WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2019, 03:00

Standvastig... :)

Hoera... ik heb alle linken... van de 330 bladzijden klaar...op Blz.1
van Humor Topic NO.1
Afbeelding
Ze doen het nu... allemaal...Ik hoop... morgen etc.... ook nog.
Aan die ...php?f
erin...is te Zien en te weten...dat het de Bladzijde linken... van
dit Forum zijn en niet meer...van het vorige Forum.
Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 23 aug 2019, 13:56

Vastigen

Ergelijk, die RE steeds , op dit forum.

Ik las dit
Artsen vrezen gezondheid na nucleair ongeval Rusland

Zal straks wel heten, zoals altijd, het is van het roken.

En ik las dit
Twee jonge twintigers uit Twente verlamd door lachgas

Net als die velen, veel te vroeg dood, door drugs,
Die hadden ook beter, een gewoon rokertje, kunnen nemen.

Het gaat bloedje heet worden.
Voorzichtig he.
Lt gefeliciteerd met je 3 dag winnaars. Ha haaaaaaa ha ha

Gezellige dag verder. van tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2019, 15:52

Gentherapie... :)

Die RF had ik het dacht ik pas nog over hier Tiff
Heeft oemand bij de Server met Forum maken...in het automatische Programma gezet.
Weer... zo'n lekkere snuggere daar...want RE
wordt bij E-Mails gebruikt...niet op Forums en op Webjes ed.

Net als dat automatisch... een kruisje staat... in het Schrijfvenster gebied... geen Smilies
Ien sluit dan af.
iedereen en overal...op Webjes en Forum... die klaar is met reactie typen...plaatst nog snel een Smilie.
ipv de Smilie te zien......is er dan een Letter te zien...of een getypt woordje
Nergens ...op Forums en Wens...staat dan ookniet automatisch dat kruisje...geen Smilies...maar
hier...op dit Forum...bij nogal wat Topics wel.
Dus zie je...op de Nu 2Go Forums ... erg veel Letters... of een woordjes staan...ipv een Smilie aan
het einde bij veel Reactie's...op de 2Go Forums.
(Bij het vorige 2 Go Forum...was dat zottige ...RE...(Totaal niets... ter zake doende... op Webjes en Forums)
niet gaande...en ook dat automatische kruisje
bij Iconen of Smilies was er niet.)

Maar goed...we leven nog...

Ik zocht ...voor de Overleden Mensen Topic een Video...over de Uitvaart van Prinses Christine...
om het... bij die Reactie daar ...er onder te zetten...
Alleen bij de NOS zag ik er een videootje over...maar die staat op hun Home Page...met als link er boven
NOS.nl...Dat schiet niets op...morgen staan er weer andere dingen...bij de link...NOS.nl
(Ze verwijderen zo... automatisch ...alle Lands Belangrijke tm Geschiedenis dingen zo...het
flikkert er zo...vanzelf wel af...uit hun eigen NOS.nl Web!)
Oke elders zoeken ...bij de Internet Kranten...want het was toch Nieuws...tot op heden er niets
over gevonden...Nou ja...
Ik naar de Web ...van het Koninklijkhuis...Of het er niet toe doet...er niets toe deed...er staat niks
ervan op...over de Uitvaartdag van Prinses Christiene...op die Web...
(Ik was met mijn tijdenlang De Konings Topic gehad...op het Forum...hun vorige
Web Master gewend...
Die was...in mijn ogen zelfs...de Beste Web Master ...in het land...De Opvolger
begon gelijk...de hele Web te veranderen...en flikkerde...alle Artikeklen en Foto's en Vidio er meteen af...
Weg is weg...
(Ze hebben niet eens door...dat er nogal veel Webjes zijn...met een Bak vol...Lands Geschiedenis...via
Artikelen en Foto's en Video's...(Via ...op Internet...tegenwoordig...wordt... alles gezet...)
De meesten doen en denken...er net zo mee...met Internet Webjes
als... mijn oude Zus... van 82 jaar...
zoveel mogelijk eruit gooien...anders raakt het geheugen vol...
(Schreef ik wel vaker over...) Maar gewoon ...Up To Date zijn...op de Konings Web...als Web Master daar...is
3.4 een afgang ...vergeleken...met hun vorige Web Master.
Ik denk...bij die Nieuwe van ze... altijd gelijk...die moet nodig ...aan de gewone waar...
dan komt die misschien...ook is klaar...met
Vak Egards...ipv met eh....eh enne eh...zoveel geniks...

Vind ik zo raar eigenlijk...in onze tijd...wordt alles via Internet gedaan...
Daar bestaat nog steeds...geen eens...Een Internet Staats Bieb voor...die alles op de
niet van af te krijgen,...Server staat...
Gaat het om Boeken...dan snappen ze het wel...elk ooit geschreven Nederlands boek ed.
staat in de (Staats) Bewaar Bieb...
Oook alle ooit... NL ...Gedrukte...Kranten Artikelen...zijn terug te viinden...Maar
Wakker worden...is er niet bij...dat tegenwoordig...alles via Internet gaat...
Alle Artikelen en Foto's en Video's ed.
Met de Lands Geschiedenis erop...
De NOS nam een ander soort Web...en Flikkerde het vorige weg...met enbkele decennia's aan
Lands Geschiedenissen...
Op de nieuwe Web...kan je...als Volks...als Burgerij... de Link er niet meer van afhalen...voor
je Web of Forum ed. Het staat onder...NOS.nl
Die NOS.nl heeft Morgen weer andere Artikelen en Foto's en Video's...op de NOS.nl link staan etc.

