WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 19 dec 2020, 16:25

Naam

Ik vind dit ook wel wat voor dat Nederlandse museum. Afbeelding
en jou kennende LT, een vogeltje, in een kootje. Ha haaaa

Wat te zeggen van de 2de lockdown.
Als het aan jou lag, hadden ze alle bejaarden, in de huizen gelaten, dan was het geen 2de golf geworden, zelfs geen 1ste golf, zelfs geen wereldpandemie.
Dan was iedereen besmet met het visus en een groep bescherming gemaakt en was de virus snel, ten onder gegaan.
Er is wat, voor te vinden LT, maar ze verdienen, veel te veel, aan testen gemaakt en aan een vaccin gemaakt, dus dat
laten ze zich, niet door de neus boren. Wat moet het anders zijn, als ze het meest gewone, te kunnen doen, zijn gaan laten.

Ik las dat, de oude Sinterklaas, die Bram van der Vlugt overleden is, 86 jaar. overleden aan corona.
Zoals zo velen.

Ik las iets aparts van je LT, je vind, dat ze bij het kabinet, ook best mensen van buiten af, de dingen moet kunnen laten uitleggen, aan de leden van de 2de kamer, net als bij de rechtbanken, die rechters, weten dus ook niet alles, en die mensen, van het kabinet, ook niet.
Maar wat jij weer, heel normaal lijkt, zullen zij vast niet goed vinden, ergens om, dus ze staan liever, voor paal, met regelmaat.
Denk je van niet?

Zeg wat jij schreef over het cda, is wel erg apart, volgens jou, als ze niet oppassen, gaat het meisje van meneer er overheen, die van d6 (Ha ha haaaaaaaaa)

Nou meid, ze doen maar, wij moeten maar hopen, als bejaarden, dat we de corona overleven gaan.
Jij schreef laatst, overal waar jij bent geweest, ga je meteen thuis gekomen, uitroken, je weet maar nooit, of je er virus,
van mee nam.
Met uitroken, doe je, door de rook erg lang in te houden, want veel virussen, kunnen niet tegen rokers. Ha haaaaaa
Namen ze daar vroeger, geen borreltje , jenever voor, om de virussen en bacterien, in hun lichaam te doden?
Die schippers vroeger, rookten en dronken jenever, maar ze vergaten, vitamines in te nemen, met etens, en velen van ze, gingen dan dood,
aan de scheurbuik. Herinner ik me nog, van schoolverhalen, van vroeger.
Zo is er wel altijd wat.
Nu weer, de soberste kerst van de eeuw, met die lockdown, hadden ze ook beter, eerder kunnen doen, toen de
besmettingen cijfers, weer gingen stijgen, volgens jou, kan je op het JoJo effectes voorspellen, met deze, maatregelingen.
Het zakt weer en men mag weer alles doen en dan begint het weer, omdat ze tegen de draad in gaan, van de inmmuniteit ervan.
Groepsinmunniteit, schreef je laatst, moet juist gecreeert, dus iedereen gewoon besmet laten geraken, behalve de 60 plussers,
of aoweers.
Nou dat schreef je al vaker, toen die virus het land in kwam.
Nou meid, we zijn wel afhankelijk, van die politieke lui.
Nu maar hopen, dat de vaccin goed en juist werkt.
Dat de bijwerkingen, er niet van afdruipen.

De eerste keer, dat jij de griepprik halen ging, kreeg je er forse griep van, daarvoor nooit griep gehad zelfs.
Daarvoor nooit corona gehad, niemand, dus nu maar hopen, dat het vaccin , veilig uitpakt. (En niet de halve
wereld uitgemoord wordt ervan) om maar wat te noemen.
Fijn juist dat ons landje later begint, met dat vaccin in te spuiten, kunnen we het, vooraf af kijken, de eventuele
bijverschijnselen.

Jij kijkt vast golf, succes met die hobbie.
Allemaal een goed weekend met mondkapje op, tm over de neus vleugels,,
anders wordt het, allemaal, een Macrontje.
Of zoals jij het noemt, het zijn Disseltjes, die dragen de mondkapje, niet goed, fout dus.

Voorzichtig allemaal. Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 dec 2020, 17:29

Amper... :)

(Klopt wel...
Ik dacht... zal ik mijn Vogelkooi naar Paleis Soestdijk brengen...dat is ook... typisch iets Nederlands...vooral erg veel
Bejaarden ...hebben een Vogelkooi...of Vogelkooitje...Maar een Vogelkooi zonder een Vogel erin...is echt niks...
dat toont dan weer... niet de waarheid...zo het is...Dus ik heb die gedachte ...maar laten varen...

Ik zit nu dit te luisteren...
https://www.youtube.com/watch?v=BbSE-W5 ... Q&index=12
Als ze ...bij de Reclames Muziek gebruiken...zou is mooi zijn...dat ze dat is er eronder zetten
Welke Muziek dat onderwijl is...Soms heb ik me ...welis ongans gezocht...op YouTube...meestal het wel gevonden...maar
niet altijd...en dat is ...erg jammer...

Nee ik kijk nu... geen Golf op TV...pas vanavond vanaf 7 uur...
Met nu er nauwelijks wat is...aan Wedstrijden...tonen ze...(...Bij het Ziggo sport abonnement...)... die ene Vrouwen Golf Wedstrijd niet...
Dan moet ik ...met mijn hobby ...het echt helemaal... op de Gok doen...
(Zonder ze te hebben zien Golfen)
Alleen via de link Leaderboard ervan...
Nou mooi ...ongezien dus...
dat ik... met dag 1 en Dag 2 ...er al een Dagwinnaar...er uit heb gevogeld...op Woensdag nacht...
Vandaag Zaterdag...is Dag 3 gaande...Morgen Zondag...de Beker dag...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70887#p70887
Heel apart...want ik ken ...al die Golf meiden ...helemaal niet...op een paar maar na...welis in beeld gezien...
Pro Vrouwen Golf ...lijkt in het Westen...nog een achter gebleven gebied...en... in Azie niet!
_______________________________________________________________________________________

Wat me ook best... mateloos interesseert...is het Programma van ...Andries Knevel...(Geloof)... en de Wetenschap...
Kijken wat... de knapste mensen... van het land...er over zeggen... is dat...
url=https://www.google.nl/search?q=Andries+ ... 1079&hl=nl]Andries Knevel... en de Wetenschap...[/url]
(kijken... hoe ze er ...uberhaupt ...met de woorden ...ermee uit komen...)

Ik denk altijd...dat het alleen gaat ...via de Energie routes...ze er dan ooit achter komen...dat is Natuurkunde...
Ik schreef wel vaker...Alles wat is...is Natuurkunde...en Alles wat is...is Wiskunde...en
alles wat is...is Chemie...Scheikunde...
en als het... over Mensen gaat...komt bij...Alles wat is...is Psychologie der dingen...
En wat veel Mensen...de Ziel noemen...kan je ook...het kringetje boven het hoofd...van Mensen
noemen...(Dat kringetje is net een moderne Tv of Camera ed...van electra naar...electronisch
inmiddels...
Alles
wat een mens mee maakt...Ziet en Leert etc...wordt daarin opgeslagen...

Ik ga niet uitleggen hoe Electra werkt...en Electronica en Kern zaken etc...maar
De TV Zender... is ook niet in je huiskamer...maar ver weg...en buiten opnames...is ook niet in je
huiskamer...maar ver weg...en toch in je Huiskamer op TV te Zien...

Als iemand 2000 jaar zelfs 200 jaar terug...100 jaar terug...had gezegd...wat wij allemaal in onze Tijd
aan Electra en
Electronica... in ons huis hebben...en zelfs... in het Vervoer...Hadden ze je ...niet wel verklaard...

Ik bedoel maar...
De Tijd... zal het allemaal....op alle vragen....met wat er is...gaan tonen...via de Wetenschap (Hoofdfactor 8)
We moeten het ahw...allemaal zelf...als mens zijnden...al je ...U...Gij...Wij... (...Vanaf in den Beginne...)
wat we Ons...af vragen...aan Vragen... Zelf...trachten...uit te gaan vinden...
(Als... alles al bekend is...is het ook...einde van de Wereld!)
(Althans van alle Levende Wezens op Aarde) (Datum...het jaar 2850...(Dat is het pos van het Verhaal)
Maar we kunnen het wel vervroegen...(Met het Negatieven van het Verhaal)
Alles... schijnt te draaien op...
Het is...(Pos (Of en Of) Neg)
Nou dat lijkt me toch ook iets Natuurkundigs...
En daar tussendoor...
Is... De Geest van God...aanwezig...

(Alleen zoals ik
de TV (is hier) en TV Station (is daar) uitlegde...dan lijkt het allemaal...via Stroom ed te gaan...
ook dat is... allemaal Natuurkunde)
(Het hele Heelal met wat er is...is dus...Natuurkunde...
Al zou er geen mens bestaan...en het geen Woorden heeft...(Het hele Heelal met wat er is...is dus...Natuurkunde...
(Alleen Mensen
maken er weer ...Wiskunde van...Overal waar een Mens komt...gaat men Rekenen en Meten en Wegen...en Zoekt er... de juiste Woorden... erbij...)
Het Woordenboek...onder de Mensen...was vanaf...in den Beginne...een heel dun Boekje...
Hoe langer
er Mensen zijn op Aarde...Hoe dikker ...het Woordenboek wordt...(De Taal... nemen we dus ook mee...)
Of we nu hier zijn of daar zijn...(Dan heb ik het... over Hier ...en ...opeens...over Daar...over een...Hiernamaals...)
Alles zit in het rondje...wat ook wel...De Ziel ...genoemd wordt...
De onzichtbaarheid...van wat heet..Ziel...is weer iets Natuurkundigs...(Maar...Vroeg of Laat...we komen er wel...ook dat... uit te vinden!)

Rustig aan...een eeuw terug...was Electronica nog maar pas iets nieuws...en alle daar weer voor...Eeuwen ervoor...zonder Electra...
Dus je begrijpt wel
Rustig aan en breek het lijntje niet!
(Dat lijntje... zal ook wel iets...Natuurkundigs zijn...(Dat lijntje tussen Hier en Daar...)

Alles is dus... nog niet uitgevonden en niet ontdekt...Maar...we komen er wel...
(Moet er wel
genoeg geld ...op geofferd worden...voor de Ware Wetenschap...want af en toe ...Krenterig...een krentje geld...er naar toe...dat schiet niks op...)

(Ik verdenk... de Roomsen in Rome ervan...dat ze eeuwen... dat tegen hebben gehouden...De Wetenschap...
Misschien nog wel....
Misschien wist toen ook al (Een Geest verlicht Persoon) dat als ...alle Kennis bekend is...vergaat de Aarde...kort erop...
Alle Kennis...
op alle vragen ahw...moet ahw Geboekt staan...in de Woordenboeken...(Maar ook ...in de Zielpatronen...van Mensen...Hier... opgedaan
en... Daar...doen ze er... weer wat mee...) (Iets Natuurkundigs uiteraard) (Pos (Of en Of) Neg)

God...Wat is in Hemelsnaam ...God...(Om zoiets uit te leggen...te zeggen...) Er waren... in de vele Eeuwen Joden...die dat ook niet konden
zeggen en uitleggen...ze zeiden toen...Zeg maar niks...Noem het ...niet eens...Want...Het is toch ...te Groot...voor ons kleine Ziele Elementje...

Maar met niks zeggen en niks uitleggen...en niks ontdekken...komen we er ook niet mee...(Kwamen de Roomsen goed uit...die bleven
anties Wetenschappers...Anties De Wetenschap...)
Daarmee bleven we Eeuwen en Eeuwen dom dommer dan dom...gelukkig kwamen er meer type van Godsdiensten
die Universiteiten gingen op zetten...voor de knapsten van het land...(Na vele Eeuwen achterstand...omtrent wat dan ook)
Opeens ging het snel...De laatste 150 jaar...tot Hier en Nu...
Die Hier en Nu lijn...vult steeds meer en meer kennis aan...der dingen...
Nooit in alle Eeuwen gehoord van een Computer...nu zit elk mens er achter te typen...
Mooit gehoord van MRI...in alle Eeuwen niet...opeens... kan elk Mens via dat...bekeken in het lijf...
Na vele Eeuwen in het duister...Binnen een Eeuw...Van Electra naar Electronica...(Wat voor (Natuurkundig)...Nieuws zal het volgende zijn?
(Waar we nog geen Weet van hebben!)

