WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 nov 2020, 13:09

Denken... :)

(Ik las dit...
Nog nooit zoveel vloeken en grove taal in kinderboeken 35 keer 'gvd'
mi
Samen met de respectloze... kladjes brievenschrijvers...zie jer...de afgang... van de beschaving... er aan af...

Fijn dat je... blij bent... met je andere huis Tiff...geniet er maar van.

Ik krijg het weekend m'n Vega zoon te logeren...de laatste keer dat die er was...was ik 2 kilo
aangekomen...met mee eten...van zijn Vega etens...
Dus daar moeten ik wel op letten gaan...
Ik was juist ...5 kilo afgevallen...m'n vriendin logeerde 2 weken...met gewone etens en
ik was 2 kilo aangekomen...
Dus ik moest eerst... die 4 kilo er weer trachten...eraf te krijgen...ben ik nog mee bezig.
Misschien ligt het aan...de opvulmiddelen...overal in...toen het nog overal in...Arabisch
gom was en Aardappelmeel...waren er nog maar weinig dikke Mensen!
Wij hadden vroeger...maar 1 dikke Mevrouw in de Wijk...de maatkleding in de winkels
ging tot maat 42...
Toch werd er in de jaren 50 vooral...wat afgebraden en gebakken en gekookt...en met
de ijswinkel en Patatwinkel verderop...menige tussendoortjes ook...
to de School...was Jantje van Alles...een Snoep winkel...
Daar ging heel wat Kinderzakgeld naar toe...
Niemand was dik in de klas...
Ik heb zelf...decennia's lang...als lichaams gewicht gehad 55 kilo...
daarna decennia's lang 60 kilo...
Laatst was ik 75 kilo...m'n eet patroon... is niet echt veel veranderd...in die tijd...
Als ik lijn...blijf ik alles eten...alleen steeds wat mindere porties...dus ik was net
mooi 5 kilo afgevallen...toen de logees kwamen...en ik 4 kilo aangekomen was...
Ik dacht...ik doe is mee...met dat Vega etens... van m'n oudste Zoon...val ik vast mooi van af...
Nou mooi niet dus...
mi Ligt het allemaal...aan het verschil...tussen toen en nu...wat aan opvulmiddelen gebruikt worden...
niet alleen aan e
ten...ook bij veel soorten Medicijnen...zijn de opvulmiddelen anders...dan
voorheen...
Toen de gemodifiseerde opvul middelen kwam...schreef ik welis...daar
krijgt de Wereld een hoop diabeten van...en dat kwam nog uit ook...
maar ook werd de wereld overal dik van...alleen Mensen met een snelle schildklier ed.
kunnen er nog bij afvallen...en veel zenuwenlijers ook...
De rest lijkt...al van niks... aan te komen...
Dus wat ik
het meeste mis ...in deze tijd...zijn de opvulmiddelen...die ze nog gebruikten...
tm ...wat deccia's terug...
Nou ja ik bedoel maar...wat er in deze tijd allemaal goed gekeurd wordt...via Instituten...
dan moet je... de Medicijnen ...Bijsluiters...is gaan lezen...

Ik bedoel...
als 1 op de 3 Nederlanders...Plas problemen heeft...en 1 van de 3 Geheugenstoornissen heeft...
spieren verslappers...botverzachters...ervan krijgt...en 1 op de 3 die te dik is...
Dan denk ik ...nog welis aan...Aardappelmeel en Arabische gom...als opvul middel...
ook in pillen en capsules ed.

Zulks kwam voorheen niet eens voor...Godslasteringen en vloeken...en schelden in Kinderboeken...
in deze tijd...dat is de afgang van de
beschaving nabij...en al die ...respectloze...Kinderen die de ouders en leraren gingen uitschelden...kwam
voorheen niet eens voor!
Ook de kladjes brievenschrijvers...mist het
respect voor de lezer's!

Liet ik pas nog een vb van zien...toch geen kleine jongen...qua scholing gehad en
beroepsbaan...stuurde de Lands Premier...zo'n kladjes brief...
Ook dat is...in deze tijd... ook de afgang van de
beschaving nabij...

Soms tonen ze het ...op TV...een groep jongeren ...jonge volwassenen...in een Park bijeen...of
onder een Brug of in een Tunnel...en met muziek festijnen ed...ze laten een ongekende rotzooi achter...
Ook dat is...in deze tijd...
de afgang... van de beschaving...van nabij...

Nou ja...dat wilde ik even typen...Ik mis... de Arabische gom en Aardappelmeel...van vroeger...als...opvulmiddel...
ook oa in Medicijnen...
Of zo ik het ook welis type...Ze doen of alles mag...behalve een Sigaar...en ook dat nog...
waar niks mag...komt niks goeds van!
vb.
De Sint werd gelijk gedekt...door de NL Premier Zelf...De Sint en groete staf...
met zijn...niet Mondkapje op...het dekken van het slecht...
Ook dat is...in deze tijd...
dat is de afgang... van de beschaving...van nabij..

Kortom...(Vanaf Nederland in de EEG...werd het...Sinds Nederland in de EU...)
Ik mis... de Arabische gom en Aardappelmeel...van vroeger...als...opvulmiddel...
overal in!

Jullie wens ik een fijne dag verder. Knf van LT) :roll:

PS.
Over het geheugen gesproken...
mi Die Trump heeft van het begin al gezegd...alle usa militairen uit Afganistan te halen...
en toen Hier en nu?
Afghanistan
Trump trekt militairen terug, Nederland 'onaangenaam verrast'

Waarom noemen ze het gelijk...Nederland...als 1 of een paar het maar zijn?
Want ik als Nederlandse Burger ben nl niks verrast!
mi Die Trump heeft ...van het begin al steeds gezegd...alle usa militairen uit Afganistan te halen...
dus wat doet die alsnog... op de valreep...z'n beloftes...aan de usa Burgers... na komen :!:

Nog is...
Waarom noemen ze het gelijk...Nederland...als 1 of een paar... het maar zijn?
Want bv ik ...met bv schijnbaar...een beter geheugen Afbeelding
...dan eh die ene...enne eh...(die paar
zo verrast)Afbeelding

En jullie...lezers... van dat RTL Z tv artikel? (Zijn jullie net als die ene en een paar ...
dat heel Nederland heet...
zijn jullie ook... zo verrast... allemaal?

Over het geheugen gesproken...
Die Trump... heeft nog maar kort itjd...op die baan plek...(om dat te kunnen doen)
mi Die Trump heeft... van het begin al gezegd...alle usa militairen uit Afganistan te halen... :roll:

(Oke Het is misschien een vreemde vogel...die Trump...maar komt zijn beloftes aan de usa
Burgerij gedaan...wel na!)
Nog is...
Ik...bv...als Nederlandse Burger... ben nl helemaal...niks verrast! En Jullie?
Of
is het alleen ...die ene...en die paar....dat Nederland heet verrast heet!? Afbeelding
Tip...Ze moeten snel aan de gewone waar...die ene en die paar...en de schrijver van dat artekel...
(Van alleen glaasjes water...kom je eh...niet mee kl..r metc.)
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... ugtrekking

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 nov 2020, 16:20

Kenmerk... :)
:D
(Ik snap deze titel niet...Hier en Nu..Jullie?
Oprah Winfrey hield kijkers voor de gek tijdens interview Barack Obama
Maar
Er wordt duidelijk... meteen gezegd...toen...
dat hij in DC... zat en zij...in C...
Waar gaat... zulkse geleuter dan over...dat de boel werd belazerd?
https://www.ad.nl/show/oprah-winfrey-hi ... ~a3136ffd/

Wat is dit nu weer... voor een getrut...in ons landje...
Het was gewoon een heel leuk gezins filmpje en niks mis er mee...
en toch er af gehaald?????
(Dan doen ze nou net altijd...of zij het verwijderde...terwijl ze het er zelf op heeft gezet...ze
zal het best zelf verwijderd hebben na iov...)
(volgens mij
zie je toch... als het opgenomen wordt...en dan komt het in beeld...
Ze snappen niet meer...wat gewone leuke gezins gezelligheid is...die ouders...dat is het
het moest dus...Weg ermee...)

Tip...Afbeelding
Misschien ...moet die dochter ...van Prins Constantijn
het eerst... van te voren vragen...aan anderen...of ze het plaatsen mag...dito vertellende
over anderen... op haar web ed...want in deze tijd...hebben we nl.
De Wet
op de Privacey...Ik denk ...dat ze daar... anders ...(vooral met Getitelde Beroeps personen)
en in dat leef gebied... van die Eloise
nog welis ...serieus...mee... in de fout kan gaan!)om voor die anderen dan!
Maar alles wat in het algemeen
ooit op TV was of in de bladen of kranten...kan gewoon op je web gezet...ook al gaat het over
je eigen familie of vrienden...of waar je Fan van bent!

(Met vertellen...of foto's...met of ... over anderen...met een uitje samen of als gein gehad
of met
familie en over gezamelijke achter de deuren geheimen...met elkaar etc.
als ze zelf... (die Ouders) dat dansjes filmpje... ook leuk vinden ...en goed vinden
dat het geplaatst wordt...is er helemaal niks mee...Eloise...(wat de buitenwereld ook
al of niet anties... klept er over!)

(Ik noem dat...Niet alles mag...maar wel op z'n tijd...een Sigaar!) (Sigaretje of pijp of sjekkie!
Daar hebben we mede de massale grote vergrijzing van nl!)(Net als met een Bakkie Koffie en Thee
en een lekkere Tostie en de lange inmiddels anties rij...etc. etc. etc.)
(wat de buitenwereld ook
al of niet... anties... klept er over!)

(Voor de rest...Ik noem dat zo...Wat is dit nu weer... voor een getrut...in ons landje...mogen we ze
die lieden
alleen...als stijf lopende... zittende met een glaasje water... voor de snufferd zien...die ouders?)
om oa...Twitter reacties ed? oei... een dansje...foei! Weg moeten doen wordt dat dan!
(Behalve als je mijn tip snapt...
als ze zelf... (die Ouders) ...dat dansjes filmpje... ook leuk vinden ...en goed vinden
dat het geplaatst wordt...is er helemaal niks mis mee...Eloise...(wat de buitenwereld ook
al of niet aan anties... klept er over!)
Vinden je ouders
het goed...dat gezins dans filmpje...gewoon terug zetten..zou mijn tip zijn!

