WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 04 sep 2020, 13:24

Kennis... :)

(Als m'n Golfhobby gaande is...op TV...kijk ik maar een paar dingen op TV...Journaal en Nieuws en
de Kennisquizen...die ik altijd al kijk...dan kijk ik dat er tussendoor...dus nee...ik heb Op1 niet
gezien...maar ook alle andere Tv programma's niet...Mes op tafel dus wel...die kijk ik al vanaf
het op TV is...een lange tijd dus...

De Zorg boos...als de tweede golf Corona komt...
Het werk... is dan anders dan anders...dat kan best uitputtend zijn...zwaarder zijn ook...
Dan hebben ze dat net gehad....al dat uitputtende andere werk...komt het weer terug misschien...

(De bel gaat tot laters...
Ben ik weer...

Wat ik las...er zijn Patienten die willen geen Zwarte aan hun bed...
Heb ik in mijn hele Werkleven nooit meegemaakt zulks...

Misschien moeten ze ...die patient ...weer naar huis sturen...(als dat kan)
zo van ...zoiets nemen we niet..Weg wezen!

Ingewikkeld is het wel...er zijn patienten tegenwoordig die geen mannelijke Dokter aan hun
bed willen...die komen ze wel tegemoet...ipv
Misschien moeten ze ...ook die patient ...weer naar huis sturen...(als dat kan)
zo van ...zoiets nemen we niet...Weg wezen!

Zo van je bent naar een land gegaan...waar ook Mannen Dokters zijn en iedereen
behandelen zonder onderscheid...Ja maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr Zo gaat dat dan...
krijgen ze toch hun zin er komt een Vrouwelijke Dokter voor ze aan...ipv 1 lijn te trekken...

Als tegenpool zeg ik welis...Ik wil een mannelijke Dokter...(Ha ha haaaaaaa) die heb ik ook zo genomen als Huisarts...
Dat is ook apart tegenwoordig...ze sturen gewoon een andere in die Groep praktijken...Dat lijkt me ook niet zoals het hoort dan...
Je wilt toch je eigen Dokter Zien!
Maar mij maakt het ...in wezen niks uit ...als ze maar goed zijn...in hun vak...Daar gaat het toch om!
Maar toch zie ik liever m'n eigen gekozen Dokter...(Als dat een man is...het zij zo...dat is mijn eigen keuze mogende... toch?)

Maar in Ziekenhuizen kan van alles op je af komen...daar ga ik me niet eens in verdiepen...en laat alles over me heen komen...
Behalve bij de Huisarts dus...

Maar toch ...zie ik liever m'n eigen gekozen Dokter...(Als dat een man is...het zij zo...dat is mijn eigen keuze mogende toch?)
Maar zoals sommigen bij alles zeggen... alleen een Vrouw als Dokter te willen...
om hun Ja Maaaaaarrrrrrrrrr gebeurt het vaak nog ook nog...

Maar Verpleging ea Zorg aan de bedden...omdat ze zwart zijn van huid...ze niet te willen...dat is erg eng...Dan ligt er een echte Racist in dat bed...
Heb ik in mijn hele Werkleven nooit meegemaakt zulks...
Misschien moeten ze ...die patient ...weer naar huis sturen...(als dat kan)
zo van ...zoiets nemen we niet..Weg wezen!

Ik pas in het Ziekenhuis
De Neuroloog pas...was een man...maar liet een Vrouwelijke Neuroloog ...het onderzoek bij me doen...Ze was een hele goeie...
en daar gaat het om!

Pedo Partij...Alles mag behalve een Sigaar...Klinkt dat naar...
(mi Als Pedofilie verboden is.. bij de Wet...moet zo'n Partij niet een mogen!)

Mijn loge vroeg wat ik van het Vonnis van die Wilders vind...
Tja eh...eh...eh...
Is dat niet allang verlopen? Die zaak?
mi.
Tellen ze niet mee...waar4door zulkse uitspraken kwqamen...in een tijd dat jeugoge Marokkanen de
hel hulp beroepslinies aan het lastig vallen was...en het op Opsporing verzocht...toen ook alsmaar over marokkanen ging...
Zo'n uitspraak van die Wolders toen/....sloeg ergens op...Maar daar gat het niet over...alleen over de uitspraak...
Ja maar...het raakt de eerbare Marokkaanse mensen...tjs eh...de genoemde daden raakt ook eerbqare mensen in ons land...zelfs die
keiharde Hulpverleners beroepsgroepen...Daar moeten die hetende Eerbare Marokkaanse Ouderen op letten hun kinderen
opvoeden...is...lijkt me ook welis de tip...van een Rechter...Of ze eerbaar zijn...de Opvoeders... is nog maar de vraag...in deze tijd...waarin
alles mag...behalve een Sigaar!Meer of Minder vragen is een keuze vraag...daar hoor je ook niks over...Meer van iets of minder van iets...
beduidt nog niet helemaal mogen ze niet komen...toch?
mi. Gaat dat proces helemaal nergens over...en al die vele jaren dat...aan het lijntje gehouden komt Krankzinnig belachelijk over...

Nou ja ik mag dan een oud mens zijn...maar dat bepaalde Mensen in het land gekomen...niet alles mogen...zou de Rechter ook kunnen hebben gezegd...want daaruit vloeien zulkse uitspraken...alsmaar weer...onze wel Eerbare Hulpverlenings beroepen in de knel...hun werk niet kunnen doen er wordt
op ze gespuugd en gescholden en geslagen...Zagen jullie daar Rechtzaken over? Dat bepaalde Mensen in het land gekomen...niet alles mogen...zou de Rechter... ook kunnen hebben gezegd...want daaruit vloeien zulkse uitspraken...als die Wilders deed uiteindelijk over...
Het werd voor onze begrippen te gek erg voor woorden...wat opeens op ondze Hulpverleners af kwam... daaruit vloeien zulkse uitspraken...als die Wilders deed uiteindelijk over...iedereen had het er toen over!
Stuur ze terug...laat ze oplazeren...zulks kon je overal er over horen...ipv meteen dat gedek...
Of ze eerbaar zijn...de Opvoeders... is nog maar de vraag...in een tijd...waarin
alles mag...behalve een Sigaar!
Meer of Minder vragen ...is een keuze vraag...daar hoor je ook niks over...Meer van iets of minder van iets...
beduidt nog niet helemaal mogen ze niet komen...toch?

