WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jul 2023, 05:40

Boekenrek... :)

(Wat een erg leuk programma is dat...Moconada's...Zo erg leuk in elkaar gezet...er komen las ik ...nog 2 afleveringen ervan...

:roll:

Petrus in het land...vanuit de grote Kerk in Dordrecht...was ook erg mooi om te zien...
Die Dominee ...van die Kerk...wordt een heel emotioneel pakket...als die Kerkliederen hoort zingen met het grote
orgel erbij...

Vroeger werkte ik een poosje in het Luthers Ziekenhuis...in de Centrale Keuken...op een dag voor de grap
toen ik dacht alleen in die hele grote Centrale Keuken te zijn...zong ik op z'n hartst een Operalied...
er bleek nog iemand ergens wat te schrijven en die hoorde mij en zei...Kom bij ons op het Luthers Koor...
die nam me mee er naar toe...Ik moest wat voor zingen en toonladders zingen...en werd meteen aangenomen...
zij niet wetende dat ik geen ene noot kon lezen en ik niet wetende...dat dat er 1 van de voorwaardes wss...
om op dat koor te komen...

Het boekwerk waaruit gezongen werd...was in Notenschrift met de tekst er onder...
ik lette op de adem van die naast me stond ...en zong mee omhoog en laag als die dat zo deed...
Ze hebben er nooit gemerkt dat ik geen noten kon lezen...maar na maanden geoefend...zouden we
een uitvoering doen...in de Westerkerk...en opeens was er groot orgel geluid erbij...Ik kreeg het gevoel
dat ik even...uit mezelf kwam...en boven het koor uitkwam...heel apart...maar dat effect had ik ermee...
met het Koor en de grote Orgelklanken er plots bij...Prachtig...Schitterens en overweldigend was dat...
Dus ik snapte die Dordse Dominee wel...zulks kan erg overweldigend zijn...Koor en het grote Orgel...
de hele Kerk zingt ...met het grote Orgel erbij...

Aan het Programma Nederland zingt...kan je erg aan merken...wat de Kerkmensen van deze tijd het meest
missen...ervoor in de plaats kwamen losse groepjes of een zangeres begeleid met gitaar...of een kerkzangkoor
zingt alsmaar...maar niet als vroeger...de hele Kerk zong met het grote Orgel...al die veranderingen in die
Kerken hebben geen goed gedaan...
mi Begon het met een nieuw Liedboek...of je eerst een hele study Hoog Nedelandse taal moet hebben gestudeerd werd dat...ipv de ons allen wel bekende liederen met Orgel...Steeds meer Mensen bleven weg...kwamen losse groepjes of een zangeres of een zanger begeleid met gitaar...of een kerkzangkoor
zingt alsmaar...maar niet als vroeger...de hele Kerk zong... met het grote Orgel...en alleen dat...

Het draaide niet meer om de Kerkmensen in de zaal...in het Schip ahw...maar om toneelactetjes...die alsmaar
hun liedjes zongen en mocht de zaal...dan werden het van die hoog gegrepen taal liederen...wat de sjeu mist
van het bekende van vroeger...er bleven steeds minder mensen komen in de Kerken...
oa...Aan het Programma Nederland zingt...kan je erg aan merken...wat de Kerkmensen van deze tijd het meest
missen...de gezamelijke zang met het grote Orgel erbij...Dat tilde je even uit jezelf...ahw...dat gaf pas een
groot belevens ervaring...niet al dat ...van deze tijd...waar voor veel Mensen...de sjeu uit is...van vroeger...
en nog meer mensen verlieten de Kerken...
Aan het Programma Nederland zingt...kan je erg aan merken...wat de Kerkmensen van deze tijd het meest
missen...de gezamelijke zang ...met het grote Orgel erbij...

Prachtig koor was het ...maar ik moest het toch opzeggen...toen ik in de Zorg opleiding begon...te vaak afwezig wegens werk...maar de tijd die ik er wel mee had gemaakt...zijn mooie herinneringen...
Later weer veel later...bleek...overal waar ik gewerkt had...verdween...
ook dat Lutherse Ziekenhuis...Toen ben ik dat hele Lutherse uit het oog verloren...
Net als de meeste mensen die ik kende...Kerkte ik allang niet meer...ook de Kerk waar ik gekerkt had...was verdwenen...was verkocht en werd een Sporthal...
ook de Opleidings banen gebouwen...erna...zijn als zodanig verdwenen...het is weg of er zit iets totaals anders in...

Net toen ik dacht...wat eng eigenlijk...maar toen vroeg ik het anderen...die hadden dezelfde ervaringen...hun
vroegere werk gebouw was verdwenen...ook hun scholen...dus toen ging ik dat ook maar is na...
op mijn eerste school na...in een Dorp...ik toen naar de stad...die school in de stad is verdwenen... ook de vervolgschool...en overal waar ik ooit gewerkt heb...is verdwenen...Gelukkig hadden anderen ook dat soort ervaringen...anders zou ik nog geacht kunnen hebben...Ligt zoiets aan mij??? tm de Kerk aan toe is verdwenen...
De Kliniek waar ik de B-Verplegings Opleiding had gedaan is verdwenen...en Het Ziekenhuis waar ik de A-Verplegings Opleiding ging doen...waar ook mijn Tweeling is geboren...is verdwenen...
Misschien niet de Gebouwen als zodanig is verdwenen...dan zit er totaal iets anders in...
Maar dat Lutherse Ziekenhuis...is wel helemaal weg gehaald indertijd...en dus ook ...verdwenen...
mi
Daar is iets... heel raars mee gaande in ons landje...vooral in de Zorgsector...als je er al naar kijkt...kan het al
verdwenen zijn...
Daar moest ik aan denken...vandaag toen ik die Mocronada's reportage op TV zag...die met hun verblijf en werk routes in ons land...het is al mooi...als er nog iets van over is...het nog bestaat...als zodanig...

Oke...je kan er natuurlijk wel...een bepaalde...Onthechtings mee verkrijgen...als van alles... is verdwenen...en ook
dat nog...mensen die je hebt gekend...die zijn overleden...die zijn dus ook verdwenen....

oa Boeddhisten... Mediteren zich suf...om een onthechting te verkrijgen...in ons land...kan dat... vanzelf gaan...door
soms is... je eigen levens route... is langs te gaan...Jeetje Miena... is dat ook al verdwenen...en dat ook... en dat en etc.
Maar... de Grote Kerk in Dord...zag ik op TV...die staat er nog ...en is ook ...nog steeds ...als zodanig...in gebruik...net als... al wat eeuwen ...ervoor...
https://www.youtube.com/watch?v=c2L-g7JOZUk

:roll:

Ook keek ik de docu... over Titus Brandsma...Dat is ook al zo'n zielig verhaal...
Ik snap alleen zijn Study type niet...afgestudeerd in de Wijsbegeerte...en werd daar Monnik mee...
of tijdens daat...studeerde die dat...Zover ik weet...zijn de meeste Filosofen Links progressief en niet Godsdienstig...
of niet meer...dat moet ergens aan liggen...Bij zo'n zwaar Roomse gelovige ...verwacht je mi eerder...een Theologie Study...tm die van God Geleerdheid aan toe...

Ik kende vroeger iemand die was Professor in de Godgeleerdheid...
toen ik hem leerde kennen...kon die nog maar 1 zin zeggen...Alles is Apekool...
Die moet mi ...ook ergens goed van ...in elkaar geshockt getraumatiseerd van zijn...misschien zelfs wel van die WO2 meegemaakt...
Maar hij kon nog steeds Telepatisch dingen over brengen...dat vond ik de apartste ervaring ooit...iemand met totale Geheugen verlies...dat die dat wel kon...
via die...kreeg ik door...dat de Ziel van Mensen...ahw onschendbaar is...en blijft bestaan...ook al is een lichaam
richting een vergaan Mens ...en is het hele denkwerk weg...zalen vol met dat vroeger...mannen en Vrouwen ook...

In de B=Verpleging kon je dienst hebben om de Patienten creatief bezig te houden...en een Patient vroeg mij...Zuster
zullen we een potje schaken? Ik zei ik heb dat nooit geleerd...Hij bleek een Parkschaker kampioen te zijn...en
zei...ik leg het 1x uit...Nou had ik die oude Prof erbij gezet...hij in een rolstoel er naast...

Het eerste potje schaken begon...Ik had geen flauw idee... wat te moeten doen...en keek de oude Prof aan...
opeens klonk in mijn hoofd...de zetten ...die ik moest doen...en alzo won ik mijn ooit eerste potje schaken...
Ik keek... de oude prof aan ...en dacht... een andere uitstraling te zien...en hij leek te glimlachen...naar me...
Maar kort erop...zei die... tegen een Broeder weer...Alles is Apekool...en was de Prof weer gewoon... qua uitstraling...
een erge oude... zwaar versleten man...zittende in een rolstoel... zonder nog enige geheugen zelfs...op 1 zin na...

Maar via De Prof... in de God Geleerdheid...wist ik het...
via die...kreeg ik (Telepatisch)...door...dat de Ziel... van Mensen...ahw onschendbaar is...en blijft bestaan...ook al is een lichaam
richting... een vergaan Mens ...

Ik sjouwde hem overal mee naar toe...op welke plek ik er ook dienst had...was het op de geslotenste afdeling
zaal...op de al gesloten afdeling zelf...waar de meesten er waren ...via de Rechtelijke Macht...ik nam hem gewoon
daarmee mee naar toe...

Dat kwam de Nieuwe Mw De med Directeur ter ore...
Ik moest bij haar...van boven ...komen...Ze zei...stel zijn familie naasten komen daar achter...Ik zei...U bedoelt zijn zoon...die komt er bijna dagelijks...Die prees me pas nog...z'n Pa vond die... zachter geworden aardiger in de omgang...
en ik prees hem...omdat die...zulkse mooie en zwaar gepoetste schoenen aan had...Hij is Staatssecretaris van Volks Gezondheid...zei ik...Ik dacht even...dat zij van boven... de gektes in shockte...van schriks...

Maar goed...ik lachte leuk en blij erbij...dus ze kwam snel weer bij...daar niet van...
en wapperde... met haar hand...richting mij...zo van ...weg wezen...
want dat moest ze nog ...allemaal...voor zichzelf ...verwerken...die hoge Gast... in haar bedrijf ahw.
en de omgang met zijn Pa...door het Verplegend Personeel...)maar dit wist ze nu ook...

(Er viel dus veel te lachen... rondom die Prof ...in de God Geleerdheid...en ook van te leren...)(maar dat hield ik mooi...voor mezelf...)Die prees me pas nog...z'n Pa vond die... zachter geworden aardiger in de omgang...
en ik prees hem...omdat die...zulkse mooie en zwaar gepoetste schoenen aan had...(ik lachte me te barsten in mezelf om Zij van boven...en haar gezicht...)
Ik dacht even...dat zij van boven... de gektes in shockte...van schriks...
Maar goed...ik lachte leuk en keek blij erbij...dus ze kwam snel weer bij...daar niet van...
en wapperde... met haar hand...naar mij toe...zo van ...weg wezen...

:roll:

________________________________________________________________________
Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=WmWk94A6ZrM

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jul 2023, 21:41

Rekken... :)

(Diezelfde Mw de Med Direkteur...zei vanaf op een dag...nogal vaak hetzelfde...tegen me...
Ik wou ...dat jij m'n Dochter was...mits ik...getrouwd was...(zei ze over zichzelf...)

Geen idee... waar ik dat aan te danken had...maar het was me wel opgevallen...als ze Over de Verpleegafdeling liep
leek ze 1 en al zware zorg met zich mee te dragen..maar als ze mij... plots zag...straalde ze meteen...en daar had ik welis
over nagedacht...tot ze plots ...die ene zin zei...

Ik dacht meteen...ongeveer zo...Die is niet goed opgeleid...in haar Bultitel voor Psychiater...
want ik was al een twenty...
en wat had ...voor haar ...getrouwd zijn ermee te maken?

Ik had ergens... in mijn Tienertijd...zelf iemand geadopteerd...als zijnde voortaan voor mij...een Tante
en dan was ik
ahw...haar Nicht...in goede en slechte tijde...

Het bleek het zwaarste ook bedacht gedane...want ze mankeerde bijna altijd wel wat ...of was op weg ernaar...
3x zwaar aangevallen...in de Bijlmer...tm met Ziekenhuis opnames aan toe...bont en blauw en wat gebroken...en
haar tas met de belangrijkste spullen kwijt...

Helemaal zwaar geshockt getraumatiseerd was ze ervan...en dan de keren dat ze 1 of andere Kanker overleeft had...
na zware medische therapie trajectes...en dan de keer dat ze... opeens ...bij mij voor de deur stond...met koffers en tassen...ze was haar baan kwijt en daarmee ook haar Interne bewoning...maw Ze was Dakloos...

Nou dat is nog maar een hele korte opsomming...Ik wist niet... dat Adopteren ...zo'n zware klus bleek te zijn...
en dit was nog ...van beide kanten...op volkomen vrijwillige volwassen basis...gebeurd...

Om dan ...wat jaren later...zelf aan te horen...Ik wou dat je m'n Dochter was...mits ik getrouwd was...zei die er dan erbij...
mi Die jarenlange ongehuwden...kunnen het soms... belachelijk denken... en zelfs...de dingen... belachelijk zeggen...

En zo ontdekte ik wel...Ook Mensen met... de hoogte Opleidingen...blijken lang niet maar zo ...volmaakt te zijn...

Maar degene... die ik als Tiener geadopteerd had...heb ik vlgs belofte...tm haar dood op 88 jarige leeftijd bijgestaan...
opgevangen erg veel voor gemantelzorgd ed dingen meer...(ook later ...met mijn eigen gezin...voor haar...)

maw Het had niks te maken ...of men getrouwd was of niet of nog niet...om zo'n ...alleen staande persoon... op te vangen
in voor en tegenspoed...

Ik was als tiener...een poosje in een...open Meisjes Internaat...en die gasten van de Leiding er...hadden zich in mijn ogen...de pest pleuris gestudeerd... om ons te kunnen begeleiden...

Op een dag... wilde ik toch op Kamers gaan wonen...1 van die Leiding begon toch te huilen...Hoezo? Wat is er aan de hand? Ze zei...Ik wil je niet missen...Bijna alle ooit meiden er weg gegaan...zagen ze nooit meer terug en zowel maar 1 keertje dat ze ...nog is langs kwamen...

Tja...eh...Ik zei ...Weet U wat...Ik adopteer U als Tante...en zal tot aan uw dood elke zorg op me nemen...opdat het U
goed blijft gaan...Ze vond dat geweldig klinken...en met een handdruk werd het bevestigd...en daar dronken we
wat op...Ik met een grote Cola met Ijs blokjes en zij ...met een wijntje...

De vraag bleef... of ze nu meer... voor mij... moest gaan zorgen of ik voor haar...Ze was ook dat nog...adjunct Directrice... heet nu Adj Direkteur...en had
alle Kindebeschermings diploma's op zak...maar toch altijd alleen gebleven... met haar Interne bewoning er...bij haar baan...

Ik had geen flauw idee...wat ik haar ...had aangeboden...alleen dat ze mij...niet hoefde te missen...als ik daar weg ging...en op mezelf op Kamers ging wonen...

mi Volwassen Adopties ...tot elkaar...heeft helemaal niks te maken met getrouwd zijn of niet niet getrouwd...
dus ik zei prompt... tegen die Als Med Direkteur mw...Stom mens...en zei... op een dag het zo...Zolang U dat ene oog niet laat recht zetten bv in Leiden...valt er gewoon niemand op U...

Ik ontdekte in die tijd ...iets heel aparts...om wat ze zei...Ze zei...Ik vertrouw geen ene Dokter...ook geen
Oog arts...Ik zei weer...Stom mens...en knalde de deur achter me dicht...en ging naar m'n werk...

Ik had beslist een late soort van Puberteits gedrag...met het zeggen...Ik kon er... niet tegen namelijk...als zwaar hoog geleerde Mensen ...zulkse stomme dingen zeggen...

Nou had ik daar ...op het werk...al verschillende stage plekken door lopen en nog niet 1x tegen een afd Hoofd of zo gezegd...Stom Mens...
en opeens tegen 2 mensen er ...dat wel gezegd...

Het punt was...de vorige Med Direkteur Mr J de J...die was op vakantie gegaan... met zo'n lange bezweette auto route...en
aankomende ...meteen de kleren uitgeruit en zwembroek in en zo...de Middellandse Zee in gedoken...en die was op slag dood...

Dat was de eerste keer dat ik zulks zei...Stom Mens...

Elk Lagere basisschoolkind... weet al...dat je niet bezweet en warm... welk water dan ook... moet in duiken...
eerst een douchje nemen...of ter plekke nek en polsen benatten...
Waarom weet zo'n top zware gestudeerd mens dat niet???

maar toen zei ik dat... voor het eerst...Stom Mens...toen ik vernam... hoe die plots was dood gegaan...
en dacht...Mensen als bv Ik ...als die ergens aankomen...gaan eerst iets drinken ...met een Sigaretje erbij...dan is
alle hitte zweet er wel uit...maar zo'n anties roken figuur...duikt meteen het koele water in...
Ik was er echt boos om...dat zo'n zwaar gestudeerd ...en zo dom... dood was gegaan...

en
ik was ...voor m'n gevoel...m'n allerbeste steunpilaar kwijt...in dat gebouw...
De nieuwe... kon dat ook wel worden...maar...dan moest ze ...niet zo dom... stom kletsen...althans tegen mij...Ik vertrouw geen ene Dokter...ook geen
Oog arts...

Een Mens... maakt wat mee...vanaf de Houten deksel op de Plee...

Afbeelding

Maar zoiets doms stoms...had ik nog nooit van gehoord...
Ik vertrouw geen ene Dokter...ook geen
Oog arts...

Die heb ik weken ...zo niet maanden...getracht te ontlopen...tot we ergens... opeens... plots tegen elkaar aan knalden en ze zei
Ik heb 2 kaartjes ...voor een Bach concert...ga je mee???
Alzo... leek de vrede... weer gesloten...

Maar ook toen al...vermaakte ik me ...met m'n eigen... Adoptie Tante...ze was een liefhebber van Theater..en van Opera's...
Ga je mee???
M'n Opklim in de Zorg...inkomen ...was toen...nog steeds te slecht...om zulks... zelf te kunnen betalen...

Op de 1 of andere manier...werd ik Cultureel onderlegd...omdat alweer...anderen... vroegen aan me...Ga je mee???

Ik denk dat ik 6 jaar was...en naar school lopen was echt... een pleuris eing lopen...op een dag kreeg ik plots in mijn hoofd...een stem...die zei...dat ik voor de Leer...op Aarde was...en terwijl ik langs de graanvelden liep...zag
ik niemand op het pad...die zulks... aan mij zeggen zou...

