WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

WELKOM op het FORUM met: Inhoud Forum.
En de Gezamelijke Huiskamer en de Topic met Videos ea. Linken en Het Woordspel: met Dagelijkse Praatjes Met Elkaar en Golf Weekend 4 Daagse
Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 28 jun 2023, 14:39

Islamabad... :)

https://www.youtube.com/watch?v=IFrVd9MALiI

(Hoe dat ook zij...Met het...Schrikbewind van Angela de Jong...
er mag weer iemand compleet afgebrand...door Amgela...

Ze moesten deze vrouw gewoon verbieden om nog één woord te zeggen op tv
Angela Kijkt TVNa een avondje Marcel & Gijs had Angela de Jong maar behoefte
aan één ding: een boterham met kaas. Al moest Yvette van Boven eigenlijk verboden worden op tv, vindt ze.

:roll:
__________________________________________________________________________________________________

COMMENTAAR EXTREEM WEER
Boeren kunnen hun land nu al niet bewateren. Een landelijke droogteaanpak is nodig
Het kan soms al herfst lijken, voor wie na een van de langst aanhoudende droogtes in Nederland bomen treft die door droogtestress hun blad veel te vroeg zijn gaan loslaten. En dat is niet alleen een probleem in Zuid-Europa. Ook Nederland lijdt zichtbaar onder lange periodes van droogte.

Hier schreef ik ook al vaker over...
Dat ze...met Gatenmakers...het land over moeten...

met Korte of wat langere of hele diepe gaten makers...maw net als met ...het Eggen... een gewoonte werd ergens om...moet Gatenmakers... ook ergens om gebeuren...

Ook bij...Bomen lanen en Bomen parken en Bomen tuinen...ed...zouden ze...op z'n minst 1x per jaar.. met een Gatenmaker langs moeten gaan...

Ergens om...ontstaan die Natuur Bedrijfshandelingen...en ...Gatenmakers... is inmiddels hard nodig...als Natuur Bedrijfshandeling...in ons land...

Hier schreef ik ook al vaker over...
Dat ze...met Gatenmakers...Trekkers...het land over moeten...en in het klein...waar geen grote Gatmakertrekker bij kan of er niet nodig is...het doen...met een... Gatmaker Handmachiene...

:roll:
________________________________________________________________________________


CORONA-ENQUÊTE
Parlementaire enquête naar de coronacrisis uitgesteld: ‘fracties willen wachten op OVV-rapport’
Vier fracties willen pas beslissen of ze Kamerleden leveren voor de parlementaire enquête naar de coronacrisis als de Onderzoeksraad voor Veiligheid klaar is met zijn derde rapport. Kamervoorzitter Bergkamp wacht daarom ook.

mi Wat is dat toch tegenwoordig...om alles...van toen...terug te halen...terwijl het toen ook al...alle issius aandachten heeft gehad...
Het lijkt steeds meer...op De Doden Mars...Politiek zo...3 stappen vooruit en 2 stappen terug...

Zij we als land zwaar bezig...over de...Hier en Nu Politiek...en daar komen ze weer aan met...hoe de Politiek toen was...Met inmiddels lang niet meer...allemaal dezelfde Kamer leden en dito niet meer allemaal dezelfde Kabinetsleden...

Ik vind dat zonde van ...al het geld dat het kost ...en aan tijd ...en energie...dat weer ten koste gaat...aan de
Hier en Nu Politiek...aan tijd en geld en en ergie ed.

(Afgebrande Politieke Mensen zie je er vaak van...en met die herhalingen Politiek...wat moet nu weer weg
om iets van tigs tijden terug...waar
toen... ook al Mensen om weg gingen....of ziek ...van de Politiek van werden...)

Dus krijgen we die hele ...zeikzeurderige Covid tijd...weer ...over ons heen...als een zwaar beladen zaak...terwijl
iedereen weet...kan weten...dat tigs tijden ...na de dingen...men gaat praten... met de Nu nieuwe inzichten...die men toen miste...

Parlementaire enquêtes...Zonde van al het geld...tijd en energie...dat beter aan de Nu dingen... besteed kan...om te voorkomen...dat men daar wat decennia later
weer over gaat zeikzeuren...wgs er was toen... aan dit...en toen te korten aan dat...

Ik vind Parlementaire enquêtes alleen nuttig...en nogal snel nodig...als er echte Politieke misdaden begaan zijn...
niet
om dingen...waar toen nog niemand...kennis van had...
en men na zoveel jaren later...er veel meer kennis over bestaat...

Dus krijgen we... die hele ...zeikzeurderige Covid tijd...weer over ons heen...als een zwaar beladen zaak...terwijl
iedereen weet...kan weten...dat tigs tijden ...na de dingen...men gaat praten... met de Nu ...nieuwe inzichten...die men toen miste...
en het Politieke Mensen gaan kwalijk nemen...niet correct te hebben gehandeld...toen
maar... met de Kennis ...van Nu...dat gaan beweren...

Ik vind Parlementaire enquêtes... alleen nuttig...en nogal snel ...ajb...als er Politieke misdaden begaan zijn...
niet
om dingen...waar toen ...nog niemand...kennis van had...
en men... na zoveel jaren later...er veel meer kennis over bestaat...de beslissingen van toen... gaan afzeiken...

Over alles en nog wat...Parlementaire enquêtes...Dat is ...een Schrikbewind ...van Barbertje...moet hangen...Politiek...

Want daar komt het dan op neer...Wie Wat en Waar... kunnen ze af gaan zeiken...
er zit nl...erg vaak...Eigen Hier en Nu...Politieke Belangen in...in Politieke Parlementaire enquêtes...over de
Toen
Politiek...
Men gaat praten... met de Nu ...nieuwe inzichten...die men... toen miste...
en het Politieke Mensen gaan kwalijk nemen...niet correct te hebben gehandeld...toen
maar... met de Kennis ...van Nu...dat gaan beweren...

Dus krijgen we... die hele ...zeikzeurderige Covid tijd...weer over ons heen...als een zwaar beladen zaak...terwijl
iedereen weet...kan weten...dat tigs tijden ...na de dingen...men gaat praten... met de Nu ...nieuwe inzichten...die men toen miste...
en het Politieke Mensen gaan kwalijk nemen...niet correct te hebben gehandeld...toen
maar... met de Kennis ...van Nu...dat... gaan beweren...

Parlementaire enquêtes...Zonde van al het geld...tijd en energie...dat beter... aan de Nu dingen... besteed kan...om te voorkomen...dat men daar... wat decennkia later
weer over gaat zeikzeuren...wgs er was toen... aan dit...en toen te korten... aan dat...

Komt bij...
er zit nl...erg vaak...Eigen Hier en Nu...Politieke Belangen in...in Politieke Parlementaire enquêtes...
Want daar komt het ...dan op neer...in feite...op neer...Wie Wat en Waar... kunnen ze af gaan zeiken...en weg zien te krijgen...uit de Nu Politiek...

Ik vind Parlementaire enquêtes alleen nuttig...en nogal snel nodig...als er echte Politieke misdaden begaan zijn...
niet
om dingen...waar toen ...nog niemand...kennis van had...
en men na zoveel jaren later...er veel meer kennis... over bestaat...gaat praten...

Over alles... en nog wat...Parlementaire enquêtes...Dat is ...een Schrikbewind ...van Barbertje...moet hangen...Politiek...

(Wat veelal in dat toen...al 100x of meer...is besproken en uitgekouwd is...sowieso aan alle waterzuiptafels op TV
en de onderwerpen...het halve land of meer...al helemaal zat van is...en bezig is...met een Hier en Nu Leven op te bouwen is...en toen...en dan...daar komen ze weer aan met...
Ouwe Koeien uit de sloot halen...

Doet me denken aan mijn Schoonmoeder uit Noord Oost Groningen...als we daar
als gezin gingen logeren een weekend...Begon ze over haar man...en toen deed die dit en toen deed die dat...en toen
hadden ze knallende ruzies er over...zeiden weken niks tegen elkaar...omdat Zij...m'n Schoonmoeder... alsmaar weer...oude koeien uit de sloot ging halen...

en waar ging het nou over?
Zij had altijd het huishouden gedaan en toen Hij met Pensioen ging...ging die uit zichzelf
stofzuigen...laaiend was ze er om...Kwam ze terug van boodschapjes doen...stond hij de afwas al te doen...
maw Het ging echt volkomen over helemaal niks...Hoogstens dat Hij in al die decennia's ervoor...geen ene poot in het huishouden mocht steken...
en ze noemden zichzelf toch...een Links gezin...

Nou dat zal je... als Parlementaire enquêtes hebben...al dat... gezeikzeur ...ouwe koeien uit de sloot halen...over het toen...
om ...al het tekorten ...in dat toen...met ...de Kennis... van het Emancipatie beleid...van het... Hier en Nu...over hetzelfde Onderwerp...
en wat vind jij daar nu van...vroeg m'n Schoonmoeder geheid aan mij...
(hopende dat ik met haar mee...hem ging afzeiken)
Ik? eh...eh...eh...
(Ik kijk liever... naar het beleid...in m'n eigen gezin...over hetzelfde Onderwerp...Hier en Nu...dacht ik dan ervan...)
en haalde alleen m'n schouders op...en zei...andere tijden andere geluiden...Het is tegenwoordig...heel normaal
dat uw man...ook is... de poten uitsteekt...in het Huishouden...dan kan U meer tijd...aan uw Hobby besteden voortaan...

(mi Ik leek hem ...een kat ...te geven en haar te sparen...maar Hij snapte...Ik gaf hem gelijk...
Hij mocht voortaan (zonder gezeik geemmer)...klusjes in huis doen werd dat...en zij had als Hobby lezen...veel lezen...nog meer
dan eerst...Komisch was dat...Hij Blij
met me....en... Zij ook...)

Goed oke...Nu m'n eigen man nog gaan aanpakken...want wat die als opvoeding gezien en geleerd had...van huis uit...was niets Links
maar een Rechtse Bal...
M'n home Partner ...Links maken...werd mijn doel toen...Gelukkig snapte mijn DJ... de dingen erg snel...
en zei er...alleen over...daar kreeg ik vroeger ...de kans niet een voor... net als m'n Pa...om geemancipeerd te gaan leven...samen...in huis...

Nou zei ik dan welis...bij mij krijg je alle kansen ermee...
want ik werk en kan echt niet alles alleen doen thuis in huis...
Beetje bij beetje...zag ik mijn DJ...steeds Linkser worden...terwijl hij dacht...net als zijn Pa...dat die dat al was...
Niet dus...(Links...Dat werd DJ bij mij pas dus...)

Maar om alles ...terug te halen via een Parlementaire enquêtes...hoe het toen toe ging...met de Kennis van Hier en Nu...te gaan oordelen...
daar ben ik helemaal niet voor...Zonde van de tijd en energie om daar aan te besteden...en er schijnt ook altijd minstens 1 iemand afgekat te moeten worden...terwijl de meesten denken...dat is Hij ...dacht ik dus... dat is Zij!!!
Maar
daar heeft Zij ...ook niks aan...om afgekat te worden... over de kennis en gedane of gelatene...van toen...met de kennis van ...het Hier en Nu...

Kortom ...(Om Landelijke Psychische Gezondheids redenens)...We hebben die hele Covid zaak ...nu achter de rug...velen zijn er nog depressief van... ziek van...hebben er
leed van...velen zitten nog zwak ...in de opklim erna...ervan...dan moet het... via de Politiek... niet weer ...helemaal als een zware deken...over ze heen komen...Dat... vind ik er van...

Over alles... en nog wat...Parlementaire enquêtes...Dat is ...een Schrikbewind ...van Barbertje...moet hangen...Politiek...

Ik volg zulkse Parlementaire enquêtes...dan ook niet...vind het ...(Om Landelijke Psychische Gezondheids redenens)..voor te veel om op te noemen...een hele ongezonde bezigheid nl...

Fijne dag verder allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=ywA_BsFvYxY

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
Ik hou meer van...een Neutrale...Wetenschappelijke Inzichten kennis... om ermee te houden...
over de Kennis van toen ...en... de Kennis van Nu...wat er aan verbetert kan allemaal...(ook via de Politiek)
Dat heeft Nut...

maw
Neutrale Wetenschappelijke enquêtes...over Belangrijke dingen...te houden ...(zonder naam en toe naam er bij...)
Dat heeft Nut!!! (bv...Als Leer werk project... voor eind Studenten...als eind project ahw...met hun Staf... als begeleiders...ea Wetenschappers erbij halen etc.

Per Ministerie...als Onderwerp...en dat... Op TV...houden...per eind Studenten project...evt wat dagen...

Een Neutrale Wetenschappelijke enquête...over Belangrijke dingen houden...
Daar kan...iedereen ...van leren...
uit en thuis en voor de Buis en op Scholen en de Studenten...maar
ook... De...Hier en Nu... De Politici...

Dat er in dat toen ...fouten zijn gemaakt...snapt iedereen wel (Geen ene MENS IS NL VOLMAAKT)
want iedereen maakte... in welk toen... dan ook fouten...met de Kennis...van Nu...

Met ...Neutrale Wetenschappelijke Enquête
De Covid tijd...doornemen...in vergelijking met ...de nieuwste ...Hier en Nu... kennis ...Dat heeft
mi pos... Nut!!!
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 jun 2023, 03:07

Badhuis... :)

(Ik las dit...


NIEUWS
Coronaprik wordt soort griepprik, elk najaar te nemen

De coronavaccinatie wordt steeds meer zoals de griepprik. Vanaf komend najaar moeten ruwweg dezelfde 4 miljoen mensen die in aanmerking komen voor de jaarlijkse griepprik, ook een oproep krijgen voor een coronavaccinatie.

Maarten Keulemans28 juni 2023, 10:07

mi.
Ik ben er niet voor...dat de Covid prik in dezelfde tijd valt als de Griepprik...
Beter is...in het voorjaar het ene en in het Najaar...het andere...

Verschillende Virussen
in het lijf jassen...of te kort na elkaar...die kunnen oorlog gaan voeren met elkaar... en die Mens ...heel erg ziek maken...

Overigens heb ik van de Covid prikken...nog steeds pijnen in beide armenspieren...waar de Covid is ingespoten...
de ene keer minder en plots echte pijnen in de armen...

Vroeger moesten we
in de VERPLEGING... EEN BCG PRIK HALEN ...DAAR HAD IK OOK JAREN LAST VAN... IN DE ARMSPIEREN...
VAN DIE TOEN...ENE PRIK...GEHAD...
Geen idee waarom ik dat ermee heb...met de Griepprik heb ik dat bv nog niet gehad en die haal ik ook al jaren...
Dus ik zou eerder de Griepprik gaan halen...dan een Covid prik...

Zelf vind ik...dat ze deze vergelijking... niet moeten gaan maken'
De coronavaccinatie wordt steeds meer zoals de griepprik.

Dan krijg je mi sowieso...bij veel mensen... zoals ik het zelf net schreef...
ik zou eerder... de Griepprik gaan halen...dan nog weer... een Covid prik...

(maar ik schreef dat ...wel om een reden...omdat ik ...van het ene... geen spierpijnen krijg... en
van het andere ...wel...

Maar toch...Zelf vind ik...
dat ze deze vergelijking... in de Media...niet moeten gaan maken'
De coronavaccinatie wordt steeds meer zoals de griepprik.)

Gr van LT :roll:

__________________________________________________________________________________

(met de herhalings knop)
Ik wilde de Late RTL Nieuws kijken ...en alweer trof ik het...Wat?
Eerst een bak reclames ...en dan tonen ze Het weer ...en dan komt Renze...
ipv Het nieuws (met de herhalings knop)
Ik het overnieuw indrukken vanaf het begin ingedrukt...weer een bak reclames en dan het weer
en dan Renze...

Maar dat trof ik vaker...bij...Het Late Nieuws van RTL (Heb ik...geprobeerd...2x hetzelfde... achter elkaar)
Oke... dat laat ik dan maar voortaan...via de Herhalings knop...
Om te voorkomen ...dat de Kijkcijfers ... stijgt...via mij... bij een RTL programma ...
dat ik... helemaal ...niet kijk!!!

:roll:

DE WINNAAR VAN HET PERFECTE PLAATJE 2023
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -reis-2023

DE PUBLIEKSPRIJS...VAN HET PERFECTE PLAATJE 2023
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -reis-2023

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=erCq44KSEHQ

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 29 jun 2023, 13:14

Huisbaas... :)


(Tot twee jaar jonger
Koreanen superblij met hun 'nieuwe leeftijd'
Echt opgetogen zijn ze in Zuid-Korea. Eindelijk krijgen ze ook volgens de Koreaanse berekening gewoon hun echte leeftijd. En dat maakt ze vergeleken met het oude, ingewikkelde systeem soms wel twee jaar jonger.

mi...Ach wat fijn...met deze...plotse verrassing...2 jaar langer Kinderbijslag...

:roll:

_________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Hoe voorkom je dat AI in de zorg de ongelijkheid juist vergroot?
Datamodellen zijn vaak gebouwd op aannames. Dat kan leiden tot vooringenomenheid.
Hoe ga je daar als zorgverlener mee om?

mi Gaan ze daar niet mee om...Zorgverleners zorgen voor Zorg en dat geven ze
nagelang de gegevens de Computer uitkomt...