Ik had dus...een Konings Topic op het Forum...onder erg veel Artikelen had ik de NOS link erover
er onder gezet...(Na wat jaren dat gedaan...aan Inzet en Eenergie en Tijd etc.) plots
alle NOS...linken dicht geklapt...
Logisch is dan dus...er staat een vervolg link ...die doorverwijst
naar Slands Internet Bieb...waar je dan die opgevraagde ...NOS Kranten) Link...kan zien...
Niets dus...
Het bestaat... nog steeds... niet eens...Zo'n (Staats) Internet Bieb...
Dus beschreef ik vaker...hiero...
Schoolieren die een Werkstuk moeten maken...of zelf willen maken...of een UV Scriptie ed.
die zitten al een lange poos...achter de PC...of Laptop ed.
gaan zoeken via Internet...
De toch al... genoemde...Niks...Generatie...komt uit...in het Zwarte Gat...van de Jan Klo en Mien Trut
Niks... Generatie tijdperk...
Goed oke...de vorige Web Master... van ons Koningshuis...was echt subliem geweldig... dus kan
de Opvolger...alleen maar ...af gaan...of... minstens...net zo goed zijn...in dat Web Masters Vak...

Ik vroeg me af...Wordt het... niet is tijd...er... een Beroep met Opleiding ...Web Master...van te maken...
Van het Opklim niveau...LBO niveau...nodig ...of MBO of HBO...nodig...of WO...(Denk werk Niveau...)
voor in de Betaalde Beroeps Banen sectoren...
Als zo erg veel...tm
WO Opgeleidenen... aan toe...net zo werken...op de (Bedrijfs) Web...als mijn oude Zus...van 82 jaar
met alleen
LBO opleiding...70 jaar geleden of meer... genoten...en haar Web os een gewone Thuis Hobby web...

Nou ja goed oke...van Hobby's... niks dan goed...van Jong tm Oud
Maar... al die...RE...op dit Forum...zou... die Web Baan...van die
het maakte...een
(Hobby)...Vrijwilligers baan ...geweest zijn?

Maar dan nog...RE... is per definitie ...iets.... op ...Mails te zien...Niet op alle Mails...maar
sowieso...niet bij... Forums en Webjes...te Zien...Het is ...De Zomer Zotheid... van nabij
op dit model ...na de verhuizing
bij de 2go...Forum's ...overal die ...RE...op de Index Blz. en op ...de Topics Reacties...erop... te zien...Dat is zot!

En het Kruisje
bij de Smilies alsmaar... automatisch erop gezet...is ook zot...Zelfs ...reacties... van de Helpdesk
bij 2Go Forums...Zie je ...oa ...op de Helpdesk Web zelf ...ook...aan het eind ...van hun reacties...een Letter staan...of een woordje...
ipv de Smilie!

Nou ja zeg...iedereen maakt fouten...maar als je ze ...Ziet...Weet...Snapt...verbeter je het toch!

Nou ja... zo kan die wel weer...jullie...fijne rest ...van deze Vrijdag...Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2019, 16:31

Therapie... :)

Dit las ik net...
Met het Opschonen van Nellie's Huiskamer...Zichtbaar maken ed...

Afbeelding


Hallo , ik zag gisteren op TV dat Dokter Schraven is
genomineerd voor
Venraynaar van het jaar.
Als je naar onderstaande site gaat kun je op hem klikken
en dan op hem stemmen, misschien wint hij dan wel.
Is mijn Huisarts, is een reuzendokter !!!
Is een leuk filmpje, kijk maar eens.
Veel plezier met het filmpje .

De derde op het ronde plaatje bij home is hij
Groetjes en knuff van Nellie


Is mi. Stads Geschiedenis...Ook dat...Venraynaar van het Jaar...het is... uit de Web...en PC...dus...weg gegooid!

(Erg he!) (Wat ermee gaande is...Het is...echt echt echt...heel erg!)


Dit zag ik ook...bij Nellie's Huiskamer...
==>>http://www.songfestival.nl/
Ik plaatste de ik 2013 Anouk...Songfestival
elk jaar is de vorige verdwenen...
Je kan het niet eens geloven...van die grote TV zenders...ze stoppen het per jaar...niet eens in
een Achiief ...op die Songfestival Web...van ze...Het is weer weg gegooid...van het
jaar ervoor...etc. elk jaar...van de Web af gegooid...
Kosten noch moeites gespaard...per jaar...om erbij tezijn ...het op te nemen etc.
maar het jaar erop...is de link ...alleen over de laatste Songfestival...niets in een
archief over de vorige jaren...op die Web.
(Of het nooit bestaan heeft...de vorige jaren...)
Wat je nog wel is ziet...
Prive mensen...hebben op hun Web ...het er over...op een dag stoppen ze met hun Web...om
welke rededenens dan ook...Weg Web...

Je kan het niet eens geloven...van die grote TV zenders...ze stoppen het per jaar...niet eens in
een (Jaar) Achief ...
En van... al dat geniks...daar moet ...de Nix Generatie...het dan ...van hebben?????????
Van al dat geniks...
(Met Werkstukken en Scripties ed)(of gewoon prive Belangstellend...voor het Onderwerp)

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2019, 02:11

Rapido... :)

(Golfwedstrijd

Aug 22 – 25 PGA Tour, Tour Championship, East Lake GC, Atlanta, Georgia. Prijzengeld: $46.000.000 Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 19:00-00:00, za 19:00-01:00, zo 18:00-00:00

De 4 Namen...na 2de Westrijd dag


1-USA-Brooks Koepka (-13) (Dagwinnaar)
2-USA-Justin Thomas (-12)
4-USA-Xander Schauffele (-11)
7-USA-Matt Kuchar (-6)

4...van de 4 Namen... Bij de eerste 7...Nog steeds...Erg mooi gedaan!

**************************************************************

Ik ben tevreden...als ze bij de eerste 20 eindigen

**************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 )...Is...
60+1=61
Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
45+1=46
per 4 dagen Wedstrijd
en..7... Beker Winnaars...
heb ik...goed... eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (22 -3- 2018..tm
25-3-2019 )...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
heb ik ...goed... eruit gevogeld...)