Jaren later... dacht ik ervan...zijn we dat niet allemaal...ergens voor... in de Leer...op Aarde...
maar als... de aller knapsten ...zo dom stom... konden kletsen...en zelfs... zo dom dood kunnen gaan...wat moest ik daar dan weer mee?

maw Ik snap ook niet alles...met die schijters om me heen...want er bleken er meer te zijn...Artsen Dokters dus...die
hun Collega's niet vertrouwen...Nou laat mij dan maar...een gewone Midden Motor zijn...want ik zag ze... nog altijd erg Hoog staan...ook op m'n werk...Mooi houden zo...

Hoe knapper ze worden...via Bul Studies ed...Hoe minder ze... lijken te geloven...en te vertrouwen...ed

Misschien gaan daarom al ...zo erg veel Dokters ...in deze tijd...zo vroeg dood...velen halen de AOW niet eens en zo wel...erg kort...Ze hadden beter... een gewoon sigaretje... bij aankomst en in pauzes...kunnen nemen...ipv ...tja...om eh vanaf 1 een paar...etc...met hun...Niks mag... ook geen Sigaar...

Kom genoeg ...nu getypt...misschien ...laters meer...
https://www.youtube.com/watch?v=1ESHjOcCkxs
Gr en Knf...van LT) :roll:

PS

Laters...

Dat was een hele zit zeg...Zomergasten en de film erna...For all Mankind...

Bij Zomergasten moet ik altijd aan een ver verleden denken...toen en Hans Verhagen ...ook een poosje...Gasten
ontving...en er zo'n leuk rol wagentje mee nam...vol met allerlei soorten dranken...met en zonder alcohol...voor de Gast en voor hem zelf...die maakte het echt gezellig...

maw Niks saaier dan 2 volwassen Mensen 2 en een half uur... water te zien lurken...maar dit keer ook een drankje uit een kopje erbij...

Ik had vanavond wel... een paar keren de neiging...weg te gaan sappen...Cinematograaf Hoyte van Hoytema ...wgs alsmaal praten... met Beroeps deformatie...
terwijl het in vrije tijd...het meeste ervan...ook gewoon gezegd kan...
https://www.vpro.nl/programmas/zomergas ... ytema.html

De film erna...vond ik erg mooi spannend ook...was een NASA film...
Je kan het bijna niet geloven...dat ze ooit zulkse erge knappe dingen gingen uitvinden...om naar de
Maan te gaan...en als alles ook zo loopt...zoals het gepland was...en de Astronauten heel thuis kwamen...
Wonderlijk...
Dus blij... dat het goed afliep...mi liep het ook welis helemaal niet goed af...vreselijk is dat...
en
terwijl er 2 op de maan stapten...in deze film...moest er eentje ...alsmaar om de maan heen blijven...met
zijn type reis onderdeel...om die 2 Maanwandelaars collega's...later weer op te halen...voor de reis terug... naar de aarde...
Die 2 vielen welis...in die zware pakken... met het wandelende huppelende... op de maan...en dan te bedenken...dat 1 gaatje in dat pak...en ze zijn... meteen dood...zo eng zijn dat soort van ruimtereizen ook...

Het blijft fascinerend... het kijken naar...Ruimte reizen...dus ook deze film ...na Zomergasten...keek ik helemaal uit...
Vandaar... de lange zit...vanavond...achter elkaar... gehad ...


https://www.youtube.com/watch?v=YYYpHm1byqs
Slaap lekker en Groetjes van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 aug 2023, 02:45

Rekken... :)

(Spelend bij opa en oma
De 2-jarige Franse peuter Emile verdween op zaterdag 8 juli toen hij bij zijn opa en oma was. Hij was aan het spelen in de tuin toen hij verdween. De buren zouden hem nog wel hebben gezien toen hij alleen over straat liep, maar daarna is geen enkel spoor meer van het jongetje gevonden.

mi Daar word je toch ook helemaal niet goed van...de Buren zagen...de logeer peuter van 2 van de Buren...op
straat lopen...
en blijken er niks mee gedaan te hebben...(?)
Dan ben je toch ...helemaal niet goed snik...is misschien wel... mede verantwoordelijk...voor het verdwijnen... van dat
kindje...

Maar effetjes serieus...hoever kan een Kindje van 2 jaar alleen lopen?
vooral... omdat het ook nog gespeeld had in de tuin...(qua vermoeidheids ...en peuterleeftijd ed ...graad)...Ik denk...200 a 300 meter ...of zo???
Dan gaat het wel... zitten of liggen...of ergens in kruipen...of ergens in zakken...maw als het niet mee genomen
is...door wie dan ook...moet het echt niet ver ...van dat huis...van Opa en Oma gezocht...
Dat denk ik ervan...
Misschien die dag niet maar...Als er veel regens geweest zijn...kan het ergens in een moddergat gezakt zijn ...langs die weg...(geen idee of aan de andere kant van de weg een waterkant is...of vlakbij...dito...Als er veel regens geweest zijn...kan het ergens ...in een moddergat... gezakt zijn ...maar mi... als het niet mee genomen
is...door wie dan ook...moet het echt niet ver ...van dat huis...van Opa en Oma gezocht...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... geen-spoor

:roll:

mi Onderzoek is wat...(Wat doen Kinderen van 2...alleen...op straat gekomen)
Zet ...is een rijtje kindertje... los van elkaar...van 2 jaar ergens neer...laat ze eerst (alleen)...een poosje spelen...zet dan de deur open...dan Kijken wat ...die doen...lopen ze rondjes... of recht toe recht aan...en hoever...voor ze gaan zitten of liggen...ergens...Kijk ook en vooral...of ze... terug gaan lopen...naar waar ze vandaan kwamen...(terug langs het huis van de Buren...tm daar...of misschien zelfs...terug...tm in de tuin...van het huis van Opa en Oma aan toe)
(in dit geval...wat doen kindjes van 2 jaar...na een poosje op straat gelopen...vooral kijken...
of ze terug lopen... naar het huis en tuin ...van Onderzoek...
kijken...of ze dat al kunnen...)
(zo niet...hoever kunnen ze alleen lopen over een straat...etc.)en dan? Gaan ze een andere tuin in?

Onderzoek is wat...(Wat doen Kinderen van 2...alleen...op straat gekomen)
Ik neem aan...als de Buren een kind van 2... op straat zagen lopen...dat het geen verkeers drukke straat is...maar
een erg rustige straat type is...en ze er geen onheil van inzagen...(Hoewel...
en blijken er niks mee gedaan te hebben...(?)
Dan ben je toch ...helemaal niet goed snik...en zijn die buren... misschien wel... mede verantwoordelijk...voor het verdwijnen... van dat
kindje...(Een Kindje van 2 ...alleen... op een straat te zien...waar dan ook...is volkomen... helemaal...niet normaal nl!!!)
er niks mee gedaan te hebben...(?)
Dan ben je toch ...helemaal niet goed snik...en zijn die buren... misschien wel... mede verantwoordelijk...voor het verdwijnen... van dat
kindje...

:roll:
_____________________________________________

Nederland geldt wereldwijd als een van de strengste landen voor rokers. Dat concludeert de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) maandag in een nieuw rapport.

Maurice Timmermans31 juli 2023,


mi (Het is maar...hoe je het bekijkt..)...want...Sindsdien zijn we ook ...de grootste op de wereld...met de Harddrugs van...Coke en de Pillen industrie...

(En als alles plat ligt...wgs Corona...heet het nog steeds...in Nederland...Het gaat goed met onze Economie...

Normalitair...waar ter wereld dan ook...is 1 dag de boel ligt plat...is al een Ec Drama...Laat staan...dagen en weken...)

Nederland geldt wereldwijd als een van de strengste landen voor rokers. Dat concludeert de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) maandag in een nieuw rapport.
(maw...Het is maar...hoe je het bekijkt...Maurice Tinmmermans...
maw Wat kwam ervoor in de plaats... en wat levert het meest op...)!!!Als alles plat ligt...uren dagen weken...wgs Corona...heet het nog steeds...in Nederland...Het gaat goed met onze Economie...

:roll:

Mijn tip blijft ook voor de WHO
Mijn tip blijft
Hou je aan de waarhedens...
vanaf...In den beginne waren er ...de Tabaks zaken...
de Generaties... die
het meest gerookt hebben... of nog..
.of mee gerookt hebben...
zijn massaal... de alleroudste ...ooit... aan het worden...!!!

:roll:

Opinie Grondrechten
Korans of bijbels verbranden past niet in deze tijd. Verbied zulk agressief gedrag.

Vind ik ook...over de Kunst van welke cultuur of Godsdienst en dito hun beelden...dan ook...die door bepaalde Moslims vernietigd werden en worden...als iets niet van hun Godsdienst is...
Zelfs eeuwen oude ...Boeddhistische...Beelden...werden laatst nog vernietigd...(Ik meen door ...IS)

Maw...Zou mi ...Wereld.Grondrechten ...moeten heten...Kunst van welke Godsdienst... en dito hun beelden...dan ook
en
Korans of bijbels verbranden past niet in deze tijd. Verbied zulk agressief gedrag.

:roll:

Nasa heeft het contact verloren met de 45 jaar oude Voyager 2. Dat gebeurde toen de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie iets meer dan een week geleden een foutief commando naar de ruimtesonde stuurde. Daardoor is de antenne van de Voyager verkeerd gericht: deze wijst nu twee graden weg van de aarde waardoor haar signalen ons niet meer bereiken.

mi Met hun Kapitale (vak) fouten...Het wordt tijd...dat ze er weer gewone waar nuttigen...net als vroeger...pas nog...

:roll:

COLUMN
De emancipa­tie van lhbti’ers wordt je ‘door de strot geduwd’? Het is goedpraten van haatdra­gend gedrag

mi
Ik tracht dit ...deze zin...nog te snappen...op m'n oude dag...

Ik schreef welis ergens...Hetero's hangen ook geen vlag uit...zo van Hier wonen Hetero's...
die Regenboog vlag
was dus bedoeld voor de ...lhbti’ers...voor hun Feestdagen...rn Pride ed...en is niet bedoeld...voor elke huisnummer waar een Homo of een Lesbo of tm tm tm een X aan toe wonen...een vlag op te hangen...
met ook dat nog
het ging opeens heten...voor allen die voor gelijke rechten is...maw ze halen er opeens iedereen erbij...via
die speciale vlag van de lhbti Beweging...(Zo met dat erbij dan kan niemand er onder uit...ging opeens heten...voor allen die voor gelijke rechten is...)(Dat lijkt me meer...met een soort onderdrukte schantage middel...erin...om iedereen erin te betrekken...wgs...het ging opeens erbij heten...voor de LHBTI etc etc etc...en voor allen die voor gelijke rechten is...(dat is...met een soort onderdrukte schantage middel...Zo van...Durf daar is...geen nee tegen te zeggen...)!!!

Het ging opeens heten...voor allen die voor gelijke rechten is...maw ze halen er opeens iedereen erbij...via
die speciale vlag van de lhbti Beweging...(Zo met dat erbij dan kan niemand er onder uit..
ipv
De Regenboog vlag beduidt...voor de LHBTI tm hun X...en voor allen... die voor gelijke rechten van LHBTérs is...
(Maar zo brengen ze het dus niet...)

Ik schreef ook welis...ergens...Als ze er een Toren van Babel van blijven maken...dat LHBTI...etc.etc. etc.
dan is erop te voorspellen...
dat steeds meer mensen...het een warboel vinden...sinds ze er...een soort van Wartaal...van hebben gemaakt...dat lhbti etc etc. etc. tm met een x...er achteraan...aan toe...

Maar dan nog... snap ik deze zin niet???
COLUMN
De emancipa­tie van lhbti’ers wordt je ‘door de strot geduwd’? Het is goedpraten van haatdra­gend gedrag

Misschien ben ik te oud ervoor om het te snappen...maar zelf heb ik in mijn hele leven ...niet 1 probleem
gehad ...als mensen een andere sexuele geaardheid had...dan ik zelf...en ging altijd met iedereen om...
Ik had is kritiek... op een Homo en die zei gelijk...daar heb je weer zo'n homofoob...
terwijl ik meen...
1 van de eerste was...die ergens het hardop zei...die vond dat... Homo's ook getrouwd moesten kunnen en Kinderen moeten mogen kunnen adopteren...

Dat was toen ik een Kind was...(een jaar of 13 was)...en via een vriendin...mee ging planten water geven...bij haar broer thuis
die op vakantie was...
Haar broer bleek een Homo...die samen woonde met een vriend...

Ik was daar en zei...als ze trouwen konden ze mij adopteren...ze woonden niet alleen prachtig maar het hele huis straalde vol liefde uit...die ...via vriendin ...zei het later ...aan haar broer...en die zei geschrokken...Dat kan en zal nooit gebeuren
dat homo's mogen trouwen...en een kind adopteren al helemaal niet...en ik zei terug...zeg ze maar...dat zal gebeuren...maar die 2 waren als de doods ...dat hun werkgever wisten...dat ze als homo mannen... samen woonden...zo erg eng was dat... toen nog...maar wat ik zei...konden
ze helemaal niet geloven...
Ze hadden natuurlijk beter mij kunnen geloven...want vroeg of laat...komen mijn voorspellingen... meestal wel uit...

Maar terug kijkende...Ik had er helemaal geen ene probleem mee...ook niet met huidskleuren en ook niet met Godsdiensten of geen Godsdienst...hebbende...

Waarom dat zo was...geen idee...want ook later op mijn werk...waren er best veel Homo's en Lesbo's...ze studeerden en werkten
net zo hard als ik zelf...

Als Kindzijnde hadden we een jongen in de klas...die waren van een Godsdienst thuis...ze vierden niet alleen niks...ze mochten geen tractatie delen en ook niet aan nemen...Dat vond ik wel erg zielig...Dat wel natuurlijk...

Of dat kritiek was...geen idee...maar mi moet je wel kunnen zeggen...wat je er van vindt...zonder anties te zijn...over hun hele type... van Godsdienst of geen Godsdienst...Zijn...

Ik schrijf ook welis...de meeste Moslims zijn hele gewone Eerbare mensen...maar die extremisten verpesten erg veel...
maar bleren die wat...hoe snel de rest ...er niet tegenin gaat...Dat valt me altijd wel op...

Ook in dat Taliban land...van 1 of een paar een grote blere...(onder het mom van die Godsdienst)... en ze doen massaal wat die willen...daar snap ik echt niks van...
en
als er niks mag... er ook geen Sigaar etc. en het er stront arm van is...geven ze het Westen de schuld...

en als die via ...de tigste goede doelen...vanuit het Westen...Huizen en scholen en bruggen bouwen...dan leggen die ene en die paar ...dat weer plat neer...en wordt het er nog armer...en dan geven ze weer...het Westen de schuld...

Wie dat allemaal snapt...

Ik snap ook niet alles...ook deze zin niet...
COLUMN
De emancipa­tie van lhbti’ers wordt je ‘door de strot geduwd’? Het is goedpraten van haatdra­gend gedrag

Maar snap... deze zin... van mezelf ...wel...
Als ze er ...een Toren van Babel ...van blijven maken...dat LHBTI...etc.etc. etc.
dan is erop te voorspellen...
dat steeds meer mensen...het een warboel vinden...tm met die vlaggenparades tm aan de huisdeuren aan toe...
sinds ze er...een soort van Wartaal...van hebben gemaakt...dat lhbti etc etc. etc. tm met dat x...er achteraan...aan toe...
Als ze er ...een Toren van Babel ...van blijven maken...dat LHBTI...etc.etc. etc.
dan is erop te voorspellen...

:roll:
____________________________________________________
Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 aug 2023, 01:37

Kennisbank... :)

(Toen ik het van de week typte...wist ik het weer...Hoe geschrokken ik was...omdat iemand me...Homofoob noemde...
Mensen weten niks van je...en roepen maar wat...als je iets zegt wat niet in hun straatje past...maw een andere
mening ergens over hebt...

Ik was 4 jaar alleenstaande Moeder...en dan moet je een Toeziend Voogd zoeken...dat gaat via de Rechtbank...Ik
had 1 van mijn allerbeste vrienden gekozen...die woonde al wat jaren samen met een man...waar ik ook bevriend
mee was geworden...Dus die ene koos ik er voor...tm De Rechtbank aan toe vonden ze dat oke...Geen ene probleem
gaf dat in de jaren 69...Eigenlijk kende ik om me heen... geen ene Homofoob...maar die ik niet zo kende...in dat rote gebouw...maakten er wel opmerkingen over...over Homo's en Lesbo's...Ze waren er dan ook volop aanwezig...Het had wel mijn Beroepstype mee...niet
allemaal...maar veel Broeders in de Verpleging ...waren toen Homo...Ik heb er nooit enig probleem mee gehad...moet
ik wel schrijven...Mensen die zich daar zo anties mee bezig zijn...zijn bezig in hun hoofd met sex...wat anderen
wel doen in vrije tijd...en daar was ik helemaal niet mee bezig...Ze waren gewoon mijn collega's...op elk niverau
had je dat wel...van Laag niveau tm Hoog niveau...we studeerden en werkten allemaal even hard...en kon je goed
met anderen opschieten...dan werden het prive m'n vrienden...Hun sexgeaardheid of ras of Godsdienst of geen
Godsdienst ...was ik als zo danig niet mee bezig...wel hoe ze waren...vice versa...

Ik ging vaak met wat groepjes uit...soms met het kleine groepje...overal naar toe...en alweer zeiden ze opeens...
we gaan nog even naar het COC...Wat is dat? Na uitleg haalde ik m'n schouders op en vond dat ik best met ze mee kon
erheen...als vrienden van ze...De weekerop zei er eentje...heb ik voor je geregeld...je mag als Introduce mee...
Ik mee...Ik was voorheen wel bij Jongeren Kerkbijeenkomsten geweest en hun clubjes...ook gewoon...Ik mee...
Er was nauwelijks verschil...in die dagen althans...met dat COC...erg keurig netjes...een Praathoek een Spelletjes hoek en een Danshoek...Dat ging wat maanden best goed...tot er eentje helemaal verliefd op mij werd...Tja ik moest wel
bekennen...Maar het was dus niet de bedoeling...naar daar te gaan...als je niet Homo of Lesbisch was...Nou ja een Mens
maakt wat mee...maar ik zag er het nut niet van in...dat Hetero's er niet welkom waren...mi Het nut is juist...voor de
broodnodige Maatschappelijk Integratie...tot elkaar...ook Hetero's toe te laten als Introduce...kort of lang maakt niet uit
met je vrienden daar naar toe te gaan...de rest van de stad ...met uitgaan...was toch ook voor hun ...om er naar toe te gaan...
Maar ik bedoel maar...Ik schrok dat iemand me Homofoob noemde...Ik zei nl ergens...Als Jullie je ...als gore flikkers gedragen...waar Kinderen bij zijn...Mij maakt het niet uit of dat Hetro's of Homo's zijn...Je hebt je maar te gedragen in het Openbaar en al helemaal als er Kinderen bij zijn...Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrr alles moet kunnen...Nou dat vond ik dus van niet...Dus om kritiek over gedrag...kan je al Homofoob heten???????????????

