WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2019, 18:20

Een... :)


1ste Wedstrijd...

BMW International Open
Golfclub München Eichenried

Leaderboard
http://www.eurohttps://ladytroy.forum2g ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 11:30 - 13:30 & 15:30 - 18:30, za 14:00 - 18:30, zo 12:30 - 17:00
viewforum.php?f=10007

De 4 Namen...3de Wedstrijddag...

6-ENG WESTWOOD, Lee ( -10)
6-ITA PAVAN, Andrea (-10)
11-GER KAYMER, Martin (-8)
60-NED VAN DRIEL, Darius (Par)

Na de 3de dag
3 Van de 4 Namen...bij de eerte 11...is niet slecht...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3de Wedstrijd...

20 - 23 PGA Tour, Travelers Championship, TPC River Highlands, Cromwell, Connecticut. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 21:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00:00
.
De 4 Namen ...na de 3de Wedstrijddag...

2-USA Keegan Bradley (-10)
10-Kor Kyoung-Hoon Lee(-7)
20-Eng Paul Casey (-6)
34-USA Ryan Armour (-4)

3 Van de 4 Namen...bij de eerste 20...is niet slecht...

__________________________________________________________________________________________

Ook ...met week 25
staat Matt Kuchar...bij de Fedex..nog steeds No.1
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
De Fedex ranglijst.
STANDINGS FEDEXCUP RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Rory McIlroy 2,195
3 Brooks Koepka 2,193
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789

Koepka doet nu mee met een PGA Golfwedstrijd in de usa en
Matt Kuchar niet...dus kan die Kuchar...dit weekend wel
ingehaald worden...op de Fedex ranglijst...

*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
29+1=30 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 25+1=26
per 4 dagen Wedstrijd
en...1... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 23 jun 2019, 07:20

Enschede... :)

(Ik las dit...
Bijna-doodervaring: wat gebeurt er na de dood?
https://www.dokterdokter.nl/gezond-leve ... /item27741

Zelf heb ik ook.. enige ervaringen ...ermee gehad...
Ik moest
is een zware buikoperatie ondergaan...was zelf totaal niet bezig... met de dood of zoiets...het
leek zo gewoon...die operatie...

(Achteraf gehoord...m'n bloedruk... daalde plots... giganties snel...tijdens de operatie...)

Ik lag dus... gewoon onder narcose...bemerkte nergens wat van...plots... zag ik rondom de Arts
die aan het Operenen was...allemaal gewichtige uitziende Mensen staan...een paar keken mee... naar wat die aan
het doen was...die Dokter...ze overlegden het met elkaar...Die paar waren helemaal ...van goudkleurige
uitstraling...om te zien
die verder naar achteren stonden...waren grijzerig van kleur... om te zien...Maar ze waren allemaal te zien...wat
om die... Opererende Dokter... heen stond...vanuit het Hiernamaals...

Die Goudkleurigen...bleken... ook Artsen te zijn...maar ook familie van die Operende Dokter te zijn...eentje was...een Artsen
Opleider
geweest...tijdens zijn leven...

Die hele ervaring...ging niet eens ...over mij...maar ...ik mocht het ...wel Zien...mee maken...hoe de stand van zaken
van ...die Operende Arts was...over Zijn familie overleden naasten...een paar van ze
waren ...hele hoge Hiernamaalsen...in de Medische Stand...De grijziger uitziende figuren...stonden wat verderop...
die mochten de Operatie...niet echt mee kijken...die Goudkleurigen uitstraalderigen...wel...die discusieerden er
over...ze zeiden...de fout ligt... bij de Narcotiseur...die zat volgens hen...weer is... niet goed... op te letten...

Later...ik kwam gewoon bij ...uit de Narcose...niemand vertelde me ...ook maar iets...wat klopte... met mijn ervaring
gehad...met de Hiernamaalsen...van die Dokter...
De Operatie heette gewoon gelukt...verder niks...
Pas... veel later...de Zaalarts (niet wetende ...dat ik er... niets van wist...het me niet verteld was...)
zei...zo zo...dat was ...op het kantje...met u...tijdens de operatie...

Maar... een hele discussierende...aan voorouders Artsen Familie...in het Hiernamaals...op ...en... om... de schouders
van die Operende Dokter...heen
had
ik...weldegelijk...Gezien!

(Dat kon alleen...als ik
een moment...kort...of zo...effetjes...of zo...er...wel heel erg precair ...erbij ...had bij gelegen...tijdens de operatie...)
En... achteraf gezien...klopte dat...nog ook!

2de Ervaring
Ik had ...de Kat ...van mijn Vriendin te logeren...als oppas ervoor...als zij...op Vakantie was...
Die felle Kater...kon onze Kat Joy ea Katten...niet uitstaan...Ik hield die dus apart...Onze Kat beneden en de Kat
van mijn Vriendin
op de Bovenverdieping...
Dat ging altijd...heel gewoon goed...

Maar die dag...Mijn DJ... had avonddienst...ik was alleen thuis...giing naar het Toilet...de Kat van boven...stoof langs me
de deur door...

Terwijl ik... op de WC zat...krijsten die 2 Katten...ze vochten meteen...Toen ik er naar toe ging...lagen er overal
dikke Kattenharen bundels...

Met erg veel moeite...kon ik... die ene pakken...en op het halletje zetten...dat naar de bovenverdieping ging...
Ik bezig ...de deur dicht te doen...toen onze Kat Joy...ook snel... die opendeur door wilde...
Ik bukte...duwde de kat naar achteren...en knalde daarmee bezigzijnde...en ik ...op wilde staan...tegen de Deurknop aan...
En wel
zo erg hard...was ik omhoog gaan staan...vanuit hurk stand...Ik werd er helemaal dizzy en duizelig van...
Ik voelde me niet goed worden...en ging liggen op de Bank...

DJ kwam thuis en dacht...Ze slaapt lekker ...mooi laten slapen...hij had de dag erop...vroege dienst...hij weg...de Hulp kwam...
Ze zag me liggen... op de bank en dacht...lekker laten slapen...en ging aan haar huishoudelijke bezighedens...bezig zijn...
Zij weer weg...(Had een sleutel) ...DJ kwam thuis...
Volgens hem...later...Ik stond op ...uit de bank en zei...Ik moet plassen...en ging plassen en weer op de bank liggen...
Moet je wat eten? Nee zei ik ...en zeilde... weer weg...

Bij elkaar... heb ik zo gelegen...2 dagen...zonder dat ...er iemand merkte...er is wat aan de hand...

Ik had een grote bult op mijn hoofd...die erg zeer deed...
Toen ik weer
wat bij kwam...zei ik ...wel bewust ervan...als eerste ...tegen mijn DJ...Ik ben de leukste thuis...op de deurknop na...
Hoezo?
Ik het hem vertellen...

Maar ook...Ik lag er dus zo bij...op de bank...en zag ineens...of mijn Bewustzijn...een ander leven ging leiden...in
een soort tunnel...In die Tunnel...lagen overal...stapeltjes met... Symbolen...als ik die... als een soort raadsel
had opgelost...was ik...in een licht gebied... op de grens tussen leven en dood...dan kon ik beide kanten... waarnemen...
Ik kon... elk symbool oppakken...en bekijken...en moest het gaan uitleggen...ahw ook verantwoorden...met wat
ik in mijn leven...allemaal... had uit gespookt ...en ervaren...ook via derden ed.

Dat leek erg op... wat mensen welis vertellen...die bijna echt verdrinken waren...hun hele levensloop ging
aan ze voorbij...maar bij mij ging dat...met Symbolen...en elke Symbool apart...moest ahw ontleed worden...

Zo helder was dat allemaal...de ingewikkelste Symboken...leken wel ...ingewikkelde Puzzels...
Ik had ...in mijn leven...met Symbolen... niks van doen gehad...alleen de gewone bekende Logos symbolen...'dat iets
een Bedrijf of Instelling ed. is...of iemds Beroep beduidt...Verder niks...en al helemaal niet...Symbolen...die het
Leven uitlegden...ahw.

Ik weet nog...dat ik dacht...waarom... krijg ik niet gewoon... de beelden te zien...over wat ik in mijn leven...heb meegemaakt...zoals
mensen... die bijna verdronken zijn...dat vaak vertellen...Gewoon in beelden...Zien ze het terug...
Symbolen te moeten uitpakken...en ze dan verklaren...
Wie bedenkt er zoiets...

Ze waren echt erg ingewikkeld...maar opeens... zag ik als Symbool liggen...2 Trouwringen...He he dacht ik...eindelijk
een Symbool...ligt daar...wat ik meteen snap...
Opeens kon ik door die Licht opening...

Ik kreeg de keuze...welke kant... ik op wilde...terug... naar het Aardse of ...doorgaan...het Hiernamaalse in gaan...

Ik dacht wel wat
overmoedig...zo van...Ik wil ...wel terug...maar ook even... een kijkje nemen...de andere kant op
na al die moeites... met de
Symbolen gedaan...

Dat scheen geen probleem...want met... Geest Verlichte Mensen...is hun Zielszijn patroon...aan beide zeide...werd me uitgelegd...
Het Hiernamaals werd me als...Hoofdfactoren ...uitgelegd...
Eigenlijk...
kreeg ik... de uitleg...hoe het Eewige Hiernamaals...er aan toe ging...hoe het ingedeeld is ed.
Alles werd getoond...