Ik liep vroeger
op straat met aan elke hand een kind...kwamen we de Marokkaan ... de Vader...van dat gezin van om de hoek verderop tegen...schold die me
vierkant uit ...omdat ik geen hoofddoek op had zoals zijn Vrouw...(Lekker geregeld als dat zo komt in ons land zeg...)
(Voor de rijkdom van die ene en die paar bedrijven bazen...)
dat schelden ging met woorden
die niet voor Kinderen hun oren geschikt zijn...Een Eerbaar mens ...weet dat verscchil... wel!Toch Rechter?
Ik heb er nooit op gestemd...maar begreep wel...Waarom...Die Wilders Partij werd niet voor niks zo groot toen...
Decennia's later... hoor je nog steeds Vrouwen en Meisjes... dat op TV vertellen...maarmee ze
uitgescholden worden...(Door de nazaten van de toen gedekten!)
Meer of Minder vragen ...Marokkanen...is een keuze vraag...daar hoor je ook niks over...Meer van iets... of minder van iets...
beduidt nog niet... helemaal mogen ze niet komen...toch?
(als het Onderwerp bij Wet Verboden is...Een land
met een Pedo Partij... kan je mi ...ook niet serieus (meer) nemen!)

Ze moeten mi allemaal weer aan de gewone waar...dan wordt hun denkens ...weer helder en normaal!

Kom ik ga weer Golf op TV kijken...Fijne dag allemaal ...Knf. van LT) :roll:

PS.
Zag ik net...de zo veelste...
Afbeelding

Kennis... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 05 sep 2020, 21:45

Kenden... :)

(Jullie weten ik ben met mijn Golf Hobby bezig...in het Weekend...
Ik weet niet zeker(Ik type het allleen op dit Forum...
of het zo is...maar ik zag het... een paar keren...Ik denk dat
in Real de Valderrada de Hole gaten
niet overal even breed van boven zijn...(ook niet zo breed van boven als overal elders)
dan mist het ...net genoeg ruimtes... naast de hole vlag stok erin....
om de bal er in te kunnen zakken... en de aankomende geslagen Golfballen
gaan er dan zo overheen...rollen...voorbij het hole gat...dan mist men daardoor de - punten!)
(Ergens ...ligt het aan...dat zo erg veel... plus punten zijn...en na 3 dagen...maar eentje in de min staat...
(in dit Golf weekend in Andalusia!
Dit kan 1 van de redenen zijn...er zijn Hole Putten ... Niet overal...maar hier en daar...
waar de vlaggestok in is...te smal gemaakt is...om nog en balletje erin te laten kunnen komen)
Maar wat ik Zie...het kan maar ...om 1cm verschil gaan...)
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70495#p70495

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 06 sep 2020, 10:34

Dennebomen

Typisch iets van jou LT, om 1 cm verschil te zien, in hole gat breedtes.
Ik herken het wel, dan zie jij iets, wat anderen niet zien,
Waar andere mensen de dupes van geworden zijn.
Zullen ze je meestal, niet in dank afnemen, dingen te zien, die de rest niet ziet,
maar waarvan jij dan weet, daarom, waren er zoveel de dupes ervan. Meestal is het
een beroeps vak fout, van die ene of van die paar. Ze zijn vaak niet blij met mensen,
die het beter zien of wet5en, dan zij zelf.
Je doet het nog steeds goed met je golf hobbie LT, leuk hoor.
Ben je al veganist geworden, door je loge oudste zoon? Ha ha ha haaaaaaaaaaaa
Allemaal een goede Zondag en een goede nieuwe wek. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 06 sep 2020, 11:34

Bomen... :)

Bij de Room Katholieke Omroep Zender hebben... ze een Doven Tolk...Ik heb nooit
een betere gezien...dan die man dat kan...zelfs de liederen woorden ...beeld die zingende uit...
en alles zo in Hrmonie ...beeld die het helemaal uit...Gewoon genieten is dat... er naar te kijken...

Ik denk...dat het aan de soorten grond ligt...en met het vele watersproeien erop...of na regens...dan
buigt de buitenrand van menige hole gat meer naar binnen toe...en met andere grondsoorten...gebeurt dat
niet...op Golf terrenen...Maar dardoor... zijn sommige hole gaten eigenlijk te smal geworden...om de Golf bal erin te laten
zakken...als de Vlaggenstok erin staat...Ik zag het wel vaker... in deze derde seizoen dat ik Golf op TV kijk...
Omdat ze er dezelfde apparatuur voor gebruiken om Holegaten te maken...moet het aan iets anders liggen...als het
hole gat is versmalt...Ik denk dus het kan liggen aan de verschillende grondsoorten...en hoeveelheid water erop gehad...
met zachte zandgrond gaat het dan anders...dan met Steengrond...en met kleigrond...als het om de holegat nat wordt...
misschien moeten een cm of zo wat... bredere gaten maker aparatuur hebben ervoor...als het zachte zandgrond is er...
of stevige hol mal erin zetten...waar zulks gaande is...Kan per Golf terrein al apart gaande zijn per hole gat zulks...
dat de bovenkant wat naar binnen toe inzakt...daardoor het hele gat kleiner is...dan elders...dat is...
Na regens gehad...of gesproeid en zo wat...
grond verschillen...
Maar mij viel het wel op...er zijn er de dupes van geworden...dat het golfballetje er niet in zakt...maar
het balletje...door rolt...over het te smalle hole gat heen doorolt dan...Lage noteringen om zulks oa is niet prettig als
je er van leven moet als Golfer en ook je Cady...of het kan je zelfs net ...de beker kosten...vooral
om slagen ...van ver... met de Holevlag er nog in...van zo ver af
knap gedaan maar...om zulks mis je... de dubbele punten dan zelfs...wgs het hole gat is te klein ...voor het
Golfballetje...met de Vlaggestok er nog bij in...

De 4de dag is het alweer... van dit Golf weekend...Meestal is dat de leukste spannendste dag van de 4 dagen wel...

Is wel apart een Veganist te logeren te hebben...Ik geef hem dan geld mee en zeg...koop maar
wat jij altijd koopt en ik zie wel wat er van komt...op m'n bord...
Hij kookt graag..de oudste Zoon van me...en het smaakte allemaal prima... ik heb geluk met etends
ik lust bijna altijd alles...alleen geen glibberige etens...aan bv schaaldieren...maar zulks koopt
een Veganist toch al niet...
maar qua afvallen...ik werd er niet lichter van gewicht van...deze afgelopen week...
Kwam die aanzetten...met Caktussen bollen...fruit...
Dat smaakte als een meelbak in de mond en vol met pitten zit dat...(Ik hou m'n
Dallas 9 Darmen liever gezond!)

