WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 27 mar 2020, 12:33

Ogen

Je geeft wel wat te lezen lt.
In zuid Afrika hebben ze nu ook corona, en wat doen ze, net de dingen gaan verbieden, die nog
redding, kan bieden. Roken en drank verbieden, je zei me, deze producten hebben helemaal niets te
maken met corona, daar werd de generatie die het meest rookte en mee rookte juist zo oud mee,
die doorstonden al die virussen 100 jaar lang juist. En drank is ook erg goed tegen wormen, die dingen dus.
Drank heeft ook iets ontsmettends zei je me. Toen dat massaal genuttigd werd, die 2 producten, zag
je de mensheid, dubbel zo oud worden en met de medische stand er later er bij, nog ouder zelfs dan
dubbel zo oud, dan eeuwen ervoor. LT zei me, dan heb ik het niet over de chronische zuipers.
Veel studenten zijn chronische zuipers, dan keert het zich juist tegen zich, vroeg of laat..
Me moeder zei me, die psychiatrische jongen in beeld, met ze rokertje, het enige dat die nog heeft,
waar die kalm en rustig en nog aangenaam mee leeft, ook in visite loze corona tijd, had ze
ook gezien lt, zo een anties trut begint dan op tv, ze zus, dat die dat roken is moet laten.
LT zei me er over, het kan het verschil zijn, ze hangen zich nu op, om niets mag, of worden
met rokertje, in de 70....want vooral roken ,door de neus, houdt die corona virus, niet van.
Die massale ouwe mensen tegenwoordig, hebben met hun rokertje, of als mee roker, al die virussen
doorstaan, van de laatste 100 jaar. Als je een volk snel wilt uitroeien, moeten ze vooral, die
producten gaan verbieden.
Maar daar heb je lt weer, een economische neergang slag, maken die anties lieden, die niks
snappen, ook nog ermee en dat, helemaal voor niks.
Ze heeft het vaak, over de economie, die lt, geen idee waarvoor???
Ik denk nooit, aan de economie, en ook niet als er een virus gaande is.
Ik zat er weleens bij, haar dj, toen die nog leefde, zei dan, je stemt toch niet op de vvd?
Ha ha haaaaaaaaa die was van huis uit, zo links als wat.
Ik heb ze nooit ruzie horen maken, altijd wel discussies hadden ze, zei lt me eens, als je
trouwt, zoek dan een tegenpool op, dan verzuip je niet, in een super saai huwelijk.
Vlg lt, leer je dan een leven lang, van elkaar en ben je altijd met compromies zoeken bezig,
Haar dj, had iets eigenaardigs, zei altijd al, ik word niet ouder dan 70 jaar en dat werd die, nog ook.
Lt zei altijd, mij maakt het niet uit, hoe oud ik word, maar zo zei ze het me weleens, als ik
maar niet invaliederig word, doverig en blinderig, en dementerig, en incontinenterig, daar
is toch echt, helemaal niks aan, zei ze dan en met niks mag, ook geen sigaar etc, zei ze dan, is
ook echt helemaal niks aan. toen moest ik ook denken, aan die jongeman op tv, het enige
dat die nog heeft, in ze eentje, is ze rokertje, nou zei lt me, ze zal ze de kost geven, die een
einde aan hun leven maakten, omdat ze niks mogen, dan wordt het leven, ze te saai te zwart,
voor ogen. Ja maaaarrrrrrrrrrr zeggen ze dan op tv, dan ga je 5 jaar eerder dood, als je rookt
en mee rookt, zei lt me laatst, dan is het juist mooi hun 5 jaar eerder dood gaan, gezegd,
is dan net bijtijds om dood te gaan, voor alle aftakeling er aan komen gaan en daar willen,
de meesten, ook niet mee leven, dan maar een beetje aangenaam leven, ontspannen leven,
het leven aan kunnen, met een rokertje, of met een drankje. En wat gaan de dommen en het
anties getrut (zo noemt lt dat) verbieden, en extra in corona tijd, juist wat ze nog, in leven houden.
Ik vroeg lt, hoe zit dat godsdienstig in elkaar, al die dooie mensen, door een virus, ze zei me
net als dat even erg humanistisch is, daar zit geen verschil, in ergtes in, tja zei ze me, als
ik dat zou gaan uitleggen, moet ik eerst , alle hoofdfactoren gaan uitleggen, nou had ik
daarover alis gelezen, op het forum, pas nog, ze schreef ergens, zomaar hoofdfactor 5, gaat
het dan over.
Nou eigenlijk, in al die 8 jaren dat ik haar ken, ze heeft het er nooit over, dus ook nu zei ze
er helemaal niks over. De uitleg, op die ene vraag, schijnt in die hoofdfactoren te zitten, schijnbaar.
Hoofdfactor 5 ,wist ik nog, is de natuur, met al dat wat is, zo schreef ze het welis ,op het forum.
Grappig wel, dat zelfs ik, er dan over ga nadenken, ik ben helemaal niet godsdienstig, maar
geloof wel, dat er iets is. Zei lt eris op, je behoort bij de , ietsjes, dat is meer dan, bij de
nietjes. Ha ha haaaa
Als je niet gelooft, vroeg ik lt is, staat ergens, dan kom je niet in de hemel, een ietsjes wel?
Ze lacht zich te barsten om mij af en toe, Ze zegt dan, ik leg niks uit, misschien op het forum,
weet je veel, maar kort gezegd is het zo, je bent een goed eerlijk mens, of niet , met of
zonder, veel of met ietsjes of met nietsjes, en is dom iets anders, dan slecht.
Dom te stom, is elk mens welis, maar echt slecht, is elk mens, per definitie niet.
Nou na zo een antwoord, nu moet ik, dus snappen, hoe dat zit, Als je niet gelooft, vroeg ik lt is,
staat ergens, dan kom je niet, in de hemel?
Kan je, op ze oosters, als een mantra zien, zei ze me, laatst eens.
Zoekt en gij zult vinden, is ook wat, met dat. Ha ha ha Kan ik het mee doen, vindt ze ..van wel..
Zit allemaal, in die hoofdfactoren, van haar. Ha haaaaaaaaaaaa
Zij, mediteert met god, met der sigaretje ,der bij...……..Ha ha haaaaaaaaa
Maar met, een sigaar of pijp of sjakie, mag ook hoor, zei ze me lachend eens.
Opeens, komen de antwoorden, op je vragen dan, vanzelf, je tegemoet.
Maar mediteer nooit, op het niets, zei me me eens.
Althans, moet je zelf weten, maar niets is niets is niets, om je antwoorden, op je
vragen, te weten te krijgen.
Dus eigenlijk, ze geeft me nooit antwoord, op me vragen, het schijnt in die hoofdfactoren
te zitten. Ha ha haaaaa
Laatst keek ze me aan, toen ik dat zo zei, ze zei, oke, een tip, mediteer, als een mantra is, op
hoofdfactor 5...……….bv...…. als je toch, je hond uitlaat, in je drukke werk leven, uit en thuis.
Kijk hoe snel, je je hond, niet meer laat poepen, op de stoepen en niet meer, op kinderspeelplaatsen
en hoe snel je een kerstboom koopt met kluit, om in je tuin te gaan zetten, na de kerst, zijn
wat tips inzichten, die je dan krijgt, met hoofdfactor 5....Lekker wandelen in het bos, met je
kind en hond, ontdek hoieveel hoofdfactor 5 belangrijk is, voor het leven, op aarde.
Mediteer erop, als een mantra, met je wandelen, en de antwoorden, komen vanzelf, op je af.
(Erg fijn is, wat 5 ven, in je zielpatroon te krijgen, want in elke hoofdfactor, zit, zitten 5ven in...………
leuk voor later, zei ze me, in welke hoofdfactor, je ook bent, plots of tzt, de natuur is er dan, ook in.....
maar de antwoorden, moet je zelf vinden, laat je dus niet, door mij, bemanipuleren, of door
wie dan ook ermee, of jij, in de hemel, wel of niet komt...…….maar ook vragen over virussen, vind je
per definitie, in hoofdfactor 5
De natuur, met al wat is, 1 tip, de natuur komt voor zichzelf op, plots, als er 2 a 3 miljard mensen, teveel is,
snap je het al wel, omtrent de werelds rampen. Maar als mensen, nog meer, bij elkaar kan naaien,
dan de natuur, kan bijhouden, dan weet je ook, de oorzaak.
Gewoon gratis, voorbehoedsmiddelen uit delen, als regering, is al heel wat, ipv de economie, kapot te maken.
Lt vertelt me eigenlijk, nooit over die dingen, maar toen ik het laatst, met het forum herlezen is, op het
forum zag, dacht ik, is zij dat? Ik ken haar al zo lang, Ik hoor haar er nooit over.
Ze wilt mij niet bemanipuleren, begrijp ik eruit.
Nu pas ,legde ze me uit, zoek het , zelf, maar uit. Ha haaaaaaa
Met de hond uit laten. Ha ha haaaaaaaaa
Jullie wens ik een gezellige dag verder.
Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 27 mar 2020, 14:26

Genade... :)

