WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2019, 05:28

Naderen


De 4 Namen met...De Derde wedstrijddag...

3-Brooks Koepka (-7)
6-Rory McIlroy (-6)
14-Xander Schauffele (-3)
33-Rickie Fowler (+1)

Nog steeds netjes...3 bij de eerste 15...

Zoonlief kwm even langs en keek even TV mee en zei...hoe
kan dat toch...altijd als ik even mee kijk...naar dat Golf op TYV
staan er minstens 2 tegelijk bij de eerste 5...in beeld van
jouw 4 Namen...op je briefje...
Ik zei...soms zelfs alle 4...
Dat is wel grappig...zei ik...maar einde wedstrijd...kan anders uitpakken...
maar 3 bij de eerste 15..vind ik ook nog steeds erg mooi,...zei ik ...
hij al uren weg...toen net... de wedstrijd klaar was...waren
er 3 bij de eerste 15...

Altijd het zelfde...Ik ben weer is aan de lijn...en ja hoor zoonlief
belt...We hebben teveel soep gemaakt ...wil jij de rest?
Z'n vriendin had ook zelf cake gemaakt...daar nam die een groot stuk van mee
Hij weer weg...Maar
als ik er al naar kijk...naar die heerlijke cake
kom ik al een kilo aan...typisch... zo erg lekker gemaakt...
dat ik er... niet van kan afblijven...elke keer een stukje ervan pak...tijdens
tv kijken...Daar gaat m'n lijn...
Nou ja morgen soep dus...staat nu... in de ijskast...
Denk nou niet...een waterig soepje is het...je kan er een lepel
rechtop in zetten...maw een echte maaltijd is het...waar je beslist niet
slanker van wordt...doe ik er water bij...om het eruit te laten zien...als
soep bedoeld is...doe ik er minstens 3 dagen mee...
zo veel is het...Lief bedoeld...maar ik zeg altijd...maak voor mij minder
als je het mee geeft...of zelf brengt...Ik ben nog opgevoed in tijden...dat je
etens niet weg gooid namelijk...
Die vriendin...Ik gooiook geen eten weg...als ik teveel heb gekookt
breng ik het ergens...pas bracht ze een grote plastic bak vol eten...Ik deed
het in de opwarm pan en dacht...het lijkt de hoeveelheid wel...voor
een boer...die op het land...hard gewerkt heeft...zoveel krijg ik als
erg rustig moeten dioen ...AOW Mevrouwtje...Ik kan er wel 2 dagen mee doen
ware het niet...ik heb voor 2 dagen al eten in de kast...dat moet ook op...
Lief bedoeld...maar meer dan de helft minder...zou nog leuker zijn...
want ik ben opgevoed...geen eten weg te gooien...

Nou ja...
Ik las op een Internet krant...over al die mishandelingen...in
Kinderopvang tehuizen...vanaf na WO2
Ik leg niet het hele verhaal erbij uit...maar ik heb in 2 Kinderopvan Tehuizen gewoond
vanaf vlak na de oorlog...Ik heb er bij alle 3 geen ene klappen zien geven en schoppen en slaan en haren
getrek...oren getrek etc. Helemaal nergens...Ging er zelfs in alle Harmonie aan toe zelfs...

Wgs Scheiding en me Moeder met 6 Kindertjes alleen...ze deed dan altijd
snel boodschappen...alleen...zoiets kan 100x goed gaan...maar toen viel 1 van de
kindertjes tegen het wasrek aan...voor de kachel...het vatte vlam...hele huis
in brand...Iedereen werd gered...maar dat kindje dat gevallen was in de vlammen...
overleed aan de verwondingen...Alle overgebleven Kindertjes...werden apart in het land
ergens geplaatst...Ik was nog een Peuter en verbleef in een Kindertehuis vlan bij
Paleid het Loo...
Tot m'n 6de jaar ...meegemaakt daar...jaren dus...Nooit iets gezien en ervaren...dat
niet door
de beugel kon...De Leiding was zelfs uiterst vriendelijk...Nou ja ...ik was een
verlegen stil kindje...makkelijk zat dus...maar ik zag alles wel...ook hoe met de anderen
werd ongegaan...Ik heb er geen enkele Trauma gevoel er aan over gehouden...wel een
rustig gezellig harmonieus gevoel...als ik er aan terug denk...

Ik werd een Pleegking p[ een Bierderij...daar gaat dit onderwerp nu niet over....hoe
kinderen tot Kinderarbeid gebruikt werden...en de hele Kinderbescherming op zulks nooit lette...

Ik kwam weer in de grote stad...het verhaal er over schrijf ik nu dus niet...maar we waren allemaal
het liefst zo snel mogelijk er weg...(Een heel verhaal is dat)
Maar ik liep op een dag weg...
De Wijkagent zei dat tegen me te gaan doen...dan kom je er vanzelf wel weg....
Ik werkte al met 14jaar oud...en je was minderjarig tot 21 jaar...
Ik dus weg gelopen en liftende naar Belgie gegaan...In Antwerpen...ik een Boekenwinkel in
en vroeg...of ze personeel nodig had...die ook een slaaplek nodig had...Ze vond me erg aardig en
wilde me wel helpen...en hebben voor in de Winkel...maar...we moeten wel toestemming van
je ouders hebben...dat schiet dus ook niks op...weg lopen...ik terug liften naar Nederland...
Naar het huis van een vroendin van me...die de Politie belde...
Ik zei daar...We brengen je naar je ouders toe...Ik zei
Ik wil ze nooit meer zien...
Tja wat nu...
Er was alleen plek...in het allerstrengste huis voor teener Kinderen van Nederland...
Tralies voor de ramen...elke beweging letten ze op je...wil je dat?
Ja zei ik...Ik wist niks van dat alles...maar ik achter tralies...konden ze me van
thuis ook niet pakken en mee nemen...
Dat vond ik erg veilig...voor me...
Lange tafels er...allemaal teener meiden...Ze hadden allemaal iets Crimineels gedaan...
niet zo'n beetje ook...Banken beroofd met hun vriend...Hoeren keten opgezet...met
vriend...allemaal minderjarigen waren het...en jij? Ik?
eh...Ik was alleen een wegloop kind...zonder strafblad ed.
Ik ga een reactie hier onder verder...anders wordt het veel te lang...tot zo...

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 16 jun 2019, 07:36

Eren...

Ben ik weer...
Het was een heel sfeervol huis...rustig aangenaam verblijf...Niemand werd geslagen
geschopt en de trap afgedonderd...De meeste Meisjes waren er 1 of 2 of 3 weken maar...dan
hadden ze een plek gevonden...voor alnge tijd...(Straftijd ahw)
Ik kreeg een Toeziende Voogdes...die nog 40 Kinderen had...en dat als Beroep deed...
(Aan zo iemand heb je dn ook geen ene bal aan...als ze pas na 6 weken komt...en de
hele Criminele kluit al elders geplaatst was...) Ik begreep ik werd ook naar elders
geplaatst...maar dan naar een gewone open instelling...ahw vergelijkbaar met een Internaat...
Die Voogdes ging eerst op vakantie...had ik weer...nog langer in dat strengste gesloten huis...
Ze brak haar been...en al die hersteltijd...liet ze me waar ik was...4 maanden verder...
Ik zei tegen zo'n Leidster...adjunct was ze...Stel...ik bel bij de Buitendeur aan...
mag ik dan een middag naar het Rijks Museum...
Dat bestaat niet...dat je ooit hier zomaar uit komt om aan de buitendeur aan te bellen...
Nou oke maar stel...mag ik dan naar het Museum?
Ja hoor...zei ze lachend...

De morgen erop...Belde ik aan de Buitendeur aan...toevallig deed zij zelf open...
Nou hoe kan zoiets? Zo erg streng beveiligd is het hier...
Kijk zei ik...ik zat is op het toilet...en zag een Plafond Paneel wat schuintjes...ik klimmende
dat opzij schuiven...en zat opeens in een soort net geen zolder...maar een ruimtetje...en
dat had een raam...ik opende het raam...en loep over de dakgoorsteen...(Ik had vroeger
totaal geen hoogtevrees) De Interne wondende leiding...hadden allemaal hun raam open staan....
Ik zag een sleutelbos liggen...via die particuliere ruimte er...kwam ik ook bij de beneden
gang deur uit...Deed de deur open en belde aan...
(Die ruinte die ik ontdekt had...werd door loodgieters gebruiktals er wat was...)
Zo'n slik en lief Meisje en toch zoiets ergs doen...zei die Leidster...ik zei niks ergs
ik toon U aan...dat je maar zo...eruit kan...terwijl U denkt...van niet...
Ik ben hem niet gepeerd...dan was het zorgelijker... U moet U aan uw
belofte houden...Ik mag naar het Rijksmuseum...Zij met de Directrice overleggen...
(Heet tegenwoordig Directeur) Ik kreeg geld mee...voor entree en wat te drinken...
Ik kwam gewoon terug...op de bedoelde tijd...Ik ben makkelijk zat...
Ik kreeg de dag erop...een groot Medisch Lichamelijk Onderzoek
van boven tm beneden...net als al die Meiden daar ...bij binnen komst...maar
deze Dokter had ook verlet...gehad...
Na dat Onderzoek...kreeg ik een grote Kamer er alleen...net als de Leiding er had...en
ik kreeg de sleutel van dat huis...Ik mocht gaan wat ik wilde...mits op tijd voor
eten en slapen ed.
Maar ook daar heb ik totaal niks negatiefs gezien...helemaal niets...het ging allemaal
in rustige Harmonie er aan toe...af en toe een grote vloek van 1 van de Meiden...dat
werd met zachte woorden verboden te doen...

Maanden zat ik daar voor niks eigenlijk...als gewoon een eenmalige weg lopertje...
zonder strafblad...en zonder alles ...wat die Meiden allemaal gedaan hadden...
Ik moest wachten tot die Voogdes genezen was...en omdat ik 1 van de 40 was...kon
het nogal duren...voor ik er weg was...
Die Adjunct vond mij zo'n lieve meid...ze vroeg of ik met haar mee wilde
op Zondags naar haar Kerk...Ik mee...Ik doe daar niet moeilijk over...maar na de
dienst...werd zij als zo vaak...gevraagd...bij het Dominees gezin te komen eten...en
neem je gaste mee...
Ik keek m'n ogen uit...was daar wel zo'n 6x of zo...Hoe die Ouders om gingen met hun 4 Kinderen...
Ik dacht...dus zo moet het...toe gaan...(Nou zo maakte ik het nergens mee...op die Bierderij
niet en ook ...bij m'n Pa en tweede Vrouw)...Een heel lief gezin was het...
Jaren later... was de oudste van die kleine Koterij er...Dokter geworden...grappig was dat...Ik
zei niks...dat ik hem kende...
van eh...)
Maar dat was
via de Kinderbescherming...al het tweede tehuis...waar ik was...waar ik
helemaal niks zag...wat niet door de
beugel kon...integendeel...alles ging er in rustige harmonie aan toe...
en dan te weten...dat wat er kwam...echte Criminele Meiden waren...hun verhalen
waren vaak erg pikant...dan zei zo'n Leiding...als zij (ik dus) naar m'n eigen Kamer was...mochten ze
dat soort verhalen
tegen elkaar houden...maar niet met mij erbij...Nou zeg...zei ik dan...Ik kan er wel tegen...want
ik ben hier al maanden...en die aparte Kamer...kreeg ik pas...na alle verhalen al gehoord...
Sompel toch...eerst me weken lang er tussen zetten en dan eh...Kom nou...
Vertel zei ik dan...(Misschien... omdat ik... ze nam...die andere Meiden
zo ze waren ....kon ik erg goed... met iedereen... opschieten er...)
Grappig was dat...via die Meiden leerde ik...in welk Cafee je in de Stad beter niet kon komen...en welke
er gezellig waren...voor types als ik...Waar ze zongen en dansten...verder niks...Ze kenden mij niet...die
meiden...naar zoiets ging nooit...maar handig te weten...je weet nooit waarvoor...wat ze allemaal
uitlegden...die Meiden...