***********************************

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 24 aug 2019, 15:09

Pierement

Het ergste was wel LT, je prachtige, mooi om naar te kijken, koningstopic . hier op het forum, meer dan 300 bladzijdes had je erop,
onder de artikelen, had je veel nos linken staan, die waren opeens ,allemaal dicht geklapt, en toen kwam de nieuwe webmaster bij het koningshuis, liet alle artikelen dicht klappen, en toen kwam, die plaatjes hoster, posting org, er boven op,. die gooide alle plaatjes met fotos en artikelen dicht, op je konings topic
precies voor koningsdag.
Niemand en niets beschermt er ook wat, in dit land, namens de staat, als het om internet gaat. Of zoals jij schreef, er is geen staats host internet bieb, waar je dan alsnog, alles toch vinden kan, wat de burgers en bedrijven en kranten, ook weg gooien van hun web. Met boeken snappen ze zulks wel, elk ooit
geschreven boek, in ons land, is in zo een, staats bieb, te vinden.

Zeg zagen jullie, de laatste werkdag van die Dionne, bij de nos, ze kreeg geen eens, een bloemetje, niemand van de nos journaal,
nam afscheid van haar, in beeld, alleen de toch al aanweige weerman. Kinderachtigheid, en kado krenterigheid, viert hoogtij, in ons landje, via de buis.

Zeg LT, je hebt al, 4 dag winnaars, in 2 dagen, bij elkaar gesprokkeld, met je wel, hele aparte hobbie. Ha ha haaaaaaaaaa

Lekker weertje is het weer geworden he.
Ik wens jullie een goed weekend toe.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 24 aug 2019, 16:54

Ementie

Ik las dit
Lidl. Op weg naar een rookvrije generatie
Ooit was roken op de werkvloer normaal, tegenwoordig worden steeds meer interne rookruimtes opgedoekt en staat
een gezonde levensstijl van medewerkers hoog op de agenda. Hoe kunnen bedrijven bijdragen aan een rookvrije generatie?
https://www.nrc.nl/advertentie/lidl/op- ... ium=nrc.nl

Nergens staat erbij, over die massale vroege sterfte meer dan 1000, van onze dokters, die hun pensioen, niet eens haalden,
die zogenaamd zo gezond leefden.
Ook staat er niet bij, dat de massale grote vergrijsde oude mensen generatie, de rook en mee roken generatie juist was.
Ook staat er niet bij, dat als mensen, niets mogen, zovelen aan de harddrugs zijn gegaan, als alternatief en aan balonnen snuiven,
en massaal , aan niet nodige medicijnen gingen, dus waar de vette winsten terecht komen, met hunnie anties, staat er ook niet bij.

Maar ben jij er al uit lt, er al achter, waardoor onze dokters, zo massaal, zo erg vroeg dood van gaan, sinds ze niets
meer mogen, zgn zo gezond leven, en we dat nou juist net niet, moeten gaan naapen!
Al die vele vroege dooie artsen, hoor je niets over, maar het zijn er wel, 1000 of meer, die hun pensioen, niet eens haalden
en zo wel, kort erop dood gingen.
Tien ik die lange rijen las hier op het forum lt, schrik ik er best wel van, jij ook, ik was toen net bij je en je zei me, ik schrik
me te pleuris, alweer een dokter erbij, die ik kende, ook van enkele operaties gehad, zei je me.
Je eigen huisarts, 32 jaar gehad, staat er ook bij, die lange rij, ook zo een niet roker, een sapjes drinker persoon, was het,
mooi slank, was die altijd, dat wel.
Je zei me, dat jij als rookster, hem nu al 8 jaren hebt overleefd, ik zei je toen, wie weet, hoeveel jaren meer er,
nog bij komen lt!
Jij zei me eens, het rokertje, is een ongekend medicijn, overal waar ze ermee stoppen al of niet iov, worden die mensen,
agressiever, tm in de wachtkamers, van die dokters aan toe en in ziekenhuizen en waar al niet, in het verkeer! Dat schreef
je minstens 10 jaren terug al op het forum. Nu pas in de kranten en op tv, ja hoor, je voorspelling van toen, zie je nu, uitkomen.

Leuk lt, ik zit er vaak bij, als je de 4namen uitzoekt, 30 tot 50 seconden werk, is het.
Laatst kwam ik de dag erop, ook op de trilplaat staan, bij je, je zat toen golf op tv te kijken, en zei, zie je die
blaseerige johnson, als die, zo een bui heeft, haal je hem, van je 4 namen briefje af, en kies je een andere.
Ik zag helemaal niets er aan, aan die johnson, zei ik toen, maar die zelfde , haalde de 2de dag, de cut niet.
Ik zag dat je mee had gedaan, aan de quiz, is het faken of is het echt, jij kreeg als eind conclusie, je kijkt als een
ingenieur, met logicas. Ha ha haaaaaaa Dat zat het hem zijn lt, je kan beter kijken, dan de meeste mensen.
En dat, voor een roker, van 76 jaar oud. Ha ha haaaaaaaaaaa