Hoe dat ook zij...We komen er wel...de Eind tijd... is wat mij betreft bekend...dus tussen...Hier en Dan...
zal...de Blijde Boodschap...op alle Vragen...wel bekend zijn...( Is ...Zal... Worden ...Bekend... Zijn...)

Naast die Wereldse erge Knappe mensen...is er ook bij erg veel Mensen...iets gaande...met hun Ziel...Element...
Dat heet dan weer...Ervaringen ermee...Waarmee?
Dat heet dan weer....dat is voor jou een Vraag...en voor Mij een Weet...

Al Zijn... we dan Allemaal...geen Wetenschappers...(Die er via hun Knapheid moeten trachten...uit te komen...op al die Vragen...ahw.)
we kunnen ons...Allemaal... wel mee...beknutselen ...met... en via...onze Ziel...
Nou dat is...zijn toch ...leuke dingen voor de mensen...zo een Mededeling... vlak voor de Kerst...Dat
we er Allemaal wat mee kunnen...

(Niet perse met de knappe kop van de Wetenschappers dus...maar er is meer...dan ons Denkstelsel...en dat
hebben ook welis...echte Wetenschappers ervaren...dus al zijn die ...zo knap als wat...komen ze toch aanzetten...
net als erg veel ...de Mindere knappe Mensen...met eh...Dat!)

Nou ik ben geen Schrijfwonder...kan dan ook geen Ervaringen uitleggen...van die Knappe Wetenschappers...met eh Dat...
Dus ik ben altijd benieuwd...hoe die de dingen zeggen...
en worden we er Wijzer van?
Snapt die Andries... er nog wat van? (Die heeft van die buien...dat eh...wel of niet?)
Altijd spannend dus...TV...Kijken...(Voor mij geldt...Hoe zeggen ze de dingen...die knappe Mensen...met hun... eigen... Ervaringen...)

Nou met hun Knapste koppen...ze zeggen ...de dingen vaak...net zo onvolmaakt...er over
als de Gewone Burgerij...die met...een IQ of wat lager...

Dus is het Wachten nog Steeds...op hunner Wetenschappelijke...Vakmanschap...

(Hebben die Neerlandici nou nog niet...Gender Neutrale Woorden gevonden...)(Geef die is op hun Flikker...met dat vakgeniks...
tov met de Tijd mee gaan...Ze vallen inmiddels met hun Vak...buiten de Moderne tijd nl! )

vb.
Ik vind (oa oa oa oa oa etc.) het Woord...Vakmanschap...Discriminerend...naar Meisjes en naar Vrouwen toe nl!
Zo...Dat was even... terzijde...)

Kom ...Het is 7 uur...in de Avond...
ik ga Golf op TV kijken...Jullie ook... een fijne Avond. Knf van LT)Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 dec 2020, 03:05

Personeel... :)

(Het is toch nog geen Feestdagen he...Dus kan het wel nog eventjes...

Op TV...Veel Vrouwen hebben Vaginale Schimmel...
Wat is dat toch tegenwoordig...Ik heb best veel Vrouwen Verpleegd...maar ze waren vroeger niet aan het harken daar...
of over zulkse uitens erover...Wanneer zoeken ze is echt wat uit tegenwoordig...

Veel dit...1 op de 3 dat...en nog zo'n rij met dat...

Ik denk dan...als iets vroeger niet was...en nu ...veel Vrouwen...wat is er in deze tijd...wat veel Vrouwen gebruiken...
Zo denk ik eerder aan... gericacled spullerijen...Maandverband.. ex en intern... en Inleg kruisjes...Luiers...aan dat soort dingen denk
ik dan dus...Wat ze uit de vuilnis sorteren en selecteren...om te laten recicelen...

Misschien is daar wat mis mee...Nou ja de vraag is in feite...Onderzoek is wat...als ze beginnen met...veel...en 1 op de 3
ed dingen...
Nog een punt is kan zijn...de was zelf...wordt lang niet zo heet gewassen...als vroeger...hoe zit dat met
het Ondergoed?
En hebben Mannen geen schimmel ...in hun je weet wel...of worden die dingen ...niet vermeld...
Als het 't Ondergoed niet is...dan blijven deze dingen over...
Maand Verband...Inleg kruisjes...Luiers...aan dat soort dingen... denk
ik dan dus aan..Wat ze uit de vuilnis sorteren en selecteren...om te laten recicelen...
Wordt dat ...ook niet te heet gedaan...of niet genoeg uitgepoeld...met dat ricycelen?
Ik bedoel...Onderzoek is wat!

Het wordt te erg te gek
om aan te horen...op TV...wat mensen in deze tijd...zo massaal hebben...en vroeger nauwelijks ...iemand met dat...
(Misschien bij iemand...met werk op de Walletjes...Weet je veel...hadden die dat...misschien welis...Vaginale Schimmel...dat
heet tegenwoordig...Veel Vrouwen... hebben dat...Dus...Ik bedoel...Onderzoek is wat!)

1 op de 3 Vrouwen wordt Dement...
Dus...Ik bedoel...Onderzoek is wat!)

Wat hadden de vrouwen...en Mannen ook...vroeger nog niet...en nu wel...
mi. Heeft het halve land...al Bloedverdunners...
Sinds kort...krijgen ze er automatisch...Maagtabletten er bij...(Vroeger pas nog niet dus)
(Is wel een leuk extra inkomsten...voor receptenschrijvers en voor de Apothekers...en geven ze dat automatich...bij
Bloedverdunners recepten...
maar toch is Onderzoeken...hoe zit die Maagtablet... in elkaar...Lees de Bijsluiter is...Het geeft...
Geheugenverlies...
(En nog een rij fysieke zwaktes...Ik bedoel maar...Onderzoek is iets!)

(De Corona IC ed Patienten ...geven ze ook Bloedverdunners...en mischien ook wel die Automatische
via de Apotheken Maag pillen erbij...) Ik bedoel maar...

Ik zei die Maagpillen op...bij de Neuroloog...Die zou het doorgeven aan de Huisarts...dan komt het op mijn Electronische Dossier...
Sinds eh kijken Apothekers daar ook op...
Toch... bij het afhalen...van mijn 2 type Medicijnen...zaten die Maagtabletten er weer bij...

(Gelukkig had ik mijn Mantelzorgzoon...het goed uit gelegd...Dus kijk... in het afhaal zakje... van de Medicijnen...
En ja hoor...Het zat erbij...)

(Kosten eigen bijdrage elke om de zoveel weken...45 euro...) Ik bedoel maar...Automatisch doen ze het erbij...ook als
in het Medisch dossier staat...dat Maag Medicijn is gestopt!)
Na alweer geemmeer met het afhalen van Medicijnen...
wordt het lontje van mijn Mantelzorger zo kort er over...)
Na weer dagen gewacht...was het eindelijk in orde...in het afhaal Medicijnen zakje...Maar hoeveel mensen letten op zoiets???
Ik bedoel maar...Onderzoek is iets...
De Neuroloog leest dan ergens over het inhoudelijke van dat andere Medicijn...niks mis mee...maar die
weten echt niks..over de Opvulmiddelen van Medicijnen...Ik bedoel maar...Make up...toevallig en opeens ontdekte iemand er zitten als opvulmiddel Plasticdeeltjes in...I*k bedoel maar...Wij weten ook niet alles en die Dokter omtrent ook niet!
Vroeger was dat Aardappelmeel of Arabische Gom...(Misschien zit er nu wel...gemodifiseerde zooi in...weet je veel!)

Want 1 op de 3 Vrouwen...en dan nog de mannen erbij geteld...wordt Dement...Dat is te idioot om aan te horen...dan moet er
iets gaande zijn...wat niet klopt!

(Maar wel genoteerd kan worden...door welke Arts dan ook...als Ouderdoms verschijnselen)
Geheugenverlies...Spierzwaktes Bot Zwaktes...en al dat vallen opeens
van zoveel Mensen...Ik bedoel maar...Onderzoek is iets...

Maar toen ik... dat gebruikte...leek m'n Maag zo opgezwollerig...Ik dacht... wat is dat opeens...
en toen mijn geheugen...bij iets ging staken...ging ik toch maar is...die Bijsluiters Lezen...bij de medicijnen...

Ik zelf gebruik nu ...zo'n 8 weken... die nieuwe Bloedverdunners...en liet die maagtabletten na 2 weken al...Maar heb
nog geen 1x last meer van de Maag gehad...(Zonder die Maagtablet)

Ik bedoel wat is dat Automatisch Maagtabletten voorschrijven??? Van wie moet dat?
De Neuroloog zei...de Apotheken geven dat er Automatisch zelf erbij...(Dus zelfs zonder Recept van de Dokter???) Wat eng!
Dus schrijven we het... er nu zelf Automatisch erbij...als Recept...Hoorde ik aan...

Vroeger...
Kregen we pas... een recept...na medische Klachten...(Even een goedkoop Renietje...bij veel mensen... en het was al over!)

Zo'n 8 weken... die nieuwe Bloedverdunners...met die Maagtablet erbij...en liet die maagtabletten na 2 weken al...Maar heb
al die 6 weken...nog geen 1x last van de Maag gehad...(Zonder die Maagtablet per dag...)met wel die Bloedverdunner tablet...per dag!
Nog is...Vroeger...
Kregen we pas... een recept...na medische Klachten... Ik bedoel Onderzoek is wat...
want 1 op de 3 Wordt dement...dat is echt te gek voor woorden!

Ik denk dan...Dat moet... ergens van zijn!
Wat was er toen niet...en opeens tegenwoordig wel?

(Maar wel genoteerd kan worden...door welke Arts dan ook...als Ouderdoms verschijnselen)
Geheugenverlies...Spierzwaktes Bot Zwaktes...en al dat vallen opeens
van zoveel Mensen...Ik bedoel maar...Onderzoek is iets...

Heb ik nog wat ...voor de Kerst te melden...om de Feestdagen niet te verpesten...om het niet er over
aan de Kerst dinner... te gaan hebben...over Vaginale Schimmel...
en over
Weten jullie het nog?
Wat?
Wat ik net zei...Gebruik je soms... die maag tabletten... en draag je soms gerecicled... Inleg kruisjes?
en
ook dat nog...
want... 1op de 3.. Heeft Plasproblemen...in het Land...
(Welk Medicijn doet dat...of de Opvulmiddel van Medicijnen en van Capsules
en ook...van alles... wat bij de Drogisterijen te koop is...aan
tabletten en pillen en pastilles..ed.

Ze werden steeds dikker ...groter... die Vit Pillen en Pastilles...namelijk...dus de opvulmiddel is dan
ook meer...en misschien ook wat anders... dan eerst!

Dus ook...
Opvulmiddelen...waarvan is dat gemaakt??? Ik bedoel maar...Onderzoek is iets...

Want... 1op de 3.. Heeft Plasproblemen...in het Land...
Voor het hele land... onder gezeken wordt...(wgs Blaasspieren zwaktes)... Onderzoek is wat!

Nou ja...dat wou ik effetjes kwijt...Trusten allemaal. Groetjes en Knuf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 20 dec 2020, 17:26

Neel

Ik las deze zin
Vrijdag zat overigens donderdag nog bij Beau, wederom als de minister-president.

