WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2020, 14:12

Ardennen... :)

(Even iets anders...
Met mijn...Dallas 9...
ik heb nooit kwalen...op de Maag...

Maar sinds kort...zware Maag kwalen...gehad..
(Ik dacht...er moet... iets... tegen ...Dalla 9...in gaan)...

Dat zoek ik liever zelf uit...
(Ga je tegenwoordig
naar een Dokter dan is de vraag...Rookt U
Ja
Dan moet U daar mee stoppen...)

Ik eet al erg lang Kaas ...op m'n brood...ook welis ...een plakje of stukje...bij de Late
TV Golf uitzendingen...
Toen pas... viel het me op...Het komt van ...de Kaas...

Ik aan mijn Mantelzorg zoon vragen...die de boodschappen met graagte
voor me doet...als die toch ...ook voor zichzelf gaat...)
Die zei
Het Merk ...dat ik altijd voor je koop...hadden ze niet...
Dus ik kocht deze...
Goudse Kaas ...Jong)

Ik het nog is... uit proberen...en ja hoor...verschrikkelijke Maagpijnen opeens...
(Als je met zoiets
naar een Dokter gaat...wordt dat meestal...Medicijnen...per recept...
tegen die vreselijke Maagpijnen aanvallen...(met geen idee waarvan)

Koop is een ander Merk vroeg ik m'n Zoon...
Hij kwam aan zetten met
Beemster
Premium Beemster Kaas
Fris en Romig

Geen ene Maagklacht gekregen ervan...

Dus blijft over...Onderzoek die 2 soorten kazen is...
Waarom geeft het ene Kaas...Grandiose Maagkwalen en de andere Kaas niet...

(Ik hou er niet van ...als telkens weer...Onschuldigen...Mensen Dieren Dingen zaken etc
de schuld krijgen...(Net als... oa.oa.oa...bij dat Asbest
Ze (gedekt en wel)...(tm Klakkelooos aan toe)...het Gewone
Rokertje...er steeds de schuld ...van gaven...

(Na wel... 2 maanden ...het zelf...bekeken...en vergeleken)

Iets
zit er ...in die... ene Kaas Merk...Waar... de Maag
(Anties Dallas) reacties
van krijgt...misschien... op den duur
wel...tm in de Darmen... zelf!
En
dat... iets...
zit... in dat... andere ...Kaas Merk...niet!
(En in mijn ...vorige Kaas Merk...Jong Belegen...Kaas Merk...ook niet)

Omdat ik never nooit Maagpijnen heb...
en al vanaf mijn begin Puber jaren rook...
(Een prima Medicijn is dat voor me ahw)

Ik heb geen zin zulks aan te horen...
Ga je tegenwoordig ...naar een Dokter is de vraag...Rookt U?
Ja
Dan moet U daar mee stoppen...)
(Terwijl dat er totaal niks mee van doen heeft!)

(Ik hou er niet van ...als telkens weer...
Onschuldigen...
Mensen Dieren Dingen Producte Zaken etc
de schuld krijgen...(Net als bij dat ...Asbest...
Ze (gedekt en wel...om Economische gewin DR mee...)...(tm Klakkelooos aan toe)...het Gewone
Rokertje... steeds de schuld ...van gaven...van geven
Wat mede
die Dallas 9 gaf...en geeft...
Mooi houden dus zo!

Iets
zit er ...in die... ene Kaas Merk...Waar... de Maag
(Anties Dallas) reacties
van krijgt...misschien... op den duur
wel...tm in de Darmen... zelf!
En dat... iets...
zit... in dat... andere ...Kaas Merk...niet!
(En in mijn ...vorige Kaas Merk...Jong Belegen...Kaas merk...ook niet)
Hoeveel Maag kwalers in het land...
zitten met dat...(Waar zit ...tegenwoordig...allemaal...dat...iets...in?)

Nou mooie tip...(Voor Onderzoek)(Met de merken er al bij gezet)
want het ene Merk ...zit het niet in...maar... in dat andere Merk ...wel...

Dus blijft over...Onderzoek die 2 soorten Kazen is...
Waarom geeft
de ene Kaas Merk...Grandiose Maagkwalen... en ...de andere Kaas Merk...niet...

Het Merk... dat ik... altijd voor je koop...hadden ze niet...hoorde ik aan...
Dus ik kocht deze...
Goudse Kaas ...Jong)
Na al die zware maagpijnen gehad...(en de Kaas verdacht ondertussen)
vroeg ik...Koop is
een ander merk...Kaas...
Hij kwam aan zetten met
Beemster
Premium Beemster Kaas
Fris en Romig...dat gaf ...geeft...geen ene Klacht!
(Zoiets al...
kan mooi...houden...m'n Dalas 9...in stand ...houden!)

(De Dallas Score
is bij... een groot Endoscopisch...Darm Onderzoek...de hoogste Score van Goed is...
Dallas 9!
(En dat... bij een Bejaarde...van in de 70...bij mij ... was...dat...)...Dallas 9!)
Mooi houden zo dus!)

(Tegenwoordig kan dat...iets...of wat er op lijkt...al bijna...overal in zitten...)

Denk ik...ook
vaak
zulks... als ze het ...bv...op TV hebben...over de Corona ex Patienten hebben...met
die vele na-kwalen

Vraag
je Dokter is...een ander... Merk...Medicijnen!!!

(Of ook... het Medicijn Merk...wat de Dokter' s voorschrijven...ook... het Merk is
wat de Apotheek geeft...
Dat...de Dokter
laten nakijken!!!!!!!Neem dus ...je Medicijnen mee...als je... naar die Dokter... gaat!
(Dat is heel erg sumier beschreven met mijn ervaringen ermee...
oa met Bloedverdunners...)


Maar ook dan kan
zelfs... zo...welk Medicijn dan ook... voor geschreven ...door de Dokter zelf
het foute Merk... Medicijn... zijn...dat...er tussen zitten!
Gewoon een ander merk vragen dus!)
(Dat is alweer...heel erg sumier beschreven met mijn ervaringen ermee...
oa met Bloedverdunners...)en oa met eh...etc.

Neem dus ...je Medicijnen mee...in het doosje en potje etc...als je... naar die Dokter... gaat!
(Dat is heel erg sumier beschreven met mijn ervaringen ermee...)


Nou zo kan die wel weer...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 jul 2020, 05:56

Dennen... :)

(Het Golfweekend van Week 29 is weer voorij...
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70275#p70275
Na Corona Pauze...Ik noteer het begin van het seizoen weer...(Nu op een aparte Topic)
Leuk dat ik met deze beginsel 2 weken 28 en 29 de Bekerwinnaar eruit heb gevogeld
met mijn 4 Namen Golf Hobby...uit 157 Deelnemers per Weekend..

Waar de 4 Daagse Golf Wedstrijd gespeeld wordt...geven ze alle Deelnemers namen vrij
via de Leaderboard Web...
Daar vogel ik nu.... voor het 3de seizoen...4 Namen uit...
en hoop ook dat er Dagwinnaars bij zitten of 2de plekken of nog mooier De Beker Winnaar...
Dus
ik ben dit 3de seizoen...met mijn Golf 4 Namen Hobby
best leuk begonnen...met 2 Wedstrijden WK 28 en 29 geweest en
2 Beker Winnaars gewonnen...(En ook nog 2 Dagwinnaars)

Ik zet bij die 4 Namen ook vaak iemand erbij...die ik gewoon leik vind...maar waar vooraf al
van weet...Dat wordt nauwelijks tot niks...vb.
Tiger Woods heeft het zwaar aan een been...Daar verwacht ik weinig van...Maar vindt
hem altijd wel leuk op te Zien...(Zo heb ik er... nog een rij mee...Te leuk om die
niet bij ...de 4 erbij te zetten) en dan maar hopen dat ze die 4... ook nog in beeld nemen...op TV...
(Alle 157 gaat nl niet)
Van Woods was knap...dat die ondanks blessure toch de...Cut...wist te halen...en hele rijen
andere toppers niet eens dat...De laatste keer dat ik Rose zag...was die niet best...nu wat maanden verder
zette ik hem net als Wood op het 4 Namen lijstje...Hij is nog steeds niet best...(toch een echte
'Wereld Golf Topper )...en
dat is jammer wel...Hij haalde ...de..Cut...niet eens...dit Weekend...
Nou ja ik dacht...ik moet er nog 2 serieus eruit Trachten te vogelen...maar na zoveel maanden stop wgs
Corona...ik moet nog steeds bedenken...hoe heten ze ook al weer...met dat gezicht bij me... in beeld...
Nou ja
Ik had meteen...Rham...uit Spanje...in beeld...
en die won de Wedstrijd nog ook...die had ik Woensdag al op m'n lijstje van de 4 Namen...Donderdags
beginnen de 4 dagen Wedstrijden...dit keer ook nog maar pas in de anvond NL tijd...die 4de wist
ik maar niet te bedenken om op te schrijven...Als ik die 157 Namen echt rustig ga bekijken...zijn er
zoveel die in aanmerking komt...het top goed te doen. Als ik zo zit te klooien met het begin van
mijn 4 namen op te schrijven...wordt het meestal niks...met mijn 4 Namen...
Het meeste succes heb ik ermee...als ik er niet bij nadenk ...en het snel doen...4 Namen opschrijven...
en ik moet zelf wel een goede dag hebben...ahw Stress loos ed.
Rustig in Evenwicht in Harmonie en Meditatief ahw...
voor de PC zittende...naar die lange lijst kijkende...(Lukt lang niet altijd hoor...)
Maar als ik opeens iemand in Beeld heb...voor Ogen ahw
en die wint de Beker nog ook...

Denk ik altijd ...opeens toch weer...Alles... is voorbestemd en Bekend...
Anders was dat nooit al ...in beeld kunnen verschijnen...of via Wetens ...Plots...over
wat dan ook
Waar veel Voorspellers op voorspellen...als het dan uitkomt...
moet het al voor bestemd zijn...(En via Geest Beeld... tot ze gekomen zijn...of via Plotse wetens...)
Ik heb er nooit wat mee gedaan...(Vroeger was ik er... echt een kei in...maar deed er toch nooit wat mee)
De paar keren
dat ik het hardop heb gezegd...pakte voor mezelf niet best uit...Het heeft dan geen nut...om het te gaan zeggen...
uit te leggen...(Ik vond het al snel...een volkomen nutteloze gave...)
Ik had als jong mens wel meer gaves...deden ze ook nooit wat mee...(Anderen troffen schijbaar altijd Mensen...die
er wat mee deden...als Kinderen ergens in uitblinken...maar ik zat er schijnbaar in een soort van
Twilicht Zone mee...)

Mijn Oudste Zus werkte bij de Bijenkorf...Als ze jongere Zussen of Broers had...mocht die naar het Vakantiehuis
in Vinkenveen...(Als er iets in mijn Jeugd Geweldig fantatisch was...was het dat wel...)
Aan een Groot meer...en andere Sporten kon je er doen...
Ze organiseerden oa er
een gegonale Zwemwedstrijd...over het meer...allemaal van een Brug afspringen...naar dat grote Gebouw
waar we logeerden...zwemmen...Veel mensen deden er mee...weinig Kinderen en begin pubers zoals ik toen was...
13 jaar...Een gote Jonge man kwam als 1ste aan...ik op een schouder na... als tweede...
Ik had al gedoucht en was gaan tafeltennissen...toen no 3 aan kwam...(Kon toeval zijn...)
Een week later in een soort van Kade...ook een grote wedstrijd Zwemmen...Ik kwam weer als 2de aan...
(Als prijs won ik een dood met geconfijte vruchtensnoepjes...)(Zulks won ik altijd...als ik aan Wedstrijden mee deed)
Maar er kwam niemand op mijn pad...die zei...je zwemt zo snel...Ik was nog een Kind...de Winnaars...beide keren
waren Volwassen Mensen...(Zo iemand als ik was dus erg geschikt om op te leiden voor de Nationale Zwem Ploeg)
Kwamen ze niet eens op...Dat had ik er mee...) Toch zag ik jaren later pas op TV...dat zulks wel bestond...
Nutteloze Gaves bleek ik te hebben...schijnbaar...)
Ik logeerde is met een groep in Putten...ik met een paar wandelen er...kwamen
we een echte wielerbaan tegen...Mocht je een Fiets lenen en mee doen...Ik mee doen...Won alweer
heerlijke snoep in een mooi doosje...Zo ging dat in mijn jeugd er aan toe...
Niemand vroeg...als baas van zo'n Wielerbaan...Dat doe je wel heel erg snel...zulks zoeken we...voor de
Nationale Ploeg...
Maar ik zat er schijnbaar in een soort van
Twilicht Zone mee...)Toch zag ik vele jaren later pas op TV...dat zulks wel bestond...
Nutteloze Gaves... bleek ik te hebben...schijnbaar...)
(Zelf kon ik er thuis ook niet over beginnen...m'n Stiefmoeder had haar antwoord al klaar
jullie mogen niks...wat mijn eigen dochters niet kunnen...Nou die waren daar helemaal niet mee bezig...m'n
eigen zusters niet eens...met waar ik mee bezig was...(Mijn type gaves bleken helemaal niet gepast...in het gezin
waar ik in beland was...(Heb ik weer...ik dacht toen ik voor het eerst Golf op TV zag...Daar zou ik vroeger... ook een kei
in geweest zijn...zeker weten!(Mijn type gaves... bleken helemaal niet gepast...in het gezin
waar ik in beland was...)Tenissen weer niet...nou ja zo een hele rij van niet...weet ik ook van mezelf)
Hardlopen en later snelwandelen was ik ook heel erg goed in)
Dat lag gelegen aan het feit...we moesten perse 6 uur altijd thuis zijn ...anders zwaaide er wat...)
Als m'n derde hands Fietsje het weer begeven had...ging ik hardlopen naar de dingen toe...Of gewoon een
rondje om de Stad...Van West ...naar Zuid,...naar Oost...dan...in het Centrum...even lekker een paar keren met
de Pond over het Ei...Op en Neer...en dan de andere Kant... van de Stad verder...tm naar huis...
De anderen kreeg ik zo niet mee...He get Hardlopen...he get Fietsen...he alweer zwemmen...he bah al weer
naar een Museum...Ze speelden liever een straatje verderop...vlak bij huis...
Wat ik deed heette ook...mag ik buiten spelen?
Was ik even naar Wijk aan Zee gefietst...Daar aankomende vond ik vroeger het mooiste ooit gezien
qua Woongebied...
dan even de Zee in...even drogen in de Zon of de Wind...en dan weer terug...of naar zandvoort dito...Met
helemaal niks mee...Geen drinken geen eten geen snoep geen Geld geen Horloge...niks...Ik ging gewoon
fietsen en keek wel waar ik uit kwam...Een Vriendin van School wou is met me mee naar Wijk aan Zee...
(Dat tutte ontzettend kostte erg veel tijd)...Ik daar m'n Twinset Vest op een rieten Strandstoel gelegd...
We fietsen terug naar huis...viel die vriendin met haar fiets...een dikke enkel had ze...dat werd de hele weg
terug...Moest ik haar mee trekken...Haar afgezet...ik net op tijd thuis...voor het eten...Waar is je Twinset vest?
Ik zei niks...O jeetje...
Ga het halen het was duur...Nou zulks dus...dat werd extra hard fietsen...snel sneller snelst...omdat ik niet
wilde dat zij wisten...waar ik geweest was...(Ik vertelde nooit waar ik geweest was) (Ze vonden nl niks goed) (Alleen
het speelstraatje verderop) Kom ik tegen een Zomerse nog net licht aan in Wijk aan Zee...lag het Vest
nog op die Strandstoel...Pffffff...Ik nog sneeler terug fietsen...Waar was je al die tijd? O kletsen met wat
Schoolkinderen verderop...Zij al blij dat het vest terug was...Ze hadden ...voor straf ...de afwas... laten staan...
Dus hoe ik zo snel heb leren fietsen...zijn tigs van zulkse verhalen...De anderen wilden nooit met me mee...wie
doet dat nou...zo hard fietsen en zo ver...(Dan wisten de anderen alleen over fietsen om de Stad)
Lekker hard fietsen over alle Grachten bruggen...en dan naar Indra Kamadjoo in het Tropen Museum
Ik had er nooit geld voor...
(ik had nog een gave)...dan kwam er toch in altijd...ik zat schijnbaar in een soort van
Twilicht Zone ...) Op een dag vond ik...Het werd tijd ... voor zakgeld...Nou na...na
veel geemmer kwam dat er nog ook...
Musea langs fietsen...(als er geen rij was... kon ik er niet gratis in nl) (Ik was erg goed in
overal gratis... in te gaan...ook in Artis...)...Waar geen rijen waren...tja...dan lukte gratis niks...ik
moest zakgeld hebben
Vandaar...(Mijn Meester op school was leuk...hij bekeek mijn geschilderde en zei...Het lijkt een van Gogh...
Je hebt Schilders gaves...) Van Gogh Meester? Oke zei hij volgende week gaan we met de klas naar het
van Gogh Museum...Niemand van ons kende dat...)
Meester zei ik is...Ik ben dol op klassieke Muziek...Dat ga ik regelen zei die gelijk...(Geen idee wat)
Maar op een dag alweer met de hele klas wandelende door de stad...Zaten we met de klas in het
Concertgebouw...(Hij dacht over veel net als ik nl) En toen kwamen de school Concerten...)
(Ik had altijd wel... ergens hier en daar... een soort van gave voor) Geen eentje is er ooit gebruikt...
Toen ik... wat ouder was...liet ik me is helemaal testen...tm voor Beroepskeuze...Kwam uit
Ik zou... een goede Scheikundige zijn...Nou... dat werd ik dus... ook nooit...)
Ik heb
nooit kunnen ontdekken...hoe men... uit mij...kon halen... een scheikundige te zijn...ik kwam
het ...nergens ooit tegen...ook niet... in mijn Beroeps leven....
(Van allerlei Markten voorzien... aan bepaalde gaves...maar ik had er... helemaal niks aan...)
Die (Beroepen test)...Psycholoog ...legde een blad papier voor me en zei...alle puntjes ...niet
aan strepen...alleen die
met 3 puntjes...Hij las nog even iets en zei toen...Ik ben zo terug...Ik zei...Ik heb het al af...
Bestaat niet zei die...
Maar...Er zat geen fout in...Maar ook... met dat...zag ik niks scheikundigs ervan in...
(Ik bleek een Concentratie stilte blik te hebben over de hele Bladzijde...
Anderen lezen het per regel...de 3 Puntjes eruit halen...
(Ik had altijd wel... ergens hier en daar... een soort van gave voor) Geen eentje is er ooit gebruikt...voor
nuttigheid...)Nu ben ik op een leeftijtijd...dat mensen gaan aftanen...rustigjes aan gaan doen...gezellig TV
kijken ed. Lekker bakkie Koffie Sigaretje dr bij...Achter de PC ga zitten en die grote Deelnemers lijst
bij Golf...in ene tracht te bekijken...tm gedachtenloos...(Zou dat Scheikunde zijn...in mezelf...welke
sappen in ons...doen de dingen...Vit A of B of C tm E...of ...Mineralen...Opeens Jon Rham in beeld...(In
de Geest Beeld)...Ik dacht alweer....als die het wint...dan is het Voorbestemd...die van vorige Week
had ik dat al net zo mee...

