WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 aug 2020, 18:54

Rendabel... :)

(Ik las dit net...
COLUMN
FRANK KALSHOVEN
Voer drinkwaterbelasting in, of we adopteren allemaal een bever
en dacht gelijk...zo zijn bijna alle anties gegaan en vaste lasten verhogingen...80% of meer kans
via een Linkse Krant...Altijd de dingen duurder gaan kletsen...Nou dat pakt de Politiek wel op...het werd zelfs
gebruikt...bij alle anties gelul kul...een reden gevonden...om de prijs ervan te verhogen...
Ik schrik er nog altijd ervan...
vb
Om de vraag... via de TV zuinig net water te gaan doen...had ik ...echt m'n grote best ...voor gedaan...een
jaar lang...Dit kort ren dat gelaten etc...en... toen
moest ik
bij betalen gaan...met de jaarlijkse Gemeente Belastingen en energie ed.
Het schiet niet op zo...
en dan lees je dat weer...FRANK KALSHOVEN
Voer drinkwaterbelasting in...en ja... geheid via een Links iets ...in de krant of bladen of via de TV...begint ermee...
Of we al niet genoeg te betalen hebben aan vaste lasten...met de meesten in het land...ging het inkomen van steeds lager
net als met de gewone Burgerij pensioenen...is al 40% Koopkracht te korten...van gemaakt...en toen...
Ja wel...
dan lees je dat weer...FRANK KALSHOVEN
Voer drinkwaterbelasting in...en ja... geheid via een Links iets ...in de krant of bladen of via de TV...begint ermee...
Nog minder water gebruiiken
door mij...betekent temet...als in de grote armoede tijd...van vroeger...1x per week in bad is dat...of in de tijl en zo wat...
alle Kinderen kort en snel na elkaar in de tijl...1x per week...
Oke
ik minderde al... van alles
met Water gebruik...en toen...leverde het wat op...Nee dus...Ik moest bij betalen...en dat met
al 11 jaren geen gewone Index Pensioen verhoging gehad...bij de gewone Lage en Middens inkomens...
en toen...zo
in het jaar...
dan lees je... dat weer...FRANK KALSHOVEN
Voer drinkwaterbelasting in...
en ja hoor... geheid ...via een Links iets ...in de krant of bladen of via de TV...begint ermee...

Nou leuk dat je er weer bent Ans...en Tiff ook...
allebeide naar de meest rustige plekjes van Europa geweest...
Tiff emmerde nu al...net terug...Ik ga liever weer naar Tenerief...
maar het kan maar zo van Geel Oranje heten...
M'n ene zoon...jullie weten wel...die vroeger... met die Turken kledingssmaak...had
een reis al betaald...naar Turkije...met vriendin...ging niet door...Die vindt dat het meest
fijne Vakantie gebied...allemaal aardige mensen en blij je zien en ze kennen je nog...van vorige keren...
Moet je in Spanje... niet mee aan komen...dat iemand je nog kent...van vorige keen...

Ik zei is tegen de oudste Zoon vroeger...Turkensmaak met kledij?
Wat zijn jou allerbeste 2 Vriendjes...Mohammed en Mustafa...dat zijn Marokkanen...de Jongste Zoon
kreeg er een Marokkaanse kledingssmaak voorkeur van...gewoon het waren lieve leuke gezellig Kinderen...
Ik bedoel maar...
Waar geven ze
de Ouders...de Opvoeders...nou weer de schuld van...zo van het ligt aan... de Opvoeding...Alles...
Terwijl
de Kinderen van na WO2...tm deze tijd...70% of meer buitenshuis zijn...
Wgs School en Clubs ed. en dan nog de keuze van de Vrienden...en wat ze allemaal lezen en op TV Zien...en op hun I-pad ed.
en via hun Mobiel...

Oke ...op een dag kocht de Jongste Zoon...steeds meer kleren die er Blauw uitzagen...Blauw en Grijs en zwarte
en dito de Spijker broeken...
Pas na de tener leeftijd...bleek die dezelfde Kledingssmaak te hebben als mijn DJ...
Zei ik welis over...
Er zijn ook leukere kleren hoor...
Kwam die laatst
is terug ...van een Turkse vakantie gehad...Had die allemaal...vlotte Witte kledij aan en 3/4 kwart witte broek aan...
voor Zomers buiten...
Ik dacht...zooooooo Je moet vaker die kant op gaan...
Maar dat ging om de Corona niet door...
Misschien in September zei die me...
Ik zei...verheug je er niet op...Het heet naar zo code Oranje...dat land...Hoezo?
Ach zei ik...
Ik ga alle Politiek niet uitleggen..De USA heeft wat tegen Turkije en de EU heeft wat tegen Turkije...en dat gevonden Gas
van ze...of ...is dat nou
in de Vrije Wereld Wateren of is dat binnen de Griekse terretoriale Wateren... of toch... nog net... binnen de Turkse wateren
Ik zei...voor ze
uit... dat alles zijn...is het al ...Volgend jaar ...of zo...of... het jaar daarop...Niet as September dus...
Je denkt wel erg apart zei die...
Nou ja...je hoeft me niet te geloven...ik ben geen geloof...tracht het welis uit te leggen
of gewoon...over de Dingen van de dag...
Gewoon de Code Kleuren bij houden zei ik hem...
Kijk de USA wordt door USA Links uit gevoeterd...de meeste Corona doden te hebben...
Maar
de eerlijkheid
gebied me... te zeggen en te schrijven...
deel het doden getal...eerst... door het aantal USA... landen...
misschien sta je... dan pas
echt... ervan te kijken...hoeveel het er ...vergeleken...in ons kleine landje het er zijn...
en in de..andere... EU... landen...apart...

Nog een ding...Onder het Linkse Obama bewind...na 8 jaren...waren er 20 Miljoen meer
Mensen in de armoedes grens beland...
Zelfs nu met de Corna in de USA is dat getal nog niet eens gaande!
Tijdens het Linkse Bruine Bewind...(van die leuke Obama...) maar toch
De Schietgrage Politie...op Donkere Huuids Mensen...nam alleen maar toe...
(Dat vond ik zelf...het meest erge...met een hetende Zwarte President...nam dat zo erg toe...
en wie kijken ze erop aan...via veelal Linkse media...de Volgende Presidents Rechtse
Winnaar van de USA...en zo gaat dat maar door...
of heel Democratisch links de Hemel op aaarde was ...voor de USA...doen ze nu...
Maar wat ik Zag...
Neutraal...dat tijdens die Trump bewind...miljoenen Mensen weer in een
eerbare baan terecht kwamen...en wel zoveel...Dat zelfs de Corona...het niet allemaal heeft weg geveegd...
Dat nog steeds...die 20 Miljoen arme mensen erbij ...zonder Coroan ...met het Linkse Bewind er...het met
Corona...met het rechtse Bwind...het nog niet heeft in gehaald...
aan arme geworden mensen...
En langzaam aan...wordt ook de Politie er getraind...om Neutraal zich te gedragen...
en de Boeventuig gewoner aan te pakken...
en toen...
Via eh...Demonstraties...al die rellen...70% kans of meer...het is van het zwarte ras...dat
Winkels beroofd...Auto's vernielen en wat ze allemaal stelen...En maar tekeer gaan tegen het Rechste USA Bewind...
Ik zou er de geks
van krijgen...(Als ik de Baas van het land was)...want als je ze aan pakt...heet het al racismes...via de Linkse Media!
Hoe dat ook zij...
de Nieuwe
(Hetende witte) als presidents kandidaat...was de meest naaste van (de Bruine)...Obama...Ik legde nog nkiet uit...dat
de Rijken in die tijd ontzetten veel rijker werden en 20Miljoen er straat arm werden...
mi. Heeft Huidskleuren er meestal niet eens mee van doen...Zo samen Bruin en Wit...in het toen Obama...bewind...

Ik vind 20 Miljoen Mensen in de Armoede erbij...toen de Economie steeds meer ging bloeien...
(Als je hun Politiek ging na-apen...zag je ook 40.000 Daklozen in ons kleine landje ervan ontstaan en
de Rijken werden steeds rijker...
en de hele rest steeds armer...

Goed oke...die Trump ...kan zo nu en dan...wel een ongeleid Projectiel gelijken...maar deed
wat die beloofde...Mensen aan
het werk... te krijgen... in de USA Zelf...20% Werkelozen ...werd richting 5%...en dat binnen
nog geen eens...de 4 jaren...Trump tijdperk!
Zelfs
met de Corona Crisis...is de stand... nog niet terug...van die ...van het Linkse Obama tijdperk...

Ik hoorde van de week...
de Werkeloosheid is... in de USA 10%...(Was zonder Corona in het Linkse Obama's tijdperk 20% geworden...
Vandaar zo massaal op Rechts gestemd toen!)

Nou ja... ik bedoel maar...Kijk is ...gewoon Neutraal...ook als...NL Media...de Wereld in...anders
wordt...met alle anties ...(en veel werkelozen daar weer van)en ook van de Corona tijd...
al gehad... het water
maar zo ...belast...via... een tip vanaf...COLUMN
FRANK KALSHOVEN
Voer drinkwaterbelasting in...staat te lezen
in...(Jawel)...een Linkse... krant...

Ik bedoel maar...jullie ook een fijne dag verder. Knf van LT) :roll:

Ps Ik ben geen Geloof...ik tracht het welis uit te leggen...bv
Hoe was het
in de Democratische Obama Tijd perk werkelijk???
Nou zo...
___
in een Massale baanloze Wereld gecreteerd...1 en een paar en wat Circwietjes Toprijk
en de rest... mag creperen...
Makkelijk om daar de Baas over te spelen...

(Hoewel ik
die Trump best vaak
een aparte Vogel vind...
(Discrimineren we? Op aparte Vogels?)

(Hoewel ik
die Trump...best vaak een aparte Vogel vind...
heeft die wel erg vaak...gelijk!)

(Niet dat de grote rest
er wat van snapt...
maar die kunnen beter terug...aan de Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjekkie om wat te gaan snappen
dan hebben Miljoenen tm in de Miljarden...op de Wereld...ook weer een baan...met eigen inkomen...en
zo watte...

Als Mensen ...binnen 100 jaren...40 jaren 50..60...70...etc. ouder zijn geworden...met Rookwaar of als Mee roker...
als je dan ...die anties ...via de WHO hoort...
en daarvan de Tabaks Plantages werden...Harddrugs Plantages...en de grote rest... er Massaal
Werkeloos van werden...op de Wereld...om de foute Leidraad ed.

Als ze
zo erg Dom...
tm zo Stom...
tm zo Slecht...de dingen zeggen...vanuit de WHO
Nou ja...Ik beken...Ik denk ook welis als die Trump...
wetende
dat het bij z'n Voorganger
20 miljoen meer aan armoedes erbij kwam ...in de USA...en Massale Daklozen etc. en Massale Drugs gaande
is...
dan snappen ze vaak zoveel niet meer...

bv
Als Mensen binnen 100 jaren...40 jaren 50..60...70...etc. ouder zijn geworden...met Rookwaar of als Mee roker...
als je dan
die anties via de WHO hoort...(met zoveel leugens en bedrogs en diefstallen met grote schaal ermee etc)
en
daarvan... het...ipv de Tabaks Plantages werden...het
Harddrugs Plantages...werden...en de grote rest... er Massaal
Werkeloos van werden...op de Wereld...om de foute Leidraad ed... van de WHO....

Nou ja...Ik beken...Ik denk ook welis... als die Trump...etc.

Die Trump... die er echt alles aan heeft gedaan...om Banen en Banen en Banen...terug te halen
voor de Amerikanen...en de erfenis van zijn Voorganger...bijna ingehaald had en massa's Amerikanen
Weer een Eerbare baan hadden...met eigen inkomen...tijdens de Amerikaanse Dream Herstel...
en toen...
Kwam de Corona...vanaf ... uit China...

Z'n Hele werk...Tijd en Inspanning en Energie en Liefde voor het land etc.
en plannen van die Trump ...ligt in duigen...en wel...via China...

Nou ja...Ik beken...Ik denk ook welis... als die Trump...
wetende dat het ...bij z'n Voorganger
20 miljoen of meer aan armoedes erbij... kwam in de USA...en Massale Daklozen etc.
dweilende in alle straten...en Massale Drugs gaande
is...
Snuivers en Pillen gebruikers en spuiters ed.
dan snappen ze vaak... zoveel... niet meer...

Maar al die dingen... dacht ik al...tijdens de Obama tijdperk...
net als dat ik... erg vaak dacht
Waarom
is na 2x Obama...tijdperk...nog niks veranderd...bij de USA Politie...
Zelfs
met dat... die deed er...
niks mee...
(Dat...vind ik nou ...De Top Blamage van... Obama!

De erfenis die Trump kreeg...van zijn voorganger... in de USA
is te erg
om op te noemen zelfs...
en
omdat ...die Obama ...telkens weer...klakkeloos ...naar elk getrut
wat niks snapt...ging luisteren
tm niks mag...uit en thuis!

Nou ja
ik heb het hier... alis vaker... neer gezet...Hoe zo'n ontzettende talent volle leuk Mens Obama
er toch...er een zooitje van maakte...


Kijk...Hoe niks mag...uit pakt...(met een toen aantredend President Obama...
Mooi en Goed Mens...tm zijn eind Periode...als President ...van de USA!)

-------Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
(Huis van Afgevaardigden...Is dit nou... een vb van Huiselijk... geweld?)

Wat het gevolg is...van eh...(En...eh...met 20 miljoen
in de armoede grens...tijdens
de Obama Tijdperk...kwam...Ze lijken... niet goed snuif...of met Pillen
gebruik ed.
Kijk hoe
klakkeloos ... die
Niks...Generatie...is geworden
die niks mag...ze klappen ...zelfs...klakkeloos...)Kijk deze Video's nog is...Maar dan Neutraal...
Wie is alweer op de Kandidaten lijst voor de USA?
die Klapt...net als de Linkse rest
ze klappen ...zelfs...klakkeloos...

Nou ja...
Ik denk welis...zou beter zijn ...voor die Trump
en zijn Republiekeinse Partij
als ze
voor een Persconferentie...eerst een Sigaartje namen..of
Sigaretje of Pijp of Sjekkie...en dat in beeld...
en met
een bakje Koffie of een glas Cola ed...dan
komt ...dat... tm Twitter aan toe...dat
misschien ...er ook is... normaal er...de Bus...uit...

Dan heeft de Wereld ...plots Miljoenen... tm in de Miljard... meer aan banen...

Dan komt die Trump
ook weer is klaar...
met Vak egards...Want... in een land...
waar niks mag...ook geen Sigaar... komt
uiteindelijk... niks goeds van! Gr. van LT) :roll:

Rendabel... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 23 aug 2020, 10:42

Abel

Ze lijken daar, allemaal niet goed snik, in dat usa,
daarom zakte het, als wereldmacht, ook zo af.

