WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 07 okt 2019, 04:05

Menu... :)

Afbeelding
Voor (PSP) Bets...
Moppie... Met... Pootjes...(Ha haaa)
(Z'n ...beetje...Knip beurt... krijgt die deze week...)

Naast z'n vaste Papegaaien graan en pitten voer...in de bakjes
van zijn kooi...
Krijgt die alles wat ik ook eet...maar hele kleine
beetjes ervan...
Ik laat alleen alles wat vet is...vb.
Ik eet een Loempia...dan geef ik niks van de Buitenkant...Ik eet
een gebakken Lekkerbekje...dan krijgt hij alleen wat van de
binnen kant...etc. met vette dingen...
Zulkse Vis
vindt hij ...erg lekker...en ook... een (Gekookte) Spercieboon...
alles... lust die wel...maar dat zijn ...z'n echte lievelings... eet snabbeltjes
buiten zijn kooi...

Verder heeft die...buiten de kooi... een speelhoekje
op een zelf gemaakte Vensterbankje...met
een grote glazenkom... vol fris water...elke dag...
Hij mag overal... op en aan...in het flatje...
behalve niet aan... electrische draden en niet aan en op
de Luxaflex...(Anders knaagt ...zulkse vogeltjes... dat kapot)
(Dat kostte me 2 a 3 maanden...aan af leertijd...in het begin...hij zit er
dan ook
vanaf die leertijd...nooit meer aan...en op ed.

Als die bang is van een knal van buiten af bv...of de buren beginnen plots
wat te boren...angstig schiet hij z'n kooi in... dan zeg ik altijd...Het is goed...het is
niks...Kom maar...en tik op m'n schoder...en daar komt die weer aan...(Hij poept
zelden nog buiten
de kooi) Dat leerde die zichzelf aan...

Hij heeft 2 kleine hoekstikjes en 4 zit grote stokken in de kooi...maar slaapt er
altijd maar op eentje...
Op de dag zit die op de andere 3...en de 2 kleine stikjes.
Hij heeft een schommeltje in de kooi en
daar is die dol op...Hij mag meestal ...ergens...tussen 3 uur en 9 uur...uit
de kooi...en
gaat altijd... uit zichzelf...rindom om 9 uur terug in de kooi...wel
gedoe ...met de klok
voor of achteruit...heeft die...Pas ...na een week of 3...dan pas
is het weer 9 uur... zit die op z'n slaap stok...tot de volgende klok verzetting...
Omdat
hij bepaalde dingen... zo exact vaak op tijd doet...denk ik welis
dat die met ...de TV geluiden... die dingen doet...

vb...Ik kijk bv erg vaak tot 9 uur ('savonds)... BBC One...en zet dan ...of de TV uit
of kijk ...een andere
TV zender...vb...Net... zat die nog... op de staande lampbol... te zitten...of
op mijn schouder
en... opeens... is die...op zijn slaapstok...Ik kijk ...op de klok...en jawel... het is 9 uur...
(Komisch he...)

(Wat deed ik zelf...net...ik zette ...de TV ...uit of
op een andere zender...om 9 uur...

Daarom ...denk ik...dat de TV geluiden ...wel invloed heeft...op de dingen...op het
leven van
een thuis hebbend vogeltje...)
(Of
het moet de combinatie zijn...van mijn gedrag...om die tijd...Wat deed ik... zelf...net...
ik zette ...de TV ...op een andere zender...om 9 uur...
zoals zo vaak... in de avonden...)
Nou dan... is die dus...opeens... op z'n Slaapstok...dan sluit ik het dakje
van de kooi...

Komt er... een keiharde brommer knal...je ziet hem zich kapot schrikken...dan zeg ik
Het is niks...het is goed...dan legt die... z'n snavel...weer ...in z'n zij veren pakket...en
gaat verder pitten...

Hopelijk
doet die... dat...(begrijpende... dat geruststellende zinnetje)... dit jaar ook... (inmiddels)
ook met Oud
en Nieuw...
(Met... Oud en Nieuw... rond 12 uur...Voor het vogeltje...laat ik alle luxaflex dan dicht...Zet
de vertrouwde TV wel aan...) Tja... je moet toch wat met dat...Nou ja zo ongeveer...gaat
het er toe
(al 5 jaren)... met m'n Dwerg Papegaaitje Moppie...

Nog even... en zijn snaveltje moet ook... ietsjes ...(Speciaal geknipt)...korter gemaakt...
Afbeelding
Voor de rest
Bij de meeste Dieren...kan je ...Vooral...aan ...de Ogen...Zien
of ze gezond zijn...Knf. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 07 okt 2019, 04:11

Nummer... :)

(Inmiddels...Krankzinnigheid...viert hoogtij...in het land...

(Als ze... dat controleren...en het zijn geen volle vuilniszakken en geen Zak vol vieze babie luiers of
Kattenbak vulling ed...etc. verbouw spullen in zak etc. duidelijke dingen ...die er niet in horen...)

Maar
waar die ...buiten prullenbakjes voor zijn... voor wat...wat kleine losse dingetje...is totaal
wat anders...
dat is...zoiets...wat die man...in het voorbij gaan...aan een paar
losse dingetjes...erin deed!
(Zo zie ik die dingen hoor!)

Het moet... geen Krankzinnig ...Robot eng land... worden!
(Waar niks mag...ook geen Sigaar... etc!)

Trusten allemaal. en Fijne Maandag. Knf. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 07 okt 2019, 14:23

Merken... :)

Ik zat dus...te bekijken...welk effect heeft nu...als oa... zo'n 2 Go
naar een andere Server... is gegaan...naar de Server...Demolium BV
en
die nieuwe Server...zo strooit met onze particuliere (Profiel)e-mailadressen...naar
buiten toe...
Hoe het uitpakt...als een Provider-Server... met de e-mail Adressen ...van de (2Go) Forum
Beheerders ...gaat strooien...naar buiten toe... dat is...tm...de Wet op de Privacy schendingen
aan toe...

Nou?

Na al die vele jaren
vanaf 2005...nooit ene reclame ...op mijn LT ...e-mailadres gehad...Moet je... nu zien...
Het worden er steeds meer...
Inmiddels... is het al...Zo... dus...
Afbeelding

Groetjes van LT :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 07 okt 2019, 15:46

Kenmerk... :)

(Of je nu naar Bink gaat of naar Google...
Er is steeds wat mis mee...als Mensen... naar ons Forum zoeken...

Deze staat nog steeds zo...bij Bink...
viewforum.php?f=1000orummers-t20-120

Bij Google zie je dan dit...
Gewoon Gezellig Hier FORUM (EN MET LADY TROY'S ...
https://www.google.nl/search?q=Lady+Tro ... EAE#imgrc=_

of dit

https://www.pinterest.com › pin
Gewoon Gezellig Hier FORUM (EN MET LADY TROY'S PRENTENSCHATTEN) :: Onderwerp bekijken - INMEMORIAM…
https://nl.pinterest.com/pin/570198002805275806/

Wij hebben ...helemaal niks met Pinsterest gehad.......nooit gehad ook...
Dus mailde ik is
met die Server meder=werker...Dhr R...C...of dat is normaal... op de Zoekmaschienes gezet kan...