Nou ja ik... vind mijn tips
de beste...voor die Eloise Afbeelding

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... se-reactie

Groetjes en Knf van LT) :roll:
PS.
Een paar dagen later...Ik las dit net...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/techno ... d=msedgntp

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 19 nov 2020, 20:05

Merk

Klopt lt er is een wet gekomen, tegen die dingen.
Ik kon niet eens de klassenfoto plaatsen, van me dochtertje, of ik moest het aan alle ouders apart vragen.
Kunnen ze beter, ook van te voren regelen, de klassenfoto, kan op wegjes, wil je dat niet, kan je kind niet op de klassenfoto.
Anders mag en kan er helemaal niets meer.
Tabakswaar doen ze uit de supermarkten, het lijkt wel of ze van ons landje een kleuterschool van maken.
Ze kunnen het niet meer scheiden, van wat grote volwassen mensen doen en mogen en kunnen, alles heet, geen goed
voorbeeld aan de kinderen. Hoe zijn jullie allemaal ooit groot gekomen lt en ans? Toch niet zo achterlijk! Ook niet of
het hele land een ziekenhuis is, vol zieken, waar de dokters de baas over spelen. Een ziek land vol met kleuters
maken ze ervan. Niets mag.
Ik hoorde een bejaarde man zeggen, dat had je vroeger, alleen bij die speciale grevo mensen, niets mag, ze mochten zelfs
geen tv kijken. Wat kreeg men ervan, allemaal mensen, die stiekem dingen gingen doen. Op zolder of kelder, hadden ze toch een tvtje.
Die oude man, vond ze enge mensen, waar niets mag, moet je geen kleine kinderen, alleen bij laten. Sinds niets mag in het land,barst het van de pedofiele mensen, vaak zijn ze getrouwd, alleen thuis, als oppas en maken fotos en flims en plaatsen dat in het geheim ergens.
Om met lt te zeggen, ik zie ze liever, ook met een gewoon rookwaartje, dan te eng, omdat niets mag
Al die anties over roken, slaat helemaal nergens op. Dat hoorde ik nog het meest. En in plaats van, gaan velen aan de harddrugs, mexicaanse en colombiaanse tafrelen, kwamen er van, in ons land.
Alleen die ene, en die paar, werden er erg rijk van, via die anties te preken.
Iemand zei me eens, er komen per maand, wel 300 mensen bij eerste hulp, alleen door medicijnenvergiftigingen.
Die doen of alles mag ermee. Kasten vol in de huizen ermee.
Dan zie ik ze ook liever, met een gewoon rokertje, dan met dat!
Maar er is al zoveel op gestolen, aan de prijs en via accijns, dat het voor veel mensen, niet eens meer te betalen is, die zitten allemaal met niets, niets mag , aan het doen zijn. Nou zo lijkt me oud worden, totaal niets. Als we in het buitenland zijn, kost een pakje 2 euro,
10 euro in ons landje. Zo erg veel stelen ze in ons land, met producten, waar we al die massale ouwe mensen van hebben, in het land.
Of lands volwassenen, een zieke kleuterklas is, dat alleen een glas water mag, doen ze, via de tv.

Bij die sint journaals, zie je die lui, geen mondkapjes dragen, en dat zegt dan, me kleuter van 5 tegen me.
Ik kan moeilijk zeggen aan der, wat op tv komt,, wordt vet gedekt.
Die prijzen ze juist extra.
Ze lijken, niet meer goed snik, schreef lt laatst. Ze moeten snel aan de gewone waar, want het wordt te eng, waar niets mag.
vooral voor lands kindertjes. Miljoenen kindertjes, al in de pedo geheime webjes.
In het groot, wat eerst veelal een enkeling alleen, bij die speciale grevos plaats vond, allemaal stiekeme dingen doen ze dan.

Nou effetjes wat anders, lt jij hebt al de kerstlichtjes aan, op je balconnetje en wel als een soort actie, tegen de extremisten en fundamentalisten en om in corona tijd, wat verlichting te geven, in duistere tijden.
Dat ga ik in me nieuwe huis ook doen, vroeg de lichtjes aan zetten.
Succes, met je leuke tv kijken hobby lt, 4 dagen lang, per week.
Ik wens jullie allemaal een gezellige avond. Liefs van tiff :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2020, 02:53

Erker... :)

(Nou je kan je hart hier... ook lekker luchten Tiff...
Je Kind... alweer naar Groep 2...wat gaat snel zeg!

Ik zag de Donderdag Viskar weer... met z'n extra luifel dakje erop gemaakt... op het Fietspad uitkomende
met stoeltjes en tafeltje er onder...de Bloemenkar ...staat wel altijd een stuk naar achteren...die houdt wel
Empatich...rekening met
de omgeving...Nou ja... ik zag dus even...waar jij Tiff...al wat jaren over moppert...als je voorbij fietst of langs komt...bij mij...

Ik kijk zoveel niet meer naar buiten...ben schijnbaar aan het oefenen...dat die 3 park type bomen straks zo gegroeid zijn...dat
m'n uitzicht weg is ...en zon en licht...gewoon niet meer naar buiten kijken...die kant... van mijn flatje op...kan schelen
een hoop gemekker in mijn gevoel...

Ik woonde 5 jaren ...in een wel heel erg streng...Hervormd gebied Tiff...als Kind tussen 5 en 10 jaar oud...
Er waren Kinderen... die niet leuk werden behandeld...had vaak meer te maken met Kinderarbeid...
maar ik heb ...in al die 5 jaren...nooit mee gemaakt ...dat er een Kind werd misbruikt daar...

Ik had het gevoel...dat ze daar vroeger ...alleen op oog hoogte keken... naar Kinderen...
ook op School en overal daar...eigelijk wel...Ik moest een ontzettend eind lopen naar School...en wel alleen...Kwam regelmatig
Van die Boeren karren tegen ...met Man...en een Paard ervoor...en
ook mannen op Traktors...een enkele op de fiets...ik was een klein meisje...nooit
1 probleem er gehad...ze waren allemaal even correct vriendelijk groetten...en dat was dat...

Toen ik 9 jaar werd...kreeg ik een soort van derde hands fiets...met dikke klossen op de pedalen...ik was er nog te klein voor nl.
Ze zeiden...De School is zo ver lopen...hier heb je een fiets...Ik vond dat een beetje eng...want al die andere kleintjes
onderweg...moesten het ook lopen...dan zou ik ze met de fiets... voorbij gaan...Nou mooi niet...En de jaren
ervoor met nog... kleinere beentjes...lieten ze het me wel lopen...met langere benen...heette het ...de School is zo ver lopen...

Ik gebruikte die fiets dus niet...Ze vonden me een ondankbaar kind...Als Kind... zei ik nooit veel...dacht veelal meer...dan ik
gewoon onder woorden kon brengen...maar toen schoot me een mooie gedachte hardop gezegd...Mag ik met de Fiets
Zaterdagmiddag erop uit? (De drukste Kinderarbeid dag... was dat)
Zij blij...dat ik de Fiets wilde gebruiken...het mocht...Ik heb ...de halve regio in m'n eentje gefietst er...niemand viel een Kind lastig daar...
Ik kwam een groep Jongens er tegen...mag ik mee doen vroeg ik ze...Ze waren aan het Fietscrossen...over Heuvels...
dat mocht...nooit last met die veel grote Jongens gehad er...

Ik ging ipv te fietsen...de Heide achter de Boerderij verkennen lopende...en vooral in mijn eentje...
Je hebt geen flauw idee...hoeveel Mensen er lopen op de Heide velden...Ze staken zo overdwars...naar waar ze naar toe gingen...
ook die alleen lopende Soldaat...ook die wat padvinders...ook die 3 Jongens...ook een oude Man...ik zag er
ook een Schaaps Herder met Schapen...Niet eentje was vervelend... tegen het Kind ik...In mijn gevoel liep ik toen
in het meest Geest Zuivere gebied ooit gezien...en ik genoot van de Fietstochten en Wandeltochten...Pas in
de Grote Stad wonende...vond ik erg veel Mannen en Jongens erg vervelend doen...ook toen ik ouder was...en voor mijn
Beroeps werk er veel moest Fietsen...Er kon maar zo een man met een Brommer of fiets...je klem zetten...die wat wilde...eentje
hield me wel erg goed vast...die gaf ik toch een kei harde trap...tussen je weet wel...Ik wist me wel te redden
maar snapte niet...hoe dat kon...In het ene lands gebied...nooit ergens problemen gehad...en ik was veel alleen aan de wandel...ook
naar School toe...en terug...en in de Stad...om de haveklap last gehad...al vanaf toen ik 10- jaar was en er net woonde...ik
snapte dat niet...dat grote verschil...Ik was dan wel niet de grootste... maar wel de sterkste voor mijn leeftijd...dat
had ik over gehouden... van Kinderarbeid...op de Boerderij velden...en in... en om... de Boerderij...Dat was dus mooi mee genomen!

Ik groeide pas... echt lekker door ...in de Stad...ik dacht altijd ...dat kwam...omdat we daar ...2x per week gym op school hadden
en Schoolzwemmen...moet ik altijd aan denken...als ze wegens bezuinigen...die dingen het eerste stoppen...in deze tijd...

Ook zoiets raars...met een land vol 1 verdiemrs...kon dat wel allemaal en vanaf een land met steeds meer 2 Verdieners...ging van alles
bezuinigen heten...geld te kort heten...Nou ja dat is weer een ander Onderwerp...
Ik probeer uit te leggen...het verschil dat
ik als Kind ervaaardde... tussen dat Veluwse gebied... en de Hoofdstad... van het land...in die dagen althans...

Als ik hoor of lees ...over die pedo toenames...in deze tijd...moet toch ergens aan liggen...als ze het in dat ene grote lands gebied toen konden laten ...er zelfs niet eens mee bezig waren...Jongens en de Mannen er...Waarom... nam het dan zo erg toe...die dingen...Kindermisbruik en
Kinder Mishandelingen en Huiselijk geweld...en zoveel dat... zelfs in de Huizen...in het Land?

Je schrikt je toch te gek...als je leest ...die man had duizenden kinderen op de PC...die werden misbruikt...zelfs miljoenen ...had
er eentje...en alweer
ook de eigen kind of Kinderen ...stonden erbij...werd dat...Dat moet toch ergens aan liggen...

En inderdaad... als je zulks las...vaak leraren ...of de eigen Pa...waren het...dan was die erg vaak... van een Christelijke School...
Van die figuren...ze mogen niks...Niet uit en niet thuis...
(Van die anties figuren zijn het vaak...)
Heb je wel gelijk in...Tiff...dat zie ik ook zo...maar...mi Heeft het niks met Godsdienst op zich
van doen...maar wel...met die anties...overal mee...

Het regio gebied
waar ik als Kindzijnde woonde...waren ze ook... erg Godsdienstig...2x Zondags naar de Kerk...en lezen aan tafel uit de Bijbel...
nou ik ben daar er niet eentje tegen gekomen...Leraren rookten nog in de klassen...die Kindertjes van toen ...in de klassen...dat is nu de massale Grote Vergrijzing...Het ligt mi niet aan de Godsdienst op zich dus...maar hetende Godsdiensten waar ze niks van mogen...niet uit en niet thuis...ligt het aan...(Anders weet ik er geen verklaring voor)

Ik trof altijd rokende Meesters
in de klas...op het Platte land en... in de Stad...ze zaten nooit met de poten aan de Kindertjes...
Nou ja
zulkse associaties...heb ik er dus mee...Waar niks mag...ook geen Sigaar...(...in Pauzes ed...)...komt niks goeds van!