(Niets is des Mensens vreemd...Zelfs ongelovigen...vragen zich in rampentijd af
en waar is God Nu? Waarom...De Waarom's vliegen je over de oren heen...
Ik zelf... zit wat simpeler in elkaar...Ik word er alleen boos om...
om onze Onmacht...ermee...Waar dan ook mee...
1 vb van mij...
Toen mijn DJ overleed...was ik zo boos...dat ik alles...wat ik ooit ...jaren lang
had opgeschreven
en uitgetekend ed. wat een Geest Verlicht Mens... kan mee maken...in ene
kapot scheurde... en weg gooide...
Zo erg boos was ik toen...
Ik ben helemaal geen type van lang boos of zo...maar die ...ene... uiting toen...was
genoeg...
Goed en van de metene geuit...vond ik zelf ...Maar gewoon rustig er over nadenkende
later...Allen tm DJ zelf...we hadden er zo erg veel...ingezet aan energie en tijd en
naar Kennis en Kunnens ed...Dat hele medisch Personeel...en onze Mantelzorger
en Thuis zog...en ik zelf met 24 uur Zorg aan DJ...Meer dan gedaan was...kon gewoon
niet...Nou dan hoop je toch...op herstel van de Zieke...tm met Liefde er aan gegeven...
uit en thuis...De Beroeps vak groepen...hun inzet er aan...valt niet eens uit teleggen...maar
mijn alleenzijnerig...24 uur thuis...met zo'n type zieke ...ook niet...
Met mijn logica's denken...ik denk dat...als iedereen er naar Kennis en Kunnens ed het
allerbeste aan af...geeft...moet het ook...positief resultaat hebben...dat vind ik
nou logisch...Ja toch...ipv Wat allemaal erna...moet bij komen...herstellen...ik zelf
was helemaal kapot toen...zo'n beetje alle energie er aan besteed...Dus als
zo velen...er zo positief aan bezig was...en het resultaat pakt negatief uit...
dat gaat m'n Pet te boven...die onmacht...van die hele rij...er aan besteed...uit en tuis
als uitkomst...Mijn DJ overleed toch...maakte me...plots... erg boos ...toen...
Ik heb jaren last gehad van...denkens als...Alles is zinloos...en over de nutteloosheid van
het bestaan...(De Denkens route...is dat wel...waar veel anderen ...suicidaal... van worden ahw)
Maar ...ik heb nooit... suicidale denkens... gehad...
Als ik terug dacht...aan mijn Beroeps leven...schoot me te binnen...toen ik in de Psychiatrie werkte...
dat de Rokers...zulkse gedachtes ook wel is zeiden...aan het Personeel...net als de Niet Rokers...
Maar de Rokers...deden het het niet...maar menige ...niet rokers of gestopten...die waren het
grootste risico...uit of thuis...zelfs... met opnames...ze hingen zich...op de gekste plekken op...
bewaarden medicijnen...kropen door het kleinste raampje nog...Het Personeel was veel bezig met...
is nu alles veilig?
Ik was is op vakantie en kwam terug...Ik vroeg waar is die aardige Chinese jongen?
Die...die is uit zo'n raampje geklommen...kwam van 2 hoog naar benenden...
Ze hadden daar expres van die klein raampjes...al die jaren van het bestaan van dat Gebouw...
nooit iemand gedacht...daar klim ik mee naar buiten toe...
tot die ene slanke magere Chinese jongen...
Opeens kreeg ik in mijn Hoofd...die had beter kunnen Roken...Rokers kunnen er wel aan denken...
zeggen en er zelfs mee dreigen ed...over zeikzeuren emmeren ed maar
ze doen het niet...
Toen ik daar werkte...klopte dat precies...
Een Mevrouw had al tigs suicidale pogingen gedaan...dan belanden ze vaak...in de Psychiatrie...
ze was erg zwijgzaam...vriendelijk...aardig...ze mocht weer naar huis...en meteen lukte het haar toen wel...
Rokers kunnen er wel aan denken...
zeggen en er zelfs mee dreigen ed...over zeikzeuren emmeren ed maar
ze doen het niet...zij zei juist niets van dat alles...aardig en een niet roker...zijn bij nogal wat
Artsen zeer geliefde patienten...
Ze mocht sowieso... veel te snel naar huis...(Als niet rookster maar ook al was ze een rookster)
Ik weet het nog...ik zei tegen die Zaal Arts...Dokter...het klopt niet...wat u nu doet...later
maakte die wel excuus tegen me...maar toch...doorzeikzeuren...Zuster...Roken is ongezond...tegen mij...
Maar wie ging met 58 jaar dood...die niet rokende Dokter...(Ik ben inmiddels 77 jaar) om maar
wat te noemen...
Ik dacht welis
over die anties Roken Figuren...enkele Dokters toen...) had in de Pauzes maar gerookt...met de rook
houdt ...het denkwerk... omhoog...
Als je goed hoog... mee gaat ...met de rook...kan je ...plots ...de juiste antwoorden tot je krijgen...
zelfs...over ...de Patienten!
Misschien niet
over de juiste maat... van de raampjes er...met de lichaams maat... van de Patienten er...
maar toch...
Ik kende die hele Mevrouw ...nog niet zelfs...was net een dag...op dat zaaltje...maar toch ...Plots
wist ik het...in de Pauze met m'n Rokertje...Plotste het Plots...Pas op...ze is geen Roker...
en mag nu al naar huis...
(Zo ongeveer ging ...dat... in mijn hoofd dan)
Een echte Plots van Boven...komt... altijd uit!
(Of
die nou... vroeg komt of ...laat uitkomt...Ik ben nooit trots... op m'n gelijk...(want...wat zij ...niet weten)
(en ik wel) ...Ik
met dat
wetende...Plots...ik heb het ook ...van elders...van die... van Boven...zal'k het zo
zeggen...)
Op de 1 of andere manier...werkt dan dat...bij de directe naasten niet...dus geen ene Plots...over
het wel... of niet... mijn
DJ overlijdt toch...(Dat maakte me ook boos)
Liet ik nooit aan mijn DJ merken hoor...het kwam er pas echt uit...toen die overleden was...
Ook juist... om al die inzet... er voor...gegeven...uit (het Ziekenhuis)...en... thuis...dat geeft hoop...
Hoop doet leven...
Het houdt... erg veel Mensen op de been...met Hoop...
Dus erg veel Mensen...maken hetzelfde mee...velen blijven zich afvragen Waarom?
Waarom voorkwam God dat niet...Waarom gebeurde dat...Waarom dit en Waarom dat...
Ik kijk vaak Crinie TV
En dan speelt een volkomen onschuldig Kind buiten...
iemand graaide het mee...met de Auto...
Als ik ga denken... als ook veel anderen vaak dat denken...Waarom hield God ...dat moment... niet tegen?
In de meeste Crimie verhalen...zijn het vaak...de meest Ontschuldige Mensen ...Eerbare Mensen
die waar dan ook...de Dupes van worden...of werden...dan zeggn ze...de nabestaanden...Ze
had alles over voor anderen...Ze hielp me altijd etc.
(En dus... de hele rest ...aan overgebleven...nabestaanden...erom heen ...niet dus...)
Mijn DJ zei er welis over...
Als ik weer is te naaien te belazeren te bestelen was...
Dat moet je zo zien...
Neem een wit laken...leg het op het gras...en zie hoe snel...de Stront vliegen erop af komen...de hele
gore Flikkerij desnoods...
O dus zei ik hem...je bedoeld dus...Ik moet wat slechter worden...want op ...de onschuld zelf...en op de
Eerbaarste Mensen...dito... op Kinderen...die lopen de meeste
risioco's...
Hij moest altijd lachen om mijn reacties...
Een beetje slecht...is dus niks te gek...
Een zakje van 3 cent mee nemen...en dan ontslag te krijgen...dan kunnen ze half Nederland of meer
wel onslag geven...om al die pennen van de zaak...maar hoe zit het met het...uur loon van dat
Personeel...(en de weg getructe vaste banen ed)
hoeveel is daarvan afgestolen...door dezelfde... die die andere de zak gaf...om een plastic zakje...
maw
Waarom...is helemaal niet uit te leggen zelfs...
Maar beter is een Pen mee te nemen...een beetje slecht is niks te gek
maar wel... de hele kassa...of al het personeel te bestelen...
Jatten uit de potten van de Pensioenen...etc.
maw
De meeste Waarom's...is helemaal niet... uit te leggen zelfs...zo ...erg ...veel...kan ermee
te maken hebben zelfs...
tm 40.000 Daklozen in een klein rijk hetend land...
Kan al
om... die Persoon gaan...die om een plastic zakje... van 3 cent ...iemand ontslag gaf...
Overigens
heeft... heel Nederland betaald ...aan die plastic...zakjes en tasjes...werd in de prijzen mee berekend
is dat ooit van de
Prijs van de Prijzen...afgehaald...toen
dat niet meer gewenst was...wgs Klimaat ed.
Niet dus...
We betalen er zelfs dubbel aan...wgs eigen tas vergeten...dan koop je een platic zakje of plastic tasje
apart...
Voor jou 10 anderen...20...100...even schudden in een (midden) Oosters land...en ze komen
er aan...Nog goedkoper dan wij...wij...met onze verplichte scholingen...
Ik bedoel maar...het kan zelfs om een plastic zakje gaan...
om de Waaroms uit te gaan leggen...

Laatst was ergens om sancties in een Midden Oosten land...Je weet niet wat je leest en hoort
hoeveel landen
naar de armste landen... en de kleinste rijke landen...Wapens brengt...waar
ergens om...meestal ...even...saccties ...op is...
De Oorlog voerenden in Afrika...en alweer en nog steeds...Kijk dus
de Waaroms uit te leggen gaan...
ook niet over de smeersigte gronden en wateren...waar Virisse welig in toeven...maar wel
de juiste grondstoffen voor medicijnen is te vinden...

Zie je wel...het is bijna onmogelijk...de waaroms ...te gaan uitleggen...als God zelf
aan de vragende Mensen!
En waarom deed God niks...Kijk ...dat is ook zo wat...die gaf... de Vrije Geest
aan de Mensen...Vrijheid van denkens...anders bestond er geen eens leven...van Mensen...
als ze niks mogen niks kunnen ed.
Alleen... die ene...
Die dan ...aan de touwtjes... moest gaan trekken...aan de dan...Mens Marionetten...

Die God... zit zo niet in elkaar...die wacht... in feite op...hoe kom je... boven daar...
Plots of tzt???
Kom je... in het Eeuwige Hiernamaals... of donderen ze bepaalde Mensen gelijk... het
Zwarte Gat in...

Heeft de Mensheid weer te danken...aan die Jezus van N...dat er ...een ...soort collectieve
genade ...plots is...ahw ...met zo'n ...40% Pardon... ahw...
vanaf ...het moment...dat de Wereld onklaar is geworden...voor alles wat leeft...vindt
dat plaats...ipv 70% bevat het Zwarte gat dan...is dat plots 40% minder...De Genade
is dus ook apart...die 30% blijft eeuwig in het zwarte gat!

Moet je je voorspellen...8 miljard Mensen leven er nu...
en daarvan 30% blijft eeuwig in dat Zwarte gat...maar tot op heden...is het 70% in dat Zwarte gat...
valt ook niet uit te leggen dat...Niet dat het stil is aan de Lichte kant...
met 30% van die 8 Miljard...dat is dan plots of tzt 70%
Heeft de Mensheid weer te danken...aan die Jezus van N...dat er ...een ...soort collectieve
genade ...plots is...ahw ...met zo'n ...40% Pardon... ahw...
Nou ...een mooie mededeling ...waar ...de genade... werkelijk in zit...is ook niets te gek...toch?
Ene Bets ...zou dus zeggen...het komt Goed...
Nou ja het is dus zo je het wilt Zien...want nog te moeten wachten...tot de Aarde vergaan is...voor
alles wat leeft...duurt nog 800 jaren...maar de mens...kan het wel versnellen...en als dat versnellen
ook de bedoeling niet is...Nou ja alle Waarom valt echt niet uit te leggen...
misschien door God zelf...maar dan is die ...wel
heel lang bezig...en je moet... God zelf...dan wel... kennen!

Die Geest van ons...
is in staat...dat wel te bereiken...
met vanaf ...de nulste graad plus 1 ahw...geest verlicht...tm tm tm de (14)(14.14)(14) aan toe...
Nou ja ergens hebben die Hoofdfactoren daarmee van doen Tiff...
met die zo'n 30% Geest Verlichten in het land...
Begin maar met Hoofdfactor 5...met je Hond uitlaten...een mooiere Hoofdfactor is er niet
namelijk...in dat Eeuwige Hiernamaals! (Mooi veel vijven... in je Zielen Patroon binnen te halen)
Met je...ik Geloof niet in God...maar wel... in ...Iets...
Dat is meer dan je gelooft in Niets...Begin maar met Hoofdfactor 5...met je Hond uitlaten...een
mooiere Hoofdfactor is er niet!
Mooi veel vijven... in je Zielen Patroon binnen te halen(Pos of en of neg)...Verzamelingen Leer is er niks bij!)

Dit is maar
een tipje van de Sluier...ahw...Maar boos worden... op God...
Als we daar...alle Emoties van kregen...moet je dat... niet altijd ...maar... laten liggen...
Maar pas op...misschien zijn we ...daarmee...welis... op de verkeerde boos...misschien ook niet...
Hoe meer Geestverlichten er zijn...hoe minder ...er aan collectief pardon... plots of tzt nodig is...

Ik las net op een pakje sigaretten...
dat kan impotent maken roken...

Toen ik klein was
waren er ...4 miljard Mensen ...op Aarde...Vanaf ...die Rook en mee rook Generatie...zijn het er ...in maar
77 jaar...bijna 8 miljard...Dus ...al de leugens... en bedrogs... op rookwaar pakjes...en diefstal
onder het mom van... op grote schaal ermee...is ook wat!
En...een Wereld handel en Miljoenen werkeloos te maken...etc.via eh...

Maar
de ware feiten zijn...Vanaf die Rook... en mee Rook Generatie...zijn het er ...bijna 8 miljard...
4 Miljard Mensen
in alle vorige Eeuwen ...opgebouwd...en... in 1 eeuw
4 miljard erbij...aan Mensen!

Nou zo kan die wel weer...Fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

PS. in het kort nog wat...
Na die collectieve 40% blijft er aan de Lichtkant...nog altijd 30% Donker...
vb Waar zit die Genade in...
Een erg vb.
Iemand verkrachtte een Kind...
tijden z'n leven...op Aarde...
Deed tot alle herstel...erg veel goeds...het pluste maar aan...(in die persoons Zijnsgela) ahw.
Dan komt die toch... in dat Eeuwige Hemelse Hiernamaals...plots of tzt.
Maar zal er
nooit never...een Kind zien...en... Kinderen zien... die persoon ook nooit never ...daar...
dat blijft een zwarte linie ahw...