Het wordt weer koeler weer.
Geniet ervan.
Een goede Zondag allemaal.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2020, 11:10

Beletage... :)

(Ik hou wel van die warmte van de afgelopen tijd...heerlijk...m'n flatje met 27 graden tm 30 graden
te weten...
Luchtige kleding... en op blote voeten lopen...veel drinken...mooie tijd...om aan de lijn te gaan doen...
en dat ben ik... dan ook gaan doen...ben in deze hete warme maand... 5 kilo afgevallen...en toch
naast het... vele drinken
met die 30 graden... of zelfs meer...alsmaar...veel ijsje gegeten...
Dan bedoel ik niet... zomaar is een ijsje...op zo'n warme hete dag....maar om de 2 uuur of zo wat!
Trouwens van allerlei soorten...Die Magnum ijsjes...is wel te vergelijken met...een Boterham ...met wat erop...
het aankomen ervan...is hetzelfde...
Dus steeds 1 type ijs eten...pas op waar je gewicht...dan van aan komt...er zijn meer soorten ijs...
Niet alle soorten ijs...doet al het afvallen weer te niet...maar pas op...Hoe lekkerderdrdr tm die
van Den Hartog...Maar oke...ik leverde van het gewone eten erbij in...met die hitte dagen...
Typisch elke keer weer...
Vanaf je gewoon gaat eten...hoe snel het gewicht weer stijgen gaat...
Als ik toch
met afvallen bezig ben...weeg ik me vaker...per dag...Normaal 1x per week zo ongeveer...
Na elke 2 uur na wat genuttgd...me weer wegen...
Viel me op...dat de Vitamines van tegenwoordig...je maar zo dikker maken kan...
Voorheen
waren dit van die kleine mooi glanzende Davitamonnetjes...moet je dit is Zien...
Afbeelding
Hoe dikker en groter...ze worden...kan best gezond heten...vitamines...maar...het opvul middel
van tegenwoordig...maakt je alweer klaar... voor de volgende
innames koop...om weer ...jawel...slanker te worden...doe je dat niet...dan groeien veel mensen de pan
ervan uit...

Alweer wat jaren terug hoor...Een Vriendin van me woonde verderop...Ze belde me..Wat ik ook doe...ik val maar
niet af...en eet om af te vallen...3x per dag...alleen maar Sla...en drink veel water...
Ze was nogal over de toeren ervan...Haar Huisarts werd boos op haar...beschuldigde haar van tussendoortjes eten...
Ik kom wel even langs zei ik...
Keek de volle Sla bak in...waar ze het 3x per dag van moest hebben...
Tja eh...De kilo's moeten er wel van af gaan...Er zat niet eens een lekker sausje doorheen...om maar wat te noemen...
Plots zomaar opeens...
Ik vroeg haar...Gebruik je Medicijnen? En Vitaminepreparaten ed?
Ja zei ze me...
Legde het allemaal voor me neer...
Ik zei tegen haar...De Meeste Dokters zijn niet gek...ze geven je heus wel...het juist Medicijn...
Maar wat ze niet weten is...
Dat de Aardappelmeel en Arabische Gom...opvulling verdwenen is...ipv is het Gemodifiseerde opvulmiddel...
Bij erg veel mensen...
gaat dat werken op hun Hormonale Stelsel...
Kijk zei ik haar...in mijn Beroeps leven...waren deze medicijnen...hele kleine Pilletjes...moet je deze is Zien...
en die Vitamines pillen van je...Wat een knotsen zeg...
Ik legde haar uit...sinds ik ontzettende jeuk allergie kreeg van in de Zon gezeten...ga ik bijna niet meer in de Zon...ik
koop er al wat jaren...vitamine D pilletjes voor...ook dat zijn Piepkleine Pilletjes...
Als mijn Vriendin Vitamine pillen kocht...waren het knotsen van pillen...
Ik zei...Ik koop ze bij de AD-Drogist en jij in die Volks Drogisterijen...
Een knots pil voor Vit D??????????? 2 Knotsen pillen per recept???????????????
Een Vitamientje Totaaltje pil...zo'n mooie glansende Davitamonnetje...van weleer...
is ook opeens groter...veel groter...
Ik zei haar...laat is 1 week al die Vitamine dingen is...
Doen hoor...Zij dat doen...Ze viel achter elkaar af...met die zelfde sla...
Ik zei je mag het niet laten...maar zou je het laten...die 2 medicijnen op Recept...ben je nog sneller terug
op je oude gewone gewicht zijn...
De dikmakers zitten daar namelijk in...via de Opvulmiddelen...ook met menige Capsules Medicijnen...
Die Dokter van je bedoeld het Vakkundig wel goed...wat die voorschrijft
maar wat die niet weet...die boos gewordene Huisarts van je is...Via zijn Recept...word je juist te dik van...
Soms is een ander Merk vragen al genoeg...
Niet alle medicijnen fabrieken...doen het met Gemodifiseerde Opvulmiddelen...
Oke
ga maar naar de DA Drogist...kon ik toen nog als tip geven...en koop daar je Vitamines is...
ipv bij die Volkse Grote Hetende Drogist...Ik zei je merkt dan al snel het verschil...
Maar hoe je het bij je Huisarts oplost...
een beetje link tips te geven er voor...maar toch...probeer het maar...er zijn meer Merken
van die 2 soorten en toch zelfde bedoelde...medicijnen...
Af en toe een bakkie bij elkaar was het...Ik hoorde het aan...ze moest echt veel afvallen...
echt veel...heel erg veel...
Maar dat een klein Vitaminetje D pilletje
al zoveel verschil kan maken...omtrent het lichaams gewicht...
ipv een Knots pil Vit D
Om maar wat te noemen...
Hoe dat ook zij...Dat plaatje wat ik hier net plaatste...is wel te vergelijken
qua inhoud aan vitamine...met onze bekende rode kleine glanzende pillen
van Davitamon...alles wat het groter is...is volkomen flauwekul...
maar met die flauwekul...kan je wel kilo's zwaarder van worden...omat het bij veel mensen op het
Hormonen circuit gaat uit pakken...De risico's ziektes als oa Diabete Ziekte...zit er ook als kans in dan...
(oa oa oa...Die ziekte... gaat nl ook via Hormonen!)
In die tijd
voorspelde ik al her en der...Dat de Diabete ziekte ...ontzettend zal gaan toenemen...en... omdat dat weer
de vette winsten is...alles voor de Diabete ziekte nodig ed.
winsten... voor eh enne eh...Wat men allemaal niet dekt... is het...om de vette economische winsten...
net als met ...de Asbest...komen er kwalen of zelfs ziektes van...gewoon wat anders de
schuld geven...werd dat!
Net doen of die knotsen van pillen aan Vitamines...het Gezondste is wat er is...
aan het doen zijn...Probeer het elders is in klein formaat...kan schelen op de weegschaal...maar ook aan
Ziektes en kwalen ed...
tm gewoon een ander Merk van het zelfde type...Medicijn...aan je Dokter vragen...
wgs...kan erg veel schelen op de weegschaal...maar ook aan... Ziektes en kwalen... ed.
Ja maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr Ze zijn in die grote Drogisten veel goedkoper...zei m'n Vriendin toen...
Tja eh...
Wat zit ik eigenlijk te lullen uit te leggen...als wat ze koopt ...het elders veel goedkoper is...
Nou ja ik zei haar...als toe gift nog...
Weet je...Vit D is voor mensen die niet in de Zon ergens voor gaan...maar aan jou erge gebruinde
huid te zien...Kortom je hebt het helemaal niet eens nodig...
Wel die medicijnen van je Dokter...maar als ik... die Sla bak in kijk
heb je helemaal... geen ene toegevoegde Vitamines nodig...
Kijk
ik kan het ...nog veel goedkoper voor zeggen...zei ik blij...
Want het tikt erg aan per maand...al die gekochte Vitamines alsmaar...
Oke
Het Menselijke Gedrag
kan ook best voorspelbaar zijn...soms vinden ze ...het gaan...naar die grote zaken
al fijn...gezellig ed...en ja hooor ze kopen ...vaak alweer snel...weer hetzelfde...en worden weer
dikker en dikker etc.
Dat zag ik
aan die Vriendin van verderop ...er ook aan af...Nadat ze net...zo mooi ...was afgeslankt...juist mede van
het laten... van eh ...dat!

Natuurlijk heb ik zelf ook wat...(m'n eigen gedrag is ook voorspelbaar)...
wat ook best voorspelbaar is...er lijkt wel iets
verslavends in te zitten...in die Ijs Dozen van eh...en van eh...
Nou ja...
wat ik ...moet gaan laten...is kan zijn ook apart... alleen Ijs eten ...zonder eh dat...

Was handig toen mijn DJ nog leefde
Ik was altijd al ...een liefhebber van ijs...en mijn DJ ook...Hij kon met zijn DNA achtige Diabete zaken...precies uitleggen
van welke type Ijs...zijn Bloedsuiker van steeg...en van welke niet...
(Als het stijgt ...de Bloedsuiker...(Van welk eet en drink producten dan ook...tm helemaal tegenwoordig...met bijna overal
al zit... gemodifiseerd in)...dan...werkt het ...op het Hormonale Stelsel ...namelijk!)
Er waren best Ijssoorten bij waar het niet van steeg...
(Meetal... maken die Verkopers van Ijs...het zelf namelijk...dat ijs...)
Nou ja ...misschien weten jullie alzo ook weer meer dan eerst...Soft Ijs ...ze maken
het in zulkse zaken zelf...daarvan steeg bij hem nooit de Bloedsjuikers van!
En van Waterijsjes ook nauwelijks...Maar de fabrieks gekochte soorten Ijs...oeiiiiiiiiiiii
(Als het stijgt ...de Bloedsuiker...(Van welk eet en drink producten... dan ook...tm helemaal
tegenwoordig...met bijna overal
al zit... gemodifiseerd in)...(in de meeste toetjes ook en in ach...teveel om op te noemen zelfs)
maar...dan...werkt het ...op het Hormonale Stelsel ...namelijk!)
Daar kan een hele ziekte routes van ontstaan...maar ook vooral het dikmaken...vet maken vette rollen maken...
Dan komen ze aan met...Je moet meer bewegen...(Als je Ziet hoeveel en zwaar men in oa de Golfsport
beweegt...en toch bij menigeen...er vetrollen te zien zijn...
Je moet ahw nog meer bewegen...dan de Topsporters al bewegen...om te kunnen afvallen...
als gewone werkende Burgerij ahw...)
Waar velen al ...zoveel bewegen...
op het werk en zelfs in vrije tijd...aan thuis schoonmaak werk ed)
en toch de tip krijgen je moet meer bewegen...
Ik zou zeggen...
in een tijd met zoveel ...op de Konijnen af ...leefstijl...met eten ed...Laat is die Vitamine Preparaten is...(Want
alles nodig zit al in dat type etens nl)...Kijk dan is...
hoe snel het gaat met dat afvallen...

In vroegere eeuwen...leefden de meeste mensen bij de Konijnen af...tm maakten rijen Kinderen en zo wat...
Maar pas op...hun gemiddelde Sterfte cijfer was wel...bij 23 jaar...
dat werd later...met een Vleesje of gevogelte...op Zongags erbij...vele eeuwen...bij 36 jaar...tot voor WO2
zelfs...ook in ons land...
Ik bedoel... bij de Konijnen af leefstijl...alles mag ...tm op TV met eh dat...behalve een Sigaar...pas dan op...
Ik bedoel met de Konijnen Leefstijl...mag je eigenlijk niks...ook geen Sigaar etc.
Dat is kan zijn...handig in de afval tijden...
maar als niks mag...ook geen Sigaretjes geen Sigaar geen Pijp geen Sjekkie...ed)
moet je
mijn reactie
voor deze
is terug Zien...hoe dat... meestal ...uit pakt...tm in het huis... van eh...
Afbeelding
Mooi slank
dat wel...maar...uit en thuis...waar
niks mag...ook geen Sigaar etc...Komt ...meestal helemaal...niks goed van!
(En...Huis van Afgevaardigden...Is dit nou... een vb van... Huiselijk... geweld?)

Goed oke
Laten we ...maar snel weer normaal doen...maar wel
alle Ijs laten ...oa oa oa...die de Bloedsuiker zo doet verhogen...ipv elke week
Nou ja... 1x per maand mag...
die overheerlijke in ovale bak...en ipv de Grote Magnums neem ik tegenwoordig...de kleine...Want ...waar
niks mag...Komt ...meestal... helemaal...niks goeds van!

Jullie ook een fijne Zondag. Knf van LT) :roll:

Etage... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2020, 03:37

Ageren... :)

(Ik las dit net
INTER­VIEW PIETER OMTZIGT
De kritische CDA'er die bijna lijsttrekker werd: ‘Ik heb nooit een politieke baas gehad’

Volgens mij klopt dat niet...wat die zegt...

1-mi. Is de Premier de Baas van het Parlement
en Mi. Is
2- de Tweede Kamer Voorzitter zijn directe Baas...in
de Tweede Kamer
en is
3-
de Partij voorzitter de Baas van de Partij
en 4
Met het Partij Bestuur
en is
5- de Fractieleider... van de Partij de Baas... in de Tweede Kamer over
de eigen Partij leden...in de Tweede Kamer...

(Volgens mij...snapt die... niet echt alles
die...PIETER OMTZIGT
bv...Zo ongeveer... zit het mi... wel in elkaar...)
met die ...(5) (Politieke Bazen rij...boven zich
...met die...PIETER OMTZIGT...als Tweede Kamer lid...)
(En dan...
misschien... ook nog eentje thuis...weet je veel...)

(Wat ik laatst... hier schreef over de Rugzak Kinderen...
omdat heel Nederland...als Gast in de Scholen is...
ook die Pieter Omzigt...zei ergens...
Ook vind ik het prachtig
om op basisscholen en middelbare scholen over mijn werk in de Tweede Kamer te vertellen.

Dat beduidt
Ze krijgen bakken Huiswerk mee naar Huis...en vroeger
kregen we de School ...op ons af...zo die bedoeld was...Leraren legden het uit ...in de klas...en
dan moest we het maken... in de klas...Wie het inleverde mocht gaan lezen...de Leraren keken
in de Klas... het gemaakte Werk al na...

Gevolg...Kinderarbeid (Via Scholen)...Huiswerk Thuis...bestond niet...en de Rugtas ook niet
en de Agenda ook niet...
(Vroeger was
de echte Speeltijd ...voor de meeste Kinderen...Naar School gaan lopen en terug naar Huis lopen...
Even onder de brug...Visjes vangen ed dingen meer...
want een schooltas had alleen de Leraren bij zicht...)