Vanaf toen... kreeg ik dit...te zien...

https://www.forum2go.nl/error.noforum.ladytroy.hs

Afbeelding

Lekker geregeld zeg...Wij...jarenlange Inzet en Energie en Tijd er aan besteed...heet
het opeens zo...

Klaagde... ik er over...maar na tijden gewacht...
Alles staat nog steeds zo op...

Iemand zei me...dat is erg eng...ook al ...die vele Reclames plots...op
een e-mailadres ...waar nooit reclame op was zelfs...
Alleen voor het Forum gebruikt wordt...

Ik weet... nog steeds niet...of ik wel... verder moet gaan overhosten
op het Forum...
of niet...als het heet... bij de Server Demolium BV zelf... het er zo bij staat
Dit Forum bestaat niet...

Dat Overhosten kost ontzettend veel tijd en is erg zwaar...voor een oudje als ik...

De Brui geven... aan heel internet... zit ik ook wel is... nu aan
te denken...
Gewoon weer ...net als voor 2005...veel lezen en veel TV kijken... is ook wat namelijk...

Ik zag net een 2Go Forum...Blij melden de 3 leden
aan elkaar...dat ze het ...besloten...hebben gezet...
er klopt nergens wat mee...vanaf de verhuizing van de 2Go Forums!

Je ziet ook daar...op deze Belgisch 2Go Forum...
https://sjalido.forum2go.nl/viewtopic.php?f=10001&t=3
doe rare letters er tussen...vanaf de verhuizing... en de plaatjes doen het niet...en
besloten is het ...ook al niet...(Wat ze wel denken!)

Als ze [ size] en [ /size] hadden gebruikt zoals
zovelen op een Forum...net als wij ook...was er zelfs helemaal niks op te zien...met alles
-85...in het nieuwe schrijfvenster.....(Geprogrammeerd)

Net als bij ons...op veel 2 Go Forums...bijna alles...stond of staat
elders op 2GO Forums... nog steeds...-85...

Nou ik... die reuze klus... te hebben gedaan...(+ 85 gemaakt) alleen nog niet helemaal
alle Huiskamers...
Toen alle tinypicplaatjes... dicht geklapt...en erg veel kranten linken ook etc.
ook tm veel video's ook...

Waar gaat het ...nog over...Internetten...
Als ons Forum er zo bij staat...
error.noforum.ladytroy

Afbeelding

Misschien moeten we weer terug naar die Belgische Web-site...Hoewel ook daar...alles staat dicht geklapt!

Dat Overhosten kost... ontzettend veel tijd... en is erg zwaar...voor een oudje ...als ik...
en
als alles voor niks blijkt...eng is dat he!


PS. Ik snap ...die betalende Sponsors... ook helemaal niet...die moeten
toch... zo'n Server ...op hun Flikker geven...wgs Wets overtreding en wgs...
Zware Wan Prestaties!

De Brui geven... aan heel internet... zit ik ook wel is... nu en dan...aan
te denken...
Gewoon weer ...net als voor 2005...veel lezen en veel TV kijken... is ook wat namelijk...

Nou ik hoor wel van jullie.
Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 08 okt 2019, 01:14

Merkteken

Jawel ik begrijp je wel lt, ze verbeteren niets, bij die server, maken het nog erger, dan het
al was, vanaf de verhuizing en al die reclames opeens op je dak, via hun, dat is ook erg.
Niemand doet er wat aan, er is geen enkele bescherming, voor gewone burgers internetters.
Ik begrijp je dip wel, ook omdat je dj, morgen jarig zou zijn en ook omdat echt van alles
tegelijk stuk gaat bij je, in je flatje, stofzuiger en stomer de grote en de kleine en je
vaste telefoon, lijkt ook stuk, je electrische tandenborstel, ik vergeet vast nog wel wat,
maar zoveel tegelijk stuk, is erg duur en lastig ook, je zei me, alles wat je terug kreeg
om op gas bezuinigd, halen ze via de electra jaarafrekeing 2,3 van terug.
Het schiet niets op, zei je me, wat je ook doet, net als met het forum, de stress loopt
op en je verslikte je eergisteren en kreeg het er niet uit, de dag erop, groene hoestslijm,
je bent het gisteren gaan uitroken, heb je al 3x eerder zo gedaan, anders wordt het
een longemfiseem, zei je me, of nog erger, wgs. achter gebleven etens, in de ademhalingsgebieden.
Maar je word er niets vrolijk van, dat is zeker zo, misschien moet het je blij maken, dat je
5 dagwinnaars had en 2x een 2de plek en de bekerwinnaar eruit gevogeld heb, uit 156 golf sporters,
al lijkt je dat, niet eens te kunnen opwekken, ik vind het nog steeds heel erg apart, die gave
van je, dan zei je terug, ja maar ik heb er zelf niets aan, het forum ,werd niet hersteld ervan, door die server
en we staan, nog steeds, niet normaal, in de zoekmaschienes, en de reclames blijven binnen stromen,
op je ene speciale voor het forum e-mailadres, ze rotzooien aan alle kanten, zo op ons af.
Weet je hoeveel tijd ik, in dat forum gestoken heb en energie aan besteed heb, zei je me tm
ons jarenlange werk erop, verkloten derden, maar zo.
Jij noemt dat, gedekt en wel, al die jaren al, alles mag behalve een sigaar, die hosters en servers en providers,
Maar je snapt niet , dat die betalende sponsors, er niets tegen doen, opkomen voor het product
waar ze hun reclame, op hebben staan.
Op andere 2go forums, zien we zelf ook wel, lt, de leden verdwenen massaal weg, vanaf de verhuizing,
naar een andere server, zo een erg zooitje werd, ook hun forum!
En die man, die honderden treinen, op het forum had staan, niets doet het er meer en de
letters onleesbaar, wgs -85x verkleind, mensen worden er ziek van, lees ik ook weleens, of
storten zelfs ervan in, naar ik hoop lt, dat je dip maar tijdelijk is, en je toch verder gaat, met
over hosten, en met het forum zelf, me prive fotos staan er ook op, namelijk hier, en die van
ons allemaal.
Wat vinden jullie van die acties op straat, over de opwarming, van de aarde. Je leest het nergens en
hoort het nergens, waar jij het al zolang , over hebt er over, de ware, grote wereld veroorzakers.
Alsmaar die ijsbrekers op de polen gebieden, jij zei me laatst, die verstoren alle wereld evenwicht,
en al die bommen op de toeristen bergen, die steeds meer en meer werden, om lawines zo zelf
uit te lokken, met nog weinig gesneeuwd steeds, zodat het niet onverwachts, komt op hun toeristen plaats,
met erg veel sneeuw,, laatst zei je me ook zoiets aparts, dat oorlogen ook 1 van de grootste boos
doeners is, met het klimaat en dat de filmindustrie al die oorlogen nog is naspelen, met zoveel bommen,
rauzen over zand terreinen, boten laten zinken, in zee, dat het allemaal nog eens en dubbelop is,
aan massale lucht verontreinigde uitstoot.
Dat zijn de grootste wereld boosdoeners, als het om het opwarmen, van de aarde gaat, en dat
laten ze gewoon doorgaan, en zeuren over de koeien in de weides, als oorzaak, je hoort ze ook nooit
zeggen, er zijn wel bijna 3 miljard, teveel mensen, en er komt er snel een miljard bij, en dat wilt
allemaal, naar de geschoolde landen, met bijstand en dergelijk, in plaats van daar te blijven, dus
geraken hier de wegen verstopt en huizen tekort, en dan komen er nog meer aan, anders doet je
land niet mee, met vluchtelingen opvangen, en komt water tekorten hier en dat gaat maar zo door,
Je ergert je er grandioos ondertussen aan, dat ze die dingen zo erg dekken alsmaar, en ze niets
over de ware wereld redenens zeggen, over de opwarming van de aarde.
Waar ik me aan erger, is die jeroen pauw op tv, altijd een roker en zelfs wiet roker, en het
zelfs halen wiet en pillen, in beeld, maar een dokter aan tafel en kwijlt meteen anties mee,
ik weet wel, dat jij meestal niet meer naar kletstafels kijkt, ze kletsen alles weg!
Iemand zei tegen mij, die dokters doen, of zij de baas zijn, in het land, wat wel wel en niet mogen,
nou lt, niemand zegt, die dokters, hoe massaal ze zelf , vooral veel plots dood gaan, ver voor de aow
vaak zelfs, met hun, het volk, niets mag, in beeld op tv.
Niemand zegt de waarheid meer, op een of andere manier, alleen naar anties mensen, luisteren ze nog.
Ach, ik wek je humeur, zo ook niet op, betrap ik mezelf, maar je vraag beantwoord ik zo, ga
het forum, niet weg doen lt.
Ik zet dit getypte, van mij, ook bij eigen mening topic, niet allemaal lezen, het woordspel.
Liefs van tiff. :? :shock:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 08 okt 2019, 02:19

