WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 16 mar 2020, 16:43

Beelden... :)

(vitale...Beroepen
Misschien zijn... de Hychienische Schoonmaak Dienst Beroepen
ook wat...zonder dat... is de rest van het land...al snel
niet meer...te doene... Vitale...

Ik vroeg me af...of... Elke Mantelzorgende...ook niet... in dat rijtje Vitale...Thuis hoort...
en
wel...sinds... de Patienten nog sneller... dan je bedenken kan...vanuit... een Ziekenhuis
tegenwoordig...weer Thuis zijn...Waarvan voorheen... alle Zorg... nog tijden ervan
lag...in de Ziekenhuizen
en
dito... wat voorheen...in Bejaarden-Verpleeg en Zorgtehuizen lag...
Dat nu
massaal...in de Thuis sytuatie ...zich bevindt...

Als er
tegenwoordig...geen... Mantelzorgers zouden zijn...Stort... het hele Land in...Kortom
ook... die Mensen... horen mi. in dat rijtje...lijst-vitale-
thuis...wgs de... Thuis Zorg
niet als Beroep...maar als ...(Vrijwillige)...De Mantelzorgers...

Net als... alle Schoonmakers ...Schoonmaaksters...van Beroep...

Als die ...hun werk... zouden
gaan laten (wgs hun Kind ...mag niet in de Opvang) (Wgs ze staan niet op de Vitale Lijst)
dan
komt er nooit... een einde aan...welke Virus plaag... dan ook!
En... al helemaal niet...in alle Zorg Sectoren...Maar ...wel
er... met
die Vitale....Schoonmaakdienst...van Beroep...

Nou ja...er staat wel bij...Zorg...
Maar Zorg ...is in feite...alle... Medische ...Beroeps Groepen...
of
Werkster...Schoonmakers...Interieur Verzorgers...etc. Onder die naam erbij staat...bij
Zorg? Geen idee?...Misschien weten allen... bij de Kinderopvang bepalenden...dat... dan ook niet..

Voor de rest...misschien las ik het... ook niet goed...zo op ...m'n Oude Dag...rondom... eh... dat!

Jeetje... wat een verhaal... heb je getypt Tiff...
Heb jij het niet eens als Type-Oefening...
Grappig ...dat je ...het helemaal wilde snappen...dat Staats Cadeau...voor
elke Geregistreerde Inwoner
en dito Bedrijven en Instellingen ed.

Nou ja...Ik ga... er over... nadenken Tiff...of ik je...over De 7de mand...ga vertellen...maar dan
wel... op de Topic...Eigen Meningen...ed.

Eet smakelijk allemaal voor straks...Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 17 mar 2020, 16:00

Denkbaar

(Ik werk in de thuiszorg als hh hulp in de zorg en mag me kind , indien nodig, naar de opvang brengen.
Normaal gaat ze al naar school en voor de rest, als ik werken moet, of naar me allerbeste
vrienden ga, past me moeder op, dat wil ze als oma erg graag.
Ze is nog maar pas, als oma, 52 en nog niet in de risicogroep, dus kan ik me kind er wel
brengen, maar me moeder werkt zelf ook, als onze tijden tot elkaar niet kloppen, mag
me kind, naar de opvang, me moeder werkt ook, in de zorg, dus wie me kind ook brengt,
van ons tweetjes, maakt niet uit.
Kwamen we daar, waren er maar 4 kinderen, nu hebben ze wat scholen. bij elkaar gevoegd,
maar wel uit verschillende dorpen en dat is voor mij net, te ver. Dus gaat ze nog maar
1x per week, naar de opvang, als ik wel genoeg tijd heb, om der te brengen, voor me werk.

Soms begint me werk pas, bv om 10 uur, of later, dan heb ik wel tijd zat, maar jammer
dat het niet meer in me dorp zelf is, zoals pas. Het blijft een hoop gescharrel, om alles
goed te doen.
Me klanten doen niet, zoals lt, als ik bij haar, op bezoek langs ga, kort of lang, maakt niet uit,
we wil perse, dat ik 2 meter van der af zit.
Bij binnen komst, heeft ze een hele grote fles handen was gel staan en een doos met mondkapjes
en een doos met latex handschoenen staan. Ik kan zelf kiezen bij haar, met die dingen.
Me handen, kunnen echt niet, tegen zoveel wassen, neem er een paar mee, zegt ze dan, handig voor
op je werk, ook met mondkapjes, neem wat mee, als je klanten hoesterig is of snottert of jezelf,
dan heb je wat bij de hand zelf.
Best handig, een vriendin oudere, te hebben, die verpleegster is geweest. Ha ha haaaaaaaaaa

Ik zei vandaag tegen lt, toen ik binnen kwam, soms kan ik je niet uitstaan, ze moest lachen en zei,
dan heb ik vast en zeker, ergens over, de waarheid, gezegd.
Ik ben dat al, vanaf mijn jeugd gewend, zei lt, ging dus niets meer zeggen, maar aan me naaste familie
en vrienden wel. Niet dat ze er wat mee moeten, het is gewoon , als tip, gezegd.
Zei ze 2 weken geleden, plots tegen me, ik was net binnen, wij aan het kletsen en zei,
als je het, mij zou vragen, zou ik zeggen, ga naar je huisarts toe, je schildklier bevalt
me niks...………….Ik ging pas een week later en me bloed werd onderzocht, nu moet ik
weer, hogere medicijnen, toen ze het zomaar plots , uit het niets zei, was het 100 mgr
medicijnen, elke keer erop, had ze het goed gezegd, en ben nu al, aan de 200 mgr. sinds
vorige week.
Ze had dus weer gelijk! Ik ben nog niet binnen, en ze ziet het al aan me.

Ze ziet in feite al, je moet 25 mgr meer hebben, zo dat dus!
En dat ging , ook zo, ook nu, weer zo!
In feite had ze het, al die keren goed.
Ik hoop op, wel eens, van niet, dan kan ik het, niet uitstaan, van wel.

Lt zei me, als je het niet meer horen wil, zeg ik voortaan niks, er over, aan jou is, de keus,
misschien dat je dan, jezelf niet kan uitstaan, of de dokter niet kan uitstaan, die boos op je wordt,
omdat je, zeker die waarheid gezegd, niet op tijd langs kwam, weet je veel, zei ze me.

Jezelf, niet kan uitstaan, is ook best erg apart, zei lt me net, dan zeker de waarheid, tegen jezelf
gezegd, dat je...………. de controles verwaarloosd hebt...…….
Eerlijker, lijkt mij, zei lt, voor alles en iedereen, is dat eerlijker, dat je het, niet kan uitstaan, dat
je, die ziekte, hebt!
Want niemand heeft er schuld aan. De ziekte de schuld geven, is heel normaal,
boos worden, op de dokter, en haar of hem, daarom, niet kan uitstaan, die je, de waarheid zei, en
de doses ging verhogen, is ...….niet...……. normaal.

Ze kan het, zo fijntje zeggen lt, en laat der zelf er, helemaal buiten,
maar, ik begrijp haar, zo ook wel, zeker de waarheid gezegd, en dan de reacties, van veel mensen erop
kan positief zijn, of geen reactie zijn, of negatief zijn.
Ook als je het, over de dokter hebt, zei lt me.
Zien jullie wel, ze laat nog steeds, der zelf, er buiten, maar ik zei der, ik kan je soms niet uitstaan!
Haar antwoord was meteen, vandaag, dan heb ik je zeker, de waarheid ergens over gezegd.
eh ja, ik moet 25 mgr meer aan medicijnen hebben, zei de dokter tegen me.

Nou zei ze me, als je er mij niet, om kan uitstaan, dan vast en zeker, de dokter, ook niet,
als jij hoopt van niet, en het moet wel, zeker de waarheid gezegd, die dokter.
Het was een invalster, me eigen dokter, had het zo erg druk, zei ik.
Ze zei lt, je eigen dokter
hij, is nu zeker, de schat van het jaar, voor je, maar haar, die invalster..... kan je nu ….niet uitstaan.....

Lt zei, niets is des mensens vreemd, je ziet, of hoort ze het, bijna allemaal welis doen, wie de waarheid zeiden,
kunnen ze, kort of lang of voor altijd, niet uitstaan.
Ze zei, ik kan het nog veel leuker zeggen, kom je volgende keer, bij je eigen huisarts, om de bloeduitslagen horen,
die zegt, zo het er, nu bij staat, alles is oke, geen betere dokter bestaat er dan, dan je eigen huisarts,
Jij helemaal vergeten, zei lt, dat alles is stabiel, dat het door .........die extra 25 mgr
kwam...…….. van de invalster dokter...…….die je nog steeds, niet kan uitstaan, omdat jij wilde van niet en zij
vond van wel, en bij je eigen huisarts, jij wilt van niet en dat vindt hij ook, de medicijnen hoeven niet verhoogd.

Kom je, als zo vaak, bij mij langs, zei lt, en plots, op een dag zeg je, als ik jou was, zou ik naar de huisarts gaan,
je bloed laten nakijken, jij hoopt van niet, mij kan het niets schelen, het is iets tussen dokters en hun
patienten, maar aan de verhalen, van jezelf , te horen, moest er weer 25 mgr bij...…….vond de inval dokter
dan weer...…. tegen die tijd...…….en kan je die...…….. weer niet uitstaan...…….of...…. nog steeds niet uitstaan...…….
Maar ik zeg je nu, zei lt, niemand is er schuld aan, aan die ziekte van je.
Wees blij, als iemand het nog, bijtijds ziet!