Aha er was plek...in het Tehuis voor Werkende meisjes...voor vanaf 15 jaar tot 21 jaar...
Sommigen schoolden nog ...anderen werkten...ik ging ook weer werken...
Dat systeem
vond ik.... het mooiste en beste ooit bedacht...teeners die... waarom dan ook...niet thuis
konden wonen...maar toch... gewoon schoolden of werkten...in zoiets terecht te komen...vond
ik een soort
wonder...(Het Bestuur ervan...waren niet de minsten in de stad...Vrouwen van Burgemeesters...of
ex Buirgemeester...etc. en
allerlei Vrouwen van...hooggeplaatste mannen... in de Maatschappij...)
Moest ik zo om kachen daar...Ik zei op een dag...Ik ga de Opleiding Kraamverzorging doen...
samen met m'n beste Vriendin...O wat fijn...eindelijk weer een Meisje dat ons huis
hoog houdt...(Ha haaaa) (Daar konden ze bij die Dames...mee aankomen...) Er was er
ook eentje...die leerde voor Ziekenverzorgster...Met trots spraken ze er over...(Vroeger was
welk Medisch Beroep dan ook...erg hoog in aanzien...)
2 Meiden in dat Meisjes Tehuis die dat deden...Het maakte die Intern wonende Leiding...Ape trots...
Zal wel dacht ik dan...elk werk... elke beroep... is belangrijk...als je het ...met Eer en Geweten doet...
Maar ook daar...(Het 3de Kinderbeschermings Tehuis)...ik heb er nooit iets gezien...wat niet door de beugel kon...
En ja...ook daar was 1 Meisje...die af en toe knal vloeken kon laten hoiren...misschien het enige schokkende er...
dat ze met zachte toon...kalmeerden...Nou ja 1x liep er een Meisje weg...dat was wel erg...ze zijn verantwoordelijk nl.
Het was al laat in de avond...Ik was al Kraamverzorgster en kende de Stad op m'n duimpje...Ik zei...Ik ga die wel zoeken...
Het type Kind ...en levensberhaal...die kon welis...in die ene bepaalde Kroeg zitten...Ik er naar
toe fietsen...en ja hoor...Hupspring achterop...ik er mee terug naar dat Tehuis...
Onderweg zei ik haar...flik het die Dames van dat Tehuis niet meer...anders weet ik wel; waar je dan terecht komt
achter tralies Tehuis...Je moet de eer van het tehuis hoog houden zei ik...dan heb je een leuk en vrij leven...
(Ik ging al net zo praten als die leiding er) Nou ze hebben er geen problemen meer mee gehad...met dat Meisje...

Ik wilde vanaf het Diploma behaald...(Nog geen 21 jaar)..op Kamers gaan wonen...Zei die Adjunct Directrice...Hoe moet dat nou
Ik wil je niet uit mijn leven...helemaal over de toeren was ze ervan...
Ik zei...Weet U wat...Ik adopteer U als Tante...
Ze lachte...(Met alle Kinderbeschermings diplomas bij elkaar zo een figuur was dat)' Wat houdt dat in...vroeg ze me...
Ik zei...Ik zorg voor U... tot uw dood aan toe...(Ik nog niet wetende...hoe zwaar iemand adopteren is...)
U bent dus vanaf nu mijn Tante B,...en U bent later een soort Oma voor mijn Kinderen...en wordt u ziek en oud...ik
zorg voor U...
(Ze was alleenstaand en altijd intern gewoond...op haar werk)
Nou dat is ook zo gegaan...
Maar die ...(altijd)...Intern wonende figuren...wisten dan wel alles echt alles van hun type werk...maar
van de Buitenwereld...Ik geloofde het haast niet...al die zware problemen waar ze in kwam...wat dan ook
ze wist de weg niet ...hoe het op te lossen...

Dat tehuis werd gesloten wgs bezuinigingen...en zij naar een Jongens Tehuis ...in een andere stad...ook Intern...ik
logeerde er wel is...Ze snapte alleen Meisjes...van Jongens snapte ze niks van...en leiding Mannen ed.
dat werd mot ...in de keet...Stond ze... zomaar op straat...met maar 3 volle tassen...als hebben en houden...

Ik was toen net getrouwd...en daar kwam Tante B aan...(Met echte sores...ellendes en in tranen...ingestort zelfs...)
Ze logeerde maanden bij ons...lach niet... alleen de Bergruimte op zolder hadden we er voor...
Maar wel
Ingericht als logeer Kamer voor haar...Tante B ...U moet Bijstand aan vragen...Hoe moet dat?
Ik kon het niet eens geloven...zo'n stevige sterke vrouw ...prima in haar vak...Bij Meisjes althans..
Middelbaar al...en zo opeens...zwaar ovver de toeren...eerst goed bijkomen zei ik...en dan misschien
nog werk zoeken...
Alles moest uitgelegd ...of met mee gegaan...van de buitenwereld... wist ze niks van...
Je lijkt wel een Maatschappelijk werkster zei ze dan...je weet echt alles...Nou nou...zei ik dan...
Maar ...U moet achter een Woninkje aan...voor U zelf...Hoe moet dat ...nu weer...Ik uitgelegd...lukte haar voor
geen ene meter...U woont toch goed...zeiden ze er dan...

Ik zei...Laat mij maar gaan...zonder U erbij...Ik zei tegen die mevr ...aan het loket ...Ik kom dus... voor Mevr Tante B...
Die heeft... in de Oorlog in het HVO waar ze werkte...met collegas...stapels Kindertjes gered...ook dat niet
met veel tam tam...toen ...en na Wo2...maar...ze hebben het wel gedaan...
Gaat de Stad zo om met
zo iemand?
Met een Staf Lid
van de Kinderbescherming?
Ik was echt erg boos
aan het doen er over...(Ik ben zelden... of nooit... echt boos...aan het praten...maar ...toen ...wel)

Ik was weer thuis...de telefoon...Een flat... voor Tante B...in de Bijlmer...

Ons gezin haar daar weer helemaal helpen installeren...inrichten ed. Dan ben ik zo ver bij jullie vandaan...geen
geemmer tane B...U gaat er maar mooi wonen...op U zelf...en wij komen vaak genoeg langs...Ja maar er wonen
allemaal donkere mensen...ze zien me aankomen op de galerij...Ik zei...doe maar erg lief naar hun Kindertjes toe...
dat vindt elk4e Moeder leuk...en zo ging het ook...ze maakte zelfs vrienden er...paste op hun Kindertjes...
Aha Tante B zit gezetteld...Mijn tweeling Koterij was er ook vaak logeren...weekenden...
Ze was geweldig met Kinderen nl.

Toen ik haar geestgesteldheid weer normaal vond ze ik haar
Kom op Tante B...zoek is werk...kan u nog 10 jaren doen...tot Drees...Drees? Ja... AOW!

Hoe...Jezus Mina...niet te geloven...die altijd intern wonende... ze weten niks...Uit de Krant zei ik...Een Krant?
Ja U moet Nu
een krant nemen...nu u een gewone Burger bent...en op u zelf woont...moet u zich ...erop Abonneren...
Wilde ze niet zomaar...
Ik zei...(in haar denk trant) Dat geeft status...aan Uw Burgersschap...dat brengt U weer
op niveau...
Zij een Krant nemen...Wij samen... de vacatures langs gaan...vond ze nog wat ook...
ergens als leiding gevende...(He he... Tante B ook weer onder de pannen...)

Ze is 3x beroofd...in de Bijlmer...2x in het Ziekenhuis ervoor...in de jaren er na...ze brak een enkel en
dan weer een arm en dan weer een Darm probleem operatie en dan weer een hand gebroken etc.
en dan weer...pfffffffff
Wij hebben wat afgesjouwd met en voor...Tante B...Nog zo iets...Wij lagen al te slapen...een Provincie verder
gaan wonen...de Telefoon...M'n hele flat is nat...De boven buur had het bad water aan gelaten en was uit gegaan...
Wij als gezin...er naar toe...alles over de galerij railing hangen...Alles nat...alles opdwijlen...alles terug in de flat...
cv hard aan en Tante B mee genomen...Altijd ...had ze wat...

Ik leg uit...Hoe zwaar... iemand adopteren.... is...

Maar op zich... vind ik het ...wel een goed systeem...als iemand... (Een jongere)
een alleen staande... vanaf Middelbaar adopteerd...
(Mits die het zelf wilt)

Geen idee... hoe ze het anders gered had...Tante B...Uitstekend in haar werk...maar
wgs Bezuinigingen...komen ze ergens anders terecht...(Net als veel Pupers...ze weten niks...die altijd ...intern wonenden)
Dus ....lijkt het ze allemaal...te overkomen...als ze ...uit hun veilige beschermde wonen... komen...
Zelfs... met Geld omgaan...moest ze nog leren...

Ik zei tegen DJ...leer jij haar dat maar...Over de vaste lasten ed. en sparen voor noodzaken ed.
want...
Haar flat alles nat... en veel vergaan ed...en ze bleek... niet eens Verzekerd...Alles moest uitgelegd...

Ik zei is ...op een dag...zoek is... een vriendin... van Uw leeftijd...kan U leuk samen... op Vakanties mee gaan...deed
ze zo... nog ook...Maar...
Waar moeten we naar toe...(Jezus Mina...dacht ik dan...)
U houdt toch... van Kunst...zei ik...ga naar Florence...Kort erop...Een kaart
uit Florence...van tante B...

Ze kon over heerlijk koken...had ze in al die Tehuizen ook moeten doen... als Leiding...
We hebben... tot haar dood aan toe...voor haar ...wat afgesjouwd...gezorgd ...en financien ...op peil helpen houden...
Maar
ik heb
woord gehouden...

Ik heb haar geadopteerd...tot... haar dood ...aan toe...

Kinder Beschermings Mensen...Schitterende Mensen... in hun Beroeps vak...tot de bezuinigingen kwamen...
dan kon je... precies zien en weten...hoe dat... toe ging...ook...met de Burgers Besten ...zelfs...

Ik heb ...heel wat Kinderbeschermings figuren... gezien ...mee gemaakt ed. Ik vond ze ...allemaal Geweldig...
Maar de (Tussen personen... in de vorm van... ) Beroeps...Toeziend Voogden...sloeg (...toen althans...)...compleet
nergens op...

Ik bedoel...dat moet ...ook geweten...dat het ook...erg vaak... gewoon erg goed ging...in die Kinder Tehuizen...
misschien
is er ergens...1 van de Leiding niet wel...Maar de Mensen... in dat hele Kinder Beschermings Tehuizen
systeem...werkten zich... uit de naat... en ik heb er... geen 1 ding mee gemaakt...(in 3 Kinderbeschermings Instellingen
in het land)
om over te klagen...

Er zit wat mij betreft...geen ene Trauma...achter me...in de herinneringen...en dan heb
ik het niet alleen over mezelf...Ik keek altijd...zei niet zoveel...maar zag ze... de dingen... wel doen...hun werk...ook
naar anderen toe...altijd vriendelijk ...soms even... een kordaat woord...van 1 van de Leiding...tot iemand...maar niks mee
gemaakt wat
niet door
de beugel kon...Trouwens... de School in het Dorp... als in de Stad dito....Er zit ...wat mij betreft...wat
dat betreft...geen ene Trauma...achter me...in m'n... herinneringen...

Aparte type oefening weer...was het...Knf van LT) :D

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2019, 04:36

De 4 Namen met...De vierde wedstrijddag...

Leaderboard link
https://www.pgatour.com/competition/201 ... board.html

2-Brooks Koepka (-10)
3-Xander Schauffele (-7)
9-Rory McIlroy (-5)
43-Rickie Fowler (+2)

Erg mooi
3 van de 4 Namen bij de eerste 10 geeindigd.
Maar geen ene Dagwinnaar dit Weekend.
Wel... de zoveelste... als
2 de geeindigd
van mijn 4 Namen lijstje..

Dit keer was wel ...de Beker uitreiking
met Woodland ... in beeld
maar de wedstrijd... had dan ook geen en
late vertraging...als zo vaak oa
door het weer...Het eindigde ruim op tijd.

Het Forum staat nog in het omgekeerde erop...
dan zijn plaatjes en Foto's ed. niet te zien....wel
de linken ervan...
Hopelijk komt het allemaal toch nog goed er mee.

Fijne week allemaal. Knf. van LT :(

*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
25 1-26 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...1... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2019, 06:05

Rente... :lol:

Ik las dit net...op een Internet Web...
"Zodra ik opsta, zet ik een podcast aan en ga ik even trampolinespringen", zegt Rachelle

Ik snap helemaal niks van zo'n zin...

Het woord Podcast...hoor en lees ik steeds vaker...Maar ik ben er nog niet aan
toe gekomen...uit te zoeken...wat het betekend...
Doe Rachelle zet het aan...en gaat trampoline springen...en dat doet ze
om 5 uur in de ochtend en noemt dat gezond.
Ze woont in een huis en is getrouwt en heeft op z'n minst 1 kind...waar
ze het even over heeft...
Ik tracht te snappen...wat iemand gezond vindt...
"Zodra ik opsta, zet ik een podcast aan en ga ik even trampolinespringen",
Een Radiootje erbij aan zetten...snap ik nog wel...desnoods de TV...
maar ...ze zet...de Podcast...aan...
Misschien weet... heel Nederland al...wat een Podcast is...behalve ik...
Wat het ook is...Ik heb het... in iedergeval...nog niet gemist...
Kom...wacht even... ik ga even erop Googelen...
Ben ik weer...
Ik las dit...

Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Podcast

In Nederland staat het medium podcast vooral bekend als middel om een uitgezonden radio-uitzending terug te luisteren.
Nou ik vind...gewoon
een radiootje aan zetten...ook wel genoeg...bij een portie
Trampolinespringen...
Apart erop te moeten Abonneren...wat kost dat nu weer...denk ik dan...het
voedsel is ook al tigs duurder gemaakt...en Electra nog duurder gemaalt...etc.
Voor mij is een radiootje echt wel genoeg...

Geen idee of Trampolinespringen...wel zo gezond is...
Tai Chi...lijkt me een rustiger methode...om gezond te doen...kan ook
op het grasveldje buiten...in de ochtend dauw...maar kan ook... gewoon thuis...heeft niemand
last van...ook de Buren niet...en ook de andere gezinsleden niet...
Als iemand gaat springen...lijkt wel ...een soort aardbevinkje in huis...te veroorzaken...
Je zal... een hond hebben...die houden er niet van...wakker geschud...mits je ...een gezonde
wandeling...met ze gaan doen...desnoods om 5 uur...in de vroege morgen...

Er staat bij...op die Web...
Bewust kiezen voor je gezondheid: dat kan op allerlei manieren.
Door te gaan sporten, te stoppen met roken, of elke dag te gaan mediteren.
Rachelle besloot vorig jaar om elke dag om 5 uur op te staan.

Er staat niks in het verhaal...dat ze rookte en ermee stopte...lijkt meer een
na-aper geklets...type...Lekker belangrijk...

Maar is dat wel zo gezond...stoppen met roken...

Goed oke...
ik zet ze ...nu is Onder elkaar...van een bepaalde Beroepsgroep
hoe dat uitpakt...bij veel niet rokers... en... anties rokers
Ze preken... tot ons hun anties...maar hoe pak het... bij zichzelf uit...
is het wel zo gezond...
niet roken...stoppen met roken...

Ik zie ze liever...met of zonder Podcast...met een gewoon rokertje...
Hoezo...Nou dat... zet ik ...op de reactieplek...hier onder wel...
Vast de groetjes van mij...LT) :mrgreen:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 17 jun 2019, 06:10

Tegendelen... :D

Over de Artsen zelf gesproken...

Velen halen... de AOW leeftijd niet en zowel...dan meestal... erg kort...
________________________________________________

Dokter Willem Bakker, longarts, overleden op de leeftijd van 59 jaar.

Maurice Giezeman (1965-2019)
Op 15 maart overleed op 53-jarige leeftijd Maurice Giezeman, anesthesioloog-
pijnspecialist

Dokter Simon Boes, Gynaecoloog (63)

Dokter Brigitte Timmermans (52)

Cardioloog/ bestuurder Ed Schavemaker overleden(66)

Op 26 januari overleed op 55-jarige leeftijd Peter van den Berg, neuroloog

Paul Storms, Huisarts (60)

Bart van Turnhout Gynaecoloog (53) is vrijdagmiddag onverwachts overleden
toen hij aan het werk was

Yvonne Plantinga, Arts ass. Cardiologie (36)

Frans Zitman (1946-2019)
Op 15 januari overleed op 72-jarige leeftijd Frans Zitman, psychiater.

DR. Jan Scheurs, Gynaecoloog (64)

Prof. dr. Henk Vaarkamp, Dierenarts en Hoogleraar (61)

Eva Gerardina Vreuls - Didden, Regearch Verpleegkundige Cardiologie, (65)

Dokter van Statenlaan ( 68 )

Caroline van der Kooi, Tandarts (59)

Dr. Anton Cox, Longarts (68 )

Willem Beukema Cardioloog (56)

Sophie Velthuis Zij was anios gynaecologie (28)

Martinus Goense, Huisarts (67)

Op 16 november overleed op 42-jarige leeftijd Julia Streefland-Odijk.
Zij werkte als oncologieverpleegkundige

Bart Jan Meursing, interventiecardioloog (64)

Dr. Yvonne Deliana van Leeuwen (67), Huisarts en Docent Artsenopleiding

Govi Hoskam overleed, op 64-jarige leeftijd, verloskundige

De Haagse huisarts Jan Willem Croese (66)

Dr. Ana Oliveira gynaecologie (35)

Maurice Quaedvlieg, Longarts (62)

Kees Laban (1953-2018)
Op 17 oktober overleed, 65 jaar oud, psychiater Kees Laban.

Op 59-jarige leeftijd Emiel Spoelder, anesthesioloog en specialist
pijnbestrijding

Bart Torsten Jan Meursing, Cardioloog (65)

Dr. G.J.J.M. (Guido) Muijsers (58)

Benjamin Westerman, Huisarts (64)

De Vries Robles Narcotiseur ( 48 )

Dr. Peter Henricus Johannes Marie (Peter) Dunselman, Cardioloog (65)

In april overleed op 28-jarige leeftijd Sophie Velthuis. Zij was anios
gynaecologie en sinds 2013 arts-onderzoeker

Huisarts Frank ten Hove overleed op 47-jarige leeftijd

Rob Valentijn Internist (66)

Cardioloog Jean-Marie Bergen (62)

Huisarts Hans Nobel (67) onverwachts overleden

Frans Durlinger, Apotheker, op 55 jarige leeftijd overleden

Ruud van Etten, Internist (62)

Op 22 januari overleed Ruud Vergroesen, huisarts in Waalre, in zijn slaap
aan een hartstilstand. (56)

Hendrik Douma, Huisarts (60)

Hilde KEULEERS Internist - nefroloog (63)

Paul Musarella, Paul werkte als cosmetisch arts (60)

Thei Steenkamer , Huisarts (61)

Bert Willem van den Berg Internist, (64)

Hilde de Vocht Lector Verpleegkunde (56)

Eric Cortissos, Huisarts (58 )

John Beentjes Internist Endocrinoloog (58 )

Johan Groeneveld Internist (61)

George Boatius Specialist hematologie en oncologie (42)

Huisarts Frank ten Hove overleden op 47-jarige leeftijd.

Dr.H.J.Keizer, internist-oncoloog, (53)

Marathon loper, op 51 jarige Leuthse huisarts Gerben Hellinga
overleden

Arthur Rudolf van Dongen, Psychiater (54)

28-5-2019 Dokter Erwin Durieux is zaterdagnacht op 57-jarige leeftijd
onverwacht overleden aan een hartaderbreuk.

5-5-2019 Dokter Willem Stockman, spoedarts binnen ziekenhuis AZ Delta,
is op zaterdag 4 mei onverwacht overleden. Hij werd 52 jaar.

Ze was de eerste vrouwelijke huisarts in Rijssen en stond altijd klaar voor haar patiënten.
Eind vorig jaar werd Carla de Graaf zelf ziek; slokdarmkanker. Afgelopen donderdag is ze
op 54-jarige leeftijd overleden.

dr. Martine Vandewalle overleden, staat geen leeftijd bij, maar ze werkte
nog als Dokter.

Dokter Jef Goosens (61)

Terheijden is opgeschrikt door het intens verdrietig bericht van het overlijden van
dokter Blondeel, 1965-2017 vrouwelijk huisarts bij praktijk Dokters & Co

Dokter Maurice Quaedvlieg, Longarts (62)

Dokter Adrie Lambregts uit Etten-Leur is vrijdag 17 februari overleden.
De arts van Huisartsenpraktijk Prinsenbeek had kanker. Hij werd 50 jaar.

Herm van Tits, als plastisch chirurg verbonden aan het Máxima Medisch Centrum in
Veldhoven en de Velthuis Kliniek, is zaterdag op 54-jarige leeftijd overleden.
De geoefend wielrenner werd onwel toen hij in Frankrijk de Mont Ventoux op
fietste en overleed ter plekke.

Huisarts Lex Bots, die per april 2016 stopte als huisarts, is op jongstleden
woensdag, kort na zijn pensioen 1 juni 2016, onverwacht overleden.

Op 44-jarige leeftijd overleed Dokter Petra Biewenga, gynaecologisch oncoloog

25 dec. 2017 - Prof. dr. Marc De Leeuw (53), de gerechtsdeskundige

27-12-2017 Dokter Tiels Spoedarts (41) is dinsdagochtend overleden.

dr. Jacob Jan van Egmond, Psychiater en Psychoanalyticus (68)

Dokter Mark AELVOET Geboren te ’s-Gravenhage op
27 mei 1952 en thuis overleden te Diepenbeek op 3 juli 2018.

Dokter Guido Pieters, op zaterdag 6 oktober 2018 op 67 jarige leeftijd

Lisa Hilders, Verloskundige (28)

13 dec. 2018 - Warner Prevoo Longarts, (55) is dokter en patient, is begin
dit jaar overleden.

Dokter Hans Grundmeijer is overleden op 19 mei 2016
Hans is 68 jaar geworden. Hij ging bijna vier jaar geleden met pensioen

Dokter Willem Latuasan, Psychater (53)

Overlijdensbericht en condoleances voor Johannes Michiel Hyacinthus (Jan) Arts
Geboren ✰ 20-04-1952 - Overleden ✝ 12-09-2015

Op 27 juli overleed, door een noodlottig ongeval, op 51-jarige leeftijd
psychiater Harro Spitsbergen

Eric Oltmans Tandarts-implantoloog, (60)

Dr Siep de Boer Gynaecoloog (53)

Paris Melis (1964-2016)
Op 28 november vorig jaar, op weg naar zijn werk, verongelukte plastisch chirurg Paris Melis.

Willem Stockman (52). De bekende spoedarts overleed compleet onverwacht

Op maandag 31 oktober is dokter Mangnus tijdens een vakantie in
Argentinia plotseling onwel geworden en overleden.
Dokter Mangnus was een geliefde en gerespecteerde huisarts.
Hij werd 64 jaar.

Dokter Erwin Colyn onverwacht overleden na hartaanval (62).

Maarten Torringa, Kinderarts (51)

Huisarts Janneke Brink (31) overleden

Teunis Cornelis (Ton) Verheij, Huisarts overleden (61)

Met verslagenheid melden we het onverwachte overlijden van dr. Dirk Vanlommel, orthopedist.
geboren 1955-overleden 29 september 2018.

Bas Smallenbroek Fyciotherapeut (41)

Paul Musarella Arts overleden. Veel te jong en nog vol in het leven staand, 60 jaar jong.

Frank Simonis, Libgarts (65)

Henk Schulte, Huisarts, (67)

Huisarts Dokter Jan van Nieuwkerk (69)

Niels Sorgedrager, Kinderarts. Hij werd 58 jaar.

Dr. Frederika Antje (Ria) Ruiter Huisarts-Tropenarts-GGZ arts, (64)

Chirurg Lieven Cardoen overleed gisterennamiddag vrij onverwacht 62 jaar

Huisarts en straatdokter Guus Timmers is op zaterdag 9 april 2016 op 61 jarige leeftijd overleden.

Lodewijk Perquin, Psychiater (66)

Prof.dr. A.L. Janse de Jonge ( 48 )

mw.dr.A.J.Sikkel-Buffinga, gynaecoloog-seksuoloog, op de leeftijd van 68 jaar.

Dokter Hendriks Huisarts, (64)

Dokter Taroen Gowrising, een plichtsgetrouwe, gemotiveerde, heel geduldige en sociaal
bewogen geliefde arts, overleed onlangs op 54-jarige leeftijd te Zanderij

Roland Koopman Dermatoloog en voormalige medisch directeur (60)

Overlijden dokter Jan Schreurs gynaecoloog, geboren 1952 overleden 2017

Bert Michielsen Psychiater, (42)

Jacob Asueer Constantijn (Jaap) van Lier Kinderarts (61)

Frans Gerard Leicher, cardio-thoracaal chirurg (60)

Professor Marcel Jonkman Dermatoloog (60)

Op 55-jarige leeftijd is Peter van den Berg, neuroloog, overleden.

Marleen Hendriks, Psychiater (57)

Huisarts Sjef Boesten ( 68 ) overleden. Hij is jarenlang actief geweest voor de levenseinde kliniek.
Boesten wilde over zijn laatste reis, ook de regie in eigen handen houden
3 Jaar na zijn pensioen, diagnose slokdarmkanker, doodzieke huisarts Sjef Boesten,
verrichtte zijn laatste euthanasie, op zichzelf.

