WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 dec 2020, 01:08

Toren... :)

(Je kan altijd nog een Olifant kopen Ans...Te Kust en te Keur...
https://www.ad.nl/buitenland/namibie-bi ... ~abc896f1/

Ik heb het weer druk...met Golf kijken op TV...
Ik heb er dit keer...zelfs 3 Wedstrijden op staan...op mijn Golf Topic...

In princiepe hoef ik...ondanks Corona tijd... me niet te vervelen zo...
Ben er beslist 4 dagen zoet mee...

De andere 3 dagen...moet ik de dingen doen...die zijn blijven liggen... in die 4 dagen...en kijk vooral
in die 3 dagen...gemiste tv ...tijdens die... 4 dagen Golf Kijken...

Ach een mens moet toch wat...vooral als je alleen woont...en dat...in Corona tijd...

Ik heb 40 jaren ...met mijn DJ gewoond...en dan bespraken we samen alles...wat op TV gaande was...al
heb ik regematig loge's...het is toch anders...
M'n Oudste Zus...kijkt altijd Goede Tijden...en ik kijk er nooit naar...maar laat mijn loge of visites altijd eerst
kiezen...Dus ipv Golf...wordt het dan... Goede Tijden...ben ik ook weer bij ermee...(Ha ha ha)

Doe ik niet moeilijk over...dat wordt dan Golf uitslagen ...via de Web Linken kijken...

We leven eigenlijk... in een machtige mooie tijd...met al die Electronica...Dat hadden ze in alle eeuwen ervoor niet...
zelfs geen Electriciteit...en een mooie Toilet vlakbij en een Douche...Kortom...ik kijk af en toe best tevreden
en verwonderd rond...zo in m'n Senioren flatje...als ik al ...de alleenzijnde sip gevoel krijg...zo zonder
mijn DJ...om me heen...denk ik meteen
daarnaan...dat we in een bevoorrechte tijd leven...Nou ja dat wou ik even kwijt...

Zelf een Golf Topic... op de PC maken...is ook wat anders...dan te gaan niksen...Als die Wedstrijden gaande zijn...
zijn er geen eenzaamheids gevoelens en ook geen verveling ed. Nou dat heb ik dan mooi voor elkaar gemaakt
zo voor mezelf...

Ik had nauwelijks last...van die Carona tijd...met in huis te moeten blijven...was te druk...met die
TV en PC Golf Hobby...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70837#p70837

Ik heb voor een loopband gespaard...en vanaf... dat gekocht...met regelmaat gaan wandelen ...in m'n flatje...tijdens
het Golf Kijken op TV...
Gewoon lekker rustig wandelen...zoiets hadden ze... in alle eeuwen ervoor ...ook niet in huis...

Als ik ...over alle eeuwen ervoor denk...denk ik altijd...dat was pas... een vreselijke tijd...vooral in de Herfst en Winter maanden...
in de donkere maanden...Ze hadden toen ook ...de Radio nog niet...en op de achtergrond ermee...dus ook geen mooie Muziek...
zomaar in je eigen huis...

Jullie begrijpen het al...over het algemeen...ben ik een tevreden Mens...en om de geest flexibel te houden
tracht ik m'n meningen te geven...tijdens de type-oefeningen...en volg Quizen op TV!

1 Van de meningen van mij is...
Ik dacht pas...als ze ...om de zoveel tijd...100 zware bejaarden...weer als voorheen...in 1 Zorg huis brengen...hebben
100 gezinnen...en ook de
alleenstaande en gescheidenen...een woning...ipv Jaren en Jaren en nog is Jaren...erop te moeten wachten...
Ik bedoel ...die dingen... lopen niet echt parallel...met elkaar...in deze tijd!

Dit vind ik ook niet kloppen...in deze tijd...
(Ik denk dan...ze lijken niet meer... goed snik!)
(Want...Zulkse Reclames
is wat voor... de Bladen en de Kranten...maar niet voor op TV!)

Moderne Manier Van... Reclame Maken...TV Personeel...tot de TV Kijkers...
Dan zit je gezellig TV te kijken...en ze tonen alsmaar...
Kijk vooral op...Ga vooral naar...
Netflix
Dplay
Videoland
Tik Toc
Podcast
Disney
YouTube
Pate Thuis
Prime Video
Radio 1 en 2 en
Podcasts
Spotify
en nog zo'n rij van dat...

En terwijl... vele winkelstraten tm de Kalverstraat aan toe...overvol was ...in Corona tijd...van beslist
ook half Twitter ...(met hun anties...naar anderen toe)

Zie... die Ab H...te Gast bij Op1...ipv z'n Wijntje...(waar half tm heel Twitter... met anties... over hem heen ging)
issie ...met de rest...aan die klets tafel...mee aan het ...Water zuipen...gegaan...)
(Zo erg snel ...kan het gaan...met die anties...)(Met niks mag...ook geen Sigaar etc.)

Kom ik ga jullie Trusten wensen
en morgen een fijne Vrijdag. Knf van lT) Afbeelding

PS.
Even de TV aan...voor het slapen gaan...

(Ze lijken te vaak...niet goed snik meer)

Kinderen willen ...de Kerstvakantie niet langer...en... de Ondewijzers wel???
(Dan klept er eentje ...op TV... van de Onderwijzers...dat heet gelijk...De Onderwijzers...)
Dan klept er eentje... namens de Huisartsen...dat heet gelijk...De Huisartsen...
en spreekt het plan... van een Minister ...tegen???
(Of die een drama afgekondigd heeft)
Een volle maand... de tijd er voor...???...)
(Dat is...Een behangtafel ahw uitzetten
en de naalden en het te injecteren middel...Vaccin...dit keer bijtijds uit de Diepvries halen
ipv uit een doos halen...en van te voren...hun bedoelde klanten een
brief gestuurd)(Wat Medische Vrijwilligers opgeroepen en zie daar... Net als met de Griepprik...is dat!!)
Waar gaat het over...die ene... op TV?
(Wat de Minister ook zegt...meteen anties...Tam Tam... er mee!)
(Ha fijn ...alle Praat kletstafels ...hebben weer een Onderwerp zo)
(Gaat in feite ...3/4 of meer...nergens over!)
Huisartsen
doen al jaren zulkse acties... met de Griepprik...kunnen ze uitstekend...in
ieder geval...mijn Huisarts en team wel!

Nog een vb.
De Superwinkels... zijn te druk te vol...dan verkorten ze...de Winkeltijd...mi dan wordt het nog
veel voller en drukker...iedereen moet etens kopen nl. dan in te korte tijd...Wat blijkt in feite
de Winkeltijden ...moeten juist langer ...blijkbaar! ipv de hele kluit in nog kortere tijd!

Nog een vb.
Een avond klok instellen...Dat heeft totaal geen nut...als er ...met die straten...niks gedaan wordt...

Straten en School ea Pleinen... en weggetjes in Parken ed...moet Met Hychenisch spul bespoten...als
niemand buiten mag...
anders heeft een avondklok geen enkele zin...
Het is geen vergelijkbaar...oorlogs tijd...maar het gaat om...Virus tijd!

Wat je krijgt ermee...dat de eersten... in de Ochtend...prijsschieten is...voor de Virus!
oa Bejaarden
die (ipv vnl. tussen 2 en 4 uur) die nu...als eersten... in de Superwinkels mogen...vroeg op straat...in de ochtend dauw...
al of niet me rollator...en
school kinderen
die lopen... en fietsen...vroeg op de dag...etc. (Vooral in de morgen sauw...en als het vochtig is...en nat wgs mist en regen ed.)
Want
Het is geen vergelijkbaar...oorlogs tijd...maar zo doen ze wel...ipv... het gaat om...Virus tijd!
ze hebben ....
met die lege straten en lege pleinen...lege parken ... niks gedaan...zo volkomen nutteloos
tegen oa de Corona...kan een avondklok zijn!

(Conclusie...mi moet iedereen weer snel ...aan de gewone waar...ipv niks mag... ook geen Sigaar)

Nou ja
nu ga ik... dan toch...te bedde... Trusten allemaal...Afbeelding

PSS.

laten we het daar is over hebben...
of blijven we als Wereld toelijken...

mi. moeten... de Westerse TV zenders...erg veel Tam Tam maken...
protesteren...wat er in Myanmar... Birma ...gaande is...
(Het riekt
met... dat opeense eiland...waar niemand mag komen...ook de Pers niet!
naar Sebrenia...)(Maar dan... in proces ze afscheiden van de rest ...tot er weer plek is
op het eiland dito...
de volgende...in proces ze afscheiden... van de rest etc.

In ieder geval...hoe ver mag... een Mens gaan...met de Vrije Menings uitens?
Want...als ik de baas
van de VN was...stuurde ik er
Namens het Westen
echte Oorlogsschepen... er naar toe...om die Mensen er... van dat Kamp er
en van dat eiland...te redden!
En legde Burma een bak vol met Sancties op...

Trusten allemaal...Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 dec 2020, 13:15

Rendabel... :)

Over m'n Prive TV en PC...Golf Hobby...

Meestal kijk is 2 Wedstrijden...4 dagen lang...Heel soms maar 1 ...of zoals nu 3...

(Vandaag...Na de hele morgen...Dubai Golf ...gekeken op TV...ging ik snel kijken...op mijn PC
hoe gaat het ...met mijn 4 Namen ...in Afrika...

3 – 6 Dec 2020 European Tour, South African Open
Dag 1 Gisteren...stond de eind stand er zo bij...

1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan (-5)

1-AUT-SCHWAB, Matthias (-5)

1-RSA-BURMESTER, Dean (-5)

5-RSA-FRITTELLI, Dylan (-4)

Afbeelding

Dag 2

RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan

AUT-SCHWAB, Matthias

RSA-BURMESTER, Dean

RSA-FRITTELLI, Dylan

Hoe het daar...halverwege... in Afrika
erbij staat...op de 2de dag...
Wel zo...
Hopelijk blijft het... zo...door gaan...op deze Zaterdag...Ik schreef wel vaker...Met mijn eigen bedachte
TV en PC...Golf Hobby (4 Namen Vogelen en opschrijven...uit 156 deelnemers)
geen eenzaamheids gevoelens...komt er bij te pas... en...verveel ik me ook niet...Kijk maar...
Afbeelding

Het eindigde zo...Alle 4 bij de eerste 5 geeindigd de 2de dag!
1-RSA-BEZUIDENHOUT, Christiaan (10) (Dag Winnaar)

3-RSA-BURMESTER, Dean (-8)

3-RSA-FRITTELLI, Dylan (-8)

5-AUT-SCHWAB, Matthias (-5)

Fijne Zaterdag allemaal...Knf van LT) Afbeelding
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70837#p70837
Vanavond nog...Mayakoba Golf Mexico... :lol:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 05 dec 2020, 14:04

Abel

Je hebt wel veel plezier met je golf hobbie lt.
Nooit van gehoord, dat iemand, dag winnaars spaart. Ha ha haaaaaaaa

Ik las dit
https://www.ad.nl/show/floortje-dessing ... ~a3c20447/
Typisch is dat, als je de boel maar belazerd, in nederland, komen die alsmaar in beeld, op tv.
Je geen ene bal, van de 1ste golf lockdown houden, in ons land, dan mag je zitten, in een show
bij sbs6, samen bij de premier mark rutte!
(Jij schreef weleens lt, zo kon die nsb partij, in de oorlog, ook zo groot worden, ze werden alsmaar gedekt.)
Lt zit nu golf te kijken op der tv en ik vroeg haar, wat vind jij ervan, ze zei, waarvan?
Dat rutte, samen te gast is, met die floortje, in de show, van linda de mol, op zondag.
Stilte, ze zei, ik kijk geen sbs6, nu niet en zondag ook niet, ik kijk golf, typ jij nou maar lekker verder.
He doe nou niet zo flauw, zei ik, ze zei, mijn mening valt vast, buiten de vrije meningsuitens.
Als ze jonger was, zou ze een partij, hebben opgericht, voor de niet mogende, vrije meningsuitens., in het land,
en dat is vast nog,, heel wat, aan leden, en zo wat.
Wil je mijn mening?
Die rutte, had ervoor, moeten bedanken, samen te gast te zijn, in een sbs6 programma, met die floortje.
Of haar alsnog daar, die vette boete moeten uitdelen, en haar opgenomen programma, in lockdown tijd, in moeten
nemen. De hele lands cultuur, lag op hun gat, zat thuis, en wie trokken zich daar, geen ene reet wat van aan,
die zie je, nu, allemaal, als gast, op de haveklap, op de buis, in deze 2de corona golf tijd en vooral
elkaar aan het prijzen zijn, terwijl de cultuur, nog steeds op ze gat zit, en de horeca etc.
Dus je bent boos, vroeg ik lt, ach boos zei ze me, het is meer, om aan te tonen , op de meest gestelde vraag, hoe
kon het toen ontstaan? als wo2 in ons land, en zei, zo kon ook, de nsb ontstaan, in wo2, de slechten, werden
steeds, vet gedekt.
Niet alleen de slechten, ook de dommen. Domme mensen, denken niet verder na, dan hun neus lang is, in deze
tijd, kan het ook liggen, aan drugs en drank, waar niets mag, ook geen sigaar, zie je veel, domheid ontstaan.
Als te dom en te slecht gedekt wordt, zo kon ook wo2 in ons land ontstaan.
Ik zei tegen der, maar dat was toen, ze zei, de meeste oorlogen, in welke tijd dan ook, zijn ontstaan door, te dom
en te slecht gedekt.
Wat zou jij dan doen? Wel eh......die rutte gelijk een sigaar geven, dan komt die ook weer is klaar, met
vakegards.
Zei ze pas nog, over rutte, als je niet voor de koning kan opkomen, kan je beter, een andere baan zoeken.
dito met de corona, in het land met een dodelijke virus, als je niet, voor het land kan opkomen, kan je beter,
een andere baan zoeken. Terwijl het hele land, in lockdown zat, met de corona golf 1, kon je al op golf 2
voorspellen gaan, om allen, die gedekt werden, dat werden er, teveel om op te noemen zelfs. Wie zich er allemaal
aan heeft gehouden, kwamen in de shit terecht, en nog steeds! Vooral die uit de cultuur sector.
Ze kan het mooi zeggen lt, maar ze moet erg rustig aan doen, voor der hoofd, pas nog een herseninfarct gehad,
dus ik vraag. nu maar niets meer, ze kijkt overigens alweer golf op tv.
Ik ben erg druk geweest, met verhuizen, gelukkig, veel hulp gehad, van me moeder en vrienden, en ben erg blij
in dat nieuwe stadje, te zijn komen wonen. Gezellig weekend allemaal. Liefs van Tiff AfbeeldingKou en regen.... :? 8-)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 dec 2020, 02:02

