WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 aug 2020, 14:30

Sensor... :)

(He je zat op mijn Topic te typen...niet dat het erg is...'t valt me gewoon op...
Ik las dit net...Voorbe­schou­wing Tour: 'Etappe 1 is het recept voor een bloedsmaak in je mond'

Met een rokertje heb ik nog nooit een bloedsmaak gehad...dus zo erg ongezond...kan sporten zijn...

Als ik m'n Overleden Mensen Topic bekijk...leven de sporters... het minst lang en de drugs gebruikers ...nog minder lang...
Als ik de anties roken Artsen Topic bekijk...halen ontzettend veel Dokters de AOW leeftijd niet eens...sinds met hun niks mag
ook geen Sigaar...daar hoor je ook niemand over...

Hoe dat ook zij...Ik kwam als oud Mens ...van 77 jaar het Ziekenhuis in...ze hebben me door de Molen gehaald...en al het
ontzettend aardige Personeel...kwam dicht in m'n nabijheid ...Niemand had een Mond kapje op er...
(Maar al dat Personeel ...heeft ook vrije tijd en komen overal...) Ik heb geen Corona ...maar een kleine herseninfarct gehad...de
cholesterol... was weer is te hoog...door de ingeslipte ader..ging de bloeddruk van omhoog.
Daar lag ik ervoor...

Maar als ik dan... die onnozele heisa lees...van Grapperhaus zijn Trouw dag...overal rekening mee houdende en toch...families naast elkaae
gezins leden en een hoop bla bla er over...

Terwijl ik door tigs Mensen... ben aangeraakt...onderwijl...(IK ben zeker van de risico groep...de oude man
in het kamertje to mij...ook...in het Ziekenhuis...) Waar gaat die zeikzeur Bla bla over...als gewone gezonde jongeren en middelbaren toevallig vlakbij elkaar staan...Bla bla bla bla...

De TV zap ik al door... als het over Corona gaat...Ze willen dat de EU allemaal hetzelfde doen...nou mooi niet
vind ik...1 Achtug en ze staan allemaal stijf... en knikken ja en amen...

Mooi alle EU landen ...op zichzelf de dinge...n uit zoeken laten...ipv...Europa volkomen in de armoedes gaan storten en waarvoor???
Dat zijn nou die klakkeloze naapers...Doen ze in Grieptijd toch ook niet...Dan zijn er pas veel zieken...van elke leeftijds groepen...

Ja maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr de Corona is andsers...Tja alleen voor de Risico Groepen dus!

Als bij mij... de voor mij Jongeren komen...moeten ze 1.m 50 afstand houden...al die maanden me aan gehouden
kom je... in een Ziekenhuis...zit iedereen aan je...of komt vlak bij...Ik bedoel maar...Geen Koorts schijnt de indicatie te zijn...36.8 om
Corona te hebben...

Maar ik ben alles thuis wel gaan uitroken...meteen...veel rook... in de Mond en Neus en Mond dicht zolang mogelijk...kwam
gelijk achter gebleven verslikkingen eruit...mooi mee genomen!
De meeste Virussen houden niet van rook!

Als men het heeft over wat gezond is...op het Konijnen voer na en Water...dan denk ik... waar werd in 100 jaar de Mensen
dubbel zo oud of meer zelfs...van...Dat is pas gezond!

Al die op z'n Konijnen voer eeuwen lang ...werd men niet dubbel zo oud van...
Dus als ze het hebben obver een gezond leven...Denk ik altijd meteen aan ...het gezone rokertje...Dat is pas gezond...niet je uit de
naat sporten en werken ed.

Ook niet zware rugtassen vol ...bij Schoolgaanden...allemaal flauweku...l ze dat thuis te laten doen...in
hun vrije tijd...ipv op de
scholen zelf...

Bij ons lagen de Boerken in de klas Boekenkast of in ons bank laadje...we hadden nooit 1 boek mee naar huis vroeger...
en weer naar school mee...Kwam niet voor...

De school is voor de uitleg en voor de repetities....na de brede uileg...Klaar!

Alsmaar weer iemand op Tv ...die een School rugtas vuller is...die vindt wat ze zelf hebben meegemaakt moeten alle kinderen
weten en alle Beroepen ook...een School rugtas vuller is...is dat!

Na de hele dag School ...moeten ze ...om die mensen thuis
in vrije tijd...het werk ...van de Schooltijd maken...Heb het daar is goed over....aan die Watersnuif Klets tafels...wat echt ongezond is!
oa oa oa oa oa oa...Naast werkelozen makers anties gelul figuren...De School Rugtas Vullers...Dat dus...al die lieden ...dus!

Schreef ik pas nog...Je Baas zegt...er komen Gasten voortaan ...op het werk en we houden uitjes/// ed het echte Werk
moeten Werknemers voortaan... in eigen vrije tijd gaan doen...Als je dat niet pikt... Waarom ...voor je Kind...je kinderen dan wel!?

Kom ik ga Golf kijken...Fijne dag allemaal. Knf van lT) :roll:
PS
(Mooi voor aan de kletssnuifwater tafels...hoe pakt anties... in werkelijkheid uit....)

(Je hoeft mij niet te geloven hoor...maar na 1/4 scrollen...Kom je die ...werkrovende lieden in ons land...wel tegen...)
De helft van de lijst... is het nog maar...die anties figuren Dokters... die Zelf...de AOW leeftijd..massaal...niet eens...haalden

Sensor... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 29 aug 2020, 20:40

Sorbetijs

Dat is nou typisch jij LT, met een herseninfarct opgenomen en jij hebt het over de archtectuur van het ziekenhuis. Ha ha ha
Nee, aan die onzin, van rugzak naar school, en naar huis, deden wij vroeger ook niet aan.
De school was ervoor, het daar, met ze allen, te leren en het daar, te maken.
Nee, dat meisje ziet er niet uit, dat het haar eerste sigaret is, gaat niemand ook wat aan, maar ze
zegt zulks zelf blijkbaar. 1 sigaretje maar, ze wilt leven, en niet met niets mag, het leven leven, Net als wij vroeger dus.
Allemaal een goede weekend en LT beterschap! Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 aug 2020, 00:47

Ijsbreker... :)

3de dag Golf was weer erg spannend...Ik had er weer goed uitgevogeld...met die 4 namen ...uit alle mee doeners namen...
Bij Engeland een Dag Winnaaar en bij de USA een Dag Winnaar...van mijn 2x 4 namen lijstjes...dat die 4 dagen ermee moet doen...
Maar... bij totaal verschillende Golf Wedstrijden... in totaal andere landen...toch bij elk
de dag Winnaar...op mijn 4 namen lijstje te hebben staan...die ik Woensdags of Donderdags opschrijf...Het is nu Zaterdag...
vind ik wel wonderlijk!
Morgen Zondag...nog een dag...met de 2 dezelfde Wedstrijden...en 2x de 4 dezelfde namen...met die Golf hobby van me...

Ik las dit...
Onderzoek: vaker hartritme herstellen kan leiden tot minder beroertes en infarcten
Vroege aanpak van deze hartritmestoornis kan in Nederland jaarlijks enkele honderden
complicaties zoals beroertes voorkomen. Dat stelt een van projectleiders van de studie.
Waar ik was 2 Dagen doen ze die di ngen ook al...Ik moet er apart voor terug komen en 3 dagen een kastje
mee naar huis om het te emeten allemaal.
Maar ik heb het niet van hetr hart maar van teveel cholesterol...en daarvan stijgt de bloeddruk van...
en in die 2 dagen Ziekenhuis... lag ik ook aan de Monitor...de
Hartslag was zo netjes ...dat ik naar huis mocht...na 2 dagen daar...met wel betere medicijnen mee...
als bloedverdunner... alswel voor de cholesterol...(dat mijn DNA zelf aan maakt)
Al mijn Bloed uitslagen in het Ziekenhuis 2 dagen geleden...zagen er goed uit!
(Maar zal je net Zien...om 3 dagen zo'n kastje...mee naar je huis...gaat het hart sneller...om de engtes ervn!)

In dat artikel doen ze... als je geen hartklachten hebt...of je ze toch hebt...(hartritmestoornis|)raar verhaal...

Zo kan je wel ...aan elk mens blijven door pulken...ze hebben het niet...maar doen... of ze het hebben...ze
vertragen... dan je hartritme toch...(met medicijnen die wel bijverschijnselen kunnen geven ook dat nog!)

In het Ziekenhuis ...had ik constant...78 tm 80...slagen per minuut...Niks mis mee dus!

Eng te lezen vind ik dit...
In dat artikel doen ze... als je geen hartklachten hebt...of je ze toch hebt...ze vertragen je hartslag dan toch???
https://nos.nl/artikel/2345893-onderzoe ... rcten.html

Vandaag nog een keer mijn luchtwegennet laten doorroken...en ja hoor...was weer qwat gelige hoestslijm...maar ik hoestte
explosief nog 5 pitjes eruit...

(ik had me erg verslikt met Vla en Zwarte bessen er door heen...dat heeft er ...totaal 4 dagen in gezeten...niet goed uit gehoest gekregen...
(Ik denk dan...wat doen pitje en pitten sowieso in lichamen van Mensen???
Die zwarte bessen pitjes...zitten piep kleine haakjes aan...wat doet dat... als het vast blijft zitten ergens
in Ademhalingsstelsel of Maag Darmen stelsel?

Omdat de hoesslijm toch wer wat gelig was...morgen nog een keer uitroken... ga ik doen...een erge smerige
methode is het wel..soms kots ik er explosief ervan tussendoor....maar mijn ervaringen ermee...sinds ik dat...regelmatig doe...na
verslikkingen...het is een prima methode...zelf na 4 dagen... kwamen er nog.... Zwarte bessen pitjes er uit...na dat gedaan zo...)
(mijn verslapte slik hoest spiertjes hield ik over van ...de eerste Hersen infarct gehad...11 jaar geleden...dan hoest ik erg veel...als
het er niet uit gehoest wordt...of zoals ook ...zelfs...al 2x met de uitroken methode...nu niet meteen alles...Meestal is 1x genoeg...maar...
Morgen
nog een keer ...de 3de keer...(...om verslikt ...met enge kleine haak pitjes ...er in...)

Kom morgen... weer 2 aparte Golfwedstrijden ...op de 4de dag..gaat het om de Beker!
Na op de dag en in de avond...met allebei de laatste ...van de 4 dagen...Dus best spannend...
viewtopic.php?f=10007&t=130
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 aug 2020, 03:43

Breker... :)

(Iemand vroeg me...hoe deed je dat die Meditatie...Ik zei gewoon...letterlijk en figuurlijk...doodstil
erbij gaan liggen...

(Het risico zit er wel in...als het gestel... met bepaalde dingen... te slecht is...dat je er dan in blijft
Zoals veel Goeroes in India ed... dat ook zo hebben gedaan...als ze zich te zwak gingen voelen...zich dood laten gaan...met die
diepte Meditatie...in de houding waarin ze liggen of zitten...

Als je er gewoon weer uit komt...zegt dat al genoeg over
het Lichaamlijke gestel...van die peroon...Ik moest wel om mezelf lachen in mezelf...Terwijl die Laboranten met z'n twee dachten...die MW lig
er wel erg dood bij...Zou ze wel of niet...