Deze vind ik wel geinig
Een minister die dolgraag in de voice wil
https://www.ad.nl/show/staatssecretaris ... ~abd5c90f/

Zo te zien haalt het meisje van meneer , dat cda, nog niet in lt, kijk maar
https://www.ad.nl/politiek/peiling-nieu ... ac54a34c6/

Maar dat men, in dat cda, op die aaibare naam gaat stemmen, had je, wel gelijk mee.
Maar dat het cda niets vooruit is gegaan, vergeleken met 2017 valt me wel op
ook dat d66 ondanks het meisje van meneer, als nummer 1 op de lijst , 7 stemmen gezakt is vergeleken met 2017
Dat de pvv zou gaan stijgen, zo je laatst schreef, valt ook op, valt ook erg op, van 20 naar 26
Je had dus maar 1 foutje, dacht dat d66 hoger zou uitpakken. om ze wilden perse een vrouw en lieten die aardige jongeman
hoe heet die, jetten? er voor zakken,,
toch teveel, vals spel gedaan, heeft d66 gedaan, naar mannen toe, is dat!

De oude sinterklaas is overleden, aan de corona virus.
Nog best erg oud geworden, maar zonder die virus, had die vast nog jaren, mee gekund.
Met de toenames, van de corona besmetting, valt me op, dat wat jij, disseltjes noemt. zo erg veel
te zien is, ze dragen hun monddoekje niet goed. Op puntje van de neus, als ze buigen, zie zo erg veel, ruimte opzij
van de neus, daar kan met gemak, veel virussen doorheen, richting neus, schreef je weleens lt, Ook erg veel, nog steeds
doen de neus erbuiten, en het monddoekje afdoen, als ze gaan praten op straat, vooral als het , voor de tv is.
Oude mensen, met het mondkapje onder de kin, ze lijken het niet te snappen, al die mensen, en die tv reporters
zeggen er niets over, tegen ze! Is toch een klein makkelijk gebaar, om te zeggen, monddoekje op en tm helemaal over
de neusrug en dan, het doekje daar ,in knijpen!
Dood gaan, om te dom, is dus ook wat! En al die reporters zeggen er niets van, is ook erg! Als ze maar pas,
na het kletsen, dood gaan, maakt hen, de reporters, niets uit, lijkt dat alsmaar.
Jij schreef eens lt, erg veel mensen, gaan dood, door een domme dood.
Misschien als ze, hoe het monddoekjes op moet, niet snappen, valt dat, er ook onder.
De buitendeur open doen, als bejaarde, zonder monddoekje op, lijkt me er ook wel, er onder te vallen, ja toch?
Ze gaan rustig staan kletsen buiten, zonder vest of jas aan, zo vanuit de warme kamer, gaan vele bejaarden, zo open doen.

Jouw reactie hier boven, vind ik wel apart, ik ken je nu al , heel wat jaren, maar je hebt het er nooit over.
Ik ben wel, nog steeds benieuwd lt, wie is toch die meneer sonneberg???
schrijf je best vaak hier. Geen idee, over wie dat gaat.

Ik zag , met je golfhobbie, doe je het weer best, al 3 dagwinnaars dit weekend, er uit gevogeld, en vandaag, komt
er misschien, nog bij, als laatste wedstrijd dag.
Ik wens iedereen een gezellige avond. Ik ga zo me hond uitlaten. Liefs van tiff Afbeelding
Ik ga als jij, ook ps doen.
Ik las net, over de nieuwe mutatie, in engeland.
jij schreef daar, waarschuwend, best vaak over lt!
Nou ja, het viel me gewoon op, dat het daar, nu over gaat.
Misschien moeten we allemaal, weer snel aan een sigaar!
:? 8-)
Deze krijg je van mij.Ha ha ha

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2020, 05:02

Eelde... :)

(Golfwestrijden dit Weekend op TV en bij beidem het ik de Beker eruit gevogeld. Dat is pas leuk...
Ik liep achter...met de 2 vorige Golf seizoenen...met bekers eruit te vogelen...Toen behaalde ik bekers bij Vrouwen golf...
Dit seizoen geen Vrouwengolf gezien op TV...Alleen mannen golf...
nu
heb ik achterstand..met Bekers eruit te vogelen...met de 4 Namen...

Maar dit weekend...was er een Vrouwen golf Wedstrijd...al was die niet op TV...ik koos er toch 4 Namen uit.
Was grappig te zien...dat ik er ...de Bekerwinnaar... eruit gevogeld had.

Bij de Mannen was een aparte 2 dagen Wedstrijd...ze namen allemaal een familie lid mee...
Tiger Woods had zijn 11 jaar oude Zoontje mee...
Ik wist niet wat ik zag...zulkse verre en goede slagen dat kind gaf...

Waar menige Pro volwassenen...uitgeput per wedstrijd eindigen na 18 holes gedaan...aan die jongere familie leden
merkte je nauwelijks vermoeidheid instorting verschijnselen...
Maar de eerste dag... had ik de Dagwinnaar eruit gevogeld... en de Tweede dag ook ...en de Bekerwinnaar ook...Dus
voor m'n TV en PC golf hobby...heb ik goede zaken gedaan ahw. voor mijn eigen seizoen scores namelijk...

(Ik vroeg me wel even af...is dat nu Kinderarbeid...(die mee doende Kinderen)...als ze net zoveel holes moeten doen...als
de Volwassenen Pro Golfers...met Wedstrijd Golf...altijd al doen...) Hoe dat ook zij...ik heb een leuke golf kijk en Weekend op TV gehad....
en ben (met mijn 77 jaar oud en herseninfarct pas gehad)het uitvogelen... van 4 namen...
van Dagwinnaars en 2de Plekken en Bekerwinnaars...eruit trachten te halen...nog niet verleerd...

_____________________________________________________________________________________________

Ik heb ook Buitenhof gekeken...
Ik vind nog steeds...dat mensen... die in de Enquete Commissie zaten...niet in beeld moeten verschijnen...evt pas
nadat het onderwerp Rapport door de Tweede kamer afgerond is...

Komen ze toch in beeld...en hebben ze het alleen over dat Onderzoek ed...Alla(h)...maar hun mening geven
over wat de 2de Kamer moet beslissen...is mi een vorm van Bemanipulerende Intimidatie...naar het Volk toe en naar
2 de Kamer leden toe...
Neem zo'n Commissie lid
Politiek SP-Kamerlid Leijten: hele Kabinet moet aftreden om toeslagenaffaire

Zoiets dus..Net als pas die Voorzitter van die Commissie...hij en Zij... ook
pist buiten de Parlementaire pot...( ...Die zelfs welis hele andere meningen er over hebben kan...)

Kamerlid Pieter Omzigt... gaf geen antwoord op die vraag...Zij had ook... er geen antwoord op moeten geven...en zeggen...dat
is niet aan mij...een antwoord op die vraag...Maar aan de Tweede Kamer...
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... enaffaire/

Nou ja...sinds Alles mag behalve een Sigaar...kan je alles verwachten...maar... ik denk er het mijne van...

Dat Enquete Commissie leden...ahw onzichtbaar moet zijn...tot het Rapport Onderwerp...door de Tweede Kamer
behandeld is...en afgerond is...(De meningen zullen altijd verschillen) (In een democratisch land!)
Hoe dat afloopt... is gewoon afwachten...

Ik vind
in een zware (Corona) crisistijd...erop inspelen ...(zoals Zij ...van de SP dat zei ...bij Buitenhof) dat het hele Kabinet weg moet...nogal gevaarlijk...het is niet logisch
dan ...om een heel Kabinet weg te sturen...(Als zijnde via de Tweede Kamer)

Ik zat aan een Bedrijf te denken...men neemt... overal Personeel ervoor aan...van hoog tm laag...
Ergens maakt iemand een fout op een afdeling...
Daar gaat het om...om die iemand...en om de Chef van die afd... van die iemand...
(Een Directie weg sturen...om een vak fout bij die Lagere Personeel...is niet Logisch...

Er is dus...een afdelings fout gemaakt...Met verre gaande doorloop effectes...voor de Ouders die recht hebben op Huursubsidie en
Toeslagen...)

Als een Verpleegkundige in een Ziekenhuis ... zo een grove fout maakt...dat de patient overlijdt...dan wordt dat Personeelslid ontslagen
is dat Personeelslid een arts...dito...Maar niet de hele Directie wordt erom ontslagen...dat is niet logisch nl.

Ik kan alleen zo denken...wat welis gebeurd...vanaf 1 het wordt een groepje dekkers...op die afdeling...daardoor kan het ook zo erg uit de hand gaan lopen...

De afdeling Top baas komt erbij...als die gaat mee dekken...is die medeplichtig...aan de schade veroorzaakt...
Maar de hele Directie moet er niet om weg...

De ware Daders...is dus wat voor te zeggen...dat kan er 1tje zijn of 2...of een groepje zijn...tm de baas van die Afdeling aan toe...

Iemand wou ze voor de Strafrechter...
mi dat kan alleen ...als de daders mi...het geld in eigen zak gestoken heeft..(Dus een Misdaad begaan heeft)
Er is een verschil...tussen (Vak) fouten makers...en Misdaden...makers...

Maar vanaf ..het is Bekend...het geld moet wel terug ...naar de rechthebbende eigenaren...en de Huursubsidie ook en de Toeslagen ook...anders
wordt het een bedrijfs Misdaad! (Vanaf de fout vanaf 1...een paar...foutenmakers..en daarna bewust alsmaar... het geld niet
terug betalen...aan de Dupezijners...(Dan is er meer aan de hand)
(Dan loopt het dekpatroon wel heel erg uit de hand!)

Tot iemand ...dat is ging Onderzoeken...uitspeuren ging...zoals die Omzigt... met nog een paar Kamerleden)
tm er kwam een Enquete Commissie...met een rapport...er over...naar de 2de Kamer...
(Vanaf de fout vanaf 1...een paar...foutenmakers..en daarna bewust alsmaar... het geld niet
terug betalen...aan de Dupezijners...(Dan is er meer aan de hand)
(Dan loopt het dekpatroon wel heel erg uit de hand!)
En daar moet... de Democratische gekozen Kamerleden ...met z'n allen...tot een besluit over nemen...
Omtrent Hoe Wie wat waar...etc
Maar ook
er is een grote lands Crisis gaande...Wat is meer ...van nut...voor het lands belang...het ene of het andere...

Zo ongeveer denk ik er ongeveer er over...
Als het een groot bedrijf is...is er jaarlijks een rij Auccounts die alles naberekend...per afdeling...
(mi zulkse erge Knappe koppen...kunnen zo Zien en Weten...Wie Wat Waar...de dupezijners zijn...en hoeveel geld
per Dupezijners terug moeten krijgen...Zulkse dingen lijken... ze bij de Belasting niet te doen...schijnbaar...Als iets zo lang duurt...mist het op die afdeing...echte
(Mensen) Controles...over de Geldzaken... bij de Belastingdienst...sowieso... op die bepaalde afdeling...

(Ik wil niet.... alsmaar door drammen...maar kom er wel weer op uit...Sinds Nederland in de EU is...werd het overal
Bezuinigen...ook bij land belasting Dienst...(Stapels Personeel moest er uit!)

Schreef ik al vaker...De mensen die alles Zien en Weten en Snappen eruit...en de nieuwen Weten nog van 3/4 niks...tegen de
tijd dat die wat gaan Zien Weten en Snappen...is hun losse contract om...de nieuwen...ze weten 3/4 nog van niks...op dat werk...
etc. etc. etc.
Leuzes op Tv...Vaste banen is uit de tijd...(Dat vind ik al te eng ...voor woorden...want zo kan alles gedekt...
in welk bedrijf dan ook...

De mensen die alles Zien en Weten en Snappen eruit...en de nieuwen Weten nog van 3/4 niks...tegen de
tijd dat die wat gaan Zien Weten en Snappen...is hun losse contract om...de nieuwen...ze weten 3/4 nog van niks...op dat werk...
etc. etc. etc.eke Nieuwe is goedkoper dan eh jij...werd dat...met al die Bezuinigingen...

(Ik bedoel...de Oorzaak der dingen...kunnen welis ...aan iets heel ergens anders liggen!)
Door alle bezuinigingen bijeen vergaard...aan geld...
De Miljarden... gaan alweer naar het Buitenland toe ...en naar de EU toe...
De lands belasting Dienst viel ook op een dag onder de Bezuinigingen...