Ik wens jullie ook een fijne Zondag toe. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 06 sep 2020, 14:20

Mensen

Niet te filmen ben je lt, ik denk nooit aan de grondsoorten, als ik golf kijk. Ha h ha ha haaaaaaaa
Inderdaad typisch jij, lig je in een net nieuw ziekenhuis, denk je aan de architectuur daar, die je niet bevalt.
Anderen met een herseninfarct gehad, liggen er zielig bij, Ze zeggen meestal niets ook, ook niet als ze thuis zijn gekomen.
Jij zegt er over, je moet dan juist veel praten, want anders blijft het lange tijd, slecht gaan met praten.
Maar effetje serieus, ik heb nog nooit, bij sport kijken op tv gedacht, hoe is het met de grondsoort er? Ha ha ha
Je hebt vanaf september weer golf begonnen, na corona stop, al heel wat prijzen binnen gesleept, met je 4 golfers namen,
mij lukt zoiets helemaal niet. Hele aparte gaves heb je, met je manier van kijken, op de dingen lt!
Je mening over de corona maatregelingen, zal je later, wel gelijk over krijgen, dat is altijd al zo met je gegaan, maar
tijdens, vinden ze je opmerkingen vaak maar raar, als je niet net zo denkt, als die anderen.
Ik heb er ook erg over nagedacht, maar vind nu ook, dat de maatregelingen, alleen de bejaarden aan gaat en die met risico.
In wezen is corona ook een griep, schreef je laatst en met griep, doen we helemaal niets, aan maatregelingen,
Bij corona maken ze met gemak een heel land kapot, behalve degenen, die er hun vette winsten uit halen kunnen, of
belangrijk op tv ermee worden, die zullen extra op de maatregelingen gaan letten, het willen aanhouden, hun winst is dat juist.
Zagen jullie, dat ze de premies verhogen gaan, en die zijn al veel te hoog, lonen steeds lager, en alles duurder maken, kan ook nooit
goed gaan, jij schreef pas, het halve land is dan plots dakloos, wgs die belachelijk hoge huurverhogingen, geen ene
als ze dat al krijgen, loonverhoging kan dat bij houden, zo erg veel en veel te hoog, om het diefstal bedrag erin, wordt steeds groter!
Nou lieve mensen, gezellige zondag allemaal en lt, succes met je 4 golfers namen, op de laatste dag, dit weekend.
Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 07 sep 2020, 01:17

Senseo... :)

Ik was benieuwd...wat doet een Veganist...als ik een Magnum ijsje aanbied...en er zelf
ook eentje neem...Nou dat ijsje zat die dus te eten...en zegt dan...normaal neem ik Vega ijs...
Zo strak in de leer ...met dat Veganisme...maar wel een lekker ijsje nemen...Waar in vast wel
iets... aan dierlijke product in zit...Ik neem vaak een kleine magnum als toetje na het avond eten..nu ook dus...
nou dat kon die ...Veganistische Zoon van me...toch niet afslaan...
Ik wens jullie trusten en een fijne nieuwe week toe. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 07 sep 2020, 14:48

Orde

Zou mooi zijn, als ze eens die vele miljarden, gestolen uit de pensioen potten, weer terug gingen storten,
dat stimuleert ook, de economie, als het pensioen is omhoog gaat, van de bejaarden, ipv al jaren is
het hetzelfde of omlaag., lager, nog lager., terwijl alle prijzen maar blijven stijgen.
Die vele steel bedragen hebben ze ook nooit opgehaald, ook niet die van de zorg operatie prijzen, als
ze alle steel bedragen terug halen, is er geld, voor wel eerbare mensen, en bedrijven.
Alleen al de huur is telkens al duurder, dan dat beetje aow verhoging, per jaar. Dat kan niet zo door gaan!
Zouden jullie op een vrouw gaan stemmen, alleen omdat ze een vrouw is? Dat denken sommige
partijen wel, zet een vrouw bovenop de lijst en ze stemmen massaal op hun partij.
Zou het echt zo toe gaan? Misschien als zij al die steel bedragen, zou terug gaan halen, dat vanaf de
koerswisseling, overal ingeslopen is, en het daarom zo erg duur nu geworden is.
vlgs jou LT, kan je het zo zien, doe het eu bedrag maal 2.20 en je hebt het in het Nederlandse geld en kan je zien of
de prijs, van die tijd nog telt. of dat het ontzettend veel hoger is. Net als met die heup operatie als voorbeeld, zou 4500 euo
moeten zijn, het is 22000 euro. He6t grote diefstal bedrag kan je er zo aan af zien. Om zulks al, verhogen ze de premies
alsmaar, ipv het gestolen bedrag eruit te halen, en de dieven het terug laten betalen, ipv het te blijven dekken alsmaar!
Ik begin het nu ook te snappen, telkens investeren, met onze gespaarde pensioen geld, waar ze het nooit terug kunnen betalen,
dat is ook diefstal, uit de pensioen potten! Als de bejaarden het pensioen krijgen, waar ze recht op hebben, is goed voor
de economie, ipv wie koopt er zo nog iets, alles duurder maken , en het pensioen steeds lager maken.
Wel lieve mensen, een goede dag verder, knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 sep 2020, 03:16

Delen... :)

(Stemmen op een Vrouw...omdat het een Vrouw is...lijkt me van de zotte!
Dito Stemmen op een Man... omdat het een Man is...is ook... van de Zotte!