Belegen... :)

(Ja leuke hobby is dat...moet je ook is gaan doen Tiff...Dag Winaars sparen...zei ik Tiff al vaker, ze ging dan ook, 4 Mensen uit 156 Mensen
halen, via mijn Golf linken, maar ze had er helaas, geen Dag Winnaars mee.
Ik zei dan, kam jou het schelen, je bent er gewoon dan, leuk mee bezig. Op Sport Select kijken naar Golf...en dat noteren op je PC.
Ik ben er dan 4 dagen Fan van...van die uitgekozen 4 namen...(...Alleen die 4 dagen maar hoor...)
Als ze ermee niksen, het verkloten, hou ik die niet meer bij, in die 4 dagen, allen die hun gewone best. naar kunnens doen, leef ik dan met mee, die
4 dagen lang.
Ja maarrrrrrrrrrrrr zei Tiff me, ik ken er niemand van, nou en zei ik haar, toen ik ermee begon, had ik zelfs nog nooit, een echte golf
wedstrijd gezien ooit...dus ik kende er ook niemand van... tijdens de vorige 2 seizoenen... dit seizoen, is er meer herkenning... van de
meedoende spelers... van de top 100 ahw.
Ik zet er bijna altijd eentje bij de 4 namen... die ik helemaal niet nog ken... of al wel ken... maar nooit op m'n 4 namen lijstje
gezet heb. Zo heb ik ene Grillo
nog nooit op m'n lijstje van de 4 namen gehad...dit weekend wel... ik wist ook niet... hoe die eruit zag... nu wel... hij staat nl
no. 1...in Mexico...bij de Golf wedstrijd...Leuk als ik die net... op mijn lijstje met de 4 Namen heb staan...een voor mij volkomen onbekende golfer.
Nou ja deze uitleg... type ik nu... omdat mensen me vaak zeggen... dan neem je toch altijd 4 ...uit de top 20, dan haal je veel
Dag winnaars...maar helaas pindakaas... zo gaat het niet. Johnson alweer de Cut niet gehaald... en Nog zo'n rij... uit de top 50...
Ik ga er dan slechte gedachtes bij krijgen
en denk dan... dat ze zo slecht spelen... zodat ze gratis en voor niks...op kosten van hun Sponsors... de reis en verblijf hebben en toch leuk
dat verre land... 2 dagen...kunnen gaan bekijken... als ze de Cut niet halen.
Nog een gedachtes... die op komt is... ze gebruiken bepaalde westrijden... op kosten van hun Sposor...als gratis oefenenterrein... in een ver land...halen de Cut niet... en kunnen weer ongekend goed spelen, bij de
komende top wedstrijden... waar het inleggeld... in de miljoenen is... en de winnaar sowieso... meteen toprijk bij is.
Velen zijn dol op...Gratis dit en dat...vaak komen mensen...niet eens ...in zulkse verre landen...vlen gaan er niet zomaar naar toe...maar gratis en voor n8iks...gewoon de cut in de eerste 2 dagen niet halen...dan kunnen ze er 2 dagen gaan slruinen...de Golf Wedstrijd is 4 dagen...de Vlieg tickets ook...voor heen en terug...Soms lijken ze het met afspraak te doen...als groepje...in dat vreemde verre land...gaan grasduinen...in die 2 dagen vrij...door de Cut niet gehaald...
2 Dagen door New York struinen...of ergens in China...Zulks doen ze niet allemaal zo...maar er zijn er...die zo veel meer van de wereld zien...
dan die hardwerkende Golfers...die in vliegtuig heen en weer weg na 4 dagen gaan...Wat hebben die nou gezien...van die verre landen...
weinig tot niks...een beetje de omgeving...dat is vaak alles...
De relatief nog
arme Golfers...kunnen zich dat niet veroorloven...al dat gratis en voor niks...via sponsors en zo wat...
Ach... na wat seizoenen...kan je
met mijn Golf Hobby...heel mensen leren kennen...die je... in het echt...misschien... nooit gezien hebt zelfs...
Ik word er vaak...weer... zo Links ...van als wat...
als ze bij die Golf Wedstrijden...10 Miljoen dolaars of zo wat winnen...
Dan denk ik gelijk...
Dat die Sponsors...beter eerst hun eigen personeel...beter moeten betalen...ipv die moeten 2 of zelfs 3 banen doen....en zich
kapot werken...hun kinderen worden door de straat opgevoed...en creeren straat bensdes...daar werken hun ouders zich nou uit de naat voor...
en dat...omdat hun loon inkomen...2/4 niks voorsteld...maar de huur en andere vaste lasten...wel erg veel voor stelt...
Kei hard werken en toch onder de armoedes grens leven...velen...sinds eh...enne eh...
En Vrouwen zijn nog goedkoper dan de Mannen...Hij eruit getruct...Zij erin getruct...en dan noemen ze dat Geemancipeerde Vrouwen...
of ze noemen...zichzelf zo...omdat ze werken...
1 op de 3 gaan weer uit elkaar of gaan scheiden...Moeders werkt zich uit de naat...en kinderen...zijn de boeven in de straten...
tegen de tijd...dat moeders dat door krijgen...zijn de meesten al verslaafd...aan harddrugs...want Moeders heeft meer banen...omdat de zo
weinig per uur betalen...de Miljoenen van die Bedrijven...gaan naar de Sport...Misschien zit daar welis een witwas truc bij in...geen
idee...maar als ze hun eigen Personeel zo weinig betalen...en zelf een ongekende topinkomen hebben...en zo erg veel voor een
Sport Tournooi betalen...die Sporters miljonairs maken of zelfs miljadairs...en dan moet je ze zien...die Sportes zo rijk als wat...doen
kijk ons is...voor het goede doel geven...Laatst stond er zo'n Top Golfer bij te janken...toen de4 de cheque had uit geschreven...
voor een bedrag...dat de rente al opbrengt...op hun bank...
Net als ik denk...ik word er beslist Links van...blijkt het tijdens... de Linkse Kabinetten...allemaal in elkaar zijn geflanst...de Rijke steeds rijker
en de rest steeds armer...(dat heet...Hoger en Lager Huis ed) In de Usa...Juist tijdens Regiem Obama...kwamen er door...20 Miljoen armer mensen er door bij...inj de USA!
Zo een schatje om te zien...die Obama ...en hij zegt soms erge mooie dingen...Of hij snapte het niet...of het is hem ontgaan...wat
er allemaal gebeurd is...met de lonen en de prijzen en de vaste laste van Mensen...tijdens zijn Regerings tijd...
(Ik zal nu niet typen gaan...wat hier in ons landje allemaal is na-geaapt...maar als de rijken steeds rijker worden en de rest steeds
armer worden...en de Mensen zich kapot moeten werken...voor een uurloontje...en de huren steeds meer stijgen ea vaste lasten...
en er bij ons in korte tijd al...40.000 Daklozen zijn...
Nou ja
ik zal niet alles gaan typen...waar ik zo ...aan kan denken...als ik bv ...Golf op TV Zie...is het Wedstrijd bedrag niet in de miljoenen dollars...zie er bepaalde Golfers nooit...(Niet de Sport is dan no.1...bloijkt vanaf op een dag...maar...Geldverslaving is ook wat...nl) en dan nog alles gratis en voor niks...verre landen...te kunnen zien...Oke...ze spelen voor het Goede doel...ipv dat hun Sponsors hun Werknemers...gewone uurloon betalen...
dan was 3/4 of meer...van die goede niet nodig...oa via de Sport...Ik bedoel maar...Krankzinnigheid viert hoogtij...als met 4 dagen
wedstrijd...miljoen uit betaald wordt.....aan de Sporters...
Die dan weer goede doelen gaan betalen...Kijk mij is...Kijk ons is... goed zijn...aan het doen zijn...(Nou met miljoenen op de Bank
kan iedereen...Kijk mij is goed zijn...aan het doen zijn...)Maar hoe zit het met de uurlonen...en hoe zit het met elke uurloon
vehoging ...gaat de huur dubbelop hoger...en de electra etc.

Ik las net...dat een Pnsioen fonds heaf 24 Miljard op de beurs binnen gehaald...en toch de pensioenen
niet omhoog...nog steeds niet...en alweer niet...en de huren in het land...gaan dubbel zo snel omhoog...ea vaste lasten...ze
leren wel wat...van de USA!
https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/a ... -uitleggen
Vertrekkend pensioendirecteur Peter Borgdorff: ‘Mensen geloven in zekerheden, helaas’ Dat is iemand met een jaarsalaris van 239.000 euro
(En pas was er 2 miljard gedeeld...onder de staf...dat staat er niet bij)
Ik denk dan...Met zoveel geld op de bank...slaapt iedereen prettig...en ligt niet wakker van ...helaas...onzekerheid...

Maar die Rente truc...hebben we aan de EU te danken...(O wat fijn lid van de EU te zijn...) Pensioen worden bevroren of gekort...
al 12 jaren...
Ondertussen...gaat de huur dubbelop hoger...en de electra ea vaste lasten...etc.
en nog steeds zijn Vrouwen goedkoper...dat heet dan ...Vrouwen Emancipatie...Hij er buiten laten en Haar erin halen...en
wat Zij verdiend...als er ook een Hij erbij is...gaat oa via de belasting... er wel weer af...en via dubbele Premies en zo wat...en ach ja...
Maar...
Waar gaat het over...
als ik het heb...over mijn Golf TV en PC Hobby...
Moet je ook is gaan doen...4 namen halen ...uit een groep van 156 Mensen...Kijken... of je er ook ...de Dag Winnaars...er uit kan Vogelen...
viewtopic.php?f=10007&t=130

Trusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 dec 2020, 14:59

Legen

Ik snap je wel LT, 10 miljoen is de winst bij een sport, en de sponser, hun bedrijfspersoneel, moeten 2 banen
nemen om te kunnen overleven
en dan nog hebben ze het krap.
Met al die flexibanen, hier nageaapt, van een ver buitenland, sparen ze niet eens, voor pensioen, in Nederland zelf.

De wereld is er niet beter uit gaan zien, de laatste 30 jaren, zo ongeveer.
Het heet het vrije westen, maar ze mogen niets, alleen die ene en die paar, en die bekend zijn van tv, zoals
die Floortje en die Yvonne Jaspers, iedereen in de lockdown en zij gingen door, met hun programma maken, overal langs gaan
en dat tijdens de 2de golf, het uitzenden.
Lekker belangrijk, dan kom je ook op tv, met de premier.
Jij vergelijk die dingen met. wo2, omdat nog steeds veel mensen, zich afvragen, hoe kon dat in ons land ontstaan,
De enigen, die nog met een wijntje durfden op tv, zitten ook al aan een glas water, zo snel zijn veel mensen, te bemanipuleren,
althans in beeld, doen ze dat dan niet meer, en tonen, niets mag meer, anders gaat heel Twitter, over ze heen.
Nou meid, jij drinkt dan wel geen alcohol. maar je bent er niet anties mee, je koopt het wel voor je visites en logees.

Ik snap ook wel, dat je die virus vaccins niet zo snel achter elkaar wilt.
Je leest er helemaal niets over, ze willen het alleen maar, zo snel mogelijk geven, over evt consequenties, gaat het
niet over. Hoe het ook moge uitpakken, dat weten we veel later pas en als die oude mensen, er aan dood gaan, heet
het heus niet daarvan! Maar jij wilt geen virus mix, in je lichaam krijgen. Is wat voor te zeggen LT.
Misschien zijn ze , met jouw leeftijdsgroep pas in Februari en Maart bezig. Dan neem je die virusprik wel, las ik.

Weet je LT, wat je ook nooit leest, de vette winsten, die pensioenverenigingen maken, als er veel griep doden zijn bij bejaarden en ook veel
corona doden zijn, bij bejaarden.
Hoe meer geld, in de potten, hoe eerder het gaat heten, geld te korten.
Dat schreef jij vaak, vanaf links paars, is dat gaande, in ons landje.

Ik las van je, je bent ervoor, dat bejaarden met ziektes en invaliden, gewoon in zorghuizen moeten gaan wonen.
Dan komen er, weer huizen vrij, voor de jongeren en worden lands mantelzorgers, niet zo overbelast, die vaak zelf
een eigen gezin en werk hebben, en dat er bij doen.
Jij ziet dus meer voordelen, aan opnames, in bejaardenhuizen en zorgtehuizen, ipv half dement Nederland, in
hun vaak grote huis, voor 1 bejaarde, te laten en zo erg veel mensen, jaren op een eigen huis moeten wachten.
Dan kan de thuiszorg, in zo een bejaardenhuis, gaan werken, want zo, het nu is, zijn ze ook, erg duur gemaakt
met wat er allemaal, naar toe moet, aan zorg aan huis. Niet dat dat personeel, dat per uur krijgen, schreef Tiff weleens.
Hoeveel er aan de kapstok, blijft hangen, voor jawel, die paar aan de top, van zulkse bedrijven of heet dat instellingen,
die thuiszorg? Met die topinkomens en de rest, nuluren of flexi contract ed hebben. Ze werken zich uit de naat, maar
naast het lage inkomen, pensioen sparen, blijkt dan weer later, zat er niet bij in.
Volgen jullie dat forum politieke partij nog? Jullie weten wel, die met minerva, en zo wat. Geen idee, waar die
het vaak over heeft. Jullie?