Tegenwoordig iedereen op TV... of een Boek geschreven ed ...of Over hun baan...het moet op de Scholen...vinden ze...

Alle Oorlogen en alle ellendes en alle slecht wel van Nederland...het moet op de Scholen...vinden ze

Nou begin daar maar mee...Hoe slecht we als land zijn...en
dat zij allemaal goed zijn...(Hoewel zo onder ons)
(Al zullen zij... in Indonesie wel... landverraders heten)...(Zoiets... als de NSB bij ons)die nu klagen
over Nederland
daar toen...)(Altijd hetzelfde...Daar al alles gehad ...en Hier weer alles gehad...en dan gaan klagen over
eh...en dat moeten nu...alle Kindertjes weten...hoe zij toen... een eeuw of meer of zo wat terug hebben geleden...
Al onze helden
heten opeens slecht...en zij waren allemaal goed...(Wel gevlucht naar de veiligste Haven...
naar Nederland toe...) Zal ook wel ergens om zijn...maar dat is niet de bedoeling dat Nederland
er goed van af komt... te gaan zeggen...op de Scholen...

Zo slecht als een deur is Nederland...Nou
Zeg dat... in klas 1 gelijk dan
zijn we daar ...weer vanaf...en kan kunnen ...de lessen weer als weleer meteen... hervat...ipv na de
hele dag School gezeten...om al die gasten... in de avonden... de Rugtas vol
nog thuis te moeten gaan leren en moeten maken...

Elke keer als ik dit hoor...
Denk ik dat...
omdat heel Nederland...als Gast ...in de Scholen is...
ook die Pieter Omzigt...zei ergens...
Ook vind ik het prachtig
om op basisscholen en middelbare scholen over mijn werk in de Tweede Kamer te vertellen.

Dat beduidt
Ze krijgen bakken Huiswerk mee... naar Huis...De Rugtas steeds voller en voller...en vroeger
kregen we de School zo op ons af...zo die bedoeld was...Leraren legden het uit
in de klas...en
dan moest we het maken... in de klas...Wie het inleverde... mocht gaan lezen...de Leraren keken
in de Klas... het gemaakte Werk... al na...

De Study Boeken van de lessen...werden weer... in de Boekenkast... van de Klas gedaan...
en iedereen
ging naar huis...
(Ik heb nooit een Schooltas gehad geen Rugtas geen Agenda en zo wat...)
Het was eindelijk...na al die zit...de hele Schooldag...Eindelijk...Onze...vrije tijd...

(Ik noem het Kinderarbeid...die Schooltassen vol...mee naar huis...dat betekent
de Scholen... doen wat anders... met de bedoelde Schooltijd uren...en laten erom
de Kinderen... in de avond uren...het School bedoelde werk maken...in huis...al
die extra uren ...na de schooldag...voor de school...dat noem ik...dat is... Kinderarbeid!

(Wij leerden al de dingen ...buiten Schooltijd)...via het leven zelf... of via veel Lezen...Boeken en Kranten ed
of via de Films...) in deze tijd... is zelfs de TV erbij...en... Video's ed

mi De meeste Kinderen weten alles al... vanaf de Kinderbox tijd af...via de TV...
kwamen al alle Bommen en Granaten al op ze af...en hoe slecht... de meeste Mensen wel zijn...
om
toch positief
te blijven als land...zijn er Scholen...die in de Koppie's van Kinderen
gewone Lessen moeten leren...en niet alweer ...en nog steeds... alle Oorlogen en alle Slavernij en nog
meer Oorlogen... op zich af te laten krijgen in de Klas...en alle Beroepen en zo wat!)

om
toch positief... te blijven als land...zijn er Scholen...die in de Koppie's ...van Kinderen
gewone School Lessen ...moeten leren...en daar komen ze weer aan...
ook die Pieter Omzigt...zei ergens...
Ook vind ik het prachtig
om op basisscholen en middelbare scholen over mijn werk in de Tweede Kamer te vertellen
en dat vinden
de meeste beroeps Mensen...en daar komen ze aan...en alle Boekenschrijvers...alle Oorlogsverledens vertellers...
en vooral...hoe slecht (de Witte)...Nederland wel was... daar toen...en hoe goed zij (De Zwarten)...zelfs waren altijd al...
Dat moeten de Kinderen wel weten...hoor je nog steeds... op TV zeggen...

(Wij leerden... al de dingen ...buiten Schooltijd)...via het leven zelf... of via veel Lezen...Boeken en Kranten ed
of via de Films...) in deze tijd... is zelfs de TV erbij...en Video's ed
mi De meeste Kinderen
weten alles al ...zelf al meegemaakt...vanaf de Kinderbox tijd af...op zich af...via de TV...
kwamen al alle Bommen en Granaten op zich af...
en... hoe slecht de meeste Mensen wel zijn...om
toch positief te blijven als land...zijn er Scholen...die in de Koppie's van Kinderen
gewone Lessen moeten leren...en niet alweer... en nog steeds... alle Oorlogen en alle Slavernij en nog
meer Oorlogen op zich af te krijgen in de Klas...en alle Beroepen ...en zo wat!)

Hoe dikker de Rugtassen zijn
Hoe meer die School niks aan gewone Lessen...
Hoe meer
erop Kinderen afkomt...Hoe meer stress...hoe
meer Burn-Out's zelfs ...al bij Kinderen...etc...Bij de Leraren dito...om vanaf alle kletsers
op de Scholen...Nog zo iets...Vroeger zag je maar 1x per jaar Ouders op Scholen...Moet je tegenwoordig zien
wat op elke Leraar af komt...per dag...

Onthou...(als tip van mij)... deze maar...Hoe dikker... de Rugtassen zijn
van School Kinderen...(Tegenwoordig gaan ze ...als Kleuter al met Rugtas naar School
de verdere Basischool en op de Vervolg school...)

Nog is...
Onthou...(als tip van mij)... deze maar...
Hoe meer
een School nikst... aan gewone Lessen...Hoe dikker... de Rugtassen
van de Schoolkinderen zijn...

Heb je weer zo'n Rugtas vuller...
ook die Pieter Omzigt...zei ergens...
Ook vind ik het prachtig
om op basisscholen en middelbare scholen over mijn werk in de Tweede Kamer te vertellen.

Maar...
Onthou het nou is...
Dat beduidt
(Om die Rugzak Vullers)
De School Kinderen...Ze krijgen... bakken Huiswerk mee ...naar Huis...
(Dat is...Schoolwerk... maken...in... hun ...Vrije tijd!)

(Met Volwassen Mensen ...op het Arbeidsveld)...Zou je Baas
is moeten doen...Alsmaar Gasten
op het werk...en dan zeggen
het echte werk...moeten jullie ...voortaan...(gratis en voor niks)
in je Vrije tijd doen...maken...

Vinden jullie
dat raar...???...En...Niet eerlijk... en zo meer...

Waarom
laten jullie het ...wel toe... dat ze dat ...in Vrije tijd
(Rugtassen vol)... met onze...Lands Kinderen ...zo
dat...zijn gaan doen!

En ja hoor... komen ze weer aan...Wat steeds al ...via de TV ...te Zien is ...vanaf de Box af aan...
Heb je weer zo'n Rugtas vuller...
ook die Pieter Omzigt...zei ergens...
Ook vind ik het prachtig
om op basisscholen en middelbare scholen over mijn werk in de Tweede Kamer te vertellen.

Nog is... voor alle duidelijkheid...
Met Volwassen Mensen... op het Arbeidsveld)...Zou je Baas... is moeten doen...Alsmaar Gasten
op het werk...en dan zeggen
het echte werk...moeten jullie ...voortaan...(gratis en voor niks)
Net als...Onze Lands... School Kinderen...
in hun... eigen Vrije tijd ...thuis...dat tegenwoordig...moeten...doen...

Nog is...Waarom
laten jullie het ...wel toe... dat ze dat ...in Vrije tijd
(Rugtassen vol)... met onze...Lands Kinderen ...zo
dat...zijn... gaan doen?!

Onrhou... vooral deze...

Hoe dikker... de Rugtassen zijn
Hoe meer... die School...zelf... nikst... aan... gewone Lessen...
_________________________________________________________

Ander Onderwerp...

Ik hoorde Maarten van Rossem bij de Slimste mens vertellen...
z'n Vrouw kreeg laatst een gebroken been...toen moest hij... Mantelzorgen voor haar...
en wel ...de Vaatwas en Wasmachine gebruiken...etc...maar omdat die dat nooit had gedaan...
Kijk dat vind ik nou typisch iets van de PvdA
De Mannelijke Leden...ze zijn vaak...zo Oud Rechts als de pest...vooral...als het om de Emancipatie gaat...
en dus
nog steeds blijkt...dat te zijn...want die gebroken been van zijn Vrouw...is nog maar van pas...
Van
de Huishoudelijke taken...weet die geen ene bal ...wat van af...
en in dat hetende...Linkse...PvdA... gezin...Maarten van Rossen...anno 2020... zijn Vrouw... dus wel...

______________________________________________________________________

Ik heb vroeger ...erg veel Linkse Mensen... van de PvdA Partij gekend...zelfs toen ze
Oud
werden...deed de Vrouw ...in huis alles...net als...anno 2020... in Huize van Rossem...

Geen idee ...wat zij ...dan wel... zo Links noemen??? Als dat... in hun Levenstijl ...is?

_______________________________________________________________________
Toen ik Geboren was... was dat ...zo'n anderhalf jaar in een Links gezin...van mijn Ouders
Wgs. scheiding (alles mag behalve een Sigaar...op z'n Links)
en om
de oorlog gebeurens...en een Moeder alleen gekomen... met een rij Kinderen...
Ik kwam
als snel...wat jaren in een Rechts Chr...Kinderhuis... en Kwam daarna...in een
Herv Rechts Boerderij gezin 5 jaren terecht...en toen weer... Wat jaren terug
bij mijn Pa ...met zijn Tweede Vrouw...en kwam ermee...in een Links PvdA gezin terecht...

Ik kwam werken
in nogal ...de Rechte Zorg Beroeps...linie...en het viel me op...
dat ze daar... veel Progressiever waren... met alles...dan heel Links bij elkaar...
maar
ook geemancipeerder...

(Wat ze
bij dat vooral PvdA ...Links... noemen is...ze zijn bijna ...overal tegen...overal... anties mee...)
En daar lijken ze dan ...heel progressief mee...

Maar wat me ook opviel...Ik kwam... na al dat Rechtse...in een Linkse
Beroeps Zorg te werken...Wat ik voorheen... bij de Rechtse linie nooit tegen kwam...
in dat Linkse cicuit...ze scholden zich te gek...op Homo's en Lesbo's...en op wat nu weer
erg anties... en ook erg anties Koningshuis...
antie Leger...etc. anties...etc. anties en etc anties...
En de Linkse...Jongens en Mannen konden ...3/4 of... zelfs nog meer... met de handen...helemaal niks...

Net als mijn
Linkse PvdA... DJ...die kwam...van Huis uit... vanuit het Linkse Bolwerk...vanuit Noord
Oost Groningen...

(Moest ik wel om lachen...dan zei die...(over mij tegen mij)
Ik ken niemand die... zo Rechts is ...en... toch ...zo Links... praat...

Dan zei ik...Zo ik praat... ken ik juist... van de Rechtse banen circuits...dus is dat... niet Links...maar Rechts...
Maar als de Linksen
zich van alles gaan toe eigenen...(Jatten eigenlijk) (van de Rechtsen) heten
die Linksen...Progressief...De Rechtsen was men erg ...veel eerder mee...dan de Linksen namelijk
net als met de Vrouwen Emancipatie!

En zo
ik het noem...ook met... de Mannen Emancipatie...

(Geen idee
hoe ze... het deden...bij Links...maar altijd ...net doen ...of zij er... als nieuwtje
mee aan kwamen...en het Progressief noemden...Waren ze... met Midden Rechts ...er al tijden mee bezig...

Het is dus geen Mantelzorg
wat Maarten van Rossem moest doen...maar een Halve Mantelzorg...als die echt... Progressief Geemancipeerd was geweest
want dan... had die ...de helft ...van het Huishouding...Huis en Tuin en Keuken gebrei
altijd al gedaan...en z'n Vrouw de andere helft...

Nou ja
dat moest ...een hetende Rechtse Ik...mijn vanuit het... hetende Linkse Bolwerk gekomen...
Linkse hetende DJ...ook allemaal nog leren...Liefst voor we gingen trouwen...(vond ik)...Zo van...Ik wilde een
Geemancipeerd gezin...zei ik dan...

Kan ik niet...Stofzuigen...hoorde ik dan aan...Kan ik niet... de was doen...In mijn Rechtse Meegemaakte Levens
Circuit noemden
ze dat...Kan niet... ligt op het Kerkhof...zei ik... mijn DJ dan...

Ik had geluk...Mijn DJ snapte snel...erg snel...Dus zo denk jij over Homo's? Ja...Hij erover nadenken...en zei..Je hebt gelijk...
Het Stofzuigen...de stekker erin... op de aan Knop drukken en gewoon gaan heen en weren... met de Stofzuigerslang...Dat
snapte die... gelukkig ook erg snel...Was... in de Wasmachiene doen en dit en dat en knoppen en zo wat...Nou ja dan
kon ik ook door blijven werken en inkomen mee krijgen...
Ik legde het ...Voor een Linkse hetende Noord Oost Groninger)...het... op z'n teerst gevoelige ...Punt uit...We hebben
dan meer geld...
Geld om te besteden...bv Kan je...ook is... een Auto gaan kopen is...

(Deze hoorde ik wel veel meer mannen zeggen)
Mijn Moeder kookt veel lekkerder...
(Vond ik
een ongelijkheids vergelijking..
.met alle net getrouwden...die te vergelijken met iemand... met al
25 ...30...40...etc Kook ervaring...)

Ik dacht... als je... dan toch ....zo Links wilt heten...zal ik je leren ...
wat echt Links is...en misschien
allang
sowieso (Midden) Rechts is)

Ik vond de Linksen... overal mee achter liggen...Waar nu weer mee?)

Nou ja... ik kocht een Margriet Kookboek...en deed... de Eet Boodschppen...legde dat... op het Aanrecht...
en ging ...toen ik DJ hoorde aankomen...snel...op Zolder de Kinder Kamers doen...

Na een poos... hoorde ik roepen...Eeeeeten!

(Dat... bedoel ik nou met...Mijn DJ... snapte altijd ... erggggg snel...)

Gevolg was...we hadden nooit Ruzies...volgens hem ...snapte ik juist... ergggg snel...Nou ja... dat was zijn Kijk op mij ...en ik... op hem...
Ondertussen
leerde die mooi...dat ook
en vooral...de Mannen Geemancipeerd moeten worden...Noem het Links ...Noem het Rechts maakt
niet uit...maar 1 van de 2...moet ermee beginnen...het...de ander... te leren...
Niet of je de Moeder bent... van de ander...Niet of je de School Leraar bent...Gewoon zo dus...Kort gezegd... is genoeg...

