WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 15 jul 2019, 11:29

Deren... :)

Ik las dit...
==>>Geheugenverlies door nieuw Alzheimer-medicijn: Nederlands onderzoek direct gestopt

mi. Lijkt het me beren interessant...te ontdekken...in die Medicijn...welk stofje dat doet...dat geheugenverlies geeft...Omdat erg veel Mensen
meestal vanaf Middelbaar...al enigsinds aan lichte geheugenverlies lijdt...(Zonder Alzheimer of zo wat)
Te ontdekken...welk stofje heeft daar debet aan...en waar zit dat in...in welk etens en/of drinkens...of via een hormoon afname...etc.
misschien zit... dat bepaalde stofje...ook wel in dit Medicijn...dat...Met of Zonder Alzheimer..."Gewone" geheugenverlies geeft...
En moeten we misschien ...dat bepaalde stofje laten...als het in etens of drinkend ed voorkomt...of vanaf bv de Overgang ed. blijkt geheugenafname...
het
een bepaalde Hormoon het te doen...Misschien reactieft dat stofje...in die Medicijn...ook op een bepaalde Hormoon...op het Hormoon dat geheugen vermindering geeft...(Ook bij Mensen zonder Alzheimer...maar vanaf de midlife tijd...)

Te Onderzoeken
met dit gestopte Medicijn...
Een
tegenmiddel Medicijn...zou er dan moeten komen...(als dat ...bepaalde stofje...bv ook...in gewone
etens of drinkens of in Fruit ed... zit!)(Omdat ...erg veel Mensen
meestal vanaf Middelbaar...al enigsinds ...aan lichte geheugenverlies lijdt...)(Ook zonder Alzheimer of zo wat)
Een
tegenmiddel Medicijn...zou er dan moeten komen...(Na jaren dat bepaalde stofje genuttigd)
erg veel Mensen
meestal vanaf Middelbaar...al enigsinds ...aan lichte geheugenverlies lijdt...
(Maar omdat dit Medicijn...ook dat stofje erin moet hebben...)...Een
tegenmiddel Medicijn...zou er dan moeten komen..als men...aan lichte geheugenverlies lijdt...)(Ook zonder Alzheimer of zo wat)

Ik denk...via dit Medicijn...(Wat ze gestopt hebben)...kan je juist vinden...welk stofje...doet dat...dat het geheugen doet verminderen...
vooral veel ...vanaf...Middelbaren...hebben daar ...ook last van...en Bejaarden...(Ook zonder Alzheimer of zo wat)

Een
tegenmiddel Medicijn...zou er dan moeten komen...(Na bv...jaren... dat bepaalde stofje genuttigd... en/of ...door vermindering van
bepaalde Hormonen...
vanaf de Overgang ed)...dat het geheugen doet verminderen...Een
tegenmiddel Medicijn...zou er dan moeten komen...
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ik zat op Internet...tekijken naar...video's van Universiteits beelden...iemand beweerde nogal erg stevig
hoe slecht water wel is...Wat teveel ervan...en het kan al een plotse dood geven...

Maar die had het ook over... Obesitas...dat het in de Gen zit...en die Mensen er niks aan kan doen...
als het in het DNA zit...

Zelf denk ik nog altijd...
dat juist de Gen ...het heen en weer geeft... tm...in het DNA...
De Gen is mi. geen vaste Blauwdruk...maar verandert...naar levenstijl...(Dat denk ik D'R van)
Is die levenstijl...erg veel...Te Te Te...dan komt het via de Gen...zelfs in het DNA terecht...
bv als een ziekte...Punt...bv Obesitas...
mi.
Ze onderzoeken bv veel te dikke Mensen tm het DNA aan toe...Zit het in het DNA te vinden...zegt men steeds
het is Erfelijk...(maw Ze kunnen er niks aan doen)

DNA is nog zo erg lang niet...als Onderzoeks middel...Veel Mensen...hebben een Te Te Te levensstijl...als die Te...via de Gen...het DNA bereikt...
komt het ...als ziekte punt...in het DNA...(Zo denk ik er over)

Iets anders is...
Als men DNA testen gaat doen...vanaf Geboorte dag...alles ...wat dan in het DNA zit...lijkt dus erfelijk te zijn...via 1 of beide
ouders...
Moet je ook nog mee oppassen...(vind ik)...Want de Barenstijd...kan ook erg veel Shocks Traumatisch geweest zijn...voor de Babie...
De Heen en weer gaanderige Gen...meldt dat...als punt in... het DNA...

Het meest Exacte DNA
is dus...
DNA af te nemen...van de Babies... als ze nog niet geboren zijn...
Maar...Met dat ...Geboorte DNA Blauwdrukpkaatje...kan men... bv om de 5 jaren...het DNA vergelijken...

Ik denk...als Mensen dan...Volwassen zijn...tm zelfs Middelbaar zijn...Dat ze dan ontdekken...Via...De Gen Stroom...verandert tijdens
het Leven...Het DNA Plaatje...
Er zijn mi. dan veel meer punten bijgekomen...dan het was...Als...Geboorte DNA Blauwdrukplaatje...

Dat denk ik D'R van!

Vaak gaat men... het DNA pas ...Onderzoeken...als er ...een Ziekte is...of meer Ziektes...Dat men bij de Geboorte nog niet had...
Bij de Oudere Mens...onderzoeken ze dat dan...via het DNA...

bv Na jaren...Obsebitas...opgebouwd...(bv om onvrede in het Leven) V(R)eet zucht...
Geen idee...hoe snel...het Gen...heen en weert...en...in het DNA ...als Punt Noteert...ahw...Maar ik denk...dat
verschillende...Levensstijlen...
Ook Cultuur verschillen...ook Eet... en Drink verschillen...ook Armoedes ...ook... Overvloed etc.
Weertypes etc...Kouden landen...Hete landen...etc.
via de Gen...het DNA bereikt...en het daar ...als punt (getal)...het er neer zet...in het DNA...
Met veranderingen er in...
in het DNA...als Getal of Letters ...punten er bij... ed...Dat is dus...een ander DNA...(Bij menige Volwassen Mens)
Dan het...Geboorte DNA Blauwdrukplaatje...DNA...(Zo stel ik het DNA zich voor)

mi. Alleen...een echte... Trauma Shock...kan direct...(als een Aardbeving ahw)
via de Gen...het DNA bereiken...de rest...gaat mi... via ...de tijden...als je
maar lang genoeg...V(R)eet zucht... heb...of lang genoeg...Honger... hebt...in het leven...of lang
genoeg bepaalde Etens soorten at...(ergens op de Wereld levende)
in het leven...die dingen...kunnen...allemaal... in het DNA
opgeslagen worden...(Als Getal of Letter ...Punt...tm Als Ziekte kwaal... ahw)
(mi
(Aan het Blauwsruk DNA plaatje)...Het enige Familiaire is er dan
vaak aan...dat ze allemaal...in dezelfde omstandigheden leefden... of leven...
(Alzokunnen Negatieve als positieve Punten...in het DNA terecht komen)

Ik bedoel... te denken...(Ik bedoel... Ik ben geen Wetenschapper...maar... ik Denk wel)
dat...alleen ...het allervroegste DNA Onderzoek...(Nog voor de Geboorte dus...de Babie... nog in de Baarmoeder dus...)
is...het meest...zuiverste... betrouwbaarste...DNA...
Alles erna...kan vermengd zijn...(In het DNA)
met de woon en verblijf en levensstijl en meegemaakte zaken...ed.

Natuurlijk... moet er ook geleefd kunnen worden...dus we zullen ...allemaal wel iets...doen of laten
of via Ouders ea Opvoeders School etc...Wereldse Woon Omgeving etc...wat ...toevoegende
veranderingen ...in het DNA geven kan...
tijdens ons ....leven...

Ik was het met de uitleg...van die Onderzoeker ...niet mee eens...dat... (andere Onderzoekers dito...dat oa oa oa)...
deze Onderzoeker vindt...Obesitas...is...per definitie iets
in het DNA...Familiair...
mi.
DNA...Per definitie is ...alleen...met... het...Voor de...Geboorte... DNA Blauwdrukplaatje...DNA...(Van de Babie)
en niet ...men is...in de 30 of 40 of 50
etc.
Mits het al ...in het Voorgeboorte DNA zat...Zo niet...met oa oa oa...bv...Obesitas...mi...dat zijn...aangevulde...toevoegende
(via de Gen stroom)... veranderingen ...in het DNA...tijdens ons ....leven...zelf...

Als het niet... in het Voor Geboorte DNA Plaatjes zat...en later...tijdens...het Leven wel
zegt het meer... over de ernst... van de Ziekte...(Als het al... helemaal daar in is...tm. in het DNA
hoe krijg je die ooit ervan genezen...)

Kom ik weer aan...Laatst was er iemand...(Ik meen in Japan) die knipte bepaalde Ziekte punten...uit het DNA
geen idee ...of dat ook bij Volwassen Mensen kan...zodat als het... uit het DNA geknipt is
men er weer van genezen kan...(Nou ja zo ongeveer denk ik dat...(Tevens voorspellende)
ook dat ...in de Toekomst...veel meer
via het DNA gebeurens mag...ontrent zeer ernstige ziektes...die in het DNA zitten...eruit te knippen...)
Eruit geknipt...
(Ziektes uit het DNA)
wil mi. nog niet zeggen...dat het dan ook...uit het Lichaam zelf is...dat heeft ...dan weer
Levensstijd... nodig...(met passende Behandelingen en/of...met Medicijnen ed) Maar
is het uit het DNA geknipt...
die bepaalde Punt...dan verergert het ...de ...al aanwezige...ziekte...niet meer...)
De rest...heeft...Levensstijl... en tijd... nodig...(met passende Behandelingen en/of...met Medicijnen ed)

Nou ja...Mijn Hoorzitting en/of Leeszitting...is ook apart...
Maar ...dat definitieve geklets...als het... over het DNA gaat...valt me zo erg vaak op...
ook... dat ik er...vaak...zo anders...over denk...

Dus probeerde ik het met de Typeoefening maar is...
uit teleggen...Hoe ik er over denk...
mi.
DNA...Per definitie is ...alleen...met... het...Voor de...Geboorte... DNA Blauwdrukplaatje...DNA...(Van de Babie)
en niet ...men is...in de 30 of 40 of 50
etc.

Mits het al... in het Voorgeboorte DNA zat...Zo niet...met oa oa oa...bv...Obesitas...mi...dat zijn...aangevulde...toevoegende
(via de Gen stroom)... veranderingen ...in het DNA...tijdens ons ....leven...zelf...

(Vaak zit het...Eigen Schuld...dikke Bult...er dan wel in...Maar zo ...zit het Leven nou eenmaal in elkaar...de ene... met dit
en anderen... met dat...met Zus... en Zo ...en met...Hier...en...met daar... etc...kan het komen tm
(via de Gen stroom)... veranderingen ...in het DNA...tijdens ons ....leven...zelf...
_______________________________________________________________________________________________________

Toen ik... voor het eerst... bij mijn DJ...zijn Ouders ...op bezoek kwam...(Ergens in het Noord Oosten
van Nederland)...Klaagden ze... over de Maag...en ze zeiden...Dat is een
echte Familie Kwaal...Het is...Erfelijk...had de Dokter...ze uitgelegd...

Ik dacht...wat eigenaardig...(Wij wonende in het westen van het land)
Mijn DJ klaagt nooit over zijn Maag...
Om de drukte van de Grote Stad te ontlopen...We logeerden steeds vaker...
1x pm of 1x per 2 mand...als gezin...in dat Noord Oost Groningen...

In zo'n Weekend...
begon mijn DJ te klagen...over zijn Maag...
alweer hoorde ik dat aan...
ze zeiden...Dat is een
echte Familie Kwaal...Het is...Erfelijk...had de Dokter...ze uitgelegd...

Ik dacht...dat ga ik is uitzoeken...
Ik in de Keuken dat zoeken...Bleken ze ...op een Oliepit...een hele grote Koffiepot
de hele dag... te hebben staan...te pruttelen...met de gemalen Koffie erin...dan hadden ze altijd...meteen Koffie...ook...als er bezoek kwam...

Ik zei tegen mijn DJ...We kopen een Electrische Koffieapparaat voor ze ...als we er weer naar toe gaan...
De Maagkwalen...die mijn DJ...in het Westen van het land...niet had...maar in het Noord Oosten
van het land...wel had...heette dus...Erfelijke Familie kwaal...
(Omdat...zoiets...in mijn denkens...niet klopt...) Nou ja...
Bij de Oudelui...daar verdwenen ...de Maagkwalen ook snel bij...vanaf ...ook daar...de Electrische Koffie apparaat hebbende...
(Heb ik wel vaker...Ik was het dus... niet eens...met hun Huisarts daar...maar wel met mijn ...eigen denkens... er over...)