Nog is
De mensen die alles Zien en Weten en Snappen vaak getruct...eruit...en de nieuwen Weten nog van 3/4 niks...tegen de
tijd... dat die... wat gaan Zien Weten en Snappen...is hun losse contract om...de nieuwen...ze weten 3/4 nog van niks...op dat werk...
en dat kan jaren zo door gaan...tm de (Vak) fouten en Missers en Niksdoenerijen aan toe...Zien ze niet eens!

Nog is...Sowieso...Als een groot bedrijf is...is er jaarlijks een rij Auccounts die alles naberekend...per afdeling...
(mi zulkse erge Knappe koppen...kunnen zo Zien en Weten...Wie Wat Waar...tm ook
de dupezijners zijn...gemaakt...en hoeveel geld per Dupezijners terug moeten krijgen...Zulkse dingen lijken ze...
bij de Belasting niet te doen...schijnbaar...Als iets zo lang duurt...mist het op die afdeing...echte
Beroeps Vak (Mensen) Controles...over de Geldzaken bij de Belastingdienst...sowieso op die bepaalde afdeling...

Als het er op aan komt...kan je alle Bedrijfs Bazen tm het hele Bestuur aan toe
wel ontslaan...om de (Vak) fouten van de Personele Onderlaag...

Maar mi...Fouten die 10 jaren door sudderen...met doorloop effectes...voor de Dupezijners...
Dan moet mi ...men is echt nagaan...of daar wel banen met ...losse contracten... van nut is...of juist helemaal niet...

Als de uitsparingen is...om op de Beurs ermee te kunnen gaan gokken...(Als Bedrijfstop)
of zijn het uitsparingen iov de EU!

Omdat die zo erg veel miljarden nodig heeft steeds...

Voorheen hadden we dat niet...Miljarden over de grens brengen...Daar werd het personeel gewoon mee betaald...en we bouwden er Dijken mee en Bruggen en hadden
een Normaal leger etc...en zaten de Politie niet zo snel...op zwart zaad ...zo te laag is hun inkomen geworden...en konden Burgers
rijen van de Belasting aftrekken...(Niemand heeft ooit onderzocht hoe komen de lands Huren dubbel zo duur sinds eh...)
Want het dekpatroon is...dat geeft weer inkomsten belasting voor de Staats kas...dus onderzoekt niemand wat...

Tot er is ene Pieter Omzigt...met nog een paar...welis wat ging onderzoeken...(Hoe snel die als slechte mensen behandeld werden en onder druk gezet...net als elke Klokkenluider ahw...) Dat is pas eng...als de baan... van de Tweede Kamer is...Toezicht op het Kabinet te houden...
of alles wel toe gaat...zoals het in een eerlijke Rechtstaat toe moet gaan...

Die druk ed. en geen medewerking...op het Onderzoek...kwam via het Ministerie van Financien...
mi Dat moet dat is echt onderzocht...Kamerleden die zich bedreigd gevoelden...onder druk gezet...
Hoe zit dat precies in elkaar? Wist... de baas van financien...daarvan?

Nou ja
ik ben er niet voor...door Mensen...in het wild ...Mensen te ontslaan... zonder...echt bewijs...dat ze er aan mee hebben gedaan...
Eerbare Vak mensen...weg te trucen...werd ook wel de mode... vanaf Links Paars...(Vanaf NL in de EU...moest fors bezuinigen...)
Ik bedoel...
zomaar roepen... die en die en dat moet weg...(Kan zelfs Partij belangen uitens zijn)
Zo moet het dus niet toe gaan...

mi Moeten ze zo snel mogelijk...al die Dupezijners ...hun geld terug en schade vergoeding erbij...wgs zoveel jaren ellendes...ipv maar een paar weken...
vanaf de Fout van die ene...
ipv 5 jaren te wachten op de juiste ICT's programma's die niet juist bleken te zijn...
is mijn tip veel beter

Om een lang verhaal kort te maken...mi...Het kan ook zo...Zet er een rij echte Register Accounts op...(Op die ene Belasting afdeling)
(Die Zien en Weten en Snappen...als geen ander ...en kunnen ook nog ...Rekenen ...als geen ander!

Ze moeten zo snel mogelijk...al die Dupezijners ...hun geld terug geven en schade vergoeding erbij...en Eer en Goede naam overal terug!
(Al die afleidingen van Commissies en 2 Kamer etc...ipv...Het moet kort...wgs zoveel jaren ellendes...ipv maar een paar weken...
vanaf de Fout van die ene...)

Nou ja zo denk ik er wel zo'n beetje over...

Maar ik begon met...Enquete Commissie leden...moeten ahw onzichtbaar blijven...
tot alles is afgerond...

Het is niet aan hun...uitspraken te doen...wat er gebeuren moet...met Wie Wat waar dan ook...

(Als je het helemaal goed bekijkt... is het begin meestal dr van...Lands Bezuinigingen...van oa Personeel!

De ware daders...kunnen allang elders werken...bv Vakken vullen bij de Supermarkten ed. of in de Bijstand zitten...

Als het er op aan komt...kan je alle Lands Bedrijfs Bazen tm het hele Bestuur aan toe
wel ontslaan...om de (Vak) fouten van ...de Personele Onderlaag...

Maar
mi is er een grote Crisis gaande...dan moet daar naar geoordeeld (in de 2de kamer) naar Lands Belang...(Vind ik)

Om een lang verhaal kort te maken...mi...Het kan ook zo...Zet er een rij echte Register Accounts op...(Op die ene Belasting afdeling)
(Die Zien en Weten en Snappen...als geen ander ...en kunnen ook nog ...Rekenen ...als geen ander!
Ze moeten... zo snel mogelijk...al die Dupezijners ...hun geld terug en schade vergoeding erbij...en Eer en Goede naam overal terug!
(Al die afleidingen
van Commissies en 2 Kamer etc...ipv...Het moet kort...wgs zoveel jaren ellendes...ipv maar een paar weken...
vanaf de Fout van die ene...)
Maar
om het nog korter te houden
mi is er... een grote Crisis gaande...dan moet geoordeeld (in de 2de Kamer) naar Lands Belang...
tm de Verkiezingen in Maart...(Dan oordeelt het Volk zelf..in het Stemhokje... wel over... het ene en het ander)

Maar...Geef ze wel
gelijk gewone waar...(Ook in de Pauzes)...want waar niks mag...komt niks goeds van! (Vind ik)
En dat vult de
Staatskas ...ook niet bij! met niks mag...(En .. (Vanaf Links Paars tm tm tm etc) stop die anties is
want daar...komt het meeste gezeik van....via...met Leugens en Bedrogs en Diefstallen op grote schaal etc....)...

Allen
met die water flesjes of glaasjes water...ook op TV te zien...is te idioot ...voor woorden... geworden zelf...laat
staan ...als ze ermee... uren en uren vergaderen...Lands Knots ...is dr niks bij!...(Elke goede Journalist
heeft het over hun...(ziet hun...trage vernauwde vak blik...en... bekijkt)....zitten er met wat ze zeggen
geen fouten in?

Trusten allemaal Knf van LT) Nog een pijpje tegen de Virus en dan slapen maar...Afbeelding


--------------------------------------------Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2020, 14:37

Deventer... :)

(Ik zag dat ...
nog snel ...op TV...dat de Nederlandse Vrachtauto's ...werden doorgelaten uit dat zuid Engeland...Nederland binnen komen..

Met hun in
Nederland...Alles mag behalve een Sigaar gedrag...niemand van de Chauffeurs...met een Mondkapje op...praten met Reporters...
Zij hoog zittende.... en andere Mensen ...die er buiten staan laag voor ze...Als die Repeorters...Met hun vaak ook...in
Nederland...Alles mag behalve een Sigaar gedrag..zelf...hun Mondkapje... ook niet op hebben
of op het neuspuntje ...of met de Neus er buiten...Nou ...zo kan ...niet alleen de Corona virus...ons land... weer binnen komen zelfs...ook de
nieuwste Mutatie...Virus...
en dat... in de Nederlandse... Lockdowntijd!

(Veel ...Disseltjes...zijn er ...nog steeds...te zien...op TV!)
(Een van Disseltje... is het gelijk ...van die RIVM ...Meneer van Dissel...omtrent... de Mondkapjes!)

Maar ...het viel me dus op...Zo ...komen ze... gewoon doorgelaten...ons land binnen...

Hoe dat ook zij...
zonder een ...snel Test...(Bij Lands Binnenkomst...)...of ze... met de Corona Virus of aanverwante Mutatie binnen komen...gaan ze ons hele
in Lockdown land door...vanaf Uit tm Thuis...waar vandaan komende ?
Uit een land...waar het sinds kort...naast de Corona Virus daar...het barst van besmette Mensen met
de Aanverwante Corona Mutatie Virus...

Ze nog net binnen mogen komen...langs...al die afsluitingen ...die er overal om zijn...
Langs de Nederlandse Grenzen...

(Opvallend is wel...Het Geestelijke
Debie niveau...
in ons land....sinds... Niks mag ook geen Sigaar etc...is opvallend hoog!)
Is al te Zien en te Weten...
hoeveel mensen...er als Disseltjes...met de Mondkapjes om gaan...(Maar ook dito...anderen ...die niks zeggen...niks
uitleggen ...aan ze...

Dat zelfs niet eens Zien en Snappen ...niet door hebben zelfs) Hoe gevaarlijk... die Disseltjes lieden zijn...Misschien wel voor hen zelf... dat zijn!

Zagen jullie ooit... een Nederlandse Reporter op TV.. zeggen aan Mensen...Doe het Mondkapje op...Doe het Mondkapje helemaal
over de Neus heen...Dat is veiliger voor mij...als Reporter...en ook... voor jezelf!

Ik heb dat
in al die vele Maanden... nog niet 1x gezien en gehoord...van de Nederlandse Verslaggevers...Zelfs niet...als ladingen Vrachtwagens...
Nederland binnen komt...uit een zwaar besmet Corona Virus... met aanverwante Mutatie Virus...ons land binnen komen...
Zeggen aan Mensen...
Doe het Mondkapje op...Doe het Mondkapje helemaal
over de Neus heen...Dat is veiliger voor mij...als Reporter...en ook ...voor jezelf ...en ook voor Moeders de Vrouw en de Kindertjes
en voor de ...Oma's en Opa's ...Thuis!

Ik heb dat
in al die vele Maanden... nog niet 1x gezien en gehoord...van de Nederlandse Verslaggevers...Zelfs niet...als ladingen Vrachtwagens...
Nederland binnen komt...uit een zwaar besmet Corona Virus... land...met aanverwante Mutatie Virus...in de Nederlandse Lockdown tijd
ons land binnen komen...en door het hele land gaan...

Als je... van een Buitenland...(via het Werk en zo wat)...een land... in Lockdown binnen komt...moet er toch
een knopje open gaan...in de Hoofden van die Mensen...Wat zijn de maatregelingen daar...of ...al het Zien...ze dragen allemaal
een Mondkapje op...Moet ik dat ook niet is gaan doen?
(Komen ze schijnbaar niet eens op!)
Waarom
is dat soort ...van Denken ...niet meer gaande...bij zoveel Mensen... in het land...Alleen dat al...geeft toch... te Denken!

Het lijkt... dat velen ...ergens tussen... te tussenen zitten...tussen...Alles mag ...in Nederland...behalve een Sigaar...en
tussen... Niks mag in Nederland...ook
geen Sigaar...
Dus doen velen... wat ze zelf willen...ondanks met...een Virus Pandemie... in de Wereld!

Nou ja... ik Zie ze liever... met gewone waar...
Ook die hoog zittende... in die Vrachtwagens daar...(Zonder een Mondkapje op) pratende met Mensen ...onder hun
adem uitstoot niveau...staande beneden op straat...

(maw
Niet alles mag...maar wel... op z'n tijd een Sigaar (dito Pijp ...Sigaretje... of Sjekkie)! in Pauzes ed.
(Want...Van zukse adem uitstoot...
en dan... er na...(extra beveiligd)...een Mondkapje overheen...Daar
houden
de meeste Virussen... niet van nl! (Niet Uit en niet Thuis en niet op het Werk!)