Kwam zo, de eerste keer, zei lt opeens, ik denk, dat je het aan je schildklier hebt, om dat zeker te weten,
als ik jou was, is me tip, ga naar je huisarts...…………….Ik dacht toen, ik heb nooit wat, zal wel, ging dus niet
naar de huisarts, lt vroeg er niet om, doet ze nooit, het volgende weekend kwam, was gewoon thuis, met me kind
en me hond en een vriendin kwam langs, ik kwam bij, op de hartbewaking.
Alles onderzocht, ze konden maar niet vinden, waar die gigantische hoge hartslag van was.
Ik zei, een vriendin van me zei, volgens mij, heb ik het aan de schildklier, bleek een onderzoekje van niks te zijn,
om het te weten, sindsdien ben ik, een schildklier patient.

Heb zelfs al bestralingen gehad en hormonen medicijnen, en dan gaat het een poos goed, kom ik bij lt binnen,
zit nog niet eens, alleen elkaar gegroet, nou dat is al vanaf 100mgr en het is nu 200 mgr. elke verhoging nodig,
zag je het aan me.
Ze ze me net pas, ik kan ook niks zeggen, dat doe ik, met het halve land, ook niet, dat ik op tv zie, tm ik let er
niet eens meer op, dan verminderd die gave wel, tot eh plots zei ze me, ziet ze het toch, net bij die ene
of die paar, zoals bij mij ook. Ze zei me lt, dan denk ik,. zeg ik het wel of niet, want ze nemen het je
niet in dank af, meestal, als ik het zeg, zei lt, als ik je zou kennen, zou ik je naar de dokter sturen, als tip.
Nou hoe reageerde jij, de eerste keer erop??? zei lt tegen me,............….Zal wel .........en je ging.... gewoon door...……..

Je zei me, moeten ze helemaal, zelf weten, maar soms...………..stilte.....wat soms, vroeg ik...…...nou zei ze me,
dat is ook weer, zo een verhaal, voor dat getype van jou daar, lt zit nu 2 meter verder op, bij me,
nou vooruit, zei ze, tegenwoordig, bestaan er, behandelingen en medicijnen, die nog niet bestonden, toen ik
in de medische sector werkte...………...tegenwoordig, tm hoe vroeger erbij, hoe de meeste kans,
ze leven nog, heel lang!
En daar, denkt ze dan aan, met zeg ik het wel, of niet...…... wat ik...…... plots zag...………zei ze me.

Met het risico, ze kunnen me , al of niet plots, er niet om uitstaan...……….
om ........zeker de waarheid gezegd...…….de waarheid.... hebben ze dan niet van mij, maar...……. van de dokter,
ik gaf alleen maar, de tip, ga er is mee.........….naar .........een dokter.....

Nou tiff, zei ze me, je hield het, lang vol, mij erom, niet te kunnen uitstaan………..maar het leuke
van jou is, je zegt het me gewoon, en ik zeg het mijne.........dan terug...……..de enige schuldige, is de ziekte,
in het hele verhaal, als je die niet kan uitstaan, is nog te snappen......niet degenen...tm in het
ziekenhuis aan toe, die je ermee hielpen, te voorkomen tot nog erger, lt zei me, dat is het leuke van deze tijd,
tegenwoordig, bestaan er, behandelingen en medicijnen, die nog niet bestonden, toen ik
in de medische sector werkte...………...tegenwoordig, tm .........hoe vroeger erbij.... hoe de meeste kans is,
ze leven nog...…. heel lang!
Nou zo een schat ,is die lt dan ook, voor mij, tm die, van het ziekenhuis...als ik type, zeg ik het tijdens, vaak hardop ook,
Zet, die inval dokter, er dan, ook bij...zei lt, ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en me eigen huisarts dan, vroeg ik haar, die, die blijft de schat van het jaar, waarom?
Nou van hem, hoef je niks, maar
van haar, wel! Ha ha haaaaaaaaaaa
Lt zei me, zet er dan wel bij, er zat wel maanden tussen, tussen
haar en hem...……...van haar...……. moest het wel...……….en van hem...…... niet.
en jij hoopte van niet, vandaar, je eigen huisarts,......….die blijft...……. de schat van het jaar.

Tot je weer bij mij langs komt is...………...als altijd...…….maar net die ene dag...…...ja hoor...zegt ze het alweer...
zomaar plots, ik kan het, niet eens geloven!
Hoeft ook niet zegt lt, ik ben geen geloof, ik gaf je alleen (de allerbeste) tip!
Daar doe je, wat mee, of niet...………….denkende aan haar eerste plots gezien ermee...………..ik vorige week,
naar me huisarts.....is die er niet... wel een invalster……….

Lt, Ze zei me, wil je een lekkere magnum ijsje, gezellig dat je er bent...…...Hoe is het met je kind, en met je hond
en met je mams en ik vraag, en met jouw zonen, we zitten al snel weer, gezellig te roddelen...……..Wat vond jij van
de premier gisteren?
Ik? zei lt, type dat nou niet op, zei ze me, want, wat ik ook, ervan zeg, de ene groep is positief
en de andere groep is negatief, kan me niet uitstaan, en een groep heeft er niks mee, zei lt, of ze lezen jouw
reacties, hier massaal niet eens.

Nou doe niet zo flauw zei ik, zeg het nou, zei ze, lekker ijsje he, ook erg handig, in virus tijd, in de vrieskast te hebben, ijs!
Alle soorten ijs, leuk voor de kindertjes ook, als je dat ook hebt, in bange tijden.
Nou ze is in der huiskamer gegaan tv kijken.
Ik ga alle kranten nog lezen, op der pc, als ik toch bij der ben, is handiger, dan op me mobieltje.
Gezellige middag allemaal. Liefs van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 18 mar 2020, 00:43

Aardig... :)


(Pro... Golf...Afbeelding... Over... Week 11... 2020

Ik weet... nog steeds niet...hoe het... met die Golfweekend 4 daagse ...is afgelopen...of Hideki Matsuyama
die de 1ste dag...Dagwinnaar werd...ook Wedstrijdwinnaar werd...wgs om Corona Virus ...werd de hele
verdere Golfwedstrijd... met nog 3 dagen te moeten spelen... afgelast...

Ze leggen ...die dingen ...nergens... uit... en... Golf.nl heeft het er ...helemaal niet over zelfs...
Maar
het komt wel vaker voor...als een (Sport) Tournooi... ergens om gestopt moet...dat die ene bovenaan
op het Score bord...
als winnaar ...van dat Sport Tournooi...uit geroepen wordt...
(Dan heeft Hideki Matsuyama ...de grote geld pot gewonnen...en nog... 3 Dagwinnaars dagen ...en ...de Beker...

En Hideki Matsuyama...staat op mijn lijstje van 4 (uit de 156 Deelnemers
Door mij uitgevogelde)... Namen...voor die ...4 dagen Wedstrijd...dat zou mijn
Golf Hobby Score
lekker opkrikken...dat er nog bij...3 Dagwinnaars dagen... en... de Beker...erbij... te kunnen zetten...

Maar ik vond er nergens iets over...

(Stond er
iemand... van de USA als NO. 1 op het score bord...na Dag 1...(zoals nu ...De Jappanner... Hideki Matsuyama)
dan was het... allang... een uitgemaakte zaak! (Wie ...als Winnaar...werd uitgeroepen...tm de grote geld pot voor
de uitgeroepen Winnaar ...)

12 – 15 PGA Tour, The Players Championship, TPC Sawgrass, Ponte Vedra Beach, Florida.
Prijzengeld: $15.000.000 Leaderboard

(Ik denk...het is...de enige ...Golf Wedstrijd...in de USA...die ...zo'n grote... Prijzengeld heeft..)
Vandaar...Het is inmiddels al Woensdag...18 Maart 2020 ...Nu is het...nog steeds
een grote stilte daar...
ipv
( Hideki Matsuyama ...heeft de grote geld pot...(...van nog ...3... Dagwinnaars Dagen..).... en ...de Beker... gewonnen!)

(wgs...
Deze... 12 – 15 PGA Tour, The Players Championship, TPC Sawgrass, Ponte Vedra Beach, Florida.

(3 ...niet gespeelde Dagen...) van
de... 4 Daagse Golf Wedstrijd...in de USA...

Valt nooit meer... over te doen

met... dezelfde
Pro Golfers...

Want
Als het... Golfen ...weer mag... staan er... Wereldwijd... in allerlei landen
andere... (Contractueel)... Grote... en... ook... Kleinere...
4 Daagse... Golf Wedstrijden ...gepland...) Gr. van LT) :roll:


**********************************************************************************************
(Nog even een kort Overzichtje
...over...
Week 11 2020
De 4 Namen...Donderdag...Dag 1...Deze 4... zijn het...

(wgs de Corona Virus...heb ik ze ...2 meter... uit elkaar gezet
Niet wetende (wij allemaal)
dat ze... maar 1 Dag ...van die 4 Dagen Wedstrijd... zouden spelen...)
(Mijn uitgevogelde Ploegje van 4... heeft het ontzettend ...goed gedaan!)
Kijk maar...(Alvast 2 m er tussen gezet...voor de Leer ...van wat komen gaat...)

2m


1-Jap-Hideki Matsuyama (-9) (Dagwinnaar)


2m


2-RSA-Christiaan Bezuidenhout (-7)


2m


2-Z'KO-Si Woo Kim (-7)


2m


7-SP-Rafa Cabrera Bello (-4)


2m


*******************************************************************************************
MIJN 4 NAMEN SCORES
(Tweede Jaar - Met de 4 Namen)
5 Mei 2019 tm 5 Mei 2020

Met mijn TV-PC Golf Hobby
Ik spaar ...Golfers- Dagwinnaars ...en 2de
Plekken... en ...Bekerswinnaars...)

De stand... Goed ...eruit gevogeld
vanaf (5 -4- 2019..tm
tm heden is
157 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers gevogeld
en
2de werden er
103
per 4 dagen Wedstrijd
en
20... Bekerwinnaars...

Heb ik...tot op heden...
(tm 5 Mei
2020) goed... eruit... gevogeld...)