Ik vond
de Linksen ...overal mee achter liggen...Waar nu weer mee?)

Nou ja... ik kocht... een Margriet Kookboek...en deed de Eet Boodschppen...legde dat op het Aanrecht...(Hij moest het dus zelf uitzoeken)
en ging ...toen ik ...DJ hoorde aankomen...op Zolder de Kinder Kamers doen...
Na een poos ...hoorde ik roepen...Eeeeeten!
En toen...
Mijn DJ heeft ...alle 40 jaren gekookt gebakken en gebraden...behalve als die... is ziek was...dan deed ik het...Maar
eerlijk is eerlijk...Hij kookte... veel lekkerdrdr... dan ik...Ik las dan ook ...andere Boeken dan Hij...Hij kocht mi alle Kookboeken
die er bestonden toen..
nou ...(Op die ene gekochte Margriet kookboek na door mij...)!

Nou ja
het valt me ...gewoon op...anno 2020 Een hele Mantelzorg deed die...omdat zijn Vrouw met gebroken been zat...
Zij zonder dat...alles altijd doet...in huis...
Waren ze geemancipeerd...had die...
een halve...
Mantelzorg
erbij
moeten doen namelijk...haar deel...omdat ze allebei de helft
dan altijd al... doen in huis...waar men Geemancipeerd is...)(En waar men altijd... van zo trots beweren
dat het... van Progressief Links komt...de Emcipatie)...(Niet dus!)

Maar

Die Linkse PvdA...Maarten van Rossem... z'n Vrouw...doet alles in Huis... zelf...(Net als mijn Links
hetende...PvdA
DJ...bij hem thuis... z'n Links hetende PvdA
Moeder... die deed..alles in huis....en zijn... Links hetende PvdA...Vader...deed helemaal niks in huis...)
(1 Doet er alles ...in huis...en men noemt zichzelf
toch... met elkaar...Links Progressief...
dat Links...is de PvdA...)

(mi ...Het geeft te denken...want...)

(Ook die hetende... Linkse PvdA'er...in deze Moderne tijd ...anno 2020
Maarten van Rossem...Ook die
komt behoorlijk
Oud Rechts
Ballerig over nl!)

(mi.Zouden het Scholen heten ... Huwelijken... anno 2020...dan waren dat... ... (De Ongeemancipeerde...Huwelijken)
Achterstands... (Wijken)... Huwelijkse... Scholen)

Was weer een hele aparte typeoefening...
Nou zo kan die wel weer...Trusten allemaal en een fijne nieuwe Week...Knf van LT) :roll:

Ageren... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2020, 10:36

Eren... :)

(Goed oke op een nieuwe Bladzijde dan...
Laatst zei ik zoites ook aan iemand...Over de volle Rugtassen...
Die zei...Maar ze hebben er toch veel Boeken in...
bij het Huiswerk nodig...

Ik zal het Trachten te typehn...Vroger was de School van de Staat og van een kerktype...
Maar alle lesstof Boeken ...schriften en Pennen ed...ea spullen nodig...werden door de Staat betaald...
Gewoon even over de Boeken...
Had een Klas bv 30 Kinderen...Plus de leraar plus een paar Reserve...kwam per lestype...in de Klassen Boekenkasten terecht...
Kwam je op School lad de betreffende Lesboek er al...op de Tafeltje...anders mochten 2 Kinderen
ze uitdelen gaan...Allemaal Boek open op Blz zeg 35...Bekijk en lees het eerst...Daarna ging de Leraar of Lerar5es het bespreken...
moest er een rij geleerd...bv met Aarddrijkskunde...of Geschiedenis...werd het door de Klas opgedreud...Klassicaal...
als het allemaal goed ging zei zo'n Juf of Meester...Schrijf de namen ...op een rijtje...op een blaadje...
Van Steden...of Rivieren ed. Morgen het Kennen...
Dan had je alleen 1 blaadje mee op zak...Hoefde niet in Vrije tijd ...maar als toegift juist extra aardig ed...deden ze
dat zo soms...
Dan kon je ...die Namen thuis nog eens doornemen...of Jaartallen ed.
Als het al Huiswerk heette was het op een los blaadje mee...Kon gewoon in een zak...van je jas of zo wat...
Het beeld van het gebeurens...was in de klas besproken tm de Kaart ed...dat moest in ht geheugen zo komen
De steden extra thuis leren...de Kaart ervan zat al in het hoofd...
En het Aarddrijkskunde Boek was gewoon op School in de Boekenkast...
Alleen de Steden leren...wie het nog niet kon onthouden ...had een blaadje mee...met de Steden namen ed.
De dag erop...Repetitie...
Bijna allemaal had het goed op 1 of 2 na...die hadden overal al onvoldoendes voor...je wist het al van ze...dat werd voor die
een jaartje over moeten doen...Het leven was dubbel zo oud aan het worden dan in alle eeuwen ervoor...dus een jaartje
langer de school moeten doen...maakte niemand zich echt druk over...Meestal werden die dan weer de knapsten van de Klas...
(De zitten blijvers) en konden dan wel vaak... met gemak een vervolg School aan...
(...Tegenwoordig doen ze... met veel sjoemel werk... er alles aan... om ze toch over te laten gaan...vooral de Meisjes
Nou dat terzijde...)Niemand legt ze dat uit...ook aan de ouders niet...
Het leven was dubbel zo oud aan het worden dan in alle eeuwen ervoor...dus een jaartje
langer de school moeten doen...maakte niemand zich echt druk over...Meestal werden die dan weer ...de knapsten van de Klas...)
Sommigen hadden dat extra jaar gewoon nodig... en konden dan wel vaak... met gemak een zelfs hoge vervolg School aan...
Hoe dat ook zij
Alle Les Boeken...waren van de School en bleven in de School...(Als ze te oud werden te rommelig ed of een nieuwe editie kregen we
nieuwe Boeken...)
Vanaf de EU omtrent werd het De Ouders betalen de Boeken wel...(en nog veel meer) tm in de Rugtassen mee met dat alles)
ipv alleen een blaadje mee zo nu en dan)
Toen ging na elke les...de Les Boeken de Klas Boekenkast in...Vooral op Middelbare scholen handig...Elke Lestype had de eigen klas...en eigen Boekenkast...Boek pakken uit de Boekenkast...en na de les terug zetten...Les was uitgelegd en in de klas (Vaak
klassicaal het opgedreund) en dan maken...Wie het af had leverde het in en mocht lezen...de Leraar Keek het in de klas
lestijd al na...) Ik ging meestal uit de klas Boekenkast lezen...bv Ik vond Geschiedenis erg spannend...en de Foto's erbij was toen nog een
nieuwtje...dus in de vrije school uurtijd...lesde ik mezelf alvast bij vaak...via een Boek uit de Lessen Boekenkast...deden er zo
wel meer...Maar we hadden ook een gewone Lees Boekenkast...wie traag deed over de repetitie las helemaal niks...want de bel ging dan...
volgende les...) Als we naar school gingen lopende of met de fiets was eigenlijk onze enige echte Privacy tijd...en terug naar huis toe ook...
als we iets wilden uit halen...moest het meestal in die tijd...we hadden de last niet...van schoolrugtassen ed.misschien
een blaadje op zak...Een gropje ging bomen klimmen...anderen kleine visjes vangen...onder een bruggetje...of Brug...als
Kinderen er tegenwoordig al naar kijken... kan het al een boete kosten) Ze mogen niks meer...
Maar toen moesten de meeste Kinderen thuis wat gaan doen...omdat het druk was bv op de Boerderij...of een
gezinslid was ziek...1 van de ouders...of chronisch iets...dat is nog steeds gaande...en als het kon betaald gingen er naar clubjes toe...
maar ipv hebben
ze nu wel...ook met dat... de volle rugzak die wacht...met Huiswerki van bijna elke dagles gehad...wacht...
Kleuter Kinderen lopen nu al met een Rugzak???
Wij kregen vroeger ...Melk op school...niemand... had een bekertje drinken mee...en je mocht...ook... indien nodig water drinken...op
school...Ja maaaaaaaaaarrrrrrrr tegenwoordig werken beide Ouders...of met 1 gezin ouder...werkt...
Ze moeten over blijven...(Naast de dure Boeken... en zo wat ...is dat meestal niet gratis) alles was die ene
van de twee extra
verdiend...zijn
ze al kwijt ...aan de Schoolkosten...en geeft een Kind...een nog vollere Rugtas...dan die rugtas al ...zo overvool zit...aan Huiswerk...
Rugtas Kinderen...
Vraag ze is wat...enige weken na...als ze bv van de Vervolg school af zijn...Vraag ze is wat...
Wat hebben ze onthouden van dat vele Huiswerk...(Ik kende een HAVO'er Buurkind...die zocht Canada in Afrika in
de Bosatlas...) Je kijkt je ogen uit als je langer doorvraagt...
De dingen
die bij ons in de Klas ...werden ingestampt...Jaren later kan je er nog steeds mee wakker worden
met een vraag...en dat zonder Huiswerk!
Ik heb nooit een Schooltas of zo wat gehad...ook geen Agenda ed.
Je moest het gewoon onthouden wat gezegd werd...Was zo simpel als wat...het hele jaar dezelfde lessen
op dezelfde uren...
in de Vervolgschool is dat... niet anders...1 Week uitleg in het begin van het jaar...en dat was dat...en was
je het toch vergeten...Pak een Boek uit de Kast allemaal... van Aardrijkskunde... hoorde je aan...
De les was dus...Aarddrijkskunde...Even goede uitleg en dan met z'n allen... de Steden op noemen tegelijk...rivieren ed.
Net zolang tot de Leraar vond het klonk als de hele klas...weet het...en nu maken...De vragen...Zo ging dat...
Zelf hadden ze nauwelijks Huiswerk mee om na te kijken...dat deden ze in het zelfde les uur of als het 2 uur was...daarin...
Na Schooltijd was in wezen iedereen vrij...
(Geen ene geemmer van Ouders ed...die zag je vroeger niet... op school...hoogstens de eerste Schooldag...en 1x per jaar...de
toen hetende 6de klas... gaf een eind feest...
Na Schooltijd was in wezen iedereen vrij...Er was nog een schoonmaker en Congiege ed) Dat dingen deed
als de hele school weg was...aan leerlingen en Leraren ed) Je kon wakker worden met...in je Hoofd
Groningen Hogezand ...Ameland Vlieland etc...Balie Lombok Soembawa ...Soemba Floris Timor...etc.
Dat klassicale Systeem...was natuurlijk ook de allerbeste...met mijn 77 jaar rolt het er nog zo uit...ipv
alle tafeltjes door elkaar en de ruggen naar de Leraar...en Rug tassenvol met Huiswerk...en
vraag ze is wat...en ook dat nog...Niet echt gezond is dat...voor
Rug en Zenuwstelsel die zware Rugtassen...Als ik alles opnoem ...dan is de tegenwoordige School niet gezond...
Voor de Leerlingen als wel voor het Lesgevend personeel...Met al die Gasten... en Uitjes...ipv de dingen... te doen...ipv
waar de School voor opgericht is... te moeten doen...met...
Zonder Zware Rugtassen en zonder in huis alles te moeten nakijken...Na Schooltijd ...was in wezen... vroeger
iedereen vrij.
De Concierge en Schoonmakers bestonden vroeger nog...(Is vaak ...ook dat nog ...sinds NL in de EU...weg bezuinigd!
en Boeken en Schriften de hele mikmak... betaal alles zelf maar...werd dat...)
Ik las pas weer...De Eu is erg goed voor Nederland...
Ik ben vanaf Nederland in de EU...nog steeds trachten te ontdekken...waar de EU...goed voor is...
Op de Open Grenzen na... en zelfde munt...in heb het nog niet kunnen ontdekken...
Ik ga nu niet alles
wat erom
is weg bezuinigd... gaan opnoemen...dan ben ik Morgen... nog niet
klaar met... dit typen...er over...Jammer dat we in de EEG tijdperk...geen gezamelijke Open grenzen hadden...als
was het maar per Vliegtuig en per Trein etc.
De EEG tijdperk was goed voor Nederland...Zeker weten...De EU kost alleen maar miljarden en alweer Miljarden en alweer miljarden en dan doen ze
blij als we is wat miljoenen ervan terug zien...Of 45 Miljard betaald en een Miljard komt terug...O wat zijn ze
als kleine Kindertjes zo blij...Maar...De volgende Bezuinigingen... komen er al weer aan...waar nu weer mee...

Tje...zo opeens...Ik dacht nu weer
aan Engeland...die gaat per jaar... minstens 60 Miljard over houden...vanaf de Brexit...Daar kunnen we
mooi alle Bruggen
van Renoveren gaan en Schoonmakers voor de Scholen betalen gaan...en waar het moet weer... een Congierse aanstellen gaan...
en als we dan ook nog is...alle diefstallen eruit halen...vanaf de Koerswisseling...tm Hier en Nu...kunnen
en de Leraren en Zorg personeel ook weer is gewone normal loos stijging krijgen...
Zonder
zelfde steeds... het geouwehoer...via eh...dan moet de Premie verhoogd en de Eigenbijdragen...
ipv als is alle Diefstal bedragen eruit zouden halen...dat laatste... kan sowieso dan... al weg...
En ook...Onder het mom van... van alles tigs duurder maken en inkomens alsmaar verlagen...is ook de EU tijdperk...

Vroeger ...
kon
met
de 1 verdiener ...alles betaald...Zo slecht ...is de EU voor ons...wie er ietsjes meer
bij verdiend als
2 verdiener...jatten ze... wel weg... via de Belastingen ...tm ...(Na ons zelf alles te hebben laten sorteren aan huis...
vanaf het 2 Verdieners tijdperk....de verhogingen komen er aan...etc etc etc...tm...per Vuilniszak ...desnoods!)

Tje...zo opeens...Ik dacht nu weer
aan Engeland...die gaat per jaar... minstens 60 Miljard over houden...daar kunnen we erg veel ...heel
erg veel...mee... doen... dan...Misschien zelfs weer de Schoolboeken betalen door de Staat en dan blijven die mooi in de
Scholen in de Boekenkasten...Krijgt Nederland weer ...een rechte mooie rug van!
Al
die
zichzelf aanbiedende
gasten flikkeren
we dan
naar de TV studioos toe...naar hun dan...Educatieve TV Programma's toe...over
alles... wat het leven biedt...ze laten daar gaan vertellen...en vooral hoe slecht
de Blanken de Witten zijn... en hoe goed... de anderen zichzelf wel vinden...aan
het doen zijn...1 geluk...hebben we dan... je kan er bij ...weg zappen ...of de TV ...uit doen!