Net als met de Toeslagenaffaire
De Belasting dienst moet zich houden aan de gegevens die uit de Computer rolt...

Daar zijn dat soort van Software voor bedoeld nl.
Knappe ICT'ers maken de Software
ende gebruikers voeren uit...welke gegevens eruit rolt...
Gebruikers kunnen iedereen zijn...
Belastingdienst...Zorgverlers...Douane...maar tot op heden waar ze het gebruikten...ging het ermee mis...
Komt omdat ze zelf...de Algoritmes niet kunnen bepalen...die gaat z'n eigen geprogrammeerde Kunstmatige Intelligentie...gang...
maw
Gebruikers hebben met de Software zelf totaal niks van doen...ze voeren uit...wat eruit rolt aan gegevens...

Met de ...Gewone...Basic Software...kunnen gebruikers...de gegevens zelf invullen...ter plekke per dag per klant...
en ook zelf...beeindigen...of er wat aan verbeteren etc.
en Getypte fouten eruit halen...
Dat alles kan met het AI systeem niet...
dat de Gebruikers er ook maar iets zelf mee kunnen...

Ik verdenk de makers ...van oa AI wel...dat ze...oa... discrimineren en racistisch zijn...en intimiderend...en komt dat eruit rollen
dan kunnen de gebruikers er zelf...niks mee...

Ik bedoel ook de makers van... Algoritmes...is Mensen werk!!!
Ik verdenk de makers ...van oa AI wel...dat ze...oa... discrimineren en racistisch zijn...en intimiderend...ed.

Zit het eenmaal in het Algoritme systeem...

Met de ...Gewone...Basic Software...kunnen gebruikers...de gegevens zelf invullen...ter plekke per dag per klant...
en ook zelf...beeindigen...of er wat aan verbeteren etc.
en Getypte fouten er zelf uit halen...
Dat alles kan met het AI systeem niet...
dat de Gebruikers... er ook maar iets zelf ...mee kunnen...

Is bv Ingetypt ...van of voor...een klant
geboorte plaats...
Islamabad...
dan kan die klant al ...de klos zijn...
Of die heet...Abdoelah...Dan kan die al de klos zijn...bv via de Computer... met de AI...software...
ook
wel genoemd...KI...Kunstmatige Intelligentie software...

bv met de beswlissing...of die klant...een verblijfs vergunning krijgt...
in een westers land...

De Gebruiker...de Ambtenaar...gaat dat op een dag opvallen...Er klopt iets niet...???
Net als bij de Toeslagen affaire bij de Belasting...en toen? en Dan?
Ambtenaren en Zorgverleners etc. en bij etc. etc. etc....kunnen er zelf...helemaal niks mee...

Met de ...Gewone...Basic Software...kunnen gebruikers...de gegevens zelf invullen...ter plekke per dag per klant...
en ook zelf...beeindigen...of... er wat aan verbeteren etc.
en Getypte fouten er zelf uit halen...

Dat alles kan met het AI systeem niet...
dat de Gebruikers... ook maar iets zelf ...ermee kunnen...

Gebruikers...Die moeten zich houden...met de gegevens die uit de Computer rollen...

Ik las dit...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Hoe voorkom je dat AI in de zorg de ongelijkheid juist vergroot?
Datamodellen zijn vaak gebouwd op aannames. Dat kan leiden tot vooringenomenheid.
Hoe ga je daar als zorgverlener mee om?

Domme vragen zijn dat...
Want oa ook Zorgverleners ...gaan er niet mee om...ze moeten doen...wat uit de Computer rolt...
Daar zijn zulkse ...KI...Software voor bedoeld...Dat Software programma denkt voor de Gebruikers...en
schotelen alles panklaar voor...Wat er met die klant...wel... of niet... moet...

Maar
met Basic Software
kunnen de Gebruikers (degenen die achter de Werk PC zit)
zelf
van alles aanpassen...of verbeteren ed. of getypte fouten eruit halen etc.
en veranderingen onderwijl...
Met Basic software...er zit geen Algorite achter...die alles bepaalt...
Met Basic software...
Naar
Kennis en Kunnens...bepalen de Gebruikers... (degenen die achter de Werk PC zit)...het zelf!!!

Met Basic software...
maw De ene geboren in Islamabad ...is de andere geboren in Islamabad... niet

De ene Abdoelah... is de andere Abdoelah... niet...

een vb...Maar... met het Ki Algoritme ...vergelijkt het programma dat...als hetzelfde...

bv...omtrent Visum aanvragen...

Nou fdat dus...

Hoe ga je ermee om als Zorgverlener is de vraag...mi Die gaan er niet mee om...die moeten klakkeloos doen
wat de Computer uitrolt...met de antwoorden...

Dus bv bij het IND...
bv...omtrent Visum aanvragen...Nou dat dus...(Met KI Software... in welk bedrijf of instantie dan ook)
De Gebruikers...die moeten klakkeloos doen
wat de Computer uitrolt...met de antwoorden...Wat ermee te doen...

Met de Basic software
kan een Gebruiker nog denken...er klopt iets niet...en kan zelf alle ingevulde nog is na gaan...
en Ziet het Kindertal...is niet ingevuld...
De aanvraag voor Toeslag...vervalt dan...

Maar de Gebruiker herinnert zich nog...dat die klant 5 kinderen had...
en kan dat alsnog zelf...herstellen...alsnog...het juiste intypen...Dan
'komt er heel wat anders uit...

Maar ...met een KI Software...kan de Gebruiker er zelf...niks mee...

Dus bv bij het IND...
bv...omtrent Visum aanvragen...Nou dat dus...(Met KI Software... in welk bedrijf of instantie dan ook)
De Gebruikers...die moeten klakkeloos doen
wat de Computer uitrolt...met de antwoorden...Wat ermee te moeten doen...

Dit artikel suggereert...dat de Gebrukers er wat mee kunnen doen...

KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Hoe voorkom je dat AI in de zorg de ongelijkheid juist vergroot?
Datamodellen zijn vaak gebouwd op aannames. Dat kan leiden tot vooringenomenheid.
Hoe ga je daar als zorgverlener mee om?

Domme vraag...want met KI ...kunnen de Gebruikers (degenen... die op het werk ermee...achter de Werk PC zit)
er zelf ...niks mee!!!

De Gebruikers...die moeten klakkeloos doen
wat de Computer uitrolt...met de antwoorden...Wat ermee te moeten doen...(Met die klant)
O...de 5 Kinderen vergeten in te typen...
dan hebben ze pecht gehad...(Met de Basic software niet...daar kan het nog heel gewoon
alsnog...erbij getypt..door de Gebruker...(degenen... die op het werk ermee...achter de Werk PC zit)

Zit het bij KI...in het Algoritme...kan het er niet meer uitgehaald...of verbeterd...etc.
iets nieuws erbij getypt...bv alsnog...achteraf... die 5 Kinderen...dat ervaart KI ...(is erop geprogrammeerd)
in het
Algoritme...(over dezelfde klant)...als Fraude...(DE tOESLAG BESLISSING ZAL ER NAAR ZIJN)!!!
MAW Die moeten de betaalde voorschotten terug betalen...desnoods met een bak rente...

(Met de Basic software ...daar kan het nog heel gewoon
alsnog...erbij getypt..de 5 kINDEREN...door de Gebruker...(degenen... die op het werk ermee...achter de Werk PC zit)
EN DE tOESLAG ZAL ERNAAR ZIJN...voor de Klant!!!

:roll:
Het probleem is...lees je ook in dat artikel...dat mensen denken
De Gebruikers kunnen er wat mee...het verbeteren...de foute beslissingen...die uit de KI systeem rollen...

Maar
de Toeslagen affaire bewijst al...
uren dagen weken maanden jaren...en het is nog niet opgelost...
Welke fout je... in KI software programma...ook verbetert...verandert...wordt weer Gezien ...als zijnde Freude...door dat Algoritme...

Dus domme opmerking...in dat artikel...
KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE
Hoe voorkom je dat AI in de zorg de ongelijkheid juist vergroot?
Datamodellen zijn vaak gebouwd op aannames. Dat kan leiden tot vooringenomenheid.
>Hoe ga je daar als zorgverlener mee om?

Het probleem is...lees je ook in dat artikel...dat mensen denken
De Gebruikers ...kunnen er wat mee...het verbeteren...en met de foute beslissingen...die uit de KI systeem rollen...

Dat lukt ...de aller knapste Belasting Inspecteurs (Zelfs die met een bak ICT Kennis...)...nog niet...er wat mee...kunnen...met het verbeteren...en met de foute beslissingen...die uit de... KI systeem rollen...
Laat staan...
de Gewone...Zorgverleners...(met hun Klanten bestandje ...achter de PC zittende)

Geloof me nou maar...De hele Ambtenarij kan er niks mee...)
Dus ook niet bv een Huisarts...of een Verpleegkundige...etc.
de Gewone...Zorgverleners...(met hun Klanten bestandje ...achter de PC... zittende)

Dus domme opmerking...in dat artikel...(Als het om KI gaat!!!)

Nog een vb

Als je weet...
Hoeveel typefouten Zieken... Zwakken ...Bejaarden... Migranten etc. en gewoon Bedrijfs type personeel...kunnen maken ...met invullijsten...
voor een KI Software Programma...bij Instellingen...
Dan snap je nu beter...waarom die ...via het Algoritme ...Fraudeurs genoemd worden of...werden...

Met wat er als antwoord... uit de PC rolt...>Hoe ga je daar als zorgverlener mee om?
Dus domme opmerking...in dat artikel...(Als het om KI gaat!!!)

Dat lukt ...de aller knapste Belasting Inspecteurs (Zelfs die met een bak ICT Kennis...)...nog niet...er wat mee...te kunnen...met het verbeteren... met de foute beslissingen...die uit de... KI systeem rollen...
Laat staan...
de Gewone...Zorgverleners...(met hun Klanten bestandje ...achter de PC zittende...)

:roll:

Ze kunnen mi het alleen herstellen...met de basic Software...en die klanten het nog is laten invullen
zoals het bij de toen...aanvraag is ingetypt...Met de gang van zaken in dat Toen...
een slimmerik...Hier en NU... ontdekt dan...ze hebben de 5 Kinderen niet erbij getypt...toen...
en typt dat er alsnog erbij...

Het toeslagen aanvraag plaatje ziet er dan heel anders eruit...
men had dus gewoon recht op de Toeslag...
men is geen Fraudeur...
maar vergat iets te typen of typte het toen fout...

mi Men komt er sneller uit...als ze het met de Gewone Basic Software...helemaal opnieuw
laten invullen...over dat ...toen...
Met de typefouten er dan uit...en met vergeten kinder aantallen erin...
Er is dan geen...neg Stalker Algoritme...met de Basic...
Maar mi
dat lijkt me de snelste oplossing...
Men komt er sneller uit...als ze het met de Gewone Basic Software...helemaal opnieuw
laten invullen...over ...dat ...toen...(evt met geboorte bewijzen ed.visum ed etc. bewijzen)

Hoe snel mensen op het werk zelf...een fout kunnen maken...
ook met intypen...
vb
Ik moest naar de Cardioloog...
en mee nemen de doosjes van de Medicijnen...

Een hetende Dokters Assistente...
Bekeek de doosjes...
en zei wel 5x achter elkaar...Maar dir is Penicilliene...
Ik wer...
NEE DAT ZIJN BLOEDVERDUNNERS Capsules...

VAAK TYPEN DIE GASTEN ONDERWIJL...TIJDENS HET PRATEN...

Ik zei zoiets als zoek het ergens maar op...Dat ging ze doen en riep...Het is Penicilliene...

Penicilliene is een kuur voor een aantal dagen...Ik zei ik gebruik dit al jaren...
Lees het nog is...
Opeens zei die MW...U hebt gelijk...Het zijn Bloedverdunners...

Nou had ik zelf...het Koppie erbij...maar vaak negeren patienten wat die Gasten
onderwijl typen...

Iedereen kan (vak) Fouten maken...maar als ik er niet tegenin was gegaan...had het
fout in dat Software Programma...voor de Cardioloog gestaan!!!

Stel ze werken met KI...dan krijgen ze het er niet eens meer eruit...misschien met verbeteren
kan nog...maar dan heet het...de klant/de patient liegt
rolt er dan uit...met dat Algoritme dat programma...

Terwijl een volkomen ander mens het typte...

Maar 5 a 6 a 7x te horen te krijgen dat ik het fout heb...
dat ik al die jaren dan Penicilliene capsules in genomen heb...(?)
Gelukkig is m'n koppie nog bij de tijd...

Nou ja ...was weer een aparte type oefening...
Nou had ik zelf...het Koppie erbij...maar vaak negeren patienten ...wat die Gasten
onderwijl typen...

KI doet... of alle ...werk typers op de PC...volmaakt zijn...en wat de klanten zeggen...niet volmaakt is...
Via derden ...een leugenaar of fraudeur heten...is met KI ...ook een optie...
met bv met ...een Visum aanvrage...

Maar zorgelijk is in feite...wat mankeert die Dokters assistente...(ook die kunnen al of niet plots wat mankeren n l)
(Of een zuip/snuif pillengebruik weekend achter de rus hebben...)dan werkt dat koppie nog niet zo het moet...op
het werk...
1x denken dat heeft MW ...ik dus niet goed...maar 5x en 6x en 7x...
om dan plots te roepen...U heeft gelijk...maar wat typen zulkse mensen onderwijl???
Maar zorgelijk is in feite...wat mankeert die Dokters assistente...van die Cardioloog...

Nou genoeg geemmerd...
Fijne dag verder.

https://www.youtube.com/watch?v=MIh2EueRmk0

Gr en Knf van LT) :roll:

__________________________________________________________________________________________________
PS. Denk ik ook... over die Wiersma...die zou een Hersen scan moeten...misschien heeft die wat... te smalle vaten
en bij druktes en spanningen...Nou ja dat dus...dat zou voor elke Therapie moeten onderzocht...anders is de
hele dure...Therapie voor niks...
als het aan te smalle hersen vaten ligt...
Dan zijn... de juiste medicijnen... het enige juiste...

Nou ja ik bedoel maar...ik kan soms anders denken dan anderen...Niet altijd...(Maar ...ik heb wel veel en vaak gelijk...soms
decennia's later pas...komt dat uit...)...en veel van mijn tips...nou ja...die...mogen er zijn...

Voor de rest... Niemand is volmaakt...daarom is... KI ...in feite... een gevaarlijke Algoritmes Software
als het om Mensen gaat...

Pfffffffffffffffffff

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jun 2023, 05:14

Baas... :)

(Is er nog wat leuks...of is alles...Kommer en kwel...

Ik heb ontdekt...als je je...te vermoeit of te energieloos bent...
Nuttig dan is niet de dagekijkse etens...maar zet een Pot Clave Gewone Pindakaas naast je...en
met een kleine lepel...neem er zo nu en dan...een hapje van...en drink sowieso dan veel...

Het avond eten weer gewoon als altijd doen...
Ook in de avond...niets anders eten dan af en toe...een klein hapje ...uit de Pindakaaspot nemen...
De dag erop...
zit je vol met energie...en is alle ermoeidheid weg...

De dag erop...kan je doorgaan met...niets anders eten alleen af en toe...een hapje Pindakaas...en veel drinken...
Ik drink dan...
Voorde TV en ook achter de PC...
Ice Tea... al of niet met ijsblokjes erin...en een glas water met een schijf citroen en een groot glas met Koffie...
met een melk cupje en een klein suikerklontje...
ter afwisseling tussendoor een Ijs Raket...

Goed voor de vocht balans...in warme tijden...
Waarom met zo'n type kuur...verder niks anders eten...op het avond eten na...omdat je anders zo dik wordt als wat...
De Pindakaas hapjes...uit de pot...vult meer dan genoeg...
Maar er lijkt wel...een energie bom los te zijn gebarsten...
Het is dus een type kuur...om meer energie te krijgen...zie maar...wanneer je de pindakaas weer gaat laten
voor gewone brood en beleg...ed.

Het valt te proberen...Bij dag en in de avonden... het is ...een hele lekker... type kuur!!!
(Voor de enrgielozen en voor de vermoeiden)
Verder niks anders eten...op het avond eten na...omdat je anders zo dik wordt als wat...
De Pindakaas hapjes...uit de pot...vult meer dan genoeg...

Ik had is 2 jaar geleden...zware griep...en erna... ondanks erg veel gedronken...bleek de huid op mijn armen...de rek eruit...helemaal
slap hangend...geworden...en ik had altijd zo'n mooie stevige huid...
Niks hielp...

Nu tijdens de Pindakaas kuur...zag ik dat de huid ...op de armen erop reageert...wordt weer steviger...

Na in de ochtend en ergens in de middag en ergens in de avond...met koud water over de armen al
of niet met een sopje...en dan droog deppen
en dan met ...gewone Nivea uit een tube insmeren...dat doe ik nu zo ook...tijdens de Pindakaas kuur...

De buitenkant van de armen...zien in die paar dagen er al bijna uit als voorheen...de binnenkant van de armen...
gaat trager...maar is ook al verbetering op te zien...Zelf met wat vingers lichte massage te geven p[
de armen...is best nuttig...

