WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 12 aug 2023, 05:53

Merkbaar... :)

(Modderstromen in Noorwegen: 'We zagen grote stenen komen'

Dat schreef ik al vaker...steeds vaker zal voorkomen dat bergen zich gaan loslaten...
en
bij regens en winden en weeris bij echte sneeuw lagen...mee na beneden storten gaan...

De redenens heb ik ...voorspellende...al vaak genoeg uit gelegd...

Veel Mensen voorspellen wel...maar ze leggen er bijna nooit bij uit ...de redenens...en dat
doe ik meestal wel...(Word je niks popie van...als je waarhedens uitleggen gaat!)

Maar ik hoef niet popie te worden...maar ook niet ...van alles tegen te hebben erom!

:roll:

Enorme brand in Haarlemse Albert Heijn
Heb ik ook al vaker uitgelegd...

De meeste branden zijn het snelt over als men er zand overheen strooit...
ook en vooral in Bossen en heides en in steden etc.

In beeld: hevige natuurbranden Hawaï nog niet onder controle
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... en-amerika

Het begint vaak plaatselijk en klein...als men er meteen zand had over gestrooid...was de brand al gedoofd...
soms moet men nog nablussen...
maar dan is dat een stuk veiliger en rustiger...
als de brand...onder het zand... nog nasuddert...

Ik schreef laatst ook...De Brandweer zou ook zandauto's mee moeten nemen...en zand spuiters...
naast ook de water auto's....

Veel bedrijven en gebouwen en huizen zouden gespaard zijn gebleven...als ze erbij... zandbakken hadden gehad...
voor en achter...vooral in de bosgebieden...kruiwagen erbij... met zand scheppen...Dat dus...
voor de ter plekke...eigen redzaamheid...

Als het de brand dooft...is het extra nut van zand erop gedaan...het is weg te stofzuigen...in huizen en gebouwen...

Maar effetjes serieus...
erg vaak beginnen branden kleintjes...ook in bos enop heides...snel zand er over doen...door de gemeenschap...
soms moet men nog nablussen...
maar dan is dat... een stuk veiliger en rustiger...
als de brand...onder het zand... nog nasuddert...

:roll:

en hoe vaak heb ik al getypt ...met de type-oefeningen...dat tyfonen en cyclonen ed ...die vaak ...bijna
altijd...op een verre zee beginnen...
met bommen... uiteen te slaan is...en het dan hoogstens ...naar alle kanten opgedeeld...gaat naar landen toe...er dan...een gewone stormpje
geven zal...(Met ook dat nog...her en der...na maanden van erge droogte...de vaak gewenste...Regenbuien...)

ipv een hele Tyfoon of Cycloon...(waarvan de vooraf van al weten...dat het)... over die landen gaan...

Hoe vaak heb ik al getypt ...met de type-oefeningen...dat tyfonen en cyclonen ed ...die vaak ...bijna
altijd...op een verre zee beginnen...
met bommen... uiteen te slaan is...(Op die verre zee...)!!!

En het dan hoogstens ...naar alle kanten opgedeeld...gaat naar landen toe...er dan...een gewone stormpje
geven zal...(Met ook dat nog...her en der...na maanden van erge droogte...er dan...met de vaak gewenste...(normale storm)...Regenbuien...)geven zal...
ipv
een hele Tyfoon of Cycloon...(waarvan de vooraf van al weten...dat het)... over die landen gaat...
om een Tyfoon of cycloon...ed...die er alles is verwoest!!!

Nog is...

Hoe vaak heb ik al getypt ...met de type-oefeningen...dat tyfonen en cyclonen ed ...die vaak ...bijna
altijd...op een verre zee beginnen...
met bommen... uiteen te slaan is...(Op die verre zee...)!!!

:roll:
________________________________________________________________________

Ik las dit...

Waarom de race naar de maan weer in volle gang is
Welk land bereikt als eerste de zuidpool van de maan? Die race is op dit moment gaande in de ruimte. Maar waarom is die plek zo interessant?
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... volle-gang

Ik las net deze vraag...
Welk land bereikt als eerste de zuidpool van de maan?

Ik schreef voorspellend al...toen...zal je Zien ...de Chinezen gaan naar de Achterkant van de Maan...
een jaar of wat verder...
werd gemeld...De Chinezen waren op de Achterkant van de Maan beland...

Ik las pas een quiz...Wat weet je van Obama?

Ik deed die Internet quiz niet...
maar mij schoot te binnen...
dat het Linkse regiem Obama...als eerste...alle Maan projecten ...ging stoppen...
en ik toen al
op het (vorige) forum van ons schreef...Wat dom ...Wat stom...
(Want... wie de Maan heeft...heeft de toekomst...schreef ik erbij...)
Maar ze mochten alleen nog veel verder en verder...

(Omtrent de maan...Inmiddels zijn er de Chinezen er al ...en India en Rusland en nog wat landen ...er hun bedoelde projecten aan het doen er...)Ik schreef er nog bij...die komen voor de...achterkant...

Nou ja dat dus...

Buiten dat HET 20 MILJOEN MENSEN MEER...ONDER DE ARMOEDE GRENS GEBRACHT HEEFT ER...IN DE usa...tijdens de Linkse Regering van...Obama...

en men toen massaal Rechts is gaan stemmen...

Ook dat ze ...in de usa bepaalde steden de Ambtenaren niet meer betalen kon...maar daar vonden ze een truc op...
In New York...Ga een anties roken beleid voeren...en velen zullen aan de Harddrugs snuif en pillen gaan...dan gaat het snel weer goed...er kwamen miljarden binnen...
met de gelden voor de Ambtenaren er...met het beleid...Alles mag behalve een Sigaar...(ea rookwaar)

Maar...ook...Opeens
vele steden in de USA... lagen vol met drugs mensen... op straten en stoepen en in parken...en de HIV ed nam
ongelooflijk toe...
met het beleid...Alles mag behalve een Sigaar...(ea rookwaar)dat ging heten...je gaat er vroeg dood aan...en alle
ziektes gingen heten die kwamen van de gewone rookwaar...Hele Industrieen werd dat...was dat eerst over miljoenen winsten dat werden in de miljarden winsten...

Sumier beschreven...is dat het wel...met het beleid...Alles mag ...behalve een Sigaar...

Oja dat die Obama in 8 jaren tijd...van een relatieve jonge uitziende Man...een grijze ouwe vent werd...om
te zien...

en
na diens Presidentsschap...helemaal het Linkse vergat... en meteen de duurste gast werd ...om te zien...waar dan ook...dat werd... meteen de duurste gast er werd...

en dat die mi beter
bij het gewone rokertje ...had kunnen houden...ipv met de opgejutte anties mee te gaan doen...
Oja dat die Obama in 8 jaren tijd...van een relatieve jonge uitziende Man...een grijze ouwe vent werd...om
te zien...

Een schoolkind dat tegen het Linkse regiem van Obama was...werd uit de school gehaald...op naar een Politie bureau gebracht...

(En dat heet ...het Vrije Westen...??? met Vrijheid van Meningsuitens...???)(Of is Links al eop z'n Stasie en en USSR op
za'n eh...Regiem in het Westen???)
Een schoolkind dat tegen het Linkse regiem van Obama was...werd uit de school gehaald...op naar een Politie bureau gebracht...??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Met zulkse quizen...komen zulkse vragen ...niet aan bod...
dus die quiz maakte ik niet...

Nou ja... om dat dus...

(Zonder harddrugs gesnuif en pillengebrei... en zonder gezuip)...
maar wel met ...een gewoon bakkie en met een gewoon rokertje... op z'n tijd...ik weet het nog...!!!
Nu
De
Rest
Nog...

Nou ja...dat dus...

:roll:

En Oja...Landen die het Linkse Obama beleid... klakkeloos na gingen apen...met dat beleid...zag je al die dingen bij ook opkomen...te beginnen met de Armoede grens...gaat dan stijgen de pan uit...etc.
via al die trucs...die steeds duidelijker werden...
met het Lage en Lage Midden inkomens en met de Pensioenen en met de Premies etc. etc. etc.
Ons landje
heeft sindsdien 1 miljoen mensen of meer onder de armoedes grens...en 40.000 daklozen...en de lange rij wat
(onder het mom van)...werd weg bezuinigd...is al te lang ...om nog ...op te noemen zelfs...


Ik las pas... een quiz...Wat weet je van... Obama?

Ik deed ...die Internet quiz niet...is al te lang ...om nog ...op te noemen zelfs...

Ik deed die Internet quiz niet...
maar... mij schoot meteen te binnen...
dat het Linkse regiem Obama...als eerste...alle Maan projecten ...ging stoppen...
en ik toen al
op het (vorige) forum van ons schreef...Wat dom ...Wat stom...
(Want... wie de Maan heeft...heeft de toekomst...schreef ik erbij...)

:roll:

Wel apart...dat ik het... vooraf... al kon zien...waardoor ...de NL Vrouwenploeg voetballen... bij de
Betere Landen ploegen ...het niet halen zouden...

en dat dat ook nog zo uitkwam...

Maar... om de Beste Toppers ...eruit te halen...
heeft dat nou te maken met...De Coage...Hoogmoed komt voor de val...
om de tegenploeg... te laten denken...met 1-1 winnen we ...als NL Ploeg...het zonder de toppers ook wel...

eh...Niet dus...

:roll:

Fijne Zaterdag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=8J5EtCJet0c

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 aug 2023, 00:00

Baar... :)

(Ik heb er nooit naar gekeken...maar dit keer eventjes wel...volgens mij is het ...tegen alle regels in op de
Wegen...wat die Gasten allemaal doen...warrig voor allen... op de weg...die er niks mee van doen hebben en gevaarlijk ook...
https://www.youtube.com/watch?v=gWYI04b2ygo

Haastige histerie gedrag... op de snelweg...en op binnen wegen...
Volkomen knots!!! tm met die histerische gillende Edsilia...

:roll:

________________________________________________________________________________________________

Ik heb de wedstrijd ...Eng-Col gekeken...

mi. Linke soep...met een andere tegenstgander...dat ze met regelmaat...helemaal niemand hebben staan
in de achterhoede...
Na alle gehol en inspanning ...richting het Col doel...staat er alweer niks ...in de NL Achterhoede
maar alweer ...schiet Col de bal ...vanaf de voorhoede...helemaal daar naar toe...
Het Eng doel wordt dan helemaal niet beschermd...

Vroeger hadden we bij de mannen voetbal...Frank Rijkaard...ik heb nooit eerder een betere
achterhoede persoon gezien...in z'n eentje...om lands doel te beschermen...

en Zie nu...bij de engelse ploeg...er niemand staan...
mi. Linke soep...met een andere betere tegenstander...dat ze ...de engelse vrouwen ploeg...met regelmaat...helemaal niemand hebben staan
in de achterhoede... ter bescherming van het eigen doel...

Nog beter is natuurlijk 2 op de achterhoede...ter bescherming van het eigen doel...maar ook 2 in de voorhoede...daarmee zag je... in verledens ...de meest mooie samenspel doelpunten maken...

:roll:

______________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=a3-SssXNr3s

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 13 aug 2023, 15:46

Aarde... :)

(Leg ik wel vaker uit...ze zien er vaak als ouwe kerels uit...met baard...
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -te-worden
10 a 20 jaar ouder...Waarom doen die mannen dat?
Velen zien eruit of ze lid van de ...IS ...of Taliban Partij zijn...vooral de donker kleurige baarden...maar...ook dat nog...ze Apen anderen klakkeloos na...
Weg is hun leuke koppie...Waarom doen die mannen dat?

In de jaren las ik welis...of zeiden ze zelf...ze nemen een baard...om hun angsten te verbergen...en onzekerhedens...maar ook om met baard te verbergen...te schuilen
achter hun eigen gedane slecht...Er zullen nog wel veel meer redenens bestaan...voor het nemen van een baard...maar
als ze er ...als een griezel ervan uit zien ...of ...als een ouwe kerel erom ...gaan uitzien...het leuke koppie erom verdwijnt...Waarom doen veel mannen dat???

Een Baard ...is meestal een Masker...om wat te verbergen!!!

De rest van horen zeggen maar...
zelf denk ik ervan...dat de meesten... die een baard nemen...te lui zijn... om zich elke dag te scheren...(?)

:roll:
___________________________________________________________________________

Ik las dit...

Column
Bas den Hond
De rechter kan Trump misschien wél de mond snoeren

mi Dat is een enge gedachte... van die Bas den Hond...Dat zijn mi nl
USSR en Stasie en IS en Taliban methodes...

daar moet het hetende ...Vrije Westen...ver van buiten blijven...(met in het Vaandel...De Vrijheid van Menings uitens...)

ipv...Als redenens voor straf via de Rechter...
De rechter kan Trump misschien wél de mond snoeren

mi Dat is een enge en hele bekende gedachtes... van die Bas den Hond...Dat zijn mi nl
oa...oa...oa...USSR en Stasie en IS en Taliban methodes...


Het Vrije Westen...(met in het Vaandel...De Vrijheid van Menings uitens...)
uitzoeken of er ...misdaad in het spel is...met opjutten van ed...
is een andere zaak...De opjutter of de betalende ...van Moordzaken krijgen meestal ...dezelfde straf als bv de Moordenaar...

Maar onderschat bepaalde Fans ook niet...die op eigen houtje dingen doen gaan...maw
Het moet wel Bewezen...
dat die Trump de opjutter was ervan...

Als een Rechtschapen Mens voor z'n gevoel of een halve gare beweert...maakt niet uit...dat de winst... van de verkiezing gestolen is...ten nadele van zijn Partij...en dat voor de...Kat z'n K alsmaar roept...en dat nergens aan bewezen is...dan nog geldt...

Column
Bas den Hond
De rechter kan Trump misschien wél de mond snoeren

mi...maw
Iemand monddood maken...via een Rechtzaak...is geen Westerse aangelegenheid...

maar een ...Bewezen...Misdrijf Berechten....wel...

Maar onderschat bepaalde Fans ook niet...die op eigen houtje dingen doen gaan...maw
Het moet wel Bewezen...
dat die Trump ...de opjutter was ervan...van het...vreselijke gebeurens...daar!!!

mi...maw
Iemand monddood maken...via een Rechtzaak...is geen Westerse aangelegenheid...(Althans
dat moet het...niet zijn...monddood maken...via een Rechtzaak...)Bas den Hond

maar Bas den Hond...een ...Bewezen...Misdrijf Berechten....is wel ...een...Westerse aangelegenheid...

:roll:
_____________________________________________________________________________

Is mi...Ook weer een vb van... een totale onnozele...onnodige...domme ...stomme dood...