Allemaal. Gr en knf van LT) Afbeelding

PS.Afbeelding
Nog even...
De Generatie
die het meest gerookt of mee gerookt heeft...is de alleroudste ooit aan het
het worden...zijn die van het roken... of mee roken afgeluld...die oude mensen...zijn die pas het gevaar...
Sowieso
zonder Mondkapje op...
Staande ...bij de open buiten deuren... op balcons.. en bij open ramen ed.
en met Visites van buiten komende!

Het is dus een Weet zulks! (Van wie je allemaal van kapot mag!)

Op z'n tijd een Sigaar
(dito Pijp ...Sigaretje... of Sjekkie)! in Pauzes ed.
(Want...Van zukse adem uitstoot...
en dan... er na...(extra beveiligd)...een Mondkapje overheen...Daar
houden
de meeste Virussen... niet van nl! (en de antie's flikkerij ook niet!) (Niet Uit en niet Thuis en niet op het Werk!) Afbeelding

Het is dus een Weet zulks! Afbeelding...(Van wie je allemaal van kapot van mag!) (Uit en Thuis en Op het Werk!) met je eigen (zelfbescherming) al die vele decennia's tegen de vele Virussen...(Want...Van zukse adem uitstoot...
en dan... er na...(extra beveiligd)...een Mondkapje overheen...Daar
houden
de meeste Virussen... niet van nl! (en de antie's flikkerij ook niet!) (Niet Uit en niet Thuis en niet op het Werk!)
met...je eigen bescherming!...Afbeelding...Afbeelding

Het is dus een Weet zulks! Afbeelding...
(Van wie je allemaal van kapot van mag!)
(Al of niet op recept...of via de straat of via Internet of via een Collega...etc.en De Pilllen en de Drugs Industrie varen en vieren er hoogtij bij!
Met niks mag...ook geen Sigaar... )Afbeelding

Onthou het maar...
(Uit en Thuis en Op het Werk!) (Ook als ouwetje ...juist als ouwetje
met je eigen (zelfbescherming) je eigen bescherming!...Afbeelding...Afbeelding
al die vele decennia's tegen de vele Virussen...

(Want...Van zukse adem uitstoot...
en dan... er na...(extra beveiligd)...een Mondkapje overheen...Daar
houden
de meeste Virussen... niet van nl! Afbeelding

Het is dus een Weet zulks! Afbeelding...(Ook aan de water glazen en waterflesjes ...snuif ...eh zuip tafels...)...(Van wie je allemaal van kapot van mag!)...Afbeelding...Van de anties Flikkerij...met Niks mag...ook geen Sigaar etc!..en met hun...anties Kat en anties Hond etc...etc...etc...(Daar vult de Staatskas (Wereld wijd)
zich niet mee...maar wel...met eh...Miljarden... en meer...via Drugs van... over zee!) Dus pas op ...de anties...Mafia...dat is het ware gevaar!
Ook en vooral...
in Virus tijden...Met hun niks mag...
ook geen Sigaar!

En waarom
zeggen die Verslaggevers niks...aan al die mensen...zonder Mondkapje op...of ...hun neus er buiten...of
op het puntje van de neus hebbende...
Kijk nu zelf is...met een Mondkapje op de neus punt...buig is voorover en kijk is de Spiegel in zo...Kijk
of je zelf niet een Disseltje bent...
Met...al die vrije ruimtes...vlak naast de neus...Nou het is maar
een weet...dat ziet de Virus ook!
Kortom...
ipv een kop vol met niks...(via de anties Mafia!)
(Weken gelul over het Mondkapje op TV ed dingen meer)
ipv 1 Dag is genoeg...Kortom...
Denk zelf ...weer is na...Afbeelding

Rijen Vrachtauto's uit Zuid Engeland...met Corona en Mutatie Virus daar...en nog spuiten ze die septisch in Nederland...niet helemaal schoon... :o
Dat rijdt massaal ...overal naar toe...ons land in straks! :shock:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 dec 2020, 17:19

Venter... :)

(Wat je erg veel ziet...met getrainde Nederlandse Politie Honden...dat zo gauw die honden de Auto uit mogen
speelt de hond de baas...ipv de Polieman of Politie Vrouw...

Die honden ...zijn allemaal verkeerd getraind...met hun bakken agressie en zwaar trekken...aan de riem...
en meteen ...op wat dan ook af...

Nou denk ik ...zoiets... al vele jaren...

Toevallig zag ik... van de week op TV...In het Buitenland...Politie met hun Getrainde Hond... die
Honden deden exact...zo ik vind...zo moet dat!
De Honden Baas...geleider...(De Plolitie )...Leider... is de Baas...en niet... de Hond!

De Hond...moet alleen wachten... op de juiste Commando's!
ipv
Vanaf de auto uit...speelt de Nederlandse Politie Hond... de Baas!

(Ik kan het weten...Ik heb onze Dobermann Pinchers Honden altijd getraind...en als er iets
dolgraag keihard aan de riem trekt...Het baasje kapot wilt trekken ahw...en met agressie op alles en nog wat...wilt af gaan
zijn het oa en vooral die Dobers Honden wel...
(Nooit problemen met ze gehad...welis een Prijs... mee gewonnen!)
(En de toen getrainde mee doende Politie Honden niet!)

Nog een tip is...
Ook... getrainde Speur Honden...moeten lopen... met de gang loop snelheid
van de Honden begeleider...(Met die loop snelheid aangelijnd...kunnen ze nl... net zo goed
het te zoeken voorwerp...ruiken en op snuiven...)
dus ...ze moeten ...die Honden begeleider...de leider...ondertussen...niet kapot trekken!
(Door
als een wilde gekte Hond...gaan trekken... en hollen... naar de verte!)

Anders gezegd...De (Mens)...Leider...(van de Looppas snelheid)... is de Baas...en... niet... de Hond!

Het beste werkt de Training
met Oog contact...en zachtje...praten...(Ze horen beter dan mensen nl
(Geschreeuw is totaal onnodig nl!)
en met de bevelen geven... ze te leren...de loopsnelheid... van de Hondenbegeleider...is de Baas!

En met (Fout gedaan ...
even ..dat... kort en zacht zeggen...verder niks er mee!
(Hoogstens zeggen...heel soms maar ...
om de ernst van de zaak...wat harder... zeggen...(Met de laagste stem klank...)DenkDRom!!!)

en
dan weer ..meteen zeggen ...(Let op)...(Met hans en vinger richting Ogen...)
De Ogen...
Het Oog contact... zegt ze... alles nl!

Met
Goed gedaan...dat zachtjes zeggen (Het te zoeken Onderwewrp...Ruiksnuiven kunnen ze ook
met gewone pas doen nl!)en met
Goed gedaan...
en...dan..samen....Lekker even Knuffelen...(Ook als Honden Politie Baas!!!)
(Ze gewoon leren...Lief te zijn...voor elkaar...(in alle omstandigheden)...(En moeten doen
wat de Hondenbaas...ze opdraagt)


(Ook met een... goed getrainde Politie Hond...moet de Baby.... Kleuter thuis
er overheen kunnen struinen! Net wat de Ogen
van de Hondenbaas Trainer... vindt wat goed is ...en wat ...niet goed is!) De Hond leren...
Ook...Thuis prive...met de (werk) Hond...Lief zijn...voor alles
wat Oom Agent en Tante Agent lief is...leren...
(Ook gewone Husr Tuin en Keuken Honden...Een Hond nooit alleen laten met kleine Kinderen!!!)

Ze erg goed leren
en erop kunnen vertrouwen...altijd...Allebei...Lief te zijn ...voor elkaar...
De Honden Baas moet erop kunnen vertrouwen...altijd...Allebei...Lief zijn ...voor elkaar...voor de Hond...
en de Hond erop kunnen vertrouwen...altijd...Allebei...Lief zijn ...voor elkaar...voor zijn...
of...haar ...Baas!( Dat is alles!) In the Game!)

Dus doet die wat... er moet...en doet die het goed...Goed zo...zeggen...en dan...Komt de Knuffel Partij...
Doet die het Fout
komt er niks...Hoogsten de volgende opdracht...Let op...Ogen!
en de nieuwe opdracht komt er aan...(Zonder welke keihard dan ook getrek van de Hondenbaas aan de Riem!
Ik bedoel worden Honden agressief...zwaar trekkerig...dan is er teveel fout met de (Met...Welke dier dan ook...
met de Training!)
Lief zijn voor elkaar betekent nl...niet...
nooit...ekaar kapot... mogen maken!
(Met Slaan en Schoppen en hard trekken en Schreeuwen ed. en met Electrische stroom stoten ed!!!
Dan is er erg teveel mis met ...de Trainer zelf! Zelf...Voer voor een Psychiater of zo???)

Ik bedoel ....worden Honden agressief...zwaar trekkerig...niet luistrende naar de
Training baas...(Dito met de Werk Opdrachten...bij Politie Honden...dan is er teveel fout ...met de (Met...Welke dier
zo dan ook...
met de Training!)

Maar zo moet het...
Ze erg goed leren
en erop kunnen vertrouwen...altijd...met...Allebei...Lief te zijn ...voor elkaar...
(Ik bedoel ...een Speeltje gooien...na Goed gedaan...is ook lang niet alles...)
Wat ik welis deed...als de Hond... niet goed had geluisterd ...en de eigen zin ging doen
een poos
de Hond negeren...al wandelendende of thuis ook...verder niks...
tot ik weer deed...
Let op...Ogen!!!
Dan kwam de nieuwe opdracht weer...en zo meer...altijd...met...ervan op aan kunnen...Allebei...Lief te zijn ...voor elkaar...
Dus...van elkaar ...altijd...van op aan kunnen...Vergeet
met Goed Gedaan...de (Korte)...lekkere Knuffel ...met elkaar...dus niet!
(En pas erna...dan is het ...kort of lang...Bal speel tijd!)
tot ik weer deed...Vooooooor...en wees dan naar de Grond...De Hond gaat zan Zitten voor de Hondenbaas!
Let op...Ogen!!! (Dan komt er een Commando!)
(Ook een Politie Hond ....is moet zijn...altijd... in Training zijn...Uit en Thuis!)
(De kunst is...als het alleen met de Ogen af kan...en met wat korte gebaartjes...Verder niks!

Dus een Politie Hond... de auto uit...Met Werken...moet naast of... voor de Baas zitten ...gaan wachten
op de Opdracht Commando!
Moet die erop af...dan moet dat altijd...aangelijnd...met de loop snelheid
van de (Werk)...Hondenbaas...en niet zwaar getrek... met de Hondenbaas...er achter aan...
(Anders zijn alle beten en mensen uit elkaar rijten al gedaan...in die snelle vaart!)
Als de Hond de baas is...Dan doen ze in wezen alles... wat niet mag!!!
ipv
Lief zijn ...voor de Baas...(anders krijgt die een rang lager of...die de zak.... of zo wat
om de op straat getoonde...Honden Werk gedrag!)

(Als je ziet ...op TV hoe er zijn...die de Politie Honden in Nederland traint...met Zwaar aan de riem trekken
en met schoppen en slaan etc. ed)
ipv
Neem mij nou...We hebben echt ...de engste agressiefste Dobermann Pinchers... uit een Asiel gehaald (ik
was in het begin soms doods bang voor ze)...en
toch...alleen maar lief voor ze geweest....Lijkt bij het Paranormale af...alleen met dat...Let op...Ogen...zo goed
ze (tm vaak )de Commando's (na getraind)...zelfs Volmaakt...deden!
Nou daarmee... kan je ook mee doen ...aan Honden Wedstrijden dus!
(Maar ook... als het (Politie) Werk honden...zijn...(zo getraind) goed het werk laten doen...dus...)

Extra noot...(Ik ben er voor...dat wie... met die Hond... moet werken...die de Hond.... ook moet trainen...ipv via
een (Politie) Hondenclub... elk iemand... uit het wild... Schreewt...en schopt en trapt... er tegen aan!
en opeens ...krijgt een Politie Man of Vrouw ...dat ...als (werk) Hond...) die doen dan de
Commando's uit angst! (Als wat in die angst losbarst...tijdens het werk... of tijdens vrije tijd...thuis...kan
Woede zijn ...en... met een bak... vol agressie ...plots...zijn!)

