Maar misschien snapt die ...Mark R...(Met oa het anties gespui...van Twitter...en wat TV slijmballen etc
op z'n nek)...de Wereld Corona Codes niet...en
ligt dat aan zijn opleidingsniveau!

Groetjes van LT)Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 29 dec 2020, 15:43

Artikel

Als je er goed, over nadenkt LT, heb je wel gelijk, ze zijn dat grandioos gaan opfokken,
dat de koning naar Griekenland gegaan was, terwijl die zich gewoon aan de wereld corona code taal hield ,
een land met code geel, mag je er gewoon naar toe.

Die nos journalisten ,een paar ervan, dramde er maar over door, en maar opjutten.

Ik schreef toen, zo kan je wel weten, wie je vijanden zijn, toen schreef jij. ook die slijmbal van
blauwbloed hoort erbij en die meid erbij.

Jij vergelijkt nog steeds, van alles ,met de oorlog, omdat nog steeds, veel mensen vragen, waarom? En ook, hoe kon dat
in dat toen moderne Nederland, ontstaan.

Meestal kom je daarmee uit, door de dekkers, van de slechten, ontstaan de meeste anties.

Anties koning, zulkse mensen zijn er altijd al, net als anties joden, die zijn er ook altijd al.

Een klein groepje, kan zich vergroten, door die anderen te blijven, neer te halen.
de dommen en de slechten, gaan er gelijk op in, gaan mee doen, net als half twitter steeds weer.

Handig van social media is, je kan het nu meteen weten, wie de vijand is, de kunst LT, is, trachten te weten, zijn ze
nou zo dom, of zo slecht. (Dat schreef je, in de jaren, ook weleens.) Nu zet je er vaker erbij, het zijn schijters, daar win je
de oorlog, niet mee, schrijf je dan. Te dom of te schijterig of te slecht.

Als je niet voor de koning kan opkomen, kan je beter een andere baan zoeken, schreef je, over die Rutte laatst.
(Dom is die niet en slecht ook niet, blijft over, hij is, die Rutte, een schijtert.)
Bij je golf hobbie LT, schrijf je best vaak, daar win je de oorlog niet mee, met schijters.

Alzo kom je al aardig uit, bij die vragen, over de oorlog, waarom? En ook
hoe kon dat, in ons landje ontstaan, wel daarom!

Misschien zit bij schijters, ook wel te dom bij, want zeg nou zelf LT, als ze niets snappen, van de wereld codes,
komen ze aanzetten, met ze zoeken de grens op, de randjes, ipv te zeggen, naar een code geel land gaan, mag
gewoon van de vn!
Maar naar een code oranje land gaan, als die Rutte zelf deed, ook in dat weekend, hij
ging zelf, over de randjes, over de grens heen en niet de koning!

Het dekken van het slecht, vanaf 1 een paar, tm half Twitter er achter aan, deed de rest.
ipv voor de koning opkomen, schreef je, hij die Rutte, ging mee doen, met de anties.

In wo 2 tijd, hadden we daarmee, maar zo, de nsbers groep, die leken gedekt legaal bezig, en degenen
die daar, tegenin gingen, leken zo, de illegalen, de slechten, zoals het verzet.

Ik las eens LT, maar 30% van de Nederlanders, deden mee, met het verzet.
In deze tijd, is dat maar o, 70% van Twitter mensen, die anties, tegen zijn ,met wat hardwerkenden, aan het doen zijn,
de eerlijken, en de onschuldigen, vanaf 1 of een paar, via de nos, met die slijmballen van de tv, er achter aan.

Ik zit die dingen, best vaak te lezen, van je LT, en tracht te begrijpen, al die dingen, want je schrijft , ook
best vaak, niemand is volmaakt, in de fout, gaat iedereen weleens, vroeg of laat. maar fouten maken, is nog
altijd wat anders, dan slecht zijn , als mens.

Je ziet, LT, ik vermaak me wel met je en ik ken je langer dan vandaag. Ha haaaaaa
Een beetje meer doordenken is dan ook wat.

Zo las ik dit
Nikky de jager ging uit passie vloggen.
Mijn inziens, gaan mensen, eerst vloggen en krijgen er dan pas, passie ervoor, of niet.
Mensen beginnen wat met sparen en krijgen er dan pas, passie ervoor of niet.
Toch staat het, zo te lezen, Nikky de jager, ging uit passie vloggen.

Je schreef best vaak, de oudste mensen, op de wereld zijn rokers, en dat zeggen ze er nooit bij, die
anties mensen.
Als 10000 of 20000 mensen zijn dood gegaan, door het roken, zetten ze en zeggen ze, er niet bij, 130000 niet
rokers, zijn dood gegaan, in dat jaar.

Als 1 mens zegt, niets is slechter, dan wijn drinken, en alle praattafels, hebben sindsdien, waterglazen,
op tafels staan, zoiets zou me, voorheen, misschien, niet eens, zijn opgevallen, maar tegenwoordig wel.

Als ze zeggen, die Ab viroloog, drinkt nu ook water, want het programma, is na achten, als
je doordenkt, zoals jij, dat meestal doet LT, dan weet je ook, hoe dom stom ze dat zeggen, want dat geldt
alleen, voor drank verkoop tijd , en niet wat mensen drinken, uit of thuis of voor de buis.

Trouwens schreef je laatst, wat is er mis, met gewoon een bakje koffie of thee, en met een glaasje jus of met een glas cola?
Met die waterzuipers, win je de oorlog, niet mee, met niets mag, ook geen sigaar!

Ze creeren de wereld armoedes ermee, aan die waterzuip tafels.

Jij zet er ook vaak, watersnuivers bij, ha ha haaaa, want ergens moeten, die miljarden, aan harddrugs, die in
het land, aangekomen, in zitten, ze praten op tv al, of de drugs, het normale is en een glas wijn en een rokertje, het gevaar is.

Heel apart LT, zoals jij het ontstaan, van wo2 in ons land, tracht uit te leggen.
Je schreef eens, te dom, te ziek en te slecht en de schijters en klakkeloze volgers, doet, de rest.

As jij toen de baas, in het land was geweest, had je bevolen, dat iedereen, de joodse gele ster, zou hebben
moeten dragen. Typische zinnen, kan je schrijven, waar ik over, ga nadenken.

Vooral als ik pas het plaatje zie, van een overleden wereld oudste, die zijn hele leven, gerookt heeft, en dat doet me denken aan,
je voorspelde, dat al vaker, de wereld oudsten, zijn rokers.
Je voorspeling, jaren terug geschreven, zo nu te lezen, en nu te zien uitkomen, blijft iets aparts.
Dus ik ben altijd, best nieuwgierig, welke antwoorden, je geeft, op zulkse vragen, waarom? en hoe kon dat, in ons toen,
modern landje ontstaan, die wo2???

Ik las net
Miljoenen kijkers, bij de slimste mens.

De kijkcijfers melden, 1,8 miljoen kijkers.
Donderen met cijfers is dat, wat ze ook erg vaak doen, legde je, ook weleens uit.
dan denken, de klakkelozen, het zijn er miljoenen, ipv het zijn er, 1 miljoen,8

Het punt is, vanaf 1 een paar, als half Twitter, zulks niet snapt, en denkt, het zijn er al miljoenen
die er voor of tegen zijn, jouw kennende, ga je schrijven, dat gaat het vertrouwen, voor de koning kosten,
via de slechten, vanaf 1 via de nos, en via social media, de dommen, nieuw erbij zijn, ontdekt, zijn de schijters.
Daar win je de oorlog niet mee.

In ieder geval, niet via het binnenland, de bevrijders, kwamen dus, uit het buitenland vandaan, ze namen mee
chocolade en sigaretten mee, sindsdien werd men, op de wereld, stukken ouder, dan eerst, dan in alle eeuwen er voor.

Dus slogans, je gaat er vroeg dood aan, zijn leugens en bedrogs met diefstallen erbij, op grote schaal.
En ook, stiekeme rokers, kreeg je ervan. (De schijters dus) zijn dat!
Dus je bent nu beland, bij de schijters LT...........
ben wel benieuwd, waar je , op uit komt ermee.

Hou je taai meid. ik wens je, een goed uiteinde van het jaar.
En
Sterkte met de fotos en plaatjes dichtklapperijen! (Niet het forum er om weg doen ajb!)
en een goed jaar 2021 Maak er wat van, het leven is te kort, voor alle anties namelijk. ipv geniet ervan!
Om het met jou te zeggen, help, met ze allen, de economie weer op gang, te brengen. Knuf van Ans

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 30 dec 2020, 00:19

Kelderraam

Ik wens je een mooi 2021🥂. Waarin Corona weer een biertje is,
Donald alleen maar een eend, een Dissel alleen maar iets voor een caravan,
de Jonge gewoon weer kaas, Positief weer positief, Isolatie alleen maar iets wat je
tussen je spouwmuur stopt, Wattenstaafjes alleen nog in je oren, Mondkapjes alleen nog
voor bij het zagen of op de OK gebruikt worden.