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... ak-school/

mi...Het meest logische is nl...dat men dan...de Politie belt...
als de alarm ...op het Mobieltje verschijnt...
maw Het is moet zijn...
Ieder zijn/haars vak...daar schoolt en studeert heel Nederland zich toch voor...
dus
(Voorkom Hoogmoed komt voor de val)
dus
als ergens alarm klinkt...op het werk...uit of thuis...moet je er als Leraar zijnde...niet zelf ...op af gaan!!!

mi...Het meest logische is nl...dat men dan...de Politie belt...
:roll:

______________________________________________________________________________________

Fijne Zondag verder

https://www.youtube.com/watch?v=q0IPppUmgNk

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 14 aug 2023, 04:20

Delen... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=Jww5UcgWaIA

(Theo Maassen met Bidi Dumon Tak ...Zomergasten was ook weer... een hele zit...

Rare dingen halen ze ...bij de NPO uit...de film erna ...wilde ik later kijken...heel gewoon als altijd
deden ze niet...je moet ervoor betalen dan...(?)
Ook telkens ...Opnemen... staat er steeds vaker...(Een hoop idioterieen ...is er sinds een poosje...dus bij de NPO TV gaande!!!)

(Een soort schrikbewind...op je af...is dat...als je ...zoals ...alle decennia's eerst...gewoon ...TV kijken wil...of ook via de herhalings knop...)

De hele week ...word je dood gegooid...met Journaals...op de kijkers af...maar in het weekend...vinden ze dat zo belangrijk niet schijnbaar...wat er in de wereld gaande is...

Voor het eerst... viel ik zomaar middenin Zomergasten in slaap...werd uren later wakker...en kon het gelukkig toch nog
verder kijken...waar ik gebleven was...(want ik schijn wel de TV uit gedaan te hebben???)
Dan kan je later weer verder kijken waar je gebleven was...

Gewoonlijk doe ik... in de middag een lange pit...als ik lang TV wil kijken in de avond...maar dat was er
bij ingeschoten... ergens door...en daar heb het al...het ouwe mens valt in slaap tijdens een tv uitzending...
want mi lag het niet aan het programma op TV!

Nou ja die Schrijfster was weer is wat anders ...dan de vorige gasten er...(Hoewel ik de eerste ...met die Theo...tot op heden...het meest interessante vond)

Die schrijfster en haar Moeder... mochten de Kinderen van hun overleden Zus en Dochter...niet meer zien...
mi Ze hadden naar de Rechter ermee moeten gaan...Sowieso voor Grootouders...is er een Wet voor gekomen...opdat
die hun kleinkinderen zo af en toe mogen zien...
Misschien geldt dat... voor de Zus van de overledene ook...vooral omdat die 2 jaren... voor haar zieke zus en voor de
Kinderen...de 2 Neefjes... gezorgd heeft...

Na de dood van haar Zus...gingen de Kinderen naar hun Vader...waarvan de Moeder van gescheiden was...en de
Kinderen bij de Moeder waren...waar de Zus en de Oma 2 jaren over ze ontfermden ...voor gezorgd hebben...toen hun Moeder ziek werd...

(De nijd van de scheiding... ging ahw als een vechtscheiding door...na het overlijden...van de Moeder van de Kinderen...over op
de Oma en op de Tante (De Zus van die overleden Moeder)

mi Ze hadden naar de Rechter ermee moeten gaan...Sowieso voor Grootouders...in dit geval de Oma...
is er een Wet voor gekomen...opdat
die hun kleinkinderen ...zo af en toe mogen zien...

Misschien geldt dat... voor de Zus van de overledene ook...de Tante van de 2 kinderen...vooral omdat die 2 jaren voor haar zieke zus ...en... voor de
Kinderen...de 2 Neefjes... gezorgd heeft...

De tip... van mij is...voor die Bidi is dus...dat alsnog en snel...sowieso... voor haar oude Moeder... (Voor de Oma van de 2 kleinkinderen)
dat te regelen...Naar
de Rechter stappen ermee...
(Laat dat er gelijk bij zetten...Als Mantelzorgster ...voor de oude Moeder...begeleid ...de Zus... en Tante van de 2 kinderen...(die Bidi)...haar Moeder dan...naar de Kijk-praat dagen
om de Kinderen te mogen Zien...)

LT) :roll:
_________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... nst-kiezer

Niemand lijkt bij voorbaat verzekerd van een goede stembusuitslag.

(Aan mij hebben ze ook niks...Ik heb geen idee...waarop ik zou moeten gaan stemmen...

(De usa Trump voorspelde ik nog...dat die op een haar na ...het zou verliezen...
en
Die van Turkije Erdoga...voorspelde ik laatst...ook nog op...die wint het wel...maar niet meer
met 80%...dat dus... bij lange na niet...

mi ...kwamen vooraf voorspeld...ze allebeide wel uit...

Maar om me nou... in de Nederlandse Verkiezingen... gaan te verdiepen...
met zo'n lange rij ...aan Partijen...Pffffffffffffffffffffff

(Ik voorspelde is...een poos na de Koerswisseling van Gulden naar de Euro...na Links Paars...omdat
het CDA ook niks gedaan heeft...met die grandiose dieftallen ermee...Ik Zie die partij...bijna de grond in gaan inzakken...schreef ik toen...
Later... schreef ik welis...Als ze niet opassen...(Als CHr Partij)...met al dat gedek...door gedek... tm alle neg doorloop effectes...tm Hier en Nu ...ervan...dan...kost ...dat... hun hele Partij...misschien
op 1 of 2 zetels...hoogstens tm 5 na
inmiddels... lijkt het er... daar nog ...het meeste op...bij dat CDA!

Tot op heden... kan ik niet vrolijk worden...van de NL Partijen...
daar zoek ik dan... nog welis naar...
(Maar tot op heden...Aan mij ...hebben ze ook niks...Ik heb geen idee...waarop ik ...zou moeten gaan stemmen...)

Trusten
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 15 aug 2023, 13:25

Lenzen... :)

(AANKLACHT TRUMP
Een aanklacht tegen Trump: het lijkt al bijna routine, maar deze vierde kan riskanter uitpakken dan de drie vorige
De vierde aanklacht tegen Donald Trump kent zowel grote juridische als politieke risico’s voor de ex-president. Hij wordt vervolgd als een maffiabaas in Georgia, een staat die volgend jaar als een electorale hoofdprijs geldt.

mi...Ik voorspelde toen...dat die Trump het op een haar na ...het zou verliezen...
maar dat het... om zo'n beetje ging...hoorde ik op TV deze week pas...

Maar met Maffia zaken... heeft het niks van doen...wat die Trump deed...in dat Georgia...maar met een persoonlijke op een haar na... verlies... Wanhoopsdaad... van iemand die
niet tegen verlies kan...heeft het mee te maken...

mi...Misschien ...zit er ook wel ...iets aan misdadigs aan gedrag...(als het al iets misdadigs heet?)
in...als een Staat 3 jaar wacht...met een proces...richting de volgende verkiezing... voor het Presidentsschap...en is dat ook... geen Maffia zaak...van de staat Georgia...maar de kans ...dat ze het verliezen...dat die Trump het alsnog wint...volgens de geluideen...zit er dit keer wel in...(vandaar...om er 3 jaren mee te wachten...en er alsnog ...mee aan te komen...met de aanklacht...om (de boel te draineren...om pas na zo'n lange tijd...alsnog...met een (expressenbewust gedane)...tegenwerkend proces... voor die Trump...aan te komen...)

(maw in feite
doen ze ...allebeide hetzelfde!!!)Met maffia... heeft het niks van doen...wel met...Menselijke Wanhoop...Dingen bedenken...om het...verlies...te voorkomen...
(De ene ... (ter voorkoming van verlies...voor die Trump zelf...)probeerde het...om het te voorkomen...met dit...en de andere ...(ter voorkoming van ...een misschiene naderende...Staats...gezichtverlies voor Georgia...zelf
met misschien naderende verlies)probeert het....te voorkomen...met dat)!!!

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________________

COLUMN
WILLEM VISSERS
Een doelpunt was Beerensteyn gegund, ondanks armoedig voetbal


WK VOETBAL
De Engelse ploeg van coach Sarina Wiegman houdt ondanks wisselvallig spel kans op de wereldtitel

mi Als Engeland...steeds niks... op de achterhoede heeft staan...en te vaak maar eentje... in de voorhoede...
zie ik het somber in voor ze...maw...Er is nog werk te doen... voor die Sarina...
maw (mijn tip blijft)
Sterke Tegenstanders... kunnen wel...over het alsmaar weer...grote Midden blok... heen ...voetballen...

LT) :roll:

Mijn tip blijft...minstens 2 in de voorhoede ...en minstens 1 sterke stevige ...doch flexibele...snel
van links naar rechts kan...en ook hoog...met het hoofd... de bal tegen houden kan...die op de achterhoede alsmaar
blijven houden!!!(Die ogenschijnlijk ...niet aan het spel mee doet ...lijkt dat)!!!
(Alles holde naar voren...maar hij bleef ergens op de schterhoede staan alsmaar...) Dat dus...

1 op de achterhoede...(om het van te leren)...De allerbeste... die ik daarmee... ooit zag...was Frank Rijkaard...in het NL Elftal...met een EK...(Die hield echt ...alle hoge... ook plotse verre ballen... richting ons doel...naar de achterhoede toe...tegen...voor ons NL doel!!!
:roll:

mi Als Engeland...steeds niks... op de achterhoede heeft staan...en te vaak maar eentje... in de voorhoede...
zie ik het somber in voor ze...maw...Er is nog steeds werk te doen... voor die Sarina...
maw (mijn tip blijft)
Sterke Tegenstanders... kunnen wel...al of niet plots...over... het alsmaar ...grote engelse Midden blok... heen voetballen...1 snelle tegenstander...holt er meteen met mee...Ik bedoel maar...maw...Er is nog steeds werk te doen... voor die Sarina...mi...De achterhoede moet gedekt blijven!!!

:roll:

___________________________________________________________________

Sorry...Ik heb er echt geen verstand van...maar eh...M'N WATER ZEGT ME...DAT ZE IETS DOEN...DAT HELEMAAL NIET IN DE BEGINSELEN PRAATJES STAAT...

Ook Eneco overweegt na Vandebron een toeslag voor zonnepaneelbezitters

MI EEN TOESLAG BETEKENT ALTIJD IETS POS...TE KRIJGEN...MAAR HIER BEDOELEN ZE...Heffing...DAT DE KLANTEN MOETEN BETALEN
VOOR HUN OPGESPAARDE STROOM...(fout is dus via die mediakrant het toeslag te nooemen)

M'N WATER ZEGT ME...DAT ZE IETS DOEN...DAT HELEMAAL NIET IN DE BEGINSELEN PRAATJES STAAT...Om zonnepanelen te nemen...(en het misschien zelfs niet in het contract staat....!!!)
DAT DE KLANTEN MOETEN BETALEN
VOOR HUN OPGESPAARDE STROOM...

mi De uitleg ...was altijd juist...dat ze geld kregen... voor de opgespaarde stroom...en dat dat de winst is...voor de klanten... als je Zonnepanelen neemt...
dus
eh
niet
eh datte
ENERGIETRANSITIE
Bij Vandebron gaan huishoudens met zonnepanelen betalen voor terugleveren energie op piekmoment

DAT DE KLANTEN MOETEN BETALEN
VOOR HUN OPGESPAARDE STROOM...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

VOETBAL
Spanje voor het eerst in WK-finale na winst in slotfase tegen Zweden
Spanje hoopt zondag een bijzondere voetbalgeneratie eindelijk te verzilveren na een reeks teleurstellende WK-deelnames. Het zette dinsdag alvast de eerste stap door winst op Zweden.

mi Ik heb het idee...als je de Finale speelt...dat je niet zit te wachten op...verzilveren...maar...hoopt op ...het te Vergouden...
ipv
hoopt op eindelijk... het te verzilveren????

:roll:

__________________________________________________________________________________

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/08/15/ou ... r-a4171925
Oude BVD-mappen tonen te makkelijke inbreuk op privésfeer

Zulkse onderwerpen vind ik best heel interessant...maar ik geef toe...dat ik lang niet alles snap...
en ga dan zo'n artikel extra lezen en nog is...

Want wat heeft... in Hemelsnaam het woord Democratie... alsmaar te betekenen...Als ik zoiets zou typen...zou er staan volgens...de Westerse Normen en Waarden...
maar democratie...???In deze context???

Zoiets als BVD en later het AIVD...lijkt meer op een soort van zelfstandig Bedrijf...dat bepaalde dingen moet uitvoeren en bewaken...

Nergens is te lezen...dat ze van veel...opjutterijen afhangen...
Waarom deed de AIVD niks? De CIA???
en kon men met gemak...vliegtuigen stelen en door hoge torens laten gaan...

Om al dat hetende niks...(via de veiligheids diensten...te lezen via de pers...komen er veranderingen bij zulks als...AIVD en dito bij de CIA...ed

Over de Aanjagers ...lees je dus nooit wat over...maw waarom
men mensen ook prive gaat volgen ...bij zoiets als AIVD...CIA...ed dingen meer...

Bij...Elk negatief uitgepakt gebeurens...valt het weer...via de pers ed...waarom...Waarom deed de AIVD ed niks???
Waarom voorkwamen die niks???

Om al dat hetende niks...(via de veiligheids diensten...)...te lezen via de pers...komen er veranderingen bij zulks als...AIVD en dito bij de CIA...ed

Nieuw via Links kwam...alles moet transparant...
bij Politie en Leger en bij de Veiligheidsdienst...
(en alles wordt gespuit aan de Waterzuiptafels op TV...)(???)

Alle Zomer zotheid... ga ik nun niet uitleggen...maar geheid ...gaat het weer heten...het schaadt de democratie...
het gaat ten koste van... de democratie...

Ik las...Voor nu betekent het dat de AIVD nog meer dan de BVD destijds z’n democratische legitimiteit scherp moet bewaken.

Als ik zoiets zou typen...zou er staan ...volgens...de Westerse Normen en Waarden...moet er scherp worden bewaakt...
maar dat... democratie ...te noemen...???In deze context???

Maar mi wordt zoiets als...oa...Veiligheidsdiensten...waar... vanuit de Burgerij...zelf ...om gevraagd wordt...

Bij...Elk negatief uitgepakt gebeurens...valt het weer...via de pers ed...waarom...Waarom... deed de AIVD ed niks???
Waarom voorkwamen die niks???

Om al dat hetende niks...(van de veiligheids diensten...)...te lezen via de pers...komen er veranderingen bij zulks als...AIVD en dito bij de CIA...ed

mi wordt zoiets als...oa...Veiligheidsdiensten...waar vanuit de Burgerij...zelf ...om gevraagd wordt...maar nog vaker denk ik...hun woordkeuze klopt niet...