Als ik... met de Hond trainde gebruikte ik altijd ...de kortste woorden...
Af...Lig...Sta...Zit..Op...Pak...Foei...Links ...Rechts...Door...(lopen) Los
(Los laten) Bij alle dieren zei ik ook nu
tegen m'n Dwerg Papegaai...zijn ze bang... geschrokken (bv Van een Vuurwerk knal)
Het is niks...Het is goed...(Meestal zeg ik dan...Kus Kus...)
en meteen ...zie je...de ook het vogeltje...ontspannen... gewoon doen...
Fat meteen ...weer ontspannen en gewoon doen...is getraind...door altijd hetzelfde
te zeggen...in zulkse systuaties...)Dan vertrouwen ze op je!
(In deze tijd...wel tigs keren dus!) Het is goed...geruststellend zeggen...betekent in feite
het is goed tussen ons...Alles draait bij een Dier om ...Ons!

Maar buiten de training
kon ik hele verhalen ...aan de Hond vertellen....(en de gezinsleden ook!)en de Hond
tegelijk aaien...
tot ik weer
plots zei
Let op...Ogen!!!

(De Hond
moet het ook goed snappen...Wat?

Het verschil...te Weten...tussen Werktijd (Gedrag)
en Vrije tijd (Gedrag) van de Hond
is dat!(En dito het verschil in Gedrag...van det Honden Baas...uit en Thuis...)

vb Zeggen...Om..(Werktijd)
(Vrije tijd...Kom we gaan ...om.. die Mensen heen lopen...om dat beeld...om wat dan ook...)
tot ik weer
plots zei
Voor....Zit...Let op...Ogen!!!
(De Hond weet dan...Het is Werktijd...Het Werk begint!
Alles wordt kort gezegd...altijd voor dezelfde dingen dezelfde woorden...kort... zeggen...)

(Kort en bondig... de dingen (Commando's) zeggen ...en... kort Knuffelen
of...
een heel verhaal... er tegen gaan zeggen...leuteren...mekkeren ed.
Ouwehoeren ed...stukje kaas geven onderwijl...beetje verwennen...
en... desnoods samen zo...op de bank gaan liggen...tm aaiende erbij ed...)

Dus...altijd...Lief zijn...voor elkaar...Kan het effetjes... zo???

Nou ja... dat wou ik even kwijt...
Gr en Knf. van LT)...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 dec 2020, 06:45

Terpen

Wat een gedoe he meiden, met deze corona golf 2
en dan opeens, die mutatie besmetting erbij.
Gaan jullie dat vaccin halen?
Wat ik niet snap ervan, ze komen nu steeds met 1 merk aan, en geven dat klakkeloos, aan iedereen.
Misschien willen er mensen, een ander merk, waar maar 1 prik halen, genoeg is.
Dit merk, waar ze het steeds over hebben, als je allergisch bent, krijg je al bijverschijnselen ervan.
Ik weet nog, dat jij en Tiff, samen tegelijk, een hele forse allergie reacties ergens van had.
Dezelfde jeuk en grote rode bulten en jullie hadden elkaar tijden niet gezien.
Jullie kwamen er niet achter, waar het van was.
Maar jij had toen, een bepaalde wasverzachter gebruikt, 2 halen 1 betalen.
Misschien had Tiff daar het ook van, en gebruikten ze dat, in het ziekenhuis, waar ze toen lag,
vanaf de bevalling. (Zolang is dat al geleden)
Maar daar, zeiden ze haar, het is, van de hormonen reactie.
Maar waar het ook van was, allergie hebben jullie, allebei gehad.
Dan moet je, denk ik wachten, op een vaccin, wat het gewoon goed doet, bij alle mensen.
Je hebt ook last van zonneallergie LT
Pas dus goed op, wat jullie doen!
Ik weet nog. je verhaal LT, je harkte weer eens en liet het toen
is goed onderzoeken, zei die dokter, na dat onderzoek, u bent allergisch voor kat, u moet uw kat weg doen.
Je zei, mooi niet. Je liet de kat castreren, en na een poosje, scheidde de kat, niet meer die
bepaalde hormonen huidgeur af en vanaf toen, had je geen allergie meer, van je kat.
Dat vond ik zo knap bedacht, van je, omdat te gaan laten doen, met je kat.
Die overigens 20 jaren, bij jullie geweest is, dus niet is weg gedaan!

Zeg laatst zag ik, op tv, alweer, een politiehonden training plek, waar ze ook zo erg tekeer gaan
tegen die honden, en slaan gaf en schopte, een nog langere tijd terug, deden ze dat ook elders, met
politie hondentrainingen. Dat was te eng om te zien zelfs.
Dus je hebt wel gelijk, jouw mening er eens over te typen LT!
met je uitleg, dat het ook allemaal, anders kan, met hondentrainingen.

Net als jij, wij zagen, ook veel Disseltjes, op tv!

Ik wens jullie een goede dinsdag toe. Knuf van Ans. Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 dec 2020, 05:34

Pendel... :)

(Ik las dit...
Slachtoffers toeslagenaffaire krijgen vóór 1 mei 30.000 euro Na overleg kabinet

ik dacht gelijk...wat is dit nu weer...leven we in de Trekvaart tijdperk...of in de
Electronische tijdperk???
De Trekvaart kan weken duren voor het bij de bedoelde persoon is
electronisch kan het binnen een paar minuten klaar zijn...(Mist je wel alle gegevens hebt...Naam
en Bankrekening nummer...)
Dus het gaat... over de trekschuit tijdperk...Slachtoffers toeslagenaffaire krijgen vóór 1 mei 30.000
euro Na overleg kabinet...

Ik las ook dit...
Microplasticdeeltjes ontdekt in placenta's ongeboren baby's Impact onbekend
(Zou handig zijn...als ze er bij zetten...welke kwalen of ziektes dit geeft aan Mensen...met
plasticdeeltjes overal in het lijf...)
(Zo schreef ik laatst...dat stoppenze in opvulmiddelen...als 1 op de 3Mensen in het land...plasproblemen heeft...
ligt dat ergens aan...Zou mooi zijn...als men is echt ging onderzoeken...welke opvulmiddelen waar
dan ook in zit...ook bij Medicijnen Pillen en Capsules en in al die vele Vitapmines bij Drogisten ed. dingen meer...
en waarmee maken ze nogal wat pillen en Capsules ed. zo mooi gelakt mee?
Want het moet ergens vandaan komen...1 op de 3...heeft Plasproblemen in het land!

Als mensen van een Maagpil...oa oa oa geheugenverlies krijgen kan...Dan zit er in die pil...op z'n minst een productstofje...dat dat doet...mi
moet dat stofje...in die Pil... aan alle kanten bestudeerd...ook waar zit dat ...allemaal nog meer in kan zitten
Wat mensen (als heel... gewoon of iets ongewoons ...zijn gaan nuttigen!
En als we dat gaan laten...met z'n allen...waar het in zit...alzo... kan een land ...al massa's minder Demente Mensen hebben!

Ik zag een Dokter op TV...
die vertelde wat...en opeens haperde het geheugen...ik dacht gelijk...de kans is groot...die neemt ook die
Maagpillen...Ik stopte er gelijk mee...toen ik de bijsluiter las...maar hoeveel mensen in het land
lezen de bijsluiters nooit...en blijven het innemen...
(Zal dan wel heten...Ouderdoms verschijnselen)...als men van die kwalen krijgt op die bijsluiter!
ipv
Ik denk... nogal vaak...Onderzoek... is wat!
Voor heel Middelbaar en Bejaard Nederland Dement is geraakt!
(En het is nu al...1 op de 3...het land vol zeikt ed ...dingen meer...en
voordat alle baby's van plastic zijn!)

________________________________________________________________________________

Ik keek het perfecte plaatje....wat me opvalt...van mezelf is...in het begin met grote groep
kan me het nog niks schelen...wie het moet verlaten...dito met die Rembrandt schilders...opeens
komt er een dag...dat hoop je...dat die en die en die er niet uitvallen...

Raar is dat eigenlijk...je kent die Mensen niet eens...en toch kom je....bij elke volgende afleverng... in jezelf voor ze op...of
bent het er niet mee eens...dat die ene afvalt...

Ik was het er echt niet mee eens...bij dat Rembradt Schilderen...dat ze deze lieten afvallen...Melda Wibawa...
Eigenlijk dacht ik steeds...die komt ...wat mij betreft...in de finale zelfs...
Haar Ets was ...volgens mij de beste van allemaal...en menig schilderij ook...oke net het laatste schilderij van haar
was helemaal niet de beste...Maar ze had mee ...in die aflevering...haar Ets wel...En dat namen ze bij haar niet mee...bij
een andere minder ahw zeiden ze... die haalt het wel...omdat er groei in zit...Wat een kul is dat nou weer...
Volgens mij had die Melda...van alles ook nooit eerder gedaan en al helemaal nooit
eerder geetst...daar zeiden ze het niet bij...er zit groei in...en ook niet de vorige afleveringen...was zij sukke beter
dan de meeste deelnemers...

Nou ja zo zit ik dan ...tijdens zulkse programma's...mee te leven er mee...

Met het Perfecte Plaatje...vond ik de Winnares... Bibi Breijman (29) vanavond als winnaar uit de bus gekomen
van het vijfde seizoen.de enige juiste...maar ...die Stenfano...Wat kan die alles leuk zelfs
erg vindingrijk ...vooral...met woorden...het
zo mooi...zeggen...en
zijn zoektocht der dingen...waren echt apart...(Zo eentje gun het dan ook...)
Maar met
het perfecte plaatje...met die juryleden was ik het steeds ...erg mee eens!
Maar het kan ...zulkse programma's... ook saaier maken...als de weg moetende persoon...toevallig erg leuk is...apart
is...om van te lachen is...een vermaak persoon is etc...en van bekend al ...zo verrassend is...Dan maar hopen dat
die (wat mij betreft...erg vermakelijk) zoals die Stefano er erg lang...er is zit! Dat gebeurde gelukkig dan ook!

Met een bekend Persoon schilderen...door 3 Schilders...had ik steeds weer...de juiste Schilderij...die zij zelf ook zouden
uitkiezen...en dat gebeurde dan ook...op 1x na...René Froger
Ik dacht...(zo in mezelf)...die valt op het 3de Schilderij...zo mooi was dat...en zo goed geschilderd en zo herkenbaar...
die René Froger...maar zijn vrouw koos de 2de schilderij uit...
Jammer ...als ze zelf niet beslissen...dan kan zo iemand als ik...er ook niet over nadenken gaan...want dan ga ik de mist in...
en dat gebeurde dan ook...
Ik kan best erg goed tegen m'n verlies...maar zo vond ik het overkomen...als een beetje valsspel...als de Geschilderde persoon...het
niet echt zelf uit kiest!
(met de uitslag ronde...Kwam mi erg getrut over...dat programma...van die serie...)
Juist omdat
ik het tot op heden ...steeds goed had...ook visites en loge's keken er zo van op...weet ik bijna zeker...dat als die
René Froger... alleen... had gekozen...had die voor schilderij no 3 gekozen...en niet voor schilderij...1 of 2...

Maar het valt me... van mezelf altijd op...ik leef wel erg met ze mee...met zulkse programma's...op TV...
(Ik zit er zo vaak goed mee...dat toen ik het fout had...met dat Project Rembrandt...wel erg op keek van mezelf...Zelf had ik die niet uitgekozen nl...de winnaar daarvan!)
Oke het kan niet altijd feest zijn...