Nog zoiets aparts...(Voer voor Psychologen is er niks bij...)

Ik vroeg is aan ze...Zijn jullie blij...dat die Maagkwaal over is?
Nou Nee...als familie op bezoek kwam...hadden ze niet meer...de gezamelijke Familie gesprekken
met klagen over klagen over klagen...over de Familie Maag Kwaal...

Die Oudjes...Ze konden... niet meer...met ze mee klagen...en gevoelden zich buitengesloten...van de andere
Maagkkwalers...in die Familie...Zij hadden iets...gezamelijks...in de gesprekken...en zij niet meer...
Waar moet ik het... nu... met ze over hebben...zei DJ Z'n Oude Ma ...tegen me...

Nou bv. Laat de andere Familie leden...ook
ook is... een Electrisch Koffie Apparaat...dan kan U het ...met ze ...daar...over hebben...zei ik...
Nou
in zo'n Dorp...De Dokter...als ze die tegen kwamen...altijd groeten en vragen...Hoe is het met de Maag?
Die had altijd zo'n mooie openings gesprek met ze...
Maar vanaf...dat jij (zeiden ze)
(Ik dus)...aan kwam zetten met....Ze verweten me... het gewoon...dat hun Familie Maagkwaal...bij hun... over was...

Ik bedoel maar...(Bewust of Onbewust ervan)...niet iedereen wilt ...van hun kwalen af...het geeft ze
geen...niet meer...een ware...en vele...Familie en andere Bezoekers... gespreks...stof...

Mijn DJ woonde al ...erg lang ...vanaf zijn 17 jaar...niet meer daar...dus... die had... die (hetende Familie)
Maag Kwaal...niet...en opeens...zijn Oudelui...ook niet meer...

(Vaak vroegen Mensen aan mij...Hoe deed je het? Wat?
Gewoon even... in het Huis speuren...of zelfs ...in hun Tuin ...) Maar veel Mensen...nemen je het niet in
dan af...bv hun Maagkwaal weg getoverd...

Ze verweten me... het gewoon...dat hun Familie Maagkwaal...bij hun... over was...

Hun kwalen ...het geeft ze
een ware...en vele...Familie en Bezoekers... gespreks...stof...Ze waren er zelfs goed...met hun Huisarts ermee...
maar toen ze ...die Familie kwaal niet meer hadden...bleef het bij... een Groet... in het voorbij gaan...
Voorheen...Zij... en hun Huisarts...was altijd...een heel verhaal ...met elkaar...
(...Voer voor Psychologen is er niks bij...)

Toen ik vroeger... een poos Kraamverzorgster in de grote Stad was...Heette oa oa oa Astma...een Familie Kwaal...
dan speurde ik het Huis af...Schimmel hier en nattige Muren daar en Schimmel etc...O daar hebben we allemaal last van
zeiden Wijkbewoners dan...

Ja ja...Het is geen Familie Kwaal...maar een Wijk Kwaal...maar...het geeft ze
een ware...en vele...Familie en Bezoekers... gespreks...stof...hun Kwalen...

Vanaf... renovatie van de Wijkhuizen...bleef het bij... een Groet... in het voorbij gaan...naar elkaar...
(...Voer voor Psychologen is er niks bij...)

Mijn Oudste Zus ...van nu 82 jaar...heeft ook zoiets...Ze is verhuisd naar een mooi gelijkvloers Huisje...
Ziet er erg mooi uit...bij haar...

Maar wonende... in dat ...zwaar...Krakkemikkige ...voorhene huisje...kon ze met de hele
buurt ...over praten...over klagen...ook tegen ons...ook...Tegen mij...

Nu ze echt... helemaal niks meer ...te klagen heeft...al die 2 jaren niet...over het woongenot ahw...Is erg veel
Gespreksstof
voor haar...weg gevallen...
Ook...Met de Nieuwe Wijk buren...bleef over... een Groet... in het voorbij gaan...naar
elkaar...is het enige...

Als ze... me belt...Zelfs na 2 Jaren...klaagt ze over... het vorige huisje...vond ze... veel gezelliger...dan ...dit huisje...
(...Voer voor Psychologen is er niks bij...)

mi. Ze mist... de Connectie... met haar DNA...Klaagplaatje...als er niks te klagen is...ze gaat het vorige
zwaar...Krakkemikkige huisje...nu...verheerlijken...en
het... nu mooie huisje... afkraken...

Als je... erop let...erg veel Mensen... hebben dat...Klagen om te Klagen...(Heb ik het niet over terechte klagers!)

Ik kijk welis...die Obsebitas TV Programma's...Het gaat constant en altijd...over hun zelf...Positief of Negatief
maakt ze niks uit...maar is Pluimen omdat ze zijn afgeslankt...aan de beurt...dan gaat het er niet meer over...
dus...ze gaan weer volop eten...dubbelop...dat geeft erg veel...gespreksstof...amders...Ze missen dan... de Connectie
met hun eigen... DNA...Klaagplaatje...
ze gaan dan weer ...volop eten...tm...dubbelop...dat geeft ze weer...
een goed
(Klaag)...(Praat)...gevoel
vanuit het DNA Plaatje...(...Voer voor Psychologen is er niks bij...)

Nou ja...we zullen allemaal...wel iets Geks hebben...(Verzameld in ons DNA ed dingen meer)...daar is opzich
niks mis mee...pas...tot het
mis is...en... het... een
ware Ziekte is...zoals ook...
Obesitas...dat... al of niet plots...dat is!

Ze
gaan (Na het afslanken)...vaak...weer volop eten...tm tm tm...dubbelop...dat geeft... erg veel...meer
gespreksstof...Anders
missen ze... de Connectie
met hun eigen... DNA...Klaagplaatje...ze gaan dan weer ...volop eten...tm...dubbelop...dat...
geeft
ze weer...
tm de TV ...en in de bladen...mede ...met anderen...aan toe...een
goed
(Klaag)...(Praat)...(Aandacht)...gevoel...

(Met Obesitas...Heb ik het niet over ...Dik...te Dik...Veel te Dik...wgs bepaalde Hormonen Ziekte...of wgs bepaalde Medicijnen
of wgs dope in het vlees...of wgs overal... met Gemodifiseerde dikmaker zooi.. erin....)


Nou ja...Zo... kan die wel weer...Jullie wens ik...een Fijne Nieuwe Week. Knf. van LT) :D

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 16 jul 2019, 15:54

Eren

Ik las dit
‘Banden en remmen veroorzaken de helft van alle fijnstof’

De Britse regering wil harde maatregelen tegen de uitstoot van fijnstof door autobanden en -remmen.
Deze dragen volgens een nieuw rapport bij aan de helft van alle fijnstof in Europa.

Schreef jij ook weleens over LT, met het onderwerp, waar ze het gewone rokertje, allemaal
de schuld aan geven, dat is een hele lange rij en dit hoort er ook bij.
Ze hebben wat af gelogen en bedrogen en gestolen, om het gewone rokertje, zwart te maken, om de
ware redenens te dekken, net als met dat asbest, allemaal om economisch gewin, iets anders
de schuld te geven. Achteraf blijkt, dat het gewone roken, misschien maar 5% aandeel heeft en 95%
aan al die, alzo zwaar gedekte producten ligt.

Nu weer roept er een dokter, dat alle vuurwerk verboden moest, wat vinden jullie daar
nou van, via eentje of een paar, ze verbieden echt alles. Schreef ik wel vaker, ze maken er een
soort stasie land zo van, waarin helemaal niets mag, want overal komen wel ziektes van, en maar
anties doen, via de media. Maar ze hebben zelf niet door, dat artsen zelf, massaal zo erg vroeg
dood gaan, met niet mag. Dus die lifestijl van die anties lieden, moeten we ook niet gaan naapen!

Erg vervelend LT, dat jou en mij eigenforumonderdeel niet te zien is, door iedereen, terwijl
jij juist, er nooit moeilijk over deed, en het forum , op open zette altijd.
Met dat nieuwe forum, na server verhuizing, zette je het vinkje ook, op open.
Maar bij jou en bij mijn forumonderdeel, doet het, of het vinkje, op dicht staat.
Wat veel fouten zit er in dit nieuwe forum merk zeg.
Gelukkig, jij probeert het weer toonbaar te maken, met opschonen en wel van
alle forumonderdelen op het forum, maar er 2 niet door de buitenwereld te zien, is erg vervelend,
ze klagen tegen me aan alsmaar, want erg veel mensen, vooral bejaarden, gaan niet inloggen, op een
forum, om alleen het te kunnen kijken en lezen, ze gaan dan weg blijven.

Ik las ergens, dat ook die altijd actieve pc Bets, niets met haar forum kan, sinds het verhuisd is, maar
die andere server, zo erg veel fouten is niet normaal meer.
Ik moest wel lachen om dat home hier, zoveel doms is ermee gaande, daar hebben ze je, kopplaat
geplaatst, maar een forum., schreef je hier pas, heeft geen home, de forumindex bladzijde, is het home
namelijk, en daar hoort die plaat op te komen, net als bij die andere server, dat zo was. Een
aparte home , links bovenaan, op het forum hebben ze gezet, deze server, met de kopplaat.
laat me niet lachen!!!!!!!!!!!! Ha haaaaaaaaaaaaaaa

Het weer gaat weer meer, zomers worden, heb ik begrepen.
Jullie wens ik een goede Dinsdag toe.
Liefs van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 17 jul 2019, 06:33

Rendabel.. :)

Ik heb weer zoiets eigenaardigs...
Tussen alle gewone dingen door ...zoek ik op de PC...veel te vroeg gestorven Artsen...Medische Bestuurders...ed.
Soms zitten er leuke mooie interessante artikelen bij...dan druk ik die link in...en alweer...de tigste keer komt
dan een artikel over ...Bijna Dood Ervaring...BDE
Ik wil ze eigenlijk nooit lezen...en wel...omdat ik die ervaringen...ook een paar keren gehad heb...ik wil
mijn eigen
ervaringen ermee...niet laten vertroebelen...via verhalen van anderen ermee gehad...
Juist omdat ik het niet wil...komt het steeds tevoorschijn...op m'n PC...
Nu net dacht ik...kom laat ik die video er over is gaan belijken...
==>>Pim van Lommel.over BDE
pimvanlommel.nl
Pim van Lommel (Laren, 15 maart 1943) is een Nederlandse cardioloog, onderzoeker en schrijver, die bekend is geworden
door zijn boek Eindeloos Bewustzijn (2007) over bijna-doodervaringen en door zijn grootschalige klinische studie
naar de bijna-doodervaringen die in 2002 gepubliceerd werd in het medische tijdschrift ...
Pim van Lommel - Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_van_Lommel

http://nuvrij.com/annamyrte/2018/5/31/p ... ervaringen
Als die Mensen er over vertellen...lijkt het er wel op...
wat ik ermee met dat... ervaren heb...

Ik schreef welis...het lijkt ook wel op...wat Mensen ervaren hebben...die bijna verdronken zijn...
Je hele leven kan aan je voorbij gaan...
Als een snelle Film ahw.

Misschien is dat ...even weg.... van de wereld geweest...maar een paar seconden geweest...of tot
1 of 2 of 3 minuten of zo...maar het
lijkt wel...of het... een heel Boekwerk...van nabij is... aan meegemaakt ervaring...met zo'n BDE
hebt gehad.
Ik heb maar 1x die Tunnel gehad ermee...
Ik hoorde Mensen nooit op TV erover zeggen...alles werd ...als Symbolen getoond...Alles...
Zij beleefden het...eigenlijk heel gewoon...Ik deed dit en ik zag dat en wilde naar het licht etc.

Nou zo ging het bij mij niet...wel alles via symbolen...zag en ervaardde ik zo...maar zelfs ...hun uitleg daar
in het Hiernamaaks...over Het Hiernamaals...legden ze...bij mij...in Symbolen uit...Alles Alles Alles...

(Nou ik ben ook maar een gewoon Mens...die over het algemeen...niks met symbolen van doen heeft...
dus waarom het allemaal...zo...op me af kwam...geen idee...

Alles
met Symbolen en Getallen...en met wiskundige lijnen...(Meer voor iemand met een heel hoog en apart Geestelijk
gestudeerd... niveau
leek het me eerder over te komen....
dat alles...

In die beginsel donkere tunnel...lagen allemaal symbolen... op een vilgotde rij...dat mijn leven beduidde...wat ik al ...tot
dan toe....al geleefd had dus...
Pas als ik het
na goed bekeken te hebben...en het...plots snapte...kwam er een beeld bij...een korte filmfoto...wat erbij hoorde...(Over mezelf)
Alleen het laatste
tooen dus symbool...was makkelijk zat...2 Trouwringen...He he...eindelijk iets makkelijks...dacht ik...vanaf
dat moment...mocht ik ...meteen...naar het licht... lopen ...of zweven ...of vliegen???

