Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes
Geplaatst: 16 feb 2024, 12:43
Woensdag...
(Ik lAS...(in de Volkskrant) Polderaar Putters staat voor de lastige opgave om de polarisatie uit de formatie te halen
iK MEEN DAT DE BREUK KWAM... TOEN DIE OMTZICHT DE FINACIELE OVERZICHT VAN DE STAAT KREEG...
mi ...heeft dat niks met polarisatie te maken...
Hoe dat ook zij...
mi Plasterk weg...Putters er in...doet mi niks af... aan de financiele staat van het land...waarom die Omtzicht erom weg liep...(in de Plasterk tijdperk)
Of zou die Putters... daar een draai mee kunnen maken...aan de finaciele Staatskas...om die Omtzigt te kunnen behagen...
Onbeschoft Respectloos gedrag...(van die Omtzicht pas) heeft mi ook al niks met polarisatie te maken...en zijn
richting Burn-Out... ook al niet...
Nou ja... ik bedoel maar...Ik tracht het ...als gewone Burgerij Electoraaltje... het ook welis te snappen...zo
van...Waar gaat het nog over?
bv. Waarom kiest een Rechtse
al 2x een Linkse
om de boel in ons land
trachten te klaren
voor een Rechts Kabinet...
Nou ja zeg... wie het weet mag het zeggen...maar ik zie er... geen polarisatie in...(...REMCO MEIJER van de Volkskrant)...tot op heden...(In ons (Land) ...met het...Verkenners...Informatie ...gebeurens...)
LT)
________________________________________________________________________________________
Laatst las ik...VWS in de vorm van Hij vaan D66...geeft 3 miljoen ...om Ziekenhuizen goede ...telefoon gebeurens te bezorgen...
Wij moeten dat als ...Burgers zijnde maar afwachten...hoe dat uit pakt...
Voorheen...Het ZH tel nr bellen...Ik verbindt u door...(naaar de gevragde afdeling)
en daar 1 a 2 minuten nodig...om het gevraagde...opgelost trachten te krijgen...
Nu al voor de derde keer meegemaakt...
Ik wil hun ingevulde per brief...voor een Onderzoeks uitslag...per telefoon consult...
(1 a2 min)
ipv
het kost me meer dan 2 uur 3 uur...alles bij elkaar...en jaa hoor...alweer heeft mijn Buitenshuis Mantelzorger...
Nachtdienst...Kost hem 3 uur of meer...van z'n slaaptijd...op de dag...
Ik doe er nooit moeilijk over...vind een tel consult ook best...(1 a 2 minuten aan tijd...)
Nou daaar bel ik dan voor...
ZH ..M...nummer...een automatische stem...druk dit of dat in...
Ik dat... indrukken
Er klinkt automatissch...er zijn nog 5 wachtenden voor u...(valt mee toch?)
En die zin komt alsmaar...tigs minuten lang...opeens een automatische stem...Als u wilt
dat u om 10.50 terug gebeld wordt....druk op het sterretje....dan wordt u terug gebeld...
Het is in de middag dat ik bel...dus 10 uur 50 ...moet de volgende morgen zijn...
(Net als de vorige 2 keren...
niemand die terug belt...ook de dagen erop niet...)
Ik heb alweer alleen als ...het nieuwe Verdienmodel gediend...voor dat Ziekenhuis...want
het gaat wel...van mijn ...bel tegoed af...al dat wachten...aan de telefoon...met dat ZH...
Leuk geregeld ...door Hij van VWS (ook D66)
Het nieuwe Verdienmodel...bedacht...voor lands Ziekenhuizen...
Hij van VWS...D66)... is via een duistere manier...hem gepeerd...uit Den Haag...maar wij
als gewone Burgers...zitten met iets...wat mij... totaal niet aan staat...
Mijn Buitenshuis Mantelzorger (altijd optimistisch)...zei...ze hebben vast ook wel een web...misschien kan je
die afspraak... via dat verzetten...
De ZH web
Afspraken kunnen niet... via de ZH M.....web ...verzet worden...
Zulks te bellen... kostte me voorheen totaal ongeveer 1 a 2 minuten...