Maar het beduidt wel...dat Mensen... tijdens het leven...erg veel kan herstellen...goed maken...beter maken
eerlijk zijn etc. aan echte goede doelen kan doen etc. Uitstekend zelfs op het werk kan zijn...uit en thuis
(Mits
nooit meer een Kind ...als zodanig aangeraakt in die herstel opklim tijd)tm plots dood ...dit is 1
van de voorbeelden
van de ontelbare voorbeelden)
Waarom (Dit is ook zo'n vb...Heb je weer zo'n ...Waarom?)
Die zijn pos als neg ontelbaar!)
er toch...dat zwarte 30% ...in die 70% licht
Waarom
in ...dat ...in dat eeuwige Hemelse Hiernamaals is...
Dan zijn er... 1 of meer...linie's...er niet ...voor ze te zien...maar
alles is beter...
dan Eeuwig...in de Zwarte gaten er... te moeten toeven!
Genadeloos...is dus... ook wat!
Maar zolang er ...leven is...is er Hoop...
Het beduidt wel...dat Mensen... tijdens het leven...erg veel kan herstellen...goed maken...beter maken
eerlijk zijn etc. aan echte goede doelen kan doen etc. Uitstekend zelfs... op het werk kan zijn...uit en thuis
Dat betekent in deze...zolang er ...leven is...is er Hoop...
Waarom er toch...dat zwarte 30% ...in die 70% licht
in dat eeuwige Hemelse Hiernamaals is...
Dan zijn er... 1 of meer...linie's...er niet ...voor ze te zien...maar
alles is beter...
dan Eeuwig...in de Zwarte gaten er... te moeten toeven!

Naast Genade...Genadeloos...is dus... ook wat! :!:

Nog iets...Als ik
woorden type als...Flikker of Flikkerijen ed.
Bedoel ik geen Homo's en Lesbo's ed mee...
(Sex... met al dat wat is)...Hoofdfactor 4...is er niks mis mee!
(Ik denk zelfs... (Op Aarde niet ...
als zodanig...maar...dat dat ...de minst gecompliseerde
Hoofdfactor is zelfs...
in dat Eeuwige hiernamaals)
Mits...
vlgs De Wet...

Dus...niet met Minderjarigen
en niet... met Mensen ...die het er ...niet mee eens zijn
met sex ...met wie dan ook... dat niet te willen ...Kort of lang of altijd...
het gaat dus...om ...(van beide kanten) om Vrije Sex! Het moet ...ahw Gelukkig maken...
Ook met oa...Trans sexueel ed.)Het moet ...ahw Gelukkig maken...

Die Misbruiken...)
Die Gore Flikkers
zijn pijp ...voor het Zwarte gat ahw...

Met Flikkers...Ik bedoel dus ...totaal wat anders...(Dan er mensen zijn
die hetzelfde woord gebruiken...naar Eerbare mensen toe ed)
Flikkers
zijn
Mensen die
expres... Waarhedens... Omkeren...zwaar ten nadele van ...1 of een paar... of wat cicuitjes
of een bepaalde Ras ...en zo wat... of ten nadele...voor wereld wijd... zelfs! :!:

_____________________________
Oja ik zat nog met iets...
_____________________________
Als een gore Flikker...spuugt naar Mensen of de naar de Politie...met zeggen
Corona heeft die (Of HIV ed)
Legt men het op TV uit...
of dat... vergelijkbaar is met...dreiging met moord ...en dat soort bewoordingen...
maar De Rechter
geeft ze 2 maanden cel...
Of die straffen
zijn ontzettend... veel te laag...of die bewoording vergelijkbaar
met aansalg...moord aanslag...
klopen niet...
Ik bedoel dan moet de Straf
vergelijkbaar zijn...met een Aanslag...of met een Moorddreigen ed.
Zo niet...dan moet de (straf) uitleg... anders heten...

Voor zulkse spugers...2 maanden cel straf...(Corona als HIV
zijn dodelijke Ziektes...op de Bededigde Beroeps groep
Oom en Tante Agent af...
voor
een Moord aanslag ...met voor bedachte rade...
2 maanden cel straf???? Klopt niet!
of
het moet totaal... anders heten...om maar
2 maanden celstraf ...als Rechter... te geven...

Men vindt dat (op TV gezegd) een zware straf...
2 maanden straf...met misschien een dodelijke ziekte in die spuug...
op Eerbare mensen af...
Ik bedoel... dan moet de Straf
vergelijkbaar zijn...met een Aanslag...of met een Moorddreigen ed.
Zo niet...dan moet... de (straf) redenens...uitleg... anders heten...

Ja maarrrrrrrrrrr Ik heb geen Corona ...of Hiv...als excuus...
Maar... dat weten... die anderen niet...die zitten weken in de zenuwen...
maar... zoiets erg smerigs ...dreigen met de dodelijke ziekte Corona...niet alleen
maar... nog uitvoeren met... spugen ook...

2 maanden maar...

(Ik zat dus ...met het.. ene...aan woorden keuzes
en... met het... andere...Zijn onze ...Lands Vak beedigden ...zo weinig... waard?

Wie het snappe snap het! :!: :roll:

(Maar zo onder ons...Ik dacht...als ik Rechter was...kreeg die
er boven op...die 2 Maanden...cel
een jaar plastic bolletjes rapen...op Vlieland als Werkstraf...ontloop die dat...wordt de
boven op die 2 maanden... ...celstraf 2 jaar extra ...zonder aftrek!...

Straf in deze (Met Dodelijke ziektes dreigen...
Moet minstens te vergelijken zijn...Met wat die ...die Eerbare Mensen aan deed
en... er... boven op
wat die ...de Vakbeedigde Beroeps groep ...aan deed...

Dus 2 maanden cel (Alla(h)...voor het ene...
maar ...aansluitend meteen erna...voor het ander...
een jaar plastic...bolletjes rapen ...als werkstraf! :!:

_______________________________________________________
(Maar als ik... Rechter was...hebben ze zich... normaal beschaaft gedragen... in die (straf route)
Raken ze ...wel...Hun Strafblad kwijt!...om het leven ...weer normaal ...te kunnen oppakken!) :roll:

Deze reactie wordt wel lang ...maar ik wil het er toch... bij zetten...
Ik vind...dat elke Werkstraf...keurig netjes met goed gedrag en zo wat...afgerond...die persoon
de Strafblad...erom
kwiijt raakt...(Aangezien het bij na allemaal... om Jonge Mensen gaat..die nog wat in leven moeten bereiken)
Strafblad loos...hoeven ze... erna...nergens te verantwoorden...over ...de Werkstraf maat ...tijd) Ook niet als bij
het Leger of Politie willen ed. of bij scholingen ed.Nergens!

Als iemand ...2 maanden cel heeft gekregen...maar ook een jaar Werkstraf...geldt de
langste (werk) Straf ermee...
is dat... de Werkstraf...
dan kan... die persoon toch...strafbladloos worden..Dat hangt af...aan gedrag ...is op z'n minst
normaal...
naar wie ...dan ook toe...in die... hele straf... route)

Maar...Wat is normaal...daar valt over ...te discussieren...met oa
Gevangenis Personeel...
en toezicht houdende ...op Werkstraf gestraften...)
en tot besluit... moeten de gestraften... dat zelf ook weten...ook
dat ze... na de straf...strafbladloos... kunnen worden ermee...
want er is ook... een Leven...te Leven...na de Straftijd...sinds we
zo oud worden ...als eh...valt er nog best... wat te bereiken...mooi dat... zonder Strafblad... te kunnen doen...
Het leven duurt te lang...om overal pechs te hebben...om een Jeigd Jonge Volwassen ding...
Dus... als ik Rechter was...strafte ik best streng...zeker weten...maar ik... geef ze wel ...de kans ...erna...er is
nog een Leven...om nog alles... te kunnen worden...in het verdere Leven...en dat... is pas... een mooi weten! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 28 mar 2020, 00:02

Adem

Lekker veel te elzen hier, zelfs tiff maakt er nu wat van Ha haaaaaaaaa
Ons mams Nellie, zat altijd met rokers, om kaar heen, bijna alle vrienden van haar rookten en
veel familie ook, ze heeft ook vele virussen doorstaan, ze werd 100 jaar.
Net als zovelen van die generatie, werden ze, steeds ouder en ouder.
Ik rook zelf niet, maar ga rokers niet uit de weg, ik blijf een gewone meerookster, net als
ons mams.
Misschien zegt dat ene artikel de uitleg wel ermee LT, als iets de virus beschadigd, of
kapot maakt, wordt die onwerkzaam en misschien doet rook dat wel, en roken ook.
Te weten dat juist die generatie bejaarden, al die vele virussen, overleeft hebben,
moet er toch iets van waars aan zitten.
Ik zag dat de paus, ook al bakken met rook op het bordes gezet had, misschien hoorde die het,
dat je daar over schreef laatst, want je zet altijd wel, de webjes van de paus, op het forum
Je zag, aan de manier, waarop de paus laatst, een joyntje rookte, dat die vaker rookt, anders had die
de moord gestikt, met het gekregen joyntje, als iemand nooit rookt.
Hij blies het ook, heel mooi en lang uit steeds. Een roker, die een roker, herkent lijk je wel. Ha ha haaaa
Op tv vanavond hoorde ik, voor het eerst zeggen, wat jij al schreef, vanaf de eerste corona bekend making.
Jij noemt het, spatjes en sproeiers, daar gaat het om, ook met praten, zijn die er, ook op
microfoons, schreef je ook vaker.
Als er meteen, een ander gaat praten, tegen dezelfde microfoon aan, is linke soep, vind je.
Nu had, een man, op tv het ook over, dat je via pratende, besmet kan geraken, zo een
wetenschapper zei dat, vanavond. Niet alleen via handen , waar we onze spatjes en sproeitjes mee afvegen,
ook als er op, voorwerpen, gespat wordt, met praten.
Ze lijken steeds dichter, te benaderen, met wat jij er al, over schreef.
Maar ik hoorde, nog niemand zeggen, dat de virus, is uit te roken, ha ha ha, zoals jij ermee bezig bent, al
3 jaren, vanaf die longontsteking, ging niet echt over toen, en er heerste toen, ook griep.
Handig zulkse ingevingen, te krijgen lT. Ha haaaaaaaaa
De tip aan Tiff, vind ik erg grappig, via een gewone bezigheid, om haar ziel te verbreden, ha ha ha
of heet dat nou, om te verhogen???
Hoor ik nog welis van je.
Een goed weekend allemaal en sterkte ook allemaal, in deze tijd.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 mar 2020, 01:04

Democratie... :)

(Ja dat is ook zo...op de beide Humor Topics staan veel Paus Plaatje foto's...
Vooral van deze Paus...ik voorspelde over hem...
die wordt omringt met veel storm en winden en regens...
Ik dacht... toen ...ik ermee begon...daar maak ik... maar is... gebruik van...op de
Humor Topic...Afbeelding
van al die winden... en stormen ...op hem af...Nou en die kwamen
er dan ook...
Als dank... zette ik ...meerdere keren...de Web... van de Paus... erbij op...

(Als je... erom moet lachen...Hoofdfactor 12
(pos) is ook wat...Humor... met al wat is...
maar... ook ...(pos) de... Schone
Hoge Kunsten..klein of groot...zit erin...)
De lage ...Gewone ...(pos) oa...Kunsten...Klein of Groot)...zit in... Hoofdfactor 2)
(Pos...Punten behalen... voor je...Eigen Ziels Zijns (Getal) Patroon
De verzamelingen Leer ...is er niks bij)
_____________________________________________________________________

Iemand vroeg me... wat vind jij ervan...Waar van?
Wat die vertelde ...wist ik nog niks van...dus ik het net opzoeken...
Woede in Zuid-Europa om Nederlandse opstelling

Het antwoord terug...aan die vrager...komt later wel...maar hiero...ik tracht een poging...

Ik dacht gelijk...al heeft ...die Wopke ...van ons...
wel gelijk...maar in tijden ...van nood...ga je het niet hebben
over... alle fouten en missers en niksdoenerijen...of onmogelijkhedens...onmacht etc...van
wie of wat en waar dan ook...

Wel kan voorkomen...
Als onze ZZP'ers...een miljoen wel ...in het land ervan..de helft ervan
het water aan de lippen staat...dan hebben ze hulp nodig...
Dan ga je... niet emmeren...alst de andere helft...helft... ervan...misschien...geen hulp nodig heeft...
en dat... gaan vergelijken...daar heeft niemand in nood aan...

Als onze grote Bedrijven ...om financiele Hulp vragen...ga je niet emmeren over het waarom?
Eerst ze uit de nood helpen
en uit de nood houden...is de logische volgorde...

Dan kan later...wel bekeken...en besproken ed...of ze ...van het gekregene... terug kunnen gaan storten...in
die grote EU geld pot...
maar wel pas...als het ze ...weer gewoon goed gaat...tm...sowiso... in overvloed goed gaat...

