WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 nov 2020, 12:31

Ergens

Als alles al, ellendes is, in deze corona tijd, komt die Blokhuis weer aan zetten, met anties alcohol
in December, las ik.
Die grevo bonders, zijn echt overal tegen.
Doen dat onder het mom van gezondheid.

Nou ons moeder, werd er 100 mee, met haar glaasjes wijn en ze zat
altijd, als zware mee rookster erbij, ze rookte zelf niet, maar bijna al haar familie en
vrienden wel.
Wat haar echt kapot maakte was, ze stopten de subsudie, van haar carnavals vereniging,
waar ze, op hoge leeftijd nog, secretaresse van was. Goed oke niet iedereen hoeft
100 jaar te worden, maar dan nog, als alle leuks wordt weg gehaald, waarvoor zou je zo
oud willen worden dan, met al dat, niets mag.
Het enige wat je er van ziet, een hoop criminaliteiten ervan, in het land, allemaal
criminaliteiten, die je vroeger nauwelijks zag, om de drugs te kunnen betalen, want
dat blijft dan over, niet te ziene producten, gebruiken mensen dan.
Naast de bonders, zijn de drugs mafias, ook overal tegen, dat schijnt de truc te zijn,
als niets mag, wordt het een drugs land. Met pilletjes in de mik, op het werk en thuis.
Je leest niets anders dan, kindermisbruik, kindermishandeling, dierenmishandelingen,
huiselijke geweld, berovingen en beltrucs, ben ik het wel met je eens LT. ik zie
ze ook liever, met gewone waar, als vroeger, ook tijdens de feestdagen.
Nou dan loopt er is een lallende, door de straten. Dat is niets te vergelijken met, niets mag!

Zeg die enquette, dat je zoiets, helemaal volgt, wat leren we ervan? Dat ze mensen, die de
waarheid zeggen, op het werk, over fouten, de laan uitsturen, daar komt het toch op uit, ze
klokkenluiders zijn gaan noemen, dan lijken die slecht, ipv de daders, in de top zelf.

Jij zou zeggen LT, ze moeten weer snel, aan de gewone waar, ook op het werk, want de
gewoonste fouten, dekken ze al, en de besten liggen eruit, dat doen ze al vanaf, je weet wel.
Zoiets groots, als waar die enquette over gaat, dat al jaren duurt, kan alleen, in een
dek cultuur. Zo denken wij er over. Onder het mom van bezuinigen, alsmaar de besten
eruit of eruit getruct, en die niets snappen ervan, blijven dan over, of die niets durven zeggen,
blijven dan over. Anders kan zoiets geen jaren voortduren. Natuurlijk heb je gelijk LT
ze moeten nodig weer, aan de sigaar, in landstop, want waar niets mag, komt niets goeds van.

Ik snap je wel LT, als je schrijft, dat je niet, naar die tv programmas kijkt, die gemaakt zijn
tijdens de lock down, met iedereen in de huizen, en zij gedekt, met overal langs gaan, die zie
je nu steeds op tv, met hun programmas, terwijl de grote rest, van cultuur, zich hielden, aan
de lock down maatregelingen.
ipv een grote boete en hun gefilmde materiaal, in beslag genomen,
prijzen ze die juist op tv, laten ze die juist, extra veel zien, op tv.
Ik snap je ook, als je er wo2 bij haalt, om te laten zien, hoe die nsb'ers konden ontstaan.
via dekpatronen alsmaar.
En waar komt, die enquette straks op uit, op de dekpatronen, anders kon het nooit, jaren duren,
al die ellendes. Mensen vragen vaak, hoe kon wo2 ontstaan, jij schrijft dan, wel zo!
Allen die in de huizen bleven, zitten in de shit, en die zich niets aantrokken, van de corona
maatregelingen, in het land, gingen ze dekken en prijzen, of die de helden zijn.
Alle cultuur op de kont, komen die, aan zetten, met hun programmas, gemaakt in corona tijd.
Als je er goed over nadenkt, zie je het patroon er wel van in, hoe dat toen, kon ontstaan,
en wel door dekpatronen ,de slechten als mens, werden geprezen alsmaar.

Zeg meid, zou het wat zijn, als we een soort bewijs krijgen, als we de corona prik, hebben gehaald,
want als je er, niets mee kan aantonen, kijkt iedereen de ander verdacht aan.
Ik snap, dat jij die prik pas in Maart wil hebben, wgs de griepprik al gehad pas, kregen we ook geen bewijs van,
dat we die haalden, en anderen niet. Een handig speldje op je kledij is dat wat? Dan kunnen de kleinkinderen
weer, naar die oude lui! Of zoals jij het ziet, de verspreiders moeten eerst, en wel de kinderen, dan
kunnen die weer, herkenbaar, aan het coronaprik speldje op zich, naar de oudelui toe,

Hoe is het, met die verslikkingen van je, na die herseninfarct, pas gehad?
Is het nu minder, met de slik en hoest spiertjes, dan die van 12 jaar geleden gehad?
Wel vervelend zeg, dat je dna zelf, cholestorol aan maakt. Alles oke in je lijf, behalve dat, is dat,
lijkt het wel, op je ouwe dag.
Je drinkt nooit alcohol, schreef je weleens, maar je vroegere huisarts zei eens, tegen je, dat je
een glas wijn per dag moest nemen, en niet stoppen met roken.
Alleen dat laatste ben je gaan doen, vind je een wereld medicijn...het gewone rokertje,
schrijf je weleens, maar meid, drank verdund het bloed!
Die dokter, toen van je, had natuurlijk gelijk!
Want nu zit je, aan de bloedverdunners.

Als via niets mag, in deze tijd, onder het mom van gezondheid, zit maar zo, het hele land, aan
de bloedverdunners.
Dan mopperen, die zelfden, met hun anties, over de kosten van, lands medicijnen.
En zo is er, altijd wel wat, met dat.
Hier in ons Limburgse houden we wel van een glaasje wijn. Knuf van Ans. Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 nov 2020, 15:29

Gens... :)

( Ik heb je Weekend plaat nog niet gezien... bij je mails...om voor je
te plaatsen... Ans...klopt dat?)

(Dat beduidt Ans...over jou reactie... vlgs mij...Wat ik eet en Drink en nuttig...pakt goed
uit bij mij!
Alleen ik ben wel aan de Bloedverdunners...

Ik denk nog welis...aan die Ouwe Huisartsen van vroeger...
Met hun Vak advies aan mij...
Vooral als ik hoor of lees...dat ze weer een anties Alcohol gaan houden op TV...via jawel Ans...las ik ook...
die Grevo figuur bij VWS!

Je hebt Gewone Grevo's en Bonders en je hebt gewone Hervormden en Bonders...
Ik maakte ze allebei mee vroeger vooral...

Volgens mij...werden de Rokers het oudste en hun meerokende naasten ook....

Zoiets was in mijn familie ook gaande...de anties rokers en gewone niet rokers...ze
liggen al onder de groene zoden...
De 3 Rokers in de familie...ze leven nog!

Tot op heden...zijn die...77 jaar oud en 80 jaar oud en 83 jaar oud...

Ik ben de enige ...met Bloedverdunners...nodig...

Die andere twee...ze drinken wel... hun glaasjes Wijn ed.

Qua Werkleven...we waren wel ...alle drie van het Werk actieve type...
en met de Kinderen en/of met de Hond of Honden...altijd erop uit...
Beweging zat dus...gehad...
Ook met zittend werk...met de Kinderen en/of met de Hond of Honden...altijd erop uit...

Onderweg... in het leven...doen we ons zelf... vast ook wel wat aan...en/of anderen
zo ging ik te zwaar tillen op mijn
werk...dat bleek niet best voor het Bottenstelsel...oa bekken dit en dat en zo wat
op onze oude dag (Mijn op 1 na oudste Zus...zit altijd met haar voeten
te emmeren...(Wgs veel en vaak pumps gedragen ed.)Ik heb nog steeds...alle tenen prachtig op een rij en geen
hobbels en knobbels ed.) De life style ...in het leven...spreekt ook een woordje mee...
Die Zus is pas geopereerd aan haar Voeten...

De kwalen van ons...als die er zijn...lijken vaak totaal anders...
Een Zus... net boven mij...is op 64 jarige leeftijd overleden ...aan een Herseninfarct...zij Rookte niet en ik wel
zij werd 64 en ik ben 77 jaar...Zij had vast (Achteraf gezien...ook die DNA Cholesterol aanmaak)
(Waardoor bloedvaten van kan dicht van kan slippen...)De zwakte is dus tov (bij ons)...in het Hoofd...

Tot op heden hebben de 2 oudste Zussen...daar geen ene last mee gehad...Ik ben sinds de eeste
Herseninfarct aan de Bloedverdunners...
(Ze zeiden als je blijft roken...kom je hier zo en erg snel terug...) (Ik had meer vertrouwen
in wat die Ouwe Huisartsen zeiden...en dacht...dat ga ik bewijzen...dat het niet van het roken is!
En heb vanaf die tijd...12 jaren meer gerookt dan eerst...
12 Jaren zonder ene probleem...ahw.
(Misschien had ik vanaf toen...alsnog...aan de Wijn tip...moeten gaan!)

Het punt is...het medicijn Merk ...wat zo goed hielp...was niet meer te krijgen...
ander Merk...gaf teveel problemen...
Ze hadden nog wel...die met 50 mgr minder per Capsule...van het vorige Merk...Ik moet er 2 per dag
dus kreeg in feite...100 mgs Bloedverdunners tekort...

(Misschien had ik... vanaf toen...alsnog...aan de Wijn tip...moeten gaan!)

Dus jaren lang ...gaat het goed met 2x 200 Bloedverdunners en toen met 2x 50 per dag minder...
aan bloedverdunners...
Dus had ik opeens pas ...een kleine Herseninfarct...

Rookt U?
Ja...Bla Bla Bla op me af...terwijl ik weet...het heeft er totaal niks mee van doen zelfs...
ook niet op mijn nu nog steeds prachtige hart...of het moet ....juist zijn...dat ik rook vanaf
mijn 15 jaar...(Maar hun denkens komt daar niet op...ook niet op het feit...dat ik 100 Minder
aan Bloedverdunnrs had...vanaf eh...

(En ik zelf dacht ook niet verder na...bv
(Misschien had ik... vanaf toen...alsnog...aan de Wijn tip...moeten gaan!)

Ik denk nog welis aan die Ouwe Huisartsen van vroeger...met hun tips...
eentje rookte... in de Spreekkamer...tijdens de praat consults...(Die werd 88 jaar)
Tegenwoordig...is het nog maar de vraag...of ze zelf... de AOW halen...met hun Niks mag...ook
geen Sigaar etc. en met een beweeg en lifestyle of ze 20 jaar zijn...
Oke dat was tussenbdoor effetjes...

Het verslikken...vanaf 12 jaar terug...werd allengs wel wat minder...de slik en hoestspiertjes
werden weer sterker...(Toen deden ze Maizena in elk drinkens...in het Ziekenhuis...) (Getver...)
Het kan dus na klachten geven...van een Herseninfarct...gehad...