Waar ik ook zo om moest lachen lt, op die help desk van het forum web, ze kunnen maar niet ontdekken, waarom
die reacties, niet te elzen is, zo te klein gemaakt, jij keek er even naar, en zei , waar ik bij was, eureka.
Ik heb geen idee, wat dat woord is, je zei, ik heb het gevonden. Ha haaaaaaaa in ook nog geen 50 seconden of minder????
maar zei je me later weer eens, ze snappen niet, waarom de ene hun web, niet te lezen is en die van een ander wel,
de tops die ze krijgen, van help desk en van elkaar, logt aan je pc, of aan je cookies, of aan je java niet of wel,
of aan je wifi of aan de hoster, aan je browser, dat ging maar zo door, er over, en steeds meer forum leden en zelfs forums,
verdwenen er om, want het bleef maar zo gaande, vanaf het forum verhuisd.
Kijk zei je me, het ene ligt aan dit, dan ligt het andere aan niet dit..
Ha haaaaa
Oke ik leg je het uit, zei je me, ha haaaa als het ligt aan size en einde size, zei je me, getypt op het vorige forum
van ons, dan ligt het aan dit. Ha haaaaaaaa
Op het nieuwe forumvenster staat, dat size 85 keer kleiner wordt gemaakt. Ha haaaaaaaaaaaaaa Kijk maar en
je liet het me zien. Het staat er echt. Nou zei je me, vandaar, is ons hele forum, bijna niet te lezen, wij
gebruikten allemaal, size en einde size.
Maar zei je me, bv bets niet,
Dus niemand is te lezen, alleen bets, Het ligt dus niet aan alles, wat op die help desk forum staat, en
anderen er de tip, op gaven, allen die op het vorige forum, niet size en einde size, hebben getypt, daarvan is het
na de verhuizing, van het forum, gewoon wel van te lezen. en niet 85x verkleind.
Dus het ene ligt aan dit, en het andere aan, niet dit.
Nou ja zei je me, ik ben geen leeraar of zoiets, dus ik zeg het, op mij manier.
Snap je het?
Ja zei ik, bets typte geen size en einde size, dus allen die dat niet deden, ook op die andere forum van 2go,
is gewoon te lezen, maar allen, die size en einde size getypt hebben, op het vorige forum, werd op dit forum
85x verkleind. Ha haa
Binnen 50 seconden of minder, had jij het al gezien, want ik zat naast je toen.
Toen ik mopperde, er is op me forumonderdeel, niets te lezen.
Als ik dan toch, bij de forum beheerster zit...….Ha haaaaaaa
Je ingenieurs oog, ha haaaaaaa zag het gelijk, eigenlijk wel, je speurde het schrijfvenster af, en vond jawel,
zo snel. Zit in hun geprogrammeerde forum zaken, van de server, zei je me, dus alles wat de schuld kreeg,
is flauwe kul, je zei me, wij kunnen niet, bij hun html gebied, we kunnen wel handmatig zelf, alle
size en einde size weg halen, op de schrijfvensters kant, en dat ben je nu al ,een poosje voor ons allemaal,
aan het doen. Als je geen golf kijkt, morse en zo wat, ben je dat, aan het doen.
Dat heeft dus, niet dit en dit, heeft niet dat.
Wij allen, forummers , hebben dat, en bets is de enige forummer, met dit.
Je ingenieurs oog, schijnt logicas te hebben, was de uitkomst, van die ene, kijk quiz.
Kijk maar op de oude gedeeltes van de huiskamers, van iedereen, de enige, die te lezen is, is bets!
Ligt dus niet aan, de cookies en aan wifi en aan je pc en niet aan je browser, het is nogal simpel, zei
je me, de grote rest heeft, dat gedaan, en bets heeft, dit gedaan en niet, dat gedaan.
De fout ligt aan het programmeer programma, net als overal , met die, re, en met de kruisjes automatisch ,
bij de smilies, betekent, geen smilies., zolang het kruisje er staat.
nog is zei je me, Ligt dus niet aan, je java script, niet aan de cookies en niet aan wifi en niet aan je pc en
niet aan je browser.
Ik zat erbij, je gelooft het niet eens, 50 seconden, en je wist al die dingen al, de forum server, heeft het na
al die maanden of weken, nog niet ontdekt, waar het allemaal aan ligt en niets verbeterde er aan zelf.
dat kost nou net, massas forummers, en ook zelfs forum, die weg gingen en niet terug kwamen,.
Nou ja zei je me, in nood, kan het, ook handmatig, op elke reactie venster, op het forum.
Je eindigde, met je bekende zinnetje lt, ze moeten allemaal snel weer aan de gewone waar, dan zien en
snappen ze, het ook. Kom op, we nemen een bakkie koffie, of een colaatje, met een lekker sigaretje erbij.
Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa voor we ......….in dezelfde versuffing gaan...……...als eh...……………die met eh
niets mag, ook geen sigaar etc.
Ha haaaaaaaaaa
Ik wens jullie een gezellig weekend.
ps je gaf als tip mee, type voortaan, met b en einde b...………... op het forum,......….als bets!
Liefs van tiff. :? :lol:

Gebruikersavatar
Bets
Berichten: 4882
Lid geworden op: 06 feb 2012, 11:40

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Bets » 24 aug 2019, 17:54

Tiender

Ha Ha wat een verhalen hier ,, doe ik niet aan mee hoor.
Fijne Zondagavond .

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 25 aug 2019, 03:14

Dertiger... :)

==>>Het Golfen 3de dag Wedstrijd...ging wgs het barre slechte met onweer...niet door.
Hopelijk is hetweer daar morgen beter.

__________________________________________________
Je moet (Net als voorheen)
gewoon... je eigen ding ...typen Bets...maakt niet uit
of het erg kort is...of bij... een andere... lang is...

______________________________________________

Ik ben vandaag een nieuwe stofzuiger gaan kopen...de oude had ik al meer dan 15 jaar nl.
Nu kwamen er steeds kei harde geluiden uit...of er een mager varken geslacht werd...
Ik heb er nu eentje gekocht...waar geen stofzuiger zak in hoeft.