Ik ben al een week bezig ...ook met dat wachten erbij...(we bellen u terug) ...om een gewone afspraak trachten te verzetten...ipv erheen te moeten ...als ouwetje...
en m'n Buitenshuis Mantelzorger niet uit de dagslaap te houden...maw ik wil een gewone...telefonische consult afspraak maken...(Om de uitlag te horen...van een gewone... (Na-Controle)...Thorax foto)
en dat is me... nog steeds ...niet gelukt...
maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)
LT)
Nou ben ik een ouwetje... van deze moderne tijd...en heb dus toch...gewoon ook een Mobieltje...
Daar bel ik dan mee...naar dat ZH M...
Druk op het sterretje en we bellen u terug...Ik op het sterretje drukken
verder geen geluid meer te horen en dan ...druk ik het Mobieltje uit...en toen en dan...met mijn uitstaande mobieltje...
dan
blijft die automatische apparaat van het ZH M...gewoon door gaan...
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Mobieltje,,,als je er geen erg in hebt..betaal je je scheel aan bel kosten...)!!!
Als u wilt dat we terug bellen...druk op het sterretje...etc.
geen idee
hoe ik dat weg krijg...(Maar... zo zit het verdien model ...voor ze...er... nog steeds... erin...via... mijn Bel te goed!!!)
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Moboeltje)!!!
Ik druk op wat bovenste knopjes en lees...Sluit af...
Blijk ik
m'n hele Mobieltje te hebben afgesloten...om van die Automatische (door haack)...stem af te komen van dat Ziekenhuis...M
Ze hebben daar geen sluiten einde gesprek voor bedacht...
Gelukkig wist ik nog hoe dat moest... m'n Mobiel te activeren met het Wachtwoord...dat ik ook nog wist...toen
deed m'n mobieltje het weer...maar wat een tijd me ...dat al heeft gekost...om even een afspraak met dat zH M
anders te maken...dat wil je niet eens weten...
En dat over kwam me al 3x...net zo...
De vorige 2x zijn we er gewoon toch er naar toe gegaan...(in mijn Buitenshuis mantelzorg dag slaap tijd)en toen bleek de rij wachtenden... zo erg lang om er in hun Parkeer garage in te kunnen komen...
We moesten ons melden met een QR-code...althans ik dus...Stond er ...U bet 1 minuut te laat...
ga naar de receptie voor een nieuwe afspraak...
Gelukkig is mijn Mantelzorger een Vriendelijk lachse Optimist...
legde het uit...dat het aan de lange Parkeer wachtrij lag van het ZH zelf...We mochten toch door...
Kwamen we
die 2x aan...bij de juiste afdeling...moesten we nog 20 minuten wachten... want ze lagen niet op koers...
Dus
hun 20 minuten...te laat..kost geen geld...(te geven aan de wachtende Patient) een nieuwe te moeten maken afspraaak om 1 minuut te laat...kost 50 euro...te betalen aan dat ZH...door de patient...wgs afwezigheid...op de afgespraakte (per brief)...tijd...
Gelukkig... had mijn Buitenshuis Mantelzorger...na een nacht best zware arbeid...zijn goede optische humeur nog...we mochten door...voor de althans... ik bedoelde patient...we mochten toen door...naar
de betreffende afdeling...(anders was ...die hele heen... en weer terug reis... (met top dure geworden benzine prijs)
voor niks geweest...en had het me 50 piek gekost
om (vlgs de QR-Code)...bij de Receptie...om 1 minuut te laat???)
ipv Nu... 2 en een half a 3 uur...Voorheen was ik totaal 1 a 2 minuten kwijt...om iets aan een afspraaktijd te veranderen...tegenwoordig is er de...TELEFONISSHE CONSULT METHODE...logisch dat ik dat wil...en bel daar dus voor...
bv voor die eenvoudige na-controles...
Ben ik met ruim...3 weken van te voren met bellen...ervoor...inmiddels is het al 1 week dichter... bij die Afspraaktijd...