Toen ze klaar waren... met de MRI schan te moeten bedienen ...zei er eentje...Klaar...
Ik deed m'n benen over de rand ...en zei...Ik ben er weer...

Nou net wat ik al schreef net...ik had er ook in kunnen blijven... en er nooit meer uitgekomen
uit die type van Meditatie...

omdat ik er ...zo vlot uit kwam...meteen ging zitten...en ook nog meteen ging praten...dan weet je al erg veel...over
de toestand...van jezelf..

(Ik deed die methode er...omdat ik me ...zwaar verslikt had...en er overal nog wat in zat...in alle luchtwegen routes...
ik hoestte alsmaar...Ik wist dat
van de infarct...dat m'n maag opspeelde en de blaas...en dat ik vast jeuk zou krijgen ergens...als ik 10 a 20- Minuten
niks mag bewegen met die
MRI...
(vANDAAR DIE OUDE METHODE WER EENS UIT DE KAST GEHAALD)

Op zich zou het een hele mooie pijnloze dood geweest zijn...als je ...via die methode gaat Hemelen...
Maar als het je tijd nog niet is...Zie daar...ik ben er nog...
Maar dat ik er Doodstil bij lag...is een ding wat zeker is...Dat vertelden
die 2 Laboranten wel...en die Zien...rijen Mensen...op die MRI tafel liggen...in hun Werkleven ze schrikken zo snel niet...maar toch
hun gesprekjes over mij... ik op die tafel...was met de diepte meditatie ...en me erg goed gelukt...
(Heb ik mezelf is geleerd wel meer dan 30
jaar geleden...Kijken of ik het zelfde kon...)
als menige hetende Goeroes uit verre Oosterse landen...De eerste keer dat het zo lukt...schrik je je te pleuris...zo van dat is niet de bedoeling...dat het zo diep en zo ver toe gaat...
Maar alengs verdween juist de angst voor de dood ervan...

Na dat een poos stevig geoefend getraind...ben ik deze Meditatie nauwelijks ooit meer gaan doen...Je heb ook leukere...mooiere...gewoner
of simpeler voor de ontspanning in het lichaam te brengen...dan die Diepte Methode...

Ik heb welis een paar mensen die ik goed kende...Mensen die al helemaal richting sterfbed lagen...die doodsbang voor de dood waren...waarvan het lichaam zo verzwakt al van was...gevraagd
of ze die methode wilden doen...die ik het vroeg...zeiden meteen ja...Gewoon Ogen dichtdoen...ontspan... en dan naar boven kijken...Zoek
dan...recht kijkende met de ogen dicht...De Christus...Ze zeilden zo weg...Maar...Eentje moest ervan zo lachen...die overleed ter plekke ontspannend...lachende...(Dat was een heel ander gebeurens ...dan die doodsbange Persoon ...kort ervoor nog was!)

(Die kende ik al 45 jaar...had van mijn... zulks ...nooit gehoord...er over...terwijl ze zelfs een paar keren bij ons inwoonde... wgs
haar Woning nood...en wij ook erg vaak bij haar later kwamen... ook wel te logeren...Ik heb het er nooit over namelijk...

Mijn DJ zei altijd...Ik ken niemand ...die zo Godsdienstig is en zo... gewoon is...Het eerste hou ik voor mezelf en het tweede...nou
zo ben ik dus...in het dagelijkse leven dus...

Die naar boven kijkende ...zoek de Christus...(Hoofdfactor 14( 14.14)14 )14...deed ik allen bij mensen die Christelijk waren...Mijn DJ bv Geloofde nergens in ...alleen in de
Natuur met al wat is...Oke... ieder Zijns haars meug...(Hoofdfactor (5(5.5) 5) De Natuur met al wat is...
Ik zei hem ...van te voren...mocht je het... ooit...wel genoeg vinden...met die ziektes van je...Doe je
Ogen dicht...Kijk omhoog...Zoek onze Huisdieren... gehad...

Het verschil ligt aan... de Hoofdfactoren...de methode... is het zelfde...
Het ene voorbeeld... hier net getypt ...is...Een Gods Verlichte...Zijns Getal...)14
Het ander vb hier net getypt... (zonder )14 is geen Godsverlicht Zijns Getal...

(Ik kan het ook Vroom typen..In het Huis Mijns Vader...Zijn vele Woningen...)

Ik heb... al die Woningen... Onderverdeeld
in Hoofdfactoren...(En met... gewone simpele (begrijpbare) getallen)(De Verticale Linie Staat tussen Haakjes)De rest is
Horizontaal...en die met ...14 er achter...Zijn (in de Geest)...Gods Verlichten...

Deze is er... de Allerhoogste wat door een Mens te behaleb valt...Horizontaal en Verticaal...14( 14.14)14 )14 Ik type het ook welis zo
(14( 14.14)14 )14 De eerste 14 is Hoofdfactor 14 Horizontaal...
en 1
na laatste
14 ook...(Links van de Verticale lijn en Rechts van de Verticale lijn...Alleen...Verticaal is het zo (14.14)14
(Eigenlijk is het zo
...14
(14.14) (dat gaat vanaf Hoofdfactor 1 ook zo (1.1)14
..(1.1)
Vanuit het Nul(0) punt)

Tyepende is best lastig dat...Dus meestal type ik het ...in deze vorm...(1(1.1)14
(Zonder die 14... er achter...is 80%... of meer...van de Mensheid...Maar Niemand komt tekort er...Daar zijn ook hele Mooie leuke Woningen voor!
(In het Huis ...Mijners Vader...Met Zijn .... vele Woningen)
(in het echt...zijn het ontelbare rijen ...van getallen) (per Mensen Ziel Zijns Getal)Maar zo ik het type...valt het te snappen...
Wat het Huis nummer is ahw...in dat..Huis ...Mijners Vader...Met Zijn .... vele Woningen)

Nou zo kan die wel weer Trusten Knf van LT (7(7.7)7) 14.... :roll:

(Breker... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 aug 2020, 03:57

Kerkenpad... :)

Ik keek naar het TV programma...Buitenhof...
Wat me er aan op valt is...
Dat Personen met....(Als Gast Nelie Kroes bv)
die met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...en ook ...die... niet meer afhankelijk zijn... van Baan
met inkomen ed
(en die ook al een heel leven al achter de rug heeft ahw)
er totaal ...anders... over zal praten...
dan Jongeren en Middelbaren...die van de Kleine tot Midden ed. Inkomen groepen...vooral...over het algemeen...
(Over het Corona beleid) (Dat...en ...dat vooral... lijken ze niet... door te hebben!(die met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo)

Ik ben het ook niet eens... met die meningen... over Minister Grapperhaus...Zijn Trouwdag...

Ik denk...dat de meeste Mensen die Trouwen...alleen oog heeft ...voor de Partner...Wat er allemaal erom heen gebeurt...lijkt
in een Waas erom heen...te gebeuren...Alleen zijn de Ogen gespitst op de Trouw Ambtenaar...Van een etens of feest niks dan goeds...ze zijn er wel
de Gasten...Maar de Regeling van Orde ermee ...(waar dan ook mee die dag) dat toch echt via anderen...

Zelf heeft die
Minister ...alles goed doorsproken met Partner en de Regelaars...tm die Trouw foto kan je het zelfs aan Zien
dat ze wel degelijk afstand...van elkaar nemen...(maar niet de naaste Gezinsleden groepjes)die staan wel bij elkaar...

Maar dan nog...is het Trouwstel...met hun hoofd met elkaar bezig...de hele rest is er wel...wat die allemaal doen...is hun verantwoordelijkheid...
niet die van het Stel...Het pas getouwde stel...staat helemaal apart...vooraan...op de foto...Wat de rest doet...aan Volwasen mensen er...is hun verantwoordelijkheid...

De Bruidegom is niet de Seremonie Meester ahw...(Voor alle goede orde ed)!
Zo Zie ik het!

Wat ik wel volkomen acherlijk vind...om een soort boete geld...aan een goed doel te geven...
Dat mag geen ene Burger in het land zo doen...

Maar dan nog
is er iets (Corona achtig beleid er) mis gegaan...met de gasten...is de Boete voor hun
elk apart...en niet voor... die 2 (net getrouwden)...maar voor allemaal...die te dicht... bij elkaar stonden ...als geen naaste gezinsleden)
op de Foto!
Zou ...wat moois zijn...1 iemand... die Apart staat..krijgt de boete...voor de daden.... van Volwassen anderen...Dat pikt toch niemand!

Ik zag bij Buitenhof...een rij sport Vrouwen...precies naast elkaar... pas...op de Foto gezet...
Daar heeft niemand het over...(Ook die MW Nelie Kroes niet!)

(Zelf ben ik er 100% van overtuigt...dat de Corona maatregelingen...alleeen
Voor de Risico Doel groepen moeten gelden...Dan kan de rest gewoon Scholen en naar het Werk!

(Het is nu even ...niet de tijd er voor...daar geen onderscheid in te houden...(zoals MW Kroes dat vindt)
mi
Je kan een land niet 1 a 2 jaar...opzadelen met niks mag...niks kan...met steeds minder aan inkomen en schulden ed
dan wordt het land zo arm als Job...en moet je
dan juist is alle onderscheid zien gaan maken...)

Ik vind mijn Model-A de beste...Omdat we al erg hebben gezuiverd... met Model-B (nog net geen Model-C)
De stand van de corona is al erg laag.... door Model-B gehad in het land...dan is het tijd voor Model-A)

Model-A Dat gaat alleen de Risico Groepen aan...(met het beleid)
(Legde ik al helemaal uit hiero)

Met Model-A Dan geldt ook...Zolang ons Koningspaar ...niet zo... met zijn oude Moeder op de foto
staat ...en ook niet zo... met die Risico Neef B...Jr...staat...Is er helemaal niks mis met ons Koningspaar...
Dan is er ook helemaal niks mis met de foto van de Sport Vrouwen...Met Model-A

Het gaat niet om de Jongeren en de Middelbaren nl

Iemand...iemanden...moet het land Med en Soc en EC op stand houden...
(Dat zijn niet de Risico Doelgroepen...zolang Corona in het land is...)

Net als met de hetende gewone griep...kan de Virus door elk Mens gaan...
zouden ze elk Mens testen... is meer dan de helft van een land besmet...
Met Griep kan iedereen ergt ziek van worden...en het grote risico is ook daarmee bij de
Risico Groepen...
Met Corona...al zijn ze besmet...
worden de meeste Mensen niet eens ziek van....(op enkele na)
Maar de Risico... is nog steeds bij de risico Doelgroepen...

Voor de Griep... is in het najaar de Griep prik...(om ons te besmetten met Virus)
zijn er genoeg besmet...verdwijnt de Virus of verdwijnt erg snel!

Met de Corona Vaccin... als die er is..de Covid prik in het Voorjaar k...is het systeem het zelfde...
(om ons te besmetten met Virus)Halen erg veel Mensen de Covid Prik...
zijn er genoeg besmet...dan verdwijnt de Virus!

Mooi om alle risico Groepen ...die Prikken te laten halen...ook de med Beroepsgroepen...nog mooier is
al we het allemaal halen... die Covid Prik en... de Griep prik...
(Hoe meer besmet...ahw...hoe sneller de virus weg is...
(Er zijn Prikken waardoor hele enge ziektes...van Verdwenen zelf...
in ons land...via De Kinder Injecties...prikken is er een vb van...
omdat
die bijna
qua leeftijden... iedereeen krijgt...haalt...)
Is dat aantal...te laag die prikken halen...dan zie je het... weer opkomen in het land...

