WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 12 dec 2020, 12:09

Tenten

Ja ik snap je wel LT, je denkt, als ze de corona vijand weten te verslaan, is vrijheid voor het land, dan is het een
Nobelprijs wel waard. Ha haaa Maar dan moeten ze wel, alles anders doen, dan alle klakkeloze naapers het doen, en daar is durf voor nodig LT en dat mist die Rutteploeg wel, denk ik. Dat ze compleet, een ander corona beleid gaan doen, dan alle anderen, zijn ze te
schijterig voor. Je moet maar durven, ook te erkennen, dat ze het al die tijd, fout hebben gedaan, is dat eigenlijk.
Ha ha haaaaaaaaaaaaa
Forget het meid!
Je legt het op je golftopic zo vaak uit, 70% van ze zijn schijters, in de politiek, is dat net zo hoor meid!
Natuurlijk hebben ze het fout aangepakt, van begin af aan al.
Jij schreef hier toen meteen, ze hadden alle bejaarden, in karantaine moeten zetten toen
En corona patienten, niet naar ziekenhuizen, moeten brengen.
Nou meid, met hun beleid en de corona prik komt er aan, komen we er ook wel, alleen dan met, een land half ingestort.

Ik las jou geschrijf hier, je vind die Rutte, nog steeds de beste, maar je had laatst wel fors kritiek , op hem.
Of hoort dat erbij, als je iemand, de beste vind.
Ha haaa Of heet dat nou, liefde maakt blind???
Maar ik denk dat je wel gelijk heb, vergeleken met die Hoekstra en die Omzicht, zijn die met ie Rutte, niet te vergelijken.
Die en zou die premier worden, zou die gelijk, bakken oorlog maken, met veel eu landen.
Maar jij schreef, het CDA wordt, toch nummer 2, dus is dat niet aan de orde. Gelukkig maar, scheelt weer een oorlog, met half
europa, omdat het bestuur van het CDA voor die Hoekstra is.
Jij vind, die Omzicht dus beter, voor die baan, politiekleider, van het CDA en zou die andere 2, ministers laten worden dan,
in dat nieuwe kabinet, na maart. Dan houden we, het clubje bij elkaar, met Rutte blijft dan premier.
Ja ja Ha haaa
Nou ja dat zien we in maart el weer, die dingen.
Ik weet dat je vroeger, er een kei in was, voorspellen op de verkiezingen, je schreef ook, dat die Biden het zou winnen, ipv Trump,
maar je schreef ook LT, als ze die 2de op de Biden lijst, op 1 hadden gezet, dat ze dan, een hele grote forsere winst hadden gemaakt,
en het nu, bijna bij elkaar ligt, de uitkomst. Was je ook een beetje boos over, met geschrijf, een oude man kiezen, bij die
linkse usa partij, ipv van die middelbare leeftijd meid. Die volgens jou alles mee heeft, en volgens jou, die oude Biden niet.
Ik snap je meestal wel, je uitleg, maar het volk zelf, schijnbaar niet. Ze kozen voor een oude man, ja toch! Ha ha haaaaaa
maar ipv iemand op de lijst, die volgens jou, alles mee heeft, in dat usa.
Kortom ik lees altijd wel, graag je voorspellingen, die zelfs, vaak anders uitpakken, dan je eigen gewone mening. Ha haaaaaaaaaaa
Dus je voorspelde, dat die Biden het zou winnen, maar je eigen mening was, anders.
Volgens mij LT, denk je altijd voor 2.kanten op. Voor de uitslag en voor je zelf. (Hoe je er zelf over denkt) Ha haaaaaaaaa
Ik dacht pas, leg die oude man, van vroeger op je werk nog eens uit, die je hielp met schaken. Hoe ervaarde je dat???
Ik las, het wordt geen witte kerst, en dacht, waarom zou het met kerst wit van sneeuw moeten zijn, dan is het
te gevaarlijk, op de weg. Dus beter van niet, wat vinden jullie er van?
Ik wens jullie een goed weekend. Succes met je golfhobbie LT! Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 12 dec 2020, 15:11

Tentoonstelling... :)

(Komt door die Romantische Kerstfilms en Kerstliedjes en Kerstkaarten vanaf de jaren 50 Vorige Eeuw...dat velen vinden met Kerst moet
er Sneeuw zijn...het is dus... een wens gedachtes...en geen perse Realiteitsgedachtes...
Toen het... met de Kerstdagen balen druk werd...op de Wegen...(zag je ook steeds minder tot niet zelfs...Sneeuw met Kerst...)
Godsdienstig...Gelovig...kan je ook zeggen of denken...Die God...houdt Preventief...rekenig met ons! Zo kan je het ook Zien nl!
Misschien
zijn alle denkwensen...van Mensen...vaak helemaal niet zo goed voor ons...Dit vind ik ook wel zo'n vb. sinds het Wegennet zo propvol is
met bepaalde... Lands Feestdagen...zoals Kerstdagen dat is...en het alweer niet sneeuwt...Ach je kan ervan denken wat je wilt...toch?

Toevallig dacht ik vandaag...ook aan die oude Man...die me hielp met Schaken...tijdens...Andries met Wetenschappers...
met die Prof in de Scheikunde...
De oude man...waar het toen over ging...was Professor... in de God Geleerdheid...

Een zwaar Demente oude man in een rolstoel...zag eruit...als die Professor...Erik Scherder...(Best mooi om te zien dus...vond ik...)
Hij kon nog maar 1 zin zeggen....Alles is Apenkool...
Meer kon die compleet niet meer zeggen...
(Wat ik als Jong leerling Verpleegstertje zo raar vond...) Dat hoe rijker de Patienten waren...hoe groter en mooier
hun Kamer...op de Klassenkamer gang...) Maar we hadden daar nou net te weinig Personeel voor...voor al die kamers...de
zalen hadden ons meer nodig...met 16 Personen en het andere...zwaar gesloten zaaltje meestal 12...tot 14...

Dan plukte de Hoofdbroeder mij welis uit de zaal...en zei...Ach Zuster gaat U even langs de Klassenkamers...
In de donkere maanden...keek niks te gek op...ze zaten ...netjes deftig gekleed...in het donker...op hun Kamer...
Ze kwamen niet zelf...op de gedachtes zelfs...om het Licht aan te doen...op eentje na maar...Maar de oude Prof
zat in een rolstoel...en kon volgens ...Personeel om me heen...helemaal niet meer denken zelfs...niks doen zelfs...

(In nogal wat meditatie vormen uit het Oosten...oefenen ze daar zelfs op...???....)
Maar de Oude Prof kon nog 1 zin zeggen...en dat was al heel wat...
Als je vlakbij hem kwam staan...greep die iedereen zo erg vast...dat we met een blauwe pols rond liepen...hij kon
het wel pakken...dicht knijpen...maar niet meer loslaten...dat moesten we zelf los pulken...

Ik was net op die Mannen afdeling en tja het was mijn eerste blauwe plek...op de pols...

Ik zei tegen de Oude Prof...Ik behandel U... met Respect...en verwacht van U hetzelfde... naar mij toe...

Dat werd ...van de metene...geen pols pakkerijen ...naar mij toe meer...
Ik vroeg de Hoofdbroeder...of ik de Prof mocht rond rijden ...over de afdeling...Dat mocht...Ik nam hem overal mee naar toe...

Ach Zuster...wilt U oog houden op de Conversatiezaal...ze zijn er Spelletjes aan het doen...Ik nam de Prof mee er naar toe...
Een man zei...Zuster zullen we een potje schaken?
Ik zei...ik kan niet Schaken nooit gedaan...O...dat leer ik U wel...
De man alles uitleggen...
Ik zette de Prof gezellig er bij...en we begonnen met het Schaakspel...
Ik... nog steeds weinig flauw idee...hoe dat precies in elkaar zat...Dan keek ik de Oude Prof aan...en in m'n hoofd kwam
Telepatisch...de zetten... die ik doen moest...De Prof en ik...We wonnen meteen... het eerste spel...

De man gooide het bord en de Schaakstukken...door de hele zaal...(Kon niet tegen verlies!)
(Hij bleek een park schaken Kampioen of zoiets te zijn)
Ik zei...kort en bondig...Raap op!

Ja maaaaarrrr... dat raapt het Personeel altijd op voor me... zei die...(Ik had ze met die deur open
welis zien kruipen over de vloer daar...Verplegend Personeel)...Nou zoiets ga ik echt niet doen...dacht ik...en zei...Opschieten dan
doen we nog een potje...
De Man raapte alles zelf op!

En Opaatje...de Prof...keek me aan...en ik vermoedde
dat die zat te lachen in zichzelf...(met zijn zwaar aderverkalkte gezicht opslag...beetje stijvige blik is dat...was die in feite zonder uiterlijke emoties te zien...zittende in de Rolstoel...met maar 1 zin kunnen zeggende...

Het 2de Potje begon...
Dito...als ik de Oude Prof aankeek...kreeg ik teletatisch door... welke zet ik moest doen...
Ook dat potje wonnen we samen dus...

Ik leerde ervan...Hoe de stand
van onze gewone denkgeest ook is...de Geest (er Boven)...gaat altijd door...(met alle Kennis... erin opgedaan...in het leven...)

Dus de Psychologische Denkgeest...is wat anders...dan ahw de Spirituele Geest...

De Psychologische Denkgeest...is afhankelijk van het Lichaam...ook hoe het... met de stand van dat lichaam is...Zo Dement als een deur...
maar toch...de Spirituele Geest...dat niet afhankelijk...van het Lichaam is...neemt toch alles...gewoon waar...die Oude
Prof...kon het zelfs...telepatisch...overdragen...(Had die wel een goede aan mij...ik...als ontvanger...van ...dat...dat wel...maar toch...)
Deze Oude man...was volkomen Dement verklaard...zijn denkens ...was nog maar 1 zin...Alles is Apenkool...

Ik vroeg de Hoofdbroeder...
Waarin is die Prof?
Hij zei...in de Godgeleerdheid..
Ik zei terug...Jezus Christus...ik wist niet eens ...dat dat bestond...
Godgeleerdheid...(En dacht...wat moeten die nou meer leren...dan alle Mensen ...die de Bijbel van voren naar achteren...kennen...)
Nog meer dan... een Dominee en een Pastoor weten ahw...Hebben ze soms nog een Boek...waar wij niks van weten?)

Hij liet niet alleen bij mij...het in de Pols knijpen ...hij zei die ene zin zelfs niet meer...tegen mij...
Ik bleef hem maanden... overal met me mee nemen...als ik Dag Dienst had...

Plots alle Broeder ziek...of ik op de Geslotenste Mannen zaaltje wilde werken...(Mocht niet...alleen Verpleegsters werken daar)
Maar een man...had al bij 2 Verpleegsters alle kleren afgescheurd...die gillende dat zaaltje uit...)
Tja er moest toch wat...

Oke zei ik...maar ik neem de Prof mee...(De Oude Demente Man in de Rolstoel)
Dat was pas apart...
Ik had het idee
dat die zich te barsten genoot...ook daar...(Met veel TBS'ers ed) Mannenzaal...

De engste uirziende griezel...zei ik tegen...Als je mij... dat flikt...wat je me Collega's flikte...dan ben je maar zo...een
grote bloedspat...op die deur daar...Ik heb Zwarte band Judo namelijk...

Ik wil dat je ...op Deze oude Meneer past...en dat je de griezels... van daar in de zaal...bij hem weg houdt...
Ik gaf elke griezel om te zien...zo'n opdracht...op 1 van de anderen te passen...
Allerlei Spel borden... werd uit de kast gehaald...en in een mum... zat alles vredig..spelletjes met elkaar te doen...
of te tekenen of wat te schijven ed. of te lezen...dingen meer...
Ik had geen ene Kind aan ze...

Had steeds het idee...dat de oude Prof...heimelijk ...in zichzelf...zich kapot zat te lachen...
Na m'n dienst ... dan bracht ik... ik Opaatje...weer naar zijn eigen...grote ruime mooie kamer...

De Hoofdbroeder zei...U moet bij de Direkteur komen...

(Oei...dat was Zij van Boven...een etage hoger)

Die sprak altijd zo maf...vb. mij is ter ore gekomen...(Ha ha ha)
Dat U ...een Klasse Patient mee neemt...naar de Gelotenste afdeling...van de Mannen...afdeling...
Ze zei ...dat mag niet...Ik zei...ik mag er niet eens alleen werken...als Vrouw zijnde...dat mag ook niet...
Dus eh....maar...ik heb er geen Kind aan gehad zelfs...en bracht de Prof netjes op tijd terug naar zijn Gang Klasse Kamer...

Ja maaaaaarrrrrrr als die Zoon...die er steeds komt... dat hoort van hem...zijn bezoek...(Ik zei die Oude man...is Volkomen Dement en
zegt niks... aan welke familie dan ook...)en die Zoon...(in mijn ogen toen...ook al een oude Man... Middelbaar)
Ik zei
die prijst me altijd juist...Ik vroeg laatst...wat die voor werk deed...Hij zei ...Ik ben Staatssecretaris van Volks Gezondheid...
(Mooie schoenen...heeft die aan...) De Mw de Derekteur... die er net Directeur was...schrok zich vierkant de shock in...
Want
we deden net ...juist...op die afdeling... echt van alles...wat niet mocht...(wgs veel Zieken wgs de Griep)
Maar een Gewone Patient...mee brengen naar de TBS afd zaaltje...
Ik zei...die Ouwe... Geniet er volop!

Was wel jammer...(voor Opaatje)...De Nacht Broeders meldden zich ook ziek...Zij van Boven...vroeg me
voor die Nachtdiensten er...
Nou ik had Opaatje...er wel tussen kunnen leggen...ze sliepen als Rozen er...

(Waar ik er ook... heb gewerkt in die jaren...overal sliepen ze...als Rozen er...Geen Kind aan ze gehad!)

Zei zij ...van Boven wel is...Hoe kreeg je... dat nu weer... voor elkaar...Ach gewoon... zei ik dan...
(Ik zei ze mijn geheim nooit...wat ik wel is zeggen kon er...tegen die klanten daar...waar geen Vrouw alleen mocht werken...ed
dingen meer...)
Maar waarvan ze erg lekker veilig gevoelerig...van konden gaan slapen...

Maar ik weet
nu vele decennia's later...nog steeds...hoe die.... De Diecteur... Mw De Psychiater keek...toen ze me in feite net
op m'n falie wou geven...maar ik was haar voor...zei het Beroep van de Zoon van die Prof in de Godgeleerdheid...
(Wat mij
in die tijd... nog niks zei...(qua Politiek ed)...maar Haar...Zij van Boven wel...
tm ik juist van die... alsmaar complimenten kreeg...van die eh...
zoon van de Oude Prof ...er...