Die hetende kleine gehad pas...gaf weer de alsmaar...Versliksklachten...

De ergste verslik klacht... bij mij werd...Een bakje vla met Zwarte Bessen...
Of je de moord stikt werd dat...en meteen een COPD klant werd...met kortademig en veel gehijg...
Kortom het kwam er maar niet uit...(Met hoesten)

(Dus ik ben dat trachten gaan uitroken)
(Erg lang de rook binnen houden) (ipv de Hoest spiertjes...De Maag neemt het dan over...en knalt
tegen de Longen aan...(Vaak met Kots plots reactie)
en ja hoor...massa's piep kleine pitjes...kwamen er uit...met een piep klein haakje er aan...)
Dat had anders... een verdere leven lang COPD gegeven aan me...(Hetende het is van het Roken)
Gelukkig
na nog een keer ...uitroken gedaan...was opeens alles eruit...en ik ademde weer...heel gewoon!

Voige Week had ik weer zoiets...Ik eet vaak Manderijen...en verslikte me erin...(Dat lijkt ook
de moord van nabij!) Ik was een complete COPD van nabij...
Zelf met 1x uitroken...bleef dat gaande dat COPD achtige...Na de 3de keer kwam pas alles eruit...en
de hele nieuwe ademtype rook naar Manderijnen...dagen...Maar ook dat kwam weer goed...

Als er ook maar iets niet
eruit komt...kan het Longontsteking geven...of nog erger...met pitjes
met haakjes ed. daar binnen...

Sinds op TV ...Kip is heel gezond...at ik vaker Kip...en nog nauwelijks iets van vlees...
Ik kreeg dus ...na zo een zware verslikking Longontsteking...bleek ik opeens resistent voor Peniciline...
te zijn geworden...(Ze hadden dat te vaak en te veel aan oa Kippen gegeven)
(Dus lang niet alles ligt aan ons zelf...maar om het Roken dan de schuld
te geven...werd de mode...dan krijg jij de schuld en niet de ware Dader's!)

Vanaf die dagen...(zo'n 3 jaar terug)...(Na die Longontsteking gehad...ben ik ...voor het eerst
met het Uitroken begonnen...

Na zware verslikking...Het meeste probleem (met verslikken) gaf juist die hetende gezonde Manderijen...en
die hetende gezonde Zwarte bessen...is er bijna niet uit te krijgen...pap plakrijst ook niet ed...(Ben ik effetjes blij dat ik rook
en het ging uitroken...)

Ik had nog iets grappigs...Had dus Longontsteking gehad...en diagnose werd COPD
Moest ik 2 Geopereerde Ogen Lenzen...
Lag ik daar ...zo erbij op de tafel...gaf de Zuurstof opname meter aan...99%
(Dat is geen COPD'er!)
(Maar ik had wel kort ervoor iets uitgerookt...was dat verslikte er nog in...
klopte die COPD Diagnose wel) Ik bedoel maar...

Hun automatisme bemanipuleerde gehypnotoseerde...Het is van het Roken...(Bij alles zeggen ze dat...
ook bij overledenen...met van alles) Kom je met die massale Bejaarden soos in het land...wel mee uit...
met hun excuus patroon...al die doden...heten... van het roken)

(Ik denk altijd...waar is ...zijn...de ware Wetenschappers gebleven?)

Tegenwoordig...is het nog maar de vraag...of ze zelf de AOW halen...met hun Niks mag...ook
geen Sigaar etc. en met een beweeg en lifestyle of ze 20 jaar zijn...
Oke dat tussenbdoor effetjes...
Hoe dat ook zij...(Ik vul het dan maar zelf aan)
iemand met een Zuurstofopname van 99% is geen COPD Patient! En al helemaal niet iemand in de 70...)
(Maar eergisteren wel...toen nog niet alles goed uitgehoest was!)
Ik bedoel maar...)

Ik ging voor de jaarlijkse Controle naar de Huisarts...(Had me net ...de dag ervoor...me gigantisch verslikt
en zaagde wat af...Ik wilde netjes voor de dag komen er...
dus ik ging aan het uitroken...het
kwam er toch niet uit...ik nog 1x uitroken een uur voor...naar de Huisarts...Ik zat in de Wachtkamer...en plots
hoestte ik me te Pleuris...

Die Arts assistent...legde gelijk de Zuurstof meter bij me aan...was toen 98%
Daar is niks mis mee...(Maar een uur van te voren wel...was het een COPD'er in de wachtkaer....en thuis)

Ik bedoel maar...Ik heb m'n leven al heel wat keren juist te danken...omdat ik rook!

(Dan ga ik het... voor die automatistische bemanipuleerders figuren...het niet laten!
Ik luister
liever naar m'n Ouwe Huisartsen...van vroeger...nou ja...die Wijn...volgde ik niet op...dat werd
later...Bloedverdunners...
Moet je wel de juiste Dosering krijgen...anders krijgt het Rokertje
weer de schuld!)

(Ik denk altijd...waar is ...zijn...de ware Wetenschappers gebleven?)

Tegenwoordig...is het nog maar de vraag...of ze zelf... de AOW halen...met hun Niks mag...ook
geen Sigaar etc. en met een beweeg en lifestyle of ze 20 jaar zijn...

Het lijkt wel... een soort Wonder...94% of 99% omtrent...binnen de kortste tijd!

Goed oke...ik Wijn geprobeerd...maar krijg het nauwelijks door m'n strot...
Misschien Cola
met Rum wel...Maar ik heb al een Verslaving...daar wil ik het graag
bij houden...

Ondertussen...Cola maakt ook vreemde dingen schoon...Het is maar dat jullie het weten...
Bedoel ik wel de Cola... van voor de anti's...die van Nu is eh...is wat mee...
en waar is tegenwoordig... niet wat mis mee?

Ik was 2 weken... mee doen... met een Vega Persoon...en bleek 2 kilo aangekomen!
Ik bedoel maar....

waar is tegenwoordig (vooral met de...Opvul Middelen)...niet wat mis mee?

als sinds eh...1 op de 3 zeikt in de broek...Waar gaat het met dit land naar toe?
als het heet...1 op de 3 Vrouwen wordt Dement...en dan nog de niet genoemde Mannen erbij...
Waar gaat het met dit land naar toe?

Tip...Lees de Medicijnen Bijsluiters is...

(Waar ze allemaal...klakkeloos... het rokertje de schuld van geven...ipv daarop
is te lezen...waarvan...)

Ik bedoel maar...ze zeggen bv nooit erbij... rokers ...en ook veel meerokers
werden anderhalf keer ...of meer ouder...dan in alle eeuwen er voor...Die dingen zeggen ze er niet bij!

Ik denk welis...je zal een land vol met 100 jarigen krijgen...Dat zou pas een echte Med en Soc
Pandemie ellendes geven...een ramp ...van nabij zijn...

Dus wees blij ...dubbelop geleefd...dat is al mooi...maar...er gaan ook dood...tussen
de 70 en 80 en 90 en 100 jaar...(Een paar 100 jarigen... hier en daar is mooi...maar
Mooi zo laten...anders is de landelijk...grote ramp... niet te overzien zelfs!
Zo kan je het ook zien nl!

Dus waarom zou je... sowieso het rokertje bij Bejaarden gaan verbieden...of onbetaalbaar maken
ze in de niks zetten ...overal mee...een product waar men massaal dubbel zo oud mee werd
en wordt...dat is niet logisch!
en
dit is ook apart...
Het lijkt wel... een soort Wonder...94% of 99% omtrent...binnen de kortste tijd!

Kortom...Ik leef nog!

Daar neem ik een lekker Sigaretje op met een lekker bakkie Koffie dr bij...Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 28 nov 2020, 01:10

Enschede

Misschien ontkomt niemand aan zijn en haar lot.
Of we nu van alles gaan laten of niet.
Mensen die, mooi dun gelijnd zijn, overlijden er, net zo goed veel vroeg Van.
En wat vreselijk toch, mooie mensen, opeens met een vreselijke spierziekte.
Vaak zijn het, van die mensen, die veel sporten, die de engste dingen krijgen.
Dus dat is ook niet de weg, veel sporten. Maar wel gewoon bewegen, lijkt mij.
Wij snappen al die anties ook niet, via de tv steeds, waar bemoeien ze zich toch mee?
Dat is het enge, van deze tijd, niemand stopt dat, en zo creren ze maar zo, een
soort westerse communisme, waar niemand nog wat mag, alleen de sex fabrieken, vieren
hoogtij, zagen we gisteren op tv.
Dat schijnt het enige, wat nog mag, buiten een glas water om.
Ik vind, we leven ook, om het leuk en gezellig te hebben, en niet overal mee,
die anties op mensen af. Doen ze ook veel, bij bejaarden, ze zetten die
volkomen met niets. Vooral in corona tijd, komt niets mag, extra hard aan.
En waar voor? Om zoveel bemoei zucht, op tv en met die twitter mensen, ze
zijn overal tegen.
Nu mag dat, grote carre, weer niets, met oude jaarsnacht.
En de volle straten dan? Ze doen hetzelfde met kleine zaaltjes, als met die
grote zalen. Terwijl er, met die grote zalen, zoveel mee is te doen, om de
stoelenrijen bv. en 1m 50 er tussen, elke stoel!
Komt zo kinderachtig allemaal over, als ze niets uit meten.
Kerken mogen alles en gewone zalen mogen niets, nou ja 30 mensen, in het
grote carre. Hoe vinden jullie dat?
Een goed weekend allemaal. Knuf van Ans Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 nov 2020, 08:42

Ede... :)

(Ik denk Ans... dat met 1 m 50 afstand ...met die stoelen ruimtes er
en Mondkapje op
in Carre...Joep kijken
veiliger is...dan nu ...in oa oa oa oa oa oa ...de overvolle Kalverstraat...dat is... en ook
veiliger is...dan onder... de Tata Steel.... Regio Rook te wonen ...dat
Carre een stuk veiliger is! Fijne Dag allemaal. Knf van LT) Afbeelding
Ps.
mi...Vrijheid van Godsdienst...met een Wereld Pandemie...
betekent niet...Alles mag...behalve een Sigaar!