_________________________________________________________________

Ik zal jullie tonen waar ik mee bezig ben...op het forum.
een vb.
Te zien op het schrijfvenster...
Afbeelding

ziet er zo uit...op het Forum...
Afbeelding
tm het smilie plaatje...klopt het niet...
(Er stond op de vorige Server...geen smoloes...maar kleine ...Oconen...Plaatjes.
met overzetten van het Forum...werden dat allemaal...smilies plaatjes...om te zien...)
Dus die trek ik eruit...op het schrijfvenster...en
[ size] en [ /size]

Dan wordt het zo...
Afbeelding
En is het weer te Zien...op het Forum...die reactie van toen...van Nellie.

____________________________________________________________________
Nog een vb.
Door het over zetten ...van het Forum
van de ene Server naar de andere Server...werden veel getypte letters...vreemde letters...
Kijk maar...
Afbeelding
Die trek ik er ook allemaal uit...en type de juiste letter's er in...en verstuur dan... die reactie...na Wijziging
erop gedaan...

Ik ben nu bezig...met De Huiskamer van Nellie...die heeft 100 Bladzijden...
en elke Blz. heeft 15 reacties erop...
Dus ik ben bezig...met 1500 reacties... bij Nellie's Huiskamer Topic
weer zo normaal mogelijk...zichtbaar te maken...

Op blz 1...staan ook ...de Bladzijden genummers op...daarin zitten de Bladzijde linken...van het vorige Forum nog in
Dus ik ben nog wel even bezig...want ook... al die 100 Bladzijden...moeten met de Bladzijden Linken... van
dit Forum erin...

(Als ik dat heb gedaan...en klaar ben met deze Topic...zet ik die op
Opgeschoonde Forum... Lijstje erbij...(Staat er dan ook nog de (Blz.) achter...dan zitten ook die
nieuwe Bladzijden linken erin...)

Op het...Opgeschoonde Forum... Lijstje
Staat (Blz) er niet achter...daar moet het dan nog...waar het voorheen ...er ook op stond...Bladzijde linken)

Meestal doe ik ...om en om...die herstel werkzaan hedens...alzo komen we allemaal ...aan de beurt...
Met Zichtbaar maken...met vreemde letters weg halen ...en niet ter zake doende smilies weg halen...en dat
per Reacties)
op onze... Eigen Forum Onderdeel...

Ik heb van alles ...op het Forum...save as... mee gedaan...in Mappen op m'n PC...behalve van de Huiskamers...
De Huiskamers ...zitten vol met plaatjes...klappen die dicht...wil je weer een nieuw plaatje plaatsen...kan je het
via de Wijzigings knop... ook zelf doen...Maak niet uit welke plaatjes je er ...voor in de plaats zet nl.
Maal je er niet om...dan hoeft je het niet zelf te doen!
Dan zie je er alleen getypte reactiues zonder plaatje erbij...

Anders is het met ...de andere Topics...op het Forum...de Foto's ed. en Reportage gemaakte platen...ed.
maken wel wat uit...bij de Onderwerpen...
(Als die dicht zijn geklapt...zoek ik het weer op...in mijn PC Mappen...
en her host ze... en her plaats ze...(Dus die klus...zit er veelal ook nog... tussendoor te doen...behalve bij
de Huiskamers
en het
Woordspel...als het daar... is dicht geklapt ...het zij zo...Maar op alle andere Topics...op
het Forum...heb ik dus ...Save As
mee gedaan...bij allemaal...)

Zo nu en dan...ben ik... dus bezig...dicht geklapte Foto's ed.... terug te zetten...(Bij wie van
ons dan ook...op het Forum)

Nou sumier ...geschreven...zit het zo wel in elkaar...Waar ik mee bezig ben...op het Forum...vooral
na de Verhuizing
van het Forum dus...alles weer Zichtbaar te maken...
Ben nu bezig met 1500 reacties...op de Schrijfvensters...met de Huiskamer...van Nellie Bezig...waar
ik de belangrijkste Topics ...op elk Forumonderdeel...eerst heb gedaan...die volgordes dus...)
ik ben nu bezig...op Blz 90... op Nellies Huiskamer...

Nou ja ...
dan weten jullie...wat ik uitspook...op het Forum...
tussen Golf Kijken... en de Jonge Mors en de Oude Mors en
Lewis...en Journaals... en... Nieuws...en visites...en
Internet Kranten lezen... en tussen het...eten en slapen door...)

Klopt Tiff ...Ik ben geen Leraar...die zouden ...de uitleg (Vakkundiger) beter (en misschien Bondiger ed)
(Beknopter kunnen )... doen...dan ik...
En Oja...(Bij het woordspel typen we gewoon zo wel maar
op de andere Topics...Klopt Tiff ...dat zei ik je...we moeten allemaal ...voortaan...op het Forum
typen ...zoals Bets... dat altijd...doet...met [ b] en [ /b]
(En geen [ sizes] en [ /size] ed meer doen!!!)

Op deze Topic Bets
Korte reactie of lange reactie of...
Alleen het Woordspel typen ...is ook oke Bets...alleen de eerste letter...van de vorige
mag niet gebruikt...Wat overblijft...maak er een woord van...van het vorige woord...
naar eigen inzicht...
Ik heb Dertiger...nu staan...Ertiger is niks...en zo ga je... het woord langs...tot je er ...een woord in ziet...
zit er geen woord in...dan maak je ...van... bv Ger...zelf... een (langer) woord van...Vind je... Ger
ook een woord...dan is dat ook goed!


Trusten allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 25 aug 2019, 12:27

Germaan... :)

Dit is ook zo'n vb...wat ok tegen kom...met opschonen...
vanaf het Forum is verhuisd...

Afbeelding

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas.

De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:

\Pietje, wat is jouw probleem ?\

Pietje antwoordt: \Ik ben veel te slim voor de 1e klas.

Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet
ik óók eigenlijk naar de 3e klas\.

De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur.

Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de
juffrouw het probleem aan hem uit.

\Laat hem binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen\ zegt de
directeur ..

\Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in
de 1e klas\.