Maar...
Dan
wordt het weer van ouds...
Zonder Zware Rugtassen ...en zonder in huis ...alles... te moeten maken...Want...
Net als ...in de EEG tijdperk...Na Schooltijd ...was in wezen... vroeger
iedereen vrij. Punt Gr. van LT) :roll:

Eren... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2020, 18:30

Enter... :)

(Iemand vroeg me waarom ik verschil maakte met het zeggen
over deze twee sytuaties...
Komt die...Over Jongeren tm Middelbaren...(In Corona Covid-19 tijd)

1) De foto Willem-Alexander en Máxima... met een derde... (geen risico groep...bejaarde)...erbij...
Afbeelding

2)De Foto van Prins B jr met meerderen erbij...
Afbeelding

Met mijn Model-A
Foto1... ze zijn nog niet Bejaarden...en ook niet... met interne Chronische Ziekte behebt...ze
behoren niet ...tot de Risico Groepen...deze 2 Koninklijken... van ons...

Foto2 Ze zijn nog niet Bejaarden...Maar Prins B jr
behoort tot... de Risico Groepen...Hij heeft
Chronische Darm Ontstekingen...

1)Op misschien... weer is wat...als tip... aan de lijn te gaan doen na...
Met
mijn
Model-A
is er niks mis... met ons ...Konings Paar...

2) Met mijn Model-A...is het mis met Foto 2...
Daar zijn de risico's te groot voor...voor de Risico Groepen...(Van welke leeftijd dan ook)
om zich ...niet ...aan de 1.m 50 te houden...om zelfs geen Mondkapje te dragen
is het grote risico... zo gauw ze onder de mensen... zich begeven...als Risico Groep...

Dat het verschil...
Met mijn Model-A
1) Moet alleen
1.m 50 afstand nemen... zittende staande lopende liggende etc...bij iedereen... die een ...Mondkapje draagt...

In het kort... is dat mijn mening over deze 2 Foto's...
Er niks mis... met ons Konings Paar...Gr. en Knf van LT) :roll:

Nog even er over door Mekkeren...over het verschil... tussen de hetende gewone Griep
en Crona Griep Covid-19
Met de hetende gewone Griep...zijn geen enkele Maatregeling in het land...maar Jong en Oud kunnen wel ernstig ziek worden...
desnoods massal...Door
het hetende gewone Griep...
Met
de Corona Griep Covid-19 De slachtoffers van Ziek tm Zeer ernstig zijn 95% te vinden bij de Risico Groepen...
waaronder zo'n 80% bij de Lands Bejaarden Soos...evenal de meest overledenen dat is...

Bij de Gewone Griep zijn het meestal ook de Risico groepen en 80% kans het zijn Bejaarden die er aan overlijden...met grote groepen...

Bij de Covid-19
Vind je nauwelijks tot niet zieken...echte Corona zieken...bij de Jongeren tot Middelbaren...
Kan je
van de hetende gewone Griep...niet zeggen...Iedereen kan... de Griep ziekte... krijgen...
Er kunnen zoveel... Griep zieken zijn...dat dat veel problemen vindt op het Arbeids veld...

Met de Corona
Maken
ze problemen
op het arbeids veld...
door Jongeren en Middelbaren...te vergelijken met
de Risico Groep...Lands Bejaarden Soos ...en met ...de chronische risico groepen...

Met de
Hetende gewone...Griep (zonder Maatregelingen)
gaat de Virus door bijna iedereen heen...die worden besmet...gevolg de Virus is
vaak weer... snel weer weg!

(Maar we hadden er laatst wel 10.000 doden van...van de Risoco groep mensen...80% kans het zijn Bejaarden
met grote groepen...die er aan overlijden..

Bij Covid-19
Het doden tal staat ...nu...in de 6000...80% kans het zijn Bejaarden die er aan overlijden...met grote groepen...

Door het voorkomen dat iedereen besmet geraakt...blijven de Corona Haarden steeds weer opsteken...
ipv
De ...niet risico groepen
moeten... juist besmet geraken...(Net als met... de hetende Gewone Griep...dan is het zo weg...)

Als ze...welk Volk dan ook... besmet zijn...zegt helemaal niks...(kan je van de hetende Gewone Griep niet zeggen) maar
Jongeren tot Middelbaren...zijn
er nauwelijks tot niet ziek van zelfs...van Corona Griep Covid-19 Dus moeten die... het land met z'n allen...juist
Corona Immuun maken...Met mijn Model-A

Moet
de niet Risico groepen...alleen
1.m 50 afstand nemen... zittende staande lopende liggende etc...bij iedereen... die een ...Mondkapje draagt...
(Willen
of moeten ze
toch dichterbij...dan moet ...de Niet Risico groepen ...ook een Mondkapje op
tot het Moeten weer klaar is...dan mag het Mondkapjue weer af...(Handig zulks dus wel op zak te hebben!)
Vanaf zonder Mondkapje op...
Dan Moet
de niet Risico groepen...alleen
1.m 50 afstand nemen... zittende staande lopende liggende etc...bij iedereen... die een ...Mondkapje draagt...


Want ...voor de Risico groepen...is het erg Link voor...besmet... te geraken)
De gewone Hetende Griep lijkt ...meer slachtoffers te maken...Maar de covid-19
behandeling... of ze het nu overleven of er aan sterven...is... om Mensen te trachten te overleven...
de behandeling is... tig in de tig ...in de tigs...zwaarder erger...
Nog is...
voor de Risico groepen...is het erg Link voor...besmet... te geraken)

Nog is
In het kort... is dat mijn mening ...over deze 2 Foto's...
Met de Neef van... is... van alles mis...die doet maar
trekt zich... van geen ene maatregel wat aan...als Risicogroep persoon zijnde)

Elk land... met ook... dezelfde Maatregelingen met...Model-A
kan je... naar toe reizen gaan...vice versa...(De boetes moeten zelfs dezefde zijn dan...voor het nalaten van de maatregelen...
sowieso als ...niet... Risico Groepen... zijnden kunnen dan gewoon reizen gaan!
Voor die is er maar 1 Maatregel nl.

Dan Moet
de...niet Risico groepen...alleen
1.m 50 afstand nemen... zittende staande lopende liggende etc...bij iedereen... bij Allen
die een ...Mondkapje draagt...
buitenshuis ...

en binnenshuis...weten ze ...de Risico Groep wel...dito... die
zelfs zonder mondkapje op hebben thuis .....daar moet
de...niet Risico groepen...alleen
1.m 50 afstand nemen... zittende staande lopende liggende etc...bij iedereen... thuis...bij Allen
die van de Risico groep is...
Kan er
soms ...maar eentje zijn...Zieligggg he...
ga dan als... niet risico groep...mee levend ...met die ene... niet kleffend ed bij elkaar zitten
maar...dan...ook wat van elkaar af...zitten dan...bv ...op fam of bij vrienden...visite ed.met
maar 1 is van de Risico Groep...er...
Zoland de Covid-19 in welk land dan ook is...zou het sein rood voor moeten zijn
voor de Risico Groepen...om er niet naar toe te mogen gaan...en in drukes waar dan ook dito...
om er niet naar toe te mogen gaan...Tot het Virus het land uit is!

Nou ja ongeveer zo denk ik er over...
Nou genoeg uitgelegd...tm het verschil... van de 2 Foto's...
tm. tov Het Onderwerp...van de Niet Risico Groep
Jongeren tm de Middelbare Groep...
Er is
niks mis... met ons ...Konings Paar...Gr. van LT) :roll:

Enter... :)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 25 aug 2020, 08:02

Terneuzen

Komen ze nu, op tv, ook steeds meer mee aan LT, dat die corona zorg, om de bejaarden gaat en jij vind, dat daar niet
de hele economie, onder moet gaan lijden, en de scholen , vinden wij hier ook hoor meid.
We hebben een heerlijke, wandel dagen gehad, lekker rustig, in het Sauerland, moet je in Nederland, niet mee
aan komen, lekker rustig, dus vandaar, af en toe weg, uit Nederland, om de rust te vinden.
Lekker eten daar en erg mooi weer gehad.
Jij en Tiff, succes, met aan de lijn doen. Ha haaaaaaa je bent al 5 kilo kwijt, in 4 weken, toe maar. Maar
het gaat steeds moeilijker worden, omdat die gemodifiseerde, overal al in zit. Ze doen steeds vaker, de dingen, in het omgekeerde,
en wij maar betalen, aan alle kwalen ervan. Zullen ze, het rokertje wel de schuld van geven, waar we, op een kleine groep na, zo erg
oud mee worden allemaal, ook als mee roker, dus komen die anties weer op tv, ze kunnen het liegen en bedriegen niet laten, voor de pillen en de drugsindustrie en de extra, massale inkomsten daarvan. Ik moest wel lachen om je, toen je schreef, zeg meteen in klas 1. dat alle blanken, de witten slecht zijn, zo slecht als een deur zijn, dan hebben ze dat ook, meteen uitgelegd, de rest. de anderen, zijn de schatjes van nabij.
En ja meid, rugtassen nageaapt, van een ander land, ze apen alles na, van andere landen, maar wij hadden dat vroeger ook niet.
Ze doen maar, de generatie, die van na ons, vergekken , verzieken, met zware last te moeten dragen , op de rug, is dat!
Het lijkt die ezels reclame wel, al die veel te zware rugtassen, op de rug, van de schoolkinderen, tegenwoordig, de
kwalen zullen er later, wel van uit komen!.
Het weer, is een stuk koeler, toch een goede Dinsdag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 aug 2020, 09:16

Neuzen... :)

(Ook Goedenmorgen...
Ik vind de kranten en de kletstafels op tv... seeds meer als ouwe wijven en ouwe kerels kletsen...
en de hele rij...kletst elkaar...klakkeloos na...Dan lijkt het extra erg allemaal.
Maar als je het snapt... zal je in de griepvirus tijd, is moeten doen... gaan testen...
dan is heel Nederland besmet
en gaat het erom... vanzelf ook weg.

Niet met dit gelul...
De koning en koningin gingen in een gewoon kloffie met een restaurantbaas in Griekenland op de foto.
He-le-maal fout. De koning had zijn mondkapje in de hand.
Máxima niet en de baas stond veel te dichtbij... Door het stof gingen ze... toen ontdekt werd dat
het gewoon aardige mensen zijn.
Wat een flauwekul verhaal zeg!
Ze zijn geen bejaarden en ook niet van de andere risico groepen...Net als met de Griep Virus...kan
de Virus...door iedereen heen gaan...Zitten ze in de media ze apart op te noemen... Bolt is besmet...dan
denk ik...Nou en...Beter is... als het hele land...besmet wordt...op de risico groepen na...

Die Bolt is geen Bejaarde en ook niet... van de andere risico groepen...Nog is...Beter is...als het hele besmet is...net als
met al die Griepen...daarvan gaat de Virus van weg...niet om er het Omgekeerde ermee te doen...
Dat is alleen nodig... voor de risico groepen! Die moeten juist niet besmet geraken!

Ik zat laatst te denken...weten ze wel...(Ook bij de Telegraaf en zo wat)...hoeveel zieken er... met elke Griep gaande is...
omdat ze... besmet zijn...en hoeveel
er niet ...of nauwelijks ziek zijn...als men... door Corona is besmet...

Weten ze al... dat de Griep... van laatst ...10.000 doden gaf...en massa's Griep zieken gaf (Van elke Leeftijd) ...in ons land... en
de Corona van nu...na al die vele
maanden...6000 doden gaf...(en dat meestal bejaarden zijn...het meest Hoog bejaarden zijn...)
Als ze dat ...is gaan snappen...
scheelt weer veel ...opjuttende flauwe kul verhalen...in de media...over onze Koning...op vakantie... en... zo wat!

Klopt Ans...we hadden dat niet...Rugtassen als Schoolkinderen...als je ze al ziet fietsen hier langs...vele erg gebogen ervan...
zo overvol zijn die tassen...Maar dan weet je ook ervan...Die School deugt voor geen kanten van ze!
Alle maakwerk moeten thuis doen...in eigen vrije tijd...ipv zoals bij ons vroeger...gewoon op School...
Dus als je... al die Rugtassen Kinderen ziet... weet je ook voor fklauwe kul ...er in het land gekomen is...(Inderdaad Ans...mi lijkt
het ook...erg ongezond...die zware tassen... op de... in de groei ruggen...)

Vroeger... als wij het zaten te maken in de Klas...het moeten maken werk...Dan...keken de Leraren het gemaakte...van ons
in de klas na...was het uur om...moesten ze er... vaak nog ...1 of een paar maar... nakijken...soms bleven er even voor in de klas
om dat alsnog te gaan doen...en vroeger...hadden ook die...geen grote stapels ...mee
naar huis ...om in vrije tijd...alles... te moeten...na te kijken...

In de klas rookten ze vroeger nog...dat is nu de massale grote Vergrijzing...de Kinderen van toen...Later gingen ze dat
in een mogende Pauze doen...Met een Rokertje...Dan
konden ze er weer tegen...scheelde massa's Burn-Out's ed dingen meer...

Trouwens in Grieptijd...ze rookten dan wel...maar bij ons... was in Grieptijd
bijna nooit iemand ziek...Misschien die ene niet rokende Juf...die bleef dan een weekje weg...dan namen de
Rokende Meesters...haar klas erbij...(Altijd het zelfde... zei is een Afd Hoofdzuster...toen in in de Verpleging werkte
de Rokers werken alweer dubbelop...alle niet rokers zijn ziek met de Griep...

Dan moest ik
aan de Rokende Meesters ...van toen denken...alweer was ...de niet rokende Juf ziek...van de Griep en dan weer
om de snotterijen en hoesterijen...en zo wat...
toen al...dan werkten... ook toen al...de Rokers... werkten ...erg vaak...dubbelop!

(De Meeste Virussen
kunnen niet ...tegen het Roken namelijk!)Cafees waren vroeger vaak rookhollen...maar ook met de Griep was
het er... net zo vol...als altijd!

Ik zie opklim Kinderen
liever ...met een rokertje...dan stiekem...met Harddrugs in de weer...
Let liever op ...die belachelijke zware... Ongezonde ...tas ...op hun rug...
(Het kost ze ...hun Vrije tijd... en kan kosten...hun gezondheid!)

Een man
zei vroeger is...Als de vrouwen komen...met nog meer dan nu... op het werk...mag er straks niks meer...
70% van de Vrouwen...zijn overal tegen namelijk...al is het maar...om tegen ...de Mannen in te gaan...dan denken ze
dat ze ...een eigen mening hebben...

Laatst ...zo'n heer van Stand...
bij OP1...de enige... met een Rode Wijn glas...voor zich...Heel Twitter ging er overheen...
(Zo erg is het al!)