Als het hele land... Tijdelijke Maatregelingen heeft...tegen een (nood ed ramp ed Pandemie ed ) heeft niks te maken
met afnemen van....Artikel 23 van de Grondwet...met de Vrijheid van Godsdienst...in Kerk ed Gebouwen!
(Wel als alleen
de Kerken ed dat moeten ...en de rest ...van het land...hoeft dat niet!
Dan schaadt het Art 23 van de Grondwet!) Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 28 nov 2020, 16:45

Denker

Je gaat weer lekker, met je golftopic spel lt!
Ik denk altijd, je stopt er plots mee, als ik je daarzo lees.
Zeg die verslikkingen van je, ik maakte er wel een paar mee, erg lastig is dat, als
je het er , niet uit gehoest krijgt.
Als omstander, schrik ik er ook erg van, zelfs kloppen, op je rug, helpt dan niet eens.
Je zaagt en piept hijgerig wat af dan.
Laatst, was ik erbij, dat je het er ging uitroken. Lang de rook inhouden en plots kotste je het er uit.
De maag kan niet, tegen zoveel rook, zei je me, dan gaat de maag je helpen, met een tegen knal, tegen de longen aan
soms met een kotsen erbij, maar dan ben je het wel kwijt, en dan neem je wat pottertjes, om dat gebied, te verzachten.
en adem je gelijk al snel, weer heel gewoon.
Je zegt dan erna, scheelt weer een longontsteking, of een copd, als alles eruit gekomen is.
Ik had daar, nog nooit van gehoord, verslikkingen uitroken. Ha haaaaaaaaaaa
Trouwens, al je verkouden geraakt, doe dat ook zo, wonderlijk is, meestal is dan meteen, de verkoudheid weg.
Alleen doe je, dat uitroken, niet tm de maag, aan toe, alleen in neus mond en keel, zag ik je weleens doen zo.
Laatst was ik ook even bij je langs gegaan, zat je dat ook te doen, om plots zo verkouden. Je zei me, tm naar
de oren toe kanten op, doe je dat, van binnen, je wacht nog steeds, dat er rook uit je oren komt ermee. Ha haaaaaaaaaa
Ondertussen maakt je nog grapjes ook, maar niet tijdens verslikkingen, wel met verkouden.
De kunst is,, zolang mogelijk, de rook erin trachten, te houden. Knijp je neuspunt niet hard dicht, want in die
neuspunt, zit vaak die verhoudheidsvirus, zei je mee eens. De ingehouden rook, moet juist daar het
langst erin blijven, als je de neus echt dicht knijpt, helpt dat uitroken, niet echt, dan komt
de ingehouden rook, niet op de juiste plek terecht.
Ach zo hoor ik nog weleens wat. Ha haaa
Ik moest zo lachen, laatst kwam er nog een visite, en ik zat ook, in de huiskamer, ze zei van achter haar monddoekje,
ik ben erg verkouden.
Leuk geregeld, om dan bij een oud mens langs te gaan, in corona tijd, zei je me later, er over.
Maar die leerde je ook dat uitroken, van die virus. Toen ze klaar ermee was, bleek der verkoudheid over.
Toch even, op corona laten testen, zei je haar. Ze bleek negatief, maar ook, van die verkoudheid af.
Ach, als ik effetjes, bij je langs ga, vanaf me werk af komende, of er naar toe moet,
om even te typen, op jouw pc, of gewoon, om gezellig, even langs jou te gaan, maak ik nog weleens, wat mee. Ha haaaaaaa
Ik heb ontdek, dat ze, van me werk, ook zitten, waar ik naar toe verhuis ben, kan ik dichter bij huis blijven, met
werken. Ik moet met die schildklier, ook rustig aan doen, anders werken die pillen ervoor, niet zo.
Ik ben erg blij, met jouw sint kado, voor me, een zwem jaar abonnement. Met kerst krijgt me dochtertje
er eentje van je. Dan kan ik samen met haar, lekker veel zwemmen. Zijn we allebei erg dol op. Mooi kado
dus. Hoe kom je er op? Ha ha haaaaaaaaaaaaa
Je vertelde me weleens, dat je zwemmen, 1 van de gezondste beweeg bezighedens vindt, zonder het lichaam
te hoeven, forseren. Ik had erge nek en schouderpijn laatst, niets hielp echt, misschien, kwam je daardoor,
op dat sint kado, voor me? Omdat ik van de dokter, even niet mocht werken zelfs, rust moest nemen.
Rustig baantjes zwemmen, is er goed voor, zei je me toen.
Maar andere mensen, komen meestal, met totaal andere sintkadootjes aan zetten en voor me kind
ook andere kerstkadootjes. Ha haaa Maar met je kado voor ons, ik ben er erg blij mee!
Lt is stapels groente soorten nu aan het snijden, ze maakt er een soort van, groenteslaatje van,
en eet dat, als tussendoortjes., af en toe wat hapjes, neemt ze dan.
Ze kijkt veel tv namelijk, en dan nog der pc. Ha ha haaaaaa
Ze is dus aan de lijn, begrijp ik eruit. Dan laat ze zo der snoeperijen wel!
Ik wens jullie een gezellig weekend. Liefs van tiff :lol: .

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 nov 2020, 10:57

Kerkenpad... :)

(Even m'n Electrische Stofzuiger uit zetten...
Ik zie ...je roddeld gisteren lekker...over m'n lijn... en zo meer...
Maar het klopt wel...Ik ben aan de lijn...Ik word al te dik...als ik naar etens kijk...

Je vroeg mij...Wat vind jij...van het Vuurwerk verbod?
Ik? Als ik er al wat van mag vinden...kom ik uit bij...Hoe is zoiets ontstaan...in de Tijd...

Dat is net
als met ...De Paas Vuren...en Wierook in Kerken ed...als ook Vuurwerk...ontstaan...om de Boze Geesten te verjagen...
Men kende toen ...de Woorden nog niet als...Virussen en Bacterien ed.

Men kreeg wel door...dat het niet echt tegen...rook kon...dan kon men het welis tegenhouden...in die dagen...via
zulkse gewordene Traditionele Zaken...

Dus Tiff...als je me...in Corona tijd vraagt...Wat vind je van het Vuurwerk verbod...zit hier mijn antwoord er al in...

maw Je moet oude Traditie's niet onderschatten...Net als het...Gewone Rokertje...in Corona tijd...
Sind...via eh
Niks mag...ook geen Sigaar etc. het ging barsten van de anties...kan je ook ...het Tegen gaan...van de oorsprong
redenens... van
de Traditie's verwachten...

Ook zoiets als roken... is niet perse van deze tijd...in de Oudste gevonden Culturen...zit men te roken...dat is ergens door
ontstaan...om de Boze Geesten te verjagen...
Men kende toen ...de Woorden nog niet als...Virussen en Bacterien Baccillen ed .

De Woorden zijn veranderd...maar het bedoelde systeem ervan...zal altijd blijven bestaan...

Mits...de anties komen...(Vaak via ...Getrut dat niks snapt...niks weet...overal vaak klakk4eloos...tegen is...)

Vroeger...
toen de Kerken nog overvol zaten...vooral de Roomse Kerken...kregen de Mensen een lading Wierook over zich heen...
als ze de Kerk gingen laten...(Gebeurde bij tijd en wijle...in alle Eeuwen wel) kwamen ook de boze
Geesten...over het Volk...en in nood en leed tijden...gingen ze weer meer naar de Kerk...

Deze Op en Neer gaande lijn...miste de Kennis...de Redenens...Men kende toen ...de Woorden nog niet als...Virussen
en Bacterien ed. Dus ook Wierook...kreeg een vaste Traditie...en wel in en via de Kerken...en Tempels ed.
omdat die hetende meeeste van de Boze Geesten...niet echt tegen rook kunnen...

In onze tijd...kwamen de Vaccins er aan...dat beschermt ook...tegen de Boze Geesten...waarvan we nu wel...de
Woorden van kennen...Virussen en Bacterien ed.

Maar dat doet niets af...aan de Landelijke of Regionale Tradities...De Rookvuren met Kerstbomen en met Pasen...en
Vuurwerk met Oud en Nieuw...

Naast het bedoelde ...Nut...ervan...vinden velen het... ook erg leuk...om te doen...men kon er zelf iets mee doen...
Jammer dat de...overdreven Macht er zich mee ging bemoeien...en het ging verpesten ahw.

De gewone sier knalletjes...werden tot bommen geluiden gemaakt ahw. De Bedoelde Vuren...steeds hoger gemaakt...de
overdrevende
Macht...is dus ook wat!

Dan komen ...de anties in het land...Traditie Verpesters...is dus ook wat!

De vraag...Wat vind ik... van het Vuurwerk verbod?
Is nog zo gauw niet beantwoord...
Nog is...
De gewone sier knalletjes...werden tot bommen geluiden gemaakt ahw. De Bedoelde Vuren...steeds hoger gemaakt...de
overdrevende
Macht...is dus ook wat!
Dan komen de anties in het land...Traditie Verpesters...is...en zijn... dus ook wat!

Doet me denken ...aan de lijn doen...Vroeger...kregen we hoogsten 1 of 2 snoepjes...of Koekjes...in deze tijd...
legen we het... met ...zakken tegelijk...

1 a 2 Flesjes Pils...werd met Kratten teglijk...en ga zo maar door...De Wijk Vuren werden zo te hoog...dat met de
Wind mee...de Vuurvlammen...door de regio ging...

We zitten ahw...met de Overdrevende Macht...overal mee...

Misschien wel...niemand uitgezonderd...ergens mee...

Als er ...gewone Vuurwerk...wordt afgestoken...met Oud en Nieuw...maken Mensen nauwelijks tot geen bezwaar...
maar ze gingen het ...steeds vroeger in het jaar doen en met steeds meer harde tm kei harde knallen...of er
oorlog gaande is...

Dat is ...het Punt...van deze tijd...er wordt overal mee overdreven...doen Mensen het niet zelf...dan doen
de Fabriseerders het wel...de Makers...van het Vuurwerk...

(mi...Sinds de Dienstplicht...niet meer bestaat...is het spel op straat...oorlogje spelen...uit de hand gelopen...met
Overdrevende Macht...op de ...Onschuldigen af...) en dan ...mag plots...niks meer...de Anties komen ed dingen meer...
ipv
Tussen de...Overdrevende Macht...en de Anties Macht...is nog ruimte zat...om het Normaal...te doen mogen en kunnen...

De Normale Macht...is dus ook wat...

Met de...Normale Macht...kan heel gewoon...Vuurwerk met Oud en Nieuw...

Het is meer...Hoe krijgen we ...het land weer Normaal...(En halen we... de Extremismes...van de Overdrevende Macht...en de
Extremismes...van de Anties... er weer uit) Want als het ...de Normaliteit...te buiten gaat...dan gaat het zo...met
Alles mag...wordt dan...niks mag...

(Ik noem dat vaak...(...Ze doen of...)...Alles mag...behalve een Sigaar...of... Niks mag...ook geen Sigaar...)

(Linksen zeggen vaak...(ook in de media)...Alles moet mogen en alles moet kunnen...en nog zo eentje Alles
moet Transperant...en er is Vrije Uitens van Meningen...(Ze bedoelen er vaak mee...alleen als het ...Links klinkt...)

(De meningen van anderen...vallen dan al snel...buiten de hetende Vrije Menings Uitens...vaak vinden ze die slecht of
zoals pas in de Tweede kamer...(Het getrut wat niks snapt)...noemt de andere...Ziek...

Het klinkt dus niet...zoals die ene of die paar willen...dat je het zegt...

(De Overdrevende Macht...lijkt gerelateerd met...wordt dan vaak...met Niks mag...)

Zo lijkt het Vuurwerk verbod... ook in elkaar te zitten...De Overdrevende Macht...zorgt er wel voor...dat het
wordt...Niks mag!

(Van Links mag alles...Alles moet kunnen...Alles moet mogen...maar... Rechts moet de Bek houden...) Lijkt het erg vaak op!