*********************************************
(Ik ben... vorig jaar
met... het 2de Jaar...pas op... 5 Mei 2019
weer verder
begonnen... met mijn (Vervolg)
TV-PC Golf Hobby...) (Nieuw
vanaf 5 Mei 2019 ...zijn
de 2de Plekken...erbij...)

**********************************************
(Eerste Jaar - Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (22 -3- 2018..tm
25-3-2019 )...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
heb ik ...Goed... eruit gevogeld...)

*******************************************
Groetjes van LT
Afbeelding
__________________________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 18 mar 2020, 17:05

Digitaal

Lieve LT, volgens mij, is het .........….Japanner...……...Ha haaaaaaaaaaaaaaa
Maar, je toont wel, hoeveel je, om ze geeft, waar je, die 4 dagen, fan van bent. Haaaaaaaaaaaa
Tot de draad ,aan toe, zal je voor ze opkomen. Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hou je taai he.
Een goede dag allemaal.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 mar 2020, 08:23

Taalstraat... :P

(Dank je Ans...Ik dacht weer is... als een Jordanees...die praten en schrijven niet op
z'n zuivere ABN...is best link...want als je... op de praatklanken gaat schrijven...op
je...U ...Wij... Gij...
Geboorteplaats...
dan komen ...ook de ...voor het ABN... de type-schrijf... fouten...

Een Plat Amsterdammer... zegt geen...JaaaaaaaaaaaaaaaPanner...maar
Japppppppppppppppppppppanner...(Vooral die pppppPPPPPPPgoed hard laten klinken)
De Zon is...SSSSSSonnnnnnnnnn
Ik ben geboren ...in de Lindenstraat...bijna Buren... van de Noorderkerk... is dat..Niet
dat ik daa...r maar ook iets van weet...Maar later... in mijn Thuis Zorg...Kraamverzorgster
Werk...kwam
ik juist ...erg veel...in de Jordaan...

Ook ietjes verderop...in de Hoeren buurt..Als je in je Uniform al aan kwam...zagen ze je al...
hun MMMMMMMMMMMann... Zuste...r U hoeft Uw Fiets niet op slot te doen hier...daar
komt niemand ....met de Pottttttttennnnnn aan...

Wat zegt U...is Uw Band Lek? Ga maar naar boven...ze wachten al op U...als U werktijd
om is.......staat Uw Fiets... er netjes bij...Dan had iemand... de Band geplakt...bedoelde die dan...
Als ik... een volle Winkel in ging...om wat boodschapjes te halen...Spreidde altijd wel
iemand... de armen breed uit...Opzij Opzij...de Zuster moet erbij...Nooit ene probleem
er gehad!
Niet in de Jordaan
en niet in de Hoeren buurt... van de Stad... maar er waren Wijken bij...waar je
zelfs ...Je Vingers moest natellen...of ze er... nog allemaal aan zaten...bij wijze van spreken...
en je... de fiets ...met dubbel slot ...moest achter laten...tijdens
het werk... in de gezinnen...

Maar alle type van praten...en Praatklanken...kon je ...in die
Stad toen...wel... veel leren...
Ook alle Scheldwoorden en alle Vloeken ed. tot elkaar daar...
(Vaak Goed bedoelde woorden bleken dat daar!)

De Politie toen in de Grote Stad...
deed niet echt anders..als de Pooiers... in die stad...als iemand met een Uniform...problemen had...
Wij helpen U wel Zuster...wat is er mis...met Uw Fiets?
Ze brachten me meteen... waar ik wezen moest
en... de Fiets...hadden ze gemaakt... en... buiten naast de deur gezet...Was erg grappig...ik had geen
idee... hoe ze dat deden...Eentje of Twee brachten me... in hun kleine Politie Volkwagen namelijk
ik de Fiets
achter latende...de Deurbel ging...bij het Kraam Gezin...waar ik werkte...U fiets staat er...

Ik was ook nooit Kinderachtig
tegen... een Beroeps Uniform...Kom boven...Bakkie Koffie...Gebak erbij...en een Sigaretje...als Dank terug...
Eerst... met... die me... gebracht hadden... en ...later... met die... de Fiets brachten...

(Kon je sommige Burgers
in die Kraamfamilie) een shock mee bezorgen...met 1 of 2 Kippen...(Oom Agenten)...opeens... in hun huis...

Ergens wonen ook
de Criminelen... in de Stad...dat ging... de Kraam Gezinnen...lang niet altijd voorbij...vb
Kwam de Broer... van de Kraamheer binnen...ze konden compleet wit geshockt...erbij staan opeens
met 2 Politie Agenten ...in de Huiskamer...
Ik had een derde Hands Fiets...dus er was... vaak wat aan...

Maar ook in de nachten...ging het zo...Ik zocht me echt... te pleuris al fietsende...naar het
opgegeven adres...
dan belde ik gewoon... naar de Politie...We komen er aan...We brengen U wel even...
de Fiets ...komt later wel...Dat vond ik pas geinig...

Ik kende ...het Kraamgezin... zelf ...nog niet eens...en kwam met 2 Ome Agenten aan zetten...

Nooit
problemen
met Agenten in de Stad gehad...niet op de Dag en niet in de Nachten...

In die Dagen...erge
hulpvaardige figuren... vond ik dat...
In de nacht...ik naar een bevalling toe...Zuster...hoorde ik plots naast het Fietspad
U fiets licht
brand alweer niet...Dat waren dezelfde... van die... van Gisteren...

M'n Inkomen was maar 80 Gulden per
maand...en de huur 60 gulden...dus ze snapten snel...die kippen...ze hielden toen... nog erg veel
rekening...met welke Omstandigheid... van welke... Burgers dan ook...Ik heb nooit ene bekeuring gehad

Zelfs...
ook niet... in Burger kledij...Mijn Omstandighedens...waren altijd dezelfde...altijd iets
met de Fiets...

(Volgens de Staf er)
Ik was ...de Allerbeste... in de B-Verpleging...maar
Ik vond ...de baan... Kraamverzorgster... de leukste... van alle banen gehad...en altijd... was er ...gebak...
en blije Mensen en zo wat...

ik kende bijna... alle Huisartsen... en ...Vroedvrouwen... van de Stad...Gezellig
Fietsen... is dat... op de dag...ze groetten allemaal...als ik... langs fietse...en
ook alle ex Kraamgezinnen...tegen kwam!

Vroedvrouwen toen...konden
een brommetje betalen...Hun inkomen ...was echter ook... niet echt...je dat...
Voor ...dat werk...Dag... en Nacht...

Met zo'n Beroep... als ik had... toen...kende en herkende ik... bijna alle
Hulpverleners Diensten...Medische Diensten...van de Stad...
Met mijn ouwe brikkie...langs komende...hun vervoer...was ik geen
onbekend persoon...voor ze...
Maar toen het ...Winter 1963 was...en het ...meters hoog aan sneeuw lag.
was ik echt
de enige...
die zich... nog voort bewoog...in die Grote stad...ik met m'n oude brikkie...met
de grote bruine Werk Koffer achterop...

(Heb toen ...4 Bevallingen... alleen gedaan zelfs...)(Zonder Huisarts en Zonder Vroedvrouw dr bij...)
Onderweg... je kon geen hand... voor de ogen zien...Alles... alle vervoer...stond stil reed niet...

Dat kwam... mij goed uit...ik liep... met m'n ouwe Brikkie... over de Tramrails...
bv. Van Zuid naar Osdorp aan toe...het handige was...de wind waaide... voor me...de sneeuw
van de Rails af...

Dus ik kwam... gewoon aan...en ...die met... hun gemotoriseerde vervoer... niet...

Gelukkig had ik ...hun type baan...goed afgekeken...(...Laat dat... Kijken... maar aan mij... over...)
Het liep dus... allemaal goed af...Ik heb er ...met het Kraamcentrum...nooit over gehad...dat
die... en die ...en ook die ...en die...niet aanwezig waren...

Alleen mijn toen eigen Huisarts
wist dat...of moet ik zeggen...(Die Beroeps Geheimers Figuren)... m'n Eigen Huisartsen...het waren er
2 namelijk... en... samen... een gehuwd stel...Soms waren ze ook ...in het Kraamgezin...als ik... de Oproep
kreeg en zij...dezelfde ook... en er
heen ging
Wanneer... kom je weer is... een bakkie halen...vroegen ze me altijd...Ik naar ...De Schatjes...(zo
noemde ik ...die 2...altijd...in mezelf...)
Hij was... ook nog ...Wethouder...

Je leert... met zo'n Beroep ...de Stad ...wel kennen...
tot en met... een bakkie ...met ...een Sigaretje...dr bij...daarvan... leer je... de Stads Wijken Taal uitspraken...erg
snel...van kennen...

Raar maar waar...op... de oude Fiets na... of... beter gezegd...om ...de oude Fiets na...ik heb
er nooit ...1 probleem gehad...en ook nooit een bekeuring gehad
in die grote Stad...Ik was toen...erg vlot... in de Taal...hoe ze ook spraken...
ik paste me ...gelijk aan...