Je zal wel druk zijn, met golf kijken LT, laatste dag van die 4 wedstrijden dagen. Succes meid, met je 4 namen, ha haaa
Tiff, wat fijn meid, dat je blij bent, verhuisd te zijn. Hopelijk blijft dat zo!
Jullie een goede Zondag en een goede nieuwe week. Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 07 dec 2020, 14:36

Genade

Alles is een beetje saaier, sinds de corona, in ons land.
Ook het sinterklaasfeest en vaker zonder pieten, dan met, sinds anties zwarte piet.
Het land wordt er niet leuker op, met al die anties, overal mee.
Jim bakker bezocht ze oma, van in de 90, na 9 maanden niet gezien,
bakken kritiek, omdat hij geen mondkapje op had bij der.
Ondertussen vullen die kritiek mensen, de drukke overvolle winkelstraten zelf.
Ik lees die social webjes steeds minder, ze kunnen alleen nog maar anties alles gaan doen.
Dus lt en ans, geen fotos van mij dit keer, over sinterklaasfeest.
Over die pensioen man, ja die heeft geen last, van onzekerheid, met ze topinkomen, en ze delen hun wel 2 miljard uit,
aan zichzelf, maar verzinnen wat af, om de gepensioneerden, als 12 jaren, geen pensioen verhoging te geven.
Ik vind dat, alle gepensioneerden, ook aandeelhouders zijn, omdat ze er hun geld voor gebruiken, maar ze delen
de winst, niet aan hen uit, maar aan een paar daar.
Het zijn gewoon dieven! Dat is het.
Of zoals jij dat noemt lt, alles mag, doen die, behalve een sigaar, althans niet in beeld!
Die rutte zat toch bij die floortje, in die linda show, ipv er weg te blijven,
bij mensen, die zich, de reet niet aantrekken, van overheidsmaatregelingen.
Volgens jou lt, begrijp ik eruit, kon zo wo2 ontstaan, in ons land, ze dekten alles en heulden met
de vijand. Een lading twitter pas, en rutte deed mee, met die anties, de koning mocht aan
alle kanten afgemaakt, en volkomen voor niets, uit griekenland gehaald.
Veel vooral oude mensen zeggen, raar landje is het aan het worden, beetje eng ook zo.
Maar wat opvalt, veel oude mensen, vergelijken nog steeds, veel met wo2.
Lt zei me, dat houdt vanzelf op, ze dunnen in corona tijd, bij bosjes uit en anders wel
van de griep, en anders wel, van longontsteking in een ziekenhuis gelegen, met alle ramen open
ook tegenover elkaar.
Lt had vroeger een oude huisarts, die zei juist, vertelde ze me eens, je moet in virustijden, juist
alle ramen dicht houden, alleen luchten, als er niemand, in die kamer is.
Maar zoiets snappen ze, schijnbaar niet meer, ik las iemand ze oma ,was onverwachts overleden
aan longontsteking, in een ziekenhuis, waar die net beland was, niet om corona.
Ga je niet dood aan, coronalongontsteking, dan wel zo, aan longontsteking, met hun, alle ramen open.
Lt lag plots, met een herseninfarct gehad, pas in een ziekenhuis, ze rilde van de kou, keek
toevallig, naar de hoge ramen er, zag het open staan. Ze hoorde aan, dat moet, in corona tijd, ze
zei, de meeste mensen gaan dood, door gewone longontsteking, bv door ramen open te zetten, bij
oude mensen en bij kindertjes, maar ondertussen, op 1 maar na, kwam elk personeel, zonder mondkapje , bij der
in coronatijd. Als ze niets snappen, snappen ze niets, typte ans hier weleens.
Lt wilde maar 1 ding, zo snel mogelijk naar huis, dan maakte ze, de meeste overlevingskansen, vond ze zelf.
Ramen dicht en de evt opgedane, virus uitroken gaan, bij der thuis, uit der lichaam.
Ik maak wat mee, met me oude vrienden en in de familie, en ook op me werk, bij oude mensen.
Lt lest me bij, als ik effetjes gezellig bij der langs ga, alleen er luchten, op je werk, als ze die kamer,
uit zijn! Maar ook thuis bij je!
Dat is volgens haar, al het halve werk.
Lt zegt me vaak zat, ik ga vast aan iets, onnozels dood plots, via die vele verslikkingen, was ze der net
bijna van af, heeft ze het, vollop weer, alsmaar die verslikkingen.
Als dat niet goed eruit komt, kan het longontsteking geven, of nog erger, maakt niet uit, zegt ze dan, van
welk erger je dood van kan gaan, maar niet om, een raam open gezet, wel kans, in een ziekenhuis, maar niet bij der thuis.
Wist je, zei ze me pas, dat als je in manderijn verslikt, allemaal draden ervan, achter blijft, je kan het nauwelijks uithoesten.
Dan is ze wel 2 dagen bezig, met het uitroken, ze zegt, als de hoestspieren verzwakt zijn, dan neemt de maag het over, hoezo?
Die knalt dan, met een vaart, mooi van onderaf aan, vertelde lt me, tegen de longen aan, en dan komt het er wel uit.
De maag, kan niet tegen, een bak rook erin, en dat doet ze, dan juist! Oude mensen, ze kunnen best grappig zijn!
Eet dan geen maderijnen meer, zei ik, dan zegt ze, er komt dan, steeds meer erbij, om te laten, alles wat pitjes heeft, is
ook erg eng, als dat, door verslikking, er niet uit komt,
Zelfs in tomaten, zitten pitjes in, en die van de zwarte bessen, vind ze, het engste.
Een hap meloen, met nog wat pitjes erin, die in het luchtwegengebied, achter blijven, ze zegt, je hebt geen idee, waar veel mensen
aan dood gaan, maar ook veel kindertjes, en wel om te beginnen, aan longontsteking, of aan wiegedood, omdat ze , de luchtbel,
er niet uit gehaald hebben. Zie je vaak op tv, hoe slecht veel mensen, de fles geven, aan babies, als ze die bak luchtbellen
er niet uit halen, oke zei lt me, ik klets weer teveel, moet rustig aan doen, dus zegt ze tegen mij, dus jij keek naar
de lindashow, ze zullen wel weer gezeikzeurt hebben, dat die rutte, alleen woont, ze bemoeien zich met alles, ook wat
ze, geen ene reet aan gaat, ipv die ene gaste, niet te vragen en popie te maken, allen die tijdens golf 1, de reet nergens van aantrokken,
zie je nu met golf 2 hun toen tijdens gemaakte programmas tonen, tijdens golf 2
Terwijl de hele culturele wereld, zich er aan hield, dus die hebben nu, niets te tonen.
Zoiets snap je, of zoiets snap je niet, zou ans typen en lt, zou het vergelijken, met wo2 hoe dat kon ontstaan, in ons land.
want zegt ze me wel eens, dat is nog steeds, de meest gestelde vraag, over wo2, hoe kon dat ontstaan, in ons land?
Zij noemt dat, heulen, met de vijand!
Als je zelf, de cultuur bent, in je land, en je toch, de vijand uitnodigt, die zich de reet nergens wat van aan trok, tijdens
golf 1, met de lockdown en de hele cultuur plat lag, wgs de overheidsmaatregelingen.
die gezegd werden, door de premier.
En die premier, tijdens de 2de golf, zit aan, in een cultuurshow van linda, en doet mee, de vijand popie te maken, net als die linda zelf.
Als mensen het hadden gesnapt, waren ze niet naar die show gegaan of er ter plekke, opgestapt, om redenens van dat!
Lt heeft er niet naar gekeken, ze keek golf op tv.
Als er meer dan een miljoen mensen, naar die lindashow, hebben gekeken, dat is pas eng, vooraol als het van te voren
bekend is, wie de gasten zijn, dat is misschien, nog enger, dan die virus zelf.
Nou zo dus, zei laatst alis lt me, in wo2 gingen ze ook massaal, naar die nsb shows kijken.
ipv er massaal er, weg te blijven.
Want hoe snel, zijn mensen te bemanipuleren?
Misschien wel 70%, dan is die 30% het verzet.
Die vinden ze dan slecht, als die, de waarhedens gaan zeggen.
Nou zo dus, kon het ontstaan, als ze niets snappen, snappen ze ook niets!
1 Iemand zegt, op tv , niets is slechter dan wijn, al 1 glas wijn is erg slecht.
Hup bij alle nl tv zenders, kwamen waterglazen op alle klets tafels, eentje dronk er nog wijn, de hele twitter
ging er anties, overheen, nu zie je al een paar keren, die ene ook met een glas water, voor de snuffert, bij op1
Zo snel zijn mensen, te bemanipuleren, en dat is nog steeds, erg eng, vooral als je ze ziet, op tv.
Dan mag opeens, helemaal niets meer, lt zei me eens, vele vluchtelingen, komen uit strontarme landen,
ze mogen er niets, komen naar het westen, en willen dat die net zo moeten doen, als bij hun vroeger thuis,
Als alles weg is beantied, dat is pas erg eng, in die landen, waar ze vandaan komen, is het altijd oorlog, dat heb je dan binnen gehaald.
Is opzich, niets mis mee, maar wel, als je als land, je overal mee, hebt laten bemanipuleren, tm niets mag
ook geen sigaar, (zou Lt zeggen zo!) Dus allen aan de water glazen. en sporters aan de waterflesjes, hoe een land, te verzwakken, is dat.
Met ladingen aan harddrugs, komt het land in, want dat mochten ze vaak, nog wel, die uit die verre landen, gevlucht naar hier.
Als het algemeen wordt, zie je de watersnuivers er aan af en pillen gebruikers, met hun anties in beeld.
Of er geen koffie en thee en chocomelk en jus en cola, meer bestaat, doen ze aan lands kletstafels.
Ik hoop altijd, de premier te zien, in beeld, met een sigaartje, zei lt me laatst, dan kan die de virussen, van zich afhouden.
Virussen houden niet van rook, niet van rokers, maar nog beter was, er weg te blijven!
Alleen tijdens, de staats web, en op tv wgs staatszaken, op tv te komen.
Voor je weet, hoe het heet, lullen ze hem, de vijand het bed in, mee te nemen, hij zo alleen en zij ook.
Die dingen, kon je ook vooraf lezen, in de media. Ook oa issie een he of een ho, vandaar.
Het gaat ze, geen ene bal wat aan!
Kom, genoeg getypt, ik ga weer op, naar huis toe, jullie wens ik een gezellige week toe.
Lt gefeliciteerd, met je beker, op je score, erbij, mooi gedaan, met dat uitvogelen alsmaar. Liefs van tiff Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 dec 2020, 19:44

Nadelen... :)
Ja meid...je moet er maar aan wennen...elke tijd...heeft zijn/haar eigen achterlijkheid.

En dan komt het ...de Generaties erna...op hun dak...hoe slecht we wel waren...als land.
Ik schreef alis eerder hiero...begin als leerkrachten...elk Schooljaar met te zeggen...We zijn allemaal zo slecht
als wat...maar hopen door veel Scholen en te leren...het goede en betere eruit te halen...om er mooiere
betere mensen van te maken...dus...Koppen dicht...we beginnen...

Ik heb alleen nooit gesnapt...als ze ons land...al die eeuwen...dan zo erg slecht vinden...ook onze huidskleur...onze
Godsdienstigen en niet Godsdienstigen
ook ons etens en drinkens...ook onze cultuur en vooral dans en muziek...en dan nog...het weer...wat doen die Mensen dan hier???
Met dat...anties ons...Kortom...
Ik snap ook niet alles...Jullie?

Ik tracht nog te snappen...wat onze Rechtstaat is...
Dat zit zo...
Ik keek vorige week TV...op de Polieke TV Zender...Zij van Schouten van de Chr Unie was aan het Woord...Dus
de Minister zelve...
Voor ik verder zapte...bleef ik eventjes luisteren...Het ging over iets...wat de Provincies goed vonden en vlg haar ook
de Tweede Kamer...maar nu moest het nog goedgekeurd door de EU...

Zo ik er over denk...
Moeten we wel begrijpen...hoeveel belastingen we betalen...voor al die in Nederland tm de Bedoelde SouereineRechtstaat aan toe...
en er ook op Stemmen...Waterschappen...Provincie en Gemeentes en voor Tweede kamer...alles gaat er dus...Democratisch
aan toe...in
onze hetede ...Rechtstaat...van het Koninkrijk der Nederlanden...Punt!

Komt
er iemand uit het Kabinet aanzetten...daar moet de EU toestemming voor geven...
Zou niet in me op komen...jij? Jullie?
We hebben genoeg betaald betalen al genoeg...en voor gestemd...voor onze eigen Rechtstaat! Punt!

De EU werd opgericht...om vrije open grenzen...en dezelfde Munt en voor Handel ea Reizen...makkelijk te maken...verder niks!
We hebben onze eigen...Rechtstaat nl.

Maar als Kabinetsleden...vanaf Links Paars begon dat... hollen voor elke scheet naar Brussel toe...daar komen bij ons...die forse Bezuinigingen bij ons van...tm Niks mag ook geen Sigaar etc.
En ja hoor...vooral de Dames van Links Paars...holden en vlogen ...voor elke scheet naar Brussel toe...daar werd Brussel heel erg groot
van en... heel erg duur van...
en gingen doen...of ...onze Rechtstaat niet bestaat...alleen Zij daar...