Niemand heeft na het sterretje ingedrukt gebeld...de vorige 2keren niet.. en nu de 3de keer... ook niet???!!!
maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66) (met die 3 miljoen Burgerij belasting uitdelerij
voor de bel methode...aan Ziekenhuizen...)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)
LT)
__________________________________________________________________________________________-
Ik vroeg mijn ene zoon voor me... te bellen naar dat Ziekenhuis M
Hij dat doen...
Kreeg exact hetzelfde wel 10 minuten er zijn nog 5 wachtenden voor u...en toen de vraag voor het sterretje...
Toen hing hij op...erna kwam niks nl.
Later is die weer gaan bellen
maar liet toen ...na het sterretje en niks te horen...dat afwachten een poos...
toen werd opeens gevraagd om je telefoon nummer...in te typen...werd meteen terug gebeld...heeft de
bedoelde afsspraak gemaakt...(Dat is erg fijn...)
Maar wat vreemd is...bij de meeste Instellingen ed...hebben ze meteen het telefoon nummer van de bellers in beeld...
Dus
na het sterretje ingedrukt en een poos niks horen...dan neem je aan...ze hebben je nummer om terug te bellen...
blijkt daaar van niet dus...) dat is een tekort in hun software systeem...dat bellers nog hun telefoon nummer in moet typen...na al dat voor niks gewacht...(met 10 minuten...er zijn nog 5 wachtenden voor u)
Druk het sterretje in...en dan een poos niks horen...??? om dan te horen...type uw telefoon nummer in...(mi bijna Overal zit het er al in...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...
Dus mijn reactie was niets te vreemd...na het sterretje in gedrukt...en toen niks meer horen...dat het dan klaar was...met ze
bellen je terug...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...
Zit het daar... zo niet in elkaar...dan deugt hun software programma niet genoeg...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...
Hoe dat ook zij...voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...wat een geklooi zeg...hoeveel patienten... treffen dat net zo aan...(net als ik zelf totaal... al 3x... mee gemaakt)...we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...
Als de bellers hun telefoon nummer... niet te zien is op de lijst ...voor na te bellen...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Hun bezige software...net in gebruik...Klinkt als...Goedkoop...voor hen maar (voor de patienten zelf)blijkt het duurkoop...)!!!
voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...tm tm tm we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...
Hun telefonische software programma ...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Als klanten bellen...Mist het de (modernste)...volmaaktheid...van de andere Lands Instellingen!!!)
LT)
________________________________________________________________________
Raar is dat eigenlijk...dat je in dezelfde tijd ...als vorige keer ook nu weer...(schreef ik ook hiero er over)
te maken hebt met eh...eh...eh
Met de telefonishe afspraak...via De Woning stichting...naar de Technische dienst...krijg ik de Technische dienst
aan de lijn...
net als de keren er voor...tm we komen op die afgesproken dag en die tijd langs...maar op die dag...wachten wachten...maar ze kwamen
dus niet langs...
Dus ik gisteren ...na dat ZH gebeld...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...en geen iets... wat met zacht geluid niet te horen is...maar wel... als je net zelf net op het gangetje in de flat loopt...De vorige Intercom was al erg oud en had het begeven...maar die klonk ...door de hele flat... altijd...als er beneden iemand aanbelde...
(Was 900 euro ...toen we in deze flat kwamen...ondertussen dat de pensioenen jaren niet omhoog gingen...werd wel de huur fors verhoogd...en niet alleen de huur!!!)
Ze hebben er een nieuwe Intercom geplaatst...Ik hoor die niet in de Huiskamer...en mijn visites ook niet...
Met praten niet en met de TV aan al helemaal niet...
(Als ik in Google kijk is met de nieuwe geplaatste Merk gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... is bekend!!!)
Vandaar...
Ik...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...dus een beter merk dan wat er laatst geplaatst is...
Ze verbonden me gelijk door naar de technische dienst...(Mooi is dat...dat ze dat ...meteen kunnen doen voor de klanten
want die FA van der B...zit elders...)
Dat was dus dezelfde ...FA...die me al 2 x had laten zitten...Hij wist er ook nu weer niks van zei die...dat die gisteren
een afspraakdag had...en wel om 10 uur... in de morgen...