Nu ...als Oudje...Ik mis... m'n Golf... TV en PC... Hobby...
Jullie ook sterkte...en een fijne dag allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 19 mar 2020, 16:36

Straatsteen

Leuk verhaal LT!
Je vergat nog wat, in dat andere verhaal, want
had je ook niet, een cursus klimroos, gedaan? Ha ha haaaaaaaaa

Zeg die minister moet van ze dokter thuis blijven.
Die dokter van hem, zal er niet anders, over denken, als jij gisteren schreef.
Je vond, zijn reactie niet normaal, je vind, elke afzwakking, in deze virus tijd, is linke soep, begreep
ik uit je reactie er over. Hij werd er, de extra risico groep van, mooi om thuis te herstellen, vond je en
hem thuis laten werken, te laten doen, als voorbeeld, voor het land,. Grappig wel meid, er is nog iemand,
die zo denkt!
Ik las net, een artikel ,over een moeder, met 3 kinderen, in verplichte corona thuissytuatie, ze is de
instorting, van nabij nu. Jij gaf zoiets ook, als voorbeeld, in je reactie, aan me pas. Jij met je man, met ze
tweetjes, de deur niet uit, en erg vinden, het kan nog erger, een gezin, met kinderen hebbende, en de
deur, niet uit mogen. Misschien is dat, de echte nationale ramp wel LT, hopelijk, is het snel over.
Een goede rest van deze dag allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 19 mar 2020, 23:24

Steen... :)

(Ik ben helemaal geshockt...
Ik heb een Profiel bij KPN...sinds Telford ermee stopte...
Ik schreef hier ergens nog pas...die KPN doet precies zo je je eigen Profiel hebt ingetypt...
ook met de Mails aanhef ed.

Nou dat bleek maar eenmalig...
de volgende mail ging naar de Heer J.J. W-van der T
en
toen voortaan...aan J.Van Der T

Ik schreef hier ergens nog pas...die KPN doet precies zo je
je eigen Profiel hebt ingetypt...
ook met ...de Mails aanhef ...ed.
Ik vulde als Profiel in
MW. J.J. W - van der T

Ik kan het niet eens geloven...
Goed oke...Ik wil mijn Profiel inzien...
Nou wat je ook intypt bij KPN...en bekijkt er...je komt...van het kastje naar de muuur
je komt niet meer... in je profiel... je vind het niet eens meer...

Ik kan het niet eens geloven...
Goed oke...Ik wil mijn Profiel inzien...
Ze moeten het toch over typen...zoals het ingevuld is...op het Profiel....
Dus ik wil dat in zien...snappen ook
waarom typistes het steeds veranderen...

Ik vulde als Profiel in
MW. J.J. W - van der T

Nou dat bleek maar eenmalig...

de volgende mail ging naar de Heer J.J. W-van der T
en
toen... voortaan...aan mevouw J.Van Der T
(Nou iedereen weet
dat het
van der
is
Wat is dat toch... een land vol met achterstandige
Debie figuren...op de Administratie
Mevouw
heet opeens Meneer
van der ...is opeens Van Der
De W en het streepje is verdwenen
tm zelfs het hele Profiel...nergens te zien...

Ik dacht altijd...dat KPN op de KLM na de Hoogste Lands
Profiel zelf was...
dan kom je
bij de KPN Klanten... toch niet met zoveel
Debie Achterstand Personeel aan...het land
in ...tm Wereldwijd in...via de Adminitratie...

Zulkse dingen ...kwam vroeger 100% niet voor...Nergens in het land!
Kan de KPN weer van de Staat zelf worden???

Ik schreef al vaak zat...
Dit zijn mijn
Wettelijke Namen...
MW. J.J. W - van der T
Welke stuk wetteloze onbschoft
haalt eigenhandig daar van af???
En veranderd er letters aan???

Nou dat bedoel ik nou...sinds (gedekt en wel) Alles mag
behalve een Sigaar...
Is het ...een Klote rotzooi... in het land!
Ze doen maar wat...

Waarom kunnen ze het maar 1x helemaal goed doen...
vanaf de Profiel gegevens???

MW. J. J. W- van der T

Dan is er toch een ...nieuw werk gecreerde iets gaande
dat alles overal over typt...en waar... nu weer?

De volgende mail ging naar
de Heer J.J. W-van der T
en
toen... aan Geachte mevouw J.Van Der T

(Het mist een
W en
het streepje
en een J. en
Van
en Der
is fout getypt...)

Van 1 van Lands Top Profiel...KPN... is dat!
Ik ben... helemaal geshockt...Dr van!

Nou jullie ook trusten. Gr. van LT) :roll:

PS.
Daar zitten ze nou 8 jaar Basisschool voor te doen
en 4 Jaar minstens vervolg opleiding voor te doen
en die StafMensen...een rij jaren er boven op
aan Beroeps opleidingen voor te doen :!:

Wat is dat toch... een land vol met achterstandige
Debie figuren...op de Administratie
Om er zon Klote zooi van te maken...

Mevouw
heet opeens Meneer
van der ...is opeens ...Van Der
De W en het streepje is verdwenen
tm zelfs ...het hele Profiel...de eerste dag nog wel...daarna
is het nergens meer...te vinden...

Is Ook...Nederland... KPN Profileert... zich zo...

#Jörg Kramer
#Directeur Klantenservice

Zo erg is het :!: :!: :!:
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 mar 2020, 01:33

Teen... :roll:

(Ja zeg...het was al een tijdje zo te Zien...dat het die Minister Bruins...niet goed ging...
en toch...was die ... omringd... door zoveel gebulde Artsen en Virologen etc. Gasten...

Ik denk altijd...we hebben allemaal welis Slaap tekort...of de slaap niet kunnen vatten...om teveel Zorgen
en/of om angst...of sowieso om te druk (werk) ed leven...
Dan worden die Mensen...vermoeid...tm te vermoeid...als je dan nog doorgaat dient het eigenlijk
niemand meer...vooral jezelf niet meer...

(Zelf ben ik is compleet door m'n rug bekken gegaan...wgs personeel tekorten ergens...en
maar doorgaan...verantwoordelijkheid blijven nemen...nog een zieke erbij en nog eentje...)
Opeens lag ik zelf plat...te zwaar getild...met een zwaar oververmoeid lichaam...
zo erg weinig... heeft dat maar doorgaan... geen zin...

(Veel Beroepen hebben niet alleen
hun Hoofd en Mond ...als baan...maar ook stapels fysiek... er nog erbij...)

(Een Dokter legde me is uit...de Ophangbanden van het bekken ...moet je Zien
als elastieken...die overrekt zijn geworden...
(Ik wist niet eens ...dat er banden aan zaten...heb ik wat gemist in de opleidingen?)
Maar echte oververmoeidheid...
gaat sowieso richting Burn-Out...dan is een lijkende fysiek gebeurens
dan zit de kwaal ...dan zittende de Kwalen...ook nog ...in het Hoofd...
Met een ingezakt lijf...

Bij die Minister B... Zie ik ...nog niet eens... als een licht flauw gevallen gedoe...maar veel erger...tm
in elke cel aan toe
ook het hart ed ...zit vol cellen...Krijgt dat niet stapels rust...(Als ik al zo... aan het denken ben...en
die Minister Bruins schrift op Twitter...na een nachtje slapen...morgen ben ik er weer...
Dan
denk ik eigenlijk gelijk...die is niet goed snik...Kan er nog is een Dokter opstaan?)

Kijk wat ik helemaal niet snap...
ieder Mens... in ons land althans...heeft recht om echt ziek te worden...dus gewoon ...de
Ziekte wet in te gaan...
en dat doet die... nu... Minister niet...dat is het... aller slechtste voorbeeld... naar het land toe
zo van... als je ziek bent...moet je ontslag nemen...doet die...als voorbeeld... in feite!
(Alle bazen... ook weer blij...in het land!)(Want aan zulkse mensen moeten we het voorbeeld van nemen)

MMMMMMMMMMMMMMannen

Flauwe kul... af te treden is het...Volkomen idioot zelfs...Als het een kleine nikserigheid is...is
die na 2 a 3 weken weer beter...maar ook...is het toch... een ernsiger iets gebleken...heeft die toch
nog steeds ... doorlopend
Recht...op... de Ziekte wet!

(Niemand legt ...die Gasten schijnbaar wat uit...) (Alleen ...die ene Mw de Minister... snapte zoiets... wel)
Kijk ...na toch... een lange tijd ziek geweest...ze is er gewoon weer...Nou dat is... toch mooi...zo is het
toch ook bedoeld... in ons land...en
niet ...om hem gaan peren...om eh...dat is... het slechtste voorbeeld ooit...wat
die Minister ...is gaan doen!
Flauwe kul... af te treden is het...Volkomen idioot zelfs...

(Ik denk zelf...dat die Persoon...iets aparts heeft...
De Dag erop wil die terug naar het werk...maar hij wilt er ook weg...
(Sommige dingen zijn voer voor Psychiaters...dat zijn hele knappe mensen...maar als
het om... fysieke zwaar overbelasting gaat...als dat... de enige redenen is...moet je het
daar niet van hebben als tip...) Misschien moeten ze bij de Tweede Kamer op hun flikker...

Eerbare
Hard Werkende Mensen zo...uit den treure zo uit te zagen...en maar doorgaan en maar door gaan...Misschien moet
er een tijd afgesproken...per Kamerlid ...dat op ze af gaat...er zit te vaak... een Leden winst oogmerk bij in...
te trachten... door Kabinetsleden... af te troeven... alsmaar weer)
en alsmaar weer)
en alsmaar weer...)
Welke Koers ze ook ...als besluit nemen...het is nooit goed voor die ene of die paar

ik denk eerder... dat dat voer... voor een Psychiater is...voor... die ene ...of die paar er...)
Er zijn er wel meer...die er de inzakkingen van krijgen...Hard werkende Eerbare Mensen kapot maken
is niet de bedoeling ...van de Politiek! Een beetje Touwtrekken ...is niet erg...maar eh...

Het volgende punt is
vooral in Rampen en Crisis tijd...de hele kluit ...gaat na afloop naar huis...de Betreffende Kabninets
leden hebben
de volgende besprekingen...met Deskundigen ...en zo wat...
Dus
Voortaan
verplichte Verkorte spreek tijden... is dan ook wat...ipv 8 uren ...wordt het totaal 3 uren...punt uit!