Ik denk nog welis ...aan die Man...met zijn...Als de vrouwen komen...met nog meer ...dan nu... op het werk...mag
er straks niks meer...

Ondertussen..(Ook ondertussen weg beantied... bij veel Bejaarden...Het Rokertje...)
Hoe minder
er gerookt wordt...hoe groter... het Griep doden tal...toe neemt...van zo'n 2000 is het nu al
bereikt... 10.000 en erg
veel Griep zieken...meer... dan eerst...

(In feite...zo... in dit jaar... is Corona ...Covid-19... ook ...een vorm van Griep...
al meer dan 6000 doden en de hetende...Gewone...Griep ...moet nog komen...)

Vandaar... ik Zie ze liever... met een gewoon Rokertje...in Pauzes uit en thuis...en ook met ...de gewone Drankjes ...dan
al die antie Watersnuivers
op TV ed ...plekken meer...aan Klets tafels...
Die laatsten ...zijn
de Economische groei niet namelijk...Daar moet het Land ...het niet van hebben...
als ze
van... die anties breien...

Mijn tip ...is dan...Zap dan ...alle flauwe kul weg... of
Zet
de TV uit
Ga erop uit
dat is
het begin
van het
Economische
Geluid...

Schreef ik al...Niks mis... met ons Konings Paar...
en... die er naast staat ...dito...
(Ze zijn... de Risico Groep... niet... namelijk!)

Ja Maaaarrrrrrrrrrr Dan kunnen ze Besmet raken...Nou en...dat is juist de bedoeling...dat
maakt het land...Immuun....alleen zo gaat een Virus weg...
Net als met de Hetende Gewone Griep...Als er genoeg besmet zijn!

Voor de Rest...Straks... de Voorjaars ...Covid-Prik
en... de Najaars-Griep-prik
Is met het zelfde ...de bedoeling...
Als er ...genoeg ...zoveel mogelijk...per prik... Mensen...worden besmet...
maakt het ook
(via maar dan met veredelder...Vaccin...Kort... of Lang ...of voor altijd)... er voor...het land ...Immuun ...DR ...van!

Jullie ook een fijne Dinsdag. Knf van LT) :roll:

Neuzen... :)

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 25 aug 2020, 19:17

Zender

Fijn ans, dat jullie genoten hebben, met jullie dagen, naar het sauerland, dat het zo bevallen was, dat jullie
al snel, de 2de keer gingen. Lekker rustig vinden jullie het daar.
Wij me dochter en ik, gingen mee, met me moeder, naar oostenrijk, was best mooi daar, maar al mag je een gekregen paard,
niet in de bek kijken, ik ga zelf toch liever, naar de spaanse kusten toe. Ha ha haaaaaaaaa
Al terug lezende hier, jij zou dus die frank rijkaard kiezen, als bonds coache en die van gaal, zei je met net, ter
verduidelijking, als persoonlijke adviseur, van die rijkaard. Hoezo? Je zei me , coachen kan die wel, maar iemand
moet, die eerbare rijkaard aardige vent, de bek leren open trekken, waar nodig is. Ha ha haaaaaaa
Ik lach me altijd kapot om je. Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaa
Kom ik ga weer, heb weinig tijd, bracht wat voor je mee, waar jij fan van bent, is toch. van het koninklijkhuis. komt die.
https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... r-BB18lsck
Leuk avond allemaal. Liefs van tiff. :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 aug 2020, 05:08

Derhalve... :)

(Dank je wel Tiff...leuk die foto's...Jammer dat ik geen Konings Topic meer heb...kon ik het daarop zetten.

Je vroeg me...wat ik van dat CDA vond...over die verkieings bedank brief.
Jeetje Mina...Ik heb er geen gehad...ben er geen lid van...
Maar ik denk er over...De brief heeft met de Verkiezings uitslag van doen...maar met een onnozel
figuur...Ze maken ...van te voren bedank brieven...voor de stemmers op elke mee doende Kandidaat...
om als dank... op te sturen...aan de leden erna...
Zo'n
Hou ze stom en goedkoop figuur...personeel...misschien zelfs wel gratis iemand...die voor niks...dingen voor de Partij
doen
stuurde ...die bedank brief ook... aan enkele.... niet op die ene gestemde.....dat snapt een Kip nogwel...hoe
dat gegaan is...Gewoon slordig werk dus...
Bedank brieven hebben met het feitelijk stemgebeuren nl niks van doen...Stem gebeurens
dat soort dingen vindt plaats ...voor in het gebouw...Brieven...welke dan ook...in welk bedrijf dan ook...
gaat vi a Achterkant van het gebouw...Misschien krijgt elk Mens in het leven welis een foute opgestuurde brief
sinds hou ze dom...stom en goedkoop...aan personeel gaande is...is er van alles mis in het land...op administratief gebied...
schreef ik al zo vaak over voorheen...velen kunnen niet eens ...begrijpelijk inhoudelijk lezen....of niet een over typen iets...
een heel ...Debie land is met lands administratie gaande...degenen die het kunnen er zelfs voor opgeleid zijn
zijn er allang eruit getruct...wgs de volgende is nog goedkoper dan zij...
deze lijkt te gaan over het Onderwerp...snapt niks van...begrijpelijk inhoudelijk lezen...en stuurt maar wat
zo van die ene heeft gewonnen...dan krijgen ze er een bedank brief voor...namens de Partij...
de brief typer...schijnt ook al te dom...stom en goedkoop...want
die typte erop...Fijn dat je op die winnaar gestemd heb...en een volgende stuurt dat ook naar de niet stemmers erop...
Nou hoe dat ook toe ging...mi met een officieel stem gebeurens...heeft het totaal niks mee van doen ...administratie fouten!
het zegt meer over hun type van Personeel...ahter in het gebouw...(Het meest gelezen in de jaren op webjes is...Ze
snappen niks...het personeel) (Zelf zou ik er aan toe voegen...de meesten zijn gewoon te slordig en er is helemaal
geen controle Personeel...wgs bezuinigingen...die is weg bezuinigd net als allen die dat werk wel goed deden...
Dat systeem kwam in Nederland...sinds we bij de EU kwamen...vanag Links Paars...kwamen al die dingen erin...Mensen
weg bezuinigen en wie beter is dan eg Zij...truc ze eruit...tm het ging allemaal vrijwilligers werk heten...dat is nog
goedkoper...Je zag het overal verschijnen...1 of een paar of wat circuitjes rijk...tm toprijk en de rest
werd steeds armer gemaakt...
Met die zgn Economische hulp van nu...via Lands Belasting gelden zie je ze dat ook doen...Wel geld voor die bazen en
bedrijven...mits ze personeel gaan ontslaan...Dan kan je ze weer goedkopen binnen halen...
Terwijl aan het Volk is gezegd ...Hulp voor de Economie in Corona tijd...is ook en vooral om Personeel behoud...daarom
vondiedereen het wel best...zelfs die vele miljarden aan de KLM...een heel land personeel laten ontslaan...is kan zijn
ook via zulkse trucs gegaan zijn...wel geld uit lands belasting pot gekregen...maar niet bedoeld voor het
Personeel....Later als ze weer nodig zijn...wordt nieuw personeel nog goedkoper...etc.

Ik kende iemand die na 12 jaren gewerkt...om de 2 jaren die trucs mee maakte...ze verdiende na 12 jaar nog minder dan
toen ze dat type werk begon...zoiets als ze bij de pensioenen doen met 2 verdieners inkomens...opgebouwd...
voor de Weduwes en Weduwnaars...ging de jaarlijkse echte index verhoging nooit meer door...en via de belastingen zag je ze stelen
bij de raven...Nauwlijks tot niks meer aan aftrek...werd dat...alles wat mensen nog konden aftrekken staat er het jaar
erop niet meer erbij als aftrek post...en krijgen ze een beetje AOW erbij werd dat...om 7 uur per maand erbij...2000 te betalen op
de Belasting Dat werd al 2600 ...op de Aanslag brief...Als je het systeem echt bekijken ging...werkt de
2de gezins verdiener...bijna of helemaal voor niks...alles wat die verdiennen...moeten ze aan wat anders dubbelop aan gaan betalen...
Dat ging heten het gaat goed met de Economie...Maar de electra werd wel 32% verhoogd en het Water en het gas...
en de vuilnis...en de belasting aanslag...De meeste Moeder hadden beter bij kun Kindertjes kunnen blijven...ze zelf opvoeden ed
want dat hebben ze ook nog gemist...tijdens...het 2de gezins inkomen baantje...dubbele Premie Ziektekosten werd dat gelijk om te betalen...premies duurder...
hoe meer er in die potten kwamen...net als met de Pensioen potten wgs steeds meer 2 verdieners betalen ook dat...
hoe meer Geld er in de Potten kwamen...hoe meer het ging heten...Geld te korten...En maakten ze de Premies en
vaste lasten duurder...
Als je het systeem echt bekijken ging...werkt de
2de gezins verdiener...bijna of helemaal voor niks...alles wat die verdiennen...moeten ze aan wat anders dubbelop aan gaan betalen...
Alles wat met de 1 Verdiener tijdperk kon betaald...lukken steeds meer 2 verdieners gezinnen ...niet eens meer...en
dan nog al die diefstal bedragen in de meeste huren...vanaf de Koerswisseling van Gulden naar euro munt...
Dat diefstal bedrag wordt per jaar steeds meer erin...met elke huur verhoging...dat is inmiddels zo erg veel...dat kan ...als
dat er alis is...de jaarlijkse loons verhoging niet eens bij houden...Als je het systeem echt bekijken ging...werkt de
2de gezins verdiener...bijna of helemaal voor niks...alles wat die verdienen...moeten ze aan wat anders dubbelop aan gaan betalen...
Ondertussen kwamen de banen trucs...ipv de vaste banen...werden het contract baners...tm elke keer moeten ze eruit...om dan
nog goedkoper binnen gehaald dan eerst...in hetzelfde werk!
Ik kende iemand die na 12 jaren gewerkt...om de 2 jaren die trucs mee maakte...ze verdiende na 12 jaar nog minder dan
toen ze dat type werk begon...en zelfs al die jaren werkte voor het zelfde Bedrijf...
Dat is niet logisch als alles dubbelop zo duur wordt en de lonen en pensioenen....steeds lager getruct worden...
en als ze dat ook nog zijn gaan doen met de 1 Verdieners...dan gaan die diefstallen trucs alle perken te buiten...nog
even...zo door gaan... en het halve land is Dakloos zo gemaakt...nu zijn het er al 40.000! Dat waren er vroeger maar een paar hier en daar in elke stad...(Ze hadden beter zelf hun Kindertjes zien opgroien...ipv van het Moffen systeem...Anderen voedne je kinderen wel op...desnoods de
clans van de straat...en zo wat...op z'n usa...Ouders moeten werken werken werken...en sporten sporten en sporten ze zijn nooit thuis zo...
(Het Moffen systeem is dat)...en al die banen truc kwamen later erbij via de usa...en via de arme landen systemen...
1 een paar toprijk...en een paar en wat circuitjes...en de rest...is al uit de baan getruct...die erna is nog goedkoper dan die het werk
allemaal kunnen en snappen ed.
Nou dan weet je ook wat er bij het CDA op hun administratie werkt...Hou ze stom en goedkoop desnoods gratis en voor niks...
dat stuurt dan... de bedank brieven rond...na de verkiezingen...het mist begrijpelijk lezen...
Nou ja Tiff...met je 1 uur contract...jij als 1 Verdiener en als Kostwinner met 1 Kind...en een huisje met 1 Slaapkamer al die jaren al...
zo erg is Nederland geworden sinds Nederland bij de EU is...Aan die EU hebben we helemaal niks er voor...Ik ben er nof niet achter...
als men zegt...Nederland heeft erg veel aan de EU...
Ik zie er helemaal geen enen nut van in alleen dat ons lan vanaf dat aan het bezuinigen is voode massale miljarden dat de eu Zelf kost...
te betalen...

Ja maar...Hoorde ik ene Job Cohen zeggen in een TV programma...we hebben er de Vrijheid aan te danken...
IK vond dat juist in de EEG tijdperk...Denk erom dat ze toen nog op Duitsland lette...sAMEN MET DE navo ED.
Die mogen alleen een Leger voor de sier...bij Staats bezoeken
ed...en moesten voortaan gealieerde landen leger in hun land velen...
Hoe ging dat vanaf de EU...Job Cohen...Hun leger werd steeds groter...de USA als geallieerd land... laatst haalde er 10.000 Leger Mensen
weg...uit DL...en willen dat
Duitsland die 2% aan het Leger in hun land gaat besteden...van hun bruto nationale Inkomen...
Als ze
dan helemaal niks meer snappen...Job Cohen...elke Nieuwe in de USA...eniJob Cohen..in de EU speelt DL de Baas...speelt DL al tijden...
dus van die kant af...krijgt ...ook niemand op de lazer...niemand legt wat uit...Ik schreef al vaker...Job Cohen...Na die Angela...1 Achtung
grote bek figuur via DL in de EU en iedereen staat stijf...en hun Leger staat paraat ...dat steeds groter werd en groter werd
omdat niemand nog wat snapt...in de EU zelf...en wat zegt en wat uilegt aan die van de USA!
Kijk die EEG tijdperk...was zo handig...daar zat ook DL in...met de andere landen...kon men
het goed handelen...en meteen snappen...als DJ zich ging bemoeien met andere landen die in de EEG...Nou ja dat ga ik allemaal niet uitleggen...Maar leger eenheden van de geallieerde landen uit DL halen en hun leger moet steeeds groter van de USA...2% te besteden
van hun nationaal Lands inkomen...
Zag wie dan ook de EU opkomen voor de EU landen? Niet toen ze massaal gingen stelen via de Koerwisseling...waardoor nu alles zo erg duur is vooral
alle lands huren...ze dekten alle slecht ...omndat met dast slecht hun Brussel gebouwen van konden betaald...
Nou Job
je bent een best Mens ...maar jammer... dat je perse...die dingen... niet snapt...(Ik had van een Jood anders verwacht!)
tm Net als toen....Ik schreef al vaker...Job Cohen...Na die Angela...1 Achtung
grote bek figuur via DL
in de EU
en iedereen staat stijf...en hun Leger staat paraat ...dat steeds groter werd en groter werd
omdat niemand nog wat snapt...in de EU zelf...Allen die al wat snapten...zijn eruit getruct...Klein gehouden...erin
gehaald...die er helemaal niks meer over weten zelfs...Hoe stevig die EEG tijdperk na WO2 in elkaar stak...op alle Fronten!