M'n bewustzijn...kreeg opeens... te maken...met stapels getallen...
Die allemaal ...er wat... te beduiden hebben...
Echt alles werd getoond...
(Dat ga ik nu niet uitleggen) maar opeens...kwam weer de vraag...
Of ik wilde blijven...of terug wilde gaan...Ik heb Man en Kinderen en Huisdieren ...daar wil ik...naar terug...liet ik
weten...(Ik had het idee...dat praten ed. daar ging...via denkens uitstralingen...niet via de mind dus...en wat je ook
zegt-denkt...in welke taal... dan ook...iedereen er...begrijpt het...van elkaar...
Lijfloos...maar wel ...de vorm ...van een Mensen lijf...vormt...daar... je... Zielszijns patroon...maar dat kan ...een stip grootte zijn...maar
ook een Halve Aarde breedte ...aan grootte zijn...daar in dat...Hiernamaals...

Als je er...zoals ik dacht...denkt...zo van...Laat mij maar
de grootte van mezelf zijn...Kijk niks te gek op...dat ...de grote rest...maar
een stipje... aan grootte is er...Hoe dat gaat...geen idee...Terwijl ik er toch ...heel gewoon over dacht...bleek de Mens Grootte
daar helemaal...zoiets gewoons... niet te zjn...

Toen schoot me
die Gouden Artsen...Mens beelden te binnen...rondom die Operenrende Arts...Alleen al ...op 1 schouder...zaten er
al 4 stuks...
Zo klein compact...bleek de meesten... van vorm grootte er...of nog... veel kleiner...er was iets aparts mee...als je met
ze zou
gaan denk-praten gaan...zag je ze wel ...als gewoon
Mensen grootte...aan...maar... gewoon alleen... met het Zien...Ze zaten...Met z'n 4ren...op 1 schouder plekje...

Dat zijn
bewegende...veranderde vormen...van lichaams grootte...er...die wij... helemaal niet kennen zelfs...

Ze kunnen
het hele Hiernamaals...
in de vorm van een Huis... je uitleggen gaan...terwijl het ...over de hele Kosmos gaat...
Zo erg symbolisch gaat het er aan toe daar...

Maar ook...Net als je... mocht denken...wat is... die Persoon er...ontzettend groot...kan die... maar zo...een speldenknop...aan
grootte zijn...ook...
Zulks... zit niet... in ons Aarde denken...en Zien en Wetens ed...Wat me... toen allemaal...is getoond...

Ik zelf...
was nog nooit ...met Symbolen bezig geweest...laat staan... als de ingewikkeldste Puzzels...Ik kreeg het gevoel er...m'n denkens
krijgt zelfs...een tig ...in de tigs... aan IQ's meer...na deze ervaring ...mee gemaakt...
Een uitstapje...naar het Eeuwige Hiernamaals...is dus ...zo slecht... nog niet...als je er... Knapper Intelligenter... van terug
komt...dan je was...

Maar... dat we ...30% hebben ...aan Mensen...soms meer en soms minder
altijd...op Aarde...aanwezig is...die al... een Verlichte Geest hebben...zulks kwam ik er... ook te weten...

Ik heb het... toen ervaren...als erg interessant...zo'n ervaring...Maar
ik had ...die extra intellingentie...liever... vanaf de geboorte gehad...
en meer geluk ...sowieso ook...

Eigenlijk...heb ik er nooit... het nut van ingezien...(Van het leven zelf niet... en al helemaal niet...met zoiets als ...een
Eeuwige Hiernamaals...)

Mijn DJ zei dan altijd...Het hoeft geen nut te hebben...het is... gewoon zo...en het overkomt ons...gewoon zo...
Maar
ik had die... extra intellingentie...liever... vanaf de geboorte gehad...
en... meer geluk ...sowieso ook...

Ik bedoel eigenlijk... ermee te zeggen...dat ik zelf...zoiets... nooit zou fantaseren...als ik er het nut... er niet eens van inzie...in
zo'n Eeuwige Hiernamaals...

Mijn eigen Bewustzijn...zou nooit... op het idee gekomen zijn...dat alles ...via
Symbolen... is uit te leggen...ik was... met zoiets...zelfs nooit ...bezig geweest...
laat staan...in de moeilijkste Puzzels vormen...

Wat ik dus
had mee gemaakt...
Niet goed zijn geworden ...op die Bank thuis...(Na de knal van de Deurknop tegen mijn hoofd aan...ik bukkende de Kat Joy naar achteren
duwende...en snel weer omhoog gaan staan...om de deur snel ...te kunnen dicht te doen...) Alles wat ik... vanaf toen...in
die 2 dagen...mee maakte...
lag helemaal...buiten m'n eigen denkpatroon zelfs...

Ik bedoel eigenlijk... ermee te zeggen...dat ik zelf...zoiets nooit zou fantaseren...als ik er het nut er ...niet eens van inzie...in
zo'n Eeuwige Hiernamaals...

Ik tracht ...dat nut ervan...nog steeds... te ontdekken...gewoon... via mijn Aardse denkens...
Dan denk ik...als het bestaat...zo ze... het mij ...toen...hebben getoond en uitgelegd ed. dan zit het...gigantisch...ingewikkeld in elkaar...
dat Eeuwige Hiernamaals...en ...elk getal ...is daar een Symbool ...en... getallen rijen... ed. ook.

Ik had er nog nooit van gehoord...
van de Getallenlijn van het Zijn...

(Dat is...ter aanduiding... op het Assenstelsel...de Middenlijn...)

Ik had ...nog nooit gehoord van...(Pos. Pos) Een ...Ziels Zijns Getal...of en of... van een...Niet ...Ziels Zijns getal...(Neg.Neg)
Maar toen ik... weer... bij m'n positieven kwam...op die Bank...wist ik... daar ...Alles ...van...

Voordien...in alle jaren ervoor...was ik ...in mijn denkens...nooit... never...met zoiets... bezig geweest ...zelfs...
Ik dacht ervan...Heb ik weer...Ik maak... van alles mee...maar kan het... niet eens Zeggen...niet uitleggen...dus...ik
heb het er...nooit over...

(Tegenwoordig...vanaf... die type oefeningen...tracht ik het... welis... te typen er over...maar... het mist
alle kleuren...in de verhalen...en uiterlijkhedens ed. en ik zit nog steeds...te typen dan...met de gedachtes...wat
nutteloos is dat alles...
(Ik denk welis zo...Als die God volmaakt ...was geweest...had die gelijk...een Hemel van de Aarde gemaakt...en
elk Mens gelukkig gemaakt...)
(Zo onder ons...Voordien nooit...Maar
Sinds... die ervaring...heb ik welis...ruzies...met God...dus...) (Maar... tja...misschien...wie niet...is.. wel...is...)
Maar
m'n eerste ervaring... ermee ...was toch...die Gouden uitstralende...Dokters...Voorouderen van... die Operenende Dokter...

Kan me helemaal niets schelen...wat Mensen er van denken...en ook dat nog...Kan me ook niks schelen...wat ik er zelf...van denk...
(Ik had liever...mijn DJ... op m'n oude dag mee gemaakt...met een Camper...door Europa gaan...wij samen... met de hond mee...was
in wezen...het plan...Als dat... al niet eens ...door gaat... een beetje geluk... voor mezelf ...op m'n oude dag...samen
met mijn DJ...dan kan me ...de hele bubs niks
schelen meer...Die Dip...buien... heb ik... wel vaak...)

Maar ...erover...de zeik...en ...gemekker ed... erin... hebben...doet... niks af...aan die... 2 ervaringen...tussen Leven en Dood... te hebben
mee gemaakt...en... dat was...het Onderwerp...van ...dat Artikel...

Jullie een Fijn Weekend gewenst...Knf. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 23 jun 2019, 17:35

Edel... :)

1ste Wedstrijd...

BMW International Open
Golfclub München Eichenried

Leaderboard
http://www.eurohttps://ladytroy.forum2g ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 11:30 - 13:30 & 15:30 - 18:30, za 14:00 - 18:30, zo 12:30 - 17:00
viewforum.php?f=10007

De 4 Namen...4de Wedstrijddag...

1-ITA PAVAN, Andrea (-15) Dagwinnaar en Bekerwinnaar Afbeelding
10-ENG WESTWOOD, Lee ( -12)
16-GER KAYMER, Martin (-10)
62-NED VAN DRIEL, Darius (+1)

Na de 4de dag...
Erg mooi gedaan... 3 Van de 4 Namen...geeindigd bij... de eerste 16
Tja eh...die Nederlander...bijna als laatste geeindigd...heeft gelukkig wel de...Cut...gehaald...maar
dat was dan ook dat...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 de Wedstrijd...

20 - 23 PGA Tour, Travelers Championship, TPC River Highlands, Cromwell, Connecticut. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 21:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00:00
.
De 4 Namen ...na de 4de Wedstrijddag...

2-USA Keegan Bradley (-15)
5-Eng Paul Casey (-11)
13-Kor Kyoung-Hoon Lee(-9)
54-USA Ryan Armour (-1)

Erg mooi gedaan...3 van de 4...bij de eerse 13 geeindigd

__________________________________________________________________________________________

Ook ...met week 25
staat Matt Kuchar...bij de Fedex..nog steeds No.1
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
De Fedex ranglijst.
STANDINGS FEDEXCUP RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Rory McIlroy 2,195
3 Brooks Koepka 2,193
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789

Koepka doet nu mee met een PGA Golfwedstrijd in de usa en
Matt Kuchar niet...dus kan die Kuchar...dit weekend wel
ingehaald worden...op de Fedex ranglijst...
Hoe pakte dat uit...