Nou ja
als volkomen idioterie ...het gevolg... in het Hoofd is...van een zo... te zware Oververmoeidheid
en die het allemaal... niet meer kan overzien
mi.
Het Recht moet Zegevieren!...zo'n
aangeboden ontslag... moet niet gehonoreerd worden...
maar wel...aangeboden...De Ziekte Wet!

(Goed slapen ...en Bos wandelingen maken... en langs de Zee lopen
en vooral...(waar en met wie dan ook dan ook)...veel Praten...maakt niet uit waarover... overal over
als elke Burders het overal over hebben...
behalve... over... het werk..en ...vooral toch niet werk adviezen gaan geven ed aan eh ...!)
tot hersel...maar wel...Ter oefening (In Corona tijd ....per Telefoon ed)
en de vermaak ed)
(Want...
in dat soort beroepen... terug gekeerd
praten ze... ook meteen veel!!) (Weer gezond
maar...Een ingekeerde ...nikserigheid... terug... is ook... voor welk... werk dan ook...echt...niks nl!
Vandaar veel praten!)

Minister van Binnenlandse zaken...Kajsa Ollongren. Zij ...snapte...Het Recht
moet Zege Vieren... en ...wist wel
de juiste
volg orde ...route ervan...voor zichzelf...en....Hij ...(de nu (Belachelijk) hetende ex) De Minister
voor Medische Zorg MinisterBruno Bruins ...niet...

MMMMMMMMannen!

Nou
als volkomen idioterie ...het gevolg... in het Hoofd is...van een zo... te zware Oververmoeidheid
en die het... allemaal niet meer... kan overzien

(Een ontslag... op dat niveau...is mi... alleen aanvaardbaar als ...die Persoon
in het vakzelf...te slecht... om aan te zien was...vol fouten en
missers en niks doenerijen... of met misdaden... of met Leugens... en bedrogs ed.
Maar
daarvan
is... 100%... geen sprake van!

Andere meningen ...op die Gasten af...op het werk...is normaal...hoort bij het vak...
tot een compromie zoeken
is dat...en dat... alsmaar weer..
Maar
het onder werp nu...is...
wat anders...)

Ieder Mens... kan welis ...ziek zijn...Nou...So what!)
Daar weet
deze Minister alles van...
Minister van Binnenlandse zaken...Kajsa Ollongren

(Maanden later...Beter geworden... Pech voor de Invaller...dat is alles...)

MMMMMMMMannen!

Nog is...
Nou
als ...volkomen idioterie ...het gevolg... in het Hoofd is...van een zo... te zware
Oververmoeidheid
omdat ...die het... allemaal niet meer... kan... overzien...
mi. Het Recht moet Zegevieren!
Dan moet... Iemand ...(Met wel een helder Hoofd)
=>Minister van Binnenlandse zaken...
*Kajsa Ollongren*.
er ...
Boven staan...
(En... naar realiteiten... routes...moeten
helpen gaan...)
want...MMMMMMMMannen!
dan
zou
zo'n
aangeboden (willend) ontslag... niet... moeten ...gehonoreerd ...worden...
maar ...wel...aangeboden...De Ziekte Wet!

Dat... vind... ik... DR ...van!

Nou mijn type oefening was ook weer apart... Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Tiff » 20 mar 2020, 12:48

Een

Ik mail het, naar je, om te posten op het forum, dan komt het er ook wel op.
Lt, wat bedoel je met mmmmannnen, mis ik iets?
Is het iets van vroeger?
Of bedoel je, dat ze veel niet snappen, en die vrouwelijke minister wel?
Die was toch ook, een lange tijd ziek, kwam gewoon weer terug, toen ze beter was.
Noem je dat, het recht, moet zegevieren?
Blij dat die niezende visite laatst in je flatje, het maar eenmalig had, kan al van
bloemen zijn, een nieuw geurtje zijn, van alles zij, maar in deze tijd, denken de
meesten, maar aan een ding, corona. Maar gelukkig, die had dus niets en jij ook niet.
Mooi zo houden. Ik las dat je al altijd denkt, dat kankers komen van een virus en
een bacteri te gelijk, die samen komen, dat zei je tegen mij wat jaren terug ook,
je zei, zie je wel, tiener meisjes, gaan ze injecties geven, tegen baarmoederhals
kanker, dat kan alleen, als het van een bacterie komt, of van een virus komt.
Je zei toen, je hebt snelle en langzame soorten.
Met die corona pas, zei je tegen me, dat gaat klonterende kluiten, in de longen,
via een virus en bacterie, die zo snel gaat, dat het niet als kanker gezien wordt,
maar daarom is het dat nog wel, was het traag, zagen ze op de runtgen en
rommilig bollirig ding, langzaam uitbreidt, en dat heet kanker. Ze komen
er nog wel allemaal achter, zei je me toen, net als met de baarmoederhals
kanker. Maar deze corona virus, een bacterie erbij, en die vorm is, echt erg snel.
Nou ja zei je me, zo denk ik er over. Maar later dacht ik er over na, je had
ook laatst alweer op het forum gezet, er zijn wel, 2 a3 miljoen mensen teveel,
de natuur komt, voor zichzelf op, er zullen nieuwe virussen en bacterien komen,
dat lijkt ook uit te komen., toen ik dat pas met je er over had, zei je me, het
zit in de natuur, met eigen sterfte selecties aan t4e komen, dat is totaal wat
anders, dan al die vele moorden, door mensen, op de wereld, daar hebben
mensen, de schuld aan, en via de natuur, heeft niemand er, de schuld aan.
Zo een gesprek als laatst samen, vond ik best interessant, maar kort
erop, brak de corona uit, je voorspelling, leek opeens gaande.
Maar je had het, op het forum, nog eerder, over meervoud, er komen nieuwe
virussen, en bacterien. Nou ik vind deze al erg eng!
Nou zei je me, daarom ben je het voorspellen meestal maar gaan laten, dan
verdwijnt ook bijna, dat soort van gave. Ik zelf heb er helemaal niets aan, dus
waarom zou ik het, nog schrijven, op het forum, je zei me, deze over de virussen, was
nog een oude wetens, het kwam eruit, omdat je het had, over het wereldklimaat,
de enige oorzaak is, er zijn 2 a 3 miljard teveel aan mensen, dan gaat de
natuur plots, op een dag, opkomen voor zichzelf, met die corona zei je me
de pleuris kan ermee, uitbreken gaan, omdat ze, de ware oorzaak, van het klimaat,
dekken alsmaar, om groei behoud, in de economie. Nou ik ben wel wat gewend lt,
aan je, in die 8 jaren, dat ik je ken, maar het, zien uit te komen, is best erg apart!
Je zei toen zo erg droog, behoor ik tot die natuurlijke selectie, als bejaarde,
het zij zo, zo niet, dan kan ik, hoop ik, nog lang, te kunnen ps'en en tv kijken.
Je zei me, er is niets bijzonders aan corona, de gewone griep, elk jaar, doet er ook aan,
aan natuurlijke selectie, opeens is het weer over ook, virussen uitbraak, en dat vind jij,
er nou, zo wonderlijk aan.
Nou lieve mensen allemaal, rustig aan he, als ik die lt moet geloven, is het opeens weer weg ook.
Liefs van tiff. :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 20 mar 2020, 13:31

En... :P

(Typisch jij weer Tiff...het kan ...van van alles komen...Niezen...Komt die...ik had voor die kwam
net met
Ambi Pur... even gespoten...om een ander luchtje... in de flat te krijgen
Maar nu al... wat dagen verder...die had verder geen last er meer van ...niesbuien...zei die door de telefoon.
Logisch...als het ...van de... Fris air busje spuiten ...in m'n flatje... was.

Ik zal je uitleggen...waarom ik... welis schrijf...MMMMMMMannen...

Ik heb dus... jaren 3 Mannen ...in huis gehad...als Moeders de Vrouw...en altijd weer
zochten ze wat...konden ze het niet vinden...Ik kwam net binnen...Zoeken jullie wat?
Ja en noemden wat ze zochten...Ik stond stil ...en keek alleen maar rond...en zag het op een
kastje liggen en
zei dan...MMMMMMMMMannen....

Alweer...eentje van ze...het moet in deze La liggen...en maar zoeken...Ga is opzij...zei ik dan
en zag het... tussen wat papieren geschoven ...MMMMannen...
Ze zien het gewoon niet...

Had ik op m'n Werk ...vroeger ook vaak...Ze zochten zich te pleuris naar iets...in een grote zaal...
Na al hun actieve lichaams bewegingen met zoeken... wel 10x er overheen gekeken...
Kwam ik binnen...Zoeken jullie wat?

ik bleef dan stil staan
en keek alleen maar rond...
en ja hoor
...MMMMMMMannen...

Nou dat vind ik... die toestand ...van die Bruno Bruins ook
typisch geval van...MMMMMMMMMMannen...

(Is er nog een Vrouw... in de Zaak...denk ik dan... DR van!)

Mi
is ,..De Minister van Binnenlandse zaken...De Verantwoordelijkste
met zulks...
met... een beetje Geluk...Ze snapt... (als ervarings Deskundige)...die routes wel...die ik
bedoel...met
Het Recht... moet Zege Vieren...want...Ze maakte
het zelf... pas ook mee...de Ziekte Wet
weet
daarom..zelf wel ...wat de juiste ...route...is ... ermee...

(Is er nog ...een Vrouw ...in de Zaak...op het werk...die wat Ziet...tov dat
en/of wat snapt...ed!)

Want....MMMMMMannen...

(Is er nog ...een Vrouw... in de Zaak...Uit of Thuis ...of... op het Werk
denk ik dan ...DR van!)
Nou ...dat ...bedoel ik er... dus mee... Tiff...met ...MMMMMMMMMMannen...

(Nou Zij...de Mannen...Hunnie Hullie...Zullie... hebben ook wel is
aparte gaves...daar niet van...maar dit keer... legde ik uit...wat
ik bedoel...met... De KREET...MMMMannen...