(Maar zo'n vreselijke verslapte huid zo snel opeens...richting normaal te zien gaan...daarom type ik het maar is...
wat me al die tijd niet lukte...nu binnen een paar dagen wel...spannend hoe dat verder toe gaat...
Ik ben niet van plan...meer dan 1 pot pindakaas te gebruiken per week...dus rustig aan ermee...kleine hapjes
eruit nemen...Dus is de pot op Donderdag al leeg...moet je tot Maandag wachten met de volgende pot...anders
word je er echt te dik van nl!
Om de Olie in Pindakaas kan de Stoelgang ook makkelijker gaan...

Wat me ook opviel...van mezelf...met zulks heet weer...maak ik altijd iets met...Zoute kleine spekkies
dat dus bakken...in een pan zonder vet en zonder olie nodig...
en dan doe ik in een andere pan...de ene keer bonen opwarmen...of spinazie koken...of sla maken...en de spekkies
daar doorheen doen...
gevolg ...ik krijg echte dorst...en ga dan behoorlijk veel drinken...met dat warme hete weer...

Vooral Bejaarden moeten dan extra veel drinken...met heet weer tijden...maar de trek of de zin ...is er vaak niet naar
maar iets eten ...met gebakken spekkies er door...dan moet je wel... veel drinken...

Veel Bejaarden zijn gewoonte dieren...als ze op vaste tijden bv een kopje thee drinken...dan doen ze dat ook als
het erg warm tm heet weer is...

Rijke kakkers met Personeel...vooral bij oude rijke mensen...die brengen dan hun... wedsewood kopje thee...
dan heb ik... in die zelfde tijd... al 3 hoge glazen drinken op...en vergeet niet ...het Raket Ijsje...als tussen doortje...
Zijn de grote hoge Cola glazen leeg...dan vul ik ze weer...and so on...(Cola drink ik nu alleen in de weekenden nog...ipv elke dag....)

Dus over mij...zal je niet lezen...plots opgenomen wegens vocht te korten...
en ik zal er ook niet plots...aan overlijden...Veel Bejaarden zijn gewoonte dieren... juist bij de Bejaarde hoge kak ...die lijden vaak wel aan Vocht te korten...in warme hete tijden...met hun wedsewood kopje thee...
(Dito in Bejaarden Verpleeg en verzorg en Ziekenhuizen...met hun kopje thee...op vaste tijd)

Erg veel... alleen wonende Bejaarden...lijken ook vaak de dorst te missen...die dan toch echt erg nodig is...vandaar
de tip...maak etens met ...gebakken zoute spekkies...er door...en neem ...als het kan... is een Haring met ui...
daarvan gaat een mens dorst van krijgen...

Hier staat de Viskar op Dinsdags en op Vrijdags...op het plein...dus ik kom ...aan Omega ...ook niks te kort...en aan Vitamines en mineralen... via de gesnipperde ui erbij...en aan vocht ...kom ik zo... ook niks tekort!!!

De enige snoep tijdens de Pindakaas kuur is af en toe een zachte of harde Pepermunt...nittigen...
verder de hele dag niets eten ...of in de avonden niet...behalve tijdens de gewone avond etens...
Is de Pindkaas pot Donderdag al op...dan de andere dagen eten en drinken...als altijd...tot de Maandag...met een nieuwe Pindakaas pot gekocht...

(Als je allergisch bent voor Noten dat niet doen dus!!!)

Kortom welke tips gaf ik nu...
O ja
overmeer energie ...en over de zwaar verslapte huid ...op de armen...(van een 80 jaar oud mens)...dat heb ik al tijden...maar binnenkant ...wat dagen ...zag ik dat de huid
al sterk wat worden...en de buitenkant ziet er al mooi uit...het enige afwijkende... wat ik heb gedaan is...Veel drinken en Zo'n grote pot naast me ...met Pindakaas gezet...voor de Pindakaas kuur...Hmmm Lekkerrrrrrrrrrrrrrer...Leuke tips he...Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=i5WuMKv0ga0

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 30 jun 2023, 15:50

Astronoom... :)

(Ik las dit...

450.000 dollar voor een ruimtetrip van 90 minuten: eerste commer­ciële raket­vlucht vandaag de lucht in
Gezondheid van duizenden longcovidpatiënten nauwelijks verbeterd: ‘Mijn zoon heeft een andere moeder gekregen’

Schreef ik welis...wat... de echte 3 grote oorzaken ...zijn qua Klimaat verandering...via Mensen als oorzaak...
No 3 is...Raketten heen en terug...door de 3 Admossfeerlagen doen...Voor de Wetenschap Alla(h) maar inmiddels
doet elk beetje land er al aan...maar voor Toeristen zou het echt verboden moeten worden!!!


_____________________________________________________________________________________

Hoorde ik Vandaag...

Belasting zegt...Je huur kan 100 euro lager...
`De brief over de jaarlijkse eindafrekening kwam over de Sevicekosten...60 euro extra bijbetalen
wgs extra eneriekosten...
Brief wgs 100 euro lagere huur...wordt dat gekort...op de Huursubsidi...

Voor de Mensen met de laagste inkomens...Snap je het nog...Ik? eh...eh...eh...

Ik zelf...kreeg een brief... moet 136 extra aan Serveskosten betalen...wgs electra kosten...

Dus in huis heb ik echt...alles gedaan ...om dat laag te houden...de electra kosten...bleken ze...de lampen... op de Galerijen...gewoon volop aan te hebben...laten staan...
dus
Bovenop de maandelijkse betaalde Serves kosten...of je dat wel even betalen wil...die 136 euro...
Elk beetje... aan inkomens verhoging...Zie je ze... aan alle kanten... dubbelop weghalen...Dus...
Of ik het snap...vroeg die persoon...Ik?...eh...eh...eh???

:roll:

____________________________________________________________________________

Ik las dit...

Armoedebeleid
Het sociaal minimum is niet genoeg om van te leven en moet omhoog, zegt deze commissie

Schreef ik hiero wel vaker...
Als ze dat doen...wordt de Huursubsidue lager en de Toeslagen ook...Ze schieten er in wezen dus niks
mee op...

mi...Bij de lage Inkomens...Het systeem van Huursubsidie en de Toeslagen...houdt het hoofd boven water...maar met
inkomen verhoging...wordt het...verzuipen...

wgs Huursubsidie wordt lager en toeslagen worden lager of verdwijnen er door...
maw
Met het Sociale Minimum moet omhoog...Ze schieten er helemaal niks mee op!!!

Maar voor de Midden inkomens... zou dat wel nut hebben!!!
Want als ze alles naar Inkomen doen...houden de meesten ...minder over te besteden...zonder Toeslagen en Zonder Huursubsidue...dan de Lage Inkomens...


Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=YBOoQcoPL1I

Gr en Knf van LT) :roll:

PS.
mi
Voor de lage Inkomens hebben verhogingen alleen zin...als het met de Huursubsudie gaat en met de Toeslagen...dat
te laten stijgen...Dat heeft zin...

Als het via het inkomen gaat...
de verhoging...dan zakt de huursubsidie en de toeslagen bedragen...maw
dat heeft geen enkele zin!!! Integendeel ...men gaat er dan juist...op achteruit!!!

:roll:
_________________________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/columns/column ... slachthuis
Het eerste schaap werd apart genomen en op zijn rug op een tafel gelegd. Volgens de islamitische (maar ook de joodse) leer mag een dier voor de slacht niet worden verdoofd, zoals verplicht is in een Nederlands slachthuis.

En Oja...Over Tijdswaarhedens gesproken...(Het is Nu een andere tijd)!
mi...Volgens mij...bestond verdoving... nog niet...toen die Rituelen werden bedacht...

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 jul 2023, 16:05

Oom... :)

(Betalen voor wegwerpbekers en -bakjes
Als je eten of drinken afhaalt of laat bezorgen, betaal je extra voor plastic wegwerpbekers en -bakjes. Vanaf 1 juli mogen ondernemers ze niet meer gratis weggeven...

mi
In Media artikelen...of via Kabinet ed...Men doet altijd
of het gratis is... tasjes en bekers en bakjes...maar dat zit... in de productprijzen erbij inbegrepen
maw Het is alis verhoogd de prijs... per product...vanaf ze dat ...er bijgaven...Bekers...bakjes en al eerer met tassen...

maw Zo ze het... nu beslist hebben...vanaf 1 juli..Onder het mom van wat dan ook...is elk ervoor extra te moeten betalen is... pure diefstal!!!

:roll:
Trouwens als Mensen ...het wel krijgen door er extra voor te moeten betalen
heeft het ook totaal niks te maken met...duurzaamheidsoverwegingen ed.

:roll:
Al die dingen hebben met Opvoeding te maken...als men er Landelijk niet meer voor Opgevoed is...Gaan ze het Volk niet heropvoeden...
maar meer laten betalen...ook allen die het altijd wel netjes in prullenbakken doen ed dingen meer...laten
ze er dan extra voor betalen...
en omdat die dingen al
als kosten extra in de product prijzen zat...is elk extra ervoor... te moeten betalen
is pure diefstal...van die bedrijven...met de dekking.... gedekt en bedacht...via de Overheid...

:roll:
Trouwens als Mensen ...het wel krijgen... door er extra... voor te moeten betalen
heeft het ook totaal niks te maken met...duurzaamheidsoverwegingen ed.

:roll:
__________________________________________________________________________________

Ik zag Maxima... weer met zo'n schaamteloze respectloze ...hoed op...

(mi als er iets verbodens zou moeten...is het zo'n type hoed...voor Koningshuis figuren...ea
Hoogwaardigheids bekleders...moeten zijn...

Belachelijk en volkomen te gek...om er naast te zitten...en men alleen een grote schuine hoed ziet...
schaamteloos en respecloos...gescheiden tussen haar en de rest...die aan die kant zitten...

:roll:

Een Koning die met Koningsdag duidelijk maakte ...nog geen excuus te kunnen aanbieden...zolang
het Onderzoek er naar gaande is...ver voor het Onderzoek klaar is...
en toch excuus gaat aanbieden...(Die is te bemanipuleren waar die bij staat)
deed me denken aan wat...ene Jeroen Pauw pas zei op TV over Koning WA!!!
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... oningschap

maw Al dingen... uit dat Onderzoek aan te halen...ipv het hele Onderzoek af te wachten...(Dan kunnen die top dure Onderzoekers wel naar huis
als het excuus en uitleg... al is gezegd...)

Op TV
Het excuus is het begin...zeggen ze dan...
maar mi is een excuus... een punt...sloes...einde Onderwerp...in feite...

Voor de meesten draait het alleen om geld...
over een tijdperk...die ze zelf helemaal niet hebben mee gemaakt zelfs...

Maar als je mijn uitleg leest...snap je ...dat er al vele miljarden aan ze uitgegeven is...door Nederland
Aldaar en ook alhier!!!

Dat was zo'n beetje het begin...dat ze in Nederlaqnd ervoor...Bejaarden Verpleeg en Zorg tehuizen gingen sluiten...zelfs Ziekenhuizen...en Kazerners etc. etc. etc. met dat weg bezuinigen kon Nederland die vele Mensen opvangen...
vanaf half Suriname naar Nederland vluchtte ...in de jaren 70 vorige eeuw...
Maar als je mijn uitleg leest...snap je ...dat er al vele miljarden aan ze uitgegeven is...door Nederland
Voorheen...Aldaar en Later...ook alhier!!!
Ze moesten huizen flats...inboedel scholingen Gezondheidszorg etc etc etc...en bijna allemaal een uitkering maandelijks...

VaNAF 1 EEN PAAR KWAM DIE kETI kOTI OPJUTTERIJ EN SINDSDIEN
Voor de meesten draait het alleen om geld...
over een tijdperk...die ze zelf helemaal niet ...hebben meegemaakt zelfs...

:roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Keti Koti: wat weet jij van deze dag?

Ik denk altijd het zelfde...
Al ze in hun eigen land en eigen ras...hun eigen Mensen niet verkocht hadden aan Westerse landen...indertijd
had in het Westen...nooit de Slavenhandel bestaan zelfs...die al eeuwen en eeuwen in het continent
Afrika zelf gaande was...en hier en daar...nog steeds gaande is er...

Maar die dingen zeggen ze er niet bij...Keti Koti: wat weet jij van deze dag?
ze doen of alleen...de hetende Witte Mensen...slecht zijn!!!

Dat de Slavernij...in het Westen ...maar heel erg kort duurde...en dat lag aan de ...Democratie...
Het hetende Witte Volk... stemde de slav ernij weg...dat zeggen ze er ook nooit erbij...
Dat
de meerderheid van het hetende Witte Volk...(Via de Democratie is dat bekend)
helemaal niet slecht is...ook dat zeggen ze er nooit bij...

Keti Koti: wat weet jij van deze dag?
Tja eh...
eh
eh...wel nog eentje...
Ik vind... een Nationale vrije dag ...in het jaar ervoor...past en hoort...in het land...waar...de Slavernij...plaats vond...
waar ...de Slavernij bevrijding... plaats vond...in dit geval dus...in Suriname zelf dus!!!

:roll:

Toen Suriname...een zelfstandig land werd...en hun eigen rassen er de Baas ahw werd...
Vluchtte de helft van Suriname...naar het hetende Witte land...

Moeten we dat ergens nog snappen ook?
Het kostte de Belasting betalers in dat hetende Witte land...vele Miljarden...
en Hier en NU maar door zeikzeuren over herstel betalingen over iets van tijden terug...
dat kostte tijden terug...ook de belasting betalers in dat hetende Witte land...in de miljarden...
want ze kregen allemaal...een huis...en overheids gebeouwen...en straten en scholen en zelfs
een Ziekenhuis...dat laatste via dat hetende Witte Volk...als Goed doel ...geld bijeen vergaard...

Als we alles optellen wat aan de hetende Zwarten is betaald...vanaf na de Slavernij tijdperk daar in Suriname...
Al die massale gelden er aan besteed...valt niet eens meer te verhalen...
maar...Toen Suriname...een zelfstandig land werd...en hun eigen rassen er de Baas ahw werd...
Vluchtte de helft van Suriname...naar het hetende Witte land...

Moeten we dat ergens nog snappen ook?
Het kostte de Belasting betalers... in dat hetende Witte land...vele Miljarden...

Over die dingen gaat het dus niet...tijdens hun gecreerde Keti Koti ...in het hetende Witte land...
en zolang ze niet alle waarhedens er zeggen...gaat het mi er nergens over...alleen waar blijft de Herstelbetalingen???
Daar gaat het ze om!!!

Ze worden al boos...als Groningen geld krijgt... dat meer is...dam de 2 miljoen Educatieve Intititionele slaven Mudea ed...geld voor de
Surinamers in Nederland...
maar de massale miljarden vergeten...wat ze al gekost hebben...voor de Nederlandse Belasting betalers...
in dat Suriname zelf...en later ...de vlucht van wulpen is er niks bij...toen half Suriname naar Nederland vluchtte...
Toen Suriname...een zelfstandig land werd...en hun eigen rassen er de Baas ahw werd...
Vluchtte de helft van Suriname...naar het hetende Witte land...

Moeten we dat ergens nog snappen ook?
Het kostte de hetende Witte Belasting betalers... in dat hetende Witte land...in de vele Miljarden...in Nederland zelf!!!

Keti Koti: wat weet jij van deze dag?
(Aan wie vragen ze dat???)

In dat Surinamen en in Nederland zelf...Het kostte de hetende Witte Belasting betalers... in dat hetende Witte land...al vele Miljarden...

Over die dingen... gaat het dus niet...tijdens hun gecreerde Keti Koti ...in het hetende Witte land...
en zolang ze niet alle waarhedens er zeggen...gaat het mi er nergens over...alleen waar blijft
de Herstelbetalingen???
Daar gaat het ze om!!!

In dat Surinamen en in Nederland zelf...Het kostte de Witte Belasting betalers... in dat hetende Witte land...al vele Miljarden...Leg ze dat is uit...is de tip...al die dingen!!!

:roll:

Is er ergens nog herstel betalingen te krijgen over
Een WO1 en WO2
over ons land is gegaan...
en over de Jeugdszorg...die nog steeds ...te onderontwikkeld lijkt...als in en na WO2
of tellen
al die gevoelens niet...van oa al die Kinderen...Ik heb...over al die vreselijkheid... nooit herstel betaling van gezien...

Keti Koti: wat weet jij van deze dag?
(Aan wie vragen ze dat???)
Maar krijg wel ...die gedachtes...
als ze in Nederland... Keti Koti... aan het vieren zijn...en om Herstelbetalingen vragen...over een tijd die ze zelf niet hebben mee gemaakt...
Nog is
Is er ergens nog herstel betalingen te krijgen over

Een WO1 en WO2
over ons land is gegaan...
en over de
Jeugdszorg...die nog steeds... te onderontwikkeld lijkt...tijdens en ...als van na WO2
of tellen
al die gevoelens niet...van oa al die Kinderen...Ik heb...over al die... vreselijkheid... nooit herstel betaling van gezien...