Ik vond het krankzinnig
om te horen... op die Politieke TV Zender...een Lands Minister en het Kabinet...vinden iets goed...om te doen
(Was vooraf door alle stem lagen gegaan...in het land)...en toen zei ze....nu moet de EU...het nog goedkeuren...

Nou meid ...dacht ik meteen....
Ons hele Kabinet
kan wel weg en ...de Tweede en Eerste kamer ook...
want dat in Brussel...als die alles bepaalt...en wij er zwaar voor betalen
tm zo erg veel extra...alsmaar...Dan betalen we... als Burgers... alles dubbelop! Voor hier ...en... voor Brussel!
Ze noemen Brussel De Rechtstaat
en die van de EU landen...eh...niks dus...
Je moet niet anders denken dat eh...Zij daar...als Land...en je land lijkt... geen Rechtstaat te zijn...alleen zij daar...in Brussel...

(Wil je eruit...uit die EU club...lijkt het nog erger...dan menige...Godsdienstextremistische fanaterige...Goeroe club...maw Je komt er niet uit...misschien pas
als je helemaal... kapot gemaakt bent...als land!)

Maar even zonder dollen...ze maken steeds Wetten er bovenop die van de hetende EU Lidstaten...
Gewone kul dingen bemoeien ze zich al mee...Laatst ergens een plein moest weg...mocht niet van de EU...(Dat is pas eng?)
De EU
werd opgericht...om vrije open grenzen...en dezelfde Munt en voor Handel ea Reizen...makkelijk te maken...verder niks!
We hebben (elk...als lands leden...onze eigen...Rechtstaat nl.)

Nou ja ...ik tracht...(op me oude dag)... ook nog welis...wat te snappen...Jij? Jullie?
bv.
Waar is ...de Souvereiniteit ...van ons land gebleven...of blijven we als volk... zeiken en zeuren...wat onze Koning met
gezin...op vakantie doet...en wat de hetende... love life... van onze Premier is...
en
tuinen we daarom ...overal zo met gemak in...en betalen we ons scheel...aan dat in Brussel...dat heet
Bezuinigen en Bezuinigen en Bezuinigen...vanaf Links Paars...
omdat die...eh...Zij en Zij van eh...je weet wel...alsmaar naar Brussel gingen...voor elk ding...en niet door had...het gaat Brussel
niks aan...
alleen ...ons eigen Kabinet...voor...onze Souvereine Rechtstaatstaat!

Nou ja...het getrut ...dat niks snapt...is dus ook wat...
bv.
het gaat Brussel
helemaal...niks aan...
alleen ...Het is...moet zijn...samen... met ...de Tweede en Eerste Kamer...en ons eigen Kabinet...werken...voor...onze ...Souvereine Rechtstaat!

De EU is er...voor de Handige Open grenzen ...en dezelfde Munt ed. Verder niks!
Maar dit hebben ze ervan gemaakt...

Die EU club...lijkt het nog erger...dan menige...Godsdienstextremistische fanaterige...Goeroe club...maw Je komt er niet uit...misschien pas
als je helemaal... kapot gemaakt bent...als land!)

Mensen die gered zijn...uit zo'n...Godsdienstextremistische fanaterige...Goeroe club...die moeten Psychologisch helemaal
degeprogrammeerd worden...zo
erg is het dan met ze!
Om te snappen...hoe was het ook alweer?
De EU is er...voor...het Handige Reizen gemaakt... de Handige Open grenzen ...en dezelfde Munt ed. Verder niks!
Maar dit hebben ze ervan gemaakt...
Een... te vergelijken...Godsdienstextremistische fanaterige...Goeroe club

(Iemand... vroeg me laatst...wat vind jij Volmaakt...Ik?
Een net geboren Baby... is Prachtig ...om te Zien
maar weer niet...als het door anderen tm...een Straatbende wordt...opgevoed...)

maw We hadden... die EEG club... nooit uit moeten gaan...toen gaf alles een positieve lijn...in het land...en de Ministers heette toen nog
Excelentie ed.
Niet dat toen ...alles volmaakt was...want volmaaktheid bestaat niet nl...misschien hoogstens...voor korte tijd...en
dan zijn er weer...veranderingen nodig...Zo ongeveer Vrij Onverveerd...zit dat in elkaar...maar anno 2020
dat tegen te komen...Twitter lijkt de baas... en die In Brussel...

Maar...Waar gaat het dan nog over?
Hoe het met het liefdes leven van onze Premier is...en of de Koning
niet weer... naar een Code geel land gaat...nu met de Kerst...
En die verandering die onze Ministers Mevr wilde...duurt nog maanden en Maanden en maanden...want het heet
Brussel gaat er over...(Daar moet het hele land...weer om bezuinigen...om die in Brussel...een maandinkomen te geven...)

Dus...
Waar gaat het dan nog over...in het land?
Hoe het met het liefdes leven van onze Premier is...en of ...de Koning
niet weer... naar een Code geel land gaat...nu met de Kerst...

Zo dat was een hele aparte type-oefening...om het te trachten...te gaan snappen...Wat?
Nou eh dat...(Daar moet ...het hele land...weer zwaar om bezuinigen...tm de Pensioenen aan toe...
om die...(3/4 volkomen onzinnigen)... in Brussel...een maandinkomen te geven...)om ons de les te lezen...dat niks mag...ook geen Sigaar etc.
Een te vergelijken...Godsdienstextremistische fanaterige...Goeroe club...is dat!

Mensen die gered zijn...uit zo'n...Godsdienstextremistische fanaterige...lijkende...Goeroe club...die moeten Psychologisch helemaal
gedeprogrammeerd worden...zo
erg... is het dan ...met ze!

(Ik vind het ...Vanaf Nederland...lijkt tot een Niks gemaakt...(Souvereinloos en Rechtsstaatloos)
wat op de NL TV gaande ...is...het Topunt van Onbeschoftheid...(Heb
jij ook gelijk mee Tiff)...wat mensen doen...in privacey time...het gaat
ze nl...allemaal...geen ene reet wat aan!)
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

(Mijn les is...ik kan beter...niet op die NL...Politieke Zender... kijken...sinds Brussel speelt de baas
(samen met Twitter...)
met al die ...overbodige ...
duur betaalde Mensen...in beeld...op TV...in NL zelf!)...Kost ons al jaren...de pensioen index...ondanks
dat ...in die jaren...de vaste lasten stegen... als gekkenwerk!)

De enige tip...die te geven is is deze...
Mensen die gered zijn...uit zo'n...Godsdienstextremistische fanaterige...lijkende...Goeroe club...die moeten Psychologisch helemaal
gedeprogrammeerd worden...zo
erg... is het dan ...met ze!

Fijne avond allemaal...Knf van LT) Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 dec 2020, 00:53

Delen... :)

(Eindelijk iemand op TV...die in feite hetzelfde zegt...wat ik beschreef hier...vanaf de Corona in het
land...
Zij als te Gast bij Beau...op TV... als een Praat Waterval...en ik mischien wel...als een Schrijf Waterval...
Maar in feite pleitte ze... voor hetzelfde...waar ik nogal vaak over schreef...hiero...

Zo begon ik met typen er over...Dat zo gauw men wist...dat de Covid-19 ...vooral bij Bejaarden uitpakt...dat
het dan logisch is...die Doelgroep...aan te pakken...ipv het hele land!
Alleen zegt Zij...die Barbara...het pas maanden later op TV!

Nou is... die Barbara...niet zomaar iemand...(vind ik)...dus maanden eerder ermee ...uit de Bus gekomen...zou wel
een stuk handiger zijn geweest...ipv pas...na al het lands leed...er pas ermee aan komen zetten...
als Professor...in de Toegepaste Economie...en ...als Directie lid van de Rabobank...
Laat beetje laat...Kwam ze ermee aan...
Want
denk nou niet...dat ze (De Politiek met het RIVM en met het OMT ed) er door nu
een geheel ander beleid ...erom gaan bepalen...
Want... dan komt... hun ongelijk ...met hun (Corona) beleid...wel heel erg ervan in beeld...

Want ze heeft natuurlijk wel gelijk...die Barbara...(net als ik van de metene indertijd)
Zo schreef ik vaak zat...
het maakt niet uit...de cijfers van de besmetting...als die speciale Doelgroep...maar thuis blijft...
(Ik schreef het nog sterker) Als iedereen besmet geraakt (Op die Doelgroep na) is de Corona Virus...zo verdwenen...
(voorlopig althans...dus schreef ik oa er moet veel meer geld naar de Vaccin makelarij...) anders
houden we dat...die Virus met wederkerend gedrag elk jaar...

Het aantal besmette Mensen...is niet interessant...maar het aantal...wat op IC' s komt is Interessant...
Hoe meer er daar komen...hoe meer de Doelgroep...zich niet houdt...aan de strenge Maatregelingen...
(Het zijn dus niet de Jongeren...die op hun Flikker moeten...maar die Leeftijd Doelgroep!)
Trouwens Zij...die Barbara heeft het over de leeftijd groep boven de 70 jaar...en ik in feite begon met
55 jaar...oke laat het 60 jaar zijn...of alle AOW'ers zijn...is de Doelgroep...
en niet de hele rest in het land!
In feite ...zeggen we hetzelfde...die Barbara en ik...
Ja maaaaaaaaarrrrrrrrr komt er weer wat aan...dat vindt...dat je dan de Bejaarden stigmatiseert...
en dat heet dan Ouderen Bond...zo tegen dat Corona Team...dus het hele land mag kapot van ze...in feite...
als ze naar de verkeerden gaan luisteren...

Ik vond die ene Viroloog nogal logisch praten...in het begin van de Corona in het land...eigenlijk zei die
hetzelfde...Als ik jullie beschreef...Hij noemde zelfs een persentage...als 60% of meer...besmet is in het land...
verdwijnt de Virus vanzelf...
Net als met de Griep Virus en verkoudheids Virus is dat...(Zonder al die maatregelingen...waait het Virus door het land...
en gaat opeens weer weg...dat opeens is geen Toveren...maar het Persentage is dan behaald...waarmee
die Virussen verdwijnen gaan...(Alleen met de Griep Virus...hadden we laatst als land...10.000 vooral Bejaarden doden...
(In feite moet met elke forse Virus...de Lands Bejaarden soos in huis blijven...als ze lang willen blijven leven...nog langer
dan ze al lang leven...(Vergeleken met alle Eeuwen ervoor!)
Ik vind het niks
met Stigmatisatie van doen hebben...maar met Preventieve veiligheid...als bv de Staat zoiets aankondigt...zo'n Virus Team...
hoeft zich ervoor...niet te schamen...de juiste Doelgroep...te gaan zeggen...Want het is...zo het is...

(De Natuur
heeft altijd al ...van die buien...dat het opkomt voor zichzelf...In alle Eeuwen er voor...maaide het erg veel mensen weg...
Via Virussen en Bacterien en zo meer...en door natuurrampen ed dingen meer...)
Wij...de Mensheid...
is ervoor... gaan Scholen en Studeren...om al die dingen tegen te gaan...door Vaccins te maken
tm Dijken aan toe en Deltawerken ed.
Op een dag...komt uit een ver land...een Virus aan...waar geen vaccin nog voor is...maar het wel...een dodelijke Virus is...
dat vooral uitpakt...op Land Bejaarden...
mi Het is dan heel logisch...preventief...de Bejaarden...in de huizen te houden...en de grote rest in het land...gewoon
besmet te laten geraken...
met minstens 60%...verdwijnt de Virus... dan vanzelf...

Vanaf maart en zeker vanaf April...etc...2020...etc...schreef ik vaak zat...Dus de Doelgroep ...in de Huizen laten...en de rest...in het land... moet doen als
wat ze ...altijd doen...schreef ik vaak zat...(Alleen even niet langs de Bejaarden gaan...of met Mondkapje daar met 1 m 50 afstand...alsmaar
en handen wassen telkens weer en niet door Oma's en Opa's ea in Quarantaine wezens...laten knuffelen... en zo meer...wat weken!
En leg
die Oma's en Opa's is uit...niet de buitendeur open te doen...zonder Mondkapje op...voor noemsnd...en dat ook niet dragen... op z'n
Disseltjes...(Neus er buiten of op de kin) ...wie of wat er ook aan belt en praten gaat...en niet zoals... met die Reclame op Tv
van eh...in richting Kerst in... Corona tijd...de Kleintje komen aan ...Oma en Opa spreiden de armen...en de
Kleine kinderen...springen... die oude Mensen gelijk... om de Hals...)

Maar zo onder ons...
In feite
zegt die Barbara...exact hetzelfde...op 7 Dec 2020...
Jammer Laat beetje Laat...Ik typte hier welis...dat ze bij dat OMT... ook andere
Wetenschappers ...zouden moeten laten mee spreken...(Dan had die Barbara...niet zo een Spraak Waterval gehad...Hier
en Nu...nu ze
eindelijk...ook op TV mag...met haar Professor Mening er over...
(Zie je veel
bij Vrouwen...in ons land...met veel ingehouden kennis...en ze gaan praten...als Kippen door elkaar...of
met veel ...Praat Spraak Waterval...(Als ze niet gestopt worden...leggen ze desnoods... de hele Economie van het land uit...
onderwijl...als gevolg van ...het Corona beleid...)en Natuurlijk... heeft die Barbara ...met haar ...Professorate mening...gelijk!