(Via die prikken worden Mensen besmet...) Het systeem is het zelfde...als de meesten in het land
gewoon besmet geraakt...verdwijnt de Virus!
(Behalve de Risico Doel Groepen...die moeten dan zich aan de maatregelingen houden!)Dat is Mode-A

Dus met besmet... is nog niks mis mee...Met Corona Worden Jongeren tot en met Middelbarren...nauwlijks tot niet ziek van...
op een paar na...(Kan je van de hetende gewone Griep niet zeggen!)

Om het land te redden...en niet massa's Mensen ...verliezen de baan...en inkomen en stront arm maken ze het land
met Model B en helemaal met Model-C

Ik denk...Na Model-B een poos gehad...en de stand is er naar...qua Corona...Dan moet Model-A gangbaar worden...

(Al worden ze besmet ...so what!)
Behalve de Risico Doel Groepen...die moeten dan zich aan de maatregelingen houden!)Dat is Mode-A

Dus met besmet... is nog niks mis mee...Met Corona ...Worden Jongeren tot en met Middelbarren...nauwlijks tot niet ziek van...
op een paar na...(Kan je van de hetende gewone Griep niet zeggen!)

De testen moeten eigenlijk alleen bij de Risico groepen gaan...(als ze klachten hebben)
Die moeten dan... is dat positief...onder Controle gezet...en streng in Quarantaine...(Waar dan ook of Thuis)

(Allen boven zeg...de 60 jaar...en allen met...een Chronische interne kwaal...van Astma tm de Darmen ed.)

nog is...zijn die positief..
op een paar na...(Kan je van de hetende gewone Griep niet zeggen!)
De testen moeten eigenlijk alleen bij de Risico groepen gaan...

Die moeten dan... onder Controle gezet...en streng in Quarantaine...(Waar dan ook of Thuis)
Het is niet de tijd ervoor meer...om dat onderscheid niet te maken...Tussen de Jongeren en Middelbaren en
de Rest genoemden risico Groepen...stel een vaccin duurt nog een jaar of meer...of langer...dan ligt het land arm en plat erbij
als Model-B gaande blijft!

Nog is...
Het is niet de tijd ervoor meer...om dat onderscheid niet te maken...Tussen de Jongeren en Middelbaren en
de Rest genoemden risico Groepen..Daarvoor duurt het nu al te lang nl!

De risico Groepen moeten dan... buiten met Mondkapje op...de Rest moet 1.m50 er vandaan blijven...Tot
de Corona Virus weg is...of tot er een Vaccin
De Covid prik ervoor is...

Mer Model-A Dan kan de hele restvan het land gewoon Scholen...en Werken...doen...als altijd
en het Land...op gang houden! Med Soc en vooral EC!

Nog is...
(Al worden ...ze besmet ...so what!)
Behalve de Risico Doel Groepen...die moeten dan zich... aan de maatregelingen houden!)Dat is Mode-A

Dus met besmet... is nog niks mis mee...Met Corona ...Worden Jongeren ...tot en met Middelbarren...nauwelijks tot niet ziek van...
op een paar na...(Dat Kan je van de hetende gewone Griep niet zeggen!)

Nou zo denk ik... er over...en ben er ook van overtuigt...als we dat... niet zo gaan doen...Zijn alle Lands Besten al kapot gekletst...
via de TV...via Twitter etc.
en weg uit de banen gezet...(voor jan L en Mien K)
en houden we
de IQ zwakkeren over...om te Regeren...en Bedrijven te voeren ed dingen meer...en
is er geen Belastingen inkomsten ...om al die vele massale bijstanders en Kindebijslag ed ...te betalen! etc.

Regeringen kleppen elkaar vaak klakkeloos na...
Als je het verleden hoort...ook van die Gast bij Buitenhof...Job C
dan zijn we zo slecht als een deur...en dat slecht ...ging ook via Regeringen...hunner beleid...

Dus als iemand anders denkt...zegt...uitlegt...hoeft dat nog niet fout of slecht te zijn
maar het zijn overdenkers waard...

(Om niet achteraf te zeggen...Wat waren we toen toch stom bezig...fout zelfs...en alweer in de Geschiedenis...
vaak zijn beleid na-apers beleid...als het voor de belangen van anderen ...zelfs wordt vaak klakkeloos na-geaapt...

Dus omtrent Corona
Denk als land zelf is....ipv alles klakkeloos na te apen...

Dat is mijn tip wel...
en ook dit...
Ik keek naar het TV programma...Buitenhof...
Wat me er aan op valt is...Nog is...
Dat Personen ....(Als Gast Nelie Kroes bv)
die met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...
(en vaak ook Beleidsmakers zijn dat) maar ook...en ook ...die... niet meer afhankelijk zijn... van Baan
met inkomen ed(zoals Mw N. Kroes)
(en die ook al een heel leven al achter de rug heeft ahw)
er totaal ...anders... over zal praten...
dan
Jongeren en Middelbaren...die van de Kleine tot Midden ed. Inkomen groepen...vooral...over het algemeen...
(Over het Corona beleid) (al dat leed en ellendes ed...Dat...en ...dat vooral... lijken ze niet... door te hebben!(die met een
Buitengewoon ...ruim Banksaldo)


(Als ik ...die Job zo hoor...denk ik welis...
Mijn Pa
vocht op de Grebbeberg...zat erna... in het Verzet...Kwam in het
Oranje Hotel...(met martel sneden littekens...ook op hals en gzicht...omdat die geen verraad pleegde...)
Kwam in een Duits kamp en Drente...(Alle gezins ellendes... ervan gehad...niet te filmen is dat...zag ik als nazaat
ook nooit... een vergoeding voor... of een voordeel van...(Als de nazaten van de Joden...het na 75 nog niet eens hebben)...
zou dat wel bestaan???)
(ik denki het meest logische id dast Duitsland nog miljarden aan schuld heeft naar ons land Toe...
sowieso het gedane leed aan de Joden te vergoeden!
Steden plat gelegd...Vreselijk veel ellendes bezorgd aan Burgerij...tm in de en nazaten rij aan toe...
Dat dus... en dat heet dan... moderne tijd...na 75 jaren nog niks...
ve(Als de nazaten van de Joden...het na 75 nog niet eens hebben)...
zou dat wel bestaan???) (75 jaar na dato...moeten de Joodse dupezijners zelf er nog acherheen...
Dus over Verzets mensen ed...als dupezijners en hun nazaten...hou op schei uit...ook...gemarteld ed
Ptss kenden toen nog niemand dr van!


Ik denk wel is(altijd dat achteraf gezeik...Hoe slecht de Blanken
en ook Nederland.... altijd weer was...(en de anderen allemaal goed? Schatjes van nabij waren?)
Maar...
mi.Zo is alles... in ene gezegd...(Kan schelen ...via de TV ea Media.... massa's...School Rug Tassen Vullers)
Als
Op elke
eerste Schooljaar Dag...moeten de Onderwijzers zeggen...Uit de Geschiedenis is gebleken
tm de Koerwisseling van Gulden naar euro Munt...en tm al het gedek ervan...We zijn ...als Nederland...
zo slecht ...als een deur...(na dat gezegd)
We gaan over ...tot de orde van de dag...om nou eindelijk is ...er goede Mensen... van te maken...
(Dus...Weg met de Rugtas)...Koppen diccht....Hup...waar de School voor bedoeld is...(in de klas)...
Aan het... (School)...werk!
(En lees
in Vrije tijd ...maar erg veel...om nou eindelijk is ...er goede Mensen... van te worden...

Lees...vooral... de Boeken over....hoe slecht... ons land ...in de eeuwen...wel is geweest...)!
(Laten we dat...achteraf...ook over... de Corona tijdperk... niet hoeven zeggen....aan de dan nazaten...
(en via de school rug tassen vullers ...om...)alle ellende... sores ...en zware armoedes...kwam
omdat...We (zoals zo vaak in de eeuwen)...Na Aapten...klakkeloos... weer...van...alles ...)

(en ook dat...Dat Personen met...
die met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...
en ook ...die... niet meer afhankelijk zijn... van Baan
met inkomen ed
(en die ook al een heel leven al achter de rug heeft ahw)
er totaal ...anders... over zal kunnen gaan praten...
dan Jongeren en Middelbaren...vooral die van de Kleine
tot Midden ed. Inkomen groepen...over het algemeen...

Zo ook
oa...(Over het Corona beleid) (Dat...en ...dat vooral... lijken ze niet... door te hebben!
Hoe het leven.... van de meeste Mensen in het land...in elkaar steeekt...daar
denken die... met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...totaal anders over...1 jaar geen Vaccin zelfs 2 jaar nog niet...
zeggen dan...(Jong en Middelbaar en Oud)...Hou je aan de Maatregelingen...Van Model B tm ModelC Zolang er geen Vaccin is!

Maar dan is het land... compleet stront arm...behalve die... met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...!)


Nederland is zo slecht als een deur...Zou dat geen goede tip zijn? Op elke
eerste Schooljaar Dag...dat te zeggen...Jullie Generatie...Voorkom is wat...want
alweer in de Geschiedenis...
Wat waren we toen... toch stom bezig...als land...fout zelfs...slecht... zelfs...Het land
stront arm...behalve die... met een... Buitengewoon ...ruim Banksaldo...!)

Gr. van LT) :roll:

Kerkenpad... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 aug 2020, 18:19

Paden... :)

( Ik heb 1 van mijn Zonen te logeren...kan die een beetje op me passen zo ik net uit het Ziekenhuis...
Je weet niet wat je mee maakt...Met een Viganist figuur in je huis...Bijna alles ...in mijn Ijskast en Vrieskast ...nuttigen Veganisten niet...
Met brood maken...Eitje? Nee...Kaas....nee...dat gaat maar zo door...
Ik zei...Hier heb je geld...gan maat zelf in de Winkels zoeken...wat jij allemaal Eet en Drinkt...maakt mij niet uit...wat andere belijden...ahw
Ik wil er wel zo nu en dan iets van proeven...Hij had drinkflesjes gekocht...met Groene en met Rode drank...
Drnkentje met Spinazie er door...Voor mij was het compleet...Getverrrrrrr Maar het Rode drankje is erg lekker...Sinaasappel met Aardbeien...Sap...
Mijn Mayonaise deugde ook voor geen kanten...(zit oa ei in) Waar de zoon mee aan kwam ..is ook lekker...Kan mij niet schelen hoe het heet...wat
Veganisten belijden...ik doe gewoon mee...maar wat ik echt niet lekker vind...Genoeg geproefd ervan...Van de Sapjes bleef de Rode voor mij over...om mee te doen...

Ik doe aan de lijn...als je Veganisten ziet...de echte...zien ze er meestal prachtig uit...qua de lijn...
Vraagt die wile je Koffie? Ja graag...Krijg ik een bakkie zwart...wanr Melk is ook tegen hun pinciepe...en suikers is allemaal onzin...
Nou ik wil er wel 1 klein klontje in...(voorheem 2 of 3) en een Scheutje melk er in...Nou ja zo klooien we het samen wel bij...