Mijn loge Oudste Zoon is weer terug naar zijn eigen huis...m'n Vriendin kwam er voor in de plaats...die zat vandaag
opeens ontzettend te mopperen op D6...(Ze was bezig op haar Mobieltje)en zei...altijd hetzelfde met D66
Daar stemt toch niemand nog op?
Wat lees je nu...vroeg ik haar...Over Minister Kajsa Ollongren...van D66 ...zei ze...
Omdat ze Vrouw is...zouden we daar op... moeten stemmen zei ze...Nou aan me nooit niet...
Ik hoorde het maar aan...had even nog geen idee waar over het ging...wat ze las...Over de Huren zei ze me...
Dat ze met de lage inkomens wel rekening gaat houden...Ik zei dat is zot...want die krijgen huursubsidie en Toeslagen...
en aan gepast...dat al jaren...in
de problemen komen juist... allen bover de huursubsidie norm...
Maar ze moetenh eerst alle huren delen gaan door 2.20...zei ik...dan is het grote diefstal bedrag eris uit...nog vanaf de
koerwisseling...maal 2.20 gedaan ipv gedeeld door 2.20...
Dat diefstal bedrag erin wordt met het jaar steeds groter erin...
(Ze kunnen het niet blijven dekken...om meer belasting ervan ...vanaf het jaar 2000 ...in de Staatskas te krijgen zo..)
O ...O...wat lijkt Nederland een rijk land...Daar gaat gelijk... de EU ermee van door...als het toch zoveel is...in die Staaatskas
van Nederland...vragen ze die het meest steeds...maakt Nederland goede sier mee...in Brussel...
en lijkt hoog verheven boven de Zuid Europese landen...die wel alles eerlijk door 2.20 hebben gedaan...toen...
en daarom een armer land lijken...Als oa oa oa
Nederland de Huren delen gaat... door 2.20...komt er is evenwicht in...de EU landen...
ipv er komen massa's mensen voor op straat...baanloos de armoedes is dr van!
Wanr elk jaar erbij ...lijkt Nederland rijker te zijn dan eerst...via de Belastingen innen...via de Verhuurders
inkomens...Dat tikt lekker aan in de Staatskas...allen die maal 2.20 hebben gedaan...aan Bedrijven en Instellinbgen en Diensten ed.
Het Volk betaalt het wel...(Die inmiddels krankzinnige hoge huren)
Ik schreef pas...als het zo door gaat...is half Nederland plots Dakloos...Dat staat toch niet meer tot welk inkomen ook...die
diefstal bedragen...overal in gedaan...(Alleen al in heupoperaties zit al 17000 euro diefstal bedrag in...(werd per jaar meer en meer etc meer)
hoeveel operaties zijn dat er per jaar???
Nog is...Zo'n Operatie was 10.ooo gulden ...met de koers wisseling moest dat gedeeld door 2.20
dat is onge=veer 4500 euro munt...wat Kost het nu? 23000 euo die operatie...
Ik bedoel maar ze hebben er de ...Eigen Bijdrage al voor bedacht...om uit te komen...de Premies vet verhoogd erom...
en alweer zijn dat de plannen...ipv Nu is eindelijk is ...die Diefstal bedragen eruit te halen...
Kan de Verplegende in de Zorg ...en Zorg en Hulpen...in de Zorg...ook salaris verhoging is krijgen...naar prijsstijgingen...
en niet alleen de topinkomens er...alsmaar weer...
Dan kan de eigen bijdrage weg...en de Premies lager...ipv...het zo te blijven dekken...dat
het hele systeem onbetaalbaar wordt dr van...door...die Diefstal bedragen ..is overasl waar dat is gedaan
eruit te halen is...
In die grote winkels via de reclames weet je het al...doe de prijzen is maal 2.20 dan is het in Nederlandse munt terug berekend...is
f hun
producten in de PC Hoofdstraat Winkels is...ipv in Volks buurt winkels...(Een lading schoenen binnen...kost maar 90 euro zeggen ze dan...od
met gezichts cemes...dito...doe dat is maal 2.20...dan zou het in NL Geld zo duur gekost hebben...
90 maal 2.20...198 gulden...(in een Volks winkel...)ook die hebben toen maal 2.20 gedaan ipv gedeeld door 2.20
Er zijn momenteel Markt prijzen gaande...of je in de PC Hoofdstraat aan het Wineklen bent...
Dan ben je bv op een markt in de Hoofdstad...en daar hebben ze toen wel alles gedeeld door 2.20
Maar er zijn Markten waar maal 2.20 mee is gedaan...van gulden prijs naar euro prijs...
Via hetzelfde product kopen...weet je dat al...Bij mijn oudste Zus op de Markt kost hetzelfde gekochte
tig in de tigs goedkoper...en wel heel erg veel goedkoper...daar is wel eerlijk ...door 2.20 toen gedeeld...
hiero niet...Huurhuizen...die belachelijk te duur zijn...hebben ze dat ook zo mee gedaan...maal 2.20 dus worden die huur bdragen steeds
krankzinniger te hoog...elk beetje ...bij de AOW erbij wordt al jaren weg geslokt... door de huurverhoging...dus
schiet niemand ermee op...met dat beetje bij de AOW erbij...de belasting wordt gelijk hoger ervan...elke keer houden erg veel Mensen
zo helemaal niks over...
Premies duurder...eigen bijdrage duurder...de huur duurder...electra op 32% hoger plots gezet...etc.
De belasting is 2000 meer om 7 euro per maand meer nij de AOW...Producten en diensten etc...zijn gigantisch duurder gemaakt...vaak
omdat het diefstal bedrag.. erin zit...sinds het jaar 2000...
In een piepklein landje
met maar 17 miljoen mensen nu al 40.000 Daklozen...zijn er...
Hoelang pikken we dat als Burgerij...dito al die massale miljarden naar de EU toe alsmaar weer...
We bezuinigen ons ongans...op alle Fronten... sinds we in de EU zitten...
Het werd steed smeer Ontsla mensen de nieuwe lading is nog goedkoper...met allerlei banen trucs wordt dat zo gedaan...
Nieuwe Hervormingen heet dat...Als de Zuidelijke EU landen net zo slecht doen ...overal mee...als wij...krijgen ze geld hulp...
De Corona geld hulp...is wel zo...het heet voor personeels behoud...maar
als je niet Personeel ontslaat...krijg je die geld hulp niet...D66 hebben we al gehad met de Huren...maar dit gaat via...(Ook CDA)!
Nieuwe Hervormingen heet dat...Als de Zuidelijke EU landen net zo slecht doen ...overal mee...als wij...krijgen ze geld hulp...
Want alleen via belazeren...vult het de Staats kas...en hebben jullie er net zoveel geld erin...als wij...en
kunnen we de arme EU landen helpen...De Staatskas is ruim zat...maar het loon van Mensn staat niet eens tot de belachelijke
hoge huren...(Doe je huur maar is maal 2.20)(met het grote steel bedrag erin)dan heb je het in Guldens geld...
en vergelijk hetdan... met de huren...toen alles nog met guldens geld ging...Schrik niet!
(Of je een villa gehuurd hebt...zo veel is het verschil)(om te Zien en te weten...waar ze het steelo bedrag erin hebben zitten...
wat extra belastingen geeft via winst belastingen...en de Staatskas zo mooi vol vulde...om de EU te behagen...met hun
massale miljarden... aan geld bedragen vragen...aan de EU landen...nou dat kunnen maar een paar landen betalen...
(de rest
van de EU landen
heeft eerlijk gedeeld alles door 2.20...met de koers wisseling...)Hun Staats kas is er dan ook naar!
en de veel
te dure producten ...uit de rest van Europa nodig...is er ook naar...om te kunnen over leven...ook in Corona tijd...
dus heet dat geld tekorten...of ze geld mogen krijgen...van de hetende rijke landen in de EU...
Dat heet...Nieuwe Hervormingen heet dat...Als de Zuidelijke EU landen
net zo slecht doen ...overal mee...als wij...krijgen ze geld hulp...
De Corona geld hulp...is wel zo...het heet... voor personeels behoud...maar
als je niet Personeel ontslaat...krijg je die geld hulp niet...D66 hebben we al gehad met de Huren...maar dit
gaat via...(Ook CDA)!Als de Zuidelijke EU landen
net zo slecht doen ...overal mee...als wij...krijgen ze geld hulp...