Er Zijn ZZP'ers...die echt... veel hebben gespaard...voor als er nood is...die krijgen geen geld steun hulp
dan kan je... ook niet gaan zeggen...als die ZZPérs...Maar Zij...die anderen... krijgen wel geld...4000 euro
in het handje belasting vrij...
en nog 10.000 kans... op een soort van lening...en... ik niet...

Misschien denken veel mensen wel...net zo...als onze Wopke...en ook de halve ZZP'stand...
maar... wat wie ...dan ook... denkt ervan...in nood... hebben die anderen... er niks aan...als het
Water ze op
de lippen staat...en je vergelijkingen gaat maken...als Staat...

Lang niet alle ZZPérs
in nood...
hebben... het aan zichzelf te danken...bv dat ze niet konden sparen... of nog niet...
In andere Landen ...van de EU...is misschien... net zo iets... mee gaande...
maar in nood
doen alle redenens er (mi) niet toe...ze moeten geholpen...

(Over een soort... van NIBUD achteraf...voor de noodlijdenden...voor de halve ZZP'ers bestand
en ook... voor die andere... EU landen...na de Economische nood ahw...uit en thuis...
is dan ook welis wat...)
Maar dat is iets voor achteraf...

Het klink misschien... wel apart...maar ook bekend... van je Vrienden...moet je het hebben...
(Uiteraard wel...naar kunnens... en... vermogen ...ed!)

Aannemende dat
alle EU landen...te samen...Vrienden zijn...(Mooi zo houden)
Dat wij (als land)...konden sparen...en die anderen niet...doet er ...in nood sytuatie's...helemaal niet toe...

Ik dacht ...en meende
Die Wopke ...van ons...is van het... C...DA...
(Van het Christen Democratiesch Appel...)...die moet toch... beter weten!
Nou... dat dacht... ik dus...zo ongeveer wel...

Maar ook...Economisch gezien...
hebben we... na de nood crisis...ontzettend veel meer... er aan...als de Economische stand van zaken...met de
ZZP'ers... en... met... die andere EU landen...weer gewoon ...aan het werk kan...
en
als... ze dat doen...heeft de hele EU... er wat aan...en ook... ons land
met een goede Economie...(Na de Crisis waar dan ook van)

(Als ze zo arm ...als Job zijn...die ZZPérs... en net ...de maand halen...en dan... in echte nood komen
door een ramp
dan moeten ze... mi. helemaal niks terug betalen...van de nood hetende lening...1 maand
of 2 maanden of 3 maanden geld geleend...(via de Overheid)
mits ze ...zo ...rijk worden
als eh...enne eh...
of via... ...de loterij hoofdprijs winnen...ed... dingen...dan loert
de Staats kas...via Lands Belastingen...op die 3x over 3 maanden geleend...30.000...er wel op!
(Redden ze het na 3 maansen.. nog niet...hebben ze pech gehad...(Helaas Pinda Kaas voor het ...zzp zaakje...)
maar dan bestaat
er... Recht op Bijstand geld...)

Nou... dat dacht ik dus...zo ongeveer wel...

Eerst de Nood oplossen...en daarna... na de nood...na de Crisis
met
de EC Financiele...NIBUD...
aan komen zetten...
als zijnde... De Minister van Financien...Van ons Land...en
ons Land
als lid
van de EU!

Ik hoop ...dat jullie begrijpen... waar ik het nu...allemaal...over had...
Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaa
Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 28 mar 2020, 11:49

Tiental... :)

(Ik zat te denken over die rookbakken ...op het bordes van het St Pieters
Ik denk dat men in de tijden...ver voor deze moderne tijd...allemaal rituelen bestonden...tegen ziektes...
ze kende de woorden Virussen en Bacterien en Bacillen ed nog niet...ze noemden het eeuwen lang
de Kwade Geesten verjagen...Ik zag afgelopen week...bij Erica was in Nepal...ook rook bakken staan...
af en toe buigt zich er iemand overheen...Erica zei...dat lijkt me ongezond...ik denk dan...erg
veel culturen...hebben hun eigen kwade Geesten verdrijven methode ...zoals de grote stapels branden
veelal in het
Oosten van ons land...kan wel eeuwen oud zijn...na Kerst de Kerstbomen verbranden...en de Paasvuren
In die hele
Oosterse Provincies van het land...ruikt het naar die Verbrandingen...dat zich verspreid via de lucht.

Ik denk zelfs ...dat de Wierook in de Roomse Kerk ook is ontstaan...om de boze geesten...te verdrijven...in
die overvolle Kerken...eeuwen lang...

Ook daar zie je het... aparte verschijnsel...wat ging er meestal 2x per dag zelfs naar die RK Kerken...
Grootmoeders en Moeders de Vrouw...wat zit het meeste als oude Mensen erg oude Mensen in de
RK Kerken...Vrouwen...die leven er lang mee...langer dan de meeste Mannen...gemiddeld...leven die...overal
op de Wereld...Ze werden 2x per dag bewierookt...als ze 2x per dag gingen...de mannen...ze gaan
niet of maar 1x per week...
mi. In die toen overvolle Kerken...is die Rook methode ontstaan...om de kwade geesten...te verdrijven.
In erg veel oude rituelen vooral in Zuid Amerika...zie je de Godsdienst en sekte leiders...bijna allemaal
een dikke Sigaar hebben en ze blazen de rook ...naar de aanwezigen...die dat doen...80%
kans...het zijn Vrouwen...wie worden er het oudste...meestal de Vrouwen...sowieso zulkse kwade
Geesten verdrijvers..
Ga je de Boesj in veelal in Afrika...daar zijn de ousten meestal Mannen...hun rituelen is meestal
ze roken...en doen ook iets ...met kwade Geesten verjagen...ook via een Open vuur...
er omheen dansen ed.

In onze later modernere tijd...de Schippers ...met hun Pijp...werden massaal ook...ouder dan de rest...net
als de rijken...die sigaren konden kopen...en sigaretten...ed. werden ouder dan ...de gemiddelde rest...
Er is iets
wereldwijd ritueels aan...via rook...via roken...elk op hun eigen manier.

Waarom toch de mannen gemiddeld ...veelal eerder dood gaan...dan Vrouwen...ik denk dat dat te
maken heeft...met hun drink gedrag...waar de meeste Vrouwen... geen alcohol drinken of
zowel...stoppen met 1 of 2 glazen...gaan veel Jonge Mannen en ook ouderen ...door...vooral
ook studenten...en... Kroeg lopers...en groepje Mannenvrienden...

Ik ben welis met een groepje Artsen...en wat Verpleegsters en lab Vrouwen ed. strand wandelingen
gaan doen...er waren er altijd wel 1 of 2 bij soms 3 bij...die zwaar anties roken waren...(Ze staan
ook op die lange lijst... die de Pensioen leeftijd niet haalden...)(Ik rook vanaf de pubertijd...
heb ze al 20jaar overleefd...m'n oudste Zus...minstens al 26 jaar...

Maar hun nuttigheids gedrag...ze zopen ...maar zo...wat flessen soorten wijn ed...leeg...en twee
ervan...namen toen al...bepaalde drugs pillen...erbij...
maar wel
erg fors anties roken doen...vonden ze zo erg ongezond...

Maar juist die lieden...gingen met wat zij... in de mik hadden...wel de wegen op...
dat vond ik nou
super ongezond...en met een boot varen...en naar de Alpen...berg klimmen...en
vraag je niet af...wat ze in hun mik hadden...ook veel Studenten...Jongens ...niet alleen thuis
maar ook...met hun uitjes...

Terwijl een echte roker...de longen met lange in en uit halen... heen en weren...met inademen
en met uitademen...qua beweging...
lagen van de hijzers zuipersa...hun longblaasjes ed... er lammerig erbij....en ...alweer...en alweer...
niet direct... van een glas of twee...maar van het ...doorzuipen...
ook
met Feesten en Carnaval ed...later gingen... steeds meer Vrouwen dat ook doen...doen als de Jongens en Mannen...
Je zag ervan...
de sterfte leeftijd...tussen Mannen en Vrouwen...(Door die Zuipschuiters)...kwamen dichter... bij elkaar...

Nou ja ...Emancipatorisch gezien...gingen ze ...de Vrouwen...steeds meer...hetzelfde doen...niet meer 1x of 2x meer
ter kerke...ed...maar
wat Mannen uit en thuis...deden en doen...

Op zich denk ik ervan...nou ja... als ze maar een leuk leven... ervan hebben...maakt het nog niet uit ook...ipv
Niks mag...ook geen Sigaar etc...en wel er langer leven...ervan...
misschien weer
1 of 2x ter Kerke gaan...gingen ze laten...
en misten...
een laag Wierook... er over zich heen...met net als ze als de Mannen gaan doen...en
de Mannen gaan doen...wat de Vrouwen eeuwen deden....behalve die ter Kerke gaan dan...

Nou ja...ergens...zitten veel rituelen ...al eeuwen geleden erin...

Ik was vele jaren geleden...is op wat Noord Oosterse Groningse Begraaf plaatsen...aan het lopen
daar lagen ontzettend veel
Mensen overleden aan de Spaanse Griep...vooral de (toen nog) geen rokende Vrouwen en dito Kinderen...ze
waren daar...in Lands gebied...over het algemeen...ook niet Godsdienstig...om een lading Wierook
over zich heen te krijgen...

Veel kindertjes en erg veel Vrouwen...voornamelijk...vooral...dood
gegaan...aan de Spaanse Griep...

Als zo danig ...de Mannen niet...zo erg veel..die....waren toen al... aan het roken...
erg veel meer... Vrouwen...
dan Mannen... lagen daar...wgs de Spaanse Griep overleden...

Toen ik her en der ...op Begraafplaatsen... dat zag zo...dacht ik welis...hoe zou dat toen...zijn gegaan
in Ons Limburgse Roomse Land...
gingen er daar...veel minder dood ...aan de Spaanse griep...wgs
1x of 2x een lading Wierook per dag...over ze heen...de Vrouwen en Kinderen dat 1 a 2x per dag
en de Mannen...velen van ze...meestal 1x per week...
maar de Mannen rookten toen al...met
velen...met of zonder ...die gang...ter Kerke...

Zouden een erg hoop
Mensen... tijdens de Spaanse Griep...er niet ...aan zijn overleden...omdat ze met
regelmaat... Bewierookt werden...en/of ze rookten en/of mee rookten...al...

Mijn Kerkeloze Schoonouders...woonden in het Noord Oost Groningen...werden ver in de 80...ze namen wel
een Glaasje Jenever of Bessen Jenever hielden het daar bij...1 of 2...en hij Rookte
en zij...rookte mee...
Er waren velen ze zopen wel...maar rookten niet...en rookten ook niet mee...

Nou ja... het viel me gewoon op...in dat ...veelal in dat ...niet Godsdienstige Noord Oost Groningen...dat er zo
erg veel...Graven waren...van de Spaande Griep tijd...
Dat moet mi. ergens aan liggen...

Ook... dat er ...erg veel Monniken...Priesters...Kardinalen en zelfs Pauzen
zo oud werden en worden...als wat...met hun Sigaretje of Sigaar...net
zo oud...werden...als in veelvoud...de mee rokende en Bewierookte Vrouwen...

Jaren terug zag ik is... een raportage over ze...De Monniken Tuinmannen rookten tussendoor...
tijdens schoffelen en harken...en binnen zaten ze aan een lange tafel...met sigaartjes en sigaretten
en de niet rokers zaten er tussen in...Zo oud als wat...werden die gasten...

Kunnen
de meesten...(Op de Koningin van Denemarken) na...
het tegenwoordig wel stiekem doen...Roken
maar een Roker als ik...herkend ze wel...
de andere (stiekeme)...Rokers...
en
ook dat nog...Gemiddeld gezien...worden ze erg breed... over de AOW leeftijd heen...
Dat kan je van
die (Overleden)...Artsen lijst (staat nog maar de helft op) niet zeggen...met hun niks mag...ook geen Sigaar
Sigaretje en zo wat...

Niks mag...is een erg linke soep...vooral... in Virussen tijd...en in... Bacterien tijd...
vooral sinds
de grote massa...de kerken zijn gaan laten...waar ze niet meer...Bewierookt worden
ook... en vooral...niet in zware tijden...en ...dat...
met hun niks mag...ook geen Sigaar...etc.

als vb
die
(Overleden)...Artsen... erge lange...lijst...die de AOW massaal niet haalden...
Nog is...
vooral sinds
de grote massa...de Kerken zijn gaan laten...waar ze niet meer...Bewierookt worden
ook en vooral...in zware tijden...en dat...met hun... niks mag...ook geen Sigaar...etc.