Ik ken via een Jonge dame...die ook Lesbisch was...geen idee wat al haar problemen waren...maar ze Wilde de
Verpleging in...in de Opleiding...en telkens kreeg ze nee te horen...Wil jij is voor me kijken of je wat kan regelen...
Ik langd de Alg Direkteur en legde het uit...Nou omdat jij het bent...Laat haar maar komen...Ze werd aangenomen...
alles liep op rolletjes ermee...Een jaar verder...ze had op staande voet ontslag gekregen...Ik vroeg Hoezo...ze
zei Ik dee echt niks...Zei alleen tegen m'n afd Hoofd dat ik verliefd op haar was...Ik zei kan me niet voorstellen dat je daar de zak voor kreeg...Vertel het nu is helemaal...
wgs Personeel tekort was het afd Hoofd aan het mee helpen...met Patienten in bed te wassen...
Terwijl de Patient tussen die twee zorgers lag...zei die Jonge dame zulks boven het hoofd van de Patient...
Kijk zei ik tegen haar...
eerst liet je me in de waan...je kreeg de zak omdat je Lesbisch bent...en die afd Hoofd niet...die afd Hoofd
heet maar zo...via via Homofoob...Maar de waarheid zat anders in elkaar...dus als jij afd Hoofd was...had je me ook de zak ervoor gegeven zei ze...Ik zei...Je lijkt niet goed bij je kop...dat je nog steeds niet snapt...waarom je de zak kreeg...De Patienten staan voorop...en je hebt ze met respect te behandelen...Wie doet zoiets idioots...wat jij deed...
Heeft niks met je sexgeaardheid te maken zei ik...ook Hetero's kunnen verliefd worden op eh ...een afd Hoofd...
bij mij zou de uitkomst hetzelfde zijn...Dus ik kreeg van jou ook de zak...Ik zei nee...alleen als ik afd Hoofd was...
en me dat...net zo... overkomen was...
Maar in die tijd zag je een soort van kering...in gedrag bij veel Homo's en Lesbo's ...of alles mag...zelfs in dat toen
COC had ik dat hemelaal niet gezien er...alles ging erg beschaafd er aan toe...Maar zij vond dat ze het best aan die
afd Hoofd had moeten kunnen zeggen...(Wat een doorgezeik) Ik zei...op een andere plek... en andere tijd...Ben je soms
aan de drugs...dat je niks snapt? Vroeg ik...Normaal toch een kiene meid zat...
Een week later...
in de nacht de deurbel...Dat was zij...Was uitgeweest en voelde zich niks lekker...wat heb je gedaan dan? Veel alcohol gedronken en wat pilletjes...en Asperiene tegen de koppijn...Mag ik even naar het toilet? Ja hoor...maar ze bleef me te lang weg...
Ik gaan kijken en zag een plas bloed op de grond...en een spierwitte Meid...en Belde meteen m'n eigen Huisarts...die haar liet opnemen in het Ziekenhuis...

Ook die zei later tegen me...Jij bent Homofoob...Hoezo???
Omdat ik je... een preek gaf...dat je nooit medicijnen met Alcohol mag innemen...en wat voor pilletjes troep had je wel niet ...erbij ingenomen...en jij wou Verpleegkundige worden...vlg mij kreeg je net bijtijds de zak er...

Wat ga je nu doen?
Terug naar het Ouderlijkhuis... en helpen op het land er...Fijn dat je een goede achterban hebt...Gedraag je er...
Die heb ik verder uit het oog verloren...
Maar in die tijd al ...viel het me op...als je als Hetro zijnde... kritiek hebt... op een Homo of Lesbo...schelden ze je uit voor
Homofoob...(Zeker ergens over de Waarheid gezegd)

maw Eng ...als ze je ...tot iets betichten waarvan jezelf 100% van weet...dat je dat niet bent...Maar zo kletsen ze dat zo...maar zo...ook zo door...
Kort erop...hoorde ik van iemand...Zeg die P...kreeg de zak ...op haar werk... toen ze ontdekten ...dat ze Lesbisch was...
(Ik zei dat maar niet hardop...maar dacht...Wat een Flikkerstreek is dat ...van die P)
De Hetero's te kakke te zetten...bij de Homo's en Lesbo Gemeensschap...is dat...omdat ze er niet...het hele verhaal vertellen...

Gelukkig heb ik... erg veel Eerbare Homo's en Lesbo's mee gemaakt...net wat ik al schreef...ze studeerden en werkten net zo hard...als alle anderen die ook hard werkten en studeerden...voor het Vak Diploma...

Ik moest een keer zo lachen...inmezelf...Ik had in het Ziekenhuis gelegen en gaf de Chirurg...3 zijden zakdoekjes kado met zijn innitialen erop geborduurd...Hij keek me aan en zei...Hoe weet je het...want zo ik weet ...weet niemand in dit gebouw het...Ik haalde m'n schouders op ...en zei...Gewoon... en liep lachend verder...
en
(als dat zijn eigen wens is...niemand weet het... in dit gebouw...waar ik toen ook werkte...)dus......ik had het er ...dus ook nooit over...)
Ik ben er... om te werken ...en niet om me bezig te houden met sex...van anderen...of van wie dan ook er...dat is Privacy
dat is... in een andere tijd... en op een andere plaats...om het evt... daar over te hebben...Ik hield me daar niet mee bezig nl...op m'n werk...(Maar die Jonge dame ...P...nam het mee op het werk...)en dat vond ik dus... net als die afd Hoofd echt niet kunnen...
Later...hoorde ik ...van iemand...Zeg die P...kreeg de zak ...op haar werk... toen ze ontdekten ...dat ze Lesbisch was...
(Ik zei dat ...maar niet hardop...maar dacht...Wat een Flikkerstreek is dat ...van die P)!!!

:roll:
__________________________________________________________________________

Nu ik toch aan het Mekkeren ben...iemand vroeg me ...waarom ik niet naast en niet to... die Schrijver... wou zitten...
heb ik het zeker niet goed getypt genoeg...

Buiten dat ik het... vokomen onnodig vind... een Tweede Naturalisatie aan te vragen elders...maar zinnen als...Als ik daardoor het Nederlandschap verlies...word ik wel Duitser...(Een land met 6 miljoen Joodse doden op het Geweten is dat)

(Zit een soort doordrammerige...chantage middel in...zinnen...naar de NL Regering toe... en naar onze Wet omtrent toe...)

Als die z'n zin niet krijgt en erdoor Het Nederlandschap verliest...dan word ik Duitser...(en een Jood die Duitser wil worden??? snap ik echt helemaal niks van...) Maar als iemand...de (verkregen)... Amerikaanse Nationaliteit nog niet genoeg vindt...daar snap
ik ook echt helemaal niks van...

Omdat ik er teveel helemaal niks van snap... ik er ...liever niet naast en ook niet er tegenover...Als iemand... al weet...wordt ik een andere Nationaliteit...dan verlies ik ...het Nederlandschap..(Ik zou me een verrader... van m'n eigen land... erbij gevoelen...naast die te gaan zitten of to...of er niks aan de hand is...gaan doen...)!!!

Als iemand... al weet...wordt ik een andere Nationaliteit...dan verlies ik ...het Nederlandschap...en er toch alsmaar...
chanbalelig er over doordramt...Als ik het Nederlandschap erom verlies...dan word ik Duitser...
(Om de eigen zin door te drammmen...Vroeger zou men zoiets...een Jodenstreek... genoemd... hebben...)!!!

Hoe dat tegenwoordig ook moge heten...voor mij is het...teveel...om net te doen... of er niks aan de hand is...maw
als ik dan toch... helemaal niks zeg...zit ik er liever ...helemaal niet...met die Gast ...aan een Tafel...ergens...

Goed oke ...Ik schreef alis...Ik ben geboren in WO2 en zal er wel...iets...aan over gehouden hebben...
:roll:

_____________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 aug 2023, 23:46

Bankwezen... :)

(Mi
Dan... boor je er ...toch snel... Hier en daar...wat gaten in...
ipv er naar te staan kijken...hoe het met nog meer regens afloopt...

https://nos.nl/artikel/2485279-lokaal-w ... door-regen
Het is geen gewoon dak...maar een Overkappings dak...daar kan met snel... wat gaten erin geboord...
't wel...lijen...

:roll:
___________________________________________________________________________


Ik hen er niet echt verstand van...dus ik type het ...zo ik er over denk...

Als NPO een Overkoepeld Orgaan is...

Met daarin de bekende TV Zenders...
dan snap ik niet...
als iemand bv een Programma presenteert op bv NL 2
en ook een kans krijgt...op NL 1...dat ze dan uit die baan van NL 2 moeten stappen...
mi
zijn ze dan bij de NPO Zuilen aan het creren... en mi is dat allang helemaal... uit de tijd...

Ik bedoel als bv Herman van der Zandt ...bij Omroep Max bij de NPO ...Mes op tafel presenteeert
maar ook kans krijgt... bij een andere NPO zender te kunnen gaan werken...moet die mi gewoon dat Mes op Tafel
kunnen blijven Presenteren bij de NPO...)Gaan werken betekent meestal dat ze maar bij 1 of 2 Programma's werken...

Het systeem van de NPO klonk zo mooi...
Die Herman was ook presentator bij de NOS en tegelijk ook bij TV Zender Max...
(mi kon dat toen het zuilen systeem werd afgeschaft...waar men perse alleen bij die ene TV zender kon werken...
Maar
Met NPO als Overkoepeld Orgaan...moet met bij het NPO
bij verschillende NPO TV Zenders kunnen werken...
maw...mi.
Dan hoeft die Herman niet weg bij ...Mes op Tafel...als die ook bij een andere NPO TV zender
een presentatie baan krijgt ...bij een programma...)(op andere uren)

:roll:

Nou dat dus...
Als die wel weg moet erom...klinkt weer zo Zuilenachtig...van vroeger...en dat was mi inmiddels al uit de tijd...
(Moeten ze het wel snappen...bij die TV Zenders...eh datte...) NPO is het Overkoepeld orgaan
van de gezamelijke NPO TV Zenders...)

:roll:

maw Zo ik dat denk...dan hoeft die Herman... helemaal niet weg... bij het programma ...Mes op Tafel...
bij NPO TV zender Omroep Max...

ook al heeft die straks dan ook...een andere Presentator Programma baan'tje... bij die andere NPO TV Zender...

(Maar...dan Moeten ze het wel snappen...bij die TV Zenders...eh datte...) NPO is...Het Overkoepeld orgaan
van...De Gezamelijke NPO TV Zenders...)!!!

Nou dat dus...
Als die wel weg moet erom...klinkt weer zo Zuilenachtig...van vroeger...en dat was mi ...inmiddels allang... uit de tijd...


(Maar...dan Moeten ze het wel snappen...bij die TV Zenders...eh datte...) NPO is...Het Overkoepeld orgaan
van...De Gezamelijke NPO TV Zenders...)!!!

(mi Dan kan het TV Personeel...bij al die NPO TV Zenders werken in feite...(Zolang het binnen de NPO is)
banen...een uurtje Zus hier...en 3 uurtjes daar zo...en...4 avonden daar...etc.(en naar eigen wens...wat het dichts bij hun zelf staat
qua TV Zenders...bij het NPO...dat kan meer dan 1 ...NPO TV zender zijn...waar ze in passen...waar ze bij passen)

mi Omroep Max is de meest Neitrale NPO TV Zender...maar 1 van die andere NPO TV Zenders passen die Presentators ook bij...zelf...)
(mi Dan kan het TV Personeel...bij al die NPO TV Zenders werken in feite...(Zolang het binnen de NPO is)
banen...een uurtje Zus hier...en 3 uurtjes zo daar ..en...4 avonden daar...etc.(en naar eigen wens...wat het dichts bij hun zelf staat
qua TV Zenders...bij het NPO...dat kan meer dan 1 ...NPO TV zender zijn...waar ze in passen...waar ze bij passen)

Zo ik dus denk...
(Maar...dan Moeten ze het wel snappen...bij die TV Zenders...eh datte...) NPO is...Het Overkoepeld orgaan
van...De Gezamelijke... NPO TV Zenders...)!!!

:roll:
https://nos.nl/artikel/2484402-herman-v ... -uitdaging
OMDAT DIE HERMAN NAAR kro/ncrv GAAT
EN DAAROM...
IK LAS...
Na dit jaar stopt Van der Zandt ook met de presentatie van het MAX-programma Met het Mes op Tafel, laat een woordvoerder van de omroep weten. Hij was hier sinds 2015 te zien.

(MI)...(Wat met die Herman in de planning staat)(Qua Personele Beleid)...DAT KOMT OVER ALS ...UIT DE OUDE ZUILENDOOS...TIJDPERK......DENKWERK!!!
IPV
(Qua Personele Beleid)...MET DE (MODERNE)(EIGENTIJDSE) ...GEZAMELIJKE NPO... DENKWERK!!!

:roll:

mi
Als De Commerciele TV Zenders dat ook zouden doen...een gezamelijke Overkoepeldend Orgaan maken
dan kan elk Personeel ook bij de Andere TV Zenders werken ...die lid zijn van dat Overkoepelend orgaan...
(Qua Personeels Beleid)...
Wel op eigen vrijwillige basis en het moet bij ze passen...ook werken ook bij 1 van de andere
TV Zenders...maw Men moet het niet verplicht ...moeten doen)
maar de keuzes ...moeten er... wel voor ze zijn...(Ook voor de eigen jaars inkomen beleid... is dat nuttig)(meer werk keuzes) werken ook bij de andere zelfde Gezamelijke Orgaan...TV Zenders...

mi Dan kan het TV Personeel...bij al die gezamelijke Orgaan TV zenders werken in feite...
banen...een uurtje Zus hier...en 3 uurtjes daar zo...en...4 avonden daar...etc.(en naar eigen wens...wat het dichts bij hun zelf staat
qua TV Zenders...waar ze in passen...waar ze zelf...bij passen) die meer werk uren per week willen maken...dan bij
die ene TV zender kan...


(Maar...dan Moeten ze het ...Modern eigentijds...wel snappen...bij die TV Zenders...eh datte...Watte...Het Overkoepeld Orgaan
van...De Gezamelijke TV Zenders...)!!!

Nou ja zo denk ik er welis over...

:roll:

____________________________________________________________________________________

Ik las...
Terwijl China zich schrap zet voor een nieuwe Tyfoon, zucht Beijing onder de schade van Doksuri

*...Heb ik al vaker geschreven...*

Tyfonen ed... beginnen op de Grote Zeeen...richting voorspelbaar naar... dat land...of op volgorde
naar meer landen...

mi...Men kan ze ahw ...Stuk bombarderen...daar ver op die op Zee...
dan komen... de uiteen gegane delen ...als gewone stormpjes... her en der... aan...

:roll:

_______________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 aug 2023, 11:58

Wezen... :)

(Ik las dit...(Op de EenVandaag Web)

Genderneutraal taalgebruik

De gemeente Amsterdam en de NS maakten onlangs bekend dat ze genderneutrale taal gaan gebruiken om mensen die zich man noch vrouw voelen niet buiten te sluiten. Een kwart (27%) van alle deelnemers vindt het toepassen van genderneutraal taalgebruik een goede zaak, iets meer dan de helft (54%) vindt van niet. De laatste groep vindt het vooral een overdreven aanpassing voor een kleine groep.
https://eenvandaag.avrotros.nl/zoeken/# ... ore%3Adesc


Ik denk dat EenVandaag er flink naast zit
want met Genderneutrale taal...wordt totaal iets anders bedoeld ...dan zij doen voorkomen...

Bedoeld wordt
Sinds de Emancipatie en steeds meer Vrouwen de Arbeidsmarkt op is gegaan...dat woorden met Man... eruit moet gaan
het moet Gender Neutraal...

Vlg de EU is er een Gender Neutraal Woordenboek gemaakt
en alle Beroepen die op Man of Vrouw wijzen...krijgen een Andere benaming...
Genderneutraal

Ook Stuwardes...verdwijnt...en krijgt een Neutrale Benaming...ook alle Beroepen die eindigen op Man...krijgen
een Neutrale Benaming....ook wel Genderneutraal...De Taal is dan ... Geëmancipeerd...zou ik zo zeggen er over...

Met wat EenVandaag... als reden geeft...is een totaal ander Onderwerp...Mensen die zich geen Vrouw en ook geen Man gevoelen...die scharrelen ook met de Taal...omtrent op hun manier zeggens...
ipv Hij of Zij...zou men dan ...Hunnie... tegen die persoon moeten zeggen...

(Zelf schreef ik is...Misschien moeten die Mensen is... in een forse Psychologische Therapie... om te ontdekken
of ze Man of Vrouw zijn...wat het meest in het gevoel bij ze past...Het ene ...of...het andere...voor ze de hele Nederlandse Taal erom... gaan verkloten...om die ene of die paar...
in het land...)

Maar Gender Neutrale taal...wordt in het ...Algemeen Landelijk...mee bedoeld...

Zo ik het dus noem is dat ...
Een Geëmancipeerde Gender Neutrale Taal...daarin zijn Mannen als Vrouwen... in de Beroepstaal allemaal gelijk...

Zo verdween... oa Dokteres...Dat werd ...Dokter (De Beroeps Titel ...is voor Vrouwen en Mannen ...gelijk)
Verpleegster en Verpleger ...dat werd werd ...Verpleegkundige...(De Beroeps titel...is voor Vrouwen en Mannen... gelijk)

Om Gender Neutrale ...vooral Beroeps namen te vinden...is dus niks nieuws onder de zon mee...is al
decennia's gaande...vanaf dat Emancipatie trajectes in het land kwam...
De 2 Voorbeelden die ik hier noem...kwam in de jaren 60 en 70 vooral...
Dokter en Verpleegkundige

Maar vooral...bij de hetende Middenstand ...Kl en Groot bedrijf...bleven ze het zeggen...Groenteman...Tuinman...
Barman...etc.

Die lopen er nog steeds vaak mee achter...
Een Boer is een Man en een Boerin is een Vrouw...is ook z'o'n vb.

Ik zag wel op mijn Paspoort
Naam...J.J. van der T ...gehuwd met D.J.W
Maar bij mijn man stond het zo niet
maar zo
Naam D.J. W
maar zou zo moeten
ook erbij
Gehuwd met J.J. van der T
(Maar dat snappen ze dan schijnbaar weer niet tov geemancipeerd is in de taal Man en Vrouw gelijk...)
dus ...ook mi ...op de Pas ...van allebei
moet dat... zo zijn!!!


maw Voor ze allemaal Genderneutraal snappen...wat al vele decennia's gaande is...vanaf de jaren 60 en 70 vorige eeuw...zal nog wel even duren...voor ze het allemaal snappen...