Ik tracht uit te leggen Tiff...waarom ik zo vaak... op kom voor gewone waar...in het meest...Geest Zuivere Gebied...van het Land..
rookten ze gewoon ...dronken Koffie en Thee gewoon...en op z'n tijd dronken ze wat...vooral de Jongens en Mannen in die tijd...
Maar waar niks mag...zijn ze vaak zo extra...op sex gericht...zo erg...dat het gevaarlijk voor de Kindertjes is!

Of die pedo's nou duizend op de PC hebben staan of in de miljoen afbeeldingen...ze hebben er Kindertjes voor gebruikt...
dus eng... als niks mag...
Ook op... Scholen en in Kerken ed...en waar dan ook...dus uit... en op het werk...en vooral... thuis!
Nou ja...Ik zie ze nog steeds liever
met gewone waar...want met... die niet te ziene...harddrugs in hun mik...waar niks mag...worden ze vaak...nog
veel ongaver...van...Die zware toenames van Huiselijk geweld...is ook apart...(Soms lijkt het ...of bijna alle Nederlandse Kinderen onder
een soort Jeugdzorg staat...en ook dat...is ergens van...en...er is geen geld genoeg... er naar toe te sluizen...)

Nou ja... ik ben blij... dat ik normale Meesters... op de Scholen...heb gehad...later...in de Pauzes mochten ze ook dat...een
gewoon Rookwaartje...Maar tov het het Onderwerp...die meest...Geest Zuivere Lands Gebied...heb ik alleen... daar ... wonende op de
Veluwe...als Kindzijnde ...ervaren en Gezien...Maar elders...toen in het land...was het 3.4 minder... dan in deze tijd gaande is...met Kinder Misbruik...Kinder Mishandelingen en (ook Dieren Mishandelingen)...en (Huiselijk geweld...)...en dat ligt ergens aan...

Daarom schrijf ik best vaak...Ik zie ze liever met gewone waar! (ipv die anties figuren achterna te gaan!)
Toen in het land...was het 3.4 minder... dan in deze tijd gaande is...met Kinder Misbruik...Kinder Mishandelingen en (ook Dieren Mishandelingen)...en (Huiselijk geweld...)...en dat ligt ergens aan...en dat ligt ergens aan...en dat ligt ergens aan!

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2020, 15:07

Kerkenpad... :)

Misschien moeten die Mensen het eerste de Covid-19 Vaccin!
Afbeelding

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp

(in wezen
moeten de verspreiders eerst...vnl zijn dat...Allochtonen en Kinderen!(En alle niet rokers! De verspreiders dus!) Afbeelding
(Wel eerlijk zijn...en zeggen
omdat dat de verspreiders zijn...en niet zeggen...Rokers krijgen het ...voor straf het laatst!!)

Maar waarom heten die Mensen
van de ...niet Westerse Achtergrond... en de rest...de Witten?
ipv Met Westerse achtergrond...

Zei... een Vroegere Hoofdzuster... van me het zo ...als er Griep in het land heerste...alle niet rokers hebben
zich al ziek gemeld!

Ik zeg het zo...

Jullie kennen me al langer dan vandaag...Ik zou zeggen...Westersen...roken nu eenmaal meer...dan de
niet Westersen...De meeste Virussen kunnen niet tegen rokers nl.

Nog een vb is...
Veel Mensen van Allochtone afkomst ...trekken zich totaal niks aan
van Overheids Maatregelingen...ze wonen wel hier ...maar
hun Koning... woont daar!
Hun TV kijk gedrag...is meestal ook ...naar daar!

(Als Nederlanders ...Autochtonen...gaan Allochtonen... naar elders...doen ze daar
exact hetzelfde...als hier... de meeste Allochtonen ...doen... hier...)
Ze wonen wel daar ...maar
hun Koning... woont hier!
Hun TV kijk gedrag...is meestal ook ...naar hier toe!

Met Huidskleuren (Zwarte/Wit)
heeft het dan ook niks van doen...Gewoon naar het...aard...van het beestje ...wel!

Maar dan nog...

Jullie kennen me al langer dan vandaag...Ik zou zeggen...Westersen...roken nu eenmaal meer...dan de
niet Westersen...De meeste Virussen kunnen niet tegen rokers nl. Vandaar...
Liggen er sowieso...het minste aan Rokers...met Covid-19 Virus...op de IC's!

Helemaal 100% gaat het niet op...Het is ook geen Wet van Meden en Perzen...maar globaal gezien...
Misschien heb je (Individuele) Rokers Ziektes...(kan welis geven 10.000 doden)
Maar ook...Mischien zijn bepaalde Virus ziektes
(Massaal)...van een...Niet Rokers Ziekte!... (Kan welis geven Miljoenen doden) Vandaar...Groetjes van LT) Afbeelding

PS. In de Wetenschap bestaat ...Het...Verwaarloosde... Getal...
bv 10.000 doden (Individueel)
to (omgekeerd)(Geeft het)
bv Miljoenen doden...(Aan massa's Mensen...doorlopend naar Wereld Wijd...)
Uitkomst is...Mensen kunnen beter Roken!
Helemaal 100% gaat het niet op...Het is ook geen Wet van Meden en Perzen...maar globaal ...Gezien...
Een Vroegere Hoofdzuster... van me ...zei het zo ...als er Griep in het land heerste...alle niet rokers hebben
zich al ziek gemeld! Groetjes van LT) Afbeelding

PS.
Nog even over het Westerse en niet Westerse...
Als Westersen gaan Allochtonen...Gaan ze skypen en mailen en TV kijken...naar daar
Waar hun Koning woont...
Als hier strenge Covid Maatregelingen zijn...en daar nauwelijks wat...
is dat een makkie...zich aan het nauwelijks wat...van daar... te voldooen...ze wonen daar...maar doen als...hier...

Omgekeerd...Niet Westersen gaan Allochonen...naar een Westers land...
Dan...Gaan ze ...skypen en mailen en TV kijken...naar daar
Waar hun Koning woont...
Zijn daar nauwelijks tot geen Covid Maatmaatregelingen...of geloven er noiet n...maar ze wonen ...hier...

Wie het snappe snap het!
Ze doen (ahw Sociaal Gezien)...in feite...allebei hetzelfde...en toch pakt het anders uit...
Dit is oa zo'n vb
Gaan ze ...skypen en mailen en TV kijken...naar daar
Waar hun Koning woont...
Zijn ze daar nauwelijks bezig tot geen met Covid Maatmaatregelingen...
Nou dat dus...
Niet Rokers
Ze kunnen beter ...als niet rokers...in een rookkamer zitten...(op het werk en uit en thuis)
zoals velen vroeger deden tm in een
rook cafee...Afbeeldingom het... niet verwaarloosde getal...te ontlopen!
Maar
omdat ze dat meestal... zijn gaan weg halen...via de anties lieden... (Zullen er meer Virussen komen...tm ook dodelijke...
Voorspelde ik al vaak zat!) Afbeelding...Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 nov 2020, 17:43

Paden...Afbeelding


Oje de bel... gaat m'n Vega loge...tot laters... :lol:

Issie er een poosje...vraagt...Wat eten we straks...eh...Ik eet altijd Vis op Vrijdag...(Geen
rk assocoiatie is er mee)...maar de Vis kar... staat Vrijdags er zo handig...vlak voor m'n neus beneden...
over heerlijk....misschien wel de beste van het land...) Hij zei... ik haal het wel...Kwam die terug
pakte het uit en zat... opeens...in m'n open kleine Keukentje...een Haring te eten...ik hoorde...aan
Heb al zolang niet gehad...Hmmmm

Ik zei...Je lijkt wel een Lorettaatje...
2/4 te dik...om de haveklap... om Vegetarier te heten...maar beweert dat.... toch te zijn...net als jij...
Nog een Lorettaatje...Ik rook niet zegt ze (in beeld)...in een web verderop...zie je Loretta...
Afbeelding
Ze zit ermee niet erbij...dat het een soms is rokertje is...
maar meer of het ...een gewoonte is...

Dat dus...

Niet dat het mij wat kan schelen...Maar je blijft ...Altijd...twijfelen of ze de Waarheid wel zeggen...bij
zulkse gasten...

(Ze eten maar zo... een lekker Haring verderop...achter je rug...dat dus...)

Ik zei tegen ...die hetende Vega Zoon van me...pas op...God ziet alles!

(Hij is al 10 jaren ...erg Godsdienstig...daarvan mag die ook bepaalde dingen niet van...mooi zo houden...denk ik ervan...
Vandaar die ene zin gezegd...)

2 voor 12 begint op TV...Yot laters...

Ben ik weer...
In de Media
was gaande...In Israel... kan het Sperma van omgekomen Soldaten bewaard worden...(Wordt in een vriezer bewaard)

Stel de Ouders van de Overledenen ...wilt toch een Kleinkind...ze zoeken een passende Mw ...die geen parter heeft...of misschien
een dame erbij...als ze dat heeft...
Zij hebben dan een Kind ...en de Ouders van de Overleden Zoon...zijn de Grootouders... van het Kind...

M'n zoon en ik hadden er... een discussie over...Hier kan zoiets niet ...zonder de Waarheids papieren van de Overledene ...
De vraag aan mij was...
Maaaaaammmm wat vindt jij ervan? Waarvan?
Dat ze een Kind maken van een overledene...
Nou ik weet ook niet alles hoor...maar ik probeer het wel...
(Mooi als type-oefening te doen)

Ik zei...stel
ik heb zelf goed overwogen nagedacht
een Docorcodeciel gemaakt... met Handtekening en al erbij...Wat doen ze dan?
Als je daar er zo mooi ervoor bij ligt...Toch aan de directe Nabestaande vragen...
is er eentje bij...zoals jij...zei ik ...tegen m'n oudste Vega Zoon...zou je er tegen zijn...
Met wat Psyche bla bla erbij...van jou erbij...dan gaat het niet door...

Coclusie ...Mijn zelf gekozene en behandtekende tijdens het leven...schuiven ze maar
zo op zij...voor een Nabestaande...

Die Oma de Moeder van de Overleden Zoon...is ook een directe Nabestaande...
met een hoop tam tam...ze wilt Oma worden...

Ik neem expres die 2 zaken...als vb tegelijk...
omdat het ...allebei...over Leven en Dood gaat...