Ze had... net een nieuwe
Auto...haalde me gewoon ...van de afdeling per Telefoon...zei...Je weet wat je ziet en beleefd...Kom mee...Wij in haar nieuwe Auto..
De neus ging ervan omhoog...Maar...Vanaf die tijd...ging ik met dr mee...oa naar Bach concerten...
(Kon ik.... met mij karig loontje...als grote Fan van oa van Bach... nooit betalen...maar Zij wel!)

Maar...
Om een lang verhaal kort te maken...
Vanaf die dagen...ontdekte ik...dat de (overkoepelende) Geest...van Mensen...iets anders is...dan onze Psychologische ...Denk geest...
Ik weet nog
dat ik toen.... plots dacht...vroeg of laat...ontdekken ze het...allemaal wel...De Wetenschappers...
(Ontdek je plekje is er niks bij!)

Oke het is geen Kerst verhaal...Hoewel...(....Dat weet je maar nooit...want...)
De Geest ...van... De Jezus van N...is ...van ...en ...voor...alle tijden!
Afbeelding... Knf. van LT)Afbeelding...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 13 dec 2020, 00:10

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 13 dec 2020, 00:30

Stellingen

Wat vinden jullie hiervan?
https://www.ad.nl/politiek/cda-deed-een ... ~a30512ec/
Gaat hij, nu wel die 2 banen, tegelijk doen?
En moeten we hem vandaag of morgen, ergens gaan oprapen?
2 volle banen en een gezin te hebben, is echt niet normaal.
Dat wordt dan, Wie is die man, die het vlees op Zondags snijdt?
Nou ja, ze doen maar daar, ze lijken er, van het padje af.
En van die andere grevo, in dat kabinet, die wil een maand geen alcohol, en dat in de feestmaand?
Nou ja, ze doen maar, ze lijken er, van het padje af.
Of zoals jij het altijd, zo mooi schrijft LT, niks mag, ook geen sigaar etc, daar komt niks goeds van.

Ik wens jullie een goed weekend toe.
Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 13 dec 2020, 01:14

Gender... :)

((Ik kreeg 2x dezelfde mail van die plaat je ...om te posten Ans...toch maar eentje ervan...voor je gedaan.))

Ik las dit...
https://www.ad.nl/binnenland/live-polit ... ~a7ca78f6/

De Amerikaanse medicijnenwaakhond FDA waarschuwt mensen met allergieën voor het coronavaccin van Pfizer-BioNTech.
Weer prettig geregeld...bij Allergie moet je die dus niet nemen...
Vlgs mij is half Nederland ergens allergisch voor...
(Dus toch maar wachten op die Covid-19 uit Oxford???
Of mogen we geen eigen keuze maken...qua Vaccin Merk???
Maar ik vind dat wel... een serieuze waarschuwing...van de Amerikaanse Medicijnen Waakhond!

________________________________________________________________________
Ik las dit...
Hoekstra: 'Ik had geen andere keuze dan te accepteren'
"Ik heb veel aan het CDA te danken en nog meer aan dit geweldige land", zei de nieuwe kandidaat-lijsttrekker.

Dat vraag je je toch af
Meneer Sonneberg...
(Wat is er dan ...
opeens mis... met die Omzicht...die er pas nog... voor in de race mee was????
En 2de werd????) (Dat is dan toch de meest logische opvolger...)
(is die niet helemaal wel?)
met zijn nu...Je U Gij... ga maar voor...naar die Hoekstra toe???????????
(Lekker geregld... voor allen die op die Omzicht gestemd hebben...ze worden genaaid en belazerd
door dat CDA... waar ze bij staan!)
Na deze satreek...na die Kiezers toe...
moeten ze opassen...dat ...Het Meisje van Meneer....(Zij van D66) niet over dat CDA gaat...14 Maart 2020!

Of het CDA van het Padje af is...Ze doen maar...Ik stem er toch niet op! Jij? Jullie?
Maar ik vind... een Ministersschap...samen met ...de Partijleidingschap...ook niet normaal...en hoe snel niet normaal...liet
die Minister de Jonge al wel zien...
Maar ze doen maar daar...
En Inderdaad...mijn motto is...
Waar niks mag...ook geen Sigaar...komt niks goeds van!
_________________________________________________________

Het is wat dauwerig weer...Nevelig...Mistig...en met dwarrelige Sneeuw...dat is prijsschieten voor de Corona Virus!
En toch... alsmaar...die Bejaarden zonder Mondkapje in de druktes of wel met Mondkapje maar de neus erbuiten
Of Zoals Prinses Beatrix...op de punt van de Neus...ipv over de hele neusrug!
Veel Disseltjes zijn er dus nog steeds te zien...

Van Disseltjes... zijn Mensen...(Het bewijs voor... de Heer van Dissel...(RIVM) dat het Mondkapje meer slecht doet...dan goed doet
in het land...)
(Ze snappen de clou ervan niet...die Mensen... hoe het dan wel moet...weten ze schijnbaar niet!

Wat je ook veel Ziet...Mondkapjes op...maar zo gauw de Camera voor hun neus komt...Mondkapje af...
Ook in de drukste straten...

Ook en vooral buiten Mondkapje op...en met buitendeur open doen...Nog is...
Het is dauwerig weer...Nevelig...Mistig...Motregen...Dwarrelende Sneeuw...en dat is... prijsschieten
voor de Corona Virus...overal naar toe
maar...vooral
naar de Bejaarden toe...pakt dat... zo erg slecht uit!
________________________________________________________________________________

Kom ik ga jullie Trusten wensen. Knf. van LT) Afbeelding

PS.
Ik las dit..

Waar maak je je de meeste zorgen om in deze coronapandemie?
In veel landen heeft de tweede coronagolf inmiddels toegeslagen.
Opnieuw lockdowns, bedrijven gesloten en geen toeristen.
Onze correspondenten vroegen aan mensen in hun regio: waar maak je je de meeste zorgen om?

Mijn antwoord is...
Ik maak me het meeste zorgen over de...Collectieve...geest(Denk)vernauwing...van de Landen beslissers...
vanaf 1 een paar etc....over Corona!
(Met hun type van... Jo Jo effectes ...creeren...alsmaar!)

Ze moeten mi. snel weer aan de gewone waar...
Die Water snuivers eh Waterzuipers...Met hun...Niks mag...ook geen Sigaar etc. komt niks goeds van!...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 dec 2020, 01:09

Ender... :)

(Was een leuke dag...ik ben met ene zoon...m'n oudste Zus gaan verwennen...ze was pas jarig...werd 84 jaar
Voor mij teveel visite op die dag...dus ben vandaag geweest...
en ik had een buitensuis etentje voor haar geregeld...en wel...in de flat van mijn
vriendin...die pas 69 jaar geworden is...Haar flat 1 Persoon en 3 Gasten...We hielden ons aan de Corona
Maatregelingen...snel voordat het nog maar 1 Gast mag zijn wgs
toenames besmettingen...

Ik zag aan mijn Oudste Zus...hoe zij met het Mondkapje omgaat...Ik had het in de Auto op...zij niet...
Bij haar thuis...keurig met afstand zittende...Haar Laptopje deed het niet...Mijn Zoonlief daar mee bezig
ze ging er steeds vlak naast staan...om te kijken...en dichterbij...met het hoofd...
Terwijl ik er nog steeds mijn Mondkapje op had...Hoeft niet hoor hier...zei m'n Zus steeds...Jawel...juist hier...
met je huisje pas vol gasten gehad...ook Kinderen erbij...Ik zei...ik neem geen risico's...Met mijn vele
verslikkingen tm in lucht long gebieden...dat is een te gevoelig gebied...om er wat voor Virus dan ook op te krijgen...

Bij mijn Vriendin...werd het wel erg serieus toegepast...met afstand houden...De ene snapt het schijnbaar veel beter...
of neemt het ook serieus...of zoiets...en die ander ...schijnbaar niet...(daar kan je het wel blijven zeggen...afstand
houden...Mondkapje op...Handen wassen...etc.)

Maar goed...ze heeft al ...84 jaar alle Vurussen doorstaan...ze is al 2 jaar boven het gemiddelde Sterfte leeftijd...ik
denk...dat ze het anders ziet...die Corona maatregelingen...ze neemt het niet zo nauw...ahw.
Dus moet je er zelf...extra op letten...voor je zelf...sowieso...

Hoe dat ook zij...we hebben ontzettend...lekker afhaal Chinees gegeten...tussen Amsterdan en Aalsmeer...
Daar woont mijn Vriendin namelijk...Die zich reuze vermaakt heeft...met 3 Gasten eters in haar huis...
Was weer... een rib uit m'n lijf...maar dan heb je ook wat!

Iedereen heeft ervan genoten...Mijn Vriendin beschowd ons eigenlijk zo'n beetje...als haar familie...
Ik ken haar al vanaf ze was 16 jaar...
Ze had een vriend....van 17 jaar...en dat was de broer van... een Collega van mij...in de Verpleging...
Op een dag...het jonge stel was verdwenen...
Iedereen in paniek...Politie ging overal langs...ook bij mij...Ik woonde net als de toen mijn Collega Vriendin intern...
Zij kijken...of ze bij ons waren...
Nou mooi niet dus...(Wij wisten ook van niets...

Ik denk een week of wat meer later...een Oranje evelop en brief in mijn brievenbusje...Het stel was naar Gretnacreen gegaan...
Engeland...om te trouwen...
Of ik het niemand wilde zeggen...Tjezus Mina heb ik weer...Ik kende ze toen nog amper die 2...
At welis mee...bij mijn Vriendin Collega... bij haar Ouderlijkhuis...verder niks...

Ik deed de brief weer in het brievenbusje dichtgeplakt...of het er dan niet was...of ik het nog niet ontdekt had...
Op de Touwdag daar...na dat trouwuur...liet de brief zien...aan zijn Moeder...
Die ik zgn net met de post gekregen had...

Dat stel is 10 jaar getrouwd geweest...en ik ben met haar altijd vriendin gebleven...vice versa...
Ze kraakten een huis en hadden zo samen een huis...
Mijn 2 Koterij...logeerden er best wel vaak...Ze wilde zelf... nooi kinderen...maar welis als loge's...
(Dat wat veel Grootouders hebben ermee....Ha fijn dat ze komen en ook Ha fijn ze gaan weer weg...
Dat had m'n Vriendin er ook altijd mee...
(Om privacey redenens...Ik heb haar nooit gevraagd...waaromj ze geen Kinderen wilde...Ik vraag ook niet
aan Mensen...waarom ze dat
wel willen...)

Dus
mijn 2 Koters...kennen haar ook vanaf...baby af aan...Mijn Koters zijn nu 51 jaar...Als ze in welke nood dan ook zit...is er
altijd wel 1 van de 3 van ons...die haar tracht te helpen...ook met de auto ophalen...als ze bij logeerd...en haar
weer terug brengt...(Voor hun is het... een soort tante... mijn Vriendin...ahw) (Net als mijn oudste Zus...ook hun tante is)
Zij heeft familie nul om haar heen...Haar Moeder werd laatst 96...daar Mantelzorgde ze voor...tijdenlang...
Nu heeft ze... in feite...alleen ons nog...uit die verre tijden tm Hier en Nu...

Legde ze mijn Jongste ...van mijn Tweeling Zonen pas uit...hoe ze alles hebben wil...als ze plots mocht te
komen overlijden...en waar alle papieren liggen...en het huis moet geleegd...(Van je Familie moet je het van hebben)
(Ook in noodzaken ed) Maar haar Moeder werd 96...dus eh...als ze ook die kant op gaat...is die ene zoon van mij
Deo Volente...71 jaar...)

Nou ja daar had ik dus dat etentje voor geregeld...samen met mijn ...pas geworden 84 jarige oude Zus...bij die Vriendin...
Het was wat mij betreft... een reuze gezellige dag en avond...wat hun betrof...dito...

(Wat willen die oudjes het liefste
als kado...Nouw....wat dan wel...Sigaretten en een fles wijn...en dan dat etentje erbij...Heerlijk als je weet.. wat hun
kado wensen zijn...
want... die oude mensen...hebben alles al...en meer spullen... in hun huisje of flat erbij...past er niet meer erin erbij...

We doen mijn Vriendin al... een heel groot plezier...als we wat... voor haar kleinschalig uitziende Hondje ...mee nemen...
Zo'n type Hondje ...als we er aanbellen en uit de lift zoveel hoog aankomen...zit te wachten...met hun deur open...
zo gauw die ...onze stem al hoort...gaat door z'n dak...op ons af..(Als Zij mijn Vriendin bij me legeert...is ook haar
Hondje ...mijn loge...) Ik ben dol op Honden ...net als op Katten ook...dus ik vermaak me er ...reuze mee...en hij met ons!

Dus het was een leuke gezellige soort van... Familiedag...(Meestal is de andere Zoon er ook bij...maar die kon niet op deze
dag...dat was jammer...maar ...er mocht toch maar 3 Gasten komen...(In het flatje van mijn Vriendin)...dus dat kwam weer
op z'n... Corona Maatregelingen gezien... mooi uit...Die Chinees ...heeft geweldig lekkere Chinese etens...(Zus en Vriendin
hebben er Morgen ook (overgebleven gedeelde)... etens aan...) Zoveel was het...per portie...

Nou meer
heb ik niet... te type-oefenen...Hier en Nu...Jullie ook Trusten knf van LT)Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 14 dec 2020, 14:44

Dermate

Leuk LT, en waarschijnlijk, net op tijd, zoals je al verwachtte.
Kom snel nu. dan kan het nog, lijkt me best lastig, met zo een voorspellende hoofd.
Maar je had het dus, leuk geregeld, voor je ouwe zus van 84 jaar en voor je vriendin,
en voor je zelf, met de dingen die voorlopig althans, dus niet meer zo kan.

Ik las dit, en dacht aan jou, je schreef namelijk eens, dat kan niet eens, co2 neutraal.
Leg dat nog eens uit ajb?
Nú is de kans CO2-neutraal te worden
Economisch herstel na de pandemie biedt een gouden kans om CO2-uitstoot terug te
dringen, schrijft António Guterres. Maar dan moet de wereld wel nu handelen.

Ik zag op tv, dat ze bij die nos alles doen, om zelf, al die maatregelingen aan te kondigen.
Ik blijf het onbeschoft vinden.
Wat ik ook steeds steeds in beeld zie, die Floortje met haar reclame voor haar programma,
die ze maakte, tijdens de vorige, wij allen in lockdown, en zij er zich, geen bal van aantrok,
dat schijnt dus te lonen, in ons land, de boel belazeren.
Dus er zullen dat, nu wel meer, gaan naapapen en ook langs de deuren, gaan banjeren, van bejaarden.
Die maakten elkaar, tijdens golf 2 popie jopie allemaal, in beeld.