Ook na Week 26
staat ...Matt Kuchar...nog steeds...op plek 1
op de Fedex Ranglijst...
wgs. Koepka eindigde ...de 4 daagse wedstrijd...in Week 26
zo erg laag...maar... omdat die wel ...de ...Cut...had
gehaald en aan de wedstrijd van Week 26
had meegedaan kreeg hij daarom
punten erbij en
steeg hij ....van plek 3 naar plek 2....

STANDINGS FEDEXCUP
RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Brooks Koepka 2,198
3 Rory McIlroy 2,195
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789

*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
30+1=31 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 26+1=27
per 4 dagen Wedstrijd
en...2... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 25 jun 2019, 00:18

Delen... :)

Wat jullie per mail vroegen...over alle foto's weg en plaatjes...
Ik zocht is bij andere Fora...en zag dat oa de Senioren Forum...met hetzelfde pobleem zit...
De ene na de andere vaste Forumlid is er al om weg gegaan...en ook erg veel kijkers...Lezers en Savers...
Ik las al hun gepiep en geklaag...eentje maide naar die...Waar naar toe? En die herstelde bij
die alle Foto's en plaatjes...Ik denk...als het zo makkelijk is op te lossen...waarom niet bij allemaal zo
gedaan...dat alles weer te zien is...via de server...Maar iemand scheen het dus wel te kunnen...

Ik verder op speurtocht...is nogal moeilijk...de vaste Forums van Go terug te vinden...hadden we voorheen
een link voor op het Forum...dat je ook de anderen Forums kon vinden...
Nu niks dus...Ook de Leuke Iconenplaatjes zijn weg...Ik mis het Champagnes flesje...als ik een Bekerwinnaar
eruit heb gevogeld...Tiff mist haar Bloempje...na haar Groetjes...

Oke ik vond dus...na wat speuren op Internet... deze link terug...
https://helpdesk.forum2go.nl/viewtopic. ... 934#p20978
De Helpdesk Forum2go
Gaat ook over de foto's...
Die deed ook ... iets...dat het opgelost was...

Ik zelf...Ik ben nog nooit ...op die Helpdesk Forum van 2go kunnen komen zelfs...
M'n e-mail adres en wachtwoord...en dat staat er ...het klopt niet...
Altijd gehad ermee...Dus kan ik niet... op dat Forum...om hetzelfde te vragen...
over de foto's en de plaatjes...op ons Forum...

Ze kunnen dus... iets doen...dat het lukt...Geen idee... waarom ze dat niet ...gewoon
bij alle vaste hunner Forums doen...
de fout herstellen...met alle linken...op de Forums...raar dat je het allemaal apart
schijnt te moeten vragen...dat is toch zot...

Als je weet...hoeveel kijkers erom weg blijven...Forums Leden zelfs...met zo'n rotzooi van de Forums
gemaakt
via de Server zelf...

Wat ik begrepen heb...dat het Forum ...nu gaat via de Server...yourdomain.com en niet meer via
2go...Ik heb er nog geen voordelen aan kunnen ontdekken...die verandering...van de Server...

Bij de Beheerderpaneel...bv.
Ik wil de Forumonderdelen...anders op rij...op de Index Blz...zo het was...maar kan dat nergens vinden...om te doen...
Alle Forumonderdelen op rij...met ernaast... omhoog of omlaag...

De mooie Logoplaatjes weg...

Wij hadden altijd een vaste Kijkersploeg...vooral in de avonden en in de nachten...Nachtwerkers ahw...
Bijna altijd wel...100 tm 200 Kijkers...bezoekers per dag...soms zelfs meer...
Opeens staat er... helemaal geen bezoekers...dat kan helemaal niet ...niet eentje...
Soms maar 5 op de dag ...Of ze het uitzetten...met regelmaat... voor bezoekers van buiten af...
in de late avonden en de nachten...lijkt dat wel...maar geen bezoekers op de dag en in de avonden en in de nacht...nou
dat hebben we
nog nooit gehad...in die 12 jaren niet...Ook vroeger op omns vorige Forum niet...
dus dat loopt ook niet goed hier...bij de nieuwe Server...die dingen.

Het aantal leden...is opeens maar 3...was 1300 of zoiets...die 3...dat zij nog de actieven...maar voorheen stonden ook alle
inactievelingen ook erop...genoteerd...Kijk ik... bij het paneel...staan er soweiso meer dat 3 leden er op...
Maar ...op de Index...vanaf de nieuwe Server... meldden ze... steeds...3 Leden...???...

Nou ja... ze doen maar...als ze de Foto's en de Plaatjes...maar weer gewoon zetten gaan...

Een man typte ergens
zag ik...ik heb 45000 platen en foto's...staan om m'n Forum...het toont alleen de linken
hij vroeg om raad... zijn Helpdesk schreef...het moet handmatig gedaan...

Ze willen zeker alle leden weg jagen zo...
En dan te weten...
dat iemand ...van de Server...het maar zo...gewoon...alle foto's en plaatjes
kan zetten...

Net als die van de 2go helpdesk...
Waarom doen ze...dat dan niet...Dat is toch zot...
Kijkers en Leden lopen erom weg...om al dat geniks ...uit zichzelf...naar ons toe...
Nou ja...


Ik heb wel... je getypte overgetrokken Ans en ...op het Forum voor je geplaatst...maar vond er geen... Weekend plaatje...bij
de Mails
van je...
Kan wel kloppen... misschien...geen idee...
Tiff heeft... bloedjes mooi weer...met haar vakantie...maar ondertussen...is het hier ook... bloedjes heet...

Trusten allemaal...Fijne Dinsdag...Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 26 jun 2019, 13:31

Lengte

Wat is er met de Nederlandse forums aan de hand ?
Zoveel zijn het er niet eens, je leest overal gemopper
en geklaag en leden die weg gaan er om, en ze doen er niets aan, terwijl zo te lezen is, dat die
fotos en plaatjes, zo gewoon terug te zetten zijn, door de server.

Ik las dit
Ziek door medicijnen
Vervalst duur kankermedicijn ontdekt bij Nederlandse groothandel

Hoe vaak hebben ze zulks, nooit ontdekt?
Ik vind, net als jij LT, het echt niet normaal, dat er 1 miljoen mensen, met plasproblemen zitten,
leuk voor de inlegkruisjes winsten, maar gelijk heb je, vroeger had niemand dat, op
een paar na misschien. Jij denkt, dat het misschien ligt, aan de opvulmiddelen bij medicijnen maken,
dat doen ze tegenwoordig, met gemodifiseert spul en waar maken ze de capsules van, om medicijnen heen.
Het moet ergens aan liggen.
Jij kreeg het ook 2x ,met dat andere merkt, tegen de cholesterol, zware plasproblemen.
toen je ermee stopte, perse je vorige merkt terug wilde, verdwenen kort erop, ook die problemen,.

Klopt ik heb geen plaatje gestuurd, naar je, om voor me te plaatsen, met het weekend,
eerst moeten alle fotos en plaatjes normaal gezet, door de server, ze moeten hun werk eens goed doen daar,
anders lopen we allemaal weg. Klopt ook, dat het kijkers aantal niet klopt LT, soms een nacht helemaal niets,
met dit nieuwe forum model, nou dat klopt helemaal niet.
Misschien moeten we, naar een ander forum merk gaan zoeken. Denk er eens over LT!

Pffffff warm he. Een goede midweek allemaal.
(Onze vorige leuke logo plaatjes zijn ook weg hier,
alleen die lelijke smilies hebben ze nog maar, bij doe nieuwe server. )
Knuf van Ans ;)

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 26 jun 2019, 14:07

Tegendelen... :)

Er is ...veel meer gerotzooi gaande...op Intenet...vb. Met explorer...en ook bij Feyerfox ed.
Als ik golf.nl... op de bovenbalk... heb staan... en druk daarop... Leaderboard link in...verdwijnt de
golf.nl
Maar ook...op dit Forum Model...
(Ik type hier ..toch echt...golf.nl
ook dat... staat niet geactiveerd hier...web linken...hier getypt...en... eerst altijd...wel...)

Maar golf.nl web...waar ik mee bezig ben
gegevens... van over te trekken...zoals altijd...met ook de Leaderboards...na dat geplaatst...blijkt golf.nl weg...op
de bovenbalk...weg...

Jezus Mina...
Ik zit dus
op het Forum...dit model Forum...en druk op... de Leaderboard... link...
Met alle mee doende Namen...
Ik zoeken...erop...
Ik wilde...op de bovenbalk... het Forum... weer indrukken
zoals altijd...om de 4 Namen...te typen erop...is vanaf... een Link erop ingedrukt
vanaf het Forum... het ...mee bezigzijnde...het Forum weg...
Wat is er gaande
met Internet???

Alleen die ...(ingedrukte vanaf het Forum)...Leaderboard...is nu... op de bovenbalk...
Wat is er gaande
met Internet???

Ingepakte linken... als eerst...doet het ook niet...
Nu moet het zo...
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard
(Omdat linken vaak... erg lang zijn...kon je ze inpakken...met [url= en [/url] Dan was alleen het te
ziene...getypte (Leaderboard) woord...geactiveerd...