Lust je Pennen met...Pennen? Ik eet nooit Pennen...of bedoel je die glibberige dingen?...Om dat smaak te geven...moet er nogal wat
overheen...Mijn type Sauzen...worden afgekeurd..Kwam die wer met andere soorten Sauzen aan zetten...Ik eet
Dinsdags en Vrijdags Vis...(Koop ik al vele jaren zo...dat de ene voor Dindsag is en de ander voor Woensdag is...Dito met Vrijdag en zaterdag...
dan zit ik al 4 dagen onder de pannen...met etens...Wat vroeg ik nu weer? Nee dus Veganisten...ze eten geen vis...
Ik wel...dus koop wat voor jezelf...Kwam die aan zetten met Soja gemaakte lijkende op Vlees...volgens mij de hele Graanindustrie en Mais ed
lag ernaast op het bord...Proef is...Nou zo gaat het er aan toen...Ik heb vaker Gasten loge's ed...Ik zit ze nergens mee in de weg...Waarom
zou ik...Ieder Zijns Haars meug denk ik er altijd van...
Vroeg m'n oudste Zoon...Wat vind jij dan gezond...

Tja eh...Misschien alles
wat het een...bij de Konijnen lyfe Style...overschrijdt...waar men eeuwen de gemiddelde sterfte leeftijd van 36 jaar...van verdubbeld of zelfs meer...Gezond vind ik dus al...alle Vaccins die onze Kinderen krijgen...(Ik bedoel niet alles draait om etens en drinkens nl) met
wat gezond is...
Met Wie of wat of Waar mensen het ook doen...Vrij Veilig...is ook ...een vb van Gezond...
Alle poducten
waar Mensen ...in de laatste 75 jaar...het leven van verdubbelde...of zelf meer...Is Gezond!

Alles
wat dat eeuwen lange...sterfte cijfer gemiddeld bij 36 jaar deed en doet overstijgen...is Gezond...
Alleen met een vast Ijk punt...kan je dat begrijpen...Het Ijkpunt voor mij is...het Eeuwen Oude Gemiddelde ...Sterfte Cijfer van 36 jaar...
en het ...van daaruit ...bekijken beredeneren ed.
Dus
als dat ook gaat bv...en het werkt als zodanig... met een Covid Vaccin en met de Griepprik Vaccin...komt het op m'n lijstje... van Gezond leven...

Alles wat aan de Linker kant gezet wordt...van daar doe ik niet aan...Kan het Leven doen verkorten...
Diti alle Reddings middelen bij Ongevallen en bij Ziektes en bij Chronische Kwalen...als bewezen is...het werkt...
Dito met Operaties ed...Komt het Rechts op m'n lijstje Gezond te staan...
Niet alles gaat dus...over Etens en Drinkens dus...Wat Gezond is...

( Schimmel in de Huizen en lekkages ed...(wat toch nog steeds erg veel komt...helaas)
Het is niet Gezond...Dat ... in Huizen en Gebouwen...te hebben...in de hetende Moderne tijd...
Allemaal
al of niet iov... zo'n Gezond mogelijk leven trachten te leiden...maar wel... de Bommen en Granaten
van ander landen... op je af te krijgen...Is vet...genoteerd... op de Linker rij...

Erg veel mensen zijn veel te vroeg dood gegaan...door Bommen en Granaten en via Pistolen ed.
Die Mensen veroorzakers...komen ook vet...op de linker rij...
en mensen die anderen niks gunnen...het
leven zuur maken...expres ellendes veroorzaken...De Linker Rij... is vaak langer... dan de Rechte Rij!
Vanaf het Ijk punt af bekeken...

Ik schreef laatst is...Het punt is als vb de eeuwen oude Oorlogen tussen Griekenland en Turkije...
Tot nog maar kort...ze zitten samen op terrassen...ze eten drinken en roken en lachen...de
Leeftijd van Mensen... werd meer dan verdubbeld zelfs... zo gezond is ook dat dus!
Tot er weer
zo'n... anties kwam ...via va de Eu...En dat klakkeloos,...Na-aperig...die Anties...Je kan er
een soort toekomst... op voorspellen...dat gaat heibel in de keet worden...
Om allerlei dingen...
(is maar wat voorbeelden...Ter uitleg ...wat ik Gezond en Ongezond vind...)(Vanaf het Ijk punt genomen...)

Dus als het gaat over..Gezond leven...Gaat het bij mij nooit alleen over de levensstijl...Op de Konijnen af ahw..
niks mag ...ook geen Sigaar etc. als ze beweren.... dat dat
het gezondste is...(Daar hebben we al Eeuwen en Eeuwen de gemiddelde Sterfte leeftijd van gehad bij 36 jaar...)

Alles
wat de gemiddelde Sterfte leeftijd...vanaf het Ijk Punt ...(Vanaf na WO2)
verdubbelde ...of zelfs meer...
Zijn in mijn Ogen...Gezonde Producten...(Med en Soc en Ec)

Maar als Mensen
bij de Konijnen af willen eten en drinken...en qua lyfe sttle...moeten ze zelf weten...
(Maar...pas dan wel op...wat allemaal hun anties zijn...)
(Misschien moeten ze dat... ook nog zelf weten...Ieder Zijns Haars Meug...maar gun anderen... wel het leven!

Alles
wat de gemiddelde Sterfte leeftijd...vanaf het Ijk Punt ...(Vanaf na WO2)
verdubbelde ...of zelfs meer...
Zijn in mijn Ogen...Gezonde Producten...(Med en Soc en Ec)

____________________________________________________
Ik zat vandaag op TV de Verwondering te kijken...
Dacht opeens...Wat zijn er toch ontzettend veel Mensen in de steek gelaten...de Laatst decenni's...
Opeens hield De RK Kerk op met de Biecht...
ipv dat te veranderen...naar Tijdswaarhedens...(Het jaar nul is allng voorbij nl)
Om de massale bedragen voor de EU op te kunnen hoesten
werden Ziekenhuizen Verpleeg Verzortg en Bejaarden tehuizen... weg bezuinigd...
Vooral de Psychiatrische Klinieken en Ziekenhuizen
Waar we al als land...naar tijdswaarhedens...zo ontzetten veel goeds... in hadden gebracht..tm Elk Mens telt ahw.
Alles waar Mensen...vooral... in het algemeen Psychisch mee... in de knoop kunnen zitten
Zag je ze ...laten doen verdwijnen... aan hulp...
Ik ga alle massale euro's naar de EU toe niet uitleggen...nog is...
Maar vanaf de EEG tijdperk zag je van alles goed opbouwen...en vanaf de EU van alles afbreken...tm
alle gezelligheid aan Toe...
Turken die met de Grieken op de Eilanden gezellig samen kwamen...was sowieso iets totaals nieuw...
was... in de vele Eeuwen ervoor...niet voor gekomen...

En wie ging het weer afbreken...de EU! Niks mag ook geen Sigaar etc.

Of we er alleen nog maar zijn...om te werken...werken en werken...Voor de rijke Inkomsten van die ene en die paar
en wat circuitjes...bij de grote rest zag je aan alle kanten hun inkomen doen zakken...

Ik ontdekte het pas...
toen iemand me vertelde...Toen ik 12 jaar geleden in dezelfde baan begon had ik meer inkomen dan nu...
12 jaar later...
Allemaal door bedachte banen trucs...Ze werd er ziek van...Een Weerstands ziekte kreeg ze...Iemand ei in vrije tijd Triatlons deed...was dat...
Een super gezond Mens was het...en erg aardig ook...
Ze kon er niet meer tegen...elke keer de zak gekregen en viqa trucs uitzend bureau's kwam ze steeds weer op dezelfde baan en bij
dezelfde Baas...en toch na 12 jaar was haar loon lager dan toen ze er begon 12 jaar terug en alles was in die 12 jaar ontzettend duurder geworden...maar haar inkomen steeds lager...(zag je later overal verschijnen die banen trucs) De rijken
steeds rijker en de grote rest steeds armer...Ook Zenders op TV moesten verdwijen of samen gaan...etcv. Bezuinigen Bezuinigen werd dat...vanaf Nederland in de EU
Bruggen werden verwaarloosd...en nog massa's veel meer...en onze Landmacht Leger werd
verwaarloosd...(Een beetje als voor WO 2 ermee omgegaan)
De vijand kwam... en wij hadden bijna niks...aan Lands bescherming!Een Oorlog van 5 jaar geduurd al vergeten erom?)

Ik bedoel... wat ik Gezond vind...
kan totaal wat anders zijn
dan ze ...via de Reclames ...ons de strot in duwen...en via...de anties lieden... met hun hetende gezond...
Ik vind een EU
waar Duitsland steeds de baas speelt...Ongezond...
Ik vind dat niets weten
en er wel een mening over geven...als USA President...DL moet 2% van het Bruto Nationale Inkomen besteden aan Leger Producten in hun land...erg Ongezond...Gezien met het Oog op ...Alle Verledens...
ipv te zeggen die 2% moet an de NAVO betaald per jaar...omdat de Coalitie landen van het WO2 tijdperk...Europa Beschermd...
ipv haalt die Trump
10.000 USA Leger Mensen weg uit Duitsland...

Als ze niks weten ...of niks snappen ...of zoveel en zo snel ...zijn vergeten...(en toch de baas spelen waar dan ook over)
Kan 1 Achtung in de EU...
als de Hele EU...stijf doen staan
en alles klakkeloos doen wat die ene wilt...gaan doen...zo niet... De Bommen erop...
Dat is dus... allemaal ...erg Ongezond!

Heel erg Ongezond...(Ik zie ze sowieso nliever met geone waar...)Waar we na WO 2 de Vooruitgang van hebben...
ipv van alles breken ze af...
Nou zulks zat ik net...te denken...tijdens... het programma de Verwondering op TV NPO2
Ook
Dat die RK Kerk... zo erg veel Mensen in de steek zijn gaan laten...en daardoor... de Kerken ...gingen leeg lopen...
En vanaf Wie is van Hout Lulgekul kwam de toen Politiek goed uit...met die massale bezuinigingen voor de EU miljoen aan euro's daar naar toe...
Weg met de Verzorg Tehuizen...
Dan lopen ze maar op de straten en wonen onder bruggen ed...en dat is pas erg ongezond...
40.000 Daklozen in een klein hetend rijk land... met maar 17 miljoen Mensen...
Van een paar per stad...in het EEG tijdperk....naar 40.000 toe...aan Daklozen...
Dat is Lid zijn... van de EU!(al die afbraak in het land)via al die diefstallen op de gewone Burgerij af...op grote schaal en
leugens en bedrogs...werd het...)

Ik hoorde op TV
een Voetballer betalen ze 45 miljoen voor...Dat moest verboden worden...daar zijn massa's Mensen ...in die Bedrijven
voor op straat gezet...via nog meer banen trucs...om nog goedkoper uit verre landen laten komen...die
zijn nog goedkoper...dan onze verplichte scholingen Mensen...Dan krijg je... wat die ene Mw vertelde
na 12 jaar hard werken buitens huis...verdiende ze ...met hetzelfde werk...nog minder... dan 12 jaar terug...Haar weerstand werd gebroken dr van...
Als ze er wat van zei...Voor jou 10...20...100 anderen...werd dat vanaf Links Paars....om ze nog goedkoper uit verre landen te aten komen...die
zijn nog goedkoper...dan jij(dan wij!)Dan onze gewone Burgerij...Als ze er wat van zei...Voor jou 10...20...100 anderen...