Hoe dat... ook zij...van de Eeuwen oude Culturen...tm in de diepste Boesj en zo wat
valt best veel van... te leren...

Ik denk wel ...altijd...als die... tm in de miljoenen ...aan toe...sinds die eh...Stiekeme Rokers
geworden zijn...waar... zijn... ze... dan... nog... meer...Stiekem mee???

Nog een vb
Neem... zo'n Queen Elisabeth...iedereen kan weten
ze rookt...(Net als haar vriendin ...rookte die 96 werd
Maar
toen er ... een indringer... haar Slaapkamer bij de Queen...in kwam...bood ze die...een Sigaretje aan...
voor de rest... is ze dus...net als velen... sinds eh...
Een Stiekeme ...Rookster...

(Met roken
Mooi er erg oud mee te kunnen worden)
...maar...
het is... zo het is...
sinds eh...
tegenwoordig
tm in de vele miljoenen ...aan toe...sinds eh...die...allemaal... Stiekeme Rokers
werden...
waar... zijn... ze... dan... allemaal...nog... meer...Stiekem... mee???

Dat vraag je je ...toch af...Meneer Sonneberg...

Nou ja...(als typeoefening)
zo kan die wel weer...
Jullie ook een fijne dag gewenst...met 1m 50 afstand...Knf van LT) :roll:

PS.
Ik denk dan...met op tijd ...een Sigaretje of een Sigaartje... in de Pauzes...
en ze weten het weer...
Wat?
Dat de rest van het Volk
...zulks... niet voorgeschoteld... moet krijgen...

Arts op de ic doet verslag: ‘Als beademingsslang losschiet, kan virus alle kanten opgaan’ :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2020, 00:09

Talen... :)

Met een Groep Artsen
Ze staan... zelf... te dicht... bij elkaar...

Gaan ook ...na... het werk...naar stad en land in.... en naar het gezin... en weer terug... naar het werk.

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijbaar... onschendbaar te zijn.

Nog eentje...
zorgpersoneel in het Rotterdamse Maasstad Ziekenhuis dat elkaar de klassieker You’ll Never Walk Alone toezong
Ook deze'n...Ze staan ...zelf ...te dicht... bij elkaar.

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijbaar... onschendbaar te zijn.

Nog eentje...
Zorgpersoneel Zuyderland zingt stervende coronapatiënt toe
Ook deze'n...Ze staan ...zelf ...te dicht... bij elkaar.

Nog eentje
Rutte aan tafel met
Hier moet op z'n minst
een hele ...ongebruikte stoel... tussen de bezette stoelen
kunnen...kan dat niet...dan is ...die tafel ...bij de EU ...te Brussel...in Corona tijd
veel te klein...
Aan de papieren leesstof ...kan je zien...hoeveel afstand ze werekelijk
van elkaar af zitten...(Misschien net 50 cm!)

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijbaar... onschendbaar te zijn.

_________________________________________________________________________________________________
Ik hoorde op TV...als Corona Patienten van de IC afmogen...hebben ze meestal ...blijvende... of lange tijd...Long problemen...
na al die... Beademing gehad...

Als de Beadenings Apparatuur het ademen voor ze doet...dan doen de longen ahw niks...zelf...
mi. er bestaan tegenwoordig zoveel apparaatjes met plakkers...
om wat dan ook ...in en om... het lijf...te stimuleren...om te bewegen...met een soort van...electrische scheutjes...
misschien moeten ze ook op de IC afd er fyciotherapeuten voor nemen...om bij die stilliggende patienten...meer mee te doen
dan al dat lijfelijke ...beweeg geniks...oa...met dat soort van electro plakkers...misschien moeten die stillingenden ook
regelmatig...op de zij gelegd... en wat later...de andere zij... en dan weer ...op de rug etc.of altijd op de buik ed.
(Daar heeft de rest
van een Intensive Care afdeling ...helemaal geen tijd voor...en misschien... ook de beweeg vak
kennis ed er niet voor...en om massage ed te geven...)
Misschien moeten ze ook
op de IC afd er fyciotherapeuten ervoor nemen...om bij die stilliggende patienten...meer mee te doen
dan... al dat lijfelijke ...beweeg geniks...Uren...dagen...weken...

Ik zelf heb van een Herseninfarct over gehouden...wat trage slappe lucht wegen spiertjes...gevolg
ik verslik me ahw chronisch nogal erg vaak...
De bedoeling het er uit gehoest te krijgen...vaak lukt me dat wel...maar als er nog...etens restjes
achterblijf...lijk ik wel een COPD hebbende persoon...
Als ik dan op de rug ga liggen...ook tijdens slapen...opeens geeft het zware problemen...die ik
op de zij liggende nauwelijks tot niet heb...
(Hoe dat ook zij...ik tracht het met...uitroken er alsnog uit te krijgen...via hoest explosie ervan
te krijgen...) Maar dat is nu even het onderwerp niet...wel dat ik moelijk op de
rug kan liggen...met welke rest obstakel dan ook...in de Luchtwegen gebied...ook als ik steeds
ervan hoesten moet...stik ik bijna daar weer van...op de rug liggende...Je hebt er geen flauw idee van
hoe snel achter gebleven rest etens...slijm proppen produceren gaat...(Aan de kleur ervan...weet ik
al hoe het er bij staat)
(Hoe dat ook zij...ik tracht het met...uitroken het er alsnog uit te krijgen...via hoest explosie ervan
te krijgen...) en hoe snel het slijm een donkere kleur kreeg
zo snel is het weer normaal...van gewone kleur...via die uitrook methode)
Maar ik bedoel ...nu ...het onderwerp is...ik kan ontzettend slecht...op de rug liggen dan...
en die patienten...met Beademhalings Apparatuur...zie je altijd... op de rug liggen...
daar verslapt... het hele long gebied van...
en dat met geproduceerde slijm ...slijm pakketten...
Als ik het op mijn manier methode...er het er toch uit krijg...hoe snel de longen
weer normaal aanvoelen...tm de hele COPD klachtachtige weg is dan...
en alles weer gewoon is...tm de hoest slijm weer als altijd eruit ziet...transperant wittig ahw.
Met mijn type kwaal...
ik beweeg nog... door m'n flatje...en ga zelf ...naar de WC en douche ed. en haal drinkens en etens maak ik
en beweeg wat af...
Maar die beademings Patienten...(Met een totaal andere kwaal...) Maar mi...dat doet er niet
toe welke kwaal
het gaat om ...dat beweeg geniks...patienten op de Intensive Care afd.
Ze liggen er...erg stil bij... meestal... en dat op de rug ...ook dat nog...uren dagen weken ed.
Misschien moeten ze ook
op de Intensive Care afd er... fyciotherapeuten ...voor nemen...om bij die stilliggende patienten...meer mee
te doen
dan al dat... lijfelijke ...beweeg... geniks...Met allerlei beweeg methodes...gehad
als Beadenings patient...dan is het... na ...de IC periode...mi
tot veel sneller herstel...
mogelijk...(Als de Long gebieden....toch... bewegingen ...heeft gekregen...op de... IC afd tijd...)

(Direct na de Herseninfarct gehad...kon ik me ontelbaar vaak verslikken
ze gaven me in...het Ziekenhuis toen
alle drinkens met maizena er doorheen...(Wat erg goor was) om maar niet te verslikken...
nu...verslik ik me soms ...zelfs... een hele week niet eens meer...maar net die ene keer...kan
grandioos slecht uitpakken...en...dat... meestal 1 of 2 x per week...
als er rest etens achterblijft...kan het Longontsteking vormen gaan...
en dat in Griep Virus tijden...Verkoudheids tijden...in tijden dat de risico groep
Bejaaden...bij bossen overlijden...4000...6000...8000...9600
De hoeveelheid is stijgende...zelfs...per jaar...en dat van de hetende...gewone...griep...
Ik met Longontsteking gehad...en met... die verslikkingen en ...als Bejaarde...(inmiddels 77 jaar)
ben ahw 3x de Risico groep...
en oja...ik ben resistent geworden voor penicilline...Ik ben dus...4x de risico groep...
Als je dan leest of hoort...hoeveel doden er al waren...en ik in die tijd...het toch
overleefd heb...dan vind ik mijn eigen bedachte uitrook methode...erg mooi bedacht
voor mezelf...(Maar het is wel...ontzettend goor)
(De langste trek aan een Sigaret ooit te gaan doen en dan de rook zolang mogelijk in houden...
heb ikm 3 mogelijk hedens mee...
1 Of alleen Neus mond en Keel gebied dat te doen...
of 2 Alleen naar de Luchtwegen en long gebied toe...3 of beide methodes

Zo werd ik
gisteravond...opeens zwaar verkouden...
Ik had alleen bij de buitendeur wat veranderd aan een plant daar...voelde me in de middag al niet lekker
worden...werd zwaar verkouden wakker...met Hoofdpijnerig...
Ik ben meteen wat gaan eten...
om na...het gaan uitroken...met methode 1...te gaan doen...

Hoe snel zo'n zelfs... zware verkoudheid... weg ging ermee...verbaasd me nog steeds...

(Als het kan ...eet ik altijd ...iets ervoor...mocht de maag ervan gaan roeren...tm kotsen
aan toe... vooral met mehode 2 en 3...
Dan wordt de mnaag
zelf niet belast...met etens erin...alleen de etens...plotst
dan vaak... explosief eruit...met zo'n stoot druk...richting longen...dat
wat daar evt zat...(Aan evt slijmproppen en/of achter gebleven...etens resjes...
komt er meteen mee eruit...)

Maar nu ...alleen methode 1 deed ik...vanmorgen...alleen Neus mond en Keel gebied...
(Dat geeft mij zelden kotsen...)
Ik drink er na meestal wat Cola...met welke methode dan ook...
en neem er
een Asperine erbij in...en later... nog een Paracetamol...en drink daarna
veel water of thee ...Ik ging slapen...en sliep 3 uur ...in de ochtend...vanmorgen
en werd wakker...of ik... helemaal nergens... meer last van had...
(Zo snel werkt die aparte methode!)
Voor de zekerheid...(sowieso... in Virus tijd) doe ik hetzelfde de 2 de keer...die dag...soms
zelfs... een 3de keer..)
Metode 2 en 3 er kan nog een rest je etens in die luchtweg gebied tm in de longen zitten
of van die donkere geworden...hoest slijm...achter gebleven zijn...niet het zelfde
grote pakket ahw dat er zat...maar een beetje rest kan al genoeg zijn...om het weer
te doen oplaaien...Ook met methode 1...ik was echt zwaar verhouden...als het zo
mooi weg lijkt...dan doe ik het meestal toch een 2de keer die dag...
Hetzelfde ritueel...
Ik ben meteen wat gaan eten...
om ...het gaan uitroken...met methode 1...te gaan doen...
Ik drink er na ...meestal wat Cola...met welke methode dan ook...
en neem er
een Asperine erbij in...en later... nog een Paracetamol...en drink daarna
veel water of thee ...Ik ga dan een poos slapen...
Wonderlijk...
Hoofdpijn weg...en zware verkoudheid...

(Ik heb die methode ...zelf bedacht...maar ik vind het toch...een gore smerige methode!)
Ik schreef welis...Ik denk...dat veel Virussen ...niet tegen rook kunnen...
Maar
van de week las ik ergens een Artsen Artikel...
Virussen houden op...met actief te zijn...zo gauw ze beschadigd worden...
Misschien doet die ...uitroken...methode ...dat dat wel....ze maken
de Virus... kapot...en/of tm dood ze zelfs of ze vluchten erbij weg...)

Ik doe die methode nu zo'n...3 en een half jaar...(ondanks vele doden door Griep Virus in die tijd)
(Ik...Met als 4x de risico groep ...Ik leef nog!
Als ik
gewoon rook...dan hou ik 1 of 2 dagen of zo
de rook langer binnen...en blaas het vooral...de neus uit!