Dit Forum Model Ans...Het lijkt wel
een Kleuterklas leer lesje...dit Forum model...zo het nu is...niks doet het nog juist...niet 1 dag of zo...maar
dagen en dagen en dagen...

Terwijl wij
ahw ...het Havo- VWO ahw... model
als Forum Leden...al jaren gewend zijn...Het lijkt wel ...een ICT beginners...(Kleuterklas)
leer lesje...dit Forum... model...

(Of ze hebben...Hou ze dom en stom en jong...en vooral... goedkoop...als... Personeel...
vb.
Wat 1 iemand
bij de 2go Helpdesk... maar zo kan...plaatjes en foto's weer normaal zetten...op de Fora...Op de Forums...
wat die nieuwe ...Server...Domein...na het allemaal fout... erop te hebben gezet
vanaf overgenomen...ze...hun eigen gemaakte fouten... te verbeteren...schijnt ze... maar niet... te lukken...het
zelf te doen...bij die nieuwe Domein Server...
Dit Forum Model Ans...Het lijkt wel
een Kleuterklas leer lesje...dit Forum model...zo het nu is...niks doet het nog juist...niet 1 dag of zo...maar
al dagen en dagen en dagen...en bij de Senioren Forum...klagen ze al...al maanden...
over...die nieuwe ...Server...Domein...na het allemaal fout... erop te hebben gezet
vanaf overgenomen...ze...hun eigen gemaakte fouten... te verbeteren...schijnt ze... maar niet... te lukken...het
zelf te doen...

Terwijl wij
ahw ...het Havo- VWO ahw... model
als Forum Leden...al jaren gewend zijn...Het lijkt wel ...een ICT beginners...(Kleuterklas)
leer lesje...dit Forum... model...

Het is te warm...om (ook naar waarheid)...te mekkeren...dus eh...

Maar dan weten jullie het...als je een link... op het Forum indrukt...is het Forum
van je Bovenbalk af...
en niet... zoals ...de vorige 14 jaren...(Dat ik een PC heb...toen kwam ...tm pas nog
de ingedrukte link op het Forum
op de bovenbalk apart
er naast (de Forum link)...te staan...

(Ik geef zo gauw niet op...dus...Ik probeerde... het... net...bij Google...
Had er... een Web Link op getypt...kreeg die web...
en ...op die geopende Web...staan ook ...geactiveerde Linken op...
Ik drukte er eentje in...
die kwam netjes...(zoals het hoort dus)...naast de web... waar ik mee bezig was...te staan...op
de Bovenbalk!

(Na die gezien ...die ingedrukte Link)
en weer weg gedaan...kan je ...van de bovenbalk
de web ...weer indrukken...waar je mee bezig was...die staat er nog steeds...

(In de Leer gaan
bij Google ...is misschien de tip...voor vele... hetende... ICTers...voor ze
heel Internet Nederland... hebben verklooid ermee...
met... al hun (vak) fouten... (en niksdoenerijen ed.... om hun fouten... te herstellen...)
_In de Leer gaan
bij Google ...is misschien...wel...de tip

_____________________________________________________________________________________

Week 26

Wedstrijd 1


27 - 30 European Tour, Andalucia Masters hosted by the Sergio Garcia Foundation, Real
Club Valderrama, Sotogrande, Spanje. Prijzengeld: €3.000.000
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:00-16:00 & 16:00-19:00, za 14:00-18:30, zo 13:30-18:00

De 4 Namen...

ESP LARRAZÁBAL, Pabl
ESP GARCIA, Sergio
RSA BEZUIDENHOUT, Christiaan
ESP RAHM, Jon

Deze 4 zijn het...de rest moet er nog maar overheen zien te komen...
__________________________________________________________________________________________

Wedstrijd 2

27 - 30 PGA Tour, Rocket Mortgage Classic, Detroit Golf Club, Detroit, Michigan. Prijzengeld: $7.300.000.
Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00
Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...

Slovakia Rory Sabbatini
USA Nate Lashley
USA Aaron Wise
USA Charles Howell III

Deze 4 zijn het...De 2de groep moet er nog maar overheen zien te komen...

Gr. va LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 28 jun 2019, 01:25

Delen... :)

Wedstrijd 1

27 - 30 European Tour, Andalucia Masters hosted by the Sergio Garcia Foundation, Real
Club Valderrama, Sotogrande, Spanje. Prijzengeld: €3.000.000
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:00-16:00 & 16:00-19:00, za 14:00-18:30, zo 13:30-18:00

De 4 Namen...

2-ESP GARCIA, Sergio(-5)
2-RSA BEZUIDENHOUT, Christiaan (-5)
11-ESP LARRAZÁBAL, Pabl(-3)
21-ESP RAHM, Jon (-2)

__________________________________________________________________________________________

Wedstrijd 2

27 - 30 PGA Tour, Rocket Mortgage Classic, Detroit Golf Club, Detroit, Michigan. Prijzengeld: $7.300.000.
Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00
Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...
1- USA Nate Lashley (-9) Dagwinnaar
4- USA Charles Howell III (-7)
4- Slovakia Rory Sabbatini (-7)
55-USA Aaron Wise (-3)


*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
31+1=32 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 27+2=29
per 4 dagen Wedstrijd
en...2... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 28 jun 2019, 05:46

Lengte... :)

(Samen met mijn loge...zaten we TV te kijken...toen er visite kwam...ook familie...die ik
maar een paar keren per jaar zie...
We wonen allemaal te ver uit elkaar vindt die...
Ze vroeg me wat ik van die vraag van de Amerikanen vond...over NL Militairen naar Serie...als Grondtroepen...
Moet ik er wat van vinden? Mogen we er uberhaupt wat van vinden?

Ik heb op het Forum... er weleens wat over getypt...wat ik er van vind...alweer tijden geleden...ik ben niet echt
veranderd...met mijn mening...er over...

Het punt is ergens...dat elk land Soevereiniteit heeft...en ook Binnenlandse aangelegenhedens...
Zo'n land als Serie...
Democratisch is die Staatshoofd van ze gekozen...
De Tegenpartij...wilde van hem af...maar het gros van het volk niet...dus werd die... herkozen...
De Tegenpartij...ging rebelleren...een Burger oorlog beginnen...

(Ik vind het alijd erg idioot in elkaar zitten...stel het is ...in de USA gaande...vb Het Volk kiest Trump...misschien zelfs 2x...maar de
tegen Partij...gaat rebelleren...
Vanuit andere landen...over de grote zee...komt hulp...voor de Rebellerenden...om zo die Trump te helpen verdrijven...via
een Burgeroorlog...
Het zijn hun Binnenlandse aangelegehedens...
De helpers..,.landen... van de USA Rebellen ...riskeren wel... een oorlog zo...met de USA...

Omgekeerd...de USA helpt de Rebellen in Serie...en ook... de mee doende Koerden...die zich willen afscheiden...van Serie...
Dat zijn al 2 verschillende gebeurens er...
-Die Rebellen in Serie...wilden alleen... die huidige president Bashar al-Assad weg hebben...
-De Koerden willen totaal wat anders er...door de Rebellen te helpen...hoopten ze op hulp van het westen...om
hun doel te bereiken...
Wat de Rebellen wilden...is ze helemaal niet gelukt...de stand van zaken...staat er... nog net zo voor...als toen ze
een Burgeroorlog begonnen...er...wat ontzettend veel doden heeft gekost...gewonden...miljoenen aan vluchtelingen...
het land Serie uit...

In de USA zelf...zouden ze beide...bedoelde niet nemen...niet van Rebellen en niet ...van een stuk land...uit de USA halen
door anderen...in de USA...
en helpers landen...aan dat...je kan oorlog op je dak verwachten dan van de USA...

Dat Serie is veel te klein...om de USA aan te gaan vallen...maar kan helpende landen...het wel erg lastig gaan maken...
als Vijand land zien zelfs,...
die de Rebellen intern in dat land helpen...en/of om de Koerden
onafhankelijk te helpen maken...

Serie...maar ook...Turkije ...wilt geen onafhankelijk Koerdistan land...
Als het er... op aan komt...de Russen... gaan Serie helpen...en Turkije...ook...die gaan die landen...als vijand zien...
die de Rebellen... intern in dat land... helpen...en/of om de Koerden
proberen...onafhankelijk helpen te maken...

Tegen dat grote USA
beginnen ze zoveel niet...
maar ...kleine onafhankelijke Landen...nog is...
die de Rebellen... intern... in dat land... helpen...en/of om de Koerden
proberen...onafhankelijk helpen te maken...en dat ...in een Soeverein land...
mi
In princiepe moet Serie zelf...toestemming geven...als Souverein land...aan landen...die er zich
Militair in willen begeven...in hun Binnenlandse aangelegenhedens...

Tegen dat grote USA
beginnen ze zoveel niet...die
maar ...kleine onafhankelijke Landen...nog is...
die de Rebellen... intern... in dat land... helpen...en/of om de Koerden
proberen...onafhankelijk helpen te maken...en dat ...in een Soeverein land...de USA wilt dat Serie uit gaan...en gaat
kleine landjes vragen...hun plekken te vervangen er...
De huidige president Bashar al-Assad ...Tegen dat grote USA
beginnen ze zoveel niet...
Misschien wilt die President en de andere Lands Machthebbers...dat helemaal niet...Militairen van andere landen...in hun land...
die de Rebellen... intern... in dat land... helpen...en/of om de Koerden
proberen...onafhankelijk helpen te maken...