(Ik zei U moet niet gaan liegen want het staat in mijn Mobieltje)
Na gestuntel ed
maakte een nieuwe afspraaak met me...Ik zei...als u aanbelt...hoor ik het met deze intercom niet...zei die geeft niks
we hebben uw telefoon nummer...dan bellen we u...om de deur open te doen...in het ergste geval we hebben zelf de buitendeur sleutel....
(Maar ...wat zei die werkelijk??? We hebben u telefoon nummer...
omdat ik er al eerder naar toe had gebeld...
en hij die gemaakte afspraak ontkende...ook die van gisteren dus...
ook nu... stond mijn telefoon nummer ...bij ze in beeld...tijdens het bellen... (Prima modern telefoon) software (hebben ze... denk ik ondertussen...beter dan die van het ZH...M...)...maar deze houden zichzelf niet aan gemaakte afspraken en bellen ook niet... om het af te zeggen... ergens om...
Ben dus benieuwd... of ze as Maandag langs komen...en ook dat nog...met een goed werkende geluid Intercom Merk ...
voor in een Bejaarden Seniorenflat...
(mi want
voor bij die ouwetjes...in de Seniorenflat...maken ze geen haast ...komen zelfs afspraken (al 2x ) niet na...en
'ontkennen de gemaakte afspraken...en leveren het goedkoopste spul...(Waarvan zelfs bij Google de klacht van bekend is!!!)en dat plaatste die... in een Senioren flat...een Intercom... met een laag te zacht geluids toontje...???
(Als ik ...op Google kijk... is met de nieuwe laatst geplaatste...(blijkt een goedkope geplaatste Merk)
Intercom...gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... (van dat Intercom geplaatste merk)...is zelfs... bij Google... bekend!!!)
LT)
______________________________________________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=zzE-kVadtNw
Gr en Knf van LT)
(Ik lAS...(in de Volkskrant) Polderaar Putters staat voor de lastige opgave om de polarisatie uit de formatie te halen
iK MEEN DAT DE BREUK KWAM... TOEN DIE OMTZICHT DE FINACIELE OVERZICHT VAN DE STAAT KREEG...
mi ...heeft dat niks met polarisatie te maken...
Hoe dat ook zij...
mi Plasterk weg...Putters er in...doet mi niks af... aan de financiele staat van het land...waarom die Omtzicht erom weg liep...(in de Plasterk tijdperk)
Of zou die Putters... daar een draai mee kunnen maken...aan de finaciele Staatskas...om die Omtzigt te kunnen behagen...
Onbeschoft Respectloos gedrag...(van die Omtzicht pas) heeft mi ook al niks met polarisatie te maken...en zijn
richting Burn-Out... ook al niet...
Nou ja... ik bedoel maar...Ik tracht het ...als gewone Burgerij Electoraaltje... het ook welis te snappen...zo
van...Waar gaat het nog over?
bv. Waarom kiest een Rechtse
al 2x een Linkse
om de boel in ons land
trachten te klaren
voor een Rechts Kabinet...
Nou ja zeg... wie het weet mag het zeggen...maar ik zie er... geen polarisatie in...(...REMCO MEIJER van de Volkskrant)...tot op heden...(In ons (Land) ...met het...Verkenners...Informatie ...gebeurens...)
LT)
________________________________________________________________________________________
Laatst las ik...VWS in de vorm van Hij vaan D66...geeft 3 miljoen ...om Ziekenhuizen goede ...telefoon gebeurens te bezorgen...
Wij moeten dat als ...Burgers zijnde maar afwachten...hoe dat uit pakt...
Voorheen...Het ZH tel nr bellen...Ik verbindt u door...(naaar de gevragde afdeling)
en daar 1 a 2 minuten nodig...om het gevraagde...opgelost trachten te krijgen...
Nu al voor de derde keer meegemaakt...
Ik wil hun ingevulde per brief...voor een Onderzoeks uitslag...per telefoon consult...
(1 a2 min)
ipv
het kost me meer dan 2 uur 3 uur...alles bij elkaar...en jaa hoor...alweer heeft mijn Buitenshuis Mantelzorger...
Nachtdienst...Kost hem 3 uur of meer...van z'n slaaptijd...op de dag...
Ik doe er nooit moeilijk over...vind een tel consult ook best...(1 a 2 minuten aan tijd...)