De juffrouw gaat hiermee akkoord en

Pietje mag binnenkomen.

De directeur: \Hoeveel is 3 x 3\?

Pietje: \9\

Directeur: \Hoeveel is 6 x 6 ?\

Pietje; \36\

En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derdeklasser pas
behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt

\Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan\

Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze óók nog een paar
vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw
stelt haar eerste vraag;

\Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?\

Pietje: \benen\

De Juffrouw; \Wat heb jij in je broek en ik niet?\

Pietje: \Zakken\

De Juffrouw: \Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal
en smakelijk?\

Pietje: \een kokosnoot\

Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.



De juffrouw vervolgde met: \wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt
er zacht en slap uit?\

Pietje: \kauwgum\

De Juffrouw: \Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een
hond op drie poten?\

Pietje; \Een hand geven\

De Juffrouw: \noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K\

Pietje; \Firetruck\



De directeur zucht heel diep en zegt:

\Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik
al allemaal fout\.

Een goed weekend en mooi weer.
Knuf van Ans


Ook al dat soort dingen...aan vreemde tekens en letters... haal ik
met het Forum opschonen... eruit...

Dan ziet het er zo uit...

Afbeelding

Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas.

De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:

Pietje, wat is jouw probleem ?

Pietje antwoordt: Ik ben veel te slim voor de 1e klas.

Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet
ik ik eigenlijk naar de 3e klas.

De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur.

Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de
juffrouw het probleem aan hem uit.

Laat hem binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen zegt de
directeur ..

Als hij ook maar een vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in
de 1e klas.


De juffrouw gaat hiermee akkoord en

Pietje mag binnenkomen.

De directeur: Hoeveel is 3 x 3?

Pietje: 9

Directeur: Hoeveel is 6 x 6 ?

Pietje; 36

En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derdeklasser pas
behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt

Ik denk dat Pietje best wel naar de 3 klas kan gaan

Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar
vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw
stelt haar eerste vraag;

Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?

Pietje: benen

De Juffrouw; Wat heb jij in je broek en ik niet?

Pietje: Zakken

De Juffrouw: Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal
en smakelijk?

Pietje: een kokosnoot

Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing.



De juffrouw vervolgde met: wat gaat er hard en stijf naar binnen en komt
er zacht en slap uit?

Pietje: kauwgum

De Juffrouw: Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een
hond op drie poten?

Pietje; Een hand geven

De Juffrouw: noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K

Pietje; Firetruck



De directeur zucht heel diep en zegt:

Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik
al allemaal fout.

Een goed weekend en mooi weer.
Knuf van Ans


Fijne Zondag allemaal.
Knf. van LT) :roll:

PS. De zoveelste vraag...om ergenissen over dat...RE...dat kan ik er niet uit halen...dat
onnozele...
heeft iemand... bij deze Server ...erin geprogrammeerd.

Wij Forumbeheerders...kunnen niet... bij hun Programma's in
HTML komen namelijk.
(Anders ...had ik het er ...allang ...eruit geflikkrd... namelijk!)
(Want
je staat er toch voor paal ermee...want...Wereld wijd...zie je nergens ...RE...op Webs en Forums
op reactie kanten...als Hoofd titel!)
(Automatisch geprogrammerd...bij veel Topics...geen smilies...met een kruisje
is ook zottigheid...
want oedereen zet ...in de snelle vaart...aan het einde van de reactie...een smilie en
dan...staat er dit...achter veel reacties...op de 2 Go Gewone Forums...
: D : ) ; ) : ( :oops : :mrgreen : ipv. een smilie.
(Dat...Zie je ...op de 2 Go Forums...vanaf de Verhuizing...naar de andere Server...)

Ik kan het niet veranderen...het zit in hun HTML gebied geprogrammeerd nl.

Want...
Deze 2 Go Forums...zijn...voor de ...Gebruikers... gewone... Forums
geen HTML Forums namelijk!

Maar...nogmaals...
RE ...komt alleen... bij bepaalde e-mails voor...en niet... op Forums en Webjes ed!

Maar effetjes serieus...(zo onder ons mede Forummers)
er zijn maar...heel erg weinig...gewone ...niet HTML Fora...(Forums)
voor de ...gewone...gebruikers...dus ik ben
erg blij...dat deze Server...onze 2Go Forum...(en de andere gewone 2Gi Forums)
toch ...op hun Server heeft gezet!
(Dat mag ook welis gezegd!)
(Want erg veel Mensen...vooral veel ouderen...kennen...geen HTML...en
kunnen... met een HTML Forum... niks mee! Vandaar...)
Ik geef ook aan...waar ik ...wel...blij ...(met het Forum).. mee ben!

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 25 aug 2019, 17:03

Maanstand... :)

(Golfwedstrijd

Aug 22 – 25 PGA Tour, Tour Championship, East Lake GC, Atlanta, Georgia. Prijzengeld: $46.000.000 Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 19:00-00:00, za 19:00-01:00, zo 18:00-00:00

De 4 Namen...na 3de Westrijd dag

Is op Zondag morgen gedaan...wgs te slecht weer in Atlanta op Zaterdag.
De 4de Dag wedstrijd...moet ook op deze Zondag ...later gedaan.


1-USA-Brooks Koepka (-15) (Dagwinnaar)
2-USA-Xander Schauffele (-14)
4-USA-Justin Thomas (-11)
9-USA-Matt Kuchar (-5)

4...van de 4 Namen... Bij de eerste 9 ...Nog steeds...Erg mooi.. gedaan!

Het is dit keer best spannend...als 1 van mijn 4 Namen ...deze Wedsrijd
vandaag wint...
heb ik er
een Dagwinnaar bij... en 2 Bekers...van deze 4 dgen Wedstrijd en die van... de Seizoen Fedex Cup.