In het eerste vb... gaat de directe nabestaande mening toch voor...en in het 2de bv...opeens niet...
Dat is the question...(in ons land ermee)

Ik denk...als ze sperma... uit een Overleden Persoon hebben gehaald...is... iemand ...of iets ...ervoor Verantwoorderlijk...
die zich...met toestemming bevoogden gedraagt ahw...namens de Overledene...(Als niks mag ermee...waarom zouden
ze dan het sperma uit
een Overledene mogen halen? Ik zie die Sperma... als een Donor ahw...

Dan kom ik uit bij vb 1...De directe Nabestaande bepalen het...dus de as Oma de Moeder van de Overleden Zoon...
Met vb 2
Iets heeft toestemming gegeven...tot Sperma Donor...van Overleden Mannen...
(Schijnt nog een hele Medische klus te zijn...zulks te doen...bij een Overledene...) Dus het is ahw ...een (Levend)...Nut product ...
als zijnde...een Donor product...dat bewaard wordt...

(Zoiets ingewikkkelds en niet goedkoop...moet ergens toestemming van gehad hebben...)

Misschien is in Israel dat ...de bevoogdende Leger wel ...van de Medische Dienst...als die jong knullen daar niet zelf
voor heb moeten tekeken...Iemand moet er verantwoordelijk voor zijn geweest...men gaat ermee...niet over 1 nacht ijs ahw...

Er kan wel 10 jaren overheen zijn gegaan...voordat die Oma en/of Opa's...zover zijn...tm de juiste
Vrouw er voor gevonden etc. met alle
emoties...ed...om die Sperma op te eisen...van hun overleden Zoon...om er een Kleinkind... van te laten maken...

Daar in Israel... mag het schijnbaar wel...Hier moet er een officiele Donor Codiciel voor zijn...van de Sperma overledene...
Die er Schijnbaar niet is...

Hoezo er niet is?

Er is officieel...Sperma uit de Overledene gehaald...Iemand...gaf daar schijnbaar toch...Wettelijk geregeld toestemming voor...
Dan liggen
die Donor Sperma Potjes...ergens... in een bepaalde vrieskast...maar er mag niks mee?
Dat is een eigenaardig verhaal zeg...

In vb 1
komen ze aan met... de directe Nabestaanden
moeten toestemming geven...anders mogen ze geen Donor producten... uit het lichaam halen...van de Overledenen...
en
in vb 2 tellen de nabestaanden opeens weer niks...(mi Maar dan nog...(als ze het ergens om...niet zelf deden)
iemand gaf toestemming...on de Sperma uit Overleden mannen te halen...)
mi. Die blijft de toestemmings gever...Verantwoordelijke er over!

Als ware...is die...de toestemmingsbrief van de Overledene...(bv Hoofd van de Medische Dienst...van het leger)
Ik bedoel...iemand gaf er opdracht toe...

Normaal haalt een Obductie Arts... geen Spema uit een Overledene...Wordt dat iov er toch uit gehaald...moet het
mi Donor Nut hebben...(Anders kan je het hele gebeuren beter laten!)

We naderen zo vb 1...
De directe familie naaste bepaalt het...(bv de Weduwe van de Overledene...wilt een Kind van haar Overleden Man)

(Is die ook... niet meer in leven...bv door een gezamelijk ongeval)
De directe fam...directe naaste... van de Overleden man...bepaalt het dan...(Dat is bv zijn Moeder en/of Vader) die
nog Oma en Opa willen worden...
en het Sperma ervoor...is ervoor... bewaard)

Met vb 1
Gaat deze wel door...(De directe naaste fam bepaalt het)(Omtrent wel of geen Donor zaken...met de Overledenene!)

vb 2 Bestaat niet eens...denk ik...in ons land...Maar oke...denk even mee...
Het feit
dat er Sperma ...ergens...in de Vrieskist ligt...van de Overledene...iemand...gaf daar toestemming voor!

Of de Overledene zelf...of een (soort van Bevoogd persoon) De ramp met Oorlogen...en de plotse dienst doden...
en alles wat men erbuij bedenken kan...Als
die iemand...niet Voor de Wet geldig is...zou er nooit...potjes Sperma in de Medische Vrieskisten liggen...
dus
die iemand ...moet voor de Wet...Rechtsgeldig zijn...ook wat ermee moet gebeuren...(Voor de sier bewaard...Potjes met Sperma
in
Medische Vries Kisten...lijkt me niet
mogelijk...
er moet wat mee gedaan...(Dat moet ahw al ...in de Clausule staan...waarom... de Sperma is bewaard...en
wat ermee gedaan...mag worden...

(Als ze zeggen ...dat er helemaal geen bewijs is...van de overledene zelf...en het
daarom niet mag...is het nog maar de vraag ...of er helemaal geen toestemmings bewijs is...die Wettelijk geldt!
mi.
Als de dingen... te onduidelijk worden of onzeker ed. moet je denken als... een Politie Rechercheur...die bekijken dan alles vanaf
Den Beginne...van voor af aan!

(In den beginne was...Het Woord...Dat moet ahw al in de Clausule staan...waarom... de Sperma is bewaard...en
wat ermee gedaan...mag worden... en mi tot hoelang ed.)

Dan kom ik toch uit bij vb 1 (Binnen de Wettelijke Clausule) (Binnen de mogelijke tijd schema ed)
De directe nabestaanden bepalen het...(1) De Weduwe ...2) of de Ouders... van de Overledene!)

Nou ja...(Alles is naar Tijdswaarheden...en Mogelijkhedens...binnen... de dan... Wet!) zo ongeveer denk ik er over...(Vergelijk
al de dingen niet met ...de Ezel en de Os Tijdperk...is ...en blijft... mijn tip...

Dat doet niets aan af...over De Jezus van N ed. dingen...vanuit die tijd...is altijd...in de Tijd!(Hoofdfactor 14 (14.14) 14) 14

M'n Vega Zoon... kijkt me aan
en begint over God ed...Klinkt niet slecht...met wat die zegt...maar... zijn denkens ...ermee...ligt
vele Eeuwen achter...met Mijn denkens er over...Hier en NU...

Onderschat het niet...beiden kunnen de waarheid zeggen....er over...

(Ik ben overigens geen Prediker...tracht het welis...uit te leggen...Ik ben een Mens van deze (denk) tijd...
en die vega Zoon van me...Mooi om het alleen ...over die Jezus van N...te hebben...dat past in elke tijd...maar alle schrijvers
er om heen...
van in ...die tijd... en van die vele rijen...na ...die tijd...zijn toen wel... mee ge Bijbeld...past missschien
in de Cultuur van... die tijd...

Ik heb het over deze tijd!
(Jammer dat ze ...oa de Bijbel...niet hebben door GeBijbeld...naar onze tijds Waarhedens...toe...Elke Eeuw tijd heeft nl
zijn eigen Tijds Waarhedens...die hadden door ge Bijbeld kunnen worden...(net als toendertijd...)
via Geest Verlichte Mensen...Niet allen met 14...achter het eigen Zijns Getal...maar toch...(Geest Velichten
Daarvan zijn er per Eeuw wel
30% ervan...in elk Land... ervan!)

Groetjes van LT)...Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 22 nov 2020, 16:37

Denkbaar

Met 3 miljard mensen teveel, komen er nog meer, via zo.
Maar als dat kan, mag, moet het wel, zo kunnen, dat de weduwe er zo, nog een kind bij krijgt,
van het zaad, van haar overleden man.
Dat er ook, ouders aanspraak opmaken, of zelfs anderen, is denk ik, te ver uit de bocht.
Maar het is, een onderwerp, dat in ons land, misschien net nieuw is.

Ik snap je wel, die fanatieken vegetariers en veganisten en opeens eten ze toch, iets van vlees of vis,
Ook op tv, die erg anties doen, waar dan ook mee, maar het zelf elders wel doen, die zou je gaan
wantrouwen, met wat ze zeggen.
Jij vind, je ene zoon, is overal tegen, ook tegen donor en tegen euthanasie, en je andere zoon is er voor,
en jij hebt er voor gekozen, dan gaan ze het, aan de direkte naasten vragen, en dan krijgt, die anties zoon,
z'n zin, overal mee.
Misschien moet dan gelden, meeste stemmen gelden, of zo iets, of alleen de mening van, de dan, overledene geldt. punt uit.
Zo van ik wil dit en dat niet, maar 1 van me nazaten wel, dan gaat het toch niet door en zo het nu is, vragen ze toch
het aan de nazaten, als beslissing, maar met dat zaad gebeurens, weer niet?
Moeilijk doen, als het makkelijk kan, is dat.
Volgens jou ,moet er minstens, iemand, er toestemming, voor gegeven hebben, anders was dat zaad niet verzameld en bewaard,
zoiets bewaard men niet voor de sier, in vrieskasten.

Nou meid, aparte onderwerpen, zijn het wel. Eerst de corona maar uit het land zien te krijgen.
Ik denk ook, dat de verpreiders, het eerst moeten hebben, daar gaat het toch om, die het eerst, het vaccin geven,
Wat zijn de verspreiders, kinderen en jonge volwassenen en aan de cijfers te zien, de immigranten en zorg mensen,
ook het meest.
Als die het niet verspreiden, om een vaccin gekregen, krijgen hun opas en omas die ziekte ook niet meer, van ze.
Maar mensen die snel, er vatbaar voor zijn, het eerste, is ook wat voor te zeggen, die het eerste de vaccin te geven.
Als ik je zo lees, wil jij het niet ,zo vlak na de griepprik gehad. Dan kan volgens jou, de ene virus de ander, te niet doen,
of samen, een nieuwe virus gaan maken, in het lichaam.er moet een half jaar tussen zitten, voorjaar en najaar, vind jij.
Niet dat zij, het er ooit over hebben, maar misschien zit er wel een waarheid in LT, in die dingen. Zo jij
het schrijft. Geen idee!

Allemaal een goede Zondag verder. Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 nov 2020, 03:27

Aardig... :)

(Ik las dit...
Debutant Koolhof viert met winnen ATP Finals grootste triomf uit loopbaan
VIERDE NEDERLANDSE WINNAAR
Debutant Koolhof viert met winnen ATP Finals grootste triomf uit loopbaan

mi. Is een Debutant een nieuweling...die heeft er nog geen loopbaan dan...in dat...toch?

Ja dat vorige Onderwerp pas...is een voor ons denk ik...een ongekend onderwerp...dat men het zaad van overleden mannen...
(Ik wou schrijven hergebruiken...maar dat is het denk ik niet...het juiste woord ervoor...Ha ha ha)
Er is wel iets raar mee...als grootouders er mee op stap gaan...om een vrouw te vinden...die
via zo...hun een kleinkind geven...(lijkt wel wat op handelen...wie het meeste bied ...of aan wie ze zelf het
meeste geld geven...kan erop in gaan...er is iets raars aan...met dat soort dingen...Hoe ver gaan ze ermee? Als
het een erge intelligente persoon was...de allerbeste in een sport...de prachtigste om te zien...komen er dan
advertenties van...wie wilt het zaad...van die man? Kosten voor de hoogste bieder...)