Kortom, gewoon weer 365 normale dagen🥂🥂Fijne jaarwisseling
en voor het Nieuwe jaar gezondheid en geluk !!!!

Groetjes Herman en Ans.
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 dec 2020, 12:39

Raamkozijn... :)

(Over het Corona jaar 2020...Mijn Overdenkingen...

Moderne Manier Van... Reclame Maken...TV Personeel...tot de TV Kijkers...

Als Kijker...Dan zit je gezellig TV te kijken...en ze tonen alsmaar...Reclames
of zeggen het...
Kijk vooral op...Ga vooral naar...
Netflix
Dplay
Videoland
Tik Toc
Podcast
Disney
YouTube
Pate Thuis
Prime Video
Radio 1 en 2 en
Spotify
en nog zo'n rij van dat...
(Ik vind dat typisch Reclames voor de Bladen en de Kranten en
niet voor op TV!
Zo zij het doen...kleppen ze ...de eigen TV kijkers weg nl!)
__________________________________

Werkende in de Zorg...M'n Jongste Zoon belde gisteren...Zijn 3de Corona Test... was ook Negatief...
(Die Mazzelt nog steeds ...er doorheen...als die bij me langs komt...zit die minstens 2 meter van me af...
dus ik Mazzel ...tot nu toe... ook overal doorheen...)

Ik las net ergens
Erg veel Zorgpersoneel ziek...

M'n Jongste Zoon (Tevens m'n Mantelzorg Zoon)...moest werken met de Kerst...ik heb nu een ...Inval Mantelzorg
Zoon...de Oudste...is...te logeren...

Dan vraagt die...wat zal ik kopen aan etens...dan zeg ik...Kijk zelf maar...dan krijg is weer is wat anders te eten
dan gewoonlijk...dat is het leuke van een Inval Mantelzorger...die niet naast de deur woont...moet je
ze wel de kans geven...de vrijheid geven...van etens en drinkens kopen...deze zegt er ook bij...Zal ik Koken?
Dat is ook extra mooi...mee genomen...

Geen flauw idee... wat ik allemaal eet...is dat wel...allemaal Vegetarisch en Vega etens is dat dan...
(Dan hoop ik ...heimelijk...dat ik er van afval...maar dat valt erg tegen...)(Met in het jaar 2020...Ik
heb kennis gemaakt met Vegetarisch en Vega etens...)
De vorige keer dat die... Inval Mantelzorger was...kocht die ook ...zulkse... drinkens...Nou dat vond ik
echt...de Vreselijkheid van nabij...qua smaak...dus dat is die... deze keer... maar gaan laten te kopen...althans voor mij!

Als ik wakker wordt...geen Logerende Zoon te bekennen...die slaapt nog...maar kom ik... in het Keukentje...is
alle afwas weg...Wonderlijk...m'n Loge...werd nog vroeger wakker dan ik...ging douchen en deed ook de afwas weg...en
is weer plat gegaan...
(Klinkt als...Of ik een Kabouter te logeren heb...die de klusjes in huis doet...zonder...dat ik het merk...)

Gisteren...ik zag het gelijk...m'n flatje ...had die helemaal gestofzuigd...ook rondom...waar ik sliep...
Niks van gemerkt...Als ik wakker wordt...geen Logerende Zoon te bekennen...die slaapt nog...

Ben ik net een klein poosje wakker...zet altijd gelijk de TV aan...ik ben altijd ...Nieuwgierig...naar het Nieuws...
hoor ik de deur... van de Huiskamer open gaan...(Gelukkig ik ben nog niet doof...) Wil je Koffie? Hoor ik roepen...
Een logerende Mantelzorger...is dus weer wat anders...dan die andere Verderop wonende Mantelzorger...komt die
langs...is het...de vraag van mij...aan hem...Wil je Koffie?
Ja graag!
Dat is dus toch anders...

En die koopt beslist geen vegetarische en Vega etens...Dat is dus ook echt anders...

Die doet altijd gelijk zijn eigen etens kopen...gelijk met die voor mij...
De Jongste Mantelzorger...koopt altijd Melk voor zichzelf...De Oudste Mantelzorger...houdt dan een Vega verhaal...
Die heeft erg veel te verhalen...over het hetende...gewone etens en drinkens...
(Dat klinkt meer als..Niks mag...ook geen Sigaar etc.)

Maar die... Oudste Mantelzorger...(Die op een Kabouter lijkt... in m'n flatje lijkt)...mag schijnbaar wel Wiet roken...Daar
zou de Jongste Mantelzorger...(Die geen Kabouter ...in m'n flatje lijkt...)...niet eens
opkomen...om te doen...zelfs...Maar...die kan dan ook gaan preken...er over...tegen die andere aan...

Ik ben de zwijgende Minderheid...Ze moeten doen...wat ze niet laten kunnen...zolang het mag ahw...van de Wet...ach
heb je haar weer...over de Wet...toen zei ik...Wiet zit in het gedoogbeleid ...
Maar ik hou zelf... liever...m'n Hersentjes bij elkaar...en rook liever heel normaal...

Die Oudste Mantelzorg Zoon...die inval dus...om
die andere zo nu en dan te ontzien...komt die logeren bij me...
Is van de Drank af en van de Harddrugs af...en dat al best... een hele tijd...nou ja ...z'n af en toe een Wietje...nemen
we (ik dan)...maar voor Lief!

De Jongste Mantelzorger....is er ...net als ik...nooit aan begonnen...aan Drugs en aan Drank!
Ze zeggen vaak...Alles ligt aan de Opvoeding...maar ze zijn allebeide ...hetzelfde opgevoed...
Die ene (De jongste)...drinkt al vanaf klein kind af aan...Melk...

Dat ging zo...Ik las...in een bruin verleden... de DR Spock Boeken...hoe je Koterij op te voeden...
Zet allerlei soorten drinkens neer ...en laat ze zelf kiezen...Ik kocht er zelfs...een pak Melk voor...(Want
dat dronken we niet)...(Althans...Ik niet...wel voor de Koffie...)

De Jongste dronk in 1 dag
het pak Melk leeg...en koopt nog steeds... elke dag...een pak Melk...(inmiddels zijn ze ...m'n Tweeling) 51 jaar...

De Oudste (Inval Mantelzorger)...van de Tweeling...heb ik zoiets nog nooit zien doen...Melk drinken...
Geen melk drinken...Nu met z'n... Vega Lifestyle...past dat er...erg goed bij schijnbaar!

Qua opvoeding
heeft de Oudste... het niet van mij ...(Toch jaren dat was zijn eigen keuze)...Alcoholische dranken drinken...en dito Harddrugs gebruiken...
Dat stond ook niet bij ...de DR Spock... rij keuze...om neer te zetten...als eigen keuze van de Koterij...Kijken wat willen ze zelf?

Met geen mogelijkheid...kregen we dat... van de Oudste af...zijn eigen leefstijl keuze...Toch op een dag...kwam die er
van af...zomaar plots...zomaar in ene...

Via een Amerikaan... in Nederland...Met deze Kerst ...had m'n Oudste zoon het er nog over...
Dat die sindsdien is...(Die Zoon de Oudste...die ver weg woont)...in den Here...(Over... den Here niks dan goeds...maar
ze lijken net...Jehova Getuigen...maar dan Wonende of logerende
in je eigen huis...Trouwens die Vega figuren... ook!)

M'n Jongste Mantelzorger...(Die vlakbij me woont)...heeft helemaal niks met Kerst...
Ik heb ze... allebei...zo... niet opgevoed...
Dus alles ligt aan... de Opvoeding...Aan m'n Hoela!

Geen idee... waar m'n Oudste Zoon het heeft opgedaan...want die lijkt wel...opeens...een echte Koker...een Kok
van nabij...
(Mijn Dj werd dat ook
in die 40 jaar samen... met mij) Maar toen woonde de Oudste Zoon in verre landen...of ergens in het land...dus
qua Opvoeding genoten...een Kok in me flatje...ook met Kerst...dit jaar...
Ik heb ze zo niet opgevoed...Met Koken en bakken en Braden...

Mijn DJ zei net te vaak...
Mijn Moeder... kookt alles veel lekkerder...(Kan ik wel inkomen...oude mensen hebben er vele jaren ervaring mee opgedaan...
en ik woonde bijna altijd wel ...ergens Intern...)
Dan komt het eten je
vanzelf tegemoed ahw...(Net als die Kabouter in m'n flatje nu...lijkt dat...)
Je merkt er dus...niks van...opeens staat het klaar...op de Tafel...ook zo ...imet intern wonende...

Ik naar een winkel ..en kocht de Margriet Kookboek...en deed de boodschappen van de dag...legde het op het aanrecht...en
ging de Kinderkamer...schoonmaken...(Was ook welis weeris nodig...in die dagen...met ik ...als Werkende Ma!)
Gelukkig snapte mijn DJ altijd erg snel...
Na een poosje
riep die...door het Huis...Eten!!!