Niet dat ik er ook maar iets van snap...Want het kan ook zomaar weken weg blijven...ook maar
iets in Beeld te krijgen...daarom vroeg ik me af...
Zou dat Scheikunde zijn...in mezelf...welke
sappen in ons...doen de dingen...Vit A of B of C tm E...of ...Mineralen...At ik iets niet...dronk ik iets niet...
snoepte ik niet...Rookte ik minder dan anders....Sliep ik langer ...of juist korter...Nou zulkse gezeur is dat soort van
type gave dus...Je hebt er helemaal niks aan...Toekomst dingen te Zien...in Beeld...Nou en...
Als kind van 6 jaar zag ik Verledens dingen...verledens plotse Wetens...Had ik ook niks aan...De Boer las altijd
uit de Bijbel met Middag etens...Plots zei ik...Zo is dat toen helemaal niet gegaan...Ik moest gelijk voor
straf het Kolenhok in...
Er was gelukkig een raampje er...dus er was licht...Ik ging gewoon met de Kolen spelen...
ze waren me helemaal vergeten...(Ik woonde er net pas dus)...Toen ze me eruit haalden...was ik zo zwart...
toen wist ik...Ik ben net zo Zwart als zwarte Piet...en ook het Knechtje van De Sint...
Hoe het met de Zwarte Pieten gaat aflopen...is al op te voorspellen...
Maar hoe het met mij afloopt...Ook dat weet ik al vele jaren...(En als ik ergens de zeik over heb...is het over dat...
er zijn leukere dingen dan eh dat...)
Maar via een gave te weten...wat...Heb ik ook niks aan...aan alle gaves in mij niet...)
Goed oke...ik moet zelf wel een goede dag hebben...ahw Stress loos ed.
Rustig in Evenwicht in Harmonie en Meditatief ahw...en zeg dan...God kijk is mee...met LT....
Lekker bakkie koffie en een sigaretje dr bij...
Ik ben ook een Ongelovige Thomas...en zeg dan als U bestaat...Kijk is mee op die deelnemers lijst...
Goed oke...ik moet zelf wel een goede dag hebben...ahw Stress loos ed.
Rustig in Evenwicht in Harmonie en Meditatief ahw... Ik beken...zo...op die manier...
heb ik de meeste Dagwinnaars en Bekerwinnaars eruit gevogeld...Nou dan geloof ik weer een poos...als
dat nog zo toe gaat ook...Maar dan nog... vraag ik me af...wat hebben we er aan...
Aan dat Eeuwige Hiernamaals...(Ik zeikzeur ook welis tegen God en zeg dan...met Geestelijke Overdracht...Als
U zo Volmaakt was...wat er beweren...Had dan gelijk ...een Hemel van de Aarde gemaakt...
Ik zal al mijn onvolmaakthedens niet noemen...maar als het om God gaat ...ook op TV...
Ik word er niet vrolijk van...ook niet van alle ellendes op de Wereld...
ik word er wel vrolijk van... als ik ...al het denkens ga laten...en prettig in Harmonie blijf ed.
Stress loos ed.
Rustig in in Evenwicht en in Harmonie en Meditatief ahw...

Zet ik de TV aan...
Dan begint het denkens gelijk weer...
vb.
Ging maar een tel over het milieu ed. Ik hoorde een RechtFilosoof zeggen...natuurlijk moeten we de vuilnis sorteren...
Ik denk gelijk...

Hoe snel
zijn Mensen
te bemanipuleren...zonder... dat ze er erg in hebben zelfs...
Zelfs... zo'n zwaar gestudeerd... iemand...trapt erin...

Onze vuilnis sorteren...door de Burgerij zelf... heeft totaal niks met het milieu
klimaat etc. te maken...nl. RechtFilosoof
Sorteren van Vuilnis...is nl een Beroepswerk...voor Werk en Inkomen...
Vuilnis sorteren is dus een Beroep...

Om Personele kosten te besparen...
Zo'n Bedrijf...bedacht...We laten het werk doen...door de Burgerij...Gratis en voor niks
ook die Rechten Folosoof...trapte er dus in...
Ik hoorde
een RechteFilosoof zeggen...op TV...natuurlijk moeten we de vuilnis sorteren...

Hoezo...De ene Bak ...na de andere kwamen er... de huizen voor in ...en bij Bedrijven en Instellingen
om alles zelf als Burgerij...te sorteren...dat spaart massa's aan personeel...en aan Kosten...(1 een paar
worden er rijk van)
Het heeft dus... met Milieu en Klimaat... totaal niks van doen!

(Voor dat gebemanipuleerde... aan de Burgerij) Was er gewoon... meer Mensen aan het werk...bij de
Vuilnisdienst...)

AH en CO en zo...dacht AHAAAAAaaa
Ze
laten
de Burgerij
het werk van de Kassa
Personeel doen...
met hun Mobieltje...met een App erop gezet...Dat spaart geld uit...
(1 een paar worden er rijk van)
De
gebemanipuleerde Burgerij...heeft het niet eens door zelfs...dat ze
gratis.... en voor niks...
in vrije tijd ....Beroepsbanen ...van een ander... aan het doen zijn...van KassaPersoneel
en van Vuilnissorteerder....)

Nou ja...mocht je al denken
dan worden
de Gemeente Belastingen... er een stuk lager van...Forget it...ze maakten ....het nog duurder
zelfs...Nu moesten we opeens... bij verschillende Gemeentes...voortaan
betalen per vuilnis zak apart...bovenop
de Jaarbelasting...van de Stad of Dorp...

Voor
dat gebemanipuleerde naar de Burgerij toe...) Was er gewoon...veel meer betaalde krachten...aan
het werk...bij de
Vuilnisdienst...en rijen...aan... kassa personeel ed)

(Zou Rutte dat bedoelen met...Nieuwe Hervormingen...
Alle Leugens en bedrogs en diefstallen op grote schaal...want
de EU kost zo ongaaf erg veel steeds)
als eisen
voor eh...Zuid EU landen...1 vb...
Ontsla Personeel
en Laat de Burgerij
in vrije tijd... dat werk gratis en voor niks... doen...en
ga dan ...als dank...de Prijs... per vuilnis zak... verhogen)

Nou ja een RechtFilosoof
weet schijnbaar ook niet alles...
Maar... dat zelfs
de knapste Mensen ...erin tuinen...(Ik hoorde een RechtFilosoof zeggen...op TV...natuurlijk
moeten we de vuilnis sorteren...)
Het
verbaast me nog altijd...het meest...hoe snel mensen te bemanipuleren zijn....Waar nu weer mee???

OKe Ik keek weer ...het TV...Programma...Filosofisch Kwintet
en alweer dacht ik...de knapsten ...in het land...weten niet eens...dat ze gebemanipuleerd zijn...
Waar nu weer mee????)

(Maar troep
naar buiten gooien
uit de auto
en vertoeven ...in parken en op strand ed...
en in het water...al die troep die veel mensen maken...buiten
dat heeft met Burgerij en Milieu te maken!!!)

Aparte typoefening was het weer...Trusten allemaal...Knf van LT) :roll:

PS Niets zeggen en uitleggen maar alleen
Kijken
Hoe doen ze het er...Ook met afwisselingen van de wacht ahw.
(Film het
ongemerkt desnoods...Want doen ze het zo...kan er
misdaad mee gaande zijn zelfs!)
(Het is geen Mierenneuken ed. )Het gaat om een dodelijke Virus
Niet bij allemaal maar bij velen wel...

Kan men er is...opletten...(overal)
of na elke Corona Test...nieuwe handschoenen worden
aangedaan...of dat met...(oa om gebrek eraan of ongemak etc) Met tigs
keren in de mond en neus van mensen gaan van anderen
met dezelfde handschoenen aan...

(Valt zo op ...waar ze... meer zijn gaan testen...of zelfs.... erg veel meer...stijgt
ook ...het aantal besmette Mensen..zo erg...
(Aan gezien steeds gezegd is
er is tekort ...aan handschoenen...en waar niet...tm...ook in de usa ed...mi
ze kunnen dan beter steeds ...de handen wassen met gel...na elke test afname...)en
zo) de nieuwe test toen...ipv alsmaar met dezelfde
handschoenen aan....in en om die monden...om die Corona test afnames te doen!)

Wat ik net op TV zag...
Nade test gedaan in mond en neus...loopt de tester
naar de toetsenbord toe en gaat bijna erop aan de scharrel...met het flesje
met nog steeds de handschoenen aan...draaien aan het flesje.... boven het
toesten bord...(Die handschoenen kunnen besmet zijn...)
Nou ja jullie snappen het wel...
Want doen ze het zo...of zus en zo...er kan
misdaad mee gaande zijn zelfs!)
(Het is geen Mierenneuken ed. )Het gaat om een dodelijke Virus
Niet bij allemaal maar bij velen wel... :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 22 jul 2020, 18:15

Enteren... :)

(Leuke vakantie Tiff...
Ik wens jullie mooi weer toe...en tip...mondkapje op ...waar dat moet!

Afbeelding

Ik leeg steeds...Wat heeft Rutte binnen gehaald?
mi.
Snappen die iets niet...
Het moet heten...Wat heeft de EU bereikt...Binnen gehaald...
rondom die 750 Miljard...
mi. Discissies gehad om dat te bereiken...is weer een ander verhaal...Hoe dat toe ging...
het gaat om de uitkomst...
Oke
Rutte heeft enige dingen aangehaald over Hervormingen...(Maar mi gaat geen 1 land de
souvereine bezighedens aan van een ander land...(mits het niet tegen de Wereld Wetten ingaat ahw)
Maar
wat bedoelt Rutte en Hoekstra ook
met Hervormingen...zoals bij ons? Moeten ze daar...
via Liegen en bedriegen en stelen op grote schaal...sinds we... bij de EU... zijn gegaan???
Zo ontzettend veel geld kostte de EU ons al...
Het halve land ...is al afgekaveld erom...en weg bezuinigd
de meeste lage en Midden inkomen en Pensioenen lager gemaakt...erom...
en als ze niet net zo doen als Nederland...komen de represalles naar die noodlijdende
landen toe...
3 Miljard of zo naar de KLM ...maar toch ...de eis ontsla mensen...en
dat was niet ...de afspraak... naar de Burgerij toe!
Al die Bedrijven ondersteunen...ging juist om... het Personele behoud...
De eisen komen er massaal er uit...