(Ik hou mijn longen goed in training met diep inademen...en met uitademen
zo traag en lang mogelijk...met roken
Ik heb wel... een... erge dure... Medicijn...(Mag welis vergoed worden...)
maar... ik denk zelf...had ik dat
zo niet gedaan...(Vanaf de longontsteking ging niet echt over...wgs
resistent geworden...)
dan...hadden ze me
erbij kunnen tellen...ergens ...in die... half jaar ...plus ...3 jaar...
met Griep tijden...wgs...de risico groep
Bejaarden...die bij bossen overleden...4000...6000...8000...9600)

Nou ja goed ...we gaan allemaal... wel een keer...al of niet... plots
maar... ik denk nog steeds..Over mezelf...Maar Nu... nog ...effetjes ...niet...

Oja...Er bestaan al... tril apparaten ...ook alleen...voor de voeten
als men ...die... tegen de voeten houdt ...van liggende Patienten...krijgen die ook de
juiste therapie...tm het trillen gaat ...de hele benen in...
(En is
na... de IC periode...het herstel...alleen daarmee al...gedaan...super veel sneller!)

(Aparte typeoefening was het weer) Trusten allemaal en gezond weer op. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 29 mar 2020, 10:26

Lengte

Gezellig is het nou ook weer niet, even langs lt te gaan, de afstand tot elkaar mis ik gelijk, als
ik tegenwoordig veel sumierder, dan voorheen, langs kom, zegt ze gelijk vanuit de huiskamer, pak
zelf drinken, of een ijsje, die afstand tussen ons, is 6 meter, we kletsen wat, en dan ga ik achter der pc zitten,
in een kamertje apart 10 meter verderop, met wel de deur altijd op, naar de huiskamer toe.
We kletsen vanuit de verte, voorheen kwam ze er vaak bij zitten, zelfs pas nog, op 1m 50 afstand.
Ze had der dag gisteren niet, was plots erg zwaar verkouden, zei ze en houdt de visites liever ver weg.
Ze kijkt zondag toch tv 2 dat doet ze meestal, ze vermaakt zich wel, en ik kan lekker rustig, achter
der pc zitten. Ze heeft altijd ijs in der ijskast, verschillende soorten, ik ken niemand, die dat in de winter
en voorjaar in de ijskast heeft. Moet je ook doen zei laatst, van die heerlijke waterijsjes, leuk voor je kind.
Wat zeg je, vroeg ik nu net, ze zei, ze hebben, het er nu boven gezet, dat de kerkzang, niet nu is, maar opnames
uit andere tijden is. Had ze last van, toen dat er, nog niet bovenaan, er bij op stond, het klopt niet
in mijn hoofd, zei ze dan, een volle kerk tonen ze, en om de corona virus, mag het nu niet.
Zou ik geen last van hebben, maar zij wel. Ha ha haaaaaaaaaaa
Ze is al heel lang geestverlicht en der mee, een gods wets verlichte, zou het daarom, niet kloppen in haar hoofd?
Ze vertelt me er nooit over, ik las het, toevallig, toen ik het forum is, ging overlezen. Ha haaaaaaaaaaaa
Toen ik haar ,er eens om vroeg, zei ze, ik krijg het me strot niet uit, en het is ook te ingewikkeld, om
het zeggende ,te verduidelijken. Ze had eens een schriftje en zei me, gewoon schrijven er in tekenen, ging
toen een stuk beter, dan nu op de pc. Erg veel, valt alleen wiskundig te beduiden, teken dat is, op de pc,
dat gaat niet en zeggen, ook niet.
Dus over de methode, hebben we het weleens samen gehad, maar niet erover, ze zei me eens, stel jij komt
in de hemel aan, en er zijn meteen lieden, die je vragen, leg de aarde is uit, hoever denk je ermee te komen,
en ook nog, dat ze het snappen er, stel je hebt er geen pc en geen schriftje, gewoon zeggen, zeg ze er is
de aarde is er rond, stel je bent er beland, bij mensenzielen, van voordat het bekend is, dat
de aarde rond is, zij kunnen zich, alleen nog voorstellen, dat de aarde plat is. Rond, geloven ze ook niet.
Mensen, op de maan geweest, nee dat kunnen ze helemaal niet voorstellen, geloven ze ook niet.
Mensen komen er aan, met hun eigen geloof, of niet geloof, en met hun eigen kennis, zei lt me.
LT zei me ook, ze zag, op internet is, een heel groot schoolbord, vol met wiskunde, zo vol, dat
misschien wel 80%, of meer, van de mensheid, zulks, totaal niets zegt, nou ja zo ongeveer, moet een
verlichte geest, ook zijn, om uit te leggen. de meesten, met een verlichte geest, komen niet verder dan, dat
de hemel prachtig is, vol met schitterende natuur is en de kleuren er mooier is, maar het klinkt nog steeds,
lekker aards en bekend. Met de wet is aan de hand, het draait overal omheen, maar ook overal en alles, draait
om de wet heen. De natuur uit te leggen, gaat de meeste mensen wel goed af, heb ik weer, met dat, zei ze me,
nou vandaar, ze heeft het er nooit over.
Die pc van haar, doet nu raar, of zou ik wat verkeerds ingedrukt hebben? opeens rolt het schrijfvenster,
naar beneden, zit er een groot wit vlak tussen, het al getypte, ik vroeg het haar, ze zei, heb ik ook weleens, even
de scroller omhoog zetten, en als het, weer oke staat, meteen je reactie versturen, dan staat het er, vast goed op.
Dan kan je weer verder typen, op het schrijfvenster., maar het blijft het doen, alsmaar nu, dus wens ik jullie
een gezellige zondag toe, ik groet lt, vanuit de verte en ga weer, gezellig naar me moeder toe, me kind
en me hond, zijn er al. Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2020, 17:21

Engte... :)

(Ik heb het... opgezocht Tiff...op Internet...
Dit antwoord vond ik...
Je verhelpt dat door, op Insert te drukken. Je komt dan in de invoegmodus terecht,
waarbij elke letter die je typt in de bestaande tekst wordt ingevoegd, vóór de letter waar de cursor
voor staat (de normale toestand dus).

Elders
zag ik staan...je kan Escape indrukken...dan houdt het ook op...dat de Cursor...naar beneden zakt.

(mi. Als het gaande is...is dat alleen.. gaande met... Explorer!)

(Met Mozilla FF...heb ik er... nooit last van.)
(Plaats ik voor
jullie wat ...wat jullie...me per telefoon zeggen of met mailen...
en het... met Explorer plaats...dan heb ik dat... ook wel eens...)

Nou leuk te weten... dat een ander... het achter m'n PC... het ook had...
Ha ha haaaaaa
dan zat je... te typen...met de Browser Explorer... Tiff

Ik ga dan eerst...de Cursor ...weer omhoog trachten te krijgen...tot het laatste getypte aan toe...
verzend dan eerst vast... het getypte gedeelte...en ga dan ...opnieuw opstarten...en terug naar het Forum
naar die reactie...die niet af is...type verder...Zo kan het ook...maar met alleen
Insert in te drukken of Escape te weten...is massa's minder gedoe...

Dus Tiff...Heb je dat weer...effetjes ...Escape ...of... Insert ...in drukken!
maar mi....onder je getypte al... moet je dan alsnog ...de cursor...
eerst terug zetten omhoog...
die dikke witte lege pak ...is met Insert gedrukt...mi... er niet mee weg..
Ik ga dan eerst...de Cursor ...weer omhoog trachten te krijgen... (Kan een lang durend
getrut bezigheid zijn...met die drukkende
klus zijn...tot aan het laatste getypte woord!
(Mij lukte ...de cursor weer omhoog te zetten... altijd wel!
Doe je dat niet...dan hou je ...die lange witte bladzij...na... het laatste getypte woord...
met verder typen...van de onderwerp...)

(Zo denk ik er over hoor)(Het getypte alvast verzenden...en
dan herstarten... wat ik deed ...is niet nodig...
mi met deze
volgorde (hier onder) (Zo ik het snap...om...te doen(is alvast verzenden...en
herstarten dan ...niet nodig!)
(Maar zo ze het ...op Internet ...als tip geven...blijft
mi...
de lange wtte bladzijde nog staan! (Als je verder typt)

(Mijn volgorde is deze)

*Als de Cursor zakt...(onder het typen)*
mi doe deze
volgorde (hier onder)

Dus 1)Cursor weer omhoog doen (tot het laatste getypte woord)
en dan
pas...de... (nieuwe tip)... 2) Insert ...of... Escape...gaan doen... en dan pas
3) verder typen gaan...) Knf van LT) :roll:

(Vanavond deed Mozilla FF
het ook en die houdt niet eens het al
getypte vast! Explorer wel! )

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2020, 18:33

Tegelen... :)

(Ik snap niks... van die drama's ...om evt IC bedden... te korten...

Toen ik nog in de Verpleging werkte
had het hele Ziekenhuis ...overal...dezelfde ...gewone... Ziekenhuis Bedden...
(Zat toen al...een voet intrappetje op om de voet op te zetten...bed hoger ...of... lager)

Bij... Operatie Patienten en IC patienten...hingen we... de dingen... aan bedden met
aparte haken ed... of...het stond er allemaal ...er naast...(de Apparaten...en ...Infuzen ed)
Gaf geen enkel probleem!

Goed oke... tegenwoordig... zijn de IC bedden... moderner gemaakt...
maar
in
nood
een Bed
is een Bed!
is een Bed!
is een Bed!
Komt er weer... zo een moderne IC bed leeg ...kan de Patient
daarop... over geheveld...en de volgende...binnenkomer...weer in ...een gewoon bed...etc...

(Het komt
zo stront verwend
over ...ze willen perse
de laatst duurste mode IC bedden
(In veel landen hebben ze geeneens een bed voor de Zieken...)

Maar... in echte... Nood
moet het... (Ziekenhuis) bed type... nij de korten aan IC
bedden...niks... uit maken...
(Dan... zijn ...de Infuzen...maar... op... staande... houders
ipv... de Infuus houder...vast... aan... de modernste...top
van de duurste IC bedden)

Wat wel urgent is...aanwezig ...moet zijn en blijven
zijn... speciale Medicijnen en Beademinghsapparatuur...bij deze type Virus.
Maar Bedden te korten??????????Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 29 mar 2020, 19:08

Gelen... :)

(Ik zag net... EenVandaag...een Geiten Boerin...
Ze liep
met de Reporter naar de Geiten toe... vlakbij in wei ed.Aaide links en Rechts wat zat
aan de hoorns ed
azr aan het scheiding hek....etc.
ze gingen samen naar...waar ze... de Geitenkaas maakt...zette er... een rood mutsachtig iets op...
(Hing al klaar... als gebruikt...en hoevaak? 1x of 2x 10x of een week ...of ...het hele seizoen
hangt het aan de haak daar?)
ging
er naar binnen... en draaide ...met de handen... Geitenkaasjes bolletjes om...
Zulks gaan... in een Kistje of Doos...gedaan... met de handen... voor ...naar elders toe...

Niet alleen moet ...in 1) Corona tijd...de handen steeds gewassen...maar mi vooral
sowieso...2) bij etens makerijen...en 3)
Aan Dieren gezeten...dat zijn... 3x genegeerde... dingen!

Die Geiten kaasbolletjes
makerijen zijn ...voor exclusieve (Dure) etentjes... bedoeld...
(De eters ervan...weten niks... van de voor bereidingen...hoe dat is gedaan...)

*(Maar omdat... allang bekend is...veel virussen...zo niet allemaal... komen van Dieren af...)*
Dan moet het sowieso
altijd
erg
hychienisch
toe gaan...
dus Handen schrobben en/ of Rubberen handschoenen aan...
met ...welke voorbereidingen ...aan (Zelf gemaakte) Dieren etens...dan ook...)
Niet
alleen moet ...in 1) Corona tijd...de handen steeds gewassen...maar mi vooral
sowieso...2) bij etens makerijen...en 3)
Aan Dieren ...gezeten...dat zijn... 3x genegeerde... dingen!
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 mar 2020, 06:03

Lente... :)

(Over Bejaarden tehuizen
Ik snap er iets niet goed aan...Mensen komen aanzetten met hoogwerkers...staan op de etage hoogte buiten
erop
en kunnen zo even... met hun Moeder en/vader praten...(voor het eerst na weken)
naar die... in een bejaarden tehuis zijn...ze hebben hun bejaarde
ouder's of Oma of Opa ...weken niet gezien...in deze Corona tijd...