Ik kwam deze net weer tegen...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgdhp
Vind ik ook iets eigenaardigs aan...
Die vrouw wil het alleen maar hebben...over het gevolg...
en die man over de vermeende oorzaak...

mi Kan men er niet onderuit...om ook de Oorzaak...van terroristen ed lieden...te onderzoeken...Het erge gevolg
weten we allemaal al...maar wat is de Oorzaak?
Als die Man
het daarover wilt hebben...noemt die Vrouw hem ziek...
Want zegt ze...een leraar in de klas...etc.
Maar waar Zij het over hebben wil...dat weten we allemaal al...(Was allang herdacht overal!)
Maar...
Daar zijn Wetten voor...hoe de daders te bestraffen...de vraag blijft hangen...Wat is de Oorzaak...
Het Gevolg... weten we allemaal al...Maar misschien niet allemaal ...de Oorzaak...
en hoe... oa de Tweede Kamer... daar tegenover staat...

Komen we... niet achter...als iemand... in die Tweede Kamer...er over wil beginnen en de mond gesnoerd wordt
Zij die ziek noemt...

(Als er een onderliggende Motivatie aanwezig is...van zulkse Daders) om tot zulkse gruwel daden te komen...moeten we
toch...die Oorzaak redenen...weten...

mi Elk logisch denkend Mens...wilt de Oorzaak weten...van welke Misdaad gedane dan ook!)
Als je kletst zoals Zij...heten alle Politie Rechercheurs ...ziek...
en alle Rechters ook etc.en alle Psychologen etc... en alle dupezijnders ook...

Nou ja... zal wel een te precair onderwerp zijn...voor de gewone gekozen...Burgerij in de Tweede Kamer...
als zulks niet uit gediept wordt...

Of zal wel vallen onder...Vrijheid van Menings uitens...het Onderwerp...valt onder...Alles mag...behalve een Sigaar...

En wie nog opkomt...in de Tweede Kamer... voor een Miljard of meer ...zwaar beledigde... Gelovigen...die heet Ziek!

Misschien valt het Onderwerp wel...onder de Beschaving...of...eerder...over de afgang van de Beschaving...en
Over Respect en afgang van Respect...

Ik las vorige week...
er is nog nooit zoveel gevloekt en gescholden in Kinderboeken...als de laatste tijd...

(Sindsdien worden veel Ouders en Opvoeders en Hulpverleners en Leraren ed beroepen...kapot gescholden...
Misschien ...valt het Onderwerp wel...onder de Beschaving...of sinds eh...valt het Onderwerp...onder...de afgang ...van
de Beschaving...Over Respect en afgang van Respect...
of...laten ze het is hebben ...in de Tweede Kamer...hoe alles mag....behalve een Sigaar ...uitpakt...op alle fronten ahw.)
(Misschien vindt Zij... van het CDA...iedereen wel Ziek...die het daar over wilt hebben...)
Misschien ...valt het Onderwerp wel...Over Respect en afgang van Respect...en over de Beschaving...of sinds eh...valt het Onderwerp...onder...
de afgang ...van de Beschaving...(Waar die man het over wilde hebben!) Weet je veel...
Vlg mij
valt het ...Alles mag behalve een Sigaar...onder Extremismes...dito Niks mag...ook geen Sigaar!

Nou ja...Ik probeer ook maar...het Typewerk...Het moet ergens over gaan...Type-oefeningen...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll: Afbeelding

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 23 nov 2020, 16:13

Digitaal

LT zit over belasting te kijken op tv, kan ik. ,met me haast, even langs gegaan, mooi achter der pc.
Zelf schreef ze hier al zo vaak, over de belasting.
Ze had 0/0 te betalen, op de aanslag, kreeg bij de aow er 7 euro per maand erbij,
en moest er toen 2000 belasting over betalen.
Dat is inmiddels al 2600 euro, op de aanslag, dan halen ze 2x de aow, alzo terug.
Ze maken er dus, veel meer fouten, bij de belasting, of heet dat belazelarijen!
fraude trucs via de belasting, lijken dat wel.
Ik weet die verhalen nog van der!
(Ouwe mensen een poot uitdraaien)
Voor huishoudelijke thuiszorg, 1x per week 3 uur, toen ik nog werkte, bij haar en der dj, toen
die nog leefde, was 18 euro per maand,
ging over naar de gemeentes en het werd 160 euro per maand, later nog meer., in de 200 euro.
(Dat werd, ouwe mensen, een poot uitdraaien) Ik meen dat gaat ook via de belasting!

Ik zag dit
https://www.ad.nl/video/ophef-om-bruilo ... rk~p181687
Valt dat ook onder. vrijheid van godsdienst?
Ik ken lt, dus al langer dan vandaag, gedekt en wel, ze zou zeggen, alles mag, behalve een sigaar,
Ze kijkt, boer zoekt vrouw niet meer op tv en floortje ook niet mee. toen heel nederland,
in huis moest blijven, waren er die zich de reet niet van aantrokken, gingen overal lang, en tonen
nu die dingen, van toen gemaakt, tijdens de intelligente lock down.
Toen al zei lt me, je kan er een 2de golf op voorspellen, met wat ze allemaal gedekt hebben,
tijdens golf 1.en wat ze allemaal, vitale beroepen gingen noemen, oa heel hilversum dus.
Ik riep het nu , naar die tv kijkende lt, ze zei me en die filmploeg, mocht met toestemming, van de ggd
gewoon doorgaan. Dat weet jij toch ook nog wel, zei ze me, we zaten toen allemaal thuis, de
premier, zei het zo apart, iedereen weg blijven, ook de thuiszorg en mantelzorgers, bij bejaarden, maar let op elkaar.
En daar kwamen ze, vanuit het wild aan, langs de huizen gaan.
Allen die dat deden, werden extra gepluimd, vooral via de tv.
Ze zei me, ik bedoel maar, voorspellen, is vaak makkelijk zat!
Ik liet haar , deze video zien, ze zei er over, niemand is volmaakt, maar die lui, zijn wel
heel erg ongaaf. bv ook, (Die zich, de reet niet aantrekken, van lands maatregelingen, met een dodelijke virus heerst.)
Veel mensen denken, er boven te staan, of dat de virus, om hen heen gaat, en dat zij, er niets van verspreiden, en
denken, dat het zelfs, een verzinsel is, die corona virus.
Volgens lt, moeten ze dan, veel meer, ic zalen tonen, en die mensen daar, die er zo erg ziek bij liggen.
Veel mensen missen, de juiste beelden er over, en kunnen het zich dan zelf, er niets erbij voorstellen.
Maar sinds alles heet, privacy, alles vast bewet is, valt er weinig te tonen, hooguit te tonen over, in een
ver land, waar ook de corona heerst en waar wel, er beelden van zijn, als een ver, van onze bedshow dus.

Ga jij de vaccin halen, vroeg ik lt net, ze zei, ik heb net 2 injecties gehad, en moet er minstens 5 a 6 maanden, er tussen hebben,
anders kan het voor mij, te eng zijn, hoezo vroeg ik haar, ach zei ze, je las het, hier boven niet, reacties, lees die maar, ik kijk
over de belasting dienst,. op tv.
Oke dat ga ik straks lezen. Ik moet nodig verder, kwam toevallig, net langs, waar lt woont.
jullie een gezellige dag verder. Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 nov 2020, 23:24

Taalstraat... :)

(Een hele zit is ook wat.
Het is eigenlijk hetzelfde liedje...(Zo ik het althans zie)Sinds Nederland lid is van de EU
Ging alles bezuinigingen heten en dat bleef maar zo door gaan...ook bij Lands Belastingen...moest
er fors op bezuinigd...(Meestal begint dat met Personeel) De juiste schakels die overal alles van weten...zijn
dan meestal weg...en de goedkope nieuwen...weten nog nauwelijks van wat dan ook...
De gaten komen er dan in...(Vak) fouten en missers en niksdoenerijen ed dingen meer...treden dan op...
en als het effe kan...komen er nog meer bezuinigingen...etc. (Volgens mij mij klaagde het halve land al...ergens
de dupes van geworden...)Het net nieuwe personeel...kreeg een los contract...waar het niet eens kan...werd
flexibanen...Dat gaat zo...Net als die wat snappen en kunnen...is hun contract weer voorbij...de gaten
van vorige personeel...gaan er zo niet eruit...er komt steeds meer bij...aan vak fouten...en vooral
aan personeel tekorten werd dat...
Altijd loopt alles gesmeerd...en vanaf eh...zag je dat overl erin komen...dus waarom niet bij de Belasting...is dat zo
gegaan...De nieuwen... weten niet eens van fouten... in dat nieuwe werk van ze en die het weten...zijn allang weg...
een soort Landelijk probleem werd dat...vanaf eh...
(Ik schreef jaren terug ...het welis zo...Hou ze jong...stom en goedkoop...gaan ze de baan snappen...is het contract om...
de nieuwen zijn nog goedkoper dan jij...(oa oa oa...In de food branche komen er in de duidenden...uit een ver Rif land...meestal
ongeschoold...de verplichte lands geschoolden...werden eruit getruct...die werden ze te duur...en de nog veel goedkoperen...erin getruct...