Teken... :)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 08 okt 2019, 13:41

Kennis

Ach meissie, ons moeder Nellie, was er ook altijd zo van slag van, als alles was
dicht geklapt, ze wou niet meer eten dan, en met haar richting 100 jaar oud,
dat werden penibele dagen, voor ons. We woonden er, ook niet vlak naast en
hebben ook ,een gezin en werk, dus waren we wel erg bezorgd er over, maar jij
wist haar ,wel altijd weer, uit die dip te halen. Zijn we nog niet vergeten hoor.
Wij weer terug gaan, naar die Belgische blog, zou wel kunnen, maar het is dan
elk apart een blog, en geen forum. Jij kreeg er altijd zoveel reacties, dat je het
niet meer kon bijhouden, daarom zijn we een forum begonnen toen, met liefst
een klein groepje. Dat gaat ook alweer jaren goed, tot die hosters weer van alles
gingen dicht klappen, en jouw koningstopic compleet was dicht geklapt, was al
eerder gebeurd, jij weer alles er overgehost, maar nu waren er zoveel kranten
hun linken ook dicht geklapt en die web van het koningshuis zelf ook, dat je
er niet meer, aan begonnen bent, die 365 bladzijden, over te hosten.

Die linken onder elke plaat, legden uit,. waarover de plaat gaat,, als die ook zijn
dicht geklapt, mailde je ons, gaat het nergens meer over, met alleen de platen
erop terug gehost. Toen wou je, ook al stoppen, met heel internet zelfs.

Je schreef, zoiets kost zo erg veel tijd en energie, want je volgde ze elke dag, en
zette, de juiste linken, bij de juiste platen, op het forum, veel internet kranten
las je toen er voor, elke dag weer.

Waar doen we het nog voor, schreef je toen, jaren werk zit er in en anderen derden,
klappen het allemaal zo dicht, op alle webjes en alle forums.

Nadat die imagesack en uploader en postorg en nadat tinypic, een empatieloos zooitje worden
ze, die hosters, ze doen maar wat, schreef je toen.
Wat we ook zagen gebeuren, hosters die zo hun host legen, doen of ze ermee stoppen en
komen met een andere naam terug, met lege host,
die zgn nieuwe hoster, kom vooral bij ons, gaan ze dan doen. Nou we hebben ze ,in die vele
jaren, wel leren kennen, verwacht geen hulp van de overheid, ze mogen alles, die hosters.
Of zoals jij het schrijft, behalve een sigaar en vooral veel anties doen, dan mogen ze weer alles,
Net als die op tv.

Nou meid, daar hebben we dus ook nooit ene hulp van gezien, via de overheid ermee, terwijl
ondertussen 3.4 land op internet zit, doen ze er niks mee, beschermen ons niets ermee.

Deze server van 2 go maakt er ook, een compleet zooitje van en net bij die, staat ons
forum op, al hun server fouten staan er nog steeds op, en als ze zelf fouten maken
zetten ze het, als error in beeld, met onze e-mailadres onder, terwijl wij helemaal niet kunnen
komen in het, heet dat zo, html gebied, alleen zij zelf, bij de server en nu rijen reclames op jouw forum
e-mailadres. Wat een schande zeg!

En toen je vroeg , per mail aan ze of ons forum weer normaal, bij de zoekmaschienes kan staan
net als ervoor altijd, wat we erop terug kregen, die groene plaat, van die server bv, wat erg zeg!
Dan wordt het echt eng LT, ze verbeteren niets, maken het steeds erger, dan het al erg is.

Jij vraagt ons, of we ermee moeten stoppen, moeilijke vraag, wij zitten hier met hetzelfde
als Tiff, onze familie fotos, staan op het forum, ook van onze dierbare overledenen.

En de regering beschermt ons, nog steeds niet, lastig is dat zeg, ze doen er helemaal
niets mee, al stort het halve land ervan in, van al die ziektes daarvan meid, zal wel van het
roken heten! Zo komen ze er goed van af, via leugens en bedrogs en het rook
product zowart te maken, en ontzettend veel te duur gemaakt, dat zijn winsten, niets
te doen en iets anders, de schuld te geven, net als met kolen uitstoot en asbest en zware
zwarte branden, en zware verkeer uitstoot, en maar blijven dekken dat, inmiddels is de
drugsmaffia de baas , in het land!