Ik noemde dat pas zo...
zoals pas ...in de Tweede Kamer...(gaat vaak via...Het getrut wat niks snapt)...Rechts moet de Bek houden...)
Het valt dus nog niet mee...Normaal...te kunnen discusieren zelfs...

(Als proberende ...altijd weer...als Midden Mens...)
Alles heeft...Oorzaak en gevolg nl.

Ik zou zeggen...er moet Normaal Vuurwerk ...kunnen afgestoken...maar niet die... met die Harde knallen...(Of
het Oorlog lijkt...dat moet eruit)...

(Ik noem dat...wat Normaal is...Niet alles mag...maar wel op z'n tijd...een Sigaar...)(en aanverwante artikelen)

(Ik vind iemand van het CDA...niet normaal...als die niet over...de Oorzaak ...wilt discusieren...

(Als het een CDA'er is...(en het getrut is...wat niks snapt...)...maar wel fors geprezen wordt...aan de (Linkse) Kletstafels...)
Met hun...Vrije uitens van Mening...Alles mag...alles moet mogen...behalve jij...(Die de Oorzaak
wilt uitvogelen) bv in de Tweede Kamer...dan noemt zij van het CDA...die Ziek!

Ik zat daar over te denken...Een Miljard mensen of meer...beledigen met Gods Lastering...
dat vind...(Het getrut wat niks snapt
maar wel van het...C...CDA is...die vindt...Alles mag...alles moet kunnen en mogen...behalve...Jij...
dan heet die andere ...Ziek...(Misschien zit dat (Rechtse)...getrut wat niks snapt...in de Verkeerde Partij!)
mi. Het is net andersom nl
Een Miljard of meer mensen...te mogen beldigen tm in de Ziel aan toe...Misschien is
dat wel....Ziek!

(Nou ik ga niet alle Ziektes uitleggen...) (ook niet van de ...B- Psychiatrie)
Rondom ...Oorzaak en Gevolg...(Ook ziektes schijnen Extremistisch te kunnen uit pakken)

Over dat...uitpakken...wilde die ene alleen over hebben...maar die andere over...de Oorzaak...
en dan gaat het over de...Overdrevende Macht...explosies...als reactie...op de Oorzaak...

Dat is ook wat...
Wie het... over de Oorzaak...hebben wilt...kan maar zo...via 1 (van het CDA)...Ziek heten...

maw
Hoe kwamen die ontzettende Harde Vuurwerk Knallen...ons Landje in?

Wanneer kwam...Alles mag ...Alles moet kunnen...Alles moet mogen...ons Land in...
Behalve een Sigaar...(De Overdrijvende Macht ahw is dat)
Alles mag...
Behalve Jij...Niks mag...(ook geen Sigaar etc.)Anties op die andere af...

Anties op alles af...(De ene Overdrijvende macht...(alles mag) to de andere...Overdrijvende Macht...(Niks mag) wordt dat dan...)
en dat boven de Hoofden van allen ...die van Vuurwerk afsteken houden...is dat...

(Hun reactie is...(ipv alleen met Oud en Nieuw)(Waar dus niks mag)
(De Straat jongeren...vieren ...uren dagen weken...hun eigen vuurwerk feest wel...keihard...als een oorlog van nabij...
Liefst met...Overdrevende macht!)

maw
Hoe kwamen die ontzettende Harde Vuurwerk Knallen...ons Landje in?
en hoe krijgen we dat er weer uit?
Niet met...Niks mag...dus...

Zie je wel...Het valt nog niet mee...die vraag te beantwoorden...Wat vind jij... van het Vuurwerk verbod?

(Verboden... komen meestal... via Rechts...als het via Links ...uit de hand loopt...)

(Met hun Alles mag...Alles moet kunnen Alles moet mogen...(Behalve Jij) want jij wilt de Oorzaak uitvogelen...
van het Gevolg...

Mooi om dat in het Hol van de Leeuw aan te pakken...
en hoe pakt dat uit?

(Ik vind iemand van het CDA...niet normaal...als die niet over...de Oorzaak ...wilt discusieren...
(Als het een CDA'er is...(en het getrut is...wat niks snapt...)...maar wel fors geprezen wordt...aan de (Linkse) Kletstafels...)
Met hun...Vrije uitens van Mening...Alles mag...alles moet mogen...behalve jij...(Die de Oorzaak
wilt uitvogelen) bv in de Tweede Kamer...

(Je zou er misschien wel...op die...Denk...Moslim Partij ...om kunnen gaan Stemmen...want
die heeft wel gelijk!)
Ja maaaaaaaaaaarrrrrrrrrr een leraar etc.
men wilt de Oorzaak niet weten...alleen over het gevolg hebben1
Maar ondertussen...De Meeste (vak) Beedigde beroepsgroepen...zoeken in hun werk naar...de Oorzaak...
(en het getrut is...wat niks snapt...)...maar wel fors geprezen wordt...aan de (Linkse) Kletstafels...)omdat die
wie de Waarheid tracht uit te zoeken...de oorzaak...Ziek noemt!

(Daar schiet je ook...geen ene reet mee op...) Dan wordt dat...(Desnoods onder het mom van)
Verbiedt nou maar gewoon ...alle Vuurwerk...punt...Klaar is Kees...
(ipv het...Normale...bedoelde...terug Zien te krijgen... ermee)

(Ik woonde als Kindzijnde 5 jaar op een Boerderij)
Vroeger...gingen ...de Jongeren en Jonge Volwassenen...alle Boerderijen langs...om ze
De ouderen er...Gelukkig Nieuwjaar te Wensen...ze kondigden zich aan...met knalletjes...en
met Sterretjes...
(Als ze Geluk hadden...kregen ze overal wat te drinken...) (en kwamen straal bezopen...thuisaan...de
kleintjes kregen... een glaasje limonade...en allemaal een Oliebol erbij...maar
dat is een ander verhaal) Hoe de Jeugd Jongeren toendertijd was er mee...)(via de Ouderen)
Maar
alzo... de Gezelligheid en de Buurt Buren...kennen... was toen ook nog wat...bleek...erg goed voor de Geest en zo wat!
Als men elkaar via zo kende...hield iedereen rekening met elkaar...en ze Groetten elkaar... een jaar lang...
Dat werd...Een jaarlang...geen Vuurwerk gehoord...alleen met Oud en Nieuw...
Zoals het ook... bedoeld was...
Om de Boze Geesten ...alzo... te verwijderen...uit je regio ed.uit het land...

Dito de Kerstbomen vuren...en Paasvuren...de hele regio er om heen...de Jeugd organiseerde dat...alle gebruikte Kerstbomen
werden door hen...opgehaald...en op elkaar gestapeld...met het mogende fikkie stoken...mocht alleen daar...
Een jaar geen last van dat...
Zoals het ook... bedoeld was...
Om de Boze Geesten ...alzo... te verwijderen...uit je regio ed.uit het land...

Antwoord geven op vragen...jeetje Mina...Leuk voor de type-oefeningen...maar zeg nou zelf...niemand
is volmaakt...(De Volmaaktheid der dingen...moeten we zoeken in... misschien...in zoiets als...De Tweede Kamer...)

Vroeger heetten die Mensen...van het kabinet Excelentie...en geen jan en Piet en Klaas en Marie en zo wat...
Vroeger was iedereen rond de Tafel...als De Minister of Premier...zich aankondigde ...als tegenwoordige
Pers Conferentie...Ze brachten het eerste ...de Nieuwtjes...en niet de NOS vooraf...Als het Respect mist...dan
Zie je dat ...overal mee...

Voor De Koning komt...gaat de NOS al zeggen en uitleggen...wat de Koning... straks gaat zeggen...Zoiets was vroeger
ondenkbaar!

Ik bedoel...maar...niet alleen de Straat Kinderen...zijn veranderd...met hun (Overdrevende Macht)... Vuurwerk afstekende zaken...
en als niemand het ze uitlegt...dat de bedoeling is...dat mensen oa van de NOS...met hun (Overdrevende Macht).
achteraf toelichting kan en mag geven...ipv vooraf...met hun (Overdrevende Macht).

Als het Respect mist...dan
Zie je dat ...overal mee...

Ik ben wel voor ...aangewezen wijk veldjes...waar Vuurwerk mag afgestoken...(zonder die keiharde knallen
of het oorlog is... erbij)...met Oud en Nieuw...en desnoods
ter vooroefening... een week lang...alleen daar!

Voor welke Geesttoestanden dan ook...(Wie het verpest met harde knallen...moet er af en krijgt een boete...

Nou ja ...dat is zo ongeveer...mijn mening er over...
Jullie begrijpen het al wel...Ik ben niet voor een
land ...dat gewetenloze griezels creeert....met Alles mag...
en ook niet voor een land...vol met bange schijterige stiekeme kruiperige...Softies creert...met niks mag...
dus ..
ik ben niet voor...het Extremistische...Alles mag
en ook niet voor het Extremistische...Niks mag! (Maar ben wel voor...niet alles mag...maar wel op z'n tijd... een Sigaar!)

Jullie ook een fijne Zondag. Knf van LT) :roll: Afbeelding
PS.
Bizarre Grap...Alles mag...kan wel het begin zijn ...van een slecht hart

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 30 nov 2020, 14:03

Paden

Iedereen is weleens, het getrut wat niets snapt, schreef je weleens, maar erg, als ze, in een toppositie zitten,
en dat vaker voorkomt en de rest mag er niets van zeggen. Het bekende dekpatroon zit er dan al in.
De overdreven macht, snap ik ook wel, Biden met alleen vrouwen, in dat communicatie team, of mannen niet meer
bestaan gaan doen, is dat. Al je kansen, zijn verkeken, met zulkse bazen, als je een jongen of man bent.
Ze doen hetzelfde, al voorheen, alleen veel vrouwen, tegen kwamen, waar ze alleen mannen namen, in de banen.
Ze keren het om. Wat vinden jullie daarvan?

LT, wel doorgaan, met je golfhobbie, we kijken met je ermee, ook altijd, spannend wel.
Maar ze belazeren, die vaste golfsport kijkers leden behoorlijk. We snappen dat je je genaaid ermee gevoeld. Belazerd.
Het is een slechte wereld meid, hou je taai. Een goede week allemaal. Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 nov 2020, 17:13

:D Denk... :)

(Bij Ziggo doen ze updates...automatisch via je TV...
Weer wat nieuws...
Als je de TV aan doet...moet die helemaal opnieuw opladen...vanaf Welkom...dan komt er een soort wit
evaal dingetje in beeld...dat maar blijft...
Het lijkt wel of het nieuwe systeem van ze...in de tijd terug gaat...ipv als eerst de TV was gelijk aan...

Instellen om Ondertiteling ...eindelijk op Ja...Ingesteld...kan maar
zo weer op...Nee staan ...niet ingesteld...Dat soort dingen was er nooit mee gaande...Nu Alle resolutie om beurten
aangevinkt...want telkens...singnaal uit...is ook niet je dat...Op de hoogste gezet...doet hetzelfde ...als de andere reoluties...om
de haven klap met TV aan...signaal uit...