Ik had zelf...steeds het gevoel...
ik ben niet belangrijk...maar de ervaringen...wel...
Ik ben gewoon...maar die hele Symbolen rij...leek erg belangrijk...te zijn...

Ik denk...Ik ben altijd een nogal
extrovert Mens geweest...de Buitenwereld is belangrijk...Maar erover denken...ben ik juist
een erg...Introvert Mens geweest...

(Een vroegere Hoofdzuter afd Neurologie...zei het zo...
(Ze Krijste en Schreeuwde echt...vaak plots tegen Personeel...) Van der TTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
U (We zeiden toen nog allemaal... U... op het werk tot elkaar)
U vertelt wel veel...ook best leuk en gezellig...maar...u zegt eigenlijk...helemaal niks...
Zij botste echt...tegen mijn Extroverte en vooral...tevens m'n Introverte aan...
Ze kon me niet uitstaan erom...

(Geen idee of de Staf personeel klepten onderling) Maar ik was bv met de Directeur...naar een Concert van Bach
geweest...ook wel...apart...ook wekis...met de OK Hoofdzuster...en nog zo'n lange rij verhalen ermee...)
Maar ik vertelde alleen...(op het werk)...over Het Concert in de Pauze...en over de Concert zaal...met
van alles meegemaakt...behalve
met wie ik er was...zulks zei ik nooit...

Een Weekend met de OK Hoofszuster naar Zeeland...(Naar haar Ouderlijk huis)...ik kon prachtig vertellen over Zeeland...
Extrovert...(Vrij onverveerd)...maar ik vertelde nooit erbij...met wie ik er was...(Introvert)

(De Neuro Chirurg...Kom je ook...Ik hou... een Klassieke Muziek Huisconcert...met een paar Colega's...)
Over het Concert...mee gemaakte...kon ik ...in de Pauzes...gewoon m'n mond niet over houden...(Extrovert)...maar over
de rest...met
Wie en Wat en Waar...zei ik helemaal niks...(introvert)

Dat zelfde heb ik ook ongeveer zo...met die BDE ervaringen...maar dan...compleet...Introvert...soms trachte ik het
welis...Extrovert te maken...Ik miste gewoon de woorden er voor...Wat kan ik er over zeggen...uitleggen...of toch
beter van niet...(Introvert)...(Gewoon voor mezelf houden)

Ik had het er...nooit over....(Was niet uit op ...erkenning ed...wat die van Lommel over dacht...met Mensen met
BDE meegemaakt...in die Video)
(Net als... met mijn ...vaak wel hele aparte uitgaans leven vroeger...Was niet uit op ...erkenning ed...
(Introvert)...(Ik hield
het gewoon voor mezelf...)

Ik ben het op een dag...wel... proberen ...het op te schrijven...die BDE ervaringen...
Dat bleek... een stuk makkelijker...dan het er over te typen...Ik kon met Pen...gelijk
al die lijnen...en ovale en rinde etc...vormen etc... ed erbij tekenen...en Getallen....erbij
zetten...etc.

Maar mij werd vanaf ...er over nadenkenden...
Ik ...Vanaf die tunnenl...in het Licht...Het hele Hiernamaals...in symbolen en in wiskunde ed. uitgelegd...
Het hele Hiernamaals...
werd uitgelegd...als...Het Huis...Mijners Vader...
Als een Huis... als een groot Gebouw ed.

Ik zal jullie niet vermoeien ermee...maar ik dacht later vaak...hoe kan het...Ik ben misschien maar... een paar
seconden tm...een halve minuut...
buiten de Wereld geweest...en het is ahw ...een heel Boek van nabij...wat m'n ervaring ermee ...geweest is...

Maar ook de kleuren waren eranders...

Toen ik weer bij kwam...gewoon... op het aardse... bed lag...leken de Aardse kleuren...zo grauwerig...
M'n Geest denkwerk...weer te laten wennen
aan de Aardse (grauwerige)...kleuren...(Na die ervaring gehad)...heb ik het meeste moeite mee gehad.

Met de rest(Meegemaakt met die BDE)
had ik geen moeite...ik dacht er ...(in mezelf)...nogal nuchter over...zo van...Het zal wel...

Of...Ik zie later... plots of tzt wel...hoe het uitpakt...(Als ik dood ben)...en legde het denken er over...
gewoon...naast me neer...
Maar...
M'n Geest denkwerk...weer te laten wennen
aan de Aardse (grauwerige)...kleuren...(Na die ervaring gehad)...heb ik het echt...de meeste moeite mee gehad...
(Ik dacht in die tijd welis...zo moet het...zo ongeveer ook... in de geest... toegaan...met echte Depressieve mensen...Alles
lijkt zo donkerder en grauweriger...om ze heen...Net als iuk dat had een lange poos...(Vanaf die ervaring gehad)

Wat ik zelf ook ervaardde ermee...
Ik denk... dat m'n Intelligentie Quotient...in die paar seconden...met sprongen... hoger geworden was...
Vooral ...Inzichterlijk...naar alle kanten toe...

(Het denken... leek zelfs anders... dan eerst...Het gewone oppervlakkige van alle dag...bij mij dan...voor
alles om me heen...op m'n Werk na...het denken...had er opeens...dimensies bij gekregen...over echt van alles...

Nog een vb. Ik kon niet Schaken...nooit gedaan ervoor...Maar erna...iemand legde het me is uit...
en m'n eerste Schaakspel ooit...won ik...
(Ik snapte het meteen)
(Voorheen hadden ze het me ...zoals bij de meeste...gewone Mensen...wel tigs keren moeten uitleggen)
Ik won het niet zomaar...maar van... de...toen... Regio Kampioen...en wel ...van de metene...
Dat bedoek ik er mee...
M'n IQ leek veel hoger geworden...

Nog een vb.
Ik las samen... met mijn DJ de krant...het ging over...een nieuw Medisch denken over iets...
Ik zag het plots helemaal voor me...en legde mijn DJ uit...wat ze er in de toekomst...allemaal
mee zouden kunnen...

Dat denken er over...van die 1 a 2 Artsen Onderzoekers...stuitte tegen de borst...van de Ethica Mensen...en van
veel Artsen...en daar kon het maanden over gaan...jaren desnoods...ook via de Media...
Terwijl ik dacht...hetwordt toch... toekomst Muziek...

Ik kreeg het gevoel van Copenicus...die dat ook tegen had...toen die zei...en bewees dat de aarde om de zon draaide
en niet andersom. Daarmee bracht hij het wereldbeeld van zijn tijd aan het wankelen...(...Ze geloofden hem niet zelfs...)

Dat zelfde had ik ook...toen een Japanner...een stukje uit het DNA had geknipt...
Ik zag er plots ...tigs mogelijkhedens mee...(Met die Genetische Manipulatie)...maar...
in de media...het stuitte tegen de borst...van de Ethica Mensen...en van Godsdienstige Mensen...etc. etc. etc. en van
veel Artsen...en daar kon... en kan het... maanden zelfs jaren ...over gaan...via de Media.
Ondertussen...
Ik zag...(Met mijn Geest beeld)... dat het toch...toekomst Muziek worden gaat...

Inmiddels...
al wat jaren verder...
zijn ze ...met dat eerste...over...een nieuw Medisch denken iets... al best... leuke dingen mee aan het doen...

Het kan ook een nadeel hebben...zulkse BDE ervaringen...Ik denk vaak...waarom Niksen ze zo...waar
nu weer mee?
(bv Wetenschappers ed Mensen...Dat dacht ik er voor nooit...)

Een Medicijn pakt anders uit...dan bedoeld...en het hele project gaat de prullenbak in...
ipv
Met het omgekeerde bedoelde...kan men... juist...ook wat (nieuws) mee...
Legde ik sumier gisteren nog uit...
het nieuwe Medicijn...geeft nog meer versneldere geheugen gebrektes...
Hup de Prullenbak in...en ik denk dan...daar zit misschien ...de clou welin...om een juist Medicijn te gaan maken...
via het omgekeerde...

Het stofje erin wat dat doet...zwaar gaan bestuderen...en in het Ongekeerde bekijken...wat dat stofje's neg actie...opheft...
misschien zit het wel...in ons eten...of in bepaalde fruit...of in groente of vlees ed...of in ons Hormoonstelsel
die geheugen verzwakking bij veel Mensen...vanaf eh...zeg de Overgang...de Mildlife ed. een omgekeerd
Medicijn stofje maken...dat dat weet opheft...zou fntastisch zijn!

(Zo ongeveer ...denk ik dan...vanaf die... BDE gehad...en ervoor...echt niet...Had ik dat soort van denkens niet...)

Nog een vb.
Ze hebben het altijd...over de Evolutie...of dat alleen...iets... in het verre toen was...
Terwijl ik Zie...bv.
Bij Spoorloos...Haal een Kind uit het verre Azie...het verre Zuid Amerika...
voedt het... hier op...en als die ...z'n roots wilt gaan verkennen...later...dan zie je
ze zijn bijna allemaal...met Kop en Schouders groter...dan hun feitelijke Land van herkomst
biologische Familie...Mensen...
MI. dat is ook Evolutie...

maw Evolutie is iets...wat altijd aanwezig is...door Weer en Wind en Zon verschil...en getij
en via Etens verschil etc.
Worden de meesten hier ...een met kop en schouders groter...(Als Adoptie kind)
MI. dat is ook Evolutie...
Dan kleppen er op TV
Als je ...in de Evolutie gelooft...Geloof je niet in God...
Of als je ...in God gelooft...geloof je niet in de Evolutie...
(Dan denk ik...Wat een kolder kleppen veel Mensen toch he...)
Nou...dat zou ik voor die BDE nooit zo gedacht hebben...maar vanaf... die BDE meegemaakt...wel...Wat een kolder
kleppen veel Mensen klakkeloos...toch he...)

Hoe dat ook zij...God schiep dit en dat en Zus en Zo en Hier en Daar...en hield toen 1 dag rust...
maar die... Kolder Mensen denken...dat het ...vanaf toen...altijd Zondag was...voor God...
ipv...
die is met... de Evolutie bezig...
1 Voorbeeld maar...
Als je goed kijkt...Zie je het ook...
Bij Spoorloos...Haal een jong Kind ...uit het verre Azie...iot het verre Zuid Amerika...
voedt het... hier op...en... als die ...z'n roots wilt gaan verkennen...later...dan zie je
ze zijn bijna allemaal...Kop en Schouders groter...dan hun feitelijke Land van herkomst
biologische Familie...tm bijna alle Mensen ...in dat land ...is massaal kleiner...zelfs...
Dan hun roots zoekende... naar de biologische ouders...hun...kind...is...
Mi. dat is ...ook... Evolutie...

Nou ja...voor die BDE ervariing...dacht ik... misschien wel ...3/4 minder...dat sowieso...
Ik hoef (Met mijn BDE ervaring...op zak...met mijn denkens
niet altijd... gelijk ermee te hebben...zo is het niet...maar... meestal...erg vaak
(achteraf gezien)...toch...wel...

Tegenwoordig... let ik lang zoveel niet meer op al de dingen...dat is beslist een stuk rustiger
in mijn hoofd...Ik kijk ipv... nu ...4 dagen Golf op TV...tot diep in de nachten aan toe zelfs...

Maar een BDE ervaring ...mi kan je dat nooit helemaal goed zeggen en niet echt goed...uitleggen...
maar ...wat anderen ervan vinden...kan me echt ...100% ...helemaal niks schelen zelfs...
Ik vind het net als... Godsdienst of geen Godsdienst
is een prive kwestie...hoe je het zelf...ervaart...een BDE ervaring...is net zo iets...
Men vertelt erovber...of niet...Het kan ook heeft voor-en nadelen...hebben...zo'n ervaring...

Maar sindsdien... zeg ik... (niet altijd...maar... toch best vaak)
de dingen in mijn hoofd ...in mezelf... wel is zo...Kom op God
we gaan... even... samen...de 4 namen zoeken...met een lekker Sigaretje DR bij...

Ik bedoel...in wezen
is een
Mens
nooit alleen...maar... met ...de juiste (Die God is vast een Architect)
Met...alle Hoogte...breedtes...Dieptes...Vierkanten... Ronden ...en... Driehoekigen
en Ovalen etc. en ontelbare lijnen...ed.tm ...alle Symbolen bij elkaar...etc.)
Met zo'n echte
BDE.... ervaring gehad...Dan... weet je het... Zeker...In Wezen...Een Mens...is... nooit... alleen!

Was weer... een aparte typeoefening. Fijne Woensdag allemaal. Knf van LT) :D

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 17 jul 2019, 22:58

Abel... :)

Over Linken... naast elkaar....te krijgen...op de Bovenbalk...