Dus ...eh...
dat die van ...EenVandaag... met hun Denkwerk... over ...GenderNeutraal... in de Taal...totaal ermee helemaal... er naast zit...Dat...valt me ...wel op!!!

LT) :roll:

Wat me wel opvalt...dat echt niemand helemaal niemand...kritiek had ...op die Denk...Fout... van EenVandaag...

bv Aan de zoveelste Waterzuipklets tafels...omtrent hun uitleg over... Gender Neutrale Taal...

:roll:

Zelfs de reacties van de Opinie Pannel leden zijn er naar...
De gemeente Amsterdam en de NS maakten onlangs bekend dat ze genderneutrale taal gaan gebruiken om mensen die zich man noch vrouw voelen niet buiten te sluiten. Een kwart (27%) van alle deelnemers vindt het toepassen van genderneutraal taalgebruik een goede zaak, iets meer dan de helft (54%) vindt van niet. De laatste groep vindt het vooral een overdreven aanpassing voor een kleine groep.
https://eenvandaag.avrotros.nl/zoeken/# ... ore%3Adesc

Ik krijg meestal lang niet alle Opinies van ze...deze heb ik ook niet gehad...anders had ik het als pannel reactie
wel naar ze getypt...

Nou ja dan maar hiero...Hierzo...
gedaan...

:roll:

Omdat ze in de Tweede Kamer...nog altijd spreken over ...Eenmans Fractie...(ook bij Vrouwen) zette ik op mijn Forum als
Hoofdtitel ...EenVrouw's Fractie

Klinkt ook niet Genderneutraal...maar je moet ermee... ergens beginnen...(maw mi...Veel Mensen...ze moeten eerst de Vrouwen Emancipatie ...de Bewust wording ervan...leren snappen gaan...(Ook in De Tweede Kamer met EenVrouw's Fractie) voordat ze
Het Algemene ...Landelijke...(Vrouwen en Mannen...zijn gelijk...)...Geemancipeerde Gender Neutaal...van de Taal
snappen gaan...) en dat...als Gelijken... benoemen gaan...

Hoe dat ook moge heten...is niet ...aan mij...Misschien heeft... De EU GenderNeutrale Handboek Taal
daar antwoord op...(?)

Het Algemene ...Landelijke...(Vrouwen en Mannen...zijn gelijk...)...Geemancipeerde Gender Neutaal...in de Taal
dus ook met...1 persoon's Fractie...

Want ook...Met de Fracties ...in de Politiek...moet het ...in Het Algemeen Zijn...Gender Neutraal...!!!

LT) :roll:
_____________________________________________________________________________________

Deze zin in de Media klopt ook niet...
Inzamelingsactie
Rox en veel andere baby's gewond door verkeerd infuus

Er is nl helemaal niks mis...met het Infuus...maar misschien welis met
de infuusnaald in te steken...bij Grote en Kleine Patienten...in bv Hoofd of arm of hand...

In mijn tijd...deden alleen Artsen infuus naalden erin...als het om Hoofd infuus ging...

In deZE TIJD...SINDS ALLES MAG BEHALVE EEN SIGAAR...
Ik las net...dAT ZELFS ...MANTELZORGERS LEREN EEN INFUUS NAALD IN TE DOEN...(?)

iK heb zelf op een Couveuze afdeling gewerkt in de A-opleiding...Verpleging...heb er niet eentje een foute
Infuusnaald zien doen...Ook later ...1 van mijn...te vroeg geboren Tweeling... kreeg een hoofdinfuus...was helemaal niks
mis mee...Maar toen...deden alleen Bul Artsen ...zuklks!!!

Maar als er iets mis mee is...ligt dat niet aan een Infuus zelf...maar aan verkeerd ingeprikt...bv bij die kleintjes
op het Hoofd...
Ik las in 1 Ziekenhuis hadden ze 160 missers gemaakt met infuus prikken bij de Couveuze..afd
mi
Wat doen die Dokters daar nog?

(Tja wat doen die Dokters er nog??? De vele... totaal overbodige) maar iov ...de Verzekerings maatschappijen...De vele massale Administratie bijhouden soms...) En zijn velen van ze...opdracht gevers geworden ...ipv het zelf te moeten doen...

(Dat denk ik dr van!!!)

LT) :roll:

Ik las net...dAT ZELFS ...MANTELZORGERS LEREN EEN INFUUS NAALD IN TE DOEN...(?)
ipv
Die kunnen misschien helpen met... de algemene dingen die mensen ook thuis zelf doen
bv helpen met eten geven...speciale kouzen aan en uittrekken...bed afhalen en opmaken...de
eigen Fam of Vriend patient wassen...bij Personele tekorten in Instellingen!!!

Maar Mantelzorgers...echte Medische Handelingen laten doen...is van de gekke!!!

Anders is...die bv (AOWér)...Mantelzorger... heeft ook die Vak Diploma's...als zijnde Arts of Ver[pleegkundige ed.
maar over het algemeen...
Burgerij Mantelzorgers
echte Medische Handelingen te laten doen...is van de Zotte...in Instellingen of Thuis
...voor Thuis ...is daar de Wijkverpleging voor of zelfs de Eigen Huisarts voor...met echte Medische Handelingen laten doen...


of eh

mi
Wat doen die Dokters daar nog?

(Tja wat doen die Dokters er nog??? De vele... totaal overbodige) maar iov ...de Verzekerings maatschappijen...De vele massale Administratie bijhouden soms...) En zijn velen van ze...opdracht gevers geworden ...ipv het zelf te moeten doen...

Wat ik ook vaak op TV Zie...die top dure Wijkverpleging ...is een afwasje aan het doen en doet speciale kouzen aan...
koffie zetten...etc. allemaal dingen die
een veel lagere en goedkopere... opgeleidene Zorg iemand... zou moeten doen er...bij de Thuis Patienten...

Die Zwaar Hoog Opgeleidene WijkVerpleging... is voor Verpleegkundig Medisch handelen...en niet voor de afwasjes...en - om kouzen ...aan en uit te doen...ed...om daar de huizen voor langs te gaan...

Dus 1 vb...een Infuus aanleggen...is een vb van Medisch Handelen
door Artsen of door Verpleegkundigen of door ervoor geleerde Lab Mensen...
en niet door de gewone algemene Burgerij!!!

Als er dus genoeg lagere Zorg Personeel is opgeleid...om die Kouzen aan en uit te trekken ed.
Dan kan de Hoog Opgeleidene Wijk Verpleegkundige de juiste Medische Zorg...bij houden...in de Huizen...en indien nodig de hulp in te roepen van
De eigen Huisarts...van Patienten in de Huizen!!!

Ik las net...DAT ZELFS ...MANTELZORGERS LEREN EEN INFUUS NAALD IN TE DOEN...(?)
en
dat
is
van
de
Gekke

Dat denk ik DR van...


LT) :roll:

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... is-ivwatch
mi
Het is geen verkeerd infuus...met het Infuussysteem is niks mis mee
maar...de Infuusnaald... fout ingeprikt...dat is toch echt wat anders
dan het Infuussysteem de schuld te geven...via de Media...

LT) :roll:

In mijn tijd...deden alleen Gebulde Artsen... infuus naalden erin...als het om Hoofd infuus ging...

In deZE TIJD...SINDS ALLES MAG BEHALVE EEN SIGAAR...
Ik las net...DAT ZELFS ...MANTELZORGERS LEREN EEN INFUUS NAALD IN TE DOEN...(?)

Ze lijken niet goed meer bij de kop...(Die hetende 30 Miljard aan EC Winst)...via harddrugs snuif en pillen gebruik
moet ergens in de koppen zitten...

Dan wordt het tijd...net als vroeger...voor de gewone waar...in Pauzes op het werk...en uit... en thuis...

LT) :roll:

In mijn tijd...in het toen grootste Ziekenhuis van het land...In mijn tijd...deden alleen Gebulde Artsen... infuus naalden erin...als het om Hoofd infuus ging...
heb ik niet 1 babietje... problemen zien hebben
met het Hoofdinfuus...en ze hadden ook geen pak verband ...erom heen...maar gewoon een plakkertje
dan kon de Verpleging... het allemaal goed in de gaten houden!!!

LT) :roll:

Zomer 1969...Op de Couveuze afdeling... (WG)...waar ik toen
in de A- werkte...en wel... ook op de Couveuze afdeling.)
Afbeelding
Steven in de Couveuze -1800 GramAfbeelding


AfbeeldingAfbeelding


Marc in de Couveuze-1700 Gram Afbeelding
Afbeelding


Als je goed kijkt...Zie je bij de onderste foto...nog het Plakkertje op het hoofd...dan kon de Verpleging... het allemaal goed in de gaten houden!!!
(De jongste van de Twee... kreeg nl 2x een totale Lichaams Wissel bloedtransfusie...en er ging helemaal niks mis mee...ook niet met ...het Hoofdinfuus!!!

Ik las net ...in die ene Instelling...160x ging het fout...Ik bedoel maar...ik ben niet voor niks hier een voorstander van...
Want...Ze lijken niet goed meer bij de kop...(Met Die hetende 30 Miljard aan EC Winst)...via harddrugs snuif en pillen gebruik
dat moet ergens in de koppen zitten...

160 x Nu ...ging het fout ...met de Hoofdinfuus...bij die kleine babietjes...in 1 vertelllende Instelling...en toen ...waar ik toen werkte...0x????

Met elders al 160 x aan fouten ermee gemAAKT...Dan wordt het tijd...net als vroeger...voor de gewone waar...in Pauzes op het werk...en uit... en thuis...

Fijne Middag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 aug 2023, 14:20

Zen... :)

(Niet dat ik er verstand van heb...maar het zit me gewoon niet lekker...
vb
Ik lees mijn Mails...open de mail van een Ziekenhuis...en plots een Venster erop
Update Beschikbaar
Download de nieuwste versie van Firefox.
Open tabbladen en vensters worden hersteld.
Bijwerken en herstarten of Afwijzen

Het Venstertje is niet weg te drukken...
gaat mee met alles wat te lezen is op de geopende Mail...

en ook dat nog...je kqan niet eens indrukken...Niet Nu...
Mogelijkheden het venstertje weg te krijgen...je doet het of je wijst het af...

Echt verstand heb ik over al die dingen niet ...maar...In mijn Ogen... komt het als een soort van...Hacker over
als iets ...zomaar ...je geopende Mail dat je aan het lezen bent... binnen valt...

Komt bij
Ik ben daarmee bezig...met die geopende Mail...
en dan komt ahw als een soort gewetensvraag ...Bijwerken en Herstarten ...of...afwijzen...

Omdat ik met het ene bezig nen...zou ik dus...afwijzen moeten indrukken om dat Venstertje weg te krijgen
maar heb geen flauw idee...wat voor consequenties...dat kan geven...
maw waar komen ze dan plots of tzt mee aan...tijdens je geopende Mails...
met die Algoritmes van deze tijd...kan je maar zo heten...vanaf 1...de wereld in...lastige klant...
en dat is nog maar...een redelijke aardige ...ze kunnen je ook noemen...duizend en 1 slechte dingen...om
op afwijzing gedrukt te hebben...
om hun eigen tekort...bij Firefox...want er staat niet bij...Niet Nu...om in te drukken...
om het Venstertje weg te krijgen...

Maar hoe dat ook zij...(Ik mag dan 80 jaar oud zijn)...maar...ik ervaar het...als een Hacker ...wat
plots ...tijdens geopende Mails
binnen komt...en op...de geopende Mail...gaat staan...

en dito wat tijdens het typen op het Schrijfvenster van het Forum...plots er op verschijnt...
ik ervaar het...als een Hacker ...wat
plots ...tijdens geopende...wat dan ook met Internetten...binnen komt...en op...het geopende
in dat geval...geopende Schrijfvenster...waar je op aan het typen bent...(op welke Web of Forum dan ook)
ik ervaar het...als ...een Hacker ...

LT) :roll:

Het is nog beel erger...
Ik sloot erom ...het forum...en nog steeds... staat dat venstertje erop...in beeld...
Ik sloot erom die geopende Mail...en nog steeds staat dat Venstertje erop...in beeld...

Ik heb toch maar...op afwijzen gedrukt...
want ik ben... met wat anders beaig...dan met ...updaten...

Maar ondertussen...gevoel ik me behoorlijk...gehackt...
dat alles zit mee te lezen...wat je geopend hebt...
maar dat dat zelfs gebeurt...NIET ALLEEN OP fORUMS EN wEBJES...MAAR...met de MAILS...
Mails kan je vergelijken met de oude PTT Post dus...dat zich aan bepaalde codes moet houden...Brief Post geheim ed
eng
dus als er zomaar Vensters erop komen...kunnen...terwijl ik Ziekenhuis post
aan mij...aan het lezen bent...

Maw als een soort Inbraak is dat...op Internet... en dat... zijn Hackers ook...die breken ook in!!!

eng
dus
als er ...zomaar Vensters erop komen...kunnen...terwijl ik Ziekenhuis post
aan mij...aan het lezen ben...en als je ...op een Schrijfvenster... bezig bent...van een Forum of Web...

Nou dat dus...

mi Dan gaat ...die Internet Provider ...toch echt te ver...met hun boodschap...voor de FF gebruikers...als dat
(sinds kort) ...via Hacken (inbreek)...methodes ...gaat...

LT) :roll:
_________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 aug 2023, 00:19

Enkel... :)

(Ik vulde Opinievragen in...en opeens stond er...U gaf aan... Kleinkinderen te hebben...
(Heb ik dus nooit aangegeven)
de vragen gingen over Kinderopvang...en de kosten daarvan...

:roll:

_____________________________________________________

Ik las dit...

Opinie: ‘Drugsgebruik komt in iedere cultuur op aarde voor, laten we het niet stigmatiseren’

mi Ook in die dagen van De Jezus van N...snoven ze en zopen ze...Daar begon alle ellendes alle gesodemieter mee...ze
herkenden hem niet eens meer...
Kwamen dus ook niet voor hem op...toen dat... dringend nodig was...

mi...Kortom de uitkomsten van snuif en gezuip...gaf zoveel ellendes meer op de wereld...
maw
Ze hadden beter... een gewoon rokertje kunnen nemen...dan bleven ze in ieder geval...met... het koppie erbij...

:roll:
______________________________________________________________

Het verschil met ...geen of wel fouten gemaakt...met hoofdInfuusnaald in brengen... toen pas nog...is nul en
(Nog maar geteld in 1 Instelling)...nu 160 gemaakte fouten ermee...bij die kleine babietjes...

Al die vele toegenomen (vak) fouten en Missers en niksdoenerijen...

ipv snuiven en zuipen en pillengebruiken...Ze hadden beter... een gewoon rokertje kunnen nemen...dan blijven ze in ieder geval...met... het koppie erbij...
(Dat vind ik dr van!!!)

Kleine drugsdeal mondde uit in een fatale schietpartij: de vraag is waarom
En dan nog ...al die zware toegenomen Criminaliteiten ermee...er is ...sinds dat in het land...geen genoeg Politie... aan te slepen...

:roll:

ipv snuiven en zuipen en pillengebruiken...Ze hadden beter... een gewoon rokertje kunnen nemen...dan blijven ze in ieder geval...met... het koppie erbij...
(Dat vind ik dr van!!!)

:roll:
____________________________________________________________________

Weer eentje niet goed snik...(Van die slijm slijm verhalen...tijdens pride...)

Yeşim Candan
Heteromannen die elkaars handje vasthouden

mi...Wat is dat nu weer voor een maffe zin...of Hetero Mannen... handjes hebben.???


:roll:

___________________________________________________________________________

De Krankzinnigheid lijkt los gebarsten in het land...

MANTELZORG
Mantelzorger geeft straks ook injecties en sondevoeding in Nieuwegein
Een ziekenhuis in Nieuwegein vraagt familie mee te helpen met het verzorgen van patiënten. „Durf je nee te zeggen?”

mi...Alles mag in vrije tijd...(behalve een Sigaar)...ipv snuiven en zuipen en pillengebruiken...Ze hadden beter... een gewoon rokertje kunnen nemen...ook in Instellingen...dan blijven ze in ieder geval...met... het koppie erbij...en met Personeels behoud...want waar niks mag...
ook geen Sigaar...komt niks goeds van...

(Dat vind ik dr van!!!)

:roll:
________________________________________________________________

Ik las ergens dit...

LHBTQIA+


Jeetje Miena
wat is dat nu weer???

:roll:

Toch maar even gaan zoeken...
Mij is bekend
LHBT

Want ze zetten er steeds meer erbij en dan ook nog met een plus er achter+


https://www.nji.nl/seksualiteit-en-gend ... is-lhbtqia+

:roll:

Transgendervisibiliteit

en dat moet iedereen maar snappen...die T van Transgender snap ik wel...en toen dan zetten ze er
visibiliteit dat er weer achter???

mi Tot zover gaat het nog...LHBT...en toen?
LHBTQIA+

Ik schreef hiero welis...
Als ze ...zo door gaan... er een Toren van Babel te van te maken...gaat het op een dag instorten... en blijft er alleen nog
Spraakverwarring over...

:roll:

Of het wordt ervan...een Sodom (Homo's) en Gomora (Hetero's) ...Alles mag alles moet kunnen alles moet mogen...behalve een Sigaar...

(Alles mag... is dan Links... Alles mag...behalve een Sigaar ...een Sigaar... (ea gewone waar)...is Rechts... en Rechts ...
vinden ze ...slecht...)

:roll:

Ik heb best veel...LHBT Mensen gekend...van Hoog tm Laag...Tot zoveer was het nog te overzien...en te begrijpen ed
en te onthouden ed.

Maar degenen ...die ik kenden...deden niet mee met bv de Pride...
Geen een van ze...

Ze gevoelden dat...zoiets als de Pride...als een andere soort van Cultuur...tm erg veel... Laag bij de Grond gedoe...

maw
Er zijn behoorlijk veel meer...LHBT' ers ...dan op oa...de Pride ed te Zien is... in het land...
maar die er ...een gewoon leven ...mee leiden...uit en thuis en in clubs en Kerk ed. en ...op het werk...

Ze hebben dan ook... geen bevestigende vlag erbij nodig...om aan hun huis op te hangen...trouwens ik ...als
zijnde Hetero...ook niet...

Hoe dat ook zij...Ik heb best veel gesprekken gehad...met LHBT Mensen...de meesten leken ...een gewoon soort Burgelijk hetende leven... ermee te leiden...net als de meeste Hetero's ook...

en die op z'n Burgelijks gewoon...is volgens mij best hele grote groep...LHBT...die er niet te koop mee lopen...ze hebben er dan ook ...weinig problemen ermee...uit en thuis en in clubs en Kerk ed. en ...op het werk...