Was voorheen alleen gaande...met de lage resoluties...als ik de TV lang
aan had...Nu met de hoogste resoutie en de TV lang aan...middenin spannend ed...en ja hoor...signaal weg...

Ik zag dit in m'n mail...
media Upgraded
Je moet wel... een ICT'er ...zijn om het te snappen...Waar gaat het over...dat alles?

Nou ja...(Dan weten jullie ervan...waar ik mee zit te klooien opeens...midden in spannend TV...signaal weg...en
Wie won de quiz nou eigenlijk?)

Net wat ik al typte net...of ze in de tijd ...terug zijn gegaan...alles wat het prima ...en snel deed ...en altijd deed...is opeens
anders...(Met een hoop getrut ahw)(Nog van voor welke...G ...dit en dat dan ook...) Lijkt het nu op...

(Met dat alles... kan je toch...de gewone Burgerij...niet mee opzadelen...als de Kennis ervan...om het te snappen...ermee
om te kunnen gaan...minstens ICT niveau is!)

En als je het al snapt...Het werkt niet...(Zoals alle resoluties uitgeprobeerd...om hetzelfde te krijgen ...als eerst...
zonder...dat de TV opeens...steeds op Sigaal weg... staat...tm ook en vooral...in de nacht!)
(...M'n Golf Hobby is nog alis in de Nacht nl...)

________________________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Screening borstkanker nu landelijk elke 3 jaar in plaats van 2 jaar door tekort aan laboranten
Het bevolkingsonderzoek borstkanker kampt door personeelstekort met achterstanden.
De screening zal daarom voorlopig om de 3 jaar zijn in plaats van om de 2 jaar.
De vertraging heeft grote gevolgen: naar verwachting zullen er jaarlijks 57 vrouwen meer
sterven aan borstkanker.
Lees hier wat er gedaan wordt om de achterstanden weg te werken

Wat moeten we daar nu weer van vinden?

Dat ze mi
niet hebben opgelet...(Bij dat RIVM en VWS...dat die Opleiding er voor...gewoon elk jaar plaats hebben
moeten vinden...maar

dat is dus...mi niet gedaan!
(Kijk dit is nou wat ik bedoelde met...Wetenschappers noemen dat...Verwaarloosd Getal...)
"Epidemiologisch gezien zijn de extra sterfgevallen niet veel", zegt hoogleraar De Koning.
"Ik vind die paar procent te overzien, maar ik snap dat het voor die 57 vrouwen een ramp is.

Nou ja mi kan je met het verwaarloosde getal...lullen wat je wilt...om bezuidgingen ed...er
zal altijd een Verwaarloosd Getal zijn...(In de Wetenschap)...Maar het valt me wel op...
sinds wevanaf de EEG... bij de EU lid zijn...en overal steeds op bezuiningd werd...Leve de EU
komt het... steeds vaker...wel heel erg eng uit...met dat eh...bezuinigen ed.
(om al dat geniks...
van eh...57 Vrouwen meer Overlijden...aan Borstkanker...dat gaat boven het...Verwaarloosd Getal uit!)


Ze hebben trouwens
ook nooit.... het Borst Onderzoekssysteem ...al die vele jaren...door bv THU te Delft ed...laten moderniseren...
(Dat ingedrukte geperste met de Borsten...en voor velen een zeer pijnlijk Onderzoeks methode lijkt
me nl ook niet normaal...)

(Nou ja ergens... moet die vele Borstkakers toenames...vandaan komen...in deze tijd...)

(Ik bedoel een methode ...waaraan ze kunnen zien...of mensen wel of geen Borstkanker hebben...is
mooi prachtig...maar... of het ...tegelijk...de toekomstige klanten maakt...is ook welis... de vraag...)

Ik kende wel mensen ...die met hun borsten... tegen iets aan geknald...waren...die kregen Borstkanker...
Als met Borsten... zo erg inpersen...tm Borsten bijna plat gedrukt zijn ahw...en het doet net zo zeer...als met de Borsten
tegen iets aan geknald...is het nog maar de vraag...of het de toekomstige Klanten maakt...deze
Onderzoeks methode...Ik bedoel...ergens moet die vele toenames van Borstkanker in het land van zijn...
Als je dat... wilt Onderzoeken...Dan moet je er ....niks buiten laten...om te over na te denken...als
Wetenschappers!

Ik zeg niet dat het daarvan is...maar dacht welis zo...

Maar...
Sinds al die ..Zachte vormen...van Onderzoekingen bestaan...als MRI...en zelfs Hart Echo ed...
deze Borst Onderzoeks methode...komt over als... uit de Middeleeuwen Martelingen...
Vandaar deze zin van me...
Ze hebben touwens
ook nooit... het Borst Onderzoekssysteem... door bv THU te Delft ed...laten moderniseren...
of door Philips en Co en zo!

Nou genoeg geemmerd...Groetjes en Knf van LT) Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 dec 2020, 01:55

Enkel... :)

Nou gaat het al zo erg lang over hetzelfde...vanavond op TV weer...
Dat als Migranten en Nazaten...solliciteren...en hun naam is van Buitenlandse komaf...dat
ze niet worden aangenomen...
(Je zal dan de indruk krijgen...ze werken dus niet...maar dat is nog maar de vraag...is
dat alis onderzocht...Hoevelen er werk hebben...die niet een Nederlandse namen hebben?)

Ik schreef tijden terug al is ...dat het probleem...ook in de USA gaande was...ze konden daar bv
Nederlandse namen...niet uitspreken...en die van andere verre landen afkomstig ook niet...ze
gingen hun Naam Westers laten maken...op z'n USA dus toen...Ik meen dat... dat al een eeuw
of meer daar gaande is...wilden ze werk...moest de naam wel uitgesproken kunnen worden er...
door het Autocchtonen Volksdeel...

Nou dat Onderwerp kwam die Farid Dinges...(Die van Denk...)...ook weer mee aanzetten bij OP1...
Zij vertalen het als Racisme...terwijl ik er anders over denk...net als zij toen in de USA er over
nadachten...Het probleem is...dat veel Mensen die namen niet kunnen uitspreken...en dito niet kunnen lezen...
(Ik bedoel men blert wel erg snel...dat alles racisme is...maar is dat wel zo?)
Zat ik dat allemaal tijdens OP1 weer terug te denk4en...
toen ze het plots gingen hebben...over een Mw in de Tweede Kamer...waarvan die Farid ...die van Denk over
zei...Ik kan haar naam niet uitspreken...(Ik denk dat hij de enige niet is in het land) Maar mijn stelling er over...kwam terplekken nog uit...
vanavond...op de buis...Het heeft niks met Racisme van doen...maar met de Moeilijke Namen vooral Achternamen van doen!

Nog is...voor we een Racistisch land blijven heten...waar nu weer mee?
Ik schreef tijden terug al is ...dat het probleem...ook in de USA gaande was...ze konden daar bv
Nederlandse namen...niet uitspreken...en die van andere verre landen afkomstig ook niet...ze
gingen hun Naam Westers laten maken...op z'n USA dus toen...Ik meen dat... dat al een eeuw
of meer daar gaande is...wilden ze werk...moest de naam wel uitgesproken kunnen worden er...
door het Autochtonen Volksdeel...

Van mij hoeft er niks ermee...maar het kan misschien wel een tip zijn...als men er problemen mee heeft...dan kan de
naam VerHollandsen...misschien de oplossing zijn...(Weet je veel)
De 2de nazaten Generatie...zijn nl ook (inmiddels) Autochtonen...en toch misschien... niet aangenomen worden...om een
moeilijke allochtonen naam....waar de Grootouders mee aan kwamen...vanuit een ver land... in ons land)

Nou ik moet zeggen...dat ik deze achternaam ...ook vast niet correct... zal kunnen uit spreken...
VVD
MW. Dilan Yesilgöz-Zegerius

Maar zij zit al... lekker gezetteld in het leven hier...misschien neemt zij het
ons niet kwalijk...als we de zoveelsten zijn...die het niet goed uit spreken...
(mi)...als ze er geen problemen mee hebben...is er ook geen probleem ermee nl.

Als een Bedrijf...al zoveel Mohammeds en Fatima's ed hebben...als werknemers...is bij sollicitaties...welis de kans
dat ze ook welis een Willem...of Heleentje willen...in het bedrijf...(De niet aangenomenen roepen dan gelijk...het is
racisme...ze namen mensen met een Nederlands naam aan...Misschien kan die misschien beter solliciteren met
de naam...Mo...en... met Tina...Weet je veel...of als het... aan de Achternaam ligt...iets verwesteren er aan...net als
ze doen in de USA!)

Van mij hoeft er niks ermee...maar het kan misschien wel een tip zijn...als men er problemen mee heeft...dan kan de
naam VerHollandsen...misschien de oplossing zijn...(Weet je veel)

(Maar ik blijf erbij...
met Racisme heeft het niks van doen!

Dat beweren die Denk mensen altijd...ook vanavond bij OP1...maar die Farid Dinges...(Die van Denk...)... bij OP1...bewijst zelf
zelfs...in de Tweede Kamer...waar het aan ligt...
(We kunnen die naam dan niet uitspreken of correct lezen!)zoals...het vb van die van Denk zelf...met het uitspreken van
die naam...
MW. Dilan Yesilgöz-Zegerius

Dito veel Mensen
die Sollicitanten moeten selecteren ...nemen mi geen Mensen aan...waar ze zelf...de naam niet van kunnen uitspreken of lezen...

Nog is...

(Ik blijf erbij...
met Racisme heeft het niks van doen!)
_____________________________________________________________________________________

Ik had Radio NL 2 een poos aan...op TV...
Ging over dat een Onderzoeks groep...vindt...dat de Nederlandse taal...het minst sexy is...
Zelf heb ik er nooit zo over gedacht...maar wel...dat moet voor veel Buitenlanders klinken als...SCH...SSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKK
SCH Sch...
Er zijn in Europa wel meer landen...waar de Taal zo op me over komt...
Ik noem dat soort van talen...Het klinkt...Blokkerig...
(Te vergelijken met het Blok Handschrift)
Neem nou een Italiaan...
als die Italiaans praat...Klinkt als... mooi Sier Schuinschrift Taal...(In mijn oren)
Ook wel vaak...wat...Zacht en Zalvend...
Als Taal...Blokkend of Zalvend...dat is een heel verschil...om te horen...
Ik weet nog...
toen de TV serie...Dagboek van een Herders Hond...op TV kwam...vond ik die
Kees Brusse...iets moois van onze Nederlandse Taal maakte...(Het leek wel een beetje op z'n Italiaans) Zalvend dus!)
Onze Limburgers klinken beslist ook wel wat ...Zalvend...ze verzachtten de Taal alzo...Het is dus vaak...hoe men het Spreekt...
Maar een Taal sexy vinden...zo heb ik het nooit ervaren...
vanaf ik er over ging nadenken...toen iemand me vertelde...toen ik nog een Kind was...Laat
ze Scheveningen zeggen...kunnen ze dat niet...(Zoals de Duitse Moffen toen)
pas toen viel me het op...dat eh...SCH...en KKK en SSS en SCH...vanaf toen vond ik onze Taal niet meer mooi...
te Blokkerig...
Ik weet nog...
toen de TV serie...Dagboek van een Herders Hond...op TV kwam...vond ik die
Kees Brusse...iets moois van onze Nederlandse Taal maakte...er kwam meer...schuin schrift...in...
of die... in de leer was geweest...bij een Italiaan...Maar de Sier...van het Schuinschrift...nog niet machtig was...
zoals een Italiaan dat kan!
(Het klinkt Blokkerig ...of het Klinkt Schuinschrift...of Sierlijk...doet me ...de Taal...vergelijken...met Handschrift methodes...)
(Maar een Taal sexy zien...zou niet eens in me opkomen!)