Het Punt is Barbera...
Er was 1... van de beste Virologen ...in het land...die meteen...de Vak Waarheid er over zei...(over die 60% ed)
Maar nogal snel...met de OMT Meute ...ging mee doen ...tm aan de Kletstafels...aan toe...net als zo'n Wijndrinker type
vanaf 1 een paar tm heel Twitter...meute...met hun anties...over Wijn...Die zelfde Viroloog...nu bij Op1
(althans in beeld)...aan het Waterzuipen is...(tm Niks mag...ook geen Sigaar etc.aan het doen is...) Die zien ze voor vol aan...
en ik...tja...eh...ik zeg het maar meteen...dat je gelijk hebt ...Barbara...en niet ...vanaf 1 een paar...de (klakkeloze
schijtlijsters)...meute! Uren RIVM op de Politieke TV en allemaal met flesjes water...voor de snuffert...
(Of Thee en Koffie en jus en een Colaatje etc...in de ban gezet is...aan het doen zijn...Maar ik... Zie ze liever ...met gewone waar...
Ook die ...van het RIVM en ook die van de Politiek...en van de GGD ed...lieden...ook aan lands Kletstafels...want...van alleen
tm... uren allen...met alleen...water...worden de hersens
zo ongaaf...van nl!) Nou...dat...dus!

Nog is...mijn tip is...de besmette aantallen ...zijn niet belangrijk...maar... de IC aantallen...en is dat steeds meer...moet
Lands bejaarden Soos...op de Flikker...en... hun eigen familie Mantelzorg ...en de overaol langs gaande...Thuiszorg...verder niks!

Nou ja ...zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding...Afbeelding...Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 dec 2020, 00:58

Lente... :)

(Bedankt Tiff...dat je net...m'n haar een verfje... hebt gegeven...
Ik krijg die haarverf doosjes... altijd van mijn vriendin...als ze komt logeren...neemt ze dat mee...
ik vind... het niet nodig...dat Bejaarden allemaal perse grijze witte haren moeten hebben...
Dus...Om de zoveel tijd...laat ik er een licht kleurtje doorheen doen...
(Van je vrienden ...moet je het hebben...toch...)


Ik las dit...
Een schreeuwend woningtekort en wat willen CDA en VVD doen? De krakers aanpakken

mi
De Krakers aanpakken... is niet echt de oplossing...mi de oplossing is...om alle mensen...die zo erg aan alle
kanten hulp nodig hebben aan huis...die in een Zorghuis te laten gaan wonen...

En niet met dat na-geaapte motto vanuit de USA...bejaarden zolang mogelijk thuis laten...
Dan denken ze...dat is goedkoper...(Zij van de PvdA (in het Kabinet toen) kwam er indertijd mee aanzetten...)

Ze begon meteen...een belangrijk Zeemand Bejaardenhuis...af te laten breken...Zeg nou zelf...
stel ...dat zijn er 50...die moeten alle 50 dan ...een huis...dat is de pech voor alle jonge starters...het
kan jaren en jaren en jaren duren...voor ze zelf...zo een huur huisje krijgen...Dat begon zo erg toe te nemen...
met die Linkse Politiek...laat Bejaarden...zo lang mogelijk thuis...in eigen huis...

De gemiddelde sterfte leeftijd...vanaf die Linkse Drees...was bij 70 jaar...de Aow keeg men vanaf 65 jaar...
Inmiddels... is de gemiddelde sterfte leeftijd...bij 82 jaar...dus die extra jaren...is nog meer wachten op een huis...voor
jonge opklim mensen...
(In die dagen...)
Ze begonnen de Kraakbeweging...
Overal die acties van ze...Ik weet er alles van...M'n Vriendin en toen haar vriend en later haar man...en met 2 Katten...
Kraakten ook een huis...

Ik keek met verwondering toe...
Want...
De Gemeente... liet water gas en licht aanleggen...voor ze...(toen snapten ze nog veel meer)...op die manier...kwamen velen
toch aan een huis...aan een een pand...
dat (vaak toch) voor de sloop bruikbaar was...maar voordat plaats vond...konden er jonge mensen in wonen...ook in verlaten lege gebouwen...
Al hun kunst ea creatieve werken...tm technische Werkplaatjes...vond ook daar plaats...ze verdienden al snel
eigen geld...Die (toen nog slimme)...Gemeente
had geen Kind... meer aan ze...ahw. alle acties oproer ed verdween ermee ...uit de stad...

Het is dat mijn vriendin na 10 jaar ging scheiden...anders had ze er misschien... nog wel gewoond...
Met nieuwe vriend...ging ze de grote stad uit wonen nl.
Naar elders...in het land...waar nog wel goede en betaalbare huurwoningen waren...
Hoewel ik er zelf helemaal niet aan deelnam...maakte ik het wel...van nabij mee...de Kraakbeweging...

Dit viel me ...het meest...en er kwam een trots gevoel op...bij mezelf...voor die stad...
Ze begonnen... de Kraakbeweging...
Overal die acties van ze...Ik weet er alles van...M'n Vriendin en toen haar vriend en later haar man...Kraakten ook een huis...
Ik keek met verwondering toe...De actie terug van die Stad was...
De Gemeente
liet water gas en licht aanleggen...voor ze...toen snapten ze ...nog veel meer...op die manier...kwamen
velen vooral met laag inkomen...toch... aan een huis...aan een goedkope huur pand...
Die grote Stad... zat vroeger... met erg veel...erg goed in elkaar...goed doordacht ook...
(Wat via de Landelijke Politiek verpest werd...moest die gemeente andere Oplossingen voor vinden)

Heel anders... dan zo'n zin dus ...in deze tijd...is dat...
Ik las dit...(Klinkt als Zij van Links van toen)...
Een schreeuwend woningtekort en wat willen CDA en VVD doen? De krakers aanpakken

Ik zag op TV programma's
waar steeds vaker...1 van de Ouders van Mensen...overbleef...maar ze waren vaak...tm zwaar dement
of erg zwaar invaliden ed...geworden waren...dat heette...Ouderen Bejaarden moeten zo lang mogelijk ...op zichzelf wonen...

Als de directe naaste Mantelzorg familie... vierkant kapot is...maakt zo een bejaarde... pas kans...op opname...in een
Zorghuis...(Mantelzorgers...Vaak hebben die ...een eigenhuis en gezin en werk ed) erbij...) Ze blijven tegen
muren aanlopen...voor een opname plek...van die ene over gebleven ouder...van ze...

En goedkoop is alle Thuiszorg nodig erbij niet...
Een Zorghuis...waar Mensen
hun hele Pensioen en AOW...moeten inleveren...op wat zakgeld na...met alles zit er bij in...ook
de ZorgPremie ed...dat is veel en veel goedkoper...
en ipv...al die Thuiszorg langs de Huizen te gaan...die werken dan...op 1 Plek...in zo een Zorghuis...
als dat er is...eveneens zijn er dan wwer Zorg satge Plekken...(voor Study doeleinden)
50 Huizen langs moeten of in 1 Zorghuis te moeten voor werk...
(Qua Klimaat beleid gezien...)...verminderd dat...de drukte op het wegennet...)

Oke stel
er zijn 50 tm 100 etc 200 of meer...van die Bejaarden in de Stad...die aan alle kanten afhankelijk...van anderen zijn...als
die worden opgenomen in een Zorg Huis...komen er dito... zoveel huizen vrij...voor de Nieuwe Generaties...op
de Wachtlijsten...
Als ze ipv...de
Krakers in de kraakpanden...eruit gaan halen...heb je een Stad vol met...Daklozen erbij...
en
met Acties en met Opruiers ed. en die worden dan...sowieso...massaal Bijstanders...qua inkomen...

Hoewel ze...
mijn Vriendin...10 jaren minstens...in zo'n Kraakpand woonde...werkte ze gewoon ...in een Gemeente Baan...bij het Gak...
Studeerde ondertussen Belasting Recht...en had dus gewoon eigen inkomen...Als ze eruit waren gegooid...(op z'n Links...Rechts) ahw.
Hadden ze...Criminelen geheten...en baanloos en Inkomstenloos...en Daklozen geworden...

Het punt met ...dat Links is...zo ik dat zag...in die dagen...Als ze de foute dingen... gaan na-apen...uit verre landen...
bv zo eentje van Lnks...Via het Kabinet...Daar...Bestaan
Dan van...nauwelijks...Verpleeg Verzorg Bejaarden tehuizen...zelfs te weinig Ziekenhuizen...

Anderen... in diezelfde Linkse Club...bv Op Gemeente niveau...
snapten dit allemaal...veel beter...oa ook die van de Kraakbeweging!

M'n Vriendin en toen haar vriend en later haar man...Kraakten ook een huis...
Ik keek... met verwondering toe...De actie terug... van die Stad was...
De Gemeente
liet water gas en licht aanleggen...voor ze...

Toen snapten ze ...nog veel meer...op die manier...kwamen
velen ...vooral die met laag inkomen...toch... aan een huis...aan een goedkope huur pand...
Die grote Stad... zat vroeger... met erg veel...goed in elkaar...goed doordacht ook...
Heel anders dan... zo'n zin dus ...in deze tijd...is dat...

Ik las dit...
Een schreeuwend woningtekort en wat willen CDA en VVD doen? De krakers aanpakken

De ene Linkse ...is de andere Linkse... nog niet... en de ene Rechtse ...is de andere Rechtse nog niet...
Landelijk en...Ook in de Grote Steden... in de Gemeentes!

(Ik zat Spoorloos te kijken... en erna Op1... en vond ...die ene Gaste ...bij Op1
heel erg lijken op...de gezochte Vrouw...bij Spoorloos...(met een ander haarverfje...weet je veel...anders gekamd..etc.)
Geen idee of het ook zo is...Maar...Waar een mens al niet mee bezig kan zijn...)

Jullie ook Slaap lekker...Groetjes van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 09 dec 2020, 13:33

Enteren

Ik was vlakbij je , bij iemand op bezoek en dacht, even langs lt gaan.
Zat je op tv dat rivm te kijken, over de covid uitslagen, dat is weer eens wat
anders, dat golfwedstrijden uitslagen. Ha ha haaaaaa
Ik vroeg je, snap je al die mensen, met die, hoe heet die, vroeg ik lt,
van dissel, zei je me, aan die politieke tafel erbij?
Want ik snap er helemaal niets van.
En jij? Ben je het met ze eens? Vroeg ik lt.
Ze zei me, ik was het vanaf het begin, al niet met ze eens, dus nu ook niet.
Maar de voor mij, hun ongelijk, kan ik zei lt me, wel zien en weten en snappen, waar ze
het over hebben.
Je kan het vergelijken met, zij met moeilijk doen, als het ook makkelijk kan.
Gewoon meteen, alle bejaarden, in de huizen hebben gelaten, hadden ze moeten doen en volgens
haar, nog steeds.
Dan kan de hele rest, gewoon door doen, wat ze altijd al doen.
Ze zei me, ik wil niet moeilijk doen, maar ik kijk, wat de doelgroep van de virus is, daar
moet het beleid, naar zijn!
Als zij doen, of het hele land, de doelgroep is, dat is moeilijk doen, waar het makkelijk kan.
Omdat lt, dat al van het begin af aan, al zo denkt, kijkt ze tv, dan ziet ze, dat ze weer, en nog steeds, heel
erg moeilijk, aan het doen zijn.
Maar zoals ze, het mij zegt, de doelgroep, van de virus. Ha ha ha
Dat is bejaard nederland.
Vorige week, zei ze ook plots, zoiets grappigs, als je de bejaarden , in de ochtend dauw, met
of zonder rolator, door de straten ziet gaan, omdat zij, als eerste, de supermarkten, in mogen, dat is
prijsschieten, voor de virus.
Zullen de jongeren, wel weer de schuld van krijgen.
Zulkse dingen, hoor je op tv niet, zei ik haar. Ha haaaaaaaaa
Nee zei ze me, dan moet het gaan, over het leefgedrag, van virussen en overleef gedrag
van ze, alles is gedrag, zegt ze dan.
Ha haa Mijn gedrag is, even achter je pc te mogen, en weer weg te gaan.
Heb dan wel, effetjes erg leuk gelachen, bij lt.
Vroeg haar, wat bedoelen ze toch, met dat R getal?
Tja zei ze me, hun standaard der mee is, alle besmettingen, en ik denk alleen aan, die R met
het aantal ic opnames.
Ik heb het dan nog steeds, alleen over landsbejaarden, en zij op tv, hebben het over, het heleland ermee.
Dus ik ga je, die R van ze, niet uitleggen.
Mijn R, zei ze me, is bejaarden, op de ic en er zal wel, een verwaarloosd getal zijn, die wat jonger zijn, erbij.
Hun R is, het hele land, ze doen moeilijk, waar het makkelijk kan.
Ik zei, je zou in de politiek, moeten gaan, zat je vast daar er ook bij.
Ze zei me, nee dat is niets voor mij, ik krijg al, een soort van interne geks, als ik die van dissel. alsmaar zie
duimvingeren, en dan de klakkeloze naapers, en veldman, vingert, al net zo. Dan heb ik het nog steeds niet
gehad, over mijn type R en die type R, van hun.
Komt dat ik, in een bruin leven, mba heb gedaan, dus ik zal altijd ook, aan de economische gevolgen denken,
Of mijn type R beter is, dan hun type R.
Als je lt, niet stopt, legt ze desnoods, dat alles uit aan me, nou ja, zei ze me, mij begrijp je toch, en die aan
aan op de tv tafel niet, zei je me net, zei ze me.
Lt zal altijd wel, de economie ergens bij halen, ze zei me, dat was dan ook, me mooiste cijfer, bij dat mba.
Kennis is macht! Ha ha haaaaaaa
En over , dat gedrag, leerde ze weer, in een psychiatrische opleiding, dus dat neemt ze, ook altijd mee.
en zei weer, kennis is macht!
Nee, zei ze me, ik ben niet geschikt, voor de politiek, zelf kennis, is ook wat, met kennis is macht!
En zei ze me, ze kan niet tegen klakkeloze naapers, dan doen ze , of zij de waarheid, in pacht hebben,
met hun bv,, met dat, R, die R, die ik je niet ga uitleggen, want dat is een heel verhaal, en jij moet zometeen,
naar je eigen huis gaan. Heeft ze ook gelijk in. Ze zei me, nu ga je vast, alsmaar denken, wat is toch die R,
mijn tip, aan jouw is, kan je zo, op google vinden, zei ze me, dat slaapt lekkerder, zonder doorgemaal, in je hoofd.
Nou gezellige dag allemaal. Liefs van tiff 8-) Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 dec 2020, 14:58

Eren... :)

(Leuk dat je effetjes langs kwam Tiff...en dan die vragen van je...Haaaaaaaaaaaaa

Ik las dit...
VACCINEREN
Niet bewoners maar personeel verpleeghuizen heeft voorrang
Het plan om ouderen in verpleeghuizen als eerste te vaccineren gaat niet door.
Het zou praktischer zijn om eerst te beginnen met het zorgpersoneel.

mi Schreef ik dat pas hiero ook...de Verspreiders moeten eerst...
Naast alle directe Zorg Personeel...Zorg ...afd Personeel...van alle Zorg...afdelings disciplines!
(Laat je bv oa...oa...oa...er de Schoonmaakpploeg er buiten...
de Beroeps Specialisten ed. is er al teveel mis ermee!)
Maar ook... voor de liggende en zittende afhankelijke...Thuiszijnder Bejaarden...De Thuiszorg!
en...mi zo ook...alle Schoolkinderen zouden eerst moeten en Studenten...
mi...De Verspreiders moeten eerst...gevaccineerd worden...
(Vooral het overal langs gaande...Beroeps Personeel...dat met Bejaarden ...van doen heeft...)