Nou daaar bel ik dan voor...
ZH ..M...nummer...een automatische stem...druk dit of dat in...
Ik dat... indrukken
Er klinkt automatissch...er zijn nog 5 wachtenden voor u...(valt mee toch?)
En die zin komt alsmaar...tigs minuten lang...opeens een automatische stem...Als u wilt
dat u om 10.50 terug gebeld wordt....druk op het sterretje....dan wordt u terug gebeld...
Het is in de middag dat ik bel...dus 10 uur 50 ...moet de volgende morgen zijn...
(Net als de vorige 2 keren...
niemand die terug belt...ook de dagen erop niet...)
Ik heb alweer alleen als ...het nieuwe Verdienmodel gediend...voor dat Ziekenhuis...want
het gaat wel...van mijn ...bel tegoed af...al dat wachten...aan de telefoon...met dat ZH...
Leuk geregeld ...door Hij van VWS (ook D66)
Het nieuwe Verdienmodel...bedacht...voor lands Ziekenhuizen...
Hij van VWS...D66)... is via een duistere manier...hem gepeerd...uit Den Haag...maar wij
als gewone Burgers...zitten met iets...wat mij... totaal niet aan staat...
Mijn Buitenshuis Mantelzorger (altijd optimistisch)...zei...ze hebben vast ook wel een web...misschien kan je
die afspraak... via dat verzetten...
De ZH web
Afspraken kunnen niet... via de ZH M.....web ...verzet worden...
Zulks te bellen... kostte me voorheen totaal ongeveer 1 a 2 minuten...
Ik ben al een week bezig ...ook met dat wachten erbij...(we bellen u terug) ...om een gewone afspraak trachten te verzetten...ipv erheen te moeten ...als ouwetje...
en m'n Buitenshuis Mantelzorger niet uit de dagslaap te houden...maw ik wil een gewone...telefonische consult afspraak maken...(Om de uitlag te horen...van een gewone... (Na-Controle)...Thorax foto)
en dat is me... nog steeds ...niet gelukt...
maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)
LT)
Nou ben ik een ouwetje... van deze moderne tijd...en heb dus toch...gewoon ook een Mobieltje...
Daar bel ik dan mee...naar dat ZH M...
Druk op het sterretje en we bellen u terug...Ik op het sterretje drukken
verder geen geluid meer te horen en dan ...druk ik het Mobieltje uit...en toen en dan...met mijn uitstaande mobieltje...
dan
blijft die automatische apparaat van het ZH M...gewoon door gaan...
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Mobieltje,,,als je er geen erg in hebt..betaal je je scheel aan bel kosten...)!!!
Als u wilt dat we terug bellen...druk op het sterretje...etc.
geen idee
hoe ik dat weg krijg...(Maar... zo zit het verdien model ...voor ze...er... nog steeds... erin...via... mijn Bel te goed!!!)
(Het lijkt op ...doorhacken... op een uitstaande Moboeltje)!!!
Ik druk op wat bovenste knopjes en lees...Sluit af...
Blijk ik
m'n hele Mobieltje te hebben afgesloten...om van die Automatische (door haack)...stem af te komen van dat Ziekenhuis...M
Ze hebben daar geen sluiten einde gesprek voor bedacht...
Gelukkig wist ik nog hoe dat moest... m'n Mobiel te activeren met het Wachtwoord...dat ik ook nog wist...toen
deed m'n mobieltje het weer...maar wat een tijd me ...dat al heeft gekost...om even een afspraak met dat zH M
anders te maken...dat wil je niet eens weten...
En dat over kwam me al 3x...net zo...
De vorige 2x zijn we er gewoon toch er naar toe gegaan...(in mijn Buitenshuis mantelzorg dag slaap tijd)en toen bleek de rij wachtenden... zo erg lang om er in hun Parkeer garage in te kunnen komen...
We moesten ons melden met een QR-code...althans ik dus...Stond er ...U bet 1 minuut te laat...
ga naar de receptie voor een nieuwe afspraak...
Gelukkig is mijn Mantelzorger een Vriendelijk lachse Optimist...
legde het uit...dat het aan de lange Parkeer wachtrij lag van het ZH zelf...We mochten toch door...