Die Verzorgende... van dat Bejaarden tehuis
staan meteen ...zonder ...1 m 50 er vanaf...naast die Bejaarden...eentje buigt zichzelf
helemaal over zelfs...de bejaarden heen...

Die verzorgenden gaan... na het werk...hetzelfde doen...als het dierbare
niet mogende
Bezoek... van die Bejaarden
en begeven zich... in vrije tijd...
ook
onder de mensen buiten
en doen boodschappen en gaan naar hun huis ed.
en die mogen wel
om de Bejaarden heen hangen???
En eentje... van de eigen Familie ...niet???

Ik meen toch echt
dat een Virus ...echt niet denkt ...O dat is iemand van de Zorg...daar moeten we omheen...

maw ze ...die
van de Gewone Zorg...lopen in gewone kledij...geen beschermde dingen aan geen
mondkapje ed. er...
ze (Dat Zorg Personeel)
lopen dezelfde risico's...voor de Bejaarden... als de Zoon of Dochter ...van het Bejaarde Echtpaar...
of alleenstaande Bejaarde...

Het komt ...zo mal... over...
onlogisch ook...(Vreemden)... mogen wel dichtbij
die Ouderen...en
op z'n minst eentje (om en Om)
van de Dierbare Familie niet???

(Het lijkt erop... dat... al de ...directe Familie... leed ...tm weken...is
volkomen ...voor niks!) Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 30 mar 2020, 20:23

Telganger... :)

(In ...covid-19 ...Corona tijdperk...Wat me opvalt is...dat er erg veel kritiek is op de overheid op TV...

Wat me ook opviel...dat ...M...zelf...behoorlijk Neutraal bleef...dat
is leuk...dan kan je pas echt merken...hoe de Gasten aan tafel...over de dingen denken
zonder een denkrichting op gestuurd te worden...door de Gast Vrouw of Gastheer aan Praattafels...
Dan merk je pas...hoe verschillend...de Gasten zelf zijn...over de Onderwerpen...

Wat mij al tijden opvalt...als ze via de Politiek en die via het RIVM beginnen...over de verwachte nodig IC bedden...
600...week later dan 900...week later...dan 1100...week later...dan 2400

Waarom denken die deskundige niet als ik...denk ik dan...
Ik ben niet overmoedig of zo...anders had ik het meteen wel getypt...(vanaf 600 al) maar ik mis logica's denken ermee...

Ik denk zo...de laatste gegevens over de laatste Griep in ons land...er waren er 10.000 Griep doden...
tussen eind 2018 en begin 2019 met de Griep...
We namen in ons land...totaal geen Beschermings maatregelingen...
en nu wel...
Dus ik deel het getal door 2en...
De kans dat er
meer IC Bedden nodig zijn...in Corona Grieptijd
gaat eerder uit...richting 5000... dan die 600 nodig... aan IC bedden...
Nu is hun getal...inmiddels al...
er zijn 2400 IC bedden nodig...
Dat is al erg veel meer dan toen ze begonnen met er zijn 600 IC bedden nodig...

Ik dacht...misschien schaal ik ...wat teveel...in en zij (van het RIVM ed)...schalen veel te weinig in...
Ik schaal iets teveel in...omdat de Beschermings maatregelingen...nog steeds gaande is...
(Die waren niet gaande...met die stijgende Griep doden(10000) in het land)
Maar ik heb er wel... 5000 om afgetrokken...aan Corona doeden...juist om die
lands beschermings maatregelingen...nu met de Corona Virus in het land...wel gedaan...

Nou zo ongeveer dacht ik
in het begin er over...(Aan IC bedden nodig op den duur)
aan 5000 IC bedden...
en... Zij...aan 600 IC Bedden...

Ik heb die gedachtes van mij...over 5000 IC bedden...laten staan...
Ondertussen ...hebben het zij al...2400 IC bedden nodig...
(Maar van mijn 5000 gaan er wel af...wat ze niet opgenomen hebben...maar in de huizen
hebben gelaten...besmette mensen...die overleden zijn...maar waarbij geen Corona test is bij gedaan...dus
als zodanig niet genoteerd zijn!)


Ik denk... uiteindelijk ...zal ik ...denk ik...wat teveel hebben gedacht...maar zij
hebben er ...sowieso... helemaal niet juist erover
nagedacht...met hun 600 IC bedden zijn nodig...

Goed oke stel ik heb er teveel over gedacht...aan IC bedden nodig...IC bedden zijn altijd nodig
er is geen extra verlies aan...als ik een ietsje...teveel geacht had...nodig te hebben...
Maar
hoe is het met...600 IC Bedden...als de te verwachte stijgin...(Volgens mijn denkpatroon)...
richting 5000 is...
(Dan blijft... dat... een kritisch Onderwerp
aan de TV Praattafels en ook... tm in de Tweede kamer...
en ook...Kritiek vanuit het land zelf) ook na elke 300 erbij geteld...door het RIVM en club er om heen...
600...week later dan 900...week later...dan 1100...week later...nu is dat...2400
Ze maken nu grotere sprongen...(Maar het is nog steeds niet ...mijn denkens... er over...richting 5000)

Wat ze wel gingen doen...het Testen laten...en de meesten met Snotneuzen niezel ed...bellers...niet
meer testen...
al een paar keren hoorde ik op TV...Hun oude Moeder Of Oude Vader...overleed opeens...was het
van de Corona vraagt iemand ze dan...aan de naaste Familie...Geen idee...ze zijn niet getest...

Waren ze... wel getest...waren er al... een hoop IC bedden meer... nodig geweest...in het land...)
tm Ze nemen het liefst geen 70 Plussers meer op...die overlijden dan thuis...of in een Bejaaden tehuis
niet wetende...of ze aan Corona zijn overleden...ze zijn er niet op getest...

Nou als je (dat) zo doortelt...zijn mijn 5000 bedden nodig...teveel...
maar
die van hen...
600...week later dan 900...week later...dan 1100...week later...nu is dat...2400...lijkt me nog steeds
te weinig...
Nou ja zo ongeveer denk ik er over...
Beter teveel gedacht...dan
veel te weinig gedacht...en dat laatste...per week...

Ik ging uit van de Statistische...Griep cijfers in het land...die nogal erg stijgend werden
na mate er... steeds minder Ouderen vooral...niet meer gingen roken...
(De meeste Virussen...kunnen nou juist niet tegen rook namelijk!)
Toen ik dat wat jaren terug al schreef ook hiero...ging ik er per jaar op letten...
Ondanks... de Griepprik in het land...bij Bejaarden vnl...steeg toch per jaar...de Griep doden...
2000...werd 4000 werd 8000...werd 10.000

Een nieuwe Virus kwam ons land binnen...Corona...
Wgs nu wel...Maatregelingen...via de Overheid...deelde ik dat getal...10.000 door de midden
(Een
besparing aan 5000 doden is dat...via Overheids maatregelingen...)(Dat laatste
weet... de hele rest niet...maar daarom ...is dat ...nog wel gaande!)

Dus dan kwam ik uit op... er zijn 5000 IC bedden nodig
en zijn kwamen uit op 600 IC bedden zijn nodig...
600...week later dan 900...week later...dan 1100...week later...nu is dat...2400...lijkt me nog steeds
te weinig...
Nou ja zo ongeveer ...denk ik... er over...
(Ik)...Beter teveel gedacht...dan
(Zij RIVM ed)...veel te weinig gedacht...
en... dat laatste...blijkt dan...per week...

Over wat IC bedden tekorten zijn in ons land...valt over te discusieren...
Zoals ik denk...er over...

In Nood bij Rampen...Een Wereld Pandemi...ed.
Stel je hebt massa's Auto's nodig dan voor reddings actie's...
Je kan kopen voor ...30.000 per stuk (Zat te krijgen) of voor 2 Ton per stuk...Nouwelijks te krijgen...

(30000 aan kosten per stuk...Zijn als vb Gewone Ziekenhuis bedden...Zat te krijgen
of 2 ton
per stuk...hetende IC Bedden...)Nouwelijks te krijgen...

Een gewoon Ziekenhuis bed....Moet een Infuus Standaard hebben er naast...
bij die top dure bedden zit de
Infuus standaard aan het bed vast...heet IC bed...Nouwelijks te krijgen...) en dat ...is
in zware nood ramp tijd ...gaande...

Hoe dat ook zij...Ik vind... onze Overheid...naar Kennis en Kunnens...(op wat berekeningen na)
het best erg goed doet...
Als ze
een winst van 5000 niet doden of meer... ermee... kunnen Maken...zo moet je dat... ook ...Zien!

(Ik vind...overal... in Instellingen...waar het Personeel.... ook
in gewone Kleren werken ed.
en zich in vrie tijd in de Burgerij begeeft tm thuis ed)
dat er... minsten 1 ...van de directe naaste
bij hun Instellings klant...Klantjes...
moet... mogen langs komen...per dag...
of
met het eigen (Veelal Geestelijke Beperkte Kinderen
of Ouderen) ...in... en om ...het terrein...wandelen mag ed...)
(Want dat doen die verzorgende beroepen met hun gewone kleding aan ed
ook ermee De Burgerij winkels ed in gaan als die directe naasten...het zelfde doen...
anders wandelen vreemden
die ook ermee De Burgerij winkels ed in gaan net
als die directe naasten...het zelfde doen...
vreemden
(Met dezelfde risico's ed als 1 ouder og 1 partner per dag...)...of indien gewenst
3x per week...ipv
vreemden
(Met dezelfde risico's die wandelen ...met ze...
(Zotte...tm Ernstige ...tm Onlogische... tm slaat nergens op
leed... veroorzakende besluit
is dat!
Als elke (Niet ziekzijnde)
Verzorgende hetzelfde doen... als die... directe naasten...die vreemden
Met dezelfde risico's ...mogen er wel bij
en de directe naaste (Niet ziekzijnde)...(per stuk ...eentje ervan...niet!)
(Zotte...tm Ernstige ...tm schadelijk...tm Onlogische... tm slaat nergens op
leed... veroorzakende ...besluit
is dat! )


*Zelf denk ik wel...als je al weet...*
zulkse Virussen komen ...vooral ...op Bejaarden... neer...
Dan
zouden als eersten...alle 65 plussers...een paar weken ...in de huizen moeten blijven...

En Mantelzorgers...op 1m 50 afstand moeten blijven ea Verzorgers ook
mits ze zelf... in beschermde Kledij en Mondkapje... de dichtbij zorg ...moeten doen...
en
op z'n minst maar 1 volw bezoeker mag...per dag...met 1m.50 afstand... en geen kleine Kinderen
op bezoek ...
Dan waren
de Griepen ...ook niet ...zo erg fors... gestegen...
en de ...covid-19 ...geen Pandemi geworden...

Dan had de rest... van het land...het gewone buitenleven... kunnen leven blijven...
(met misschien toch... die weken...ook... 1m 50... in de gaten houden... onder elkaar...)
Maar dan had
bijna de... hele Economie ...door kunnen gaan...
Nou ja... zo ongeveer)...denk ik er dan over...
en laat sowiso...(Zonder onder het mom van...nog meer diefstal... via de prijzen ed)
de 65 plussers vooral met hun Sigaretje en Sigaartje en Pijpje of Sjakie!
Want waar niks mag...of onbetaalbaar gemaakt wordt ed.
komt niks goeds van!
(Dat kan je al een poos aantal
jaren...Zien en Weten...
aan de vele stijgende doden per jaar...aan Griep en zo wat!...

en
Leer de Mensen...Jong ...en Studenten leeftijd ed...en...Oud...na 1 of 2 glazen
met dat doorzuipen ...
de longen...
doen gaan verslappen ...en de longblaasjes...juist daarvan...inactief
lammerig...lamlenderig...van gaan worden...
dat ze juist... daardoor...weinig ...tot
geen weerstand... hebben...
als er... een (Luchtwegen... ) Virus... in het land is!
Ook als er
tm
de
Longen...)
juist met...covid-19 ...Corona... Virus...tijdperk ...in het land is!
Gr. van LT) :roll:
PS Misschien moet een Virus Pandemi
niet eens in de... Gewone... Ziekenhuizen... mogen!
(Handig
oa voor zulks dus...(als IC ed)..al... elders ... voor de Nood...altijd
al klaar
te hebben staan...
(Dat vind ik ervan!) :!:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 31 mar 2020, 01:18

Ganger... :)

(Toevallig zag ik vanavond op Maandag 2x hetzelfde...
bij 2 verschillende opnames ergens...