Ik kende in die dagen...wat jonge mannen...die daarom het NL Leger in gingen...en al jong...zonder nauwelijks kennis van zaken
op VN missie gingen...(Nou ja ik zal niet weer beginnen over Srebrenica ed dingen...)
Ik kende er sowiso eentje...die van alles had mee gemaakt...wilde perse in het Leger blijven...maar bleek
met contract er te zijn...hij moest eruit...net als zijn mede collega's...Dat ging heten...We kunnen geen pesrsoneel
krijgen...in het NL Leger...Ze leken niet te snappen...die hogere bazen...dat het Woord...omtrent...in den beginne lag...van
alle Nieuwelingen...Ook de aller vakbesten moesten eruit...ook die het reuze naar de zin hadden...in het Leger moest eruit...
Het begin contract was er naar...(Sinds eh...overal moest op bezuinigd en wel heel erg veel...in het NL Leger...de ene na
de andere Leger plekken van weleer...verdween...uit het land...(Want de EU bleek zo erg duur...en nog steeds...) ook
de Belastingdienst kreeg ermee te makken...er moest fors bezuinigd...het inkomensplaatje van degenen die er nog werkten...
moesten ze waarschijnlijk zelf...uit deLands... Belastingopbrengsten halen...
2 a 3 miljard bezuinigingen...ergens vandaan zien te halen...leek het op bepaalde afdelingen steeds meer om te gaan...vanaf 1
ze gingen de Fraudeurs zoeken...(Opzich geen slechte zaak...maar ze gingen elke gewone fout...van de Burgerij
als Fraudeurs bestempelen...(Dat vorige ontslagen Personeel...wist feilloos...het verschil...maar er kwamen steeds meer flexibaners...
die nieuwen ...weten nog niks...die zijn alles nog wijs te maken...) Ook Ministers zijn veelal...net nieuw in hun type baan...en
Staatssecretarissen...(Weten die veel?)
Sinds de vaste baners... steeds meer verdwenen...en de nieuwen weten nog...teveel van niks...
Vroeger had je vaak...met de vaste Baners...elkeen z'n totale eigen werk opdrachten...te doen...
Stel degene die de Interne Post verzorgd...zo'n loop jongen ahw...is weg bezuinigd...De brieven komen dan niet aan...of
veel en veel te laat...
Zoiets simpels al...is het vaak...(Steeds vaker hoor je op TV...de brief kwam nooit aan...zelfs met Mails
gebeurt dat...(in Sommige Gemeentes) de dupezijners krijgen zo geen bericht terug...) maar ook degenen
van die bepaalde werkafd niet...(De loopjongen is weg bezuinigd) Iedereen denkt...dat de Post vanzelf gaat...zoals
eerst...Niet dus meer...
(Om zoiets simpels...kan het al beginnen...met de gaten die vallen...en met Dupezijners...die nooit
antwoord kregen...)
Hoorde je vandaag ook weer...
Ik stuurde een brief naar de Minister van Sociale Zaken...die zegt zo'n brief nooit te hebben gezien...
(Of er zijn bij allebei...de loopjongens weg bezuinigd...dat kan ook nog in deze tijd sinds eh...)
Nou ja het valt me op...
gemiste Brieven...wel geschreven en verstuurd...maar kwam nooit aan...(Ik denk dan altijd...ga dan
de bezuinigings route is langs...wie was er verantwoordelijk...voor de Interne Post...issie er nog?
Of is die weg bezuinigd en nooit die baan is opgevuld...)
(Bij beide Ministeries ahw)( en Ook die bij de Belastingdienst) (Net die handige alles wetende personeel
dat loop Jongen heet...)net die... zijn weg bezuinigd...(En waar allemaal al niet...in het land?)
(De foute gaten...die ontstaan...
hoeven helemaal niet aan .. in de Boven top...verantwoordelijk Personeel te liggen...
(Meer aan degenen... die niks snappen...dat elk bedrijf...het meeste heeft...aan de handige alles wetende
Loop jongens en Loop meisjes...) die moeten ze juist niet...weg bezuinigen! (Maar die mensen weg bezuinigd... maakte
de fouten niet...op de gewone werkafdelingen...(Vaak komen ze er nooit achter...hoe dat gegaan is allemaal...de meeste kans zit erin...dat de meest
onschuldigen...de schuld gaan krijgen...maar die vertelde juist...Ik stuurde een brief aan...en die kwam er schijnbaar
nooit aan...(Al die brieven...auromatische ...in postvakjes leggen...en niemand doet ermee...als vroeger...)
Pas ging op TV ook zoiets over Mails...wel geschreven...nooit ontvangen...werd dat...ging dat heten...
Maar met Mails is iets veel handigers...
Elke Computer deskundi(Door die Gemeente)
De Mail is verstuurd...het Onderzoek stopt...want het heet...Klanten privacey...bescherming...de afd waar mails binnen komen...
Die klant
(van die mail op TV)... lijkt wel op dat Belasting affaire gebeurens...De onschuldige ...boetes...Schulden ...werden gigantisch erger...
net zo erg... als ook de Belasting dupezijners... het vertellen...
(Ondanks dat het met gemak te bewijzen is...dat Mails wel of niet verstuurd zijn...en ook makkelijk
te bewijzen is...dat het ontvangen is...loopt het Onderzoek vast...(ten nadele van de Dupezijners)!
(Sinds eh ...alles heet Privacey...) is ook een mooi excuus...om zo alle
fouten
...missers en niksdoenerijen...te dekken...het is de afds Klaten privacey...(Dat geheid nadelig uitpakt voor de Dupezijners...en
niet...als zo danig...voor...alle
fouten
...missers en niksdoenerijen...er...door misschien die ene en/of die paar er...die er misschien niet eens meer werken zelfs...wgs
weg bezuinigd...(De nieuwen krijgen dan alles op hun dak)
Ook elke nieuwe Minister en nieuwe Staatssecretaris...(Bij Defensie moest de Minster weg...om gemaakte
(vak) fouten... van de vorige...op het gewone arbeids veld er...toen er een andere Minister er over ging...
(Ze zijn niet goed snik meer...Eerbare Onschuldige Mensen...de zak te geven...)Ze moeten snel weer allemaal
aan de gewone waar...uit en thuis en op het werk...(Dat denk ik er van)
Maar het Koffie en Thee rond brengende personeel...schijnt weg bezuinigd...dus alleen Water snuiven eh zuipen wordt dat er...
dat is nog goedkper ...sinds eh...

Ik snap helemaal niet...waarom die dupezijners...niet heel gewoon snel...hun geld terug krijgen...
Alles omtrent is toch allang bekend...wie de Onschuldigen zijn...
Terug gave...schijnt dan weer een andere afdeling...(dan de fouten makende afdeling)...wie dat wilt controleren komt tegen...Klanten Privacey...
Ze moeten snel aan de gewone waar...te beginnen...neem op tijd een Sigaar...dan komt die ene beslisser...(De baas
van de lands Belasting dienst)...ook weer is
klaar...
met Vak egards...ipv niks mag...ook geen Sigaar etc!
(Ik las bij AD Roken kost 60.000 doden...Ze liegen en bedriegen nog steeds...want het was...5000 en een week later
10.000 en een maand later 20.000 ene Peter R,....noemde het 25.000
en opeens het het 60.000
als excuus voor alle diefstallen ermee...elders 2euro per pakje en hiero 10 euro...per pakje...
Want de bezuinigingen vlotten niet zo...voor de EU...
(Net als ze... Tata Steel als ziekte oorzaak...hebben uitgelegd...komen geheid...met nog hogere... lieg bedragen er weer aan...)
Liegen en bedriegen en stelen op grote schaal...kwam in ons landje...O wat fijn...lid van de EU te zijn...als landje...

(Als onze Soldaten...moeten roepen ...pief Paf Poef...met Schiet oefeningen...dan gaat het niet over
Dienstplichtigen...maar over Volwassen beroeps Soldaten...
Als hun woon en verblijf...te klein en te smerig is en te afgetakeld is...dan gaat het niet over
Dienstplichtigen...maar over Volwassen beroeps Soldaten...
Nou ja ...
ik leg niet ...alle afgang...van de opgebouwde beschaving...meer uit...
sinds Nederland...niet meer lid is ...van de EEG...maar van de EU!
Maar
wgs de hetende alle bezuinigingen...de fouten en Missers en Niksdoenerijen...werden te erg en te gek voor woorden!
en dat om een loopjongen of loopmeisje...te hebben weg bezuinigd...(Want zo simpel is het vaak...als de gaatjes gaan vallen
tm het werden gaten...)De Post blijft liggen in de Post bak...een Nieuwe Werkster...van het K weet niks...
(De vorige is weg bezuinigd) denkt...dat is een
prullenbak...gooide alles weg...(De gaatjes worden Gaten...)etc.

Ik snap helemaal niet...waarom... die dupezijners...niet heel gewoon ...snel...hun geld terug krijgen...
Alles omtrent is toch... allang bekend...wie de Onschuldigen zijn...
Terug gave...schijnt dan weer een andere afdeling...(dan de fouten makende afdeling)...wie dat wilt controleren
komt tegen...Klanten Privacey...
Ze lijken niet goed snik meer!
Ik las ergens...ze werden te Soft... dat is het...
Ze moeten snel
aan de gewone waar...te beginnen...neem op tijd een Sigaar...
dan komt die ene beslisser...(De Hier en Nu...Baas
van de lands Belasting Dienst) ook weer is klaar!

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnen ... d=msedgntp

Trusten allemaal. Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 24 nov 2020, 13:48

Straat

Gelukkig heb ik dat, met de kinderopvang, niet gehad.

Ik ben dus verhuisd en met sinterklaas als kado, van me moeder een abonnement voor de dierentuin gekregen
en me dochtertje brianna ook.
Van lt, als sint en kerstkado samen, een zwembad jaar abonnement gekregen. Ze zegt, gezonder, kan ik niet voor je uitkiezen
en voor je kind, dat is, lekker veel zwemmen.
We zijn allebei dol op zwemmen ,, me dochtertje en ik. Mooi kado dus!
Ik heb ook de tip van lt gedaan, snel kennis maken, met de buurtjes, om me heen, vooral, die ook een kind of meer
hebben, en/of een hond hebben.
Dan heb je er in nood wat aan misschien, en zij aan jou.
Ik ben alleen nog maar, leuke lieve buurtjes tegen gekomen.
Eentje heeft 2 honden en is gescheiden, is alleen staande vrouw. Bel gerust , als er wat is , zei die me.
Nu zwaaien we steeds, naar elkaar, als we elkaar ergens zien, in winkels of op straat.
Het gaf en geeft gelijk, een goed gevoel, de buurtjes te kennen.
Die boven me woont, heeft 2 honden, en die naast me woont ook, dus last van me hond divan, zullen die niet snel
hebben. Ik eerder van 2 honden, zeggen ze zelf.
Maar ik hoor ze nauwelijks, de muren zijn dik genoeg er.
Aan de andere kant, van me, woont een oude mevrouw van in de 80 alleen.
Ze groet me al blij, als ze me ziet.
Laatst was ze beroofd, door een truc beller, ze trapte er helemaal in en miste sierraden, toen die weg was.
Toen heb ik haar opgevangen en de politie voor der gebeld.
De school van brianna is 5 minuten verderop, ook erg handig!
Winkelcentrum is vlakbij, het kan niet beter ahw voor me, veel bos in de omgeving, wandelen met de hond, kan
er ook overal. Zo te zien, ben ik erg blij, met de verhuizing.
Ik wens jullie, een gezellige dinsdag toe. Liefs van tiff. :? :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 nov 2020, 16:25

Attentie... :)

(Erg fijn Tiff...dat je het er naar je zin hebt...in je nieuwe Woonplaats en Woning...
Ook erg fijn...als werkende Moeder...alles ...lekker dicht bij huis te hebben.
Geniet er maar van!
_________________________

Ik las dit...
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/ ... d=msedgntp
Wat een ...afgang baantje vind ik dat...voor die Matthijs...getver...Moderator...
Dat heet dan Links...
Vrije menings uitens...weg doen...als ze het niet bevalt...uitens van andere Mensen...gaan doen... is dat...
(Typisch Links... vind ik dat...de mond vol... over de Vrije Menings uitens mag...behalve als
het niet hun straatje past...dan komen de Moderators er aan...en verwijderen het)!