Maar ...die ik kenden...wilden perse niet geassocieerd...met oa...de Pride feestenden...
Ze gevoelden dat...zoiets als oa...de Pride...als een andere soort van Cultuur...tm erg veel... Laag bij de Grond gedoe...
want er kwamen culturen ons land binnen...die er heel erg anties mee zijn...
en die wilden ...die anties lieden...niet op hun dak krijgen...om die anderen...om de Pride figuren...als die andere soort van LHBT+...Cultuur...tm erg veel... Laag bij de Grond gedoe...

Zelf weet ik niks ...van de LHBT+ Pride figuren...want ik ben er nooit naar gaan kijken...ook niet via de TV ed.

Ik denk altijd...ieder zijns en haars meug...maar om nou om een paar in het land...de hele Nederlandse taal te laten verklooien...dan vind ik...die kunnen beter... voer voor Psychologen zijn...in het ergste geval...voer voor Psychiaters zijn...
om met diepte Psychotherapie...uit te vogelen...of ze zich... een Man gevoelen of zich meer een Vrouw gevoelen...
en'gevoelen ze zich meer tot het ...Omgekeerde...dan ze ingeschreven staan op het geboorte register...en willen ze
de Trans route in gaan...dan heb ik daar...reuze respect voor...ipv die te laten verzeilen in zulks...
oa...via ...de Pride...als in een andere soort van Cultuur...tm erg veel... Laag bij de Grond gedoe...verzeild te geraken...
Kortom ik ken alleen deze groep ervan...die op z'n Burgelijks gewoon...is volgens mij best hele grote groep...LHBT...die er niet te koop mee lopen...ze hebben er dan ook ...weinig problemen ermee...uit en thuis en in clubs en Kerk ed. en op het werk...Ze kunnen natuurlijk wel voor een speciale dienst uitgenodigd...zoals andere hobby clubs ook...maar voor de
gewone gangbare Kerkdiensten...is het niet de bedoeling dat het er met een verkleedpartij...gaande is...

Ik denk altijd...ieder zijns en haars meug...maar om nou om een paar in het land...de hele Nederlandse taal te laten verklooien...dan vind ik...die kunnen beter... voer voor Psychologen zijn...in het ergste geval...voer voor Psychiaters zijn...
om met diepte Psychotherapie...uit te vogelen...of ze zich... een Man gevoelen of zich meer een Vrouw gevoelen...
en'gevoelen ze zich... meer tot het ...Omgekeerde...dan ze ingeschreven staan op het geboorte register...en willen ze
de Trans route in gaan...dan heb ik daar...reuze respect voor...(De Trans route...mi dat is 1 van de meeste zwaarste Medische trajectes ooit gehoorde en Geziene...)

Misschien is het... een tekort in mij...Wie Weet...maar ik blijf denken aan...de LHBT ...maar de rest erbij gekomen...tm die Plus aan toe...waar gaat het nog over???

Alles wat ze achter LHBT zetten...Voor ze de hele Nederlandse taal laten verklooien...om relatief die paar...dan vind ik...die kunnen beter... voer voor Psychologen zijn...in het ergste geval...voer voor Psychiaters zijn...
om met diepte Psychotherapie...uit te vogelen...of ze zich... een Man gevoelen of zich meer een Vrouw gevoelen...om
dat met die ...diepte Psychologietherapie...te ontdekken gaan...

Alles wat na LHBT komt...Nou zo ongeveer ...Vrij onverveerd...denk ik ...er over...

LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 aug 2023, 02:53

Kelderraam... :)

(Vroeger...als iemand zei...Ik ben Queer...
dan ging het over mensen...die zich gigantisch konden verkleden en sminken ed.
tm bij het Kunstzinnige af...
Dat waren...Homo's en Hetero Mannen...

Dat zal nog wel zo zijn...Ik bedoel... ik snap die...Q niet ...na dat LHBT...

mi Is het een gigantische aparte hobby...om zich te verkleden tot Qeer...(en heeft dat mi...met
die sexuele rubriek LHBT...weinig van doen...LHBT Q)
die zich gigantisch verkleden en sminken ed.
tm bij het Kunstzinnige af...

Dat waren...Homo's en Hetero Mannen...zal in deze tijd niet veel anders zijn...
mi
Is het een Hobby...(Onder die rubriek valt dat)
Er bestaan zelfs tegenwoordig ...Wedstrijden mee...tm bij het Kunstzinnige af...

Ik las ergens....als Qeer gekleed wilden er mee naar een Kerk gaan...maar daar waren ze er niet mee gediend...
en toen kwamen ook woorden... over die Kerk als...Homofoob ...Discriminatie ed.

Daar zat ik over te denken...

Neem Romy Schneider...verkleed als Sissie...
ze Kerkte niet in die verkleed partij... wel Kerkte ze Als Romy S...

Ze ging dus niet kerken in de verkleed partij...
maar gewoon als Burger zijnde...als iedereen...

In Films en op Toneel vindt ook veel verkleed partijen plaats...die Queer clubs...is een Verkleed Hobby...
van zowel Homo's als Hetero'Mannen...

Misschien bestaat het ook als voor Vrouwen...Lesbisch en Hetero Vrouwen...die zich...in het Omgekeerde
Verkleden...
Vrouwen als Man en Mannen als Vrouw...
Ze kunnen er zelfs oa. de Pride mee op feesten...mee op Leuken...

Maar gewone Burgers ...die LHBT zijn...weigeren in Kerken... ed of waar dan ook....is een hele slechte zaak...
maar Queer verklede mensen weigeren...tijdens Kerk diensten...is... de Verklede Queer...Toneel club... te weigeren ...als bv een Kerk...die zo komen er...als die Kerk dat weigeren...moet
mi kunnen...dito uit en thuis en in clubs en op het werk ed. met dat soort van kledij...en smink ...ed.
daar zijn vast ...andere gelegenhedens voor...om zich ...daarmee... met hun hobby type...tentoon... te stellen...


Maar gewone Burgers ...die LHBT zijn...weigeren in Kerken... ed of waar dan ook....is een hele slechte zaak...
(Wat is die ...I...en A...er achter ook al weer????)


Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Trusten allemaal

Ik ga zo Voetballen WK Vrouwen kijken...dat wordt weer een lange nacht...
heel erg lang uitslapen morgen wordt dan dat...

https://www.youtube.com/watch?v=uYmF8QmvcTY
Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 aug 2023, 09:44

Ramen... :)

(Ik las dit...

Nieuws Milieuvervuiling
Veel minder plastic in de oceaan dan wetenschappers dachten

mi ...Wetenschappers... moeten niet denken...maar Bewijzen leveren...
(Goed of Fout gedacht...Over de dingen Denken ...doet iedereen... nl wel...en
als Wetenschappers zich gedragen als Iedereen...zijn het geen Wetenschappers...
maw...Wetenschappers... moeten niet denken...maar...naar Tijdswaarhedens... naar Kennis en Kunnens en Vermogen
Wetenschappers...moeten ...Bewijzen leveren...

:roll:
_____________________________________________________________________________

Ik las...
Nederland­se jongeren bij mis van de paus: ‘Elke keer weer komen er studenten zwanger terug’

Hoe valt dit nou weer te lezen?
er wordt maar ...1 Mans persoon genoemd... in deze artikelkop...???

(In de weekenden...misschien moet ik ook maar is... aan de snuif...en aan de pillen gebrei...dan snap ik
op Maandags ...misschien meer...???)(met wat ze...in de Media Kranten schrijven...)

:roll:
___________________________________________________________________________________

Tallon Griekspoor kan topweek in Washington niet bekronen met titel: ‘Dit geeft vertrouwen’

Van deze zin... in een Media krant...snap ik ook echt niks van...???
(In de weekenden...misschien moet ik ook maar is... aan de snuif...en aan de pillen gebrei...dan snap ik
op Maandags ...misschien meer...???)(met wat ze...in de Media Kranten schrijven...)

:roll:
_______________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Bijna tien jaar na het verhogen van de leeftijdsgrens voor alcohol van 16 naar 18 jaar mogen de meeste 16- en 17-jarigen (56 procent) nog steeds drinken van hun ouders.
Waarom staan de meeste ouders dit toe? En hoe kijken alle deelnemers naar alcohol? Vinden zij dat er meer maatregelen moeten komen om alcoholgebruik te ontmoedigen of niet?

(mi...In veel Culturen hebben 16 en 17 jarigen al hele gezinnen...en heten volwassenen...

Nou ja ik moet ergens beginnen...tijdens het na denken er over...

Ik ben er voorstander van...dat ze het van huis uit leren...en niet los gaan tm comazuipers aan toe als ze 18 jaar zijn en nergens...de maat hebben geleerd...

De Maat leren kan zijn vanaf 16 jaar...als er minstens 1 volwassenen bij is...of meer...zouden ze daarvan de maat
moeten leren...met 1 of met 2 glazen...drank...(Dus zou het strafbaar moeten zijn...als ze in hun eentje of met andere kinderen aan het alcohol drinken zijn...onder de 18 jaar...maw De Volwassenen is verantwoordelijk...of er aan de maat
gehouden wordt...bij de 16 en 17 jarige opklimmers...uit en thuis en op clubs ed.)
De Maat leren kan zijn vanaf 16 jaar...als er minstens 1 volwassenen bij is...of meer...zouden ze daarvan de maat
moeten leren...met 1 of met 2 glazen...drank...

Dit opdat ze... als ze... op zichzelf gaan drinken...als 18 jarigen ...dan...de Maat... geleerd hebben...

Zonder dat...de maat niet geleerd...van huis uit...op clubs ed...loopt het bij erg veel 18 jarigen
en ouder... volkomen uit de hand...met alcohol gebruik...tm Comazuipen... aan toe zelfs...

mi Moet tussen 16 en 18 jaar een Leerproces er over bestaan...vanuit huis uit en op Clubs ed.
als het dat mist...(in de Opvoeding ahw)...gaan er velen... vanaf 18 jaar volkomen los... ermee...

Maar als ze het niet lusten ...OF PERSE GEEN ALCOHOL WILLEN...moet dat ook ...gewoon aangenomen worden...van huis uit ...en in clubs ed)

Ik zelf ...vond alcoholische dranken vroeger... smerig...niet lekker ...maar heb nergens problemen.gehad...EN NOG STEEDS
NIET...
als ik bv een Colaatje bestelde... als de rest drank bestelde...(uit en thuis en waar dan ook) Nooit problemen mee gehad...
maw Dat
moet ook gewoon kunnen...perse drank te moeten drinken ...mag nooit een opgedrongen aangelegenheid zijn...(uit en thuis of waar dan ook)

Ik drink dus geen alcoholische dranken...maar proost wel ermee mee...bij feesten ed...Neem dan 1 of 2 slokjes...
verder niks...op dat hele feest...)mi...Er zijn tigs andere dranken zonder alcohol...die veel lekkerdrdrdr zijn...

Maar ik heb nergens problemen gehad
als iedereen drank bestelde ...en ik bv een Colaatje...(maw dat moet ook gewoon kunnen)!!!

En diegenen die drank drinken...hopelijk houden die zich...aan de maat ermee...(Maar... dan moeten ze dat...wel geleerd hebben!!!)(Vanaf 16 tot 18 jaar ..)(Dat leerproces... mag alleen als er minstens 1 verantwoordelijke volwassene bij is ...of meer...met de eis...1 glas mag...met 16 jaar en 2 met 17 jaar...en dat is dan tegelijk ook de Maat geleerd...)
(Alleen drinkende Kinderen onder de 18...zonder (verantwoordelijke)...volwassene erbij...dat zou strafbaar moeten zijn...)(Een nachtje de Politie cel in bv)

In mijn jeugd...Had je altijd wel..1 of 2 of 3 of 4 of 5...Dorpsgekken of Wijkgekken...vooral ook in Kermis tijd...die maar doorzopen...maar de hele
grote...Scholende Studerende Werkende...rest
dronk maar 1 of 2 glazen...dat was...de Algemene maat...meer niet...uit en thuis en op clubs ed!!!
(Althans waar ik woonde ...in Dorp en Later in de Stad)

(Je kan ook alles verbieden gaan...via de anties zeikzeurders...overal anties mee zijn...tm dat regelen in het land...
er zelfs...een Taliban land van maken...Alle Mannen met baard...
Op snuif en/of Pillengebruik ...voor de vette ec winst ...
(voor die ene en die paar en wat circuitjes...hun vette inkomsten)
voor de rest ...
geldt verder...Niks mag ook geen Sigaar etc.)secu (onder het mom van ...een stront arm land van maken... op die ene en die paar ...en wat circuitjes berenrijk...na)

Nou zo ongeveer... denk ik er...nog steeds zo over...

:roll:

Veel Mannen met baarden zien er gelijk uit als ouwe kerels...waarom doen ze dat toch???
Of ze hebben zo'n erge smerige baard...zoals eh enne eh...en die van D66...waarom doen ze dat?
Smerige uitziende baarden en/of zien er uit als...10 jaar ouder of meer...ermee...????

:roll:

NL pas op uw zaak...Met niks mag...Ook geen Sigaar etc.
Nog ven zo door gaan
en we hebben een ...Linke Ajathollah...figuur... of een Rechtse Ajathlah...figuur...in het Torentje...

via de anties zeikzeurders...overal anties mee zijn...tm dat regelen in het land...
er zelfs...een Taliban land van maken...Alle Mannen met baard...
Op snuif en/of Pillengebruik ...voor de vette ec winst ...
(voor die ene en die paar en wat circuitjes...hun vette inkomsten)

voor de rest ...
geldt verder...Niks mag ook geen Sigaar etc.)secu (onder het mom van ...een stront arm land ervan maken... op die ene en die paar ...en wat circuitjes berenrijk...na)

:roll:

_______________________________________________________________________________

MANTELZORG
Mantelzorger geeft straks ook injecties en sondevoeding in Nieuwegein
Een ziekenhuis in Nieuwegein vraagt familie mee te helpen met het verzorgen van patiënten. „Durf je nee te zeggen?”

mi Een Mantelzorger
mag alleen doen...wat ze gewoonlijk thuis ook doen...met hun gezinsleden...maw
daar valt ...echte Medisch Handelen... niet onder!!!
(Dan komt gewoonlijk ...Medische dienst langs...de Wijk Zusters ervoor langs... of de Huisarts ed
Verloskundigen en Verpleegkundigen en Ziekenverzorgers...ed)!!!)

(En in Ziekenhuizen ea Instellingen ...moet dat net zo toe gaan...)!!!
mi Een Mantelzorger
mag alleen doen...wat ze gewoonlijk thuis ook doen...met hun gezinsleden...maw
daar valt ...echte Medisch Handelen... niet onder!!!

Ze kunnen overal wel een klotezooi van maken...
om van alles weg te bezuinen...want de EU kost ons weer bakken met geld en bakken geld gaat naar een bUITENLANMD TOE...en dat heet bij ons weer...bezuinigen...op salarissen van Ziekenhuispersoneel
ea Instrellingen ... laag te houden...door ze steeds weg te doen...want elke nieuwe is nog goedkoper...blijft over
er komt zo...echte Vak Personeels tekorten...
Mantelzorgers doen het gratis...

Hoe dat ook zij...
mi Een Mantelzorger
mag alleen doen...wat ze gewoonlijk thuis ook doen...met hun gezinsleden...maw
daar valt ...echte Medisch Handelen... niet onder...in... Ziekenhuizen ea med Instellingen!!!

:roll:
1 vb.
Tiff was in de Thuiszorg...men vond haar ...een kei goeie...en toch... elke keer kreeg ze de zak...
als het hetende contract om was...met hele groepen ging dat zo eraan toe...of ze tructen ze ...een kei goeie...en toch... met een smerige smoes eruit...De Bovenlaag verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden
anderen...
men moest maar elders gaan solliciteren
maar dan was het inkomen... als hetende beginneling elders...nog lager dan eerst...velen gingen maar
werken... bij ...de Commerciele bedrijven...dat ging heten ...in de Zorg...geen Personeel te krijgen...

Om meer inkomen bedachten ze ZZper's...die tigs meer per uur vragen...ipv het vaste personeel loon tev erhogen...
en contractanten in vaste dienst te nemen...
gingen ze die veel te dure ZZPérs betalen...
ipv
Er is in de Rekenkamer zoveel geld voor de Zorg...
dat werd steeds meer en meer vet overschreden...want ze houden zich niet aan...de Salaris lijn...
dat is voor elke rangen stand bekend ...maar werd met ZZPérs vet overschreden...er kwamen er steeds meer bij
ipv die te weigeren...wgs...ze vallen met hun inkomen vraag buiten...vaste Salarislijn...voor elke rangen stand bekend

ipv het vaste personeel loon te verhogen...
en contractanten in vaste dienst te nemen...
gingen ze ...die veel te dure ZZPérs betalen...
Dat geld verschil
vult de Rekenkamer niet aan...dus kwamen er Ziekenhuizen ed met geld te korten...allemaal om dom stom niet
echt nagedachte zaken met Personeel uitgehaald...en terwijl daar het inkomen van zakte of veel te laag van bleef...
steeg het inkomen van de hetende bovenlaag...
De Bovenlaag ...verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden...

(Dan nog alle ellendes van de Koerswisseling in het jaar 2000
Schreef ik al zo vaak over...op een dag is niks meer te betalen...voor de patienten gebruikers ea klanten...ed
en voor het hetende lagere rangen en standen personeel...want
De Bovenlaag ...verdient veel te veel... tov om het Algemeen...in stand te kunnen houden...

(De trucs zwaar gedekt...waar men 1 gulden is 1 euro gingen doen of zelfs 1 gulden is maar 2.20 is een euro gaan doen
ipv
Het moest allemaal gedeeld door 2.20
elke gulden omgezet in de euro munt...

De trucs zwaar gedekt...waar men 1 gulden is 1 euro gingen doen of zelfs 1 gulden is maarl2.20 is een euro gaan doen
ipv te delen...Gevolg er zit ...ondertussen...vaak al meer... diefstal bedrag... in hoge lonen en de prijzen dan ...in de werkelijke lonen en prijzen...
(Legde ik welis uit met een heupoperatie...7000 gulden werd 24000 euro...als prijs...
met de koerswisseling toen..._
Gevolg er zit ...ondertussen...met elke jaarsverhoging
is vaak al meer... het diefstal bedrag... in hoge lonen en de prijzen dan ...in de werkelijke lonen en prijzen is...

Maar bij de lage en lage Middeninkomens en bij alle uitkeringen ed...hebben ze alles wel netjes gedeeld door 2.20 indertijd...