_________________________________________________

Nou zo kan die wel weer...Als ik anderen...van die Beroepsgroep... tegen kom... zet ik ze
alsnog erbij...ant het is nog maar een topje van de ijsberg nl.

maar...
Ik zet ze
er niet allemaal op...de meesten hebben... hun leeftijd... er niet bij staan...
maar die... werkten vaak...nog wel...toen ze overleden...

Maar... waarom ...zou je... hun hetende ...gezonde levensstijl ...met
die anties...na gaan apen...
als het...zo erg
zo te erg
uit pakt...bij velen...van ze...Met ...niks mag...Ook geen Sigaar etc.
en ondertussen...de gemiddelde sterfte leeftijd... van de gemiddelde
Burgerij is...bij 82 jaar...

Over Artsen gesproken...
Velen halen... de AOW leeftijd niet ...en zowel...dan meestal... erg kort...
Niemand hoeft van mij 82 jaar of ouder te worden
Maar...Ik zie ze
in pauzes net als vroeger...liever... met een gewoon rokertje...uit... en thuis ...ook...want
veel
Beroepen...en/of het leven zelf...is veel te zwaar...om niks te mogen...
________________________________________________
Trusten allemaal...Droom er niet van...Knf van LT) :mrgreen:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2019, 00:32

Delen... :D

Het schiet niet op...het Forum weer normaal te krijgen...iemand heeft alles in het omgekeerde gezet...
Dus zien we ...wat notmaal aan de achterkant staat...Aan Linken van Plaatjes en Foto's en Video's ed.
oiv de Gewone Linken en Gewone Plaatjes en Gewone Foto's en gewone Videos...

Het is al dagen aan de gang...schijnt nogal moeilijk voor ze te zijn...de boel...op de Forums
weer om te keren...
het terug te zetten...in de normale oude staat...Misschien moieten ze gewoon bijtijds
weer is een Sigaar ...ed dingen meer...en zien ze de eigen gemaakte fouten ook weer
en kunnen ze het... ook weer...terug herstellen...met gewone waar ...in de mik...

Ik hoorde iemand ...op TV zeggen...waarom mensen... boven de 70 jaar gaan opereren...wie heeft
daar baat bij?
Kan het nog krankzinniger in het land...

Wie hebben baat bij...
( Mensen met... zulkse uitspraken?
Ze doen me ...aan de nazi tijdperk ...wat ze niet bevalt...mag kapot van ze...)

Toevallig heb ik... een logee in m'n flatje momenteel...die een hele zware
darm operatie kreeg...met haar 80ste jaar oud...
Inmiddels 82 en een half jaar oud...Ze holt en vliegt en draaft alweer... overal naar toe...net als eerst...
Ze stond net ...op de Trilplaat...en heeft het dusniet gehoord...
Ze vindt de Trilplaat...net een soort Kermis atractie of zo...Met haar 55 kilo ...is het niet voor de lijn...dat
ze erop staat...een paar keren per dag...zo'n leuk apparaat vind ze het...

Tja wie heeft er baat bij...als mensen vanaf 70 jaar geopereerd worden...
en wie hebben er baat bij...als ze niet geopereerd worden...

Kijk mi geeft elke operatie...bij jong...bij middelbaar en bij Bejaard... een soort van winst marge...
Stel ze gaan allen boven de 70 jaar...niet meer opereren...Hoe snel...wordt dan de Ziekenhuizen
failliet verklaard...en daardoor... nog minder stage plaatsten...voor Artsen ven Verpleegkundigen
en Ziekenverzorgenden ed...in Opleiding...dan we nu al... tekorten... aan hebben...

Waarom mensen... boven de 70 jaar gaan opereren...wie heeft
daar baat bij?
Kan het nog krankzinniger in het land...(...Denk ik dan...)

Wie heeft er... baat bij...dat zulks ...opeens...en alweer...via tv ed ...geopperd wordt...

De meeste... Weekend Kostenpost...sowieso... voor de Ziektekosten Verzekeringen
is ...de Sport...Wie heeft... daar baat bij? (Ze nog te helpen)
Zo kan je wel een end weg lullen...

Ik heb al tijden van die Vrouwelijke Boer...gehoord...het Water staat ons aan de lippen
...de keer erop... dat ze het weer zei...had ze een baby op de arm...de keer erop ...dat ze het wwe
zei
had ze 2 Kindertjes...de keer erop... dat ze het ...weer zei...had ze 3 Kindertjes...

(Ik las laatst hoeveel een kond per jaar kost in Nederland...)
Nou ja...ik tracht... ook welis ...wat te snappen...Zonder Kinderen...staat het water ze al
aan de lippen...met die Boerderij van ze...1 Kind... kan ik nog snappen...2 Alla(ha)...ook nog wel...
maar 3...Met nog meer trnen op TV
dat het water ze op de lippen staat...(Gelukkig gaat ons dat soort dingen totaal niks aan...hoeveel
dit en hoeveel dat... en zo wat...ook niet alle Subsidie's...aan de Boeren...)
Maar... dat (in feite anties) gemekker...over de Nederlandse Bejaarden soos ...tm
zelfs...Wie heeft daat nou baat bij...
Ik denk gewoon...die Artsen
Zien en Weten en Snappen het zelf wel...of Mensen nog te opereren
zijn...of niet...van welke leeftijd dan ook...
Als we er over moeten gaan denken...als die Tut holas... Mannen en Vrouwen ook...van eh...enne eh...
( Mensen met... zulkse uitspraken?
Ze doen me ...aan de nazi tijdperk ...wat ze niet bevalt...mag kapot van ze...)

Ik zie liever de EU te Brussel gehalveerd...aan Personele Bestand...dat heeft nut...daar heeft de hele
EU baat bij...(Als de bezuinigings ronde daar is terecht komt...) Om maar wat te noemen...

Nou ja...Ik ga M'n Golf Hobby...op het Forum zetten...
Ik denk er over...alle 2de plaatsten ook te gaan noteren...
want...zoveel er al uit gevogeld ...die 2de werden...als ik een ton kreeg
voor elke 2de geeindigd
bij m'n 4 Namen...was ik al beren rijk...Trouwens die Golfers zelf...worden ze 1ste 2de of 3de
Daar vliegen ...de vele tonnen ze op de oren...tm in de miljoen per wedstrijd zelfs...
daar is een ton...een schamel loontje bij...
(Nou ja Geintje...want...Helaas Pindakaas...of ik no 1... er nou uitvogelde ...of 2de of 3de...ik werd er niks
rijker van...) (Over baat... ergens van gesproken...Zo'n type hobby...met die 4 Namen... is goed... voor de Hersenen...)
Ga ik nu niet uitleggen...Ik ga de Golfwedstrijden...hier onder zetten...) Doei...tot zo... :shock:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2019, 01:46

Lenden... :D

1ste Wedstrijd...

BMW International Open
Golfclub München Eichenried

Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 11:30 - 13:30 & 15:30 - 18:30, za 14:00 - 18:30, zo 12:30 - 17:00

De 4 Namen...
ENG WESTWOOD, Lee
GER KAYMER, Martin
NED VAN DRIEL, Darius
ITA PAVAN, Andrea

Deze 4 zijn het...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2de Wedstrijd...

20 - 23 PGA Tour, Travelers Championship, TPC River Highlands, Cromwell, Connecticut. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 21:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00:00

De 4 Namen...
Kor Kyoung-Hoon Lee
USA Ryan Armour
Eng Paul Casey
USA Keegan Bradley

Deze 4 zijn het...

___________________________________________

Ook ...met week 25
staat Matt Kuchar...bij de Fedex..nog steeds No.1

STANDINGS FEDEXCUP RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Rory McIlroy 2,195
3 Brooks Koepka 2,193
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789


Trusten en een fijne Midweek. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2019, 01:53

Dennenbomen... :D

Deze reactie...neem ik nog even extra op de gaande bladzijde mee...in deze week...

Over de Artsen en Tandartsen zelf gesproken...Moeten we... hun hetende gezonde
Lifestyle... gaan volgen...met
hun anties...of toch...liever niet...

vnl...tot ... 70 Jaar... oud geworden
292
Overlijdens staan er nu op...Velen haalden... de AOW leeftijd... niet
eens...en zowel...dan meestal... erg kort...Heb ik de lange rij Overleden Artsen
tussen 70 jaar en 75 jaar...nog niet eens... erbij gezet...
:shock:
________________________________________________

Dr. Piet van Leeuwen, Huisarts. Hij was voorzitter van de plaatselijke Huisartsenvereniging
en had een radiorubriek over gezondheid. (68)

Jessica Wilford , Tropenarts (32)

Philippe Goddeeris, Oogarts (67)

Huisarts Gerben Hellinga, (51)

Ronald Deurloo, KNO Arts (65)

Dokter Willem Bakker, longarts, (59)

Bart Fledderus, Tandarts (69)

Ph.H.H.M.Blok, KNO Arts (42)

Dokter Dirk Vanlommel (65)

Prof. dr. Marcel Waldinger , Psychiater en Sexuoloog (64)

A.J. (Ton) van Beek, Chirurg (68)

Maurice Giezeman, Anesthesioloog- Pijnspecialist (53)

Dokter Jan Schreurs (65)

Jos Rensing, Huisarts (67)

Dokter. Wisanto, Gynaecoloog, (65)

Saskia Maas. Oogarts, (57)

Huisarts Dokter AGR Broere (73)

Dr. J van Oppenraaij (48 jaar)

OLVG-Bestuurder Douwe Hemrika, Gynaecoloog, overleden (60)

Suus Benjaminsen, Manager Patient en Zorg (60)

Dokter Simon Boes, Gynaecoloog (63)

Dokter Brigitte Timmermans (52)

Cardioloog/ bestuurder Ed Schavemaker overleden (66)

Peter van den Berg, Neuroloog (55)

Prof. Dr. J. Mulder (64)

Paul Storms, Huisarts (60)

Professor Jan Raaijmakers, biologie en promotieonderzoek op het
gebied van longziekten (67)

Gynaecoloog Arjoko Wisanto (65)

Leendert Blokland , Tandarts (53)

Bart van Turnhout Gynaecoloog is vrijdagmiddag onverwachts overleden
toen hij aan het werk was. (53)

Herman Levelink, Huisarts (72)

Yvonne Plantinga, Arts ass. Cardiologie (36)

Huisarts Jan Willem Croese (66)

Peter Aerts, Orthopedisch Chirurg (39)

Dokter Tony Swinnen, Huisarts, overleden tijdens zwemmen (68)

Niel van Elderen, Zorg Bestuurder (63)

Jan Verhulst, Orthopedisch Chirurg (62)

Dokter Erwin Durieux Huisarts, onverwacht overleden aan een hartaderbreuk.(57)

Prof. Dr. Peter J.F. Snijders, Moleculaire Pathologie, (56)

Frans Zitman Psychiater. (72)

Rector en Professor Wagenaar, (69)

G.J.J.M. (Guido) Muijsers, Gynaecoloog (58)

Huisarts Jos Rensing. Naast huisarts was hij een gedreven Bestuurder bij
diverse Zorgorganisaties. (67)

DR. Jan Scheurs, Gynaecoloog (64)

Prof. dr. Henk Vaarkamp, Dierenarts en Hoogleraar (61)

Dr. J.G.H.Hoge (59)

Dokter Peter Wefers Bettink (71)

Eva Gerardina Vreuls - Didden, Regearch Verpleegkundige Cardiologie, (65)

Dokter van Statenlaan ( 68 )

Henri Pascal Cremers Gynaecoloog i (63)

Caroline van der Kooi, Tandarts (59)

Dr. Anton Cox, Longarts (68 )

Willem Beukema Cardioloog (56)

Prof.Dr.J.van der Sluys Veer. (70)

Prakash Ramkalup, Dierenarts (57)

Dokter Jacques Smekens (73)

Jacques van der Zaag, Tandheelkunde (58)

Dr Maarten Beukers, KNO Arts (71)

Dr. Daniël den Hoed , overleden aan een hartinfarct (50)

Huisarts Jan Baeyens overleden (73)

Jaap van Lier Kinderarts (66)

Sophie Velthuis Zij was anios gynaecologie (28)

Dokter Marcel Peeters, Microbioloog (62)

Martinus Goense, Huisarts (67)

Plotseling is Bestuurder in de Gezondheidszorg Jos Spätjens overleden. (62)

Julia Streefland-Odijk. Oncologieverpleegkundige (42)

Huisarts Adia Rabau (58),

Bart Jan Meursing, Interventie Cardioloog (64)

Myrna Reinhard, Azië omgekomen bij een ongeval in Vietnam, Geneeskundestudente (24)

E.R. Damsté , Huisarts (62)

Dr. Yvonne Deliana van Leeuwen Huisarts en Docent Artsenopleiding (67)

Ralph Noverraz orthodontist (30)

Dokter Schot (72)

Marianne Médot, Huisarts (51)

Prof dr Henk Vaarkamp , Diergeneeskunde (61)

Chirurg Frias Coutinho, (52)

Eric Wesdorp werkte als maag-darm-leverarts (70)

Dokter Cleintuar (69)

Paul Hansen, Huisarts (58)

Professor doctor Willem Albert Wagenaar (69)

Govi Hoskam Verloskundige, overleed, op 64-jarige leeftijd.