Een Vrouws Persoon...kleedt IC Artsen in de Beschermde kledeij...staat erg dicht bij die Dokters en bij die V
IC Verpleegkundigen...ze ermee aan te kleden...maar zelf heeft ze niks beschernmends op...
Elders diti hetzelfde...was het een Mans Persoon...met helemaal niks beschermends op
en ook geen 1m 50 afstand...

Waar
het
op
lijkt...Ze doen... of alleen hun Patienten...hun... kan besmetten...
maar dat zij ...niet elkaar...kunnen besmetten...

Maar de Persoon...die die Dokters zo erg beschermd aan kleden en ook die Verpleegkundigen
die Persoon is in vrije tijd...wel gewoon Burger...met alle Burgers ...
en die Dokters en Verpleegkundigen ook...
Boodschappende doen...en wat nog meer buitens huis gedaan...en ook allemaal naar
hun gezin thuis...net als de rest van de Burgerij...

Ze komen op het werk...ze werken op de IC afdeling...iemand
kleed ze aan...in zware beschermde kledij...maar de personen
die dat doen...hebben niks
beschermend aan en op ed.
Bij de Vrouw op het Filmpje...(op TV) die dat als werk deed...zag je kort erna...zichzelf
ook ...maar dan...met licht soortige beschermde kleding... en met mond kapje...
er rond lopen...Erna!

Daar is iets heel erg...onnadenkends aan...
Zij...kan en hij...ook... in dat andere filmpe (op TV) die hele IC Personeel...tijdens
aankleedrij besmetten...
of 1 van hen...tijdens die klederij gebeurens...zo vlakbij elkaar...Haar...
en wel
omdat ze (allemaal)
in vrije tijd...allemaal gewone Burgers... met de andere Burgers zijn...uit en thuis...
Daar is iets heel erg...onnadenkends aan...
wat daar gebeurd!

(Er zijn nogal... veel Artsen... en... Verpleging ook...gestorven...door de Corona Virus...
en allen die niet
lijken te denken...dat dat... alleen
gebeuren kan...door
de IC Patienten...
en niet ...door ...elkaar!
Daar is... iets heel erg...onnadenkends aan...of foute denken aan
met wat daar gebeurd!
Ondertussen...worden ze
in volle beschermende kleren gestoken...op de IC Afdeling
door iemand van heel dichtbij
die zelf...niet beschermd... gekleed is...2x Vandaag... op TV gezien!

Ze doen in feite...zo ze het... met gewone Operaties gebeurd...waar helemaal geen
aparte bescherming...voor de OK Personeel onderling
nodig is...Iemand zonder speciale bescherming...doet
de OK Chrurg... in een voor de operatie...spatten ed
luchtige kleding ze en maakt het bv van achteren vast...de Arts zet zelf een mond beschermer op...
die ander rukt ze hychienische rubberen handschoenen aan...
Die andere heeft gewone werk kledij aan...verder niks...Gewone Operaties gaan niet over
de Corona Virus nl.
Maar
ze handelen op de Corona IC
of het de gewone OK aankleden is...(Als bij alle gewone Operaties)
(Omloop Personeel ...op een gewone OK...heeft zelf...alleen de Verplegings uniform aan...)
(Alleen wat de Operatie doet en assistteert ed...krijgen lichte beschermende kledij aan...via
de Omloop Zuster en Omloop Broeder)

Wat je ziet...op de IC afd... Corona...
De Omlopen Personeel
ze doen hetzelfde als... bij een ...gewone Operatie... gedaan moet...
Zij (of Hij) in gewone werk kledij...kleden de anderen aan...in
beschermde...kledij...en zijn zelf...onbeschermd ahw)

Dat kan
bij gewone OK)s wel...maar niet zo...met... een zeer gevaarlijke Corona Virus
afd ...aan Patienten ...en dito...met...dezelfde risico's... vanuit het land...op ze af...
Dat IC Corona Personeel...gaan als ze klaar zijn...afgelost worden...de gewone
Burgerij in...en komen zo ook vanuit...weer op het werk...)maar...Ze
lopen... uit en thuis...dezelfde risico's... als alle Burgers...in vrije tijd!)

*Onbeschermde Omloop Personeel*...Op een IC afd Corona...
Vergelijking
Dat kan
bij gewone...
OK)s
en
gewone IC)s... afdeling...wel...
maar
niet ...zo...
met... een zeer gevaarlijke... Corona
Virus
in het land...
in dat land...waar ze... (allemaal)...vandaan kwamen...(na vrije tijd) en de IC Corona
afdeling op gingen...
Waar
ze
doen...(Qua Bescherming en Kledij ed)
of alleen ...de IC Corona Patienten...ze besmetten kunnen...
en
niet...elkaar!
Daar is... (misschien zelfs wel landelijk...ik zag het ...op 2 verschillende
Ziekenhuis IC Corona afd) er is...iets... heel erg...onnadenkends aan...
wat... daar gebeurd!
ze
doen...(Qua Bescherming en met Kledij ed)
of alleen ...de IC Corona Patienten...ze besmetten kunnen...
en
niet...elkaar!

Was weer een aparte typeoefening...Zeg nou zelf! Trusten allemaal. Knf en Gr van LT) :roll:

PS Nogmaals
deze allen...doen net zo!


Met een Groep Artsen
Ze staan... zelf... te dicht... bij elkaar...

Gaan ook ...na... het werk...naar stad en land in.... en naar het gezin... en weer terug... naar het werk.

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijbaar... onschendbaar te zijn.

Nog eentje...
zorgpersoneel in het Rotterdamse Maasstad Ziekenhuis dat elkaar de klassieker You’ll Never Walk Alone toezong
Ook deze'n...Ze staan ...zelf ...te dicht... bij elkaar.

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijbaar... onschendbaar te zijn.

Nog eentje...
Zorgpersoneel Zuyderland zingt stervende coronapatiënt toe
Ook deze'n...Ze staan ...zelf ...te dicht... bij elkaar.

Nog eentje
Rutte aan tafel met
Hier moet op z'n minst
een hele ...ongebruikte stoel... tussen de bezette stoelen
kunnen...kan dat niet...dan is ...die tafel ...bij de EU ...te Brussel...in Corona tijd
veel te klein...
Aan de papieren leesstof ...kan je zien...hoeveel afstand ze werkelijk
van elkaar af zitten...(Misschien net 50 cm!)

Het zijn ook... gewoon mensen... maar te velen van ze...ze denken...schijnbaar... Zelf...onschendbaar te zijn.

ze
doen...
of alleen ...de Burgerij elkaar besmetten kunnen...
en
niet...de anderen...(in het vak zelf ed)...elkaar! Gr van LT) :roll:


PS Kan het nog gekker erger...ze doen ...opeens ...Reclames... midden in onze... Forum Bladzijde...zomaar... in een Reactie...ed.
Met alleen... er bovenaan...zijn ze ...bij die Server...van Robin Conjour
Demolium BV...niet eens ..meer....tevreden ...(Dus maken ze er een Moraalloos zooitje van!)
==>>Ook bij de Overleden Mensen Topic doen ze dat zelfs...
Ik zag het ook op Forums van anderen bij die Server opeens! in al die vele jaren deden zo dat nooit! Bij
de andere Servers...die we hadden! 585447 Zoveel kijken deze Topic wel mee...
Kan het nog gekker erger Krankzinniger...Robin Conjour? :!: :shock: :(

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42473
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 01 apr 2020, 05:50

Gerdragen... :)

(Ik zat te denken...misschien kunnen... PABO Studenten.... en andere Studenten...Gepensioneerde
Onderwijzers etc. ..aan een schoolkind gekoppeld in
deze tijd...die contact heeft ...met het Kind...maar...Het Kind... kan ook
om Schoolvragen...die Persoon mailen ...met vragen...of ...via de Mobiel ed.
en ook ...de begeleidende Ouder's van het Kind...moet dat kunnen
(binnen bepaalde tijden) )
Dat moet dan
via... de School Klas Leraar of Lerares gaan...van het Kind...die weet
er dan ook van...dat het Klas Kind...exra ondersteuning krijgt...en ook van Wie...Misschien
hoeven er maar
5 Kinderen
dat...per klas... of 10...of... voor de hele klas...
dat weet ...de Juf en de Meesters wel...voor wie dat nodig is...
(Nou ja ...het is maar... een idee hoor...
want... het is... wel ...een hele extra lange tijd...met een les Kind... of'...les Kinderen... in Huis...
Doen ze het goed...die Studenten...krijgen ze een extra vette punt...bij hun eigen
Praktijk cijfer...) Gr. van LT)

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 01 apr 2020, 12:06

Dragen

Goeie tip van je LT!
Een paar jaar terug schreef je LT, er zullen erge virussen komen, ik zat me dus nu af te vragen, of er meer komen,
dan deze corona, want deze is al erg zat.
Je leek toen ook te zien, dat waar minder gerookt wordt, neemt het dodental toe, per jaar.
Als je het nu bekijkt, het ziet er alleen al in ons landje, zo uit ook per jaar, 2000, 4000, 8000, 10000, alleen al ,
van de griep en daar komt deze corona, ook nog bij, met het aantal doden. Maar je had het toen, over meer
onbekende komen er. Deze corona, is toch ook een onbekende virus? Je zal er meer van hebben, dan blijft er
van de economie, weinig over, als ze het steeds, moeten gaan doen, als met deze corona en dat overal, op
de wereld. Jij schrijft vaak zat, veel virussen, kunnen niet tegen rook.
Ik heb het ook gezien, de paus, had pas van die rook schalen, neer laten zetten.
Maar LT, als de harddrugs, zo erg veel meer oplevert, 20 miljard, bij ons al, zal anties roken, blijven
toenemen, al werden we er massaal, de grote vergrijzing mee. Veel mensen lijken steeds slechter te worden,
ze stelen wat af, en liegen en bedriegen, en zelfs met zelfs, als met deze virus, de berekeningsfouten, druipen
er af er klopt iets niet aan, of bedoelde je ,dat ermee, de aarde vergaat 2850, maar we
kunnen het wel, als mensen, versnellen. Misschien druipen ,de slechte mensen er meer vanaf en laten de
slechte mensen, het de goede mensen, verliezen, of ligt het aan, die 20 miljard aan harddrugs, moet
toch ergens in zitten, en willen ze, dat die 20 miljard getallen, hoger worden, via die anties slechte
mensen, omdat er zoveel meer, slechte mensen er zijn gekomen, dan goede, dan eerlijken, enge
toekomst lijkt me dat zeg, ja meid, al die glazen water, op de tv tafels, zie ik nu ook, ze halen de
hele gezelligheid weg overal mee, maar ook, het mooie en het lieve, die enge virus, doet er ook
aan mee. Je zal er meer van hebben. moet je toch niet aan denken.
Zeg over die idiote reclames opeens, overal tussn door, misschien is er een server, die ons
kan over nemen. Ik zag een grote senioren forum, ook laatst over geheveld, naar deze server, ze
hadden erg veel leden, een hele mooi forum was het, er zijn nog maar, 2 leden over, en die
plaatsten alleen nog you tube 1x per maand. Een heel prachtig forum, zoals jij het zou noemen, is
verkloot, jij hebt al erg veel over gehost op ons forum, en die rare letters eruit gehaald, en al die niet
meer te lezen, zo te super klein, waren de letters gemaakt, maar dat hebben zij niet gedaan, ze
waren echt een groot forum, er is bijna niets meer van over, aan leden sinds we, bij deze server
zitten, Bets is ook naar een ander forum type gegaan, Maar wat erg he, en hebben we het net
zo een beetje, op orde, gaan ze overal, reclames er tussen zettenen knoert grote, boven aan.
Ik zag dates reclames en bh reclames, jouw kennende, wil je dat niet,
sowiezo op de overleden topic niet, met dat, er opeens tussen. Gooi nu alles, er niet van af, doe het forum
niet weg LT, kijk eerst eens rond, of er een server, ons wilt overnemen LT, want zo erg veel jaren werk, zit
er in, Hou je taai meissie.
Hopelijk komen we deze virus door. sterkte allemaal. Knuf van Ans

Plaats reactie