Dus in het lAND... de afstand werd...de ene steeds rijker en de anderen steeds armer...De Bovenlaag ...verdient veel te veel... tov om het Algemeen...in stand te kunnen houden...
toen kwamen de weg doen trucs...om de hetende Onderlaag goedkoop te houden...
Tiff was in de Thuiszorg...men vond haar ...een kei goeie...en toch... elke keer kreeg ze de zak...
als het hetende contract om was...met hele groepen... ging dat zo eraan toe...of ze tructen ze ...een kei goeie...en toch... met een smerige smoes eruit...De Bovenlaag verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden
anderen...
men moest maar elders gaan solliciteren...het ging heten ...Personeels tekorten in de Zorg...
Mantelzorgers doen de dingen gratis...en voor niks...
Op zich is daar niks mis mee...maar wel als ze de Medische zaken moeten gaan doen er...
ipv
Een Mantelzorger
mag alleen doen...wat ze gewoonlijk thuis ook doen...met hun gezinsleden...maw
daar valt ...echte Medisch Handelen... niet onder...sowieso niet in... Ziekenhuizen ea med Instellingen!!!
Om...De Bovenlaag ...verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden...

Met de koerswisseling toen...
Gevolg er zit ...ondertussen...met elke jaarsverhoging
is vaak al meer... het diefstal bedrag... in hoge lonen en de prijzen... dan de werkelijke lonen en prijzen is...

Maar bij de lage en lage Middeninkomens en bij alle uitkeringen ed...hebben ze alles wel netjes gedeeld door 2.20 indertijd...

(Schreef ik toen al over...op een dag...komt men dat tegen....De Bovenlaag ...verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden...
en dan...wordt er een Ziekenhuis en Instelling weg bezuinigd...etc. etc. etc.en Eerste Hulp afdelingen weg etc. etc. etc.
ipv
(Die in de miljarden...al geworden...aan diefstallen...(in bepaalde lonen en bepaalde prijzen)
ondertussen ...dat is...terug te halen bij ...de Dieven!!!)

Maar...dat schreef ik ...ook al vaker...op ons vorige Forum...en toen...
wordt er ...alweer...een Ziekenhuis en Instelling weg bezuinigd...etc. etc. etc.en Eerste Hulp afdelingen weg etc. etc.
etc. en toen etc. etc. etc.

Kortom Personeels tekorten oa in de Zorg
in Ziekenhuizen en Instellingen en in de Thuiszorg...heeft al ...een hele vette lange staart... als redene...vanaf
het jaar 2000
en wat moet nu weer... weg bezuinigd...2 Kinderhart afdelingen...etc. etc. etc.
er blijft zo nauwelijks beroeps stage plekken over...voor de Medische diensten wgs...
alweer...een Ziekenhuis en Instelling weg bezuinigd...etc. etc. etc.en Eerste Hulp afdelingen weg etc. etc.
etc. en toen etc. etc. etc.

Kortom Personeels tekorten oa in de Zorg
in Ziekenhuizen en Instellingen en in de Thuiszorg...heeft al ...een hele vette lange staart... als redene...en wel...vanaf
het jaar 2000...van Het Linkse Paarse Kabinet...
De trucs zwaar gedekt...
waar men 1 gulden is ...1 euro... gingen doen
of zelfs 1 gulden ...is maal...2.20 is een euro zijn gaan doen
ipv te delen...door 2.20

Gevolg met de jaarlijkse prijsverhoging vanaf het jaar 2000
er zit ...ondertussen...vaak al meer... diefstal bedrag... in bepaalde hoge lonen... en bepaalde prijzen dan ...
de werkelijke lonen en prijzen...ervan is...Dat werd...De Bovenlaag verdient veel te veel... tov voor het Algemeen...in stand te kunnen houden...

Kortom Personeels tekorten oa in de Zorg
in Ziekenhuizen en Instellingen en in de Thuiszorg...heeft al ...een hele vette lange staart... als redene...en wel...vanaf
het jaar 2000...De trucs zwaar gedekt...van de Koerswisseling van de Gulden Munt naar de Euro Munt...
is
zwaar gedekt...vanaf... Het Linkse Paarse Kabinet...

Fijne Dag verder
https://www.youtube.com/watch?v=oKchhsBl_7g

Knf en Gr van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 aug 2023, 01:27

Mentaal... :)

(Zomergasten heb ik ook gekeken...
Je gelooft nauwelijks dat het bestaat...in een hetend modern land als Nederland...
https://nos.nl/video/2485741-arib-kriti ... nst-gedrag
https://nos.nl/artikel/2485720-arib-tot ... ldigd-word
https://www.ad.nl/show/arib-trekt-tot-n ... ~aad985cc/
Een jaar later...
Arib: 'Tot op dag van vandaag is mij niet bekend waar ik van beschuldigd word'

Mi Moeten ze... altijd...alle anonieme beschuldigingen ...op het werk...naast zich neer leggen...
ahw seponeren...

Het is gewoon achterlijk voor woorden wat daar gebeurt is...
zo kan iedereen op het werk gewipt worden...van hoog tm laag...
er zijn altijd wel rancuneuze figuren op het werk...(Zeker is flink de waarheid tegen ze gezegd!!!)
Of zoals in de Politiek...tegenstanders... kunnen heel erg anties mensen ...van de andere Partij zijn...

Mi Moeten ze... alle anonieme beschuldigingen... op het werk...naast zich neer leggen...
ahw seponeren...
er zijn altijd wel rancuneuze figuren op het werk...(Zeker is flink de waarheid tegen ze gezegd!!!)
Maar ook...Jaloezie... kan hoogtij vieren...
Jaloezie met rancunes...(Zeker is flink de (vak)...waarheid...is tegen ze gezegd!!!)

Schreef ik laatst hiero nog...Journalisten willen alsmaar...dat die Bergsma veel harder gaat optreden...Ik schreef
is hiero...moet ze is doen...als hetende baas zijnde er...(Vak waarhedens zeggen)...(in het openbaar er of in een besloten Kamer...dan komt op haar ...hetzelfde af...als op die Arib ...toen die er Voorzitster was...Anonieme beschuldigingen!!!

Wat die Arib is overkomen...Mi Moeten ze... altijd...alle anonieme beschuldigingen ...op het werk...naast zich neer leggen...
ahw seponeren...want dan kan ook de volgende... nauwelijks tot niet... echt gaan optreden!!!
(Bij (vak) fouten en missers en niksdoenerijen etc. aan gedrags fouten... bij de hetende Onderdanen ahw)
Moet ze is doen... door druk van buitenaf...dan komt op haar ...hetzelfde af...als op die Arib ...toen die er Voorzitster was...en daar komen ze aan...Anonieme beschuldigingen!!!

De fluister en doorsluis campagne ...doet de rest wel opjutten...opdat het dan lijkt...dat die Voorzitster overal mee
een ongepast werkgedrag had...veel mensen zijn ...te bemanipuleren... waar ze bij staan nl.
(om net die ene of die paar ...als Baas zijnde...is flink de (vak ea) waarhedens tegen gezegd...)

(Ik meen dat die Arib in die dagen ...ook nog tegen ...wat... verbouwings plannen was...omtrent de Tweede Kamer...
maw...vanaf 1 een paar etc...De fluister en doorsluis campagne ...doet de rest wel opjutten...opdat het dan lijkt...dat die Voorzitster overal mee
een ongepast werkgedrag had...Veel mensen zijn ...te bemanipuleren... waar ze bij staan nl.
(om net... die ene... of die paar ...als Baas zijnde...is flink de (vak ea) waarhedens... tegen gezegd...)

Maar dan nog...de totale oncorrectheid...dat die Mensen op zich af krijgen...die opeens een schorsing krijgen...
zonder te weten waar het over gaat...en door Wie en Wat en Waar...na een jaar weet die Arib dat nog steeds niet...waar ze nu echt van wordt beschuldigd...

Anoniem of zelfs niet Anoniem...Maar zo makkelijk...schijnt men in Nederland een tegenstander te kunnen weg jassen...uit het werk...De beschuldigden krijgen compleet niks te horen...uren dagen weken maanden desnoods meer dan een jaar...
Een jaar later...
Arib: 'Tot op dag van vandaag is mij niet bekend waar ik van beschuldigd word'

(Zo erg ...is zulks ...in ons kleine kikkerlandje...elke tegenstander... kan een ander... maar zo weg werken!!!)
Wat die Arib... is overkomen...(Als zijnde Voorzitter in de Tweede Kamer..Mi Moeten ze... altijd...alle anonieme beschuldigingen ...op het werk...naast zich neer leggen...
ahw seponeren...want dan kan ook de volgende... nauwelijks tot niet... echt gaan optreden!!!

Als het daar gebeurt...kan het zomaar overal gebeuren...ondertussen
het vertrouwen... in de Politiek... is zo wel ver te zoeken...

(Als de tegenpartij... mensen maar zo... kunnen laten weg wippen...en met zo'n gemak zelfs...Anoniem zelfs...)
(Om zeker opgetreden ...de (vak) (en/of gedrag) ea Waarhedens gezegd)!!!

De volgende Krankzinnigheid is...

Maar dan nog...de totale oncorrectheid...dat wat die Mensen nog meer ...op zich af krijgen...die opeens een schorsing krijgen...
zonder te weten
waar het over gaat...en door Wie en Wat en Waar...na een jaar weet die Arib dat ...nog steeds niet...waar ze nu echt van wordt beschuldigd...(maar met welk een gemak...in ons landje... een tegen Partij... die Vak plek kan innemen zeg...via beschuldigingen...met zo'n gemak zelfs...via Anonieme beschuldigingen zelfs...)!!!

Mi Moeten ze... altijd...alle anonieme beschuldigingen ...op het werk...naast zich neer leggen...
ahw seponeren...(en het er elders... sowieso... het niet over te hebben zelfs...)!!!
(maw doorvoerenden uitvoerenden...zijn dan mede schuldig er aan...aan die hele schorsing!!!
en al helemaal...
(Zo erg ...is zulks ...in ons kleine kikkerlandje...elke tegenstander... kan een ander... maar zo ...weg werken!!!)
(Een fluister campagne doet de rest wel)...tm (en zelfs...kan de Tegenpartij...die werkplek...van de geschorste...(van die andere Partij)... innemen gaan!!!)

Na een jaar... weet die Arib ...dat ...nog steeds niet...waar ze nu echt van wordt beschuldigd...(maar met welk een gemak...in ons landje... een tegen Partij... die Vak plek kan innemen zeg...via beschuldigingen...met zo'n gemak zelfs...via Anonieme beschuldigingen zelfs...)!!!
:roll:

Maar die dingen ...schreef ik toen...net zo...hiero...ook al...een jaar terug...!!!
tm tm tm...laatst...
Journalisten willen...nogal opjutterig... alsmaar...dat die Bergsma (D66)...veel harder gaat optreden...Ik schreef
is hiero...moet ze is doen...als hetende baas zijnde er...(Vak en/of gedrags -waarhedens -zeggen)...(in het openbaar er of in een besloten Kamer...dan komt op haar ...hetzelfde af...als op die Arib (PvdA)...toen die er Voorzitster was...die werd
weg gewerkt...met... Anonieme beschuldigingen!!!

:roll:

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=e1OEgpLjXuQ

Gr en Knf van LT) :roll:
____________________________________________________________________________________

PS.

Ik las net dit...


TV-RECENSIE(NRC)
Arib gaf geen krimp in Zomergasten. Vragen over ‘machtsmisbruik’ en ‘schrikbewind’ kwamen niet door haar harnas
Khadija Arib ging in het programma Zomergasten niet werkelijk in op de beschuldigingen dat ze als Kamervoorzitter een schrikbewind voerde. Het onderzoek naar haar gedrag hing daardoor als een schaduw over de uitzending.

(mi...Zo'n doorloop neg...fluister methode is dat...kwamen niet door haar harnas!!!!

Maar mi ...zei ze (Zondag jl)...duidelijk zat...
Ik heb nooit geschreeuwd en nooit met deuren geslagen...(blijft mi
over...
Zeker de Vak en Gedrags waarhedens gezegd...aan eh enne aan eh...)

Maar die dingen ...schreef ik toen...net zo...hiero...ook al...een jaar terug...!!!
tm tm tm...laatst...
Journalisten willen...nogal opjutterig... alsmaar...
dat die Bergsma (D66)...veel harder gaat optreden...Ik schreef
is hiero...moet ze is doen...als hetende baas zijnde er...(Vak en/of gedrags -waarhedens -zeggen)...
(in het openbaar er of in een besloten Kamer...dan komt op haar ...hetzelfde af...als op die Arib (PvdA)...toen die er Voorzitster was...die werd
weg gewerkt...met... Anonieme beschuldigingen!!!

https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... dija-arib/
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 09 aug 2023, 07:54

Taalboek... :)

Ik ben nog steeds trachten... te snappen...wat ze bedoelen met... alles wat komt...na LHBT...

Zo las ik ergens...De Queer Gemeenschap...
wat die allemaal tegen komt...

Dus dan gaat het over de...Q
LBHTQ

In mijn tijd...toen ik vroeger Kraamverzorgster was...in de Grote stad...had je bepaalde cafees
met Entertaiment ...van Queers...

Queers worden met eigen lichaam uitgebeeld...door Homo's en door Hetero Mannen...

Toen liepen ze alleen wat rondjes op het Podium...of ze zongen een lied en/of ze dansten erbij...
Het bezoek in zulkse cafees waren allerlei...misschien iets meer aan Homo's dan aan Hetero's.
maar er zaten daar Mannen als wel vrouwen...aan de drink tafeltjes...van allerlei sex geaardheid...

Maar de Queers... hebben zich uitgebreid...werden meer en meer een Kuntzinnige bezigheid...vaak
met een wedstrijd erbij...zo van wie is de mooiste Queer...

Ik was is in een gezin...Man vrouw en Kinderen...Hij had als hobby...Queer...
Daar entertaiment hij mee...als extra verdienste...maar ook om de kunt ervan met het eigen lichaam te kunnen doen...
Hij was een Hetero man...
Die vertelde me...als er 5 Hetero mannen aan mee doen kan je er 15 Homo's verwachten die er aan mee doen...dat
maakt ze niks uit...het gaat om de Voorstelling ervan ...voor het Publiek te vermaken...Het is een Hobby Entertaiment...
https://www.youtube.com/watch?v=tSjrPrtbjAg
________________________________________________________________



Laatst was er ook een Wedstrijd mee op TV...met Hetero's en met Homo mannen...net als toen...alleen
was het veel Kunstzinniger geworden...vergeleken met vroeger...
Maar het heeft op zich...totaal niks met ...LHBT te maken...dat gaat over sexgeaardheid... Quens gaat over Hobby Entertaiment...wat ook een betalende baan kan zijn...
Het kan ahw ook zoiets als Pride...leuk opleuken...
als er Queens aan mee doen...
Maar het heeft op zich...totaal niks met ...LHBT te maken...dat gaat over sexgeaardheid... Quens gaat over Hobby Entertaiment...wat echter ook een betalende baan kan zijn...
https://www.youtube.com/watch?v=6_73PxCd_HA

Dus die ...Q...vind ik niet horen bij dat rijtje...LHBT...
maar wat blijkt
opeens ergens...zijn er mensen zich Queen gaan noemen die met hun sexgeaardheid nergens bij passen...niet bij
L en niet bij H en niet bij B en niet bij T...

__________________________________________________________



Daar schreef ik hiero welis over...Die kunnen beter ...Diepte Psychologie Therapie ondergaan...voor de van alles door elkaar halen...zelfs de Naam Queen stelen gaan...
In therapie om te ontdekken...waar het in hun Jeugd ergens is mis gegaan...met hun eigen gevoelens...
opdat ze nergens bij willen horen in feite...maar wel van de Maatschappij eist...hen aan te spreken met
Hun (Hullie) en Zullie) ed.in het meervoud...
omdat ze zich geen Man en geen Vrouw gevoelen...

__________________________________________________________________________________

(Het stukje waar ze het niet meer doorzenden is...als ik uitleg ...het kan ook iets medisch zijn...
iets met de hormonen mis zijn...of er zou iets met een juiste operatie het moeten oplossen...

_________________________________________________________________________________________



mi...Misschien doet ...de juiste medicijn Wonderen en/of de juiste Diepte psychologie ...en/of de juiste Operatie ed dingen meer...
om te Ontdekken of je... een Hetero bent...Man of Vrouw ...of bent ...een LHBTér...maw meer keuze is er niet
ook niet in de Taal...Het is het ene of het andere...Man of Vrouw...dus niet allebei...of met...zelfs dat niet(?)

_______________________________________________________________________________________________


Maar dan nog...om op te komen... voor de ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...om Kunstwerken te maken... van hun eigen Lichaam!!!


https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -duitsland
https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/arti ... finn-remke
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... e-reacties

Zo denk ik er over...
https://www.youtube.com/watch?v=MuP3fPVbSkk

Gr en Knf van LT) :roll:

Als ik begin... uit te leggen...en het niet doorzendt...is va...dat mijn tips niet hetzelfde is
als de Alternatieven met
homo's omturnen... tot heteros....

Mijn tips zijn...juist ...om zich zelf ...te gaan ontdekken...of met Hetero is ...of iemand voor de LHBT is...
ipv Niks...is...


Maar dan nog...om op te komen... voor de ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs beroeps mensen...om Kunstwerken te maken... van hun eigen Lichaam!!!
https://www.youtube.com/watch?v=K0QLLk--gNk

LT) :roll:

In wezen schrijf ik
Alles wat na LHBT komt...is wat mee
(zo vind ik de ...Q...er niet bij horen!!!)

Om op te komen... voor de ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam!!!

(ALS ZE HET... EEN...QUEEN GEMEENSCHAP... GAAN NOEMEN...GAAT HET MI OVER EEN KUNST GEMEENSCHAP...

De ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam!!!
(OM TE TONEN ...AAN ALLE GEAARDHEDENS!!!)(OOK OM ZOIETS ALS...DE PRIDE...OP TE LEUKEN!!!)

MAAR THE QUEENS...Hebben met... de LHBT niks van doen...als Groep...Als Kunst Gemeenschap...
(Misschien sommigen wel ...met hun eigen privacy leven...maar dan zonder de...Q...is diegene persoonlijk...1 van de ...LHBT's...Maar...dat is geen vereiste...!!!))
want
De ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam!!!

LT) :roll:

Nou ja...met mijn...80 jaar...ik denk er ongeveer zo over...ook...Maak van de LHBT...
geen Toren van Babel van...(Door wie of wat dan ook!!!)
Anders komt er ...landelijke... Spraakverwarring... van!!!)
(tm tm tm dat bijna niemand meer weet...waar het over gaat...dito
met al ...die vele... inmiddels Vlaggen...daar komt ...landelijke... Spraakverwarring... van!!!)(tm tm tm dat bijna niemand meer weet...waar het over gaat...!!!

Maar...onthou is...De ...echte Queens...
dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...
The Queens...Dat is een...Genderneutrale...Kunst Gemeenschap...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam!!!