Hoe dat ook zij...750 Miljard als Geven en als Lening...
Met leningen is mi de enige eis...het terug te betalen...
Ja Maaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ze moeten hervormen...daardoor hadden wij ook geld in de pot....
(Laatst zei Rutte...De Pot is Historisch laag...
en toen? Kwam de EU er weer aan...Elke keer het zelfde liedje...
Toe maar...750 miljard is nodig...
Wat heeft Rutte binnengehaald...(als die 50 miljard of mee er... aan mee betaald...Krijgt Nederland
een Miljard minder te betalen...aan de EU Begroting...) Nou ja...en die jaarlijkse begroting is
ook al niet mals...(Om te jatten ...van de Burgerij...sinds we ...in de EU zitten) Bovenop
onze eigen lands Souvereine Begroting per jaar...is dat!)
(Ik moet steeds vaker aan Engeland denken
vanaf Brexit...houden ze per jaar 65 Miljard over...)
Daar hoeft dan niet meer uit Premie en pensioen potten ed gestolen er voor...
en boetes van 5 euro 95 eura gemaakt...en Ziekenhuizen en Verpleeg en Zorg en Bejaarden tehuizen
laten verdwijnen...en stelen via product prijzen en accijnzen en belastingen...allemaal onder het mom van...
Er is in alle Eeuwen ervoor
nog niet zoveel gestolen en bedrogen en gelogen...sinds we EU lid zijn geworden...
en zo erg veel slecht gedekt...ook dat nog...
Neem alleen al... de Koers wisseling van Gulden... naar eu munt...
net gedaan
of de euro... het zelfde als de Gulden is... gaan doen...of nog veel erger...maal 2.20 ipv
het moest allemaal ...gedeeld door 2.20

Dus was de huur 450
en de nieuwbouw bouwmaterialen dito etc. van toe en af leveringen Bedrijven...het moest allemaal gedeeld door 2.20
Zo simpel
als wat...is dat na te gaan...
De rijken en Topinkomens steeds rijker...en op de rest... bezuinigen...tm wegbezuinigen...allemaal
trucs kwamen er...om Personeel weg te krijgen...De Volgenden zijn nog goedkoper dan jij...dan wij...
Allemaal de eigen
Uitzend bureautjes bedenken...(Voor elkaar)...en het weg gedane personeel...kon bij de concurente Uitzending
Bureau aan de slag...met het zelfde werk...vaak nog in het zelfde bedrijf...alleen nog goedkoper dan eerst...
en dat bleef maar zo aan de gang...
Nul uren Contracten Flexibel...etc. (Er kwamen weer meer dan 60.000 nog goedkoper aan...uit een ver land...
nog goedkoper dan jij...Wim Koks periode ...vanaf Links Paars...werd dat...10 Anderen voor jou...als je er wat over zegt...
(Dan heet je Racist of zoiets...) als je er de dupes van was geworden...en er wat over zei...
Overal pechs...(een vinkje achter je naam... net als bij de Belastingdienst...Lastige Klant)
Dat werd landelijk zo gezegd...Dan heb je zeker weer de waarheid gezegd ergens...
Nou
dat willen ze dus ook
in de Zuid Europese landen...Dat heet Hervormingen....
want ...wij het zo gedaan...kunnen wel... mee betalen aan die zoveelste miljarden extra vraag
via de EU...tm
750 Miljard aan toe....(Ondanks de Historische lage Staatskas...)
Wat houdt dat nu weer in?
Hetzelfde als in het begin als lid van de EU
Bezuinigen en weg bezuinigen en stelen uit allerlei potten...en boetes nog ongekend hoger maken...etc.
(Een rit met de tram of bus niet meer te kunnen betalen etc.)Basis Beurs weg gestolen...van de Studenten
Kinderen moeten voortaan veel geld lenen werd dat...(Behalve de rijken en topinkomens...hun koterij...)
Rijken werden steeds rijker
de rest steeds armer...
Vinden jullie dat gek...als ons inkomen bij de Bank...door 2.20 werd gedeeld...
Bankkosten die er nooit waren...heet dat nu... is al in de 3 euro of meer...etc.
Banken op de kont...en in een mum 20 Miljarden winsten...(Allemaal trucs kwamen tot ons...de Banken
verdwenen en personeel...maar toch kosten betalen opeens...)

Laatst een tijd terug...voorspelde ik is...
De banken trucen de Pin methode weg...
dan hebben ze ...geen ene kosten meer aan...Gewoon geld...Geen beveiligers personeel meer nodig
Technisch personeel meer nodig...geen Grafischische Scholingen...voor Munten en Papier geld...maken etc.
meer nodig...Massa's s Personeel niet meer nodig...
maar wel net als die App van de Jonge...ze kunnen zo alles van je weten...als niemand meer met
gewoon geld kan betalen...en alles via Internet gaat...tm bij de Bank...
Geen personeel meer nodig...op wat Top inkomens na en wat ICTers...Banken weg...Dat spaart pas veel zeg...
als eh eis van eh...
eh...
Alweer een Bank zat op de Kont...Kreeg Miljarden steun geld...mits de eisen...
tm...
Massa's s Personeel niet meer nodig...
maar wel net... als met die App van de Jonge...ze kunnen zo alles van je weten...als niemand meer met
gewoon geld kan betalen...en alles...alle betalingen... via Internet gaat...tm bij de Bank...
Alweer een Bank... zat op de Kont...Kreeg Miljarden steun geld...mits de eisen...
Ergens in (Ik dacht in Noord Holland) is al een Dorp waar
alle Pin Automaten verdwenen zijn...
Geen personeel meer nodig...op wat Top inkomens na en wat ICTers...Banken weg...Dat spaart pas veel zeg...
als eh eis van eh...
eh...
Alweer een Bank zat op de Kont...Kreeg Miljarden steun geld...mits de eisen...
tm...
Massa's s Personeel niet meer nodig...

Het heeft iets erg eigenaardigs...
Sinds NL lid van de EU...Steeds meer Mensen uit verre landen...erin getruct...tm zelfs
als vast 60.000...Dat heet is goed voor de Economie...als Ongeschoolden ...goedkoper zijn
dan de Verplichte geschoolden...
Dus steeds meer mensen...fyles namen ongekend toe...maar ze doen er
alles aan...om Personeel weg te krijgen...zelfs...tm...om Werk weg te krijgen...
(Vooral ook via die eisen van eh...)
tm Kan het nog gekker...
Laat de Burgerij zelf in Vrije Tijd al het Vuilnis maar sorteren gaan...
gratis en voor niks en verhoog dan de prijn per vuiliszak...als dank...
tm Kan het nog gekker...
Laat de Burgerij in eigen vrije tijd...het Kassa personeel maar vervangen...en het werk laten doen
voor AH en CO en zo...(Je weet wel...waar oa die 60.000 of meer per jaar) van verre landen voor mogen komen
en snel een huis hebben en inboedel en Scholing en Gezondheidszorg...en inkomen ed.
Laat de Burgerij in eigen vrije tijd...het Kassa personeel maar vervangen...via Apjes op de Mobiel
en zohet werk laten doen
voor AH en CO en zo...gratis en voor niks...(Hoe komen rijken toch steeds Rijker??? Nou zo...Vanaf lid
van de EU en vanaf...sowieso...Vanaf het jaar 2000 met ongekende trucs...)
Nou ja ze zeggen steeds...Wat haalde Rutte binnen...bij de EU
Ik denk hoogstens dat er een Rij EU landen...ontzettend de zeik schurft aan Nederland hebben gekregen...
om die ene en die paar...
En over de volgende bezuinigings rondes maar te zwijgen...
te beginnen uit de Pensioen potten...(Die er in feite helemaal niks mee van doen hebben zelfs...
en toch nu al heet dat...De Pensioen worden lager...Ik schreef al is...effe zo door gaan
en half Nederland is Dakloos!

Bij allen waar wel het inkomen gedeeld is door 2.20 loopt dat als grootste risico...
Het Inkomen steeds terug lopende...en alle Prijzen ontzettend veel duurder...gemaakt...
(Mijn DJ en ik kwamen van een Huis
met 2 verdiepingen en zolder en ...voor en achtertuin...voor 420 ...en in nood moesten
we gelijk vloers wonen...of we een villa gehuurd hebben...is de huur van het flatje...(typisch een geval van maal 2.20)

(Bestaat niet...Dat zeiden verschillende Mensen ons) in die dagen...zo erg veel huur...)
Nou ja ik ben me er is in gaan verdiepen...
Het lijkt
nog het meest op...De Rekenkamer rekent uit...Die Viaduct...die Brug...die Tunnel...Kost
zo veel geld....en toch kost het ...het dubbel... uiteindelijk vaak...
(Alle... toe en afleverings Bedrijven...hebben in 2000 maal 2.20 gedaan met
hun producten...
en de Rekenkamer bekend
met zulkse Projecten en met de bekend Prijzen... in Guldens tijd...deelde alles netjes door 2.20...
En toch...Het kost de Staat weer vele miljoenen meer...Waar nu weer mee?

Ik ga niet alles uitleggen...Waardoor men het Linkse Paarse Polder Model zo mee ging prijzen
Maar allemaal persoonlijk...Inkomen hebben...en dan bij Ontslag en zo wat Bijstand nodig...
ging heten...je ..U...woont samen...de ander heeft inkomen...dus je krijgt niks...
dito alle Opklim Kinderen die gingen werken...en allemaal van die KUT Contracten kregen....
dus alweer zonder werk...Ze gingen geen Bijstand krijgen omdat er in dat huis iemand met inkomen woont...
(Link een kamer te verhuren werd dat zelfs...om een beetje in nood te helpen...werd al geld via de Belasting
\aangeslagen...als de huurder ook inkomen heeft)
(Ook al heb je verder er helemaal niks mee te maken zelfs...met Huurder inkomen en dito de Verhuurder
met het inkomen van de verhuurder...)
Vreselijk is dit...Met grote ruzies zelfs familes erom uit elkaar...Pas nog mee gemaakt...
Een Moeder met Bijstand inkomen...haalde de in woningnood haar dochter in huis...
had er een piepklein kamertje voor...Ze werd meteen gekort met 700 euro...
Haar vaste lasten konden niet betaald...en de belasting sloeg haar met 600 euro aan...
Iemand met Bijstand geld...overkomen zulks als ze in nood zelfs iemand redden...die dochter
opeens in dat kleine kamertje zonder ramen ed...betaalde voor het eten 250 euro...
Aan alle kanten moest die Moeder meer geld vragen aan de Werkende Dochter...die dat
kamertje dat niet waard vond...
Ruzies en Ruzies...voorheen nooit...en nu wel...
Dochter vond wat elders...Moeder zit nog met de schulden...
Niet doen werd dat in het land...Gevolg Huurkamers te korten overal...

Ik zei tegen mijn Oudste Zus is...83 jaar...Als je nu in dat extra kamertje in je huurhuis
die ene Zoon van mij laat huren...Die zit al een eewigheid erg moeilijk in een piepklein
studenten soort van studiootje...en rechte lange trappen...hij met zijn Rug kwaal gekregen
en jij hebt...zei ik m'n Zus... een hele inrichting in je huis...en niemand wil het...als
je je Neef laat inschrijven er...heeft die plots of tzt alvaast vloer bedekking en
gordijnen ed.en meubilair ed.

Ze zei...zou ik zo doen...maar ze korten mij om zijn inkomen...die hetzelfde is als
van haar...erg magertjes dus...en als ik ga...moet die wel ze dacht 2 jaren er wonen...maar
dat kan ook vervallen zijn...hij moet er toch uit...

Dus gaat haar alles op de schroothoop...als ze mocht te komen overlijden...en m'n ene Zoon
inmiddels al ver over middelbaar...wacht al vele jaren op een gewoon huis...
M'n Zus heeft een erge mooie tuin achter...alles gelijkvloers...Wat ze... in de jaren zag...de
hele wijk ...kwam van ver af...ze hebben maar zo... een huis...etc.
Zelfs alleen staanden...Niet zo van ...eerst in dat Studiootje kamer huisje...en die een echt huis...
die wacht al op een huis vanaf eh...Zo gaat dat...Hij het weer is aanvragen...na alles gezegd en
nageken ...natuurlijk komt u in aanmerking
voor een gewoon huis...Een week later...Sorry het gaat niet door...(Vinden ze het nog gek...
dat ze steeds meer een kort lontje krijgen...op zich af...)
Ik zei m'n Zoon laatst...leg nou niet uit...Wie je allemaal... in die tijd
vanaf eh...een echt huis zag
krijgen...tm... een hele wijk gedoekt zag worden...(Voor AH en CO en Zo)

Laatst ook...ze wonen zelfs in Duitsland...net over de grens
(om de belasting te belazeren ed) Corona komt en het heet via de Politiek...ze moeten
er snel in Nederland huizenervoor bouwen...voor de Buitenlanders in die Grote fabrieken...want het heet
ze werken hier...
Iemand heeft geld...
(Vraag niet hoe) Pleurt een grote Uien land vol...in het now were...waar niemand woont...
(Om die ene zijn rijkdom te vergroten...) mag die ze vanuit het verre Buitenland laten komen...
via de Politiek...ze moeten
er snel in Nederland huizen ervoor bouwen...voor de Buitenlanders ...want het heet
ze werken hier...en dat heet...is goed voor de Economie...
(Zullen we... alles... is gaan tellen...wat ze de Burgerij kosten...
via de Belastingen) en niet AH en CO en zo...met hun ongekende rijkdom...)
... alles...
nb 700.000 Autos erbij... op de toch al overvolle wegennet...Nieuwe weg is nodig...etc.
nieuwe huizen voor ze etc.
(Zullen we... alles... is gaan tellen...wat ze de Burgerij kosten...
via de Belastingen) en niet AH en CO en zo...)
Niemand van de Politiek zegt...ga weg met je uien...Het kost ons allemaal meer dan
wie dan ook kan bedenken zelfs...alleen de vetten winsten...zijn
voor die ene of die paar....met hun ...vaak zo...ongekende rijkdom...
(Zullen we... alles... is gaan tellen...wat ze de Burgerij kosten...
Alle criminalteiten zwaar toegenomen kosten zal ik maar niet noemen gaan)
Prachtig mooi schoon landschap...naar de kloten...om eentje wilt... een uien handel
beginnen) Dat heet geen personeel te krijgen...(Niemand woont daar nl)
AH...er is nog een ver buitenland...
Ik zei m'n Zoon laatst...leg nou niet uit...Wie je allemaal... in die tijd
vanaf eh...een echt huis zag
krijgen...tm... een hele wijk gedoekt zag worden...(Voor AH en CO en Zo)
Ik zei er staat al een tijd een huis leeg beneden verderop...bij m'n Oudste Zus
(Misschien kan die dan wat Mantelzorgen voor z'n oude tante) al haar verdere fam
woont een provincie of wat verder...nl...
Hij zei...ik krijg het toch niet...(Zelfs toen ik Vrijwilligerds werk
deed...tijden...voor Vluchtelingen via de Kerk...heette... dat... weer wat...)
Z'n lontje is nog korter dan eerst...geworden...
met het zeggen...
Zo gaat dat...Hij het weer is aanvragen...na alles gezegd en
nageken ...natuurlijk komt u in aanmerking
voor een gewoon huis...Een week later...Sorry het gaat niet door...(Vinden ze het nog gek...
dat ze steeds meer een kort lontje krijgen...op zich af...)
Ik zei m'n Zoon laatst...leg nou niet uit...Wie je allemaal... in die tijd
vanaf eh...een echt huis zag
krijgen...tm... een hele wijk ...gedoekt zag worden...(Voor AH en CO en Zo)
en ook niet toen je voor een Call werkte
dat er voortaan een zware hoge pieptoon in je oren zit...en je rug naar de klote ging vanwege
veel te zwaar werk gedaan...etc.
Leg er niks uit...ajb! Zeg alleen je leeftijd maar...51 jaar...
en al wacht op een huis sinds eh...

Kan jij niks doen? Nee...
Zou niet weten hoe...
Ik type welis...hoe ze mijn naam nu weer typen...
Moet je die van de KPN is zien...
ipv
Mw J.J. W- van der T
Staat op hun post
J. Van Der T
Bij Ziggo verdween de opeens pas...de hoofdletter T werd getypt als ...t...
Of het halve land getypt debiel aan het worden is...is dat...
(Van wie moeten ze toch steeds alles overtypen? Heet dat nieuwwerk creeren?)
Als je dat bij lands Top Bedrijven ziet...
Waar gaat het dan nog over...
(Hoogstens dat ik al barst
van de vinkjes achter m'n naam of er voor...net
als bij de Belastingen ...sinds eh...en heet lastige klant...)

Mijn DJ zei dan...Zeker weer de waarheid gezegd of getypt ergens...
vanaf
Een Bevriende Psychiater
zei me is...jaren terug...en mankeert je niks... maar...Wat jij moet doen
een Assertiviteits training gaan doen....Opkomen voor jezelf en voor je gezin ed.)
Naar alle andere mensen toe ...ervoor opkomen...gaat je goed af...maar kom is op
voor jezelf...
Nou
moet
je
dat
is
gaan
doen...
(Ik gaf na dat getraind...gelijk een Vergekte idioot geworden Huisarts aan...
bij Inspectie voor Volks Gezondheid...(Die van toen...niet die van NU uis dat dus)
(Het leven van Mensen hing ervan af)
(Het leven van mijn DJ hing er van af...en had ik al geklaagd bij die Dokter zelf
had ik is wat...kwam die niet eens...)
Vroeger altijd...gezellig een bakkie halen zelfs...deed die...
maar van die werd zo gek als een deur...
Ik al 4 Ziektes bij mijn D zag...en hij met mijn DJ
je gelooft het niet eens...een dansje deed die Dokter om DJ heen en samen
symbolen uit puzzelen gaan...
Ik zei op een dag tegen mijn DJ...Als je nu niet naar de AZU gaat...ga ik bij je weg...
Kom ik daar met hem aan....ze namen hem gelijk op...
(Natuurlijk had ik het goed gezien!)
Zei... die Dokter daar kwaad... tegen me...Had U niet eerder met hem kunnen komen?

Mannnneeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Mijn DJ zei...Wat Mannen...Ik zei...Nou ...gewoon Mmmmannen!

Maar... dat was nou ook weer niet de bedoeling...(Met die dekkers onder elkaar elkaar)
Ik assertief geworden getraind....met die Inspectie bellen...
Nou dat dus...

(Ik zal alle ellendes voor Jan L gehad...niet beschrijven...vanaf dat
en al zeg ik... de dingen nkiet meer ergens...
ik moest wel...typen weer leren...en schrijven...en goed uit hoesten ed.
Dus het zal wel
is gelezen kunnen zijn...wat ik allemaal type...
Kijkers Lezers en savers
van alleen deze Topic
606593 het aantal...er veranderde niks...m'n naams totalen...of naam veranderingen...
KPN kwam er bij en Ziggo etc.
Ik type welis...hoe ze mijn naam nu weer typen...
Moet je die van de KPN is zien...
ipv
Mw J.J. W- van der T
Staat op hun post
J. Van Der T
Bij Ziggo verdween de opeens pas...de hoofdletter T werd getypt als ...t...
Of het halve land getypt debiel aan het worden is...is dat...

Ik type ook niet best...als AOW'er...na herdeninfarct gehad...
(en nog steeds tig in de tigs
verbeteren moet ik
via de Wijzingings knop)
maar
ik werk niet daar...

Hoezo gelezen...Nou...het aantal... dat gelezen is...op het Forum...
denk ik welis...1 Topic maar ...606593 is...het aantal...Nog is...
Waarom krijgt die KPN nooit op hun flikker en die Ziggo etc

Wgs...wat zij allemaal eigenhandig veranderen aan de Wettelijke namen...van vooral Vrouwen
maar sinds het Homo huwelijk...zal er eentje ervan...ook die dingen komen ...
Maar je kan het ook zo zien...

Sinds de eisen...zijn allen
die het allemaal goed kunnen en goed deden...allemaal weten hoe het moet etc. allang
met de zak thuis...of in een nul uren contract kut baantje ed. ergens...
10...20...voor jou want...een Heel ver buitenland ...is goedkoper ...dan Wij allemaal...
werd dat!

(Je
vraagt je toch af...
Meneer Sonneberg...Waarom
wij Verplicht ...moeten scholen en zo lang...
en als we dat doen....
10...20...etc. anderen
voor jou want...ging dat heten...vanuit een Heel ver buitenland ...is goedkoper ...dan Wij allemaal...

(Mij kan het geen ene bal schelen waar wie dan ook waar vandaan komt
Maar...Ik vind
dat ze ...dezelfde scholingen moeten hebben...als wij dat moeten...als de eisen
die ze ...De hier geschoolden...moeten hebben...en dezelfde inkomen ed.
Vals spelen
is dat...
door in de miljoenen... is het al...van verre...vanaf eh....
met ongeschoold personeel....mogen..ze doen...Alles mag behalve een Sigaar!
Dat heet Nederland ...heeft een miljoen mensen of meer al
die niet kunnen schrijven
en lezen (in een klein landje van inmiddels 17.3 miljoen mensen)

Je
vraagt je toch af...
Meneer Sonneberg...Als dat goed voor de Economie is...als dat ...onze lands visite kaartje is...

Het land ...verdibilatiseert...waar we bij staan...en komen dan aan zetten met
eisen...Waar nu weer...
Arm Zuid Europese landen...

als ze niet... net zo gaan doen... als in ons land's Politiek...Krijgen ze
in de hoogste nood ...het geld... nog niet...

750 Euro...(En wij alweer en alweer en alweer
maar weer fors bezuinigen???)Dank aan de EU!!!

Moet vast weer terug in die pot...
en die laatst ook al 250 euro en daarvoor 200 euro extra...etc.

De Winst van Rutte is
een Miljard minder...te hoeven te betalen aan eh...EU begroting...
maar in de massa's aan miljarden al betaald extra!

Ik denk
steeds vaker aan Engeland...
die houden ...per jaar 65 Miljard over...als ze uit de EU zijn!
Daar
kan je mi ...een Mooi Gespecialiseerde Corona Ziekenhuis... voor bouwen...
en
de Studenten de basis beurs terug geven en oa oa oa...voor de Bejaarden hun huur door
2.20 laten delen...en nog veel meer...

Nou ja... ik droom ...ook welis...
Maar
als ze beginnen
Wat heeft Rutte binnengesleept...
mi.
Dat meer... dan de helft... van de EU...Nederland ...is gaan haten!

Kijkers Lezers en savers
van alleen deze Topic
606593 aantal...

Nou ja... ik droom ook welis...
Ik denk
steeds vaker... aan Engeland...
die houden ...per jaar ...sowieso...65 Miljard over...als ze...vanaf erg nabij
uit de EU zijn!

Zware typeoefening was het weer...
Ik ga Golf kijken op TV...Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 23 jul 2020, 01:06

Teren... :)

(Ik vind dat ze dat helemaal fout doen...tm ook die Henk Krol op TV
Jongeren moeten weer dit en dat om de Ouderen...
Nou zoals ze steeds kletsen er over...hebben veel jongeren...een hekel aan ouderen gekegen...
en dat snappen ze niet...
Misschien kunnen ze voortaan eerst Jeugd Psychologen...de dingen is vragen...ipv Jongeren
tegen de Ouderen opjutten gaan...(Deden ze ook al met Pensioen)
Ze kleppen teveel uit hun nek...zonder te weten hoe en wat...

Ze snappen niet eens dat sinds de Jaren 60 a 70 steeds meer Vrouwen zijn gaan werken...en aan
alle Premies mee betalen en aan Lands Belastingen...
Als de Bejaarden dat gingen laten...
kon 30% van de jeugd niet eens meer naar School...en hadden ze geen Medische Verzorging
gratis...en kregen ze om hun slechte weerstand...geen Rijen vaccins...in de Jeugd...
Ik schreef alis...de kans dat ze hier en nu...nauwelijks op Corona Besmetting reageren...de Jeugd...is
waarschijnlijk gelegen...dat ze ...die rij Jeugd vaccins hebben gekregen...Dat is zelfs nog het
effect ervan...
Die vaccins worden door de Ouders en Bejaarde Ouderen betaald...
Oh die van 70 plus mogen gewoon kapot...dood gaan aan Corona en geen Operatie's ed.
wgs hetende bedden tekorten...op de IC's...Jongeren moeten voorgaan...heet dat...
En dat horen en lezen en op TV de jongeren ook...
Weg met die Ouderen....
dan kunnen wij... weer de beesten uithangen...want wij zijn jong...en als niks mag...om de Ouderen
trekken ze zich steeds minder wat van aan...

Viel me laatst alis op...op TV...daar hebben veel jongeren... geen boodschap aan...
Laatst in Qurantaine weken was genoeg...en dat weer...om de Ouderen...Komen ze weer
aan bij OP1 en ander TV...doe het voor de Ouderen...1.m 50 afstand...

Ik weet ook de juiste zinnen niet om op TV te zeggen...maar denk zo dan...
Misschien kunnen ze... voortaan... eerst Jeugd Psychologen...de dingen is vragen...Hoe
het anders te zeggen...te brengen...ipv Jongeren
tegen de Ouderen opjutten gaan...(Deden ze ook al met de Pensioen)
Ze kleppen teveel... op TV...uit hun nek...zonder te weten... hoe en wat...

Ik hoor... al tijden ...niks meer over handen wassen...zouden ze ...dat nog doen???
Jong en Middelbaar en Oud????

De weerstand van Bejaarden is niks...die dingen zeggen ze ook oa...
Ik denk...de massale Grote Vergrijzing heeft al vanaf WO2 alle Virussen doorstaan...
maar toen rookten ze allemaal of rookten mee...
Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc. (Sinds die anties...Linke soep voor Bejaarden vooral!)
waar
70% of meer baat mee hadden...weg is gekletst....(Die ook niks snappen...met de ene
anties na de andere...aan komen zetten...en die klakkeloos anties mee kleppen...)
(Misschien zijn juist ...die anties figuren overal mee...wel het ware gevaar!)
De massale Grote Vergrijzing
heeft al ...vanaf WO2 alle Virussen doorstaan...
maar toen... rookten ze allemaal ...of rookten mee...

De Kinderen de Jongeren waren juist het meeste zonder weerstand...
Daar vonden ze Vaccins voor uit...voor rijen Jeugd ziektes...waar ze voorheen al
eeuwen massaal vroeg dood aan gingen...
(En de gemiddelde sterfte leeftijd al eeuwen...en eeuwen...bij 36 jaar
erom was...)
Nou ja...
Ik assosieer ...de Bevrijding...met Vrij zijn... met de Bevrijders van WO2
die kwamen... aan zetten met... Rookwaar en met Chocola...
met gevolg...de massale Grote Vergrijzing ...(met de gemiddelde ...Hier en NU...sterfte leeftijd
bij 81 jaar)
en die...hebben al ...vanaf WO2... alle Virussen doorstaan...
maar toen ...rookten ze allemaal... of rookten mee...
(Ik zie sowieso mensen liever ...ook en vooral de opklim jongeren...met een gewoon rokertje...ipv
achter de anties aan...werd steeds massaler...Snuif is mee...pil is mee ...tm via Recept...of via Internet
al of niet nodig ...ed dingen meer)
(Daar
lijkt niemand...nog weerstand van...mee op te bouwen...met...Snuif is mee...pil is mee ...ed dingen meer
tm het werd...een... Wereld Pandamie...)
Cafees waren voorheen een bak rook...
in deze tijd...kan je... dat soort plekken beter mijden aan...de lucht is er ...zo aantrekkelijk gemaakt
voor Virussen...
Je houd... je hart al vast...als je ze er... naar binnen ziet gaan...zo overvol... in die kleine ruimtes...

Ik snap iets niet zo...Er zijn dus mensen...die vinden dat we nu allemaal een Mondkapje op moeten
en preken dat bij op TV...tm bij Op1 ed...maar hebben dat zelf niet op...in ruimtes met Mensen...
Ze preken het bij maar...
Ze wachten zelf... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...
en de ene vindt dat niet nodig en de andere juist wel...
Laat de Premier en de Jonge van Vakantie komen...om het te zeggen...
Ze wachten zelf... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...
Ik denk...
als ik een volle Winkel ...in ga of een drukke straat... en ik ben bang Corona ...dan zet ik een Mondkapje
zelf... wel op...Net als een paraplu mee voor als het regenen gaat...
Ik snap echt helemaal niks van die gasten...
op TV...of ze zelf niet meer kunnen denken...of zelf niet meer kunnen handelen...en dan zit er een bak geschoolden
Hoog geschoolden en met een Bul of zelfs Bul ...2...of met...Bul...3...
Doet me altijd denken aan
derde Wereld landen...waar je de bevolking... de Condooms ed nog... moet gaan aan preken...om een hele
enge HIV Virus ziekte...Zonder dat iemand het ze zegt...(Ze weten het er allemaal allang)...maar
doen ze het uit zichzelf niet...
Het mist dus... eigen Burgerij ...innitiatief...
Hier net zo...(Ook gehoord vanavond op TV...
een bak geschoolden
Hoog geschoolden
en met een Bul of zelfs Bul ...2...of met...Bul...3...) Ik geloofde m'n oren niet eens...
Iemand zei...Laat de Premier en de Jonge
van Vakantie komen...om het te zeggen...
Ze wachten ...zelf... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...

Ik dacht gelijk...Man ...Mannen...vergeet het Ligaatje tussendoor
en het glaasje water bij OP1
neem weer ...een Sigaar...of Sigaret... of Pijp... of Sjekkie... dan word je weer normaal...
Wat
een
zooitje
schijters... bij elkaar...zeg...(Met hun glaasje water voor de snuffert)
over het Mond kapje...hebbende...tm.
Laat de Premier en de Jonge
van Vakantie komen...om het te zeggen...
Ze wachten ...zelf... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...

Vlgs mij... zijn ze... overal te koop...Mondkapjes...tm als vb zelfs...Wat let ze!

De ene groep... scheidt de Jongeren... van de Ouderen)...via de TV ...met hun geklets...
(Kwam ook
dat nog...die Gozer... (Geschikt voor de gedekte... (net als toen)...voor... en ...in WO2...met
eh...maar nu... (over...Leeftijds) enge Praktijken
ten nadele... van lands... Bejaarden...)
weer
aan ...op TV...die is... iets... bij de IC...(is gewoon een Burger in vrije tijd)
doen ...of die... de Premier is...recht voor...aan Bureau zittende...over (Burgerij)...Mondkapjes...
Kijk mij is...aan het doen zijn...op TV...
Kaerel neem is een Sigaar...Kom je ook is klaar...ipv...
Niet... door hebbende...
dat... iedereen... het er al... over heeft...tm
en Minister Grapperhaus al is geweest op TV...
Nou ja
deze vind ik ...ook te gek...(Voor Volwassen Mensen...)
(Met hun glaasje water voor de snuffert)
over het Mond kapje...hebbende...tm.
Laat de Premier en de Jonge
van Vakantie komen...om het te zeggen...
Ze wachten ...zelfs... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...
Kaerels... neem is een Sigaar...Kom je ook is klaar...ipv...
Niet... door hebbende...
dat... iedereen... het er al... over heeft...tm
en Minister Grapperhaus al is geweest op TV...


Ik denk zelf er ...heel gewoon over...en... kort... zo... er over...
Vlgs mij... zijn ze... overal te koop...Mondkapjes...(tm (ook bij Op1 ed) aan de tafel
als... vb zelfs) ...Wat... let... ze! (Het Mondkapje...zelf... te gaan dragen!)

Oja...Vergat ik...
(Met hun glaasje water voor de snuffert)
over het Mond kapje...hebbende...tm.
Laat de Premier en de Jonge
van Vakantie komen...om het te zeggen...
Ze wachten ...zelfs... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het gaat zeggen...
(Die Gozer (van de IC)
wel dat preken...maar...had er ook ...geen eentje (als vb) op...in beeld...(Ze willen wel
allemaal... mooi uitkomen...zelf...in beeld!
tm...(misschien wel daarom al)...Dus eh...
Ze wachten ...zelf... als kleine Kindertjes...tot iemand... van de Overheid ...het zeggen gaat...

Oh God Heer...wat Nu weer...
Oja...(Mooie tip- voor alle... kletstafels ...op TV...
Als je het mij... zou vragen...antwoord..De Premier... heeft Dagen getoond...(voor die met vakantie ging)
allang getoond... zelf...hoe het ...moet...in... een... groep!!!
En ...ook ...rond ...Praat...Tafels... en... dat soort ...Zaken!!!

Nou ja... voor ik nog meer ...ga mekkeren...Trusten allemaal. Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 24 jul 2020, 14:36

Eren... :)

(Hoi Ans ...Welkom terug van vakantie...

Ik zat me ...af te vragen...toen ik dit las...
Joodse passagier weigert naast vrouw in vliegtuig te zitten, KLM in de fout
vroeg de Vrouw ergens anders te gaan zitten...
of dat
geen Persoonlijke Personeels fout is...
mi.
Als je het goed bekijkt...Als iemand... niet naast Vrouwen wilt zitten...moet die niet
met het Openbaar vervoer gaan...
doen ze dat wel...en hebben... anties babbeltjes...die zijn dan zelf... fout bezig!

mi Je kan mi...pas KLM zeggen of Schrijven ...als dat... de KLM... richtlijnen ervoor zijn...
om het zo te doen...zo niet.... dan is het
een Personele Fout (Of discriminatie)via een pesoon...die (toevallig) bij de KLM werkt... )

(Anties Mannen of anties Vrouwen of anties Kinderen...
Linkse of Rechtse Extremismes....
Het heeft
sowieso ...met geen enkele Godsdienst ...van doen...net als... in het Openbaar Vervoer ...ook niet!)