Maar ik zit ...welis te kijken... in mezelf...eerst ben ik zo neutraal als wat...en met een serie tv...opeens...ben ik voor die en /of die...en hoop
dat die... het wint...of op z'n minst...in de finale komt...
Ik bedoel...wat is dat...in een mens...dat je... zo voor andere Mensen kan zijn...zonder ze ooit eerder gezien te hebben zelfs...pas op tv
ermee...en dan... echt hoopt...dat die ...het nog wint ook...
Dat heb ik best vaak...met die serie TV Programma's...ook met Sport tournooien dagen...ik hoop dat die ene het wint...
Met die Golf Hobby van me...staat die ene... er dan ook...bij de 4 namen... erbij...maar dat is vaak...voor mij onbekende Mensen...Hoe
kan ik zijn...
voor de ...voor mij...nog onbekende Mensen...zijn?
En ik maar hopen...dat die de dagwinnaar wordt...(bv bij dat Pro Golf...erg leuk... dat ook dat...die ene...erg vaak
nog dat wordt ook!
(Natuurlijk... niet altijd...Niemand is volmaakt nl! Ook niet...met dat...Maar toch erg vaak van wel!)

Ik denk welis
(Zit zoiets
niet gewoon in Mensen...)Discriminatie...Zit ...Bewust of Onbewust...zo...discriminatie in elkaar?
Want ...als je... voor die ene bent...(Ook bv bij ...de Slimste mens en bij
2 voor 12 ed...) dan...wijs je bijvoorbaat...die anderen al af...

Voordat ik... in de Duisternis ...van de ...Diepte Psychologie beland...wens ik jullie
Trusten...Knf van LT)Droom lekker...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 dec 2020, 16:34

Elf... :)


Afbeelding

Afbeelding

Ondanks... de Corona in het land...wens
ik je een
Vrolijke Gelukkige Gezegende
December 2010 Kerstdagen toe en
een Gezond Succes vol jaar 2021
AfbeeldingKnf van Lady Troy
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 24 dec 2020, 17:47

Fluiten

Bedoel je deze lt?
transmannen

Dat ze alles. wat uit de kast komt transgenders noemen, of ook niet halftransgenders noemen, als ze al wat hebben laten opereren, maar lang nog niet alles. Ik denk, als ze alles hebben doorstaan, ze pas transgenders zijn.
Ik zag ene boomsma met kleine mensen, die ook meteen heeft, over transgenders, als ze uit de kast zijn gekomen.
Lt vind, je moet niet kleine mensen zeggen, je hebt lange en korte mensen, met kleine mensen, dan gaat het over kinderen.
U bent een klein mens, klinkt anders dan, u bent een kort mens. volgens lt. Kort staat to lange mensen, kleine kinderen zijn klein.
Maar je hebt wel gelijk lt, het valt me nu ook steeds op, dat ze hen zo gauw op tv, transgender noemen, maar een echte transgender, staat niet tot een tranvistiet, is iemand die kleren, van het andere geslacht aan doet en make up en pruik, noemen ze al transgender.
Net als die korte man, in dat programma van die boomsma, noemden ze transgender, omdat hij een jurk is gaan dragen en een vrouwen pruik op.
Terwijl het volgens jou lt, in wezen tranvistieten zijn, ook die queens, als ze daarin lopen.
Iemand uit de kast, is bezig met hormonen en noemen ze al transgender, maar erg vaak worden het halftransgenders, ze
laten het er vaak bij, als alleen de borsten gemaakt geopereerd zijn, jij noemt die, halftransgenders, begrijp ik uit je uitleg van pas, er over hier gedaan. Als je bij een date zegt, ik ben een halftransgender, snapt iedereen het, maar zeggen ze, ik ben een transgender, en beneden is niets geopereerd, dan kan die date, erg naar uitpakken, om niet de waarheid gezegd, bij het voorstellen.
Er zit dus een dame ,uiterlijk voor die andere, date meneer en het blijkt, dat die dame, van onderen een man te zijn, dat is de boel belazeren.
Maar mensen die uit de kast komen en ze dan al transgender noemen, is ook idioot.
Volgens Lt, komt dat allemaal, niets te goede, voor de echte transgenders.
Die volgens haar, een hele zware tijd achter de rug heeft, aan hormoonpillen en zware operaties, daar zijn die met een jurk aan ipv
een lange broek, helemaal niet mee te vergelijken zelfs, als ze travistieten zijn, in feite, zoals ook, de meeste queens, travistieten zijn.
Lt zei me eens, queens kunnen thuis, huisvaders zijn, hetrosexueel zijn, en als travistiet, een verklede homo zijn.
Dat heeft totaal helemaal niets, met transgenders te maken zelfs.
Maar de onnozelen, noemen hen, vaak wel meteen zo, zoals ook, die verklede korte man, bij dat boomsma programma, geen transgender is.
Lt zei het me zo, ze doen een jurkje an, nou en............een pruikje op, nou en..............make up op, want vaders gaat alzo, op stap,
dan denkt ze oa, aan maarten het hart, zei ze me. Die vaders zo op stap, dat is dan een travistiet, en geen transgender!
Maar als ze het zelf, niet eens snappen, en het fout benoemen, en uit daten gaan, dan komt de andere date man, wel voor
verrassing te staan, als die date mevrouw, geen transgender mevrouw is, maar een man is, onder de pruik en make up en onder de jurk.
Of wat ook erg veel voorkomt, een halve transgender, is een mevrouw met borsten geopereerd is, maar beneden een man is.
Als ze dat allemaal transgender noemen, snappen ze er teveel niet aan, maar zeggen die dingen, wel allemaal fout, bv in een
tv pogramma, van die arie boomsma, die een travistiete kort mens, transgender noemt.
Toevallig had jij dat laatst, hier uitgelegd lt, en wist, als die korte meneer, een jurk aan doet en een pruik op en
makeup, is hij een travistiet en geen transgender, zoals die boomsma hem noemt.
Ik kan het zelfs nu, me voorstellen, kort mens meneer, gaat als een vrouw uitziende, op date, stelt zich voor, als transgender.
De date klikt, en die andere date meneer, komt vol verrassingen , te staan, hij blijkt een date, met een travistiet te hebben gemaakt.
ipv wat die dacht, met een transgender mevrouw .
Lt legde me, die dingen al eens uit, als travistiet mevrouw het hart, thuis komt, kleed die zich weer om en is die weer
meneer van het hart, net al de meeste queens.
Dat is ook typisch lt, ik zei alleen, ik ken ook, een transgender, die een queen is, dan gaat ze er alles, over uitleggen, is die thuis een man of een vrouw, een man zei ik, dan is hij geen transgender, maar een travistiet, en is op school en werk en thuis en kerk een hetero meneer.
Dat klinkt als, maarten het hart, vaders gaat op stap, met een jurk an...................Ach ieder zijns haars meug, zei lt me eens, maar noem,
benoem, het dan wel goed, anders klaag, achteraf niet, als de date meneer, ze een keiharde kaakslag heeft geven!
Die dacht, een date, met een mevrouw te hebben of met een halftransgender, en niet met een meneer!
Een kaakslag geven, mag dan wel niet, maar soms, is dat, helemaal terecht, zei lt me! (Ha ha haaaaaaaaaaa)

Zeg ze hebben, een deal.. de eu met engeland. Moeten we daar blij mee zijn? Zijn we daar blij mee???

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen toe.
Afbeelding

Eet smakelijk. Liefs van tiff Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 dec 2020, 02:43

Uiten... :)

(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... cis-gender

Of we blij moeten zijn?
Ja Jeetje ...Ik schreef tijden geleden al eens...Tiff...dat die EU... welis mag buigen over de vraag
of Engeland...zo erg veel...vele vele veel te vele...Kilometers...Zee wateren...wel tm breed 300 km... tot zich hebben toe geeigend...als
hetende (hunner) Territoriale Wateren...of
dat wel mag...

Aangezien ze oa oa oa...zulks nooit... hebben uitgeplozen...toen Engeland nog in EU lid was...Komen
mi de Vissers...(van andere landen)...dat... voortaan...en nog steeds en altijd tegen...

(Dus
aan
die EU
hadden de (niet Engelse)Vissers... ook de Nederlandse Vissers...(Als hetende EU land)...toch al niks aan!)
Met die Brexit deal ...Voor oa de Nederlanse Vissers...omtrent...is dat niet veel anders!

(Dus (Als antwoord op je vraag Tiff)
aan
die EU hebben...oa... de Nederlanse Vissers...nog steeds niks!
Alleen dat ze ...voor de EU bestond...tijdens... de EEG...periode...overal mochten Vissen...vice versa!)
Zo ongeveer... Zie ik.. die dingen!


Fijne Kerstnacht allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 dec 2020, 06:17

Tent... :)

(Ik vond All You Need is Love...erg rommelig...deze keer...met Kerst...al om het Kerst huisje buiten...helemaal
overbodig...Zittende in de kou...die Mensen...er moest er toch nog... naar de Bus gehold...
ook die zieke Mevrouw...
Was toch leuker geweest... als ze...vanaf hun huis...de straat op moesten...naar dat Kersthuisje...en de
verrassing...daar zat...maar nee dus...die Mensen...moesten toch nog ...naar de Bus lopen of hollen...

Een volkomen overbodig ...Kersthuisje op wielen...dus...in gaan...hadden ze mee genomen..maakten ze er
toch...zo van...net als
anders...bleef het om de grote bus gaan...ze moesten toch nog ...naar de Bus lopen of hollen...

Ik vond het er rommelig er aan toe gaan...dit keer...

Ook met die anderen...die in de grotten te moesten lopen...het leek soms wel ...door elkaar te lopen zo...
Maar ja...ik ben al een oud Mens...dus misschien Zie ik... dat anders...dan de jongeren...van deze tijd...
Maar
toen ze ook nog...die terminale zieke Mevrouw...zo ingewikkeld mee deden...met als uitkomst...
eerst het Kerst huisje buiten...helemaal
overbodig...Zittende in de kou...die Mensen...moesten toch nog... naar de Bus hollen...ook die zieke Mevrouw...

Ik las dit...
bezoek minister Bijleveld aan fysieke kerkdienst 'niet handig'

Daar heb je het weer...Gewoon... aan alle regels gehouden...en toch dat antie gezeikzeur...

op Hard werkende Mensen af...

Misschien... was dat ...nog het enige ...dat die Mw de Minister...samen
met haar man ...kon doen...met de Kerst...Zij even de tijd nemen...zijn leven in te gaan...om dat samen
te vieren...

In een eerlijke Krant artikel ...had gewoon gestaan...Mw de Minister hield zich netjes...aan de Regels...met Kerst
(tm ze is een Dissel...Ze had een Mondkapje op... en nog goed op...ook!)

Ze was...
In zo'n groot gebouw.... met maar 16 Mensen erin...(waar er 30 mensen mocht)

en ipv.
dat ...onnozele Kabaal...er over...achteraf...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... d=msedgdhp
(Soms denk ik...ze lijken allemaal ...niet goed snik meer...
De tip is...Voor ze alle ...nog hardwerkenden ...kapot gekletsen...Moeten ze...
Allemaal weer snel weer...aan de gewone waar...en het komt ...snel ...weer voor elkaar...met ...in de koppen weer...Normaal!)

Verder heb ik op TV ...weer erg veel...Disseltjes gezien...of zoals... die komenden
vanuit Engeland Chauffeurs...met helemaal geen Mondkapje op...
terwijl mi...het logische Denkwerk... moet zijn...We gaan een Lockdown land in...dus... Mondkapje op...
Niet dus...

Nou ja ik wens iedereen... een fijne 2de Kerstdag toe... Knf van LT)
Met...een Duurzame... gedachte...
Afbeelding
(Gewoon jaren ...met dezelfde Kerstboom doen....
in een grote planten pot...op het Balcon...
hebbende...heet dat nou...op z'n Modernst...Duurzaam...

maw Zo kan het ook...toch een beetje Duurzaam... mee doen ...met Klimaat en dat soort zaken...
ook als Bejaarde...naar Kunnens...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 dec 2020, 15:36

Enter... :)

(Ik las dit...
KERSTES­SAY ALICJA GESCINSKA
Vergis u niet: 2020 is toch vooral het jaar van de hoop

mi.
moet ...wat mij beterft... dat...het jaar 2021 ...zijn!

_____________________________________________________________________________________________
IK zag deze Video...
https://www.youtube.com/watch?v=3eXT60rbBVk
Erg leuk om die Musici is...van zo dichtbij te zien... in hun huis en tuin en keuken kloffie...