Als ik zoiets zou typen...zou er staan ...volgens...de Westerse Normen en Waarden...naar Tijdswaarhedens...
Ook bij zoiets als bij de AIVD...(Om mee te werken...Naar Kennis en Kunnens en Vermogen)...moet er scherp worden bewaakt...
maar dat... democratie ...te noemen...???In deze context???

Nou ja ...dat denk ik dan... allemaal...als ik oa zulks lees...

LT) :roll:

Overal spuien ze dat mee...Dat gaat ten koste van de Democratie...

(Dit is volgens mij Democratie...)
en toen...
Kwamen de Gemeente Verkiezingen
De Provinciale Verkiezingen
De Staten Verkiezingen
De Waterschaps Verkiezingen

maw al dat andere...moet mi heten...
Naar Westerse Normen en Waardes...moet men... beleid voeren...Ook bij zoiets als... de AIVD!!!
(Woorden als Democratie...Overal spuien ze dat opeens mee...Dat gaat ten koste van de Democratie...
maar...dat past totaal niet... in die Context!!!)
(Ze lullen weer een hoop ...voor de kat ...z'n K... wat weg...vanaf 1 een paar etc. ) oa...aan die Water klets tafels...)Maar ook... in dit artikel...met alweer het woord ...Democratie...en alweer en nog meer...(???)

Als ik zoiets zou typen...zou er staan ...volgens...de Westerse Normen en Waarden...naar Tijdswaarhedens...
Ook bij zoiets als bij de AIVD...(Om mee te werken...Naar Kennis en Kunnens en Vermogen)...moet er scherp worden bewaakt...
maar ...dat... democratie ...te noemen...???In deze context???

Maar als er...veel te weinig geld besteed wordt...voor de Ministeries... Politie en Leger en Veiligheidsdienst...tm waar
niks mag...ook geen Sigaar (vaak via ...dezelfde Pers...en via de Waterkletstafels...etc... met hun...Niks mag...)
tm tm tm een uitgeklede AIVD aan toe...(hele afdelingen weg...Onder het mom van weg bezuinigd ed
dito Politiebureaus weg en dito Kazernes weg ...en dito veel Gevangenissen weg...allemaal wegbezuinigd...)
kijk
dan niks te gek op...dat de...via de Burgerij...de ...Waaroms ... weer komen gaan... Waarom deed
de AIVD niks???

Nou ja... zo denk ik er ...ongeveer wel ...vrij onverveerd ...er wel over...

LT) :roll:

Laatst schreef ik nog...als oa de Russen...in ons terretorium gebied...aan het eh...enne eh aan het doen is
stuur er meteen
de F16s op af...ipv al dat afwachtende geniks...

en Zie daar...soms is ...een gewone Burgerij tip ...echt niks slecht...niks te gek...

Een Russiche Bommenwerper...in ons Terretorium...dit weekend ging ...de NL F 16s erop af...en
wel...van de metene!!!

maw Zo kan het ook...om de Vrede te bewaken...(en onthou het nou is...niet met ...niks mag!!!)
want... ons terretorium bewaken... is Van Hier...tm De VN...een ...Internationaal Recht...nl!!!'
(En dat laatste weten de Russen ook!!! en weg ...waren die weer...)(Dat zelfde geldt voor hun Terretorium ook!!!

maw Zo kan het ook...om de Vrede... te bewaken...ons terretorium bewaken... is Van Hier...tm De VN...een ...Internationaal Recht...nl!!!'
( onthou het nou is...dat lukt niet... met ...een glaasje water en via de anties zeikzeurders op de Buis...met...niks mag!!!)

LT) :roll:
_______________________________________________________________________

(Extra Apart is meestal...wat die Gasten... van de AIVD en POLItie en Leger...allemaal hebben voorkomen...(aan Waaroms)...heeft de rest.... van het land...nauwelijks tot niet eens... in de gaten...!!!)

Maar deze ...van dit weekend...was ook een hele mooie...van de metene...de NL... F 16s... erop af...
maw Zo kan het ook...om de Vrede... te bewaken...ons terretorium bewaken... is Van Hier...tm De VN...een Internationaal Recht...nl!!!'
LT) :roll:

________________________________________________________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=kiW-QnQzN9Y

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 16 aug 2023, 02:15

Zen... :)

(Ik heb het druk...heel erg druk...ontzettend druk...met TV kijken...
Alles wat ik leuk og interessant vind...komt nu in de avonden samen achter elkaar...

Eerst Nieuws en daarna Journaal...daarna De Alleskunner...daarna Mes op Tafel...daarna de slimste Mens...daarna
Kopen zonder kijken...daarna Nieuws en late Journaal...en ergens tussendoor... vooraf of achteraf...WK voetballen Vrouwen...kijken...

En tussen dat alles door...op de PC de Mediakranten kijken en m'n mails...en ergens ook nog m'n Type-oefeningen trachten bij te houden...en oja ...de was en etens maken ook dat soort dingen ...is ergens ook tussendoor...kwam er ook nog visite langs...die gelukkig ook die voetbal wedstrijd zien wou...lang niet bij alle visite kan de TV aanblijven nl. Gelukkig bij deze wel...en dan nog...met regelmaat een loge...die mijn TV smaak niks vindt...gaat dan achter de eigen Laptop...maar wel voetballen ...mee kijkt...

Zien jullie wel...zo druk als een klein baasje ...ben ik ermee...
Dat betekent wel...ik slaap lang uit ...en doe ergens... ook nog... een Middag pitje...
anders val ik ergens geheid in slaap...zal wel aan de leeftijd liggen...

Op Zondags...kijk ik ook best veel TV...maar hoofdzakelijk is dat... op de dag...op NL 2...
en dan Zomergasten...volg ik nog steeds...en als het er is ...Filosofisch Kwartet...waar ik me laatst in de zeik genomen gevoelde...want niemand was...( aan die waterzuiptafel ...met die aflevering )... Filofoof...

Nou ja...dit was een kleine inkijkje van mijn TV kijk gedrag...maar meestal is er op de avonden n iet zoveel achter
elkaar waar ik naar kijk...dan kijk ik meestal bij de Crimi zenders...Het leukste daarvan vind ik momenteel
McDonald en Dodds...maar na de gemaakte afleveringen en die ...al 2x in de herhaling gezien...is het wachten op
nieuwe afleveringen...wachten ...wachten ...wachten ...
dan maar weer kijken naar... de herhaling van Silent Whitness...Midsummer murders heb ik ...de hele gemaakte series ervan...al helemaal... 3x gezien...
daar ben ik nu wel ...op uitgekeken...Kamp van Koningbrugge kijk ik ook altijd...

Typisch eigenlijk...vroeger keek ik n auwelijks tot geen TV...Had er dan ook geen tijd voor...als werkende Moeders
was er na het werk ook veel te doen...in het gezin en met de Huisdieren ook...tussen de bedrijven door trainde ik toen altijd onze hond...soms hadden we er twee...dat werd toen ik nog auto reed...wandelen met ze in een bos...
in de weekenden het hele gezin mee...
en ik studeerde altijd wel ergens voor...dus tijd voor Tv had ik gewoon niet...

Ik deed is een Schrijfcursus...kreeg erge mooie cijfers en goede kritieken...maar toen moet er opeens een heel
toneelstuk gemaakt...zonder dat kon je ahw niet verder...Maar daar miste ik de tijd... en de zin voor...jammer dan
einde die cursus was dat...Gewoon verhalen schrijven...vond ik wel leuk...maar mi is een Toneelstuk schrijven een totaal ander soort van Vakwerk...dat aan erg veel moet voldoen...waar ik met mijn drukke lifestyle geen zin had om dat allemaal te doen...Schrijven van verhalen oke...tussen alles door...maar een Toneelstuk...pfffffffffffff
Er mee gestopt...Vond ik wel jammer...want ik ben niet zo'n type... die een zelf gekozen study afbreekt...

Toen werd het... de Hondenschool...die ik wel helemaal afgemaakt heb...met onze toen hond...
Met een regionale wedstrijd...werden we zelfs tweede...had eerste kunnen zijn...ware het niet...dat mijn gezin
er net aan kwam lopen...richting dat Hondenschoolpark...net roen ik met onze hond bezig was...
De Hond lag er dus keurig bij ...in de verte...deed alles goed...maar toen ging die plots... wel zitten...want daar kwam
mijn DJ en de Kinderen aan lopen...(Ze dachten dat ik al klaar was nl...maar het was al over de tijd toen ik moest...

Nou ja... het maakt een Hond niks uit...welke prijs of geen prijs...wat die uitmaakt...Hoe kijkt zij??? Ik dus...
Wel met plek twee ...was ik ook reuze blij ...dus de Hond was... ook mee reuze blij...met de gekregen Roset...op z'n lijf...
De RABO Bank betaalde alles ...als Sponsor ervan...Als je niet aan zoiets mee doet...weet je niet eens...wat zo'n Bank allemaal uitspookt...maar ook dat dus...

Hoe ik aan bepaalde cursussen studys gekomen ben...Neem deze...We hadden toen een Reguliere Huisarts...die de Alternatieve kant op gegaan was...tussen de Bedrijven regulier door...
Ik was het er niet mee eens...maar wist niet waarmee ik het niet eens was...dus toen gaf ik me op
aan de Academie voor paranormale Genees wijze...Die ik ook helemaal afgemaakt heb...
Maar toen kon ik het allemaal ...beter verwoorden...omtrent het verschil tussen Regulier en Alternatief...
M'n gevoel kon wel vinden dat er iets niet klopte...maar na die Study gedaan...kon ik lekker tekeer gaan tegen die Reguliere Genoteerde Huisarts!!!
Of die... niet goed bij z'n kloten was...om mijn man... Alternatief te behandelen...
Ik had nl al 4 ziektes geteld...dan zei hij tegen mijn DJ...Weet je vrouw het weer beter dan een Dokter...beter dan ik???

Ik zei op een dag tegen mijn DJ...Als je nu niet naar de AZU gaat...ga ik van je scheiden...Daar schrok die zich ongans van...want veel mensen geraken helemaal verslingerd aan het alternatieve...met DJ was dat niet veel anders...
Hij naar de AZU toe...ze hielden hem gelijk...
en bleek inderdaad die 4 ziektes te hebben...
Zei de Behandelende Dokter daar tegen mij...Waarom kwam U niet eerder met hem hier???
Rare ervaring...de enige die al maanden zei...Je moet regulier behandeld...daar werd tegen tekeer gegaan...ipv tegen die Huisarts!!!
Dan zei ik bv tegen DJ...en heeft die nu is je bloed onderzocht op suiker???
Dan kwam die terug en zei...De Dokter zei...Weet ze het weer beter dan een Dokter dan ik???
ipv het Bloed nakijken...gingen ze samen Symbolen uitpluizen en dan danste die om mijn DJ heen...
Dan zei ik...Jullie lijken allebei niet goed bij de kloten...We hebben notabene een Reguliere Huisarts gekozen...en geen halve idioot...
Wat was ik b oos...Vandaar dat ik het zo op een dag zei...tegen mijn DJ...Als je nu niet naar de AZU gaat...ga ik van je scheiden...Daar schrok die zich ongans van...Want het is al te erg voor woorden...wat er gaande is...Tja mijn DJ
had er totaal geen verstand van...van Medische zaken...maar als ik het opnoemde wat ik bij hem zag...kwam
die terug van de Huisarts...en zei dan...De Dokter zei...Weet ze het weer beter ...dan een Dokter dan ik???
Het werd steeds linker want ik wilde naar een ANDERE hUISARTS...en mij DJ niet...want nu mankeerde die niks
hoorde die maar aan...Vandaar mijn reactie op een dag...
Als je nu niet ...naar de AZU gaat...ga ik van je scheiden...
(niet dat ik dat serieus van plan was...maar zei het toch zo...in wezen is het met mijn DJ nooit meer goed gekomen...)
Maar omdat ik totaal helemaal niks wist omtrent dat Alternatieve wereldje...ben ik toen die Study gaan doen...
Je kan wel een end weg tetteren en zelfs gaan schelden...maar als je niet weet...waarop...waarmee??? Maar
omdat m'n gevoel het me liet weten...zo mijn DJ behandeld werd klopte van geen kanten...Hoe dat ook zij
er zijn vele soorten van Alternatief...misschien zit er best goede dingen bij...maar ik wilde perse een Reguliere Huisarts...waar die toen 1 van de allerbeste in was...maar ik wilde geen geworden... halvegare idioot...voor
mijn gezin!!!

Die Hondenschool....Ik had op mijn werk genoeg tm zeer ernstige Hondenbeten gezien...dat ik best bang voor Honden werd...en toen leerde ik mijn 2 Koterij...De Democratie...en ze wilden een Hond en mijn DJ ook...3 tegen 1...
Ook dat is Democratie...er is altijd wel iemand de pineut ervan...

Wijn aar het Dierensiel...en kozen een niet blaffende Hond uit...
Hadden we alles betaald en geregeld...zei die MW...U moet wel oppassen voor deze Hond...hij is al 2
door de Politie hier gebracht en ook al 2 hier uitgezocht door Mensen een meegenomen...
Hij viel de bazen aan op een dag...die haddeen hem geslagen en getrapt...wgs de Hond had diaree...en
daar kwam die weer aan...via de Politie ...bij ons...zei ze...

Ik zei... wij slaan niet en al helemaal geen zieke...en namen toch de Hond mee...
Die m ij in die nacht tigs keren wakker maakte...en ik met hem naar buiten ging...wgs hij had zware diaree...
De Dag erop...ik ermee naar de Dierenarts...en vertelde alles en zei Ik weet niks van Honden om mee te doen...Ze zei
Ga ermee naar de Hondenschool....daar leer je vanzelf ook je angst voor Honden wel van af...vooral als
je weet...wat je ermee kan doen...
Het werd een Prachtig Schitterend Mooi beest... die dol op ons alle vier was...en wij op Hem...
(Toen die na jaren overleed wgs iets aan de blaas) (Toen heb ik weken gejankt...bij elke uitlaat tijd...bij het
zien van zijn Halsband...en dan weer om de Riem die aan de Kapstok hing...
Hoe dat ook zij...zo kwam ik op die Scholing terecht...
en na hem...wilde DJ net zo'n Hond als die op een TV serie gezien had...dat was een Dobermann Pinscher...
met die won ik... de Regionale Tweede Prijs...
Dat zijn zulkse schatjes als ze pupjes zijn...maar ze worden oersterk en groot ook...als je die niks leert
worden ze een gevaar voor iedereen...voor GROOT EN VOORAL VOOR HOLLENDE KLEINTJES...
Vandaar...daar heb ik ongans mee getraind...maar ook het hele gezin...de anderen moesten van mij...dezelfde commando's geven nl...
Dus die gingen altijd mee...als ik bezig was ...op de Hondenschool...
(Want van de Dierensrts... moest de angsthaas...die Hondenschooltraning doen gaan...en dat was toen...toevallig ik die angsthaas...dus...)Bij onze eerste Hond...nadien heb ik al onze Honden ooit gehad...in die 40 jaren zelf getraind...)
Dat Trainen...van onze Honden ooit gehad...Was nog een uitvloeisel...vanaf...om de Koterij te leren ...wat Democratie is...)Flores...Woody...Olly...Tessa...Bentley...Wampy...Raiza...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=SqG7hRC46bE
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 17 aug 2023, 00:27

Enschede... :)

(Was een leuke wedstrijd...Eng-Aus (3-1)
Misschien wel tot op heden... de beste van Engeland...goed gedekt en goed in de voorhoede...en ze
waren niet zo nerveus gespannen meer...De Ausjes deden ook hun grote best...zodat het een leuke wedstrijd bleef
om naar te kijken...