(En dat... is die...Het eten maken... 40 jaren ...blijven doen!)

(De eerste tijden.. zeker weten...ik maakte het beslist lekkedrdrdr...maar alengs in de jaren...las die alles los en vast
over Koken en Bakken en Braden...dito met zijn TV belangstelling er voor...)

Nou dat heeft nu... die Oudste Inval Mantelzorg Zoon...die volgt alle Kook wedstrijden op TV!
Hoe dat ook zij...van mij heeft die dat niet...

En de Jongste Mantelzorg Zoon
(Net als de Oudste Zoon)...die woont ook op zichzelf...die Jongste Zoon...(Die met nog steeds... vooral Melk en Cola drinkt...die dus
gaat ...als die de kans krijgt...langs zijn best...grote Vriendenrij...en...mag dan mee eten er...

Ik bedoel
Ze zijn allebeide hetzelfde Opgevoed...

(De oudste Zoon ...weet echt alles... van en over...Alcoholische Dranken...de Jongste van de Twee...drinkt dat niet...en ik ook niet...)
Dan zeggen ze...goed voorbeeld doet goed volgen...maar ze zijn allebei...hetzelfde opgevoed!)

(Mijn DJ...dronk... in het Weekend... welis een Pilsje...maar dat was het ook ...dan wel...)
De oudste Zoon ...weet echt alles... van en over...Alcoholische Dranken...de Jongste van de Twee...drinkt dat niet...en ik ook niet...)

Mooi is een Amerikaan... tegen te komen...in de grote Stad...want de Oudste Inval Mantelzorger...is van de Drank en van de Harddrugs af...en
dat al vele jaren lang...
Dus ik ga echt niet...zeikzeuren... over een wietje...als die dat...ergens koopt...Hoe weet je ...dat nu weer...vraagt die me...Tja eh...Ik
heb geen Corona...en ook niet gehad...dus...ik ruik alles nog goed...Mooi houden zo!

M'n Visites en Loge's...zitten minstens 2 meter van me af...
Mooi houden zo...

De Jongste Mantelzorg Zoon...belde me laatst...We hebben een Corona Patient...op de afdeling...Wil je dat ik bij je weg blijf?
(Dat klinkt meer... op een Opvoeding van Mij gehad!)(Zeker weten!)

Ik zei...laat je eerst Testen...is het negatief...kom gerust langs...als altijd...(Ze zitten toch zo'n end van me af!)

Hij kwam ...met vriendin langs...allebei... met een Mondkapje op...(Zo issie niet opgevoed door mij...was nooit nodig ...in de tijd...
dus z'n eigen inbreng...mag er ook wezen...)

In een mum...zit iedereen te roken...behalve de Inval Mantelzorg Zoon...die heeft nergens geld voor...want als die... Wietjes koopt...
gaat het daaraan snel op...(Is goed tegen de rug pijn ...is zijn excuus...vele fycio...heeft hem er niet van af geholpen)...

Wil je ook een Sigaretje ...vraag ik hem dan...Of mag dat ...van je Vega Life style niet? (Ieder zijn haars meug)
Maar in Virus tijd...Zie ik ze liever... Roken...of mee roken...zo om me heen...in m'n flatje...

De Oudste wil geen Sigaretje...(Zo heb ik ze niet opgevoed) (Zeker weten)...of anders gezegd...zo hebben ze het niet
van de Opvoeding mee gekregen
van mij...Bedanken voor een Sigaretje...

De Jongste bedankt er ook voor...en draait als altijd...een zware Sjekkie...(Ook dat dus
heeft die niet van mij geleerd dus...)Vriendin ...van de jongste Zoon...wilt wel een Sigaretje...(Maar die heb ik niet opgevoed)

Jullie moeten wel weten...
dat... vanaf je Koterij... is op School...ze alengs 70% of meer...niet bij de Opvoeders...thuis zijn...

Dus worden ze... toch echt... elders Opgevoed...(in die 70% tijd)

Ik zal ...al hun Clubs... niet gaan opnoemen...in die 70% of meer... aan tijd...samen met School...dat ze elders worden Opgevoed...
Ik bedoel...Het moet toch ergens aan liggen...dat ze allebei...totaal anders zijn...als Tweeling zijnden...

Ergens... in hun Tiener tijd...heb ik ze... is laten Testen... door een Psycholoog...

Je gelooft het niet...Die zei...ze zijn een soort copie van elkaar...zo gelijk zijn
ze... in die Testen allebei...en hun IQ mag er wezen...erg hoog...
Die Psycholoog vond ze... 2 Pracht Zonen... die 2 van me...

We kwamen nog niet buiten daar vandaan...Ik zei... nu we toch... in de Stad zijn...Kom we gaan kleren kopen...
Ik gaf ze er dan... altijd geld voor...om zelf... uit te kunnen kiezen...

Ik dacht...zal ik die Psycholoog ...mee nemen?
Moet je de Oudste horen...
Mammmmmmm.. Laat hem niet ...zelf ..de kleren kopen...(Over de jongste zoon)
Hij koopt altijd...van die Turken kleren...(Dat was 35 a 40 jaren terug dus...Tegenwoordig zien die de meesten van ze
er ook Modern eruit...)Maar toen...
Paarse Trui met Groene broek...zulks dus...

Maar die Oudste kon weinig kopen...voor hetzelfde geld...volgens de jongste ...kocht die ...Kakkers kleren...
(Te duur voor mijn Portemonaie dus!)
Ik zei hem is...Ga maar een Krantenwijk lopen...dan kan je ...die dure Nikes kopen...dat dus...
(Ging die nog doen ook!)

Dat hoefde de jongste ...nooit te doen...want zijn keuze kleren...waren altijd...ruim binnen het budget!
Ik dacht...zal ik die Psycholoog ...is mee nemen...met Kleren kopen?
(Kan aan mij liggen maar...Ik zag er...geen copy in nl)

(1x per Maand voor alle hoeken...die de Electrische stofzuiger overslaat...)
(De jongste Mantelzorg Zoon... heeft het altijd druk...als die snel even gaat Stofzuigen...Bonkt die overal
tegen aan...de Oudste... met dezelfde bezigheid...lijkt...De kaboutertjes... doen het huis...Je merkt er dus niks van...)

Ik dacht nog...zal ik die Psycholoog ...mee nemen...met hun klusjes doen... in huis?
(Kan aan mij liggen maar...maar...Ik zag er...geen copy in nl)

Waar gaat de Jongste... het liefste op vakantie...Nouwww ...Naar Turkije...en die Oudse... naar de Spaanse Costa...
Ik dacht nog...zal ik die Psycholoog ...mee nemen...met hun vakantie plannen?
(Kan aan mij liggen...maar...Ik zag er...geen ...copy in nl)

Met Kerst ...die allebei met etenstijd...in m'n flatje...
Die ene... is vol van Den Here... en die andere...heeft totaal... helemaal niks met Kerst...reken maar van Yes
dan werkt die ...wel...(Net als ik vroeger altijd!) Het eten was er dan extra lekker...en het was er altijd stukken gezelliger
op het werk...
(M'n Collega's... ook weer blij met me...konden ze.. naar hun altijd verplichting toe gaan...met de Kerst...)

Zonder Verplichting...kwamen ze ...die 2 van mij...toch allebeide eten...met deze Kerst...
De Oudste zei...Ik kook wel...en doe de Kerst etens Boodschappen zelf...
Had die toch ontzettend lekker gekookt...geen idee... wat ik allemaal zat...
maar zag later...een pakje liggen met erop stond...Zwijnen vlees en Hertenvlees
en het leek er om heen Hachee...

Kijk ...dat is ook...mijn Vegatarische Vega Zoon....om ons beide te plezieren...maakte die alles...naar
onze Lifestyle...(Hoewel ik... dat nog nooit gegeten had...Zwijnen vlees en Hertenvlees... en het leek er om heen Hachee...
maar dat heerlijke Ijs...als toetje...(Leek me ook al geen vega toetje!)
Nou dat dus...

Ik dacht nog...
zal ik die Psycholoog ...mee nemen...met de etens klusjes doen... in huis?
(Kan aan mij liggen maar...maar...Ik zag er...geen copy in nl)

Maar nu ...met deze Corona Tijd...even...wel!

Ze leken even...een Copietje...met de Kerst maaltijd!

(Scheelde weer veel... Vega ...op z'n Jehova... aan de deur...gezeik...in huis...met Etens tijd...)

Met elke TV Quiz...als de Oudste Zoon ...erbij zit...Weet die echt alles...
Zit de Jongste erbij...kijk niks te gek op...die weet ook echt van alles...
(Met een soort van wedijverende snelheid...gaat dat dan toe)
Nou zeg...(Die 2 Copietjes van mij)...dat hebben ze niet van mij...Zeker weten!

(Niet dat ik niks weet...met die Kennis Quizen...maar zo nu en dan...welis is wat...
maar die 2 Zonen van mij...net als met die Psychologische test indertijd...ze
kwamen ermee erg goed uit de bus...
Die Psycholoog zei...U heeft 2 Pracht Zonen...