Hebben jullie dit gezien?
https://www.ad.nl/show/verbijstering-do ... ~ac9e1d1e/
Overigens die Maxima, houdt steeds vaker, haar hand voor haar mond, met praten, bedoelde die persoon dat soms?

Voor de rest meid, ik zie steeds meer dingen, die ze anders doen, dan jij hier schrijft en zij maken er weer
een JOJO effectes van, snap jij er nog wat van, wat ze aan het doen zijn?
Want een virus met JOJO effectes, is wel erg apart. Ha ha haaaaaaaaaaa

Tiff een fijne tijd, in je nieuwe huisje, met wel, 2 slaapkamers.
Erg dat je om zoiets, weg moet, bij je vlakbij wonende, mantelzorg naaste familie,. ons halve land, zit daarom al,
zonder dat, aan hulp van naasten, ze lijken er, de clou niet meer van te snappen, wat urgentie is.
Er lijkt ook geen communicatie mogelijkheid meer, zo mailde jij eens, een nichtje van je, met 2 kleine kinderen,
kreeg met haar kleintjes en zelf met hoogte vrees, een flat op 8 hoog aangeboden, ze mogen de aangewezen
woning niet weigeren, anders krijgen ze niets.
Wat ze dan nog, kunnen doen, niet op die woning in gaan, niet op reageren ahw, en alsmaar wachten op een volgend aanbod.
En dat kan erg lang duren!
Vroeger studeerden we, als land, dan wel veel minder, maar het zat, beslist socialer, in elkaar, meer snapperig en behulpzamer ook.
Communiseren mogelijkheid, is er vaak, al niet eens meer erbij. Dan wordt het, alles op de grote hoop. Via de knopje intikken,, op je mobieltje.

Ik zag op tv, sinds die anties op tv, komen ze met tonnen, harddrugs binnen, is al zo erg, het lijkt niet eens meer tegen te houden.
Hoe, vragen ze zich dan af. Ik denk gelijk aan jou LT, met je bekende zin, waar niets mag, ook geen sigaar etc, komt niets goeds van.

Nou lieve mensen, ondanks alles, toch een goede week gewenst. Knuf van Ans met een symbolische Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 14 dec 2020, 15:14

Mateloos... :)

(Ik zat deze Corona Quiz te maken
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... kerst-quiz
Had 6 van de 10 vragen goed...maar 1 vraag was ik het niet mee eens...
Ik liet ze meteen testen...
en zij laten eerst boodschappen regelen en 5 dagen in quarantaine en gaan dan pas testen...dat is hun goede antwoord???
Anders had ik er 7 goed...
Ik had ook dit fout...zij zeggen je mag per dag deel maar 3 mensen ontvangen en ik had dat verdeeld over de dag...mijn
antwoord was fout...
Maar...Slaat nergens op...per dagdeel...dat is mi ...echte Mierenneukerij!
Als je ze maar
gescheiden ontvangt...is nog gescheidener dan in de Super ed...is dus...genoeg... voor zo een maatregel! (Vind ik!)
Tegelijk vind ik niet kunnen...maar apart wel!
Nou ja... met de nieuwste maatrelgel... vanaf vanavond...doet deze Quiz... met de antwoorden...er al niet meer toe!

Met de nieuwste Maatregelplannen...vanaf vanavond al...tm 19 Januari....
Hoe doen ze dat in de Teststraten dan ...met die rijen wachtenden...en... als ze de Vaccin in rijen...gaan delen... dan?

Tja dat...JOJO effectes...kan mi alleen doorbroken met het juiste Vaccin of via de mijn
beschreven methode...(Alle Bejaarden in Lockdown!) en de rest gewoon alles laten doen...wat ze altijd al doen...
Dan worden ze wel massaal besmet...(Op Alle Bejaarden in Lockdown na !) maar dat is juist de bedoeling... er ook van
ze wel massaal besmet!
(Geen JOJO effect is...Dat de hele rest... heel gewoon...besmet wordt...(Op Alle Bejaarden in Lockdown na !)
Net als ...met dat Covid-19 Vaccin...het systeem... is hetzelfde nl!
De Virus verdwijnt als 60% a 70% besmet is nl! Dito van het zelfde...De Virus verdwijnt ...als...60% a 70% het juiste Vaccin
gekregen heeft!

Als 60% a 70% de Griepprik zou krijgen...maakt de Griepvirus geen kans...en verdwijnt...

Met de Griep ...Testen we niks...zouden we dat wel gaan doen...zou je ontdekken...hoevelen er
met de Griepvirus besmet... is geraakt...
Als 60% of 70% van het Volk... met het Griepvirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
(Omdat met de Griep...die Virus ook het meeste huishoud met de Bejaarden aan overlijdens...
zouden alle bejaarden...die niet de Griepprik gehaald hebben...in Lockdown moeten blijven...tot de
Griep virus...weer weg is...
Hoe gaat die weg...
Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Griepvirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...

De Natuur lijkt gericht op de Zwakken in de samenleving te zijn...
oa. Met Mazelen ed specifiek op de Kindertjes...
Met de Corona specifiek op de Bejaarden...
(Ondertussen waait de mazelen Virus door iedereen heen...en de Corona Virus dito) Het Volk lijkt zo
de eigen opruimingsdienst...van zwakkeren...ware het niet...
We maken er een lockdownd van en Vaccins ed.

Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Griepvirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
Als 60% of 70% van het Volk... (Op dan na!)...met het Coronavirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt...

Ik schreef welis...het aantal besmette mensen...is zo belangrijk niet...in welk land dan ook!
Maar wat er in de IC's verschijnt aan cijfers! Dat is belangrijk...Stijgen die cijfers
moet Bejaard Nederland...op de Flikker hebben...en Alle Bejaarden in Lockdown...gezet...

(Dat hadden ze ook moeten doen...toen de Corona ons land binnen kwam...van de metene...Alle Bejaarden in Lockdown...gezet...
(Een vaste jongere loge mag wel...voor die tijd!)(Voor alle zorg dingen buitens huis te doen!)Hond uitlaten etens kopen ed.
Of hun hond... elders te logeren laten ...die dagen...(als ze er geen jonger) persoon voor vinden ...die het uitlaat)

En de rest...in het land
laten doen... wat de bedoeling is...en wat is dat de bedoeling?
Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Coronavirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
Desnoods alleenstaande opgevangen in de daarvoor Hotels...
etens wordt buiten de deur gezet!
(Maar
odat toen het gedrag van de Covid Virus niet bekend was...maken ze er allemaal fouten mee...met de Beslissende Maatregelingen...dat is normaal...
Maar inmiddels is al 100% bekend...wat de Doelgroep van de Covid Corona Virus is...
Dus logisch is dan...
Ik schreef welis...het aantal besmette mensen...is zo belangrijk niet...in welk land dan ook!
Maar... wat er in de IC's verschijnt aan cijfers! Dat is belangrijk...Stijgen... die cijfers
moet Bejaard Nederland...op de Flikker hebben...en... Alle Bejaarden in Lockdown...gezet...
Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Griepvirus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...

Als 60% a 70% Kinderen met de Mazelen vaccin geprikt wordt...het systeem
is (altijd) het zelfde...dan verdwijnt... die Virus ook...

Hoe dat ook zij...met balen fouten ...ermee gemaakt...Med en Soc en Ec
Niemand is Volmaakt...maar...
Laten we Welzijn...met z'n allen...Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt...

(Ik zat er welis over te denken...die Virologen...ze weten alles over de kleinste beestjes...maar missen mi te weinig kennis
over het...sociale gedrag...van die beestjes...met Maatregelingen besluiten ed.
Wat zij zien...de Virus breidt zich uit...via besmettingen...
Maar mi.
Inmiddels is al 100% bekend...Med als Soc...gezien...wat de Doelgroep ...van de Covid Corona Virus is...

mi...Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Virus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
Maar dan nog...
Niemand is Volmaakt...maar...
Laten we Welzijn...met z'n allen...Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt ook...
via Groepsimmuniteit...
maar de Covid-19 prik werkt tevens...Preventief...mocht de Virus weer opkomen draven! Vandaar...

Laten we Welzijn...met z'n allen...Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt ook...
via de Groepsimmuniteit...

Med en Soc en Ec te moeten bepalen als Land...Zouden ze maar 1 ding moeten doen tot 19 Januari...2021
Zonder JOJO effectes ed.
Ik schreef welis...het aantal besmette mensen...is zo belangrijk niet...in welk land dan ook!
Maar... wat er in de IC's verschijnt aan cijfers! Dat is belangrijk...Stijgen... die cijfers
richting Kers en Oud en Nieuw...moet Bejaard Nederland...op de Flikker hebben...en... Alle Bejaarden in Lockdown...gezet...

Nou ja zo ongeveer Vrijonverveerd...denk ik er over...
Alle AOW'ers...Dat betekent ze mogen niet reizen...en ook niet reizende binnen komen in het land...tot 19 Januari 2021
Dat betekent...ze moeten de buitendeuren niet open doen ...zonder Mondkapje op...
(Een vaste jongere loge mag wel...voor die tijd!)
Ze mogen maar 1 Mantelzorger thuis ontvangen...per dag...(wel om en om qua fam)met Mondkapje!
Alleen med en Thuiszorg mag binnen... met Mondkapje...Handen wassen en afstand houden 1m 50
Alle andere aanbellers...niet voor mogen open doen zelfs...alleen nood kwesties! (Huisarts
en voor...Poitie en Brandweer en Ambulances ed)
Alle in het wild aanbellers...niet voor open mogen doen!
Niet op Balcons gaan staan...en zitten...om wie dan ook toe te zwaaien...en daarmee van alles opvangt...van
buiten af...(Via de Kou en via Wind en Vocht van Regen en Mist en Nevel en Sneeuwen...etc. )
Deze vorm van Lockdown is dan de strengste ooit...
Is er geen Mantelzorg moet de Gemeente etens bezorgers regelen...tm 19 januari 2021
wordt per telefoon uitgelegd aan die...
dito in het wild langs komende niet voor open doen!
Als je er een beetje geld voor over hebt...koop een loopband!
(Om...Rustig op gaan Wandelen...in huis!)
Voor de broodnodige bewegingen...
De bedoeling is...een poosje moet de Doelgroep van de Virus ...uit beeld blijven...Buitenshuis!
Dan kan de hele rest doen
wat ze altijd al doen...(Op Vuurwerk na...dat moet wel verboden dit jaar...wgs alle ...echte Vitale
Beroepsgroepen...moeten
nog bij komen... van de Corona zieken...en dito de Ziekenhuizen!)

Om Corona...Grove uitens op TV over Bejaarden...moeten een zware boete krijgen!
En van de TV in beeld weg blijven!

Inmiddels is al 100% bekend...Med als Soc...gezien...wat de Doelgroep ...van de Covid Corona Virus is...
mi...Als 60% of 70% van het Volk... (Op Alle Bejaarden in Lockdown dan na!)...met het Virus is besmet...verdwijnt... de Virus ook...
Maar dan nog...
Niemand is Volmaakt...maar...
Laten we Welzijn...met z'n allen...Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt ook...
via Groepsimmuniteit...maar de Covid-19 prik werkt tevens...Preventief...mocht de Virus weer opkomen draven!
Is...zijn... de ingeenten beschermd! Vandaar...De gewone Groepimmuniteit...is meestal...maar tijdelijk...als de Virus weg is...komt die terug...dan helpt alleen meteen
de geinjecteerden...als bescherming...en met z'n allen...kan je via zo weer ....preventieve...Groepsimmuniteit...bereiken...in het land...

Ondertussen...
Laten we Welzijn...met z'n allen...Het systeem is het zelfde...
Als 60% a 70% van het Volk...de Covid-19 prik... zou krijgen...maakt de Corona Virus.... geen kans meer...en verdwijnt ook...

De komende Maatregelingen... lijken weer... en alweer ...op nageaapte van andere landen...met ...JOJO effectes... beleid!
De Virus lijkt weg...maar is niet weg beleod is dat!
Dus...Ze maken er weer een...Economische en Sociale en Medische Klooizooi van dan! (Voor het hele land)!
ipv
Alleen de Doelgroep ...van de Corona Virus...in stevige Lockdown!

Is dat zieig AOWérs in de Lockdown...???...
Vergis je niet...Alle AOW'ers... velen zijn altijd al...in en om huis...
van ze...en...ze hebben ook in Lockdown gewoon AOW inkomen...dat
kan... van de hele Land's rest...maar zo... niet gezegd!

Extra noot...Alle Bejaarden ...AOW'ers...met een te bewijzen...met wat dan ook...(Speld of kaart? dat snel toonbaar
voor iedereen meteen!)
die de Covid prik gehaald heeft mag
gewoon alles weer!) (Kaart met... een Nummer... erop met je naam...(in plasticzakje met bandje om de nek)
Dat controleerbaar elders...voor de Gezagdragers...Nummer
met ID kaart of Pas...
want anders kan iedereen wel zeggen...Ik heb de Covid prik gehaald...
en mag weer alles...buitenshuis...overal in op en aan...)en dat schiet niks op!

(Zonder Covidprik gehaald...De rest van de AOWérs) moet in Quarantaine blijven!

Al zijn het Virologen Profs ed. veel in beeld op TV...ze mogen alleen deelnemen met Video...aan tafels gesprekken...mits....
Extra noot...Maar...........Alle Bejaarden ...AOW'ers...met een te bewijzen...met wat dan ook...die de Covid prik gehaald heeft mag
gewoon alles weer!)

Nou zo denk ik... er over hoor...Ik hoop dat onze Top...Lands...Politici ..........zelf.......is gaan nadenken!
ipv dat klakkeloze ...na-apen...van veelal andere landen!

(Neem dat Duitsland...die inmiddels bejaarde 66 jaar...Angela...zegt het zelf al...De Virus Doelgroep...zijn de Bejaarden...de Grootouders!
Toch is haar beleid er niet naar!) Dan moet ze zelf uit beeld blijven nl...of alleen videobellen
Maar...en wie aapt dat hele land beleid weer na......Jawel De Klakkelozen na-apers!


Nou genoeg er over geemmerd...Fijne Maandag allemaal. Knf van LT)met een Virtuele kus...Afbeelding...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 15 dec 2020, 01:56

Loosalarm... :)

(Nou ja dat wordt dus 5 weken in Lockdown allemaal...
Wat mij steeds stoort...dat ook nu weer Premiier Rutte praat over een simpel griepje...
Hij weet vast niet...dat mi de meeste Wereld doden...door de bijverschijnselen van Griep gebeurt...
Ik bedoel ...zo simpel is een Griep niet...Laast hadden we in ons land...10.000 Griepdoden...
Misschien bedoelen enkele Actievoerders...voor Griep gaan we niet in de Lockdown...
en voor de Corona wel...Doden aantal in bijna een jaar Corona in het land...in de 7000
Ik bedoel maar...elke keer... als ze zulks zeggen...een simpel Griepje...kletst die Persoon over iets
zonder er verstand ...van te hebben...