(Ik vind... in deze tijd...onze Taal...erg schreeuwerig... en vaak ook nog... erg hard...over komen...vooral op TV
En vaak ook... veel te snel...Het is beslist er... niet mooier ...op geworden!)
(Het liefst...bij dat snelle getetter... met een hoop kleuren en flitsen erbij...en dat was dan ...Het Jeugd Journaal...waar ik ook is
naar luisterde...)

Of zoals die van Denk...met een doorlopende Watervalstroom door praten...en maar door praten...anderen komen
daar niet tussen...over een onderwerp...waar die niet eens voor kwam...zijn hele tijd aan op heeft besteed...terwijl die breed overal heeft
laten weten...Ik ben bij OP1....om over het nieuwe Verkiezings Programma te hebben...van de Politieke Partij Denk...
Dus die zal ook wel ...weer de zeik erin hebben...en het racisme noemen...
Ik vroeg me af...of OP1 wel de plek is...om Verkiezings Programma's... daar helemaal... te gaan zeggen en
uit te leggen...dan heeft zo'n Denk Meneer...geen 10 minuten...maar het hele uur nodig...
Als die in die 10 minuten...z'n tijd zelf al heeft verspeeld...Dus die zal ook wel ...weer de zeik erin hebben...en het racisme noemen...

Ik bedoel maar...als je de mond vol hebt over Racisme...in Nederland...dan noemen ze het maar overal zo bij...

Ik zou welis Onderzoekers bezig willen zien...die precies uitzoeken...hoeveel...Migranten in Nederlanderland
en Nazaten ook...een baan heeft...
en dat gemiddelde delen met het Procentuele aantal van ze... in ons land...
(Misschien zijn ze zelfs wel over vertegenwoordigd...de ook Markten ed mee rekenend...
ik bedoel wat zij noemen...tov...de Witte Mensen...dat gemiddelde delen met het Procentuele aantal van ze... in ons land...)

Ik denk zo...omdat ik ...wat jaren...alle afleveringen van...Undercover Boss...door de hele USA zag op TV...
Ik daar... nooit ene Discriminatie en Racisme op gezien hebt zelfs...waar ze het toch steeds ...zo over hebben...ook daar
of het 1 en al Racisme is...in de Westerse landen ahw.)
Misschien
heeft een Bedrijf...al rijen Mohammeds en Fatima's en Donker Huidigen...en willen ze ook wel een Kees en Marie...ook
daar...

AfbeeldingTrusten allemaal. Groetjes en knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 01 dec 2020, 17:17

Kelderraam

Vind je het erg lt, ik moet af en toe, erg om je lachen.
bv Een methode dat, borstkanker kan ontdekken en het zelfde apparaat, maakt misschien wel, de
nieuwe borstkanker klanten wel. Je moet er maar opkomen.
Maar als iets, zo erg fors, is toegenomen, moet ergens van zijn.
Jij vind, dan moeten onderzoekers er naar, helemaal niets uitsluiten, daar is ook wat
voor te zeggen.
Ik weet nog, je vroeg je, ook weleens af, wat doet al dat nieuwe , gemodifiseerde spullerijen overal in,
bij etens en drinkens en bij toetjes.
Laatst, begon je opeens, over de opvul middelen, van pillen en capsules makerijen.
Je was 2 weken, vegas aan het eten en kwam toch 2 kilo aan, ik vroeg jou toen, weet je waar dat
van komt? Je zei me toen, het ene opvulmiddel is het andere niet, zo ook met dat soort, in
fabrieken gemaakte supermarkt etens.
Dus eigenlijk heb jij het over, opvulmiddelen.

Toen ik jou dat, zo eens zei, zei je, ze onderzoeken altijd alles, van nieuwe medicijnen, maar de
opvulmiddelen, vallen daar buiten.
Prima cremes ea make up spullerijen, maar de opvulmiddelen, gaat het nooit over,
waar doen ze , als opvulmiddel, nog meer mee met, plastic gemaakte opvulmiddelen? Weet jij dat? Nee, zei ik.
Lt zei me toen, ze denkt dat, bijna niemand, dat weet, ook die dokters niet., waarmee die mooie glanzende
capsules van gemaakt worden, vooral als dat vanuit azie komt, dan doen ze hier, maar zo, de medicijn erin.
Laatst lieten ze, op tv zien, ze maken de dingen, gewoon op de grond er.
Op de grond, waar iedereen loopt en op zit.
Buiten die fabrieks terreinen, is de grond zwaar bevuild, en slootjes en vijvers er, door dezelfde fabrieken.
Ze zei ook toen, tegen me, als wetenschappers, over bepaalde ziektes, wat onderzoeken, moeten ze niets uitsluiten.
Ook niet, een soort van, martelwerktuig, op de borsten. Wat als jarenlang mee gaat, en nooit is mee gegaan, met
de moderniteit, zoals andere medische apparaten wel.
Alzo kwam ze uit bij, mooi apparaat voor borstkanker te ontdekken, maar maakt dat zelfde apparaat, onderwijl,
de nieuwe toekomstige klanten al? Wgs die kei harde, erge persdruk, op de borsten en op alle vaten?
Nou ja, zei lt me, ik zeg niet, dat het zo is, ik denk weleens, dat het wel zo, zou kunnen toe gaan.

Nog bedankt lt, voor je zwem jaarabonnement kado, voor mij met sint, en met kerst eentje voor me dochtertje erbij.
Me dochtertje, ze houdt net als ik, erg veel van zwemmen.
In corona tijd, kwam daar, het minste van.
En me verhuizing er tussendoor, en opeens, me nek en schouder pijnen, die nergens van over ging, alleen via veel rust.
Typisch jij weer, je zei me, rust roest, ik weet een veel betere tip, geef ik je, met de sint kado.
Maar dat duurde nog zolang, dus kreeg ik het veel eerder, van je. Een jaar zwemabonnement. Je zei me, je kan er
in alle rust mee baantjes gaan zwemmen, tot net wat je lichaam zelf, aan kan, ermee gaan doen.

Volgens mij, heeft lt er iets, uit der jeugd aan over gehouden, met zwemmen.
Ze zei me, ze was altijd erg te klein, ging verhuizen van dorp naar stad, kreeg op school, schoolzwemmen, en
ze dacht, dat ze voelde, dat ze er van groeide, er langer van werd en sterker en er mooie longen van kreeg.
Ze zei, dat ze zakgeld kregen, en met welk weer, dan ook, in vrije tijd, ze ging naar het open zwembad.
Vaak was ze de enige,in het zwembad, als het weer er naar was.
Dan ging ze oefenen, in steeds langer, onder water te blijven, baan heen en ook terug zo, zo een badjuffrouw
ging dan kijken, waar blijft ze toch, dan kwam je weer boven water, met handen vol gevonden dingen, op de
bodem, vaak ook muntgeld, ze namen alles in beslag, behalve het muntgeld, mocht ze houden.
Dat werd op, naar de ijswagenkar en de snoepkar.
Der inspanningen, werden er goed beloond. Maar ondertussen groeide ze ook. Typisch lt, dat voelde ze gewoon.
Ik zei der, dat ik me daar nooit, mee bezig had gehouden, met me eigen groeiproces.
Nou zei ze me, de hoofdmeester in dat dorp, noemde me altijd kleintje, ik kwam in de stad en de hoofdmeester
daar zei ook altijd tegen me, dag kleintje. Ze had eens vernomen, als je de politie ging solliciteren, moesten vrouwen
1 meter 65 zijn, als jong kind, wilde ze al bij de politie.
Ze zei me, ik zocht iets, om van te groeien. Ze wandelde veel en hardlopen ook, fietste veel, maar in het
zwembad voelde ze, (wie voelt zoiets, jawel lt) Ha ha haaaaaa dat ze ervan groeide. Dus al kwam niemand van de stad,
naar dat open zwembad, zij met elk weer, er naar toe. Mooie sterke botten krijg je ervan, en elke soort duik, op de duikplank
oefende ze erop. Ze kon razend snel zwemmen, vertelde ze me eens.

Nou dat is een heel verhaal, ha ha ha
Der oudste zus, werkte bij de bijenkorf, en dat had, een vakantiehuis, aan een meer, jongere broers en zusjes, mochten
er naar toe.
Ze zei me, als er, een hemel op aarde bestaat, vond ze het daar.
Elke dag, in dat meer zwemmen, hadden ze weleens een paling in der zwempak, als ze eruit kwamen.
Maar ze hielden er, ook wedstrijden, vanaf een brug, aan de overkant , van dat meer, tot dat vakantie huis.
Uit de hele regio, deden er mee, jong en oud,.
Allemaal van de hoge brug afspringen, ze kwam als 2de aan. de eerste was een man.
Let wel, zei lt me, ik was nog een kind, en een meisje ,van 13 jaar.
Ze had al gedoucht, en was aan het tafeltennissen, toen nummer 3 pas aan kwam.
Later in die week, hetzelfde, in een kanaal er, werd ze ook 2de.
Grote mannen waren haar net voor.
Ze heeft zogezegd, hele goede, zwemmen herinneringen.

Op der 20ste, was ze precies 1meter 65 lang. vlgs haar, was dat toen, de gemiddelde vrouwen lengte.
Zonder schoolzwemmen en zwemmen in vrije tijd, en zonder schoolgym, zou ze dat, nooit bereikt hebben, denkt
ze er zelf van.
Maar toen, viel het der op, in het zwemwater, kan je lichaam, altijd meer, dan er buiten.

Als volwassenen wat mankeren, aan spieren of botten, ga zwemmen, zei ze me, en niet rusten ermee.
Als je je voet verstuikt hebt, ga zwemmen ermee, en niet rusten ermee.
Voor een oud mens, als ik nu, is misschien meer rusten, juist beter, maar voor kinderen en hun ouders,
is rusten, juist niet beter. Vindt lt.

Ze zei me, als je ermee gaat zwemmen, kan je elke ziektewet thuis, ermee halveren.
Zei ze me, heb ik dat , niet mooi gezegd, aan je.
Dus me sint kado, van der, houdt nogal, veel in, en met kerst, het zelfde kado van der, voor me dochtertje.
We gaan ervan genieten, vast en zeker.
Ik ken niemand, die een zwemabonnement, voor sint kreeg, typisch lt weer en dat voor mij, me
dochtertje, kreeg wel lekkers van der, met sint, en ik niet.
Komt goed zei lt me, met kerst, draai ik dat om, krijgt zij, me dochtertje, een jaar zwemabonnement en ik wat lekkers
van der.
Terwijl ik zo, op der pc zit te typen, denk ik, vindt ze ons, soms te klein?
Nee, dat kan niet, ik ben langer, dan zij.