Daar dacht ik dus
dit keer aan...de ene werkt ...met Kerst... en de andere maakt... de Kerst Maaltijd...en
allebei... houden ze rekening...met de anderen...ermee...) Nou ja ergens zie
ik soms wel de Opvoedings herkenning erin...
Kortom
ik heb me ...reuze vermaakt...met Kerst... ondanks dat het... nog steeds..Corona tijd...is!

Typisch ...ik weer...Ik zette ...de TV aan... na net wakker... te zijn geworden...Hoorde
zeggen... bij WNL...over het weer...Als het 12 uur in de Nacht is...zo ongeveer
vertelde ze...
En U naar...het Vuurwerk kijkt...is het weer...etc. over de temperatuur ging het...

Ik dacht...Je kan Minister Grapperhaus horen brommen...met
eh...op TV...zeggende...En U naar...het Vuurwerk kijkt...

(Misschien moet ik ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...vind ik ze
allemaal...niet goed snik...en denk gelijk...ze moeten snel allemaal
weer aan de gewone waar...want hoe vaak... is al niet gezegd uitgelegd...dat Vuurwerk dit jaar
verboden is...

Nou
dat bedoel ik dus...over mezelf...wat me allemaal opvalt...ook een dag ...voor Oud en Nieuw...
is teveel... om op te noemen zelfs...

(Misschien moet ik ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...vind ik ze
allemaal...niet goed snik..) Zo legde... geen van beide Gasten... aan die Tafel op TV uit...
bij WNL uit..dat Vuurwerk dit jaar
verboden is...en dat die Grapperhaus echt alles niet alleen kan doen...met zeggens...

Die is al zover ermee...zegt bv... in de Media...Blijf met je Handen er van af...(Maar waarvan vanaf staat er niet bij???)
(Misschien moet ik ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...vind ik ze
allemaal...niet goed snik...)

(Effetjes serieus...een Vegatarisch Vega persoon...die mee eet met...
Zwijnen vlees en hertenvlees...) Ik bedoel maar...
(Misschien moet ik ...ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...vind ik ze
allemaal...niet goed snik...)

Mijn hoop... over het Jaar 2021 is is...dat we allemaal weer Normaal gaan doen...(Net als voor Nederland bij de EU was...zo
ongeveer dus...) Alles met mate dus...en niet alles mag...maar wel op z'n tijd...een Sigaar...
een Sigaret een Pijp of een Sjekkie...) met z'n allen... in de Pauzes...heel gezellig...uit en thuis en op het werk!
En...Dan kunnen we er weer tegen...

Waar tegen?)

Over het jaar 2020...gesproken...
(Misschien moet ik ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...vind ik ze
allemaal...niet goed snik...)

Laatst zei iemand me...dat hebben we allemaal weleens...dat we de anderen...niet goed snik vinden...
Is niks bijzonders aan...Ja maaaaarrrrr zei ik...Het verschil is ...met anderen is...ik schreef... niet de anderen
maar ook net schreef ik weer...
Allemaal!

(Misschien ...moet ik ook is getest ...bij een Psycholoog...want af en toe...heb ik van die buien...vind ik ze
allemaal...niet goed snik...)

Na mijn overdenkingen...Ik wens jullie ...een hele fijne Oud en Nieuw tijd...Zonder Vuurwerk dus ...met welke Temperatuur dan ook...
en dat is dan weer...Om de Zorg te ontzien!
en blijf met de Handen er van af...(Waarvan af?)
Groetjes en Knuf van LT) Afbeelding...ipv Vuurwerk... Afbeelding

PS.
Hoe ik Oliebollen eet...
Ik snij ze '...zo'n Bol...even... na in de Magnetron gedaan
door vieren...leg het plat...doe er uitdruipende... uit het flesje honing... over heen
en dan pas de Witte Poeder Suiker ...er overheen...Even laten staan...even laten doordringen...
(Zelfs een al wat oude Oliebol...)...is dan.. precies zo gedaan
nog steeds...Afbeelding....Overheerlijk!

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 dec 2020, 04:00

Kozijn... :)

(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... men-gevaar

Ik las dit...want ik heb beslist wat Allergieen...
Vroeger nooit...ik mankeerde eigenlijk super weinig wat in mijn Jeugd jaren...

Met m'n gezin...later...we gingen is naar Spanje met de Caravan..Aangekomen in Rosas...gingen we het water daar in
alleen ik ging echt even lekker ver zwemmen...Terug op het Strand gekomen...kreeg ik overal jeuk...echt te ondragelijk...
Mijn DJ kreeg erge hoge koorts...voor hem had ik zat in een tas...maar voor die allergie niet...
DJ zei we moeten naar een Apotheek in het Stadje...
Rij jij maar...zei die...(Ik had nog geen Rijbewijs...nooit Auto gereden zelfs) Dan zeg ik wel...wat je doen moet...
(Niks voor mij...zoiets te doen...maar de zware Jeuk aanval...won het...)en ik luisterde goed wat
mijn zieke DJ in de Auto naast me zei...)

Bij de Apotheek kreeg ik een Tube met gele zalf...
en dat hielp ontzettend goed.
(Het werd ...de jaarlijkse Zonne allegie...bij mij...Had ik weer...Het enige dat meteen goed hielp...Later in de jaren was
het bij ons schijnbaar uit de Handel gehaald dat...)
Andere zalven tegen Allergie...zit Vioform in...Bleek ik daar... ook opeens
Allergisch voor te zijn...Dat Harkte dan dubbelop...
Vanaf dat Spaanse avontuur)
Ik bleek ook opeens Allergisch voor de Kat...(Niet voor Honden)
De Allergoloog zei...U moet de Kat weg doen...Ik zei ...mooi niet...
Dacht er inmezelf over na...en liet de Kat Castreren...Dan blijkt dat de Hormonen uitstraling
via de Huid...van de Kat...verdwijnen ging...(Dito met Honden Allergie...met Castreren of Steriliseren...)
Opeens is ...die Allergische reactie er niet meer...voor je Huisdier dan!
We hadden de kat al 10 jaar en die is...(na die Dokters tip)... (De Kat weg te doen)
nog een keer 10 jaar mee gegaan...in ons gezin! Geen last meer van allergie gehad...van de Kat!

Maar hoe het gaat...nooit allergieen en opeens lijkt het een soort tiktak effectes te krijgen...ik werd voor
een hele rij Allergisch nl. (Ook voor Stof ed. en Huidschilfers etc.)
Ik las ergens de Meeste Allergieen verdwijnen vanaf bejaarde leeftijd...Dus er is nog hoop!)
Best eng
en erg lastig ook...alle zalven voorgeschreven ging ik dubbelop van Harken...van de Allergie en van de zalf...
en net die enige (gele) zalf...die een Wonder van nabij leek...nergens meer te krijgen werd dat!
Nou ja dat werd...uit de Zon blijven...want dat geeft de meeste Allergische Reacties...(En misschien een
Wasverzachter ook...in de Kleren...2 halen 1 betalen...dat dus!)(Omdat de jeuk bulten alleen zaten
waar de kleren op de huid drukt..)(Dus moest het wel...van de Nieuw gekochte wasverzachter zijn!)
Maar best raar...
3 en een halve decennia...nooit last van Allergie gehad...en opeens...Waar nu weer mee?
Dus vandaar...
Ik ging dat artikel lezen...over Vaccin en Allergie...
(Ik heb nooit last gehad...van geen ene Vaccin ooit...dus daar gok in nu straks ook maar op...)
(Er staat een half uur te wachten...of er reactie komt...van Allergisch aard...las
ik...dan kunnen ze gelijk...optreden...(Ik denk dan zo verder... in mezelf)
Die bezige prikkende Medisch Team...kan dan optreden...indien nodig...) Niet via een zalf dus...(Kan Vioform in zitten nl)
(Moet ik ze ...dan eerst zelf... gaan uitleggen)...maar ook... via een prikje...moet dat dan...denk ik dr van...)
(Maar mijn eerste ooit Auto gereden...was nog een hele enge bezigheid...(voor mij althans)
Gelukkig kan ik als het moet...goed luisteren!) (DJ zei tegen mij...in zeeen vlakbij Dorpen en Steden...liggen
afvoer buizen...en wat er doorheen gaat...zal ik maar niet uitleggen aan je...zei die toen...maar iets daarvan...
heeft bij mij die Allergische reacties opgewekt...Heb ik weer...ik wilde echt even lekker Zwemmmen...in de Middelandse Zee...
Mijn Koterij en Mijn DJ...bleven vlak bij het strand in dat water er...
Waar DJ zo'n Koortsdag en Koortsnacht...van kreeg...geen idee...(Maar Gelukkig...Asperines kunnen ook Wonderen doen!)

Kijk...dit bedoel ik nou met ...Dat is een Disseltje...(Nog steeds... veel te Zien op TV...ook op Buitenlandse TV!)
Afbeelding

en
dit is een vb van ...2 Dissels...