LT) :roll:

______________________________________________________________________________________

Ik zat naar Boerderij van Dorst te kijken en dacht...die heb ik gisteren niet genoemd...waar ik het vaakst TV
naar kijk....Maar het blijft erg leuk ernaar te kijken...

Ik heb ook wat Engelse korte crimi series niet genoemd...Death in Paradise...ze hebben er een soort vervolg van
gemaakt in Engeland zelf...met die Humfrey...maar dat haalt het niet bij de echte...
en dat gezeikzeur met die Martha steeds en Hij sort overal met haar bij in...erg zeurderig is die serie....

Valt me vaker op Engelsen maken van Politie en Rechercheurs mensen...vaak of ze tegen de debie kant in zitten...
en ...hoog zwangere... Politie vrouwen... die in het buitenveld gewoon door werken???
Bij het krankzinnige af is dat...is schijnbaar hun nieuwtje om te tonen...ook zwangeren bij de Politie... kunnen veldwerk doen...
in dat gevaarlijke crimi circuit...samen met een debi niveau Rechercheur...of ze zwakbegaaft zijn...
Komt erg ongeloofwaardig over...niemand wordt Rechercheur of Politie met een laag zwak stuntelig niveau...oog
een Brigadier niet en ook een Inspecteur niet...Maar te vaak tonen ze die in TV series of ze zwakbegaafd zijn erg stuntelig zijn...of niet mee komen kan...met de rest in het korps...maar wel hoger in rang zijn...
Maar die Paradise in Engeland serie...is een soort van afgang...tov St Marie...eiland...Dead in Paradise...
The Chelsea Detective is tot op zekere hoogte ook best leuk om te zien...maar ook zo'n gezeur prive gezeik alsmaar...
jammer dat dat er doorheen te zien is...verder leuke serie...

Na de oud geworden LEWIS hadden ze gewoon verder moeten gaan met die James Hathaway...
De leukste momenteel crimi vind ik Macdonald en Dodds...Vooral zij maakt het helemaal...met al haar
gezichts uitdrukkingen...jammer dat haar Brigadier weer als een soort sul moet spelen...samen steen goeie speurders...was leuker geweest...

Kortom ik heb nog lang niet alles beschreven wat ik op TV kijk...of zo nu en dan...zoals Ben B...zo nu en dan...
Te bedenken dat ik vroeger nauwelijks tot helemaal geen TV keek...daar had ik gewoon de tijd niet eens voor...
Dus dat ben ik tegenwoordig vet aaan het inhalen...nu ik er de tijd voor heb...
en het ook niks uitmaakt...hoe laat ik ga slapen en hoe lang ik uitslaap...dat kan allemaal...als AOWér van 80 jaar...

:roll:

Ik was zeker vandaag de bedoelde klos...best vaak over gehoord en gelezen...maar nu kreeg ik Telefoon...van
een Mevrouw...die zgn namen de Bank belde...Ik liet haar de dingen tigs keren herhalen met wat ze zei....m'n geluid
stond niet goed...op het vaste lijn Telefoontje...en krakerig was het ook steeds...
Maar uiteindelijk belandde ze met het onderwerp...dat ik iets moest saven dan kwam ik op hun computer
en dan moet ik de oude Code intypen en zelf een nieuwe Code bedenken...
Ik zei wel 4 a5x ik bel eerst de bank...Ja maarrrr Ik ben de Bank...toen ik zei zo werkt geen ene Bank...
hing ze plots op...

Om ze op te pakken...ergens zou je het moeten kunnen melden...Ik bij de bank kijken...alleen als het hun gelukt was
geld te stelen van je...stond er een telefoon nummer voor...
maar niet om iets uit te zoeken...
bv De Politie kan bij je Profider kijken
wie... zolang ...met mij...op 16 aug 2023... op de vaste telefoon gebeld heeft...Wie...wat ...Waar etc.
Ik had trouwens het idee
dat wie zulks regelt...hoeft niet de Mevr beller perse te zijn nl...dat die op een Internet Helpdesk gewerkt heeft
daar kunnen ze zulks nl doen...Jouw Computer of Laptop overnemen op hun Computer en jij
krijgt dan alle te moet opdrachten door van hun...als je problemen hebt met Internet bv dan
heeft de Profider er de Helpdesk voor nl.
Dat denk ik ervan...de dader werkt of heeft gewerkt bij een Provider Helpdesk...maar de bellende mw kan een
mede help dader zijn...maar ook de dader zelf zijn...

Nou ja dat zat ik ondertussen te denken...terwijl zij voor de zoveelste keer iets van me moest herhalen...
Hoe bedoelt U? Wat bedoelt U? en wat zei u nu weer???
Ik dacht als het maar lang genoeg duurt kan de Internet Politie er misschien wat mee...(De ervoor Politie...Die mogen van mij er gerust gaan kijken!!!)
maar in TV crimi's doen ze dat...rechtstreeks...bellen en dan proberen te localiseren...
maar ook zonder direct meer...ergens is bij de Profiders te Zien...wie belde er ...bij dat nummer???
Tegenwoordig kunnen ze al zoveel meer nl...
iK heb een vaste lijn toestel bij Ziggo...en iemand belde best lang...de enige iemand die lang gebeld heeft...
(Het is mijn nood telefoon nl...voor gewoon heb ik nl een Mobieltje)
als de server profider technische storing heeft...bij het Mobieltjes gebeurens...heb ik nog steeds de vaste lijn telefoon bij een andere server Provider nl.)maw dan kan ik toch bellen...via Ziggo...het is mijn nood telefoon nl.
(Ik laat m'n zonen er welis naar toe bellen ...naar mij...om het in beweging te houden... die vaste telefoon)

Mensen die Bejaarden vnl geld probeert te stelen via Internet trucs en met praatjes over de bank...iemand probeerde
300 euro van uw bankrekening te stelen...wij helpen u voorkomen ...dat het ze lukt...als u precies opvolgt met
wat ik nu ga uitleggen...zo begon het...

(Ik moest af en toe zo lachen in mezelf...want ik had meteen al door...dat het de bank niet was...maar wilde
wel horen hoe ze ...die trucs toepassen...om geld te stelen van je bankrekening...)
ja ja mijn Laptopje door hun PC laten overnemen...(Nou mooi niet)...en dan moest ik dingen intypen...eerst de zgn oude Code en mocht zelf een nieuwe code bedenken...(Ha ha ha) wat een klungels...zoiets doet... geen ene Bank ...ooit!!!
maar hun werktype... lijkt dus denk ik erg veel op een Helpdesk medewerker...of er gewerkt hebbende...bij 1 van
Land Top Providers...Zo vroeg ze me oa bent u bij KPN of bij Ziggo???
(Al die andere mogelijkhedens werden niet genoemd)
Misschien eentje die bij allebeide gewerkt heeft...of nog er werkt...op de Helpdesk...(ze gebruiken nl dezelfde methode...bij Hulp...als je hulp vraagt bij je... Internet Profider...)

Bij Helpdesk...in het land...Misschien hekennen die de stem wel...van de dader of van de mede dader vriendin van de dader...van de bellers naar de potentiele slchtoffers...

:roll:
__________________________________________________________________________________

Was weer een aparte type-oefening...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=jkD6XuJaj_E

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 18 aug 2023, 03:19

Ede... :)

(Duizenden evacuaties op Tenerife, natuurbrand breidt zich uit,

Ik blijf erbij dat ze sowieso in natuurgebieden niet met water moeten spuiten maar zand erover moet spuiten strooien scheppen ed.

Vaak zijn het begin branden...die door de wind en door water stralen ...overal naar toe uiteen aan het spatten...spattten... het vermeerdert zo ...aan branden waar men bij staat...

Na zand spuiten erop...kan men waar nodig nog...rustig en veilig nablussen...waar het onder het zand nog aan het sudderen is...

Nou ja ...zo denk ik er over...dat schreef ik hiero al veel vaker...Komt er nog is iets door???
want
het is te erg voor woorden aan het worden...met al die branden overal...branden die ze niet beheersen kunnen...
en hele streken plat legt...maw als het met water niet lukt...misschien is het met zand doen...vooral in
Natuurgebieden...en is dat wel de oplossing voor snel resultaat...

LT) :roll:

_______________________________________________________________________________________

Zijn ze niet goed snik meer...om alsmaar... stukjes uit een as programma te tonen...met een Man die een Spijker in de neus doet...

Erg veel Kinderen... doen van alles na... wat ze op TV zien...van box kinderen tm de oudere jongere kinderen...kunnen
ervan... ook van alles in de neus gaan doen...tm een spijker aan toe...

LT) :roll:

____________________________________________________________________________________

Ik vind ...Jachtseizoen volkomen knots... op de Openbare...weg... met dat!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

Ik zag ...bij of beter gezegd... hoorde...bij...BenB
dat die Bram in Zweden... die zo erg lang alleen woonde met z'n Geiten Schapen...dat die lacht ...als een Geit Schaap...

LT) :roll:

_____________________________________________________________________________________

Bij al die vele woningen verbouwingen...zij het ze telkens weer...scherpe hoeken maken...vaak precies bij een deur of langs een tafel...en bij aanrechten...

Te vaak ook nog... in te kleine ruimtes...drukke en haastige mensen kunnen daar goed keihart en zeer pijnlijk tegen aan knallen...ipv dat ze dat rond maken...
ook waar men een invalieden stoel gebruikt een rollator ed...moeten er haaks langs ipv in de route rond er langs...

mi Mag daar best is over nagedacht...om die punthoeken weg te laten...voortaan...aan tafels en aanrechten ed.
Ook in Bedrijven en Ziekenhuizen en Installingen...om die punthoeken weg te laten...voortaan...aan tafels en aanrechten ed.
Zodat men er mooi rond langs kan lopen... maar ook met med rij en loop...rolapparatuur...er mooi rond langs kan rijden...ipv al dat vele haakse gedoe...sowieso met een half land ...vol met bejaarden en invalieden en haastige mensen...dat haakse gedoe...dat zou uit de tijd moeten gaan!!!

LT) :roll:

____________________________________________________________________________

Ik was vandaag in de grote stad...met jongste zoon naar m'n oudste zoon...toen we daarna...opweg gingen naar m'n vriendin...die aan de hele andere kant van de stad woont...we waren op 1 van de drukste wegen...zagen we gelukkig net bijtijds...dat een Reiger bezig was...netjes over te steken lopende...vlak voor onze neus...

Een mevrouw op de stoep ernaast...met Kindje aan de arm...lag helemaal in deuk...zo komisch vond ze het toe gaan allemaal...Bij elk voorzichtig stapje...keek de Reiger alsmaar naar ons... of we echt wel bleven stoppen tot die over gestoken was...
en dat in een hele drukke straat...de ontstane rij achter ons...moest er wel op wachten...

De Mevrouw met het Kindje vond het allemaal te traag gaan en liep richting de Reiger...die toen weg vloog...

Maar komisch was het wel...zulks plots ...voor je Auto...in een hele drukke straat...extra komisch was...bij elke voorzichtige stap...keek die naar ons...of het echt wel kon...wat die deed...Wij hadden het geduld ervoor...zo halverwege de straat was die al...maar... die kijkende Mevrouw...hoewel ze er erg om moest lachen... had het geduld er niet voor...liep erop af en weg ....vloog de Reiger...Terwijl het ...in mijn ogen ...het haar...op de stoep... helemaal niks aan ging...Het ging
alleen ons aan nl...als weg gebruikers...

Nnnnou Ja...

LT) :roll:

__________________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=6m0qaN2sGDg

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 19 aug 2023, 04:55

Dedemsvaart... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Weten jullie...hoe vaak ik 1 van de grootste oorzaken...van het klimaat beschreef
oa.
Ijsbrekers op de Noordpool...
gemotoriseerde voertuigen ter land en ter zee en in de lucht...in de Noordpool...

Niet te geloven dat ze dat allemaal nog steeds doen voor een Hardloop Marathon...
https://www.npmarathon.com/
Aug 2023
Met vliegtuig erheen...ervoor ijswbrekers...gebruikt...etc.

Het eeuwenoude vaste ijs...steeds met ijbrekers open breken...op de Noord en Zuid Polen...
is 1 van de allergrootste oorzaken
van de Wereldse...Klimaat veranderingen...

Op de Polen...Sinds eh...Het ijs open maken... en vaak openhouden...met Ijsbrekers...is er gaande...
maar zoiets
voor een hardloop wedstrijd...is toch niet te geloven...Vliegtuig op de Pool
en Ijsbrekers gebruiken...voor het schip er...want de hardlopers uit eh...komen er aan...

(Weten jullie...hoe vaak ik... 1 van de grootste oorzaken...van het klimaat beschreef
oa.Sinds eh...door
Ijsbrekers op de Noordpool...en Zuidpool...en
gemotoriseerde voertuigen ter land en ter zee en in de lucht...in de Noordpool en Zuidpool...)

Niet te geloven... dat ze dat allemaal... nog steeds doen ...ook...voor een paar Hardlopers Marathon...

LT) :roll:

________________________________________________________________________________________

Op TB vandaag...allemaal kleine brandjes...in Canada...roepen ze...

Hoe vaak typte ik al niet hiero...dat water en wind
een slechte combinatie is om een brand te blussen...Daar
verergert het alleen maar van nl!!!

er moet Zand overheen gespoten of geschept...
en wel van de metene
ook als men die kleine brandjes ziet....daarmee beginnen...Zand er overheen gespoten of geschept...
dito met die grote branden...
Zand er overheen spuiten en/of geschept ...

Kom ik door...(Geef is wat door!!!)