De Haagse huisarts Jan Willem Croese (66)

Plots overleden, Frank Holtman, (werkte nog als) Zorg Bestuurder

Dr. Ana Oliveira gynaecologie (35)

Maurice Quaedvlieg, Longarts (62)

Prof. dr. Mathieu Noteborn (66)

Dokter Cortissos, Huisarts (57)

Humphrey Versloot Was topbestuurder bij Zorgpartners (66)

Dr. R.J.J. Omers (Vrouwenarts) (64)

Tom Jansen, was in opleiding tot Chirurg/Uroloog, (30)

Bart Jan Meursing, Interventiecardioloog (84)

Voorzitter van de raad van bestuur van Vivantes Ouderenzorg, John Stegerman, plots
overleden tijdens vakantie, leeftijd? Hij werkte nog.

Maarten Beukers , KNO Arts, (71)

Prof. Mathieu Noteborn Moleculaire Celbiologie (64)

Psychiater Kees Laban. (65)

Emiel Spoelder, Anesthesioloog en Specialist Pijnbestrijding (59)

Bart Torsten Jan Meursing, Cardioloog (65)

Dr. G.J.J.M. (Guido) Muijsers (58)

Benjamin Westerman, Huisarts (64)

De Vries Robles Narcotiseur ( 48 )

Dokter M.P.I. Hirschel-Kerényi , Huisarts (69)

Dokter Colyn, Arts en Gynaecoloog (60)

Dr. Peter Henricus Johannes Marie (Peter) Dunselman, Cardioloog (65)

Dokter De Jong, Huisarts (30)

Prof. Francis Colardyn, Medisch Intensieve Zorg, plotseling overleden. (71)

Herbert Goutbeek, Tandarts (61)

Sophie Velthuis.Anios Gynaecologie en sinds 2013 Arts-onderzoeker (28)

Dr. Ferry de Goey (58)

Huisarts Frank ten Hove (47)

Henriëtte van Teunenbroek, Pychiater (70)

Dokter H Hondelink, Huisarts (64)

Henri Marres, KNO Arts (44)

De heer Paul Hooft, Tandarts (67)

Kinderoncoloog prof. Tom Voûte (72)

Dr. Marcel Jonkman, Dermatoloog (61)

Walter Van den Borre, Huisarts (53)

Anton Westerlaken overleden, hij was Bestuursvoorzitter
van het Maasstad Ziekenhuis (62)

Rob Valentijn Internist (66)

Cardioloog Jean-Marie Bergen (62)

Huisarts Hans Nobel onverwachts overleden (67)

Dokter Jan Schreurs Obstetrie en Gynaecologie (65)

Maarten Torringa Kinderarts (51)

Dokter Piet Theeuwen, Huisarts ((66)

Frans Durlinger, Apotheker, (55)

Ruud van Etten, Internist (62)

Op 22 januari overleed Ruud Vergroesen,
Huisarts, in zijn slaap aan een hartstilstand. (56)

Hendrik Douma, Huisarts (60)

Caroline van der Kooi, Tandarts (59)

Hilde Keuleers Internist - nefroloog (63)

Johannes-Andreas-Bijleveld, KNO Arts (38)

Dokter Pinxte, Huisarts (66)

Prof Dr. Kooiman (70)

Dokter Crucq, Huisarts (46)

Prof. Dr. Joep Dörr, Gynaecoloog en Bestuurder van de Orde van Medisch
Specialisten (OMS) (62)

Paul Musarella, Cosmetisch Arts (60)

Peter Haeck Internist (60)

Thei Steenkamer , Huisarts (61)

Bert Willem van den Berg Internist, (64)

Hilde de Vocht Lector Verpleegkunde (56)

Peter Paul Simoons, Maag, Darm-Leverarts (60

Eric Cortissos, Huisarts (58 )

Mw.dr.A.J.Sikkel-Buffinga, Gynaecoloog-Seksuoloog, (68)

Leen Blokland , Tandarts (52)

John Beentjes Internist Endocrinoloog (58 )

Raymond Vonk Platisch Chrirurg (54)

Johan Groeneveld Internist (61)

Prof.dr. R. Magnus (58)

George Boatius Specialist hematologie en oncologie (42)

Loes Demoed - Verhoef, Arts- Micro-Bioloog (62)

Danny Vromman, Tandarts (60)

Huisarts Frank ten Hove overleden op (47) -jarige leeftijd.

Dr.H.J.Keizer, internist-oncoloog, (53)

Dokter Pieter Maurits Elte is plotseling overleden (70)

Gjalt van der Zee, Tandarts-praktijkeigenaar (60)

Marathon loper, Huisarts Gerben Hellinga (51)

Dr. Hilde Keuleers, Internist-Nefroloog (63)

Frank de Veirman, Huisarts (48)

Hans Erik Maijs Kaakchirurg (61)

Dr.H.J.Keizer, Internist-Oncoloog (53)

Coby Nogarede-Hoekstra (56)
Was twaalf jaar lid van regionaal Medisch Tuchtcollege. en
was Directeur Universitair Longcentrum

Dr. A. de Kleyn (65)

Arthur Rudolf van Dongen, Psychiater (54)

Docent dr. Jacques van der Zaag, Kindertandheelkunde. (58)

Oanh Thang - Visch Internist-Nefroloog (65)

Ze was de eerste vrouwelijke Huisarts in Rijssen en stond altijd klaar voor haar patienten.
Eind vorig jaar werd Carla de Graaf zelf ziek; slokdarmkanker. (54)

Dr. Martine Vandewalle overleden, staat geen leeftijd bij, maar ze werkte
nog als Dokter.

Prof. dr. ir. Edward Valstar. Hoogleraar Orthopaedie (47)

Dokter Jef Goosens (61)

Terheijden is opgeschrikt door het intens verdrietig bericht van het overlijden van
dokter Blondeel, vrouwelijke Huisarts bij praktijk Dokters & Co (52)

Dokter Maurice Quaedvlieg, Longarts (62)

Dokter Adrie Lambregts uit Etten-Leur, Huisarts (50)

Onverwachts overleden Hans de Brouwer, Tandarts (61)

Dr A.P. Provoost (54)

Bart Jan Meursing Interventiecardioloog (64)

Herm van Tits, als plastisch chirurg verbonden aan het Maixima Medisch Centrum in
Veldhoven en de Velthuis Kliniek, is zaterdag overleden.
De geoefend wielrenner werd onwel toen hij in Frankrijk de Mont Ventoux op
fietste en overleed ter plekke. (54)

Huisarts Lex Bots, die per april 2016 stopte als Huisarts, is kort na zijn pensioen
1 juni 2016, onverwacht overleden. (65)

Dokter Petra Biewenga, Gynaecologisch Oncoloog (44)

Pieter Lodewijk Meenhorst, internist, plotseling overleden. (65)

25 dec. 2017 - Prof. dr. Marc De Leeuw, Gerechtsdeskundige (53)

Prof. Dr. A.B.J. (Johan) Groeneveld, Internist-Intensivist (61)

27-12-2017 Dokter Tiels Spoedarts (41)

Huisarts Carel Bakx overleden (64)

Dr. Jacob Jan van Egmond, Psychiater en Psychoanalyticus (68)

Dokter Mark Aelvoet (62)

Dokter Guido Pieters 2018 op (67) jarige leeftijd

Lisa Hilders, Verloskundige (28)

Warner Prevoo Longarts, was Dokter en Patient, is begin dit jaar overleden. (55)

Dokter Hans Grundmeijer (68 jaar)

Dokter Willem Latuasan, Psychater (53)

Coelingh Bennink Gynaecoloog, was sinds 2010 lid van de Raad van Bestuur
van de MCA Gemini Groep. (64)

Johannes-Andreas-Bijleveld, KNO Arts (38)

Johannes Michiel Hyacinthus (Jan) Arts (63)

Op 27 juli overleed, door een noodlottig ongeval, Psychiater Harro Spitsbergen (51)

5-5-2019 Dokter Willem Stockman, Spoedarts binnen ziekenhuis AZ Delta,
is op zaterdag 4 mei onverwachts overleden. (52)

Eric Oltmans Tandarts-Implantoloog, (60)

Paul Janssen, KNO Arts (55)

Johan Albert Kruijt, Huisarts (64)

Dr Siep de Boer Gynaecoloog (53)

Door noodlottig ongeval, Peter Luttikhuizen, Psychiater (44)

Op maandag 31 oktober is dokter Mangnus tijdens een vakantie in
Argentinia plotseling onwel geworden en overleden.
Dokter Mangnus was een geliefde en gerespecteerde Huisarts. (64)

Huisarts Evelyne Vanderschueren. Ze werd slechts (48) jaar.

Dokter Erwin Colyn onverwacht overleden na hartaanval (62).

Maarten Torringa, Kinderarts (51)

Marianne Médot, Plastisch Chirurg (47)

Dr.Jan Cees Breek Vaatchirurg (57)

Dr.A.H.Broekhuizen, Kort Huisarts, daarna Chirurgie en Traumatologie (48)

Huisarts Janneke Brink (31)

Professor Guy-Henri Sebag, Radiology (55)

Teunis Cornelis (Ton) Verheij, Huisarts (61)

Onverwachts overleden Dr. Dirk Vanlommel, Orthopedist. (62)

Dr. Nico Out hij was chirurg en opleider (62)

Bas Smallenbroek Fyciotherapeut (41)

Gary Glazer Radiology (61)

Marten Hofker, Moleculaire Genetica Kindergeneeskunde (60)

Frank Simonis, Longarts (65)

Geertje Knols, Huisarts (46)

Henk Schulte, Huisarts, (67)

Huisarts Dokter Jan van Nieuwkerk (69)

Carla Boetes Onverwachts overleden Prof.Dr. Hoogleraar Radiologie (62)

Jan Feilzer , Tandarts (59)

Niels Sorgedrager, Kinderarts. (58)

Dr. Frederika Antje (Ria) Ruiter Huisarts-Tropenarts-GGZ arts, (64)

Chirurg Lieven Cardoen overleed gisterennamiddag vrij onverwachts (62)

Huisarts en Straatdokter Guus Timmers (61)

Lodewijk Perquin, Psychiater (66)

Prof. Yves Vanrenterghem - Medisch Diensthoofd Nefrologie (65)

Ton Borghs, Bestuurder van Zorginstelling, is vrijdag op (62)-jarig leeftijd plotseling
overleden. Hij kreeg tijdens een fietstocht een hartstilstand.

De Militair die vorige week in Afghanistan overleed was de Noord-Hollandse chirurg Fons Dur. (56)

Prof.dr. A.L. Janse de Jonge ( 48 )

Mw.dr.A.J.Sikkel-Buffinga, Gynaecoloog-Seksuoloog, (68)

Dokter Hendriks Huisarts, (64)

Dokter Erik Van Holsbeeck, Orthopedisch chirurg (59)

Dokter Taroen Gowrising, een plichtsgetrouwe, gemotiveerde, heel geduldige en sociaal
bewogen geliefde arts, overleed onlangs op (54) -jarige leeftijd te Zanderij

Roland Koopman Dermatoloog en voormalige Medisch Directeur (60)

Overlijden Dokter Jan Schreurs Gynaecoloog, 2017 (65)

Tom Jansen, Uroloog (70)

Bert Michielsen Psychiater, (42)

In de Verenigde Staten overleed onze collega Dr.M.R.Sobotka, oud-lid
van de Maatschap Algemene Chirurgie en Vaatchirurgie (62)

Barbera Honnebier Plastich Chirurg (54)

Jacob Asueer Constantijn (Jaap) van Lier Kinderarts (61)

Frans Gerard Leicher, cardio-thoracaal chirurg (60)

Rogier Q. Hintzen Neuroloog en Immunoloog, (56)

Hans Simons, was hij Staatssecretaris van Volksgezondheid in
het Kabinet-Lubbers III (71)

Professor Marcel Jonkman Dermatoloog (60)

Peter van den Berg, Neuroloog, (56)

Dr.J.B.V.M.Delemarre. Specialisatie in de Thoraxchirurgie en Vaatchirurgie (57)

Voormalig PSV-clubarts en Chirurg, Tjaarda Weber (66)

Zenuwarts Huisman(59)

Adam Bolz, Kinderarts, volstrekt onverwachts in ons ziekenhuis op het werk
overleden. (59)

Dokter Ledeboer Zenuwarts (61)

Ton Spierings Hematoloog (60)

Dr van Straaten Zenuwarts (50)

Frans Rouppe van der Voort, Zenuwarts (58)

Huisarts en Huisartsopleider Charlotte Hofstee. (47)

Neuroloog Evert Sanders (59)

Ronald Deurloo KNO Arts (66)

Dokter Westerhuis Zenuwarts (49)

Giorgio Cinque, onverwachts overleden, Oogarts (65)

Marleen Hendriks, Psychiater (57)

Uroloog Henny Zweers, tijdens sporten overleden, (57)

Chirurg ­Boudewijn Dwars (66)

Judith Sluiter, Hoogleraar medische selectie en begeleiding.
Bovendien was ze een heel goede sporter. (55)

Prof. Dr.Pieter Henri Maria De Mulder, Internist-Oncoloog (58)

Marcel van den Berg (35), Chirurg in opleiding,
totaal onverwacht overleden aan een acute hartstilstand.