Moet ik aan denken... aan die belachelijke hoge bedragen sinds eh...in de Sport...Hoeveel mensen zijn erom
ontslagen...viaa llerlei bedachte contracten...via die Bedrijven die reclames maken door zulkse idiote
geld bedragen te betalen...aal die ene en die paar Sporters...Hoeveel mensen in het land zitten erom in de ww
of in de bijstand...of zelfs niet dat...
en wonen erom onder Bruggen ed. Omdat ze zijn weg bezuinigd...dat personeel...Dat heet aan loketten...Zoek maar werk...als er geen werk is...
Het is allemaal niet eens te filmen...
Miljarden naar de KLM en toch hun personeel te moeten ontslaan...
dit gaat via...(Ook CDA)!
Nieuwe Hervormingen heet dat...Als de Zuidelijke EU landen net zo slecht doen ...overal mee...als wij...krijgen ze geld hulp...
dito onze grote Bedrijven...
Ondertussen gaan de huurverhoging wel door...ea prijs verhogingen...
Nou ja...als ik begin te typen...ik denk niet aan... een Vrouw...als ik zou gaan stemmen...ook niet aan een man
Ik stem al... tijden niet...ze lossen niks op...het werd met het jaar erger...en met steeds meer Vrouwen in de Politiek...loste het ook maar iets op???
Al de huurverhoging vanaf Prinsjesdag...niet wordt verhoogd bij de lage inkomens...hoeft
er minder aan Huursubsidie uit de Staatkas...dan als dat berhoogd wodt...de huur...bij die groepen...
Maar hoe zit het met de rest...allen boven de huursubsidie grens...die krijgen nergens wat...hoogstens erg veel meer belasting te betalen
om ietjes bij de AOW erbij gehad...
Nou wie het nog sneppe snept het...
Trusten allmaal...(Ik schreef dit al jaren op...je kan het snappen als je snapt wat velen met de Kroerswisseling hebben gedaan...
wel onze Inkomen...via de Banken toen door 2.20 laten delen...Bij Lage en Midden lonen...en bij Mensen met een uitkering en bij de
Pensioenen...etc.)
maar veel prijzen te moeten betalen is wel maal 2.20 mee gedaan toen!)
Als je dat diefstal bedrag snapt...overal in...snap je al meer dan eerst...
Zolang ze dat dekken werden de prmeis duurder dr van...en er kwam eigen bijdrage erbij...en bijna lle medijnen hebben ze uit de basis gehaald...is te koop bij de Drogisten...wat voorheen door de 1 verdiener er wel in zat...Moeten we zelf betalen...als
2 verdieners toe neemt...maassa's uit de basis is gehaald...moeten we zelf betalen...(De mesete vrouwen werken om alles te betalen...wat ze uit de basis gehaald hebben...
en via de huren en andere vaste lasten...belachelijke prijs verhogingen...was eerst door de 1 verdiener allemaal te betalen...
dubbele inkomens...leek men niet tegen te kunnen bij de Politiek...ze maakten alles duurder...zodat 1 van de 2 voor Jan L en Miem K gingen weken...
ipv de Eigen Kindertjes gingen opvoeden...laat men het aan anderen over...Kinder Opvang..aan de (inmiddels niet te betalen)(van
haar 2de gezins salaris)... .
Dat
heet Emancipatie...(Vrouwen zijn nog goedkoper dan HIJ!)
en wat Zij verdiend...wordt gelijk weg gebreid...via belastingen...en via...Kinderopvang...en via...Prijsstijgingen en alles
is de Basis gehaald...op wat dingetjes na...betaal (als 2 verdieners)...alles zelf maar!!!...en ook dat nog...
Dat
heet Emancipatie...hoe meer Vrouwen op het werk...(Vrouwen zijn nog altijd goedkoper dan HIJ!) Hij eruit en Zij erin
werd dat...Dat
heet Emancipatie...
Met de 1 Verdiener...1 Premie geen 1 Eigenbijdrage...voor het hele gezin...alles zat er nog in!
Zij betaalt...meteen extra aan premie en allebeide aan eigenbijdrage...
alles weg ...halen...wat zij verdient...dat systeem ...zit er ook in!)
Alle belasting afstrek'''' met 1 verdiener is 3/4 eruit gehaald...sinds zij ook inkomen heeft via...wert!
alles weg ...halen...wat zij verdient...dat systeem ...zit er ook in!)
Van alle ellendes gaat
1 op de 3 scheiden...Zij het Huis en de Kinderen...en het geld...en alle hulp...en hij...nergens een Huisje te krijgen...
niet eens een betaalbare Kamer...(sinds eh...alle huren zijn dubbel zo duur ...gemaakt!)


Nou ja...iemand tetterde over D66...Over Zij van D66...

Ik weet het nu al...Ik ga ...bij leven en welzijn...niet eens stemmen straks...
Al die meisjes van Meneer ...in de Politiek... komt niks goeds van...

en hoe alles is gekomen zo het is gekomen...zijn de meesten allang vergeten...
of hebben het nooit geweten en dat zit dan in de Politiek...Kweet niks maar heb er wel een Mening over...
Misschien daarom al...Ik weet het nu al...Ik ga ...bij leven en welzijn...niet eens stemmen straks...
Ik vind
al die glaasjes water bij de kletstafels...(Water snuivers eh water zuipers)...te eng om aan te zien..
met steeds meer vrouwen bij de TV....zo snel... die TV Mensen...te bemanipuleren zijn...dat... is... pas.... eng!

Met m'n typeoefeningen...Nou genoeg geemmmerd voor vandaag... Trusten allemaal Knf van LT) :roll:

Ps
scheef ik pas nog hier...zo
gauw ons Kningspaar ...vakantie om is... in Griekenland...gaat het op Oranje...en zie daar!

PSS
Ik scheef ook...alle landen arm te maeken en werkeloos is vplomen flauwekul...er
moet alleen maatregelen zijn
voor de Risoco groepen...verder niks...anders pakt het ... heel erg beel erger uit... dan de kwaal zo
ze het nu doen! Komen ze weer met anties aan via die Oktober...nog meer werkelozen maken is dat!
ipv Juist is Virus tijd...kan je beter juist roken!
Vooral de Bejaarden en de risico groepen!
Ze ervan af kletsen via de TV is bijna te nomen...misdadig!

Bij EenVandaag weer zo'n schuedertas vuller
ipv die weg wezen hier...om Gast... op scholen te zijn
via de TV gebruik!
Allemaal extra Huiswerk is dat voor de Schoolkindseren in Vrije tijd om te doen
zijn die Gasten nl! (Ik zeg het zo...Hoe dikker de tas van Schoolkinderen is...Hoe slechter de School is!) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 08 sep 2020, 13:33

Lenzen

Zielig voor je hardwerkende in de zorg werkende zoon, alweer kan die niet op vakantie, om corona.
Verzet naar September,. Met wat die toen uitkoos, voor September, Je zei het hem nog, als het koningspaar
er weg is, wordt het code oranje daar.
Apart zulks te voorspellen LT , maar niet leuk voor je zoon, dat het hem de 2de keer over komt, code oranje.
Ben wel benieuwd, wat die als alternatief gaat doen, of zoals jij hem steeds ,de tip gaf, ga naar Texel.
Ik wens jullie sterkte met alles en jou beterschap LT,
en een goede Dinsdag allemaal . Knuf van Ans Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 sep 2020, 13:59

Zen... :)

Ja erg sneu...alweer gaat z'n vakantie op de valreep niet door...
met alles bepakt stond klaar...
Maar zolang ze Model-A niet gaan doen...maakt het Europa alleen maar armer en armer...
ondertussen komt de Griepvirus er ook nog aan...normaal wordt...als ze het ook zouden testen...
bijna het hele Volk erdoor
besmet...en mag alles gewoon door gaan...