LT) :roll:

_________________________________________________________________________________

Binnenland Gisteren,
Weer een vertrekkend politica, ook PvdA’er Attje Kuiken stopt: ‘Stokje voor nieuwe generatie’

mi Die is natuurlijk vet gepasseerd...mi...en ook dat nog...misschien kost dat ...die Partij ...meer leden ...dan ze
bedenken kunnen...met niet meer een sterke vrouw aan het roer er...maar een Boskabouter ...en tevens er uit ziende als een Linkse Ajatolla...uit het diepe bos gekomen... van de EU...
Weer een vertrekkend politica, ook PvdA’er Attje Kuiken stopt...misschien kost dat ...die Partij ...meer leden ...dan ze
bedenken kunnen..

LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Ik zat ...de laatste aflevering van dit seizoen te kijken...Kopen zonder kijken...

Moeten jullie is Zien
Wat die ...Bob Sikkes en die Alex van Keulen...doen er...
in
hun
werkgebied...

Ze praten alleen... met de Man... van het stel...
en kijken alleen die... alsmaar aan...of zij ...er niet toe doet...

(Zo'n beetje als... van voor de Emancipatie is dat...) Maar niet te geloven...als je dat...nog steeds
ziet gebeuren...anno onze tijd)

Gelukkig is die Martijn er nog...die trekt de hele boel weer recht...brengt er weer evenwicht in...
Maar toch...wat die anderen doen???
Zij werkt er ...net zo hard voor ...als hij...om samen ...dat huis ...uberhaupt...te kunnen kopen...!!!
maar zelfs dan nog...
niet te geloven...als je ...dat...nog steeds
ziet gebeuren...anno onze tijd)
of zij ...er niet ...toe doet...doen die... in feite...

LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

Trusten

https://www.youtube.com/watch?v=2-QV_I-xseA

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 aug 2023, 01:11

Aartsengel... :)

(Ja jammer dan...Engeland verloor van Spanje...ergens beschreef ik vorige week al een soort van twijfel
over die enelse vrouwen voetbalploeg...en ondank de winst tegen de volgende landsploeg...bleef ik zo'n twijfel
gevoel er over houden...M'n visite stemde op winst voor Engeland en ik op Spanje...niet dat ik ooit wat won
als ik won...dus ook nu niet...Eerrlijk gezegd maakt het mij niks uit...welke Landsploeg dat winnen zou...ik was
alleen voor de Nederlandse Landsploeg...en toen die eruit lag...laat de beste het maar winnen...
Nou ja scheelt weer een Heilige...wat je er steeds over las...over die Sarina W...als Engeland kampioen wordt
wordt ze heilig verklaard...Maar wat moet je daarmee???
Heilig verklaringen zijn Mensen dingen op Aarde...In het eeuwige Hiernamaals kan alles anders in elkaar steken...

Ik hoorde bij Bid dank en Bewonder zeggen...dat die Jezus Godnoemt...en in de Kerkdiensten de eeuwige maagd Maia...en Maria de moeder van God
Typisch hoe ze dat in die dagen bij elkaar hebben gevogeld...in de taal...of misschien wel een eeuw of wat later...
Maar een eeuwige Maagd...die een gezin met Kinderen heeft gehad???
en die ook nog Moeder van God noemen...God die alle dingen heeft geschapen...dat is echt geen Mevrouwtje afkomstig
uit Nazaret...God is met geen 1 mens te vergelijken...geen 1 mens die ooit leefde of leeft of nog zal leven...is God...
Maar door een bepaalde Geest Verlichting...kan de benaderbaarheid met God...in zekere zin...plaats vinden...
Dat zijn in de vele eeuwen er nog best veel...alleen was die ene wel de allerhoogste Geest Verlichte...maw
dus ook qua benaderbaarheid ed dingen meer...in dat eeuwige Hiernamaals...

Ik heb het best vaak zo simpel mogelijk uitgelegd...via het Huis...Mijners Vader...
Dat God er in z'n uppie zetelt en wel in het Dak gebied en alles wat ooit mens was op aarde is in het huis grote vierkant...te vinden...Ook die Jezus van N en ook die Maria van N...verblijven in het Mensengebied er...
De 14de linielijners gan ik nu niet uitleggen...maar daar vind je de Allerhoogste Geest Verlichte Mensen...maar
ook op de Getallenlijn van...Het Zijn...bij de zichbare punten en bij de niet zichtbare punten...Ingewikkeld
zat dus...
Tussen het dak en het grote Vierkant vindt de Heilige geest plaats als een soort bewegende verbinding...tussen
God en de Mensen...
Die Jezus van N...is daar ahw een soort deur...
Niemand komt tot de Vader...dan door Mij...(Nou zoiets moet je ook maar trachten te snappen)
Maar degenen die...Het Huis snappen...en vooral de Getallenlijn van het Zijn...zal het vanzelf gaan snappen...plots
of tzt...(Je zal ahw door...De Jood...heen moeten...)(Dus alle antisemitisten hebben al pech gehad...
best erg link om anti Joods te zijn dus...misschien pas de achterkant van het huis bij die beter...weet je veel...
Hoe het ook zij....plots of tzt komt elk Mens in dat Huis terecht...De voorkant zal er anders zijn dan de achterkant...
Het nut van dat alles weet ik ook niet...
maar ergens zit ...er een nut in dat geheel...dus zowel de voorkant als opzij en als de achterkant van Het Huis heeft nut...in dat eeuwige Hiernamaals...

Met de nieuwste TV serie van Silent Witness...kan (in het begin)...je ongeveer Zien...Hoe God is Geest en God in ons is en wij in hem is...ook zulkse dingen zijn ermee gaande...met onze piepkleine ziellichtje...(Dat wel... een beetje te vergelijken... is met
de nieuwste QR-Code...waar daarmee alles in zit... wat we als Menszijnde ooit hebben meegemaakt...zit in dat
kleine Zielspatroontje...ook als onze herinneringen...maw al onze ooit geheugen gehad op Aarde...is ahw nooit verdwenen...
Wat we allemaal uitspoken in dat eeuwige Hiernamaals...is dus best erg spannend en misschien ook erg interessant...
maar het nut ervan...tja???
(Mijn nuchtere Groninger DJ zei dan tegen me...Misschien heeft het geen nut...is het er gewoon zo...
Misschien hebben we op aarde... ook geen nut...De natuur kan best zonder mensen...en hebben mensen geen nut maar is het er gewoon...)
Zelf denk ik welis...dat de Geest van God zelf...niet zonder Mensen kan...en dat we met z'n allen ...Zijn Geest groeiproces aan het vervolmaken zijn...met ...Hij is in ons en wij zijn in Hem...
Dat moet toch enige nut hebben...

Maar... zo denk ik er welis over... dat we ...met z'n allen ...Zijn (Gods) Geest... groeiproces ...aan het vervolmaken zijn...met ...Hij is in ons... en wij zijn... in Hem...
Met de nieuwste TV serie van Silent Witness...kan je ongeveer... Zien...Hoe God is Geest en God in ons is en wij in hem Zijn...ook zulkse dingen... zijn ermee mi...mee gaande...

Nou dat was m'n Zondagse Spirituele Denkens geuit...met de type-oefening...
Ik ken een een Godsdienstig persoon en die moet niks hebben van het Spirituele...Maar ik denk dan...de Hele
Godsdienst is wereldwijd Spiritueel...maar ze hebben er een soort van...Dogma's pakket van gemaakt...De Mensen zelf!!!
Nou ja ieder Zijns Haars meug...ermee...
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk overal mee...

https://www.youtube.com/watch?v=zhhYIZJj6rk

LT) :)

__________________________________________________________________________________

Bij Zomergasten ...mij viel op dat de gast...De Tekenaar Kamasutra
meer aan een half uur of meer... nodig had...met praten die
TafelGastheer recht aan te kijken met praten...
(mi is die ...in feite ...zo verlegen als wat...die gast
Die moet eerst de kat uit de boom kijken...)
Jammer dat ze niet meer van zijn eigen tekeningen lieten zien...

Hij had als Jong Mens... een intuitie om ergens te komen... te vinden in den vreemden en het plots
zo ...nog te vinden ook...

Ik zelf leed daar vroeger ook best vaak aan...
vb Ik woonde een poosje ...in een Open Meisjes Internaat...wilde al gauw op kamers wonen...en kwam daar nog welis langs...
Die keer 2 van de Leiding compleet in rep en roer...er was al de hele dag een Meisje weg...en het is nu avond...
Als ze niet terug komt moeten we de politie bellen gaan...vonden ze een soort afgang voor het Tehuis...

Welk Meisje is het...vroeg ik...
iemand van de andere groep dan... waar ik eens me bewoog... in dat huis...
Ik zei...Ik ga haar wel zoeken...en stapte op de fiets...

Gedachtenloos reed ik richting de binnen stad...en stopte opeens...ik dat piep kleine Cafeetje in...en daar zat ze...
Mee komen zei ik streng...en met haar achterop de fiets...zat ik toch tegen haar te tetteren...Ze zijn daar zo goed voor je...wil je dat verpesten en naar een streng gesloten Instelling gebracht???
Ik leverde haar af en vertrok meteen weer...

Maanden later ik werd gebeld...ze waren weer een meisje kwijt...of ik wilde gaan zoeken...
Nou had ik een erge drukke baan...maar door die baan...kende ik de hele stad op m'n duimpje...en dacht
al fietsende...waar kan zo'n kind toch zijn???

Ik fietste voorbij de binnenstad en in een straatje... stopte ik met fietsen voor een huis...belde er aan en vroeg of dat meisje er was...Ja ze is hier ...ze riepen haar...Ik zei streng meekomen...
Ze vertelde dat haar broer er woonde...maar die had er wel een bordeel...

Daar schrok in zo van...dat ik vroeg...ben je nog heel?? Anders sla ik je broer door de midden...
Ze was nog heel...maar hij had wel plannen met haar...kon ze op een makkelijke manier geld verdienen...
Grote Griezels...lekkere broer heb jij zeg...en ik begon toch te tetteren tegen haar achterop m 'n fiets...
Net als toen bij dat andere meisje...en zei ...die Leiding is zo goed voor je...als je dat weer flikt...kom je mij tegen...
Denkdrom...!!!

Nou had ze me net horen zeggen...dat ik haar broer wel door de midden wou slaan...dus ze zei meteen dat ze
niet meer zou weglopen...dan kwam ze mij niet tegen...

Toen ik haar afleverde er...iedereen blij...vroeg ik het meisje apart in haar Kamertje...waarom ze weg liep...ze zei dat ze de school zo erg vond...Ik keek naar de tekeningen die ze gemaakt had...en zei...weet je wat het is...Je zit gewoon op de verkeerde school...en ik noemde een school...daar moet je naar toe...Na overleg met de leiding mocht het...
en het kwam helemaal goed met dat meisje...
Ze genoot echt van die nieuwe school...en werd er later... ook wat mee...

Maar dat bedoel ik...ik wist totaal niets van die 2 meiden...en ook niet waar ze waren...maar fietste er
rechttoe rechtaan op af...en van die andere school wist ik ook helemaal niks vanaf...maar gaf toch die tip...
het kwam helemaal goed met dat meisje...
Ze genoot echt van die nieuwe school...en werd er later ...ook wat mee...

Al dat Intuitieve gedoe ...deed dat...had er nog wel tigs voorbeelden van...maar deze legde het al ...wel goed uit...
zoiets had ...die Gast bij Zomergasten ook...in een vreemde stad ...als jongeling...precies het juiste te vinden...
Geen flauw idee Hoe en Wie Wat Waar...maar je staat er wel plots precies ervoor...
over de ...onwetende... zoek gedachte...
en
het pakte niks te gek en niks te slecht ed...uit...met het vervolg...integendeel...

Het kwam helemaal goed met dat meisje...
Ze genoot echt... van die nieuwe school...en werd er later ...ook wat mee...

Die Gast
bij Zomergasten...maakte er ook van alles met mee...vanaf...precies het juiste te vinden...
Geen flauw idee Hoe en Wie Wat Waar...maar je staat er wel plots precies ervoor...
over de ...onwetende... zoek gedachte...actie...

Wat die Gast ook veel deed...als die denkt...draaien z'n beide ogen naar 1 hoofdkant toe...
Misschien weten Neurologen ...zulks beter...maar zit daar Links...boven...de herinnerings kant van het geheugen...althans
bij die man...???

Als ik denk ...ga ik veel meer naar...het Midden toe...in me...Misschien weten Neurologen ...zulks beter...maar zit daar de herinnerings kant... van het geheugen...althans bij mij...

Voor de rest...jammer voor de Engelsen ...die Nederlandse Coache heeft goed haar best gedaan...maar die andere ...die Spanjaard...net ietsjes meer...

LT) :roll:
_____________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI&t=1218s

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 21 aug 2023, 15:14

Engel... :)

(Pfff ...dat was me het gebeurens wel...
Op de ...ECHO... Foto konden wat zien maar niet wat...toen moest er een MRI...scan
Op de ...MRI ...konden ze wat zien...maar niet wat...toen moest eer een CTScan
Op de... CT... konden ze wat zien...maar niet wat...toen moest er een Pet Scan
Op de Pet...acan uitslag moet ik nog wachten...

Dus met ...De Nartuurlijke Eutha Bom... in m'n lijf...een Aneurisma op de Aorta...was ik vandaag ook
NUCLEAIR GELADEN...

Was wel een heel gedoe...eerst een naald in de arm...voor een infuus aanleg...daar spoten ze gelijk een bak
nat zout doorheen...om die ader schoon te spoelen...10 minuten...en dan komt de echte infuus met
de Nucleaire spul...de arm ader in...50 minuten doodstil liggen is dat...Ik voelde bijna overqal waar het aankwam in het lichaam...behalve niet in het hoofd...was niet te voelen...

Ze hebben liever... dat de blaas leeg is...tijdens de Pet scan...dus ik mocht ergens gaan plassen...kwam goed uit...want van zo'n lange
doodstil liggen op de rug...voelde ik dat de blaas zich vulde...
Ik kan echt tijden doodstil liggen als het moet...dan zet ik mezelf in een lichte meditatie...anders denk ik steeds...
(Ik ken mezelf)...straks tijdens de Pet scan...moet ik hoesten... of niezen ...of komt de plas los...of komt er geheid jeuk ergens...aan die dingen ga ik dan denken...Fijn mezelf te kennen...dus ik ga meteen maar half onderzeil...

Ik ken zoiets als de Pet scan helemaal niet...maar je moet dan op een keiharde onderlaag gaan liggen...armen omhoog
of vlak naast leggen...met stut kussentjes...is armen liggend omhoog prettiger...Die Petscan heeft een eigen
apart geluid...en omdat ik de ogen al dicht had...gaf me het gevoel dat de onderplaat een paar keren door de Pet buis ging...en toen hing het met pauzetjes...van ongeveer 5 minuten per volgende scheut vooruit...en toen een stukje
verder met het lijf...and so on...ik rekende uit dat gaat dan zoveel keer...met die stukjes en pauzetjes...wgs de Pet
scan duur 20 minuten...dus helemaal doodstil lag m'n eigen denkens er niet bij...maar ik zorgde er wel voor...denk niet
aan het eigen lijf...onderwijl...
Ik ken mezelf)...straks tijdens de Pet scan...moet ik hoesten... of niezen ...of komt de plas los...of komt er geheid jeuk ergens...aan die dingen ga ik dan denken...Fijn mezelf te kennen...