Kwamen we
die 2x aan...bij de juiste afdeling...moesten we nog 20 minuten wachten... want ze lagen niet op koers...
Dus
hun 20 minuten...te laat..kost geen geld...(te geven aan de wachtende Patient) een nieuwe te moeten maken afspraaak om 1 minuut te laat...kost 50 euro...te betalen aan dat ZH...door de patient...wgs afwezigheid...op de afgespraakte (per brief)...tijd...
Gelukkig... had mijn Buitenshuis Mantelzorger...na een nacht best zware arbeid...zijn goede optische humeur nog...we mochten door...voor de althans... ik bedoelde patient...we mochten toen door...naar
de betreffende afdeling...(anders was ...die hele heen... en weer terug reis... (met top dure geworden benzine prijs)
voor niks geweest...en had het me 50 piek gekost
om (vlgs de QR-Code)...bij de Receptie...om 1 minuut te laat???)
ipv Nu... 2 en een half a 3 uur...Voorheen was ik totaal 1 a 2 minuten kwijt...om iets aan een afspraaktijd te veranderen...tegenwoordig is er de...TELEFONISSHE CONSULT METHODE...logisch dat ik dat wil...en bel daar dus voor...
bv voor die eenvoudige na-controles...
Ben ik met ruim...3 weken van te voren met bellen...ervoor...inmiddels is het al 1 week dichter... bij die Afspraaktijd...
Niemand heeft na het sterretje ingedrukt gebeld...de vorige 2keren niet.. en nu de 3de keer... ook niet???!!!
maw De uitkomst... van de werken...van Hij... van VWS... (ook D66) (met die 3 miljoen Burgerij belasting uitdelerij
voor de bel methode...aan Ziekenhuizen...)
zoals in deze...mag ook welis goed nagegaan...door de nieuwe...Zij...van VWS...(van... ook D66)...!!!)
LT)
__________________________________________________________________________________________-
Ik vroeg mijn ene zoon voor me... te bellen naar dat Ziekenhuis M
Hij dat doen...
Kreeg exact hetzelfde wel 10 minuten er zijn nog 5 wachtenden voor u...en toen de vraag voor het sterretje...
Toen hing hij op...erna kwam niks nl.
Later is die weer gaan bellen
maar liet toen ...na het sterretje en niks te horen...dat afwachten een poos...
toen werd opeens gevraagd om je telefoon nummer...in te typen...werd meteen terug gebeld...heeft de
bedoelde afsspraak gemaakt...(Dat is erg fijn...)
Maar wat vreemd is...bij de meeste Instellingen ed...hebben ze meteen het telefoon nummer van de bellers in beeld...
Dus
na het sterretje ingedrukt en een poos niks horen...dan neem je aan...ze hebben je nummer om terug te bellen...
blijkt daaar van niet dus...) dat is een tekort in hun software systeem...dat bellers nog hun telefoon nummer in moet typen...na al dat voor niks gewacht...(met 10 minuten...er zijn nog 5 wachtenden voor u)
Druk het sterretje in...en dan een poos niks horen...??? om dan te horen...type uw telefoon nummer in...(mi bijna Overal zit het er al in...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...
Dus mijn reactie was niets te vreemd...na het sterretje in gedrukt...en toen niks meer horen...dat het dan klaar was...met ze
bellen je terug...Bij alle Instellingen van belang...dat de bellers hun nummer al meteen bekend is...bij daar waar je naar toe belt...
Zit het daar... zo niet in elkaar...dan deugt hun software programma niet genoeg...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...
Hoe dat ook zij...voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...wat een geklooi zeg...hoeveel patienten... treffen dat net zo aan...(net als ik zelf totaal... al 3x... mee gemaakt)...we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...
Als de bellers hun telefoon nummer... niet te zien is op de lijst ...voor na te bellen...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Hun bezige software...net in gebruik...Klinkt als...Goedkoop...voor hen maar (voor de patienten zelf)blijkt het duurkoop...)!!!
voorheen kostte me bellen er naar toe... ongeveer 1 of 2 minuten...en nu...tm tm tm we bellen u terug...maar worden nooit terug gebeld...