Ze kwam nu langs lt, en las even mee, zei, als jullie, toch zwemmen gaan, ga langs de bodem daar, leuk voor
je dochtertje, er ligt bijna altijd wel wat, ondergebitten vooral en autosleutels en munt geld, zelfs
sieraden, kan op de bodem liggen, wat lt, nooit snapte, dat die verliezers, er zelf niet, naar gingen zoeken.
Door gewoon, even over de bodem, te gaan struinen.
Worden de longen, mooi groot en breed en sterk van, mooi mee genomen, vooral als je rookt, zei ze me.
Kort gezegd, ze weet geen gezondere sport, dan zwemmen, om te doen, vooral ook, met spierenklachten, en ook dus
voor de groei. Zwemmen haalt eruit, wat erin zit, zulkse zinnen, zegt ze dan, tm steeds een beetje meer durf, vanaf de
lage springplank, tm de hoogste springplank. Vond ze als kind, erg eng, maar dacht dan, als ik bij de politie wil, moet ik
dat durven, en dan deed ze, het toch.
Ze trainde zichzelf, al vanaf kind af aan, voor een toekomstige baan, die ze toch niet kreeg, wgs, vrouwendiscirminatie.
toen nog steeds. En toen, vroeg ik haar, ze zei me, de volgende wensbaan, op der lijstje, namen ze haar aan. Het kwam
dus wel goed, met haar, maar niet, zoals ze het zelf, in eerste instantie, zelf bedoelde.
Maar ze heeft, fantastische mooie herinneringen, aan het zwemmen. En ik ben erg blij, met me sint kado.
Allemaal een gezellig weekend. Liefs van tiff. :? :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 dec 2020, 01:24

Raam... :)

(Fijn dat je blij bent...met het Sint kado van me...voor je...Hopelijk gaan je zere nekspieren en schouder spieren
ervan over.


Ik las net dit...
Chrissy Teigen (34) is nog bezig de pijn te verwerken van de miskraam die ze in september had.
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... d=msedgdhp

Maar mi. zij had geen miskraam...Haar kindje is geboren en overleden een dag erna.
Dan heeft zij een overleden kindje.
Een miskraam is het spontaan te vroeg geboren worden van je kindje tot en met de 16e week van de zwangerschap.
De medische benaming hiervoor is spontane abortus. De meeste miskramen vinden plaats tussen 8 en 13 weken zwangerschap.
Een miskraam komt best vaak voor, gemiddeld 1 op de 5 vrouwen maakt dit wel eens mee.
Na de miskraamtijd...heet het doodgeborene...Doodgeboorte is de geboorte van een kind dat is overleden tijdens de zwangerschap
en is een kindje geboren en overlijdt het dan, heet het een overleden kindje.
Elke tijd... lijkt me erg..1)kort zwanger (miskraam)
2) lang zwanger (Doodgeborene) en 3) als kindje geboren is. (overleden kindje)
Maar dat laatste... lijkt me echt ...een levenslange trauma!
Als mensen al 1 of meer Kinderen hebben...is een loslating binnen die 3 maanden...(een miskraam) denk ik... niet perse...een levens
trauma te geven...maar weer wel...als het de eerste is...vooral als er ...erg lang ...op gewacht is.
Vandaar dat is schreef...elke tijd ...lijkt me erg...(Om een kindje te verliezen)

Nog voor alle duidelijkheid...
Wie dat ook moge wezen? Chrissy Teigen...ze had dus geen Miskraam! Maar kort na de bevalling...overleed hun Kindje Jack!
Het is...te Onnozel...te lezen...
dat ze een Miskraam had...ipv een Kort na de bevalling overleed... het Kindje!)
____________________________________________________________________________________________________________

Ik las ook dit...
https://www.destentor.nl/show/elliot-pa ... ogle.nl%2F

Mij valt op...ze komt als Transgender uit de kast...
zelf zegt ze ...Ik ben een Queer...
ik hou ervan dat ik queer ben

Zover ik weet...is een Queer per definitie niet een Transgender...
Een Transgender...is een Medisch Omgebouwd Mens...van Vrouw tot Man gemaakt of
van Man tot Vrouw gemaakt...
Eem Queer
kan iedereen zijn ahw.
(Vroeger heette dat...Travestiet...
als je de kleren van het andere sexe ging dragen)
(Kwam nogal veel voor bij mannen...die gehuwd waren...een gezin hadden...als niemand thuis was
de kleren van z'n vrouw ging aan doen...en als ...Vaders ging op stap...als een Vrouw...
Wie die Elliot Page ook moge wezen...
ik lees nergens ...dat die een omgebouwd Mens is...van Vrouw tot Man...gemaakt is...
wel dat die een echte Queer is...

Schreef ik wel vaker over...dat men zo snel het heeft over Transgender...zij zelf zelfs...maar ook en/of de
buitenwereld...(Ik denk een echte Transgender...heeft 1 van de meest zware operaties achter de rug...die
je voor een mens maar bedenken kan...
Dat is ...echt totaal...iets anders dan ...een Travestiet...die alleen kleren ....van de andere sexe aan heeft...en dito
make up ed.
Vaak noemen ze zich ook wel...Gender Neutraal...ze gevoelen zicg geen man en geen Vrouw...
dat is ook weer totaal iets anders dan...Transgender!
Een Transgender...gevoeld zich in het verkeerde lichaam zitten...en na een hele lange procedure...laat die zich Ombouwen...
tot het geslacht...waar die zich wel...met welbevinden in bevindt...Dan is die toch of een man of een Vrouw...een
Gender Neutraal persoon...heeft dat niet...dat die een man is of een Vrouw is...in het gevoel...
Een Queer...
Zijn Mensen die kleden zich tot z'n opperbest...als iemand van het andere geslacht...doen die die kleding weer uit...is die zo het
altijd is en was...(Een Queer ...is in feite...een Travestiet!)
Schreef ik wel vaker over...dat men zo snel het heeft... over Transgender...zij zelf zelfs...maar ook en/of de
buitenwereld...terwijl het over een Travestiet gaat!

Ik ken die Elliot helemaal niet...maar die gevoeld zich een Queer...
(Dus dat zegt nog ...helemaal niks...of ze ook...of hij... een Omgebouwde Transgender is!)
Het doet de echte Transgenders erg te kort...als men andere kleren van het andere geslacht aan doet...en dan
zichzelf...Transgender noemt...of anderen dat doen...

Veel mensen hebben geen flauw idee ...wat een zware trajecte het is...tot men een Transgender is...
Eerst helemaal Psychologisch getest...en dan heel lang aan de Hormonen...pillen...
en dan... die ontzettende zware operaties...)...Daar is dus een jurkje aan en uit doen... niks bij...of een pak aan en uit doen
maar die heet dan wel...in andere sexe kledij...Travestiet!

bv...1 vb maar...
Twee Lesbo's en 1 ervan...kleed zich als man...(Ene Ellen uit de kast gekomen...(ook als Queer)
heet dan bv Elliot)(OM maar wat te noemen)

Kan mij ...niks schelen hoor...hoe Mensen heten...maar als het... te onnozel wordt...door zichzelf... of zelfs via de Pers...
dan doen ze ...(Om (in feite)...een verkleed partij)...de Echte Transgender...aan alle kanten tekort...als men alle Queer...Queens...
Transgender noemt...
ipv Travestiet!

Nou ja zo kan die wel weer...Trusten allemaal. Knf van LT) :roll: ...Afbeelding

PS.(Over lieden die doen of alles mag...behalve een Sigaar)

Vlgs mij...mag dat helemaal niet...Een boek schrijven...over anderen...over nog in leven zijnde personen...zonder Zijn of Haar toestemming...

Dan gaat het over...De WET...op de Privacey

Ik denk...dat het zelfde geldt...met een Film maken ...of TV serie...met de Namen... van de nog levende Personen...Wie het ook is!
Mits het Boek of Film...over bewezen...tm veroordeelde Misdaad gaat...(Dat in alle Kranten heeft gestaan...)...over die Persoon of Personen!
Al het andere...moet toestemming hebben...
van de bij naam genoemde... en ook met foto's erbij etc. van die Persoon of Personen...
Ik denk zelfs...dat bij Overledene Personen...minstens 1 Generatie directe nabestaanden... er over gaan...omtrent toestemming...maw. Wat die Nicht... van die Trump doet...en de Uitgever...mag vlgs mij...helemaal niet! wgs De Wet op de Privacey!
Met de TV serie
The Crown...zeggen ze...dat het fictie is...met wel of geen veel verzonnen verhalen er in...maar ze gebruiken wel...de Namen van nog Levende Personen...en hun Titels erbij...en hun uiterlijk ed...
dus dito...vlgs mij mag dat helemaal niet...Zonder toestemming...
van de nog in leven zijnde personen...Ik denk zelfs...dat bij Overledene Personen...minstens 1 Generatie... misschien zelfs 2...directe nabestaanden... er over gaan...omtrent toestemming...
wgs De Wet op de Privacey!

Nog is...
maw. Wat die Nicht... van die Trump doet...en... de Uitgever...(met wel en geen verzonnen Privacey verhalen...over Familie
Privacey...een Boek over maken...mag vlgs mij...zonder toestemming ...van die Donald Trump...helemaal niet! wgs De Wet op de Privacey!
Kan mi alleen... zonder pese toestemming....over alles... wat in Kranten en op Journaals heeft gestaan...kan er iemand een boek ...over
in elkaar flanzen...wgs naar waarheid
om Lands...Geschiedenis belangrijk ...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 02 dec 2020, 19:03

Aambeeld

Meid, we zeggen die dingen,allemaal vast fout, die je beschreef.
Maar een overleden kind te vergelijken, met een miskraam, komt wel
erg debielerig over! Ik las eens, de meeste vrouwen, merken een miskraam, niet eens. ze
denken dan, dat ze ongesteld geworden zijn, misschien op een andere tijd, dan verwacht en misschien, wat
klonterig, dan anders. Binnen die 3 maanden zwanger, stelt het beslist, nog geen babie voor.

Ik meen. dat ze transgenders vroeger transsexuelen noemden, maar dat was te beladen, en
werd het transgenders. Maar verkleed partijen, als queer, hetzelfde te noemen, heb je gelijk in, dat is erg
onnozel, als het travistieten zijn.