Het punt is...als je dus niet stil heb gelegen ...moet de hele Pet scan over...althans dat nam ik maar aan...achteraf zei men er...U lag zo erg stil...de scan hoeft niet over...of stukjes ervan nog een keer...zoiets dus...
Gelukkig dat hoefde niet nog is...
Ik heb naar zoiets altijd de handigste kleding aan...zonder enige metaal ed dingen meer...dus een legging aan ipv een
lange broek met rits...
Geen BH aan...zit ook meestal iets ijzerigs in...

Maar ik draag bina nooit een BH...
Ergens begin jaren 60 hoorde ik op de Radio...een Mw Tropens Arts...ze zei in de Tropen...kom je bijna nooit Borstkanker tegen...ook niet in Nonnenkloosters...(Toen dus)...want die dragen geen BH!)
Ik dacht gelijk wat doe ik dan eigelijk met dat...onding aan m'n lijf....deed het af...en zo bleef dat...
Met
echt zomers prachtig weer...en dunne kledij aan...draag ik soms zo'n ding buiten ...maar wel eventjes...weer thuis gelijk af dat ding...
Dus ik ben zo'n type ...met oa scans waar niemand op hoeft te wachten...ik kan zo ...van de metene...op of door elke medisch ding ahw...Met binnen komen en met vertrek...Scheelt een hoop wachttijd voor de wachtenden na mij er...
Ik hoor ze welis vertellen...
Vaak moet zoveel kledij uit en ingewikkelde BH's ed Buikbanden etc. en weer aangesnoerd met vertrek...
Ik doe altijd schoenen aan met trekplak sluiting...als ik n aar iets Medisch toe moet...1 tel nodig voor elke schoen uit en weer aan te doen...
Ik draag op de Trouwring na nooit sierraden...heb daar helemaal niks mee...maar wat veel mensen allemaal af moeten doen tm tm tm in de haren aan toe...ze zijn vaak meer dan een kwartier bezig...binnen gekomen en met vertrek...ook...
Ik alles bij elkaar nog geen 3 minuten...Wat mij betreft kan dat personeel een kwartier pauze houden als ik er geweest ben...of zelfs...2 kwartier...want de volgende patienten...komen allemaal met de QR- code afgesproken tijd binnen...

Ik weet nog ...van mijn eigen beroepsleven tijd...er was altijd tijd tekort...voor het Personeel...nou via mij... al ben ik nu 80 jaar... niet dus...
Ik zat ondertussen de Pet scan te denken...ze maken de ader mooi schoon...Met Natrium...
zou zoiets ook voor het hoofd kunnen...zat ik te denken...dat de Natrium alle Kalk eruit krijgt...verdund maakt
en het doet oplossen...kan schelen ...Aderverkalking...geheugen stoornissen...bij 3/4 van lands bejaarden...
Ik bedoel er moet toch is iets voor uitgevonden...tegen dat soort van Dementie...

Personeel bij scans ed er zijn er die leggen welis wat sumier uit...bij de meeste bejaarden vinden ze wel wat
met scans...en tegen woordig krijgen de meesten kanker ergens...Dit personeel zei niks over zulks...een beetje zwijgzaam...alleen degen die de infuus naald erin moest brengen zei...als het me niet lukt haal ik er iemand bij...
Ik zei...Natuurlijk lukt het je...
alleen ik heb vaak mee gemaakt...de ene steekt de naald er meteen in en anderen in beide armen en beide handen geprobeerd...dan ga ik naar huis met gigantische blauwe plekken...
Ik heb nl...zwevende aders...als ze het hier voelen...en de naald erin willen doen ligt de bedoelde ader er niet meer...
een beetje meezweven als je zit te voelen er aan...en niet te diep erin doen...

Ze had het in 1x er in...toen de hogere beroepsmachten kwamen optreden en zij weg was...zei ik hun dat ik die eerste zo'n goeie vind....van mij mag ze via jullie een vette pluim!
Want blauwloos thuis komen is sowieso altijd al een wonder bij mij.,..met naalden instekerijen...
Vorige week nog...
De Sp...cia...a...list wilde allerleid bloed onderzocht hebben...allebeide ram3n en de handen dikken blauwe plekken...
en nu met een echte infuusnaald...erin helemaal geen ene blauwe plek...
die de infuus naald erin moest brengen zei...als het me niet lukt... haal ik er iemand bij...(Dan halen ze een beroeps hogere erbij...)!
Ik zei...Natuurlijk ...lukt het je...Ik had echt niks miszegt...het lukte haar en wel van de metene...
Nou voorlopig ben ik daar het meest blij om...geen ene ...knalgrote donkere blauwe plek op m'n lijf ...na een Ziekenhuis Onderzoeks Moment...
De veerkracht van een jonge huid men ik al kwijt...dat heelde altijd erg snel de blauwe plekken weg...maar bij
zo'n ouwetje...zitten rimpels in de huid...
Laatst had ik bezoek thuis en die schrok van de blauwe plekken op me...Ik zei...zo ziet een overledenen
er plots ook eruit...dan kan je er vast aan wennen...dan schrik je er niet zo meer van...Ze keek me aan zo van wat
zegt die nu???
Kwam ik had ...er de zeik erin...op zo'n mooie hete zomerse dag...was ik niet aantoonbaar...met luchtige korte mauwtjes kledij aan...eigenlijk had ik het ...tegen die prikker... willen zeggen...
de blauwe plekken op me...zo ziet een overledenen
er plots ook eruit...dan kan je er vast ...via je eigen werken...er aan wennen...hoe dat eruit ziet plots of tzt...
(Beroeps zinnetjes tot elkaar)...Oke die zin... kwam bij de verkeerde terecht...maar ze moest erom lachen...
Nou ja zo kan het ook...dus ik weer vrolijk en wel aan het lachen...
Maar
de Prikker vandaag...had er het geduld voor...dat zag ik ...bij binnenkomst al... aan haar...vandaar toen ze zei...
als het me niet lukt... haal ik er iemand bij...(Dan halen ze een beroeps hogere erbij...)!
Ik zei...niet als leerling zijnde onzeker bgaan doen...Natuurlijk ...lukt het je...(Ik had echt niks miszegt...het lukte haar... en wel... van de metene...) Hoe dat ook zij...Ik was ook weer blij...
Het wachten is nu op... de uitslag...
Om te zien ...er is wat... om op te zien...maar wat...VERVOLG...De uitslag komt nog...

LT) :roll:

Nucleair in een glazen korte spuit en daar 2 van...
Vroeger Vroegher...
deden ze zulkse dingen in een volkomen af te sluiten ik meen Loden kamer...en het personeel zwaar in een be[paalde dikke soort bescherm schort...en met mondkapjes om...ed dingen meer...

Tegenwoordig...haar schoot... was onder een klein glazen tafeltje...met dat spul erop...Ik hoopte ondertussen...dat ze niet zwanger was...maar er is meer in een mensen buik...bij Vrouwen en bij Mannen ook...Als men denkt
dat het allemaal zo veilig is...Alles mag behalve een Sigaar...met hunner type werk...dan ben ik ...met Nucleair
er niet zo van overtuigt...(en wel zo dicht ...bij haar buik...dat ...dat zo veilig is...(En hoeveel... per dag dat
is dat voor de Prikker) en hoeveel per week dat...??? en hoeveel per Maand is dat????

Nou ja zulkse
gedachtes ...had ik er over...onderwijl...

LT) :roll:
________________________________________________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=GRxofEmo3HA

Gr en Knf van LT) :roll:
_______________________________________

PS. Ik las dit...

COLUMN ELLEN DECKWITZ
Nieuwe weg
Afgelopen weekend zat ik op het terras met een neuropsycholoog. Ik vertelde hem dat ik me regelmatig onrustig voel zonder te weten waarom, en dan krampachtig op zoek ga naar de oorzaak, vanuit de hoop dat met het vinden van de bron ook de vloedgolf stopt.

mi
Ik kende vroeger... ook een paar...van zulkse zwaar Gestudeerden lieden...Ik hoorde alweer aan...
Het leuke met jou uit te gaan is...
dat je niet doet als...Mijn Familie ...Mijn Vrienden... Mijn Kennissen ...Mijn Buren soms zelfs mijn Collega's...etc.
die allemaal
gratis en voor niks...
consulten willen...op mijn Vrije dag ...en... op mijn Vrije Avonden...

Dan zei ik...Op mijn werk ...hou ik ...mijn Pravacy tijd ...er buiten... en... in m'n Vrije tijd... hou ik m'n werk er buiten...
Thats all in the game...

Als ik denk ...wat te mankeren...ga ik naar de Huisarts...voor een verwijzing...dan wordt die gene
via ...het Landelijke Premiestelsel betaald...per Consult...of via de Eigen Risico ed.

(Maak zo'n bordje... voor op je spreekkamer deur...gaf ik ze welis als tip...
of van die Beroepskaartjes... waar dat ook... op gedrukt op staat...Op mijn werk ...hou ik ...mijn Pravacy tijd ...er buiten... en... in m'n Vrije tijd... hou ik m'n werk er buiten...
tm de Spreekuur tijden...en deel die gelijk uit...als ze gaan ...zeikzeuren emmeren...of ook met zeer ernstige zaken...uit en thuis en op clubs en in kerk ed...
en
van
alles
gratis
van je verlangen...

Desnoods... een hele Psycho Analyse...of een Neuro Psycho Analyse...gratis en voor niks...van je willen...op een gezellig terrasje...buiten...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 aug 2023, 11:25

:D Gelderland... :)

https://www.youtube.com/watch?v=i2TSoBXszyI

(Ik ging even kijken bij Humberto is terug...
Toen ik de tafel... vol met waterglazen zag...zapte ik er meteen weer weg...

Ik herinner me zijn hele gezellige ...beginners tafel,,,waar die hoge successen mee scoorde...
met
niks mag...ook geen Sigaar tafels...(Zo noem ik dat meestal)
Als ze zo erg te bemanipuleren zijn...wil ik daar niet ...als kijkbuizers Gast...aan tafel zitten...

Of de Taliban de baas in ons land is...Niks mag...alleen de coke bloeit en groeit maar door...tm ergens in het
land zelf...
Hoe het Talibanisme eruit ziet...met niks mag...ga ik nu niet allemaal uitleggen...
maar het komt de Binnenlandse Economie echt niet ten goede...
ook op het werk niet...met al die zuip en snuif en pillengbrei koppen...zeg dan vooral niks ...vooral
na het weekend...overn alle (vak) fouten
missers en niks doenerijen...De allerbesten... worden dan nog ...getruct... weg gewipt...

Hoe dat ook zij...Gasten aan tafels te verblijden met een glas water...???
en dan na dat...gaan ze ...velen vvan ze...achter of elders of tuis...aan de zuip...
vaak met steeds mider remmingen...Alles mag alles moety kunnen alles moet mogen...behalve ...een Sigaar...
(Er zijn veel meer
plantages nodig...voor eh enne eh...dan moeten de bestaande producten weg bentied...er voor...
en daar komen ze aan...aan de Waterzuiptafels...op TV...anties anties anties...

Kom op zeg wat moet er nu weer gedekt...wat spookten ze zelf uit...zulkse presentatotoren...met hun opeense
niks mag tafels...op TV...
waarmee zijn ze zelf te chanteren dat ze dat uberhaupt doen???
Of de Taliban... de baas in ons land is...Niks mag...alleen de coke bloeit en groeit maar door...(???????????)

Ik herinner me zijn...die Humberto... hele gezellige ...beginners tafel...waar die hele hoge successen mee scoorde...

Maar naar dat....ga ik... niet meer naar kijken...naar die Waterzuiptafels...op TV...Van de metene...weg wezen er...

LT) :roll:

Ik las dit...

Immigratie, klimaat of zorg? Nee, Pieter Omtzigt kiest met nieuwe partij voor bestuurscultuur en integriteit

Ik vroeg me af...of dat Politiek werk is...in de actieve Politieke Dienst...
want terwijl ze daar zo'n 10 jaar mee bezig zijn...gaan al die andere dingen wel door...zoals...Immigratie...Klimaat...Zorg...

In een land
dat barst uit de voegen van geschoolden en gestudeerden...lijkt me dat ...Bestuurs Culturen...door hele
andere Mensen geleid moet...dan die ...in de actieve Politiek...want die maakt er zelf deel uit...van die Cultuur...
mi
Daar zijn hele knappe Mensen zwaar voor geschoold en gestudeerd...maw...mi Moeten die dat opknappen...
de bedoelde... Bedrijfs Cultuur...(In dit geval...in den Haag)trachten te veranderen...
(Na alle wederhoor van elke Partij lid zelf er)
en niet de actieve Politici zelf ...moeten dat trachten te doen...in den Haag...
want
dan missen die...actieve Politici...zo'n 10 jaren... weer van alles...waar het Hier en NU
allemaal over gaat... in het land...en ...daar buiten...

(Als je het mij zou vragen...zou ik zeggen...tegen die Omtzigt...Schoenmaker hou je bij je leest...dus laat een Bestuurs Cultuur...aan andere mensen over...om dat er te verbeteren...)te veranderen ed dingen meer...
maar
integriteit
Begin als (Nieuwe) Partij... bij jezelf...(Dat moet je ahw zelf tonen)...(Misschien leren dan...andere... actieve... Poitici ...in den Haag...daar weer van...)!!!


In Politiek den Haag...

De Orde van de Dag is gaande...
Immigratie, klimaat of zorg?...en mi nog veel meer...in het Land...
(Als je het mij zou vragen...zou ik zeggen...tegen die Omtzigt...Schoenmaker hou je bij je leest...dus laat een Bestuurs Cultuur...aan andere mensen over...om dat er te verbeteren...)het te veranderen...in den Haag... ed dingen meer...

LT) :roll:

Iemand vroeg mij...Zou jij op die Omtzigt... stemmen gaan???

Ik?
eh eh eh...

eh eh eh eh...