Zelfs met een Griep Vaccin... in het land...al wat jaren...wat Rutte een Onschuldige Griep noemt...
waren er laatst toch 10.000 doden te betreuren aan Griep!

Het simpele Griepje...te vergelijken met Corona... slaat dus echt nergens op!

Griep kan iedereen krijgen...Corona vnl Ouderen...en als het Jongeren op de IC terecht komen...met Corona
komen die vaak snel weer thuis...Ze
genezen snel vaak...vooral met de juiste Medicijn erbij!

Maar... het dodental op de IC...aan Corona...zijn vnl Bejaarden...

(De behandelings Methode... is echt vreselijk...vergeleken met de Griep...dat is het grote Verschil ermee...
en daarom niet te vergelijken met de Griep...(Met de Griep...gaan veel mensen gewoon (zwaar verzwakt) dood...
meestal door Longontsteking...)De behandelings Methode ...van Corona...is echt vreselijk...vergeleken met de Griep...dat
is het grote Verschil ermee...

Over een lands Lockdown...Nou ja hoe... ik daar.... verder over denk...ga ik niet nog eens uitleggen...
Ik hou me gewoon ...aan de Overheids Maatregelingen...(Al denk ik er... anders over...Ik ga niet bv. in den Haag mee protesteren...
om het land moet in Lockdown...(Ik als Bejaarde... moet dat sowieso...in Lockdown...met welke denk Maatregelen Methode ...van
de Overheid...of via wie of wat of waar dan ook...
10.000 doden door de Griep laatst terwijkl de GriepVaccin allang bestaat...
Zo weining
van Bejaarden en Zorg Personeel...nemen dan zo'n Virus in feite!)

Net bij Hart van Nederland...Minister de Jonge...Het is geen Griepje...
dito...
Hij weet vast niet...dat mi de meeste Wereld doden...door de bijverschijnselen ...van Griep gebeurt...
________________________________________________________________________________________________________

Ik zat aan Lockdown no1 te denken...
Dat er zoveel mensen gedekt werden...ergens bekend van en hup...alles mag behalve een Sigaar...

Een Ploeg was met een Filmaken bezig...ipv net als Land hele Cultuur...moesten ze in Lockdown...mochten ze
gewoon door gaan...met toestemming van de GGD!

Kijk niks te gek op...richting en tijdens Lockdown 2...zijn al die lieden ...met hun toen gemaakte Programma's te zien oa
op TV!

ipv In beslag genomen...en een forse boete er overheen...Om maar wat te noemen...(Wgs geen ene reet wat aangetrokken van de
Maatregelingen...van de Overheid...bij Lockdown 1...

Die Yvonne jaspers...ging gewoon alle Boeren langs...om maar wat te noemen...en die Floortje mocht het elders niet en
ging het dan maar...in eigen land dat doen...Haar programma maken...tijdens Lockdown 1...gemaakt is nu
die Reclame...alsmaar...om er naar te kijken
tijdens de nu Lockdown 2...is het steeds op TV???

Ik zat aan Lockdown no1 te denken...
Dat er zoveel mensen gedekt werden...ergens bekend van ...en hup...alles mag behalve een Sigaar...
vb.
Ik zat is TV te kijken
tijdens de hele NL Cultuur ...zat op hun gat...(op eh...die ...gedekten na dus...)

Opeens
Gerdi Verbeet...op TV...Met een in Lockdown 1 een heel gemaakt Programma...met vele Volw Mensen en
met veel...Jonge Mensen...vnl.
Ik wist echt niet ...wat ik toen zag...

Dat er zoveel mensen gedekt werden...ergens bekend van ...en hup...alles mag behalve een Sigaar...

De hele Lands Cultuur... op hun gat...in de shit...net als de rest... van de Burgerij...en zij maken ondertussen ...dat!
Koning en Koningin overal langs gaande...en de hele Burgerij...aan de Lockdown...

Dat er zoveel mensen gedekt werden...ergens bekend van ...en hup...alles mag behalve een Sigaar...
(Je kon er ahw...
een Golf 2... op Voorspellen...tm een Lockdown 2zelfs aan toe...)

Met een Lockdown 2...kan je Paranoide van worden...wgs...Wat spoken ze nu weer allemaal...achter onze rug???
Met alles mag...behalve een Sigaar...gedekt en wel...
Terwijl het hele land ...op de Gat zit in de Shit zit...maken zij gedekt en wel...hun Programmma's...

Ik heb ook altijd... de gedachtes...bij die Kletstafels...
Ze zien eruit ...die tafels ...als bij Moeders thuis...in het Ouderlijk huis...
Er mag...maar 3 Gasten komen...en met hoevelen zitten ze er ...nu weer rondom de Praattafels...met hun
Gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar...

en
Hoevelen deden...van de Politiek zelf ...en van het OMT ed er zelf...aan mee...aan die volle praat tafels...bij Lockdown 1???
Ondertussen...
Met Lockdown 2...

Met een Lockdown 2...kan je Paranoide van worden...wgs...Wat spoken ze nu weer allemaal...achter onze rug???
Met alles mag...behalve een Sigaar...gedekt en wel...
Terwijl het hele land ...op de Gat zit in de Shit zit...maken zij gedekt en wel...hun Programmma's...of er niks aan
de hand is...

(Ik droomde tijdens Lockdown 1 welis van een Inval
van de Politie...bij die volle Praattafels...tm een heel orkest erbij zelfs bij ...M...(Waar men maar 3 Gasten mag ontvangen)

Maar nee hoor...het ging alleen ...op Tv...over de Jongeren ...over de Jeugd...en over Studenten...waar ze boetes aan uit deelden...

Of de Lockdown de ernstigste zaak van de wereld was...werd dat tijdens Lockdown 1...) gebracht...Behalve dan
al die gedekten...op TV...Maar...
Er mag...maar 3 Gasten komen...en met hoevelen zitten ze er nu weer ...rondom de Praattafels...met hun
Gedekt en wel...Alles mag...behalve een Sigaar...

(Ik droomde tijdens Lockdown 1 welis van... een Inval
van de Politie...bij die volle Praattafels...(Waar men maar 3 Gasten mag ontvangen)
Met een Lockdown 2...
kan je al Paranoide van worden...wgs...de Herinneringen aan Lockdown 1...Wat spoken ze nu weer allemaal uit...achter onze rug???
Met alles mag...behalve een Sigaar...gedekt en wel...
Terwijl het hele land ...op de Gat zit in de Shit zit...maken zij... gedekt en wel...hun Programmma's...of er niks aan de hand is!

Ik moet eerlijk bekennen...de laatste ...waar ik dat ...van had verwacht...
was wel die Gerdi Verbeet...
die een Programma ...zat samen te stellen...tijdens Lockdown 1 ...met zoveel Mensen er...in die Zaal...
Mensen vraag nu ...nog steeds af...Hoe kon dat WO 2 toch in ons land bestaan???
Wel...
Via allen die... gedekt werden...(Toen maakten ze er een NSB Club groep van alzo)
Nu... een Popie Jopie groep ...ervan...ze
kwamen allemaal... op TV...na Lochdown 1...en werden volop geprezen...door degenen...
die er zelf ...er ook aan mee deden...tijdens
Lockdown 1...(Zich de reet niet aan trokken aan de Overheids Maatregelingen...dat deden ze in feite alsmaar!

Met een Lockdown 2...
kan je al Paranoide van worden...wgs...de Herinneringen aan Lockdown 1...Wat spoken ze nu weer allemaal uit...achter onze rug???

Met alles mag...behalve een Sigaar...gedekt en wel...en verrassing...voor allen in de Lockdown...plots... als Programma op TV...
en wat ze ...stonden uit te braken...
We gaan de Verzorgings huizen langs...(Waar de verpleging de Zorg ...de Corona Patienten ...niet eens bij konden houden...volkomen
uitgeput waren ze...Moeten ze nog blij gaan doen ook...want het mag toch...die roependen...We komen er dansen en Zingen ed dingen...

Met een Lockdown 2...
kan je al Paranoide van worden...wgs...de Herinneringen aan Lockdown 1...Wat spoken ze nu weer allemaal uit...achter onze rug???

Wel...
Via allen die... gedekt werden...(Toen maakten ze er een NSB groep van alzo)(Via de dekpatronen gaat dat!)
Nu... maakten ze er een Popie Jopie groep ...ervan...ze
kwamen allemaal... op TV...ermee...en prezen elkaar volop...ook in de maanden er na...

Nog een halve gare of 2...tijdens Lockdown 1
Die hoorde ergens in Overijssel...is een Dorpsstadje...waar de Corona Hoogtij viert...die ging
langs alle huizen aan bellen...om zo een Programma te maken...

(Gaan langs...al die oude Mensen ...die nog leefden...die deden de deur open...zonder Jas aan en zonder Mondkapje op...stonden in
weer en wind...te kletsen met de aanbellers...)

Ik ga niet alles opnoemen...uit die dagen...dat is teveel om op te noemen zelfs...maar eh...
Met een Lockdown 2...
kan je al... Paranoide van worden...wgs...de Herinneringen aan Lockdown 1...Wat spoken ze nu weer allemaal uit...achter onze rug???

Met alles mag...behalve een Sigaar...gedekt en wel...en verrassing...voor alle in de Lockdown...plots... dat...als Programma op TV...
zelfs Programma's gemaakt tijdens de Lockdown 1...komen ze nu mee aan zetten...Langs Buren en bijzondere Mensen langs geganene...tijdens Lockdown 1

Nou ja...
Je kon er toen...de volgende Golf2 al op voorspellen...

Het punt is...Meneer Sonneberg...dat ze niet snappen...dat welke Virus dan ook...met Voetstappen getreden wordt...

Heerst er ...bij het Vee...van de Veeboeren ee
n enge Virus...dan staat er overal...en bak met septisch Water...om de voeten erdoor te waden
anders mag je niet ...op dat Erf komen...
Je kan van Moslims
zeggen wat je wilt...maar ze doen netjes... de Schoenen buiten uit...voor ze naar binnen gaan...mooi te zien op die Bus Reclame...
Ik bedoel maar...Virussen waren ook in de tijden...van de Profeten ed.
Ergens vind je daarom ook altijd wel...hun gelijk...ergens mee...bv.
dat welke Virus dan ook...met Voetstappen getreden wordt...

Misschien
is de beste tip Hier en NU...Wie de Covid-19 Vaccin heeft gehaald...mag de Lockdown uit!

Nou genoeg geemmerd...met de type-oefening. Trusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 15 dec 2020, 11:37

Alarm

Terwijl ik hier ,mijn mening type over de lockdown, valt even alles weg, ook het getypte!
Zal wel horen, bij vrije meningsuitens, dat moet wel klinken, als die van hun, maar ik
vind, een lockdown, vlak voor kerst, een rotstreek!
Jij schreef al wat maanden terug LT, als ze de bejaarden, niet in lockdown zetten, dan
moet het hele land
en snel!
Dat smeerden ze uit, tot de kerst en oud en nieuw ipv toen al, te gaan doen toen de
cijfers gingen stijgen.
Want schreef je, de virus is niet weg, met een lockdown, die gaat zo weer in beweging, als de
mensen weer gaan bewegen.
Inmiddels is dat een jojo effect aan het worden.
Het lost zo, dus niets op, omdat ze , de juiste groep, voor de virus, mee loslaten.
Ze spuiten onze straten en pleinen, ook niet schoon, dus een avondklok, heeft dan ook
geen zin, schreef je steeds. Ze doen maar wat, en noemen een griepje onschuldig op tv,
waar we meer doden mee hebben, dan met de hele corona, in al die vele maanden.
Als ze niets snappen, dan snappen ze ook niets, en noemen tips van anderen, bemoeizucht.
Die doen, of ze er ook verstand van hebben, zei zo'n ouwe op tv, als mensen met tips
aankomen. Maar niet doorhebbende, dat van hun, is echt, te gek!
En dat snappen steeds meer mensen, al doen ze met de cijfers, op tv, of heel Nederland ermee eens is, met
die lockdown.
Zeker weten, van niet!
Met de griep die zo hoog op liep, deden ze zoiets nog niet eens, griep die onze mensen, aan de
politieke top, een onschuldig iets noemen. Daaruit kan je al snappen, dat ze er geen verstand van hebben, ze kletsen
anderen na, denken zelf niet na, en zo wel, dat is dit hun denkwerk uitkomst, allemaal in lockdown met de kerst, behalve
de vet gedekten, net als bij lockdown 1!
Velen zitten er alleen mee, als ze een rokertje of drankje willen nemen, is dat zo onlogisch duur gemaakt, dat
ze dat niet eens meer , kunnen betalen, die in feite goedkope producten, dus zitten ze overal mee, in
de niets! En nog steeds met die anties, op tv, of zoals jij dat noemt LT, niets mag, ook geen sigaar..........terwijl
de virus niet van roken houdt, zelfs dat snapt , die grevo bonder, niets van! Met een maand geen drank, promoten
in de feestmaand. Ze zijn echt niet goed, in de kop, die anties lieden!
Ik denk, dat een glaasje alcoholische drank, ook goed is, tegen een virus, ipv alleen die glaasjes water op tv getoond!
Nou meiden, veel stekte wens ik jullie. Houden jullie je taai, Knuf van Ans. :P
ps is er iets, met dat G5 ,sindsdien, de tv valt steeds uit!

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2020, 03:11

Armen... :)

(Sinds G5 in de lucht is...lijken er overal storingen te zijn...je leest het overal...

Ik was bij m'n Vriendin pas...we keken Tv...en binnen een uur was het 5x No Signal...
Nou had ik dat ook vaak...typte ik hier alis...ik bij Ziggo en zij bij KPN

Geen idee wat die Ziggo allemaal uitspookt...maar zet ik de TV aan...duurt het bijna 3 minuten voor ik
gewoon beeld heb...het moet steeds eerst alles opladen...Middenin een Programma in beeld...dat ik moet dit of dat...anders valt
het beeld weg...was ik met die mededeling net in het keukentje of op toilet...dan moet ik helemaal
opnieuw die 3 minuten weer doorstaan...Dat is er gaande sinds eh...G5 en eh sinds eh...hun schijnbaar
de oudste goedkoopste ICters... in huis gehaald...voor de zgn verniewingen...
De jaren 60 ging het allemaal nog vlotter... dan nu eind 2020
Gewoon de TV knop aan doen en er was...beeld!