Als je... de muispunt... zet...op een link ...
op het Forum...=>niet indrukken<=...=>maar rechter muisknop
indrukken>=...druk dan... =>op de bovenste...(Openen in nieuw Tablad)<=
van het lijstje...dan komt (welke
link dan ook)
->NAAST
=>de Forumlink te staan...
=>op de Bovenbalk...
(ipv je Forum verdwijnt steeds...om een link erop... te hebben ingedrukt...)

(Openen... in nieuw Tablad)...Die functie (aan te kunnen vinken)...lijken ze... uit
het Browser menu ...te hebben gehaald...

Als je meteen... linken indrukt...vanaf... je Web of Forum...komt de nieuwe
link... op je Web of Forum link te staan...sinds eh...(Vandaar even... de uitleg...over ...hoe nieuwe linken...
op de
bovenbalk... naast...(Je eigen Web of naast je eigen Forum) te krijgen....)Zodat je gewoon ...door kan gaan...met
je eigen Web of Forum...ondertussen...Of... zoals ik nu...Moet Switsen...tussen
Forum en Golf.nl.) Dat Switsende kijken ed.....kan alleen... als de 2 linken... (bv Forum en Golf.nl)
naast elkaar...op de bovenbalk staan...

_______________________________________________________________________________________________________
Week 29

Eerste Wedstrijd


18 - 21 Majors, 148ste Open Championship, Royal Portrush GC, Portrush, Noord-Ierland.
Prijzengeld: $10.750.000 Leaderboard
De Leaderboards zijn lang niet altijd ...up to date...Vandaar...
Nog een...Iers Open leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 07:30 - 21:00, za 11:00 - 21:00, zo 10:00 - 20:00.
Het Brits Open wordt ook heel wat uren op het open kanaal van Ziggo uitgezonden.

De 4 Namen...

Ier Shane Lowry
USA Webb Simpson
Eng Justin Rose
USA Matt Kuchar

De hele... 2de ploeg ...moet nog...maar
deze 4 zijn het...
_____________________________________________________________________________________

2de Wedstrijd

18 - 21 PGA Tour, Barbasol Championship, Keene Trace Golf Club, Nicholasville, Kentucky. Prijzengeld: $3.500.000
Leaderboard

De 4 Namen...

USA Xander Schauffele
N Ier Rory McIlro
-
-

Er klopt ...iets niet aan...De linken ...gegevens...
via Golf.nl

Bij The Open (Ierland)
en bij de
PGA USA 2 Golf Wedstrijden...staan allebeide namen op...
die van...
USA Xander Schauffele
N Ier Rory McIlro
Maar ook Kuchar... en nog veel meer...
Die...zouden...dan... in de USA mee doen... en in Ierland...op dezelfde dagen...??????????????????

___________________________________________________________________________

O... ik zie hun fout al...bij
(Golf.nl)
Ze hebben...
2x...de Open... (Ierland)
link geplaatst...(Van wel verschillende Webjes af)
(Bij Wedstrijd1 Open ) ...In Ierland... en... (Bij Wedstrijd 2 Open)...in de USA...


(Ik ga even andere ...Goede USA...Link zoeken er over...
en een andere...Ierland Open link)

Open Ierland Leaderboard

Barbasol Championship (USA) Leaderboad


_____________________________________________________________________________________________________
(De Goede...Andere Link...
USA Leaderboard
Nogmaals...
Wedstrijd 2
De 4 Namen...

Can Nick Taylor
USA J.T. Poston
Usa Bill Haas
USA Jason Dufner

Deze 4 zijn het...
Ook hier moet de 2de groep nog...ze
moeten er naar overheen zien te komen...
______________________________________________________________________

Wat Kuchar... betreft...(Die ik een seizoen lang volg)
Deze... Ierse Open...geldt ook ...voor de USA PGA...Fedex score!!!
Zijn direkte Belagers ...Jagers...op de Fedex Score lijst...
doen allemaal mee...of... aan de Ierse Open ...of aan
de USA (NL tijd ( avond)... Wedstrijd.
De Kunst (...Na al zijn Mazzel gehad...)
voor Kuchar is...om ..ook... met week 29
om toch... op NO.1
te blijven...bij de Fedex...
Hij moet dus...z'n extra...grote best ...dit Weekend
gaan doen!

__________________________________________________________________

Gr van LT) :D

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2019, 01:22

Beletage... :)

Vervolg... Opschonen van het Forum...

****************************************************************************************************************
(Mede...Dank aan Robin...vd Helpdesk)
(Ook voor niet leden...Alle Forumonderdelen... zijn weer te zien!
____________________________________________________________________________________
Vanaf...de verhuizing... van het Forum
(vanaf 6-7-2019... tm...eh...) Zijn deze Topics door mij (LT) weer opgeschoond...
Het staat er weer... te Zien... en... te Lezen...erop...)
___________________________________________________________________________________
Bij Het Woordspel...Deze Topic
-Welkom op ons Forum
-Nederland wint nooit wat
-Video Linken en Quiz Testen
____________________________________________________________________________________
Bij Lady Troy...Deze Topic's
-Lady Troy's Prive Foto's
-De Topic Overleden Mensen
-Handtekeningen Verzamelen
-Zet je Kaars er bij
-Overleden Dieren
____________________________________________________________________________________
Bij... Nellie en Ans...Deze Topic's
-Nellie's Prive Foto's
-20-11-2013 Inmemoriam Nellie
-15-11-2009 IN MEMORIAM Voor mijn lieve dochter Franka
-Vriendschap-Gedichten-Kerst ea Leuks
___________________________________________________________________________________
Bij Tiff...Deze Topic's
-Tiff's Prive Foto's
-Brianna Djanella
-In Memoriam (3 Mei-7 Mei 2014) Djanella Sylvana
-FC Utrecht
-Tiff's zelf gemaakte sieraden en kaarten en borduren
_____________________________________________________________________________________
Bij Frans ...Deze Topic
-FOTO en Muziek en Gedichten TOPIC van FRANS PRINS...

________________________________________________________________________________________________________________
De rest van alle Topic's op het Forum...
komen ook aan de beurt...

Fijne Dag Allemaal
Groetjes van Lady Troy :D

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 18 jul 2019, 10:18

Etage

Ik las dit
https://www.ad.nl/gezond/jolanda-trilt- ... ~a62db5e9/
Wat Angela Merkel heeft, heb ik ook!
Schrijft ene Jolanda.

Gezellig Tiff, je bent terug van vakantie.
Je hebt alles gemist, van de verhuizing, van het forum.
Het zag er helemaal niet uit, maar je hebt het forum van Bets al gekeken, las ik, net
als wij, LT en ik, dus je weet daarvan al, hoe ons forum, er ook uitzag,
LT is weer bezig met het opschonen van ons forum, jaren terug, toen we van ons daarvoor forum verhuisden,
was ze er 2 maanden mee bezig.
Mijn forumonderdeel, van Nellie en het forumonderdeel van LT zelf, zijn
nog steeds niet te zien, door de buitenwereld, maar de andere forumonderdelen, op
het forum wel?????
Zelf kan LT, er niet bij, als het fouten, in het systeem is.

Ons forumplaatje, staat in een home?
Het systeem barst van de fouten!
LT mailde me, als ze het kopplaatjes link plaatst, op de enige mogelijkheid plek,
op het paneel, maakt het systeem een home aan, dat is voor webjes bedoeld en niet voor
forums, home, bij een forum, is de index het home, de forum kopplaat, moet boven de index komen,
Dat is een fout, in hun html, legde LT, me uit, die lijkt voor webjes gemaakt en niet voor
forums.

Ook de fout, in hun systeem, met de size= ontdekte jij LT,
de reden, waarom de letters van onze verhaaltjes, zo super klein is, is een fout
in hun html systeem.
Ik moest wel lachen hoor, typisch jij weer LT, die de fout of fouten, redenen ontdekt, maar
wij als forum bezitters, kunnen niet bij hun html systeem, schreef je me, voor ons zelf, is het
geen html forum namelijk, maar een super gewone.

Ik las het nog maar eens, een paar keren LT, je schreef dus, wij typen een plus size=
bv size= 20, dan werd op het vorige forum, de letters 20x groter.
hun size= 85 op het forum, kleine tekst, staat er,
volgens jou, doet hun html dan, plus die 20 en min 85
Daarom zijn alle letters zo klein.
size=85 bestaat niet eens, schreef je me.
Letters 85x vergroten, in ons 2go vorige forum, kon het, denk ik , maar gaan, tot size=20 gaan.
Wat we ook voor size namen, tm 20 dus, hun html vergroot het tot 20 min 85
(Zo ongeveer legde je het me uit LT, )
Het enige was je er aan doen kan zelf, is alle size, per reactie achterkanten, er uit trekken.
Dat heb je dus voor ons al gedaan, bij de topics, die je al klaar hebt.
Toe maar zeg...…….. per reactie achterkant...………….er zijn 15 reacties op een forum bladzij.
Maar het werkte wel, zo jij het overdacht had er over, de vorige size= eruit trekken,
de letters worden er normaal mee., is weer gewoon te lezen.

Jij schreef ons per mail, je kijkt ook Bets haar forum altijd, ze maakt elke dag, zelf ,een nieuwe plaat.
Met het verhuizen, kwamen alle fotos en plaatjes, de linken in beeld, ipv het plaatje of de foto.
Wollen ze dat goed krijgen, moeten ze elke reactie openen
en op verstuur drukken, meer niet.
Dan staat de foto of plaatje er weer op.

Vanaf de verhuizing, met nieuwe geplaatste
neer gezette, fotos, of plaatjes linken,
is dat meteen goed.
Alleen alle vorige geplaatsten, moeten opnieuw verstuurd, verzonden, dan staan die, er ook weer,
gewoon op.
Je bent dus lekker bezig LT, om ons forum weer goed en zichtbaar te krijgen en Leesbaar.
Gelukkig, doe jij het, voor ons!
Je zet, voor ons allemaal, alle dicht geklapte fotos en plaatjes, er ook gelijk, opnieuw op.
Wonderlijk!
Dus alles , wat op ons forum staat, heb je, save as, mee gedaan.
Ik las het nog eens,
Forumonderdeel Nellie, maakte je een map voor, in je pc,
In die map Nellie, apart, zette je voor elke topc, een nieuwe aparte map voor in.
In elke aparte map,
bv topic, prive fotos Nellie,
Maakte je per bladzijde een map in.
Op blz 1 (prive fotos Nellie)
heb je alle save as staan van blz 1
Ik keek er naar op het forum, dat zijn 23 bladzijden.
Dus 23 bladzijden mappen heb je voor me, op de prive fotos Nellie
in je pc staan. In die ene map, Nellie
Maar ik heb meer topics staan bij Nellie.
In de map Nellie op je pc
heb je een map met, in memoriam Nellie
in die Nellie map apart, heb je 4 aparte bladzijde mappen staan, in
memoriam Nellie.
En dat met al me tipics zo gedaan.

Je legde eens uit, als fotos of plaatjes zijn dichtgeklapt,
ga je naar een plaatjes hoster toe, en drukt daarop, in je pc, naar de map
Nellie. zoekt de betreffende topic op en de bladzijde, waar het is dicht geklapt.
Ik tracht je wel eens te snappen ermee LT,.
De dichtgeklapte foto, heeft een link, op de reactie achter kant, op het forum.
Met save as gedaan, staat die link, in die ene Bladzijde map, op je pc bij map Nellie.
In map Nellie, staat de topic map, Nellies prive fotos.
Die gevuld is, met nu, 23 bladzijden.
zijn de fotos van bv blz 18 dicht geklapt of de plaatjes,
ga je met dat hoster venster, naar je pc mappen, zoekt map Nellie op, opent die en ga je naar map
Nellie, prive fotos, blz 18 en kijkt vergelijkt met de link op het forum,
drukt dat in en alzo host je alle dicht geklapte plaatjes, en fotos van Nellie prive fotos.

Laatst schreef je, dat is dus zo gepiept, snel; zo gevonden.
De echte klus, komt dan nog, de nieuwe gehoste geplaatste foto of plaatje, heeft ,een nieuwe
link, dus moet je weer, save as, ermee doen, en dat naar blz 18 brengen, en de oude link op blz 18 eruit trekken.
Je schreef eens, dat zijn heidense klissen, monnikken werk,
maar dan heb je ook wat.
Als je dierbare fotos zijn dicht geklapt, staan ze toch opeens weer op het forum, omdat jij met opschonen,
om de zoveel tijd, alles opnieuw hist en plaatst, op de betreffende topics en op de betreffende bladzijden.
Ha haaaaaaaaaaaaaaa
Laatst schreef je, dat is dus zo gepiept, snel; zo gevonden.
De echte klus, komt dan nog, de nieuwe gehoste geplaatste foto of plaatje, heeft ,een nieuwe
link, dus moet je weer, save as, ermee doen, en dat naar blz 18 brengen, (bij map Nellie) en de oude link op blz 18
in die pc map Prive fotos, op blz 18 map, eruit trekken.