Van alles weg beantied...leven bij de Konijnen af...Vanaf dat...Hoe
ongezond
is het land....via die ene ...en die paar ...en wat circuitjes?
werd dat
vanaf Links Paars en Nederland in de EU?

Dat vraag je je toch af Meneer Sonneberg...
of...
Als ze
niks weten ...of niks snappen ...of zoveel... en zo snel ...zijn vergeten...(en toch ...de baas spelen... waar dan ook over)
Kan 1 Achtung ...in de EU...
als de Hele EU...stijf doen staan
en ze alles klakkeloos doen
wat die ene wilt...gaan doen...zo niet... De Bommen erop...
Nou m'n Linker rij (Ongezond)
is ongans veel groter... dan de Gezonde Rechter rij...vanaf (bij getruct)...niks mag...ook geen Sigaar... etc.

Als ik de baas was...liet ik ...al die grote vele Nerts gebouwen
Tabaks Plantages van Maken... en Wageningen er... de Supervisie over geven...
Hebben ze gelijk massa 's stage plekken ...en massa's aan betaalde banen...in dat Noord Brabant...
ipv de hele boel stort in...(Med en Soc en EC)(iets waar we mede massal de grote vergrijzing van hebben is een Gezond Product!
Wat pillen Industrie...en hun inkomers ervasn...en drugs inkomers ... ook .. beantieen...om meer winsten voor hun producten...

Daar komt allen ellendes van van anties Lieden!
massa's werkelozen en massa's armoedes...of het... van voor WO2 tijdperk is...tm
onze Land Macht... is nauwelijks ....nog wat tot niks...(het is ...allemaal...vanaf de EU...weg beantied en weg bezuinigd)

Ik droom nog welis van het EEG tijdperk!
Wat waren we toen...erg goed Gezond...bezig met ons land op te bouwen...op alle Fronten!

Nou ja ...ik keek dus... de Verwondering ...op de TV! Gr. en Knf van LT) :roll:

PS.
Een soort voobeeld uitleg ...van Achtung...
Enkele EU landen bedenken... in Corona tijd...eigen initiatieven
Vouthjes...ipv ter plekke Failliet ervan te gaan...met massa's ontslagen...
Het was niet bedacht... door Brussel...ze moesten ermee stoppen...

Nog een vb
Duitsland en Frankrijk bedenken 500 miljard euro ...om de Zuidelijke Europese landen te helpen..
Dat is gigantisch ongekend...veel geld...dat een paar Westerse EU landen moet ophoesten...via Bezuinigingn...in eigen land...

Plots
Achtung
via zij van boven...die ene... komt aan zetten met... 750 miljard ...Ik ben de baas en niet jullie...
en en die 250 miljard meer...Klakkeloos
wordt dat zo gedaan!

En ook dat nog er mee...
dat een paar Westerse EU landen ...dat moet ophoesten...via Bezuinigingn...in eigen land...
Ik bedoel zo snel gaat... Achtung...(Met de baas in de EU
en via de USA 2%...met een groot groter grrootste Leger...als je niet doet... als die ene wilt...kan je
bommen... op je land krijgen...Ook
dat is inmiddels... het systeem ...van de EU...geworden...ze doen nu al...klakkeloos ...wat die ene... zegt :!:

(Je hoeft... mij niet te Geloven...Ik ben geen Geloof...tracht het welis ...uit te leggen...ook met de
Gemiddelde Sterfte leeftijd ...in alle eeuwen...in een land :!: En dat... als Ijk Punt...

Ik droom nog welis van het EEG tijdperk!
Wat waren we toen...erg goed Gezond...bezig.... met ons land... op te bouwen...op alle Fronten!

Nou ja ...ik keek dus... de Verwondering ...op de TV!

Als tussen punt ahw...tussen ...al de eeuwen er voor...en...Hier en NU ...naar Tijds waarhedens:!:

Ik denk vaak
aan de Brexit die 65 miljoen euro...per jaar gaabn over houden...Daar kunnen wij
zelfs de water stijgingen ...mee tegen houden... en bruggen en kades van renoveren gaan...ipv Nergens nog geld voor! :roll:

Gr. en Knf van LT) :roll:

Paden... :)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 01 sep 2020, 13:40

Denken

Me oma is overleden, de moeder van me vader, ze was 77 jaar, Meteen op haar af, dat komt van het roken, herseninfarct,
maar ze heeft nooit gerookt, me opa overleed aan longkanker, meteen op hem af, dat is van het roken , maar hij en me oma hebben nooit gerookt.
Je hoort niets anders, tegen niet rokers aan, dat automatische geklets, Van me andere familie kant, oud tante longkanker, dat is van het roken, op
haar af, maar niemand rookte in die familie. zo kan ik alleen al, een rij opnoemen, ze rookten niet,, had er helemaal niets mee van doen zelfs, maar ze tellen het er wel bij, ala overleden aan rokers ziekte, zulkse schurken zijn ze!
Omdat het voor me dochtertje ook best zware was, der over oma overleden, ben ik met der, naar apenheul geweest, zaterdag. kon zij en ik ook, wat bij komen.
Ik moest schoolspullen aanschaffen en ook een rugtas, en dat al in groep2 kleuters, op tv zag ik net, waar jij het over had, gasten als, iemand op scholen, deze heeft het over , afval scheiden, jij lt, noemt ze , rugtas vullers voor schoolkinderen, hun schoolwerk, moeten ze dan maken, in eigen vrije tijd, de rugtas vol met dat. Jij en ans ook, schreven, vroeger had niemand een tas mee naar school., naar school en terug, was jullie enige privacy time, maakte je vriendjes en vriendinnetjes, en deden nog snel leuke dingen, met elkaar, in die tijd. Op school werd alles gedaan, aan school dingen,
uitleggen en dan maken. Jullie jufs en meesters, waren op dezelfde tijd vrij, want ze keken in de klas alles na,
Jij schreef lt, dat zouden ze, met werkenden moeten doen, gasten tijdens werkuren en personeel in eigen vrije tijd, het werk laten doen, met hetzelfde loon. Al dat huiswerk mee naar huis , alles maken in hun vrije tijd, kinderarbeid noem je dat, maar dan werken, zelfs zonder loon.

Hoe dikker de rug tassen, hoe een slechtere school is! Ze zijn slecht. voor de opgroei van kinderen, ongezond bezig, zelfs tegenwoordig.
Trouwens, die man die zich zo uitslooft, op tv, op die surfplank, is niet wel, met ze scheiden van afval, dat is een beroep, bij gemeentes, om te doen,
terwijl het moet gaan over, geen afval, in de natuur en in de wateren doen, dat is slecht voor het milieu! Scheiden van afval, heeft nergens mee van doen, ja het gratis, door het ons allemaal, gratis te laten doen, is dat, sinds overal moet op bezuinigd, vanaf jawel, we een eu land zijn!

Maar die knul snapt er helemaal niets van, en komt er wel mee, op de scholen, rugtas vullers zijn dat, volgens jou lt, maak je school dingen, maar thuis, in vrije tijd, is dat! Weg met al die gasten, in de scholen, ouders, die het gaan hebben, over elk gemaakte vlecht matje, praten er over, met de jufs, belachelijk. Burning out, worden die er van. Weg met al die gasten!

Ik kan ook best me uiten hoor, want ze lijken wel, gek geworden! Net als met die corona, helemaal gek geworden, zijn ze er mee, en
allemaal opjutten, via de tv,
en andere landen overal mee naapen, doen ze , daar zitten we toch niet, zo erg veel jaren, voor op school. om elke andere lands idioot, na te apen.
Ging dat niet om china, kijk eens wat jullie hebben gedaan, ermee te doen, en daar kwamen de overdrijvingen en de lekkere belang op tv ermee mensen. In apenheul, hoorde ik ook, erg veel mensen, in de negatieve zin praten, over dit klakkeloze kabinet, ze denken zelf, niet meer na,
jij zou zeggen lt, ze moeten snel allemaal, weer aan de gewone waar, om te beginnen met een de sigaar! Liefs van tiff. :? 8-)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 sep 2020, 17:58

Kenbaar... :)

(Gecondoleerd Tiff met je Oma. Je hebt er toch nog lang voor gemantelzorgd. Dan ga je ook dat best missen. Sterkte! Hou je taai!
De broer van deze overleden Oma van je kreeg laatst ook longkanker. Ook zo eentje Tiff die nooit gerookt heef Dat tikt wel aandig bij...al die leugens en bedrogs...om het gewone rokertje...onbetaalbaar te maken...voor de lager inkomens groepen...Ze zitten nu allemaal in de niks gezet...in
Corona tijd...vaak ook nog erg alleen. Op die pakjes staan ook allemaal leugens op...wat van zout is en vet is en van suiker is...van de drank is van de drugs is..doen ze mee...of het van het roken is...en ja die dat doen... zijn gewoon schorem...massa's mensen erdoor werkeloos gemaakt en in de armoedes gezet hebben die.

Maar de waarheid is...de generatie die het meest gerook5t heeft zelfs meegerookt heeft
is de aller oudste ooit aan het worden.

ipv Dat te zeggen...zitten ze maar te stelen van de prijzen en via accijnzen...inmiddels met meer hele gewone pruducten doen ze dat mee.
vnl. Bejaarden in de niks te zetten werd dat...en harde werkers...die ervan door kunnen ern er tegen kunnen...met hun zware type banen...allemaal in de niks gezet...om de Pillen Industrie en Drugs industrie te behagen...die worden er erg rijk mee...als niks mag!
De EU werd zo erg duur...dat ze aan alle kanten geld proberen te bedenken ervoor...niet alleen via die massale bezuinigingen dus!
Er kwam in het land...Stelen op grote schaal en leugens en bedrogs...en de klakkeloze naklepppers doen de rest voor ze...
Maar Tiff ik had het zelfde 11 Jaar geleden

Meteen tegen me aan kletsen...Herseninfarct is van het roken...Ik kwam op een zaaltje van 5 en ik was de enige roker...die andere 4 met dezelfde
diagnose...ze hadden nooit gerookt...Vlakbij de mannenzaal toevallig hetzelfde 1 was er maar een roker...de andere 4...nooit gerookt.

Ik wilde weten waavan ik het had en gaf me op voor Wetenschappelijk Onderzoek...(ze moesten dus nog alles gaan onderzoeken met een nieuw project...Ik kwam binnen meteen zei die Onderzoeker Rookt U? Ja Daar is het van...Ze lijken erop gehypnotiseerd te zijn...
Het Onderzoek moest zelfs nog beginnen!)

Achteraf bleek
mijn DNA maakt cholesterol aan...daar hebt U die herseninfarct van...werd me verteld...Dan slippen er aderen van dicht ...het bloed kan niet doorstroemen...de bloeddruk gaat erg stijgen...Ik had ook net a;lles ingenomen wat van drop gemaakt is wgs de griep....erg veel zouten genuttigd dus...
Via zouten teveel...Bloedruk stijgt...Dat is een vb van Herseninfarct...wgs Teveel cholesterol ...samen met te hoge bloeddruk toen...maar ook dat
bij alle 10 de patienten van die 2 zaaltjes heet het rokerziekte...( Jullie weten wel was 10.000 eentje op TV zei... 2een ander zei kort erop
20.000 per jaar dood door roken heet dat!