Hoe de dingen opgejut worden...via Praattafels...secu Kletstafels op TV
Kan je ook nu... weer is goed volgen...omtrent die Mondkapjes....
Daar kunnen ze dagen hun programma's mee vullen...
Terwijl het duidelijk genoeg gezegd en getoond is...
Via het Hoogste EU Orgaan ahw...en via de Nederlandse Premier...hoe het Hier en Nu moet
Als je met groepen bent Mondkapje om...en Mondkapje
op met 1.m 50 afstand...aan Praattafels...

Nou zie je ...dat die NL TV kletstafels ...dat doen???
Niet dus...
Ze kletsen er
alleen alsmaar alweer ...en erg veel over...
Om het te mogen laten
van de ene expert
en
om het te moeten
van de
andere expert...
zodat ze
het zelf... kunnen laten...Wat het Hoogste
Orgaan ...van de EU ...tm Onze Premier
getoond heeft...dat (in
deze tijd van Corona) moet!

Daar komt het toch... op neer...Ja toch...

Voor allen... die zo emmeren op TV steeds
dat we ...in de EU... niet allemaal hetzelfde moeten doen
in Corona tijd...
Komt die...
Via het Hoogste EU Orgaan ahw...en via de Nederlandse Premier...getoond
hoe het Hier en Nu moet...
Ook
Mooie tip... voor Op1 ed.
Als je met groepen bent Mondkapje op...en Mondkapje
op met 1.m 50 afstand...aan Praattafels...

(En extra tip...ook de Neus...bedekt ermee...vooral!!
Virussus... broeden zich graag volop...in Neuscellen nl!
Daarom is het ook erg link
de boven neuskant niet extra in te drukken...
Virus'sen dwarrelen met de lucht mee...is de bovenkant van het
Mondkapje op de Neus...open...dwarrelt het zo in het Mondkapje
de Neus in....(zoals je erg veel ziet doen...oa.oa.oa.
tm Rutte ook)
Maar....dat is... hetzelfde...als... zonder Mondkapje
op hebbende!)
Afbeelding
Grappig is Macron
die ziet de ruimte er tussen bij Rutte....
en doet het enige juiste!
Mensen met een bril...hebben er voordeel mee
het sluit het... met de bril goed af...

Misschien zou er... aan de Mondkapjes randen...een plakkertjes
strip ...moeten zitten...want
erg veel mensen hebben het... van boven open...
daar kan elke Virus zomaar in gaan...dwarrelen
en de neus binnen gaan...
Bij deze foto
is het bij Rutte niet echt duidelijk te zien
maar er zijn foto's ervan...losjes op ...heeft die het...
dat is... hetzelfde...als... zonder Mondkapje
op hebbende!
(Althans...dat is... hetzelfde...als... zonder Mondkapje
op voor jezelf...anderen bescherm je wel...met mondkapje zo
op!)

Nnnouja...Ik ga Golf op TV kijken...
viewtopic.php?f=10007&t=130
Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 24 jul 2020, 18:51

Rendieren

Gefeliciteerd, met je nu al 2 dag winnaars, met je golf hobbie,
dit weekend, en het gaat nog tot en met Zondag. Goed hoor LT!
Uitgaan was, weer eens heerlijk, na zo erg lang binnen geweest, om corona.
Redelijk mooi weer gehad, beetje bij gebruind.
Ik wens jullie ook een goed weekend toe. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 jul 2020, 12:17

Dieren... :)

Ik las dit...
Nederland wordt steeds droger, en onderschat het gevaar van bosbranden
Nederland heeft een aantal droge zomers achter de rug.
Volgens experts is daarmee het risico op grote, uitslaande natuurbranden
vergroot en zijn we daar niet goed op voorbereid.

Er is mi iets eigenaardigs aan...
Laatst las ik...Nederland wordt steeds natter...veel regens...en dat steeds meer...

Ik denk... dat ze nodig die ...een soort tracktor achtige ...grote en kleinere Machientjes
moeten maken...met 3 verschillende standen...Kort... Middel en Lang...aan Pers pijpen...
dat gaten maakt...in de grond...op Landerijen...Weides...Bossen...Campings
en zelfs voor in Tuinen...en Parken...
De grond zelf ...lijkt overal ingedikt... tm te ingedikt...dat kan het Regenwater de grond
niet meer in...Niet alleen door de vele Tegels overal en asbest ed.
ook door de Ontzettend veel aan Huizen en Gebouwen...
er wonen in feite sowieso teveel mensen...in een te klein land gebied...en ook dat nog...
Teveel Mensen en Dieren en Eetdieren ...hebben allemaal drinkwater nodig...
(Voor de hele Ecologie was alleen ons landje al met 10 Miljoen Mensen al vol genoeg...)
(Wereld wijd is dat al 3 Miljard teveel aan Mensen...)
Nou ja men hoeft mij niet te geloven hoor...
3 Miljard teveel aan Mensen is ook 3 Miljard eetdieren...teveel om van te leven...en dat
heeft allemaal water nodig...
Ecologisch ...het gewone aantal...tm...en het tevele...ook...
Ergens is men ook massaal...
gaan troepen...
vb Pas op TV een vb
In Engeland...ze mochten na weken in huis om Corona...weer buiten...velen gingen de
Parken en Bossen in...
lieten ze op TV Zien...als ze naar huis gaan...is het hele Park een Vuilisbelt...

Dus landen ....overvol met Mensen...
Dat is het
(geestvermogen) geworden...
Na 1 Dagje ...naar buiten maar...
als ze
naar huis gaan...is het hele Park...en Bossen en Stranden en Heides... een Vuilisbelt.
(Sowieso 3 Miljard aan Mensen... extra... aan Vuilnis...is gaande... op Aarde)
(Het kost soweiso...3 Miljard Mensen... teveel teveel ...aan Drinkwater) en met z'n allen...met
meer dan 7 Miljard Mensen...maken ze er... een grote zooi van...

Men mag Mensen niet doden...maar men kan wel ...voorkomen...dat er teveel... komen...en daar doen ze
steeds...te weinig aan of... nog helemaal niks aan...Maar
Als er iets ...een programma beleid......via de WHO moet zijn...is het wel..de
Sexuele Voorlichting...en sowieso gratis Condooms uitdelen... en De Pil ook...moet ...ook gratis zijn...

In mijn hele Jeugd
ging het nergens ...over het Milieu...maar owee...als... wie dan ook...ook maar
iets...op straat... weg gooide...in bossen en Heides en Parken en op de Stranden...
dan was de boot wel aan...
Je nam het gewoon mee naar huis...of ergens onderweg... de Prullenbak in doen...

Tegenwoordig...een middagje uit...en het ligt er... vol vuilnis...
Een dagje ...Festival ergens...en het is... een puinzooi...aan vuilnis achter gelaten...
Een nationaal Feestdag iets...
een en al...Vuilnis...is het... in het land geworden...achter gelaten...
Maar...
na zo erg veel gehad over... het Mileu op TV ...en in de bladen en op Scholen en uit
en thuis ed.
Velen gaan een dagje naar buiten of Weekend weg...en het is een Vuilnis zooi in het land...
tm sinds de vele boten en Plezier Boten...ook op het Water...
Na zo erg veel... gehad... over... het Mileu en Klimaat... ed.
Volg dezelfden is
die aan ...zulkse...Mileu en Klimaat ed...Marsen ed. mee doen...
Ook die...
een dagje ...naar buiten of Weekend weg...op Vakantie ergens...en het is een Vuilnis zooi ...in
het land...tm op het Water...
Nog erger...keten in het Buitenland...met Vakantie...jonge Kinderen vaak nog...School Kinderen...
alleen ver... van huis...
Ze maken er ...een grote keet van...tm als ze weer weg zijn...het is er een vuilnis zooi...

Er is iets gaande...dat helemaal niet meer klopt... zelfs...
Ook die...
een dagje ...naar buiten of Weekend weg...op Vakantie ergens...en het is... een Vuilnis zooi ...in
het land...tm op het Water...
Al laten ze
100x tm 1000 keer...de grote Plastic zooi ...ea troep...in de Zee... Zien...in Meren en Kanalen en Rivieren...
Velen doe er precies het ...Omgekeerde mee...dan dat wat moet ermee...
en is het nog erger dan eers...
wat weg gegooid wordt...vanuit Boten en vanaf Bruggen en vanaf kades...en dat per dag
met mooi vaar weer
alleen al...op het water...en wat er... omheen fietst en wandelt...
In gewone Straat prullenbakken...gooien velen de volle baby inleg luiers in...ga
zo maar door...
Een Weg Gooi Cultuur ...heeft men ongestraft... laten creeren...en toen ...dan gaan ze
allen
die nog netjes ...alles in de thuis of Bedrijf vuilniszakken doen...dat...alsmaar duurder
per zak maken...
Netjes correctjes doen...wordt niet beloond maar gestraft!
Ook dat is het...Omgekeerde doen...met wat moet...

Met die Corona Crisis...alsmaar weer...We Hebben Beschermkledij te korten...op TV...
Ze gooien alles weg...na 1x gebruik...
Daar is nooit never op te fabriceren en te betalen...met zo'n Cultuur Geest Gebrei...

Men leert ...als je
de Handen... goed wast...zijn je handen ...Corona vrij...
zelfs...met Koud water...

Dat betekent...
als je... de Beschermkleding wast...(in een sopje...zelfs met koud water...uitgespoeld) is
dat het Corona Vrij is...(Het is dus
allemaal
heel gewoon... te wassen...uit te spoelen en op te hangen
of in de droger ed. of...Op een Bleekje leggen...)ipv er een wereld wijde gigantische vuilniszooi van te maken
dat vaak nog besmettelijk is ook....de Vuilnis bergen ervan...

(Over Vuilnis bergen gesproken...Vogels eten ervan en Ratten en Muizen en andere gedierte...
en in arme landen... Kinderen
zoeken er eet waar... leef waar ...gebruiks waar...ed. en brengen dat ...de huizen weer in...)
ipv
ook Corona bescherm kledij ed...Het moet gewoon gewassen en Hergebruikt...
ipv
Met die Corona Crisis...alsmaar weer...We Hebben Beschermkledij te korten...op TV...
Ze gooien... alles weg...na 1x gebruik...
Daar is
nooit
never
op te fabriceren
en... te betalen...met zo'n Weg Gooi...Cultuur Geest ...Gebrei...

Hoe dat ook zij...als de Wereld overal wordt Vol gestampt...dringt
de Regenwateren...de Aarde niet meer in...

Ik denk... dat ze nodig ...een soort tracktor achtige ...grote en kleinere Machientjes
moeten maken...met 3 verschillende standen...Kort... Middel ...en Lang...aan Pers pijpen...
dat gaten maakt...in de grond...op Landerijen...Weides...Bossen...Campings
en zelfs... voor in Tuinen...en Parken...

Tip voor de TU ed. leerproject...voor Studenten...(Voor het... TU zelf
Verdien Model... van de TU)...(Zet er wel gelijk ...
(TU Delft)...octrooi op!)
(Voor het de Marktwerking op gaat!)

(Want als het werkt ...zo het moet werken...wilt de rest van de Wereld ...het ook nl!)
(Want...Zo ernstig is deze zaak namelijk... Wereld wijd!)

Maak zulks is...
Een soort (Electrische meest geluidloze)
tracktor achtige ...grote en kleinere Machientjes
maken...met 3 verschillende standen...Kort... Middel ...en Lang...aan
Pers... pijpen...

Om de zoveel plekken...meters
Voor... het zaaien en voor het planten...Zodat de regens de grond
weer in kan...
Met bloed hete Zomers...die al zo toe zijn genomen...zit er zo toch water en vocht dampen
in de Grond...op
de Akkers ed. en Tuinderijen ed...en in de Bossen ed.
en
voor de Herfst stand...nog een keertje...
voor de Herfst Lange gaten makende...Met Pers Pijpen gatenmaken beurten...vangt het de
Herfst stormen regens op...ter bescherming van...in en om de Huizen tm in de Wijken...tm
ook langs... de bomen ...op Straten en op Pleinen...
(Het Med en Soc en Ec nut is...Scheelt weer... een zwembad ...de Winkels en Huizen
en Gebouwen in.)

Misschien zijn ze ook voor handmatig te maken...voor de kleine tuinen ed...mits
ze zo geluidloos mogelijhk zijn gemaakt...bv electrisch...anders is wijk erge herrie de schade!

(Via
Nieuw Werk gecreert...(Elec) Grote en Kleine Modellen...Pers Pijpen Gatenmaker
tm via Nieuwe baan...Wat is je Beroep?
(Grote of kleine)...Gatenmaker... voor op ... het... Land...)

Nou zo kan die wel weer...Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 25 jul 2020, 20:02

Eren... :)

Vanaf 9 Juli 2020... 3 Bekers... in 3 Weken ...3 achter elkaar...eruit gevogeld...vind ik zelf
leuk gedaan...van mezelf...met m'n TV-PC Prive ...Golf Hobby...)

Elke Week ...was het spannend...maar dit keer ...werd het zo spannend...dat
ik
op deze Topic van hjet Woordspel...op BLZ1... de Bladzijnden in een link ben gaan doen...maar
keek toch nog de 3 Laatste
holes ...

Maar zo erg spannend... kan je het maken...met die langdurige Golf Wedstrijden op TV
als je het ...zo doet... als ik...door 4 Namen... uit de de 157 Deelnemers...van de Leaderlijst
te halen...en daar... die 4 dagen Fan van zijn...(In de hoop ...1 van de 4 doet het goed...mooi is
als er meer... van de 4 het goed doen...Ik spaar namelijk ook Dag Winnaars en 2de Plekken...dat
doe ik nu het 3de jaar zo...op het Forum)

Eerst deed ik het ...alleen op een los briefje thuis...iemand zei...Je wint zo vaak ...zoveel...zet het is
op je Forum...ipv alleen het er ...over te hebben...Vanaf die tijd...kan ik het... zelf ook overzien...ook
of het me... op de oude Dag nog steeds lukt...Zo vaak mogelijk...de beste eruit te voorspellen...

Met die 4 dagen Golf Hobby...Ik heb wel een paar keren ...3 van de 4...als Dag Winnaars...
tegelijk gehad...Ik wacht nog op
alle 4 tegelijk
als...Dagwinnaars...Maar... er kan er maar... 1 ...per keer...de Beker Winnen!

Wie ook Golf kijkt ...op TV...moet je ook is doen...4 eruit vogelen... en daar 4 dagen Fan van zijn...
(Bij de 4... zit vaak ook 1 of 2 zelfs 1x 3 Min kukels erbij...of halen de ...Cut...niet eens ed.
Er kan er maar... 1 ...per keer...de Beker Winnen!
Als je er... dan ...nog maar ...eentje... van de 4...boven aan heb staan....Das...Pas...Spannend!
Wat zeg ik...Spannend...Werd...het...al 3 weken achter elkaar...Hardstikke Spannend!)
viewtopic.php?f=10007&t=130&p=70325#p70325
en
Vandaag...(...Als het me... te spannend werd...even tussendoor wat anders doen...werd dat...)
(Was ik al mee bezig...maar nu...Vandaag... het... af gemaakt)
Op Blz 1 van dit Woordspel Forum...alle Bladzijden in linken gezet...

Dit Lange Weekend... zijn er 2 Grote Golf Wedstrijden...
Die nu klaar is... was op de dag...in Engeland...
de 2de ...
is in de USA...is Zondag ...pas klaar...maar...
daar ga ik ...Nu... naar kijken...op deze Zaterdagavond... tm laat...
Jullie ook een fijne Avond...