Ik zat gisteren dit ...te kijken op TV
André van Duin ontvangt Media Oeuvre Award uit handen van Ron Brandsteder en ik
dacht...wanneer zit daar is... een grote geldprijs bij aan...ipv alsmaar prijzen winnen ...met niks...
Met een Boeken prijs
zit al een groot prijzen bedrag aan...met een hele Werkverleden...Euvre prijs niet...als het
om Artiesten gaat...notting at all...
Extra goeie goed gekocht
en naar de Kapper gegaan...
en de reis betaald... naar Hilversum...kom je aan ...is het een beeldje...
wel erg aardig...dat wel...maar ze hebben er... niks aan...
en een lied
op zich af...waarvan die net...zwaar... van tracht...aan het proberen... te herstellen is...(.Niet te geloven zeg...)
(Kan niemand meer normaal denken meer
bij die TV? Bij die Watersnuivers Tafel...Sinds... niks mag... ook geen Sigaar etc....)
(Niet te geloven zeg...)

Kom... voor ik weer
een heel mekker verhaal ...ga houden...maar dan hier over is...Fijne rest van deze Dinsdag allemaal...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 08 sep 2020, 22:55

En

Geen idee waarom ze die artiesten nooit een mooi geld bedrag geven, doen ze met veel andere beroepen aan prijzen wel.
Zelf tm een ton wel eens. Alleen een beeldje krijgen, vaak hebben ze daar al een rij ooit van gekregen. moeten ze bij elke
prijs weer zo blij kijken, als het weer alleen een beeldje is. Ze kunnen er hun haard gratis ermee aansteken.
Zo ongeveer moeten ze wel denken, denk ik. als er alweer geen grote geld prijs bij is.


Wat sneu voor je ene zoon LT, koffers al gepakt, en de reis gaat alweer niet door.
Ik zag op tv en waarvoor eigenlijk? Omdat er ergens op 1 van de vele eilanden, een paar corona hadden gekregen,
jonge mensen. Volgens mij lijkt er steeds meer politieke doelen achter te zitten met die code oranje en rood.
De bewoners zelf vertelden ook in Griekenland op tv , het slaat niet op hun eiland., code oranje.
Hoe denken jullie er over, die corona zo uit te smeren, en met de griep, deden ze nooit iets, terwijl daar wereldwijd
veel doden mee zijn en erg veel zieken ervan, niet eens bij corona is dat.
Ergens klopt er iets niet mee!

Ik zag LT, je hebt er weer een beker eruit uitgevogeld en een paar dagwinnaars, met je golfhobbie.
afgelopen weekend. Knap gedaan!
Ik wens jullie welterusten en gezond weer op. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 08 sep 2020, 23:52

Naturel... ;)

Wat ik echt niet goed kan vinden...als iemand ...die uit de hoge raad vertrokken is...dat
die ...politieke uitspraken gaat doen op tv...wat ze met Grapperhaus hadden moeten doen...eruit zetten....
zei ene Geert Corstens, bij Buitenhof...meen ik...pas...Zukse mensen moeten ahw onzichtbaar blijven...anders mengen die
associeren die... Rechters met Politieke bemoeienissen...naar het volk toe...
Nou ja...zo zie ik dat hoor...Dat zoiets... niet moet mogen kunnen...
Misschien kan die beter is ...op tijd...een Sigaar nemen...komt die ook weer is klaar...met Egards...

Ja was best leuk dit weekend... met mijn Golf hobby...leuk als het me nog lukt
ook na die herseninfarct pas gehad...de Beker Winnaar eruit gevogeld... en een rijtje dag Winnaars...
viewtopic.php?f=10007&t=130

Tja over de Corona type ik liever niet meer...ze lijken me teveel...met een zelfde visie te kijken...ipv
de blik is te verruimen...lijken ze klakkeloos die ene of die paar landen klakkeloos na te apen...en
daar komen ze dan later achteraf weer mee aan...wat er allemaal mee mis is gegaan...
Daar lijkt dit allemaal ook weer op...Maar ze doen maar...alleen maken ze het land er stront arm mee...en velen werkeloos
ermee...Ik las dat ze met Prinsjesdag gaan zeggen...blij gaan zeggen
de economie gaat 3, en nog wat vooruit...komend jaar...Ze zeggen er vast niet bij...nadat
het eerst... zo erg veel gezakt was...en met dat diepte punt getal...gaat het 3, nog wat omhoog...achter de komma...dan blijkt
het nog steeds... een diepte punt getal...volgend jaar...
De huren worden bij de lage inko9mens ontzien...wat ook niemand als oplossing ziet...tm de Middeninkomens aan toe...die
steeds de dupes blijven...Ze hebben nog steeds niet door...dat bij de lage inkomens...wat de huur ook is
ze huursubsidie krijgen en toeslagen ed. Dus is ook dat geen echt blij nieuws...voor de Middeninkomens aan toe...
(Het steel bedrag erin wordt steeds groter en groter!)en de inkomens steeds lager en lager...
De gepensioneerden hebben al 40% Koopkracht tekorten...dat wordt er niet kleiner op...met die belachelijke toren hoge huur verhogingen elke
keer weer...(In Gulden tijd ging dat met een riks omhoog of met 5 Gulden...per maand...in EU tijd...per maand
35 euro of 45 euo steeds...dat is maal 2.20 in Nedrlandse munt...ter vergelijking met voorheen per maand extra te moeten betalen
zeg 40 euro maal 2.20 = 88 gulden (tussen 70 en 80 gulden is dat)...PER MAAND EXTRA!!!...aan huur meer te betalen...was dus 2.50 gulden tm 5 gulden...met de huur verhoging
in NL tijd perk...
en toen bestond de jaarlijkse Index nog aan Koopkracht erbij...voor de Pensioenen...
Leve de EU tijdperk...ze lijken het land leeg te roven...waar nu weer mee?
Ze bedenken van alles
nu weer voor 20 miljard... om de Economie te laten stijgen...dom gedacht...met steeds dat geroof erbij te blijven dekken...
als ze zo dom door gaan...is straks half Nederland dakloos...Die 40.000 Daklozen in zo'n klein
hetend rijk landje is al belachelijk...maar hoe dat zich creeert gaat het nooit over...(mi. Eerst dat steel bedrag uit alle huren te halen
door het met 2.20 te delen...) Dan komen we weer ergens...op een rechtere Pad ermee...)
(Ook tov de Zuidelijke EU landen...die het toen wel eerlijk door 2.20 hebben gedeeld...en niet maal 2.20...
Dus de huren... delen door 2.20 en er komt meer gelijkheid de EU landen...en dan gaat het gelijk een stuk beter met... de Economie!
Als de Onderlagen inkomens meer naar waarheid...te besteden hebben...ipv de Voedselbanken groeien als
Paddestoelen...in een hetend klein rijk landje...(Wat een schande is dat eigenlijk he!)
Meer miljarden in eigen land gebruiken om te investeren...ipv naar de EU steeds massa's miljarden naar toe te sjouwen...en
investeren geld jatten uit... de Pensioen Potten...ea Premie Potten...dat begon ook vanaf NL Lid van de EU ml!
Nou ja ...ik wens jullie ook maar vast ...een Fijne(Rad voor de ogen draaidende)... Prinsjesdag ...volgende week Dinsdag...
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 09 sep 2020, 16:21