Maar om onze fotos en dierbare overleden familie, op het forum moeilijk meid, toch
maar gewoon door doen gaan, maar hoe we jou weer op moeten peppen gaan, hoe deed
je dat, toen bij ons mans? Zo moet je het ook bij jezelf gaan doen, denk ik ervan. Ha haaaaaa
Leuke plaat hier boven gezet, door je LT, typisch jij! Ha haaaaa
Je humor red je er altijd weer boven op.
Hou je taai, dan doen wij , dat ook.
Sterkte morgen!
Liefs en Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 09 okt 2019, 02:40

Nissan... :)

Trusten.
Knf. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 09 okt 2019, 13:44

Sanitair...:)

Nogmaals...alle Linken...welke dan ook (op het Forum)
niet indrukken...(Anders ben je... van het Forum... af) maar
erop gaan staan...rechter Muisknop indrukken...en op de bovenste link drukken...
Koppeling openen in nieuw tabblad
dan komt ...de nieuwe link...naast het Forum...op de Bovenbalk te staan...Doe
je ...de Nieuwe Link... weer weg...staat het Forum nog steeds... op de Bovenbalk...


____________________________________________________________________________________

Wedstrijd 1...Afbeelding...Golfwedstrijd...Week 41
0 – 13 European Tour, Italian Open, Olgiata GC, Rome. Prijzengeld: €7.000.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 10:00-18:00, za 12:30-17:30, zo 12:00-17:00


EUR-De 4 Namen...Donderdag na Dag 1

1-FIN-PULKKANEN, Tapio (-7) (Dagwinnaar)
2-SVK-SABBATINI, Rory (-6)
3-NED-LUITEN, Joost (-5)
54-ENG-CASEY, Paul (Par)


Deze 4 zijn het...(Nog steeds...De wedstrijd duurt nog minstens 2 en een half uur)

(Ik was net wakker...had in de nacht gehost...dan lukt me dat beter te doen
Had nog niks aan Golf gezien dus...Ik de TV aan doen...
Zag Stone spelen en dacht ...toen ik die pas had ...met die 4 Namen won die gelijk
laat ik hem...een jaar later... maar weer is nemen...Ik weer de huiskamer in...maakte
die gelijk 2 Bogeys...
Ik dacht laat ik die Sabbatini maar is nemen...vroeger hadden we een Arg
Tennister Sabbatini...
Nou ja...hoe ik ze uitkies...valt vaak ook niet te filmen...
Casey dan maar...doe ook is nemen ..die maakte gelijk ook Bogeys...ik dacht
erover...Ik heb me dag niet er voor...Nou ja we zien wel...Maar die Sabattini
schoot wel omhoog toen...en de hele 2de grote groep had die FIN-PULKKANEN
op m'n lijstje van 4 Namen...kunnen inhalen...maar ...dat deden ze niet...)

***********************************************************************

EUR-De 4 Namen...Vrijdag Dag 2

3-SVK-SABBATINI, Rory (-7)
8-FIN-PULKKANEN, Tapio(-6)
21-NED-LUITEN, Joost(-4)
107-ENG-CASEY, Paul (+5) (Heeft de...Cut...niet gehaald)

(Het was nog in de tijd...1 ste dag...dat ik ze mocht veranderen...Ik
zag ze
op TV... en zag dat ...die Casey...slungerig...hangerig...sloom
bezig was...en dacht...daar neem ik...een ander voor...en toen ging
de deurbel...visite...
zoidoende bleef die op m'n lijstje
van 4 Namen staan...maar... een verrassing was het niet...dat die
de ...Cut...niet zou halen...)


*************************************************************************************************************
_____________________________________________________________________________

Wedstrijd 2...Afbeelding...Golfwedstrijd Week 41

10 – 13 PGA Tour, Houston Open, GC of Houston, Humble, Texas. Prijzengeld: €7.500.000
Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do t/m zo 21:00-01:00

USA-De 4 Namen...Donderdag...Dag 1

1-USA-Austin Cook (-8) (Dagwinnaar)
7-CAN-Michael Gligic (-5)
14-Ch-Andy Zhang (-4)
36-COL-Sebastián Muñoz (-2)


********************************************************


USA-De 4 Namen...Vrijdag...Dag 2

9-USA-Austin Cook (-6)
20-CAN-Michael Gligic (-3)
44-Ch-Andy Zhang (-1)
65-COL-Sebastián Muñoz (Par)

Alle 4 de...Cut...gehaald...

( Het waaide ontzettend in Houston...
Muñoz stond tijden +2 ...dan zou hij de ...Cut...niet halen...maar bij
de laatste holes... mooi gedaan...haalde hij... de...Cut...toch...)


____________________________________________________________________
Op de Eerste Dag (Donderdag)
Na ze... een poosje...ze Zien
hebben spelen
mogen ze nog veranderd...de 4 Namen
Mag...Hoeft niet...maar wel
ver voor ...einde Wedstrijd...
_____________________________________

(De uitslagen zijn ...per dag...maar... 1 dag... te zien
dan veranderen ze weer...
behalve ...de laatste wedstrijddag...die kan wel een heel jaar erop
te zien zijn...)

*************************************************************
Ik ben tevreden...als ze... bij de eerste 20 eindigen

**************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... goed eruit gevogeld
vanaf (5 -4- 2019..tm
tm heden is
81+1=82
Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
52
per 4 dagen Wedstrijd
en..11... Beker Winnaars...
heb ik...goed... eruit... gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (22 -3- 2018..tm
25-3-2019 )...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
heb ik ...goed... eruit gevogeld...)

***********************************

Gr. van LT)
Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 10 okt 2019, 04:14

Airmiles... :)

********************************************************************************


Vanaf...de verhuizing... van het Forum
en (Vanaf
14 September 2019...)
Zijn deze Topics ...door mij (LT) (opnieuw)
weer over gehost

Alles hier onder...
Met dit #
ervoor...
dan is die Topic klaar...

Met
dit er achter #
Dan zijn ...
de linken Bladzijden... op Blz 1... up to date...

(Het piep kleine hartje...tussen de Bladzijden linken...op Blz 1
is nu een blokje...
(De Bladzijden linken...op Blz 1...Dat is alleen bij ...de Grotere Topics)#