LT) :roll:

Geen idee waarom het niet doorgezonden werd...
ik heb nu wel wat... med woorden... er buiten gelaten...voor alles wat... na ...LHBT komt...
op de echte Q na...want
The Queens...Gemeenschap...Dat is een...Genderneutrale...Kunst Gemeenschap...die (Wereldwijd)(vaak in de vorm van Entertaiment)
Dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam...en dat tonen...aan elkaar tm tm tm...aan de rest ...op de Wereld!!!

(Om de toren van babel...weer kleiner te maken)...(Mijn stelling ...is dus...die ...Q...hoort niet bij de...lhbt!!!)
(De Queens is...mi dus...(met of zonder inkosten ermee)...is een Genderneutrale Kunst Gemeenschap...op zichzelf!!!)
(Net als... zoveel Kunststromingen in de eeuwen...dat zijn...)
(De Queens is...mi dus... Een Genderneutrale Kunst Gemeenschap...op zichzelf!!!)
(Mijn stelling ...is dus...die ...Q...hoort niet bij de...lhbt!!!)

Wat niet uitsluit...dat enkelen van ze...Particulier ...ook lid is ...van 1 van de LHBT Gemeenschap....)maar
dan gaat het over LHBT en niet over ...de Q!!!
The Queens...Gemeenschap...Dat is een...(op zichzelf staande)...Genderneutrale...Kunst Gemeenschap...die (Wereldwijd)(vaak in de vorm van Entertaiment)
Dat zijn Entertaiments hobby Mensen...of zelfs Beroeps Mensen...(Dat zijn Hetro's en Homo's)...die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam...en dat tonen...aan elkaar tm tm tm...evt ook...aan de rest ...op de Wereld
tm in Wedstrijd verband aan toe!!!The Queens...Gemeenschap...is (een hobby tm is zelfs een Beroep)is ...een Kunst vorm...Entertaiment... nl!!!

(Mijn stelling ...is dus...die ...Q...hoort niet bij de...lhbt!!!
is compleet op zichzelf staand nl!
die Kunstwerken maken... van hun eigen Lichaam...en dat tonen...aan elkaar tm tm tm...aan de rest ...op
de Wereld!! )

De rest achter dat...LHBT...beschreef ik al vaker...
net als dat Vg,ra het juist medicijn is...kan zijn...kunnen ook andere medicijnen ...of operatie of Therapie...de juiste
oplossing geven...voor hun Probleem...bij zichzelf... de juiste sexgeaardheid te ontdekken...
mi horen die ...ook niet tot de ...LHBT...maar
misschien wel
met het juist Medicijn of de juiste Operatie of na de juiste Ps Therapie...de keuze is aan hen
men is ...Man of Vrouw...als zijnde...Hetero... Of men is LHBT...
mi men is ...Man of Vrouw... zijnde...meer keuzes... is er niet...

:roll:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Het woord
(zelf uitgevogeld net in dat hele getypte reactie...)...waardoor...
de hele reactie...niet doorzond ...is...Vi...ag...ra...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik
schreef dus...ook oa vi...ag...ra...bepaalde Medicijnen...lost veel problemen op...maw andere Hormoon medicijnen misschien ook wel...of
Operatie of Diepte Psychologie...bij alles wat...na LHBT komt (op de Q na)...om uit te vogelen wie ze zelf zijn...

(Om de toren van babel...weer kleiner te maken)...(Mijn stelling ...is dus...die ...Q...hoort niet bij de...lhbt!!!)
(De Queens is...mi dus...
(met of zonder inkomsten ermee)...is hOBBY OF ZELFS EEN BEROEPS...ENTERTAIMENT...IS een Genderneutrale Kunst Gemeenschap...op zichzelf!!!)
In die Kunstvorm...(van welke sex geaardheid dan ook)...telt alleen...het... eigen Lichaam...om
IN KUNST... OM TE ZETTEN...

Ik las is...Queens hebben het moeilijk op straat...maar misschien... is de straat ...er niet voor bedoeld...wel
onder elkaar of...in bepaalde uitgaans gelegenhedens ...en bij zoiets als ...de Pride ...ea feesten...om dat... als
Entertaiment Hobby (op reis vergoeding na...niet betaald) ...of... als Beroeps..(ERVOOR BETAALD)...om het er...op te Leuken...om het
Met hun kunst vorm...het er...op te Vrolijken...
https://www.youtube.com/watch?v=GUDYM2ggub4

______________________________________________________________

Fijne dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=AYS_s0UHLAw

LT) :roll

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 aug 2023, 02:06

Boekenrek... :)

(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... ss-ongeluk

mi Bezopen ...idioot...krankzinnig...te zot voor woorden...
dat zoiets... op het Fietspad ...of zelfs op een weg...met 10 Kinderen mag...Zelfs met 5 Kinderen ...is het mi...al op het Kantje...

:roll:

_____________________________________________________________________

Dag na veroordeling Thijs Römer staat zijn vader bovenaan Bestseller 60 met Het kind van de rekening
Gemengde gevoelens in huize Römer. Een dag na de veroordeling van Thijs Römer staat vader Peter Römer met zijn nieuwe boek bovenaan in de Bestseller 60 van boekenkoepel CPNB. Het 93ste avontuur van de beroemde Amsterdamse rechercheur De Cock heeft de titel Het kind van de rekening.

Showredactie 09-08-23, 22:04 Laatste update: 09-08-23, 22:42
De detective van auteur Römer is vanuit het niets op de eerste plaats binnengekomen in de Bestseller 60 die boekenkoepel CPNB elke week bekendmaakt. In het boek wordt rechercheur De Cock op oudejaarsavond thuis bezocht door een oude inbreker. Hij zegt dat hij vermoord gaat worden. Römer nam de langlopende serie na de dood van de oorspronkelijke auteur Appie Baantjer over.

Peter Römer is de vader van Thijs Römer, die een kleinzoon is van Piet Römer die jarenlang op tv gestalte gaf aan De Cock. Vader Peter was er tijdens de zitting ook bij om zijn zoon te steunen. Die kreeg maandag een celstraf van drie maanden, waarvan twee voorwaardelijk, en een werkstraf van 240 uur opgelegd voor het online misbruiken van drie minderjarige meisjes.

Lees ook
Hoe gaat het nu verder met Thijs Römer: komt hij alleen in een cel terecht?
PREMIUM
Hoe gaat het nu verder met Thijs Römer: komt hij alleen in een cel terecht?
Drie maanden cel (waarvan twee voorwaardelijk) plus 240 uur werkstraf voor Thijs Römer

mi. Ik heb verschillende keren gelezen...hij nodigde de meisjes ook bij hem thuis uit...(en toen?)
Maar daar gaan de Rechtzaak helemaal niet over...(?)

:roll:
__________________________________________________________________________________


Eetpiraten plaag voor horeca: 'Slaan toe als het druk is'


mi. Er zit niks anders op...na de bestelling gedaan... het meteen voortaan... te laten betalen voortaan!!!
(Dus... niet meer pas...laten betalen...na het eten...in restaurants!)

:roll:
_______________________________________________________________________________

FILM
Hoe filmbeelden van vroeger een compleet eigen leven gaan leiden in je hoofd

Ik weet nog...dat ik een peuter was...en in een Kinderledikantje lag...
en m'n hand dat op iets lag...
en dat iets bewoog plots...
en ik daar erg van schrok...maar door de schrik...leek ik meer bewustzijn te ervaren...en ik volgde dat iets
met die ene hand...het iets zat aan mezelf vast...(woorden kende kik nog niet...maar het iets...was een been...)

Dat schoot me te binnen... toen ik pas die reclame op TV zag...van die rollende babietjes in hun Kinderbedje en eentje
met de hand op een been had liggen...

Opeens wist ik het van toen weer...
Met de Kennis van nu...valt nauwelijks voor te stellen...dat een Peuter van alles ervaart...zonder de woorden ervan te kennen...
Ik weet nog...dat toen ik het been ontdekte die aan me vast zat...alles aan me ging bevoelen...en ontdekte 2 van
die beweeg dingen die aan me vast zaten...maar ook de 2 beweeg handen zat vast aan me...
Iets in het Bewustzijn...leek wel bewust van het ...Ik...van dit ben ik...en al die bewegende dingen zaten vast aan mijn ik...
Zo woordenloos...alles te ervaren...lijkt me iets dierlijks ...dieren ervaren ook alles zonder er woorden voor te weten...
maar dan hun leven lang...

Door opvoeders... leert een kindje de woorden...erbij...Zo nu is het tijd...voor het Bedje...dus dat houtending
waar ik in gelegd werd... is een bedje...
Ik denk dat
dat het eerste woord is... wat ik kende...met het begrip erbij...waar het voor dient...
Zo nu is het tijd...voor het Bedje...dus dat houtending
waar ik in gelegd werd... is een bedje...

Misschien doet elke film wat we zien...ook wel iets...in onze bewustzijn...
Ik las...
FILM
Hoe filmbeelden van vroeger een compleet eigen leven gaan leiden in je hoofd

Maar ik ben nog opgegroeid...zonder films...zonder TV in huis...
maar de laatste paar decennia...zien veel kleintjes al Tv vanuit de box...
misschien hebben we er geen flauw idee van...wat we daarvan meenemen...in de opgroei...
alleen
Het Journaal en het Nieuws al...kan al angst aan jagend zijn...in het beleven van een kind...
en een eigen denkleven gaan leiden...

Maar dat kan ook het leven om de opgroei kinderen heen doen...
Zonder ooit een film gezien zonder TV etc.
Ik woonde wat jaren op een boerderij...
de angst er was...als er Onweer kwam...dan moesten we allemaal om de grote tafel gaan zitten...in de nacht...
ik had wat geluk...kon ook zittende in slaap vallen...
Maar ze hadden een veel langs komende Huisvriend...een hele aardige man en vaak behulpzaam op en om de Boerderij...
maar toen werd het Oud en nieuw...en bleek die zich vol gezopen te hebben...en ging buiten op het erf schelden en tieren en riep dat die de Boerderij in brand zou gaan steken...

Ik sliep in een Kamertje op zolder en werd er wakker van...en hoorde wat die riep...
weken had ik er last van...durfde nauwelijks te gaan slapen...de angst ging een eigen leven leiden ahw.
met eigen invullingen...wat er allemaal met brand op een Boerderij gebeuren kon...niet alleen met de Mensen ook
met de dieren op het deel...

Soms met Onweer ging er in die regio een Boerderij in de brand...dat was het ergste wat mensen en dieren er
konden overkomen...en die zgn huisvriend man...met zijn bezopen kop...zou dat met onze boerderij gaan doen...

Weken had ik er last van...durfde nauwelijks te gaan slapen...de angst ging een eigen leven leiden ahw.
met eigen invullingen...wat er allemaal met brand op een Boerderij gebeuren kon...niet alleen met de Mensen ook
met de dieren op het deel...

mi Een Film kan net zo angstig uitpakken...maar ook best veel dingen op TV...
De angst...kan een eigen leven leiden gaan ahw.
met eigen invullingen...mi al bij hele jonge Kinderen...

En men heeft dan ...geen flauw idee....waarom hun kind...zo'n angsthaas geworden is...in ieder geval niet vanuit
het veilige eigen huis...maar waarvan dan wel???

De laatste paar decennia...zien veel kleintjes al Tv ...vanuit de box...
misschien hebben we er geen flauw idee van...wat kinderen daarvan meenemen...in de opgroei...
alleen
Het Journaal en het Nieuws al...kan al angst aan jagend zijn...in het beleven ...van een kind...
en een eigen denkleven gaan leiden...

maw men hoeft er niet perse ...voor naar de Bioscoop ...voor te zijn geweest...
om in het beleven ...van een kind...
dat het een eigen denkleven...kan gaan leiden...

:roll:

Ik zelf heb het vroeger nooit gezegd...dat ik de woorden had gehoord...wat die man op het erf
met zijn bezopen kop aan het schreeuwen was...Ik heb ook nooit gezegd...dat ik er weken de slaap
ervan...niet te pakken kreeg...en er vele uren om wakker lag...
maw Kinderen vertellen vaak ook niet alles...als het nooit een angsthaas was en opeens wel...met veel angstige denkbeelden erbij...of een poos...
heeft niemand een idee...waarvan dat...bij dat kind...dat is...

maw ingewikkelde Denkbeelden... hoeven niet alleen perse...door films te ontstaan...ook bezopen mensen kunnen heel angst aan jagend zijn
dat heb ik ...als Kindzijnde zo ervaren...best wel weken...ongeveer zo...als iedereen op de Boerderij slaapt...Doet die het wel...of... doet die het niet!!!

maw Kinderen vertellen vaak ook niet alles...als het nooit een angsthaas was ...en opeens wel...met veel angstige denkbeelden erbij...of een poos...
kan het zijn...dat niemand een idee heeft...waarvan dat...bij dat kind...dat zo is...
(Van een Film... of van TV ...of van mensen ...in de omgeving ...zelf!)

De Psychologie zegt...dat alles... in de Kinderjaren gelegen is...en er ...hoe oud een Mens ook is...te vinden is...met de juiste ...diepte Psychologie therapie...

Ik bv een Politie sirene doet me niet veel en een Ambulance sirene ook niet..gewoon alert blijven en ze de ruimte op de weg geven....maar...een Brandweer sirene...heb
ik altijd... eng gevonden...

De Psychologie zegt...dat alles... in de Kinderjaren gelegen is...hoe oud een Mens ook is...het in de Kinderjaren...te vinden is...

:roll:

_______________________________________________________________________


OPINIE
Zorg dat álle jongeren de kans krijgen om demo­cratische vaardigheden te ontwikkelen

Ik besloot mijn toen 9 jarige...Tweeling zonen...De Democratie te leren...legde dat uit en ontdekte...dat er altijd op z'n minst 1 de dupe ervan is...

Zullen we een hond nemen...3 vingers omhoog ...en eentje niet...(van de vier)
is maar 1 vb van de velen...

Als de meerderheid altijd de zin krijgt...wgs Democratisch gekozen...kan je jezelf tegen komen...om die uitleg kans gegeven aan ze...

Vooral zo'n doordenk type als ik vaak ben...ziet dan... allerlei beren ...op de weg...
en zo pakte het meestal... nog uit ook...(voor die ene tegenstemmer)

Een Kleine Hond of een grote Hond...
3 vingers omhoog...voor een grote hond...
Vooral zo'n doordenk type... als ik vaak ben...ziet dan... allerlei beren ...op de weg...
en zo pakte het meestal... nog uit ook...(voor die ene tegenstemmer)

vb
Ik baande in de Nachtdiensten toen...was dus op de dag thuis...
Man naar het werk...op de dag...Kinderen naar school...en dan naar clubs ed.schoolreisje etc.
Terwijl ze hadden beloofd...Wij laten de hond altijd uit...
en meestal was er dan...niemand van ze thuis...wel in de nacht...als de hond ook sliep...
dus na de Nachtdienst gedaan...die ene tegenstemmer...bleek de uitlaat diensten ...te hebben op de dag...
Natuurlijk werd ik ook... erg dol op onze hond...maar toch...(is maar 1 vb (van de vele)...over je Kind of Kinderen
van huisuit ...de kans te geven... de Democratie te leren)

maw Te vaak... is het nuttiger...als maar 1 van de ouder's beslist ...of beide ouders...GEZAMELIJK ALS 1
is mijn ervaring...
en vooral veel Tieners... zullen precies het omgekeerde willen... dan de ouderen het willen...
OPINIE
Zorg dat álle jongeren de kans krijgen om demo­cratische vaardigheden te ontwikkelen

maw Te vaak... is het nuttiger...gebleken...als maar 1 ...van de ouder's beslist ...of beide ouders...GEZAMELIJK ALS 1
is mijn ervaring...

:roll:

_______________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=wncG25uv0U8


Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 10 aug 2023, 12:02

Rekken... :)

(Ik las dit...

ANALYSE
In België zijn de prijsstijgingen de laagste in de eurozone. Hoe kan dat?

mi. Daar stelen de bedrijven... ontzettend veel minder...via de prijzen...zoals in eh...ennne eh...de rest
in de EU...

De Belgen...Ze zijn tevreden met ...Miljonair te worden...ipv multi Miljardair...zoals ...in eh...ennne eh...in de EU...

:roll:

_____________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Op TV...in een Bosrijke omgeving...nemen veel vervoerders ...de sluip
binnen weggetjes...een drukte van belang...gevolg... voor de bomen er
er is teveel CO2

Moeten ze zulkse weggetjes sluiten of niet...(werd het Onderwerp)

mi Ze kunnen beter daar...borden plaatsen...in Bossen Bosrijke...weggetjes...alleen voor Voetgangers en Fietsers en voor gemotoriseerde Electrische voertuigen...
(Dat stimuleert mi. gelijk ...de bedoelde Klimaat doelen...in het land...via Electrische Voertuigen...
Scootmobiel...brommer...scooters...motors...auto's...vrachtauto's en Tractoren...ed.)

ipv Niks mag...te gaan doen...er...

:roll:

______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Opvoedvraag: ‘Mijn zoon (9) wordt gepest, laat ik hem van school wisselen?’

mi De vraag is ...wie pesten hem...mede Kinderen ...of Leraren???

1 Van mijn Tweeling zonen...(de oudste) werd ook opeens gepest...in de schoolklas...als ik vroeg waarmee...Klonk in mijn oren totaal niet logisch...om daarvan... zo van de kaart van te geraken...Ze zeggen steeds Nerd tegen mij...zei die met tranen in de ogen...
(Ik kon het niet eens geloven...Zag ik dat nou goed???)

maar...
Maar er moest een oplossing komen...
Ik in conclaaf... met mijn Man ...Ik zei dit ...Kom we gaan ze ...op een Vechtsport zetten...Oke?... Vond die ook oke...
DJ koos voor Karate
We brachten ze... naar de Karate club...
Hoe snel
dat werkte
was ook nauwelijks te geloven...binnen de kortste tijd ...was (Zo hij dat ervaardde)...het schelden op hem afgelopen...

(mi heeft veel ...met de eigen uitstraal gedrag te maken nl. dat zou die ook mee nemen... naar een andere school...)

Zelf ben ik nooit gepest...Soms zei een kind wel is wat...dan keek ik die aan... en dan lachte ik breed...en ging door waar ik mee bezig was...of ik zei...Kom op...laten we ...bv een bepaalde spel ...op het schoolplein gaan doen ...en dan speelden we alweer...

Ik moest (als 8 jarige)...een tijdje een bril ergens voor...
kwam op het schoolplein...Hoi Brillenjood... zei een grote jongen...Ik zei...van hetzelfde ...en liep lachende door...
nooit meer... dat gehoord...