Als je leest Enkele CDA leden...kregen bedank brief ...die bedoelt was voor degen ...die op die ene had gestemd
dan denk ik meteen...Wat is dat ...voor idioterie
Eng ook...
als ze precies weten ...Wie op wie... heeft gestemd...Dat is de EU...Alles mag behalve een Sigaar!
Zelfs het...enge...zit er al in...Job Cohen...Via de Vak fouten komen we er wel achter...achter alles
vanaf Links Paars...Die ene of die paar...Alles mag behalve een Sigaar!
Electronisch stemmen...via allemaal de hand omhoog...via brieven...Via de Vak fouten komen we er wel achter...achter alles
vanaf Links Paars...is dat al gaande tm de banen ed...via Die ene of die paar...Alles mag behalve een Sigaar!
En gaven ze via de EU die USA President op de flikker...gaven ze die via de EU uitleg...
Nee dus...

Het echte enge is
sinds de Rugzakken bij School kinderen...de meesten weten... in de USA niet een waar de EU ligt
dat is een zwart gat voor ze...Europa...Waar ze ergens in WO2 Bommen en granaten op lieten vallen...en sindsdien heten...
Wereld leider....(Als het overal slecht gaat in de USA...winnen ze nog al is...met verkiezingen...via een oorlogs makerij ergens...)

Want nieuwen...in de USA
weten die dingen niet tmee...
dito
rugzak kinderen... bij ons ...ook niet meer!

Nou ik type niet verder...nu maar Job Heeft het mis...
Het EEG systeem was het allerbeste en het veiligste...maar
de EU...ze hebben alle slecht gedekt en ook ze snappen niks...sinds niks mag ook geen Sigaar...maar de massale
miljarden...inkomsten
van de Pillen en de Drugs industie... moet ergens in de koppen zitten...
Na die Angela...1 Achtung
grote bek figuur via DL in de EU... en ...iedereen staat stijf...en hun Leger staat paraat ...dat steeds groter werd en groter werd
omdat niemand nog wat snapt...in de EU zelf...en wat zegt en wat uilegt.... aan die van de USA!

Nou ja simpeler getypt
Ik zie
ze liever net als in de EEG tijdperk met gewone waar...Met Sigaar Sigarte Pijp of Sjekkie...
toen snapten ze
die dingen nog allemaal...ook dat het.... niet normaal is ...een bedank brief te krijgen...als
welke Electoralen dan ook...waarvoor dan ook...na een belangrijke Stem gebeurens...waarop ze je
bedanken
op degene die ze gestemd hebben...He get ....wat eng...is stemmen geworden zo!

Nog even (via die zelfde CDA)... met de nieuwe App...in je GPS zendertje Mobieltje
onder het mom van...allemaal met dat...
en ze weten
tm in China aan toe...helemaal alles van je Job...elke stap...en hoelang etc. waar je was!
(En je nazaten ed!)en ook dat...Op welke je stemde...

(Je kan bijna zeggen...ze weten al bijna.... net zoveel ...van je...als Godzelf...
alleen kent Godzelf...alle vak foutenmakers...waardoor ene LT...weer via weet...die dingen ook...
(net als die ongeveer ,,,,30% van de Mensheid...soms meer en soms erg veel minder...ook...)
plots
in de bol krijt...
!Let daarop...Kijk daarnaar...Let op die Job...die ...te onnozel wordt...
voor z'n
Nazaten zo...
(Leg die USA...is wat uit ....dek alles niet zo...Voorkom dus dit is Job...)!

Voorkom is wat....Wat...??????????????? (bv die 2% van sommige landen...moet rechtstreeks naar de NAVO toe betaald...
ipv in eigen land besteed...) Het gaat dan over...anders...eh...`Welken komen.... na die Trump???
en....Welken komnen,,, na die Angela? Daar gaat het om!
(Leg die USA...is wat uit .....Voorkom dus dit is Job...)!
Voorkom is wat....Wat...??????????????? (bv die 2% van sommige landen...moet rechtstreeks naar de NAVO toe betaald...
ipv
plots...

1 Achtung
grote bek figuur via DL in de EU... en ...iedereen staat stijf...en hun Leger staat paraat ...dat steeds groter werd en groter werd
omdat niemand ...nog wat snapt...in de EU zelf...
en niks zegt en wat uilegt.... aan die ...van de USA tm over die 2%!!

(Ik kijk de type fouten nu niet na)
(Ik ben ook de beste typster niet...maar dat was m'n vak... dan ook niet...en door de herseninfarct gehad...
nog steeeds die typeoefeningen alsmaar...
Nou ja.... dit is ook maar... een gewone type oefening...Trusten allemaal....Gr van LT :roll:

Derhalve ... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 aug 2020, 09:41

Woensdag 9uur am. Ik ben ik opdracht van de HUisats naar eerste hulp...als ze me er
houden horen jullie dus nuiks van me...
Misschien via Tiff dan Groetje van LT :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 aug 2020, 17:48

Halvemaan... :)


M'n Bloeddruk was veel te hoog...Cholesterol gehalte te hoog...dat maakt mijn DNA zelf aan...(zeiden ze 11 jaaar geleden ook al
of ik nou dik ben of dun maakt niet uit)
Nu andere medicijnen gekregen ...voor bloedverdunners en andere cholesterol medicijn...
Een MRI scan gehad...m'n hoofd heeft
een klein herseninfarctje gehad...Ik praatte met dubbele tong...en liep ook wat zwalkend...na de 2de dag ziekenhuis... mocht
ik alweer naar huis...Liep alweer gewoon...de nieuwe medicijnen moeten het herstel doen...en ik moet gewoon
erg rustig aan doen...Erg aardig Personeel in dat Ziekenhuis...was er voorheen welis anders...in het andere gebouw voorheen

Ik snapte er iets niet...
Zetten ze... een groot nieuw Ziekehuis neer ergens in een weide veld...buiten de stad...Moet je naar de
Spoedeisende Hulp...een piepklein parkeerplaatsje onafgewerkt...ook om te lopen...je stapt uit de auto de bosjes in
kom je in een piepkleine
Ingang terecht...

Als ik archtect was geweest...zat ik te denken...maakte ik daarvan juist ...een grote brede ingang van ...en voor
met een brede overdekte luivel
zodat mensen... uit auto's niet eerst in de Regenbui komen te staan...voor ze naar binnen kunnen...van buiten af aan...

Het ziet er niet snel en handig uit...Je kan ook eerst helemaal naar een overdekte Parkeerplek veel verderop...
dat meer uitnodogt om in het Ziekenhuis zelf te moeten zijn...Moesten we nog niet zijn...

We volgden piep klein bordje Eerste
Hulp...De Eerste Hulp gebied...is aan alle kanten te klein pielig gemaakt...
en de eigen aparte parkeerplaatst ...ziet er bezopen uit...onafgewerkt en...en veel te klein...
De hun daro rolstoelen rij... stond in de kei harde regen...pakte m'n Zoon eentje van...
Kwam ik aan ...of ik breed in m'n broek ...had gezeken...
Maar de rest er

Ik lag aan de Hart Monitor...zat overqal vast mee...Moest ik Toiletten ed. elke bel...die ik deed er
kwam er meteen iemand...dag en Nacht...Me los koppelen ...zodat ik naar het toilet kon...allemaal
even aardig...behandeling ed ...Bellen om drinken meteen kwam er iemand...Ik kotste de hele boel er
onder ...de eerste dag...meteen kwamen ze en met bed verschonen...M'n blaas leegde zich als een gieter bij een
plotse hoestbui...zomaar opeens...ik dacht wat is dat nu weer...
ze verschoonde alles meteen...ook de dag erop...liep alles prima
ik... in rustig wateren gekomen...en alweer
gewoon kunnen lopen...wilde zo snel het mocht wilde ik naar huis...kon ik Golf op TV kijken
Toen alle electronica aangaf ...het is in orde...en ik liep weer als altijd...zo snel
kan het ook gaan...die dingen...mocht
ik naar huis...Met nieuwe Medicijnen mee...alles was er helemaal...picobello!

M'n Oudste Zoon... komt een poosje op me letten...logeren...
kan
de Jongste zoon (Na dag en 1 en dag 2 me begeleid ...met al die dingen her en der...ed)
weer gewoon naar zijn werk.

(Als de oudste Zoon... zo komt...
na Trein en Bus...verrassing...ik heb net de hele
PC Kamertjes vloer onder gekost...
(Wat ze in het Ziekenhuis gaven... speciale wittig drankje medicijn voor de maag...bij de nieuwe medicijn...en
daar kotste ...ik nou juist van...gisteren ook al...vlak voor ik weg ging
er nog zo'n drankje gekregen..
vreemd beetje vreemd...dat maag drankje...daar en nu ook hier...dat is er ook...nu ...wel er uit....)

(M'n maag is nog niet je dat...)! :!:

Kom ik ga...Golf kijken ...misschien kalmeert de van slag zijnden...de Maag en de Blaas...daar van...
Nou...dat blijken herhalingen...gelukkig tijd voor de slimste Mens zo...daarna Golf...USA

Gr. en Knf Van lT :roll:

viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70470#p70470

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 aug 2020, 16:30

Maanstand... :)

(Ik heb de nacht ook weer overleefd...maar ik had zoveel lasrt van niet normaal te kunnen ademen...dat ik me daar
maar is helemaal op ging concentreren vanmorgen...De rug en borst en hals en neusgebied.is helemaal in de Vicks gezet...
entoen \Otrivin in de neus gesaan...en ging een sigsret nemen en hield de rook lang in...en ik stikte al snel de moord...met
forse hoest buien...en daar kwam het aan...Vanui long gebied en vanuit neus tm oren en keel gangen...(zo.n beetje de hele verlikingen tijdperk leek eruit te komen...
war als het erin blijft...Longontstekingn ea ono0tstekingen kan geven in die routes of COPD wat meestal
door verslinken niet goed eruit gekomen komt...Nou daar leek mijn ademhaling ondertussen al zo op...de laatste dagen...
Na elk uiroken zo noem ik die methode...hoestte ik me ongans...en elk eruit gekomenen had al een groene kleur in het slijm...zo
onrzettend vaak heb ik me verlikt vooral in het Ziekenhuis ook erg veel...Gewoon met Water drinken al...ook met elk etens...Tussen
het groene slijm...zat allemaal etens kleine stukjes...Ook wat vanuit de long gebieden eruit kwam...Als je iets gegeten hebt met pitjes erin...zwarte bessen bv.dat is echt een ramp...Vla met Zwarte bessen er doorheen...en dan verslikken...Donker groene slijm vol met pitjes...
kwam er mett dat uitroken eruit...Geen idee wat pitjs doen in de ademhalings wegen...met verslikken en het er komt niet eruit...met
gewoon hoesten...(Erg veel jonge Kinderen en Bejaarden verslikken zich erg vaak...) IK hield slappe slikspiertjes over...van 11 jaar geleden
een veel zwaardere hersen infarct gehad...dan die ik nu han...eergisteren...maar het sloeg wel op de praatroute...toen en nu ook...
en op de slikspiertjes...(Ik hoestte zoveel in het Ziekenhuis...dat ik dacht...ze komen nu vast wel aan met de Corona test...maar
dat deden ze er niet...vond ik in deze tijd wel apart...maar ze vonden bij mij geen Koorts...misscdhien vinden ze dat het
signaal het niet te bekijken met Corona Test) Ze wisten het al...ik verslikte me met van alles...dat geeft hoesten...maar de
ademhaling route werd me te zwaar en te rochelig...toen ik thuis was...Dus ik is helemaal alleen daar mee bezig geweest vanmorgen...

Veel Vciks...en veel Otrivin is...even in laten werken...en toen het uitroken gebeurens...Nou dan weet je nietwat je mee maakt....
Elke rooktrek zolang mogelijk inhouden...Alle kanten ermee een beurt geven...in Mond en keel en lager en nog lager...en Neus
en neus zijkanten...het komt tm de oren achterkant dan...dan via neus naar beneden...bijde keel kanten...met 2 Sigaretten ervoor nodig gehad...
Gedaan tot alles eruit gehoest was...geproest tot kost nijgingen aan toe...gedaan tot het slijm steeg eerst geler werd en na een lange poos
netjes wit eruit zag...Het leek nog zwaarder dan een gewone...bevalling...Maar dan heb je ook wat...De adem werd
helemaal gewoon ...de zware rochelademen was er ook eruit...Elke gewone hoest nauwelijks nog geeft mooi witte slijm...en ik
praat nu ook bijna alweer gewoon! Misschien is een herseninfarct wel veel meer dan opgehoopte cholesterol in vaten...
Vol zitten in die hele genoemde route...van welke verslikkingen dan ook...doet er ook aan mee...

Mensen zeuren vaak stop is met roken...Ik denk...dat ik dan 10 jaar geleden er al niet meer was...met die trage slikspiertjes...niet goed
uithoesten spiertjes...Door roken moet je wel uit hoesten...dat doen de meeste rokers dan ook...vooral na een nacht...ze hoesten
het dan alsnog eruit...en de niet rokers of niet meer...daar blijft het erin zitten...in de genoemde routes...

Maar dit keer verslikte ik me met alles en zo vaak...en ik rookte 2 dagen niet...in het Ziekenhuis...(ikzei er niks over...geen gezeur dus er over...
ook niet tegen bezoek)...Maar...M'n ademhaling werd er rochelig van...
steeds zwaarder...gewoon hoesten hielp er niet tegen...gewoon roken thuis gekomen..hielp zelfs niet eens meer...

Maar de uitrook methode wel...IK zei tegen m'n oudste zoon...die nu m'n Mantelzorg Zoon is...zelfs als je niet rookt...kan je toch die methode gebruiken...bij zware en rochelende ademhalingen...dan is er nl iets goed mis...in die genoemde routes...
En zie daar...Ik hoor zelfs nu weer betrer...Zo vol vast zat het ook in die route...(in mijn geval met gekouwde verslikkingen producten...
dat ook richting bacteriele ontstekingen aan het gaan was...(het uitgehoeste slijm was al dik groenerig namelijk)met die
uitrook methode... na een poos werd het geel..op de tissues...en toen wed het gewoon wit...als ik nu gewoon hoest bekijk ik het nog steeds
na een uur nu is het nog steeds mooi wit...

Ik ging toestraks een poosje liggen...kijken hoe nu de ademhaling ging...Nou gewoon....
Dat is totaal wat anders...dan die zware ademhalingen met rochelende geluiden...liggende...Vooral tussen neus onderaan...en keel was de
boel erg dicht...
zelfs met gewoon roken was dat niet uitgehoest....zo vast zat die route al...De Vicks opgedane route liet ook erg goed
voelen waar de boel vast zat...richting Oren zelfs...(verslikkingen kunnen de heleboel afsluiten...(Waar mensen al niet doof om kunnen
lijken...doverig worden...ed) en wat doen sommige verslikkingen dat het copd geeft...of nog erger...op den duur...