Afbeelding

Ik vond mezelf te zwaar...te dik...en ging aan de lijn...Was 5 kilo afgevallen...en kwam 4 kilo weer aan...
2 Kilo met 2 weken m'n Vriendin als Loge en daarna 2 Weken oudste zoon als Loge...
Kwam tijdens beide logees 2 kilo aan...(De ene met gewoon etens ...en de andere met Vega etens)
(Misschien ligt dat laatste ...aan de opvulmiddelen...in Vegetarisch en Vega etens)
Als ik aan de lijn doe...
Dan verander ik niks... met etens ed... maar ik neem alleen dan altijd... overal... minder van...)
Ook met de evt Tussendoortjes...Ik ben bv dol op Ijs!
Dan neem ik er... ipv 2 op de dag...maar 1tje...Met eieren 1pv 2 maar 1tje...etc.Met
alles doe ik dat dan...ipv een groot glas Cola...neem ik een klein glas...etc.
Ik ga wel altijd over de scheef...met Kerst Brood en met Oliebollen tijd...Dus dat zal wel weer aan
de lijn doen gaan worden..
in het Nieuwe Jaar...
Dan verander ik niks... met etens ed... maar ik neem alleen dan altijd...een poos... overal... minder van...)

Met 2 Wedijverdende Zonen...keek ik De Slimste Mens...
1 ervan zei...wat klapt... die Maarten van Rossem... raar...in z'n handen...
Ik zei...die klapt... als kleine kinderen doen...als een Klein Kind...die hun zenuwengestel...nog niet in de
juiste groei vorm hebben...
(Bij sommige mensen blijft dat schijnbaar zo...)
Ach zo hebben we allemaal wel wat...(Overgehouden uit de Kindertijd misschien?)
(Ik zou
als ik hem was...is wat... aan die dikke...onder zijn Ogen... kwabben...is wat laten doen...
Bij oude Mensen ...vaak al...vanaf Middelbaar af aan vaak) zie je dat... als ze ergggg veel lezen...
(Misschien zelfs welis tot diep in de Nacht...bij een te zwak licht ...en zo wat!)
(Soms kan dat vocht erin...ontiegelijk gaan ontsteken...en zo vlak bij de Ogen ...is een
echte...Ontsteking...extra riskant...Vandaar de Tip!)

Nou ja het gaat me eigenlijk niks aan...
Wat me aan gaat is...doe ik het wel of doe ik het niet...de Corona Vaccin...
Natuurlijk doe ik het wel...Nu de rest nog...ter overdenking...
Schreef ik al...
Afbeelding Willen we snel
weer Normaal...
Tip...haal dan ...allemaal ...snel...het Carona Vaccin! Ik wens jullie Trusten...Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 31 dec 2020, 17:13

Zijn

Ik typte. een lang stuk, voor oud en nieuw en drukte op verstuur en alles is weg!
Lekker geregeld, sinds die dinges g 5, sindsdien , overal storingen, en dingen weg.
Misschien type ik het straks, nog een keer, en trek het dan eerst over, in de muis,
voor ik het versturen, indruk. Alvast m'n plaatje voor geen vuurwerk vannacht.
Ik schreef ook, ik heb me te barsten gelachen, om je reacties, hierboven LT! Ha haaa
Maar, ipv vuurwerk, in de nacht.
Om te doen dat. knuf van Ans Afbeelding
ps, schrik niet meid, ze hebben overal de plaatjes en fotos laten dichtklappen!
(Je hebt wel gelijk, als het om internet gaat en hosters zaken gaat, de zoveelste keer, in de jaren,
de staat beschermt ons nergens mee!) Hou je taai. Knuf van Ans :shock:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 dec 2020, 18:23

Nieuwjaar... :)

(Ja het is weer bar en boos...de meesten stopten al met dit...
http://blog.seniorennet.be/gedichten_van_bo/

Ze hebben vanaf dat ik een PC heb...nog nooit de Burgers beschermd tegen de Hosters...
Vele instortingen van Mensen hebben we er alleen daarvan al meegemaakt...
Rijen Hosters...die de boel belazerden...
Ze legen hun host en beginnen onder een andere naam een nieuwe lege host...
ook zijn er mee gesopt...ipv ze moeten Verplicht hun klantenbestand...overhevelen...naar een andere Hoster...
zulks is nog nooit bedacht...via Staten...

Als ze het niet kwijt kunnen...de vertrekkende Hosters...zouden de Landen Staten zelf... de Host
moeten zijn...die al die Internetters...zo opvangt...met de Plaatjes en de Foto's ed.
tot er weer een nieuwe Hoster begint...
en het daat naar toe overhevelt...
(Er zou een hele forse boete (minstens een ton...wgs massa's scgade aan Mensen)
op moeten komen...ipv...als ze hun host legen...zonder het bestand...overgeheveld!)

Neem ons vorige Forum ...Ans en Tiff...die stopte ermee...ze hevelden het hele bestand over...van Forums...
naar deze Hoster...Demolium!
Dat ging ...ook niet vlekkeloos allemaal...maar alengs leerden ze... ook bij die...(voor ons) nieuwe Hoster...de dingen wel.

De Plaatjes en Foto Hosters...ze doen maar wat....

(Ik heb in die jaren vanaf 2005 belachelijk veel keren...alle Foto's en Plaatjes dicht geklapt er
opnieuw opgezet...op het Forum...via een andere Plaatjes en Foto's Hoster...

Na x tijd...ze klapten allemaal...alles dicht!)

Daar zit massa's tijd en energie en geld in...bij de Forum en Webs bezitters en leden...

Ik las welis op een Web...die de hele Begrafenis van een geliefd persoon ...met Foto's gezet had...op haar web...ze schreef...
Ik heb het nu voor altijd bij me...
Een week later was 3/4 van de foto's al dicht geklapt!

Zo'n Broodje Aap is nog steeds het Internet...voor velen...(Als uitkomst)

Maar niet alleen klapt dat dicht...ook die mensen vaak...tm helemaal ingestort getraumatiseert...ervan zijn geworden..

Ik ben er
ook mensen aan kwijt geraakt...op m'n Forum...alles dicht geklapt...ze begonnen er niet meer aan!

(Ik heb... (best dure)...m'n eigen Prive Web gestopt...om het zelfde...alweer van alles erop dicht geklapt...
Het was niet bij te houden...telkens weer...alles dichtgeklapt erop!

Naast het leerproces ermee...ale energie en tijd en geld er aan besteed...dat is niet mee bij te houden...niet
meer vol te houden...
alsmaar van alles is erop...dicht geklapt...Dat geeft geen positieve energie...maar negatieve...

en dat bij massa's landgenoten...eke keer weer...

En nu ziet het er zo uit...op menige Web en Forums...(Fora) 31-12-2020
http://blog.seniorennet.be/martine1953/
na het vorige allemaal geherhost en gepaatst...
is alweer van alles... alweer...dicht geklapt...
en op ons Forum 31-12-2020...is het zo te Zien...
31-12-2020
viewtopic.php?f=10007&t=130

Je hebt ook webjes...waar alles opblijft...maar dan ben je altijd verplicht daar lid
van te blijven...zoals bij Facebook ed. en alles wat een eigen (top dure)...Hoster heeft...
Daar komen die mensen
nooit meer van af...ook al zijn ze het helemaal zat...bv lid te blijven van Facebook en zo wat!
Vanaf lid af...wordt ook alles... dicht geklapt!

Dat heet dan het Moderne Internet!

In Electronica tijdperk...Iedereen is...met een Forum en een Web... nog steeds te belazeren en te naaien waar ze bij staan...
ipv
Waar zijn de Overheids beschermingen er mee?
En de bedoelde Wetten er voor?

De Plaatjes en Foto Hosters...ze doen maar wat....
en Hayves weg en punt weg etc weg...en...Forums weg... alles is weg...wat erop is gezet...

(Er zou een hele forse boete op moeten komen...als ze hun host legen...zonder het bestand...overgeheveld
naar een andere Hoster!)

Neem ons vorige Forum ...Ans en Tiff...dat Forum....die stopte ermee...ze hevelden het hele bestand over...van Forums...
naar deze Hoster...Demolium!
Dat ging ...ook niet vlekkeloos allemaal...maar alengs leerden ze... ook bij die...(voor ons) nieuwe Hoster...de dingen wel.
En zelfs zonder wetten ed...ze deden het toch maar zo! (Uit zichzelf!)

ipv het zo te tonen...alles dicht geklapt...
http://blog.seniorennet.be/derktje/

viewtopic.php?f=10003&t=33
en
Tiff.
viewtopic.php?f=100015&t=99
en LT

viewtopic.php?f=10002&t=3

Dus wat heet...gelukkig Nieuwjaar?
Voor alle Thuiszijners... helemaal...In Corona tijd...