(Nu maar hopen ...dat ze niet zo te nerveus worden...dat ze er ...versuft of verstijft van geraken...
en... een Neuroot van nabij worden
want...het gaat...dit keer... namelijk om ...het grote geld van deze Wedstrijd...en Beker
en die van 15 miljoen
en beker...)

**************************************************************

Ik ben tevreden...als ze bij de eerste 20 eindigen

**************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 )...Is...
61+1=62
Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
46+1=47
per 4 dagen Wedstrijd
en..7... Beker Winnaars...
heb ik...goed... eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (22 -3- 2018..tm
25-3-2019 )...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
heb ik ...goed... eruit gevogeld...)

***********************************

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 26 aug 2019, 01:20

Maanstand... :)

(Golfwedstrijd

Aug 22 – 25 PGA Tour, Tour Championship, East Lake GC, Atlanta, Georgia. Prijzengeld: $46.000.000 Leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 19:00-00:00, za 19:00-01:00, zo 18:00-00:00

De 4 Namen...na 4de Westrijd dag

Is op Zondag morgen gedaan...wgs te slecht weer in Atlanta op Zaterdag.
De 4de Dag wedstrijd...moet ook op deze Zondag ...later gedaan.


2-USA-Xander Schauffele (-14)
1-USA-Brooks Koepka (-15)
3-USA-Justin Thomas (-13)
16-USA-Matt Kuchar (-1)

Alle 4 bij de eerste 20 geeindigd...is best netjes...maar de zenuwen in bedwang houden
om de Bekers te winnen...zat er niet in...Geen nood ...en ...geen medelij met ze...de 2de plek
krijgt 5 miljoen ...tm de 5de plek...krijgt ook nog steeds... meer dan een miljoen.

Alleen die kuchar komt er stukken bekaaider van af...maar alles... bij elkaar is het ...krijgt die
nog steeds
tigs meer aan geld winst...
dan velen... in een heel werk leven ...niet bij elkaar vergaren...

Maar toen het er... zo erg slecht weer werd daar...wist ik het al...die (voor Topsport althans) oude Kuchar...
de 3de wedstrijd dag
spelen op dezelfde dag...als de 4de wedstrijd spelen...

(De steeds neurotischer wordende Thomas...kende ik al wel...als die in de top van wedstrijden zit...
De Jonge Schauffele...zat met hetzelfde probleem... als Kuchar...Kuchar om te oud en Schauffele
om te jong...2 (Zware) Wedstrijden op 1 dag...
Ik zag m'n ploegje van 4 Namen ...al in duigen vallen...zei ik tegen mijn binnen komende
zoon...die vroeg in de avoind...Hoezo...nou die Koepka...gaat er straks ook stijf bij lopen...net als
de vorige keer...en dan slaat die... van alles mis...de bisjes in of op de Mensen af etc.
Wie wint het dan...vroeg die...Ik zei...McLlroy natuurlijk...
die had ik ...op m'n lijstje van 4 namen erbij...willen zetten nl. maar koos toch... voor Kuchar...hoezo?
Nou na een heel
Golf Seizoen... die gevolgd...tm het laatst...neem ik hem nog mee...op m'n lijstje van 4...Typisch
ik weer
ging niet doen...wat m'n eerste ingeving was...Dus vandaar...

Maar... ik heb er wel...vandaag ...wel een 2de plek
bij...op
m'n eigen ranglijstje...Ha haaaaaaaaaaa

Dit Weekend
Totaal... 5 Dagwinnaars...en 2 tweede plekken... voor op mijn
hobby rangen...lijstje...dit Weekend...erbij...is...Niet slecht!

(Wat ik ...met mijn Golf Hobby ook win...)Een heel seizoen toch m'n best gedaan...maar
Ik win er niks mee...Nothing at all...Nada...(en
Ik was er een beetje...de feeling ermee kwijt...
schreef ik laatst...Ze breken zo ...alsmaar weer...de Golf Wedstrijden af...terwijl er
nog ...wat holes gedaan moeten...en... ze tonen zelden
de Beker uitreiking nog...
Nou ja... genoeg gemekkerd...(Ik ga verder... met het Forum ...opschonen)
Mijn Seizoen...(Met Internet Golf Hobby)...(Met de 4 Namen)
loopt pas in as. April ermee af...

Trusten allemaal.

**************************************************************

Ik ben tevreden...als ze bij de eerste 20 eindigen

**************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 )...Is...
62
Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
47+1=48
per 4 dagen Wedstrijd
en..7... Beker Winnaars...
heb ik...goed... eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf (22 -3- 2018..tm
25-3-2019 )...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
heb ik ...goed... eruit gevogeld...)

***********************************

Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 26 aug 2019, 13:06

Anderen

Dit las ik
Dit Weekend
Totaal... 5 Dagwinnaars...en 2 tweede plekken... voor op mijn
hobby rangen...lijstje...dit Weekend...erbij...is...Niet slecht!

Wat veel zeg lt. Gefeliciteerd. Ha haaa Je stopt toch niet, met
dat golf kijken????
Wij vinden je hobbie er mee, erg grappig en erg apart ook. Ha haaa
Het lijkt op, niet voorspellen, die hobbie van lt, zei me moeder, maar
ondertussen, is dat het wel. Ha haaaaaa
Of is het als kaart trekken, en trek jij, de beste kaarten er uit.
Ha haaaa
Ik wens jullie, een gezellige week toe.
Liefs van tiff. :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42487
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 27 aug 2019, 11:24

Eren... :)


Nogmaals...alle Linken...welke dan ook
niet indrukken...(Anders ben je van het Forum af) maar
erop gaan staan...rechter Muisknop indrukken...en op de bovenste link drukken...
Koppeling openen in nieuw tabblad
dan komt ...de nieuwe link...naast het Forum...op de Bovenbalk te staan...