Zelf... ben ik in mezelf... nog aan het Emmeren...
welk type vaccins zou beter voor mij zijn...

Neem deze als vb is...
Aanvullend onderzoek: Oxford-vaccin werkt en voldoet aan veiligheidseisen...
(vlg bij weten is dat vaccin...met de verkoudheids virus gemaakt...
en al die anderen
met de dodelijke corona virus gemaakt...)

Ik denk zo...omdat ik ook... de Griep Virus prik krijg...vanaf 65 jaar oud...ben nu 77 jaar...
en daar opeens een zware vaccin virus bovenop te krijgen...(als oudje) of die van
het veel lichtere soort...

En ik wil ...als Oudje...sowieso geen Virus Vaccin...in me lichaam krijgen...dat gelijk of vlakbij
te dicht bij... de Griepprik valt (in de herfst)

Maar dan nog...kan ik emmerend denken...
welk type vaccins... zou beter voor mij zijn...(als oudje)
Die van Oxford...of 1 van die andere Merken...

(Als we al...een eigen keuze mogen hebben ermee...kies ik eerder voor ...die van Oxford!)
(Mocht het
achteraf ...toch niet helemaal goed gaan...in het algemeen...dan heb ik het liever... sowieso...als risico groep...gesodemieter...met
een verkoudheids virus...geprikt... in het lijf...te maken...dan zwaar gesodemieterd...gedoe... als bijververschijnselen... met een dodelijk Virus gespoten
in m'n lijf...)

Kortom...Met deze eerste Lichting...(jaar ahw)...ze weten niet...of er ...vroeg of laat...Bijverschijnselen... gaan optreden ermee!
Kortom...(Als we kiezen mogen)...ik zelf kies dan ...(let wel...perse en alleen om dit...ik van de (leeftijds) Risico Groep)...
voor het Oxford Covid-19 Vaccin...Merk!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... jwerkingen
Jullie ook een fijne Dinsdag. Knf. van LT) :roll:

PS.
Ik heb af en toe ...iets heel eigenaardigs...en jullie?

Mijn vb

Als ik... die Trapliften zie ...van deze tijd...denk ik...aha zo eentje
zo'n erge handige en mooie...wil
ik ook wel ...in m'n huis...(Ook voor mijn steeds ouder wordende loge's)
Maar
ik woon... in een gelijkvloerse... Senioren flatje...Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 dec 2020, 01:17

Rentenieren... :)

(Vervolg...Ik heb af en toe ...iets heel eigenaardigs...en jullie?
Nou ja...nog eentje...(over het Wens denken)

Als ik TV Programma's kijk...van Huis en Tuin...en ik zie...de automatische
electrische Grasmaaier...vergelijkend met de ronde electrische Stofzuiger...
dan denk ik...zo eentje... zou ik ook best willen hebben...zo'n Automatische Grasmaaier...
Maar
Ik woon op 2 hoog... en heb geen Gras ...en geen Tuin...

mi Dan kom je tegen... de moderne Techniek aan...dat zo erg handig was geweest...bv
in een vorig leven...met wel een huis trappen gehad... en wel een huis met Tuin gehad...daar
was het dan...een uitkomst geweest...(Vooral... met mijn toen...steeds erger wordende zieke DJ...
Om hem.... zijn we naar een Gelijkvloerse Seniorenflatje verhuisd...)

Het lijkt erg veel op...(Zulkse wens denkens)
Mensen ...met bepaalde aflopende ziektes...waar ze... het juiste Geneesmiddel of Operatie voor hebben ondekt...toen
met die toen...ziekte levende...in huis...maar...die al overleden zijn...kort er voor...Kort voor de nieuwste ontdekking ervan...
(Het wens denkens...(van nieuwste producten ed)...lijkt op...het nieuwste nieuwe ontdekte ervan...lijkt
je hardstikke handig...maar ...heb
het nu... niet meer nodig...Ik woon namelijk 2 hoog... en ...gelijkvloers...)

Ingewikkeld om uit te leggen...is dat...als ik... zo nu en dan...op TV...van die nieuwste ontdekkingen Zie...zou
ik dat...ook...wel... willen hebben...lijkt me erg handig.......maar....Ik woon gelijkvloers...en...heb geen tuin...
(Hier en Nu...
Met Verledens...Wens denkens...zijn dat...die in het verleden... wel erg handig geweest zou zijn...als het bestaan had ...toen...)
Zoiets is het...
Ze vinden... het enige juiste Medicijn...of Operatie uit...net na het overlijdens...er aan... van je meest dierbare...

Maar het kan(ook voor jezelf wel)... komisch overkomen...(Zulkse wens denkens)
als je wel ...zo'n moderne mooie Traplift zou willen hebben...en een Automatische
Grasmaaier...en je... Gelijkvloers woont...en geen tuin hebt...en toch die nieuwste dingen...op TV ziet...Afbeelding
____________________________________________________________________________________________________

Ik zat...Geef om je Hersens ...te kijken vanavond op TV...
Wat me er aan op viel...dat die... Daniel Ernst Smit...(Neurologische Gezien...)(is mi daar iets mee...
als die... z'n Armen en Handen...gewoon heeft...komen de tremoren
legt die ze...op borst hoogte neer...dan...liggen armen en handen...er... mooi... rustig... er bij...

Een man vertelde...toen die een herseninfarct gehad had...dat vanaf dat...de uitspraken niet goed door kwamen...
Zelf schreef ik eens....
Dat ik dat ook een klein poosje had 12 jaar geleden...Je denkt gewooon...maar het komt er niet gewoon uit...met praten...
Het bewijs...dat ik gewoon kon denken...is ....
omdat...toen.... dat beter werd...met praten...het gewone denkens... er ook eruit
kwam...(Het gewone Denkens...is dan nooit aangetast...Door de Herseninfarct) maar wel ...Kort of lang of Altijd...de praatroute
in het hoofd...van zenuwen
en spieren ed.)
Dus
al zeggen ze zelfs helemaal niks meer...of totaal iets onverstaanbaars...kan het best zo zijn...dat ze wel...alles gewoon
kunnen volgen...wat men
zegt...om ze heen...maar erop terug reageren...lukt ze dan niet...Kort of lang of voor Altijd...

Nou ja ...zo ongeveer denk ik er over...Het bewijs
ervan is
dat bij Mensen...die wel weer ...kunnen gaan praten...vroeg of laat...blijkt...hun denkens zelf...is nooit door de Hersenziekte zelf aangetast...
aleen de lagere...lichaams gebieden toe... naar bededen toe...spieren en/of zenuwen...is kort of lang of voor altijd aangetast...geweest...

Ik had dat ook een poosje...het praten kwam er niet goed uit...Ik dacht...dan ga ik erg veel
praten... op m'n mobieltje...met mijn DJ...Ik in het Ziekenhuis en hij was Thuis...
De Nazorg heette daar...kan wel 2 maanden duren...voor je aan de beurt bent...bij een Logopediste...
Ik dacht...als het zolang duurt...ligt die boel er al die tijd...lammerig erbij...als het dan al weer nomaal te krijgen is...
hoeveel aan tijd kost dat meer...vele maanden of jaren???
Om het praten...uit die lammerigheid...spieren ed... te halen...
Dus ik aan he mobielen met mijn DJ...(Was voor hem ook niet om aan te horen...maar hij begreep vaak wel...wat ik trachtte te zeggen...
ook op Bezoek uren tijd...met gebaren erbij...)
Toen ik allang thuis was...en de oproep kreeg voor de Logopedie...ik erheen...
Ze geloofde me nauwelijks...had me nog in het Ziekenhuis meegemaakt...ik kletste dr oren van haar hoofd...
Moest een rij moeilijkste woorden nazeggen...had nergens problemen mee...met praten...Ik hoefde niet meer
terug te komen!
Maar zo etg nauw...ligt het...hoe vroeger men erbij is...met praattrainen...hoe eerder en sneller...het genezen is...
Hersteld is!
Had ik
niks zelf gedaan...in die 2 maanden...lag de hele boel (vanaf Hersenen ...de praat spieren netwerk)...lam ahw...erbij...
Wat me ook erg hielp ...ermee...was...lekker effetjes goed tegen hun in gaan praten...tm zelfs een beetje boos erbij...dan
wil je wel praten gaan nl.
Kwamen ze weer aan zetten met...
Komt dat je rookt...Daar heb je die Herseninfarct van...
Beschreef ik jullie welis...Ik lag op een zaaltje van 5...vrouwen...4 hadden er nooit gerookt zelfs...1tje maar...Bij het Mannen zaaltje verderop...was het al net zo...
Op de 10 Herseninfarct gehad opnamens...waren er 2 Rokers...en 8 niet rokers...
Toevallig kwam er iemand langs
die vroeg of ik mee wilde doen...met Wetenschappelijk Onderzoek...(Tip moet je altijd doen!)
Daar ontdekten ze...dat mijn DNA...zelf Chelesterol aan maakt...(en daardoor...de vaten dicht van slippen)

Ze ontdekten ook...dat ik Folium zuur tekorten had...(Wat goed is...voor de organen...voor het ongeboren kind...en
zwangere Vrouwen...als advies krijgen...dat in te nemen)
12 jaar geleden...Ik was toen 65 jaar...en niet zwanger dus...Maar zoiets als mijn eigen Huisarts zou daar nooit opgekomen zijn...
om dat te laten onderzoeken...en die Specialisten...denken zo ook niet...bij Bejaarden...wel bij Zwangere Patienten!
Typisch ik weer...lijd aan iets ...lijkende onlogisch...te korten...maar bleek toch logisch te zijn...
Gelukkig is ...voor zulkse tekorten...een medicijn voor...ligt in elke Apotheek en Drogisterij...
Maar de herseninfarct zelf...bleek een DNA ziekte te zijn...door automatische Cholesterol aanmaak...of ik nu dik ben of dun...maakt
niet uit...
Het enige wat ze er aan kunnen doen...is de Vaten open te houden...met Bloedverdunners!
(Zie je wel...dat het roken er helemaal niks toe doet zelfs!)
Trouwens...2 op de 8...en niet rokers...8 op de 10...
Als ze zulks
nou ook gingen snappen...zeiktzeurden ze niet zo meer ...met hun aangelulde bemanipuleerde leugens...van ze
zo aan m'n hoofd...bij een zieke toen! (Ze lijken er wel gehypnotiseert op zelfs)
Maar ik werd er zo opstandig van...beetje boos zelfs...dat gaf beslist... de Boots...uit die lammerige toestand te komen...
om te willen gaan praten...De wil... om te gaan praten...moet er wel in zitten gaan nl.
Bij mij...ging dat ...vanaf...in dat Ziekenhuis toen al...best...lekker snel!

Ze zeiden me...als je blijft Roken...ben je hier zo weer terug...met de volgende Herseninfarct...
(Om te bewijzen...dat het helemaal niks met Roken van doen had...ging ik dubbel op Roken...)
12 Jaar later...
pas dus...had ik plots een Kleine Herseninfarct...
(Rookt U?) (Hetzelfde riedeltje...is nog steeds ermee gaande)
Zelf wist ik het allang...waar ik het nu van had...
Ik moest van de Specialist 12 jaar terug...2x 100 mg Bloedverdunners Capsules...
Let wel 200 mg dus...
Op een dag hadden ze alleen die van 150 mg en kreeg daar per dag 2 ervan...
(Ik zei toen nog...dat kan nooit goed gaan...O nee het kon best zo...daar is op berekend????)
Niet dus!
Ik had vroeger is een hersenschudding gehad...en kon van de ene dag op de andere...niet meer Hoofdrekenen...
(Na voor mezelf...erg veel Prive Rekenlessen)
Misschien moeten die dat ook is...
Want 2x 200 is mi. 400
en 2x 150 is mi. 300
(Dus wat zij denken ermee te berekenen...???...kostte me wel een (Kleine) Hersenifarct!
(Met het roken had het totaal niks mee van doen zelfs!)
erg veel Prive Rekenlessen)
Misschien moeten ...die... dat ook is...