Rellen

Ze melden nog steeds elke besmette persoon, dat doen ze bij de griep toch ook niet, als het halve land besmet is,
logisch is als het iemand, van de risico groep is, die moet dan gelijk in qarantaine, maar de rest is onzin het bij te doen,
die moeten juist besmet worden, hoorde ik laatst op tv ook iemand zeggen, maar daar luisteren ze niet naar, die het anders
zeggen. Alle tv kletstafels gaat het over corona, ze hebben er goede tijden aan, maar ik zap ze allemaal weg. Ziek word je
ervan anders. Lissabon werd code oranje door nederland, maar ze speelden er wel, de belangrijkste voetbal wedstrijden, zo
veel mafs is ermee gaande. Het maakt sommige mensen extra belangrijk, via de tv, dat geven ze echt niet zomaar op die
corona op jutterijen.
Gewoon iedereen moet besmet geraken, en dan gaat het virus pas weg, schrijf jij ook steeds toch lt, zei iemand op tv ook pas
net zo! Op die manier verdwijnen, de griepvirussen ook steeds snel weer. Het hele land wordt dan besmet, en binnen de
kortste tijd, weg is het weer. Met de griep worden dan erg veel mensen ziek ervan, met corona alleen veel bejaarden. dus
daar moeten die maatregelingen voor gelden, niet de hele rest lam leggen. Ik snapte die man op tv wel ermee, omdat jij
al zo vaak., hetzelfde hebt uitgelegd er over lt.
Ik zag je hebt de 4 namen al ingevuld, bij je golf hobbie, spannend telkens weer,. is dat wel. Begint donderdag pas en nu
al ingevuld.
Lt beterschap gewenst. We krijgen nog wat warme dagen, geniet er van. Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 09 sep 2020, 19:04

Lente... :)

(Ik was het wel eens ...met het begin zo ze het deden...nagekeken van de Chinezen...maar die gingen alle
lege straten ontsmetten ....en dat hebben ze bij ons niet gedaan...Was wel de kans...met iedereen binnen...
ipv
kwamen er figuren aanzetten...die langs de huizen gingen een bloemetje brengen...dat waren de begin verpesters...
omdat die ipv opgepakt te worden...bejubeld werden...en meer mensen langs de huizen gingen aan bellen...

Je zag er toen al aan...dat gaat helemaal mis zo...dan blijft in feite na model B of zelfs Model-C het Model-A over...
als mensen zich toch niet houden aan de Maatregelingen...ook niet aan TV tafels ed. dan kan je ze het beste allemaal
besmet laten geraken...net als met de griep virus...dat zo toe gaat...

Alleen is het A- Model gericht op Bejaarden en andere risico groepen...die moeten juist niet
besmet geraken...de hele rest juist wel...

Al die bla bla...om iemand is besmet slaat nergens op...een school dicht...sport veld dicht...doen ze met griep toch ook niet...
zeggen ze...Ja maaaaaarrrrrrrrr Griep is heel wat anders...Vind ik van niet...als het Ziekte getal
zo erg veel is ...met Griep thuis ziek...en het doden getal nog veel meer is
dan bij Corona...
en er erg weinig Jongeren tm Middelbaren er ziek van worden...met Corona..

Dan gaat het mi duidelijk niet om hun...maar om de Bejaarden...dan moeten de Maatregelingen op die Risico groep gericht zijn en blijven!

En niet het hele land arm laten maken voor Jan L)LUL) en Mien K(KUL)...en massale werkelozenj maken...dan is
dat
middel
erger dan de kwaal...zo ze het nu nog steeds doen...bedrijven die failliet gaan...steeds meer mensen die het Psychisch niet
meer aan kunnen...
de Maatregelingen ...die niks schijnen te helpen...te blijven doen...

Dus in eerste instantie was men goed bezig in ons land...maar ze misten de kloe van de Chinezen...het land septisch schoon te maken...te gaan doen...
ipv kwamen Knuffel marokaan langs de deuren...en dat soort lieden...ipv die gelijk op te pakken...zwaar te beboeten...die zich de reet niet aantrokken van de Overheids Maatregelingen
die gingen ze juist Dekkken...net als die volle kleine TV...zaaltjes bij de Water snuivers eh zuipers...kletstafels...waar zelfs RIVM Mensen bij aan zaten...en maar door dekken dat!

Kregen anderen een zware boete voor...omdat ze bij elkaar stonden...buiten...waar ze op TV toonden werd alsmaar gedekt...en daar
heb je het al...Ik schreef welis ...je kan het vergelijken met ...het WO 2 ontstaan...in ons landje...dat lukte ze... via de Dekkers...
telkens een reden te vinden... om wie dan ook te dekken...
Nu met de Corona...behalve de Jonge Kinderen op straat...die werden gepakt...en kregen
een forse boete...niet die gedekt werden alsmaar...daarvan kwamen er nog meer langs de huizen ervan...
maar
zo gaat een Virus niet van weg...als ze zich... de reet niet aantrekken...van de Overheidsmaatregelingen...
en
de Overheid vergat het land septisch te bespuiten
in al die lege straten...en pleinen en gebouwen ed. Dat deden de Chinezen wel...Daarom
was het daar ...zo erg snel weg...in dat China...

Als het er weer kwam ...kwam het via aan komende buitenlanders... in het land...
ipv
Die moesten juist getest... voor elke reis...per Vliegtuig en per boot...ed.
Met Model -A moet dat getest... en ook alle Bejaarden... vanaf de bekende klachten...en alle risico Mensen...en
bepaalde beroeps mensen...in de med Wereld...maar
de rest
in het land...moet dan juist besmet...dan is de Virus ook zo weg...