Ik zat naar een programma te kijken...waarin ze hadden ontdekt...wie en wat en waar ...die Russische man vergiftigd
had...Ze kunnen het gewoon niet laten...kijk ons is ...aan het doen zijn en gaan alles gaan uitleggen...hoe dat toe ging...
Dus voortaan
weten ze waar dan ook...hoe ze het voortaan niet moeten doen...de spionage dingen ed.en hoe
ze het nog wel kunnen doen...
(Ze kunnen het niet laten...ook maar iets voor zich te houden...maar lopen de hele wereldse Veiligheidsdiensten
en spionage diensten voor de voeten
door alle bezighedens...van ze...met die zoektocht...alles weg breed ...uiteen kletsen... op TV...)

Alles... uit de Schoolkleppers...Dure jongens zijn dat...voor het land...want de nieuwe kosten ...komen er weer aan...voor
de Veiligheidsdiensten...in het land...om
het allemaal anders te doen en
anders te moeten maken...Kleppers
ze kosten de belastingbetalers veel teveel...(Zou van de winst van dat boek van ze
afgetrokken moeten worden...via de belastingen! Wat ze met hun geklep...ons kosten allemaal ...om zelf er winst... eruit te behalen!
mi kan dat niet ongestraft!)

Ik zag het hele dejavu geklets met wat er allemaal niet wordt gesnapt etc. kunnen ze weken de tafels...mee
bezighouden...tm de bedden en de mond kapjes aan toe en wanneer het Vaccin komt..op TV...over de Lockdown...
Ik hoorde ze zelfs kletsen pas over die Minister de Jonge ...die beloofd had...en zich niet houdt aan etc. Maar die had
nooit wat beloofd...alleen gezegd...misschien vanaf 4 Januari...want dat heeft die zelf ook niet in de hand...zulkse
dingen...(Maar hoe snel ze iemand kunnen zwart maken aan die watersnuif eh waterzuip tafels...is dat...)
en dus...met al dat... dejavu geklets...ik zapte maar weer snel door...
naar Buitenlandse Tv...

Trusten allemaal. Knf van LT)...Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 16 dec 2020, 11:18

Leuk die tip van je lt, wie de corona prik heeft gehaald, mag de
lockdown uit.
Of ze, zoiets doen, geen idee, maar ik vind het, een goeie!

Ik hoorde op tv zeggen, we zorgen goed voor onze zorg personeel, ze
krijgen kadootjes, toen jouw zoon het kerstpakket kreeg en het bij jou open maakte,
keek die vol afschuw. Allemaal spullen waar je een vegetarier veganist, mee kan plezieren.
Hij gaf het gelijk aan jou en jij zei, ik hoef dat ook niet, maar laat maar staan, je vega
broer komt logeren, die vermaakt zich er vast mee. Het komt wel goed terecht zei je me,
maar voor die dubbelop harde werkers, in corona tijd, had je toch wel wat anders verwacht,
dan een eng gedoe te krijgen.
Maar zei je me, jij hebt nog nooit een kerstpakket gehad zelfs, ook niet tijdens de spaansegriep,
het halve ziekenhuispersoneel was toen ziek. Of zoals een Hoofdzuster opmerkte, alleen de rokers werken nog.
Komt, zei je me, omdat de meeste virussen, niet tegen rook kunnen, ze houden niet van rokers,
en dat is dan mooi meegenomen, zelf had je, net als je zonen, nooit griep gehad zelfs. Pas
toen je de eerste griepprik kreeg, was je er meteen, ook erg griepziek van. En toen ging je
alles innemen tegen dat ziek zijn, Hoestdranken en hoestpastilles en zakken drop eten, en toen
had je opeens, die herseninfarct, zoveel zout had je ermee binnen gekregen, de bloeddruk steek
ontzettend hoog, dus het jaar erop, nam je die griepprik niet, maar om en om het jaar, dat het
langzaam wennen kon, in je lichaam, ik meen dat je laatst zei, nu haal ik de griepprik elk jaar
en dit keer was je er, voor het eerst, niet griepziek van. Maar je weet het nog, zei je me laatst,
we werkten ons uit de naat, vroeger, in die a verpleging, die patienten, waren al ziek, en kregen er griep
overheen. Deden de rokers toen niet moeilijk over, langer te werken, geen vrije dagen, en
vooral, zelf niet ziek worden.
Het afdelingshoofd daar toen, deelde in de pauzes juist sigaretten uit, aan het aanwezige
personeel, zaten toen ook rokende artsen bij en profs, die geen griep kregen.
Achteraf gezien, werden die ook erg oud. Moet je tegenwoordig kijken, is al een wonder,
als ze de aow leeftijd halen, die dokters, die niets mogen. Ze krijgen, nu ook vast
ook zo een vega kerstdoos, dacht je van niet?
Moeten die dokters ook die corona prik???
Wat verwacht je in zo'n kerstdoos? vroeg ik lt, nou zei ze, sowieso lekker dure chocolade,
en minstens een fles wijn erbij in, al nuttigt ze die zelf niet, handig voor de visites,
en logees, wijn in huis te hebben, verder een leuk kerst iets, voor aan het raam bijvoorbeeld,
een kerstbrood is ook lekker, en een mooie dikke kaars, is ook altijd erg handig, met kerst.
Nou ja gewoon, allemaal lekkere dingen, zei lt me, daar is die feestmaand toch voor, niet
om het meteen door te geven, maar als haar andere zoon, het ook niets vindt, kan het naar de voedselbank,
die kerstdoos, leuk voor een vega klant.

Weet je wat ik laatst hoorde zeggen, door een oud mens, dat ze het zo idioot vindt, dat om de
haveklap, mensen in de bladen laten zetten, dat ze zwanger zijn, vroeger stond er alleen in,
als ze bevallen waren. Daar is toch iets eigenaardigs aan, vond die oude dame, wat gaat het
ons aan, al die zwangeren, pas als het kind er is, is het leuk, voor anderen, om te lezen.
Lt zei me, dat ze al 7 maanden zwanger was en het pas vertelde op het werk, ze kreeg meteen
een lichtere afdeling, ze kwam toen op de couveuze afdeling, te werken.
Nou toen bleek daar, een ontzettende personeels tekort, wgs zware verkoudhedens, dan mochten
ze er niet werken, Met ze tweeen waren ze er op een dag maar, waar het normaal vol met
personeel was, dat werd ook zwaar overwerken toen, deed niemand toen moeilijk over.
Op een dag werden die 2 ook snotverkouden, toen gingen ze 2 mondkapjes dragen ipv 1.
Ze konden het zich niet veroorloven, zich ziek te melden, dan was er niemand, op de couveuze
afd zaal. Maar ook toen ,zei die andere van de 2, altijd hetzelfde, de niet rokers, zijn maar zo
1 a2 weken weg, en de rokers werken zich uit de naat. Jij zei ze dan, daar moet je het niet over hebben,
doe gewoon je werk, anders kleppen we elkaar ziek naar huis toe, vanaf dat er iemand
begon te zeggen, we werken ons uit de naat, dan zei jij ze, laat dat nou gewoon, je werktype zijn,
In de b verpleging, had je wel anders gewend, wat uit de naat werken was, daar was het
personelebeleid, altijd te kort. In de a verpleging, zei lt me, liep je over elkaar heen, zoveel
personeel, was er daar, alleen met een virus in het land, ontdekte je, hoe snel die niet
rokers thuis bleven daar, dat werd ook uit de naat werken dan.
Ik zei lt, op tv zeiden ze, dat er zo erg veel verplegend personeel ziek is. Nou zei lt me,
dan moeten ze het roken weer, in pauzes toestaan, moet je zien hoe weinig er, dan zich ziek melden.

Laatst was je oudste zus, in een ziekenhuis patient, ze dacht, ik zoek een roken plekje, nou
nergens meer, toen liep ze tot het dak, daar waren de rokers en ook artsen, stond ze opeens
daar tussen, ze hoorde zeggen, dan konden ze er weer tegen. Lt zei me, die zin, was de meeste zin
die ze hoorde, in de verpleging, in de pauze roken, dan konden ze er weer tegen.
Lt vertelde me eens, ze werkte op de operatiekamer, zonder nog computers, een hersenoperatie
kon wel 9 tm 12 uren duren, als ze klaar waren, stak de chirurg een sigaartje op, zo nu kan
ik er weer tegen, zei die dan. Want daar kon je maar zo weer , een volgende spoed binnen krijgen en
ze hadden er maar 1 chriurg, hun afd hoofdzuster was de verplegings assistent, en de dokters assistent,
was er altijd, een leerling specialist, dat was het vaste team er, met een narcotiseur er.
De anderen waren verpleging in opleiding, zoals ook zij, die heten er omloop zusters of broeders.
Ze moesten vroeger, alles nog zelf doen er, er mocht niemand van buiten in de ok komen om te werken, geen
huishoudelijke dienst, dat moesten ze zelf doen allemaal. na elke operatie, ook alles zelf steriliseren,
Dus na 12 uur of meer operatie omloop gedaan, dan alles nog reinigen, dan kwamen ze, ook weer bij,
met een bakkieffie met een sigaretje of 2 en dan konden ze er weer tegen.
Vlg Lt hebben ze daar massas overuren gemaakt en nooit terug gekregen, ook geen extra geld voor.
Maar als team, konden ze er toch tegen. Leuke verhalen heeft Lt altijd wel.
Maar een kerstpakket, was er daar, ook niet erbij.
Nergens werd er zo erg hard gewerkt, als op die operatiekamer in de b verpleging, toch heeft ze er
geen ene zieke mee gemaakt. Wel een overlijden, van de narcotiseur, de enige niet roker er.
Zat apart altijd, niet bij de rokers, dan schreef die ze rapport, ondertussen. Ging op vakantie en
was opeens plots dood. De dingen die lt gezien heeft, vnl, van de niet rokers, en die van de wel
rokers, zijn heel apart, zei ze me weleens. Volgens haar, konden de rokers er veel beter tegen,
tegen al die onverwachtse dingen tm uit de naat werken aan toe.
Ze heeft precies altijd, het omgekeerde meegemaakt, met wat ze altijd tegenwoordig beweren, over
het roken. Ook in haar eigen familie, de rokers leven nog, zei ze laatst, de niet rokers liggen al jaren,
onder de groene zoden. Haar oudste zus is pas 84 jaar geworden, ze rookte het meest van allemaal, maar ze hebben
het zo erg te duur gemaakt, dat ze rookwaar vraagt, als kado voor der verjaardag en als kerstkado.
Ze zei, als ze stopt, ligt ze ook plots, onder de groene zoden.
Nu is ze nog, indien nodig, de mantelzorg voor een achterkleinkind en haar 2 kindertjes.
Normaal is ze met kerst, logee bij Lt, maar nu gaat ze op die 2 kleintjes passen, want ze
heeft een huis gekregen, die achterkleindochter, daar is die, met haar moeder en stiefpa, dat
huis in orde aan het maken, dan hebben ze geen zorgen erom heen, voor die 2 kleintjes, dus
logeert ze daar, de oudjes doen het nog best.
Ik zei tegen Lt, ben je alleen, met de kerst? Nee zei ze me, der vega zoon logeert dan bij der.
Die andere zal wel moeten werken. Vindt die dat erg vroeg ik. nee, maakt niet uit, zei ze me,
het hoort bij dat type werk. Hij moppert nooit er over, alleen over dat kerstpakket gekregen wel.
Ik heb ook lekker getypt nu, ik hoop dat Lt het plaatst voor me. Ze zit in de lockdown, kom maar
niet nu, zo vaak langs. Lief wel, maar ik ben toch ook nog, met me huisje bezig, het gezellig
trachten te krijgen. Ben er zo blij mee, eindelijk, na al die jaren, een slaapkamer, voor mezelf te hebben en
me dochtertje ook. Ik heb gezellige buren, kan er heel goed mee opschieten, ben de tip van Lt gaan doen,
begin daar meteen aan, met kennismaken, in nood heb je er dan wat aan, en zij aan jou.
Want ik woon hier, zonder enige familie en zonder me vrienden. Even een bakkie halen, bij me moeder,
die 5 min, van me af woonde eerst, is er niet meer bij. Die dingen mis ik hier wel.
Nou lieve mensen, ondanks de lockdown, een gezellige midweek. Liefs van tiff. Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 dec 2020, 17:21

Mentaal... :)

(Ik kreeg van de Bewoners Commissie net... een tafel Kabouter...ergens met de hand gemaakt.
Nou dat bedoel ik ...erg Lief...Leuk en Aardig...en met een Kerstpakket...het moet er ook wel Kersterig uitzien...Ja toch!

In de gekregen Kerstdoos... van mijn ene zoon...zaten 2 pakken koeken...Ik dacht Ha fijn Stroopwafels...
maar het bleek... wat anders te zijn...Het smaakt naar Koeienkoeken...

Zit in Koolzaad
De vezels... die na persing overblijven zijn rijk aan onverzadigde vetzuren, eiwitten, vitaminen en mineralen en
zijn gewild als krachtvoer voor het vee...

Maar erop zit het volop met pitjes...en als ik iets laat altijd al...is het iets met Pitjes...

Misschien doen pitjes geen goed in het lijf...denk ik er van...

Ook niet als het... in en op koeken zit...bij een Personele Zorg Kerstpakket...

Ik heb een mooie Maag en Darmen... en wil dat graag... zo houden!

Maar ik ontdekte... met die verslikkingen...dat iets ...met pitjes...er ontzettend moeilijk er uitgehoest komt.
Ik lijk dan beslist... een echte COPD'er...tot het eruit is gehoest...
Lukt dat niet... met dat uithoesten...dan rook ik het eruit...

Met dat uitroken...hou ik de sigarettenrook zo lang mogelijk...ingehouden...en doe ik dat richting maag...dan
doet de maag dat werk...(Je moet toch wat...als alleenstaande) De Maag kan niet tegen rook... en plotst met een knal...
omhoog tegen de longen aan...en dan kotst het... zich er alsnog eruit...Weg alle COPD geluiden is dat!

Dus me verslikken in die koeken die Cra---Ckers heten...
en met de 2 piepkleine Jam postjes...in de Kerstdoos...vol met pitjes...
dat risico neem ik liever niet...

(Maar een heel erg goedkoop...Kerstpakket krijgen... of het... van en voor de armen is...met een kartonnen water
er in...voor die keiharde werkers...
in Caronatijd...niet
te geloven zeg!

Misschien vindt mijn... Vegetarische Veganist...Oudste Zoon het wat...zo'n Kerst pakket voor de armen...kan die z'n lol op als
die hier logeert...met de Kerst...en zit totaal niets in...die Kerst hetende doos...dat aan Kerst of aan feest...associeert...