Eric Daminet Dokter in de Diergeneeskunde (57)

Jhr.A.C.Quarles van Ufford, Allergoloog (60)

Dokter Marc Jans, Huisarts (59)

Govi Hoskam, Verloskundige (64)

Dr. Bert van Stigt, Allergoloog (51)

Vorig jaar, op weg naar zijn werk, verongelukte Plastisch Chirurg Paris Melis. (52)

Johan Adriaan Marinus Fleischer, Genaecoloog (64)

Jan Willem Croese, Huisarts (66)

Ann Maes Forensisch Patholoog (62)

Drs. Truus van Dalen, Allergoloog (66)

Dries Mutsaerts Bedrjfsarts (57)

Kees Oosterbos Orthopedisch chirurg (60)

Dokter Brigitte Timmermans Obstetrie en Gynaecologie (52)

Marja Kelder, Bedrijfsarts, tevens Jurist (63)

Catharina Philippina Maria (Tineke) Heeres, Geriatrie (68)

Dr. Hans van der Putten, Gynaecoloog en Obtetrie (67)

Claudia Asmussen, Genaecoloog (54)

Hans Grundmeijer, Huisarts (66)

Adri Philips, Bedrijfsarts (59)

Bart vn Turnhout, Genaecoloog (54)

Peter Tiehatten Forensisch Arts (63)

Prof. Dr. Steven Boonen, Geriatrie (50)

Dr. Petrus Paulus (Peter) Koopmans, Internist (65)

Rob van Dijk, Bedrijfsarts (60)

Tijdens vakantie in Ierland overleed Huisarts H.H.M.van Jaarsveld (53)

Ruud Feijen, Psychiater (63)

John Beentjes, Endocronoloog (60)

Gerdoen Bok, Bedrijfsarts (37)

Reinhilde Swinnenm Tandarts (56)

André Lacroix. Huisarts (64)

Plotseling overleden, Rudy Sital, Psychiater werkte nog.

Prof. dr. Frauke Ohl, Dierenwelzijn (50)

Dokter Boudewijn Dwars (66)

Dokter Samson, Huisarts (55)

Dr.F.Vissers (60)

Prof.Dr.L.Kater (70)

Dokter Martin Hubert Timmers, Scheepsarts en Huisarts (70)

Paul Swartbol, Vaatchirurg (53)

Dr. P.A. (Peter Anton) van Dop, Vrouwenarts en IVF Pionier (69)

Hans Bogte, Jeugdpsychiater (58)

Dr. J van Oppenraay, KNO Arts (48)

Dr. Amzt Huisarts (63)

Prof. dr. Rogier Hintzen, Neuroloog en Immunoloog, (56)

Adri Philip, Bedrijfsarts (59)

Dr. Th Kipp (50)

Martinus Marie (Ries) Vrakking, Hartchirurg (66)

Dr.R.P.A.(Rob) Boom, Oncologische en Gastro-Enterologische Chirurgie en op de Vaatchirurgie.
Boom hield zich bovendien bezig met de Hoofd-Halschirurgie en de Longchirurgie, (56)

Anna Magdalena Tiller, Oogarts (48)

Ton Borghs , Zorg Bestuurder, (62)

Dr. Anton Cox, Longarts (68)

Sikko Klazes Dijstelberge, Bedrijfsarts (57)

Dr.A. C.J. M. Taks, Vaatchirurg, tijdens zijn geliefde hardloopactiviteit plotseling was overleden. (46)

Bart Schafrat, Tandarts (54)

Totaal onverwachts Egbert-Jan Zweers rustig in zijn slaap, Internist (53)

Hans Vente, Chirurg (66)

Niels van Elderen, Directeur van Zorggroep PoZoB, (53)

Dirk Gaasbeek Arts, Ouderen Geneeskunde (62)

Dr. R.M.Versteegh KNO Arts (56)

Zorg Bestuursvoorzitter Frank Holtman, is plotseling overleden
dat gebeurde bij het hardlopen, Holtman was (56) jaar.

Erik Van Holsbeeck, Ortopedisch Chirurg (59)

Jan Weijers, KNO Arts (34)

Huisarts Sjef Boesten overleden. Hij is jarenlang actief geweest voor de Levenseinde Kliniek.
Boesten wilde over zijn laatste reis, ook de regie in eigen handen houden
3 Jaar na zijn pensioen, diagnose slokdarmkanker, doodzieke huisarts Sjef Boesten,
verrichtte zijn laatste euthanasie, op zichzelf. (68)

Huisarts JA de Ruiter, werkte nog...(ergens... eind 50... jaar oud ?)
Video
http://www.heemskern.nl/afscheidruiter/

________________________________________________________________________________________
Ik las een heel apart verhaal...over Overleden Artsen...
https://www.wanttoknow.nl/hoofdartikele ... ie-geheim/
Zie maar...maar...ik heb geen idee wat er ...van waar is...
Maar ..het is wel ...een lange rij...over... veel te vroege overleden... jonge Artsen...
_________________________________________________
Tip voor Dokters

Zo word je... ook wel ...95 ...jaar hoor...
https://www.bd.nl/tilburg/markante-tilb ... ~ac09eeec/
en zo ook...
http://www.dwc.knaw.nl/biografie/pmknaw ... 73&lang=en
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Nou zo kan die wel weer...Als ik anderen...van die Beroepsgroep... tegen kom... zet ik ze
alsnog erbij... het is nl. nog maar een topje van de ijsberg nl.

maar...
Ik zet ze
er niet allemaal op...de meesten hebben... hun leeftijd... er niet bij staan...
maar die... werkten vaak...nog wel...toen ze overleden...

Maar... waarom ...zou je... hun hetende ...gezonde levensstijl ...met
die anties...na gaan apen...
als het...zo erg
zo te erg
uit pakt...bij velen...van ze...Met ...niks mag...Ook geen Sigaar etc.
en
ondertussen...de gemiddelde sterfte leeftijd... van de gemiddelde
Burgerij is...bij 82 jaar...

Over Artsen gesproken...
Niemand hoeft van mij 82 jaar of ouder te worden
Maar...Ik zie ze
in pauzes.. net als vroeger...(Toen werden ze nog massaal
beren oud...met hun rokertje en/of als mee roker)
liever ...met een gewoon rokertje...uit... en... thuis ...ook...
want
veel
Beroepen...en/of... het leven zelf...is kan zijn
veel te zwaar zijn...om niks te mogen...en... dat blijkt wel...
Velen... in die Medische Beroepen
halen... tegenwoordig...
de AOW leeftijd... niet eens ...en zowel...dan meestal... erg kort... :(
____________________________________________________________
Trusten allemaal...Droom er niet van...Knf van LT) :mrgreen:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 19 jun 2019, 08:42

Bomen

Logisch dat ze, bij hunnie, hun pensioen, wel met verhogingen,
kunnen uitbetalen. :lol:

Die het forum, verkloot hebben, mogen ook wel eens aan de sigaar, of sigaret.
Hun fouten worden te gek, te erg, waar niets mag!

Waarom mensen, boven de 70 jaar, nog gaan opereren, wie heeft
daar baat bij?
Dat
krijg je, als ze niets mogen, dan komen ze, met hun denkens,
daar op uit! :mrgreen:

Het worden lekkere dagen qua weer, geniet ervan en succes
met je 4 namen LT
Knuf van Ans :P

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 19 jun 2019, 12:16

Mensen... :D

Ik heb ook goed nieuws...De gemiddelde sterfte leeftijd van Zenuwen Artsen...ligt bij 88 Jaar...
Althans...in de tijd dat ze nog rookten...in de pauzes...
Goed onthouden ..als je een Geneeskundige Study... wilt gaan doen...Hoewel...
Wat me ook opviel...dat Artsen... toen ze nog rookten...sowieso massaal erg oud werden...Dat zag je afnemen
vanaf ...anties roken... kwam opzetten...

Toen ik nog jong was...en na de Kraamverzorgings opleiding...de Opleiding B-Psychiatrische Verpleegkundige
ging doen...waren al die oude Psychiaters-Neurologen ...en die Oude Artsen in de A-Verpleging
in de Pauzes... bijna allemaal met een Rokertje...ze werden
bijna allemaal...erg oud...tm heel erg oud zelfs...

Schoot me...pas weer te binnen...toen ik ...een erg oud geworden...Forensische Arts... op foto...met pijp zag...op
Internet...wist ik het weer
ze waren vroeger...bijna allemaal rokers...
Als je dat... in deze tijd bekijkt...zie je...die zware daling ontstaan...bij de Artsen...met hun ...gemiddelde ...Sterfte... leeftijd.

Nou ja ze doen maar...als ze ons
maar niet lastig vallen...om hun hetende gezonde lifestyl...na te gaan doen...want dan
ziet het... er wel ...erg somber uit...met die zware daling ...bij de Artsen...met hun gemiddelde Sterfte leeftijd...
als je dat...na-aapt...is het dan ook... snel te zien... bij de rest... van de Burerij...

__________________________________________________________________________________________________________

Ik las over een Huisarts...die zich transgender noemt...vanaf zijn pensioen...
Maar mi. is dat een Travistiet...
als ze... als man...vrouwenkleren gaan dragen...(En zich niet hebben omgebouwd
als Transgender...)
https://www.gezondheidenco.nl/transgend ... erd-hanna/
Valt me zo vaak op...dat mensen klakkeloos... alles overnemen...
zoals ook... die Carina Twerda...van dt artikel...ze noemt hem... ook Transgender...
ipv Travistiet...

Nog een artikel... in dat blad...van Dave...
Die noemen ze ...ook Transgender...
maar Dave...moet alles nog ondergaan...
Een tocht... van drie, vier jaar waarbij hij de man wordt... die hij altijd wilde zijn.
Onderweg wachten operaties en hormonen die ervoor zorgen dat hij afscheid kan
nemen van zijn vrouwenlichaam.
mi.
Ondertussen ...is Dave een ...Gender...en... als alles... achter de rug is...is die van Gender
naar Transgender gegaan...wat weer... totaal wat anders is...dan die ex Huisarts...die mi... Travistiet is...

Nou ja...ze zoeken het maar uit...

____________________________________________________________________________________

Vroeger...
Ik woonde als Kind zijnde 5 jaren op een Boerderij...
Ik kwam er... met schoenen aan...en moet Klompjes laten aan meten...
Ik vond de hoge klompjes veel mooier...en ze liepen lekkerder...Ze
zeiden...dat zijn klompen voor jongens...

Als ik naar school loep ...een heel erg verre wandeling was dat
met ...zoals ze... het noemden...Meisjes klompen...kreeg ik altijd zeer
van die lage klompjes met een riempje erop...

Ik snapte niet...waarom ik... geen Klompjes mocht... die ik en leuker vond
om te zien...en geen riempje hadden...
Je bent toch geen Jongen?

Nou ik wilde wel... een jongen zijn...als ik daarom wel...die andere klompjes
mocht dragen...

(Ik weet nog precies...hoe dat ging in m'n hoofd...er over...) We deden vaak sprijdspringen
over paaltjes...Typisch ...de meisjes deden dat...en ik ook...maar alweer...aan beide kanten
van mijn rok of jurk...een scheur...Ik wilde een broek dragen...als de jongens...die
kregen... nooit scheuren in hun kleren...aan beide kanten...

Ik zei dus...ik wil een broek dragen...ipv een rok...of een jurk...
Je bent toch geen jongen?