_____________________________________________________________________________
Bij Het Woordspel...Deze Topic's
-Gez. Huiskamer (117Blz.)
#-Welkom op ons Forum
#-Nederland wint nooit wat
#-Video Linken en Quiz Testen
_____________________________________________________________________________
Bij Lady Troy...Deze Topic's
#-Lady Troy's Prive Foto's (53 Blz.)#
#- Overleden Mensen#
#-Handtekeningen Verzamelen
#-Zet je Kaars er bij#
#-Overleden Dieren#
-INMEMORIAM- DJ 27-12-2013 ea Medische en Sociale Zaken
-EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS-(90 Blz.)#
_____________________________________________________________________________
Bij... Nellie en Ans...Deze Topic's
-Huiskamer van Nellie en Ans (100 Blz.)#
#-Nellie's Prive Foto's (23 Blz.) #
#-20-11-2013 INMEMORIAM NELLIE
#-15-11-2009 INMEMORIAM Voor mijn lieve dochter FRANKA
-Vriendschap-Gedichten-Kerst ea Leuks (48 Blz.)#
____________________________________________________________________________
Bij Tiff...Deze Topic's
-Huiskamer van Tiff (60 Blz.)#
#-Tiff's Prive Foto's (39 Blz.)#
#-Brianna Djanella
#-In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana
#-FC Utrecht (14 Blz.)#
#-Tiff's zelf gemaakte sieraden en kaarten en borduren
-Tassen en Schoenen en Nagels (39 Blz)#
-Tiff's Dierenplaatjes allerlei (13 Blz.)#
______________________________________________________________________________
Bij Frans ...
#-HUISKAMER van Frans- FOTO's - Muziek- Gedichten
______________________________________________________________________________
Bij Lady Troy's Prentenschatten NO.1
-Humor 1 (330 Blz.)#
-Humor 2 (93 Blz.)#
_______________________________________________________________________________
Bij Lady Troy's Prentenschatten NO.2
-Feesten-CARNAVAL en VALENTIJN en HALLOWEEN en JARIG (52 Blz.)#
#-Carnaval#
#-HALLOWEEN#
#-CHANOEKAH en RAMADAN en 3 KONINGEN
#-MOEDERDAG en VADERDAG en SARAH en ABRAHAM
#-1 APRIL en ST. MAARTEN en LUILAK
#-ST. PATRICKS DAY en THANKSGIVING DAY
#-SINTERKLAASFEEST

________________________________________________________________________________
Bij LADY TROY'S PRENTENSCHATTEN NO. 3
#-KERST en OUD en NIEUW
-PASEN-GOEDE VRIJDAG=HEMELVAART en PINKSTEREN
________________________________________________________________________________________________________________
Bij LADY TROY'S PRENTENSCHATTEN NO. 4
-ALLERLEI VOERTUIGEN#
___________________________________________________________________-________________
Bij LADY TROY'S PRENTENSCHATTEN NO. 5
-PLAATJES ALLERLEI
____________________________________________________________________________________

De rest van alle Topic's op het Forum...
komen ook aan de beurt...
__________________________________

Verder...Met Opschonen...ben ik...Momenteel Bezig
Met...de Topic... Allerlei Vervoer ...
en...tussendoor... met wat andere
dingetjes....hier en daar...op het Forum.

Als je er niks van snapt...van hekjes # voor en/of er achter #
ed...geeft niks...als ik het.. zelf
maar snap...(Het is voor mezelf...om te weten...wat al klaar is...wat al
door mezelf...gedaan is...en wat nog moet...)

*****************************************************************************************

Fijne Dag Allemaal
Groetjes van Lady Troy :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 10 okt 2019, 09:07

Les

Spannend weer LT, met je nieuwe golf 4 namen.
Gefeliciteerd nog LT met je dag winnaars
en beker winnaar, afgelopen weekend
bij je verzameling erbij. Afbeelding Ha ha haaaaaa

We hebben dus 2 zieken, Bets en Tiff.
Hopelijk zijn jullie snel weer beter.
Leuke psp plaatje heb je gemaakt Bets, voor het Moppie van LT
zijn verjaardag. Wat gaat de tijd snel he. Ik weet nog dat je hem kocht
je kleine papegaaitje. De winkel juffrouw zei tegen ze, 90% van ze verkocht,
vliegen zich dood, tegen muren en ramen aan, de eerste 3 weken.
Jij liet gelijk de vleugeltjes wat kortwieken, en kocht een lang trappetje,
zodat die rustig de boel verkennen kon, zonder panisch overal tegen aan te
vliegen. Toen ze vleugeltje weer normaal waren, kende hij de hele omgeving goed.
Grappig vertelde je ons erover toen, en gezien hij is nu 5 jaar, heb je het heel
goed met hem gedaan LT.
Ha haaa hij krijgt alles, wat jij ook eet. Ha haaaa
Dus als je, een marsje eet, krijgt die daar dan ook van?
Koekjes? Snoepjes?
Ik las alleen dat je hem geen vette dingen geeft.

Wat een gedoe weer in dat Serie he.
Jij schreef laatst er over, Nederland moet daar geen grondtroepen naar sturen,
de belangen van Turkije en die van de usa liggen totaal anders er. Stel
je voor, anders waren wij er geweest, met ons leger, als de usa er weg ging, want
dat wilden ze toch, je schreef hier meteen, niet doen. Jij ziet die strategie echt
voor ogen, schijnbaar, want nu zien we het allemaal, wat het doel van Turkije is
en dan zouden onze soldaten net daar gelegerd zijn. Je schreef het zo, weet ik nog,
aan de ene kant van Serie de Koerden en de Turken en aan de andere kant, Seriers
en Israel, zolang de IS er is , is dat hun vijand, als dat verslagen is, zoeken ze de
oude vijand weer op, dat is er al eeuwen zo gaande, schreef je hier laatst.
Er lijken landen te zijn, die niet zonder oorlog kunnen, in die gebieden is er ook
altijd wel wat, om oorlog naar toe te gaan voeren.
Maar je voorspelling, kwam wel uit LT, dat Turkije andere belangen heeft, met de Koerden,
dan de usa, in dat Serie. Dus daarom moest er volgens jou, geen Nederlandse troepen,
de usa legertje vervangen er. Dan worden ze het doelwit er.
Tegen het grote usa doet Turkije niets schreef je, maar troepen vanuit een klein landje,
gaan ze zo overheen. Af en toe, geloof ik dan, je uitleg niet zo, maar altijd weer, komt
het toch uit. Jij noemt het weleens, schaakdenken, doe je dan, misschien is dat ook wel
strategisch denken, wat je dan doet LT??
Zo van , als je, die steen (usa) weg haalt, wat gebeurt er dan? Dan komen de Turken er aan.
Daar moeten wij niet heen, met ons leger, je schrijft weleens grappig, anders zitten we er
tussen, te tussenen. Ha haaaaaaaaaaa

Dat jij nog weet van die Marcel LT.
Dat is ook al lang geleden.

Ik hoop, dat je weer wat bent opgepept, LT.
Nu die andere 2 nog. Ha haaa

Succes met je nieuwe 4 namen met golf.

M'n weekend plaatje stuur ik je nog!