(Ik mag dan vaak...vaker...meer Rechts dan Links heten...maar ik zette nooit ...een Moderator...op het forum...ook
niet op die... voor deze...gehad...en ook niet...op die daarvoor gehad... etc!)

Ik heb maar... alleen dit
welis verwijderd...in de vele jaren...bij Nieuwelingen
die hun telefoon nr en woonadres ed erop zette...eentje zelfs... de eigen wachtwoord ed. dingen...
voor hun...eigen zelf bescherming...is dat ...zulks weg te halen...maar aan hun getypte verhalen...wat weg doen
zou niet eens in me opkomen!
(Iedereen
kent de te lezen...Wet regels toch...voor Forum en Webjes...ed. ).(punt)
(Dus
een bemoeizuchtige Moderator is kulgelul!)ook als betalende baan!

Moderators (Al of niet betalende )
komen bij mij... zo over...
Je hebt een soort... Links achtige Partij...die Democratisch heet...(Die Partij)
Maar
wel de ...Referendum ...(voor de Burgerij)...weg stemd... in de Tweede Kamer...als
het bezige of naderende Onderwerp
niet in hun straatje valt...) Dat Dus!
Moderators ...verwijderen reacties...die niet in hun straatje passen!
Dat Dus!
Maar wel... de mond vol hebben..(vooral in beeld)....over de Vrijheid van Menings uitens...Dat Dus!

Wat ik niet vind passen...zo'n type Moderator baan...(ook al issie een Linkse)...bij bv
die Matthijs-van-Nieuwkerk...Dat dus!
____________________________________________________________________

Ik las ook...
Ze kunnen al in December beginnen met de Covid Vaccin...
Zelf vind ik dat te vroeg...voor allen ...die net de antie Griepvirus prik hebben gekregen...
(Dat zijn vnl Bejaarden...)
Mi.Je kan niet...ongestraft...zomaar verschillende virussen...kort na elkaar... gaan inspuiten...vooral
niet...in lichamen ...bij oude en/of zieke en zwakke..Mensen...
Schreef ik al vaker over...
Daar moet minstens 5 a 6 Maanden tussen zitten...
Ik kreeg eind September de Griepvirus prik en een antie kokken prik...
Dan vind ik December te vroeg...voor de Covid virus prik...
en zou ...met een oproep brief gekregen...in December...
niet gaan...wel wat maanden later!
(Ze moeten... mi wel door blijven denken...de beslissers er over!)
mi.
Kunnen ze beter...eerst de Grote Verspreiders gaan doen...die geen Griepprik kregen!
Kinderen en Jonge Volwassenen tm Middelbaar...zijn dat!

Ik denk nog steeds...als je de Virus Griepprik net hebt gehad...en er een andere Virus soort in het lijf doet...dat
1 van de 2 er de baas gaat spelen...in het lijf...en de andere ahw vernietigd of opeet...dan is de grootste
kans ...dat is de laatst gekregen virus prik...die wordt dan onklaar gemaakt...en kan je die
ziekte wel krijgen...ondanks die antie covid prik gehad...
(Ik denk zelfs...(Met welke leeftijd dan ook)
als je toevallig zwaar verkouden bent...is ook een virus...in je lijf...dat je de covid virus prik...ook beter
later gaan halen...) (Om dezelfde redenen...1 van de 3 gaat de andere virus te lijf...die al in het lichaam zit...maakt de meeste kans
de sterkste te zijn...maakt de nieuwe anti virus prik onklaar!

In het ergste geval...bevallen ze elkaar...en maken samen een nieuwe Mitatie!
Die nog dodelijker kan zijn...dan de Covid-19 virus al dodelijk...kan zijn...
Dat risico...is te eng ...bij Bejaarden Zieken en Zwakke mensen!
Alleen met 5 a 6 maanden er tussen...Voorjaar de Covidprik en Griepprik in het Najaar...kan het (Vlgs mij!)
Blijft over...
allen die... de Griepprik... pas... niet hebben gehad...moeten het eerste de Covid prik!
Dan wordt het vanzelf ...richting Voorjaar ...voor allen... die wel ...de najaars Griepprik... heeft gehad
in het Voorjaar...voor de Covid prik...is men dan...aan de beurt is...als de rest ...van de Burgerij...voor gaat... ermee!

Maar zouden ze het snel...kunnen doen...in het land...vanaf December...Januari en Februari...
zou ik toch die Covid prik...toch niet halen gaan...(De risico's zijn dan...veel te groot )
(en ze
weten er
3/4 of meer...
nog niks van af...(Ze wachten en kijken gewoon af...hoe het uitpakt...)(en ik dus niet
...omtrent mijn uitleg...over de =>(Dodelijke) Covid virus en de
(voor==>Zwakken en Zieken en Bejaarden<=)=> de Dodelijke...Griep virus... te samen...(in het lichaam gespoten)
omtrent...) vandaar!)

Ik ben er totaal niet tegen...(Vaccins)...(in tegendeel!)
maar vind...te
vroeg...te vlug... is te vroeg...achter elkaar...Maart...klinkt ...voor mij...(77 jaar en de griepprik
gehad een half jaar terug)
het
enige
juiste
ermee!
(En de Griepprik weer in het Najaar!)
Voor mij is... Thats (voor mij)...is all ...in the Game!

(Ik meen... dat de Covid Vaccin...in Oxforf...gemaakt is ...met Verkoudheids Virus...en niet zoals anderen
die maakten het Vaccin...met ...de Covid virus...in het Vaccin...)
Als je ze (Oxford) moet geloven...Daar zit wel... een heel groot verschil ...tussen!)
Maar dan nog...vind ik voor mij... in December...dit jaar ...nog een virus in het lijf
erbij gespoten...zo vlak na de Griep virus prik...gehad...te vroeg!)

Nou ja zo denk ik er over...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 nov 2020, 13:44

Tierelier... :)

Als je een poosje TV zapt...lijkt er helemaal geen Corona virus te zijn...
Ook die TV Sint en die Diewertje...zitten vlak bij elkaar en
lopen vlak naast elkaar...en al die Pieten ook...
Maar vooral bekenden... via de TV...zie je erg veel bij elkaar ...of er geen Corona is...
aan het doen zijn...
(Alles mag...behalve een Sigaar doen ze...)(zo noem ik dat!
Dat komt erg ...Kuttig...over...om te zien...voor allen...die zich houden... aan
de Corona Maatregelingen...en vooral... die juist daardoor ...om er zich aan houden
zo erg Economisch getroffen worden...alsmaar...
Op die TV...ze doen maar wat...of er geen Corona gaande is!

Ik las dit...
In Leiden wordt onderzoek voorbereid waarbij gezonde mensen
worden besmet met het coronavirus.
Als de financiering rondkomt en een ethische commissie akkoord gaat, kan de proef beginnen.

Zelf vind ik zulkse zinnen lezen al eng...dus je kan het ook zo zien...ze kunnen ook expres een
land besmetten dan...(Niet die uit Leiden...) maar allen die slechte plannen maken...met
Corona...(in Binnen en/of in het Buitenland) Zo komen zulkse... te lezen zinnen al over...zelf
als ze er geen slechte plannen mee hebben...
klinkt dit al eng... het zo te lezen...Gezonde mensen
worden besmet met het coronavirus.

_______________________________________________________________________________________
Ik las ook dit...
VVD wil ‘desnoods’ grens sluiten voor migrant: ‘Risico dat ze Nederland kiezen vanwege onze welvaart’

Ik vind dit... om te lezen...zo'n ouwe doos verhaal...een verhaal uit de ouwe doos...
Want Iedereen... weet al jarenlang ...dat er massale
Economische vluchtelingen bestaan...en zo ons land binnen kwamen...
Net doen... of het een nieuwtje is...van de VVD...anno 2020
komt erg achterstandig over...in hun denkwerk
en in hun geheugen!

______________________________________________________________________________________

Ik las ook dit...
Meghan Markle verloor tweede kindje door miskraam
De vrouw van de Britse prins Harry beschrijft de pijn van het verlies van haar tweede kind
en roept op meer naar elkaar om te kijken

Ik vind dit ook nergens op slaan....
Kind verliezen...door miskraam...en dan die zin erbij te zeggen...
en roept op meer naar elkaar om te kijken...
Zelf... de rug toe gekeerd...naar Harry zijn Land en Zijn Familie en zijn Leger jongens
en dan elders roepen...die Meghan Markle ...meer naar elkaar om te kijken...
(Ze spoort niet!)
Heet ook wel...Liefde maakt blind!
Tegen de tijd...dat die Harry dat allemaal ontdekt...woont en verblijft die... in een soort Wereld
dat zijn Wereld niet is...en dat ze hem overal... uit weg heeft laten verwijderen...en ze dan
oproept... meer naar elkaar om te kijken...als reacie... op een miskraam???

__________________________________________________________________________
Dit vind ik ook erg eng...
https://nos.nl/artikel/2347574-inspecti ... illen.html

https://nos.nl/artikel/2358014-sommige- ... offen.html

Schreef ik pas nog over...Hoe is het mogelijk...dat zulkse medicijnen...door de zware hetende keuring komen...
vb
De automatische Maag pillen ...die ze opeens gingen geven...bij Bloedverdunners...
Als je de Bijsluiter alleen al leest...zou zoiets nooit op de Markt moeten komen!
Geheugen verlies
Spier zwaktes
Bot verzachter...
en nog een rijtje aan nodige Vitaminen en mineralen
die het uit het lichaam haalt...
(Zal als excuus patroon...bij mensen dit krijgen wel heten...ouderdoms klachten!)
Ik kreeg dat ook opeens...(Na die Herseninfarct pas gehad) dat bij de Bloedverdunners...
de beginnende kwalen ...werden al
te gek voor woorden...dus
ik schreef jullie...Ik ging de Bijsluiter maar is lezen...en schreef jullie
dat ik stopte met die Maag Medicijn...als ik al last... van de maag mocht krijgen...van de bloedverdunners...(nooit gehad)
maar...dan neem ik wel
een Rennie!
Schreef ik pas nog over...Hoe is het mogelijk...dat zulkse medicijnen...door de zware hetende keuring komen...
Als je de Bijsluiter alleen al leest...zou zoiets nooit op de Markt moeten komen!
Geheugen verlies
Spier zwaktes
Bot verzachter...
en nog een rijtje aan nodige Vitaminen en mineralen
die het uit het lichaam haalt...
Net las ik dit...
inspectie-was-niet-open-over-vervuilde-pillen.

Dat gedek altijd...valt me er zo aan op!
(Al die kwalen en ziektes...heten ...en overlijdens ervan...Het is van het roken...) Dat doen ze al een hele poos zo!
Net als met die Asbest...zo erg lang gedekt werd...en Zware uitstoot van bepaalde fabrieken os zoals bij Tata Steel...
Het dekpatroon is zo apart...
(Al die kwalen en ziektes...heten ...en overlijdens ervan...Het is van het roken...) Dat doen ze al een hele poos zo!
Maar dan nog blijft over...
Schreef ik pas nog over...Hoe is het mogelijk...dat zulkse (slechte) medicijnen...door de zware hetende keuring komen...