Die Peter R de V...klakkeloos verhoogde het getal wel...naar 25000maar omdat die niet in die medische wereld wat is...bleef het bij 20.000
per jaar...

Je Oma zal er nu ook wel bij geteld zijn wgs het heet...roker ziekte overleden...Vindt de Politiek erg fijn...sinds NL in de EU...kunnen ze prijzen ervan erg gaan verhogen en de accijnzen...als ze met anties aan komen zetten...

Maar zelfs 20.000 door roken staat niet tot de 17 miljoen mensen min 20.000 die er massaal dubbel zo oud mee werden en worden ook de mee rokers...

Daarom noem ik roken ook als Gezond! Waar mensen mede dubbel zo oud mee worden...maakt niet uit wat het is...

Is fietsen gezond...zal het ook...ongevallen kwalen ...en een een doden lijstje hebben...Dat is nl met alles!
Kom ik ga eten jullie een fijne avond Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 01 sep 2020, 20:47

Baarmoeder

Gecondoleerd Tiff, met je overleden oma.
Je had wel een drukke tijd zeg. Hou je taai meid.
Ik moet altijd om je lachen LT, schrijf je, de engelsen houden 65 miljard over per jaar,
als ze de de eu uit zijn, schreef jij over,
daar kunnen wij mooi bruggen en kades van gaan renoveren.
2 Dagen later, stort er een kade in, in Amsterdam. Was weer nergens genoeg geld voor.
Wie denkt er nou aan bruggen en kades, als gewone burger, jij dus. Ha ha haaaa
Ja meid, over dat roken, is al zo erg veel gelogen, daar hebben we nu de drugsindustrie van,dat leverde meer op,
met stelen dan de 2 euro die een pakje sigaretten in feite kost.
Mensen zullen altijd wat gaan nuttigen, en als ze het verbieden of onbetaalbaar maken, gaan ze aan
niet te ziene producte. De pillen industrie werd er gigantisch rijk mee. Dus je snapt het wel, die anties, levert
staats kassen, ontzettend veel meer geld op, dan met een gewoon rokertje.
De recepten verstrekkers, zullen er ook aan verdienen, met hun anties, maar niet aan het gewone rokertje. Zo zit
dat in elkaar. Of zoals jij weleens schreef, de blanken landen zijn zo slecht als een deur, en dat, leren de kinderen achteraf weer
op de scholen, hoe erg het was, al die mensen, die er hun baan, voor niets door verloren, via die anties, zwaar
in de armoedes grens ervan kwamen, zelfs dakloos werden ervan, een vroege dood ervan krijgen.
Het is de schaamte nabij, al die leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal met
producten, waar wij, zo erg oud massaal mee werden en worden, onbetaalbaar gemaakt of weg gekletst.
Terwijl roken of mee roken, nog goed is, tegen virussen , ook dat nog!
Mensen worden, steeds agressiever ervan, kijk er dus niets te gek van op, er komt revolutie van, met niets mag!
Nou meiden goede avond gewenst. Beterschap LT! Knuf van Ans. :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 sep 2020, 09:11

Moederdag... :)

( Iemand vroeg me uitleg..die zei ik het zo...Komt die
Komt de Griep Virus in het land
Griep...Worden erg veel Mensen ziek...van welke leeftijd dan ook...
Covid...worden bijna geen mens ziek...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Griep
Er sterven in ons land steeds meer mensen aan de Griep...laatst 10.000 in ons land...op wat jongeren na...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Covid
Is tot op heden na al die vele maanden 6000 in ons land...op wat jongeren na...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes

Griep...Als ze de Griep zouden gaan Testen is bijna iedereeen in het land besmet...Daarom is de Griep vaak zo kort in het land
(Met al die besmette Mensen kunnen ze niks mee nl...dus verzwakken ze en sterven uit...)
Covid
Bla bla bla als er pos getest worst...meteen in Quarantaine ed.
Dus laait steeds de Covid ergens op...het is niet echt weg...als Mensen nog met zovelen onbesmet zijn...
Met het Model-A mogen alle Jongeren en Middelbaren doen wat ze altijd doen....(Ze moeten eigenlijk besmet geraken net als met de Griep)
Met Model-A zijn alle maatregelingen voor Bejaarden en de risicogroepen
De hele rest moet er 1m 50 omheen...Ze moeten buiten een Mondkapje dragen dus allemaal mooi herkenbaar...war ontzien moet...
Want die 2 Groepen moeten juist niet besmet!...(zou in Grieptijd in feite ...net zo moeten ...Model-A Die moeten juist niet besmet!)

Virussen...Met regelmaal Virussen in het land...In wezen zijn het... Natuurlijke proces gebeurens... Zwakkeren vallen uit...

We bedachten al heel wat om tegen de Natuur in te gaan...is niks mis mee...Maar dat bestond al die eeuwen ervoor niet...
Mensen en Dieren...Virussen in het land...In wezen zijn het... Natuurlijke proces gebeurens... Zwakkeren vallen uit...

Gezond Product...Nou leuk bedacht dus...Vaccins...Voor de kleintjes zelfs al...met hun injecties route...heeft zelfs al Virus ziekte het land uit verjaagd...
omdat in wezen een vaccin ze besmet maken...Met veredele Middelen zodat ze er niet ziek van worden...(Hoewel je zal altijd
houden er worden er ziek van of nog erger)
Gezond Product...(Legde ik over
het roken net zo...ook uit...
Men werd er zelfs massaal langer van...in die nu 75 jaar...vanaf na WO2...omdat men vanaf toen massaal ging roken of mee roken...
(Het ziekte en dodental daarvan...van de vaccins...staat niet tot die massale hoeveelheid aan Mensen...die de Ziekte niet krijgen...
en er dubbelop zo oud mee worden ed.

Gezond Product.
Of dat nu 10.000 of 20000 zijn...ziek of zelfs dood ervan...het staat niet tot ..de massale
rest...die er juist dubbel of meer ...ouder mee werden en worden...
dan in alle eeuwen ervoor...Men werd er zelfs massaal langer van...in die nu 75 jaar...vanaf na WO2...omdat men vanaf toen massaal ging roken of mee roken...(Veel virussen kunnen niet tegen roken ...Ook dat nog!)
(Kleine beetjes CO2 doet dat..(Met het gewone rokertje)
De Natuur heeft zelfs... 70% Co2 nodig... zelfs daar groeit en bloeit alles zo mooi van...zonder dat ...is hun levensduur kort...
Gezond...
De Tomaten kwekers ontdekten het eigenlijk...Een beetje CO2 in de kassen geven
en de Tomaten werden... groter... sterker....blijven lang goed...en werden er... lekkerdr...Dr van...
Rokers en Meerokers...Men leeft dubbel zo lang...dr van massaal...werd er zelfs massaal langer van...in die nu 75 jaar...vanaf
na WO2...omdat men vanaf toen ...Mensen massaal ging roken of mee roken...(het Tomaten systeem... met een beetje CO2 toegevoegd...is het zelfde)
Zelfs al heten producten gezond
zal er altijd ook nadelen aan zitten...altijd...Maar als het van het ...Ijkpunt...zo massaal afwijkt...
De huizen en Gebouwen deuren moesten zelf langer gemaakt etc...dat was in alle eeuwen ervoor niet nodig!
CO2 ...ze doen net
of alle CO2 ...uit de lucht moet...maar zou dat gebeuren...is dat land ...met alles wat bloeit en groeit... snel vergaan!
(Omdat...
Maar wat doen ...veel van die kuller...Amoniac ed in de lucht...CO2 noemen)!

(nou al deze dingen vertelde ik de vrager... allemaal niet...Alleen het verschil tussen...de hetende Gewone Griep en tussen de Covid-19 Griep...)

In de Media...Met koeien letters Rusland is massaal besmet...Foei Foei Foei...Maar dat moet juist...daarmee krijg je die Virus juist weg!
(Ze maken kritieken klakkeloos...anties etc...over zaken... waar ze totaal niks over weten...ook aan menige Kletstafels die watersnuifers eh waterzuipers...Ze maken kritieken klakkeloos...anties etc...over zaken... waar ze totaal niks over weten)...veel Politici nemen ook alle klakkeloos aan...maar...ze weten er... niks van nl! Dan kan ze alles klakkeloos aangeluld worden...
Ja maaaaaarrrrrrr We luisteren naar de Deskundigen...
Maar zet 2 Deskundigen over hetzelfde onderwerp aan tafel...ze hebben andere meningen...
(Komt ze missen het totaal plaatje...ze onderzoeken vaak maar per Wetenschapper 1 ding ervan...dat is zo gegaan...omdat er steeds meer Mensen in het land kunnen Studeren...Wat moet je er mee??? Met massa's aan Virologen...met massa's aan Bacteriologen...met massa's Biologen etc.
Met massa's Dokters...etc. Komen ze
in de Wetenschaps hoek terecht...krijgen ze maar 1 onderdeel... Wetenschappelijk ter bestuderen...
Daar weten ze dan ook alles van...maar de anderen niet...die hadden ...hebben...een ander onderdeel ter study...

Zie je bij Talen ook
Wetenschappelijk weet die ene alles van 1 Schrijver...maken er boeken over....zijn dus leuk bezig... met hun behaalde Bul...
Maar vroeger... met massaal tekorten... aan Wetenschappers...hadden ze niet 1 onderdeel... maar meteen het geheel...te Bestuderen...Omdat het geheel... vaak nooit te pakken is ...door 1 iemand...zitten daar ook altijd fouten in...dat weer eruit gehaald wordt een Generatie later aan Wetenschappers...etc.
Dus ze praten bv over dezelfde bloem...maar hebben het allebei ...over andere uitkomsten...en een derde weet het nog beter...onderzoch niet 1 maar 3 onderdelen ...(van de tigs...van de zelfde bloem...) doet of zijn uitkomsten alles is!
Omdat daar... ook... altijd fouten ...of tekorten...in zit...dat weer eruit gehaald wordt... door een Generatie later... aan Wetenschappers...etc.
Niemand is dus volmaakt...
Maar mensen kunnen wel leren van
Wat al geweest is...en het met het Hier en Nu vergelijken...
Dan weten ze...dat Mensen juist allemaal besmet moeten...als er een Virus is...(Omdat wij het niet allemaal over laten aan de Natuur...die de zwaksten eruit haalt...)
Maken we Vaccins...
Maar is die er nog niet...Dan moeten alle Maatregelingen... voor de hetende Zwaksten gelden...
Bejaarden en jongere risico groepjes...

Een (tov het Onderwerp(...Tut hola weer op TV...Ja maaaaarrrrrrrrrrrr we mogen geen onderscheid maken in de samenleving...
(Ik denk
dan gelijk...dan moet... ik ook ...die forse bank saldo hebben...als van die Spreekster...en wij allemaal!)
Dan maken alle Maatregelingen niemand wat uit....we houden het dan allemaal vol... tot er is een Vaccin is...
Ja maaaarrrrrrrrrrr na al die maanden kan het nog wel 1 a 2 jaren duren...zegt Tut Hola (tov het Onderwerp)
We moeten ons aan de Maatregelingen houden...al die tijd...zegt Tut Hola (tov het Onderwerp)
Zal iemand met een rolmodel in een grote Partij zijn...die zo klept...die het leven bijna geleefd heeft...is een makkie
voor meeste bejaarden...thuis te moeten blijven...voor mensen die geen Beroeps baan meer heeft...
en ook dat nog...een hele vette Bank saldo heeft...
Die redden zich wel...met niks mag...zelfs zonder sigaar...nooit gedaan...wel mee gerookt...mooi oud mede van geworden...
Ik bedoel eigenlijk te zeggen
Duizende meningen er over...nu nog de enige juiste er uit weten te vissen...als Politieke Top...in een land...