Allemaal een goede Donderdag gewenst.
Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 10 okt 2019, 10:31

Esdoorn... :)

(Eh ja Ans...mijn Moppie krijgt ook zoete dingen.
Hij ziet mij nog steeds als z'n Ma...als ik wat eet komt die er aan...
gaat bedelen om een hapje...niet zomaar...maar vanuit m'n mond...zo die
vogels dat. Ik kou het dan fijn...en duw met de tong...ietsje eruit...wat
hij dan snel pakt...smak smak smak...na 2x zo gedaan...leg ik wat ervan op het
spiegeltje...(Dat is speciaal zijn eet(bord) Spiegeltje...) Ik ben de voorproever ahw
als het veilig is...eet die het...eet neergelegde pas ...zelfstandig...op.
(etens op het spiegeltje gelegd) Kleine hapjes van alles...leg ik er op...
Klein stukje brood of Roggebrood of Bisschuit ed. en dan het beleg...een klein
stukje... Maar een vogeltje... laat eerst de ouders voorproeven...dat doet mijn Moppie
ook altijd...pas daarna gaat die... naar het Spiegeltje...waar ik het meteen opgelegd heb.
Ik ben nu aan de lijn en eet bijna helemaal geen zoete dingen...Maar die Weertes echte...vindt
die echt over heerlijk...moet ik het wel fijn gekouwd hebben...ietsjes uit de mond duwen en daar
komt hij aan...op de kauw geluiden...komt die op af.
Ik ben al 7 kilo afgevallen.
In het begin ging het veel sneller...maar ik heb geen haast en heb geduld...en snoep dus al een
tijd niet. (Geen Toetjes en geen Vla en geen snoep en geen koek ed dingen) Maar 1 of
2 kleine Magnums eet ik wel gewoon ...per dag...als toetje ahw.
Het moet wel leuk blijven!
Ik was dus 77,9 kilo en ben nu 70,6 vandaag.

Ik zat naar dat zorg.nl op tv te kijken met hun dieten ...en begrijp nu waarom ik vroeger
dennia's zo slank bleef...Ik at nooit 'smorgens namelijk...maar werkte wel... behoorlijk zwaar...
en liep ook ...erg veel wat af...en fietste ook erg veel en dronk alleen Koffie en Thee en Water...in
de Ochtenden...Ik eet nog steeds meestal niks in de Ochtenden...maar beweeg vergeleken met toen
nauwelijks...tegenwoordig...Zonder veel bewegen...helpen die dieten wel...maar lang niet zo
snel...Ach ik heb de tijd...Maar er moet nog 10 kilo af...om te beginnen eerst 5 kilo nog...en
dan nog is 5...Ik was de laatste jaren namelijk 60 kilo en daar wil ik weet naar terug.
Vroeger was ik decennia's 55 kilo. Toen decennia's 60 kilo...Ik werd zwaarder in gewicht...vanaf
de boodschappen...in een andere Supermarkt gekocht...
Snoepen deed ik altijd al...en alle zgn vet producten eten ook...
Omdat ik
steeds dikker werd...ipv vlees ...eet ik nu 4x per week vis...en misschien 3x per week nog
iets ...met vlees...(Van dat laatste genoemde...is mijn stoelgang... veel beter van... nl! en ik
wil de... Dallas 9...er wel in houden!) Vandaar... niet elke dag vlees...maar wel ...regelmatig.

Ja die Marcel ...jullie snappen alles zo snel...waar die mee kwam...maar ik snapte er helemaal
niks van...en mailde hem de oren van het hoofd...er over.
Dat zat zo...ik had net ...voor het eerst een PC...en wist nog helemaal van niks ermee...en
jullie wel...Mijn DJ zei me toen...de snelste manier om het te leren...ga bij een Forum...waar
ze ook plaatjes en foto's en video's op zetten...Nou zo leerde ik PC'en...en ook dat speciale
programma van Marcel. (Wij waren denk ok... zijn UV eind project...Hij oefende het met ons...zijn
eigen bedachte programma...) Moet je net mij treffen...'K weet niks...'K snap niks...'K Kan niks...
Waar gaat het over?

Ik heette toen nog anders op Internet
en oa Bets ook...Maar... Bets bv...snapte het meteen...is daarna ook verder gegaan ...met PSP'en...anderen
van ons groepje ...vroegen ook best... veel uitleg...maar ik kwam over... als een soort ...Debie...toen...
Gelukkig... hij had ...groot geduld... met me!
(Ik had dus ...net een PC...het zei me nog helemaal niks toen)
Het ziet er sinds een poosje anders uit...dus
Ik weet niet... of het nog van Marcel is...maar dit is het...

Ik gebruik het nog altijd...14 jaren dus...Ook m'n Moppies verjaardags kaart (plaat)maakte ik
ermee...ook
alle... veel te grote platen en foto's... verklein ik er mee...etc.

_________________________________________________________________

Tja die woorden...tussen te tussenen...schreef ik vroeger... veel vaker...
Apart zo...dat wel...maar de meesten... snappen meteen ...zo wel...waar het over gaat...zonder
een grote verdere uitleg... zelfs erbij...nodig...
Zovan kort getypt...Als Nederlandse Soldaten... er naar toe gaat...als grondtroepen
zitten ze er ...maar zo...tussen te tussenen...
(Vanuit ...de Lucht niet...maar op de grond wel.)

Zo'n type als ik
kan bv...best voor de NL Luchttroepen zijn...maar tegen ...NL Grondtroepen er zijn...
(Elders misscien wel)
Maar
Om het kort te zeggen...of te schrijven...anders zitten ...ze ...de NL Grondtroepener
maar zo...tussen te tussenen...
Tussen ...het ene... en ...het andere...daar....

Niet de grote USA overkomt dat er...maar wel ...een klein landje...bv als NL er...

En als Nederland ...wordt aangevallen...(Van welke kant er dan ook)
is de hele NAVO verplicht... voor Nederland er op te komen
en dan... is het... er... echt Oorlog...

Vandaar...
De NAVO hoeft... en moet ...een NAVO agressor land... niet te helpen...wel een aangevallen NAVO land!!!
Het is even
een doordenkertje...maar dan snap je ook ...wat...omtrent ...dat!

(De agressor kan er
1 land zijn...ook 2...of... een deelstaat etc. en dat weer naar elkaar toe doen etd.
(Waar dan de NL Soldaten
zouden ... tussen te tussenen ...zijn...)

Beter is dus
geen Nederlandse Grondtroepen ...er naar toe te sturen ...als de USA zijn Troepen er weg haalt...
schreef ik laatst...en wel om ...dat... tussen te tussenen...(Van Nederlandse troepen er
te voorkomen!)Beter is dus
geen Nederlandse Grondtroepen er naar toe te sturen.

(Een NL Compaan... waar ook ter wereld...is een stukje Nederland...zolang
onze Soldaten er ...namens de VN of NAVO etc. er zit...)
(Ook wat ze... in de Compaan ...namens de VN Beschermen...zoals in Srebrenica)

De NAVO hoeft... en moet ...een NAVO agressor land... niet te helpen...wel
een aangevallen NAVO land!!!

Het is even
een doordenkertje...maar dan snap je ook ...wat...omtrent ...dat!
Nederland... is lid ...van ...de NAVO...(En er niet de Agressor)

Kijk als we dat toch
zouden gaan doen...zit een tweede Srebrenica... er maar zo er weer in...of nog erger...
ook ten koste van de NL Grondtroepen er...
Want...
De Geschiedenis heeft ons geleerd...
Dat... de NAVO....is ontzettend onbetrouwbaar gebleken...voor de NL VN troepen
om ons als ...klein landje... te redden...in dat Srebrenica... toen!
(En mede ...wat de NL VN troepen moesten Beschermen ...er)

Die
zelfde kans
zit er ...alweer in...als Nederland...Grondtroepen stuurt...*tussen*
Turkije en de Koerden...(In dat Serie)
(Niet perse met Bussen ed. als toen
maar via Bommen en Granaten ed over en weer
en daar dan...tussen... te tussenen...zich bevinden...)Dat
moeten we...dus... niet doen!