Het risico ...als bv Nederland... grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
de plotse (terroristische)...aanvallen...verwachten...van Serie zelf...(Al of niet via Burgers of via Militairen ed)
en/of van de hetende...IS...er...Dan worden
de zgn (Militaire) (NL) helpers...zelf ...het Doelwit...(Ook Turkije krijgen ze dan tegen zich...want die wilt ...geen zwaar
Militair getrainde Koerdistanen...in Serie door ...Nederlandse Militairen...
Het risico ...als bv Nederland... grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
de plotse ...(terroristische)...aanvallen...van alle kanten...verwachten...(En het heeft geen naam...wie dat Terroristisch aanvalt
op zo'n bv nL Militair Kamp daar...)
Tegen dat grote USA
beginnen ze zoveel niet...die eh... enne eh... en eh...
maar ...kleine onafhankelijke andere Landen...er met Militairen er...is andere Koek...

Wat schreef ik er voorheen is over...hiero...Als Nederland mee doet...als Coalitie land...kan het alleen via de Lucht gaan
om de heletende ...IS...te bestrijden er...
Dat is ook zo gegaan...

Ondertussen kregen ...via Coalitielanden...de Rellen hulp en eh...werden de Koerden Getraind...voor eh...tegen het hetende ...IS...

Vanaf Trump riep ...de ...IS...is er verslagen...hebben we er eigenlijk...niks meer te maken er...
Het is
een Souverein land ...en het Volk heeft zelf...die...huidige president Bashar al-Assad alweer gekozen...

Dat de Tegen Partij niet tegen verlies kan...er...Heeft al genoeg doden gekost...in dat land zelf...
en miljoenen vluchtelingen...
De grote meerderheid in dat land...koos en ondertussen...herkoos...die president Bashar al-Assad
de relatieve kleine minderheid er...waren de rebellen...in hun eigen land...

Nu de...IS...verslagen is...moet het Serische Leger...al die dingen weer zelf oppakken
en gaan doen...wat...orde op zaken stellen...met de hetende Rebellen...maar ook met de Koerden in hun land...
(Die overigens gewoon Dienstplichtig zijn...in het Sirische Leger...(Daar leren ze ook de dingen) bv trouw te zijn...aan hun land...

Ze heten dan wel...Koerden...maar ze zijn Seriersch...(Zoals bij ons elke Provincie er is...zijn ze toch ...allemaal Nederlanders)
(Dat zit daar niet anders in elkaar!) (Een Provincie heet er Koerdistan bv...maar het zijn Seriers!)
Dus in feite...moet het ...Serische Leger zelf...dat Koerdistan Provincie... beschermen gaan...met hun eigen binnenlandse
aangelegenhedens...
Met hun eigen Landelijke Leger... en eigen... Landelijke Politie...

Tegen dat er ingeschoven...grote USA
beginnen ze zoveel niet...die
maar ...kleine onafhankelijke... Landen...die een groep Militairen sturen er...
Het risico ...als bv Nederland... grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
de plotse van alle kanten...(terroristische)...aanvallen...verwachten...(In en om het NL Militaire kamp)

Het zou misschien wat anders zijn...als de USA er nog steeds ook 1500 Militairen hebben
en Nederland...helpt dat USA groepje ...Militairen...ergens om...te versterken...
Dat is totaal wat anders...
dan de USA... is er weg...(Wgs ...IS...is verslagen heette het)...en een klein onafhankelijk landje neemt...de plek
van de USA er over...
Tegen dat grote USA
beginnen ze zoveel niet...die
maar ...kleine onafhankelijke... Landen...die er de dienst willen gaan uitmaken...
en welke dienst...
Oorlog met Serie krijgen...en met Turkije... en met Rusland...en met... wat dan ook daar...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zit dn NL tussen te tussenen...(Als we op die USA vraag ingaan!)


Zo'n BZ in ons landje...dat al 2x... geheime Militaire zaken...transperant maakten...(Omtrent Serie)
niet alleen... voor hier...werd het dan tranperant...ook voor eh...enne eh... en eh....en enne eh...en voor eh...
Het risico ...als bv Nederland... Militaire grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
de plots...van alle kanten...en alsmaar weer...(terroristische)...aanvallen...verwachten...(In en om het NL Militaire kamp)

En de USA mooi weer spelen in eigen land...ze zijn uit Serie gegaan...IS...heet verslagen...ondertussen
zit dan de Nederlandse Militairen...wat dan ook daar...niet te weten...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...
en als het Serische Leger alles zelf weer in de hand heeft...komen geheid weer...de aanvallen op
Israel...
en zit het Nedelandse Legertje... aan de andere kant... van dat land...iets met de Koerden te doen...
ze te trainen...maar ze moeten gewoon... via hun eigen Sirische Leger getraind...(Ze hebben er meen ik de dienstplicht namelijk.)

Zijn er dan weer plots...aanvallen op
Israel...
en zit het Nedelandse Legertje... aan de andere kant van dat land...iets met de Koerden te doen...hetende...IS...te bestrijden...
de USA mooi weer spelen in eigen land...ze zijn uit Serie gegaan...IS...heet verslagen...ondertussen
dan...zit dan de Nederlandse Militairen...wat dan ook daar...niet te weten...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...ook iets te doen...BZ zal wel weten...wat ze er dan doen...(Dat weten wij transperant...plots
of tzt...de 3de keer... dan ook weer... als Burgerij...Ze trainen er... de Koerden...maar...waarvoor???
de Nederlandse Militairen...wat dan ook daar...niet te weten...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...ook iets...mee... te doen...

Als ik het voor het zeggen had...zou ik...VN Militairetroepen...of hoe ze ook moge heten
langs de grens
van Israel en Serie zetten...want komt er weer orde op zaken in dat land...zoeken ze
een andere vijand...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...

Serie... wilt geen Onafhankelijk Koerdistan...(los van Serie)... en ook Turkije...wil dat niet...en ook ...de Russen niet
Als ik het voor het zeggen had...zou ik...VN Militairetroepen...of hoe ze ook moge heten
langs de grens
van Israel en Serie zetten...want komt er weer orde op zaken in dat Serische land...zoeken ze
een andere vijand...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...

Dus ipv onze Militairen ...aan de andere kant...van dat land...hun Kamp... op te
laten zetten...
Serie... wilt geen Onafhankelijk Koerdistan...

Als ik het
voor het zeggen had...zou ik...VN Militairetroepen...of hoe ze ook moge heten
langs de grens
van Israel en Serie zetten...want
komt er weer... orde op zaken in dat Serische land...zoeken ze
een andere vijand...waar ze ...al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo... onder elkaar...

Nog is...zo ik het Zie...
Serie... wilt geen Onafhankelijk Koerdistan...(los van Serie)... en ook Turkije ...wil dat niet...en ook... de Russen niet...
En de USA... mooi weer spelen in eigen land...ze zijn uit Serie gegaan...IS...heet verslagen...ondertussen
zit dan... de Nederlandse Militairen...wat dan ook daar...niet te weten...waar ze ...al eeuwen en eeuwen
mee zitten... daar...zo onder elkaar...

Nog is...zo ik het Zie...
Zo'n BZ... in ons landje...dat al 2x... geheime Militaire zaken...transperant maakten...(Omtrent Serie)
niet alleen... voor hier...werd het dan tranperant...ook voor eh...enne eh... en eh....en enne eh...en voor eh...
Het risico ...
als bv... Nederland... Militaire grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
plots...van alle kanten...en...dat... alsmaar weer...(terroristische)...aanvallen...verwachten...(In en om het NL Militaire kamp)

Nou ja zo ongeveer...denk ik er over...
Het enige nuttige wat ik er aan Zie is...
Als ik het...voor het zeggen had...zou ik...VN Militairetroepen...of hoe ze ook moge heten
(Coalitieleger)... langs de grens
van Israel en Serie zetten...want komt er weer ...orde op zaken in dat land...zoeken ze
geheid...een andere vijand...waar ze al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo onder elkaar...

Nou dat... zei ik dus allemaal niet...tegen de visite...Ik zei er helemaal niks over...
(Het is teveel om op te noemen...en mijn visite...weet niks ...over die geschiedenis er...en al helemaal niet...zo ik
het er
Zie er...
komt er weer ...orde op zaken... in dat land...zoeken ze
geheid...een andere vijand...waar ze ...al eeuwen en eeuwen
mee zitten daar...zo... onder elkaar...daar...

Nou ja zonder dollen...
Om tigs redenens...
Het risico ... bv... als Nederland... Militaire grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
plots...van alle kanten...en...dat... alsmaar weer...(terroristische)...aanvallen...verwachten...(In en om het NL Militaire kamp)
Via
de Lucht ...(in Coalitie verband)...op...IS...af...Alla(h)...maar... mits het.. als een soort buffer
zone grens is...tussen Israel en Serie...
voor de rest...als Nederlandse Militaire Grondtroepen...daar...naar toe te gaan
En de USA...
mooi weer spelen in eigen land...richting hun verkiezingen...ze zijn uit Serie gegaan...IS...heet verslagen...ondertussen
zit dan...
de Nederlandse Militairen...wat dan ook ...daar...niet te weten...waar ze ...al eeuwen en eeuwen
mee bezig zijn... daar...zo ....onder elkaar...aan het doen zijn...
Het risico ... bv... als Nederland... Militaire grondtroepen...in dat land...te brengen...dan kan je
plots...van
alle
kanten...
en...dat... alsmaar weer...
(terroristische)...aanvallen...aanslagen...verwachten...(In en om het NL Militaire kamp)
Militaire grondtroepen...in dat land...te brengen...dat... zou mijn tip...(100%)... never...niet ...zijn!