Groetjes van Lady Troy Afbeelding

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jul 2020, 12:30

Rendabel... :)

(Ik kon het niet geloven...dat een boete van 98 euro een Strafblad geeft...
dus zocht ik het net...eventjes op en las dit...
Overtredingen worden alleen in het strafblad geregistreerd wanneer er een
beslissing tot afdoening van de zaak is genomen. Dit kan bijvoorbeeld zijn
dat er een strafbeschikking is opgelegd. Alleen bij een strafbeschikking tot
€ 100,00 wordt het feit niet op het strafblad vermeld (art. 3 sub a Bjsg).

Nou dat weten we dat ook weer...

Zouden ze ook beschikkingen hebben...over onze goede daden gedaan...of
bv nooit een Strafblad gehad...geeft voordelen....
bv
per 20 jaar bekeken...
20 jaar plus 20 jaar plus 20 jaar plus 20 jaar plus 20 jaar...
mi
Als het ene zoveel beperkingen oplevert...met een Strafblad
moet het andere ...zonder Strafblad...zoveel voordelen geven...lijkt me...Ja toch!

Neem mezelf nou...(Ik ben Nu 77 Jaar)
Ik heb... nog nooit een boete gehad zelfs...(Mooi houden zo)
Maar
was toch ook ...in het verkeer..Lopende ...Fietsende...Brommende...en ...met de Auto...
en hield de pootjes... netjes thuis... in winkels ed ...dingen meer...en
Ben ook nog nooit ...voor de Rechtbank... moeten verschijnen...
mi
Zulkse Strafbladloze Burgers....zonder Strafblad...vanaf geboorte ...na elke 20 jaar...erbij...zou
het juist... voordelen plus... moeten geven...lijkt me...Ja toch!
(bv per 20 jaar ...(ik noem maar wat) ...
bv 25 euro ...tm...100 euro minder ...aan huur
te betalen...per maand...)
Nou ja... zoiets dus...ea Leuke dingen...ergens ...gratis
erbij mogen zijn...of wat dan ook...voor...Burgerij... Voordelen ...Leuks...
(Niet... dat iedereen er ...naar toe moet ed) Maar erg leuk... om te krijgen...voor de
Strafblad loze Burgers...op z'n tijd...Leuke Dingen...om te krijgen...
bv De Nieuwste ...Penning... of Munt... van de Koning...of Tegel ed.
of bv...om op 4 Mei in de
Nieuwe kerk te mogen aanwezig zijn is...tigs dingen te bedenken...
voor ...de jaren...10 tm 20 tm 30 tm 40 tm en (Huur korting vanaf )...50 tm...
tm 60 tm 70 tm 80 tm 90 etc...
voor ...Strafblad loze Burgers...om op z'n tijd...Leuke Dingen... aan te geven...
Dat zijn leuke dingen voor de mensen...om opgestuurd te krijgen ...namens de Staat!)
Ook bv.De (Staats Brief)
We nodigen U uit
voor het Scapino Ballet uitvoering...U bent genodigde... in de Loge
van de Koning en Koningin...
(He get
mag het ...ietsje verderop zijn...(anders schijt men bagger al die tijd)
en met 1 Persoon mee...Ter stut en sreun en toeverlaat...(Half NL is Bejaard dus moet
men breder denken)
De Brief...(Van de Staat)
In de Loge (vierkantje)... of... iets verderop (Vierkantje)...(Aan vinken)
Komt U alleen (Met of zonder Rollator) (Vierkantje) of
neemt U mee...1 Persoon mee...Ter stut en steun en toeverlaat (is tevens de Chauffeur) (Vierkantje) (Aanvinken)
(Half NL
is Bejaard ...dus...moet men breder ...denken) (Ha ha haaaaaaaa)
Nou ja ik maak grapjes...
(Een Toilet vlakbij gewenst (vierkantje) (Aanvinken)...want met de ...Lands blazen... is het
ook al niet meer... zoals vroeger.....want...(tegenwoordig ...met 1 op de 3)...(Heeft plas problemen)
(Half NL
is Bejaard ...en met dit probleem...ook tm Middelbaar al...dus...moet men breder ...denken) (Ha ha haaaaaaaa)
bv...Een Toilet vlakbij gewenst (vierkantje) (Aanvinken)

Maar
effetjes serieus

Het ene ...zo zwaar bestraffen ahw...en het andere... helemaal niks belonen...
Een systeem... met alleen straffen...en niet belonen...is mi. een onevenredigheid systeem...

Nou ja...
Ik zat dus... te denken...over degenen ...die een boete van 95 euro kregen...om bv
met z'n viertjes
op het parkgras gezeten... ipv met z'n drietjes mag...in Corona's Overheids... Maatregelingen tijd...
Ik zat te denken...
of meteen ...een Strafblad hebbende ...om een boete van 95 euro...wel Wettelijk geregeld is...
en Zie daar...
Bij een strafbeschikking tot
€ 100,00 wordt het feit niet op het strafblad vermeld (art. 3 sub a Bjsg).

(mi Ziet het er uit...Je hebt dan wel een Strafblad...maar er staat niks op...
mi. (Welke idioot bedacht dat zo?)
mi. Een Blad papier... waar niks op staat...is (vlgs mij)...helemaal niks...
en kan dan ook...nergens voor gebruikt...bv ten nadele... voor Werkzoekenden
bv voor Overheids banen sollicitaities
en Gemeente banen ed.ea Instellingen...dus het gaat mi...nergens over...
wel een Strafblad...hebbende...maar zonder inhoud...
Maar om die
ene idioot..die zulks bedacht heeft....kan het wel ...(mi naar willekeur)
wel tegen Burgers ...gebruikt worden...
maw
Dat ze een Strafblad hebben...(Dat... staat er ...niet bij...Heeft Strafblad...->Zonder inhoud...)
bv Bij Solicitaties ed. vooral bij...Jongeren Jonge Volwassenen ed.
(mi
als je het
mij zou vragen... Zo'n Wet (art. 3 sub a Bjsg)...omtrent... moet... eruit!)
(Gewoon is... een boete gehad...staat dan... elders genoteerd...verder niks!
Dat verder niks...geldt dan niet bij... oa Sollicitaties ed.)
ipv. De toekomst van Jongen mensen te verkloten...om niks...)
maw
Dat ze een Strafblad hebben...(Dat... staat er ...niet bij...Heeft Strafblad...->Zonder inhoud...)
bv Bij Solicitaties ed. vooral bij...Jongeren Jonge Volwassenen ed.

Gotte Gotte wat zijn ze toch weer
CCCCChhhhhhhhhggggggggggggristelijke en Humanistisch ...in het land...
want...
(Dat is (bedacht)
een Wet...(art. 3 sub a Bjsg)
Om ...de toekomst... van Jongen mensen ...te verkloten...en dat... helemaal...om niks...)

(Hoe komen we toch aan zoveel Personele Tekorten???) Wel...
maw
Om een Strafblad hebben...(Helemaal voor niks)
(Heeft Strafblad...Maar...Dat... staat er ...niet bij...->Zonder inhoud...)
bv Bij Solicitaties ed. vooral bij...Jongeren Jonge Volwassenen ed.

Hoe dat ook zij...
De Gewone (oa) Corona Boetes...tm tm tm 95 euro...heeft mi sowieso... geen Strafblad!
Of...toch ...wel...
(Dat is (bedacht)
een Wet...(art. 3 sub a Bjsg)
Om ...de toekomst... van Jongen mensen ...te verkloten...en dat... helemaal...om niks...)
wgs.
Alleen bij een strafbeschikking tot
€ 100,00 wordt het feit niet
->op het strafblad
vermeld (art. 3 sub a Bjsg).

Gotte Gotte ...wat zijn ze toch weer
CCCCChhhhhhhhhggggggggggggristelijk en Humanistischhhhhh ...Landje...
(Iemand solliciteert...Daar wordt ...Strafbladloos vereist...)
Antw terug...(van het Rijk)...Heeft een Stafblad...

Gotte Gotte ...wat zijn we... toch weer
CCCCChhhhhhhhhggggggggggggristelijk en Humanistischhhhhh ...Landje...

(Maar ondertussen...Hoe komen we toch aan... zoveel Personele Tekorten...in
het Land ???) Wel...
maw
Om een Strafblad hebbende...(Helemaal voor niks)

(Nou ja... zo denk ik... er over hoor...over...(art. 3 sub a Bjsg).)
(Ik dacht ...van de metene...Weg ermee...over boetes tm 100 euro
met... het Woord ...Strafblad ...erin...Weg... met ...dat Woord ...erin!
Maar er moet ook bij staan...voor dezelfde daden
die toen pas nog...100 euro kosten ...en opeens bv...350 kosten...
of meer...of zo
geldt hetzelfde voor...(in die context)...Weg ermee...Met het Strafblad!
in dat Wets Artikel!)

(Zo Denk ik er over!)

Jullie ook een fijne Zondag. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jul 2020, 13:31

Ren... :)
Dit Forum heeft 3 soorten van...
LADY TROY'S GEWOON GEZELLIG FORUM- Home Index -INDEX BLADZIJDE

Bij de ene staat...
Het is momenteel 26 jul 2020, 13:28
In totaal zijn er 4 gebruikers online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
(gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 5 minuten)
bij
de andere staat 0 Gebruikers en 3 Gasten...en bij de andere staat
0 Gasten...0 Onliners...op 1 Forum staat het zo...
Vreemd beetje vreemd...
dat wel natuurlijk...

In het echt...is het...
er is (Nu)...maar 1 Gebruiker...(gaande...Ik zelf)
en 3 Verborgen en 3 Gasten!

Ik kon nog net van eentje...die ze ...Gebruiker ...noemen...(Bij de Server)
maar is... een Verborgen...te pakken krijgen...met over trekken...de andere 2 waren alweer weg)
Zien
jullie wel...Dat is geen Gebruiker!...Maar een Verborgene...(Mee Lezer) Minder dan een minuut geleden
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101 Firefox/78.0
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jul 2020, 14:04

Entertaiment... :)

(Iemand vroeg me...Weet jij waarom die Zuid Eu landen... zo arm zijn steeds?
En ze alweer met zo erg veel euro miljarden geld geholpen moeten?
Ik haalde m'n schouders op...
want het is teveel om op te noemen zelfs...

Maar om het simpel te beginnen...met de uitleg...
(tijdens de type-oefening dan maar)
Dan moeten we terug gaan naar het jaar...1999 toen bij ons de Geldmunt nog de Gulden was...
en in hun landen...hun Geld Munt... er was..
.
Vanaf het jaar 2000
Moest.. de Landen Munt de Koers wisseling Ondergaan...om van Gulden naar Euro Munt te gaan...
Alles in het land...
wat...met Geld te maken had...moest gedeeld door 2.20
om van Gulden naar de Euro Munt te gaan...

(Ik denk...
dat de meest Vrome EU landen...dat nog... zo gedaan heeft...echt... met alles!!!
Met alles is dan ook met alles...
net
als bij ons (Hier waren ze... nog heel erg vroom... in ons landje... ermee)
Met Het Inkomen...tot aan de Hoge inkomens groepen ...van de lonen...en uitkeringen en van Pensioenen ed.
dat werd allemaal netjes gedeeld door 2.20

Het zelfde systeem...kan je herkennen...Vanaf de Top Inkomens...De Rijken werden steeds Rijker...
de Rest in het land...werd steeds armer...
(Net als met de Zuidelijke EU landen...werden steeds armer...)

Nog is...
Ik denk...
dat de meest Vrome EU landen...dat nog zo gedaan heeft...echt met alles!!!
Met alles is dan ook met alles...

Net als bij ons (Hier waren ze... nog heel erg vroom... in ons landje... ermee)
Met Het Inkomen...tot aan de Hoge inkomens groepen ...van de lonen...en uitkeringen en van Pensioenen ed.
dat werd... allemaal ...netjes gedeeld door 2.20

Maar hoe ging dat met
de meest Topinkomens...en met de Rijken...en met de meeste prijzen...in het land?
tm...En met de Diensten ed.
En met alles
wat met geld te maken heeft...in een land...(Dat gedeeld moest door 2.20????) Deden ze dan ook zo met alles???
Of
Deden ze ermee...of de Euro Munt hetzelfde is...als de Gulden Munt was/is...
en
lieten de (Gulden) Geld bedragen... zo staan ...en zette er... alleen...euro achter...
(Dat alleen al
is een stijging ...van veel Topinkomens en van Rijken...op de bank...
maar ook met de Product prijzen...tov alleen waar het wel gedeeld is door 2.20
Dus
de Zuid EU landen...hebben een grote achterstand gekregen...tov de EU landen...die niet gedeeld
hebben door 2.20
Was
dat al erg...nog erger werd het...
Waar ze allemaal...maal 2.20 hebben gedaan...(Die rij is te lang om op te noemen zelfs)

Waardoor de rest die wel...Alles door 2.20 gedeeld hebben...hele grote achterstanden kregen...tov
de hetende rijke EU landen...
Die Zuidelijke EU landen zijn wel te vergelijken met
Onze methode in eigen land...waar wel gedeeld werd door 2.20
en wel bij...
Gewone Lonen inkomens en Uirkeringen en bij pensioenen...
alles werd netjes volgens de regels dedeeld door 2.20
als dan
Andere landzaken maal 2.20 heeft gedaan...
Dan snappen jullie
(Om maar wat te noemen... die belachelijke hoge huren in ons land...vanaf het jaar 2000 ...wel!
dito met veel Huizen prijzen...vanaf 150.000 werd vanaf 300.000

In de landen waar men eerlijk alles door 2.20 heeft gedeeld...
werd 150.000 Gulden...gedeeld door 2.20...68.181euro...
Bij ons werd het...die belachelijke hoge huren ...vanaf het jaar 2000
dito ...met veel Huizen prijzen...vanaf 150.000 werd vanaf 300.000
Dus
in de eerlijke eu landen...
150.000 Gulden...gedeeld door 2.20...werd...68.181euro...
en waar ze de boel groots belazerden... werd het...vanaf 300.000 euro

Vroeger stonden de inkomens plaatjes nog in de kranten bij de vacatures
te weten zo het inkomen...bij Sollicitaties...
Als er een ton
aan inkomen stond...(met de Gulden munt tjdperk)
(bij bepaalde functies) moest dat door 2.20
gedeeld...Het bedrag moet dus... veel kleiner erbij staan...in eu munt...vanaf 2000
Maar wat zag je...
de Inkomens bedragen ...vanveel lands Top...banen
werd her en der...hoger genoteerd in eu munt...

Er zit landelijk ...in nogal wat EU landen...massale Diefstal bedragen(overal ) in...
(Alzo lijken
die landen...tig in de tig in de tigs Rijker...dan
de Zuidelijke
EU landen...die alsmaar... met elke prijsverhoging...dat grote Diefstal bedrag niet mee heeft...elk jaar weer...
maar elders...vermeerdert het... dat grote diefstal bedrag...per jaar...fors...in de Prijzen!
Dan is er opeens
bv een ramp...
De zgn Arme landen...tov de zgn Rijke landen...staan to elkaar...
Nou als ze eisen gaan naleven met nieuwe Hervormingen
krijgen ze geld...
Toch is gaan kijken...wat zijn de eisen en de Nieuwe Hervormingen???
mi
Dat kan alleen maar
als ze net zo gaan
Liegen en Bedriegen en Stelen gaan op grote schaal...onder het mom van etc.
tm alsmaar weer
erbij Personeel ontslaan...(Als waar die andere landen zo erg Rijk mee werden)
met de zoveelste trucs...in het banen dal...op Eerbare Burgers af...en de volgenden
nog goedkoper aannemen...dan de vorigen was...in die banen...
en
je gelooft het nauwelijks...
overal van alles weg bezuinigen...tm (Onafhankelijke)
Televisie Zenders in Fusie of weg...

(De EU werd zo te duur)
Alles wat in de EEG tijdperk was opgebouwd...zag je ze gaan afbreken...
het weg bezuinigen...