Keti Koti: wat weet jij van deze dag?
(Aan wie vragen ze dat???)
Maar krijg wel ...al die gedachtes...als ze in Nederland... Keti Koti... aan het vieren zijn...in ons land...en om Herstelbetalingen vragen...over een verre tijd ...die ze zelf... niet eens ...hebben meegemaakt...

NA HET EXCUUS van de Koning roepen er gelijk...dat is het begin...
nu de Herstelbetalingen nog...

:roll:
___________________________________________________________________


____________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Bestelling McDonald’s deze week al duurder door plastictoeslag: ‘Grootste operatie ooit in Nederland’

mi...Ik meende dat ...de Toeslagen affaire...de grootste Operatie in Nederland is...die nog steeds niet af is...
en niet
een geplande gedekte bedachte Landelijke Diefstal...(uitleg er over ...hier boven!!!)
Maar nu blijkt...de plastic toeslag voor bedrijven...de grootste operatie in ons land is...(???)

mi Ze moeten allemaal snel weer ...aan de gewone waar...want waar niks mag...ook geen Sigaar...
komt niks goeds van!!!

:roll:
_____________________________________________________________________

De foto van de ...twee Landveraders... halve gare idioten... is tig groter
Quincy Promes op vakantie in Rusland op de foto met Hollywoodster en Poetin-fan Steven Seagal
in het AD
dan die van... de pas overleden...Jan Stekelenburg...(?)(Die 50 jaren in beeld was...voor zijn werk...op TV...)

:roll:

_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

ONDER DE WATERLIJN

Het pijnlijke stilzwijgen van Ursula von der Leyen over de natuurherstelwet

mi Als De Natuur Data's door de Algoritmes zijn gegaan...heet dat bij ons...80% van de
Natuur.. is slecht...

mi.
Maar elk beeld ...na de Herfst en na de Winter op TV...van onze Natuur...ziet er prachtig mooi en schitterend eruit...

Laten we het daar is over hebben...Meneer Sonneberg...

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=xrULq8ugp5k

Gr en knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 01 jul 2023, 23:09

Omega... :)

(Geen idee of dat ook zo is...maar is ze zwanger...en is dat in wezen het ware excuus...om uit den Haag te gaan???
https://nos.nl/artikel/2481017-renske-l ... g-den-haag

Nou ja ...de tijd zal het leren...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... e-kamerlid

:roll:
_______________________________________________________________________________

Ik las dit...

Plastic Peukmeuk 2023, vrijwilligers rapen weer sigarettenpeuken
Het gaat de inzamelaars vooral om de plastic filters. Die zitten vol met gevaarlijke stoffen en microplastics die grote milieuschade kunnen veroorzaken.

mi Het ligt niet aan de filters...maar het mi Landelijke Opvoeding...
Schreef ik al vaker over...
een ieder
die buiten rookt...moet een klein asbakje tonen of flesje met wat water...waarin de peuken wordt gedaan...
als er geen staande grote asbak is...moet je er zelf eentje hebben...
zo niet...daar vallen mooie hoge boetes mee binnen te halen...bij rokenden buiten...

Onder het mom van...Alles verwijderen in het land...omdat het tegenwoordig Opvoeding mist...is niet logisch...

Vroeger vooral met de zwart/wit films...kon je goed Zien...oa met Voetballen...
en de Voetbal fans allemaal nog rookten er...tijdens wedstrijden...Hoe correct het er allemaal
toe ging...

Sinds niks mag...ook geen Sigaar...maken veel Voetbal fans er een beestenboel van...een klozooi van
en moeten ze steeds verder
van de Voetbalvelden af staan...en moeten de Voetballers...steeds zwaarder beschermd ...en dan nog...gooien ze spullen
naar de Voetballers...en roepen de engte ergste kreten...

Onder het mom van...Alles verwijderen ...in het land...omdat het tegenwoordig Opvoeding mist...is niet logisch...

Want waar niks mag...ook geen Sigaar...komt ook helemaal niks goeds van!!!

:roll:
______________________________________________________________

https://nos.nl/artikel/2481013-ruimteso ... eel-heelal
Ruimtesonde gaat zoeken naar verborgen deel heelal

Ik heb er geen verstand van...maar probeer een poging te wagen...

Als heel jong Kind ...opweg naar school lopende...kreeg ik plots... deze zin... in mijn hoofd...alles wat er is...(wat niet gemaakt is door mensen)
is ook te vinden in ...elk Mens...

maw Donkere Materie...is ook te vinden in... elk Mens...

Maar ...als de zon niet schijnt...aan de andere kant van de Aarde is...is er ook ...donkere Materie...aan deze kant...
maw
In wezen... moeten ze ...het dichter bij huis kunnen vinden...dan alleen ...via die top dure reizen...(en via Admosfeervervuilers)

mi is er ...op Aarde zelf...alles voor aanwezig...Zwaartekracht en Donkere materie...en Licht materie...
Ja toch???

:roll:

________________________________________________________________________

Deze heb ik ook vaak zat getracht uit te leggen...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... ceaan-warm
Orkanen dit jaar vroeg en hevig: extreem warme oceaan doet vrezen voor het ergste

mi...Als dat op de Oceanen uiteen bomberaderen...dan komt het...her en der... als een gewone storm aan...

Maar de oorzaak...
zijn gelegen in de 3 Hoofd oorzaken...die ik al zo vaak heb beschreven...

Sneeuw weg donderen op de hoge bergen...(om toeristen en sporters te behagen...ea Mensen)
Maakt
Kale bergen...
daar schijnt fel de zon op...die bergen worden heet
daar drogen oa de gletchers van uit...en maken de berg inhoudelijkheid poreus...
dan worden het bergrotsen lawines...op den duur...
is hier en daar al gaande geweest...

Waar de Zon schijnt...Maar de winden... op en om die kale Bergen...worden ook warm en heter...
en die komen her en der ergens...
die winden...
Dat was sumier beschreven No1 en No 2 zijn de vele ijsbrekers dat de eeuwige ijslagen
open breekt...en ook de steeds nieuwe ijslagen...en als de Zon schijnt...wordt het daar waremer tm heter...

en 3 is de Vervuiling in de 3 Atmosfeer lagen...via raketten...die er ook gaten mee maken...en als de Zon erop schijnt...wordt
het ook daar warmer en heter...

Als het zo door gaat...is de uitkomst wel te voorspellen...over een x tijd...zal alles op Aarde verbranden...
en dat is dan de oorzaak...ervan...door mensen...

Nou ja ...nare boodschappen...Alles wat leeft op Aarde zal vergaan zijn in 2850...schreef ik wel vaker...maar...de Mensen kunnen het wel ...vervroegen...

Vooral zo door gaan...met die 3 genoemde Hoofd oorzaken punten...

Ik schreef vaak zat...er zijn wel 2 a 3 miljard mensen teveel op Aarde...altijd lees je of hoor je ze zeggen...dan weer...de Aarde is groot zat...er kunnen er best...nog wel 8 miljard bij...

Maar het gaat om het verbruik... en om wat per Mens wordt uitgestoten...een ander punt is...
als je die 3 punten leest...zijn er maar relatief maar weinig mensen... de echte oorzaak...van de Klimaat veranderingen...

Maar die lijken die andere 8 miljard te dienen ermee...te behagen ermee...en daarom is iedereen verantwoordelijk...
als ze dat niet verminderen of zelfs stoppen...
bv met de gemaakte...De Kale hoge Bergen...van Noord tm Zuidpool aan toe!!!

Maar mi Orkanen...daar is mi wel wat mee te doen...om dat kleiner verdeelder te maken...naar alle kanten toe...met
bommen erop...met Satelieten kunnen ze Zien en Weten waar die zich vormen...steeds groter worden...
daar is mi... wel wat mee te doen...om dat kleiner... verdeelder te maken...naar alle kanten toe...ipv in
volle omvang...in 1 route door te laten gaan...

NNNnnnou ja...

Trusten allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=exLz98hKsIU

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2023, 00:07

Egaliseren... :)

(mi..Zwaar Overdrijven met plastic is ook wat...
https://www.verpakkingenxl.nl/dreft-han ... gK_VfD_BwE
2 Plastic flessen verpakt samen in plastic(???)

:roll:
________________________________________________________________________

Ik las dit...
Gezondheid
Onderzoek toont aan: teken worden als magneet tot ons aangetrokken

Zat ik over na te denken...is het niet zo...dat de Magneet aantrekt...maw Dan zijn de Mensen de magneet en niet
de teken...

Nog een denkens...stel dat de Teken de Magneet is...dan trekt alles wat warm en Ijzerhoudend is ze aan...
maw Mensen met... veel Ijzer in het bloed...maken mi dan de meeste kans...teken aan te trekken...

Maar aangezien de teken er op af springen...op Mensen...en niet de Mensen op de Teken afspringen...

Als je een Magneet hebt...trekt het ijzeren dingen aan...
maw
Dan moet de Mens de Magneet zijn voor de Teken...als de Teken op Mensen afspringen...

Ik zit er zomaar wat over te denken hoor...
om die ene zin...
teken worden als magneet tot ons aangetrokken
en
vroeg me af...is dat niet andersom...Dan moet de Mens de Magneet zijn voor de Teken...als de Teken op Mensen afspringen...

Een Magneet springt mi nergens op af...
Teken springt ergens op af...

Als de mens de Magneet is...dan is de teken een bak vol met ijzer...met ijzerhoudend bloed en zoekt
naar nog meer bloed...

Het magnetisme in Mensenbloed...trekt de teken aan...
Ik zit er zomaar wat over te denken hoor...
om die ene zin...(in dat artikel)
teken worden als magneet tot ons aangetrokken
en
ik vroeg me af...is dat niet net andersom...Dan moet de Mens de Magneet zijn voor de Teken...als de Teken op Mensen afspringen...
https://www.metronieuws.nl/lifestyle/fi ... getrokken/

Het Magnetisme in Mensen en veel ijzer in het bloed...trekt mi de Teken aan...
dan zuigt de teken zich vol met dat bloed van die mens...
Zijn ze vol...dan laten ze zich meestal vallen...zijn ze niet vol dan blijven ze bloedzuigen...van die Mens...

He getver wat een naar onderwerp...

Afbeelding
mi Kan je als tip...het beste ...bij Groot en Klein...een Honden of Katten antie Teken riempje dragen ergens...bv om je enkels...als je in bepaalde tijden...de bossen en heides en weides in gaat...

:roll:

__________________________________________________________________________________________

Televisie 1 jul 2023

Het is Keti Koti, moet de koning excuses aanbieden voor het slavernijverleden?

mi Een Koning moet niks...
maar kan zich wel ...laten bemanipuleren... het te moeten doen...

Maar zei ...met Koningsdag 2023 ...dat die eerst ...het grote Onzerzoek er over... wilt afwachten...
mi
Dat is een duidelijk antwoord...

Als dat Onderzoek heet... in 2024 klaar te zijn...en de Koning maakt ...in Juli 2023 excuus...
dan is die ...blijkt...te bemanipuleren...

Nou ja ...dat legde ik laatst al uit...

:roll:
___________________________________________________________________

Je blijft dat soort zinnen lezen...

REPORTAGE KETI KOTI
Gejuich en tranen als de koning om vergiffenis vraagt
De ‘doorleefde’ excuses van koning Willem-Alexander maakten diepe indruk bij de herdenking van de afschaffing van de slavernij. Nu de woorden „compleet” zijn, zo vinden aanwezigen, is het tijd voor „daden”.

Nu de woorden „compleet” zijn, zo vinden aanwezigen, is het tijd voor „daden”.

mi
Zijn alle daden allang geweest...Na de Slavernij tijdperk...de opbouw van Suriname...kostte al vele miljarden
als herstel kosten plaatje...

Toen Suriname Onafhankelijk werd in de jaren 70 vorige eeuw en hun eigen rassen de baas er werd...
vluchtte half Surinamen naar dat hetende witte land mensen...

Dat kostte zoveel Miljarden...dat ze er hiervoor van alles voor gingen weg bezuinigen...

Als dank...steeg de Criminaliteit... in het hetende Witte land ...Ongekend..ongans veel...dat kost ook massa's geld...ook aan extra Politie en Bewaking ed.
en
nog steeds toont...Opsporing verzocht ...70% of meer de Zwarten...creren de Criminalteit in het
hetende Witte land...
De Kosten daarvan reizen de Pan uit...
en
er moet nog meer voor weg bezuinigd...

mi Voor herstel betalingen ...moeten ze mi voor zijn...waar het begon...
en wel in
die Afrikaanse landen...waar die ene en die paar en wat circuitjes zich gigantisch mee verrijkten...in dat Afrika zelf...
als ze daar..hun eigen Mensen ... niet hadden verkocht...was in het Westen... nooit slavernij geweest zelfs...

Oke Het westen heeft verdient er aan...maar vanaf 150 jaar terug...sowieso in dat Suriname...in die 150 jaren...en
daarna in Nederland zelf...
hebben de herstel betalingen al meer gekost...dan de belasting betalers ...in het Westen...nog kunnen opbrengen...

Zou mooi zijn als ze dat is gingen snappen...voor de rest aan herstelbetalingen...

mi Voor meer herstel betalingen moeten ze mi voor zijn...waar het begon...en wel in
die Afrikaanse landen...waar die ene en die paar en wat circuitjes zich gigantisch mee verrijkten...in dat Afrika zelf...
als ze daar..hun eigen Mensen ... niet hadden verkocht...was in het Westen... nooit slavernij geweest zelfs...

Dat het in het Westen ...relatief kort heeft geduurd...de Slavernij...mooi Educatief Onderwerp...
dat is gelegen aan de Democratie...
De meerderheid van het hetende witte volk...wilden de Slavernij in hun land niet...
Maar in alle eeuwen ervoor en misschien ook erna...was de slavernij een Continentale Afrikaanse bezigheid...
maw Voor meer herstelbetalingen... moeten ze voor...daar zijn...in Afrika zelf!!!

Zo denk ik er sumier getypt erover...

:roll:
____________________________________________________________________________________

Ik was is wate weken in Suriname voor de onafhankelijkheid...
niemand had het er over de slavernij...

Ik heb erg veel Surinaamse collega's gehad...niemand ging gebukt over de 150 jaar terug slavernij
en de Surinaamse vienden die ik had...gingen ook niet gebukt ...over de slavernij...hoogstens
over de as spnnings tijden...vanaf 1 een paar die perse zelfstandig wilden...in hun land...met in de
Kabinetten alleen Zwarten...De invloed vanaf 1 een paar etc.
is altijd heel apart...

maar dat half Suriname... weg vluchtte ...uit Suriname...toen het bewind werd geleid door hetende Zwarten...en
niet meer mede door de hetende Wutten...
is ook een heel apart verhaal...
Dat ze naar de hetende Witte land gingen vluchten...is een nog aparter verhaal...

In de weken ...dat ik in Suriname was...schrok in van de Racismes daar...zoiets had ik nergens nog ooit meegemaakt...
en vooral...zo Collectief...maar al die aparte rassen hadden gezamelijk...het meest de pest...aan de Creolen...
Ik had geen flauw idee wat een Creool was...

Ik ging een Chinese Winkel in er...de baas van die winkel zei boos tegen me...daar moet U niet mee
gaan praten...met creolen...

Ik dacht Hoe wat waar...waar heeft die het over...

Hij zei ...ik zag U wel met die Creool staan en zittende praten...ze hebben al 2x mijn hele winkel leeg geplunderd...
nog 1x en ik zit zonder werk...het valt niet meer bij te houden...

Ik zei...maar met die man ...waar ik mee aan het praten was...die doet zulks niet...Die zou ik zelfs als Buurman willen hebben...

Nou ja de Chinese winkel baas snapte van mij niks...dat ik niet mee kletste met hem...met anties Creolen...
en mopperde...echt weer zo'n witte Toerist...die weten niks...

Maar het ging nergens... over de slavernij...wel was er een bak Racisme gaande...

Ik was met de fiets een stukje aan het verkennen er...maar vergat in de bocht...dat ze er Links rijden...
ik kwam rechts uit en ...reed op 1 haar na...een man... VAN DE SOKKEN...

Ik keek omhoog en zag een hele grote Donkere man...die zei...Hallo Bleekscheet... in het begin van het vertellen
over de verkeers uitleg er...
Bleekscheet...Ik zei...Van het zelfde...

Daar moest die zo om lachen...

in een mum zaten ze allebeide aan de kant van de weg elk een Sigaret te roken...ondertussen vertelde die man
Prachtig schitterend...over zijn land...er zat niet 1 onvertogen woord in...
Na samen...sigaret no 2...of was het al sigaretje no 3...Gezelligheid kent geen tijd nl.
Daarna fietste ik weer verder...op naar een Winkel...


Ik ging een Chinese Winkel in ...de baas van die winkel ...zei boos tegen me...daar moet U niet mee
gaan praten...met creolen...

Ik dacht Hoe wat waar...waar heeft die het over...

Hij zei ...ik zag U wel met die Creool staan praten...ze hebben al 2x mijn hele winkel leeg geplunderd...
nog 1x en ik zit zonder werk...het valt niet meer bij te houden...

Ik zei...maar met die man ...waar ik mee aan het praten was...die doet zulks niet...Die zou ik zelfs als Buurman willen hebben...