Je hebt dus, begrijp ik, maar 1 map , Nellie staan, als je je pc opent,
en 1 map Tiff en 1 map Frans en 1 map Lady Troy etc.
Maar, in elke naam map, staan apart de naam topic map, en daarin de bladzijden mappen.
Ha haaaaaaaaaaaaa
Ik heb 5 topics op het forum staan.
In die ene map ,Nellie,
heb je dus 5 aparte naam topics staan.
open je, er eentje, bv Nellies prive fotos, dan zie je, het aantal
bladzijden mappen, van die ene topic,
erin staan.
Ha haaaaaaaaaaaa
Ja ja
Al klapt de hele forum dicht, heb je nog steeds, alle fotos, en alle plaatjes, in je pc staan, van alles en iedereen.
en dat ook, als reserve, op een kleine harddiskje gezet. Ha haaaaaaaaaaaaaaaa

Nou ja LT, ik dacht dus, wat jij opschonen noemt, door jezelf gedaan, op het forum, en nu
al klaar hebt, is erg veel gedaan, per forumonderdeel.
Je ziet het er, niet aan af, wat een forumbeheerder type, als jij, allemaal hersteld heeft, en hoe
dat gedaan is allemaal.
Naast verhuis ,forum problemen, trachten op te lossen, ook alle dicht geklapte zaken hersteld,
tjonge jonge jonge, ik
was dan, de draad, allang kwijt!
Nou ja, het viel me op, dat je Tiff pas trooste, omdat nergens nog een foto stond en nergens plaatjes stonden,
Al klapt , het hele forum dicht, dan heb je nog steeds, alle fotos, en alle plaatjes, in mijn pc mappen
staan, schreef je haar.
Zelfs als we , zouden stoppen ermee, kan ik ze, naar je mailen, schreef je Tiff laatst.

Je schreef eens LT, De meeste mensen denken, als het op forum of web staat, staat het er, voor eeuwig op.
Hun trouwerij fotos, hun kinderen fotos en hun dieren fotos en hun vakantie fotos, en begrafenis fotos, etc.
Maar als het ,dichtklapt, zijn ze het, allemaal kwijt.
Mits ze het net zo doen, als jij.
bv. Map de kinderen, op hun pc hebben, en er save as, mee deden.
Save as, moet vanaf, het forum of web, op elke foto erop geplaatst, gedaan.
Jij zou dan, bij kinderen, ook de bladzijden map kinderen, hebben staan, in je pc.
Maar forum weg, je web weg, dan heb je nog steeds, het alzo gedaan, alle fotos, van je kinderen, in
je pc staan, in mappen.
Mails servers, laten ook alsmaar wel wat verdwijnen, bv de mappen fotos. schreef je me.
Dus ook op je mailadres, kan van alles verdwijnen.
Doe er meteen, save as mee, leerde je, ons weleens, ook met de per mail, gekregen fotos.

Maak een map aan, op je pc er voor, per onderwerp, een aparte map.
wat er ook, dichtklapt, je hebt de fotos zelf, dan nog!
Voor nood . kocht je eens een kleine harddiskje, zet het met regelmaat, ook daarop, wat op je pc staat,
schreef je toen, ook pcs, kunnen stuk chrassen.
(Had je laatst zelf eens LT!)
Je kocht een nieuwe pc, en zette alles over, vanaf dat kleine harddiskje, naar je nieuwe pc.
Alles , staat er weer op, op je pc, schreef je ons toen.
Je gaf wel de tip,
laat ook echte fotos maken, van je eigen gemaakt fotos, al zet je alles over op je pc,
Internet is net zo onbetrouwbaar als eh, schreef je wel eens, zo deed windows is iets, waardoor
bv gif plaatjes niet meer doorkwamen, en gifplaatjes hadden juist de meesten met een eigen web.
Wat ze met de gif plaatjes deden, kan met alles zo gedaan, dat het niet meer te tonen is,
dus laat er ook, van je zelf gemaakte fotos, 1 of meer echte fotos , van maken, anders
zit je plots, misschien wel, helemaal, met niets.
Naast alle electronische mogelijkhedens ermee, die zo erg , gewoon werden, maar die tip, vond ik ook,
erg handig van je LT!
Kan ik, ze ook, bv met vakanties weg, van me kinderen en kleinkinderen, gewoon, in me tas
mee nemen, de fotos!
En is alles, weg gechrest, dan heb ik die, in me tas, nog!

Wij, me Herman en ik, wensen je succes, met de 4 namen. Ha haaaaaaaaaaaaa
Zoek eens, 4 namen, uit 156 deelnemende mensen, schreef je eens, dan wordt, op tv, de wedstrijd,
pas echt spannend!
Ha aaaaaaaaaaaaaaaaa

Het weer gaat weer meer zomeren.
Geniet ervan. Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2019, 11:09

Agent... :)

(Ja lach maar...maar je hebt het wel goed gelezen Ans.
Maar ik heb het...met Mappen en al...ergens op mijn Forumonderdeel...welis helemaal
uitgelegd...voor Bets toen...toen ze een eigen Forum begon...

Maak Mappen en doe het zo...
Want als het... dichtklapt...al die zelf gemaakte platen door je...
dan heb je niks meer...ervan...
Omdat ze er maar... 1 per dag maakte...en plaatste...is save as ermee...geen moeite ahw.
https://onshoekje.forum2go.nl/
(Ze deed ...vanaf het begin iets fout...in het Beheerders paneel toen...we konden wel lid
worden... maar er niks plaatsten.
Dat heeft ze nooit veranderd...Dus konden we het... alleen Lezen...Kijken er op...

Dat heb ik in de jaren...minsten 1 a 2 x per week gedaan.
Effetjes kijken...hoe het... met Bets is...

Nou ze bleef... die mooie platen maken...(Ze is 2 jaar ouder dan ik)
Kien zat dus...die Bets...maar alles... save as doen...vond ze teveel werk...nog
toen ze dat...al op ons Forum deed...(Over die tijd...Zit nog bij mij in de Map ...Bets!)
Met haar eigen Forum...dat...saven as... ook niet gedaan...
Dat is jammer...want ...als het dicht klapt...is ze... al haar (wat jaren al gemaakt en geplaatst erop)
haar...zelf gemaakte platen... kwijt...

Ik zag dat ze ...vanaf de verhuizing... ook van haar Forum...er niets meer snapt van wat er gaande is ermee...
Ze is elke dag ...een plaatje maken en plaatsen...gaan laten...vanaf 18-6-2019
en alles staat er nog...in het omgekeerde op...met de achterkanten linken...

Erg sneu ...eigenlijk allemaal...mensen van boven de 75 of zo omtrent...ik las elders op forums...die
ook verhuisd waren...ze
zijn de draad er helemaal van kwijt...
Velen stopten met het Forum...

Ik weet dat het Bets ...haar lust en leven was...elke dag ...zelf een plaat maken...en plaatsten...op haar
eigen Forum...

De Nieuwe Server...doet niks... met ...hun eigen fouten...
Zij kunnen bij... hun eigen HTML programma...Wij hebben geen HTML Forum zelf...
Dus kunnen we er zelf...ook niks... aan veranderen...in het HTML gebied...

*Handmatig ...is er wel wat ...aan te doen... zelf...per reactie venster...
*alle [ size=] en [ /size] weg halen...
*en de platen zijn weer te zien... en het getypte ook ...er onder...
*en nieuwe geplaatsten...platen en fotos ed... doen het sowieso normaal...mits je
* alle size laat! (In je verhaal)
Voor... de tips... er over...
Ik hoop ...dat Bets...ea ...van de andere (verhuisde)...Forums-Fora... ons Forum... nog wel leest!

Die Mappen gebeurens...tm save as ....ed...heb je best...goed uitgelegd Ans...dus daar begin ik niet aan...het
nog is...te typen nu...

Erg dat ...van ons 2...ons Forum onderdeel ...nog steeds niet ...te Zien is...Ans...

Ik kan er op het Beheerders Paneel...niks mee...(Heb gemaild aan ...Robin van de Helpdesk...die zou
het gisteren...voor me nakijken...en... helpen ermee...) ???
Maar hij gaat het wel doen...maar de helpdesk...wordt ook overspoeld ...door hulp vragende Forummers...

Maar...
Ook de Kopplaat ...in Home...is een fout ...in hun HTML programma...
Ook dat Forumoverzicht... er is... en... Index ...op dit Forum...er allebei
op staat...is zot...
net als Home...links bovenaan...
Forum Index... is genoeg...(Met Kopplaat)

De Index is ...het Home... bij Forums... namelijk...Daar moet de Kopfoto
op terecht komen
en niet op een ...nergens mee van doende...aparte Home...)

(Apart Home...Dat is denken ...denkwerk...(Programmeren ed)...voor een... gewone Web... maken namelijk!)
en is ...geen Forum maken ...Denkwerk!)

Forumoverzicht en Index samen ...op een Forum...dat
is Web Denkwerk...

De Index is ...
het... Home bij Forums... namelijk...
en
Forumoverzicht...erbij...is dubbelop...(Bij Forums)
De Index is het Home!!!

Er zitten dus best... veel fouten in...vanaf de verhuizing ...van de Forums...
Maar
sommige dingen...kan je ook zelf...handmnatig doen...(Ook als gewoon Forumlid...op je eigen Forumonderdeel
of op je eigen Forum...
(Niet alles hoeft in 1 dag klaar...maar dit als tip...kan iedereen doen zelf)
*Handmatig ...is er wel wat aan te doen zelf...per reactie venster...
*alle [ size=] en [ /size] weg halen...
*en de platen zijn weer te zien...(en Foto's etc)... en het getypte ook ...er onder...
*en nieuwe geplaatsten...platen en foto's ed... doen het sowieso normaal...mits je
* alle size laat! (In je verhaal)
Voor... de tips... er over...Om het weer... te Zien...als voorheen...
Ik hoop ...dat Bets...ea ...van de andere (verhuisde)...Forums-Fora... ons Forum... nog wel leest!
(Niet alles hoeft... in 1 dag klaar...maar... dit...geschreven ... als tip's...kan iedereen doen zelf
af en toe... doe je wat ermee...naar tijd en zin en energie ed...met de reacties van voor de verhuizing...
Maar
al het nieuwe geplaatst...moet
er gewoon... meteen...goed op staan!
Mits je ...
in je getypte verhalen)...alle... sizes en einde size ...laat!

Type [ b] en [ /b] en de letters worden... vet...en ...en dikker
en... met ...zelf
HOOFDLETTERS ...getypt...tussen... de b'tjes...
dan wordt ...de kop titel ...zo... getypt... ook ...mooi groot!)

Dat de Avatar... nog nikst...kan jezelf ...ook niks mee...dat moet de Server...verbeteren... in hun HTML...
van het Forum... programma!

Kom ...ik ga weer ...Golf op TV kijken ...(Af en toe ...doe ik er wat anders tussendoor...met die lange Golf...
zittingen...voor de TV...)(bv Mijn Typeoefeningen bij houden) :(

Groetjes van LT) :D

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2019, 16:07

Enter... :)

Jij schreef dit Ans...
https://www.ad.nl/gezond/jolanda-trilt- ... ~a62db5e9/
Wat Angela Merkel heeft, heb ik ook!
Schrijft ene Jolanda.

Ik denk altijd...dat... zulkse Mensen...een suiker shot... moeten hebben...
(Suikerwater drinken...of een Cola met suiker...)
Het trilsysteem...lijkt erg veel op... de beginselen bij Mensen
met Suiker tekorten...
maar... bij niet suiker patienten...kan het tekort...aan suiker...maar eventjes zijn...
maar...net genoeg...om die trilling
op gang te zetten...
Geen idee
of mijn denkens erover ...ook klopt...maar... het valt...uit te proberen...
als men... al weet...bij wat... zoiets ontstaat...kort ervoor...een suiker shot nemen...

In die video heeft met het over een Neurologische aandoening...maar ook die aandoeningen...
ontstaan mi. ergens door...
Ik denk altijd...dat... zulkse Mensen...met zo'n plotse trilactie...met een snelle eventjes maar...net
te kort aan suiker...hebben...dat
ze...een suiker shot... moeten hebben...
(Suikerwater drinken...of een Cola met suiker...)voor ze die actie's weer moeten gaan doen...(Lang staan bv...nij
emotioneel en/of zwaar beladen...momenten...of het weer is er niet naar etc...De...Een ...Het
geeft dan...vanaf gewone suikerbalans...een suikerstoornis...in
het lichaam...het raakt ...eventjes maar...uit evenwicht dan...
bij die Mensen...
Zo komen... die Mensen ...op me over...vroeger al... in de Verpleging...
In die video... heeft met het ook... over een Neurologische aandoening...maar dan denk ik...ook ...die aandoeningen...
ontstaan mi. ergens door...