Trusten allemaal. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 28 jun 2019, 12:11

Tergen

Nee zeg, daar moeten onze militairen, niet naar toe gaan, heb je volkomen gelijk mee LT.
Ze zijn er nu, zelf, hun land aan het te herordenen er, dan kunnen ze andere landen erin, ook de burgers er zelf,
andere landen militairen, wel als bemoeizuchtige obstakels gaan zien.

Wat veel overleden artsen, heb je al gevonden, op google LT, die zelf zo te vroeg overleden zijn.
Ze zeuren weer , op de tv, dat op festivals gerookt wordt, zo van foei foei, maar wat willen ze eigenlijk echt, dat heel
nederland, jong en oud, aan de drugs gaat, ze zeggen er ook nooit bij, dat onze generatie, die het aller meeste gerookt heeft
dat die nu wel, die massale grote vergrijzing is en de gemiddelde sterfte leeftijd, van die generatie, de aller oudste ooit
aan het worden is, dat roken en mee roken, misschien zelfs, niet eens ongezond is, dat jij liever, die artsen, in pauzes
aan een rokertje ziet, en ook thuis, want zo erg, te vroeg, dat die zelf, massaal dood gaan, die doen pas erg ongezond, met hun , niets mag,

Zag je, het ook LT, de kijkers aantal stand, op het forum, staat alweer, weer op nul, en anders altijd, 100 en 200 en zelfs veel meer, per 24 uur.

Zien jullie het ook, op de index staat steeds, pas 25 reacties op dit forum, en 1 onderdeel, heeft het en 3 leden maar.

En de plaatjes en fotos, zijn nog steeds, niet te zien. Ze zien , de burgers, net als meeste webjes doen, alleen losse groetjes doen gaan,
dan helpen ze je wel, en die smilies vind ik, ook helemaal niets hier, op dit merk forum.

We moeten misschien, van dit merk forum af LT, ze hebben ons hele forum verkloot, en doen of dat normaal is, laten het zo staan en
de gegevens erop, die kloppen niet. Moeten we maar niet, de waarheid schrijven LT, dan weer over artsen en dan weer over het roken en dan weer
over militairen en pas nog, over het bz, die dingen dus, ze liegen er bedriegen er liever over of dekken die bz foutenmakers liever, net als de
de gemaakte anties producen, liegen ze nieuwe prijs verhogingen bovenop, en meer belasting ed dingen mee, en over dat gas, dat het meest
schone uitstoot geeft, opeens doen, of dat het slechtste is, nou we weten al, wie ze ermee, klakkeloos naapen ermee!
Verklote forums, in het land, treedt ook nooit iemand , van de politiek, voor ons op, ze doen eigenlijk helemaal niets, voor de burgers zelf.
Zo een server, moeten ze toch zware boetes geven, of ze, van die server af halen, die mensen die alles verklooien, in het land.
Nou denk er eens over, of we, naar een ander merk forum moeten gaan LT!!!

Heb het leuk met je loge LT en succes, met je 4 namen, met golf op tv, je mailde me, alweer , lieten ze gisteren, de golfwedstrijd, op tv, niet uit zien, terwijl het nog spannend was zelfs, wie er bovenaan zou eindigen. Ze doen maar wat, overal mee, met een regering, die nergens, opkomende voor de burgers, uit zichzelf, optreedt. Tiff treft het wel zeg, met dat mooie weer, op vakantie.
Een goede Vrijdag allemaal. Knuf van Ans :o (Waar zijn m'n mooie logootjes gebleven? :(

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 28 jun 2019, 20:03

Genade... :)

Week 26

Wedstrijd 1


27 - 30 European Tour, Andalucia Masters hosted by the Sergio Garcia Foundation, Real
Club Valderrama, Sotogrande, Spanje. Prijzengeld: €3.000.000
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:00-16:00 & 16:00-19:00, za 14:00-18:30, zo 13:30-18:00

De 4 Namen...2de Wedstrijddag...

1-RSA BEZUIDENHOUT, Christiaan (-8) Dagwinnaar :P
2-ESP GARCIA, Sergio(-4)
11-ESP LARRAZÁBAL, Pabl(-2)
23-ESP RAHM, Jon (-1)

Na nog geen tijd... ervoor gehad...met een Loge in huis...
Leuk... de TV... aan te zetten... en 3 van mijn 4 Namen ...staan
er zo bij...te zien...op de 2de Wedstrijddag...ranglijst...
(jammer... dat Larrazabal... wat gezakt is...naar plek 11 daarna...Maar toch...)


Afbeelding

3 Van de 4...bij de eerste 11...en alle 4 de...Cut...gehaald
erg mooi gedaan...
__________________________________________________________________________________________

Wedstrijd 2

27 - 30 PGA Tour, Rocket Mortgage Classic, Detroit Golf Club, Detroit, Michigan. Prijzengeld: $7.300.000.
Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00
Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...2de Wedstrijddag....

Uitslag Middernacht...
1- USA Nate Lashley (-14) Dagwinnaar :P
3- USA Charles Howell III (-12)
6- Slovakia Rory Sabbatini (-10)
44-USA Aaron Wise (-6)

Erg mooi gedaan...3 Bij de eerste 6
en alle 4 de...Cut...Gehaald.

_____________________________________
Over...De Fedex Ranglijst...
(Ik schreef laatst...Ik volg ...als nieuwtje...dit Golf
seizoen... Matt Kuchar... is...
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
Nu met Week 26
Ik denk niet...dat... dit ...Golf 4 daagse Weekend...Matt Kuchar
wordt ingehaald...op de Fedex Ranglijst.

De directe Belagers...Jagers...doen niet mee...dit Weekend of
ze hebben ...de Gut...niet gehaald...zoals... met dat laatste
oa Dustin Johnson...en anderen... staan... te ver achter...hem
op de ranglijst...

Is wel geinig
Ik schreef begin... van het Pro Golfseizoen...Ik zeg niet ...dat die het wint...maar
dat die... het... winnen kan...Die Matt Kuchar
kan de Fedex... in Augustus winnen... Mits...

Ik ga... de Mitsen... nu niet ...nog is ...helemaal...typen...alleen... dat dan
niet telkens...dezelfde ...van de
Pro Groep...tussendoor...in het jaar...de Bekerwinnaars zijn...
en
dat... die Matt Kuchar...zelf ook is... af en toe...een Beker moet winnen...(deed
die... nog ook ...al 2x)

Het risico... dat ze hem inhalen...ligt vooral...dat die... (oude 40 jaar)
Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...niet is gaan spelen...dit seizoen...dan de Jagenden ahw...Ook
nu doet
wel... de Wereld top ...oa...No.1... mee...
om er maar eentje... te noemen...en
nog
een paar Top jagenden...

Ondertussen (Ook met Week 26)
staat die... Matt Kuchar...al vele weken...op plek No.1...bij
de Fedex...(Met de USA PGA Wedstrijden)

Z'n zwakte is...
Het risico... dat als ze... hem ...inhalen...ligt vooral...dat die... (oude
omtrent ...het Pro ..Golfen)
met zijn...40 jaar)
dat Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...over slaat...terwijl... de jagende...wel mee doen...
mi.
Maar...
Geluk... moet je... ook hebben...want oa oa oa...ook ...die Johnson...haalde
dit weekend...
de ...Cut ...niet.

Vandaar...ook na ...dit Weekend...Na week 26...schreef ik net...zal die...
Matt Kuchar...op plek 1 staan...(Tenminste als... alles gaat
zoals het ermee... gaan moet...
bij de Fedex...)

Gr. van LT) :roll:

******************************************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
33+1=34 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 29+1=30
per 4 dagen Wedstrijd
en...2... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 29 jun 2019, 14:52

Naderen... :)



Week 26

Wedstrijd 1


27 - 30 European Tour, Andalucia Masters hosted by the Sergio Garcia Foundation, Real
Club Valderrama, Sotogrande, Spanje. Prijzengeld: €3.000.000
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:00-16:00 & 16:00-19:00, za 14:00-18:30, zo 13:30-18:00

De 4 Namen...3de Wedstrijddag...

1-RSA BEZUIDENHOUT, Christiaan (-10) Dagwinnaar :P
2-ESP RAHM, Jon (-5)
6-ESP GARCIA, Sergio(-2)
6-ESP LARRAZÁBAL, Pabl(-2)


Alle 4de Namen ...bij de eerste...6...erg mooi gedaan...
__________________________________________________________________________________________

Wedstrijd 2

27 - 30 PGA Tour, Rocket Mortgage Classic, Detroit Golf Club, Detroit, Michigan. Prijzengeld: $7.300.000.
Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00
Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...3de Wedstrijddag....

1- USA Nate Lashley (-23) Dagwinnaar :P
5- Slovakia Rory Sabbatini (-14)
9- USA Charles Howell III (-13)
19-USA Aaron Wise (-11)

De 3de Wedstrijddg...mooi gedaan...alle 4 de Namen... zijn
nog steeds... bij de eerste 20...