Hun telefonische software programma ...(nieuw daar in gebruik) maar...die software... is nog van de oude doos tijdperk...in
dat Ziekenhuis...M...(Als klanten bellen...Mist het de (modernste)...volmaaktheid...van de andere Lands Instellingen!!!)
LT)
________________________________________________________________________
Raar is dat eigenlijk...dat je in dezelfde tijd ...als vorige keer ook nu weer...(schreef ik ook hiero er over)
te maken hebt met eh...eh...eh
Met de telefonishe afspraak...via De Woning stichting...naar de Technische dienst...krijg ik de Technische dienst
aan de lijn...
net als de keren er voor...tm we komen op die afgesproken dag en die tijd langs...maar op die dag...wachten wachten...maar ze kwamen
dus niet langs...
Dus ik gisteren ...na dat ZH gebeld...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...en geen iets... wat met zacht geluid niet te horen is...maar wel... als je net zelf net op het gangetje in de flat loopt...De vorige Intercom was al erg oud en had het begeven...maar die klonk ...door de hele flat... altijd...als er beneden iemand aanbelde...
(Was 900 euro ...toen we in deze flat kwamen...ondertussen dat de pensioenen jaren niet omhoog gingen...werd wel de huur fors verhoogd...en niet alleen de huur!!!)
Ze hebben er een nieuwe Intercom geplaatst...Ik hoor die niet in de Huiskamer...en mijn visites ook niet...
Met praten niet en met de TV aan al helemaal niet...
(Als ik in Google kijk is met de nieuwe geplaatste Merk gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... is bekend!!!)
Vandaar...
Ik...de Woningstichting weer bellen...en zei het nu maar is gelijk...
Ik betaal 1200 euro voor dat flatje...dan moet er een goede Intercom zijn...dus een beter merk dan wat er laatst geplaatst is...
Ze verbonden me gelijk door naar de technische dienst...(Mooi is dat...dat ze dat ...meteen kunnen doen voor de klanten
want die FA van der B...zit elders...)
Dat was dus dezelfde ...FA...die me al 2 x had laten zitten...Hij wist er ook nu weer niks van zei die...dat die gisteren
een afspraakdag had...en wel om 10 uur... in de morgen...
(Ik zei U moet niet gaan liegen want het staat in mijn Mobieltje)
Na gestuntel ed
maakte een nieuwe afspraaak met me...Ik zei...als u aanbelt...hoor ik het met deze intercom niet...zei die geeft niks
we hebben uw telefoon nummer...dan bellen we u...om de deur open te doen...in het ergste geval we hebben zelf de buitendeur sleutel....
(Maar ...wat zei die werkelijk??? We hebben u telefoon nummer...
omdat ik er al eerder naar toe had gebeld...
en hij die gemaakte afspraak ontkende...ook die van gisteren dus...
ook nu... stond mijn telefoon nummer ...bij ze in beeld...tijdens het bellen... (Prima modern telefoon) software (hebben ze... denk ik ondertussen...beter dan die van het ZH...M...)...maar deze houden zichzelf niet aan gemaakte afspraken en bellen ook niet... om het af te zeggen... ergens om...
Ben dus benieuwd... of ze as Maandag langs komen...en ook dat nog...met een goed werkende geluid Intercom Merk ...
voor in een Bejaarden Seniorenflat...
(mi want
voor bij die ouwetjes...in de Seniorenflat...maken ze geen haast ...komen zelfs afspraken (al 2x ) niet na...en
'ontkennen de gemaakte afspraken...en leveren het goedkoopste spul...(Waarvan zelfs bij Google de klacht van bekend is!!!)en dat plaatste die... in een Senioren flat...een Intercom... met een laag te zacht geluids toontje...???
(Als ik ...op Google kijk... is met de nieuwe laatst geplaatste...(blijkt een goedkope geplaatste Merk)
Intercom...gaande...het geluid kan niet harder gezet...maw
de klacht... (van dat Intercom geplaatste merk)...is zelfs... bij Google... bekend!!!)
LT)
______________________________________________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=zzE-kVadtNw
Gr en Knf van LT)