Nou ja ...als jullie dit snappen...snap je al heel wat...over dat...Tussen
Te Tussenen...
(Kijk...1 zo'n klein zinnetje...Tussen
Te Tussenen...(in deze soort van sytuaties) is genoeg... om te snappen ...wat er
wordt bedoeld)

Nou zo kan die wel weer.

Jullie ook een fijne Donderdag. Knf van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 11 okt 2019, 01:45

Doorn... :)

____________________________________
Stond op het Forum...Blz. 27 op de Topic Prive Foto's ...
Die was dicht geklapt...door tinypic...dus met herhosten
ga ik het ophalen... in mijn PC Foto Map
(Zoals alle Foto's en Plaatjes ...die ik aan het herhosten ben...en
opnieuw...aan het plaatsen ben ...op het Forum...)


(Maar zie daar...Zo staat het nu... in mijn PC Map)

Afbeelding
Jeroen met tegen komende straat honden.

Het was ...een hele gewone foto...van mijn oudste Zus
Jannie... haar Zoon...in India...met een paar honden...

Die foto's... zitten in mijn PC
in Mappen...(Bij Verkenner)

Ze klappen ze gewoon dicht...
Ik vind dat... hacken...(in mijn PC gebeurens)
wat ze doen...In mijn
persoonlijke Prive mappen...dingen dicht klappen...

Dat is het zelfde...als een buitenstaander in je huis
in je kasten... wat dingen weg haalt...

Dan gaat het niet over ...gehoste foto's... op het Forum of op
een Web gezet...(die de Hosters kunnen dat laten dicht klappen)

Dan gaat het over
Foto's..in mijn PC Mappen gezet...(Alweer een Foto zo weg...???...)
Door die Verkenner... indersteunende... Server...

Ik vind dat... wel heel erg...pas ook eentje ...van mijn overleden DJ...
Zijn mooie foto met onze (overleden)oude Kat Joy weg...en
nu eentje
van mijn Neef in India...en wat allemaal al meer
door ze... is dicht geklapt
in mijn PC Mappen...


vb. Een klein stukje.. in mijn
PC Map Foto's
Afbeelding


Ze hebben... in onze eigen PC Mappen
helemaal... totaal niks van doen...
Zo'n Verkenner...ondersteunende Server...met in je PC erin je
eigen
bewaarde
Foto's en Plaatjes...(In Mappen)

Dat is niet opeens...Nu...gaande...ik liet het
al vaker ...zien...op het Forum...dat ze die dingen
doen...(In PC's van Mensen) en ik schrik me altijd weer
te pleuris ervan...want zo'n foto...(of een paar)
(Die ze dicht klappen
in je PC Mappen)...kan je nooit
meer maken...foto's van...Overleden Mensen en
van Overleden Dieren
en van... verre Familie ed. en niet van je toen jonge Kinderen en
niet van die toen ...Vakantie etc.

Trusten allemaal. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 11 okt 2019, 13:50

Oranje

Wat een narigheid met dat internet, op gewone burgers af zeg.
Die doen nou net, of alles mag, behalve een sigaar, (zoals jij dat altijd noemt LT.)
Ons mans werd er ziek van! En hoeveel meer ervan, in het land?

Ik las alweer over dat.
Te weinig ruimte voor alle opgewekte stroom in het land.
Typisch jij LT, je voorspelde dat ook al tijden.
Zo van, je kan een land, vol gas gebruik, niet plots allemaal, op stroom gaan
zetten. Bestaat niet.
Daar komen problemen van, voorspelde je dan.
Je schreef er ook bij, en wat is er mis, gas te kopen in Zweden?
Misschien zelfs naar daar, een buis onder water er naar toe aan te leggen?
Dat scheelt vervoer over land.
Maar ik verbaas me altijd weer, als jij wat schrijft en ik dan wel eens denk,
heb je haar weer, maar het komt altijd wel altijd, zo uit!

Die snuivers en pillen gebruikers massaal, kunnen zelf niet meer nadenken, dat
is het, kleppen iedere anties na en hup, weg moet het gas.
Ze doen zelfs, of gas het slechtste is , wat er bestaat en dan kom jij er
weer aan met, niets schoner dan het gas is er, aan aard producten.
Kijk zelf maar in je keuken naar het gas pitje, en naar autos met
gastank, ze stoten geen smerige boel uit.
Maar massaal gas laten stoppen, daar komt ellendes van, schreef je, want
het electra netwerk, kan dat nooit aan en met een ramp, zit iedereen en
alles zonder electra!

Beterschap Bets en Tiff en jij LT sterkte, met al die geschifte dingen, op
het forum en via internet.
Zagen jullie, het ook, ons forum begon. met nul aan kijkers, en aan berichten,
vanaf de verhuizing, en andere 2go forums gaven ze wel, de vorige aantallen
berichten en aantallen kijkers mee. Kijk maar is bij het forum van Bets.
https://onshoekje.forum2go.nl/
Ons forum, met alles, met nul laten beginnen en de rest gewoon verder laten gaan,
zo het was, rare zaken allemaal, is dat!
Knuf van Ans :P

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 11 okt 2019, 22:02

Anjer... :)

(Ik las Ans...dat de EU bepaalt...dat we in 2030 geen benzine auto's meer mogen rijden.
Is ook zo'n onnadenkend iets...waar alweer... de klakkelozen...vanaf 1 een paar etc.
meteen voor stemmen...

mi Schreef ik dat ...al vaker hier...dat bestaat niet...in 10 jaar... alleen al in ons kleine landje...de
3 miljoen Auto's en Vrachtwagens...electrisch te maken en/of te verkopen...

Daar zijn teveel Personeel in de Autoindustrie... niet op geschoold...daar begint het al mee...en
de Garages niet op ingesteld...en van die 3miljoen zijn 2/3 autos ...geen nieuwe autos...omdat
die nieuwe veel te duur zijn...voor die Kopers...nemen ze 2de Hands...Electrische 2de Hands
Auto's bestaan er nauwelijks... tot nog niet...voor die 2/3 auto Kopers in het land.
(En waar al die grondstoffen
ervoor...zo massaal vandaan halen??? en Vervoer ed???)

Omdat
zo te krijgen als... de EU dat wilt...zullen ze minstens... het jaar 2050 moeten gaan
in schalen ermee...maar dan nog...in de hele EU...een miljard of meer ...aan Auto's en
Vrachtwagens en Bussen en Boten etc. moeten ze totaal wel 50 jaren of meer ervoor
inschalen
en geen
10 jaren!

Dat is sowieso... bezopen gedacht...of beter gezegd...helemaal niet... over nagedacht...maar
wel zulkse... infantiele besluiten... nemen ze...dat is toch niet te geloven zeg!