Hoe klein ik ook was...ik had wel door...zomaar uitmezelf...dat ik... dat andere...alleen maar
wilde...omdat die klomjes ...me niet zeer deden...ze hadden geen riempje nl.
Een broek dragen...was handiger...met spelen...dat gaf geen scheuren...aan beide kanten...
dat gaf ook geen gelazer...om alweer scheuren aan rok of jurk...

Ik had...als heel jong kind al door...dat het om ...buitendingen ging...om de handigheid ed.
der dingen...
Nee dus...ik was geen Jongen...maar wilde wel... hun kledij dragen...lange broek en hoge klompjes...

De Juf in de Klas...
Wat willen jullie later worden...Bijna niemand in de klas...had er nog over nagedacht zelfs...
viel me op...
En jij...Ik?
Politie....Dat is een Jongens Beroep...

Ontdekkingsreiziger...
Dat is een Jongens Beroep...

Vliegenier...
Dat is een Jongens Beroep...

Toen zei ik...Zuster en Moeder...zei ik... in 1 zin...

(Later... voegde ik er aan toe...Directeur van de BVD)
Dat is een Mannenberoep...

Weer later...kreeg ik door...via iemand...Ik ben volkomen Bi in de Geest...
als ik moest geloven...dat de Beroepen...die ik allemaal wel wilde...
voor Mannen toen... vooral... en... voor eentje ervan...Zuster...voor Vrouwen was...en
ik wilde... ook Moeder worden...

Zelf vond ik...dat ook Vrouwen en Meisjes...die Beroepen moesten
kunnen doen...die zij...de Ouderen... Jongens Beroepen vonden...

(Ik was ...in mijn Geest...in mijn Denkens...als Kindzijnde...een rij decennia's vooruit...
dat was het punt eigenlijk...)

Een Rij Decennia's verder...de meeste Vrouwen en Meisjes...lopen in een Lange Broek...
en doen allerlei Beroepen...die voorheen Mannen Beroepen werden genoemd...

Ik was er nogal laat mee...
met lange Broeken dragen...Pas toen i... mijn Tweeling zonen had...en met ze
3 stijle trappen op en af moest...Daar had je het weer...Handiger was...een Lange boek
erbij ...aan te hebben...om niet te struikelen...over de rok of jurk...op die trappen
met de armen vol...aan Baby Koterij...

Handiger was...
Vroeger zeiden ze dan...Je lijkt wel een jongen...maar ik dacht alleen...Het is veel Handiger
een lange broek dragen...of korte broek...met de meeste spelletjes buiten...
Je lijkt wel een jongen...welnee...veiliger is...een lange broek te dragen...met 2 Baby's in
mijn armen...op die Stijle trappen...

Ik bedoel...het is niet altijd... zo het lijkt...schijnt... heet... dunkt... doet voorkomen...met
wat zij...de anderen...er over zeiden...Je lijkt wel een Jongen...

Ik bleef... met het denken er over...bij mezelf...en vond die kledij gewoon handiger...veiliger
en die hoge klomjes pijnloos...ipv het riempje striemde ...in mijn boven voetkant...

Ze hadden me
ook kunnen aanpraten...al van erg jongs af aan...
dat ik liever...een Jongen was...dan een meisje...

Maar
ik hield in mezelf...het koppie erbij...en wist... altijd...dat het... om iets
buiten mezelf...mijn keuze was...en niet ...omdat ik ...een Jongen zou willen zijn...geweest
zijnde ahw.

Maar... was ik zwakker... in de Geest geweest ...of... niet echt ...zo door denkerig ed.
over de dingen...ahw.
Ze hadden me
ook... kunnen aanpraten...al van... erg jongs af aan...
dat ik liever...een Jongen was...dan een Meisje...

Later... zei iemand me...Je denk Bi...Maakt niet uit ...voor je...elk Beroep
kan...in princiepe...door Jongens... als door Meisjes... gedaan worden...
Nou
dat vond ik als jong Kind op School al...

Het antwoord terug was toen steeds...
Je bent toch geen Jongen?

Ook daar dus...op School...
Ze hadden me
ook kunnen aanpraten...al van erg jongs af aan...
dat ik liever...een Jongen was...dan... een Meisje...

Hoe verwarrend ...de omgeving juist is...rondom dat...maar
Ik kende m'n rijtje...uit m'n hoofd...
wat ik wel... wilde worden...er stond... ook Zuster
en...Moeder bij...in dat rijtje...

Dus ik dacht... altijd ...dan
ze lullen maar... een end weg...met... je lijkt wel ...een Jongen...op
me af...Want...

Ik kende m'n rijtje...uit m'n hoofd...
wat ik... wel wilde worden later...er stond ook... Moeder bij...in dat rijtje...
en ook...Zuster...
(Zo noemden ze vroeger iemand die Verpleegster was ...)

Maar nogmaals...
Ze ...Uit en Thuis...hadden me
ook... kunnen aanpraten...al van... erg jongs ...af aan...
dat ik liever...een Jongen was...dan een Meisje...

k bedoel...het is niet altijd... zo het lijkt...schijnt... heet... dunkt... doet voorkomen...met
wat zij...de anderen...er over zeiden...Je lijkt wel een Jongen...
wat ik... wel wilde worden later...er stond ook... Zuster... bij...in dat rijtje...
en ...ook...Moeder...

Is wel apart...maar... als jong Kind...was ik daar... al ...erg...Bewust...van...
Ik bedoel...om
uiterlijke dingen...
is totaal wat anders...dan degenen...die... van binnen...
zich...van het andere geslacht... gevoeld...

Het voordeel... van mij was...omdat ik er... al zo erg vroeg...zelf
over had nagedacht...dat ik nooit enig probleem heb gehad
met mensen... die zich een Gender gevoelden...en Transgender wilden worden...vooral
in mijn type werk...ik had nergens een probleem mee...een Travistiet...Nou het Zij zo...
een Homo een Lesbo het zij zo...
Ook
daarmee..liep in...een rij decennia's op vooruit...Ik had... nergens problemen mee....terwijl de
anderen...alweer... en nog steeds en alweer...er problemen discussies... over hadden...

Als het mensen gelukkig maakt...moeten ze...om anderen...het niet laten...dacht ik
altijd ervan...Het leven is
in feite... veel tekort...om over alles... te gaan zeikzeuren en/of te beantien ed.
Wie
zijn ze wel...die anties zeikzeuruders...om het leven...van anderen ...te verpesten...

Ik kende... als Jonge Teener...2 Homo Mannen...via leerde ik... ze kennen...Ik vond dat ik ze wel
als Adoptie Ouders... zou willen hebben...en ik vond ...dat ze gewoon moesten gaan trouwen...

Zelfs die 2 Homo mannen...schrokken alsmaar...als ik wat zei...Wij Trouwen...dat zal nooit gebeuren...
en Kinderen nemen al helemaal niet...

He wat jammer...ze klepten ...klakkeloos...anderen na...ze zeiden niet...zoals ze het... zelf...zouden
hebben willen hebben...
Allebei gestudeerde lui...en toch... met zo'n bekrompen denk stelsel...als het... over hun zelf... ging...

Had
ik weer...wat een pech zeg...en wat jammer zeg...die zouden ...mijn Adoptie Ouders...nooit
worden...Ik liep weer
rijen decennia's vooruit...
met mijn denkpatroon...en...waar... nu weer over...

Inmiddels...zijn bijna... alle beroepen...ook voor... Vrouwen en Meisjes...en vice versa...
bijna alle beroepen...voor Mannen en Jongens...En Kunnen Homo's en Lesbo's Trouwen
en... een Kind Adopteren...of ...2 of... 3...

Ik was gewoon...wat decennia's te vroeg geboren...
anders... was er...heel wat ...meer wensen vervuld...in
mijn leven...om te beginnen... met die Klompjes al...dan had ik... die zere striemen niet gehad...op mijn
voeten...van het
leren bandje...lopende oa naar en van School...als ik ...de hoge klompjes ....had mogen... dragen...
Voor de rest...
Ik werd Zuster...maar... geen Mother...maar ...wel...Moeder...

Fijne Woensdag allemaal. Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 20 jun 2019, 23:33

Senseo... :D

1ste Wedstrijd...

BMW International Open
Golfclub München Eichenried

Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 11:30 - 13:30 & 15:30 - 18:30, za 14:00 - 18:30, zo 12:30 - 17:00
viewforum.php?f=10007

Om Onweer wordt de wedstrijd verder afgemaakt op Vrijdagmorgen vroeg...

1-ENG WESTWOOD, Lee ( -7) Dagwinnaar
2-ITA PAVAN, Andrea (-6)
3-GER KAYMER, Martin (-5)
13-NED VAN DRIEL, Darius (-3)

Alle 4 bij de eerste 13...Mooi gedaan...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2de Wedstrijd...

20 - 23 PGA Tour, Travelers Championship, TPC River Highlands, Cromwell, Connecticut. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 21:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00:00
.
1-Kor Kyoung-Hoon Lee(-6) Dagwinnaar
1-USA Ryan Armour (-6) Dagwinnaar
6-Eng Paul Casey (-5)
6-USA Keegan Bradley (-5)

___________________________________________

Ook ...met week 25
staat Matt Kuchar...bij de Fedex..nog steeds No.1
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
De Fedex ranglijst.
STANDINGS FEDEXCUP RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Rory McIlroy 2,195
3 Brooks Koepka 2,193
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789


*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
28+1=29 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 24
per 4 dagen Wedstrijd
en...1... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Tiff
Berichten: 4855
Lid geworden op: 16 aug 2013, 16:24

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Tiff » 21 jun 2019, 12:04

EO

We lijken wel, een geblokkeerde forum lt, anders hebben we, altijd, tussen de 100 en 200 kijkers, en vaak nog meer, en nu
stond het gisteren, op 494120, en net ook,aan kijkers.
Ze hebben ons forum, helemaal kapot gemaakt, vanaf dat die, ontzettend ,te vroege dooie artsen, erop staan.
Ze kunnen, niet tegen de waarheid en daar mag iedereen kapot voor, al mijn fotos staan op het forum, ook van me overleden
kindje. Als het iets technisch was, zoals jij dat noemt en dacht, was het toch allang gemaakt, en dan nog helemaal geen
kijkers, na een hele nacht, terwijl we altijd, veel kijkers hebben, van de mensen, in de nacht.
Ik ben echt boos en ook verdrietig erom, en je had alweer gelijk, we moeten altijd, ook echte fotos laten maken,
want internet is altijd maar een tijdelijk iets, terwijl wij jongeren denken, het staat er altijd op.
Zo een technische fout, moest allang opgelost zijn, dus ik denk, we zijn geblokt, vooral geen waarhedens tonen erop,
dan blijven, die forums en webjes, wel bestaan, maar het leuke van jou is lt, wat jij beweert, het is altijd na te gaan, je
haalde, die vele dooie artsen, gewoon van google af, je schreef weleens, vroeger maakte je je er al druk om, altijd weer
waren het artsen, die vroeg dood gingen, die niet rookten of zelfs erg anties roken deden, zo een rij was dat toen al, en nu ze
niets meer mogen, is die rij, nog veel en veel langer, aan zo vroeg en zo veel dooie artsen.
Je zei me laatst eens, ik kan wel wat beweren, op het forum, maar beter is, het te tonen, je hebt er nu al 123 op
gezet, maar die zonder leeftijd erbij, op de rouwadvertenties, er niet bij gezet, maar ze werkten, nog wel.
Dus lt, die rij, is nog veel langer, dan die zo erg vroeg, 123 dooie artsen, van deze tijd.
Zeg lt, ik fietste gisteren langs, bij jullie, en ja hoor, die viskraam, van donderdag, stond weer breeduit op het fietspad
en die bloemenstal ook en niemand zegt er wat van, maar pas op, een fietser doet wat anders, dan anders, is
het meteen een hoge boete.
Of lag het daar aan, die blokkade van het forum, we schreven, over de boetes pas, de kleintjes pakken ze,
en de grote foutenmakers, zeggen ze niets over.
Ze willen vast net als de meeste webjes en forums, die alleen groetjes brengen en niet zelf, meningen zeggen.
Ans wandel ze, met het mooie weer en lt, plezier met je ouwe zus van 82 te logeren.
Liefs van tiff (Me bloemetjes plaatje is er ook niet meer op) :( :o :ugeek:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 21 jun 2019, 19:22

Overste... :D

1ste Wedstrijd...

BMW International Open
Golfclub München Eichenried

Leaderboard
http://www.europeantour.com/europeantou ... eaderboard

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 11:30 - 13:30 & 15:30 - 18:30, za 14:00 - 18:30, zo 12:30 - 17:00
viewforum.php?f=10007

1-GER KAYMER, Martin (-11) Dagwinnaar
5-ENG WESTWOOD, Lee ( -7)
5-ITA PAVAN, Andrea (-7)
42-NED VAN DRIEL, Darius (-2)

Alle 4 de ...Cut...gehaald...erg mooi gedaan!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2de Wedstrijd...