(Nou ja sumier geschreven...Ze willen dus...dat de Zuid Europese landen...net zo gaan doen...
Alles wat ...in de EEG tijdperk was opgebouwd...zag je ze gaan afbreken...
weg bezuinigen...
die gedeeld door 2.20 halen ze nooit meer in...maar wel ...de prijzen
onder het mom van...net zo
duur maken...als in die andere EU landen...(die gedaan hebben of de euro Munt hetzelfde is als de Gulden munt...
of nog ergens...maal 2.20 hebben gedaan)
Wat heet hervormingen...Ze willen dus...dat
de Zuid Europese landen...net zo gaan doen...als eh...
Liegen en Bedriegen en Stelen gaan op grote schaal...tm onder het mom van etc.
tm alsmaar weer
erbij Personeel ontslaan...(Als waar... die andere ...landen ...zo erg Rijk ...mee werden)
alzo om de boel op te trekken en meer op gelijk niveau te komen...
met hun land Totale Inkomen...
(Mocht je denken dat ze er daarmee er zijn...
Forget is...De meeste Rijken willen steeds Rijker worden...
Boetes van 5 euro maken... tot 95 euro...etc..
Belastingen steeds meer aan betalen...elk jaar weer met...nog minder aftrek etc.
Dito
met de basis verzekering...3/4 van de Medicijnen...naar de Drogisterij brengen...dan betaalt de Burgerij
dat netjes allemaal zelf...
Maar...
(hun (geld verhogende) verslaving is ongekend)
De meeste Rijken willen steeds Rijker worden...
Ze bedachten er de eigen Bijdrage bij...voor die nog 1/4 Medicijnen...
(Begon Zij van de toen WVC D66 mee...met in gulden bedrag
2.50 per jaar...is nu al in de 400 euro...(maar 2.20 en je weet het gulden bedrag)
in dat bedrag ...zelf te betalen...daarmee betalen de meeste Burgers de eigen medicijnen
helemaal....zelfs...3/4 bij de Drogist en 1/4 Via de Apotheek...(Op enkele Top dure
Medicijnen na...voor bepaalde groepen...) Betalen we...met z'n allen
ook dat zelf... helemaal dus!)

Sinds eh...
NL in de EU is...
Ondertussen ging hier
de Lonen gelijk of werd lager ...dito met pensioen ed...en de Prijzen stegen...en stegen maar etc.
Dus eh
Wat heet hervormingen...Ze willen dus...dat
de Zuid Europese landen...net zo gaan doen...als eh...
Liegen en Bedriegen en Stelen gaan ...op grote schaal...tm onder het mom van etc.
tm alsmaar weer
erbij Personeel ontslaan...(Als waar... die andere ...landen ...zo erg Rijk ...mee werden)
Ondertussen ging hier
de Lonen gelijk of werd lager ...dito met pensioen ed...en de Prijzen stegen...en stegen maar etc.
Nieuw werd
de anties methodes...via vooral op Tv te laten komen...
dan kunnen ze de prijzen (onder het mom van) steeds verhogen...
In die Zuid EU landen
is een gewoon rookwaartje 2 euro per pakje...en hier...7.90 (of is het al duurder?) (Onder het mom van...
Met Wijn met Frisdranken met etc. doen ze dat alsmaar...
tm
Niemand mag nog wat...op TV zelf...Allemaal Watersnuivers Water Zuipers...zijn het
in beeld...
Dat moeten de Zuid Europese landen allemaal gaan na-apen...
(Met dat beetje wat juist nog hun land inkomen bron is...)

Ondertussen ging hier ...Jaren...
de Lonen gelijk of werd lager ...dito met pensioen ed...en de Prijzen stegen...en stegen maar etc.
Nieuw werd
de anties methodes...via vooral op Tv te laten komen...
dan kunnen ze de prijzen (onder het mom van) steeds verhogen...
om de Staats Kas te spekken...
apart is...
Daarom zwegen ze zo erg (Die van de toen Politiek tm Kabinet)
vanaf het jaar 2000...met die koerswisselingen...(Lands Dieven) dat
spekte
giganties de Staats kas...aan massaal extra...aan lands Inkomsten belastingen...
Nou
in de landen waar ze massaal ...Eerlijk...alles door 2.20 hebben gedeeld...niet...daar steeg de Staats kas
niet van...die bleef in feite gelijk....
wat ook de bedoeling was...
Maar elders...
Hoe werden die andere...EU landen zo erg Rijk...
met die koerswisselingen...(Zwijgen over Lands Dieven) dat
spekte
giganties de Staats Kas...aan massaal extra...aan lands Inkomsten belastingen...

In feite moeten
(Als die EU eerlijk is...ipv de eisen... op de Zuid Europese Landen...)
die Rijk geworden...alzo EU... landen ermee...alsnog
van alles Verplicht...te laten delen... door 2.20 in hun land!

(Hervormen is Rechtdoen Eerlijk zijn...etc.met welke verandering dan ook...)
Als die EU eerlijk is...ipv de eisen op de Zuid Europese Landen...)
die Rijk geworden...alzo EU... landen ermee...alsnog
van alles Verplicht...te laten delen door 2.20
(Ik schreef welis...te beginnen met... alle Huren...van Huizen en gebouwen ed.
Voor opeens half Nederland Dakloos is en niemand snapt hoe dat toch kon gaan!!!

maar ook
gaf ik als voorbeeld
oa Operaties...
vb Een heup operatie was 10.000 Gulden gedeeld door 2.20 is rond de 4500 euro
maar wat kost het...21.000 euro!!!

(Er beginnen Nazi achtige praktijken het land in te komen...vanaf 1 een paar etc.
ipv
Hervormen is Rechtdoen Eerlijk zijn...etc.met welke verandering dan ook...)
Als die EU eerlijk is...te Brussel
ipv de eisen op de Zuid Europese Landen...)
via die Rijk geworden...alzo EU... landen ermee...alsnog
van alles Verplicht...te laten delen... door 2.20

Dat benadert dan...het Nationale Inkomen van de Zuid Europese landen...
en liggen ze zo al gelijk...met de andere EU landen...
en blijken ze
misschien helemaal geen extra geld nodig ...en eisen die
Leugens en bedrogs en Diefstal op grote schaal naar de Burgerij toe
is...te moeten gaan doen...

Nou ja Sumier beschreven...
wat niet zomaar valt te zeggen en uit te leggen...maar als ze beginnen...
maar als het die richting op gaat...van Nazi praktijken...
om hetende bedden te korten
(in een land vol met bedden)
Dat die 70 jarigen wel mogen barsten...
(Om die Top dure IC Bedden niet)
en die zeer pijnlijke heupen gebroken die Operatie niet...
patienten mogen barsten...verrekken...om eh...
Dan wil ik nog wel opkomen
voor die Lands Bejaarden Soos...en
het gaan uitleggen...
Dat
is
de
EU
Al vanaf ...het jaar 2000... dat alles op grote schaal...Gedekt...
(Om een heel groot Gebouw te kunnen neer zetten)
en hoe pakt dat uit...Dat Dekken...
Nou ja Sumier beschreven...
wat niet zomaar valt te zeggen en uit te leggen...maar
als ze beginnen...
als het ...die richting op gaat...van Nazi praktijken...en ook dat
nog... met dat...te ...Dekken...
(Alleen met
al dat Gedek...kon WO2 ontstaan... tm de Holocaust!)

Vandaar...
Dan wil ik nog wel opkomen
voor de Lands Bejaarden Soos...(in de EU)...(en voor de Zuidelijke EU landen)
en
het dus...gaan trachten...uit te leggen...Gr. van LT) :roll:

PS...Weet je wat het is...als die Angela weg is en er komt
1 Achtung ...figuur...
staan ze allemaal stijf en doen klakkeloos wat die ene zegt...
Al die lieden aan de watersnuif zuip tafels...
die maar wachten op eentje die zegt
Mondkapje moet op...

ipv Ieder is voor zichzelf verantwoordelijk...Ben je bang Angstig
voor Corona...wat let je om een
Mondkapje op te doen...buiten de deur...en anderen niet...of nog niet...
Maar...
1 Achtung ...figuur...dan
staan ze allemaal stijf
en doen klakkeloos... wat die ene zegt...
Al die lieden aan de watersnuif Waterzuip tafels...

Maar...Das pas eng...
1 Achtung ...figuur...in de EU...dan
staan ze allemaal stijf
en doen klakkeloos... wat die ene zegt...


Achtung...
Wie Wat waar is in de EU lastig...
Moslims vnl Marokkanen...Donkere Huid mensen...Bejaarden en Alla(h) ook
de Joden dan maar weer erbij etc.
en allen die nog voor ze opkwamen...
Dat
is de EU teneur nu al...
1 Achtung ...figuur...dan
staan ze allemaal stijf
en doen klakkeloos... wat die ene zegt...
Al die lieden aan de watersnuif Waterzuip tafels...
en...
Das pas eng...mee kleppen dagen weken en alweer
over niet die top dure bedden op de IC...
Wie Wat waar is in de EU lastig...
Moslims vnl Marokkanen...Donkere Huid mensen...Bejaarden en Alla(h) ook
de Joden dan maar weer erbij etc.
en allen die nog voor ze opkwamen...
Dat
is de EU teneur nu al...om zgn...Bedden te korten...(vanaf 1 een paar etc.
Komen de selecties)
Al die lieden aan de watersnuif Waterzuip tafels...
die in de Tweede kamer die in het kabinet...ze kleppen klakkeloos mee...

(Elders op de Wereld is hun IC vol met strech bedjes aan het Zuurstof
apparaat...) elk Ziekenhuis bed bij ons is er altijd voor gebruikt!
(Waar gaat het over ...in ons land...Bedden tekorten...over de duurste bed Model!
Als die er niet zijn...via die ene...mag sowieso elke Bejaarden boven de 70 kapot...)

Hoe dat ook zij...
ipv Ieder is... voor zichzelf verantwoordelijk...Ben je bang Angstig
bezorgd voor jezelf en/of voor derden...
voor Corona...wat let je om een
Mondkapje op te doen...buiten de deur...of met dat op...zelfs op visite
gaan of met visite ontvangen...

ipv
Sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
Zitten ze... te wachten...tm te kleppen...tot die ene... het zegt...
Wie?
Wat?
Waar?
(Via het hele TV ...Radio...tm Bladen...Circuit)...Volwassen mensen...
Geschoold en tm tm tm...Gestudeerd zijn ze aan toe...te wachten...
tot die ene... het zegt...of
zeggen het wel op TV ...hun mening er over
maar doen het ...niet zelf...ze wachten...
tot die ene... het zegt...
En...Das pas eng... :!:

Ik Zie het zo...Iemand zegt...Er wordt regen verwacht...maar zeker is het niet...
dan neemt een x percentage de paraplu mee of regenkleding mee...
de rest niet...ze wachten tot die ene het zegt...dat het zo is...nog steeds misschien
nog meer nemen een paraplu mee...
maar een x Percentage niet...

Ik zie dat zo... Een Ieder is... voor zichzelf verantwoordelijk...(Misschien in veel
gevallen ook voor anderen) (Is er niks gezegd door die ene)
Het kan vriezen of Dooien gaan...
een x Percentage...Plu mee...of...zet een Mondkapje op...
Nou so What...

(Ondertussen
Via het hele TV ...Radio...tm Bladen...Circuit)...Volwassen mensen...
Geschoold en tm tm tm...Gestudeerd zijn ze aan toe...te wachten...
tot die ene... het zegt...of
zeggen het wel... op TV ...hun mening er over
maar doen het ...niet zelf...ze wachten...
tot die ene... het zegt...
Das pas eng... :!:

PS...Weet je wat... het is...als die Angela... weg is... en er komt
1 Achtung ...figuur...(Na 2x een WO...Een Vos verliest wel de haren maar
niet de streken )
staan ze allemaal stijf
en doen klakkeloos... wat die ene zegt...
Al die lieden aan de watersnuif zuip tafels...
die maar wachten... op eentje... die het... zegt...

(Inmiddels het verschil
met toen is...in ons land... kwam de Schoolplicht...)
Volwassen Mensen...
Geschoold en tm tm tm...Gestudeerd zijn ze... aan toe...
Hier en NU...te wachten...
tot die ene... het zegt...
of
zeggen het wel op TV ...hun mening er over
maar doen het ...niet zelf...ze wachten...
tot die ene... het zegt...

1 Achtung ...figuur...dan
staan ze allemaal stijf
en doen klakkeloos... wat die ene zegt...
Al die lieden aan de watersnuif Waterzuip tafels...

Die (enge)...(Psychologische) tendens...in ons land gekomen
sinds niks mag...ook geen Sigaar etc.
En...Das pas eng... :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 26 jul 2020, 17:14

Mentaal... :)

(Liegen schijnt ...een gewoonte mogen ...gewoonte patroon
te zijn geworden...of men
merkt het
niet eens meer...
bv Met maken van die Reclame...
De maker ervan en de Zeggers ervan...op die Reclame...

Neem de Reclame Viteapro
NIEUW
Zegt een Schilder... op die Reclame...Ik gebruik het al jaren...zegt
een hardloper ...voor mijn gezondheid ...al jaren te gebruiken...
Maar
de Waarheid is...
Neem de Reclame Viteapro
NIEUW...NIEUW...NIEUW
dat product is....NIEUW!!!

Nou ja...de enige tip is...Wakker worden..of ook wel
Neem bijtijds weer gewone waar....Gr. van LT) :roll:

PS.
Ik zag alweer... op TV...bij Corona Testen
Met de blauwe Handschoen... in en om de Neus en Mond
daarna scharrelen met
het potje en de stokjes...Flesje dicht...
de Persoon loopt
naar de Tafel... met PC erop...met hun drinkens er op etc.
en gaat staan typen...met
de Blauwe Handschoenen nog aan...
etc. (Wat verder allemaal ...niet getoond wordt...overal waar men massaal
aan het testen is
maar waar ...zwaar tekorten... aan beschermde middelen is...etc.)
60.000 tm 100.000 per dag gedaan...maar zoveel
Blauwe handschoenen zijn er niet eens paraat!

(Bij hoevelen gaat het dan zo...(Of om slordigheid etc)
de volgende auto's wachten snel
2 stokjes pakken...etc.
bij Corona Testen
Met de blauwe Handschoen... in en om de Neus en Mond
daarna scharrelen met
het potje en de stokjes...Flesje dicht...
de Persoon loopt
naar de Tafel... met PC erop...met hun drinkens ea gewone spullen
erop... etc.
en gaat staan typen...met
de Blauwe Handschoenen nog aan...etc. Bij hoevelen... gaat het dan zo...de
volgende rijen auto's wachten... snel
2 stokjes pakken...etc.
waar ...zwaar tekorten... aan beschermde middelen is...etc.)
60.000 tm 100.000 per dag gedaan...vertelt men trots...maar ...zoveel
Blauwe handschoenen... zijn er niet eens ...paraat!

(Wgs (sowieso Wereold wijd...) maar ook opeens
in eigen land...die ongekende snelheid ...van Besmette Mensen plots...

Ik schreef al is...als vb... Film die Teststraten...Ongemerkt is...
Zet er ...(ongemerkt)...Camera's in ed dingen meer...)
(Zonder toestemming van de GGD ed anders waarschuwen ze iedereen!
ipv Gezondheid gaat voor...het Dekpatroon... is er maar zo...)

De Goede niet te na gesproken!!!

Maar...Er kan slordigheid ...mee gaande zijn...ook tegen alle regels in gaande
gaande zijn
en gaat staan typen...met
de Blauwe Handschoenen nog aan...etc. Bij hoevelen... gaat het dan zo...de
volgende rijen auto's wachten... snel
2 stokjes pakken...etc.
waar ...zwaar tekorten... aan beschermde middelen is...etc.)
60.000 tm 100.000 per dag gedaan...vertelt men trots...maar ...zoveel
Blauwe handschoenen... zijn er niet eens ...paraat en sowieso niet elke dag!
Maar...
het kan zelfs...een Misdaad zijn...wat ermee... gaande is!)