Mensen die ...gaan Hyperventileren...teveel Zuurstof opnemen...wgs te snellere
ademhaling...(ergens om) ...gaan vaak...al is het eventjes maar...ook trillen...
Te weinig koolzuur... in de bloedbaan...is dus ...ook wat...

Een Shock Trauma...kan ook geven...lichaams trillingen...bij een her associatie...kan het lichaam...gaan
trillen...
(Het is mi. niet helemaal voer voor Psychologen...maar...en/of... ook wat...en/of...voer...voor Medische...Fyciologen...)

Kijk ...men kan wel roepen...het is iets... Neurologisch...
maar ook...(Mits het niet in het DNA zit)... iets Neurologisch...ontstaat
ergens door...(mi...Vooral... als... De...Het...Een...beginsel oorzaak redenens... niet wordt opgelost...)

bv...Te kort aan iets...aan wat?
Ik dacht vroeger ...er vaak over...Met zulks...ze moeten... een suiker shot nemen...dan... stopt het wel!
Dus vlak ...voor iets eh...lang staanderigs...een Colaatje nemen ...of Suiker water drinken...
(Als dat helpt...
is men nog niet klaar...dan moeten ze... met een Beroeps Psycholoog...uitvogelen gaan...Nou ja ieder Zijn haar Vak...
wat voor associatie...doet dat...een plotse suiker tekorte geven...of een plotse zuurstof tekorte geven...)

(Heb ik het niet ...er over...als het al...in hun DNA zit)
Die dingen dus...
(Maar...Is het al Neurologisch...dan is er mi... te lang... gewacht...met de (Med...Fysische... en... Psychologische)... oplossing!)

Eigenaardige dingen type ik met m'n typeoefeningen soms wel...maar het moet
ergens over gaan...dat getype...
Er zijn Mensen...dietig in de tigs meer over hielden...van een Herseninfarct is gehad...
dan Typen gaat moeizaam...en verslikken...en uithoesten ook...
Van dat laatste ...kan COPD worden...of Longonsteking...en dat geeft
weer littekens ...in de longen...Longontsteking...en daarom kan het worden...COPD...
Dus ik hield er niet niks aan over...
maar er zijn bakken veel ernstiger kwalen...bij Mensen met een Herseninfarct gehad...

Ik verslik me... nog maar 3 a 4x per week...was... tigs in de tigs... vaker...
Maar... 1 echte verslikking...zal niet uitgehoest... kunnen worden...
eentje maar...
Als m'n uithoest spiertjes... te nikserig zijn...voor het pakket... dat verslikt is...ga ik roken...Ik heb al 3x m'n
leven... zo gered...(Waar zelfs ...te trage hoestspiertjes... niet tegen kunnen ...is...tegen...
(Met mond en neus dicht gehouden)
lang... de rook... in houden!
(Doe ik ...normaal niet...maar... dan...wel!)
Ach
zo heeft ...elk Mens... wel wat...
de ene dit... en de andere dat...en weer anderen...Zus ...en zo ...en hier ...en daar... etc.
(Ik type... nog steeds met 1 of 2 vingers) (Was met 10 vingerrs) ach denk ik...op mijn leeftijd...wat maakt het uit
zolang ik goed oefen...ben ik al blij...als er met 2 vingers getypt wordt...

Weten jullie... dat me altijd weer opvalt...op TV...
Dat de meeste Amerikanen...een pen met schrijven...vast houden ...met een knuist vuist...
Wat veel inspanning zal dat zijn...

Met Pen schrijven...
Ik leg... mijn middelvinger languit...
leg er ...de pen op...en hou ...het... losjes vast
met duim en wijsvinger...Maar als je het... hun ziet doen...stevig in een vuist...de pen...
Misschien ...is ze het ...Uit en Thuis ed...(ook de kleintjes op de scholen)
anders te leren...sowieso...veel...ontspannenderdrdrdr...

Nou ja zo kan die wel weer...
Fijne rest van deze middag. Knf van LT) :D

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 18 jul 2019, 19:20

Termieten

Ik las dit
https://www.ad.nl/buitenland/man-komt-f ... ~ae6e5a20/
Man komt foto van eigen verminkte been tegen op pakje sigaretten
of het van het roken is, maar hij heeft het van een schietincident.
Schreven we wel vaker hier, zo erg veel er gelogen en bedrogen wordt, via die anties rokers.
Laatst schreef jij lt, een voet of been eraf gehaald, is niet van het roken, maar van verwaarloosde
suikerziekte. Ook schreef je vaak zat, dat wel 80% of meer, op de pakjes gelogen is, bedrogen is en
de trucs zijn, sigaretten extra duur te maken, goed voor de staatskas, via leugens en bedrogs!
Hoe het roken. bij de meeste mensen, wel uitpakt, kan je op jouw topic overleden mensen, wel zien
en weten. De massale grote vergrijzing, hebben we er mede van!

Zeg we kwamen in oostenrijk aan, me moeder , ik en me dochtertje, was het huisje, op de top van
de berg er, me kind had 2 meter loopruimte buiten.
We zijn snel naar een ander gebied, wat gaan huren, op een gewone camping.
Gelukkig maar, daar was echt alles aanwezig en ook vooral, voor kinderen.

Ik had, van de schildklier medicijnen, niet zo een mooie huid meer, vreemde vlekjes ook, maar daar in oostenrijk,
werd me huid erg mooi en prachtig bruin. Mooi om te weten, ja toch!

Zeg lt, je hondjesplaatje staat weer op het forum, leuk hoor.
En wat ben je druk bezig geweest, met onze topics, weer zichtbaar te maken, jeetje wat een werk zeg.
Bedankt daarvoor, al me fotos staan er weer te zien er op en al het getypte ook.

Ik heb , die forse verslikkingen van je, wel eens mee gemaakt, in de jaren, dat ik je ken.
Ik had dat, nog nooit mee gemaakt, echte verslikkingen, ik schrok me, te barsten.
Gewoon een slokje thee en ja hoor, de verkeerde kant op, koekje goed gekauwd, en daarmee je verslikken,
sommige verslikkingen, stellen nauwelijks wat voor, maar andere, rijst bij voorbeeld, o wat was dat erg,
kloppen op je rug, niets hielp, en jij forse ademhalingsgeluiden maken, om adem te krijgen, wat niet lukte,
Je stak een sigaret op, ik dacht, wat doet ze nou, in die ademnood.
Neus dicht en mond dicht en de rook erin houden, wat een explosie gaf dat zeg, niet te geloven, je
kotste er zelfs bij ervan, en alle koekkruimels waren ermee er uit.
Even later zat je er weer gewoon bij, of er niets gebeurt was, ik heb er ervaring mee, zei je me, vandaar
ik blijf er niet over door emmeren, zei je toen.
Je zei me toen, het is nog maar 3 a4x per week, was wel 20x of meer per week, na die herseninfarct gehad.
Je zei, weet je wat ze in het ziekenhuis doen ermee, bij mensen met een herseninfarct, maizena in elk
drinken doen, goor dat dat was. Maar ik verslik me het minste via drinken, zei je me wel eens. Meestal
gaat het juist, via goed gekauwde etens. Het moeilijkste is, al die rijstkorrels eruit te krijgen, als
het niet lukt, kan je longontsteking krijgen en dat gebeurde 2 jaar terug ook.
Je zei me, als ik ergens aan dood ga, is het vast, via zo een onnozele, zware verslikking.
Ik stuur nog , de vakantiefotos op, maar je per mail lt!
Ze moeten allemaal verkleind worden.

Fijn dat je het forum, na de verhuizing, naar die andere server, er niet, heb afgegooid lt,
Allemaal een gezellige avond, Liefs van tiff. :?

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 18 jul 2019, 22:33

Eten... )

Over Linken... naast elkaar....te krijgen...op de Bovenbalk...

Als je... de muispunt... zet...op een link ...
op het Forum..er op gaan staan....=>niet indrukken<=...=>maar rechter muisknop
indrukken>=...druk dan... =>op de bovenste...(Openen in nieuw Tablad)<=
van het lijstje...dan komt (welke
link dan ook)
->NAAST
=>de Forumlink te staan...
=>op de Bovenbalk...

(ipv je Forum verdwijnt steeds...om een link erop... te hebben ingedrukt...)

(Openen... in nieuw Tablad)...Die functie (aan te kunnen vinken)...lijken ze... uit
het Browser menu ...te hebben gehaald...

Als je meteen... linken indrukt...vanaf... je Web of Forum...komt de nieuwe
link... op je Web of Forum link te staan...sinds eh...(Vandaar even... de uitleg...over ...hoe nieuwe linken...
op de
bovenbalk... naast...(Je eigen Web of naast je eigen Forum) te krijgen....)Zodat je gewoon ...door kan gaan...met
je eigen Web of Forum...ondertussen...Of... zoals ik nu...Moet Switsen...tussen
Forum en Golf.nl.) Dat Switsende kijken ed.....kan alleen... als de 2 linken... (bv Forum en Golf.nl)
naast elkaar...op de bovenbalk staan...

_______________________________________________________________________________________________________
Week 29

Wedstrijd 1


18 - 21 Majors, 148ste Open Championship, Royal Portrush GC, Portrush, Noord-Ierland.
Prijzengeld: $10.750.000 Leaderboard
De Leaderboards zijn lang niet altijd ...up to date...Vandaar...
Nog een...Iers Open leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 07:30 - 21:00, za 11:00 - 21:00, zo 10:00 - 20:00.
Het Brits Open wordt ook heel wat uren op het open kanaal van Ziggo uitgezonden.

De 4 Namen...na dag 1

2-Ier Shane Lowry (-4)
3-USA Webb Simpson (-3)
16-Eng Justin Rose (-2)
20-USA Matt Kuchar (-1)

Goed gedaan...Alle 4... bij de eerste 20...geeindigd...
____________________________________________________________________

Wedstrijd 2

18 - 21 PGA Tour, Barbasol Championship, Keene Trace Golf Club, Nicholasville, Kentucky. Prijzengeld: $3.500.000
Leaderboard

(De Goede...Andere Link...
USA Leaderboard

De 4 Namen...Na dag 1...
(uitslag pas na 00 uur)

1-USA J.T. Poston(-10) Dagwinnaar
3-Can Nick Taylor (-9)
5-Usa Bill Haas (-8)
44-USA Jason Dufner (-3_


******************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 ...Is...
44+1=45 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
38+1=39
per 4 dagen Wedstrijd
en...4... Beker Winnaars...
zijn er uit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 ...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
zijn eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 19 jul 2019, 16:35

Tenten

Lekker bezig.

Zeg, snappen jullie hier nog wat van?
Gescheiden inzameling van plastic schaadt het milieu

Dat het zo erg was LT, met die artsen, wist ik niet.
Ze erg veel van ze, die de 70 niet eens halen.
Eigenlijk trekken zij juist massaal, de gemiddelde sterfte leeftijd, in ons land, omlaag, met hun levensstijl van
niets mag, ook geen sigaar, Velen halen er, de 70 niet eens mee, wat zeg ik, de 60 niet eens.
Ze moeten nodig weer, normaal, gaan doen zelf!
Dat verhoogd, de landelijke sterftecijfer, van nu bij 82, gemiddelde, meteen dan.
Je beschreef, je bezorgdheid, er wel eens over, op het forum, in de jaren, maar dat het, zo erg was, had ik geen idee van LT.
Je maakte je duidelijk, en vaak zat, in de jaren, zorgen om die gasten, maar nu pas, nu je het hier, bij het woordspel,
het, aan het aantonen ben, snap ik pas, waarom!

Ik wens je succes, met je uitgekozen 4 namen, met golf LT!
Tiff, leuk dat je weer in het land bent.
Goed weekend allemaal, wens ik jullie.
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jul 2019, 22:06

Enten... :)

‘Jaarlijks 17.000 tot 20.000 doden door verkeerde medicijnen’
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/11/18/ja ... 0-a1384208

Bij mij ging de Bloeddruk gigantisch stijgen...vanaf een ander Capsules Bloedverdunners Medicijn...toen ik
na erg veel moeites...het vorige Merk ...weer terug kreeg...zakte de Bloeddruk vrij snel weer...naar gewoon.
2 Jaar later...
Deden ze dat weer...bij de Apotheek...hun Merk geven...net als toen...de Bloeddruk steeg weer
gigantisch hoog...
Normaal heb ik...in rust thuis...120/70
soms iets hoger en soms iets lager...
het werd 220 de bloeddruk...
weer
met erg veel moeites...het vorige Merk terug...nu heb ik weer...
in rust thuis...120/70
soms iets hoger en soms iets lager...