_____________________________________
Over...De Fedex Ranglijst...
(Ik schreef laatst...Ik volg ...als nieuwtje...dit Golf
seizoen... Matt Kuchar... is...
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
Nu met Week 26
Ik denk niet...dat... dit ...Golf 4 daagse Weekend...Matt Kuchar
wordt ingehaald...op de Fedex Ranglijst.

De directe Belagers...Jagers...doen niet mee...dit Weekend of
ze hebben ...de Gut...niet gehaald...zoals... met dat laatste
oa Dustin Johnson...en anderen... staan... te ver achter...hem
op de ranglijst...

Is wel geinig
Ik schreef begin... van het Pro Golfseizoen...Ik zeg niet ...dat die het wint...maar
dat die... het... winnen kan...Die Matt Kuchar
kan de Fedex... in Augustus winnen... Mits...

Ik ga... de Mitsen... nu niet ...nog is ...helemaal...typen...alleen... dat dan
niet telkens...dezelfde ...van de
Pro Groep...tussendoor...in het jaar...de Bekerwinnaars zijn...
en
dat... die Matt Kuchar...zelf ook is... af en toe...een Beker moet winnen...(deed
die... nog ook ...al 2x)

Het risico... dat ze hem inhalen...ligt vooral...dat die... (oude 40 jaar)
Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...niet is gaan spelen...dit seizoen...dan de Jagenden ahw...Ook
nu doet
wel... de Wereld top ...oa...No.1... mee...
om er maar eentje... te noemen...en
nog
een paar Top jagenden...

Ondertussen (Ook met Week 26)
staat die... Matt Kuchar...al vele weken...op plek No.1...bij
de Fedex...(Met de USA PGA Wedstrijden)

Z'n zwakte is...
Het risico... dat als ze... hem ...inhalen...ligt vooral...dat die... (oude
omtrent ...het Pro ..Golfen)
met zijn...40 jaar)
dat Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...over slaat...terwijl... de jagende...wel mee doen...
mi.
Maar...
Geluk... moet je... ook hebben...want oa oa oa...ook ...die Johnson...haalde
dit weekend...
de ...Cut ...niet.

Vandaar...ook na ...dit Weekend...Na week 26...schreef ik net...zal die...
Matt Kuchar...op plek 1 staan...(Tenminste als... alles gaat
zoals het ermee... gaan moet...
bij de Fedex...)

Gr. van LT) :roll:

******************************************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
35+1=36 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 31
per 4 dagen Wedstrijd
en...2... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 29 jun 2019, 18:28

Deren... :)




https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/29/de ... s-a3965574

De foto van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS aan toe...

Als namens de VN...onze Máxima spreekt MBS...moet het niet gaan.. over haar...
als VN zijnde...maar over... die rehabiliteits foto...van de Wereld leiders...als die allemaal
oke staan... tegenover die...Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië ...tm dit besluit
staat ook vast...met de G20.... Het aankomende gastland krijgt altijd een prominente rol. Saoedi-Arabië
is gastland in 2020.

Dan...hebben ze zich
bij die VN Organistatie...zelf...zich maar in te binden...
en anders hun ... speciaal gezant van de secretaris-generaal ...van de Verenigde Naties. ...Máxima...er
niet naar toe moeten laten gaan...
wgs De VN Organisatie is het... niet eens met...de aanwezigheid van...
die...Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië...en ook niet dat de volgende G20
Saoedi-Arabië is gastland in 2020.
En ze zijn het ook niet eens met
de aanwezigheid van...landen als oa oa oa oa oa...China etc.
wgs Mensenrechten schendingen etc.

Aangezien ze...die VN Organisatie... hun afgezant toch hebben gestuurd...
Moet het daar... over gaan...over die VN Organisatie zelf...
want...iedereen weet...
ook... die VN Organisatie zelf...dat hun afgezanten...naar wat dan ook gestuurd...via de VN
Vrij Onverveerd...met iedereen...moet kunnen
praten...vinden ze van niet...dan moeten ze die afgezant niet er naar toe sturen...namens de VN.
(Waarnaar...nu... weer niet???) Nou dat doen ze dus niet...hun afgezant ...er niet naar toe te sturen...maar
juist er wel...ze...naar toe te sturen...wgs.
Tja wgs wat...) Vlg mi
hebben ook... Wereldorganisaties...zich te
houden...aan de stand van zaken...van de Wereldleiders...met elkaar...

De foto van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS aan toe...

mi. Daarmee is... het sein gegeven...dat alle andere Wereld Organisties...alle G20 Gasten...moeten
kunnen spreken...
over het doel...waarvoor ze... VN afgezant zijn...

Ik begon al met...ze moeten ...niet mekkeren... over onze Máxima...via de Pers ed.
ook niet...opgejut... vanuit die VN...maar
het moet dan gaan... over zichzelf...als VN zijnde...opv...met hun gemekker...over onze Máxima.
want...iedereen weet...
ook... die VN Organisatie zelf...dat hun afgezanten...naar wat dan ook gestuurd...via de VN
Vrij Onverveerd...met iedereen...moet kunnen
praten...anders...moeten ze... die afgezant ...er niet naar toe sturen...namens de VN.

*De FBI...heeft totaal niets... kunnen vinden...dat die...gruwelijke moord op de journalist Jamal Khashoggi
in het Saoedische consulaat in Istanbul via die...Mohammad
bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabiëging...ging...*

*Dus...
De foto
van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS... aan toe...*

mi.
* Daarmee is... ook het sein gegeven...dat alle andere Wereld Organisties...alle G20 Gasten...moeten
kunnen spreken...
over... *het doel...waarvoor ze... VN afgezant*... zijn.*

Nou ja sumier gesproken...zo ongeveer... Zie ik... die dingen...
Nog is...
vanaf die foto...
mi.
Daarmee is... ook het sein gegeven...
dat alle andere... Wereld Organisties...alle G20 Gasten...moeten
kunnen spreken...
over... *het doel...waarvoor ze...zelf... VN afgezant*... zijn.
(Over VN
Afgezanten gesproken...Andere uitspraken... dan
*het doel...waarvoor ze...zelf... VN afgezant*... zijn. ligt niet aan... het Afgezant zijn...namens... de VN nl!)

Waar sprak ...Onze ...Máxima...over...als Afgezant ...namens... de VN
met wie... dan ook er...op die G20... over...*het doel...waarvoor ze...zelf... VN afgezant*... is...

Misschien ...zijn klagers en Mekkeraars ...dringnd toe...aan gewone waar...
als ze het... beter denken te weten...dan de FBI!!!
en ook
als ze ...over dit heen willen gaan...
De foto van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS aan toe...
Pak dan
bijtijds een Sigaar...of een Sigaret...of Pijp...of desnoods een sjekkie...voor je
mee gaat lulkullen...om eerbare harde werkers...negatief ten toon te lulkullen...
want...
onze...Máxima....volgde gewoon
de Werld Top Politieke... route... stand van zaken...
Verder niks... De foto van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS aan toe...

Misschien ...zijn de opjuttende...klagers en Mekkeraars ...*...dringend toe...aan gewone waar...*
als ze het... beter ...denken ...te weten...dan... de FBI!!!

PS.
Denk nou niet...de FBI ...speelt ...met die uitkomst..onder 1 hoedje met...
ermee...Forget it...want ...als 1 Organisatie ...die Trump...wel kan eh...
dan is hetwel...de FBI...

Dus het
FBI Onderzoeks resultaat...is het sluitende bewijs...Ze hebben... totaal niks gevonden
dat ...die Kroon Prins zelf...er ook maar iets... mee te maken had...wat er in het Saoedische...Consulaat
te Istanboel is gebeurd...
wat ergens om...via een circuitje...op eigen houtje...is... gedaan...

Gevolg op de G20 2019
De foto van de G20 met Wereldleiders...daarop lijkt die
Mohammad bin Salman (MBS), kroonprins van Saoedi-Arabië
gerehabiliteert te worden...
voor het oog van de Wereld...tm door de President van de VS aan toe...

Misschien ...zijn de opjuttende...klagers en Mekkeraars ...tm die bij de VN aan toe
*tov Máxima*...dringend toe...aan... gewone waar...*
als ze het... beter ...denken ...te weten...dan... de FBI!!!

Nou zo kan die wel weer...Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 30 jun 2019, 10:22

Remonstranten... :)


Ik weet niet wat ik las...
https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... ntitel.htm
Op 1 januari 2018 nam Nederland stilletjes afscheid van ongeveer 18 duizend artsen.
Zij werden doorgehaald in het BIG-register, omdat ze om uiteenlopende redenen niet
in aanmerking kwamen voor herregistratie.

Zelf vind ik dat... een Artsen titel...(Mits het niet
vlgs De Wet...om...( Mediche of Burgerlijk)...Criminaliteiten ed gaat...) niet mag afgepakt worden...
mi. Men kan wel ...na bepaalde tijd...geregistreerd staan als...vanaf ...Arts (actief)
naar...Arts (passief)...(Kort of Lang of voor Altijd)

Zelf denk ik... het zo...die zware Artsen Opleiding...dat moet alleen... de knapste
in het land lukken...
Dus ...als die... ergens om...buiten de ...actieve tijd ...valt...is verplichte
inwerken... een week... of 2 of 3...zoiets dus
en ...na dat goed volbracht
ze kunnen het weer...om weer als...Arts ...Actief ...genoteerd te staan...