(Zo te niks hebben wij...als Internetters...met een web of met een Forum...en als lid ed.
(hebben...sowieso
vanaf maart 20005...wat mij betreft...helemaal niks...aan ons Kabinet...en aan de Politiek...waar we op moeten stemmen as
17 Maart...2021
Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 jan 2021, 07:13

Jaargetij...

De Koning met oud en Nieuw ...op stap...

__________________________________________________________________________________


(Afbeelding
Maar toch
een gelukkig 2021 allemaal. Knf van LT)
Afbeelding

==>Op deze Topic laatste Blz onderaan...staan m'n vorderingen...met
het her hosten en her plaasten...vanaf 1 Januari 2021

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 jan 2021, 01:15

Getijden... :)

(Bedankt voor alle telefoontjes en post en e-mails...Jullie wens ik ook een fijn jaar...

Ik werd vanmorgen wakker ...met een lange klachten rij ...in mijn hoofd...dan zal ik er wel over gedroomd hebben...
en gaat het ...in mijn wakker zijn...verder in mijn denkens...

Ik zal er kort het 1 en ander over trachten...te typen...

Kijk Nederland...doen mee...betaalde fors mee...aan die Oxford...Vaccin...

In Oxford...is met... op een dag zover...het moet de Goedkeuring hebben...van dit en dat...voordat het gebruikt mag...

mi
Iedereen kan weten...per 1 Januari is... alles anders...vanaf de Brexit...Hun goedkeurings Instituut...kan een totale andere zijn...dan dat van
een EU lid land...
Logisch is dus...

Ook Nederland vraagt dat Onderzoek aan...dat Onderzoek dat nodig is...voordat men het gebruiken mag...Dat Instituut
is voor nederland...goedgekeurd door het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA)... moet het zijn
een andere...dan die voor de Engelse Oxford...(Vanaf de Brexit is officieel bekrachtigd...en Engeland
is EU lid af)

Waar is het Denkwerk...van die Knappe koppen in ons land...om naar de...voor ons land...naar het juiste
Onderzoeks Instituut te gaan...
zodat het Vaccin...bij goedkeuring...gebruikt kan worden...

Waar komt m'n getypte op uit...
Engeland vroeg het wel aan...bij hun Instituut...en Nederland...vroeg niks aan...bij de voor Ons...Instituut...
voor goedgekeurd door het Europees Geneesmiddelen Agentschap (EMA).
Dus eh...dat moet nog...

(Schreef ik wel vaker...Sinds eh niks mag...ook geen Sigaar etc.
Lijkt er iets...te veel te mis...met het Associatieve Denkens...van veel mensen...

Ze kunnen dan wel...de knapste in het land zijn...maar als het er... op aan komt...Mist het tegenwoordig...teveel...in hun Denkens...
Nou dit
vind ik dus zo'n vb!)

Die dromen van mij...en er op de dag op verder te gaan borduren ahw...kunnen dus best ...heel erg apart zijn!
Nou dit
vind ik dus zo'n vb!)
Voor de Engelsen... is er de Goedkeuring al...maar voor Nederland...moet dat nog ...aangevraagd!

(In wezen
kan daarom...en wel Waarom...in Engeland...1 of 2 weken eerder...het Oxford... Covid...Vaccin...gedeeld ...aan de Burgerij...dan
bij ons...in Nederand!) (Om er zat weer iemand ...in die knapste Nederlandse rij...er over...te Sufkutten...(Met het
associative...denkens...onderwijl...)

(Hoeveel doden... door Corona ...geeft dat ons land meer...met 1 a 2 weken later...die Covid Prik te geven...aan de
Nederlanse Burgerij...)
Als ze niet snappen...dat Engeland op zichzelf...naar de Europese EMA moet
en Nederland zelf...apart.... dat ook moet...aanvragen bij de EMA...(richting)... het jaar 2021..

(Ik bedoel maar...al is hun inkomen... tm in de top..
meer dan de rest...in het land...Sufkutters... zijn ook wat...in de Top...(Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
neemt dat zo erg toe...Sufkutters
bij... de Knapste Lands... gestudeerde mensen rij...)

Ik bedoel maar...Ik zie ze liever... met gewone Waar...net als toen pas nog...ipv
(Hoeveel doden... door Corona ...geeft dat ...ons land meer...(Gedekt en wel meestal)
met 1 a 2 weken later...die Covid Prik te geven...aan de
Nederlanse Burgerij...) Waar sinds eh...niks mag...(Ook geen Sigaar etc.) komt niks goeds van!)

(VVoor Nederland)
Een aanvraag voor een handelsvergunning is door AstraZeneca nog niet ingediend bij het EMA.

Nou ja...zo word ik
best vaak... welis wakker dan...zo vanuit een Droom gehad...dat het Denkens... er over...op de dag...verder gaat!
Omdat
m'n type-oefeningen ergens over moet gaan...
Een Belg zou zeggen...Walla...iemand anders...e Voila...Ik zou zeggen...en...Zie daar...

Wat de Engelsen wel hebben gedaan...(apart richting Brexit 2021)...maar...Een Nederlandse...aanvraag
voor een handelsvergunning is door AstraZeneca... nog niet ingediend ...bij het EMA.

(maw Ieder land...omtrent Handel ed...is verantwoordelijk... voor zichzelf...bij dat EMA!
Of in EU verband...kan ook...
maar de Britten...daarom... zijn ze de EU uit gegaan...en wel Waarom...Ze...bepalen... alles zelf...
op zichzelf...)

vb...Wat de Engelsen... wel ...hebben gedaan...(apart richting Brexit 2021)...maar...Een Nederlandse...aanvraag
voor een handelsvergunning ...is door (de Nederrlandse Investeerder)...bij..AstraZeneca... nog niet ingediend ...bij het EMA.

(Om die NL Sufkutters...kan men... in Engeland...minstens 1 a 2 weken...eerder beginnen...met de Covid-19 prik te
geven...aan hun eigen Burgerij! Dan dat...de Nederlanders... de Covid-19 prik krijgen!)
Nog is...
Een Nederlandse...aanvraag
voor een handelsvergunning ...is door (de Nederlandse Investeerder...(Dat is de NL Staat...bij VWS!)
hebben...de..AstraZeneca... nog niet ingediend ...bij het EMA.

Ik bedoel maar...Ik zie ze liever... met gewone Waar...net als toen pas nog...ipv
(Hoeveel doden... door Corona ...geeft dat ...ons land meer...(Gedekt en wel meestal)
met 1 a 2 weken ...later...die Covid-19 Prik te geven...aan de
Nederlanse Burgerij...) Dus...Waar sinds eh...niks mag...(Ook geen Sigaar etc.) komt niks goeds van!)

mi (Tip)
Als je...vanaf de Brexit... wat dan ook...met de Britten doet...
moet je altijd ...Zelf...denken...
in EU verband...kan ook...
maarrrrrrrrrr... de Britten...Daarom... zijn ze ...de EU uit gegaan...en wel... Waarom...Ze...bepalen... alles zelf...
op zichzelf...wel!)

(Dus moet je het ...
Denk...Werk...niet (Automatisch)...(meer)...aan hun overlaten...maarrrrr ...zelf ...(Preventief...Associatief)
Denken gaan!

(maw De Tip is...(Ook als NL Staat Investeerder)
Als je... wat dan ook samen doet...ook als Nederland...met de Britten)
Als de Britten wat dan ook...aanvragen...geldt (de uitkomst ervan...voor hun...)
niet ...voor de EU landen!)

De Britten...
=>Daarom...
zijn ze ...de EU uit gegaan...en wel...
=>Waarom...
Wel...Ze...bepalen... alles... zelf...
op zichzelf...wel!)
(Sowieso vanaf januari 2021...De UK is geen EU lid meer...)

(maw De Tip is...(Ook als NL Staat als ... Investeerder)
Als je... wat dan ook... samen doet...ook als Nederland...met de Britten)

Om het kort te zeggen...
Als de Britten
wat dan ook...aanvragen...geldt...(hun vergunning ed dingen)... niet ...(niet meer tegelijk ook)
voor de ...EU landen!)

Waar type ik over?
Oja...
Een Nederlandse...aanvraag
voor een handelsvergunning ...is door (de Nederlandse Investeerder...(Dat is de NL Staat...bij VWS!)
hebben...de..AstraZeneca... (Covid-19) vergunning...nog niet ingediend ...bij het EMA.

Nog 1x...de Tip!
Om het kort te zeggen...
Als de Britten
wat dan ook...aanvragen...geldt...(hun vergunning ed dingen)... niet ...(niet meer tegelijk ook)
voor de ...EU landen!) (geldt dus niet meer Automatisch...Voor een mede Investeerder Partner... uit een EU land!)

Tot besluit...(Hier over)
(Dus moet je het ...(Woord Brexit...altijd ...erbij ...in je hoofd hebben)met Handel...met Investeren...met
Samenwerking met de Britten etc...)

Denk dan...voortaan altijd
(Als ook bevriend gebleven EU land)...Het is Brexit Time...