Met een ander Merk Cholesteril Medicijn...had ik ook veel problemen mee...
Voorheen jarenlang nergens last van...vanaf ander Merk ...via de Apotheek...
Zware Plasproblemen en dikke voeten...
na veel geemmer het vorige Merk terug...Plasproblemen verdwenen vrij snel
de dikke voeten niet...Dit heb ik ook 2x gehad...in de tijd...ander Merk... via de
Apotheek...Zware Plasproblemen en dikke voeten.

Ik hoorde op TV ...
Er zijn wel een miljoen Nederlanders met Urine Problemen...
Nederland heeft maar 17 Miljoen Mensen...
Zo erg is het dus...
De inlegkruisjes Fabrikanten vieren er Hoogtij mee...maar het is toch Krankzinnig...
1 Miljoen Mensen...op de 17 Miljoen Mensen...

Ik was vroeger in de Thuiszorg Kraamverzorgster...Heb toen nergens die Urine Problemen gezien...
Daarna... ging ik de B-Verpleging in...Zag nergens dat probleem...
1 Nogal... een zwaar Neurotosch figuur...had met plotse (Zwaar hard Hysterisch)...lachen... wel dat...
(Ze pleegde Zelfmoord)
Na het Diploma behaald Psychiatrische Verpleegkundige...ik de A- Verpleging in...daar ben ik het
helemaal nooit tegen gekomen...zomaar Plas problemen...Niemand van mijn Collega's had dat...en
Patienten alleen n... een Urine route Operatie...kort...of lang of voor altijd...

Inlegkruisjes bestonden er nog niet eens toen...

Niemand schijnt echt wat te onderzoeken...tegenwoordig...want inmiddels...hebben al
1 miljoen Nederlanders...Urine...Plas...Problemen...

Ik had dat ook nooit...tot dat andere Merk... Cholesterol...Medicijn!
en wel 2x gehad...(Met 2 jaar tussentijds)
Plasproblemen en dikke voeten zelfs...
Het was echt...heel erg...een nies een hoest een lach en met opstaan...en met lopen
en met gaan zitten................ Psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Binnen een week...het vorige Merk terug...Plasproblemen waren over...
Met het vorige Merk terug...(Die dikke voeten...duurde 2 jaar terug maanden...en Nu ...heb
ik dat...ook weer...) Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jul 2019, 22:25

Tentoonstelling :)

(Over Linken... naast elkaar....te krijgen...op de Bovenbalk...

Als je... de muispunt... zet...op een link ...
op het Forum..er op gaan staan....=>niet indrukken<=...=>maar rechter muisknop
indrukken>=...druk dan... =>op de bovenste...(Openen in nieuw Tablad)<=
van het lijstje...dan komt (welke
link dan ook)
->NAAST
=>de Forumlink te staan...
=>op de Bovenbalk...

(ipv je Forum verdwijnt steeds...om een link erop... te hebben ingedrukt...)

(Openen... in nieuw Tablad)...Die functie (aan te kunnen vinken)...lijken ze... uit
het Browser menu ...te hebben gehaald...

Als je meteen... linken indrukt...vanaf... je Web of Forum...komt de nieuwe
link... op je Web of Forum link te staan...sinds eh...(Vandaar even... de uitleg...over ...hoe nieuwe linken...
op de
bovenbalk... naast...(Je eigen Web of naast je eigen Forum) te krijgen....)Zodat je gewoon ...door kan gaan...met
je eigen Web of Forum...ondertussen...Of... zoals ik nu...Moet Switsen...tussen
Forum en Golf.nl.) Dat Switsende kijken ed.....kan alleen... als de 2 linken... (bv Forum en Golf.nl)
naast elkaar...op de bovenbalk staan...

_______________________________________________________________________________________________________
Week 29

Wedstrijd 1


18 - 21 Majors, 148ste Open Championship, Royal Portrush GC, Portrush, Noord-Ierland.
Prijzengeld: $10.750.000 Leaderboard
De Leaderboards zijn lang niet altijd ...up to date...Vandaar...
Nog een...Iers Open leaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 07:30 - 21:00, za 11:00 - 21:00, zo 10:00 - 20:00.
Het Brits Open wordt ook heel wat uren op het open kanaal van Ziggo uitgezonden.

De 4 Namen...na dag 2

1-Ier Shane Lowry (-8) Dagwinnaar
5-Eng Justin Rose (-6)
12-USA Matt Kuchar (-4)
18-USA Webb Simpson (-3)

Goed gedaan...Alle 4... bij de eerste 20...e...de...Cut...gehaald...
____________________________________________________________________

Wedstrijd 2

18 - 21 PGA Tour, Barbasol Championship, Keene Trace Golf Club, Nicholasville, Kentucky. Prijzengeld: $3.500.000
Leaderboard

(De Goede...Andere Link...
USA Leaderboard

De 4 Namen...Na dag 1...
(uitslag pas na 00 uur)

2-Usa Bill Haas (-13).
18-USA J.T. Poston(-9)
18-Can Nick Taylor (-9)
40-USA Jason Dufner (-7)

Mooi gedaan...alle 4 ...de ...Cut...Gehaald...

******************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 ...Is...
46 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er
39+1=40
per 4 dagen Wedstrijd
en...4... Beker Winnaars...
zijn er uit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 ...Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
zijn eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 20 jul 2019, 10:40

Stellingen

Vind je het erg LT, dat ik me er kapot om moet lachen, over die erge lange rij
veel te vroege dooie artsen.
Het lijkt wel humor. :lol:
Dat zijn van die figuren, die ons allemaal zeggen, te stoppen met roken,
maar je ziet, wat ervan komt!
Ze kunnen beter een sigaartje nemen of een sigaretje, op ze tijd, dan maken ze
zelf ook vast meer kans, ook boven de 75 jaar te komen, of zelfs 82 jaar te worden, zoals
de gemiddelde sterfte leeftijd is.
Maar effe serieus, wat vreselijk eigenlijk, dat ze met zo vele, zo erg vroeg, dood gaan zelf.

Ik heb een link voor je mee genomen, waar jij fan van bent LT, hopelijk vind je het leuk.
https://www.ad.nl/show/koning-overweegt ... ~ae8f2b65/
Jammer dat die hele erge mooie konings topic van je laatst is dicht geklapt.
Ik keek er altijd wel naar.

Over die vuilnis gesproken, ik vind het belachelijk, als wij het allemaal, aan het sorteren
zijn, voor dat bedrijf zelf, spaart ze veel, sorteer personeel uit, dat ze dan ook nog het extra
duur zijn gaan maken, als gemeente belasting en per vuilniszak apart ook nog.
Het had ervan, juist goedkoper, moeten worden, voor ons allemaal!

Zie je wel, dat ze altijd weer zeuren, over de lage rente, bij die pensioen beheerders,
en maar blijven stemmen, op de eu, die dat doen, de rente zo erg laag maken, dat de rijken,
nog rijker worden en die bedrijven ook!
Ze kunnen toch niet, al 10 jaren, al die ouwe mensen gaan bevriezen, of zelfs lager maken, hunnie
pensioen, en wel alles, aan vaste lasten, zo erg veel duurder maken alsmaar weer.
De eu is ontzettend bejaarden onvriendelijk, met van alles, 40% koopkracht tekorten is er al van!
En nog doordrammen, dat het pensioen gekort wordt, met als excuus de rente is laag.
Ook deze nederlandse regering, komt ook niet, voor jullie op hoor Ans, en LT daarmee!!!
Al die jaren al niet!!!!!

Wat vinden jullie, van de boerkas mag niet, zelf vind ik het griezelig, zulks tegen te komen,
het lijkt wel, griezelige horror figuren, en ik denk, dat ze ook, met dat griezelige IS zijn
te asocieren.

Lief van je, dat je Bets , ook helpt LT, met haar forum problemen nu.
Altijd elke dag, maakt ze een plaat zelf, en plaatste het, op haar 1persoons forum, en nu
al die tijd, niet meer.

Ook leuk LT, dat je toch door bent gegaan, met die 4 golfers namen.
Ha haaaaaaaaaaa We kijken er bij me familie allemaal naar, op die linken.
Goed oke het levert je niets op, maar toch wat vaak, en alweer,
vogel je de dag winnaars, uit die 156 mee doeners. Ha haaaaaaaaaaaa
Je schreef pas, je bent de feeling, er een beetje mee kwijt, omdat ze, de bekeruitreiking
meestal, niet meer laten zien, dat je vorig jaar, erg veel beker winnaars meer, eruit gevogeld
had, dan nu het geval is.

Ik wens jullie, een gezellig weekend toe.
Liefs van Tiff :? :lol:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 20 jul 2019, 16:42

Tellingen... :)

(Ik was de Topic... In Memorial Franka...van het Forumonderdeel Nellie en Ans
aan het opschonen...oa( alle [ size=] en [ /size] uit elke reactie te trekken...zodat we al het getypte van ons weer kunnen zien...

Ik kwam er een link... van mezelf er geplaatst tegen...en ging er naar luisteren...
https://www.youtube.com/watch?v=ou8od2eWOHU
en bekeek die YouTube ...ondertussen...
precies ernaast ...ging het over...BDE Bijna dood ervaringen...

(Schreef ik van de week al...ik kom het opeens...overal tegen...(Ik ben er opzich nooit mee bezig nl...
heb er een paar meegemaakt...2 heel kort en 1 lange...)
Nadat mee gemaakt...dacht ik er best vaak aan terug...maar wat later dacht ik...Het Hier Leven...is belangrijker voor me...
Thuis m'n gezin...en m'n werk toen...
Ik dacht steeds ...Ik moet m'n gedachtes erbij houden...m'n werk was al verantwoordelijk genoeg...
en thuis steeds zo afwezig te blijven...(Lijkt een beetje op...Vreemd gaan...ipv ...in het Aardse ...Hier en Nu ...te blijven...steeds
alsmaar weer...terug te denken...aan die andere...
kant...) Met m'n hoofd bezig te zijn...waar de anderen geen deel aan hebben...

Ik dacht opeens...dat moet stoppen...Of ik het... in een (Hersen) kamertje had gezet...dat ik op slot gedaan had...leek het wel
ik was er weer...als van ouds...voor m'n omgeving...
Ik bleef me bewust van dat Kamertje ...ook dat ik er altijd weer bij kon...als ik dat wilde...
Ik had het veel te druk...in die tijd...
Gezin...Man en Kinderen en Huisdieren en Tuin...en Huis...en Kotersschool en hun clubs ed...en natuurlijk m'n werk...Familie en Vrienden trachten bij te houden etc.
Ik deed in die tijd...ook altiojd wel een Opleiding een Study ed...Dus...al snel...Ik vergat het
gewoon...die BDE gehad...en had het er nooit meer over...
Ik had het welis allemaal opgeschreven...
(Dat... heb ik weg gegooid...toen mijn DJ overleden was...zo erg boos was ik ...daar over.)
Vele en vele jaren later...(Na die lange BDE)

Toen ik een Herseninfarct had gehad...was het met schrijven... en... typen helemaal niks...een zooitje werd dat steeds..
vanaf die tijd...ben ik...hjet typen blijven oefenen...en nog steeds...net of het... weg zakt...als ik er ...niks mee doe...en ik weer
opnieuw beginnen kan...met de beginselen... van het typen...
Toen ben ik ...op ons vorige Forum...het welis getracht er over te typen...over... die 2 korte en 1 lange BDE)
Nou dat viel helemaal niet mee...

Wat ik ook... had ermee...en veel anderen ook...(Die een BDE hebben gehad) is dat Tunnel beginsel ermee...
Bij
die 2 korte...leek het meer op ...het lijkt Paranormaal...wat op gang wordt gezet...Zolang het nog over m'n eigen
(Aardse)...omgeving ging...
Ik hoefde er... de Tunnel niet voor in namelijk...
Maar... zag wel ...de dingen...om me heen...Zo werd ik is geopereerd...tijdens dat...had ik dat...
Ik vond mezelf zien liggen niet zo interessant...maar wel...wat ik... bij die Chirurg zag...Die had op z'n schouders
Goud uitstralende (Mensen Geestvorm) Artsen...die mee keken...naar wat hij aan het doen was...Mijn Blieddrukzakte gigantisch...(Dat wist
ik van die
Gouden uitstralende Artsen...ze gaven... de Narcotiseur de schuld...) Ik wist het dus al...voor die Narcotiseur het zelf ontdekte...die
zag ik ook bezig namelijk...Net of ik er tussen in was...met mijn Bewustzijn...tussen de Aardse bewegingen en die van die andere kant
Bewegingen...Toen ik... nog veel beter ging kijken...zag ik ook... een rij...niet goud uitstralende...personen...ze stonden...veel verder...dan die
Gouden figuren...bij het Operatie terrein...maar waren er wel bij...
(Je zou er verlegen van kunnen worden...wat om ons heen allemaal scharrelt...vanuit die andere kant...) Die Dokter...wist er ook niks van
dat die Gouden figuren op z'n schouders had...die alles zagen...wat die Chirurg...uitspookte...Niemand wist ervan...ik zag het toevallig...omdat m'n bloeddruk...plots zo gigantisch was gezakt...tijdens de operatie...
(Nou meer maakte ik met dat niet mee...alleen dat ik dat zag...ik zag niet bv. of ik ook wat om me heen had...goudachtig of zonder dat...rondom me
Na mezelf even hebben zien liggen...ik lette alleen op... naar buiten mezelf toe...
Het aparte is...dat het een erge korte was...uittredend uit mezelf...en er erg weinig over te vertellen was...(Wat ik dan ook niet deed achteraf!)