Misschien ben ik ook welis... een Racist...wie is niet? Maar als dat al zo is...Ik?...maar dan wel met redenens...(er zijn namelijk...Zwarten en Witten stukken Tinnif...)maw
niet collectief...en sowieso niet...ook niet over... Eerbare en Onschuldige Mensen ...Zeker weten...

Maar als mensen kritiek hebben op iemand...is die nog niet gelijk...ANTIES DIE IEMAND...OF RACISTISCH ED.

Kom genoeg geemmerd...getyp geoefend

Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=bn94rDK-TXc

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 03 jul 2023, 08:44

Gangen... :)

(Hier heb ik wel meer over geschreven...
Als je naar de Natuur kijkt...kan je vaak zien en weten...welke dieren er vroeger leefden...of
misschien nog wel...op de plekken waar ze zijn Overleden...is dat...

Ik was de Topic...Voertuigen aan het nakijken en zag deze foto van Ans in Oostenrijk...van wat
jaar terug...

Kijk Goed...

Kijk goed vooral naar de Stenen...hoe het zich in de tijd vormt...tot stenen...in ongrepte Natuur...Links
kan je zien...het is nog aarde met gras...in de eeuwen...nog linkser...dat is al versteend...

Afbeelding

De bovenste foto...op deze link is ook erg duidelijk...de op 1
na de laatste foto ook...Kijk maar...
https://www.travelvalley.nl/natuur/10-k ... wereldwijd

:roll:

_____________________________________________________________________________________

Gaat het in onze tijd...nog steeds over ...iedereen... kijkt op een Mobieltje...uit en thuis...tm
Niemand heeft nog oog...voor elkaar...

Afbeelding

Kijk waar ze allemaal vroeger naar keken...uit en thuis...
Afbeelding

:roll:

Ik heb jullie welis geschreven...over...De Wachtenden...
Dan gaat het over Mensen...

Die kunnen ahw overal ...in en op en aanzitten...in de Natuur...ea materie...
Ongeveer 70% van de Mensheid...dat zijn De Wachtenden...(vanaf overlijden)
en ongeveer 30% (soms meer soms minder)...van de Mensheid...gaat vanaf overleden meteen...naar het eeuwige hiernamaals...
Maar met al dat wachten...vormt het zich in de Natuur...ergens in ...of op of aan...in de eeuwen...in het klein maar soms ook
heel groot...vaak tot en met... als rotsen gevormd...aan toe...
(In ongerepte Natuur ...valt dat allemaal... te Zien...) Na een poos tm na eeuwen Versteend het zich of verplant het zich...)

(Maakten wij... de Natuur of maakte de Natuur zich...van ons...via overleden... Mensen en van Dieren...de Natuur ???)

https://www.youtube.com/watch?v=s_bPXz9_WE0

https://nl.vecteezy.com/foto/1224601-ku ... auwe-hemel

https://nl.dreamstime.com/stock-foto-de ... ge38174000

Gr en Knf van LT) :roll:
__________________________________________________________________________________

Ik las net over de energiecompensatie...Ik heb dat 1x gehad...en vroeg me wel af...waarom dat de maanden erna...niet meer gedaan werd...door de energiemaatschappij...(???)

Nnnnou ja...

:roll:
________________________________________________________________________

met aanvullende beurs

13:02 UUR
Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding waarschuwt voor AI-technologie als ChatGPT

Bij mijn weten...waarschuwde ik daarvoor ook al tigs keren...Ik schreef toen...de Criminelen van deze tijd...zijn vaak al net zo knap...als de Mensen die met dat AI werken...doto met die QR code overal opeens...(Dat is helemaal simpel om ermee te kunnen Criminelen!!!!)

En de ingewikkeldheden ervan...van de KI...met de al of niet nieuwste appjes erbij...
is veelal voor harde werkers niet bij te houden...of ergens gaat het snappatroon te buiten...en nemen maar aan...wat
de cijfers melden...

Nou ja ik ben voor de gewone ICT Basic ...daarmee kunnen ze ook hele leuke bijpassende ...ed...appjes voor maken...die de gebruikers
wel snappen en kunnen bijhouden... zonder die algoritmes erin...maakt het tigs meer kans...op
de juiste cijfers ed. dingen meer...Ik las dat de cijfers van de Opwarming van de Oceaan niet kloppen...de
meeste kans is...ze gebruiken voor de dat...KI met algoritmes...

Alles heet steeds slechter sinds men KI gebruikt...
en we gaan er allemaal voeg dood aan en krijgen er allemaal Kanker van etc.
Nog even en de Taliban kan hier zo binnenstappen...alles gaat dan hier als het zo door gaat...zoals zij het willen
Niks mag ook geen Sigaar etc.

In ons land heet dat...80% van de Natuur is slecht...
Maar
komt dat zien...in het land...overal groeit en bloeit het prachtig perfect...

Doet me denken aan... die mensen ...die bij een groot stuk heide zaten te klagen...in de Herfst...tm in de Winter...en
zeiden...zoveel dood dit en dat
en het vergaan van de Hollandse Heides...

mi. meeste kans is...ze gebruiken voor de data...dat...KI met algoritmes...
en toen werd het Lente...In de Lente stond diezelfde Heide vlakte ... vol met Prachtige Schitterende...Paarse Heides...


Fijne dag allemaal
https://www.youtube.com/watch?v=P1ZwthlGrvY

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 04 jul 2023, 12:47

Genade... :)

(GRONINGER GAS
In één jaar 1.000 huizen versterkt in Groningen, tempo nog altijd veel te laag
Volgens Economische Zaken en Klimaat moeten nog zo’n 13.000 adressen versterkt worden tot 2028. Toch zegt het ministerie dat de versterkingsoperatie „op de goede weg” is.

Mi. Ik snap nooit...dat ze zoveel vaste afspraken maken...die ze achteraf zelden kunnen waar maken...
Hoe kan men zeggen...met 2028 moeten alle huizen versterkt zijn...

Dat heeft met zoveel te maken...Het geld moet er voor zijn...(de kosten stijgen ondertussen in de jaren wel)
Het heeft met Vaklieden te maken...De gewone Huizen en gebrouwen bouw gaat ondertussen ook door...daar
werken de Provincie Vaklieden aan...
Nu komt er iets tussendoor...
er moeten Huizen verstevigt...

Via Ouders en via de Scholen en vooral via de TV...wordt alsmaar gedaan...als men geen HAVO of VWO ed als Schooladvies krijgt...heten ze al
Kansloos...
Maar 60 tot 70% van het land is nodig aan werknemerss met ...VMBO en MBO Vakscholen...beroepsgroepen...
maw
er is veel te veel tegenstrijdighedens gaande...om beloftes jaartallen... te kunnen maken zelfs...
als met van 500 Huizen per jaar... naar opvoerende 1000 gaat...om te herstellen...Blijkt dat nog steeds niet
genoeg...want de Minister van toen...maakte een eind datum...Het moet in 2028 klaar zijn...
en daar begint het gedonder...
in een overvol land...men haalt er Migranten voor iut een Buitenland...die ondertussen wel ergens...moeten wonen...en
erg vaak ...na de klus ook blijven in het land...met gezinshereniging...de huizen tekorten nemen ondertussen...daarvan nog is extra ...al van toe!!!

Ondertussen is in het land...steeds meer gaande...de kanslozen...via de scholen...en via Ouders en via de TV...
Dat heet dan kansloos...als men een VMBO of MAVO schooladvies krijgt...
Maar de werkelijkheid is...
60 tot 70% van het land is nodig ...aan werknemers met ...VMBO en MAVO en VMBO en MBO Vakscholen...beroepsgroepen...

Het zou sowieso verboden moeten worden...dat schoolleraren en docenten op TV praten over Kanslozen...
mi
Het enige ...wat ze al kansloos maakt...is een veel te laag uurloon...tov de vaste lasten... in het land...
Laten ze het dus... daar is over hebben...
Het ene moet tigs minder en het ander moet tigs meer...aan inkomen per maand...

en elke HAVO en VWO vervolgopleiding meteen noemen...iets engsls ...en dan meteen... met Managers...erbij...gaan noemen...
zou ook verboden moeten
met meteen... de topinkomens...in te gaan...ten nadele van... de hele rest...
ipv
ook die moeten gewoon opklimmen...in de praktijk... op het werk...ipv ze weten nauwelijks wat...maar...ze moeten wel beslisssen...

Ondertussen...
Aantal migranten naar Nederland voor het eerst boven niveau van voor coronapandemie...in het land...met gezinshereniging...de huizen tekorten ...nemen ondertussen...daarvan nog is extra ...er al van toe!!!

Opvoerende gektes beleid...
Van de regen in de drup beleid... is er dan gaande!!!
de huizen tekorten ...nemen ondertussen...daarvan nog is extra ...er al ...van toe!!!

Kortom linke soep ...als Ministers of Staatssecretarissen...vaste datums gaan noemen...zelden komt dat dan
ook zo uit...omdat het... teveel ondoordacht ...was...met die beslissing...toen...

Zo'n Groningen... heeft ook maar beperkt aantallen ...aan Bouw Mensen...en een x aantal in de Opleidingen...en een x aantallen geld ervoor beschikt...en de andere Provincies... hebben ze zelf nodig
voor de eigen Huizenbouw ed.
Kortom linke soep ....als Ministers of Staatssecretarissen...vaste datum/data... gaan noemen...zelden komt dat dan
ook zo uit...omdat het... te vaak...teveel ondoordacht was...met die beslissing gedaan... in dat toen...

Nou ja sumier getypt...ongeveer zo ...denk ik er over...

:roll:
___________________________________________________________________________________________

Ik las dit...

Dit jaar is het 400 jaar geleden dat de filosoof en mysticus Blaise Pascal geboren werd. Volgens filosoof Ger Groot is hij actueler dan ooit. ‘Zie wat hij te zeggen heeft in een tijd van massatoerisme, vliegschaamte en klimaatcrisis.’

mi Een Filosoof... voospelt niet...maar een Mysticus ...misschien wel...
Handig als men dat... allebei is...een voorspellende ...Mysticus... en... Filosoof...daar kan elke Filosoof wat mee...
Dus ook ...de Mysticus Filosoof...Blaise Pascal...

:roll:
______________________________________________________________________________________________

Ik blijf erbij...dat is een ...Belachelijke ...Gigantische...Respectloze hoed...

Afbeelding

(Zou verboden moeten...zulks...te dragen... door Koningshuis leden...ea Hoogwaardigheids Bekleders...)

Afbeelding

Zittende in een rij...Belachelijke ...Gigantische...Respectloze hoed...zittende ...naar die hele rij toe...

Afbeelding

Staande..Een Vernederende en Gigantische...Respectloze aanblik...gedrag...voor De Koning ...is dat!!

Afbeelding

:roll:

mi
Wat ze prive doen moeten ze zelf weten...maar in functie zijnde...Dat begon met een Prinsjes dag...in die Goudkleurige jurk...en die grote schuine hoed op...
Staande..Een Vernederende en Gigantische...Respectloze aanblik...gedrag...voor De Koning ...is dat!!
Een grote schuine hoed ...tussen De Koning... en Haar...

Afbeelding


(Toen schreef ik er ook al iets over...)!!!

______________________________________________________________________________-

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=wNwUQJzPY20

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 05 jul 2023, 01:46

Naderen... :)

(Het ging bij Op1 weer over een Parlementaire enquête...over de Corona tijdperk...

Geen idee wie zoiets ongans bedacht heeft... Parlementaire enquête...maar ik vind het niet in de Politiek
thuis horen...maar typisch iet als Wetenschappelijk projecten...om al die Onderwerpen te bestuderen...en er via
Wetenschappelijke enquêtes...duidelijkheid te krijgen...Wat ging er goed en wat ging er niet goed...omtrent het
Onderwerp...
maw
Welke type enquêtes dan ook...het gebeurt altijd met de Kennis met het weten van de Hier en nu...
mi een makkie... om dan welke fouten dan ook te vinden...gedaan ...met de kennis en wetens... in dat toen...

Ik las is...iemand vertelde...met het eerste Kind maakten we allerlij fouten...die we bij het tweede kind niet
maakten...en met het derde kind bleek ook bij het tweede kind fouten gemaakt...als ouders zijnden...

Misschien legde die het goed uit...zonder ervaring en bepaalde kennis...is het tasten in het duister...
en dan maar hopen dat je het goed hebt gedaan...

mi Die Corona opeens op ons af...was ook totaal iets nieuws op ons af...Politici zijn ook gewone Mensen...die
niet alles weten en alles kunnen...maw Natuurlijk zijn er dingen mis gegaan...dat kan je in elk type van beroep
vinden...over het toen...met de kennis van Hier en Nu...

Ik las laatst een artikel van een Psycholoog...met zijn Hier en NU opgeleide kennis...bestudeerde die de
Psychiatrie in ons land...Daar kwam weinig goeds uit...wat er allemaal...in dat toen fout en mis was gegaan...
in ons land...

Dan kunnen ze alle namen erbij opsommen...of het volkomen Neutaal houden...mi met de kennis van NU...is
het niet eerlijk...te oordelen over de kennis van toen...en over de Toen Mensen...in dat Beroep...

Met een Parlementaire enquête...is veel meer mee gaande...erg veel Partij Politieke belangen...vooral
de eenmNS FRACTIES OF MET EEN PAAR ...DE KLEINE pARTIJEN...VIEREN ER HOOGTIJ MEE...Komen
ze ook is breed in the picture om de Coalitie proberen af te branden...vooral als het dezelfde coalitie is als
die in dat toen...Kijk ons is kritiek hebben...hoe het beleid er over toen was...en de fouten...die ze gemaakt
hebben...dan willen ze ook...Barbertje moet hangen aan toe...
Met een Parlementaire enquête...is veel meer mee gaande...vnl...erg veel Partij Politieke belangen...is er mee
gaande...

Als er iets mis is in een Groot bedrijf...en ze gaan dat zelf onderzoeken...zeggen er zat mensen...dat moet een
onafhankelijk bureau doen...
Als men denkt...er was teveel mis in Corona tijd...met het Politieke beleid...mi. dan hoort een Onderzoek
ook niet thuis...via de Politiek zelf...in de vorm van Parlementaire enquête...
Komt bij...Met een Parlementaire enquête...is veel meer mee gaande...vnl...erg veel Partij Politieke belangen...is er mee
gaande...

Ik blijf erbij dat zoiets... Wetenschappelijk toe moet gaan...als een Wetenschappelijke (Nationale Onderwerp enquête...want
er is veel meer mee gaande...met een Parlementaire enquête ...vnl. erg veel Partij Politieke belangen...is er mee
gaande...
mi een Wetenschappelijke Onderwerp enquête...gaar niet om personenen...maar moet Neutraal...blijven...
Dan kan iedereen... ervan leren...vooral als zoiets ...weer over ons land komt...omtrent het Onderwerp...

Met een Wetenschappelijke Nationale Onderwerp Enquête...kunnen ook Burgers aan mee doen...om maar wat te noemen...Burgers van allerlei rangen en standen en Beroepen en ook zonder Beroep...Jong Middelbaar en Oud...
ook actievoerders van toen etc.
Misschien zijn er Politieke Mensen die vinden ook wat te zeggen te verdedigen hebben...maw Voor elk wat wils
moet erin uitkomen...Iedereen kan zo gehoord...of men hield ervoor al... een Landelijk Burgerij (internet) Enquête...voor dat zelfde
Wetenschappelijk Nationale Onderwerp Enquête...
(mi Dat lijken me leuke dingen voor de Mensen)
Daar valt door iedereen van te leren...alleen heet dan iedereen Mw x en Mnr Y...ook degenen die ermee in beeld komen...Dat om de Neutraliteit van De Wetenschap te waarborgen...
Zulkse Onderwerp enquêtes...zijn om van te leren...

Nou ja dat zit ik dan tijdens dat gesprek op TV allemaal te denken...Kan het niet anders...want met Politieke
enquêtes zie je ze vaak al hijgen...wie ze ermee kunnen afbranden weg branden ...ahw...Wie is of wie zijn
de Barbertjes...die hangen moeten????
Want...
Met een Parlementaire enquête...is vnl. erg veel Partij Politieke belangen... mee gaande...

Kortom ik pleit voor...een Volkomen onafhankelijk Onderzoek...in de vorm van ...Neutrale Wetenschappelijk Nationale Politieke Onderwerp Enquête(s)...

(maw De Wetenschap... heeft dan... het laatste woord er over...(Over het toen Onderwerp) ...en niet
De Politiek zelf!!!)

Nu nog een mooi muziekje erbij zoeken...

Komt die...

https://www.youtube.com/watch?v=4IqnVCc-Yqo

Gr en Knf van LT) :roll:
_____________________________________________________________________________
PS.