(Ik vertrouw bv pitjes niet...als die er achter blijven...Maar zie daar...met de uitrrook methode...kwamen die er ook uit...
Misschien ga ik die methode morgen nog een keer doen...kijken of de diepere slijm...nog goed eruit ziet als nu vandaag...er hoeft
maar 1 of 2 of 3 van oa oa oa bv...die kleine pitjes er nog in te zitten...in die hele genoemde route...en de slijm route veranderd er weer van...

Nou Morgen weer een dag met eh dat te doen...
Maar dat ik nu weer helemaal ...Pick en Span... kan ademhalen...is echt heel erg fijn!
Hopelijk blijft het zo...mijn ervaring is echter ....alles is er niet in 1x eruit...

Ik moest gisteren een MRI Scan...je mag niks bewegen en het duurt nog best lang...
Ik dacht ik ga maar gelijk in diepe meditatie...Binnen 2 a 3 tellen was ik weg...Die laborantes dachten dat ik er dood bij neer lag...zo
te niets bewoog ik...zulks
kunnen zij Zien...

Erg fijn... dat ik... dat... nog kan...Zoiets leerde ik mezelf... zo'n 30 jaar geleden is aan...Soms...doe ik dat ...nog welis...heel sumier...Maar
het lukte meteen...(IK dacht na ...al die verlsikkingen en maag en blaas in de war...van de herseninfarct net gehad...Als ik gewoon wakker blijf
voel ik... al die dingen ...en ook het moeten hoesten...Dit en dat allemaal voelen dan...als je zo stil mogelijk moet liggen...Lukt
me vast niet) Vandaar ik ging meteen....in de diepste meditatie...Zelfs ademhalingen zijn dan niet zomaar te zien...zo licht gaat dat dan...
ik hoorde
opeens zeggen...Klaar...en ik veerde weer... in het actieve Hier en Nu...We dachten dat U dood daar lag...zeiden ze...niks bewoog nog...

Ik sloeg de benen over de rand en ging zitten en zij...ik ben er weer...O tja...zei ik
ik was ..even.. in diepe Medidatie ...vonden ze wel apart...ha haaaa) Maar dan hebben... ze ook wat...duidelijk zat...die Foto's...
niets wazig niets bewegerigs ed. Een kleine herseninfarct was erop te Zien...

De Neuroloog zei...M'n DNA maakt cholesterol aan...(ik dacht als het 1x in de 11 jaar plaatst
vindt eh dat...kan ik er nog best gewoon oud bij worden...toch? Ik kreeg aangepaste betere Bloedverdunners en andere Cholesterol Medicijn...)

Nou het Pauze uur van het Golven in Engeland...
is weer voorbij...Hopeijk komen er geen onweersbuien... zoals gisteren...toen moest
vanmorgen de wedstrijd van gisteren eerst gedaan...tijdens dat...deed ik die uitroken methode...merken ze daar toch niks van...wat de TV kijkers
allemaal uitspoken onderwijl...

Kom...Ik ga weer golf kijken...Fijne rest van deze dag allemaal Knf van LT) :roll:
https://www.europeantour.com/european-t ... rd?round=2

Maanstand... :)

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 aug 2020, 01:24

Standplaats... :)

(Ik heb in tijden iet zo erg slecht Golf zitten kijken...als die in de USA vandaag...
Bijna allemaal boven par...op een paar na... met Par en -1
als eind uitslag...

Ik ben onderwijl het nieuws maar is gaan kijken... Eloise rookt één keer Hoe bedenken ze het dekken nu weer...Ze staat op de foto's ermee als e
iemand die ervaring heeft...Niet dat mij het stoort...De generatie die het meest gerookt heeft en meegerookt heeft is de aller oudste ooit aan het worden
Dat zeggen ze er nooit erbij...
Ik zie ze liever met een gewoon rokertje dan met harddrugs of met Ballonnen snuiven...eh zuigen...en dan die vele door zuipers...De snuifKorsakov straalt ervan af...
Gewoon een gezonde meid dus...die ... Eloise...Prima gedaan op school en naar een HBO opleiding...met een Jeugds in de volwassen opklim...
waar niks mag komt niks goeds van...
Of vinden jullie die
gigantische miljarden winsten van de Drugs
in ons land...wel normaal...en al die stiekeme gebruikers daarvan...Waar de anties vandaan komen is ook allang bekend...Via de Pillenindustrie en de drugs industrie...het is hun massale grote winst...waar niks mag...Vandaar!
Niks mis met dien... Eloise dus...maar is 1 sigaretje is...Afbeelding
Ze kan beter eerlijk blijven...houdt ze een mooiere ziel van...en de
dekkers bedenkers ook...(waar bemoeien die zich allemaal mee? Met de gewone dingen des levens...met het leven van anderen??)
Maar ondertussen..het staat in beeld...Ze staat te roken als ...een ervaren mens ...ermee!

Ik las Sean Connery is 92 jaar ook zo'n roker was die altijd...
viewtopic.php?f=10002&t=11
Ik heb een topic vol met hoogbejaard overleden rokers...waar gaan die anties over?
Op TV 1 persoon met een glas rode wijn en heel het bemanipuleerde getrut van Twitter ging er over heen...Zo erg is het al...met die anties...

Trouwens dat ongelooflijke geouwehoer over deze foto...
als die nou met z'n oude risico Moeder stond...of met z'n risco Neef...
Maar met deze foto is niks mis mee!
Geen risico figuren...waar gaat dat gemekker over...echt over totaal niks!
Wat ik al vaker schreef...Het gaat alleen om de risico mensen...en niet om de rest...
Trouwns met de Griep net zo...en daar doen ze helemaal nergens Maatregelingen voor...
bijna iedereen wordt bemet door de griep...ziek van de Griep kan iedereen treffen...en er aan dood gaan...meer dan met Corona...
En zo idioot zijn die maatregelingen dan ook...met Corona besmet worden nauwelijks tot niet jongeren en Middelbaren ziek van...
alleen de risico groepen moeten niet besmet worden...trouwens met de hetende gewone griep ook niet!
Dus dat gemekker over een foto...
als die nou met z'n oude risico Moeder stond...of met z'n risco Neef...
Maar met deze foto is niks mis mee!

Het gaat nergens nog over...alleen dat ze de hele Economie naar de kloten toe werken...Met Griep Virus doen ze dat toch ook niet...
Ik legde pas nog uit...dat kostte laatst ons land 10.000 doden...
Als je alle foto's ...tijdens Griep Virus in het land gaat tonen...en overal elders dito...terwijl alles gewoon door gaat...
Daar hoor je niemand over...Met Trouwerijen...etc met Feesten...met alle festiviteiten...
Kan het weer normaal ajb te beginnen in ons land...
Te beginnen met dit...
dat ongelooflijke geouwehoer over deze foto...
als die nou met ...z'n oude risico Moeder stond...of met ...z'n risico Neef...
Maar met deze foto is niks mis mee!

Voor de rest is het mooi als iedereen straks in het voorjaar de Covid Prik gaat halen
en in de Hefst de Griepprik...scheelt een hoop geouwehoer voor Jan L en Mien K...in het land...
over 3/4 niks!
als die nou... met ...z'n oude... risico Moeder stond...zo op de Foto...in deze tijd...of met ...z'n risico Neef...
Maar met deze foto is niks mis mee van ons Koningspaar!

Zo genoeg gemekkerd...Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 aug 2020, 10:32

Plaatsen
Effe snel wat typen, op lt der plekkie op het forum, , wat ik het meeste hoor, Ze hebben het voor elkaar, die anties mensen,niemans mag nog wat. Zogenaamd om de zorg .voor ouden mensen, maar
waar ze, zo oud mee zijn geworden, is allemaal weg beantied. In feite mag ik gewoon kapot van ze, zei een oude man tegen me.
Ze krijgen een complete anties gektes, aanval op me af, als ik een gebakje eet, als ik een wijntje drink, als ik me sigaartje wil roken,
maar als we hun heup breken, mogen we kapot , van die zelfde anties mensen, jij schreef vaak zat,lt, ook om bedden tekorten, mag je van die zelfde lieden kapot,jongeren die niets meer mogen, tegen de ouderen opzetten, jongeren bij ouderen weg houden, bij de bejaarden, die in hun eentje zitten, met niets mag, alleen in hun huis zitten, het is echt te erg geworden, touwens al die banen verlies, dikken ze nog aan, met ze geven geld om banen te behouden, maar ondertussen gaat het ze, om ze te laten ontslaan, ze lijken allemaal niet goed snik meer , net als die anties over producten, waar juist mensen massaal, zo erg oud mee zijn geworden, een dokter op tv, en niemand mag meer wat, ipv ze moeten gewoon hun werk doen, laten ze, die diefstal bedragen in hun loon, er eerst eens uit gaan halen, dan kan de rest van de zorg, ook gewoon leven, ipv het net niet allemaal halen, zo erg duur is alles gemaakt, vooral de alleen staanden, die het met 1 loon moeten doen!
Ik vroeg lt, hoe gaat het nu met je?
Nou zei ze, wat me opviel, in het ziekenhuis, de kamertjes staan precies tegenover elkaar daar, ze zetten ramen open, van de kameretjes,
en de deuren meestal open, maar zijn ,die open of dicht, de deuren , komt er een lawaai wind binnen, over je heen, dat is ook een manier, om van ouwe mensen af te komen, flink de kou en de tocht erop te zetten, op zwakke en zieke ouwe mensen er. Een heel verhaal hield ze meteen, over de architectuur, van het nog maar pas geopende ziekenhuis, een klein prut hoekje , voor eerste hulp, spoed eisende hulp, moet je eerst, vanuit de auto, in de regen en storm baggeren moet, ook de meegenomen zieken gewonden, het lijkt wel, of ze niets meer snappen, zei lt me, je mag aan alle kanten kapot, maar als je een wijntje neemt of een rokertje, doen ze , of dat het ergste is,. op de wereld, die ouden man laatst , had het over een gebakje, meteen anties, op hem af.hele gewone dingen des levens, doen ze dat mee, of dat allemaal erg ongezond is, terwijl de meesten nog alleen wonen ook, en de jongeren tegen ze opgejut worden , ook dat nog, van hun pensioen wordt al jaren gejat, nog maar de vraag, of ze opeens massaal dakloos worden, zo erg, is er van hun pensioen geld gejat, en die massale diefstal bedragen overal in, maakt van alles onbetaalbaar, het enige dat ik nog had, zei iemand me, was me rokertje, daar kon ik het nog wel mee aan, hebben ze dat onbetaalbaar gemaakt, 2 euro kost het in feite een pakje, zie wat ze stelen, in dit land, zelfs een beetje leven, gunnen ze ons niet meer, lt zei laatst eens het zo, ze noemen met gemak de 10000 dodendoor het roken , in 1 week via de tv 20000 , ach zeg wat erg zeg, oude mensen gaan ergens aan dood, maar dat er 130000 per jaar niet rokers doodzijn gegaan, hoor je ze niet over! Dat je beter wel kan roken, virussen houden niet van rokers, hoor je ze niet over, in corona tijd, 50 niet rokers op de ic en 1 roker, zo staat het er ongeveer erbij. En dan nog het hele land, arm maken en in de ellendes zetten, waarvoor eigenlijk, doen ze, met de griep toch ook niet, waar ook de overledenen meestal ,de hoog bejaarden van zijn. Mensen beginnen er boos om te worden, als die lekker belangrijk .zo toch mensen, op tv komen, die houden zulks aan, ik vroeg lt hoe zou jij het dan oplosssen, Ik? Ga weg, laat me niet lachen, ze rookruimtes terug geven, overal uit en thuis, daar hebben we die massale bejaarden van, die hebben alle virussen doorstaan,.
Ze zei me, die grote gebouwen voor de nerts, snel tabaks plantages van maken, dat redt banen bij de vleet, ipv anties te doen overal mee.
Naapers zijn dat, 1 dokter op tv en niemand mag nog een wijntje, of het wordt breeduit besproken, door antieszeikers,
al die water zuipers op tv, moseten ze eens in beeld gaan nemen, wat die allemaal bepillen of besnuiven, ergens moet die drugs mafia in ons
landje, zo groot van geworden zijn, en die 100000 euros voor de pillenindustrie, al dat gejat, via dat, hoor je ze nooit over, als lt, op
der praatstoel zit, is erg apart, en dan zegt ze ,tijden nauwelijks nog wat, alleen hallo gezellig dat je er bent, wel 1 meter 50 van me af blijven,
hoewel in het ziekenhuis, kwamen ze allemaal aan me, zonder mondkapje op, zeiken dat die grappendinges trouwt en die stasie lieden , zeiken over gezonde mensen bij elkaar voor de foto, met griep, is het land ook besmet, als ze dat zouden testen, dat moet juist, daarmee gaat hert weg,
dus jongeren en middelbaren, moeten juist besmet geraken, maar ze snappen niets meer, net al bouwers, van een ziekenhuis. en niemand ze zegt, hoe het eigenlijk moet, ipv al die tocht sluizen gemaakt er. Nou genoeg getetterd, ze zei , dus eigenlijk, was je ,in een vakantie land, wat jij voor bejaarden, wat vindt, zei lt me. ha haaaaaaaaaaaaaaaaa erg veel wandelen, en niemand tegen komen alsmaar, alleeen koeien met een bel om.
Ze kan het ,zo geinig wel zeggen, maar ze heeft wel gelijk lt, want ik vind, de spaanse kusten een stuk leuker, als vakantie land, ik ben dan ook nog niet bejaard. Kom ik moet verder, heb veel te doen vandaag. lt der stem klinkt alweer een stuk normaler. Ze zei, had ze 11 jaar gelden ook. ze was de enige , die alsmaar kletste, toen was het ook erg snel weer normaal. net als met het lopen, meteen aan de slag,. ze loopt nu alweer gewoon.
Ze zei, al die lig klanten met infarct gehad, liggen er minstens 2 weken langer, en vooral de niet rokers, de rokers toen, liepen gelijk naar de mogende rookplekkken toen, nu hebben ze zelfs dat niet meer, in de ziekenhuizen, waarvoor zou je er nog, voor uit je bed komen, als
niets mag! Zelfs ,mijn golf tv zender hebben ze er niet, dus ik wilde snel naar huis, kon ik de wedstrijden alsnog zien. Ha haaaaaaaaaaaaaa
Wel erge aardige personeel hebben ze er. Nou ze vermaakt zich wel met der tv en der pc, ze zei en ik plee en douche mezelf, nog steeds en daar gaat het om, als dat niet meer kan, een hond zouden ze, laten inslapen gaan dan, als niets meer kan, en niets meer mag. Kom ik moet door in de route naar me werk, al zijn het lieverdjes, het gemopper, van ouwe mensen , over deze, ze zijn niet goed snik tijd, aan horen. allemaal een gezellige dag. liefs van tiff. :? :lol:

Plaats reactie