Hoe ga je dat doen LT, als ze 4 januari, die coronaprik gaan delen, neem je het dan niet, omdat je het te vroeg
achter de griepprik vind. Ze hadden ook al over Augustus, komen mensen pas, aan de beurt.
Dat is de tijd, dat ze de griepprik, ook gaan geven, of vlak erna.
Ze lijken beslist, niet te denken als jij, ermee LT!
Ze doen maar wat!
Net de griepvirus prik gehad en jij kreeg zelfs ook, een kokkenprik en vlak erop alle bejaarden, gaan inenten,
met die dodelijke virus prik. Allemaal net de griepprik gehad, Ik begrijp, ze doen in die vaccins, altijd ook de virus erbij in,
wat ermee gaande is.
Nou meid, ik snap je wel, dat je dat, niet vlak achter elkaar wilt, virus op virus en een kokkentje erbij, in je lijf.
Daar moet, enige rust tijd tussen zitten, dus is het pas augustus, die corona prik, haal je hem ook niet.
Of haal je die wel, en ga je de herfst griepprik laten?
Nou hoor ik nog wel van je.
Succes met je 4 dagen golfhobbie LT!
Allemaal een goede avond. Knuf van Ans Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 dec 2020, 00:55

Beeldscherm... :)

(Als ik het zo hoor Ans...op TV zijn ze pas in Februari Maart...toe aan mijn leeftijd...Nou dat zal
dan wel mooi zijn...Ik heb ook het idee Ans...dat ik de enige ben...die er daar zo over denk...dat
men niet allelei virussen tegelijk...in mensen kan spuiten en al helemaal niet bij Bejaarden
en zwakke en zieke oude mensen...Daar moet mi wel wat maanden ...tussen zitten...maar over die
dingen...hebben ze het nooit over...Het moet allemaal Stante Pe...van ze en druk maken over eh...
doen ze niet...
Op Tv zag ik ...was bij Op1 te gast voorzitter en direkteur van...Bij de ene maken ze Medicijnen en bij
de andere gaat het over Bijverschijnselen...Onderlinge communicatie is er niet...en data ingesteld bij elkaar
ook niet...
Dus als er ergens van Bijverschijnselen zijn...blijft het ergens hangen...als een soort wetensbank...der dingen
verder niks...

Als we allemaal zelf
de Bijsluiters lezen zouden...weten we hetzelfde...als die bij die Lareb...van de Bijverschijnselen
Instelling ...van Medicijnen...
En toen? En dan?
Ondertussen waar gaat dat hene met nederland? zeikt 1 op de 2 Nederlanders al in de broek...
met Plas Problemen...
1 op de 3 Vrouwen... wordt dement...meldt het...(De mannen nog niet mee geteld)
Spierzwaktes ...Botzwaktes...ed. kan je lezen als Bijverschijnselen...en jawel...geheugenverlies...
Hoe komt zoiets ...aan hetende Medicijn...in Hemelsnaam door die (hetende zware) Medische Controles...
Als we allemaal zelf
de Bijsluiters lezen zouden...weten we hetzelfde...als die bij die Lareb...van de Bijverschijnselen
Instelling ...van Medicijnen...waarvan we... de ...nieuwe...kwalen van hebben...
Hoe komt zoiets ...(aan hetende Medicijn)...in Hemelsnaam door die (hetende zware) Medische Controles...
en waarom en waardoor...wordt juist dat Medicijn automatisch gegeven door Apothekers...bij Bloedverdunners...
Half Nederland of meer...krijgt Bloedverdunners...ook Corona IC Patienten...
Nog is...
Ondertussen waar gaat dat hene met Nederland? zeikt 1 op de 2 Nederlanders al in de broek...
met Plas Problemen...
1 op de 3 Vrouwen... wordt dement...meldt het...(De mannen nog niet mee geteld)
Spierzwaktes ...Botzwaktes...ed. kan je lezen als Bijverschijnselen...en jawel...Geheugenverlies...
Hoe komt zoiets ...aan hetende Medicijn...in Hemelsnaam door die (hetende zware) Medische Controles...
Vanavond hadden ze het op TV weer over...1 op de 3 krijgt...Maar dat ben ik vergeten wat?
Ik heb een poos...dat enge Medicijn ingenomen...Het viel me op...dat mijn geheugen ging haperen...toen pas
ben ik de Bijsluiters is gaan lezen...
En ja hoor dat staat er ook bij...Geheugenverlies...
Hoe komt zoiets ...aan hetende Medicijn...in Hemelsnaam door die (hetende zware) Medische Controles...
Spierenzwaktes...De Blaas is ook een Spier...als dat verslapt...Ik bedoel maar...1 op de 3 heeft Plasproblemen...zeikt
ahw in de broek!
Hoe komt zoiets ...aan hetende Medicijn...in Hemelsnaam door die (hetende zware) Medische Controles...
Nou ja ik bedoel...als er zo erg veel en echte Bijverschijnselen zijn...en men dat niet weet van de Corona Vaccin...
en dat ook met gemak geven wil...aan allen die net de griepprik hebben gehad...Ik vind ze steeds..Denkslordiger vinden...
vooral mis ik het Doordenk patroon...van die Corona Vaccin Wetenschappers...en ook bij die...die het gaan
inspuiten landelijk! Misschien gebruiken zij... (al die Watersnuivers eh zuipers) bij bv bij Op1
ook wel...dat medicijn...met die enge Bijverschijnselen!
Bijverschijnsel ...Geheugenverlies...
(Bij de echte snuivers...en bij de echte zuipers...is dat ook vaak ...een Bijverschijnsel...Geheugen verlies...
als Bijverschijnsel...net als bij ...dat Medicijn...)
Hoe komt zoiets ...aan hetende Medicijn...in Hemelsnaam... door die (hetende zware) Medische Controles...
Er komt steeds meer ...in ons land...1 op de 3...bij...(En dan gaat het over echte ziektes!)
Ik zie ze liever aan de gewone waar...
Ene Marjan Berk was te Gast bij Op1...ze is nu 88 jaar...rookte altijd,....ze zegt dat ze nu gezond is gaan leven...
(Dus mag ze de gewone waar niet meer)
Ik vind het iets links...want ik vind een gewoon rokertje...een Wereld Medicijn...tegen teveel om op te noemen zelfs...
Maar dat men massaal er lekker oud mee worden kan...bewijst zij dan wel weer...net als mijn Topic hiero
In Memoriam...(Hoeveel leugens en bedrogs en diefstallen met grote schaal ermee gaande is...met gewone waar...waar
men dus masaal erg oud mee worden kan...Het dubbele of meer langer leeft dan in alle eeuwen er voor...
en als dank...zijn alle Kopjes Koffie en Thee verdwenen...op de TV Klatstafels...alleen een Glas water krijgen ze nog...
Waarom zouden ze alle leuks weg halen bij de bejaarden? Die in de niks zetten...ook in die alleenzijnde Corona tijd...
als allen moeten doen...als die Dokters zelf...is het nog maar de vraag...of die zelf de AOW halen...
met hun ...niks mag...ook geen Sigaar...
Na 1/4 scrollen kijk maar...
Komt nog bij velen...die Maag Medicijn erbij...(Geheugenverlies)!

Ik snap steeds die grote Tam Tam aanval niet...als De Premier of de Mister van VWS wat zegt...
Over Mondkapje en weken over Mondkapje op Tv...aan de kletstafels...Weken over Bedden te korten
in een land vol met bedden...(Daar mogen zelfs de Bejaarden met Corona voor kapot)
Het Vaccin is er...
Waarschijnlijk kan men 4 Januari ermee beginnen...en daar begint het weer...Die grote Tam Tam...

Misschien
moet die USA Vaccin pharmaceutische fabriekant ...er gratis en voor niks...overal een Diepvries kast bij kado geven...
denk ik dr van...
mooi ...als Corona...Klantenbinder...voor volgende ladingen...
Oke
ik wil het... niet te dicht bij ...de vorige Griep Virus injectie krijgen...maar als ze er... lang genoeg over leuteren
aan de Watersnuiftafels...hoe dat allemaal moet...dan ...is het vast al wel...(mooi voor mij)...Maart 2021 voor onder de 80 Jaar ...voor dat
die aan de beurt zijn...Maar is dat pas ...in Augustus...September...die Covid prik...dan bedank ik voor de Herfst Griepprik! Groetjes van LT) Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42499
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 dec 2020, 01:27

Schermen... :)

(Dit vind ik ook een spannend onderwerp...
https://www.nu.nl/klimaat/6093574/klima ... ijgen.html
Door de coronacrisis vliegen en rijden we minder en draait de industrie een tandje lager.
Als gevolg valt de wereldwijde CO2-uitstoot tijdelijk lager uit.
Maar in de atmosfeer is de CO2-concentratie dit jaar gewoon verder gestegen, meldde de Wereld Meteorologische
Organisatie (WMO) onlangs. Hoe kan dat?
Hoe kan de concentratie stijgen als de uitstoot daalt?

Een lezer verbond er de conclusie aan dat de stijging van
de CO2-concentratie blijkbaar niet door de mens komt:
"Autogebruik en vliegverkeer zijn de afgelopen maanden gehalveerd - zonder zichtbare vermindering. De wetenschap
is dus gebaseerd op onjuiste informatie - de oorzaken moeten ergens anders gezocht worden."

(Schreef ik ook hiero al is over...Al lag de hele Wereld stil...in Lock downs...nog haalt het ...de doelen van Parijs niet!
Dat betekent mi. dat die behandtekende doelen ...niet realistisch zijn...niet haalbaar...al leggen we alles plat
dan nog halen we die doelen niet...

Als ik er over nadenk...kom ik bij zoiets uit...
Misschien
moeten we ...in de Aardse Atmossfeer...Dronens gaan hangen...die met een systeem...Wereldse CO2...vanuit
de Aardse Atmossfeer....in het onmetelijke grote...Heelal
in gaat spuiten...misschien is dat...tot op zekere hoogte... wel te doen...
(Alle Natuurlijke...Lichte...CO2...mag nl niet zo weg gespoten...vandaar...(Alleen onze gigantische opgebouwde
Zware...CO2...rotzooi...tm in the Atmossfeer Air...)

_____________________________________________________________________________________________________________
Ik denk welis...
Als we allemaal Electrisch gaan rijden...kunnen al die ...geluids...Betonnen Muur wallen ...wel weg...naast
de Nederlandse snelwegen ed.
(Er is daar ook iets mee nl.
Ga ik nu niet uitleggen...maar erg gezond ...zijn die..inmiddels vele... betonnen muurwallen... niet!)

Nog zoiets...
Als je... vooral in het Westen ziet...hoe erg veel...leegstaande Oude Gebouwen en Fabrieken erbij staan...en niet gebruikte Bruggen
en Tunnels ed...(Misschien zijn de meeste
Betonnen Geluidswallen dat ook wel) maar dat het wel... enorme...Nutteloze...Zuurstof Zuigers zijn......in die Regio's...dan
snap je ook wel...Dat moet nodig
is...Gerenoveerd ...voor hergebruik...of...opgeruimd!

Trusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding
M'n 4 Daagse TV en PC Golf Hobby
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70837#p70837

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 03 dec 2020, 21:23

Mentor

Ik denk ook mee LT, Misschien ontstaat zoiets wel, door die vele branden, om Australie en in Californie, dat de admosfeer te vol co 2 is.
En dan nog de vulkanen, die uitbarsten.

Je kan een wilddier adopteren, in Emmen. is dat wat voor jullie?
Jammer, ze zette er geen gegevens erbij.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp

Welterusten allemaal. Knuf van Ans Afbeelding

Plaats reactie