Ik miste ...voor alle saamhorigheid...eenheids gevoel ed.
wel de Dirigent ...in beeld erbij...
mi Die hoort toch ook ...bij een Orkest...

Ik heb geen verstand van YouTube video's maken...bv. of het met het Koor ...ondertussen ook
zo... erbij had gekund...want opeens... kreeg ik het gevoel...zonder Koor met video bellen in beeld...
wat die Musici...videobellers ook doen...thuis
in Corona tijd...ze draaien ondertussen...een CD ...met Beethoven Symphony No. 9 af ...met Koor erbij...en
dat leek me ...niet de bedoeling...van de gemaakte Video...

Kortom mooi gedaan...die YouTube Video...maar toch (voor mij althans) te onaf gemaakt!
(Zonder Dirigent erbij ...met Video bellen erbij
en zonder Koor ...met video bellen erbij...dus zonder met ze allen...Beethoven Symphony No. 9
getoond...is die YouTube Video...toch (voor mij althans)... te onaf gemaakt...met alleen Musici in beeld...en
plots...een Koor te horen...die niet in beeld is...Het komt over als...ze draaien... ondertussen
de CD Beethoven Symphony No. 9
voor ons af!
Kortom...mijn tip is...Rotterdams Philharmonisch Orkest...
Doe je best is...maar nu... met ze... allen...Beethoven Symphony No. 9 Afbeelding
Dan wordt dat vast...nog meer genieten...Ja toch...van het Video bellen project...in Corona tijd
in het jaar 2020...2021 ...van het ...Rotterdams Philharmonisch Orkest!

Groetjes en Knf van LT) Afbeelding

(Ps. De Tip van mij...vanwege...Beethoven Symphony No. 9 Afbeelding
Nu...met ze allen te maken...met Video bellen ed.
mooi
Rotterdams Philharmonisch Orkest...het
door ... de EU ...te laten Sponsoren!) Afbeelding

PS.
Ik droomde eergisteren zoiets aparts...
Volgens eh...bepaalde Artsen gaan Rokers dood aan...
Longkanker
en
COPD

Maar de Niet rokers...
kunnen ook krijgen
Longkanker
en
COPD
maar ook deze rij...waarvan
(Alla(h)...alleen de eerste 40...dan maar...
1. Artrose (1.188.600)
2. Diabetes mellitus (834.100)
3. Gehoorstoornissen (810.500)
4. Nek- en rugklachten (652.200)
5. Coronaire hartziekten (604.500)
6. Astma (477.400)
7. COPD (361.800)
8. Contacteczeem (324.600)
9. Stemmingsstoornissen (293.800)
10. Osteoporose (258.800)
11. Constitutioneel eczeem (202.300)
12. Hartritmestoornissen (boezemfibrilleren) (195.700)
13. Beroerte (174.400)
14. Migraine (146.900)
15. Hartfalen (141.600)
16. Reumatoïde artritis (RA) (115.500)
17. Angststoornissen (115.500)
18. Aandachtsstoornissen (ADHD) (110.100)
19. Borstkanker (99.800)
20. Epilepsie (83.000)
21. Aandoeningen van het endocard (77.000)
22. Verstandelijke beperking, licht (72.400)
23. Huidkanker (69.200)
24. Aangeboren afwijkingen van het hartvaatstelsel (66.200)
25. Prostaatkanker (66.100)
26. Dikkedarmkanker (60.100)
27. Verstandelijke beperking, ernstig (56.900)
28. Dementie (51.900)
29. Overspannenheid en burn-out (45.200)
30. Schizofrenie (37.200)
31. Afhankelijkheid van alcohol (36.200)
32. Afhankelijkheid van drugs (34.500)
33. Persoonlijkheidsstoornissen (34.300)
34. Ziekte van Parkinson (29.000)
35. Non-Hodgkin lymfomen (NHL) (21.100)
36. Longkanker (20.500)
37. Gedragsstoornissen (16.600)
38. Autistische spectrum stoornissen (13.200)
39. Baarmoederhalskanker (4.800)
40. Aids (3.300)

Toen ik wakker werd...nam ik gelijk een bakkie Koffie en een Sigaretje dr bij...
(...Dan kan ik er ook weer tegen...) :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 dec 2020, 07:14

Terras... :)

(Ik las dit...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ap-gezicht

Ik kreeg visite...al vanaf het begin... van de Corona in het land...zit mijn visite minstens 2 meter van me af....
Die per soon vertelde...op het werk... waren een paar met Corona en ook eentje verdacht...

Ik zei...en toen ben je gelijk... jezelf laten testen...zei die persoon...nee...ik moet nog 5 dagen werken...daarna moet ik vast...
van de staf...
Staf mensen ...waar dan ook...zijn het meest hoog geschoold...
Maar...hoorde ik aan...we zijn helemaal in beschermkleding aan het werken...Nou dat klinkt wel mooi...mooier dan met
Corona Golf 1...klinkt dat!

Ik las net ergens...
Ik ben ziek van Corona...maar laat m'n collega's niet in de steek...

Heeft dat nou met laag geschoold te maken???

Zelf denk ik...Het kan met tekort... met scholing te maken hebben...maar dan wel...bij Hoog tm laag...omdat
we (in mijn tijd vroeger)...in geen Opleiding ...over een Pandamie lessen hebben gehad ooit...en hoe je dan Verzorgen of Verplegen moet...en
wat men ...doen en laten moet...Er zijn ook best erg veel Dokters die Corona kregen en er zelfs aan zijn overleden...Met laag of midden of hoog
geschoold heeft het niks van doen...maar nooit gelesd er over gehad...heeft het van doen...en ben je toch ergens gelesd...als het juiste
bescherm materiaal er niet is...Geen idee... wie wat waar ...zoiets moet geregeld hebben in het land...Met dat niks...in het land
zou dat ...aan hun telaag geschooldheid liggen??? Bij die van De RIVM? de GGD?

Goed oke...als ik ...op die afdeling had gewerkt...(vroeger dus) ...en er is een Corona Virus patient of meer...dan had ik mezelf
op eigen verantwoording...wel ergens laten testen...waarom zou je wachten.... op het getrut wat niks snapt...bij de staf...iov
het hogere opgeleidene...je pas laten testen...na die nog 5 werkdagen...tijdens je vrije dagen... is dat!

Is net als met... die Mondkapjes op...Ze zullen wel te laag geschoold zijn...al die disseltjes...Die je ...bij de hoogst geschoolden en
lands hoogste banen top...tm bij welk niveau dan ook...ook ziet
met de neus er buiten...of vanaf de punt van de neus...of zelfs zonder Mondkapje op...(Waar het toch echt moet)

Ik schreef pas nog...zet het Mondkapje is... op de punt van de neus...en buig dan is wat... en kijk dan... in een spiegel...
(Mooie tip voor Prinses Beatrix!)
het Mondkapje in kijkende...dan zie je toch ...een ruimte...naast de neus...dat ziet elke Virus ook...die ruimte naast de neus...tm
de mond aan toe...

Ik snap er ook niks van...dat er nog steeds visites...zonder Mondkapje op...de Ziekenhuizen en Verpleeghuizen in gaan
en naar de oudelui bij die thuis...of waar dan ook aanbellen...sowieso in Lockdown tijd...
Misschien is bijna ...het hele land of meer...laag geschoold...omtrent zulkse Onderwerpen...
Ik ken wel wat mensen in de Zorg...
M'n ene Zoon
waar die werkt...hebben zich... het snot voor de ogen gewerkt...opdat niemand er Corona kreeg...dat kostte ze gelijk
1000 piek...als beloning niet...(Alleen waar ze Corona kregen...kregen ze 1000 piek)

Ik bedoel maar...
Volgens die van Dissel...z'n uitspraken volgende...zijn ze daar dan... heel erg hoog geschoold...in die 30% Verzorgingshuizen...waar
de Corona niet was gebroken...maar vlgs WVS kost het ze daar nou juist...die 1000 Piek...wgs ze hadden er geen Corona patienten...

Ik bedoel maar...Als ze allemaal... niet goed snik lijken...denk ik meteen...ze moeten allemaal weer... aan de gewone waar...
ook bij dat VWS!

Dat zou ik dan weer niet typen...als ze allemaal in Zorg... die 1000 piek als beloning...hadden gekregen...

(Het loont dus...met 1000 piek...als beloning...volgens van Dissel...waar ze dan te laag geschoold zijn...

Nu
met Corona 2...Maar...hoorde ik aan...we zijn helemaal in beschermkleding aan het werken...Nou dat klinkt wel mooi...mooier
dan met
Corona Golf 1...klinkt dat! (Wie daar verantwoordelijk voor was...moet nodig geschoold worden... het hoge aantal besmettingen ligt (vlgs van Dissel)
onder meer aan het opleidingsniveau!)

Wat me ook steeds opvalt...dat ze bij dat Corona Team het steeds heeft...over een Griepje...
https://nos.nl/collectie/13853/artikel/ ... gdjournaal

Ze zijn... denk ik... te laag met Opleidingsniveau...want de meeste Wereld doden... bij heel erg jong tm bij bejaarden...
is nog altijd door... de Griep...

Laatst pas nog...kostte het in ons land...10.000 doden...door ...(bijverschijnselen )...van de Griep...

De bijverschijnselen van Corona...is ook met (neg) kans...een (pos)...Dodelijke Virus...de grootste kans ...is dat
bij ouderen...en vooral... bij Bejaarden...

Het verschil is...de behandeling
is totaal anders..vergeleken op de IC's ...met Corona Patienten...(en als vb...Griep Patienten die gaan meestal gewoon dood...als
de Penicilline niet aanwezig is...(In de arme landen vooral)...of dat men resistent is...voor penisilline...(in de Rijke landen vooral)

Als het zomaar een Griepje is
(Waar het Corona Conferentie team het steeds over heeft)...dan hadden ze er geen Antie Griep Vaccin ervoor ontwikkeld...
want zo ernstig.... kan de Griep massaal ....uitpakken...

Zelfs.... met Het Griep Vaccin...in het land...en toch nog laatst 10.000 doden...(Dus zeg nooit meer ...een Griepje...stelt niks voor...doen ze steeds voorkomen... vergeleken met Corona...) Maar een Griepje...dat is nog maar de vraag...Vraag dat ....aan al die nabestaanden maar is...waar
dierbaren dood zijn
gegaan...aan de Griep!

Goed oke...nog effetjes... door emmeren ...met m'n type-oefening...als nou 60% of meer de Griepprik haalt...dan wordt het een ander verhaal...Hoewel... Als men 60% of meer...de Covid-19 prik haalt...dan wordt ook ...de Corona ...een ander verhaal...

Willen we snel weer... het Normale terug...Met z'n allen...
het Land...immuun... krijgen...tegen Corona...
dat lukt alleen...als we met z'n allen
de Corona Covid-19 Vaccin prik gaan halen...

(Of maakte ik nu Reclame slogan?)

(Ik las
De Corona Prik kan pijnlijk uitpakken...
Wat ik altijd doe...Ik neem een Asperine ...een kwartier voor er naar toe gaan ...en drink
dat met veel water...en dan plassen en dan de prik gaan halen...bij thuis komst nog 1 Asperine met veel Water drinken...
Nooit Problemen gehad ermee...(Mijn 2 Koters vroeger dat met ...Kinderasperine...ook nooit problemen ermee gehad...
Extra handig is wel te weten...wat je ligplek kant in bed is...dan moet de prik in
de andere arm kant! (Gewoon druk erop wat dagen...vermijden dus!)
(Ik denk...dat Asperine...de Vaccin ...sneller door het hele lichaam verspreidt...en zonder dat...het een pijnlijk...
te traag
getut kan zijn...in de Arm...)

Nou ja...
Als ik mezelf... ook niet goed snik gevoel...(...Waar dan ook van...)...en wie niet welis (niet goed snik)
maar...om er weer tegen te kunnen...(...Waar dan ook tegen...)...dan neem ik snel ...gewone waar...dat is een mooie tip... voor allemaal!Afbeelding

Plaats reactie