Of ik zei... gelijk...Zullen we tikkertje gaan doen ...met z''n allen...of met dat kleine groepje erbij... dan werd het dat...
Het bedoelde pestwoord...nooit meer gehoord...

maw Die jongen... (net als toen...Mijn ene Zoon dus)...weerbaarder maken...hebben veel Ouders geen tijd en/of geen inzicht genoeg ervoor...(Misschien misten wij... als Ouders ...dat ook ...maar...Dat weet je niet zeker nl...(bepaalde dingen kunnen derden vaak beter oplossen nl)

want...Tijd ervoor te nemen ...en Kennis omtrent...te missen..Bepaalde Sportclubs... missen
tijd en kennis omtrent...ervoor niet!!!

Het leek wel Toveren...alleen ...
Het zeggen ervan...in de Klas...Ik zit op Karate...was al genoeg!!!

(Misschien mede door... zijn eigen ...veranderde vernieuwde uitstralings gedrag...erbij)
Het bedoelde pestwoord...tegen hem...in de klas...is nooit meer gehoord...

Opgeluchte Ouders...Einde dat ...was dat...!!!

:roll:

______________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Vervuiling
De rivieren zijn zeer vervuild, mede door gebrek aan regels

mi Is dat gebrek aan Opvoeding...in deze tijd... en wel...Wereldwijd!!!

We moeten ons allemaal toch kapot schamen...bij het Zien...van dat...op Tv ...
wat
het uitgaans gedrag...het leefgedrag...Vakantie gedrag...Weekend gedrag...geworden is...
Met z'n allen ...de hele Natuur Milieu... kapot maken... is dat!!!

maw Opvoeding ...Uit en Thuis en op Scholen en op het Werk en in Clubs en in Kerk etc.
is mi ...aan alle kanten...net als vroeger ...altijd... is OPVOEDING... overal...blijvend nodig...

mi is men dat ...gaan laten...ergens door...misschien is dat al 1 van de uitkomsten van de Twee Verdieners gezinnen...
Het mist teveel tijd...om juist... te gaan Opvoeden...

Misschien mist het ook ergens door ...bv door weg bezuinigen...de Straat en stoepen vegers...en strand opruimers ed

Ik was met mij DJ is... op Vakantie op Tenerief...als alles vakantie gangers ...in het Hotel was en de late avond tm de Nacht begon...
kwamen de Betalende Schoonmaker opruimers...tm tm tm de stranden aan toe...ze maakten er alles schoon...
elke dag!!!

Ik zei
toen ik dat zag...zoiets ...was vroeger bij ons ...ook gaande in het land...er waren altijd wel Schoonmakers Opruimers bezig...op Stoepen en Straten en in Bossen en Heides en op de Stranden...waar is dat sinds NL in de EU is ...gebleven???

Ik was een Kind van zeg...6 jaar en gooide is... wat propjes papier... in het Koren... op de weg ernaast...
Een Politie man... zei tegen me...(De Preek was kort...maar streng)...waarschuwende...Als de Boer dat ziet...dan zijn hier alle Boeren... boos op je...

Voortaan
liet ik zulks wel (tm tm tm inmiddels...massa's decennia's later...nog steeds)
om
dat...nog... te durven...te doen...!!!

Nam alle... weg te gooien papiertje en andere weg te gooien dingen...mee in de zak... van de jas...of
tas...
en deed het...en... doet het ...voortaan thuis... in de prullenbak...!!!

:roll:

___________________________________________________________________________________

Kunnen ...veel Mensen...dat Generaliseren ...is laten...

vb
Ik las...

OPINIE
Maar liefst 52 duizend foto’s op mijn telefoon: slaan we niet door met hamsteren?

Na 9 jaren... een Mobieltje te hebben...Ik heb er maar 30 ...op staan... nl!!!

:roll:

_________________________________________________________________________________

NIEUWS
Onderzoekers blijven erbij: Arib krijgt geen bewijs­stukken opgestuurd

mi
Wil ze alleen Bewijs ...waarvan ze wordt beschuldigd...want het is al een jaar verder...
en nog steeds weet ze niet...waarvan ze wordt beschuldigd...
en daarvan wil ze... bewijs op Papier of per mail...van hebben...Want dat weet ze... nog steeds niet!!!

(Waar ze om vraagt...Bewijs waarvan ze wordt beschuldigd...Dat is totaal wat anders dan... Onderzoeks Bewijs)!!!

mi Ze mag inmiddels wel... een hele vette ...SCHADE VERGOEDING... KRIJGEN...
Want alles er aan...vanaf ...het begin ...tot haar...is compleet niet logisch...voor een Rechtsstaat!!!

(Zoals dat toe gaat... kan iedereen ...plots...de klos ...ervan zijn...

mi
Anonieme ...Klachten...wat niet te traceren is ...(Laat ik het zo schrijven...Op het Werk...)
moet gelijk...de Prullenbak in ...voortaan!!!
Dat sowieso...in een Rechtsstaat!!!
mi
Voor De rechter...is Anoniem...niet te traceren...een... No Body!!! (...Is Niemand...) maw OM...Seponeer het!!!

(Dat is hetzelfde als...
Anonieme ...Klachten...wat niet te traceren is ...(Laat ik het zo schrijven...Op het Werk...)
moet gelijk...de Prullenbak in ...voortaan!!!)

:roll:
__________________________________________________________________________

Ik zag dit op TV

Black Kops TV erie...

mi...Moet is heten... White Kops...dan komen de racistische beschuldigingen tm tm tm de VN...naar dat land toe...aan toe...

Zolang ze ...er niet mee doen...Gelijke Monniken gelijke Kappen...is de ene... de Racist niet... of niet meer
dan is dat...Black Kops TV Serie...(blijkbaar vet gedekt)... aan het doen...dus...de andere ...dat ...
wel!!!

mi...Moet is heten... een film of een TV serie...in deze tijd...White Kops...dan komen de racistische beschuldigingen tm tm tm de VN...naar dat land toe...aan toe...

:roll:

_____________________________________________________________________

Ik las vaak zat...de meeste Mensen van Hoog tm Laag...lezen alleen de...Koptitels...
en sinds eh...al die Premium's er kwamen...op de...Internet Media Kranten...
(en sinds steeds meer... 2 verdieners er kwamen...mist het teveel tijd...om alle artikelen te lezen...in Kranten...)
of de TV Journaals en Nieuws en TV series en kennis quizen wachten...

Kortom (Heb ik nog wat leuks te melden)(Met de Type-oefeningen)
Deze vond ik erg geinig te lezen...(als kOPTEKST)

Podcast De Roomse Loper
De liturgische bijrol van God

mi Over...God gesproken...
(Die Bijbels...overal in en op en aan is...te heten...)

Wat ze bij ...de TV Serie Silent Whitness tonen...in het begin... bij de Titeling...
Komt er mi... aardig opneer...
En Wij allen ...Zijn in Hem...en Hij is ...in ons Allen...

Bekijk Nu het begin van die TV Serie is goed...
mi Over...God gesproken...Waar al onze piepkleine Zielenpatroonlichtje blijft ...plots of tzt...

Nou ja ...Heb ik nog wat leuks...te melden...Dat vind ik dus geinig...om te Zien...
Over...God gesproken...God is Geest...Maar...DE REST...Kijk is...Wat ze bij ...de TV Serie Silent Whitness tonen...(...In den Beginne...met ...Alfa en Omega...)

:roll:
_____________________________________________________________________

Fijne Dag allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 11 aug 2023, 00:52

Kenmerk... :)

(Vrouw Van der Sar deelt beelden: oud-doelman werkt aan herstel
WOENSDAG, 11:03 IN VOETBAL
Op Instagram heeft Annemarie een video gedeeld waarin te zien is dat de oud-doelman aan de betere hand is.

mi Toch moeten ze oppassen...want ze geven vaak... dezelfde fysio training als
bij Herseninfarct gehad...

Maar bij een Hersenbloeding...moet er een wond genezen helen...dat heeft tijd nodig...
dus
oppassen met te grote
inspanningsdruk daarop...is mijn tip!!!

Dat gebeurens is totaal anders ...dan bij een Herseninfarct nl...wat meestal
met Bloedverdunners Medicijn al heelt...maw Hopelijk snappen ze... het verschil IS...tussen die twee...met
lichamelijke inspannings opbouw...bij een Hersenbloeding...moet er een wond genezen helen...in het hoofd...dat heeft een eigen helings proces tijd nodig...

DE ADERWAND (IN HET HOOFD)... IS STUK... BIJ EEN hERSENBLOEDING... EN BIJ EEN hERSENINFARCT NIET!!!
(Maar vaak geven ze... EN.... AL ...HEEL SNEL...Dezelfde...inspannings)...trainingen!!!)

-BIJ EEN hERSENINFARCT...(MET OF ZONDER NEUROLOGISCHE SCHADES ERVan)...IS DE ADER VAN DICHT GESLIPT...MET BLOEDVERDUNNERS OPENT HET ZICH WEER...
de Opbouw inspannings trainingen kanin feite snel beginnen...

-Een Hersenbloeding...(MET OF ZONDER NEUROLOGISCHE SCHADES ERVan)..Dan is een Aderwand stuk...(waar dan ook van...en wordt met of
zonder operatie behandeld...) Die aderwand moet geheeld...dat heeft de eigen tijd nodig...(na een poos van helingstijd gegeven)... alle inspannings fycio ea traingen
moeten... heel... erg... langzaam... opgebouwd...

Een ieder snapt wel ...dat een wond...(al of niet met hechtingen)...eerst...een aparte helingstijd nodig heeft.........
dus ook... de aderwond in de Hersenen...bij een Hersenbloeding...

Een Herseninfarct ...heeft geen wond ...op de ader wand... in de Hersenen...(Met het juiste (Bloedverdunners) en (antie cholesterol Medicijn)
daar kan men... veel sneller ...mee aan de slag...tm... met echte inspannings trainingen...aan toe...

Edwin...Hopelijk legde ik het goed uit...(Want te vaak blijkt
Een helende Aderwand...blijft ook geheeld...een zwakte...na een Hersenbloeding gehad...blijkt teveel... te vaak er
achteraf...er toch niet goed vanaf te komen...)maw Pas op...voor
tevele en te snelle...inspanningstrainingen...en doe vooral helemaal geen Krachttraingen...iov
of ...uit je zelf...!!!

:roll:

Ik trachtte ...uit te leggen (Met de type-oefening)
dat het 2 hele verschillende Medische Zaken is...maar ze geven vaak wel...dezelfde Fycio... ea opbouw trainingen!!!
En
dan nog... wat mensen prive... zelf doen...tm tm tm...bv Krachttrainingen...aan toe...

Kan na een tijd... kan dat bij de ene wel... en bij de andere... kan dat totaal juist ...niet!!!
Dus Edwin (Met je Middelbaar)...Uit en Thuis...heel erg rustig aan ...en... breek... het lijntje niet!!!

(Ik denk...dat lopen (WANDELEN)...en fietsen en zwemmen...een vb is... van rustige opbouw...(Dus niet die van Halters en optillerijen aan rekken ed)

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________________

COMMENTAAR VOETGANGERS
Het trottoir is van iedereen en hoort obstakelvrij te zijn

Schreef ik pas nog over...als je een eigen huis met tuin koopt
en er is geen achterdeur...voor Brommer en Motor en fietsen en Kinder spullerijen...mag je er best eentje maken
via je schuur ...of via de tuinschutting...maar de deur open en dicht... moet dan ...aan je eigen tuinkant zijn...)Je mag de Burgerijstoep nl. niet belasten
met ...je...open tuin deuren en open hekken...op de (Burgerij) stoep...)

Bij Kopen zonder kijken ed zijn Kopers vaak diep teleurgesteld dat er...Geen tuin hek... achter is...
en die blijken ze ...dat...dan ook niet te maken voor ze...in dat programma...
terwijl...het mag en het kan...maar
Je mag... de Burgerijstoep nl. niet belasten
met ...je...open tuin deuren en open hekken...op de (Burgerij) stoep...achter...)

Mijn tip is dus...Je ...U...Gij...mag er dus best... eentje maken
via je ...eigen... schuur ...of via de ...eigen...tuinschutting...maar de deur... open en dicht... moet dan ...naar
je ...eigen...tuinkant toe zijn...)

:roll:
_________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Lifestyle
Dilemma: ‘Ik word knettergek van mijn snurkende vriend, moeten we voortaan apart gaan slapen?’

Mijn DJ...had dat ...vanaf Middelbaar ook opeens...die ging snurken...Als ik het... al hoorde...ging ik
op dat zelfde ritme ademen ...en dan sliep
ik... bijna meteeen ...een eind weg...
Had er in feite nooit last van...

Maar
Soms
is het beter ...even te laten nakijken ...of er Poliepen gaande is er...of... bij volle (snot) neus...voor het slapen
Otrivine ...in de neus te doen...
Of Vicks op Borst en keel gebied te doen...bij de snurker...dat ademt ...dan ook ruimer...
En...Er zijn Mensen... die een open Ui... op het Nachtkastje ervoor leggen...dat ademt ...dan ook ruimer...

:roll:

Ik woonde... voor de A-Verpleegings Opleiding...in het Intern wonende ...Zusters huis...
Precies er naast...gingen ze... een groot Med gebouw Bouwen...eerst tijden de met Heipalen...in de grond in doen...
stampen...

Alle Nachtdiensten verdwenen uit dat Zustershuis...logeerden elders...alleen ik niet...ik ging ademen... op het ritme van de Heipalen klanken...
en sliep snel ...en ...als een roos...maw Hoewel mijn Kamer er ...op de hoek...het dichtste erbij was...Ik had er ...(als enige er)...helemaal geen last van...

Dito jaren later...toen mijn Man ging snurken...Na de opmerking ervan...dat die dat deed...ik ging ademen
op de klankritme ervan...en sliep snel ...en ...als een roos...m aw Geen problemen mee gehad...(en er dus ook niet over gezeikzeurd...of er verder over nagedacht...in bed...)(Gewoon lekker erbij gaan liggen ontspannend...en dan...de eigen adem ritme...op de klanken... erbij aanpassen
bleek ...de
oplossende kloe ...te zijn...(Vooral... bij ritmische dezelfde klanken steeds...(Heipalen stamp geluiden of snurken...)
de eigen adem ritme...op de klanken... erbij aanpassen...dan kan dat snel gaan...ik sliep snel en sliep als een roos
maw Ik had er nooit last van!!!)

:roll:
________________________________________________________________________________________

Ik wil het even over de Reclame op TV hebben...
Hoe ik dat ervaar...

vb De Reclame van ene Goossens...snap ik nog steeds helemaal niks van...

Een meisje zit gewooon aan een Tafel en loopt sterk en stevig door de Kamer
Dan
Draait ze haar hoofd om...en zie de ouders elkaar een Kus geven...ineens is ze een ingekeerde verlegen kind
dan duikt ze op het bed van de Ouders en gedraagt zich of ze weer een Peuter Kleutertje is...in Moeders armen...

Van een leuk gewoon sterk normaal kind...in de Huiskamer...naar een gedrag...inkennig en verlegen en kleintjes...Wat is er gaande
met dat Meisje...???

Nou dat dus...

:roll:

Een andere reclame...

Met dat Meisje met brilletje en met kleinere broertje...en met die Pa...
Ik moet even uitleggen...soms kunnen ze er een prachtig tm met schoonheid tm met Kunst aan toe...een
Reclame maken...
Ergens doet deze reclame dat ook...
Een lelijke Kinderkamer wordt getoond...en die Pa koopt er de verf ed spillen voor...
Buren weg...gezwaaid Kinderen spelen en die Pa...maakte er een Prachtige Kinderkamer van...
soms kunnen ze er een prachtig tm met schoonheid tm met Kunst aan toe...een
Reclame maken...
en dan gaan ze het verpesten...met die reclame...
Na de Prachtige Kinderkamer getoond...tonen ze de volgende lelijke Kinderkamer...in beeld...
en die Pa moet gaan praten of die de verkoper van die Winkel spillen is...

ip Na de Mooie gerenoveerde kamer getoond...en die Pa zit buiten aan ...een Drinkentje...dat is al de mooie voltooing van die
Reclame...
soms kunnen ze er... een prachtig tm met schoonheid tm met Kunst aan toe...een
Reclame maken...
maar dan...dan gaan ze het ...verpesten...met die reclame...
ze tonen
nog ...een lelijke kamer...als laatste...en hij gaat als een verkoper lullen...
ipv
Na de Mooie gerenoveerde kamer getoond...en die Pa zit buiten aan ...een Drinkentje ...dat is al de mooie voltooing van die
Reclame...Hij is klaar...als de buren met caravan ...er weer aan komt...en de Kindertjes van die Pa...zwaaien vanuit het
raam naar de aankomende buren...

Maar...
Het lijkt te vaak...of ze iets... niet snappen...
die Reclame makers...

Soms kunnen ze er... een prachtig tm met schoonheid... tm met Kunst aan toe...een
Reclame maken...
maar dan...
dan gaan ze het ...verder...verpesten...met die reclame...
bv
aan het eind ...van die reclame...een lelijke Kamer tonen... en die Pa...lult voor de Zaak ...waar die de spullen kocht...

Nou ja ...dat dus...
Het begon zo mooi...die Reclame...
en zo zijn er meer reclames...Het begint mooi ...en dan verpesten ze het...wordt het plat gemaakt...ipv Dimensionaal gehouden gemaakt...
Het mooie...is er dan al vanaf...
ipv
Soms kunnen ze er... een prachtig... tm met schoonheid... tm met Kunst aan toe...Reclame maken...

LT) :roll:
___________________________________________________________________________________

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=pokBAn2IbUY

Gr en Knf van LT) :roll:

_________________________________
PS.

Nederland verloren van Spanje...2-1

Ik voelde pas nog aan me water...er klopt iets niet...bij de NL Voetbal vrouwen...
mi Mist die Choage... TEVEEL NEUTRAAL KIJKEN...(Vakiechnisch...en tpen en dan ging die de Topbesten gaan wisselen???)

Te vaak staat er maar 1 spits...de rest blijft ergens op het middenveld ...of nog verder naar achteren...
Daar gaan ze mee af...bij betere ploegen...schreef ik pas...zoals oa Frankrijk...maar ook...Engeland...oke Spanje was het...
Maar
die Spits B...
Maakte niet alleen ...de meeste fouten en missers...ook de vorige keren...ook was die... nu ...juist steeds alleen ...als de bal
richting doel tegenstanders ging...net die ene ...B...was er...en miste de plek... met de bal schieten...waar het doel staat ...en nog is...(Vorige keren ook...ook met dat doelpunt toen ...was te schuin... naast het doel gegaan...als het niet afgeketst was... tegen een tegenstandster aan...dit keer was er geen afkets tegenstander...

Precies wat ik al beschreef pas...daar gaat het net om...
die ene miste vlakbij het doel...om de doelpunten te maken...(anders hadden we gewonnen)...Nou ja... jammer dan...
maar het werd zo wel ...einde NL Vrouwen... op de... WK 2023

LT) :roll:

Plaats reactie