Vervolg... Stand van zaken met het ...Opschonen... van het Forum...(2019)
_____________________________________________________________________________
Vanaf...de verhuizing... van het Forum
(vanaf 6-7-2019... tm...eh...) Zijn deze Topics ...op de Linken lijst...door mij (LT) weer opgeschoond...

Alles hier onder...het staat er weer... te Zien... en... te Lezen...erop...)
_____________________________________________________________________________
Bij Het Woordspel...Deze Topic
-Welkom op ons Forum
-Nederland wint nooit wat
-Video Linken en Quiz Testen
_____________________________________________________________________________
Bij Lady Troy...Deze Topic's
-Lady Troy's Prive Foto's (53 Blz)
-De Topic Overleden Mensen
-Handtekeningen Verzamelen
-Zet je Kaars er bij
-Overleden Dieren
-INMEMORIAM- DJ 27-12-2013 ea Medische en Sociale Zaken
-EIGEN MENING -en-MUZIEK-GEDICHTEN- VIDEO'S en VAN ALLES-EN NOG WAT ea LEUKS-(87 Blz.)
_____________________________________________________________________________
Bij... Nellie en Ans...Deze Topic's
-Huiskamer van Nellie en Ans (100 Blz)
-Nellie's Prive Foto's (23 Blz)
-20-11-2013 INMEMORIAM NELLIE
-15-11-2009 INMEMORIAM Voor mijn lieve dochter FRANKA
-Vriendschap-Gedichten-Kerst ea Leuks (48 Blz)

____________________________________________________________________________
Bij Tiff...Deze Topic's
-Tiff's Prive Foto's (39 Blz)
-Brianna Djanella
-In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana
-FC Utrecht (14 Blz)
-Tiff's zelf gemaakte sieraden en kaarten en borduren
-Tassen en Schoenen en Nagels
-Tiff's Dierenplaatjes allerlei (13 Blz)
_______________________________________________________________________________
Bij Frans ...Deze Topic
-FOTO en Muziek en Gedichten TOPIC van FRANS PRINS...
_______________________________________________________________________________
Bij Lady Troy's Prentenschatten NO.1
-Humor 1(330 Blz.)
-Humor 2 (93 Blz.)
Bij Lady Troy's Prentenschatten NO.2
-Feesten (52 Blz)

_______________________________________________________________________________________
(Ook alle "Bladzijden Forumlinken "op alle Blz 1 "van het Vorige Forum
moet ik allemaal weg halen... en de Bladzijden Forumlinken van dit
Forum op alle Blz 1 erin zetten...

(Maar het zijn... Voor de Gebruikers en Lezers en Savers en Kijkers
zoveel Bladzijden ...op zoveel Topics...dat het erg handig is ..die Bladzijden Linken
op BLz 1 want
dan kan men... de volgende keer...verder gaan...waar men gebleven was...met kijken.

(Waar ik hiero (Blz) achter de linken zet...dan is Blz. 1 al gedaan- met de Forum linken...van
dit Forum erin...op die Topics)

__________________________________________________________________________________
Dus die grote klus...zit er ook nog tussendoor...te doen...her en der op het Forum...met
Opschonen...(of later doe ik de Blz Linken)
Bij kleine Topics... komen geen Blz. Linken op Blz 1 te staan.

Met Opschonen...
Ook alle dicht geklapte linken....
onder de platen...en foto's wegtrekken...ook dat nog...
en herhosten en her plaatsen...en alle dicht geklapte Iconen weg trekken.
en va de verhuizing van het Forum vreemde tekens te verwijderen ed.
Ik bedoel...er meer meer te doen...dan alleen [ size=] en [ /sizes] weg te halen ...op het hele Forum...
om alles weer zichtbaar te maken ...)
_____________________________________________________________________________________
Maar...
De rest van alle Topic's op het Forum...
komen ook aan de beurt...

Verder...Met Opschonen...Bij de Topic... LADY TROY'S PRENTENSCHATTEN NO. 3... begin ik nu aan...en
wat andere
dingetjes....hier en daar...(Daarna ga ik weer verder...met de rest van Prentenschatten 2)

Maar...met deze link...ARPAS EN STEREO PAJARO CAMPANA...met deze mooie Muziek...er bij...lukt het wel...
en anders wel met deze Muziek erbij...W. A. Mozart - KV 620 - Die Zauberflöte
en
voor de liefhebbers...ook met deze Muziek...lukt het ook wel...
J.S.Bach

________________________________________________________________________________________________________________

Leuke Link... Kies...Zelf Smilies...om te saven... met ...save as... en te ==>>hosten en te plaatsen
Met...==>>Your Smilies..Afbeelding
(Ik heb... bij de Hoster link...met de Knuffel link... erop gezet...je kan... de al gehoste link... er dan... zo afhalen ...en... gebruiken!) :lol:

Fijne Dag Allemaal
Groetjes van Lady Troy :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 27 aug 2019, 16:48

Rente

Komt dat nog weer is, rente op ons spaar geld?
Me moeder zei, er waren tijden, dat het wel 8% was, zo het nu toe gaat, is het via de
banken, hun winsten en onze verlies alsmaar.
(Laatst gelezen miljarden winsten maken ze zo!)

Die 2 kleine aircootjes van je lt, doen het wel goed, maar oppassen voor oorontstekingen,
zoveel koude lucht gaat er naar toe.

Leuke smilie lt, met die knuffel.
Je schiet al lekker op, met het forum opschonen zeg, wat een werk! Pffffffffffff
Maar het is al erg zichtbaar en netjes wat je al klaar hebt.

Gezellige warme dag allemaal, met meer dan 30 graden.
Effetjes kijken op het lukt, met die hoster link van de reactie hier boven, Afbeelding
Gelukt! Ha haaa

Liefs van tiff :? :lol:

Plaats reactie