Goed oke ik at dus ...1 zo'n koek en stikte me gelijk de moord in...Gelukkig...ik rook en kon het er vrij snel
eruit krijgen en zag toen pas...al die pitjes...

Een Appel met Pitjes...kan je eruit halen...en uit een Meloen ook en Peer en Pruim...en nog zo'n rij...maar
als het ergens in of op zit...heb je het niet een zomaar door...

Zwarte bessen op een Bordje Vla...is echt heerlijk...tot je de moord erin stikt...en 1 a 2 dagen bezig bent...die
pitjes uit de luchtwegennet te krijgen...Wat zal... dat doen...als het erin blijft? Pitjes...Pitten?

Wat je vroeger nauwelijks hoorde en tegenwoordig bij velen...is Darm Kanker...en Longkanker...allemaal
ziektes die er vroeger ...nauwelijks waren...ook niet toen bijna heel Nederland rookte...het klinkt juist met
de afnames van rokers...zie je al die ziektes toe nemen...eng ook anties vlees...en ze gaan zo'n doos aan spullen kopen...
vol met pitjes...lekker goedkoop ook...hoevelen zullen erna COPD'ers heten?

Omdat de pitjes... ergens zijn blijven steken...ergens in het Luchtwegennet...of ergens in de Maag of Darmen?

Zalen vol vroeger in de Verpleging...niemand had COPD...ook op School vroeger...niemand was allergisch...niemand
zeek in de broek...zoals nu 1 op de 3...dat zag je vroeger alleen ...bij richting terminalen...en bij bepaalde verlammingen...
Werkte je niet ...op zulkse zalen...dan had niemand dat...vooral in de Psychiatrie niet...Maar ze rookten toen wel bijna allemaal.
Hoesten ze ...het er niet uit...op de dag...dan de volgende ochtend... met opstaan wel!

Waar je... door zo ...een enge Kerstpakket... allemaal niet aan denken kan...

Ik zag dit plaatje...
Afbeelding
Vroeger ...na de B Verpleging...ik de A Verplegingsopleiding in...
Je mocht vooraf kiezen.... welke afdelingen... je voorkeur had...
Werkelijk allemaal...ze wilden naar de Kinderafdeling...alleen ik niet...
(Zij ook weer blij met mij...ik hield dan geen plek vast...voor ze)

Ik vind 1 kind dat huilt al erg...te vreselijk voor mijn oren...en om te zien...laat staan een hele zaal vol...
als er 1 huilt dan 2 en dan 3 en dan de hele zaal...Niks voor mij...

De Verpleegkundige Direkteur zei...Ik zag op je cv dat je Neurologie hebt gewerkt in de B...
Daar zijn hier... in de A altijd Personeels tekorten...Wil je daar naar toe...voor stage?
Ik vind alles best...als het maar geen Kinder gebouw is...op die vele Gebouwen op het terrein in de A...

Ik kwam dus op afd Neurologie...Ik deed de deur open er... In een hobbelstoeltje...keek me erg blij een Kindje aan...
Dat Peutertje was... van de Aanrecht thuis afgevallen...en was erdoor verlamd geraakt...de Ouders
waren allebei Dokter...
Ze stonden erbij en keken er naar...zagen het kind plots vallen...ahw.

Nou ja daar moest ik... aan denken...toen ik... dat zgn gezellige plaatjestafreel ...zag...

Dat kindje ...lachte altijd naar me...Ik vond het zo'n schat zo'n dotje... had het wel zo mee willen nemen...
Ik dacht...als ik ooit Kinderen krijg... zal er eentje Steven heten!
En zo ...ging dat ook...m'n Oudste Zoon heet Steven!
(Ik ben trouw met m'n beloftes...ook die in mezelf gemaakt)
Maar...Zo dol was ik... op dat knaapje... altijd lachen...tegen me...klaagde ahw nergens over...

Zijn ze klein en verlamd...merk je het nauwelijks...kleintjes worden steeds getild namelijk...
maar ze worden... ook tieners en twenty's en ouder...vreselijk...en dat zo ...omdat de ouders allebei
niet bedachten...dat je geen kind los ...op een aanrecht of tafel of komode ed...moet laten zitten
en zij...de ouders... bezig zijn... ondertussen...met wat anders...

Ik kreeg zelf een tweeling...(gelukkig ze huilden ontzettend weinig...altijd vrolijk en blij...begon al
met de beste hum...met het opstaan...en gaven nooit problemen met slapen gaan!)
En
ja hoor... op de Dag...de telefoon of de deurbel...als ik er met eentje bezig was
verschonen en zo wat...ik legde ze altijd ...in de box...voor
ik wat anders ging doen...

Een bevriend ...iemand wilde wel... een mooie paar Boekenplanken voor me maken...in de Huiskamer...

Toen die... klaar ermee was...en de Boeken erop stonden...legde ik de tweeling... op een grote doek
als zo vaak...daar op die plek...op de grond...dan konden ze beter spelen... dan in de box...

Opeens...ik was lopende... naar de keuken...en liep plots...terug en haalde de tweeling weg daar...en
deed ze verderop...in de box...Opeens... een echte keiharde knal...de Planken waren tegelijk losgeraakt...en wel
zo snel...alle boeken...knalden precies...op de plek...waar de Tweeling... net nog lag...
Ik bedoel
alles kan je niet voorkomen...maar ...een intuitieve Moeders gevoel...moet je echt
naar luisteren!

Zo dat was weer mijn type-oefening...Voor zometeen Eet smakelijk...en
sterkte met de Lockdonw...Knf van LT)...met een virtuele knuffel...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 17 dec 2020, 15:22

Taalstraat... :)

https://www.ad.nl/politiek/commissie-oo ... ~a9b6382b/
Ik heb naar de parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag...op TV gekeken...
Er zijn in de tijd...wel Ministers voor heel wat minder ontslagen...maar die van de Belasting...wordt
niet eens genoemd...als consequentie persoon...

Een heel duur grapje... is zo'n Parlementaiare Enquete...met als uitkomst...notting at all...

mi. Alles draait toch rondom de verantwoordelijke Baas...Als die er niet toe doet...waarom
bestaat ...die baan dan... Als ... Minister van Finacien...

Er is een hele erge klooizooi gemaakt..bij de Belastingdienst ...onder Zijn Bewind...
Bewindslieden
van toen en nu, zoals Lodewijk Asscher, Eric Wiebes en Mark Rutte worden in
het rapport wel genoemd,

Als je echt naar zo'n Commissie luistert...kom ik tot besluit...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...sindsdien
is het overal... een klotezooitje in het land...overal waar mensen de dupes van zijn...lopen die
tegen Muren aan...tm of die het Fake Nieuws zijn...niet op reageren...zei en Wim Kok daarop altijd...

maw zolang is het al gaande...

Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...sindsdien
is het overal... een klotezooitje in het land...overal waar mensen de dupes van zijn...lopen die overal
tegen Muren aan...

Dat er TV Programma's als Radar ed voor moest komen zelfs...

Om te tonen... hoe erg het is...waar de Politiek mee nikst...

Net als met Lockdown 1
wat allemaal fors gedekt werd...te gek werd en te Zien op TV en men er toch
niks mee deed...bekend met de kop van TV...niemand deed er wat mee...het creert een gedekt zooitje zo!
De Watersnuivers en Water Zuipers...werden het op TV...

Uren en Uren...en Uren vergaderen...zo een Commissie ook...met alleen Waterflesjes voor de snuffert..
en bij die van het RIVM en MOT ed...alleen Water voor de snuffert...uren lang...(Ik schreef daar vaker over...hiero...op een dag toch een
bakje Koffie staat er bij...hier en daar...naast het glas water?
dat is al heel wat...Nou dat werd tijd... Want...Met alleen Water in het lijf...zakken alle Hersendenkcellen van...de
nikserigheid van in...en
vallen in herhalingen...alsmaar...ook die aan Lands Klets tafels...het creert een gedekt zooitje zo!
Die Watersnuivers en Water Zuipers...ook die op TV...
ze blijven hetzelfde doen...
en
komen steeds ongeloofwaardiger over...net als de Belastingen...die van alles
doet... om Bejaarden een poot uit te draaien...Alles mag...behalve een Sigaar aan het doen zijn...
(7 euro bij de AOW erbij...wordt aangeslagen als 2000 euro...)Zulks oa dus!

Ja maaaaaaaaarrrrr dan komen ze drvan een boxje hoger...Oke oke..het nieuwe jaar 9 euro erbij de AOW...de
aanslag is 2300 euro erover...etc. de Belasting Aanslag...dat is nu al 2600...om een beetje bij de AOW erbij...
dat is per jaar ...al 2x mee AOW... aan terug gave zo!

Waar is dan zo'n Belastingbaas...Nooit gezien daar...Ach Bejaarden...zal
wel Fake nieuws zijn...Niet op reageren...is al gaande vanaf Links Paars...

De Toeslagen Ouders...Ach Ouders...met jonge Kinderen...zal
wel Fake nieuws zijn...Niet op reageren Lena...dat is al gaande vanaf... Links Paars...

Ik las net... over die grote hitte tijden... 30 richting 40 graden...en toch de Koeien in de Weides...ene overkoepelde Orgaan...deed niks
mee...met de klachten....zal
wel Fake nieuws zijn...Niet op reageren Lena...dat is al gaande... vanaf Links Paars...

Een land vol met ...Overkoepelende en Vol met Commissie's ...en er gebeurt gewoon niks...met de Klachten...
ook niet bij ...de Landsbelasting...Die heeft zelfs... een Minister als Baas...en toen en dan?
die deed niks met de klachten....zal
wel Fake nieuws zijn...Niet op reageren Lena...dat is al gaande... vanaf Links Paars...met steeds meer Waterflesjes voor
de snuffert lieden zijn dat...met Niks mag...ook geen Sigaar etc.

Uitleg ze hadden de juiste ICT niet...duurde 5 jaar...maar ze konden wel al die jaren...zonder dat programma...geld van die
toeslagen onterecht...terug halen...Met hun waer glaasje voor de snudffert...

Inmiddels is er nog nooit ...zoveel en nog meer kilo's aan Harddrugs ...het land binnen gekomen...dat moet ergens
in de Koppen zitten...waar
niks mag...
Als je echt... naar zo'n Commissie luistert...kom ik tot besluit...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc...sindsdien
is het overal... een klotezooitje in het land...
overal waar mensen de dupes van zijn...lopen die
tegen Muren aan...Waar wordt geuit...de dingen uitgelegd...tm of die het... Fake Nieuws vinden tm...niet op reageren...zei
ene Wim Kok tijdens
Links Paars...daarop altijd...

mi Een Parlementaire Enquete... moet...Neutraal... boven alles en iedereen staan...ook met hun eind besluit...
en
wat is het eind besluit dan wel...volgens mij helemaal niks...hoogstens hoe het toe gegaan is...met die
Toeslagen zaak...(Maar dat wisten we allemaal al...) (Al breed uit de doeken gedaan...door ene Pieter Omzigt...van
het CDA)...beetje eng wel...want die echt... op de lazer moet...is ook een CDA'er...en... om diens voornaam het
meest aaibare troeteldiertje...van veel CDA leden kiezers...en jawel... die is de Baas van Lands Belastingen...die
er helemaal mee had zitten niksen...
die deed niks met de klachten....zal
wel Fake nieuws zijn...Niet op reageren Lena...dat is al gaande... vanaf Links Paars...met steeds meer Waterflesjes voor
de snuffert lieden ...zijn dat...met Niks mag...ook geen Sigaar etc. Alleen...opkomende voor de Fima KLM!

Als nou... die Pieter Omzigt ...die Partij plek Baas plek wint...is die mooi af...van dat klagen... over de Landbelasting...
dan wilt die Wopke die Plek niet ...als Partij Baas...b;eef over Hugo de Jonge...opeens als uit de lucht
gevallen...kwam ene Pieter Omzigt mee doen...dat werd leden verkiezingen...

en die Pieter Omzigt wel...maar tja net teveel mensen...kozen voor die Hugo de J van het CDA...
en
dat haalde die Omzigt niet... van de Speurdersplek af...dat steeds linker werd...voor de Job ...van die Wopke...ook CDA...

Je zag het ze ...allemaal doen...de enige ...met het Spaak tussen het wiel...was die Hugo de J...
die ze ahw... als een soort storende last gingen ervaren...en van alles over zich heen kreeg...de enige die niet aan
dat hele ...interne...spel mee deed...

Erg veel stemmers ...op die Pieter O...maar toch...met nog ietsje minder...op die Hugo de J
(Dat was net de bedoeling allemaal niet...
de bedoeling was...om die Pieter O van die Politieke Speurders plek af te halen...
want
dat ging wel erg ten koste van de CDA'er...Ministerspost...Financien...) Maar die Pieter O won dat niet...maar wel ene
Hugo de J...

(Ik zal alle tegendraadse...spelletjes om hem heen... niet nog is... gaan typen)
ondanks dat...Won die Hugo de J...de plek van Politieke Baas...van het CDA...
en niet die Pieter Omzigt...

Die Pieter bleef ...maar te link...voor de eigen CDA Minister van Financien...met z'n uitens over diens totale
nikserigheid als Baas
van de belastingen...(en dat was net ...de grootste leden Kiezers voorkeur voor het CDA...die Wopke...)
Dus die moest niet de zak krijgen als Minister...(Voor al z'n vak nikserigheid... bij de Land belastingen...maar zich wel 100%
inzette voor een bedrijf als KLM...)

Alle trucs
kwamen uit de kast...negatieve druk
op de Winnaar die Hugo de J af...(Nog even doorgaan en een Huwelijksmakelaar moet daarbij te pas...wgs Overbelaste Werkdruk...met 2 Volle bestaande Banen Jobs... in de Politiek...Dus die trok zich terug...die Hugo...al snel...uit die Job
Politieke CDA Baas...De andere Job... vroeg 100% aandacht...Minister van VWS! (En nog steeds in Corona tijd!)

Logisch is dus...dat no 2...dan dat gaat worden...Politieke Baas...Massa's kiezers hebben op No 2 gestemd...en wel op die Pieter O...
(Net als die Pieter O plots uit de lucht kwam vallen
voor de voeten van die Hugo!)maar opeens kwam... die Wopke uit de lucht vallen...toen niet ...nu wel...
voor de voeten van die Pieter O...

(Een Politieke Baas wordt niet ontslagen...door de Buitenwereld...maar de kans is...via die Enquete Commissie...de Baas van de Lands belastingen wel...)...die kans...zat er namelijk groots in...er zijn wel Ministers om veel Minder...ontslagen...weg gedaan ahw.

Nou dan zit... die Wopke ....nog mooi stevig in het zadel...bij het CDA zelf...als Baas van die Partij...