Ik las dit...
BINNENHOFBARBECUE
Op de vernieuwde Binnenhofbarbecue voeren vlees, vis en zuivel nog steeds de boventoon
Lamskebab, eendenborst én gekonfijte koolrabi. Heeft de Binnenhofbarbecue zich echt vernieuwd?

mi Is maar goed ook... vlees, vis en zuivel
want sinds ook de gewone Burgerij dat konden betalen...zijn we meer dan dubbel zo oud geworden...aan het worden
en niet.... zoals in vroegere eeuwen... alleen de rijken!!!
Overigens geldt ook voor het gewone rokertje...Sigaretje Sigaar Pijp en Sjekkie...toont hetzelfde aan...
De Generatie
die het meest gerookt heeft... of nog...is... Hier en NU...de alleroudste Generatie massaal ooit...
(Van dat laatste ...denk ik ervan...Wat ze zeiden tijdens de Corona...er zijn nauwelijks tot niet rokers op de IC's!!!
Ik denk...omdat erg veel virussen ...niet van Rokers houden...ze niet tegen de rook kunnen ed. dat daarom mede
de Generatie... die het meest massaal rookte...of nog...massaal...zo erg oud ...aan het worden is...)
(maw Laten we ons gewoon...aan de Waarhedens houden... en niet aan Ki Algoritmes uitkomsten!!!!)

Trouwens...
De Generatie
die het meest gerookt heeft... of nog...is... Hier en NU...de alleroudste Generatie massaal ooit...Op een dag
is het afbraakproces gaande...dan komen de ziektes en kwalen bij die oude Bejaarden...en over die cijfers gaat het...
en daarom mag niemand nog wat...

(Met Ki Algoritmes uitkomsten... daarmee is ons landje... ondertussen ...overal mee... verrot!!!)

Doet me denken aan... die mensen ...die bij een groot stuk heide zaten te klagen...in de Herfst...tm in de Winter...en
zeiden...zoveel dood dit en dat
en het vergaan van de Hollandse Heides...

mi. meeste kans is...ze gebruiken voor de data...dat...KI met algoritmes...
en toen werd het Lente...In de Lente... stond diezelfde Heide vlakte ... vol met Prachtige Schitterende...Paarse Heides...

Data ed...KI met algoritmes...Dat heet al...80% van onze Natuur is slecht...
en toen
werd het Lente...en onze Natuur op wat oude versleten bomen na...
alles groeit en bloeit... en ziet er... Prachtig Schitterend... eruit!!!

(mi. Wat is dit voor een ...Klakkeloze Nageklepte...Algoritmische ...Lul gekul???
Over het nuttigen van vlees, vis en zuivel ....via een Media krant...en Heeft de Binnenhofbarbecue zich echt vernieuwd?)

:roll:
___________________________________________________________________________

Groene Gids Recycling
Een plastic flesje hergebruiken. Is dat duurzaam genoeg?

mi. Ligt dat aan... de sterkte van de Plastic...want te zachte plastic ...laat plastic microdeeltjes los...en dan
drink je dat
met het drinken uit plastic flessen mee...

:roll:

__________________________________________________________________________________________

'Russisch onderzoeksschip vaart sinds week in Nederlandse zone Noordzee'

mi...En waarom gaan daar geen F16s of JSF's op af???

(Zoals in de luchtvaart wel gebeurt...als zoiets in onze luchtvaart zone komt...
Zo van ...weg wezen uit onze Zone...vliegtuig ...of je vliegtuig of je schip ligt er plat bij...let wel...als het een ongewenst vliegtuig is of een ongewenst schip is...
waar dan ook vandaan!!!) waarom gaan daar geen F16s of JSF's op af???
Desnoods ...ook mede...Vanuit de landen ...die aan de Noordzee grenzen...
mi
Ook ons land...en Elk land ...heeft daar Internationale Rechten mee...

:roll:

(Het punt is vaak... de Amerikanen...die zeggen dan...doe maar niks...anders kan het gaan escaleren...
en daar maken bepaalde landen fors gebruik van...)

Ik Kosovo Srebrenica...En daar kwamen de Serviers aan richting het NL VN Kamp...
was op de Satelieten te volgen...
Niemand hielp toen...dat ging heten...doe maar niks anders kan het escaleren...
Voor dat Nederlandse Kamp...Zelfs Souverein Nederland deed niks...met die toen top dure F16's in huis...
Maar had er wel...alle rechten er toe...om in te grijpen...Maar niemand deed wat...
doe maar niks...anders kan het gaan escaleren...
en daar maken bepaalde landen fors gebruik van...)In dat geval Servie...
Kostte 8000 tm 10000 doden...

Moest ik net
weer aan denken...toen ik ergens las...over de Missie in Roemenie...waar ook Nederland aan deel neemt...totaal er
1000 soldaten...namens de NAVO...in Roemenie...

Laat die dingen zwart op wit zetten...of ze niks mogen doen anders heet het escaleren...stel een stoet van Russen
komt Roemenie binnen...
en niemand doet wat ...en die 1000 soldaten mogen niks...anders heet het voor Europa dan escaleert het Europa in...
mi
Zijn zulkse dingen helemaal niet zeker...dat dan de NAVO erop af gaat...(Zolang het niet in de usa gebied is...)
waar ze dan wel meteen en wel van de metemne op af gaan...Zelfs om een overgewaaide luchtballon...komende
uit een ander land...
maar een Stoet van Serven op Srebrenica af...dan doen ze niks...en de rest mag niks...en dan krijgen de meest
onschuldigen de schuld...de alsmaar...Hulp vragende Partij...De NL Blauwhelmen...

Kortom 1000 soldaten namens de NAVO in Roemenie...in Europa???
mi
Indien nodig...Hulp...Zijn zulkse dingen helemaal niet zeker...dat dan de NAVO erop af gaat...(Zolang het niet in de usa gebied is...)

Wat ik ook niet snapte...
De Russen namen alle tijd...om langs de Oekraiense grens...massa's Legervoertuigen de stallen...
en aan de kant... van de Oekraiense grens...gebeurde niks...
ipv
dat die ook zich gingen verzamelen aan die zelfde grens...
Het lijkt wel...
Sinds niks mag ...ook geen Sigaar...of ze niet meer echt nadenken ...niet meer ...echt... door denken...

Nog steeds zie je... op Foto's en filmpjes...dat ze bij Oekraiene...tanks bij elkaar laten rijden of bij elkaar pauzes houden of
bij elkaar parkeren...die helemaal verbrand zijn...

Dat zijn hele dure dingen...met 1 bom gaat die hele tanken stoet...er aan...zo bij elkaar alsmaar...
Het lijkt wel...
Sinds niks mag ...ook geen Sigaar...of ze ...niet meer echt... nadenken ...niet meer ...echt... door denken...

Hoe dat ook zij...
'Russisch onderzoeksschip vaart sinds week in Nederlandse zone Noordzee'

Ze mogen dat of ze mogen dat niet...simpel zat...
(Ze alles laten onderzoeken waar en hoe onze kabels liggen op de zee bodem...want wat moeten ze anders
onderzoeken...wat al niet via Satelieten te Zien en te weten is...en wat ze in Nederland allemaal aan de
Waterzuiptafels op TV zo transparant vertellen...waar in Nederland de zwakste plekken zijn...
De onnozelheid viert hoogtij...sinds niks mag...ook geen Sigaar...

Hoe dat ook zij...
'Russisch onderzoeksschip vaart sinds week in Nederlandse zone Noordzee'

Ze mogen dat ...of ...ze mogen dat niet...simpel zat...en zo nee...

mi...En waarom gaan daar geen F16s of JSF's op af???

Of hebben we... die inmiddels...nog duurdere top dingen... volkomen voor Jan Lul en Mien Kul...
gekocht...om de wapen industrie van een ander land te behagen...
en
is het wachten op Kwatta...dat de Kabels ...op de zee bodem...door zijn...op een dag....(Zo van
Doen ze het...of...doen ze het niet eh datte)
Het lijkt wel...
Sinds niks mag ...ook geen Sigaar...of ze niet meer echt nadenken ...niet meer ...echt... door denken...
Maar...Ter voorkoming van...mi
Ook ons land...en Elk land ...heeft daar ...Internationale Rechten en Wetten... mee!!!

Een Russisch onderzoeksschip dat al meerdere keren in verband is gebracht met spionage bevindt zich zeer waarschijnlijk al een week in het Nederlandse deel van de Noordzee.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... kschip-eez

Ook ons land...en Elk land ...heeft daar ...Internationale Rechten en Wetten... mee!!!
mi...En waarom gaan daar geen F16s of JSF's op af???
Desnoods (in klein NAVO verband...)...Nederland...met de Belgen... de Engelsen ...en de Fransen...
Zo van...Weg wezen!!!

https://www.youtube.com/watch?v=ZD0oDBYXb68
:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 jul 2023, 08:36

Deren... :)

https://www.youtube.com/watch?v=h7qhWyBBEhI

(Spanning loopt op in Den Haag over migratie: kabinetscrisis hangt in de lucht
PREMIUM

mi...Vind ik zo aparte baan...in de Politiek...tegenwoordig heet ...elke vergadering van het Kabinet
er hangt een Kabinetscrisis in de lucht...
Wie wilt er nog zo'n baan???
Waar tegenwoordig...de Journalistiek bepaalt... hoe elke vergadering ...van Het Kabinet ...heten gaat...
Kabinetscrisis in de lucht(?)

:roll:
___________________________________________________________________________

Vermiste mannen teruggevonden na 17 uur dobberen op de Noordzee
Ze dobberden zeventien uur lang rond op de Noordzee, maar zijn uiteindelijk gered. Hun boot was zwaar beschadigd.

mi...Van zoiets ...word ik nog altijd blij...en blij geeft ...nieuwe energie...

Aan de zoektocht kwamen onder meer een helikopter en een vliegtuig van de kustwacht te pas. Het 6,5 meter lange zeiljacht en de mannen werden uiteindelijk gespot door de helikopter. Daarop konden reddingswerkers hen in veiligheid brengen.

Het geeft ook wel...en gevoel van trots...dat we nog steeds...zulkse reddingswerkers hebben...in het land...

mi...Een trotsgevoel...zet de rug weer recht...
maw Met een rechte rug... en meer energie...is geen slecht gevoel...om de dag ...mee te beginnen...

:roll:

Ik denk wel...nog steeds...waarom bestaat er nog steeds... geen verplichting...om een bepaalde signaal iets...verplichts... bij je te dragen...
als je Werkt op Zee en Meren en Vaarten Kanalen...en dito... met al die Watersporten...Zodat het signaal kan opgevangen...als er iets
mis mee is...

Geldt ook voor Piloten en Stuwardessen van Vliegtuigen...en misschien ook wel...voor alle reizigers...Ter Lucht en op het Water...

Maar...waarom bestaat er nog steeds... geen verplichting...om een bepaalde signaal iets...voor in nood
verplicht... bij je te dragen...

Als er ...zoiets niet bestaat...moet het is uitgevonden...iets dat boven en ook onder water...signalen uitzendt...in
noodgevallen...voor Jong en oud...om op water en in de lucht...te dragen...om ze in nood ...snel... te kunnen vinden...
Water en Lucht Werkers...Water en Lucht Sporters... en ook...Water en Lucht...Vakantiegangers...en Water en Lucht...Weekend gangers...etc. )Ook zulkse ...boven en onder...vaar en vlieg toestellen zelf...
zouden allang... zoiets ...(verplicht) ...moeten hebben...
(In deze moderne electronen tijdperk)...
Met het zwaardere Signaal model tm ...voor op het vervoer gebruks middel zelf...tm tm tm ...het lichte signaal model...voor gewone Waterzwemmers...Om ze in nood ...snel... te kunnen vinden...

Voor wegenvervoers middelen bedenken ze wel van alles...Nu ook is voor Lucht en Water... iets bedenken...
Het zwaardere Signaal model tm ...het lichte signaal model...voor gewone Waterzwemmers...en voor de gewone water strand...sporters...Om ze in nood ...snel... te kunnen vinden...dus droog en ook als het nat wordt en/of als er water druk op staat...moet het noodsignaal ...tm boven water...door komen...

Zet dat ...TNO...ed is aan het werk!!!
Dat... vind ik er... al tijden van...

:roll:

________________________________________________________________________________________________

Overheidsregels met 'hardvochtig' effect: geen sociaal vangnet voor zorgverleners
De overheid ziet familieleden die betaalde zorg verlenen als een soort flexwerker. Als de patiënt overlijdt, is er geen ww-uitkering om op terug te vallen. Minstens 80.000 pgb-zorgverleners verkeren in deze kwetsbare situatie.

mi

Hebben ook deze Mensen ...Recht op Bijstand inkomen ...net als elke Nederlander
en Medelanders..zonder baan...waar dan ook door...kort of lang of langer of voor altijd...tm de AOW leeftijd...
Baanloos...met Recht op Bijstand inkomen...waar dan ook door...zoals de regels gelden...bij Alleenstaanden...bij Samenwonenden ...en bij Gehuwden...en diezelfde groep ...die Recht op WW hebben...maar anderen weer niet...die
hebben geen Recht op WW...of bv na 2 jaar niet meer...Dan komt het Recht vlgs De Wet...op Bijstand inkomen...op gang...


mi Voor elke Volwassen Nederlander
en Medelanders..zonder baan...Volgens De Wet...moet dat zo toegaan...zo simpel is het eigenlijk...toch...
Daar moet elke Gemeente aan voldoen!!!
(En de Staat...moet elke Gemeente finacieel er aan voldoen...dat het volgend ...de Wet...zo toe gaat...

(Want vaak hebben... de kleinste Gemeenstes... toch de meest Werkelozen...waar dan ook door...die Gelden moeten via De Staat...binnen komen er voor...

Baanloos...met Recht op Bijstand inkomen...waar dan ook door...zoals de regels gelden...bij Alleenstaanden...bij Samenwonenden ...en bij Gehuwden...en diezelfde groep ...die Recht op WW hebben...maar anderen weer niet...die
hebben geen Recht op WW...of bv na 2 jaar niet meer...Dan komt vlgs... De Wet...het Recht...op Bijstand inkomen...op gang...

(In princiepe moet elke Volwassen Nederlander...en elke Medelander...zonder baan...waar dan ook door...kort of lang of langer of voor altijd...tm de AOW leeftijd...Recht op Inkomen hebben...zoals de regels gelden...bij Alleenstaanden...bij Samenwonenden ...en... bij Gehuwden...tm de Partner heeft inkomen tm een x percentage...ed dingen meer...vlgs De Bijstands regels...geldt ook ...voor Flexwerkers...en dus ook voor...Zorgverleners...die plots baanloos worden...dan
komt vlgs...De Wet... De Bijstands regels...op gang...voor elke Volwassen Nederlander...en elke Medelander...zonder baan...waar dan ook door...)

(Dat vind ik... er van!!!)
De hele Binnenlandse Sociale en Medische en Economie...heeft er nut van...als elke Volwassen Nederlander...en Medelander ...een Inkomen heeft...
via een Baan...maar ook via WW... en ook via de Bijstand...en ook via AOW en ook mede via Pensioen ed
of kan leven...via Erf gelden of via TopLoterij winst...ed...dingen meer....maw
Met Bijstand aanvrage bepaalt de Sociale Dienst...of je vlgs De Wet ...(en Hoe ed)
Recht heb...op Bijstand inkomen...

zoals de regels gelden...bij Alleenstaanden...bij Samenwonenden ...en... bij Gehuwden...tm de Partner heeft inkomen tm een x percentage...ed dingen meer...vlgs De Bijstands regels...geldt ook ...voor Flexwerkers...en dus ook voor...Zorgverleners...die plots baanloos worden...dan
komt vlgs...De Wet... De Bijstands regels...op gang...voor elke Volwassen Nederlander...en elke Medelander...zonder baan...waar dan ook door...)en Bijstand inkomen krijgen...vanaf de laatste maand of ww inkomen en niet 10 a 15 a 18 weken erna pas...moeten wachten...als ze overal moeten lenen of zelfs moeten stelen om te overleven...dan gaat er met daat systeem teveel mis...dan maken ze het ten laste van het Soc en Med en EC systeem...en dat is er de bedoeling niet van...van de Bijstand Wet...
De hele Binnenlandse Sociale en Medische en Economie...heeft er nut van...als elke Volwassen Nederlander...en Medelander ...een Inkomen heeft...(en er niet voor het crminele pad voor op hoeft te gaan...een
leven vol ellendes moeten gaan...om te overleven...Van een slecht Uitvoerende Macht...Daar wordt iedereen de dupes van nl. ook alle belasting
betalers ed.

Nou ja oke...zo denk ik er over...

:roll:

______________________________________________________________________

Autoriteit Persoonsgegevens onderzoekt fraudesysteem DUO
Aanleiding hiervoor is het onderzoek van NOS op 3 en platform Investico naar het fraudesysteem van DUO. Opvallend vaak worden studenten met een migratieachtergrond beschuldigd van fraude.

MI
ONDERZOEK... ALS EERSTE...OF MEN WERKT...MET ki ALGORITMES...
of met gewone Basic ICT werken...

Oke vaak genoeg uitgelegd...De meeste Algoritmes...wordt het neg...alsmaar meer en meer en meer etc
tn in heel Nederland heet de Natuur al 80% slecht...

mi
en toen werd het Lente en Zomer...en alles staat er Prachtig mooi erbij...op enkele verwaarloosde plekken na...

Kortom...
Autoriteit Persoonsgegevens onderzoekt fraudesysteem DUO...zal wel vinden...hier en daar Fraude...
maar misschien bij 70%... of meer... niet!!!