En dan nog dit...
Jawel...Het Electrische Netwerk... in de hele EU...schreef ik ook al eerder over...kan zulks
nooit aan...
Nu komen ze er al op uit...in onze Provincie Groningen...
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/10/10/te ... m-a3976268
te-weinig-ruimte-voor-alle-opgewekte-stroom-

Dus
ik blijf erbij... wat ik al eerder... voorspelde...er is minstens... 50 jaren ..of meer ...nodig
voor zo'n... totale omzwaai project...ter Land... en op Zee... en in de Lucht... ook...

Ook gaf ik toen al ...de Tip...
Maak niet alles Electrisch...anders is ...bij elke Calamiteit...en... bij echte rampen
het land ...zonder stroom...

Ik vroeg me ...net even af...of die ommezwaai...volgens de EU (Klakkeloze)...normen...ermee
sowieso... binnen die 10 jaren
niet voor
1000 jaren extra ...aan CO2... Industriele uitstoot... extra... geeft...
ipv
dat in 50 jaren of meer... verspreid aan CO2 uitstoot...te doen...

De hele EU
in de korste tijd...de Moord ...te laten stikken...is dus ook wat...met die EU plannen...omtrent
eh...vanaf... anno 2019...met eh... dat...tm 2030!

En nog zoiets...er zijn blerders...die roepen nul CO2... moet het worden...
dito...(Ze denken niet na en/of weten niks omtrent
maar roepen wel klakkeloos na...vanaf 1...etc...(vaak via de Kletstafels op TV)
(Zou dat zo toe gaan...
De hele EU
in de korste tijd...de Moord ...te laten stikken...is dus ook...via ...Dat!

De hele Wereld Natuur en Mens en Dier etc...kan niet zonder CO2 namelijk!

Je kan dat het beste Zien ...eh snappen...als...
Je hebt...Goede Cholesterol...(of en of)... Slechte Cholesterol...
Dito
Je hebt Goede CO2... ( of en of)...Slechte CO2...

(Niet alleen via Industriele uitstoot...ook
bij Branden...Hoe Zwarter... en Geler... en Groener... Roder...Paarser...
en Grijzer ...de rook...grote
kans dat is
tm ...heel slecht...Zwarte...slechte CO2...uitstoot... is ...dit...
Wat erg veel voorkomt...
ademden Mensen ...uit of thuis of op het werk of met vakantie etc.
en in ...Afbeelding....massa fyles etc. etc. etc.
Afbeelding ..dit...is
(Slechte CO2)...regelmatig in ademen...of... plots erg veel
worden het ziektes
dan geven ze
...dat...
de schuld...
Hoe
lichter ...de rook uitstoot...van kleur is... Hoe normaler...de Nodige CO2...is...
Licht...Blauwig ...en... Wittig... en... Wit...tm... heel Licht Grijzig...)
Maar...met......Dat...
dus...Daar worden
Mensen en Dieren en Planten en Bomen...etc. in de Natuur...juist...het
alleroudste massaal mee nl!

Eerlijker de CO2...(Pos of en of Neg) Metingen doen...is dus... ook wat...
Opeens
de Boeren hebben het gedaan...ipv te zeggen
we hebben land nodig... in dit kleine landje...vaak willen Boeren hun Boerderij best voor
een mooie prijs verkopen...namelijk...(Meestal mist het dan Nazaten ofdie
die geen Boer willen worden)

(Zelf ben ik... eerder voor hoge snelhedens ...(Waar het kan en mag) ...op de Snelwegen
(Qua uitstoot)...dan... om ...de 50 meter...alles en iedereen... moet
steeds.... in het hele land...optrekken...Broemmmmmm(Qua uitstoot)

Tip...mi. Moeten
de knapste Koppen ...(Scheikundigen en Biologen ed)
eerst is... berekenen...(per land... en dan ...voor in de... hele EU)
hoeveel ...de Natuur...aan CO2 opneemt
nodig heeft ...voor hun groei en bloei...

(Dat hoeveel ...de Natuur...aan CO2 opneemt
nodig heeft ...voor hun groei en bloei...
trekken ze ...met die CO2 metingen er nl nooit af...Dat... is er al mis aan...)

en
wat die... 10 jaren...(Alleen al via ...die Vervoer...Industrie...aan Electrische
Producten te maken))...extra... aan CO2...(Via de Auto Industrie ed.) (aan uitstoot zal geven)

Aan... Brommer en Motoren en Auto Industrie en Boten Industrie en Bussen en Vrachtwagens
Industrie etc.
Vliegtuig Industrie en Oorlogs voerend Materiaal etc)
Wat dat
EXTRA...zal uitstoten...om al die Producten te maken...aan CO2...in die 10 jaren...
dan
het... nu al ...aan CO2 (misschien... wel... of ...niet...of... nog net niet etc...teveel) uitstoot.
in verhouding wat de hele Natuur nodig heeft...
(Over ...die... aftrek lees je ook nergens ...als ze het CO2 gehalte ...Hier en Nu...meten...

Maar de hele Industrie
omkeren...binnen 10 jaren...dan weet je het zeker...
De hele EU
in de korste tijd...de Moord ...te laten stikken...is dus ook wat...met die EU plannen...omtrent
eh...vanaf... anno 2019...met eh... dat...tm 2030!

Mooie Tip
ook... voor de EU ed...Dus Rustig... Aantjes... en breek het lijntje niet...
ipv
1 een paar etc...de rest... als Klakkelozen...(Na-apers) tm eh
dat las ik ook net...'Drugs genormaliseerd'
ipv.
de ware Tip is
Neem
bijtijds ...net als ...voorheen...Op het werk... in Pauzes...en... uit en thuis
en
voor de buis
weer gewone waar...om zelf weer ...gewoon normaal ...te
kunnen denken...dat is ...ook...de Pre erbij...vooral ...ook te Brussel
en ...vooral...met het...Stem... Gedrag...ook en vooral
als het... om ...CO2 ed gaat!

Voor de rest...via de...Klakkelozen ...van de EU...hebben we ...Dit...
==>>Want ...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
Zie hier ...(na 1/4 scrollen) de ware... uitkomst ervan...van Onze Artsen...in deze tijd...hoe dat werkelijk...uitpakt!

En via... mijn Tips...hebben we ...Dat...
==>>...Nogmaals...vergelijk dat is met...voorheen...

De ware Tip is
Neem
bijtijds ...net als ...voorheen...Op het werk... in Pauzes...en... uit en thuis
en
voor de buis
Neem weer... gewone waar...om zelf weer ...gewoon normaal ...te
kunnen denken...dat is ...ook...de Pre...vb.

Ik hoorde... een Golf Reporter ...op TV zeggen...
Met een Hollands woord gezegd...ze moeten het ...Up Loaden....

Nou ja...zo kan die wel weer...het zijn maar ...Tips...van mij
verder niks...

Jullie ook een fijne Avond. Knf. van LT) :roll:

Plaats reactie