Dus...
Met...Denk...Werk...niet (Automatisch)...(meer)...alles...aan hun (De Britten) overlaten...
maarrrrr ...zelf ...(Preventief...Associatief)Het is Brexit Time...
Denken gaan!

=>Dus (Wat is Brexit Time...mee nemen in je Denkwerk)
Als de Britten ...wat dan ook...aanvragen...vraag het dan (voortaan) (meteen) ook
als EU zijnde land...(apart)...Zelf... aan!

Met Handel...met Investeren...met
Samenwerking ...(Soc en Med en Ec)...met de Britten...) Denk dan...voortaan altijd
Preventief (erbij)...(Als ook bevriend gebleven EU land)...Het is... (voor hun)...
Brexit Time...
De Britten...
=>Daarom...
zijn ze ...de EU uit gegaan...en wel...
=>Waarom...
Wel...Ze...bepalen... alles... zelf...
op zichzelf...wel!)

Nog is...Dus (Wat is ...Brexit Time...mee nemen...als Tip... in je (Preventieve) Denkwerk)

(mi Zo ingewikkeld is The Brexit niet!)
Als de Britten ...wat dan ook...aanvragen...(In Samenwerkings verband ...met je...Ook als NL Staat...ook als
Particulier!)Vraag het dan (voortaan)
=>(meteen)
ook
als EU zijnde land...(apart)...Zelf... aan!

Ik typte net...niet uit Hoogmoet of zo...maar ...zo denk ik er over...
(mi ...Zo ingewikkeld is ...The Brexit... niet!)
De Britten...
=>Daarom...
zijn ze ...de EU uit gegaan...en wel...
=>Waarom...
Wel...Ze...bepalen... alles... zelf...
op zichzelf...wel!)

Nou ja ...dat ...dus!

(mi ...Zo ingewikkeld is ...The Brexit... niet!)
(Extra Noot...(Doe je niet Tip...Het is Brexit Time...)(Voortaan Preventief Denken...Het is Brexit Time...)
nog een tip...er mee...
Als ze slecht willen...Kwaad willen...(Dat is ook Brexit Time)...en je hebt je eigen vergunningen niet paraat)
ben je te naaien en te belazeren...als EU land...waar je bijstaat...met je Handel...
(Med en Soc en Ec)...met ze!)

Nou ja ...ook...dat ...dus!

Maar hoe komt... zoiets.... in een Droom...(Dat vraag je je toch af Meneer Sonneberg...)

Gisteren ...was m'n logeer Oudste Zoon...een apart oud...Kastje... aan het doornemen...met Fotalbums ed...
maar ook
hij riep opeens...
Je had... een 9 ...met Economie...bij die MBA study gedaan...)
Ik ging daar niet verder op in...(Zat leuke TV te kijken nl)
Maar... in mijn Droom...Een Droom uitleg.... is kan zijn...ook wat Zijn nl!)

Fijne Zaterdag allemaal....Groetjes en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 02 jan 2021, 19:24

Tijden

Ik wilde zeggen, een gezellig nieuwjaar, maar wat is gezellig, met overal op webs en forums, alles dicht geklapt.
Ze doen maar weer, alles mag, behalve een sigaar, zou lt zeggen.

Ik had met, oud en nieuw. de keuze, of ik met ze tweetjes, naar me moeder
en me broers te gaan, of zij, in mijn huis, dat
is met ze drietjes.
Volgens de maatregelingen mocht je 2 gasten,
dus de keuze is dan makkelijk, ik moest met dochtertje, naar daar.
Het ging om dezelfde mensen, ik naar daar, met ze twee, was volgens de maatregelingen en zij naar mij,
met ze drietjes, was niet volgens de maatregelingen.

Nu maar hopen, dat we zo snel mogelijk, dat vaccin krijgen allemaal, en droom er niet van lt, want
dan ben je nog maanden, aan het dromen, er over.

Sterkte me je, balen van alles en nog wat lt, ik zag, dat je alweer, van alles, aan het herhosten bezig bent,
daarvoor mijn grote dank.
Allemaal een gezellig jaar 2021 Liefs van tiff. Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 jan 2021, 20:53

Denken... :)

(Quiz ==>>2020 in 52 vragen
52 vragen over het afgelopen jaar, bij elke vraag is slechts één antwoord goed.

Afbeelding
Gewoon even in de snelle vaart gemaakt...Jullie ook Succes ermee!

____________________________________________________________________________________________________

Tja als... Joep...in dat hele grote Carre ...30 Mensen... te gast mag...
en
bij 1 tegen 100 er 50 mogen...ontvangen...
en
bij jou...2
Dat
kan heten...Een Duivelse Dilemma...Tiff
Als je naar hun gaat (Dan Houd je je ...aan de Overheids Maatregel) met 2 gasten (met dezelfde samen 5)
of zij naar jou...gaan...jij hebt dan 3 gasten...(met dezelfde Samen 5)(Dan Houd je je... niet... aan de Overheids Maatregel...)

__________________________________________________________________
Klopt ik ben... voor de zoveelste keer...vanaf het jaar 2005 bezig...alles
te herhosten en te herplaatsen...

De meeste anderen... geven het gewoon op...als alles is dicht geklapt...

Velen storten ervan in...lopen misschien wel ervan...bij een Psychiater...
(Nou ja... hebben die ook weer het leven...Psychiaters...in Corona tijd...
Het zal altijd zo zijn...De ene z'n dood ...is het brood...voor de anderen...)

Maar effetjes serieus...het bewijst wel...dat Internet voor de Politiek...vrij spel heeft...voor
alle slechteriken sowieso...)

Aangezien voor steeds meer mensen... Internet uitmaakt in hun dagelijkse leven...kan
je er ook...de dupezijners op voorspellen...als weer is...van alles is dicht geklapt erop...

Er zijn best veel mensen die denken...dat het er voor altijd op staat...wat ze op hun web of forum zetten...
Geboorte foto's trouw foto's vanakantie foto's begrafenissen...etc.

Opeens is Hayves weg...dan weer...Punt...dan weer...ik zal de lange rij opnoemen gaan...van wat is verdwenen in die jaren...
en daarmee...alles wat er op gezet was...door de leden...is weg...

Klopt...er is nog steeds... geen enkele Bescherming voor de gewone Internetters...met een Web of met een Forum...
Ze doen maar wat...

(Met hun alles mag...behalve een Sigaar...in Nederland)
die hetende Hosters...ook die van Foto's en Plaatjes en van Video's...
opeens kan alles dicht geklapt zijn...

Dus...nog snel foto's maken...of videootjes...in Corona tijd...van de Zieke...
Op Web en Forums gezet...
Er zijn genoeg Mensen die denken...dan heb ik ze voor altijd bij me...
Op een dag...is alles weg...

Zolang ik ...een PC heb vanaf het jaar 2005...tot op heden...2021 is het nu...
Er zitten geen ekele beschermings Wetten en Regels aan vast...voor de Burgerij...

Je hebt ook Web Hosters...waar je... via rechtstreeks downloaden...bij de Web hoster... je foto's en plaatjes erop kan
neer zetten...dan lijken ze er... niet meer ervan te kunnen dichtklappen...de Plaatjes en foto's...
tot
die Webhoster ...er zelf... mee stopt...dan is plots ook... alles dicht geklapt!

Ook als je zelf er ...weg gaat als lid...en je web er opzei...is alles plots weg...

Het is een methode...leden lang vast te houden...want als je er weg gaat...ben je alles kwijt!

Je hebt ook ...Menselijke WebHosters en Forumhosters...
die trachten... hun leden bestand...over te hevelen...als ze er zelf... als Hoster mee stoppen gaan (Waar dan ook om)

Net als bij 2go...ons vorige Forum ...die liet alles overhevelen naar de Forum Hoster...Demolium!
Dan heb je als Forimlid alles nog...

Tot zolang het duurt althans...
Want
er bestaat nog steeds geen Wet...bv...het kost je een ton...of meer...als je de Web of Forum of
plaatjes foto hoster...laat dichtklappen...

Zoiets dus...ter bescherming voor het Internet Volk...

Er bestaat ook nog steeds geen Wet
als degenen die alles overneemt...(Zoals Demolium) (Met Go2) laatst..geld van lands Belasting terug krijgt!

Ik bedoel maar...
We zijn als Internetters overgeleverd aan Goede of slecht Goden...

Ik heb in al die jaren
er maar eentje Goede...Gezien...
(Go2 die zich liet overhevelen!)

(Tot zolang het duurt)
Er bestaat ook nog steeds geen Wet
als degenen ...die alles overneemt...het hele bestand...van een weg gegane Hoster..
(Zoals Demolium) (Met Go2) laatst..geld van lands Belasting terug krijgt!

Zolang het Goede niet beloond wordt...en het Slechte alle kansen krijgt...
Zolang houden we... in het land...al die Dichtklapperijen...van Webjes en Forums...
met hun hele bestand er bij!