Dat niet ...dat met het... KI Algoritme... wel te boek staat... als Fraude...
(Maar met de gewone Basic niet)

Dat niet ...dat met het... KI Algoritme... wel te boek staat als ...ziek of een vroege dood...
maar via het Algoritme wel...

(Nog een vb
Ook heel Nederland... gaat niet vroeg dood... en krijgt geen kanker bij het nuttigen van...
Suiker en Vet en Zout en Roken en Alcohol etc.
Maar ze doen of dat... wel zo is...(Omdat uiteindelijk elk Mens '...hoe oud geworden dan ook...dood gaat)
maw
ONDERZOEK... ALS EERSTE...OF MEN WERKT...MET ki ALGORITMES...
of met gewone Basic ICT ermee werken...

Dito met BL Studenten...Ze doen...of het allemaal Fraudeurs zijn...ipv... die ene en die paar wel...
maw
ONDERZOEK... ALS EERSTE...OF MEN WERKT...MET ki ALGORITMES...
of met... gewone Basic ICT... ermee werken...

:roll:

_________________________________________________________________________________________

Groeiend aantal kennismigranten
De arbeidsmarkt in Nederland is krapper dan ooit en daarom komen er steeds meer mensen naar Nederland om tekorten aan te vullen. Het gaat dan over kennismigranten: hoogopgeleide mensen van buiten de EU die in Nederland aan de slag gaan.

Mi
Toch altijd oppassen...want vlgs mij werd...via Kennis Migranten en/of via Studenten Migranten
met hun ...sinds Alles mag... Alles moet kunnen ...Alles moet mogen...behalve een Sigaar etc. in
Nederland...werd alzo... oa
Pakistan ...via Nederland zo...een Kernland van!!!

:roll:
__________________________________________________________________________

mi
Dezen... komen graag in landen...waar niks mag ...de eigen bevolking...tm ook geen Sigaar...
tm tm tm geworden inmiddels...Bij elke Waterzuiptafel op Tv...is het spekkie naar hun bekkie...zo'n land...waar
de Economische inkomsten... van de snuif stijgt...net als in eh...Daar komen ze graag op af...op die landen...

(Schreef ik... wel vaker...daar komt de Taliban...en/ of IS ...graag...op af...)
Bij elke Waterzuiptafel op Tv...is het spekkie naar hun bekkie...zo'n land...waar
de Economische inkomsten... van de snuif stijgt...net als in eh...Daar komen ze graag op af...op die landen...
(Want...De Islamitische Staat ...(waar niks mag ook geen Sigaar etc.De Taliban en de IS ed...moet ergens van ...betaald nl...)

Bij elke Waterzuiptafel op Tv...is het spekkie naar hun bekkie...zo'n land...waar
de Economische inkomsten... van de snuif stijgt...net als in eh...Daar komen ze graag op af...op die landen...
(Schreef ik... wel vaker...in die anties en anties en anties en anties etc...landen...gaat steeds meer lijken
als bij hun Moeder thuis...op die landen...Met niks mag...ook geen Sigaar...daar komt de Taliban...en/ of IS ...graag...op af...)

:roll:

Wat ze mee hebben...ze leggen... bepaalde winkels en bedrijven plat...en die Gemeente sluit die Winkels...of voor lange tijd...en dan
gaan ze vanzelf failliet...weg met bepaalde (Westerse winkels ed)...daar gaat steeds meer lijken
als bij hun Moeder thuis... die landen...waar
de Economische inkomsten... van de snuif stijgt...
Met hun niks mag...ook geen Sigaar...daar komt ...de Taliban...en/ of IS ...graag...op af...)

maw Zoiets als voorspellen...is vaak...zo moeilijk niet...en zie daar...
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... erreurdaad

:roll:
_____________________________________________________________________

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... at-startup
mi. Is welis onderzocht...hoeveel CO2 slurpen de Oesters eters... zelf op???

(Waar andere producten ...de schuld van krijgen ...wgs ziektes en kwalen...)
Een Product ...dat er veel...CO2 opslurpt... en mensen slurpen... dat product...(??????????????????????????????????)

:roll:

____________________________________________________________________________________

Fijne dag verder

https://www.youtube.com/watch?v=3P4fs2Y5WKw

Gr en Knf van LT) :roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 06 jul 2023, 15:06

Rendabel... :)


(COLUMN
IBTIHAL JADIB
Misschien krijgen scholieren hun gebedsruimte wel als ze deze een andere naam geven

Ik vind..dat op Openbare scholen... het juist de bedoeling is...zulks er niet ...te hebben...
dat houdt de Openbare school...juist Neutraal...

Zulkse ruimtes...met op bepaalde uren een gebed ed. nodigt ook uit...dat er Polarisatie op die
Openbare scholen gaan plaats vinden...maar ook het risico...creren van bendes ...via een
bepaalde Godsdienst...dat zich gaat keren tegen de rest...op die school...dat die Godsdienst niet heeft of zelfs helemaal
geen Godsdienst heeft...(Die vanaf 1 een paar ...opgejut...als Honden zien...)
maw
Dat moet je buiten het Openbaar Onderwijs houden!!!

maw We moeten het systeem houden zo het bedoeld is bedacht is...indertijd...maar ook de kans geven...scholen
te maken voor degenen met bepaalde Godsdiensten...dat moeten we er ook in houden!!!

Nou ja zo ongeveer denk ik er over...

Zelf... zat ik als Kindzijnde...op de Openbare School...zowel in het Dorp...waar ik 5 jaar woonde als
in de grote stad erna...Ik zelf heb dat als heel bevrijdend ervaren...Dat vreselijke strenge van thuis en van de toen Kerk
kon ik op school van me afschuiven...en kon daarom met iedereen omgaan...op school...

Met verjaardagen kon je vaak merken ...van welke type Godsdienst ze waren...ze mochten bv geen snoep...en vierden
bv hun verjaardag niet...en zowel...de uitdelers jarigen...hadden zo allemaal wel iets aparts uit te delen...was
misschien niets Godsdienstigs...maar meer gericht op hun regio afkomst of ander land afkomst...
dat waren vaak verrassings uitdelers...zo lekker...

maw Die dingen mochten dan wel...het laten van snoep en het laten van de verjaardag...wgs Hun thuis
Godsdienst...(Vonden wij allen super zielig...voor die...in de klas...)
Maar verder ...dan dat...ging het nergens over...op de Openbareschool...Mooi houden zo!!!

:roll:

_______________________________________________________________________

De wortels staken al boven de grond uit
In een Haarlemse straat gingen vier bomen onderuit. In een rijtje staan ze tegen de gevels aan.
Hoeveel schade er is aangericht, is nog niet te zien.

mi.Bomen met nauwelijks wortels...krijgen veel te weinig grondwater....wgs ze groeien op een stoep met asfaltweg ernaast...
maar groeien vaak wel groot omhoog wgs de regens...op de takken...

Ik schreef welis...Ze moeten nodig ...Gatenmakers maken...voor handmatig en als trekker...

want om tigs redenens voldoet de grond niet...naar wortelgroei behoeftes...
wegens het is allemaal betegeld of geasfalteerd of het type grond klinkt in...dan is alleen
Ploegen en Eggen niet genoeg...voor de warme hete tijden...dan klinkt de grond nog meer in...en de vele'regens kan zo de grond niet in...
Ik schreef welis vaker......Ze moeten nodig ...Gatenmakers maken...voor handmatig en als gatenmakertrekker...

Die bomen in bv Haarlem...kregen veel te weinig grond water...grondwater...waardoor de wortels groter
kunnen groeien...Door veel regens groeien ze wel zwaar naar boven toe...maw
Er valt op te voorspellen...die vallen op een dag...om...bij bv een storm...

Nog is...en nog is... en nog is...etc.
Ik schreef welis vaker......Ze moeten nodig ...Gatenmakers maken...voor handmatig te maken of met klein machienetje...en gatenmakers...als gatenmakertrekker...voor
op Landerijen...waar alleen schoffelen of waar alleen eggen ...niet genoeg voldoet...wgs de bodemstructuur er...

Gatenmaken en misschien wel Bepaalde echte sterke platicbuizen naast bomen..3/4 de gond in..in droge tijden
kan men dan water die buizen in spuiten...om grondwater aan de wordtels te geven...
:roll:

_________________________________________________________________________

Jaren voor geschoold en gestudeerd...Heb je weer zoiets achterlijks...infantielerligs...bedacht...

Wetsvoorstel: hogere eigen bijdrage moet patiënten ontmoedigen te kiezen voor niet-gecontracteerde zorg
Patiënten gaan mogelijk meer betalen voor zorgverleners die geen contract hebben met hun verzekering. Minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) wil dat ministerie en verzekeraars meer mogelijkheden krijgen om de vergoeding voor zulke zorg te verlagen.

De helft van het land zijn Bejaarden...velen met ziekte of kwalen...
meestal via de Huisarts naar het Ziekenhuis doorgestuurd...Het Ziekenhuis zoekt de betreffende Sp...ci...alist...uit...
en de patient/secu klant...gaat om die tijd er naar toe...

Met de geremorneerde Thuiswerk stichtingen...soms maar 1 ervan... IN EEN dORP...
Na intake komt de Thuiszorg...bij de zwakke ziek krikkemikkerige patient aan huis...

mi Het is niet aan Patienten te moeten vragen...of ze zijn aangesloten ...bij jouw Ziektekosten verzekering
dat moet dat Ziekenhuis en die Thuiszorgorganisatie regelen...te zien te weten...bij welke Ziektekostenverzekering die Patient is...mi Moeten die Collectief ervoor verzekerd zijn...als Med Instituut...

maw Welke Personeel ook op al die Bejaarden afvliegt daar...moet niks uitmaken...voor PATIENTEN DIE
WETTELIJK VERPLICHT ZORG VERZEKERD MOETEN ZIJN...Die Zorgverzekerings Instellingen moeten aan bepaalde Wetten voldoen
om als Zorgverzekeraar te kunnen dienen...Het zit al vol met regels en Wetten...
als ze daar via de Politiek van af gaan wijken...wordt het een rommelzooitje...in het land...
want
veel patienten zijn niet in staat...ook maar iets ervan te snappen...of zijn analfabeten ...met een miljoen in het land...en/of
ze zijn ge zwak te ziek te chronisch iets...doen gewoon de dingen volgens de verwijzing bv via de Huisarts...
of door verwijzingen... via de Ziekenhuis...bv met sp...cia...list...in dat Ziekenhuis zelf...

Ziek zwak en misselijk en/of niet helemaal meer bij de tijd...moeten gaan vragen...of die Dokters en
Labmensen en Verpleegkundigen Diatisten Fycio de centrale keuken en de Schoonmaak ploeg etc....wel ingeschreven staan...bij hun eigen Zorgverzekering...is het Krankzinnigste mafste
ooit gehoorde...
om als zieke mens te moeten gaan doen...

mi Het is niet aan Patienten... te moeten vragen...of ze zijn aangesloten ...bij jouw Ziektekosten verzekering
dat moet dat Ziekenhuis en die Thuiszorgorganisatie regelen...te zien te weten...bij welke Ziektekostenverzekering die Patient is...mi Moeten die Ziekenhuizen en die Thuiszorg Organisaties...Collectief ervoor verzekerd zijn...als Med Instituut...
voor alle bestaande Wettelijk erkende geregelde Ziektekosten Verzekeringen in het land...

Zo denk ik er over...

Ik kreeg is na 2dAGEN zIEKENHUIS EEN APARTE zIEKENHUIS REGELING...Dat bovenop de Eigenbijdrage komt...
250 ZH kosten en een bedrag voor eggo...en 138 Medicijnen en Verpleegkundig handelen...Nou zo krankzinnigs is het land al bezig...

Maw als je al Vakantie geld kreeg ...is dat al opslorpt...en als je nog is er naar toe moet..Ik schreef welis
Alles wat...Zij verdient...als 2 verdiener ...halen ze terug...hoe en waar dan ook...

(Want met de 1 verdiener...kon alles wel betaald...) Zat alles nog in de Premie stelsel...
Sindsdien is landelijk gaande

80% kans Zij overleeft hem...maw Wie is de pineut...Alles wat...Zij verdient...als 2 verdiener ...halen ze terug...hoe en waar dan ook...ook als je... met Pensioen bent ook als je Weduwe bent...(Dan is er bij hem al 2x 30% afgegaan...wgs meer dan 2 jaar ziek...in de WAO...en met overlijden nog is 30% er af...en dan nog...
Alles wat...Zij verdient...als 2 verdiener ...halen ze...dan hoe dan ook...terug...en dat hij 32 jaar er werkte en 2x een 14de en 15de loon had en in mei vakantie geld...dat heet bij Haar...Bij De Weduwes...het zit er al bij in...bij
dat 1/4 deel...als pensioen inkomen...


Ondertussen... is wel de huur fors gestegen...en de vaste lasten...en al 15 jaren geen Index verhoging gekregen...

Het is maar een kort vb uitleg...hoe ze ons land... vol met arme mensen maken... via de Lage inkomens en vooral via de middeninkomens...maw Je kan beter dood gaan...dat is nog goedkoper voor het land...

laatst zat ik te denken
als de NAVO ...zo blijft door klooien...(Met rekken en bij blijven oa omtrent de Oekraiene...)...komen de Russen vanzelf ...de EU... wel binnen wandelen...
Massa's mensen dood...in de EU...dat is... nog goedkoper... voor het land...

ipv die idiote top inkomens ....is te gaan...af te kavelen...door het wat jaren niet verhogen...
en
de grote fraude ...van de Koerswisseling jan 2000...is echt aan te pakken...
waar ze deden... of 150.000 inkomen hetzelfde is als 150.000 euro ...of nog veel erger
150.000 maal 2.20...

Een operatie in guldens kostte 4000 gulden vanaf 1 jan 2000 in euro's omgezet ...terug in guldens berekend kostte het
21000 gulden...
(Al die diefstal op grote schaal...
Inmiddels zijn in zulkse topinkomens... meer aan diefstal bedrag... dan aan gewoon loon...en dat wordt elk jaar meer en meer
met de Jaarlijkse loonverhogingen...Kortom er is meer te doen...dan de patienten mogen allemaal kapot van ze...de
armoedes in... ed dingen meer...

maw Je kan beter dood gaan...dat is nog goedkoper voor het land...laatst zat ik te denken
als de NAVO ...zo blijft door klooien...(Met rekken en bij blijven oa omtrent de Oekraiene...)...komen de Russen vanzelf ...de EU... wel binnen wandelen...
Massa's mensen dood...in de EU...dat is... nog goedkoper... voor het land...

Goed oke... ik denk niet altijd zo leuk dus...en niet zo vroom dus...maar dat krijg je vanzelf...als je je aan alle kanten genaaid weet...bv Als Weduwe zijnde...

Tijdens de 1 verdiener zat alles erin...in het Premiestelsel...en vanaf de 2 verdieeners...zag je steeds meer en meer gaande...alles ...wat Zij verdient...halen ze terug...

Mocht je al vakantie geld krijgen...dan is het al weg...als je naar die gasten kijkt...
Mocht je al ...bv 15 euro meer AOW krijgen...dat heet niemand gaat erop achteruit...
en toen en dan...De Huur en vaste lasten stijgen ongans...de helft of 3/4 meer...pm...dan eerst...
alles ...wat Zij verdient...halen ze ...al jaren dubbel en dwars terug...

Goed oke... ik denk niet altijd zo leuk dus...en niet zo vroom dus...maar dat krijg je vanzelf...als je je aan alle kanten genaaid weet...bv Als Weduwe zijnde...de premie werd ongans hoog en de eigen risico heette 2 euro 50...is geworden al
385
... en toen er bij bedcht...eigenbijdrage...

ipv die idiote top inkomens ....is te gaan...af te kavelen...door het wat jaren niet verhogen...
en
de grote fraude ...van de Koerswisseling jan 2000...is echt aan te pakken...
waar ze deden... of 150.000 inkomen hetzelfde is als 150.000 euro ...of nog veel erger
150.000 maal 2.20...

Naast de rekening van het Ziekenhuis...en dan nog medicijnen te krijgen via het Ziekenhuis...geeft Geheugenverlies en bot en spieren zwaktes...
Goed oke... ik denk niet altijd zo leuk dus...en niet zo vroom dus...maar dat krijg je vanzelf...als je je aan alle kanten genaaid weet...bv Als Weduwe zijnde...Alles wat...Zij...verdiende...halen ze terug!!!

Ondertussen...Wat was het Onderwerp... ook alweer...
Oja...
Heb je weer... zoiets achterlijks...infantielerligs...bedacht...via de Politiek...

Wetsvoorstel: hogere eigen bijdrage moet patiënten ontmoedigen te kiezen voor niet-gecontracteerde zorg
Patiënten gaan mogelijk meer betalen voor zorgverleners die geen contract hebben met hun verzekering. Minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) wil dat ministerie en verzekeraars meer mogelijkheden krijgen om de vergoeding voor zulke zorg te verlagen.

hogere eigen bijdrage
moet patiënten ontmoedigen ...
wil dat ministerie en verzekeraars meer mogelijkheden krijgen om de vergoeding voor zulke zorg te verlagen.???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ik ben niet depressief hoor en ben ook niet lid...van een Eutha vereniging
Zag laatst op TV
Kook een stapeltje Tabak...doe dat sap...bij je dan laatste Drankje... en e voila...