Wat legt de Geschiedenis uit...er over...

Iemand vroeg me uitleg..die zei ik het zo...Komt die
Komt de Griep Virus in het land
Griep...Worden erg veel Mensen ziek...van welke leeftijd dan ook...
Covid...worden bijna geen mens ziek...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Griep
Er sterven in ons land steeds meer mensen aan de Griep...laatst 10.000 in ons land...op wat jongeren na...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Covid
Is tot op heden na al die vele maanden 6000 in ons land...op wat jongeren na...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes

Griep...Als ze de Griep zouden gaan Testen is bijna iedereeen in het land besmet...Daarom is de Griep vaak zo kort in het land
(Met al die besmette Mensen kunnen ze niks mee de virussen nl...dus verzwakken ze en sterven uit...)
Wat doen ze met de Covid
Precies het Omgekeerde...dus laait die steeds weer op...hier en daar...en de Maatregelingen blijven maar...ook voor Groepen mensen\die het niks aan gaat...Kijk maar...
Covid...worden bijna geen mens ziek...aan Jongeren en Middelbaren...alleen Bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
en zo'n VVD Oud RolModel...dikt het nog is aan...dat moet tot het Vaccin er is...kan 1 jaar of 2 jaar duren...
Nou dan is het land helemaal naar de klote...op de Rijken na!
Massaal geen werk...alles kapot laten gaan...hele Bedrijven massaal failliet...

Ik type het nog is...
Griep...Als ze de Griep zouden gaan Testen ...is bijna iedereeen in het land besmet...Daarom is de Griep vaak zo kort in het land
(Met al die besmette Mensen kunnen ze niks mee de virussen nl...dus verzwakken ze en sterven uit...)
Wat doen ze met de Covid
Precies het Omgekeerde...dus laait die steeds weer op...hier en daar...en de Maatregelingen blijven maar...ook voor Groepen mensen
die het niks aan gaat...Kijk maar...
Covid...worden bijna geen mens ziek...aan Jongeren en Middelbaren...
alleen Bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes

Bla bla Bla er was een Voetballer besmet...Nou en!
Die is toch niet...Bejaard en met chronische interne kwalen
In een vliegtuig...6 besmet Bla bla bla ipv Nou en!
Die is toch niet...Bejaard en met chronische interne kwalen
(Bejaard en met chronische interne kwalen
want deze goep mogen het land niet eens uit met Model-A!)
Dus zit er in de Vliegtuigen...geen risoco groepen!
Dat zijn de juiste Maatregelingen methodes!
(Bejaard en met chronische interne kwalen
deze goep mogen het land niet eens uit met Model-A!)
Bejaard en met chronische interne kwalen
Met Model-A Ze mogen ook... zich niet in druktes begeven...zolang ze het Vaccin
niet hebben gekregen! Geen handen schudden...Niet kussen en Knuffelen (alleen met Mondkapje op
en dan moet de gast ervoor ook even Mondkapje op)
Voor deze groep moet de 1.m 50 aangehouden...bij allen met een Mondkapje op...buitens huis
en in Zorg huizen ed
Moet toch binnen die cirkel wat...(waar het niet om kussen en knuffelen gaat)
dan moet de Gast ook een Mondkapje op...alle behandelaars ed.
bij allen met een Mondkapje op. Wie moeten dat?
(Bejaard en van welke leeftijd dan ook...met chronische interne kwalen)

Ik lag pas 2 dagen in een Ziekenhuis...als 77 jaar oud...niemand droeg een Mondkapje op...
met geen 1 nabije Onderzoek en Doppen op en doppen los ik los van macchienrie wgs...voor WC ed...
de losmakers
helpers..niemand droeg een
Mondkapje...(Ik zelf ook niet...omdat Model-A niet gangbaar is)(bekend is er wel mijn leeftijd!)
Ik blijk nog alis een stabiel mens de temperatuur was steeds 36,8
(Ook thuis steeds) Maar ik hoestte me wel te pleuris er...want ik had me gigantisch verslikt
en kreeg het er niet uit...(Waarvan ik zo hoestte wisten ze nog niet...en het begon daar pas liggende alsmaar...)
Ik bedoel maar
al dat gemeemer over oa oa oa Grapperhaus...Wat achter hem gebeurde...(of het een stasie land geworden is via de media
alles trachten te zoeken...bij belangrijke Mensen) Kijk nu is in Winkels en merkten ed ...de 1.m is bijna nergens nog...
zelfs niet in een Ziekenhuis! (Geen Mondkkapje op binnen de cirkel van 1/m 50!)
Wat het eigenlijk beduidt is
men is massaal al aan Model-A toe...voor het hele land Psychisch te gek geworden is en stront arm gemaakt is...
op de Rijken na! (Oud en die met een hele ruime bank saldo...
die praten anders vaak...dan het gemiddelde Volk zelf...Het Volk kan niet 1 zelfs 2 jaar nog met die Maatregelingen...dan is
iedereen kapot en nergens nog geld voor...op de rijken na!
Wat het eigenlijk beduidt is
men is massaal al aan
Model-A toe...Wat houdt dat in...
Het hele land moet en mag doen als altijd...behalve ...de Bejaarden en de (jongere)...risico groepjes!
Die moeten zich aan de maatregelingen houden tot de vaccin er is ...of tot de Virus verdwenen is...

Ik Zie het zo...en niet anders...Zorgen van de Premier als er meer getest Positief zijn
is volkomen flauwekul zorg...(Dat is die tijdens Griep massale bemettingen toch ook niet!)
Mits
het
van de Bejaarden en andere Risico Groepen is ...omdat die zich niet houden aan de Maatregelingen!
(De boetes moeten dar juist terecht komen...en niet bij de Jongeren en Middelbaren!
Wel een Boete...Mits die geen 1m.50 houden bij
de Bejaarden... en risico groepjes...die zijn dan...te herkennen aan Mondkapje buiten op..dat .is Model-A!)
Ik Zie
het zo...en niet anders...(op de Mits Na)...Zorgen van de Premier... als er meer getest Positief zijn
is volkomen flauwekul zorg...
(Met Model-A moet juist zoveel mogelijk besmet worden nl.
(Net als bij de hetende ...gewone Griep gebeurt!) Dan verdwijnt de Virus snel!
Nog is...
(zo'n Kweet nikser tov het Onderwerp_) is dat)...vb...Zorgen van de Premier... als er meer getest Positief zijn
is volkomen flauwekul zorg...
(Er zijn ook mensen
die er winsten mee behalen...om het B-Model aan te houden...Kunnen ze alle kletss tafels weken maanden mee vullen
er over te lullen
en lekker belangrijk op TV steeds...met Bedden tekorten... in een land vol met bedden!
Die types dus...Opeens...Lekker belangrijk op TV!
Nog zoiets
Als de IC meer opnames heeft...of opeens...is Model-A niet gaande...(en doet het Volk ...maar wat) (na alle Model-B al tijden gehad
en het volkomen zat zijn...al massa's werkelozen heeft gemaakt etc. in kleine huizen verbleven...Nogmaals
de Meeste bejaarden kunnen die Maatregelingen wel aan! Normaal leven velen er al naar...als zijnde Thuiszijners...
Heeft U problemen ermee..is een vraag bij EenVandaag...Ik dus...Nee..ik ben meestal al thuis! alleen de Visites moeten
1.m 50 van me af blijven dat is alles!) Wil ik een knuffel moeten beiden het Mondkapje even op!)

Ach ik legde het al genoeg uit...Maar zo'n Nelie k van de VVD als Gast op de TV
(met Model-A moet ze een Mondkapje op als ze onder de mensen is! Had ze dus niet!
Maar...die ene alleen al...kan het
allemaal verknallen ...voor allen... die een gewoon leven moeten leiden...als altijd!

Nog 1 keertje dan...
Iemand vroeg me uitleg..die zei ik het zo...Komt die
Komt de Griep Virus in het land
Griep...Worden erg veel Mensen (besmet) ziek...van welke leeftijd dan ook...
Covid...worden bijna geen mens (besmet)ziek...alleen Bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes

Griep
Er sterven... in ons land steeds meer mensen aan de Griep...laatst 10.000 in ons land...op wat jongeren na...alleen
Bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes

Covid
Is tot op heden ...na al die vele maanden... 6000 in ons land...aan overleden...
op wat jongeren na...alleen en vooral...Bejaarden... en chronische interne kwalen... risico groepjes
(Dus waar moeten de Maatregelingen voor gelden????????????????
en voor alle nauwe contacters dus
voor elke nabije Behandelaars en Zorg Personeel..alleen
tijdens het werk dus!)Bij de Bejaarden en chronische interne kwalen... risico ...groepjes
en die zelfde groepen dus ook...als ze onder de mensen zijn...tm ook Bejaarden ed...op TV ed ook!
(Bejaarden heten bij ons AOW'ers!)

Jullie ook een fijne Woensdag. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 02 sep 2020, 16:47

Dagenraad... :)

(Tjsa wat moet je nou met zo 'n Grapperhaus...?..Ik vind wat andere mensen verkeerd doen...gaat anderen niet aan...
Minister G staat vooraan met Partner...Wat de rest doet is de verantwoording van de rest...
Aan de foto goed te zien..gezinsleden staan bij elkaar...anderen staan er van af...

(Wordt het hier een Stasie land???)
Dan wel de Wetsregels kennen...Ieder Mens is verantwoordelijk ...voor zichzelf...
Als er Mensen te dicht bij elkaar staan (Met Model-B)
Dan is die persoonlijk verantwoordelijk...als die buiten de regels wat doen...en niet de Bruidegom...die overigen
met de rug... naar de rest staat...op de Foto!

(Een hoop opgefokte Bla Bla voor niks is het...kijk de straten is in ...en winkels...en in een Ziekenhuis...Bijna niemand
houdt er zich meer aan...)

Een hand geven? Tja een gewoonte beschavings gebaar...had ik ook ...toen ik 2 Dagen in het Ziekenhuis lag...De
Neuroloog kwam binnen...Daar ging ik wel even recht voor zitten en wilde haar een hand geven...(oei)
De gene ...die perongeluk de hand uitstrekt...is mi de Dader nog niet...Degen... die het aanneemt...is de
dader...

Gelukkig de Neuroloog wees me... op de Maatregel...tov Handenschudden...Met platte hand naar me toe...
((oei wat stom van me...)...Maar...1 Gebaar is al genoeg!)
De daad heeft niet plaatst gevonden dus...

Tja een keurig nette opgevoede
omtrent gewoonte beschavings gebaar...had ik (eigenlijk automatisch) ook...
2x in al die maanden! (Oei...ook... bij de Huisarts...)
De gene ...die perongeluk... de hand uitstrekt...is mi... de Dader nog niet...Degen... die het aanneemt...is de
dader...

Gelukkig
de Huisarts wees me... op de Maatregel...tov Handenschudden...dito...Met platte hand naar me toe
...De daad heeft niet plaatst gevonden dus...((oei wat stom van me...)...Maar...1 Gebaar is al genoeg!)