(Is er nog ...een Vrouw... in de Zaak...op het Werk...denk ik dan ...DR van
omtrent... die ziek geworden... Bruno Bruins!)
Mi
is ...De Minister van Binnenlandse zaken...De Verantwoordelijkste
met zulks...

want...MMMMMMMMMMannen...

_________________________________________________________________________

Even wat anders...Wat ik echt niet snap...dat
dat mag...Uberhaupt...
wat opeens wel ...de Mode lijkt... bij de NOS....

Er wordt... iets ...Aangekondigt...voor het hele land...tm met Zendtijd
Hoe laat...ed
En dan
gaan zij
van te voren
al
helemaal
vertellen
wat de Persoon
straks
gaat zeggen...

Dat
dat mag...Uberhaupt...De Koning ...De Premier...De Minister...Burgemeester
voor te zijn...alsmaar weer...(via de NOS)

Met
wat die
aangekondigde
straks
tot het Land
zeggen gaat...
alsvast
voor te zijn...

Dat is toch... volkomen idioot!

(Als je het Mij Vraagt...Omtrent Officiele Aankondigingen...Ook Met Rampen ed doorlopende...
(Omtrent ...deze 4 ...geldt... hetzelfde...)...(...Wie van de Drie is er niks bij...)

O...God...Heer...Alle Ju...wat nu weer...

Komt die...

(In een Democratische Staat...Vlgs... De Rechts Orde van Dienst
tov )De Koning ...De Premier...De Minister..De Burgemeester
Met
de... Vak Beroeps Beedigde...Journalisten ea Verslaggevers
is het... de Bedoeling
ER NA....
er na...het ...te bespreken...via ...de TV...Radio en Kranten en bladen ed.
Wat... In een Democratische Staat...het ...Journalisten Volk ...in alle Vrijheid
ervan vindt...(In beschaafde niveau Beroeps taal...te Zeggen of Te Schrijven)
tot het Volk...Uitgelegd... naar eigen ...Linkse of en of Rechtse... inzichten!(7(7.7)7)14)


Ze lijken...tegenwoordig
steeds meer... te doen...als
niks mag...ook geen Sigaar....ze gaan doen
of ...Alles mag...Behalve ...een Sigaar...

Nog is...
Wat ik... echt niet snap...en... alweer...en nog steeds...dat
dat mag...Uberhaupt...
De Koning ...De Premier...De Minister
met een Aangekondigde Toespraak...voor te zijn...alsmaar weer...(via de NOS)

(Ze gaan uitleggen ...breedvoerig...vooraf...wat die straks...om 7 uur
in de Avond...tot het Volk
gaat zeggen...en dat ...alvast zeggen...uitleggen
gaan...wat die straks...gaat zeggen
in de tigs... gecreeerde... Journaals...op... de Dag...)

Kan het nog gekker???)

Nou zo kan die wel weer. Groetjes...en...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 mar 2020, 00:21

Naderen

Nou meissie, je hebt volkomen gelijk, ze doen er een rommelzooitje van maken
dat doen ze ermee, ze kondigen iemand aan, en even, over waar die voor komt, en dan gaat het alweer
over wat anders, eerst bij die wnl en nu ook al, bij die op1.
Bij die wnl is echt raar, er tussendoor reclames en journaal, je denkt al snel,
is het de commerciele tv geworden? Maar jij schreef pas, ben benieuwd, wanneer ze er, bij weglopen,
gaan, die hardwerkende mensen. Effetjes voorstellen en het dan ,over wat anders gaan hebben, en ook
dat nog, tussendoor, reclames en journaal en reclames, en die gasten maar wachten.
Als je het eenmaal ziet, erger je je kapot er aan. Ik wil gewoon, die voorgestelde persoon horen
spreken, waar die voor gekomen is, en geen reclames er tussendoor en journaal en weer reclame
en jij schreef laatst, je hebt dan steeds, problemen met, waar gaat het ook al weer over?
Dat ben je dan allang kwijt.
Zeg en dat ze, tegenwoordig, opeens breeduit gaan vertellen, wat de premier straks gaat
zeggen en met de koning, doen ze dat, opeens ook, daar is iets, echt erg geks aan, of ze geen
rang orde meer kennen, lijkt dat en kijk mij eens, ik weet het allemaal al. We hebben die andere
aangekondigde gasten, niet eens meer nodig, doen ze dan, van ons hoor je, als volk, alles al.
Zeg die gezinnen ,die in de huizen moeten blijven, wat erg he, normaal als ze allemaal
vrij zijn, gaan ze er lekker op uit.
Nou sterkte allemaal. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 mar 2020, 01:32

Aderen... :)

(Ik keek via zappen...vanavond even op TV een oude rot in het Journalistieke vak...ze lieten ook
Jongeren op bezoek...in de Tweede Kamer tonen...en zelfs de Voorzitster groete ze met een hand
persoonlijk. Wat me opviel...de meesten van die jongelui...kouwden breeduit de Kauwgom door...
in de mond...met zo'n Hoog Persoon voor zich...(Echt hoor...Zo onbeschoft te doen...kwam vroeger
echt.... helemaal... niet voor.)

Als je ...die Reclame Ziet...van Kinder Chocola...Iemand biedt... het Kind dat aan...die grijptgraait het weg
en eet en holt weg...Vroeger bedankte je beleefd...voor een Koekje... Snoepje of voor wat dan ook...Alle
Respect lijkt verdwenen...
in deze 2 voorbeelden...beschreven...of die andere er niet eens is ...doen ze zelfs...
het komt naar ze toe... en ze graaien het weg...uit de misschien... niet eens meer ...uit de
te Ziene handen...en... weer weg wezen...
Of ook die Ouder's er niet meer toe doen...

Net als die bepaalde
Journalistiek...of eigenlijk...de Koning en de Premier en de Minister en de Burgermeester...er niet
meer toe doen...zij zelf vertellen het allemaal al vast wel..tot het volk...
(En dat zullen ze wel
noemen...Dat is...Vrijheid van Menings Uitens)(Moet mogen)(...Alles mag...behalve een Sigaar!)

Maar echt serieus...zo gedraag je je toch niet...in de Tweede Kamer...al Kougom Kouwende...en dat
door doen...als de Tweede kamer Voorzitter...voor ze staat...
(Dan heb ik het niet eens over...in vrije tijd
op het Voetbal Grasveld...of er aan de kantlijn ed)(Met misschien dezelfde Personen...Hoewel...
dan nog...)
Ze lijken de rangorde... van Hoge Personen...niet eens meer te snappen...niet uit en niet thuis
zoals ook... op die Reclame van... Kinder Chocola...Graaien en weg wezen...

Ik heb zulks zelf vroeger nooit zo gezien...
Respect voor de Juf en de Meester en als de Boven Meester (Ook wel Hoofd Meester ...ook wel
Directeur van de School)
is langs kwam...werd het echt... erg serieus en
dan was het doodstil in de Klas...

(Dat had ook met een soort van Orde in de Opvoeding te maken.)

Doorkouwende ...als er een Hoog Persoon... voor je stond...Dan slikte je... het desnoods stilletjes... snel door...als
het niet meer ...uit de mond te halen was...Dito later... op het werk!

Doorkouwen
en zonder... een beleefd bedankje... iets aannemen...van Ouderen...Dat soort van... Onbeschofte gedrag...ik
heb dat... vroeger...nergens... gezien...

Van te voren
alles kleppen en uitleggen...op TV...Wat de Koning... zal gaan zegen...in Zijn Toespraak...Het
is echt te gek... voor woorden zelfs... Vroeger was dat zo...daar kwam niemand aan...misschien pas...er na...

Goed oke ...ER NA...

Afbeelding
Ik vind... dit... een hele erge enge zin...van de Koning...Virus niet te stoppen...
Eenzaamheid wel...
Ik zou... dan zeggen...Als de Virus...(Volgens de Koning)
dan toch niet... is te stoppen...laten we... dan maar weer ...allemaal ...gewoon gaan doen...
want...
de ervaring is...Elke Landelijke Virus ...(Met weinig... of ...vele doden)
is plots gestopt...
ook zonder... het hele land ...was gezet...in de stop...

Niet... dat ik er... van te voren zo over dacht perse...maar vanaf ...die ene zin gezegd... wel!
Ik vind dit... alles mooi gezegd ...van de Koning
maar...een erge enge zin...van de Koning...is gezegd ...Virus niet te stoppen...

Ik zag even...op TV... hoe het... in dat nu... hete Australie toe gaat...langs de stranden en in Zee...
meteen massa's anties Bla Bla...erop af...

Maar ik dacht...misschien is dat... het enige...wat de Virus verjaagd...met die hitte op de Mensen en de huid
met Zout water...

Ik kan er echt niet over oordelen...wat mensen ...in andere Klimaten... doen...

Ik denk wel...voor al... die anties Bla Bla...vraag het eerst... de echte Beroeps vak mensen is...Virologen
en zo wat...
Misschien doen... ze het...Om het Klimaat...in Australie...juist heel goed...Weet je veel?

Bij ons...
ging elke... tm de...zwaarste Griep Virus ..
ook altijd ...plots weg...
dat moet... ergens... door zijn...

Misschien wel...we gingen ...naar het Strand...vanaf Lente ...of zo wat
de Zilte Zoute Zeelucht Opsnuiven...met een lekker
Zonnetje DR bij...Daar houdt de Virus niet van van warmte met zout
op ze af
of
We gaan allemaal met de Kindertjes naar de Efteling
De Virus
houdt niet van Kindertjes
massaal op ze af
of
We gaan allemaal naar de Bollenstreken...en naar het
keukenhof...De Viris
houdt niet van Bloemen...massaal
door het land...nabij mensen...mee genomen...op ze af...