20 - 23 PGA Tour, Travelers Championship, TPC River Highlands, Cromwell, Connecticut. Prijzengeld: $7.200.000

Leaderbord
https://www.pgatour.com/leaderboard.html

Televisie: Ziggo Sport Golf, do en vr 21:00 - 00:00, za en zo 19:00 - 00:00
.
2-USA Keegan Bradley -9)
6-Eng Paul Casey (-7)
26-USA Ryan Armour (-5)
36-Kor Kyoung-Hoon Lee(-4)

Alle 4 ...de Cut...gehaald...Prima!

Ze stopten de Wedstrijd... met de uitzendig...een uur voor het afgelopen was...
dat is zot...idioot...dat is Krankzinnig!
(De Eerste Ploeg laten ze tegenwoordig ook noet meer zien
Komt onderwijl de tweede Ploeg opdraven...stoppen ze de
uitzending 2 uur...en dan begint te uitzending weer...en stopt
ook nu weer...tigs tijd...voor de Wedstrijd...is afgelopen...
Wil je de uitslag van de Wedstrijd weten...moet je verder... op je PC of laptopje kijken...
dat is zot...idioot...dat is Krankzinnig...TV beleid!

Ze moeten nodig weer... aan de gewone waar...want
waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
Komt niks goeds van...
___________________________________________

Ook ...met week 25
staat Matt Kuchar...bij de Fedex..nog steeds No.1
https://www.pgatour.com/fedexcup/offici ... dings.html
De Fedex ranglijst.
STANDINGS FEDEXCUP RANK LEADER POINTS
1 Matt Kuchar 2,287
2 Rory McIlroy 2,195
3 Brooks Koepka 2,193
4 Xander Schauffele 1,817
5 Gary Woodland 1,789


*********************************************

(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 5 -4- 2019..tm
5-4 -2020 ...Is...geworden...
29+1=30 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
en 2de werden er 24+1=25
per 4 dagen Wedstrijd
en...1... Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

*****************************
(Met de 4 Namen)
De stand... vanaf 22 -3- 2018..tm
25-3-2019 Is...geworden...
128 Dagwinnaars
uit de 156 Deelnemers
per 4 dagen Wedstrijd
en...27 Beker Winnaars...
eruit gevogeld...)

********************
Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42501
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door LadyTroy » 22 jun 2019, 00:32

Steen... :)

(Eerste zin...
Hier begint de Website...van het Ministerie Buitenlandse Zaken mee...

Het ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) maakt ons Koninkrijk veiliger

Maar...is dat wel zo?

Ik las dit...
Nieuwsuur
Buitenlandse Zaken lekt opnieuw per abuis staatsgeheimen
Opnieuw heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken per ongeluk staatsgeheimen
over het Nederlandse hulpprogramma aan Syrische strijdgroepen naar buiten gebracht.


Zoiets kan je nauwelijks geloven...Het heeft dus online gestaan...
Ze lijken niks te snappen omtrent...Zou het daaraan liggen???
Misschien moet er... een aparte MIVD...Militaire Veiligheidsdienst... afdeling
komen...om dat Departement
te controleren...
Misschien snappen... gewone Burger Ambtenaren...al die dingen niet eens...die Militairen... wel snappen...

Ik denk dat de meeste informatie...omtrent...meer past in het Departement van Defensie...
dan bij het Departement...van Buitenlandse zaken...
Misschien begintde fout daar alwel...Militaire zaken...en hulpzalen n een Militair NL bezigzijnde gebied...
moet mi. allemaal gaan...voa het Ministerie van Defensie...
Geheime Militaire aangelegenhedens...die via het Ministerie van Buitenlandse zaken...zomaar
in het openbaar wordt gezet...WOB...De Wet openbaarheid van bestuur ...maar mi.
dan mag het nooit gaan ...over geheime Operaties ed.
Daar zijn
meen ik...aparte Kamer Commissies voor...Voor Geheime Operaties...
om er toch controle over te kunnen houden... dat niet bedoeld...Staatsgeheimen...oa via de Pers...aanvrages...wgs WOB
in het openbaarte laten komen...

Misschien moeten ze... sowieso ...allemaal...die Ambtenaren
snel weer ...aan de gewone waar...want waar ...niks mag...ook geen Sigaar etc...Komt
niks goeds van...

Lands...Geheime Militaire aangelegenhedens...die bij het... Ministerie van Buitenlandse zaken...belanden...daar lijkt het
erg op...
Daar zijn
meen ik...(Via het Ministerie van Defensie...) (in deze)
aparte Kamer Commissies voor...in deze...Voor Geheime Militaire Operaties...
om er toch...(Namens de Burgers...het Volk in het land)... controle... over te kunnen houden... dat echter
niet bedoeld is...oa via de Pers...aanvrages...wgs WOB
in het openbaar te laten komen...bv. de tweede keer al...via het... Ministerie... van Buitenlandse zaken...

Nogmaals...
Misschien moet er... (wgs Lands belang en wgs teveel om op te noemen beland)
een aparte MIVD...Militaire Veiligheidsdienst... afdeling
komen...om dat Departement (van Buitenlandse Zaken)
te
controleren...
MIVD=>(Wgs Gevaar... voor eigen land...en voor uitgezonden Personeel...omtrent...
dan blijkt ...dat Deppartement...omtrent
dit Onderwerp...Militaire geheime Operaties ed. oa... in het Buitenland..Het grote gevaar... te zijn...al 2x!!)

Lands...Geheime Militaire aangelegenhedens...
die bij het... Ministerie van Buitenlandse zaken...belanden...daar lijkt het
erg op...
Misschien snappen... gewone Burger... Ambtenaren...op het... Departement... Buitenlandse Zaken
al die dingen niet eens...die Militairen... wel snappen...(Over oa Geheime (Militaire) Operaties ed.)

Nou ja ...sumier getypt...zo ongeveer...denk ik ...er over...
_______________________________________________________________________________________________________________

Klopt Ans...en...Tiff...normaal... hebben we gewoonlijk...100 tot 200...lezers ...soms meer...
en vooral... in de nachten...en nu gaat de teller per 24 uur...nauwelijks omhoog...daar is iets
goed mis mee...
Trouwens... een beetje ICTer...had ...die topfout...allang
terug gezet...in normale stand...ipv al die Forums
staan ...met de achterkant...op de voorkant...gezet...Het is al een
week verder...
en nog steeds...staat alles in het omgekeerde...op de Forums...Fora...

Trouwens... een beetje ICTer...had ...die topfout...allang
terug gezet...in normale stand...

Misschien moeten ze... ook....als Personeel zijnde... bij een Forum Server...
sowieso ...allemaal...
snel weer ...aan de gewone waar...want waar ...niks mag...ook geen Sigaar etc...Komt
niks goeds van...

_____________________________________________________________________________________

Ik las dit...

‘Beyoncé succesvol omdat ze minder donker is’

Mathew Knowles, de vader van Beyoncé, heeft in een interview met het Amerikaanse
radiostation SiriusXM gezegd dat de carrière van zijn dochter positief beïnvloed is
door haar huidskleur.

Zelf denk ik.. er over...
Ze heeft... misschien wel...de ideaalste (Wereldse) huidskleur...die Beyoncé

De Blanken...Witten ...doen er ...zelf...alles aan...om te bruinen ...in de zon...
de Donkere...Zwarten...trachten ...zelf...allerlei kunsten... uit te halen...om hun
huidskeur...lichter... te maken...

Kortom...mi...ergens... is... de ideale (Wereld) huidskleur...
tussen... Blank (wit)... en... Donker (Zwart)...in...

Zelf denk ik... er over...(Het heeft... met zoiets als... racisme ed...niks
van doen...maar met ...wat mooi gevonden wordt...heeft het mee van doen.)
Ze ...die Beyoncé...
Afbeelding
heeft... misschien wel...voor erg ...veel Mensen
de ideaalste... huidskleur...en
als... dat... zo... is...Het zij zo!

_______________________________________________________________________________

Ik las dus...dat artikel...bij de NOS...op hun Internet web...
Over Buitenlandse Zaken...ze gaven de Web door... van Buitenlandse Zaken...
Ik erop drukken...
Nog niks gelezen... en er staat een grote vlakte... of je vragen wilt beantwoorden
over hun web...
Doe ik niet moeilijk over...
Na een kort uitlegje staat er... volgende indrukken...om verder te gaan...
halverwege staat het ...nog eens...bij volgende...
Maar...
Er staat nergens...Volgende...Wel... alsmaar...een Pijl...
(Om verder te gaan)

Er staat ook...Het is Anoniem...
Nou ...dat geloof je toch niet ...zelf...Web Master van de Overheid
die dat erop typte...
Als je de Overheid belt...hebben ze gelijk ...je tel nummer...en
als je wat op hun Web zet...typt...vragen invult...hebben ze gelijk...je IP nummer...
Dus wat heet Anoniem???

Ik kreeg pas een enquête...via de Gemeente...staat op...Het is Anoniem...
Maar het is
via een Verstuurde Brief...aan de Burgerij...
op die Brief...met je eigen Naam en Adres etc.
Staat... links overdwars...heel klein...een nummer...
en op ...de aparte hetende anonieme...enquête brief... erbij...
staat links overdwars...heel klein...hetzelfde nummer...
(Zulkse hetende... anonieme enquête...via de Gemeente brief ...vul ik niet eens in!)

Misschien
valt mij alleen
die dingen op...maar anoniem... is echt wat anders...dan de boel
de Burgerij...in de zeik... te nemen ...zo!

Misschien... moet de hele Burgerij... weer aan de gewone waar...dan Zien ze
het ook...
maar ook ...de Webmaster... bij oa BL Zaken...
moet snel...weer aan de gewone waar...dan Zien ...en Weten en Snappen
ze het ook...
Dat Anoniem...is niet waar!
en ook dit...
Zien en Weten en Snappen ze dan
Na een kort uitlegje staat er... volgende... indrukken...om verder te gaan...
halverwege staat het ...nog eens...bij volgende...etc.
Maar...
Er staat nergens...Volgende...Wel... alsmaar...een Pijl...
(Om verder te gaan)

maw...waar niks mag...ook geen Sigaar etc.
Komt niks goeds van...

Probeer het maar...bij de Overheid
dat hetende anonieme...en...met dat...verder...
https://www.rijksoverheid.nl/documenten ... over-syrie

__________________________________________________________________


Trusten allemaal. Knf. van LT) :roll:

Gebruikersavatar
Nellie
Berichten: 10686
Lid geworden op: 06 feb 2012, 05:26

Re: HET DAGELIJKSE WOORDSLANG SPEL (met praatjes er bij)

Bericht door Nellie » 22 jun 2019, 16:33

Teen

Het ziet er somber uit LT, met het forum.
Er hebben vast, mensen aan geklungeld, die nergens verstand van hebben, maar
wel lekker goedkoop zijn.
Al mijn fotos, staan er niet meer op, alleen hun linken.
Wat willen ze eigenlijk er mee, dat we er allemaal mee stoppen?
Ze doen geen enkele moeites, het te herstellen.
Er klopt, helemaal niets meer, van ons forum, erg hoor!

Veel dokters heb je al erop staan LT, via google, die zo erg vroeg zijn dood gegaan,
heb je die van 70 tm 75 jaar er nog niet eens bij staan, want ook die zijn te vroeg
dood gegaan namelijk.
Jij schreef weleens, dat je het vroeger al zag, de niet rokers en anties rokers artsen,
ze gingen zo vroeg dood, daar schrik je toen nog van, misschien is hun leven, zonder
gezelligheid, waar niets mag, snel voorbij, die anderen zaten gezellig met elkaar,
met hun rokertje, in de pauzes, die ene hoofdzuster toen van je, is nu 90 jaar , die anties
rookster hoofdzuster, met hartstilstand, werd middelbaar.
Er lijkt, een doorlopend systeem in te zitten, toen met nu, artsen die niets mogen, lijken
gezond te leven, toch gaan ze, met bossen, veel te vroeg dood.
Dus wat is gezond? Niet zoals zij leven dus, gaan nadoen.

Ik ga voorlopig maar genieten, van het mooie weer en jij nog
bedankt LT, dat je via mijn mails aan je, mijn reacties overtrekt en het hier
plaatst voor me.
Tiff fijne vakantie wens ik je en mooi weer.
Jij succes met je golf 4 mensen LT.
Knuf van Ans 8-)

Plaats reactie