Ik bedoel maar...Wakker worden! Gr. vvan LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 jul 2020, 02:51

Taalleraar... :)

(Ik hoorde een Verpleegster op TV zeggen...Ik ben Verpleegkundige en Full Time Moeder...

Nnnnou ja...

___________________________________________________
Golf uitslag wk 30 USA
viewtopic.php?f=10007&t=130

Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 27 jul 2020, 15:52

Leraar

Ik heb wat leuks voor jullie mee genomen.
Zal je gebeuren in je huis en tuin. Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
https://www.ad.nl/video/beren-breken-in ... ka~p158642

Je snapt het niet LT, ze heeft toch ook, hbo gestudeerd en dan dat, zo zeggen, die verpleegster.
Ik ben verpleegster en ze zegt te zijn, fulltime moeder, maar dan werkt ze, niet buitenshuis namelijk.
wgs. is verpleegster, dan werkt ze, buitenshuis en zorgen anderen, in die tijd, voor haar kinderen!

Tiff heeft best redelijk weer, met haar vakantie, en het wordt, weer warmer.

Ik wens iedereen een goede week toe.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42503
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 jul 2020, 10:38

Aardappel... :)

Ik las dit...
KPN verwacht geen Huawei-verbod door de Nederlandse overheid
De telecomprovider gebruikt onderdelen van de Chinese fabrikant
voor het 5G-netwerk, en denkt dat te kunnen blijven doen.

Ik ken iemand die een Huawei Mobieltje heeft en haar Dochter ook...als ze met elkaar bellen
en het over Winkels hebben...over Producten gaan kopen ed.
Komen Reclames met die Producten ..Dat betekent...ze volgen de gesprekken...en halen er uit
wat voor hun nuttig is...in de gewone Huis Tuin en Keuken gesprekken...gebruiken ze het
voor Reclames...op die Mobiel gebruikers af te sturen...
(Voor andere doeleinden zal dan ook wel bestaan...of zoals de Amerikanen het niet meer
willen gebruiken in de USA...via electronica...ze spioneren zo...) Zat ik over na te denken...het
lijkt onschuldig voor Reclame doeleinden...maar ze breken wel in de Mobieltjes in...om de
gesprekken te volgen...
Zelf snap ik helemaal niks van al dat soort dingen tegenwoordig...
Je koopt een Mobiel...dat is je prive bezit...er is voor betaald...je zoekt een provider
en die zijn ook al niet goedkooop...maar dat is om te kunnen Mobiel bellen ed.
De Burgerij betaalt er voor...Waarom zitten er die Reclame inbrekers er dan nog op???
Ze doen tegenwoordig
of dat heel gwoon is...overal Reclame op en in en aan...Maar het feit is...ze breken in...
in jou prive bezit...
Dan is er nog verschil met...zomaar Reclames... via de provider op je af...in je Mobiel...of
afgeluisterde...
Dan luisteren ze je gesprekken af...
Is dat eerste voorbeeld al erg...(Is een vorm van ongevraagde onbeschoftheid...op je af...op
je Mobiel...
Het tweede voorbeeld is...is nog veel erger...(Afluisteren) Is Het Spionage model...
Het afluisteren van gesprekken...kan op verschillende manieren gezeeft worden...
net voor welk doeleind...ahw ze eruit willen halen....
Ik herinner me...
Dat oa die Duitse Angela Merkel
helemaal over de toeren was...dat haar Regerings Mobiel... door de Amerikanen afgeluisterd werd...zo...mi
dat gaat net zo als met Reclames gedaan wordt...Waar hebben ze het over? Over Schoenen en Tassen en jassen ed.
Die Reclames sturen ze dan op je af...(Het lijkt Onschuldig...maar het systeem is het zelfde...)
Trouwens
Een Telefoon en Mobiel ed...gaat via een Provider...Heeft die Provider bepaalde Producten...in het Server systeem...
Technisch gezien dus...Hoeft de Profider het zelfs niet eens te weten...dat het wel via de Provider gaat...maar niet met medewerking
van de Provider...kan zulks zelfs gaan...
Dus zo'n USA
(die alle methodes zelf ook wel kent) wilt heen Huawei...in hun Electronoisch Technische systeem...
Maar omdat de Electronische producten van Huawei ontzettend veel goedkoper is...kiezen er Providers ed er toch voor...
Misschien ook wel om...
of ze nu door de Hond
of de kat gebeten worden...
wat maakt het uit...wel Huawei... is erg veel goedkoper...dan eh...enne eh en eh...
aan Producten in hun ...G Dinges 1...2...3...4...5...
mi
Het lijkt tegenwoordig nog een Wonder...iets te vinden aan electronische producten...waar nier mee
gesjoemeld is...voor welk doel dan ook...
om via Reclames Gebruikers te manipuleren...of om af te luisteren voor bepaalde doeleinden...
(Hoe vindt men nog (Lands Top)...Electronica producten...die zuiver op de graat is...
lijkt het ...steeds meer te zijn geworden...in deze tijd)
Met mede werking van de Providers of Zonder...via de Server...op de Burgerij af...
maar ook op Staatlieden ed Mensen af...
maw Hoe betrouwbaar is het gekocht Mobieltje nog???
Zit het daar al in...of via G5 ...via bv Huawei...
In het eerste geval zit het dan alleen in het gekochte merk Mobielte...in het andere geval
maakt niet uit welk Mobiel merk je ook koopt...als het in... het systeem.... zelf zit...
Nou
De USA en Engeland ook...wilt geen Huawei in hun G5!
De NL KPN wel...Want die wachten op wat de NL Staat er over zegt
en die zeggen niks...(Wie snapt nou zoiets als gewone Politici)
Nou ja Vraag het Angela is...die was totaal geshockt...vanaf dat ze wist...dat ze via haar
Regerings Mobiel af te luisteren was...door de USA...
In ons geval zou het dan gaan...men in via de Nederlandse KPN ed G5 af te luisteren
door China...(Met het lijkt ...onschuldige reclames...Maar ongevraagde Reclames op een
zelf gekochte artikel product...af...is niet onschuldig...dat
is het zelfde als inbrekers in je huis...ze breken in!)in je prive spullen...
(mi zijn alle Reclames ...op binnen komen...op zelf betaalde Artikelen...zelf betaalde Abonnees zelf betaalde
Provider etc...die binnen komen...ze breken in...
ze komen ter vergelijking ...ongevraagd je huis binnen...en spoken daar van alles uit...)
Vroeger hadden we de PTT
Als er iets ...Wereld Beroemd was...om Veiligheid...eerlijkheid Betrouwbaarheid
accuraatheid etc...was het onze Lands PTT...Ook overigens voor al het Personeel...Ik denk zelfs
het bestond alleen uit Vaste Baners...en men heette toen Ambtenaar....Als er iets Wereld Beroemd was
was het onze Lands...Ambtenaren systeem...
Ik denk dat Duitsland het ook wel zo ongeveer had...de Geestelijk Shock voor Angela was niet voor niks
zo groot...
Dat bleek afgebrokkeld
Wat Wereld Beroemd was...om Veiligheid...Eerlijkheid Betrouwbaarheid
Accuraatheid etc(tm waar nu weer mee?) Het kan al in het G dinges systeem zitten...(Dan hoeft zelfs
de Provider's het niet niet eens te weten...als er vis eh...spionage systemen in zit)
Blijft over...
Wat is goedkoper...Gebeten door de Kat of door de Hond...
Aangezien Huawei veel goedkoper is...
en anders duurt...de dure model... nog een jaartje meer ...voor het in werking gaan kan...ook dat nog...

Wat is het Leer Moment...(Vraag je je toch af ...Meneer Sonneberg)
Dat eh...enne eh...
Landen
die Technisch gezien ...die (waar nu weer mee)...achter liggen...overal mee... te naaien en te
belazeren zijn...en te bespioneren zijn...

(Kan je wel denken of zeggen...Heb je haar weer...Maar gewoon
Neutraal mee blijven denken...Sinds NL in de EU...en dito ...Duitsland...tm...de hele
EEG...ging de EU in...
kon je het
al Zien en Weten...
Nergens Geld voor...De Opwaartse route ...via de EEG
werd de Afbraak route...via de EU...
De EU kostte en kost veel en veel en veel teveel
met als gevolg...
Wat nu weer?

Wat is het Leer Moment...(Vraag je je toch af ...Meneer Sonneberg)

Dat eh...enne eh...
Landen
die... Technisch gezien ...die (waar nu weer mee)...achter liggen...tm heel erg achter liggen
overal mee... te naaien en te
belazeren zijn...en te bespioneren zijn...zelfs ...de Top... van Duitsland!

Is net als wat ik al schreef over de Corona zaken...ipv dat nederland ...een Miljard geeft aan een
Vaccinatie te vinden...(in Nederland zelf)
Gaan de Miljarden alsmaar weer de verkeerde kant op...
vb.
Als bij ons ...de Allerbeste in leiden zit...doet men er... niks mee...
Dan komt...een snap land...(snapt Hoe de EU in elkaar steekt)
en dat snap land...doet er in leiden
met een Miljard... wat mee...en Hier... en Daar etc.)

Dat eh...enne eh...
Landen
die... Technisch gezien ...die (waar nu weer mee)...achter liggen...tm heel erg achter liggen
overal mee... wgs Geld te korten...te naaien en te
belazeren zijn...en te bespioneren zijn...zelfs ...de Top... oa oa oa ...van Duitsland!
Dan komt...een Snap land...(snapt Hoe de EU in elkaar steekt)(Overal mee geld te korten)
en dan komt er nog een Snap land...
Nou ja door de Kat of de Hond...gebeten verhaal werd het...sinds NL in de EU ging
dito de hele EEG...van indertijd...
Zelfs de Ambtenarij...begon met een ...Verleden tijd
en de vaste banen...werden losse banen...
PTT werd KPN
Technisch gezien ...die (waar nu weer mee)...achter liggen...tm heel erg achter liggen
overal mee... wgs Geld te korten...te naaien en te
belazeren zijn...en te bespioneren zijn...zelf ...

Wat is het Leer Moment...(Vraag je je toch af ...Meneer Sonneberg)

Ik droom welis...bv over dat Engeland...die vanaf de Brexit ...minstens 65 miljard per jaar over houdt...
die kunnen daar... in deze tijd...erg veel mee doen....met dat geld
( in dat eigen zwaar afgegleden land...vanaf na de EEG)
bv.
Nou ...daar kunnen ze... een Veilig en wel G dinges... van bouwen...(en het ...op z'n minst... op z'n Westers... houden)
Niet dat dat volmaakt is...maar toch...(Vanaf de Brexit)
erg veel meer geld... aan de Technische Opleidingen te besteden...zit er dan al snel in...
mi.
Als er ergens fors op bezuinigd moet...is het in dat Brusselse EU...Elk EU land met 1 of 2 Afgevaardigden
in Brussel...is meer dan genoeg nl.
De rest hebben we als Kosten al in eigen land namelijk...aan
Staat en Provincies en Gemeentes en Waterschappen etc.
Het punt is...Wij bewetten als Soeverein land...alles zelf al...
wat doet ...de EU...telkens daar overheen gaan...bewetten...tm
Niks mag en Niks kan meer...alles is...alzo... vast bewet...en dan...dan maken ze
er nog meer Wetten bij ....dat gaat maar zo door...Te gek
voor Woorden is het al geworden! (Al dat dubbelop Kost massale miljarden aan geld)
Wat je ervan ziet...
Zelfs de Ambtenarij...begon met een ...Verleden tijd
en de vaste banen...werden losse banen...
PTT werd KPN
Technisch gezien ...een land...dat (waar... nu weer ...mee)...achter liggen...
tm heel erg achter liggen
overal mee... wgs Geld te korten...te naaien en te
belazeren zijn...en te bespioneren zijn...zelf ...
Ik zag
dat al in... vanaf Koe Herman...(te Wageningen)
(Al onze
Kennis
gaat halverwege...verkocht... om geld te korten...een ander... ver land in...
Alles is te koop (door verre landen) zelfs leiden! Zelfs Delft...etc.

Ik droom welis...bv over dat Engeland...die vanaf de Brexit ...minstens 65 miljard
per jaar over houdt...
die kunnen daar... in deze tijd...erg veel mee doen....met dat geld
( in dat eigen... zwaar afgegleden land...vanaf na de EEG)
Nou ...daar kunnen ze... (vanaf de Brexit)...een Veilig en wel G dinges... van bouwen...(en het
op z'n minst... op z'n Westers... houden)

Ach ik zit ook maar te type-oefenen...(Ik heb helemaal geen verstand van...G-Dinges...elke
G- dinges werden de Kosten duurder bij de Provider...en zou alles sneller van gaan...
dat moet ik zelfs nog ontdekken gaan...)
Waarom
gaat het ...niet sneller allemaal...er is toch
ook... met G-1 en G-2 en G3...en...G- 4 dinges...elke keer extra...per maand

(Voor mij als oudje...hoeft zoveel niet... extra sneller...maar ze beweren steeds...om de
Abonnements kosten te verhogen...dat ze het ...sneller maken...er is voor betaald!
Ik deed
net
de (HP) PC
aan...moest 13 seconden wachten...voor er wat in beeld kwam...

Dat was mi... in de G-2 tijdperk... ook gaande...)
Hoe dat ook zij...
Ik zie liever... mijn Wettelijke naams totale normaal...ook bij de Providers...
want
wat ze ons daar allemaal mee flikken...is niet het Ambtenaren niveau
van de PTT van Indertijd...

Bij KPN
Post
J. Van Der T
Het moet zijn...(Volgens mijn profiel erin getypt)
MW. J.J. W- van der T
Bij
Ziggo
Post
J.J. W- van der t
Het moet zijn
MW. J.J. W- van der T

(Elke keer veranderen ze er... wat aan...dat heb ik
bij die hele PTT tijdperk (met vaste baners)...nooit mee gemaakt!)
In deze tijd...ze stelen maar zo de helft weg
van mijn Wetteklijke Geechte gekregen...Achternamen...en ook dat nog
de Fouten die erin verschijnen...

(Ik zou bijna zeggen...Dat is Nederland... geworden sinds NL in de EU!

Bij KPN
Post
J. Van Der T
Het moet zijn...(Volgens mijn profiel erin getypt)
MW. J.J. W- van der T
(Als hun Server (technisch) ook zo in elkaar zit...(tegenwoordig)
en ze niet eens snappen...
als 2 mensen ...een Huawei Mobiel hebben...met Server KPN...
(Dat er zo met gemak ingebroken kan...ze de reclames ...over hun gesprekjes
binnen krijgen)
(Ik zou bijna zeggen...Dat is Nederland geworden... sinds NL in de EU!
Waar gaat het dan nog over???)
De KPN
gaat gewoon verder met Huawei...want de NL Staat... heeft er niks over gezegd...
dus nemen ze... het goedkoopste...en het snelste klaar... met dat G5...

Ik denk ...ondertussen zo...
en ...ze ...snappen...niet eens...
als 2 mensen... een Huawei Mobiel hebben...met Server KPN...
Dat er... zo... met zo'n...gemak.... ingebroken kan...)mi dan ook
tm ...Alles ...bij ...de KPN ...zelf... ook!

Allemaal een fijne dag en fijn weer gewenst. Groetjes van LT) :roll:

PS...
Hoe Onze PTT vroeger ...(In EEG tijdperk)...was...

Vroeger ...op mijn Werk...(Ik was nog niet getrouwd)
Ik was is op Vakantie..
een jonge Dame..Patient...met hersen beperkingen...
Ze miste me...ze
stuurde me een Kaart...(Vanuit de Hoofdstad)

J.J. van der T
Ergens in Putten...

Op het Vakantieadres waar ik verbleef...
De Kaart kwam nog aan ook :!: :lol:

Plaats reactie