Maar effetjes serieus

Ergens
moet het...in alle Eeuwen... altijd al...
plots...
niet per Mens... of wat
groepjes Mensen...of zo wat
maar...
echt... landelijk...ervan...
gestopt... zijn!

Ik doe niet mee...met anties Bla Bla...Ik denk het zo...
Misschien
doen ze het... in Australie...juist heel goed...Weet je veel?

Naar het Strand...de Zilte Zoute Zeelucht Opsnuiven...met een lekker
Zonnetje DR bij...

Over Corona Besmet te zijn...
Ik vroeg me af...helpen Waterijsjes niet
als ze dikkige keel...gaan voelen krijgen???
En
Wat me steeds ...opvalt...wat Mensen in Thuissytuaties met Corona in het lijf zeggen
ook die ene Dokter... zelf ermee...
Ze kregen... het ...zo ...angstig...benauwd...

mi.
Moeten ze... allemaal...waar het bij... geconstateerd is...en in Thuis sytuatie moeten blijven...
Dat er... een rijtje ...van die Handmatige Zuurstof flesjes... bezorgd... moeten worden...
Dat... denk ...ik...onderwijl...tijdens...horende op TV...van hun verhaal...

Nou ja...zo kan die wel weer...want
Ik zal niet alles typen...wat ik denk...wgs al die fouten... tijdens typen...ipv 20x het nazien
dat wordt dan...te gek voor woorden...dan maar sumier...af en toe wat.

Maar onthoud deze...

In Corona tijd...
(Als besmet geconstanteerd is)
Vraag er ...desnoods ...zelf... meteen...al om!!!
Want dat viel me het meeste op ...aan die verhalen...ze hebben ...dan niks ervoor...
zelf...ipv
Van die (Sporters)...Handmatige.... Zuurstof flesjes... te moeten...laten
bezorgd...worden...(via de controlerende...aan huis...bv...GGD ...en zo wat)

Ik denk...
dat kan al ...schelen... een massa's ...aan...tm doods angsten...(Velen zijn er ook nog alleen
mee...in Corona tijd)
erg handig...
iets zelf redzaamheid ed... te hebben...
tijdens... zo'n vaak plots...benauwde aanval
zelf... er een Handvat...voor te hebben ...van nabij! Trusten en Knf. van LT) :roll:

PS.
Perse Intrumperen...zie je ook steeds... bij bepaalden ...bij Op1
en alweer eentje...800.000 doden per jaar...nog is gezegd...

Dan denk ik... steeds hetzelfde...Waar zijn die miljard meer
aan mensen... dan vandaan???
(Dat zeggen ze er ook nooit erbij...alleen wat vlg eh
waar ging het
ook alweer over...bij Op1
Nog is gezegd 800.000 doden per jaar...)

Ik denk dan
vanaf mijn Jeugd...zijn er al bijna...4 Miljard Mensen...(En in alle Eeuwen er voor ook tm 4 Miljard)
erbij gekomen...waar kwamen die volgende
bijna 4 Miljard vandaan...(in zo'n 60 jaar)
(Niet uit Europa zelf...daar verminderde ...het Kindertal... juist!)
Maar...
Klopt die 800.000 doden wel van eh...???

(Wie naait Wie is er niks bij!)

Nog eentje...
Ook op TV
een Goede Doel...Miljoenen doden...(Ze willen hulpgeld)
en ....
een ander Goed Doel...
De Steden... zijn er ...overvol ...van allen... die daar... naar toe gingen...(Ze willen hulp geld)

Een ander Goed Doel...
Miljoenen gaan dood van honger en droogte...(Ze Willen geld)

Een
ander Goed Doel
Toont...De overvolle Steden puilen uit...in een land ...dat nog maar kort
er voor... geen eens
Steden had...tm langs de voorhene
Prachtigste stranden...De visstand raakt er leeg daar...(Ze willen geld)

Nog eentje...Grote geld Te Kort...we krijgen geen Subsidie
donneer aub...1,85
Maar
ze laten wel ...zo'n...60 ...of meer...van die top dure
Dieren Ambulances zien...in beeld getoond...(Komt nog bij
Reken
daar de benzine van... is uit ...en de Verzekering en de APK ed)
Ze moeten mi.
een betere
eerlijker ed...Boekhouder hebben...die ook... voor de (Gratis en voor niks vele Vrijwilligers
geld opzij zetten...voor...alle aan klein grut Dieren ...te redden)
ipv... alles gaat naar...eh...Kwatta...

Nou ja
ik vroeg het me af
hoe je... voor 1.85 per maand...als donatie...(Per aanmeldingen)
zo... erg... veel... top dure Ambulances... kan betalen
...en... kan... Onderhouden...)Zonder Subsidie ed.

En ook dat... valt me zo erg vaak op...
Er zitten... een rij Moeders ...met kindertjes in de Ziekenhuis gang...ergens in Afrika
en men zegt dan...dat is niet 1 dag
maar altijd...

Dan denk ...moet je ...hier is kijken...in de
Ziekenhuis wacht gangen...aan rijen...niet 1 Dag
Maar altijd...

Maar dan nog
als het hier was...en niet... in dat Afrika...
met die zwaar ondervoede kindertjes...
was
de Kinderbescherming erop afgekomen...tm de Kinder Rechter...
wgs
Die Moeders... zien er... tm... hun kledij aan toe...bijna allemaal... prachtig gewoon
gezond en goed uit...zelf...tm zelfs... wat dikkerds...er bij
bij dat Save The Childeren...(Ze willen geld)

Als ze
met dat geld nou ...dat... ermee deden...
de Kinderbescherming erop afsturen...tm de Kinder Rechter...dan eh...tja dan eh...
maar ...
ze lijken dat ...er niet eens te hebben...Waar gaat dat geld dan naar toe?
Want
Die Moeders... zien er... tm... hun kledij aan toe...bijna allemaal... prachtig gewoon
gezond en goed uit...zelf...tm zelfs... wat dikkerds...er bij
bij dat Save The Childeren...(Ze willen geld)

Ik vraag me steeeds af...Wanneer gaat het is... massaal...over Voorbehoedsmiddelen
wgs het Wereld Klimaat ...

(Net als ik... dat denk...komt Ben ...er aan ...die doet
de Condooms ...om de Mobiele telefoon
want zonder...dat ...de Mobiele Telefoon gaat af...vrijt lekkerdr... in bed...Nou ja
zo kan je ook al niet... naar oa oa oa Afrika...) Als Goed Doel...)niet ....zonder...dat
vrijt het lekkerdr... in bed...
en dat... willen ze... dan daar...ook allemaal...(Een Mobiele Telefoon met er omheen een Condoom...
dat
vrijt het lekkerdr... in bed...)
dus het goede doel meldt
het heeft geld nodig...)

Nou ja.....zo kan die... wel weer...met deze... PS! :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 mar 2020, 13:31

Deren

Ik weet er nog eentje LT, waar de virus van op de vlucht kan zijn, van gegaan voorheen.
De grote schoonmaak, in het voorjaar, in het land, ergens doen we, deden we daar, toch altijd wel aan.
Zou je denken van niet?
Ik zie op tv, overal in andere land, sproeien ze de straten, zelfs gebouwen, hier zie ik dat helemaal niet doen.
Hebben we toch nog wel een leger voor, nu eens niet om de dijken, maar dan om alles te ontsmetten.
En ja die ene zin van de koning, klinkt erg eng, onheilspellend zelfs.
Ik snap jouw reactie wel, als het dan toch niet over gaat, laten we dan maar weer allemaal, normaal gaan doen.
Opeens is altijd elke virus weg gegaan. Misschien waarvan, krijgt de kans nu niet, als we niet allemaal, gaan doen, wat
we altijd, in de lente doen.
Net als in dat Australie, jij schreef, misschien is dat wel, het aller beste, wat ze kunnen doen, allemaal de
zee in, aan het strand, de adem vol met zilte zout. Dan komen de anties blerders er weer aan, en met misschien wel
het enige juiste daar, is het weer gedaan. Misschien kan de virus, niet tegen zout, begrijp ik uit je reactie en al
helemaal niet, tegen de hete zon.
Wat doen wij, gewoonlijk, in ons land, met een beetje lente zon, massaal richting strand. Als 1 van de
voorbeelden, gaf je, waarom elke virus plaag, opeens, weer weg is ook.
Nou meissie sterkte met je alleen zijn, je noemt alleen zijn, is iets anders, dan eenzaam zijn, dat vind
ik ook een goede tip, wij zijn me ze tweetjes, dus dat scheelt veel.
Maar jij kan, tegenwoordig, heel erg goed tegen alleen zijn, dus laat het je niet aanpraten meid, en de rest
in het land, ook niet, dat je eenzaam bent, via de tv! Allemaal sterkte. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42495
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door LadyTroy » 21 mar 2020, 13:52

Eren... :)

(Naar het strand massaal...in dat Australie...als ze de RIVM instructies ...nou ook nog erbij
kennen en handhaven gaan...lijkt me de hete zon en jawel...het zilte zout ingeademt...voor de Virus een
vlucht van Regenwulpen...is er niks bij...

Ik had een telefoontje...langdurig...van m'n oudste Zoon...Ik kan bijna niet geloven...dat die denkt
zo die tegenwoordig denkt...(Dus lang niet alles ligt aan de Opvoeding en aan de Jeugd ed)
Hij zei...Ik ga straks een stuk wandelen...voor m'n conditie op peil te houden.
Ik zei...denk je wel aan de RIVM richtlijnen...ermee...Zei die... Ik vertrouw op God...
Jezus Mina zei ik...
Een Virus werkt niet met...Vertrouwen...dat is een Puur natuur product...net als het
Fysiek...van Mensen...Als een Virus toeslaat...bekijkt dat niet zo van...O dat is een Mens
met Vertrouwen...Je zal ze... op rij... allemaal ...te eten moeten geven...als die Mensen met Vertrouwen
die nu ...onder de Zoden liggen...wgs welke Virus... dan ook...
Soms
zeg ik welis ...Zorg liever ...dat je Ziel mooi blijft...Jij kan wel... in Vertrouwen... gaan rondlopen
maar wat kan je ermee...allemaa... aansteken...met welke Virus... dan ook???
Dus hou je wel... aan de RIVM afstand tot de anderen...
Met je eh...conditie op peil houden...wandelen...