(Leggen ze vaak uit...als schaamte of bang niet gelooft te worden ed.
Maar al die dingen interesseerde me (Na alle 3 de BDE) helemaal niks...wat anderen over zulks vinden of niet vinden...
Ik dacht ervan...Ik heb er de woorden niet eens voor...om het beleefde echt goed duidelijk te vertellen...de kleuren niet...valt
niet uit te leggen...Hele (Gouduitstralende) Mens vorm... op een schouder ...van een (Aardzijnde) Mens...en dan 2 op elke schouder...
Dat moeten dan...piepkleine ...Mens Geest vormen geweest zijn...maar als ze met elkaar
discusieerden...hadden ze toch de gewone Mens vom...Zoiets ik kon het niet uitleggen...laat staan zeggen...
(Ik dacht er over...als ik is tijd heb...ga ik... rustigjes aan...wel de juiste woorden... ervoor (Be) enken...al is het maar...voor mezelf...)
Ik had eerlijk gezegd...(Achteraf) ...de gedachtes er over...dat ik... meer Gezien had...over die Chirurg zelf...dan dat het
Paranormaal geziene...over mij ging...(En ik kwam... inmezelf...met denken er over...als ik die dingen hardop zeg...schend ik...de Privay
van die Chirurg...Daarom zei ik er nooit wat over...(Het ging om hem en niet om mij...(Die plotse ervaring) was een toevalligheid...
in het passeren ahw. over wat er... te Zien en te Weten was...over die Chirurg zelf...)

Ik zag pas...dat die... al overleden is...die Chrurg...(Hij staat ook ...op die lange ...(te vroeg overleden Artsen)...rij... erbij)
Nou ja...ondertussen zal die z'n Gouduitstralende Collega's...zelf wel ...Gezien hebben...
Misschien... straalt hij... nu wel...Gouderig...uit...bij zijn eigen opgeleide... door hem..(Aardse)....Collega's
op de schouders...en ...kijkt mee...als ze ...aan het opereren zijn...
Oke Gouderig uitstralenden...dan gaat het wel...over Eerbare Mensen...ook omtrent die... Dr. W van E...(Tijdens
hun leven geweest zijnde!)

Maar opzich...het was... de tunnel (nog) niet...met die ervating...(Die 2de keer ook niet)
Maar... die 3de keer... wel...)
Discussierende Goud uistralende Artsen...is dus iik wat...(Die klein met z'n 2tjes per schouder kunnen zijn...maar als je ze aankijkt
toch een gewone Mens lichaams grootte hebben...Nou zoiets al...ik kon het ...niet eens vertellen...Ik zei er dus nooit wat over...)
(Maar ik was wel...daarna...(na die 2 ervaringen gehad)
ahw een tijd ontzettend Paranormaal...Als ik ...echt keek... naar Mensen...kon ik... hun Zielpatroon ...zelfs Zien...
(Na die 3de lange BDE)
wist ik ook...(Hun)...Het Eigen (Ziels)...Zijnsgetal...van Mensen...die ik ...echt...aan keek...
gewoon in een plotse flits...wist ik dat dan...

(Ik zag er compleet het nut niet van in...en het leidde me teveel af...van mijn toen wel drukke eigen leven...en werk ed.)
Ik ben mezelf erop gaan trainen...het niet meer te Zien...of er niet meer op te letten...Heeeeeel soms heb ik dat nog maar...
(Al die Cijfers...al die Getallen...na die 3de BDE...ik zag er het nut niet van in...en Ik ben nooit een Getallen Mens geweest...
met mijn Zorg Beroep aard ed. Ik ben ook nooit een Symbolen Mens geweest...had er gewoon niks mee van doen zelfs...
die 3de BDE barstte van de Symbolen...en van Getallen en van de hele Wiskunde bubs bij elkaar...
(Ik had toen nog nooit Wiskunde gehad zelfs ergens...dat kwam pas veel later...toen m'n Koterij groot was...verdiepte ik me
daar is in...) Ook die 3de BDE leek niet om mij te gaan...met vanaf al in de tunnel...vol met Symbolen...
Ik had wel wat die Neuroloog ook had...(op die Video)
Ik weet niet hoe het bij hem ging...maar bij mij werd echt... alles getoond... en alles uitgelegd...
vanaf 1 stap uit die tunnel...het Licht in...(Ik weet nog dat ik wel gewoon zelf denken kon...zo dacht ik...Jezus Christus...wat is
hier aan de hand...ze noemden me er...De... Gods Wets Verlichte...
(Heb ik weer...Symbolen en getallen en Wetten...dat is in mijn (Aardse) gewone leven helemaal niet aan de orde zo...
Ik dacht...ze hebben het vast... tegen de verkeerde...met dat...Alles!
Nou niet dus...
Ik moest er zelf om lachen in mezelf...en dacht...Hoe kan dat...
Er komen allemaal dingen op me af...waar ik (Aards) niks mee van doen heb zelfs...ze verwachten gewoon...dat je het toch snapt
Na dat snappen...aldaar...ik bleek later...een hoger IQ te hebben...dan ervoor...
Als je er iets aan over houdt...is het wel dat...(Mooi mee genomen ...een verhoogde IQ...kan je dan denken...maar ik dacht...
er over...Ik had het liever... vanaf de Kleuterschool ...gehad...en niet nu...
Mijn DJ zei op een dag...Je weet ineens alles over de Politiek...en er voor...niet...
Je kent ze zelfs allemaal bij naam...Tweede Kamer en Kabinet...(Ook zoiets...dan dacht ik...ik weet liever over andere dingen veel...
want ...mijn kritiek werd niet mals...op van alles... en nog wat...)
(Trouwens ook op mezelf)(Daar was ik ervoor al helemaal nooit zo mee bezig geweest...over mezelf...(Alles lijkt anders
in het Hoofd...na een...echte... BDE gehad...)Om weer m'n gewone zelf te worden...ging ik er niet meer aan denken...en het
al helemaal niet...hardop zeggen...
Maar zo ongeveer...gaat het dan...
Iemand vraagt...is de Klimaat nou een natuurverschijnsel of doen we het zelf...
Dan zeg ik...Het is een Natuurverschijnsel...maar...De Aarde is in 2850 helemaal vergaan...Maar...we kunnen het...met
z'n allen... als Mensen ...wel ...versnellen...
toen die persoon... me aan keek ...(of ik niet helemaal wel was)...zo van eh...toen...dacht ik...
over mezelf
Zeg die dingen... toch niet...m'n omgeving... denkt... zo ...(BDEerig...mee gemaakte...)...niet... namelijk...
Over ...dat... Gods Wets Verlichte... gedoe...schreef ik jullie... wel vaker over...

Ik zeg niet...dat die Gasten... Liefdeloos zijn...(Van Hoofdfactor 7)...maar... de Liefde... straalden ze... ook niet uit
dat... maken... anderen ...vaak wel mee...met een BDE ervaren...allemaal Liefde... om zich heen...
(Nou ja
heb ik wer...ik weet ...wel Mensen ...die het ...hun lust en leven is...de Wetten...
maar... ik weet wel...leukere en mooiere...Hoofdfactoren er...
(Daar had ik een lange poos... erg de zeik over in...Een Gods Wets Verlichte... te zijn...via Gouderige Figuren daar...
besloten...Maar eh...Jezus Mina... wat moet ik daar
nu weer mee...(Dus ik besloot het er... vooral niet over te hebben...niet... om Schaamte of Bevestiging ed...zoals ze dat
vaak uitleggen...als Mensen er niks over zeiden...) en later misschien wel...Ik heb er gewoon... de woorden niet voor...dan
hebben... die het...over de Liefde ed...(er mee gemaakt)...het wel... heel erg makkelijk...om te zeggen...Makkelijk zat...

(Maar
Ik denk... meestal er over...Plots ...of tzt... Zie ik het ...vanzelf wel...(En... als onze IQ daar ...toch... zo breed is en diep is en hoog is
en we het... daar...toch... allemaal... maar zo snappen...wat
zou ik me ... hier...er...dan... over gaan vermoeien...(Over hoe het... in het Hiernamaals ... er aan toe gaat...)

Nou genoeg geemmerd ...er over...en ik moet ...erg rustig aan doen...maar het was wel ...een aparte
typeoefening weer...
Jullie een fijne dag verder...Ik ga Golf op TV kijken...Knf. van LT) :D

O ja...watik er ook aan over hield...vaak de (vak)ea fouten te Zien...
vb
Ik kijk nu voor het 2de jaar Golf op TV...en altijd weer...noteren ze het verkeerd...
op de ranglijsten...
vb. Lory behaalde gistere 67 punten met -8
en Holmes behaalde 68 met -8
Dan moet Lowry het eerst op de ranglijst staan...en niet Holmes...

Net ging ik even kijken op TV...Lowry moest de T-op...
Staat bij hem genoterrd...T2

Kijk het gaat erom...wie met de minste aantal slagen...een Wedstrijd diet...
als Lowry dat in 67 slagen gedaan heeft...en die andere met 68 slagen...
Dan is Lowry de beste van deze 2...(Al hebben ze allebeide -8 gisteren behaald)

Nou daar snappen die Kakkers niks van...
(Ik vroeger ook niet ook...ook zonder Kakker te zijn)
Maar dat hield ik aan die BDE over...(Vak) Fouten ea Fouten te Zien...
Ik schreef daarom welis...Niemand is zonder fouten...echt Niemand...
(Maar
dat niemand
het ze uitlegd...snap ik echt...niks van...Altijd staat het... weer fout... op de Golf...score borden!)
Als dan ...ook nog... zo'n sukkel...het in beeld brengt...de dag erop
als Lowry... op de Tee staat...dat Lowry T2 is ...van de beiden...Hij en Holmes... met allebei...-8
Dan noteren ze het op de TV Score borden ...en op de terreinen etc.
die Holmes bovenaan...als NIO.1...
van de 2...met allebei -8

Maar degene... die het in 67 slagen deed ...Lowry...en de andere Holmes...in 68 ..slagen...
Snappen jullie het...(Als je het snapt...Leg het dan die (die Golf uitslagen noterende)...Klojannissen is uit!)
Want en anders
Dan denk ik ...meestal...ze moeten...(allemaal)
snel aan de gewone waar...dan Zien en Weten en Snappen ze
het
(in hun Vak)...het misschien ook is...)
Ook bij Golf.nl ed.
Als ze beiden
op plek 1 eindigen...
(Of plek 2 of plek 3 etc) en beiden eindigen met -8
Dan is... degene ...met...de minste slagen nodig gehad...de Beste...
Dat is op Dag 2 Lowry!...(67) die moet boven aan
op de Scorelijsten dan staan!!! (En niet Holmes (68)!
(Handig als ze dat...bij die Golfers Pro... met geld uitbetalingen
ook is goed weten te doen!
(Dit was 1 vbje... maar)

Ik zeg niet... dat ik altijd gelijkheb....maar erg vaak...Blijkt achteraf...wel...

Maar...Dat doordenken...had ik ...voor die BDE...gehad... niet zo...

(Hoogstens op m'n werk en thuis...Wat er bv op TV was...het zal wel...
Maar tegenwoordig
denk ik ...ongeveer zo...

Een groot USA vliegtuig...Ze zoeken het maar... in het Software...
maar er zijn 2 dingen... waar de ene op moet drukken (Vlgs de software)
die op elkaar drukken moet...
om het Vliegtuig...recht te houden...in de lucht...
Stel
de software ...heeft ...met de (boven)...drukker (product) te maken...
en waarop gedrukt wordt...is een gewoon dingetje...technisch...mechanisch...maar
is niet verbonden met ...de software...wel het druk (Product) erop...

Misschien ...ligt de fout ...niet aan de software....ook niet aan de druk
(technisch Mechanica)product...
Waar ze de fout ...nu al maanden... in zoeken...
Misschien
ligt het gewoon
aan het technisch...in te drukken...product...waar...
van de Software... met de drukker (Product)...op gedrukt...moet...

Waar ik ook ben...ook
thuis voor de buis...Zo zit (ongeveer)...ik dan (door)...te denken...

Ik zeg niet...dat het zo is...maar ...ik denk (ongeveer dan)
wel zo!...Gr. van LT) :roll:

Plaats reactie