__________________________________________________________________________________________________________
Ik las ook dit...
Arib leest brief Hiddema: 'politiek arbeidsongeschikt verklaard'

(Vlgs mij kan alleen de Bedrijfs Arts Mensen arbeidsOngeschikt verklaren!)
en niet Personeel...op eigen houtje!
____________________________________________________________________

Is op dit ook... geen ene controle? (Ter bescherming van de Donateurs gelden)
(En vooral voor de Vrijwilligers!)
Dierenlot...met 200.000 donateurs...
We hebben geen ene subsidie...zeggen ze...dus moeten ze het hebben van...
Donateurs gelden...
De Vrijwilligers klagen...nergens geld voor te hebben...en de dingen zelf
moeten betalen...wat naar hun huis gebracht wordt...voor opvang ed.
Maar de Inkomsten zijn...200.000x 1,85=370.000 euro
extra gedoneerd en extra Legaten ed niet meegerekend)

Maar na elke TV actie...lijken die top dure Dierenambulances... aantallen meer
dan eerst...50...60...70...om ergens een katje op te halen...of een Vogel...of een hond ed
ze zijn er...voor alleen de...kleindieren achtigen)
(Wat allemaal ook... in een ...gewone auto...vervoerd kan...of tweede hands busje ...) Ja toch!
Voor de vrijwillige Hulpdiensten...is geen geld voor...ze moeten het zelf betalen...klagen die????
dus moeten ze het hebben van...
Donateurs gelden...
Maar na elke TV actie...lijken die top dure Dierenambulances... aantallen meer
dan eerst...om ergens een katje op te halen...of een Vogel...of een hond ed
ze zijn er...voor alleen de...kleindieren achtigen nl)
__________________________________________________________________________________

Moderne Manier Van Reclame Maken...TV Personeel...tot de TV Kijkers...
Kijk vooral op
Netflix
Dplay
Videoland
Tik Toc
Podcast
YouTube
Pate Thuis
Radio 1 en 2 en 3
en nog zo'n rij van dat...
en
ook dat nog...
via dezelfde TV...(Zenders)
De Reclame blokken...met
Kijk vooral op
Netflix
Dplay
Videoland
Tic Tok
Podcast
YouTube
en nog zo'n rij van dat...

(Dat komt net zo over als
AH zegt tegen de Klanten...Met
Hun Reclame stunt...
Ga naar Jumbo...
Dat is Gezelliger ...en Goedkoper...en Lekkkerder...
en Met veel meer Keuzes is
Duurzamer...en...gaat langer mee...)

Nou ja...ze zijn vast... niet goed snuif...anders
hadden ze wel gemerkt...Van de Top...tm Laag...ze
kletsen als het zo door gaat
op TV...hun eigen Baan en de
Zender eruit!

Afbeelding Jullie wens ik een fijne Woensdag verder. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 nov 2020, 05:01

Lier... :)

(Ik droomde heel apart...
Ik zei ...tegen een Kinderarts ...in mijn droom...Je moet naar de Tomaten kwekers gaan...als die
Couveuze Prematuurtjes te klein en te zwak zijn...en dan gaan doen ...wat die Tomaten Telers doen...gaan doen...
Die maken er... Mooie Sterke Grote Tomaten van...met hun methode...
(Ze voegen er... kleine beetjes CO2 aan toe!) Dat is ...een super (Chemisch) product...(nodig) in de Natuur nl!
Daar worden oa Bomen...in de groei...(Tomaten ook) ...heel mooi groot en sterk en Gezond van...)

(Dan gaat het niet over de Verzamelnaam CO2
van Fabrieks uitstoten en van vee uitstoot!
Zwavel en Amoniac ed. )
_____________________________________________________________________________________________________

Ik zat een programma te kijken... over Zelfmoorden...in Engeland...zijn er meer Zelfmoorden doden...dan van welke
ziekte dan ook...

Toen ik vroeger...de Opleiding deed ...voor Psychiatrische Verpleegkundige...viel me op...
dat het altijd de ...Niet Rokers waren...
De Rokers konden... wel ...net zo mekkeren...als de Niet Rokers...vooraf deden
maar... ze deden het niet! Dan namen die... maar weer een Sigaretje...
Dan konden ze er schijbaar weer tegen...

Als Rokers ...qua aanta...l het Verwaarloosde Getal nul heeft...en de Niet Rokers...meer doden geeft dan
welke ziekte dan ook...qua aantallen...dan is er mi. een simpele oplossing er voor!
(Ik schreef al vaker...die anties Maffia...heeft heel wat op hun geweten...als ze met al dat liegen en bedriegen
en stelen op grote schaal...dat al hebben ...een geweten!)
Kortom ...Ik zie ze liever
ook Bejaard worden...(...Net als onze massale grote Vergrijzing mede ervan...)
dan dat ze...zo massaal...vroeg dood gaan... door Zelfmoord!

_______________________________________________________________________________

Ziggo heeft iets veranderd op de TV's...
vorige week...Door hierop drukken en daarop...
Ik heb altijd...de Ondertiteling overal op staan...elke keer als ik dat netjes ingedrukt had...schoot
het er weer af...Andere mensen bekeken het...dito...
Ook en vooral...
als ik...naar een programma geweest ...gemist...dat...alsnog...terug kijk...
telkens weer erna...zet ik dat weer gewoon...naar het nu beeld...is de Ondertiteling er af...
Maar ook gewoon...na de 5de keer...6de keer...7de keer...ingesteld...staat de Ondertiteling er eindelijk op...
De dag erop...Ondertiteling er weer af...
(Je zal dat nodig hebben...als Doof Mens...Klaar ben je er mee...)
(Rekening houdende met de Buren...Boven en Onder en Naast)
Ik kijk vaak ...heel erg laat TV...
dan hoef ik het geluid... niet aan te hebben...ik kijk dan naar de Ondertiteling nl...

AfbeeldingTrusten allemaal. Knf van LT) Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42484
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 nov 2020, 11:06

Ier... :)

https://nos.nl/liveblog/2358149-hoekstr ... stond.html

Ik tracht dat ook te volgen...
Opeens kost iets 400.000.000
Daar schrikt De Minister van Financien van...
(Niet duidelijk is...gaat die 400 Miljoen over het Onderwerp?
Afd Toeslagen?

mi.
Die mensen (Burgers) hebben massaal toeslagen ed terug moeten betalen...aan de Belasting...
dus mi ergens... is dat geld aangekomen...bij de Belastingdienst...
en de bedoeling is...ze moeten het terug krijgen...

Nog steeds is niet duidelijk of 400 Miljoen...opeens aan kosten (Overschrijding) gaat over het Onderwerp.
(Zowel dan lijkt het... of De Minister het over een andere afdeling heeft....
Uitgave (Waar halen we dat geld vandaan?)
Maar
En er is ook een afd Ingave...
Als het over afd (geld) uitgave gaat...klink 400 Miljoen een belachelijk groot bedrag...(Dat heeft
die afdeling niet)
mi ergens is... dat geld aangekomen...(Teruggaves van Toeslagen en Boetes ed) bij de Belastingdienst...
en de bedoeling is...ze (Die CAF Ouders) moeten het terug krijgen...)
mi
Het lijkt of de Minister
het heeft over... een andere afdeling...bij de Belasting...
dan waar ...al dat (Toeslagen) geld is binnen gekomen...(van de Burgers) wat ze terug moeten hebben...
(Is dat die 400 Miljoen?)(Waar de Minister zo van schrok...als uitgave bedrag te moeten uitbetalen)
Dat is niet duidelijk nl!
Wel dit snap ik....
mi ergens ...is dat geld aangekomen...(Teruggaves van Toeslagen en Boetes ed) bij de Belastingdienst...
en de bedoeling is...ze moeten het terug krijgen...de betreffende Burgers)
mi Dat geld
moet ergens liggen...op 1 van de Afdelingen...bij de Belasting!)
Ligt het ergens
dan is... die grote schrik ...van de Minister... niet ter zake doende nl.

Dan hebben ze het over geld aan die CAF mensen terug betalen...dat ging ook niet goed...zei de Minister
=>(Niemand vraagt aan die tafel...waarom niet...want daar gaat het toch steeds om...wat is er mis bij de Belasting
daar gaat het toch om? (Geen vraag over...Door wie wat waar... gaat het er dan mis!)
Mensen
(van de Burgerij) Zwaar in de problemen gekomen...(die Caf Ouders) krijgen het geld ...alsmaar niet... terug...)
https://nos.nl/artikel/2357434-verhoren ... chuld.html

Nou ongeveer zover ben ik ermee...Doeiiiiiiiiii Gr en Knf van LT) :roll:
PS leuke opmerking hoorde ik...(Van de Minister)
Ik ga daar niet over Figuurzagen...Afbeelding


____________________________________________________________________________
(Ik noem dat...Bodem fouten)
(Fouten en Missers en Niksdoenerijen...in Bedrijven...Instellingen...beginnen vaak heel...Onnozel...
maar waardoor wel... de gaatjes vallen tm het worden Gaten...in de Bedrijfs Top...
vb
De interne Postbezorger
is wegbezuinigd...of ziek... of met Vakantie...
Niemand neemt het over...het is hun type baan er niet...
Ze hebben het zelf al druk zat...

(Evt Top fouten)
In de Bedrijfs Top...Welis Nietes...over Post niet gekregen van anderen er
(Die wel gemaakt en in de Postbak zijn gedaan)

De Schoonmaakploeg komt langs
De Interne Werkster)
De nieuwe er...
Ziet een bak vol ...met eh... staan...en denkt... het is prullen...en gooit het (De Interne Post en Notities ed) weg...
Maar
zo Onnozel begint het vaak...

Invaller
voor de Interne Post...doet die alles te traag...snapt de Urgentie snelheid er niet van...zo van
kan morgen ook wel gebracht...etc.

Computer Programma's
die het hele gebouw gebruikt...maar net niet geschikt is voor...
(Toeslagen terug storten) (Om maar wat te noemen...)
Die moeten het dan...handmatig doen...(Als vroeger)
(Moeten doen als vroeger ...)
weten de
nieuwe opklim Generatie jonkies ...niks van...om er te kunnen doen...etc.

(Teveel weg bezuinigd...)
werkdruk te hoog...meer zieken dan normaal etc. of
de Afd meest slimmerik er wegbezuinigd...
en ...'K snap niks ervoor terug...
Of...Te Laag geschoold voor de betreffende baan...de Leukste vlotste Babbel persoon aangenomen...maar het
werkzelf...heeft niks met
babbelen van doen zelfs...etc.)Afbeelding

Plaats reactie