Ja maar ik geloof in God...hoor ik aan...Nou... en... zei ik...
Je zal ze ...de kost... moeten geven...die ook in
God geloven...maar zich ...toch houden... aan...de RIVM verordeningen...regels...Mooi om
je Ziel... mooi te houden...zeg ik dan ...nog is...

Maar echt...zo heb ik mijn Koterij niet opgevoed...Zeker weten...dat alles in Vertrouwen moet...
want die God...heeft namelijk ook...de Natuur Geschapen...en de Natuur komt voor zichzelf op
als dat moet...als die de kans krijgt...maait die...desnoods... een heel land schoon
via een Virus en/of via een Bacterie of een Basil of zo wat...
Dan bekijkt een Virus echt niet...wie in... wat dan ook gelooft... of niet gelooft...
De Natuur is volkomen Neutraal...
Daarom hebben Mensen die er ziek van worden...er ook geen schuld aan...maar bewust expres
het ahw uit te lokken...omdat je gelooft ...met Vetrouwen in God...
Dan moet je oppassen...voor je eigen Zielenpatroon...
Als ze Naar Kennis en Kunnens...bij het... Hier Nu Model...je RIVM negeert...via de Staat aan
alle Mensen opgelegd...

Je kan lullen als Brugman... tegen die Gasten...
Gelukkig
is m'n andere Zoon compleet niet zo...dat scheelt weer een hoop geks aan de
telefoon ...en zo wat...

Ik ben wel... erg voor ...de Vrijheid ...van... welk Geloof ...of ...Niet Geloof ...dan ook...maar...
blijf wel ...op het
Realistische Pad...

en

hoe dat...
Daarvoor... Scholen en leren we... in het Leven... wat af...
Dat is niet ...alleen handig... voor jezelf...veel te weten...maar ook ...voor je Mede mensen...en voor
De Dieren... en zo wat...tm
voor... de Natuur zelf...

De Natuur (Ik denk... in termen gelijk...Hoofdfactor 5)
is echt Schitterend...zonder dat
waren er... geen eens Mensen... en Dieren ook niet...op Aarde
Maar...
Mensen...en... Dieren ook... tegen ...de Gektes ...Ergtes ...van de Natuur... op ze af...tm er zijn...
geen Dijken en zo wat...
De Kunst is dus...
(Na al dat geleer en zo wat..) Ons er... tegen te Beschermen...

Ons
is niet 1 persoon...maar Ons... Zijn ...We... Allemaal...naar Kennis en Kunnens en Vermogen en Energie ed
moeten
We er... Allemaal...ahw...Gewoon ...een steentje ...eraan bijdragen...
aan dat beschermen en zo wat...

Niks mis... met Wandelen dus...Maar... hou je... aan de Richtlijnen van de Staat...via het RIVM...en doe
wat ...voor je Mond en Neus...als je ...voor een Kassa Staat...in Winkels...gun die Mensen...ook... het Leven...
Dat is pas mooi ...voor je... Zielen Patroon...

Vertrouwen in God...is ook best mooi...Maar die is voor... de Club... van Boven...
en zoekt Beneden...naar Mooie Zielen Patronen...

(Nou verder leg ik het niet... hardop uit!)Maar denk wel door...aan de Telefoon ook...
Leuk voor Plots of TZT...als ...de Jouwe... er Mooi uitziet!

Daarvoor heeft ...die Ouwe...
wat voor uitgevonden...

Zo'n 30%... op de Wereld...van de Mensen...hebben... een Verlichte Geest Zielen Patroon...
(Of ze er wel ...of niet... Bewust van zijn...)
Ze Plussen
het bij...bij anderen...of en of...minnen het af...bij anderen...

(Bij eigen naasten...dito...Bij... mijn eigen... Koterij ...weet ik zeker... doe ik niet... eh dat...maarrrrr ...
in
zo'n grote Stad
kom
geen ...Kip...tegen...
met eh... dat! ...Met een Verlichte Geest Zielen Patroon...

(Gewoon
m'n Koterij waarschuwen ...in de Opvoeding... en zo wat...als... elke Ouder's) is ook wat...

Nou ja... ik hoor het maar aan...als Moeders Zijnde...en denk vaak zat...Die Psychologen moeten
hun Study beleid...toch is anders gaan instellen...
Lang niet alles ligt aan de Opvoeding nl...
of aan een Mooie Jeugd gehad of aan een Moeilijke en zo wat...

Dan sta ik ...altijd... even... plots... stil...
Weet je... al dat beetje...wat... de Duitse Nazi kampen heeft overleefd...(Erger kan bijna niet bestaan
zo... op te groeien daar)
Weet je hoevelen er...
De Aller knapsten ...ooit werden...en velen
Profs en Dokters en Doctors ed werden
en de Nobel Prijzen wonnen ed.

Zie je wel...dat het... met een Moeilijke Jeugd...niet van doen heeft...
en ook al niet ...met een Mooie Jeugd van doen heeft...

Misschien wel...(Of Mensen er nou wel... of niet ...bewust van zijn)...door de Inspiratie van God zelf... in ze...
om
er echt
wat van te maken...niet alleen...naar Kennis en Kunnens ed
voor zichzelf...maar ...voor ...Ons... Allemaal...

Er is... in de laatste 200 jaar ongeveer...nog nooit... zo veel...Inspiratie... tot de Mensheid gekomen...
want ook... daar Boven...moest nodig... gerenoveerd...en (in Het Eeuwige Hiernamaals)...aangepast... aan deze tijd...

Nou ja oa oa oa
zulse berichten... kan een... Geest Verlicht Mens ...binnen krijgen...

Maar
ook... die...Kip...in de Stilte ...van de (Corona) Stad...
Let is op ...
Lands Klootzakjes...
die denken...
Onschendbaar... te zijn...

Je zal
al ...die Journalisten... en... dat soort lui...op de straten... te eten... moeten geven...die denken
Onschendbaar te zijn...en... Ook menige Arts... en zo wat...denken Onschendbaar te zijn
net als... de meesten... aan een Kassa
en zo wat...dus...niet alleen ...mijn... ene Zoon
denkt dat... op z'n Wandelpad!

Dus legde ik...Gewoon ...uit...doe wat... voor je Neus en Mond...(in Corona tijd) bij welke kassa dan ook...
ter Bescherming...van die andere...maar ook...ter bescherming van jezelf...

want
Lands Klootzakjes...(tov datte)
kan ook... tegenover elkaar staan...Kijk maar...het staat er tussen
(Ze Denken...allebei... Onschendbaar te zijn
net als... de meesten... aan... een Kassa... en zo wat...dus...niet alleen ...mijn... ene Zoon
denkt dat... op z'n ...Wandelpad!)

Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heb je ....ze weer...(Anties luitjes)...die Beschermings middelen... gaan vergelijken... met de Ziekenhuizen...en
met ...de Dokters... in de Huizen...)
ipv
Gewone
Bescherming... is nodig...Buiten... Buuuuiiiitttteeeeennnnnde... de Ziekenhuizen...
voor de ...Gewone...Burgerij...Bescherming...)

Dan denk ik... ook welis...Misschien... blijven we ...allemaal wel...een Klootjes Volk...en Goed
dat er
GGD is en RIVM is...en een Premier is...die het nog ...hardop ...durft te zeggen
wat... allemaal moet... en... niet meer mag...en ...zo wat...(In Corona tijdperk)
en
dat er dan
nog...een...Kip
op straat durft...

Dat... is ...pas...Watt!

(Voor die (Gwoon al) Durfallen...(Nu
dubbelop...in Corona Tijd)...Dat... wat ...Ons...Beschermd)...Hier en Nu...tm
de Grens...
Een( Blauw )...Hart...(In Het Land)...voor de Kippen...is ook... Watt!)

Nou ja... zo kan die wel weer...Ik had dus een Telefoontje ...en zo ...meer...) Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: DAGELIJKSE WOORDSPEL (en Praatjes En Golfers Namen)Er Bij

Bericht door Nellie » 21 mar 2020, 22:21

Eren

Ha ha haaaaa Ik ken je langer dan vandaag LT, dat wordt dan ook, een groene hart, ondersteunende
soldaten, en een hele harten vlaggenrij, aan allen, die aan de corona werken.
En misschien wel terecht, een hele vlaggenrij.
Ik zat dit filmpje te bekijken, je zal nu een laborante zijn, honderden buisjes, moeten bekijken
en beoordelen en noteren, en vooral al die buisjes, niet laten vallen, we laten allemaal weleens wat vallen.
Dat kan en mag hierbij, beslist niet.

Je schreef laatst, je oudste zoon, heeft er een nieuwe hosanna erbij, hij is veganist geworden, je zal die
te eten hebben! Ha ha haaaaaa
Dat zijn meestal, erge fatalisten er mee en dan ook nog met die extreme godsdienst erbij, al praat
je als Brugman, en jij hem aan die, RIVM voorschriften trachten, laten te houden. Ha haaaaaaaaaaa
Ik stel het me voor, hoe zo een telefoontje toe gaat.
Sterkte ermee meid.
Hier gaat alles z'n gangetje, maar te moeten, thuis blijven, voor echte wandelaars liefhebbers, valt niet mee.
Ik wens jullie een goede nacht. Knuf van Ans :P

Plaats reactie