Dat
automatisch in opgevoed...Ik zou bijna zeggen...en... wie had dat... in de vele maanden...is...niet????

Maan mooi het gebaar aan de risico doelgroepen te leren...ook aan die Schoonmoeder van de buidegom
wetende ...die heeft... de kop er niet bij voor de
hele Maatschappij...Hier en Nu
alleen voor die van naast hem!


(Wie zonder Zonde ...is ...gooit de eerste steen...is ook wat...rondom perongelukke zaken...==>Stasie roddelaars figuren
feest verpesters ed!...bij de Media...)

Met Model-A... mag alleen gekust of geknuffeld ...met een Mondkapje op allebei...(als er 1 of allebei van de Risico groepen is)
Maar Model-A is niet gaande
en
Model-B ...mi heeft 't halve land... dat niet meer...in de hand...wgs Genoeg is Genoeg geweest...Mensen
zijn het zat...*Met Griep* doen we ook niet... dat alles...laten...
Met Griep... zijn er ontzettend meer zieken... in het land...en laatst... meer Griep doden ...in het land
dan nu ...na al die maanden... met Corona!

Of die mag blijven Grapperhaus...als hij weg moet ...moet half Nederland de zak
en vooral die bij TV ...aan de Kletstafels...die hielden nergens rekening mee...toen Corona Volop actief was!
3 Gasten mocht... maar ze zaten met 10 of 12 zelfs in 1 kamer..bijeen...Die kleppers op TV!
Dan moeten die... ook allemaal weg...en ook ...die van het RIVM!
Mi moeten sowieso de Corona Boetes van onder de 18 weg...behalve bij ernstige overlast schendingen ed.
(dat riekt naar Misdaadf gedrag naar Politie en Boa's toe...Spugen trappen slaan schelden ed)

Maar Statie gedrag vertonen... op een Bruiloft van
wie dan ook...vind ik... ook de perken... te buiten gaan...(Ik denk niet...dat wie dan ook ...de kop
erbij heeft... als men gaat trouwen...De Bruidegom is (daaromsowiso al )...de Seremonie Meester (dan ook) niet!

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...
Ook dat Model-B
allang weg ...had gemoeten ...misschien zelfs... van de metene al...

wgs Met Griep
doen we helemaal niks...omtrent Maatregelingen...Maar... als met Corona... toch iets moet...
Met Model-A... is het nog ...een hele strenge zaak
niet voor het hele land...maar alleen...voor de Doelgroepen zelf...waar het om gaat!

Met model-A
Oude Mens...Schoonma van Grapperhaus...had het af moeten wuiven en zeggen...mag niet...een knuffel
(met Model-A ...wel ...met allebei... een Mondkapje op
niet de rest ...van het Land hoeft dat
allleen... bij de Risico Doelgroepen!

(Met Model-A)
Wat het hele land wel mag...De risico Doel Groepen...zijn...
Bejaarden (AOW'ers) en (Chronische interne kwalen Mensen ...van Astma...tm wat aan ...de Darmen)

De risico Doel Groepen
moeten er... zelf ...op letten...en het zeggen...Mij niet Knuffelen of kus geven...of behandelen ed (in de Virus tijd)
als wie dan ook...de binnen cirkel... van 1m 50 wilt gaan...bij
(van welke leeftijd dan ook... De risico Doel Groepen...zegt dan...
allebei ...(even) ...een Mondkapje op!(Zegt zo nodig dan ook)...dan weer ...1.50... van ze af gaan ...
staan...zitten... liggen
dus
ook ...op het Strand!)
Tijdens Model-A zijn
alle risico...Doelgroepn... te herkennen buitens huis...en...in Gebouwen ed
ze moeten een Mondkapje op! (De rest van het land...Jongeren en Middelbaren...hoeft alleen
uit en thuis... dat te doen
1.50... van ze af gaan ...
staan...zitten... liggen
dus
ook ...op het Strand!)

Het gaat alleen om hun nl....Vandaar Het moet maar zo...
Tot de Virus weg is of er een Vaccin voor is!
(Misschien met Griep in het land voortaan ook zo!
Waarom
Daarom
Komt de Griep Virus in het land
Griep...Worden erg veel Mensen ziek...van welke leeftijd dan ook...
Covid...worden bijna geen mens ziek...alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Griep
Er sterven in ons land steeds meer mensen aan
de Griep...laatst 10.000 in ons land...ook op wat jongeren na...verder alleen bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes
Covid
Is tot op heden na al die vele maanden 6000 in ons land...ook op wat jongeren na...verder
alleen Bejaarden en chronische interne kwalen risico groepjes)
Met de Griep Virus in het land
Mits
ze de Griepprik
hebben gehaald...dan horen ze... bij de rest...in het land!
(Straks ...met de Covid prik gehaald... dan horen ze... dito...bij de rest...in het land...
Om te mogen doen...wat Mensen altijd... al doen...zonder Maatregelingen...Behalve je komt
iemand... met Mondkapje op tegen...de 1m. 50... geldt dan... voor allemaal... in het land!
Dat is het sein...Kom niet ...binnen mijn 1.m 50 cirkel!)
Dat
vind ik dr van!)
Groetjes van LT) :roll:

Dagenraad... :)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 03 sep 2020, 13:11

Raad

Regenweer is het.
Ze discuseren op facebook over het roken.
Erg anties bemanipuleerde opmerkingen staan er bij, net als op twitter steeds, als ze het omkeren,
dan gewoon gaande is, denken ze een eigen mening te hebben, dus erg veel anties op die webs.
Die grappenhaus ,maken ze ook zo af, dat is erg in, bij anties mensen, anderen af maken.
en waar ze, niets mogen, doen ze dat ook, erg snel.
Ze hebben het, ook weer, over anties betaalde sex, als het van de extremistische vromen afhangt, mag er helemaal niets meer.
Hoe kwam de armoedes ook al weer op de wereld in? Via niets mag, van hun type extremistische godsdienst.
Verboden betaalde sex, geeft in de usa, allemaal vreselijke mishandelingen en moorden, van meisjes en vrouwen.
Ik zat van de week wat crimie series te kijken, zei zo een rechercheur, vreselijke moorden zijn er gaande, we hadden er maar 20 in dit dorp
per jaar, en nu zoveel meer. Maar ik ken ,in ons land geen dorp, met 20 moorden per jaar, maar zo erg is het daar, waar niets mag.
Vooral meisjes en vrouwen lopen er niet meer veilig. Dus ze moeten , die betaalde sex, niet gaan verbieden vind ik.
De vele agressies, waar niets mag, is ook daar erg gaande, ipv, gaan ze stiekem aan de drugs, en drugs met drank, ze lijken er gek van te worden.
Dus roken verbieden, heeft ook heel erg veel nadelen.
Alles verbieden is erg eng.

Je bent weer, met een nieuwe golf weekend bezig, met je golf hobbie lt, altijd spannend ,, dat te volgen. Succes ermee.
Allemaal een gezellige vrijdag. Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42500
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 03 sep 2020, 20:29

Adder... :)

(Vroeger ...hoorde ik is...als ze in Afrika de mensen ....Cat...laten kauwen
verdwijnt de agressie...ruzies oorlogen ed.
Als Kind woonde ik op een boerderij...wat jaren...Ze waren best
huiselijk geweldachtig...veel mannen...tot ze pruimtabak gingen gebruiken of gingen
roken...ze werd er rustiger van...
Kan je er wel tegen zijn...tegen die middelen...maar wat het voor komt
allemaal...is ontzettend... veel belangrijker...en dat hebben ...die anties ,mensen
vaak niet door...

Ik zag het Programma...Erfgename...en iemand... met Bijstand had er recht op...
maar ze maakten hem blij met niks...want bijstanders moeten ...elke extra geld inleveren...
Het ergste is...ze raken hun bijstand erom kwijt...en het kan ze tot 8 weken of meer kosten
het weer terug te krijgen...als het geerfde op is...dan zitten de meesten alweer... in de schulden...om
die ene maand
extra te moeten wachten...Dus echt leuk... was deze uitkomst ...zo in beeld gebracht... niet erg handig!
Sommmige Mensen... lijken altijd een pech vogel...daar leek deze Jonge man... ook op...die de
erfenis kreeg...

Fijne avond allemaal Knf van LT) 8-)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 03 sep 2020, 21:18

Derde

Ja zeg, had die zielepoot ook is wat, is het geld, maar zo weg, dat heb je met bijstandsuitkering.
Ik las tweeling zussen, van 100 jaar geworden, en ze roken nog steeds.
Mijn Mams Nellie, was een straffe meerookster, tot haar 100 jaar, allemaal oude rokers als vrienden had ze.
Al die anties onzin overal mee, vreselijk! Ze halen alle gezelligheid weg!
Ik zag dat je, 2 dagwinnaars hebt, met je golf hobbie LT, Goed gedaan!
Allemaal een goede avond gewenst. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 04 sep 2020, 12:34

Denken


Ik las, Zorg boos over toename carona.
Jij voorspelde al steeds LT, als niet iedereen besmet wordt, zoals ook met de griep gebeurt, blijven haarden
terug komen, ze moeten juist besmet worden, alleen de oude mensen niet, en als de ic voller wordt, houden
de risico groepen en de bejaarden zich zelf. juist niet. aan de maatregelingen, omdat het beleid niet op hun gespitst is.
Nou meid, we zitten het wel uit, met dat, kwam je in een ziekenhuis, en niemand deed een mondkapje op, bij jou
als bejaarde. Ze kunnen zonder klachten, zelf toch wel besmet zijn, zonder het te weten, ze komen als iedereen ook
overal, de mensen die in de zorg werken. Dus hun boos slaat nergens op, ze moeten gewoon hun werk goed
doen, welke soorten patienten ze krijgen, lijkt me. Volgens jou horen mensen met virussen besmet, niet in een ziekenhuis.
misschien is dat er al fout aan, vanaf het begin ermee. Brandwonden mensen brengen ze ook meteen. naar brandwonden
ziekenhuizen toe, mensen met corona zieks, moet ook naar elders toe en dat doen ze niet, ten nadelen van alle gewone
zieken, werd dat. Kijken jullie nog naar dat op1? Of alleen nog maar twitter mensen?
Ze loven die nieuwe er, jullie weten wel, die met rotopmerkingen over bejaarden maakte, anderen zouden er de zak voor
gekregen hebben, maar die tv mensen niet. 88 Jaar een roker ,krijgt corona, komt dat even goed uit, zo ongeveer
zei die dat laatst, niet wat worden roker toch oud! Een anties iemand mag juist blijven.
Zeg over die Grappenhaus, alsmaar weer, via de tv, en dat bij elke praat tafel, of ze met iets nieuws aankomen,
doen ze dan, maar zo doen ze dat, mensen uit hun baan proberen te kletsen, die niet van hun partij zijn,
als het effe kan, behalve als ze anties roken zijn,mogen ze blijven zelf. Zal de drugs mafia wel erg blij mee zijn, met die anties op tv!
Nou mensen, leef je leven, het kan maar zo voorbij zijn. Is het niet van de carona, dan wel van de griep of zo wat!
Houden jullie je taai. LT succes met je golf weekend hobbie! Knuf van Ans :P

Plaats reactie