Ik weet nog dat ze bij het CDA...gingen stemmen ...wie er Fractie Voorzitter worden zou...
en misschien begon het....TrumpBiaanse...daar wel...(Als voorbeeld voor die Trump in de usa)
(mET OP EEN HAAR NA VERLIES)...want
en die Mona Keijzer en die Pieter Omtzigt ...konden niet tegen verlies...maw 2 tegen 1...
beschuldigden... het gelijk... met valsspel...de uitslag...
wat die (arme) de Jonge ...vanaf toen...allemaal op z'n dak kreeg...via jaloezie figuren met roddels en achterklap...
en ruziemakende Partij leden...en Mensen die eruit weg liepen...Het werd zo ereg wat die de Jonge allemaal
uit en thuis ...op zijn dak kreeg...dat die ermee moest stoppen...met het Fractie Voorzittersschap...

maw Hoe ze er ook uit weg zijn gegaan ...uit dat CDA...Het in den Beginnen staat me niet aan...niet van die Omtzigt als niet van die Keijzer...
Misschien begon het....Trumpfiaanse...daar wel...(Als voorbeeld voor die Trump in de usa)
want
en die Mona Keijzer en die Pieter Omtzigt ...konden niet tegen verlies...maw 2 tegen 1...
beschuldigden het gelijk... met valsspel...de uitslag...

Nee dus...daar ga ik niet op stemmen...
trouwens 10 jaren wachten voor die Partij met de echte dingen in het land gaat bezig houden...om op hun manier een Bedrijfs cultuur te veranderen...
Maar...
Het in den Beginnen
staat me niet aan...niet van die Omtzigt als niet van die Keijzer...
Misschien begon het....Trumpfiaanse...daar wel...(Als voorbeeld voor die Trump in de usa)
tm...met hun... type van...integrediteit ed...aan toe...want
die Mona Keijzer en die Pieter Omtzigt ...ze konden niet tegen hun verlies...maw 2 tegen 1...
beschuldigden het gelijk... met valsspel...de uitslag...
en toen...en stookten ...op...een anties... tegen...die ene...in die Partij!!!
Met alle (INTERNE)...Partij scheuringen... van dien!!!

HET LEVEN UIT EN THUIS WERD ZO ERG BELADEN...Belast over Belast...DAT DIE ENE... ER VANZELF AL UITSTAPTE...UIT
DIE fRACTIEVOORZITTERS FUNCTIE...
Met nog meer...alle (INTERNE)...Partij scheuringen... van dien...in dat CDA!!!

Eh... eh ...(Ik weet het...in den beginne nog... die Pieter Omtzigt ... kan niet tegen verlies...en toen en dan...)

Nee dus...

Nou ja ...als het antwoord ...je niet bevalt...vraag me ...zulks ...dan niet!!!

Nee Nee Nee...Kort en Bondig... ik stem er ...niet op!!!

LT) :roll:

Ik kan het nog veel enger zeggen...Als die toestand gaande was geweest...in die dagen....
met die Pieter en die Mona...
In vrije tijd ...kunnen het best leuke mensen zijn...TM TM TM...aan die waterzuiptafels ed...
maar je moet ze niet tegen komen... met hun verlies...

Nou dat dus...die integriteit ervan...Ziet er niet uit...
was het in die dagen...als ze dat...zelfs met die ...Onschuldige ...de Jonge... doen...
dan hadden ze ...in die dagen...met bemanipuleerde opgejutte Burgerij...zelfs...die onschuldige...Jezus... laten ophangen...zo van... weg ermee...

maw
je moet ze niet tegen komen... met hun verlies...

Dus eh...

Nee...Nee...Nee ...Kort en Bondig... ik stem er ...niet op!!!

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI
als ze dat...zelfs met die ...Onschuldige ...Hugo de Jonge... doen...


Dan hadden ze ...in die dagen...met bemanipuleerde opgejutte Burgerij...zelfs...die onschuldige...Jezus... laten ophangen...zo van... weg ermee...

maw ...De Doodszonde ...ervan is...Jaloezie!!!


Antwoord terug...Nee ik stem er... niet op!!!
LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 22 aug 2023, 15:54

Landen... :)

(TV-RECENSIE ARNO HAIJTEMA
Kamagurka en Theo Maassen maakten van drie uur 'Zomergasten' historische televisie

Ik had liever meer gezien...van de werken van hem zelf...
Ik denk er... nog welis overna...want die Kamagurka...als die gaat denken...gaan zijn ogen naar 1 richting toe...
maar
dat is een andere richting...dan bv bij mezelf...

(Hoe zit zoiets... Neurologisch in elkaar...of Psycho Neurologisch...denk ik dan...met het afwijkende als Mensen
gaan denken...vooral vanaf... een vraag...

Je kan het meten via ...Het Assenstelsel...Ik zelf...weet het zeker...ga vanuit het Midden af denken...
(Misschien alleen daardoor al...kom ik uit op... De Getallenlijn...van ...Het Zijn...)Dat moet nl ergens vandaan komen...
dat best nog veel Mensen...daar op uitkomen...)Maar anderen weer totaal niet...of toen wel en nu niet meer...of
plots of tzt...alsnog wel...of weer wel...Maar erg veel Mensen ...totaal niet...

Die Kamagurka...als die gaat denken...gaan zijn ogen naar 1 richting toe...
maar
dat is een hele andere richting...dan bij mezelf...

Waar een mens al niet over denken kan zeg...

Die Kamagurka heeft ...een half uur of meer nodig...voor die met constante... die Presentator Theo...recht
aan blijft kijken...

Zo van...Naait die me ergens mee...of toch niet...is die net zo te vertrouwen...als met onze gesprekken...over dit programma...of belazert die me er ...ter plekke ergens mee...of...toch niet...
Een Kat uit de boom type...is het wel...die Kamagurka...

Vaak hoor je Mensen zeggen...als men je... niet recht aan kijkt...die zijn niet te vertrouwen...maar soms is mi het omgekeerde gaande...zo van...Ben jij wel ...te vertrouwen???

Die Theo...van alle Markten thuis...is ook een Cabaret figuur...en kan Mensen erin laten tuinen...waar ze bij staan...of
zitten...of toch...bij mij...doet die dat...toch niet???

Die Kamagurka heeft ...een half uur of meer nodig...voor die met constante... die Presentator Theo...recht
aan blijft kijken...

mi De ervaring... met erge verlegen Mensen...doen vaak ook iets...afwijkends...met de Ogen...

Die Theo...van alle Markten thuis...is ook een Cabaret figuur...en kan Mensen erin laten tuinen...waar ze bij staan...of
zitten...allerlei bekende emoties...kunnen losbarsten...alleen al met een bepaalde...Kijk gedrag...naar anderen toe...

Na de schijnbaar iov ...Glas water op tafel...echt los komt die niet...bij die Theo...pas vanaf...een glas pils op tafel...
al gauw...Ouwe Jongens...Krentenbrood gedrag...is er...tussen die twee...Die Kamagurka...strekt zich uit en doet de
armen naar achteren en vouwt de handen ineen achter het hoofd en laat zich ontspannen gaan...
Of er een ander Mens zit...vergeleken met in het begin...tijdens dat programma...
Een Kat uit de boom type...is het wel...die Kamagurka...

Maar ik ben altijd...(al of niet heimelijk denkende) of het iets Neurologisch is...of en of iets Psychisch is...als
Mensen zo'n eind...van de Middenlinie gaan afwijken...met de Ogen...tijdens ...het denken...

Ik ken mezelf...mijn denkstart ...is in...Het Midden...op de Middenlinie...het kan hoogstens...recht toe recht aan...naar omhoog gaan...
(Dan moet je oppassen...
want plots...kan Dan... God Zelf... gaan mee kijken...met de Hoogste Kijkvorm in...De Dan...is Dat...)

Als Kindzijnde zat ik op de Zondagsschool...De Juf vroeg me...Wat Kijk Je?
Ik zei...God kijkt Nu naar U...
Kinderen... kijken meestal... nog helemaal puur nl.
Ik ken mezelf...
mijn denkstart ...is in...Het Midden...op de Middenlinie...het kan hoogstens...recht toe recht aan...naar omhoog gaan...
(Maar...Dan... moet je oppassen...
want plots...kan... Dan... God Zelf... gaan mee kijken...met de Hoogste Kijkvorm in...De Dan...)

Ze liep gillende de klas uit...

Mijn ervaringen zijn vaak ook ...heel erg apart...(maw... Beter is niks te zeggen...ging ik ervan leren!)

Nou ja... ik heb het nu even over ...Het Kijkgedrag...van ene Kamgurka...


Met of zonder Camera schijnt toch anders te kunnen zijn...die Theo...
Zo van...Toen...pas nog...was die Theo te vertrouwen...maar is die dat ...nu nog???
Zo in beeld ...met de Camera... erbij???

Die Theo...van alle Markten thuis...is ook een Cabaret figuur...en kan Mensen erin laten tuinen...waar ze bij staan...of
zitten...

Het denkwerk ...van die Kamagurka...lijkt in 1 van de 4 quadranten te zitten...aan de ogen te zien...

Die Twee... aan die tafel daar...Ergens doet het me denken aan...Als er twee namens Mij vergaderen...Ben Ik...in hun Midden...
Maar dan moet en ze wel...allebei...op de Middenlinie terecht komen...en wel tegelijk...die twee...

Ergens is er... een raakpunt...met ...Dat...tm tm tm in de allerhoogste...Dan...

Ik zal... niet alle Gasten gaan uitleggen...bij dat Zomerprogramma...Zomergasten...
maar als zoiets al lukt...mi wel ...bij die twee...

Oke ipv een Glas water...wel... met een Pilsje erbij...Dat schijnt ook niet voor niks uitgevonden te zijn...
Om Mensen nader tot elkaar te laten komen...

In vroegere eeuwen tm pas nog...een sigaretje of sigaar of pijp of sjekkie erbij...de rook doet ook wat nl.
het kan de kwade Geesten doen laten verdwijnen...
Net als de rook... tijdens de Eucherastie in bepaalde Kerken...de rook doet ook wat nl.
het kan de kwade Geesten doen laten verdwijnen...

Ook rookwaar is dus niet...voor niks uitgevonden...maar...waar ze dat zijn gaan laten... vaak bemanilpuleerd...vanaf 1 een paar etc....Daar...Zie je hele aparte vaak steeds vaker... negatieve dingen ontstaan...(Nog even zo doorgaan en het hele CDA is er naar de kloten ervan)

Ook rookwaar is dus niet...voor niks uitgevonden...maar...waar ze dat zijn gaan laten... vaak bemanilpuleerd...vanaf 1 een paar etc....Daar...Zie je hele aparte vaak steeds vaker... negatieve dingen ontstaan...
(Die ik
nu niet allemaal ga uitleggen...maar 1 vb maar...50.000 Mensen in de Zorg tekort...zegt al genoeg
Waar niks mag...Komt meestal... niks goeds van nl.)
(Iedereen mag dan kapot van ze ahw)!!!tm tm tm hun anties patronen...op iedereen af...)

Hoe dat ook zij...Oog kijkgedrag... is dus ook wat...
zit men nog...in een pos Quarant...of op ...de Middenlijn ...van het Assenstelsel...of op een ...neg Quadrant...

LT) :roll:

_________________________________________________________________________

Mijn Probleem is vaak...
Ik heb wel commentaar of kritiek...maar mis de woorden ervoor...om het mijne... ahw ...te verdedigen...

want ik heb bv geen Filosofie gestudeerd...
maar met het lezen van dit dacht ik gelijk...
Die is niet helemaal goed snik...
https://www.nrc.nl/nieuws/2023/08/18/wi ... p-a4172253

Ik ga ook niet de hele Evolutie uitleggen...maar mi
is het wit worden van de Mensenhuid begonnen ergens in Azie..in de brede lijn...tm tm tm...in Noord Afrika...

De echte Joodse Hebreeeuwse ras van oorsprong......zijn vaak witter van huid... dan die... in Europa...

Kortom De Jezus van N...was een man ...met een witte huid!!!

maw Hoe leg je een Filosoof uit...dat die niet... zo dom zo stom ...moet lullen...(Die
is niet goed bij z'n kloten en een onruststoker...tussen donker Afrika en de rest...)
oa oa oa oa oa oa oa oa ...ook....over De Jezus van N!!!

Als hem...die Michael Eze. .. de witte huid van een ander... (en al helemaal niet in die Christelijke Context...hem...niet bevalt...)...naast dat die...behoorlijk Paranoiede is...is die ook... in die Christelijke Context...De Racist!!!

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 23 aug 2023, 05:50

Denktank... :)

(Ik las dit...
De kraamzorg, een typisch Nederlands fenomeen, is bijna niet meer uitvoerbaar. Elk jong gezin krijgt tot 49 uur zorg. Maar dat is onhoudbaar nu het personeelstekort ook in de kraamzorg hard toeslaat. Zorgredacteur Michiel van der Geest onderzocht de problemen én mogelijke oplossingen.
https://www.volkskrant.nl/podcasts/de-k ... ~b4ae429a/

Met de ZorgOpleidingen trajectes...ben ik begonnen als Kraamverzorgster...
Voor het Personeel was het zo ik het mee maakte...een hele leuke baan...maar te ASO voor de naaste familie en Vrienden...die je bijna nauwlijks zag...
Toen was het nog 10 dagen...dat men Kraamzorg thuis had...en 3 avonden in de week...naar de Opleidingsschool en in de
nachten meestal op naar een Bevalling...
Dus als je al vrije dagen had...moest er erg veel bijgeslapen worden...Vaak kwamen die vrije dagen ook niet uit...dan
kon je toen gewoon moeten doorwerken op naar het volgende gezin 10 dagen...
(Zelf heb ik nooit die vrije dagen niet gekregen...vergoed gekregen...daar deden ze niet aan...
Het inkomen toen was 80 gulden in de maand...m'n Kamer huur was al 60 gulden...Nou dat dus...
en alles ging per fiets...op da dag en in de avonden en in de nachten...'s Nachts mocht je er een Taxi voor bellen...
werd vergoed door het Kraamcentrum...maar zo'n 3 van de 5 Taxichauffers waren te eng...die wilden altijd wat...met zo'n meisje zo laat in hun auto...
Sommigen reden zo een bosje in...Dat werd dus zwaar van je af meppen en er verder naar toe lopen gaan...in de nacht...dus ik ging voortaan alleen nog met de fiets...Die was al tweede hands ...maar ondertussen derde of vierde hands...
Er was altijd wel wat mee...met die oude rammel kar van me...(Die bepaalde Taxi chauffeurs... probeerden dat bij de verkeerde...ik was nl tigs sterker ...dan die met dat zittende beroep nl!!!)Maar leuk is anders...met een soort gevecht
gehad... opweg ...naar een Bevalling te gaan...)