Niet met het Omgekeerde ermee te doen...zoals steeds gaande is...Meteen de School sluiten...dat is volkomen onzin nl...
(Net als ...met de Griep Virus worden zij het minste tot niet ziek...Jongeren)en sluiten ze
de scholen toch ook niet...als ze besmet geraken...
door de Griep Virus...(Dat geeft vaak pas...veel Zieken in het land..."de hetende gewone seizoens Griep")

(Met Corona worden ze nauwelijks tot niet ziek juist)
Met Zoveel mogelijk besmet...de clou is juist...ze worden besmet...en vanaf 40%
hoorde ik pas op TV... gaat de Virus al van weg...zelf dacht ik bij 60%
moet het land ...aan Mensen...besmet van zijn!

mi Alle Jongeren moet
en gewoon scholen en studeren en de rest naar het werk...tm alle Middelbaren...doen wat ze altijd doen ook
met feesten ed.

Maar pas op...Voor Bejaarden gelden wel de Maatregelingen dan!

Vanaf er
is een vaccin ...het systeem... is het zelfde
Hoe meer... via de dan Covi-19 prik besmet is...hoe sneller de Virus het land uit is...
net als met de Griepprik ...dat zo is...via
de injectie besmet...en weg... is het Virus ...dan snel...

Vanaf er
is een vaccin ...het systeem... is het zelfde...Via Bejaarden en andere Risico Groepen tevens de Beroeps risicogroepen in de med Zorg ed.
Maar het vaccin is er nog niet...Maar...Voor het hele land... arm en failliet gemaakt is...
Hoe dan te doen...Ik noem dat Model-A
moet dan gedaan...
dan kan het land gewoon alles weer doen...als altijd...op de Risico groepen na...die moeten zich aan de Overheids maatregelingen houden juist!

De rest moet juist... in volle Stadiums en in volle Parken en op volle Stranden...volle terrassen...en in volle scholen en in volle werkzaamhedens...vertoeven gaan...drukke straten in gaan...Feesten bouwen laten gaan...

Scholen sluiten 0mdat er een paar besmet zijn...is het omgekeerde ermee doen...
Niet toen Model- B of-C gaande was...daar klopte het prima bij...

maar dat is verpest ...door de dingen... die ik al genoemd heb...via de Dekkers...ervan!
Hoe dom kan men zijn...ze te bejubelen...via de TV...
die bij de huizen aan belden alsmaar...in Corona tijd...met Model-B of C is gaande...

Nou iedereen maakt fouten...maar rondom Corona zag je ze maken en ook dekken gaan!

Behalve de Jongeren... werd juist op gejaagd...tm zwaar beboet...(Dat is...De minst Risico groep... is dat!)

Niet wat bij die volle watersnuif eh zuip.;..kletstafels zat...zonder Maskertje op zelfs...tm met z'n 12ven zaten ze
in dezelfde kamer tv klein zaaltje tewijl er maar 3 Gasten mocht...en...Hoe dom kan men zijn...ze te bejubelen...via de TV... die bij de huizen aan belden alsmaar...in Corona tijd...met Model-B of C is gaande...
Dat dus die...verpestte het...juist...want de rest ...van het land...trok zich er dan ook nauwelijks tot niks meer van aan...
aan de maatregelingen...
Mooi
om dan in Model-A overte gaan...is dat!

Nou genoeg er over...
Kom ik wens jullie een fijne avond toe...Knf van LT) :roll:

PS Ik zat met mijn loge
te kijken naar het TV programma...over Demente Alzheimer Bejaarden...met Adelheid Roosen...en Hugo Borst

Een oude Dementerende Turkse Mevrouw...wonende 40 jaren in Nederland...die nog geen Nederlands praat...Waar gaat het over???
(Alles mag in Nederland behalve een Sigaar?)
De Dokters hier vindt ze ook al niks...alleen daar in Turkije...(Een typisch vb van Zware Racisme Discriminatie...naar ons toe
ook voor ...onze Taal! (Dat zijn...Taalracisten ...Taal discriminanten...net wat je wilt...maar zo
noem ik dat!) Terwijl ze vaak doen... of wij... de Racisten zijn! Maar... is dat ...wel zo?)

(Nog een vb van een Taal Racist vind ik
die Engels man... Contra Bassist...Dominic Seldis...woont al vele jaren in Nederland...en verdomd het onze taal te leren en te spreken
ook aan de zoveelste klets tafels op TV...iedereen tuint erin ...en gaat gelijk mee Engels... met hem praten...(Taal racisten... blijven de taal... van herkomst ...praten!)
(ipv die moet nodig publiekelijk... elke keer weer...is echt ...op z'n flikker ...is!)

We hadden allebei geen idee ...waar het over ging...dat programma...een Oude man... van een beneden woning laten verhuizen...naar een flat
op 13 hoog...

Het omgekeerde zouden we wel gesnapt hebben...

Z'n Benedenhuis
is... een ...make Over ...laten geven...zouden we ook gesnapt hebben...
gewoon alles...
in zijn bekende buurtje hem daar laten...zat die nog alis...op de Stoep ...met een stoel... voor z'n
huisje gezet...kwam die zo... nog wel is ...bekenden tegen...voor een praatje...Opeens... zit die ergens alleen... op 13 hoog...

M'n loge en ik...Geen idee ...waarom ze... zoiets deden...met die hetende Demente oude man...

Het omgekeerde... met een dementerende bejaarde...zouden we allebei...wel gesnapt hebben...van 13 hoog... naar een beneden huisje...

(Wij kennen... het verhaal niet...maar stel
hij gaf buren overlast en moest er weg...(handig voor niet demente mensen om te snappen...)
Dementerenden ...veranderen niet...de kwaal ...de ziekte...kan alleen maar erger worden...dus
zolang die... op zichzelf woont...dan geeft die ook... Buren overlast... op 13 hoog!)

Z'n Benedenhuis
is... een ...goede...make Over ...hebben laten geven...zouden we...wel ...gesnapt hebben...
Gr. van lT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 10 sep 2020, 17:20

Tenen

Ik snap jullie wel, naar 13 hoog, een bejaarde neer zetten, is helemaal niet best, laat staan
iemand die dement is, ze snappen een balcon niet eens op een dag. Om dat al dus, mag het
al niet om.
Maar als ze niets meer snappen, mensen om zich heen, eng is dat!
Zeg vinden jullie ook, dat de brand, aangestoiken, in dat Griekse kamp. niet beloond moet,
anders
gaan ze voortaan misdadidgemethodes gebruiken, om toch in west europa te komen.
Misschien alleen kindertjes ophalen daar, en de rest niet.
Hoe denken jullie daar over?
Het gaat een erg warm weekend worden. Geniet er van. Knuf van Ans :P

Plaats reactie