Indien nodig...Met zelf redzaamheid...Zo simpel kan het ook zijn...

Goed oke... ik denk niet altijd ...zo leuk dus...en niet zo vroom dus...maar dat krijg je vanzelf...als je je aan alle kanten genaaid weet...bv Als Weduwe zijnde...

De Krankzinnigheid en infantiliteiten...viert hoogtij...in het land...Wetsvoorstel: hogere eigen bijdrage moet patiënten ontmoedigen te kiezen voor niet-gecontracteerde zorg...

vlgs mij
is dat allang gaande...(Zonder dat Patienten dat weten)

Betaald...Naast de eigen risico...en Naast de rekening van het Ziekenhuis...en dan nog medicijnen te krijgen via het Ziekenhuis...geeft Geheugenverlies en bot en spieren zwaktes...

Waar had ik het ook alweer over...Oja...Dat al die kosten ...niet meer bij te houden zijn...

ik denk niet altijd... zo leuk dus...en niet zo vroom dus meer...

https://www.youtube.com/watch?v=4IqnVCc-Yqo

:roll:

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 07 jul 2023, 18:53

Abel... :)

(Televisie
Özcan Akyol is klaar met Peter Gillis op de buis: ‘Als Talpa een moreel kompas heeft, sturen ze hem weg’

mi Heeft dat met de Kijkcijfers te maken en zolang alle Eusen blijven kijken...
zal het Op TV blijven...

Zelf heb ik er ...nooit naar gekeken...geen flauw idee...waar het over gaat..Maar ook door mij
komt er ...geen minder aan Kijkcijfers van...maar misschien wel...door alle Eusen...die er toch naar kijken...
maar het toch...van de buis af willen hebben...

mi Heeft dat met de Kijkcijfers te maken ...en zolang alle Eusen blijven kijken...
zal het Op TV blijven...
.

:roll:
_________________________________________________________________________________

INTERVIEW MILITAIRE STEUN
Oud-generaal Ben Hodges: ‘We laten het Kremlin het NAVO-beleid dicteren’
Voor conclusies over het Oekraïense tegenoffensief is het nog veel te vroeg, zegt de Amerikaanse generaal buiten dienst Ben Hodges. „Het gaat niet sneller, omdat wij hen de wapens niet geven om het sneller te doen.”

Ik noem dat...deze (usa)...methode...Rekken en Bijblijven...

:roll:

___________________________________________________________________________________________

TV-RECENSIE
Als je mag kiezen: met commando’s mee of de ouderenzorg in?
In het ‘Kamp Van Koningsbrugge’ worden ‘gewone burgers’ fysiek en mentaal op de proef gesteld door commando’s, in ‘Extra handen’ worden ‘gewone burgers’ op de proef gesteld als verzorgende-in-opleiding in de ouderenzorg. Als je zou mogen kiezen?

mi.
Toevallig heb ik beide programma's gezien...

Dan worden ze plots aangevallen...door een bokser...
die ze snel omlegt...
en dan zie je ze trappelen met de benen...de Kandidaten...

Doet me denken aan mijn jeugd...
Ik was 8 a 9 jaar...1 van mijn vriendinnetjes werd op het Schoolplein...door een jongen uit de hoogste klas
uitgescholden...met Leida stink...

Haar vader had varkens stallen en daar fietsten de grote leerlingen langs...wij kleineren
wandelden binnendoor...opweg naar school...

Op het schoolplein zei die dat weer...tegen haar...Ik zei...als je dat nog 1x zegt...leg ik je om...
Ha ha ha lachte die grotere oudere jongen...
en zei weer...Leida stink...

Voor die wist ...hoe het heette... lag die op de grond...en ik met beide benen....van de metene...om hem heen
en kneep... de knieen naar elkaar toe...een knie op de rug... en een knie op de maag...en drukte
alzo de maag in...ahw.

(Is met een Bokser...ook met gemak te dien...bij dat...Kamp Van Koningsbrugge’
met de handen win je het niet van een bokser...maar met de benen...probeer het is...)

Die jongen begon toch te gillen...

De hele school stond er om heen...en toen die jongen het opgaf...Klapten ze allemaal
voor mij...(Werd ik verlegen van)

De Meester... van de hoogte 2 klassen...gaf me een vette pluim...
maar wilde wel weten...wat er gebeurd was...
Ik zei... als ik dat vertel...krijgt die thuis ook nog op z'n lazer van z'n Vader...
want jullie kleppen alles door...naar de Ouders toe...terwijl het nu... tussen hem en mij
allang opgelost is...

Die jongen bood zijn excuus aan...ook aan die Leida...en was blij...dat ik het Die Meester niet verteld had...
de reden...van het gevecht...want zijn Pa...was ook niet mals...

Kortom alles liep met een sisser af...Ik wist... een grote jongen is veel sterker dan ik en toch won
ik die vechtpartij...

Hij woonde in een gewoon huis...en hoefde er nooit wat te doen in huis...Ik woonde op een Boerderij...
Had al stapels Kinderarbeid achter de rug...in elke vrije tijd...
en dat eind naar school heen en terug lopen...sterkt ook de benen...
maar zinloos gaan trappelen met de benen...tijdens een gevecht...is niet het voorbeeld dat ik
wilde geven...maar wel hem... als een mager Varken...genade... te horen schreeuwen...

(Was overigens de eerste... en de laatste keer... dat ik ooit gevochten heb...Maar tijdens dat
‘Kamp Van Koningsbrugge’ op TV dacht ik er plots... weer aan...

Ook Meesters en Jufs ...konden vroeger wel ...een vechtpartijtje op het schoolplein waarderen...in deze tijd...worden ze van
school geschorst ed dingen meer...dan crereren ze ook...Watjes...waar niks mag...
daar trappelen ze ...elders...alle energie nutteloos weg...met een vechtpartijtje...

Maar ik ...als toen kleintje...en als Meisje...dat een vechtpartij won ...van een jongen uit de hoogste klas...staat me soms nog wel bij...Dat gegil ...als een mager Varken...tm tm tm...Genade!!!

Maar... het hielp gelijk...einde gepest... naar dat ene Meisje toe ...was dat!!!

:roll:
___________________________________________________________________________________

Oja...De vraag was...
Als je mag kiezen: met commando’s mee of de ouderenzorg in?

(In deze omtrent...geemancipeerde tijd...)
Ik zou kiezen...in die volgorde...eerst het ene ...en... dan later...er na...het andere...
(want Commando's zijn Mensen nodig...tm een bepaalde leeftijd...dus... er komt vanzelf aan...wat...erna...)
Als je mag kiezen: met commando’s mee of de ouderenzorg in?
Na het ene...dan erna...ik zou dan kiezen...dan het...andere...in die volgorde...

:roll:

Moet ik er wel bij vertellen...in die dagen...kon ik navigeren... als de beste...en snellopen en hardlopen ook en zwemmen en fietsen
was ik ook de beste in...en had toen ...geen Hoogte-en Diepte vrees...

maw Je moet wel...Zelfkennis hebben...om die keuze... te kunnen maken...om te weten...of je de toetsdagen haalt
ahw. zowel ...van het ene...alswel...van het andere...als je je ervoor opgeeft...

De vraag was...
Als je mag kiezen: met commando’s mee of de ouderenzorg in?

(Let wel...de stelling is... dat je alleen uit deze twee mag kiezen...)

Eerst het ene...en...erna...het andere...(Zou ik dus Kiezen) (Als jong Mens ...in deze geemancipeerde... Tijd)

:roll:

_________________________________________________________________________

ANALYSE MIGRATIEDEAL
Nog een week en dan moet het kabinet eruit zijn. Het overleg over asiel is allang niet vriendelijk meer
De vier partijen in het kabinet staan recht tegenover elkaar in het crisisoverleg over asiel. Voor volgende week willen ze eruit komen.

mi
Als CHU Partij zelf...Borg staat...voor
de te korten aan
gelden
en aan huizen te korten
en aan personeel tekorten...voor hun plannen ermee...dan zijn ze er mi... snel eruit!!!

:roll:
_________________________________________________________________________________

Vluchtroutes
Mohammed al Masri (31) stapte in een bootje naar Europa. ‘Ik gokte, welbewust, met mijn leven’


Podcast Haags Halfuurtje
De Haagse redactie blikt terug op een politiek crisisjaar
Reporta­ge Herenboerderij
Burgers verbouwen samen met de boer hun eigen eten

Column
Rob de Wijk
Economische wapens bepalen de strijd om de nieuwe wereldorde

Gelooft die dat nou echt zelf????

Met alle Protexies en Sancties en anties en anties en anties...

:roll:

_______________________________________________________________________

Hier schreef ik al vaker over...

Momenteel zie je het nog meer...dan eerst...Dat steeds meer mensen vanaf de Scholen schrijven
met de hand in een knuist...

mi Kost dat bakken meer aan energie...en schrijft stukken minder netjes...dan zoals
wij dat leerden
met de Pen tussen duim en Wijsvinger...leunend ...op de Middelvinger...

Waarom leren ze ...omtrent niks meer ...op de Nederlandse scholen????

Die knuistenschrijver... komen beslist wat...debi...over nl...ze zien
onderwijl...met schrijven... nauwelijks tot niet...wat ze neer zetten...
en het Kost bakken meer aan energie...en schrijft en tekenen...stukken minder netjes...

Fijne avond verder

posting.php?mode=edit&f=10007&p=73388

Gr en Knf van LT) :roll:
____________________________________________________________________________________________

Gebruikersavatar
LadyTroy
Beheerder
Berichten: 42504
Lid geworden op: 06 feb 2012, 04:02

Re: WOORDSPEL met Dagelijkse Praatjes

Bericht door LadyTroy » 08 jul 2023, 04:07

Beletage... :)

(Ik las welis...je kan de dingen beter geven met warme hand...dan met een dooie eh...met koude...hand..
Na allerlei beslommeringen... van de ene... over Corona dit en Corona dat en daarom geen vakantie etc. en de andere wgs
verhuizing en geldlening ervoor ...en dierenarts kosten etc...zat ook te krap om eh...dus wgs hun verjaardag... heb ik een oude spaarpot maar is...omgekeerd...en ze
allebei op vakantie gestuurd..en heb nu...een loge katje... in m'n flatje...

Ik ben dol op Katten...maar deze... heeft alleen maar heimwee naar z'n eigen kattenbaasje...dus vroeg ik die om eerst
een paar dagen hier te logeren...met het katje...en dan haalde ik daarna zijn bed niet af...
en het gaat precies zo...het katje gaat slapen ...in het logeer kamertje...op het logeer bed...tegen het hoofdkussen aan...waar nog de geur
hangt van z'n eigen kattenbaas...

Als ik naar het toilet ga...loop ik er langs...en kijk naar het katje...en het katje kijkt naar mij...en zeg...Dag Schatteboutje...Het is goed ...en
dan loop ik weer door...

Dat zei ik ook altijd... tegen onze eigen Huisdieren ooit gehad...dat ene zinnetje...het is goed...in alle omstandigheden
werden ze dan meteen rustig...als ze ergens onrustig van werden...ook bv door plotse onweer knallen...de sirene op de eerste Maandag van de maand etc.

Dan zei ik het meestal zo...Het is niks ...het is goed...en dan legden ze hun koppies weer neer en sliepen weer verder...
(Maar dan ook... geen verhaal erom heen hangen gaan...en geen bewegingen maken...alleen dat...)

Dit zwarte katje was een ernstig verwaarloosd katje...toen die bij m'n oudste zoon kwam...met rijen wonden en te klein en veel te mager en schrok van elk geluid en van elke Mensen beweging...
Inmiddels ziet die er uit als een gewone kat...maar de schriks trauma's zijn nog niet eruit...

Ik heb z'n eten en dinken in m'n keukentje staan...dus moet die het gangetje door ...door de ietsjes opengehouden
huiskamer deur...en dan kijkt die... echt angstig in het rond...om verder te lopen...Ziet mij plots zitten en wil
weer terug gaan...naar het logeerkamertje...maar ik zeg dan...Hallo Moppie het is goed...en dan loopt die toch naar het keukentje toe...
moet ik niet bewegen ondertussen...anders peert die hem snel weer weg...zo bang is dat katje...

Ik had visite
vanmiddag...en ze riep het katje naar zich toe...en hij schoot onder de bank...en bleef daar...tot de visite weg was...

Die heeft... vreselijke dingen met Mensen mee gemaakt ...dat katje...alle wonden mooi geheeld en er kwamen weer
kattenharen op het lijfje...maar alle angsten zijn er nog niet eruit...Hij vertrouwt alleen zijn ene Kattenbaasje...volledig...
Dus die (oudste zoon van me)...gaat er goed mee om en verzorgd hem liefdevol en goed...en het katje geeft
structuur aan zijn leven...hij zo in zijn eentje wonende in de gote stad...
(Het nut van Huisdieren te hebben ...ga ik niet helemaal uitleggen...maar ze geven Mensen structuur...wgs
de zorgplicht er aan...of zo mijn DJ vroeger vaak zei...na een dag gewerkt...als we geen hond hadden kwam die verder
nooit buiten...en zelf ging ik er ...bijna elke dag...ergens in de middag...altijd mee naar een bos...en dat deed ik alleen ook niet...en
maakte lange wandelingen ermee...en met het hele gezin...in de weekenden...met de hond...soms hadden we er twee
op naar een bos...een forse wandeling maken werd dat...zonder huisdieren waren we waarschijnlijk...erg lang
in de weekenden blijven slapen...maar een hond moet ook in de ochtend uitgelaten...ze geven een aparte
structuur aan het leven van Mensen...
Dus zelf mis ik dat welis...op m'n oude dag wonende alleen...in een flatje...Ik heb jaren...ook dieren opgevangen
als de baasjes met vakantie gingen of ziek waren...of met plotse Ziekenhuis opname...of ze gingen ergens logeren ...Dus qua Huisdieren was
er altijd wel leven in de brouwerij...Zo nu en dan...heb ik nog welis een katje te logeren...maar honden uitlaten begin ik niet meer aan...met de Eutha bom in m'n lijf...(Aorta Aneurisma)

Oke genoeg over mezelf...

:roll:
________________________________________________________________________________________

Het goede nieuws net gelezen...vind ik deze...

OORLOG OEKRAÏNE
LIVE | Erdogan: ‘Oekraïne verdient zonder enige twijfel Na­vo-lidmaat­schap’

Zelf denk ik nl net zo over!

:roll:
___________________________________________________________________________

Met de herhalings knop...wilde ik het laatste NOS Journaal zien...maar kreeg OP1 ermee...
ze doen ermee ...al net zo...als RTL vaak doet...ipv van het Nieuws... wat je indrukt...komt een kletsprogramma...in
beeld...

Goed oke... dan toch maar weer naar... Hart van Nederland ...gegaan...dan blijf ik goed op de hoogte...van wat
er gaande is...
Omtrent het Nieuws is dat in de Weekenden ook m'n redding...voor het laatst nieuws...als het om NL nieuws gaat
anders moet ik naar Eng Nieuws en CNN ed.
De Nederlandse Nieuwsdiensten lijken in de weekenden te slapen...lang uit te slapen...heel erg lang...

Het Kabinet is geploft...
Tja wat moet ik er van vinden...Ik snap van zoiets toch al niks...als iemand wat oppert en 1 van de
Coalitie wil dat niet...dan blijft het toch gewoon bij het oude...want een Kabinet moet gewoon 4 jaar
hun werk doen...

mi Gaat dat nergens zo...Stel in een bedrijf...oppert iemand wat nieuws...en ze vergaderen er over...en nog is
en nog is...maar het gaat toch niet door...dan verandert er toch niks...het werk moet gewoon door...

Maar als het... om Politiek gaat bleren er Journalisten al...vanaf eentje...of het geen crisis wordt... tm einde Kabinet...Jut het
alsmaar op...een paar etc...of
zij dat bepalen ...lijkt het meer op...

(mi...Een ...ingeslopen ...klakkeloos na-geaapte...aangenomen...idioterie...is dat...)en bij elke vergadering zeggen...de spanning loopt hoog op...een crisis nadert
tm einde Kabinet...
Jut het
alsmaar op...een paar etc...of
zij dat bepalen ...lijkt het meer op...

En wat kost (de Belasting betalers...)...dat nu allemaal weer...aan geld en tijd en energie ipv gewoon doorgaan...met volgende Onderwerp...en de 4 jaar afmaken...


Terwijl ik denk...Het bedoelde plan... van 1 of meer... van de Coalitie ...wordt over vergaderd...maar eentje van de coalitie...wil er niet aan...nou dan
moet het ...op oude voet voort gaan...volgende onderwerp...
want een Kabinet moet gewoon 4 jaar
hun werk doen...

:roll:

______________________________________________________________________________________

Nou ja Trusten allemaal

https://www.youtube.com/watch?v=cokCgWPRZPg

Gr en Knf van LT) :roll:

Plaats reactie