Het meeste geluk had ik echter ...in de Hoeren buurten van de stad...als ik m'n fiets wilde neer zetten ...kwam er altijd wel een man op me af...Zuster u hoeft de fiets niet op slot te doen...daar wordt opgelet...iedereen blijft er met de poten af...Dan zei ik...Ik heb een lekke band...O dat maken wij wel...met geluk stond die ...als ik weer naar huis ging... bij het weg gaan weer ...zelfs een keer...met 2 nieuwe banden...en niemand te zien...(om te bedanken)

Een andere keer ongevraagd zat er een nieuwe voorlamp op...een keer erop een nieuw achterlicht...en ook een nieuw
zadel is en een nieuwe bel erop...en telkens het zelfde...als ik weer naar huis ging... bij het weg gaan weer ...en m'n fiets pakte... niemand te zien...

Een volle winkel in en geheid spreidde iemand de armen wijd...en zei dan...opzij opzij de Zuster moet erbij en
alle klanten gingen dan opzij...
Nou zulkse dingen... deden ze nergens...en al helemaal niet ...in de Kakkers rijke buurten...alleen daar... in de stad...
Dan kon mijn fiets
er weer tijden tegen...want het waren vaak ...verre pokken einden...niet alleen in het Centrum
in de nachten of Noord Oost West Zuid...in de grote stad...ook naar de kleine dorpjes er omheen...moesten we naar toe...

De Politie zat toen ook totaal anders in elkaar...alweer vooral met regens... deed de dynamo het niet...en daar
kwamen ze aan...met hun... leuke VW auto ...van toen...Ze gingen voor een Zuster ...dat wel even maken...of met ergere fiets pech...ze brachten me er heen...naar het kraamgezin...na een poos een belletje in dat gezin...Politie...Uw fiets staat beneden...is gemaakt...
hier is de sleutel ervan...Dan gaf ik ze... een gebakje en een bakkie koffie en een sigaret...soms dacht ik... dat ze dat
door vertelden... aan hun collega's...want het ging me steeds makkelijker af...vooral in de nachten...een net nieuwe wijk..
stond nog nergens op een kaart...Ik me te pleuris zoeken in de nacht...belde de Politie ...daar kwamen ze aan...

Als dank zei ik dan...Ga maar mee naar die flat of huis...dan krijgt U Koffie gebak en een sigaret...

Kwam er is verlaat ...de Kraamheer thuis...die schrok zoch te pleuris...2 Politie Agenten in de keuken te zien...
Kwam de Kraamheer in de Kraamkamer...en zei tegen z'n vrouw hebben ze het ontdekt??? Nee ze zijn met de Zuster mee gekomen...
Geen idee... wat ze hadden moeten ontdekken...heb ik niks van gemerkt...was er alleen... in die nacht er...

Ik nauwelijks m'n bed gezien...De dag erop... in de vroege morgen stonde...had ik m'n eigen gezin ...voor 10 dagen ...

Maar nooit ene probleem ...met de Politie gehad...(ook niet in de auto ed...als ze me brachten ergens...en ik het niet vinden kon)!!!
Was een hele verademing...na verschillende enge Taxi gebeurens meegemaakt...3 op de 5...waren in de nachten te eng)

De Omes Politie...later ook wat ...Tantes Politie...geen ene probleem mee gehad...

Deze vond ik... wel geinig...in de nacht....
Kwam er is verlaat... de Kraamheer thuis...die schrok zoch te pleuris...2 Politie Agenten... in de keuken te zien...
Kwam de Kraamkamer in de Kraamkamer... zei tegen z'n vrouw hebben ze het ontdekt??? Nee ze zijn met
de Zuster mee gekomen...

We mochten toen... dit niet en dat niet ...aan schoon makerijen...dito aan was ed ...alleen de was van Moeder en Kind...
Nou daar hield ik me niet aan...maakte het hele huis schoon en deed alle was er...maar at als dank wel mee... met het avond eten...dat ik overigens ...voor het gezin zelf had gekookt...maar m'n loon was zo erg laag...ik zou nog omkomen van de honger...als ik in die gezinnen niet mee at...
De meesten... van mijn toen collega's ...woonden nl nog thuis...met alle natjes en droogjes...maar dat had ik dus niet...

Pas toen ik mijn Diploma behaald had...ontdekte ik ...dat er nog een systeem mee gaande was...
Ze noemden dat...Wijken...

Mocht toen alleen... als je gediplomeerd was...dan kwam je alleen in de gezinnen voor Moeder en Baby zorg en ging dan weer weg ...op naar het volgende gezin...om te Wijken...2x per dag...

Dat vond ik pas een goed systeem...vooral waar het Kraamgezin...1 van de Oma's of alle twee de Oma's op de dag
in dat huis bivakkeerde...om voor hun Dochter of Schoondochter te helpen in het huis...ook als er andere kinderen waren in dat gezin...De Oma's vingen het allemaal op...Heel soms de Kraamheer zelf...als die er vrije dagen voor kreeg...
maw Met Wijken...Dan was je als Kraamverzorgster ...echt alleen voor de Zorg voor Moeder en Baby er...verder niks...
In drukke tijden had ik welis 4 gezinnen zo 2x per dag langs te gaan...
en allemaal dat...op het rammelfietsje...er naar toe...

Maar mi Sinds ook de Kraamheren zoveel meer vrij krijgen en dan nog de Oma's ed ...is dat de handigste methode...
als Kraamzorg gaat Wijken...
In drukke tijden ...had ik welis 4 gezinnen... zo 2x per dag om langs te gaan...
en
allemaal dat...op het rammelfietsje...er naar toe...(Tegenwoordig zie je ze al met een autootje...vroeger was alles op de fiets of...net hoe je het kon lijen...vooral de thuis wonende collega's... met een brommertje)

Maar dat ik... 4 Kraamgezinnen op een dag had...alleen voor Moeder en Kind...wonderlijk vond ik dat...ipv 10 dagen in een heel gezin...Ook met die 10 dagen ...kwam best veel voor...haar Moeder of Zijn Moeder was er ook...Gaat U maar zitten
zuster...dan brachten ze drinkens...met een gebakje...elders moesten we ook dat ...allemaal zelf doen...drinkens geven aan visites...maar toen vond ik het zottigheid...een hele dag Kraamzorg ...terwijl ze al iemand ...voor hun Thuiszorg hadden...Hun eigen Man of andere familie...

mi Met Intake gesprekken vooraf...moeten die dingen duidelijk zijn...de as Kraamvrouw heeft echt niemand...maar anderen...Oma's die komen...of de eigen Man is dan vrij...
die gezinnen...zijn precies geschikt om er...te Wijken...en bij die uitzonderingen...moet er iemand van de Kraamzorg hele dagen komen...

In deze tijd... met 5 dagen Kraamzorg...dan zou je tm bij drukke tijden 4 gezinnen helpen...met 1 Kraamverzorgster...
als ze allemaal leren Wijken...ook die ...na een poosje in de Opleiding...er zit mi...nl geen verschil in...
of je aan het Wijken ben...voor Moeder en Kind Zorg... of 5 hele dagen er bent...ze moeten dezelfde Zorg krijgen Moeder en Kind...

Met Wijken is er geen hele Huishouding te doen...alleen Moeder en Kind 2x per dag...met 5 hele dagen is er het hele huishouden ook te moeten doen...(Het maandloon bleef hetzelfde!!!)

In drukke tijden ...had ik welis 4 gezinnen... zo 2x per dag om langs te gaan...
en allemaal dat...op het rammelfietsje...er naar toe...

(Tegenwoordig
zie je ze al met een autootje...vroeger was alles... op de fiets of...net hoe je het kon lijen...vooral de thuis wonende collega's... of met een brommertje)

mi Met Intake gesprekken vooraf...moeten... die dingen duidelijk zijn...de as Kraamvrouw heeft echt niemand...maar anderen...hebben...Oma's die komen...of de eigen Man is dan vrij...
die laatsten...zijn precies geschikt om er...te Wijken er 2x per dag...en bij de uitzonderingen...moet er iemand van de Kraamzorg ...hele dagen komen...
(Met personele tekorten ed.(Moet dat geain via intake al weten...)
Met Wijken...(in die 5 of 6 dagen?)...kan het zijn...dat er in de Morgens... een andere Kraamverzorgster komt... dan die... in de Middagen)!!!

(tm tm tm...Vier gezinnen... per dag...ipv eentje...is dat!!!)(Is met het Autootje tegenwoordig met gemak te doen of met een scooter ed)!!!

Nou ja... zo denk ik er over...

Afbeelding


--------------------Afbeelding



Afbeelding


Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=4Ycu0pQVyrg

Gr en Knf van LT) :roll:

________________________________________________________

Iemand ...zei pas tegen me...Heb jij nog wensen...met je 80 jaar???

Ik zei...geen idee hoelang ik er voor moet sparen...maar...
ik zou m'n flatje... helemaal laten schilderen met
Hago
Kleuren
Technologie...

M'n visite... kwam niet meer bij van het lachen...
(Had ik net op TV gezien bij de reclame
Geinig wel he...)

Ik zei...ik vind een traplift... ook wel een wens...als ik een trap had ...in m'n flatje...(m'n flatje is gelijk vloers...)

Nee geen wensen ...alleen dat de TV en de PC (laptop)...en m'n Mobieltje... het goed blijven doen...)
Zolang... ik zelf ...
kan pleeen en douchen en zelf eten
en wat rommelen in het flatje...ben ik een tevreden mens...

(Een tevreden mens..Die kunnen ook goed lastig zijn...vb...Wat wens je voor je verjaardag???
Ik???
eh eh eh eh...
enne eh eh eh...
tja eh...

Nou dat hoor je dan nog wel...(Ze hebben geen vensterbanken hiero gemaakt...dus geen planten en bloemen ajb...
maar
wacht even ermee...want... wat weken later...graag...iets leuks... voor op m'n balconnetje aan plant of bloemen...Zo ongeveer gaat dat dan toe...en dan...kwam het toch nog ...goed...)

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 24 aug 2023, 02:31

Anker... :)

(Typisch ik weer...

Legde ik pas uit...dat ik een Mobieltje heb ...bij de ene...en vastelijn Telefoon...bij de ander...Als er Technische problemen is of andere storingen...en het Mobieltje werkt niet...dan heb ik in nood nog het vastelijn toestel...

Hoe handig... kan het zijn...beide te hebben...

M'n Jongste zoon kwam langs...een heel gedoe zijn mobieltje is stuk...niks lukt meer ermee...maar hij moest
naar het werk Nachtdienst doen...ze komen erin daar...met een code op Mobiel...'
Wat nu wat nu?

Ik zei ...haal bij mijn mobieltje ...de symkaart eruit ...en stop die van jou... erin...
zo gezegd zo gedaan...

(Zo op m'n ouwe dag...Leuk een ander... ook is ...te kunnen helpen ...met hun type... van nood)

Ondertussen... heb ik gewoon ...de vaste lijn toestel...en bezig ...daar dus ...nu mee...in m'n flatje...
tot m'n zoon ...een nieuw Mobieltje gekocht heeft...en ik de mijne weer terug krijg...

We hadden samen ...elk een nieuwe gekocht...vele jaren terug...en die was al zo duur...
ik heb laatst een nieuwe gekocht...ze
zwakken af...in de jaren...maar voor die het helemaal begaf...kocht ik een nieuwe...Kan die meteen
kijken en vergelijken...of die ...dezelfde gaat kopen...want die ik gekocht had...kostte maar 250 euro...en
die hij voor ogen heeft ...om te gaan kopen...is 4 a 5x zoveel meer... van hetzelfde merk...
Wat die er... allemaal mee doet...ook op... en voor... het werk...en prive hobby's ed...kan die ondertussen...mooi bekijken...of mijn mobieltje... dat... ook allemaal kan en doet...en dat (Wat ik ook niet niks vind)...voor 250 euro...Maar...Zo handig...kan een leen mobieltje ...ondertussen ook... wel zijn...

LT) :roll:

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=X2YfEGq ... MM&index=6

Gr en Knf van LT) :roll:

PS
Op mijn vaste telefoon...RRRrrr...Het Ziekenhuis...(Mijn beide nummers ...weten ze ook daar)
De Dokter is ziek...
dus de uitslag ...van de PET...wordt uitgesteld... LT) :roll:

Het Onderwerp was pas...tm op TV...
Dat er zo erg veel Mensen zich niet houden aan de gemaakte afspraken...voor Doktersbezoek...in
Ziekenhuizen...

Het idee werd...Mensen die bekend zijn ...dat te doen... ze voortaan vlak vooraf ...gaan bellen...

Maar vlgs mij ...gaan ze nu ...iedereen bellen vooraf...want ik heb ze... nooit laten zitten voor niks...met de gemaakte
afspraken...

Maar als je het zelf niet bijtijds afzegd...moeten die Mensen 50 euro betalen...aan het Ziekenhuis...dat was al omdat er zovelen niet op de gemaakte afspraak kwamen...

(Ik vroeg me nu af...Waarom bellen ze me...dat ik een afspraak voor de PET Scan heb...(Van de week was dat dus)

(Toch enigzinds geirriteerd ...was ik ervan)...Want...Ik hoor niet bij die grote groep...die afspraken niet nakomt...
(Want lig ik er ergens om...niet ervoor ...erbij ...(de afspraak is dan)...dan bellen m'n nazaten het wel af!!!)
(Maar
ik heb ook het vakdiploma Boekhouden op zak...en MBA gedaan... en dacht gelijk)...Weten ze wel...wat dat kost...in de Ziekenhuizen...(Vooral voor de Regionale Ziekenhuizen is dat... tig in de tigs dubbelop...meer aan bel kosten ook dat nog!!!)
al die massale
telefoontjes per dag...
mi...dat een e-mail... zo vlak vooraf... sturen...meer dan genoeg is...

Maar dan nog...ingevoerd is laatst...
Als je het zelf... niet bijtijds afzegd...moeten die Mensen 50 euro betalen...aan het Ziekenhuis...dat was al... omdat er zovelen... niet op de gemaakte afspraak kwamen...
(maw Laten ze... die...(Die zich niet houden...aan gemaakte afspraken)...voor elke gemaakte afspraak... dan die
bellen...dat was toch... de afspraak!!!)

I(k wil niet gaan...zeikzeuren...maar...als grote groepen in het land...ergens om...
te Debi is...om belangrijke afspraken niet na te komen
en de andere grote groep ...dat altijd wel nakomt...
dan beledigen ze zwaar... die andere groep...om ook die... te rekenen tot de omtrent...debi groep... in het land...
door die ook te bellen ....die altijd wel alle afspraken nakomen...Ziekenhuizen...met hun telefoontjes ...als...Vergeet u Niet? U weet toch wel...dat U een afspraak hebt...etc.)!!!!

Maar dan nog...
Weten ze wel...wat dat kost...in de Ziekenhuizen...
al die massale
telefoontjes per dag...mi...dan is...(desnoods iedereen)...een (gratis)... e-mail... zo vlak vooraf... sturen...is meer... dan genoeg...!!!

Nou genoeg getypt... geoefend ...vandaag)

LT) :roll:

Plaats reactie