(Misschien moeten... sommigen...al weer...in Werkende
als Arts...en...weer Actief bezig zijnde...
in Vrije tijd... Med en/of Soc...wat
lessen
bijscholing...(3 avonden of dagen)...krijgen...om
ondertussen...
omtrent...wgs...afwezigheidsperiode...alle Nieuwtjes...Wetten en Regels
en nieuwe Werk Methodes etc.nieuwe Medicijnen etc.
in die afwezige tijd...en
staan ze ...na (verplicht)
ingewerkt... ( 4 weken)...en... tijdens
gedaan...Korte Bijscholing)...weer... (met het aantal ...verplichte werk uren ...per week
in dat Beroep)...in het Big. Register...weer genoteerd ...als... Arts...Actief...)

Maar mi. Hun
Zwaar opgeleide ...Vak zelf...tm de
Artsen titel...tm...ook die van
Speccialisatie etc.
verleren ze ...echt... niet!

mi.
Kunnen ze
het werk niet meer hervatten...
Pensioen ...Chronisch ziek ...of om andere redenens...dan blijven ze ...de
Artsen Titel... wel houden...
maar staan... genoteerd als...(Vrijwillig)..,Arts... Passief...(bv AOW)
of als...Arts...Passief...(bv. is Overleden)...Zo dus...

Dat... vind ik er van...en ook...

Een zelf behaalde...Beroeps ...Titel
kan nooit afgepakt...
(Alleen... de Rechter...kan een Beroeps titel afpakken
wgs=> Zware<= Criminaliteit...
of desnoods via
de Rechter...op
Arts... Passief laten zetten...wgs Geestelijk Onbekwaamheid...
(wgs bv Dementie ed... die toch door blijven werken...De rest ...in dat Vakgebied
ziet en snapt en weet het wel...maar de persoon
zelf niet...die wilt er ...niet aan...ahw. blijft toch door werken...)

mi. Alleen...
de Rechter...kan een Beroeps titel afpakken ...
of
van een Arts ...(die toch... blijft doorwerken)
(verplicht)...Arts......Passief...(Wgs
een...ongeneeslijke...Chronische Ziekte...Geestelijke
Onvermogen ed.)... laten verklaren...

Voor de rest...
Ze moeten nodig weer... aan de gewone waar...te beginnen... in de Pauze
uit en Thuis...met een Sigaar of Sigaret of Pijp of Sjakie...want...
De Krankzinnigheid... lijkt wel uitgebroken...in het land...waar
nu
weer mee?
Afscheid-van-de-Artsentitel
18 duizend Artsen.
werden doorgehaald in het BIG-register...

(Denk...DR...Om...Op de Rechters... oordeel na)
mi...Zwaar betaalde... en Zwaar
behaalde...vooral die van
Beedigde...Beroepsopleidingen ...Titel... secu Titels
kan ...nooit... afgepakt...Dat vind ik... DR... van!

Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 30 jun 2019, 18:04

Tenminste... :P


Week 26

Wedstrijd 1


27 - 30 European Tour, Andalucia Masters hosted by the Sergio Garcia Foundation, Real
Club Valderrama, Sotogrande, Spanje. Prijzengeld: €3.000.000
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 12:00-16:00 & 16:00-19:00, za 14:00-18:30, zo 13:30-18:00

De 4 Namen...4de Wedstrijddag...

1-RSA BEZUIDENHOUT, Christiaan (-10) Dagwinnaar :P en Bekerwinnaar :lol: Afbeelding
2-ESP RAHM, Jon (-4)
7-ESP GARCIA, Sergio(-3)
26-ESP LARRAZÁBAL, Pablo(+3)

(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...) :P

Mooi Golf Weekend...met (m'n aparte)... Hobby...
Veel Dagwinnaars... en... 2de plekken... en ...3 van de 4
Namen... bij de eerste 7 geeindigd...en...de Bekerwinnaar... :D
( En
met goed geluk
Heb ik ...met mijn... 4 Namen ...Golf Hobby
vandaag... 2 Bekers er bij...ook... die in de USA... straks...)

__________________________________________________________________________________________
Later...in de nacht...NL tijd...
En
Jawel...

Wedstrijd 2

27 - 30 PGA Tour, Rocket Mortgage Classic, Detroit Golf Club, Detroit, Michigan. Prijzengeld: $7.300.000.
Televisie: Ziggo Sport Golf: do en vr 21:00-00:00, za en zo 19:00-00:00
Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...4de Wedstrijddag....

1- USA Nate Lashley (-25) Dagwinnaar :P Bekerwinnaar :lol: Afbeelding
3- Slovakia Rory Sabbatini (-18)
35- USA Charles Howell III (-11)
35- USA Aaron Wise (-11)

Wat een hoge score he...-25...en 2 van de 4 Namen... bij de eerste 3...geeindigd
en... de Bekerwinnaar... :D
Jammer... van die andere 2...die niet ...binnen de eerste 20
zijn gebleven....maar met hun ...-11...erg veel
Bekerwinnaars...winnen de beker...met minder dan met -11 zelfs...
Dus echt slecht...hebben die 2... het ook niet gedaan...

Was weer een spannend Golf Weekend 4 Daagse...

_____________________________________
Over...De Fedex Ranglijst...
(Ik schreef laatst...Ik volg ...als nieuwtje...dit Golf
seizoen... Matt Kuchar... is...
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
Nu met Week 26
Ik denk niet...dat... dit ...Golf 4 daagse Weekend...Matt Kuchar
wordt ingehaald...op de Fedex Ranglijst.

De directe Belagers...Jagers...doen niet mee...dit Weekend of
ze hebben ...de Gut...niet gehaald...zoals... met dat laatste
oa Dustin Johnson...en anderen... staan... te ver achter...hem
op de ranglijst...

Is wel geinig
Ik schreef begin... van het Pro Golfseizoen...Ik zeg niet ...dat die het wint...maar
dat die... het... winnen kan...Die Matt Kuchar
kan de Fedex... in Augustus winnen... Mits...

Ik ga... de Mitsen... nu niet ...nog is ...helemaal...typen...alleen... dat dan
niet telkens...dezelfde ...van de
Pro Groep...tussendoor...in het jaar...de Bekerwinnaars zijn...
en
dat... die Matt Kuchar...zelf ook is... af en toe...een Beker moet winnen...(deed
die... nog ook ...al 2x)

Het risico... dat ze hem inhalen...ligt vooral...dat die... (oude 40 jaar)
Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...niet is gaan spelen...dit seizoen...dan de Jagenden ahw...Ook
nu doet
wel... de Wereld top ...oa...No.1... mee...
om er maar eentje... te noemen...en
nog
een paar Top jagenden...

Ondertussen (Ook met Week 26)
staat die... Matt Kuchar...al vele weken...op plek No.1...bij
de Fedex...(Met de USA PGA Wedstrijden)

Z'n zwakte is...
Het risico... dat als ze... hem ...inhalen...ligt vooral...dat die... (oude
omtrent ...het Pro ..Golfen)
met zijn...40 jaar)
dat Matt Kuchar...vaker
Wedstrijden ...over slaat...terwijl... de jagende...wel mee doen...
mi.
Maar...
Geluk... moet je... ook hebben...want oa oa oa...ook ...die Johnson...haalde
dit weekend...
de ...Cut ...niet.

Vandaar...ook na ...dit Weekend...Na week 26...schreef ik net...zal die...
Matt Kuchar...op plek 1 staan...(Tenminste als... alles gaat
zoals het ermee... gaan moet...
bij de Fedex...)

Gr. van LT) :roll:

PS.
4de Laatste Wedstrijd dag...geeindigd...
Het ging ...zoals ik... al gedacht had... er aan toe...
Matt Kuchar... gaat ook... week 27 in... als 1ste ...op de
Fedex Ranglijst...

******************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5 -4 -2020 ...Is...geworden...
38 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 32
per 4 dagen Wedstrijd
en...4... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Online
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42489
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2019, 02:52

Minste... :)

Week 27

Wedstrijd 1


4 - 7 European Tour, Dubai Duty Free Irish Open, Lahinch Golf Club, Lahinch, Ierland. Prijzengeld: $7.000.000

Televisie: Ziggo Sport Golf do en vr 11:30 - 19:30, za en zo 13:00 - 18:00
Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

De 4 Namen

KOR PARK, Hyowon
IRL HARRINGTON, Padraig
ENG FLEETWOOD, Tommy
AUS ORMSBY, Wade

De helft van de 2de groep is net begonnen...maar....Deze 4... zijn het...
_____________________________________________________________________________________________________________


Wedstrijd 2

4 - 7 PGA Tour, 3M Open, TPC Twin Cities, Blaine, Minnesota. Prijzengeld: $6.400.000

Televisie: Ziggo Sport Golf do en vr: 20:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00

Leaderboard
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

De 4 Namen...
Jap Hideki Matsuyama
Kor Sungjae Im
Can Adam Hadwin
USA Bryson DeChambeau

Deze 4 zijn het...
_______________________________________________________________________________________________________________


******************************************************************
(Ik spaar ...Golfers...Dagwinnaars ...en ...
2de Plekken... en ...Bekerswinnaars...)
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
tm heden
tm 5-4-2020 ...Is...
38 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 32
per 4 dagen Wedstrijd
en...4... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Gr. van LT) :roll:

Plaats reactie