Moest je die Hersenkronkels is zien...van die Pieter O...ermee...die zelf
die job zo graag wou...maar die Wopke...kwam... opeens ...uit de lucht kwam vallen...
Met de meest aaibare voornaam...van het land...ahw.

Ga jij...U...Gij...maar voor...ging die Pieter doen...tegen die Wobke...
(Dat was typisch het meest krankzinnig om te doen en om te horen ook!)

Die Pieter
leek weg gelandceerd...bleef tam in het Tweede kamer Bankje...en hoorde men 3/4 of niks meer van...ook
niet over...je weet wel...
Want de Parlementaire Commissie is bezig ermee...

Wie ze ook noemen ...niet die Wopke...
wel...anderen...Bewindslieden van toen en nu, zoals Lodewijk Asscher, Eric Wiebes en Mark Rutte
worden in het rapport wel genoemd,.
Dat zal wel...de Zucht der Zuchten geworden zijn...voor het CDA...voor hun Aaibare Wobke...met de Landverkiezingen naderen...hij
wordt niet genoemd...

Nou ja... ik type ...ook maar ...zo ik die dingen Zie...de echte Pineut... van alles is geworden
die Pieter Omzigt...
die op de
proppen kwam...en op kwam...als enige... in de Politieke Arena...voor die Toeslagen...affaire ...Mensen
die zware
Dupezijners Ouders...en
de schuldigen aanwees... in de vele maanden...

Hoe die Parlementaire Commissie ook uitpakt...
Hij
pist
in de Politieke Opklim...
overal naast...blijft
in de Tweede
Kamer...met die Wopke ...als zijn (CDA) Baas...

(Ik heb niet alles getypt...over wat... over die winnaar ...als Baas van die CDA Partij)...ervan ene
Hugo de Jonge... op hem ...af kwam...op die Pieter...als daarmee en daarom alleen al...extra neg druk...op
hem...tijdens zijn 2 Volle Banen...(Wat
al een belachelijkheid is...in dat CDA...dat er mensen zijn...eer met 2 Overvolle Banen Banen...zijn...

Eerst die Hugo de J als Baas van het CDA en Minister van VWS in Corona tijd...en
nu
die Wopke H...als Baas van dat CDA ...en ook Minister van Financien ...en dat...in Corona tijd...
en
die laatste...met...de Parlementaire Commissie ...misschien... achter hem aan...)

Hoe dat ook zij...(Met al dat Wenden en Keren van het CDA...)
had die de zak gekregen ...van die Parlementaire Commissie
als Minister van Financien wgs de Belasting afdeling...
dan issie... nog steeds... de Baas van het CDA...en No1 op de Verkiezingslijst...voor as maart...
(Ten nadele van die Pieter O...)

(Als ondertussen ...de Huwelijks Makelaar er niet bij komt...wgs die hun klant...heeft krankzinnige stel banen bij
elkaar...kan daarom nooit thuis zijn en... zowel...alsmaar ...met de kop in de boeken...en op de Telefoon...
wat in vroeger tijden nog kon...
in deze tijd is dat ...Top Link...(Sinds de Vrouwen Emancipatie en de Rechten van het Kind...)
met eh....Wie is toch die man...die op Zondag...het Vlees snijdt....)

Nou ja ze zoeken ...hun geks...bij dat CDA... zelf maar uit...maar
een leden Volk... dat zo massaal iemand kiest... om een Aaibare Voornaam...
van iemand...en
niet op de enige Werk Speurder in het veld...lijkt niet anders te verdienen...dan vanaf...

Deze Commissie...
Dat zal wel...de Zucht der Zuchten geworden zijn...voor het CDA...voor hun Aaibare Wopke...met de Landverkiezingen naderen...

De echte Pineut... van alles is geworden
die Pieter Omzigt...
die op de
proppen kwam...en op kwam...als enige... in de Politieke Arena...voor die Toeslagen...affaire ...en die zware
Dupezijners Ouders...en
de schuldigen aanwees... in de vele maanden...want zoveel vak fouten en missers en niksdoenerijen bij die Belastingdienst is gemaakt...valt
niet eens te filmen!

Dus eh...
Hoe die Parlementaire Commissie ook uitpakt...
Hij (Die Pieter O)
pist
in de Politieke Opklim...
overal naast...blijft
in de Tweede
Kamer...met die Wopke ...als zijn (CDA) Baas...

Kortom deze Parlementaire Uitkomst...voor alle Dupezijners...gaat ...op een excuus na...weer nergens over...
als ...to The Point...uitslag...

https://www.ad.nl/video/kanalen/nederla ... ad~p187052
Die schuift het (Bemanipulerend) door naar de Politiek!

(Is dat nog een Neutrale Commissie Voorzitter? met zijn...uitspraak
Commissie toeslagenaffaire: Rechtsstaat heeft een tik gehad...)

(Want...Volgens mij (Als Gewone...Electoraal Persoon)...
zaten de daders...bij Links (Afd Ministerie van Sociale Zaken...Lodewijk Asscher...) als bij Rechts( Ministerie van Financien..Wopke Hoekstra...)!!!!
(Links.... heeft geen tik gehad...alleen Rechts...volgens de Comissie Voorzitter...en bij Rechts komt... die aaibare naam Wopke niet in voor...
bij die Commissie!!!!!!!!????????????))

(Je vraagt je toch af...Meneer Sonneberg...Hoe Neutraal is die Comissie Voorzitter???)

(Links (pvdA) heeft volgens hem...geen tik gehad...en bij Rechts...wordt niet
die Wopke Hoekstra (CDA) genoemd...als Baas van de Lands Belastingen!)(????????????)
(Wel de VVD een tik gegeven??)
nog is...
Je vraagt je toch af...Meneer Sonneberg...Hoe Neutraal is die Comissie Voorzitter???

(Maar mi... daar was het allang...aan alle kanten al besproken en gedaan...in de 2de Kamer...
omdat dat niks oploste...(Voor de Dupezijners!)...kwam die
(extra Top Dure)...Politieke Enquette...er voor in de plaats...om een uitslag... af te ronden ...er mee...
Wat weer nikst
voor alle Dupezijners...als genoegdoening...Die Commissie schuift het balletje terug naar de 2de Kamer(???????)

Met zijn uitens voor de TV...(Alvast bemanipulerende)...Rechts heeft een Tik gehad! (??????????????????????)

mi...Wie ze ook noemen ...(In die Commissie)...niet die Wobke Hoekstra...(CDA)
wel...anderen...Bewindslieden van toen en nu, (LINKS)zoals Lodewijk Asscher PvdA , (RECHTS) Eric Wiebes (VVD) en Mark Rutte (VVD)
worden in het rapport wel genoemd,.(???)

Die Commissie Voorzitter doet zelf ...op TV een Politieke uitspraak...(Die volgens mij niet eens klopt)
Want...Volgens mij
zaten de daders...bij Links (Afd Ministerie van Sociale Zaken...Lodewijk Asscher...) als bij Rechts( Ministerie van Financien..Wopke Hoekstra...)!!!!
en
Dat niet zo...doorgeschoven... is...naar de 2de Kamer....en vlgs de Uitspraken van die
Commissie Voorzitter...doet uit zichzelf... op TV... een (Vooraf)...Bemanipulerende
naar de Leden van de 2de Kamer toe ahw) ) ...Met zijn...(Persoonlijke)...Politieke uitspraak!!!

(Maar
Volgens mij (Als... Gewone...Neutraal...Electoraal Persoon)...(77 Jaar oud)
zaten de (Vak) daders...bij Links (Afd Ministerie van Sociale Zaken...Lodewijk Asscher...) als bij Rechts( Ministerie van Financien..Wopke Hoekstra...)!!!!
(Links.... heeft geen tik gehad...alleen Rechts...volgens de Comissie Voorzitter...en bij Rechts
komt... die aaibare naam Wopke ...baas van de Belastingen...niet eens voor...
bij die Commissie!!!!!!!!????????????))

Wat dus...weer nikst
voor alle Dupezijners...
ook niet van nut is voor die Pieter O...
want...
Hoe die Parlementaire Commissie ook uitpakt...het moet eerst...terug naar de 2de Kamer...ermee...

Hij (Die Pieter O)
pist
in de Politieke Opklim...
overal naast...blijft
in de Tweede
Kamer...met die Wopke ...als zijn (CDA) Baas...

(Hoe ze dat ook allemaal...Wenden en Keren... bij dat... Hier en Nu CDA...met niks mag...ook geen Sigaar etc.
(Met alleen een Glaasje water ...voor de snuffert)(Net als die Politieke Enquete Commissie)!
en
Als 2/4 van het (CDA) type...Electorale Volk leden... er toch niks van snapt...)...
Misschien
moet die ...Pieter...zich... Pietertje ...
laten noemen...
op de Verkiezingslijst...(Dat snappen ze nog...2/4 van hun Kiezers...nog wel...voor as maart...klinkt ook
voor menige leden Kiezers... ook.....erggggg ...Aaibaar ...Pietertje...)

Nou ja... ik doe ook alleen maar...mijn type-oefeningen...(Moet ergens over gaan...ja toch...)

Fijne Donderdag allemaal...Knf van LT) Afbeelding

P_S
Je gelooft het nauwelijks...
Ik vind..de Parlementaire Commissieleden...tm de Voorzitter aan toe... moet helemaal
de Kop houden...omdat de 2de Kamer er nog over moet gaan...
over hun Rapport! (En zelf conclusies moet maken...)

Maar wat zie je steeds...
op TV...alsmaar weer...Die Voorzitter van die Commissie...met zijn meningen...
https://www.ad.nl/video/kanalen/nederla ... ad~p187052
alweer
met zijn meningen te geven...???...)Dat moet toch helemaal niet mogen...
omdat de 2de Kamer... er nog over moet gaan...
over hun Rapport! (En zelf conclusies moet maken...)
mi .....Die Voorzitter van die Commissie......(Is die niet wel?) Afbeelding
gaat nl...na al die glazen en flesje water gehad...met niks mag ook geen Sigaar etc...Praat vet...via de Tv...
buiten het... Parlementaire boekje... om!

(mi moet... een hele Enquete Commissie onzichtbaar blijven ahw...vanaf
Het Rapport... is naar de Voorzitster van de Tweede Kamer...die 2 de Kamer...moet Parlementair zelf
met de oplossingen komen...(En niet van te voren...via de TV kletstafels...beinvloed en gebemanipouleerd...door ex Commissie leden!)

Conclusie...
Ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar!
Om te beginnnen... neem bijtijds een Sigaar...dan komt Voorzitter van... ook weer is klaar
ipv met Flesjes water... Afbeelding

PSS...Je kan het bijna niet geloven...
Ik heb nu... wat uren... naar LiVe Politiek gekeken ...op TV...
De ondertiteling is... te erg te gek... voor woorden...
(Sowieso... voor dat bedoelde lands... Niveau...) op TV!Afbeelding

Ik zat te denken onderwijl...Wat snappen ze toch niet...dat die Live Politiek uren langer duurt...
Ik vind...die Minister legt het goed uit...misschien niet over alle storingen in het land...waar nu weer mee...De GGD van de week???
TV's die om de haveklap...No Signal in beeld krijgen...en als je de TV aan doet...het 2 a 3 minuten kost...voor je beeld hebt...(In de
Jaren 60 hadden we al gelijk beeld...met de TV aan doen...)

Ik bedoel
er klopt... zoveel ...niet meer...in het land...en dan kan je... alles ...wat van...CT en Electra afhankeliijk is...verwachten...dat de genoemde
Politieke datum niet gaan kloppen...
vb.
waar nu weer mee De GGD van de week??? Dat heet dan weer Storingen...(De zoveelste!)
Maar mi heeft een Burger als Minister zonder ICT opleiding gehad...er geen antwoord op geven...ook niet aan die lui in de
Tweede Kamer...
(Ik schreef hier welis...we kunnen nooit aan alle Eelectra behoeftes voldoen...zonde Kern energie...want alle Voertuigen
komen er ook nog bij...en we hebben nu al overal...No Signaal...en Storingen...

En wat die van de ICT betreft...wgs de vele Bezuinigingen...ze met losse contracten aannemen zo goedkoop mogelijk...en
de nieuwen zijn nog goedkoper dan de vorigen...etc.
Dus waaraan ligt het...dat er zoveel mis gaat...in het land?

We mogen al blij zijn...als nog wel iets goed gaat...(bv. Omtrent Electra als ICT)...dus zulkse vragen...aan een Minister
uit de 2de kamer...op hem af...mi...zonder zulkse
opleidingen gehad...mi kan die daar ...alleen maar... op vertrouwen...en zeggen...wat ze bij de RIVM en GGD zeggen...over die ICT zaken...
Maar zulks ...kan ook een Minister niet op voorspellen...Dus als er zulks tussendoor komt...
vb.
waar nu weer mee...De GGD van de week??? Dat heet dan weer ...Storingen...(...Electra of met de ICT...)(De zoveelste!)

Ik kan alleen bedenken
in de jaren 60...70...80...90...als ik de TV aan deed...had ik gelijk beeld...en waren de Programma's zonder...No Signaal...zoals nu
om de have klap!

Ik bedoel
er klopt... zoveel ...niet meer...in het land...en dan kan je... alles ...wat van...ICT en Electra afhankeliijk is...verwachten...dat de genoemde
Politieke datum...niet gaan kloppen...Klopt het wel...dan is dat mooi mee genomen! (Ook voor elke Minister! en in dit geval...ook
voor de Minister van VWS!)

Over de 100 of meer...Ondertelingsfouten...(Via Politiek NOS Live TV)

Dan zegt de Minister...Dat is de Kern van de Zaak...Onderteling...Dat is de Kerk van de Zaak...
Ook...Dat dus...

Asscher zegt...We moeten voor de Mensen zorgen...
De Ondertiteling is...
We moeten voor de Meisjes zorgen...
Ook dat dus...

De Premier zegt...We moeten er lessen uittrekken...
De Ondertiteling...(Voor de Doven en Slechthorende is) We moeten
er flessen uittrekken...
Ook dat dus...

(tm ...dat de Politiek...nog steeds...en ..nog steeds... en ...nog steeds...zulks slecht (vak)...werk... dekt...
(ten nadele ...van wel ...in de miljoen... Doven en Slechthorenden... in het land...)

mi. Als ze nou allemaal ...niet goed snik... meer lijken...

Dan...zeg ik... maar zo...Waar niks mag...ook geen Sigaar etc... komt niks... goeds van!