Sinds kort denken er...dat met Hartfalen ...er Herseninfarcten kunnen ontstaan...Geen idee...maar ik ging wel dat hele zware
Hart Onderzoek trajectes doen...
Bleek er totaal helemaal niks mis met mijn hart...
(Ook al Rook ik nog steeds!)
Ik dacht wel plots...aan die Wetenschappers van toen...ik neem sindsdien 1x per week Folium zuur in...
dat goed is voor... de (...Opbouw en Onderhoud)...van Organen
Voor het Ongeboren Kind!
Maar misschien ook wel ...vanaf zeg nou zelf ...de AOW leeftijd...(Weet je veel) Ze
ontdekten het tekort toen...niet voor niks! (Bij een toen 65 jaar oud Mens)
Inmiddels ben ik 77 jaar...
M'n Hart ziet er mooi prachtig eruit!
(Zal dat van het Roken zijn????)
(Nou niet... net als Zij gaan doen...zo flauw gaan doen...LT...want... ik wist omdat ik dacht gelijk...aan die Wetenschappers
van toen...ik neem sindsdien 1x per week
1 Tablet...Folium zuur in...dat goed is voor... de (...Opbouw en Onderhoud)...van Organen...

Om het kort te houden...Dat DNA met die Cholesterol aanmaak...gaat altijd door...maar daarvoor moet ik wel
het juiste hebben...als Bloedverdunners...qua hoeveelheid!

Omdat die 200 mg Capsules nog steeds het probleem is...bij Apotheken...
Ik kreeg nu van de(Met Mondkapje op) Neuroloog...arts ass...een pil...per dag...
en ze gaf er gelijk een pil bij...voor de Maag...
(Heb ik weer...
m'n geheugen kreeg aparte haperingen...Ik ging de Bijsluiters maar is lezen...(Wel Laat beetje Laat)
De klachten rij...van op IC gelegen Corona Patienten...leek het wel...
wat ze opeens automatisch geven...bij Bloedverdunners...

Dat miste ik vandaag bij dat Hersenziekte Programma...dat ze het alweer nooit hebben...over de Bijverschijnselen
van Medicijnen...
En ze mi dat juist maar is moeten gaan doen...
(Het is te erg te gek voor woorden...Spieren en botten zwaktes en Geheugenverlies...te lezen...bij een maag tablet...
(Zal wel als excuus patroon heten...Ouderdoms Verschijnselen zijn dat!)
Dat Medicijn... ben ik dus...gaan laten...en na al wat weken...nog steeds... geen maagklachten gehad heb...
indien wel...neem ik wel een gewone Rennie...
Ik bedoel maar...
Ik schrijf hier wel vaker...als je ongekende kwalen krijgt...vraag je Dokter dan...Medicijnen van een ander Merk!
Of laat die Maag tablet is...die ze al automatich geven...bij de Bloedverdunners...

Dan kan je zulks lezen bv op TV...1 op de 3 Vrouwen...wordt dement...(De mannen er nog bij geteld...)
(Bepaalde Bijverschijnselen...

(Je vraagt je toch af
Meneer Sonneberg...(Hoe kwam ...dat... door de Europese en NL Medicijnen Commissie?)

Want...
Het is te erg... te gek voor woorden...Spieren en botten zwaktes en Geheugenverlies...te lezen...bij een maag tablet...
(Zal wel als excuus patroon heten...bij de Dokters...als mensen dat krijgen...Ouderdoms Verschijnselen zijn dat!)

Kijk ik ben 100% voor de Wetenschappers en voor hun Onderzoekingen...maar vraag me wel is af...weten ze
wat voor Rotzooi...er is...op de Medicijnen Markt...(Dat ook alsmaar hun Wetenschappelijke Onderzoek in de weg staat!)
Begin dan niet over het gewone Rokertje...Dat doet niks...hoogsten een erg mooi anties stress methode is dat...
en Bepaalde Virussen kunnen niet tegen dat!

Maar kijk is verder dan de neus lang is...Lees ook en vooral...ook de Bijsluiters...van Medijnen is|!

Voor het gaat heten...(als excuus patronen)...bij de Dokters...als mensen ...dat... krijgen...Ouderdoms
Verschijnselen zijn dat!)
Ik bedoel maar...
Ik schrijf hier wel vaker...als je ongekende kwalen krijgt...vraag je Dokter dan...Medicijnen van een ander Merk!
Of laat... die Maag tablet is...die ze al...opeens... automatisch geven...bij de Bloedverdunners...

(Over Na verschijnselen...bv van een hersen Infarct gehad...Hoe vaak ik
deze getypte reactie ...al heb verbeterd...via het schrijfvenster...staat er niet bij...maar reken maar...van Yes...dat het
tigs... vaker ...dan 1x is...)

En ...die Ernst...zingt nog steeds Prachtig...Mooi lijkt me...als z'n Nazaat...ook zo prachtig zingen kan...en
lijkt me...een extra mooie ervaring...dat samen...te kunnen doen...met hem!

(Misschien is ...een Kerst CD samen maken...leuk en mooi ...als erfenis...te maken...voor elke nog...Na...Generatie...)

Kom genoeg geemmerd...(Met de type-oefening...)Trusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 10 dec 2020, 13:04

Nieren

Ha ha ha Dat heb ik ook weleens hoor LT, als ik die modernste kinderspeelgoed zie,. dan denk
ik, dat zou ik vroeger, ook wel gehad willen hebben, want toen was er bijna nog niets, dat kwam
allemaal later pas.
Tegenwoordig, is het bij velen, zo erg veel overdreven, dat het lijkt. of ze de hele speelgoedwinkel aan huis
hebben, die kinderen.

Ik las dit
Waarom geeft u de horeca een dikke middelvin­ger? Bedrijven verzuipen, gezinnen belanden in armoede

Als ze , meteen hadden gedaan, zoals jij het beschreef alsmaar, en pas op tv ook die econoom mevrouw,
hadden we zo erg veel, ellendes niet gehad, in het land.

Ik hoor steeds op tv, dat ze zeggen, veel mensen vergelijken de corona, als een griepje.
Maar die dat zeggen, weten niets van griep, bv dat we daar meer doden van hebben, dat tot op heden, met die hele corona.
Maar LT daar pakt de virus toch ook fors uit, op de bejaarden.
Daar doen ze. dat niet mee, lockdown ed dingen meer.
Vriezen we dood, dan vriezen we dood, doen ze daarmee.
De vergelijking met griep, mag dan niet, maar zoals jij dat noemt,. de doelgroep, van corona, is dezelfde als bij de griep.
Dat zijn de bejaarden.
Dus ze hadden de bejaarden alleen in de lockdown moeten doen, en dat deden ze alsmaar niet., wel het hele
land alsmaar.
Ook met deze kerst, doen ze dat nog steeds, het hele land, laten lijden.
Wij hier snappen daar helemaal niets van. Apen ze zo erg, die andere landen na, bij ons ermee?
ipv zelf na te denken?

Kijk LT, jij schreef een paar keren, die ene viroloog man, begon met het zeggen, de virus gaat weg, als
60% van het volk besmet is, en daar bouwde jij je theorie op.
De virus doelgroep moet in de huizen blijven en de rest moet juist doen, wat ze altijd doen.
Dan wordt die 60% gehaald, en niet als ze tegen de draad in alsmaar maatregelingen maken.
Want schreef jij, al is het na welke lockdown ook gezakt, het aantal besmettingen, de virus is niet weg.
Dus als ze dan allemaal weer wat meer mogen, is de virus er volop weer.
Dan komen, tegen de draad in, de maatregelen weer enzovoort alsmaar.
Als een JoJo effect, is dat.
ipv Wij allen moeten juist besmet. alleen de speciale doelgroep van de virus niet.
Nou volgens jou, hadden ze dat zo, meteen moeten doen, met die corona, in ons land.
Hoe meer besmet, hoe eerder de hele virus weg.
Dat gebeurt ook met de griep en met neusverkoudheids virussen zo.
Hadden ze, met de corona, ook zo moeten doen, schrijf jij vaak zat.
De bejaarden toen al, een paar weken, in karantaine gehouden, dat was alles.
ipv komen ze er weer aan, met het land moet dit en dat aan maatregelen, misschien houden de
vaccinmakers. jouw methode tegen, er speelt altijd, veel meer mee, dan wij bedenken kunnen LT!
De staat heeft miljoenen betaald, voor een vaccin, dan moet de virus, met jouw methode, niet weg zijn!
Daar lijkt het ook wel eens op, wereldwijd, ze betaalden in miljarden er voor.
Daar mag het hele land voor kapot.
Terwijl met de griepvirus in het land, niemand in karantaine moet. Hoe meer besmet, hoe sneller
de virus, is weg.
Dan zeggen ze, je mag de corona niet met het griepje vergelijken, maar met de griep, hebben we al meer
bejaarden doden, dan met al die coronatijd, in ons land nu.
Dus een griepje zeggen, waarom doen ze dat?
Hebben we, omdat het zoveel doden geeft,. toch de griepprik vaccin voor uitgevonden?
Dat veel mensen, die griepprik, niet halen gingen, vooral veel bejaarden, zeggen de doden cijfers ons wel,
veel bejaarden, als griepdoden.
Volgens mij, is griep net zo gevaarlijk, voor bejaarden, als de corona, alleen schreef jij wel eens,
is de corona behandeling erg vreselijk, op de ic.
met de griep, gaan mensen gewoon dood van, hebben ze die longen benauwdhedens niet ervan.

Je ziet wel LT, ik heb je goed gelezen er over.
Maar dan komt elke keer, bij de premier en die minister, op conferentie, eigenlijk steeds meer, belachelijk over,
met hun jojo effect maken, en dat met het hele land, in de ellendes te zetten, ook met kerst. Terwijl we juist allemaal,
besmet moeten geraken, behalve, de bejaarden.
Net als, die econoom mevrouw, die professor is, ze luisteren niet eens, naar haar.
Jij vind ervan, ze moeten snel aan de gewone waar, alleen water zuipen, wordt hun hersenen, zo ongaaf van.
Nou meid, we moeten het allemaal ondergaan, wat die, naapenden van elders, ongave hersenen bepalen alsmaar.

Leuk dat je toch, die golfhobbie blijft doen, al was je .al dat belazeren, van die tv zender, meer dan zat.
Het land, werd er niet beter op, met dit kabinet!
Kies dus verstandig, in maart, in het stemhokje.

Een goede donderdag allemaal. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 10 dec 2020, 17:08

Ieren... :)

(Ik vraag me af...of we mogen kiezen...welk Merk...Covid-19 Vaccin je hebben wilt...
Ik zou dan kiezen...voor die van Oxford...Of hebben we niks ermee te kiezen???

Ik las dit...
Superstij­ging coronabe­smet­tin­gen: ‘Dit is heel slecht nieuws’
AB OSTERHAUS
Superstij­ging coronabe­smet­tin­gen: ‘Dit is heel slecht nieuws’

Kijk daar heb je het al...die zelfde Ab...zei in het begin...als 60 a 70% mensen besmet geraakt...wordt het land imuun
en daarop typte ik toen verder erop...

Nu zegt die zulks niet...vindt het slecht nieuws...waar die in het begin...juist positief over preekte...
Sinds die de Wijn laat staan ...bij Op1 en Waterzuiper geworden is...zijn z'n hersenen ongaaf...want
hij begon met de waarheid te zeggen er over...gewoon allemaal besmet geraken...dan is de virus zo weg.
Ik voegde er hiero aan toe...behalve de Doelgroep van de Virus...en wel vnl de
Bejaarden...moeten juist niet besmet geraken...ze moeten juist in Quarataine...dan kan de hele rest
in het land...doen...wat ze altijd doen...

Overigens is mijn...R...waarde de hunne niet...
Zij bereken het naar het aantal besmettingen in het land...en ik het aantal IC's Opnames!

Daar gaat het wat mij betreft alleen om...De IC cijfers...per week per dag...evt ook de Leeftijden...
dat is mijn type van ...R...waarde!

Stijgt dat...dan moet de Virus Doelgroep...op de Flikker hebben...ze houden zich dan niet
aan de Maatregelingen...die per definitie...voor hun geldt!
Ook de overal langs gaande Thuiszorg... moet op de Flikker hebben en de directe Mantelzorgers.
Daar draait alles om namelijk!
Om Lands Bejaarden soos!

Als ze buiten lopen...zie je... die bejaarden het meest zonder Mondkapje en zowel...de neus er buiten...of het
hangt op hun kin...
Ze doen de buitendeur klakkeloos open zonder Mondkapje op en staan te leuteren bij de
buitendeuren...met welk weer type dan ook...

Angela Merkel...is ook zoiets mee...ze zei...als je langs je Grootouders gaat... met Kerst
kan het hun laatste wel zijn...

Dus...ze snapt ook ...dat de ware Doelgroep van de Virus...de Bejaarden is...
Maar... laat wel ...heel Duitsland ...ervoor kapot gaan!
Net als ...in Nederland...doet...doen ze daar!

Kijk als de Mazelen Virus in het land is...laten we ook heel Nederland er niet voor kapot gaan...we richten ons op
de Doelgroep van die Virus dan! Dat zijn...Kinderen!

Als dat goed juist aangepakt wordt...omtrent die Doelgroep...is het zo weer verdwenen ook!

Er is overigens... een Vaccin voor de mazelen...dat er altijd ouders zijn...die dat hun Kind Kinderen niet laten geven...
houdt zo'n Virus in stand...

Met de GriepVirus is net zoiets mee...
De Griepprik kan al jaren gehaald...door de bejaarden...en toch laatst 10.000 doden door de Griep...
allemaal Bejaarden!
De Griep kan overigens iedereen krijgen...maar de dodental ligt bij... de Bejaarden!
Als dat goed juist aangepakt wordt...omtrent die Doelgroep...is het zo weer verdwenen ook!
Er is overigen ...een Vaccin voor de Griep...dat er altijd ouderen AOW'ers zijn...die de Griepprik ...niet
gaan nemen...maar wel overal naar toe gaan ondertussen...houdt zo'n Virus in stand...