Maar ook al die Plaatjes en Foto's en Video Hosters...
Zolang het Goede niet beloond wordt...en het Slechte alle kansen krijgt...
Zolang houden we... in het land...al die Dichtklapperijen...op Webjes en op Forums (Fora)

In het begin.... waren... die leden bestandjes... nog maar klein...inmiddels... is heel Nederland lid
van 1 of meer... Internet Web of Forum Hosters...als zijnde bestand...en gebruiken
Plaatjes en foto en Video hosters...en alweer laten vooral die laatsten om de have klap...alles dichtklappen...

Er zijn er...die legen zo ...hun host...en beginnen met lege host ...met een andere naam opnieuw...zolang
het duurt...

Zolang het Goede ...niet beloond wordt...en het Slechte... alle kansen krijgt...
Zolang houden we... in het land...al die Dichtklapperijen...van Webjes en Forums...

Nou genoeg uitgelegd...(voor de tigste keer!)

Op al dat Politieke geniks...al die jaren al...(omtrent)...(als het om Internet gaat)
en waar zijn nu weer... massa's Burgers de dupes van...)...met dat...
daat moeten we straks 17 Maart op gaan Stemmen...
Met
Zolang het Goede ...niet beloond wordt...en het Slechte... alle kansen krijgt...
Zolang houden we... in het land...al die Dichtklapperijen...van Webjes en Forums...

Afbeelding...Jullie een Gezond 2021 Knf van LT)... Afbeelding
Ik ga balenden
het jaar 2021 in...)...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 jan 2021, 01:32

Kenmerk... :)

(Ik baal nu overal van...

Als ik gebeld word...opmerkingen aanhoren met...Weet je dat...bijna alles...op je Forum
is dicht geklapt?

M'n jongste Zoon kwam net langs...
Weet je dat...

Ze doen allemaal net...of ze me uit een soort Winterslaap halen... en het laatste nieuws vertellen...

Nieuws dat ik dus allang weet ...en beschreef...en hoe ik er over denk...dat de meest slappe...L.L in het
Internet verhaal...nog steeds land Politiek is...

Die nog steeds... niet door lijkt te hebben...dat heel Nederland intussen aan het Internetten is...
en niet een paar maar...zoals eerst...

Dat het Med en Soc en EC wat beduidt...in het land...als we als Burgers ons bezig houden met een web of met een
Forum...

Alweer en met regelmaat...worden alles wat erop staat...dicht geklapt...

Er zijn er...die er in totale Shocks...van geraken...
tm...Hun PC niet meer erom gaan gebruiken...
zelfs Internet niet meer betalen...dat weg deden...

Zo van ...Ik schrijf wel weer brieven... en ik bel wel weer ...zoals eerst...
En ik plak ...alle foto's weer in Fotoalbums....zoals eerst...

Is nog een heel gedoe...zulkse emoties reacties...want
hun loon of Uitkering of AOW en Pensioen gaat
allemaal...via Internet...tegenwoordig...

Nou ja ...het is maar dat je... het weet...

Je kan ook Internet bewaren ...en vaker TV gaan kijken...
Dus...
Ik zette de TV aan...met m'n baal gedrag...en zag op TV over...Dierenlot...
en denk gelijk...daar heb ik al vaker over getypt...op Internet...

Die Zielige Vrijwilligers...moeten alles zelf betalen...als er een Dier...met de Dierenambulance bij ze
gebracht wordt...want er is geen geld...(Melden ze altijd zo...op TV)

en hun stichting reclame eindigt met wel...60 a 70 Dierenambulances...in beeld...
Die ergens een katje halen
(met zo een top dure Ambulance)...en dat Katje brengen ze...naar een Vrijwilliger...
die uit eigen zak...dat Katje weer moeten opkallevateren...want er is geen geld...Bij de Dierenlot Stichting...

Die arme leeg gezogen Vrijwilligers...gaan klagen ...op TV...dat ze ermee moeten stoppen...ze hebben geen geld meer
bij Dierenlot en zelf ook niet meer...

Ach wat zielig weer...

Dus Mensen storten er
al een lange tijd geld naar toe...dat zal dan wel...een...Dieren Ambulance no 71 worden...
en alweer... komt in beeld...
Die Zielige Vrijwilligers...moeten alles zelf betalen...als er een Dier...met de Dierenambulance bij ze
gebracht wordt...want er is geen geld...(Melden ze altijd zo...op TV)

Let wel ...het gaat bijna altijd ...om kleine Dieren...
(Voor gote Dieren is weer een andere route voor...)

Kleine Dieren dus...
Een Katje ...een Vogel...een Egeltje...1 of 2 Hondjes...etc.
Voor de Opvang en Verzorging...van de Dieren... dat gaat naar de Vrijwilligers...
en die smeken om geld...anders... moeten ze stoppen...

(Reken is uit...wat een Dieren Ambulance kost...en daarvan richting de 70...hebbende
Ook aan Benzine en APK en Verzekeringen etc.)

(Reken is ...een 2de hands busje uit...) Of een gewone 2de hands auto...Daar past ...een katje
in het bakje...ook wel in...
om naar het huis van een Vrijwilliger te brengen...

Vrijwilligers...die alles zelf betalen moeten...voor het Dier waar ze Zorg voor dragen...want geld is er niet...
niet bij Dierenlot...en niet bij menige Vrijwilligers meer...

Mensen storten er nog meer geld
dan die 1. 85... of zelfs...hun Nalatenschap is geregeld...of hier en daar wint iemand de loterij en stort een bedrag bij...etc.
Als je alleen al ...de vast leden ...van ze telt...(Met hun Maandelijkse bijdrage)
is Dierenlot al best rijk!

Nou ja ...ik bedoel maar...as 17 Maart...moeten we naar de Stembus...even kijken...welke Partij
heeft niet alleen
Hart voor Dieren...maar ook Hart...voor alle Vrijwilligers...bij hetende stichtingen als bv...Dierenlot...

En...Welke Partij ...is voor het Milieu...en vindt...elke Dieren Ambulance ...voor kleine Dieren
zwaar overbodig...(Sinds de meeste Mensen een Auto hebben...vast ook wel die ...bij Dieren lot!)

Nou ja... ik bedoel maar...het lijkt steeds vaker...of iedereen te naaien en te belazeren is...
(Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.)
en
daar Baal ik flink van...

Ook als ik Zie...dat het kleine Katje ...geen ene speen krijgt..met
drinken...(Zal wel weer niet te betalen zijn...door de Vrijwilligers...) en daar gaat dan
die reclame van ze ...op TV over...
Al tijden in beeld met dat...dat ze geen geld hebben...

Nou... ben ik nu uitgemekkerd...dan wens ik jullie allemaal Trusten. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 03 jan 2021, 19:19

Merkteken

Ik las net dit
‘Kinderen met corona mogelijk sleutelfactor bij verspreiding virus’


Ik weet nog LT, jij schreef, de eersten die het vaccin moeten krijgen, zijn de verspreiders.
De Zorg Personeel en Kinderen.
Dat zijn ook de meesten, die overal langs bejaarden gaan, via visites en via het werk.

De meesten zullen gedacht hebben, de eersten moeten de bejaarden zijn, die het vaccin moeten.
Dus wat jij schreef, was best erg apart.

En nu las ik net, kinderen zijn de sleutelfactor, bij verspreiding van het virus.

Zorg personeel,, hebben naast hun werk, ook een prive leven, hebben vaak kinderen en brengen die
naar de opvang en de scholen en komen op markten en in de super, en op het werk, gaan ze
als thuiszorg langs de zieken, huisartsen en wijk ea thuiszorgers die overal langs gaan en ook dokters, die in
ziekenhuizen en verpleeghuizen werken.

Dus alzo kwam jij uit bij, eerst moeten, de verspreiders het vaccin.
Nou meid, de dokters, vooral de huisartsen, vinden dat, van zichzelf ,inmiddels, ook schijnbaar, ze willen het vaccin ook eerst.
Dus je zat er niet naast, met je schrijven laatst er over.

Zeg wat een ramp weer he, zoveel plaatjes en fotos in het land dichtgeklapt, hoeveel zwaktes
en ziektes, en vroege dood, geeft dat nu weer, aan de ingestortenen en gesjockten er van.

Ze doen maar en mogen van de politiek, nog steeds hun gang gaan, die hosters.
Ons mams, toen ze nog leefde, was er ook steeds helemaal stuk van, als alweer, alles dichtgeklapt was.
Dan ging je het voor haar, zo snel mogelijk, elders overhosten en opnieuw plaatsen. Want ouwe mensen,
kunnen opeens zoveel niet meer verdragen.

Inmiddels heb je het al wel 15 x allemaal overgehost, op het forum.
Met het dichtklappen, verloren we ook leden aan.

Iets wat ondertussen, het hele volk aan gaat, beschermen ze helemaal niets, de politiek.

Ik zag, op je golfhobbie, is ook alles dichtgeklapt LT! Ik wens je sterkte, met je moedige daad, het weer te gaan overhosten, mijn dank is groot.
Allemaal een gezond 2021 Knuf van Ans Afbeelding

Plaats reactie