Het is nu...3 uur 58...De Politieke TV Live Uitzending is afgelopen...Het is inmiddels Vrijdag...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 dec 2020, 18:23

Straatnaam... :)

(Nou dat was lekker lang uitslapen...Hoewel...ik werd om ongeveer 9 uur gewekt...m'n
jongste Mantelzorg Zoon...bracht gebakken Lekkerbekjes (iets doorbakken en geen Kruiden) en een Haring met veel ui...
mee voor me...dan krijgt hij zelf...ook z'n portie...dan zitten we samen lekker te smikkelen
hij weer weg... De dag is zijn nacht nl
ik weer verder plat...(na zo'n lange TV nacht)(Nu Politiek gekeken anders is
het vaak...Golf kijken ...in de nacht)

De Vrijdag Viskar ...staat bij me beneden... op het grote plein...
Erg lekker dichbij en gewoon in Corona tijd open...

Op Dinsdags... haalt Tiff meestal vis...dan staat dezelfde viskraam... op de Markt beneden...
Al vanaf.. dat ik Tiff ken...in die ongeveer 8 jaren...eten we samen vis...op Dinsdags...
Omdat die Viskar ...de lekkerte Vis heeft...van het land ahw...zitten we echt te smikkelen...
(Ze wonnen de landelijke beste Viskraam welis nl.

Vis eten is... erg gezond...zit Omega 3 ed in...
Ik betaal...voor wie het haalt... beneden...dat laten ze ...geen 2x zeggen!

Ik eet eigenlijk 4x vis in de week...Dinsdags...1 dag gebakken Lekkerbek de dag erop...De Haring met veel ui...
Vrijdags dito...gebakken vis..en Zaterdag Haring met veel ui...
(In ui zit erg veel vitaminen in!)

Nou ja...ik moet ergens... die mooie Dallas 9 Darmen van hebben...op m'n oude dag...(De hoogste score van goed is dat!)

Dat gun ik anderen ook...vandaar...gezellig samen vis eten...is dat...Het is er vaak... erg druk...ik ga in Corona tijd...niet
waar het druk is...als het effe kan...helemaal niet naar buiten zelfs! (Als oudje van 77 jaar!)

Als Tiff er is...zegt ze altijd...Kan ik wat voor je Doen?
Nou dat moet je een oud Mens niet vragen...want er is altijd wat te doen...Dus sjouwt ze m'n Vuilniszak naar beneden en de plasticzak...
(Mooi m'n Mantelzorg Zoon ontzien...is dat!)

Of ik zeg...de glasbak is vol..komt op z'n tijd...veel minder... maar toch...komt ook wel is voor...

Een klein feestje vindt Tiff...als ik zeg...Ja...wil jij de Plastic flessen weg brengen...dat geeft Statie geld...als ze terug is
zeg ik altijd...stop dat geld ...in de Spaarpot van je Dochter...Opeens.. heb je geld nodig... en het is er niet...dan heb je nog een Potje
voor Schoolgeld ed. dingen meer...Dat vindt ze zo leuk...dat ik dat zo doe...

Nou ja...ik ken alle routes wel...van een Moeder... alleen...met een Kind...of zoals ik toen ...wat jaren...met 2...(en ik
na 40 jaar huwelijk
nu... als Bejaarde... ben in wezen... weer...alleen)

M'n Vriendin...(die ik al ken vanaf haar 16de jaar..ze is nu 69)
logeert regelmatig bij me...maar bijna altijd... met Oud en Nieuw...en m'n Oudste Zus met Kerst...

Alleen dit keer niet...(met beider goed vinden)...in Corona tijd...kwam ze niet logeren...m'n Oudste Zus...
Met Kerst zou ze weer... komen logeren...maar haar Achterkleindochter met 2 Kindertjes...heeft een huur huis gekregen...daar
moet van alles mee...haar Ma en stiefpa...regelen dat voor haar...de verhuizing en de inrichting ed dergelijke
onder tussen past mijn Oudste Zus...(van 84 jaar oud)...op de 2 Achter Achter Klein Kindertjes...in het huis van haar Dochter...Dat zijn 4 Generaties...bij elkaar...
als alles thuis is daar...

Vind je het erg...als ik niet kom... vroeg ze...Welnee...Vrijheid blijheid...deed ik met mijn 2 Koters ook
altijd...geen Verplichte... te moeten langs komen...op Feestdagen...ik zie jullie wel ...een Week er voor of erna...Kunnen ze langs
hun eigen Vrienden gaan...of gewoon lang uitslapen...met de Feestdagen...gewoon de tijd aan hun zelf besteden...Ik vermaak
me wel...
(Als er niemand is...kan ik hele leuke Feest TV kijken...dat bv.)Tv programma's kijken...waar zij niks om geven is meestal dat!

Verrassing...m'n oudste Zoon... wilt graag met de Kerst logeren bij mij...dat heeft die niet van mij...(Ik heb ze opgevoed...geen Verplichting
naar het Ouderlijk huis toe...met welk feest dan ook...) Kwam goed uit...toen ze ahw nog Feestbeesten waren...met vrienden erop uit...
Maar sinds ze Middelbaar zijn...is dat vlotte Stadse er wel een beetje eruit...lijkt dat wel...

En de jongste zal wel moeten werken met de Kerst...die heeft echt totaal helemaal niks met de Kerst...er zijn
altijd Collega's... die er blij mee zijn...kunnen die naar hun Verplichte Ouderlijk huis... met de Kerst...indien dat nog gaat in
Corona tijd...

Mijn oudste Zoon...is zo'n jaar of 10 alweer...in den Here...(Kan die z'n lol op...want de TV programma's bij mij...passen er wel bij...die
ik kijk...romdom Kerst ) Hij wilt altijd ...in discussie er over...maar ik begin daar niet aan...(Die Mensen in den Here...lijken net Jehova Getuigen...dito
dubbel zo erg als ze ook nog Veganist zijn...)Ik ben makkelijk zat...doe gewoon mee...maar wil er geen discussies over...

Neem de vraag voor de Donor Organen...
Ik ben er voor...de Jongste Zoon ook...Hij is er tegen...(Discussieren... met anties mensen...met een Anties mens...wordt dat dan...)
(Hij haalt er meningen uit...uit 2000 jaar geleden of meer...Moet hij weten...ieder Zijns of haar Meug...maar
Ik bekijk ...alles ...naar Tijdswaarhedens!)(De Verandering is er niks bij...)
(Die Jezus van N is wel voor alle tijden...maar alles in de Bijbel er om heen...is lang niet allemaal...passend
in Onze tijd...Dat dus..

Ik ga mijn Kerst Programma's op TV niet laten verpesten...Koppen dicht...als Urbi et Orbi komt...Ik leg er niks over uit...
waarom... ik dat kijk...Ik ben niet eens Room Katholiek namelijk...maar anders
onderwijl...anties Mensen... zijn overal tegen...Ik dus niet!

Af en toe probeert ...die ene Zoon het wel...Zo'n anties Abortus figuur...issie ...ook dat nog...
Overal zijn ze tegen...die in den Here...figuren...zijn ze ook nog Vegetarier...komen de anties daarover ...op me af...

(Ik ben tegen Abortus...voor mezelf ahw...maar wat anderen doen...is hun leven...Ik dit en Zij dat...ik ben voor...Vrijheid...Blijheid!)
en hun Privacey leven...wat gaat het anderen aan eigenlijk...Waar be,peoien ze zich mee...
Laatst begon die ...over het Homo Huwelijk...(issie tegen) en dat Homo's (geen) kinderen (Moeten) mogen kunnen adopteren...

Ik dacht ...hou je in...ga niet in discussie...ik denk aan mijn bloeddruk...die hou ik liever... op peil...
met het DNA van mij...dat produceert Cholesterol in m'n lijf...stijgt de Bloeddruk...kan het al mis gaan...) Dus ik moet me gedeisd houden
Hij z'n mening en ik m'n mening...het moet allemaal kunnen...maar ermee discussieren...begin ik niet aan...

Bij sommige mensen kan je beter niet hebben over Godsdienst en Politiek...
(Leerde ik vroeger...van een Neuro Chirurg...toen ik op de OK werkte NeuroChirurgie...in mijn ogen toen...die Ouwe...was nogal Vaderlijk tegen mij...
dan zei die bv. Begin met de afd Hoofdzuster van de OK...niet over Godsdienst en Politiek...in de Pauzes...en hij stak een Sigaartje aan...
en nam een bakkie koffie...had het overal over...behalve niet over ...eh dat...)

Ach...zo leer je nog is wat... als m'n oudste Zoon komt Logeren...(Dat denk ik ook altijd aan die Tip... van die Dokter... toen...)
Nou ja en zo... hebben we allemaal wel wat...Niemand is volmaakt...Zeg nou zelf...

____________________________________________________________________________________________________________________
Ik zat net de herhaling te kijken...van Op1 gisteren...
Aan die water glaasjes tafel...Ik vraag me altijd af...als er maar 3 Gasten mogen komen...waarom zit die tafels daar
dan zo vol en aan de kanten...en een zang iets erbij...

Kijk... ik zal een vb geven hoe ik ...over Politiek denk...
Ik vind...dat mensen... die in een Enquete Commissie zaten...hun kop moeten houden...over de eigen
meningen...Ze pissen naast de Parlementaire pot alsmaar...als ze hun klep gaan open doen...over wat
hun meningen ...er over is...Terwijl het nog door het Parlement moet...over de uitkomst van het Rapport van
die Commissie...Daarna kunnen zij pas aan die Klets tafels...Nou ja zo vind ik dat!

(Ik schijn vaak heel anders te denken...dan anderen...) (Dus zeg ik... liever niks...sowieso niet... aan die... in den Here figuren...
en sowieso zo niet... bij die anties Mensen...)
Het ontgaat ze... toch meestal...wat ik bedoel...te willen zeggen...

Ik hoorde als eerste ...die Jort zeggen...Mark Rutte...
(Ik dacht... van je Vrienden moet je het hebben...maar stel...er is er eentje bij...ze naaien je achter je rug...op TV!)
Maar ook nu
viel het me op...dat ze de baas ..van de Belastingen er buiten laten...alweer en nog steeds...mi
Daar gaat het toch juist om...Als je als Baas...nikst...met het vakzelf...met Fouten en Missers en Niksdoenerijen de Onderdanen...
in het vak...aangedaan..en daar ongeveer 30.000 Ouders zwaar de dupes van zijn...Waarom noemen ze steeds die en Baas ervan dan niet?
Als die een Klote zooi van z'n werk maakte...

Ik zou ...niet bij die Rutte uitkomen...Premier van het land...en de Staatsbezoeken en Staatsontvangsten en alle EU zaken...en
op het Koningshuis passen etc...over buitenlandse zaken landen alles weten
etc...Hij een Historicus...Die weet niks ...over al die Belastingen cijfers... ed.en ICT ed.
Maar die Baas...van het Ministerie van Financien... wel!!!)

Nou dat was even ...een Kijkje naar Rechts...als ik naar Links kijk...en die Minister van Sociale zaken in die dagen ...kijk...)
Nou ja het viel me ...alweer op...zelfs die ...Pietertje Omzigt...noemde die ene niet...en die man...de Voorzitter.. van die
Commissie ook niet...en die eh vriend van Rutte ...noemt meteen Rutte...

(Als Baas van het Kabinet...zoek je Personeel uit...die er goed betaald voor worden...ministers en Staatssecretarissen...
die moeten hun van Discipliene werk goed doen...
Als ze allemaal (in mijn ogen dan) niet wel lijken...Moeten ze snel weer aan de Gewone waar...dan komen ze
misschien...ook weer is klaar...met (Vak) Egards...

(Trouwens er zijn wel ...voor heel wat minder...Ministers...weg gestuurd door de
2de Kamer...zelfs als ze er ...totaal zelf niks mee... van doen hadden zelfs...omdat het zelfs al gebeurd was...voordat de
nieuwe er Minister was...

(Ze lijken allemaal ...(in mijn ogen dan) ...me dan niet goed bij de kloten...)

Ze moeten dan snel...weer aan de gewone waar...ipv de Minister van Defensie de laan uit te sturen...die
er zelf totaal niks mee van doen had zelfs! (Schande!!!)

Vaak zit er... Partij Politiek belang bij... Met hun ...met hun Stem gedrag...in die 2de Kamer...(Schande!!!)

Maar hoe het met die Jort zit...geen idee...die zit zelf ...aan te volle tafels...met Coronatijd ... met de Overheids Maatregelingen...
Oke ik zit nu alleen...en denk...daar zou ik niet opkomen...degenen die die Jort noemt...
(Wat een Flikker is die eigenlijk...(Die naait een Vriend... achter de rug!) dan denk ik dan dr van...die moet snel een Sigaar of Sigaret
of een Pijp of een Sjekkie)
Want... waar niks mag...alleen glaasjes flesje water...komt niks goeds van!

(Denk ik ...ook erg vaak...als ik Golf op TV zit te kijken...waar niks mag...alleen glaasjes... flesje water...komt niks goeds van!)

Hoe dat ook zei...
Als alles mag...behalve een Sigaar...dan kleppen ze ...buiten Parlementair...aan de watersnuif eh zuip tafels...en ik denk dan...ben ik nou
de enige ...die dat nog snapt...die Commissie leden...ze kleppen buiten Parlementair...(Tweede Kamer) die er nog over in beraad moet
Niet alleen Hij...klept ook ook Zij!

En die Pietertje...noemt vooral... die ene (Financien Baas) naam niet...(Wgs Partij Politieke belangen)
Dus zal die ...zelf wel...te belazeren zijn...en de dupes ervan zijn...tov zijn eigen opklim loopbaan!

Goed oke...dat was sumier...m'n type-oefening...Fijne avond allemaal en eet ze... Knf van LT)Afbeelding

PS. Als het over de Zorg gaat op TV...over het Covid-19 Vaccin gaat...gaat het steeds alleen ...over de Verpleging...terwijl al die Artsen
ook... tot de Zorg behoort!

Zeker vergeten...(ze mee te tellen door de GGD!)

Het gaat dus nooit over ...op TV ed.
Hoe denken... die 25.000 Artsen in ons land...over de Covid-19 en dat...in hun arm??? Afbeelding

Weet je ...wat ik vaak denk...als ze oa... als vb...die Minister de Jonge (van VWS) ... wat Medisch vragen...of wat ...ICTerig's...ed.
Dat ze (net als bij de Rechtbanken) er een (Vak) Getuige Deskundige erbij
moeten kunnen vragen ...(voor de meest juiste antwoorden)als Kabinet! (Want...Niemand weet alles nl. ook niet
op alle vragen ...van de Tweede Kamer!)Afbeelding

M'n TV en PC Golf Lang Weekend Hobby (Om het mee te volgen)
(...Ik zet dus 4 Namen neer... (van de 156) en kijk... hoe het uitpakt...)
...Ik spaar Dag Winnaars en 2de Plekken en Bekers...
Het is nu...Week 51
Afbeelding
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70887#p70887

Plaats reactie