Met de Covid-19 is er nu nog geen Vaccin uitgedeeld...Dus moeten de Bejaarden zich koest houden en niet
overal naar toe gaan...en zich dan niet aan de Maatregelingen houden gaan...
Niet alles ligt aan een Kabinet...(in mijn ogen alleen het beleid ermee)
Maar het volk zelf...lijkt zo eigenwijs... als de Neten...

Ik zag pas
een Gezellige Kerst Reclame op TV die eindigde...dat de Klein Kinderen...in de armen
van Oma en Opa sprongen...
Want het is Kersttijd...zijn ze erop...aan het doen zijn...
Dan moet je bedenken
wat die Angela er over zei...
(Als je die Reclame gaat na-apen...als familie zijnde...van Oma's en Opa's )

Met of zonder Corona besmettingen...het wachten... is toch nog steeds...op de Covid-19 Vaccin!

Is die er...en heeft 60% a 70% die prik gehaald...dan is de Corona Virus ook zo verdwenen...

Het systeem
is hetzelfde...als we van begin af aan...60% a 70% desnoods iedereen besmet had laten worden...op
de Doelgroep van de Corona Virus na!...Dan is ...de Corona Virus... ook zo verdwenen...

Wie ziek wordt..moet getest en in Quarantaune blijven...ook en vooral...de Bejaarden!

Tegendraadse Maatregelingen...in het land...lossen dus niks op!

Dan krijg je...Telkens weer...(Want met de relatieve kleine groepen besmette Mensen...gaat de Virus niet mee weg...
dus zo gauw... er weer wat mag...in het land...stijgt het besmette getal...Bla Bla Bla...met hun...R...getal
en de nieuwe Maatregelingen komen er weer aan...voor het hele land!

Ik typte al...Mijn...R...Getal...zijn de IC cijfers! Verder niks!
Stijgt dat...dan moet de Virus Doelgroep ...op hun Flikker!
(En hun naaste...Woon of Zorg of mantelzorg...begeleiders ook)
________________________________________________________________________________________

Ik denk...dat er momentheel ...nog een Virus doorheen dwarrelt...
Ik zal het uitleggen
Mijn jongste Zoon...zei me...Ik heb zo'n pijn aan m'n kaak op de hoek ervan...
Ik zei hem...dat had ik ook welis...ik doe er dan Vicks op...en neem een Asperine...
(Hij vindt mijn Huis en Tuin en Keuken tips meestal niks...en had er wat dagen last van...)
Ik werd op een dag wakker...
en mijn bovenkaak...deed zerig...Ik deed er Vicks op en nam een Asperinen en het was snel weg...
Maar toen begon de Onderkaak...als ik op een bepaalde punt drukte...deed zeer tm een keelklier...
Ik er Vicks op doen en nam 3x een Asperine die dag en ook de dag erop...

Zoon kwam weer langs...Ik zei...zou de Bof virus heersen?
Welnee...dat zit niet in de kaak...

Ik zei...Weet ik ook wel...maar het kan zo wel beginnen...weet je veel...
maar bij Kinderen pakt het anders uit...dan bij Volwassen mensen...
Want volgens mij...lopen er wel bepaalde banen langs...de Kaakbotten...richting
Oren boven en onder richting keel...tm de keelklieren aan toe...

Ik zeg niet dat het de Bof Virus is...maar ik schrijf het lijkt erop...
want echt verstand heb ik er niet van...Weet wel...dat ik die pijnlijke druk op de
Kaakbot...welis eerder had...in de vele jaren...(Voor zover ik weet...ik heb de bof nooit gehad
en mijn 2 Zonen...ook niet...) (Misschien laat zo'n Virus... in ons zo weten...jullie hebben nooit de bof gehad...
Ik ben er weer...maar jullie
zijn Groot en geen Kindertjes meer...anders werd het plots...heette het ...plots...de Bof...

(Echt geen idee ...of het met de Bof te maken heeft...maar ik had het vaker...en nu ook weer...)

Trouwens
als dat... een Virus is...dan moet je weten...de weinigen... die bij me... in het Flatje
komen...hielden zich... aan de Corona Maatregelingen...met afstand zelfs van 2 meter...
en toch...ik kreeg hetzelfde...als mijn ene zoon pas...bovenkaak (mi richting oor) en onderkaak...(Richting keel)
met drukpijn plekken op het kaakbot!
Omdat
het exact hetzelfde is...bij allebei...denk ik... dat er ...momenteel...nog een Virusje ...aan het Dwarrelen is!

Maar omdat ik
m'n eigen Vicks tip deed...en de 3x daags...een Asperinene deed...was ik er snel ...weer van af!
____________________________________________________________________________

Afbeelding...Vandaag is mijn Oudste Zus 84 jaar geworden...Afbeelding
Omdat ze vertelde...per mobiel... dat er visites kwam...verdeeld op de dag...ben ik niet gegaan...ik ga welis langs
in rustiger tijd ...bij haar!
Fijne avond allemaal. Knf van LT) Afbeelding
PS.
Voor de liefhebbers...
Wat gezellige Kerst Reclames......Afbeelding
extra noot van mij...
Kan het nog zotter in deze tijd...
Proosten met een glas water...
en dat bij een Etens en Drinkens Winkelwaren...met hun Kerst Reclame...
(Tip van mij...Trouwens ...ook Moslims drinken ...van alles...misschien niet... Alcoholische Dranken...maar er is meer ...dan dat!)

mi...Zo'n type Reclame is dat...dat die jongen zegt..Ik ben Vegetarier..en... heb geen BBQ
dat lijkt me typisch iets ...dat ze (die Ouders...Grootouders...)
hem gaan verassen met ...een BBQ ...als kado...Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 11 dec 2020, 19:42

Rente... :)

(Ha ha ha...iemand vroeg me vanmiddag...wie ik ...als de baas van de Fractie...voor het CDA
geschikt vind...Bedoel je het als vraag? Of als Voorspelling?

Ik meen ...dat ik tijdens die verkiezing laatst ...al heb uitgelegd...dat ik die baan...voor die de Hugo de Jonge
niks vond...die moet gewoon Minister blijven...vond ik toen...(en Vice Premier)

Ik denk zo ...over die Wopke...net zo...Z'n Ministersbaan bij financien...is minstens zo waar als van die de Jonge op VWS...
in corona tijd...

Minister zijn vraagt de volle baan aandacht...en Partijleider ook nl!
dus m'n antwoord is al klaar...Ik zou Pieter Omzcht kiezen...die
is meer de man...van het Volk type...(mi dan ook
Ook voor alle Partij leden... in 1ste en 2de Kamer dus...voor die van het CDA...en ook voor die...van het Kabinet
van het CDA dus...)

Want...............
Het excuus ...dat de Jonge... nu gebruikt...geldt mi net zo... voor die
Wopke Hoekstra...die zit als Minister...ook volop nodig...met de Economische crisis...door de
Corona en Corona type Maatregelingen...

Ook zo bekeken...blijft juist die Omzicht over...als de beste Kandidaat... voor die open CDA plek gekomen...

Het punt... is eigenlijk...mocht het CDA NO 1 worden...bij de Verkiezing as Maart...dat die Omzicht nou niet echt geschikt lijkt
voor de baan als Premier...

Ik schreef er toen al ...over hiero...mi ligt zo'n beslissing altijd... aan het Partij bestuur...wie er Premier
wordt...als een Partij no 1 wordt...

(Die moet wel geschikt zijn nl...en niet alleen Popie Jopie ergens om zijn en daarom veel Stmmers gekregen hebben...14 Maart 2021!)

Ik denk dat Nederland...nooit een betere Premier heeft gehad...dan die Mark Rutte...vooral met zijn Optredens Internationaal ook.
(Dat zie ik... die Omzicht ...bij lange na niet halen...en zelfs... die Wopke...misschien die...zelfs helemaal niet...dus... ook niet!)

Maar ik voorspelde ook laatst...het zal allemaal gaan draaien...bij het CDA om die 2 Heren...met de as Verkiezing...Om
die Omzicht en om die Hoekstra...

Nou als twee vechten om een been...kan die derde ermee heen...(Via het bestuur)!(Ik bedoel... Wie van de 3 is er niks bij...
als het CDA de grootste Partij mocht worden...dat het Bestuur... voor die De Jonge Kiest...als Premier zijnde!)

En die Wopke kan Minister blijven...en die Omzicht als Partij leider...)

Ik meen... dat ik toen schreef...als die Wopke ...de zeik erin heeft...dat ze hem niet kiezen als NO. 1
maar de Jonge... en daarom weg gaat...dan heeft die Wopke in een mum
wel een mooie baan...bij KLM of omtrent...Kan die mooi Besturen gaan...ipv wat in de Politiek te gaan doen...

Nou ja...
Zo zit ik welis te mijmeren... over die dingen...Dat is geen voorspelling...Nu...deze uitleg...maar m'n persoonlijke mening...Dat
is echt wat
anders...dan Voorspellen...dat (bij mij altijd) volkomen Neutraal ...moet toe gaan)en het liefst... plots... in m'n kop erover moet zijn...
(Mijn DJ zei altijd...Hoofd...moet ik zeggen...)

Ik bedacht me net...misschien is die voorspelling dan zo plots... eh... in m'n hoofd....
niet echt veel anders...dan zo ongeveer...ik het nu beschreven heb...maar ik denk...dat het CDA een
mooie 2de Partij blijft! (Dus doet dat No1 verhaal er niet toe...Hoogstens...de Vice Premier...doet er dan toe) Voor het CDA...
Let wel...ik ben nog steeds ...niet aan het Voorspellen bezig...Maar alleen... met m'n eigen mening... er over!
(Nou genoeg geemmerd over dat CDA)

__________________________________________________________________________________________
Ik bedacht me net...Over het Mijmeren ...van mij...gesproken...
Stel...
Die Rutte ...en Co en Zo...gaan de Corona aan pakken...zoals ik het alsmaar beschrijf...dat het... in feite moet...
Misschien
wordt die... dan wel...voor de Nobelprijs ...
samen met die... de Jonge...en... die Hoekstra...wat van nabij...Plots of tzt...)
(Je hoeft mij niet te geloven hoor...Ik ben geen geloof...(Maar om het ...op z'n...Louis van Gaal te zeggen...Ik heb wel ...Blijkt vaak achteraf
wel erg vaak...gelijk...)

(Als ze er te lang mee wachten...krijgen de Covid-19 uitvonders...die Nobelprijs...die neemt het plan dan over...tov die 60% a 70%
Ik schreef
wel vaker...het systeem is nl...het zelfde nl...Met het LT...Open Corona beleid...60% a 70% besmet...
of via de Covid prik 60% a 70%
Wat niet inhoud...dat na het Open beleid...succes...alsnog iedereen... die Covid Prik moet...voor de Continuiteit...ervan...

Maar bij zoiets... als de Nobelprijs gaat het erom...Wie Wat Waar... was het eerste ermee???
(Als die 3... van die Schijtlijsters blijken...heb ik het nu niet is ...over Pro Golfers...met velen die de Vlag
niet durven aanvallen..) en er daarom steeds te ver er naast zitten...)
Maar... als die 3...ze er... te lang ermee wachten...krijgen de eerste Covid-19 uitvinders...die Nobelprijs...die neemt het plan dan over...
tov die 60% a 70%

Het Open LT Corona Beleid...)...Ach...wat zielig
voor al die Bejaarden...
die moeten dan ...in hun Huis en Zorghuis en Ziekenhuis... blijven...(en mogen maar 1 Mantelzorger (mag per keer ...een andere zijn ...in de
familie of vriendenkring...)...en 1 Thuiszorger op bezoek) meer niet! En die...
Met Mondkapje op en 1.m 50 afstand en Handen wassen...Terwijl de rest ...van het hele land...allemaal Kerst en
Oud en Nieuw...kan vieren... als altijd...
(Op de ware Doelgroep van de Virus...erbij weg houden...Dat zijn alle AOW'ers...de oudjes
in de fam na...die niet mee kunnen doen...)!

Zo onderons...Zelfs ...die Angela M...weet... dat de... (Dodelijke)...Doelgroep...(van de Virus)...de Bejaarden...de Grootouders zijn!)
Snap je...SNAP JE!!!

(Wat niet wil zeggen...dat de anderen leeftijden er niet ziek van kunnen zijn...en met een smalle verwaarloosd getal...aantal doden van zullen zijn...) tov Het dodengetal met de Bejaarden!)
Je kan niet alles met de Griep Virus vergelijken...maar iedereen kan Griep krijgen...en het Bejaarden doden getal erg hoog van zijn...
met Corona...worden de andern niet ziek ervan...of nauwelijks...op een klein groepje na...)Ziek moeten ze getest en pos dan ook in Qurantaine...)
Maar de algemen grote landelijke rest...kan gewoon doen...wat ze altijd doen...(Alleen de Corona Virus Doelgroep perse niet!)

(Mijn tip is dus voor Rutte en Co en Zo
doe dat beleid dan...en wel... snel ...ajb!)Maar wel op en top streng...kan niet streng genoeg zijn...tov de de Doelgroep!
(Een paar weken...zo...)Geen Reizen maken Bejaarden...en ook geen Bejaarden... uit Buitenland toelaten...(ter land en ter Zee en
vanuit de Lucht)
tijdens... die maatregelingen
zijn gaande!

Maar...Alleen
zo kan... 60% a 70% ...met de Corona Virus...heel gewoon...besmet geraken... in het land!
En... daarmee...verdwijnt ...de Virus!
(Ik schreef
heel gewoon...zo gaat het altijd al toe...met een Virus in ons land...die verdwijnt gewoon nl... zo...)

Nou zo kan die wel weer...Knf en Groetjes van LT)...Het is Nu 11 December...Afbeelding

Plaats reactie